Schrijf een ervaring over Vliegwinkel.nl en maak kans op mooie prijzen!

Ervaringen Vliegwinkel.nl

Pagina 2 van 3 met 125 resultaten

op 14 juli 2020 bestemming: Turkije / Istanbul, reisperiode: juli 2020

Een ongekend slechte ervaring. Als ik 0 sterren kon geven had ik dit gedaan.

Ik heb een retour ticket naar Turkije geboekt. Een paar dagen na het boeken kreeg ik bericht van Turkish Airlines dat mijn vlucht terug geannuleerd was. Hierover heb ik geprobeerd contact op te nemen, maar ik krijg op geen enkele mogelijke manier contact met de medewerkers van dit bedrijf. Ik heb gebeld (telefoon lijn gesloten ivm corona) gemaild (9x) en zelfs op LinkedIn gezocht naar medewerkers. Allemaal tevergeefs.

Hierop heb ik een nieuw ticket terug geboekt.

Toen ik vandaag probeerde te kijken of ik al kon inchecken voor de heenreis bleek dat ook deze volledig geannuleerd was. Ik heb dus ook een nieuwe ticket naar Turkije moeten boeken.

Ondanks al mijn pogingen om contact te krijgen heb ik het gevoel dat dit bedrijf bestaat uit incapabele oplichters. Ik zou nůůit meer een ticket via dit bedrijf boeken.

  • Algemeen 1
op 10 juli 2020 bestemming: Nederland / Elst, reisperiode: juli 2020

Vliegwinkel is totaal niet bereikbaar, klanten kunnen naar hun geld fluiten. Onze vlucht is 22 juli, heenreis bevestigd terugreis geannuleerd. Of te wel, we kunnen niet reizen.

  • Algemeen 1




op 6 juli 2020 bestemming: Mexico / Cancķn, reisperiode: juli 2020

Ik heb in januari 4 tickets geboekt naar Mexico. Op dat moment was Covid-19 iets wat in China speelde. Op de site stond dat je niet voor 4 weken voor vertrektijd contact moest opnemen. Daar heb ik mij aan gehouden. Op de site stond dat je uiterlijk 72 uur voor vertrek iets zou vernemen. We zitten nu op 37,5 uur voor vertrek en ik hoor niets. Ik heb vandaag een mail gestuurd, waarop ik een standaardreactie krijg dat het heel druk is. Telefonisch zijn ze onbereikbaar. Formeel is de vlucht niet geannuleerd, maar in Mexico is het code oranje en mag je alleen voor noodzakelijke reizen er heen. Vakantie kan ik daar niet onder plaatsen al heb ik wel erg zin in een vakantie. Ik begin het ergste te vrezen inmiddels. Straks zijn onze centen weg. De tijd tikt door en 8 juli om 12:00 vertrekt het vliegtuig...

Update:
Ik heb zelf contact opgenomen met Air Canada en kreeg te horen dat ik tot 2 uur voor vertrektijd ik mijn tickets kon omzetten naar een voucher. De man van Air Canada vond het vreemd dat vliegwinkel.nl helemaal niets had laten weten. We zaten toen inmiddels op 36 uur voor vertrek. Formeel mocht hij niets doen, maar hij heeft het gelukkig omgezet naar vouchers. Onze vlucht is gisteren weg gegaan en vliegwinkel heeft 0,0 gedaan. Maw als ik niet zelf Air Canada gebeld had, dan waren we ons geld kwijt. Eigenlijk is een 1 nog te hoog.

  • Algemeen 1
op 4 juli 2020 bestemming: Thailand, reisperiode: juli 2020

Vliegwinkel al meerdere malen gemaild maar afgezien van een standaard ontvangstbevestiging geen enkele reactie. Volledig onbekend hoe wij aan voucher of terugbetaling kunnen komen. Schandalig dat dit bedrijf zo met haar klanten omgaat!

Ook bij ons, Net als bij alle andere berichten hieronder geen enkele reactie van Vliegwinkel.nl. Wij hadden vier tickets (bijna Ä3.000) geboekt met Thai Air die geannuleerd zijn. Op de site van Thai staat dat je vouchers krijgt en dat dat via de tussenpersoon (vliegwinkel) afgehandeld zal worden maar wij hebben nog steeds (ondanks onze vele mailpogingen) niets van vliegwinkel gehoord. Tevens een binnenlandse vlucht in Thailand niet kunnen annuleren omdat vliegwinkel nergens op reageert! Wat een ongelofelijke onprofessionele en schandalige manier van met je klanten omgaan, dit kan toch niet!

  • Algemeen 1
op 1 juli 2020 bestemming: IJsland / Reijkjavik, reisperiode: mei 2020

Geboekt in sep 2019 (!). Natuurlijk ging ie eind mei 2020 niet door vanwege corona. Sindsdien geven ze niet thuis en zijn ze dus onbereikbaar!! Schandalig. Waar kunnen we terecht?

  • Algemeen 1
op 30 juni 2020 bestemming: Portugal / Porto, reisperiode: april 2020

Vliegwinkel reageert niet, is niet bereikbaar. Moesten vlgs Transavia eind juni het geld hebben gehad

  • Algemeen 1
op 30 juni 2020 bestemming: Griekenland / Kefalonia, reisperiode: mei 2020

Door Covid 19 ging de vliegreis niet door, is begrijpelijk. Maar aan de voorwaarden voldoen van een voucher of geld terug geeft Vliegwinkel niet thuis. Meerdere mails en telefoontjes gepleegd wordt niet gereageerd.

  • Algemeen 1
op 29 juni 2020 bestemming: India / Delhi, reisperiode: maart 2020

Vlucht ging niet door ivm Corona.
Bij vliegwinkel voor 3personen ticket gekocht om op 23-3-2020 met de OekraÔne Airline te vliegen. Tot heden niks van vliegwinkel gehoord. De Airline verwijst natuurlijk naar vliegwinkel, wat heel logische is, want tenslotte heb ik mijn aankopen bij vliegwinkel gedaan.
Heb nu de grootste spijt van dat ik voor die enkele Ä goedkoper, mijn ticket bij vliegwinkel hebt gekocht.
Vliegwinkel kan een voorbeeld nemen hoe het wel zou moeten:
Voor 1 persoon vliegticket rechtstreeks bij OekraÔne Airline gekocht voor 23-3-2020 en hier kregen we al snel de mogelijkheid voor een voucher of geld terug. In de eerste instantie heb ik voor een voucher gekozen. Dit werd al op 26 maart toegekend met Ä125 erboven op. Gezien de situatie nu om mijn geld teruggevraagd. Dat kon allemaal heel eenvoudig via de site van OekraÔne Airline.

Het is heel jammer dat een bedrijf als vliegwinkel, wat hier in Nederland gevestigd is, bar slechte klantenservice verleend en de oorzaak probeert te schuiven in de schoenen van de Airline.

  • Algemeen 1
op 29 juni 2020 bestemming: Nigeria, reisperiode: augustus 2020

3 tot 4 keren gemaild en standaard reactie ontvangen. Ook Turkish airline gemaild die ons doorverwijst naar Vliegwinkel.

  • Algemeen 4
op 28 juni 2020 bestemming: Turkije / Istanbul, reisperiode: juli 2020

Vliegwinkel is op feen enkele manier te bereiken, onze vlucht is geannuleerd en vliegwinkel schuift alle verantwoordelijkheid af op de vliegmaatschappij via een standaardemail. Je krijgt geen contact met niemand!

  • Algemeen 1
op 27 juni 2020 bestemming: Thailand, reisperiode: juli 2020

Vliegwinkel.nl is volledig onbereikbereikbaar. Reageert niet op mails en beantwoord de telefoon niet.

  • Algemeen 1
op 26 juni 2020 bestemming: ItaliŽ / SiciliŽ, reisperiode: juli 2020

Ik heb een ticket naar Catania geboekt via Vliegwinkel.nl. De luchtvaartmaatschappij heeft een wijziging doorgevoerd in vluchttijden, Vliegwinkel heeft hierop niet gereageerd. Vervolgens vervalt de ticket, en gaat vliegwinkel het geld terug vragen en doorgeven dat de ticket is geannuleerd. Vliegwinkel stopt niet met dit irrationele gedrag en zet door. Ik krijg geen enkele reactie op veelvuldige e-mails en ook telefonisch wordt er niet gereageerd. Ik zou hier niet meer gaan boeken. Het is werkelijk waar schandalig slecht geregeld bij deze organisatie (bijna misdadig slecht). Let op: deze organisatie opereert onder meerdere namen en heeft meerdere websites.

  • Algemeen 1
op 25 juni 2020 bestemming: Nederland / Amsterdam, reisperiode: maart 2020

I.v.m. de COVID-19 situatie een ticket vanuit Melbourne naar Amsterdam gekocht via vliegwinkel. Heb deze ticket zelf een paar uur na aanschaffen moeten annuleren wegens VISA restricties die IndonesiŽ (waar mijn tussenstop was), dezelfde avond toe zou passen.

Vlucht zelf geannulleerd bij Garuda, met het bericht van hun dat ik het geld via Vliegwinkel terug zou krijgen. Op de dag van schrijven (25 juni), heb ik nog steeds geen reactie van Vliegwinkel ontvangen. Dit na plus minus 15 mailtjes te hebben verstuurd, telkens met een automatisch antwoord.

Ik begrijp das destijds de situatie apart en rot was, voor ons allen. Echter 3 maanden later nog steeds onbereikbaar, en geen enkel berichtje, niet eens een slap excuusmailtje namens de baas, is echt not done.

Dit bedrijf is een schande en ik hoop dat niemand meer met hun in zee gaat.

  • Algemeen 1
op 24 juni 2020 bestemming: Thailand, reisperiode: juli 2020

Vliegwinkel.nl is Niet bereikbaar & reageren op geen enkele email. Zeer slecht!!
Vlucht gaat niet door wegens corona en Vliegwinkel reageert he-le-maal niet. Bij de airline direct geprobeerd, maar daar geven ze aan dat annuleren/ refund alleen via Vliegwinkel.nl kan!
Zo ga je niet met je klanten om! Ook niet door de corona drukte. Ik boek NOOIT MEER bij VLIEGWINKEL.NL en ik raad het iedereen af !!!!

  • Algemeen 1
op 22 juni 2020 bestemming: Vietnam, reisperiode: juli 2020

Ik probeer al 5 weken contact te krijgen met vliegwinkel. We hebben bij hun een vliegreis geboekt met Aeroflot naar Vietnam. We weten al weken dat deze gecanceld is. Van vliegwinkel horen we niets en ze reageren nergens op.

  • Algemeen 1
op 17 juni 2020 bestemming: Spanje / Valencia, reisperiode: juni 2020

Ik heb de vlucht via Vliegwinkel.nl geboekt om op 18 juni naar Valencia te gaan, maar ik kan ivm Corona niet naar Spanje reizen. Ik heb gevraagd of de reis verzet kan worden naar September. Tot op heden totaal geen enkele reactie gehad. Ze zijn uitsluitend via email te bereiken, maar nul komma nul reactie. Uiteindelijk gisteren via Transavia zelf de reis kunnen ombouwen met 112 euro extra kosten. De autohuur ga ik nu ook maar zelf ombouwen en ook dit kost rond de 100 euro extra. Ik ga mijn maar eens kijken hoe ik deze kosten kan verhalen. Wat een vreselijk slechte service. mijn advies: Nooit via Vliegwinkel.nl boeken.

  • Algemeen 1
op 13 juni 2020 bestemming: Marokko / Marrakesh, reisperiode: mei 2020

Geen reis gehad i.vm. corona. Vliegwinkel laat niets van zich horen. Is in onderhandeling voor vouchers zegt men. 1 antwoord bulk shit. Boek hier nooit. 1000,00 tegoed van deze firma

  • Algemeen 1
op 12 juni 2020 bestemming: Spanje / Funchal, reisperiode: april 2020

Nooit bericht gekregen over annulering terwijl de vlucht door Corona niet doorging, nu, 2 maanden later, nog steeds geen enkele reactie, laat staan teruggave kosten of voucher vaN vliegwinkel.nl. Noooooit meer boeken via vliegwinkel.nl

  • Algemeen 1
op 11 juni 2020 bestemming: Spanje / Valencia, reisperiode: juni 2020

Niet bereikbaar!!!
Zeer slecht!!
21 april 2020 een vlucht geannuleerd van 12 juni.
Geen reactie gehad. Bij de airliner direct geprobeerd, maar daar geven ze aan dat annuleren alleen via Vliegwinkel.nl kan, maar zij hebben dit nooit gedaan!
ik ontvang alleen standaard antwoord mails.
Trager reageren door de corona drukte oke, maar helemaal niet reageren kan echt niet. NOOIT MEER VLIEGWINKEL.NL !!!!

  • Algemeen 1
op 11 juni 2020 bestemming: IndonesiŽ / Bali, reisperiode: juni 2020

Het is jammer dat je geen 0 als cijfer kunt geven want dit bedrijf is geen enkel cijfer waard! Geboekt voor onze reis naar IndonesiŽ ivm C-19 ging onze reis niet door. Vliegwinkel was en is totaal onbereikbaar.
Boek NOOIT via deze aanbieden maar rechtstreeks via de airliner!

  • Algemeen 1
op 11 juni 2020 bestemming: Japan, reisperiode: april 2020

Vliegticket geboekt bij Vliegwinkel.nl drie maanden geleden geannuleerd door vliegtuigmaatschappij. Onder Europees recht is Vliegwinkel.nl verantwoordelijk voor het terugbetalen van de volledige ticket kosten. Vliegwinkel neemt echter geen enkele verantwoordelijkheid en verschuilt zich achter de vliegtuigmaatschappij om niet te hoeven terugbetalen. Op verzoek om binnen een redelijke periode terug te betalen wordt geen gehoor gegeven. Inmiddels tevens een klacht tegen Vliegwinkel.nl ingediend bij de autoriteit consument en markt. Sta nu op het punt om Vliegwinkel.nl formeel in gebreke en verzuim te gaan stellen, om vervolgens de vordering gerechtelijk te kunnen gaan afdwingen.

  • Algemeen 1
op 10 juni 2020 bestemming: Verenigde Staten, reisperiode: augustus 2020

Vanaf maart al 3 e mails gestuurd, alleen standaard e mail teruggekregen.telefonisch al 3 maanden onbereikbaar.
ik boek in ieder geval nooit weer via vliegwinkel.
snap dat het druk is, maar 3 maanden niets van je laten horen is niet acceptabel

  • Algemeen 1
op 10 juni 2020 bestemming: IsraŽl / Tel Aviv, reisperiode: maart 2020

We hebben een vlucht geboekt voor 5 personen voor 11 maart. Dit werd geannuleeerd door corona. Transavia vliegmaatschappij heeft 18 maart het geld terug geboekt naar vliegwinkel. Wij hebben nog niets vernomen. Telefonisch niet bereikbaar en via mail een niets zeggend berichtje als antwoord. Vliegwinkel is niet te bereiken.

Betsie

  • Algemeen 1
op 6 juni 2020 bestemming: Vietnam / Hanoi, reisperiode: mei 2020

We hebben op 7 februari (voor de Corana) tickets gekocht voor een vlucht naar Hanoi eind mei. Uiteraard is deze vlucht gecancelled. We kregen de standaardmail van Vliegwinkel die iedereen heeft gekregen.. Er staat in dat we een refund krijgen maar dat dit ivm de Corona nog wel wat tijd in beslag kan nemen. Inmiddels zijn we 3 maanden verder en Vliegwinkel is totaal onbereikbaar. Telefonisch niet meer te bereiken en als je een mail stuurt dan krijg je hetzelfde standaard epistel terug. Ik heb geen idee of ik ooit nog mijn geld terugkrijg. Er zijn waarschijnlijk honderden mensen gedupeerd en niemand doet er iets aan. Het is nog steeds mogelijk om bij Vliegwinkel te boeken. Daarvoor zijn ze wel bereikbaar....

  • Algemeen 1
op 6 juni 2020 bestemming: Hongarije / Boedapest, reisperiode: april 2020

Door Corona ging onze Stedentrip in april niet door. Geen probleem. Logisch.Ik snap dat Vliegwinkel.nl enorme drukte op zich af kreeg. Ook alle begrip voor. Wel vind ik het enorm teleurstellend dat er nog geen enkel bericht is gekomen vanuit Vliegwinkel.nl. Niets. Het is nu juni. Zelfs geen standaard e-mail met dat het nog even kan duren. Dat zou al fijn zijn. Zelf contact opnemen is op geen enkele manier mogelijk. Ook niet per e-mail in je ingelogde omgeving. Het verdient zeker geen schoonheidsprijs.

  • Algemeen 1
op 5 juni 2020 bestemming: , reisperiode: oktober 2019

Compleet onbereikbaar

  • Algemeen 1
op 4 juni 2020 bestemming: IndonesiŽ / Bali, reisperiode: augustus 2019

In deze tijden worden de jongens van de mannen gescheiden. Vliegwinkel is helaas nog niet eens een baby of embryo. Die reageren tenminste. Vliegwinkel blijft stil, nul reactie juist nu klanten hun nodig hebben. Een brevet van onvermogen!!
2 oproepen:
1. Aan iedereen, doe geen zaken met Vliegwinkel en alle partijen die tot het concern behoren
2. De luchtvaartmaatschappijen, haal jullie commissie van dit jaar terug. Vliegwinkel krijgt die om iets te doen en niet om niets te doen.

  • Algemeen 1
op 4 juni 2020 bestemming: Nepal / Kathmandu, reisperiode: april 2020

Nooit gehoord dat m'n tickets waren gecanceld, vervolgens al 2 maanden geen enkele reactie ontvangen op mijn mails. Telefonisch niet bereikbaar, via social media ook niet, en reageren dus ook niet op mails. Ontzettend klantonvriendelijk. Nooit meer mee boeken.

  • Algemeen 1
op 3 juni 2020 bestemming: Frankrijk / Overberg, reisperiode: juni 2019

Vlucht geboekt om samen met gezelschap op reis te gaan. Reis kan niet meer doorgaan ivm Corona. Iedereen in gezelschap kan KLM vlucht 4 maanden verzetten behalve de 2 personen die via vliegwinkel hebben geboekt. Geen reactie en niet bereikbaar. KLM annuleert vlucht en verplaatst een dag en vliegwinkel reageert nog niet. Vlucht staat nu op een nooit geboekte dag, en krijg hem niet verplaatst.
Laatste keer dat ik via vliegwinkel boek.

  • Algemeen 1
op 3 juni 2020 bestemming: Frankrijk / Corsica, reisperiode: mei 2020

Deze reis hadden we oorspronkelijk gepland voor mei 2020. Reeds in maart heb ik contact op proberen te nemen met Vliegwinkel.nl maar tot op de dag van vandaag heb ik nog altijd niets van hen vernomen. Ze verschuilen zich achter Corona en dat ze daardoor telefonisch niet bereikbaar zijn. Nou, blijkbaar via email ook niet. En bovendien denk ik niet dat Corona door telefoonverbindingen heen kruipt. Ik heb zelf dus maar via Air Corsica onze vlucht proberen te veranderen maar Vliegwinkel.nl geeft in elk geval geen enkele service, en via hen hadden we wel geboekt. Bij hen zal ik NOOIT meer een reis boeken.

  • Algemeen 1
op 19 mei 2020 bestemming: Duitsland / MŁnchen, reisperiode: mei 2020

Mail verzonden. Vlucht is nergens meer zichtbaar. Geen enkele reactie van hun zijde. Gaat om 10 tickets. Bizar dat ze niet telefonisch bereikbaar zijn. Zeer slechte service.

  • Algemeen 1
op 15 mei 2020 bestemming: Thailand / Rondreis, reisperiode: maart 2020

Reis geannuleerd en vervolgens reageert vliegwinkel nergens op.
Service niveau zwaar ondermaats. Ik snap dat in de huidige tijd het volume groot is, maar dit lijkt op een malafide praktijk.

  • Algemeen 1
op 13 mei 2020 bestemming: Portugal / Madeira, reisperiode: april 2020

Meivakantie vliegreis geboekt bij Vliegwinkel. Door corona was rwizen niet mogelijk. Nul bericht van Vliegwinkel, en Vliegwinkel is onbereikbaar. Boeken gaat snel, maar dat is kennelijk het enige wat ze kunnen. Nul, service! Boek er niet!

  • Algemeen 1
op 11 mei 2020 bestemming: Verenigde Staten / Orlando, reisperiode: april 2020

Vliegwinkel reageert niet terwijl wij nog 2000 euro terug zouden moeten ontvangen. Zo'n spijt dat ik niet rechtstreeks bij de airline heb geboekt!

  • Algemeen 1
op 10 mei 2020 bestemming: China, reisperiode: juli 2020

Emiraten heeft vanwege corona onze vlucht geannuleerd, Vliegwinkel.nl is echter NIET BEREIKBAAR en reageert niet op ons restitutie verzoek. Emirates bied een refund aan omdat we echter via vliegwinkel hebben geboekt worden we naar hen verwezen. Volgensmij moeten we faillissement aanvragen van vliegwinkel dan krijgen we toenemingen ons geld terug. Wie doet mee?

  • Algemeen 1
op 3 mei 2020 bestemming: Nederland / NL, reisperiode: maart 2019

IVB met corona onze vlucht door de airline geannuleerd, Vliegwinkel.nl is NIET BEREIKBAAR en mail en facebook berichten worden niet beantwoord. Maatschappij geeft bied een refund aan (geen voucher) maar deze is niet door ons te claimen om dat Vliegwinkel dat moet doen.

  • Algemeen 1
op 2 mei 2020 bestemming: MongoliŽ, reisperiode: juni 2020

Via Vliegwinkel tickets geboekt naar Mongolie met overstap in Frankfurt en Peking. Door vluchtwijziging mail ontvangen met nieuwe vluchtgegevens met aankomst in Peking om 08:30 uur en transfervlucht naar Mongolie om 08:35 uur. Dus 5 minuten overstap tijd. Geen service van Vliegwinkel dat ze dit zelf signaleren, maar een mail waarin ze verwijzen naar de oude vluchtgegevens en de nieuwe vluchtgegevens (bij beiden staan alleen de nieuwe vluchtgegevens). In deze mail staat niet dat ik binnen 24 uur moet reageren. Die mail komt 1,5 uur later met de mededeling dat als ik niet binnen 24 uur reageer dit een automatische bevestiging is en ik geen recht meer heb op restitutie of wijziging. Vliegwinkel is telefonisch niet te bereiken. Op mijn mail om verzoek van annulering tot nu toe geen reactie gekregen. Mijn advies is om nooit te boeken via Vliegwinkel want als je vragen of problemen hebt bieden ze geen service.

  • Algemeen 1
op 30 april 2020 bestemming: Denemarken / Kopenhagen, reisperiode: april 2019

Ik heb voor 6 personen retour vliegtickets geboekt via vliegwinkel.nl
De vluchten waren geannuleerd door corona. Vliegwinkel.nl heeft hier absoluut niets over vermeld, KLM wel.
Vliegwinkel.nl is compleet onbereikbaar. Ik wil weten of ik ooit mijn geld of op zijn minst een travelvoucher krijg. Via de vliegmaatschappij KLM zelf krijg ik alleen te horen dat ik bij vliegwinkel.nl moet zijn. Ik heb nu helaas het idee dat ik naar mijn geld en zelfs naar een travelvoucher kan fluiten. Ik boek NOOIT MEER via vliegwinkel.nl

  • Algemeen 1
op 29 april 2020 bestemming: Suriname / Paramaribo, reisperiode: april 2020

De vluchten konden uiteraard niet doorgaan. Vliegwinkel geeft echter geen enkele informatie, is telefonisch niet bereikbaar en geeft geen reactie op emails. We ontvangen geen geld retour en ook geen voucher. Het resultaat is dat we ons verschrikkelijk machteloos en gedupeerd voelen.

  • Algemeen 1
op 21 april 2020 bestemming: Nederland, reisperiode: april 2020

Voor 10 personen geboekt Wenen naar Eindhoven
vlucht ivm corona gecanceld.
Vliegwinkel niet bereikbaar zelf uit moeten zoeken ruim 1000 euro kwijt

  • Algemeen 1
op 13 april 2020 bestemming: ItaliŽ / Napels, reisperiode: april 2020

Vliegwinkel annuleert maar is vervolgens absoluut onbereikbaar. Er wordt niks terugbetaald. Zelfs geen voucher

  • Algemeen 1
op 7 april 2020 bestemming: ItaliŽ / Napels, reisperiode: mei 2020

Vorig jaar tickets (easyjet) gekocht bij Vliegwinkel.nl voor ruim 700 euro. Vlucht gaat niet door. Vliegwinkel.nl is onbereikbaar geworden. Easyjet geeft aan dat de overeenkomt met vliegwinkel.nl is. Zij kunnen helaas niets doen, terwijl vliegwinkel.nl in hun lullig faq verwijst naar easyjet. Snel geld verdiend, hŤ familie Fentener Van Vlissingen?

  • Algemeen 1
op 2 april 2020 bestemming: Nederland / Schiphol, reisperiode: maart 2020

Tijdens onze vakantie in de USA ontvingen wij het bericht dat er vanaf vrijdag 13 maart niemand meer de USA binnen kwam vanuit Europa. Wij zouden zaterdag 14 maart terugvliegen met een Europese airline, dus we zagen de bui al hangen. Als er geen inkomende vlucht is, is er ook geen uitgaande vlucht.

Dit werd woensdag 11 maart bekend waarop we meteen vliegwinkel.nl heb gecontacteerd.
Volgens vliegwinkel.nl moesten we bericht van de airline afwachten, als die niks zouden laten weten is er niks aan de hand. Dit gedaan hebbende arriveerde ons donderdag 12 maart een bericht dat onze vlucht was geannuleerd vanuit de airline (zonder alternatief). Daar zit je dan, ver weg van huis en wat te doen?

Fijn geboekt met Vliegwinkel.nl die vanaf dat moment geen reactie meer gaf per telefoon, email of Facebook. Natuurlijk onder het mom van extra drukte omtrent het coronavirus. Ik heb begrip voor jullie extra drukte, maar jullie laten mensen in de kou staan. Geld innen bij een boeking en voor de rest moet de klant het maar zelf uitzoeken.

Beide airlines (heen en terugvlucht divers), geven aan dat vliegwinkel dit met ons moet oppakken (waarschijnlijk vliegwinkel.nl met de airline, boeking komt via hun binnen bij de airline). Vliegwinkel doet niks, reageert niet meer en laat ons in de kou staan.

Uiteindelijk zelf voor 2 personen tickets gekocht, Miami-London en London-Amsterdam.
Vrijdag 13 maart om 18.00 uur vertrokken en zaterdagmiddag 15 maart 16.30 op Amsterdam.

Nogmaals ik snap de drukte, ik vind het fijn als jullie eerst mensen helpen thuis te komen voordat je mijn e-mail beantwoord. Echter jullie duperen mensen!!! Jullie laten mensen in de kou staan en nemen jullie verantwoordelijkheid niet. Jullie zouden zelf is in die positie moeten zitten, kijken hoe leuk het is als de wereld in de brand staat en iedereen je laat barsten (Vliegwinkel.nl + airlines).

Wanneer gaan jullie antwoorden op mijn e-mails? Wanneer komt het geld terug van de nieuwe boeking/de geannuleerde vluchten?

Ik verneem graag een reactie, gezien ik anders naderhand juridische stappen zal ondernemen.

Boek altijd direct bij een airline, vliegwinkel is soms leuk voor de prijs, maar vroeg of laat sta je in je hemd!

  • Algemeen 1
op 1 april 2020 bestemming: Ierland / Dublin, reisperiode: april 2020

Niet bereikbaar, geen service.

Drie weken geleden gemaild (telefoonnummer was ineens niet meer bereikbaar!) om te checken wat de invloed van Corona zou zijn op mijn vlucht. Geen reactie. Volgens hun website kun je ze contacteren ivm wijzigingen en annuleringen.

Enkele dagen voor mijn vlucht, krijg ik ineens een korte standaardmail dat ze niets voor me kunnen doen en dat ik het zelf maar moet regelen met de airline. Oftewel, zodra ze het geld binnen hebben, doen ze helemaal NIETS meer voor je. Ik heb zelf moeten uitzoeken of mijn vlucht nog zou gaan en hoe ik het moest oplossen terwijl zij daarvoor zijn. Ongelooflijk wat een non-service!!

1x en nooit weer!

  • Algemeen 1
op 21 maart 2020 bestemming: Verenigde Arabische Emiraten / Dubai, reisperiode: maart 2020

Wij zouden maandag 23/3 vertrekken naar Dubai voor onze huwelijksreis (huwelijk ook af moeten zeggen).
Er is geen enkel contact met vliegwinkel.
Vliegwinkel stuurt ons naar Emirates, Emirates ons terug naar vliegwinkel (logisch, want daar geboekt). Emirates vergoed, maar niet zolang Vliegwinkel geen reactie geeft.... heeeeel pijnlijk geld dit en gezien de vele negatieve reacties op vliegwinkel.nl (niet alleen hier), gok ik dat er hierna nooit meer iemand boekt via hen.

  • Algemeen 1
op 18 maart 2020 bestemming: AustraliŽ / Cairns, reisperiode: januari 2020

We Zitten in AustraliŽ en zouden 30 maart terug vliegen.Vanwege de coronavirus laat De luchtvaartmaatschappij weten dat we voor de terugvlucht moeten zijn bij waar we geboekt hebben.Vliegwinkel laat niets weten je kan niet bellen niet een e-mail en ook appen lukt niet ze laten je gewoon stikken. Niet meer boeken bij vliegwinkel.

  • Algemeen 1
op 17 maart 2020 bestemming: Spanje / Madrid, reisperiode: maart 2020

Door Carona virus kan je bij klm omboeken. Vliegwinkel werkt niet mee. en geen reacties. Dus zoals het er nu uitziet geld kwijt

  • Algemeen 1
op 2 maart 2020 bestemming: AustraliŽ / Adelaide, reisperiode: maart 2019

Vliegwinkel heeft onze reis geannuleerd een mnd voor vertrek omdat er steeds vluchten uitvielen. Dat Kan voorkomen. Maar tot nu toe hebben wij van het betaalde bedrag Š Ä2100,00 wat ze beloofden terug te storten nog steeds niets ontvangen. En dat is bijzonder jammer omdat we inmiddels zonder problemen wel dezelfde reis ergens anders konden boeken!!

  • Algemeen 2
op 12 december 2019 bestemming: Oostenrijk / Wenen, reisperiode: december 2019

Het betreft een vliegreis van Amsterdam naar Wenen (VK6825) op 3 december jl. Wij hadden op 16 juli via Vliegwinkel.nl een vliegreis geboekt (dinsdag 3 december van Amsterdam naar Wenen en maandag 9 december van Wenen naar Amsterdam).

Toen wij dinsdag 3 december op Schiphol aankwamen bleek onze vlucht te zijn geannuleerd. Volgens de medewerkster van Level was hier in september al een bericht uitgegaan naar de diverse reisorganisaties. Vliegwinkel.nl heeft ons echter nooit geÔnformeerd over deze geannuleerde vlucht en ons ook geen alternatief geboden. Na telefonisch contact met een medewerkster van Vliegwinkel.nl bevestigde zij ook dat zij geen mail of iets dergelijks hadden verstuurd. Wij worden geacht zelf in de gaten te houden of een vlucht al dan niet doorgaat. Dit staat ook in de "voorwaarden".

Wij hadden een appartement geregeld en diverse afspraken in Wenen, zodat we toch deze dag wilde vertrekken. Level adviseerde om via de KLM wat te regelen. We hebben dit gedaan en konden deze dag nog vertrekken om 's middags om 17 uur in Wenen aan te komen. Deze reis ging via Boekarest naar Wenen en kostte ons 689,22 euro. Wij hadden voor het retour via Vliegwinkel.nl 251,86 euro betaald.

  • Algemeen 1
op 13 november 2019 bestemming: Engeland / Londen, reisperiode: december 2019

Ivm omboeken van de heenreis contact gezocht met Vliegwinkel; kosten Ä240. Prima, daar kan ik mee leven. Echter door een technische update kon men op de dag van bellen de wijziging niet doorvoeren. Ik zou worden teruggebeld nŠdat de update klaar is om de wijziging alsnog door te voeren. Dat gebeurde niet... De volgende dag zelf terug moeten bellen... de kosten waren inmiddels Ä266. Dus ik ben niet zoals afgesproken teruggebeld, maar ik moet wel de extra kosten dragen. De jongen aan de lijn bleef uiterst vriendelijk, maar is met zijn handen gebonden. Zijn manager gaf aan dat zij niet verantwoordelijk zijn voor die extra kosten... mismanagement en korte termijn visie. Wij boeken zakelijk hťťl veel vluchten bij Vliegwinkel, maar dit was de laatste keer

  • Algemeen 3
  • Vorige
  • 1
  • 2
  • 3
  • Volgende