Schrijf een review
Info over Expedia.nl
Expedia.nl is een van de grootste online reisbureaus ter wereld, voor zowel de zakelijke reiziger als de vakantieganger. Je stelt je eigen reis samen door een vlucht te kiezen bij een van de 400 luchtvaartmaatschappijen en overnachtingen te boeken bij een van de ruim 365.000 hotels. Expedia.nl is onderdeel van Expedia Group.
Je kunt bij Expedia.nl veel verschillende soorten reizen boeken. Zo is het mogelijk een stedentrip met vlucht en hotel te boeken, maar ook strandvakanties behoren tot de optie. Je boekt er pakketreizen, autohuur en het is mogelijk last minute aanbiedingen te boeken. Hierdoor kun je op korte termijn nog een geweldige vakantie boeken voor een leuke prijs. Je hebt bovendien verschillende opties tijdens het boeken. Zo kun je ervoor kiezen alleen een hotel te boeken, een hotel met vlucht of er ook gelijk een auto bij te reserveren. Een vakantiehuis boeken bij Expedia.nl is ook mogelijk. Je hebt hierbij de keus uit meer dan 250.000 vakantiehuizen. Om het overzicht compleet te maken geeft de website ook de leukste attracties in de buurt aan, evenals weersvoorspellingen en plattegronden.
Het kantoor van Expedia.nl in Nederland is gevestigd in Amsterdam. Expedia is telefonisch te bereiken van maandag tot zaterdag van 09:00 tot 21:00 uur en op zon- en feestdagen van 10:00 tot 21:00 uur. Ook kun je een e-mail sturen.
Ervaringen met Expedia.nl
Op Reisgraag.nl staan meer dan 45.000 door de redactie gekeurde reviews over reisorganisaties. Je kunt 508 reviews over Expedia.nl lezen. Het gemiddelde cijfer is een 2,5. Elke review is gecontroleerd door onze redactie. De eerste review werd geschreven op 2 december 2008 door Annie.
Deze organisatie zit in de categorie hotel. Hierin zitten 12 organisaties; o.a. Airbnb, Booking.com, Hotels.com en Expedia.nl. Al deze organisaties samen hebben in 2.078 reviews een gemiddelde gescoord van 2,5. Expedia.nl scoort dus gemiddeld 0,0 hoger dan het gemiddelde cijfer in de categorie hotel.
Ieder jaar wint de beste organisatie (op basis van goedgekeurde klantenreviews) per categorie de Reisgraag-Award. Expedia.nl heeft deze publieksprijs nog nooit gewonnen.
Expedia.nl krijgt gemiddeld een 2,5
op basis van 508 ervaringen:
2,5
+ Ervaring delen
Lenneke Zuijdwijk
op 27 juni 2025
bestemming: USA / New York, reisperiode: juni 2025
Ik boek NOOIT meer bij Expedia! Wat een ontzettend slecht bedrijf. De naam van mijn zoon verkeerd stond verkeerd in de boeking (ik had het met boeken wel goed ingevuld). 4 dagen voor vertrek kwam ik hierachter. Contact opgenomen met Expedia, ze mochten van de vliegmaatschappij 1 gratis wijziging doen. Dit hebben ze gedaan, weer verkeerd!!! Gevolg was dat ik een nieuwe ticket moest boeken. Expedia is mij nergens in tegemoet gekomen, was mijn eigen probleem en moest zelf maar een nieuwe ticket boeken op eigen kosten! Verschrikkelijke service!!!
... Lees meer
L. de Vries
op 21 juni 2025
bestemming: Marokko, reisperiode: juni 2025
De bij expedia geboekte en vooraf betaalde accomodatie bleek de samenwerking met hen al maanden terug te hebben beëindigd. Dus stonden we voor een dichte deur en moesten voor dezelfde avond nog op zoek naar een alternatief. Voor terugbetaling heb ik 2 keer 3 kwartier met slecht nederlands- en nog slechter engels-sprekend helpdeskparsoneel aan de telefoon gezeten. En een maand later biedt expedia deze accomodatie nog steeds op hun website aan.
... Lees meer
Fam. Van Gemert
op 19 juni 2025
bestemming: Zweden / Hovmantorp, reisperiode: juli 2025
We boekten een accomodatie met badkamer en toilet voor 2 nachten in Zweden en betaalden vooraf. We kregen een melding vanuit Expedia dat er een fout was gemaakt bij de boeking en dat de gewenste hut niet meer beschikbaar was.
We konden wel een kleinere accomodatie krijgen maar dan zonder badkamer of toilet. Wij zijn hier niet akkoord gegaan. Wij werden verzocht om contact op te nemen met de camping. Wij hebben de camping per e-mailbenaderd waarna zij ons terug verwezen naar Expedia.
Wij hebben toen contact gezocht met Expedia en ons bezwaar en ergenis kenbaar gemaakt. De reactie was dat zij de camping zouden gaan benaderen. Tja, ze kregen geen contact, er werd niet opgenomen. Of we maar even wilde afwachten. De camping zou akkoord moeten gaan om het reeds betaalde geld terug te storten!
Dit is de omgekeerde wereld! Wij hebben ten goede trouw direct het volledige bedrag betaald. Door een fout van expedia of de camping moeten wij nu gaan zeuren om ons geld terug te krijgen! Hun reactie? Tja meneer, wij moeten deze procedures volgen. En nee, wij kunnen uw klacht niet escaleren naar een manager. Een zeer slechte service! Wij zullen niet meer boeken via Expedia! Wat een belachelijke aanpak van hun service apperaat zeg!
... Lees meer
Renie Schrijver
op 17 juni 2025
bestemming: Nederland / Rotterdam, reisperiode: juni 2025
17 mei Hotel the Hyve te Rotterdam geboekt voor 14 juni 2025. Kom je 14 juni 's middags bij het "hotel" aan blijkt dat hotel helemaal niet te bestaan. Expedia.nl proberen te bereiken. Krijg je een of ander bandje. Totaal niet te bereiken. Dus 's nachts na het concert van Di-rect naar huis gereden in Maastricht. Zondag meteen Expedia.nl gebeld daar één uur aan de lijn gehangen. Die onschuldige medewerker de huid vol gescholden. Opeens wordt ik door verbonden met een Engels sprekende. Die zei geef mij 72 uur voor het uit te zoeken. Maar tot nu toe niks meer vernomen. Het enigste wat ik wil is het geld terug. En als ik het niet terug krijgt ga ik verder. Er zijn tv programma's en die schrijf ik dan aan. Expedia.nl moet gestopt worden met hun oplichterij. Morgen hang ik weer aan de lijn.
Beryl
op 14 juni 2025
bestemming: Las Vegas / Miami, reisperiode: juni 2025
Géén boekingsbevestiging, wel geld van mijn creditcard. Online heel opdringerig luisteren je probleem niet aan en smeren jou een nieuwe boeking aan. Moeilijk te bereiken, zeer onduidelijk je hebt géén bewijs niets ontvangen, dus wordt je niet verder geholpen ook.
Thijssen
op 11 juni 2025
bestemming: Spanje / Málaga, reisperiode: mei 2025
Misleidende/valse aanbieding op de site van expedia, klant ingediend en feedback gegeven wordt niets meegedaan, waardeloos
H de Grijs
op 5 juni 2025
bestemming: Nederland / Makkum, reisperiode: juni 2025
Ik heb gisteren een hotel geboekt via expedia en vanmorgen de revieuws gelezen. Ik schrok me rot zooo slecht. Dus meteen het hotel gebeld en de boeking was heel goed doorgekomen . Niets aan de hand. Willen mensen a.j.b. Ook goede revieuws geven.
Dik Samsom
op 28 mei 2025
bestemming: Engeland / Battle, reisperiode: juni 2025
Ik heb een dubbele ( betaalde) boeking gedaan bij Agoda maar het is uitgevoerd door Expedia ( zegt het hotel), heb er 1 gecanceld en vraag nu een refund, het hotel is accoord maar niemand komt met de refund?
Jeroen
op 27 mei 2025
bestemming: Spanje / Tenerife, reisperiode: juni 2025
Naast huurauto en accomodatie ook vlucht via expedia geboekt met Tuifly. Na de boeking blijkt dat de keuze zeer beperkt is mbt stoelkeuze. Omdat mijn vrouw tijdelijk een catheter en stoma heeft wilde we graag een comfort plaats. Dit is niet mogelijk om te wijzigen. Bij de keuze voor vlucht lees je hier niets over. Ook Tui zegt dat ze het niet kunnen veranderen omdat de boeking via een extern kantoor is gedaan. Zij verwijzen naar Expedia, Expedia verwijst naar Tui.
Jeet
op 26 mei 2025
bestemming: Santorini / Griekenland, reisperiode: juli 2025
Op de website wordt een pakket aangeboden naar de locatie. Dit zou een A tot Z pakket moeten zijn. Nu blijkt dat de vliegtuig niet verder vliegt dan Athene, Terwijl er een luchthaven op Santorini aanwezig is. Expedia benoemd deze luchthaven op Santorini ook als sellingpoint (gemak), maar biedt niet de service om daar te landen. Wij wisten dit niet en boekten de vakantie. Nu moeten we boven de reeds gemaakte kosten extra kosten maken om op -en van de locatie te komen. Expedia geeft aan dat we dan naar de vluchten moesten kijken. Alsof je dat gewoonlijk doet als de reisburo aangeeft dat er een luchthaven op de locatie is. Bellen, mailen heeft geen nut. Je loopt tegen een muur van onbegrip op! Zeer zakelijke mensen zonder emotie en begrip!
Bekijk 508 ervaringen over Expedia.nl
Vakantieverhalen / reisverslagen