Schrijf een ervaring over Hotels.com en maak kans op mooie prijzen!

Hotels.com

Url: https://nl.hotels.com/

Type reizen: hotel

Logo van Hotels.com

Hotels.com is een van de grootste aanbieders van hotelaccommodaties. De reisorganisatie biedt meer dan 150.000 accommodaties aan in meer dan 60 landen over de hele wereld met een goede boekingsservice via websites en telefooncentrales. Ook is Hotels.com gespecialiseerd in het aanbieden van accommodaties tijdens periodes waarin veel al uitverkocht is. Op de website vind je alle informatie die je nodig hebt: hotelprijzen, voorzieningen en beschikbaarheid.

Hotels.com is in 1991 opgericht onder de naam Hotel Reservations Network. 10 jaar later sloot de organisatie zich aan bij Expedia Inc en in 2002 werd de naam veranderd in Hotels.com. Expedia Inc. heeft verschillende kantoren, verspreid over de hele wereld. Het hoofdkantoor van Hotels.com bevindt zich in Dallas in de Verenigde Staten.

Bij Hotels.com kun je terecht voor de beste aanbiedingen. Of je nu een last minute wil boeken, voor zaken op reis moet of met de familie op vakantie wil, Hotels.com biedt het allemaal. Op de website zoek, vergelijk en boek je goede hotels voor de laagste prijzen. Hierbij kun je kiezen uit simpele accommodaties met 1 ster tot luxe vijfsterrenresorts.

Hotels.com werkt met een leuke spaaractie, genaamd Welcome Reward. Hierbij kun je je registreren op de website. Wanneer je tien overnachtingen hebt geboekt ontvang je bij de volgende boeking een gratis overnachting.

op 27 maart 2020 bestemming: Engeland / Londen, reisperiode: mei 2020

Een hel om je geld terug te krijgen vanwege het coronavirus.. het hotel is gesloten en kan ons niet ontvangen maar een refund ho maar.. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 27 maart 2020 bestemming: Duitsland / Munchen, reisperiode: mei 2020

Boeking wegens Corona laten verzetten. Hotels.com gaf aan dat ik met het hotel dit eerst moest regelen. Gaat om veel geld. Hotel wil meewerken maar systeem van Hotels.com blokkeert elke wijziging. Telefonisch contact al weken onmogelijk. Schandalig. Voor iemand met minstens 50-60 overnachtingen per jaar een waardeloze service.
Booking.com doet dit veel beter!! ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 21 maart 2020 bestemming: Estland / Tallinn, reisperiode: maart 2019

Vanwege het coronavirus is het helaas niet mogelijk om de reis te maken. Ik begrijp heel goed dat alle organisaties heel druk zijn om alles goed te regelen, maar hotels.com is echt dramatisch. Bij booking.com word je even in de wacht gezet, maar daarna prima geholpen. Bij Baltic air krijg je direct iemand aan de telefoon, maar hotels.com is op geen mogelijke manier te bereiken. Als je dan denkt ik stuur een e-mail, is dat niet mogelijk. Ze zeggen dat je via hun site een formulier kunt invullen, maar dat is nergens te vinden. Als je ze probeert te bellen, kom je er niet doorheen en wordt de verbinding constant verbroken. Van de week had ik iemand aan de lijn, maar ze konden niks voor mij betekenen. Één man heeft mij geprobeerd te helpen, dat lukte hem enigszins. Mocht het na een paar dagen niet opgelost zijn, moest ik ze gewoon weer even bellen. Hij gaf aan dat dat dan vast goed zou komen. Dus niet, er is geen contact te krijgen. Booking.com en Baltic air hebben het prima opgelost, maar Hotels.com....... ... Lees meer

  • Algemeen 1

Meer ervaringen

Vakantieverhalen / reisverslagen