Ervaringen CheapTickets.nl

Pagina 1 van 4 met 308 resultaten

op 12 maart 2023 bestemming: / Thailand, reisperiode: maart 2022

We wachten al meer dan 2.5 jaar op ons geld en twee weken geleden hebben we bericht gehad dat we 119,95 terug krijgen ipv 294 euro. Dat klopt toch niet!!!! Conclusie : nooit meer boeken via Cheaptickets!

  • Algemeen 1
op 10 januari 2023 bestemming: Verenigde Arabische Emiraten / Dubai, reisperiode: december 2022

Waardeloos bedrijf. Vrijwel direct na boeking is onze vlucht 2 dagen naar achter geschoven. Daarnaast hebben we extra betaald om zelf stoelen uit te kiezen, maar deze zijn daarna nog vele malen gewijzigd. Na de zoveelste vluchtwijziging hadden we ineens ook geen ruimbagage meer.

Maar wat nog wel het meest storende was is dat het onmogelijk is gebleken om met cheaptickets in contact te komen. Pas na een paar weken kregen we een nietszeggende reactie op een email, en na bijna een maand hebben we ook nog geen reactie op whatsapp.

Boek dus niet via CheapTickets!!!

  • Algemeen 1




op 3 oktober 2022 bestemming: Spanje / Barcelona, reisperiode: juni 2020

Ik zit nu al bijna 2.5 jaar op mijn geld te wachten omdat de vlucht is geannuleerd door corona, ben al die tijd wekelijks met ze in contact geweest en elke keer weer een smoes om maar niet uit te betalen. nu vandaag weer moest ik de refund opvragen bij RYANAIR [had dit in een eerder stadium al gedaan. nu krijg ik als antwoord van RYANAIR dat mijn boeking niet bestaat , dus ik vraag me oprecht af is er ooit een boeking gedaan... als jullie dit lezen hoop ik dat jullie je bedenken om met deze malafide firma in zee te gaan .... nooit maar dan ook nooit doen !!!!!!

  • Algemeen 1
op 26 september 2022 bestemming: Thailand / Bangkok, reisperiode: september 2022

Premium economy ticket met Eva Air
Zoeken en boeken gaat goed bij cheaptickets.nl maar o wee als er een probleem is! Ik heb, als vaste klant, in mei 2 premium economy tickets geboekt naar Bangkok ( CHNL 21427351 en CHNL 21427433) met Eva Air bij cheaptickets.nl Toen ik begin september op de site van Eva Air mijn vlucht ging checken en stoelen ging reserveren, kon ik geen stoelen reserveren in de premium economy class. Eva Air had namelijk in juli de vlucht veranderd en vliegt nu met een ander vliegtuig die geen premium economy heeft. Dus moesten we economy vliegen terwijl we voor premium hebben betaald. Cheaptickets.nl heeft hiervan geen melding gemaakt, weigert tevens het prijsverschil terug te betalen en verwijst ons hiervoor naar Eva Air. Eva Air verwijst ons weer naar cheaptickets aangezien zij de tussenpersoon zijn en zij verantwoordelijk zijn voor terugbetaling.
Gemaild met Cheaptickets en in de mails heb ik minstens van 15 verschillende (Indiase) personen een antwoord gehad op mijn eerste mail. Ze zouden proberen om mijn ticket opnieuw te boeken in de premium economy. Dat was onmogelijk want het betreffende vliegtuig heeft geen premium meer hetgeen ik ze ook meerdere keren heb gemeld! De klantenservice van cheaptickets is werkelijk zo onvoorstelbaar slecht en dan druk ik me netjes uit. Ik heb ze op het laatst gesmeekt om mij niet meer te mailen na ongeveer 40 e-mails met dezelfde inhoud te hebben ontvangen.
Anyways, we moesten het accepteren en zouden dus economy vliegen en namen het maar voor lief dat we geen geld terug kregen. Later zouden we wel een Claim indienen middels onze rechtsbijstand. Op de site van Eva Air de stoelen gereserveerd en verder zo gelaten.
Anderhalve week voor vertrek nog even mijn vlucht gecheckt bij Eva Air. Mijn vlucht was niet te vinden! This flight is no longer active, stond er. Cheaptickets weer gemaild, geen antwoord dus via de chat contact gemaakt.
Wat bleek? Zonder mij in te lichten, had cheaptickets mijn vlucht gecanceld omdat ze geen nieuw premium economy voor mij konden boeken en dat zonder mij hiervan in te lichten. Dit terwijl ik meerdere keren in de mails heb aangegeven dat ik mijn boeking niet wilde cancelen! Had ik een week later op Schiphol gestaan, had ik dus onverricht ter zake weer naar huis gekund want er was voor mij geen ticket geboekt! Dit geloof je toch niet?
Gevraagd of Cheaptickets mij alsnog opnieuw kon boeken. Dat kon niet, ook niet desnoods in de business class. De reden hiervoor is dat vlak voor vertrek de tickets veel duurder zijn en cheaptickets gaat echt de klanten niet tegemoet komen!
Omdat ze ongevraagd mijn ticket hadden gecanceld hoefde ik voor mijn ticket geen annuleringskosten te betalen. Het ticket van mijn medereiziger was niet gecanceld en dat moest dus ook gebeuren omdat hij niet alleen gaat reizen en mij laat thuis zitten. En geloof het of niet, dit kost mij nog eens €100 om de vlucht te cancelen!! Hoe durven ze na alle ellende die ze hebben veroorzaakt! Tevens gaat het 2 maanden duren eer we ons geld terugkrijgen want dat is nl afhankelijk van de airline zo beweert cheaptickets.

Samengevat: De klantenservice bij cheaptickets bestaat uit buitenlanders die emails beantwoorden met standaard berichten. Ze lezen niet eens de emailgeschiedenis van eerdere emails die wel in hun antwoord staat. De klantenservice is zo slecht dat je het geen klantenservice mag noemen. Toen al lang bekend was dat de vliegmaatschappij geen premium economy meer vliegt, waren deze tickets nog gewoon te boeken bij cheaptickets. Ze verkopen tickets die niet eens bestaan in de hoop door deze oplichting te kunnen verdienen. Bij cheaptickets staat slechts één ding hoog in het vaandel en dat is de klant op te lichten!
De schade voor ons is groot aangezien onze vakantie niet meer door kan gaan. We gaan kijken of we succes kunnen hebben bij een eventuele rechtszaak.
Hopelijk hebben lezers wat aan deze review en boeken rechtstreeks bij de maatschappij. Dat scheelt heel veel geld en ellende!

  • Algemeen 1
op 8 september 2022 bestemming: Duitsland / München, reisperiode: juli 2022

NOOIT meer Cheaptickets! Via Cheaptickets vlucht geboekt van Amsterdam naar München en van München naar Singapore (via Lufthansa). Betaald en tickets ontvangen. Eenmaal op Schiphol bleek Cheaptickets de reservering niet te hebben 'doorgezet'. We hadden dus wél betaalde tickets maar konden niet mee! De vlucht zat vol. Met het gevolg dat we ook onze aansluitende vlucht naar Singapore misten. Cheaptickets gebeld maar die zijn totaal ONBEREIKBAAR.

  • Algemeen 1
op 8 september 2022 bestemming: Denemarken / Kopenhagen, reisperiode: september 2022

Zowel voor een persoonlijk item als een carry-on (koffertje) betaald, maar niet doorgeven aan SAS, waardoor we twee keer moeten betalen. Cheap Tickets weet zogezegd van niks, terwijl er zwart-op-wit bewijs is.

  • Algemeen 1
op 5 september 2022 bestemming: Engeland / Londen, reisperiode: december 2021

Totaal geen service, alleen chat contact, steeds een andere medewerker die weer van niets weet, chat stopt binnen een paar minuten waardoor je weer op nieuw kan beginnen. Alles is erop gericht je niet te helpen. Je geld hebben ze al binnen, dus...Nooit meer boeken bij Cheaptickets!

  • Algemeen 1
op 16 augustus 2022 bestemming: Spanje / Málaga, reisperiode: augustus 2022

Deze site is prima om te kijken welke vlucht je het beste kan boeken, om ze vervolgens bij de vliegmaatschappij zelf te boeken.

Vliegmaatschappijen kunnen je namelijk niet meer direct helpen als je via een reisbureau boekt. Cheaptickets bied nagenoeg geen service en is slecht bereikbaar. Cheaptickets heeft geen telefoonnummer waarmee je de klantenservice kan bereiken, een onbruikbare chatrobot op de website, en chats via Facebook duren eeuwig. Als je dan iemand aan de andere kant van de chat treft, krijg je te maken met mensen die niet verder kijken als hun neus lang is.

Ik probeerde een persoon in een groep om te boeken. Deze moest namelijk wegens privé omstandigheden twee dagen later vliegen. Dit is een optie die op de site wordt aangeboden en op basis van de boekingsvoorwaarden mogelijk zou moeten zijn.

Lang verhaal kort, ik werd van het kastje naar de muur gestuurd en kreeg alleen maar te horen dat 'het systeem deze optie niet heeft'. Nadat ik op aanwijzing van Cheaptickets bij KLM mijn boeking heb laten splitsen, konden ze al helemaal niks meer voor mij doen. Men verschuilde ze zich achter het feit dat ik de boeking zelf heb laten splitsen. Dat dit op hun instructies is gebeurd werd niet op ingegaan.

KLM gaf duidelijk te kennen dat Cheaptickets de wijziging kan en moet maken. Indien hun systemen dit niet aankunnen, hebben ze een eigen support bij KLM om wijzigingen alsnog te realiseren. Hier wordt alleen geen gebruik van gemaakt.

Na een hele dag chatten en bellen, heb ik bij godsgratie een booker van cheaptickets zover kunnen krijgen dat hij een mailtje stuurde aan KLM met het verzoek mij direct moesten helpen zonder hun tussenkomst. Hierna was het zo omgeboekt bij KLM zelf.

Hoewel het uiteindelijk is gelukt heeft cheaptickets.nl mij de vakantievreugde aardig ontnomen en niet anders als ergens en irritatie opgeleverd. Ik raad iedereen af om tickets te boeken via cheaptickets.nl.

  • Algemeen 1
op 5 augustus 2022 bestemming: Portugal / Lissabon, reisperiode: augustus 2021

Wil liever nog een 0 geven. Zelfs áls onze vlucht maandag doorgaat, wat we niet weten, want volgens KLM zijn we niet omgeboekt in tegenstelling tot wat CT beweert. Moet ik ook het hotel annuleren? We weten niks en gaan nu het weekend in. Dit bedrijf is niet kosher. Steeds een andere medewerker die het 'uit gaat zoeken', en 'even geduld', en 'ik vind het ook heel vervelend' zegt. Schijncontact.

  • Algemeen 1
op 10 juli 2022 bestemming: Spanje / Valencia, reisperiode: juli 2022

Ik heb geen enkele aanvulling op wat hier eerder is geschreven, is gewoon oplichtersbende

  • Algemeen 1
op 9 juli 2022 bestemming: Sri Lanka, reisperiode: augustus 2022

Balle bedrijf. Vlucht geboekt naar Sri Lanka, (€900 p.p) echter ging het land van code groen naar code oranje na het boeken. CheapTickets is vervolgens onbereikbaar bij vraag tot omboeking waar we recht op hebben volgens de ticketvoorwaarden. Wanneer eindelijk contact via messenger na 1029337 pogingen, mails en telefoontjes word je geholpen door personen die absoluut NIET meedenkend zijn en élke vraag te veel vinden en zo weer het gesprek verlaten. NOOIT meer boeken, asociaal bedrijf van niks. Vakantieverpesters.

  • Algemeen 1
op 25 juni 2022 bestemming: Spanje / Alicante, reisperiode: juli 2022

Via cheaptickets geboekt naar Alicante en weer retour.
Tickets betaald. Zelfde avond e-tickets ontvangen echter niet voor de retourvlucht. Wat blijkt tijdens het boekingsproces waren er bij Vueling geen stoelen beschikbaar. Nu willen € 70,00 retourneren die schoften. Op een totaalprijs van € 1.281,00. Komt er op neer dat ik voor alleen een heenvlucht € 1211,00 euro moet betalen, terwijl op de E tickets van Transavia een bedrag staat van € 690,00
Cheaptickets NIET BEREIKBAAR !!!!! communicatie via de chat is een robot. WAT EEN ONGELOVELIJKE OPLICHTERS BIJ DIT BEDRIJF.

  • Algemeen 1
op 7 juni 2022 bestemming: Nicaragua / Managua, reisperiode: december 2021

BOEK NOOIT MET CHEAPTICKETS!!! WAARDELOOS BEDRIJF!!! Vlucht geboekt via Cheaptickets en zonder opgaaf van reden of mij vanuit Cheaptickets te informaten, komen we erachter dat de vlucht van Panama naar Managua geannuleerd is. Na heel veel druk, tijd, berichten via Messenger (wat ook ruk is), restitutie van de vlucht ontvangen. Op alle gemaakt extra kosen van ruim € 600,00 wordt niet gereageerd. Waardeloze service op messenger waar agents getraind zijn om je zoveel mogelijk verschillende antwoorden te geven zodat jij als klant NIET geholpen wordt. CHEAPTICKETS.NL neemt GEEN verantwoordelijkheid en wil je niet helpen als het fout gaat.

  • Algemeen 1
op 7 juni 2022 bestemming: Spanje / Alicante, reisperiode: juni 2021

Boek NOOIT via Cheaptickets!!! Alles gaat prima tot dat;...Je moet cancellen om wat voor reden dan ook!
Dan zijn ze niet thuis!!!!!! Dan is het een low Cost ticket en kun je dus niet aan kloppen.
Gebruik Cheaptickets dus lekker als zoekmachine en ga vervolgens naar de vliegmaatschappij om daar te boeken.

  • Algemeen 1
op 13 april 2022 bestemming: Spanje / Mallorca, reisperiode: juli 2022

Ik heb een retourvlucht geboekt naar Mallorca en autohuur. 's Nachts heb ik mail ontvangen dat de heenvlucht niet geleverd kan worden en dat ik een nieuwe vlucht hiervoor moet boeken tegen veel hogere prijs.
Ik moet hiermee akkoord gaan van CT omdat ik al een bevestiging van de luchtvaartmaatschappij van de terugvlucht heb ontvangen.
Ik heb GEEN bevestiging per mail ontvangen van CT, bovendien kan ik niet meer in mijn klantgegevens om mijn boeking op te zoeken. Verzoeken om een bevestiging van hetgeen ik geboekt heb, danwel bevestiging van het ontbinden van de overeenkomst wordt niet op ingegaan.
Communicatie met de chat is vrijwel onmogelijk daar er vrijwel geen antwoord op mijn vragen komt maar andere kreten erin gooien.
Ik heb werkelijk geen idee hoe dit gaat aflopen.

  • Algemeen 1
op 31 maart 2022 bestemming: Engeland / Londen, reisperiode: februari 2021

Reis is geannuleerd vanwege de storm op 18 februari 2022. Easyjet heeft kosten ivm plaatsreservering direct teruggestort. Echter boeking via Cheaptickets.nl gedaan. Nog niks teruggestort. Ook niet na aangetekende formele klachtbrief. Zijn blijkbaar niet in staat om te communiceren met Easyjet mbt refund! Gewoon volgende keer direct boeken bij Easyjet!

  • Algemeen 1
op 21 maart 2022 bestemming: Spanje / Barcelona, reisperiode: augustus 2020

Ik wacht al twee jaar op de restitutie van een geannuleerde vlucht. Tot nu toe is een deel uitbetaald. Daarna alleen maar verschuilen achter anderen. Het wordt tijd voor juridische stappen. Jammer dat dat nodig is.

  • Algemeen 5
op 7 maart 2022 bestemming: Spanje, reisperiode: maart 2022

Refund van Vueling wordt niet door Cheaptickets aan mij teruggegeven

  • Algemeen 1
op 27 februari 2022 bestemming: Italië / Venetië, reisperiode: april 2022

Een ticket omboeken kost meer dan 1000 euro, service bestaat uit een chatfunctie, telefoonnummers onbereikbaar, email verwijst weer door naar chat en gaat niet in op wat je schrijft. Oplichterij.

  • Algemeen 1
op 24 februari 2022 bestemming: Verenigde Staten / Las Vegas, reisperiode: juli 2022

Telefonisch niet te bereiken, reageren pas na uren op de chat (nemen gerust 30+ min om je boeking erbij te zoeken) en impliceren dat de telefoonlijnen op dit moment gesloten zijn (en geven later toe dat telefoonlijnen al maanden gesloten zijn en niet open gaan). Inhoudelijk wordt er niet gereageerd op je vragen. Dus heb je een geschil met CheapTickets, ga dan maar inzien dat je tickets niet meer zo cheap zijn!

  • Algemeen 1
op 16 februari 2022 bestemming: Portugal / Santa Maria, reisperiode: mei 2022

Geboekt met Cheap Tickets. Krijg een mailtje met daarin een vluchtwijziging, zelf niet goed gekeken (stom!), maar vluchtdatum blijkt 3 weken verzet te zijn! (meestal gaat het om een vluchttijd, maar dit kan dus ook). Premium pakket, dus wijzigingen moeten kunnen... NEE DUS! er zijn meer dan genoeg tickets beschikbaar op de gewenste data, maar volgens cheap tickets zou zo'n wijziging 'een nieuwe ticket' kopen betekenen. Dus, wijziging kan niet... Annuleren dan maar: premium pakket, dus hoe er kan het zijn.... Heel erg dus; volledige kosten betalen, behalve de administratiekosten van cheap tickets zelf.
O ja... dit alles kost ook nog eens heel veel tijd, een Chat gesprek met een medewerker uit Verwegistan, die de verbinding verbreekt. Chatgeschiedenis gaat daarmee ook meteen verloren. Kortom. Boek NOOIT met Cheap Tickets en als je het doet, zo'n premium pakket heeft geen enkel voordeel.

  • Algemeen 1
op 14 februari 2022 bestemming: Cambodja / AMS, reisperiode: januari 2021

Ticket is geannuleerd, refund zal binnen 3 weken zijn maar is er nog steeds niet. Nu vast in Cambodja en elke dag kost het meer geld voor mijn vriend

  • Algemeen 1
op 9 februari 2022 bestemming: Verenigde Staten / New York, reisperiode: maart 2021

Bizar slechte service, slecht bereikbaar, nooit meer.

  • Algemeen 1
op 6 januari 2022 bestemming: / Canada, reisperiode: juni 2021

Ik wacht al bijna 7 maanden op restitutie van mijn betaald bedrag.

  • Algemeen 1
op 22 december 2021 bestemming: Zwitserland / Zürich, reisperiode: december 2021

Vele uren zoet geweest met annuleren van reis, ook aangetekende brief verstuurd. Nul reactie van dit waardeloze bedrijf. Aanpakken deze oplichters!!

  • Algemeen 1
op 13 december 2021 bestemming: Zuid-Afrika, reisperiode: december 2021

Zuid Afrika is simpelweg geweldig. Probeer er alleen niet te komen met Cheap Tickets.nl Dit stelletje oplichters zal je ticket zo vaak wijzigen als het hun uitkomt en er lijkt niks tegen te doen te zijn. Het is slikken of stikken. Bereiken kun je ze niet, het telefoon nummer wat ANVR opgeeft wordt niet geantwoord. Onze tickets zijn nu al 3x gewijzigd waardoor we 2x binnenlandse vluchten hebben moeten annuleren en wijzigen en de kosten? Helaas, jammer dan. Wegblijven daar, uiteindelijk blijkt maar weer goedkoop wordt duurkoop.

  • Algemeen 1
op 12 december 2021 bestemming: Zuid-Afrika, reisperiode: december 2021

Dit is geen review van de bestemming, maar van Cheaptickets.nl. Zuid-Afrika is fantastisch, daarom gaan we ook vaker terug, maar Cheaptickets zijn oplichters op eenzame hoogte boven de rest. Bij elke handeling wordt je genaaid. Bedragen worden aan de achterkant aangedikt met allerlei vage, onverdiende kosten. Vluchtschema dusdanig aangepast dat we maar liefst 26 uur onderweg zullen zijn. Je krijgt een email met een button om te bevestigen. Klik daar vooral niet op! Want dan is het al zo ver. Je wordt niet doorgelinked naar een pagina met mogelijkheden of zo. Accepteren of slikken - daar moet je het mee doen. Geen andere opties, onmogelijk te bereiken, behalve chatbot. Vluchtschema aanpassen volgens "handige" button? Nu alleen op basis van offerte. Ik houd mijn hart vast. Wat een bende. NOOIT MEER

  • Algemeen 1
op 9 december 2021 bestemming: Portugal / Lissabon, reisperiode: december 2021

Ongelofelijk slechte slechte service bij Cheattickets! Wij boeken bij hen, nemen een annulatieverzekering en nu sturen ze ons reeds weken naar de vluchtmaatschappij die de volgende info verschaft: Your booking I68TPF appears to have been made via a third party intermediary or BOT which are not authorized by Ryanair to use the Ryanair website or app or to offer our flights for sale. NIET BOEKEN VIA CHEATTICKETS!!! Niet zo goedkoop, geen service en lijken ons compleet onbetrouwbaar.

  • Algemeen 1
op 28 september 2021 bestemming: Curaçao, reisperiode: december 2021

4 tickets geprobeerd te boeken bij Cheaptickets.nl voor een reis naar Curacao. Volgens de site ontvang je binnen 24 uur de e-tickets.Na deze 24 uur niets ontvangen dus contact gezocht met Cheaptickets. Na veel onduidelijke informatie werd zonder overleg ineens de volledige boeking geannuleerd. De reden is dat er geen tickets bij de airline beschikbaar waren. Dat was onzin want ik heb hierna direct zelf bij de airline geboekt.
Vervolgens onduidelijkheid over het geld wat teruggestort wordt (volgens mails het volledige bedrag, maar volgens de bijgevoegde nota houden ze boekingskosten en ticket insurance kosten in t.w. 153eur).
Cheaptickets.nl levert echt een hele slechte service;
Communicatie; slecht
Prijs; slecht (bij de airline waren de tickets uiteindelijk goedkoper)
Service; slecht (onduidelijke coomunicatie)
Bereikbaarheid; slecht.

Ik raad het iedereen af om bij Cheaptickets.nl te boeken.

  • Algemeen 1
op 17 september 2021 bestemming: Turkije, reisperiode: augustus 2021

Wij hadden voor ons reis in de zomervakantie tickets geboekt naar turkije via cheaptickets omdat het goedkoop was. nadat wij positief werden getest op corona moest ik onze vlucht annuleren. ik heb heel vaak contact opgezocht met cheaptickets maar dat was onmogelijk. geen gehoor via mails geen telefoonnummer niks. ik had ook contact gehad met onze vliegtuigmaatschappij, die waren bereid het geld terug te betalen maar moest met cheaptickets contact opnemen omdat ik de tickets vandaar had geboekt. na dagen lang te mailen en de reviews te lezen op internet over cheaptickets hadden we de hoop opgegeven en dachten opgelicht te zijn. met onze laatste hoop probeerden we via facebook en twitter contact op te nemen en dat was gelukkig gelukt!! na onze verhaal te doen op twitter kregen we de optie om een nieuwe ticket te krijgen of het geld terug. we kregen het totale refund terug omdat wij voor de vlucht al hadden gemailt dat we corona positief werden getest en ons vlucht moesten annuleren. binnen paar dagen werd ons geld terug gestort. wij zijn dus ondanks de moeilijke communicatie en service toch tevreden!!
mijn tip zoek contact op via twitter en facebook, elke dag heel veel berichten sturen zal vast helpen!!

  • Algemeen 10
op 12 september 2021 bestemming: Australië / Melbourne, reisperiode: november 2020

Reis geannuleerd 11 maanden geleden. Wachten nog steeds op restitutie vanuit cheap tickets. Echter geen enkele reactie, onbereikbaar. triest! Wie doet hier iets aan?

  • Algemeen 1
op 8 september 2021 bestemming: Indonesië, reisperiode: juli 2020

Reis is geannuleerd door Corona, na meerdere malen contact te hebben gehad met Cheap tickets worden we verwezen naar de luchtvaartmaatschappij en geeft Cheaptickets aan niets voor ons te kunnen beteken. Dit terwijl Quatar airlines al de refund heeft bevestigd per mail naar ons, moet Cheaptickets het bedrag aan ons vergoeden, maar naar meerdere mails geven ze niet thuis, we krijgen maar geen reacties. Waardeloos.... Het ergste is dat we ook nog een refund van een andere vliegmaatschappij hebben liggen, reis naar Cuba van november 2020.....ook deze is door Corona geannuleerd. Ook hier reageert Cheaptickets niet op.
We zijn al meer dan 6 maanden bezig...maar Cheaptickets laat niets meer horen. Zelfs een "1" verdienen ze niet voor hun service en beschikbaarheid, waardeloos! Wees echt gewaarschuwd!

  • Algemeen 1
op 30 augustus 2021 bestemming: Portugal / Lissabon, reisperiode: augustus 2021

Plaats nooit een recensie, maar heb geen woorden voor de slechte service van Cheaptickets! (Helemaal geen service) reageren niet op mail, chat of messenger. Advies aan iedereen is NIET BOEKEN VIA CHEAPTICKETS!!! Hoe goedkoop de ticket ook mag zijn, voor service betaal ik wel extra.

  • Algemeen 1
op 27 augustus 2021 bestemming: Spanje, reisperiode: augustus 2021

Wat een bijzonder slecht bedrijf. En dan druk ik het nog netjes uit. Tickets gekocht voor vlucht naar Spanje. geen mailtjes ontvangen over de gekochte vluchten. oké kan 24 uur duren dus maar wachten. Ochtend na het kopen van de tickets, ah de mail.
Oh cheap tickets annuleert de tickets, want cheap tickets had foutieve informatie doorgekregen van de vliegmaatschappij. Oké vervelend. Geld zou binnen 3 dagen retour moeten staan op mijn rekening.
Dan maar nieuwe tickets kopen, en ja hoor zelfde vlucht zelfde alles beschikbaar bij cheaptickets. Maar wacht ah 3 tientjes duurder per ticket.
misschien maar even contact opnemen met cheaptickets over hoe dit kan?
ohja je kan ze niet bellen! alleen mailen of met een chatbot praten. Dan maar bij vliegtickets.nl de zelfde vlucht kopen. kwam uiteindelijk 10 euro duurder uit dan origineel geen probleem. Beste cheaptickets neem je verlies en betaal voortaan lekker zelf het verschil bij, ik had de tickets al gekocht jullie zaten al aan de voorwaarden vast net zoals ik aan de voorwaarden vast zit. Dit laat onbehoorlijk en onbeschoft gedrag zien. voortaan mijn tickets niet meer bij cheaptickets kopen maar bij een ander. (voor de duidelijkheid ze annuleren dus je tickets omdat zij zelf niet de juiste prijs laten zien.)

  • Algemeen 1
op 16 augustus 2021 bestemming: Spanje / Valencia, reisperiode: juni 2021

Vreselijke maatschappij, je kan geen contact met hun opnemen. niemand antwoord op je mails en in de chat krijg je alleen te spreken met een robot.

Ik heb kaartjes gekocht naar Valencia via cheaptickets, met 20kg bagage erbij. Vervolgens stond mijn bagage niet op mijn vliegticket en moest ik in totaal 150 euro betalen voor mijn bagage op het vliegveld.
Ik heb meerdere malen contact proberen op te nemen met het bedrijf, maar ik krijg nooit antwoord op mijn mails.

ik raad cheapticets zeker niet aan, de klantenservice is vreselijk en ze kunnen je vliegtickets niet correct regelen.

  • Algemeen 1
op 30 juli 2021 bestemming: Spanje / Madrid, reisperiode: mei 2020

KLMVliegtickets geboekt via Cheaptickets. Fly drive reis nooit uitgevoerd vanwege Corona, vouchers ontvangen maar tot op heden geen restitutie. Verschillende pogingen ondernomen op allerlei manieren maar wordt aan het aan het lijntje gehouden door zowel KLM als Cheap tickets …..Schandalig!!! Boek dus nooit meer via deze organisatie want je krijgt kat in de zak als het erop aankomt. Zo weer even mijn hart gelucht al helpt het natuurlijk niet.

  • Algemeen 1
op 27 juli 2021 bestemming: Spanje / Málaga, reisperiode: juli 2020

Vliegtickets willen annuleren door oranje reisadvies, maar geen enkele manier om contact te zoeken. Nummer niet in gebruik, geen reactie op mail en/of messenger en ook de chatbot werkt niet.

  • Algemeen 1
op 22 juli 2021 bestemming: Portugal / Porto, reisperiode: april 2019

Zeer,zeer slecht!! Geven geen gehoor, nooit geld terug ontvangen van de door hun geannuleerde reis!

  • Algemeen 1
op 22 juli 2021 bestemming: Spanje / Málaga, reisperiode: september 2020

Kreeg via de chat (Robot Milly) berekening waaruit blijkt dat ikvoor geannuleerde boeking vliegtickets, € 125,-- terug krijg voor 2 tickets die samen € 343,94 hebben gekost. Dit zou via email bevestigd worden. Geen email ontvangen en geen geld terug.

  • Algemeen 1
op 7 juli 2021 bestemming: Australië / Melbourne, reisperiode: oktober 2020

Gecancelled vanwege corana. Tot op de dag van vandaag helemaal niets van hen vernomen. Ondanks diverse mailtjes.

  • Algemeen 1
op 6 juli 2021 bestemming: Zuid-Afrika / Kaapstad, reisperiode: juli 2020

Niet te begrijpen waarom deze organisatie nog bestaat. Onbereikbaar, geen duidelijke informatie, onbereikbaar en had ik al gezegd dat ze onbereikbaar zijn? Kan fluiten naar me geld.

  • Algemeen 1
op 17 juni 2021 bestemming: Canada / Toronto, reisperiode: juni 2020

CheapTickets.nl is heel slecht
Slechte service
Slecht contact
Slechte prijs
Slechte kwaliteit

  • Algemeen 1
op 10 juni 2021 bestemming: Verenigde Staten, reisperiode: mei 2019

Geld betaald, geen reis kunnen maken vanwege covid. Willen graag ons geld terug 1200 euro. Niet meer te bereiken!!!! Schandalig!!!!

  • Algemeen 1
op 4 juni 2021 bestemming: Verenigde Staten / New York, reisperiode: april 2020

Cheaptickets.nl reageert niet is niet bereikbaar. Houdt het betaalde geld vast! Na 15 maanden nog steeds geen reis of geld of überhaupt reactie. NOOIT MEER BOEKEN ALDAAR!!!

  • Algemeen 1
op 3 juni 2021 bestemming: India / New Delhi, reisperiode: april 2020

September 2019 hebben we 2 tickets gekocht voor New Delhi in India via Cheapticket die voor ons boekte bij Swiss Air en Lufthansa Vanwege Corona ging die reis die vanuit Brussel op 17 april 2020 zou gaan natuurlijk niet door. Vanaf dat moment paar standaardmails van Cheapticket ontvangen over restitutie, wij hoefden niets te doen zou geregeld worden. Tot op heden ( juni 2021!!!) ondanks vele verzoeken niets gehoord.
Grote schande en pure diefstal, Geen enkele organisatie weet raad, chat, mail, facebook, alles geprobeerd zonder enig resultaat.
Lufthansa gaaft an de het geld bij Cheapticket is maar zij reageren nergens op.

  • Algemeen 1
op 19 april 2021 bestemming: Costa Rica, reisperiode: mei 2020

Geen hulp bij refund voor geannuleerde tickets ikv corona . Zoek het zelf maar uit met de viegtuigmaatschappij is hun devies......maatschappij stuurt je terug naar boeking agent, zijnde cheaptickets.....

  • Algemeen 1
op 16 april 2021 bestemming: Verenigde Staten / Atlanta, reisperiode: april 2020

Slechte klantenservice, en wouden mijn geld maar niet terug geven, en ze beleven maar met het verhaal dat ik geen recht had op mikn geld, en volgens het luchtmaatschappij wel. Uiteindelijk heb il het terug gekregen maar niet het volledige bedrag. Ze zijn niet bereikbaar en de medewerkers die via messenger chatten zijn vreselijk en oneerlijk. Ik boek NOOOIT meer een reis met cheaptickets

  • Algemeen 1
op 9 april 2021 bestemming: / Monrovia, reisperiode: september 2020

Vlucht werd geannuleerd door Corona. Cheaptickets heeft de terugbetaling al ontvangen van de luchtvaartmaatschappij, heeft ook al meermaals beloofd dat het geld snel zal doorgestuurd worden naar mijn rekening, maar doet dat niet! Met allerhande excuses (altijd iemand anders fout) blijven ze mijn geld vasthouden. Pure oplichterij!!!

  • Algemeen 1
op 7 april 2021 bestemming: Italië / Venetië, reisperiode: maart 2020

Niet doorgegaan nu nog steeds geen geld terug. Oplichters

  • Algemeen 1
op 27 maart 2021 bestemming: Portugal / Porto, reisperiode: augustus 2020

Onze vlucht werd geannuleerd vanwege corona. Snappen we. Wij hadden al voor corona geboekt. Begin januari 2020. Tot op de dag van vandaag hebben wij ons geld nog steeds niet terug. We krijgen geen contact met ze. Vanuit een computer krijg je steeds hetzelfde antwoord. Zowel bij de mail als de chat.
We weten dat Tapair al over is gegaan tot betaling. Ik hoop dat cheap ticket dit ook gaat doen naar ons toe.

  • Algemeen 1
op 16 maart 2021 bestemming: Peru / Lima, reisperiode: juni 2020

De reis ging niet door vanwege Corona. Dat snappen wij natuurlijk. Wij hebben echter nog steeds ons geld niet terug. Wanneer komt dit????

  • Algemeen 1
op 5 maart 2021 bestemming: Spanje / Madrid, reisperiode: april 2019

In september 20129 boekte ik via Cheap tickets een retourvlucht Madrid Sevilla voor €302,-. Door de uitbraak van corona werden de vluchten gecancelled. Daarna werd mij in talloze mails verzocht geen contact op te nemen want ik zou na verloop van tijd zelf benaderd worden. Toen dat na maanden wachten niet gebeurde, diende ik zelf een refund aanvraag in. Begin maart 2021, ruim anderhalf jaar na de boekingsdatum, krijg ik bericht dat ik van de door mij betaalde € 302,- een vergoeding krijg van € 78,- De overige € 224,- worden in rekening gebracht als kosten voor bagage, verzekering, diversen en 'AppBoundProduct. De tickets bleken dus verzekerd te zijn maar nu het fout ging, stort men gewoon de betaalde premie terug i.p.v. datgene te vergoeden waarvoor ik mij verzekerd denk te hebben. Mijn advied: GA NOOIT IN ZEE MET CHEAP TICKETS want het enige wat er goedkoop aan is, is de handelswijze. Verder vind ik het pure oplichterij om mensen te laten betalen voor diensten die nooit geleverd zijn.

  • Algemeen 1
op 3 maart 2021 bestemming: Verenigde Staten / Las Vegas, reisperiode: oktober 2020

Zeer slechte ervaring! Ik heb januari 2020 een reis geboekt naar Las Vegas voor oktober 2020. Zo als bekend heeft Corona roet in het eten gegooid. Nu probeer ik al maanden restitutie te ontvangen, eerst was er geen communicatie vanuit cheaptickets, geen informatie vanuit cheaptickets wat ik kon doen en geen enkele reactie op mijn mailtjes.
Na klagen op social media werd er via facebook contact opgenomen en werd toegezegd dat alles binnen enkele weken opgelost zou worden.
Nu, maanden later, heb ik nog steeds niets ontvangen ondanks een toezegging via een mailtje van 08 februari jongstleden dat alles binnen 10 werkdagen op mijn rekening zou staan.
Ik probeer nu dus weer in contact te komen met cheaptickets, maar als ik inlog via de website van cheaptickets wordt aangegeven dat mijn zaak gesloten is en kan ik hierover niet meer chatten via de website, terwijl dit toch door cheaptickets wordt geadviseerd.....🤔
Ik begrijp dat cheaptickets in een lastige situatie zit en druk is, maar ik heb genoeg ruimte/tijd gegeven. Ik word hier duidelijk aan het lijntje gehouden zoals met vele anderen wordt gedaan.
CheapTickets.nl: neem je verantwoordelijkheid en kom gewoon je toezeggingen na!

  • Algemeen 1
op 2 maart 2021 bestemming: , reisperiode: november 2020

Ivm covid de reis geannuleerd, tot op heden nooit een cent retour gekregen. Cheaptickets is niet te bereiken, niet via mail, chat of telefoon. Eindelijk een mail dat je het moet regelen via de vliegmaatschappij, dat deze de refund regelt, maar deze vliegmaatschappij (Lufthansa) geeft aan geen refunds te doen als je geboekt hebt via een online agent. Cheap tickets geeft geen sjoege, onbetrouwbaar. Ongeloofelijk dat ze hiermee weg komen. Nooit meer boeken via CheapTickets !

  • Algemeen 1
op 15 februari 2021 bestemming: Griekenland / Athene, reisperiode: mei 2020

Ivm covid geannuleerd, tot op heden nooit een cent retour gekregen. Cheaptickets scheept je af dat je het zelf moet uitzoeken met de luchtvaart maats. Ik wil gewoon MIJN GELD terug voor een niet geleverde dienst. Cheaptickets is een onbetrouwbare organisatie waar je geen zaken mee moet doen! Zijn niet te bereiken, alleen via chat robots waar je niets aan hebt. Het enige wat je krijgt is een flutmailtje van 26 aug 2020. Waarin ik zelf het met de vliegmaatschappij moet regelen. Makkelijk geld verdienen zo. De betreffende vliegmaatschappij heeft zo snel mogelijk de klant gegevens gewist zodat je niet meer bekend bent en dus niets kan indienen. Ik verwacht en eis dat Cheaptickets binnen 30 dagen contact opneemt en MIJN GLED geld terugstort.

  • Algemeen 1
op 12 februari 2021 bestemming: Oostenrijk / Wenen, reisperiode: december 2020

Cheaptickets restitueert nog niet het bedrag van de geboekte bagage van 76 euro om reden dat dat 'non refundable' zou zijn, maar dat is onjuist, want KLM heeft bevestigd dat dit wel zal worden gerestitueerd maar dat het nog niet is aangevraagd.

  • Algemeen 1
op 11 februari 2021 bestemming: Marokko / Marrakech, reisperiode: mei 2020

Verzoek voor restitutie ingediend ivm Corona-annulering. Nooit meer iets gehoord. Boek nooit bij Cheap Tickets

  • Algemeen 1
op 5 februari 2021 bestemming: Spanje / Málaga, reisperiode: mei 2020

Vlucht werd ivm Corona geannuleerd, niks aan te doen. Vlucht zou uitgevoerd worden door Vueling, geboekt via Cheaptickets. Toen bij Vueling aangegeven dat ik ons geld terug wilde, via een formulier. Daarna niks meer gehoor van Vueling en er is ook geen contact mee te krijgen.
Na verloop van tijd contact opgenomen met Cheaptickets die direct toegaven dat het hun verantwoording is om het met ons af te handelen, het zou maximaal 3 maanden duren.
Wij zijn nu al 9 maanden verder en wij horen alleen maar, uw geld komt eraan hou je rekening maar in de gaten. De vlucht was in mei 2020.
En als je al iemand spreekt dan interesseert het ze ook heel weinig en is het voor hun ook heel vervelend.

  • Algemeen 1
op 3 februari 2021 bestemming: Nepal / Kathmandu, reisperiode: oktober 2020

Cheaptickets betaalde de restitutie nav annulering door vliegmaatschappij op tijd terug. Netjes!!

  • Algemeen 10
op 3 februari 2021 bestemming: Griekenland / Athene, reisperiode: maart 2020

Via Cheptickets vlucht geboekt naar Athene op 31 maart 2020. Vlucht echter gecancelled. Via Ryanair aanvraagformulier ingevuld voor terugbetaling .Kreeg bevestiging van mijn aanvraag op 29 mei 2020. Daarna niets meer gehoord. Kan ook niet op aanvraagformulier reageren.

  • Algemeen 1
op 1 februari 2021 bestemming: Griekenland / Athene, reisperiode: juli 2020

Ticket geannulleerd door vliegmaatschappij (Aegean). 8 maanden moeten mailen en chatten voordat ik een terugbetaling ontving, die minder dan de helft van het betaalde bedrag was en betrekking had op een verkeerd document. Nu alweer 2 weken aan het proberen de rest (€ 190) te krijgen. Ik krijg nu al 9 maanden niet terzake doende of standaard mails, je kunt niet bellen, in chats kun je niet communiceren over wat je wilt. Ze doen er alles aan om het erbij te laten en je geld achter te laten. Dieven zijn het. Wat een slecht bedrijf

  • Algemeen 1
op 25 januari 2021 bestemming: Bonaire, reisperiode: januari 2019

Ik zal nooit meer bij Cheap tickets boeken. Reden: wanneer je een probleem hebt dan krijg je een computer om mee te chatten(Travis). Ook op maandagochtend 10 uur. Je kunt geen andere vraag stellen dan wat standaard is in geprogrammeerd. Je komt tot grote frustratie dus ook niet verder.

  • Algemeen 1
op 12 januari 2021 bestemming: Spanje, reisperiode: juli 2019

Reis is geannuleerd, en geen geld terug! Cheaptickets geeft niet thuis en werkt in geen enkele vorm mee. Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Geld kwijt

  • Algemeen 1
op 11 januari 2021 bestemming: Canada / Torobto, reisperiode: augustus 2020

Transat annuleert in juni ivm Covid. Na 7 maanden nog steeds geen restitutie.
Contact opgenomen met Transatlantische. Deze gaan accordeon met voucher. Echter: hier wil Cheaptickets niet aan mee werken.....
Snapt u het nog?!

  • Algemeen 1
op 11 januari 2021 bestemming: Oostenrijk / Innsbruck, reisperiode: maart 2020

In dec 2019 een ticket gekocht via Cheaptickets naar Oostenrijk vanaf Bangkok CHNL-16554925 . Heeeeel veel e-mails verzonden naar Cheaptickets en gebeld met Luftansa. Luftansa stuurt ons naar Cheaptickets en terecht! Tot op heden nog geen cent ontvangen. Ook 4 tickets van Chiang Mai naar Bangkok gekocht CHNL-17486641 maar daar ook geen cent van terug gehad. Ik ben zo teleurgesteld :-(

  • Algemeen 1
op 9 januari 2021 bestemming: Verenigde Staten, reisperiode: juli 2020

Reis is geannuleerd. Helaas hebben we tot op heden geen geld terug ontvangen. Ook is cheap tickets niet bereikbaar.

  • Algemeen 1
op 8 januari 2021 bestemming: Vietnam / gouda, reisperiode: augustus 2020

December 2019 5 tickets bij Emirates via cheaptickets geboekt naar Vietnam. kosten 3800, met stoelreserveringen. Door Emirates geannuleerd. Ik heb elke maand vanaf maart 2020 een mail gestuurd, soms netjes, soms vervelend. Ook met Emirates zelf gebeld, en dat in de mail naar cheaptickets gezet. Uiteindelijk in november 2020 mijn tickets terug gehad maar niet de betaling van mijn stoelreserveringen. Moeten ze apart aanvragen... dus maar weer in de mail.. vandaag de betaling van mijn stoelreserveringen terug gehad. het volledige bedrag en zelfs geen reservering/dossier kosten. Tot op de cent alles terug.
Advies: elke maand mailen, zelf bellen met vliegmaatschappij en een gezonde dosis geduld!! Succes!

  • Algemeen 5
op 5 januari 2021 bestemming: Turkije / Istanbul, reisperiode: december 2020

Tot 2 keer toe reis gecanceled. Het enige wat je dan van Cheaptickets krijgt is automatische emails. Via telefoon en chat onbereikbaar. Dan maar rechtstreeks contact opgenomen met de luchtvaartmaatschappij met een telefoonkosten van ruim 160 euro. Zeer slechte ervaring met onverantwoorde en uiters onprofessionele houding van Cheaptickets. Dat eigenlijk niet zo cheap is. Ik zal nooit meer via hen een reis boeken.

  • Algemeen 1
op 31 december 2020 bestemming: Thailand / hatyai, reisperiode: april 2020

Reis ging niet door geen geld terug

  • Algemeen 1
op 17 december 2020 bestemming: Vietnam / Ho Chi Minhstad, reisperiode: november 2020

Dit cijfer is al te hoog, helaas zijn negatieve cijfers niet mogelijk. Via Cheaptickets een vlucht met Qatar Airways, business class, geboekt naar Vietnam. Ik moest hier voor mijn werk zijn. Op uitgerekend mijn verjaardag ontvang ik van QA een email dat de vlucht is geannuleerd en wat ik wilde. Ik heb de optie geld terug gekozen. Ruim twee weken later wordt Cheaptricks wakker. En zoals anderen ook al aangaven, men houdt de boot af en verwijst naar de luchtvaartmij. Na de 60 dagen QA een email gestuurd met de vraag waar het geld bleef. Deze verwees mij terug naar Cheaptricks. Ik heb Ct erop gewezen dat ik geen fan ben van het spelletje "Kastje naar de muur" en dus mijn geld terug wilde. Ct kan het gewoon betalen want zij vangen het tenslotte van QA. Wonder boven wonder had ik binnen een uur een afrekening en een paar dagen later mijn geld minus 80 euro voor agn non-refundable kosten. Kosten die je worden opgedrongen en waarvoor, door de annulering, geen diensten worden geleverd. ACM zegt dat ik al het geld terug moet krijgen dus er is een klacht gedeponeert bij ACM. Verder zal een procedure worden opgestart bij de geschillencommissie. Verder overwegen wij nog aangifte te doen van oplichting. Partijen als Cheaptricks moeten door de regering van de markt worden gehaald. Ze hebben jarenlang geld verdient aan de verkoop van tickets en nu gaat het ineens even slecht, jammer dan, dat heet ondernemersrisico.

  • Algemeen 1
op 11 december 2020 bestemming: Portugal / Porto, reisperiode: augustus 2020

Reis geannuleerd door TAP vanwege Corona en cheaptickets doet werkelijk niets dan standaard mail sturen. BOEK nooit maar dan ook NOOIT via cheaptickets. Loze beloftes en ZEER ZEER SLECHTE communicatie. Geen communicatie

  • Algemeen 1
op 8 december 2020 bestemming: Spanje / Marbella, reisperiode: juli 2020

Ivm corona is de vlucht niet doorgegaan. Jammer!, maar wat echt jammer is dat cheaptickets niets voor je doet. Ze zijn in geen enkele vorm
Bereikbaar en als er dan een berichtje komt is het vooral afschuiven naar een ander. Wel geld verdienen aan de boeking, maar fatsoenlijke afhandeling ho maar. Ik zal nooit meer bij cheaptickets boeken.

  • Algemeen 1
op 7 december 2020 bestemming: Sri Lanka / Colombo, reisperiode: augustus 2020

De vliegtrip bestond uit 4 delen (overstap), na vele wijzigingen in zowel datum als tijd werd ineens een van de 4 trajecten niet meer uitgevoerd. Ik weet niet hoe ver het lopen is van Abu Dhabi naar Sri Lanka , maar daar hebben ze bij Cheaptickets.nl lak aan. In een van de zeer zeldzame contactmomenten (ik heb gelijk een staatslot gekocht) wordt verwezen naar de airline en je raadt het al, die verwijzen weer nar Cheaptickets als verkoper.

  • Algemeen 1
op 3 december 2020 bestemming: Spanje / Alicante, reisperiode: juni 2020

Reis geboekt via Cheaptickets, nu door corona het geen doorgang heeft gehad wachten we nog steeds op teruggave maar Cheaptickets doet hier eigenlijk niets voor en verwijst door naar Vueling en daar moeten we nu onze centen zien te krijgen. Kort gezegd; ze verdienen graag aan je maar zijn niet thuis als er problemen zijn! Echte afrader dus.... wees op je hoede!

  • Algemeen 1
op 25 november 2020 bestemming: Nederland / Amsterdam, reisperiode: november 2020

Wegens mantelzorg moest ik mijn ticket qua datum wijzigen. Kreeg vlot een mail dat de kosten € 50 zouden kosten en dat het noodzakelijk was om een en ander telefonisch af te handelen. Dat telefoonnummer heb ik dagelijks en tien keer per dag gebeld en kreeg telkens de tekst "dit nummer is niet bereikbaar probeert U het later nog een keer". Nog een mail gestuurd en geen antwoord.
Nu maar een ticket rechtstreeks bij KLM gekocht. U heeft mijn probleem keurig over de datum getild waardoor U fijn het geld kunt opstrijken. Hetzelfde gebeurde met World-ticketcenter die me zelfs geen E-ticket stuurde waardoor ik gedwongen was een nieuwe ticket op de luchthaven te kopen. Ik krijg het idee dat de ticketfirma's een slaatje slaan uit de corona-periode.

  • Algemeen 1
op 20 november 2020 bestemming: Spanje / Málaga, reisperiode: mei 2020

Vlucht geboekt via Cheap tickets met Transavia. Gecanceld wegens corona oké. Maar hoewel Cheap tickets ons bevestigd heeft dat het geld retour zou komen uiterlijk sept 2020 en Transavia al geld terugbetaald heeft weigert Cheap Tickets het geld aan ons over te maken. Schandalig.

  • Algemeen 1
op 13 november 2020 bestemming: Verenigde Staten / New York, reisperiode: mei 2020

Cheaptickets is niet eens 1 cijfer waard. Voor in mei een vakantie geboekt naar New York. Tot heden niets gehoord en geen geld terug gekregen.

  • Algemeen 1
op 8 november 2020 bestemming: Portugal / Madeira, reisperiode: maart 2020

Icm Corona is reis geannuleerd tot op heden geen contact met ze kunnen kringen, anders dan af en toe een automatisch gegenereerde mail dat het nog wel even kan duren. niet acceptabel, weet zelfs niet of ik voucher of geld terug krijg

  • Algemeen 1
op 6 november 2020 bestemming: Kroatië, reisperiode: september 2020

Door corona ging de reis niet door. Wat zijn jullie een stelletje oplichters! Niks krijg ik terug van mijn ticket

  • Algemeen 1
op 6 november 2020 bestemming: Vietnam / not, reisperiode: maart 2020

In maart 2020 is mijn vlucht geannuleerd waarvan ik het geld nog steeds niet heb terug gezien. Ettelijke emails verstuurd, veel robot replies gekregen en nu heb ik persoonlijk contact met iemand die dezelfde inhoud schrijft als die robots. Ik heb de uitleg gelezen van Cheaptickets maar hoe kan het toch dat die luchtvaart maatschappijen geen geld kunnen uitkeren. Hebben ze geen geld? Willen ze het niet? Geen idee maar het ontzet me enorm.

  • Algemeen 1
op 5 november 2020 bestemming: Frankrijk, reisperiode: mei 2020

NOOIT bij Cheaptickets boeken. Meeste slechte service ooit. Vanaf begin mei geprobeerd een vlucht om te boeken (10 min na boeking, foutje gemaakt) 3 maanden lang geen contact gekregen.

Nu 6 maanden later mail ontvangen dat ik mijn geld terug krijg, maar lang niet alles. Ze houden 30% in.

Het zijn oplichters, ik raad het iedereen af om hier te boeken!

  • Algemeen 10
op 2 november 2020 bestemming: Spanje / Alicante, reisperiode: april 2020

Reis eheeft niet plaatsgevonden ivm Covid.

Terugbetalen duurt nu al een maand of 7 en Cheaptickets is niet bereikbaar per telefoon. Per mail en messenger antwoord men niet duidelijk. Vage tent hoor, nooit mee boeken!

  • Algemeen 1
op 28 oktober 2020 bestemming: Nederland / Rotterdam, reisperiode: april 2019

Mijn vriendin uit Venezuela zou op 11 april vanuit Caracas naar Amsterdam vliegen. Door Corona werd reis geannuleerd.
Betaald al in januari 2019.
Tot op heden drie nietszeggende mailtjes ontvangen waarin men mede deelt dat terugbetaling via Airline wordt aangevraagd.
Via Facebook messenger paar keer contact gehad, zelfde vage antwoorden: we wachten op terugbetaling, dan pas kunnen we u terug betalen.
Er is nergens na te gaan of men wel terugbetaling heeft aangevraagd, dat moet je maar van ze aannemen.
Zeer, zeer slechte afhandeling, totaal geen service.
Dat dit in het begin zo gaat snap ik nog maar inmiddels zijn we in mijn geval al vanaf maart aan het wachten dus ruim 8 maanden!
Schandalig, nooit meer Cheap Tickets!

  • Algemeen 1
op 27 oktober 2020 bestemming: Portugal / Porto, reisperiode: maart 2020

Reis heeft nooit plaats kunnen vinden door Corona. Kunnen zij ook niks aan doen. MAAR Ik wacht nu al 6 maanden op mijn refund. Er is GEEN contact mogelijk met dit bedrijf. Hebben geen telefoonnummer!!! Mailen werkt ook niet. Waardeloos bedrijf dus die zich nu kapot moet schamen voor hun klantenservice. O maar er is GEEN klantenservice. Uberhaubt zelfs geen service. Mensen, geloof die positieve reviews NIET! Die zijn nep. Waarschijnlijk door hun eigen bot geplaatst. Dit is een waardeloos bedrijf waar je GEEN zaken mee moet doen. NOOIT NIET !

  • Algemeen 1
op 20 oktober 2020 bestemming: Thailand / Bangkok, reisperiode: april 2020

Door Copvid nog steeds geld niet terug
De klacht
Ik heb de reis voor mijn vriendin betaald. Helaas is de vlucht gecancelled vanwege Carona. Voucher gekregen echter wil ik graag mijn geld terug. Cheaptickets is niet thuis schuift alles af op de KLM en de KLM zegt dat Cheaptickets contact moet opnemen met hun. Van kastje naar de muur wordt je gestuurd. Eeerst per mail... nu al 2 maanden geleden. Per Messenger wordt je ook niet geholpen.

  • Algemeen 1
op 18 oktober 2020 bestemming: Verenigde Staten / Boston, reisperiode: april 2019

Ruim 4000 euro betaald aan cheaptickets voor onze gezinsreis in april en ruim 6 maanden na annulering van de vlucht nog geen refund ontvangen, alleen standaardmails als antwoord op onze vragen of verwijzingen naar luchtvaartmaatschappij die al een maand geleden heeft aangegeven het geld overgemaakt te hebben naar Cheaptickets. Ben nu genoodzaakt om incasso/juridische procedure op te starten.

  • Algemeen 1
op 7 oktober 2020 bestemming: Verenigde Arabische Emiraten / Dubai, reisperiode: augustus 2020

Geen informatie ontvangen van cheaptickets dat vliegen vanaf Brussel niet toegestaan was en daarna niets voor je willen betekenen.

  • Algemeen 1
op 6 oktober 2020 bestemming: Verenigde Staten / Californië, reisperiode: mei 2020

Net zoals zoveel gedupeerden alleen maar standaard e-mailberichten dat ze alle moeite doen om het geld terug te krijgen van de luchtvaartmaatschappij. In ons geval SAS, een vlucht die ruim 5 maanden geleden is geannuleerd. Hoe lang moeten we nog wachten?

  • Algemeen 1
op 4 oktober 2020 bestemming: Mexico / Cancún, reisperiode: juli 2020

Schandalig! Dieven! Massaal overslaan deze boevenbende! BOYCOT!
Lang gespaard voor deze vakantie, met heel het gezin, tickets geboekt bij Cheaptickets (bijna 3000 euro) Covid tijd dus vluchten geannuleerd, kan niemand iets aan doen.
Heb 2x standaard bericht gehad, dat ze zaten te wachten op refund van de Airliner. KLM zelf gebeld deze vertelde dat zij alles gelijk terug betaald hebben. Is dus gewoon in bezit cheaptickets!!
Cheaptickets maakt zich inderdaad schuldig aan diefstal. Denk dat we ons zullen moeten verenigen, anders zien we onze euro’s nooit meer terug ben ik bang.

  • Algemeen 1
op 4 oktober 2020 bestemming: Indonesië, reisperiode: augustus 2020

Reis geannuleerd, geen euro terug gezien, zijn onbereikbaar. Terwijl vliegmaatschappij dat we recht hebben op volledige bedrag. Schandalige partij. Nooit van mijn leven nog via cheaptickets.

  • Algemeen 1
op 2 oktober 2020 bestemming: Verenigde Staten, reisperiode: maart 2019

Mijn vlucht is geanulleerd door de corona.
Een vlucht van bijna 800euro , hiervan heb ik nog steeds geen euro terug gezien van cheaptickets.
Ik heb ondertussen van KLM een deel van mijn geld in vouchers gekregen, de rest van het geld dat ik van cheaptickets zou moeten terug krijgen word na maanden mails sturen doodleuk op geantwoord 'dit word niet terug betaald door ons , sorry voor het ongemak '
Slechtste maatschappij ooit!! Nooit zal ik nog via cheaptickets boeken , ik boek nog liever een vlucht bij een betrouwbare maatschappij voor het dubbele van de prijs !!

  • Algemeen 1
op 22 september 2020 bestemming: Frankrijk / Nice, reisperiode: oktober 2020

Vlucht geannuleerd. Kom kan niets doen en cheaptickets wil nu doen. zijn niet bereikbaar, reageren na weken op mail met standaard onbruikbaar antwoord. Het is schandalig!

  • Algemeen 1
op 16 september 2020 bestemming: Portugal / Carvoeiro, reisperiode: september 2020

Ruimbagage bijgeboekt via Cheaptickets, maar na online inchecken via Ryanair de bevestiging van die ruimbagage nergens terug te vinden. Ook niet na contact met Ryanair: de extra ruimbagage zit er niet bij. Dus net via Ryanair opnieuw ruimbagage bijgeboekt, dus al 2x betaald voor dezelfde koffer. Cheaptickets via Facebook, de belabberde chatbox en email benaderd.

  • Algemeen 1
op 12 september 2020 bestemming: Marokko / Fčs, reisperiode: april 2020

Hadden voor in de maand april jl. een trip naar Marokko geboekt via CheapTickets. Begrijpelijkerwijs kon deze reis niet doorgaan vanwege corona. Wat niet te begrijpen valt is dat CheapTickets de betaling niet terugboekt, telefonisch niet bereikbaar is, niet reageert op mails en zelfs niet op de aangetekende brief die wij 4 weken geleden stuurden. CheapTickets doet net alsof het probleem niet bestaat, en wij evenmin. Na zovele maanden nog geen enkele reactie geven is ronduit ongehoord. Deze organisatie heeft zich van haar allerslechtste kant laten zien. Ons rest helaas niets anders dan een incassobureau in te schakelen. Zeer betreurenswaardig, en een waarschuwing voor iedere consument in Nederland.

  • Algemeen 1
op 12 september 2020 bestemming: Verenigde Staten / San Francisco, reisperiode: juli 2020

We zouden met het gezin met Unites naar San Francisco vliegen op 12 juli. 10 dagen van te voren werd de vlucht geannuleerd. De hele communicatie vanuit Cheaptickets is klachtwaardig. Wij hebben maar afgewacht omdat bellen en mailen geen enkele reactie gaf. En maandag, bijna 2 maanden later kregen wij bericht dat geld van United binnen was. Donderdag stond het op onze rekening. Ofwel: het komt goed uiteindelijk, maar vergt veel van je geduld! Succes allemaal!

  • Algemeen 3
op 8 september 2020 bestemming: Spanje / Ibiza, reisperiode: juli 2020

Ik heb voor bagage boeken 90 euro betaald. Cheap tickets stuurt de voucher NIET door naar Ryan Air waaraan ik weer moest betalen. Heel slecht want cheap tickets geeft niet thuis

  • Algemeen 2
op 1 september 2020 bestemming: Portugal / Lissabon, reisperiode: september 2020

Transavia geeft vraagt, omdat ze de vlucht niet uitvoeren, wat we willen. we vragen refund. Transavia geeft aan de refund te hebben uitbetaald aan Cheaptickets op 7 augustus 2020. U raad het al, cheaptickets reageert niet op mail en we hebben de refund nog niet van hen mogen ontvangen. Slechte zaak, feitelijk gewoon oplichting.

  • Algemeen 1
op 1 september 2020 bestemming: Thailand / Nongbua Lamphu, reisperiode: januari 2020

Wegens overlijden van moeder in januari reis moeten annuleren (voor Corona crisis dus). Tot op heden (september 2020) heeft Cheaptickets nog steeds geen refund aangevraagd bij de vliegmaatschappij.

Wat een waardeloos bedrijf. MAAK AUB GEEN GEBRUIK VAN DE DIENSTEN VAN DIT BEDRIJF WANT JE WORDT GENAAID WAAR JE BIJ STAAT

  • Algemeen 1
op 1 september 2020 bestemming: Italië / Sardinië, reisperiode: april 2020

De reis met Transavia via cheaptickets werd 24 april geannuleerd. Tot op vandaag de dag nog niks v cheaptickets vernomen.Ruim 4 maanden verder.

  • Algemeen 1
op 30 augustus 2020 bestemming: Indonesië / Bali, reisperiode: augustus 2020

Probeer al maanden ticket om te zetten of een voucher te krijgen. Vlucht was naar Bali terwijl Bali tot eind jaar gesloten is voor buitenlandse toeristen. Vlucht was op maandag 17 aug en op vrijdag 14 aug eindelijk reactie dat ze het zouden proberen bij vliegmaatschappij. Nu twee weken later hoor ik niets meer. Ik begrijp niet dat CheapTickets zich niet schaamt. Wat een slechte performance. Ik raad niemand aan te boeken bij CheapTickets!

  • Algemeen 1
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Volgende