Schrijf een ervaring over Booking.com en maak kans op mooie prijzen!

Booking.com

Url: https://www.booking.com/

Type reizen: hotel

Logo van Booking.com
Booking.com won in 2015 de Reisgraag award Booking.com won in 2016 de Reisgraag award

Booking.com is in 1996 opgericht in Amsterdam. De reisorganisatie is een onderdeel van Booking Holidays Inc. Booking.com is een van de bekendste hotelaanbieders van Nederland. Je vindt hier een groot aantal verschillende soorten accommodaties. Deze variëren van bed and breakfasts tot de meest luxe resorts en alles hier tussenin. De locatie van de accommodaties is ook variërend van midden in de stad tot op het platteland of aan de kust. Er staan inmiddels al meer dan 145.740 bestemmingen in 228 landen op de website van Booking.com. Voor deze bestemmingen worden de laagste prijzen gegarandeerd.

De missie van Booking.com is om mensen de wereld te laten beleven. Door middel van technologie wordt dit makkelijker gemaakt. Zo worden reizigers verbonden met het grootste aanbod van accommodaties. Hierbij wordt de beste prijs beloofd en worden geen reserveringskosten gerekend. Daarnaast is het annuleren van een reis meestal zelfs gratis. Dit wordt altijd duidelijk aangegeven op de website.

Het hoofdkantoor van Booking.com is te vinden in Amsterdam. Daarnaast wordt de organisatie ondersteund door verschillende kantoren verspreid over de hele wereld. Vanuit al deze kantoren staan de medewerkers klaar om vragen te beantwoorden en om te helpen bij boekingen. Het klantenserviceteam is 24/7 te bereiken en kan reizigers in ruim 40 talen te woord staan.

op 10 juli 2019 bestemming: Spanje / Mallorca, reisperiode: mei 2019

Hadden een auto gehuurd bij booking cars, 100% dekking. Maar op locatie werden we door Goldcar verplicht om extra verzekering te nemen. Bij booking gemeld en die zouden verschil terugbetalen alleen bij thuiskomst kwamen ze hierop terug en zeiden dat we vrijwillig een extra verzekering hadden genomen. Nou niets vrijwillig. We stonden midden in de nacht op het vliegveld en konden geen kant op! Slechte service van Booking! Eerst toezeggen in de mail en er dan op terugkomen. Boek nooit meer auto via Booking.cars! ... Lees meer

  • Algemeen 2
op 9 juli 2019 bestemming: Nederland / Apeldoorn, reisperiode: juli 2019

Hotel dat we geboekt hadden was verre van goed.
Zachte bedden,leek alsof je in een hangmat lag.
De douche was zodanig dat mijn man,2 meter lengte gebukt moest douchen of in bad moest gaan zitten en zo de sproeier het werk laten doen.
Schoon beddengoed,vriendelijke mensen maar geen hotel waar we weer heen zouden gaan.
Aangeprezen door Booking.com als goed, maar was verre van dat. ... Lees meer

  • Algemeen 4
op 9 juli 2019 bestemming: Noorwegen / Oslo, reisperiode: juli 2019

Wij hebben een hotel geboekt met parkeerplaats als faciliteit midden in het hartje van oslo. Uiteindelijk blijkt dat je zelf in het centrum op zoek moet naar een parkeerplaats. Booking.com zegt dat het hotel zelf niet met een compromis wilt komen en zij hebben het erop gezet dus booking.com voelt zichzelf niet aansprakelijk en doet niks. In de kleine lettertjes staat dat er mogelijk een parkeerplek in de buurt is. Als je parkeerplaats als faciliteit aankaart is dit geen faciliteit als je zelf moet zoeken en betalen voor een plekje midden in een autovriendelijke hoofdstad. Booking.com is misleidend en is typisch goed de kleine lettertjes lezen. ... Lees meer

  • Algemeen 1

Meer ervaringen

Nieuws

Vakantieverhalen / reisverslagen