Schrijf een ervaring over SchipholTickets en maak kans op mooie prijzen!

Ervaringen SchipholTickets

Pagina 1 van 2 met 17 resultaten

op 14 september 2019 bestemming: Mexico / Cancķn, reisperiode: september 2019

Deze week heb ik vliegtickets naar Cancun geprobeerd te boeken. Via skyscanner zocht ik naar de mogelijkheden. Ik vond goede tickets met de maatschappij KLM, die ik via schipholtickets.com kon boeken. Het boekingsproces verliep zonder problemen. Echter toen ik ging betalen koos ik allereerst voor de optie betalen met creditcard en schoot het eindbedrag met 400 euro omhoog, toen ik dit veranderde naar betalen met Ideal schoot het eindbedrag met 300 euro omhoog. Ik besloot niet te betalen en telefonisch contact op te nemen met schipholtickets.com. In matig Engels werd ik te woord gestaan en kon de telefoniste mij niet vertellen hoe ik kon betalen zonder enorme kosten erbij te krijgen boven op mijn kosten voor de vliegtickets. Het gesprek verliep ook onprettig en de telefoniste was niet professioneel. Ik heb opgehangen en uiteindelijk de tickets direct via KLM gekocht, hetgeen uiteindelijk goedkoper was! Bij KLM zelf betaalde ik geen extra kosten voor het betalen met mijn creditcard. Wees dus gewaarschuwd en boek geen tickets bij schipholtickets.com!!!! ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 8 augustus 2019 bestemming: Thailand, reisperiode: augustus 2018

Onbetrouwbare ticket agent ... Lees meer

  • Algemeen 1




op 25 juli 2019 bestemming: Cyprus / Girne, reisperiode: augustus 2019

Koop niet bij ze Schipholtickets.com. Ze geven een verkeerde naam op de email die ze beschouwen als eticket. (verkeerde achternaam) Blijkt achteraf niet zo te zijn. Je krijgt niets terug van de luchtvaartmaatschappij (Bij ons Turkish Airlines) waar je mee vliegt want die verwijzen terug naar schipholtickets.com. Ik heb non stop gebeld met Schipholtickets.com en die zeggen: wij kunnen je achternaam NIET aanpassen. Die toestemming "krijgen" ze zogenaamd niet van Turlish Airlines. Dit klopt dus niet.

Nu bel ik Turkish airlines. De tickets van mij, mijn man en mijn moeder zijn in hun systeem niet eens bekend. Ze melden ook dat zij GEEN contract hebben met Schipholtickets.com. Dat betekent, we zijn opgelicht. Wij hebben opnieuw geboekt maar RECHTSTREEKS via Turkish airlines. Dus samengevat, de oplichters zijn: Schipholtickets.com en Supersaver (mijn man had via hen geboekt, ook oplichters). Nooit gedacht dat ik hier ooit in zou stinken waarom bestaan dit soort malafide organisaties Łberhaupt!

Tip: Bellen met Schipholtickets.com of Supersaver heeft geen zin. Wachttijden zijn 20 min of langer (ontmoedigen?) en als je iemand spreekt regelt die iets waar je vervolgens geen bevestiging krijgt. Je krijgt je geld niet terug, We zullen het proberen via een advocaat maar ik vertrouw er niet op..... ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 24 juli 2019 bestemming: India / Delhi, reisperiode: augustus 2018

Schipholtickets had mijn naam kennelijk niet op de eticket correct vermeld. Duizend euro door de plee gespoeld. Krijgt niets terug van de vliegmaatschappij, zogenaamd vanwege no show en geen mogelijkheid om te annuleren of om te boeken. Schipholtickets zelf is volledig incommunicado. Telefoon nemen ze niet op en je kunt niet vinden waar hun kantoor zit. Boevenbende.

  • Algemeen 1
op 1 juli 2019 bestemming: BraziliŽ / S„o Paulo, reisperiode: september 2019

Tijdens boeking mijn naam correct geschreven. Bij het ontvangen van de bevestiging en het controleren van de tickets op de pagina van de airline, stond mijn naam verkeerd geschreven. Erg onbehulpzame (Engelse ) klanten service die me niet wilde helpen. Oftewel, ik zit met een verloren ticket dankzij schipholtickets. Geld verloren. Erg oppassen met deze website!!!

  • Algemeen 1
op 27 juni 2019 bestemming: CuraÁao / Hato, reisperiode: juni 2018

Tickets besteld, geen tickets ontvangen. Oplichters! Klantenservice niet bereikbaar

  • Algemeen 1
op 6 juni 2019 bestemming: Nederland / Julianadorp, reisperiode: juni 2019

Ticket via Schipholtickets aangeschaft voor mijn schoonmoeder, alles ging goed tot de check in, ze werd geweigerd en nu geen mogelijkheid via schipholtickets om geld retour te krijgen vanwege dat ze volgens hun een ''no-show'' was, wel vreemd aangezien ze werd geweigerd bij de check-in.

  • Algemeen 1
op 25 april 2019 bestemming: Thailand / Bangkok, reisperiode: april 2018

Ervaring zoals boven. Tip; bel je vervoerder. Ik was met 5 min klaar bij finnair. Tickets staan in mijn inbox!!!

  • Algemeen 1
op 20 maart 2019 bestemming: Thailand / Bangkok, reisperiode: april 2019

Ik ben al dagen aan het belle, met 020-8082817, schiphol tickets telefoon, ik word er steeds uitgegooid, het gesprek wordt gewoon beŽindigd, wat een waardeloos bedrijf, ik heb betaald, maar kan vervolgens niets met de tickets die ze hebben gestuurd, maar kan er ook geen contact over maken, diep gefrustreerd ben ik, boek hier nooit een ticket je bent dan in de aap gelogeerd.

  • Algemeen 1
op 19 maart 2019 bestemming: Nederland / Boxmeer, reisperiode: maart 2019

Ik heb eergisteren tickets besteld van Phonm Penh naar Bangkok.
Ik zag direct dat mijn naam niet goed stond en probeerde contact te maken.
Direct daarna kwamen de e tickets binnen, maar niet te openen, ik heb al meerdere malen geprobeerd te bellen, gewoon niet te bereiken, denk je goed te doen, omdat er Schiphol voor staat, maar ondertussen heb ik betaald en niet het gevoel dat ik tickets heb, zeer kwalijk dit, hopelijk wordt er via deze wijze contact met me gezocht, baal enorm. Mogelijk opgelicht?

  • Algemeen 1
  • 1
  • 2
  • Volgende