ADO Travel

Url: https://www.adotravel.nl/
Aangesloten bij: SGCR
Type reizen: Turkije

Logo van ADO Travel
ADO Travel won in 2012 de Reisgraag award ADO Travel won in 2015 de Reisgraag award ADO Travel won in 2016 de Reisgraag award ADO Travel won in 2017 de Reisgraag award ADO Travel won in 2018 de Reisgraag award ADO Travel won in 2020 de Reisgraag award

ADO Travel is een jonge en dynamische reisorganisatie die standaard reizen aanbiedt, maar ook reizen op maat samen kan stellen. ADO Travel biedt vakanties aan naar verschillende bestemmingen in Turkije, waaronder all-inclusive reizen. Zo kun je de hele dag genieten bij het zwembad en lekker eten en drinken bij het luxe resort. Heb je zelf al een hotel gevonden en wil je alleen nog maar een vliegticket boeken? Dat kan ook, omdat ADO Travel losse tickets aanbiedt. Ook kun je alleen een hotel boeken bij de reisorganisatie wanneer je al een vliegticket hebt geboekt of met eigen vervoer naar Turkije gaat.

Naast de reis en het verblijf kun je bij ADO Travel ook terecht voor een parkeerplaats en transfer van en naar Schiphol. ADO Travel geeft de Laagste Prijs Garantie. Hierdoor betaal je niet teveel en als je ergens anders de reis goedkoper ziet, kan de organisatie kijken wat ze voor je kunnen betekenen. Ook heeft de organisatie regelmatig kortingsacties.

Het hoofdkantoor van ADO Travel is gelegen is Den Haag. Hier staan de medewerkers klaar om je te helpen bij het boeken van een reis. Klanttevredenheid is bij ADO Travel enorm belangrijk waardoor zij zichzelf en hun service continu verbeteren. In 2017 won ADO Travel voor de vierde keer de Reisgraag Award in de categorie Strandvakanties, in 2018 werd de Reisgraag Award in de categorie Turkije behaald. De organisatie is aangesloten bij de TGCR.

op 16 juli 2021 bestemming: Turkije / Belek, reisperiode: april 2020

Niettegenstaande de moeilijkheden waarmee de reissector te maken heeft door de coronacrisis, werd onze voucher keurig terugbetaald door adotravel volgens de geldende voorwaarden. We zullen niet aarzelen om bij een volgende gelegenheid (en hopelijk zo snel mogelijk) opnieuw voor adotravel te kiezen!

  • Algemeen 10
op 7 mei 2021 bestemming: Turkije / Alanya, reisperiode: mei 2020

Wat een ellende. Nu een jaar na data, zijn we nog steeds bezig om geld terug gestort te krijgen van ADO travel.
We krijgen geen contact, en als er contact is wordt je van het kastje naar de muur gestuurd.
Schandalig!

  • Algemeen 1
op 9 april 2021 bestemming: Turkije / Side, reisperiode: oktober 2019

Na 2 maal onze reis is geannuleerd door corona, zijn wij geweldig geholpen door de medewerkers (Tim) van adotravel. Bedankt

  • Algemeen 10
op 12 januari 2021 bestemming: Turkije, reisperiode: mei 2020

Goedkoop=Duurkoop!
Geen service, reageren nergens op. Als je dan een kritische mail
stuurt, krijg je direct een reply van de huisjurist, deze roept wat onwaarheden en daarna reageert deze ook nergens meer op. Deze is "toevallig" ook voorzitter van hun "garantiefonds".. , maar ook daar geen teken van leven.
Helaas is dit garantiefonds niet het SGR en ADOTravel is ook géén lid van de ANVR. Je kunt nergens heen met een klacht, behalve de rechtbank. Had ik maar beter opgelet bij boeken...

  • Algemeen 1
op 23 december 2020 bestemming: Turkije, reisperiode: juni 2020

In nov 2019 pakketreis geboekt samen met vrienden en een aanbetaling gedaan. Ado travel heeft de reis geannuleerd ivm corona. Wij zijn al maanden bezig om onze aanbetaling terug te krijgen. Wij kregen zelfs van een advocatenkantoor een niet zo'n vriendelijk antwoord. Na de 6 maanden weer vriendelijk verzocht om onze aanbetaling terug te storten en weer een bericht ontvangen waarin staat dat zij het geld al hadden aanbetaald dus niet konden terug betalen. Eerder hebben wij al meerdere keren aangegeven dat zowel mijn man als ikzelf tot de risicogroep behoren. Ado travel gebruikt alle mogelijke manieren om de aanbetaling niet terug te betalen. Ik denk er ook serieus over na om met meerdere gedupeerde naar de rechtbank te stappen om op die manier dan maar onze aanbetaling terug te vorderen, wij hebben een contract met ado travel, ook zij moeten zich hier wettelijk aan houden.
De cijfer voor de reis en reusbureau had 0 moeten zijn!
Werkt prima als de reis zonder problemen verloopt maar als er problemen komen sta je als klant in de kou.

  • Algemeen 1
op 30 november 2020 bestemming: Turkije / Lara, reisperiode: mei 2020

Door corona reis geannuleerd. Voucher aangeboden door ado travel. Echter voor april 2021 boeken en voor oktober 2021 vertrekken.
Heb meerdere mailtjes gestuurd dat ik geen voucher wil maar geld terug wil ontvangen.
Van meneer Springer antwoord dat er alleen geld geretourneerd wordt als we in lockdown zitten.
Wat zitten we dan? We kunnen en mogen toch niet naar Turkije op vakantie. En hoe is dat volgend jaar?
Ado travel graag mijn aanbetaling retourneren op mijn rekening. Dat zou fair zijn.

  • Algemeen 1
op 14 oktober 2020 bestemming: Turkije, reisperiode: juni 2020

Wij willen graag ons geld terug in plaats van de voucher. Vriendelijk gevraagd maar we krijgen gewoon "nee" als antwoord. Wij zijn met 6 personen en het gaat niet lukken om volgend jaar te gaan. De "zeer vriendelijke" jurist van Ado Travel, de heer Springer, staat totaal niet open om te luisteren en doet het gewoon af met "niet mogelijk" terwijl men er toch toe verplicht is. Als je dan nogmaals contact opneemt per mail krijg je totaal geen antwoord meer. Vind dit buitengewoon schandalig. Heb nog wel een mail van een medewerker die mij zwart op wit heeft gezegd dat na 1 jaar het geld sowieso uitbetaald wordt. Nou, daar wachten we dan maar op.

  • Algemeen 1
op 13 oktober 2020 bestemming: Turkije / Side, reisperiode: mei 2020

Ook ik heb vele mails en telefoontjes gedaan naar adotravel met de vraag dat ik het geld terug wil van de voucher.
alles gaat via die jurist en inderdaad die zegt gewoon je krijgt het niet.
ik heb zelfs contact proberen te krijgen met dat garantiefonds TGCR,maar die pakt de telefoon niet eens op en die jurist is nota bene ook nog de bestuursvoorzitter van dat garantiefonds :)
ik denk dat het alleen lukt via de rechtsbijstand

  • Algemeen 1
op 12 september 2020 bestemming: Turkije / Lara, reisperiode: augustus 2020

Goedemorgen ik wil jullie bedanken voor alle goede service die wij van jullie hebben gekregen. Na 2x annulering zijn wij toch op vakantie naar Turkije geweest van 18 aug tm 27 aug , wat mede mogelijk is gemaakt door jullie. Wij hebben genoten en vind dat dat ook gezegd mag worden. ADOTRAVEL ik zeg tot volgend jaar 🤗🤗

  • Algemeen 10
op 8 september 2020 bestemming: Turkije / Lara, reisperiode: augustus 2019

Willen graag ons geld terug van plaats de voucher die we ontvangen hebben. Worden onvriendelijk gemaild door de jurist van dit bedrijf. Ze zijn verplicht om geld terug te geven maar meneer de jurist beslist van niet en blijft hier bij. Nu wordt er niet meer gereageerd op onze emails. Was altijd zeer tevreden over Ado maar hoe ze met dit soort dingen omgaan kan echt niet, klant is koning toch? hoop echt dat iemand anders van Ado ons wil kan helpen om dit probleem op te lossen.

  • Algemeen 1

Meer ervaringen

Nieuws