Ervaringen Totally Snow

Pagina 1 van 1 met 21 resultaten

op 20 februari 2020 bestemming: Frankrijk / Risoul, reisperiode: februari 2020

De slechtste organisatie ooit. Onaardig, onduidelijk en slecht geregeld. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 25 maart 2019 bestemming: Frankrijk / Saint Sorlin D'arves, reisperiode: maart 2019

Op het appartement viel alles uit elkaar. Vervolgens moet je met 1 of andere vaag verworde lijst aangeven wat er allemaal in de kamer aanwezig is anders kan je doei zeggen tegen je borg. Op de dag van controle krijg je een agressieve/boze medewerker mee om je te laten toegeven dat jij het zelf hebt gemold. wij hadden na het goedkeuren van ons appartement nog 1 sleutel over die we pas terug wouden geven na dat we onze borg kregen. Dus na het grondig schoonmaken van de kamer loop ik nog 1x terug de kamer in. om tot mijn schrik alles overhoop te zien liggen. Het zijn een stelletje oplichters en alleen omdat wij frans konden spreken gaven ze in. Maar de rest van de groep is op alles genaaid. ... Lees meer

  • Algemeen 1




op 9 maart 2019 bestemming: Frankrijk / Val Thorens, reisperiode: maart 2019

Als er iets is wat ik nooit meer ga doen is het wel een reis met Husk/Totally boeken. De meest belachelijke, arelaxte, “vakantie” ooit meegemaakt ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 9 maart 2019 bestemming: Frankrijk / Val Thorens, reisperiode: maart 2018

Bizar slecht geregeld, te duur voor een ondermaats hotel, bussen die niet rijden. Een grote nachtmerrie.

  • Algemeen 1
op 5 maart 2019 bestemming: Frankrijk / les deux alpes, reisperiode: maart 2019

Husk hielp zeer slecht bij een deel annulering en het is nu maar de vraag of we de 288 euro van de deel annulering terugkrijgen.

  • Algemeen 1
op 9 februari 2019 bestemming: Frankrijk / Valmanier, reisperiode: februari 2019

Husk is een verschrikkelijk organisatie en een slechte communicatie.. we hebben de eerste dag 10 uur moeten wachten voordat we ons appartement konden. Het was ijskoud! De bus arriveerde om 9 uur s ochtends We zouden om 5 uur pas de sleutel krijgen maar uiteindelijk konden wij pas om half 7 het appartement in! Om de sleutel op te halen werd je van hot naar her gestuurd.. ook het uitchecken is verschrikkelijk, om 8 uur moet je uit je kamer. Super vroeg!! En helemaal als je bedenkt dat de volgende groep er pas weer in kan om 5 uur (of later). Het is echt verschrikkelijk.. 12 uur moeten wachten op de bus die pas s avonds gaat vertrekken. Je moet jezelf maar zien te vermaken in de koud.. communicatie is slecht, reisleiders weten van niets en doen ook niet zo veel. Ze naaien je waar je bij staat, houden borg in, moet betalen voor een bewaker (nooit gezien), lattenbodems die al kapot waren..

Voortaan maar iets meer betalen en niet zo veel wachten, een goede communicatie, en fijne reisleiders hebben.

Ga nooit met HUSK!

  • Algemeen 2
op 3 februari 2019 bestemming: Frankrijk / St. Sorlin d'Arves, reisperiode: januari 2019

Om het samen te vatten: we hebben het NOS journaal gehaald. Dit omdat er door toedoen van de bizar slechte organisatie van Husk mensen onderkoeld zijn geraakt. Samen met zo'n 1000 andere vakantiegangers hebben we namelijk een halve dag lang zonder eten buiten in de sneeuw vastgestaan. We kregen het advies om drie kwartier over een spekgladde weg naar beneden te lopen en na een aantal keer bijna overreden te zijn door een aantal bussen stopte Husk ons ook gehoor te geven. Eindelijk in het dal aangekomen bleek de sporthal die ze hadden aangeboden voor onderdak niet eens te bestaan. Hierop besloten de buschauffeurs maar initiatief te nemen om ons maar zo snel mogelijk naar Nederland te brengen, zij het in hun verplichte rusturen. Kan Husk ophouden te bestaan?

  • Algemeen 1
op 2 februari 2019 bestemming: Frankrijk / Saint Francois Longchamp, reisperiode: februari 2019

Onbeleefd personeel. Erg lang wachten op de kamers, hierdoor 3 uur met de spullen buiten in de sneeuw moeten staan wachten. Het is duidelijk dat je niet voor de service betaalt.

  • Algemeen 1
op 20 april 2018 bestemming: Oostenrijk / Kirchberg, reisperiode: maart 2018

Ik raad elke reiziger af ook maar 1 EUR te besteden aan Reisorganisatie HUSK. De organisatie waar wij mee te maken hadden/hebben in Kirchberg was zo dramatisch, dat hierbij vergeleken het seizoen van Ajax 2017/2018 één groot hoogtepunt was. In chronolische volgorde de problemen die wij (6 vakantiegangers) kenden in Kirchberg:
1. De foto's van de appartementen die op de website stonden verschillen van de appartementen waar wij in zaten. Er werd ons 20m2 terras beloofd, maar er was helemaal geen terras
2. Bij aankomst: Koffiezetapparaat kapot, kamers nog niet schoongemaakt, knoppen van het fornuis kapot, beddengoed paste niet en één van ons zakte al door twee planken toen hij op bed wilde gaan liggen.
3. Stroom in de keuken viel op dag drie uit. Dag 5 werd het pas gemaakt.
4. Borg is op het moment van schrijven (20-04-2018, dus 6 weken later) nog steeds niet terugbetaald door organisatie. 4 reminders gestuurd.
5. Wat ons nog het meest irriteerde was de laksheid waarmee de organisatie met onze klachten omging. Het constant afschuiven van problemen op de huiseigenaar (sorry hij is op vakantie, sorry hij moest naar het ziekenhuis, we zijn er as we speak mee bezig) was zo vermoeiend dat we maar zijn gestopt met het stellen van retorische vragen.

Wat een drama lui. Blij dat we onszelf wel konden vermaken door bijna geen tijd door te brengen in het huisje.

  • Algemeen 1
op 22 februari 2018 bestemming: Frankrijk / St Sorlin d'Arves, reisperiode: januari 2018

Verschrikkelijke organisatie- absoluut NIET aan te raden!!! Twee dagen in de KOU moeten wachten, omdat de check-in pas s'avonds laat was en de check-out 's ochtends vroeg en husk niet eens onderdak voorzien had! Of tenminste een activiteit. We moesten 14 uur aan een stuk gewoon in de kou buiten wachten. De bus was bovendien nog 3 uur te laat. Door alle kou (ook in de bus was het ijzig koud, zelfs met een dekentje), heb ik zelfs een nierontsteking gekregen, waardoor ik naar de dokter moest en de rest van de week niet meer kon snowboarden. Heb dan mijn materiaal naar de winkel teruggebracht. De winkel (Cyber skishop) zei dat ze geen probleem hadden met het geld ervoor terug te betalen, maar dat ze dat aan HUSK zouden doen en dat HUSK het dan aan mij zou terug betalen. Na heel veel emails en zelfs legal advice, weigeren ze gewoon het terug te betalen en houden het voor zichzelf. Ongelofelijk dat zo'n onprofessionele organisatie nog niet failliet is gegaan. Er waren nog erg veel andere slechte dingen aan de reis (veel te kleine appartementen, lichten werkten niet, etc), dus echt absoluut geen aanrader!!

  • Algemeen 1
op 12 februari 2018 bestemming: Frankrijk / Les 2 Alpes, reisperiode: februari 2018

We waren met 1000 man:
- alle sleutels waren te laat.
- Er moesten bij aankomst nog kamers schoongemaakt worden.
- Na onderhoud aan waterleidingen (die nota bene s ochtends was, en niet s middags terwijl iedereen op de pistes aan het wintersporten is), functioneerde het water na anderhalve dag nog steeds niet.
- De klachtenlijn van Husk werd structureel niet opgenomen.
- De borgteruggave kwam 1.5 uur te laat aan bij het ophaalpunt. Bovendien was de logistiek van de teruggave extreem slecht georganiseerd: alle accomodaties werden door elkaar gedaan, en iedereen (250 kamerverantwoordelijken) moest in hetzelfde tijdslot hun borg ophalen.

Kortom, slechter dan dit is het bijna niet mogelijk, terwijl ze voor deze reis en het aantal mensen wel gewoon een paar ton opstrijken.

JUOOEEEEE

  • Algemeen 1
op 10 maart 2017 bestemming: Frankrijk, reisperiode: februari 2017

Onwijs slecht geregeld, 8 uur in de ochtend uit je hotel moeten en pas om 8 uur in de avond worden opgehaald. 2 chagrijnige buschauffeurs die maar beter een andere baan kunnen gaan zoeken, ze waren tegen je aan het schreeuwen en hadden op alles commentaar. Geen begeleiding op plaats van bestemming, geen informatie over het ophalen van ski materiaal of het halfpension. De borg van de skipassen niet terug gehad, er zou iemand van husk bij de bus staan maar die is nooit komen opdagen, dus de borg van 40 man aan skipassen hebben ze in hun zak gehouden. Kortom, geen aanrader, echt een slechte organisatie en nog slechter hebben zij hun zaken geregeld. En daar betaal je dan een godsvermogen voor. Nooit meer husk!

  • Algemeen 4
op 5 maart 2016 bestemming: Frankrijk / Les Deux Alps, reisperiode: december 2013

Perfecte ligging vlakbij een lift. De appartementen waren netjes en de skihuur was bij de accommodatie te regelen. Voor de apres-ski is Pano op de piste is een aanrader, in het dal is er niet zo veel op dit gebied.

  • Algemeen 8
op 31 januari 2016 bestemming: Frankrijk / Val Thorens, reisperiode: januari 2016

Ik ben zojuist terug van een vakantie uit Val Thorens, Frankrijk. Wij zaten in het appartementencomplex residence les temples du soleil. De foto's die je op Husk ziet, zijn niet de appartementen die je krijgt. Het lijkt of je echt ruime kamers hebt, maar in werkelijkheid is er amper ruimte.

Wij hebben in de woonkamer gelegen, omdat ik het niet leuk vindt om met mijn vriendin in een stapelbedje te liggen. De woonkamer bied 2 slaapplekken, maar hierdoor heb je dus geen bank meer. Het bed in de woonkamer neemt 2/3 van de ruimte in beslag.. net genoeg om nog te kunnen eten aan tafel.

De appartementencomplexen (wij hebben de voordeelkamers type A vorig jaar en dit jaar type B gehad) zijn echt voor MAX (!!!) 2 personen. Als je met zijn 4e in zo een ruimte moet liggen, sla je elkaars hersenen in. Het is gewoon veel te klein voor 4 personen.

Ook moet je rekening houden met het feit dat je wel in het deel van residence les temples du soleil wordt gestopt waar alle jeugd zit. Je hebt dus 's nachts heel veel overlast van dronken Engelse. Mijn vriendin heeft de hele vakantie met oordopjes geslapen.

Wat wel fijn is aan dit appartement is dat, wanneer je naar beneden gaat met de lift, je meteen op de piste staat. De supermarkt is een stukje lopen, maar wel goed te doen.

Je krijgt van Husk een foldertje bij het inchecken dat je je kamer kan verlengen de laatste dag. (Hierdoor hoef je niet om 10uur eruit, maar hoef je pas om 18uur eruit). Dit is alleen niet mogelijk. Wij hebben een hele discussie gehad met de receptie, maar die zeggen: "Husk huurt deze kamers voor een lange tijd. Wanneer jullie eruit gaan, gaan andere erin. Je kan de kamer dus nooit verlengen."

Husk richt zich ook wel heel erg op de jeugd (die blijkbaar allemaal onbeperkt willen zuipen ofzo... alleen skiën is raar). Dit is best vervelend. Er wordt gepraat over bierpong en kroegentochten die wij helemaal niet wilde, maar goed... jeugd drinkt allemaal zeggen we dan maar??

De Huskbus is erg comfortabel. Hij is ruim en je hebt veel beenruimte. Wat wel vervelend is, is dat als je aankomt, je pas om 17uur mag inchecken. Je moet dus al je spullen in een grote gymzaal laten staan en tot 16:30 door skiën. Als je zoals wij aankwamen om half 9 is het niet erg, maar vorig jaar kwamen wij aan om half 8 en dan moet je 1.5 uur wachten in een gymzaal tot je op de latten mag.

Het ergste met de bus gaan is dat je de laatste dag om 10uur uit het appartement moet. Je moet dus eerst al je spullen weer naar de andere kant van het appartementencomplex brengen (dit complex is zo groot dat dit zeker 7 minuten wandelen is). Dit klinkt niet erg maar met een koffer, ski's en skischoenen is dit een heel getil. Ook kan je hierna niet even lekker douchen en gaat iedereen dus stinkend de bus in. Ook is bijna alle jeugd die in de bus zit moe en heeft het koppijn door alle katers. Er wordt veel gehoest en gekucht daar wordt je gek van.

Ben je dus opzoek naar een goedkope vakantie met een fijne locatie en zuip je goed? Dan zou ik gaan. Wil je gewoon op vakantie voor niet teveel geld, maar je helemaal klem zuipen en andere lastigvallen is niet je ding? Zou ik niet gaan. Ga bijvoorbeeld met Sunweb. Wij zijn op de heenweg via Husk bij een Sunweb bus gekomen, omdat er teweinig Husk Animo was, waardoor wij met wat ouderen in een bus zaten. Dit is zóóóó veel fijner. Iedereen is rustiger en wat netter naar elkaar.

In ieder geval, ik hoop dat ik jullie zo een eerlijk beeld heb gegeven van deze accommodatie. Veel plezier in ieder geval toegewenst!

  • Algemeen 5
op 19 december 2015 bestemming: Frankrijk / Belle Plagne, reisperiode: december 14

Goede locatie, gezelligheid en reisleiding die er altijd was als je ze nodig had!

  • Algemeen 8
op 7 september 2015 bestemming: Frankrijk / Les Deux Alpes, reisperiode: maart 2015

Met vrienden had ik een wintersport vakantie geboekt naar Les Deux Alpes. Het was ontzettend leuk, de appartementen waren eigenlijk verschrikkelijk maar omdat we maar 350 euro incl skipas hadden betaald en wij ook niet erg veel waarde hechte aan het appartement was het een top vakantie!

  • Algemeen 6
  • Accommodatie 4
  • Vervoer 5
  • Reisbegeleiding 5
  • Excursies 5
  • Prijs / kwaliteit 8
op 26 maart 2015 bestemming: Frankrijk / Saint Sorlin d´Arves, reisperiode: maart 2015

Toen we aankwamen in ons appartement, was er al gelijk te zien dat dit te smerig voor worden was. In de keuken stonden hele vieze borden op het aanrecht en in het keukenkastje plakten de glazen aan de plank als je ze wilde oppakken. De vaatwasser stonk als je hem opendeed en deed het niet, pas na erg aandringen werd deze een paar dagen voor vertrek vervangen voor een nieuwe die het wel deed.
In de slaapkamers was er op een aantal kussens bloed te vinden en onder 1 bed lag een vieze sok en was het erg stoffig. Ook in de douche zat het putje verstopt met haren waarvan je zowat moest overgeven. De wc borstel zat onder de poepresten.
Nadat het merendeel door de schoonmaakster was schoongemaakt konden we er wel normaal vertoeven.

Op de dag van vertrek was er onduidelijkheid over de bussen en de reisleiding was niet goed te bereiken. Na lang wachten op de parkeerplaats konden wij spreken met de reisleiding en was er een Franse bus die ons naar een andere plaats bracht waar wij weer verder moesten met een Nederlandse bus. Daar op de heenreis de buschauffeurs van Sunweb onvriendelijk waren en beschoft tegenover de reizigers, was het buspersoneel op de terugweg wel vriendelijk zoals zou moeten tegenover de betalende reiziger. Al met al ga ik en mijn vrienden nooit meer met Husk op vakantie.

  • Algemeen 4
  • Prijs / kwaliteit 3
op 19 december 2014 bestemming: Frankrijk / La joue du loupe, reisperiode: december 2014

Met de bus met veel te harde muziek waardoor je niet kan praten.
450 euro pp voor een skivakantie in een gesloten skigebied, dat kan alleen bij Husk!

Oh ja: krijg je per email te horen, zodra je vertrokken bent.

Juridisch zit alles goed dichtgetimmerd. Geen sneeuwgarantie. Dat betekent 9 dagen in een dorp met 3 cafés wachten tot je naar huis kan. Gebied: La Joue de Loupe. Waarom worden we niet in gebieden gezet waar wel liften open zijn? Husk zit in heel veel gebieden, we hebben op twee parkeerplaatsen in Nederland geïnformeerd - parkeerplaatsen die vol stonden met husk-bussen naar gebieden die wel open zijn. Er wordt geen vinger uitgestoken om klanten te helpen.

Ook wordt nergens op de website gemeld dat het betreffende gebied qua sneeuw risicovol is in deze periode van het jaar. Het interesseert ze niets want ze strijken de (minimaal) 450 pp toch wel op. Of eigenlijk, het interesseert ze wel, want als je het er eerlijk bij zou zetten zouden mensen het nooit boeken, met 450 euro ga je niet gokken, zeker studenten of budgetreizigers niet.

  • Algemeen 1
  • Accommodatie 5
  • Vervoer 1
  • Reisbegeleiding 1
  • Excursies 1
  • Prijs / kwaliteit 1
op 13 maart 2011 bestemming: Frankrijk / Val Thorens, reisperiode: maart 2011

Zojuist terug van wintersport in Val Thorens.
Erg slecht geregeld allemaal.
Vieze kamer gekregen, schimmel op het plafond, (sperma) vlekken op de bank, schimmel op de ramen en rubbers, vieze en volle vaatwasser, erg vies allemaal.
We werden om 8 uur in de ochtend afgegooid zonder enige uitleg in een gymzaal. Hier moesten we maar wachten tot we in onze kamer mochten, dat was om 5 uur... Na een dag wachten kregen we de sleutel en de route naar ons appartement. We moesten +- 1 a 2 km lopen met al onze koffers door de sneeuw, berg op! Regel dan op zijn minst een busje of iets dergelijks. Op de terugweg precies hetzelfde verhaal, weer een hele dag wachten in een gymzaal. Alles zeer onduidelijk en uiteindelijk niet tevreden. De sneeuw en de pistes waren goed, dus dat maakt de vakantie gelukkig nog goed. Eerste en laatste keer dat wij (5 man) met Husk op vakantie gaan.

  • Algemeen 3
  • Accommodatie 1
  • Vervoer 7
  • Reisbegeleiding 1
  • Prijs / kwaliteit 3
op 2 december 2009 bestemming: Oostenrijk / Zell am See, reisperiode: februari 2009

De organisatie bij Husk is prima in orde en de prijzen zijn erg scherp. Pension Herzog was relatief luxe, maar tijdens eerdere Husk-reiservaringen hebben we (zeker in frankrijk) ook wel in zeeer eenvoudige (lees: klein en karig) appartementen geslapen. Wie voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten kan dus bedrogen uitkomen. Maar verder is Husk, zeker voor jongeren (18-25), een prima organisatie.

  • Algemeen 7
  • Accommodatie 8
  • Vervoer 7
  • Reisbegeleiding 7
  • Prijs / kwaliteit 9
op 31 januari 2009 bestemming: Frankrijk / Val Thorens, reisperiode: december 2008

Husk heeft een goede prijs-/kwaliteitsverhouding. Breed aanbod, van zeer eenvoudige tot luxe appartementen tegen schappelijke prijzen. Je moet er wel rekening mee houden dat het een studentenreisorganisatie betreft, en dat de gehele organisatie van de reis op studenten is afgestemd. Als je hier rekening mee houdt, dan kom je niet voor verrassingen te staan.

  • Algemeen 8
  • Accommodatie 7
  • Vervoer 9
  • Reisbegeleiding 9
  • Excursies 7
  • Prijs / kwaliteit 9
  • 1