Schrijf een ervaring over Accorhotels en maak kans op mooie prijzen!

Accorhotels

Url: https://www.accorhotels.com/nl/

Type reizen: hotelketens

Logo van Accorhotels

AccorHotels is de overkoepelende organisatie voor hotelketens als Raffles, Fairmont, Sofitel, MGallery, Pullman, Swissôtel, Adagio, Grand Mercure, Huazhu, The Sebel, Novotel, Mercure, Mama Shelter, Ibis, Formule 1 en Thalassa Sea & Spa. Het aanbod bestaat uit ruim 5.000 hotels in 92 landen. Naast luxe hotels kun je ook kiezen voor een budgethotel of aparthotel. Op de website zoek je gemakkelijk op bestemming, merk hotel, thema reis of met behulp van de wereldkaart. Daarnaast kun je voorkeuren aangeven voor waar je wil verblijven, bijvoorbeeld vlak bij een golfbaan, dicht bij winkelgelegenheden, bij een luchthaven, op een eiland of in de bergen. Bovendien biedt AccorHotels bedrijven talloze mogelijkheden om van een hotel gebruik te maken en er bijvoorbeeld een evenement te organiseren.

Het is ook mogelijk om auto's te huren via AccorHotels. Dit doen zij in samenwerking met Europcar. Verder biedt de organisatie excursies naar de Eiffeltoren, Alcatraz en Machu Picchu. Er zijn voor elke bestemming handige reisgidsen beschikbaar waarmee je veel te weten komt over de stad en de omgeving.

AccorHotels garandeert de beste prijs voor de hotels. Als je ergens anders het hotel goedkoper vindt, biedt de reisorganisatie naast hetzelfde tarief ook een korting aan van 10%. Daarnaast kun je eenvoudig en snel online in- en uitchecken bij je hotel. Naast goede prijzen heeft AccorHotels altijd aanbiedingen. Er zijn bijvoorbeeld vroegboekaanbiedingen, weekendaanbiedingen, familieaanbiedingen en speciale arrangementen.

op 13 augustus 2019 bestemming: Duitsland / Schweinfurt, reisperiode: augustus 2019

Per ongeluk verkeerd geboekt en men is niet bereid terug te storten.
Je kan naar je centen fluiten. Zeer klant onvriendelijk ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 16 juli 2019 bestemming: Nederland, reisperiode: juli 2019

Pas op met boeken direct via accor.com, het bedrag van je reservering wordt gelijk afgeboekt en als er iets gebeurd, medisch, kan je naar je centen fluiten. Ze reageren niet eens op je vraag/bericht - per e-mail niet, op Facebook niet, Twitter niet, ze zijn dus allen op poen en verder ben je een voor hen een nummer :-(. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 6 juni 2019 bestemming: Frankrijk / Parijs, reisperiode: augustus 2018

Per ongeluk verkeerde datum ingevuld bij boeking. Kan mooi naar mijn centen fluiten. "Zijn de regels". Beter boeken bij klantvriendelijker concern! ... Lees meer

  • Algemeen 1

Meer ervaringen

Nieuws