Bdh
op 3 maart 2015
bestemming: Spanje / Barcelona, reisperiode: juli 2015
Wij hebben tickets + autohuur geboekt via vliegwinkel.nl. Een dag later blijkt dat we ruim € 500,- moeten bij betalen voor de tickets. Telefonisch zijn ze niet te bereiken!! Ruim € 20,- kwijt aan bellen en in de wacht staan. Vervolgens vinden zij dit allemaal heel normaal, wel geld afschrijven, niets leveren. Geen contact opnemen na diverse mailtjes! Overeenkomst is niets waard! Zij bepalen wanneer boeking definitief is, ook al is geld wel afgeschreven!!
-
Algemeen
1
-
Accommodatie
1
-
Vervoer
1
-
Reisbegeleiding
1
-
Excursies
1
-
Prijs / kwaliteit
1
Tini
op 17 februari 2015
bestemming: Turkije / Antalya, reisperiode: januari 2015
Eind december hebben wij een ticket en een hotel in Turkije geboekt op Vliegwinkel. De vluchttijden waren helaas niet al te gunstig, maar met een mooi hotel en een goede prijs zijn wij toch heel erg tevreden over onze vakantie.
groetjes Tini
-
Algemeen
9
-
Accommodatie
9
-
Vervoer
9
-
Prijs / kwaliteit
9
Lara
op 6 februari 2015
bestemming: Nederland / Assen, reisperiode: oktober 2014
Begin oktober hebben wij een lastminute vliegticket op vliegwinkel geboekt. Na onze betaling direct de tickets per email ontvangen. Niets te klagen, prima organisatie.
-
Algemeen
8
-
Accommodatie
8
-
Vervoer
8
-
Prijs / kwaliteit
8
Irma
op 20 januari 2015
bestemming: Engeland / Londen, reisperiode: januari 2015
Ticket geboekt naar London. Bevestiging mail gekregen pas 24 uur later. Was al in London. Bedrag was ook al afgeschreven. Echter is mijn geld gebruikt voor een ticket van iemand die ik niet ken, naar een andere bestemming. Conclusie, stond ik in London zonder terugvlucht. Zou terug gebeld worden met oplossing, is niet gebeurd. Hierdoor paar uur voor terugreis (4 uur om precies te zijn) stond ik daar zonder vlucht. Nogmaals vliegwinkel gebeld. Mevrouw zegt leuk dat zij geen vlucht kan boeken omdat dit net voor tijd is, en een excuses voor dat haar college niet heeft teruggebeld, maar kon zij niks aan doen, college was al weer vrij. Geld zou teruggestort worden, week nadien alsnog niet teruggestort. Je loopt met vliegwinkel tegen een gigantische muur, van het is niet mijn probleem, mijn collega etc. Telefoonkosten dermate hoog, 40 cent p minuut. Privacy geschonden, beveiliging van vliegwinkel klopt niet. Vliegwinkel zegt: dit kan gebeuren. Neemt totaal geen verantwoordelijkheid. Alsnog geld niet terug en worden door verwezen om schriftelijke brief te sturen. Zeer triest, Uiteindelijk 150 euro meer dan oorspronkelijke prijs moeten betalen voor enkeltje terug naar Nederland. Zeer ontevreden over de onprofessionaliteit klantonvriendelijkheid van Vliegwinkel.nl
-
Algemeen
1
-
Accommodatie
1
-
Vervoer
1
-
Prijs / kwaliteit
1
Caroline Navarro
op 11 oktober 2014
bestemming: Verenigde Staten / San Francisco, reisperiode: december 2012
Super trip naar San Francisco, gebleven tijdens de kerst een en echte Amerikaans kerstfeest gehad. Ook nog een weekend lake Tahoe, wat een prachtige bestemming. geboekt bij Vliegwinkel.nl.
-
Algemeen
8
-
Accommodatie
7
-
Vervoer
8
-
Prijs / kwaliteit
8
Rutger
op 19 januari 2010
bestemming: Nederland / Amsterdam, reisperiode: februari 2010
Vrijdag ticket betaald (10:00 en 730 euro!!) vervolgens krijg ik scherm; contact opnemen met vliegwinkel.nl (niet dat zij mij bellen) om te vragen wat er is mis gegaan en waarom ik geen ticket heb geboekt. Doordat ik in China zit; beltarief a la 1,50 euro per minuut. Is het niet makkelijker om ticket voor betalen te checken????
Vervolgens krijg ik te horen dat de ticket niet meer beschikbaar is en word mij een optie aangeboden om nog even 65 euro extra te betalen voor dezelfde ticket (zelfde vluchtnr alles)???? Betalen wel binnen 24 uur!!! Daar heb ik vriendelijk voor bedankt. Geld zou binnen 24 uur terug op mijn rekening staan. Vervolgens kijk ik zaterdag op de site staat het ticket er weer op voor de oude prijs notabene!
Nu dinsdag 11:00 en nog steeds geen geld terug. Vervolgens krijg ik de mededeling dat het geld gisteren pas is overgemaakt en dat ik het vandaag of morgen wel kan verwachten!! Een spoedje had op zich geen kwaad gekund en met ING naar Rabobank is het er dan binnen 24 uur...
Ik vind dit werkelijk schandalige service! Tegenwoordig met internet betalen duurt het nog maar maximaal 48 uur maar bij vliegwinkel inmiddels al bijna meer dan 110 uur. Vliegwinkel zal voor mij in ieder geval voortaan de laatste keus zijn.
-
Algemeen
1
-
Accommodatie
1
-
Vervoer
1
-
Reisbegeleiding
1
-
Prijs / kwaliteit
1
Ralf van der Meer
op 6 april 2009
bestemming: Verenigde Staten, reisperiode: juli 2009
Ik wil met de zomervakantie (2009) naar de US. Ik heb een perfect hotel gevonden en nu nog even een vliegticket boeken dacht ik. Maar dit ging wat minder makkelijk dan gedacht. Ik ben uiteindelijk op de site van vliegwinkel.nl terecht gekomen. De tickets die vliegwinkel aanbiedt kloppen niet, ze zijn absoluut niet up-to-date. Ik zag verschillende keren goede vliegtickets met gunstige vliegtijden. Als je naar de US vliegt moet je vaak meerdere keren overstappen en lang wachten en dat wil je natuurlijk niet en zeker niet als je op vakantie gaat. Zagen we een ticket waarvan de reistijden oké waren en we wilde dit ticket boeken was het ticket in een keer weg. Als dit een keer gebeurd, oké dan kan. Maar na de achtste keer ga je twijfelen aan de website en zeker als je een dag later weer het zelfde ticket als beschikbaar ziet staan terwijl je de vorige dag dat ticket wilde boeken en bij de laatste stap geeft vliegwinkel aan ’’sorry dit ticket is niet meer beschikbaar’’
Uiteindelijk toch een (te duur) ticket gekocht via vliegwinkel. Ik heb contact gezocht met vliegwinkel omdat ik een vraag had. Via de mail is dit onmogelijk ze reageren gewoon weg niet. Via de telefoon kan het wel maar dat hebben ze denk ik liever niet, ik werd direct afgeblaft namelijk ik voelde me bijna schuldig dat ik het 0900 nummer wat 40 cent per minuut kost belde. Niet echt een service gericht bedrijf. Als je betaald hebt kan je oprotten.
Ik ben klaar met vliegwinkel en ga er geen vliegticket meer boeken.
-
Algemeen
3
-
Accommodatie
1
-
Vervoer
3
-
Reisbegeleiding
1
-
Prijs / kwaliteit
1