Schrijf een review
Accorhotels
AccorHotels is de overkoepelende organisatie voor hotelketens als Raffles, Fairmont, Sofitel, MGallery, Pullman, Swissôtel, Adagio, Grand Mercure, Huazhu, The Sebel, Novotel, Mercure, Mama Shelter, Ibis, Formule 1 en Thalassa Sea & Spa. Het aanbod bestaat uit ruim 5.000 hotels in 92 landen. Naast luxe hotels kun je ook kiezen voor een budgethotel of aparthotel. Op de website zoek je gemakkelijk op bestemming, merk hotel, thema reis of met behulp van de wereldkaart. Daarnaast kun je voorkeuren aangeven voor waar je wil verblijven, bijvoorbeeld vlak bij een golfbaan, dicht bij winkelgelegenheden, bij een luchthaven, op een eiland of in de bergen. Bovendien biedt AccorHotels bedrijven talloze mogelijkheden om van een hotel gebruik te maken en er bijvoorbeeld een evenement te organiseren.
Het is ook mogelijk om auto's te huren via AccorHotels. Dit doen zij in samenwerking met Europcar. Verder biedt de organisatie excursies naar de Eiffeltoren, Alcatraz en Machu Picchu. Er zijn voor elke bestemming handige reisgidsen beschikbaar waarmee je veel te weten komt over de stad en de omgeving.
AccorHotels garandeert de beste prijs voor de hotels. Als je ergens anders het hotel goedkoper vindt, biedt de reisorganisatie naast hetzelfde tarief ook een korting aan van 10%. Daarnaast kun je eenvoudig en snel online in- en uitchecken bij je hotel. Naast goede prijzen heeft AccorHotels altijd aanbiedingen. Er zijn bijvoorbeeld vroegboekaanbiedingen, weekendaanbiedingen, familieaanbiedingen en speciale arrangementen.
Ervaringen met Accorhotels
Op Reisgraag.nl staan meer dan 45.000 door de redactie gekeurde reviews over reisorganisaties. Je kunt 6 reviews over Accorhotels lezen. Het gemiddelde cijfer is een 2,3. Elke review is gecontroleerd door onze redactie. De eerste review werd geschreven op 18 maart 2014 door Marja Legius.
Deze organisatie zit in de categorie hotelketens. Hierin zitten 10 organisaties; o.a. . Al deze organisatie samen hebben in 41 reviews een gemiddelde gescoord van 4,2. Accorhotels scoort dus gemiddeld 1,9 lager dan het gemiddelde cijfer in de categorie hotelketens. Dit is opvallend negatief.
Ieder jaar wint de beste organisatie (op basis van goedgekeurde klantenreviews) per categorie de Reisgraag-Award. Accorhotels heeft deze publieksprijs nog nooit gewonnen.
Accorhotels krijgt gemiddeld een 2,3
op basis van 6 ervaringen:
2,3
+ Ervaring delen
John
op 13 augustus 2019
bestemming: Duitsland / Schweinfurt, reisperiode: augustus 2019
Per ongeluk verkeerd geboekt en men is niet bereid terug te storten.
Je kan naar je centen fluiten. Zeer klant onvriendelijk
Jan
op 16 juli 2019
bestemming: Nederland, reisperiode: juli 2019
Pas op met boeken direct via accor.com, het bedrag van je reservering wordt gelijk afgeboekt en als er iets gebeurd, medisch, kan je naar je centen fluiten. Ze reageren niet eens op je vraag/bericht - per e-mail niet, op Facebook niet, Twitter niet, ze zijn dus allen op poen en verder ben je een voor hen een nummer :-(.
Richard
op 6 juni 2019
bestemming: Frankrijk / Parijs, reisperiode: augustus 2018
Per ongeluk verkeerde datum ingevuld bij boeking. Kan mooi naar mijn centen fluiten. "Zijn de regels". Beter boeken bij klantvriendelijker concern!
Michael leerentveld
op 10 juni 2018
bestemming: Duitsland / Aachen, reisperiode: mei 2018
Wat een slecht hotel en niet klantvriendelijk ,mijn reservering was niet aangekomen moest bellen naar hotel om opnieuw te reserveren en heb ook meer betaald dan wat ik anders zou betalen . kon ook niet ontbijten ,bedden goed en handdoeken voor 2 personen en niet voor 3 personen . heb op 1ste pinksterdag duur moeten ontbijten omdat dit niet kon in het hotel ,was niemand aanwezig ja tussen 14.00 en 17.00 de rest via betaalzuil . heb nog nooit zo een slecht en onvriendelijk hotel meegemaakt als deze . heb een mail gestuurd met deze info naar accorhotel om mijn korting en de extra gemaakte kosten terug te krijgen ,maar deze verschuilen zich achter het hotel erg laf. hotel zegt dat mijn reservering er wel was terwijl ik 100x heb geprobeerd in te checken aan de zuil met mijn reservereings nummer die het gewoon niet deed. toen ik opnieuw gereserveerd had bij het hotel deed deze het wel ? maar het gesprek met het hotel heb ik op mijn telefoon staan want hotel zegt dat mijn reservering het wel deed terwijl ik opnieuw moest reserveren omdat het hotel geen reservering had van mij ? het lange wachten op antwoord en oplossing is niet klantvriendelijk maar klant ONVRIENDELIJK los het probleem op en verstop niet achter het hotel . Accorhotel is de overkoepelende organisatie dus los het op en ga met hotel in gesprek over klachtoplossing en klantvirendelijkheid en aanwezigheid in het hotel en niet tussen 14.00 en 17.00?
wees een goed bedrijf en los het op en snel ben nu 3 weken bezig dat kan en mag niet moet sneller kan binnen 1 dag opgelost zijn
M.H.P. van Wijk
op 19 januari 2017
bestemming: Spanje / Irun, reisperiode: juni 2016
Zeer slechte ervaring bot personeel en het hoofdkantoor geeft geen reactie op klachten hier over en laat het hierdoor doodbloede.
Marja Legius
op 18 maart 2014
bestemming: Nederland / Amsterdam, reisperiode: maart 2014
Zeer vriendelijk en gastgericht. Zeer goede service.
-
Algemeen
9
-
Accommodatie
9
-
Vervoer
9
-
Prijs / kwaliteit
9