Schrijf een ervaring over Booking.com en maak kans op mooie prijzen!

Booking.com

Url: http://www.booking.com/

Type reizen: hotel

Logo van Booking.com
Booking.com won in 2015 de Reisgraag award Booking.com won in 2016 de Reisgraag award

Booking.com is opgericht in 1996. De reisorganisatie is een dochteronderneming van de organisatie Priceline.com. Booking.com is een van de bekendste hotelaanbieders van Nederland waar je een enorm aantal verschillende soorten accommodaties vindt. Deze variëren van eenvoudige, goedkope bed and breakfasts tot de meest luxe resorts. Er staan inmiddels al meer dan 450.000 accommodaties in 221 landen op de website van Booking.com. Of je nu een accommodatie midden in de stad, op het platteland of aan de kust boekt, de reisorganisatie garandeert de laagste prijzen.

De goede accommodaties die aangeboden worden door Booking.com zijn hotels, appartementen, hostels, verblijf bij gastfamilies, campings, landhuizen, pensions, villa's, herbergen, ryokans, bed and breakfasts, lodges, botels, aparthotels, vakantieboerderijen, luxe tenten, resorts, lovehotels, motels, bungalowparken, riads en capsulehotels.

Wanneer je een accommodatie boekt bij Booking.com betaal je geen boekingskosten. Daarnaast is het annuleren van een reis meestal zelfs gratis. Dit wordt altijd duidelijk aangegeven op de website.

Het hoofdkantoor van Booking.com is te vinden in Amsterdam. Daarnaast wordt de organisatie ondersteund door meer dan 100 kantoren in zo'n 50 landen. Vanuit al deze kantoren staan de medewerkers klaar om vragen te beantwoorden en om te helpen bij boekingen. Wereldwijd werken er zo'n 10.000 mensen bij de organisatie.

op 7 april 2018 bestemming: Turkije / Istanbul, reisperiode: april 2018

Ik heb dit cijfer niet voor de hotel gegeven maar voor booking.com zelf, omdat ik niet goed geholpen ben. ik had 4 maanden terug 2 hotels gereserveerd en na een paar dagen ben ik op mijn profiel geweest om deze te annuleren. Ik heb alleen 1 hotel gezien tussen mijn reserveringen en dit heb ik ook tijdig netjes geannuleerd. Die andere hotel zag ik er niet tussen dus ook niet kunnen annuleren. En toen kreeg ik een mail met je word over 1 week verwacht in het hotel! netjes gebeld en proberen uit te leggen dat er niks te zien was op mijn profielnaam. Maar helemaal niet geholpen. Ze vertelden dat het mijn eigen fout was dat de reservering niet op mijn profiel stond. Dus GEEN BOOKING.COM MEER! ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 5 april 2018 bestemming: Duitsland / Hamburg, reisperiode: maart 2018

Via de site van Bookings.com word men naar hotel Entree Gross Borstel garni hotel in Hamburg gelokt. geadviseerd wordt om vooruit te betalen want het is volgens Bookings een prima hotel. daar aangekomen blijkt het een smerige bende. aan de receptie zit de receptionist een bak shoarma naar binnen te werken, de kamers vallen van achterstallig onderhoud uit elkaar en de tent is zo smerig dat we de kleren van de vorige bewoner nog in een kast aantroffen. Er was maar een conclusie die we op dat moment konden trekken; Wegwezen !! Na afloop geef je je klacht geillustreert met foto's door aan Bookings. Die er vervolgens niets mee doen. Ze beweren gebeld te hebben, maar niets voor je te kunnen doen. Dat is eigenlijk ook logisch. ze krijgen van die oplichters in Hamburg betaald. dus waarom daar veel aandringen. Het echt jammere vind ik dat ik geen recentie over die vieze tent kan schrijven omdat ik de reserverering geannuleerd heb. Dus geen enkele dienst geleverd door dat hotel. geld voor drie kamers over twee nachten 100% weg, geen waarschuwing voor andere gasten en het hotel en bookings delen de winst.
ik heb de Bookings app gedelete, gelukkig zijn er goede alternatieven. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 30 maart 2018 bestemming: Nederland / Groningen, reisperiode: maart 2018

Alles was prima alleen moesten we bij aankomst extra betalen voor de hond en dat stond niet in de boeking ... Lees meer

  • Algemeen 8

Meer ervaringen

Nieuws

Vakantieverhalen / reisverslagen