Schrijf een review

Info over Expedia.nl

Url:

Type reizen: hotel
407 St. John Street, EC1V 4E London NL

Logo van Expedia.nl

Expedia.nl is een van de grootste online reisbureaus ter wereld, voor zowel de zakelijke reiziger als de vakantieganger. Je stelt je eigen reis samen door een vlucht te kiezen bij een van de 400 luchtvaartmaatschappijen en overnachtingen te boeken bij een van de ruim 365.000 hotels. Expedia.nl is onderdeel van Expedia Group.

Je kunt bij Expedia.nl veel verschillende soorten reizen boeken. Zo is het mogelijk een stedentrip met vlucht en hotel te boeken, maar ook strandvakanties behoren tot de optie. Je boekt er pakketreizen, autohuur en het is mogelijk last minute aanbiedingen te boeken. Hierdoor kun je op korte termijn nog een geweldige vakantie boeken voor een leuke prijs. Je hebt bovendien verschillende opties tijdens het boeken. Zo kun je ervoor kiezen alleen een hotel te boeken, een hotel met vlucht of er ook gelijk een auto bij te reserveren. Een vakantiehuis boeken bij Expedia.nl is ook mogelijk. Je hebt hierbij de keus uit meer dan 250.000 vakantiehuizen. Om het overzicht compleet te maken geeft de website ook de leukste attracties in de buurt aan, evenals weersvoorspellingen en plattegronden.

Het kantoor van Expedia.nl in Nederland is gevestigd in Amsterdam. Expedia is telefonisch te bereiken van maandag tot zaterdag van 09:00 tot 21:00 uur en op zon- en feestdagen van 10:00 tot 21:00 uur. Ook kun je een e-mail sturen.

Ervaringen met Expedia.nl

Op Reisgraag.nl staan meer dan 45.000 door de redactie gekeurde reviews over reisorganisaties. Je kunt 497 reviews over Expedia.nl lezen. Het gemiddelde cijfer is een 2,5. Elke review is gecontroleerd door onze redactie. De eerste review werd geschreven op 2 december 2008 door Annie.

Deze organisatie zit in de categorie hotel. Hierin zitten 12 organisaties; o.a. Airbnb, Booking.com, Hotels.com en Expedia.nl. Al deze organisaties samen hebben in 2.041 reviews een gemiddelde gescoord van 2,5. Expedia.nl scoort dus gemiddeld 0,0 lager dan het gemiddelde cijfer in de categorie hotel.

Ieder jaar wint de beste organisatie (op basis van goedgekeurde klantenreviews) per categorie de Reisgraag-Award. Expedia.nl heeft deze publieksprijs nog nooit gewonnen.

Expedia.nl krijgt gemiddeld een 2,5
op basis van 497 ervaringen:

2,5 + Ervaring delen
op 25 april 2025 bestemming: Nederland / Arnhem, reisperiode: januari 2025

Per ongeluk verkeerde data ingetoetst binnen 3 minuten geld weg en wordt ook niet teruggegeven te belachelijk voor woorden ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 11 maart 2025 bestemming: VK / Inverness, reisperiode: januari 2025

4 keer probeerde een vlucht te boeken, 4 keer 'er is iets mis gegaan, probeer opnieuw', 4 keer geen bevestiging van boeking. Niks aan de hand? Wel 4 keer geld van mijn credit card genomen, Expedia doet niks om mij terug te betalen, nu mee bezig via mijn bank, zal maanden duren. Heel slecht ervaring met customer 'service' van Expedia ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 13 januari 2025 bestemming: België / Antwerpen, reisperiode: november 2024

Door een miscommunicatie over mijn boeking zou ik mijn geld terug krijgen. Het hotel waar ik geboekt had heeft het geld teruggestort naar Expedia en Expedia zou het zogezegd terugboeken naar mij. Tot op de dag van vandaag heb ik mijn geld nog niet terug. Ik krijg geen contact met hen en als ik dat dan eindelijk heb, dan wijzen ze naar Booking.com terwijl het geld bij Expedia staat en Expedia het mij moet terug betalen. Echt een belachelijk bedrijf, pas op met boeken via dit bedrijf want het zijn oplichters! ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 30 december 2024 bestemming: croatie, reisperiode: juli 2024

Mislukte boeking gedaan in juli. Bedrag toch afgeschreven van mijn creditkaart. We zitten in december en het bedrag nog steeds niet terug gehad. Gemaild en gebeld. Elke keer moet ik terug bellen of pdf van mijn afschrift opsturen. Nu kunnen ze niks terug vinden, ook mijn mails niet.

  • Algemeen 1
op 29 december 2024 bestemming: Italië / Bolzano, reisperiode: augustus 2024

Online hotelboeking gedaan. Wel betaald, maar geen bevestiging ontvangen en bij aankomst in Italie bleek er geen reservering te bestaan. Telefonisch contact leverde niets op; we zouden worden teruggebeld en we hebben na onze vakantie Expedia gemaild, maar geen enkele reactie van Expedia. EUR 541 weg.

  • Algemeen 1
op 14 november 2024 bestemming: Amerika / Las Vegas, reisperiode: september 2024

Expedia mag gerust in de lijst: oplichters geplaatst worden. Wij hebben tijdens een Amerika reis onder andere 2 hotels en een motel geboekt. 2 Hotels met zwembad ( was een pré voor ons) , maar bij aankomst géén zwembad! Ook werd er door Expedia voor een boeking in het Flamingo hotel in Las Vegas, welke geboekt was inclusief gratis WiFi voor 2 devices, doodleuk 2x een bedrag van 46 euro afgeboekt van onze creditcard! Al met al hebben wij tijdens onze vakantie al vele klachten ingediend, echter, aangezien Expedia enkel met een chat werkt welke in het buitenland gesitueerd is en waar medewerkers enkel met een ( slechte) vertaalcomputer werken is er zoals al verwacht als ik internet raadpleeg geen enkele oplossing aangeboden. Alle!! klachten schuiven zij af naar de Hotels of Motels; zelf treft hen geen enkele blaam ondanks dat er bij Expedia geboekt is en NIET rechtstreeks bij de Hotels.
Al met al, sinds thuiskomst wederom diverse malen contact gezocht, ook via email ( maar die wordt gewoon niet gelezen door Expedia omdat zij klachten niet willen behandelen). Uiteindelijk is dit de slechtste ervaring ooit geweest met Expedia en adviseer derhalve aan alle toekomstige "klanten" : Boek NOOIT via Expedia, want, op het moment dat er zaken niet of onjuist geregeld zijn door hen, is men niet thuis. Ook de zeer klantonvriendelijke contactmogelijkheden met enkel een chat, een mailadres dat wel werkt maar niet door hen beantwoord wordt en het nimmer willen terugbetalen van onkosten/schadevergoedingen en zelfs niet de onterecht door HEN geďnde bedragen ivm Wifi ( welke dus gratis was).

Al met al vinden wij een cijfer 1 nog te hoog.

  • Algemeen 1
op 28 oktober 2024 bestemming: Spanje / Málaga, reisperiode: december 2024

Door noodlottig ongeval reis moeten annuleren, ineens moet ik de vlucht via Transavia regelen ? En hotel via hun . Elke keer als je belt storing en dat voor smoezen !! Had ook een reis bij Booking.com nou daar kunnen ze iets van leren. Tot op de dag van vandaag nog geen geld terug en geen reactie en als je belt je raadt het al …. Storing dus ik zeg niet hij Expedia boeken !!! Allemaal slecht en nogmaals slecht

  • Algemeen 1
op 22 oktober 2024 bestemming: Spanje / Madrid, reisperiode: september 2024

Bij zoeken opgegeven dat ik een hotel zocht Centro Madrid (Centrum Madrid) Dacht een leuk hotel hebben gevonden. Blijkt bij aankomst 18 km uit Madrid te liggen op een industrieterrein. Meer een hotel voor zakenlieden. Gebeld met Expedia, geklaagd over de misleiding en gevraagd om te ons konden overboeken dichterbij. Wonderbaarlijk er waren geen hotels meer beschikbaar. Alles was volgeboekt.
Tip, check altijd op een kaart/map waar verblijf ligt al je via hun boekt. Ik ga dat in het vervolg ook doen

  • Algemeen 5
op 18 oktober 2024 bestemming: Nederland / Zoetermeer, reisperiode: oktober 2024

Hotel geboekt via Expedia. Volgens de boekingsbevestiging waren alle toeslagen en belastingen betaald. Bij het hotel moest nog € 0,50 betaald worden. Dat werd dus € 13,60. Gechat met Expedia, dat leverde niets op. Een vaag verhaal over toeristenbelasting. Voor mij nooit meer Expedia!

  • Algemeen 2
op 11 september 2024 bestemming: Maleisië / Kuala Lumpur, reisperiode: september 2024

Vliegticket geboekt voor reisgezelschap van 4 personen,via Expedia, na het checken in de reisinfo bleek dat voor mij als enige geen ticketnummer vermeld stond. Gebeld maar we zouden binnen een week teruggebeld worden..bleek mijn ticket om onbekende reden gecancelled!! 1 week voor vertrek en we kregen doodleuk te horen dat we binnen 1 maand ons geld pas terug zouden krijgen. Heb dus nu een nieuw ticket moeten kopen en vlieg niet eens met mijn reisgezelschap naar Maleisie maar met een hele andere maatschappij en andere route. En mijn nieuwe ticket 200 euro duurder dan mijn originele ticket!!! echt grof grof schandalig!!! Nu reis ik dus alleen ook nog.Ben echt heel boos hierover!

  • Algemeen 1

Bekijk 497 ervaringen over Expedia.nl

Vakantieverhalen / reisverslagen