Schrijf een ervaring over Hotels.com en maak kans op mooie prijzen!

Hotels.com

Url: https://nl.hotels.com/

Type reizen: hotel

Logo van Hotels.com

Hotels.com is een van de grootste aanbieders van hotelaccommodaties. De reisorganisatie biedt meer dan 150.000 accommodaties aan in meer dan 60 landen over de hele wereld met een goede boekingsservice via websites en telefooncentrales. Ook is Hotels.com gespecialiseerd in het aanbieden van accommodaties tijdens periodes waarin veel al uitverkocht is. Op de website vind je alle informatie die je nodig hebt: hotelprijzen, voorzieningen en beschikbaarheid.

Hotels.com is in 1991 opgericht onder de naam Hotel Reservations Network. 10 jaar later sloot de organisatie zich aan bij Expedia Inc en in 2002 werd de naam veranderd in Hotels.com. Expedia Inc. heeft verschillende kantoren, verspreid over de hele wereld. Het hoofdkantoor van Hotels.com bevindt zich in Dallas in de Verenigde Staten.

Bij Hotels.com kun je terecht voor de beste aanbiedingen. Of je nu een last minute wil boeken, voor zaken op reis moet of met de familie op vakantie wil, Hotels.com biedt het allemaal. Op de website zoek, vergelijk en boek je goede hotels voor de laagste prijzen. Hierbij kun je kiezen uit simpele accommodaties met 1 ster tot luxe vijfsterrenresorts.

Hotels.com werkt met een leuke spaaractie, genaamd Welcome Reward. Hierbij kun je je registreren op de website. Wanneer je tien overnachtingen hebt geboekt ontvang je bij de volgende boeking een gratis overnachting.

op 24 januari 2020 bestemming: Frankrijk / Beaune, reisperiode: juni 2020

Ik heb een hotel geboekt en vervolgens binnen een week te annuleren. Op de site staat dat je altijd kan omboeken of annuleren. Ze zeggen alleen niet dat je je geld kwijt bent. DUS NOOIT BOEKEN BIJ HOTELS.COM MAAR BIJ BOOKING>COM DUS NOOIT BOEKEN BIJ HOTELS.COM MAAR BIJ BOOKING>COM. Doe het niet. Je krijgt spijt. geloof me het zijn oplichters. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 13 januari 2020 bestemming: Engeland / Londen, reisperiode: december 2019

Onderstaande mail naar hotels.com gestuurd.. Nadat ik ze had gebeld, maar ze waren dicht op het moment dat wij daar waren ivm de feestdagen. Het enige waar ze mee aan komen zetten is jaja een voucher van wel 25 euro..
Alsof ik überhaupt nog iets wil boeken bij hotels.com

Afgelopen week heb ik een kamer geboekt bij roomsat13, ik was er vanuit gegaan dat het geen luxe kamer zou zijn, netjes maar simpel, maar dat het zou zijn, nee dat hadden wij ook niet verwacht, het inchecken was al problematisch, meerdere keren geprobeerd contact met hun op te nemen, dit lukte niet, totdat wij er stonden na meerdere keren aanbellen werd de deur open gedaan door een gast, deze hebben mij een ander nummer gegeven want die er ervaarden hetzelfde, de kamer was niet schoon en de bank alles was stuk, radiators deden het niet zowel op de kamer als douche en gang, het bleek dat je geen eigen douche had op de kamer, maar het was gemeenschappelijk en het schimmel zat aan de muren, net zoals dat de sanitaire ruimte ook niet schoon was, de slakken kroppen bij de muur ophoog in de douche, er waren geen handdoeken aanwezig, kortom een vies oud gebouw, de foto's kwamen ook totaal niet overeen met de realiteit.. Ik heb de eigenaar gebeld en gsmst, dat ik mijn geld terug wou zodat we een ander hotel konden boeken, ik wacht nog steeds op zijn reactie.. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 6 januari 2020 bestemming: Nederland / Amsterdam, reisperiode: december 2019

Hotels.com zegt de laagste prijs garantie te hebben maar ze doen of hun neus bloed als het erop aan komt. Printscreen en bewijzen doorsturen en nog houden ze je voor de gek. Pas onwijs goed op voor deze organisatie mensen! Boek echt niet met de verwachting dat ze de beste prijs hebben. Ik heb hier in totaal 65 nachten geboekt dus ik weet waar ik het over heb. ... Lees meer

  • Algemeen 1

Meer ervaringen

Vakantieverhalen / reisverslagen