Schrijf een ervaring over Vliegwinkel.nl en maak kans op mooie prijzen!

Ervaringen Vliegwinkel.nl

Pagina 1 van 3 met 119 resultaten

op 27 oktober 2020 bestemming: Spanje / Sevilla, reisperiode: mei 2020

Na vele jaren uitstekende Vliegwinkel ervaring, HELAAS, een buitengewoon onverwachte slechte ervaring, niet thuis geven, niet antwoorden en onvoldoende voor de regelmatige consument/klant opkomen.
TRANSAVIA annuleerde vlucht 17/5, wij hadden Vliegwinkel betaald 27/12/19,- E. 657,10, kregen week 42-- E. 480,70 terugbetaald, Schriftelijk onmiddellijk gevraagd, waar blijft de rest E. 176,40, sedertdien geen ANTWOORD OF REACTIE. Over klanten service gesproken???

  • Algemeen 5
op 16 oktober 2020 bestemming: Verenigde Staten / Seattle, reisperiode: augustus 2020

We mochten de USA niet in. Reis geboekt en betaald, maar terugbetalen ho maar! Dat terwijl ik van United Airlines heb begrepen dat zij het bedrag in juli 2020 al hebben teruggestort. Vliegwinkel: NOOIT MEER!

  • Algemeen 1




op 14 oktober 2020 bestemming: , reisperiode: juni 2020

Geannuleerd vanwege Covid. Alle begrip voor dat het lang duurt. Echter simpelweg geen communicatie mogelijk, zeer onpersoonlijk en daarbij dus nu al bijna 120 dagen aan het wachten op 592.30 restitutie. Als iemand dit leest., wellicht via andere weg mogelijkheid zoeken om restitutie af te dwingen?

  • Algemeen 1
op 12 oktober 2020 bestemming: , reisperiode: mei 2020

In mei 2 tickets richting St Vincent geboekt. Natuurlijk begrijp ik dat de reis door omstandigheden niet doorgaat, maar zoals eerder vermeldt: de communicatie is uiterst waardeloos. Je kan ze niet bellen en op mailtjes reageren ze ook niet. Slechts een standaard mail dat ze "er alles aan doen" om je geld terug te betalen en dat je ze vooral niet moet mailen. Dit was de eerste en laatste keer dat we bij vliegwinkel.nl hebben geboekt!

  • Algemeen 1
op 9 oktober 2020 bestemming: Verenigde Staten / Texas, reisperiode: oktober 2020

Mogen land niet in ivm Corona. Vliegwinkel benaderd per e-mail en Messenger en geen reaktie terwijl KLM vouchers geeft. Boek nooit meer bij deze organisatie

  • Algemeen 1
op 9 oktober 2020 bestemming: Spanje / Alicante, reisperiode: oktober 2020

Nooit meer vliegwinkel.nl!
Vliegwinkel is telefonisch onbereikbaar. Terwijl de KLM geen wijzigingskosten berekent voor mijn ticket (vanwege Covid), rekent Vliegwinkel nog steeds 50 euro (!!) administratiekosten. Lekker verdienen zo over de ruggen van consument en vliegtuigmaatschapijen. Voortaan boek ik rechtstreeks (bij KLM)!

  • Algemeen 1
op 7 oktober 2020 bestemming: Nieuw-Zeeland, reisperiode: november 2020

Paar weken voor vertrek, mogen het land niet in maar reis staat nog steeds op confirmed. Weten niet waar we aan toe zijn en krijgen geen contact met vliegwinkel

  • Algemeen 1
op 27 september 2020 bestemming: Thailand / Phukey, reisperiode: februari 2020

2 weken voor mijn reis is mijn vliegreis geannuleerd. Dit was vůůr corona. Op dit moment heb ik nog steeds mijn geld niet terug. Het kan nog enkele maanden duren volgens de klantenservice. Belachelijk.

  • Algemeen 1
op 26 september 2020 bestemming: , reisperiode: april 2019

Op woensdag 29 januari 2020 2 retour tickets (17/4/2020 Ė 27/4/2020) gekocht via Vliegwinkel bij Aeroflot. Zoals verwacht ontvingen wij op 6 april een e-mail van Vliegwinkel dat door de Coronavirus de boeking was geannuleerd en dat vliegwinkel de restitutie in gang had gezet. Het zou weken duren voordat de restitutie verwerkt zou zijn, met veel geduld wachten we nu al 24 weken op de teruggave van Ä700. Bij navraag blijkt dat het nog maanden kan duren bij een mogelijke terugbetaling.Wij krijgen geen update over de voortgang met een vooruitzicht op de terugbetaling.

  • Algemeen 1
op 23 september 2020 bestemming: Singapore / Singapore, reisperiode: augustus 2020

. Ik heb al meer dan 10 mails gestuurd naar vliegwinkel . Maar de laatste maand krijg ik geen reactie meer van ze... wij krijgen nog een flinke duit terug, maar ze wijzen steeds naar Emirates. Zoveel centjes.... hoe durven ze, dit bedrijf. Bij Emirates kun je nu iemand te spreken krijgen.... Niks
Mail of messenger. Gewoon telefonisch contact. Ik begrijp niet dat er niet wordt ingegrepen bij vliegwinkel. Ik vind t werkelijk waar maffia praktijken dit.

  • Algemeen 1
op 23 september 2020 bestemming: Griekenland / Athene, reisperiode: april 2020

Helaas kon de reis wegens Corona niet doorgaan..
Vanaf halverwege maart al contact proberen te zoeken. Helaas alleen 2 standaard mailtjes gekregen.
7 berichtjes verder (en net 1/3 terug geboekt gekregen) is er helaas nog geen sprake van communicatie!
We snappen natuurlijk dat vliegwinkel het erg druk heeft maar na een half jaar zou het fijn zijn als er enige vorm van persoonlijke communicatie had plaats gevonden.. geen idee hoe lang we nu nog op het resterende bedrag moeten wachten en of we het Łberhaupt terug krijgen.
Communicatie is de key!

  • Algemeen 1
op 22 september 2020 bestemming: IndonesiŽ / Bali, reisperiode: augustus 2020

Helaas door corona kon onze reis die we met het hele gezin zouden gaan maken ivm 25jr huwelijk naar Bali niet door. Geprobeerd contact op te nemen met vliegwinkel, helaas alleen mogelijk om dit per mail te kunnen doen. Je krijgt een standaard mail terug dat ze er mee aan de slag gaan. Gezien alle slechte berichten en reviews, had ik weinig vertrouwen. En zo ineens staat het gehele bedrag terug geboekt op onze creditcard. Vandaar dat ik ook een positief bericht wil uitbrengen. Achter de schermen wordt blijkbaar toch hard gewerkt. Als tip ondanks drukte, doe de klanten af en toe een berichtje dat jullie nog steeds heel hard bezig zijn voor teruggave van het geld. Men blijft in onzekerheid en met vragen zitten. Voor ons dus goed afgelopen. Bedankt en veel suc6 met het goed afhandelen van alle behandelingen wat ieder toekomt.Groetjes Saskia

  • Algemeen 10
op 17 september 2020 bestemming: ItaliŽ / Bari, reisperiode: augustus 2020

Deel van de reis is gecanceld, zodat ik niet kon gaan. Ik reisde via ZŁrich naar Bari. Het gedeelte van een naar Bari viel uit.
Eindeloos kreeg ik op de site en in de mail, u hoort nog van ons....

  • Algemeen 1
op 14 september 2020 bestemming: Uganda / Entebbe, reisperiode: juni 2019

Zeer matige site die weliswaar iets goedkopere prijzen aanbiedt, maar zodra er iets mis gaat met de boeking, niet alleen weigert het geld terug te geven, maar het bovendien vertikt je te woord te staan. Twee retourtickets ter waarde van ruim 1500 euro richting Oeganda kon ik niet gebruiken. Dat is gezien Covid te begrijpen, net zoals ik het begrijp dat het in het begin druk was, en dat het lastig is al het geld tijdig terug te krijgen. Maar dat ze na een half jaar nog altijd weigeren mij te woord te staan, is simpelweg schoferig en onprofessioneel. Gebruik deze site dus absoluut niet!

  • Algemeen 1
op 13 september 2020 bestemming: IndonesiŽ / Bali, reisperiode: juni 2020

Vliegwinkel.nl was onmogelijk te bereiken naar aanleiding van de terugbetaling vliegtickets door Corona. Reageerde op niets. Ik zaad iedereen www.misscasey.nl aan. Is consumentenorgan8satie die alles doen om de terugbetaling op te eisen. Echt top! Dankzij heb heb ik mijn terugbetaling ontvangen veel sneller dan normaal.

  • Algemeen 1
op 10 september 2020 bestemming: Vietnam / Ho Chi Minh, reisperiode: april 2020

Onbetrouwbare maatschappij!!!! Het liefst geef ik een 0!!!
I.v.m. Covid 19 is onze reis, door de vliegtuigmaatschappij geannuleerd. We hadden op de site van de Vliegwinkel 4 vliegtickets ingekocht van Ho Chi Minh naar Singapore. Vliegwinkel zelf heeft de tickets bij Jetstar Asia ingekocht.
Nu de reis geannuleerd was zou je toch denken dat je als consument het bedrag teruggestort krijgt. Alles behalve waar! Je krijgt geen contact met de Vliegwinkel en Šls je contact krijgt, via de mail want telefonisch zijn ze totaal niet bereikbaar, dan wordt je van het kastje naar de muur gestuurd. Na heel veel mailtjes van onze kant, hebben we tot op heden 0 resultaat.
Toen ik eindelijk een mail kreeg werd mij medegedeeld dat Jetstar Asia de vouchers (waar ik niet om gevraagd heb en ook niet wil omdat het er voorlopig niet naar uitziet, dat ivm Covid, we niet naar Vietnam afreizen) gemaild heeft naar een mij totaal onbekend emailadres (het is zelfs een Zwitsers emailadres).
Ik zeg: onbetrouwbaar, niet klantvriendelijk, zakkenvullers en mijn mening (en als ik zo alles lees op internet delen vele consumenten mijn mening) NOOIT BOEKEN BIJ DE VLIEGWINKEL. De Vliegwinkel is overigens onderdeel van TRAVIX gevestigd in Amsterdam. Schandalig dit!!!!

  • Algemeen 1
op 28 augustus 2020 bestemming: Nederland, reisperiode: augustus 2020

Eerste ervaring met Vliegwinkel en ABSOLUUT!!! de laatste. Voor 31 augustus ticket geboekt van Casablanca naar Brussel. Betaling gedaan en een grote dikke middelvinger in mijn gezicht gekregen. Geen ticket, geen bevestiging, he-le-maal niets. Contact niet mogelijk wegens verschuilen achter Corona maatregelen. Denk je bij een betrouwbare partij te zijn beland. Honderden vlieguren erop zitten inmiddels en er kan altijd wat gebeuren. Dit is gewoon oplichting! Hit and run tacktiek en ze laten je gewoon stikken op een ander continent. Geld incasseren dat kunnen ze wel, oplichtersbende! Tot volgende week op de Piet Heinkade oplichters. Geen bezoekadres? We zullen zien..

  • Algemeen 1
op 19 augustus 2020 bestemming: Spanje / Ibiza, reisperiode: augustus 2020

Helaas mijn vakantie moeten annuleren naar Ibiza. Uiteraard vanwege corona. En natuurlijk is de vliegwinkel totaal niet bereikbaar. Lees dat ik niet de enige ben. Dus dan maar een bezoekje morgen brengen op kantoor het van de vliegwinkel. Ben benieuwd!

  • Algemeen 1
op 19 augustus 2020 bestemming: Griekenland / Athene, reisperiode: april 2020

Vliegwinkel altijd onbereikbaar. geen uitleg over terugstorten geld gehad. Rynair moest eerst annuleren, dan moest ik aanvraag doen voor refund, na 2 maanden had Ryanair het teruggestord maar die ELLENDELINGEN van een VLIEGWINKEL. maar bij hen zeuren heeft geen zin, toch niet thuis. uiteindelijke geld teru gop creditcard, MAAARRR krijg je niet zomaar. Bank doet er dan ook weer 5 werkdagen over. uiteindelijk 3.5 maand gedaan voor het geld terug was. voorlopig pakken we even de auto voor vakanties.

  • Algemeen 1
op 19 augustus 2020 bestemming: Japan / Tokyo, reisperiode: april 2020

Ik wacht nu al meer dan 4 maanden op terug betaling van mijn gekochte vliegtickets die waren geannuleerd door Corona. Het enige waarmee ze komen in hun emails zijn excuses. Gewoon regelrechte leugens. Wat een ongelofelijk slecht bedrijf. Nooit meer van mijn leven koop ik een tickets bij ze. Mensen vermijd deze firma van list en bedrog, grote oplichters.

  • Algemeen 1
op 18 augustus 2020 bestemming: AustraliŽ / Brisbane, reisperiode: juli 2020

Geboekt in december 2019. In april van Emirates bevestiging dat de vluchten zijn gecanceld. Vliegwinkel alleen nog maar bereikbaar per mail sinds Corona-uitbraak. Messenger inmiddels ook afgesloten. Krijgen als antwoord op onze mails alleen maar standaard: we vragen geduld, we vragen begrip, u hoeft niets te doen ...... Ze wijzen met het vingertje naar Emirates. Gecheckt bij Emirates: tot op heden heeft vliegwinkel GEEN refund aangevraagd. We willen ons geld terug, gaat wel om zoí n 3000 euro!! Wat zijn we zwaar teleurgesteld, boos en inmiddels wanhopig :-(
Wat een waardeloze klantenservice. Vliegwinkel KOM IN ACTIE!!!!!!!!!

  • Algemeen 1
op 10 augustus 2020 bestemming: Hongarije / Boedapest, reisperiode: april 2020

De reis ging uiteraard niet door vanwege Corona. Vliegwinkel is niet te bereiken, niet per telefoon, of mail en op geen enkele manier via social media. Schandalig! We zouden vliegen met KLM en zij verwijzen ons weer naar vliegwinkel etc. Het hotel, apart geboekt, heeft onze aanbetaling binnen een dag geretourneerd maar bij Vliegwinkel is niets mogelijk, wel reizen verkopen trouwens, dat schijnt goed te gaan.
Het woord service komt bij hen niet voor, te gek voor woorden. Ik boek never nooit meer bij deze organisatie!

  • Algemeen 1
op 10 augustus 2020 bestemming: Spanje / Mallorca, reisperiode: augustus 2020

Geen telefonisch contact mogelijk. Nog steeds niet duidelijk of de reis op 30 augustus doorgaat. Reeds een aantal mailtjes gestuurd, maar deze blijven onbeantwoord. Hoe kunnen wij in contact komen met Vliegwinkel en het antwoord op onze vragen???

  • Algemeen 1
op 7 augustus 2020 bestemming: Spanje / Alicante, reisperiode: augustus 2020

†Heb mijn boeking mij " vliegwinkel" gedaan . ( vlucht KL 1509) naar Alicante op donderdag 6 augustus .† Boeking bij u was eens maar NOOIT weer . Hoe slecht wil je het hebben ?. " Corona" als excuus voor totale onbereikbaarheid . Per mail moet het antwoord een dag na de vlucht nog komen en de telefoon wordt in het geheel niet beantwoord .†Terwijl u toch duidelijk stelt dat als je een echt probleem hebt ( ontdekking†van fout in de naam minder dan 24 uur voor de vlucht) je moet BELLEN . En dan dat eeuwige verwijs naar die prachtige goedkope†" oplossing" : ga naar de website . Nou , ik zou zeggen : probeer het maar es in mijn specifieke geval.De enige troost is dat " corona"† door velen als excuus wordt gebruikt . En nu gauw wegwezen bij de " vliegwinkel " .† † †

  • Algemeen 1
op 7 augustus 2020 bestemming: Turkije / Izmir, reisperiode: augustus 2020

Vliegtickets geboekt voor 07 augustus en terug 30 augustus
Wilde ivm corona annuleren ivm verplichte quarantaine voor mijn werk als voor mijn zoon zijn school
Ik heb direkt een email gekregen voor de vliegmaatschappij regels
Daarna diverse malen gebeld als e-mails verstuurd geen ene keer een bericht ontvangen ,allen 1 x dat mijn overstap tijd is veranderd maar geen bericht gehad dat mijn terugvlucht is geannuleerd
Deze hebben ik te horen gekregen nadat ik de vliegmaatschappij heb gebeld .
Ben blij dat ok heb gebeld anders was ik de pisang dat ik niet terug kon vliegen .
Ik koop nooit meer een product bij Vliegwinkel.nl en hoop dat deze bedrijf in korte tijd failliet gaat .
Uit eindelijk heb ik heen vlucht via vliegmaatschappij kunnen annuleren .
En terugvlucht was al geannuleerd ,ben benieuwd wanneer ik mijn geld krijg want wat ik van vliegmaatschappij te horen krijg is dat ze het geld hebben gestort naar Vliegwinkel.nl

  • Algemeen 1
op 30 juli 2020 bestemming: ItaliŽ / Milaan, reisperiode: juli 2019

Zeer slechte en lakse service.
Tickets afkomstig van KLM. Wijzigen vlucht of aanvraag voucher kan alleen worden gedaan door vliegwinkel.
Keer op keer stuurt de klanten "service" je door naar KLM.

Ontzettend veel mails en acties verder heb ik 't opgegeven. Het lijkt onmogelijk.
Vlucht heeft plaatsgevonden. Geen voucher of vergoeding.

Nooit meer voor mij.

  • Algemeen 1
op 29 juli 2020 bestemming: Vietnam / Hanoi, reisperiode: april 2020

Mijn vluchten werden door Vietnam Airlines geannuleerd en werden terugbetaald aan Vliegwinkel. Maar die zijn totaal niet te bereiken en na meer dan 3 maanden heb ik nog niks gezien. Als het.nog een paar weken duurt zal ik kijlen of we ze eventueel met een groepje kunnen aanklagen. Dat kan niet door de beugel. Heb ik nog NOOIT meegemaakt.

  • Algemeen 1
op 29 juli 2020 bestemming: Zuid-Afrika / George, reisperiode: augustus 2020

Binnenlandse vlucht Ticket 8 mrt 2020 geboekt via vliegwinkel.nl. Nu klm niet vliegt op Zuid-Afrika , kan deze ticket niet gebruikt worden. Info en ook refund mogelijkheid gevraagd(kon/kan alleen via email). Uiteindelijk antwoord van vliegwinkel.nl dat zij niets kunnen doen, neem zel contact met de Zuid-Afrikaanse maatschappij op . Vliegwinkel kan wel voor mij boeken en commissie daarvoor pakken maar daarna geen hulpbieden. Zeer slecht en producten van of via hun NOOIT doen!!!!

  • Algemeen 1
op 28 juli 2020 bestemming: Zuid-Afrika / Johannesburg, reisperiode: maart 2020

De tickets zijn helaas door Emirates geannuleerd en vliegwinkel.nl zou voor ons de restitutie regelen, maar tot op heden - nu ruim 4 maanden verder - hebben we nog steeds onze ruim 2000 euro niet terug. Wij hebben het idee dat vliegwinkel.nl er niets aan doet om ons ook maar enigszins tegemoet te komen!

  • Algemeen 1
op 28 juli 2020 bestemming: Thailand, reisperiode: april 2020

Reis geannuleerd door vliegmaatschappij en krijg van het totaalbedrag van 1181,- euro maar 590,- terugbetaald ivm 590,- annuleringskosten

  • Algemeen 1
op 28 juli 2020 bestemming: Malta, reisperiode: juli 2020

Had een ticket geboekt van Amsterdam naar Malta.
Deze werd uitgevoerd volgens vliegtickets door KLM.

Wordt mijn ticket gecancelled door Vliegwinkel dat er foutive informatie over de beschikbaarheid is doorgegeven door de vluchtmaatschappij.

Ik bellen met KLM, blijkt dat die vlucht ook nooit wordt aangeboden Łberhaupt. Dan heb je de boel dus niet goed op orde.

  • Algemeen 1
op 27 juli 2020 bestemming: Zuid-Afrika / Johannesburg, reisperiode: juli 2020

Wij zijn al twee maanden aan het proberen contact met Vliegtickets te krijgen! Enige wat we als reactie krijgen zijn standaard mailtje, alleen toen ik vroeg of het mogelijk was om om te boeken kreeg ik een reactie maar daarna niets mee! Vreemd, iedereen kan thuiswerken maar bij vliegwinkel wordt niet gewerkt! Dit gaat ze een hoop klanten kosten! Let op vliegtickets en vliegwinkel zijn 1 bedrijf mocht je het bedrijf willen boycotten.

  • Algemeen 1
op 27 juli 2020 bestemming: Canada / Calgary, reisperiode: juni 2020

Leuk en aardig dat er mensen zijn die het nog begrijpelijk vinden dat Vliegwinkel.nl het erg druk heeft en daarom niets van zich laat horen, maar hoe zit het dan als ze wel reizen kunnen verkopen? Dan is het toch ook druk, maar het incasseren van geld gaat wel erg soepel, en als je een vraag hebt dan heeft men wel plotseling personeel genoeg.
Nee, de volgende keer rechtstreeks bij de betreffende airline boeken en betalen met je credit card. Als de airline dan in gebreke blijft, dan via je credit card een claim indienen wegens niet geleverd.

Inmiddels heb ik de hoop op een goede afloop redelijk opgegeven. Het zou me verwonderen als ik er nog ooit iets van hoor. Helemaal klaar met reisbureaus.
Coronaexcuusmoeheid aan mijn kant denk ik.

Update:
De reis op zich ging niet door. Een paar dagen geleden vliegwinkel.nl een 1 gegeven vanwege de slechte communicatie m.b.t. de restitutie van het ticket.
Tot mijn stomme verbazing eergisteren een mail dat het geld over gemaakt zou worden en vandaag eindelijk mijn centjes terug. De slechte beoordeling is nu wat minder slecht. Nog wel altijd onvoldoende omdat men niet bereikbaar is en niet regelmatig wat van zich laat horen. Ook al weet je nog niet wanneer het geld terug komt, dan nog zou je b.v. kunnen melden dat de luchtvaartmaatschappij al wel is begonnen met het terug storten van geld (aan anderen), zodat je in ieder geval weet dat ze iets doen.

  • Algemeen 5
op 26 juli 2020 bestemming: Spanje / Marbella, reisperiode: mei 2019

Wil niet in herhalingen vallen maar ik boek dus nooit meer bij vliegwinkel. Wat een dramabedrijf zeg. Ondanks alles vind ik dat je op een behoorlijke manier kunt communiceren met je klanten. Totaal geen respect, ze zetten iedereen als kwajongens weg.....

  • Algemeen 1
op 25 juli 2020 bestemming: Noorwegen / Stavanger, reisperiode: juni 2020

De vlucht is begin juni door KLM geannuleerd. Mededeling hiervan kreeg ik via KLM per email. Geen enkel bericht van Vliegwinkel terwijl in "mijn vliegwinkel" de vlucht niet geannuleerd stond. Een email naar Vliegwinkel gestuurd met de vraag waarom dit niet gewijzigd was maar geen bericht gekregen. Het ticket was in december 2019 al betaald maar tot op heden eind juli 2020 nog niets van Vliegwinkel vernomen, laat staan een voucher of geld terug ontvangen. Uiteraard zullen ze het druk hebben om een reactie op vragen te geven maar er is wel tijd genoeg om nieuwe vluchten te boeken. Van een andere reisorganisatie (Prijsvrij) heb ik overigens direct na het annuleren een email met uitleg en een voucher gekregen, het kan dus wel!

  • Algemeen 1
op 25 juli 2020 bestemming: Vietnam / Hanoi, reisperiode: juli 2019

Ook wij zijn de dupe bij vliegwinkel.nl (4 tickets naar Vietnam). Ik heb een mailadres geopend: vliegwinkel@jdbinternet.nl (geen spaties).
Het verzoek aan iedereen om hier even een mailtje naar toe te sturen.
Ik maak een lijst van deelnemers en eventueel op een later moment een groepsapp.
Zo kunnen we ons groeperen en staan we sterker. Ook kunnen we op deze manier met elkaar kennis en daadkracht creŽren. Desnoods met 100 man bij hun op de koffie! Dus mail me! Gr, Jurg uit Breda

  • Algemeen 1
op 23 juli 2020 bestemming: Thailand, reisperiode: juli 2020

Net als de meeste klagers baal ik enorm van de onbereikbaarheid van vliegwinkel.nl. onze reis zou 15 juli beginnen, de heenvlucht is door de vliegmaatschappij zelf geannuleerd. Van vliegwinkel hoor ik niets. Ik ben nieuwsgierig of er mensen zijn die wel hun geld terug hebben gekregen, vouchers hebben gekregen, in ieder geval iets hebben vernomen.....

  • Algemeen 1
op 22 juli 2020 bestemming: Thailand / Bankok, reisperiode: maart 2020

Zouden op 29 maart 2020 vliegen naar thailand. Reis is vanwege corona geannuleerd. Volgens vliegwinkel hoef je niets te doen. Wanneer het geld teruggekregen is van de vliegmaatschappij dan krijgen wij bericht. Vandaag21 juli 2020 nog steeds niets gehoord van vliegwinkel . Al jaren boeken wij alle tickets via vliegwinkel maar ons geduld raakt op. Het is echt frustrerend dat zij ook op geen enkele manier te bereiken zijn. Hoe krijgen wij ons geld terug of een voucher?

  • Algemeen 1
op 22 juli 2020 bestemming: Thailand, reisperiode: juli 2020

Zie alleen maar veel negatieve berichten over vliegwinkel.nl
Realiseerd zich iemand dat het ook heel druk kan zijn ? En dat het een hele organisatie is en gaat worden om alle geboekte tickets te retourneren. Ga er maar aan staan, hier is en kan heen enkel bedrijf op voor bereid zijn.

  • Algemeen 10
op 21 juli 2020 bestemming: Spanje / Santiago de Compostela, reisperiode: juli 2020

De heen- en terugvlucht bij de vliegtuigmaatschappij Vueling, geboekt via en betaald aan Vliegwinkel, bleek niet door te gaan. Op mijn e-mails aan Vliegwinkel is tot op heden niet gereageerd.

  • Algemeen 1
op 20 juli 2020 bestemming: Sri Lanka, reisperiode: augustus 2020

Vorig jaar voor 6 personen geboekt. Van Emirates bericht ontvangen dat geld is terug gestort naar Vliegwinkel, maar na ruim een maand nog niets gehoord van Vliegwinkel, terwijl ik al meer dan 10 jaar vliegreizen via Vliegwinkel boek. Bedroevend die afhandeling van Vliegwinkel en zich maar verschuilen achter het Corona virus.

  • Algemeen 1
op 20 juli 2020 bestemming: Verenigde Staten / New York, reisperiode: april 2020

Vlucht zelf op 30 maart geannuleerd o.b.v. annuleringsverzekering. Diverse keren gemaild, geen echte reactie ontvangen en inmiddels wachten wij al 112 dagen op ons geld.

Schandalige service. Of beter gezegd: gťťn service. Ik heb begrip voor grotere drukte door onvoorziene omstandigheden, maar 112 dagen wachten op het geld is echt onacceptabel.

  • Algemeen 1
op 19 juli 2020 bestemming: Verenigde Staten / Ne York, reisperiode: april 2019

Net zoals alle andere reviews hier een complete onbereikbaarheid die zelfs bevestigd werd met mails dat je ze ook niet moest bellen. Wij hebben onze tickets helemaal niet zelf geannuleerd, de vlucht is gewoon uit het schema gehaald. Vliegwinkel komt nu even met de afrekening en houdt op een reissom van ruim 1100 euro even 750 euro annuleringskosten in (genaamd Vliegwinkel annuleringskosten). Te bizar voor woorden. Heeft iemand hier al ervaring mee?

  • Algemeen 1
op 16 juli 2020 bestemming: Kenia, reisperiode: juli 2019

Mensen met interesse om groepsvordering in te stellen tegen vliegwinkel.nl vanwege het schandalig onbereikbare en onprofessionele gedrag tijdens de COVID-19 pandemie?

Ook wij kregen tot op heden geen enkel antwoord op mails of telefoons.

  • Algemeen 1
op 14 juli 2020 bestemming: Turkije / Istanbul, reisperiode: juli 2020

Een ongekend slechte ervaring. Als ik 0 sterren kon geven had ik dit gedaan.

Ik heb een retour ticket naar Turkije geboekt. Een paar dagen na het boeken kreeg ik bericht van Turkish Airlines dat mijn vlucht terug geannuleerd was. Hierover heb ik geprobeerd contact op te nemen, maar ik krijg op geen enkele mogelijke manier contact met de medewerkers van dit bedrijf. Ik heb gebeld (telefoon lijn gesloten ivm corona) gemaild (9x) en zelfs op LinkedIn gezocht naar medewerkers. Allemaal tevergeefs.

Hierop heb ik een nieuw ticket terug geboekt.

Toen ik vandaag probeerde te kijken of ik al kon inchecken voor de heenreis bleek dat ook deze volledig geannuleerd was. Ik heb dus ook een nieuwe ticket naar Turkije moeten boeken.

Ondanks al mijn pogingen om contact te krijgen heb ik het gevoel dat dit bedrijf bestaat uit incapabele oplichters. Ik zou nůůit meer een ticket via dit bedrijf boeken.

  • Algemeen 1
op 10 juli 2020 bestemming: Nederland / Elst, reisperiode: juli 2020

Vliegwinkel is totaal niet bereikbaar, klanten kunnen naar hun geld fluiten. Onze vlucht is 22 juli, heenreis bevestigd terugreis geannuleerd. Of te wel, we kunnen niet reizen.

  • Algemeen 1
op 6 juli 2020 bestemming: Mexico / Cancķn, reisperiode: juli 2020

Ik heb in januari 4 tickets geboekt naar Mexico. Op dat moment was Covid-19 iets wat in China speelde. Op de site stond dat je niet voor 4 weken voor vertrektijd contact moest opnemen. Daar heb ik mij aan gehouden. Op de site stond dat je uiterlijk 72 uur voor vertrek iets zou vernemen. We zitten nu op 37,5 uur voor vertrek en ik hoor niets. Ik heb vandaag een mail gestuurd, waarop ik een standaardreactie krijg dat het heel druk is. Telefonisch zijn ze onbereikbaar. Formeel is de vlucht niet geannuleerd, maar in Mexico is het code oranje en mag je alleen voor noodzakelijke reizen er heen. Vakantie kan ik daar niet onder plaatsen al heb ik wel erg zin in een vakantie. Ik begin het ergste te vrezen inmiddels. Straks zijn onze centen weg. De tijd tikt door en 8 juli om 12:00 vertrekt het vliegtuig...

Update:
Ik heb zelf contact opgenomen met Air Canada en kreeg te horen dat ik tot 2 uur voor vertrektijd ik mijn tickets kon omzetten naar een voucher. De man van Air Canada vond het vreemd dat vliegwinkel.nl helemaal niets had laten weten. We zaten toen inmiddels op 36 uur voor vertrek. Formeel mocht hij niets doen, maar hij heeft het gelukkig omgezet naar vouchers. Onze vlucht is gisteren weg gegaan en vliegwinkel heeft 0,0 gedaan. Maw als ik niet zelf Air Canada gebeld had, dan waren we ons geld kwijt. Eigenlijk is een 1 nog te hoog.

  • Algemeen 1
op 4 juli 2020 bestemming: Thailand, reisperiode: juli 2020

Vliegwinkel al meerdere malen gemaild maar afgezien van een standaard ontvangstbevestiging geen enkele reactie. Volledig onbekend hoe wij aan voucher of terugbetaling kunnen komen. Schandalig dat dit bedrijf zo met haar klanten omgaat!

Ook bij ons, Net als bij alle andere berichten hieronder geen enkele reactie van Vliegwinkel.nl. Wij hadden vier tickets (bijna Ä3.000) geboekt met Thai Air die geannuleerd zijn. Op de site van Thai staat dat je vouchers krijgt en dat dat via de tussenpersoon (vliegwinkel) afgehandeld zal worden maar wij hebben nog steeds (ondanks onze vele mailpogingen) niets van vliegwinkel gehoord. Tevens een binnenlandse vlucht in Thailand niet kunnen annuleren omdat vliegwinkel nergens op reageert! Wat een ongelofelijke onprofessionele en schandalige manier van met je klanten omgaan, dit kan toch niet!

  • Algemeen 1
op 1 juli 2020 bestemming: IJsland / Reijkjavik, reisperiode: mei 2020

Geboekt in sep 2019 (!). Natuurlijk ging ie eind mei 2020 niet door vanwege corona. Sindsdien geven ze niet thuis en zijn ze dus onbereikbaar!! Schandalig. Waar kunnen we terecht?

  • Algemeen 1
op 30 juni 2020 bestemming: Portugal / Porto, reisperiode: april 2020

Vliegwinkel reageert niet, is niet bereikbaar. Moesten vlgs Transavia eind juni het geld hebben gehad

  • Algemeen 1
  • 1
  • 2
  • 3
  • Volgende