Expedia.nl
Url: https://www.expedia.nl/
Type reizen: hotel
407 St. John Street,
EC1V 4E London NL
Expedia.nl is een van de grootste online reisbureaus ter wereld, voor zowel de zakelijke reiziger als de vakantieganger. Je stelt je eigen reis samen door een vlucht te kiezen bij een van de 400 luchtvaartmaatschappijen en overnachtingen te boeken bij een van de ruim 365.000 hotels. Expedia.nl is onderdeel van Expedia Group.
Je kunt bij Expedia.nl veel verschillende soorten reizen boeken. Zo is het mogelijk een stedentrip met vlucht en hotel te boeken, maar ook strandvakanties behoren tot de optie. Je boekt er pakketreizen, autohuur en het is mogelijk last minute aanbiedingen te boeken. Hierdoor kun je op korte termijn nog een geweldige vakantie boeken voor een leuke prijs. Je hebt bovendien verschillende opties tijdens het boeken. Zo kun je ervoor kiezen alleen een hotel te boeken, een hotel met vlucht of er ook gelijk een auto bij te reserveren. Een vakantiehuis boeken bij Expedia.nl is ook mogelijk. Je hebt hierbij de keus uit meer dan 250.000 vakantiehuizen. Om het overzicht compleet te maken geeft de website ook de leukste attracties in de buurt aan, evenals weersvoorspellingen en plattegronden.
Het kantoor van Expedia.nl in Nederland is gevestigd in Amsterdam. Expedia is telefonisch te bereiken van maandag tot zaterdag van 09:00 tot 21:00 uur en op zon- en feestdagen van 10:00 tot 21:00 uur. Ook kun je een e-mail sturen.
Expedia mag gerust in de lijst: oplichters geplaatst worden. Wij hebben tijdens een Amerika reis onder andere 2 hotels en een motel geboekt. 2 Hotels met zwembad ( was een pré voor ons) , maar bij aankomst géén zwembad! Ook werd er door Expedia voor een boeking in het Flamingo hotel in Las Vegas, welke geboekt was inclusief gratis WiFi voor 2 devices, doodleuk 2x een bedrag van 46 euro afgeboekt van onze creditcard! Al met al hebben wij tijdens onze vakantie al vele klachten ingediend, echter, aangezien Expedia enkel met een chat werkt welke in het buitenland gesitueerd is en waar medewerkers enkel met een ( slechte) vertaalcomputer werken is er zoals al verwacht als ik internet raadpleeg geen enkele oplossing aangeboden. Alle!! klachten schuiven zij af naar de Hotels of Motels; zelf treft hen geen enkele blaam ondanks dat er bij Expedia geboekt is en NIET rechtstreeks bij de Hotels.
Al met al, sinds thuiskomst wederom diverse malen contact gezocht, ook via email ( maar die wordt gewoon niet gelezen door Expedia omdat zij klachten niet willen behandelen). Uiteindelijk is dit de slechtste ervaring ooit geweest met Expedia en adviseer derhalve aan alle toekomstige "klanten" : Boek NOOIT via Expedia, want, op het moment dat er zaken niet of onjuist geregeld zijn door hen, is men niet thuis. Ook de zeer klantonvriendelijke contactmogelijkheden met enkel een chat, een mailadres dat wel werkt maar niet door hen beantwoord wordt en het nimmer willen terugbetalen van onkosten/schadevergoedingen en zelfs niet de onterecht door HEN geïnde bedragen ivm Wifi ( welke dus gratis was).
Al met al vinden wij een cijfer 1 nog te hoog.
... Lees meer
- Algemeen 1
Door noodlottig ongeval reis moeten annuleren, ineens moet ik de vlucht via Transavia regelen ? En hotel via hun . Elke keer als je belt storing en dat voor smoezen !! Had ook een reis bij Booking.com nou daar kunnen ze iets van leren. Tot op de dag van vandaag nog geen geld terug en geen reactie en als je belt je raadt het al …. Storing dus ik zeg niet hij Expedia boeken !!! Allemaal slecht en nogmaals slecht ... Lees meer
- Algemeen 1
Bij zoeken opgegeven dat ik een hotel zocht Centro Madrid (Centrum Madrid) Dacht een leuk hotel hebben gevonden. Blijkt bij aankomst 18 km uit Madrid te liggen op een industrieterrein. Meer een hotel voor zakenlieden. Gebeld met Expedia, geklaagd over de misleiding en gevraagd om te ons konden overboeken dichterbij. Wonderbaarlijk er waren geen hotels meer beschikbaar. Alles was volgeboekt.
Tip, check altijd op een kaart/map waar verblijf ligt al je via hun boekt. Ik ga dat in het vervolg ook doen
... Lees meer
- Algemeen 5
Hotel geboekt via Expedia. Volgens de boekingsbevestiging waren alle toeslagen en belastingen betaald. Bij het hotel moest nog € 0,50 betaald worden. Dat werd dus € 13,60. Gechat met Expedia, dat leverde niets op. Een vaag verhaal over toeristenbelasting. Voor mij nooit meer Expedia! ... Lees meer
- Algemeen 2
Vliegticket geboekt voor reisgezelschap van 4 personen,via Expedia, na het checken in de reisinfo bleek dat voor mij als enige geen ticketnummer vermeld stond. Gebeld maar we zouden binnen een week teruggebeld worden..bleek mijn ticket om onbekende reden gecancelled!! 1 week voor vertrek en we kregen doodleuk te horen dat we binnen 1 maand ons geld pas terug zouden krijgen. Heb dus nu een nieuw ticket moeten kopen en vlieg niet eens met mijn reisgezelschap naar Maleisie maar met een hele andere maatschappij en andere route. En mijn nieuwe ticket 200 euro duurder dan mijn originele ticket!!! echt grof grof schandalig!!! Nu reis ik dus alleen ook nog.Ben echt heel boos hierover! ... Lees meer
- Algemeen 1
Overnachting ‘s hotel geboekt via deze organisatie, geld gelijk afgeboekt maar geen bevestiging gekregen.
Bij aankomst in hotel wist de receptie nergens van,gelukkig nog wel een kamer.
Verhaal gemaakt bij de organisatie en een maand later het geld terug gekregen. Vraag mij af wat ze daar eigenlijk zitten te doen.
... Lees meer
- Algemeen 2
Wij hebben ook een hotel proberen te boeken in Milaan op 20 juli 2024. Via ideal 326€ betaald voor 4 nachten in Milaan. Error en geen bevestiging via de mail gehad. Hotel gebeld, geen reservering wel geld afgeschreven. Stress en heel veel gechat met medewerkers. Uiteindelijk stond het bedrag op mijn rekening. Dus niet opgelicht, wel veel stress van gehad. Als je een bevestiging krijgt dat het bedrag wordt teruggestort, dan zit je goed. Succes met het terugkrijgen van jullie geld. Grtjs Baukje ... Lees meer
- Algemeen 2
Ik lees in de review veel klachten en ergernissen over de betaling richting Expedia.
Deze ervaring heb ik inmiddels ook gedaan.
26 juli jl boeking gedaan, afgeschreven, maar geen bevestiging.
Her bekende verhaal.
Veel gebeld en gemaild.
Steeds verschillende reacties en toezeggingen. Vandaag weer gebeld en gehoord dat het voor 1 september as geregeld moet zijn.
Reden wordt aangegeven dat Microsoft/Ideale storingen hebben gehad. Als ik de review terug kijk, dan staan boekingsproblemen al een hele lange tijd op hun lijstje.
Ik heb ook de bank gebeld om te checken of daar een probleem zou liggen. Dat is niet het geval.
De bankmedewerker heeft mij aangeraden aangifte te gaan doen.
Gezien de vele reacties is dit misschien een optie om dit gezamenlijk te doen?
Wie kan en wil dat oppakken en dit collectief te organiseren?
Ik denk dat Expedia nu eens goed moet worden aangepakt.
De rente van al onze vertraagde terugbetaling loopt in de vele euro's.
Zou ik nu nog in aanmerking kunnen komen voor de e100,- tegoedbon? Vast niet. Wie wel? Of ook een gewoon lokmiddeltje?
Overigens hotels geven inmiddels ook aan liever niet met Expedia in zee te blijven gaan.
... Lees meer
- Algemeen 1
Hotelkamer geboekt voor 2 nachten, geld afgeboekt via Ideal, maar geen boekingsbevestiging ontvangen. Reeds meerdere malen gemaild, gechatt, iedere keer hetzelfde; belofte binnen 7-10 krijg je geld terug. Het gebeurt gewoon niet! Boek niet bij Expedia! ... Lees meer
- Algemeen 1
Beaald via Ideal maar hotel werd niet bevestigd. Geld heeft expedia wel afgeschreven. Ik moest nog eens met mijn creditcard betalen om toch op zelfde hotel een kamer te krijgen. Ik probeer nu al weken mijn geld terug te krijgen maar dat doen ze gewoon niet. Elke keer als ik klantenservice bel zeggen ze dat ik binnen 3 dagen gebeld zal worden. Nou het is 35 dagen geweest ik wacht nog steeds. Expedia heeft mij heel erg teluurgesteld terwijl ik altijd hier boekte. Volgende keer boek ik via hier niks meer! ... Lees meer
- Algemeen 1
Boek NIET, ik herhaal, NIET met I-deal. Op 26 juli geboekt voor een hotel op 27 juli. Geld afgeschreven maar boeking niet goed doorgekomen. Schijnt een bekend probleem te zijn met I-Deal. Na bijna een maand, ondanks twee schriftelijke toezeggingen nog steeds het geld niet terug. ... Lees meer
- Algemeen 1
Via Expedia mocht ik voor een ontbijt 37 euro aftikken. In het hotel kon je voor 5 euro gebruik maken van hetzelfde eenvoudige ontbijtbuffet. Expedia ziet het probleem niet en reageert niet op mails. ... Lees meer
- Algemeen 2
Geboekt maar niet gelukt via Expedia . We zouden geld terug krijgen binnen 7 a 10 dagen. We zijn een maand verder en nog niets. Beloven van alles maar komen niets na. Corrupt bedrijf. ... Lees meer
- Algemeen 1
Mislukte hotel boeking en geld kwijt.
Betaald via Ideal maar na een maand nog steeds geen geld teruggestort gekregen.
... Lees meer
- Algemeen 1
Betaald.. geld is afgeschreven. Expedia ontkent en terugbetalen doen ze niet!!!!!! NOOIT MEER EXPEDIA. ... Lees meer
- Algemeen 1
Expedia had een error bij boeking.
Betaald via Ideal, maar restitutie ho mmar
... Lees meer
- Algemeen 1
Betaald! Geen bevestiging en Expedia is NIET TE BEREIKEN! Belachelijk. Hotel heeft niks ontvangen dus geen kamer. Wat een oplichters. ... Lees meer
- Algemeen 1
Verschrikkelijk. Probeer Expedia op alle mogelijke manieren te bereiken. Van de week een hotel geboekt, geen bevestiging dus ook geen nummer. Is niet te communiceren met jullie. Geld betaald en via geen èèn weg respons. ... Lees meer
- Algemeen 1
Boeking gedaan, betaald via Ideal. Boeking mislukt maar er is wel een bedrag afgeschreven van mijn rekening. Klantenservice is onbereikbaar. ... Lees meer
- Algemeen 1
Hotel geboekt en betaald via Ideal. Geen bevestiging ontvangen. Gebeld met klantenservice, maar in de loop vragen ze naar je bevestigingsnummer, die je dus niet hebt! Vervolgens met medewerker gechat. Er was iets misgegaan met de boeking. Geld wordt teruggestort maar duurt 7 to 10 dagen. Gevraagd of medewerker de boeking kon maken maar dit kon niet en advies was om het opnieuw te doen met een andere kaart. Ja daag en nogmaals geld kwijt. Nooit meer, slechte service ... Lees meer
- Algemeen 1
Na een niet doorkomen boeking bij een hotel laten ze je nog meerdere keren proberen te boeken, steeds geld wat afgeschreven wordt met yiteindelijk bij het hotel zelf nog steeds geen boeking en kan je alsnog volle mep aan het hotel betalen.
Boek hier niet mensen! Scheelt je zoveel zorgen!
... Lees meer
- Algemeen 1
Betaald via Ideal, maar naderhand bleek het hotel niet de vereisten te hebben die ik vooraf had ingevoerd. Ik ben nu vanaf de 18 al bezig mijn geld terug te krijgen wat ook is goedgekeurd maar maar niet op mijn rekening verschijnt 12 dagen later!!!!! ... Lees meer
- Algemeen 1
Boeking gedaan, geld afgeschreven en dan foutmelding. Geen reactie, slecht bereikbare klantenservice en krijgt robot aan de lijn. ... Lees meer
- Algemeen 1
Boeking betaald maar geen boekingsbevestiging gekregen.Bij het geboekt hotel geen reservering voor ons gedaan.
Foute boel en noemen te bereiken.
Meerdere zelfde problemen hoorden we van het hotel.
Wat een slechte ervaring dat Expedia. Eens maar NOOIT weer.
... Lees meer
- Algemeen 1
Helaas blijkt de boeking die we bij Expedia deden voor het Hampton by Hilton Frankfurt City Centre via een iDeal-boeking volledig de mist is ingegaan. Wel werd het bedrag van 86 euro afgeschreven. Er blijkt niemand te bereiken zijn bij Expedia. Wat een slechte klantenservice is dit zeg. ... Lees meer
- Algemeen 1
Hotel geboekt en betaald met IDeal. Krijg melding dat er iets mis is gegaan in boeking. Geld is wel afgeschreven, maar geen bevestiging ontvangen. Daardoor kom ik ook niet door de robot van de klantenservice heen, want daarvoor heb je nummer uit bevestiging nodig. Waardeloos. ... Lees meer
- Algemeen 1
Niet goed functionerende website en Verschrikkelijke klanten service.
Door een fout op de Website is mijn hotel niet goed geboekt. De klantenservice weigert het op te lossen. Ik heb voor niks betaald. Voor mij Nooit meer Expedia. Booeeeehhh!
... Lees meer
- Algemeen 1
Onze ervaring met het indienen van onze klacht en de klantenservice van Expedia is slecht. Wij hebben een aantal keren gebeld en gemaild mbt car rental die achteraf te veel in rekening heeft gebracht. Lijkt erop dat onze emails niet goed worden gelezen terwijl onze omschrijven met highlights en de bijlage erg specifiek en uitgebreid zijn. We krijgen elke keer standaard bericht, maar klacht is niet opgelost terwijl we op papier alle feiten en bevestigingen hebben doorgestuurd. De communicatie binnen de klantenservice en naar de klanten is erg slecht ... Lees meer
- Algemeen 3
Never nooit meer Expedia. Heb van mijn leven nog nooit zo'n vreselijke reisorganisatie meegemaakt. Geen hulp aanbieden, advies of aanbod. Alleen maar de schuld geven aan een ander terwijl zij de grote schuldigen zijn. Niet te spreken over de verzekering wat zij aanbieden. Zoveel kosten gemaakt door fouten van Expedia en vervolgens niks terug krijgen. Voor mij NEVER NOOIT EXPEDIA!! ... Lees meer
- Algemeen 1
Expedia heeft na mijn boeking geen bevestiging gestuurd en bij navraag bleek het door ons geboekte hotel niets te hebben ontvangen. Wel heeft Expedia het volledige bedrag van onze bankrekening afgeschreven. Na inmiddels diverse malen contact wordt nu door Expedia naar de bank verwezen. Pure oplichterij en ik zal dan ook alles in het werk stellen om mijn geld terug te krijgen. Ik wil hierbij wel aangeven: BOEK NOOIT BIJ EXPEDIA. ... Lees meer
- Algemeen 1
Hi this is the worse travel agency I have ever booked with.
USELESS customer services, they do cancellation and doesn't have any options to offer, you spend 5 hours on the phone with them with 0 result. NEVER AGAIN I will go via EXPEDIA NL. AVOID them because it will save your life . BELIEVE ME it is a useless company and their DUTCH speaking customer service behaves like robots - they can only repeat what you know. MISERY!!!!
... Lees meer
- Algemeen 1
Reis geboekt voor 4 personen van Amsterdam naar Colombo, via KLM/Oman air, voor 5000 EURO aan tickets. Oman air heeft zonder opgave van redenen 75% van de tickets gecanceld.
Inmiddels meer dan 3 weken bezig om geld retour te krijgen. 8 maal contact met kantenservice EXPEDIA in NL en UK. Maar het enige dat hier wordt gedaan is een mailtje sturen naar Oman air en dan de klant 72 uur laten wachten – zonder enig resultaat. KLM verwijst naar Expedia. Oman verwijst naar Expedia. Expedia zegt geen contact te krijgen met Oman air. Terwijl wij zelf direct contact hebben met Oman air
TOTALE INCAPABELE EN KLANTONVRIENDELIJKE ORGANISATIE DAT EXPEDIA.
WAARSCHUWING: BOEK HIER NIET!!!!
... Lees meer
- Algemeen 1
Via Expedia geboekt en aansluitend betaald via Ideal. Door “het systeem” werd onze boeking niet gevonden, en onze betaling was wel van de bankrekening af. Geen reserveringsbevestiging wel geld van de rekening af.
Dit is nu 2 weken geleden en nog steeds geen geld ontvangen.
De medewerker ik uiteindelijk kreeg (nadat ik eindelijk door de robot heen ben gekomen door het systeem gekomen) Garandeerde de medeweker mij dat het binnen 14 dagen overgemaakt zou worden.
Tot op heden is dit niet gebeurd
Heel de dag al aan het bellen, derobot begrijopt de vraag neit , en Geen medewerker aan de telefoon
Mailadres is niet in gebruik
Pfff helemaal klaar met Expedia
... Lees meer
- Algemeen 1
De reis ging niet door. Geboekt en aansluitend betaald via Ideal. Door “het systeem” werd onze boeking niet gevonden, en onze betaling was wel van de bankrekening af. Geen reserveringsbevestiging wel geld van de rekening af. Geld na een aantal dagen wel terug ontvangen. Vervolgens weigerde. Expedia de boeking te herstellen, wij moesten maar opnieuw boeken en via creditcard betalen. Na langdurig chat contact, bleven ze volharden, en hebben we uiteindelijk niet meer geboekt. ... Lees meer
- Algemeen 1
Pension geboekt en de pensioneigenaar meldt dat ze zijn gesloten en dat we onze kosten vergoed krijgen. Expeidia verzoekt om bevestiging van Pensioneigenaar, die bevestiging krijgen ze en vervolgens worden allerlei truukjes door Expedia uit de kast gehaald om terugbetaling te frustreren. 5 Langdurige telefoongesprekken van minimaal 30 minuten, 4 emailberichten met allerlei beloften dat ik mijn geld terugkrijg als de pensioneigenaar (wederom) de sluiting bevestigt, dan willen ze dat ik weer contact opneem met klantenteam om de terugbetaling in orde te maken, als je dat doet en vraagt wat ze nog nodig hebben vragen ze informatie uit die ze al weten (emailadres en telefoonnummer) drama(!) alles is gericht op het het frustreren van de terugbetaling! Laat het hier uiteraard niet bij zitten, consumentenprogramma's als Radar en platforms zoals dit lusten dit wel. Hopelijk gaat reisgraag helpen. ... Lees meer
- Algemeen 1
Het hotel was prima.
Maar bij het omboeken via Expedia heeft de medewerker aan de telefoon per ongeluk 160 euro van onze creditcard afgeschreven. Was een foutje. Maar geen zorgen, het zou binnen twee weken teruggestort worden. Nu zeven weken later en diverse telefoontjes, nog geen geld terug. Echt bizar!
Ik boek nooit weer via Expedia en ik zal het nooit iemand aanbevelen.
Morgen maar weer eens bellen of ze het inmiddels hebben uitgezocht...
... Lees meer
- Algemeen 1
Bij expedia een hotel geboekt. Na het betalen kwam er een melding dat er iets mis is gegaan. Opnieuw betaald, en hierna kreeg ik daadwerkelijk de bevestiging.
Tot mijn grote spijt zie ik hierna dat er 2 maal een betaling heb gedaan. Contact gehad met de klantenservice, maar tot tweemaal toe krijg ik alleen maar te horen dat dit wel goed komt. Ook stuurde ze mij door naar de bank, welke terecht zij dat ik toch echt bij Expedia moet zijn.
... Lees meer
- Algemeen 1
Ik was 10 uur onderweg om op plaats van bestemming te komen.
Aangekomen voor de Landgasthof zijn ze gesloten.Kontact genomen,lang verhaal kort,heb ik een deur verder in een nieuwe hotel een kamer geboekt.
Erg slordig van Landgasthof.
Oja, advies niet boeken bij de Landgasthof,zij zijn al maanden gesloten
... Lees meer
- Algemeen 7
Hele slechte organisatie nooit bij boeken. Je boekt je betaald en verkeerde datum. Je kan niet annuleren of datum wijzigen en huppa binnen 5 minuten je geld kwijt. Dat is gewoon diefstal ... Lees meer
- Algemeen 1
VRBO: Fantastisch een huis gehuurd in Névian, VILLA AMISTA: luxe nieuwe moderne villa in de Corbiéres, voor een prikkie: €5,323.14 14 dagen bijna 400€ per dag. Maar goed een heel jaar sparen voor een vakantie is normaal. Jippie boeking geaccordeerd, en aftellen voor vertrek en genieten. Met de kennis van vandaag hadden wij deze
De formele klacht is op 18/8 ingediend, ten aanzien van de woning zoals beschreven op de VRBO site:
-Het huis ligt direct naast een begraafplaats dat je vanuit slaapkamer en tuin duidelijk kunt zien.
-Het huis ligt op korte afstand van een drukke spoorlijn.
-Er is geen sprake van privacy in de tuin door een pad dat achter de tuin langsloopt.
-Door de harde wind en het gebrek aan beschutting kun je dagenlang geen gebruik maken van de tuin.
-De beschrijving van het aantal beschikbare badkamers klopt niet.
-Bij de buitenvoorzieningen wordt “Tennis” genoemd maar er is geen tennisbaan direct gelegen bij het huis.
-De eigenaresse heeft ons bedreigd dat we een borg moesten betalen buiten VRBO om.
vervallen en slecht onderhouden tuin, het hele huis stonk naar riool, kapot toilet, zonnebedjes en airco, verroest waterdrain goot waardoor je splinters oploopt, geen wasrek , minimalistische inventaris , slechte kapotte oude handdoeken, geen zwembad handdoeken, korte en doorgelegen bedden, uitgestorven dorp geen faciliteiten maar wel dagelijks contact met VRBO!
Gezien bovenstaande punten wat extreem contradictief is met de positieve referenties. En de bedreigingen rondom de borgsom en de intimiderende manier van de eigenaresse om op ons alle schade terecht of onterecht moedwillig te willen verhalen dit riekt naar oplichting. Wij voelen ons bedreigd en geïntimideerd door deze mevrouw. Kortom een vakantie om écht uitgerust en stress loos van terug te komen en je veilig en welkom te voelen. Het was daarom ook echt een cadeau van de verhuurder dat ze ons nog eens voor 1000€ en mogelijk meer aansprakelijk te stellen de dag van thuiskomst. En omdat de verhuurder na 6 weken nog steeds niet reageert voelen wij ons opgelicht door haar verdien model. Maar scheldend opbellen en je intimideren is Corinne Rouche niet vreemd, kortom niet boeken bij deze dame! En ze liegt want ik heb niets ondertekend!
... Lees meer
- Algemeen 1
Geboekt via expedia voor een overnachting, betaling gedaan en dan geen bevestiging, geen boekingsnummer, geld wel weg..probeer al weken het geld terug te krijgen. Zou automatisch worden teruggestort na 14 dagen nog geen geld, weer bellen. Nou er is iets mis gegaan met storting. Moet nu handmatig, zal tussen 15 en 30 dagen duren! Hallo hoezo moet het geld met een koffer vanuit Panama worden gehaald?? Te zot voor woorden. Geen Expedia meer voor mij! Ik heb dit ook gehad met Booking, maar die storten het netjes terug binnen 1 week.. ... Lees meer
- Algemeen 1
Wel geboekt, geen ontvangstbevestiging, betaling onderbroken, wel reservering op de CC van de airline, na een week nog steeds niet ingetrokken. Quasi bijna criminele organisatie..... Opgave reden: andere CC gebruiken. Nooit meer en raadt het iedereen af!! Niet doen!! ... Lees meer
- Algemeen 1
Reis + Hotel geboekt via Expedia.
Reis begon al klote omdat ik geen koffers mocht meenemen terwijl ik zeker weet dat ik voor extra gewicht tot 23 kg p.p. bijgekocht heb.
Maar kan dit nergens ophalen en na het bellen werd ik zeer arrogant aangesproken door de telefoniste.
Dus heenweg en terugweg kon ik betalen voor mijn koffers.
Eenmaal aangekomen bij het hotel was het ook al een ramp.
Wat een klote hotel was dit zeg deze raad ik ook niemand aan.(Mila Suites)
Ik heb geboekt voor Turkish Airlines dus heenweg was goed maar de terugweg was zeer klote omdat we terugvlogen met een vliegtuig van een andere maatschappij dat onderdeel is van turkish airlines.
Met andere woorden je koopt KPN maar krijgt Tele2 omdat het een onderdeel is van KPN.
Stoelen waren hard en konden niet eens naar achteren dus we zaten 3,5 uur lang zeer klote.
Voortaan betaal ik wel ietsjes meer dat dat ik ga boeken met Expedia.
Als cijfer vindt ik 1 al te veel.
... Lees meer
- Algemeen 1
We hebben een vlucht en hotel geboekt via Expedia incl. transfer vliegveld -hotel v.v. Wat schetst onze verbazing wanneer we met de transferbus bij een ander hotel op ongeveer 1 km van ons hotel worden afgezet (en aan eind van de vakantie opgehaald) omdat de bus niet goed kon 'parkeren' bij ons hotel. Andere (minstens even grote) bussen zagen we wel dagelijks bij ons hotel om gasten af te zetten of op te halen of voor excursies. Wij hebben dus taxi's moeten nemen om het op te lossen. Expedia voelt zich NIET verantwoordelijk hiervoor. Het gaat ons niet om de taxi kosten maar om de niet nagekomen afspraken c.q. beloftes. We hebben tenslotte via Expedia de transfers bij de boeking geregeld en betaald ervoor. ... Lees meer
- Algemeen 6
Omdat die hufters niet mijn geld terug storten omdat die bureaucratie van hen niet mee denken met hun klanten, had een hotel gepakt 8-6-23 maar in de computer van de hotel stond 18-6.
Conclusie 2x een hotelkamer betaald en het geld van 18-6-23 niet terug gekregen Expedia is daar fout en niet het hotel, Expedia krijg de touwtering en met het geld STIK ER IN.
... Lees meer
- Algemeen 1
Wij hadden hotel Inna Sindhu Beach geboekt voor 3 en halve week
Daar aangekomen naar kamer ,doen deur open stank van wc blokken komt je tegemoet
Verder kamer ingelopen alles kapot en vol schimmel (muren Gordijnen en vuil beddegoed)
Klacht ingediend bij manager
Kregen andere kamer
Daar was het iets beter ,ook sommige plekken met schimmel
Fineerplaten aan muur waren allemaal losgelaten ,planken in kast de fineer los en kapot
Ontbijt in dit hotel is ook belachelijk weinig
Daarna weer klacht ingediend bij manager
Contact opgenomen met Expedia in nl
Werd door verbonden naar afdeling reserveringen ergens in buitenland
Spraken gebrekkig Engels, constant verbinding weg dus iedere keer opnieuw bellen ,en je verhaal opnieuw vertellen want kreeg je weer iemand anders
Op gegeven moment vroegen ze om ons nummer als verbinding weer wegviel om terug te bellen
Gebeurde weer verschillende keren maar terugbellen door hun nee hoor
Na ongeveer 3 kwartier aan de telefoon te hebben gezeten ,waren we zover dat de manager van hotel ermee instemde dat we naar een ander hotel zouden gaan en maar 1 overnachting hoefde te betalen
Dus dat doorgegeven aan die persoon aan de telefoon ,die snapte niet wat we zeiden dus die nam ook weer contact op met hotel
Na een tijdje hebben ze toch iemand gevonden die kon vertalen wat wij zeiden en dat aan die persoon van reserveringen vertellen
Wij wilde daar weg en een ander hotel in Sanur eventueel met een bijbetaling
Na een tijdje kregen we te horen dat we zelf naar een hotel moesten gaan zoeken en dat zelf betalen
Wat het probleem is weet ik niet maar Expedia betaalt de hotels pas na dat je daar geweest bent dus niet van te voren
Dus of ze nu dit hotel moeten betalen of een ander hotel maakt volgens mij niks uit
Daarna werd de verbinding verbroken
Wij zijn nog nooit zo belachelijk behandeld door een reisorganisatie
Ik vindt dit vrij onbeschoft om de verbinding te verbreken zonder dat er een oplossing door hun aangedragen wordt ,als alleen zoek het zelf maar uit DOEI
Wij hebben alk verschillende hotels en reizen geboekt bij Expedia maar zo als we nu behandeld zijn ,slaat echt alles
... Lees meer
- Algemeen 3
Onbereikbaar, fouten worden niet hersteld en geld wordt niet gecrediteerd. Schandalig ... Lees meer
- Algemeen 1
Geboekt via expedia voor een overnachting, betaling gedaan en dan geen bevestiging, geen boekingsnummer, geld wel weg..
nu het ergste nog dat je op geen enkele manier contact kunt krijgen, op mails reageren ze niet en als je belt krijg je een bandje waarin ze je vragen om een boekingsnummer MAAR DIE HEBBEN ZE ME NIET GEGEVEN!
en nu? heeft iemand nog een idee hoe ik contact kan krijgen met expedia of hoe mijn geld terug kan krijgen.
wat een stelletje pannenkoekenbakkers, lekker makkelijk geld verdienen zo
... Lees meer
- Algemeen 1
Foutmelding bij boeking, geen enkele bevestiging gehad, geld is afgeschreven geen geld terug gehad ... Lees meer
- Algemeen 1
Ik had een hotel geboekt , betaald maar kreeg geen bevestiging, binnen 10 min gebeld met expedia, hotel gebeld er was geen boeking binnengekomen, na een erg lang proces van appen kreeg ik te horen dat het geld binnen uiterlijk 72 uur terug geboekt zou worden. Toen dat niet bleek te zijn heb ik weer geappt met een medewerker die er werkelijk helemaal niets van snapte, weer alles 3 x uitgelegd en krijg je doodleuk te horen dat het wel 7 dagen kan duren voor je geld terug krijgt. Er zitten daar zeer onervaren mensen, als het geen computers zijn, achter de app. Ben het helemaal beu en hoop mijn geld nog ooit terug te zien. Voor mij geen expedia meer ... Lees meer
- Algemeen 1
Hotel geboekt via expedia in eigen land, verneem dan dat het via een partnerbedrijf in China is gegaan, datums kloppen niet. Hotel kan niks inzien, Expedia ook niet , werd geboekt via een bedrijf Agoda vanuit Singapore. Niet te ressetten, dus geld kwijt. Bedankt Expedia. ... Lees meer
- Algemeen 1
We hadden betaald 79 euro voor hotelovernachting maar bij hotel moesten we nog eens 98 euro betalen omdat 79 euro bij hen niet was ontvangen. dus teveel betaald 79 ik heb half uur aan de lijn gehangen en uiteindelijk zou iemand van juridische afd. terugbellen nooit gebeurd. dus moet ik weer gaan bellen en ook bij sunparcs te rade gaan over 79 euro ... Lees meer
- Algemeen 5
Wij waren 1 van de eerste die hun reis geannuleerd zagen vanwege Corona. Bij Expedia vlucjt, hotel en taxi naar hotel geboekt. Hotel en taxi kosten vrij snel teruggekregen, ticket kosten echter nooit ontvangen, werd een spelletje gespeeld samen met Transavia, net zo lang ontmoedigen door allerlei leugens te vertellen totdat mensen het opgeven en niet meer bellen. Maakt mij inmiddels niet meer uit, ging niet om een gigabedrag maar zal nooit meer via Expedia boeken en werkelijk iedereen die ik maar spreek, Expedia afraden want het zijn een stelletje oplichters die zich gedurende de Corona crisis van hun allerslechtste kant hebben laten zien, ik hoop dat ze failliet gaan. ... Lees meer
- Algemeen 1
Opgelicht! Wel betaald, geen boeking. Expedia kan mijn boeking niet zien in hun systeem. Dus kan er geen terugbetaling plaatsvinden. Ze kunnen helemaal niks voor je doen. Na dreigen met een advocaat krijg ik een supervisor aan de telefoon. Die geeft mij een emailadres wat niet meer werkt. Nogmaals gebeld. Ze kunnen mijn telefoongesprek niet aannemen want mijn interary nummer klopt niet. Bel maar met je bank. De bank kan niks. Na het lezen van alle reviews moet dit bedrijf echt gestopt worden! ... Lees meer
- Algemeen 1
Expedia geeft expliciet aan dat we geen reservering hebben bij een hotel, maar we moeten wel betalen als we niet opdagen. Onmogelijke klantenservice. ... Lees meer
- Algemeen 1
Alles was prima geregeld! Pracht hotel! We boeken al zeker meer dan tien jaar via Expedia altijd prima geregeld! Totaal geen klachten! ... Lees meer
- Algemeen 9
Verschrikkelijk. Weken geleden geboekt. Geld is afgeschreven maar ik krijg geen bevestiging.
Ik ga bellen.
Je komt er amper doorheen om te bellen. Ik raad je aan om dan maar eens een ander cijfer in te toetsen dan waar je voor belt. Zo kan je wel inene contact hebben.
Na veel zoeken blijkt dat ik geen boeking heb. Huh?...maar mijn geld is wel van mijn rekening. Ik heb zelf een fout gemaakt kunnen ze uiteindelijk zien.
Bij mijn mailadres ben ik de m van Gmail.co(m)vergeten. Oké. Dat is stom.
Ik moet van expedia bewijs leveren met mijn bankoverzicht. Ze kunnen dat echt niet opzoeken.
Overzicht gestuurd. Ze hebben het gezien en binnen 2 weken zou ik het geld teruggeboekt krijgen. Echter na 2 weken nog geen geld terug .
Weer de ellende van bellen. Weer weten ze van niets. Oh ja....uiteindelijk vinden ze iets. Ik heb betaald ja maar er is iets fout gegaan. En de boeking is door expedia pas later ingeboekt dan dat het bij mij is afgeschreven dus ik moet nog even wachten tot de ( volgens hun bijboeking)2 weken voorbij zijn. Ondanks dat mijn afschrift van 9 dagen eerder is.
Stoom uit mijn oren.
Na de 2 weken volgens expedia...NIETS GEEN GELD TERUG GEBOEKT!
Weer contact gezocht. Nu moet ik ook al mijn bijschrijving opsturen om te bewijzen dat ik het geld niet teruggestort heb gekregen.
" Dat moeten jullie toch gewoon zien" opper ik.
Neen volgens expedia kunnen ze dat niet zien.
Ik stuur ze mijn bijschrijvingen hetgeen m.i volledig privacy schending is. Maar ik wil en moet mijn geld terug.
Ze hebben mijn bijschrijvingen na 2x mailen volgens hen nu goed ontvangen.
Het wordt nu naar het hoofdkantoor gestuurd wordt mij verteld en kan 5 weken duren voordat ik mijn geld terug krijg!!!!
Als ik de recensies zo lees dan ga ik mezelf afvragen of ik mijn geld überhaupt terug krijg.
Ik moet nog in september op vakantie.
En dit zal nooit via expedia gaan.
Ik geef het cijfer 1 voor de reis die ik nog niet heb gemaakt.
Expedia krijgt een 0 voor de enorm grensoverschrijdende service.
Mijn geld komt terug en ik hoop dat iedereen die gedupeerd is zo denkt.
Al moet ik/wij naar het programma KASSA
... Lees meer
- Algemeen 1
Tot 2x toe het boeken van een hotel mislukt, ná de betaling.
Afwachten of en wanneer het geld teruggestort wordt.
... Lees meer
- Algemeen 1
Tot 2x toe dat een hotelreservering via Expedia fout is gelopen. ... Lees meer
- Algemeen 1
Via Expedia een hotel geboekt voor 2 nachten. Na de eerste nacht moest ik plotseling het hotel verlaten, omdat het hotel een reservering voor slechts 1 nacht ontvangen had en het hotel vol was. Ik heb toen zelf last-minute een ander (duurder) hotel moeten boeken en betalen. Terug in Nederland via de klantenservice geprobeerd om mijn geld terug te krijgen voor het andere (duurdere) hotel en overige gemaakte extra kosten. Na veel moeite kreeg ik mijn geld voor het oorspronkelijke hotel terug. Na 3 maanden wachten en bellen kreeg ik uiteindelijk te horen dat ik de extra kosten niet vergoed zou krijgen. Ik heb onmiddellijk mijn account bij Expedia opgezegd en raad iedereen af om via Expedia te boeken! ... Lees meer
- Algemeen 1
Omdat de reis vanuit de hoteleigenaar geannuleerd is en wij ons geld niet terug gekregen hebben. Eigenaar reageert niet meer en de klantenservice van Expedia ook niet meer omdat ... Lees meer
- Algemeen 1
Verdienmodel van de klantenservice is om je zo lang mogelijk aan de lijn te houden zonder je ook maar enigszins te helpen. Doorverbinden, verbinding verbreken en je opnieuw laten bellen, in de wachtrij plaatsen en intussen tikken de minuten aan waardoor je makkelijk uren aan het wachten bent om "geholpen" te worden. Verder is de communicatie via mail geautomatiseerd en volstrekt niet informatief of behulpzaam.
Uiteindelijk na veel moeite via Facebook het geld terug kunnen krijgen voor de geboekte vliegtickets die niet correct waren. Zal NOOIT meer iets via Expedia boeken!
... Lees meer
- Algemeen 1
Hotel voor 4 nachten, goed aangeschreven maar bleek absoluut niet te voldoen aan verwachting. Met hotel overlegd eerder uit te checken en geld terug. Dat gaat natuurlijk via Expedia.
In basis €900 betaald voor 4 nachten, hotel maakt credit 50%. Krijg via reisbureautje €327 terug. Wie gaat er op vakantie van de rest 🥵
... Lees meer
- Algemeen 1
Liever geef ik 0 sterren want het is echt een hele slechte organisatie.
Ik heb een appartement geboekt via expedia voor 5 personen (dit appartement staat op Vrbo en wordt op expedia aangeboden). Achteraf krijg ik te horen dat er voor de 5de persoon een luchtbedje in de kast ligt. Ik wil graag mijn geld terug om een ander appartement te boeken met 5 normale bedden maar dat is onmogelijk. Ik heb al 12 keer gebeld maar word alleen maar doorverwezen naar andere collega's van dochterondernemingen (Vrbo en homeaway) Alle collegas geven aan dat de host van het appartement mijn geld terug moet geven, maar de host doet dit niet en verder kan niemand mij helpen.
Kortom boek niet via Expedia.
... Lees meer
- Algemeen 1
Stond om 22u met 3 kinderen in Pula aan vooraf betaald appartement, bleek dat dit reeds verhuurd was en de eigenaars geen contract meer had met expedia ondanks dat dit nog te huur werd aangebonden op hun site. Geld nooit terug gezien ook na herhaaldelijk schrijven en beloftes. Nooit met expedia boeken!! ... Lees meer
- Algemeen 1
Via de app heb ik voor ons gezin hotelkamers geboekt en betaald. De betaling is keurig afgeschreven, helaas kwam er geen bevestiging. Na telefonisch contact met expedia is mij medegedeeld dat er iets fout is gegaan bij de boeking. Over enkele weken kan ik mijn geld terug verwachten. Nu is het zo dat ik dezelfde week nog op vakantie wil gaan. De kamers zijn, na navraag bij het hotel, gewoon te beschikbaar. Expedia zegt dit niet te kunnen boeken voor ons. De reden die vermeld werd is dat het een Amerikaans bedrijf is, dat is ver weg dus dat kunnen we niet. Ik snap het niet meer, ik mag wel betalen en niet op vakantie?? Expedia komt dus niet met een oplossing! Het geld heb ik "gratis" uitgeleend en verder moet ik het zelf maar oplossen met mijn vakantie. Totaal onaanvaardbaar en heel verdrietig. Nooit meer Expedia voor mij. En nu maar hopen dat ik mijn geld terugzie. ... Lees meer
- Algemeen 1
Slechtste service ooit, onredelijk
hotel geboekt, geen bevestiging of informatie ontvangen, daardoor net voor vertrek snel iets anders geboekt, ook via expedia. Blijkt achteraf dat de eerste boeking wel was gelukt alleen dat ik geen bevestiging heb ontvangen. Daardoor een dubbele boeking staan bij expedia waarbij ik uiteraard maar in 1 van de 2 kon verblijven, dat was bij degene waar ik bevestiging van heb gekregen. Voor de andere vinden ze dat ik geen restitutie zou moeten krijgen, belachelijk, zij maken fouten en anderen moeten daarvoor boeten, zo werkt het wat mij betreft niet
... Lees meer
- Algemeen 1
Expedia annuleerde onze reis ivm corona. Aan de telefoon gaven ze aan dat ze een restitutie voor het hotel konden regelen, maar voor de vliegtickets konden we alleen een voucher krijgen. Nu anderhalf jaar later wacht ik nog steeds op een restitutie na meerdere malen hun klantenservice te hebben gesproken. Dit is geen klanten service te noemen, maar diefstal. Na zoveel slechte reviews op allerlei sites, zou je toch verwachten dat er ergens een organisatie op staat om dit soort misstanden recht te zetten? Machteloos sta je. ... Lees meer
- Algemeen 1
Boek nooit via Expedia!
Vorig jaar heb ik een vlucht naar Myanmar (met KLM) geboekt met Expedia. Deze vlucht werd vanwege Covid-19 geannueleerd. Sinds januari probeer ik mijn restitutie terug te krijgen maar zonder succes. Telkens wordt je doorverbonden naar KLM of je bank maar die kunnen ook niets doen. Waardelose klantenservice. Ineens verbinding verbroken.
... Lees meer
- Algemeen 1
Huur NOOIT een auto via expedia.
ik heb in het afgelopen jaar twee keer ene auto gehuurd via expedia.
Ten eerst zit het huurproces niet goed in elkaar. Bij aankomst bij de autoverhuurder zeggen niet te weten onder welke voorwaarden (welke auto, verzekeringen e.d.) je gehuurd hebt. Blijkbaar informeert expedia de autoverhuurder niet over wat er nou gehuurd is. In de expedia app (en ook de website) kun je de reservering alleen in het Nederlands tonen. In het buitenland werkt dat natuurlijk niet. Inloggen op (het engelstaglige) expedia.com met je expedia.nl inloggegevens kan niet. Op expedia.nl of in de app kun je evenmin de taal wijzigen naar engels.
Maar het ergste is nog dat expedia geen enkele verantwoordelijkheid neemt voor de huurovereenkomst. Met slinkse trucjes dwingt de autoverhuurder je om meer te betalen voorde gehuurde auto en wanneer je expedia contacteert weigeren ze enige verantwoordelijkheid te nemen. Expedia en autoverhuurder zetten samen een 'val' op die je letterlijk duur komt te staan.
... Lees meer
- Algemeen 1
Via expedia op een diervriendelijk hotel gezocht en gebruik gemaakt van een hotel coupon. hotel dat ik via expedia boekte bleek geen hondenkamers meer over te hebben nadat ik al mijn coupon gebruikt heb. Hotel heeft mijn boeking gecancelled zonder overleg en Expedia weigert nu de mogelijkheid om mijn coupon terug te geven. Ze wilden eerst meewerken aan een het teruggeven van de coupon, maar gaven daarna aan dat ik meer zorgplicht had met het uitzoeken of er genoeg kamers voor honden waren, terwijl ik met hun filter op dit hotel uitkwam.. Ze geven nu aan de coupon niet terug te geven en het bedrag zelf te houden. Laatste keer dat ik met Expedia boek! ... Lees meer
- Algemeen 1
Geen doorgang plaats gevonden, voucher gekregen en deze ingezet voor 2021. Vluchten geannuleerd (niet via Expedia geboekt gelukkig). Wilde de boeking verplaatsen, ging niet, voucher mocht maar een keer ingezet worden. Zelfs na contact met het hotel wat totaal geen problemen had om de reisdata te wijzigen wel via Expedia gaf Expedia niet thuis. Hun €400 rijker voor geen flikker te doen. Waardeloos.. nooit meer Expedia ... Lees meer
- Algemeen 1
Vanwege Corona geen doorgang gevonden. Beroerde afhandeling met uiteindelijk verstrekking van waardeloze voucher ... Lees meer
- Algemeen 1
Expedia geeft geen geld terug, terwijl dit aan de telefoon wel beloofd is. Boek hier dus nooit je reis! ... Lees meer
- Algemeen 1
Reis is geannuleerd vanwege corona. Ben nu al 9 maanden bezig om mijn geld terug te krijgen. Zelfs na de toezegging dat de reissom terugbetaald zou worden, nu 4 maanden geleden. Talloze mails en telefoontjes ten spijt. Dit is vergelijkbaar met bestaande oplichterspraktijken. Conclusie: Expedia is een onbetrouwbare onderneming geen zaken mee doen!! ... Lees meer
- Algemeen 1
Ik ben niet geweest door Corona maar restitutie is perfect verlopen!!
Ik had eerst een voucher van klm, maar werd naar expedia verwezen voor restitutie. Eind november aangevraagd, na 2 weken geld teruggestort!!
... Lees meer
- Algemeen 10
Reis geboekt via expedia . Door covid 19 helaas geannuleerd. Aanvraag restitutie ingediend . Duurt 2 tot 12 weken tot geld terug gestort wordt . 12 weken waren voorbij nog geen geld terug . Gemaild en de volgende dag was er alleen het bedrag van poliskosten reisverzekering en alleen luchthavenbelasting terugbetaald . Terwijl alles terugbetaald zou worden . Hierover gemaild krijg als antwoord dst er bij hun een fout gemaakt is en dat ze de aanvraag opnieuw ingediend hebben . Dit kan weer 2 tot12 weken duren . Door hun fout weer zo lang wachten op mn geld ? !! Dacht het niet . Paar keer over en weer gemaild maar kring steeds het antwoord dat ze mij begrijpen maar dat ze er niks aan kunnen doen ! . Wie fouten maakt moet het ook zsm oplossen . Maar nee hoor gewoon weer een nieuwe aanvraag moeten doen . Slechte zaak .. voor mij NOOIT meer via Expedia ! En ik adviseer iedereen om niet bij expedia te boeken!! ... Lees meer
- Algemeen 1
Een boeking gedaan via Expedia bij aankomst niemand aanwezig bij accommodatie na mail contact en aanleveren van alle gevraagde documenten en onderbouwing een jaar later nog steeds geen compensatie of mijn geld ontvangen
Zeer spijtig maar ik boek nooit meer bij deze organisatie betaal liever een paar euro meer bij een andere aanbieder
... Lees meer
- Algemeen 1
EXPEDIA BETAALT NIET TERUG!
Eind juni zou ik naar Malaga vliegen met Transavia. De vlucht is ivm het Corona virus geannuleerd. De reis (inclusief hotel) is geboekt bij Expedia.
Sinds 20 augustus ben ik met Expedia per email in discussie over restitutie van de ticketkosten. Transavia heeft met betalingskenmerk schriftelijk bevestigd dat zij op 12 juni de reissom al hebben terugbetaald. Voor Expedia is dit schriftelijke bewijs onvoldoende en verwijzen ze keer op keer naar een tussenpersoon (Travelfusion). Na vele emails kreegt ik te horen dat Travelfusion Expedia zou betalen tussen 15 september en 30 september. Maar ook daarna blijft Expedia ontkennen het bedrag te hebben ontvangen en betaalt niets. Op 29 oktober heb ik Expedia schriftelijk een deadline gesteld (13 november) maar zelfs dan krijg je dezelfde reactie dat zij het geld nog steeds niet hebben ontvangen. Ze zijn er "heel druk mee bezig" en "het duurt allemaal wat langer dan verwacht".
Expedia laat zien hoe het niet moet en betaalt het bedrag van de vlucht al ruim 5 maanden niet terug! Dit soort arrogante bedrijven kun je maar op 1 manier stoppen: NIET meer boeken bij Expedia. Ik ben Expedia GOLD member, heb in 2019 richting de 10 duizend euro aan reizen bij ze gekocht maar enige klantgerichtheid is ze wereldvreemd. Ik heb inmiddels mijn zaak overgedragen aan een advocaat maar het is echt diep triest dat het zover moet komen.
U BENT GEWAARSCHUWD!!
... Lees meer
- Algemeen 1
Hele slechte ervaring met de service van Expedia:
slechte communicatie, loze beloftes en er gaat veel mis en ze nemen geen verantwoordelijkheid. Ik wacht sinds april op restitutie van mijn huwelijksreis met KLM, geannuleerd in APRIL. € 1.677,88 euro. We wachten al 7 maanden en we kunnen weer van voorafaan beginnen. Ik heb geen geduld meer en als we binnen 2 weken het geld niet op onze rekening hebben ga ik naar de geschillencommissie.
... Lees meer
- Algemeen 1
Omdat ik er noot ben geweest, is geannuleerd vanwege covid maar heb mijn geld niet terug ... Lees meer
- Algemeen 1
In mei 2020 heb ik mijn vlucht naar Vietnam geannuleerd in verband met covid. Ik had een voucher aangevraagd. Het is half oktober en
ik heb nog steeds geen voucher ontvangen. Na vele telefoontjes kreeg ik te horen dat Air France geen vouchers uitgeeft, dus ik kreeg van Expedia het te horen dat er een krediet is ter waarde van het ticketbedrag. Ik kan dan bij hun met dit krediet een nieuwe vlucht boeken met Air France. (Voor de zekerheid heb ik wel een bevestigingsmail gevraagd, want van Expedia krijg je geen bewijs dat je dat krediet hebt). Ik wil echter óf een voucher óf een refund. en door navraag te doen bij Air France leerde ik echter dat een voucher of refund wél wordt gegeven door de luchtvaartmaatschappij. Expedia liegt zijn klanten dus keihard voor. Air France had al vele klachten gehoord over het eigengereide beleid van Expedia.
... Lees meer
- Algemeen 1
In februari vlucht en hotel geboekt en betaald. In juli ben ik gaan informeren of de terugvlucht met de TAP wel ging en of het hotel open was want ik zag geen enkele review. Dit bleek niet het geval en ik zou mn geld terug krijgen. Hotel bleek niet open te zijn. Dit was niet bekend bij Exp. Lekker handig. Inmiddels heb ik de hotelkosten terug. Vouchers gekregen voor de heenreis die wel ging. Deze vouchers vervallen na een jaar en worden niet omgezet in geld. De kosten voor de vlucht met de TAP heb ik nog steeds niet ontvangen. Het is inmiddels 10 weken geleden dat ik er achter gekomen ben dat de vlucht niet ging. Maar exp had mij al veel eerder op de hoogte kunnen brengen. Je hebt niets aan een zgn pakketreis. Ik boek nooit meer bij Expedia ... Lees meer
- Algemeen 1
DE HOTELEIGENAAR SLOOT HET HOTEL WEGENS COVID. EXPEDIA WIL NIET TERUGBETALEN NOCH VOUCHER GEVEN ONDANKS DAT DE HOTELEIGENAAR ME EEN MAIL SCHREEF WAARIN HIJ ALS COMPENSATIE EEN VOUCHER GEEFT VOOR DE DUUR VAN HET VERBLIJF EN EEN EXTRA NACHT ALS COMPENSATIE. SCHANDELIJK! ... Lees meer
- Algemeen 1
Wegens Corona zijn wij niet naar Bologna kunnen gaan. Er was toen code oranje alleen noodzakelijke reizen. Een vakantie valt daar niet onder. Reis is via reisbureau geboekt. Het gel van vliegtickets via Eurowings hadden wij binnen 2 weken op onze rekening staan. Echter van het Hotel Best Western in Bologna tot op heden nog niets ontvangen. Aan het reisbureau wordt in eerste instantie medegedeeld dat wij geen geld of voucher zouden krijgen. Ik heb toen een klacht ingediend en kreeg toen via de mail bericht dat wij een voucher zouden krijgen en dat iemand contact met ons zou opnemen. Dit was in mei 2020. Daarna een mail gestuurd waarop je de reactie krijgt dat je moet bellen. Gebeld krijg je te horen dat ze je niet willen helpen omdat je via het reiabureau hebt geboekt. Terwijl ik wel de mail heb ontvangen van Expedia waarin staat vermeld dat wij een voucher zouden krijgen. Het is nu september en ik steeds niets vernomen. Schandalig. Deze week even langs het reisbureau zij zouden proberen om in contact te komen met Expedia. Wij zijn namelijk niet de enigen die nog iets meer horen van Expedia. Wij wachten nog even anders schakelen wij de rechtsbijstand in. ... Lees meer
- Algemeen 1
Reis is geannuleerd en Expedia weigert, tot op heden, om over te gaan tot terugbetaling van de totale reissom. Expedia reageert met standaard (voorgeschreven) en totaal niets zeggende antwoorden ! ... Lees meer
- Algemeen 1
Reis naar Edinburgh geboekt in april. Uiteraard niet doorgegaan wegens Corona. Hotel netjes terugbetaald, maar op de kosten voor de vlucht (800 EUR) wachten we nog steeds. Eerst: sorry, enkel voucher. In juni klinkt het dan: u wordt terugbetaald binnen 2 maand, maar gelieve ons voordien zeker niet te contacteren, wij hebben zoveel werk! Omdat ik na al die tijd nog altijd geen geld gezien heb, heb ik opnieuw contact genomen. Blijkt dat er "vergeten" was een aanvraag bij Brussels Airlines in te dienen. Gevolg: opnieuw geduldig afwachten, deze keer... 3 maand. Bovendien: je gaat een "geschat" bedrag terugkrijgen (lees: je krijgt minder dan je effectief betaald hebt).
Je boekt dus een "reispakket" bij Expedia, maar alle verantwoordelijkheid voor wat nadien misgaat, wordt vlotjes doorgeschoven, in dit geval naar Brussels Airlines. Nooit opnieuw...
... Lees meer
- Algemeen 1
Vlucht geboekt via expedia van Alicante naar Brussel. Daar ik via de app mijn vlucht niet kon zien contact opgenomen met de vliegmaatschappij. Daar kreeg ik te horen dat de vlucht al meer dan 40dagen geannuleerd was en dat het geld al meer dan een maand was overgemaakt naar expedia. Tot op heden bijna 3 maand later hebben wij ons geld nog altijd niet terug gekregen. Vandaag 27/8 terug contact opgenomen met expedia en de luchtvaartmaatschappij en het is expedia die in de fout gaat. Klanten niet op de hoogte brengen van annulatie en dan paar maand het geld op het rekening laten staan. PUUR OPLICHTERS. ... Lees meer
- Algemeen 1
Hotel geannuleerd bij Expedia. Restitutie zou binnen 48 uur verwerkt worden (conform info website). I.v.m. Corona heb ik er begrip voor dat dit iets afwijkt maar na 6 weken toch maar eens gaan bellen. Fout in hun systeem (niet de moeite genomen om mij dit te vertellen), nu de vraag om een mail met gegevens in te vullen waarna het wederom max 1 maand duurt. Meerdere malen contact gehad met de klanten service dat dit onacceptabel is. Maar persoon aan de lijn kan niks betekenen en doorverbinden naar een manager valt niet in de procesbeschrijving dus kan niet. Bestaat de klant nog in deze organisatie? ... Lees meer
- Algemeen 1
Drama organisatie. Door covid hotel gesloten. Expedia betaald de hotelkosten trug, maar de de vliegtickets a € 1350 willen ze niet betalen, moeten we zelf maar uitzoeken met de vliegmaatschappij of de broker waar zij het weer onder gebracht hebben. Je boekt een pakket reis en denkt schadeloos gesteld te worden. Vergeet het maar. Mijn zaak ligt inmiddels bij een advocaat. ... Lees meer
- Algemeen 1
Er was geen reis, we moesten contact opnemen voor incheckinstructies. Het hotel bleek echter al volgeboekt, ondanks onze boekingsbevestiging stonden wij met lege handen. Weg vakantie. ... Lees meer
- Algemeen 1
Geef Expedia een tien omdat ze keurig alles geregeld hebben mbt annuleren! Geen gezeur over vouchers, gewoon direct je geld terug, chapeau👌 ... Lees meer
- Algemeen 10
Mensen, boek je vakantie niet bij Expedia. Je wordt belazerd en klagen heeft geen enkele zin want ze reageren niet. Ik wil een nul geven voor waardering maar dat gaat helaas niet.
Eind vorig jaar bij Expedia een vakantie geboekt voor 2 weken vlucht+hotel+huurauto. Volgens de boekingssite van Expedia was het hotel inclusief ontbijt. Dat wordt meerdere keren genoemd, dus ook de gewenste kamer incl. ontbijt geboekt. Gelukkig had ik een print gemaakt van mijn boeking. In de bevestiging zie je alleen maar de hotelboeking met vlucht en huurauto zonder dat er een ontbijt genoemd wordt. Omdat er zoveel keer het gratis en incl. ontbijt genoemd wordt twijfel je er dan ook niet aan. Bij het inchecken werd verteld dat er geen gratis ontbijt zou zijn. Receptie vertelde dat bij meerdere boekingen via Expedia dit steeds problemen geeft. Expedia gemaild over dit probleem en ze vroegen of ik een print-out had van de boeking, en zo ja graag kopie opsturen. Zelfde dag bericht terug dat inderdaad ik geboekt had met een gratis ontbijt. Expedia verzocht mij zelf de ontbijten te betalen en de bonnen na vakantie op te sturen. Helaas waren ze vergeten te vermelden dat het terugbetaald zou worden. Onbegrijpelijk, want als ik nu weer zou boeken zie je steeds weer het gratis en incl. ontbijt. Bovendien was de hotelkamer ook niet geschikt om zelf je ontbijt klaar te maken.
Meerdere E-mails verstuurd met verzoek om te betalen, echter geen enkele reactie meer. Het gaat om in totaal € 253,00.
Dus mensen, ga niet in zee met Expedia. Dat is vragen om problemen en veel frustraties
... Lees meer
- Algemeen 1
Hotel ging niet open. Vervolgens konden wij zelf maar gaan proberen het geld van de via hen geboekte reis terug te halen bij de luchtvaartmij. Expedia deed hierin echt helemaal niets. ... Lees meer
- Algemeen 1
Zaterdag 11 juli geboekt hotel via Expedia en wel betaald. Bij hotel bleek hotel niet geboekt te zijn. Heb meerdere keer gebeld na Expedia gebeld maar wordt nep beloofd.
Onbetrouwbaar bedrijf Is niet eerlijk met betalingen. Probleem word niet opgelost. Dit was zeker laaste keer.
Ik adviseer om te boeken bij Expedia!
... Lees meer
- Algemeen 1
Onbetrouwbaar bedrijf
Is niet eerlijk met betalingen.
Probleem word niet opgelost.
Dus a.u.b. niet boeken via Expedia.
... Lees meer
- Algemeen 1
Reis geannuleerd. Geld vorig jaar augustus overgemaakt. Nu, eind juli, nog niet teruggestort. Geen gebrek aan allerlei beloften, dat zit wel goed. Geld terug een beetje lastig. ... Lees meer
- Algemeen 1
Eind maart is door Expedia aangegeven dat we vouchers zouden ontvangen voor hotel & vlucht. Tot op heden, 27 juli, niets ontvangen. Tussendoor 5x gebeld en 5 x belofte door Expedia zonder resultaat. ... Lees meer
- Algemeen 1
Super gehandeld t.a.v. onze annuleringen voor Hotels (zonder restitutie) in Amerika. Gekozen voor de Engelse klantenservice en een terugbel verzoek achtergelaten, na 2 uur teruggebeld vanuit Phoenix Arizona en een super aardige jongen aan de telefoon. Deze heeft voor ons gebeld naar de hotels en binnen 1 week al het geld al terug op de creditcard. (Top Expedia voor jullie service) Veel slechte reviews maar van onze een hele goede. ... Lees meer
- Algemeen 10