Reviews over CheapTickets.nl

Pagina 3 van 4 met 322 resultaten

op 26 april 2020 bestemming: Oostenrijk / Wenen, reisperiode: april 2020

Cheaptickets is onbereikbare, ze reageren niet op mijn mails. Ik wil graag mijn geld terug krijgen voor geannuleerde vluchten door Coronacrisis.

  • Algemeen 1
op 21 april 2020 bestemming: Tsjechië, reisperiode: mei 2020

Tot verschillende keren geprobeerd om te vragen of mijn vlucht KL1355 op 9 Mei naar Praag gaat, maar steeds dezelfde gekopieerde mail terugkrijgen van wat ze noemen een klantenservice. WAARDELOOS! Volgens de website van KLM krijg ik de melding ''Sorry, we kunnen geen vluchten vinden", het lijkt wel alsof mijn vlucht in ''rook'' is opgegaan. IK heb niet eens een annulering ontvangen. Waardeloze service en raad mensen aan geen tickets meer bij dit bedrijf te kopen want je kan fluiten naar je geld en de service.

  • Algemeen 1




op 21 april 2020 bestemming: Spanje / Madrid, reisperiode: april 2020

Cheaptickets is op geen enkele manier bereikbaar en als je een bericht achterlaat op de site; dan krijg je een standaard mail terug waar je niks mee kan! Ze lezen je berichten niet eens.
Cheaptickets IS WAARDELOOS!!!

  • Algemeen 1
op 19 april 2020 bestemming: Spanje / Mallorca, reisperiode: april 2020

Schandalig bedrijf! Laat niets van zich horen, ook niet na diverse e-mails. Telefonisch ook niet bereikbaar. Voor mij nooit meer Cheap Tickets!

  • Algemeen 1
op 7 april 2020 bestemming: Thailand / Rondreis, reisperiode: april 2020

In coronatijd onbereikbaar. Waardeloos!

  • Algemeen 1
op 6 april 2020 bestemming: , reisperiode: april 2019

NOOIT meer Cheaptickets. Ze zijn letterlijk sinds de corona crisis onbereikbaar, na veel stalken kreeg ik een verwijzing naar https://www.bijzonderebijstandbuitenland.nl/ "Helaas kan ik niet veel meer voor je betekenen" als het aan hen had gelegen was ik nooit meer terug gekomen uit Mexico, naast dat ik het hele bedrag van de terugvlucht nu in de pot van Cheaptickets komt te liggen in plaats deze netjes door te geven aan hun klanten. Ik mag zege vieren als Cheaptickets niet meer bestaat hierna. Kortom boek nooit nooit nooit via Cheaptickets maar via de airlines zelf.

  • Algemeen 1
op 25 maart 2020 bestemming: Zambia / Lusaka, reisperiode: maart 2019

Ik zit nu in Zambia vast en heb
via alle mogelijke manieren
hun geprobeerd te bereiken
en dit bedrijf laat totaal niets meer
van zich horen nog nooit zo
Waardeloos bedrijf mee gemaakt
nu ik in de shit laten ze mij barsten
Maar klaar zijn ze nog niet met mij

  • Algemeen 1
op 23 maart 2020 bestemming: Nieuw-Zeeland / Auckland, reisperiode: maart 2020

Jammer dat je niet minder dan een 1 kunt geven; waardeloze organisatie. Nu het nodig is om de reis twv 1450,- te annuleren zijn ze niet telefonisch bereikbaar en krijg je een mailtje dat je bij de desbetreffende luchtvaartmaatschappij moet zijn.
Neem je verantwoording als bedrijf en probeer je er niet zo makkelijk vanaf te maken. Ik ben mijn 1450 kwijt ; ik hoop dat jullie bedrijf over een paar jaar opgedoekt is.

  • Algemeen 1
op 21 maart 2020 bestemming: Bonaire / Kralendijk, reisperiode: maart 2020

De reis door het corona virus niet kunnen maken. Iedere airline werkt dag en nacht om alles te regelen. Cheaptickets doet niets. Telefoonnummer uit de lucht gehaald en stuurt een nietszeggende algemene email. Hun prioriteit zou liggen bij de mensen die kort voor vertrek zitten...nou die datum is al verstreken en nog steeds niet gehoord. Met TUI rechtstreeks gebeld, zij zien wel onze reservering staan, maar zij kunnen niets voor ons doen. We hebben recht op de zogeheten Corona vouchers, maar die moet Cheaptickets voor ons aanvragen. Zij geven echter niet thuis. Voor ons voortaan nooit Cheaptickets meer, beter iets meer betalen bij een ander dan geld kwijt, want daar zal dit wel op uitdraaien.

  • Algemeen 1
op 17 maart 2020 bestemming: Canada / Toronto, reisperiode: maart 2020

Wat een waardeloze organisatie. Nu reizigers hinder ondervinden doordat airlines vluchten annuleren, geeft Cheaptickets niet thuis. Niet bereikbaar en middels een niets zeggende mail de zaak afschuiven naar de betrokken airline die vervolgens ook niet bereikbaar is. NOOIT meer boeken via chaeptickets want de service is chaep.

  • Algemeen 1
op 10 maart 2020 bestemming: Italië / Rome, reisperiode: maart 2020

Cheaptickets vraagt 29 euro kosten, maar door Corona niet gegaan en Cheaptickets weigert te helpen , moet ik bij de luchtvaartmaatschappij zijn.

  • Algemeen 1
op 11 februari 2020 bestemming: Portugal / Faro, reisperiode: april 2020

Via cheaptickets 6 tickets geboekt en betaald en volgende dag is het geannuleerd en geld niet terug gestort en dezelfde tickets zijn nu stuk duurder.. geen CHEAPtickets maar FAKEtickets

  • Algemeen 1
op 17 januari 2020 bestemming: Spanje / Málaga, reisperiode: november 2019

Pas op met autohuur via Cheaptickets! Ze maken gebruik van Car Trawler en laten je een verzekering afsluiten die niet geldig is als je de auto op komt halen!

  • Algemeen 1
op 10 december 2019 bestemming: Spanje / Barcelona, reisperiode: december 2019

Ik boekte via cheaptickets de heen- en terugreis. Toen we probeerden in te check bij de terugreis, bleek dat onze reis vervroegd was en dat we hem dus gemist hadden. Vueling had de nieuwe vluchttijden doorgestuurd naar Cheaptickets maar ik heb geen mail hierover ontvangen. We moesten een hotel vinden en een nieuwe vlucht betalen.

  • Algemeen 1
op 20 november 2019 bestemming: Thailand / Bangkok, reisperiode: december 2019

Dachten we eindelijk tickets te hebben gevonden voor een mooie prijs, dus deze geboekt. Ontvangen we maar geen tickets via de mail. Volgende dag ontvangen we een mail met de mededeling of we bij willen betalen, €500 anders kunnen we niet op deze vlucht. Nou doei mooie prijs voor vliegtickets. Bedankt "cheap"tickets.

  • Algemeen 1
op 13 november 2019 bestemming: Indonesië / Ambon, reisperiode: november 2019

Gecanceld 2e gedeelte van de heenreis je krijg totaal geen medewerking van cheaptickets om je geld terug te krijgen.
Je moet het zelf maar uitzoeken, nooit meer via cheapticket dus raad het ook iedereen af om via dit bedrijf te boeken.

  • Algemeen 1
op 11 november 2019 bestemming: Spanje / palma, reisperiode: juni 2019

Ik een vlucht geboekt bij cheaptickets. niks van een bevestiging of iets dergelijks. de volgende ochtend krijg ik een mail ja het is niet gelukt. wat een onzin wij waren de eerste van onze hele groep van 8 die een vlucht boeken en bij ons gaat het fout omdat de prijs niet klopt en ja nu is alles weer tien keer zo duur

  • Algemeen 1
op 26 oktober 2019 bestemming: Canada / Ottawa, reisperiode: december 2019

Ik zal voortaan iedereen af raden via CheapTickets.nl te boeken. Retourtje van Amsterdan naar Ottawa geboekt, maar vervolgens een enkeltje ontvangen. Heb het boeken samen met iemand gedaan en ze hebben nog steeds vergelijkbare retourtjes voor dezelfde prijs op hun site staan, dus ik weet zeker dat ik niet per ongeluk een verkeerde boeking heb gedaan. De jongen van de klantenservice was erg behulpzaam maar het bedrijf zelf is zo betrouwbaar als een ratelslang.

Als ik in het vervolg moet kiezen tussen boeken via CheapTickets of naar mijn bestemming zwemmen, dan kies ik wel een nat pak. Ik hoop oprecht dat jullie failliet gaan. Moet wel toegeven ook gedeeltelijk mijn eigen schuld. Je mag er toch zeker niet zomaar vanuit gaan dat een bedrijf zijn administratie op orde heeft!

  • Algemeen 1
op 1 oktober 2019 bestemming: Nederland / Schagen, reisperiode: oktober 2019

Het is niet de reis maar jullie klantenservice is ver onder de maat en onfatsoenlijk het is jammer dat ik geen minpunten kan geven

  • Algemeen 1
op 16 september 2019 bestemming: Portugal / Porto, reisperiode: september 2018

Boek nooit via Cheaptickets , en geloof vooral niet wat ze zeggen bij de klanten service!

via de website van cheapticket.nl heb ik een boeking gedaan voor een vlucht en auto naar Porto. Hier op werd wel het bedrag afgeschreven maar kreeg ik een alertmail dat er iets misgegaan was met de boeking. In de mail staat direct contact op te nemen. Dat kon pas de volgende morgen. Na telefonisch contact bleek de afschrijving inderdaad wel gelukt maar ik had nog geen tickets noch een auto huur. Terug storten zouden ze doen binnen 3 werkdagen. Ze advivseerde opnieuw te boeken. Wederom boek ik de vlucht en auto naar Porto. Weer lukt de afschrijving wel maar krijg ik opnieuw de alertmail. Er is iets misgegaan… DAT KAN JE WEL STELLEN JA! 1100 euro afgeschreven…..
Na telefonisch overleg claimde ik mijn betalingen asap terug om de vlucht te kunnen boeken (mijn geld was inmiddels op) Het terug storten zou zo snel mogelijk gebeuren, daar zou achter aan gegaan worden. Er is mij geadviseerd via een andere site te boeken omdat het niet duidelijk werd waarom het keer op keer mislukte. Dus ik boek via vliegwinkel, wat wel lukt en wacht op mijn geld..…
Na een aantal dagen wachten en een eerste storting bel ik voor de tweede terugbetaling… Blijkt dat ze de vluchten auto wel hebben geboekt, (waarvan ze nooit een bevestiging hebben gestuurd… maar ik had als ik het boekingsnummer op de site had ingevuld kunnen zien dat het wel gelukt was…. In tegen stelling tot wat ze aan de telefoon melden! Dus krijg ik mijn geld niet terug….

  • Algemeen 1
op 24 augustus 2019 bestemming: Zambia / Lusaka, reisperiode: september 2019

Lange trip geboekt van Amsterdam naar Lusaka, vandaar naar Durban en vandaar weer terug. De vlucht werd gecancelled tussen Lusaka en Durban. Er werden geen geschikte alternatieven geboden. Samen met hun besloten dit deel te annuleren. Krijg geen cent terug. Ze beroepen zich op Emirates. Terwijl de keus volgens Emirates aan Cheaptickets is.

  • Algemeen 1
op 11 augustus 2019 bestemming: Verenigde Staten / New York, reisperiode: augustus 2019

Ik ben niet eens weggekomen - en als de dames en heren van cheaptickets benaderd moeten worden, moet uren gewacht worden. NIet pro-actief bezig om een vlucht aan te passen indien andere vertraagd zijn. Nooit meer boeken daar!

  • Algemeen 1
op 29 juli 2019 bestemming: Portugal / Lissabon, reisperiode: augustus 2019

Ruimbagage van 20 kilo geboekt. Staat op de bon, E-ticket en de mail. Aangekomen op t vliegveld. "Er is geen ruimbagage doorgegeven door Cheaptickets.nl." Nogal vervelende 40 euro extra betalen voor een studentenvakantie en zo te zien ben ik n niet de enige

  • Algemeen 1
op 18 juli 2019 bestemming: Canada / Toronto, reisperiode: juli 2019

Het afsluiten van vliegticketgarantie bij Cheaptickets en een failliete vliegtuigmaatschappij (Jet Airways). Cheaptickets heeft de claim bij de verzekering ingediend (en ontvangen) maar tot terugbetaling aan de cliënt wordt om onduidelijke redenen niet overgegaan. Hoelang kunnen we nog naar ons geld fluiten??

  • Algemeen 1
op 30 juni 2019 bestemming: Spanje / Valencia, reisperiode: september 2019

Online heb ik mijn ticket geboekt en betaald. Bij het uitblijven van een bevestiging via de email is mij door de klantenservice verteld dat hij wordt nagestuurd. 2 dagen later nog niks gekregen en na opnieuw contact te hebben opgenomen is mij verteld dat ik opnieuw moet boeken. Hierdoor heb ik een andere vlucht moeten boeken omdat de door mij gewenste vlucht vol zat.

Tevens word de door mij gebruikte cadeaubon niet automatisch vergoed en duurt het gemiddeld 30min voordat je iemand van de klantenservice aan de lijn krijgt. Ronduit slecht en een belachelijke service.

  • Algemeen 1
op 13 juni 2019 bestemming: Rusland / Omsk, reisperiode: juli 2019

Ik wilde door omstandigheden mijn reis wijzigen . Kosten verschil tussen de oorspronkelijke vlucht en de overgeboekte vlucht bedroeg 235,- Van Cheaptickets kreeg ik echter een rekening van 400,- gepresenteerd. Jarenlang heb ik gemiddeld 12 vluchten per jaar geboekt bij Cheqaptickets. Dit zijn echter schandelijke en niet uit te leggen praktijken waardoor ze mij als klant kwijt zijn.

  • Algemeen 1
op 5 juni 2019 bestemming: Verenigde Staten / Portland, reisperiode: juli 2019

Dit betreft een klacht over een boeking bij Cheaptickets.
IK heb een ticket gekocht van Portland naar Amsterdam voor 23 juli 2019 €627,00 wegens omstandigheden wilde ik graag de ticket omboeken naar 28 juli en heb een offerte gevraagd. In de regeltjes staat een indicatie van €100,00 maatschappijkosten, €55,00 kosten administratiekosten cheaptickets en dan nog de eventuele extra kosten voor de ticket, let op, wanneer het ticket nu goedkoper is dan wanneer je het geboekt hebt ontvang je niets retour. Ik ontvang de offerte:
wijzigingskosten €269,00!
admin kosten €55,00. Afgelopen maandag kostte een nieuw ticket €520,00. Ik heb telefonisch contact gehad en om uitleg gevraagd van het grote verschil van indicatie €100,00 en offerte €269,00. Staan in de ticketvoorwaarden en zijn na boeking niet meer beschikbaar, waarom? Daar is voor gekozen om dat zo te doen was het antwoord.

  • Algemeen 1
op 24 mei 2019 bestemming: Spanje / Madrid, reisperiode: mei 2018

Reis geboekt met annuleringsverzekering .Omdat de datum niet zeker was.(telefonisch gemeld was geen probleem)Achteraf konden we dus niet annuleren .Alles kwijt 650 euro voor 2 personen .NOOIT meer cheaptickets voor ons .

  • Algemeen 1
op 14 mei 2019 bestemming: Frankrijk / Marseille, reisperiode: mei 2018

Als je denkt via Cheap Ticket alles goed te hebben geregeld, dan kom je helaas bedrogen uit. Na ons door onoverzichtelijke sites te hebben geworsteld kwamen bij het item bagage. het bleek dat voor een koffer extra moet worden betaald. Ok daar kan ik nog inkomen. Maar pas bij de betaling kom je er achter dat het getoonde bedrag alleen voor de heenreis is. Denkt men nou echt dat we de koffer met inhoud achter laten. Dus het dubbele betaald. Kan ik ook nog wel mee leven. Wat bleek, ondanks dat het duidelijk in de papieren stond vermeld. werd op het vliegveld meegedeeld dat er voor de koffer 40 euro moest worden betaald. Cheap ticket had geen melding gemaakt aan de maatschappij. Toen ik hierover belde kreeg ik, op een toon alsof ik de loterij had gewonnen, " Oh ja ik zie dat we dit zijn vergeten " Ook werd er vergeten om excuus aan te bieden of zelfs maar sorry te zeggen voor het ongemak en het feit dat we uit de rij moesten naar een andere bali waar opnieuw bijzonder lang gewacht moest worden.
CHEAP TICKET CHEAP ATTITUDE Slechte info

  • Algemeen 2
op 13 mei 2019 bestemming: Indonesië / Bali, reisperiode: juni 2019

Zeer slechte service, willen je nergens bij helpen. Dame aan de lijn ging tegen mij schreeuwen en hing halverwege het gesprek op.

  • Algemeen 1
op 13 mei 2019 bestemming: Sri Lanka / Colombo, reisperiode: april 2019

Ik blijf met zo’n rot gevoel terugdenken aan de (niet) hulp die Cheaptickets ons heeft geboden in Sri Lanka.
Omdat wij zelf de tickets hadden geboekt los van de reisorganisatie, gaf dat wat problemen bij het opeens terug moeten vanuit Sri Lanka.
We moesten dit dus eigenlijk zelf regelen. Het leek me logisch en simpel om ‘gewoon’ Cheaptickets te bellen en de tickets te laten omboeken.
Na (totaal) 70 minuten à 2,29€ in de wacht te hebben gestaan, heb ik uit frustratie maar opgehangen.
Via Messenger heb ik toen mijn probleem uitgelegd en gevraagd of zij op korte termijn een vlucht voor ons hadden.
Het antwoord na 2,5 uur was: “Oké, kunnen we verder nog iets voor je betekenen?”
Ik dacht dat ik gek werd. De verdere communicatie ging al helemaal nergens naartoe, dus heb het maar opgegeven.
Je mag toch best verwachten als je in een land zit, waaruit je wordt teruggehaald, dat er misschien een beetje medewerking (en begrip?) wordt verleend....
Gelukkig heeft onze reisorganisatie Singha het van ons overgenomen en voor ons nieuwe tickets geboekt. Het gaat om vier enkele reizen van in totaal 4000 euro.
Nu ik probeer een klacht te sturen via de website, kan het bericht al dagen niet verstuurd worden en krijg ik de melding; "Oeps, er gaat iets fout". Nou er gaat hier zeker iets behoorlijk fout!
Dit is dus geen gevalletje koude douche, maar eerder een nooit meer bij boeken alarm!

  • Algemeen 1
op 10 mei 2019 bestemming: Aruba, reisperiode: mei 2019

Bijzonder slechte service . Vlucht Curacao nr Aruba gecancelled. Volgende dag konden we wel vliegen, maar de vertrek- en aankomsttijden werden constant aangepast door Aruba Airlines (zeer matige communicatie). Gebeld met cheaptickets met vraag of men iets voor ons kon betekenen, aangezien we de tickets via hen hadden gekocht. Op eerdere mails e.d. werd niet gereageerd. Agent aan de telefoon wees elke mate van verantwoordelijkheid af, “meld u maar bij de airline”. Ongelofelijk slechte klantbehandeling, om over de vriendelijkheid nog maar te zwijgen. De medewerkster in kwestie bleef herhalen dat cheaptickets niets kon doen en verbrak de verbinding. Zelden zo’n onbeschofte dame gesproken, wat een deceptie! Bespaar uzelf ellende en boek niet bij dit bedrijf.

  • Algemeen 1
op 6 mei 2019 bestemming: Tanzania / Dar es Salaam, reisperiode: april 2019

Zeer slechte service

Wij hebben een ticket via Chaeptickets geboekt voor een bepaalde datum om naar vrienden in Tanzania te gaan. De vlucht ging naar Kigali (Rwanda) en vervolgens van Kigali naar Dar es Salaam (Tanzania). Deze laatste vlucht had een stop in Kilimanjaro (Tanzania). Enige tijd na het boeken heb ik gevraagd of het mogelijk was dat wij uit konden stappen op de tussenstop Kilimanjaro. Schriftelijk is mij bevestigd dat dit niet mogelijk was. Twee weken voor vertrek ontvingen wij via Cheaptickets een wijziging van de vlucht die afkomstig zou zijn van de luchtvaartmaatschappij. De tweede vlucht was gecancelled en bij telefonisch navraag konden we alleen twee dagen eerder vliegen. Dit was niet in de vakantieperiode van onze kinderen waardoor we niet op dit aanbod in konden gaan. Omdat wij redelijk flexibel zijn en eerder in die omgeving zijn geweest heb ik om alternatieven gevraagd. Het enige alternatief dat ons door Cheaptickets werd aangeboden was om de vluchten te cancellen en een nieuw (duurder) ticket te kopen. Ook kregen wij het telefoonnummer van de tussenpersoon van de agent van de luchtvaartmaatschappij (ook dit heb ik schriftelijk...) Wij hebben contact opgenomen met deze agent met de vraag of er mogelijk andere alternatieven waren. Wij kregen van de agent te horen dat het absoluut niet de bedoeling was dat wij zijn nummer hadden en dat dit de taak van Cheaptickets was. Ook liet hij ons weten dat zij niet met hem gebeld hadden. Terwijl wij wachtten op alternatieve mogelijkheden, kregen wij via Cheaptickets te horen dat onze heenvluchten volledig waren gecancelled. Het vliegtuig zou niet meer vliegen (ook hiervan schriftelijk bevestiging ontvangen). Ik heb hierop gebeld naar Cheaptickets, na meer dan een uur wachttijd werd mij ook telefonisch medegedeeld dat de heenvlucht niet doorging. Naar aanleiding hiervan de reisagent nogmaals gebeld, hij wist van niks en zag ook niks in het systeem staan.Hij zou de vragen doorzetten naar het hoofdkantoor van de luchtvaartmaatschappij. Wij hebben hierop geen antwoord gekregen. Uiteindelijk hebben we zelf maar eens gebeld met het hoofdkantoor van de luchtvaartmaatschappij en wat schetste onze verbazing,de vlucht ging gewoon door en omdat we een binnenlandse vlucht zouden missen werden we gecompenseerd door de luchtvaartmaatschappij. De compensatie die de luchtvaartmaatschappij zelf aanbood (zonder hiernaar te vragen) was dat we konden uitstappen op Kilimanjaro (Tanzania) en voor de overstap in Kigali (Rwanda) kregen we een hotel, eten en drinken, het vervoer van en naar de luchthaven en dat we doorgang hadden door de douane zonder visum.
Cheaptickets heeft telefonisch laten weten dat ik een zeur was en heeft zich bijzonder onprofessioneel opgesteld. Wat ik hen bijzonder kwalijk neem is dat ze (meerdere keren) verkeerde informatie hebben gegeven ook bij telefonische navraag. Ik kreeg niet de indruk dat ik met professionele reisaanbieder te maken had.

  • Algemeen 1
op 12 april 2019 bestemming: Canada / Toronto, reisperiode: mei 2019

Vlucht geboekt via Cheaptickets, airline cancelled alle vluchten vanwege cash-problemen (Jet Airways). Cheaptickets onbereikbaar (zowel telefoon als email)

  • Algemeen 1
op 10 april 2019 bestemming: Verenigde Staten / New York, reisperiode: maart 2018

Wij hadden pakketreizen aangeschaft bij cheaptickets.nl, een All-in met wat belastingtoeslag, dacht dat dit rond de €15,- euro zou zijn.
Tijdens de reis hebben wij toch nog even €300 euro aan belastingtoeslag moeten betalen voor ruimbagage en Hoteltoeslag.
Er word niet benoemd dat er even circa 25% pp aan toeslag word berekend. Wij hebben de klacht bij cheaptickets neergelegd en gevraagd om een oplossing.
Helaas is cheaptickets.nl niet bereidt om tot een oplossing te komen.
Ze doen het af met een antwoord als: Op je hotel voucher die je hebt ontvangen, staat er vermeld dat taxes in rekening worden gebracht.
Spijtig genoeg zullen wij hierdoor niet over gaan tot restitutie

Een Hotel Voucher ontvang je natuurlijk achteraf, dus mosterd na de maaltijd-melding, het is niet fair om zo onduidelijk met consumenten om te gaan, dat er totaal circa nog even 25% bovenop word berekend. Dit is weg laten van informatie naar de consument toe.
Het gaat hier niet om een paar euro maar totaal €300,-.
De naam Cheaptickets met hun zogenaamde goedkope (pakket)reizen is erg Misleidend voor de consument!
Cheaptickets valt onder de Graaicultuur, wel geld innen, maar Lak hebben aan de medemens(consument).
Service verlenen komt bij cheaptickets niet in hun woordenboek voor!

Ze zijn niet voor niets door ´ACM´ op de vingers getikt.
Gewenste Oplossing:

Op zijn minst een oprechte excuses en een Restitutie van €200,- euro en dat zij Stoppen met misleidende texten online, dat het zo goedkoop is en meer transparantie naar de consumenten toe betreft toeslagen!!!

  • Algemeen 1
op 10 april 2019 bestemming: Verenigde Staten / New York, reisperiode: maart 2019

Had pakketreizen aangeschaft, dacht dit is All-in met wat (excl) belasting toeslag. Achteraf heb ik naast mijn Pakketreizen totaal nog even €300 euro extra aan belasting moeten betalen. Voor ruimbagage en Hotel Facility. De naam "Cheaptickets" "met hun zogenaamde goedkope (pakket)reizen is erg Misleidend voor de consument!

  • Algemeen 1
op 5 april 2019 bestemming: Taiwan, reisperiode: mei 2019

Ik heb een vliegticket retour AMS /Taipe gekocht en betaald met VISA (betaling is ook uitgevoerd door VISA)bij CheapTickets op 29/3/2019 en is door CheapTickets per mail de betaling bevestigd binnen het uur. Nu weigert men de E-ticket te mailen. Hebben nu de smoes dat men de betaling moet nagaan. Heb hun alles toegezonden incl. tegenrekening. Hoor niets meer van CheapTicket. Ga maandag aangifte doen bij de politie in Hilversum van oplichting. Ook gemeld bij Kassa en Radar. (zijn meer dan 200 klachten bekend.

  • Algemeen 1
op 2 april 2019 bestemming: Oostenrijk / Lungots, reisperiode: februari 2019

In februari hier geweest, op de website van cheap 10.00 tot 22.00 frisdrank.... helaas! Personeel gaf aan te betalen! Lunch tussen de middag kun je ook wel vergeten... is er niet. Chagrijnig personeel en grotendeels van de dag zijn ze er niet en doen alle lichten uit... zit je in het donker! Het eten wat geserveerd word is niet optimaal, karig en veelal het vlees is regelmatig op. Hier zou ik nooit weer heengaan. Diverse malen tijdens verblijf contact met cheap gehad, er werd weinig aan gedaan, ook na de vakantie ook diverse malen contact gehad, het Hotel geeft aan dat alles beschikbaar was! Allemaal leugens! En Cheap gaan daar 100% vanuit, kortom nooit een vakantie hier boeken, betaal iets meer zodat je wel een zorgeloze vakantie hebt.

  • Algemeen 1
op 17 maart 2019 bestemming: Verenigde Staten / New York, reisperiode: maart 2019

Cheaptickets is alles behalve cheap!!! het stikt van de verborgen kosten, ik moest voor de ruimkoffer heen en terug totaal €100 euro betalen en bij aankomst hotel ook nog eens €200 facility fee betalen. Deze kosten worden niet vermeld door Cheaptickets.
Je zou denken dat pakketreizen bij Cheaptickets all-in is, maar dit is alles behalve waar, dus erg misleidend!!

  • Algemeen 1
op 11 maart 2019 bestemming: Nederland, reisperiode: april 2019

Zeer slecht bedrijf!
In oktober 2018 Via Chiptickets.nl een retour ticket gekocht naar Teheran voor April 2019.
In maart 2019 heb ik zelf gemerkt dat mijn vlucht via Alitalia geannuleerd is. Heb contact opgenomen met Chiptickets.nl ze wisten niks van annulering. Later hebben mij gemaild dat mijn vlucht inderdaad geannuleerd was. Ik kon alleen mijn geld terug krijgen en zij wilden geen andere vlucht voor mij regelen. ik ben akkoord gegaan met terug krijgen van mijn geld. maar toen ik de overzicht van hun ontving zag ik dat ik €46,- moet betalen voor administratiekosten!!! Ik had mijn ticket 7 maanden eerder gereserveerd omdat ik goedkoper een ticket wilde kopen. Nu heb ik voor €200,- meer bij TurkischAir een ticket gekocht. Ik ga NOOIT via CHIPTICKETS.NL een ticket kopen!!!

  • Algemeen 1
op 1 maart 2019 bestemming: Thailand / Chiang Mai, reisperiode: februari 2019

Ik had een mooie reis geboekt van Chiang Mai naar Groningen en weer terug. Heenreis ging prima. Verbleef 3 maanden in Nederland en en na een maand kreeg ik een e-mail dat de reis gecanceld was en ik maar vanaf amsterdam moest vertrekken om 9:00 uur in de ochtend.

Het kan natuurlijk gebeuren dat een reis gecanceld wordt maar in eerste instantie had een telefoontje met uitleg van hoe en wat mij wel op zijn plaats gekregen, maar nee ik kreeg een nietszeggend mailtje en daar moest ik het maar mee doen.

Feit is dat ik €200,- meer heb betaald als dat ik een ticket vanuit Amsterdam had geboekt. Daarnaast moet ik nog met de auto naar Amsterdam en een hotelovernachting boeken, omdat ik ook nog een keer in de ochtend moet vertrekken. Met de trein is dan geen mogelijkheid Al met al heeft dit geintje me €350,- extra gekost.

Hier was ik dan ook niet blij mee en diverse keren naar cheaptickets gebeld. Elke keer sta je een minuut of 10 in de wacht. Heb je dan iemand aan de telefoon, dan zijn ze ook helemaal niet bereid om mee te werken. Heb in totaal drie verschillende dames aan de telefoon gehad. Twee daarvan waren zeer onvriendelijk en kortaf. Ze gaven me eigenlijk het idee dat het mijn eigen schuld was. De derde en laatste die ik heb gesproken was opzich wel vriendelijk maar had ook geen oplossing.

Ze verschuilen zich continu achter het feit dat Lufthansa dit geannuleerd hebt en zij geen compensatie willen geven. Vreemde hieraan vind ik dat ik bij hun geboekt heb en hun ook de provisie vangen als het goed gaat. Als het dan een keer fout gaat moet je er voor je klant zijn. Koop ik bijvoorbeeld een Conimex product bij de Albert Heijn wat niet goed is krijg ik dit van Albert Heijn terug en verwijzen ze mij niet naar Conimex.

Conclusie: Als je reis goed verloopt is Cheaptickets goed in de prijs en de website erg duidelijk (daarom ook geen 1 ster maar 2). Gaat er is mis of veranderd er iets dan zijn ze niet bereid je te helpen en laten ze je in je sop gaarkoken. De klantenservice kunnen ze beter opdoeken want die frustreren mij meer dan ze mij helpen. Nog nooit zulke chagrijnige ......... medewerkers aan de telefoon gehad bij een klantenservice. De service voor de klant is dan ook ver te zoeken bij dit bedrijf.

  • Algemeen 2
op 26 februari 2019 bestemming: Nederland / Utrecht, reisperiode: mei 2019

Extreem slechte Service bij wijziging of annulering!!! Vage antwoorden, geen transparantie, alles gericht op meer inkomsten voor zichzelf genereren.

  • Algemeen 1
op 21 februari 2019 bestemming: Tsjechië / Praag, reisperiode: februari 2018

Ik heb geboekt en ontvang geen tickets. De e-tickets van KLM download ik vervolgens zelf van de site. Ik heb ook parkeren geboekt via Cheaptickets maar hiervan krijg ik geen bericht. Ik ga ervanuit dat ik parkeer op kenteken maar bij terugkomst betaal ik meer dan het dubbele. Er wordt zelfs gedreigd met een boete als no show voor de gereserveerde plek. Reageren op mails doen ze niet. 4 keer gebeld en 1 keer iemand an de lijn gekregen die ophing. Volgens haar was de reservering niet meer terug te vinden (kan ik zelf wel op de site - wat vreemd) en was het sowieso mijn eigen verantwoordelijkheid! Wat een slecht bedrijf. Nooit meer!

  • Algemeen 3
op 18 februari 2019 bestemming: , reisperiode: februari 2019

Ik wilde mijn verblijf in Tobago verlengen met 1 week. Geen antwoord op mijn e-mails, 20 minuten in de wacht (telefoneren vanuit Tobago is duur) en geen reactie via Messenger. Schandalige service. Mijn verblijf in Tobago was gedeeltelijk zakelijk en gedeeltelijk vakantie. Het zakelijke gedeelte is behoorlijk verstoord door het niet in behandeling nemen van mijn verzoek.
Ik adviseer iedereen om niet in zee te gaan met Cheap tickets.

  • Algemeen 1
op 29 januari 2019 bestemming: Turkije, reisperiode: juni 2019

Ik heb op vrijdag 25 jan. 2 tickets geboekt bij Cheaptickets. Er stond dat ik deze boeking voor 20:00 uur kosteloos kon annuleren. Dat kon alleen telefonisch. Dat heb ik gedaan. Ik heb om 17:12 uur gebeld en de mevrouw aan de telefoon zei dat ze het ging annuleren.

Toen het maandag nog niet geannuleerd was heb ik een mail gestuurd aan de klantenservice met de vraag wanneer het wordt geannuleerd en het geld wordt teruggestort. Ik kreeg de onderstaande mail terug met de mededeling dat de medewerker de boeking pas 21:00 uur heeft geopend en dat het dus na 20 uur is en niet geannuleerd kan worden. Ik heb bewijzen dat ik om 17:12 uur heb gebeld en niet om 21 uur. Met bewijzen bedoel ik dus schermafdruk telefoon of aanvraag afschriften van de telecom provider dat ik rond 17:12 heb gebeld. En Cheaptickets kan niet bewijzen dat ik gebeld heb om 21 uur. Dat kunnen zij ook niet bewijzen met hun telefoonverkeer.

Ik heb vandaag gebeld met de klantenservice en de mevrouw aan de telefoon was niet echt klantvriendelijk. Zelfs onbeschoft. Ik heb een klacht ingediend en wacht nu op antwoord. Als ze problemen gaan veroorzaken ga ik juridische stappen nemen.

[quote]
Beste xxx,

Ik heb uw boeking gecontroleerd maar kan geen correspondentie in uw boeking n.a.v. een eventuele annulatie terugzien. Ik kan enkel zien dat de boeking door een collega is geopend geweest rond 21.00h, dus na 20.00h. Wat er telefonisch is aangegeven kan ik niet zien, maar de boeking is niet geannuleerd. Aangezien er op 25/01 pas na 20.00h toegang tot uw boeking is verkregen kon deze niet meer geannuleerd worden zonder kosten.

Vanaf 20.00h zijn de voorwaarden van uw ticket van toepassing. In uw geval geven deze aan dat het ticket niet terugbetaalbaar is in geval van annulatie. U kan de voorwaarden terugvinden via de link op uw bevestiging.

​Met vriendelijke groet,
CheapTickets.nl klantenservice

xxx
[/quote]

  • Algemeen 1
op 24 januari 2019 bestemming: Peru, reisperiode: april 2019

Een klantendienst die op niets trekt en echt de beslissing geeft om heel negatief over cheaptickets te spreken. Je belt voor een wijziging en men laat je 15 minuten aan de lijn wachten..dan geeft men via email een prijsbestek.. je belt terug 3X .. men laat je weer 10 minuten wachten en dan verandert men de prijs. Een hele namiddag gewoon bellen om voor de zot gehouden te worden. Niet mijn eerste negatieve ervaring. In december ook een boeking + hotel gedaan.
Ook een bedrog..je betaalt voor een deluxe appartemenrt en na betaling zie je dat ze een voucher voor een standaard appartement geven. Daarna zeggen ze dat de deluxe volzet is..leugens want we bellen zelf op naar Spanje en er is plaats! Na een upgrade te betalen zelf , geeft cheaptickets toe om dat verschil later terug te storten. Duidelijke oplichting over de gehele lijn.
Nooit meer cheaptickets als dienst nemen is het besluit

  • Algemeen 1
op 11 januari 2019 bestemming: Filipijnen / Manila, reisperiode: mei 2018

Schitterende reis. Het boeken van het ticket verliep goed en snel via de website, met een leuke prijs voor het ticket!

  • Algemeen 10
op 19 december 2018 bestemming: Portugal / Lissabon, reisperiode: juni 2018

Zonder problemen geboekt. Goede prijs

  • Algemeen 9
op 14 december 2018 bestemming: Italië / Milaan, reisperiode: december 2018

Nooit vertrokken door onduidelijk combinatie van boeking en vlieg firma rayanair ook een klote firma

  • Algemeen 1
op 9 november 2018 bestemming: Spanje / Alicante, reisperiode: november 2018

5 tickets geboekt vlucht was door door cheaptickets gecancelled kregen nog niet eens voor 1 ticket het geld terug. Niet boeken bij cheaptickets bespaar jezelf het gezeik

  • Algemeen 1
op 30 oktober 2018 bestemming: Nederland, reisperiode: oktober 2018

Info is misleidend ik heb verschillende datums geprobeerd maar krijg gelijk een melding dat de tickets opeens duurder is geworden,
echt misleidend die trucjes, niet te vertrouwen.

  • Algemeen 1
op 12 oktober 2018 bestemming: Spanje / Málaga, reisperiode: december 2018

Bedrog nog voordat de reis begon. Op hun website vlucht + hotel geboekt , 4* hotel en foto's tonen luxe appartement. Gelukkig screenshot.genomen . Voucher gekregen voor hotel en blijkt plots een 3* te zijn. Gebeld naar cheaptickets en ze zijn leugenachtig omtrent dit feit. Zeggen dat ik een standard appartement had gereserveerd. Op hun website spreken ze enkel van het deluxe appartement en ook foto's tonen dit. Hebben opgebeld naar Spanje en effectief cheaptickets heeft ipv deluxe de standard geboekt. Ze willen niet alles annuleren op mijn aanvraag , want kan effectief voor prijs die betaald is op andere site het deluxe krijgen .daaarbij liegen ze nog eens erbij om te zeggen dat er geen beschikbaar deluxe appartement is. Hebben zelf kunnen in Spanje verandering verrichten. Doch een meerprijs aan ons been. We vinden dat deze misleiding echt bedrog is, foto's tonen om klanten te lokken en binden en daarna schaamteloos een minderwaardig accomodatie geven . Dan zouden ze reeds melding moeten maken met vermelding van prijsverschil en ook aangepaste foto's. Klantenservice is gewoon halsstarrig en erkent niet deze misleiding en weigert de terugbetaling. Nooit meer cheaptickets voor ons!

  • Algemeen 1
op 10 oktober 2018 bestemming: , reisperiode: september 2018

Reis met Transavia prima. Maar cheaptickets gooi heel veel boven op de prijs. Bovendien steken ze heel veel gwls in hun zak bin vertraging

  • Algemeen 1
op 15 september 2018 bestemming: Zwitserland / Zürich, reisperiode: december 2018

Bij cheaptickets een retourvlucht geboekt voor 90,89 euro om met Transavia te vliegen. Na een week kreeg ik een mail dat de vluchten niet doorgingen. Nieuwe vlucht boeken of gel terug. Ik koos voor het laatste.
Na een maand gebeld met Cheaptickets . Waar blijft het geld? Na drie kwartier bellen , zowel met Transavia, die beweerde dat er op dat tijdstip nooit een heen vlucht was geweest, dat het geld van de retourvlucht al was teruggestort naar Cheaptickets, bleef ik vol ongeloof zitten. Dat is makkelijk geld verdienen , boekingsgeld wordt namelijk iet teruggestort!

Mijn leerpunt: Ik boek nooit meer bij Cheaptickets! Rechtstreeks bij de luchtvaartmaatschappij. Bovendien was de medewerkster van de klantenservice zeer onbeleefd . Snauwend stond zij mij te woord. Cheaptickets : Goedkoop is hier echt duur koop!

  • Algemeen 1
op 8 september 2018 bestemming: Griekenland / Rhodos, reisperiode: oktober 2018

Boek rechtstreeks bij de luchtvaartmaatschappij...5x geboekt via cheaptickets en daarna 1x nog bij geboekt via Tui BE..toch snel ..als ik het anders had gedaan 250 euro bespaart..

  • Algemeen 6
op 29 augustus 2018 bestemming: Spanje, reisperiode: augustus 2018

Het online inchecken wil niet. Ik heb gebeld naar de service desk maar naar 20 min in de wacht maar opgehangen. 100 keer op wachtwoord vergeten gedrukt maar geen mail ontvangen.
Aangekomen op het vliegveld moest ik 110 euro betalen voor incheck kosten. Er werd mij gezegd dat ik dit via cheaptickets kon terug vragen omdat het inloggen niet lukt en ik zo niet kon inchecken.
Cheaptickets gebruikt dus een andere mail die niet aan jou persoonlijke mail is gekoppeld. Dit vertelde de meneer van de luchthaven.
Na mijn vakantie weer contact opgenomen met cheaptickets en ik werd gewoon voor de domme gehouden. Ik krijg mijn incheck kosten niet meer vergoed van cheaptickets.
Al met al.. WAARDELOOS, ik boek niet meer via cheaptickets en zal het ook iedereen afraden.

  • Algemeen 1
op 9 augustus 2018 bestemming: Portugal / Porto, reisperiode: juli 2018

We hebben een vliegreis en een huurauto geboekt bij Cheap Tickets. De vliegreis was in orde. Echter de auto die we dachten gereserveerd te hebben op de luchthaven van Porto bleek niet gereserveerd te zijn door Cheap Tickets. We hadden hiervan wel een bevestiging gekregen bij de boeking, maar er blijkt ook nog een voucher te moeten zijn die dus niet verstuurd is. Op de luchthaven van Porto waren we daardoor gedwongen om een veel duurdere auto te huren dan die we dachten gereserveerd te hebben. Bij thuiskomst hebben we dit aan Cheap Ticekts voorgelegd met de eis om financiële vergoeding. Daar is door Cheap Tickets afwijzend op geantwoord, zonder enig excuus. Ik heb op de luchthaven van Porto -tijdens kantooruren was het nota bene- geprobeerd Cheap Tickets te bellen maar heb 25 minuten in de wacht gestaan, toen heb ik de moet opgegeven. Ik ben woedend en raar iedereen af bij deze organisatie te boeken.

  • Algemeen 1
op 20 juli 2018 bestemming: Nederland / Amsterdam, reisperiode: april 2018

Geannuleerde vlucht. Terwijl we op het vliegveld stonden zonder alternatief te bieden en niet het betaalde bedrag terug te storten. Gewoon diefstal.

  • Algemeen 1
op 12 juli 2018 bestemming: Frankrijk, reisperiode: juli 2018

Ik moet mijn reis annuleren en heb een verzekering betaald hiervoor zodat ik bij annulatie een terugbetaling zou krijgen. Ik probeer Cheapticket al dagen lang te bereiken en heb gemaild, maar ik geraak er niet binnen en krijg geen antwoord. 450 euro in de vuilbak!

  • Algemeen 1
op 4 juli 2018 bestemming: Oekraïne / Kiev, reisperiode: augustus 2018

K wil jullie waarschuwen om hier iets te boeken of te kopen. Ik heb hier ooit een negatieve ervaring gehad met een boeking.

Bij Cheaptickets.be werken onprofessionele medewerkers waardoor ik twee keer een boeking uit eigen zak heb moeten betalen. De klantendienst luistert niet en helpen je niet goed verder.

Wees voorzichtig als je hier iets boekt. Want de situatie die ik heb voorgehad , wens ik niemand toe.

ik voelde me onzichtbaar en niet gehoord zijn door CHEAPTICKETS.BE
Ik heb bij CHEAPTICKETS.BE op 7 mei tickets geboekt. Ik heb binnen 24 uur geen boekingsbevestiging of e-tickets geontvangen op e-mail.
Cheapstickets.be geven een melding op website dat je binnen 24 uur een boekingsbevestiging en de e-tickets moet ontvangen. Indien dit niet het geval is , moet je telefonisch contact met hun opnemen zodat ze dit na kunnen kijken. Wat ik dus heb gedaan. Ik heb direct naar CHEAPTICKETS.BE gebeld op 7 en 8 mei.
Ze hebben me een antwoord gegeven DAT IK GEEN TICKETS HEB GEBOEKT op 7 mei.
Doordat ik toch op vakantie moet vertrekken en ik dacht dat er tijdens de boeking iets is misgegaan, koop ik dus opnieuw tickets. Want ik was overtuigd dat ik de eerste keer niets had aangekocht.

Er werd mij verteld dat ik niets had geboekt bij CHEAPTICKETS.BE

Wegens deze informatie die ik van CHEAPTICKETS.BE op 8 mei heb ontvangen, koop ik opnieuw tickets op 9 mei.
30 mei bel ik terug naar CHEAPTICKETS.BE met hetzelfde verhaal. Want ik heb via het overzicht op mijn visa kaart gezien dat twee keer het geld is afgegaan naar CHEAPTICKETS.BE .
CHEAPTICKETS.BE heeft na mijn verhaal heel onbeleefd antwoord gegeven dat ik alleen op 9 mei tickets had geboekt en op 11 mei 1 keer betaald. Dus twee keer krijg ik van CHEAPTICKETS.BE geen informatie , dat op 7 mei ook tickets waren geboekt en betaald.

Ik kan alleen zeggen dat mensen van CHEAPTICKETS.BE onprofessioneel werken met hun klanten.

Maar dit is nog niet alles. Na een grote uitleg bij de klachtendienst heb ik antwoord gekregen dat ik toch op 7mei tickets geboekt heb maar dat er een foutje was gebeurd met de email. Ze hebben de e-tickets naar een andere e-mail doorgestuurd.

en nu aandacht

Via e-mail krijg ik een antwoord dat ik na de eerste boeking nooit contact heb opgenomen met CHEAPTICKETS.BE

Hoe kan je op een veilige manier iets boeken of kopen bij cheaptickets.be?

Ik heb verschillende keren gebeld en dertien e-mails verstuurd. En dan beweren medewerker nog dat ik nooit contact heb gezocht.

Na alles wat er gebeurd is, is de enige oplossing die ze je aanbieden dat je op eigen kosten de tickets kan annuleren. Ze kunnen je hier niet helpen. En dat na alle fouten die ze gemaakt hebben…

Ze willen mijn geld niet teruggeven van de eerste tickets. Nu zeggen ze dat ik op mijn kosten moet annuleren. Waarom moet ik hiervoor betalen als ik binnen de 24 uur na de boeking heb gebeld.

ik moet nu fouten van medeverkers van Cheaptickets . be van mijn egen zak betalen.

  • Algemeen 1
op 11 juni 2018 bestemming: Suriname, reisperiode: juni 2018

Totaal meer dan 180 belminuten wachttijd kwijt en 6 gesprekken verder. Eenmaal aan de beurt wordt je zo Onvriendelijk, niet oplossingsgericht behandeld, en wordt je nog eens 15 min. in de wacht gezet, zonder resultaat. Een attitude van: "het is jouw probleem" , en " zoals mijn collega al aangaf". Meen je dat nou, natuurlijk heb ik een probleem, daarom bel ik en is mijn vraag is: help, hoe kan ik dit oplossen? Het ging om een spoedwijziging ivm een overlijden, maar het kostte te veel gevraagd om een oplossing voor te stellen. Nee, de ticket van 800 kon alleen gewijzigd worden in een ticket van 4000 euro of meer (voor een begrafenis van 4 dagen) en verder zoek je t maar zelf uit. Uiteindelijk met plezier de ticket geannuleerd en bij de vriendelijke, meedenkende en servicegerichte KLM nieuwe tickets gekocht. Cheaptickets Nooit meer.

  • Algemeen 1
op 10 mei 2018 bestemming: Kroatië / Zagreb, reisperiode: mei 2018

Ik bestel nooit meer tickets bij deze website. Tot nu toe al de 2e keer dat ik bagage boek, voor een belachelijk hoge prijs, dat vervolgens niet wordt doorgegeven aan de vliegmaatschappij zelf. Nu ook weer, koffer van 40 euro bijgeboekt, en bij het inchecken weet KLM van niks. Klantenservice gebeld, wordt zonder pardon opgehangen. Teleurstellend

  • Algemeen 1
op 1 mei 2018 bestemming: Tanzania / Zanzibar, reisperiode: juni 2018

Flut organisatie. Verschuilen zich achter alles en iedereen als het in hun nadeel is.

  • Algemeen 1
op 18 april 2018 bestemming: Guatemala / stad, reisperiode: juni 2018

Zelf fout gemaakt, tijdig doorgegeven en vervolgens zijn zij niet bereikbaar. Bellen niet terug en je krijgt een standaard mail met zeer hoge kosten. Nemen hun verantwoordelijkheid niet en verschuilen zich achter regeltjes.

Advies, niet hierbij boeken, gewoon bij de airlines zelf boeken.
Zijn bereikbaar en kunnen veel meer voor je doen.

  • Algemeen 2
op 4 april 2018 bestemming: Panama / panama, reisperiode: december 2018

Ik krijg te horen dat mijn boeking niet is doorgekomen, even 400 bijbetalen graag. Dus de klant is de dupe van een onbetrouwbaar systeem. Bevestigingsnummer en reisdetails ontvangen via de website. Geld is afgeschreven, maar na een uur nog geen bevestigingsmail, dus stuur per omgaande een mail hierover (kon niet bellen, want ze waren gesloten) De volgende dag na mijn werk nog maar eens kijken en nog geen antwoord op mijn mail. Wat blijkt, de boeking was gebakken lucht. De boeking is betaald via ideal en een boekingsnummer en reisdetails zijn ontvangen via de website, dat ga ik ervan uit dat alles in goede orde is geboekt. Wanneer de bevestigingsmail nog niet binnen een aantal uur is ontvangen maak ik mij geen zorgen meer over mijn reis, die is geboekt toch? Het gebeurd zo vaak dat een mailtje wat later komt. Toch maar even bellen waarom er geen reactie op mijn mail komt.. "De prijzen zijn moment opnames, mevrouw" zegt de dame van cheaptickets aan de telefoon, dat wist ik allang, maar als je iets boekt en betaald is de deal toch rond? Dat als een bepaalde deal niet mogelijk meer is voor die prijs dan moet dat gelijk bij de boeking duidelijk worden en niet een dag later. Het systeem moet dan gelijk blokkeren. Het is niet mijn fout maar ik word hier wel op afgerekend. En daarbij Elke minuut is kostbaar want de vlucht prijzen stijgen per klik, hoe meer je zoekt op een bepaalde datum /vlucht, hoe meer en sneller de prijzen stijgen. Het systeem is zo geprogrammeerd dat het per zoekopdracht stijgt. Ik heb geboekt voor 4 personen, dus elke prijsstijging tikt behoorlijk op. Het wordt tijd dat er naar deze oplichting praktijken onderzoek wordt gedaan. Mijn klacht is dat ik gewoon een bevestigingsmail wil ontvangen voor mijn geboekte reis en niet opnieuw meer wil gaan zoeken want nu is het ondertussen onbetaalbaar geworden.

  • Algemeen 1
op 21 maart 2018 bestemming: Italië / Florence, reisperiode: maart 2018

Zonder enig bericht waren wij omgeboekt naar een andere dag, omdat de vliegreis gecanceld was. Die omboeking deed de KLM omdat Cheap Tickets hun geen informatie over ons had gestuurd. Geen naam, geen telefoonnummer. Ze konden ons dus,niet bereiken.

  • Algemeen 4
op 11 maart 2018 bestemming: Hongarije / Boedapest, reisperiode: maart 2018

Nooit meer via cheaptickets!
Door een bijboeking kwamen we tot de vaststelling dat CHEAPTICKETS gewoonweg 40% duurder is dan een rechtstreekse boeking bij de luchtvaartmaatschappij op het zelfde ogenblik (dus geen 'andere beschikbaarheid', 'momentopname', 'variatie van de dag',...).
Ik begrijp dat er een commissie verrekend wordt voor een site die je helpt bij je zoektocht naar 'goedkope' tikets maar hier hebben ze hun naam toch ECHT geen eer aangedaan. Ik spreek daarom vanaf nu over #cheattickets.
Wanneer we dit aanhaalden konden ze hiervoor geen correctie doorvoeren omdat alles volgens hun regels correct verlopen was, geen vergissingen ed. Dus het is logisch dat alles zoveel duurder is...!

Verder kost ECHT ALLES meer dan een nieuw ticket. Datum aanpassen, correctie naam, annulatie,... Alles is duurder dan een nieuw ticket! Met een groep van 9 hebben we gewoonweg 490€ te veel betaald, gewoonweg schandalig. Dit was de eerste, maar zeker echt wel ook de laatste keer dat we via cheattickets geboekt hebben!

Ik heb dan gecheckt bij skyscanner, hun prijzen waren dan wel correct. Een hint...
@cheaptickets: u hoeft geen reply te sturen om mijn boekingsnummer op te vragen, dit werd reeds doorgegeven en alles was correct!

  • Algemeen 1
op 20 februari 2018 bestemming: Zuid-Korea, reisperiode: mei 2018

Travel never happened. Cancelled the same day because of personal reasons of the booking and still got riped-off of 900€.

  • Algemeen 10
op 18 januari 2018 bestemming: Reunion / St. Denis, reisperiode: september 2017

Retour geboekt naar reunion. Zat ik savonds het ticket nog eens na te lezen. Bleek dat er geen stoel of bagage geboekt was terwijl dit wel op de site stond. De klantenservice gebeld. Ik werd doorverwezen naar de site van de Franse vliegtuigmaatschappij. Hier kon ik een koffer boeken voor 150 euro op, en nog een stoel voor een onbekend bedrag. De mevrouw aan de telefoon zei dat ik het verder maar zelf moest uitzoeken, omdat ze verder geen tijd had. Ik heb het gesprek toen meteen beëindigd en het annuleringsnummer gebeld. Wat een oplichters. Als he een vlucht boekt bij cheaptickets hoort er toch een stoel en bagage bij ! Ik kreeg niet eens de keus op hun website! Wat een oplichters.

  • Algemeen 1
op 28 december 2017 bestemming: Ethiopië / abbis adeba, reisperiode: december 2017

Voor iemand anders ticket geboekt. meisje zou gisteren om 18.15 uur vliegen. Helaas kreeg ze bij het inchecken te horen dat zij niet op de volglijst stond. Dat zou simpel opgelost kunnen worden wanneer zij snel zou bellen naar cheaptickets zodat zij alsnog mee kon. Gelijk cheaptickets voor haar gebeld waarna na uitleg eerst de verbinding verbroken werd. Vervolgens terug gebeld waarbij een vrouw zei dat zij niet meer mee kon omdat cheaptickets haar ticket had geannuleerd! Gevraagd of ze toch wilde doen wat de vliegmaatschappij had gezegd maar daar was volgens de klantenservice de tijd te kort voor. ze had wel uitgezocht dat het meisje vandaag alsnog kon vliegen voor 639 euro! 26 euro meer dan haar retour koste! gevraagd waar haar betaalde geld dan was gebleven. Mevrouw vertelde doodleuk dat ze dit kwijt was! Op internet via een andere site gekeken en daar kon zij vandaag vliegen voor 430 euro. Cheaptickets had dus en haar ticket geannuleerd, en haar geld afgenomen en ze wilden nogmaals flink op haar verdienen! Uiteindelijk 1 uur voor vertrek van de vlucht....toch maar zelf naar de betreffende vliegmaatschappij gebeld....zij zagen de betaling en gaven aan dat meisje gewoon in kon checken, door de vliegmaatschappij is zij dus perfect geholpen en mocht zij nadat de volglijst in orde was gemaakt alsnog meevliegen! Niet dankzij cheaptickets waar wij toch regelmatig tickets boeken....vanaf nu dus nooit meer! Stelletje oplichters!!!

  • Algemeen 1
op 2 november 2017 bestemming: China, reisperiode: juni 2016

Onbeschofte klantenservice die schreeuwt, vloekt en verbinding afbreekt over een eenvoudige vraag - Hoe kan ik een directe vlucht naar Hangzhou boeken via Cheap Tickets? Onmenselijke gedrag!

  • Algemeen 1
op 23 oktober 2017 bestemming: Spanje / Málaga, reisperiode: januari 2017

Bedrieglijke praktijken Ticket Insurance en onbestaande service charge kosten

Opgepast bij een boeking want het boeken van de Ticket Insurance staat automatisch aangevinkt en indien je dit niet merkt heb je die aan je broek. Deze verzekering verzekert u tegen de faling van de luchtvaartmaatschappij.
Dit heeft mij ongevraagd 44.4 euro gekost en moet aardig wat opbrengen als iedereen dit moet bijbetalen.
Daarenboven werden , niettegenstaande ik meerdere malen om uitleg heb gevraagd , 80 euro extra service charge kosten aangerekend waarvoor ze zelf geen verklaring konden geven en die na verificatie met de luchtvaartmaatschappij inbegrepen zijn in de ticketprijs.
ik werd voor 124.4 euro in de zak gezet .
Wees op uw goede en gewaarschuwd

  • Algemeen 2
op 5 oktober 2017 bestemming: Turkije / Antalya, reisperiode: oktober 2017

Helaas is de boeking door technische problemen niet gelukt. Ik heb inmiddels
jouw betaling a 463.99 euro gerestitueerd.

WAARDELOOS BEDRIJF!

  • Algemeen 1
op 4 oktober 2017 bestemming: Italië / Rome, reisperiode: oktober 2017

Het systeem van Cheap tickets liep 2 keer vast als ik probeerde een betaling te doen voor mijn vlucht naar Rome. Daarom boekte ik rechtstreek met AL Italie. Na 5 uur kreeg ik één confirmatie met Cheap tickets dat ik toch met hen gereserveerd had. Ik cancelde deze vlucht onmiddellijk. Drie dagen voor de vlucht blijkt er toch nog steeds een boeking te zijn bij cheap tickets die ik moet betalen.
Geen enkele klantendienst van Cheap tickets neemt op of doet iets.
Nooit meer Cheap tickets!!

  • Algemeen 1
op 28 september 2017 bestemming: Nederland / Guangzhou, reisperiode: oktober 2017

Alleen voor wijziging van vluchtdatum ging al moeilijk over doen,ze konden niet in het systeem kijken,maar ze sturen wel email over de gewenste wijziging datum en tariefsverschil.en ze kun je helaas niet bereiken.dus moet je weer zelf voor 23:00uur terug bellen als je de vluchtdatum wil wijzigen.dus ik heb terug gebeld en dan zeggen ze dat ze niks kunnen doen omdat ze nog steeds niet in het systeem kunnen komen.dus je moet maar blijven bellen.echt heel heel heel slechte service.

  • Algemeen 1
op 6 september 2017 bestemming: Spanje / Gerona, reisperiode: augustus 2017

100 euro voor 2 personen moeten betalen omdat we niet van te voren hadden ingecheckt. Goedkope vlucht werd dure vlucht. In de e-mails in het klein hier iets over aangegeven maar verre van duidelijk. Ik heb nog geprobeerd contact op te nemen met cheaptickets maar geen gehoor toen ik uit mezelf bedacht in te checken. Bleek dat cheaptickets je een ander emailadres geeft om mee in te loggen ipv je eigen emailadres waarmee je boekt. Telefonisch werd ik niet begrepen. Boek hier nooit iets! Ze doen er alles aan om extra geld te vangen!

  • Algemeen 1
op 29 augustus 2017 bestemming: Portugal / Lissabon, reisperiode: september 2017

Slechte service, ze hebben issues met hun website cookies bij het teruggaan tijdens boeken naar zoekresultaat waardoor de retourdatum veranderde? Nu is dat natuurlijk mijn eigen probleem en wilde men daar niet mee helpen. Erg onbeleefd te woord gestaan, boek hier nooit meer

  • Algemeen 1
op 28 augustus 2017 bestemming: Oostenrijk / Wenen, reisperiode: juni 2016

Vlucht was in orde.......mooie bestemming......hotel was iets minder maar zelf uitgekozen dus niet mopperen.....

  • Algemeen 8
op 14 augustus 2017 bestemming: Nederland / Utrecht, reisperiode: augustus 2017

Klantenservice onbereikbaar van uit het buitenland wanneer je dringen hulp nodig hebt, slecht bedrijf eerste en laatste keer !

  • Algemeen 1
op 5 augustus 2017 bestemming: Ierland / Belfast, reisperiode: augustus 2017

WAARDELOOS!! Boekte bij cheaptickets de vlucht en huurauto tegelijk. Betaling werd afgeschreven, kreeg via email de bevestiging van de vlucht en de huurauto bij Avis. Bij aankomst wist Avis van niks, er was niets doorgegeven aan hun. na 25 minuten in de wacht gestaan te hebben, vertelde iemand van Cheaptickets dat mijn boekingsnummer niet bestond, terwijl ik net met datzelfde nummer had gevlogen en ik de bevestiging van cheaptickets voor mijn boekingsnummer gewoon op mijn mail had staan. Er was geen auto meer vior me en ik moest naar de middle of nowhere.. Dat werd dus een hele dure taxirit en alle ellende die ontstond omdat ik niet over een auto kon beschikken zal ik de lezer besparen. Nu dan nog mij. 1351 euro terug zien te krijgen die ik cheaptickets betaald heb voor de auto.

  • Algemeen 1
op 17 juli 2017 bestemming: Indonesië, reisperiode: juli 2017

Cheap tickets heeft ons reisschema eigenhandig veranderd nu zijn we 24 uur aan het wachten. We hadden 17 juli in Jakarta moeten zijn , maar komen nu door hen 24 uur later aan dus 18 juli. Missen daardoor ook onze vervolg vlucht

  • Algemeen 1
op 20 juni 2017 bestemming: Engeland / Londen, reisperiode: juni 2017

Reis niet kunnen maken, tickets moeten annuleren. Ik zou de medewerkers van het klanten"service"team graag een lesje willen geven over gastheerschap, herkennen van klantsignalen, concreet communiceren, first time right enzovoorts.

  • Algemeen 1
op 30 april 2017 bestemming: Griekenland / Athene, reisperiode: juli 2017

Cheaptickets.be werkt op een nogal oneerlijke manier: we kochten tickets voor onze reis naar Griekenland, alsook 2 koffers voor de prijs van ca. 54 euro (vlucht Ryanair) om nadien dan tot de ontdekking te komen dat er op de toegestuurde factuur opeens nog maar 1 koffer vermeld staat, voor diezelfde prijs van 54 euro en maar 15 kg gewicht! Voorts komen er ook nog dossierkosten en zgn. extra servicekosten bij die nergens vermeld staan als je zo'n 'deal' aankoopt. Voor ons geen Cheaptickets meer!!

  • Algemeen 1
op 20 april 2017 bestemming: Portugal / Porto, reisperiode: juni 2017

Meest onvriendelijke service ooit, eens je betaald hebt sta je er volledig alleen voor met al de problemen die zullen volgen. Ik had een boeking gedaan voor deze zomer via cheaptickets en kwam 1 minuut na de betaling erachter dat ik per ongeluk de verkeerde data had aangeduid. op hun site stond dat ik nog tot 22u kon annuleren maar ik had de tickets besteld omstreeks 22u05 waardoor dit opeens niet meer mogelijk is. vervolgens heb ik meteen naar hun noodnummer gebeld waar ik 2 uur en half in wacht ben gezet waarna ze vervolgens de lijnen afsloten. De volgende dag had ik nogsteeds met goede hoop 3 maal naar hun klantendienst gebeld waar ik 3X een zéér onvriendelijk en 3X een totaal verschillend antwoord kreeg. De laatste keer had ik gevraagd mij door te verbinden met iemand met een hogere functie, omdat de persoon waar ik mee aan het praten was van niks af wist. Vervolgens deed de hoogste in functie een zeer arrogante uitleg en zei ze mij dat ik het zelf moest oplossen bij de vliegtuigmaatschappij waar we mee gingen vliegen, waarop ze vervolgens de lijn dicht smeet. Ik belde hierna meteen naar Brussels airlines, en deze vertelde mij dat ze niks anders dan problemen en klachten krijgen over 'cheaptickets' en dat dit niet de normale gang van zaken is om de klant hun problemen op te laten lossen maar dat ze dit zelf zouden moeten doen. Nu komt het er dus op neer dat ik de volledige som die ik betaalde volledig kwijt ben.

  • Algemeen 1
op 11 april 2017 bestemming: Peru / Cuzco, reisperiode: maart 2017

Zinnen als "cheap tickets, cheap service" zullen jullie ongetwijfeld al gehoord hebben. Maar zelfs dan sta ik nog steeds versteld van hoe ze deze slogan effectief konden waarmaken. Waar zal ik beginnen? Inmiddels een maand geleden begon een groot avontuur; vrijwilligerswerk in Peru. Vlot geboekt bij cheaptickets en ze bleken op dat moment ook echt de goedkoopste tickets aan te bieden. Ook vlot tot in Lima geraakt, dat mag zeker ook gezegd worden. In Lima onze bagage opnieuw ingecheckt en met maar een béétje vertraging opgestegen naar Cuzco. Tot zover een vlekkeloze reis, goed zo cheaptickets! Tijdens ons verblijf in Peru gaf iedereen ons de volgende raad over de terugreis: “Jullie hebben zeker drie uur nodig in Lima, want er is een heel grote kans op vertraging. Als dat het geval is, halen jullie de connectie naar Madrid niet.” Aangezien de connectie missen geen optie was (we moesten beiden de dag erna op de werkvloer staan), gemaild naar Cheaptickets. Volgens hun was het niet nodig om te boeken, net als het niet nodig was onze bagage niet opnieuw in te checken. Dankjewel voor de foutieve informatie, Cheaptickets. Kostenplaatje om toch opnieuw in te checken:€340 per persoon+tariefsverschil. Aangezien we vrijwilligerswerk deden en dus geen geld hadden om dit bedrag neer te leggen, besloten we het risico te wagen. Alle zaken waarvoor we vreesden in de mails en die we hadden kunnen vermijden, werden waar: vlucht te laat, aansluiting met Madrid gemist, want jawel liefste Cheaptickets; bagage moet wel degelijk ingecheckt worden. Gestrand aan de andere wereld, besloten we het noodnummer van Cheaptickets te bellen. Ik sta nog steeds versteld van wat ik tijdens dit telefoontje leerde over Cheaptickets. De dame aan de telefoon onmiddellijk boos en zeer hooghartig nadat ik aangaf dat ze een onmogelijke connectie gemaakt hadden (weten jullie dat er amper maatschappijen zijn die deze connectie maken? Net omdat bijna iedereen de vlucht niet haalt). Zelfs bij doorverwijzen naar de officiële site van de airport van Peru waarbij duidelijk te lezen staat dat men tussen drie en vijf uur voordien in de luchthaven dient te zijn, een bikkelharde dame aan de telefoon: “mevrouw, ik ga heus niet voor u op een website kijken hoor”. Nou, bedankt. Op de vraag “gaan jullie nog iets doen om ons te helpen?” klonk “neen” en een dichtgegooide telefoon als antwoord. Ondertussen de partners op de hoogte gesteld van de problemen in Cuzco en ook zij trachtten te rekenen op de service van Cheaptickets. Ook hier: een zeer boze, onbeleefde dame aan de telefoon die ook hier de telefoon dichtgooide. Daar sta je dan aan de andere kant van de wereld, met annulatie-en reisverzekering. Dus bij deze Cheaptickets: bedankt voor het laatste reisavontuur dat we mochten meemaken dankzij jullie. Bedankt voor de foutieve informatie (bagage moet wel degelijk opnieuw ingecheckt worden), bedankt om klanten niet te geloven en hen af te doen als mierenneukers, bedankt voor de ontzettend vriendelijke service aan de andere kant van de lijn. Bedankt voor het loonverlies dat ik opliep dankzij jullie geknoei. PS: Misschien moeten jullie toch écht eens beginnen nadenken over de slogan “Cheap tickets voor een cheap service”?

  • Algemeen 1
op 11 april 2017 bestemming: Singapore / Singapore, reisperiode: juni 2017

Wachttijden op de vliegvelden bij overstap veel te lang. Dat boek je beter bij WTC

  • Algemeen 1
op 21 maart 2017 bestemming: Spanje, reisperiode: maart 2017

Vliegtickets en huurauto geboekt via cheaptickets. Vliegreis gecanceld. Verwacht je toch gewoon je geld terug. Maar nee, dit valt niet onder hun verantwoordelijkheid. Zoek het maar uit. En wel volgens voorwaarden anvr, sgr. Maar dat zegt ook niks. OPLICHTERS

  • Algemeen 1
op 13 maart 2017 bestemming: Schotland / Edinburgh, reisperiode: april 2017

Kan reis niet annuleren, heb mijn heup gebroken en moet 6 weken plat liggen. Ik heb bij het boeken niet gezien dat ik dit ticket niet kon annuleren, stond nergens vermeld, toch niet op het moment dat ik heb geboekt. Nu hebben ze het er wel bijgezet maar krijg ik geen geld terug terwijl dit toch wel overmacht is en de tekst die erbij staat is volledig in het Engels zodat ik er ook niet veel kan van begrijpen waarom ik dit ticket niet kan annuleren zonder het volledige bedrag kwijt te zijn, het gaat hier maar om 176 euro en volgens hun site als je annuleert zou je 50 euro dossierkosten moeten betalen maar blijkbaar telt dit niet voor het soort ticket dat ik had genomen. Is de eerste keer dat ik met deze hoe moet je het noemen, maatschappij is het niet, zou vliegen, de vlucht is van KLM en heeft niets te maken met cheap tickets maar ik vind het wel grof dat ik niets terug krijg, dat ik een bedrag moet betalen voor de kosten, akkoord maar het volledige bedrag als je een ongeval hebt gehad dat vind ik persoonlijk helemaal niet fijn meer.

  • Algemeen 1
op 12 maart 2017 bestemming: Spanje / Barcelona, reisperiode: februari 2017

Mijn man en ik hebben voor vrijdag 24 februari een vlucht geboekt bij cheaptickets. Bij aankomst op de luchthaven bleek er een andere datum op ons ticket te staan; vrijdag 24 maart. De medewerkers aan de balie waren al even ontzet als ik. 'Weer iemand met dat probleem!' en 'Dat is al de zoveelste!' zeiden ze.

Ik had die datum thuis eerder moeten checken, maar er wringt toch iets bij mij. Ons verblijf in Barcelona was wél juist geboekt en dat er blijkbaar nog zoveel andere reizigers eenzelfde fout hebben gemaakt vind ik vreemd. Dan maar naar cheaptickets gebeld en ook naar de luchtvaartmaatschappij vueling. De fout lag volgens hen bij mij. Indien ik toch de vlucht nog wou maken moest ik €920 opleggen. Voor een reisje naar Barcelona dat me anders maar €350 had gekost! Je staat echt met je rug tegen de muur.

Ik hoop dat de mensen die hetzelfde hebben meegemaakt die dag hier hun verhaal nog doen. Ik kan op geen enkele manieren staven dat er een fout is gebeurd bij cheaptickets, maar boeken doe ik er alleszins niet meer!

  • Algemeen 1
op 28 februari 2017 bestemming: Italië / Rome, reisperiode: maart 2017

Vakantie geboekt maar bleek verkeerde datum geselecteerd te hebben. Direct na booking contact opgenomen.

Niks aan te doen, ik mag de reis annuleren maar krijg geen geld terug (waarom zou ik dan annuleren).

De reis is pas over een maand.

Stom van mij, jazeker. Maar verschrikkelijke service van dit bedrijf.

  • Algemeen 1
op 19 februari 2017 bestemming: Spanje / Mijas, reisperiode: februari 2017

We hadden een auto gehuurd via Cheaptickets bij Goldcar Alhoewel we een verplichte verzekering af moesten sluiten voor al het eigenrisico en dat ook gedaan hadden kregen we op vertoon van de creditkaart geen auto mee Gelukkig hielpHerz ons uit de brand en bij hun kregen we wel een auto mee
Geld terug of een tegoedvoucher past niet in de bedrijfspolicy werd mij medegedeeld door ongeinteresseerd en vervlend personeel.
Zolang Cheaptickets zaken doet met onbetrouwbare partners als Goldcar horen ze voor mij in de zelfde categorie thuis onbetrouwbare oplichters

  • Algemeen 1
op 2 februari 2017 bestemming: Spanje / palma, reisperiode: juli 2017

Vluchten geboekt, betaald en vlucht gaat niet.

  • Algemeen 1
op 2 december 2016 bestemming: Nederland / Amsterdam, reisperiode: oktober 2016

Wij boekten een ticket voor zus van mijn vrouw van Egypte naar Amsterdam met anulerings verzekering om, indien ze geen visa kreeg, de kosten van het ticket terug te kunnen claimen. Tijdens het telefoon gesprek was dit geen probleem. Uiteindelijk werd het visa geweigerd. Hierop hebben wij contact opgenomen met cheaptickets waarop deze niet thuis gaf. Tijdens verkoop gesprek is duidelijk gevraagd of de weigering van het visa gedekt is, dit is bevestigd. Nu wordt er niet uitgekeerk. OPLICHTERS!

  • Algemeen 1
op 29 augustus 2016 bestemming: Singapore / Singapore, reisperiode: augustus 2016

Via CheapTickets. NL een reis geboekt van Amsterdam naar Singapore met Qatar Airways. Het was allemaal redelijk "Last-Minute" want ik heb op de zaterdag geboekt en moest op de dinsdag al vertrekken. Ik kwam er zondagmiddag achter dat mijn achternaam tweemaal stond vermeld op het ticket. Zondag na 15:00 uur was CheapTickets niet meer bereikbaar dus maandagochtend uiteraard meteen kenbaar gemaakt dat mijn achternaam tweemaal voorkwam. CheapTickets gaf aan dat ik mijn eerste ticket moest cancellen (kosten EUR. 150,-) om vervolgens een nieuw ticket aan te schaffen dat aanzienlijk duurder zou zijn. Tevens zouden de reeds gemaakte ticketkosten die ik zou moeten annuleren pas na een tiental weken weer op mijn rekening worden bijgeschreven. Ik vond het verhaal niet kloppen en ook denkend aan een klantvriendelijke benadering miste volgens mij in alle opzichten de logica.. Ik heb vervolgens dus rechtstreeks contact opgenomen met Qatar Airways die mij vertelden dat er voor zo'n minimale wijziging nooit extra kosten in rekening zouden worden gebracht maar gezien het feit dat ik het via CheapTickets heb geboekt moesten ze me helaas weer doorverwijzen naar CheapTickets. Het hele grapje heeft mij uiteindelijk ruim EUR. 400,- extra gekost en ik ben tot de conclusie gekomen dat ik voortaan GEEN gebruik meer maak van CheapTickets.

  • Algemeen 1
op 18 augustus 2016 bestemming: seoul / zuid korea, reisperiode: augustus 2016

Vlucht verplaatst, 12 uur wachten in China, geen oplossing gezocht door klantendienst

  • Algemeen 1
op 15 augustus 2016 bestemming: Spanje / Barcelona, reisperiode: augustus 2016

Ticket zondagavond geboekt naar Barcelona en vervolgens meteen daarna de accommodatie geregeld. Vond het erg vreemd dat ik geen bevestigingsmail kreeg ondanks dat mijn betaling was gelukt en er erg groot stond: JE GAAT OP REIS. Zo denk je, het zal wel goed zijn!

Mijn voorgevoel bleek te kloppen, maandagochtend 09:00 als eerste zelf gebeld (1 euro per gesprek), hier kreeg ik te horen dat er een technische storing was en mijn boeking niet gelukt zou zijn. Zeer vreemd want mijn betaling was geaccepteerd. Ze zouden zo snel mogelijk met een reactie komen. In de mail (niet eens de moeite doen om iemand terug te bellen) die ik een half uur later ontving, stond dat er geen alternatieve vlucht was en ik mijn geld binnen maximaal 10 werkdagen terug zou krijgen. Meteen teruggebeld (zo 2 euro telefoonkosten verder) kreeg ik te horen dat het ipv 10 werkdagen maximaal 3 werkdagen zullen zijn.

Al met al, je gaat er dus vanuit dat alles goed gelukt is maar dan is het nog de vraag of het wel lukt bij cheaptickets om deze tickets nog zo ''cheap'' te kunnen kopen. Je kunt beter direct bij de luchtvaartmaatschappij boeken dan via tussenpersoon cheaptickets.nl! Daarnaast werd er bij het boeken nog even een extra kostenpost toegevoegd van 29 euro voor boekingskosten (bij KLM is dit bijvoorbeeld maar 10).

Echt absurd slecht behandeld door cheaptickets.nl, ik boek hier nooit meer!

  • Algemeen 1
op 11 augustus 2016 bestemming: Vietnam / Hanoi, reisperiode: september 2016

Ik had een coupon via Freebees voor cheaptickets gekocht maar die werkte niet. Ik heb nu vele mail wisselingen maar men weigert ook maar 1 poot uit te steken om tot een oplossing te komen.
Alleen maar flut antwoorden door een klanten service. Echt super slecht

  • Algemeen 1
op 9 juni 2016 bestemming: Japan / Tokyo, reisperiode: juni 2016

Ik en een vriendin zouden voor vakantie naar Japan gaan, maar dit gaat niet door vanwege mijn eindexamen beoordeling en het overlijden van mijn grootvader. Wij proberen de vlucht te annuleren want het staat in de voorwaarde dat een vlucht geannuleerd kan worden bij het overlijden van een familie lid. (Ja wij waren op de hoogte dat wijzigen en annuleren zonder reden niet inbegrepen is.) Dus ik doe mijn best om aan die overladingsakte te komen. Maar voordat ik die stuur wil ik nog enkele dingen weten zoals "is er een tijdslimiet van hoe ver de overlijding van een persoon mag gaan? " want mijn dierbare opa is overleden, maar ik wil niet opeens horen dat hij te 'lang' geleden is overleden. Dit weet cheaptickets zelf niet, wij moeten ANA zelf gaan bellen ervoor, die weet het niet, wij bellen ANA nogmaals en die zeggen opeens dat het voor ons niet geld. Waarom? wordt niet gezegd. En vervolgens zeggen ze dat Cheaptickets ze zelf maar moet bellen zodat zij kunnen uitleggen dat zelfs met het overlijden van een familielid, wij niet mogen annuleren.

Ik vind dit heel slecht georganiseerd en heel onduidelijk, en ook nogmaals zeer onrespectvol hoe er om wordt gegaan met het overlijden van een familielid. Heel koud. Ik zal hier nooit meer mijn vluchten boeken in iedergeval.

  • Algemeen 1
op 29 mei 2016 bestemming: Malta, reisperiode: mei 2016

Ik heb een vlucht geboekt voor mijn collegae en mijzelf. Op de heenvlucht was het niet mogelijk koffers te reserveren, terwijl deze op de terugreis standaard erbij stonden. Gebeld naar cheaptickets die mij te kennen gaven dat dit alleen bij de balie op schiphol geboekt kon worden en niet online mogelijk was. Helaas kostte dit 70 € per koffer, normaliter zou dit ongeveer de helft gekost hebben. Een zeer vreemde en onbegrijpelijke wijze van klantbenadering en dure grap die helaas tot gevolg heeft dat dit mijn laatste boeking via deze site is.

  • Algemeen 2
op 24 mei 2016 bestemming: Spanje / Marbella, reisperiode: mei 2015

Voor een korte reis met de familie (6p) naar Spanje geboekt met CheapTickets voor vluchten met Ryanair. Door omstandigheden (relatie breuk tussen dochter en vriend) hebben we het ticket van de vriend lang op voorhand geannuleerd. Op onze vraag voor compensatie (ChrapTickets en/of Ryanair hebben de stoel terug kunnen verkopen) verstopt CheapTickets zich achter de regels van Ryanair en doet zelfs geen moeite om een commerciële oplossing (bv. aankoopbon voor volgende vlucht) te onderhandelen. Niet echt commerciëel

  • Algemeen 1
  • Vorige
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Volgende