Schrijf een ervaring over Neckermann reizen en maak kans op mooie prijzen!

Neckermann reizen

Url: http://www.neckermann.nl
Aangesloten bij: ANVR / SGR / Calamiteitenfonds / SKTB
Type reizen: strandvakantie

Logo van Neckermann reizen

Reisorganisatie Neckermann Reizen Nederland is al meer dan 40 jaar actief in de Nederlandse reisbranche. Op 1 november 1970, 45 jaar geleden, werd Neckermann in Nederland opgericht als dochteronderneming van Neckermann Duitsland. De reisorganisatie had toen nog haar eigen reisbureaus vanuit waar de reizen werden verkocht. Tegenwoordig maakt Neckermann Reizen Nederland deel uit van Thomas Cook Nederland B.V. Hiertoe behoren ook de touroperators Thomas Cook en Vrij Uit. Het hoofdkantoor van Thomas Cook B.V. is gevestigd in Hoofddorp. In 1979 is Neckermann België opgericht. Neckermann België garandeert al meer dan 30 jaar de laagste prijzen op de Belgische vakantiemarkt. Neckermann begon met het aanbieden van vliegreizen naar populaire zonbestemmingen en naar verre bestemmingen. Reizigers die op zoek zijn naar een zonnige vakantiebestemming, zijn bij Neckermann gedurende het hele jaar aan het juiste adres. Het vakantieaanbod van de reisorganisatie bestaat uit vliegreizen en autovakanties, zoals kampeervakanties en wintersportreizen. Vakantiegangers kunnen bij Neckermann kiezen uit een groot aantal bestemmingen in Europa, maar kunnen ook kiezen voor verre reisbestemmingen. Een aantal landen uit het aanbod van Neckermann zijn Spanje, Turkije, Griekenland, Egypte, Mexico, Cuba, Curaçao en Bali. Als jij liever je eigen vakantiepakket samenstelt, kun je kiezen voor een flexreis. Het professionele team van Neckermann helpt jou dan bij het organiseren van je eigen reis. Je kunt dan zelf je vlucht, hotel en vliegtuigmaatschappij kiezen. Flexreizen zijn mogelijk naar verschillende populaire bestemmingen. Inmiddels is Neckermann in Nederland marktleider op het gebied van vliegreizen. Daarnaast is de reisorganisatie een sterke speler bij het aanbieden van stedentrips, last-minutes en all-inclusive vakanties. Maar als je alleen een vliegticket bij Neckermann wilt boeken, kan dit ook.

op 31 maart 2017 bestemming: Spanje / Tenerife, reisperiode: maart 2017

Voor de 6e keer zelfde reis geboekt, omdat het altijd zo goed beviel. Nu echter een vervelende ervaring met overboeking zowel op heinreis van 05.35 uur naar 14.25 uur en terugreis van 22.10 naar 18.50.
Contact met Neckermann organisatie was zeer klantonvriendelijk. "Staat in de voorwaarde" was het enige wat ik te horen kreeg. Je betaald hetzelfde maar krijgt er 1 hele dag minder voor terug !
Voor de terugreis werden we voor het gemak al om 15.30 uur op de luchthaven van Tenerife afgeleverd, 3,5 uur voor vertrek !
Dat zal volgende keer via andere reisorganisatie gaan. Wat een service voor vaste klanten!... Lees meer

  • Algemeen 5
op 12 december 2016 bestemming: Oostenrijk / Hintertux, reisperiode: december 2016

Wij hebben reis geboekt voor februari. Nu moeten we echter 1 week vroeger afreizen. Het is een autovakantie, dus enkel hotel omboeken. Hotel was nog vrij én zelfs 200 euro goedkoper. Daarentegen vraagt Neckermaan lifst 400 euro meer dan onze originele prijs. Met andere woorden, de reis betalen we 600 euro (op een bedrag van 2500 euro) méér dan wat ze origineel kost. Dit voor enkel een omboeking van het hotel. Ongehoord !! Dit is werkelijk mijn laatste vakantie met Neckermann !!!... Lees meer

  • Algemeen 3
op 1 november 2016 bestemming: Spanje / Tenerife, reisperiode: december 2016

Heerlijk op vakantie in december. Geboekt, aanbetaald en de voorpet bij de kinderen is begonnen!
Helaas van korte duur want Neckermann stuurt gisteren een mail waarin de vakantie geannuleerd wordt i.v.m het uitvallen van de vlucht. Geen alternatief geen overleg, geannuleerd... Na telefonisch contact vandaag teruggebeld met een alternatief, exact dezelfde reis een dag later maar dan wel 400eur!! bijbetalen omdat men stellen moet bijkopen. Compensatie of tegemoetkoming in het verschil delen, is niet mogelijk " dan krijgt u het bedrag terug volgens de ANVR voorwaarden, u mag blij zijn dat we dit kunnen bieden".
Nog zuurder is dat Neckermann zelf aangeeft dat als ze wel eerder gebeld hadden i.p.v een annuleringsmail, dat de accommodatie dan voor de dezelfde of minder aangeboden had kunnen worden op een dag eerder of later.
De fout ligt bij Neckermann de klant mag hem volledig betalen, en meegeven wordt ook nog dat we maar snel moeten beslissen want anders kunnen de stoelen nog wel eens duurder worden!?
Fijne vakantie! NIET DUS —... Lees meer

  • Algemeen 1

Meer ervaringen

Nieuws

Vakantieverhalen / reisverslagen