K vd Ham
op 14 augustus 2013
bestemming: Turkije / Alanya, reisperiode: juli 2013
De accomedatie waar wij waren is zeker geen 5 sterren en zeker geen ultra all inclusive hotel! maar daar kan ado travel niets aan doen!!
De reisleidster Eveline van Bart was geweldig!
Over ado travel zeer tevreden
-
Algemeen
6
-
Accommodatie
4
-
Vervoer
8
-
Reisbegeleiding
10
-
Excursies
8
-
Prijs / kwaliteit
4
Linda
op 11 augustus 2013
bestemming: Turkije / Alanya, reisperiode: juli 2013
Dit jaar voor het eerst via internet geboekt. Ik kwam bij ado terecht omdat deze organisatie erg goedkoop was. In de eerste instantie wel een beetje huiverig. Maar toen ben ik gaan googlen over ado en om te bekijken of hij overal bij was aangesloten en naar de beoordelingen. Alles geboekt en de volgende dag ook nog gebeld of alles goed was gegaan. Ik werd prima geholpen aan de telefoon.Alles was op tijd binnen en ado belde ook nog op of ik alles ontvangen had. Evelien is een kei in haar beroep. Als er iets is dan lost Evelien dit op.
-
Algemeen
9
-
Accommodatie
9
-
Vervoer
7
-
Reisbegeleiding
10
-
Prijs / kwaliteit
10
Andre Linders
op 10 augustus 2013
bestemming: Turkije / Alanya, reisperiode: juli 2013
Voor de eerste keer geboekt via Ado Travel. Wij hadden nog nooit gehoord van deze reisorganisatie. Wel wat reareacties gelezen op internet.
Achteraf gezien zijn we erg te spreken over de gang van zaken. Reispapieren een week van te voren binnen en wij werden netjes een dag van te voren gebeld om alles nog eens door te nemen. Ook de laatste vragen werden beantwoord. We wisten van te voren dat we naar een hotel gingen wat net open was en de reisleidster daar heeft de zaken goed opgepakt. Dagelijks aanwezig om vragen te beantwoorden en dingetjes met het hotel te regelen. Al bij al waren we zeer tevreden over de gang van zaken.
-
Algemeen
8
-
Accommodatie
8
-
Vervoer
8
-
Reisbegeleiding
9
-
Excursies
8
-
Prijs / kwaliteit
9
D. Roijmans
op 9 augustus 2013
bestemming: Turkije / Alanya, reisperiode: augustus 2013
Mijn (1e) ervaring met ADO Travel is prima. Vooraf duidelijke informatie. Op tijd reispapieren ontvangen. Geen wijzigingen gelukkig in vluchttijden of luchthaven. Ontvangst luchthaven Antalya op zich jammer dat persoon daar alleen Duits sprak. Zelfs mijn Turkse partner kon niet eens met hem in het Turks communiceren. Hij verklaarde dat doordat hij met name veel met Duitse reisorganisaties te maken had. Bus die klaarstond was prima. Kleine bus dus maar een paar hotels langs om andere gasten weg te brengen. Hotel The Inn ondanks veel negatieve verhalen vooraf, bleek een prima hotel! Mooi, nieuw, schoon, lekker eten, leuke animatie, voor elk wat wils etc etc. En de reisbegeleiding ter plaatse was perfect: Eveline verdient een dikke 10. Duidelijke uitleg, geen doorsnee-reisbegeleiding, stond klaar waar het (voor anderen) nodig was. Zelf geen problemen gehad, maar zag wat ze allemaal voor moeite deed wanneer dat nodig was. Super.
-
Algemeen
8
-
Accommodatie
8
-
Vervoer
8
-
Reisbegeleiding
8
-
Excursies
7
-
Prijs / kwaliteit
8
Ilja
op 4 augustus 2013
bestemming: Turkije / Okurcalar, reisperiode: juli 2013
We zijn net weer terug van een geweldige vakantie. We hebben een week mogen genieten van het prachtige resort Delphin Deluxe. Echt een aanrader. Helaas kwamen we de heenreis pas 's nachts in het hotel. Maar we kregen een warm welkom van Eveline de volgende dag. Ze heeft kunnen regelen dat we de terugreis later konden vertrekken. Super bedankt ADO!
-
Algemeen
8
-
Accommodatie
9
-
Vervoer
8
-
Reisbegeleiding
8
-
Prijs / kwaliteit
8
Turkije fan
op 3 augustus 2013
bestemming: Turkije / Side, reisperiode: juli 2013
5 dagen voor vertrek geboekt bij ADO ,werd 5min.later gebeld met het verzoek 1 dag later te vertrekken ivm overboeking. 1 dag voor vertrek weer gebeld door ADO om vertrekschema doortelopen. Wat een service had ik niet verwacht, ook transfer schiphol en in Turkije was prima geregeld.. Kortom niet verwacht maar wel door ADO waargemaakt.
-
Algemeen
8
-
Accommodatie
9
-
Vervoer
8
-
Prijs / kwaliteit
8
Nese
op 3 augustus 2013
bestemming: Turkije / Alanya, reisperiode: augustus 2013
Ik reis voor het eerst met Ado Travel, de reis en het hotel zijn prima. En de reisleider Eveline is zeer behulpzaam en aardig. Al met al een super vakantie :)
-
Algemeen
10
-
Accommodatie
10
-
Vervoer
10
-
Reisbegeleiding
10
-
Excursies
10
-
Prijs / kwaliteit
10
Guy Dept
op 30 juli 2013
bestemming: Turkije / Alanya, reisperiode: juli 2013
We hadden 14 dagen geboekt in nieuw hotel "the Inn resort" in Alanya. Ter plaatse bleek het hotel één week geopend met alle gevolgen vandien. Het hotel bleek niet af en het management ondermaats. "15 minutes" is alles wat ze daar kennen. De eerste kamer die we kregen had technische problemen met de airco en was niet af. Overal gaten in plafond en vloer, elektrisch bord niet afwgewerkt, enz. De volgende dag kregen we een tweepersoonskamer met een extra (veld) bed met de belofte dat de volgende dag alles zou geregeld zijn. Gelukkig was de reisleidster aanwezig om ons te begeleiden en te bemiddelen. Om een lang verhaal kort te maken, werden we na 2 nachten overgeplaatst naar een ander hotel in Side. Hier hebben we uiteindelijk in alle comfort van onze vakantie kunnen genieten. Eveline, als je dit leest, nogmaals dank voor de goede zorgen. Je bent een fantastische vrouw met een engelengeduld. Het ga je goed. Groetjes van de ganse familie.
-
Algemeen
8
-
Accommodatie
8
-
Vervoer
8
-
Reisbegeleiding
8
-
Prijs / kwaliteit
8
Chris
op 30 juli 2013
bestemming: Turkije / Lisse, reisperiode: juli 2013
Voor de vierde keer met Ado travel op vakantie maar ook voor de laatste keer.
Wat is dit een reisbureau die je niet kan vertrouwen.
Vandaag vertrekken en gisteren nog geen reis documenten. Echt schandalig.
En ik weet wel waarom,vakantie geboekt en gekeken naar prettige reistijden ivm kleine kinderen. Vertrek tijd 11.15 maar inmiddels 21.20 s,avonds dus aankomst hotel 02.00 s,nachts. Dag 1 van de vakantie weg zonder er maar iets voor te hebben gehad. Ik ben klaar met dit bedrijf,jammer voor ze en ik hoop dat dit veel mensen zal afschrikken. De reis is misschien leuk geprijsd maar daar kom je wel achter als je hebt betaald. Ik zou als ik de eigenaar was niet zo om durven gaan met mijn klanten. Schaam je maar diep directeur van Ado travel. Ik had veel vertrouwen en heb helaas veel over Ado verteld maar dat is nu voorbij.
-
Algemeen
5
-
Accommodatie
5
-
Vervoer
7
-
Prijs / kwaliteit
4
Fam. Maas
op 29 juli 2013
bestemming: Turkije / Alanya, reisperiode: juli 2013
Onze eerste reis geboekt via ADO travel naar een nieuw hotel. Dag voor ons vertrek werden we gebeld van ADO travel uit om te checken of alle gegevens e.d. klopten (andere reisorganisaties hebben dit nog nooit gedaan). Toen we aankwamen was onze hotel kamer nog niet volledig ingericht en stond alles overhoop. Dag erna kwam reisleiding van ADO-travel in het hotel en vervolgens had zij binnen no-time alles super goed opgelost. De dagen erna zagen we iedere dag verbeteringen in het hotel. Dankzij haar hebben wij een SUPER fijne vakantie gehad in dit hotel. En hebben van ADO-travel uit nog 1 dag extra gekregen vanwege "de geleden schade". ADO-travel jullie mogen zeer zeker TROTS zijn op zo'n reisleidster. Zij heeft alle "kinderziektes" die dit nieuwe hotel had toen wij aankwamen, in een korte termijn opgelost. Eveline, kei bedankt voor alles, je bent een topwijf !!! en ADO-travel ook bedankt en tot volgend jaar bij het boeken.
-
Algemeen
9
-
Accommodatie
8
-
Vervoer
8
-
Reisbegeleiding
10
-
Prijs / kwaliteit
8
Remco
op 23 juli 2013
bestemming: Turkije / Alanya, reisperiode: juli 2013
Wij gaan al een aantal jaar met Adotravel naar Turkije. Voor het eerst in de regio Alanya . Prima hotel Kayha n beach en spa resort. De reisleidster Eveline was super en stond dag en nacht voor je klaar. Top. Enige nadeel is de afstand naar het vliegveld. Kids lagen de gehele dag in het zwembad dus ook vakantie voor pa en ma.
-
Algemeen
8
-
Accommodatie
8
-
Vervoer
8
-
Reisbegeleiding
9
-
Excursies
9
-
Prijs / kwaliteit
8
Marjo
op 20 juli 2013
bestemming: Turkije / bij konlakli, reisperiode: juli 2013
Voor de eerste keer bij deze touroperator geboekt omdat dti failliet ging net voor vertrek ado travel heeft ons goed geholpen om toch nog naar dit hotel te kunnen het is een mooi hotel voor mensen met jongere kinderen want voor oudere is er nog weinig vertier de hostess is een super mens ze is er meteen als je ze belt dat maak je niet vaak mee alles is goed geregeld bij ado travel wij zullen zeker vaker boeken als we naar tukye gaan en hopen dat deze reisleidster voorlopig nog even blijft werken want dit is een grote aanwinst voor ado travel moet je zuinig op zijn op deze mensen.
-
Algemeen
8
-
Accommodatie
8
-
Vervoer
8
-
Reisbegeleiding
10
-
Prijs / kwaliteit
8
Alkan
op 19 juli 2013
bestemming: Turkije / Alanya, reisperiode: augustus 2013
Wat een maatschappij na 3 dagen bellen ze dat hotel wat ik geboekt heb vol is NA 3 dagen en komen ze met alternatieven hotel wat €500, duurder is.
Zo kan ik ook klanten mis lijden Adotravel.
-
Algemeen
1
-
Accommodatie
1
-
Vervoer
1
-
Prijs / kwaliteit
1
E. Centen
op 16 juli 2013
bestemming: Turkije / ansvarlar, reisperiode: juli 2013
Wij hebben 10 dagen all inclusive geboekt bij ado travel voor `the inn resort in turkije.
Alle zaken die niet klopten zijn door de reisleidster van ado travel keurig opgelost.
Hotel was nieuw zat nog in opstart fase, ondanks dat niet alles klopte, toch een prettig verblijf daar gehad.
-
Algemeen
8
-
Accommodatie
8
-
Vervoer
8
-
Reisbegeleiding
9
-
Prijs / kwaliteit
7
Fam. De Bel
op 14 juli 2013
bestemming: Turkije / Alanya, reisperiode: juli 2013
Leuke vakantie gehad . Nieuw hotel dat wel nog niet volledig op punt staat maar topper in de toekomst als de kleine min punten worden weggewerkt . Wat mij het meest verwonderde is de reisbegeleiding. Eveline de reisleidster is gewoon top. Heb dit nog nooit meegemaakt in 15 jaar reizen . Ze stond dagelijks in het hotel om ons op te volgen en het hotel bij te sturen waar het fout ging.Bij andere reisorganisaties zie je de reisleiding 1 keer en dan nooit meer, zoals andere reizigers die geboekt hadden bij een andere reisorganisatie ,zij bleven in de kou staan met hun probleem . Had haar ook met andere reizigers gevraagd om een latere vlucht te regelen als compensatie voor de 1 ste dag die we totaal verloren hadden door we zo laat op onze kamers konden, door deze nog niet klaar waren . Tot onze verbazing heeft ze kunnen regelen dat we 1 dag langer konden blijven met 14 pers. Wat toch niet simpel is om dit voor mekaar te krijgen(vlucht, overnachting en parking vliegveld ). Ook wat betreft eten en accommodatie heeft ze veel voor mekaar gekregen. Eveline nog is bedankt om van een slechte start toch nog een top vakantie te maken. Wij reizen volgende keer zeker weer met adotravel .
-
Algemeen
8
-
Accommodatie
7
-
Vervoer
8
-
Reisbegeleiding
10
-
Prijs / kwaliteit
9
Staessens Kurt
op 14 juli 2013
bestemming: Turkije / turkler, reisperiode: juli 2013
Eerste keer met deze touroperator geboekt en zal zeker niet de laatste keer zijn.
Al 8 keer Turkije geboekt in het verleden maar nog nooit zo een uitstekende reisleidster gekend.
Splinternieuw hotel dat nog niet volledig af was maar de ongemakken werden vlot opgelost door onze begeleiding.
Wij voelden ons vanaf dag 1 zo op ons gemak dat dit verlof niet stuk kon.
Bedankt Mevrouw Van Bart Eveline voor deze mooie vakantie.
Hopelijk kan ik volgend jaar opnieuw met deze organisator op verlof en zal ik zeker deze persoon opvolgen.
-
Algemeen
9
-
Accommodatie
9
-
Vervoer
8
-
Reisbegeleiding
10
-
Prijs / kwaliteit
9
Pouliart-van den abbeele
op 10 juli 2013
bestemming: Turkije / turckler, reisperiode: juni 2013
Alles was goed geregeld toch vouchers kunnen iets vroeger per mail verzonden worden 2 dagen vooraf is nog al kort op het vertrek
transfer van luchthaven naar hotel kan beter 8 hotels aangedaan 3u45 in bus is te lang
nieuw hotel geboekt toch deze was nog niet helemaal klaar
hadden duplex geboekt deze was nog niet klaar hebben 2 x 2pers kamer gekregen dat was dan goed geregeld door de reisbegeleiding (eveline )
het hotel had nog wat kinderziekten wat normaal is bij en nieuw hotel
dit aangekaart bij de reisbegeleiding en in de retour was alles in orde (2u10)
tot op de luchthaven
ado travel tot volgent jaar
-
Algemeen
8
-
Accommodatie
8
-
Vervoer
6
-
Reisbegeleiding
9
-
Prijs / kwaliteit
9
J. Janssen
op 24 juni 2013
bestemming: Turkije / Antalya, reisperiode: augustus 2013
In december 2012 reis naar Antalya Turkije geboekt voor augustus 2013. Vandaag gebeld voor voorlopige vluchttjden. Vroegboeken betekent helaas niet dat je ook als eerste op de meest gunstige vluchttijden wordt ingedeeld: op onze aankomstdag komen wij in de tweede helft van de middag aan en de laatste dag gaan onze vlucht al om 06.30 uur. We missen dus eigenlijk een hele dag van onze 8-daagse reis ....! Heb Ado Travel gebeld met verzoek ons op de latere terugvlucht te zetten. Hoop dat ze hun klantvriendelijkheid waarmaken!!
-
Algemeen
6
-
Accommodatie
8
-
Vervoer
6
-
Prijs / kwaliteit
6
ELISABETH
op 9 juni 2013
bestemming: Turkije / Alanya, reisperiode: mei 2013
Hoe dom kon je zijn om bij andere organisaties te boeken. Bij ado wordt men keurig behandeld. Alles wordt van te voren met elkaar telefonisch ge controleerd en op de plaats van bestemming krijg je echt het gevoel dat de reisleiding er niet alleen is om touren te verkopen. Nette informatie en de dame in kwestie staat werkelijk 24 /7 voor je klaar. Adotravel jullie zijn echt goed. Bedankt
-
Algemeen
10
-
Accommodatie
9
-
Vervoer
10
-
Reisbegeleiding
10
-
Prijs / kwaliteit
10
Marc en Paula
op 8 juni 2013
bestemming: Turkije / Konikli, reisperiode: juni 2013
Omgeboekt door adotravel reden, het eerder geboekte hotel was niet klaar. Er werd een goed alternatief aangeboden! Tevens was er op plaats van bestemming een zeer kundige reisbegleidster aanwezig, complimenten over haar kundigheid en enthousiasme...
-
Algemeen
10
-
Accommodatie
8
-
Vervoer
9
-
Reisbegeleiding
10
-
Excursies
8
-
Prijs / kwaliteit
8
Ankie de ruijter
op 5 juni 2013
bestemming: Turkije / Lara, reisperiode: mei 2013
Hebben alleen maar goede ervaringen. Reisleider ter plaatse was vriendelijk en zeer behulpzaam.
Vertrek 's-avonds viel ons als oudere mensen tegen. Willen daar wel graag wat inspraak in hebben. Tickets van Ado travel waren wel vrij laat binnen voor vertrek.
-
Algemeen
9
-
Accommodatie
9
-
Vervoer
9
-
Reisbegeleiding
9
-
Prijs / kwaliteit
9
A. Groothuis
op 31 mei 2013
bestemming: Turkije / Kemer, reisperiode: mei 2013
Alles was super geregeld.
-
Algemeen
10
-
Accommodatie
10
-
Vervoer
10
-
Reisbegeleiding
10
-
Prijs / kwaliteit
10
John
op 30 mei 2013
bestemming: Turkije / Side, reisperiode: mei 2013
Ado Travel doet er alles aan om te zorgen dat het een zorgeloze vakantie wordt. Alles is geod geregeld vanaf het vervoer hier in Nederland tot op de plaats van bestemming. Naar mijn mening doet Ado Travel niet onder voor de grote reisorganisaties. Mijn ervaringen waren alleen maar positief.
-
Algemeen
9
-
Accommodatie
9
-
Vervoer
9
-
Reisbegeleiding
8
-
Prijs / kwaliteit
9
Fam. Hoogendoorn
op 29 mei 2013
bestemming: Turkije / Alanya, reisperiode: mei 2013
Wij zijn zeer tevreden over het hotel, transfer van en naar het vliegveld. Alles was duidelijk aangegeven in de mail die we van tevoren ontvangen hebben met de tickets e.d. We zaten in Long Beach Resort echt een super de luxe hotel met vriendelijke mensen, ruime kamers en heerlijk eten. We zijn een dag wezen raften wat ontzettend gaaf is! Dit werd ons aanbevolen door de reisleidster Eveline. Turkije is een heel mooi land met veel bergen en groen. De zee is blauw en dat was de rivier ook. We hebben wel lang in de bus gezeten om naar het startpunt te gaan, maar dat was het zeker waard. In iedere boot ging een professionele rafter mee die aanwijzingen gaf en er een echt feestje van maakte.We hebben met Onur Air gevlogen. Er was niet veel beenruimte, maar dat is met niet één prijsvechter. Voor € 12,00 is er een plaats met meer ruimte te reserveren. ADO is een serieuze organisatie die alles tot in de puntjes voor je kunnen regelen, en je kunt altijd bellen als je vragen of problemen hebt.
We willen Eveline van Bart van ADO Travel super bedanken voor de heerlijke week die we mede dankzij haar hebben beleefd!
-
Algemeen
8
-
Accommodatie
9
-
Vervoer
7
-
Reisbegeleiding
10
-
Excursies
8
-
Prijs / kwaliteit
9
Marianne
op 28 mei 2013
bestemming: Turkije / Alanya, reisperiode: mei 2013
Zoals altijd alles weer perfect geregeld. We gaan reeds 3 jaar met adotravel en kunnen eigenlijk alleen maar positieve dingen zeggen. Men is zeer informatief in Nederland en alles wordt goed gecontroleerd. Men belt je om er zeker van te zijn dat alle bescheiden in orde zijn. Dan de reisleiding in Alanya ook beschaafd en totaal niet opdringerig. Zoals het er nu uitizet voor altijd adotrael
-
Algemeen
10
-
Accommodatie
8
-
Vervoer
10
-
Reisbegeleiding
10
-
Prijs / kwaliteit
10
Nicole van der Westen
op 16 mei 2013
bestemming: Turkije / Avsallar, reisperiode: mei 2013
Wij hebben zoals ieder jaar op het laatste moment een reis proberen te boeken. Dit jaar was er in de meivakantie een enorme drukte zodat we drie keer bij een organisatie een reis hebben geboekt en daarna werden gebeld/gemaild, dat de reis toch niet doorging omdat er geen stoelen meer beschikbaar waren in het vliegtuig.
Dit gebeurde ook bij Ado Travel op donderdagavond 25-04. Ze belden om half 10 's avonds op. In tegenstelling tot de andere twee reisorganisaties die mailden dat de reis helaas niet door kon gaan heeft een medewerker van Ado Travel tot onze grote verrassing van vrijdag tot maandag avond geprobeerd nog via een wachtlijst stoelen voor de reis erbij te regelen.Toen dat niet lukte hebben ze nog om 2 dagen geduld gevraagd(we moesten vrijdags vliegen)
We zijn hiermee akkoord gegaan en op 30-04 ( vrije dag), belden ze en vertelden ze dat ze alles toch voor elkaar hadden, zodat we op vrijdag naar het door ons gewenste Kahya resort konden afreizen.
Dit is een enorme service die we niet hadden verwacht en die we bij de grote reisbureaus niet tegen zijn gekomen.
Enorme complimenten voor de inzet van Adotravel !
Het vervoer van en naar het vliegveld was uiterst comfortabel en het resort van heerlijk om te vertoeven.
-
Algemeen
9
-
Accommodatie
9
-
Vervoer
9
-
Reisbegeleiding
10
-
Prijs / kwaliteit
9
Lips
op 14 mei 2013
bestemming: Turkije / Okurcalar, reisperiode: mei 2013
Het hotel waar wij naar toe zouden gaan was nog niet gereed.
Wij werden omgeboekt naar een ander (Keuze uit hotels)
Wij hebben voor Hotel Meryan gekozen en was perfect!
Ado Travel heeft alles goed geregeld, complimenten aan medewerker(s) van Ado Travel.
-
Algemeen
9
-
Accommodatie
9
-
Vervoer
9
-
Reisbegeleiding
9
-
Prijs / kwaliteit
9
Petra
op 13 mei 2013
bestemming: Turkije / manavgat, reisperiode: mei 2013
We wilden in de meivakantie een all inclusive reis boeken voor max € 1500 voor 3 personen.Ruimschoots gelukt bij Adotravel! Vliegen vanaf Rotterdam waar we vlakbij wonen voor €1360!Alles prima verlopen zowel de boeking via internet ,transfer,vliegen met Onurair (terugreis zelfs ruime zitplaats bij nooduitgang) en hotel Lyraresort bij Side/Manavgat.Gewoon goed vandaar het cijfer 8.
-
Algemeen
8
-
Accommodatie
8
-
Vervoer
8
-
Prijs / kwaliteit
8
J. Hartman
op 6 mei 2013
bestemming: Turkije / Antalya, reisperiode: april 2013
Eerste keer dat we boekten bij deze organisatie.
was voor ons totaal onbekend. Alles keurig netjes en op tijd. Een heel klein minpuntje, we hebben via hun onze auto geparkeerd op schiphol en vooraf geinformeerd of we sleutels in moesten leveren. Volgens Ado niet bij de 28 bij aankomst in de parkeergarage in Roelofarendsveen bleek dat dit wel verplicht was. Achteraf gezien helemaal geen probleem maar dit had Ado even kunnen geven. Verder voor herhaling vatbaar en mensen betaal niet onnodg teveel bij andere organisaties.
-
Algemeen
8
-
Accommodatie
8
-
Vervoer
8
-
Reisbegeleiding
8
-
Prijs / kwaliteit
8
Ad en Margot Knaape
op 2 mei 2013
bestemming: Turkije / Alanya, reisperiode: april 2013
Wij hebben bewust gekozen om met een kleine reisorganisatie op reis te gaan, de begeleiding is dan eenstuk persoonlijker en zit niet in een grote bus tijdens de transfer. Als je de prijzen vergelijkt blijkt Adotravel vaak de goedkoopste, de reisbegeleidster Eveline neemt in Turkije nog de tijd voor een praatje zonder opdringerig te zijn. Kortom een geweldige reis in een geweldig hotel Mukarnas spa en resort die de klassering 5 sterren dik verdient. Adotravel en Eveline hartelijk bedankt.
-
Algemeen
9
-
Accommodatie
10
-
Vervoer
9
-
Reisbegeleiding
10
-
Prijs / kwaliteit
10
Irma
op 4 maart 2013
bestemming: Turkije / Lara, reisperiode: oktober 2013
Heb ik zaterdag geboekt via internet en nog gebeld met Adotravel of de prijs wel klopte vanwege de hoge vroegboekkorting. Alles was goed, tot 2 dagen later. Ik werd gebeld door een meisje dat de prijs niet alleen klopt maar de vluchten zijn er helemaal niet meer op die datum. Belachelijk en wat een teleurstelling. Ik heb mijn dochter al verrast hiermee en moet haar straks vertellen dat het niet doorgaat. We regelen wel iets anders maar niet meer bij Adotravel.
-
Algemeen
1
-
Accommodatie
1
-
Vervoer
1
-
Prijs / kwaliteit
1
Robert
op 12 november 2012
bestemming: Turkije / Side, reisperiode: juli 2012
Heel slechte ervaring met adotravel. Annulatie gedaan van persoon zes weken voor vertrek .Toch volledig bedrag moeten betelan.Doe dit niet zelfs met annulatieverzekering .Je ziet geen euro terug.Ze spelen pingpong met de mensentussen verzekering en reisbureau en heef 5 maanden geduut vooraleer je weet dat je niets terug krijgt.We waren met 16 personen over vier dossiers .Schandilig en nooit meer adotravel voor ons.Mag mij emailen om meer te weten
-
Algemeen
1
-
Accommodatie
1
-
Vervoer
1
-
Reisbegeleiding
1
-
Excursies
1
-
Prijs / kwaliteit
1
Ken brarens
op 15 oktober 2012
bestemming: Turkije / Side, reisperiode: oktober 2012
Alles prachtig geregeld vanaf de boeking - heel behulpzaam - informeren of tickets geleverd zijn en de reistijden juist zijn - ophalen luchthaven en hotel prima in orde - volgende keer gewoon weg weer met adotravel
-
Algemeen
10
-
Accommodatie
10
-
Vervoer
10
-
Reisbegeleiding
10
-
Excursies
10
-
Prijs / kwaliteit
10
Betty
op 15 oktober 2012
bestemming: Turkije / Alanya, reisperiode: oktober 2012
Alles toppie....heerlijk genieten....fijne vakantie...super Long BEACH HOTEL....reisbegeleiding grandioos...alles naar wens. Mensen vergelijk prijzen aub .......vliegtijden niet altijd naar wens maar het prijsverschil is zo groot met anderen dat een beetje vroeger opstaan maar ingecalculeerd moet worden.
-
Algemeen
9
-
Accommodatie
9
-
Vervoer
9
-
Reisbegeleiding
9
-
Excursies
9
-
Prijs / kwaliteit
9
ELİSABETH
op 13 oktober 2012
bestemming: Turkije / Side, reisperiode: oktober 2012
Wat een enorme ervaring met deze organisatie. Zoals vele vrienden hebben verteld is alles tot in de puntjes verzorgd. Vanaf Amsterdam tot aan Antalya luchthaven. Je wordt netjes gebeld en gevraagd of alles naar wens gaat. Maken een afspraak met de hostess die zeer informatief is. Wat geweldig allemaal. Morgen terug naar Nederland jammer genoeg. adotravel bedankt voordeze fijne vakantie. Jullie zijn echt TOP.
-
Algemeen
9
-
Accommodatie
10
-
Vervoer
10
-
Reisbegeleiding
10
-
Excursies
10
-
Prijs / kwaliteit
9
Ingrid
op 13 oktober 2012
bestemming: Turkije / Alanya, reisperiode: oktober 2012
Super organisatie...geweldige reisleiding....moeten helaas naar huis. Mukarnas hotel geweldig en dat voor een super prijs. ado volgend jaar weer...tot 2013
-
Algemeen
10
-
Accommodatie
10
-
Vervoer
10
-
Reisbegeleiding
10
-
Excursies
10
-
Prijs / kwaliteit
10
Johan brarens
op 12 oktober 2012
bestemming: Turkije / Side, reisperiode: september 2012
Wij zijn voor de 2de keer met adotravel op reis gegaan. ik kan maar een ding zeggen dit was top. bij het boeken hebben ze ons geweldig geholpen - bellen 1 dag voor vertrek of we alles hebben gekregen en of we dit even konden nakijken
transfer naar en terug hotel prachtig geregeld.
De reisleidster Eveline daar is maar een woord voor : geweldige persoon
adotravel is zeker een aanrader
-
Algemeen
10
-
Accommodatie
10
-
Vervoer
10
-
Reisbegeleiding
10
-
Excursies
10
-
Prijs / kwaliteit
10
Ingrid sweeck
op 12 oktober 2012
bestemming: Turkije / Side, reisperiode: september 2012
Een op en top geweldig goede reisorganisatie
vriendelijk - behulpzaam en goedkoper als andere
-
Algemeen
10
-
Accommodatie
10
-
Vervoer
10
-
Reisbegeleiding
10
-
Excursies
10
-
Prijs / kwaliteit
10
Fam.Willems
op 1 oktober 2012
bestemming: Turkije / torba, reisperiode: april 2012
Mei 2012 hebben wij voor de eerste keer geboekt bij Ado travel.
Alles was zeer goed verlopen, het enige nadeel vond ik dat we pas 3 dagen van te voren onze reistijden wisten. Wij kunnen iedereen Ado travel aanraden!!!
-
Algemeen
9
-
Accommodatie
10
-
Vervoer
9
-
Reisbegeleiding
9
-
Prijs / kwaliteit
10
Fam Eken
op 15 september 2012
bestemming: Turkije / Alanya, reisperiode: augustus 2012
Ado Travel zal voor mij de laatste keer zijn.
De reden zal ik u uitleggen, ik heb de reis geboekt ruim 1.5 week van te voren.
Vertrek 21 augustus (10 dagen 9 nachten) ik kreeg op vrijdag 17 augustus laat een mail met de bescheidenen ticket tijden van vertrek Amsterdam en retour vanuit Alanya.
Tot mijn verbazing zag ik de tijd van vertrek staan om 21.00 uur met Onur Air aankomst Turkije lokale tijd 02.00 uur, bagage afhandeling en rijden vanuit Antalya naar Alanya 2 uur waren we uiteindelijk om 06.00 uur lokale tijd aangekomen.
Ik heb zaterdag 18 Augustus met Ado Travel gebeld en gevraagd waarom er om 21.00 uur gevlogen word, terwijl er die dag om 11.00 uur twee vluchten van Onur Air gepland staan vluchten 302 en de 304, ik heb diverse rijsbureaus gebeld en zelf op dinsdag ochtend 09.00 uur er waren zat plaatsen beschikbaar, maar Ado Travel heeft gekozen om de stoelen in de avond in te kopen.
Helaas na herhaldelijk bellen met Ado Travel niet voor mekaar kunnen krijgen om de ticket te laten omzetten, zij hadden geen stoelen op die vluchten ingekocht was de antwoord.
Ik dacht vooruit het is niet anders, laat het mijn vakantie pret nu al niet bederven, zo gezegd zo gedaan maar het voelde niet goed.
Ik had de vertrouwen op dat moment al verloren en was bang dat zoiets wel eens ook kon gebeuren met de terug reis.
Want deze stond geboekt op 30 Augustus 2012 om 17.00 uur te vertrekken vanuit Antalya, maar de klant zal je toch niet twee keer benadelen, nee dat zullen ze niet doen.
En ja hoor 29 augustus om 18.00 uur kreeg ik een fax te zien dat ik die nacht om 03.00 uur opgehaald zou worden voor de transfer naar de luchthaven in Antalya, de vlucht stond ingepland voor 07.30 uur lokale tijd.
Dus slapen en uitgerust terugkeren naar huis zat er dus niet in.
10 dagen 9 nachten dacht ik geboekt te hebben, maar uiteindelijk waren dit gewoon 7 nachten!
Op de luchthaven aangekomen wouden we inchekken bij de balie van Onur Air, wat blijkt dat 3 leden van mijn familie wel voorkomen in het systeem maar 2 anderen niet.
Ik moest maar contact opnemen met Ado Travel, midden in de nacht, wie kan je nou bereiken, na heen en weer gebel ik was letterlijk 1.5 uur bezig om alsnog mee te kunnen gaan met deze vlucht.
Maar nu komt het beste mensen ik ben zelf van Turks afkomst, ik heb zelf 1.5 uur achter diverse mensen aan moeten gaan zowel van Onur Air alsmede contact personen in Turkije van Ado Travel, ik beheers de taal maar wat doe je daar midden in de nacht als nederlander hoe los je dit op, niet dus!
Ik heb de meogelijkheid gehad om diverse mensen te spreken die ook dezelfde vlucht vanuit Antalya naar Amsterdam namen, en wat schets het tot mijn verbazing, Vakantie gangers van Neckerman en D-reizen hadden deze vlucht geboekt. maar de vakantie gangers wisten 3 weken voor tijd dat ze de terugreis op deze tijdstip zouden nemen! ik heb hier meteen kopieen van gemaakt om Ado Travel hiermee te confronteren, want zij hebben de laatste dag alsnog de terugreis aangepast!
Ook de verantwoordelijke manager op dat moment van Onur Air liet mij een document zien dat de rijs ruim 2 maanden van te voren bij hun ingeboekt staat, de vlucht stond ingepland, zonder de verkochte stoelen.
Beste mensen, Ado Travel geeft aan onder voorbehoud de rijstijden, nou ik kan u mededelen ze wisten donders goed wanneer de vluchten zouden vertrekken.
Als de klant, ik dus zag dat ik om 21.00 uur vanuit amsterdam en 03.00 uur vanuit Alanya zou vertrekken had ik dus geen reis bij ze geboekt dus hadden ze geen geld kunnen verdienen, zo simpel is dat , vandaar dat er onder voorbehoud word genoteerd!
Ik kan u één ding mededelen ik heb altijd voormezelf voorgenomen als Turk zijnde roep ik dit, ik koop nooit wat van een allochtoon, want op het moment dat ze iets willen verkopen werkt het perfect, mankeert niets aan tot dat je thuis komt..
Ik heb een klacht brief geschreven naar Ado Travel, heb ze de mogelijkheid gegeven om de misgelopen nachten te compenseren, maar het antwoord was letterlijk ze kunnen er niets mee!
Dus mensen onder voorbehoud bij Ado Travel is dat je midden in de nacht uit je hotelkamer moet houd hier rekening mee!
NOOIT MEER ADO TRAVEL!
-
Algemeen
1
-
Accommodatie
9
-
Vervoer
2
-
Reisbegeleiding
2
-
Excursies
2
-
Prijs / kwaliteit
4
Marjan Drenth
op 15 september 2012
bestemming: Turkije / Okurcalar, reisperiode: augustus 2012
Super! Een dag voor vertrek, werd ik gebeld of ik de mail met reisbescheiden in goede orde had ontvangen en nog even telefonisch door gesproken. Op het vliegveld van Antalya werden we gebeld door Eveline van Bart van Ado Travel met de vraag of we een goede vliegreis hadden gehad en ze vertelde dat we rechtstreeks naar ons hotel werden gebracht. In Turkije was het het al warm, maar dit voelde ook nog eens als een warm welkom. Helaas heeft onze jongste zoon direct al de 2e dag van onze vakantie in het ziekenhuis gelegen en toen ik met Eveline hierover gesproken had, ging ze 's avonds nog langs in het ziekenhuis met appelsap en koekjes. Gelukkig mocht hij na 2 dagen weer weg. De dagen erna bleef Eveline middels sms-jes belangstelling tonen. Wij hebben gelukkig nog nooit zoiets meegemaakt, maar het is fijn dat er iemand met je mee voelt en mee denkt. Een pluim voor Eveline, maar ook voor Ado Travel. We zullen deze reisorganisatie aanbevelen bij anderen, want ondanks dat je via internet boekt, weet Ado Travel er een persoonlijke draai aan te geven!
-
Algemeen
9
-
Accommodatie
8
-
Vervoer
9
-
Reisbegeleiding
10
-
Prijs / kwaliteit
9
Jan van Drunen
op 13 september 2012
bestemming: Turkije / Side, reisperiode: augustus 2012
Zeer positief over ADO Travel. Wij zijn voor de eerste keer naar Turkije gegaan en wel via reisorganisatie ADO Travel. Ik kan niets anders zeggen dan dat ik hier zeer over te spreken ben. Het boeken, antwoord op vragen, een wijziging werd allemaal probleemloos geregeld. Dan de reis, na de vlotte reis vanaf Eindhoven kwamen we aan in Antalya. De vraag was hoe zou het daar geregeld zijn. Bij het verlaten van het vliegveld stond een nette jongeman klaar met het bordje ADO Travel. Nadat we deze aangesproken hadden en hij onze namen had gecontroleerd, vroeg hij ons even achter hem te wachten, dit zou 5 minuten duren. En inderdaad nog binnen 5 minuten vroeg hij ons mee te gaan en bracht ons naar een gereedstaand lux taxibusje. Daarna kreeg ik een telefoon in mijn handen en had ik voor het eerst contact met Eveline. Zij vroeg ons of alles goed was gegaan en wenste ons een prettige vakantie. Haar telefoonnummer zou ik later in de vorm van een fax op de kamer krijgen. Vervolgens rijdt de taxi in een ruk naar het hotel Sueno Beach. Dat is nog eens iets anders dan met een grote organisatie waar je in een grote bus alle accommodaties af moet. De fax met het telefoonnummer kwam niet op de kamer, dus dan maar gemaild met ADO Travel en prompt kreeg ik een mail van ADO en een SMS van Eveline met haar telefoonnummer. Dus ook weer goed geregeld. Na een geslaagde vakantie was het weer tijd voor de terugreis. Zoals gezegd door Eveline zou daags voor vertrek na 16.00 uur een fax op de kamer liggen met de ophaal en vluchttijden. Wij zouden om 02.45 uur worden opgehaald en toen het bijna zo laat was kwam daar het nog luxer taxibusje aanrijden. Deze bracht ons in een snelle rit rechtstreeks naar de vertrekhal van het vliegveld waarna een vlotte terugreis volgde. Na deze ervaringen met ADO Travel wordt het voor ons volgende keer weer ADO Travel.
Jan van Drunen.
-
Algemeen
8
-
Accommodatie
8
-
Vervoer
9
-
Reisbegeleiding
9
-
Prijs / kwaliteit
9
Arjon Dekker
op 5 september 2012
bestemming: Turkije / Okucalar, reisperiode: augustus 2012
Al voor de tiende keer naar Turkye, altijd met grote reisorganisaties geweest.Nu voor de eerste keer met een kleine organisatie ADO travel geweest.Dit is zeker voor herhaling vatbaar. De accomodarie voldeed aan onze ( hoge ) verwachtingen
Alles was goed geregeld.
Ook hostess kwam zeer positief over.
We mochten haar altijd bellen, zelfs midden in de nacht.
Gelukkig is dit voor ons niet nodig geweest.
-
Algemeen
9
-
Accommodatie
9
-
Vervoer
9
-
Reisbegeleiding
9
-
Prijs / kwaliteit
9
Nancy van leeuwen
op 5 september 2012
bestemming: Turkije / Alanya, reisperiode: augustus 2012
Hai wij zijn op 6 aug voor 15 dagen op vakantie gegaan naar turkije
wij zaten in mukarnas spa resort in alayna, geboekt bij ado reizen.
wij hebben hier een top vakantie gehad en ben super behandeld door het personeel
mijn reisleidster eveline was toppie ik hoop dat zei eigenlijk bij alle reizen de begeleidster is of zal worden deze vrouw is zo geroepen voor deze baan je voelt je heerlijk en zo vertrouwd echt een topper
over mukarnas een heel mooi resort met heel veel dingen voor jong en oud hele lieve mensen
het enige wat mijn opgevallen is en dat ligt niet aan het personeel is dat bij het avond buffet er een beetje stress optreed zodra het te druk wordt
en dat zou verholpen kunnen worden als je het eten een uurtje langer zo laten duren
de jongens lopen zich rot maar door de drukte lopen ze wel achter de feiten aan
en krijgen mensen het idee snel eten en dan weer weg naar de volgende
verder vind ik het een heel mooi resort
-
Algemeen
8
-
Accommodatie
8
-
Vervoer
8
-
Reisbegeleiding
9
-
Excursies
8
-
Prijs / kwaliteit
8
Saira
op 3 september 2012
bestemming: Turkije / Belek, reisperiode: augustus 2012
Ik wil graag mijn zeer positieve ervaringen met ADO TRAVEL delen.
Ten eerste kwam ik zelf niet echt uit op het internet, vervolgens belde ik bet nummer van Adotravel. Ik ben zeer goed geholpen door het team van Adotravel. Ik heb geboekt voor het hotel Maxx Royal in Belek! Wat een prachtig hotel is dit!!! Op 6 augustus 2012 vertrek voor 10 dagen. We kwamen aan en er stond vervoer voor ons klaar die ons direct naar het hotel bracht. De volgende dag kwam een hostess die perfect kon informeren over de highlights in de omgeving van het hotel en eventuele excursies die je kon doen. Ik heb een geweldige vakantie gehad!!! Het hotel uitstekend. Meer kon je niet wensen van een hotel! Vriendelijk personeel, het concept All Inclusive was top! Een aanrader!!!!!!!!!!!!!!!
Volgend jaar zeker weer met ADO TRAVEL!
-
Algemeen
8
-
Accommodatie
8
-
Vervoer
8
-
Reisbegeleiding
9
-
Prijs / kwaliteit
9
F.piel
op 3 september 2012
bestemming: Turkije / turkeije, reisperiode: augustus 2012
Een geslaagde vakantie voor het eerst geboekt bij ado travel maar zeker een aanraden waard. Goede afspraken, uitstekende service, ja alles was goed geregeld
-
Algemeen
8
-
Accommodatie
10
-
Vervoer
8
-
Reisbegeleiding
8
-
Excursies
10
-
Prijs / kwaliteit
9
Mariska Kleij
op 2 september 2012
bestemming: Turkije / Alanya, reisperiode: augustus 2012
Wij zijn zeer te spreken over ADO Travel. De hele boeking is ook goed verlopen. Wij zijn bij ADO Travel terecht gekomen via internet gezien de lage prijs in vergelijking met andere touroperators. Onze accommodatie was schitterend. Een grote kamer, zeer schoon, heel veel te doen en het eten was uitstekend verzorgd. Bediening was aardig en erg kindvriendelijk. Helaas moest ik tijdens onze vakantie worden opgenomen in het ziekenhuis, waardoor we tevens onze terugvlucht hadden gemist. Mijn partner bleef achter met de kinderen en helaas bleek het hotel ook nog overboekt te zijn. Maar daar hadden we Eveline: onze reisleidster en onze reddende engel! Wat zou de wereld er mooi uit zien als er meer mensen zouden zijn zoals haar! Eveline heeft echt van alles voor ons geregeld. Het ziekenhuis Hayat in Alanya vond ik vreselijk. Er werd niet goed Engels gesproken en in mijn ogen werd je aan je lot overgelaten. Uiteindelijk heb ik 6 dagen in het ziekenhuis moeten liggen en zonder Eveline had ik niet geweten hoe ik het had moeten redden. Wat me het meeste ontroerde is dat ze me heel vaak heeft opgezocht, zelfs op 2 vrije dagen van haar! Tevens had ze wat spulletjes gekocht wat ik tekort kwam zoals tandpasta en wat te eten en drinken. Ik had slechts een pinpas bij me en geen contant geld, maar Eveline wilde er niks voor terug! Mijn partner en kinderen zijn naar Antalya vertrokken en ik ben er later achteraan gereisd. Van het transfer, het regelen van een accommodatie, het aanspreken van de artsen tot het regelen van het ontslag uit het ziekenhuis. Eveline heeft het allemaal voor ons geregeld! Zelfs bij thuiskomst in Nederland kreeg ik nog een berichtje en een telefoontje van haar om te vragen hoe het met me ging! Ook de directeur van ADO heeft vaak bij haar geïnformeerd hoe het met ons ging. Ik heb gezien hoe andere patiënten werden bezocht in het ziekenhuis door een hostess (als ze al bezoek kregen) maar dat was een wereld van verschil. Dus lieve Eveline (mocht je dit lezen) je bent een kanjer en ik hoop echt dat je de waardering krijgt van je werkgever en reizigers die je verdient!!!
Door onze uitstekende ervaring zullen wij zeker weer voor ADO Travel kiezen en kunnen wij het iedereen ook aanbevelen!
-
Algemeen
10
-
Accommodatie
10
-
Vervoer
8
-
Reisbegeleiding
10
-
Prijs / kwaliteit
10
Tom
op 31 augustus 2012
bestemming: Turkije / Alanya, reisperiode: augustus 2012
Voor het eerst naar turkije ... En voor het eerst All Incluisive pfff met invalide vrouw en zag er als een berg tegenop, vooral tegen de reis,je weet niet wat je te wachten staat. Maar geweldige vakantie gehad. Super. En dat is mede te danken aan de reisleiding, geweldige ontvangst, en super behandeld , de extra wensen werden gewaardeerd en geaccepteerd , jezus evelien , mede dank zij jou en je geweldige hulp ,hopen we deze vakantie graag weer over te doen. we zijn je mega dankbaar voor alles wat je voor ons betekend hebt en gedaan hebt. Rondom super.
-
Algemeen
9
-
Accommodatie
9
-
Vervoer
9
-
Reisbegeleiding
10
-
Excursies
8
-
Prijs / kwaliteit
9
Monique
op 31 augustus 2012
bestemming: Turkije / Alanya, reisperiode: augustus 2012
Dit hotel is op zich goed. Het is schoon en het eten is goed. Wel minder keuze qua eten maar wat er is is goed te eten. Wat ons wel opviel is dat het personeel vreselijk onbeschoft is. Ze snauwen je af en in de nachtbar lag de barman gewoon te slapen op de banken. Wij hebben een klacht hierover ingediend bij de reisleidster van Adotravel (Evelien) en die heeft direct contact opgenomen met de manager van het hotel. Als compensatie kregen wij een hotelkamer met zeezicht, een fruitmand, een fles wijn en een tas van het hotel. Jammer genoeg gedroeg het personeel zich niet beter, maar complimenten voor het optreden van de hostes van AdoTravel.
-
Algemeen
7
-
Accommodatie
6
-
Vervoer
7
-
Reisbegeleiding
9
-
Excursies
7
-
Prijs / kwaliteit
5
Annelies
op 28 augustus 2012
bestemming: Turkije / Alanya, reisperiode: juli 2012
Ik ben zelf werkzaam in de toerisme industrie, wat wellicht maakt dat ik kritischer tegen bepaalde zaken aan kan kijken maar ik kan na mijn ervaring jammmer genoeg niet anders beoordelen dan dat ADO Travel onproffesioneel is en niet volgens de regeltjes werkt. Personeel is onkundig , weet geen antwoord op simpele vragen en als er al een antwoord is dan wordt je alsnog verkeerd geinformeerd en/of aan het lijntje gehouden. Natuurlijk indien u uw reis via internet boekt, op tijd reisbescheiden ontvangt, en transfer in orde is dan merkt u hier weinig van, echter als er iets mis gaat dan zijn ze niet in staat op de juiste, correcte manier voor u te handelen. Luchtvaartmaatschappij en hotel opereert zelfstandig/is derden en staat los van de touroperator/reisbureau, hier dan ook niets op aan te merken. Wees alstublieft verstandig, laat het niet zover komen en reis met een gerenomeerde reisorganisatie. Goedkoop kan duurkoop zijn en dat gaat voor ADO Travel zeker op.
-
Algemeen
2
-
Accommodatie
8
-
Vervoer
8
-
Prijs / kwaliteit
3
R.van den berg
op 24 augustus 2012
bestemming: Turkije / Alanya, reisperiode: augustus 2012
Alles prima verlopen met Ado travel... zeer goed hotel.. reisbegeleiding super.... kan niet beter.
-
Algemeen
10
-
Accommodatie
9
-
Vervoer
8
-
Reisbegeleiding
10
-
Excursies
8
-
Prijs / kwaliteit
8
R.Blatter
op 23 augustus 2012
bestemming: Turkije / Alanya, reisperiode: april 2012
De reis was uitstekend georganiseerd en de contacten met de medewerkers van ADO Travel waren bijzonder prettig en klantgericht.
Geen onduidelijkheden met de transfer die zowel heen als terug zeer comfortabel en snel verliep.
-
Algemeen
9
-
Accommodatie
9
-
Vervoer
9
-
Prijs / kwaliteit
10
Vredenburg
op 19 augustus 2012
bestemming: Turkije / okurcalar, reisperiode: juli 2012
Topvakantie gehad ,hotel,transfer,reisleiding alles goed geregeld.De reisleidster evelien is zeer behulpzaam en begaan.
Mijn zoons waren ziek en ze bleef informeren of ze wat kon doen en of het goed ging.
Heb dit nog nooit mee gemaakt met een andere reisorganisatie .
Ook de transfer met minibus is top je word niet eerst langs 20 andere resorts gesleept,je vakantie begint direct.
Volgende keer weer ado travel.
-
Algemeen
9
-
Accommodatie
9
-
Vervoer
9
-
Reisbegeleiding
10
-
Excursies
8
-
Prijs / kwaliteit
8
Marja van het hof
op 15 augustus 2012
bestemming: Turkije / Alanya, reisperiode: augustus 2012
Zou zo weer boeken bij ADO....goede service..fijne reisbegeleiding...alles tot in de puntjes verzorgd
-
Algemeen
10
-
Accommodatie
9
-
Vervoer
9
-
Reisbegeleiding
10
-
Excursies
8
-
Prijs / kwaliteit
9
op 15 augustus 2012
bestemming: Turkije / Alanya, reisperiode: juli 2012
De reisbegeleiding Eveline die bij ons hotel was van ADO-travel was in 1 woord super, beter als haar hadden we niet kunnen krijgen. Ze was een ontzettend aardige vrouw. Bij aankomst s'nachts op het vliegveld netjes een belletje gehad over ontmoeting bij het verblijf. Informatie op de eerste dag hartstikke duidelijk en ook 1 excursie geboekt voor een goede prijs! Voor een vraag of dergelijke je hoefde maar te bellen/smsen en je hebt reactie. Zo had mijn vriend eerste dagen wat last van diarree en ik in de eerste week al van zonneallergie, met een smsje naar haar hadden we er medicijnen voor de volgende dag. Bij deze Eveline bedankt voor de super goede begeleiding! Wij hopen bij onze volgende vakantie ook een goede reisbegeleiding te treven. :)
Lieve groet van Richard Hamstra en José Metzlar.
-
Algemeen
10
-
Accommodatie
10
-
Vervoer
7
-
Reisbegeleiding
10
-
Excursies
8
-
Prijs / kwaliteit
8
Ridderhof77
op 12 augustus 2012
bestemming: Turkije / Alanya, reisperiode: augustus 2012
Wij noteren zondag 12 augustus 2012!! Zojuist teruggekomen van een waanzinnig verblijf in het Kahya Aqua Resort in Avvalar (Alanya). Wij hebben vanaf het moment dat wij vertrokken alle ervaringen met AdoTravel als zeer prettig ervaren. Laat in de nacht aangekomen en direct per bus naar ons hotel gebracht, een uitstekende keuze. Het Kahya Resort ademt een en al sevice!! De kamers zijn er uitstekend, schoon en praktisch ingericht. Onze reisbegeleidster Eveline van Bart verdient een standbeeld in Turkije! De manier waarop zij ons heeft geholpen is een dikke pluim waard. Het siert haar, en tevens AdoTravel dat zij er staat wanneer je haar nodig hebt. Ook het Resort, wat onlangs is geopend is zeer kindvriendelijk, veel activiteiten en het annimatie team heeft voor iedereen wat wils. De korte route naar het strand (via een tunneltje op het park) is uitstekend. Ook daar kun je wederom genieten van alle all-inclusive facilliteiten met als extra een barbeque. Het overige eten is een oase voor de mond, de buffetten zien er iedere dag weer prima uit. Verse ingrediënten en heerlijke nagerechten. Kortom een uitstekende keuze, AdoTravel heeft hier een prima accomodatie in handen!! Ook hun reisleidster Eveline is er een uit duizenden! Dank voor een geweldige vakantie en uitstekende service! Groetjes familie Ridderhof (Familie Kreupel)
-
Algemeen
10
-
Accommodatie
10
-
Vervoer
9
-
Reisbegeleiding
10
-
Prijs / kwaliteit
10
Roy
op 11 augustus 2012
bestemming: Turkije / Alanya, reisperiode: juli 2012
Op de tweede nacht werd ik beroofd in de binnenstad. Telefoon was gerold. Door het lakse optreden van de politie ben ik 4 keer op het bureau geweest. Iedere keer had ik iets anders nodig om een aangifte formulier mee te krijgen. Uiteindelijk heb ik niets mee gekregen. Eveline (onze reisleidster van ADO Travel) heeft ons wel fantastisch geholpen. Ik had een vertaler nodig bij de politie omdat dit een standaard procedure is daar. Ik had geen idee waar ik die moest vinden. Ik heb Eveline toen opgebeld en binnen 5 minuten was ze op het bureau om te vertalen. Alles werd ingevuld en het leek goed te komen totdat de politie op het laatste moment toch wilde dat ik een advocaat zou gaan regelen om de aangifte mee te krijgen. Dit was onmogelijk. Voor de verzekering heeft Eveline een nette brief geschreven. Eveline heeft ons echt super geholpen. Ze heeft ons zelfs vanaf het bureau naar het busstation gebracht. Heel fijn dat we zo'n goede en lieve reisleidster hadden. Heel erg bedankt.
-
Algemeen
8
-
Accommodatie
6
-
Vervoer
7
-
Reisbegeleiding
10
-
Excursies
7
-
Prijs / kwaliteit
7
Hendri
op 23 juli 2012
bestemming: Turkije / Alanya, reisperiode: juli 2012
Op aanraden van een kennis hebben we bij Ado Travel geboekt. Normaal gesproken boeken we altijd via een reisbureau bij ons om de hoek. We dachten altijd we betalen iets meer maar hebben dan ook meer zekerheid dat de vakantie zorgeloos verloopt zoals t hoort te zijn. Echter Ado Travel is veel goedkoper en heeft een betere service. We werden 1 dag voor vertrek gebeld of we onze reisbescheiden hebben ontvangen en of we nog vragen hebben. Super service! Aangekomen in Turkije hebben we kennis gemaakt met Eveline de gids van Ado Travel. Wat is zij vorlijk en positief ingesteld. Met haar begint je vakantie pas echt goed. Hotel was goed alleen jammer dat er Russen waren. Wat kunnen zij opscheppen met eten en laten bijna alles staan. Maar goed hier heeft t hotel meer last van gehad dan wij volgens mij. Ado Travel is voor ons in ieder geval ons vaste internet reisbureau geworden!
-
Algemeen
9
-
Accommodatie
8
-
Vervoer
8
-
Reisbegeleiding
10
-
Prijs / kwaliteit
10
Ilse
op 19 juli 2012
bestemming: Turkije / turkije, reisperiode: juli 2012
Wat een onprofessionele klantonvriendelijke mensen daar. Eerst gebeld door hun dat er nog maar 1 stoel beschikbaar was. Vervolgens 6 dagen voor vertrek bellen ze dat het hotel niet voldeed aan hun eisen. en ik maar naar een andere plaats moest voor meer geld. Nu bieden ze nog steeds die reis aan. Ben blij dat ik mijn geld bij een ander zeer vriendelijk reisbureau gespendeerd heb. Tip voor iedereen. Boek niet bij adotravel.
-
Algemeen
1
-
Accommodatie
1
-
Vervoer
1
-
Prijs / kwaliteit
1
Evelin
op 17 juli 2012
bestemming: Turkije / Alanya, reisperiode: juli 2012
Alles is prima verlopen, prijs kwaliteit zeer goed bij ADO.
-
Algemeen
10
-
Accommodatie
8
-
Vervoer
10
-
Reisbegeleiding
10
-
Excursies
10
-
Prijs / kwaliteit
10
Vakantie6
op 16 juni 2012
bestemming: Turkije / Alanya, reisperiode: mei 2012
Voor de 1e en laatse keer geboekt via adotravel wat een flut reisburo. Voor het boeken gebeld met een medewerkster werd mij verteld dat de transfer 30 min zou zijn naar het hotel. Daar onze jongste zoon in een rolstoel zit en schoonzus slecht ter been is en 1 persoon zeer wagenziek is. Tot 1 week voor vertrek nog steeds niks geregeld door ado travel qua begeleiding op schiphol. Ik heb uiteindelijk zelf maar alles geregeld en gebeld met schiphol.
Op het vliegveld in Gazipasa zijn wij niet opgehaald en hebben 2 uur op een gesloten vliegveld gestaan met medicijnen van zoon en schoonzus die niet zo lang buiten de koelkast mochten blijven (stonden niet op de lijst, busje die ons moest ophalen had lekke band, zijn ons gewoon vergeten op te halen dat kregen wij als antwoord te horen) Mijn man heeft 2 uur lang met ado travel gebeld, met hotel, met taxi om vervoer voor ons te regelen. Na 2 uur wachten kwam er een busje zeer oud zonder airco. Toen kregen wij te horen dat de transfer niet 30 min. was maar 2 uur ! Als mij dit goed was doorgegeven door ado travel had ik echt nooit dit hotel uitgekozen en geboekt.
De terug reis zouden wij donderdag ochtend een fax krijgen met de tijden voor vrijdag. Weer geen reactie van ado travel mijn man weer bellen en overal zelf achter aan gaan, bij hotel ook niks bekend. In de avond hadden wij pas een fax gekregen. Bij aankomst op het vliegveld door niemand begeleid of geholpen door ado travel.
Ik zag zelf iemand lopen van correndon die heb ik aangesproken en die jongeman is alles voor ons gaan regelen zoals een rolstoel voor schoonzus heeft ons begeleid met inchecken dus zo kan het dus ook.
Bij thuis komst dit allemaal gemeld bij ado travel maar je bent gewoon een nr. wat ze niks intereseerd.
Je hebt toch al betaald dus ze hebben hun geld binnen.
Mensen wees gewaarschuwd, en betaal liever iets meer bij een bekend en vertrouwd reisburo.
Voor ons echt nooit meer Ado travel.
-
Algemeen
7
-
Accommodatie
7
-
Vervoer
4
-
Reisbegeleiding
2
-
Prijs / kwaliteit
5
J. v Beijnen-v Dongen
op 27 mei 2012
bestemming: Turkije / Beldibi, reisperiode: mei 2012
ADO travel een fantastische organisatie, klantvriendelijk en correct!
-
Algemeen
9
-
Accommodatie
9
-
Vervoer
9
-
Prijs / kwaliteit
9
J.v.Beijnen-v.Dongen
op 23 mei 2012
bestemming: Turkije / Beldibi, reisperiode: mei 2012
ADO travel is een zeer klantvriendelijke organisatie, die echt om zijn klanten geeft.
-
Algemeen
9
-
Accommodatie
9
-
Vervoer
9
-
Prijs / kwaliteit
9
Haagen
op 30 augustus 2011
bestemming: Turkije / Alanya, reisperiode: augustus 2011
Super vakantie gehad dankzij de moeite van het ado team om ons nog een lastminute te regelen zodat wij toch nog konden genieten van een geweldige vakantie in een prachtig hotel met super mooie en schone kamers. Wij hebben maandag in de late namiddag geboekt en zijn dinsdag ochtend vertrokken.
-
Algemeen
9
-
Accommodatie
9
-
Vervoer
8
-
Reisbegeleiding
7
-
Prijs / kwaliteit
9
Miranda Konings-Heijnen
op 9 augustus 2011
bestemming: Turkije / Lara, reisperiode: juli 2011
Zodra wij in Antalya aankwamen stond er een jongeman met een bordje Adotravel ons op te wachten en ons van harte welkom geheten bracht hij ons gezelschap ( 4 personen ) linea recta naar Hotel Miracle in Lara. Geen lange wachttijden op/ en in een bus, nee, binnen vijf minuten waren we onderweg naar de plaats van bestemming en amper een kwartiertje later stonden we in de lobby van ons hotel. De Turkse medewerker haalde netjes de koffers uit de auto en wenste ons een fijne vakantie.
Maar ook een dikke pluim voor onze reisleider ter plaatse, Hüsnü Göldeli. Hij was zeer vriendelijk en gastvrij, gaf ons hele goede tips en regelde zelfs dat ik voor een mindere prijs internet op de kamer kreeg. Ook hebben we samen met hem een geweldige excursie naar Antalya gehad. Hüsnü wist precies de mooie plekjes aan te wijzen en had op verscheidene plaatsen vrienden wonen waar we voor weinig geld iets te eten of te drinken konden krijgen. Tevens organiseerde hij op ons verzoek ter plaatse een leuke boottocht. Kortom, een geweldige medewerker, iemand waar Adotravel zeker trots op mag zijn.
Ook de terugreis verliep voorspoedig, kregen netjes een fax met daarop de vertrektijd en werden opnieuw met een particuliere auto opgehaald. Klasse! Mede dankzij Adotravel hebben wij een fantastische vakantie gehad en wij hopen dat hun reisaanbiedingen volgend jaar opnieuw zo aantrekkelijk zijn dat we ook dan weer met Adotravel zullen afreizen naar Turkije. Hotel Miracle was zeker een Wonder!! Daarbij hebben wij vele Nederlandse en Belgische vakantiegangers erop attent gemaakt dat Adotravel een geweldige reisorganisatie is en zeker een aanrader...
-
Algemeen
10
-
Accommodatie
10
-
Vervoer
10
-
Reisbegeleiding
10
-
Excursies
10
-
Prijs / kwaliteit
10
Fam. van Bakel
op 5 augustus 2011
bestemming: Turkije / Alanya, reisperiode: juli 2011
Dit jaar evenals vorig jaar geboekt bij ADO Travel .
Wederom als vorig jaar alles perfect geregeld, dit was onze derde vakantie in het
kleine paradijsje Delphin Botanik in Alanya, kortom SUPER !!!!!
Complimenten aan het team van ADO Travel ! Bedankt en ga zo door !
Groeten, Fam . van Bakel, Vlijmen Nederland.
-
Algemeen
10
-
Accommodatie
10
-
Vervoer
10
-
Reisbegeleiding
10
-
Prijs / kwaliteit
10
John-Jacobien-Bas-Linda
op 23 juni 2011
bestemming: Turkije, reisperiode: juni 2011
Voor het eerst bij ADO travel geboekt. Helemaal geweldig vooral de reisbegeleidster Eveline.
Alles was prima geregeld, kon niet beter.
-
Algemeen
9
-
Accommodatie
9
-
Vervoer
9
-
Reisbegeleiding
10
-
Prijs / kwaliteit
9
Yama & Manon
op 24 mei 2011
bestemming: Turkije / Olüdeniz, reisperiode: april 2011
Prima reisbureau met uitstekende organisatie! Van begin tot einde betrokken. Ook telefonisch heel goed geholpen. Jammer dat de vluchttijden niet zichtbaar waren op de site en deze informatie vrij laat werd opgestuurd. Verder was het vervoer van en naar hotel luxe geregeld! Op de hotelkamer wachtte ons een verrassing om de vakantie goed te starten, heel erg attent!
-
Algemeen
9
-
Accommodatie
9
-
Vervoer
8
-
Reisbegeleiding
8
-
Prijs / kwaliteit
10
Silva
op 5 januari 2011
bestemming: Turkije, reisperiode: december 2010
Ben afgelopen kerstvakantie met adotravel naar Delphin Palace in turkije geweest. Dit is mij zeer goed bevallen, een mooi luxe hotel tegen betaalbare prijzen. Kende de organisatie nog niet, maar ben goed geholpen door de medewerkers van de service balie. Eenmaal aangekomen in Turkije zijn we opgehaald door een vriendelijke man in onze prive transfer. het hotel is zeker een aanrader, het heeft een uitgebreid buffet, vriendelijke personeel en een aangename sfeer met de feestdagen!
-
Algemeen
8
-
Accommodatie
9
-
Vervoer
9
-
Reisbegeleiding
8
-
Prijs / kwaliteit
8
Hilda
op 23 december 2010
bestemming: Turkije / Alanya, reisperiode: oktober 2010
Wij zijn al heel vaak in Turkije geweest (zo`n 30 keer) en ADO travel is heel goed bevallen. Qua prijs zijn ze veel voordeliger en in Alanya aangekomen zijn we heel goed en vriendelijk behandeld door de reisleider daar. We hebben nog nooit zo'n goede reisleiding gehad wilde alles voor je regelen niets was teveel voor hem. hij wist ook veel te vertellen over de omgeving en alles. We hebben ook voor weinig geld een excursie gedaan naar de Turkse grand canyon echt een aanrader heerlijk gegeten en ook bij mensen thuis geweest in de bergen.Ook de reis was verder prima geregeld door Ado travel wij zouden er zo weer mee op reis gaan.
-
Algemeen
10
-
Accommodatie
8
-
Vervoer
10
-
Reisbegeleiding
10
-
Excursies
9
-
Prijs / kwaliteit
9
Leo van der Vlis
op 24 oktober 2010
bestemming: Turkije, reisperiode: oktober 2010
Had bij ado travel geboekt voor 1710 euro en direkt betaald, krijg ik de volgende dag een nieuwe mail voor exakt dezelfde reis van 1810 euro aangeboden. na telef. kontakt uitgelegd dat dit niet kan want alles was volgens prijsafspraak. Na woordenwisseling met een niet al te intelligente dame, was het antwoord " niets aan te doen dit is de prijs ". Heb direkt gannuleerd en opnieuw geboekt bij Domstad voor 1635 euro. allen vlogen met Corendon. heb 6 keer moeten telefoneren om mijn geld terug te krijgen kreeg uiteindelijk na pressie een week later, geld terug.
-
Algemeen
1
-
Accommodatie
10
-
Vervoer
6
-
Reisbegeleiding
1
-
Prijs / kwaliteit
6
Levent Ozyenici
op 7 oktober 2010
bestemming: Turkije / Bodrum, reisperiode: september 2010
Zeer makkelijk kunnen boeken via Ado Travel. Goed advies wat betreft het Hotel. Tot nu toe wat mij betreft het mooiste Hotel in West Turkijje (Rixos, Bodrum).
-
Algemeen
10
-
Accommodatie
10
-
Vervoer
10
-
Reisbegeleiding
10
-
Prijs / kwaliteit
10
De Bie
op 8 augustus 2010
bestemming: Turkije / Alanya, reisperiode: juli 2010
Alles super, het hotel, de organisatie waar we geboekt hebben (ADO) de prijs transfer, de reisleiding dank jullie wel voor deze geweldige vakantie.
-
Algemeen
10
-
Accommodatie
10
-
Vervoer
10
-
Reisbegeleiding
10
-
Excursies
10
-
Prijs / kwaliteit
10
Nikki
op 2 januari 2010
bestemming: Turkije / Antalya, reisperiode: juli 2008
We hebben buitengewoon slechte ervaringen met deze touroperator. Extra laten betalen voor een bepaalde vliegmaatschappij vanwege de betere vliegtijden. Vervolgens doodleuk melden dat het een andere maatschappij wordt met helaas wat minder goede vliegtijden. Toeslag uiteraard niet terugbetalen.
Vervolgens niet vanuit Amsterdam, maar ineens vanuit Rotterdam vertrekken. Uiteindelijk: "Tegen bijbetaling van 75 euro per persoon kunt u met een andere maatschappij misschien toch nog wel via Amsterdam vliegen." En ga zo maar door.
Ik was er al bang voor vanwege de vele negatieve reacties op internet. Deze zijn wel bevestigd helaas. We boeken echt nooit meer Ado!
En wat de positieve reacties hier betreft: het klinkt heel onaardig, maar ik krijg de indruk dat de lage cijfers van de reizigers worden "opgeschroefd" door sommige heel goede beoordelingen...
-
Algemeen
1
-
Accommodatie
1
-
Vervoer
1
-
Reisbegeleiding
1
-
Prijs / kwaliteit
1
A. Verburg
op 11 augustus 2009
bestemming: Turkije / Side, reisperiode: juli 2009
Wij zijn net terug met onze gezin uit Side Amelia Beach hotel. Hotel is netjes en schoon. Geschikt voor gezinnen met kleine kinderen. Familiekamer is ruim. Een klein minpuntje strand is te bereiken via een voetgangerstunnel verder niks op aan te merken. Boeking verliep vlot. Ik reis ieder jaar. Dit jaar ben ik voor het eerst met Ado Travel naar Turkije geweest. We zijn goed te woord gestaan, vriendelijk personeel. De wachttijden aan de telefoon zijn ongeveer 2 minuten (mag korter) maar als je aan de beurt bent nemen ze ook de tijd voor je.
-
Algemeen
9
-
Accommodatie
8
-
Vervoer
8
-
Reisbegeleiding
8
-
Prijs / kwaliteit
9
Bahlmann
op 5 augustus 2009
bestemming: Turkije, reisperiode: oktober 2009
Via internet op 26 juli een reis geboekt naar turkije met 6 volwassenen. De site belooft binnen 10 minuten de bevestiging te mailen. Maar wij hebben deze nooit gehad. Na een week gebeld met ADO travel met de vraag waar de bevestiging blijft. Antwoord: Alles is geregeld, wordt in orde gemaakt en u ontvangt de reisbescheiden binnen enkele dagen. Totaal 6x gebeld, steeds aan het lijntje gehouden.
Vandaag,5 augustus, wederom gebeld. Antwoord: Niets geregeld en gereserveerd. Dit reisbureau komt erg onbetrouwbaar over. Bij navraag bij het SGR blijkt dat veel klanten slechte ervaringen hebben overgehouden aan ADO travel. Wees gewaarschuwd.
-
Algemeen
1
-
Accommodatie
1
-
Vervoer
1
-
Reisbegeleiding
1
-
Prijs / kwaliteit
1
Martin Houtzager
op 18 juni 2009
bestemming: Turkije / cesme, reisperiode: mei 2009
Bij toeval terecht gekomen bij AD0-travel omdat we deze bestemming wilden en dit hotel. Nog nooit van de organisatie gehoord. Vantevoren maar eens gebeld of we geen Haagse Harrie of onduidelijke Turk aan de lijn zouden krijgen. Integendeel een net heerschap en we werden vriendelijk geholpen. Nu zegt dit natuurlijk niet alles maar toch. Ook lid van SGR dus een echte bult konden we niet vallen. Nu we de reis gemaakt hebben zijn we zeer positief. Een dag vantevoren werden we nog gebeld of alles naar wens was.
Luchtvaartmaatschappij Corendon is goed, alleen het inchecken op Schiphol duurde wat lang (ruim een uur staan wachten).
Op Izmir stond er netjes een meisje met een duidelijk bordje en een chauffeur. We werden met z'n 2 in een auto naar het hotel gebracht. Terug in een klein busje met wat andere mensen.
In het hotel werden we hartelijk ontvangen en dit gedrag bleef 3 weken zo, erg tevreden dus over dit 2-sterren hotel.
Het enige wat niet was voorzien was een welkomstpraatje, nu zitten we daar als ervaren Turkije-gangers ook niet op te wachten maar vroegen ons af hoe we de pickup-tijd te horen zouden krijgen bij terug gaan naar Nederland. Maar een email gestuurd naar ADO-travel in Nederland. Dit werd nog dezelfde dag opgepikt en de volgende stond er al iemand bij het hotel. Buiten nog wat andere zaken zouden we pickup-tijd een dag tevoren aan de vertrekdag te horen krijgen.
Is zo geschied.
Maw een betrouwbare touroperator waar iedereen mee zou kunnen reizen.
-
Algemeen
8
-
Accommodatie
9
-
Vervoer
9
-
Reisbegeleiding
7
-
Prijs / kwaliteit
9
Patricia
op 17 januari 2009
bestemming: Turkije / Side, reisperiode: januari 2009
Normaal gaan we altijd in de zomermaanden op vakantie. Dit jaar dachten we laten we ook winter eens proberen in Turkije. Beviel prima, geen drukte, geen rijen in het hotel, gewoon relaxed. Ado travel heeft alles netjes geregeld, op de tijd de tickets en voucher gemaild zelfs 1 dag voor ons vertrek zijn we door hen gebeld of we de reisbescheiden hebben ontvangen en of we nog vragen hebben, Keurig!
-
Algemeen
8
-
Accommodatie
9
-
Vervoer
7
-
Reisbegeleiding
8
-
Prijs / kwaliteit
10
Rene
op 5 januari 2009
bestemming: Turkije / Belek, reisperiode: december 2008
Onlangs met mijn partner een zon-wintervakantie geboekt naar Belek. Vlucht met Sunexpress verliep prima en vertrok optijd. Onze accommodatie was boven verwachting, voor een zeer mooie prijs hebben we 10 dagen, voorzien van alle toeters en bellen, genoten van ons 5-sterren hotel. Uitstapjes die we vooraf bij Adotravel hebben geboekt zijn ook netjes verzorgd. Kortom, een tevreden klant met goede ervaringen.
-
Algemeen
8
-
Accommodatie
8
-
Vervoer
7
-
Reisbegeleiding
8
-
Excursies
8
-
Prijs / kwaliteit
8
Nehir Kilicaslan
op 4 januari 2009
bestemming: Turkije / Alanya, reisperiode: oktober 2008
Afgelopen herfstvakantie via ado travel naar Turkije/Alanya Utopia world hotel geweest. We waren met 2 volwassen en 2 kinderen. het was een geweldig ervaring om met ado travel te reizen. alles was goed geregeld, de reistijd, de excursies waren ook geweldig. ik reis voor het eerst met ado en daarvoor reisde ik met andere maatschappij maar dat was erg anders geregeld, het is echt niet te vergelijken met ado travel. ik ga komen zomer zeker weer met ado reizen.
-
Algemeen
9
-
Accommodatie
10
-
Vervoer
8
-
Reisbegeleiding
9
-
Excursies
9
-
Prijs / kwaliteit
9
Rico
op 25 december 2008
bestemming: Turkije / Kemer, reisperiode: augustus 2008
Op aanraden van mijn collega heb ik de adotravel website bezocht. Prijzen zijn inderdaad erg scherp vergeleken met andere aanbieders. Vervolgens heb ik online een reis geboekt naar Kemer, Daima aquapark resort. Ik kreeg binnen 3 dagen netjes een bevestiging thuis opgestuurd. Helaas was ik vergeten door te geven dat wij liefst een kamer met zeezicht wilden hebben. Dit is achteraf na telefonisch contact probleemloos opgelost. Wij vlogen met Sky Airlines die op tijd vertrok. Toestel was nieuw. Enige opmerking is wel dat de stewardessen niet erg vriendelijk waren. Maar ja, het was een zeer vroege vlucht:). Daima Aquapark resort is een top hotel. Mijn zoon van 6 heeft zich uitstekend kunnen vermaken in het grote aquapark. Eten goed en gevarieerd, personeel ook vriendelijk. Op de terugweg hebben wij ook geen vertragingen gehad. Wat ons betreft een geslaagde vakantie. Onze volgende reis hebben wij geboekt naar Egypte, wederom bij adotravel.
-
Algemeen
8
-
Accommodatie
9
-
Vervoer
8
-
Reisbegeleiding
8
-
Prijs / kwaliteit
8
Ummiye A.
op 23 december 2008
bestemming: Turkije / Bodrum, reisperiode: juli 2008
Afgelopen zomer via ADO Travel een reis geboekt naar Bodrum. We waren met 4 personen en gingen via Eindhoven. Heenreis geen bijzonder alles verliep zoals afgesproken. Het hotel was erg mooi en er was erg lekker eten.
Bij de terugreis (we bleven er 2 weken) was er een tijdswijziging. ADO Travel belde ons wel 2 dagen van tevoren voor de wijziging van de vertrektijd. Het was een superreis. Volgend jaar zeker weer met Ado reizen.
-
Algemeen
10
-
Accommodatie
10
-
Vervoer
10
-
Reisbegeleiding
9
-
Excursies
10
-
Prijs / kwaliteit
10
Tanuja
op 17 december 2008
bestemming: Turkije / Alanya, reisperiode: juli 2008
Wij hebben in januari deze reis geboekt bij Ado Travel. Ik zou alleen met mijn moeder gaan, en later veranderde mijn zussen van gedacht ik had inmiddels al de reis via internet geboekt waarvan in de factuur en bagagelabels al van had ontvangen. 1 Week later heb ik het telefonisch veranderd. De medewerkers waren vriendelijk en zorgden meteen voor de verandering, waarvan ik 2 dagen later de nieuwe bevestiging en bagagelabels van ontving. Voor dat de reis waargenomen werd werden we nauwkeurig door een van de medewerkers van Ado Travel opgebeld zoals beloofd en die vroeg nogmaals of alles duidelijk was, of we nog vragen hadden.
Super Hotel! Ben dit jaar samen met mijn moeder, 2 zussen en mijn kleine neefje bij dit hotel geweest. Onwijs veel genoten, vooral die kleine dreumel van ons! We verbleven in een Pool villa lekker ruim waar die kleine zich in de avond dubbel kon vermaken. Het eten was echt lekker vooral die a'la charte restaurants die je 1 maal in de week kon benutten ik had voor de chinees gekozen ONGELOOFELIJK LEKKER! Raad het jullie zeer zeker aan.
Waarvan ik nog steeds aan het dromen ben zijn de masseurs wat waren dat lekkere stukken zeg!( de massage zelf was ook lekker ontspanend)
Wij hebben met ze alle zeer genoten van deze ongelofelijke vakantie, lekker groot, mooie zwembaden, kamer werd elke dag schoongemaakt, onze kleine Jamy had zijn handen iedere avond vol met al die leuke dingen die ze daar presteerden.
Het kan dus ook allemaal goed gaan. Onze complimenten! Helaas word het dit jaar geen vakantie voor mij :( maar ben wel blij dat me zus en Jamy dit jaar weer een overheerlijke vakantie gaan doorbrengen dankzij Ado Travel!
-
Algemeen
9
-
Accommodatie
10
-
Vervoer
7
-
Reisbegeleiding
8
-
Prijs / kwaliteit
7
Mirjam Vink
op 9 december 2008
bestemming: Turkije / Belek, reisperiode: juli 2007
Ik ben vorig jaar via ADO Travel naar Turkije gegaan. Ze waren een van de goedkoopste aanbieders. Boeking is goed verlopen. Inderdaad wel extra kosten voor ecotax maar hier hadden alle reisorganisaties last van iedereen verhoogd de prijzen. Hoop wel dat het dit jaar niet gebeurd. Aangekomen op vliegveld keurig opgewacht door een dame die is naar ons vervoer bracht, en terwijl iedereen in een warme bus werd gepropt werden wij in een luxe mercedes met airco vervoerd met zijn drieen. Terug hetzelfde, iedereen in ons vliegtuig in een bus en wij weer met een luxe auto. Ik heb dus niets te klagen gehad.
-
Algemeen
10
-
Accommodatie
10
-
Vervoer
10
-
Reisbegeleiding
7
-
Prijs / kwaliteit
8
Kees
op 10 juli 2008
bestemming: Curaçao, reisperiode: maart 2008
In februari 2008 reis geboekt naar Curacao via de website van Adotravel. Moest meteen met spoed betalen. Het geboekte hotel was niet beschikbaar en vliegtuig was duurder (website klopt dus niet). Wij kozen voor een alternatief hotel dat ca. 400 euro goedkoper was. Pas ca. 1 maand later, na vele aanmaningen werd het teveel betaalde geld teruggeboekt (terwijl ik n.b. met spoed betaald had). Ticket kwam van Fly Caribbean, dus beter daar boeken en niet bij Adotravel.
-
Algemeen
5
-
Accommodatie
7
-
Vervoer
6
-
Reisbegeleiding
6
-
Prijs / kwaliteit
5
Ann
op 30 juni 2008
bestemming: Turkije / Antalya, reisperiode: juli 2008
Wij hebben een soortgelijke ervaring. We hadden een reis met "gegarandeerde" stoelen Amsterdam/Antalya met Corendon geboekt. Aanbevolen door ADO Travel omdat het een Dutch Based maatschappij zou zijn, die vanuit Nederland vertrekt ipv 's morgens eerst vanuit Turkije. Hierdoor zouden de vluchttijden beter zijn. We hebben een toeslag betaald, want we zagen het met een kind niet zitten om midden in de nacht aan te komen.
Twee weken geleden werden we gebeld dat de vlucht vanuit Amsterdam helaas niet mogelijk was. Het werd Rotterdam, (wel met Corendon). Ze konden er niets aan doen, hun tussenpersoon had het contract opgezegd. We gingen niet akkoord. ADO regelde toen dat we met Sky Airlines toch vanuit Amsterdam konden vliegen.
De vertrektijd bleek echter 21.50 uur te zijn, aankomst midden in de nacht! Vreselijk met een klein kind.
We hoorden vervolgens dat de eerder aangeboden vlucht vanuit Rotterdam om 10.10 's morgens zou vertrekken. Veel beter, dachten we. Met ADO gebeld. Het kon wel weer omgezet worden, maar dan moesten we 75 euro per persoon bijbetalen. Hadden we maar meteen moeten beslissen, was de reactie. Nu moesten er annuleringskosten voor de vlucht vanuit Amsterdam betaald worden.
Bij navraag bleek echter dat de terugvlucht Antalya / Rotterdam om 06:00 uur 's-morgens vertrok en je dan al om 24:00 uur werd opgehaald vanuit je hotel. Nog veel erger dus, dan de Sky vlucht vanuit Amsterdam!
Toen we de opgegeven (Rotterdam) CAI554 en CAI553 vluchtnummers op internet nakeken, kwamen we er achter dat dit onze oorspronkelijk Corendon vluchtnummers vanuit Amsterdam waren. Deze vluchten werden voorheen door Corendon vanuit Amsterdam uitgevoerd, maar al in mei verplaatst naar Rotterdam. Corendon doet deze vluchten niet zelf, maar laat ze uitvoeren door, juist... Sky Airlines!!
Dus geen sprake van een Dutch Based luchtvaartmaatschappij! ADO wist al weken dat de vlucht vanuit Rotterdam zou plaatsvinden en niet door Corendon zou worden uitgevoerd. En die 300 euro bijbetalen was dus ook gewoon een poging om ons een poot uit te draaien. Van Sky naar Sky kan niet zo'n probleem zijn. De toeslag werd dan ook teruggedraaid. We hebben uiteindelijk toch besloten vanuit Amsterdam te vliegen, vanwege de wel heel vroege terugvlucht naar Rotterdam en omdat we daar in de buurt wonen.
We hebben nu een heel naar gevoel over de gang van zaken. We hopen maar dat alles in het hotel wel goed is geregeld en dat de vlucht niet veel later vertrekt dan gepland.
We hebben ecotax (is uiteraard wettelijk verplicht) en 92 euro brandstoftax moeten bijbetalen. De Corendon toeslag bleef ook van toepassing op de Sky vlucht.
Een positief ding: we worden wel steeds keurig teruggebeld door ADO.
-
Algemeen
1
-
Accommodatie
9
-
Vervoer
1
-
Reisbegeleiding
1
-
Prijs / kwaliteit
1
Anita
op 27 juni 2008
bestemming: Turkije / Side, reisperiode: juli 2008
In februari een reis geboekt Bij Ado Travel te Den Haag naar Turkije Side voor juli dit jaar! Op de internetsite van Ado Travel kon ik kiezen voor verschillende luchtvaartmaatschappijen. Ik heb een keer eerden bij Ado travel geboekt en vloog toen met Onur Air wat me heel erg slecht bevallen is......... Dit keer toch Ado travel het voordeel van de twijfel gegeven en gekozen voor Sun Express (Lufthansa). Alles in orde dacht ik ook op de factuur stond keurig Sun Express vermeld met als extra kosten 80, euro (40 pp).
Twee weken geleden kreeg ik van ADO Travel een mailtje voor nog te betalen eco-tax en brandstoftoeslag....dit weer keurig op tijd betaald. Twee dagen geleden weer een mailtje dat er nogmaals 30 euro aan brandstoftoeslag moest worden betaald. Ik ben toen maar eens gaan bellen of er nog meer van die mailtjes zouden komen... Een onverschillige medewerkster aan de andere kant van de lijn vertelde me toen doodleuk dat ik niet met Sun Express zou vliegen maar met Sky Airlines (een turkse charter) en dat ik blij moest zijn dat het me niet meer zou gaan kosten want ze hadden wel alles moeten omboeken!
Dit is toch te arrogant voor woorden. Ik heb haar verteld dat Ado travel me wel kan vinden voor ecotax en brandstoftoeslagen maar me op de hoogte stellen van een gewijzigde vliegmaatschappij ho maar!! Ik ben hier heel erg boos over temeer omdat Ado travel me nu alle wind uit de zeilen neemt en ik er door eigen inititaief achter moet komen.... Het is nu te laat voor een andere vlucht (bijv. transavia omdat alles al vol zit.) Ik kom nu midden in de nacht op Antalya aan met een kind en we zijn pas om 5 uur op z`n vroegst in het hotel. Terug bellen doet Ado Travel niet en als je 2 keer op een dag belt om te vragen of er al wat meer bekend is zegt het meisje doodleuk ze dat ik niet zoveel moet bellen en dat ik echt wel terug gebeld wordt!! nou mooi niet! Zelfs de dag erop ook niet!
-
Algemeen
1
-
Accommodatie
9
-
Vervoer
1
-
Reisbegeleiding
1
-
Prijs / kwaliteit
1
Linda
op 14 mei 2008
bestemming: Turkije / Alanya, reisperiode: mei 2008
Samen geboekt met kennissen, ook in een mail de volgende dag aangegeven dat we samen reisden. Ondanks herhaaldelijk bellen naar ADO vertrokken onze vrienden 's-morgens om 04.45 uur met transavia en wij om 23.45 uur met inter airlines. Het vliegtuig was een drama. Veel te krap, kon niet eens mijn knieen kwijt bij rechtop zitten. En dan te bedenken dat we 150 euro extra hebben betaald tijdens de boeking om met een goede maatschappij te vliegen!!
Reisleiding ter plaatse? Die was er ff niet. Gelukkig hadden we een turks sprekende vrouw in ons midden die iets voor ons kon tolken. Het blijkt dat de chauffeur niet wilde rijden omdat de reisleider er de laatste keren steeds niet bij is. Hij was boos! Ja, daar zit je dan.... Na een klein uurtje vertekt dan gelukkig de bus en we pikken de reisleider 5 min. voor het bereiken van ons hotel op.
Het hotel is perfect en we zijn blij dat we om 8.00 uur 's-morgens eindelijk in een bed kunnen kruipen om dag 2 voor het grootste gedeelte te kunnen verslapen!
Terugreis: 11 uur zouden we worden opgehaald bij het hotel. Na een uur wachten krijgen we een fax omdat we zijn gaan bellen. Het vliegtuig heeft vertaging en om 15.00 uur horen we meer.... Dus niet. Dan horen we dat het nog een uurtje kan duren of misschien tot vanavond of dat het vliegtuig misschien helemaal niet gaat..... Geweldig! En een kamer voor je regelen? Welnee, dat zijn we niet verplicht.... Maar we hebben 2 kleine kinderen en als we zo laat vliegen dan moeten ze tussen de middag even kunnen slapen... Uiteindelijk uren later bericht: om 19.10 wordt u opgehaald. Wij staan op tijd klaar om nogmaals een uurtje te wachten. Dan een tocht van 3 uur langs allerlei hotels en uiteindelijk komen we op het vliegveld. Dan heeft ons luxe vliegtuig (waar we extra voor hebben betaald) helaas een vertraging van niemand weet hoe lang. Ze zeggen dat het komt door een staking op Schiphol maar vreemd genoeg vertrekken alle andere vliegtuigen die dag wel gewoon op tijd of met een kleine vertraging.... Als het uiteindelijk 02.00 uur 's-nachts is en inmiddels een dag later vertrekken we eindelijk. Heerlijk weer in een te krappe stoel van inter airlines ... die hadden we gemist... Ik vlieg de komende jaren niet weer en als ik het al doe, dan zeker NIET MET ADO TRAVEL. We zijn een weekje weggeweest en alle stress vooraf, tijdens de heenreis en de terugreis heeft gemaakt dat ik er zeker een maand voor nodig heb om te herstellen van deze vakantie. Jammer want het kost je handen vol geld en je kijkt er toch het hele jaar naar uit...
-
Algemeen
1
-
Accommodatie
8
-
Vervoer
1
-
Reisbegeleiding
1
-
Prijs / kwaliteit
6
Fam. Smit
op 13 mei 2008
bestemming: Turkije / Alanya, reisperiode: mei 2008
Ik wil graag mijn zeer positieve ervaringen met ADO TRAVEL delen. Ik was al aangenaam verrast toen we voor vertrek een telefoontje kregen van ADO met de vraag of alle reisbescheiden goed aangekomen waren en of er nog vragen waren. Reis, vervoer en hotel waren prima geregeld. Maar je merkt pas echt wat je aan een reisorganisatie hebt als er problemen ontstaan. In ons geval werd onze vlucht geannuleerd door de bagagestaking op Schiphol. De reisleidster heeft haar uiterste best gedaan om ons daar vroegtijdig van in kennis te stellen. We zijn door ADO overgeboekt naar een andere vlucht twee dagen later. Omdat ons hotel volgeboekt was konden we daar niet langer blijven. ADO had voor ons een ander 5-sterren all-inclusive geregeld waar we twee heerlijke extra vakantiedagen hebben doorgebracht. Vervoer en alles ook nu weer prima geregeld, zonder extra kosten voor ons. Reisleiding was telefonisch goed bereikbaar en we werden steeds goed op de hoogte gehouden. Complimenten voor Arlette, de reisleidster en ADO.
-
Algemeen
9
-
Accommodatie
9
-
Vervoer
8
-
Reisbegeleiding
10
-
Excursies
8
-
Prijs / kwaliteit
8
Bahadir
op 27 november 2007
bestemming: Turkije / Antalya, reisperiode: september 2007
Ik heb onze reis met het gezin naar Antalya als zeer prettig ervaren. Zowel vervoer, accommodatie als begelding van ADO Reizen waren perfect! Deze reisorganisatie pakt het wat ons betreft professioneel aan.
-
Algemeen
8
-
Accommodatie
9
-
Vervoer
8
-
Reisbegeleiding
8
-
Prijs / kwaliteit
8
Ummiye Aygun
op 16 november 2007
bestemming: Turkije / Kemer, reisperiode: juli 2007
Ik was met ADO Travel in de zomer van 2007 op vakantie gegaan met mijn kinderen van 9 en 11. Wij hadden hotel Vera Aqua Kemer geboekt. Mijn kinderen hadden het erg naar hun zin en ik ook. Dit hotel zou ik zeker aanraden voor families met kinderen. Wat betreft ADO Travel, kan ik niets negatiefs vermelden. Wij zaten ook eerst geboekt bij Fly air. Ik was eerst heel bezorgd toen ik het nieuws over Fly air had gehoord. Maar adotravel had een alternatieve vlucht voor ons geregeld zonder extra kosten. Wij vlogen uiteindelijk met Pegasus air die stipt op tijd vertrok. Kortom super goed geregeld!
-
Algemeen
9
-
Accommodatie
9
-
Vervoer
8
-
Reisbegeleiding
8
-
Excursies
8
-
Prijs / kwaliteit
8
Gerard W.
op 12 november 2007
bestemming: Turkije / Antalya, reisperiode: oktober 2007
Prachtige vakantie. Reis was prima. Prijs kwaliteit verhouding vindt men tegenwoordig niet meer zo als bij ADO.
-
Algemeen
8
-
Accommodatie
8
-
Vervoer
8
-
Reisbegeleiding
7
-
Excursies
8
-
Prijs / kwaliteit
8
Annemarie
op 22 september 2007
bestemming: Turkije / Side, reisperiode: september 2007
Tickets zeer moeilijk te krijgen bij ADO Travel. Hotel viel ook erg tegen. Eten inderdaad eenzijdig. Laatste avond geen bericht over de terugvlucht, terwijl we 's morgens om 7 uur vlogen. Aan de telefoon houdt ADO zich gewoon van de domme als het te heet onder de voeten wordt. Waarom is ADO niet aangesloten bij de ANVR?!
-
Algemeen
3
-
Accommodatie
4
-
Vervoer
7
-
Reisbegeleiding
1
-
Excursies
7
-
Prijs / kwaliteit
3
Desmond Gemert
op 14 augustus 2007
bestemming: Turkije / Side, reisperiode: juli 2007
Ik heb echt een verschrikkelijke vakantie gehad, heb 4 vliegvelden gezien. Eten, zwembad en reisbegeleiding was dramatisch. We hadden op de dag van vertrek nog geen tickets en moesten steeds zelf contact opnemen met ADO. Ze belden nooit terug! We gingen 1 dag later weg, met de bus van Schiphol naar Dusseldorf, daar aangekomen met de bus naar Keulen, vervolgens 6 uur lang op het vliegveld gezeten, uiteindelijk kwamen we om 06.30 uur aan in het hotel. De gereserveerde kamers waren ook nog een probleem. Vervolgens alle ongemakken in het hotel, slecht eten, koud en zeer eenzijdig, alleen maar russen in het hotel (wat een nare mensen). Wij hebben alle vier oorontsteking gehad door de slechte kwaliteit van het zwembad. Het was all-inclusive, maar ik heb 800 euro extra opgemaakt aan het eten buiten het hotel! De terugreis moesten wij ook zelf achteraan, de reisbegeleidster die we de 1ste dag hebben gezien was de hele vakantie nergens meer te bekennen! We zijn teruggevlogen op Brussel, waar een door ADO ingehuurde bus alle passagiers op schiphol zou afzetten. Ook dat gebeurde niet, er werd een grote groep op het jaarbeurs in Utrecht afgezet, om de mensen een beetje tegemoet te komen na alle ongemakken, en het die mensen wat makkelijker te maken, vervolgens heb ik aan de chauffeur gevraagd om dan ook een groep in Amsterdam af te zetten, maar dat deed hij gewoon niet, waardoor wij door de tussenstop in Utrecht voor 50 euro een taxi naar huis hebben moeten nemen! Voor al deze ongemakken, 1 overnachting minder en de taxikosten hebben wij het gigantische bedrag van 168.50 euro terug gekregen, belachelijk! De hele reis heeft mij 3700 euro gekost! Heb dus voor 4 personen 118.50 teruggekregen, dat is nog geen 30 euro per persoon, een schade. Ik boek nooit meer bij ADO!
Noot van de redactie: de vluchten uit bovenstaand verhaal waren geboekt met Fly Air, deze luchtvaartmaatschappij is in de zomer failliet gegaan waardoor ADO Travel alles op alles heeft moeten zetten om er toch voor te zorgen dat hun klanten wel naar Turkije konden vertrekken.
-
Algemeen
1
-
Accommodatie
2
-
Vervoer
1
-
Reisbegeleiding
1
-
Prijs / kwaliteit
2
Hendrik
op 10 augustus 2007
bestemming: Turkije / Alanya, reisperiode: juli 2007
Betaalbare reizen van ADO Travel. Goede service. Long Beach hotel in Alanya zou ik ook zeer zeker aanraden.. Heb een heerlijk vakantie gehad met mijn kinderen.
-
Algemeen
10
-
Accommodatie
8
-
Vervoer
8
-
Reisbegeleiding
9
-
Prijs / kwaliteit
8