ADO Travel is een jonge en dynamische reisorganisatie die standaard reizen aanbiedt, maar ook reizen op maat samen kan stellen. ADO Travel biedt vakanties aan naar verschillende bestemmingen in Turkije, waaronder all-inclusive reizen. Zo kun je de hele dag genieten bij het zwembad en lekker eten en drinken bij het luxe resort. Heb je zelf al een hotel gevonden en wil je alleen nog maar een vliegticket boeken? Dat kan ook, omdat ADO Travel losse tickets aanbiedt. Ook kun je alleen een hotel boeken bij de reisorganisatie wanneer je al een vliegticket hebt geboekt of met eigen vervoer naar Turkije gaat.
Naast de reis en het verblijf kun je bij ADO Travel ook terecht voor een parkeerplaats en transfer van en naar Schiphol. ADO Travel geeft de Laagste Prijs Garantie. Hierdoor betaal je niet teveel en als je ergens anders de reis goedkoper ziet, kan de organisatie kijken wat ze voor je kunnen betekenen. Ook heeft de organisatie regelmatig kortingsacties.
Het hoofdkantoor van ADO Travel is gelegen is Den Haag. Hier staan de medewerkers klaar om je te helpen bij het boeken van een reis. Klanttevredenheid is bij ADO Travel enorm belangrijk waardoor zij zichzelf en hun service continu verbeteren. In 2017 won ADO Travel voor de vierde keer de Reisgraag Award in de categorie Strandvakanties, in 2018 werd de Reisgraag Award in de categorie Turkije behaald. De organisatie is aangesloten bij de TGCR.
Ervaringen met ADO Travel
Op Reisgraag.nl staan meer dan 45.000 door de redactie gekeurde reviews over reisorganisaties. Je kunt 595 reviews over ADO Travel lezen. Het gemiddelde cijfer is een 8,4. Elke review is gecontroleerd door onze redactie. De eerste review werd geschreven op 10 augustus 2007 door Hendrik.
Deze organisatie zit in de categorie Turkije. Hierin zitten 2 organisaties; o.a. ADO Travel en Turkije.nl. Al deze organisaties samen hebben in 881 reviews een gemiddelde gescoord van 8,2. ADO Travel scoort dus gemiddeld 0,2 hoger dan het gemiddelde cijfer in de categorie Turkije.
Ieder jaar wint de beste organisatie (op basis van goedgekeurde klantenreviews) per categorie de Reisgraag-Award. ADO Travel heeft deze publieksprijs gewonnen in 2025,2020,2018,2017,2016,2015,2012.
ADO Travel krijgt gemiddeld een 8,4 op basis van 595 ervaringen:
Patrick Houben
op 12 december 2024bestemming: Turkije / Side, reisperiode: juli 2024
Meest waardeloze klachtenafhandeling ooit!
Algemeen
1
Arjan en Nicole
op 11 oktober 2024bestemming: Turkije / Payallar (Alanya), reisperiode: oktober 2024
Wij kregen een dag voordat we vertrokken een belletje van het reisbureau, met de vraag of we alles in goede orde ontvangen hadden en of we nog vragen hadden. Dat vonden we heel attent!
Tijdens ons verblijf in het hotel hadden we een klacht. (geen warm water/druk tijdens douchen). Eerst 3x zelf proberen te regelen met receptie, deze vond dat het goed opgelost was. Wij hadden daar een andere mening over, er was niks veranderd na vervanging van de douchekop. We kwamen er dus niet uit. Contact gezocht met reisleidster Eveline per whatsapp, zij spreekt vloeiend Turks en kwam direct in actie door een mail te sturen naar het hotel. Volgende dag afgesproken en na demonstratie van de douche volgde er een kort gesprek tussen Eveline en de manager. Resultaat: Upgrade naar het hoofdgebouw, mooie kamer met zeezicht en een douche die bijna uit de standaard spoot vanwege de harde straal (en bloedheet!)
Dank je wel Eveline!!!
Daarna was het gewoon genieten van een heerlijke vakantie.
Algemeen
10
Nasiha hajou
op 4 september 2024bestemming: Turkije / Side, reisperiode: juli 2024
Reis organisatie was goed bereikbaar voor al mijn vragen
Algemeen
8
Ivo Cornelis
op 19 november 2023bestemming: Turkije / Side, reisperiode: oktober 2023
Wij hadden een heel goed geregelde reis en alles was tot in de puntjes geregeld ,daarmee weer geboekt
Algemeen
10
Eddy-marina
op 6 juni 2023bestemming: Turkije / kumkoy, reisperiode: mei 2023
Hotel side stella elite kumkoy, 21mei
1*keer adotravel super alles geregeld,reisbescheiden, heenvlucht,vervoer naar hotel, vervoer naar luchthaven,inschekken sunexpress terugvlucht was een ramp 10euro boete voor niet online in te schekken eerst aan de kassa betalen daarna krijgt ge instapkaarten andere mensen met onze kaarten weg verkeerde meegegeven dus wachten.
hotel is 3maanden open bij inchek in hotel, kamer gevraagd met zwembad zicht moest 180euro bijbetalen andere mensen 28euro? afzetterij kon die kamer bij adotravel niet boeken.
eten is lekker maar niet heel uitgebreid dus dat kan in de toekomst beter.
het hotel heeft ZEER vriendelijk en behulpzaam personeel .alle drank en eten aan zwembad in glas word gebracht met rollerscates en van goede kwaliteit(sangria,martini,baileys,cola, europese kwaliteit)
andere dranken turkse kwaliteit.aan het strand word het eten aan tafel gebracht en zeer lekker (beperkte kaart) ijs veel keuze magnum,cornetto enz maar turks merk .
prijs kwaliteit is dit hotel een van de betere , eten nog wat uitbreiden en dan is het elite.
EVELIEN reisbegeleidser,
is een dame met zeer veel pit,prachtige uitleg van alles en doet wat ze beloofd,voor ophaaltijd aan het hotel voor terugreis geen gedoe aan balie ,WORD 2DAGEN VOOR TERUGVLUCHT DOOR EVELIEN VIA WHATSAP OP DE HOOGTE GEBRACHT dat is nu eens zoals het kan zijn(andere maatschapijen DIKWIJLS zelf bellen)
adotravel beseft niet goed welke reisbegeleiding ze daar in huis hebben.EVELIEN we zullen elkaar daar in die streek ZEKER nog ontmoeten en doe zo verder.
ZULLEN ZEKER NOG MET ADOTRAVEL REIZEN,maar niet meer vliegen met SUNEXPRESS
Algemeen
8
Anouska
op 26 april 2023bestemming: Turkije / Lara, reisperiode: juli 2022
Al een paar keer via Adotravel geboekt. Kan niet anders zeggen dat we altijd zeer goed geholpen zijn. Aan de telefoon altijd keurig te woord gestaan en goede informatie gekregen . Voor reizen naar Turkije geen andere maatschappij voor ons dan Adotravel
Algemeen
10
Moussa N.
op 18 december 2022bestemming: Turkije / Alanya, reisperiode: augustus 2022
NOOIT meer boeken via ADO TRAVEL.
1 Onze vakantie was gereserveerd en betaald.
2 Krijgen we plots een melding dat hotel is volgeboekt.
3 Dan hebben we zelf naar hotel gebeld en daar melden ze dat er nog wel plaats is voor ons.
4 Dan bellen naar Ado travel. Hotel is nu inorde maar nu was er iets mis met onze heenvlucht.
5 Krijgen we allerlei andere voorstellen van Ado Travel voor andere data en stellen ze een luchthaven voor waar we eerst een halve dag moeten reizen.
6 MAAR WACHT !!! Ado Travel heeft goed nieuws. Alles kan blijven zoals het was. MAAAAR........
er komt 500euro erbij.
7 Ze profiteren van mensen die last minut bij hun iets willen boeken.
En uiteindelijk heb je zelf de keuze, BIJBETALEN OF UW KLEINE KIDS TELEURSTELLEN!!!!
Mssh lijkt de prijs eerst wel interessant maar ze weten wel hoe ze meer €€€ uit u moeten krijgen
Algemeen
2
Marga
op 1 oktober 2022bestemming: Turkije / Side, reisperiode: september 2022
Vliegreis is goed verlopen voor de tweede keer bij Ado Travel geboekt. Maar ik wil zeker weer vermelden dat wij super goed geholpen zijn door reisleider EVELIEN .een dikke pluim voor haar. ze staat altijd voor je klaar .doet altijd haar best om dingen op te lossen en te helpen .Evelien als je dit leest nogmaals Bedankt voor alles.
Algemeen
9
Van Berkel
op 27 september 2022bestemming: Turkije / Lara, reisperiode: juli 2022
Super slechte reis gehad. Omgeboekt naar Brussel en geen vergoeding niets. Terwijl we 400km hebben moeten rijden en dan nog eens 150 euro aan parkeerkosten. Geboekt met Sun Express maar vlogen uiteindelijk met goedkope maatschappij Anadolujet. Ado zegt dat we blij moeten zijn dat we op vakantie kunnen! Ze verdienen dik aan onze vakantie en vlucht en 0 compensatie niks. Kijk naar Tui die mensen gewoon een vergoeding geeft voor het ongemak, nooit meer Ado voor ons.
Algemeen
3
Dick Bockweg
op 26 september 2022bestemming: Turkije / Kumkoy, reisperiode: september 2022
Voor de eerste keer geboekt bij ADO travel. Vanaf begin duidelijke communicatie. Twee dagen voor vertrek melding dat terugvlucht niet om 15.15 maar om 17.15 zou zijn. Vlucht van Corendon was komen te vervallen, kan ADO niets aan doen. Enige nadeel is dat je geen stoelen kan reserveren. Hostess ter plaatse Eveline is een topper heel veel ervaring uitleg zonder poespas en probeert ook niet allerlei excursies aan te smeren. Kan wel maar dan moet je er zelf om vragen.
Al met al tevreden over ADO travel.