Niquette de Jong
op 11 januari 2021
bestemming: Oostenrijk / Innsbruck, reisperiode: maart 2020
In dec 2019 een ticket gekocht via Cheaptickets naar Oostenrijk vanaf Bangkok CHNL-16554925 . Heeeeel veel e-mails verzonden naar Cheaptickets en gebeld met Luftansa. Luftansa stuurt ons naar Cheaptickets en terecht! Tot op heden nog geen cent ontvangen. Ook 4 tickets van Chiang Mai naar Bangkok gekocht CHNL-17486641 maar daar ook geen cent van terug gehad. Ik ben zo teleurgesteld :-(
Bol
op 9 januari 2021
bestemming: Verenigde Staten, reisperiode: juli 2020
Reis is geannuleerd. Helaas hebben we tot op heden geen geld terug ontvangen. Ook is cheap tickets niet bereikbaar.
Remmes
op 8 januari 2021
bestemming: Vietnam / gouda, reisperiode: augustus 2020
December 2019 5 tickets bij Emirates via cheaptickets geboekt naar Vietnam. kosten 3800, met stoelreserveringen. Door Emirates geannuleerd. Ik heb elke maand vanaf maart 2020 een mail gestuurd, soms netjes, soms vervelend. Ook met Emirates zelf gebeld, en dat in de mail naar cheaptickets gezet. Uiteindelijk in november 2020 mijn tickets terug gehad maar niet de betaling van mijn stoelreserveringen. Moeten ze apart aanvragen... dus maar weer in de mail.. vandaag de betaling van mijn stoelreserveringen terug gehad. het volledige bedrag en zelfs geen reservering/dossier kosten. Tot op de cent alles terug.
Advies: elke maand mailen, zelf bellen met vliegmaatschappij en een gezonde dosis geduld!! Succes!
Nesar
op 5 januari 2021
bestemming: Turkije / Istanbul, reisperiode: december 2020
Tot 2 keer toe reis gecanceled. Het enige wat je dan van Cheaptickets krijgt is automatische emails. Via telefoon en chat onbereikbaar. Dan maar rechtstreeks contact opgenomen met de luchtvaartmaatschappij met een telefoonkosten van ruim 160 euro. Zeer slechte ervaring met onverantwoorde en uiters onprofessionele houding van Cheaptickets. Dat eigenlijk niet zo cheap is. Ik zal nooit meer via hen een reis boeken.
Norbert
op 31 december 2020
bestemming: Thailand / hatyai, reisperiode: april 2020
Reis ging niet door geen geld terug
John
op 17 december 2020
bestemming: Vietnam / Ho Chi Minhstad, reisperiode: november 2020
Dit cijfer is al te hoog, helaas zijn negatieve cijfers niet mogelijk. Via Cheaptickets een vlucht met Qatar Airways, business class, geboekt naar Vietnam. Ik moest hier voor mijn werk zijn. Op uitgerekend mijn verjaardag ontvang ik van QA een email dat de vlucht is geannuleerd en wat ik wilde. Ik heb de optie geld terug gekozen. Ruim twee weken later wordt Cheaptricks wakker. En zoals anderen ook al aangaven, men houdt de boot af en verwijst naar de luchtvaartmij. Na de 60 dagen QA een email gestuurd met de vraag waar het geld bleef. Deze verwees mij terug naar Cheaptricks. Ik heb Ct erop gewezen dat ik geen fan ben van het spelletje "Kastje naar de muur" en dus mijn geld terug wilde. Ct kan het gewoon betalen want zij vangen het tenslotte van QA. Wonder boven wonder had ik binnen een uur een afrekening en een paar dagen later mijn geld minus 80 euro voor agn non-refundable kosten. Kosten die je worden opgedrongen en waarvoor, door de annulering, geen diensten worden geleverd. ACM zegt dat ik al het geld terug moet krijgen dus er is een klacht gedeponeert bij ACM. Verder zal een procedure worden opgestart bij de geschillencommissie. Verder overwegen wij nog aangifte te doen van oplichting. Partijen als Cheaptricks moeten door de regering van de markt worden gehaald. Ze hebben jarenlang geld verdient aan de verkoop van tickets en nu gaat het ineens even slecht, jammer dan, dat heet ondernemersrisico.
Marcel
op 11 december 2020
bestemming: Portugal / Porto, reisperiode: augustus 2020
Reis geannuleerd door TAP vanwege Corona en cheaptickets doet werkelijk niets dan standaard mail sturen. BOEK nooit maar dan ook NOOIT via cheaptickets. Loze beloftes en ZEER ZEER SLECHTE communicatie. Geen communicatie
Arjan
op 8 december 2020
bestemming: Spanje / Marbella, reisperiode: juli 2020
Ivm corona is de vlucht niet doorgegaan. Jammer!, maar wat echt jammer is dat cheaptickets niets voor je doet. Ze zijn in geen enkele vorm
Bereikbaar en als er dan een berichtje komt is het vooral afschuiven naar een ander. Wel geld verdienen aan de boeking, maar fatsoenlijke afhandeling ho maar. Ik zal nooit meer bij cheaptickets boeken.
Alex vd Kleij
op 7 december 2020
bestemming: Sri Lanka / Colombo, reisperiode: augustus 2020
De vliegtrip bestond uit 4 delen (overstap), na vele wijzigingen in zowel datum als tijd werd ineens een van de 4 trajecten niet meer uitgevoerd. Ik weet niet hoe ver het lopen is van Abu Dhabi naar Sri Lanka , maar daar hebben ze bij Cheaptickets.nl lak aan. In een van de zeer zeldzame contactmomenten (ik heb gelijk een staatslot gekocht) wordt verwezen naar de airline en je raadt het al, die verwijzen weer nar Cheaptickets als verkoper.
Leeuwestein
op 3 december 2020
bestemming: Spanje / Alicante, reisperiode: juni 2020
Reis geboekt via Cheaptickets, nu door corona het geen doorgang heeft gehad wachten we nog steeds op teruggave maar Cheaptickets doet hier eigenlijk niets voor en verwijst door naar Vueling en daar moeten we nu onze centen zien te krijgen. Kort gezegd; ze verdienen graag aan je maar zijn niet thuis als er problemen zijn! Echte afrader dus.... wees op je hoede!
Martinus Steins
op 25 november 2020
bestemming: Nederland / Amsterdam, reisperiode: november 2020
Wegens mantelzorg moest ik mijn ticket qua datum wijzigen. Kreeg vlot een mail dat de kosten € 50 zouden kosten en dat het noodzakelijk was om een en ander telefonisch af te handelen. Dat telefoonnummer heb ik dagelijks en tien keer per dag gebeld en kreeg telkens de tekst "dit nummer is niet bereikbaar probeert U het later nog een keer". Nog een mail gestuurd en geen antwoord.
Nu maar een ticket rechtstreeks bij KLM gekocht. U heeft mijn probleem keurig over de datum getild waardoor U fijn het geld kunt opstrijken. Hetzelfde gebeurde met World-ticketcenter die me zelfs geen E-ticket stuurde waardoor ik gedwongen was een nieuwe ticket op de luchthaven te kopen. Ik krijg het idee dat de ticketfirma's een slaatje slaan uit de corona-periode.
F Joosten
op 20 november 2020
bestemming: Spanje / Málaga, reisperiode: mei 2020
Vlucht geboekt via Cheap tickets met Transavia. Gecanceld wegens corona oké. Maar hoewel Cheap tickets ons bevestigd heeft dat het geld retour zou komen uiterlijk sept 2020 en Transavia al geld terugbetaald heeft weigert Cheap Tickets het geld aan ons over te maken. Schandalig.
SH
op 13 november 2020
bestemming: Verenigde Staten / New York, reisperiode: mei 2020
Cheaptickets is niet eens 1 cijfer waard. Voor in mei een vakantie geboekt naar New York. Tot heden niets gehoord en geen geld terug gekregen.
Joke koster
op 8 november 2020
bestemming: Portugal / Madeira, reisperiode: maart 2020
Icm Corona is reis geannuleerd tot op heden geen contact met ze kunnen kringen, anders dan af en toe een automatisch gegenereerde mail dat het nog wel even kan duren. niet acceptabel, weet zelfs niet of ik voucher of geld terug krijg
Jolanda Deurhof
op 6 november 2020
bestemming: Kroatië, reisperiode: september 2020
Door corona ging de reis niet door. Wat zijn jullie een stelletje oplichters! Niks krijg ik terug van mijn ticket
Johannes
op 6 november 2020
bestemming: Vietnam / not, reisperiode: maart 2020
In maart 2020 is mijn vlucht geannuleerd waarvan ik het geld nog steeds niet heb terug gezien. Ettelijke emails verstuurd, veel robot replies gekregen en nu heb ik persoonlijk contact met iemand die dezelfde inhoud schrijft als die robots. Ik heb de uitleg gelezen van Cheaptickets maar hoe kan het toch dat die luchtvaart maatschappijen geen geld kunnen uitkeren. Hebben ze geen geld? Willen ze het niet? Geen idee maar het ontzet me enorm.
Charlotte
op 5 november 2020
bestemming: Frankrijk, reisperiode: mei 2020
NOOIT bij Cheaptickets boeken. Meeste slechte service ooit. Vanaf begin mei geprobeerd een vlucht om te boeken (10 min na boeking, foutje gemaakt) 3 maanden lang geen contact gekregen.
Nu 6 maanden later mail ontvangen dat ik mijn geld terug krijg, maar lang niet alles. Ze houden 30% in.
Het zijn oplichters, ik raad het iedereen af om hier te boeken!
Sven
op 2 november 2020
bestemming: Spanje / Alicante, reisperiode: april 2020
Reis eheeft niet plaatsgevonden ivm Covid.
Terugbetalen duurt nu al een maand of 7 en Cheaptickets is niet bereikbaar per telefoon. Per mail en messenger antwoord men niet duidelijk. Vage tent hoor, nooit mee boeken!
Willem Hoekstra
op 28 oktober 2020
bestemming: Nederland / Rotterdam, reisperiode: april 2019
Mijn vriendin uit Venezuela zou op 11 april vanuit Caracas naar Amsterdam vliegen. Door Corona werd reis geannuleerd.
Betaald al in januari 2019.
Tot op heden drie nietszeggende mailtjes ontvangen waarin men mede deelt dat terugbetaling via Airline wordt aangevraagd.
Via Facebook messenger paar keer contact gehad, zelfde vage antwoorden: we wachten op terugbetaling, dan pas kunnen we u terug betalen.
Er is nergens na te gaan of men wel terugbetaling heeft aangevraagd, dat moet je maar van ze aannemen.
Zeer, zeer slechte afhandeling, totaal geen service.
Dat dit in het begin zo gaat snap ik nog maar inmiddels zijn we in mijn geval al vanaf maart aan het wachten dus ruim 8 maanden!
Schandalig, nooit meer Cheap Tickets!
Erik
op 27 oktober 2020
bestemming: Portugal / Porto, reisperiode: maart 2020
Reis heeft nooit plaats kunnen vinden door Corona. Kunnen zij ook niks aan doen. MAAR Ik wacht nu al 6 maanden op mijn refund. Er is GEEN contact mogelijk met dit bedrijf. Hebben geen telefoonnummer!!! Mailen werkt ook niet. Waardeloos bedrijf dus die zich nu kapot moet schamen voor hun klantenservice. O maar er is GEEN klantenservice. Uberhaubt zelfs geen service. Mensen, geloof die positieve reviews NIET! Die zijn nep. Waarschijnlijk door hun eigen bot geplaatst. Dit is een waardeloos bedrijf waar je GEEN zaken mee moet doen. NOOIT NIET !
Sunee
op 20 oktober 2020
bestemming: Thailand / Bangkok, reisperiode: april 2020
Door Copvid nog steeds geld niet terug
De klacht
Ik heb de reis voor mijn vriendin betaald. Helaas is de vlucht gecancelled vanwege Carona. Voucher gekregen echter wil ik graag mijn geld terug. Cheaptickets is niet thuis schuift alles af op de KLM en de KLM zegt dat Cheaptickets contact moet opnemen met hun. Van kastje naar de muur wordt je gestuurd. Eeerst per mail... nu al 2 maanden geleden. Per Messenger wordt je ook niet geholpen.
CHRISTIAN ROOVERS
op 18 oktober 2020
bestemming: Verenigde Staten / Boston, reisperiode: april 2019
Ruim 4000 euro betaald aan cheaptickets voor onze gezinsreis in april en ruim 6 maanden na annulering van de vlucht nog geen refund ontvangen, alleen standaardmails als antwoord op onze vragen of verwijzingen naar luchtvaartmaatschappij die al een maand geleden heeft aangegeven het geld overgemaakt te hebben naar Cheaptickets. Ben nu genoodzaakt om incasso/juridische procedure op te starten.
Cornelis
op 7 oktober 2020
bestemming: Verenigde Arabische Emiraten / Dubai, reisperiode: augustus 2020
Geen informatie ontvangen van cheaptickets dat vliegen vanaf Brussel niet toegestaan was en daarna niets voor je willen betekenen.
Yvette
op 6 oktober 2020
bestemming: Verenigde Staten / Californië, reisperiode: mei 2020
Net zoals zoveel gedupeerden alleen maar standaard e-mailberichten dat ze alle moeite doen om het geld terug te krijgen van de luchtvaartmaatschappij. In ons geval SAS, een vlucht die ruim 5 maanden geleden is geannuleerd. Hoe lang moeten we nog wachten?
Jolanda
op 4 oktober 2020
bestemming: Mexico / Cancún, reisperiode: juli 2020
Schandalig! Dieven! Massaal overslaan deze boevenbende! BOYCOT!
Lang gespaard voor deze vakantie, met heel het gezin, tickets geboekt bij Cheaptickets (bijna 3000 euro) Covid tijd dus vluchten geannuleerd, kan niemand iets aan doen.
Heb 2x standaard bericht gehad, dat ze zaten te wachten op refund van de Airliner. KLM zelf gebeld deze vertelde dat zij alles gelijk terug betaald hebben. Is dus gewoon in bezit cheaptickets!!
Cheaptickets maakt zich inderdaad schuldig aan diefstal. Denk dat we ons zullen moeten verenigen, anders zien we onze euro’s nooit meer terug ben ik bang.
Erik
op 4 oktober 2020
bestemming: Indonesië, reisperiode: augustus 2020
Reis geannuleerd, geen euro terug gezien, zijn onbereikbaar. Terwijl vliegmaatschappij dat we recht hebben op volledige bedrag. Schandalige partij. Nooit van mijn leven nog via cheaptickets.
Djouna mees
op 2 oktober 2020
bestemming: Verenigde Staten, reisperiode: maart 2019
Mijn vlucht is geanulleerd door de corona.
Een vlucht van bijna 800euro , hiervan heb ik nog steeds geen euro terug gezien van cheaptickets.
Ik heb ondertussen van KLM een deel van mijn geld in vouchers gekregen, de rest van het geld dat ik van cheaptickets zou moeten terug krijgen word na maanden mails sturen doodleuk op geantwoord 'dit word niet terug betaald door ons , sorry voor het ongemak '
Slechtste maatschappij ooit!! Nooit zal ik nog via cheaptickets boeken , ik boek nog liever een vlucht bij een betrouwbare maatschappij voor het dubbele van de prijs !!
Leunens
op 22 september 2020
bestemming: Frankrijk / Nice, reisperiode: oktober 2020
Vlucht geannuleerd. Kom kan niets doen en cheaptickets wil nu doen. zijn niet bereikbaar, reageren na weken op mail met standaard onbruikbaar antwoord. Het is schandalig!
Fleur
op 16 september 2020
bestemming: Portugal / Carvoeiro, reisperiode: september 2020
Ruimbagage bijgeboekt via Cheaptickets, maar na online inchecken via Ryanair de bevestiging van die ruimbagage nergens terug te vinden. Ook niet na contact met Ryanair: de extra ruimbagage zit er niet bij. Dus net via Ryanair opnieuw ruimbagage bijgeboekt, dus al 2x betaald voor dezelfde koffer. Cheaptickets via Facebook, de belabberde chatbox en email benaderd.
Arend
op 12 september 2020
bestemming: Marokko / Fès, reisperiode: april 2020
Hadden voor in de maand april jl. een trip naar Marokko geboekt via CheapTickets. Begrijpelijkerwijs kon deze reis niet doorgaan vanwege corona. Wat niet te begrijpen valt is dat CheapTickets de betaling niet terugboekt, telefonisch niet bereikbaar is, niet reageert op mails en zelfs niet op de aangetekende brief die wij 4 weken geleden stuurden. CheapTickets doet net alsof het probleem niet bestaat, en wij evenmin. Na zovele maanden nog geen enkele reactie geven is ronduit ongehoord. Deze organisatie heeft zich van haar allerslechtste kant laten zien. Ons rest helaas niets anders dan een incassobureau in te schakelen. Zeer betreurenswaardig, en een waarschuwing voor iedere consument in Nederland.
Merit
op 12 september 2020
bestemming: Verenigde Staten / San Francisco, reisperiode: juli 2020
We zouden met het gezin met Unites naar San Francisco vliegen op 12 juli. 10 dagen van te voren werd de vlucht geannuleerd. De hele communicatie vanuit Cheaptickets is klachtwaardig. Wij hebben maar afgewacht omdat bellen en mailen geen enkele reactie gaf. En maandag, bijna 2 maanden later kregen wij bericht dat geld van United binnen was. Donderdag stond het op onze rekening. Ofwel: het komt goed uiteindelijk, maar vergt veel van je geduld! Succes allemaal!
Eva Roben
op 8 september 2020
bestemming: Spanje / Ibiza, reisperiode: juli 2020
Ik heb voor bagage boeken 90 euro betaald. Cheap tickets stuurt de voucher NIET door naar Ryan Air waaraan ik weer moest betalen. Heel slecht want cheap tickets geeft niet thuis
Wonink
op 1 september 2020
bestemming: Portugal / Lissabon, reisperiode: september 2020
Transavia geeft vraagt, omdat ze de vlucht niet uitvoeren, wat we willen. we vragen refund. Transavia geeft aan de refund te hebben uitbetaald aan Cheaptickets op 7 augustus 2020. U raad het al, cheaptickets reageert niet op mail en we hebben de refund nog niet van hen mogen ontvangen. Slechte zaak, feitelijk gewoon oplichting.
André
op 1 september 2020
bestemming: Thailand / Nongbua Lamphu, reisperiode: januari 2020
Wegens overlijden van moeder in januari reis moeten annuleren (voor Corona crisis dus). Tot op heden (september 2020) heeft Cheaptickets nog steeds geen refund aangevraagd bij de vliegmaatschappij.
Wat een waardeloos bedrijf. MAAK AUB GEEN GEBRUIK VAN DE DIENSTEN VAN DIT BEDRIJF WANT JE WORDT GENAAID WAAR JE BIJ STAAT
Lisette Zwaan
op 1 september 2020
bestemming: Italië / Sardinië, reisperiode: april 2020
De reis met Transavia via cheaptickets werd 24 april geannuleerd. Tot op vandaag de dag nog niks v cheaptickets vernomen.Ruim 4 maanden verder.
Radboud
op 30 augustus 2020
bestemming: Indonesië / Bali, reisperiode: augustus 2020
Probeer al maanden ticket om te zetten of een voucher te krijgen. Vlucht was naar Bali terwijl Bali tot eind jaar gesloten is voor buitenlandse toeristen. Vlucht was op maandag 17 aug en op vrijdag 14 aug eindelijk reactie dat ze het zouden proberen bij vliegmaatschappij. Nu twee weken later hoor ik niets meer. Ik begrijp niet dat CheapTickets zich niet schaamt. Wat een slechte performance. Ik raad niemand aan te boeken bij CheapTickets!
Fokke
op 27 augustus 2020
bestemming: Spanje / Mallorca, reisperiode: mei 2020
Cheaptickets.nl koopt de tickets bij een luchtvaartmaatschappij, nadat cheaptickets geld van ons heeft ontvangen. Door Corona is de reis niet doorgegaan. De vluchten die in december 2019 al waren geboekt zijn door de luchtvaartmaatschappij geannuleerd.
Chepticckets is in geen velden of wegen te bekennen terwijl ik keurig heb aangegeven een refund te willen. Telefonisch niet bereikbaar. Op mails wordt niet gereageerd. De chatbox is te beperkt voor dit soort zaken en een bezoekadres is er niet. Inmiddels ook een brief geschreven waarop ook niet wordt gereageerd. Te triest voor woorden. De vluchtmaatschappij wil in principe wel helpen, maar is afhankelijk van de informatie die Cheaptickets.nl moet geven. En dit geeft Cheaptickets.nl ook niet.
Het zaakje stinkt aan alle kanten. Men schijnt het te druk te hebben.... een mooi moment toch om mensen aan te nemen die door de Corona crisis hun baan zijn verloren?
Stefanie van Vliet
op 26 augustus 2020
bestemming: Oostenrijk / Wenen, reisperiode: juli 2020
Wij hebben nog steeds geen vouchers ontvangen i.v.m. het annuleren van onze vlucht door Corona. Cheaptickets is telefonisch al 8 maanden niet bereikbaar, op mails wordt niet geantwoord, ook niet op klachten. Wij zijn wanhopig en ontzettend boos. Lafaards om niet telefonisch bereikbaar te zijn.
Lia Kuijt
op 26 augustus 2020
bestemming: Spanje / Alicante, reisperiode: augustus 2020
Op 17 juni 2020 vanwege medische redenen de vluchten naar Spanje moeten annuleren. Dit moet rechtstreeks bij de airline Transavia. Heen- en terugvlucht waren 2 aparte boekingen. De klojo's van Cheaptickets bevestigen alleen de annulering van de heenvlucht. Je snapt dat een verzekeringsmaatschappij dit niet accepteert. Vervolgens zegt de medewerkster: " Om een claim in te dienen bij de annuleringsverzekering, moet je het schadeaangifteformulier downloaden en invullen. Dit volledig ingevulde aangifteformulier dien je samen met je bevestiging te versturen naar verzekeringen@cheaptickets.nl. Het schade aangifteformulier vind je hier." De link was vergeten mee te sturen. Maar sterker nog ik had aangegeven bij welke maatschappij wij zijn verzekerd. Lezen is erg moeilijk voor medewerkers van CheapTickets.nl. Vervolgens 2 maanden bezig geweest om een bevestiging van de terugvlucht te ontvangen. Iedere keer kreeg ik een verkeerd antwoord van Cheaptickets.nl. Opnieuw kunnen medewerkers niet lezen! Uiteindelijk via Transavia een ingang gevonden, bevestiging ontvangen en dag later heeft de annuleringsverzekering de annuleringskosten uitbetaald. Door toedoen van Cheaptickets.nl 2 maanden later. Advies van Transavia is BOEK NIET BIJ CHEAPTICKETS.NL. Ik zal dit zeer zeker nooit meer doen.
Advies: neem goede en gekwalificeerde medewerkers in dienst! Zo niet? SLUIT DAN JE DEUREN.
Mier
op 24 augustus 2020
bestemming: Verenigde Staten, reisperiode: mei 2020
Van het kastje naar de muur ticket van Cheaptickets
Louise
op 17 augustus 2020
bestemming: Frankrijk / Clermond ferrand, reisperiode: augustus 2020
Al diverse keren bij cheaptickets een vliegticket gekocht. Was toen goed bevallen dus vandaar opnieuw in februari een ticket gekocht naar Clermond ferrand met een tussenstop in Parijs voor 1 augustus. Op 11 juni ontving ik een mail om 12.48 uur dat de vluchttijden waren gewijzigd. S,avonds 21.07uur weer een mail dat de vluchttijden wederom waren gewijzigd. De vertrektijd uit Parijs was 07.45uur , maar ik moest om 09.30 uur uit Amsterdam vertrekken. Kan u het nog volgen ?? Dat ging natuurlijk nooit.
Ik een mail gestuurd naar cheaptickets en kreeg daarop een standaard antwoord. Ik zou 72 uur van tevoren wel horen welke oplossing ze hadden bedacht.of ik moest zelf maar kijken bij de luchtvaartmaatschappij (KLM ) Het is nu 17 Augustus en ik heb nog steeds geen bericht ontvangen. CHEAPTICKETS .... NO TICKETS !!!!
Jimmy van Dam
op 12 augustus 2020
bestemming: Turkije / Dalaman, reisperiode: september 2019
Mensen wees voorzichtig met een ticket kopen op CheapTickets. Het zijn oplichters. Je krijgt je geld met moeite terug.
E.Huisken
op 11 augustus 2020
bestemming: Italië / Sicilië, reisperiode: juli 2020
Retour tickets geboekt. Na half uur melding van cheaptickets dat de heenvlucht door Transavia was gecanceld. Zit je met een alleen retourvlucht en moet je een heenvlucht opnieuw, los, boeken. Tot aan vertrek is nog steeds dezelfde retourvlucht te boeken. Rechtstreeks bij Transavia zijn er ook niet voldoende ticket te bestellen. Asociaal dat wanneer je een retourvlucht boekt je met je creditcard vast zit aan de teruchvlucht.
Stan
op 10 augustus 2020
bestemming: Kroatië / Biograd na Moru, reisperiode: juli 2020
Beste mensen,
We hebben 3 weken geleden een email naar Cheaptickets gestuurd maar nooit een reactie op gehad. Vandaag de moeite genomen om een berichtje naar de facebookpagina van Cheaptickets te sturen. We hadden, tot onze verbazing, al na 5 minuten een berichtje terug en ons geld wordt binnen enkele werkdagen teruggestort. Ik raad jullie dus aan om in plaats van contact op te nemen per email, dit te doen via messenger (Facebook). Ik hoop dat jullie allemaal de problemen opgelost krijgen!
Silvia W
op 7 augustus 2020
bestemming: Nederland / Amsterdam, reisperiode: januari 2020
KLM moet door Corona route omdraaien, vlucht gaat 1 dag later. Wij zouden nieuwe tickets moeten krijgen van Cheaptickets, maar deze zijn niet bereikbaar (per telefoon). via de e-mail krijgen we een standaard antwoord.... Pas als de reisdatum al lang verstreken is (en we al ruim 1,5 week in Nederland zijn) komt er een reactie.. Omdat wij de reis willen omboeken.. kost het ons per persoon €160,-- + €50,-- "administratiekosten". En wij moeten hen dan bellen als we dat willen. U raadt het al.. we hebben niet gebeld. Mijn advies... koop nooit je tickets via Cheaptickets.. of een andere tussenpersoon want als er iets wijzigt ben je de klos.
Tessa
op 5 augustus 2020
bestemming: Italië / Toscane, reisperiode: juli 2020
Tijdens onze reis naar Italië en Spanje werd ons op het vliegveld (heen en terugreis) vertelt dat er geen ruimbagage geboekt was, terwijl wij dit bij het boeken van een ticket wel betaald hebben! Cheaptickets heeft dus 4x €40 euro in eigen zak gestopt!
Bij contacteren: is de telefoon overbelast door corona en op de mails reageren ze niet!
Evelyne
op 3 augustus 2020
bestemming: Spanje / Barcelona, reisperiode: mei 2020
Vluchten geannuleerd en nog steeds niets gecompenseerd, niet eens persoonlijk contact
Agnes
op 30 juli 2020
bestemming: , reisperiode: augustus 2020
Lees veel over geen reactie op annuleren vlucht ivm corona. Hadden wij eerst ook, maar je kunt via de chat functie als je bent ingelogd echt goed contact krijgen met iemand persoonlijk. Ik heb paar minuten gewacht en toen chatte ik al met een medewerker. Die heeft vervolgens restitutie proces in werking gezet. Nu kan ik via de chat robot zelfs de status daarvan controleren. Geld nog niet terug, maar dat zal ook bij de luchtvaartmaatschappij liggen.
William
op 28 juli 2020
bestemming: Oezbekistan, reisperiode: april 2019
Vlucht zou op 10 april plaatsvinden. Voor de rest, net als onderstaand. Ik las hier iets over krachten bundelen. Ik denk dat dit inderdaad de enige manier is. Graag suggesties hoe we dit moeten aanpakken
Askari
op 28 juli 2020
bestemming: Marokko / Marrakech, reisperiode: juli 2020
-000000 omdat zijn ze niet eerlijk, als jouw vlucht wordt geannuleerd wordt je niet geïnformeerd door de cheapticket en hebben ze hun telefoonnummer weg gehaald uit zijn site.
Rob
op 27 juli 2020
bestemming: Verenigde Staten / Los Angeles, reisperiode: augustus 2020
I.v.m. Covid-19 zijn onze vluchten naar VS geannuleerd (gezin 5 personen). Lufthansa en United Airlines verwijzen ons voor het wijzigen van de vertrekdata of eventueel restitutie door naar CheapTickets. Maar van CheapTickets krijgen we taal nog teken, al 5 emails gestuurd afgelopen 3 maanden en meerdere malen getracht te communiceren via social media en via de portal van CheapTickets. Telefonisch niet te bereiken, al maanden niet. Geen enkele reactie. Gestandaardiseerde email reactie. Heb je niks aan. Uitermate slechte service. Terwijl het juist nu nodig is om goede service te verlenen. Zeer zeer teleurstellend.
Nasir
op 27 juli 2020
bestemming: Spanje / Arnhem, reisperiode: april 2020
In maart en april 4 retourtickets geboekt via cheaptickets. Zoals alle anderen geannuleerd wegens corona. Cheaptickets reageert niet op e-mails. Telefonisch niet bereikbaar en alleen 2 keer een email dat ze zogenaamd moeten wachten op betalingen van transavia en Ryanair. Ik wil mijn geld terug!!!
Michiel
op 27 juli 2020
bestemming: Spanje / Barcelona, reisperiode: mei 2020
Voor 2 personen een retourvlucht geboekt, betalen en reserveren gaat super snel. Door corona echter roet in het eten en gaat het niet door. Op de site werd gevraagd geen contact op te nemen als je reis niet binnen 4 weken vanaf de vertrekdatum ligt. Niet gedaan dus maar inmiddels al 6 keer geprobeerd contact te zoeken met dit bedrijf. Je krijgt alleen standaard reply`s. Contact opgenomen met Vueling en 24 Level en zij geven aan dat het restitutie bedrag is over gemaakt en deze door cheaptickets betaald moet worden. Ah fijn, zojuist nog maar eens gemaild maar de wijze waarop dit wordt afgehandeld of beter zeggen helemaal niet is schandalig. Aan de reacties te zien op dit forum ben ik niet de enige. Kan alleen maar denken; waar blijven al deze euro`s?
EJO
op 27 juli 2020
bestemming: Indonesië / Bali, reisperiode: juli 2020
Vlucht met Emirates geboekt via Cheaptickets. In maart zelf geannuleerd, daarna heeft de airline zelf ook alle vluchten geannuleerd.
Dat het chaos was is begrijpelijk maar na 4 (!!!) maanden nog steeds alleen met geautomatiseerde antwoorden communiceren, onbereikbaar zijn en non-informatie verstrekken is not done. Uiteindelijk via de airline bevestiging gekregen van de refund. Die hebben t kennlijk wel op orde. Met die info naar cheaptickets en weer een jankmail dat het zo druk is. Weer een standaard reactie dus. Bespaar je de personeelskosten dan en zet er een bot op, als je toch niet van plan bent om inhoudelijk te reageren.
Lieselot
op 27 juli 2020
bestemming: Italië / Napels, reisperiode: juli 2020
Geannuleerde vlucht door covid-19. Telefonisch is cheaptickets niet bereikbaar! Ik stuurde verschillende mails, ook daarop geen reactie!!! Ik eis mijn geld terug!
Ruud Westhovens
op 25 juli 2020
bestemming: Verenigde Staten / San Francisco, reisperiode: augustus 2020
Vanwege Corona mogen we de VS niet in. We willen graag annuleren, maar Cheaptickets laat totaal niks van zich horen.
Donadini
op 24 juli 2020
bestemming: Australië, reisperiode: maart 2020
Retourvlucht uit Australië werd in maart geannuleerd. Kon in april uiteindelijk met zelf geregelde repatriëring vlucht terugkomen. Van cheaptickets taal nog teken ontvangen. Niet bereikbaar. Wil graag restitutie van geannuleerde vlucht. Op geen enkele manier willen communiceren met je klanten is bot en onbeschoft. Ik denk dat cheaptickets failliet gaat en dat velen met mij naar hun geld kunnen fluiten
PP Wienk
op 22 juli 2020
bestemming: Nederland / Dublin, reisperiode: april 2020
Vanwege corona geen vlucht maar ook geen enkele reactie van Cheattickets. Altijd tot tevredenheid mee gereisd maar nu zwaar door het ijs gezakt. 819 euro kwijt en zie maar dat je het terugkrijgt... Er zit niets anders op dan onze krachten te bundelen in een grote groep gedupeerden en advocaten in te schakelen. Dan maar naar de rechter. Doen we niets dan gebeurd er ook verder niets en hoopt Cheattickets dat we het vanzelf opgeven... Even een mailtje met een status (6x per mail om verzocht !) is kennelijk al teveel gevraagd. Uiteindelijk blijken het gewoon ordinaire oplichters te zijn bij Cartrawler BV... Eens maar nooit weer...
Jane
op 21 juli 2020
bestemming: Japan / Tokio, reisperiode: maart 2020
Cheaptickets is niet te vertrouwen. Via hun een ticket geboekt bij airline Etihad. Reis zou plaatsvinden in maart (heen)/april (terug) 2020. Etihad heeft de terugvlucht in april geannuleerd. Conform hun beleid zouden wij dan ons geld terug moeten krijgen, maar dit moet wel geregeld worden via Cheaptickets waar wij geboekt hebben. Cheaptickets reageert al maanden niet op verzoeken voor terugbetaling (of op zijn minst hulp/informatie), bevestiging van berichten die naar ze verzonden zijn ontvang ik ook niet. Cheaptickets is overduidelijk zijn verantwoordelijkheid om benadeelde passagiers te compenseren aan het ontlopen!!!!! Ik zal nooit meer via cheaptickets boeken.
GHF Timmermans
op 20 juli 2020
bestemming: Suriname, reisperiode: maart 2020
Reis ging niet door vanwege Covid19, Suriname liet geen vluchten toe. Cheaptickets reageert niet op verzoek om (informatie over) restitutie. We zijn inmiddels maanden verder. Ik vertrouw het niet.
Carel Otten
op 20 juli 2020
bestemming: Portugal / Faro, reisperiode: juli 2020
Reis geboekt via Cheap Tickets, inclusief 2x ruimbagage. Ruimbagage bleek niet ingeboekt bij Transavia! Moest dus 2x op vliegveld alsnog betalen. Reclameren bij Chea Tickets gaat niet: reageren niet mails en chatberichten, telefoon zogenaamd overbelast door Corona. Grote schande!!
Sana
op 20 juli 2020
bestemming: Tunesië / Tunis, reisperiode: juli 2020
Reis geboekt naar Tunesië, reis werd uiteindelijk geannuleerd. Via Airfrance te horen gekregen dat we het moesten regelen met cheaptickets. Na 2 maanden contact proberen op te nemen met hun, kregen we tot de dag van vandaag nog steeds geen antwoord. We vrezen dat we ons geld kwijt zijn.
Ad van Dijk
op 20 juli 2020
bestemming: Verenigde Staten / Dallas, reisperiode: maart 2020
Reis geannuleerd. Heb na heel veel pogingen om contact te krijgen uiteindelijk, na bijna 5 maanden,een bedrag van €1092,= ontvangen terwijl ik €1788,=betaald heb en ze schriftelijk toegezegd hebben €1659,= over te maken, . Ondanks vele berichten via chat en e-mail zwijgen ze in alle talen. Zelfs hun partner TRAVIX reageert dat hun e-mailadres niet meer gebruikt wordt.
Lex
op 19 juli 2020
bestemming: Estland / Tallinn, reisperiode: juli 2020
Bagage betaald , staat op ticket, bij Ryan Air nogmaals moeten betalen. Probeer te mailen, geen antwoord
Jan
op 18 juli 2020
bestemming: Finland, reisperiode: april 2020
Bij Cheaptickets.nl een reis geboekt. Van KLM annulering van vlucht ontvangen. Via Cheaptickets bericht gekregen dat ze het druk hebben en zich inspannen voor restitutie, maar tot op heden niets ontvangen.
Roy Schimmel
op 18 juli 2020
bestemming: Engeland / Londen, reisperiode: maart 2019
Op 23 maart 2020 boekten wij, ivm annulering van onze originele vlucht via Emirates, via CheapTickets nieuwe tickets voor een vlucht naar London Heathrow (via Abu Dhabi) met Etihad Airways vanuit Bangkok op 24 maart om 18 uur. Nog dezelfde dag (op de 23e) hebben wij kunnen inchecken en gingen wij met onze boardingpassen op zak naar het vliegveld in Bangkok op de 24e. Daar aangekomen kregen wij van Etihad Airways te horen dat wij (en circa 100 anderen) niet mee mochten omdat net besloten was dat alleen nog mensen vanuit de Verenigde Arabische Emiraten aan boord mochten. De circa € 1.640,- euro die wij de dag ervoor betaald hebben, interesseerde hen niks. Moesten wij maar oppakken met Etihad (via Cheaptickets). Gelijk contact proberen op te nemen met CheapTickets, maar die hadden de telefoon uitgeschakeld. Vervolgens gelijk een bericht gestuurd via het daarvoor bedoelde online formulier op hun website met het verzoek om het geld terug te storten of niet incasseren (was tenslotte nog niet door hen geïncasseerd van mijn Creditcard). Maar helaas kreeg ik een geautomatiseerd bericht terug dat zij druk zijn door Covid-19 en dat zij, vanzelf contact opnemen met mij.
Tot op heden, ondanks veel extra berichten e-mails vanuit mijn kant nog steeds HELEMAAL NIKS gehoord/gelezen van Cheaptickets! Hoe moeilijk kan het zijn om in ieder geval een berichtje terug te sturen dat mijn verzoek in behandeling is genomen en dat zij er op terug gaan komen.
Ook Travix International B.V. in Amsterdam, als moederbedrijf, is nergens te bekennen in dit verhaal waarmee zij duizenden mensen duperen. Dit gaat er in ieder geval zorgen dat ik (en met mij waarschijnlijk heel veel mensen) nooit meer ga boeken bij een dochteronderneming van Travix International B.V. , te weten: CheapTickets, vliegwinkel.nl, BudgetAir, Vayama en Flugladen.
Binnenkort maar een keer een persoonlijk gesprek vragen op kantoor in Amsterdam van Travix. Misschien dat ik dan wel een antwoord krijg!
Dewi
op 15 juli 2020
bestemming: Italië / Florence, reisperiode: april 2020
Via Cheapticket tickets geboekt voor KLM maar vanwege Covid kon niet vertrekken. Vlucht was geannuleerd door KLM maar tot nu toe niks gehoord over de restitutie of eventueel voucher van Cheapticket. Ze zijn telefonisch niet bereikbaar. Een paar keer gemaild maar we krijgen steeds standaard mail als reactie. Heel slecht service!! Nooit meer bij Cheaptickets boeken!
K.van Halm
op 14 juli 2020
bestemming: Brazilië / Belém, reisperiode: september 2020
Ik heb 2 maanden geleden meerdere keer een offerte aangevraagd voor mijn verzekering en heb nog niets van ze gehoord!!!
Spenkelink
op 12 juli 2020
bestemming: Noorwegen / Trondheim, reisperiode: juli 2020
Reis in februari geboekt. Voor Covid19 periode, vertrek datum 12 juli.
Mogen het land nog niet in, en in juni contact gezocht. Kreeg standaardtaal terug, en verder geen enkele reactie meer. Reageren niet meer op mails, en telefonisch onbereikbaar. Voor ons geen Cheap meer....
Rob
op 11 juli 2020
bestemming: Cambodja / Siem Reap, reisperiode: maart 2020
We hebben de vlucht moeten annuleren dit i.v.m. COVID-19 tot op heden geen bericht ontvangen, alleen hun automatisch mail bevestiging.
Wij zijn nu van plan het faillissement van Cheaptickets.nl aan tevreden als dit zo blijft doorgaan, hiervoor zijn minimaal 2 gedupeerde voor nodig.
Jim
op 10 juli 2020
bestemming: Spanje, reisperiode: juli 2019
Mail gestuurd bellen lukt niet, de reis gaat niet door ivm Corona ... geen bericht terug schandalig
Monique
op 10 juli 2020
bestemming: Portugal / Madeira, reisperiode: juli 2019
De vlucht is geannuleerd volgens condor. Tickets geboekt via cheaptickets.nl. En een huurauto. Er komt niets terug aan antwoord behalve standaard mail. Krijgen we ooit een antwoord laat staan ons geld terug? Nooit meer cheaptickets.nl want het is alles behalve cheap zo
Sally
op 9 juli 2020
bestemming: , reisperiode: mei 2019
Aan de reacties te zien ben ik niet de enige en kan ik het dus wel vergeten! Mijn reis naar Dubai was ook gecanceld en ik heb geprobeerd om te emailen en bellen voor een voucher, tot op heden geen reactie. SCHANDALIG! Ik hoop werkelijk dat NIEMAND meer bij jullie een vlucht boekt!
Jm
op 9 juli 2020
bestemming: Italië, reisperiode: juni 2019
Vlucht ging niet door ivm corona
Cheap tickets rfeageert op geen enkele email en zegt dfat zij kontakt opnemen. Nu is zelf mijn reisprogramma gedelete.
Hartstikke onbetrouwbaar!
Dan maar meedoen aan consumentenclaim
O. Verhappen
op 8 juli 2020
bestemming: Spanje / Valencia, reisperiode: april 2020
Reis geannuleerd vanwege Covid-19, begrijpelijk. Echter tot op heden geen enkele reactie gekregen op vragen, mails etc. Ook geen voucher ontvangen, werkelijk schandalig!! Wat een ongelooflijk slechte service. IK BOEK HIER NOOIT MEER!!
A. Brouwer
op 7 juli 2020
bestemming: Zweden / Stockholm, reisperiode: april 2020
Omdat de vlucht geannuleerd is. Begrijpelijk, want vanwege Cornona, maar geld terug ho maar! Herhaaldelijk hierom gevraagd maar geven nul op rekest. Schande!
Melvin
op 7 juli 2020
bestemming: Vietnam / Hanoi, reisperiode: januari 2020
Geen reactie op meerdere mails.
Altena
op 3 juli 2020
bestemming: Zwitserland / Zurich, reisperiode: juni 2020
Vlucht van Swiss ging helemaal niet. NIETS gehoord van Cheap Tickets. Hoop wel ooit geld terug te krijgen! Zo ga je toch niet om met klanten!!
WJ
op 2 juli 2020
bestemming: Italië / Rome, reisperiode: maart 2019
Boeking geannuleerd ivm Corona. Geen enkele reactie ontvangen. Meerdere malen gevraagd om een annuleringsnota. Ik ga nooit meer boeken bij deze onbetrouwbare club.
Frans van Straaten
op 25 juni 2020
bestemming: , reisperiode: april 2020
Geboekt voor vakantie in april. Geannuleerd wegens corona. Alleen standaard mails waarin geen enkele termijn wordt genoemd waarop de afdoening gerealiseerd kan zijn. Telefonisch niet meer bereikbaar. Heel onbetrouwbare indruk van cheap tickets. Zal niet snel meer bij deze organisatie boeken
Michel Mol
op 23 juni 2020
bestemming: Portugal / Lissabon, reisperiode: juni 2020
In januari geboekt bij cheaptickets en dat ging uiteraard prima, maar nu door Corona geen contact meer kunnen krijgen. De vlucht zou op 8 juni vertrekken maar tot op heden nog geen bericht met cheaptickets. Een week van te voren contact opgenomen met Transavia. Deze gaven aan dat er een bericht naar cheaptickets is verstuurd op 21 mei. Zelf een andere vlucht geboekt direct bij KLM. Wel wat duurder maar perfect geregeld.
Bianca
op 21 juni 2020
bestemming: Portugal / Lissabon, reisperiode: juni 2020
Vlucht va Eindhoven was allang al gecancelled, (Gekeken op site van Ryan Air zelf en Eindhoven Airport) maar van Cheaptickets nooit een annulering gekregen. Die meiden (4 vriendinnen) hadden voor Jan lul op t vliegveld kunnen staan. Meerdere mails gestuurd naar Cheaptickets nooit geen reactie gekregen en natuurlijk niet bereikbaar. Ronduit Asociaal wat zij met klanten doen. Nooit geen Cheaptickets voor mij! (En de restitutie van de reis naar USA zit ik al weken op te wachten)
L Fondse
op 19 juni 2020
bestemming: , reisperiode: april 2020
Geen antwoord op mail.
Klerks
op 18 juni 2020
bestemming: , reisperiode: april 2020
Wij hadden in oktober 2019 tickets geboekt naar Rome via Ryanair en retour naar Rotterdam met Transavia. De data waren 23-04 en 27-04. Deze vliegreizen zijn geannuleerd in verband met corona.
Op 28 mei een bericht gekregen van cheaptickets een standaard email gehad dat ik Ryanair rechtstreeks moest afhandelen. Van Ryanair op 31 mei een bericht gekregen dat zij zich beroepen op overmacht. Deze reactie weer doorgestuurd aan cheaptickets. Daarop wordt door cheaptickets niet meer gereageerd.
Op 20 mei een standaard email gekregen van cheaptickets voor de vlucht met transavia; de mededeling was dat ze er bovenop zitten.
Nu een maand later nog geen update.
Bij een rechtstreekse whatsapp contact op 18 juni met Transavia word ik weer terugverwezen naar cheaptickets als contract partij.
Het schiet niet echt op.
Eric
op 16 juni 2020
bestemming: Indonesië / Bali, reisperiode: augustus 2020
Ik krijg al 2 maanden geen reactie op mijn vraag of ik mijn vlucht voor 2 personen kan annuleren.
Alleen telkens dat ze mijn mail hebben ontvangen
Liesbeth Schmeits
op 15 juni 2020
bestemming: Australië / Darwin, reisperiode: juni 2020
Geen contact mogelijk, ik word aan t lijntje gehouden met standaard mails....
Om n vlucht te boeken, geen probleem...Maar wanneer er een probleem is ONMOGELIJK OM CONTACT TE KRIJGEN!!!
WAARDELOOS en EEN ZEER SLECHTE SERVICE ....
Ik wordt net zoals zoveel gedupeerden door annuleringen ivm corona aan t lijntje gehouden. De oorspronkelijke terugvlucht door KLM uit Darwin was onmogelijk...inmiddels zelf een andere vanaf Brisbane geregeld zonder problemen. Maar de verrekening laat op zich wachten, zelfs geen persoonlijk antwoord met uitleg.
Nu ruim 6 weken geleden mn 1e contact proberen te leggen, alleen maar standaard mails terug.
KLM kan ook niets voor mij doen omdat cheaptickets de travelagent is..
Werkelijk zeer onfatsoenlijk om zo met trouwe klanten om te informatie over reviews, producten, nieuwe functies en nog veel meer. Je kunt je op elk gewenst moment afmelden.
Inge
op 15 juni 2020
bestemming: Nederland / Amsterdam, reisperiode: maart 2020
Mijn vlucht vanuit Mauritius van 20 maart 2020 werd geannuleerd door Austrian airways. Ik kon niet naar huis terug en Cheaptickets was onbereikbaar. Uiteindelijk zelf nog een nieuw ticket kunnen kopen bij een andere maatschappij. Tot nu toe is het me niet gelukt op eniger wijze contact met ze te krijgen, ze reageren nergens op!
Ruben
op 15 juni 2020
bestemming: Spanje / Altea, reisperiode: april 2020
Begin december 2019 een vliegreis naar Alicante geboekt via CheapTickets. De vlucht werd,begin maart 2020 vanwege corona, geannuleerd door Ryanair. Tot nu toe geen geld of reactie mogen ontvangen. Zo te zien lang niet de eerste maar zeker niet de laatste die nooit, maar dan ook nooit weer bij CheapTickets gaat boeken. Gewoon ronduit schandalig dat dit ongestraft kan en dat er geen instantie is die opkomt voor de gedupeerden
Boycot Cheaptickets
op 15 juni 2020
bestemming: Ierland / Dublin, reisperiode: april 2020
De klantenservice van Cheaptickets is al maanden telefonisch onbereikbaar. Verder reageren ze niet op e-mails. Oplichters!!
Yasmin van Werkhoven
op 15 juni 2020
bestemming: Bulgarije, reisperiode: april 2020
Een reis naar Bulgarije geboekt bij Austrian Airlines voor begin april. Nu zijn we al in juni en hetzelfde verhaal als alle mensen hier. Reis geannuleerd door de Airline. Bericht ontvangen van Cheap tickets dat we niks terug moeten sturen omdat het druk is... Ook een algemeen berichtje ontvangen op mail van ons. Ben idd bang dat we ons geld nooit meer terug gaan zien en de firma failliet gaat. Waardeloze klanten service... Het kan toch niet zijn dat het meer dan 2 maanden duurt om geld terug te geven ? Idd waardeloze maatschappij !!
Irene
op 12 juni 2020
bestemming: Griekenland / Kos, reisperiode: juni 2020
Helaas kan ik geen nul geven.
Eigenlijk het zelfde als iedereen.
Reis geboekt, geannuleerd
En net zoals iedereen nog steeds geen bericht gehad.
Schandalig.
Zo ga je niet met mensen om.
Het ergste is dat je nog steeds reizen kunt boeken, onbegrijpelijk.
Sander GAE
op 10 juni 2020
bestemming: Griekenland / Kreta, reisperiode: mei 2020
Helaas is mijn dochter ook besodemieterd door CheapTickets. Na meerdere e-mails te hebben gestuurd, hebben we tot dusver nul respons gekregen. Dat ze vanwege COVID in zwaar weer zijn geraakt, kan ik meteen geloven. Dat afhandeling lang op zich laat wachten, snap ik ook. Maar dat ze niet het fatsoen hebben geen enkele vraag te beantwoorden is ronduit asociaal.
Het zal lastig worden het betaalde bedrag van €1300 terug te krijgen, maar er zijn meerdere mogelijkheden om deze oplichtersclub tot de orde te roepen.
Nu belangrijk een dossier te gaan opbouwen. De mails blijven we sturen. Ook naar de moeder Travix, Trip.com. Maar ik ben nu op het punt beland ook de aangesloten instanties (SGR, ANVR, IATA) aan te schrijven. Verder voornemens fraudemelding te gaan maken bij de financiele toezichthouder AFM. Als dossiervorming op niveau is gebracht, gaan we het juridische traject in.
Mocht dit nog niet genoeg zijn, kan aangifte van oplichting worden gedaan.
Het zou me verbazen dat ze dan nog niet failliet zijn.
Nu het vliegverkeer weer langzaam op gang komt, wil ik iedereen waarschuwen NIET bij CheapTickets te boeken.
Het is te triest voor woorden dat ze zelfs dagelijks trolletjes inzetten om nog goede review achter te laten.
Miranda van Oorschot
op 7 juni 2020
bestemming: Polen / Krakau, reisperiode: maart 2019
In maart een retourvlucht geboekt naar Polen. De reis is geannuleerd vanwege het virus. Telefonisch niet bereikbaar en geen enkele reactie op de e-mails. Het geld nog steeds niet terug. Een heel slecht bedrijf. Nooit meer via dit bedrijf. Oplichters!!! Vele mensen zijn gedupeerd.
Nathalie van Frederikslust
op 4 juni 2020
bestemming: Israël / Tel Aviv, reisperiode: juni 2020
Het is nu 04-06-20 en wij hebben voor morgen ochtend een reis naar Israel geboekt via cheap tickets. Transavia heeft al lang aangeven dat de vlucht geannuleerd is maar dat wij afhankelijk zijn van cheap tickets voor informatie. Tot nu toe 0,0 info en niet bereikbaar. Op een mail door ons gestuurd alleen een algemeen antwoord. Wij maken ons best wel ongerust of we ons geld ooit terug gaan zien
Anne Schuurman
op 3 juni 2020
bestemming: Portugal / Lissabon, reisperiode: april 2020
Door Corona is onze boeking geannuleerd. Niets meer gehoord sindsdien. Niet te bereiken. Criminelen! Waardeloos bedrijf. Iedereen krijgt klappen door de Corona . Dit bedrijf lijkt zich niet in te zetten. Waar anderen dit wel proberen met man en macht.
Patrick
op 3 juni 2020
bestemming: Italië / Milaan, reisperiode: mei 2020
We zouden op 7 mei vertrekken naar Milaan. Door Cororna waren de vluchten van Easy Jet geannuleerd. De tickets waren geboekt via Cheap Tickets. We hebben tig keer gemaild en contact geprobeerd te zoeken met Cheap Tickets. Via de site wordt je naar de luchtvaartmaatschappij verwezen en via de maatschappij terug naar Cheap Tickets. Wettelijk is dit ook correct aangezien je aan Chepa Tickets hebt betaald, zij zijn het aanspreekpunt en zij moeten je helpen en de zaak correct afhandelen.
Tot zover de theorie. Één ding is in ieder geval zeker, ze doen hun naam eer aan, wat is Cheap Tickets een ongelofelijk goedkoop bagger bedrijf!!! ze reageren nergens op, zijn op geen enkele wijze bereikbaar maar je geld is wel weg.
Mensen hebben hier voor gespaard en naar uitgekeken en dan wordt je zo behandeld.
Maar wel raar opkijken als er straks een hele groep mensen even gezellig op de koffie komt bij hun op kantoor om terug te halen waar ze recht op hebben.
Pieters
op 26 mei 2020
bestemming: Marokko / Agadir, reisperiode: maart 2020
Nooit meer Cheaptickets. Ik heb bij Cheaptickets een retour ticket gekocht naar Marokko, maar mijn terugvlucht werd geannuleerd door de vliegmaatschappij waarmee ik zou vliegen. Cheaptickets neemt echter geen enkele aansprakelijkheid, terwijl zij mij het kaartje verkocht hebben, en de bemiddelings-kosten wel hebben opgestreken. Per email door hen afgepoeierd, en verwezen naar de vliegmaatschappij, maar de vliegmaatschappij verwijst naar Cheaptickets, omdat die het kaartje verkocht hebben, en tussenpersoon is. Lijkt mij terecht. Cheaptickets moet op z'n minst bemiddelen, en het voor hun klanten regelen, maar ook dat willen ze niet blijkt. Geld kwijt dus, zoals het er nu naar uit ziet. Nooit meer Cheaptickets.
Eveline Schneider
op 26 mei 2020
bestemming: Curaçao / Curaçao, reisperiode: juni 2019
Oplichters !
Op 6 maart mijn reis betaald voor een vlucht met tui naar Curaçao.
Cheaptickets heeft mijn reis nooit betaald aan tui en het geld zelf gehouden.
Al zou er gevlogen mogen worden dan had ik dus morgen (27 mei) niet eens in het vliegtuig kunnen stappen omdat zij de betaling niet hebben volbracht en het geld in eigen zak steken !
Schandalig, schaam jullie. Wat een organisatie nooit meer boeken bij Cheaptickets !
Michelle
op 24 mei 2020
bestemming: Verenigde Staten, reisperiode: mei 2020
Vlucht in Januari geboekt. Begrijp heel goed dat het door COVID-19 niet oor kan gaan. Maar heel slecht geregeld van Cheaptickets, heb meerdere malen een annulering of wijziging aangevraagd maar nooit reactie gekregen. Na lang zoeken een telefoon nummer gevonden en dat ging direct naar een voicemail.
Kan ook via United niks regelen omdat ik via cheap tickets heb geboekt.
Anita vloet
op 22 mei 2020
bestemming: Spanje / Sevilla, reisperiode: maart 2020
Door corona werd de vlucht geannuleerd. Geen mail gekregen van cheaptickets. Zijn niet bereikbaar. Via de mail alleen een standaard mail terug. Geen antwoord op je vragen.
Voor mij noit meer cheaptickets.