Reviews over Neckermann reizen

Pagina 3 van 4 met 315 resultaten

op 16 juli 2015 bestemming: Spanje / Gran Canaria, reisperiode: juni 2015

We hebben een heel fijne tijd gehad in hotel baobab ook voor mensen met beperkingen daar is alles naar wens ... Lees meer

  • Algemeen 8
  • Accommodatie 10
  • Vervoer 9
  • Reisbegeleiding 9
  • Excursies 8
  • Prijs / kwaliteit 8
op 15 juli 2015 bestemming: Spanje / Gran Canaria, reisperiode: juni 2015

Opgepast bij Neckermann,als je ze nodig hebt,zijn ze er niet ,en word je ter plaatse in de steek gelaten.Ze hebben de truk gevonden om je op het vliegtuig gescheiden te zetten,als je daar een klacht over indient krijg je als antwoord,als je dit wil vermijden kan je,je plaats tegen betaling rezerveren.ze zijn daar goed bezig. ... Lees meer

  • Algemeen 5
  • Accommodatie 5
  • Vervoer 2
  • Reisbegeleiding 1
  • Excursies 1
  • Prijs / kwaliteit 8




op 6 juli 2015 bestemming: Turkije / Alanya, reisperiode: juni 2015

Weer een prima vakantie gehad in een prachtig gerenoveerd hotel. We waren hier al 5 keer eerder geweest en het was al goed, maar nu nog mooier. We hebben ons uitstekend vermaakt en gaan nog graag een volgende keer weer terug. ... Lees meer

  • Algemeen 9
  • Accommodatie 9
  • Vervoer 9
  • Reisbegeleiding 7
  • Prijs / kwaliteit 8
op 24 juni 2015 bestemming: Griekenland / Tigaki, reisperiode: juni 2015

Alles geregeld en nagekomen zoals op de site stond. Het was een een heerlijke vakantie bij de grieken op het eiland Kos.Prima hotel, prachtig strand vlakbij, fantastisch weer! Vlucht zowel heen als terug met Transavia op tijd. Excursies hebben wij niet geboekt, zelf een auto gehuurd; dat geeft meer vrijheid! Het was perfect.

  • Algemeen 9
  • Accommodatie 10
  • Vervoer 8
  • Reisbegeleiding 7
  • Prijs / kwaliteit 9
op 9 juni 2015 bestemming: Turkije / Gümbet, reisperiode: mei 2015

We kwamen aan in een verouderd en vies hotel. Ongedierte in de kamer, geluidsoverlast, veel trappen, slechte bedden. Reisleidster was voor Belgische Neckermann want Nederlandse was er niet. Dag erop gelijk overboeking gevraagd. Reisleidster liet niets meer horen, ondanks belofte dezelfde dag nog te reageren. Wij haar geprobeerd te bereiken, was onmogelijk. Kantoor in Nederland ook onbereikbaar. Uiteindelijk kwam reisleidster in avond naar hotel en werd overboeking geregeld met bijbetalen allerhande kosten. Reisleidster had een vriendin bij zich.. Mijn partner moest cash de kosten betalen en moest hiervoor met de reisleidster naar een pinautomaat. De reisleidster reed, haar vriendin zat naast haar voorin en mijn partner moest achterin. De reisleidster en haar vriendin spraken enkel met elkaar in een andere taal, mijn partner werd volledig genegeerd. Terug in t hotel konden we nog net aan t avondeten, waarna we konden uitchecken. De reisleidster kwam ons van ons eten afhalen omdat er per direkt een no-show fee betaald moest worden aan het 'oude' hotel. Dit wilden we doen na ons eten maar dat wilde de reisleidster niet. Het moest direkt. Toen wij erop stonden tenminste even ons bord leeg te eten ontstond er ruzie met de reisleidster. Al met al vonden wij de reisleidster te onervaren, in de stress omdat zij in haar eentje teveel hotels af moest, ze was net nieuw en vond klachten maar 'lastig'. Ze was onbereikbaar en het hoofdkantoor was ook niet te bereiken. Je zult maar een heel serieus noodgeval hebben met grote spoed!
Het heeft ons, dankzij onze vastberadenheid, 1 hele vakantiedag gekost van de 8 die we hadden. Als we zelf niet hadden doorgezet, had Neckermann niets voor ons gedaan.
Voor ons geen Neckermann meer.

  • Algemeen 3
  • Accommodatie 1
  • Vervoer 8
  • Reisbegeleiding 1
  • Excursies 1
  • Prijs / kwaliteit 2
op 27 april 2015 bestemming: Egypte / Marsa Alam, reisperiode: april 2015

Het hotel en kamers eten, waren echt prima Kahramana beach te marsa alam, maar de reisleiding van neckermann daar ter plaatse was ronduit slecht!
Totaal verkeerde voorlichting wat betreft de reistijden van een excursie daar in Marsa Alam waren bewust verkeerd doorgegeven, zodat men toch de excursie zou gaan boeken, echt niet eerlijk....
Neckermann zou toch iets betere opleiding aan zijn reisleiders moeten gaan geven!

  • Algemeen 7
  • Prijs / kwaliteit 8
op 11 april 2015 bestemming: Griekenland / Corfu, reisperiode: mei 2015

In extremis moeten bijbetalen of we kregen onze reisdocumenten niet. Zogezegd wegens duurdere brandstof maar op de site stond onze reis op dat moment 60 euro goedkoper.Reeds meer dan 50 reizen met Sunjets gedaan en dit nooit meegemaakt. Laagste prijs garantie? ??? NOOIT MEER NECKERMANN

  • Algemeen 1
  • Accommodatie 9
  • Vervoer 6
  • Reisbegeleiding 1
  • Excursies 1
  • Prijs / kwaliteit 1
op 7 april 2015 bestemming: Turkije / Alanya, reisperiode: augustus 2014

Wij gaan niet meer met neckermann waren altijd vol lof maar hebben vorig jaar dus meegemaakt dat mijn man zijn indentietijdskaart kwijt was en zijn gelijk in een soort hok gezet zonder eten en drinken maar niemand van neckermann was bereikbaar en de hostess hebben we ook niet gezien dus ze had 3 man minder dus een nacht daar gezeten en hij is gelukkig in het vliegtuig gevonden en toen konden wij gelukkig s,middags weer weg maar niemand van neckermann gezien de hostess pas woensdags en ze dacht dat wij een taxi hadden genomen maar wij zijn ook niet in het hotel geweest dus anderhalve dag gemist dus turkije ziet ons niet weer gaan dit jaar naar club martha,s op mallorca.

  • Algemeen 4
  • Prijs / kwaliteit 6
op 4 februari 2015 bestemming: Egypte / Hurghada, reisperiode: januari 2015

Hotel aladdin{hurghada} voor de 7e keer, 6 keer goed, 7e keer slecht. 6e keer onder egyptische beheer GOED, de 7keer onder russschies beheer, SLECHT. bepaalde dagen geen witte wijn. je kan ook niet meer gebruik maken van hotel jasmin en ali baba. en in de boven bar is er geen muziek meer. dat was in de vorige 6jaar wel. eten een stuk minder.

  • Algemeen 6
  • Accommodatie 7
  • Vervoer 8
  • Reisbegeleiding 5
  • Prijs / kwaliteit 7
op 2 november 2014 bestemming: Spanje / Playa del ingles, reisperiode: augustus 2012

Lastminute 2 weken half pensioen spotgoedkoop. Reis prettig, mooi groot schoon hotel, kamer fantastisch ,alleen jammer dat er geen koelkastje / ventilator of airco op de kamer is, wij zaten hoogste verdieping en was prachtig uitzicht. Eten is zeer goed, warm en altijd genoeg, je kan ook heerlijk buiten zitten en bij het Zwembad bbqen , ligging perfect. Geboekt bij Neckermann.

  • Algemeen 9
  • Accommodatie 8
  • Vervoer 8
  • Prijs / kwaliteit 10
op 1 november 2014 bestemming: Griekenland / Kreta, reisperiode: augustus 2013

De hotelkamer was erg vies, hier hebben wij melding van gemaakt toen is er 'schoongemaakt' wat helaas nog niet schoon was. Verder wel een goede vlucht en reis gehad met Neckermann.

  • Algemeen 7
  • Accommodatie 5
  • Vervoer 8
  • Prijs / kwaliteit 7
op 27 oktober 2014 bestemming: Cuba / Varadero, reisperiode: augustus 2014

Onze reis naar Cuba was er eentje om nooit te vergeten. Wat een mooi land en een vriendelijke bevolking. Helaas eindigde onze reis wat minder leuk. Op het vliegveld van Varadero, Cuba kregen wij een instapkaart Varadero -Frankfurt, maar geen instapkaart van Frankfurt naar Amsterdam. De reisleiding van Neckermann was op het vliegveld aanwezig, maar vertelde ons om gewoon in te stappen en op Frankfurt nog een keer te vragen. Niet helemaal gerust stapten wij het vliegtuig in naar Frankfurt. Op Frankfurt bleken onze zorgen niet ongegrond. Alle vluchten van Lufthansa waren geannuleerd. Op het hele vliegveld geen medewerker van Neckermann gevonden. We werden van het kastje naar de muur gestuurd en uiteindelijk na een hele dag vastgezeten te hebben op Frankfurt werd er ons eindelijk een hotel aangeboden en een vlucht de volgende dag. Door de slechte service op dat moment heb ik besloten om nooit meer voor Neckermann te kiezen. Op de accommodatie was de reisleiding heel goed en vriendelijk, maar tijdens het bellen naar de frontdesk van Neckermann toen wij op Frankfurt vast zaten werd ik door een hele chagarijnige medewerker afgesnauwd dat ik het maar zelf moest uitzoeken. Ik vond dit zo onproffesioneel dat dit helaas de laatste keer is dat ik bij Neckermann boek.

  • Algemeen 6
  • Accommodatie 10
  • Vervoer 4
  • Prijs / kwaliteit 9
op 27 oktober 2014 bestemming: Griekenland / Rhodos, reisperiode: augustus 2014

Ontzettend leuke vakantie gehad. Vriendelijk ontvangst vam de Nederlandse reisleidster. Transfer was lichtelijk chaotisch maar uiteindelijk allemaal goedgekomen. We konden via de reisleiding leuke uitstapjes boeken, deze waren best prijzig maar de moeite waard. Prima hotel en de gehele reis konden we terecht bij de reisleiding van Neckermann.

  • Algemeen 8
  • Accommodatie 7
  • Vervoer 7
  • Prijs / kwaliteit 6
op 27 oktober 2014 bestemming: Spanje / Benidorm, reisperiode: mei 2014

Onze ervaring met Neckerman is slecht maar omdat de reis 200euro goedkoper was hebben wij dezen genomen. wij hebben de beste ervaring bij Holland inter dus wij hopen dat Holland inter goedkoper word in 2015 dan boeken wij zeker bij Holland inter, bij voorbaat dank.

  • Algemeen 2
  • Accommodatie 10
  • Vervoer 6
  • Prijs / kwaliteit 8
op 27 oktober 2014 bestemming: Egypte / Hurghada, reisperiode: december 2013

Dana beach is een fantastisch hotel, alles wat je hartje begeerd.
Mooi resort, vriendelijke mensen en lekker eten. Zijn vorig jaar 2x geweest en over 6 weken zijn we er weer. Heerlijk, geboekt met Neckermann.

  • Algemeen 10
  • Accommodatie 10
  • Vervoer 8
  • Prijs / kwaliteit 8
op 24 oktober 2014 bestemming: Griekenland / Kreta, reisperiode: oktober 2014

Neckermann laat je stikken. Vertellen leugens en laten je gewoon staan en schuiven alles af naar een ander.
totaal 3 keer voor niets gewacht, totaal 3 uur kwijt en telefoonkosten en zeggen sorry. Echt een arrogante organisatie. Ik ben een enkele klant, maar ik hoop dat deze informatie bij iedereen binnen komt. Ga nooit met Neckermann in zee, ze laten je stikken.

  • Algemeen 1
  • Accommodatie 8
  • Vervoer 6
  • Prijs / kwaliteit 5
op 21 oktober 2014 bestemming: Egypte / Hurghada, reisperiode: mei 2014

Klein All-in stadhotel aan het strand.
Kamers in orde maar A/C voldeed niet.
Beperkte keuze qua eten en drinken.
Strand schoon maar kon niet het water in vanwege veel vuil.
Zwembad: diverse tegel los en zeer glad. Moest je goed vasthouden om niet uit te glijden.
Personeel erg vriendelijk.
Wanneer het hotel volledig vol geboekt zou zijn te weinig plaatsen rond zwembad en op het strand.
In onze ogen volgens Zoover volstrekt overgewaardeerd. Geboekt met Neckermann.

  • Algemeen 6
  • Accommodatie 6
  • Vervoer 7
  • Prijs / kwaliteit 7
op 20 oktober 2014 bestemming: Griekenland / Santorini, reisperiode: augustus 2014

Wij zijn afgelopen zomer naar het buitengewoon prachtige Santorini geweest. We hebben een top vakantie gehad in het prachtige hotel Hermes geboekt bij Neckermann reizen. Alles was zeer goed geregeld toen we aankwamen op de luchthaven. Santorini is een prachtige bestemming we hebben prachtige foto's gemaakt van het eiland en onze jaccuzi op het balkon hihi! Zeker een aanrader is om een scooter te huren en het eiland te verkennen zoals Oia en Fira waren prachtig. Ook de excursie die we bij Neckermann hebben geboekt naar de vulkaan was top!

  • Algemeen 9
  • Accommodatie 8
  • Vervoer 8
  • Prijs / kwaliteit 8
op 20 oktober 2014 bestemming: Turkije / Kusadasi, reisperiode: oktober 2014

Op 4 oktober was ik vertrokken naar Kusadasi om één weekje te genieten in een All Inclusive hotel. De omgeving was prachtig, het hotel en het eten was top en de gehele service was ook erg goed. Neckermann is een goede reisorganisatie en heeft de excursietoelichtingen goed verzorgd. Ik heb bij de hostess nog een heerlijk dagje hamam geboekt en bezocht en ook dat was goed geregeld.

  • Algemeen 9
  • Accommodatie 7
  • Vervoer 8
  • Prijs / kwaliteit 9
op 20 oktober 2014 bestemming: Griekenland / Kreta, reisperiode: mei 2014

Eerste maal op reis super vakantie gehad met Neckermann.

  • Algemeen 9
  • Accommodatie 9
  • Vervoer 7
  • Prijs / kwaliteit 9
op 18 oktober 2014 bestemming: Egypte / Marsa Alam, reisperiode: augustus 2014

Goede vakantie en reis gehad. Precies zoals geboekt. Op een negatief aspect na wat Neckermann aan te rekenen is. Aangekomen op het vliegveld werden wij door Neckermann personeel gedwongen een visum te kopen voor 25 Euro i.p.v. 25 US Dollar, wat de werkelijke prijs is. Een verschil van 20 euro op vier visa. Geen keus of mogelijkheid de visa zelf te gaan kopen door liegen ("zou niet mogelijk zijn") en intimiderende bejegening van het Neckermann personeel als je de luchthaven binnenkomt. In de bus wordt bij nogmaals navragen uitgelegd dat Neckermann gerechtigd is de visa tegen eigen tarief te verkopen maar dat het geen verplichting is. Het zou ergens in de reisvoorwaarden staan. Dat moeten hele kleine lettertjes zijn. In ieder geval hadden wij GEEN KEUS en voelden ons belogen en bestolen bij aankomst. Er verder geen aandacht aan besteed in Egypte.... een heerlijke vakantie genoten! Bij thuiskomst vraag ik Neckermann in de tevredenheidsenquete met achterlaten contactgegeven me te benaderen voor nadere tekst en uitleg. Helaas bleef het stil.

  • Algemeen 6
  • Accommodatie 8
  • Vervoer 7
  • Prijs / kwaliteit 8
op 16 oktober 2014 bestemming: Turkije / Marmaris, reisperiode: augustus 2013

Een van onze allerfijnste vakanties tot nu toe. Heel fijn hotel, mooie plaats, leuke mensen. Gewoon heerlijk ontspannen zoals een vakantie hoort te zijn met neckermann.

  • Algemeen 9
  • Accommodatie 9
  • Vervoer 8
  • Prijs / kwaliteit 7
op 15 oktober 2014 bestemming: Griekenland / Corfu, reisperiode: juni 2013

We waren aangenaam verrast door het hotel! Prachtig hotel: goede faciliteiten, mooi zwembad, leuke bar, prima restaurant, prima ontbijt en gezellige receptie. Neckermann was wat onduidelijk over de tickets en deze kregen wij dan ook niet toegestuurd. Bleek dat wij deze moesten afhalen op het vliegveld, daar werd erg slecht over gecommuniceerd tegenover ons. Ik heb zo'n 50 minuten aan de telefoon gezeten en er was toen nog geen oplossing. Ook bleek op de terugweg na onze vakantie dat er een shuttlebus geregeld was van het hotel naar het vliegveld en andersom. Hier wisten wij ook niets vanaf en Neckermann is hier nooit duidelijk over geweest. Niet in de mail, niet in de boeking, niet tijdens het boeken en niet tijdens de vele telefoontjes. Verder waren wij erg te spreken over de vlucht, het hotel en het land. Geweldige plaats om vakantie te vieren!

  • Algemeen 8
  • Accommodatie 9
  • Vervoer 8
  • Prijs / kwaliteit 8
op 15 oktober 2014 bestemming: Griekenland / Kreta, reisperiode: augustus 2014

Het was een super ervaring in een mooi hotel. Alle beloftes werden waar gemaakt door Neckermann.

  • Algemeen 8
  • Accommodatie 8
  • Vervoer 8
  • Prijs / kwaliteit 8
op 14 oktober 2014 bestemming: Tunesië / Djerba, reisperiode: oktober 2014

Goed georganiseerde reis. Vriendelijke Neckermannreisbegeleider die je opwacht op airport en je comfortabel brengt naar accommodatie.
Net als de zonnige bestemming was de bijdrage van Neckermann ook zonnig en goed! Zij hebben bijgedragen aan een fantastisch verblijf aldaar!!

  • Algemeen 8
  • Accommodatie 7
  • Vervoer 7
  • Prijs / kwaliteit 8
op 11 oktober 2014 bestemming: Turkije / Side, reisperiode: oktober 2014

We hebben een super vakantie gehad in Side hotel Can garden beach met Neckermann.

  • Algemeen 8
  • Accommodatie 8
  • Vervoer 8
  • Prijs / kwaliteit 8
op 10 oktober 2014 bestemming: Turkije / Alanya, reisperiode: juli 2014

Mooi schoon hotel aan het strand en op loopafstand van de winkels. Heerlijk met Neckermann!

  • Algemeen 8
  • Accommodatie 9
  • Vervoer 8
  • Prijs / kwaliteit 8
op 10 oktober 2014 bestemming: Griekenland / Kos, reisperiode: september 2014

Super appartement. Kos is een mooie stad, veel te doen. Neckermann begeleiding niets op aan te merken.

  • Algemeen 8
  • Accommodatie 8
  • Vervoer 7
  • Prijs / kwaliteit 8
op 6 oktober 2014 bestemming: Malta / Malta, reisperiode: juni 2014

Gewoon netjes geregeld door Neckermann. Super hotel nabij stad, uitgaan, bus, strand, etc maar niet in de drukte.

  • Algemeen 9
  • Accommodatie 9
  • Vervoer 8
  • Prijs / kwaliteit 8
op 6 oktober 2014 bestemming: Turkije / Konakli, reisperiode: mei 2014

Op 19 mei ben ik met Neckermann vertrokken voor een 8 daagse reis met bestemming Hotel Smartline Kontaktepe in Konakli via de luchthaven Gazipasa. De vliegreis was top, maar de luchthaven een aanfluiting omdat die niet klaar was voor ontvangst van reizigers. Een overspannen toestand omdat ook Turkse reizigers een vlucht hadden en die voor ons gingen, dus binnenlandse vlucht voor buitenlandse vlucht. Een hostess is nergens meer te bekennen tegenwoordig. Die staat ergens buiten. Naar de bus vertrektijd rond 21.30 uur. Vervolgens 10!!! Bestemmingen afgegaan om reizigers af te zetten. Hostess stapte halverwege uit maar ik en andere passagiers moesten nog verder. Er was een hotel bij waarvoor de bus 20 min. naar boven moest klauteren en weer 20 min. terug terwijl ze aan de weg bezig waren en de weg heel slecht was. Waarom geen taxi voor die passagiers? Buschauffeur rijdt vervolgens naar het verkeerde hotel voor de overgebleven passagiers. Hotel Konakli, koffers eruit, koffers erin en verder. Om half 1 's nachts TT kwamen wij aan in het hotel waar we moesten zijn, eten of drinken was er niet meer. Er wordt steeds in brochures geschreven dat een accommodatie 'maar 40' minuten van de luchthaven is. Dit is een vertekend beeld en klopt helemaal niet. Ik heb een klacht ingediend bij Neckermann maar werd 'afgescheept' met 25 euro die ik niet heb verzilverd en ook niet ga doen. Ik reis niet meer met Neckermann want een fatsoenlijk antwoord heb ik niet gehad.

  • Algemeen 6
  • Accommodatie 8
  • Vervoer 4
  • Prijs / kwaliteit 8
op 2 oktober 2014 bestemming: Spanje / Lanzarote, reisperiode: september 2014

Neckermann is zeer bereid om al onze vragen te beantwoorden. Goede adviezen mbt reizen/excursies met een baby.

  • Algemeen 9
  • Accommodatie 9
  • Vervoer 8
  • Reisbegeleiding 8
  • Excursies 8
  • Prijs / kwaliteit 8
op 22 september 2014 bestemming: Italië / Peschiera, reisperiode: juli 2014

Beste mensen, ik probeer het nu maar via deze weg, aangezien ik geen andere oplossing weet. In het kort:op vakantie een onhygiënische, onveilige en bouwvallige bungalow gekregen, die niet aan de beloofde (en betaalde) bungalow voldeed. We hebben alles via de correcte weg gedaan: contact met de hostess van Neckermann (daar hadden we immers geboekt),klachtenformulier opgemaakt, etc. Aangezien de hostess niet onze wens (en hetgeen wat we geboekt hadden) kon verzorgen, moesten we noodgedwongen in een stacaravan. Hier waren extra kosten aan verbonden en deze konden we volgens de hostess in NL verhalen op Neckermann (via hoofdkantoor). We hebben vervolgens de procedure gestart. Na vele telefoontjes (kastje naar de muur verhaal), hebben we een mail met alle bijbehorende stukken (opgemaakte klachtenformulier op reisbestemming, foto's van de bungalow en ons verhaal) verstuurd naar Neckermann en Vrij uit en Thomas Cook (aangezien zij allen naar elkaar verwijzen). De mail is op 13-08 door Vrij Uit in behandeling genomen. Volgens de ANVR moet er volgens artikel 20 van de ANVR voorwaarden, binnen een maand een inhoudelijke reactie op de klacht gegeven worden. Dit is niet gebeurd! Waarop ik op 15-09 en 18-09 wederom een mail gestuurd heb. Ik heb in de eerste mail om een inhoudelijke reactie gevraagd en in de 2e mail verwezen naar de ANVR. Op beide mails heb ik geen enkele reactie ontvangen. Waarop ik vandaag maar liefst 4x (!!!) gebeld en gesproken heb met medewerkers van Vrij uit en Neckermann (servicedesk). Geen een van allen willen/kunnen inhoudelijk ingaan op mijn klacht/verzoek van terugbetaling. Ook geen van allen wil/kan mij doorverbinden met iemand die dat wel kan. Er wordt gewoon verwezen naar de mail, ondanks mijn uitleg dat ik genegeerd wordt. En dat is nu mijn probleem: ik kan niets meer.....Wij worden gewoonweg genegeerd als klant. ANVR gebeld en zij kunnen een procedure starten, maar daar zijn kosten aan verbonden. Dus ik hoop dat we toch op de een of andere manier onze klacht/verzoek kunnen oplossen met Neckermann/Vrijuit/Thomas Cook. Heeft iemand wellicht een tip, over welke weg we nog kunnen bewandelen? Want wij zijn radeloos. Het kan toch niet zo zijn dat een reismaatschappij van dit formaat zo omgaat met zijn klanten? De hostess van Neckermann heeft ons ter plekke in de kou laten staan en niet geregeld dat wij, hetgeen kregen dat we geboekt en betaald hadden, ook uiteindelijk kregen. En nu laten de diverse hoofdkantoren ons nogmaals in de steek en laat ons zitten met de gemaakte kosten en het negeren van ons als klant.

  • Algemeen 4
  • Accommodatie 2
  • Vervoer 6
  • Reisbegeleiding 1
  • Prijs / kwaliteit 3
op 21 september 2014 bestemming: Griekenland / Kreta, reisperiode: augustus 2014

Pas "op laatste moment" op de hoogte gebracht van tussenlanding op Kos (1,5 uur langer in vliegtuig) door neckermann. Verder de gehele vakantie niemand van de reisorganisatie gezien (zij kwamen wel in een ander hotel aan andere kant van de stad, maar dat is niet duidelijk op moment van boeking).

  • Algemeen 7
  • Accommodatie 8
  • Vervoer 6
  • Reisbegeleiding 6
  • Prijs / kwaliteit 7
op 16 september 2014 bestemming: Spanje / Tenerife, reisperiode: september 2014

Dit was de tweede maal dat we bij Neckermann een reis hadden geboekt, zo dus veel ervaring met deze maatschappij hadden we niet maar dat is bij deze ook vervolledigd! We hadden een week half pension voor 2 personen naar Tenerife geboekt, in Playa de las Americas. Vlucht goed verlopen, bus transfert naar het hotel goed verlopen, onthaal was vriendelijk zowel van nekkerman als hotel. We hadden een kamer met zicht op tuin geboekt, hoewel we net de allerlaatste kamer achteraan het hotel hadden, waardoor we op nog geen 5meter uitkeken op een muur waarvoor dan nog eens een boom stond, vonden we dit niet zo erg. We hadden veel schaduw en de kamer was fris. De eerste ochtend zou iemand van nekkerman langskomen in ons hotel voor wat uitleg, deze persoon is nooit opgedaagd. We hebben een uur staan wachten tot wanneer we iemand anders van nekkerman (Duitstalig) zagen en ons bij haar bevroegen. "Dan zal die al weg zijn" zei ze, zodus insinuerend dat wij te laat waren terwijl we op tijd waren. Ze probeerde de desbetreffende touroperator te contacteren maar hij nam niet op. Uiteindelijk moesten we diezelfde avond zelf naar het nekkerman bureau in tenerife stappen waar we de uitleg kregen dat de touroperator in een ander hotel vertraging had opgelopen, hij probeerde ons hotel te verwittigen dat hij later zou zijn "maar ja". 'Maar ja' niets denk ik dan, hij had simpelweg het hotel moeten bellen. Die dag hadden we dus eigenlijk niet echt veel kunnen doen omdat de touroperator om 11, zogezegd, in het hotel ging zijn en het nekkerman bureau was gesloten tussen 1 en 4, dus we moesten wachten tot 4. Eenmaal in het nekkerman bureau wouden we een jeeptour boeken naar de teide (vulkaan). De vrouw die ons de uitleg gaf, die trouwens heel vriendelijk was, zei ons dat we ook 'teide by night' konden doen. Dit is hetzelfde als hetgeen we in eerste instantie wouden doen maar snachts, met een glaasje cava en een uitleg over het sterrenstelsel, veel leuker zei ze, echt de moeite! Na enige aarzeling en ik die een paar keer had gevraagd of het echt hetzelfde was, ook met een open jeep, hadden we teide by night geboekt voor de dag erna. Even 50 euro pp. 100 euro in totaal. Ze had perongeluk op een andere dag geboekt maar met een telefoontje was dat zo opgelost en we konden zeer zeker de dag erna al mee voor de tour 'teide by night'. De dag erna moesten we tegen 15 uur aan een bus stop staan een paar meter verder van ons hotel. Er stopt een bus, een vrouw stapt uit en roept 'teide by night Nederlands' waarop 3koppels, inclusief wijzelf, op haar afstappen. Heel gehaast en verveeld zegt ze dat ze maar twee personen kan meenemen en ze had het kamernr van het koppel dat meekon bij haar. Wij en een ander jong nederlands koppel bleven over. Verveeld door het feit dat we al een hele dag niets hadden gepland zodat we op tijd aan de busstop zouden zijn vroegen we of er echt geen mogenlijkheid was om mee te gaan, desnoods in een andere taal. We hadden nu al een hele dag gewacht. We konden mee met de duitse bus, hoewel ik geen woord duits versta was dit beter dan niets. Tot overmaat van ramp bleek de tour helemaal niet met een open jeep te zijn! Wij dachten dat de bus ons ergens ging afzetten en we zouden overstappen in een jeep! Wat vrij gebruikelijk is in tenerife bij andere excursies. Heel de tour was op die bus! Van 3 uur tot we thuis waren rond ongeveer 12 uur hebben we op een duitse bus gezeten. De gids was perfect nederlandstalig maar weigerde kleine stukjes voor ons te vertalen omdat "de duitsers anders pissed gingen worden", op dat moment zat ik al over mijn kookpunt heen. Heel de reis werd de ene na de andere persoon misselijk van alle bochten die de bus nam. Wij beiden worden sowieso al snel misselijk op een bus, laat staan dat die tocht dan nog eens zo lang duurt! De dag erna heb ik mijn ontevredenheid geuit bij onze touroperator van nekkerman. (Zelfs de gids raadde me aan hier iets over te zeggen tegen onze touroperator) maar de reacties die ik kreeg waren onbegrijpelijk. Eerst TERUG naar het nekkerman bureau gestapt, daar zei een jong meisje ons dat ze niet wist wat ze eraan kon doen, dat ze er niet bij was zodus niet wist wat er net verteld was, alsof ik dit allemaal uit mijn duim ging zuigen, maar ze ging eens bellen. Niemand nam de telefoon op dus ze beloofde ons dat haar collega, die onze touroperator was, ons die namiddag ging contacteren met meer info. Tegen 18 uur had ik nog steeds geen info dus besloot ik zelf maar te bellen naar onze touroperator. Hij was blijkbaar 'et in ons hotel geweest maar is vertrokken omdat hij ons niet zag, waarop ik zei dat zijn collega ons had gezegt dat hij ons telefonisch ging informeren (dus weer een miscommunicatie, had ik niet gebeld wist ik van niets). Ik zei hem nogmaals wat het probleem was en hij beargumenteerde "Het probleem is dat u de tour wel effectief heeft gedaan, had u niet opgestapt dan had u al uw geld terug gekregen" waarop ik zei dat ik dan ook een compensatie voor die dag verlies zou gevraagd hebben maar dat ze me dat allicht ook niet gegeven zouden hebben. En de tour die wij wouden doen, met de jeep, hebben we helemaal niet gedaan. 20 euro zou ik terug krijgen of een korting van -50% voor een andere tour. Een andere tour wou ik eerst niet doen en 20 euro is lachwekkend als je berekend dat een auto huren nog geen 30 euro kost, had ik ook zelf die berg kunnen oprijden zonder duits gezang. De touroperator ging nog eens bellen voor te kijken wat die kon doen maar hij vreesde ervoor. (Deze conversatie had de dag na de tour plaats dus heel fijn was die dag ook niet, we konden trouwens niet gaan zwemmen omdat we steeds aan het wachten waren op telefoontjes). Ik zeg nog tegen hem dat ik ook geen onmens ben en mss wel akkoord wil gaan met die -50% andere tour maar opeens begint hij dat voorstel terug in te trekken omdat ze dan meer verlies zouden maken dan het voorstel van 20 euro. 10 min mater belt de touroperator me terug en zegt heel arrogant "eigenlijk had ik u helelmaal niets mogen teruggeven blijkbaar omdat u de tour wel heeft gedaan maar ik kan u 50 euro terug geven". De dag erna hebben we weer tijd moeten vrijmaken om een klachtenformulier in te vullen zodat we de 50 euro terug zouden krijgen. Klantenservice = 0! Indien ik ooit nog met nekkerman zou boeken is het enkel de vlucht en het hotel, initiatieven boek ik dan wel zelf. Uiteindelijk boek je excursies beter bij de locals. Die kunnen je een goede prijs geven en de tour is in het engels IN een jeep!

  • Algemeen 6
  • Accommodatie 7
  • Vervoer 7
  • Reisbegeleiding 1
  • Excursies 1
  • Prijs / kwaliteit 6
op 7 september 2014 bestemming: Griekenland / Rhodos, reisperiode: augustus 2014

In principe was alles geregeld wat geregeld moest worden, zoals transfer vanaf en naar het vliegveld e.d., echter een aantal dingen vielen behoorlijk tegen. Omdat we met een grote groep waren moesten we ruim 2 uur (!) met de bus naar ons hotel reizen, terwijl het vliegveld slechts 20 minuten van het vliegveld af lag. Dit was erg vervelend en vooral ook vermoeiend. Daarnaast bleek er in sommige hotels geen reisleider aanwezig te zijn gedurende de week, waaronder dus ons hotel. Op zich geen groot probleem, maar waar we al een beetje bang voor waren was ook zo. Toen we twee dagen, een dag en zelfs nog minder dan 24 uur voor ons vertrek naar huis in de klapper keken bleken er geen ophaaltijden in de klapper te staan. Helaas moesten we zelf contact opnemen met Neckermann om te weten te komen hoe laat we zouden worden opgehaald. Erg slordig en ook zeker niet nodig. Jammer Neckermann.

  • Algemeen 7
  • Accommodatie 6
  • Vervoer 6
  • Reisbegeleiding 4
  • Prijs / kwaliteit 4
op 2 september 2014 bestemming: Turkije / Antalya, reisperiode: september 2014

Helaas kan er ook iets zijn dat vooraf je vakantie verpest. Na ruim 25 jaar klant te zijn geweest is de liefde nu echt over.

Je neemt een optie op een hotel, die je laat verlopen. Er wordt niet gemeld dat we moeten afmelden of dat wij bij niet terugbellen aan de reis vast zitten. Tot je een aantal weken een herinnering krijgt (zonder dat je ooit een bevestiging hebt gehad van de blijkbaar geboekte reis). Het maximale dat ze willen doen is ons tegemoet komen door de helft van het "openstaande bedrag" tegemoet te komen. Zonder blikken noch blozen.

Dat ze een vaste klant (die toch zeker 15-20.000 euro bij hen heeft besteed) wegjagen is ze blijkbaar een zorg. Gelukkig geeft de rechtsbijstand ons gelijk.

Nu kleven aan een rechtzaak een hoop risico's en alhoewel wij het er graag hadden op laten aankomen is de tegemoetkoming van onze rechtsbijstand dusdanig dat wij van een rechtsgang af hebben gezien.

Schaam je Neckermann

  • Algemeen 1
  • Accommodatie 1
  • Vervoer 1
  • Reisbegeleiding 1
  • Prijs / kwaliteit 1
op 31 augustus 2014 bestemming: Spanje / Gran Canaria, reisperiode: augustus 2014

Neckermann vindt ik een van de beste reisorganisatie

  • Algemeen 8
  • Accommodatie 8
  • Vervoer 8
  • Reisbegeleiding 8
  • Excursies 7
  • Prijs / kwaliteit 8
op 1 augustus 2014 bestemming: Turkije / Alanya, reisperiode: juli 2014

Ten eerste wil ik melden wat voor een slechte service Neckermann heeft. Ik bel ze net waar ik vervolgens 25 min in de wacht sta, om vervolgens doorverbonden te worden met Customer Service, waar ze doorgeven in een autmatische recorder dat het erg druk is en dat ik niet binnen 15min word geholpen. Prima, ik ben bereid te wachten maar dan hoor ik vervolgens na 30min geen gehoor? Ik vind dit zeer en zeer slecht.

De reden waarvoor ik een klacht wil indienen is,: wij zijn vannacht aangekomen van een 7 daagse Alanya, Turkije. Wij hadden geboekt voor het 5 sterren hotel Michell & Spa. Aangekomen op de Airport krijgen wij te horen dat het hotel al weken vol is geboekt en wij daar niet terecht kunnen. Onze eerste reactie waren wij natuurlijk in shock, op deze vakantie en hotel hadden wij ons op verheugd. Na 10 keer heen en weer gebeld te hebben met Neckermann kwamen wij geen steek verder, steeds maar weer in de wacht gezet en alles was heel onduidelijk en vaag. Na paar uur werden wij terug gebeld en mochten we toch wel naar het hotel Michell en Spa. Wij waren heel blij met dit nieuws, aangekomen in het hotel krijgen wij van de receptie te horen dat het hotel overigens is volgeboekt en niet snapten waarom neckerman ons hierheen heeft gebracht. Weer een klap in je gezicht. Wij werden geplaatst in het appartementen complex van Michel. Aangekomen in het appartementencomplex dachten wij dat dit een grap was. Van een 5 sterren hotel naar een cheap hostel? Dat appartementen complex was nog niet eens af, ze waren het nog aan het bouwen. Werkelijk waar we wisten niet wat we zagen. Er was ijskoud water om mee te douchen, half loshangende stopcontacten, geen airconditioning en geen elektrischeteit. Wij zaten 2 uur opgesloten binnen omdat de stroom zoals gewoonlijk weer uitviel. Wat als er brand uitbrak? Dan konden wij geen kant op, neckerman... jullie moeten je schamen!!!!! Hoe kunnen jullie je gasten in zo'n gevaarlijke situatie brengen?

Wij hadden all inclusive geboekt, maar hiervan hebben wij niks van gemerkt. Wij hebben elke dag zelf eten en drinken moeten kopen aangezien het hotel op een berg lag en ik niet met mijn geopareerde been elke dag een berg op en neer ga lopen om even een glaasje water te drinken. Ik heb juist dit hotel uitgekozen voor mijn rust, om te relaxen. Maar hiervan hebben wij helemaal niks van gemerkt!

Wij hebben elke dag gebeld en gebeld met Neckerman, die ons vervolgens alleen maar naar de reisleider verwees. Ik snap niet waarom jullie deze man nog niet hebben ontslagen, hij is een reisleider van niks! Alleen maar chaggerijnig, duidelijk geen plezier in zijn werk, grote mond. Gasten alleen maar tegenspreken, en alleen maar zeggen, "ja ik kan jullie niet helpen, vul maar een schadeclaim/klachtenformulier in." Om vervolgens van ons af te komen, zoiets zeg je toch niet tegen je gasten? De klant is altijd koning, en komt altijd op nummer 1 hoe dan ook. Wij hebben tegen hem gezegd dat hij maar een ticket terug moet boeken naar Nederland, omdat wij hier niet gaan zitten. Maar zoals verwacht deze beste man heeft ons 0,0 geholpen.

Vervolgens hebben wij gesproken met mensen van de SOS. Met beloftes dat er die avond nog een andere reisleider zou komen. Wij hebbem de hele avond gewacht, geen reisleider te bekennen.

Kortom; onze hele vakantie is verpest om elke dag maar moeten te bellen, regelen, wachten op beloftes van Neckermann wat vervolgens niet in werkelijkheid word gebracht. Wij zijn zoveel telefoonkosten kwijt geweest om steeds maar met Neckermann te moeten bellen en gebeld te worden. Noemen ze dit vakantie???? Onze vakantie was met 1 woord een; HEL! Daarom eisen wij ons volle bedrag terug + de veel gemaakte telefoonkosten. Wij hebben niet hiervoor gekozen. Ik ben diep teleurgesteld in Neckerman, en voor ons is was dit de eerste en laatste keer met Neckermann!

  • Algemeen 1
  • Accommodatie 1
  • Vervoer 1
  • Reisbegeleiding 1
  • Excursies 1
  • Prijs / kwaliteit 1
op 17 juli 2014 bestemming: Turkije / Side, reisperiode: juli 2014

We zijn door Neckerman genept voor veel geld er werden ons 2 rijzen aangeboden , met verschillende vertrektijden. We hebben gekozen voor de voor ons geschikte tijden 10-7-2014 vertekken om 5.50 uur vanuit dusseldorf en terug zouden we om 16.40 uur vertrekken uit antyla.
We hebben daar letterlijk +/- € 500. extra voor betaald , tot onze verbazing krijgen we de tickets thuis is de vertrektijd vanuit dusseldorf met 9 uur verlaat en de terugreis met 6 uur eerder vertrek, kortom 15 uur op onze 8 daagse reis ingeleverd.
Deze manier van zaken doen van Neckerman bevalt ons geenzins we zijn dan ook samen met ons reisbureau de klacht aan het indienen, wij willen gewoon de comensatie van € 500 terug gestort hebben dit is pure oplichting.
Het resort was prima alle faceliteiten aanwezig , maar een erge domper als ze je extra laten betalen voor een latere vlucht.
Dus voor ons voorlopig geen Neckermann meer , indien er terug gestort word is het de overweging waard . Mvg E.Zoomer

  • Algemeen 3
  • Accommodatie 8
  • Vervoer 8
  • Prijs / kwaliteit 1
op 12 juli 2014 bestemming: Spanje / Mallorca, reisperiode: augustus 2014

Wat een vreselijk reisbureau ik ging er een reis boeken op het moment dat de prijs er stond veranderde hij in een keer 150 euro duurder ik op de mail dit even na gevraagd hoe dit kan ja we hebben flexibele prijzen dus niks aan te doen. nou ja helaas dan maar iets duurder. toen ik daarna op de site terug kwam en alles was betaald veranderde prijs weer 150 euro goedkoper flink boos gebeld en niks opgeschoten dit is de eerste en laatste boeking bij neckermann.

  • Algemeen 1
  • Accommodatie 1
  • Vervoer 1
  • Prijs / kwaliteit 1
op 7 juli 2014 bestemming: Spanje / Benalmádena, reisperiode: april 2014

Hele slechte ervaring met Neckermann reizen. Ons hotel was rond uit goor!
Zowel de eerste als 2e noodkamer. En dan doel ik op:
Overal nagels op de vloer.
Overal haren. (Bed en badkamer)
Vieze borden en glazen
Hele grote bloedvlekken op bedden
En dit is nog maar het begin.
En wat doet Neckermann.... Niks!!!!
Ze willen ons uiteindelijk een vergoeding van € 56,25 aanbieden.
En dat op een reis van bijna 2000 euro!
Schandalig!!! Hier laten wij ons niet mee afpoeieren!
Voor ons nooit meer Neckermann!!!

  • Algemeen 7
  • Accommodatie 3
  • Vervoer 7
  • Reisbegeleiding 7
  • Excursies 7
  • Prijs / kwaliteit 3
op 6 juni 2014 bestemming: Tunesië / Djerba, reisperiode: oktober 2013

Het was mijn eerste reis met vliegtuig, geboekt bij Neckermann. Maar heb het zeer positief ervaren. Ik heb er een super tijd gehad. De kamers waren wat aan de kleine kant. Maar het animatie team en de buffet ten deed dat allemaal vergeten. Als je zoveel te doen hebt, is de grote van de kamer niet zo belangrijk. Belangrijkste vond ik dat het schoon was en iedere dag goed bijgehouden werd.

Ik ga er zeer zeker terug !!!!

  • Algemeen 8
  • Accommodatie 9
  • Vervoer 7
  • Reisbegeleiding 7
  • Excursies 9
  • Prijs / kwaliteit 9
op 5 juni 2014 bestemming: Turkije / Marmaris, reisperiode: mei 2013

Vlucht werd verschoven met een dag, met nog geen 24 uur waarschuwing. Dat is erg kort als je maar 5 dagen weg bent. Ik moest zelf iets regelen om van het vliegtuig naar Maramris te komen. Vertrek was niet aan ons verteld en daar hebben we ook zelf moeten uitzoeken, In plaats van vroeg in de avond moesten we 's ochtends erg vroeg weg. Ik ga nooit meer met Neckermann.

  • Algemeen 3
  • Accommodatie 7
  • Vervoer 1
  • Reisbegeleiding 1
  • Prijs / kwaliteit 1
op 31 mei 2014 bestemming: Spanje / Mallorca, reisperiode: mei 2014

Wij boekten bij Neckermann met 15 voor een reis naar Mallorca alle single kamers, en voor een zeer lage prijs, wij hadden alles top, hotel, vlucht met Iberia en goede ontvangst in de luchthaven

  • Algemeen 9
  • Accommodatie 9
  • Vervoer 9
  • Reisbegeleiding 9
  • Excursies 9
  • Prijs / kwaliteit 10
op 29 mei 2014 bestemming: Spanje / Barcelona, reisperiode: januari 2014

Bij het appartementen complex wat een soort zelfbediening-incheck-systeem. Dat werkte niet en dus kregen we geen toegang tot ons appartement. We hebben ruim twee uur moeten wachten voordat iemand ons in ons appartement liet. Dit na veel telefoontjes waarbij we van alles moesten uitleggen. Niet netjes geregeld door Neckermann.

  • Algemeen 7
  • Accommodatie 6
  • Vervoer 7
  • Prijs / kwaliteit 7
op 22 mei 2014 bestemming: Egypte / Hurghada, reisperiode: april 2014

Vliegen met Thomas Cook was prima, lekker eten ook. Neckermann zelf liet aardig verstek gaan bij een probleem in het hotel. Niet aanwezig op de afgesproken tijd en ook daarna werd geen contact opgenomen. Niet zo netjes. De excursieprijzen waren beduidend hoger dan elders. Zonde!

  • Algemeen 6
  • Accommodatie 7
  • Vervoer 8
  • Reisbegeleiding 5
  • Excursies 2
  • Prijs / kwaliteit 7
op 17 maart 2014 bestemming: Spanje / Lanzarote, reisperiode: december 2013

Zeer goed hotel en prima eten, mooie excursie gemaakt ,rondtour over het eiland.negatief terugweg tussenlanding op Tenerife maakt de reis wel lang.

wij vonden het heel leuk op Lanzarote met neckermann.

  • Algemeen 8
  • Accommodatie 8
  • Vervoer 7
  • Reisbegeleiding 8
  • Excursies 8
  • Prijs / kwaliteit 9
op 31 december 2013 bestemming: Spanje / rosas, reisperiode: september 2013

+ Het hotel was perfect. Super vriendelijk personeel.
+ Alles voldeed aan de verwachtingen.

- Alleen was ter plaatse geen map van Neckermann.

  • Algemeen 9
  • Accommodatie 10
  • Vervoer 9
  • Prijs / kwaliteit 9
op 20 december 2013 bestemming: Spanje / Tenerife, reisperiode: december 2013

In augustus reis Tenerife geboekt ca. € 950,00 pp voor appartement logies ontbijt voor 30 december vertrek.
Wordt op 6 december als overboekt opgeven, slecht alternatief geboden bepaald niet vergelijkbaar.
Probleem is dat als je 3 weken voor vertrek dit te horen krijgt er vrijwel niets meer te boeken is. ( hier hebben wij trouwens niet de ware reden van gehoord)
Het enige wat ons enorm stoort is het feit dat het 4 maanden moet duren voor men achter de overboeking komt en ons dus een vakantie door de neus boort.
Uiteraard voor ons nooit meer met Neckermann weg.

  • Algemeen 1
  • Accommodatie 1
  • Vervoer 1
  • Prijs / kwaliteit 1
op 20 december 2013 bestemming: Egypte / Luxor, reisperiode: maart 2013

Volgens Neckermann was Egypte Netjes , Vriendelijke mensen , rijk in cultuur
en ons Hotel Pyramisa Isis super goed .Egypte niet netjes , Cultuur 10 op 10
maar je kan het moeilijk bezichtigen je word overal lastig gevallen .dus de mensen daar tegen over ons , onvriendelijk en lastig . Hotel amai alle dagen zelfde voor eten , er zat zelfs een vishaak in het vis , zeker niet netjes . hotel is een zinkend schip. Dus Neckermann dik ernaast en veel geld kwijt om terug naar huis te verlangen

  • Algemeen 2
  • Accommodatie 1
  • Vervoer 1
  • Prijs / kwaliteit 1
op 20 december 2013 bestemming: Turkije / Side, reisperiode: oktober 2013

Onze vakantie was tegengevallen omdat neckerman ons niet verteld had dat het hotel ging sluiten tewijl we bijna een jaar voor aanvang geboekt hadden zo kwam het dat er totaal niets meer te doen was en de vakantie heel saai was de laaste twee dagen waren er niet meer als 50 mensen in het hotel de laaste dag nog maar 4 er konden 2000 man slapen dus dat is ons heel erg tegen gevallen heel heel erg jammer

  • Algemeen 6
  • Accommodatie 8
  • Vervoer 8
  • Reisbegeleiding 1
  • Prijs / kwaliteit 8
op 20 december 2013 bestemming: Griekenland / rhetymnon, reisperiode: september 2013

Wij gaan al jaren met Neckermann op vakantie. We zoeken er niet speciaal naar maar komen toch altijd bij Neckermann uit. Wij hebben geen enkele negatieve ervaring gehad. Alles is altijd goed geregeld en we krijgen wat beloofd is.
Wij vinden het altijd prettig om een reis te vinden die door Neckermann georganiseerd is. Ook duidelijke en prettige vakantiegidsen.

  • Algemeen 8
  • Accommodatie 8
  • Vervoer 8
  • Prijs / kwaliteit 8
op 19 december 2013 bestemming: Spanje / Lanzarote, reisperiode: april 2013

Wij zijn met ons 2en naar Lanzarote gegaan op advies van een goede kennis. Dit hotel was uitstekend, rustig gelegen, direct aan zee. Alles was goed. Alleen was er geen goede begeleiding van de hostess van Neckermann. Dit kwam omdat de hostess voor dit gebied nog moest arriveren en een andere hostess het moest overnemen. Dat was geen succes. Zij gaf verkeerde informatie en was niet echt goed bereikbaar. Ook kregen wij geen ophaal bericht van deze dame. Dus zelf maar gebeld met de reisorganisatie. Deze kwamen ons keurig ophalen om ons naar het vliegveld te brengen. Jawel met een luxe tourincar voor ons 2en. Zij hebben het allemaal keurig opgelost. Dus over Neckermann heb ik niets te klagen.

  • Algemeen 9
  • Accommodatie 9
  • Vervoer 8
  • Reisbegeleiding 6
  • Excursies 5
  • Prijs / kwaliteit 8
op 7 december 2013 bestemming: Turkije / Kemer, reisperiode: oktober 2013

De foto's op site van Neckermann toonden een mooi hotel met een prachtig zwembad. Ook de kamers waren heel aantrekkelijk. MAAR! Toen we aankwamen was dit helemaal anders. We kwamen aan in het hotel en werden begeleid naar onze kamer. Zo ver, zo goed. Eens we de kamer binnen gingen veranderde alles. De badkamer was enorm vuil, de voegen van de douche waren niet wit maar bruin en zwart. Dag en nacht stonden er oude matrassen in de gang die de doorgang versperden. Het was duidelijk dat de kuisploeg van dit hotel hun job niet erg goed deed. Onze kamer leek ook helemaal niet op die van de website. Dat alle kamers niet hetzelfde zijn, ok. Maar dit was absoluut onaavaardbaar. Samen met 8 andere Belgen gingen we naar beneden om ons beklag te doen. Het personeel verontschuldigde zich en onze kamer werd meteen gekuist. Niet dat dit veel verandering voortbracht. Onze koffie kregen we in een kartonnen bekertje zoals in de automaten, ook wijn en alle andere dranken. De frisdranken waren ook allemaal warm en dit in een 5 sterren hotel. Ter plekke vertelden ze ons trouwens dat het hotel maar 4,5 sterren heeft. Bedrog?! Er werd ons voorgesteld om naar een echt 5 sterren hotel te gaan maar dan moesten per persoon 500€ bijbetalen. Het toppunt van alles: de nacht dat we vertrokken naar Kemer kregen we nog een fax van Neckermann met info over ons vertrek. Jammer genoeg kwam die pas aan op het uur dat we reeds op het vliegtuig zaten. Met als gevolg dat we om 5u 's morgens uit onze kamer werden gezet met het bericht dat we moesten vertrekken. Onze terugvlucht ging niet tot in Zavemtem maar naar Eindhoven. We zijn vanuit Nederland met de bus naar België moeten komen. En Neckermann wil hier NIETS van vergoeden, bijna €200 voor taxi, bus, eten,... We zijn altijd tevreden geweest van Neckermann maar nu is de maat vol!

  • Algemeen 5
  • Accommodatie 2
  • Vervoer 7
  • Reisbegeleiding 1
  • Excursies 8
  • Prijs / kwaliteit 1
op 23 oktober 2013 bestemming: Turkije / Side, reisperiode: oktober 2013

Ik ben met een vader en dochter op stap (vader zit in een rolstoel). ik let er op dat er niets met ze gebeurd en dat hij fatsoenlijk mee kan komen: De ellende begon al toen we compleet verkeerd ingelicht zijn over de reserveringen in het vliegtuig: Transavia zou een nieuw systeem hebben en minder valide mensen konden nu een stoel reserveren voorin het vliegtuig: We zaten klem op rij twee terwijl rij 1 meer ruimte had (dit was voor andere gehandicapten werd ons verteld) toen daar vrolijk een vader en moeder met hun kind kwam zitten vonden we dit raar. Toen we hierover belden was het ivm de veiligheid terwijl de mensen aan boord iets heel anders zeiden: Veiligheid: De dochter en ik klem tussen de minder valide vader die aan het gangpad zit. vier uur niet naar de wc kunnen oid. Inchecken: Bij het inchecken bleek dat we de kamer die we geboekt hadden niet te bestaan (luxueuze familiekamer geschikt voor rolstoel gebruikers). Na veel discussies half in het duits engels nederlands en van hun kant turks, 2 standaard kamers gekregen waarvan 1 voor rolstoel gebruikers. Neckermann had een bevestiging aan ons gestuurd terwijl het hotel nooit bevestigd heeft aan Neckermann. Vervolgens een excursie: "welke zijn goed voor mensen in rolstoel" Die die die en die: Oh doe die maar.... een boottocht op zee: U hoeft uw rolstoel op de boot niet te verlaten, en er zijn al velen u voor gegaan. 's ochtends komt er een busje waar de rolstoel niet in kan: ik weer bellen.... uiteindelijk: Ja helaas u krijgt uw geld wel weer terug: Conclusie: We zitten hier vast in een resort in the middle of nowhere. en we kunnen dus niet eens weg. over de terugreis met het vliegtuig wordt er gewoon gezegd dat ze niets kunnen doen en dat we maar gewoon het vliegtuig in moeten en maar moeten kijken wat er gebeurd.

  • Algemeen 1
  • Accommodatie 5
  • Vervoer 1
  • Reisbegeleiding 1
  • Excursies 1
  • Prijs / kwaliteit 1
op 20 september 2013 bestemming: Spanje / Chiclana, reisperiode: september 2013

Zeer vriendelijk en behulpzaam zijn ze bij Neckermann

  • Algemeen 9
  • Accommodatie 9
  • Vervoer 9
  • Reisbegeleiding 9
  • Prijs / kwaliteit 9
op 10 september 2013 bestemming: Griekenland / dassia, reisperiode: augustus 2013

We hadden een auto gehuurd dus we hebben eigenlijk niets met de reisbegeleiding van Neckermann te maken gehad. Maar het boeken via prijsvrij verliep heel goed.
voor de rest een supervakantie gehad

  • Algemeen 8
  • Accommodatie 7
  • Vervoer 7
  • Reisbegeleiding 1
  • Prijs / kwaliteit 8
op 3 september 2013 bestemming: Griekenland / Kreta, reisperiode: augustus 2013

Op zich in Ned geen probleem bij het boeken, ze vermelden alleen niet dat je de nooduitgang stoelen direct bij Transavia zelf kan boeken. Terplekke op HER airport geen hostes van Neckermann te bekennen, we moesten haar zelf gaan zoeken in haar stalletje. Geen info envelop gekregen, ook vertelde ze ons niet hoe we bij Stefanos Village moesten komen. We hadden nl geen transfer bij neckerman geboekt maar een jeep via Crete holidays, dus dan ben je blijkbaar geen klant van Neckerman meer. Aangekomen bij Stefanos Village keek men ons met grote ogen aan: wat deden we hier? Had Neckerman ons niet ingelicht? Ze waren overboekt en dat wist Neckerman al minimaal een week voor vertrek uit Nederland. Er werd ons alternatieve niet gelijkwaardige accommodatie aangeboden dat wij helaas noodgedongen moesten accepteren wilden wij nog een vakantie hebben. De receptie van Stefanos Village heeft al het werk gedaan, we hebben geen hostess gezien en we hebben de hostess zelf moeten bellen. Wij kregen een compensatie van 120 eur totaal aangeboden, we moesten een formulier ondertekenen waarop was aangekruist dat we akkoord gingen met deze compensatie en dat we verder nergens recht meer op hadden. Dat hebben we geweigerd. Het wordt vervolgd............

  • Algemeen 4
  • Accommodatie 4
  • Vervoer 7
  • Reisbegeleiding 2
  • Prijs / kwaliteit 3
op 3 september 2013 bestemming: Spanje / Lanzarote, reisperiode: april 2013

Wij hebben via travel xl kampen die helaas nu failliet is, een mooi hotel gevonden. Wij wilden vooral zon, zee en een beetje rust. Ook het eten moest van hoge kwaliteit zijn omdat wij dit keer voor een all inclusive kozen. En ik moet zeggen dat was het zeker. Een heel goed hotel op een goede ligging. Een aanrader dit hotel. De excursies was wat minder, vooral omdat de reisbegeleidster niemand in ons hotel had zitten. Ook op de lijst om opgehaald te worden stonden wij niet op. Ze waren ons vergeten. WIj hebben toen neckermann gebeld en vervoer werd speciaal voor ons verzorgd. Een hele grote tourincarbus voor ons alleen. Nou noem dat service. De chauffeur moest ook wel lachen. 2 koffertjes in een leeg laadruim. Maar goede service.

  • Algemeen 9
  • Accommodatie 9
  • Vervoer 9
  • Reisbegeleiding 6
  • Excursies 5
  • Prijs / kwaliteit 8
op 1 september 2013 bestemming: Italië / Tignale, reisperiode: augustus 2013

Communicatie liep volledig verkeerd bij Neckermann. Geen oplossingen aangedragen voor de verkeerde datum van vertrek. Niet terugbellen, langs elkaar heen praten en amateuristisch.

  • Algemeen 6
  • Accommodatie 8
  • Vervoer 9
  • Reisbegeleiding 4
  • Prijs / kwaliteit 8
op 20 augustus 2013 bestemming: Spanje / Carihuela, reisperiode: mei 2013

Vakantie grote tegenvaller door niet werkende airco , niet werkende sauna en kakkerlakken waardoor wij s nachts moesten verhuizen naar een andere kamer
Melding gemaakt bij de receptie en bij de neckermann host die een officieel rapport hiervan geschreven heeft maar uiteindelijk thuisgekomen doet neckermann helemaal niets redelijks om het goed te maken... Waardeloze actie van neckermann !!!

  • Algemeen 8
  • Accommodatie 5
  • Vervoer 7
  • Prijs / kwaliteit 5
op 11 augustus 2013 bestemming: Turkije / Bitez, reisperiode: augustus 2013

Slechte organisatie! Ben zeer ontevreden en ga nooit meer met Neckermann weg. Het zijn een stelletje geld wolven die geen service bieden en alleen het geld innen. Personeel is zeer slecht hier in bitez. Boek geen boottochten bij ze want je wordt gewoon opgelicht."je zit met alleen maar Nederlanders" maar vervolgens zit je bij allemaal Engelse op de boot. Wij hebben hier een keer een uur op een bus moeten wachten voor de hammam omdat ze ons vergeten waren! Hammam zelf was slecht in vergelijking met andere Hammams. Ze bieden dus waardeloze uitstapjes aan. Je kan beter aan de boulevard een tocht bieden kunnen de Turken zelf nog wat verdienen want nu casht neckerman alles zelf. Ga dus niet met deze organisatie weg als je een zorgeloze vakantie wilt want deze organisatie zorgt voor Veel irritaties!!!!!!!!! Hotel bitez garden life is wel een aanrader! Dit hotel maakte de vakantie stuk aangenamer.

  • Algemeen 7
  • Accommodatie 10
  • Vervoer 2
  • Reisbegeleiding 1
  • Excursies 1
  • Prijs / kwaliteit 1
op 26 juli 2013 bestemming: Spanje / La Gomera, reisperiode: maart 2013

De reis van de luchthaven op Tenerife naar de veerhaven en het regelen van de tickets voor de boot en de afspraken over het ophalen van de huurauto op La Gomera alsmede de terugreis met korte stopover in hotel op Tenerife verliep vlekkeloos. geboekt bij Neckermann.

  • Algemeen 9
  • Accommodatie 9
  • Vervoer 9
  • Prijs / kwaliteit 9
op 13 juli 2013 bestemming: Griekenland / Rhodos, reisperiode: juni 2013

Wij zijn zojuist teruggekeerd van onze vakantie op Rhodos, geboekt via Neckermann reizen. Het heeft ons echt verbaasd hoe nonchalant deze organisatie met ons om is gegaan!
In de voorbereiding begon het al. Tijdens de 15 daagse boeking in november 2012 voor een reis van 27 juni t/m 11 juli 2013 was niet zichtbaar wat de vluchttijden vanaf Eindhoven zouden zijn maar…. we hebben toch maar geboekt. Wij zouden met Transavia boeken en vinden het altijd prettig om onze vliegtuigstoelen vooraf te reserveren. Dit werd zelfs door Neckermann zelf aangegeven. Maar voor een dergelijke reservering heb je wel een vluchtnummer nodig! Helaas was ons vluchtnummer nog niet bekend gesteld dus maar eens gebeld met Neckermann reizen. Men kon ons ieder geval vertellen wat het vluchtnummer was en de daarbij behorende vluchttijd(en) echter wel onder voorbehoud van wijzigingen. Heb ik alle begrip voor. Ook kon ik begrip opbrengen dat deze 15 daagse reis zou aanvangen met een vliegreis vanaf Eindhoven om 14.30u richting Rotterdam om vervolgens om ca. 21.00 uur in Rhodos te arriveren. Waar ik minder begrip voor kon opbrengen is dat we op 11 juli alweer om 11.45 u terug zouden vliegen. M.a.w. van de 15 daagse vliegreis werden op deze manier bijna twee dagen “afgesnoept”. Ik heb dit dan ook op 20/06/2013 onmiddellijk via de mail kenbaar gemaakt aan de customer service van Neckermann (uitvoerder Thomas Cook). En verzocht om een coulance regeling van 1/15 deel van de reissom terug te willen betalen. Op 22/06/2013 kreeg ik een mailtje met de verontschuldiging dat de mail nog niet was afgedaan maar dat dit binnen afzienbare tijd alsnog zou plaatsvinden. Omdat wij enige dagen later op vakantie zouden gaan heb ik maar eens telefonisch contact gezocht met Neckermann. De eerste dame die ik aan de lijn kreeg zei dat er nooit een mailtje van mij was ontvangen. Ik vertelde haar dat dat wel; moest, daar ik antwoord had gekregen van hun eigen customer contact center. “Nee echt, want zo werken wij niet”: verzekerde ze mij. Ik moest (nog) maar eens een mailtje sturen, adviseerde ze. Daarop heb ik opgelegd en gewoon opnieuw gebeld. De dame die ik toen aan de lijn kreeg kon bevestigen dat ik de mail had gezonden. Zij zou meteen even bij haar collega informeren. Na zo’n drie minuten in de wacht te hebben gestaan wist ze mij te vertellen dat Neckermann nooit enige terugbetaling deed in dergelijke gevallen. Ik verzocht deze uitslag schriftelijk aan mij kenbaar te willen maken, waarop deze dame zei dat Neckermann dit ALTIJD deed. Je voelt hem al….tot op heden (11 juli 2013) heeft dit echter nog niet plaatsgevonden.
Afijn…wij op 27 juni naar Rhodos. Aankomst op het vliegveld staan daar allerlei reisorganisaties met mappen te zwaaien om hun gasten te ontvangen. De Neckermann dame stond in haar “standje”. De gasten moesten haar zelf maar zoeken waarna ze even zei dat we naar het parkeerterrein moesten lopen met busnummer (weet ik niet meer). Na een half uurtje kwam ze in de bus even vertellen dat we naar het hotel zou worden gebracht en we kregen een papiertje waarop we werden uitgenodigd voor de informatiebijeenkomst de volgende morgen om 09.00 uur. En weg was ze! Geen probleem. Keurig naar het hotel gebracht door de behulpvaardige chauffeur. De volgende morgen om 09.00 uur. Geen reisleid(st)er te zien in het hotel. Tot 09.45 uur gewacht en nog eens rondgekeken. Wij hadden het toch wel goed gezien? Niemand dus. We zijn maar de stad ingegaan. De opeenvolgende dagen helemaal niets meer vernomen. Wij vonden het wel best. We hadden de informatiemap van Neckermann zelf eens doorgenomen en gelezen dat op ca. twee dagen voordat we terug zouden vliegen naar Nederland, de transfertijd én de betreffende bus hierin vermeld zouden worden. Twee dagen tevoren gekeken…..niets! Eén dag tevoren gekeken…..niets! Toen besloten om ca. 09.30 uur Neckermann ter plaatse maar eens te bellen. Ik kreeg een alleraardigste Belgische dame aan de lijn. Ik informeerde naar “onze” reisleider. Ik legde de dame het ontbreken van de gegevens uit waarop zij mij vertelde dat zij dit door zou geven aan hem omdat hij die dag toch nog een voorlichting in ons hotel (Ibuscus te Rhodos stad) zou hebben. Om 17.00 uur nog maar eens gebeld. Hun kantoor zou nl. op 17.00 uur sluiten. Opnieuw een Belgische dame, welke zei: “heeft hij dat nu nog niet gedaan”?….Ik zal hem onmiddellijk verwittigen! ”s-avonds …..u raad het al…..nog steeds niets in het boek geschreven. En nu? Ik heb daarop het noodnummer gedraaid en wat denk je…………WERD NIET OPGENOMEN! Nu waren de rapen gaar!! Daarop heb ik het noodnummer van de Franstalige collega’s gebeld. Dit werd direct opgenomen en om een lang verhaal toch niet al te lang te laten worden….een Franstalige dame heeft mij in het Engels enorm goed geholpen en mij alle gegevens vertrekt. Na een uur belde de reisleider mij op mijn mobiel terug. “U had mij gebeld?” Dat beaamde ik en vertelde hem tevens dat ik niet blij met de gang van zaken was en er een klacht over zou indienen. Met name het onbereikbaar zijn van het noodnummer zat me niet lekker. Je zult maar een noodgeval hebben. Hij vertelde dat hij niet had opgenomen omdat hij welllicht aan het rijden was? Bulshit wat mij betreft. Noodnummer moet 24 uur bereikbaar zijn. Anders heb je niets aan een noodnummer! Vanmorgen kwam de bus keurig op tijd (zelfs iets vroeger). En dat bleek maar goed ook! Bij de eerstvolgende drie hotels waar we gasten moesten ophalen bleken deze niet aanwezig te zijn. Niet geïnformeerd dus! Met als gevolg dat de bus ieder adres ca. 15 min stond te wachten op …..geen aanwezige gasten. De buschauffeur verzuchtte tussentijds: What is here happening”?
Onderweg heb ik vanuit de bus opnieuw contact gezocht met het bureau van de reisleiding om hun hiervan op de hoogte te stellen en te voorkomen dat we dusdanig vertraging gingen oplopen dat we onze vlucht zouden gaan missen. Er werd beaamd dat de reisleider zijn werk waarschijnlijk niet goed had gedaan maar….ze zouden hem verzoeken mij terug te bellen. U raadt het al…..dit moet nu nog gebeuren. Resumé Neckermann reizen…….wat ons betreft, zoals we er NU over denken… NOOIT MEER!!
Ik ben reuze benieuwd of we, na dit verhaal, toch nog iets van Neckermann zullen vernemen.

Gewenste oplossing
1/15 deel van de betaalde reissom retour en een nette afhandeling van mijn klachten.

  • Algemeen 7
  • Accommodatie 8
  • Vervoer 6
  • Reisbegeleiding 1
  • Prijs / kwaliteit 7
op 10 juli 2013 bestemming: Turkije / Alanya, reisperiode: juni 2013

Wij wachten nog steeds op deftige uitleg omtrent de fouten die gemaakt zijn op terugvlucht.verschillende mensen uit verschillende gezinnen niet op passagiers-en of maaltijdlijst.tailwind airlines ondermaatse luchtvaartmaatschappij(laagste prijsgarantie,is niet moeilijk met zo'n ondermaatse maatschappij samenwerken!)telkens krijgen wij dezelfde STANDAARDmail met de vraag nog een beetje geduld te hebben.zijn er dan zoveel klachten bij neckermann????????

  • Algemeen 2
  • Accommodatie 7
  • Vervoer 1
  • Reisbegeleiding 1
  • Prijs / kwaliteit 2
op 8 juli 2013 bestemming: Griekenland / Rhodos, reisperiode: juli 2013

Kijk uit met boeken bij Neckerman, wij hadden een rechtstreekse vlucht geboekt naar Rhodos en kregen na betaling van de reis ( 4300 euro) de tickets opgestuurd met tussenvlucht, dus 7 uur ipv 3enhalf uur...niks aan te doen meer...ze bellen ook niet even om dit te vermelden...neckerman bedankt!!

  • Algemeen 1
  • Accommodatie 1
  • Vervoer 1
  • Prijs / kwaliteit 1
op 4 juli 2013 bestemming: Turkije / Alanya, reisperiode: juni 2013

Zelf via Prijsvrij.nl bij Neckermann geboekt. Alles was perfect geregeld. Al met al, een heerlijke vakantie gehad!

  • Algemeen 8
  • Accommodatie 8
  • Vervoer 7
  • Reisbegeleiding 8
  • Prijs / kwaliteit 9
op 1 juli 2013 bestemming: Spanje / rosas, reisperiode: juni 2013

Neckermann heeft ons niet de juiste reisbescheiden opgestuurd.
Wij boeken meestal rechtstreeks bij een hotel.
Neckermann was niet te bereiken omdat het 0900nummer niet vanuit buitenland werkte.
Ter plaatse was geen enkele ondersteuning.
Het hotelpersoneel en het hotel was super en heeft ons geholpen. De communicatie van Neckermann naar ons als klant was helemaal niets.
Maar daar boek je niet voor bij een bekend reisburo.
We vinden dit erg jammer omdat we toch in het verleden betere ervaringen hebben gehad.

  • Algemeen 3
  • Accommodatie 9
  • Vervoer 7
  • Reisbegeleiding 1
  • Excursies 1
  • Prijs / kwaliteit 5
op 17 juni 2013 bestemming: Turkije / Alanya, reisperiode: juni 2013

Vlucht van gazipasa naar brussel.ZEER SLECHTE ERVARING MET TAILWIND AIRLINES(maatschappij wordt toch ingeschakkel door neckermann?)18 mensen uit verschillende gezinnen niet op passagierslijst terugvlucht.na 45min opgelost door neckermann medewerker.dan 1.45u vertraging.eerst gemeld tussenlanding.na opstijging toch tussenlanding terug geannuleerd.beenruimte is echt niet te doen.MINIMAAL!een zwaarde man kreeg een hele rij stoele, om te liggen,kon onmogelijk zitten.we dachten effen dat die man een flauwte zou krijgen!uiteindelijk rond 22.30u maaltijden.Wat bleek we stonden met 10tal personen niet op maaltijdlijst,nogthans standaard inbegrepen bij ons(heenvlucht geen probleem).de bijzonder onvriendelijke steward snauwde ons toe schuld van touroperator!zelfs ons zoontje van 5 kreeg geen maaltijd!andere passagiers dan maar hun maaltijd gedeeld.na 3 uur kwam stewardess met maaltijdlijst bij de gedupeerden .wat bleek ,mijn vrouw stond toch als enige van ons gezin genoteerd,toch geen maaltijd verkregen.uiteindelijk geland om 00.20u.in terugrit naar huis langs autoweg gestopt om een broodje!

  • Algemeen 5
  • Accommodatie 7
  • Vervoer 1
  • Reisbegeleiding 3
  • Prijs / kwaliteit 5
op 29 oktober 2012 bestemming: Turkije, reisperiode: juli 2012

Zéér ontevreden over de heen-vlucht met Onur Air, zéér woelige vlucht alsook géén vriendelijk personeel, net gesminkte modepoppen zonder lach op het gezicht, ook géén kindvriendelijk dames, terugvlucht met Turkisch Airlines was zéér fijn en aangenaam! Geboekt bij Neckermann.

  • Algemeen 9
  • Accommodatie 9
  • Vervoer 7
  • Reisbegeleiding 9
  • Excursies 9
  • Prijs / kwaliteit 9
op 29 oktober 2012 bestemming: Egypte / Marsa Alam, reisperiode: oktober 2012

Er was 24 uur per dag een topclub hostess van Neckermann aanwezig in het hotel waar je met al je vragen terecht kon we verbleven in het three corners sunny beach te marsa alam

  • Algemeen 9
  • Accommodatie 8
  • Vervoer 8
  • Reisbegeleiding 8
  • Excursies 8
  • Prijs / kwaliteit 8
op 27 oktober 2012 bestemming: Spanje / Gran Canaria, reisperiode: oktober 2012

Neckerman geeft bij aankomst nagenoeg geen infotrmatie van omgeving en eiland.
Geen informatiebijeenkomst, geen informatieboekje.
Alleen even een spreekuurtje van een half uur om iets te vragen.
Zeer slecht te bereiken, foute telefoonnummer.
Ook informatie over de trerugvlucht was een kopie van een kopie waardoor de vluchtggegevens zeer slecht te lezen waren

  • Algemeen 7
  • Accommodatie 7
  • Vervoer 8
  • Reisbegeleiding 3
  • Prijs / kwaliteit 7
op 27 oktober 2012 bestemming: Turkije / Alanya, reisperiode: oktober 2012

Reis leider was niks dus geen waardering maar neckermann reizen heeft ons een tegoedbon gegeven dus de reisorganisatie was prima en we gaan weer reserveren bij neckermann alles was verder goed .

  • Algemeen 6
  • Accommodatie 9
  • Vervoer 5
  • Reisbegeleiding 1
  • Prijs / kwaliteit 8
op 27 oktober 2012 bestemming: Turkije / Marmaris, reisperiode: juni 2012

Negatieve ervaring: Mijn spullen werden gestolen zodat ik zonder geld, paspoort en pasjes kwam te staan. Neckermann laat je gewoon alles zelf regelen. Ik moest er zelf voor zorgen dat ik bij de vluchtelingen politie kwam, bij de Nederlandse ambassade enz. Op een bepaald ogenblik moest ik er zelf maar voor zorgen dat ik een ticket terug naar huis kreeg, Heb ik uiteraard niet gedaan en met veel angst en zweet is het allemaal weer goedgekomen. Een groot compliment voor de baas van mijn hotel, hij heeft ervoor gezorgd dat ik daar kwam waar ik moest zijn en is uiteindelijk alles toch nog soepel verlopen. Hij heeft ook voor overnachting gezorgd toen ik langer moest bliijven dan gepland.

  • Algemeen 8
  • Accommodatie 9
  • Vervoer 7
  • Reisbegeleiding 4
  • Prijs / kwaliteit 8
op 12 oktober 2012 bestemming: Spanje / Vera Playa, reisperiode: september 2012

Positief: goed georganiseerd door Neckermann wat betreft verloop van de reis zelf en wat betreft de host ter plaatse. Negatief: verloren voorwerpen werden niet gerapporteerd of opgevraagd: moet je zelf uitzoeken, terwijl het gevonden moest zijn. Negatief: tickets werden te laat of niet verzonden en de namen waren fout gespeld: dat ging mis en er was geen signaleringsfunctie. We zijn er toevallig achtergekomen! Het registratieprogramma moet n.a.v. deze fout voorkomen dat voorvoegsels worden afgekort, of moet erop wijzen dat er voluit gespeld moet worden! Positief: personeel aan de balie op Schiphol.

  • Algemeen 8
  • Accommodatie 7
  • Vervoer 8
  • Reisbegeleiding 7
  • Prijs / kwaliteit 7
op 26 september 2012 bestemming: Spanje / Lanzarote, reisperiode: augustus 2012

Positief: Het appartement was heel verzorgd, goed schoongemaakt
Het vervoer ging helemaal goed. sloot goed op elkaar aan.

negatief: ons eigenlijk geboekte appartement zat vol.. hierdoor werden we naar een andere geplaatst. Dit appartement was ook mooi, maar je verliest er toch tijd tijd door het verplaatsen..

Geboekt bij Neckermann.

  • Algemeen 8
  • Accommodatie 8
  • Vervoer 8
  • Reisbegeleiding 6
  • Excursies 7
  • Prijs / kwaliteit 8
op 29 augustus 2012 bestemming: Marokko / Agadir, reisperiode: mei 2012

Heel mooie land ,vriendelijke mensen een aanrader en lekker eten. geboekt bij neckerman.

  • Algemeen 8
  • Accommodatie 9
  • Vervoer 7
  • Reisbegeleiding 8
  • Excursies 8
  • Prijs / kwaliteit 9
op 11 augustus 2012 bestemming: Turkije / Marmaris, reisperiode: mei 2012

Zoals blijkt uit de beoordeling, Maritiem hotel Grand Azur Marmaris is een absolute aanrader, de vlucht met Tailwind een absolute afknapper. Marmaris is een fijne vakantiebestemming maar ligt een beetje te ver van de luchthaven Dalaman. Meer dan 1 uur met de bus. Geboekt bij Neckermann.

  • Algemeen 8
  • Accommodatie 9
  • Vervoer 6
  • Reisbegeleiding 5
  • Excursies 5
  • Prijs / kwaliteit 9
op 1 juni 2012 bestemming: Griekenland / Kos, reisperiode: juli 2011

Gewoon fantastische begeleiding en infomatie door Neckermann zowel voor- als tijdens de vakantie.

  • Algemeen 10
  • Accommodatie 9
  • Vervoer 10
  • Prijs / kwaliteit 9
op 24 mei 2012 bestemming: Spanje / Benalmádena, reisperiode: november 2011

Mijn vriendin wilde er samen met mij er effe tussenuit en wij boekten een reisje naar benalmadena te spanje daar aangekomen in ons hotel zaten we tussen de oudere koppels wat nog te doen was dachten we maar 's morgens werden we wakker van al het lawaai rondom ons van al de oudere heren en dames die om 7u 's morgens aan het douchen waren en wegens de niet geisoleerde muren was het alsof we zelf onder de douche stonden. Ik moest dan ook naar het toilet gaan van al dat lopende water en mijn vriendin wilde uitslapen maar ja ik was wakker en wilde me dan ook maar ineens klaarmaken om te gaan eten. Dat was heel divers en lekker en de rest van het hotel was ook wel doenbaar buiten het turks stoombad dat niet fris rook en de sporthal was ook niet echt met aangepaste toestellen beetje oudbollig ik zag niet echt de andere gasten daarop kruipen. De tuin was wel mooi en de omgeving was ook heel tof en goed te doen met de plaatselijke bus. De buschauffeurs waren soms niet echt vriendelijk het was er aan te merken bij hen dat ze de toeristen wel gehad hadden. Ze lieten ons zelfs aan verkeerde haltes afstappen en dan laten bijbetalen wanneer we terug wilden opstappen omdat we nog niet op onze bestemming waren. Ben wel helemaal alleen naar Gibralta met de openbare bus gereden en een lift van vriendelijke duitsers gekregen om terug te geraken.
We hebben de reisleidster van Neckermann 2x gemist daar de uren zo waren dat je dan helemaal niks meer aan je dag had.
Wij vertrokken 's morgen vroeg om de omgeving te verkennen en kwamen voor het avondeten dan terug omdat we halfpension hadden.
Voor de rest was het wel een goede prijs kwaliteit buiten de dunne muren dan.

  • Algemeen 7
  • Accommodatie 6
  • Vervoer 7
  • Prijs / kwaliteit 6
op 7 mei 2012 bestemming: Spanje / Fuengirola, reisperiode: juli 2010

Erg meedenkend en meewerkend zijn ze bij Neckermann: we moesten in eerste instantie de reis al verzetten en toen we daar aankwamen was een van de koffers niet meegekomen. Reisbegeleiding hielp ons erg goed en we hebben erg genoten van de vakantie. Lokatie was ook perfect zoals omschreven: direct aan de boulevard, dichtbij alles en toch rustig en stil waardoor we goed konden slapen.

  • Algemeen 8
  • Accommodatie 8
  • Vervoer 8
  • Reisbegeleiding 8
  • Excursies 8
  • Prijs / kwaliteit 8
op 7 april 2012 bestemming: Spanje / Gran Canaria, reisperiode: oktober 2011

Het was een hele fijne vakantie ,wij waren met onze kinderen en kleinkinderen
en hadden hele leuke huisjes naast elkaar hebben een hele leuke week gehad vooral het zwembad en voor de kids waren goed geregeld
verder niet veel gedaan
het ontbijt en buffet waren goed zijn ook nog in maspalomas bij de nederlands restaurant gegeten was ook heel goed.al met al een geslaagde vakantie, geboekt bij Neckermann.

  • Algemeen 7
  • Accommodatie 8
  • Vervoer 7
  • Prijs / kwaliteit 7
op 24 maart 2012 bestemming: Spanje / Lanzarote, reisperiode: maart 2012

Geen slechte ervaring met Neckermann naar Spanje.

  • Algemeen 7
  • Accommodatie 9
  • Vervoer 7
  • Reisbegeleiding 7
  • Prijs / kwaliteit 8
op 5 maart 2012 bestemming: Spanje / Tenerife, reisperiode: januari 2012

Hotel was erg massaal het eten daarentegen was uitstekend alsook de bediening niets dan lof!! Geboekt bij Neckermann.

  • Algemeen 8
  • Accommodatie 7
  • Vervoer 7
  • Reisbegeleiding 6
  • Excursies 5
  • Prijs / kwaliteit 8
op 16 januari 2012 bestemming: Turkije / Marmaris, reisperiode: september 2011

De vlucht en het vervoer van en naar het hotel was goed. Het verblijf in het hotel was ronduit slecht hele kleine kamer stond alleen een bed op nog niet eens een stoel de badkamer was erg klijn als je in de douche stond kon je nog niet meer draaien. Ook was er veel overlast van de Engelse gasten na reclamatie werd hier niets mee gedaan.

Over de reisleiding van Neckermann ben ik helemaal niet te spreken normaal is als je vandaag aankomt is er morgen informatie met de reisleiding over de fasiliteiten en het boeken van excursies die dag waren wij niet aanwezig, door de slechte nacht die wij hadden in dit hotel hadden wij het ontbijt en de informatie gemist.

Wij zijn toen de volgende morgen naar de informatie gegaan daar zij de reisleidster dat ze voor ons niets meer kon doen omdat wij gister hadden moeten komen en ze deed ook geen excursies voor ons boeken daar stonden wij dan op 73 jarige leeftijd krijg je dit te horen van zo een jonge griet werkelijk schande.

  • Algemeen 6
  • Accommodatie 4
  • Vervoer 7
  • Reisbegeleiding 2
  • Prijs / kwaliteit 4
op 13 januari 2012 bestemming: Spanje / Benidorm, reisperiode: december 2011

Een week in Hotel Fiesta Park ***, geboekt bij Neckermann, goed eten uitgebreid ontbijt en diner schone kamers en een leuke prijs.1050 euro HP 2 volwassenen en dochter. Hier wordt ik vrolijk van zou Rob Geus zeggen. De prijs was inclusief het kerstdiner. Een echte aanrader vriendelijk personeel zowel bij receptie als bij de bar kon je met Nederlands terecht.

  • Algemeen 9
  • Accommodatie 9
  • Vervoer 9
  • Reisbegeleiding 8
  • Prijs / kwaliteit 10
op 1 oktober 2011 bestemming: Egypte / Ek Gouna, reisperiode: maart 2011

Top hotel voor mensen die eens GEEN kinderen om zich heen willen. Prachtig gelegen, heerlijk rustig, prima sfeer (erg relaxed) met top eten en drinken. Geboekt bij Neckermann.

  • Algemeen 9
  • Accommodatie 10
  • Vervoer 9
  • Reisbegeleiding 9
  • Prijs / kwaliteit 9
op 29 augustus 2011 bestemming: Griekenland / Rhodos, reisperiode: juni 2011

Fantastisch appartement, mooie omgeving, vriendelijk personeel. goed en zeer betaalbaar restaurant kortom een absolute aanrader deze reis van Neckermann.

  • Algemeen 10
  • Accommodatie 10
  • Vervoer 8
  • Reisbegeleiding 8
  • Prijs / kwaliteit 9
op 29 augustus 2011 bestemming: Marokko / Agadir, reisperiode: augustus 2011

Ik vond de reisbegeleiding op een prettige manier niet opdringerig. Ik voelde me niet verplicht om de excursies bij Neckermann te boeken en ben op zoek gegaan naar goedkopere alternatieven ter plaatse. Uit ervaring weten we inmiddels dat die er doorgaans wel zijn.

  • Algemeen 8
  • Accommodatie 8
  • Vervoer 8
  • Reisbegeleiding 8
  • Prijs / kwaliteit 8
op 28 augustus 2011 bestemming: Spanje / Tenerife, reisperiode: augustus 2011

Omdat er heel veel koffers kwijt waren bij aankomst moesten de overige reizigers uren wachten op het vliegveld. Nadat er meerdere mensen gingen klagen bij de reisleiding en het verzoek om de mensen die wel de koffers hadden weg te brengen naar hun hotel werden we 2 uur te laat naar onze bestemming gebracht. De transfertijd was ongeveer een half uur dus ze hadden beter kunnen regelen dat de mensen al met een bus werden gebracht naar hun hotel ipv van ze 2 uur te laten wachten. Na 4 en een half uur vliegen en een nacht niet te hebben geslapen ben je blij dat je zo snel mogelijk naar je hotel kan en dan verwacht je niet dat de bus 2 uur later pas vertrekt bij aankomst. Slechte service van de Neckermann.

  • Algemeen 8
  • Accommodatie 8
  • Vervoer 8
  • Reisbegeleiding 6
  • Excursies 8
  • Prijs / kwaliteit 7
op 6 juni 2011 bestemming: Turkije / Torba, reisperiode: mei 2011

Geweldig Hotel iedereen erg aardig super service niets op aan te merken een echte aanrader. Geboekt bij Neckermann.

  • Algemeen 9
  • Accommodatie 9
  • Vervoer 8
  • Reisbegeleiding 8
  • Prijs / kwaliteit 9
op 29 mei 2011 bestemming: Spanje / Mallorca, reisperiode: april 2011

NOOIT MEER MET NECKERMANN!
Reden:
1: geen opvang van een reisleider / hostess bij aankomst in de hal op Mallorca. Door een hostess van een andere touroperator verwezen naar een kantoor van Neckermann in de aankomsthal. De baliemedewerker wees waar de bussen voor verder vervoer stonden. Daar stond inderdaad een desk met 2 hostesses die ons een enveloppe overhandigden met summiere info en het nummer van onze bus opgaven. In de bus ging géén hostess mee om info over het eiland of bezoek van hen aan het hotel te geven voor nadere info over excursies e.d. Op de verstrekte enveloppe van Neckermann stond eerst aangegeven dat zij ons op de dag van aankomst! zouden bezoeken, maar enkele regels verder dat dit gebeurde "Na telefonische afspraak"! Dus, met de GSM via Nederland bellen naar Mallorca, terwijl aan het eind van onze vakantie bleek, dat een vestiging van Neckermann op hooguit 300 meter van ons hotel verwijderd was.

2: Wij reizen in het voorjaar al jaren met reisbureaus maar er werd altijd een info-bijeenkomst gehouden over excursies en info over het land en/of eiland. Omdat je nu eerst een afspraak moet maken via N.L. hebben we dat niet gedaan en onze eigen weg gezocht en niet aan excursies meegedaan.

3: Omdat wij in de 2 weken op Mallorca steeds het gevoel hadden dat het op de terugreis ook zonder begeleiding zou kunnen gaan, hebben wij de in de hal van het hotel aanwezige "infomap" voor Nederlandse reizigers steeds gecheckt m.b.t. de terugreis. Er waren nog 2 infomappen van Neckermann voor respectievelijk Belgische en Duitse gasten. In onze map werd echter tot 24 uur vóór ons vertrek NIET aangegeven hoelaat wij door de bus zouden worden opgehaald en naar het vliegveld zouden worden gebracht. Omdat we tijdens 1 van onze wandelingen hadden ontdekt dat een kantoor van Neckermann vlak bij ons hotel was gevestigd, zijn wij op zaterdag (namiddag) daar naartoe getogen. We werden daar in het Nederlands te woord gestaan door een écht heel vriendelijke (Belgische?) jongen. Deze deelde ons echter doodleuk mee, dat hij onze tijdstippen voor de terugreis wel degelijk in de map van Neckermann had vermeld, ECHTER, voor ons, als Nederlanders, had men die vermeld in de map voor BELGISCHE reizigers, want: "Dat is toch hetzelfde als Nederlands"??? Ten aanzien van de daarna aangeboden hulp en info, heel vriendelijk en NIETS DAN LOF!

4: Tijdens de stortbui op de terugreis met onze bus naar het vliegveld, was in de bus opnieuw géén hostess aanwezig. Pas op het vliegveld dook iemand de bus in en deelde in hooguit 30 seconden mee, wat het nummer van onze incheckbalie was en wég was ze weer, de stromende regen in! Omdat er meerdere nationaliteiten in de bus zaten had ik zo snel niet verstaan wat het nummer voor de Transavia-balie was. Ik kon haar nog nét in de kraag grijpen toen zij de bus wilde verlaten om dat nog even te vragen.

Omdat wij het anders gewend zijn, hebben wij ons reisbureau al laten weten, dat wij volgend jaar beslist NIET met Neckermann willen reizen!

  • Algemeen 7
  • Accommodatie 8
  • Vervoer 8
  • Reisbegeleiding 3
  • Prijs / kwaliteit 8
op 22 maart 2011 bestemming: Marokko / Marrakech, reisperiode: maart 2011

Net terug van Club issil DECAMARON, een 9 daags verblijf met Neckermann. Een zeer proper en prima hotel, lekker Marokkaans en internationaal eten, mooie ruime kamers. Je krijgt steeds de indruk dat het super vriendelijk personeel alles in het werk stelt om je een fantastische vakantie te geven. De zon doet de rest. Verder nog een speciale vermelding voor Didier die hier resident aanwezig is namens Neckermann/Thomas Cook. Nog maar zelden zo een gedreven en gepassioneerde herder gezien voor zijn schapen, wij toeristen. Elke kleine zorg die wij hebben wordt zijn probleem en onze oplossing.
Geert & Sofie

  • Algemeen 9
  • Accommodatie 8
  • Vervoer 9
  • Reisbegeleiding 10
  • Excursies 6
  • Prijs / kwaliteit 9
op 23 april 2010 bestemming: Spanje / Tenerife, reisperiode: april 2010

Vanaf 17/04 3 dagen extra zelf moeten Betalen, 420 euro. Neckerman zou dit bedrag thuis terug betalen volgens fax. Neckerman nog niet betaald, DUS nooit meer Neckerman Reizen. Groetjes

  • Algemeen 1
  • Accommodatie 4
  • Vervoer 2
  • Reisbegeleiding 1
  • Prijs / kwaliteit 2
op 3 december 2009 bestemming: Turkije / Marmaris, reisperiode: september 2009

We zijn veel met Neckermann geweest maar dit was echt de laatste keer, niets komen ze na en we moesten 5 uur op een vliegtuig wachten en niemand wist iets, van pegasus niet en neckermann ook niet en niets gekregen.

  • Algemeen 6
  • Accommodatie 8
  • Vervoer 8
  • Reisbegeleiding 3
  • Excursies 7
  • Prijs / kwaliteit 8
op 2 december 2009 bestemming: Egypte / El Gouna, reisperiode: mei 2009

Al voor de 3e keer geweest in 2,5 jaar tijd. Geweldig hotel, ligt leuk aan de rand van de haven, lagunes en Rode Zee. Een echte aanrader! Geboekt bij neckermann.

  • Algemeen 8
  • Accommodatie 9
  • Vervoer 8
  • Reisbegeleiding 7
  • Prijs / kwaliteit 9
op 29 juli 2009 bestemming: Kenia, reisperiode: juni 2007

Mijn toen 14 jarige dochter kwam met een acute blindedarmontsteking in het ziekenhuis terecht. De reisleider was daarvan op de hoogte maar heeft totaal géén actie ondernomen. Ik heb alles zelf moeten regelen, van de ziekenhuisopname tot aan onze terugreis welke pas een week later was. Hij heeft wel verlenging van onze kamer aangeboden maar was véél duurder dan het hotel zelf???? Mijn dochter kwam uit het ziekenhuis maar mocht nog niet vliegen. Het hotelpersoneel had bloemen en fruit op de kamer gezet maar de reisleider heeft NIETS van zich laten horen. Schande!!! Het is dat ik veel heb gereist en weet hoe ik hiermee om moest gaan maar wat als het iemand overkomt die een eerste keer weg is? Neckerman, nooit meer!!

  • Algemeen 5
  • Accommodatie 7
  • Vervoer 6
  • Reisbegeleiding 1
  • Prijs / kwaliteit 5
op 8 oktober 2008 bestemming: Tunesië, reisperiode: september 2008

Eerst en vooral zou ik willen zeggen dat ik ter plekke een kacht heb neergelegd en sinds mijn terugkeer al 3 keer in nederland: geen reactie...

Het begon al de dag voor vertrek, kreeg ik een brief in de bus dat mijn reis geanuleerd was, hele dag zitten bellen en fax gestuurd naar neckermann, helaas niemand thuis of reactie op mijn fax. Ondanks dat s avonds toch maar de laatste trein genomen naar schiphol want we hadden s morgens onze vlucht, toen bleek dat het een dubbele boeking was! Dus wij naar tunesie en naar ons hotel, en dat had ik nog nooit meegemaakt (ik heb bijna 10 jaar in gambia gewoond, dus ik klaag echt niet vlug hoor, en daar heb ik ook ieder jaar de ramadan meegemaakt). Om het kort samen te vatten: slecht hotel, geen enkel restaurant in de omgeving open, slecht, koud en weinig eten, heel onvriendelijk personeel! Ik heb helemaal niets tegen de ramadan maar daar moet een toerist toch niet de dupe van zijn, ter plaatse klacht ingediend, dezelfde dag is de hostes in het hotel komen eten en toen was het eten warm en redelijk goed! Toeval!! Bij die ene dag is het gebleven! Als neckermann aan zulke hotels zijn naam wil kwijtgeraken zijn ze goed bezig en dan de klachten nog negeren, zijn ze goed bezig!

Ik blijf hopen op een antwoord, word vervolgd!

  • Algemeen 1
  • Accommodatie 1
  • Vervoer 1
  • Reisbegeleiding 1
  • Prijs / kwaliteit 1
op 2 september 2008 bestemming: Spanje / Fuerteventura, reisperiode: januari 2008

Dit appartementencomplex is eenvoudig en zeer gehorig. De all. incl formule is eenvoudig. Je natje en je droogje maar luxe niet. De appartementen zijn eenvoudig ingericht.
Wel heeft dit complex zijn voordelen. Het ligt aan de hoofdstraat, lekker shoppen en iedere dag bij de haven koffie drinken. Zelf hebben wij in de supermarkt wat te eten en te drinken gekocht zodat je niet steeds voor een glaasje drinken door de hekken moet naar het all. incl. gedeelte. Gewoon lekker op het terras van ons appartement drinken, snoepen wat je lekker vindt.

Dit complex ligt voor de winter ideaal uit de wind. Geen luxe maar daar stonden weer positieve dingen tegenover. Voor gehandicapten zijn er speciale appartementen en een lift naar het restaurant. Neckermann bedankt.

  • Algemeen 7
  • Accommodatie 6
  • Vervoer 7
  • Reisbegeleiding 4
  • Prijs / kwaliteit 7
op 24 augustus 2008 bestemming: Egypte / Hurghada, reisperiode: december 2007

Goede vlucht gehad, geen vertragingen. Personeel erg vriendelijk, we gaan dit jaar met arkefly, maar we zullen zeker nog een keer met transavia gaan vliegen. Reis geboekt bij Neckermann.

  • Algemeen 8
  • Accommodatie 8
  • Vervoer 10
  • Reisbegeleiding 8
  • Prijs / kwaliteit 8
  • Vorige
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Volgende