Schrijf een ervaring over MSC Cruises en maak kans op mooie prijzen!

Ervaringen MSC Cruises

Pagina 1 van 14 met 139 resultaten

op 27 maart 2020 bestemming: , reisperiode: januari 2020

Deze reis kende een scala aan klachten welke MSC niet serieus neemt en afdoet met bedankt voor uw signalering en we geven dit door aan het hoofdkantoor zodat we eea kunnen aanpassen. In een dergelijk geval zou MSC moeten uitgaan van, we hebben niet geleverd wat we beloofd hebben en daar geven we een compensatie voor. Drankenpakket leuk bedacht drankjes tot $ 6 gratis maar bepaalde drankjes onder de $ 6 krijg je ook niet en de meeste drankjes zet je op $ 6.5 en dat lijkt gewoon op oplichting. Verder kan ik alle andere dingen ook opnoemen maar MSC zou het sieren serieuze klachten goed te behandelen en op te lossen. Echter zie je alle klachten die er zijn dan kunnen we er van uit gaan dat ze er niets aan doen en dat is terug te voeren tot de italiaanse arrogantie. Advies blijf cruisen maar niet met MSC en er zijn genoeg andere leuke cruisemaatschappijen .

  • Algemeen 2
op 26 februari 2020 bestemming: Verenigde Staten / Miami, reisperiode: januari 2020

MSC heeft alleen maar oog voor winst maken, De excursies zijn abnormaal duur, indien je besluit om deze excursies te doen, reken dan op minimaal duizend euro aan kosten per persoon (alleen voor de excursies). Als blijkt dat er teveel geld van je prepaid credit is afgehaald, probeer dat maar eens terug te krijgen op een normale manier. Voordat je van het schip gaat, controleer je rekening (als je die op tijd krijgt)Ze maken hier een bende van. Zaken die je niet hebt gehad of gekocht staan plotseling op de rekening. Dan het contact met de zogenaamde Ďservice desk van MSCí .
Alle bewijzen opgestuurd van de betalingen die onrechtmatig van deze rekening zijn afgetrokken en vervolgens krijg je per gratie een bericht dat ze jouw bericht doorgestuurd hebben naar het hoofdkantoor van MSC. Daarna hoor je niets en zit er niets anders op je recht te halen met je rechtsbijstandverzekering.
Kortom MSC cruises, voor ons NOOIT MEER.

  • Algemeen 2




op 13 februari 2020 bestemming: , reisperiode: januari 2020

Service en eten beneden alle peil

  • Algemeen 3
op 1 februari 2020 bestemming: BraziliŽ, reisperiode: januari 2020

Mvg rekent prijzen op je creditcard die je niet gebruikt hebt

  • Algemeen 7
op 24 januari 2020 bestemming: , reisperiode: september 2019

Het cijfer 1staat voor de slechte afhandeling van onze klachten. Brief per post gestuurd en tot 2 x toe een mondelinge bevestiging gehad dat onze brief ontvangen was maar nog niet behandeld is. Op cruise geweest in september 2019 en half oktober heb ik de brief verstuurd. Vandaag 24 januari 2020 weer telefonisch contact gehad met de klantenservice en gevraagd waarom ik zolaat antwoord krijg op mijn vragen en klachten is opeens het antwoord van de telefoniste dat er geen brief ontvangen is. Dit kan toch niet. Zolang je geen klachten hebt is er niks aan de hand maar klachten fatsoenlijk afhandelen is er niet bij. Ik ben erg teleurgesteld en zou ook echt nooit meer een cruise boeken met MSC.

  • Algemeen 1
op 3 januari 2020 bestemming: ItaliŽ / Malta, reisperiode: november 2019

Wij zijn geweest op de Grandiosa het is geweldig geweest wat een geweldig schip zeker voor herhaling om nog eens een reis mee te gaan.

  • Algemeen 10
op 24 december 2019 bestemming: , reisperiode: oktober 2019

Prachtige Reis ! Veel gezien en elke dag een andere bestemming.

  • Algemeen 9
op 11 december 2019 bestemming: , reisperiode: november 2019

De havens waren merendeel verschrikkelijk..in het midden van niets. vooral Ocho Rio, Limůn bay en hun nieuw eiland ocean bay..echt een verschrikkelijk

  • Algemeen 6
op 11 december 2019 bestemming: Spanje / Tenerife, reisperiode: november 2019

Onze 5de cruise met MSC op een total van 8. We hebben een nieuwe cruise besteld voor mei 2020 met de Splendida. Altijd een voortreffelijke service. We wensen zeer speciaal de mensen van de RENDEZ-VOUS bar te feliciteren waar we altijd zeer welkom waren en zeker ook de event manager Marcela voor het goed in banen leiden van onze Shabbat viering....

  • Algemeen 9
op 20 november 2019 bestemming: , reisperiode: november 2019

Boarding duurde in het totaal 4 uur. Verschrikkelijk lang. Zeker na een lange vliegreis. De service bij de info balie was zeer slecht. We werden voortdurend naar een ander doorgestuurd. Niemand wist ons goed te helpen. Het ertrn was eenzijdig. De restaurants overvol en rumoerig. Wij raden niemand aan om met deze maatschappij en dit sdvvhip te gaan cttuisen

  • Algemeen 6
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Volgende