Klaas
op 14 augustus 2017
bestemming: Nederland / Utrecht, reisperiode: augustus 2017
Klantenservice onbereikbaar van uit het buitenland wanneer je dringen hulp nodig hebt, slecht bedrijf eerste en laatste keer !
Ignace Dhont
op 5 augustus 2017
bestemming: Ierland / Belfast, reisperiode: augustus 2017
WAARDELOOS!! Boekte bij cheaptickets de vlucht en huurauto tegelijk. Betaling werd afgeschreven, kreeg via email de bevestiging van de vlucht en de huurauto bij Avis. Bij aankomst wist Avis van niks, er was niets doorgegeven aan hun. na 25 minuten in de wacht gestaan te hebben, vertelde iemand van Cheaptickets dat mijn boekingsnummer niet bestond, terwijl ik net met datzelfde nummer had gevlogen en ik de bevestiging van cheaptickets voor mijn boekingsnummer gewoon op mijn mail had staan. Er was geen auto meer vior me en ik moest naar de middle of nowhere.. Dat werd dus een hele dure taxirit en alle ellende die ontstond omdat ik niet over een auto kon beschikken zal ik de lezer besparen. Nu dan nog mij. 1351 euro terug zien te krijgen die ik cheaptickets betaald heb voor de auto.
Odette westmijze
op 17 juli 2017
bestemming: Indonesië, reisperiode: juli 2017
Cheap tickets heeft ons reisschema eigenhandig veranderd nu zijn we 24 uur aan het wachten. We hadden 17 juli in Jakarta moeten zijn , maar komen nu door hen 24 uur later aan dus 18 juli. Missen daardoor ook onze vervolg vlucht
K.R.
op 20 juni 2017
bestemming: Engeland / Londen, reisperiode: juni 2017
Reis niet kunnen maken, tickets moeten annuleren. Ik zou de medewerkers van het klanten"service"team graag een lesje willen geven over gastheerschap, herkennen van klantsignalen, concreet communiceren, first time right enzovoorts.
Maria
op 30 april 2017
bestemming: Griekenland / Athene, reisperiode: juli 2017
Cheaptickets.be werkt op een nogal oneerlijke manier: we kochten tickets voor onze reis naar Griekenland, alsook 2 koffers voor de prijs van ca. 54 euro (vlucht Ryanair) om nadien dan tot de ontdekking te komen dat er op de toegestuurde factuur opeens nog maar 1 koffer vermeld staat, voor diezelfde prijs van 54 euro en maar 15 kg gewicht! Voorts komen er ook nog dossierkosten en zgn. extra servicekosten bij die nergens vermeld staan als je zo'n 'deal' aankoopt. Voor ons geen Cheaptickets meer!!
Klaas
op 20 april 2017
bestemming: Portugal / Porto, reisperiode: juni 2017
Meest onvriendelijke service ooit, eens je betaald hebt sta je er volledig alleen voor met al de problemen die zullen volgen. Ik had een boeking gedaan voor deze zomer via cheaptickets en kwam 1 minuut na de betaling erachter dat ik per ongeluk de verkeerde data had aangeduid. op hun site stond dat ik nog tot 22u kon annuleren maar ik had de tickets besteld omstreeks 22u05 waardoor dit opeens niet meer mogelijk is. vervolgens heb ik meteen naar hun noodnummer gebeld waar ik 2 uur en half in wacht ben gezet waarna ze vervolgens de lijnen afsloten. De volgende dag had ik nogsteeds met goede hoop 3 maal naar hun klantendienst gebeld waar ik 3X een zéér onvriendelijk en 3X een totaal verschillend antwoord kreeg. De laatste keer had ik gevraagd mij door te verbinden met iemand met een hogere functie, omdat de persoon waar ik mee aan het praten was van niks af wist. Vervolgens deed de hoogste in functie een zeer arrogante uitleg en zei ze mij dat ik het zelf moest oplossen bij de vliegtuigmaatschappij waar we mee gingen vliegen, waarop ze vervolgens de lijn dicht smeet. Ik belde hierna meteen naar Brussels airlines, en deze vertelde mij dat ze niks anders dan problemen en klachten krijgen over 'cheaptickets' en dat dit niet de normale gang van zaken is om de klant hun problemen op te laten lossen maar dat ze dit zelf zouden moeten doen. Nu komt het er dus op neer dat ik de volledige som die ik betaalde volledig kwijt ben.
Yanaika De Cooman
op 11 april 2017
bestemming: Peru / Cuzco, reisperiode: maart 2017
Zinnen als "cheap tickets, cheap service" zullen jullie ongetwijfeld al gehoord hebben. Maar zelfs dan sta ik nog steeds versteld van hoe ze deze slogan effectief konden waarmaken. Waar zal ik beginnen? Inmiddels een maand geleden begon een groot avontuur; vrijwilligerswerk in Peru. Vlot geboekt bij cheaptickets en ze bleken op dat moment ook echt de goedkoopste tickets aan te bieden. Ook vlot tot in Lima geraakt, dat mag zeker ook gezegd worden. In Lima onze bagage opnieuw ingecheckt en met maar een béétje vertraging opgestegen naar Cuzco. Tot zover een vlekkeloze reis, goed zo cheaptickets! Tijdens ons verblijf in Peru gaf iedereen ons de volgende raad over de terugreis: “Jullie hebben zeker drie uur nodig in Lima, want er is een heel grote kans op vertraging. Als dat het geval is, halen jullie de connectie naar Madrid niet.” Aangezien de connectie missen geen optie was (we moesten beiden de dag erna op de werkvloer staan), gemaild naar Cheaptickets. Volgens hun was het niet nodig om te boeken, net als het niet nodig was onze bagage niet opnieuw in te checken. Dankjewel voor de foutieve informatie, Cheaptickets. Kostenplaatje om toch opnieuw in te checken:€340 per persoon+tariefsverschil. Aangezien we vrijwilligerswerk deden en dus geen geld hadden om dit bedrag neer te leggen, besloten we het risico te wagen. Alle zaken waarvoor we vreesden in de mails en die we hadden kunnen vermijden, werden waar: vlucht te laat, aansluiting met Madrid gemist, want jawel liefste Cheaptickets; bagage moet wel degelijk ingecheckt worden. Gestrand aan de andere wereld, besloten we het noodnummer van Cheaptickets te bellen. Ik sta nog steeds versteld van wat ik tijdens dit telefoontje leerde over Cheaptickets. De dame aan de telefoon onmiddellijk boos en zeer hooghartig nadat ik aangaf dat ze een onmogelijke connectie gemaakt hadden (weten jullie dat er amper maatschappijen zijn die deze connectie maken? Net omdat bijna iedereen de vlucht niet haalt). Zelfs bij doorverwijzen naar de officiële site van de airport van Peru waarbij duidelijk te lezen staat dat men tussen drie en vijf uur voordien in de luchthaven dient te zijn, een bikkelharde dame aan de telefoon: “mevrouw, ik ga heus niet voor u op een website kijken hoor”. Nou, bedankt. Op de vraag “gaan jullie nog iets doen om ons te helpen?” klonk “neen” en een dichtgegooide telefoon als antwoord. Ondertussen de partners op de hoogte gesteld van de problemen in Cuzco en ook zij trachtten te rekenen op de service van Cheaptickets. Ook hier: een zeer boze, onbeleefde dame aan de telefoon die ook hier de telefoon dichtgooide. Daar sta je dan aan de andere kant van de wereld, met annulatie-en reisverzekering. Dus bij deze Cheaptickets: bedankt voor het laatste reisavontuur dat we mochten meemaken dankzij jullie. Bedankt voor de foutieve informatie (bagage moet wel degelijk opnieuw ingecheckt worden), bedankt om klanten niet te geloven en hen af te doen als mierenneukers, bedankt voor de ontzettend vriendelijke service aan de andere kant van de lijn. Bedankt voor het loonverlies dat ik opliep dankzij jullie geknoei. PS: Misschien moeten jullie toch écht eens beginnen nadenken over de slogan “Cheap tickets voor een cheap service”?
Rob
op 11 april 2017
bestemming: Singapore / Singapore, reisperiode: juni 2017
Wachttijden op de vliegvelden bij overstap veel te lang. Dat boek je beter bij WTC
Ton
op 21 maart 2017
bestemming: Spanje, reisperiode: maart 2017
Vliegtickets en huurauto geboekt via cheaptickets. Vliegreis gecanceld. Verwacht je toch gewoon je geld terug. Maar nee, dit valt niet onder hun verantwoordelijkheid. Zoek het maar uit. En wel volgens voorwaarden anvr, sgr. Maar dat zegt ook niks. OPLICHTERS
Smet Christel
op 13 maart 2017
bestemming: Schotland / Edinburgh, reisperiode: april 2017
Kan reis niet annuleren, heb mijn heup gebroken en moet 6 weken plat liggen. Ik heb bij het boeken niet gezien dat ik dit ticket niet kon annuleren, stond nergens vermeld, toch niet op het moment dat ik heb geboekt. Nu hebben ze het er wel bijgezet maar krijg ik geen geld terug terwijl dit toch wel overmacht is en de tekst die erbij staat is volledig in het Engels zodat ik er ook niet veel kan van begrijpen waarom ik dit ticket niet kan annuleren zonder het volledige bedrag kwijt te zijn, het gaat hier maar om 176 euro en volgens hun site als je annuleert zou je 50 euro dossierkosten moeten betalen maar blijkbaar telt dit niet voor het soort ticket dat ik had genomen. Is de eerste keer dat ik met deze hoe moet je het noemen, maatschappij is het niet, zou vliegen, de vlucht is van KLM en heeft niets te maken met cheap tickets maar ik vind het wel grof dat ik niets terug krijg, dat ik een bedrag moet betalen voor de kosten, akkoord maar het volledige bedrag als je een ongeval hebt gehad dat vind ik persoonlijk helemaal niet fijn meer.
Ruth B
op 12 maart 2017
bestemming: Spanje / Barcelona, reisperiode: februari 2017
Mijn man en ik hebben voor vrijdag 24 februari een vlucht geboekt bij cheaptickets. Bij aankomst op de luchthaven bleek er een andere datum op ons ticket te staan; vrijdag 24 maart. De medewerkers aan de balie waren al even ontzet als ik. 'Weer iemand met dat probleem!' en 'Dat is al de zoveelste!' zeiden ze.
Ik had die datum thuis eerder moeten checken, maar er wringt toch iets bij mij. Ons verblijf in Barcelona was wél juist geboekt en dat er blijkbaar nog zoveel andere reizigers eenzelfde fout hebben gemaakt vind ik vreemd. Dan maar naar cheaptickets gebeld en ook naar de luchtvaartmaatschappij vueling. De fout lag volgens hen bij mij. Indien ik toch de vlucht nog wou maken moest ik €920 opleggen. Voor een reisje naar Barcelona dat me anders maar €350 had gekost! Je staat echt met je rug tegen de muur.
Ik hoop dat de mensen die hetzelfde hebben meegemaakt die dag hier hun verhaal nog doen. Ik kan op geen enkele manieren staven dat er een fout is gebeurd bij cheaptickets, maar boeken doe ik er alleszins niet meer!
Andy
op 28 februari 2017
bestemming: Italië / Rome, reisperiode: maart 2017
Vakantie geboekt maar bleek verkeerde datum geselecteerd te hebben. Direct na booking contact opgenomen.
Niks aan te doen, ik mag de reis annuleren maar krijg geen geld terug (waarom zou ik dan annuleren).
De reis is pas over een maand.
Stom van mij, jazeker. Maar verschrikkelijke service van dit bedrijf.
Henk Wezelenburg
op 19 februari 2017
bestemming: Spanje / Mijas, reisperiode: februari 2017
We hadden een auto gehuurd via Cheaptickets bij Goldcar Alhoewel we een verplichte verzekering af moesten sluiten voor al het eigenrisico en dat ook gedaan hadden kregen we op vertoon van de creditkaart geen auto mee Gelukkig hielpHerz ons uit de brand en bij hun kregen we wel een auto mee
Geld terug of een tegoedvoucher past niet in de bedrijfspolicy werd mij medegedeeld door ongeinteresseerd en vervlend personeel.
Zolang Cheaptickets zaken doet met onbetrouwbare partners als Goldcar horen ze voor mij in de zelfde categorie thuis onbetrouwbare oplichters
Sandra
op 2 februari 2017
bestemming: Spanje / palma, reisperiode: juli 2017
Vluchten geboekt, betaald en vlucht gaat niet.
Erwin Wiersum
op 2 december 2016
bestemming: Nederland / Amsterdam, reisperiode: oktober 2016
Wij boekten een ticket voor zus van mijn vrouw van Egypte naar Amsterdam met anulerings verzekering om, indien ze geen visa kreeg, de kosten van het ticket terug te kunnen claimen. Tijdens het telefoon gesprek was dit geen probleem. Uiteindelijk werd het visa geweigerd. Hierop hebben wij contact opgenomen met cheaptickets waarop deze niet thuis gaf. Tijdens verkoop gesprek is duidelijk gevraagd of de weigering van het visa gedekt is, dit is bevestigd. Nu wordt er niet uitgekeerk. OPLICHTERS!
Geert K.
op 29 augustus 2016
bestemming: Singapore / Singapore, reisperiode: augustus 2016
Via CheapTickets. NL een reis geboekt van Amsterdam naar Singapore met Qatar Airways. Het was allemaal redelijk "Last-Minute" want ik heb op de zaterdag geboekt en moest op de dinsdag al vertrekken. Ik kwam er zondagmiddag achter dat mijn achternaam tweemaal stond vermeld op het ticket. Zondag na 15:00 uur was CheapTickets niet meer bereikbaar dus maandagochtend uiteraard meteen kenbaar gemaakt dat mijn achternaam tweemaal voorkwam. CheapTickets gaf aan dat ik mijn eerste ticket moest cancellen (kosten EUR. 150,-) om vervolgens een nieuw ticket aan te schaffen dat aanzienlijk duurder zou zijn. Tevens zouden de reeds gemaakte ticketkosten die ik zou moeten annuleren pas na een tiental weken weer op mijn rekening worden bijgeschreven. Ik vond het verhaal niet kloppen en ook denkend aan een klantvriendelijke benadering miste volgens mij in alle opzichten de logica.. Ik heb vervolgens dus rechtstreeks contact opgenomen met Qatar Airways die mij vertelden dat er voor zo'n minimale wijziging nooit extra kosten in rekening zouden worden gebracht maar gezien het feit dat ik het via CheapTickets heb geboekt moesten ze me helaas weer doorverwijzen naar CheapTickets. Het hele grapje heeft mij uiteindelijk ruim EUR. 400,- extra gekost en ik ben tot de conclusie gekomen dat ik voortaan GEEN gebruik meer maak van CheapTickets.
Koen debacker
op 18 augustus 2016
bestemming: seoul / zuid korea, reisperiode: augustus 2016
Vlucht verplaatst, 12 uur wachten in China, geen oplossing gezocht door klantendienst
Mathijs
op 15 augustus 2016
bestemming: Spanje / Barcelona, reisperiode: augustus 2016
Ticket zondagavond geboekt naar Barcelona en vervolgens meteen daarna de accommodatie geregeld. Vond het erg vreemd dat ik geen bevestigingsmail kreeg ondanks dat mijn betaling was gelukt en er erg groot stond: JE GAAT OP REIS. Zo denk je, het zal wel goed zijn!
Mijn voorgevoel bleek te kloppen, maandagochtend 09:00 als eerste zelf gebeld (1 euro per gesprek), hier kreeg ik te horen dat er een technische storing was en mijn boeking niet gelukt zou zijn. Zeer vreemd want mijn betaling was geaccepteerd. Ze zouden zo snel mogelijk met een reactie komen. In de mail (niet eens de moeite doen om iemand terug te bellen) die ik een half uur later ontving, stond dat er geen alternatieve vlucht was en ik mijn geld binnen maximaal 10 werkdagen terug zou krijgen. Meteen teruggebeld (zo 2 euro telefoonkosten verder) kreeg ik te horen dat het ipv 10 werkdagen maximaal 3 werkdagen zullen zijn.
Al met al, je gaat er dus vanuit dat alles goed gelukt is maar dan is het nog de vraag of het wel lukt bij cheaptickets om deze tickets nog zo ''cheap'' te kunnen kopen. Je kunt beter direct bij de luchtvaartmaatschappij boeken dan via tussenpersoon cheaptickets.nl! Daarnaast werd er bij het boeken nog even een extra kostenpost toegevoegd van 29 euro voor boekingskosten (bij KLM is dit bijvoorbeeld maar 10).
Echt absurd slecht behandeld door cheaptickets.nl, ik boek hier nooit meer!
Ren
op 11 augustus 2016
bestemming: Vietnam / Hanoi, reisperiode: september 2016
Ik had een coupon via Freebees voor cheaptickets gekocht maar die werkte niet. Ik heb nu vele mail wisselingen maar men weigert ook maar 1 poot uit te steken om tot een oplossing te komen.
Alleen maar flut antwoorden door een klanten service. Echt super slecht
Gloria
op 9 juni 2016
bestemming: Japan / Tokyo, reisperiode: juni 2016
Ik en een vriendin zouden voor vakantie naar Japan gaan, maar dit gaat niet door vanwege mijn eindexamen beoordeling en het overlijden van mijn grootvader. Wij proberen de vlucht te annuleren want het staat in de voorwaarde dat een vlucht geannuleerd kan worden bij het overlijden van een familie lid. (Ja wij waren op de hoogte dat wijzigen en annuleren zonder reden niet inbegrepen is.) Dus ik doe mijn best om aan die overladingsakte te komen. Maar voordat ik die stuur wil ik nog enkele dingen weten zoals "is er een tijdslimiet van hoe ver de overlijding van een persoon mag gaan? " want mijn dierbare opa is overleden, maar ik wil niet opeens horen dat hij te 'lang' geleden is overleden. Dit weet cheaptickets zelf niet, wij moeten ANA zelf gaan bellen ervoor, die weet het niet, wij bellen ANA nogmaals en die zeggen opeens dat het voor ons niet geld. Waarom? wordt niet gezegd. En vervolgens zeggen ze dat Cheaptickets ze zelf maar moet bellen zodat zij kunnen uitleggen dat zelfs met het overlijden van een familielid, wij niet mogen annuleren.
Ik vind dit heel slecht georganiseerd en heel onduidelijk, en ook nogmaals zeer onrespectvol hoe er om wordt gegaan met het overlijden van een familielid. Heel koud. Ik zal hier nooit meer mijn vluchten boeken in iedergeval.
Wilbert kahmann
op 29 mei 2016
bestemming: Malta, reisperiode: mei 2016
Ik heb een vlucht geboekt voor mijn collegae en mijzelf. Op de heenvlucht was het niet mogelijk koffers te reserveren, terwijl deze op de terugreis standaard erbij stonden. Gebeld naar cheaptickets die mij te kennen gaven dat dit alleen bij de balie op schiphol geboekt kon worden en niet online mogelijk was. Helaas kostte dit 70 € per koffer, normaliter zou dit ongeveer de helft gekost hebben. Een zeer vreemde en onbegrijpelijke wijze van klantbenadering en dure grap die helaas tot gevolg heeft dat dit mijn laatste boeking via deze site is.
Guy De Cokele
op 24 mei 2016
bestemming: Spanje / Marbella, reisperiode: mei 2015
Voor een korte reis met de familie (6p) naar Spanje geboekt met CheapTickets voor vluchten met Ryanair. Door omstandigheden (relatie breuk tussen dochter en vriend) hebben we het ticket van de vriend lang op voorhand geannuleerd. Op onze vraag voor compensatie (ChrapTickets en/of Ryanair hebben de stoel terug kunnen verkopen) verstopt CheapTickets zich achter de regels van Ryanair en doet zelfs geen moeite om een commerciële oplossing (bv. aankoopbon voor volgende vlucht) te onderhandelen. Niet echt commerciëel
Aniel
op 22 april 2016
bestemming: Aruba, reisperiode: juli 2016
Ik heb de procedure gevolgd, en alles ingevuld en de betaling verricht voor mijn reisbestemming, kreeg ik een boekingsbevestiging. Na 4 uren kreeg ik weer een mail van 'Helaas is de boeking door technische problemen niet gelukt, en dat het geld teruggestort word binnen 3 werkdagen.' Nu zit ik ermee, kan verder niets boeken, en heb ook een resort geboekt. Het is nu 18 uren geleden, en cheaptickets.nl laat niets van zich horen.
Het is mijn eerste keer en gelijk maak ik dit mee.
Dus beste lezers wees alert en voorkom zulke praktijken.
I.C.L. van Boetzelaer
op 5 maart 2016
bestemming: Italië / Rome, reisperiode: februari 2016
We hebben via cheaptickets een retourvlucht Rome geboekt. Toen ik de boardingpasses voor de heenvlucht uitprintte, zag ik dat er 0 stuks bagage op stonden, terwijl we wel voor 1 koffer betaald hebben.
Ik, heb hierover gebeld (1 euro) en me werd verzekerd dat dit op de boardingpasses niet zichtbaar was maar wel goed in het systeem stond.
Op de heenvlucht bleek inderdaad alles goed te gaan.
Gelukkig waren we voor de terugvlucht toevallig vroeg op de luchthaven (ivm vrienden die ons konden brengen). We sloten aan in de rij om de bagage af te geven. Na 20 min: bij de incheckbalie: Nee, uw koffer staat niet geregistreerd. U moet betalen. Ik liet ons betalingsbewijs zien van Cheaptickets, maar daar kon ze niets mee. U kunt anders naar de KLM balie om het daar te proberen. Wij in de rij bij de KLM balie. Daar hebben ze geprobeerd om onze koffer via allerlei eindeloos gerommel in de computer toch op die vlucht te krijgen. (Inmiddels 1,5 uur verder). Met Cheaptickets hadden ze niets te maken, we konden maar beter niet via een online boeking organisatie boeken, dat gaf maar ellende. Uiteindelijk kregen we een brief mee voor de incheckbalie. Wij weer achteraan aansluiten in de rij, die inmiddels flink gegroeid was. (We mochten niet voor gaan). Weer aangekomen bij de incheckbalie, nee, met die brief kon ze niets. (Inmiddels 2,5 uur verder). Mijn man moest naar de Alitalia balie om 30 euro te betalen, anders ging de koffer niet mee op de vlucht. Hij daar weer in de rij. (Weer 20 min.) Met betalingsbewijs voor de 3e keer bij de incheckbalie. Eindelijk kon de koffer mee. We hebben dus voor die verdomde koffer 3 uur in de rij gestaan!
Ik begrijp dat er op een vlucht naar Timboektoe met 3 x overstappen iets mis kan gaan. Maar op een retourvlucht Rome met 1 koffer, hoe ingewikkeld kan het zijn… Wat een ellende en totaal onnodig!
Deze hele klacht doorgestuurd naar Cheaptickets. De 30 euro van de koffer krijgen we terug, maar geen enkele vergoeding en ook geen excuus voor de ellendige en onnodige 3 uur op de luchthaven in Rome. Daar kon Cheaptickets ook niets aan doen, dat we daar zo behandeld waren. Slechte klachtenafhandeling! Ik boek er niet meer.
Rembrandt
op 17 februari 2016
bestemming: Filipijnen / Manilla, reisperiode: april 2016
Kijk uit met deze maatschappij. Leuke prijzen maar als je vervolgens iets aan het ticket wil wijzigen of het ticket wil annuleren betaal je je blauw of ben je je aankoopsom van in de honderden euro's volledig kwijt. ook wanneer er nog voldoende ruimte is om het ticket te wijzigen (2 maanden in mijn geval)
Berry
op 10 november 2015
bestemming: Verenigde Staten / New York, reisperiode: juli 2015
Extra € 100,00 kunnen betalen voor koffers terwijl we van tevoren al tot 2x toe contact met cheaptickets hadden, waarbij ik deze vraag ook heb gesteld omdat het niet op de tickets stond, géén probleem meneer, dit is allemaal meegenomen was het antwoord, daarbij gaven wij aan ons zorgen te maken omdat alles al 5x omgeboekt was waarbij de tijden steeds veranderd zijn dat onze tussenstop in Douglas erg krap aan was ( 45 min ), nou, het was meer van "last call for the fam......." dan knijp je hem wel. verder 2x een kapotte stoel in het vliegtuig gehad. Nu krijg ik als antwoord terwijl ik al 2x geschreven heb dat de klacht ouder is dan 2 maanden dus dat ze er niets meer mee doen, da's lekker makkelijk, heb zelf ook een zaak, dus ik laat alle klachten 2 maanden liggen en dan ben ik er vanaf, werkelijk, heb al veel in mijn leven gereisd, maar zo ben ik nog nooit behandeld. Het is dat ik niet minder dan 1 kan schrijven... voor ons dus NOOIT MEER CHEAPTICKETS, inderdaad, cheap voorop maar EXPENSIVE achteraf.
Pieter
op 3 oktober 2015
bestemming: , reisperiode:
Cheapticket lokt met reclame potentiële reizigers naar hun site waar de werkelijke ticketprijzen 5 to 15 procent hoger uit komt te vallen dan er in de reclame wordt vermeld! Nu 505,50 en nadat er eventueel interesse is zie je prijzen van 595,50 tot zelfs 612,00 als goedkoopte tickets beschikbaar. Oplichterij, doe alsjeblieft geen zaken met deze onbetrouwbare partij.
Stefan kuijken
op 25 september 2015
bestemming: Indonesië / Jakarta, reisperiode: juli 2015
We boeken in dec 2014 via Cheaptickets een reis naar Jakarta via Istanbul, kiezen voor een duurder ticket vanwege kortere stop in Istanbul. 9 dgn voor vertrek stuurt TA een e-mail dat we zowel op heen- als terugreis een ander schema hebben met 14 uur wachttijd op Istanbul. Bellen met Cheaptickets biedt geen soelaas. Via Brussel is er gelegenheid met zelfs maar 2 uur wachten in Istanbul maar dat mag niet want we hebben een 'package deal' ticket. Na een formele in het Engels gestelde claim bij TA via CheapT. beweert TA dat wij a) een alternatieve vlucht hebben aangeboden gekregen b) akkoord zijn gegaan met de wijzigingen. Beide zijn onwaar. Cheaptickets is voorts niet meer bereiken, de mdw die de klachten afhandelt wenst niet terug te bellen en houdt zich aan de regels. Volstrekt klantonvriendelijke bejegening. Wij vliegen nooit meer met TA en nooit meer via Cheaptickets.
Patricia
op 15 september 2015
bestemming: Hongarije / Boedapest, reisperiode: september 2015
Bij toeval zag ik dat cheaptickets 40 euro minder had betaalt naar Wizz air dan ik aan cheaptickets heb betaalt. Nadat ik heb gebeld werd me verteld dat die 40 euro voor hun is.... met andere woorden ik heb nu 40 euro aan cheaptickets betaalt aan administratie kosten en daarnaast ook nog administratie kosten van 30 euro aan wizz air. Dit is meer dan de vlucht kost als ik het via wizz air zelf geboekt had. schandalig vind ik dit... cheaptickets????amehoela....en service....mevrouw aan de andere kant hing me op, ze vond dit de normaalste zaak van de wereld!!
Klaas
op 8 september 2015
bestemming: Verenigde Staten / dallas, reisperiode: november 2015
Als ik de ticket via de reclame van cheaptickets op de telegraaf site boek en de datum wijzig in de door mij gekozen datum is de ticket ineens 355 euro goedkoper dan wanneer ik rechtstreeks via de cheaptickets site boek. Je wordt vernageld waar je bij staat. waardeloos dus.
Stassen
op 1 augustus 2015
bestemming: Letland / Riga, reisperiode: juli 2015
Er komen allemaal extra kosten bij voor bagage, rare kofferformaten, onduidelijke site. oneerlijke voorlichting.
-
Algemeen
1
-
Accommodatie
1
-
Vervoer
1
-
Reisbegeleiding
1
-
Excursies
1
-
Prijs / kwaliteit
1
Reimersdal88
op 16 april 2015
bestemming: Nederland / Amsterdam, reisperiode: april 2015
Door overmacht heb ik mijn vlucht van Manila naar Amsterdam moeten missen.. en of dat nog niet vervelend genoeg is krijg ik daarbij ook nog eens te horen van Cheaptickets.nl dat ik maar een nieuwe vlucht moet boeken en opnieuw moet betalen! Pardon!??
Ik heb tot nu toe twee keer dezelfde reactie ontvangen van cheaptickets.nl, namelijk dat de luchtvaartmaatschappij geen restitutie EN geen omboeking toe laat bij een gemiste vlucht. Wat een grote onzin! Ik ben inmiddels zelf bij de luchtvaartmaatschappij geweest en drie keer raden wat die mij vertellen. Mijn vlucht kan WEL! nog gewoon omgeboekt worden. De enige voorwaarde die de luchtvaartmaatschappij stelt is dat het verzoek voor omboeking dient te komen van de partij die de betaling heeft verricht aan hen. En dat is cheaptickets.nl. Cheaptickets.nl heeft met MIJN geld de luchtvaartmaatschappij betaald!
Dat ik boos ben dat lijkt me niet meer dan logisch! Ik roep Cheaptickets.nl op om alsnog met een klantvriendelijke oplossing te komen.
-
Algemeen
1
-
Vervoer
1
-
Prijs / kwaliteit
1
T. Oosta
op 10 november 2014
bestemming: Engeland / Londen, reisperiode: november 2014
Goede dienstverlening zowel over de mail als telefonisch. Zeer ontevreden over de hoge kosten voor een kleine wijziging en totaal geen coulance bij cheaptickets - ik zou een andere site aanraden.
-
Algemeen
2
-
Accommodatie
1
-
Vervoer
1
-
Prijs / kwaliteit
1
O.N. te Vreden
op 10 juni 2014
bestemming: India / Mumbay, reisperiode: maart 2014
Had een vlucht geboekt die op het laatste moment werd omgeboekt (buiten de schuld van Cheaptickets.nl). Hierdoor mijn geboekte vlucht moeten cancelen (kosteloos......) en een nieuwe vlucht geboekt.
De gemaakte kosten voor de eerste vlucht, door mij reeds aan cheaptickets betaald, zijn mij tot op heden (3 maanden na dato) nog steeds niet terugbetaald.
Een aanfluiting dat deze organisatie niet zelf de verantwoordelijkheid neemt voor het terugbetalen/compenseren van de reiziger en zelf ondertussen wacht op terugbetaling door de betreffende vliegmaatschappij. In mijn geval gaat het om 500 euro, een flink bedrag, maar stel u voor dat u een reis van 2000 euro geboekt had, en al >3 maanden op zo'n bedrag moet wachten! Een schande. Mijn advies, lees toch de kleine lettertjes en kies een organisatie die zelf borg staat voor dit soort kosten
-
Algemeen
1
-
Accommodatie
1
-
Vervoer
1
-
Reisbegeleiding
1
-
Prijs / kwaliteit
1
Daan E.
op 5 juni 2014
bestemming: Verenigde Staten / Florida, reisperiode: november 2013
Goedkope tickets, goede reservering van hotel en auto, ook al weet ik dat cheaptickets.nl dit niet direct boekt voor je maar gewoon doorspeelt
-
Algemeen
8
-
Accommodatie
6
-
Vervoer
8
-
Prijs / kwaliteit
8
Guicha
op 28 oktober 2009
bestemming: Italië, reisperiode: augustus 2008
Wat een prutsers bij cheaptickets.nl, aangekomen op vliegveld blijken mijn dochter en mijn vrouw niet meegeboekt te zijn. Wel voor betaald staan ook op de bevestiging van deze prutsers.
Heel veel extra kosten moeten maken voor de heen en terugvlucht. Nu DIK een jaar NA dato, nog steeds 0 euro terug gekregen van dit incompetent stelletje roversgilde!
PRUTSER! Rampenbedrijf, NOOIT boeken, bespaar jezelf een heleboel ellende!
-
Algemeen
1
-
Accommodatie
1
-
Vervoer
1
-
Reisbegeleiding
1
-
Excursies
1
-
Prijs / kwaliteit
1
Karine
op 12 september 2009
bestemming: Nederland / Amsterdam, reisperiode: september 2009
Hoezo(cheap)tickets?
Ik boekte 2 weken geleden een korte vlucht van Gatwick naar Amsterdam voor 02 september. Nadat ik alles met ideal had betaald, zag ik tot mijn schrik dat ik voor 12 september een ticket had geboekt rond dezelfde tijd. Ik begreep er totaal niks van! Ten eerste had ik geen flexibele reisdatum aangeklikt en ten tweede had ik alleen de datum via de kalendermenu gekozen. Ik zat toen in het buitenland en belde zo snel als ik kon naar de klantenservice.
Ook had ik een mail gestuurd, maar tot nu toe heb ik daar niet eens een reactie op gekregen.
Via de telefoon kreeg ik te horen dat de nummer in het weekend niet beschikbaar was! Je bent een verdomde een bemiddelaar in vliegtickets en bent in het weekend niet eens bereikbaar. Na een paar hele dure telefoontjes naar hun servicenummer in Nederland (letterlijk want de belkaartentarief liep niet, maar rende snel achteruit) ondersteund door irritante relaxmuziek, kwam er eindelijk een medewerker aan de lijn. Die zei dat als ik mijn boeking wilde wijzigen naar een eerdere datum, ik gewoon 50 E naar hun moest betalen + 60 pond aan British Airways! Krijg nou wat, dat bedrag was ongeveer even hoog als het aankoopbedrag voor een andere ticket.
Zei ze achteraf er nog bij waarom ik geen internationale nummer gebeld had. Welke internationale nummer? Hoe goed je ook op de website zocht, je vond hem niet. Alleen die 30 ct. p/minuut nummer zag je in grote letters. Ik en mijn zus hebben de hele disclaimer, online-helpdesk afgespeurd en geen internationale nummer. En ik weet zeker dat als ik die gebeld had er nog geen reactie eruitgekomen zou zijn, want ze nemen expres 1 medewerker per 20 klanten en laten je wachten, wachten en fors betalen.
Hen bellen is ook hen geld geven voor een service die ze je niet eens gaan gunnen.
Stomverbaasd als ik was voor deze rooftechniek, besefte ik dat ik het kwijtgeraakte geld vaarwel kon zeggen, want ik had geen annuleringsverzekering afgesloten. Nu lees ik bij meerdere forums ook nog dat de meeste die slim zijn geweest door hem wel te kiezen, hun geld niet eens terugkrijgen. Het nieuwe ticket heb ik gewoon via Britishairways geboekt. Directer en hopelijk met een betere service. Ik wilde al naar een ander vliegmaatschappij uitwijken, maar vloog helaas niet alleen.
Mijn lesje heb ik nu wel geleerd. Het cursusbedrag zie ik als die ticketbedrag via hen en dat is: Voortaan maar direct naar de vliegmaatschappij boeken. Zij hebben een website, en in mijn geval ook nog dezelfde bedrag (in pond). Via hun website kan je zelf meer wijzigingen in je boeking aanbrengen, dan wanneer je dat via een boekingsbedrijf doet. Als ik via mijn verkeerde ticketnummer op de BA website keek, had ik minder macht in het (manage my bookings gedeelte) want dan verschijnt de mededeling. (we are not able to help you, please contact your booking office) Met de ander ticket die ik inmiddels wel gebruikt heb, zat het wel goed. Daar kon ik op veel menu's aanklikken en was ik verzekerd van een (hopelijk) betere klantenservice, want zij moeten ten slotte hun image handhaven.
Cheaptickets, dat nooit en nooit meer!
Hun megagrote reclame's op NS-stations zijn hooguit irritant. Ik zal hem ook echt afraden bij iedereen. Het is een wonder dat dit bedrijf nog niet is opgedoekt.
-
Algemeen
1
-
Accommodatie
1
-
Vervoer
1
-
Reisbegeleiding
1
-
Prijs / kwaliteit
1
Rob J.Gosewehr
op 7 september 2009
bestemming: Verenigde Staten / Salt Lake City, reisperiode: september 2009
Ik had voor mijn vrouw een ticket geboekt naar Salt Lake City, omdat de website van Cheaptickets.nl steeds down ging ( ik heb 3x overnieuw moeten beginnen) kon ik niet "binnen 15 minuten bevestigen" ik had wel al via online banking betaald. Op het vliegveld aangekomen waren er geen tickets maar we stonden wel in het systheem als hebbende geboekt.... alleen was de "betaling nog niet binnen" we hebben via de balie van Continental ( de airline die hen zou vliegen) contact gehad met CT.nl en de tickets zouden binnen 5 minuten klaar zijn en daarop lieten ze hen alvast met een boardingpass naar de gate gaan. Daar aangekomen kregen we de boodschap dat er geen tickets waren en dat het geld teruggestort was...........thuisgekomen kregen we een mail met E-tickets en een vlucht voor 08-09-2009........zonder excuses, zonder uitleg en zelfs zonder upgrade, dat is toch wel het minste wat ze kunnen doen!
-
Algemeen
1
-
Accommodatie
1
-
Vervoer
1
-
Reisbegeleiding
1
-
Prijs / kwaliteit
1
Nick de Groof
op 25 juni 2009
bestemming: Thailand / Bangkok, reisperiode: september 2009
Cheaptickets daar boek ik niet meer. Als je een vliegticket wilt boeken, krijg je er op het einde nog extra 35 euro voor je kiezen. Het is geen eerlijke site en al helemaal niet zo goedkoop.
-
Algemeen
1
-
Accommodatie
1
-
Vervoer
1
-
Reisbegeleiding
1
-
Prijs / kwaliteit
1
Harry
op 9 februari 2009
bestemming: Tobago, reisperiode: september 2009
Wat voor een shit site is Cheaptickets.nl, wanneer je de data ingeeft, en je selecteert een vlucht (nadat je telkens eerst al je gegevens moet invullen) krijg je de melding "onze excuses maar de gekozen vlucht is niet beschikbaar".
Wat een tijdverlies!!! Als de site nog niet in orde is, wat moet dat dan zijn om uw tickets te krijgen. Voor mij de laatste keer dat ik deze site bekeken heb.
-
Algemeen
1
-
Accommodatie
1
-
Vervoer
1
-
Reisbegeleiding
1
-
Prijs / kwaliteit
1
Ekrem
op 17 januari 2009
bestemming: India / Trivandrum, reisperiode: september 2008
Wat een RAMP!!! Ik had op de website van cheaptickets een beschikbare vlucht gevonden met een 'stopover' naar Trivandrum India. Het was een zakenreis. Aangezien de verbinding goed was had ik besloten om dit vlucht te boeken voor mezelf en voor mijn zakenpartner die mee zou reizen. Op de terugvlucht zou ik 3 uur moeten wachten op het vliegveld van Bombay i.v.m. een stopover. Dit was voor mij redelijk. 2 dagen voor vertrek kreeg ik een telefoon van een medewerkster van Cheaptickets, dat de terugvlucht niet mogelijk was aangezien de desbetreffende airlines geen e-ticketing systeem heeft. Ze gaf ons als enige alternatief een vlucht met een stopover van 13 uur!! Als wij niet akkoord gingen konden wij de reis kosteloos annuleren. Mooi alternatief! Wij waren genoodzaakt om akkoord te gaan met de aangeboden alternatieve vlucht omdat wij onze zakelijke afspraken in India niet konden verzetten. Het was een ware nachtmerrie. In verband met verbouwing moesten wij in een bouwvallig gedeelte van het vliegveld 13 uur lang wachten voor onze verbinding. Nooit meer Cheaptickets!!!! Wees op uw hoede.
-
Algemeen
1
-
Accommodatie
1
-
Vervoer
1
-
Reisbegeleiding
1
-
Prijs / kwaliteit
1
M. Groeneweg
op 1 december 2008
bestemming: Spanje / Valencia, reisperiode: december 2008
Wat een ongelofelijk asociaal, klantonvriendelijk onbetrouwbaar bedrijf is dit. 1 tip, boek er NOOIT bij!
Mij overkwam het volgende:
Had 7 tickets geboekt voor een familievakantie in Valencia. 2 rechtstreeks bij Ryanair (ivm andere terugvliegdatum) en 5 bij cheaptickets.
Ryanair annuleerde de vluchten 4 dagen na boeking, cheaptickets annuleert daarom de gehele boeking. Via Ryanair binnen 2 weken geld terug, Cheaptickets heeft tot op heden (6 weken later) nog steeds niet terugbetaalt. Als je ze belt nemen ze niet op, als je mailt krijg je of geen antwoord, of vage info en geen antwoord op je vragen.
De dossierkosten, annuleringsverzekering en ticketverzekering die ze zo stellig adviseerden om voor alle zekerheid te nemen (zodat u in elk geval nooit een strop heeft) houden ze zelf in hun zak nu zij de boeking hebben geannuleerd. Het geld van de vliegtickets moet ik nog steeds krijgen maar ze hebben na 6 weken touwtrekken in elk geval vandaag gemeld dat ik het geld van de extra kosten gewoon kwijt ben. Dus zij annuleren de boeking maar houden wel je geld.
Ik ga er mijn rechtsbijstandsverzekering achteraan sturen maar geef jullie in elk geval de tip, doe NOOIT iets met dit bedrijf!!
-
Algemeen
1
-
Accommodatie
1
-
Vervoer
1
-
Reisbegeleiding
1
-
Prijs / kwaliteit
1
Fayed Hossam
op 11 november 2008
bestemming: Spanje / Valencia, reisperiode: december 2008
Heb via Cheaptickets vluchten geboekt bij Ryanair voor de hele familie. 2 weken na boeking (toen ik net mijn accomodatie en huur auto's geboekt had voor de data van de vluchten) kreeg ik van Cheaptickets een gecopieerde engelstalige mail dat de boeking geannuleerd werd omdat Ryanair na operationeel overleg had besloten om alle vluchten voor de komende 9 maanden op Valencia te schrappen. In de mail werd gezegd dat het geld automatisch zou worden terugbetaald op dezelfde wijze waarop ik betaald had.
Na 2 weken ben ik toch maar eens gaan bellen met Cheaptickets, geen gehoor. Op een email kreeg ik reaktie dat ik de vluchten qua data kon verzetten maar dat ik dan zelf maar even Ryanair moest bellen. Inmiddels had ik een huurhuis en huur auto's voor die date geboekt in valencia dus kon niet meer terug. Verzetten van data was sowieso geen optie omdat Ryanair de komende 9 maanden niet meer vloog op dat traject.
Er werd niet echt meegedacht vanuit Cheaptickets alleen maar verwezen naar Ryanair. Toen ik een boze mail stuurde en mijn geld terug eiste (al het geld dus niet alleen de ticket prijs) kreeg ik weer een vage reaktie terug dat pas als zij hun geld van Ryanai hadden ontvangen, ik dan mijn ticketprijs terug zou krijgen. Met andere woorden, mijn dossierkosten, boekingskosten, annuleringsverzekering en ticketverzekering voor een boeking die door Cheaptickets geannuleerd werd, zou ik dan kwijt zijn. Mooi verhaal.
Heb weer een boze email gestuurd dat ik dat niet accepteer en al mijn geld terug wil binnen 1 week en vervolgens geen reaktie.
Voor mij NOOIT meer Cheaptickets en zeker nooit meer Ryanair, ik hoorde namelijk dat ze dat wel vaker uithalen, tickets boeken, geld aannemen en dan zomaar annuleren, dat is me bij andere maatschappijen nog nooit overkomen of er werd een oplossing gezocht. Ryanair is echt een asociale en klantonvriendelijk bedrijf. Wat dat betreft passen Cheaptickets en Ryanair wel bij elkaar.
-
Algemeen
1
-
Accommodatie
1
-
Vervoer
1
-
Reisbegeleiding
1
-
Prijs / kwaliteit
1
Martijn
op 26 oktober 2007
bestemming: Verenigde Staten / Atlanta, reisperiode: december 2007
Wat een slechte organisatie is dit. De website liep na het afrekenen met iDeal vast, daarop heb ik gebeld of de boeking in orde was, even later ontving ik een bevestigingsmail. Vervolgens kom ik er 5 dagen later achter dat het bedrag weer teruggestort is, bellen met de klanten "service", kom je er niet door, een paar keer 10 minuten wachten om vervolgens op een dode lijn te zitten, druk je de "1" voor een nieuwe boeking heb je wel meteen iemand te pakken. Uiteindelijk blijkt de bevestigingsmail dus geen bevestigingsmail te zijn maar een emailtje waar je zelf op moet reageren om je boeking te bevestigen. Op de vraag of er geen passende oplossing gevonden kon worden kwam ik niet verder dan "helaas". Voor mij in elk geval geen Cheaptickets.nl meer.
Heb eerder op het internet geboekt via www.vliegtickets.nl en deze laatste vlucht heb ik uiteindelijk 1,5 week later nog kunnnen boeken bij www.supersaver.nl voor slechts 20 euro meer, bij beiden klopt de procedure wel, een bevestiging is hier ook werkelijk een bevestiging.
-
Algemeen
1
-
Accommodatie
1
-
Vervoer
1
-
Reisbegeleiding
1
-
Prijs / kwaliteit
1