Schrijf een ervaring over Booking.com en maak kans op mooie prijzen!

Booking.com

Url: https://www.booking.com/

Type reizen: hotel

Logo van Booking.com
Booking.com won in 2015 de Reisgraag award Booking.com won in 2016 de Reisgraag award

Booking.com is in 1996 opgericht in Amsterdam. De reisorganisatie is een onderdeel van Booking Holidays Inc. Booking.com is een van de bekendste hotelaanbieders van Nederland. Je vindt hier een groot aantal verschillende soorten accommodaties. Deze variëren van bed and breakfasts tot de meest luxe resorts en alles hier tussenin. De locatie van de accommodaties is ook variërend van midden in de stad tot op het platteland of aan de kust. Er staan inmiddels al meer dan 145.740 bestemmingen in 228 landen op de website van Booking.com. Voor deze bestemmingen worden de laagste prijzen gegarandeerd.

De missie van Booking.com is om mensen de wereld te laten beleven. Door middel van technologie wordt dit makkelijker gemaakt. Zo worden reizigers verbonden met het grootste aanbod van accommodaties. Hierbij wordt de beste prijs beloofd en worden geen reserveringskosten gerekend. Daarnaast is het annuleren van een reis meestal zelfs gratis. Dit wordt altijd duidelijk aangegeven op de website.

Het hoofdkantoor van Booking.com is te vinden in Amsterdam. Daarnaast wordt de organisatie ondersteund door verschillende kantoren verspreid over de hele wereld. Vanuit al deze kantoren staan de medewerkers klaar om vragen te beantwoorden en om te helpen bij boekingen. Het klantenserviceteam is 24/7 te bereiken en kan reizigers in ruim 40 talen te woord staan.

op 8 juli 2020 bestemming: BelgiŽ, reisperiode: juni 2020

Iet kon doorgaan en het geld zou teruggestort worden. Nu 30 dagen, en vele emails verder, nog steeds niets ontvangen. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 7 juli 2020 bestemming: Montenegro / Kotor, reisperiode: juli 2019

Booking cancelt reis ipv bemiddeling zoals ze deden voorkomen. Schandalig. Onbereikbaar, reageren nergens op. Hotel Huma Kotor Bay doet trouwens hetzelfde, reageert nergens op. Overigens, wij hebben begrip voor de situatie waarin hotel door Covid-19 verkeert, wij hadden om een gedeeltelijke restitutie gevraagd of een voucher. Booking feliciteerde ons overigens ook nog dat de cancellation was gelukt..... Echt schandalig. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 3 juli 2020 bestemming: Portugal / Luzz, reisperiode: april 2020

Vorig jaar met mijn vriendin naar Quinta do mar da Luzz in Portugal geweest. Heerlijke tijd gehad en geboekt via vakantiediscounter. Alles prima geregeld! Dit jaar hetzelfde geboekt alleen nu via booking.com omdat we aparte kamers wilde . We zouden in april gaan maar wegens corona ging het niet door. Tientallen telefoontjes, mails en beloftes later zijn we bij booking geen stap verder gekomen! Geen geld, geen voucher niets! En nu zijn we erachter gekomen dat onze reis niet eens meer bestaat! We krijgen letterlijk te horen dat onze reservering niet kon worden gevonden. Probeert u het later nog eens...Uiteindelijk naar de accommodatie gebeld. Wat een aardige mensen! Deze mensen dachten tenminste mee! We zijn akkoord gegaan met een tegoedbon. Deze mensen hadden Booking.com namelijk hun fee al betaald. Als booking dat met iedereen doet strijken ze behoorlijke bedragen op over de rug van een ander! Schandalig en oplichterij! Bovendien heeft de hotelbranche het al zo moeilijk. Booking laat de hotels zelf hun probleem oplossen, schrappen je reserveringsnummer (je reis bestaat dus niet meer) maar strijken wel het geld op wat betaald moet worden door het hotel zelf. Daarna geven ze niet thuis! Oplichting eerste klas! ... Lees meer

  • Algemeen 1

Meer ervaringen

Nieuws

Vakantieverhalen / reisverslagen