Schrijf een ervaring over CheapTickets.nl en maak kans op mooie prijzen!

Ervaringen CheapTickets.nl

Pagina 1 van 3 met 256 resultaten

op 3 maart 2021 bestemming: Verenigde Staten / Las Vegas, reisperiode: oktober 2020

Zeer slechte ervaring! Ik heb januari 2020 een reis geboekt naar Las Vegas voor oktober 2020. Zo als bekend heeft Corona roet in het eten gegooid. Nu probeer ik al maanden restitutie te ontvangen, eerst was er geen communicatie vanuit cheaptickets, geen informatie vanuit cheaptickets wat ik kon doen en geen enkele reactie op mijn mailtjes.
Na klagen op social media werd er via facebook contact opgenomen en werd toegezegd dat alles binnen enkele weken opgelost zou worden.
Nu, maanden later, heb ik nog steeds niets ontvangen ondanks een toezegging via een mailtje van 08 februari jongstleden dat alles binnen 10 werkdagen op mijn rekening zou staan.
Ik probeer nu dus weer in contact te komen met cheaptickets, maar als ik inlog via de website van cheaptickets wordt aangegeven dat mijn zaak gesloten is en kan ik hierover niet meer chatten via de website, terwijl dit toch door cheaptickets wordt geadviseerd.....🤔
Ik begrijp dat cheaptickets in een lastige situatie zit en druk is, maar ik heb genoeg ruimte/tijd gegeven. Ik word hier duidelijk aan het lijntje gehouden zoals met vele anderen wordt gedaan.
CheapTickets.nl: neem je verantwoordelijkheid en kom gewoon je toezeggingen na!

  • Algemeen 1
op 2 maart 2021 bestemming: , reisperiode: november 2020

Ivm covid de reis geannuleerd, tot op heden nooit een cent retour gekregen. Cheaptickets is niet te bereiken, niet via mail, chat of telefoon. Eindelijk een mail dat je het moet regelen via de vliegmaatschappij, dat deze de refund regelt, maar deze vliegmaatschappij (Lufthansa) geeft aan geen refunds te doen als je geboekt hebt via een online agent. Cheap tickets geeft geen sjoege, onbetrouwbaar. Ongeloofelijk dat ze hiermee weg komen. Nooit meer boeken via CheapTickets !

  • Algemeen 1




op 15 februari 2021 bestemming: Griekenland / Athene, reisperiode: mei 2020

Ivm covid geannuleerd, tot op heden nooit een cent retour gekregen. Cheaptickets scheept je af dat je het zelf moet uitzoeken met de luchtvaart maats. Ik wil gewoon MIJN GELD terug voor een niet geleverde dienst. Cheaptickets is een onbetrouwbare organisatie waar je geen zaken mee moet doen! Zijn niet te bereiken, alleen via chat robots waar je niets aan hebt. Het enige wat je krijgt is een flutmailtje van 26 aug 2020. Waarin ik zelf het met de vliegmaatschappij moet regelen. Makkelijk geld verdienen zo. De betreffende vliegmaatschappij heeft zo snel mogelijk de klant gegevens gewist zodat je niet meer bekend bent en dus niets kan indienen. Ik verwacht en eis dat Cheaptickets binnen 30 dagen contact opneemt en MIJN GLED geld terugstort.

  • Algemeen 1
op 12 februari 2021 bestemming: Oostenrijk / Wenen, reisperiode: december 2020

Cheaptickets restitueert nog niet het bedrag van de geboekte bagage van 76 euro om reden dat dat 'non refundable' zou zijn, maar dat is onjuist, want KLM heeft bevestigd dat dit wel zal worden gerestitueerd maar dat het nog niet is aangevraagd.

  • Algemeen 1
op 11 februari 2021 bestemming: Marokko / Marrakech, reisperiode: mei 2020

Verzoek voor restitutie ingediend ivm Corona-annulering. Nooit meer iets gehoord. Boek nooit bij Cheap Tickets

  • Algemeen 1
op 5 februari 2021 bestemming: Spanje / MŠlaga, reisperiode: mei 2020

Vlucht werd ivm Corona geannuleerd, niks aan te doen. Vlucht zou uitgevoerd worden door Vueling, geboekt via Cheaptickets. Toen bij Vueling aangegeven dat ik ons geld terug wilde, via een formulier. Daarna niks meer gehoor van Vueling en er is ook geen contact mee te krijgen.
Na verloop van tijd contact opgenomen met Cheaptickets die direct toegaven dat het hun verantwoording is om het met ons af te handelen, het zou maximaal 3 maanden duren.
Wij zijn nu al 9 maanden verder en wij horen alleen maar, uw geld komt eraan hou je rekening maar in de gaten. De vlucht was in mei 2020.
En als je al iemand spreekt dan interesseert het ze ook heel weinig en is het voor hun ook heel vervelend.

  • Algemeen 1
op 3 februari 2021 bestemming: Nepal / Kathmandu, reisperiode: oktober 2020

Cheaptickets betaalde de restitutie nav annulering door vliegmaatschappij op tijd terug. Netjes!!

  • Algemeen 10
op 3 februari 2021 bestemming: Griekenland / Athene, reisperiode: maart 2020

Via Cheptickets vlucht geboekt naar Athene op 31 maart 2020. Vlucht echter gecancelled. Via Ryanair aanvraagformulier ingevuld voor terugbetaling .Kreeg bevestiging van mijn aanvraag op 29 mei 2020. Daarna niets meer gehoord. Kan ook niet op aanvraagformulier reageren.

  • Algemeen 1
op 1 februari 2021 bestemming: Griekenland / Athene, reisperiode: juli 2020

Ticket geannulleerd door vliegmaatschappij (Aegean). 8 maanden moeten mailen en chatten voordat ik een terugbetaling ontving, die minder dan de helft van het betaalde bedrag was en betrekking had op een verkeerd document. Nu alweer 2 weken aan het proberen de rest (Ä 190) te krijgen. Ik krijg nu al 9 maanden niet terzake doende of standaard mails, je kunt niet bellen, in chats kun je niet communiceren over wat je wilt. Ze doen er alles aan om het erbij te laten en je geld achter te laten. Dieven zijn het. Wat een slecht bedrijf

  • Algemeen 1
op 25 januari 2021 bestemming: Bonaire, reisperiode: januari 2019

Ik zal nooit meer bij Cheap tickets boeken. Reden: wanneer je een probleem hebt dan krijg je een computer om mee te chatten(Travis). Ook op maandagochtend 10 uur. Je kunt geen andere vraag stellen dan wat standaard is in geprogrammeerd. Je komt tot grote frustratie dus ook niet verder.

  • Algemeen 1
op 12 januari 2021 bestemming: Spanje, reisperiode: juli 2019

Reis is geannuleerd, en geen geld terug! Cheaptickets geeft niet thuis en werkt in geen enkele vorm mee. Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Geld kwijt

  • Algemeen 1
op 11 januari 2021 bestemming: Canada / Torobto, reisperiode: augustus 2020

Transat annuleert in juni ivm Covid. Na 7 maanden nog steeds geen restitutie.
Contact opgenomen met Transatlantische. Deze gaan accordeon met voucher. Echter: hier wil Cheaptickets niet aan mee werken.....
Snapt u het nog?!

  • Algemeen 1
op 11 januari 2021 bestemming: Oostenrijk / Innsbruck, reisperiode: maart 2020

In dec 2019 een ticket gekocht via Cheaptickets naar Oostenrijk vanaf Bangkok CHNL-16554925 . Heeeeel veel e-mails verzonden naar Cheaptickets en gebeld met Luftansa. Luftansa stuurt ons naar Cheaptickets en terecht! Tot op heden nog geen cent ontvangen. Ook 4 tickets van Chiang Mai naar Bangkok gekocht CHNL-17486641 maar daar ook geen cent van terug gehad. Ik ben zo teleurgesteld :-(

  • Algemeen 1
op 9 januari 2021 bestemming: Verenigde Staten, reisperiode: juli 2020

Reis is geannuleerd. Helaas hebben we tot op heden geen geld terug ontvangen. Ook is cheap tickets niet bereikbaar.

  • Algemeen 1
op 8 januari 2021 bestemming: Vietnam / gouda, reisperiode: augustus 2020

December 2019 5 tickets bij Emirates via cheaptickets geboekt naar Vietnam. kosten 3800, met stoelreserveringen. Door Emirates geannuleerd. Ik heb elke maand vanaf maart 2020 een mail gestuurd, soms netjes, soms vervelend. Ook met Emirates zelf gebeld, en dat in de mail naar cheaptickets gezet. Uiteindelijk in november 2020 mijn tickets terug gehad maar niet de betaling van mijn stoelreserveringen. Moeten ze apart aanvragen... dus maar weer in de mail.. vandaag de betaling van mijn stoelreserveringen terug gehad. het volledige bedrag en zelfs geen reservering/dossier kosten. Tot op de cent alles terug.
Advies: elke maand mailen, zelf bellen met vliegmaatschappij en een gezonde dosis geduld!! Succes!

  • Algemeen 5
op 5 januari 2021 bestemming: Turkije / Istanbul, reisperiode: december 2020

Tot 2 keer toe reis gecanceled. Het enige wat je dan van Cheaptickets krijgt is automatische emails. Via telefoon en chat onbereikbaar. Dan maar rechtstreeks contact opgenomen met de luchtvaartmaatschappij met een telefoonkosten van ruim 160 euro. Zeer slechte ervaring met onverantwoorde en uiters onprofessionele houding van Cheaptickets. Dat eigenlijk niet zo cheap is. Ik zal nooit meer via hen een reis boeken.

  • Algemeen 1
op 31 december 2020 bestemming: Thailand / hatyai, reisperiode: april 2020

Reis ging niet door geen geld terug

  • Algemeen 1
op 17 december 2020 bestemming: Vietnam / Ho Chi Minhstad, reisperiode: november 2020

Dit cijfer is al te hoog, helaas zijn negatieve cijfers niet mogelijk. Via Cheaptickets een vlucht met Qatar Airways, business class, geboekt naar Vietnam. Ik moest hier voor mijn werk zijn. Op uitgerekend mijn verjaardag ontvang ik van QA een email dat de vlucht is geannuleerd en wat ik wilde. Ik heb de optie geld terug gekozen. Ruim twee weken later wordt Cheaptricks wakker. En zoals anderen ook al aangaven, men houdt de boot af en verwijst naar de luchtvaartmij. Na de 60 dagen QA een email gestuurd met de vraag waar het geld bleef. Deze verwees mij terug naar Cheaptricks. Ik heb Ct erop gewezen dat ik geen fan ben van het spelletje "Kastje naar de muur" en dus mijn geld terug wilde. Ct kan het gewoon betalen want zij vangen het tenslotte van QA. Wonder boven wonder had ik binnen een uur een afrekening en een paar dagen later mijn geld minus 80 euro voor agn non-refundable kosten. Kosten die je worden opgedrongen en waarvoor, door de annulering, geen diensten worden geleverd. ACM zegt dat ik al het geld terug moet krijgen dus er is een klacht gedeponeert bij ACM. Verder zal een procedure worden opgestart bij de geschillencommissie. Verder overwegen wij nog aangifte te doen van oplichting. Partijen als Cheaptricks moeten door de regering van de markt worden gehaald. Ze hebben jarenlang geld verdient aan de verkoop van tickets en nu gaat het ineens even slecht, jammer dan, dat heet ondernemersrisico.

  • Algemeen 1
op 11 december 2020 bestemming: Portugal / Porto, reisperiode: augustus 2020

Reis geannuleerd door TAP vanwege Corona en cheaptickets doet werkelijk niets dan standaard mail sturen. BOEK nooit maar dan ook NOOIT via cheaptickets. Loze beloftes en ZEER ZEER SLECHTE communicatie. Geen communicatie

  • Algemeen 1
op 8 december 2020 bestemming: Spanje / Marbella, reisperiode: juli 2020

Ivm corona is de vlucht niet doorgegaan. Jammer!, maar wat echt jammer is dat cheaptickets niets voor je doet. Ze zijn in geen enkele vorm
Bereikbaar en als er dan een berichtje komt is het vooral afschuiven naar een ander. Wel geld verdienen aan de boeking, maar fatsoenlijke afhandeling ho maar. Ik zal nooit meer bij cheaptickets boeken.

  • Algemeen 1
op 7 december 2020 bestemming: Sri Lanka / Colombo, reisperiode: augustus 2020

De vliegtrip bestond uit 4 delen (overstap), na vele wijzigingen in zowel datum als tijd werd ineens een van de 4 trajecten niet meer uitgevoerd. Ik weet niet hoe ver het lopen is van Abu Dhabi naar Sri Lanka , maar daar hebben ze bij Cheaptickets.nl lak aan. In een van de zeer zeldzame contactmomenten (ik heb gelijk een staatslot gekocht) wordt verwezen naar de airline en je raadt het al, die verwijzen weer nar Cheaptickets als verkoper.

  • Algemeen 1
op 3 december 2020 bestemming: Spanje / Alicante, reisperiode: juni 2020

Reis geboekt via Cheaptickets, nu door corona het geen doorgang heeft gehad wachten we nog steeds op teruggave maar Cheaptickets doet hier eigenlijk niets voor en verwijst door naar Vueling en daar moeten we nu onze centen zien te krijgen. Kort gezegd; ze verdienen graag aan je maar zijn niet thuis als er problemen zijn! Echte afrader dus.... wees op je hoede!

  • Algemeen 1
op 25 november 2020 bestemming: Nederland / Amsterdam, reisperiode: november 2020

Wegens mantelzorg moest ik mijn ticket qua datum wijzigen. Kreeg vlot een mail dat de kosten Ä 50 zouden kosten en dat het noodzakelijk was om een en ander telefonisch af te handelen. Dat telefoonnummer heb ik dagelijks en tien keer per dag gebeld en kreeg telkens de tekst "dit nummer is niet bereikbaar probeert U het later nog een keer". Nog een mail gestuurd en geen antwoord.
Nu maar een ticket rechtstreeks bij KLM gekocht. U heeft mijn probleem keurig over de datum getild waardoor U fijn het geld kunt opstrijken. Hetzelfde gebeurde met World-ticketcenter die me zelfs geen E-ticket stuurde waardoor ik gedwongen was een nieuwe ticket op de luchthaven te kopen. Ik krijg het idee dat de ticketfirma's een slaatje slaan uit de corona-periode.

  • Algemeen 1
op 20 november 2020 bestemming: Spanje / MŠlaga, reisperiode: mei 2020

Vlucht geboekt via Cheap tickets met Transavia. Gecanceld wegens corona okť. Maar hoewel Cheap tickets ons bevestigd heeft dat het geld retour zou komen uiterlijk sept 2020 en Transavia al geld terugbetaald heeft weigert Cheap Tickets het geld aan ons over te maken. Schandalig.

  • Algemeen 1
op 13 november 2020 bestemming: Verenigde Staten / New York, reisperiode: mei 2020

Cheaptickets is niet eens 1 cijfer waard. Voor in mei een vakantie geboekt naar New York. Tot heden niets gehoord en geen geld terug gekregen.

  • Algemeen 1
op 8 november 2020 bestemming: Portugal / Madeira, reisperiode: maart 2020

Icm Corona is reis geannuleerd tot op heden geen contact met ze kunnen kringen, anders dan af en toe een automatisch gegenereerde mail dat het nog wel even kan duren. niet acceptabel, weet zelfs niet of ik voucher of geld terug krijg

  • Algemeen 1
op 6 november 2020 bestemming: KroatiŽ, reisperiode: september 2020

Door corona ging de reis niet door. Wat zijn jullie een stelletje oplichters! Niks krijg ik terug van mijn ticket

  • Algemeen 1
op 6 november 2020 bestemming: Vietnam / not, reisperiode: maart 2020

In maart 2020 is mijn vlucht geannuleerd waarvan ik het geld nog steeds niet heb terug gezien. Ettelijke emails verstuurd, veel robot replies gekregen en nu heb ik persoonlijk contact met iemand die dezelfde inhoud schrijft als die robots. Ik heb de uitleg gelezen van Cheaptickets maar hoe kan het toch dat die luchtvaart maatschappijen geen geld kunnen uitkeren. Hebben ze geen geld? Willen ze het niet? Geen idee maar het ontzet me enorm.

  • Algemeen 1
op 5 november 2020 bestemming: Frankrijk, reisperiode: mei 2020

NOOIT bij Cheaptickets boeken. Meeste slechte service ooit. Vanaf begin mei geprobeerd een vlucht om te boeken (10 min na boeking, foutje gemaakt) 3 maanden lang geen contact gekregen.

Nu 6 maanden later mail ontvangen dat ik mijn geld terug krijg, maar lang niet alles. Ze houden 30% in.

Het zijn oplichters, ik raad het iedereen af om hier te boeken!

  • Algemeen 10
op 2 november 2020 bestemming: Spanje / Alicante, reisperiode: april 2020

Reis eheeft niet plaatsgevonden ivm Covid.

Terugbetalen duurt nu al een maand of 7 en Cheaptickets is niet bereikbaar per telefoon. Per mail en messenger antwoord men niet duidelijk. Vage tent hoor, nooit mee boeken!

  • Algemeen 1
op 28 oktober 2020 bestemming: Nederland / Rotterdam, reisperiode: april 2019

Mijn vriendin uit Venezuela zou op 11 april vanuit Caracas naar Amsterdam vliegen. Door Corona werd reis geannuleerd.
Betaald al in januari 2019.
Tot op heden drie nietszeggende mailtjes ontvangen waarin men mede deelt dat terugbetaling via Airline wordt aangevraagd.
Via Facebook messenger paar keer contact gehad, zelfde vage antwoorden: we wachten op terugbetaling, dan pas kunnen we u terug betalen.
Er is nergens na te gaan of men wel terugbetaling heeft aangevraagd, dat moet je maar van ze aannemen.
Zeer, zeer slechte afhandeling, totaal geen service.
Dat dit in het begin zo gaat snap ik nog maar inmiddels zijn we in mijn geval al vanaf maart aan het wachten dus ruim 8 maanden!
Schandalig, nooit meer Cheap Tickets!

  • Algemeen 1
op 27 oktober 2020 bestemming: Portugal / Porto, reisperiode: maart 2020

Reis heeft nooit plaats kunnen vinden door Corona. Kunnen zij ook niks aan doen. MAAR Ik wacht nu al 6 maanden op mijn refund. Er is GEEN contact mogelijk met dit bedrijf. Hebben geen telefoonnummer!!! Mailen werkt ook niet. Waardeloos bedrijf dus die zich nu kapot moet schamen voor hun klantenservice. O maar er is GEEN klantenservice. Uberhaubt zelfs geen service. Mensen, geloof die positieve reviews NIET! Die zijn nep. Waarschijnlijk door hun eigen bot geplaatst. Dit is een waardeloos bedrijf waar je GEEN zaken mee moet doen. NOOIT NIET !

  • Algemeen 1
op 20 oktober 2020 bestemming: Thailand / Bangkok, reisperiode: april 2020

Door Copvid nog steeds geld niet terug
De klacht
Ik heb de reis voor mijn vriendin betaald. Helaas is de vlucht gecancelled vanwege Carona. Voucher gekregen echter wil ik graag mijn geld terug. Cheaptickets is niet thuis schuift alles af op de KLM en de KLM zegt dat Cheaptickets contact moet opnemen met hun. Van kastje naar de muur wordt je gestuurd. Eeerst per mail... nu al 2 maanden geleden. Per Messenger wordt je ook niet geholpen.

  • Algemeen 1
op 18 oktober 2020 bestemming: Verenigde Staten / Boston, reisperiode: april 2019

Ruim 4000 euro betaald aan cheaptickets voor onze gezinsreis in april en ruim 6 maanden na annulering van de vlucht nog geen refund ontvangen, alleen standaardmails als antwoord op onze vragen of verwijzingen naar luchtvaartmaatschappij die al een maand geleden heeft aangegeven het geld overgemaakt te hebben naar Cheaptickets. Ben nu genoodzaakt om incasso/juridische procedure op te starten.

  • Algemeen 1
op 7 oktober 2020 bestemming: Verenigde Arabische Emiraten / Dubai, reisperiode: augustus 2020

Geen informatie ontvangen van cheaptickets dat vliegen vanaf Brussel niet toegestaan was en daarna niets voor je willen betekenen.

  • Algemeen 1
op 6 oktober 2020 bestemming: Verenigde Staten / CaliforniŽ, reisperiode: mei 2020

Net zoals zoveel gedupeerden alleen maar standaard e-mailberichten dat ze alle moeite doen om het geld terug te krijgen van de luchtvaartmaatschappij. In ons geval SAS, een vlucht die ruim 5 maanden geleden is geannuleerd. Hoe lang moeten we nog wachten?

  • Algemeen 1
op 4 oktober 2020 bestemming: Mexico / Cancķn, reisperiode: juli 2020

Schandalig! Dieven! Massaal overslaan deze boevenbende! BOYCOT!
Lang gespaard voor deze vakantie, met heel het gezin, tickets geboekt bij Cheaptickets (bijna 3000 euro) Covid tijd dus vluchten geannuleerd, kan niemand iets aan doen.
Heb 2x standaard bericht gehad, dat ze zaten te wachten op refund van de Airliner. KLM zelf gebeld deze vertelde dat zij alles gelijk terug betaald hebben. Is dus gewoon in bezit cheaptickets!!
Cheaptickets maakt zich inderdaad schuldig aan diefstal. Denk dat we ons zullen moeten verenigen, anders zien we onze euroís nooit meer terug ben ik bang.

  • Algemeen 1
op 4 oktober 2020 bestemming: IndonesiŽ, reisperiode: augustus 2020

Reis geannuleerd, geen euro terug gezien, zijn onbereikbaar. Terwijl vliegmaatschappij dat we recht hebben op volledige bedrag. Schandalige partij. Nooit van mijn leven nog via cheaptickets.

  • Algemeen 1
op 2 oktober 2020 bestemming: Verenigde Staten, reisperiode: maart 2019

Mijn vlucht is geanulleerd door de corona.
Een vlucht van bijna 800euro , hiervan heb ik nog steeds geen euro terug gezien van cheaptickets.
Ik heb ondertussen van KLM een deel van mijn geld in vouchers gekregen, de rest van het geld dat ik van cheaptickets zou moeten terug krijgen word na maanden mails sturen doodleuk op geantwoord 'dit word niet terug betaald door ons , sorry voor het ongemak '
Slechtste maatschappij ooit!! Nooit zal ik nog via cheaptickets boeken , ik boek nog liever een vlucht bij een betrouwbare maatschappij voor het dubbele van de prijs !!

  • Algemeen 1
op 22 september 2020 bestemming: Frankrijk / Nice, reisperiode: oktober 2020

Vlucht geannuleerd. Kom kan niets doen en cheaptickets wil nu doen. zijn niet bereikbaar, reageren na weken op mail met standaard onbruikbaar antwoord. Het is schandalig!

  • Algemeen 1
op 16 september 2020 bestemming: Portugal / Carvoeiro, reisperiode: september 2020

Ruimbagage bijgeboekt via Cheaptickets, maar na online inchecken via Ryanair de bevestiging van die ruimbagage nergens terug te vinden. Ook niet na contact met Ryanair: de extra ruimbagage zit er niet bij. Dus net via Ryanair opnieuw ruimbagage bijgeboekt, dus al 2x betaald voor dezelfde koffer. Cheaptickets via Facebook, de belabberde chatbox en email benaderd.

  • Algemeen 1
op 12 september 2020 bestemming: Marokko / FŤs, reisperiode: april 2020

Hadden voor in de maand april jl. een trip naar Marokko geboekt via CheapTickets. Begrijpelijkerwijs kon deze reis niet doorgaan vanwege corona. Wat niet te begrijpen valt is dat CheapTickets de betaling niet terugboekt, telefonisch niet bereikbaar is, niet reageert op mails en zelfs niet op de aangetekende brief die wij 4 weken geleden stuurden. CheapTickets doet net alsof het probleem niet bestaat, en wij evenmin. Na zovele maanden nog geen enkele reactie geven is ronduit ongehoord. Deze organisatie heeft zich van haar allerslechtste kant laten zien. Ons rest helaas niets anders dan een incassobureau in te schakelen. Zeer betreurenswaardig, en een waarschuwing voor iedere consument in Nederland.

  • Algemeen 1
op 12 september 2020 bestemming: Verenigde Staten / San Francisco, reisperiode: juli 2020

We zouden met het gezin met Unites naar San Francisco vliegen op 12 juli. 10 dagen van te voren werd de vlucht geannuleerd. De hele communicatie vanuit Cheaptickets is klachtwaardig. Wij hebben maar afgewacht omdat bellen en mailen geen enkele reactie gaf. En maandag, bijna 2 maanden later kregen wij bericht dat geld van United binnen was. Donderdag stond het op onze rekening. Ofwel: het komt goed uiteindelijk, maar vergt veel van je geduld! Succes allemaal!

  • Algemeen 3
op 8 september 2020 bestemming: Spanje / Ibiza, reisperiode: juli 2020

Ik heb voor bagage boeken 90 euro betaald. Cheap tickets stuurt de voucher NIET door naar Ryan Air waaraan ik weer moest betalen. Heel slecht want cheap tickets geeft niet thuis

  • Algemeen 2
op 1 september 2020 bestemming: Portugal / Lissabon, reisperiode: september 2020

Transavia geeft vraagt, omdat ze de vlucht niet uitvoeren, wat we willen. we vragen refund. Transavia geeft aan de refund te hebben uitbetaald aan Cheaptickets op 7 augustus 2020. U raad het al, cheaptickets reageert niet op mail en we hebben de refund nog niet van hen mogen ontvangen. Slechte zaak, feitelijk gewoon oplichting.

  • Algemeen 1
op 1 september 2020 bestemming: Thailand / Nongbua Lamphu, reisperiode: januari 2020

Wegens overlijden van moeder in januari reis moeten annuleren (voor Corona crisis dus). Tot op heden (september 2020) heeft Cheaptickets nog steeds geen refund aangevraagd bij de vliegmaatschappij.

Wat een waardeloos bedrijf. MAAK AUB GEEN GEBRUIK VAN DE DIENSTEN VAN DIT BEDRIJF WANT JE WORDT GENAAID WAAR JE BIJ STAAT

  • Algemeen 1
op 1 september 2020 bestemming: ItaliŽ / SardiniŽ, reisperiode: april 2020

De reis met Transavia via cheaptickets werd 24 april geannuleerd. Tot op vandaag de dag nog niks v cheaptickets vernomen.Ruim 4 maanden verder.

  • Algemeen 1
op 30 augustus 2020 bestemming: IndonesiŽ / Bali, reisperiode: augustus 2020

Probeer al maanden ticket om te zetten of een voucher te krijgen. Vlucht was naar Bali terwijl Bali tot eind jaar gesloten is voor buitenlandse toeristen. Vlucht was op maandag 17 aug en op vrijdag 14 aug eindelijk reactie dat ze het zouden proberen bij vliegmaatschappij. Nu twee weken later hoor ik niets meer. Ik begrijp niet dat CheapTickets zich niet schaamt. Wat een slechte performance. Ik raad niemand aan te boeken bij CheapTickets!

  • Algemeen 1
op 27 augustus 2020 bestemming: Spanje / Mallorca, reisperiode: mei 2020

Cheaptickets.nl koopt de tickets bij een luchtvaartmaatschappij, nadat cheaptickets geld van ons heeft ontvangen. Door Corona is de reis niet doorgegaan. De vluchten die in december 2019 al waren geboekt zijn door de luchtvaartmaatschappij geannuleerd.
Chepticckets is in geen velden of wegen te bekennen terwijl ik keurig heb aangegeven een refund te willen. Telefonisch niet bereikbaar. Op mails wordt niet gereageerd. De chatbox is te beperkt voor dit soort zaken en een bezoekadres is er niet. Inmiddels ook een brief geschreven waarop ook niet wordt gereageerd. Te triest voor woorden. De vluchtmaatschappij wil in principe wel helpen, maar is afhankelijk van de informatie die Cheaptickets.nl moet geven. En dit geeft Cheaptickets.nl ook niet.
Het zaakje stinkt aan alle kanten. Men schijnt het te druk te hebben.... een mooi moment toch om mensen aan te nemen die door de Corona crisis hun baan zijn verloren?

  • Algemeen 1
op 26 augustus 2020 bestemming: Oostenrijk / Wenen, reisperiode: juli 2020

Wij hebben nog steeds geen vouchers ontvangen i.v.m. het annuleren van onze vlucht door Corona. Cheaptickets is telefonisch al 8 maanden niet bereikbaar, op mails wordt niet geantwoord, ook niet op klachten. Wij zijn wanhopig en ontzettend boos. Lafaards om niet telefonisch bereikbaar te zijn.

  • Algemeen 1
op 26 augustus 2020 bestemming: Spanje / Alicante, reisperiode: augustus 2020

Op 17 juni 2020 vanwege medische redenen de vluchten naar Spanje moeten annuleren. Dit moet rechtstreeks bij de airline Transavia. Heen- en terugvlucht waren 2 aparte boekingen. De klojo's van Cheaptickets bevestigen alleen de annulering van de heenvlucht. Je snapt dat een verzekeringsmaatschappij dit niet accepteert. Vervolgens zegt de medewerkster: " Om een claim in te dienen bij de annuleringsverzekering, moet je het schadeaangifteformulier downloaden en invullen. Dit volledig ingevulde aangifteformulier dien je samen met je bevestiging te versturen naar verzekeringen@cheaptickets.nl. Het schade aangifteformulier vind je hier." De link was vergeten mee te sturen. Maar sterker nog ik had aangegeven bij welke maatschappij wij zijn verzekerd. Lezen is erg moeilijk voor medewerkers van CheapTickets.nl. Vervolgens 2 maanden bezig geweest om een bevestiging van de terugvlucht te ontvangen. Iedere keer kreeg ik een verkeerd antwoord van Cheaptickets.nl. Opnieuw kunnen medewerkers niet lezen! Uiteindelijk via Transavia een ingang gevonden, bevestiging ontvangen en dag later heeft de annuleringsverzekering de annuleringskosten uitbetaald. Door toedoen van Cheaptickets.nl 2 maanden later. Advies van Transavia is BOEK NIET BIJ CHEAPTICKETS.NL. Ik zal dit zeer zeker nooit meer doen.

Advies: neem goede en gekwalificeerde medewerkers in dienst! Zo niet? SLUIT DAN JE DEUREN.

  • Algemeen 1
op 24 augustus 2020 bestemming: Verenigde Staten, reisperiode: mei 2020

Van het kastje naar de muur ticket van Cheaptickets

  • Algemeen 1
op 17 augustus 2020 bestemming: Frankrijk / Clermond ferrand, reisperiode: augustus 2020

Al diverse keren bij cheaptickets een vliegticket gekocht. Was toen goed bevallen dus vandaar opnieuw in februari een ticket gekocht naar Clermond ferrand met een tussenstop in Parijs voor 1 augustus. Op 11 juni ontving ik een mail om 12.48 uur dat de vluchttijden waren gewijzigd. S,avonds 21.07uur weer een mail dat de vluchttijden wederom waren gewijzigd. De vertrektijd uit Parijs was 07.45uur , maar ik moest om 09.30 uur uit Amsterdam vertrekken. Kan u het nog volgen ?? Dat ging natuurlijk nooit.
Ik een mail gestuurd naar cheaptickets en kreeg daarop een standaard antwoord. Ik zou 72 uur van tevoren wel horen welke oplossing ze hadden bedacht.of ik moest zelf maar kijken bij de luchtvaartmaatschappij (KLM ) Het is nu 17 Augustus en ik heb nog steeds geen bericht ontvangen. CHEAPTICKETS .... NO TICKETS !!!!

  • Algemeen 1
op 12 augustus 2020 bestemming: Turkije / Dalaman, reisperiode: september 2019

Mensen wees voorzichtig met een ticket kopen op CheapTickets. Het zijn oplichters. Je krijgt je geld met moeite terug.

  • Algemeen 3
op 11 augustus 2020 bestemming: ItaliŽ / SiciliŽ, reisperiode: juli 2020

Retour tickets geboekt. Na half uur melding van cheaptickets dat de heenvlucht door Transavia was gecanceld. Zit je met een alleen retourvlucht en moet je een heenvlucht opnieuw, los, boeken. Tot aan vertrek is nog steeds dezelfde retourvlucht te boeken. Rechtstreeks bij Transavia zijn er ook niet voldoende ticket te bestellen. Asociaal dat wanneer je een retourvlucht boekt je met je creditcard vast zit aan de teruchvlucht.

  • Algemeen 1
op 10 augustus 2020 bestemming: KroatiŽ / Biograd na Moru, reisperiode: juli 2020

Beste mensen,

We hebben 3 weken geleden een email naar Cheaptickets gestuurd maar nooit een reactie op gehad. Vandaag de moeite genomen om een berichtje naar de facebookpagina van Cheaptickets te sturen. We hadden, tot onze verbazing, al na 5 minuten een berichtje terug en ons geld wordt binnen enkele werkdagen teruggestort. Ik raad jullie dus aan om in plaats van contact op te nemen per email, dit te doen via messenger (Facebook). Ik hoop dat jullie allemaal de problemen opgelost krijgen!

  • Algemeen 6
op 7 augustus 2020 bestemming: Nederland / Amsterdam, reisperiode: januari 2020

KLM moet door Corona route omdraaien, vlucht gaat 1 dag later. Wij zouden nieuwe tickets moeten krijgen van Cheaptickets, maar deze zijn niet bereikbaar (per telefoon). via de e-mail krijgen we een standaard antwoord.... Pas als de reisdatum al lang verstreken is (en we al ruim 1,5 week in Nederland zijn) komt er een reactie.. Omdat wij de reis willen omboeken.. kost het ons per persoon Ä160,-- + Ä50,-- "administratiekosten". En wij moeten hen dan bellen als we dat willen. U raadt het al.. we hebben niet gebeld. Mijn advies... koop nooit je tickets via Cheaptickets.. of een andere tussenpersoon want als er iets wijzigt ben je de klos.

  • Algemeen 1
op 5 augustus 2020 bestemming: ItaliŽ / Toscane, reisperiode: juli 2020

Tijdens onze reis naar ItaliŽ en Spanje werd ons op het vliegveld (heen en terugreis) vertelt dat er geen ruimbagage geboekt was, terwijl wij dit bij het boeken van een ticket wel betaald hebben! Cheaptickets heeft dus 4x Ä40 euro in eigen zak gestopt!
Bij contacteren: is de telefoon overbelast door corona en op de mails reageren ze niet!

  • Algemeen 1
op 3 augustus 2020 bestemming: Spanje / Barcelona, reisperiode: mei 2020

Vluchten geannuleerd en nog steeds niets gecompenseerd, niet eens persoonlijk contact

  • Algemeen 1
op 30 juli 2020 bestemming: , reisperiode: augustus 2020

Lees veel over geen reactie op annuleren vlucht ivm corona. Hadden wij eerst ook, maar je kunt via de chat functie als je bent ingelogd echt goed contact krijgen met iemand persoonlijk. Ik heb paar minuten gewacht en toen chatte ik al met een medewerker. Die heeft vervolgens restitutie proces in werking gezet. Nu kan ik via de chat robot zelfs de status daarvan controleren. Geld nog niet terug, maar dat zal ook bij de luchtvaartmaatschappij liggen.

  • Algemeen 5
op 28 juli 2020 bestemming: Oezbekistan, reisperiode: april 2019

Vlucht zou op 10 april plaatsvinden. Voor de rest, net als onderstaand. Ik las hier iets over krachten bundelen. Ik denk dat dit inderdaad de enige manier is. Graag suggesties hoe we dit moeten aanpakken

  • Algemeen 1
op 28 juli 2020 bestemming: Marokko / Marrakech, reisperiode: juli 2020

-000000 omdat zijn ze niet eerlijk, als jouw vlucht wordt geannuleerd wordt je niet geÔnformeerd door de cheapticket en hebben ze hun telefoonnummer weg gehaald uit zijn site.

  • Algemeen 10
op 27 juli 2020 bestemming: Verenigde Staten / Los Angeles, reisperiode: augustus 2020

I.v.m. Covid-19 zijn onze vluchten naar VS geannuleerd (gezin 5 personen). Lufthansa en United Airlines verwijzen ons voor het wijzigen van de vertrekdata of eventueel restitutie door naar CheapTickets. Maar van CheapTickets krijgen we taal nog teken, al 5 emails gestuurd afgelopen 3 maanden en meerdere malen getracht te communiceren via social media en via de portal van CheapTickets. Telefonisch niet te bereiken, al maanden niet. Geen enkele reactie. Gestandaardiseerde email reactie. Heb je niks aan. Uitermate slechte service. Terwijl het juist nu nodig is om goede service te verlenen. Zeer zeer teleurstellend.

  • Algemeen 1
op 27 juli 2020 bestemming: Spanje / Arnhem, reisperiode: april 2020

In maart en april 4 retourtickets geboekt via cheaptickets. Zoals alle anderen geannuleerd wegens corona. Cheaptickets reageert niet op e-mails. Telefonisch niet bereikbaar en alleen 2 keer een email dat ze zogenaamd moeten wachten op betalingen van transavia en Ryanair. Ik wil mijn geld terug!!!

  • Algemeen 1
op 27 juli 2020 bestemming: Spanje / Barcelona, reisperiode: mei 2020

Voor 2 personen een retourvlucht geboekt, betalen en reserveren gaat super snel. Door corona echter roet in het eten en gaat het niet door. Op de site werd gevraagd geen contact op te nemen als je reis niet binnen 4 weken vanaf de vertrekdatum ligt. Niet gedaan dus maar inmiddels al 6 keer geprobeerd contact te zoeken met dit bedrijf. Je krijgt alleen standaard reply`s. Contact opgenomen met Vueling en 24 Level en zij geven aan dat het restitutie bedrag is over gemaakt en deze door cheaptickets betaald moet worden. Ah fijn, zojuist nog maar eens gemaild maar de wijze waarop dit wordt afgehandeld of beter zeggen helemaal niet is schandalig. Aan de reacties te zien op dit forum ben ik niet de enige. Kan alleen maar denken; waar blijven al deze euro`s?

  • Algemeen 1
op 27 juli 2020 bestemming: IndonesiŽ / Bali, reisperiode: juli 2020

Vlucht met Emirates geboekt via Cheaptickets. In maart zelf geannuleerd, daarna heeft de airline zelf ook alle vluchten geannuleerd.
Dat het chaos was is begrijpelijk maar na 4 (!!!) maanden nog steeds alleen met geautomatiseerde antwoorden communiceren, onbereikbaar zijn en non-informatie verstrekken is not done. Uiteindelijk via de airline bevestiging gekregen van de refund. Die hebben t kennlijk wel op orde. Met die info naar cheaptickets en weer een jankmail dat het zo druk is. Weer een standaard reactie dus. Bespaar je de personeelskosten dan en zet er een bot op, als je toch niet van plan bent om inhoudelijk te reageren.

  • Algemeen 1
op 27 juli 2020 bestemming: ItaliŽ / Napels, reisperiode: juli 2020

Geannuleerde vlucht door covid-19. Telefonisch is cheaptickets niet bereikbaar! Ik stuurde verschillende mails, ook daarop geen reactie!!! Ik eis mijn geld terug!

  • Algemeen 1
op 25 juli 2020 bestemming: Verenigde Staten / San Francisco, reisperiode: augustus 2020

Vanwege Corona mogen we de VS niet in. We willen graag annuleren, maar Cheaptickets laat totaal niks van zich horen.

  • Algemeen 1
op 24 juli 2020 bestemming: AustraliŽ, reisperiode: maart 2020

Retourvlucht uit AustraliŽ werd in maart geannuleerd. Kon in april uiteindelijk met zelf geregelde repatriŽring vlucht terugkomen. Van cheaptickets taal nog teken ontvangen. Niet bereikbaar. Wil graag restitutie van geannuleerde vlucht. Op geen enkele manier willen communiceren met je klanten is bot en onbeschoft. Ik denk dat cheaptickets failliet gaat en dat velen met mij naar hun geld kunnen fluiten

  • Algemeen 1
op 22 juli 2020 bestemming: Nederland / Dublin, reisperiode: april 2020

Vanwege corona geen vlucht maar ook geen enkele reactie van Cheattickets. Altijd tot tevredenheid mee gereisd maar nu zwaar door het ijs gezakt. 819 euro kwijt en zie maar dat je het terugkrijgt... Er zit niets anders op dan onze krachten te bundelen in een grote groep gedupeerden en advocaten in te schakelen. Dan maar naar de rechter. Doen we niets dan gebeurd er ook verder niets en hoopt Cheattickets dat we het vanzelf opgeven... Even een mailtje met een status (6x per mail om verzocht !) is kennelijk al teveel gevraagd. Uiteindelijk blijken het gewoon ordinaire oplichters te zijn bij Cartrawler BV... Eens maar nooit weer...

  • Algemeen 1
op 21 juli 2020 bestemming: Japan / Tokio, reisperiode: maart 2020

Cheaptickets is niet te vertrouwen. Via hun een ticket geboekt bij airline Etihad. Reis zou plaatsvinden in maart (heen)/april (terug) 2020. Etihad heeft de terugvlucht in april geannuleerd. Conform hun beleid zouden wij dan ons geld terug moeten krijgen, maar dit moet wel geregeld worden via Cheaptickets waar wij geboekt hebben. Cheaptickets reageert al maanden niet op verzoeken voor terugbetaling (of op zijn minst hulp/informatie), bevestiging van berichten die naar ze verzonden zijn ontvang ik ook niet. Cheaptickets is overduidelijk zijn verantwoordelijkheid om benadeelde passagiers te compenseren aan het ontlopen!!!!! Ik zal nooit meer via cheaptickets boeken.

  • Algemeen 1
op 20 juli 2020 bestemming: Suriname, reisperiode: maart 2020

Reis ging niet door vanwege Covid19, Suriname liet geen vluchten toe. Cheaptickets reageert niet op verzoek om (informatie over) restitutie. We zijn inmiddels maanden verder. Ik vertrouw het niet.

  • Algemeen 1
op 20 juli 2020 bestemming: Portugal / Faro, reisperiode: juli 2020

Reis geboekt via Cheap Tickets, inclusief 2x ruimbagage. Ruimbagage bleek niet ingeboekt bij Transavia! Moest dus 2x op vliegveld alsnog betalen. Reclameren bij Chea Tickets gaat niet: reageren niet mails en chatberichten, telefoon zogenaamd overbelast door Corona. Grote schande!!

  • Algemeen 3
op 20 juli 2020 bestemming: TunesiŽ / Tunis, reisperiode: juli 2020

Reis geboekt naar TunesiŽ, reis werd uiteindelijk geannuleerd. Via Airfrance te horen gekregen dat we het moesten regelen met cheaptickets. Na 2 maanden contact proberen op te nemen met hun, kregen we tot de dag van vandaag nog steeds geen antwoord. We vrezen dat we ons geld kwijt zijn.

  • Algemeen 1
op 20 juli 2020 bestemming: Verenigde Staten / Dallas, reisperiode: maart 2020

Reis geannuleerd. Heb na heel veel pogingen om contact te krijgen uiteindelijk, na bijna 5 maanden,een bedrag van Ä1092,= ontvangen terwijl ik Ä1788,=betaald heb en ze schriftelijk toegezegd hebben Ä1659,= over te maken, . Ondanks vele berichten via chat en e-mail zwijgen ze in alle talen. Zelfs hun partner TRAVIX reageert dat hun e-mailadres niet meer gebruikt wordt.

  • Algemeen 1
op 19 juli 2020 bestemming: Estland / Tallinn, reisperiode: juli 2020

Bagage betaald , staat op ticket, bij Ryan Air nogmaals moeten betalen. Probeer te mailen, geen antwoord

  • Algemeen 3
op 18 juli 2020 bestemming: Finland, reisperiode: april 2020

Bij Cheaptickets.nl een reis geboekt. Van KLM annulering van vlucht ontvangen. Via Cheaptickets bericht gekregen dat ze het druk hebben en zich inspannen voor restitutie, maar tot op heden niets ontvangen.

  • Algemeen 1
op 18 juli 2020 bestemming: Engeland / Londen, reisperiode: maart 2019

Op 23 maart 2020 boekten wij, ivm annulering van onze originele vlucht via Emirates, via CheapTickets nieuwe tickets voor een vlucht naar London Heathrow (via Abu Dhabi) met Etihad Airways vanuit Bangkok op 24 maart om 18 uur. Nog dezelfde dag (op de 23e) hebben wij kunnen inchecken en gingen wij met onze boardingpassen op zak naar het vliegveld in Bangkok op de 24e. Daar aangekomen kregen wij van Etihad Airways te horen dat wij (en circa 100 anderen) niet mee mochten omdat net besloten was dat alleen nog mensen vanuit de Verenigde Arabische Emiraten aan boord mochten. De circa Ä 1.640,- euro die wij de dag ervoor betaald hebben, interesseerde hen niks. Moesten wij maar oppakken met Etihad (via Cheaptickets). Gelijk contact proberen op te nemen met CheapTickets, maar die hadden de telefoon uitgeschakeld. Vervolgens gelijk een bericht gestuurd via het daarvoor bedoelde online formulier op hun website met het verzoek om het geld terug te storten of niet incasseren (was tenslotte nog niet door hen geÔncasseerd van mijn Creditcard). Maar helaas kreeg ik een geautomatiseerd bericht terug dat zij druk zijn door Covid-19 en dat zij, vanzelf contact opnemen met mij.

Tot op heden, ondanks veel extra berichten e-mails vanuit mijn kant nog steeds HELEMAAL NIKS gehoord/gelezen van Cheaptickets! Hoe moeilijk kan het zijn om in ieder geval een berichtje terug te sturen dat mijn verzoek in behandeling is genomen en dat zij er op terug gaan komen.

Ook Travix International B.V. in Amsterdam, als moederbedrijf, is nergens te bekennen in dit verhaal waarmee zij duizenden mensen duperen. Dit gaat er in ieder geval zorgen dat ik (en met mij waarschijnlijk heel veel mensen) nooit meer ga boeken bij een dochteronderneming van Travix International B.V. , te weten: CheapTickets, vliegwinkel.nl, BudgetAir, Vayama en Flugladen.

Binnenkort maar een keer een persoonlijk gesprek vragen op kantoor in Amsterdam van Travix. Misschien dat ik dan wel een antwoord krijg!

  • Algemeen 1
op 15 juli 2020 bestemming: ItaliŽ / Florence, reisperiode: april 2020

Via Cheapticket tickets geboekt voor KLM maar vanwege Covid kon niet vertrekken. Vlucht was geannuleerd door KLM maar tot nu toe niks gehoord over de restitutie of eventueel voucher van Cheapticket. Ze zijn telefonisch niet bereikbaar. Een paar keer gemaild maar we krijgen steeds standaard mail als reactie. Heel slecht service!! Nooit meer bij Cheaptickets boeken!

  • Algemeen 1
op 14 juli 2020 bestemming: BraziliŽ / Belťm, reisperiode: september 2020

Ik heb 2 maanden geleden meerdere keer een offerte aangevraagd voor mijn verzekering en heb nog niets van ze gehoord!!!

  • Algemeen 1
op 12 juli 2020 bestemming: Noorwegen / Trondheim, reisperiode: juli 2020

Reis in februari geboekt. Voor Covid19 periode, vertrek datum 12 juli.
Mogen het land nog niet in, en in juni contact gezocht. Kreeg standaardtaal terug, en verder geen enkele reactie meer. Reageren niet meer op mails, en telefonisch onbereikbaar. Voor ons geen Cheap meer....

  • Algemeen 1
op 11 juli 2020 bestemming: Cambodja / Siem Reap, reisperiode: maart 2020

We hebben de vlucht moeten annuleren dit i.v.m. COVID-19 tot op heden geen bericht ontvangen, alleen hun automatisch mail bevestiging.
Wij zijn nu van plan het faillissement van Cheaptickets.nl aan tevreden als dit zo blijft doorgaan, hiervoor zijn minimaal 2 gedupeerde voor nodig.

  • Algemeen 1
op 10 juli 2020 bestemming: Spanje, reisperiode: juli 2019

Mail gestuurd bellen lukt niet, de reis gaat niet door ivm Corona ... geen bericht terug schandalig

  • Algemeen 1
op 10 juli 2020 bestemming: Portugal / Madeira, reisperiode: juli 2019

De vlucht is geannuleerd volgens condor. Tickets geboekt via cheaptickets.nl. En een huurauto. Er komt niets terug aan antwoord behalve standaard mail. Krijgen we ooit een antwoord laat staan ons geld terug? Nooit meer cheaptickets.nl want het is alles behalve cheap zo

  • Algemeen 1
op 9 juli 2020 bestemming: , reisperiode: mei 2019

Aan de reacties te zien ben ik niet de enige en kan ik het dus wel vergeten! Mijn reis naar Dubai was ook gecanceld en ik heb geprobeerd om te emailen en bellen voor een voucher, tot op heden geen reactie. SCHANDALIG! Ik hoop werkelijk dat NIEMAND meer bij jullie een vlucht boekt!

  • Algemeen 1
op 9 juli 2020 bestemming: ItaliŽ, reisperiode: juni 2019

Vlucht ging niet door ivm corona
Cheap tickets rfeageert op geen enkele email en zegt dfat zij kontakt opnemen. Nu is zelf mijn reisprogramma gedelete.
Hartstikke onbetrouwbaar!
Dan maar meedoen aan consumentenclaim

  • Algemeen 1
op 8 juli 2020 bestemming: Spanje / Valencia, reisperiode: april 2020

Reis geannuleerd vanwege Covid-19, begrijpelijk. Echter tot op heden geen enkele reactie gekregen op vragen, mails etc. Ook geen voucher ontvangen, werkelijk schandalig!! Wat een ongelooflijk slechte service. IK BOEK HIER NOOIT MEER!!

  • Algemeen 1
op 7 juli 2020 bestemming: Zweden / Stockholm, reisperiode: april 2020

Omdat de vlucht geannuleerd is. Begrijpelijk, want vanwege Cornona, maar geld terug ho maar! Herhaaldelijk hierom gevraagd maar geven nul op rekest. Schande!

  • Algemeen 1
op 7 juli 2020 bestemming: Vietnam / Hanoi, reisperiode: januari 2020

Geen reactie op meerdere mails.

  • Algemeen 1
op 3 juli 2020 bestemming: Zwitserland / Zurich, reisperiode: juni 2020

Vlucht van Swiss ging helemaal niet. NIETS gehoord van Cheap Tickets. Hoop wel ooit geld terug te krijgen! Zo ga je toch niet om met klanten!!

  • Algemeen 1
op 2 juli 2020 bestemming: ItaliŽ / Rome, reisperiode: maart 2019

Boeking geannuleerd ivm Corona. Geen enkele reactie ontvangen. Meerdere malen gevraagd om een annuleringsnota. Ik ga nooit meer boeken bij deze onbetrouwbare club.

  • Algemeen 1
op 25 juni 2020 bestemming: , reisperiode: april 2020

Geboekt voor vakantie in april. Geannuleerd wegens corona. Alleen standaard mails waarin geen enkele termijn wordt genoemd waarop de afdoening gerealiseerd kan zijn. Telefonisch niet meer bereikbaar. Heel onbetrouwbare indruk van cheap tickets. Zal niet snel meer bij deze organisatie boeken

  • Algemeen 1
op 23 juni 2020 bestemming: Portugal / Lissabon, reisperiode: juni 2020

In januari geboekt bij cheaptickets en dat ging uiteraard prima, maar nu door Corona geen contact meer kunnen krijgen. De vlucht zou op 8 juni vertrekken maar tot op heden nog geen bericht met cheaptickets. Een week van te voren contact opgenomen met Transavia. Deze gaven aan dat er een bericht naar cheaptickets is verstuurd op 21 mei. Zelf een andere vlucht geboekt direct bij KLM. Wel wat duurder maar perfect geregeld.

  • Algemeen 1
op 21 juni 2020 bestemming: Portugal / Lissabon, reisperiode: juni 2020

Vlucht va Eindhoven was allang al gecancelled, (Gekeken op site van Ryan Air zelf en Eindhoven Airport) maar van Cheaptickets nooit een annulering gekregen. Die meiden (4 vriendinnen) hadden voor Jan lul op t vliegveld kunnen staan. Meerdere mails gestuurd naar Cheaptickets nooit geen reactie gekregen en natuurlijk niet bereikbaar. Ronduit Asociaal wat zij met klanten doen. Nooit geen Cheaptickets voor mij! (En de restitutie van de reis naar USA zit ik al weken op te wachten)

  • Algemeen 1
op 19 juni 2020 bestemming: , reisperiode: april 2020

Geen antwoord op mail.

  • Algemeen 1
op 18 juni 2020 bestemming: , reisperiode: april 2020

Wij hadden in oktober 2019 tickets geboekt naar Rome via Ryanair en retour naar Rotterdam met Transavia. De data waren 23-04 en 27-04. Deze vliegreizen zijn geannuleerd in verband met corona.

Op 28 mei een bericht gekregen van cheaptickets een standaard email gehad dat ik Ryanair rechtstreeks moest afhandelen. Van Ryanair op 31 mei een bericht gekregen dat zij zich beroepen op overmacht. Deze reactie weer doorgestuurd aan cheaptickets. Daarop wordt door cheaptickets niet meer gereageerd.

Op 20 mei een standaard email gekregen van cheaptickets voor de vlucht met transavia; de mededeling was dat ze er bovenop zitten.
Nu een maand later nog geen update.
Bij een rechtstreekse whatsapp contact op 18 juni met Transavia word ik weer terugverwezen naar cheaptickets als contract partij.

Het schiet niet echt op.

  • Algemeen 1
op 16 juni 2020 bestemming: IndonesiŽ / Bali, reisperiode: augustus 2020

Ik krijg al 2 maanden geen reactie op mijn vraag of ik mijn vlucht voor 2 personen kan annuleren.
Alleen telkens dat ze mijn mail hebben ontvangen

  • Algemeen 1
op 15 juni 2020 bestemming: AustraliŽ / Darwin, reisperiode: juni 2020

Geen contact mogelijk, ik word aan t lijntje gehouden met standaard mails....

Om n vlucht te boeken, geen probleem...Maar wanneer er een probleem is ONMOGELIJK OM CONTACT TE KRIJGEN!!!
WAARDELOOS en EEN ZEER SLECHTE SERVICE ....
Ik wordt net zoals zoveel gedupeerden door annuleringen ivm corona aan t lijntje gehouden. De oorspronkelijke terugvlucht door KLM uit Darwin was onmogelijk...inmiddels zelf een andere vanaf Brisbane geregeld zonder problemen. Maar de verrekening laat op zich wachten, zelfs geen persoonlijk antwoord met uitleg.
Nu ruim 6 weken geleden mn 1e contact proberen te leggen, alleen maar standaard mails terug.
KLM kan ook niets voor mij doen omdat cheaptickets de travelagent is..
Werkelijk zeer onfatsoenlijk om zo met trouwe klanten om te informatie over reviews, producten, nieuwe functies en nog veel meer. Je kunt je op elk gewenst moment afmelden.

  • Algemeen 1
op 15 juni 2020 bestemming: Nederland / Amsterdam, reisperiode: maart 2020

Mijn vlucht vanuit Mauritius van 20 maart 2020 werd geannuleerd door Austrian airways. Ik kon niet naar huis terug en Cheaptickets was onbereikbaar. Uiteindelijk zelf nog een nieuw ticket kunnen kopen bij een andere maatschappij. Tot nu toe is het me niet gelukt op eniger wijze contact met ze te krijgen, ze reageren nergens op!

  • Algemeen 1
op 15 juni 2020 bestemming: Spanje / Altea, reisperiode: april 2020

Begin december 2019 een vliegreis naar Alicante geboekt via CheapTickets. De vlucht werd,begin maart 2020 vanwege corona, geannuleerd door Ryanair. Tot nu toe geen geld of reactie mogen ontvangen. Zo te zien lang niet de eerste maar zeker niet de laatste die nooit, maar dan ook nooit weer bij CheapTickets gaat boeken. Gewoon ronduit schandalig dat dit ongestraft kan en dat er geen instantie is die opkomt voor de gedupeerden

  • Algemeen 1
  • 1
  • 2
  • 3
  • Volgende