Booking.com
Url: https://www.booking.com/
Type reizen: hotel
Herengracht 597,
1017 CE Amsterdam NL
Booking.com is in 1996 opgericht in Amsterdam. De reisorganisatie is een onderdeel van Booking Holidays Inc. Booking.com is een van de bekendste hotelaanbieders van Nederland. Je vindt hier een groot aantal verschillende soorten accommodaties. Deze variëren van bed and breakfasts tot de meest luxe resorts en alles hier tussenin. De locatie van de accommodaties is ook variërend van midden in de stad tot op het platteland of aan de kust. Er staan inmiddels al meer dan 145.740 bestemmingen in 228 landen op de website van Booking.com. Voor deze bestemmingen worden de laagste prijzen gegarandeerd.
De missie van Booking.com is om mensen de wereld te laten beleven. Door middel van technologie wordt dit makkelijker gemaakt. Zo worden reizigers verbonden met het grootste aanbod van accommodaties. Hierbij wordt de beste prijs beloofd en worden geen reserveringskosten gerekend. Daarnaast is het annuleren van een reis meestal zelfs gratis. Dit wordt altijd duidelijk aangegeven op de website.
Het hoofdkantoor van Booking.com is te vinden in Amsterdam. Daarnaast wordt de organisatie ondersteund door verschillende kantoren verspreid over de hele wereld. Vanuit al deze kantoren staan de medewerkers klaar om vragen te beantwoorden en om te helpen bij boekingen. Het klantenserviceteam is 24/7 te bereiken en kan reizigers in ruim 40 talen te woord staan.
Zegt prijs te matchen, als je hetzelfde hotel goedkoper ziet, maar NIET DUS. Álle bewijzen meegestuurd en ook het hotel zegt het, u heeft recht op, Wij matchen de prijs. Booking.com komt met allerlei onzin om onderuit de regels te komen. Wij boeken nooit meer via Booking.com ... Lees meer
- Algemeen 1
1ste hotel was gecanceld, verwezen naar een ander duurder hotel, verschil is nog steeds nooit terug betaald!!! Na heel veel keer bellen en mailen!!! ... Lees meer
- Algemeen 1
Een hotel geboekt in heppenheim Duitsland via Booking .com .
er werd geld gereserveerd op de website van booking .com ,eenmaal aan gekomen bij het hotel in Heppenheim werd ter plekken gevraagd om de hotel overnachting te voldoen ,wij gaven aan dat wij geboekt hadden via Booking .com maar dat was oké als we daar betaalde ,bedrag daar voldaan dus betaald bij het hotel ,een paar dagen later werd ook het gereserveerde bedrag door booking.com van onze rekening gehaald dus dubbel betaald .dit gemeld bij thuis komst aan booking .com om een lang verhaal kort te maken inmiddels 3 maanden verder tien tallen telefoon gesprekken en vele mailtjes verder en vele beloftes die niet nagekomen worden maar tot op heden word er niets gedaan belachelijk voor zo een orgenisatie .
Nu maar de credit card serv ingelicht en deze gaan het navragen en regelen .
Ons zijn ze als klant kwijt op deze manier wil ik geen zaken doen .
vele beloftes maar nul service
... Lees meer
- Algemeen 4
Mijn zoon had dit appt via Booking.com gereserveerd en dit werd een paar dagen voor vertrek vanuit Booking gecanceld ivm overboekingen,
Inmiddels heeft mijn zoon 4 middagen aan de telefoon gezeten en ik inmiddels as we speak ook voor de 4 e keer ( lees middag) en steeds werd beloofd dat ze zouden overgaan tot restitutie, zelfs via een mail.
Hoe is het mogelijk dat zo’n grote organisatie er zo’n waardeloos beleid op na houdt !!!!
... Lees meer
- Algemeen 1
Kastje naar de muur.
Boeking gedaan, niet bevestigd en na betaling gecanceled. Geld komt wel terug, maar een andere boeking geprobeerd te maken. Dat lukte niet door een fout bij booking. Kan gebeuren, maar de helpdesk is dramatisch. Lang in de wacht, geen service zonder reserveringsnummer wat nou juist het probleem is. Strijdige info of een standaard antwoord (luisteren zit schijnbaar niet in de opleiding). Advies was steeds, probeer het later weer... volkomen nutteloos de helpdesk en omslachtig (pakt het nummer vaak niet, het duurzaam 2-3 minuten om in de wacht te komen...). Heel zwak
... Lees meer
- Algemeen 2
In september een auto gehuurd in Malaga. Bij inlevering is de auto gecheckt en goedgekeurd en mijn borg zou op korte termijn gerestitueerd worden. Gebeurde niet. Omdat je pas na een maand kunt reclameren heb ik dit in oktober gedaan. Het checken bij OkMobility zou een klusje moeten zijn van twee mails maar vanaf dat moment ging het ontmoedigingsbeleid in de hoogste versnelling. Tot op de dag van vandaag alleen maar holle mails ontvangen maar geen nadere verklaring. Zeldzaam klantonvriendelijk. ... Lees meer
- Algemeen 1
In augustus 2024 een boeking gedaan voor mijn dochter en ik voor een paar overnachting in Londen.
Eén paar weken voor vertrek check ik de boeking. Blijken er intussen hele slechte recensies te zijn geplaatst met daarin o.a. de vermelding dat er je de sanitaire voorzieningen moet delen met anderen! Dit, maar ook andere gegevens blijken in de praktijk niet over een te komen met de werkelijkheid.
De aanbieder van het appartement reageert ook al weken niet op mijn verzoek hoe in te checken. Ik maak me zorgen.
Heel graag wens ik deze boeking te annuleren. Er is immers sprake van dwaling. Maar Booking schuift alle verantwoordelijkheid af naar de aanbieder en doet niets!! Op klachten wordt ook niet gereageerd.
Sterker nog, de misleidende informatie staat nog steeds op de website van Booking.com zodat meer mensen belazerd kunnen worden.
Boek hier niet!!
... Lees meer
- Algemeen 1
Koop Nooit een vliegtickket via Booking.com! Jarenlang al klant bij Booking maar doe vanaf nu nooit meer iets via Booking.
Een vliegticket gekocht bij Booking.com voor Alicante - Amsterdam.
Een paar dagen later moesten wij het ticket omboeken naar een week later. Uitgezocht hoe ik dat moest doen .... een hele klus. Uiteindelijk chatcontact gehad met een medewerk(st)er. Het antwoord was "ja een omboeking was mogelijk voor 154 euro per boeking" waardoor ik mijn akkoord gaf voor omboeking. Deze persoon maakte de fout door mijn ticket van 8 november om te boeken naar 8 november .... dezelfde vlucht dus! Gelukkig ontdekte ik dit en werd de datum veranderd in 15 november 2024 en ik moest er vooral op vertrouwen dat het in orde kwam. Zodra wij het bedrag van 154 euro op hun rekening stond werd de omboeking geregeld. De volgende dag, 8 november 2024, ontvingen wij na 11.00 uur (vertrektijd vliegtuig 10.40 uur) dat wij onze vlucht niet hadden genomen. Wij dachten dat dit een vergissing was. Echter de volgende dag ontvingen wij een mail dat ons ticket niet omgeboekt kon worden van 8 november naar 15 november. Dat was balen want als wij dat eerder hadden geweten waren wij wel met de vlucht van 8 november van Alicante naar Nederland gevlogen. Een extra ticket werd te prijzig natuurlijk.
Vanaf die dag op talrijke manieren contact gezocht met Booking.com wat natuurlijk niet lukte. Niemand die een telefoon opneemt, nergens het chatbericht terug te vinden. De klantenservice van Booking.com die doodleuk schrijft dat zij mij niet kunnen helpen want zij zijn de klantenservice en ik heb een andere afdeling nodig. Welke afdeling dan???? Uiteindelijk krijg ik 2 telefoonnummers waarvan 1 mijn referentienummer niet herkent dus dat loopt meteen dood. Door het andere nummer werk niet opgenomen en men sprak alleen Engels!
Afijn .... uiteindelijk zelf een nieuw ticket via Vueling gekocht (rond de 500 euro) want we moesten naar huis i.v.m. een sterfgeval.
Nu probeer ik al een week contact te krijgen met wie dan ook van Booking.com om het probleem uiteen te zetten .... jullie snappen het zeker al. Mailtjes naar Gotogate en Booking.com ontvang ik retour want het adres is niet meer bereikbaar etc.
BOEK NOOIT MEER IETS VIA BOOKING!!!!!
Absoluut niet klantvriendelijk en genegen het probleem op te lossen en je netjes te woord te staan
... Lees meer
- Algemeen 1
Gratis taxi vanuit luchthaven is oplichting. Bij het boeken staat dat je er recht op hebt en daarna hoor je niks mee. En klantenservice doet niks voor je. ... Lees meer
- Algemeen 1
Van 5 t/m 16 oktober verbleven in Hotel Chermantra Aonang Resort & Pool suite.
Bij aankomt bleek het hotel totaal niet overeen te komen met hetgeen wat wij via Booking.com geboekt hadden. De foto's op Booking.com kwamen totaal niet overeen met de werkelijkheid. Wij hebben dit direct gemeld. Booking.com kan niets doen of terugbetalen zonder toestemming van het hotel. Het hotel heeft gedurende 12 dagen volgehouden dat de verantwoordelijke niet aanwezig is, waardoor Booking.com dus niet kon doen voor ons. Het enige wat wij telkens krijgen te horen dat het hun spijt en dat ze er alles aan zullen doen dit in de toekomst te voorkomen.
Nu een kleine 7 weken weer thuis en tot de dag van vandaag staat dit hotel nog steeds op Booking.com met foto's die totaal niet overeenkomen. Ik heb Booking.com wederom aangeschreven, dat dit mij verbaasd omdat tot de dag van vandaag mensen nog steeds dagelijks bewist misleid worden door Booking.com. Als ze werkelijk dit soort zaken willen voorkomen hadden ze dit hotel verwijdert van het platform, totdat er foto's geplaatst zijn die berusten op de waarheid.
Als antwoord op mijn zoverlste klacht kredg ik het onderstaande antwoord! Hieruit blijkt naar mijninziens dat Booking.com mooie mailtjes schrijft maar bewust de misleiding laat voortbestaan.
Antwoord van Booking.com:
Beste Michel,
Bedankt voor uw bericht naar Booking.com.
Ik begrijp dat u niet tevreden bent over de service en het handelen van zaken.Ik neem je feedback serieus en ik zal ervoor zorgen dat we verbeteringen aanbrengen om aan je verwachtingen te voldoen.
Ik heb uw bericht gelezen en ik waardee uw feedback. Wij betreuren het dat je een klacht hebt moeten indienen. De emoties die je ervaart op dit moment haal ik meteen uit je bericht.We zullen er alles aan doen zodat dit niet meer gebeurt in de toekomst.
Nogmaals onze verontschuldigingen voor het ongemak. Bedank voor je geduld en begrip. Wij stellen het zeer op prijs.
Indien je andere vragen hebt, kun je die gerust stellen.
Met vriendelijke groeten,
Booking.com klantenservice team
... Lees meer
- Algemeen 1
Teleurstellende Ervaring: Booking.com laat klanten in de kou staan.
Ik wil graag mijn teleurstellende ervaring met Booking.com delen. Hoewel ik jarenlang tevreden gebruik heb gemaakt van jullie platform, is deze situatie een dieptepunt gebleken, waarbij Booking.com zijn verantwoordelijkheid niet heeft genomen.
Accommodatie 1: "Hapiness"
Bij aankomst bleek niemand beschikbaar om ons binnen te laten, ondanks dat we op tijd arriveerden en meerdere keren contact zochten met de eigenaar en de contactpersoon. Pas later verscheen een man die aangaf niets te weten over onze komst en ons niet kon helpen. Na contact met Booking.com werd ons verteld dat de eigenaar 30 minuten de tijd had om te reageren. Dat is een vreemd beleid, gezien de overduidelijke miscommunicatie. Toen er na ruim een uur nog steeds geen oplossing was, kregen we een alternatieve accommodatie aangeboden.
Alternatieve accommodatie: Een grotere chaos
Het alternatief leek een oplossing, maar dat bleek een illusie. Het duurde een uur om de locatie te bereiken vanwege de verkeersdrukte en wegafsluitingen. Aangekomen bij de accommodatie duurde het nog eens 45 minuten om een parkeerplek te vinden. Nadat we de borg en parkeerkosten hadden voldaan, werkte de verstrekte sleutelcode niet. Na meerdere telefoontjes met de beheerder en Booking.com bleek dat ook deze boeking niet doorging. Dit heeft ons uren gekost, terwijl wij als reizigers in goed vertrouwen via jullie platform hebben geboekt.
Onvoldoende verantwoordelijkheid en nazorg
Het meest frustrerende is dat wij zelf op zoek moesten naar een alternatief hotel en daarbij hogere kosten hebben gemaakt. De kosten van het Ibis-hotel dat we uiteindelijk boekten, zijn niet volledig gedekt door Booking.com. Daarnaast is de annulering van de tweede accommodatie niet correct verwerkt in mijn account, wat opnieuw vragen oproept over de verantwoordelijkheid en klantenservice van jullie platform.
Juridische stappen zonder effect
Uiteindelijk hebben we een advocaat ingeschakeld die een formele brief heeft opgesteld en deze zowel per post als per e-mail naar Booking.com heeft gestuurd. Tot onze verbazing bleef elke vorm van reactie van Booking.com uit. Dit getuigt van een zorgwekkende nalatigheid en gebrek aan respect richting klanten. Toen bleek dat verdere juridische stappen meer zouden kosten dan de compensatie die we in het beste geval konden krijgen, voelden we ons gedwongen om de zaak te laten rusten. Dit is een onacceptabele situatie waarin het lijkt alsof Booking.com profiteert van de onmogelijkheid voor klanten om gerechtigheid te zoeken.
Conclusie
Deze ervaring heeft niet alleen geleid tot financiële schade, maar ook tot enorme frustratie en stress. Booking.com heeft zijn verantwoordelijkheid niet genomen en het vertrouwen dat wij jarenlang hadden in jullie platform is volledig verdwenen. Ik raad iedereen aan voorzichtig te zijn bij het boeken via Booking.com, want in het geval van problemen sta je er alleen voor. Het is teleurstellend dat een bedrijf van deze omvang zich zo kan onttrekken aan zijn verantwoordelijkheden.
... Lees meer
- Algemeen 3
Een weekendje weg dat ik samen met mijn dochter al in juli boekte voor november werd 1 dag van tevoren geannuleerd zonder reden. Toen ik belde werd er aangegeven dat de betaling niet automatisch afgeschreven kon worden. Terwijl ik genoeg geld op mijn rekening. En hierover ook niet op de een of andere manier gewaarschuwd werd zodat ik zelf de betaling nog kon regelen. Resultaat: kon niet meer teruggedraaid worden, teleurgestelde dochter en ik moest hals over kop op zoek naar een alternatief. Dat uiteindelijk minder leuk én veel duurder was! Toen ik hier een klacht over indiende werd doodleuk aangegeven dat het een technisch probleem was en ze geen vergoeding konden bieden…
Was altijd erg tevreden maar dit is echt schandalig!
... Lees meer
- Algemeen 1
IK heb geen enkel vertrouwen meer in Booking.com
Bij problemen zijn ze onbereikbaar en aan emails wordt geen gevolg gegeven. Op 17 nov een kamer geboekt voor 57 € en bij boeking betaald met creditkaart. Geld werd niet doorgestort aan hotel. Ik heb 2de maal moeten betalen
... Lees meer
- Algemeen 1
We hebben een studio geboekt, maar daarvan géén bevestiging ontvangen. Daarom opnieuw een studio geboekt bij dezelfde accomodatie, die is wel bevestigd en hebben wij gebruikt. Met de terugbetaling van die eerste boeking zijn we nu al weken bezig: mails, chats, telefoongesprekken, toesturen van bankafschriften met de twee overschrijvingen....van het kastje naar de muyr en weer terug......dan mailen ze dat je vóór 8 november ergens op moet reageren en dan is op 6 november dat mailadres niet meer actuef. Werkelijk schandalig. En dan elke mail beginnen met te schrijven dat de tevredenheid van de klant topprioriteit heeft????!!!! Schandalig ... Lees meer
- Algemeen 1
Na 10 maanden en 10 tallen mails uiteindelijk de terugbetaling gekregen van een fout bij booking ivm het betalen inchecken bagage. Tip book rechtstreeks bij de eigenaar of de vliegtuigmaatschappij .... ... Lees meer
- Algemeen 1
Voor 24-08-24 een overnachting geboekt iNS Rothenburg ob tauber. Daar aangekomen blijkt dat het adres Zum Postambt in Rothenburg ab Lausitz is, 900 km verwijderd van Rothenburg ob Tauber. Dus geen overnachtingsplek. Toeristen Bureau brengt uitkomst en bemiddelt ons naar een alternatieve slaapplek. Dit betekent echter, € 85,29 betaald voor Zum Postamt weg en extrakosten ad € 197,00.
Contact gezocht met Booking en verzocht om compensatie voor een door Booking gemaakte fout bij mijn boekingsinformatie op 24-0ß door in deze boeking een verkeerd adres op te geven.
Er wordt compensatie toegezegd (Alicia H). nog vele malen telefonisch contact gehad met `klantenservice, Maar geen oplossing ontvangen voor mijn financiële schade van € 85,29 en extrakosten boeking van € 112,50. (197,50 MINUS 85,29)
Wat kan ik nog doen om Booking mij te laten compenseren.
... Lees meer
- Algemeen 3
Heb geen bevestigings mail ontvangen en booking claimt dat het een partner aanbieding is en dat ik bij hun partner moet zijn om te annuleren. Alleen geen idee wie deze partner is en ik heb inmiddels al een flink aantal support tickets open staan waar ze telkens dezelfde vragen stellen en vervolgens niet meer antwoorden. Wat een oplichters bende ... Lees meer
- Algemeen 1
Aangegeven 4 sterren op de site klopten niet. Foto's op de advertenties waren van tientallen jaren geleden. Alles was vies en de badkamer was niet te gebruiken. Eerste dag na inchecken dit meteen aangegeven bij booking. Eerste nacht verplicht bij het hotel verbleven, volgende dag meteen uitgecheckt en ergens anders gegaan. Booking heeft er niets aan gedaan.
Na tig telefoongesprekken en mails is het advies uiteindelijk geworden dat wij dit zelf moeten oplossen en het bedrag niet teruggestort kan worden. Waar staat booking dan voor? Nog geen antwoord hierop ontvangen.
Hotel betaalt de kosten niet terug, maar een compensatie verzoek via booking is ook niet geaccepteerd.
Booking kan mij verifiëren door te zoeken in de databese op 1 november 2024 Viva Deluxe Hotel.
... Lees meer
- Algemeen 1
Booking verkoopt accommodatie die in de praktijk niet overeenkomt met de info op hun website. Aangekomen bij het hotel Mama Shelter in Lille blijkt dat men in voorbereiding is om een grootse haloween-party te organiseren. Personeel liep al rond in heksenkledij en duivelsuitrusting. Ok, hun keuze maar ik ervaar dit als zeer onprettig. Je moet hier echter aan mee doen want het hotel en bediening zijn volledig omgebouwd. We hebben dit aangekeken en een ander hotel geboekt en daarna bij het hotel en bij Booking.com geannuleerd. Hiermee ging men echter niet akkoord (het hotel niet en Booking stelde zich hierbij op in naam van hotel). Beiden hebben echter een ander product verkocht dan in feite op websites wordt aangeboden! Dit is naar mijn mening niet correct. Bizar is dat beiden zich houden aan de regels van annuleringstermijn. Bizar is ook dat Booking na mijn reclamatie NIET meer reageert. Dit is ronduit arrogant en zeer kwalijk. Eerst een totaal andere situatie verkopen dan de werkelijkheid en bij klachten hierop niet thuis geven. Voor mij nooit geen boeking meer via booking.com!! ... Lees meer
- Algemeen 1
Taxi transfer nog steeds niet vergoed, maar stond wel op de boekings pagina(screenshot aanwezig). We voldeden volledig aan de voorwaarden en Booking heeft ook bevestigd dat we in ons recht staan.
Nu al heel lang en veel contact met de klantenservice gehad maar ik wordt telkens afgescheepd met smoesjes. Waardeloze organisatie die geen woord houdt.
... Lees meer
- Algemeen 1
Slechte accomodatie, na melding slechte service van booking.com. 900 euro verder kreeg ik maar 40 euro compensatie.
Ze hebben het slecht geregeld. Klant is maar n nummer. Geen fijn gevoel meer bij deze organisatie.
... Lees meer
- Algemeen 2
Wat op de website staat klopt niet en is echt een misleiden op moment die je gaat boeken.na 6x te bellen en 1 uur per keer aan telefoon nog steeds niet mijn geld terug . voor ons geen booking.com meer je wordt letelijk in de maling genomen. oplichters ... Lees meer
- Algemeen 1
Informatie op de website van booking.com klopt niet met de werkelijkheid. Hotel was bouwval, foto's klopten niet ! Een soort houten huisjes waren het alternatief , super vochtig, schimmel en muf. Meubilair armoedig en kapot. Plek desolaat , voelde niet veilig. Booking erop aangesproken maar vindt dat het de verantwoordelijkheid van het hotel is ! ONZIN ... wat doet booking voor haar geld ? Niet eens checken of het hotel up to date info doorgeeft over status van hotel ? Check van de foto's ? Niet checken of hotel de waarheid spreekt over de gasten, zelfs niet indien ik aantoon dat hotel NIET de waarheid zegt over ons verblijf !..Kortom .... wat is de service die booking biedt ? Achter de kassa zitten, absurde toeslag rekenen en dat is het !
Echt waardeloos, na zoveel jaren van uitstekende ervaring bij booking is dit echt dramatisch !. Ik ben er helemaal klaar mee .
... Lees meer
- Algemeen 1
Er staat geen 0 bij anders had ik dat gegeven. Wat een K instelling in Booking. Ik heb mijn lesje wel geleerd om via booking een auto te huren. Ben al 2 maanden terug van vakantie en nog steeds is de borg niet teruggestort. Kom ik na veel moeite in contact met ze en zeggen ze dat ik moet mailen. In de mail sturen ze een waslijst met vragen die ik in moet vullen. Ik moet bewijzen dat ik de borg nog niet teruggekregen heb. Doe ik dat niet dan sluiten ze de zaak zeggen ze doodleuk, terwijl ze alles terug kunnen vinden op mijn bookingsnummer. Oplichters zijn het. Ze hopen dat mensen door die waslijst met vragen maar afhaken en jij dus kunt fluiten naar de borg. Ik wil graag weten hoe ik een klacht in kan dienen tegen booking ... Lees meer
- Algemeen 1
Na tel.contact ontving ik een e-mailadres waarheen ik de bewijsstukken kan sturen mbt klacht betreffende oneerlijke handelspraktijken van een geboekt hotel; ander bedrag afgeschreven dan geboekt. Na 2 tel. En 2x mailen nog steeds niet gelukt. Krijg de mail steeds terug. Ik zal nooit meer via boeking.com boeken. ... Lees meer
- Algemeen 2
Ik boek vaak mijn reis via booking.com. bij hun ben ik een genius reiziger, maar i.p.v. van priveleges ontvangen, krijg ik de laatste drie boekingen zonder ontbijt inbegrepen, terwijl ik tijdens het boeken op een booking geklikt had inclusief ontbijt. Dus ik betaal voor het ontbijt maar ik krijg het niet. Ik had 2 keer gebeld, maar de lijn wordt telkens verbroken. Ik vind het schandalig om op zo een manier bedriegd te worden ... Lees meer
- Algemeen 1
Het zijn oplichters !!! Mensen met geen enkel begrip noch respect.
Ik had in augustus huurders die ik niet tijdig kon logeren door overmacht.
Ze annuleerden zelf de boeking en zochten een ander appartement voor de mijn huurders, waar de eigenaar woekerprijzen voor vroeg. De relocatie was in een identiek naastgelegen gebouw in hetzelfde Park, identiek appartement.
Nu houden zij geld in dat ik zou krijgen voor verhuringen (331 euro !).
Dit geld dient om mijn kosten te betalen.
Het is een regelrechte schande !!!
Ik heb ook op alle mogelijke manieren berichten gestuurd, gebeld, een aangetekend schrijven gestuurd, maar ik kreeg geen enkele reactie terug !
Echt jammer dat mensen zo respectloos en onbegripvol kunnen zijn...
... Lees meer
- Algemeen 3
Autohuur
We huurde via booking bij record Go
Bij booking betaalde we voor een week autohuur 62 euro verzekering. Fill insurance bij.
Na aankomst bij het verhuurbedrijf was deze verzekering waardeloos en moesten we 191 euro verzekering bij betalen. Of 900 borg geven.
Ik vind dit vreemd en niet kunnen.
Booking.com contacteren is nagenoeg onmogelijk. Ze sturen je in rondjes ik boek NOOIT meer bij Booking
... Lees meer
- Algemeen 2
Oplichters.
Zeer onproffessioneel personeel.
Bedrijf is het Alfa-mannetje van de GELDWOLVEN.
Ik boek voortaan direct bij het hotel, is ook vaak goedkoper.
... Lees meer
- Algemeen 1
Booking.com reageert niet op mijn ingediende klacht betreffende dwaling en oneerlijke handelspraktijken van een geboekte accommodatie. ... Lees meer
- Algemeen 1
Bij booking.com een annulering gedaan
Zouden ze door geven aan de organisatie
Maar nooit gedaan.
Wisten nergens van
Vakantie en geld weg
... Lees meer
- Algemeen 1
Jarenlang trouwe klant. Nu een boeking gedaan bij Dimora Machiavelli via booking.com. De ruimtes waren vochtig, er zat schimmel en we werden dusdanig behandeld door de eigenaar dat we ons onveilig voelden als vrouwen en genoodzaakt zijn geweest voor veel geld een alternatief te boeken
Booking.com heeft niets gedaan. Van het kastje naar de muur gestuurd , geld krijgen we niet terug:” soms valt het wel eens tegen” . Het ergste is dat het hotel nog gewoon op hun site staat. Schandalig
... Lees meer
- Algemeen 1
Totaal geen hulp gekregen toen ik in panne was, het geld werd geďnd maar voor terugbetaling kreeg ik nooit een antwoord, ondanks alle bewijzen van depannage en foto's vond men het heel normaal dat mijn kinderen na een lange vermoeiende rit moesten afzien, toegang tot hotelkamer werd ons ontzegd (we hadden voror 3 dagen betaald)
Dit is gewoon frauduleus, maar geen zorgen, dit is de laatste keer dat ik het platform gebruik, ik ga hen volledig boycotten en mijn eigen weg varen, ondanks genius level 3 of whatever. Totaal onrespectvol. Heb ok 2 brieven gestuurd naar hoofdzetel in Amsterdam, zonder gevolg, dus dan is de rekening snel gemaakt. Ik ben niet afhankelijk van hen, het zijn zij die de klanten gaan verliezen. Customer Service is ook een ramp. Ooit krijgen ze de rekening gepresenteerd voor dit beleid
... Lees meer
- Algemeen 2
Wat een ramp. We hadden een kamer geboekt voor 2 nachten. Mooi uitzicht maar we zijn er weggevlucht. Elektriciteit en bedrading gevaarlijk. Schimmel in de douche, wc bril hing scheef op de pot. Airco was gezien vorige revieuws nog steeds niet gemaakt. En tot overmaat gebeten door één of ander insect. Deuren en de trapleuning die plakten van viezigheid. We zijn er niet eens een nacht gebleven hebben nergens gebruik van gemaakt. Toch heeft de hoteleigenaar een nacht in rekening gebracht onder het mom van overeenkomst. Helaas houden ze zichzelf nergens aan em brengen gasten in gevaar en bieden totaal niet wat ze beloven. Ook booking.com gaat hier niets mee doen helaas. Ook daar gaan we geen vakanties meer boeken. ... Lees meer
- Algemeen 1
We zouden een korting terug ontvangen , na 6 weken vele mails nog niets ontvangen SLECHT!!! ... Lees meer
- Algemeen 1
Zeer slechte ervaring met booking.com !!
Wij hebben voor 2 nachten een hotel geboekt in göreme ( historical göreme house) dit hotel heeft ons belazerd en 2 keer hetzelfde bedrag afgeboekt, wij konden op geen enkele manier contact krijgen met het hotel, ze nemen niet op en reageren nergens op. Mensen kijk uit, blijf bij historical hotel göreme weg, zeer slechte hotel !!
Uiteraard hebben we dit probleem bij booking gemeld. Na tien keer bellen en 3 uur wachten had ik eindelijk iemand aan de lijn die nog nederlands moest leren, engels was ook ver te zoeken. Maar goed week later krijg ik te horen dat het hotel beweerde dat we nog een kamer hadden gereserveerd via hun , hoe geloofwaardig is dit in godsnaam, waarom zou ik dat doen terwijl we al 295,06 euro hadden betaald via booking !!
Als dat zo is wil ik wel graag een bewijs daarvan, uiteraard hebben ze dat ook niet.
Booking.com laat ons in dit geval in de steek !!!
We zijn 2x 295,06 euro lichter voor dezelfde kamer, dankjewel booking !!!
Dat was de laatste boeking van ons bij jullie !!
... Lees meer
- Algemeen 1
We moesten met spoed - na annuleren door KLM vlucht - een appartement of hotel vinden. Alle hotels zaten vol, maar gelukkig vonden we een appartement niet ver van het vliegveld. Dus geboekt en snel een taxi er naar toe. Daar aangekomen was alles donker, werd er niet opengedaan en kregen we bij bellen (2x) een automatisch antwoord in het Frans zonder een mogelijkheid tot inspreken of een ander telefoonnummer o.i.d. Een uur daar gewacht en toen maar weer taxi genomen. ... Lees meer
- Algemeen 2
Booking.com haalt alleen de service kosten binnen en zijn vervolgens niet thuis . Geen service Hebben zeer slecht muf stinkend onderkomen staan tussen de tegelijker tijd geboekte goede hotels
En dat tegen dezelfde prijs Als we klagen over het slechte hotel in Meckenbeuren met de naam Hotel Bodensee am Geisbock
Wordt ons compensatie beloofd
Ondanks dat ik nu Genius level 2 heb ba 40 jaar klant, is de service en begrip van Booking.com alleen maar slechter geworden
We nemen van 49 jaar afscheid van Booking.com
... Lees meer
- Algemeen 1
Grootste criminelen zitten hier!
Klantenservice zijn robots zonder emotie die je uitlachen als je zegt dat je op het vliegveld hebt moeten slapen. Omdat ze 2 verschillende appartementen s’avonds annuleerden.
Ik heb al 10 keer gebeld naar de klantenservice maar wordt niet geholpen.
Wat opvalt is dat alle medewerkers dezelfde tekst oplezen van de computer die waarschijnlijk door een advocaat en een psycholoog is bedacht.
Ik heb mijn hele verhaal voorgelegd aan kassa en radar dus jullie zien mij binnenkort op televisie en wellicht bij jullie hoofdkantoor!
... Lees meer
- Algemeen 1
Bij aankomst in Bridgeside Guesthouse in Looe, Cornwall bleek de kamer veel te klein in vergelijking met de foto's. Het had al argwaan moeten opwekken dat het oppervlak van de kamer niet vermeld stond op de Booking site. Maar het guesthouse had goede beoordelingen dus drie nachten gereserveerd. Na het zien van de lelijke, kleine kamer gelijk Booking gebeld die na lang wachten vertelden dat ik voor een refund bij het guesthous moest zijn. Ondertussen was de reservering al weg gehaald van mijn account bij Booking en kon ik niet meer reclameren. Je maakt een reservering bij Booking en vervolgens is Booking niet verantwoordelijk voor deze boeking. Criminelen. Blijkt er gebruik gemaakt te worden van een tussenagent waarvan je de gegevens niet krijgt. Uiteindelijk heeft het guesthouse de reservering terug betaald. Hulde hiervoor. Van Booking maak ik geen gebruik meer. Je wordt gewoon belazerd. ... Lees meer
- Algemeen 1
Wat een ongelooflijk slechte klantenservice bij booking.com. Booking annuleert een appartement in Turkije en ik ben al ruim 2 maanden bezig om mijn geld terug te krijgen. Ze reageren niet op mails, als je belt is het excuses alom - maar verder gebeurt er niets. Wat een verschrikkelijk bedrijf! ... Lees meer
- Algemeen 1
Boek je een weekend bij booking voor 2490 euro 1 pp belasting … krijg ik nadat ik niet meer kan annuleren een belvilla mail dat ik per direct 525 euro moet betale. anders wordt het weekend geannulleerd en ben ik me 2490 die ik al betaald heb kwijt.. ik dacht aan spook factuur.. maar toch maar betaald .. zal wel een foutje zijn.jaja 5 welen later 30 berichten belletjes mailtjes .. helemaal niks krijgt alleen .. sorry voor ongemak werken er hard aan.. of je krijgt een medewerker die kan helemaal niks.. dan gaan ze je door verbinden naar iemand die wat te vertellen heeft.. jaja na 30 min wordt de lijn verbroken.. aangifte gedaan bij de politie ivm
Oplichting.. naar ze gemaild maar gebeurt gewoon helemaal niks .. boeven zijn het !!!
... Lees meer
- Algemeen 1
Hotel little shore khao lak. Heb dit hotel geboekt maar had verkeerde incheck datum gezet i.p.v. 9/12 had ik 6/12 genomen. IK was wat te snel en betaalde. achteraf opgemerkt en deze wijzing kon niet meer doorgegeven worden.Heeft me 700 euro gekost. Hoetel wou het doen maar booking.com wou geen wijziging doorgeven omdat het om een partner aanbieding ging. Schandalig maar dan weet je wat je echt aan booking.com hebt. Was tot nu trouwe klant maar dit veranderd nu ... Lees meer
- Algemeen 1
Boeking en betaling gaat supersnel, maar dan...! Op de accommodatie in Milaan bleek niemand aanwezig. Klantenservice Booking adviseerde mij na 2 uur telefoneren om nieuwe lokatie te zoeken en refund te vragen bij terugkeer. Wij hebben nieuwe lokatie geboekt in Millaan via Booking. Terug in Nederland zeker 10 keer moeten bellen met Booking, een 10 pagina-verslag toegestuurd, men zegt terug te bellen en doet dat niet. Uiteindelijk een app ontvangen waarin men te kennen gaf dat zij geen refund geven. Schandalige behandeling en zo oneerlijk! Uiteindelijk dus 2 keer ruim 500 euro moeten betalen voor 3 nachten Milaan. ... Lees meer
- Algemeen 2
Zeer slechte klacht afhandeling!
Een boeking gedaan voor een apartement in Kroatië en deze bleek een jaar niet meer verhuurd te worden , waardoor wij voor een dichte deur stonden. We hebben met spoed een hotel moeten boeken om die nacht ergens te kunnen slapen.
Vanuit de klantenservice werd gezegd om facturen te bewaren om later in
te kunnen dienen, dan komen ze met een mail waarin staat dat je tot 60 euro retour kunt krijgen. Na de vakantie de factuur van het hotel indient en dan begint het gezeur en moeilijke gedoe. Je moet iedere keer overal zelf achteraan bellen en kan je weer het hele verhaal uitleggen. Je wordt gewoon schandalig behandeld!
... Lees meer
- Algemeen 1
Een serieuze klacht in gediend omdat Booking.com ons hotels aanprijst die helemaal niet de kwaliteit van een hotel hebben. Ze genieten heerlijk de 14% opslag maar checken de hotels niet na waardoor klanten ergens terecht komen wat ze niet willen doodgewoon omdat ze nachecken niet doen ... Lees meer
- Algemeen 3
Had een luxe appartement geboekt in Dubai Marina, luxe gedeelte in Dubai. Betaald en bevestigd. Haf er 700 euro voor betaald voor 9 nachten leuke dingen normaal zijn ze veel duurder.
Na paar weken krijg een mail van booking.com dat ze van eigenaar zijn verandert dus dat het geannuleerd moet worden. En telefonisch kwamen ze met een andere verhaal dat de appartement overboekt was. En dat ik mijn geld terugkreeg en sorry.
Zelfde dag stond appartement op booking.com voor €1900 pure oplichters. Jammer dat jullie dit wen gezin met een baby van 2 maanden dit aandoen.
... Lees meer
- Algemeen 1
Sinds mei bezig met een terugbetaling. Elke keer moet ik contact opnemen om wat te horen. Nog steeds geen terug betaling. Wat een slecht klantenservice. ... Lees meer
- Algemeen 1
Op 05-09-2024 €78,- via IDeal overgemaakt naar rekening Booking.com voor bagageruimte vlucht 15-08-2024 naar Kos. T/m nog steeds niet vermeldt op vluchtgegevens, hierover diverse e-mails en chats verstuurd. Krijg als antwoord: neem contact op met uw bank. Betalingen via IDeal kunnen niet teruggestort worden. M.a.w. ben het geld kwijt. Overgelopen jaren div. boekingen via Booking.com gedaan, maar nu nooit meer. Mensen pas op voor dit bedrijf, ga hier niet mee in zee! ... Lees meer
- Algemeen 1
Je kunt ze bijna niet bereiken om een duidelijke uitleg te geven met een chat moet je een bericht sturen en 24 u wachten duidelijke gesprekken kun je niet uitvoeren ze doen mee met de accommodatie nooit meer ik vroeg me geld terug om dat ik vond dat ik bedrogen was zat in nog geen 3 sterren hotel maar betaalde voor een 5 sterren daarna zeggen ze accommodatie zegde dat jullie akkoord waren we kunnen niet meer doen voor jullie . De klant zegt dat hij akkoord en tevreden is hotel spreekt niet voor de klant revieuws van hotel waren de laatste tijd niet goed maar die van booking ook niet lees ik ben de eerste niet en de laatste ook niet ... Lees meer
- Algemeen 1
Ik schreef een review over mijn verblijf dat het een mooi uitzicht had op zee maar dat het wel vuil was. Enkel mijn positieve zin werd overgenomen in mijn zogenaamde recentie. En jawel, heel toevallig werkt d3 chat met de klantenservice niet en de eigenaar reageert opeens ook niet meer.. ... Lees meer
- Algemeen 4
Booking adverteert met korting maar bij de laatste stap van het boeken verschijnt een melding dat mijn internetverbinding niet goed is. Uiteindelijk zonder korting geboekt en daar werkt mijn verbinding plotseling wel. Uitleg is een grote leugen. Het is list en bedrog. Ben nu 15 jaar frequente gebruiker/klant van dit bedrijf maar de limit is bereikt. Nooit meer Booking.com.
Gewoon gebruiken om te zoeken en zelf bij accomodatie boeken. Nog goedkoper ook!
Succes iedereen!!
... Lees meer
- Algemeen 1
Op 16 juli jl had ik een accommodatie geboekt en betaald bij Booking.com voor de periode van 30 augustus jl. tot en met 1 september jl. Op 30 augustus jl. Bij aankomst bij de accommodatie bleek dat mijn boeking was geannuleerd. Maar vraag aan Booking.com was wanneer krijg ik mijn geld terug van mijn geannuleerde accommodatie en het bedrag va €339,00?
Tot op heden krijg ik geen antwoord van Booking.com
... Lees meer
- Algemeen 1
Mijn geboekte villa bij booking.com werd bij aankomst geannuleerd ... Lees meer
- Algemeen 1
Het was de meest onconfortabele B&B ervaring van mijn leven. Ik voel mijzelf dom dat ik doordat er heel weinig informatie bij stond ik niet gedacht heb dit kan alleen maar tegenvallen. Ik had een Pipowagen geboekt voor twee dagen. Ondanks herhaardelijk vragen geen reactie. Niet van de eigenaar en ook niet van Booking.com. De pipowagen was een kleine bouwkeet met een bed erin en verder niks. Geen stromend water, toilet of douche. Die waren 300 meter verderop. Geen uitleg van de eigenaar. Vergeven van de vliegen en muggen. Voor het ontbijt moest je 500 meter lopen en er lag een ruftende hond onder tafel. 165 euro voor twee nachten. Dat kan je toch niet maken om dat op je site te zetten met hele goede recenties? En zonder enige toevoeging over staat van de "Pipo"bouwkeet. ... Lees meer
- Algemeen 2
NOOIT WEER ! Booking.com schrijft zonder toestemming geld af van je Creditcard en komt afspraken niet na. Waardeloze klantenservice. Kortom nooit weer ... Lees meer
- Algemeen 1
Graag wil ik hierbij mijn ernstige ongenoegen uiten over een ervaring die ik recentelijk heb gehad met een door mij via Booking.com gemaakte reservering. Afgelopen zomer arriveerden wij bij onze geboekte accommodatie in Spanje, vol verwachting na het maken van deze reservering via uw platform. Tot onze grote schrik en teleurstelling bleek het huis echter dubbel geboekt te zijn, waardoor wij – negen personen – in de brandende hitte van 30 graden op straat stonden met onze koffers.
Direct hebben wij contact opgenomen met uw klantenservice, in de hoop dat er snel een passende oplossing zou worden geboden. Tot onze verbijstering bleek niemand in staat om ons adequaat te helpen. Ondanks het feit dat op uw website expliciet wordt vermeld dat Booking.com in dergelijke gevallen een gelijkwaardig of beter alternatief moet aanbieden, werd ons slechts een optie voorgesteld die €3000 goedkoper was en totaal niet voldeed aan de voorzieningen die wij oorspronkelijk hadden geboekt.
Uiteindelijk werd ons verteld dat wij zelf op zoek moesten gaan naar een alternatief. Toen wij een geschikte vervangende accommodatie vonden, weigerde Booking.com de kosten hiervan te dekken omdat dit €1500 meer kostte dan het oorspronkelijk geboekte huis. Dit is voor ons onacceptabel, vooral gezien het feit dat de fout volledig bij Booking.com ligt.
Na 2 uur aan de telefoon te hebben gehangen en meerdere keren in de wacht te worden gezet werd de telefoon uiteindelijk opgehangen door Booking.com en kregen we ze niet meer te pakken. We hebben juist met deze organisatie geboekt voor het geval deze gingen gebeuren maar het heeft dus geen enkele zin aangezien ze je toch niet helpen. Vreselijke klantenservice en de manier van omgang met klanten.
... Lees meer
- Algemeen 1
Guest house Peter House No balcony (Pattaya) geboekt voor 17 - 23 okt 2024. Reservering betaalt en bevestigd op zat 31 aug. Maar dan haalt Booking het Guest House van de site. Gevolg boekingsnummer en pincode zijn ongeldig geworden. Klantenservice reageert niet op mijn e-mail en kan ze niet bellen vanwege ongeldig boekingsnummer. Het zogenaamde directe contact telefoonnummer in Thailand blijkt niet bestaand. Ook e-mail gestuurd naar accomodatie: geen reactie. ... Lees meer
- Algemeen 1
Ik ben host en door een gast schades opgelopen in mijn huis. Foto's van de schade heb ik aan booking doorgestuurd. De gast heeft booking benadert omdat hij de schade niet wilde vergoeden. Booking heeft de waarborgsom aan de gast terug betaald en vervolgens mij laten zitten met de schade. De gast heeft vervolgens zodra de waarborgsom door booking aan hem terug betaald was een false review geschreven. Booking heeft die niet verwijdert. Ik voel mij helemaal in de steek gelaten door booking in de afhandeling van deze zaak. ... Lees meer
- Algemeen 1
Super fijn verblijf gehad, we gaan vaker boeken hier. ... Lees meer
- Algemeen 8
Klantenservice is slecht tot niet te bereiken en klachten worden door Booking.com werkelijk nooit, maar dan ook nooit opgelost. ... Lees meer
- Algemeen 1
In Holiday Inn in San Francisco verbleven die me alleen een rekening van de extra kosten hebben gegeven. Niet van de complete kosten zoals voor de kamer zelf.
Met hotel contact opgenomen en het is niet duidelijk of ze de gevraagde rekening zullen leveren.
Op de booking. com website is er geen mogelijkheid om dat naar booking. com zelf aan te kaarten. Altijd weer verwijzen naar het hotel.
Ook het telefoonnummer is erg moeilijk terug te vinden. Booking .com wil niet gebeld worden. Toch na Googlen gevonden +31 70 770 3884. Vijf keer gebeld omdat het niet duidelijk was hoe het boekingsnummer (4742504204) en pincode ingevoerd moeten worden. Uitgevonden dat dat een "#" tussen moet en daarmee moet afsluiten. Dan een paar minuten gewacht en ermee ingestemd dat ik ook in het Engels te woord gestaan kan worden. Pfff.... De stem (ik denk van een Indiase wat prima is) klonk eerst als een robot. Maar ze was gelukkig een echt mens. Ze doet natuurlijk haar best en ze vertelde me dat het hotel me de complete rekening zou moeten leveren, ondanks dat het grootste gedeelte van het bedrag aan Booking .com is betaald. Het hotel weigerde namelijk de complete rekening en gaf me alleen de rekening van de extra kosten zoals voor het parkeren.
Wat een gedoe zeg. Kost me veel tijd. Maar gelukkig niet opgegeven. Nu duimen of ik de rekening nog krijg.
... Lees meer
- Algemeen 2
Dubbel geboekt dus niet doorgegaan. Laatst ook iets meegemaakt in Praag. Klantenservice is zwaar WAARDELOOS. Afgelopen 10 jaar meer dan 100 keer bij hun geboekt maar dat stopt NU. ... Lees meer
- Algemeen 1
Ik heb Genius 3 !
Dan nog zeer slechte service. Factuur voor deze reis aangevraagd, dikwijls rappel voor gestuurd maar nooit gekregen.
Ik boek nu op site van de hotels zelf en verrassend is iedere prijs nu zelf goedkoper dan bij Booking !!! En het scheelt veel hoor.
Booking beweert jou dus een deal te geven maar in werkelijkheid ben je telkens opgelicht.
Helaas dit te moeten vaststellen na vele jaren trouwe goede klant te zijn geweest.
... Lees meer
- Algemeen 1
We hadden een appartement voor 6 personen geboekt en kregen een appartement voor 4. Booking klantenservice is al weken niet bereikbaar en reageert niet op berichten. Gebruik een ander platform om je accommodatie te boeken! ... Lees meer
- Algemeen 1
Ik had bij hotel Mesut Residence geboekt voor 7 juli 2024 en had 21 juni 2024 gratis geannuleerd ,Nu anderhalf maand geleden en nog steeds geen geld terug gekregen.We zijn nu een maand bezig met mailtjes sturen naar booking.com en ook gebeld ,ook de eigenaar van Mesut residence maar tot nu toe zonder resultaat. ... Lees meer
- Algemeen 1
Via Booking geboekt en door Booking is de Sky Reisdence Club (Vancouver) gecancelled. Vooraf betaald en na vele maanden communiceren nog steeds ons geld niet terug, dat we in maart 2024 betaald hebben. ... Lees meer
- Algemeen 1
LETOP er wordt niet direct een factuur verstrekt. Verstrekkende gevolgen (zakelijk) ... Lees meer
- Algemeen 1
Dubbele boeking. om 17 uur een reserveringsbevestiging en om 22 uur dat er een dubbele boeking is. ik moet weer opnieuw iets zoeken maar moet het eerst weer vooruit betalen met het geld wat ik al betaald heb, ik kan niet opnieuw betalen. ze helpen niet en ze verbreken zo de verbinding ... Lees meer
- Algemeen 1
Vakantie geboekt en betaald in maart via Booking bij Residenza Sant Andrea in Mennagio. De avond voor aankomst. We waren al in italie. Een annulering zonder goed opgaaf van reden. Gemaild gebeld, diverse malen met verhuurder en booking. com. Niemand dit je goed helpt en antwoord geeft op je vragen. Recenssie wordt geweigerd door booking terwijl ze zelf dit voorstelde. Eerst 5 dagen wachten op geld, dan 14 , dan weer 5 dagen en weer 14 dagen en ondertussen is mij geld niet terug, zomervakantie weg. Kan niks anders boeken omdat mijn geld niet terug is gestort. Mijn advies boek nooit je vakantie op booking. Waarloos bedrijf ... Lees meer
- Algemeen 1
Al in januari geboekt en overgemaakt, nog contact gehad vanuit accommodatie en meerdere malen bevestiging ontvangen, op de dag dat we inmiddels onderweg waren ontvingen wij opeens een annulering, terwijl wij nooit geannuleerd hadden! Meteen proberen meerdere malen contact te maken met booking.com maar helaas niet te bereiken! Ook het hotel was onbereikbaar. Erg triest als je onderweg bent naar een concert en je verblijf opeens vanuit booking.com ( zegt het verblijf nu) wordt ingetrokken! ik ga nooit meer boeken via booking.com! ... Lees meer
- Algemeen 1
Enorme dumper, via booking geboekt ibis hotel in copenhage . al direct na de boeking kregen we bericht of we niet een duurdere grotere kamer wilde hebben. we hadden geen idee of we dit moeten doen. Eenmaal aangekomen bij Ibis, weer dezelfde vraag, willen jullie niet een duurdere kamer ? Maar we hadden onze kamer niet eens gezien hoe moeten we weten. Wij gewoon gegaan voor de kamer die we geboekt hadden. Bleek deze hele kamer slechts 3x3 is 9 M2 te zijn !!! Ik heb me nog nooit verdiept in de grootte van een hotel kamer , we betaalde 220 euro per dag en dan verwacht je een fatsoenlijke kamer toch ? Omdat we met een normale betaalpas betaalde moesten we 200 euro borg betalen, na 2 weken hadden we die borg nog steeds niet terug, Iedere keer als we belde zeiden ze het is onderweg, we wilde klagen bij booking.com hierover blijkt dat hele bedrijf totaal onbereikbaar , Ben helemaal klaar met dit bedrijf ... Lees meer
- Algemeen 3
Klein foutje gemaakt in de boeking en ontdekte dit na ontvangst bevestiging. Gelijk de klantenservice gebeld maar deze heer totaal geen handelingsbevoegdheid/mandaat om zaken adequaat af te handelen. Men verschuilt zich achter de accomodatie en deze verwijst weer naar Booking. Kijk voortaan wel op de website van het hotel en boek rechtstreeks, is ook vaak goedkoper. (en anders even bellen of mailen) Booking vraagt namelijk best wel een hoge commissie van de hotels!! De hotels boeken ook liever rechtstreeks! ... Lees meer
- Algemeen 1
Huisje geboekt via booking, betaald en bevestigd. Aangekomen in de plaats waar we zouden verblijven konden we het huisje niet vinden. We waren met 2 volwassenen en 1 grote hond. Gebeld naar de accommodatie en die vertelde dat ze al een tijdje geen zaken meer deed met booking. We konden daar niet verblijven omdat ze al mensen via air b&b in het huisje had zitten. Gebeld met booking, het was al 19:00 en na ruim een half uur wachten werden we doorverbonden met een engels sprekende dame. Ze ging iets anders voor ons zoeken en we werden zeker teruggebeld. Telefoonnummer gecheckt en wachten maar. Toen er om 20:00 nog niet was teruggebeld werden we een beetje wanhopig en zijn we maar wat eten gaan halen. We hadden zelf ook al gekeken en er was in de buurt nergens meer wat vrij waar ook nog een hond bij kon. Of het was onbetaalbaar of veel te ver weg. We moesten ook in dit gebied blijven want morgenvroeg ging onze trein weer terug naar NL dus qua afstand moesten we zo dichtbij mogelijk zijn.
Je raad het al we werden niet teruggebeld en hebben moeten overnachten de auto, koud, klein, met een snurkende hond en geen faciliteiten. De volgende ochtend had ik een mail van booking, we kregen $45 korting als we een duurdere accommodatie zouden boeken. Had ook nog echt zin de dag naderhand. Ik was woest op booking. Gewoon klanten letterlijk in de kou laten zitten en slapen. Belachelijk gewoon, en totaal geen excuses of begrip. We zijn meteen gaan rijden naar onze trein en terug naar Nederland gegaan. Thuis meteen gebeld met booking met een slecht Ned sprekende dame en die ging het oplossen voor ons. We kregen als compensatie maar liefst 17,52 terug om de schade te beperken. Ik wist niet wat ik hoorde, en dat bedrag komt in ons account dan kunnen we dat de volgende keer weer gebruiken. Wat een enorm bedrag of niet. Ik was enorm boos, hoe durven ze zo met mensen om te gaan, omdat ze zo groot geworden zijn menen ze alles maar te kunnen doen. Klanten hebben weinig keus, ik ben HELEMAAL klaar met booking. Ik hoop dat ze snel teruggefloten worden en weer eens echt service gaan bieden en er zijn voor klanten in nood zoals wij waren. Nooit meer booking voor ons wat een smerige afzetters zijn dat.
... Lees meer
- Algemeen 1
We booked a hotel for the 13th in stuttgart. Unfortuantly only after booking we noticed that we can't get to the hotel because it's in an low emission area which you need a sticker for on the car otherwise you get fined. We called about this hours before the check-in time.
In the booking.com website and app there is NO MENTION of a sticker like this needed, We could not possibly know we needed this sticker to get to the hotel. So this is very unfair.
We asked for a refund because even though we wanted to stay at the hotel we simply could not get to it. WE also explained this to your employee and they said a refund is not possible.
Then we called booking.com and explained the situation. The employee of booking.com was incredibly apathetic, unbelievable. He told us a refund is not possible.
This is very unfair treatment because we told well on time that we wanted to cancel because it was not possible to drive to the hotel.
... Lees meer
- Algemeen 1
Via booking.com bestaat de mogelijkheid om seats te boeken, maar als je dat doet via IDeal, verdwijnt het geld ergens. Booking.com zegt het niet te ontvangen, maar het is wel afgeschreven van mijn bankrekening. Klantenservice betekent iedere keer weer opnieuw iemand die niet wil helpen, alleen herhaalt u hebt niet betaald ook al is het bewijs van betaling 4 keer opgestuurd ! ... Lees meer
- Algemeen 1
Bij aankomst bleek appartement geannuleerd, omdat het hotel niet was betaald door organisatie. Accommodatie was volgeboekt en zo ook veel andere. Eigenaar vond een alternatief voor 2 dagen en daarna konden we naar het eigenlijke complex. Lastminute gaf aan dat hotel binnen 48 uur betaald zou worden via Hotelbeds, maar dat is tot nu niet gebeurd (18 juni 2024 tot heden 5 juli 2024) ondanks toezeggingen. Lastminute is niet telefonisch te bereiken, chatagents kunnen niet helpen of geven verkeerde informatie. Hierdoor veel stress ervaren op ons vakantieadres i.p.v. ontspanning. Wij zijn nu weer thuis, maar nog steeds is hotel niet betaald. Wat doet Booking.com met zo'n partner vragen wij en ons netwerk zich af? Via website van Booking geleid naar Lastminute.com, dus achten wij hen verantwoordelijk voor de oplossing. Gaan ze dat doen? We gaan ze benaderen. Maar boek nooit meer bij Lastminute.com! ... Lees meer
- Algemeen 3
Hotel lakeview bij Niederried bij Interlaken is een vreselijk hotel en booking.com zou dit hotel snel moeten verwijderen, heel erg duur voor een hotel ver onder de maat veel in hotels geslapen, dit was de duurste en de aller slechte ... Lees meer
- Algemeen 3
We hadden een hotelkamer van 26 M˛ met terras geboekt via booking.com. Echter, de kamer was veel kleiner (18 M˛ inclusief badkamer) en er was geen terras.
Toen ik de receptie vroeg of ze misschien de verkeerde kamer hadden gegeven werd ik zeer onvriendelijk (zelfs met flinke stem verhoging) te woord gestaan. De man smeet zelfs zijn loket raampje dicht in mijn gezicht.
Ik heb diverse malen contact gehad met Booking.com, maar alles wat zij zeiden was: " Dat moet je zelf met het hotel regelen".
Ik was het liefst weg gegaan, maar waar ga je heen om 10 uur 's avonds midden in bangkok met een 6 jaar oud kindje?
Na drie of vier keer contact te hebben gezocht met Booking.com negeerden ze mijn berichten.
Inmiddels heb ik een creditcard charge-back gestart voor 50% van het booking bedrag. De kamer was immers de helft van wat ik geboekt (en dus betaald) had.
Booking.com: NOOIT MEER.
... Lees meer
- Algemeen 1
Een apartment was vies, met lekkage en beschadigde oude goedkope meubel. Na 1 nacht vertrokken wij naar een hotel voor de andere 3 nachten. De eigenaar heeft geweigerd om aan ons terug te betalen. Wij hebben een contact met de booking.com genomen per telefoon en emails, na 6 dagen hebben zij geen actie gedaan. Nog paar keer gebeld naar een telefoon nummer in UK (betaalde nummer dus) en hun antwoord was gewoon, nee, de eigenaar van het apartment betaald niet terug en de booking.com - ook niet. ... Lees meer
- Algemeen 2
Via Booking een auto gehuurd in Rome, bij hun eigen autoverhuur RM Carrentals. Deze oplichters (ja, heus!) zijn er met mijn € 2000,- borg vandoor. Geen schade, dat is ook nooit geclaimd, maar gewoon niet terugstorten! Nu ik (auw!) op hun site kijk, zie ik bij reviews in Google Maps dat ze dit eigenlijk ALTIJD doen. Ook Booking geeft niet thuis en sturen me van het kastje naar de muur. Inmiddels heb ik zelf ten einde raad contact opgenomen met het consumenten tv-programma Radar en ik hoop dat zij wat voor mij kunnen doen. Maar het advies luidt: BLIJF WEG BIJ BOOKING!!! ... Lees meer
- Algemeen 1
Via zogenaamde Geniusprogramma geboekt.Ik heb level 2 Even voor de duidelijkheid: Genius programma en eventuele kortingen zijn een smerige illusie. Het is puur bedrog.Men vraagt bij begin zoeken- wel om in te loggen om die korting toe te passen, maar dat geldt alleen bij kamers en appartementen die moeilijk verhuurbaar zijn (kneusjes accomodaties)
Door zoeken naar accomodaties met ( activatie- geniuslevel) en zonder inloggen (zonder geniuslevel) zijn er geen kortingen. . De Prijzen zijn gelijk of zelfs hoger.
Je wordt met open ogen bedonderd. Was dit bedrijf maar in handen van de 2 Nederlandse Studenten gebleven.
Maar ik weet vanuit mijn ervaring dat mensen op de een of andere manier bedonderd willen worden.
... Lees meer
- Algemeen 3
Ik ben geen huurder, maar een verhuurder en wil dossier deleten. Dat doen ze niet bij Booking.com. Je moet dan bellen voor 80 cent per minuut naar 0900 3663 376. na 10 minuten in de wacht wordt er opgehangen. eerder zat ik ook 10 min in de wacht, kreeg een dame in slechts NL's aan de lijn, die zorgde dat ik na 20 min werd teruggebeld: 'ja, we gaan uw doorzetten'. Kreeg ik verdomme robot aan de lijn en of ik mijn boekingsnummer wilde invoeren en pincode. HUH? Dit heb ik niet. Ik maakte een account aan voor ons huisje. en dat wil ik weg, maar ze vertikken het. ... Lees meer
- Algemeen 1
I almost lost my life after falling victim to a scam that went on for weeks, I got contacted by a lady pretending to be a Forex trader, she told me that I’ll make huge profits if I invest on her platform not knowing that I was being targeted, I started making investments through bitcoins until it was time to withdraw and they insisted I had to pay 20% to withdraw my money and it was then I knew I was being swindled. Unfortunately, I had already put $90,000 into this investment scam. While I was wallowing in depression, I came across an article about Mr. JAMEMESMCKAYWIZARD. Whom I contacted that helped me recover my money, I didn’t hesitate to give him the necessary details he took some information from me and to my surprise, all my money was recovered within 48 hours. I’m truly grateful to him and his team for their professionalism in helping me recover my money. If you have lost money to any of these scams, I’ll recommend them to you. Their contact: jamesmckaywizard at gmail dot com or WhatsApp +31647340446. ... Lees meer
- Algemeen 4
Aangekomen in het hotel was er geen parkeerplaats beschikbaar in de garage, deze was ook niet online te reserveren. uitgelegd aan de receptie dat die nacht in onze auto was ingebroken en deze was leeg geroofd. dus de auto aan de straat parkeren met een ingeslagen ruit was geen optie. het hotel weigerde elke medewerking maar heeft booking.com het tegenovergstelde verteld, dat men mij een alternatief heeft geboden etc. geheel onwaar. wij hebben niet ingecheckt en hotel gelaten voor wat het was. het hotel boekt dus wel een ´´no show´´ van onze creditkaart af en booking.com geeft aan dat het hotel gelijk heeft en verder bezwaar niet mogelijk is PUNT. booking.com op geen enkele manier te bereiken dus wij gaan de komende jaren niet meer boeken via deze site. als er geen kontact kan worden gelegd, dan vanuit ons ook geen kontact meer. ... Lees meer
- Algemeen 1
Booking.com kijkt alleen maar naar het geld. Als klant ben je gewoon een nummertje, geen mens meer. Mijn ervaring: mijn partner en ik waren twee maanden geleden opgelicht door een scammer. Wij hebben alle recht om minstens een gedeeltelijke vergoeding terug te krijgen. Booking.com onderhield amper communicatie en uiteindelijk gingen ze aan de scammer vragen of zij ons compensatie wilden geven. Uiteraard deden ze dat niet...
Vervolgens heb ik meerdere malen Booking.com gecontacteerd voor verdere vragen over deze patstelling. Booking.com reageerde eerst wel op mijn mails, maar nu negeren ze al 3 keer een mail van mij moedwillig.
Dit biedt een mooi inkijkje in hun mensonterende, verwerpelijke en asociale manier van werken.
Erg jammer, aangezien ik vaak via Booking.com een accommodatie heb geboekt. Dit wordt nu steeds meer verleden tijd, aangezien ik ten gevolge van de zeer slechte communicatie steeds vaker een accommodatie fysiek boek; buiten Booking.com om. Dit scheelt mij weer wat geld en Booking.com loopt daardoor ook hun geld mis. Ik gebruik de app of website dan alleen om een hotel te vinden en te selecteren, het betalen dan buiten Booking.com om. Jammer dat dit zo moet...
... Lees meer
- Algemeen 1
In de middag hotel geboekt voor die avond. Bevestiging ontvangen. We komen gepland laat aan met de vlucht, maar er is een 24hr ontvangst mogelijk. Aankomsttijd gemeld aan accommodatie. Bij aankomst is de accommodatie gesloten. Een restaurant er naast meldt dat de accommodatie al maanden permanent gesloten is en wij zijn niet de eerste voor een gesloten deur. Vermelde telefoonnummer is niet bereikbaar. Daar sta je dan, middernacht, zonder accommodatie. Klantenservice van Booking slecht bereikbaar en doet niets. Dit is overigens al de tweede keer dat ons dit bij Booking.com overkomt. ... Lees meer
- Algemeen 1
Beste lezer van Booking..
Ik stuur u dit bericht omdat ik even mijn complimenten wil geven aan u..
Ik heb nog nooit, maar dan echt nog nooit een organisatie gezien die er zo een teringzooi van maakt dan dat van u, in ieder geval met mijn boeking.. Mijn complimenten.
25 juli 2023 boek ik via jullie site een hotel in New York voor 16 juni tot 29 juni, The Washington by LuxUrban . Ik koos dit hotel bij jullie omdat Expedia deze (nog) niet in hun assortiment hadden én omdat ik daar in mei 2023 ook ben geweest en de ligging en omgeving mij beviel. 12 nachten geboekt, Deluxe kamer met uitzicht op het 911 memorial mét annuleringsverzekering t.w.v. €217.00 en in totaal €2634.00 ($2876.19) overgemaakt naar het hotel en klaar dacht ik, tot zo ver ging alles goed..
Nu heb ik “geniuskorting van 10% maar of ik nou ingelogd met in mijn account of niet, de prijs blijft hetzelfde dus die 10% korting is onzin maar goed, het is mijn eigen schuld omdat ik niet opgelet had.
Toen zag ik jullie “prijs match” op jullie site. Als je dezelfde accommodatie zag met dezelfde voorwaarden krijg je het prijsverschil terug en deze zag ik notabene op jullie eigen site. Gebeld met Booking, screenshots gemaakt, gemaild, weer gebeld en ja hoor, ik voldeed aan alle voorwaarden en zou het prijsverschil van €236.00 binnen 10 werkdagen terug krijgen op mijn creditcard vanuit het hotel.
Een paar uur later kijken op mijn account van Booking of het geregeld is zie ik dat mijn kamer veranderd was én mijn annuleringsverzekering was er ineens vanaf.. Maar hoe dan. Ik weer bellen, uitleggen en echt, jullie medewerkers zijn geweldig getraind in slecht nieuws gesprekken (ik hoor wat u zegt, ach wat vervelend voor u, het spijt mij om dit te horen en nog meer van die dooddoeners) maar jullie zijn ook heel goed in het afschuiven van problemen, complimenten hoor.
Ze zou het hotel mailen want het zou wel goed komen. Kreeg een mail van het hotel maar mijn kamer was gewijzigd maar ik had geen annuleringsverzekering meer. Weer gebeld dat de voorwaarden van jullie prijsmatch dus niet kloppen want mijn boeking en de voorwaarden waren ineens veranderd. Weer gebeld, weer een mail ontvangen maar bleef hetzelfde. Daarna nog 2 keer gebeld en toen kreeg ik een aardige jongeman aan de lijn (ook die cursus gehad) en die kwam erachter dat het geld van de prijsmatch niet teruggestort zou worden maar ik in het hotel de factuur moest vragen en deze na mijn vakantie moest toesturen naar Booking en ik dan pas mijn geld zou terug krijgen. Ja, want als ik toch ineens niet zou gaan, het niet geldig zou zijn wat niet rijmt want als ik annuleer, prijsmatch of niet, ik het recht heb op het volledige bedrag, heel bijzonder allemaal..
Ook kwam deze jongeman er achter dat er een verschil zat in de kamer benamingen van het hotel en Booking en heeft hij gelukkig alles weer teruggezet zoals het was met de nieuwe prijs in mijn account met de mededeling dat als ik voor mijn vakantie zou annuleren ik het oorspronkelijke bedrag terug zou krijgen wat gebaseerd is op de dollarkoers (dus als je pech hebt is de dollar gekelderd en krijg je minder terug). Ook gaf hij de reden waarom ik steeds verkeerde informatie kreeg en slecht was voorgelicht en dat kwam door al het nieuwe personeel en dat deze slecht waren ingewerkt.
Uiteindelijk alles weer rechtgetrokken, juiste kamer, annuleringsverzekering, nieuwe prijs in mijn account en nu maar wachten op de vakantie tot ik afgelopen woensdag op Facebook las dat verschillende annuleringen waren geweest voor The Washington by LuxUrban door Booking. Ik meteen kijken in mijn account en ja hoor, mijn reservering was succesvol geannuleerd…. Maar niet door mij.. Booking gebeld en ja hoor, mijn annulering was echt. En nu vroeg ik.. Ja, ik moest het hotel maar gaan bellen voor mijn geld, ik moest mijn bank maar gaan bellen om de betaling te betwisten, ik moest van alles doen maar ik hoorde ze niet zeggen dat ze op zoek zouden gaan naar een vergelijkbaar alternatief.. Ik gebeld met mijn bank maar de betaling was langer dan 120 dagen geleden, mijn verzekering gebeld want ik heb een doorlopende reisverzekering mét annuleringsverzekering maar niet voor dit geval, mijn rechtsbijstand gebeld maar dit bedrijf is Amerikaans dus konden niks doen. Ondertussen ook een aantal keer het hotel gebeld en deze wilde de boeking wel overnemen en dan moest ik de mail van annulering doormailen met de mail van 25 juli 2023 de bevestiging en dan zou alles goed komen.
Het heeft mij in totaal meer dan een 20 tal telefoontjes gekost, uren in de wacht gestaan, slapeloze nachten of ik mijn geld wel terug kreeg of dat mijn hotel wel geboekt was en gister kreeg ik een mail van het hotel, mijn boeking is bevestigd. Ik heb dan geen annuleringsverzekering in mijn boeking meer én ik moet nog iets bijbetalen maar beter dat dan dat ik ruim €2600.00 kwijt ben door een organisatie die nog geen dag naar de Efteling mag regelen voor me.. En ik heb in dit bericht aan u nog niet eens alles beschreven..
Wat een waardeloos bedrijf zijn jullie en dan druk ik me nog heel voorzichtig uit. Nog nooit heb ik zoiets meegemaakt en dat verdient een compliment.
Mocht u dit helemaal gelezen hebben mag u mijn account volledig uit uw systeem halen, ik wil nooit, maar dan ook nooit meer iets met uw organisatie te maken hebben.. Ik ben een illusie armer maar een ervaring rijker.
U gaat hier toch niet meer op reageren en als u besluit dat toch te doen mag u wel met een leuke vergoeding over de brug komen want er is op dit moment niets, maar dan ook echt niets wat u kunt doen om mij van andere gedachten te brengen..
Leer van jullie fouten want dit waren er echt heel veel op maar 1 boeking..
... Lees meer
- Algemeen 1
Op booking.com krijgt hotel Coto del Valle in Corzola een gemiddelde review van 9.1, samen met de beschrijving reden voor ons om dit hotel te boeken. Een 4-sterren hotel absoluut niet waardig: interieur uit de jaren 70 (donker hout, oud meubilair, matig onderhouden), slechte service, onvriendelijke medewerkers, ontbijt ook matig, kortom: voor ons gezien de prijs/kwaliteit verhouding absoluut 4-sterren onwaardig en dus onvoldoende. Bij terugkomst nog eens de vele reviews doorgenomen en wat blijkt: naast soortgelijke ervaringen als die van ons, staan er ook vele, meestal hele korte ervaringen met als cijfer een 10. Dat kan naar mijn mening bijna niet meer toevallig zijn, maar haalt het gemiddelde cijfer wel op naar boven. Manipulatie vanuit het hotel? Met stilzwijgende goedkeuring van Booking? ... Lees meer
- Algemeen 4
Mooie reis maar bij de terugvlucht bleek dat er vanuit Fez al sinds januari geen vluchten meer worden georganiseerd naar België. Booking.com was vergeten om dit mee te delen. Op de luchthaven zelf konden we Booking.com pas na een half uur bereiken en dan verbinden ze door of zetten je in de wacht. Bijna een uur aan de telefoon gehangen. Uiteindelijk taxi moeten nemen naar de luchthaven in Casablanca en hulp gekregen van Tui Flight. Ik probeer een refund te krijgen maar ben al uren aan het chatten en bellen. Ze sturen mij door van de ene dienst naar de andere en blijkbaar kan niemand er iets aan doen. Heel triest allemaal! ... Lees meer
- Algemeen 5
Boek zeer regelmatig via booking.com, maar daar gaat nu een einde aan komen. Had 2 nachten hotel geboekt in. Niet restitueerbaar. Nu een paar weken later is voor dezelfde nachten, zelfde kamer de prijs 200$ lager. Zelfs nog met de flexibele voorwaarde dat het te annuleren is. Gewoon ook via booking.com. Ze claimen dat ze laagste prijs garantie doen ... maar niet op hun eigen site. Wat een afknapper, wat een slechte service. ... Lees meer
- Algemeen 1
Ik had via booking een hotel geboekt tijdens de olympische spelen, al geboekt in juli 2023 (een jaar van te voren). Nu heeft het hotel de kamer tegen de regels geannuleerd en booking.com kan geen alternatief bieden terwijl ze dit volgens hun eigen regels wel moeten doen. De prijzen van hotels zijn ondertussen verviervoudigd dus ik ben een hoop extra geld kwijt en booking wilt niet helpen. De originele booking was 900 euro voor 4 nachten, nu ruim 4700 euro voor dezelfde kamer. Booking wil maximaal 600 euro tegemoetkomen en biedt een veel slechter alternatief. ... Lees meer
- Algemeen 1
Studio was ronduit smerig (schimmel, muizenkeutels etc), incompleet (nauwelijks of slecht keukenmateriaal), gevaarlijk (geen reling bij de trap) en een zeer klein bed. Reactie booking.com: geen compensatie behalve een bon van 25 te besteden bij volgende boeking.com maar die gaat er echt nooit meer komen ... Lees meer
- Algemeen 1
We zijn niet gegaan moesten omboeken naar een andere datum maar boeking.com heeft de reis geannuleerd. En 679,95 euro geďnd. Mailen bellen niets helpt We zijn hierover al sinds 23 februari mee bezig. Triest triest we zouden zijn gegaan van 8 april tot 19 april 2024. Niets helpt je krijgt gewoon geen gehoor ... Lees meer
- Algemeen 1
De accommodatie was last minute door de beheerder geannuleerd. Booking.com zegt dat ze alternatieve locaties aan biedt. Maar de accomodaties lijken niet op onze geboekte villa. Zijn op een half uur afstand. Je wordt met eur 25 compensatie afgescheept. Klantenservice geeft alleen standaard antwoorden. Het zal
Vast een chatbot zijn. Echte klantenservice is niet bereikbaar
... Lees meer
- Algemeen 1
Geen toegang tot de geboekte en vooraf betaalde accommodatie. Zelfstandig een nieuw hotel gezocht omdat het al laat was.
Ik had Booking moeten bellen en niet zelf handelen.
Zelf oplossen is een reflex, niet bedacht dat ik hierop gestraft zou worden. Pech.
... Lees meer
- Algemeen 1
Booking maakt bij laatste stap vlucht 50 euro duurder en wou dus annuleren. Nemen wel geld van je af en zeggen dan "2-5 Werkdagen kan terugbetaling duren" oplichter!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ... Lees meer
- Algemeen 1
Mijn moeder had een hotel besproken via booking.com in Parijs. Het zou een leuk weekendje weg moeten zijn, maar de dag van de reservering heeft ze te horen gekregen dat de booking niet door ging. Ze was al in Parijs en heeft nu geen slaapplek, ze loopt nu langs bij alle andere hotels want het hotel waar de reservering was gedaan was dus al vol. Wat ongelofelijk slecht, er was niet eens een andere oplossing aangeboden. ... Lees meer
- Algemeen 1
Prijs kwaliteit; casa a Soliera heeft niets te bieden, onbegrijpelijk dat deze locatie recht heeft van bestaan. Hele basale voorzieningen, zoals een glas, mes of beker zijn niet aanwezig. De kamers en natte cel waren verre van schoon en even buiten zitten was ook niet mogelijk door het ontbreken van tuin meubilair, laat staan dat je wist waar je kon zitten. Tot slot de locatie lag in de middle of no where, waarbij in de verre omtrek geen winkel en of andere voorzieningen waren waarbij het 's avonds levensgevaarlijk was om er naar toe te rijden door de smalle en donkere straatjes die smal waren en begrensd door smalle en diepe slootjes. ... Lees meer
- Algemeen 2
Onderweg naar huis vanaf de wintersport boeken wij hotel Hörhof in Idstein via Booking.com om 16.16 uur. Nadat de boeking bevestigd is in de app (daar staat het hotel verwacht je op zondag 25 februari tussen 15.00 - 22.00 uur), rijden we door naar Idstein waar we omstreeks 18.00 uur aankomen. De parkeerplaats is helemaal leeg en het hotel volledig donker. We parkeren, gaan een trapje af naar de binnenplaats en door twee glazen deuren die open kunnen. We staan dan in een hal waar we niet verder kunnen, maken wat herrie, maar geen enkele reactie. We gaan weer naar buiten en naar de andere kant van het hotel waar een deur is met “Receptie” er op. Deur is dicht, we bonzen er op, maar geen reactie. Behoorlijk nijdig gaan we opzoek naar een ander hotel (wat we uiteindelijk vinden). Een paar dagen later krijg ik via Booking de melding dat het hotel Hörhof een now show claimt van EUR 145. Natuurlijk maak ik bezwaar. Twee dagen later krijg ik een e-mail van Booking met de tekst:”Jammer dat u niet in dit hotel kon verblijven. Onderaan de bevestigings e-mail stond dat wanneer u op een zondag aankomt de receptie van het hotel tot 16.00 uur geopend is. Komt u later aan moet u dat voor 16.00 uur melden bij het hotel. (Ik boekte om 16.16 uur!) Conform de voorwaarde heeft het hotel het recht een nw show te claimen. Natuurlijk heb ik weer bezwaar gemaakt; Hoe kan ik voor ik oek al melden dat ik er aan kom. Bovendien heb ik de bevestiging e-mail helemaal niet kunnen lezen. In de app krijg ik de bevestiging en dan ga ik verder reizen. Ga achter het stuur niet later mijn e-mail controleren en uitgebreid lezen. Het tweede bezwaar wordt door Booking.com afgedaan met: “ Ik heb de situatie besproken met mijn meerdere en die heeft het volgende aangegeven: Bij het checken van de kleine lettertjes kunt u tot 22:00 uur inchecken. Op zondag sluit de receptie echter om 16:00 uur. Aan de gasten wordt gevraagd om de partner (telefonisch of via de chat) op de hoogte te stellen als ze later dan 16:00 uur op een zondag arriveren. U heeft aangegeven dat u de accommodatie niet heeft gebeld. Wij hadden u de nodige assistentie kunnen verlenen als u ons had gebeld toen u daar was. Door de ontstane situatie heeft de accommodatie het recht om het bedrag te houden. Ik kan mij voorstellen dat dit niet de uitkomst is die u had verwacht en wil u aangeven dat ik met u mee leef” Ik vind het schandalig! [Afgezien van het feit dat ik het überhaupt belachelijk vind dat een hotel zijn receptie sluit om 16.00 uur.] ... Lees meer
- Algemeen 1