Irma Nadorp
op 15 augustus 2008
bestemming: Italië / Cervia, reisperiode: juli 2008
In de week voor vertrek nog kunnen boeken (kan bij geen enkele Nederlandse TO zoals Vrij Uit, Arke, Oad etc.) via internet bij Neckermann. Ideaal!
... Lees meer
-
Algemeen
7
-
Accommodatie
7
-
Vervoer
7
-
Reisbegeleiding
5
-
Prijs / kwaliteit
6
Corina Franssen en Nathalie Lardenoye
op 14 augustus 2008
bestemming: Turkije, reisperiode: juli 2008
We waren overboekt in een hotel in turkije maar 1 telefoontje met de hostess van Neckermann werd voor ons meteen een ander hotel gezocht waardoor wij een super vakantie hebben gehad, SUPER!
... Lees meer
-
Algemeen
8
-
Accommodatie
8
-
Vervoer
8
-
Reisbegeleiding
9
-
Excursies
8
-
Prijs / kwaliteit
8
Fam. van de Kasteele Oudenbosch
op 23 april 2008
bestemming: Egypte, reisperiode: juni 2007
Wij hebben elf dagen in hotel Alibaba doorgebracht, mooi hotel en schoon. Service is goed. Eten is er voor ieder wat wils, ook aan het strand. Het hotel ligt aan het strand.
Een advies; geen geld pinnen in hotel maar gewoon wisselen bij cassier. Daar je wel kan pinnen maar vaak geen geld krijgt, heb dit zelf meegemaakt en is door hosstes medewerking gelukkig goed opgelost. Ik ben al vaker met neckermann op reis geweest, nooit geen problemen gehad.
... Lees meer
-
Algemeen
8
-
Accommodatie
8
-
Vervoer
8
-
Reisbegeleiding
9
-
Excursies
7
-
Prijs / kwaliteit
8
Familie Van Osch
op 30 maart 2008
bestemming: Dominicaanse Republiek / Punta Cana, reisperiode: maart 2008
Wij hebben echt een hele geweldige vakantie ervaren met Neckermann. Met alles erop en eraan. Deze vakantie zullen wij niet meer vergeten.
Eten was super, de kamer was ruim en voorzien van alle gemakken en uitstekend schoon. Zo was de rest van het resort ook, schoon en netjes.
De zwembaden waren erg mooi en helder. Er waren genoeg ligbedden en handdoeken. De bediening was uitermate vriendelijk en gastvrij.
Er was elke dag voldoende animatie voor jong en oud.
Kortom een top vakantie en zeker het geld waard....
-
Algemeen
10
-
Accommodatie
10
-
Vervoer
10
-
Reisbegeleiding
10
-
Excursies
10
-
Prijs / kwaliteit
10
Marcel Decuypere
op 14 maart 2008
bestemming: Egypte / Taba, reisperiode: februari 2008
Al wie aan de grens geen foto bij had voor hun immigration card (visum) waren deze die bij Neckermann geboekt hadden, anderen waren duidelijk geinformeerd. Op 1 feb wordt na 22.00 uur een bericht aan de buitenkant in het slot van de kamerdeur aangebracht dat wij de volgende dag om 07.30 uur vertrekken naar Petra. We hadden 's avonds navraag gedaan aan de balie, die wisten van niets, en de telefoon van de reisleiding werd niet opgenomen. We zijn om 22.00 uur gaan slapen in de veronderstelling dat het vertrek naar Petra later op de dag zou zijn. Op de terugvlucht met Thomas Cook waren het eten en de stoelen ondermaats.
-
Algemeen
5
-
Accommodatie
5
-
Vervoer
3
-
Reisbegeleiding
1
-
Excursies
8
-
Prijs / kwaliteit
6
Jacqueline
op 11 maart 2008
bestemming: Dominicaanse Republiek / Punta Cana, reisperiode: februari 2008
Wij hebben een hele slechte ervaring met de reisleiding ter plaatse van Neckermann. Als de prijs/kwaliteitsverhouding daarop is gebaseerd, die zijn geen cent waard. Bij aankomst op Punta Cana, werd ons gezegd dat we een avontuurlijke vakantie tegemoet gingen. We zouden met een klein vliegtuig naar Puerto Plata gaan, omdat heel Punta Cana vol zou zitten. We hadden geboekt voor een 5*, en hij kon ons niet zeggen naar wat voor soort hotel we gingen, alleen dat het all inclusive was. Wij gaan voor geen goud, in een klein vliegtuigje, dus accepteerden dat aanbod niet. We zijn op eigen houtje met de taxi naar het hotel gegaan, maar daar aangekomen hadden ze geen kamer voor ons. Terwijl wij daar voor hadden betaald. Neckermann ter plaatse was onbereikbaar. We werden wel vriendelijk te woord gestaan door de alarmcentrale in Nederland van Neckermann. Er zou de volgende dag iemand in het hotel zijn, maar die hebben we niet gezien. We moesten onze kamer verlaten, die we hadden gekregen voor 1 nacht. We kregen in het Engels iemand van Thomas Chook aan de lijn, die vertelde ons dat we eind van de dag opgehaald zouden worden, om 200 km verder naar Santa Domingo te gaan. Dat aanbod hebben we geweigerd. Uiteindelijk hebben we het zelf voor elkaar gekregen dat we in Iberostar Bavaro onze vakantie konden gaan beginnen. In de loop van de week kwamen de reisleider tegen, en wilde hem aanspreken, maar hij had niets met ons te maken, was onze reisleider niet en hij had een vrije dag. Door al dat gedoe is onze vakantie verziekt. Ik ben benieuwd hoe het met de mensen is afgelopen, die wel in het vliegtuigje zijn gestapt.
-
Algemeen
4
-
Accommodatie
7
-
Vervoer
5
-
Reisbegeleiding
1
-
Prijs / kwaliteit
1
Yvonne van Roon
op 26 januari 2008
bestemming: Egypte / Hurghada, reisperiode: april 2008
Begin november hebben wij een voorboeking gedaan bij Neckermann voor 11 personen naar bovenstaande accommodatie. Begin december is deze overgezet naar een definitieve boeking, reserveringsnummers gekregen, alles in orde. Eind janauari kregen wij echter te horen dat het vliegtuig overboekt was en dat wij niet mee konden. Dit alles zonder reden en zonder een alternatief aan te bieden. Naar onze mening zijn wij geselecteerd omdat ze dan in een keer 11 mensen minder hadden. Ondanks onze voorboeking en definitieve boeking hebben wij dus geen been om op te staan. Extra wrang is het feit dat het ging om een familiereis in verband met het 50-jarig huwelijk van onze ouders. Op dit moment kunnen wij nergens meer terecht omdat alle vluchten vol zijn en wij met een grote groep van 11 personen reizen. Bedankt Neckermann!! We krijgen niet eens antwoord op onze mails en ook ons reisbureau krijgt geen antwoord op vragen, je kunt gewoon stikken! Voor onze familie heeft Neckermann voor altijd afgedaan.
-
Algemeen
1
-
Accommodatie
1
-
Vervoer
1
-
Reisbegeleiding
1
-
Prijs / kwaliteit
1
J.M. van Gulik
op 11 november 2007
bestemming: Sri Lanka / Kalutara, reisperiode: oktober 2007
Ten eerste had ik voor drie weken een strandvakantie op halfpension basis in het 5 sterren Royal Palms Hotel in Sri Lanka bij Neckermann. Maar toen wij de tickets kregen werd ons medegedeeld, dat wij een dag eerder van ons hotel werden gehaald. En het 3 sterren Tamarind Tree hotel bij Colombo werden ondergebracht. Omdat er geen nachtvluchten waren. Gelogen, er werd wel gevlogen. Er zat hotel voucher voor Tamarind Tree bij de papieren met alleen ontbijt geen diner terwijl wij op basis van halfpension geboekt hadden. Wij moesten bij betalen 76 euro als wij tot de laatse dag in door ons geboekt hotel wilden verblijven. Het is natuurlijk absurd dat je moet bijbetalen, ik heb toch voor drie weken voor Royal Palms hotel geboekt op basis van halfpension.
Dit is de eerste keer dat dit gebeurd en wij zijn er al voor de 5e keer geweest. Overigens de hostes was goed deze treft geen blaam. Maar bij Neckermann boeken, nooit meer. Ik heb geklaagd bij Neckermann maar men beriep zich op dat het hun beleid was en dat in hun reisvoorwaarden stond dat het kon veranderen. Nou ik kan u vertellen dat ik het nergens kan vinden. Neckermann in een woord waardeloos.
-
Algemeen
1
-
Accommodatie
10
-
Vervoer
7
-
Reisbegeleiding
10
-
Prijs / kwaliteit
8
A. de Haan-Stamhuis
op 28 oktober 2007
bestemming: Spanje (Gran Canaria) / Las Palmas, reisperiode: oktober 2007
In maart 2007 hebben wij een vlucht geboekt naar Gran Canaria met Martinair via Neckermann met vertrek 6 okt. 2007. Met de vluchtgegevens in huis werden we 2 dagen voor vertrek gebeld dat we waren overgeboekt naar Transavia voor de heenreis. Weinig beenruimte en geen eten en drinken. Bij Martinair krijg je dat wel. Bij navraag om restitutie kregen we nul op het request. Dus een dikke onvoldoende voor Neckermann.
-
Algemeen
1
-
Accommodatie
1
-
Vervoer
4
-
Reisbegeleiding
1
-
Prijs / kwaliteit
4
Rijmar de Bruin
op 1 februari 2007
bestemming: Spanje / Jandia Fuerteventura, reisperiode: december 2006
Een fantastisch resort aan de mooie en schone boulevard van Jandia met zijn prachtige witte zandstranden. Jammer dat Transavia zo weinig stoelruimte heeft voor iets langere mensen, het voelt aan als veevervoer. Wanneer komt bij hun de Comfort Klasse, zoals bij ArkeFly, in hun toestellen? De reisleider van Neckermann was goed.
-
Algemeen
9
-
Accommodatie
9
-
Vervoer
5
-
Reisbegeleiding
6
-
Prijs / kwaliteit
8
W. Vromen
op 15 januari 2007
bestemming: Thailand, reisperiode: oktober 2006
Deze rondreis van Neckermann was in alle opzichten geweldig de hotels waren allemaal prima de reisleider was ook zeer goed. Ook het vervoer was oke. Wij moesten van Dusseldorf naar Frankfurt dit was allemaal zeer goed geregeld en ook terug. Wij verbleven na de rondreis nog 4 dagen in Bangkok deze waren ook geweldig. Onvergetelijk.
-
Algemeen
9
-
Accommodatie
8
-
Vervoer
9
-
Reisbegeleiding
9
-
Excursies
8
-
Prijs / kwaliteit
8
Robbert Teelen
op 4 september 2006
bestemming: Griekenland / Kreta, reisperiode: juni 2006
Over het algemeen was alles goed geregeld bij Neckermann.
-
Algemeen
8
-
Accommodatie
7
-
Vervoer
8
-
Reisbegeleiding
7
-
Prijs / kwaliteit
6
Anja van den Broek
op 28 augustus 2006
bestemming: Turkije, reisperiode: juli 2006
Wij hebben het met het gezin heel gezellig gehad, in het vliegtuig hebben we spelletjes gedaan. Toen we op Dalaman aankwamen werden we netjes opgewacht door een reisbegeleidster van Neckermann reizen die ons goed te woord stond. We hebben 1,5 uur in de bus gezeten en toen waren we in ons hotel Park de luxe. Moe van de reis maar blij dat we er waren, het waren 11 fijne dagen.
-
Algemeen
7
-
Accommodatie
8
-
Vervoer
7
-
Reisbegeleiding
7
-
Prijs / kwaliteit
7
Agnes van Ginneken
op 1 augustus 2006
bestemming: Malta, reisperiode: april 2004
Goede vakantie het was alleen jammer dat er overal werd gebouwd/verbouwd, maar daar kan Neckermann ook niets aan doen.
-
Algemeen
8
-
Accommodatie
10
-
Vervoer
8
-
Reisbegeleiding
9
-
Prijs / kwaliteit
9
T.P.
op 27 juni 2006
bestemming: Egypte / Sharm el-Sheikh, reisperiode: februari 2006
Egypte is (voor mij) een weekje heerlijk luieren in de zon, lekker eten en duiken. Het resort waar ik enkele malen ben geweest (Reef Oasis in Sharm-el-Sheik) is een groot complex met vele gebouwtjes van 2-hoog. Personeel is behoorlijk Italiaans georienteerd, het eten is goed en het strand is prima, met een lange steiger vanaf het strand direct naar het koraalrif (een mooie duik/snorkelplek). Nadeel voor veel mensen zal de lange trap naar het strand zijn, maar dat weet je van te voren als je de gids bekijkt. Qua vervoer (6) kan ik alleen maar zeggen, dat ik sowieso de plaatsen in vliegtuigen altijd te klein vind, dus die waardering zal ik over het algemeen altijd geven. De all-inclusive formule vind ik perfect, je kunt de hele dag eten en drinken zonder constant met je portemonnee te lopen leuren. Mijn ervaringen met Neckermann zijn over het algemeen prima.
-
Algemeen
7
-
Accommodatie
8
-
Vervoer
6
-
Reisbegeleiding
7
-
Prijs / kwaliteit
7