Schrijf een ervaring over Accorhotels en maak kans op mooie prijzen!

Accorhotels

Url: https://www.accorhotels.com/nl/

Type reizen: hotelketens

Logo van Accorhotels

AccorHotels is de overkoepelende organisatie voor de luxe hotelketens Raffles, Fairmont, Sofitel, MGallery, Pullman, Swissôtel, Adagio, Grand Mercure, Huazhu, The Sebel, Novotel, Mercure, Mama Shelter, Ibis, Formule 1 en Thalassa Sea & Spa. Het aanbod bestaat uit zo'n 3.700 hotels in 92 landen. Naast luxe hotels kun je ook kiezen voor een budgethotel of aparthotel. Op de website zoek je op bestemming, merk hotel, thema reis of met behulp van de wereldkaart. Daarnaast kun je aangeven of je graag in een resort wilt verblijven, in een villa of bungalow, vlak bij een golfbaan, dicht bij winkelgelegenheden, bij een luchthaven, op een eiland of in de bergen. Ook voor bedrijven zijn er talloze mogelijkheden om van een hotel gebruik te maken en er bijvoorbeeld een evenement te organiseren.

Naast verblijf kun je ook auto's huren via AccorHotels. Dit doen zij in samenwerking met Europcar. Verder biedt de organisatie excursies naar de Eiffeltoren, Alcatraz en de Machu Picchu. Er zijn voor elke bestemming handige gidsen waarmee je veel te weten komt over de stad en de omgeving.

AccorHotels garandeert de beste prijs voor de hotels. Als je ergens anders het hotel goedkoper vindt, biedt de reisorganisatie hetzelfde tarief plus 10% korting. Daarnaast kun je eenvoudig en snel online in- en uitchecken bij je hotel. Naast goede prijzen heeft AccorHotels altijd aanbiedingen. Zo zijn er vroegboekaanbiedingen, weekendaanbiedingen, familieaanbiedingen en speciale arrangementen.

op 10 juni 2018 bestemming: Duitsland / Aachen, reisperiode: mei 2018

Wat een slecht hotel en niet klantvriendelijk ,mijn reservering was niet aangekomen moest bellen naar hotel om opnieuw te reserveren en heb ook meer betaald dan wat ik anders zou betalen . kon ook niet ontbijten ,bedden goed en handdoeken voor 2 personen en niet voor 3 personen . heb op 1ste pinksterdag duur moeten ontbijten omdat dit niet kon in het hotel ,was niemand aanwezig ja tussen 14.00 en 17.00 de rest via betaalzuil . heb nog nooit zo een slecht en onvriendelijk hotel meegemaakt als deze . heb een mail gestuurd met deze info naar accorhotel om mijn korting en de extra gemaakte kosten terug te krijgen ,maar deze verschuilen zich achter het hotel erg laf. hotel zegt dat mijn reservering er wel was terwijl ik 100x heb geprobeerd in te checken aan de zuil met mijn reservereings nummer die het gewoon niet deed. toen ik opnieuw gereserveerd had bij het hotel deed deze het wel ? maar het gesprek met het hotel heb ik op mijn telefoon staan want hotel zegt dat mijn reservering het wel deed terwijl ik opnieuw moest reserveren omdat het hotel geen reservering had van mij ? het lange wachten op antwoord en oplossing is niet klantvriendelijk maar klant ONVRIENDELIJK los het probleem op en verstop niet achter het hotel . Accorhotel is de overkoepelende organisatie dus los het op en ga met hotel in gesprek over klachtoplossing en klantvirendelijkheid en aanwezigheid in het hotel en niet tussen 14.00 en 17.00?

wees een goed bedrijf en los het op en snel ben nu 3 weken bezig dat kan en mag niet moet sneller kan binnen 1 dag opgelost zijn ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 19 januari 2017 bestemming: Spanje / Irun, reisperiode: juni 2016

Zeer slechte ervaring bot personeel en het hoofdkantoor geeft geen reactie op klachten hier over en laat het hierdoor doodbloede. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 18 maart 2014 bestemming: Nederland / Amsterdam, reisperiode: maart 2014

Zeer vriendelijk en gastgericht. Zeer goede service. ... Lees meer

  • Algemeen 9
  • Accommodatie 9
  • Vervoer 9
  • Prijs / kwaliteit 9

Meer ervaringen

Nieuws