Schrijf een ervaring over Booking.com en maak kans op mooie prijzen!

Ervaringen Booking.com

Pagina 1 van 27 met 266 resultaten

op 19 oktober 2017 bestemming: IndonesiŽ / Bali, reisperiode: augustus 2016

Het was fantastisch, maar in de planning zou ik het de volgende keer iets anders doen. ... Lees meer

  • Algemeen 8
op 19 oktober 2017 bestemming: Nederland / Schin op geul, reisperiode: oktober 2017

Van begin tot einde prima geregeld ... Lees meer

  • Algemeen 10
op 18 oktober 2017 bestemming: IndonesiŽ / Rondreis, reisperiode: augustus 2016

Prachtige rondreis door Bali met verschillende locaties. ... Lees meer

  • Algemeen 9
op 18 oktober 2017 bestemming: Spanje / Madrid, reisperiode: juni 2017

Alles snel geregeld. Prima accommodatie. Prijs kwaliteit verhouding prima. ... Lees meer

  • Algemeen 9




op 15 oktober 2017 bestemming: Nederland / Vlieland, reisperiode: oktober 2017

Perfecte organisatie alles goed geregeld, met een heel goed prijs ... Lees meer

  • Algemeen 10
op 13 oktober 2017 bestemming: Frankrijk / los masos, reisperiode: juli 2017

Waarom boeken via booking.com ??? De prijzen zijn in alle accomodaties die met booking werken, met 20% of meer gestegen. Normaal want de commissie is zo hoog. Bovendien een rompslomp met hun administratie. En de reviews zijn weinig waard. Vooral omdat de meeste gasten 1 of 2 dagverblijf boeken en die geven meestal een score 10 omdat ze niet op tijd de nadelen door hebben 🙂 Diegene die een weekverblijf boeken geven over het algemeen lage scores, als ze nog de moeite doen om te reageren. En als het echt een slechte kritiek is, dan grijpt booking.com in om die kritiek eruit te halen want ze willen de verhuurder niet verliezenÖ. 1 raad : boek rechtstreeks met de eigenaar, bel of schrijf verschillende keren want een verhuurder is het eerste contact superlief maar na enkele contacten heb je snel door of je welkom bent of niet 🙂
Helemaal op het verkeerde pad gezet door de reviews van booking in onze verblijfplaats, daar zijn ze gewoon uit op je geld en blijven ze vriendelijk. Anders maken je ze uit voor het rot van de straat. Ik ga er niet snel nog terug. ... Lees meer

  • Algemeen 2
op 11 oktober 2017 bestemming: ItaliŽ / SardiniŽ, reisperiode: september 2017

Het was niet zoals beschreven in booking.com , heb ook beoordeeld maar nooit verschenen op de site ... Lees meer

  • Algemeen 6
op 8 oktober 2017 bestemming: Nederland / Vlieland, reisperiode: juli 2017

Via booking nog maar 2 kamers vrij werd er gezegd. Was het ook de slechtste kamer. Boven de keuken. Dus de halve nacht niet geslapen om tot half 2 glaswerk geluiden en opruimen en half 6 ochtends weer. Gek word je ervan. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 7 oktober 2017 bestemming: BelgiŽ / Durbuy, reisperiode: oktober 2017

Booking.com is een intermediair tussen boeker en accommodatie. Ze controleren niets ter plekke en zijn alleen erop uit de commissie vd boeker op te strijken. Vandaar dat ze alles proberen om je te verleiden om te boeken via hun. Direct contact met de accommodatie biedt meestal een betere prijs. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 5 oktober 2017 bestemming: Nederland / Delft, reisperiode: september 2017

Booking speelt onder een hoedje met de eigenaar van het hotel bridge house in Delft. De eigenaar is een oplichter, booking is hiervan -desgevraagd-op de hoogte en wil het afdoen met een reductie van 10%. ... Lees meer

  • Algemeen 1
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Volgende