HotelSpecials.nl

Url: https://www.hotelspecials.nl

Type reizen: hotel

Logo van HotelSpecials.nl

HotelSpecials is al meer dan 15 jaar de specialist in hotels voor korte vakanties binnen Europa. Op de website vind je leuke aanbiedingen voor hotels in 9 landen. Kies voor een weekendje weg in eigen land of trek eropuit naar Duitsland, Zweden of Frankrijk. Er zit altijd een overnachting tussen die bij jouw wensen past. De missie van HotelSpecials is dan ook om voor jou een perfect verblijf aan te bieden zodat je zorgeloos kunt genieten van een fijne vakantie. Al vele bezoekers gingen je voor en vonden hun perfecte weekendje weg. Zij maken een hotel boeken leuker, helderder en voordeliger voor jou.

De meer dan 4.000 hotels van HotelSpecials.nl vind je in Nederland, België, Denemarken, Duitsland, Frankrijk, Luxemburg, Oostenrijk en Zweden. Je kunt kiezen uit verschillende bekende hotelketens als NH Hotels, Fletcher Hotels, Golden Tulip, Van der Valk, Hilton en Accor, maar ook minder bekende hotels behoren tot het aanbod. Via de website zoek je op diverse hoteltypes zoals kasteelhotels, kindvriendelijke hotels, romantische hotels, luxe hotels en goedkope hotels. Verder zijn er thema's waar je op kunt zoeken, zoals overnachtingen tijdens Pasen, Kerst, Valentijn en in de schoolvakanties.

Op de website vind je altijd leuke aanbiedingen en acties, waarmee je voor een klein prijsje er al even lekker tussenuit kunt. Hierbij kun je denken aan Secret Hotels (waarbij je nog niet weet welk hotel je geboekt hebt, maar daar op de dag van vertrek achter komt), dagaanbiedingen, weekaanbiedingen, outletaanbiedingen en 3=2 acties.

Jaarlijks reikt HotelSpecials.nl awards uit voor de beste hotels uit hun aanbod, gebaseerd op beoordelingen van klanten. Voorbeelden van de categorieën zijn beste hotel van Berlijn, beste hotelontbijt van Nederland, het meest romantische hotel van België en het beste hotel voor een wintersportvakantie.

Je kunt HotelSpecials.nl bereiken via de telefoon, via een contactformulier op de website en via WhatsApp. HotelSpecials.nl voert het Certificaat Thuiswinkel Waarborg en je kunt je hotelreservering veilig online betalen.

op 13 mei 2021 bestemming: Nederland / Middelburg, reisperiode: mei 2020

Conflict met het hotel. We vroegen slechts twee dekbedden ipv een, maar medewerker smeet de hoorn erop. Telefoneren met Hotelspecials kan niet, en mailen duurt eeuwig en gaat langs elkaar heen. Had niks aan HS dus.

  • Algemeen 1
op 19 februari 2021 bestemming: België / 2950, reisperiode: augustus 2019

Verschrikkelijk. Zetten fouten prijzen online en zetten je dan onder druk meer te betalen.

  • Algemeen 1
op 16 februari 2021 bestemming: Frankrijk / Parijs, reisperiode: mei 2020

Vanwege corona ging de reis niet door en hotelspecials weigert ook maar iets te doen om restitutie o.i.d. te regelen en verwijst ons continu naar het hotel terwijl die verklaart het geld terug gestort te hebben

  • Algemeen 1
op 20 januari 2021 bestemming: België, reisperiode: december 2020

Wij hadden een reis geboekt en geen bevestigingsmail gekregen. Via de website hebben wij meermaals het formulier ingevuld om een bevestigingsmail te krijgen. Hierop hebben wij NOOIT reactie gekregen! Gelukkig hadden we een foto genomen van ons scherm! Wij hebben deze reis moeten annuleren wegens ziekte. De enige manier waarop dit kan is wegens een link in de bevestigingsmail, maar die hebben we dus nooit gekregen! We hebben hun hele website + het internet afgezocht op zoek naar contactgegevens en hen op alle mogelijke manieren proberen te bereiken. Uiteindelijk hebben we rechtstreeks contact opgenomen met de verzekeringsmaatschappij waarmee ze samen werken en alle nodige documenten ingevuld en aan de verzekering bezorgd. Maar zij vragen nu naar het nummer van de polis, die we van hotelspecials nooit gekregen hebben. Na een maand heeft hotelspecials eindelijk gereageerd met de boodschap dat we geen terugbetaling krijgen omdat we niet tijdig geannuleerd hebben. Stel u voor. Bedriegers! We laten dit natuurlijk niet zo en gaan op alle mogelijke manieren klacht indienen. Maar dit vraagt veel tijd en energie. Voor u is het nog niet te laat. Een verwittigd mens is er 2 waard. Niet boeken!!!

  • Algemeen 1
op 23 september 2020 bestemming: Duitsland / Keulen, reisperiode: september 2020

Problemen met hotel in Keulen, onjuiste informatie op de website van Hotelspecials en geboekte hotel. Contact om het probleem op te lossen onmogelijk ivm niet telefonisch bereikbaar, geen mail contact mogelijk. Je zit dus vast op je bestemming en aan je lot over gelaten. Nooit meer boeken via hun.

  • Algemeen 1
op 7 september 2020 bestemming: Nederland / Egmond aan Zee, reisperiode: september 2020

Ik moest onze hotelovernachting annuleren. Hotelspecials proberen te contacten: bellen, mail , contactformulier allemmaal geen reactie. Pas een reactie nadat het weekend voorbij was dat wijzigen niet mogelijk was had echter ook rechtstreeks het hotel gebeld en zij waren zeer behulp aardig. Voor mij geen htelspecials meer.

  • Algemeen 1
op 7 september 2020 bestemming: Frankrijk / Parijs, reisperiode: september 2020

Jullie verkochten de deal in juli terwijl het hotel Blijkbaar al in maart de deuren sloot....
Ik verwacht voor het einde van deze week op een retour van minstens het volledige bedrag (en dan spreek ik nog niet van het bedrag dat we nu onverwachts meer moesten betalen voor ons verblijf).

Niet echt het gedroomde begin van onze vakantie.

  • Algemeen 1
op 6 augustus 2020 bestemming: Nederland / Erica, reisperiode: augustus 2020

Reis niet doorgegaan. Na het boeken gaat de prijs ineens omhoog. Ik heb geannuleerd, omdat dat niet de afspraak was. Er is geen overeenkomst tot stand gekomen. Nu wil Hotelspecials de servicekosten niet terug betalen. SERVICEkosten?? Welke SERVICE!

  • Algemeen 1
op 6 augustus 2020 bestemming: Duitsland / simmerath, reisperiode: augustus 2020

Jammer dat je niet minder dan 1 kunt geven. Hotel geboekt en krijgen 3 dagen voor aankomst te horen dat overboekt was en geannuleerd werd. Nooit eerder aan de hand gehad. Hotelspecial doet het gewoon. Ze vragen als je wilt zoeken we alternatief ... maar wanneer je zegt ok graag hoor je ze niet meer. Mensen boek op bookings.com ofzo en blijf hier weg !

  • Algemeen 1
op 5 augustus 2020 bestemming: Nederland / Terneuzen, reisperiode: augustus 2020

Ik wil deze trip annuleren en geld terug zoals In de voorwaarden staat, in Zeeland is code oranje dat betekent als je voor je plezier gaat doe het niet, ik zit in de risico groep maar krijg waarschijnlijk een voucher wat ik niet wil, er staat bij de voorwaarden dat je kan annuleren,heb Max de vakantie man ingeschakeld want zo ga je niet met mensen Wel beloven maar niks doen
Ik adviseer iedereen die met hotelspecials op reis wil eerst goed de voorwaarden Te lezen

  • Algemeen 1

Meer ervaringen

Vakantieverhalen / reisverslagen