Schrijf een ervaring over RIU Hotels & Resorts en maak kans op mooie prijzen!

RIU Hotels & Resorts

Url: https://www.riu.com/nl/home.jsp

Type reizen: hotelketens

Logo van RIU Hotels & Resorts

RIU is een hotelketen die opgericht is in het jaar 1953 door een familie uit Mallorca. Op dit moment is de onderneming eigendom van de derde generatie van deze familie. RIU specialiseert zich in vakantieoorden en zeventig procent van de vestigingen biedt de bekende all-inclusive RIU-service. Sinds 2010 breidt de organisatie uit met een eigen lijn van city hotels genaamd RIU Plaza. RIU Hotels & Resorts heeft meer dan honderd hotels die ze aanbieden in 19 verschillende landen. RIU is een van de meest populaire ketens in het Caribisch gebied, de derde grootste keten in Spanje en is gerangschikt als ’s werelds 30e keten.

Bij RIU staan service en bijzondere plekken hoog in het vaandel. In de hotels kun je eindeloos zwemmen in de prachtige zwembaden, meedoen aan activiteitenprogramma’s, heerlijk eten en vaak zijn er ook activiteiten of clubs voor kinderen. Er zijn daarnaast Adult Only hotels die je pas kunt bezoeken vanaf 18 jaar. De organisatie bevindt zich over de hele wereld. De hotels en resorts vind je onder andere in Aruba, de Bahamas, Mexico, Panama, Duitsland, Kaapverdië en Sri Lanka. Sommige RIU hotels en resorts blinken uit in wellness en spa, golf en fietsen. Het is een aanrader naar deze hotels te kijken als je houdt van deze faciliteiten en activiteiten.

Verder werkt RIU Hotels & Resorts intensief samen met de reisorganisatie TUI. TUI biedt dan ook bijna alle accommodaties van RIU aan.

op 5 september 2019 bestemming: Kaapverdië / Boa Vista, reisperiode: september 2019

Hallo bij aankomst was kamer niet beschikbaar wij hadden extra 295€ bij betaald voor deze kamer met nog een 780€ bij tebetalen in het hotel kregen een kamer met prive zwembadje voor nu niet zo erg wand wij hebben zelf een hotel en komen om te rusten
Wat niet klop dat al in het reisbureau 295€ extra betaald hadden voor een luxe kamer in plaats van standaard kamer
Maar nog erger dat op onze drie dagen vakantie al twee keer moet bellen naar de receptie om de mini bar aan te vullen
Normaalgezien bij riu palace moet dit iederdag gebeuren wat nog erger is de derde dag kamer drie uur nog niet gepoest is en 17 uur dan wel maar nergens geen handdoeken waren op de kamer
Wij blijven hier nog 9 dagen ik hoop jullie dit in orde brengen
In januari hebben wij weer een riu geboekt in sri Lanka de zelfde van januari 2019
Het beheer is zeker niet goed deze riu
Kamer nr 4604
Graag antwoord van jullie ... Lees meer

  • Algemeen 2
op 26 augustus 2019 bestemming: Mexico / Playa del Carmen, reisperiode: januari 2019

Riu playacar, perfecte service, vriendelijk personeel, top entertainerteam werkelijk super. Kamer schoon en hier ook perfecte medewerkers. Restaurants top. Elke avond andere show en ook toppie!!
Alles klopt van begin tot het eind. 3 weken een top vakantie gehad👍👍👍 ... Lees meer

  • Algemeen 9
op 15 juni 2019 bestemming: Mexico / Playa del Carmen, reisperiode: mei 2019

"Droomreis" geboekt met het hele gezin, hadden iets te vieren. 2x eerder hier geweest. Nu 2 pers voedselvergiftiging, 5 x een dokter geweest niet 1x gevraagd wat er aan de hand was. 3x moeten vragen kamer te ontsmetten, muziek stopt om 21.30 , verdere animatie erg kinderlijk, voor "betere" animatie wordt je naar riu lupita gestuurd. In eetzaal wordt je drankje vergeten, borden staan te lang. Bakken met eten staan uit te drogen onder de lampen. Een van onze kamers ging snachts niet open, uur gewacht bij de receptie, hadden geen tijd want er was een check in, was zwaar onderbezet. Roomservice gebeld voor thee...de thee kunnen we brengen maar het water haal maar zelf. Doorverbinden met de arts gebeurt niet. 35 dollar durven vragen om 1 kamer een paar uurtjes langer te houden op dag van vertrek, we hadden nog steeds een zwaar zieke.Meestal wordt er 1x pw een enquête gehouden..op die dag is alles perfect, de volgende dag stort alles weer als een pudding ineen. 25! JAAR RIU KLANT. Kreeg een mail van riu :hoe was uw vakantie...mijn klacht duidelijk neergelegd, niets meer vernomen.. de rij smile is van ons gezicht verdwenen. ... Lees meer

  • Algemeen 6

Meer ervaringen

Nieuws

Artikelen