Schrijf een ervaring over VacanceSelect en maak kans op mooie prijzen!

Ervaringen VacanceSelect

Pagina 1 van 1 met 56 resultaten

op 28 oktober 2020 bestemming: BelgiŽ / Erezee, reisperiode: juli 2020

Vacanceselect komt mondelinge overeenkomsten niet na en probeert met een tegemoetkoming van 10% de klacht af te kopen terwijl terugbetaling van de reissom was afgesproken. Ontzettend slechte service en alles behalve dienstverlenend. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 9 oktober 2020 bestemming: Frankrijk / Valras plage, reisperiode: augustus 2020

Camping domaine de la yole, complete maar massale camping. Camping zelf zouden we een 8 geven. Maar dan het Vacanceselect deel: de ďde luxeĒ stacaravan bleek een oude afgeschreven kapotte en smerige stacaravan te zijn. Alles behalve de magnetron was oud, kapot of vies. We hebben door een defecte kraan van de 14 dagen er 10 niet warm kunnen douchen. Meubels waren oud en defect. Kind en man hebben zich opengehaald aan notabene de kinderbedden! Schimmel in de douche etc. Nu wil Vacanceselect ons afschepen met een restitutie van 20%. Dan betalen we ipv Ä200 per nacht ďmaarĒ Ä160 per nacht. Zelfs het eigen personeel zei dat de stacaravan hooguit Ä35 p/n waard was. Wij vragen een vergoeding van Ä1000 en niet van Ä550. Op een bedrag van Ä2800 betalen we dan nog steeds Ä130 per nacht. Volgens eigen personeel op de camping meer dan genoeg. Maar Vacanceselect beschuldigd ons en eigen personeel ervan dat we de waarheid niet spreken. NOOIT meer Vacanceselect! ... Lees meer

  • Algemeen 3




op 1 september 2020 bestemming: ItaliŽ / Toscane, reisperiode: augustus 2020

Wij verbleven met drie vriendinnen in een glamping tent van Vacanceselect. En hebben hier zo genoten. De camping ligt aan een heel mooi (fijn)kiezelstrand. Fijne bedjes, bar en plek om te zitten op het strand.

Dan de camping is perfect. Restaurant hebben we heel leuk gegeten, met top bediening. Alles ziet er netjes uit, de sfeer is heerlijk. Wij wilden echt nog niet naar huis, en komen zeker nog terug.

Als kers op de taart hielp Marie-Elise van Vacanceselect ons. We werden al helemaal leuk welkom geheten door onze naam op het bord (het zijn de kleine dingen), de tent was helemaal fijn en als we wat wilden vragen was Marie-Elise om ons te helpen. Ze had leuke tips en dacht met ons mee. Zo fijn! :) ... Lees meer

  • Algemeen 10
op 27 augustus 2020 bestemming: KroatiŽ / Rovinj, reisperiode: juli 2020

Nauwelijks informatie vooraf. Slecht geinformeerd over gewijzigd reisadvies. Moesten vooral blijven ondanks gewijzigd reisadvies. Waren niet bereid om mee te denken, om te boeken of te compenseren. Nooit meer Vacanceselect voor ons...

  • Algemeen 3
op 25 augustus 2020 bestemming: ItaliŽ / Cavallino, reisperiode: augustus 2020

Zeer teleurstellend, werden twee uur voor aankomst ongeboekt naar een andere stacaravan omdat degene die we geboekt hadden teveel mankementen zou hebben.
Bij aankomst geen beddengoed en ook geen dekbedden. (Advies van vacante select was om dit bij de Jysk te gaan kopen!!!!
Uiteindelijk van reisleiders drie dekentjes gekregen. En na een hoop stampij voor elkaar gekregen dat de receptie een lakenpakket regelde (gehuurd)
Geprobeerd om contact te leggen met vacance select tijdens de vakantie maar dat is tegen hun regels in. Je kunt alleen NA je vakantie schriftelijk een klacht indienen.
Telefonisch onbereikbaar!!!

  • Algemeen 3
op 21 augustus 2020 bestemming: Frankrijk / Port la novelle, reisperiode: juli 2020

Organisatie is Telefonisch slecht te bereiken, meerdere keren geprobeerd te bellen of er zijn te veel wachtenden en wordt de verbinding verbroken en anders erg lange wachttijden. Op mail wordt niet gereageerd.

  • Algemeen 2
op 26 juli 2020 bestemming: Spanje / Castell mar, reisperiode: juni 2020

Niet geweest ivm corona. Talloze malen gemaild en gebeld, na plm 20 minuten in de wacht werd eindelijk opgenomen. Mijn vraag waar de voucher bleef (vakantie was al 14 dagen voorbij) kon niet beantwoord. Mijn klantnr was ook niet bekend. Nog 14 dagen later de voucher in de mail. Nergens te vinden op welke manier deze kan ingewisseld voor geld. Nooit meer boeken bij zo'n halsstarrige organisatie.

  • Algemeen 1
op 23 juli 2020 bestemming: KroatiŽ / Tar, reisperiode: juli 2020

Verschrikkelijke organisatie! Accomodatie vol met mieren!! Diepvries kapot en stacaravan 20 jaar oud & geen medewerker die wat er op uit doet! Hoe durven ze zoveel geld te vraag voor een krot!! Mensen boek noooit bij vacance select!!!!

  • Algemeen 1
op 17 juli 2020 bestemming: KroatiŽ / istri, reisperiode: juli 2019

Geen mogelijkheid van communicatie, bellen gaat niet en mailen wordt niet op gereageerd.

  • Algemeen 2
op 12 juli 2020 bestemming: Frankrijk / Argeles sur Mer, reisperiode: juli 2020

Mijn vakantie is zonder duidelijke reden door Vacance Select geannuleerd (ik kan nu gewoon weer dezelfde vakantie bij ze boeken voor meer geld) en ik kan ze al vijf weken op geen enkele manier bereiken. Zwaar klote ervaring...

  • Algemeen 1
op 3 juli 2020 bestemming: KroatiŽ / Rovinj, reisperiode: juni 2020

Vacaneselect zei de vakantie op vrijdag 17.00 af. De camping was niet open. Als we zelf niet al besloten hadden om niet te gaan dan waren wij er bijna geweest. Vanaf 28 mei geprobeerd te annuleren echter was er niemand bereikbaar niet-blowers telefoon, niet per e-mail en niet via Social media. Corona is uitzonderlijke tijd maar je hebt we te maken met klanten die veel geld hebben betaald. Zeker geen organisatie om bij te boeken.

  • Algemeen 1
op 3 juli 2020 bestemming: Frankrijk / annecy, reisperiode: juli 2020

Vacanceselect heeft een ongelofelijk slechte klantenservice aangezien wij deze firma al ruim 3 weken proberen te bereiken per mail (ondertussen 10 stuks) maar geen reactie en al zeker 30 keer telefonisch contact proberen te zoeken echter via de belcomputer worden we telkens afgebroken. Vanmiddag rond 14.00 uur weer geprobeert echter toen gaf de belcomputer aan dat ze gesloten waren (lekker voor de mensen die vandaag naar hun bestemming vertrekken en contact zoeken). Van mij krijgen ze geen cent meer voordat er deugdelijk contact is geweest. Ik denk eerlijk gezegd dat ze eerder ter ziele gaan en ik in gevecht moet met de curator.
Ik wens degene die op vakantie gaan met vacanceselect veel sterkte en anders een goede terugreis naar huis!!!

  • Algemeen 1
op 3 juli 2020 bestemming: Frankrijk / Frankrijk, reisperiode: juli 2019

De organisatie reageert nergens meer op, het telefonisch bandje stuurt je gewoon het bos in. Denk een onderneming in nood, alle kenmerken van een aankomend faillissement, we maken geen cent meer over, adviseer iedereen hetzelfde ! ANVR zelfde laken en pak, neemt ook niet op, kansloos , schaam jullie !!

  • Algemeen 1
op 3 juli 2020 bestemming: , reisperiode: september 2020

Probeer al enkele weken via het contactformulier,Telefoon en rechtstreeks E-mail om in contact te komen met deze organisatie voor een omboeking van mijn reis.Ik begrijp dat ze het druk hebben maar dit lijkt nergens op, heb spijt dat ik reeds de reissom voor 100% betaald heb.

  • Algemeen 5
op 29 juni 2020 bestemming: ItaliŽ / Iseo, reisperiode: augustus 2020

Ook wij zoeken al een aantal weken contact via het contactformulier en telefoon. Helaas krijgen we nergens een reactie op. Ik snap best dat het druk is, maar het minste wat ze kunnen doen is een reactie geven via de mail. (Betalingsherinnering mailen ze wel) Zolang er geen contact is, gaan wij ook niets betalen. Zo ga je niet met klanten om!!

  • Algemeen 1
op 29 juni 2020 bestemming: ItaliŽ, reisperiode: augustus 2020

Na tig keer geprobeerd te bellen en te mailen dan eindelijk na 1.5 uur in de wacht te hebben gestaan een medewerker gesproken. Ze kunnen niks voor je doen.. vakantie word niet omgeboekt naar zomer 2021.
Slechte organisatie, wij zullen hier niet meer boeken!

  • Algemeen 1
op 28 juni 2020 bestemming: Frankrijk / Auvergne-RhŰne-Alpes, reisperiode: juli 2020

Niemand reageert meer , zie de andere reacties. Denk dat ze failliet zijn. Onze reis is over twee weken maar we horen niets meer.

  • Algemeen 1
op 28 juni 2020 bestemming: ItaliŽ, reisperiode: augustus 2020

Troosteloze organisatie, geen contact mee te krijgen. Zeer teleurstellend

  • Algemeen 1
op 27 juni 2020 bestemming: ItaliŽ / Desenzano, reisperiode: augustus 2020

We proberen al een week in contact te komen met vacanceselect. Dit omdat we onze reis willen omboeken naar 2021 en de annuleringstermijn verstreek. 4x contactformulier ingevuld maar geen reactie. Nu maar zelf via een annuleringsformulier de reis geannuleerd maar dit kan ECHT NIET.

  • Algemeen 10
op 26 juni 2020 bestemming: Spanje, reisperiode: juli 2019

Wij gaan niet meer weg .ik probeer vacanceselect te bellen geen gehoor .helaas hebben wij een aan betaling gedaan. Wij wilden om boeken. Als wij ons tegoed niet gebruiken gaat deze verloren zeiden ze . Maar ja als je hun niet kunt bereiken hoe moet je in boeken? Heel veel e-mail verstuurd maar geen gehoor

  • Algemeen 1
op 26 juni 2020 bestemming: KroatiŽ / PURMEREND, reisperiode: juli 2020

Ook wij proberen al weken contact te krijgen met vacanselect. Reageren op geen enkele wijze. Telefonisch niet bereikbaar en contactformulier wordt niet op gereageerd. Alleen aanbetaling gedaan. Erg vervelend dit

  • Algemeen 1
op 25 juni 2020 bestemming: ItaliŽ / Winschoten, reisperiode: juli 2020

Op geen enkele wijze komen we in contact met vacanceselect. Gelukkig alleen een aanbetaling gedaan (Ä 100)... die mogen ze hoden. Probeer al een maand contact te krijgen om om te boeken of in goed ovelreg te annuleren. Wel facturen blijven sturen en standaard mails met links die niet werken! Zeuren om geld maar tegenprestaties ervoor leveren ho maar! Drama organisatie. Contactformulier al minstens 5 keer ingevuld, is enige mogelijkheid en werkt ook de helft van de tijd niet. Telefonisch al een maand compleet niet bereikbaar!
Zoude. Volgend weekend moeten gaan, maar gaan niet en betalen al zeker niet!! Desnoods voor de rechter met die lui!

  • Algemeen 1
op 24 juni 2020 bestemming: Nederland / Scherpenzeel, reisperiode: augustus 2020

Wij proberen ook al weken contact te krijgen met Vacanceselect. Nu zelf toch maar besloten de vakantie te annuleren voor 42 dagen vertrek en de aanbetalingkosten voor eigen rekening te nemen maar hier wordt ook niet op gereageerd. Telefonisch ook niet bereikbaar

  • Algemeen 1
op 22 juni 2020 bestemming: ItaliŽ, reisperiode: juli 2020

Troosteloze organisatie die klanten volledig in de steek laat.
Proberen al weken contact te krijgen met hen. Willen vakantie ItaliŽ annuleren of omboeken. Telefonisch gewoon gesloten en op onze mails komt geen reactie.
Informatie krijgen wij niet. We zijn al in maart gaan bellen en dan horen we komt goed.
Nu lees je overal dat ze niet meedenken en heel stug aan voorwaarden houden.
Maar we kunnen niets doen... Ze houden zich stil. Kansloos en volgens mij blijf je dan echt een keer in gebreke!
Vouchers van hen zou ik niet accepteren. Als ik alle ervaringen zo lees, bestaan ze volgend jaar niet meer. Niemand boekt daar meer.

  • Algemeen 1
op 16 juni 2020 bestemming: Frankrijk, reisperiode: juli 2020

Ik probeer Vacanceselect al vanaf 5 juni te pakken te krijgen. We willen onze vakantie omboeken.Maar zij zijn telefonisch niet te bereiken!! Ook wordt op geen enkele mail gereageerd!! Dit kan echt niet Vacanselect. Nog nooit zo'n slechte service bij een reisorganisatie meegemaakt!!

  • Algemeen 1
op 14 juni 2020 bestemming: Frankrijk, reisperiode: juli 2020

Probeer ook al langere tijd contact te krijgen maar dit lukt niet op de mail wordt niet gereageerd en telefoon pakken ze niet aan. Krijg wel iedere keer van hun mail mbt het reisadvies, zo slecht!!!!

  • Algemeen 3
op 10 juni 2020 bestemming: ItaliŽ / Varese, reisperiode: juni 2020

Vakantie gaat niet door ivm corana maar contact met Vacanceselect is niet mogelijk en op mail reageren ze ook niet.zo slecht nooit meer met hun op vakantie

  • Algemeen 1
op 11 september 2019 bestemming: ItaliŽ, reisperiode: juli 2019

Prijs kwaliteit was erg slecht
slechte informatie op de site, bewust slechte zaken achtergehouden

  • Algemeen 3
op 3 september 2019 bestemming: ItaliŽ / Ca 'Savio, reisperiode: augustus 2019

Onze vakantie was voor 12 dagen gepland, op de Camping Ca 'Savio, we zijn al na 8 dagen weer richting huis gegaan.
Vanaf dag 1 werd je aangevallen door tientallen muggen. Gewoon ontzettend veel muggen.
Dit probleem blijkt alleen bij deze camping te zijn, aangezien andere campings elke dag aan het bestrijden waren, en deze camping vind 1x per week voldoende.

De chalets waren op elkaar gegooid, en zat bij sommige chalets nog net 1,2 meter afstand tussen. Je stond met je veranda bijna tegen de keuken/slaapkamer aan van je buurman. (foto's van)
Antwoord van VacanceSelect;
"Omdat er in het hoogseizoen veel vraag naar vakantie accommodaties is proberen de campings/organisaties zo veel mogelijk plaatsen te creŽren. Dit betekent vaak dat er plaatsen bij komen waar niet alle gasten van gecharmeerd zijn. Dit is een gegeven waar wij helaas geen invloed op hebben."
De andere chalets verhuurd door ander bedrijf, stonden wel ruimer, en zijn netter/luxer dan die van vacanceselect.

Na een nacht slapen in de chalet van VacanceSelect (SelectCamp) kwam mijn vrouw met allerlei uitslag op haar benen. Dit waren vlekken die groter waren dan muggebulten.
Na een 2e nacht kwamen er alleen plekken bij, ook bij mij. Toen hebben we SelectCamp medewerker geinformeerd, en bleek ons matras met mijten en bedswanten.
Ons huisje is toen ontsmet, dit duurde bij elkaar 8 uur, waarna we onze kleding en spullen moesten schoonmaken en wassen, want die waren vol met de chemische rotzooi.
Daarna nog gebelt met VacanceSelect Nederland, en die zeiden dat het lokale personeel dit konden oplossen.

Na het andere matras waren de problemen nog niet weg, want de uitslag/bulten bleven komen.

Na de vakantie heb ik een klacht in gediend, waarop ik na 2 weken antwoord kreeg dat ik hun de kans niet had gegeven om het op te lossen.
Quote uit de mail "Het spijt ons te vernemen dat uw vakantie niet naar wens verlopen is en bieden hiervoor onze excuses aan. Wij vinden het lastig om achteraf, na uw vakantie, te vernemen dat uw verblijf niet naar wens is geweest. U heeft de problemen alleen kenbaar gemaakt bij het personeel ter plaatse."

Mijn antwoord was dat we zeker hadden gebeld met een afdruk van de belhistory.
Antwoord van VacanceSelect: "U heeft aangegeven het niet eens te zijn met onze reactie van 29 augustus. Wij hebben de zaak intern besproken, maar zijn van mening dat wij niet van ons standpunt gaan afwijken. Zoals eerder aangegeven kunt u voor de medische kosten terecht bij de reisverzekeraar. Deze is daar juist voor bedoeld. U geeft aan dat de prijs die u heeft betaald voor uw vakantie aan de hoge kant is. Wij willen u meegeven dat u een accommodatie heeft geboekt tijdens de drukste periode van het jaar, namelijk het hoogseizoen. Daarbij is de prijs die u betaald niet alleen voor de accommodatie, maar betaalt u indirect ook voor het gebruik van de faciliteiten op de camping. U heeft verder gebruik kunnen maken van alle faciliteiten en de accommodatie.
Wij hopen dat wij ons standpunt duidelijk hebben kunnen uitleggen en gaan dus niet afwijken van ons eerder ingenomen standpunt."

Men stuurt gewoon een standaard template van een mail en willen er niets aan doen. Dan alleen 42 euro te betalen voor schoonmaakkosten.

Tip: boek niet via VacanceSelect, want hun interesseert zich niet of jij een goede vakantie hebt gehad.
De camping zelf was aardig, 2 leuke zwembaden, maar om vervolgens alleen maar muggen te lijf te gaan... ga ik liever voor het geld naar iets anders, en zeker niet via vacanceselect.

  • Algemeen 1
op 26 augustus 2019 bestemming: Duitsland / Waxweilee, reisperiode: augustus 2019

We hadden ons erg verheugd op een weekje duitse eifel, maar wat een teleurstelling. Het huisje was klein en vies, in de vuilnisbak zat zelfs vuilnis van de vorge huurder. Er zou animatie zijn, maar dat was er niet en de supermarkt was gesloten. Voor ons geen vacanceselect meer!

  • Algemeen 4
op 24 augustus 2019 bestemming: Frankrijk / Parc du guibel, reisperiode: juli 2019

Camping zeer slecht onder houden ,winkel dicht ,restaurant waardeloos
Spreken alleen Frans terwijl Engels op de site staat
Stacaravan in slechte staat en oncompleet,avond niets te doen
Onze vakantie compleet waardeloos, Vacanselect neemt totaal geen verantwoording

  • Algemeen 1
op 13 augustus 2019 bestemming: ItaliŽ / Figline Valdarno, reisperiode: juli 2019

Wij hadden een lodgetent geboekt bij Vacanselect en kregen nr. 391 toegewezen. Hier zijn wij niet mee akkoord gegaan door o.a. de ligging (in een hoek weggestopte plek, geen uitzicht en krappe veranda), drukke weg langs de tent en een gescheurd tentdoek. Na meerdere gesprekken met vertegenwoordiger op camping van vacanselect en het kantoor in Alkmaar, hebben wij voor een nacht, op kosten van camping, in een mobile home geslapen. Daarna lodgetent 301 gekregen, was beter, maar veel gebreken voor prijs die je ervoor betaald. Maar liefst 13 punten die verbetering behoeven of defect waren zoals kapotte wc-bril, ontbreken van gordijn, een smerig gordijn, ontbreken van kapje op stopcontact en webben in de tent. Prijs kwaliteit verhouding is hier ver te zoeken. De hele afhandeling is moeizaam verlopen, wat erg jammer is. Voor ons geen vacanselect meer!

  • Algemeen 5
op 12 augustus 2019 bestemming: ItaliŽ / Cavallino-treporti, reisperiode: juli 2018

De airlodge zat hutje mutje tegen andere tenten en caravans en zat onder de vogelpoep. Er was geen lekkere rustige buitenruimte (met privacy) om te zitten. Klacht ingediend en elke dag aan de telefoon gezeten om ongenoegen te uiten. Het romantische beeld dat geschetst wordt op de site wordt absoluut niet waargemaakt, ik voelde me misleid . Vancanceselect geeft net thuis en schuift verantwoordelijkheid af op de camping. Prijs kwaliteit totaal niet in verhouding. Slechte service van vacanceselect, niet eens een rolletje wc papier of opgemaakte bedden als je aankomt van een reis van 14 uur.
Daarnaast moet je naast 1400 euro per week voor de airlodge ook nog 12 euro per daffie betalen voor een bedje bij het zwembad of strand. In de omgeving van cavallino is niets te doen anders dan tripje naar VenetiŽ.

  • Algemeen 3
op 5 augustus 2019 bestemming: KroatiŽ / rovinje, reisperiode: augustus 2019

Net terug uit kroatie en willen boeken voor 2020. Helaas prijzen nog niet bekend dus kan nog niet boeken. vacanceselect wil klant niet op de hoogte houden zodra boeken voor 2020 kan en vindt dat de klant zelf de wevsite in de gaten moet houden. tjee lastig om je klanten even te informeren zodat men weer een vakantie kan verkopen. klantvriendelijkheid ten top NOT

  • Algemeen 1
op 24 juli 2019 bestemming: Frankrijk / Sťrignan, reisperiode: juli 2019

Na verschillende mails te sturen naar de klantendienst en proberen oplossingen te krijgen via de plaatselijke verantwoordelijken, geen oplossing. Niemand reageert. Wij zijn echt niet tevreden over ons verblijf in jullie tent in sťrignan Plage. Het staat hier vol onkruid. Een douche die lekt. Roestwater, kledij dus vol roestvlekken nu. We moesten ons maar gaan douchen in het douche gebouw kregen we als antwoord. De ramen blijven niet open. De tenten zijn vuil. Wespen moeten we zelf verwijderen. Alles is hier echt oud en afgeleeft. Schimmel in de koelkast. Totaal niet onderhouden. Helemaal niet hetzelfde zoals jullie het verkopen op de site. Aan alles geŽrgerd. Na een klachtenformulier in te vullen (na de vakantie) een mail gekregen dat we 75 euro korting krijgen volgend jaar. Ik denk er nog niet aan! Ze laten je gewoon aan je lot over.

  • Algemeen 1
op 27 juni 2019 bestemming: Frankrijk / Vendays-Montalivet, reisperiode: juni 2019

We hadden de Exclusive accommodatie geboekt. Bij aankomst op de camping op zaterdagavond werden we naar onze accommodatie gebracht waar we zelf constateerden dat dit niet de juiste was. De campingmedewerker wist ons toen inderdaad te vertellen dat de Exclusive accommodaties niet beschikbaar waren omdat ze niet op tijd klaar waren, het bouwbedrijf liep nl achter in de planning..! Erg vervelend dat we hiervan totaal niet op de hoogte waren gesteld, niet door Vacanceselect van tevoren en ook niet bij aankomst op de camping. Misschien dachten ze: "we zeggen gewoon niets hierover, wie weet hebben ze het niet eens door..." ?? Maar wij hadden de accommodatie juist geboekt vanwege bepaalde kenmerken zoals: een ruimere douche en deze accommodatie zou voorzien zijn van horren. De horren waren onze belangrijkste redenen om juist deze accommodatie te kiezen vanwege onze kinderen die erg naar op insectenbeten kunnen reageren. Als we hadden geweten dat de accommodatie niet beschikbaar was (de enige acc. waar horren aanwezig zouden zijn), waren we op zoek gegaan naar een andere (op een andere camping was voor ons ook prima geweest). Bij aankomst en na constatering van het probleem ook direct gebeld met Vacanceselect, ze konden ons niet verder helpen omdat er geen enkele accommodatie op de camping is die overal horren heeft en dus vergelijkbaar is, ook niet op een andere camping, dan waren we evt. de volgende ochtend doorgereden. Medewerker van Vacanceselect gaf aan dat haar taak op dat moment alleen maar was te zorgen dat alle klanten een dak boven het hoofd zouden hebben, wat voor ons resulteerde in: verblijven in een ander type accommodatie (Premium) welke we helemaal niet geboekt zouden hebben als we wisten dat de Exclusive niet beschikbaar was. En als we op vakantie zouden gaan alleen maar om een dak boven ons hoofd te hebben hadden we net zo goed in onze auto kunnen overnachten?? Omdat het weekend (ook nog een lang Pinksterweekend) was zouden we pas op dinsdag concreet door het hoofdkantoor verder geholpen kunnen worden. Ook de belofte om ons op die dinsdagochtend terug te bellen en te laten weten wat er voor ons gedaan kon worden werd niet nagekomen en moesten we dus zelf weer contact opnemen. Er werd ons verteld Ä100 compensatie te willen teruggeven, wat een schamel bedrag voor al die missers die jullie hebben gemaakt! Plus dat het verschil in het huurbedrag van de Exclusive en de Premium accommodatie meer is dan dat bedrag! We hebben er een behoorlijk nare nasmaak en een flink gevoel van onvrede en misleiding aan overgehouden. Ook na onze week vakantie stond de Exclusive accommodatie nog boekbaar op de site, erg benieuwd hoeveel meer mensen er voor de gek zijn gehoudenÖ! Wij zullen in de toekomst in ieder geval nooit meer bij Vacanceselect onze vakantie boeken!

  • Algemeen 3
op 25 juni 2019 bestemming: KroatiŽ / Sibenik, reisperiode: juni 2018

Bij aankomst is de airco stuk, lopen er mieren op bed, in de keuken en andere slaapkamer, geen hekje op de veranda zoals aangevraagd ( niet handig als je aan de haven zit met een 2-jarige) de stacaravan is niet goed onderhouden, geen hor voor het raam, reisorganisatie ter plaatse niet aanspreekbaar/bereikbaar, accommodatie komt totaal niet overeen met advertentie. Beloftes worden niet nagekomen. Tot op heden onduidelijkheid over de extra gemaakte kosten, zoals hotelovernachting in overleg met vacanceselect. Klachtafhandeling onduidelijk.

  • Algemeen 4
op 4 juni 2019 bestemming: ItaliŽ / VenetiŽ, reisperiode: augustus 2018

Let op vacanceselect geeft summiere info over verblijf accomodaties. Deze zijn summier uit gerust met facilliteiten die tegenwoordig niet meer als normaal zijn. Geen waterkoker, geen koffiezetapparaat (wordt wel vernoemd), geen stofzuiger en beddengoed zijn vieze dekens!! Dus denk goed na als je bij deze organisatie gaat boeken!

  • Algemeen 1
op 8 januari 2019 bestemming: Spanje / Estartit, reisperiode: september 2018

Op Camping Castell Montgri kregen wij een huisje met uitzicht op een papiercontainer en een aggregaat. Het was ons tweede huisje omdat wij het eerste hadden geweigerd omdat het te smerig was om in te verblijven. Het tweede huisje was iets schoner, maar nog zo vuil dat we een halve dag gepoetst hebben om het enigszins schoon te krijgen. De stank uit het gootsteenkastje hebben we niet weg gekregen. De aanwezige airco was niet bruikbaar vanwege de herrie die hij maakte. Ons slaapkamerraam kon slechts 5 cm open omdat er een paal van de luifel voor stond. Van het bed op de slaapkamer heb ik eerst de poten vast moeten draaien. Omdat de airco niet werkte, maar ook door jeuk van vermoedelijk ongedierte in het matras hebben we ons vakantie van 3 weken na 2 weken afgebroken. Voor de ellende hebben we een magere compensatie van Ä 150,- gekregen. Oh ja! Er was ook nog een geluidsinstallatie aanwezig. Een apparaat om cassettebandjes af te spelen! Helaas hadden we die niet bij ons. Tot overmaat van ramp kregen we onlangs een brief van vacanceselect met als kop: Tada...speciaal voor jullie als vacanceselect boekers Ä 50,- korting.
Wat was het super op camping castell montgri, hŤ? Hoe grof kun je zijn?

  • Algemeen 1
op 28 december 2018 bestemming: ItaliŽ / elba, reisperiode: augustus 2018

Campingplaats een groot drama , tot laat in de nacht lawaaierig , terwijl we bij de boeking (november 2017) rustige ligging hadden doorgegeven.
Deze klacht neergelegd bij hostes , konden hier niets aan doen .
Na de vakantie klacht doorgegeven aan vacanceselect . Tot op de dag van vandaag niets gehoord van de organisatie.

  • Algemeen 3
Reactie van VacanceSelect: Beste Sandra, wat vervelend om te horen dat je vakantie niet naar wens is geweest. In ons systeem zie ik staan dat u op 24 september een antwoord heeft gekregen op uw klacht, is deze niet bij u binnengekomen? Mocht het antwoord niet aangekomen zijn hoor ik het graag, dan stuur ik deze nogmaals naar u op! ^Groet Prisca
op 29 juli 2018 bestemming: Frankrijk / Piriac Du mer, reisperiode: juli 2018

Schone bijna nieuwe chalet/ caravan, in een mooi bos, veel schaduw prachtig zwembad, vlak bij zeer mooi zandstranden en rots stranden, vlak bij hele mooie kustplaatsen met schilderachtige aanzichten, niet duur, lekker eten, goede service gekregen met kapotte lamp. Prima voor ons volgend jaar weer.

  • Algemeen 8
Reactie van VacanceSelect: Beste Rob, wat fijn om te horen dat u een fijne vakantie heeft gehad! Volgend jaar naar hetzelfde park/camping of kunnen wij meekijken naar een nieuwe locatie? ^Groet Prisca Vacanceselect
op 26 juni 2018 bestemming: ItaliŽ / Montopoli, reisperiode: juni 2018

Hele week bomenkappen op de camping. Zelfde camping die iemand anders ook in een review noemt. Vacance Select doet helemaal niets.

  • Algemeen 1
Reactie van VacanceSelect: Wij vinden dit jammer om te horen, wij hopen u in de toekomst een vakantie te kunnen aanbieden die volledig naar wens verloopt. ^Groet Femke Vacanceselect
op 18 juni 2018 bestemming: Frankrijk / Saumane de Vaucluse, reisperiode: juni 2018

Appartement is niet altijd met uitzicht ! Wij keken op een betonnen vuile muur ! Onderhoud in geen jaren gebeurd ! Bij regen stroomde al het water op het balkon. Receptie soms een gehele dag gesloten ! Geen stoel om op te zitten ! Bank in de kamer is een bed ! Dus hangen !

  • Algemeen 6
Reactie van VacanceSelect: Wat vervelend dat u een negatieve ervaring heeft gehad! Mocht u graag een appartement boeken met uitzicht kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice, zij zoeken graag met u mee naar een geschikt appartement! Als u voor ons uw reserveringsnummer heeft kunnen wij altijd met u meekijken wat er is misgegaan. ^Groet Prisca Vacanceselect
op 5 september 2017 bestemming: Nederland / Maurik, reisperiode: augustus 2017

Heel gebrekkige informatie voorziening over geboekte bungalowpark na het boeken. Ik kreeg een email dat ik geregistreerd was voor hun website, in plaats van een overzicht.

Bungalowpark bleek flinke extra kosten in rekening te brengen (100EUR), waarover ik me niet geinformeerd voelde. Misschien was dit al duidelijk blij het boeken maar ik weet het simpelweg niet aangezien ik er geen goed overzicht van heb ontvangen. Ik zal niet nog eens met vacanceselect boeken.

Toch nog een redelijk cijfer omdat het wellicht wel van te voren gemeld is en ik het vergeten ben. Over de camping waar we geboekt hebben zijn we wel heel tevreden. We waren er al eens geweest en ik kon het huisje nergens anders vinden.

  • Algemeen 6
op 31 augustus 2017 bestemming: Frankrijk / Montalivet, reisperiode: juni 2017

Samen met mijn man twee weken in buurt strand van Montalivet genoten van mooie weer in een bungalowtent van alle gemakken voorzien.

  • Algemeen 9
op 30 augustus 2017 bestemming: KroatiŽ / Funtana, reisperiode: augustus 2017

Heerlijke vakantie gehad op een prachtige camping.

  • Algemeen 8
op 29 augustus 2017 bestemming: ItaliŽ / San Felice del Benaco, reisperiode: juni 2017

Alles was goed De begeleiding van vacance select waren aardige en behulpzame mensen

  • Algemeen 8
op 21 augustus 2017 bestemming: ItaliŽ / Montopoli, reisperiode: augustus 2017

Een hele oude stacaravan. Het stonk in de caravan, muf. Alles is verouderd en daarom niet mooi, in een woord vreselijk.

  • Algemeen 2
op 17 augustus 2017 bestemming: Spanje / Tamarit, reisperiode: augustus 2017

Aangekomen na een lange auto reis op de camping Tamarit park resort. We konden om 14:00 uur onze mobile home (de meest luxe van de gehele camping volgens de site van vacance select) nog niet in ivm cleaning dus moesten ons nog zien te vermaken tot 17:00 uur. Prima boodschappen gedaan en wat gedronken en wederom terug om de sleutel te halen. Aangekomen bij onze accommodatie bleek het hele huis vol smerigheid, schimmel te zitten. Gordijnen hingen half aan de kapotte rails vuil van zeker meerdere maanden achterstallig onderhoud en schoonmaken. Dit konden wij zelf in een uurtje niet schoon krijgen. Vacance select gebeld met ons probleem maar die wuifde het weg en we moesten het met het park gaan regelen en als dat niet zou lukken konden we terug bellen. Uiteindelijk na lang gesprekken voeren en 2x inspectie door manager en hoofd schoonmaak gaven ze de fout toe en schaamde ze zich voor dit huis. We moesten wat gaan drinken op hun kosten en na 5 uur mochten we ons huisje in. Alles was letterlijk gereinigd en goed schoon gemaakt. We kregen een nieuwe groot formaat prullenbak, nieuwe gordijnen, nieuw servies, nieuwe panneset, nieuw bestek het was weer schoon gelukkig en konden onze vakantie hervatten. Dus complimenten aan het park zelf maar bij Vacance select boeken wij nooit meer onze vakantie. Ze hebben niets meer van zich laten horen dmv een mailtje of belletje met de vraag of alles naar wens is afgelopen. Teleurstellend. En de accommodatie werd veel te mooi op de site vermeld dmv prachtige foto s! Echt een aanfluiting en zeker geen waar voor het vele geld wat wij hiervoor hebben betaald.

  • Algemeen 7
op 12 augustus 2017 bestemming: Spanje / Canyelles, reisperiode: augustus 2017

Zitten op "rustige" camping Cala in Canyelles. Deze camping wordt gedomineerd door Franse schoolklassen met Afrikaanse leerlingen. Een constante geluidsoverlast en complete overname van het zwembad voor de kinderen. Op de kinderdisco is geen kind te vinden, alleen grote groepen Afrikanen van de Franse schoolklassen. Iedereen wordt volledig weggeblazen door dit geweld..

  • Algemeen 3
op 14 juli 2017 bestemming: Frankrijk / Le Muy, reisperiode: juli 2017

Op dinsdag 11 juli j.l. zijn wij met onze 6 kinderen gearriveerd bij onze geboekte stacaravan van VACANCESELECT. De stacaravan werd als de 'grootste in hun assortiment' en als 'reus' aangeprezen, geschikt voor acht personen. Wij hadden ons erg verheugd op onze vakantie, maar toen wij arriveerden , was het gelijk duidelijk dat deze stacaravan totaal NIET geschikt is voor 8 personen!!

We wilden binnen eten vanwege de hitte, maar er was alleen maar een klein eettafeltje binnen met te weinig stoelen. Je viel over elkaars voeten omdat het zo klein was en we waren zo ongelukkig daar dat we diezelfde avond nog een vlucht terug naar huis hebben geboekt (voor donderdag 13 juli 2017) omdat we niet langer in dit te krappe onderkomen wilden blijven.

Een alternatief was geen oplossing want aangezien deze stacaravan de 'grootste' is in hun assortiment en we ook alleen 5 dezelfde stacaravans die EXACT hetzelfde waren, kregen aanboden, hadden we geen energie meer om dit nog langer af te wachten.

Vacanceselect weigert om ons geld terug te geven en zegt dat er duidelijk op de site staat dat de stacaravan 40m2 is. Dit klopt, maar moeten wij voortaan exact gaan uitmeten hoe klein dit is?! De stacaravan is hooguit geschikt voor zes personen!

De foto's van de stacaravan zien er mooi uit op de site, maar de werkelijkheid is totaal anders! Ze zijn net als een makelaar die een huis er mooi opzet, en waar als je daar gaat kijken, het veel kleiner is dan je had gedacht. Dit is misleiding. En we kunnen moeilijk vůůr het boeken naar Frankrijk afreizen om te kijken of iets geschikt is.

Hoe kan Vacanceselect een krappe stacaravan als dit een 'reus' noemen op de site ???

Vacanceselect stelt zich bijzonder star op en weigert om ook maar iets van het betaalde bedrag terug te geven omdat wij niet wilden afwachten tot zij met iets 'beters' op de proppen kwamen.

  • Algemeen 1
op 21 september 2016 bestemming: ItaliŽ / peschera del garda, reisperiode: september 2016

We hadden een bungalow gehuurd op camping bella italia.
deze was in zeer slechte staat. overal schimmel in de badkamer, vieze plekken in de matrassen, lattenbodem kapot, alles zag er vies en smerig uit. zeer slechte organisatie. met klachten wordt je niet serieus genomen!!

  • Algemeen 1
op 31 augustus 2016 bestemming: , reisperiode: juli 2016

Fantastisch, tarquinia camping europing verblijf was super in een lodgetent, aan strand en zwembad en super Goed weer, mensen zijn fantastisch behulpzaam

  • Algemeen 7
op 22 september 2015 bestemming: KroatiŽ / Zatan, reisperiode: september 2015

Prachtig resort. 3* gerenoveerd stond er op de voucher! AU AU mijn arme rug. Het appartement was namelijk niet gerenoveerd. Het bed was een hele lage slaapbank met KEIhard matras. Toch maar een groter appartement geboekt maar helaas alleen maar 2 1-persoons bedden. de boel een beetje verbouwd want na 40 jaar huwelijk apart slapen daar doen we niet aan ;-).
En ja we hebben de reisorganisatie laten weten dat hun info niet klopt.

  • Algemeen 5
op 27 oktober 2014 bestemming: ItaliŽ / Rome, reisperiode: juli 2014

Zelf nog nooit in Rome geweest, maar samen met mijn zusje verbleven wij in een Lodge Tent, een concept vanuit Vacanceselect zelf. Vanaf de camping waren wij binnen 20 minuten in Rome en konden wij hier de hele dag rond lopen. Wij vonden het heel chill om op een camping te verblijven en overdag naar een grote stad te kunnen. De accommodatie was perfect, niet te warm en niet te koud.
Het vervoer hadden we zelf geregeld omdat we beide nog geen rijbewijs hebben.

  • Algemeen 8
  • Accommodatie 9
  • Vervoer 7
  • Prijs / kwaliteit 8
op 6 oktober 2014 bestemming: ItaliŽ / Montevarchi,Chianti, reisperiode: september 2014

Alles geleverd zoals afgesproken door VacanSelect. Mooie,schone accommodatie. Prachtige camping, uitstekend restaurant

  • Algemeen 8
  • Accommodatie 9
  • Vervoer 8
  • Prijs / kwaliteit 9
  • 1