ADO Travel

Url: https://www.adotravel.nl/
Aangesloten bij: SGCR
Type reizen: Turkije

Logo van ADO Travel

ADO Travel is een jonge en dynamische reisorganisatie die standaard reizen aanbiedt, maar ook reizen op maat samen kan stellen. ADO Travel biedt vakanties aan naar verschillende bestemmingen in Turkije, waaronder all-inclusive reizen. Zo kun je de hele dag genieten bij het zwembad en lekker eten en drinken bij het luxe resort. Heb je zelf al een hotel gevonden en wil je alleen nog maar een vliegticket boeken? Dat kan ook, omdat ADO Travel losse tickets aanbiedt. Ook kun je alleen een hotel boeken bij de reisorganisatie wanneer je al een vliegticket hebt geboekt of met eigen vervoer naar Turkije gaat.

Naast de reis en het verblijf kun je bij ADO Travel ook terecht voor een parkeerplaats en transfer van en naar Schiphol. ADO Travel geeft de Laagste Prijs Garantie. Hierdoor betaal je niet teveel en als je ergens anders de reis goedkoper ziet, kan de organisatie kijken wat ze voor je kunnen betekenen. Ook heeft de organisatie regelmatig kortingsacties.

Het hoofdkantoor van ADO Travel is gelegen is Den Haag. Hier staan de medewerkers klaar om je te helpen bij het boeken van een reis. Klanttevredenheid is bij ADO Travel enorm belangrijk waardoor zij zichzelf en hun service continu verbeteren. In 2017 won ADO Travel voor de vierde keer de Reisgraag Award in de categorie Strandvakanties, in 2018 werd de Reisgraag Award in de categorie Turkije behaald. De organisatie is aangesloten bij de TGCR.

Ervaringen met ADO Travel

ADO Travel krijgt gemiddeld een 8,4
op basis van 592 ervaringen:

8,4 + Ervaring delen
op 19 november 2023 bestemming: Turkije / Side, reisperiode: oktober 2023

Wij hadden een heel goed geregelde reis en alles was tot in de puntjes geregeld ,daarmee weer geboekt

  • Algemeen 10
op 6 juni 2023 bestemming: Turkije / kumkoy, reisperiode: mei 2023

Hotel side stella elite kumkoy, 21mei
1*keer adotravel super alles geregeld,reisbescheiden, heenvlucht,vervoer naar hotel, vervoer naar luchthaven,inschekken sunexpress terugvlucht was een ramp 10euro boete voor niet online in te schekken eerst aan de kassa betalen daarna krijgt ge instapkaarten andere mensen met onze kaarten weg verkeerde meegegeven dus wachten.
hotel is 3maanden open bij inchek in hotel, kamer gevraagd met zwembad zicht moest 180euro bijbetalen andere mensen 28euro? afzetterij kon die kamer bij adotravel niet boeken.
eten is lekker maar niet heel uitgebreid dus dat kan in de toekomst beter.
het hotel heeft ZEER vriendelijk en behulpzaam personeel .alle drank en eten aan zwembad in glas word gebracht met rollerscates en van goede kwaliteit(sangria,martini,baileys,cola, europese kwaliteit)
andere dranken turkse kwaliteit.aan het strand word het eten aan tafel gebracht en zeer lekker (beperkte kaart) ijs veel keuze magnum,cornetto enz maar turks merk .
prijs kwaliteit is dit hotel een van de betere , eten nog wat uitbreiden en dan is het elite.
EVELIEN reisbegeleidser,
is een dame met zeer veel pit,prachtige uitleg van alles en doet wat ze beloofd,voor ophaaltijd aan het hotel voor terugreis geen gedoe aan balie ,WORD 2DAGEN VOOR TERUGVLUCHT DOOR EVELIEN VIA WHATSAP OP DE HOOGTE GEBRACHT dat is nu eens zoals het kan zijn(andere maatschapijen DIKWIJLS zelf bellen)
adotravel beseft niet goed welke reisbegeleiding ze daar in huis hebben.EVELIEN we zullen elkaar daar in die streek ZEKER nog ontmoeten en doe zo verder.
ZULLEN ZEKER NOG MET ADOTRAVEL REIZEN,maar niet meer vliegen met SUNEXPRESS

  • Algemeen 8
op 26 april 2023 bestemming: Turkije / Lara, reisperiode: juli 2022

Al een paar keer via Adotravel geboekt. Kan niet anders zeggen dat we altijd zeer goed geholpen zijn. Aan de telefoon altijd keurig te woord gestaan en goede informatie gekregen . Voor reizen naar Turkije geen andere maatschappij voor ons dan Adotravel

  • Algemeen 10
op 18 december 2022 bestemming: Turkije / Alanya, reisperiode: augustus 2022

NOOIT meer boeken via ADO TRAVEL.
1 Onze vakantie was gereserveerd en betaald.
2 Krijgen we plots een melding dat hotel is volgeboekt.
3 Dan hebben we zelf naar hotel gebeld en daar melden ze dat er nog wel plaats is voor ons.
4 Dan bellen naar Ado travel. Hotel is nu inorde maar nu was er iets mis met onze heenvlucht.
5 Krijgen we allerlei andere voorstellen van Ado Travel voor andere data en stellen ze een luchthaven voor waar we eerst een halve dag moeten reizen.
6 MAAR WACHT !!! Ado Travel heeft goed nieuws. Alles kan blijven zoals het was. MAAAAR........
er komt 500euro erbij.
7 Ze profiteren van mensen die last minut bij hun iets willen boeken.
En uiteindelijk heb je zelf de keuze, BIJBETALEN OF UW KLEINE KIDS TELEURSTELLEN!!!!
Mssh lijkt de prijs eerst wel interessant maar ze weten wel hoe ze meer €€€ uit u moeten krijgen

  • Algemeen 2
op 1 oktober 2022 bestemming: Turkije / Side, reisperiode: september 2022

Vliegreis is goed verlopen voor de tweede keer bij Ado Travel geboekt. Maar ik wil zeker weer vermelden dat wij super goed geholpen zijn door reisleider EVELIEN .een dikke pluim voor haar. ze staat altijd voor je klaar .doet altijd haar best om dingen op te lossen en te helpen .Evelien als je dit leest nogmaals Bedankt voor alles.

  • Algemeen 9
op 27 september 2022 bestemming: Turkije / Lara, reisperiode: juli 2022

Super slechte reis gehad. Omgeboekt naar Brussel en geen vergoeding niets. Terwijl we 400km hebben moeten rijden en dan nog eens 150 euro aan parkeerkosten. Geboekt met Sun Express maar vlogen uiteindelijk met goedkope maatschappij Anadolujet. Ado zegt dat we blij moeten zijn dat we op vakantie kunnen! Ze verdienen dik aan onze vakantie en vlucht en 0 compensatie niks. Kijk naar Tui die mensen gewoon een vergoeding geeft voor het ongemak, nooit meer Ado voor ons.

  • Algemeen 3
op 26 september 2022 bestemming: Turkije / Kumkoy, reisperiode: september 2022

Voor de eerste keer geboekt bij ADO travel. Vanaf begin duidelijke communicatie. Twee dagen voor vertrek melding dat terugvlucht niet om 15.15 maar om 17.15 zou zijn. Vlucht van Corendon was komen te vervallen, kan ADO niets aan doen. Enige nadeel is dat je geen stoelen kan reserveren. Hostess ter plaatse Eveline is een topper heel veel ervaring uitleg zonder poespas en probeert ook niet allerlei excursies aan te smeren. Kan wel maar dan moet je er zelf om vragen.
Al met al tevreden over ADO travel.

  • Algemeen 8
op 2 augustus 2022 bestemming: Turkije / Side, reisperiode: juli 2022

Reis geboekt bij adotravel. 2 volwassenen 2 kinderen. Pakketreis 10 dagen side. Expres extra betaald bij de keuze voor goed vliegtijden. Vervolgens wordt je omgeboekt van Amsterdam naar Brussel ivm drukte op Schiphol dit is allemaal begrijpelijk. Maar vervolgens krijgen we de slechtste vliegtijden die je maar kan krijgen heen om 2200uur waardoor je 03.30uur sochtends pas aankomt bij je hotel. En dan reken ik de vertraging niet eens mee, we vlogen dus pas om 23.30uur. Je verliest dus de gehele eerste dag en de 2de dag ben je zo gaar van 05.30uur in de ochtend inchecken in je hotel zonder slaap dat je amper iets aan je 2de dag hebt, zeker met kinderen. Dan de terugvlucht. 08.25uur vertrekken wat inhoudt dat je de dag van te voren dus op tijd kan inpakken en je bed in kan omdat je om jawel 03.50uur opgehaald wordt in je hotel. Hierdoor ben je niet alleen gaar met 2 kinderen maar verlies je ook minimaal de gehele laatste dag. Klop je aan bij adotravel, totaal geen tegemoetkoming ivm overmacht en we moeten maar blij zijn dat we nog op vakantie kunnen. We mogen wel kijken of we kunnen annuleren maar mogelijk komen daar ook weer kosten bij en boek dan nog maar is een reis zo vroeg voor vertrek. Ik vindt het echt schandalig 3 dagen missen van een 10daagse reis zonder enige vorm van tegemoetkoming. De nieuwe aangeboden pakketreis staat totaal niet in verhouding met wat we geboekt hadden. 1 dag verliezen voor transfers is nog te overzien maar niet 3 dagen. Zeker omdat je veel meer betaald voor goede vluchttijden ten opzichte van slechte vluchttijden. Iedereen die we erover vertellen vind het belachelijk. Voor ons nooit meer adotravel heb dit bij andere organisaties nog nooit meegemaakt zo'n slechte service. En gaan al jaren naar Turkije.

  • Algemeen 2
op 6 juli 2022 bestemming: Turkije / Kemer, reisperiode: juni 2021

Alles prima in orde, totdat er iets mis gaat! Je koffer is niet meegekomen vanaf Amsterdam, jij doet wat je moet doen, papieren in vullen, bonnetjes bewaren, en contact opnemen bij terug komst,dan...hoor je niks, dan ga je bellen.. krijg je een dame aan de lijn, die probeert je af te wimpelen, en je mond te snoeren, daarnaast zet ze een grote mond op,ze verteld dat je dan maar een reisverzekering had moeten afsluiten bij ze, dan had je de kosten kunnen terug halen, maar wat jullie vergeten daar bij ADO travel dat als je een pakketreis boekt, jullie ook aansprakelijk zijn voor de juiste afhandeling van de bagage. Ze proberen er op alle manieren onderuit te komen, alsof het bij de medewerkers van het salaris af gaat .Nou mag duidelijk zijn, wij zijn zeer ontevreden over de manier waarop wij zijn behandeld door jullie. Jammer dat dit zo moet, dit kan toch niet de manier zijn waarop jullie je geld willen verdienen? Ik zou zeggen pas daarmee op, er bestaat ook nog zoiets als Karma!

  • Algemeen 3
op 30 juni 2022 bestemming: Turkije / Içmeler, reisperiode: mei 2022

Het hotel (l'etoile beach) de locatie en de mensen waren weer fantastisch!! Wij gaan zeker weer naar dit hotel als we weer gaan! Dat eerst gezegd hebbende.
Maar boeken met en de service van Adotravel (ivm Sunexpress) vond ik waardeloos. Late reacties, foutieve info over welke documenten wel/niet nodig waren, weinig kennis, slechte en langdurige communicatie tussen Adotravel en Sunexpress. Door foute info vanuit Adotravel verkeerde stoelen geboekt bij Sunexpress op een vlucht waar we niet eens op zaten (hoe is dat systeem technisch überhaupt mogelijk nog in deze tijd). Geld niet terug krijgen en vervolgens bij alle herhaal mail en klachten gewoon niet meer reageren door Adotravel, ronduit onfatsoenlijk!!! Nooit weer met deze maatschappij.

  • Algemeen 3
op 28 mei 2022 bestemming: Turkije / Kumkoy, reisperiode: mei 2022

Vorig jaar een mindere ervaring gehad. Een vriendin kreeg een hersenbloeding ( bleek later ) . Met doortastend optreden van onze hostess werden de randzaken keurig opgelost. Dit jaar zijn we met deze reisgenoten wederom naar hotel Sidekum geweest. De hostess van vorig jaar stond erop om samen met ons een keer te ontbijten. Je kon in haar ogen zien dat zij zeer blij was om ons in goede gezondheid weer te zien. Voor ons meer dan een hostess en zeer betrokken. Evelien bedankt voor alles je bent een toppertje.

  • Algemeen 8
op 24 mei 2022 bestemming: Turkije / Belek, reisperiode: oktober 2022

Reis geboekt. email ontvangen dat het systeem niet goed functioneerde met de vraag om de reis alsnog te boeken aan 700€ duurder dan aangegeven op hun website. Dit reisbureau is volgens mij pure oplichterij.

  • Algemeen 1
op 8 april 2022 bestemming: Turkije / Antalya, reisperiode: juni 2022

Vandaag een boeking gedaan. Deze moest geannuleerd worden omdat je vluchten van corendon en sunexpress niet kan combineren. Blij gemaakt met niks... Nieuwe telefonische boeking gedaan met een dame, heen en terug met sunexpress zoals zij mij had verteld aan de telefoon. één uur later krijg ik een boekingsbevestiging van 300 euro meer en vluchten met corendon. Adotravel heeft ons totaal niet geholpen en gecompenseerd. twee boekingen gedaan met fouten vanuit hun en zij zijn niet bereid om je te helpen. BOEK HIER ABSOLUUT NIET

  • Algemeen 1
op 25 januari 2022 bestemming: Turkije, reisperiode: april 2020

Eindelijk!!! Na meer dan anderhalf jaar hebben we al onze centen terug!!Na heel wat gemail ,oa met hun huisjurist,is het laatste deel nu terug betaald! Op vele mails die betrekking hadden tot het terugkrijgen van onze centen kregen we gewoonweg geen antwoord.1keer hebben we een mail gekregen van hun huisjurist dat we blij mochten zijn dat we al een groot deel van ons betaalde bedrag hadden teruggekregen en dat we verder niet moesten zeuren! Uiteindelijk dan ook nooit op reis geweest met Ado, maar geeft toch niet veel vertrouwen bij het boeken van een reis

  • Algemeen 2
op 5 oktober 2021 bestemming: Turkije / Lara, reisperiode: september 2021

Niets van Ado gemerkt alles was in orde, maar voor de transfer terug waren ze ons vergeten

  • Algemeen 6
op 30 september 2021 bestemming: Turkije / Kusadasi, reisperiode: september 2021

Alles keurig verzorgd, goed bereikbaar en behulpzaam en zelfs 2 dagen voor vertrek een telefoontje en mail om ons fijne vakantie te wensen. Super! Wij boeken zeker vaker met Ado travel! ;-)

  • Algemeen 10
op 2 september 2021 bestemming: Turkije / Side, reisperiode: september 2021

Zijn zo vriendelijk geholpen door Tim en Jort. Een kleine drie weken voor vertrek toch liever geannuleerd. Zo begripvol waren ze. En in plaats van een voucher krijgen wij al ons geld terug. Zo gauw als het voor ons gevoel weer mogelijk is af te reizen naar Turkije boeken wij zeker bij Ado travel.

  • Algemeen 10
op 2 september 2021 bestemming: Turkije / Alanya, reisperiode: augustus 2021

Eerste keer geboekt via Adotravel( wist niet goed wat te verwachten)
10 dagen Haydarpasha Palace in Augustus 2021.
We hebben een Topvakantie gehad. Alles was goed geregeld.
Eveline ontmoet in het hotel. ( Topwijf)
Goede service van Adotravel. Niks te klagen vanuit onze kant.
Wij zullen in de toekomst zeker boeken via Adotravel

  • Algemeen 9
op 27 augustus 2021 bestemming: Turkije / avsallar, reisperiode: juli 2020

Gisteren het geld van de voucher terug ontvangen van adotravel.
zeer goed geholpen door tim.
zodra het weer mogelijk is boek ik weer bij jullie.
bedankt.

  • Algemeen 10
op 16 juli 2021 bestemming: Turkije / Belek, reisperiode: april 2020

Niettegenstaande de moeilijkheden waarmee de reissector te maken heeft door de coronacrisis, werd onze voucher keurig terugbetaald door adotravel volgens de geldende voorwaarden. We zullen niet aarzelen om bij een volgende gelegenheid (en hopelijk zo snel mogelijk) opnieuw voor adotravel te kiezen!

  • Algemeen 10
op 7 mei 2021 bestemming: Turkije / Alanya, reisperiode: mei 2020

Wat een ellende. Nu een jaar na data, zijn we nog steeds bezig om geld terug gestort te krijgen van ADO travel.
We krijgen geen contact, en als er contact is wordt je van het kastje naar de muur gestuurd.
Schandalig!

  • Algemeen 1
op 9 april 2021 bestemming: Turkije / Side, reisperiode: oktober 2019

Na 2 maal onze reis is geannuleerd door corona, zijn wij geweldig geholpen door de medewerkers (Tim) van adotravel. Bedankt

  • Algemeen 10
op 12 januari 2021 bestemming: Turkije, reisperiode: mei 2020

Goedkoop=Duurkoop!
Geen service, reageren nergens op. Als je dan een kritische mail
stuurt, krijg je direct een reply van de huisjurist, deze roept wat onwaarheden en daarna reageert deze ook nergens meer op. Deze is "toevallig" ook voorzitter van hun "garantiefonds".. , maar ook daar geen teken van leven.
Helaas is dit garantiefonds niet het SGR en ADOTravel is ook géén lid van de ANVR. Je kunt nergens heen met een klacht, behalve de rechtbank. Had ik maar beter opgelet bij boeken...

  • Algemeen 1
op 23 december 2020 bestemming: Turkije, reisperiode: juni 2020

In nov 2019 pakketreis geboekt samen met vrienden en een aanbetaling gedaan. Ado travel heeft de reis geannuleerd ivm corona. Wij zijn al maanden bezig om onze aanbetaling terug te krijgen. Wij kregen zelfs van een advocatenkantoor een niet zo'n vriendelijk antwoord. Na de 6 maanden weer vriendelijk verzocht om onze aanbetaling terug te storten en weer een bericht ontvangen waarin staat dat zij het geld al hadden aanbetaald dus niet konden terug betalen. Eerder hebben wij al meerdere keren aangegeven dat zowel mijn man als ikzelf tot de risicogroep behoren. Ado travel gebruikt alle mogelijke manieren om de aanbetaling niet terug te betalen. Ik denk er ook serieus over na om met meerdere gedupeerde naar de rechtbank te stappen om op die manier dan maar onze aanbetaling terug te vorderen, wij hebben een contract met ado travel, ook zij moeten zich hier wettelijk aan houden.
De cijfer voor de reis en reusbureau had 0 moeten zijn!
Werkt prima als de reis zonder problemen verloopt maar als er problemen komen sta je als klant in de kou.

  • Algemeen 1
op 30 november 2020 bestemming: Turkije / Lara, reisperiode: mei 2020

Door corona reis geannuleerd. Voucher aangeboden door ado travel. Echter voor april 2021 boeken en voor oktober 2021 vertrekken.
Heb meerdere mailtjes gestuurd dat ik geen voucher wil maar geld terug wil ontvangen.
Van meneer Springer antwoord dat er alleen geld geretourneerd wordt als we in lockdown zitten.
Wat zitten we dan? We kunnen en mogen toch niet naar Turkije op vakantie. En hoe is dat volgend jaar?
Ado travel graag mijn aanbetaling retourneren op mijn rekening. Dat zou fair zijn.

  • Algemeen 1
op 14 oktober 2020 bestemming: Turkije, reisperiode: juni 2020

Wij willen graag ons geld terug in plaats van de voucher. Vriendelijk gevraagd maar we krijgen gewoon "nee" als antwoord. Wij zijn met 6 personen en het gaat niet lukken om volgend jaar te gaan. De "zeer vriendelijke" jurist van Ado Travel, de heer Springer, staat totaal niet open om te luisteren en doet het gewoon af met "niet mogelijk" terwijl men er toch toe verplicht is. Als je dan nogmaals contact opneemt per mail krijg je totaal geen antwoord meer. Vind dit buitengewoon schandalig. Heb nog wel een mail van een medewerker die mij zwart op wit heeft gezegd dat na 1 jaar het geld sowieso uitbetaald wordt. Nou, daar wachten we dan maar op.

  • Algemeen 1
op 13 oktober 2020 bestemming: Turkije / Side, reisperiode: mei 2020

Ook ik heb vele mails en telefoontjes gedaan naar adotravel met de vraag dat ik het geld terug wil van de voucher.
alles gaat via die jurist en inderdaad die zegt gewoon je krijgt het niet.
ik heb zelfs contact proberen te krijgen met dat garantiefonds TGCR,maar die pakt de telefoon niet eens op en die jurist is nota bene ook nog de bestuursvoorzitter van dat garantiefonds :)
ik denk dat het alleen lukt via de rechtsbijstand

  • Algemeen 1
op 12 september 2020 bestemming: Turkije / Lara, reisperiode: augustus 2020

Goedemorgen ik wil jullie bedanken voor alle goede service die wij van jullie hebben gekregen. Na 2x annulering zijn wij toch op vakantie naar Turkije geweest van 18 aug tm 27 aug , wat mede mogelijk is gemaakt door jullie. Wij hebben genoten en vind dat dat ook gezegd mag worden. ADOTRAVEL ik zeg tot volgend jaar 🤗🤗

  • Algemeen 10
op 8 september 2020 bestemming: Turkije / Lara, reisperiode: augustus 2019

Willen graag ons geld terug van plaats de voucher die we ontvangen hebben. Worden onvriendelijk gemaild door de jurist van dit bedrijf. Ze zijn verplicht om geld terug te geven maar meneer de jurist beslist van niet en blijft hier bij. Nu wordt er niet meer gereageerd op onze emails. Was altijd zeer tevreden over Ado maar hoe ze met dit soort dingen omgaan kan echt niet, klant is koning toch? hoop echt dat iemand anders van Ado ons wil kan helpen om dit probleem op te lossen.

  • Algemeen 1
op 8 september 2020 bestemming: Turkije / Schiedam, reisperiode: augustus 2020

Jammer dat een reisbureau met een goede service zich in de Corona tijd zich boven de gestelde wetgeving van de overheid stellen
Net als beleggen geldt voor hun garantie geven in de toekomst geen zekerheid, jammer maar zou zeker aanraden om TUI of ander genormeerd reisbureau te boeken welke wel service en klant gerichtheid in het vandaal heeft staan. Voor de mensen die willen boeken bedenk dat zij hun eigen ANVR in het leven hebben geroepen en je bij klachten daar niet terecht kan

  • Algemeen 1
op 16 augustus 2020 bestemming: Turkije / Belek, reisperiode: augustus 2020

Een schande !! Drie verschillende boekingsbevestigingen.. verschillende vertrekplaatsen van luchthaven ?!?Toppunt laatste factuur +1300€ zonder toevoeging of wijziging van eerste boekingsbevestiging ! Verschillende personeelsleden, van kastje naar muurtje gestuurd en voor de gek gehouden! Allerlei beloftes telefonisch maar nts na gekomen.. Aparte dienstverlening en mijn vertrek is over 4 dagen !! Mss dak via deze weg nu wel een snellere en correcte afhandeling krijg van mijn boeking

  • Algemeen 1
op 23 juli 2020 bestemming: Turkije / Delft, reisperiode: juli 2020

U heeft mij enorm geholpen. Ben u dankbaar

  • Algemeen 10
op 12 juli 2020 bestemming: Turkije, reisperiode: augustus 2020

Ik lees dat je goed geholpen word nou er is nul info en nul medeleven bij het verplicht aanbetalen van de vakantie helaas ivm eigen gezond risico moeten we annuleren 20 % van de reis som kwijt geen optie dit mee te nemen naar volgend jaar echt belachelijk.

  • Algemeen 1
op 8 juli 2020 bestemming: Turkije, reisperiode: augustus 2020

Ivm een annulering door vele medewerkers slecht geholpen
Zelfs door een jurist klant onvriendelijk geholpen en had weinig begrip
Uiteindelijk super geholpen en goed te woord gestaan door Jerryl echt een 10 voor hem
Jerryl bedankt voor deze oplossing

  • Algemeen 8
op 2 juli 2020 bestemming: Turkije / Kusadasi, reisperiode: juni 2020

Goede service over de voucher van Evelien in Alanya en Tim in Nederland het zijn toppers . Evelien is 24 uur bereikbaar een toppertje . Bedankt Evelien 🧿🧿🧿

  • Algemeen 10
op 19 december 2019 bestemming: , reisperiode: september 2019

Omdat alles altijd vlotjes verloopt.

  • Algemeen 10
op 20 november 2019 bestemming: Turkije / Kumkoy, reisperiode: september 2019

Samen met mijn vrouw heb ik dit jaar voor de tweede keer bij Ado travel geboekt. Dit op aanraden van reisvrienden van ons. Deze boekten al jaren bij Ado en waren naast heel tevreden, ook vaak voordeliger uit dan wij via het reisbureau bij ons in het winkelcentrum. Daar geeft men wel aan de prijsscan te doen . Maar des ondanks waren we toch een heel bedrag goedkoper uit.
Bij het reisbureau legden we de prijs voor nadat wij gevraagd waren of men iets voor ons kon betekenen. Wij gaan al jaren naar Sidekum in Kumkoy en dat bevalt ons prima. En ik gun het reisbureau hun bestaan dus ik ben daar naar toe gegaan. Helaas kon men niet aan de prijs van Ado travel tippen. Komende jaren zullen we die rit dus overslaan en direct naar Adotravel gaan.
Het boeken en betalen via internet verliep niet echt soepel. Maar na een telefoontje is dat ook opgelost. Mijn schoonmoeder is de laatste vakantie overleden terwijl wij in Turkije waren. Een telefoontje naar de contactpersoon ( wel even contact de reis voorschieten ) en we konden de zelfde nacht nog terug. Ook het transferbusje werd geregeld Dus een prima service, goede prijs en leuke contacten. Wat wil je nog meer.

  • Algemeen 9
op 16 november 2019 bestemming: Turkije / Side, reisperiode: oktober 2019

Drie x per jaar met ADO. Alles gaat volgens afspraak. Nog nooit geen ergernissen gehad. Ga zo door ADO. Let yourself go.

  • Algemeen 10
op 13 november 2019 bestemming: Turkije / Antalya, reisperiode: juli 2019

Alles was super goed geregeld en ik had het super naar me zin!

  • Algemeen 10
op 13 november 2019 bestemming: Turkije / Antalya, reisperiode: mei 2016

Goed geregeld en klopt wat er op de sitr te zien is.

  • Algemeen 10
op 13 november 2019 bestemming: Turkije / Alanya, reisperiode: mei 2019

Allereerst wil ik adotravel bedanken
Alles was zo goed georganiseerd de reis het hotel.. Komen we op kamer krijgen we nog ook een fruitmand en fles wijn van ado travel.. Echt een toppertje Ado Travel

  • Algemeen 10
op 31 oktober 2019 bestemming: Turkije / Alanya, reisperiode: juli 2019

Na onze thuiskomt een klacht over een hotel en hostess hoor je niks meer van adotravel, via facebook wordt je gelijk geblokkeerd als je een in hun ogen negatieve of kritische reactie plaatst.
Wij hebben vaker geboekt bij adotravel maar voor ons nooit meer, het is goedkoop maar verwacht als er iets is zowel op de locatie als hier in Nederland minimale inspanningen en totaal geen ene reactie meer als je thuis bent, negatieve reacties worden gecensureerd ipv een oplossing te zoeken.
Helaas maar de eerste keer waren we echt zeer te spreken maar inmiddels zijn we er wel achter om liever meer uit te geven bij een organisatie die bij sgr is aangesloten.

  • Algemeen 2
op 28 oktober 2019 bestemming: Turkije / Ocarkular, reisperiode: juni 2019

Super hotel en een te gekke hostes Evelien zorgt net zo voor je
als of ze je moeder is. Geweldig Ado Travel.

  • Algemeen 9
op 24 oktober 2019 bestemming: Turkije / Side, reisperiode: januari 2019

Na ‘n erg vervelende start(rolstoel van mijn man vermist)heeft Evelien alle moeite gedaan om hem zo snel mogelijk naar het hotel te krijgen.Ze leefde heel erg met ons mee,kortom,ze was geweldig!Heel erg bedankt Evelien

  • Algemeen 9
op 18 oktober 2019 bestemming: Turkije / Side, reisperiode: oktober 2019

Zoals ieder jaar perfect georganiseerd. Fijne mensen, geen rariteiten reisleidster eerlijk en oprecht

  • Algemeen 10
op 10 oktober 2019 bestemming: Turkije / Side, reisperiode: oktober 2019

Alles goed geregeld door AdoTravel.
Wij komen uit Belgie en dit was onze 2e reis bij AdoTravel. Reisleidster Eveline was zeer attent en behulpzaam.

  • Algemeen 10
op 2 oktober 2019 bestemming: Turkije / Cargicak, reisperiode: september 2019

Dankzij Eveline toch een hele fijne vakantie gehad ondanks enkele problemen op de dag van aankomst. Eveline heeft het super geregeld waarna wij van een fijne vakantie konden genieten. Dankjewel je bent n topper

  • Algemeen 7
op 2 oktober 2019 bestemming: Turkije / Kumkoy, reisperiode: september 2019

Mijn man werd ziek en moest naar ziekenhuis als het aanhield. Hij wilde niet in Turkije naar het ziekenhuis omdat hij 14 oktober geopereerd wordt voor een nieuwe heup. Eveline heeft voor ons een retourticket geboekt en ZELF betaald. Ik kon het geld naar haar privé overmaken wat ik direct gedaan heb. Ze was al die tijd telefonisch en per app bereikbaar voor ons. Als het nodig was zou ze direct komen. Petje af voor Eveline en ADO TRAVEL. Volgend jaar boeken we daar weer.

  • Algemeen 10
op 29 september 2019 bestemming: Turkije / Side, reisperiode: september 2019

Heerlijke vakantie gehad in dit hele Fijne hotel. Waren hier al enkele keren geweest en het was weer super. Voor het eerst geboekt bij ado travel. Dit is ons goed bevallen. Na het lezen van alle reacties over Eveline waren wij zeer benieuwd naar haar. Maar wat een topwijffie. Volgend gaan we zeker weer kijken om bij jullie te boeken. Is ons zeer goed bevallen.

  • Algemeen 9
op 26 september 2019 bestemming: Turkije / Side, reisperiode: september 2019

Voor het 3e jaar met ADO travel op vakantie. 4e reis vis hen. Alles opnieuw goed geregeld. En een extra compliment voor Eveline. Zij zorgt ervoor dat je je extra welkom voelt op het vakantie adres! Volgend jaar zeker weer!

  • Algemeen 10
op 25 september 2019 bestemming: Turkije / Side, reisperiode: september 2019

Een 8 omdat onze koffer pas 4 dagen later kwam. Husnu ons aanspreekpunt in Turkije heeft ons goed geholpen met regelen dat onze koffer alsnog kwam.
Voor de 2e maal met adotravel gereisd. Alles prima verzorgd.

  • Algemeen 8
op 24 september 2019 bestemming: Turkije / Kusadasi, reisperiode: juli 2019

Heerlijke vakantie gehad dankzij AdoTravel. Tickets, transfer alles was heel goed geregeld. De kinderen hebben ook onwijs genoten van het hotel.

  • Algemeen 10
op 22 september 2019 bestemming: Turkije / Alanya, reisperiode: september 2019

Voor de eerste maal geboekt met Adotravel,volgend jaar zeker terug met jullie en alles piekfijn uitgelegd door Eveline,je bent een topper ;-)

  • Algemeen 10
op 9 september 2019 bestemming: Turkije / Kargicak, reisperiode: september 2019

Eerste keer bij ADO travel geboekt. Alles goed verlopen. Eveline, bedankt om ons op weg te helpen om.overal te geraken met de bus. Toffe reisleidster😜😜

  • Algemeen 10
op 29 augustus 2019 bestemming: Turkije / Kagilac, reisperiode: augustus 2019

We kennen Eveline van Ado travel al jaren en zij is echt een topper!
Staat altijd voor je klaar!

  • Algemeen 10
op 25 augustus 2019 bestemming: Turkije / Side, reisperiode: augustus 2019

We boeken al jaren bij Ado travel en nog nooit problemen mee gehad. We worden altijd goed geïnformeerd en dankzij ado travel hebben we ieder jaar weer een top vakantie!
Eveline, voor jou onze complimenten!! Je bent echt een topper!

  • Algemeen 10
op 23 augustus 2019 bestemming: Turkije / Alanya, reisperiode: juli 2019

Eerste keer bij Ado Travel een reis geboekt. Zowel tijdens het reserveren van mijn reis als tijdens het naderhand opvragen van wat gegevens behulpzaam geholpen door de klantenservice. Alle benodigde reisdocumenten tijdig en uitgebreid per e-mail ontvangen. In Alanya het geluk gehad kennis te mogen maken met de lieve en zeer gezellige Eveline. Ook zij was erg behulpzaam bij het doorgeven van de gegevens voor het transfer naar het vliegveld. Uiterst tevreden over het boeken van de reis bij Ado Travel.

  • Algemeen 9
op 20 augustus 2019 bestemming: Turkije / Alanya, reisperiode: augustus 2019

Geweldige vakantie en het was de eerste keer met ADO Travel. Een echte aanrader. Door de inzet van Evelien hebben onze vrienden en wij kamers naast elkaar kunnen krijgen! Top Evelien!

  • Algemeen 10
op 16 augustus 2019 bestemming: Turkije / Alanya, reisperiode: augustus 2019

Alles top geregeld en goede info ontvangen vanuit Evelien.

  • Algemeen 10
op 15 augustus 2019 bestemming: Turkije / Turkler, reisperiode: juli 2018

Zoals altijd geweldig. 24/7 bereikbaar. Service goed.

  • Algemeen 10
op 15 augustus 2019 bestemming: Turkije / Kizilot, reisperiode: juli 2019

Perfect geregeld. Alles tot in de puntjes. Vriendelijk personeel op kantoor en ter plaatse. Staan 24/7 voor je klaar. Reisleidster dag en nacht bereikbaar. Geen dwingende info. Voelde me gelijk thuis. Volgend jaar uiteraard ONLY ADOOO

  • Algemeen 10
op 12 augustus 2019 bestemming: Turkije / Alanya, reisperiode: juli 2019

Dit was de eerste keer dat wij met Adotravel hebben gereisd.
Maar zeker niet de laatste keer; alles was top geregeld.
Wij kregen zelfs een gratis upgrade van kamer.
Ook reisleidster Eveline is echt een topper, ze heeft alles haarfijn uitgelegd, hoe wij met het openbaar vervoer naar Alanya moesten gaan.
Volgend jaar reizen wij weer met Adotravel terug naar Alanya

  • Algemeen 10
op 12 augustus 2019 bestemming: Turkije / Belek, reisperiode: september 2019

Reis geboekt naar Limak Arcadia. Voor 5 personen. Door een onverwachte operatie moeten annuleren. Jammer dat t zolang duurt voor je je geld terug krijgt. Gaat toch om een bedrag van 5400 euro

  • Algemeen 5
op 12 augustus 2019 bestemming: Turkije / Alanya, reisperiode: juli 2019

Wij zaten in eftalia ocean geweldig hotel voor jong en oud grandioos geweldig personeel die er alles aan doen om het De gasten naar hun zin te maken kamers en hotel superschoon top de kinderen hebben ook genoten heerlijk eten en veel te doen in een woord geweldig dit was een fantastische vakantie en adotravel bedankt jullie zijn toppers alles was super geregeld en onze reisleiding Evelien bedankt je bent een toppertje volgende keer boek ik weer bij adotravel bedankt voor alles

  • Algemeen 10
op 9 augustus 2019 bestemming: Turkije / Side, reisperiode: juli 2019

Prima, reis gehad , uitstekend hotel!!

  • Algemeen 9
op 30 juli 2019 bestemming: Turkije / Alanya, reisperiode: juli 2019

Top vakantie. Alles goed geregeld via adotravel. Eftalia ocean is een fijn hotel. Vooral de swim up kamers zijn grandioos.

  • Algemeen 10
op 30 juli 2019 bestemming: Turkije / Türkler, reisperiode: juli 2019

Leuk personeel, goed verblijf, goed advies. Kortom helemaal perfect.

  • Algemeen 10
op 30 juli 2019 bestemming: Turkije, reisperiode: januari 2019

Wij verbleven voor de tweede keer in Saphir resort in Okurcalar met Adotravel! Een schoon hotel en goed eten, echt een toppertje!

Wederom was Eveline onze reisleiding.
Op een rustige en ongedwongen manier legde ze alles uit. Via WhatsApp hielp ze ons met allerhande vragen over de omgeving en activiteiten. Als er iemand klaar staat voor haar gasten is het Eveline van Adotravel! TOP!

  • Algemeen 10
op 26 juli 2019 bestemming: Turkije / Alanya, reisperiode: mei 2019

Wij hebben van de 13 dagen. 10 dagen een topvakantie gehad. Helaas door het plots overlijden de laatste dagen niet, maar door de ontzettend goede steun van jullie Eveline zijn wij hier doorheen gekomen. Zelfs werd door Ado Travel een Vip transfer geregeld voor de terugreis. DIt hebben wij als een warm bad ervaren en bevelen jullie ten zeerste aan.
Dit was de 2e keer dat wij met Ado op vakantie gingen maar het zal zeker niet de laatste keer zijn. Dank dank dank en speciaal grote dank voor Eveline.
Jullie verdienen allemaal een hele dikke pluim.

  • Algemeen 10
op 23 juli 2019 bestemming: Turkije / Alanya, reisperiode: juli 2019

Dit jaar voor het 6de jaar naar Turkije en voor het eerst via ADO travel geboekt. We zijn helemaal tevreden, vanaf de boeking tot aan thuiskomst.
Evelien wat een topper is dat! Staat altijd klaar voor een praatje en voor gezelligheid. Volgend jaar weer boeken via ADO

  • Algemeen 10
op 22 juli 2019 bestemming: Turkije, reisperiode: juli 2019

Net terug van onze vakantie naar Eftalia Village (gezin met 3 kinderen van 18, 16 en 13 jaar). Top vakantie gehad!
Uitschieter is wel reisleidster Eveline, zij gaat tot het uiterste als er iets niet loopt zoals je wil... (bij aankomst om 23:00 uur te horen krijgen van een superonvriendelijke en norse receptionist dat je overboekt bent voor de eerste 3 nachten is NIET grappig). Eveline heeft ons de volgende ochtend aangehoord en binnen 2 uur was het geregeld! Zij is echt goud waard voor Ado Travel!! Het hotel is een prima prijs-kwaliteit verhouding, geen noemenswaardige minpunten te noemen hoor. Alleen zó ontzettend jammer dat dit hotel bekend staat om hun overboekingen, dat zou toch anders moeten (en kunnen).

  • Algemeen 8
op 19 juli 2019 bestemming: Turkije / Alanya, reisperiode: juli 2019

Super vakantie gehad,mede dankzij onze reisleidster Evelien

  • Algemeen 8
op 16 juli 2019 bestemming: Turkije / Antalya, reisperiode: juni 2019

Alles was tot in de puntjes geregeld, vanaf het vertrek op Schiphol tot de terugkomst. Transfers van en naar de luchthaven waren netjes en op tijd. We verbleven in het Ela Quality hotel in Belek, dit hotel is ons aangeraden door Ado Travel omdat het een uitgebreid hotel is en ideaal om met de kinderen te verblijven. We hebben het dan ook heel erg naar ons zin gehad en het voldeed aan al onze verwachtingen. Ik wil Ado Travel van harte bedanken voor het meedenken en adviseren van dit hotel.

  • Algemeen 10
op 15 juli 2019 bestemming: Turkije / Side, reisperiode: juli 2018

Nou hier zitten we dan in turkije SANDRA..de hotel die jij mij/ons aanraadde met de kids.... We hebben mekaar veel gesproken..was zeer tevreden destijds alleen al hoe de contact ging...heb je dat Goed laten weten... en moet je wel eerlijk bekennen dat nu ik je collega eveline ontmoet heb..dat ik zeker kan zeggen..laat die niet los want daar heb je een hele goede aan.. Denkt ten eerste alleen maar aan de reiziger..doet haar werk ook volop vanuit haar hart...eveline die ik effe kan appen om half 7 in de ochtend om te vrage of ze me muggenspray kan hale omdat we eronder zaten en het niet in het hotel te verkrijgen was en ja hoor onderweg na het hotel heeft ze me er 2 gekocht TOP TOP TOP ok wel heeft ze me opgelicht met 5euro ma toe maar hahaha joke schat super blij met je :) .. Had mijn tickets nat 🙈🙈 niet meer te lezen..geen probleem Eveline regeld het wel 👍👍.... Nogmaals super blij met Eveline als reisleidster...tip voor de rest is..kies Turkije als vakantiebestemming incl eveline dan heb je ut zeker goed !!!!!!
Adotravel is echt een aanrader!!! Top service 👍👍

  • Algemeen 8
op 13 juli 2019 bestemming: Turkije / Side, reisperiode: juni 2018

Door ADO travel alles prima geregeld. Hotel viel iets tegen. Zeer goed geholpen na een vermiste koffer en een kapotte buggy. Reisleidster Eveline heeft geholpen tot in de babywinkel. Hartelijk dank daarvoor.

  • Algemeen 9
op 13 juli 2019 bestemming: Turkije / Antalya, reisperiode: juli 2019

We zijn naar riolavitalis geweest en hebben een fijne vakantie gehad. Ondanks dat de koffer kwijt was en de buggy stuk. Maar daar was Eveline!!! Zij heeft voor ons gebeld en gestreden dat de koffer weer bij ons kwam. Ze is zelfs een buggy met ons wezen kopen in het grote winkelcentrum. Daar waren we zo blij mee en dankbaar voor!
Wat een topper!! En hoe fijn dat je contact kon houden over alles met Eveline. Zeker een aanrader voor onze volgende vakantie als je Eveline hebt als reisleiding.
Dikke kus van ons en de kleine man:)

  • Algemeen 8
op 25 juni 2019 bestemming: Turkije / Side, reisperiode: juni 2019

Alles was goed van ado van het begin tot het einde volgend jaar weer ado travel

  • Algemeen 9
op 18 juni 2019 bestemming: Turkije / Alanya, reisperiode: juni 2019

Super vakantie gehad, Hotel qoria de lux heeft helemaal aan oze verwachtingen voldaan schoon, prima personeel en hollandse/turkse eigenaars. en zeker een prima reisleidster Evelien, hier kan ado travel trots op zijn.

  • Algemeen 10
op 16 juni 2019 bestemming: Turkije / Alanya, reisperiode: juni 2019

Top vakantie gehad in Xoria de Luxe mede door de bevlogen reisleidster van Adotravel Eveline. Alles liep op rolletjes en we hebben geen problemen gehad. Dus volgend jaar zeker weer klant van ADO

  • Algemeen 10
op 14 juni 2019 bestemming: Turkije / Side, reisperiode: juni 2018

Reis was goed geregeld door ADO Travel niks geen problemen en al je dan ook nog Eveline als reisleidster krijgt is je vakantie helemaal compleet heb je ergens problemen mee neem Contact met haar op en doet er alles voor om het op te lossen toppertje !! Marga

  • Algemeen 10
op 12 juni 2019 bestemming: Turkije / Alanya, reisperiode: mei 2018

Prima geregeld van begin tot het einde.

  • Algemeen 9
op 12 juni 2019 bestemming: Nederland / Leiden, reisperiode: juni 2019

Zo blij met de reisleidster Evelien.ze regelt alles voor je .ging zelfs mee naar winkel om te ruilen .wij kunnen geen Engels. Dus was top echt een kanjer .dat maakt je reis toch prettiger .Dankjewel Evelien. Con en marga

  • Algemeen 10
op 9 juni 2019 bestemming: Turkije / Side, reisperiode: mei 2019

Al een aantal malen geboekt bij ADO Travel en alleen maar complimenten,wederom een pracht vakantie gehad. Als was op en top geregeld. Vanaf vliegveld Munster naar Antalya naar 't hotel. Top hotel en na 15 dagen van Antalya naar Munster, wederom perfect geregeld. Dus..... onze volgende vakantie zeker weer ADO Travel.

  • Algemeen 10
op 8 juni 2019 bestemming: Turkije / Colakli, reisperiode: mei 2019

Alles weer prima geregeld door Ado travel .
wij gaan al jaren met Ado en blijven dat doen

  • Algemeen 10
op 5 juni 2019 bestemming: Turkije / Avsallar, reisperiode: juni 2019

Wij hebben al een aantal keren onze vakantie geboekt via Ado Travel en zijn zeer tevreden hierover alles wordt keurig op tijd geregeld en hebben nooit problemen gehad. Verder hebben wij een geweldige reisleidster leren kennen in Alanya van Ado Travel ( Eveline ).Zij kan werkelijk zoveel voor je regelen daar kunnen andere reisleidsters een voorbeeld aan nemen werkelijk een fantastische vrouw om te leren kennen die geen onzin verkoopt en altijd te bereiken .

  • Algemeen 9
op 5 juni 2019 bestemming: Turkije / Side, reisperiode: mei 2019

Adotravel is SUPER!! Alles super verlopen en zeker een aanrader om bij te boeken !! Wij hopen dat ze barut acantus nog vele jaren in hun aanbod hebben.

  • Algemeen 10
op 4 juni 2019 bestemming: Turkije / Antalya, reisperiode: mei 2019

Prima geregeld heerlijke vakantie gehad

  • Algemeen 10
op 3 juni 2019 bestemming: Turkije / Side, reisperiode: mei 2019

Geweldig hotel, zeer proper. Zowel de heen als terugreis zijn perfect verlopen.

  • Algemeen 9
op 28 mei 2019 bestemming: Nederland / Lara, reisperiode: mei 2019

Eerste keer met adotravel gereisd. Super tevreden. Alles keurig geregeld.Geen gewijzigde vluchttijden, zodat je een halve dag later vliegt. Lief berichtje/telefoontje om je een fijne vakantie te wensen. Op het vliegveld in Antaya kregen alle dames een bloem, van adotravel, omdat het moederdag was. Die kleine dingen maken dat je je geen nummer voelt. Makkelijk telefonisch bereikbaar. Kortom , dikke pluim.

  • Algemeen 10
op 27 mei 2019 bestemming: Turkije / Management, reisperiode: mei 2018

Het ophalen van het vliegveld kan wat fijner aub. We hebben zeker 10 minuten naar de mensen die ons op moesten vang zelf moeten zoeken ook de bus was wat onduidelijk. Maar een maal in de bus was alles goed gegaan. En ook de hostes was erg aardig ze trof ons niet omdat ik die afspraak had vergeten maar ze nam naar de hand wel contact met ons op om te vragen of alles goed ging. Dat was zo fijn. De rest was alles goed eregeld. Alleen dat op het vliegveld is wat onduidelijk. Dat zou fijner zijn als het wat duidelijker te zien is

  • Algemeen 8
op 22 mei 2019 bestemming: Turkije / Lara, reisperiode: mei 2018

Omdat alles perfect was en dat is niet overdreven.
Zowel het hotel als de service van Adotravel zijn zeer goed.
Wij gaan al ca. 10 jaar met ADO en blijven dit doen..

  • Algemeen 10
op 5 mei 2019 bestemming: Turkije / Alanya, reisperiode: april 2019

Alles was goed geregeld. Vanaf het boeken, belletje voor vertrek, pick up informatie, informatie in het hotel en terugreizen. Prima in orde allemaal; elk jaar weer.

  • Algemeen 10
op 4 mei 2019 bestemming: Turkije / Lara, reisperiode: april 2019

Paar keer contact gehad met ado travel, goede service, vriendelijke mensen, op vragen waar geen antwoord op gegeven kon worden werd het hotel gebeld om die vraag beantwoordt te krijgen. Al met al top reisburo. Als we weer naar Turkije gaan, dan zeker weer via Ado travel!!

  • Algemeen 9
op 4 mei 2019 bestemming: Turkije / Lara, reisperiode: mei 2019

Geboekt sherwood suites Lara alles erop en eraan. Keuken wasmachine woord zegt het al suites. Prachtig filmpje op you tube. Maar wat een afgang hotel is nog lang niet af wc’s staan nog buiten. Werden in ander hotel gestopt! Niet waar ik voor betaald heb. Kleinkinderen en oma huilen.

  • Algemeen 1
op 14 april 2019 bestemming: Turkije / Side, reisperiode: maart 2019

Wij hadden geboekt bij corendon ,omdat Ado nog niet te boeken was in deze periode,Maar onze lieve Hostes Evelien kwam toch informeren of alles in orde was , dikke pluim voor deze super Hostes .Van Corendon alleen een info gesprek gehad ,verder niemand gezien .Voor ons alleen nog Ado travel ,jammer dat zij geen Winterreizen verkopen.

  • Algemeen 8
op 18 januari 2019 bestemming: , reisperiode: januari 2019

Kben nog niet op vakantie maar moest dit effe kwijt.... Jullie hebben een top medewerkster in dienst..die voor 100% hart heeft voor haar werk want ze heeft mij in ieder geval top top geholpen..was erg blij met haar aan de tel..en had er alle vertrouwen in nadat ik haar de eerste x sprak dat we een top vakantie zouden uitkiezen met haar hulp....
SANDRA bedankt voor je hulp...je hebt ons erg blij gemaakt vandaag en we moeten in juli nog op vakantie..nou petje af top !!!! 👍👍👍👍👍

  • Algemeen 10
op 1 januari 2019 bestemming: Turkije / Alanya, reisperiode: juli 2018

Heel goeie service, gids was heel eerlijk over uitstappen, vakantiegangers aangepaste uitstappen, vriendelijk en zeer betrouwbaar.

  • Algemeen 9
op 25 november 2018 bestemming: Turkije / Alanya, reisperiode: juni 2018

Fantastische accommodatie. In de beschrijving klopte precies, geen woord gelogen. Hele goede service en begeleiding vanuit Adotravel en Evelien.

  • Algemeen 9
op 31 oktober 2018 bestemming: Turkije / CENGER, reisperiode: oktober 2018

Had een 10 kunnen zijn maar bij aankomst op vliegveld wat allemaal heel snel ging,hebben we een uur moeten wachten om weggebracht te worden naar ons hotel,omdat er nog 2 mensen mee moesten die vanuit Düsseldorf kwamen,dus dat was minder,maar een 10 wil ik geven aan Eveline,wat een topper ,hou ze in ere !!!

  • Algemeen 8
op 30 oktober 2018 bestemming: Turkije / Alanya, reisperiode: oktober 2018

Van af vliegveld 18km gereden terug naar vliegveld 2 mensen ophalen daarna naar hotel overboekt / toch geslapen s,morgen kwam mijn lieve EVELINE die na de balie 12uur nieuwe sleutel 15uur nieuwe kamer met fruit schaal +fles wijn en veronschuldigng Dinsdag met eveline naar Side nieuw winkel centrum HET hotel was de eigenaar stond elke morgen in de eetzaal of alles oke was Eveline Bart tot ziens ADO houd haar vast ze is goud waard?

  • Algemeen 8

Meer ervaringen

Nieuws