Schrijf een ervaring over Hotels.com en maak kans op mooie prijzen!

Hotels.com

Url: https://nl.hotels.com/

Type reizen: hotel

Logo van Hotels.com

Hotels.com is een van de grootste aanbieders van hotelaccommodaties. De reisorganisatie biedt meer dan 150.000 accommodaties aan in meer dan 60 landen over de hele wereld met een goede boekingsservice via websites en telefooncentrales. Ook is Hotels.com gespecialiseerd in het aanbieden van accommodaties tijdens periodes waarin veel al uitverkocht is. Op de website vind je alle informatie die je nodig hebt: hotelprijzen, voorzieningen en beschikbaarheid.

Hotels.com is in 1991 opgericht onder de naam Hotel Reservations Network. 10 jaar later sloot de organisatie zich aan bij Expedia Inc en in 2002 werd de naam veranderd in Hotels.com. Expedia Inc. heeft verschillende kantoren, verspreid over de hele wereld. Het hoofdkantoor van Hotels.com bevindt zich in Dallas in de Verenigde Staten.

Bij Hotels.com kun je terecht voor de beste aanbiedingen. Of je nu een last minute wil boeken, voor zaken op reis moet of met de familie op vakantie wil, Hotels.com biedt het allemaal. Op de website zoek, vergelijk en boek je goede hotels voor de laagste prijzen. Hierbij kun je kiezen uit simpele accommodaties met 1 ster tot luxe vijfsterrenresorts.

Hotels.com werkt met een leuke spaaractie, genaamd Welcome Reward. Hierbij kun je je registreren op de website. Wanneer je tien overnachtingen hebt geboekt ontvang je bij de volgende boeking een gratis overnachting.

op 22 november 2020 bestemming: Nederland / Den Haag, reisperiode: november 2019

Had gisteren geboekt Den Haag
Had gisteren geboekt Den Haag, moest om 14:00 inchecken. Had al vanaf 01:00 gebelt gesproken met een Engelse meneer. Had me belooft dat het goed komt, want check altijd dag van te voren of alles goed is aangekomen bij het hotel. Helaas was er niks bekend bij hen, terwijl ik al lang betaald had.

Uiteindelijk op straat geslapen, omdat de boeking niet door was gegaan dus niet aangekomen was bij het hotel.

Geld nog niet teruggekregen, 3 uurtjes aan de lijn gebleven. Geen excuus of iets kunnen regelen. De dag ervoor wel gesproken met een mannelijke collega die zei, zal dan een andere kamer voor je regelen en komt helemaal goed van hotels.com


Nou helemaal niks van gekomen. Nooit meer boeken via hotels.com


Zware oplichters

  • Algemeen 1
op 20 november 2020 bestemming: Nederland, reisperiode: november 2020

Ik geef een 2 en geen 1 omdat ik uiteindelijk mijn geld heb terug gekregen!
Maar dit heeft me heel wat zweetdruppels (en zelfs een traantje) gekost!
Ik had voor een weekendje weg met mijn 2 zusjes een hotel bij Helledoorn geboekt. Ik had hier een aanbiedingsadvertentie voor gekregen. Ik had bij het boeken niet eens door dat dit via Hotels.com was. Bij het boeken ging het gelijk mis. Het betalingsscherm sloeg vast. Moest ik nog een keer alles in vullen. Toen sloeg het weer vast.
Ik keek in mijn mail: geen bevestiging (ook niet in de spam). Ik keek naar mijn bankrekening: 2x het bedrag afgeschreven.
De volgende dag gebeld met het hotel: geen boeking ontvangen.
En toen begon de ellende. Ik naar de site van hotels.com. De enige manier om contact te kunnen leggen met hotels.com is een telefoonnr. Ik heb gebeld, kwam er niet door (wegens zeer grote oproepvolumes???). Toen maar gekozen voor de Engelssprekende hulp. Wat een ellende. Wel 3 uur aan de lijn gehangen en nog geen steek verder. Maar weer gebeld... zelfde liedje. weer gebeld. Eindelijk een Nederlandse sprekend meisje. Zij was heel vriendelijk en heeft me een mail gestuurd met instructies. Ik moest 14 dagen wachten, 2 formulieren invullen, bewijs van betaling mee sturen čn een bewijs dat ik in die 14 dagen geen geld terug had gekregen. Na 14 dagen had ik natuurlijk nog geen geld terug.Ik heb braaf gedaan wat me was opgedragen. Wel er voor gezorgd dat alle niet ter zake informatie op mijn bankafschriften weg gelakt was.
Ik kreeg een mail terug, dat Hotels.com niets voor me kon doen omdat ik geen boekingsnummer had... Maar die heb ik ook niet omdat er nooit iets geboekt is door hetels.com.

Ik weer gebeld, weer uren aan de lijn gehangen. Kreeg ik toch iets van een boekingsnummer. Dat nummer heb ik vervolgens bij elke mail weer gebruikt en telkens in het onderwerp opgenomen. Na 10 mailtjes werd mij aan gegeven dat hotels niets voor me kon doen omdat ik de gegevens in het Nederlands had aangeleverd. Vervolgens ben ik mijn bankafschriften in het Engels gaan vertalen en heb deze ook opgestuurd (weer zwartgelakt daar waar Hotels.com niets met die info van doen had). Vervolgens gingen er weer 30 mailtjes heen en weer. Het laatste mailtje betrof de mededeling dat mijn geld was terug geboekt. 3 dagen later stond het op mijn rekening.

Volgend weekend ga ik alsnog met mijn zusjes naar het hotel in Hellendoorn. Gewoon zelf rechtstreeks geboekt.
Nooit meer via Hotels.com. Moeten jullie ook niet doen!

  • Algemeen 2
op 12 november 2020 bestemming: Zwitserland / Basel, reisperiode: november 2020

Hotels was in orde, ik merkte dat ik geen stempels kreeg na uitchecken. Ik telefoneerde en ze zeiden dat dit niet was gebeurd omdat ik met een gast account had geboekt. Ik was niet op de hoogte van dit, dacht dat ik dit wel had gedaan. Ze wouden mijn stempels niet overdragen, dit was niet meer mogelijk. Ik zei dat dit helemaal niet klantvriendelijk is, bij KLM en Miles en More kan je nog maanden na de vlucht miles claimen, bij hen was dit niet mogelijk ... Ik overweeg dus een andere partner, of loyaliteirsprogramma

  • Algemeen 8

Meer ervaringen

Vakantieverhalen / reisverslagen