srprs.me

Url: https://srprs.me/
Aangesloten bij: ANVR / SGR / Calamiteitenfonds
Type reizen: stedentrips

Logo van srprs.me

srprs.me is anders dan andere reisorganisaties. Bij deze organisatie weet je van te voren namelijk niet welke bestemming je gaat bezoeken. Stap uit je comfort-zone, laat je verrassen en ga op reis zonder ook maar iets geregeld te hebben. Hiermee voorkom je een volledig uitgestippelde vakantie en creëer je een unieke en vooral spontane reis. Je laat alles over aan het team van srprs.me en komt er pas op de luchthaven achter waar je naartoe gaat.

Doordat srprs.me een bestemming, fijne vlucht en goed hotel voor je uitzoekt voorkom je de onnodige keuzestress. Hierdoor is de hele reis een verrassing. Het enige wat je vooraf te weten krijgt is de temperatuur op de plaats van bestemming en hoe laat je op de luchthaven moet zijn.

srprs.me is ontstaan in 2014 nadat een van de oprichters in Barcelona was voor zijn werk. Na zijn werkweek stond er voor het weekend nog niets op de planning, waarna hij zijn collega vroeg een willekeurige vlucht te boeken en slechts de tijd en de gate te laten weten. Zo gezegd zo gedaan en zo stond Stefan een paar uur later in Marrakesh, wat uiteindelijk een fantastisch weekend werd. Dit onbezorgde gevoel wilde hij meer mensen laten ervaren.

Bij srprs.me kan je diverse soorten thema's boeken, namelijk City Tripping, Broke, Pick a Side, Road Tripping, Multi City en Solo Together. Ieder thema heeft weer een andere prijsklasse en/of tijdsduur. Kies bijvoorbeeld voor een driedaagse stedentrip naar een onbekende bestemming en laat je compleet verrassen, of hou de controle een klein beetje in eigen hand door zelf een windstreek in Europa te kiezen. Heb je wat minder te besteden maar wil je toch op stedentrip? Kies dan voor Broke. Er is voor iedereen een geschikte srprs.me.

De Jong Intra Vakanties
8,5
op basis van 1209 reviews

10 consumenten awards

De Jong Intra Vakanties won in 2024 de Reisgraag award
Lees meer
Riksja Travel
9,0
op basis van 475 reviews

8 consumenten awards

Riksja Travel won in 2021 de Reisgraag award
Lees meer
Bolderman Excursiereizen
8,3
op basis van 1093 reviews

13 consumenten awards

Bolderman Excursiereizen won in 2024 de Reisgraag award
Lees meer

Ervaringen met srprs.me

srprs.me krijgt gemiddeld een 7,8
op basis van 415 ervaringen:

7,8 + Ervaring delen
op 7 december 2023

Niet flexibel voor omboeking, te vermijden, niet klantvriendelijk

  • Algemeen 2
op 15 september 2023

We ontvingen een voucher van €500 voor Srprs.me en vonden dit een origineel concept. We kozen op voor een driedaagse citytrip (dinsdag tot donderdag) ‘Binnen Europa’ met een upgrade van onze accommodatie zodat we in het stadscentrum zouden overnachten. We slikten serieus toen we bovenop onze voucher meteen hetzelfde bedrag moesten opleggen. Op voorhand €1000 betalen voor een citytrip van 3 dagen is enorm veel. We hadden grote verwachtingen. Helaas werden die niet ingelost.

Op dinsdagochtend bleek dat onze bestemming Belgrado werd. We zetten echter onze vooroordelen weg en probeerden er het beste van te maken. De website van Srprs.me vertelt dat ze “na het onthullen een lijstje met tips en hotspots voor je bestemming sturen”. Helaas ontbrak belangrijke info zoals "Servië behoort niet tot de EU en dus zijn er dure roamingkosten" en "er wordt een andere munteenheid gebruikt".


Toen we landden in Servië, bleek 2 minuten later dat we al €110 (!) armer waren door de dure roamingkosten omdat onze 4G automatisch aanging van zodra ik de ‘vliegtuigmodus’ uitschakelde. Fijn begin van de trip.
Na een goed uur heb je alles gezien in Belgrado: de stad is grauw met een hoog “Oostblokgehalte”. Veel gebouwen staan op instorten, de infrastructuur laat te wensen over en er wordt amper Engels gesproken. Daarnaast viel op dat je op veel plekken niet met de bankkaart kan betalen, maar enkel cash (met serieuze transactiekosten). Ons hotel bleek ruim 3 kilometer buiten het centrum te liggen. Moet je hiervoor een dure meerprijs betalen? Er staat op de website bij de optie ‘Comfort’: “De accommodatie is op loopafstand of in het centrum.”. Het hotel was op zich in orde, maar lag absoluut niet op loopafstand of in het centrum. Het bevond zich bovendien in een smerige wijk met straathonden, zwerfkatten, pisgeur en bouwvallige huizen.


De tweede dag werd een absolute nachtmerrie waarbij we 3 keer zijn opgelicht. Na een gidsbeurt bleek dat de gids ons niet €20, maar 20 Servische Dinar (omgerekend €0,15) teruggaf. Uiteraard is het onze fout dat we het geld niet gecheckt hebben, maar we gingen ervan uit dat de gids correct handelde. ‘s Avonds zijn we opgelicht door een valse taxichauffeur. Waar we de dag ervoor nog €6 betaalden voor een rit van ruim 3 km, was dit opeens €37. Aangezien ik niet voldoende cash had (zie oplichterij gids hierboven), reed de taxi terug naar een bankautomaat. Opeens vroeg hij €60. We haalden 6000 Dinar (omgerekend ongeveer €60) af, maar merkten bij aankomst in het hotel dat de bankautomaat ons geen 6000 Dinar, maar 4200 Dinar had gegeven. Het laatste briefje was er eentje van 200 Dinar in plaats van 2000 Dinar. Hoe corrupt is dit land?


De hotelmanager vertelde dat zulke malafide praktijken vaak gebeuren. Hij zei ook dat “Belgrade the most ugly part of Serbia” is. We waren heel tevreden toen we veilig terug in België waren.

Conclusie: een miserabele trip van amper 3 dagen (54 uur ter plekke) naar een locatie die we nooit zouden bezoeken heeft ons €1500 gekost. Voor dezelfde prijs kan je een week gaan skiën in een luxeresort of een verlengd weekend spenderen in dure steden zoals Londen of Parijs.

Ik ben gedegouteerd door hun werkwijze. Srprs.me presenteert zich als een hip en jong bedrijf dat unieke reizen aanbiedt. Het werd een regelrechte ramp! Toen ik thuiskwam, las ik de ontelbare negatieve recensies en ik kan me er enkel bij aansluiten.

Wat snelle research leert dat een standaardkamer in Hotel Garni Mint ongeveer €200 kost voor 2 weeknachten inclusief ontbijt. Een vlucht van Brussel naar Belgrado met Air Serbia met enkel handbagage kost ongeveer €225 per persoon als je rechtstreeks via hun website boekt. Opgeteld is dit €650, maar wij betaalden €1000. Ik heb er geen probleem mee om extra te betalen voor een bepaalde service of een uniek concept. Maar minstens 35% commissie innen, is regelrechte oplichterij!

Het is onbegrijpelijk en onaanvaardbaar om een bestemming als Belgrado überhaupt aan te bieden. Waarom reclame maken om klanten op hun gemak te stellen als je ons stuurt naar een niet-EU-land met alle beperkingen vandien? Een gouden tip: schrap Belgrado en alle niet-EU-landen dringend van jullie potentiële bestemmingen.

Wij hadden, net zoals de personen van wie we het geschenk ontvingen, mooie verwachtingen maar die zijn niet ingelost. Jammer.

  • Algemeen 1
op 4 september 2023

BEDRIEGERIJ
Via SPRS heb ik 2 vliegtuigtickets geboekt met 2 overnachtingen. Ik had per ongeluk het geboortejaar van de dochter 2020 geschreven ipv 2006.
Ik had hun gestuurd dat ze het geboortejaar moesten veranderen. Waarop ik een mail terug krijg en zeggen dat ze van de vluchtmaatschappij een nieuw ticket moeten kopen omdat ze 16 is en niet 4 is en dat dit een ander tarief is.
Ik moest 450€ opleggen voor een nieuw ticket! Ik was volledig overstuur en heb hun direct opgebeld met de vraag van dat dit toch niet dat er een nieuw ticket moet worden aangekocht.
Ik heb toen naar verschillende vluchtmaatschappijen gebeld en ze vertelde me allemaal dat je recht hebt op 1 gratis verandering en dat je hiervoor niet moet betalen.
Ik heb toen nog eens gebeld met de vraag van kan ik niet zelf contact opnemen met de vluchtmaatschappij maar dat wilden ze niet doen want dat is tegen hun concept.
Omdat ik reeds over de 880€ betaald had voor 2 overnachting en vlucht heb ik dan maar toch die 450€ aan hun betaald want anders was ik nog meer geld kwijt.
Toen ik dan in de luchthaven was en zag dat ik met Iberia vloog heb ik onmiddellijk gevraagd aan het onthaal of dit klopt dan vertelden ze mij dat je NOOIT moet betalen voor verandering van jaartal.
Terug gemaild naar SPRS waar ze weer zeggen dat ze een ticket moesten kopen omdat er een verschil is van prijs van kind van 4 jaar en 16 jaar.
Dan heb ik gebeld naar Iberia en vertelden ze mij nogmaals dat er NOOIT moet betaald worden en dat een ticket voor een kind van 4 jaar of 16 jaar juist hetzelfde is. En ze hebben ook bevestigd dat er GEEN tweede ticket is aangekocht door hun.
Heb het opgenomen gesprek en de de screenshots doorgemaild naar SPRS waarop ze nog steeds beweren dat ze wel hebben moeten betalen.
Sorry maar dit kan toch niet? Uiteindelijk een reis betaald van 880€ + 450€ extra ticket en wat krijgen we…een vlucht naar Madrid waar we niet naast elkaar zitten (SPRS beweert dat ze hier extra voor betaald hebben) 2 nachten in een hotel zonder ontbijt die 66€ per nacht is.
Als je de berekening maakt heb ik echt heel veel geld betaald.
Dus mensen denk goed na als je voor SPRS kiest
Echt oplichterij!

  • Algemeen 1
op 2 maart 2023

Laat je verrassen door de schoonheid van een land of de geschiedenis van een stad maar niet door deze organisatie! Zij verrassen je met exorbitant hoge ‘servicekosten’! We hadden alle extra’s geboekt en daarvoor meer dan €645 betaald en kregen een kamer die inclusief ontbijt €185 kostte. We hadden 2 nachten geboekt maar dachten oprecht dat deze organisatie zich had vergist en voor 3 nachten een hotel had geregeld. Maar nee, de boeking klopte en nee, we kregen geen inzage in de kosten die zij hadden gemaakt. Waardeloos, trap er niet in!

  • Algemeen 1
op 12 januari 2023

Als we de bestemming zagen schrokken we dat het zo ver was, even een chat geopend met srprs.me en kreeg te horen dat het duidelijk op de site staat dat het min. 2 uur en max 4 uur rijden is. Dus even de site gaan controleren en ja er staat duidelijk max 4 uur rijden maar min 2 uur rijden staat enkel bij de veel gestelde vragen! Dus niet echt duidelijk. We hadden gekozen voor een luxe hotel 120€ aan bons en nog eens 100€ extra bijbetaald dus 220€ voor 2 personen voor 1 nacht. Het hotels was proper, een normale standaard kamer zeker geen grote kamer, voor het ontbijt moet je beneden in een koffie/internet cafe gaan zitten en uw bord zelf afruimen wat ik dan weer echt niet onder de noemer luxe kan plaatsen! Het hotel is in een autovrije straat gelegen heeft geen parking dus extra kosten -> luxe hotel? Het hotel lag in een milieuzone waar voor je een vignet moest kopen, wat volgens srprs.me makkelijk aan te schaffen is in een tankstation. Nu hebben we geen tankstation tegen gekomen op ons stuk autostrade en vanaf je de autostrade verlaat kwam je direct in de milieuzone terecht, goed geregeld ... Gelukkig dat het niet sneeuwde anders was je nog verplicht winterbanden te hebben, dat is moeilijk nog te regelen als je maar een paar uur van te voren uw bestemming weet en er wordt daar ook geen woord over gezegd. Onze conclusie is dat we echt niet meer gebruik gaan maken van srprs.me al krijg ik het cadeau!

  • Algemeen 2
op 29 december 2022

De reis begon leuk door de verrassing via de app. We kregen het weerbericht enkele dagen op voorhand en we keken er enorm naar uit. Middagnacht, de dag voor we zouden vertrekken kregen we de bestemming - Rijs in Nederland (verblijf 1 nacht). Niet meteen een bestemming waar je aan denkt om op reis te gaan. Even opgezocht wat er in de buurt te doen was - zeer weinig tot niets. Het hotel zag er op de foto's aan de buitenkant wel gezellig uit.

Na een lange rit aangekomen op de bestemming (4 uur rijden van ons thuis, aankomst: 13u), was alles goed geregeld voor ons verblijf. Maar de kamers waren echt niet het geld waard... Voor de zekerheid toch maar ontbijt geregeld via het hotel omdat er geen restaurant of bakker in de buurt was (via het hotel zelf regelen was veel goedkoper als via sprs.me). Toen we eenmaal goed geïnstalleerd waren (rond 14u) dachten we de omgeving te verkennen.

Via sprs.me kregen we tips van de omgeving: schaatsmuseum (beetje vreemd), naar de waddeneilanden gaan (ver weg), fietsen (geen fietsen ter beschikking), wandelen (alleen een klein bos in de buurt),... Omdat we hier maar 1 nacht zouden blijven hadden wij niet veel tijd om echt iets te doen. Ook hadden wij geen zin om nog eens 1 uur te rijden naar de dichtsbijzijnde stad... Zeker niet na een 4 uur rit in de ochtend. Uiteindelijk ergens gaan eten in de buurt en nadien maar terug naar het hotel want in de omgeving waren alleen donkere dorpjes waar we ons niet meteen op het gemak voelden.... Niet meteen een mooie eerste dag....

De volgende bestemming kregen wij om middernacht, bestemming - Oeding in Duitsland (2 uur rijden van onze locatie in NL). Opnieuw een bestemming waar je niet meteen naartoe zou gaan... Een klein donker dorp ver van alles... Het hotel zag er aan de buitenkant opnieuw 'uniek' uit. Door onze bestemming te weten hadden wij de vraag: "waarom zo ver naar Nederland rijden voor 1 dag om vervolgens precies terug te rijden?".

Eénmaal aangekomen op de bestemming (in Oeding) waren we echt niet tevreden met de bestemming. Het hotel was omringt door kleine donkere huisjes, dichtbij een drukke baan, een vreemde sfeer hing in de omgeving. De unieke look van het hotel konden we in het echt niet terugzien (misleidende foto's op het internet). Ook was er in de omgeving weer niets te beleven en lag het opnieuw minstens 1 uur rijden van de dichtsbijzijnde stad.

Hier hebben we besloten om niet te overnachten in het hotel en gewoon richting thuis te rijden. Want wat gaan wij twee dagen doen op deze locatie? Vervolgens zijn wij twee uur terug naar huis gereden en hebben we het hotel op de hoogte gebracht om ons verblijf te annuleren.

We kijken terug op een niet leuke ervaring via srpsme. Veel rondrijden voor niets te kunnen doen of ontdekken en om te slapen op goedkope hotelletjes.

Waarom zo verre locaties in het midden van niets? Waarom zoveel betalen voor simpele hotels die er niet goed uitzien? Waarom ons sturen naar plaatsen waar gewoon niets te doen is? Waarom geen leuke activiteiten plannen om in de omgeving weg te gaan?

  • Algemeen 1
op 18 november 2022

Deze 'reisorganisatie' boekt een reis via booking.com en pakt hier ca. 42% provisie op. In dit geval maar liefst een totale reissom van €340 betaald, voor een boeking t.w.v. 198 euro bij een zwaar verouderd 2-sterren hotel in een Duits gehucht. Vervolgens levert deze organisatie eigenlijk geen diensten, is bovendien niet bereikbaar buiten kantooruren voor ondersteuning, en de klantenservice na afloop is pas echt om te huilen. Het bedrijf geeft namelijk aan dat zij werkelijk alles verkeerd hebben gedaan in het gehele proces en biedt deze accommodatie zelfs voortaan niet meer aan voor nieuwe klanten, maar biedt ons uiteraard geen compensatie. Bespaar jezelf dus het geld en de moeite, voor een teleurstellende ervaring. Bekijk ook zeker alle negatieve recensies voor het boeken, want die spreken voor zich! Veel plezier met je vakantie, zonder nare verrassingen van srprs.me!

  • Algemeen 1
op 11 november 2022

SRPRS.me: ‘De Super Verrasser’!

Door onze kinderen werden we op ons 40 jarig huwelijksfeest verast met een ‘ SRPRS.me’ trip.

Waar naar toe, dat was natuurlijk de verrassing. Al weken voor dit ‘verrassingstripje’ werden we verrast met spannende PR-uitingen over bestemming en luxe accommodatie.

In oktober 2022 op vrijdag de 28ste was het zo ver en ‘verraste SRPRS.me ons met een trip naar Duitsland.

Daar aangekomen werden we verrast door het ‘jaren 50’ 2 sterren hotelletje midden in een agrarisch dorpje. Donker, verlaten en uiteindelijk na lang wachten ontvangen door de hotelier die verrast was door onze komst en niet op de hoogte was dat een boekingsbedrijf deze verassing voor ons had geboekt. Na de krappe kamer bekeken te hebben en geconstateerd, dat er verder alleen gebruik gemaakt kon worden gemaakt van een ongezellige ontbijtzaal, hebben we de hotelier helaas moeten verrassen met de mededeling, dat we geen gebruik wensten te maken van zijn accommodatie en hebben ons weer uitgeboekt.

Onze terugreis was minder verrassend vanwege onze grote teleurstelling.

Thuisgekomen bleek tot onze grote verrassing, dat SRPRS.me niet meer telefonisch bereikbaar te zijn. Waarschijnlijk wensen ze in de weekend niet verrast te worden met lastige vragen en/of misschien wel teleurgestelde of boze klanten.

In een mail hebben we aangegeven onaangenaam verrast te zijn geweest en samen graag naar een oplossing te willen zoeken inzake onze klacht en gemaakte kosten (boeking en reis).

Daar er op de maandag erna, geen reactie is gekomen van SRPRS.me hebben we hen maar zelf telefonisch verrast met de vraag of de klacht was ontvangen en wat men er mee zou gaan doen.

Twee dagen later werden we (na sluitingstijd kantoor) verrast met een verrassend onbeschofte mail. Hierin de verrassende uitspraken dat er van een standaard boeking niet te veel verwacht kon worden en dat het pakken van 45% marge op een degelijke boeking hun verdienmodel is. Met andere worden ‘jammer dan’ en hopende dat we in de toekomst weer gebruik zouden willen maken van hun diensten van SRPRS.me ‘De super verrasser’.

Na telefonisch verhaal gehaald te hebben door onze zoon, bevestigde medewerker, dat mail en boeking wel erg slecht was. Het betrof een experiment mbt. de geleverde ‘verrassings accommodatie’.

Er zou in overleg gezocht worden naar een mogelijke oplossing mbt. onze klacht.

Het uiteindelijke resultaat verraste ons wederom: na heel veel empathische uitingen kregen we het aanbod om € 50,00 korting te krijgen op een volgende verrassende trip bij SRPRS.me!

Kortom: ‘zijn wij van SRPRS.me nu super slim of zijn jullie als klant nu zo oer dom’?

Immers het motto van SRPRS.me staat voor: ‘we verassen ons zelf steeds weer met ons verrassende verdienmodel en die klant verassen we met sigaren uit hun eigen doos.

Complimenten SRPRS.me, but not for US!

  • Algemeen 1
op 31 juli 2022

We betaalde €285 voor een nacht in een hotel met ontbijt.
Als je ditzelfde hotel, dezelfde nacht via booking.com zou boeken met ontbijt zou je €161 kwijt zijn.
Verder krijg je niets extra ofzo dus dat is dan in mijn ogen €124 weggegooid.
Doe jezelf een plezier en boek zelf iets, met het geld dat zij zouden opstrijken kun je nog lekker uit gaan eten.

  • Algemeen 1
op 27 juli 2022

We boekten een glamping trip bij srprs.me en betaalden hiervoor een bedrag van 560 euro voor 2 nachten. De organisatie boekt een accommodatie ter waarde van 325 euro. Ze nemen 40-45% commissie zonder de klant hierover te informeren. Hierdoor voelen we ons opgelicht. De accommodatie voldeed bovendien niet aan de verwachtingen van een glamping trip.

  • Algemeen 1
op 7 juli 2022

- 4.30 uur - Brussels Airport: De aftelklok staat op nul, maar we zien geen bestemming. We wachten even en checken onze mail, maar niets te zien. We bellen en Andrea moet manueel de bestemming openzetten.
- Eens de douane gepasseerd, willen we onze accommodatie checken, maar we zien terug niets. We bellen terug, Andrea zet dit weer open maar we kunnen geen gegevens raadplegen. Er moet een mail gestuurd worden met de gegevens.
- We komen aan in Wenen en nemen een taxi naar het hotel, Hotel Liebelei. We staan om 9.30 uur daar voor een gesloten deur. De nodige foto's in bijlage. We contacteren het hotel en ze zeggen dat ze iedereen op de hoogte hebben gebracht. Terug naar surprise me gebeld en jullie vallen uit de lucht wat ons natuurlijk doet stressen. Jullie beloven het zo snel mogelijk op te lossen.
- We nemen in het caféetje rechtover het gesloten hotel een ontbijt. Ik probeer jullie terug te contacteren, maar jullie nemen niet op. Hierna krijg ik een bericht via WhatsApp om daar de verdere communicatie te laten verlopen. De mevrouw van het café is zo vriendelijk om onze bagage even te bewaren, zodat we de buurt errond even kunnen ontdekken. Uiteraard gebeurt dit door regelmatig naar de smartphone te kijken. Als dit niet het geval zou geweest zijn, konden we niets/weinig doen.
- Om 15u krijgen we eindelijk bericht dat er een hotel is gevonden. We gaan de bagage ophalen en nemen een taxi naar het nieuwe hotel. Aan de receptie vertellen ze ons dat we helemaal niet in hun systeem staan, dus dat er nog geen kamer is. Ik bel terug naar jullie en jullie vallen terug uit de lucht en moeten de partner terug contacteren. Het is bijna 16 uur alvorens we aan onze trip kunnen beginnen.
- Aangezien zondag en maandag twee feestdagen waren, hebben we ons moeten haasten naar de winkels, want die waren die dagen gesloten. We zijn een halve dag van de drie dagen verloren, omdat ons hotel niet goed geregeld was.
- We hebben ook nooit een mail ontvangen met de bezienswaardigheden van Wenen en de verdere informatie over de terugvlucht. Hiervoor heb ik terug een mail moeten sturen.

Jullie komen tussen in het ontbijtje en de taxirit, wat wij al enorm appreciëren. Toch zouden wij graag nog een verdere tegemoetkoming zien. Jullie schuiven de schuld op jullie tussenpartner voor het hotel, maar jullie zijn wel de eindverantwoordelijke en als er iets fout loopt, moeten we jullie bellen en niet jullie partner. Het deel van surprise me gaat hem ook over de onthulling en die is volledig verkeerd gelopen samen met de gegevens van de accommodatie, bezienswaardigheden en teugvlucht. In november reis ik terug met jullie en hoop dat het dan beter geregeld is...

Ik heb jullie al gebeld voor een verdere tegemoetkoming, maar ik word er niet van op de hoogte gebracht. Is het mogelijk om me nu wel iets te laten weten?

De klantenservice in Wenen om ons te helpen, was zeker goed. Andrea deed steeds haar best. Eens in België had ik het gevoel dat ik van het kastje naar de muur werd gestuurd.

  • Algemeen 2
op 14 oktober 2021

Kortrijk is absoluut geen bestemming voor een city trip, zelfs de mensen uit Kortrijk vroegen ons wat we daar kwamen doen!!
Ik vind het erg jammer dat we daar 2,5 uur voor hebben moeten rijden. Voor het geld wat we besteed hebben, had ik zelf een betere bestemming kunnen vinden. Ik zal dit dan ook niet meer doen op deze manier.
Het hotel was wel prima!

  • Algemeen 3
op 29 september 2021

Wij hadden gekozen voor Zon & Strand. Dan verwacht je wel dat je naar een zuidelijke bestemming gaat. Wij werden naar Salou (Spanje) gestuurd. Wij zagen we al de weersverwachting en dat was niet best, alleen maar regen. We hebben ook uiteindelijk maar anderhalve dag zon gehad. (en dat voor een thema zon&strand) We hebben veel betaald, we vlogen ook via Eindhoven en met RyanAir, was al niet duur is. (we konden niet Amsterdam kiezen met vliegen) Het hotel op booking.com was ook niet duur, en we hadden aangegeven geen ontbijt, maar dat kregen we dus wel. Op zich niet erg, want blijkbaar waren er toch geen tentjes om te ontbijten. We hebben dus het idee dat ze ons hebben 'uitgebuit' qua de prijs van onze vakantie. (de prijs van onze vakantie was 475 per pers.)
Wij hebben het idee dat de gene die ons heeft geboekt, dacht dat het altijd mooi weer is in Spanje, maar dat is natuurlijk niet zo en zeker niet Noord Spanje. Wij hadden ook twee steden uitgesloten: Valencia en Barcelona. Waar gingen we naar toe, Salou, serieus tussen Valencia en Barcelona. Aangezien Salou heel erg op toeristen is gesteld, is er ook niks te doen behalve eten en naar de club (die dicht waren want corona) /zon, zuipen, ziekenhuis. je snapt wat ik bedoel.
Wij hadden ook nog gekeken bij het thema op de website, om te kijken of Reus (ons vliegveld) en Salou uitgesloten kan worden, je raad het al, nee. Die staat er niets eens tussen.
We hebben Srprs.me gemaild en gebeld, en na veel mailverkeer zijn ze qua compensatie er uitgekomen met 70 euro, om te verdelen tussen ons tweeën. Belachelijk. Wij hebben nog meer gemaild om te in ieder geval ons allebei 70 euro te krijgen, maar ze zijn heel erg stellig met hun besluit. Het geld wat ik dus nu heb gekregen, niet veel, is op mijn Srprsme wallet gestort, wat betekent dat ik alsnog met srprsme moet gaan omdat ze het niet gewoon willen sturen op mijn bankrekening. Nooit met srprrs me gaan. Ik heb 2x eerder srprsme gedaan, dat was prima, deze was belachelijk duur en het was helemaal geen Zon & Vakantie bestemming qua weer.

  • Algemeen 2
op 28 september 2021

Helemaal geen surprise! Het weerbericht een week van te voren en op de dag zelf (12 uur) direct de plaats en locatie. Geen leuke weetjes/doe-tips over de omgeving. De locatie lag dichtbij 2 steden waar we hadden aangegeven niet naartoe te willen. "We hebben aan onze verplichting voldaan" zeggen ze (lees: je zat niet in de plaats zelf), maar ze hebben niet verder gekeken dan hun neus lang is. Al met al heel duur betaald voor een verassing die geen leuke verrassing was, en al helemaal niet persoonlijk zoals ze beweren te zijn. Ook de communicatie met kantoor verloopt slecht, veel standaard antwoorden en de houding "zoek het maar lekker zelf uit". Voor ons nóóit meer!!!!

  • Algemeen 1
op 19 januari 2021

Leuk concept op papier, daar blijft het dan ook bij. Oke er is corona, maar had wel wat meer verwacht van "surprise"
Als het enige het hotel is als "surprise" dan is dat wel heel mager. En zeker als je dan de actuele prijs via de uitbaatster van de b&b zelf verkrjgt. Haar reactie hierop sprak boekdelen. Zeker als er dan nog geen ontbijt bij zit,dan nog te zwijgen over die miezerige 8 euro toeristentax. Het procentuele winstmarge naar jullie toegericht vind ik pure oplichterijk

  • Algemeen 1
op 13 september 2020

VERKEERDE LUCHTHAVEN..

Begin juli boekte ik met mijn vriend een citytripje naar een onbekende bestemming. Ik gaf via een mailtje aan dat we graag via Zaventem zouden willen vertrekken aangezien ik maar op 10 minuten van de luchthaven woon (luxe!). Om de zekerheid te hebben dat we in Zaventem konden vertrekken vroegen ze 130 euro (onze citytrip kostte 240 p.p.) Dat was ons een beetje teveel, Charleroi was nu ook weer niet zo onoverkomelijk..

2 weken voor onze citytrip zou beginnen (en eindigen) kregen we het nieuws dat we om 13u30 in Charleroi verwacht werden. Geen probleem, we reserveerden een parking en konden aftellen naar onze trip.

Mooi op tijd stonden we in Charleroi, stiekem keken we al op de borden en hadden we een vermoeden van onze reis: Wenen! (kan je ook lezen als het werkwoord 'wenen' uiteindelijk) Niet iets wat we zelf gekozen zouden hebben maar hey, daar gaat dit allemaal om!

Op onze vluchtgegevens stond echter dat we met Brussels Airlines zouden vliegen, nietsvermoedend schuiven we aan in de rij van Raynair (Aangezien dit de enige maatschappij is dat op Charleroi vliegt en we zelf nog niet de link hadden gelegd.)

Een meneer wil onze valiesjes al aannemen om in te checken, waarop we uitleggen dat we niet goed weten of dit moet.. hij bekijkt onze tickets en zegt dat Brussels Airlines hier niet vliegt...

PANIEK...

Bellen naar srprsme.. ' we checken het even ik bel direct terug ' :

Een 'foutje' in het systeem.. Onze vlucht vertrekt vanuit Zaventem.. Als we ons haasten kunnen jullie deze nog halen!

Om 14u met een shuttle van de luchthaven naar de parking, van de parking een uur rijden naar huis, daar opgewacht worden door mijn ouders om ons naar Zaventem te brengen om dan nog een vlucht te halen om 15u 40.. Het leek niet echt door te dringen dat dit ONhaalbaar is..

Oplossingen waren er niet: we konden geen nieuwe vakantie krijgen binnen de 2 weken, enkel geld terug of een voucher. 'Meer kunnen we niet doen'

Na 2 goede ervaringen kan ik er nog steeds niet van over wat een enorme fout hier is begaan en wat een gebrek aan het zoeken naar een deftige oplossing. Ik wil geen geld ik wil een vakantie!

Gelukkig zijn mijn vriend en ikzelf wel oplossingsgericht en zaten we 24u later in Spanje te genieten van zon, zee en stand.

Niet dankzij de hulp van srprsme jammer genoeg.

  • Algemeen 1
op 9 september 2020

Minder kwaliteit voor meer geld

Halverwege Juli boekte ik een srprs.me weekend voor in Augustus. Alles netjes betaald op het moment van boeken.
Dat weekend werden we verrast met een verblijf in Luik. Een leuke nette B&B, zo goed als in het centrum van de stad.

Ondanks dat we daar maar 2 nachten verbleven, voelden we ons al vrij snel onder druk gezet. Dat heeft alles te maken met het feit dat Srprs.me de boeking nog niet had betaald terwijl wij al bezig waren aan onze 2e dag daar.
We werden "bestempeld" als slechte betalers en moesten waarborg staan voor het geld dat we al reeds in juli hadden betaald.
Pas na het ontbijt op de vertrekdag is het als nog inorde gekomen. Tot dan hebben we het grootste deel van ons verblijf een vervelend gevoel gehad. (Later nog steeds, want dit was geen zorgeloos weekend).

Srprs.me lachte onze klacht gewoon weg met de uitleg dat dit een normale praktijk is.
Wij hadden het idee dat als je een totaalpakket ergens boek, dat dit dan inorde moet zijn!

Los van onze klacht is het concept een leuk idee. Je komt ergens terecht waar je anders nooit aan zou denken.
Toch voel ik me wel een beetje bekocht. Verblijf voor 2 personen voor 2 nachten + ontbijt kost je dan 380€.
Terwijl als je hetzelfde zou boeken het maar 220€ zou kosten.
Buiten het feit dat je niet weet waar je eindigt en dat het voor jou (niet feilloos) wordt geboekt, is er geen meerwaarde aan dit concept.
Op deze manier zal ik het wel aan mijn ouders vragen om iets voor me te boeken. Zo heb ik meer kwaliteit voor minder geld.

Later heeft srprs.me nog contact met mij gezocht.
Aan de reactie van srprs.me te lezen verzorgen zij de betaling altijd vooraf.
Ik heb zoals ze zelf vroegen nog eens contact met hen opgenomen.
Nu krijg ik als antwoord ... : "Zoals mijn collega aan de telefoon heeft aangegeven, wordt de reissom achteraf aan de accommodatie betaald".

Regels verzinnen en veranderen wanneer het hen uitkomt.
Tegelijk warm en koud blazen vind ik ervan.

Zoals reeds aangehaald, de laatste keer geweest.
Klantendienst weet het zelf ook niet als ze elkaar blijven tegenspreken.

  • Algemeen 1
op 12 augustus 2020

Twee weken geleden zijn mijn vriend en ik op reis geweest met srprs.me. Dat het een surprise was is het minste wat we erover kunnen zeggen.

“Yes, we gaan naar Wenen!” Dachten we. Het enige wat we nog moesten doen was het inchecken om een boardingpas te bemachtigen. Wat bleek daar? We stonden niet op de passagierslijst voor de vlucht naar Wenen van die ochtend. We werden doorverwezen naar de ticketing service desk. Eenmaal daar werden we enorm goed geholpen door een medewerkster van Brussels Airlines. Zij vertelde ons dat we best even contact opnemen met srprs.me zelf.

Het was nog geen 9h, dus we raakten niet meteen binnen op de klantendienst, erg vervelend bij zo’n stresserende situatie. Toen we iemand eenmaal te pakken kregen, legden we ons verhaal aan haar uit. “Wat vervelend!” Zei ze meteen. Nou ja, heel vervelend wel! Er was namelijk iets fout gelopen bij de boeking van de vliegtickets bij een derde partij, kan gebeuren natuurlijk!

Nu, zonder vliegticket, geen reis. ze zou daarom nieuwe tickets voor ons boeken. Na haar even door te verbinden met de medewerkster van Brussels Airlines, hoorden we dat er een nieuwe vlucht moest geboekt worden. Die kwam neer op iets van een €800 voor ons beide. Dat moest ze even bespreken met haar collega’s. (Op dit moment is het 9:30, de vlucht stijgt op om 10:10). We hoorden niets terug van haar, waarna we zelf weer contact opnemen met de vraag wat de stand van zaken nu eigenlijk was. Zij bracht ons het jammere nieuws dat srprs.me niet kon opdraaien voor de kosten van de nieuwe vlucht en dat we dus zélf moesten bijbetalen als we toch nog naar Wenen wilden vertrekken. Ongezien. We waren enorm teleurgesteld in deze organisatie en zelfs boos omdat we zo slecht behandeld werden door customer service agent. Daar ging onze citytrip.

Wanneer we al aan de andere kant van de vertrekhal waren om terug naar huis te gaan, kwam de Brussels Airlines medewerkster met het ongelooflijke nieuws dat er iets veranderd was in het dossier en we dus toch nog konden vertrekken als we op 5 minuten aan de gate konden staan. Wat een service! Zonder haar tijd en moeite hadden we de vlucht nooit gehaald!

Srprs.me, shame on you. Wat een kat in een zak. Ons zien jullie nooit meer terug. Deze ondermaatse klantenservice hoort niet thuis in 2020. Allesbehalve een aanrader. Ongelooflijk.

  • Algemeen 1
op 30 juli 2020

Ons hotel was slechts zeer matig, de kamers, de badkamer en de bedden waren niet echt proper.
Toen we in de luchthaven aankwamen en we bij de check-in stonden werd duidelijk dat er geen terug vluchten werden voorzien naar België. Dit verwacht je nu toch niet van een organisatie waarbij zij de reis voor jou zouden moeten regelen?! Enfin, nadat we dit nieuws hadden vernomen was ook de vlucht volgeboekt. We konden die vlucht dus sowieso vergeten. Ik probeerde meermaals naar de organisatie van surprise me te bellen, geen reactie en telkens in wacht. Uiteindelijk lukte het toch en zij gaven toe dat dit een vergissing lang hun kant was. Ik merkte dat ik zelf initiatief moest nemen en deed voorstellen van de volgende vlucht. Omdat dit allemaal zo lang duurde, was ook die ondertussen volzet. Na ongelofelijk veel stress te hebben, was het ons uiteindelijk gelukt om naar Amsterdam te vliegen. Dit was dus de eerste maar ook de laatste keer met deze organisatie! Nooit meer voor mij! Ik kan het alleen maar afraden...

  • Algemeen 3
op 22 juli 2020

Leuk principe slechte prijs - kwaliteit verhouding

  • Algemeen 5
op 17 maart 2020

Erg bijzonder hoe deze organisatie met je omgaat. Ze zijn enorm slecht bereikbaar. Vanwege de corona crisis zijn er door heel europa maatregelen dus we hebben eerder onze bestemming te horen gekregen. Onze bestemming is in gehele lockdown en mag je niet de straat op want dan komt er een boete. Dus hoe kom je de luchthaven af? Totaal geen flexibiliteit en medeleven. ‘Je kan gewoon gaan’. Voor mij nooit meer deze organisatie.

  • Algemeen 1
op 16 maart 2020

Als ik nul sterren kon geven deed ik dat. Wij wouden vanwege het corona virus een andere datum krijgen, we voelde ons niet veilig om te vertrekken. Toen ik hiervoor telefonisch contact opnam was het antwoord "probeer je gewoon zo goed mogelijk te amuseren". Ons weekendje kende dus geen goede start. Het werd nog erger toen we aankwamen op onze bestemming bleek er geen parking te zijn. De parkings in de buurt waren allemaal boven de 25 euro voor één dag. Voor 150 euro de nacht zonder ontbijt zou je verwachten dat je in een degelijk hotel ligt, maar niets bleek minder waar. Onze verblijf was gewoon een hostel. Hier vroegen ze dan ook nog eens 10 euro toeristen tax. Wij dachten dat bij deze reis alles in zat niet dus!!
Om in een kamer van 80 euro te liggen en 150 te hebben betaald voelde wij ons bedrogen.
DIT WAS EEN ABSOLUTE AFRADER. DIT NOOIT MEER.

  • Algemeen 1
op 26 februari 2020

Teleurstellend. Je betaald oneindig veel meer dan je zelf boekt. Het is dat ik een bon heb gekregen en het vervelend vond om niet te gebruiken maar we hebben meer dan €100,- per nacht te veel betaald voor een weggestopte kamer. Na terugkomst contact gehad met surprise me maar zij nemen geen enkele verantwoordelijkheid en compensatie voor de slechte prestatie.
een absoluut negatieve verrassing. Ik zou het je afraden.

  • Algemeen 1
op 26 februari 2020

Als afscheid van mijn werk kreeg ik een bon van €120,-. Een tijd geen gelegenheid hier gebruik van te maken en uiteindelijk een roadtrip kunnen boeken en maar liefst € 258,- moeten bijbetalen en daarbovenop nog €10,- toeristenbelasting. Totaal €388,- betaald voor een onbekende bestemming voor 2 nachten. Met de app ging het mis en na 9:00 het kantoor gebeld te hebben konden we vertrekken naar Antwerpen. We kregen een heel klein donker kamertje zonder raam wat te openen was met een open verbinding slaapkamer/badkamer. Het hotel was vol dus er was geen gelegenheid voor een ander kamer. De prijs van de kamer werd aangeboden voor €82,- per nacht, dus voor 2 nachten €164,- ! Wij hebben €388,- betaald dus meer dan €220,- verdiend voor hun diensten. Parkeren zou daar nog bovenop komen voor €20,- per dag. Er is gratis parkeergelegenheid maar daar moet je zelf achter komen.
Na terugkomst contact gehad met surprise me over deze negatieve verrassing maar daar is met hen niet uit te komen. Ze denken weg te komen met weer een bon ter waarde van €20,- p.p

Een ware ripp-off. Niet intrappen!!

  • Algemeen 1
op 26 februari 2020

De app van Srprs.me werkt alles behalve goed. Nuja, geen ramp want dit is zeker niet het meest storende van de ervaring. Het meest treurige van de hele ervaring was het verblijf en naservice. Wat het verblijf betreft: de badkamer en vuilnisemmer waren ronduit vies en vuil. Het ontbijt was alles behalve hygiënisch: iemand die voor je niest en daarna met zijn handen door de ontbijtkoeken graaft, alles is met de blote hand te nemen, de “vers gewassen borden” hadden plekken van etensresten en kruimels en de vloer plakte zo hard dat we schrik hadden om onze schoenzolen te verliezen. Daarnaast zouden we voor een glaasje bruiswater moeten bijbetalen?! Tot slot waren de kamers erg slecht geïsoleerd. Je kon de buren horen praten en andere dingen horen doen alsof ze naast jou zaten. Onze vorige srprs.me trip was al triestig (waarvoor we deze als compensatie kregen), maar dit was nog een pak slechter.

Wat de service betreft: we geven aan dat ons verblijf niet van een leien dakje verliep. Als compensatie krijgen we “een tegoed van 20 euro per persoon” (ongelofelijk). Omdat we het zelf niet meer zien zitten om hier nog eens onze tijd in te steken, vragen we een compensatie van het bedrag dat we opgelegd hebben boven de cadeaubon die we van vrienden kregen (een schamele 15 euro, dus we vragen minder dan de helft van de compensatie). Als antwoord krijgen we eerst dat ze alleen kunnen compenseren in de vorm van tegoed, daarna krijgen we de boodschap dat ze ons gaan bellen. Meerdere malen wordt er gebeld door hen tijdens de werkuren, terwijl ik aangegeven heb dat ik pas bereikbaar ben om 17 uur. Nadien maakten we een afspraak om gebeld te worden om 17 uur, maar helaas werden we niet gebeld. Enorm jammer dat zo’n organisatie dit van service levert.

Bottom line: 175 euro zeker niet waard. Triestig!

  • Algemeen 1
op 19 februari 2020

Superleuke verrassing-citytrip naar het mooie en prachtige Praag gehad! Zó leuk om de bestemming kort voor vertrek te horen. Goed geregeld allemaal en na een gemailde vraag per ommegaande reactie gehad. Prima, sfeervol hotel. Aanrader!!!!

  • Algemeen 9
op 19 februari 2020

Ik kreeg een bon van 300 euro cadeau. We besloten een autovakantie te boeken van 3 dagen. Hiervoor moesten we 40 euro extra betalen. En dan ook nog 6 x 12 euro voor het ontbijt. Totaal 412 euro. We kozen voor totale verrassing.
Eerste bestemming 2 dagen Eerbeek in een B&B. Alles ok maar wel zelf bed opmaken, 1 handdoek per persoon voor 2 dagen. Ontbijt eten wat je krijgt. Prijs 2 pers 2 nachten ontbijt inbegrepen bij B&B zelf 152 euro. Dan woensdagmorgen de tweede bestemming Middelburg! 235 km van Eerbeek. Derde dag dus 4 u in de wagen, een echte surprise!
Deze B&B is een tot vakantiehuisje omgebouwd atelier of garage. Prijs op Booking.com 95 euro ontbijt inbegrepen.
We waren te laat, hadden een kind bij, eigenares was aan de telefoon eerst onvriendelijk tot vijandig. We konden blijven als we 50 euro extra betaalden. Dat deden we niet dan zou de teller naar 462 euro gaan voor verblijf waar we zelf nooit voor zouden kiezen. Contact met SPRS.ME leverde oplossing dat zij 50 euro wilden betalen. Maar na het ongemakkelijke, vijandige gevoel na een rit van 4 uur hoefde dat voor ons niet. Als we niet welkom zijn met ons kleindochtertje hoeft het niet meer voor ons. SRPRS.ME zou dan ander verblijf zoeken waar we op eigen kosten zouden kunnen logeren. Niet dus dat deden we zelf wel.
Aangezien zij bijna zeker nog commissie hebben op het verblijf lijkt mij de originele bon van 300 euro ruim voldoende om ons verblijf te betalen ( 152 + 95 euro = 247 euro ontbijt inbegrepen). Ik betaalde hiervoor 412 euro. Waarom 6 x 12 euro voor in prijs boeking inbegrepen ontbijt aanrekenen?
Klant kiest voor 3 overnachtingen op 2 bestemmingen. Waarom dan van uiterste oosten van Nederland naar uiterste westen van Nederland? 235 km , derde dag in de auto.
Als je voor 412 euro 3 dagen op hotel gaat verwacht je wel klasse hotels, eerste B&B was ok maar tweede was echt niets voor ons. Ik ben absoluut niet tevreden en krijg nu ook geen reactie op mijn mail aan SRPRS.ME om oplossing te zoeken.

  • Algemeen 1
op 10 februari 2020

Super service, bij problemen direct een oplossing voorgesteld van surprise me en inorde gebracht ons weekend in Valkenburg was gigantisch geslaagd

  • Algemeen 9
op 17 januari 2020

Wat een klote bestemming zeg.. kunnen ze nog een suffere reis boeken dan dit. Weggegooid geld.

  • Algemeen 1
op 31 december 2019

Klok stond op 0 en de bestemming etc of iets van informatie komt er niet op, we weten dus niet waar we naartoe moeten en hoelaat we moeten vertrekken etc. Het noodnummer was dag en nacht bereikbaar?? Meermaals gebelt en het us gewoon een band die afspeelt en deze sluit vanzelf de lijn dus ik krijg niemand te horen om mij uit de nood te helpen? Leuke vakantie echt... wil zo graag mijn geld terug

  • Algemeen 3
op 18 december 2019

Ik houd van dit concept! Oké misschien niet zo milieuvriendelijk met het vliegtuig... maar ik heb echt een geweldige driedaagse citytrip gehad!
Alles was prima geregeld door Srprs.Me.
Zoals de bedoeling was, heb ik op het vliegveld de bestemming onthuld. Vervoer naar slaapverblijf zat er niet bij in, maar dit was allemaal heel makkelijk te doen vanaf het vliegveld, en ook in de stad alles prima geregeld qua openbaar vervoer.
Ik verbleef in een hostel, er werd eea gerenoveerd daar dus er was wat onrust, maar op de kamer merkte je daar niks van. Ik had als voorkeur een vrouwenkamer gevraagd en dat was gelukt. Zag er netjes uit voor een hostel.
Ik had gekozen voor een Europese citytrip waarbij je aan kon geven in welke steden je al geweest was. Daar is gehoor aan gegeven.
Het weerbericht kon ik, zoals aangegeven, een week voor vertrek online bekijken. De kraskaart kwam 2 dagen later met de post, maar goed op tijd.
Gewoon een hele leuke ervaring gehad, kan niet anders zeggen.

  • Algemeen 10
op 16 december 2019

Zeer fijn concept in theorie, echter viel onze ervaring zeer sterk tegen. We hadden met 4 een autoreis geboekt van een nacht. De prijs die je vindt op sprsme is al prijzig maar er kwamen onvoorziene extra's bij zoals 20€ toeristentax. Ook was er geen parking voorzien zoals beloofd op de site bij het boeken van een autoreis en moesten we in een prijzige garage van 25€ per dag parkeren. Als je de prijzen van het hotel opzoekt waarin we verbleven waren voor de zelfde periode de prijzen meer dan 50% lager. Verder zou je verwachten dat men in deze verrassingstrip ook suggesties of ideeen geeft om je dag in te vullen,maar enkel hotel was voorzien. Bij contactname met de klantendienst was deze bijna ronduit onbeschoft.

  • Algemeen 4
op 16 december 2019

Wij boekten een stedelijk verblijf in de buurt (maximum 4 uur rijden) voor 1 overnachting. We werden vanuit Lokeren naar Haarlem gestuurd en verbleven in het The niu Dairy Haarlem. Je betaalt op Booking.com 70 euro per kamer (voor 2p) voor komend weekend. Dit zou voor ons gezelschap van 4 140 euro vormen. Wij betaalden maar liefst 300 euro! Tuurlijk zijn we er ons van bewust dat prijzen variëren, maar meer dan het dubbel... Daarenboven biedt de organisatie ook weinig meerwaarde buiten de boeking an sich. Ze gaven ons geen informatie over het gebrek aan parkeermogelijkheid, geen informatie over toeristentoeslag, geen tips en info rond wat te doen in deze toch wel niet echt bekende stad... Hierbij werkte hun app niet op de moment van de bekendmaking van de bestemming. De app begon pas met het onthullen van verschillende finale tips tot aan de bestemming, terwijl we reeds een mail hadden gekregen met info over het hotel. Wanneer dit alles op een vriendelijk wijze telefonisch wordt teruggekoppeld, werd ik zeer onbeschoft bejegend door een van de medewerkers. Daarnaast kreeg ik ook geen terugkoppeling waarom al deze zaken zo fout waren gelopen. Oprechte excuses waren op zijn minst op hun plaats geweest, nog maar te zwijgen over een compensatie. SRPRS.ME=absoluut te vermijden!!

  • Algemeen 2
op 3 december 2019

Het was echt verassend en vooral geweldig! Met hond geboekt en ik werrd een beetje bang van alle recenties op paginas over sprs.me maar oprecht heb ik een geweldige b amd b gehad .. wel aan te raden niet ontbijt incl! Te doen!!! Want wij kregen toch ontbijt erbij! Al had ik mijzelf wel voorbereid op een lunch pakketje al voor in de ochtend

  • Algemeen 10
op 2 december 2019

Wat een afzetterij! Ons hotel met ontbijt was 120 euro en wij hebben 175 euro aan surpris me betaald voor een minikamer. Nooit meer boek ik via hun.

  • Algemeen 1
op 18 oktober 2019

Gisteren teruggekomen van een waanzinnige leuke reis in Krakau. Wij hebben in juni geboekt. Zoals staat aangegeven krijg je een week van tevoren het weerbericht en de kraskaart per post. We hebben alleen het weerbericht ontvangen en voor de kraskaart heb ik 2x contact gehad met het kantoor van srprs me (niet ontvangen), die overigens goed bereikbaar waren. Alles werd netjes opgelost en de kraskaart kreeg ik uiteindelijk per mail. Het blijft een spannend concept en ook een stad die wij normaal gesproken niet hadden uitgekozen. Het hotel was goed bereikbaar vanuit de luchthaven en alles zag er netjes uit. Verschillende activiteiten hebben wij ter plekke geboekt, dit was prima. De 4 dagen waren voor deze trip perfect en we hebben alles kunnen zien wat we wilde. Het is een zeker een aanrader als je eens wat anders wilt en alles toch goed voor je word geregeld.

  • Algemeen 9
op 8 september 2019

De reis was, zoals het concept ook zegt, een verrassing. Dit moet je beseffen en je er ook voor openstellen. We hadden wel een ruim budget maar onze trip voldeed aan alle verwachtingen, en meer. Onze bestemming werd Stockholm en verbleven in het prachtige, moderne At Six hotel. Net aangekomen op onze hotelkamer voorzien van alle luxe waren we helemaal in gelukkig met de keuze die door SRPRS.ME voor ons heeft gemaakt. Als kers op de taart werd er ook nog een gekoelde fles wijn op onze kamer bezorgd met een persoonlijk bericht van het SPRS.ME team. Wij hebben 3 dagen genoten van een prachtige stad met vriendelijke mensen, en van elkaar natuurlijk. Dankjewel SRPS.ME , het was top en voor herhaling vatbaar.

  • Algemeen 9
op 29 augustus 2019

Hele leuke vakantie gehad. Alles was super goed geregeld en we belandden in een stad die we zelf nooit hadden uitgekozen maar die ons heel positief had verrast! Dat is nou net het leuke van het concept. We hadden om de kosten laag te houden aangegeven bereid te zijn in een hostel te slapen, maar als opmerking wel bijgevoegd dat we als jonge meiden ons het liefst wel veilig wilden voelen. Daar is perfect rekening mee gehouden. We zaten in een super leuk hostel met iedere avond activiteiten en hadden een eigen kamer met zijn zessen. Dus tip: als je met een groep bent kom je in een hostel waarschijnlijk wel in een kamer met elkaar zonder onbekenden, desnoods even in de opmerkingen vragen. Al met al een topvakantie gehad! Ook iedereen van srprsme met wie we contact hebben gehad waren erg vriendelijk.

  • Algemeen 10
op 26 augustus 2019

Suprise Me, de organisatie die je echt met een verrassing achterlaat.
Tot onze grote verbazing was onze eindbestemming (voor 2 meiden van 20 en 22 jaar) Wenen. Echter was deze bestemming weggestreept.
Hier hebben wij meerdere keren contact met Suprise Me over gehad, echter beweerde ze dat wij Berlijn i.p.v. Wenen weggestreept hadden en konden ze "helaas" niks voor ons betekenen.
Daarnaast lazen wij eerder dat je in de buurt van het centrum zou zitten, 3.3 km (45 minuten lopen) is alles behalve in de buurt van het centrum?! Maar ook hier heeft Suprise Me maling aan.
Tot slot dachten wij dat we voor een vierdaagse reis geboekt hadden. Je vliegt terug tussen 16.00 - 22.00 uur en dat hebben we geweten. Onze vlucht ging precies om 16.05 uur. Aangezien wij 45 minuten van het vliegveld afzaten hebben we niet een vierdaagse trip, maar eentje van 3 dagen gekregen.

Ik zou nooit meer met deze organisatie boeken want je komt letterlijk voor een verrassing te staan. Boek liever zelf een reis dat je de bestemming al weet, ben je nog een stuk goedkoper uit ook!

  • Algemeen 4
op 4 augustus 2019

Wij boekten de surprise me roadtrip en werden eerst naar maastricht gestuurd en daarna naar nord-pas-de-calais. Wij zijn zelf van West-Vlaanderen en dit was voor ons een zeer lange en vreemde route op een korte periode. In beide streken was er niet veel te doen. De accomodaties waren wel prachtig. Toch kregen wij klachten van de uitbaters dat we het ontbijt moesten betalen terwijl we dit inbegrepen en betaald hadden in de surprise me reis.

  • Algemeen 6
op 8 juli 2019

Ik kan dit zeker aanraden, leuk concept en werkelijk ontspannend als je op voorhand niet heel je trip vol kan plannen.
We waren reeds ingecheckt op onze vluchten en konden dus met de boardingpas meteen langs de security gaan. Het hotel was heel netjes, proper, leuk gelegen en heel vriendelijk personeel.
Praag is ook een enorm mooie, leuke en propere stad!

  • Algemeen 10
op 12 juni 2019

We hebben een fantastische city trip gemaakt met srprs.me! De reis bracht ons naar Liverpool; een enorm leuke, verrassende en hippe stad met lieve mensen. Genoeg te zien, te doen en heerlijk gegeten. Goede vluchten en fijn hotel verzorgd door srprs.me. Zeker een aanrader!

  • Algemeen 10
op 11 juni 2019

Al jaren boeken we onze jaarlijkse citytrip zelf. Dit jaar lieten we het over aan srprm. Spannend! Perfect geregelde vluchten, transfer naar mooie accommodatie...en bovenop de wondermooie stad Praag (en stralend weer)! Dit zorgde voor een relaxe en zalige glimlach op de gezichten van 6 vriendinnen! Dikke duim voor de organisatie! Tip: een welkomsgeschenkje terugvinden in de accommodatie zoals stadsplan/aanraders musea/resto... zou de reis helemaal afmaken. Top!

  • Algemeen 9
op 20 mei 2019

Alles was top geregeld. Zeer mooi, proper en charmant hotel. Enige klein nadeel is dat de link enkel werkte met firefox dus dit nog extra moeten installeren op smartphone

  • Algemeen 9
op 7 april 2019

Van begin tot eind was de reis goed geregeld. Ontzettend leuk om op Schiphol te horen waar je naartoe vliegt. Prachtig hotel vlakbij de stad. Transfer ook bijgeboekt en achteraf waren we daar erg blij mee. Enige tip voor sprsme: voeg een simpele stadsplattegrond toe; dan kun je gelijk de eerste dag de weg vinden. Verder alles prima. Dit gaan we volgend jaar weer doen!!

  • Algemeen 9
op 31 maart 2019

Bestemming was leuke verrassing, maar hotel viel tegen, (ver) buiten het centrum en min of meer in een ziekenhuis gebouwd. Ontbijt bijgeboekt, extra kosten, maar bleek hotel met gratis ontbijt, geld ontbijt terug bleek onbespreekbaar. Al met al veel geld voor weinig, vooral goed verdienmodel voor Srprs.me. Volgende keer geef ik het geld aan goede bekende die iets boekt wat waar geeft voor mijn geld.

  • Algemeen 6
op 26 maart 2019

Door een fout van surprise me gingen we niet naar mediterraan Europa maar naar Ierland. Dat was al heel jammer en ze wilde hier ook niks meer aan veranderen. Vervolgens kwamen we in Ierland we zaten in een goedkoop hotel (geen vier sterren wat wel was aangegeven bij het boeken). Als goedmaker van de fout van surprise me kregen we een trip voor op reis als verrassing. Deze trip was gaan klimmen in een buiten klim park. Het regende de hele dag en het was 8 graden buiten. Wij zijn beide geen types die van klimmen houden en al helemaal niet met dat weer. Verder was er in Ierland helemaal niks te doen. Behalve naar de bioscoop of naar een pub waar de mensen zo extreem dronken waren dat je er bijna bang van werd. De buurt was ook extreem slecht in een straat naast het hotel stonden 4 auto’s op een rij waar de ramen van waren ingeslagen en waar de naalden nog op de grond lagen.

  • Algemeen 1
op 20 maart 2019

Het werd een prachtige reis naar Praag. Veel gezien, gefietst (90km rond Praag), heerlijk gegeten ( vooral koffietjes met heerlijke taarten), musea bezocht, gesport ( fitness gevonden + 15 km door de stadsparken gelopen om 7u’s ochtends) en vooral heel leuke mensen ontmoet.
Jullie deel verliep ook perfect zowel het online gedeelte, de vluchten alsook het hotel ter plaatse ( ligging en accommodatie ).
Kortom perfect.
Dit was mijn derde srprs.me - reis (of 4de?) en steeds als single-traveller en net dat leidde steeds tot mooie ontdekkingen en ontmoetingen, precies omdat je verplicht bent het zelf uit te zoeken en mensen ter plekke aan te spreken. Deze keer had ik in Praag zelfs een tour met een ‘privé-gids’ gevolgd door een lekker etentje waarmee ik toevallig aan de praat was geraakt via Tinder-achtige apps 🙂.
Laat het toeval zijn werk doen !
Dirk

  • Algemeen 9
op 17 maart 2019

Het was een fantastisch avontuur, een goed geörganiseerde reis inclusief vervoer per taxi/vliegtuig, prima hotel voor prijs/kwaliteitverhouding.

  • Algemeen 10
op 24 februari 2019

Alles wat perfect geregeld maar een 8 voor wat er hier te zien viel dat was iets minder.

  • Algemeen 8
op 24 januari 2019

Voor 1 nacht slapen was het vereist 3,5 uur te rijden, er was geen begrip toen wij dit bespraken met de hulplijn

  • Algemeen 1
op 20 januari 2019

Het verblijf in B&B ‘t poorthuys was super! Gastvriendelijk en super verzorgt. Mooie kamer en rustige ligging. Middelburg zelf helaas niet heel veel te doen met het koude weer. Er om heen wel fijn langs de kust op kunnen rijden en de stranden afgaan! Super weekend gehad!

  • Algemeen 9
op 19 januari 2019

Bestemming is niks te beleven en al helemaal niet buiten het seizoen. Daarbij geplaatst in een hotel dat onderdeel is van een goedkope keten in het verkeerde gedeelte van de stad. Prijs/kwaliteit totaal niet in verhouding.

  • Algemeen 3
op 19 januari 2019

In anderhalf jaar nu voor de 5e keer met srprs op pad gegaan, 3e roadtrip (met de trein, kan ook als je dit vermeld in de opmerkingen). Hartstikke leuk hotel in een middelgrote provincie hoofdplaats. Ik bofte met het weer, heerlijke strandwandeling gemaakt en een stadswandeling. Laatste dag nog even het museum in. Echt zo'n stad waar ik zelf niet heen zou gaan maar hartstikke leuk om er twee dagen rond te struinen.
Ik vind dat ik altijd waar voor mijn geld krijg (ook omdat ik vrijwel altijd tijdens kortingacties boek). Ze boeken alleen een hotel, en dat kan je zelf ongetwijfeld goedkoper, maar dan mis ik de voorpret van niet weten waar ik heen ga. Je moet wel flexibel zijn, niet geschikt voor perfectionisten die alles tot de puntjes verzorgd verwachten. Tips nodig? Vraag info in je hotel, Google, ga naar het toeristenburo, loop gewoon je hotel uit en volg de stroom mensen. Download wat handige apps zoals Rome2Rio.
Ik zeg nooit tegen anderen "Dit moet je doen", maar mij bevalt het prima! De volgende trip is al weer geboekt.

  • Algemeen 10
op 19 december 2018

Allereerst moet ik zeggen dat de reis, de accomodatie en de transfer super goed geregeld waren. Erg mooi hotel, op loopafstand van het centrum en een fijne kamer. We hadden war bijbetaald voor gunstige vliegtijden en een transfer en dat was het zeker waard. Ook werden we goed op de hoogte gehouden als er iets wijzigde of gewoon om te checken of het was gelukt. Moet eerlijk bekennen dat we na het lezen van een aantal recensies een beetje huiverig waren. Maar niets van dat hebben wij gemerkt.
Wel hadden wij een totaal andere idee van de bestemming ! Hoewel de stad leuk was, mooi aan de kust maar als je een soort hoofstad idee in je hoofd hebt met genoeg bezienswaardigheden dat is Nice ietsje minder uitgebreid. Zou ons heel handig hebben gelijken als er een kleine to-do list is zodat je de eerste dag doorkomt tot je in je hotelkamer verder kan uitzoeken wat je de dagen erna kan gaan doen.
Bedankt srprs me voor deze leuke ervaring!

  • Algemeen 8
op 11 december 2018

Via srprs.me een citytrip geboekt en vervolgens via het bekende verrassingssyteem terecht gekomen in Växjö. Je verwacht van een citytrip toch wel een bestemming waar je een aantal dagen je kunt vermaken met allerlei bezienswaardigheden en dingen om te doen. Helaas biedt deze bestemming weinig perspectief. Het is een plaats van omme nabij 50.000 inwoners waar in de wintermaanden buiten een plaatselijke kroeg en een paar restaurants weinig tot niets is te beleven. Ik had me betere bestemmingen kunnen voorstellen waar je een stel op surprise vakantie naar toe laat gaan. Ben zeer teleurgesteld in de organisatie, ook als je bij terugkomst je ervaring met hun deelt, ze verschuilen zich dan achter de algemene voorwaarden. Nee, voor mij geen citytrip meer bij deze organisatie ook al is hun formule tot de dag dat we aankwamen heel leuk.

  • Algemeen 4
op 7 november 2018

Het begon voor de reis al met de slechte klantenservice van srprs.me. We hadden een kortingsvoucher gekregen maar helaas vergeten in te wisselen bij het afrekenen. Er bestond geen mogelijkheid om dit met terugwerkende kracht te doen. Vervolgens kregen we onze vliegtijden door. Heen om half 2 's middags, terug om 11 uur 's ochtends al. Zeer ongunstig dus. Op bestemming konden we het hotel niet goed vinden. Eenmaal gevonden konden we het hotel niet binnen, want niemand nam op en de reactie van sprs.me was dat we voor het verkeerde hotel stonden. Via een Facebook berichtje naar het hotel zijn we uiteindelijk binnengekomen. Al met al, hele slechte service van sprs.me. Zal het zeker niet aan iemand aanraden!!!

  • Algemeen 3
op 29 oktober 2018

Heb genoten van het begin tot het eind. Alles goed geregeld, hotel midden in de stad en riga is echt een fantastische stad! Het niet weten waar je naar toe gaat is zo spannend, leuk concept! Tip boek geen ontbijt want dan betaal je extra en ontbijt zit meestal bij de kamerprijs inbegrepen. Wij hadden via sprsme dus zonder ontbijt geboekt en zat er dus wel bij. Taxi kan je ook zelf regelen scheelt veel geld!

  • Algemeen 9
op 29 oktober 2018

Onze suprise me ervaring was een ramp... eerst en vooral hebben wij onze vliegtickets en kraskaarten niet gekregen via de post. Daardoor zelf enkele keren moeten bellen naar de organisatie om dit aan te geven.. maar zij bleven erin geloven dat de post alsnog zou aankomen. Uiteindelijk weer zelf contact moeten opnemen dat dit nog altijd niet in orde was. Daardoor kregen we onze kraskaart en vliegtickets via mail. Bij aankomst in de luchthaven werkte de link niet die onze info gaf over de bestemming en ons hotel. Weer gebeld... een nieuwe link werkte uiteindelijk wel. En als top punt van dit alles werd onze vlucht geannuleerd waardoor we nooit zijn kunnen vertrekken. Het was een city trip van maandag tot woensdag. En alternatieven waren er niet... eerst volgende vlucht pas woensdag avond.. alles was suprise me moest organiseren was niet in orde! Ik ben zeer teleurgesteld. Dit was de eerste keer en zal zeker ook bij deze ene keer blijven.. suprise me! Alle problemen waren zeker een SUPRISE..

  • Algemeen 1
op 14 oktober 2018

Dit zijn marketing cowboys. Ons hotel was 83.4 kilometer van het centrum van de stad Madrid. Leuk zo’n 3 daagse stedentrip. Nooit weer. Niet boeken bij deze partij

  • Algemeen 4
op 9 oktober 2018

OPLICHTERIJ 550,- VOOR 1 DAG VAKANTIE

  • Algemeen 1
op 16 september 2018

Superleuk reisje gehad met net hotel met een goede ligging. Alles was goed geregeld en duidelijk. Het was het wachten (en de spanning) erg waard! Zou het zeker nog een keer doen.

  • Algemeen 9
op 4 september 2018

Ik heb een sprsme weekend cadeau gedaan aan mijn vriend voor zijn verjaardag. Er is rekening gehouden met de 3 steden waar ik niet heen wilde ivm dat we er al zijn geweest. De vlucht en tijden waren super, zaterdagochtend 11:50 heen en maandagavond 19:20 terug vanuit het vliegveld wat ik had aangegeven. Het hotel was super! Heel verzorgd, lekker ontbijt en 1,5 km van het centrum. Een mooie stad om een weekend te verblijven.

  • Algemeen 9
op 24 augustus 2018

€150,- betaald voor een B&B waarvan de kamer rook naar gierput, het zwart zag van de vliegen tijdens ontbijt en er niets was afgedekt. Ze liepen overal omheen. Een B&B op een afgelegen mooie plek, de restaurants die in de buurt waren zijn op dinsdag en woensdag gesloten (net toen wij er waren). Dit nooit meer, zonde van het geld.

  • Algemeen 2
op 19 augustus 2018

Om eerlijk te zijn...ik ben geen avonturier. Dus dit was best spannend. Samen met mijn dochter vertokken die mij overtuigde om dit te proberen. Alles is fantastisch georganiseerd. Super hotel in het centrum. Prachtige stad. Ik Benny al aan een volgende surprise reis aan het denken. Niet twijfelen mensen. Doen!!

  • Algemeen 10
op 14 augustus 2018

Ik had er meer van verwacht..

De vlucht naar de bestemming was in orde, de terugvlucht was door Easyjet geannuleerd. Dit was 's avonds, dus het alarmnummer van Sprs.me gebeld. Ik vond dit lang duren, uiteindelijk heb ik uit frustratie alles maar zelf geregeld, dit was veel sneller. Maar dit neem ik Sprs.me niet zeer kwalijk, dit is een uitzonderlijke situatie.
De accommodatie voldeed aan/overtrof onze verwachtingen. Hieraan dus niks over aan te merken.

Maar waarom dan toch maar een 5?

Omdat het enige wat ze je aanbieden is een hotel en vlucht. Uiteraard wel als verrassing, dus het klopt exact met wat ze aanbieden.
Nu kun je zeggen dat dit voldoende is, ze doen wat ze adverteren.. Maar ik kan net zo goed aan een bekende vragen om een vlucht en hotel te boeken, waarbij ik de informatie pas op schiphol o.d. krijg.
Ik had verwacht dat in de envelop, die je pas opent als je op het vliegveld bent, dat daar extra informatie over je bestemming zou zijn. De ins&outs van de stad, m.a.w., waar krijg jij het gevoel dat je echt verrast wordt in die stad? Naar welke wijken moet ik gaan om uit te gaan, in welke wijk heb ik mooi uitzicht over het oude centrum?
Ik had de indruk dat sprs.me je een unieke ervaring wou geven. Waarom moet ik dan die unieke dingen zelf, online of in mijn lonely planet opzoeken?
Ik denk dat je beter je broer of zus een bepaald bedrag kan geven om daar mee een hotel en vlucht te uit te zoeken. Dan krijg je evenveel als sprs.me voor jou regelt.

Als je via sprs.me boekt, realiseer je dan dat ze alleen maar een verrassingshotel en -vlucht regelen, niets meer, niets minder.

Ik ga niet nog een keer met sprs.me in zee...

  • Algemeen 5
op 8 augustus 2018

Door de staking van Ryanair is onze retourvlucht van vrijdag geannuleerd. Hierdoor heeft SRPRS onze reis verlengd naar zondag zonder extra kosten voor hotel en retourvlucht. Ook ons hotel in Rome is heel goed. Ik heb al verschillende reizen geboekt via SRPRS en alles is altijd goed verlopen.

  • Algemeen 9
op 7 augustus 2018

Riga is een leuke stad, maar de bevolking is er erg racistisch (had het gevoel in een wereld vol neonazi's terecht te zijn gekomen) en discrimineert mensen met een niet blanke huidskleur volkomen. De houding van veel inwoners van Riga was ronduit vijandig of denigrerend. Er worden bijvoorbeeld regelmatig foto's gemaakt van iemand die een getinte huid heeft waarbij bovendien apengeluiden worden gemaakt, deze jongen kon zelf geen bestelling doorgeven *werd aan een blanke reisgenoot gevraagd) en zelfs zijn bord werd als enige niet afgeruimd tijdens het diner. Tijdens contact met de klantenservice van srprs.me krijg je van de medewerkster te horen dat je voor de boeking aan had moeten geven dat je anders was (geldt ook voor je geaardheid overigens. Zelfs wanneer de situatie echt dreigend wordt en je eerder weg wilt uit deze stad, dan wordt er geen adequate hulp geboden. Na veel vijven en zessen (en een bijbetaling toch een dag eerder naar Nederland kunnen vliegen, maar er een heel onbevredigend gevoel aan overgehouden. Er had gewoon een melding op de website geplaatst kunnen worden (voordat de boeking afgerond is uiteraard) waarin wordt gezegd welke landen/steden minder veilig zijn voor niet hetero's en/of mensen met een kleurtje. Dat had een heleboel ellende gescheeld. Aan de klantvriendelijkheid en het probleemoplossend denkvermogen mag opverigens ook nog heel wat verbeterd worden bij srprs.me.

  • Algemeen 2
op 1 augustus 2018

Het is zeker een verrassing geworden. Aangenomen op Eindhoven vanuit Haarlem kregen we onze bestemming: Wroclaw, Polen. Heel leuk, totdat 10 min later bleek dat onze vlucht geannuleerd was. Iets wat allang bekend was maar srprs.me niet aan ons heeft gemeld.
Gebeld met srprs.me. Ze zouden een alternatief zoeken. Alternatief bleek niet gevonden te kunnen worden. Ze deden erg moeilijk want we wilden ook wel ergens anders heen. Uiteindelijk wilden we ons geld terug. Was niet mogelijk. Ze stelden ons zelfs voor dat we het maar op onze eigen annuleringsverzekering moesten gooien!! Letterlijk uren gebeld en ze op hun algemene voorwaarden gewezen, dat ze ons moesten terug betalen. Maar onze klantenservice medewerker had niet goed zijn huiswerk gedaan rondom hun eigen algemene voorwaarden. Uiteindelijk kon hij er niet meer onderuit en beloofde hij ons geld terug te geven. De schriftelijke bevestiging hiervan moest helaas ook nog 2 telefoontjes lang op zich wachten. Dus lang verhaal kort: Geen vakantie voor ons, reis- en parkeerkosten kwijt maar gelukkig zeker een verrassing Srprs.me!

  • Algemeen 1
op 30 juli 2018

Gegokt en verloren !
Wij raden ten stelligste de formule van srprs me af. Dit is pure geldklopperij en oplichterij en wat men verkoopt is gebakken lucht. Hier ons verhaal.
Wij kregen een cadeaubon voor srprs me. Wij boekten veiligheidshalve een roadtrip voor 1 nacht.
Er werd ons 130 euro voor de kamer aangerekend en 20 euro voor het ontbijt. Dus een totaal van 150 euro. Wij zijn ervaren reizigers en bijgevolg gingen wij er van uit dat we voor 150 euro wel een kamer zouden krijgen in een mooi en redelijk luxueus hotel. Wat viel dit tegen.
De zogenaamde spanning die wordt opgebouwd bestaat er uit dat je gewoon niet weet naar waar je vertrekt en in het ongewisse wordt gelaten tot iets na middernacht de dag van vertrek. Het enige dat werd doorgegeven was 1 week op voorhand de weersvoorspelling op de bestemming. Wij hadden geboekt woensdag 25/07/2018 en rond 00:15 u op 25/07/2018 konden wij de bestemming te weten komen. De 1ste hint was Barchem, wij gingen door naar de bestemming en wat viel dit tegen ! Het werd Lochem in de Achterhoek van Nederland, waar er niets te beleven valt. Ons luxe hotel bleek dan een 3* B&B te zijn, de luxekamer die wij 130 euro betaald hadden bleek de op één na goedkoopste kamer van de B&B te zijn, namelijk 90 euro. srprs me verhoogt de prijs zomaar eventjes met 40 euro per kamer!
Om te beginnen was deze bestemming 267 kms van onze woonplaats, wat betekende dat we 3uur heen moesten rijden en 3 uur terug, hopelijk zonder files of het werd nog langer ! Voor een overnachting van 1 nacht, in een veel te duur betaalde B&B zonder luxe gelegen in het midden van nergens waar niets te zien of te beleven valt. Dit was een kamer zonder airco, een B&B zonder zwembad, je kon het diner bestellen maar dit diende je 24 uur op voorhand te doen, dus daarvoor was het dankzij srprs me ook al te laat. Je zou toch denken dat ze met zulke dingen rekening houden, neen dus, het zal hun worst wezen !
Wij waren zo ontgoocheld en voelden ons echt opgelicht ! Die nacht hebben wij bijna niet geslapen, en dit was in dit geval niet door de warmte want wij hebben wel airco op de slaapkamer en slapen dus fris. Wat de volgende nacht niet het geval zou zijn. Wij gingen van “veel” in ons eigen huis naar “basic” in een B&B van 130 euro, 150 euro met ontbijt ! Schandalige praktijken ! ...

  • Algemeen 1
op 27 juli 2018

Het concept is leuk maar zodra er iets mis gaat dan hoor je niets. De vlucht was gecanceld, vervelend natuurlijk en ook moeilijk voor hen om iets nieuws voor ons te vinden. Maar we hebben meerdere keren beloftes gehoord die ze allemaal niet na gekomen zijn. Verder is het alleen mogelijk om de reis te annuleren na dat je jouw recht op schadevergoeding over schrijft aan hen.
Een erg louche manier van werken daar bij die klantenservice

  • Algemeen 1
op 27 juli 2018

Ken je dat verhaal van die vier jongens die naar Praag gingen? Die gingen dus niet. Het leek een super idee. Een vakantie boeken waarvoor we zelf niks voor hoefden te regelen. Het enige wat we moesten doen was het loslaten en vertrouwen op de organisatie.
Eenmaal aangekomen op de luchthaven kwamen we erachter dat we naar Praag gingen en we keken er echt naar uit. Todat onze vlucht geannuleerd werd en onze vakantie in één klap in duigen viel. Bij sprs.me hoef je er dan niet op te rekenen dat er wordt gezocht naar een goede oplossing of dat de geleden schade gedekt wordt. Er worden onredelijke oplossingen aangeboden en het geld terugvragen (inclusief schadevergoeding van de luchtmaatschappij) is ook een hele opgave.
Kortom, een laffe organisatie die als het erop aankomt niet aan de wensen van haar reizigers wilt voldoen en geen rekening houdt met de reizigers. Het is uiteindelijk, zoals beloofd, een vakantie geworden om nooit te vergeten, maar wel op een heel negatieve manier. In 1 woord een schande.

  • Algemeen 1
op 22 juli 2018

Wij hebben een reis geboekt zodat alle zorgen uit handen word genomen, bedoel dat is toch de gedachte hierachter? Boeking en informatie ging goed, duidelijke instructies over de vlucht en locatie. Rome werd de bestemming, heel leuk! Tot we erachter kwamen dat ons hostel, wat srprs.me heeft geboekt, meer dan 25 min van het centrum was gevestigd. Teleurstelling want tijdens een city trip van 4 dagen hoop niet ver te moeten reizen om de stad te kunnen bekennen. Geland in Ciampino konden we zelf uitzoeken hoe we bij het hostel moesten komen, wat ik echt een minpunt vind. Een uitleg/routebeschrijving zou wel handig zijn als je voor het eerst in een stad komt, nu zijn mijn vriendin en ik redelijk handig met het internet maar wat is dan eigenlijk de extra service die srprs.me beidt? Als laatst viel het hostel ook tegen. Geen privacy, oke je kiest zelf voor een hostel maar er zat geen slot op de badkamer die we deelde met 4 andere. Geen slot op de toilets/douches. Overigens waren de douche deuren ook transparant, dit verwacht je niet. Als laatst stonden we voor de verrassing dat we ook nog toeristen belasting moesten betalen bij het uit-checken. Wij hebben 310,- betaald voor alleen vlucht en accommodatie, en kwamen er achter voor dit zelfde bedrag of minder zelfs een accomodatie te kunnen in Rome met een eigen kamer. Rome zelf was fantastisch, maar wij zien niet de meerwaarde in van srprs.me, helaas!

  • Algemeen 4
op 18 juni 2018

Dinsdag 12 juni hadden wij onze eerste roadtrip met de hond via srpr me.
Speciaal verzocht een hondsvriendelijk hotel en omgeving, omdat onze 7 maanden ouden super enthousiaste pup mee ging.

Na 3 uur rijden aangekomen op erfgoed Bossem waar wij er achter kwamen dat wij in een tent zouden overnachten ( glamping) .
Onze eerste reactie was verbazing, want een tent vol losse kleine spulletjes,stekkers en stekkerblokken is nou niet echt hondsvriendelijk. Om de tent was ook nog eens geen omheining geplaatst, dus onze hond zo de hele dag en avond vast moeten liggen, want de kans op ontsnapping was best groot.
Wij hebben dit gelijk geweigerd en na overleg met de receptioniste van het erfgoed telefonisch contact opgenomen met srpr me, maar kregen helaas 0 op het rekest, want als je voor de verrassing koos was dit je risico...
Wij zijn toen met de denkbeeldige staart tussen onze benen aan de terug weg begonnen.
Dus geen leuke trip zoals we hadden gehoopt, maar een dikke vette domper.
Thuis gelijk gemaild met foto's van de tent, dat het echt niet hondsvriendelijk was, maar we hadden gewoon dikke vette pech en waren ons geld gewoon kwijt.
Wij begrepen hun kant volledig, dat ze niet alles konden compenseren maar dat we er toch wel samen uit moesten kunnen komen?
We kregen niet eens een telefoontje, nee heel laf een mailtje dat srpr me NIET in gebreken was gebleven en dat we dan maar niet voor hun organisatie hadden moeten kiezen.
Wij zijn al jaren fan geweest van srpr me, maar door deze super klantonvriendelijke manier zijn wij er helemaal op afgeknapt.
Dus bij deze raden wij iedereen af om een roadtrip met je hond te maken bij deze organisatie.

  • Algemeen 1
op 30 mei 2018

Super. Op Schiphol er achter gekomen dat we naar Riga gaan. Zitten nu in Riga. Super. Alles goed geregeld. Mooi hotel.

  • Algemeen 9
op 11 mei 2018

Heerlijke vakantie gehad. Alles was goed geregeld, fijne vluchten, geen gedoe met extra bagage, en een hotel die precies in het centrum lag. Van het hotel zelf een upgrade gekregen naar een grotere kamer, met 2 persoons bed. Heerlijk als je alleen reist. Ik kan niet wachten om mijn volgende reis via srprs.me te boeken.

  • Algemeen 10
op 23 februari 2018

Super georganiseerd , geweldig hotel, waar wij ook een aantal verrassingen kregen . Wil je iets avondtuurlijks , boek dan bij SRPRS ME .

  • Algemeen 10
op 22 januari 2018

Voor de kerst heb ik van mijn vriend een trip cadeau gekregen via Sprsme. Leuk initiatief van hem. De spanning voorafgaand aan de reis was erg leuk. Dat was allemaal leuk gedaan door sprsme. Onze locatie was uiteindelijk Wenen. Super mooie stad. Ons hotel was zeer centraal gelegen waardoor we veel gewoon lekker wandelend konden doen. Bij aankomst kwamen we binnen op onze kamer. Een oude kamer met twijfelaar boven de drukbezochte bar van het hotel. Bij de receptie hebben we een upgrade gevraagd en voor een klein extra bedrag hadden we een prachtige kamer. Dit verbaasde ons omdat we voor sprsme in totaal 500 euro voor een weekend hebben betaald. Voor dit budget hadden wij niet de de hotelkamer verwacht die we hadden gekregen. Na je vertrek houd verder alle contact of verrassingseffect van sprsme op. Zou leuk zijn als je op locatie nog wat verrassende tips krijgt.

  • Algemeen 6
op 21 januari 2018

Ik was zeer benieuwd naar de bestemming en was bang dat het een bestemming ging worden waar ik misschien toch al eens ben geweest. Ik was dan ook zeer tevreden toen ik zag het dit niet het geval was. De reis kon toen eigenlijk al niet meer stuk. Ik kwam in een hostel terecht (wat waarschijnlijk logisch is voor een broke-reis). Dit was een zeer net hostel met zeer vriendelijk personeel. Ik ben eerlijk gezegd dat dit mijne eerste ervaring was met een hostel want ik zou zo terug voor een hostel gaan. Ik was wat sceptisch tegenover het concept van een hostel maar ik had geen ervaring dus ik ging er gewoon voor. Leuke mensen leren kennen, een hostel geeft je ook veel vrijheid. Zeer leuk allemaal.
De stad zelf was ook top. Hoewel ik bang was dat 5 dagen te lang ging zijn voor een citytrip, heb ik toch de 5 dagen netjes kunnen vullen. Een heel budgetvriendelijke stad qua eten ook, wat natuurlijk ook niet onbelangrijk is als je iemand op een 'broke' trip stuurt.

Ik heb alleen maar lof voor de organisatie! Bedankt.

Ik geef een 9 omdat het mijn eerste reis is met surprise.me en ik verwacht zowiso nog topreis van jullie! Ik kijk er al naar uit.

  • Algemeen 9
op 9 januari 2018

Suprise me zelf was goed, wij gaven aan dat we vanaf Schiphol wilden vliegen en dat hebben ze voor elkaar gemaakt! De vliegtijden waren niet heel gunstig maar daar hadden wij al rekening mee gehouden door een dagje langer te gaan.
Alleen waren de grootste bezienswaardigheden in de stad dicht omdat het winter was, dus was het voor ons al lastig om 2 volle dagen te vullen met activiteiten.
En zelf leek het concept van suprise me mij heel leuk, maar ik miste de voorpret van opzoeken wat je allemaal kan doen. Als de bestemming niet uitmaakt, waarom zou ik het dan spannend vinden waar ik heen ga? En het uitzoeken moet je dan dus op de bestemming zelf doen!
Ik denk dat het leuker en goedkoper is om zelf uit je comfortzone te stappen en die reis te boeken :-)

  • Algemeen 6
op 4 januari 2018

Omdat ik een fantastische trip heb gehad samen met mijn vriend. Dit was onze tweede srprs.trip. Ook deze keer zijn we weer totaal verrast met de bestemming, het hotel en de organisatie! Snel nog een keer!

  • Algemeen 10
op 24 december 2017

Wij boekten voor 1 nacht met 3 vriendinnen een roadtrip ladies-weekend. Bij onze boeking hadden we gezegd dat het echt origineel mocht zijn, de verwachtingen van hun concept waren hoog gespannen. Zeker als je over de organisatie zo'n goede reviews leest! Misschien ligt de lat wel heel erg laag voor anderen? Betreffen meerdere reviews ook wel gesponsorde trips? Of worden er reviews weg genomen, die indruk heb ik zeker. Het verrassingseffect was leuk, eerst enkel de rijrichting weten kort voor vertrek en het krabben van de bestemming bouwt de spanning op! Maar verder dan enkel een voorstel voor 1 tussenstop en de hotelkamer zelf was er niets geregeld voor onze roadtrip. Enkele suggesties van "cool places to see" kost weinig moeite, en geeft de klant meer waarde voor zijn geld. Het zijn details die ik als klant echt verwacht bij een "Roadtrip". Zeker omdat je de bestemming pas de dag zelf weet! Er is dus geen mogelijkheid om op voorhand opzoekwerk te doen. Bij het terug thuis komen een dag later kwamen we te weten dat er het Lichtfestival was in Amsterdam, niet zo erg ver weg van onze overnachting. Maar dit hadden we nooit allemaal de avond zelf kunnen uitpluizen. Dat de organisatie enkel een kamer boekt, lijkt me in deze context te gemakzuchtig. Wat de kamer betreft, deze was voorzien in een Boutique Staats hotel in Haarlem! Toffe aparte stijl dus dat vonden we leuk. Enkel de kamer zelf was er 1 die duidelijk bestemd was voor 2 personen, dus had het hotel voor ons in deze noodsituatie een kinderbedje bij in de kamer geplaatst. Het hotel dacht dat we een koppel waren met een kind (?!?!). Ook had de kamer een volledig open doorzichtige badkamer, misschien leuk als koppel maar niet voor 3 volwassen mensen. Bovendien stond er op @booking.com dat deze kamer enkel geschikt was voor 2 personen, en kon deze zelfs niet voor 3 mensen geboekt worden! Wetende dat deze kamer online slechts 100€ bedroeg voor 1 nacht, en wij voor deze roodtrip 350 euro betaald hebben is SRPRS.ME een complete money ripoff!!!!!

  • Algemeen 1
op 5 december 2017

Onze bestemming was super. Daarnaast was de reis goed georganiseerd en had je tijdig de nodige info rond bagage enzo. We hadden een b&b die rustig gelegen lag en toch niet ver van het centrum. Enkel was het bij ons spijtig dat de weersvoorspelling via onze link vaak veranderde en niet volledig juist was met de werkelijkheid. Er werd 4 dagen regen voorspeld, maar die is er niet geweest. Als je andere weerbronnen raadpleegde kwamen deze wel beter overeen.

  • Algemeen 8
op 28 november 2017

Een weekend weg met de familie ivm het 30 jarige huwelijk van mijn ouders. Waar gaan we heen? Wat gaan we doen? Na een aantal keer een weekend weg te zijn geweest met srprs.me stelde ik voor om gewoon een roadtrip te boeken en wel zien waar we uit kwamen. Wat een ervaring zo met z'n allen. We vertrokken allemaal vanaf onze eigen woonplaats en maakten er een klein wedstrijdje van. Allemaal reden we op de kaart (die we hadden gekregen van srprs.me) en niet op de navigatie. Wie zou er als eerste aankomen op de bestemming? En vooral niks verklappen aan de anderen! We hadden allemaal een ander idee in ons hoofd en kwamen uit bij een bestemming waar we anders nooit heen zouden zijn gegaan. Super leuk! De accommodatie was knus en gezellig, al hadden wij als wens wel óf iets meer luxe óf in een stad waar er genoeg te doen was. Dit was allebei niet het geval maar maakte het weekend zeker niet minder leuk. Het was een leuk bed en breakfast met verschillende kamers en een gezamenlijke ruimte en kleine keuken. We hadden de auto natuurlijk mee dus konden overal naar toe en in de accommodatie zelf vermaakten wij ons ook prima. Iedereen heeft enorm genoten van deze ervaring. De voorpret van het bedenken waar je terecht gaat komen, de reis er naar toe en dan uiteindelijk de onthulling van de bestemming is hartstikke leuk. En daarbij is het ook weleens fijn om alles gewoon uit handen te geven en zelf niet te hoeven nadenken waar je nu weer naar toe wilt :)

  • Algemeen 8
op 23 november 2017

Voor thema Broke slaap je in een hostel. Dit wilde ik graag om nieuwe mensen te ontmoeten. Ik backpack al jaren. Dit hostel ; Generator Hostel, is meer een hotel. Zakenlui en families slapen er. Geen gemeenschappelijke ruimte waar je mensen kan ontmoeten. Alleen een bar/restaurant waar je een consumptie moet kopen. Dit is niet het hostelgevoel wat ik had gehoopt.

  • Algemeen 6
op 15 november 2017

Zeer verrassend. Eerst de reisrichting via een toeristische route bereikt een daarna naar de eindbestemming. Mooie stad en prima hotel.

  • Algemeen 9
op 14 november 2017

We vlogen al vroeg op de heen weg waardoor we een hele dag nog hadden. We verbleven 2 haltes van het centrum af en hadden een grote nette hotel kamer met lekker ontbijt. Ook terug vlogen we laat waardoor we ook daar nog een dag hadden. Al met al een leuke ervaring!

  • Algemeen 9
op 13 november 2017

Leuke publiciteit, gladde marketing maar als puntje bij paaltje komt, lamentabele na-service en inzicht in de wensen van een klant, dat is surprise.me… Denk 2 keer na voor je bij deze bende boekt want je komt bedrogen uit.

Ik boekte in het voorjaar via hun site een verrassingsweekend om mijn echtgenote te verrassen voor onze 15 de huwelijksverjaardag. Ik besloot niet zomaar via de site te boeken maar om te bellen, te mailen en ook via de chatfunctie op hun site duidelijk kenbaar te maken dat ik er echt een topweekend van wilde maken. Meermaals gaf ik aan (per mail, telefoon en chat) dat we een koppel zijn dat openstaat voor het onbekende maar wel gesteld is op luxe en comfort en daarop liever geen compromissen sluit, ook al zouden we hiervoor meer moeten betalen.

Er zou voor gezorgd worden…

De dag brak aan, we zouden richting Deventer in NL vertrekken. Gezien ons nogal druk beroepsleven konden we echter pas rond 17.30 u onze reis aanvatten en besloten om de finale enveloppe reeds vroeger te openen om het etablissement te kunnen contacteren en hen te verwittigen van onze later dan voorziene aankomsttijd… Onderweg erheen “googleden” we de eindbestemming en toen volgde de koude douche. We gingen logeren op een boerderij. Niet echt op de boerderij, maar in de aanpalende weide. Daar stonden namelijk “kubussen” met zicht op de sterren. Klinkt veelbelovend, ware het niet dat het een veredeld tuinhuis bleek te zijn met de volle 9m2 ruimte. Om te romantiek te vergroten, kregen we gratis een vuurkorf ter beschikking…wel zelf aan te steken.

Niet echt mijn idee van een feestelijk/romantisch weekend dus. Op eigen kracht zelf iets naar onze zin geboekt en een top weekend beleefd.

En de na-service van Surprise.me? Die zijn blij met onze 330€ (de door hun gekozen accommodatie kost 92€ / nacht). Verder konden ze niets voor ons doen (dixit hun mails en een telefoongesprek dat ik nog met hen had) aangezien wij zelf en op eigen houtje beslisten om een andere locatie te zoeken.

Kortom, laat je niet verrassen door deze gladde marketingboys

  • Algemeen 1
op 13 november 2017

Een fantastische locatie en prachtig hotel. Boven onze verwachtingen!

  • Algemeen 9
op 13 november 2017

Superleuke ervaring, goed hotel, prachtige stad, kortom een aanrader!

  • Algemeen 9
op 13 november 2017

Reis super goed georganiseerd - zeer goede opvolging door Srprs.me vanaf de reservatie tot en met de eerste dagen na de terugkeer - verhouding prijs/kwaliteit +++ - tof hotel, centraal gelegen met zeer vriendelijke dienstverlening

  • Algemeen 9
op 12 november 2017

Wij hebben een super weekend gehad! Mooi en fijn hotel. En Stockholm was ook super gaaf! De reis verder was ook goed geregeld. Geen minpunten. Wij hebben genoten:)

  • Algemeen 10
op 12 november 2017

In eerste instantie was de reis geboekt voor andere redenen. Door omstandigheden is de reis 'omgegooid' en kon ik met een vriendin gaan. We stapte in de auto en gingen op weg. Onderweg een aantal keer gestopt om de benen te strekken en om heerlijke taartjes te eten. Eenmaal op bestemming kwamen we heerlijk tot rust. Alpaca's in de wei, prachtige kamer, heerlijk ontbijt en ook een sauna en zwembad om de hoek. In de avond uit eten geweest op aanraden van onze gastheer. Wij hebben een heerlijk weekend gehad, op een plek waar we normaal gesproken niet zo snel zelf heen zouden gaan.

  • Algemeen 10
op 11 november 2017

Prima bestemming , prima hotel, precies lang genoeg

  • Algemeen 10
op 10 november 2017

10.. misschien beetje overdreven maar voor ons was het echt ontzettend gaaf! Allebei wel helden op soksen en daar was t natuurlijk ook halloween maar even wat extremer als in Nederland. Achteraf echt heel leuk, maar toen we t net door hadden even spannend Haha! Super bedankt voor de fantastische ervaring!! Nooit aan Dublin gedacht maar ik weet zeker dat ik een keer terug ga naar Dublin!

  • Algemeen 10
op 9 november 2017

Super leuk concept, leuke bestemming gekregen, goed geregeld. Er was eerst iets misgelopen met de reservatie van het hotel, maar dit is direct goed opgelost geraakt. Wij gaan zeker nog eens op reis met srpr.me!

  • Algemeen 8
op 9 november 2017

De vlucht was wat minder maar de bestemming was geweldig, veel gezien en gedaan en ook super mooi weer er bij gehad. Ik zou het zo weer doen

  • Algemeen 7
op 8 november 2017

Wij hebben een geweldig lang weekend gehad. Vluchttijden waren top, vroeg en laat vliegen. Hotel lag in een leuke buurt, we konden alles lopen. We hadden aangegeven vegan te willen eten. Dat kon daar echt geweldig, super leuke tentjes, leuke sfeer. Wat een topstad! Serieus, we willen jullie erg bedanken, want het was een geweldig weekend, precies zoals we het gehad zouden willen hebben (zonder dat we het wisten). Chapeau!:)

  • Algemeen 10
op 8 november 2017

Alles was top geregeld. Prima voor informatie, netjes en mooi hotel op top locatie. Fijne vliegtijden, een woord top!

  • Algemeen 9
op 8 november 2017

Koblenz was een zeer leuke plaats. Het hotel was prima!!
Min puntje was dat de kamermeisjes aan kloppen, en als je dan nee zegt, ze als nog de deur openen, entschuldigung. Tot twee nachten toe. (Daarbij waren we wel vergeten het label aan de deur te hangen, en werden we tussen 10 en 11 uur wakker), dat vond ik erg vervelend.

Elsloo: heel mooie plek, gewandeld en heerlijk gegeten!! Minpuntje: dunne muurtjes, de buren kwamen om 2 uur s nachts terug, en daardoor werden we wakker.
Maar zeer goed bekwaam personeel!!

  • Algemeen 7

Meer ervaringen

Nieuws