Schrijf een ervaring over Totally Snow en maak kans op mooie prijzen!

Ervaringen Totally Snow

Pagina 1 van 3 met 21 resultaten

op 20 februari 2020 bestemming: Frankrijk / Risoul, reisperiode: februari 2020

De slechtste organisatie ooit. Onaardig, onduidelijk en slecht geregeld. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 25 maart 2019 bestemming: Frankrijk / Saint Sorlin D'arves, reisperiode: maart 2019

Op het appartement viel alles uit elkaar. Vervolgens moet je met 1 of andere vaag verworde lijst aangeven wat er allemaal in de kamer aanwezig is anders kan je doei zeggen tegen je borg. Op de dag van controle krijg je een agressieve/boze medewerker mee om je te laten toegeven dat jij het zelf hebt gemold. wij hadden na het goedkeuren van ons appartement nog 1 sleutel over die we pas terug wouden geven na dat we onze borg kregen. Dus na het grondig schoonmaken van de kamer loop ik nog 1x terug de kamer in. om tot mijn schrik alles overhoop te zien liggen. Het zijn een stelletje oplichters en alleen omdat wij frans konden spreken gaven ze in. Maar de rest van de groep is op alles genaaid. ... Lees meer

  • Algemeen 1




op 9 maart 2019 bestemming: Frankrijk / Val Thorens, reisperiode: maart 2019

Als er iets is wat ik nooit meer ga doen is het wel een reis met Husk/Totally boeken. De meest belachelijke, arelaxte, “vakantie” ooit meegemaakt ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 9 maart 2019 bestemming: Frankrijk / Val Thorens, reisperiode: maart 2018

Bizar slecht geregeld, te duur voor een ondermaats hotel, bussen die niet rijden. Een grote nachtmerrie.

  • Algemeen 1
op 5 maart 2019 bestemming: Frankrijk / les deux alpes, reisperiode: maart 2019

Husk hielp zeer slecht bij een deel annulering en het is nu maar de vraag of we de 288 euro van de deel annulering terugkrijgen.

  • Algemeen 1
op 9 februari 2019 bestemming: Frankrijk / Valmanier, reisperiode: februari 2019

Husk is een verschrikkelijk organisatie en een slechte communicatie.. we hebben de eerste dag 10 uur moeten wachten voordat we ons appartement konden. Het was ijskoud! De bus arriveerde om 9 uur s ochtends We zouden om 5 uur pas de sleutel krijgen maar uiteindelijk konden wij pas om half 7 het appartement in! Om de sleutel op te halen werd je van hot naar her gestuurd.. ook het uitchecken is verschrikkelijk, om 8 uur moet je uit je kamer. Super vroeg!! En helemaal als je bedenkt dat de volgende groep er pas weer in kan om 5 uur (of later). Het is echt verschrikkelijk.. 12 uur moeten wachten op de bus die pas s avonds gaat vertrekken. Je moet jezelf maar zien te vermaken in de koud.. communicatie is slecht, reisleiders weten van niets en doen ook niet zo veel. Ze naaien je waar je bij staat, houden borg in, moet betalen voor een bewaker (nooit gezien), lattenbodems die al kapot waren..

Voortaan maar iets meer betalen en niet zo veel wachten, een goede communicatie, en fijne reisleiders hebben.

Ga nooit met HUSK!

  • Algemeen 2
op 3 februari 2019 bestemming: Frankrijk / St. Sorlin d'Arves, reisperiode: januari 2019

Om het samen te vatten: we hebben het NOS journaal gehaald. Dit omdat er door toedoen van de bizar slechte organisatie van Husk mensen onderkoeld zijn geraakt. Samen met zo'n 1000 andere vakantiegangers hebben we namelijk een halve dag lang zonder eten buiten in de sneeuw vastgestaan. We kregen het advies om drie kwartier over een spekgladde weg naar beneden te lopen en na een aantal keer bijna overreden te zijn door een aantal bussen stopte Husk ons ook gehoor te geven. Eindelijk in het dal aangekomen bleek de sporthal die ze hadden aangeboden voor onderdak niet eens te bestaan. Hierop besloten de buschauffeurs maar initiatief te nemen om ons maar zo snel mogelijk naar Nederland te brengen, zij het in hun verplichte rusturen. Kan Husk ophouden te bestaan?

  • Algemeen 1
op 2 februari 2019 bestemming: Frankrijk / Saint Francois Longchamp, reisperiode: februari 2019

Onbeleefd personeel. Erg lang wachten op de kamers, hierdoor 3 uur met de spullen buiten in de sneeuw moeten staan wachten. Het is duidelijk dat je niet voor de service betaalt.

  • Algemeen 1
op 20 april 2018 bestemming: Oostenrijk / Kirchberg, reisperiode: maart 2018

Ik raad elke reiziger af ook maar 1 EUR te besteden aan Reisorganisatie HUSK. De organisatie waar wij mee te maken hadden/hebben in Kirchberg was zo dramatisch, dat hierbij vergeleken het seizoen van Ajax 2017/2018 één groot hoogtepunt was. In chronolische volgorde de problemen die wij (6 vakantiegangers) kenden in Kirchberg:
1. De foto's van de appartementen die op de website stonden verschillen van de appartementen waar wij in zaten. Er werd ons 20m2 terras beloofd, maar er was helemaal geen terras
2. Bij aankomst: Koffiezetapparaat kapot, kamers nog niet schoongemaakt, knoppen van het fornuis kapot, beddengoed paste niet en één van ons zakte al door twee planken toen hij op bed wilde gaan liggen.
3. Stroom in de keuken viel op dag drie uit. Dag 5 werd het pas gemaakt.
4. Borg is op het moment van schrijven (20-04-2018, dus 6 weken later) nog steeds niet terugbetaald door organisatie. 4 reminders gestuurd.
5. Wat ons nog het meest irriteerde was de laksheid waarmee de organisatie met onze klachten omging. Het constant afschuiven van problemen op de huiseigenaar (sorry hij is op vakantie, sorry hij moest naar het ziekenhuis, we zijn er as we speak mee bezig) was zo vermoeiend dat we maar zijn gestopt met het stellen van retorische vragen.

Wat een drama lui. Blij dat we onszelf wel konden vermaken door bijna geen tijd door te brengen in het huisje.

  • Algemeen 1
op 22 februari 2018 bestemming: Frankrijk / St Sorlin d'Arves, reisperiode: januari 2018

Verschrikkelijke organisatie- absoluut NIET aan te raden!!! Twee dagen in de KOU moeten wachten, omdat de check-in pas s'avonds laat was en de check-out 's ochtends vroeg en husk niet eens onderdak voorzien had! Of tenminste een activiteit. We moesten 14 uur aan een stuk gewoon in de kou buiten wachten. De bus was bovendien nog 3 uur te laat. Door alle kou (ook in de bus was het ijzig koud, zelfs met een dekentje), heb ik zelfs een nierontsteking gekregen, waardoor ik naar de dokter moest en de rest van de week niet meer kon snowboarden. Heb dan mijn materiaal naar de winkel teruggebracht. De winkel (Cyber skishop) zei dat ze geen probleem hadden met het geld ervoor terug te betalen, maar dat ze dat aan HUSK zouden doen en dat HUSK het dan aan mij zou terug betalen. Na heel veel emails en zelfs legal advice, weigeren ze gewoon het terug te betalen en houden het voor zichzelf. Ongelofelijk dat zo'n onprofessionele organisatie nog niet failliet is gegaan. Er waren nog erg veel andere slechte dingen aan de reis (veel te kleine appartementen, lichten werkten niet, etc), dus echt absoluut geen aanrader!!

  • Algemeen 1
  • 1
  • 2
  • 3
  • Volgende