Ervaringen SchipholTickets

Pagina 1 van 1 met 83 resultaten

op 14 april 2021 bestemming: Noorwegen / Trondheim, reisperiode: augustus 2020

The trip was cancelled door klm en ik kan ze niet bereiken. Ze zeggen steeds dat ze mijn booking niet kunnen vinden maar dat is onzin daar ik de booking voor me heb liggen. Met de e-mail die ik gebruik

  • Algemeen 2
op 12 februari 2021 bestemming: Egypte / CaÔro, reisperiode: januari 2020

Ik heb mijn ticket geboekt in april 2020 en de Ries is niet door verband met Corona. En heb verschillende keer gebeld na zo lang wachten krijg ik iemand en de zegt dat ik moet wacht en elke keer beloofd mee terug bellen of e mail dat gebeurt niet en ik weet het niet meer wat moet ik doen en wie kan mee helpen om mee geld terug krijgen of andere ticket ik vind het supper slecht jammer want ik heb vaak bij Schiphol ticket geboekt maar nooit meer

  • Algemeen 1




op 14 januari 2021 bestemming: , reisperiode: juni 2020

Wacht ook al 14 maanden op mijn geld. Krijg het ook niet van de verzekering terug, omdat schipholtickets via een mail aangegeven heeft dat ik voor 30 juni een reis kan boeken die voor het eind van het jaar moet zijn gemaakt. Ik heb al zeker 20x gebeld. Wat een verschrikkelijke onderneming. Het is een bedrag van 1600 Euro en heel lang voor gespaard.. Na deze corona ook nog deze ellende..

  • Algemeen 1
op 22 december 2020 bestemming: IndonesiŽ / Bali, reisperiode: juli 2020

Reis ging niet door vanwege corona. Ze zijn niet te bereiken, en ons e-mailadres herkent hij niet dus we kunnen niet inloggen. Wij willen ons geld terug . Ze krjgen geld van de overheid, je kan er nog steeds tickets boeken. Dat dit uberhaubt kan, de regering moet hier toch ingrijpen?? Onbegrijpelijk dat dit bedrijf nog mag verkopen.

  • Algemeen 1
op 5 oktober 2020 bestemming: Nederland / Amsterdam, reisperiode: maart 2020

Ik wacht nog steeds op mijn geld sinds maart 2020, gecancelde vlucht van Alitalia van Buenos Aires naar Amsterdam. Ik heb 1 ding geleerd, nooit meer boeken via schipholtickets, 1e klas oplichters. 10 juli mail gehad dat het maximaal 8 weken zou duren voor ik het geld terug heb, niks dus! Ik boek alleen nog via een vliegtuigmaatschappij zelf.

  • Algemeen 1
op 4 oktober 2020 bestemming: Finland / Helsinki, reisperiode: juli 2020

Vlucht is geannuleerd ivm corona. Wacht sedert 04-06-20 op mijn vouchers. Er komt geen reactie op mijn mails, er wordt beweerd dat mijn mailadres niet klopt.. terwijl ik daar toch echt op 05-01-20 mijn tickets op heb ontvangen. Schipholtickets en partner Travelgenio zijn telefonisch niet bereikbaar. Wat een K-organisatie. Ga kijken of ik juridische stappen kan ondernemen

  • Algemeen 1
op 3 oktober 2020 bestemming: Canada / Toronto, reisperiode: augustus 2020

Reis is niet doorgegaan. Na heel veel mailen en bellen( niet te bereiken), kreeg ik ruim 8 weken geleden te horen dat ik
mijn geld teug zou krijgen.
Nog niets ontvangen.
Aks ik de teruggave van mijn geld wil volgen, zoals voorgesteld in de mail, krijg ik te horen dat mijn e mail adres niet bekend is. Erg vreemd want op dat adres ontvang ik alle mailing.
Is dit een makkelijke manier om van de verplichting tot betaling af te komen?
Telefonisch contact is onmogelijk.

  • Algemeen 1
op 2 oktober 2020 bestemming: Verenigde Staten / LAX, reisperiode: augustus 2020

Schipholtickets is niet in staat een normale service te verlenen. Als je met een creditcard hebt geboekt dan is er mogelijk een uitweg. Aanmelden bij je ccm en de betaling betwisten. Ik heb het volledige bedrag teruggekregen, dus Schipholtickets kan ook geen geld inhouden als administratiekosten. Te bizar voor woorden dat dit bedrijf nog een verdienmodel probeert te maken van de restituties.

  • Algemeen 1
op 26 augustus 2020 bestemming: Suriname / Paramaribo, reisperiode: juli 2020

Onze vliegreis met KLM van Schiphol naar Paramaribo zou op 12 juli 2020 plaatsvinden maar werd vanwege Covid-19 geannuleerd. De vliegreis is geboekt op 8 maart 2020. Begin juni werd de vliegreis geannuleerd. Ik heb Travelgenio SL (Schipholtickets) op 8 juni een aangetekende brief gestuurd met verzoek om terugbetaling, maar nooit een reactie ontvangen. Het is inmiddels 26 augustus. Het is niet mogelijk om contact te leggen met Schipholtickets (via mail of telefonisch). Ik lees dat er zeer veel gedupeerde klanten zijn. Ik ben benieuwd of er inmiddels een collectieve juridische procedure tegen Schipholtickets is gestart waar ik bij aan zou kunnen sluiten. Ik wil namelijk mijn geld terug omdat er sprake is van wanprestatie.

  • Algemeen 1
op 14 augustus 2020 bestemming: Canada, reisperiode: juni 2020

Hoe ik mijn reis vond? Die is dus niet doorgegaan door Corona. Na 1 slecht opgesteld bericht van Schipholtickets nooit meer wat van ze gehoord, ze reageren nergens op - als je al een manier vindt om ze te bereiken. Zal wel duidelijk zijn: ik wil mijn geld terug!

  • Algemeen 1
op 4 augustus 2020 bestemming: Nieuw-Zeeland, reisperiode: september 2020

Bel je naar schipholtickets om te overleggen over je toekomstige vlucht, die weinig zin heeft, want je kan het land niet in. Na 32 minuten krijg je een dame aan de telefoon, die vraagt naar je boekingsnummer. Weer dat vervelende muziekje, dan 33 minuten later een bandje, of je goed geholpen bent.
Schipholtickets, zouden jullie zo vriendelijk willen zijn, enige service te verlenen??? Bel mij even terug

  • Algemeen 1
op 3 augustus 2020 bestemming: Thailand / Phuket, reisperiode: augustus 2020

Meer dan waardeloos. Na annulering van vliegtuigmaatschappij (niet Corona gerelateerd) is Schiphol tickets niet bereikbaar. Zelfs na 2 x email gestuurd te hebben geen contact. Bellen lukt uiteindelijk binnen de 14 dagen termijn voor vertrek, maar na 1 minuut van allerlei dubbele informatie opvragen wordt het opeens stil. En uiteindelijk wordt de verbinding verbroken

  • Algemeen 1
op 31 juli 2020 bestemming: Verenigde Staten, reisperiode: augustus 2020

Dramatisch, onbereikbaar, per mail annuleringen afwijzen waarvan de luchtvaarmaatschappij zegt dat het ticket voor annulering in aanmerking komt. Bellen lukt niet. Naar je geld kan je fluiten. Dit zijn oplichters eerste klas!!

  • Algemeen 1
op 30 juli 2020 bestemming: Frankrijk / Nice, reisperiode: augustus 2020

Omdat ik betaal heb voor de wijziging van geannuleerde terugvlucht en geen e tickets heb ontvangen.Zij zijn onbereikbaar.Ik heb nu geen tickets maar wel mijn geld kwijt.Ga nooooit naar hun website!Oplichters

  • Algemeen 1
op 29 juli 2020 bestemming: Turkije / giresun, reisperiode: juli 2020

Ze laten je letterlijk 1 uur wachten voordat je iemand aan de lijn krijgt bij de klanten service. en dan proberen ze je voor de gek houden.

  • Algemeen 1
op 27 juli 2020 bestemming: Turkije / Istanbul, reisperiode: april 2020

Door Corona is de vlucht door turkish airlines geannuleerd. Begrijpelijk maar toen ik Schipholtickets.com mailde kreeg ik het verzoek niet meer te mailen en het via mijn vluchtnummer te volgen maar dan krijg je te zien in behandeling maar verder gebeurt er niets! Normaal vlieg ik ieder jaar 1 of 2 x naar Istanbul maar de laatste keer dat ik via Schiphol.com geboekt heb!
Grof schandaal, geen contact mee te krijgen!!

  • Algemeen 1
op 20 juli 2020 bestemming: India / Delhi, reisperiode: juni 2020

Ik heb nog nooit een ticket geboekt bij een bureau met 0,0 service. onbereikbaar, respectloos naar klanten.

  • Algemeen 2
op 15 juli 2020 bestemming: Vietnam, reisperiode: juli 2020

Slechte service geen contact mogelijk binnen corona tijd

  • Algemeen 1
op 30 juni 2020 bestemming: TunesiŽ / Hammamet, reisperiode: mei 2020

Vlucht geannuleerd door corona, totaal geen contact te krijgen met het bedrijf....

Kon wel een voucher krijgen maar dit kost toch nog even 50 euro extra.

Wat een vies stelletje oplichters

  • Algemeen 1
op 28 juni 2020 bestemming: Spanje / Santander, reisperiode: juli 2020

Reis geannuleerd door Corona.
Willen graag geld terug, maar jullie reageren nergens op.
Telefonisch zijn jullie niet te bereiken en op een mail word niet gereageerd.
Waardeloos.
Jammer jullie verliezen erg veel klanten door dit gedrag

  • Algemeen 1
op 17 juni 2020 bestemming: Turkije / Istanbul, reisperiode: januari 2020

Geen geld terug gehad
Heb tickets gehaald. Vlucht geannuleerd door maatschappij. Maatschappij heeft aangegeven om geld terug te krijgen via schipholtickets. Eerst hebben ze aangegeven dat ik het terug zou krijgen. Daarna meerdere malen gebeld. Steeds zou ik het terugkrijgen. Na 6 maanden niks gekregen.

  • Algemeen 1
op 16 juni 2020 bestemming: Suriname / Paramaribo, reisperiode: april 2019

Ticket gekocht. Toen corona. 2 maanden bedrijf onbereikbaar. Reageren nergens op. Toen ineens voorstel:of voucher of geld terug MINUS 30 euro aan kosten. Boeven zijn het.

  • Algemeen 1
op 14 juni 2020 bestemming: Sri Lanka / Colombo, reisperiode: juli 2020

Erg slechte service. Het is onmogelijk om via SchipholTickets.com de vluchten te cancellen. We begrijpen dat het voor iedereen een rare periode is met Corona. Maar gewoon onbereikbaar blijven voor je klanten is een slechte zaak. Hiermee wordt ons een nette afhandeling ontnomen, terwijl dit geen schade zou betreffen voor SchipholTickets zelf het enige wat ze hoeven doen is de booking annuleren en een bevestiging sturen met een opgave van de kosten. Ik vind het zeer kwalijk en zal nooit meer boeken via dit platform. Ik raad het ook iedereen af.

  • Algemeen 1
op 9 juni 2020 bestemming: Turkije / Antalya, reisperiode: juli 2019

Wat stelletje oplichters zijn dat toch die schipholticktse waardeloos. Ze zijn niet te bereikennn.

  • Algemeen 1
op 9 juni 2020 bestemming: Nederland / Eindhoven, reisperiode: juni 2020

Heb mijn vlucht geboekt via hun en zou met klm vliegen.Wegens prive situatie wou ik mijn vlucht gaan wijzigen. Aller eerste via klm.nl maar ging niet dus bellen naar klm en krijg ik te horen dat ik naar schipholtickets moest bellen. Ik bel naar hun op een nr die ik via via heb gekregen (020-8083532) want de contact nr die op google staat neemt niemand op maar op dit nr na 20 min wachten hebben ze opgenomen en wat krijg ik te horen oooo nee jij moet toch klm bellen. Ik wou niet zo snel opgeven dus weer bellen klm en ja hoor je wordt weer van de kast naar de muur gestuurd. Zo doende heb ik zeker 3 keer naar klm moeten bellen en mischien wel 4 keer naar schipholtickets en mijn laatste oproep naar schipholtickets ook zeker na 20 min wachten is op mijn gezicht dicht gegooid met de medling ,,CALL BACK TO KLM,, MENSEN pas op voor deze oplichters...

  • Algemeen 1
op 8 juni 2020 bestemming: Filipijnen / Manilla, reisperiode: juni 2019

Boek hier niet!!!!!!! Ik heb recht op geld terug van 2 vliegreizen. contact met hun is onmogelijk en geld krijg je niet. contact gehad met juridisch loket en het blijkt dat ze 16 inschrijvingen hebben allemaal oplichting dus.

  • Algemeen 1
op 6 juni 2020 bestemming: Singapore, reisperiode: maart 2020

Geen enkele manier om met dit bedrijf in contact te komen. Dit grapje heeft mij 3.700 Euro aan tickets gekost omdat ik daardoor geen refund van KLM kan krijgen voor het cancellen van mijn vluchten door Covid. KLM heeft aangegeven me te willen vergoeden maar kunnen dit alleen doen via het bedrijf waar ik mee heb geboekt.

  • Algemeen 1
op 30 mei 2020 bestemming: IndonesiŽ / Bali, reisperiode: januari 2020

Geannuleerd door covid maar op geen enkele manier kan je in contact komen met ze .
We zouden 5 mei -26 mei gaan met 5 vrienden

Andere zouden eerder gaan met klm of andere maatschappij
Die hebben een voucher gekregen
Wij geen antwoord !
Slechte zaak

Een van ons heeft rechtsbijstand ingeschakeld wie weet werkt dat ... voor iedereen , heel veel succes

  • Algemeen 1
op 27 mei 2020 bestemming: , reisperiode: mei 2020

Vucht is geannuleerd door Corona. Schipholtickets heeft nooit een annulering doorgegeven en ik krijg dit te horen via British Airways. Tot op heden reageert Schipholtickets niet. Ik heb geen geld terug of een voucher. Ze reageren niet op de mail. Ook via social media reageren ze ook niet. Ik ben ten einde raad. En als ik British Airways bel verwijzen ze mij naar Schipholtickets. Ik word van het kast naar de muur gestuurd.

  • Algemeen 1
op 25 mei 2020 bestemming: , reisperiode: juni 2020

Niet te bereiken, rot op bedrijf dat het door de stront zakt

  • Algemeen 1
op 20 mei 2020 bestemming: Thailand / Phuket, reisperiode: mei 2020

Tickets geboekt bij schipholtickets lang voor coronavirus , tickets geannuleerd door Emirates, zij zeggen dat ik kan omboeken tot 24 maanden . Maar schipholtickets kan ik op geen enkele manier nog bereiken, heeft iemand nog een emailadres van deze toch wel onzichtbare firma? Zou al tevreden zijn met bevestiging van omboeking en zekerheid dat mijn geld beschikbaar blijft.
Kunnen we samen niks ondernemen?

  • Algemeen 1
op 14 mei 2020 bestemming: Turkije / Ankara, reisperiode: juli 2019

Beste,
Ik heb een reis geboekt naar Turkije eind juli maar vanwege het Corona situatie wil ik geen risico nemen met mijn gezin en wil ik het vakantie reis annuleren.
Wil ik het geld terug hebben zodat ik volgend jaar zelf kan bepalen of het veilig om met dit Corona verhaal te gaan reizen.

Conclusie super slecht bedrijf!
Ik heb ticket geboekt voor 4 mensen en ik heb ongeveer 100 euro extra betaald voor zogenaamd service m.b.t. stoel reservering ze hebben gewoon heel bod gezegd sorry we kunnen dit niet realiseren want het vliegmaatschappij doet hier aan mee (SunExpress)
Ik heb zelf Sunexpress moeten bellen om 4 stoelen te reserver wat mij 20 euro per stoel weer heeft gekost.

Hoe komen deze gasten in hemelsnaam aan een nederlandse domein, ik was serieus in zee gegaan vanwege het .nl domein blijkt weer oplichters te zijn!!!
MENSEN ook al is de ticket 50 euro voor een wereld reis niet doen!
Prijs schiet gelijk omhoog naar 5000 euro.

  • Algemeen 1
op 14 mei 2020 bestemming: , reisperiode: mei 2020

OPLICHTERS>GEEN TELEFOONNUMMER>GEEN GELDIGE EMAIL ADRES>

  • Algemeen 1
op 13 mei 2020 bestemming: Colombia, reisperiode: mei 2020

Schipholtickets.nl en .com, Worldticketcenter (WTC.nl) en vliegtickets.nl maken allen onderdeel van dezelfde internetoplichters. Ze zijn telefonisch niet te bereiken, ze hebben geen contactformulier op hun websites en ook het hoofdkantoor in Halfweg bij Amsterdam laat de deur potdicht als je daar aanbelt.

Kijk eens naar de recenties op google over dit bedrijf en besluit dan nog eens of je de kans nog aandurft om met deze criminelen in zee te gaan.

  • Algemeen 1
op 11 mei 2020 bestemming: Suriname / Paramaribo, reisperiode: april 2020

Onze reis van Curacao naar suriname is gecancelled vanwege Covid 19. Geen enkele contact kunnen krijgen met Schiohiltickets, travelengo ondanks vele mails

  • Algemeen 1
op 9 mei 2020 bestemming: Thailand / Bangkok, reisperiode: juni 2019

Had enige maanden geleden een reis geboekt voor Corona, alles betaald en zouden vertrekken op 22/06 terug 1/8.... zoals zovelen hier krijg ik geen reactie na 4 e-mails en opgegeven telefoonnummer blijft het heel stil aan de andere kant, ik heb gevraagd om mijn reis op een latere datum te boeken hebben ze wel mijn vertrek datum geannuleerd maar retour op 1 augustus staat nog steeds geboekt? Je kan in geen enkel geval een telefoontje doen omwille van automatisch antwoordapparaat die je zowieso afwimpelt en uiteindelijk inhaakt. Ik vind en wil dat in de toekomst zo een bedrijven zelfs niet een kans krijgen om open te blijven. Andere maatschappijen hebben mogelijkheden online en doen dit klantvriendelijk. Deze firma heeft de simplistische vorm in haar website om toch maar niet te hoeven reageren! Eender wie heeft recht op antwoord en zeker in deze tijd een uitzonderlijke mogelijkheid tot aanpassing van het geboekte ticket! Ik wil graag verdere stappen ondernemen samen met andere mensen om dit in een normale vorm opgelost te krijgen met beginnend een antwoord van deze ticket verkoper.

  • Algemeen 1
op 8 mei 2020 bestemming: IndonesiŽ / Bali, reisperiode: mei 2020

Mijn reis, waar ik in mijn tussenjaar het hele jaar voor gewerkt heb is door het coronavirus geannuleerd. SchipholTickets heeft hierover geen contact met mij opgenomen en zijn zowel telefonisch als per mail onbereikbaar. Ik kan mijn claim voor teruggave van het betaalde geld nergens kwijt.

  • Algemeen 1
op 5 mei 2020 bestemming: IndonesiŽ / Bali, reisperiode: juni 2020

Reis gedeeltelijk geannuleerd geen bijstand van schilholtickets

  • Algemeen 1
op 4 mei 2020 bestemming: BelgiŽ / Belgie, reisperiode: april 2020

Een kleine update: mijn reis op 5 april werd geannuleerd door het Corona virus. Ik heb regelmatig gebeld en gemaild naar schipholtickets maar helaas steeds geen respons. Echter vandaag heb ik een mail ontvangen van hen en mocht ik mijn nieuwe datum doorgeven. Het is nog niet helemaal in orde maar misschien een kleine hoop dat het toch allemaal nog in orde komt (na 7weken bellen en mailen) Ik vond het belangrijk om dit even mee te delen met jullie.

  • Algemeen 10
op 4 mei 2020 bestemming: ItaliŽ / Florence, reisperiode: april 2020

Schipholtickets is totaal onbereikbaar, website geeft foutmeldingen als je de reis wilt wijzigen/omboeken

  • Algemeen 1
op 2 mei 2020 bestemming: Singapore / Singapore, reisperiode: april 2020

Zoals vele anderen ben ik door Schipholtickets gedupeerd. Zij zijn telefonisch en per email onbereikbaar. Er is geen communicatie naar de klant over wanneer we een voucher of terugbetaling kunnen ontvangen van tickets die geannuleerd zijn wegend de uitbraak van Covid-19.
Op review websites zoals trustpilot zag ik alleen maar berichten van mensen die ook geen contact krijgen met Schipholtickets. Dit bracht mij op het idee om deze pagina op te richten en in contact te komen met andere reizigers die door deze organisatie gedupeerd zijn. Samen staan we sterker en kunnen we mogelijk meer druk uitoefenen om ons geld terug te krijgen of een voucher te ontvangen.
Schipholtickets is onderdeel van Travelgenio en dit bedrijf is onderdeel van Otravo, gevestigd in Halfweg. Schipholtickets is dus een Nederlands bedrijf, wat het naar mijn idee toch echt mogelijk moet maken om iets te ondernemen. Ik ontvang graag reacties op de Facebook pagina "Schipholtickets gedupeerden"

  • Algemeen 1
op 30 april 2020 bestemming: Costa Rica, reisperiode: maart 2020

Aan het begin van de Coronaperiode mijn reis moeten cancelen, maar krijg 0 respons op mijn contactpogingen.
Ben ik aan de telefoon eindelijk door het bandje heen, word ik weggedrukt. Op e-mail reageren ze niet.
Vliegtuigmaatschappijen geven aan niets voor me te kunnen doen en het te regelen via de organisatie waar ik de tickets heb geboekt.
De annuleringsverzekering die ik bij mijn reis had afgesloten is ook een lachertje en dekt niets.
Ook ik kan hoogstwaarschijnlijk fluiten naar mijn centen en boek dan ook nooit weer bij Schipholtickets.

  • Algemeen 1
op 29 april 2020 bestemming: Thailand, reisperiode: maart 2020

Zelfde klacht als de anderen: voor 1000 euro tickets gekocht, onze terugvluchten werden geannuleerd door de luchtvaartmaatschappij maar wij hebben geen mogelijkheid om contact te nemen en te laten weten dat wij uiteraard terugbetaald willen worden voor de niet-uitgevoerde vluchten. Kunnen wij ons niet verenigen en gezamenlijk klacht indienen bij de Geschillencommissie?

  • Algemeen 1
op 29 april 2020 bestemming: Duitsland, reisperiode: april 2019

Reis geannuleerd door de luchtvaartmaatschappij. Shipholtickets.com is 100% onbereikbaar. Weg geld...

  • Algemeen 1
op 29 april 2020 bestemming: CuraÁao / Nederlandse Antillen, reisperiode: juni 2019

Annulering i.v.m. corona. Al enkele weken bezig om contact te krijgen, de klantenservice is onbereikbaar en is gevestigd in Spanje, de verbinding wordt automatisch verbroken. Reageren niet op emails / terugbelverzoeken. Ik denk dat ik mijn geld nooit meer terug zie. Ik boek nooit meer via deze Schipholtickets.com en ik hoop dat ik via deze weg andere mensen behoeden voor een boeking via Schipholtickets.com.

  • Algemeen 1
op 28 april 2020 bestemming: Spanje, reisperiode: juli 2020

Totaal niet bereikbaar meer. Waardeloos bedrijf :)

  • Algemeen 1
op 27 april 2020 bestemming: AustraliŽ / Sydney, reisperiode: mei 2020

Zelfde verhaal. 2500 euro uitgegeven. Corona annulering. Ben nu al een maand bezig om ze te bereiken. Zelfde met moedermaatschappij. Totaal onbereikbaar. Reageren niet op contact formulier. Reageren niet op telefoon. Hoe krijg ik mijn geld terug????

  • Algemeen 1
op 26 april 2020 bestemming: Nederland / Amsterdam, reisperiode: april 2020

Boek NOOIT via Schipholtickets.
Vraag me af of ze inmiddels failliet zijn door Corona. Zoals iedereen al zegt: zero response!!!!!
Gelukkig heeft KLM mij super geholpen maar anders was ik mijn centen kwijt!!!!!
10x nadenken....maar ik zeg weg met Schipholtickets!!!!!!

  • Algemeen 1
op 26 april 2020 bestemming: Sri Lanka / Colombo, reisperiode: april 2020

Ik heb mijn vlucht in januari geboekt. In maart bericht gekregen van annulering.Helaas, net als allen hieronder geen enkele reactie, niet op mails en telefonisch lukt al helemaal niet. Schandalig. Inmiddels heb ik begrepen dat het om een Spaanse firma gaat.

  • Algemeen 1
op 26 april 2020 bestemming: BelgiŽ / Brussel, reisperiode: mei 2020

Sluit me aan bij de lange rij klachten. Heb diverse tickets bij Schiphol tickets.com geboekt. Totale waarde ca 1000 euro. Kan op geen enkele manier contact met ze krijgen. De airline geeft aan vouchers te hebben verstrekt aan de Schiphol tickets.
Dit moet toch niet mogelijk zijn !!!!

  • Algemeen 1
op 25 april 2020 bestemming: Rusland / Moskou, reisperiode: april 2020

Ik wacht al sinds 13maart op geld terug
van een geannuleerde vlucht van Aeroflot ivb met coronavirus.De vliegmaatschappij gaf aan dat ik van
Schiphol tickets een volledige refund
Krijg.Ik heb een contactformulier ingevuld en 3 e-mails gestuurd-geen
antwoord. Dus geen geld terug gezien.

  • Algemeen 1
op 24 april 2020 bestemming: India / New Delhi, reisperiode: april 2020

Schipholtickets is niet bereikbaar. Mijn vluchten zijn geannuleerd, maar ik krijg niet eens de mogelijkheid om vouchers te accepteren. Links op de website werken niet, telefonisch en via mail zijn ze niet te bereiken. Ik voel me zwaar opgelicht. 1900 euro foetsie.

  • Algemeen 1
op 21 april 2020 bestemming: , reisperiode: april 2020

Ik maak precies hetzelfde mee als de mensen die hieronder reacties hebben geplaats. Vlucht van KLM die geboekt is via Schipholtickets is geannuleerd ivm Corona en er is geen enkele mogelijkheid om in contact te komen met Schipholtickets over compensatie of hoe nu verder. Niet eens een afwijzing op verzoeken, niet mogelijk om telefonisch te bereiken en reageren niet op mails en contact formulier.
Schandalig.

KLM geeft ook niet thuis omdat de boeking via Schipholtickets is gedaan.

  • Algemeen 1
op 8 april 2020 bestemming: India / Chennai, reisperiode: april 2020

Ik boekte 10 vluchten op 5/4 met schipholtickets. Wegens het corona virus werden deze vluchten gecanceled. We zijn vandaag 8/4 en ik heb nog steeds geen contact met schipholtickets. Telefoons worden niet beantwoord. Schriftelijke vragen blijven ook onbeantwoord. Website en telefoons zijn zelfs geblokkeerd voor alles wat met Corona t maken heeft.

  • Algemeen 1
op 7 april 2020 bestemming: Vietnam, reisperiode: maart 2020

Op 27 februari kreeg ik bericht van Schiphol tickets dat mijn vlucht was gewijzigd, dit was niet in mijn voordeel. Na contact gehad te hebben met de klanten service, besloten om mijn ticket te cancelen en ergens anders een nieuwe ticket te boeken. Er werd mij verzekerd dat het geld binnen een maand werd teruggestort, en dat er 10 euro p.p annuleringskosten in rekening werden gebracht, prima.

Na 6 weken nog steeds geen geld terug.
Ik probeer schipholtickets al 3 weken te bereiken, maar krijg geen gehoor.
Telefonisch niet en via het contactformulier niet.

Telefonisch moet je je bookingnummer invullen. Die van Schipholtickets werkt niet omdat er letters in staan en niet alleen cijfers. Na alle links in mijn mails te hebben uitgeprobeerd, kwam ik erachter dat ik het bookingnummer van de partner van Schipholticktes nodig had. Deze werkte wel.
Eindelijk kreeg ik een keuze menu via de telefoon.
Echter bel ik, en wordt de lijn na enkele minuten verbroken zonder iemand gesproken te hebben. Dit is meerdere keren gebeurd.

Helaas is Schipholtickets en hun partner Travelgenio ONBEREIKBAAR.
Hele slechte klantenservice. Het is belachelijk dat je in onzekerheid zit over de terugbetaling van je dure vliegtickets

  • Algemeen 1
op 20 maart 2020 bestemming: AustraliŽ / Brisbane, reisperiode: maart 2020

Boek nooit met schiptholtickets! Bij een, door de luchtvaartmaatschappij doorgevoerde verandering, kreeg ik na tig keer bellen slecht Engels sprekende mensen aan de lijn die telkens andere dingen vermelden. Voor deze verandering zou ik 20 euro moeten betalen, en ze stuurden geen bevestigingen per mail ook al zeiden ze dat ze dat zouden doen. Nu met de uitbraak van het coronavirus zijn ze onbereikbaar. Zonder grappen, ik heb ze 60 keer gebeld en ongeveer 2 uur in de wachtrij gehangen. Telkens na 5 minuten word je er automatisch uitgegooid. Ik boek NOOIT meer met schipholtickets, dit kost zo veel energie en het is zo frustrerend dat dat tientje lagere kosten mij niet waard is.

  • Algemeen 1
op 19 maart 2020 bestemming: Turkije / Istanbul, reisperiode: maart 2020

Niemand neem de telefoon 1 uur achter de lijn gewacht. er is geen e-mail adres om wat te kunnen mailen. Mijn vlucht is geannuleerd en ik kan niet contact opnemen met dit bedrijf.

  • Algemeen 1
op 16 maart 2020 bestemming: Portugal / Madeira, reisperiode: maart 2020

Zij voldoen niet aan de bijzondere vlucht voorwaarden onder nr 3-3.2
Wil je ze telefonisch informeren kom je in de wacht die na 15 min word onderbroken. Wij hebben het na 1+1/2 het opgegeven. Ook een e-mail wordt niet beantwoord. Ze hebben ons tot nu toe in kou laten zitten. Na een gecancelde vlucht door de maatschappij op AirPort zelf. Dit had schipholtickets ons onder voorwaarde 3 3.2 moeten laten weten, met een nieuwe vlucht! Snel met e-mails voor boekingen en betalingen! Daarna zijn ze weg!

  • Algemeen 1
op 11 maart 2020 bestemming: Oman / Muscat, reisperiode: maart 2020

We hebben met Klm 2 tickets geboekt naar Muscat . Vanwege coronavirus is het bij de KLM mogelijk om reis uit te stellen of voucher te ontvangen. Met de Klm contact gehad en zij verwezen me naar Schipholtickets.nl waar ik de reservering heb gemaakt. Ik heb een mail gestuurd naar hun op 5 maart en wederom op 10 maart . Tot op heden geen respons . Mijn advies: betaal iets meer bij de luchtvaartmaatschappij want in geval van wijziging of calamiteiten word je tenminste serieus genomen . Het feit dat er niet wordt gereageerd door Schipholtickets.nl maakt ons radeloos . Skip Schipholtickets.com en staar je niet blind op een aantrekkelijke ticketprijs want hun service is nul komma nul!

  • Algemeen 1
op 4 maart 2020 bestemming: Nederland / Amsterdam, reisperiode: maart 2020

Doe geen zaken dit bedrijf! er is 0 communicatie je kan bellen (in het engels) er word niet gereageerd per mail vluchten worden geannuleerd door vliegtuig maatschappij, geen terug betaling je krijgt emails in het portugees in 1 woord: verschrikkelijk

  • Algemeen 1
op 25 februari 2020 bestemming: ItaliŽ / Rome, reisperiode: februari 2020

Ik zal NOOIT meer boeken!

  • Algemeen 1
op 20 februari 2020 bestemming: MaleisiŽ, reisperiode: juli 2020

Via de mail snel geholpen. Goede service

  • Algemeen 10
op 19 februari 2020 bestemming: Engeland, reisperiode: februari 2020

Begin januari online ticket geboekt , ref MWVP3T. Datum vetrek van Amsterdam naar Manchester 10-02-2020 en van Manchester naar Dubai en van Dubai naar Sialkot PK. Op datum 10-02-2020 kreeg ik op Schiphol te horen dat ik niet op de passasierslijst stond. De uitvoerende vlietuigmaatschappij FLYBE had in de systeem staan dat er initieel wel geboekt was maar dat het was geannuleerd. Ik heb foto's gemaakt van screen. 3x die dag gebeld met Schipholtickets.nl service nummer, van kast naar de muur. Mijn vlucht vertrok en ik stond nog met koffers op Schiphol. De connecting flights kon ik niet meer halen. Ik heb die middag nog een vlucht moeten boeken omdat ik de volgende dag in Pakistan moest zijn. De medewerker gaf aan dat er een refund zou plaats vinden. Vervolgens heb ik zelf ook online een verzoek tot refund gedaan op 11-02-2020. Op een automatische bericht na niets meer vernomen. Op 18-02 weer gebeld en verhaal opnieuw moeten doen. krijg te horen dat er geen refund is omdat ik de vlucht in Manchester naar Dubai niet heb genomen.: HOE MOEST IK VAN SCHIPHOL NAAR MANCHESTER komen als ik niet op de passagierslijst stond!!!

  • Algemeen 1
op 4 januari 2020 bestemming: Tanzania / Dar es Salaam, reisperiode: december 2019

Vlucht bleek al 2 maanden eerder gecanceld te zijn

  • Algemeen 1
op 16 december 2019 bestemming: Denemarken / Kopenhagen, reisperiode: december 2019

Boekingsnummer kwam niet overeen met het nummer bij de vliegmaatschappij. Niemand bereikbaar bij Schipholtickets. De link naar de klantendienst in de mail werkt niet. Bellen met Schipholtickets, geen bereikbaarheid. Alleen maar een onduidelijk bandje en daarna in de wacht. Daarna maar bellen met de vliegmaatschappij. Bleek dat ik wel op de vlucht zat, maar was een ander nummer. Al met al veel onduidelijkheid en veel omslachtig werk wat mijn inziens niet nodig is. Overigens was direct boeken bij de vliegmaatschappij net zo duur. Ik boek NOOIT meer bij deze aanbieder.

  • Algemeen 2
op 25 oktober 2019 bestemming: Nepal / Kathmandu, reisperiode: november 2019

Boek nůůit met Schipholtickets. Wij dachten dat we met KLM zouden vliegen, dit blijkt een shared code vlucht te zijn en nu vliegen we met Etihad. Dat is in principe geen probleem, alleen zit er op de heenweg geen bagage bij. Die kunnen we wel bijboeken op het vliegveld via Etihad, voor 600/700$ per persoon. Belachelijk!

Schipholtickets weigert ons verder te helpen, reageren traag op mails, bellen heeft helemaal geen zin want je krijgt iemand uit Spanje aan de lijn die amper Engels kan.

Advies: betaal iets extra voor een betere klantenservice.

  • Algemeen 1
op 14 september 2019 bestemming: Mexico / Cancķn, reisperiode: september 2019

Deze week heb ik vliegtickets naar Cancun geprobeerd te boeken. Via skyscanner zocht ik naar de mogelijkheden. Ik vond goede tickets met de maatschappij KLM, die ik via schipholtickets.com kon boeken. Het boekingsproces verliep zonder problemen. Echter toen ik ging betalen koos ik allereerst voor de optie betalen met creditcard en schoot het eindbedrag met 400 euro omhoog, toen ik dit veranderde naar betalen met Ideal schoot het eindbedrag met 300 euro omhoog. Ik besloot niet te betalen en telefonisch contact op te nemen met schipholtickets.com. In matig Engels werd ik te woord gestaan en kon de telefoniste mij niet vertellen hoe ik kon betalen zonder enorme kosten erbij te krijgen boven op mijn kosten voor de vliegtickets. Het gesprek verliep ook onprettig en de telefoniste was niet professioneel. Ik heb opgehangen en uiteindelijk de tickets direct via KLM gekocht, hetgeen uiteindelijk goedkoper was! Bij KLM zelf betaalde ik geen extra kosten voor het betalen met mijn creditcard. Wees dus gewaarschuwd en boek geen tickets bij schipholtickets.com!!!!

  • Algemeen 1
op 8 augustus 2019 bestemming: Thailand, reisperiode: augustus 2018

Onbetrouwbare ticket agent

  • Algemeen 1
op 25 juli 2019 bestemming: Cyprus / Girne, reisperiode: augustus 2019

Koop niet bij ze Schipholtickets.com. Ze geven een verkeerde naam op de email die ze beschouwen als eticket. (verkeerde achternaam) Blijkt achteraf niet zo te zijn. Je krijgt niets terug van de luchtvaartmaatschappij (Bij ons Turkish Airlines) waar je mee vliegt want die verwijzen terug naar schipholtickets.com. Ik heb non stop gebeld met Schipholtickets.com en die zeggen: wij kunnen je achternaam NIET aanpassen. Die toestemming "krijgen" ze zogenaamd niet van Turlish Airlines. Dit klopt dus niet.

Nu bel ik Turkish airlines. De tickets van mij, mijn man en mijn moeder zijn in hun systeem niet eens bekend. Ze melden ook dat zij GEEN contract hebben met Schipholtickets.com. Dat betekent, we zijn opgelicht. Wij hebben opnieuw geboekt maar RECHTSTREEKS via Turkish airlines. Dus samengevat, de oplichters zijn: Schipholtickets.com en Supersaver (mijn man had via hen geboekt, ook oplichters). Nooit gedacht dat ik hier ooit in zou stinken waarom bestaan dit soort malafide organisaties Łberhaupt!

Tip: Bellen met Schipholtickets.com of Supersaver heeft geen zin. Wachttijden zijn 20 min of langer (ontmoedigen?) en als je iemand spreekt regelt die iets waar je vervolgens geen bevestiging krijgt. Je krijgt je geld niet terug, We zullen het proberen via een advocaat maar ik vertrouw er niet op.....

  • Algemeen 1
op 24 juli 2019 bestemming: India / Delhi, reisperiode: augustus 2018

Schipholtickets had mijn naam kennelijk niet op de eticket correct vermeld. Duizend euro door de plee gespoeld. Krijgt niets terug van de vliegmaatschappij, zogenaamd vanwege no show en geen mogelijkheid om te annuleren of om te boeken. Schipholtickets zelf is volledig incommunicado. Telefoon nemen ze niet op en je kunt niet vinden waar hun kantoor zit. Boevenbende.

  • Algemeen 1
op 1 juli 2019 bestemming: BraziliŽ / S„o Paulo, reisperiode: september 2019

Tijdens boeking mijn naam correct geschreven. Bij het ontvangen van de bevestiging en het controleren van de tickets op de pagina van de airline, stond mijn naam verkeerd geschreven. Erg onbehulpzame (Engelse ) klanten service die me niet wilde helpen. Oftewel, ik zit met een verloren ticket dankzij schipholtickets. Geld verloren. Erg oppassen met deze website!!!

  • Algemeen 1
op 27 juni 2019 bestemming: CuraÁao / Hato, reisperiode: juni 2018

Tickets besteld, geen tickets ontvangen. Oplichters! Klantenservice niet bereikbaar

  • Algemeen 1
op 6 juni 2019 bestemming: Nederland / Julianadorp, reisperiode: juni 2019

Ticket via Schipholtickets aangeschaft voor mijn schoonmoeder, alles ging goed tot de check in, ze werd geweigerd en nu geen mogelijkheid via schipholtickets om geld retour te krijgen vanwege dat ze volgens hun een ''no-show'' was, wel vreemd aangezien ze werd geweigerd bij de check-in.

  • Algemeen 1
op 25 april 2019 bestemming: Thailand / Bangkok, reisperiode: april 2018

Ervaring zoals boven. Tip; bel je vervoerder. Ik was met 5 min klaar bij finnair. Tickets staan in mijn inbox!!!

  • Algemeen 1
op 20 maart 2019 bestemming: Thailand / Bangkok, reisperiode: april 2019

Ik ben al dagen aan het belle, met 020-8082817, schiphol tickets telefoon, ik word er steeds uitgegooid, het gesprek wordt gewoon beŽindigd, wat een waardeloos bedrijf, ik heb betaald, maar kan vervolgens niets met de tickets die ze hebben gestuurd, maar kan er ook geen contact over maken, diep gefrustreerd ben ik, boek hier nooit een ticket je bent dan in de aap gelogeerd.

  • Algemeen 1
op 19 maart 2019 bestemming: Nederland / Boxmeer, reisperiode: maart 2019

Ik heb eergisteren tickets besteld van Phonm Penh naar Bangkok.
Ik zag direct dat mijn naam niet goed stond en probeerde contact te maken.
Direct daarna kwamen de e tickets binnen, maar niet te openen, ik heb al meerdere malen geprobeerd te bellen, gewoon niet te bereiken, denk je goed te doen, omdat er Schiphol voor staat, maar ondertussen heb ik betaald en niet het gevoel dat ik tickets heb, zeer kwalijk dit, hopelijk wordt er via deze wijze contact met me gezocht, baal enorm. Mogelijk opgelicht?

  • Algemeen 1
op 11 februari 2019 bestemming: Zuid-Afrika / Johannesburg, reisperiode: februari 2019

COPMLEET onbereikbaar, de site werkt niet, terwijl we toch echt moeten inchecken via de site. Ik hang echt ontzettend lang aan de telefoon zonder reactie en ook op emails wordt niet gereageerd. Echt schandalig, en helaas niet de eerste keer dat dit gebeurt.

  • Algemeen 1
op 21 januari 2019 bestemming: BraziliŽ / Porto Seguro, reisperiode: januari 2019

Mijn excuses aan de medewerker van Schipholtickets.nl voor mijn botte reactie op haar voorstel om Ä1200,- per ticket bij te betalen om onze vlucht voor 4 personen om te boeken naar de juiste luchthaven. Wij hadden bij het boeken van de tickets natuurlijk beter de kleine lettertjes moeten lezen van Schipholtickets.nl dat wij op de terugvlucht via een ander vliegveld in Sao Paulo vertrekken dan de heenweg. Omdat ik 20 minuten in de wacht stond (bellend vanuit BraziliŽ) was ik misschien te kortaf..
Natuurlijk vind ik niet dat je een andere baan moet gaan zoeken. Blijf daar vooral werken! Wij boeken voortaan wel via een ander bureau!

  • Algemeen 1
op 16 januari 2019 bestemming: TsjechiŽ / Praag, reisperiode: februari 2019

Vlucht geboekt en bevestiging ontvangen - enkele dagen later melding dat er een fout was in hun software waardoor de betaling niet zou doorgekomen zijn.

Geen excuses, doch slechts melding dat ze de boeking zelf hebben geannuleerd - compenseren niets en stellen duurdere tickets voor (zogenaamd voordeligste, maar vind meteen lagere prijzen bij andere aanbieders).

Onmogelijk iemand tel. te bereiken en op mail volgen wat verzinsels over voorwaarden die niet blijken te bestaan...

Besluit: amateurs, maken fouten en vragen dan dat de klant daarvoor extra zou betalen... best wegblijven

  • Algemeen 1
op 7 november 2018 bestemming: Thailand / Bangkok, reisperiode: november 2018

Schipholtickets is bij problemen TOTAAL onbereikbaar. We probeerden 4 maal gedurende meer dan tien minuten, zonder enig resultaat. Ons probleem was dat het reserveringsnummer noch het e-ticketnummer herkend werd door de luchtvaartmaatschappij Turkish Airlines, zodat we niet online konden inchecken. We're keeping our fingers crossed dat het ons wel lukt straks op de luchthaven...

  • Algemeen 1
op 4 mei 2018 bestemming: Zuid-Afrika / Kaapstad, reisperiode: november 2018

Na de boeking is direct het geld afgeschreven maar is geen ticket geleverd met het smoesje dat de boeking niet gelukt is en later handmatig wordt gedaan. Schipholtickets doet verder niets, is niet bereikbaar.

  • Algemeen 1
op 7 augustus 2016 bestemming: Griekenland / Thessalonici, reisperiode: september 2016

Tickets geboekt voor vliegreis in september naar Griekenland. Bij de bevestiging stond ineens de terugreis op december. Corrigeren kon alleen bij Transavia voor 140 euro, waarbij alle kortingen vervielen. Schipholtickets zelf doet niets voor je en legt de fout bij ons. Wij denken dat de website fouten geeft, want om een in december te boeken moet je 3x verkeerd klikken. Niet dus. Een ingediende klacht blijft onbeantwoord. Advies: mijdt dit bedrijf. Bij problemen betaal je de hoofdprijs.

  • Algemeen 1
op 19 december 2015 bestemming: Cuba / Havana, reisperiode: november 2015

Omdat tickets prima geregeld werden, later bleek dat de reis op die datum niet door kon gaan, werd meteen over gemailed en alternatieven aangeboden waar wij uit konden kiezen.

  • Algemeen 9
  • 1