Schrijf een review
HotelSpecials.nl
HotelSpecials is al meer dan 20 jaar de specialist in hotels voor korte vakanties binnen Europa. Op de website vind je leuke aanbiedingen voor hotels in 9 landen. Kies voor een weekendje weg in eigen land of trek eropuit naar Duitsland, Zweden of Frankrijk. Er zit altijd een overnachting tussen die bij jouw wensen past. De missie van HotelSpecials is dan ook om voor jou een perfect verblijf aan te bieden zodat je zorgeloos kunt genieten van een fijne vakantie. Al vele bezoekers gingen je voor en vonden hun perfecte weekendje weg. Zij maken een hotel boeken leuker, helderder en voordeliger voor jou.
De meer dan 4.000 hotels van HotelSpecials.nl vind je in Nederland, België, Denemarken, Duitsland, Frankrijk, Luxemburg, Oostenrijk en Zweden. Je kunt kiezen uit verschillende bekende hotelketens als NH Hotels, Fletcher Hotels, Golden Tulip, Van der Valk, Hilton en Accor, maar ook minder bekende hotels behoren tot het aanbod. Via de website zoek je op diverse hoteltypes zoals kasteelhotels, kindvriendelijke hotels, romantische hotels, luxe hotels en goedkope hotels. Verder zijn er thema's waar je op kunt zoeken, zoals overnachtingen tijdens Pasen, Kerst, Valentijn en in de schoolvakanties.
Op de website vind je altijd leuke aanbiedingen en acties, waarmee je voor een klein prijsje er al even lekker tussenuit kunt. Hierbij kun je denken aan Secret Hotels (waarbij je nog niet weet welk hotel je geboekt hebt, maar daar op de dag van vertrek achter komt), dagaanbiedingen, weekaanbiedingen, outletaanbiedingen en 3=2 acties.
Je kunt HotelSpecials.nl bereiken via de telefoon en via het contactformulier op de website. HotelSpecials.nl voert het Certificaat Thuiswinkel Waarborg en je kunt je hotelreservering veilig online betalen.
Ervaringen met HotelSpecials.nl
Op Reisgraag.nl staan meer dan 45.000 door de redactie gekeurde reviews over reisorganisaties. Je kunt 43 reviews over HotelSpecials.nl lezen. Het gemiddelde cijfer is een 3,1. Elke review is gecontroleerd door onze redactie. De eerste review werd geschreven op 3 september 2007 door J .Goorsenberg.
Deze organisatie zit in de categorie hotel. Hierin zitten 12 organisaties; o.a. Airbnb, Booking.com, Hotels.com en Expedia.nl. Al deze organisatie samen hebben in 1.995 reviews een gemiddelde gescoord van 2,6. HotelSpecials.nl scoort dus gemiddeld 0,5 hoger dan het gemiddelde cijfer in de categorie hotel. Dit is opvallend positief.
Ieder jaar wint de beste organisatie (op basis van goedgekeurde klantenreviews) per categorie de Reisgraag-Award. HotelSpecials.nl heeft deze publieksprijs nog nooit gewonnen.
HotelSpecials.nl krijgt gemiddeld een 3,1
op basis van 43 ervaringen:
3,1
+ Ervaring delen
Peter van der weerd
op 14 februari 2023
bestemming: Nederland / Utrecht, reisperiode: februari 2022
Ik had geboekt op een foute datum voor 1 overnachting. Ik wilde dat omboeken naar een andere dag. Volgens het hotel kon ik dat alleen regelen via hotelspecials. Gedaan. Hotelspecials bracht mij 40 extra in rekening omdat de kamer die dag duurder was. Vervolgens annuleerde hotelspecials de boeking en moest ik ter plekke 121 euro afrekenen. Dus hotelspecials is bijzonder onbetrouwbaar. Ik ga een incassobureau inschakelen en zal overal waar ik kan een negatieve beoordeling achterlaten
... Lees meer
An
op 26 augustus 2021
bestemming: Duitsland / Oberhausen, reisperiode: augustus 2021
Schande 3 hoog met klein kind en hond geen lift geen brandmelder vies geen schone kamers en receptie reageert nergens op hotelspecials ook niet na geld innen
... Lees meer
Guidi
op 20 augustus 2021
bestemming: Nederland / eindhoven, reisperiode: juli 2021
Secret hotel geboekt via hun site.
compleet niet conform aan de beschriving van de locatie en uitrusting, ik vermoed dat het bewuste hotel in veldovern gewoon vol zat en ze gaven me een hotel in centrum eindhoven
klacht ingediend en antwoord naast de kwestie
... Lees meer
Ariane Blees
op 13 mei 2021
bestemming: Nederland / Middelburg, reisperiode: mei 2020
Conflict met het hotel. We vroegen slechts twee dekbedden ipv een, maar medewerker smeet de hoorn erop. Telefoneren met Hotelspecials kan niet, en mailen duurt eeuwig en gaat langs elkaar heen. Had niks aan HS dus.
Chris
op 19 februari 2021
bestemming: België / 2950, reisperiode: augustus 2019
Verschrikkelijk. Zetten fouten prijzen online en zetten je dan onder druk meer te betalen.
Ella Schaap
op 16 februari 2021
bestemming: Frankrijk / Parijs, reisperiode: mei 2020
Vanwege corona ging de reis niet door en hotelspecials weigert ook maar iets te doen om restitutie o.i.d. te regelen en verwijst ons continu naar het hotel terwijl die verklaart het geld terug gestort te hebben
MDB
op 20 januari 2021
bestemming: België, reisperiode: december 2020
Wij hadden een reis geboekt en geen bevestigingsmail gekregen. Via de website hebben wij meermaals het formulier ingevuld om een bevestigingsmail te krijgen. Hierop hebben wij NOOIT reactie gekregen! Gelukkig hadden we een foto genomen van ons scherm! Wij hebben deze reis moeten annuleren wegens ziekte. De enige manier waarop dit kan is wegens een link in de bevestigingsmail, maar die hebben we dus nooit gekregen! We hebben hun hele website + het internet afgezocht op zoek naar contactgegevens en hen op alle mogelijke manieren proberen te bereiken. Uiteindelijk hebben we rechtstreeks contact opgenomen met de verzekeringsmaatschappij waarmee ze samen werken en alle nodige documenten ingevuld en aan de verzekering bezorgd. Maar zij vragen nu naar het nummer van de polis, die we van hotelspecials nooit gekregen hebben. Na een maand heeft hotelspecials eindelijk gereageerd met de boodschap dat we geen terugbetaling krijgen omdat we niet tijdig geannuleerd hebben. Stel u voor. Bedriegers! We laten dit natuurlijk niet zo en gaan op alle mogelijke manieren klacht indienen. Maar dit vraagt veel tijd en energie. Voor u is het nog niet te laat. Een verwittigd mens is er 2 waard. Niet boeken!!!
Arno
op 23 september 2020
bestemming: Duitsland / Keulen, reisperiode: september 2020
Problemen met hotel in Keulen, onjuiste informatie op de website van Hotelspecials en geboekte hotel. Contact om het probleem op te lossen onmogelijk ivm niet telefonisch bereikbaar, geen mail contact mogelijk. Je zit dus vast op je bestemming en aan je lot over gelaten. Nooit meer boeken via hun.
Anna
op 7 september 2020
bestemming: Nederland / Egmond aan Zee, reisperiode: september 2020
Ik moest onze hotelovernachting annuleren. Hotelspecials proberen te contacten: bellen, mail , contactformulier allemmaal geen reactie. Pas een reactie nadat het weekend voorbij was dat wijzigen niet mogelijk was had echter ook rechtstreeks het hotel gebeld en zij waren zeer behulp aardig. Voor mij geen htelspecials meer.
Tiny
op 7 september 2020
bestemming: Frankrijk / Parijs, reisperiode: september 2020
Jullie verkochten de deal in juli terwijl het hotel Blijkbaar al in maart de deuren sloot....
Ik verwacht voor het einde van deze week op een retour van minstens het volledige bedrag (en dan spreek ik nog niet van het bedrag dat we nu onverwachts meer moesten betalen voor ons verblijf).
Niet echt het gedroomde begin van onze vakantie.
Vakantieverhalen / reisverslagen