Reviews over Airbnb

Pagina 2 van 2 met 181 resultaten

op 20 oktober 2018 bestemming: Duitsland, reisperiode: december 2018

De reis heeft niet kunnen plaatsvinden. Beschikbaarheid was geen probleem, reissom niet, via de site van Airbnb contact met de host van het huis, en plots bericht 'uw reservering is gecanceld'. Geen verklaring, niets. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 14 oktober 2018 bestemming: Nederland / Giethoorn, reisperiode: oktober 2018

Via Airbnb een geheel huisje geboekt van de eigenaar Dick in Giethoorn.
Meneer liet het al afweten, door je voor inchecken meer dan uur te laten wachten...
Bij aankomst een zwaar verwaarloosd huisje, het stinkt, shit zit aan de toilerranden. Dat huisje is voor geen mm in jaren schoon gemaakt. Spiegel in de slaapkamer heeft zoveel smurrie op zich, maar meneer was vergeten dit even schoon te maken....Jeah right!
Verder, er zou een bad in staan...blablablabla. Kan zo uren doorgaan.
Maar goed, als klant van Airbnb trek je aan t kortste eind, ga niet, maar dan ook niet met deze gasten in zee, het enige wat ze zien is dollar tekens en nul komma nul klant vriendelijkheid!
Nooit en nooit meer! Concurrenten zat! Moment dat Airbnb ten onder gaat, jubel ik het toe! ... Lees meer

  • Algemeen 1




op 24 augustus 2018 bestemming: Indonesië / Bali, reisperiode: augustus 2018

Via Airbnb een huis (Villa Riddi) in Seminyak gehuurd. Op het plaatje verschrikkelijk mooi met groot zwembad. Daar aangekomen verschrikkelijk vies huis wat met plakband en touwtjes aan elkaar vast zit en een zwembad wat meer op een badkuip lijkt. Schoonmaaksters zijn de hele dag van 10.00 tot 19.00 uur aanwezig zodat je geen enkele privacy hebt. Hele grote gaten in de handdoeken. Al met al verschrikkelijke week gehad in dit huis. Wil iedereen dit dit huis wil gaan huren waarschuwen om dit vooral niet te doen. € 1050,00 totaal niet waard, zonde geld. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 22 augustus 2018 bestemming: Zweden / Tranås, reisperiode: augustus 2018

Wij hebben onze vakantie van 17 dagen doorgebracht in Denemarken en Zweden. Alle accomodaties waarin wij hebben verbleven, waren geboekt via Airbnb.

Onze ervaring is dan ook zeer goed en gelukkig niet zoals sommige hier hun ervaringen delen.

Tijdens onze vakantie hebben we zelfs nog een accommodatie geannuleerd en een nieuwe geboekt, omdat ik per abuis een enkele kamer had geboekt, zonder keuken o.i.d. met een baby van 5 maanden is dat wel zo handig. Na de annulering, kreeg ik netjes het geld terug. Uiteraard onder aftrek van de reserveringskosten. Dit wordt ook uitdrukkelijk aangegeven voordat je boekt.

Mijn tip: filter goed op wat je wil. Op die manier kom over het algemeen niet bedrogen uit. En je kunt nu eenmaal niet voor een dubbeltje op de eerste rij zitten. Bij een enorm luxe ingericht appartement met een prijs van €30 per overnachting, gaan bij mij de bellen wel rinkelen.

  • Algemeen 10
op 12 augustus 2018 bestemming: Portugal / Sao bartolomeu de Messines, reisperiode: juli 2018

Farmhouse gehuurd in de Algarve in Portugal voor 9 nachten. Bij het huisje aangekomen bleken er grote verschillen te bestaan tussen de foto's en de omschrijving met de werkelijkheid. Er was geen TV,, WiFi verbinding was zeer slecht. Ongedierte in het huis (salamanders, grote spinnen, kakkerlakken, kikkers en levensgrote mieren) , op de foto's op de website zie je mooi teakhouten tuinmeubilair; in werkelijkheid stonden er vieze, verweerde wit plastic tuinmeubilair met verweerde kussens, zwembad zat vol met groene algen, er zou zicht vanaf het terras zijn op de vallei ( in werkelijkheid werd dit zicht versperd door druivenstruiken en citroenbomen. Het fornuis was verroest. De toegangsweg was meer geschikt voor een zware jeep of 4X4. Hellingspercentage 45& . Praktisch geen keermogelijkheid bij het huis, aan de ene kant een greppel aan de andere kant na 2 meter een ravijn,(pas na begeleiding en 4 x steken lukte dit) . Gevolg : Vrouw overstuur, kind overstuur, schoonmoeder overstuur. Wij zijn daar in de zondagnamiddag aangekomen na een rit van 2400 km. Op maandagmorgen zijn we naar het strand van Albufeira gegaan en daar hebben wij contact opgenomen met Airbnb. We hebben ons beklag gedaan en medegedeeld dat wij restitutie wilden hebben voor het door ons betaalde bedrag. Na veel heen en weer contact te hebben gehad, besloot Airbnb ons het volledige bedrag te restitueren minus 1 nacht. Onder de voorwaarde dat wij dezelfde maandag voor 16.00 uur het huisje zouden verlaten. Inmiddels hadden wij al een hotel geboekt en betaald voor de resterende nachten in Albufeira, niet ver van het strand. De restitutie van het bedrag zou in 1e instantie 2 a 3 werkdagen in beslag nemen, daarna werd het 5 - 7 werkdagen. Hier ging ik niet mee akkoord en ik heb Airbnb op dinsdag in niet mis te verstane woorden gewezen op de Mastercard garantie, dat restituties binnen 1, max. 2 werkdagen gedaan moeten zijn. Op woensdagmorgen stond het volledige bedrag, minus 1 nacht weer op onze creditcard !! Maar waarom dan toch een slecht cijfer voor Airbnb ? Wel hierom : Airbnb had ons gevraagd een review te schrijven met onze ervaringen en hun foto's toe te sturen over de wantoestanden. Het review van ons over het huisje en de verhuurder was dus overduidelijk zeer negatief, ook om andere potentiele huurders te waarschuwen voor deze verhuurder.Echter, Airbnb besloot om het review niet te plaatsen omdat dat niet in het belang zou zijn van Airbnb alsook van de verhuurder.........Jullie zijn dus gewaarschuwd : Huur geen "Farmhouse" in Sao Bartolomeu de Messines. Je komt van een koude kermis thuis. En de reviews die op haar website staan.......

  • Algemeen 2
op 10 augustus 2018 bestemming: Portugal / Lissabon, reisperiode: augustus 2018

Wij zaten met onze kinderen in een appartement in Lissabon van mevr. Ramos. We kwamen er al snel achter dat er een bar onder het appartement enorme harde house muziek draaien. Na drie dagen hebben we voorzichtig 's nachts om half drie gevraagd of de muziek wat zachter kon omdat mijn kinderen en wij zelf ook (ondanks oordoppen) niet konden slapen. Nou dat had ik beter niet kunnen doen. Het personeel ging tegens ons tekeer of we gek waren. "ga lekker naar een hotel, je boekt toch zelf dit appartement, idioten etc etc. In mijn wode heb ik deze bar toen 1 ster gegeven op facebook met de opmerking Rude staff. Ok toen gingen de riemen los. De volgende avond bedreigde ze ons vanaf het balkon middelvinger roepen filmen etc etc. We hebben in ieder geval alles gefilmd. We hebben de eigenaresse toen gebeld/app om dit te melden, maar er is toen verder niks mee gedaan. De volgende dag besloten we dat we onze vakantie niet wilde laten verpesten, en we zeide tegen haar dat we het achter ons zouden laten. Toen kwam het ze had een review over ons geschreven waar de honden geen brood van lusten. Dat mijn man over de gasten had geplast vanaf het balkon en dat we de hele huisraad naar de cafe gasten hadden gegooid. Wij hadden op aanraden van een vriendin een goede recensie geschreven want ze zei als je dat niet doet, dan wil niemand je meer als gast. Daar heb ik nu enorm veel spijt van, maar goed dat kan je niet meer terugdraaien. Wel hebben we deze verhuurster een prive bericht gestuurd over dit probleem, en deze klachten, en dat het appartement absoluut niet geschikt is voor een familie, maar dat het wel geschikt voor mensen die jong zijn en lekker willen feesten en die wellicht pas om drie uur gaan slapen want op dat tijdstip hield de harde muziek pas op. Ik zal u vertellen dat we er doodziek van waren en het heeft zeker een paar dagen geduurd dat we het een beetje los konden laten. We hebben Airbb gerapporteerd over dit probleem, maar ze doen letterlijk helemaal niks. Dit is pure laster en dat is een misdaad (Hij die het misdrijf van smaad of smaadschrift pleegt, wetende dat het te last gelegde feit in strijd met de waarheid is, wordt, als schuldig aan laster, gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste 2 jaren of geldboete van de vierde categorie.) We hebben overwogen om het account maar te verwijderen, maar wij verhuren ons huis en hebben hard gewerkt voor de 5 sterren recensies. Dit kan dus gewoon allemaal zonder dat iemand hier voor wordt gestraft want het is maar internet. Ik vind het echt schandalig dat Airbb niks doet. Ze wilde de recensie niet verwijderen (ondanks de laster).

  • Algemeen 2
op 10 augustus 2018 bestemming: Verenigde Staten / Washington D.C., reisperiode: september 2018

De zoekmachine werkt ergernis in de hand omdat de prijzen die worden vertoond op de kaart erg afwijken van de prijs die je daadwerkelijk moet betalen. Daar komen dan ook nog eens de zogenaamde schoonmaak en servicekosten bij. Conclusie: Net zoals bij de grote luchtvaartmaatschappijen en de grotere vakantie aanbieders is Airbnb een partij die je in de gaten moet houden wat de uiteindelijke totaalprijs betreft. In duidelijk Nederlands: Oplichterij, de prijzen die je ziet zijn lokkertjes en de daadwerkelijk kosten komen ongeveer uit op minimaal het dubbele. Opgelet dus!

  • Algemeen 2
op 5 augustus 2018 bestemming: Nederland / voorschoten, reisperiode: juli 2018

Een zeer mooi gezellig huisje met aangenaam karakter!Alles was aanwezig.Klein groen tuintje.Gezellig centrum en aangename rustige buurt desondanks de tuinen aangrensen hebben we rustige avonden gehad!Gebruik gemaakt van de fietsen,toppie!
Uitstap naar zandvliet en daar met bootje gevaren naar kinderboerderij Greetje was zeer leuk. Zeer vriendelijk onthaal en leuke buren! Een leuke ervaring onze 1ste keer air b&b voor herhaling vatbaar de verhurder niet gezien maar leuk contact op voorhand en goeie tips gekregen thankx
Tip naar verhurders /een waslijn om zwemhanddoeken te drogen zou handig zijn😉

  • Algemeen 9
op 4 augustus 2018 bestemming: Oekraïne / Kiev, reisperiode: juli 2018

Door verkeerde boeking mijn betaald bedrag niet teruggekregen. Nochtans is eigenaar akkoord. 265 euro , waar is ze heen ? Airbnb zegt dat eigenaar het niet teruggeeft. Eigenaar zegt Airbnb heeft het geld.

  • Algemeen 1
op 16 juli 2018 bestemming: Frankrijk / Antibes, reisperiode: juli 2018

Reeds veel gereisd met airbnb, altijd positief. Vandaag negatieve ervaring gehad, heel vuil huis gehad, maar probleem onmiddellijk opgelost door (nino van) hun klantendienst! Super ervaring

  • Algemeen 10
op 8 juli 2018 bestemming: Nederland / Venlo, reisperiode: juni 2018

Airbnb geeft geen enkele ondersteuning aan de huurder bij een conflict met de verhuurder. Ze doen wel net alsof, en laten de huurder zijn verhaal doen, maar vervolgens zeggen ze dat de huurder zogenaamd te laat is met melden (2 dagen). De verhuurder wordt in bescherming genomen, ook al misdraagt hij zich.

  • Algemeen 1
op 28 juni 2018 bestemming: Canada / Montréal, reisperiode: juni 2018

Verhuurder nt bereikbaar, geen ingangscode gekregen, keukengerief vuil in vaatwasser, badlinnen nat in droogkast, kapotte terrasdeur nit voldoende beveiligd, om 23u staat er plots iemand in het appartement, zonder aankloppen (we dachten dat het een inbreker was) blijkbaar om iets te herstellen... Teleurgesteld en verwachten een terugbetaling van ons verblijf.

  • Algemeen 1
op 26 juni 2018 bestemming: Spanje / Segur de Calafell, reisperiode: juli 2018

De zogenaamde 'superhost' Ferran van ons appartement annuleerde onze boeking 4 weken van te voren. We hadden onze tickets geboekt en al een auto gehuurd. Dit is niet alleen bij ons gebeurd, maar komt vaak voor bij boekingen via Airbnb. Wees op uw hoede bij het boeken van een vakantie met Airbnb!

  • Algemeen 1
op 7 juni 2018 bestemming: Griekenland / parasisos, reisperiode: mei 2018

Verpeste vakantie door bedwantsen en daarna onbegrip . en wat ik nog erger vind is dat ik best wel een lovende reactie heb geschreven waar ik overigens dit wel in heb vermeld maar nu zie ik dat die pas geplaatst wordt als de verhuurder een reactie plaatst. Dus zo kan je nooit mensen waarschuwen , slechte zaak

  • Algemeen 5
op 6 juni 2018 bestemming: Tsjechië / jevany, reisperiode: juli 2018

Wegens medische tegenvallers van een beenwond die niet genezen wilt probeer ik sinds gisteren mijn reservering te annuleren. Dat is wel inmiddels gebeurd maar met een boete van 50% wat tegen de door AIRBNB aangegeven richtlijnen voor annuleringen om gefundeerde redenen is. Met documentatie probeer ik al uren een manier te vinden om AIRBNB te bereiken waar dan ook en via welke medium ook, maar een link naar de verhuurder brengt mij telkens weer bij haar terecht. Ik had haar hedenochtend al op de hoogte gesteld via mail helaas zonder dat er een antwoord komt. De annulering formulier vraagt om docu's te uploaden, maar dan kom je weer bij de verhuurder terecht. Ik probeer nog tot morgen 12 uur daarna doe ik aangifte en NOOOOOOOIIIIT meer AirBnb......never nooit.

  • Algemeen 3
op 6 juni 2018 bestemming: Frankrijk / Wissant, reisperiode: juni 2018

Reis bijna 2 maanden op voorhand van vertrek geannuleerd en van ons voorschot van 784 euro niks teruggekregen terwijl t in de annuleringsvoorwaarden staat.dat we yterugkrijgen Al zeker 3 mails gestuurd die unfailed geven

  • Algemeen 3
op 1 juni 2018 bestemming: Oekraïne / Kiev, reisperiode: mei 2018

Waardeloos dat je daar je appartement hebt gehuurd wat je op de website vind de foto s kloppen niet drugs verslaafde alcohol verslaafde naast je deur,fietsen gehuurt gestolen politie erbij jonge jonge dat wil je op vacantie niet meemaken .

  • Algemeen 1
op 25 mei 2018 bestemming: Nederland / Sneek, reisperiode: mei 2018

Prima jaren 30 woning, echter bad instap is erg hoog voor ouderen

  • Algemeen 9
op 19 mei 2018 bestemming: België / Gent, reisperiode: juli 2018

Ik vind Airbnb gewoon viespeuken. Ik moest een foto van mijn ID naar ze sturen, waarin al staat dat ik 17 ben. Vervolgens wilde ze een foto van me hebben (zonder deze stappen kon ik de site/app niet op). Ik krijg dan een mail dat mijn account permanent geblokkeerd is. Ze zeggen dat ik minimaal 18 moest zijn. Dat wisten ze al door het ID, dat ze al hadden voor de foto. Ze hebben er dus nog een foto van me uitgesleept terwijl ze al wisten dat ze mijn account gingen blokkeren. Weer een extra onderdeel van mijn profiel dat doorverkocht kan worden aan bijvoorbeeld Facebook, waar ze dikke maatjes mee zijn...

  • Algemeen 1
op 22 april 2018 bestemming: Italië / molino diquosa, reisperiode: april 2018

De reisindicaties zijn niet doorgegegeven. Ondanks aanvraag. Google en Waze stuurden ons fout....in een erg slechte straat!
Communicatie was afwezig.....geen antwoord.
We hebben drie kwartier in de regen en kou gestaan.
3 Dagen zonder goede verwarming. Een slaapkamer zonder deur,
Gevraagd om extra hout en handdoeken (3 voor een week)....belofte niet nagekomen..
Bij afscheid, ondanks mijn bericht..., geen antwoord gekregen en de sleutels zo maar ergens gelaten.
Een 6 persoons appartement.....ok...er was een masterroom en nogeen kamer. De tweede slaapkamer was een tweepersoonsbed met korte kinderdekens.

  • Algemeen 5
op 5 april 2018 bestemming: Italië / Monterosso, reisperiode: juli 2018

Via Airbnb een villa gehuurd en betaald in Italië voor de zomervakantie .
Wilde de villa laten zien aan vrienden, staat het niet meer op de site. Host villa niet meer te bereiken. Airbnb meteen gecontacteerd en ze zeggen dat ze er niets aan kunnen doen...En geen contact meer met me willen.
Geld weg (4500 euro) 😱😱😱. Airbnb neemt absoluut niet zijn verantwoordelijkheid. Ze zeggen dat de bevestigingsmail en betalingsintructies niet van hen afkomstig zijn geweest. En willen verder niets doen. Echt schandalig. Morgen ga ik aangifte doen wegens oplichting.
Nooooit meer boeken vis Airbnb!!!

  • Algemeen 1
op 13 maart 2018 bestemming: Spanje / Málaga, reisperiode: februari 2018

In januari een reservering gemaakt voor 5 dagen overnachting in Malaga. Zag wel dat de reservering was geaccepteerd en dus netjes betaald. Probeerde verschillende keren contact te krijgen met verhuurder. Heb dit gemeld bij Airbnb omdat ik dat geen prettig idee vond. Kreeg meteen iemand toegewezen, Carlo, die zijn stinkende best heeft gedaan om het allemaal alsnog te regelen met de mogelijkheid van vervangende ruimte met korting, Uiteindelijk is alles goedgekomen en heb ik een wereldtijd in Malage gehad. Bij deze dus nogmaals mijn waardering voor de service van Airbnb!!!!

  • Algemeen 10
op 4 maart 2018 bestemming: Nederland / wuustwezel, reisperiode: februari 2018

Ik had een vakantiehuis gehuurd en een contract gekregen en heb die helemaal betaald en na anderhalve maand hebben zij mijn contract verbroken kan dat zo maar moeten zij geen schadevergoeding betalen aan de huurder.

  • Algemeen 1
op 4 februari 2018 bestemming: Canada / Edmonton, reisperiode: februari 2017

IK heb een review geschreven over onze Airbnb account die gehackt was. Tegen alle verwachtingen in heeft Airbnb haar verantwoordelijkheid genomen en ons de volledige € 430,- terugbetaald. Echter, de manier waarop het mogelijk is geweest ons account te hacken en het "gevoel" dat we hebben gekregen over de wijze waarmee ze onze melding hebben behandeld, verandert niets. Ik denk dat we ons heel gelukkig mogen prijzen met deze afwikkeling, maar ons vertrouwen is hiermee niet teruggekeerd...

  • Algemeen 1
op 31 januari 2018 bestemming: Canada / Edmonton, reisperiode: februari 2017

Ik geef een 1 omdat 0 niet kan. Ons Airbnb account is gehackt. We zijn nooit in Canada geweest, maar het heeft ons wel € 430,- gekost omdat dit van de creditcard is afgeschreven. Wij hebben dit allemaal niet doorgehad. We reizen niet heel veel met Airbnb en onze laatste trip was 6 maanden eerder dan de "Canada-trip" gemaakt door de hacker. Het feit dat dit allemaal mogelijk is is al "eng" op zich want je account bevat je legitimatiebewijs en creditcardgegevens (in ons geval). De hacker heeft mijn e-mailadres en telefoonnummer aangepast en ik heb op mijn eigen e-mailadres nooit bericht ontvangen om deze wijziging te bevestigen. Wat een waardeloze beveiliging! Onze fout is dat we onze creditcard afschrift niet goed genoeg hebben bestudeerd en er daardoor teveel tijd tussenzit om hier nog voor verzekerd te zijn. Bij Airbnb verhaal halen hoe het allemaal mogelijk is, is een ervaring op zich. Ze doen heel goed hun best om het telefoonnummer verborgen te houden. Uiteindelijk bel je naar een nummer in Amsterdam, maar dat wordt doorgeschakeld naar de afdeling "Customer Experience" in Londen, waar je in ons geval een Engels sprekende Filipijnse dame aan de lijn krijgt. Na een heel lang verhaal kan ze niets voor je betekenen want het moet uitgezocht worden en ze kan niet zeggen op welke termijn we een e-mail kunnen verwachten. Uiteindelijk krijgen we binnen een week een standaard opgestelde e-mail, niet eens persoonlijk aansluitend op ons verhaal, van het customer experience trust and safety team waarin ze schrijft (in het Engels) dat er iemand mogelijk toegang tot onze account heeft verschaft en wat wijzigingen heeft aangebracht. U begrijpt, dat was voor ons geen verrassing!!! Verder adviseert ze het wachtwoord te wijzigen en voor de zekerheid ook beter die van Facebook, Twitter en LinkedIn en dat soort media. Voor de "veiligheid" heeft ze mijn account geblokkeerd en kan ik via de beveiligde link het wachtwoord wijzigen. Eenmaal op de link geklikt kun je een wijziging doorvoeren, maar moet dat eerst bevestigd worden (zoals ik ook verwacht had toen de hacker mijn gegevens wijzigde). Je hebt dan de keuze uit bevestiging per SMS-bericht, of gebeld worden. Helaas voor ons is het telefoonnummer gekoppeld aan de account nog steeds van de hacker (ondanks dat we dat hadden doorgegeven) en dat kunnen we niet wijzigen, want dat krijgt eerst de hacker een berichtje dat hij/zij moet bevestigen, waardoor hij/zij feitelijk opnieuw toegang heeft tot mijn account. Aaaaaargh!!!! Afijn, opnieuw gebeld naar Amsterdam om in Londen uit te komen. Weer een lang verhaal, maar de dame in kwestie kan mijn hele account nu niet meer terugvinden en kan ze niets voor ons betekenen. Het enige dat ze ons zegt te moeten doen is een bericht terug te sturen naar het Trust en Safety Team. Dat is nu 5 dagen geleden en ondanks dat dat niet heel lang is begint het wel pijnlijk duidelijk te worden dat we geen voeten aan de grond gaan krijgen bij deze organisatie. Airbnb "is niet thuis"...

  • Algemeen 1
op 5 januari 2018 bestemming: Oostenrijk / Zell am See, reisperiode: januari 2017

Reis geboekt voor 4 nachten via Airbnb. bij aankomst kwam de verhuurder van het appartement niet opdagen. na contact te hebben gehad met Airbnb zouden ze een vervangende accommodatie regelen. voor de eerste 2 nachten hadden ze iets gevonden. hiervoor waren wel extra kosten en deze kwamen voor onze rekening... na een praatje met de eigenaar van de nood accommodatie bleek ook nog een dat Airbnb commissie vroeg. ze verdienden dus nog aan hun eigen falen. na deze 2 nachten kon Airbnb niks meer voor ons beteken en konden we dus naar huis gaan. en een tegemoetkomen voor de ongemakken zijn ver te zoeken. ze willen niks meewerken.

Nooit meer Airbnb voor ons

  • Algemeen 1
op 11 december 2017 bestemming: Engeland / Londen, reisperiode: december 2017

Ze nemen wel de telefoon op. Gisteren heb ik een boeking gemaakt en direct betaald. Dit was de 2e keer dat ik via hun iets wilde boeken. Ik kreeg gisteren een dame die Nederlands sprak, vandaag belde ik opnieuw toen kreeg ik iemand die Engels sprak.

De boeking was geslaagd maar de verhuurder gaf daarna aan dat ze niet begreep dat die boeking goed was gegaan. Ik had geboekt voor 2 nachten, de woning was alleen voor minimaal 7 nachten beschikbaar. De woning zou volgens haar ook niet beschikbaar mogen zijn op die datum. Ik denk geen probleem. En volgens Airbn was dit ook geen probleem. Je kan het geld terug gestort krijgen of gebruiken voor een ander huurobject. Ik wilde mijn geld terug omdat ik niet iets anders kon vinden. Dan mag je 15 dagen wachten op je geld. Dit vind ik absurd lang, een banktransactie hoeft niet zo lang te duren. En ik kan er helemaal niets aan doen dat dit mis is gegaan. Wat een onzin vind ik dit. Dit is een ervaring die je jezelf wilt besparen. Dat geld wat ik hiervoor wilde gebruiken beschik ik nu niet over om iets anders te regelen. Bizar..

  • Algemeen 1
op 6 december 2017 bestemming: Frankrijk, reisperiode: november 2017

Reis was ruim op tijd geannuleerd geld niet terug gestort op credit kaart zoals werd beloofd

  • Algemeen 1
op 13 november 2017 bestemming: Spanje / Makaga, reisperiode: november 2017

Alles vuil zelfs de lakens niet ververst , vol vliegen , oven vuil , diepvries nog vd vorige eigenaars ,werken nog in uitvoering

  • Algemeen 1
op 2 november 2017 bestemming: Ierland / Dublin, reisperiode: april 2017

Omdat het prettig online te boeken is.

  • Algemeen 8
op 31 oktober 2017 bestemming: Frankrijk / Nice, reisperiode: juni 2017

We hadden veel mogelijkheden met contact tot de verhuurder maar weinig contact met Airbnb.

  • Algemeen 7
op 30 oktober 2017 bestemming: Frankrijk / Lusignan, reisperiode: juli 2017

Alles aan deze vakantie was Frans: het weer, de sfeer, de lieve mensen, het eten, alles! Ik had graag foto's bijgevoegd van ons onderkomen. Jullie waren dan vast net zo onder de indruk geweest van de romantische uitstraling van dit prachtige huis en de omliggende tuin als wij waren! Als ik jullie apart een foto kan sturen, heel graag! Een foto kan immers meer zeggen dan duizend woorden! Enfin, deze vakantie ademde Vive la France uit als nooit tevoren! Binnenkort staat het moederuitje met mijn zoon op de agenda. Hij heeft gekozen voor Parijs. Een fantastische keuze en ik hoop dat we dit moederuitje samen met jullie mogen beleven!

  • Algemeen 10
op 26 oktober 2017 bestemming: Verenigde Staten / Washington D.C., reisperiode: oktober 2017

Heb geboekt voor volgend jaar, creditcardnummer gegeven en nu krijg ik onderstaand bericht. Kan dat zomaar?

Hello Yvonne,

I hope you are doing great. We have a new policy in our building and we are no longer able to rent our unit as Airbnb )short-term rent).​ I'm really sorry for all this situation and I decide to write you before just cancel. So you can have some time to find another place. I hope you understand and please let me know if you may have any question. It really hurts us as well as we have this apartment only for Airbnb​ and at this time we are no longer able to rent it.

  • Algemeen 1
op 24 oktober 2017 bestemming: Spanje / Marbella, reisperiode: juli 2016

Met airbnb overnacht je in de meest bijzondere accommodaties over de wereld. Top uitvinding!

  • Algemeen 9
op 20 oktober 2017 bestemming: Spanje / Barcelona, reisperiode: augustus 2017

Het huis was perfect, het was schoon en de ligging was super. De organisatie vind ik een goede uitkomst voor arparement huur. Zo zit je niet op een park en heb je alles toch bij de hand.

  • Algemeen 9
op 22 augustus 2017 bestemming: Nederland, reisperiode: september 2017

Ik geef een 1 omdat je geen 0 kan aanklikken . Volstrekt onduidelijk om e mail adres te bevestigen. Na een dag account alweer beëindigd .

  • Algemeen 1
op 20 augustus 2017 bestemming: Spanje / Benemaldena, reisperiode: september 2017

Omdat ik heel ontevreden ben over jullie. Behalve Racquel zij helpt super. Wij krijgen vandaag voor de 4e keer een herinnering dat we €35 moeten betalen die we al lang betaald heb. Wij krijgen nooit aanmaningen en dan dit gedoe. Ik ben er spuugzat van. Helaas heb ik de reviews over jullie bedrijf niet vooraf gelezen. Het spijt me ontzettend dat ik dat niet gedaan heb. Ik had anders nooit een reis bij jullie geboekt.
Het spijt me maar het is niet anders. Bel me maar maar dan wel graag in het Nederlands f Racquel. Lieve Racquel dit is absoluut niet voor jou bedoeld

  • Algemeen 2
op 6 augustus 2017 bestemming: Duitsland / Willingen, reisperiode: augustus 2017

Geen account aanmaken bij airbnb!!! ze vragen ID en andere privacy gevoelige gegevens. NIET DOEN DUS! Daarnaast hebben wij niets vernomen van het verblijf dat we wilden boeken. Nu wachten hoe het met terugbetaling afloopt. Spijt spijt spijt..account verwijderd en hopen dat de privacy daadwerkelijk gewaarborgd is..voelt niet goed.

  • Algemeen 1
op 4 augustus 2017 bestemming: België, reisperiode: augustus 2017

Ik geef dit cijfer dat hoewel de omgeving mooi was, de huisjes soms luidruchtig waren

  • Algemeen 7
op 29 juli 2017 bestemming: Nederland / Zeeland, reisperiode: juli 2017

Via airbnb loopt het programma vast op identificatie

  • Algemeen 1
op 12 juli 2017 bestemming: Frankrijk, reisperiode: juli 2017

Inbreuk op mijn privacy, misbruik id gegevens, daarom géén gebruik van airbnb, kan niet mijn id gegevens inleveren met afgeschermde ( door de overheid verstrekte idapp) gegevens.
Wat moet men met mijn bsn nummer, die krijgen ze niet!

  • Algemeen 2
op 5 juli 2017 bestemming: Cuba, reisperiode: november 2017

Ik heb een reis geannuleerd 4 maanden van te voren ik moet 60% betalen en de reserveringskosten!

  • Algemeen 2
op 30 juni 2017 bestemming: Hongarije / Boedapest, reisperiode: mei 2017

OMDAT DE BOEKING WORDT GEACCEPTEERD, AFREKEND EN JE DAN MEER DAN EEN MAAND BEZIG BENT EN NOG NIET WEET OF JE JE GELD TERUGKRIJGT.

  • Algemeen 2
op 6 juni 2017 bestemming: Frankrijk / Parijs, reisperiode: mei 2017

Geboekt bij airbnb voor één nachtje in een "leuk appartementje in hartje Parijs". Na ganse dag vruchteloos contact proberen te leggen met verhuurster "Marion" via mail, sms, telefoon , 's avonds aangekomen op het adres dat we doorkregen, bleek dat verhuurster niet aanwezig was. Nadat we via airbnb gemeld hadden dat we niet konden inchecken kregen we de doodleuke melding dat de verhuurster onze boeking geannuleerd had en dat we ons geld konden terugvragen (wat tot nu toe nog niet is gelukt). Die avond zelf dan maar een vervroegd einde gemaakt aan onze romantische weekend in Parijs (om 9 uur 's avonds uiteraard geen alternatieve slaapplaats meer gevonden) en terugrit van een paar honderd km naar huis. airbnb : NOOIT meer !!

  • Algemeen 1
op 31 mei 2017 bestemming: Nederland, reisperiode: mei 2017

Huisje in Terneuzen gehuurd via airbnb, daar aangekomen was het in de woning een vreselijke herrie van het naastgelegen tapasbar. Harde muziek, gepraat en geschreeuw, vanaf de middag tot 01:00 uur in de nacht. Direct de verhuurder een bericht gestuurd, deze was ook erg verbaast en gaf aan dat deze tapasbar nieuw was en hij de eigenaar zou gaan aanspreken. Wij zijn 1 nacht gebleven (omdat terugrijden geen optie was) ipv de 3 nachten die wij geboekt hadden. Wij willen ons geld terug omdat de tekst misleidend was, hier staat namelijk 'een oase van rust midden in het centrum' en daar klopt dus totaal niets van. Verhuurder doet nu echter of haar neus bloed en wilt ons geld niet teruggeven...zelfs niet van de twee nachten die wij NIET in de accommodatie hebben doorgebracht! Airbnb zegt dat we dan maar op de plattegrond hadden moeten klikken, daar hadden we kunnen zien dat de woning in het centrum lag en dan kun je geen rustige omgeving verwachten. Ondanks dat in de advertentie staat dat het er heel rustig zou zijn, hadden we hier blijkbaar dus toch niet vanuit mogen gaan. Airbnb wilt de geluidsopname niet eens beluisteren, om daarna pas een mening te vormen. Zij geven nu een korting op een volgende boeking van 100,- euro, terwijl wij 260,- euro betaald hebben (om dan nog niet eens te spreken van ons verpest weekend, de brandstofkosten en tolwegkosten). Wij voelen ons gigantisch opgelicht!!!

  • Algemeen 1
op 26 mei 2017 bestemming: Spanje / Barcelona, reisperiode: augustus 2017

De kamer werd gisteren geannulleerd door de verhuurder wegens onvoorziene omstandigheden. Geld is teruggestort, maar nu moet je wel nog logies vinden in hartje barcelona voor 12 tot 17 augustus... voor een redelijke prijs. Heel jammer en een les !

  • Algemeen 1
op 6 mei 2017 bestemming: Schotland / Inverness, reisperiode: april 2017

De airbnb was een ramp. Dat adres moet eruit. Ze zeggen ook helemaal geen airbnb te zijn. Dit geeft airbnb een slechte naam!

  • Algemeen 1
op 4 april 2017 bestemming: Cuba / camaquey, reisperiode: januari 2017

Geboekt via airBNB mij mensen thuis 1e plek Havana , heel goed gegaan , niets aan de hand. 2e plaats Camacuey, geen reactie meer van verhuurder, kom op de plek aan niemand thuis. sávonds om 23.00 nog hotel moeten zoeken om te overnachten. Heb meteen mijn boeking bij AIR BNB geannuleerd in de hoop nog wat van mijn geld terug te krijgen.omdat ik geanuleerd heb kan ik op de klachtenbsite vanAIRBNB niet meer terecht met mijn klacht. Verhuurder via mail bereikt maar zegt ik heb niets ontvangen van air bnb dus kan ook niets terug geven. Dus Simpel !#% euro kwijt, foetsie , kan nergens terecht om mijn geld te claimen. Als het goed gaat zoals 1e boeking prima maar als het fout gaat kan je nergens terecht.

  • Algemeen 1
op 23 maart 2017 bestemming: Spanje / Málaga, reisperiode: maart 2017

Air B&B publiceerd een "slechte" recentie niet, zo blijven mensen in dezelfde vallen trappen. Gedaan ermee

  • Algemeen 2
op 9 februari 2017 bestemming: Nederland / Haarlem, reisperiode: juni 2017

Door Airbnb is het geannuleerd en het is heel moeilijk om contact te krijgen laat staan je geld! Waardeloos!

  • Algemeen 1
op 5 februari 2017 bestemming: Duitsland / Heidelberg, reisperiode: januari 2017

Accomodatie in Heidelberg (Heidelbergerstrasse 60 I) goed, alleen open toilet in slaapruimte. Maar we moesten twee steile gladde trappen op volgens verhuurder op kousevoeten. Was voor ons, beiden boven de 70, gevaarlijk en pantoffels waren niet aanwezig. Verhuurder in drie dagen niet gezien en heeft ons later er valselijk van beticht de zaak vuil achtergelaten te hebben; quod non ! Ik denk dat deze psycholoog boos was, omdat we hem niet gehoorzaamd hebben en deze paedagoog maakt de indruk dus een leugens verkopende dwang neuroot te zijn. Omdat de verhuurder bij ons vertrek niet aanwezig was, hebben we de bedden afgehaald en alles keurig achtergelaten, zoals oude mensen, die zelf ook verhuren dat doen. Ik raad een ieder contact met deze psycholoog af, Ik heb geprobeerd deze persoon op te bellen om hierover te praten, maar na het noemen van mijn naam werd onmiddellijk de hoorn erop gegooid. dit versterkt mijn mening met een neuroot te maken gehad te hebben.

  • Algemeen 7
op 2 februari 2017 bestemming: Engeland / Londen, reisperiode: januari 2017

Als aller eerste. Er wordt geadverteerd met B&B. staat voor bed & breakfast. Dus niet bij Air B&B. Alleen bed, geen ontbijt. Optioneel !!!!! SO NOT. Je moet er vanuit kunnen gaan dat dit in de juiste vorm gebruikt wordt en anders geen B&B mag heten. !!!!!
Bed was slecht. spiraal matras waarvan je elke spiraal voelt. Na een deken in 4 gevouwen te hebben kon je er een beetje op liggen. Geen molton of matras beschermer. Het laken koud op het matras. Geen kussen beschermer, alleen een sloop. Gordijnen sloten niet, geen stoel op de kamer. Staan wel kasten maar kan je niet gebruiken dus alles in het koffer laten. De douche kan je op kniehoogte ophangen dus niet staande douchen. Het bad waar je in douched wordt door iedereen gebruikt en tussendoor niet schoongemaakt. De prijs voor alleen slapen was dus veel te hoog. Heb € 166 betaald voor 2 nachten waar we van ellende zijn weggegaan en dus nog een nacht in een hotel betaald hebben van €55. Hotel was om de hoek . super eenvoudig maar super goede bedden, mooie schone badkamer en douche op de kamer.

  • Algemeen 2
op 26 januari 2017 bestemming: Spanje / Gran Canaria, reisperiode: januari 2017

Ouders met 2 kinderen. Appartement was vies met kakkerlakken onder het bed, geen schoon beddengoed en onveilige stopcontacten. Je zou zelfs in de badkamer geëlektrocuteerd kunnen worden. Eigenaar beloofde veel maar deed niets. Gelukkig was het weer op Gran Canaria erg lekker

  • Algemeen 2
op 19 januari 2017 bestemming: Ierland / Dublin, reisperiode: januari 2017

Allergie voor huisdieren was niet vermeld door de huurder . Geld kwijt nooit meer Airbnb

  • Algemeen 1
op 4 januari 2017 bestemming: Nederland, reisperiode: augustus 2016

Ik huur al ruim 30 jaar woningen zonder enige moeilijkheden maar vorig jaar niks dan ellende door verhuurder

  • Algemeen 1
op 3 januari 2017 bestemming: Oostenrijk / Kirchberg, reisperiode: januari 2017

Wij zijn opgelicht door iemand die zich uitgeeft als Glenn David Elsegood en in Londen woont. Deze persoon had een vakantiehuis in Kirchberg in Tirol op de internet site van Airbnb aangeboden voor de huurprijs van 2100 euro per week. We hebben voordat we de betaling deden nog navraag gedaan of er geen sprake was van phising. We kregen per mail bevestigd dat hier geen sprake van was, vervolgens het huis betaald. Bij aankomst in Kirchberg op zondagavond 1 januari 2017 bleek dit vakantiehuis helemaal niet te bestaan ! Het duurde even voordat wij besefde dat we slachtoffer waren geworden van een oplichter. De nacht hebben we (met 10 personen) onze auto doorgebracht :( waarschijnlijk zien we niets meereacties van ons geld terug ! We zijn erg geschrokken, boos en teleurgesteld dat er zulke slechte mensen bestaan die op deze wijze te werk gaan, en dat over "de rug" van Airbnb.

  • Algemeen 1
op 28 december 2016 bestemming: Spanje, reisperiode: december 2016

N dikke O!

  • Algemeen 1
op 19 december 2016 bestemming: Nederland / deventer, reisperiode: december 2016

De accommodatie was door Airbnb ten onrechte gecanceld! Daar stonden we dan voor een gesloten deur. Waarom is dat gedaan? onze zondag was compleet verpest en dit kost ons ook nog eens € 13,00!

  • Algemeen 1
op 5 december 2016 bestemming: Aruba / Alto Vista, reisperiode: november 2016

Boek nooit de airbnb Altovista 53 op Aruba. Wij kwamen aan en bleek dat het niet schoongemaakt was, zelfs de bedden waren nog niet verschoond. Eigenaar gebeld, komt er een huisvrouw even wat poetsen maar het was nog te smerig om aan te pakken. Keukenapparatuur werkte niet, van de 4 kookpitten werkte er 1. Veel lampen waren 'kapot', airco en waaiers deden het niet en zo heb ik nog wel meer puntjes. Als je dan de eigenaar daarop aansprak zei hij dat hij alles had uitgezet om de kosten laag te houden. Maar dat klopt natuurlijk niet als je daarmee adverteert. Dus nooit meer!

  • Algemeen 1
op 28 november 2016 bestemming: India / Delhi, reisperiode: november 2016

In november 2016 appartement gehuurd en betaald via Airbnb. Bij aankomst sleutel gekregen van beheerder. Ondanks er overal ook in de keukenkasten muizenkeutels lagen beweerde ze dat er geen muizen waren en de keutels waarschijnlijk vanuit de ventilatieroosters waren gevallen. Het appartement de dag daarvoor en 2 dagen daarvoor helemaal schoongemaakt en er waren geen muizen. Zij zou opdracht geven het appartement kosteloos opnieuw schoon te maken.De volgende dag lagen er weer overal muizenkeutels, omdat het probleem zelf niet was aangepakt. Wij besloten de keuken, waar de meeste keutels lagen af te sluiten en er niet meer te komen. Daardoor moesten we alle maaltijden, ook ontbijten, buiten de deur, welke extra kosten net zich mee bracht. Na 3 dagen vond zij haar stinkende best had gedaan om het probleem op te lossen en niet snapte waarom wij bleven klagen. Intussen werden we elke avond wakker gehouden door het luidruchtig gepiep van muizen in het plafond. Na 5 dagen gaf zei ze, dat de eigenaar ons geklaag zat was en wij binnen het uur het appartement moesten verlaten. Voor de resterende dagen zouden we een refund krijgen.
Ik ben van mening dat als ik een verblijf via Airbnb huur ik klant ben van Airbnb en zij verantwoordelijk is. Ik ga ervan uit dat het verblijf gecontroleerd wordt, voordat het verhuurd wordt. Dit appartement voldeed in geen enkel opzicht aan wat je op de site ziet. Het heeft ons verblijf in Delhi verpest. Het mijn eerste en laatste boeking via Airbnb en ik zal het ook nooit aanbevelen. Een reactie van Airbnb zou erg op zijn plaats zijn.

  • Algemeen 1
op 3 november 2016 bestemming: Italië, reisperiode: juli 2016

We hadden voor juli 2017 geboekt en er was iets mis gegaan. We hebben toch al ons geld terug gehad. Wil dit toch melden. Na nogmaals contact opgenomen te hebben met airbnb hebben ze ons het resterende bedrag terug gegeven. Dit wil toch melden. We hebben alles 100% terug gehad.

  • Algemeen 7
op 29 oktober 2016 bestemming: Italië, reisperiode: augustus 2016

Wij wilde boeken voor 2017. Bleek ineens dubbele kosten te zijn omdat we met zes personen kwamen. Terwijl er voor 6 personen opstond. Er is bij ons direct geld afgeboekt en waren ineens heel wat minder rijk. Je hoort niets meer en kan geen contact krijgen mer hen. Terwijl we binnen 1 1/2 geannuleerd hadden. Airbnb gaf aan dat zij wachte op ons of wij dit wilde de vakantie werd ineens ruim 4000,00 ipv 2000,00 Horen niets meer van hun. Kunnen hun ook nergens bereiken. Wij kunnen ook fluiten naar ons geld. Schandalig. En niemand kan er wat aan doen. Ik vind dat er actie moet worden ondernomen tegen dit bedrijf. AUGUSTUS 2017 Geen tel.nr. van airbnb wie o wie heeft een nr. waar ze nederlands spreken?

  • Algemeen 1
op 21 oktober 2016 bestemming: Italië / diverse plaatsen, reisperiode: september 2016

Ja, zolang het allemaal goed gaat, is AIRBNB een prima site. Maar het wordt een ander verhaal wanneer je te horen krijgt dat je verblijf is geannuleerd door de verhuurder. Dan zou je het betaalde geld moeten terugkrijgen. EN ALS DAT NIET GEBEURT (zoals bij mij), VERGEET HET DAN MAAR: CONTACT OPNEMEN MET AIRBNB IS ABSOLUUT ONMOGELIJK!!! JE KUNT NAAR JE GELD FLUITEN EN KUNT NIET EENS RECLAMEREN!

  • Algemeen 1
op 6 oktober 2016 bestemming: Spanje / Gran Canaria, reisperiode: oktober 2016

Alles is vlotjes verlopen met airbnb, en appartement was zoals we hadden gehoopt.

  • Algemeen 8
op 3 oktober 2016 bestemming: Nederland / Rotterdam, reisperiode: september 2016

Ik Verhuurder .Na check in datum een reis van 40 dagen geannuleerd door huurder. Huurder is volledig terug betaald . Ik heb niets terwijl in voorwaarden staat dat ik recht heb op 50 % .ERG VERVELEND VERLIES 1200 EU . kIJK UIT VERHUURDERS

  • Algemeen 1
op 29 september 2016 bestemming: Nederland / Vlissingen, reisperiode: augustus 2016

Ik boek NOOIT meer bij airbnb! Ik woon in Nederland en heb een prachtig) huis in Nederland gehuurd van een Nederlandse eigenaar. Het was zo mooi dat ik gelijk weer voor volgend jaar geboekt heb. Airbnb heeft echter iets nieuws verzonnen . Airbnb blijkt het te betalen bedrag dat ze opgeven en specificeren in euros om te rekenen, tegen hoge kosten, naar us dollars. Daarna, weer tegen behoorlijk hoge kosten, worden de dollars weer omgerekend naar euros!!! Eind van het verhaal ik betaal nu 57 euro extra voor het omrekenen van euros naar dollars en deze dollars weer naar euros. De huizen die ik via airbnb heb gehuurd waren super maar ik kies ervoor om mezelf niet weer op, kosten te jagen met dit soort praktijken, dit voelt voor mij als oplichten.

  • Algemeen 1
op 13 september 2016 bestemming: Nederland / Amsterdam, reisperiode: augustus 2016

Mijn vriend en ik verbleven in een fantastisch appartement aan de tweedelooier dwarsstraat 5 in Amsterdam, heerlijk centraal in hartje Amsterdam. We hebben een paar nachten mogen genieten in het complete appartement met prive terrasje erachter. Voor herhaling vatbaar!!

  • Algemeen 10
op 9 september 2016 bestemming: Spanje / calpe, reisperiode: augustus 2016

Wij verhuren een prachtige villa, helaas dit jaar ook via Airbnb. Welke komen met huurders welke stelen, en het onmogelijke eisen. Airbnb oordeelt dat zij 35% van de huurprijs retourneren omdat de benodigde informative niet op de site is geplaatst.Verhuur nooit via airbnb, zij sturen u dieven en gangsters, en retourneren ook nog een gedeelte van de huur

  • Algemeen 2
op 7 september 2016 bestemming: Duitsland / Warstein, reisperiode: september 2016

Het huis van Rob Meijer, Langebruch 125, Warstein , Dutsland. Afschuwelijke ervaring. Slaapkamers zijn onder de grond, in de kelder. Schimmel geur sterk aanwezig in de woning. Geen lakens, geen handdoeken. Poetsvrouw van d eigenaar was extreem agressief tegen ons geweest. Wij zijn daar een koffer achtergelaten en de eigenaar weigert om de koffer naar ons op te sturen. Verschrikkelijke ervaring!!

  • Algemeen 1
op 25 augustus 2016 bestemming: Duitsland / Berlijn, reisperiode: augustus 2016

Was onze eerste en laatste ervaring mez Airbnb. Wij hadden in Berlijn een kamer gehuurd bij ene Annika. Bij aankomst blijkt zij in de vluchtelingopvang te werken en haar appartement (als haar profiel al klopt..hebben haar nooit gezien) voor vluchtelingen te hebben opgesteld. Wij deelden het appartement met vier mannelijke vluchtelingen uit Gambia. Toen we binnenkwamen (werden ontvangen door een van de asielzoekers) stonk het verschrikkelijk naar wierook en wiet. Ook kon onze slaapkamerdeur niet op slot. We zijn zelf halsoverkop weggevlucht want wilden daar niet met onze dochter overnachten. Zitten nu in ander hotel en kunnen ws naar ons geld fluiten. Erg onveilig gedoe allemaal. Nooit meer airbnb..we waren ervan uit gegaan met diegene van de profielfoto de woning te delen..wat ook in haar verhaal stond.

  • Algemeen 1
op 17 augustus 2016 bestemming: België / Spa, reisperiode: augustus 2016

Een week voor dat de formule 1 is Spa (Belgie) is word mijn reservering die al een half jaar staat zonder reden geannuleerd.
Ondanks telefonisch contact met Airbnb omdat ik hier al bang voor was. Zij wisten mij te verzekeren dat de aanbieder te vertrouwen was omdat zij al vaker verhuurd heeft. Tevens moet een reservering met een geldige reden bij Airbnb geannuleerd worden en dat kan zeker niet zomaar, aldus de ''Engels'' talige medewerker (ondanks dat je naar Amsterdam belt).
Nu een weer van te voren is of alles vol, of alles 5x zo duur.
Een keer, nooit meer Airbnb.!!!!

  • Algemeen 1
op 2 augustus 2016 bestemming: Zwitserland / Dagmersellen, reisperiode: juli 2016

We waren een paar dagen in de studio van dhr. Andy Faessler in Dagmersellen. Prima verblijf voor een paar dagen. Als het goed weer is kun je achter de woning lekker buiten zitten.

  • Algemeen 7
op 1 augustus 2016 bestemming: Spanje / Torremolinos, reisperiode: juni 2016

Verschrikkelijk slechte service als er iets aan de hand is 🙁
We dachten een reis geboekt te hebben, hadden betaald, krijgen we de volgende dag te horen van de verhuurder dat het toch niet mogelijk is om gebruik te maken van de slaapplaats, boeken we iets anders, wordt er toch gewoon 171,- afgeschreven…
Verhuurder is niet meer te bereiken, net zo min als Airbnb zelf….

  • Algemeen 1
op 12 juni 2016 bestemming: Duitsland / Berlijn, reisperiode: februari 2015

Via Airbnb een uitstekend appartement gevonden centraal gelegen in de buurt van Aleksanderplatz. Prettig ontvangst met heldere uitleg hoe daar te komen vanaf het station. Gastheer was bereikbaar voor vragen en verblijf was aangenaam. Schoon en geen zorgen om de eindschoonmaak. Zeer comfortabel.

  • Algemeen 8
op 3 februari 2016 bestemming: Denemarken / Kopenhagen, reisperiode: april 2015

Als je met meer dan 2 personen op vakantie of stedentrip gaat dan is een appartement/huisje een aanrader. Want om nou apart op een hotelkamer te gaan zitten, niet zo gezellig. Airbnb is dan een echte aanrader. Persoonlijke aandacht, tips, huiselijk gevoel, zelf maaltijden kunnen bereiden en ga zo maar door.

  • Algemeen 8
op 2 februari 2016 bestemming: Canada / Calgary, reisperiode: juli 2016

Slechte ervaring met het vinden van een woning voor onze vakantie via AirBnB. De verhuur van de woning was reeds geaccepteerd terwijl deze niet gehuurd kon worden voor het gevraagde aantal personen. Binnen 24 uur na reactie van verhuurder (en aanvraag voor huur) geannuleerd en daar rekent AirBnB €50,- voor terwijl de aanvraag half januari is gedaan voor vakantie in juli! Telefonisch contact gehad met AirBnB maar men is niet bereid het bedrag terug te storten. Bij eerdere zoekopdrachten voor woning klopte de info op de website voor beschikbaarheid ook meerdere keren niet. Dus nee wij zijn niet tevreden over AirBnB helaas.

  • Algemeen 2
op 5 oktober 2015 bestemming: Kroatië / Split, reisperiode: augustus 2015

Airb&b is echt een top organisatie! Super aanrader! Je krijgt vaak een compleet appartement of studio voor een prima prijs. Meestal ook nog midden in het centrum.

  • Algemeen 9
op 5 oktober 2015 bestemming: Portugal / Lissabon, reisperiode: augustus 2015

Makkelijk, informatief en betrouwbaar! Geboekt via de website. Deze ziet er erg mooi uit en is bovendien makkelijk in het gebruik. Informatie en ervaringen van eerder reisboekers maken het eenvoudig om een bestemmingskeuze te maken en online te boeken. Na het boeken hele snelle afhandeling en duidelijke boekingsinformatie. Via een app houd je eenvoudig contact met de verhuurder van je accommedatie. Ook kun je via de app heel makkelijk alle boekings- en reisinformatie ten alle tijden inzien. Reizen zonder stress! Alle lof voor airb&b dus!

  • Algemeen 9
op 23 september 2015 bestemming: Polen / Krakau, reisperiode: juli 2015

Het door ons gehuurde huis was prima en de eigenaren, die dichtbij wonen waren vriendelijk en behulpzaam. Alleen het contact wat verliep via airbnb verliep minder goed. Berichten kwamen niet aan waardoor we pas 1 dag van te voren de juiste gegevens hadden. Dit lag niet aan de eigenaren.

  • Algemeen 7
op 7 september 2015 bestemming: Portugal / Porto, reisperiode: juli 2015

We hadden een prachtig appartement gehuurd in het centrum, alles wat wij wilden en dat voor een kleine prijs in het hoogseizoen. Het was echt een geweldige ervaring het appartement was alles wat het online beloofde, ik zou zeker nog een keer bij AirBnb boeken!

  • Algemeen 9
op 28 oktober 2014 bestemming: Italië / Rome, reisperiode: oktober 2014

Stel je voor: uitzicht over het Colosseum, openslaande deuren naar een mini-balkonnetje in ons airbnb appartement, huisgemaakte pasta op een terrasje met geruite tafelkleedjes en een zonsondergang boven de St. Pieter die elke minuut van kleur veranderd: van het helderste blauw tot het donkerste roze. De eerste keer op vakantie met mijn nieuwe lief naar Rome, had niet mooier kunnen zijn. "Jullie zien er walgelijk gelukkig uit" en "jullie lijken wel de hoofdpersonages in zo'n verschrikkelijke zoetsappige film."

  • Algemeen 9
  • Accommodatie 9
  • Vervoer 7
  • Prijs / kwaliteit 9
  • Vorige
  • 1
  • 2