Reviews over Vliegwinkel.nl

Pagina 2 van 2 met 190 resultaten

op 28 juli 2020 bestemming: Thailand, reisperiode: april 2020

Reis geannuleerd door vliegmaatschappij en krijg van het totaalbedrag van 1181,- euro maar 590,- terugbetaald ivm 590,- annuleringskosten

  • Algemeen 1
op 28 juli 2020 bestemming: Malta, reisperiode: juli 2020

Had een ticket geboekt van Amsterdam naar Malta.
Deze werd uitgevoerd volgens vliegtickets door KLM.

Wordt mijn ticket gecancelled door Vliegwinkel dat er foutive informatie over de beschikbaarheid is doorgegeven door de vluchtmaatschappij.

Ik bellen met KLM, blijkt dat die vlucht ook nooit wordt aangeboden überhaupt. Dan heb je de boel dus niet goed op orde.

  • Algemeen 1




op 27 juli 2020 bestemming: Zuid-Afrika / Johannesburg, reisperiode: juli 2020

Wij zijn al twee maanden aan het proberen contact met Vliegtickets te krijgen! Enige wat we als reactie krijgen zijn standaard mailtje, alleen toen ik vroeg of het mogelijk was om om te boeken kreeg ik een reactie maar daarna niets mee! Vreemd, iedereen kan thuiswerken maar bij vliegwinkel wordt niet gewerkt! Dit gaat ze een hoop klanten kosten! Let op vliegtickets en vliegwinkel zijn 1 bedrijf mocht je het bedrijf willen boycotten.

  • Algemeen 1
op 27 juli 2020 bestemming: Canada / Calgary, reisperiode: juni 2020

Leuk en aardig dat er mensen zijn die het nog begrijpelijk vinden dat Vliegwinkel.nl het erg druk heeft en daarom niets van zich laat horen, maar hoe zit het dan als ze wel reizen kunnen verkopen? Dan is het toch ook druk, maar het incasseren van geld gaat wel erg soepel, en als je een vraag hebt dan heeft men wel plotseling personeel genoeg.
Nee, de volgende keer rechtstreeks bij de betreffende airline boeken en betalen met je credit card. Als de airline dan in gebreke blijft, dan via je credit card een claim indienen wegens niet geleverd.

Inmiddels heb ik de hoop op een goede afloop redelijk opgegeven. Het zou me verwonderen als ik er nog ooit iets van hoor. Helemaal klaar met reisbureaus.
Coronaexcuusmoeheid aan mijn kant denk ik.

Update:
De reis op zich ging niet door. Een paar dagen geleden vliegwinkel.nl een 1 gegeven vanwege de slechte communicatie m.b.t. de restitutie van het ticket.
Tot mijn stomme verbazing eergisteren een mail dat het geld over gemaakt zou worden en vandaag eindelijk mijn centjes terug. De slechte beoordeling is nu wat minder slecht. Nog wel altijd onvoldoende omdat men niet bereikbaar is en niet regelmatig wat van zich laat horen. Ook al weet je nog niet wanneer het geld terug komt, dan nog zou je b.v. kunnen melden dat de luchtvaartmaatschappij al wel is begonnen met het terug storten van geld (aan anderen), zodat je in ieder geval weet dat ze iets doen.

  • Algemeen 5
op 26 juli 2020 bestemming: Spanje / Marbella, reisperiode: mei 2019

Wil niet in herhalingen vallen maar ik boek dus nooit meer bij vliegwinkel. Wat een dramabedrijf zeg. Ondanks alles vind ik dat je op een behoorlijke manier kunt communiceren met je klanten. Totaal geen respect, ze zetten iedereen als kwajongens weg.....

  • Algemeen 1
op 25 juli 2020 bestemming: Noorwegen / Stavanger, reisperiode: juni 2020

De vlucht is begin juni door KLM geannuleerd. Mededeling hiervan kreeg ik via KLM per email. Geen enkel bericht van Vliegwinkel terwijl in "mijn vliegwinkel" de vlucht niet geannuleerd stond. Een email naar Vliegwinkel gestuurd met de vraag waarom dit niet gewijzigd was maar geen bericht gekregen. Het ticket was in december 2019 al betaald maar tot op heden eind juli 2020 nog niets van Vliegwinkel vernomen, laat staan een voucher of geld terug ontvangen. Uiteraard zullen ze het druk hebben om een reactie op vragen te geven maar er is wel tijd genoeg om nieuwe vluchten te boeken. Van een andere reisorganisatie (Prijsvrij) heb ik overigens direct na het annuleren een email met uitleg en een voucher gekregen, het kan dus wel!

  • Algemeen 1
op 25 juli 2020 bestemming: Vietnam / Hanoi, reisperiode: juli 2019

Ook wij zijn de dupe bij vliegwinkel.nl (4 tickets naar Vietnam). Ik heb een mailadres geopend: vliegwinkel@jdbinternet.nl (geen spaties).
Het verzoek aan iedereen om hier even een mailtje naar toe te sturen.
Ik maak een lijst van deelnemers en eventueel op een later moment een groepsapp.
Zo kunnen we ons groeperen en staan we sterker. Ook kunnen we op deze manier met elkaar kennis en daadkracht creëren. Desnoods met 100 man bij hun op de koffie! Dus mail me! Gr, Jurg uit Breda

  • Algemeen 1
op 23 juli 2020 bestemming: Thailand, reisperiode: juli 2020

Net als de meeste klagers baal ik enorm van de onbereikbaarheid van vliegwinkel.nl. onze reis zou 15 juli beginnen, de heenvlucht is door de vliegmaatschappij zelf geannuleerd. Van vliegwinkel hoor ik niets. Ik ben nieuwsgierig of er mensen zijn die wel hun geld terug hebben gekregen, vouchers hebben gekregen, in ieder geval iets hebben vernomen.....

  • Algemeen 1
op 22 juli 2020 bestemming: Thailand / Bankok, reisperiode: maart 2020

Zouden op 29 maart 2020 vliegen naar thailand. Reis is vanwege corona geannuleerd. Volgens vliegwinkel hoef je niets te doen. Wanneer het geld teruggekregen is van de vliegmaatschappij dan krijgen wij bericht. Vandaag21 juli 2020 nog steeds niets gehoord van vliegwinkel . Al jaren boeken wij alle tickets via vliegwinkel maar ons geduld raakt op. Het is echt frustrerend dat zij ook op geen enkele manier te bereiken zijn. Hoe krijgen wij ons geld terug of een voucher?

  • Algemeen 1
op 22 juli 2020 bestemming: Thailand, reisperiode: juli 2020

Zie alleen maar veel negatieve berichten over vliegwinkel.nl
Realiseerd zich iemand dat het ook heel druk kan zijn ? En dat het een hele organisatie is en gaat worden om alle geboekte tickets te retourneren. Ga er maar aan staan, hier is en kan heen enkel bedrijf op voor bereid zijn.

  • Algemeen 10
op 21 juli 2020 bestemming: Spanje / Santiago de Compostela, reisperiode: juli 2020

De heen- en terugvlucht bij de vliegtuigmaatschappij Vueling, geboekt via en betaald aan Vliegwinkel, bleek niet door te gaan. Op mijn e-mails aan Vliegwinkel is tot op heden niet gereageerd.

  • Algemeen 1
op 20 juli 2020 bestemming: Sri Lanka, reisperiode: augustus 2020

Vorig jaar voor 6 personen geboekt. Van Emirates bericht ontvangen dat geld is terug gestort naar Vliegwinkel, maar na ruim een maand nog niets gehoord van Vliegwinkel, terwijl ik al meer dan 10 jaar vliegreizen via Vliegwinkel boek. Bedroevend die afhandeling van Vliegwinkel en zich maar verschuilen achter het Corona virus.

  • Algemeen 1
op 20 juli 2020 bestemming: Verenigde Staten / New York, reisperiode: april 2020

Vlucht zelf op 30 maart geannuleerd o.b.v. annuleringsverzekering. Diverse keren gemaild, geen echte reactie ontvangen en inmiddels wachten wij al 112 dagen op ons geld.

Schandalige service. Of beter gezegd: géén service. Ik heb begrip voor grotere drukte door onvoorziene omstandigheden, maar 112 dagen wachten op het geld is echt onacceptabel.

  • Algemeen 1
op 19 juli 2020 bestemming: Verenigde Staten / Ne York, reisperiode: april 2019

Net zoals alle andere reviews hier een complete onbereikbaarheid die zelfs bevestigd werd met mails dat je ze ook niet moest bellen. Wij hebben onze tickets helemaal niet zelf geannuleerd, de vlucht is gewoon uit het schema gehaald. Vliegwinkel komt nu even met de afrekening en houdt op een reissom van ruim 1100 euro even 750 euro annuleringskosten in (genaamd Vliegwinkel annuleringskosten). Te bizar voor woorden. Heeft iemand hier al ervaring mee?

  • Algemeen 1
op 16 juli 2020 bestemming: Kenia, reisperiode: juli 2019

Mensen met interesse om groepsvordering in te stellen tegen vliegwinkel.nl vanwege het schandalig onbereikbare en onprofessionele gedrag tijdens de COVID-19 pandemie?

Ook wij kregen tot op heden geen enkel antwoord op mails of telefoons.

  • Algemeen 1
op 14 juli 2020 bestemming: Turkije / Istanbul, reisperiode: juli 2020

Een ongekend slechte ervaring. Als ik 0 sterren kon geven had ik dit gedaan.

Ik heb een retour ticket naar Turkije geboekt. Een paar dagen na het boeken kreeg ik bericht van Turkish Airlines dat mijn vlucht terug geannuleerd was. Hierover heb ik geprobeerd contact op te nemen, maar ik krijg op geen enkele mogelijke manier contact met de medewerkers van dit bedrijf. Ik heb gebeld (telefoon lijn gesloten ivm corona) gemaild (9x) en zelfs op LinkedIn gezocht naar medewerkers. Allemaal tevergeefs.

Hierop heb ik een nieuw ticket terug geboekt.

Toen ik vandaag probeerde te kijken of ik al kon inchecken voor de heenreis bleek dat ook deze volledig geannuleerd was. Ik heb dus ook een nieuwe ticket naar Turkije moeten boeken.

Ondanks al mijn pogingen om contact te krijgen heb ik het gevoel dat dit bedrijf bestaat uit incapabele oplichters. Ik zou nóóit meer een ticket via dit bedrijf boeken.

  • Algemeen 1
op 10 juli 2020 bestemming: Nederland / Elst, reisperiode: juli 2020

Vliegwinkel is totaal niet bereikbaar, klanten kunnen naar hun geld fluiten. Onze vlucht is 22 juli, heenreis bevestigd terugreis geannuleerd. Of te wel, we kunnen niet reizen.

  • Algemeen 1
op 6 juli 2020 bestemming: Mexico / Cancún, reisperiode: juli 2020

Ik heb in januari 4 tickets geboekt naar Mexico. Op dat moment was Covid-19 iets wat in China speelde. Op de site stond dat je niet voor 4 weken voor vertrektijd contact moest opnemen. Daar heb ik mij aan gehouden. Op de site stond dat je uiterlijk 72 uur voor vertrek iets zou vernemen. We zitten nu op 37,5 uur voor vertrek en ik hoor niets. Ik heb vandaag een mail gestuurd, waarop ik een standaardreactie krijg dat het heel druk is. Telefonisch zijn ze onbereikbaar. Formeel is de vlucht niet geannuleerd, maar in Mexico is het code oranje en mag je alleen voor noodzakelijke reizen er heen. Vakantie kan ik daar niet onder plaatsen al heb ik wel erg zin in een vakantie. Ik begin het ergste te vrezen inmiddels. Straks zijn onze centen weg. De tijd tikt door en 8 juli om 12:00 vertrekt het vliegtuig...

Update:
Ik heb zelf contact opgenomen met Air Canada en kreeg te horen dat ik tot 2 uur voor vertrektijd ik mijn tickets kon omzetten naar een voucher. De man van Air Canada vond het vreemd dat vliegwinkel.nl helemaal niets had laten weten. We zaten toen inmiddels op 36 uur voor vertrek. Formeel mocht hij niets doen, maar hij heeft het gelukkig omgezet naar vouchers. Onze vlucht is gisteren weg gegaan en vliegwinkel heeft 0,0 gedaan. Maw als ik niet zelf Air Canada gebeld had, dan waren we ons geld kwijt. Eigenlijk is een 1 nog te hoog.

  • Algemeen 1
op 4 juli 2020 bestemming: Thailand, reisperiode: juli 2020

Vliegwinkel al meerdere malen gemaild maar afgezien van een standaard ontvangstbevestiging geen enkele reactie. Volledig onbekend hoe wij aan voucher of terugbetaling kunnen komen. Schandalig dat dit bedrijf zo met haar klanten omgaat!

Ook bij ons, Net als bij alle andere berichten hieronder geen enkele reactie van Vliegwinkel.nl. Wij hadden vier tickets (bijna €3.000) geboekt met Thai Air die geannuleerd zijn. Op de site van Thai staat dat je vouchers krijgt en dat dat via de tussenpersoon (vliegwinkel) afgehandeld zal worden maar wij hebben nog steeds (ondanks onze vele mailpogingen) niets van vliegwinkel gehoord. Tevens een binnenlandse vlucht in Thailand niet kunnen annuleren omdat vliegwinkel nergens op reageert! Wat een ongelofelijke onprofessionele en schandalige manier van met je klanten omgaan, dit kan toch niet!

  • Algemeen 1
op 1 juli 2020 bestemming: IJsland / Reijkjavik, reisperiode: mei 2020

Geboekt in sep 2019 (!). Natuurlijk ging ie eind mei 2020 niet door vanwege corona. Sindsdien geven ze niet thuis en zijn ze dus onbereikbaar!! Schandalig. Waar kunnen we terecht?

  • Algemeen 1
op 30 juni 2020 bestemming: Portugal / Porto, reisperiode: april 2020

Vliegwinkel reageert niet, is niet bereikbaar. Moesten vlgs Transavia eind juni het geld hebben gehad

  • Algemeen 1
op 30 juni 2020 bestemming: Griekenland / Kefalonia, reisperiode: mei 2020

Door Covid 19 ging de vliegreis niet door, is begrijpelijk. Maar aan de voorwaarden voldoen van een voucher of geld terug geeft Vliegwinkel niet thuis. Meerdere mails en telefoontjes gepleegd wordt niet gereageerd.

  • Algemeen 1
op 29 juni 2020 bestemming: India / Delhi, reisperiode: maart 2020

Vlucht ging niet door ivm Corona.
Bij vliegwinkel voor 3personen ticket gekocht om op 23-3-2020 met de Oekraïne Airline te vliegen. Tot heden niks van vliegwinkel gehoord. De Airline verwijst natuurlijk naar vliegwinkel, wat heel logische is, want tenslotte heb ik mijn aankopen bij vliegwinkel gedaan.
Heb nu de grootste spijt van dat ik voor die enkele € goedkoper, mijn ticket bij vliegwinkel hebt gekocht.
Vliegwinkel kan een voorbeeld nemen hoe het wel zou moeten:
Voor 1 persoon vliegticket rechtstreeks bij Oekraïne Airline gekocht voor 23-3-2020 en hier kregen we al snel de mogelijkheid voor een voucher of geld terug. In de eerste instantie heb ik voor een voucher gekozen. Dit werd al op 26 maart toegekend met €125 erboven op. Gezien de situatie nu om mijn geld teruggevraagd. Dat kon allemaal heel eenvoudig via de site van Oekraïne Airline.

Het is heel jammer dat een bedrijf als vliegwinkel, wat hier in Nederland gevestigd is, bar slechte klantenservice verleend en de oorzaak probeert te schuiven in de schoenen van de Airline.

  • Algemeen 1
op 29 juni 2020 bestemming: Nigeria, reisperiode: augustus 2020

3 tot 4 keren gemaild en standaard reactie ontvangen. Ook Turkish airline gemaild die ons doorverwijst naar Vliegwinkel.

  • Algemeen 4
op 28 juni 2020 bestemming: Turkije / Istanbul, reisperiode: juli 2020

Vliegwinkel is op feen enkele manier te bereiken, onze vlucht is geannuleerd en vliegwinkel schuift alle verantwoordelijkheid af op de vliegmaatschappij via een standaardemail. Je krijgt geen contact met niemand!

  • Algemeen 1
op 27 juni 2020 bestemming: Thailand, reisperiode: juli 2020

Vliegwinkel.nl is volledig onbereikbereikbaar. Reageert niet op mails en beantwoord de telefoon niet.

  • Algemeen 1
op 26 juni 2020 bestemming: Italië / Sicilië, reisperiode: juli 2020

Ik heb een ticket naar Catania geboekt via Vliegwinkel.nl. De luchtvaartmaatschappij heeft een wijziging doorgevoerd in vluchttijden, Vliegwinkel heeft hierop niet gereageerd. Vervolgens vervalt de ticket, en gaat vliegwinkel het geld terug vragen en doorgeven dat de ticket is geannuleerd. Vliegwinkel stopt niet met dit irrationele gedrag en zet door. Ik krijg geen enkele reactie op veelvuldige e-mails en ook telefonisch wordt er niet gereageerd. Ik zou hier niet meer gaan boeken. Het is werkelijk waar schandalig slecht geregeld bij deze organisatie (bijna misdadig slecht). Let op: deze organisatie opereert onder meerdere namen en heeft meerdere websites.

  • Algemeen 1
op 25 juni 2020 bestemming: Nederland / Amsterdam, reisperiode: maart 2020

I.v.m. de COVID-19 situatie een ticket vanuit Melbourne naar Amsterdam gekocht via vliegwinkel. Heb deze ticket zelf een paar uur na aanschaffen moeten annuleren wegens VISA restricties die Indonesië (waar mijn tussenstop was), dezelfde avond toe zou passen.

Vlucht zelf geannulleerd bij Garuda, met het bericht van hun dat ik het geld via Vliegwinkel terug zou krijgen. Op de dag van schrijven (25 juni), heb ik nog steeds geen reactie van Vliegwinkel ontvangen. Dit na plus minus 15 mailtjes te hebben verstuurd, telkens met een automatisch antwoord.

Ik begrijp das destijds de situatie apart en rot was, voor ons allen. Echter 3 maanden later nog steeds onbereikbaar, en geen enkel berichtje, niet eens een slap excuusmailtje namens de baas, is echt not done.

Dit bedrijf is een schande en ik hoop dat niemand meer met hun in zee gaat.

  • Algemeen 1
op 24 juni 2020 bestemming: Thailand, reisperiode: juli 2020

Vliegwinkel.nl is Niet bereikbaar & reageren op geen enkele email. Zeer slecht!!
Vlucht gaat niet door wegens corona en Vliegwinkel reageert he-le-maal niet. Bij de airline direct geprobeerd, maar daar geven ze aan dat annuleren/ refund alleen via Vliegwinkel.nl kan!
Zo ga je niet met je klanten om! Ook niet door de corona drukte. Ik boek NOOIT MEER bij VLIEGWINKEL.NL en ik raad het iedereen af !!!!

  • Algemeen 1
op 22 juni 2020 bestemming: Vietnam, reisperiode: juli 2020

Ik probeer al 5 weken contact te krijgen met vliegwinkel. We hebben bij hun een vliegreis geboekt met Aeroflot naar Vietnam. We weten al weken dat deze gecanceld is. Van vliegwinkel horen we niets en ze reageren nergens op.

  • Algemeen 1
op 17 juni 2020 bestemming: Spanje / Valencia, reisperiode: juni 2020

Ik heb de vlucht via Vliegwinkel.nl geboekt om op 18 juni naar Valencia te gaan, maar ik kan ivm Corona niet naar Spanje reizen. Ik heb gevraagd of de reis verzet kan worden naar September. Tot op heden totaal geen enkele reactie gehad. Ze zijn uitsluitend via email te bereiken, maar nul komma nul reactie. Uiteindelijk gisteren via Transavia zelf de reis kunnen ombouwen met 112 euro extra kosten. De autohuur ga ik nu ook maar zelf ombouwen en ook dit kost rond de 100 euro extra. Ik ga mijn maar eens kijken hoe ik deze kosten kan verhalen. Wat een vreselijk slechte service. mijn advies: Nooit via Vliegwinkel.nl boeken.

  • Algemeen 1
op 13 juni 2020 bestemming: Marokko / Marrakesh, reisperiode: mei 2020

Geen reis gehad i.vm. corona. Vliegwinkel laat niets van zich horen. Is in onderhandeling voor vouchers zegt men. 1 antwoord bulk shit. Boek hier nooit. 1000,00 tegoed van deze firma

  • Algemeen 1
op 12 juni 2020 bestemming: Spanje / Funchal, reisperiode: april 2020

Nooit bericht gekregen over annulering terwijl de vlucht door Corona niet doorging, nu, 2 maanden later, nog steeds geen enkele reactie, laat staan teruggave kosten of voucher vaN vliegwinkel.nl. Noooooit meer boeken via vliegwinkel.nl

  • Algemeen 1
op 11 juni 2020 bestemming: Spanje / Valencia, reisperiode: juni 2020

Niet bereikbaar!!!
Zeer slecht!!
21 april 2020 een vlucht geannuleerd van 12 juni.
Geen reactie gehad. Bij de airliner direct geprobeerd, maar daar geven ze aan dat annuleren alleen via Vliegwinkel.nl kan, maar zij hebben dit nooit gedaan!
ik ontvang alleen standaard antwoord mails.
Trager reageren door de corona drukte oke, maar helemaal niet reageren kan echt niet. NOOIT MEER VLIEGWINKEL.NL !!!!

  • Algemeen 1
op 11 juni 2020 bestemming: Indonesië / Bali, reisperiode: juni 2020

Het is jammer dat je geen 0 als cijfer kunt geven want dit bedrijf is geen enkel cijfer waard! Geboekt voor onze reis naar Indonesië ivm C-19 ging onze reis niet door. Vliegwinkel was en is totaal onbereikbaar.
Boek NOOIT via deze aanbieden maar rechtstreeks via de airliner!

  • Algemeen 1
op 11 juni 2020 bestemming: Japan, reisperiode: april 2020

Vliegticket geboekt bij Vliegwinkel.nl drie maanden geleden geannuleerd door vliegtuigmaatschappij. Onder Europees recht is Vliegwinkel.nl verantwoordelijk voor het terugbetalen van de volledige ticket kosten. Vliegwinkel neemt echter geen enkele verantwoordelijkheid en verschuilt zich achter de vliegtuigmaatschappij om niet te hoeven terugbetalen. Op verzoek om binnen een redelijke periode terug te betalen wordt geen gehoor gegeven. Inmiddels tevens een klacht tegen Vliegwinkel.nl ingediend bij de autoriteit consument en markt. Sta nu op het punt om Vliegwinkel.nl formeel in gebreke en verzuim te gaan stellen, om vervolgens de vordering gerechtelijk te kunnen gaan afdwingen.

  • Algemeen 1
op 10 juni 2020 bestemming: Verenigde Staten, reisperiode: augustus 2020

Vanaf maart al 3 e mails gestuurd, alleen standaard e mail teruggekregen.telefonisch al 3 maanden onbereikbaar.
ik boek in ieder geval nooit weer via vliegwinkel.
snap dat het druk is, maar 3 maanden niets van je laten horen is niet acceptabel

  • Algemeen 1
op 10 juni 2020 bestemming: Israël / Tel Aviv, reisperiode: maart 2020

We hebben een vlucht geboekt voor 5 personen voor 11 maart. Dit werd geannuleeerd door corona. Transavia vliegmaatschappij heeft 18 maart het geld terug geboekt naar vliegwinkel. Wij hebben nog niets vernomen. Telefonisch niet bereikbaar en via mail een niets zeggend berichtje als antwoord. Vliegwinkel is niet te bereiken.

Betsie

  • Algemeen 1
op 6 juni 2020 bestemming: Vietnam / Hanoi, reisperiode: mei 2020

We hebben op 7 februari (voor de Corana) tickets gekocht voor een vlucht naar Hanoi eind mei. Uiteraard is deze vlucht gecancelled. We kregen de standaardmail van Vliegwinkel die iedereen heeft gekregen.. Er staat in dat we een refund krijgen maar dat dit ivm de Corona nog wel wat tijd in beslag kan nemen. Inmiddels zijn we 3 maanden verder en Vliegwinkel is totaal onbereikbaar. Telefonisch niet meer te bereiken en als je een mail stuurt dan krijg je hetzelfde standaard epistel terug. Ik heb geen idee of ik ooit nog mijn geld terugkrijg. Er zijn waarschijnlijk honderden mensen gedupeerd en niemand doet er iets aan. Het is nog steeds mogelijk om bij Vliegwinkel te boeken. Daarvoor zijn ze wel bereikbaar....

  • Algemeen 1
op 6 juni 2020 bestemming: Hongarije / Boedapest, reisperiode: april 2020

Door Corona ging onze Stedentrip in april niet door. Geen probleem. Logisch.Ik snap dat Vliegwinkel.nl enorme drukte op zich af kreeg. Ook alle begrip voor. Wel vind ik het enorm teleurstellend dat er nog geen enkel bericht is gekomen vanuit Vliegwinkel.nl. Niets. Het is nu juni. Zelfs geen standaard e-mail met dat het nog even kan duren. Dat zou al fijn zijn. Zelf contact opnemen is op geen enkele manier mogelijk. Ook niet per e-mail in je ingelogde omgeving. Het verdient zeker geen schoonheidsprijs.

  • Algemeen 1
op 5 juni 2020 bestemming: , reisperiode: oktober 2019

Compleet onbereikbaar

  • Algemeen 1
op 4 juni 2020 bestemming: Indonesië / Bali, reisperiode: augustus 2019

In deze tijden worden de jongens van de mannen gescheiden. Vliegwinkel is helaas nog niet eens een baby of embryo. Die reageren tenminste. Vliegwinkel blijft stil, nul reactie juist nu klanten hun nodig hebben. Een brevet van onvermogen!!
2 oproepen:
1. Aan iedereen, doe geen zaken met Vliegwinkel en alle partijen die tot het concern behoren
2. De luchtvaartmaatschappijen, haal jullie commissie van dit jaar terug. Vliegwinkel krijgt die om iets te doen en niet om niets te doen.

  • Algemeen 1
op 4 juni 2020 bestemming: Nepal / Kathmandu, reisperiode: april 2020

Nooit gehoord dat m'n tickets waren gecanceld, vervolgens al 2 maanden geen enkele reactie ontvangen op mijn mails. Telefonisch niet bereikbaar, via social media ook niet, en reageren dus ook niet op mails. Ontzettend klantonvriendelijk. Nooit meer mee boeken.

  • Algemeen 1
op 3 juni 2020 bestemming: Frankrijk / Overberg, reisperiode: juni 2019

Vlucht geboekt om samen met gezelschap op reis te gaan. Reis kan niet meer doorgaan ivm Corona. Iedereen in gezelschap kan KLM vlucht 4 maanden verzetten behalve de 2 personen die via vliegwinkel hebben geboekt. Geen reactie en niet bereikbaar. KLM annuleert vlucht en verplaatst een dag en vliegwinkel reageert nog niet. Vlucht staat nu op een nooit geboekte dag, en krijg hem niet verplaatst.
Laatste keer dat ik via vliegwinkel boek.

  • Algemeen 1
op 3 juni 2020 bestemming: Frankrijk / Corsica, reisperiode: mei 2020

Deze reis hadden we oorspronkelijk gepland voor mei 2020. Reeds in maart heb ik contact op proberen te nemen met Vliegwinkel.nl maar tot op de dag van vandaag heb ik nog altijd niets van hen vernomen. Ze verschuilen zich achter Corona en dat ze daardoor telefonisch niet bereikbaar zijn. Nou, blijkbaar via email ook niet. En bovendien denk ik niet dat Corona door telefoonverbindingen heen kruipt. Ik heb zelf dus maar via Air Corsica onze vlucht proberen te veranderen maar Vliegwinkel.nl geeft in elk geval geen enkele service, en via hen hadden we wel geboekt. Bij hen zal ik NOOIT meer een reis boeken.

  • Algemeen 1
op 19 mei 2020 bestemming: Duitsland / München, reisperiode: mei 2020

Mail verzonden. Vlucht is nergens meer zichtbaar. Geen enkele reactie van hun zijde. Gaat om 10 tickets. Bizar dat ze niet telefonisch bereikbaar zijn. Zeer slechte service.

  • Algemeen 1
op 15 mei 2020 bestemming: Thailand / Rondreis, reisperiode: maart 2020

Reis geannuleerd en vervolgens reageert vliegwinkel nergens op.
Service niveau zwaar ondermaats. Ik snap dat in de huidige tijd het volume groot is, maar dit lijkt op een malafide praktijk.

  • Algemeen 1
op 13 mei 2020 bestemming: Portugal / Madeira, reisperiode: april 2020

Meivakantie vliegreis geboekt bij Vliegwinkel. Door corona was rwizen niet mogelijk. Nul bericht van Vliegwinkel, en Vliegwinkel is onbereikbaar. Boeken gaat snel, maar dat is kennelijk het enige wat ze kunnen. Nul, service! Boek er niet!

  • Algemeen 1
op 11 mei 2020 bestemming: Verenigde Staten / Orlando, reisperiode: april 2020

Vliegwinkel reageert niet terwijl wij nog 2000 euro terug zouden moeten ontvangen. Zo'n spijt dat ik niet rechtstreeks bij de airline heb geboekt!

  • Algemeen 1
op 10 mei 2020 bestemming: China, reisperiode: juli 2020

Emiraten heeft vanwege corona onze vlucht geannuleerd, Vliegwinkel.nl is echter NIET BEREIKBAAR en reageert niet op ons restitutie verzoek. Emirates bied een refund aan omdat we echter via vliegwinkel hebben geboekt worden we naar hen verwezen. Volgensmij moeten we faillissement aanvragen van vliegwinkel dan krijgen we toenemingen ons geld terug. Wie doet mee?

  • Algemeen 1
op 3 mei 2020 bestemming: Nederland / NL, reisperiode: maart 2019

IVB met corona onze vlucht door de airline geannuleerd, Vliegwinkel.nl is NIET BEREIKBAAR en mail en facebook berichten worden niet beantwoord. Maatschappij geeft bied een refund aan (geen voucher) maar deze is niet door ons te claimen om dat Vliegwinkel dat moet doen.

  • Algemeen 1
op 2 mei 2020 bestemming: Mongolië, reisperiode: juni 2020

Via Vliegwinkel tickets geboekt naar Mongolie met overstap in Frankfurt en Peking. Door vluchtwijziging mail ontvangen met nieuwe vluchtgegevens met aankomst in Peking om 08:30 uur en transfervlucht naar Mongolie om 08:35 uur. Dus 5 minuten overstap tijd. Geen service van Vliegwinkel dat ze dit zelf signaleren, maar een mail waarin ze verwijzen naar de oude vluchtgegevens en de nieuwe vluchtgegevens (bij beiden staan alleen de nieuwe vluchtgegevens). In deze mail staat niet dat ik binnen 24 uur moet reageren. Die mail komt 1,5 uur later met de mededeling dat als ik niet binnen 24 uur reageer dit een automatische bevestiging is en ik geen recht meer heb op restitutie of wijziging. Vliegwinkel is telefonisch niet te bereiken. Op mijn mail om verzoek van annulering tot nu toe geen reactie gekregen. Mijn advies is om nooit te boeken via Vliegwinkel want als je vragen of problemen hebt bieden ze geen service.

  • Algemeen 1
op 30 april 2020 bestemming: Denemarken / Kopenhagen, reisperiode: april 2019

Ik heb voor 6 personen retour vliegtickets geboekt via vliegwinkel.nl
De vluchten waren geannuleerd door corona. Vliegwinkel.nl heeft hier absoluut niets over vermeld, KLM wel.
Vliegwinkel.nl is compleet onbereikbaar. Ik wil weten of ik ooit mijn geld of op zijn minst een travelvoucher krijg. Via de vliegmaatschappij KLM zelf krijg ik alleen te horen dat ik bij vliegwinkel.nl moet zijn. Ik heb nu helaas het idee dat ik naar mijn geld en zelfs naar een travelvoucher kan fluiten. Ik boek NOOIT MEER via vliegwinkel.nl

  • Algemeen 1
op 29 april 2020 bestemming: Suriname / Paramaribo, reisperiode: april 2020

De vluchten konden uiteraard niet doorgaan. Vliegwinkel geeft echter geen enkele informatie, is telefonisch niet bereikbaar en geeft geen reactie op emails. We ontvangen geen geld retour en ook geen voucher. Het resultaat is dat we ons verschrikkelijk machteloos en gedupeerd voelen.

  • Algemeen 1
op 21 april 2020 bestemming: Nederland, reisperiode: april 2020

Voor 10 personen geboekt Wenen naar Eindhoven
vlucht ivm corona gecanceld.
Vliegwinkel niet bereikbaar zelf uit moeten zoeken ruim 1000 euro kwijt

  • Algemeen 1
op 13 april 2020 bestemming: Italië / Napels, reisperiode: april 2020

Vliegwinkel annuleert maar is vervolgens absoluut onbereikbaar. Er wordt niks terugbetaald. Zelfs geen voucher

  • Algemeen 1
op 7 april 2020 bestemming: Italië / Napels, reisperiode: mei 2020

Vorig jaar tickets (easyjet) gekocht bij Vliegwinkel.nl voor ruim 700 euro. Vlucht gaat niet door. Vliegwinkel.nl is onbereikbaar geworden. Easyjet geeft aan dat de overeenkomt met vliegwinkel.nl is. Zij kunnen helaas niets doen, terwijl vliegwinkel.nl in hun lullig faq verwijst naar easyjet. Snel geld verdiend, hè familie Fentener Van Vlissingen?

  • Algemeen 1
op 2 april 2020 bestemming: Nederland / Schiphol, reisperiode: maart 2020

Tijdens onze vakantie in de USA ontvingen wij het bericht dat er vanaf vrijdag 13 maart niemand meer de USA binnen kwam vanuit Europa. Wij zouden zaterdag 14 maart terugvliegen met een Europese airline, dus we zagen de bui al hangen. Als er geen inkomende vlucht is, is er ook geen uitgaande vlucht.

Dit werd woensdag 11 maart bekend waarop we meteen vliegwinkel.nl heb gecontacteerd.
Volgens vliegwinkel.nl moesten we bericht van de airline afwachten, als die niks zouden laten weten is er niks aan de hand. Dit gedaan hebbende arriveerde ons donderdag 12 maart een bericht dat onze vlucht was geannuleerd vanuit de airline (zonder alternatief). Daar zit je dan, ver weg van huis en wat te doen?

Fijn geboekt met Vliegwinkel.nl die vanaf dat moment geen reactie meer gaf per telefoon, email of Facebook. Natuurlijk onder het mom van extra drukte omtrent het coronavirus. Ik heb begrip voor jullie extra drukte, maar jullie laten mensen in de kou staan. Geld innen bij een boeking en voor de rest moet de klant het maar zelf uitzoeken.

Beide airlines (heen en terugvlucht divers), geven aan dat vliegwinkel dit met ons moet oppakken (waarschijnlijk vliegwinkel.nl met de airline, boeking komt via hun binnen bij de airline). Vliegwinkel doet niks, reageert niet meer en laat ons in de kou staan.

Uiteindelijk zelf voor 2 personen tickets gekocht, Miami-London en London-Amsterdam.
Vrijdag 13 maart om 18.00 uur vertrokken en zaterdagmiddag 15 maart 16.30 op Amsterdam.

Nogmaals ik snap de drukte, ik vind het fijn als jullie eerst mensen helpen thuis te komen voordat je mijn e-mail beantwoord. Echter jullie duperen mensen!!! Jullie laten mensen in de kou staan en nemen jullie verantwoordelijkheid niet. Jullie zouden zelf is in die positie moeten zitten, kijken hoe leuk het is als de wereld in de brand staat en iedereen je laat barsten (Vliegwinkel.nl + airlines).

Wanneer gaan jullie antwoorden op mijn e-mails? Wanneer komt het geld terug van de nieuwe boeking/de geannuleerde vluchten?

Ik verneem graag een reactie, gezien ik anders naderhand juridische stappen zal ondernemen.

Boek altijd direct bij een airline, vliegwinkel is soms leuk voor de prijs, maar vroeg of laat sta je in je hemd!

  • Algemeen 1
op 1 april 2020 bestemming: Ierland / Dublin, reisperiode: april 2020

Niet bereikbaar, geen service.

Drie weken geleden gemaild (telefoonnummer was ineens niet meer bereikbaar!) om te checken wat de invloed van Corona zou zijn op mijn vlucht. Geen reactie. Volgens hun website kun je ze contacteren ivm wijzigingen en annuleringen.

Enkele dagen voor mijn vlucht, krijg ik ineens een korte standaardmail dat ze niets voor me kunnen doen en dat ik het zelf maar moet regelen met de airline. Oftewel, zodra ze het geld binnen hebben, doen ze helemaal NIETS meer voor je. Ik heb zelf moeten uitzoeken of mijn vlucht nog zou gaan en hoe ik het moest oplossen terwijl zij daarvoor zijn. Ongelooflijk wat een non-service!!

1x en nooit weer!

  • Algemeen 1
op 21 maart 2020 bestemming: Verenigde Arabische Emiraten / Dubai, reisperiode: maart 2020

Wij zouden maandag 23/3 vertrekken naar Dubai voor onze huwelijksreis (huwelijk ook af moeten zeggen).
Er is geen enkel contact met vliegwinkel.
Vliegwinkel stuurt ons naar Emirates, Emirates ons terug naar vliegwinkel (logisch, want daar geboekt). Emirates vergoed, maar niet zolang Vliegwinkel geen reactie geeft.... heeeeel pijnlijk geld dit en gezien de vele negatieve reacties op vliegwinkel.nl (niet alleen hier), gok ik dat er hierna nooit meer iemand boekt via hen.

  • Algemeen 1
op 18 maart 2020 bestemming: Australië / Cairns, reisperiode: januari 2020

We Zitten in Australië en zouden 30 maart terug vliegen.Vanwege de coronavirus laat De luchtvaartmaatschappij weten dat we voor de terugvlucht moeten zijn bij waar we geboekt hebben.Vliegwinkel laat niets weten je kan niet bellen niet een e-mail en ook appen lukt niet ze laten je gewoon stikken. Niet meer boeken bij vliegwinkel.

  • Algemeen 1
op 17 maart 2020 bestemming: Spanje / Madrid, reisperiode: maart 2020

Door Carona virus kan je bij klm omboeken. Vliegwinkel werkt niet mee. en geen reacties. Dus zoals het er nu uitziet geld kwijt

  • Algemeen 1
op 2 maart 2020 bestemming: Australië / Adelaide, reisperiode: maart 2019

Vliegwinkel heeft onze reis geannuleerd een mnd voor vertrek omdat er steeds vluchten uitvielen. Dat Kan voorkomen. Maar tot nu toe hebben wij van het betaalde bedrag á €2100,00 wat ze beloofden terug te storten nog steeds niets ontvangen. En dat is bijzonder jammer omdat we inmiddels zonder problemen wel dezelfde reis ergens anders konden boeken!!

  • Algemeen 2
op 12 december 2019 bestemming: Oostenrijk / Wenen, reisperiode: december 2019

Het betreft een vliegreis van Amsterdam naar Wenen (VK6825) op 3 december jl. Wij hadden op 16 juli via Vliegwinkel.nl een vliegreis geboekt (dinsdag 3 december van Amsterdam naar Wenen en maandag 9 december van Wenen naar Amsterdam).

Toen wij dinsdag 3 december op Schiphol aankwamen bleek onze vlucht te zijn geannuleerd. Volgens de medewerkster van Level was hier in september al een bericht uitgegaan naar de diverse reisorganisaties. Vliegwinkel.nl heeft ons echter nooit geïnformeerd over deze geannuleerde vlucht en ons ook geen alternatief geboden. Na telefonisch contact met een medewerkster van Vliegwinkel.nl bevestigde zij ook dat zij geen mail of iets dergelijks hadden verstuurd. Wij worden geacht zelf in de gaten te houden of een vlucht al dan niet doorgaat. Dit staat ook in de "voorwaarden".

Wij hadden een appartement geregeld en diverse afspraken in Wenen, zodat we toch deze dag wilde vertrekken. Level adviseerde om via de KLM wat te regelen. We hebben dit gedaan en konden deze dag nog vertrekken om 's middags om 17 uur in Wenen aan te komen. Deze reis ging via Boekarest naar Wenen en kostte ons 689,22 euro. Wij hadden voor het retour via Vliegwinkel.nl 251,86 euro betaald.

  • Algemeen 1
op 13 november 2019 bestemming: Engeland / Londen, reisperiode: december 2019

Ivm omboeken van de heenreis contact gezocht met Vliegwinkel; kosten €240. Prima, daar kan ik mee leven. Echter door een technische update kon men op de dag van bellen de wijziging niet doorvoeren. Ik zou worden teruggebeld nádat de update klaar is om de wijziging alsnog door te voeren. Dat gebeurde niet... De volgende dag zelf terug moeten bellen... de kosten waren inmiddels €266. Dus ik ben niet zoals afgesproken teruggebeld, maar ik moet wel de extra kosten dragen. De jongen aan de lijn bleef uiterst vriendelijk, maar is met zijn handen gebonden. Zijn manager gaf aan dat zij niet verantwoordelijk zijn voor die extra kosten... mismanagement en korte termijn visie. Wij boeken zakelijk héél veel vluchten bij Vliegwinkel, maar dit was de laatste keer

  • Algemeen 3
op 12 oktober 2019 bestemming: Indonesië, reisperiode: januari 2019

Na annulering door airline 0,00 info vanuit Vliegwinkel.nl. zelf 3x moeten bellen om info. Uiteindelijk boeking gecancelled zodat ik elders nieuwe ticket kon boeken. Daarna werd fijntjes verteld dat terugbetaling MAANDEN kan duren. Vliegwinkel verschuilt zich achter airline, neemt geen enkele verantwoordelijkheid naar klant en negeert bot het consumentenrecht. Ver vandaan blijven, gewoon rechtstreeks bij maatschappij boeken!

  • Algemeen 1
op 25 augustus 2019 bestemming: Turkije / Antalya, reisperiode: september 2019

Vliegwinkel kon het ticket van brussel naar Antalya niet boeken en liet mij toen zitten met een ticket Antalya -brussel ipv eerst contact met mij te zoeken...heb je natuurlijk niks aan. Gelukkig heb ik het zelf met Corendum kunnen oplossen. Vliegwinkel is een klant kwijt

  • Algemeen 1
op 17 juli 2019 bestemming: , reisperiode: juli 2019

Vliegwinkel.nl heeft mijn ticket geblokkeerd omdat ik eerder een gedeelte van de reis geannulleerd(van de terugreis zou nog gebruikt worden gemaakt), bij het opbellen zet de medewerkster mij 20 min op wacht en hangt vervolgens op. Noodgevallen nummer neemt niet op.

  • Algemeen 1
op 5 juli 2019 bestemming: Japan / Tokyo, reisperiode: juli 2019

BOEK NIET BIJ VLIEGWINKEL! Nadat het bedrag voor de boeking was overgemaakt kreeg ik na uren een mail dat de boeking geannuleerd was vanwege een "systeemfout". Het bedrag zou teruggestort worden, maar heb ik nog steeds niet, waardoor ik een nieuwe boeking (ergens anders natuurlijk) niet kan doen en de prijzen oplopen. Telefonisch niet geholpen door ene Rick, die hetzelfde verhaal bleef herhalen, dat dit soort dingen een enkele keer kunnen gebeuren.... Je bent bij Vliegwinkel (meneer Rick beweert: nergens) ook niet zeker van de prijs, in de email stond namelijk dat ik de vlucht alsnog kon boeken voor €180,- (!) meer. Volgens Vliegwinkel had KLM de prijs plotseling verhoogd.....
Standaard staat op hun site dat de wachttijd erg lang is, en dat zal je weten ook: 2x 25 minuten telefonisch in de wacht gestaan….
Niet boeken dus bij Vliegwinkel.nl

  • Algemeen 1
op 22 april 2019 bestemming: Nederland / Den Haag, reisperiode: april 2018

Omdat vliehwinkel is niet te vertrouwen, ze fraudeerdtmet de datum wanneer men bookt

  • Algemeen 3
op 18 april 2019 bestemming: Italië / alghero, reisperiode: april 2019

Probeer contact met ze te krijgen om een wijziging door te geven.
De website werkt niet en de telefoon nemen ze niet op

  • Algemeen 1
op 6 augustus 2018 bestemming: Verenigde Staten / Denver, reisperiode: juli 2018

Vlucht werd door luchtvaartmaatschappij geweigerd, vliegwinkel had mij deze tickets nooit mogen verkopen

  • Algemeen 1
op 13 juli 2018 bestemming: Griekenland / Rhodos, reisperiode: juli 2018

Omdat Vliegwinkel.nl HELEMAAL NIET de laagste prijsgarantie heeft/bied. Ze zijn zelfsnduurder dan als je bij de luchtvaartmaatschappij zelf boekt en dan ook nog 29 euro er bovenop. Afzetters zijn het. Check het zelf maar en vergeet niet om die 29 euro er nog bij op te tellen.

  • Algemeen 1
op 12 oktober 2017 bestemming: Verenigde Staten / Orlando, reisperiode: april 2017

Heb een week geleden een ticket geboekt naar Orlando. Ik was alleen bij mijn dochter 1 letter vergeten achter haar naam. Mijn vrouw heeft namelijk wel een H en mijn dochter niet. Ik heb vervolgens contact opgenomen met vliegwinkel.nl telefonisch via whatssapp en Facebook. Het was namelijk zo dat ik 50 EURO zou moeten betalen voor 1 letter die erbij wilde hebben. De letterlijke woorden waren dat zijn de kosten voor onze SERVICE en administratiekosten. Ik heb nog in heel nederland een bedrijf gezien wat 50 euro rekent aan administratiekosten. Had de tickets geboekt bij vliegtuigmaatschappij KLM bij KLM werden er geen kosten berekend. Maar vliegwinkel doet dat WEL!. Heb vervolgens verwezen naar een review van 4 oktober die hier staat dat er GRATIS een letter werd gewijzigd. Hun antwoord was dat deze mensen waarschijnlijk een PREMIUM pakket hadden aangeschaft a 8,99 per ticket. Dan zou je de SERVICE gratis krijgen. Volgens mij zijn we niet bij een autodealer waar je een PREMIUM PAKKET moet nemen om iets voor elkaar te krijgen. Mijn advies is zoek alstublieft verder als u vliegtickets boekt. Ik hoop dat onze vliegtijden in de tijd die nog komt gaan wijzigen. Dit geeft mij het recht om de koop te annuleren. Dit ga ik ook zeker doen ook al ben ik bij een andere maatschappij duurder uit. Deze rekenen namelijk geen SERVICEKOSTEN!!

  • Algemeen 1
op 4 augustus 2017 bestemming: Noorwegen / Bergen, reisperiode: juli 2017

Hertz wist niets van een huurauto gereserveerd en betaald via vliegwinkel. Na een half uur in de wacht gestaan bij vliegwinkel krijg je te horen, sorry foutje, huur zelf maar een auto en we storten het betaalde bedrag terug. Geen enkel support of medeleven van vliegwinkel.

  • Algemeen 1
op 27 april 2017 bestemming: Engeland / Londen, reisperiode: mei 2017

Service en informatie van Vliegwinkel is zeker niet optimaal. Bijv. je vliegt met BA volgens hen, maar in de praktijk met andere maatschappij. Je kunt daar ook niet on-line inchecken. Staat allemaal niet in de toegezonden info. Als je belt kom je dit te weten. Maar je wordt eerst onvriendelijk bejegend.
Vliegwinkel id geen aanrader.

  • Algemeen 5
op 29 maart 2017 bestemming: Nepal / Kathmandu, reisperiode: april 2017

We zijn meer dan teleurgesteld in Vliegwinkel. Was onze reis gepland voor 2 april overkwam ons dat mijn moeder juist een week voor de reisdatum komt te overlijden. We zouden dus graag iets meer tijd/rust hebben. Aan Vliegwinkel gevraagd om deze reden de vlucht 1 week uit te stellen. Als antwoord kreeg ik te horen onze welgemeende condoleances. Vervolg was minder welgemeend. Om wijziging aan te brengen van ons Etihad vliegticket moesten we per ticket 100 euro betalen voor Etihad. Voor Vliegwinkel 50 euro per ticket. Maar dat was nog niet genoeg. Voor een gewijzigd ticket kwam daarbij 2533,09 per persoon. Zodat de totale kosten voor de wijziging bedroeg 5366,18. Ging vervolgens (terstond) de website van Vliegwinkel.nl kijken wat de vlucht 1 week later bij Etihad zou kosten. Compleet nieuw ticket per persoon was 1128,00. Totaal dus 2256,00. Of wel we zouden ruim 3100 euro meer moeten betalen dan nodig was. Niet bepaald klantvriendelijk om in deze onvoorziene omstandigheden zo met je klanten om te gaan. Voor os is na dit voor voorval de Vliegwinkel meer de Bedriegwinkel. We hebben er geen woorden voor. Last but not least via een andere website dan Vliegwinkel konden we de reis boeken voor 722,00 per ticket. Dus ook hier gaat Vliegwinkel het laten afweten. Vliegwinkel bedankt!!

  • Algemeen 1
op 2 januari 2017 bestemming: Verenigde Staten / Chicago, reisperiode: december 2016

Onzeker of ik mijn aansluitende vlucht wel kon halen. Mevrouw van de klantenservice was zeer onvriendelijk.

  • Algemeen 1
op 22 juni 2016 bestemming: Thailand / Bangkok, reisperiode: mei 2016

Nadat mijn vliegtuig vertraging had, heel erg goed geholpen door de klantenservice

  • Algemeen 9
op 16 februari 2016 bestemming: Nederland / Amsterdam, reisperiode: april 2016

Kortingcode ontvangen: OP ALLES 20 euro KORTING, schrijft Vliegwinkel.nl in een email....maar toch geen korting ontvangen!

Bij de kortingscode die ik per email ontving staat heel duidelijk: 20 euro korting op alles. Elke verwijzing naar nadere voorwaarden ontbreekt! Erg duidelijk zou je denken.

Niets blijkt minder waar er blijken onderaan de boekingspagina "kleine letters" te staan die allerlei uitzonderingen vermelden die je pas in beeld krijg als je helemaal naar beneden scrolt. In de email met de tekst 20 euro korting op alles staan die beperkingen met geen woord genoemd. Ik zag die dus die kleine letters niet....

Achteraf een niet vermelde uitzondering melden is niet correct en zou je zondermeer misleidende reclame kunnen noemen....

Ik neem niet aan dat vliegwinkel zich daaraan schuldig wil maken dacht ik daarna. Echter dat bleek een vergissing want Vliegwinkel.nl. weet van geen wijken en wil de beloofde korting van 20 euro op alles -ook na 3 emails- niet geven. Gevolg. Een goede klant verloren en een slechte review rijker!

  • Algemeen 1
op 6 augustus 2015 bestemming: Thailand / Bangkok, reisperiode: december 2016

Ik zou toch niet nog eens kiezen voor vliegwinkel.
Vond dat ze onvriendelijk reageerden per e-mail. Wanneer ik voor de tweede keer nog een keer vroeg voor de zekerheid of ik wel juist mijn ticketnaam had ingevoerd, reageerden ze niet meer zo vriendelijk, alsof ze er zat van waren... ik vind klant is koning, en vragen mag toch...

  • Algemeen 5
  • Accommodatie 1
  • Vervoer 2
  • Reisbegeleiding 1
  • Excursies 1
  • Prijs / kwaliteit 1
op 11 juli 2015 bestemming: Polen / Warschau, reisperiode: augustus 2015

Goeden middag
Ik denk via een Nederlandse organisatie/ bemiddeling bedrijf een ticket te boeken.
Op de site wordt eerst gevraagd of je een man of vrouw bent dan je voornaam en achternaam.
Er niet van uitgaand dat dit al bindend is aan je paspoort en ticket. Je belde met vliegwinkel, die verwijst je naar Ryanair, waar je Engels moet spreken.
Naamswijziging kost 150 euro en annuleren kan niet conform voorwaarden, erg triest. Nu maar hopen gezien deze slechte berichten dat ik er kom en thuis kom.

Als ik rechtstreeks bij Ryanair had geboekt was ik geen 220, maar 150 euro kwijt. Service van vliegwinkel is net zo *** als mijn Engels. Dit is voor mij ook de eerste en laatste keer .

Ik heb weinig vertrouwen in Vliegwinkel als ik dit zo lees.
Mijn verblijf heb ik zelf geregeld, dus geen vliegwinkel pffff

  • Algemeen 5
  • Vervoer 10
  • Reisbegeleiding 2
  • Prijs / kwaliteit 1
op 29 april 2015 bestemming: Verenigde Staten / San Francisco, reisperiode: juli 2015

Vlucht naar SF geboekt. Verkeerd tijdstip bij boeking aangeklikt. Binnen 24 uur Vliegwinkel gebeld (kosten ca. €20,- grrr). Vlucht kon zonder al te veel kosten gewijzigd worden (goede policy Lufthansa). Behulpzame vrouw van Vliegwinkel. We moesten wel het het bedrag nog een keer betalen. Ca. €1900,- Geen kattenpis dus. Het initiële bedrag zou dan teruggestort worden. Nou ame hoela. We zitten al anderhalve maand op ons geld te wachten, vele e-mailtjes en herinneringen ten spijt. We gaan Vliegwinkel nu in gebreke stellen en een deurwaarderskantoor inschakelen. Hiep Hiep Hoera voor de Vliegwinkel. Eens en nooit meer!

  • Algemeen 1
  • Prijs / kwaliteit 1
op 3 maart 2015 bestemming: Spanje / Barcelona, reisperiode: juli 2015

Wij hebben tickets + autohuur geboekt via vliegwinkel.nl. Een dag later blijkt dat we ruim € 500,- moeten bij betalen voor de tickets. Telefonisch zijn ze niet te bereiken!! Ruim € 20,- kwijt aan bellen en in de wacht staan. Vervolgens vinden zij dit allemaal heel normaal, wel geld afschrijven, niets leveren. Geen contact opnemen na diverse mailtjes! Overeenkomst is niets waard! Zij bepalen wanneer boeking definitief is, ook al is geld wel afgeschreven!!

  • Algemeen 1
  • Accommodatie 1
  • Vervoer 1
  • Reisbegeleiding 1
  • Excursies 1
  • Prijs / kwaliteit 1
op 17 februari 2015 bestemming: Turkije / Antalya, reisperiode: januari 2015

Eind december hebben wij een ticket en een hotel in Turkije geboekt op Vliegwinkel. De vluchttijden waren helaas niet al te gunstig, maar met een mooi hotel en een goede prijs zijn wij toch heel erg tevreden over onze vakantie.

groetjes Tini

  • Algemeen 9
  • Accommodatie 9
  • Vervoer 9
  • Prijs / kwaliteit 9
op 6 februari 2015 bestemming: Nederland / Assen, reisperiode: oktober 2014

Begin oktober hebben wij een lastminute vliegticket op vliegwinkel geboekt. Na onze betaling direct de tickets per email ontvangen. Niets te klagen, prima organisatie.

  • Algemeen 8
  • Accommodatie 8
  • Vervoer 8
  • Prijs / kwaliteit 8
op 20 januari 2015 bestemming: Engeland / Londen, reisperiode: januari 2015

Ticket geboekt naar London. Bevestiging mail gekregen pas 24 uur later. Was al in London. Bedrag was ook al afgeschreven. Echter is mijn geld gebruikt voor een ticket van iemand die ik niet ken, naar een andere bestemming. Conclusie, stond ik in London zonder terugvlucht. Zou terug gebeld worden met oplossing, is niet gebeurd. Hierdoor paar uur voor terugreis (4 uur om precies te zijn) stond ik daar zonder vlucht. Nogmaals vliegwinkel gebeld. Mevrouw zegt leuk dat zij geen vlucht kan boeken omdat dit net voor tijd is, en een excuses voor dat haar college niet heeft teruggebeld, maar kon zij niks aan doen, college was al weer vrij. Geld zou teruggestort worden, week nadien alsnog niet teruggestort. Je loopt met vliegwinkel tegen een gigantische muur, van het is niet mijn probleem, mijn collega etc. Telefoonkosten dermate hoog, 40 cent p minuut. Privacy geschonden, beveiliging van vliegwinkel klopt niet. Vliegwinkel zegt: dit kan gebeuren. Neemt totaal geen verantwoordelijkheid. Alsnog geld niet terug en worden door verwezen om schriftelijke brief te sturen. Zeer triest, Uiteindelijk 150 euro meer dan oorspronkelijke prijs moeten betalen voor enkeltje terug naar Nederland. Zeer ontevreden over de onprofessionaliteit klantonvriendelijkheid van Vliegwinkel.nl

  • Algemeen 1
  • Accommodatie 1
  • Vervoer 1
  • Prijs / kwaliteit 1
op 11 oktober 2014 bestemming: Verenigde Staten / San Francisco, reisperiode: december 2012

Super trip naar San Francisco, gebleven tijdens de kerst een en echte Amerikaans kerstfeest gehad. Ook nog een weekend lake Tahoe, wat een prachtige bestemming. geboekt bij Vliegwinkel.nl.

  • Algemeen 8
  • Accommodatie 7
  • Vervoer 8
  • Prijs / kwaliteit 8
op 19 januari 2010 bestemming: Nederland / Amsterdam, reisperiode: februari 2010

Vrijdag ticket betaald (10:00 en 730 euro!!) vervolgens krijg ik scherm; contact opnemen met vliegwinkel.nl (niet dat zij mij bellen) om te vragen wat er is mis gegaan en waarom ik geen ticket heb geboekt. Doordat ik in China zit; beltarief a la 1,50 euro per minuut. Is het niet makkelijker om ticket voor betalen te checken????
Vervolgens krijg ik te horen dat de ticket niet meer beschikbaar is en word mij een optie aangeboden om nog even 65 euro extra te betalen voor dezelfde ticket (zelfde vluchtnr alles)???? Betalen wel binnen 24 uur!!! Daar heb ik vriendelijk voor bedankt. Geld zou binnen 24 uur terug op mijn rekening staan. Vervolgens kijk ik zaterdag op de site staat het ticket er weer op voor de oude prijs notabene!

Nu dinsdag 11:00 en nog steeds geen geld terug. Vervolgens krijg ik de mededeling dat het geld gisteren pas is overgemaakt en dat ik het vandaag of morgen wel kan verwachten!! Een spoedje had op zich geen kwaad gekund en met ING naar Rabobank is het er dan binnen 24 uur...

Ik vind dit werkelijk schandalige service! Tegenwoordig met internet betalen duurt het nog maar maximaal 48 uur maar bij vliegwinkel inmiddels al bijna meer dan 110 uur. Vliegwinkel zal voor mij in ieder geval voortaan de laatste keus zijn.

  • Algemeen 1
  • Accommodatie 1
  • Vervoer 1
  • Reisbegeleiding 1
  • Prijs / kwaliteit 1
op 6 april 2009 bestemming: Verenigde Staten, reisperiode: juli 2009

Ik wil met de zomervakantie (2009) naar de US. Ik heb een perfect hotel gevonden en nu nog even een vliegticket boeken dacht ik. Maar dit ging wat minder makkelijk dan gedacht. Ik ben uiteindelijk op de site van vliegwinkel.nl terecht gekomen. De tickets die vliegwinkel aanbiedt kloppen niet, ze zijn absoluut niet up-to-date. Ik zag verschillende keren goede vliegtickets met gunstige vliegtijden. Als je naar de US vliegt moet je vaak meerdere keren overstappen en lang wachten en dat wil je natuurlijk niet en zeker niet als je op vakantie gaat. Zagen we een ticket waarvan de reistijden oké waren en we wilde dit ticket boeken was het ticket in een keer weg. Als dit een keer gebeurd, oké dan kan. Maar na de achtste keer ga je twijfelen aan de website en zeker als je een dag later weer het zelfde ticket als beschikbaar ziet staan terwijl je de vorige dag dat ticket wilde boeken en bij de laatste stap geeft vliegwinkel aan ’’sorry dit ticket is niet meer beschikbaar’’

Uiteindelijk toch een (te duur) ticket gekocht via vliegwinkel. Ik heb contact gezocht met vliegwinkel omdat ik een vraag had. Via de mail is dit onmogelijk ze reageren gewoon weg niet. Via de telefoon kan het wel maar dat hebben ze denk ik liever niet, ik werd direct afgeblaft namelijk ik voelde me bijna schuldig dat ik het 0900 nummer wat 40 cent per minuut kost belde. Niet echt een service gericht bedrijf. Als je betaald hebt kan je oprotten.

Ik ben klaar met vliegwinkel en ga er geen vliegticket meer boeken.

  • Algemeen 3
  • Accommodatie 1
  • Vervoer 3
  • Reisbegeleiding 1
  • Prijs / kwaliteit 1
  • Vorige
  • 1
  • 2