Expedia.nl

Url: https://www.expedia.nl/

Type reizen: hotel

Logo van Expedia.nl

Expedia.nl is een van de grootste online reisbureaus ter wereld, voor zowel de zakelijke reiziger als de vakantieganger. Je stelt je eigen reis samen door een vlucht te kiezen bij een van de 400 luchtvaartmaatschappijen en overnachtingen te boeken bij een van de ruim 365.000 hotels. Expedia.nl is onderdeel van Expedia Group.

Je kunt bij Expedia.nl veel verschillende soorten reizen boeken. Zo is het mogelijk een stedentrip met vlucht en hotel te boeken, maar ook strandvakanties behoren tot de optie. Je boekt er pakketreizen, autohuur en het is mogelijk last minute aanbiedingen te boeken. Hierdoor kun je op korte termijn nog een geweldige vakantie boeken voor een leuke prijs. Je hebt bovendien verschillende opties tijdens het boeken. Zo kun je ervoor kiezen alleen een hotel te boeken, een hotel met vlucht of er ook gelijk een auto bij te reserveren. Een vakantiehuis boeken bij Expedia.nl is ook mogelijk. Je hebt hierbij de keus uit meer dan 250.000 vakantiehuizen. Om het overzicht compleet te maken geeft de website ook de leukste attracties in de buurt aan, evenals weersvoorspellingen en plattegronden.

Het kantoor van Expedia.nl in Nederland is gevestigd in Amsterdam. Expedia is telefonisch te bereiken van maandag tot zaterdag van 09:00 tot 21:00 uur en op zon- en feestdagen van 10:00 tot 21:00 uur. Ook kun je een e-mail sturen.

op 27 april 2021 bestemming: Spanje / Valencia, reisperiode: april 2020

Geen doorgang plaats gevonden, voucher gekregen en deze ingezet voor 2021. Vluchten geannuleerd (niet via Expedia geboekt gelukkig). Wilde de boeking verplaatsen, ging niet, voucher mocht maar een keer ingezet worden. Zelfs na contact met het hotel wat totaal geen problemen had om de reisdata te wijzigen wel via Expedia gaf Expedia niet thuis. Hun €400 rijker voor geen flikker te doen. Waardeloos.. nooit meer Expedia

  • Algemeen 1
op 14 februari 2021 bestemming: Nederland, reisperiode: april 2019

Geen reis, geen geld.

  • Algemeen 1
op 10 februari 2021 bestemming: Oostenrijk / Wenen, reisperiode: maart 2020

Vanwege Corona geen doorgang gevonden. Beroerde afhandeling met uiteindelijk verstrekking van waardeloze voucher

  • Algemeen 1
op 17 januari 2021 bestemming: Nederland / Utrecht, reisperiode: januari 2020

Expedia geeft geen geld terug, terwijl dit aan de telefoon wel beloofd is. Boek hier dus nooit je reis!

  • Algemeen 1
op 15 januari 2021 bestemming: Verenigde Staten / New Orleans, reisperiode: mei 2020

Reis is geannuleerd vanwege corona. Ben nu al 9 maanden bezig om mijn geld terug te krijgen. Zelfs na de toezegging dat de reissom terugbetaald zou worden, nu 4 maanden geleden. Talloze mails en telefoontjes ten spijt. Dit is vergelijkbaar met bestaande oplichterspraktijken. Conclusie: Expedia is een onbetrouwbare onderneming geen zaken mee doen!!

  • Algemeen 1
op 6 december 2020 bestemming: Spanje / Madrid, reisperiode: juni 2020

Ik ben niet geweest door Corona maar restitutie is perfect verlopen!!
Ik had eerst een voucher van klm, maar werd naar expedia verwezen voor restitutie. Eind november aangevraagd, na 2 weken geld teruggestort!!

  • Algemeen 10
op 2 december 2020 bestemming: Spanje / Barcelona, reisperiode: mei 2019

Reis geboekt via expedia . Door covid 19 helaas geannuleerd. Aanvraag restitutie ingediend . Duurt 2 tot 12 weken tot geld terug gestort wordt . 12 weken waren voorbij nog geen geld terug . Gemaild en de volgende dag was er alleen het bedrag van poliskosten reisverzekering en alleen luchthavenbelasting terugbetaald . Terwijl alles terugbetaald zou worden . Hierover gemaild krijg als antwoord dst er bij hun een fout gemaakt is en dat ze de aanvraag opnieuw ingediend hebben . Dit kan weer 2 tot12 weken duren . Door hun fout weer zo lang wachten op mn geld ? !! Dacht het niet . Paar keer over en weer gemaild maar kring steeds het antwoord dat ze mij begrijpen maar dat ze er niks aan kunnen doen ! . Wie fouten maakt moet het ook zsm oplossen . Maar nee hoor gewoon weer een nieuwe aanvraag moeten doen . Slechte zaak .. voor mij NOOIT meer via Expedia ! En ik adviseer iedereen om niet bij expedia te boeken!!

  • Algemeen 1
op 1 december 2020 bestemming: Cuba / Havana, reisperiode: januari 2019

Een boeking gedaan via Expedia bij aankomst niemand aanwezig bij accommodatie na mail contact en aanleveren van alle gevraagde documenten en onderbouwing een jaar later nog steeds geen compensatie of mijn geld ontvangen
Zeer spijtig maar ik boek nooit meer bij deze organisatie betaal liever een paar euro meer bij een andere aanbieder

  • Algemeen 1
op 16 november 2020 bestemming: Spanje, reisperiode: juni 2020

EXPEDIA BETAALT NIET TERUG!

Eind juni zou ik naar Malaga vliegen met Transavia. De vlucht is ivm het Corona virus geannuleerd. De reis (inclusief hotel) is geboekt bij Expedia.
Sinds 20 augustus ben ik met Expedia per email in discussie over restitutie van de ticketkosten. Transavia heeft met betalingskenmerk schriftelijk bevestigd dat zij op 12 juni de reissom al hebben terugbetaald. Voor Expedia is dit schriftelijke bewijs onvoldoende en verwijzen ze keer op keer naar een tussenpersoon (Travelfusion). Na vele emails kreegt ik te horen dat Travelfusion Expedia zou betalen tussen 15 september en 30 september. Maar ook daarna blijft Expedia ontkennen het bedrag te hebben ontvangen en betaalt niets. Op 29 oktober heb ik Expedia schriftelijk een deadline gesteld (13 november) maar zelfs dan krijg je dezelfde reactie dat zij het geld nog steeds niet hebben ontvangen. Ze zijn er "heel druk mee bezig" en "het duurt allemaal wat langer dan verwacht".
Expedia laat zien hoe het niet moet en betaalt het bedrag van de vlucht al ruim 5 maanden niet terug! Dit soort arrogante bedrijven kun je maar op 1 manier stoppen: NIET meer boeken bij Expedia. Ik ben Expedia GOLD member, heb in 2019 richting de 10 duizend euro aan reizen bij ze gekocht maar enige klantgerichtheid is ze wereldvreemd. Ik heb inmiddels mijn zaak overgedragen aan een advocaat maar het is echt diep triest dat het zover moet komen.

U BENT GEWAARSCHUWD!!

  • Algemeen 1
op 11 november 2020 bestemming: Peru, reisperiode: april 2019

Hele slechte ervaring met de service van Expedia:
slechte communicatie, loze beloftes en er gaat veel mis en ze nemen geen verantwoordelijkheid. Ik wacht sinds april op restitutie van mijn huwelijksreis met KLM, geannuleerd in APRIL. € 1.677,88 euro. We wachten al 7 maanden en we kunnen weer van voorafaan beginnen. Ik heb geen geduld meer en als we binnen 2 weken het geld niet op onze rekening hebben ga ik naar de geschillencommissie.

  • Algemeen 1

Meer ervaringen

Nieuws

Vakantieverhalen / reisverslagen