Schrijf een ervaring over Airbnb en maak kans op mooie prijzen!

Ervaringen Airbnb

Pagina 1 van 14 met 134 resultaten

op 31 mei 2020 bestemming: Nederland, reisperiode: mei 2020

Jammer daar dit bedrijf niet bereikbaar is. Begin er niet aan mensen ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 31 mei 2020 bestemming: Spanje / Gerona, reisperiode: juli 2019

Huurder cancelled, wij zitten met dure vliegtickets en hotelkosten voor een tweede locatie: airbnb doet niks ... Lees meer

  • Algemeen 1




op 24 mei 2020 bestemming: Spanje, reisperiode: juli 2019

We hebben 2 huizen gehuurd via Airbnb, we moeten cancellen vanwege corona. De huiseigenaren willen 100% refund geven en gaan de huizen opnieuw verhuren. Airbnb wil een forse fee van 1300 euro van ons. Deze fee ontvangen ze straks weer opnieuw als de huizen ook weer opnieuw verhuurd worden. Waarom? huiseigenaren zijn flexibel en welwillend maar Airbnb niet en wil graag een fee voor ďnietsĒ ontvangen. Bizar, in deze tijden kunnen ze beter hun klanten koesteren ipv uitmelken. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 23 mei 2020 bestemming: , reisperiode: januari 2019

Door Corvid19 kregen we nog geen week voor vertrek van de verhuurder bericht dat het niet door kon gaan. Hij verwees naar Airbnb mbt annulering. Maar contact met Airbnb was onmogelijk! Vanalles geprobeerd. Uiteindelijk bericht van Airbnb dat we bij de verhuurder moesten zijn voor restitutie. Maar die verwijst naar Airdbnb. En Airbnb doet niks! Blijkbaar kunnen we nu gewoon naar ons geld fluiten.

  • Algemeen 1
op 11 mei 2020 bestemming: KroatiŽ / Zaboric, reisperiode: juli 2020

Heb in januari appartement in KroatiŽ geboekt, die ik nu moet cancellen vanwege corona. Bij de boeking stond er duidelijk dat ik een FULL refund zou krijgen als ik voor 1 juli zou cancellen en dat als ik daarna zou cancellen een full refund zou krijgen minus de servicekosten. Dat staat zwart op wit in de reserveringsbevesting. Vandaag heb ik gecancelled en wat denk je: ze trekken de servicekosten af. 10 keer heen en weer gecommuniceerd via de website, maar geen speld tussen de krijgen. Ik heb het wel weer even gehad met AIRBNB.

  • Algemeen 1
op 1 mei 2020 bestemming: TsjechiŽ / Praag, reisperiode: mei 2020

Reis geboekt via Airbnb. Kan niet doorgaan vanwege de Corona-crisis. Heb geannuleerd onder de mogelijkheid van verzachtende omstandigheden. Dit zou restitutie geven van de kosten van Ä 1170,--
Uiteindelijk bericht dat wij niets terugkregen. Airbnb is niet bereikbaar, niet per mail of telefoon. De verhuurder wijst naar Airbnb. Zij hebben geen geld van Airbnb ontvangen, dus Airbnb lijkt het geld in hun zak te steken.

  • Algemeen 1
op 29 april 2020 bestemming: Nederland / Amsterdam, reisperiode: maart 2020

Reis moeten annuleren door de uitbraak van het coronavirus, zowel host als airbnb wil mij het geld niet terugstorten. Ze sturen mij van hier naar daar en leggen de verantwoordelijkheid altijd bij een ander. Klantendienst is de slechtste die ik ooit ben tegengekomen. Ik ben dus 700 euro kwijt!

  • Algemeen 1
op 25 maart 2020 bestemming: Spanje / los cristianos, reisperiode: februari 2020

Heb reis na 3weken geannuleerd. krijg nu boete van Ä1237

  • Algemeen 1
op 19 maart 2020 bestemming: Zweden / Granna, reisperiode: juni 2020

Door de corona uitbraak heb ik een boeking gedaan in januari 2020 geannuleerd. Echter door de ongunstige annuleringsvoorwaarden van het bedrijf Novasto (partner Airbnb) krijg ook bij meer dan 2 maanden van tevoren annuleren veel minder dan de helft van je betaling terug. Enige coulance t.a.v. de corona situatie is er niet. Contact met Airbnb is onmogelijk.Deze worden via de website vakkundig afgeserveerd. Buiten Airbnb zijn er gelukkig ook platforms die betere annuleringsvoorwaarden hebben.

  • Algemeen 1
op 3 februari 2020 bestemming: Verenigde Staten / Pawtucket, reisperiode: januari 2020

Bijna een week na vertrek uit de Airbnb heeft de host via een sms geprobeerd extra geld (250 dollar) te krijgen door mij valselijk te beschuldigen van roken/gebruik marihuana in het appartement. Hij heeft (uiteraard) geen officiŽle klacht ingediend bij Airbnb zelf. Na mijn weigering heeft de host deze valse beschuldiging als recensie op mijn profiel geplaatst, zodat ik (maar ook mijn gasten) nu problemen ga (gaan) krijgen bij nieuwe boekingen. Airbnb weigert deze recensie te verwijderen. Airbnb treedt dus niet op tegen hosts die je geld buiten Airbnb proberen te laten betalen en laten je als klant dus volledig in de kou staan.

  • Algemeen 1
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Volgende