Schrijf een ervaring over Neckermann reizen en maak kans op mooie prijzen!

Neckermann reizen

Url: https://www.neckermann.nl
Aangesloten bij: ANVR / SGR / Calamiteitenfonds / SKTB
Type reizen: strandvakantie

Logo van Neckermann reizen

Dressuurruiter Josef Neckermann richtte in 1950 in Frankfurt zijn postorderbedrijf op. Na 13 jaar werd het bedrijf uitgebreid toen er begonnen werd met het verkopen van georganiseerde en betaalbare vliegvakanties. Deze 'Reisbrochure' werd een succes en op 1 november 1970 werd Neckermann Vliegreizen Nederland opgericht. Dit was de eerste buitenlandse dochteronderneming van het bedrijf.

Inmiddels maakt Neckermann Reizen onderdeel uit van de internationale Thomas Cook Group plc. Dit is een van de grootste reisorganisaties in de wereld met een gevestigd hoofdkantoor in Londen, Engeland.

Neckermann reizen biedt nog steeds georganiseerde en betaalbare vakanties aan. Dit zijn voornamelijk zonnige bestemmingen die rond de Middellandse Zee liggen. Maar de reisorganisatie heeft ook vakanties naar het Verre Oosten, de Caribbean, Afrika, autovakanties, kampeervakanties, wintersportvakanties en stedentrips. De focus hierbij ligt op 'eigen' merken zoals SENTIDO, SunConnect, Sunprime, Smartline en Casa Cook. Daarnaast biedt Neckermann reizen ook thema vakanties aan. Je kunt kiezen uit: duurzaam Neckermann, Lollo en Bernie, all inclusive, winterzon, goedkope vakantie, last minute, adults only, duikvakanties, gezinsvakantie, waterpret en groepsreis.

Neckermann Reizen is een organisatie die inspeelt op de behoeften en wensen van haar reizigers. Ze veranderen namelijk het hele jaar door het aanbod van reizen. Daarnaast is de reisorganisatie 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar via e-mail, social media en de chatfunctie.

op 17 juni 2019 bestemming: Spanje / Canarische Eilanden, reisperiode: maart 2019

We hadden een fijne vakantie gehad, maar voor de terugweg was er geen goede info over de transfer met bus terug. Bij het hotel gevraagd waar we op de bus moesten stappen, dit stond n.l. in de brief die we gehad hadden dat we dat bij het hotel moeten vragen. Zo gezegd zo gedaan, bus kwam niet. Wij Thomas Cook gebeld lichtelijk in paniek, bang dat we het vliegtuig zouden missen. Daar werd gezegd pak maar gauw een taxi, vraag een bon en dan krijg je het op het vliegveld vergoed van een reisleider van Thomas Cook. Taxi koste €62,00. Op het vliegveld lang gezocht naar een reisleider van Thomas Cook, uiteindelijk gevonden, we kregen geen geld terug , hij moest het eerst uitzoeken, en dan zouden we binnen 2 weken een mail krijgen. Toen we in Nederland geland waren kregen we via sms pas de info van Thomas Cook met tijd en nummer van de bus, dat was dus gewoon te laat, dit was 1 minuut voor landen gestuurd Fout dus van Thomas Cook. Thuis gewacht op mail alle bewijzen bewaard, van het late smsje en de bon van de taxi, we hoorden niets. Na 2 weken gebeld, erg lang aan de lijn voordat we geholpen werden, kostte ook al weer een hoop geld, na mijn verhaal kreeg ik te horen dat ze het weer uit gingen zoeken, ik moest de kopie van bon, en smsje opsturen. Ik kreeg na een week, toen waren ze opeens wel snel, een mail dat ik niks vergoed kreeg , Dus door de fouten van Thomas Cook zijn wij nu ons geld kwijt. En op hun site staat zijn er problemen wij helpen U gelijk en het word opgelost. Dus niet! Waardeloos bedrijf, wij gaan nooit meer Met Thomas Cook. Als je fouten maakt moet je ze toegeven en vergoeden vind ik. Dus aanrader voor iedereen ga NIET met Thomas Cook. Sunweb of Tui zijn geweldig, daar krijg je wel service en zijn de mensen bereikbaar als je problemen hebt. Daar heb ik al jaren goede ervaringen mee. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 27 maart 2019 bestemming: Zwitserland / Interlaken, reisperiode: september 2018

Na aankomst in Zwitserland, een verschrikkelijk vieze caravan. Gebeld met Neckermann, geen oplossing. Uiteindelijk maar zelf schoongemaakt op onze aankomstdag na een dag lang rijden (met baby). Klacht is formeel in de e-mail bevestigd waarin staat 'u hoort nog van ons'. Na terugkomst in Nederland waren we het vergeten, bellen we een paar maanden later om te vragen hoe het zit. Krijgen we te horen dat wij te laat zijn met reageren en er alleen een flut waardebon van een paar tientjes nog kan bij besteding van de volgende flut reis bij Neckermann. Ik heb ze vriendelijk bedankt en WIJ BOEKEN NOOIT MEER BIJ NECKKERMANN!!! P.S. Helaas kan ik geen foto's uploaden van de haren, etensresten en andere viezigheid die door het hele huis en in de koelkastvriezeroven en kasjes aanwezig waren. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 5 maart 2019 bestemming: Verenigde Staten / New York, reisperiode: maart 2019

Onduidelijke info bij boeking. Helpdesk helpt niet. Niet mogelijk om online in te checken. Helpen bij niets! Telefoonnummer is super duur.
Nooit via hen boeken!! ... Lees meer

  • Algemeen 1

Meer ervaringen

Nieuws

Artikelen

Vakantieverhalen / reisverslagen