Schrijf een review

Fletcher

Url:

Type reizen: hotelketens
Buizerdlaan 2, 3435 SB Nieuwegein NL

Logo van Fletcher

Fletcher Hotels heeft 73 authentieke drie- en viersterren hotels in heel Nederland, van Zuid-Limburg tot aan de Waddeneilanden. De hotelketen staat bekend om de hotels die vaak gevestigd zijn in historierijke gebouwen. Alle hotels zijn uniek, waardoor elk hotel een andere sfeer en beleving heeft. Zo hebben zij hotels aan het strand, in de stad, in de bossen en op de Veluwe. Bij alle hotels kun je optimaal ontspannen en genieten. Veel hotels zijn voorzien van een (binnen)zwembad, fitnessruimte, sauna, solarium, tennisbaan en/of culinair restaurant.

Naast hotels, biedt Fletcher ook zakelijke faciliteiten voor bedrijven. Je kunt daarbij gebruikmaken van vergaderzalen en overnachten in de hotels van Fletcher. Daarnaast verzorgen zij gezonde voeding voor de medewerkers van het bedrijf en is er de optie om een sportieve break in te lassen. Wil je op een van de mooie locaties van Fletcher Hotels een feest vieren? Of het nu om een bruiloft, jubileum, koffietafel of barbecue gaat, bij de sfeervolle hotels van Fletcher kun je je feest geheel in stijl vieren. Zij zorgen voor een uitgebreid assortiment aan koude en warme dranken en lekkere versnaperingen.

Je kunt ook uit het ruime aanbod arrangementen van Fletcher Hotels kiezen. Zij bieden bijvoorbeeld scherp geprijsde last minutes en speciale arrangementen voor beauty & wellness, feestdagen, families en stellen die op zoek zijn naar romantiek. Verder hebben ze arrangementen die verschillen per seizoen en uitblinken op culinair gebied.

Ervaringen met Fletcher

Fletcher krijgt gemiddeld een 4,0
op basis van 19 ervaringen:

4,0 + Ervaring delen
op 15 september 2022 bestemming: Nederland / Sluis, reisperiode: augustus 2022

Naar Zeeland (Dikke van Dale, Sluis) gereden voor een overnachting inclusief diner en ontbijt (cadeaubon) maar toen we de kamer zagen besloten om maar weer terug naar huis te rijden.

Vloerbedekking smerig, behang van de muren, schimmel in de badkamer, veel stof, plakkende kastjes en een rookgeur. Bij de receptie gevraagd of ze een andere kamer beschikbaar hadden, maar deze was er helaas niet. Oplossing: wachten tot morgenochtend, want dan was de manager er misschien. Dat hebben we natuurlijk niet gedaan, dus besloten we om uit te checken.

Er is toegezegd dat de manager ons zou mailen of bellen met een passende oplossing, maar natuurlijk nooit wat gehoord. Daarom zelf na een week contact opgenomen met Fletcher. Duurde erg lang en de klantenservice is telefonisch bereikbaar. ‘Oplossing’ die ons geboden is: een bon voor een overnachting met ontbijt.

Kortom; we rijden 500 km om niet te dineren, niet te overnachten, niet te ontbijten en wél onze cadeaubon in te wisselen voor een bon exclusief diner (die niet overal in te wisselen is). Belachelijk toch?! Toen ik aangaf niet tevreden te zijn met deze oplossing enkel nog het bericht teruggekregen dat mijn klacht is afgesloten.

Zou daarnaast ook niet weten waar ik een nieuwe cadeaubon in zou moeten wisselen, aangezien dit hotel in Zeeland ook 4 sterren heeft gekregen. Maar had minstens een zelfde bon die wél overal inwisselbaar is terug verwacht. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 15 september 2020 bestemming: Nederland / Nieuwvliet Bad, reisperiode: augustus 2020

VERSCHRIKKELIJK, absoluut niet boeken! Dit hotel voldoet niet aan het driesterren puntensysteem. De kamers zijn vies en onhygiënisch. De badkamer stinkt naar urine en is onhygiënisch. De geboekte kamer was beschimmeld en er kon niet geventileerd worden. De hulp van het personeel bestond uit het geven van een email adres voor het versturen van een klachtenbrief. Na tien minuten heb ik de kamer verlaten, heb geklaagd en ben direct vertrokken. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 6 augustus 2020 bestemming: Nederland / Den Haag, reisperiode: augustus 2020

De kamer was zooo smerig, ik durfde niet met blote voeten te lopen. Personeel zo onvriendelijk tot bijna snauwerig toe. Niet behulpzaam. Eens maar nooit meer bah bah ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 22 juli 2020 bestemming: Nederland / Kerkrade, reisperiode: juli 2020

Lippenstift lippen afdruk op beker badkamer. Dode vliegen op de wand. Uitgebreid ontbijt bleek 2 boterhammen met één spiegelei en koude worstjes. ... Lees meer

  • Algemeen 2
op 13 juni 2020 bestemming: Nederland / Valkenburg, reisperiode: juni 2020

Na corona even weg. Geboekt in Fletcher bosstraar 2 te Valkenburg.
KAMER 6, BADKAMER 4 GEEN AFLEG VOOR TOILET SPULLEN, NERGENS EEN HAAKJE OF IETS DERGELIJKS VOOR OPHANGEN HANDDOEKEN ETC.
ARANGEMENT GEBOEKT, MAAR BIJ AFREKENEN BIJ VERTREK WILDE MEN WE EVEN DE VOLLEDIGE KOSTEN VAN HET INC. DINER AFREKENEN. NOOIT MEER VALKENBURG !! ... Lees meer

  • Algemeen 5
op 24 april 2020 bestemming: Nederland / Veluwe, reisperiode: februari 2020

Mooi Veluwe
Verblijf geboekt voor de carnavalsvakantie, wegens ziekte van. 1 van de gezinsleden gebeld om te vragen of annuleren mogelijk was, dit was geen enkel probleem. Ik heb nog duidelijk gevraagd of dit kosteloos kon, dit was het geval, U raadt het al, toch een rekening ontvangen die ik moet betalen, want de dames in het hotel zeggen nu niets toe te hebben gezegd. Geen enkele tegemoetkoming vanuit Fletcher. Ze willen de kosten niet delen, of ons vouchers gevers, alles komt op ons bordje. Wat geweldig van dit bedrijf dat ze zulk vertrouwen hebben in hun werknemers. Vertrouw ook op je gasten!!! ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 31 maart 2020 bestemming: Nederland / Berg en dal, reisperiode: maart 2020

De meest waardeloze hotelketen van Nederland. Vanwege coronadreiging geen gebruik kunnen maken van de reservering. Niets vergoed gekregen, ook niet in de vorm van overnachting in het najaar. Kent geen scrupules om klanten op hun nummer te zetten. Niet coöperatief, geen service, maar bovenal een zeer brutale omgang met (potentiële) gasten. Misschien helpt de huidige crises ons van dit soort bedrijven te verlossen. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 27 januari 2020 bestemming: Nederland / Texel, reisperiode: januari 2019

Hotel was erg gedateerd, schimmel in slaapkamer en badkamer. Verf van de tegels in de badkamer laat los. Ws bleef maar lopen. Muren zijn erg dun ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 4 januari 2020 bestemming: Nederland / De Koog, reisperiode: december 2019

Fletcher Hotel De Koog:
- volgens de handleiding voor de gast is een hond (of honden) in het restaurant verboden. toch meerdere keren - met instemming van personeel - honden bij of onder de tafel;
- bij de receptie ligt oud informatiemateriaal (zelfs van 2018);
- op tweede kerstdag is het restaurant om 09:00 u niet geopend. een gast neemt de moeite om bij de receptie een nummer te bellen. zij ontvangt de mededeling dat de persoon die het ontbijt zou verzorgen, zich heeft ziek gemeld. er is geen vervanger geregeld;
- de rokersruimte buiten heeft onvoldoende asbakken, zodat de grond bezaaid ligt met peuken en andere rokersresten;
- het bedienend personeel tijdens de diners op de kerstdagen is voldoende, maar loopt rond als "een kip zonder kop", zodat bestelde drankjes en eten bij de verkeerde tafel wordt gebracht;
- prima kamer, alleen vochtkringen in de vitrage. ... Lees meer

  • Algemeen 5
op 20 juli 2019 bestemming: Nederland / Oisterwijk, reisperiode: juli 2018

Vieze kamers en deels heel onvriendelijk personeel. Schimmel en smurrie in badkamer. In 5 dagen niet gestofzuigd ondankx vloerbedekking. Echt smerig dekbed met vieze vlekken. Nooit meer. ... Lees meer

  • Algemeen 3
op 4 maart 2019 bestemming: Nederland / Den Bosch, reisperiode: december 2018

Gastgerichtheid slecht. Moeten annuleren ivm diagnose kanker op de dag van inchecken. Geen begrip, volledige kosten voor twee nachten moeten betalen. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 4 februari 2019 bestemming: Nederland / Wageningen, reisperiode: december 2018

Twee dagen hoofd gercht terug gestuurd. Niet te eten. Brief en email gestuurd. Geen enkele (zelfs geen kort excuusje) is beantwoord. Shame over Fletcher ... Lees meer

  • Algemeen 3
op 11 juli 2018 bestemming: Nederland / Den Burg, reisperiode: juni 2018

Het hotel stamt uit het jaar nul, zeer slecht, gaten langs het bad en de verf bladderde van de overgeschilderde tegels,het personeel was vriendelijk maar kon er ook niet meer van maken, het ontbijt was goed. ... Lees meer

  • Algemeen 3
op 14 december 2015 bestemming: Nederland / Lekkerkerk, reisperiode: november 2015

Fletcher hotel De Witte Brug. Heerlijke dagen in een prima omgeving en heerlijk gegeten. Fijne mensen en zeer goede gastvrijheid. ... Lees meer

  • Algemeen 8
op 14 december 2015 bestemming: Nederland / Rosmalen, reisperiode: september 2015

Fletcher Hotel Den Bosch. Een hotel op een plek, waar je het anders zou verwachten. Vlak langs de A2, maar daar heb je geen idee van. En wat een gastvrijheid. Een prima verblijf waar ik graag nog eens naar toe ga. Want van de omgeving en de mooie stad Den Bosch hebben we dit keer niet kunnen genieten. ... Lees meer

  • Algemeen 9
op 14 december 2015 bestemming: Nederland / Oisterwijk, reisperiode: september 2015

Fletcher Hotel Boschoord. Het was wel aardig, maar het hield niet over, al deed men wel iets met onze opmerkingen. De mensen waren prima, maar het hotel wat gedateerd. Dat hebben we ook gemeld en daar ging men wat mee doen. ... Lees meer

  • Algemeen 7
op 14 december 2015 bestemming: Nederland / Doorwerth, reisperiode: september 2015

Een prettig en mooi hotel in een prachtige omgeving. ... Lees meer

  • Algemeen 8
op 14 december 2015 bestemming: Nederland / Etten Leur, reisperiode: mei 2015

Fletcher Hotel Trivium Etten Leur. Een modern uitziend hotel. Problemen die we aangaven (minimaal) werden adequaat opgelost. En we hebben een paar heerlijke dagen gehad. Lekker ontspannen, wandelen en fietsen. ... Lees meer

  • Algemeen 8
op 14 december 2015 bestemming: Nederland / Dwingeloo, reisperiode: maart 2015

Fletcher Hotel Hof van Dwingeloo. Gewoon weer een paar lekkere dagen gehad in een hotel waar service op de eerste plaats staat. ... Lees meer

  • Algemeen 8