Schrijf een ervaring over Booking.com en maak kans op mooie prijzen!

Booking.com

Url: http://www.booking.com/

Type reizen: hotel

Logo van Booking.com
Booking.com won in 2015 de Reisgraag award Booking.com won in 2016 de Reisgraag award

Booking.com is opgericht in 1996. De reisorganisatie is een dochteronderneming van de organisatie Priceline.com. Booking.com is een van de bekendste hotelaanbieders van Nederland waar je een enorm aantal verschillende soorten accommodaties vindt. Deze variëren van eenvoudige, goedkope bed and breakfasts tot de meest luxe resorts. Er staan inmiddels al meer dan 450.000 accommodaties in 221 landen op de website van Booking.com. Of je nu een accommodatie midden in de stad, op het platteland of aan de kust boekt, de reisorganisatie garandeert de laagste prijzen.

De goede accommodaties die aangeboden worden door Booking.com zijn hotels, appartementen, hostels, verblijf bij gastfamilies, campings, landhuizen, pensions, villa's, herbergen, ryokans, bed and breakfasts, lodges, botels, aparthotels, vakantieboerderijen, luxe tenten, resorts, lovehotels, motels, bungalowparken, riads en capsulehotels.

Wanneer je een accommodatie boekt bij Booking.com betaal je geen boekingskosten. Daarnaast is het annuleren van een reis meestal zelfs gratis. Dit wordt altijd duidelijk aangegeven op de website.

Het hoofdkantoor van Booking.com is te vinden in Amsterdam. Daarnaast wordt de organisatie ondersteund door meer dan 100 kantoren in zo'n 50 landen. Vanuit al deze kantoren staan de medewerkers klaar om vragen te beantwoorden en om te helpen bij boekingen. Wereldwijd werken er zo'n 10.000 mensen bij de organisatie.

op 16 oktober 2018 bestemming: Frankrijk / Vogezen, reisperiode: september 2018

Appartement in Gerardmer chez Suzele bleek een bouwput. Na een hele dag bellen met booking.com konden we daar eindelijk weg maar moesten het wegzetten als annuleren. Het was een klacht maar daar deden ze niks mee. We moesten 2 nachten betalen en hebben er niet eens geslapen vanwege de stof en de bouw geluiden. We zouden een compensatie krijgen van 30 euro maar er wordt niet meer gereageerd. Waardeloos. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 15 oktober 2018 bestemming: Duitsland / Bad Rappenau, reisperiode: oktober 2018

Het hotel was prima maar de service van Booking.com is hooguit belabberd. via een actie heb ik geboekt met Booking.com. De actie werkte niet dus heb ik een mail gestuurd, deze mail is voor 3 weken onbeantwoord gebleven tot 1 dag na mijn reis. In de mail stond dat ze na mijn reis er niks meer aan konden doen. Het klinkt in eerste instantie als toeval echter heeft dit zelfde verhaal zich plaatsgevonden 2 weken eerder bij een goede kennis van mij. Lang laten wachten en pas antwoorden als het te laat is.

Booking.com doet wat het moet doen totdat je ze nodig hebt, en de acties vertrouw ik ook niet meer. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 15 oktober 2018 bestemming: MacedoniŽ / Skopje, reisperiode: september 2018

Het appartement was te vies om ook maar 1 nacht te verblijven ... Lees meer

  • Algemeen 1

Meer ervaringen

Nieuws

Vakantieverhalen / reisverslagen