Schrijf een ervaring over Hotels.com en maak kans op mooie prijzen!

Hotels.com

Url: https://nl.hotels.com/

Type reizen: hotel

Logo van Hotels.com

Hotels.com is een van de grootste aanbieders van hotelaccommodaties. De reisorganisatie biedt meer dan 150.000 accommodaties aan in meer dan 60 landen over de hele wereld met een goede boekingsservice via websites en telefooncentrales. Ook is Hotels.com gespecialiseerd in het aanbieden van accommodaties tijdens periodes waarin veel al uitverkocht is. Op de website vind je alle informatie die je nodig hebt: hotelprijzen, voorzieningen en beschikbaarheid.

Hotels.com is in 1991 opgericht onder de naam Hotel Reservations Network. 10 jaar later sloot de organisatie zich aan bij Expedia Inc en in 2002 werd de naam veranderd in Hotels.com. Expedia Inc. heeft verschillende kantoren, verspreid over de hele wereld. Het hoofdkantoor van Hotels.com bevindt zich in Dallas in de Verenigde Staten.

Bij Hotels.com kun je terecht voor de beste aanbiedingen. Of je nu een last minute wil boeken, voor zaken op reis moet of met de familie op vakantie wil, Hotels.com biedt het allemaal. Op de website zoek, vergelijk en boek je goede hotels voor de laagste prijzen. Hierbij kun je kiezen uit simpele accommodaties met 1 ster tot luxe vijfsterrenresorts.

Hotels.com werkt met een leuke spaaractie, genaamd Welcome Reward. Hierbij kun je je registreren op de website. Wanneer je tien overnachtingen hebt geboekt ontvang je bij de volgende boeking een gratis overnachting.

op 5 augustus 2019 bestemming: België / Brussel, reisperiode: november 2016

Het hotel stond op een goede locatie en verder was het personeel vriendelijk. Op kamer 18 waren bedwantsen ontdekt door een reiziger die achteraf heeft gezegd dat zijn verblijf in dit hotel een nachtmerrie is geweest en had aldoor jeuk en rode bulten van de bedwantsen. Het ontbijt was karig met een croissant en een plakje kaas en een plakje ham en jus "d orange en een kuipje boter en een kuipje jam en thee en koffie. Het was verder een goedkoop hotel maar heb gehoord dat er in sommige douches schimmel zat en heb ook van hotel gasten gehoord dat er tapijtkevers waren en dat iemand een muis op de gang heeft zien lopen en dat het erg horig was. ... Lees meer

  • Algemeen 6
op 26 juli 2019 bestemming: , reisperiode: juli 2019

Avond voordat we naar de accomodatie zouden gaan geboekt bij Hotels.com kregen we een mail dat de boeking niet door kon gaan. Alternatief wat Hotels.con aangaf was absoluut veel minder dan de gekozen accomodatie. Dit aangegeven en ook nog alternatieven gezocht. Hotels.com gaf geen enkele reactie meer. Uiteindelijk via Booking.com wat duurders geboekt.. Na twee weken uiteindelijk mailtje gekregen dat we het geld terug kregen van Hotels.com zonder excuses of compensatie gemaakte kosten (telefoonkosten, meerbedrag etc). Klacht indienen is ook niet mogelijk...
Ik boek nooit meer bij Hotels.com ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 22 juni 2019 bestemming: Frankrijk / Lille, reisperiode: september 2019

Via Hotels.com geboekt, het hotel vroeg inmiddels om mijn creditcard gegevens. Hotels.com raad dit af ! Hierover contact gehad met Hotels.com. En omdat ik ter plaatse in het geboekte hotel wilde afrekenen, moest ik het maar zelf uitzoeken. Vervolgens contact gezocht met het hotel en we kwamen er samen niet uit qua communicatie. En om maar niet over de telefoonkosten te zwijgen.
Kortom geweldige service, maar voor mij nooit meer via Hotels.com.
Boeking geannuleerd. ... Lees meer

  • Algemeen 1

Meer ervaringen

Vakantieverhalen / reisverslagen