Schrijf een ervaring over Booking.com en maak kans op mooie prijzen!

Booking.com

Url: https://www.booking.com/

Type reizen: hotel

Logo van Booking.com
Booking.com won in 2015 de Reisgraag award Booking.com won in 2016 de Reisgraag award

Booking.com is in 1996 opgericht in Amsterdam. De reisorganisatie is een onderdeel van Booking Holidays Inc. Booking.com is een van de bekendste hotelaanbieders van Nederland. Je vindt hier een groot aantal verschillende soorten accommodaties. Deze variëren van bed and breakfasts tot de meest luxe resorts en alles hier tussenin. De locatie van de accommodaties is ook variërend van midden in de stad tot op het platteland of aan de kust. Er staan inmiddels al meer dan 145.740 bestemmingen in 228 landen op de website van Booking.com. Voor deze bestemmingen worden de laagste prijzen gegarandeerd.

De missie van Booking.com is om mensen de wereld te laten beleven. Door middel van technologie wordt dit makkelijker gemaakt. Zo worden reizigers verbonden met het grootste aanbod van accommodaties. Hierbij wordt de beste prijs beloofd en worden geen reserveringskosten gerekend. Daarnaast is het annuleren van een reis meestal zelfs gratis. Dit wordt altijd duidelijk aangegeven op de website.

Het hoofdkantoor van Booking.com is te vinden in Amsterdam. Daarnaast wordt de organisatie ondersteund door verschillende kantoren verspreid over de hele wereld. Vanuit al deze kantoren staan de medewerkers klaar om vragen te beantwoorden en om te helpen bij boekingen. Het klantenserviceteam is 24/7 te bereiken en kan reizigers in ruim 40 talen te woord staan.

op 7 november 2020 bestemming: Spanje / Ibiza, reisperiode: oktober 2020

Boek nooit bij Booking.com, het is een grote "ballentent" onze reis kon niet doorgaan vanwege het coronavirus, maar geld terug vergeet het maar!!! Vele mailberichten over en weer, maar alles wordt afgewezen. Zelf hebben ze geen geld betaald aan het hotel wat we hadden geboekt. Overigens is Booking.com geen reisorganisatie maar een waardeloos platform, ze zijn ook niet aangesloten bij SGR-ANVR ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 16 oktober 2020 bestemming: Frankrijk / Clerques, reisperiode: september 2020

Dag voor ons vertrek komt het departement in code rood (Covid-19). Onmiddellijk gebeld, gemaild met Auberge du Moulin d'Audenfort (Clerques,Fr). Nooit reactie. Nadien contact met booking.com, zouden ons geld terugkrijgen als we kunnen bewijzen dat we voor een gesloten deur stonden. Hoe kan dit als je op dat moment de grens niet over mag door code rood!! Gewoon belachelijk! Booking.com is totaal niet klantvriendelijk, ze doen totaal geen inspanning om zaken te onderzoeken. Je hoort er niets van!! Mensen, denk 2x na vooraleer je met booking.com boekt!! ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 6 oktober 2020 bestemming: Frankrijk / Bedoin, reisperiode: september 2020

Booking.com geeft niet thuis na annulering !!!!
contact gehad met hotel !!! ... Lees meer

  • Algemeen 1

Meer ervaringen

Nieuws

Vakantieverhalen / reisverslagen