Schrijf een ervaring over Booking.com en maak kans op mooie prijzen!

Booking.com

Url: https://www.booking.com/

Type reizen: hotel

Logo van Booking.com
Booking.com won in 2015 de Reisgraag award Booking.com won in 2016 de Reisgraag award

Booking.com is in 1996 opgericht in Amsterdam. De reisorganisatie is een onderdeel van Booking Holidays Inc. Booking.com is een van de bekendste hotelaanbieders van Nederland. Je vindt hier een groot aantal verschillende soorten accommodaties. Deze variëren van bed and breakfasts tot de meest luxe resorts en alles hier tussenin. De locatie van de accommodaties is ook variërend van midden in de stad tot op het platteland of aan de kust. Er staan inmiddels al meer dan 145.740 bestemmingen in 228 landen op de website van Booking.com. Voor deze bestemmingen worden de laagste prijzen gegarandeerd.

De missie van Booking.com is om mensen de wereld te laten beleven. Door middel van technologie wordt dit makkelijker gemaakt. Zo worden reizigers verbonden met het grootste aanbod van accommodaties. Hierbij wordt de beste prijs beloofd en worden geen reserveringskosten gerekend. Daarnaast is het annuleren van een reis meestal zelfs gratis. Dit wordt altijd duidelijk aangegeven op de website.

Het hoofdkantoor van Booking.com is te vinden in Amsterdam. Daarnaast wordt de organisatie ondersteund door verschillende kantoren verspreid over de hele wereld. Vanuit al deze kantoren staan de medewerkers klaar om vragen te beantwoorden en om te helpen bij boekingen. Het klantenserviceteam is 24/7 te bereiken en kan reizigers in ruim 40 talen te woord staan.

op 6 april 2020 bestemming: Frankrijk / Versailles, reisperiode: mei 2019

Hotel blijkt gesloten, wordt per app, mail en voicemail van kastje naar de muur gestuurd. Je komt niet verder, zijn niet bereikbaar. Weet dus niet waar ik aan toe ben. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 6 april 2020 bestemming: Duitsland / Berlijn, reisperiode: mei 2019

Wij wilden onze reis verzetten ivm Corona. Boeking.com stuurde deze mail door naar het hotel Ibis. Het hotel laat weten dat we bij Booking.com moeten zijn. Geen enkele reactie via de mail van Booking.com, telefonisch niet bereikbaar. Nooit meer boeken via Booking.com. REissom van Ä300,00 krijgen we ook niet terug. Dat geld houden zij als 'annuleringskosten' ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 6 april 2020 bestemming: Engeland / cambridge, reisperiode: april 2020

We mogen er niet heen en Booking.com reageert op niets en is onbereikbaar. Het hotel wil omboeken maat het probleem zit bij Bookin.com ... Lees meer

  • Algemeen 1

Meer ervaringen

Nieuws

Vakantieverhalen / reisverslagen