Reviews over CheapTickets.nl

Pagina 2 van 4 met 322 resultaten

op 7 oktober 2020 bestemming: Verenigde Arabische Emiraten / Dubai, reisperiode: augustus 2020

Geen informatie ontvangen van cheaptickets dat vliegen vanaf Brussel niet toegestaan was en daarna niets voor je willen betekenen.

  • Algemeen 1
op 6 oktober 2020 bestemming: Verenigde Staten / Californië, reisperiode: mei 2020

Net zoals zoveel gedupeerden alleen maar standaard e-mailberichten dat ze alle moeite doen om het geld terug te krijgen van de luchtvaartmaatschappij. In ons geval SAS, een vlucht die ruim 5 maanden geleden is geannuleerd. Hoe lang moeten we nog wachten?

  • Algemeen 1




op 4 oktober 2020 bestemming: Mexico / Cancún, reisperiode: juli 2020

Schandalig! Dieven! Massaal overslaan deze boevenbende! BOYCOT!
Lang gespaard voor deze vakantie, met heel het gezin, tickets geboekt bij Cheaptickets (bijna 3000 euro) Covid tijd dus vluchten geannuleerd, kan niemand iets aan doen.
Heb 2x standaard bericht gehad, dat ze zaten te wachten op refund van de Airliner. KLM zelf gebeld deze vertelde dat zij alles gelijk terug betaald hebben. Is dus gewoon in bezit cheaptickets!!
Cheaptickets maakt zich inderdaad schuldig aan diefstal. Denk dat we ons zullen moeten verenigen, anders zien we onze euro’s nooit meer terug ben ik bang.

  • Algemeen 1
op 4 oktober 2020 bestemming: Indonesië, reisperiode: augustus 2020

Reis geannuleerd, geen euro terug gezien, zijn onbereikbaar. Terwijl vliegmaatschappij dat we recht hebben op volledige bedrag. Schandalige partij. Nooit van mijn leven nog via cheaptickets.

  • Algemeen 1
op 2 oktober 2020 bestemming: Verenigde Staten, reisperiode: maart 2019

Mijn vlucht is geanulleerd door de corona.
Een vlucht van bijna 800euro , hiervan heb ik nog steeds geen euro terug gezien van cheaptickets.
Ik heb ondertussen van KLM een deel van mijn geld in vouchers gekregen, de rest van het geld dat ik van cheaptickets zou moeten terug krijgen word na maanden mails sturen doodleuk op geantwoord 'dit word niet terug betaald door ons , sorry voor het ongemak '
Slechtste maatschappij ooit!! Nooit zal ik nog via cheaptickets boeken , ik boek nog liever een vlucht bij een betrouwbare maatschappij voor het dubbele van de prijs !!

  • Algemeen 1
op 22 september 2020 bestemming: Frankrijk / Nice, reisperiode: oktober 2020

Vlucht geannuleerd. Kom kan niets doen en cheaptickets wil nu doen. zijn niet bereikbaar, reageren na weken op mail met standaard onbruikbaar antwoord. Het is schandalig!

  • Algemeen 1
op 16 september 2020 bestemming: Portugal / Carvoeiro, reisperiode: september 2020

Ruimbagage bijgeboekt via Cheaptickets, maar na online inchecken via Ryanair de bevestiging van die ruimbagage nergens terug te vinden. Ook niet na contact met Ryanair: de extra ruimbagage zit er niet bij. Dus net via Ryanair opnieuw ruimbagage bijgeboekt, dus al 2x betaald voor dezelfde koffer. Cheaptickets via Facebook, de belabberde chatbox en email benaderd.

  • Algemeen 1
op 12 september 2020 bestemming: Marokko / Fès, reisperiode: april 2020

Hadden voor in de maand april jl. een trip naar Marokko geboekt via CheapTickets. Begrijpelijkerwijs kon deze reis niet doorgaan vanwege corona. Wat niet te begrijpen valt is dat CheapTickets de betaling niet terugboekt, telefonisch niet bereikbaar is, niet reageert op mails en zelfs niet op de aangetekende brief die wij 4 weken geleden stuurden. CheapTickets doet net alsof het probleem niet bestaat, en wij evenmin. Na zovele maanden nog geen enkele reactie geven is ronduit ongehoord. Deze organisatie heeft zich van haar allerslechtste kant laten zien. Ons rest helaas niets anders dan een incassobureau in te schakelen. Zeer betreurenswaardig, en een waarschuwing voor iedere consument in Nederland.

  • Algemeen 1
op 12 september 2020 bestemming: Verenigde Staten / San Francisco, reisperiode: juli 2020

We zouden met het gezin met Unites naar San Francisco vliegen op 12 juli. 10 dagen van te voren werd de vlucht geannuleerd. De hele communicatie vanuit Cheaptickets is klachtwaardig. Wij hebben maar afgewacht omdat bellen en mailen geen enkele reactie gaf. En maandag, bijna 2 maanden later kregen wij bericht dat geld van United binnen was. Donderdag stond het op onze rekening. Ofwel: het komt goed uiteindelijk, maar vergt veel van je geduld! Succes allemaal!

  • Algemeen 3
op 8 september 2020 bestemming: Spanje / Ibiza, reisperiode: juli 2020

Ik heb voor bagage boeken 90 euro betaald. Cheap tickets stuurt de voucher NIET door naar Ryan Air waaraan ik weer moest betalen. Heel slecht want cheap tickets geeft niet thuis

  • Algemeen 2
op 1 september 2020 bestemming: Portugal / Lissabon, reisperiode: september 2020

Transavia geeft vraagt, omdat ze de vlucht niet uitvoeren, wat we willen. we vragen refund. Transavia geeft aan de refund te hebben uitbetaald aan Cheaptickets op 7 augustus 2020. U raad het al, cheaptickets reageert niet op mail en we hebben de refund nog niet van hen mogen ontvangen. Slechte zaak, feitelijk gewoon oplichting.

  • Algemeen 1
op 1 september 2020 bestemming: Thailand / Nongbua Lamphu, reisperiode: januari 2020

Wegens overlijden van moeder in januari reis moeten annuleren (voor Corona crisis dus). Tot op heden (september 2020) heeft Cheaptickets nog steeds geen refund aangevraagd bij de vliegmaatschappij.

Wat een waardeloos bedrijf. MAAK AUB GEEN GEBRUIK VAN DE DIENSTEN VAN DIT BEDRIJF WANT JE WORDT GENAAID WAAR JE BIJ STAAT

  • Algemeen 1
op 1 september 2020 bestemming: Italië / Sardinië, reisperiode: april 2020

De reis met Transavia via cheaptickets werd 24 april geannuleerd. Tot op vandaag de dag nog niks v cheaptickets vernomen.Ruim 4 maanden verder.

  • Algemeen 1
op 30 augustus 2020 bestemming: Indonesië / Bali, reisperiode: augustus 2020

Probeer al maanden ticket om te zetten of een voucher te krijgen. Vlucht was naar Bali terwijl Bali tot eind jaar gesloten is voor buitenlandse toeristen. Vlucht was op maandag 17 aug en op vrijdag 14 aug eindelijk reactie dat ze het zouden proberen bij vliegmaatschappij. Nu twee weken later hoor ik niets meer. Ik begrijp niet dat CheapTickets zich niet schaamt. Wat een slechte performance. Ik raad niemand aan te boeken bij CheapTickets!

  • Algemeen 1
op 27 augustus 2020 bestemming: Spanje / Mallorca, reisperiode: mei 2020

Cheaptickets.nl koopt de tickets bij een luchtvaartmaatschappij, nadat cheaptickets geld van ons heeft ontvangen. Door Corona is de reis niet doorgegaan. De vluchten die in december 2019 al waren geboekt zijn door de luchtvaartmaatschappij geannuleerd.
Chepticckets is in geen velden of wegen te bekennen terwijl ik keurig heb aangegeven een refund te willen. Telefonisch niet bereikbaar. Op mails wordt niet gereageerd. De chatbox is te beperkt voor dit soort zaken en een bezoekadres is er niet. Inmiddels ook een brief geschreven waarop ook niet wordt gereageerd. Te triest voor woorden. De vluchtmaatschappij wil in principe wel helpen, maar is afhankelijk van de informatie die Cheaptickets.nl moet geven. En dit geeft Cheaptickets.nl ook niet.
Het zaakje stinkt aan alle kanten. Men schijnt het te druk te hebben.... een mooi moment toch om mensen aan te nemen die door de Corona crisis hun baan zijn verloren?

  • Algemeen 1
op 26 augustus 2020 bestemming: Oostenrijk / Wenen, reisperiode: juli 2020

Wij hebben nog steeds geen vouchers ontvangen i.v.m. het annuleren van onze vlucht door Corona. Cheaptickets is telefonisch al 8 maanden niet bereikbaar, op mails wordt niet geantwoord, ook niet op klachten. Wij zijn wanhopig en ontzettend boos. Lafaards om niet telefonisch bereikbaar te zijn.

  • Algemeen 1
op 26 augustus 2020 bestemming: Spanje / Alicante, reisperiode: augustus 2020

Op 17 juni 2020 vanwege medische redenen de vluchten naar Spanje moeten annuleren. Dit moet rechtstreeks bij de airline Transavia. Heen- en terugvlucht waren 2 aparte boekingen. De klojo's van Cheaptickets bevestigen alleen de annulering van de heenvlucht. Je snapt dat een verzekeringsmaatschappij dit niet accepteert. Vervolgens zegt de medewerkster: " Om een claim in te dienen bij de annuleringsverzekering, moet je het schadeaangifteformulier downloaden en invullen. Dit volledig ingevulde aangifteformulier dien je samen met je bevestiging te versturen naar verzekeringen@cheaptickets.nl. Het schade aangifteformulier vind je hier." De link was vergeten mee te sturen. Maar sterker nog ik had aangegeven bij welke maatschappij wij zijn verzekerd. Lezen is erg moeilijk voor medewerkers van CheapTickets.nl. Vervolgens 2 maanden bezig geweest om een bevestiging van de terugvlucht te ontvangen. Iedere keer kreeg ik een verkeerd antwoord van Cheaptickets.nl. Opnieuw kunnen medewerkers niet lezen! Uiteindelijk via Transavia een ingang gevonden, bevestiging ontvangen en dag later heeft de annuleringsverzekering de annuleringskosten uitbetaald. Door toedoen van Cheaptickets.nl 2 maanden later. Advies van Transavia is BOEK NIET BIJ CHEAPTICKETS.NL. Ik zal dit zeer zeker nooit meer doen.

Advies: neem goede en gekwalificeerde medewerkers in dienst! Zo niet? SLUIT DAN JE DEUREN.

  • Algemeen 1
op 24 augustus 2020 bestemming: Verenigde Staten, reisperiode: mei 2020

Van het kastje naar de muur ticket van Cheaptickets

  • Algemeen 1
op 17 augustus 2020 bestemming: Frankrijk / Clermond ferrand, reisperiode: augustus 2020

Al diverse keren bij cheaptickets een vliegticket gekocht. Was toen goed bevallen dus vandaar opnieuw in februari een ticket gekocht naar Clermond ferrand met een tussenstop in Parijs voor 1 augustus. Op 11 juni ontving ik een mail om 12.48 uur dat de vluchttijden waren gewijzigd. S,avonds 21.07uur weer een mail dat de vluchttijden wederom waren gewijzigd. De vertrektijd uit Parijs was 07.45uur , maar ik moest om 09.30 uur uit Amsterdam vertrekken. Kan u het nog volgen ?? Dat ging natuurlijk nooit.
Ik een mail gestuurd naar cheaptickets en kreeg daarop een standaard antwoord. Ik zou 72 uur van tevoren wel horen welke oplossing ze hadden bedacht.of ik moest zelf maar kijken bij de luchtvaartmaatschappij (KLM ) Het is nu 17 Augustus en ik heb nog steeds geen bericht ontvangen. CHEAPTICKETS .... NO TICKETS !!!!

  • Algemeen 1
op 12 augustus 2020 bestemming: Turkije / Dalaman, reisperiode: september 2019

Mensen wees voorzichtig met een ticket kopen op CheapTickets. Het zijn oplichters. Je krijgt je geld met moeite terug.

  • Algemeen 3
op 11 augustus 2020 bestemming: Italië / Sicilië, reisperiode: juli 2020

Retour tickets geboekt. Na half uur melding van cheaptickets dat de heenvlucht door Transavia was gecanceld. Zit je met een alleen retourvlucht en moet je een heenvlucht opnieuw, los, boeken. Tot aan vertrek is nog steeds dezelfde retourvlucht te boeken. Rechtstreeks bij Transavia zijn er ook niet voldoende ticket te bestellen. Asociaal dat wanneer je een retourvlucht boekt je met je creditcard vast zit aan de teruchvlucht.

  • Algemeen 1
op 10 augustus 2020 bestemming: Kroatië / Biograd na Moru, reisperiode: juli 2020

Beste mensen,

We hebben 3 weken geleden een email naar Cheaptickets gestuurd maar nooit een reactie op gehad. Vandaag de moeite genomen om een berichtje naar de facebookpagina van Cheaptickets te sturen. We hadden, tot onze verbazing, al na 5 minuten een berichtje terug en ons geld wordt binnen enkele werkdagen teruggestort. Ik raad jullie dus aan om in plaats van contact op te nemen per email, dit te doen via messenger (Facebook). Ik hoop dat jullie allemaal de problemen opgelost krijgen!

  • Algemeen 6
op 7 augustus 2020 bestemming: Nederland / Amsterdam, reisperiode: januari 2020

KLM moet door Corona route omdraaien, vlucht gaat 1 dag later. Wij zouden nieuwe tickets moeten krijgen van Cheaptickets, maar deze zijn niet bereikbaar (per telefoon). via de e-mail krijgen we een standaard antwoord.... Pas als de reisdatum al lang verstreken is (en we al ruim 1,5 week in Nederland zijn) komt er een reactie.. Omdat wij de reis willen omboeken.. kost het ons per persoon €160,-- + €50,-- "administratiekosten". En wij moeten hen dan bellen als we dat willen. U raadt het al.. we hebben niet gebeld. Mijn advies... koop nooit je tickets via Cheaptickets.. of een andere tussenpersoon want als er iets wijzigt ben je de klos.

  • Algemeen 1
op 5 augustus 2020 bestemming: Italië / Toscane, reisperiode: juli 2020

Tijdens onze reis naar Italië en Spanje werd ons op het vliegveld (heen en terugreis) vertelt dat er geen ruimbagage geboekt was, terwijl wij dit bij het boeken van een ticket wel betaald hebben! Cheaptickets heeft dus 4x €40 euro in eigen zak gestopt!
Bij contacteren: is de telefoon overbelast door corona en op de mails reageren ze niet!

  • Algemeen 1
op 3 augustus 2020 bestemming: Spanje / Barcelona, reisperiode: mei 2020

Vluchten geannuleerd en nog steeds niets gecompenseerd, niet eens persoonlijk contact

  • Algemeen 1
op 30 juli 2020 bestemming: , reisperiode: augustus 2020

Lees veel over geen reactie op annuleren vlucht ivm corona. Hadden wij eerst ook, maar je kunt via de chat functie als je bent ingelogd echt goed contact krijgen met iemand persoonlijk. Ik heb paar minuten gewacht en toen chatte ik al met een medewerker. Die heeft vervolgens restitutie proces in werking gezet. Nu kan ik via de chat robot zelfs de status daarvan controleren. Geld nog niet terug, maar dat zal ook bij de luchtvaartmaatschappij liggen.

  • Algemeen 5
op 28 juli 2020 bestemming: Oezbekistan, reisperiode: april 2019

Vlucht zou op 10 april plaatsvinden. Voor de rest, net als onderstaand. Ik las hier iets over krachten bundelen. Ik denk dat dit inderdaad de enige manier is. Graag suggesties hoe we dit moeten aanpakken

  • Algemeen 1
op 28 juli 2020 bestemming: Marokko / Marrakech, reisperiode: juli 2020

-000000 omdat zijn ze niet eerlijk, als jouw vlucht wordt geannuleerd wordt je niet geïnformeerd door de cheapticket en hebben ze hun telefoonnummer weg gehaald uit zijn site.

  • Algemeen 10
op 27 juli 2020 bestemming: Verenigde Staten / Los Angeles, reisperiode: augustus 2020

I.v.m. Covid-19 zijn onze vluchten naar VS geannuleerd (gezin 5 personen). Lufthansa en United Airlines verwijzen ons voor het wijzigen van de vertrekdata of eventueel restitutie door naar CheapTickets. Maar van CheapTickets krijgen we taal nog teken, al 5 emails gestuurd afgelopen 3 maanden en meerdere malen getracht te communiceren via social media en via de portal van CheapTickets. Telefonisch niet te bereiken, al maanden niet. Geen enkele reactie. Gestandaardiseerde email reactie. Heb je niks aan. Uitermate slechte service. Terwijl het juist nu nodig is om goede service te verlenen. Zeer zeer teleurstellend.

  • Algemeen 1
op 27 juli 2020 bestemming: Spanje / Arnhem, reisperiode: april 2020

In maart en april 4 retourtickets geboekt via cheaptickets. Zoals alle anderen geannuleerd wegens corona. Cheaptickets reageert niet op e-mails. Telefonisch niet bereikbaar en alleen 2 keer een email dat ze zogenaamd moeten wachten op betalingen van transavia en Ryanair. Ik wil mijn geld terug!!!

  • Algemeen 1
op 27 juli 2020 bestemming: Spanje / Barcelona, reisperiode: mei 2020

Voor 2 personen een retourvlucht geboekt, betalen en reserveren gaat super snel. Door corona echter roet in het eten en gaat het niet door. Op de site werd gevraagd geen contact op te nemen als je reis niet binnen 4 weken vanaf de vertrekdatum ligt. Niet gedaan dus maar inmiddels al 6 keer geprobeerd contact te zoeken met dit bedrijf. Je krijgt alleen standaard reply`s. Contact opgenomen met Vueling en 24 Level en zij geven aan dat het restitutie bedrag is over gemaakt en deze door cheaptickets betaald moet worden. Ah fijn, zojuist nog maar eens gemaild maar de wijze waarop dit wordt afgehandeld of beter zeggen helemaal niet is schandalig. Aan de reacties te zien op dit forum ben ik niet de enige. Kan alleen maar denken; waar blijven al deze euro`s?

  • Algemeen 1
op 27 juli 2020 bestemming: Indonesië / Bali, reisperiode: juli 2020

Vlucht met Emirates geboekt via Cheaptickets. In maart zelf geannuleerd, daarna heeft de airline zelf ook alle vluchten geannuleerd.
Dat het chaos was is begrijpelijk maar na 4 (!!!) maanden nog steeds alleen met geautomatiseerde antwoorden communiceren, onbereikbaar zijn en non-informatie verstrekken is not done. Uiteindelijk via de airline bevestiging gekregen van de refund. Die hebben t kennlijk wel op orde. Met die info naar cheaptickets en weer een jankmail dat het zo druk is. Weer een standaard reactie dus. Bespaar je de personeelskosten dan en zet er een bot op, als je toch niet van plan bent om inhoudelijk te reageren.

  • Algemeen 1
op 27 juli 2020 bestemming: Italië / Napels, reisperiode: juli 2020

Geannuleerde vlucht door covid-19. Telefonisch is cheaptickets niet bereikbaar! Ik stuurde verschillende mails, ook daarop geen reactie!!! Ik eis mijn geld terug!

  • Algemeen 1
op 25 juli 2020 bestemming: Verenigde Staten / San Francisco, reisperiode: augustus 2020

Vanwege Corona mogen we de VS niet in. We willen graag annuleren, maar Cheaptickets laat totaal niks van zich horen.

  • Algemeen 1
op 24 juli 2020 bestemming: Australië, reisperiode: maart 2020

Retourvlucht uit Australië werd in maart geannuleerd. Kon in april uiteindelijk met zelf geregelde repatriëring vlucht terugkomen. Van cheaptickets taal nog teken ontvangen. Niet bereikbaar. Wil graag restitutie van geannuleerde vlucht. Op geen enkele manier willen communiceren met je klanten is bot en onbeschoft. Ik denk dat cheaptickets failliet gaat en dat velen met mij naar hun geld kunnen fluiten

  • Algemeen 1
op 22 juli 2020 bestemming: Nederland / Dublin, reisperiode: april 2020

Vanwege corona geen vlucht maar ook geen enkele reactie van Cheattickets. Altijd tot tevredenheid mee gereisd maar nu zwaar door het ijs gezakt. 819 euro kwijt en zie maar dat je het terugkrijgt... Er zit niets anders op dan onze krachten te bundelen in een grote groep gedupeerden en advocaten in te schakelen. Dan maar naar de rechter. Doen we niets dan gebeurd er ook verder niets en hoopt Cheattickets dat we het vanzelf opgeven... Even een mailtje met een status (6x per mail om verzocht !) is kennelijk al teveel gevraagd. Uiteindelijk blijken het gewoon ordinaire oplichters te zijn bij Cartrawler BV... Eens maar nooit weer...

  • Algemeen 1
op 21 juli 2020 bestemming: Japan / Tokio, reisperiode: maart 2020

Cheaptickets is niet te vertrouwen. Via hun een ticket geboekt bij airline Etihad. Reis zou plaatsvinden in maart (heen)/april (terug) 2020. Etihad heeft de terugvlucht in april geannuleerd. Conform hun beleid zouden wij dan ons geld terug moeten krijgen, maar dit moet wel geregeld worden via Cheaptickets waar wij geboekt hebben. Cheaptickets reageert al maanden niet op verzoeken voor terugbetaling (of op zijn minst hulp/informatie), bevestiging van berichten die naar ze verzonden zijn ontvang ik ook niet. Cheaptickets is overduidelijk zijn verantwoordelijkheid om benadeelde passagiers te compenseren aan het ontlopen!!!!! Ik zal nooit meer via cheaptickets boeken.

  • Algemeen 1
op 20 juli 2020 bestemming: Suriname, reisperiode: maart 2020

Reis ging niet door vanwege Covid19, Suriname liet geen vluchten toe. Cheaptickets reageert niet op verzoek om (informatie over) restitutie. We zijn inmiddels maanden verder. Ik vertrouw het niet.

  • Algemeen 1
op 20 juli 2020 bestemming: Portugal / Faro, reisperiode: juli 2020

Reis geboekt via Cheap Tickets, inclusief 2x ruimbagage. Ruimbagage bleek niet ingeboekt bij Transavia! Moest dus 2x op vliegveld alsnog betalen. Reclameren bij Chea Tickets gaat niet: reageren niet mails en chatberichten, telefoon zogenaamd overbelast door Corona. Grote schande!!

  • Algemeen 3
op 20 juli 2020 bestemming: Tunesië / Tunis, reisperiode: juli 2020

Reis geboekt naar Tunesië, reis werd uiteindelijk geannuleerd. Via Airfrance te horen gekregen dat we het moesten regelen met cheaptickets. Na 2 maanden contact proberen op te nemen met hun, kregen we tot de dag van vandaag nog steeds geen antwoord. We vrezen dat we ons geld kwijt zijn.

  • Algemeen 1
op 20 juli 2020 bestemming: Verenigde Staten / Dallas, reisperiode: maart 2020

Reis geannuleerd. Heb na heel veel pogingen om contact te krijgen uiteindelijk, na bijna 5 maanden,een bedrag van €1092,= ontvangen terwijl ik €1788,=betaald heb en ze schriftelijk toegezegd hebben €1659,= over te maken, . Ondanks vele berichten via chat en e-mail zwijgen ze in alle talen. Zelfs hun partner TRAVIX reageert dat hun e-mailadres niet meer gebruikt wordt.

  • Algemeen 1
op 19 juli 2020 bestemming: Estland / Tallinn, reisperiode: juli 2020

Bagage betaald , staat op ticket, bij Ryan Air nogmaals moeten betalen. Probeer te mailen, geen antwoord

  • Algemeen 3
op 18 juli 2020 bestemming: Finland, reisperiode: april 2020

Bij Cheaptickets.nl een reis geboekt. Van KLM annulering van vlucht ontvangen. Via Cheaptickets bericht gekregen dat ze het druk hebben en zich inspannen voor restitutie, maar tot op heden niets ontvangen.

  • Algemeen 1
op 18 juli 2020 bestemming: Engeland / Londen, reisperiode: maart 2019

Op 23 maart 2020 boekten wij, ivm annulering van onze originele vlucht via Emirates, via CheapTickets nieuwe tickets voor een vlucht naar London Heathrow (via Abu Dhabi) met Etihad Airways vanuit Bangkok op 24 maart om 18 uur. Nog dezelfde dag (op de 23e) hebben wij kunnen inchecken en gingen wij met onze boardingpassen op zak naar het vliegveld in Bangkok op de 24e. Daar aangekomen kregen wij van Etihad Airways te horen dat wij (en circa 100 anderen) niet mee mochten omdat net besloten was dat alleen nog mensen vanuit de Verenigde Arabische Emiraten aan boord mochten. De circa € 1.640,- euro die wij de dag ervoor betaald hebben, interesseerde hen niks. Moesten wij maar oppakken met Etihad (via Cheaptickets). Gelijk contact proberen op te nemen met CheapTickets, maar die hadden de telefoon uitgeschakeld. Vervolgens gelijk een bericht gestuurd via het daarvoor bedoelde online formulier op hun website met het verzoek om het geld terug te storten of niet incasseren (was tenslotte nog niet door hen geïncasseerd van mijn Creditcard). Maar helaas kreeg ik een geautomatiseerd bericht terug dat zij druk zijn door Covid-19 en dat zij, vanzelf contact opnemen met mij.

Tot op heden, ondanks veel extra berichten e-mails vanuit mijn kant nog steeds HELEMAAL NIKS gehoord/gelezen van Cheaptickets! Hoe moeilijk kan het zijn om in ieder geval een berichtje terug te sturen dat mijn verzoek in behandeling is genomen en dat zij er op terug gaan komen.

Ook Travix International B.V. in Amsterdam, als moederbedrijf, is nergens te bekennen in dit verhaal waarmee zij duizenden mensen duperen. Dit gaat er in ieder geval zorgen dat ik (en met mij waarschijnlijk heel veel mensen) nooit meer ga boeken bij een dochteronderneming van Travix International B.V. , te weten: CheapTickets, vliegwinkel.nl, BudgetAir, Vayama en Flugladen.

Binnenkort maar een keer een persoonlijk gesprek vragen op kantoor in Amsterdam van Travix. Misschien dat ik dan wel een antwoord krijg!

  • Algemeen 1
op 15 juli 2020 bestemming: Italië / Florence, reisperiode: april 2020

Via Cheapticket tickets geboekt voor KLM maar vanwege Covid kon niet vertrekken. Vlucht was geannuleerd door KLM maar tot nu toe niks gehoord over de restitutie of eventueel voucher van Cheapticket. Ze zijn telefonisch niet bereikbaar. Een paar keer gemaild maar we krijgen steeds standaard mail als reactie. Heel slecht service!! Nooit meer bij Cheaptickets boeken!

  • Algemeen 1
op 14 juli 2020 bestemming: Brazilië / Belém, reisperiode: september 2020

Ik heb 2 maanden geleden meerdere keer een offerte aangevraagd voor mijn verzekering en heb nog niets van ze gehoord!!!

  • Algemeen 1
op 12 juli 2020 bestemming: Noorwegen / Trondheim, reisperiode: juli 2020

Reis in februari geboekt. Voor Covid19 periode, vertrek datum 12 juli.
Mogen het land nog niet in, en in juni contact gezocht. Kreeg standaardtaal terug, en verder geen enkele reactie meer. Reageren niet meer op mails, en telefonisch onbereikbaar. Voor ons geen Cheap meer....

  • Algemeen 1
op 11 juli 2020 bestemming: Cambodja / Siem Reap, reisperiode: maart 2020

We hebben de vlucht moeten annuleren dit i.v.m. COVID-19 tot op heden geen bericht ontvangen, alleen hun automatisch mail bevestiging.
Wij zijn nu van plan het faillissement van Cheaptickets.nl aan tevreden als dit zo blijft doorgaan, hiervoor zijn minimaal 2 gedupeerde voor nodig.

  • Algemeen 1
op 10 juli 2020 bestemming: Spanje, reisperiode: juli 2019

Mail gestuurd bellen lukt niet, de reis gaat niet door ivm Corona ... geen bericht terug schandalig

  • Algemeen 1
op 10 juli 2020 bestemming: Portugal / Madeira, reisperiode: juli 2019

De vlucht is geannuleerd volgens condor. Tickets geboekt via cheaptickets.nl. En een huurauto. Er komt niets terug aan antwoord behalve standaard mail. Krijgen we ooit een antwoord laat staan ons geld terug? Nooit meer cheaptickets.nl want het is alles behalve cheap zo

  • Algemeen 1
op 9 juli 2020 bestemming: , reisperiode: mei 2019

Aan de reacties te zien ben ik niet de enige en kan ik het dus wel vergeten! Mijn reis naar Dubai was ook gecanceld en ik heb geprobeerd om te emailen en bellen voor een voucher, tot op heden geen reactie. SCHANDALIG! Ik hoop werkelijk dat NIEMAND meer bij jullie een vlucht boekt!

  • Algemeen 1
op 9 juli 2020 bestemming: Italië, reisperiode: juni 2019

Vlucht ging niet door ivm corona
Cheap tickets rfeageert op geen enkele email en zegt dfat zij kontakt opnemen. Nu is zelf mijn reisprogramma gedelete.
Hartstikke onbetrouwbaar!
Dan maar meedoen aan consumentenclaim

  • Algemeen 1
op 8 juli 2020 bestemming: Spanje / Valencia, reisperiode: april 2020

Reis geannuleerd vanwege Covid-19, begrijpelijk. Echter tot op heden geen enkele reactie gekregen op vragen, mails etc. Ook geen voucher ontvangen, werkelijk schandalig!! Wat een ongelooflijk slechte service. IK BOEK HIER NOOIT MEER!!

  • Algemeen 1
op 7 juli 2020 bestemming: Zweden / Stockholm, reisperiode: april 2020

Omdat de vlucht geannuleerd is. Begrijpelijk, want vanwege Cornona, maar geld terug ho maar! Herhaaldelijk hierom gevraagd maar geven nul op rekest. Schande!

  • Algemeen 1
op 7 juli 2020 bestemming: Vietnam / Hanoi, reisperiode: januari 2020

Geen reactie op meerdere mails.

  • Algemeen 1
op 3 juli 2020 bestemming: Zwitserland / Zurich, reisperiode: juni 2020

Vlucht van Swiss ging helemaal niet. NIETS gehoord van Cheap Tickets. Hoop wel ooit geld terug te krijgen! Zo ga je toch niet om met klanten!!

  • Algemeen 1
op 2 juli 2020 bestemming: Italië / Rome, reisperiode: maart 2019

Boeking geannuleerd ivm Corona. Geen enkele reactie ontvangen. Meerdere malen gevraagd om een annuleringsnota. Ik ga nooit meer boeken bij deze onbetrouwbare club.

  • Algemeen 1
op 25 juni 2020 bestemming: , reisperiode: april 2020

Geboekt voor vakantie in april. Geannuleerd wegens corona. Alleen standaard mails waarin geen enkele termijn wordt genoemd waarop de afdoening gerealiseerd kan zijn. Telefonisch niet meer bereikbaar. Heel onbetrouwbare indruk van cheap tickets. Zal niet snel meer bij deze organisatie boeken

  • Algemeen 1
op 23 juni 2020 bestemming: Portugal / Lissabon, reisperiode: juni 2020

In januari geboekt bij cheaptickets en dat ging uiteraard prima, maar nu door Corona geen contact meer kunnen krijgen. De vlucht zou op 8 juni vertrekken maar tot op heden nog geen bericht met cheaptickets. Een week van te voren contact opgenomen met Transavia. Deze gaven aan dat er een bericht naar cheaptickets is verstuurd op 21 mei. Zelf een andere vlucht geboekt direct bij KLM. Wel wat duurder maar perfect geregeld.

  • Algemeen 1
op 21 juni 2020 bestemming: Portugal / Lissabon, reisperiode: juni 2020

Vlucht va Eindhoven was allang al gecancelled, (Gekeken op site van Ryan Air zelf en Eindhoven Airport) maar van Cheaptickets nooit een annulering gekregen. Die meiden (4 vriendinnen) hadden voor Jan lul op t vliegveld kunnen staan. Meerdere mails gestuurd naar Cheaptickets nooit geen reactie gekregen en natuurlijk niet bereikbaar. Ronduit Asociaal wat zij met klanten doen. Nooit geen Cheaptickets voor mij! (En de restitutie van de reis naar USA zit ik al weken op te wachten)

  • Algemeen 1
op 19 juni 2020 bestemming: , reisperiode: april 2020

Geen antwoord op mail.

  • Algemeen 1
op 18 juni 2020 bestemming: , reisperiode: april 2020

Wij hadden in oktober 2019 tickets geboekt naar Rome via Ryanair en retour naar Rotterdam met Transavia. De data waren 23-04 en 27-04. Deze vliegreizen zijn geannuleerd in verband met corona.

Op 28 mei een bericht gekregen van cheaptickets een standaard email gehad dat ik Ryanair rechtstreeks moest afhandelen. Van Ryanair op 31 mei een bericht gekregen dat zij zich beroepen op overmacht. Deze reactie weer doorgestuurd aan cheaptickets. Daarop wordt door cheaptickets niet meer gereageerd.

Op 20 mei een standaard email gekregen van cheaptickets voor de vlucht met transavia; de mededeling was dat ze er bovenop zitten.
Nu een maand later nog geen update.
Bij een rechtstreekse whatsapp contact op 18 juni met Transavia word ik weer terugverwezen naar cheaptickets als contract partij.

Het schiet niet echt op.

  • Algemeen 1
op 16 juni 2020 bestemming: Indonesië / Bali, reisperiode: augustus 2020

Ik krijg al 2 maanden geen reactie op mijn vraag of ik mijn vlucht voor 2 personen kan annuleren.
Alleen telkens dat ze mijn mail hebben ontvangen

  • Algemeen 1
op 15 juni 2020 bestemming: Australië / Darwin, reisperiode: juni 2020

Geen contact mogelijk, ik word aan t lijntje gehouden met standaard mails....

Om n vlucht te boeken, geen probleem...Maar wanneer er een probleem is ONMOGELIJK OM CONTACT TE KRIJGEN!!!
WAARDELOOS en EEN ZEER SLECHTE SERVICE ....
Ik wordt net zoals zoveel gedupeerden door annuleringen ivm corona aan t lijntje gehouden. De oorspronkelijke terugvlucht door KLM uit Darwin was onmogelijk...inmiddels zelf een andere vanaf Brisbane geregeld zonder problemen. Maar de verrekening laat op zich wachten, zelfs geen persoonlijk antwoord met uitleg.
Nu ruim 6 weken geleden mn 1e contact proberen te leggen, alleen maar standaard mails terug.
KLM kan ook niets voor mij doen omdat cheaptickets de travelagent is..
Werkelijk zeer onfatsoenlijk om zo met trouwe klanten om te informatie over reviews, producten, nieuwe functies en nog veel meer. Je kunt je op elk gewenst moment afmelden.

  • Algemeen 1
op 15 juni 2020 bestemming: Nederland / Amsterdam, reisperiode: maart 2020

Mijn vlucht vanuit Mauritius van 20 maart 2020 werd geannuleerd door Austrian airways. Ik kon niet naar huis terug en Cheaptickets was onbereikbaar. Uiteindelijk zelf nog een nieuw ticket kunnen kopen bij een andere maatschappij. Tot nu toe is het me niet gelukt op eniger wijze contact met ze te krijgen, ze reageren nergens op!

  • Algemeen 1
op 15 juni 2020 bestemming: Spanje / Altea, reisperiode: april 2020

Begin december 2019 een vliegreis naar Alicante geboekt via CheapTickets. De vlucht werd,begin maart 2020 vanwege corona, geannuleerd door Ryanair. Tot nu toe geen geld of reactie mogen ontvangen. Zo te zien lang niet de eerste maar zeker niet de laatste die nooit, maar dan ook nooit weer bij CheapTickets gaat boeken. Gewoon ronduit schandalig dat dit ongestraft kan en dat er geen instantie is die opkomt voor de gedupeerden

  • Algemeen 1
op 15 juni 2020 bestemming: Ierland / Dublin, reisperiode: april 2020

De klantenservice van Cheaptickets is al maanden telefonisch onbereikbaar. Verder reageren ze niet op e-mails. Oplichters!!

  • Algemeen 1
op 15 juni 2020 bestemming: Bulgarije, reisperiode: april 2020

Een reis naar Bulgarije geboekt bij Austrian Airlines voor begin april. Nu zijn we al in juni en hetzelfde verhaal als alle mensen hier. Reis geannuleerd door de Airline. Bericht ontvangen van Cheap tickets dat we niks terug moeten sturen omdat het druk is... Ook een algemeen berichtje ontvangen op mail van ons. Ben idd bang dat we ons geld nooit meer terug gaan zien en de firma failliet gaat. Waardeloze klanten service... Het kan toch niet zijn dat het meer dan 2 maanden duurt om geld terug te geven ? Idd waardeloze maatschappij !!

  • Algemeen 1
op 12 juni 2020 bestemming: Griekenland / Kos, reisperiode: juni 2020

Helaas kan ik geen nul geven.
Eigenlijk het zelfde als iedereen.
Reis geboekt, geannuleerd
En net zoals iedereen nog steeds geen bericht gehad.
Schandalig.
Zo ga je niet met mensen om.
Het ergste is dat je nog steeds reizen kunt boeken, onbegrijpelijk.

  • Algemeen 1
op 10 juni 2020 bestemming: Griekenland / Kreta, reisperiode: mei 2020

Helaas is mijn dochter ook besodemieterd door CheapTickets. Na meerdere e-mails te hebben gestuurd, hebben we tot dusver nul respons gekregen. Dat ze vanwege COVID in zwaar weer zijn geraakt, kan ik meteen geloven. Dat afhandeling lang op zich laat wachten, snap ik ook. Maar dat ze niet het fatsoen hebben geen enkele vraag te beantwoorden is ronduit asociaal.

Het zal lastig worden het betaalde bedrag van €1300 terug te krijgen, maar er zijn meerdere mogelijkheden om deze oplichtersclub tot de orde te roepen.

Nu belangrijk een dossier te gaan opbouwen. De mails blijven we sturen. Ook naar de moeder Travix, Trip.com. Maar ik ben nu op het punt beland ook de aangesloten instanties (SGR, ANVR, IATA) aan te schrijven. Verder voornemens fraudemelding te gaan maken bij de financiele toezichthouder AFM. Als dossiervorming op niveau is gebracht, gaan we het juridische traject in.

Mocht dit nog niet genoeg zijn, kan aangifte van oplichting worden gedaan.

Het zou me verbazen dat ze dan nog niet failliet zijn.

Nu het vliegverkeer weer langzaam op gang komt, wil ik iedereen waarschuwen NIET bij CheapTickets te boeken.

Het is te triest voor woorden dat ze zelfs dagelijks trolletjes inzetten om nog goede review achter te laten.

  • Algemeen 1
op 7 juni 2020 bestemming: Polen / Krakau, reisperiode: maart 2019

In maart een retourvlucht geboekt naar Polen. De reis is geannuleerd vanwege het virus. Telefonisch niet bereikbaar en geen enkele reactie op de e-mails. Het geld nog steeds niet terug. Een heel slecht bedrijf. Nooit meer via dit bedrijf. Oplichters!!! Vele mensen zijn gedupeerd.

  • Algemeen 1
op 4 juni 2020 bestemming: Israël / Tel Aviv, reisperiode: juni 2020

Het is nu 04-06-20 en wij hebben voor morgen ochtend een reis naar Israel geboekt via cheap tickets. Transavia heeft al lang aangeven dat de vlucht geannuleerd is maar dat wij afhankelijk zijn van cheap tickets voor informatie. Tot nu toe 0,0 info en niet bereikbaar. Op een mail door ons gestuurd alleen een algemeen antwoord. Wij maken ons best wel ongerust of we ons geld ooit terug gaan zien

  • Algemeen 1
op 3 juni 2020 bestemming: Portugal / Lissabon, reisperiode: april 2020

Door Corona is onze boeking geannuleerd. Niets meer gehoord sindsdien. Niet te bereiken. Criminelen! Waardeloos bedrijf. Iedereen krijgt klappen door de Corona . Dit bedrijf lijkt zich niet in te zetten. Waar anderen dit wel proberen met man en macht.

  • Algemeen 1
op 3 juni 2020 bestemming: Italië / Milaan, reisperiode: mei 2020

We zouden op 7 mei vertrekken naar Milaan. Door Cororna waren de vluchten van Easy Jet geannuleerd. De tickets waren geboekt via Cheap Tickets. We hebben tig keer gemaild en contact geprobeerd te zoeken met Cheap Tickets. Via de site wordt je naar de luchtvaartmaatschappij verwezen en via de maatschappij terug naar Cheap Tickets. Wettelijk is dit ook correct aangezien je aan Chepa Tickets hebt betaald, zij zijn het aanspreekpunt en zij moeten je helpen en de zaak correct afhandelen.

Tot zover de theorie. Één ding is in ieder geval zeker, ze doen hun naam eer aan, wat is Cheap Tickets een ongelofelijk goedkoop bagger bedrijf!!! ze reageren nergens op, zijn op geen enkele wijze bereikbaar maar je geld is wel weg.
Mensen hebben hier voor gespaard en naar uitgekeken en dan wordt je zo behandeld.
Maar wel raar opkijken als er straks een hele groep mensen even gezellig op de koffie komt bij hun op kantoor om terug te halen waar ze recht op hebben.

  • Algemeen 1
op 26 mei 2020 bestemming: Marokko / Agadir, reisperiode: maart 2020

Nooit meer Cheaptickets. Ik heb bij Cheaptickets een retour ticket gekocht naar Marokko, maar mijn terugvlucht werd geannuleerd door de vliegmaatschappij waarmee ik zou vliegen. Cheaptickets neemt echter geen enkele aansprakelijkheid, terwijl zij mij het kaartje verkocht hebben, en de bemiddelings-kosten wel hebben opgestreken. Per email door hen afgepoeierd, en verwezen naar de vliegmaatschappij, maar de vliegmaatschappij verwijst naar Cheaptickets, omdat die het kaartje verkocht hebben, en tussenpersoon is. Lijkt mij terecht. Cheaptickets moet op z'n minst bemiddelen, en het voor hun klanten regelen, maar ook dat willen ze niet blijkt. Geld kwijt dus, zoals het er nu naar uit ziet. Nooit meer Cheaptickets.

  • Algemeen 1
op 26 mei 2020 bestemming: Curaçao / Curaçao, reisperiode: juni 2019

Oplichters !
Op 6 maart mijn reis betaald voor een vlucht met tui naar Curaçao.
Cheaptickets heeft mijn reis nooit betaald aan tui en het geld zelf gehouden.
Al zou er gevlogen mogen worden dan had ik dus morgen (27 mei) niet eens in het vliegtuig kunnen stappen omdat zij de betaling niet hebben volbracht en het geld in eigen zak steken !
Schandalig, schaam jullie. Wat een organisatie nooit meer boeken bij Cheaptickets !

  • Algemeen 1
op 24 mei 2020 bestemming: Verenigde Staten, reisperiode: mei 2020

Vlucht in Januari geboekt. Begrijp heel goed dat het door COVID-19 niet oor kan gaan. Maar heel slecht geregeld van Cheaptickets, heb meerdere malen een annulering of wijziging aangevraagd maar nooit reactie gekregen. Na lang zoeken een telefoon nummer gevonden en dat ging direct naar een voicemail.

Kan ook via United niks regelen omdat ik via cheap tickets heb geboekt.

  • Algemeen 1
op 22 mei 2020 bestemming: Spanje / Sevilla, reisperiode: maart 2020

Door corona werd de vlucht geannuleerd. Geen mail gekregen van cheaptickets. Zijn niet bereikbaar. Via de mail alleen een standaard mail terug. Geen antwoord op je vragen.
Voor mij noit meer cheaptickets.

  • Algemeen 1
op 20 mei 2020 bestemming: Nederland / A'dam, reisperiode: maart 2020

Vlucht TUI vloog niet en ik krijg geen geld /voucher v.Cheap Tickets

  • Algemeen 1
op 20 mei 2020 bestemming: IJsland, reisperiode: mei 2020

Vluchten geannuleerd maar tot nu toe niks gehoord dan een standaard mail dat ze ermee bezig zijn. Niet telefonisch bereikbaar en op mail reageren ze niet. Ik voel me machteloos.

  • Algemeen 1
op 19 mei 2020 bestemming: , reisperiode: april 2020

Nooit vertrokken(corona) ,..nooit bericht gehad !nooit kunnen bellen! nooit kunnen bereiken! NOOIT MEER CHEAPTICKET!!

  • Algemeen 1
op 19 mei 2020 bestemming: Spanje / Palma, reisperiode: april 2020

Reis ging niet door maar tot nu toe geen enkele reactie van Cheaptickets dan standaard brief dat de reiziger niets hoeft te doen.
Waardelloos bedrijf.

  • Algemeen 1
op 17 mei 2020 bestemming: Kroatië / Dubrovnik, reisperiode: april 2019

Net als zovelen, reis geannuleerd als gevolg van Corona. Cheaptickets communiceert vervolgens op geen enkele wijze anders dan de mailtjes dat eea lang kan duren. Heeft niets te maken met Corona; gaat om normale klantervaring. Medewerkers kunne normaal en fatsoenlijk klanten te woord staan cq. via de mail adviseren of verzoeken beantwoorden. Cheaptickets geeft de indruk over de rug van haar klanten deze periode te willen uitzingen.

  • Algemeen 1
op 16 mei 2020 bestemming: Italië / Napels, reisperiode: mei 2020

Op 26 september 2019 hebben we via Cheaptickets twee retourtjes Dusseldorp-Napels gereserveerd en betaald. Door Cheaptickest zijn deze reserveringen bij twee aparte vliegtuigmaatschappen gedaan. In verband met covid-19 is de heenvlucht gecanceld door Ryanair en de terugvlucht bij Eurowings niet. Aangezien we onze vakantie daardoor niet in Italië konden doorbrengen, ook vanwege het inreis- en uitreisverbod van Italië, zijn we daarom genoodzaakt de terugvlucht annuleren. Het annuleren is door Eurowings bewust onmogelijk gemaakt. Het uitreizen vanuit Italië is volgens Eurowings zelfs op de dag van vertrek mogelijk. Verder blijkt dat onze vlucht naar Keulen is gewijzigd zonder ons daarin te kennen. Onze terugvlucht stond gepland op 17 mei en niet zoals dat door Cheaptickets aan ons heeft kenbaar op 16 mei naar Düsseldorf.

  • Algemeen 1
op 15 mei 2020 bestemming: Verenigde Staten / Florida, reisperiode: maart 2020

Wij zouden 21 maart naar Florida reizen, vanwege Corona werd alles geannuleerd. Vanaf het begin contact proberen te krijgen, 2 mails terug dat we onze geld terug krijgen alleen dat het maanden kan duren. Telefonisch is het bedrijf onbereikbaar en op e-mail wordt geregeerd met een standaard mail vaak dagen later. Rare is wel dat Men door gaat wel door met reclame doorsturen via de e-mail. Dit bedrijf is niet meer te redden en dat heeft men volledig aan hun eigen slechte beleid en omgang met de klant ( of juist geen omgang) te maken. Lijkt op sterfhuisconstructie.

  • Algemeen 1
op 14 mei 2020 bestemming: Spanje / Tenerife, reisperiode: maart 2019

Reageren al zes weken nergens op. Ongelofelijk dat dit kan in 2020.

  • Algemeen 1
op 14 mei 2020 bestemming: Italië / bellagio, reisperiode: april 2020

Afgelast vanwege corona.... datum vliegreis allang geweest maar je hoort helemaal niets, Cheaptickers (travix, budgetair, vliegwinkel, travix) zijn strafbaar wegens oplichting...nooit meer boeken bij 1 van deze namen!!

  • Algemeen 1
op 13 mei 2020 bestemming: Griekenland, reisperiode: juli 2020

Ze zijn failliet maar vertellen het niet. Betalen personeel uit maar niet hun klanten. Deur dicht. telefoon erop. E-mail niet beantwoorden. Wat cheaptickets doet is strafbaar!

  • Algemeen 1
op 11 mei 2020 bestemming: Indonesië / Bali, reisperiode: mei 2020

Ik begrijp dat ze druk zijn. Maar je klanten niet te woord kunnen staan via telefoon of email is gewoon schandalig. Ik boek nooit meer via cheaptickets.nl.

  • Algemeen 1
op 11 mei 2020 bestemming: Engeland / Liverpool, reisperiode: mei 2020

Vlucht is geannuleerd maar je hoort niks van cheaptickets en ze reageren niet op mijn mail

  • Algemeen 1
op 11 mei 2020 bestemming: Duitsland / Hamburg, reisperiode: mei 2020

Reis geanuleerd door cheap tickets klm vliegt gewoon

  • Algemeen 1
op 9 mei 2020 bestemming: , reisperiode: juni 2019

Erg slecht geregeld allemaal, ik heb 3 tickets van lufthansa die kosteloos omgeboekt kunnen worden, echter moet dit via cheaptickets... die zijn niet te bereiken door de Corona. Zoals het er nu uitziet nooit meer Cheaptickets.. drukte begrijp ik maar dit is waardeloos.

  • Algemeen 1
op 8 mei 2020 bestemming: Verenigde Staten / New Orleans, reisperiode: mei 2020

Proberen al weken contact te krijgen met Cheaptickets om reis te annuleren. Zij verwijzen naar United, United verwijst naar Cheaptickets. Ze zijn alleen per mail bereikbaar, maar beantwoorden geen enkele mail. Wordt dus een zaak voor de rechtsbijstand.

  • Algemeen 1
op 8 mei 2020 bestemming: Spanje / Tenerife, reisperiode: april 2020

Vluchten bij cheapticket en via Air B & B de accommodatie medio april. Alles is geannuleerd vanwege corona. We krijgen het geld van de accommodatie netjes terug en van cheapticket een standaard mail dat het in behandeling is. Ik heb zelf nog gemaild en geen reactie, erg onpersoonlijk allemaal. Afwachten of dar we de 1300 euro terugkrijgen. Toch maar rechtsbijstand in gaan schakelen. Ik begrijp dat ze het druk hebben maar deze service is ronduit waardeloos.

  • Algemeen 1
op 7 mei 2020 bestemming: Bolivia, reisperiode: mei 2019

Oplichters.........schandalig hoe cheap tickets met zijn klanten omgaat tijdens de covidcrisis totaal onbereikbaar en steeds weer die mails over nieuwe reizen
voor mij nooit geen cheap tickets meer

  • Algemeen 1
op 7 mei 2020 bestemming: Spanje / Málaga, reisperiode: mei 2020

Vlucht is geannuleerd maar je hoort niks van cheaptickets en ze reageren niet op mijn mail

  • Algemeen 1
op 5 mei 2020 bestemming: Griekenland / Kreta, reisperiode: april 2019

25 april zouden wij vliegen met Condor geboekt via Cheaptickets maar 15 maart kregen wij bericht van verhuurder villa dat Griekenland dicht was voor alle toeristen. Bij Cheaptickets niemand thuis maarwij kregen een bericht via mail dat wij de reis konden annuleren via inloggen en bij tickets de knop annuleren indrukken om de annuleringsverzekering in werk te stellen. Op de site ingelogd en gedaan wat beschreven stond. Echter geen knop annuleren van reis. Toen Unigarant gebeld om de reis te annuleren maar deze mevrouw vertelde dat annuleren alleen kan via Cheaptickets ook al heb ik de polis van Unigarant. Nu ruim een maand later na vij mails nog steeds geen bericht van Cheaptickets. Op 20 april dus vijf dagen voor vertrekdatum rechtsbijstand ingeschakeld en nu afwachten. Nooit meer boek ik een reis bij Cheaptickets en het is maar de vraag of wij de €. 2200,00 terugkrijgen. Deze vorm van klantenservice heeft niets met Corona te maken immers zullen de medewerkers ook van huis uit de mails kunnen afwerken en beantwoorden. De verzekeraar verteld nog als je niet annuleerd via Cheaptickets voor vertrekdatum verloopt ook de verzekering. Al met al een zeer vervelende manier van service.

  • Algemeen 10
op 4 mei 2020 bestemming: Spanje / Allicante, reisperiode: april 2020

Door Corona vlucht geannuleerd. ik zou op 25 april vliegen. je hoort gewoon niets meer van Cheaptickets. Ze reageren nergens op. Waardeloos.

  • Algemeen 1
op 2 mei 2020 bestemming: Kroatië / Split, reisperiode: mei 2020

Vlucht gaat niet door, maar cheaptickets is onbereikbaar en reageert nergens op. Als we rechtstreeks bij Easyjet hadden geboekt hadden we een formulier kunnen invullen om ons geld terug te krijgen. Misschien is het een idee dat alle gedupeerden de media opzoeken en cheaptickets aan de schandpaal nagelen. Dit is natuurlijk schandalig. Niet bereikbaar zijn en je klanten in de steek laten.

  • Algemeen 1
op 28 april 2020 bestemming: Verenigde Staten / New York, reisperiode: april 2020

Net als alle anderen: cheaptickets reageert niet. ik kan mijn reis met 4 personen gratis verplaatsen naar een latere datum, maar dat moet cheaptickets voor me doen. Zij stuurden dinsdag een mailtje: ik kan m voor je verzetten (vroegen eerst 50 euro service kosten per ticket! daar zagen ze later weer van af) maar sindsdien niets meer gehoord. Ik geloof niet dat er nog iets gaan gebeuren. Zonder cheaptickets had ik in maart gewoon mijn vlucht kunnen verzetten. Dag 1700 euro

  • Algemeen 1
  • Vorige
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Volgende