Hotels.com

Url: https://nl.hotels.com/

Type reizen: hotel

Logo van Hotels.com

Hotels.com is een van de grootste aanbieders van hotelaccommodaties. De reisorganisatie biedt meer dan 150.000 accommodaties aan in meer dan 60 landen over de hele wereld met een goede boekingsservice via websites en telefooncentrales. Ook is Hotels.com gespecialiseerd in het aanbieden van accommodaties tijdens periodes waarin veel al uitverkocht is. Op de website vind je alle informatie die je nodig hebt: hotelprijzen, voorzieningen en beschikbaarheid.

Hotels.com is in 1991 opgericht onder de naam Hotel Reservations Network. 10 jaar later sloot de organisatie zich aan bij Expedia Inc en in 2002 werd de naam veranderd in Hotels.com. Expedia Inc. heeft verschillende kantoren, verspreid over de hele wereld. Het hoofdkantoor van Hotels.com bevindt zich in Dallas in de Verenigde Staten.

Bij Hotels.com kun je terecht voor de beste aanbiedingen. Of je nu een last minute wil boeken, voor zaken op reis moet of met de familie op vakantie wil, Hotels.com biedt het allemaal. Op de website zoek, vergelijk en boek je goede hotels voor de laagste prijzen. Hierbij kun je kiezen uit simpele accommodaties met 1 ster tot luxe vijfsterrenresorts.

Hotels.com werkt met een leuke spaaractie, genaamd Welcome Reward. Hierbij kun je je registreren op de website. Wanneer je tien overnachtingen hebt geboekt ontvang je bij de volgende boeking een gratis overnachting.

op 8 februari 2021 bestemming: Duitsland / Hamburg, reisperiode: december 2020

Het hotel heeft de reis geannuleerd i.v.m. corona en de hotel gesloten. Maar ze willen ons geld niet terug geven maar ons afschepen met vouchers. Wij willen ons geld terug want zij hebben gearresteerd en niet wij. Ze houden ons nu al 3 maanden aan het lijntje. Ik ga waarschijnlijk aangifte doen van diefstal en schakel een jurist in. Wij hebben in december 2020 voorgesteld om alles te verschuiven naar 2021 maar daar wilden ze niet aan mee werken. Het enigste wat ze will6is vouchers uitdelen. Die willen we niet, wij willen ons geld terug. Zij hebben geannuleerd. Ben helemaal klaar met hotels. Com en boek er nooit weer een reis weer.

Update: Moet even mijn woordenboek uitzetten op de telefoon. Arresteren moet annuleren zijn. Ik ga meer sites mijn klacht neerleggen.

  • Algemeen 1
op 14 januari 2021 bestemming: Duitsland / Berlijn, reisperiode: mei 2020

Reis is i.v.m. corona niet doorgegaan. Voucher gekregen van hotels.com. Wij willen deze inruilen voor geld. Had je gedacht. Dat gaat niet. 400 euro in het water gegooid.
Nóóit meer hotels.com !!!!

  • Algemeen 1
op 22 december 2020 bestemming: Portugal / Estoril, reisperiode: december 2019

Onbegrijpelijk ze bestelen je gewoon.
Ze halen het geld van je account af en geen boeking te zien
En onbereikbaar virtuele chat werkt ook niet naar behoren

  • Algemeen 1
op 10 december 2020 bestemming: Nederland / Eindhoven, reisperiode: december 2020

Zelden z'n goede service meegemaakt. site duidelijk en komen alle beloftes na.

  • Algemeen 10
op 8 december 2020 bestemming: Italië / Rome, reisperiode: april 2019

Belachelijk! slechte communicatie met de mensen aan de telefoon, geen medelijden met dat onze reis niet door gaat en ook geen voorstel over de voucher die we kregen. Wij zijn dus na april ons geld kwijt!! ik raad jullie aan hier nooit een vakantie te boeken. ze zijn ook slecht bereikbaar

  • Algemeen 1
op 22 november 2020 bestemming: Nederland / Den Haag, reisperiode: november 2019

Had gisteren geboekt Den Haag
Had gisteren geboekt Den Haag, moest om 14:00 inchecken. Had al vanaf 01:00 gebelt gesproken met een Engelse meneer. Had me belooft dat het goed komt, want check altijd dag van te voren of alles goed is aangekomen bij het hotel. Helaas was er niks bekend bij hen, terwijl ik al lang betaald had.

Uiteindelijk op straat geslapen, omdat de boeking niet door was gegaan dus niet aangekomen was bij het hotel.

Geld nog niet teruggekregen, 3 uurtjes aan de lijn gebleven. Geen excuus of iets kunnen regelen. De dag ervoor wel gesproken met een mannelijke collega die zei, zal dan een andere kamer voor je regelen en komt helemaal goed van hotels.com


Nou helemaal niks van gekomen. Nooit meer boeken via hotels.com


Zware oplichters

  • Algemeen 1
op 20 november 2020 bestemming: Nederland, reisperiode: november 2020

Ik geef een 2 en geen 1 omdat ik uiteindelijk mijn geld heb terug gekregen!
Maar dit heeft me heel wat zweetdruppels (en zelfs een traantje) gekost!
Ik had voor een weekendje weg met mijn 2 zusjes een hotel bij Helledoorn geboekt. Ik had hier een aanbiedingsadvertentie voor gekregen. Ik had bij het boeken niet eens door dat dit via Hotels.com was. Bij het boeken ging het gelijk mis. Het betalingsscherm sloeg vast. Moest ik nog een keer alles in vullen. Toen sloeg het weer vast.
Ik keek in mijn mail: geen bevestiging (ook niet in de spam). Ik keek naar mijn bankrekening: 2x het bedrag afgeschreven.
De volgende dag gebeld met het hotel: geen boeking ontvangen.
En toen begon de ellende. Ik naar de site van hotels.com. De enige manier om contact te kunnen leggen met hotels.com is een telefoonnr. Ik heb gebeld, kwam er niet door (wegens zeer grote oproepvolumes???). Toen maar gekozen voor de Engelssprekende hulp. Wat een ellende. Wel 3 uur aan de lijn gehangen en nog geen steek verder. Maar weer gebeld... zelfde liedje. weer gebeld. Eindelijk een Nederlandse sprekend meisje. Zij was heel vriendelijk en heeft me een mail gestuurd met instructies. Ik moest 14 dagen wachten, 2 formulieren invullen, bewijs van betaling mee sturen èn een bewijs dat ik in die 14 dagen geen geld terug had gekregen. Na 14 dagen had ik natuurlijk nog geen geld terug.Ik heb braaf gedaan wat me was opgedragen. Wel er voor gezorgd dat alle niet ter zake informatie op mijn bankafschriften weg gelakt was.
Ik kreeg een mail terug, dat Hotels.com niets voor me kon doen omdat ik geen boekingsnummer had... Maar die heb ik ook niet omdat er nooit iets geboekt is door hetels.com.

Ik weer gebeld, weer uren aan de lijn gehangen. Kreeg ik toch iets van een boekingsnummer. Dat nummer heb ik vervolgens bij elke mail weer gebruikt en telkens in het onderwerp opgenomen. Na 10 mailtjes werd mij aan gegeven dat hotels niets voor me kon doen omdat ik de gegevens in het Nederlands had aangeleverd. Vervolgens ben ik mijn bankafschriften in het Engels gaan vertalen en heb deze ook opgestuurd (weer zwartgelakt daar waar Hotels.com niets met die info van doen had). Vervolgens gingen er weer 30 mailtjes heen en weer. Het laatste mailtje betrof de mededeling dat mijn geld was terug geboekt. 3 dagen later stond het op mijn rekening.

Volgend weekend ga ik alsnog met mijn zusjes naar het hotel in Hellendoorn. Gewoon zelf rechtstreeks geboekt.
Nooit meer via Hotels.com. Moeten jullie ook niet doen!

  • Algemeen 2
op 12 november 2020 bestemming: Zwitserland / Basel, reisperiode: november 2020

Hotels was in orde, ik merkte dat ik geen stempels kreeg na uitchecken. Ik telefoneerde en ze zeiden dat dit niet was gebeurd omdat ik met een gast account had geboekt. Ik was niet op de hoogte van dit, dacht dat ik dit wel had gedaan. Ze wouden mijn stempels niet overdragen, dit was niet meer mogelijk. Ik zei dat dit helemaal niet klantvriendelijk is, bij KLM en Miles en More kan je nog maanden na de vlucht miles claimen, bij hen was dit niet mogelijk ... Ik overweeg dus een andere partner, of loyaliteirsprogramma

  • Algemeen 8
op 4 november 2020 bestemming: Nederland / Alkmaar, reisperiode: oktober 2020

Accomodatie in Alkmaar geboekt, echter deze bleek dicht voor de periode die ik geboekt en ook betaald heb. Dus geannuleerd op aangeven van de accomodatie. Tot op heden geen geld teruggekregen. Hierover diverse malen gemaild, geen reactie hierop. Via eigenaar van accommodatie kom ik ook niet verder. Gezien de vele zeer slechte recensies is hun bellen geen optie, gaat je bloeddruk alleen maar van stijgen. De euro 300 zie ik als diefstal van Hotels. Com. Ik raad niemand aan met deze organisatie in zee te gaan.

  • Algemeen 1
op 5 oktober 2020 bestemming: Italië / Genua, reisperiode: september 2020

Via Hotels.com een hotel geboekt inGenua ''midden in bruisende centrum'' kwamen we terecht in een steeg waar je niet over straat kunt s'avonds. Hotel met zwembad geboekt zoals aangegeven op de website van Hotels.com. Aangekomen bleek het hotel helemaal niet over een zwembad te beschikken. Na een berichtje aan Hotels.com kregen we een boze italiaanse eigenaar tot 3 keer aan de deur die perse wilde dat we onze reactie zouden verwijderen. Heel onprettig en zeer aggressief. Hotels.com die valse informatie verschaft en het aan de eigenaar overlaat om ons maar tevreden te houden. Daarna hotels.com verscheidene keren proberen te bereiken maar natuurlijk geen gehoor.

  • Algemeen 1

Meer ervaringen

Vakantieverhalen / reisverslagen