Schrijf een review

Agoda.com

Url:

Type reizen: hotel

Logo van Agoda.com

Agoda.com is een reisorganisatie waarbij je online hotels, woningen en vliegtickets kunt reserveren. De website is opgericht in 2005. Het hoofdkantoor is gevestigd in Singapore, maar de organisatie heeft meerdere kantoren in Azië, Australië, Afrika, Amerika en Europa. Agoda.com is onderdeel van The Priceline Group, waar onder andere ook Booking.com en Rentalcars.com onder vallen. Er werken ruim 3.700 reisprofessionals en de organisatie streeft ernaar om de laagste prijzen te bieden.

Op de website van Agoda.com kun je eenvoudig zoeken op accommodaties en vliegtickets die aansluiten bij jouw wensen. Bij accommodaties kun je naast de bestemming, reisperiode en reisgezelschap ook filteren op onder andere de omgeving, beoordeling, prijs, aantal sterren en faciliteiten. De bijna 2 miljoen accommodaties die Agoda.com aanbiedt variëren van hotels en resorts tot appartementen en aparthotels en van pensions tot complete woningen. Deze accommodaties zijn voorzien van beoordelingen van echte reizigers, zodat je van tevoren kunt bekijken hoe een accommodatie is ervaren. Bij het boeken van je vlucht en hotel kun je er ook een huurauto reserveren, zodat alles in 1 keer geregeld.

Naast de zoekmachine biedt Agoda.com ook altijd enkele dagdeals waarbij je kortingen krijgt op wisselende bestemmingen. Hiermee kun je spontaan besparen op je vakantie. De couponcodes voor de kortingen kun je eenvoudig op de website vinden onder 'dagdeals' en deze verlopen meestal na enkele dagen.

Op de homepage van de website vind je onder de zoekmachine ook enkele suggesties voor bestemmingen die je kunnen inspireren. De reisorganisatie maakt het daarnaast mogelijk om een persoonlijk account aan te maken op de website, waarmee je gemakkelijk je eigen boekingen kunt inzien. Een account aanmaken is gratis en kan met zowel je e-mail als met je Facebook-account. Naast een vakantie boeken, kun je bij Agoda.com ook zelf host worden en je eigen accommodatie aanbieden op Agoda Homes. De website van Agoda.com is verder gewoon in het Nederlands, wat het zoeken en boeken toegankelijk maakt.

Om de reisorganisatie te bereiken kun je ze bellen of mailen. De klantenservice is 24/7 bereikbaar. Verder heeft Agoda.com een eigen app en kun je de organisatie volgen op onder andere Facebook en Instagram.

Ervaringen met Agoda.com

Agoda.com krijgt gemiddeld een 1,9
op basis van 25 ervaringen:

1,9 + Ervaring delen
op 10 november 2024 bestemming: Netherlands / Amsterdam, reisperiode: januari 2024

Got tickets through Agoda app without option for cancelation. The hotel forces you to pay a huge extra amount upon arrival, but claims that Agoda will pay you the amount back. After the extra payment, you never see that money again since Agoda refuses to refund it. They eventually send you to a third party again, that also does not pay you back. Absolute deliberate scam between Agoda and the hotel. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 21 oktober 2024 bestemming: usa / Las Vegas, reisperiode: oktober 2024

Wij boekten 2 hotels met agoda, 1 in Las Vegas, en 2 dagen later 1 in Chicago.
De dag voor aankomst in Las Vegas kregen wij bericht dat de reservatie verworpen was en de keuze terugbetaling of ander hotel. Wij kozen voor de 2de optie. Antwoord Agoda wij kunnen geen ander hotel voorstellen dus teruggave. Toppunt is dat wij in de volgende dagen reclame mail kregen om juist dat hotel te boeken.Hotel Chicago, de dag voor aankomst controleerde ik de luchthaven shuttle van het hotel. Bleek dat het hotel al meer dan 1 maand gesloten was. Agoda gecontacteerd, ja inderdaad voorstel teruggave of ander hotel, 2de voorstel niet mogelijk. Hadden wij Agoda niet gecontacteerd, wij stonden om 23.30h voor een gesloten hotel. Dus in beide gevallen dag voor aankomst hotel niet gereserveerd en trek uw plan. Nooit meer Agoda. Is ook juridisch onaantastbaar in Singapore ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 11 oktober 2024 bestemming: brussels / belgium, reisperiode: oktober 2024

I was checking different hotels at Agoda. It deceived me into making a reservation. It stated they will not charge my credit card, I gave my credit card. They did not send any emails or whatsoever to warn me that there is a reservation in my name. Then I saw the deduction in my credit card for the hotel for previous day. So there is no way for me to cancel, because the date has already passed and it is registered as no show. I did not see this kind of rip-off in my entire 45 years of life. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 22 september 2024 bestemming: Turkije / Isatnbul, reisperiode: september 2024

We were supposed to stay at the red tent suite 23 in Istanbul for 11 days but we left after 3 days, we cancelled the booking at red tent suite, owner did not want to refund us, very rude staff, nothing worked, no remote for aircon and tv, aircon did not work so very hot in the room ! no sleeping material, we had to sleep under a sheet ! elevator did not work, very bad and dirty and filthy hotel !! bad smelling place, very bad and rude staff, spoke hardly any English, toilet did not work, shower stopped working during shower, no Wifi, other people/guest were bitten by bed bugs so full of swollen body parts !!! so we, me and my 11 year old son left as soon as possible and went to another hotel because we did not like it all. owner did not want to refund so still busy with Agoda booking company to be refunded, I had to pay additional cost for another hotel which costed me 385.- Euro EXTRA MONEY !!! Agoda does not take their responsibility to refund me which should be done since I booked and paid to and through Agoda Company and paid my money to them and not to the hotel !!!
Then you offer me 62 .- euro cash back for Agoda cash which I don't want and need since I want to be refunded my EURO MONEY and not Agoda cash since I will NEVER use Agoda ever again, this is a form of stealing from customers !!
I will never use and book with Agoda anymore in the future and use another booking website, this is just ridiculous how you treat customers, I will not be your customer anymore in the future and use another way of booking !!!!

Regards,
Henny T, Holland
Agoda Booking ID 460629951 ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 19 september 2024 bestemming: Bali / Nusa Lembongan, reisperiode: september 2024

Nooit meer !!!! we zijn onmiddellijk in het gereserveerde en betaalde hotel vertrokken ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 17 september 2024 bestemming: Antaliya / Antaliya, reisperiode: september 2024

Geen prijs garantie! Geen service! Nooit meer! ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 27 augustus 2024 bestemming: Albufeira / Portugal, reisperiode: augustus 2024

Als ik 0 sterren zou kunnen geven dan had ik dit gedaan. Ik ben al jaren een trouwe fan van agoda en nog nooit had ik problemen gehad. Tot op 19 augustus 2024.
Ik had een hotel geboekt op 18 augustus voor de volgende dag. Na mijn boeking heb ik een bevestiging gekregen en vervolgens was ik gaan slapen. Toen ik wakker werd had ik 5 mailtjes dat mijn boeking is geannuleerd. Ik neem contact met ze op en de meneer aan de lijn wist mij te vertellen dat mijn boeking is geannuleerd omdat de betaling niet bij hun binnen was gekomen terwijl het wel afgeschreven was van mijn rekening. Hij zei tegen mij dat ik contact met mijn bank moest opnemen want waarschijnlijk was het geld blijven hangen en dat ik het terug gestort zou krijgen binnen 13 werkdagen. En ik moest een nieuwe boeking doen voor een verblijf anders had ik geen verblijf. Ik heb mijn bank gebeld die konden mij niet helpen omdat ik de betaling via ideal had gedaan en ik moest contact met ideal opnemen. Ik heb ideal een email gestuurd hierover.
Voor de duidelijkheid mijn verblijf zou zijn van 19 augustus tot en met 21 augustus. Ik had inmiddels een andere hotel geboekt elders voor mijn verblijf. Op 20 augustus krijg ik opeens een mail van agoda zeggende dat mijn verblijf de 19de tot en met 21 augustus bevestigd is en dat ik daar kan verblijven en ook de 20ste een mail van het hotel dat ze aan mijn verzoeken gaan voldoen! Serieus? Telefonisch zei agoda dat ze een storing hebben en of hadden want ik zag 2x een boeking voor hetzelfde hotel terwijl ik 1x had geboekt. En vandaag 27 augustus als ik in de app ga kijken zie ik de boeking 7x staan!. En mijn geld hebben ze ontvangen en nog steeds niet terug. Dit laat ik echt niet hierbij zitten. Voel me opgelicht. Voor die 2 nachten had ik meer dan 500 euro betaald. Ik wil gewoon mijn geld terug klaar. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 26 mei 2024 bestemming: / Rondreis, reisperiode: mei 2024

10 hotels vooraf geregeld bij Agoda. Alles is vlekkeloos verlopen en de betalingen ook....dus volgende keer weer Agoda. ... Lees meer

  • Algemeen 10
op 26 mei 2024 bestemming: / Rondreis, reisperiode: mei 2024

10 hotels vooraf geregeld bij Agoda. Alles is vlekkeloos verlopen en de betalingen ook....dus volgende keer weer Agoda. ... Lees meer

  • Algemeen 10
op 29 augustus 2023 bestemming: / Eindhoven, reisperiode: augustus 2023

Ik heb een hotelboeking bij Agoda gepleegd. Direct na betaling bleek dat ik de verkeerde datum had. Daarna probeerde ik te annuleren. Dit ging niet. Ik heb de juiste datum geboekt en betaald (duurder dan de eetdte boeking). De eerste verkeerde is inmiddels geannuleerd maar het geld krijg ik niet terug. Dat is schandalig. Agoda heeft geen enkele service verleend en geen enkele moeite hoeven doen. Ik heb de eerste boeking immers direct willen annuleren en omzetten in een andere datum. En ik heb beide boekingen direct betaald. Waardeloos. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 29 november 2022 bestemming: , reisperiode: augustus 2022

Onderstaand bedrag ondanks diverse mailtjes van mijn kant nooit terug ontvangen
The hotel has informed us that they would like to waive the penalty for this booking cancellation so that we would be able to process your refund of EUR 87.44 as quickly and conveniently as possible. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 25 augustus 2022 bestemming: Schotland / Diverse, reisperiode: augustus 2022

De foto's van de website kwamen totaal niet overeen met wat we aantroffen. En dit werd niet opgelost. Tevens veel te veel geld in rekening gebracht door andere wisselkoersen te hanteren. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 26 juni 2022 bestemming: Nederland / Amsterdam, reisperiode: juni 2022

Ik had een kamer nodig in Amsterdam. Hoitel verwees door naar Agoda.com. Ik boekte een éénpersoonskamer. Maar het bleek een accomodatie die ik met vijf andere mensen moest delen. Ga nooit in zee met Agoda. Het zijn oplichters! ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 21 maart 2022 bestemming: België / Antwerpen, reisperiode: maart 2021

Waardeloze kamer gekregen terwijl dit van te voren heel anders gepresenteerd was op hun website ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 20 december 2021 bestemming: Engeland / Londen, reisperiode: januari 2021

Onmogelijk te bereiken en het bedrijf geeft niets als je door Covid kan afreizen. Niet boeken! ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 26 oktober 2021 bestemming: België / Antwerpen, reisperiode: oktober 2021

Snel hotel geboekt via Agoda en betaald. Per toeval bel ik naar het hotel om te vragen waar we de auto kunnen parkeren en daar blijkt dat de boeking geannuleerd is! Agoda zou dit doorgeven aan mij maar ik heb niks gehoord. Sterker nog: ik krijg nogmaals een bevestiging en achteraf vragen ze mij om een review,,,, Contact met de organisatie is blijkbaar onmogelijk. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 23 augustus 2020 bestemming: Duitsland / Munchen, reisperiode: september 2020

Geen contact met Agoda gekregen. Reis kwijt. 237,35 euro ook kwijt. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 18 augustus 2020 bestemming: Thailand / Koh Tao, reisperiode: augustus 2020

Ivm Covid-19 mochten wij het land niet in. Geen restitutie mogelijk en ook geen contact kunnen krijgen met Agoda. Zeer, zeer teleurstellend ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 24 juli 2020 bestemming: Frankrijk / Dijion, reisperiode: juli 2020

Bij aankomst in het hotel, bleek het gesloten ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 19 juni 2020 bestemming: Verenigde Staten, reisperiode: juli 2020

Geen restitutie ivm Covid 19
Nooit meer Agode ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 13 juni 2020 bestemming: Indonesië / Den Passar, reisperiode: juli 2020

Door de Covid19 is de vliegreis geannuleerd door de maatschappij met volledige restitutie. Het geboekte hotel moest worden geannuleerd. Agoda geeft geen restitutie omdat het hotel is geboekt op basis van "geen restitutie" De bekende kleine letters. Dus geen geld terug. Mijns inziens kan ik er niets aan doen dat de maatschappij niet vliegt en dit een uitzonderlijke situatie is. In dit geval zou Agoda zich beter moeten opstellen tov zijn trouwe klanten. Nee dus. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 26 januari 2020 bestemming: Thailand / Bangkok, reisperiode: maart 2020

Agoda is onbereikbaar, op voucher stond betalen bij hotel, maar bedrag was van mijn rekening gehaald. Om te voorkomen dat ik twee keer zou betalen heb ik op diverse manieren contact gemaakt met Agoda, maar kreeg geen enkele reactie.
Dieverse e-mails gestuurd, nooit een antwoord gekregen,
Gebeld met Londen maar kreeg ook geen antwoord. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 26 juli 2019 bestemming: Nederland / Groningen, reisperiode: juli 2019

Prijs werd weergegeven met BTW, toen vervolgens de factuur binnen kwam komt die uit Singapore zonder BTW maar met het volle bedrag, ze strijken dus 9 % extra op voor de kamer.

Contact met Agoda is onmogelijk, er zijn geen e-mail adressen en geen telefoon nummers, registreren om contact op te nemen lukt niet.

Ik zou zeggen: niet boeken via Agoda als je BTW kun aftrekken ... Lees meer

  • Algemeen 2
op 20 april 2019 bestemming: Nederland, reisperiode: april 2019

Oplichterij. Ik reis regelmatig en boek altijd bij booking.com
Deze keer boekte ik voor de eerste keer via agoda en meteen ook de laatste keer. Toen ik op de bestemming aankwam met m’n dochtertje, bleek er helemaal niets te zijn en het telefoonnummer bestond niet. Ik belde naar de klantenservice van agoda, waar een medewerkster me eerst 15’ liet wachten, om me dan doodleuk te zeggen dat ze me jammer genoeg niet kon helpen en dat ik best een ander hotel zocht.
Een schande. Ons gepland weekend eraan, want zomaar een betaalbare nacht vinden op een zonnige zaterdag in Amsterdam last minute is onbegonnen werk.
Puur bedrog ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 16 maart 2019 bestemming: Verenigde Arabische Emiraten / Dubai, reisperiode: oktober 2018

Ik heb mijn gift card nog steeds niet ontvangen. Ik had een dubbel boeking voor een hotel in Dubai. waarde USD 157.10. Diverse poging gedaan maar nul. ... Lees meer

  • Algemeen 5

Nieuws