Schrijf een ervaring over Booking.com en maak kans op mooie prijzen!

Ervaringen Booking.com

Pagina 1 van 67 met 666 resultaten

op 16 februari 2020 bestemming: Bonaire / Kralendijk, reisperiode: januari 2020

Het geboekte verblijf was fantastisch. Maar de beloofde beloning die meerdere keren bevestigd was werd na het verblijf geannuleerd met verschillende onduidelijke redenen. Pure oplichterij!! Nooit meer boeken bij booking com. ... Lees meer

  • Algemeen 3
op 15 februari 2020 bestemming: Duitsland / Ubersee, reisperiode: februari 2020

Omdat de overnachting in het hotel echt waardeloos was oude accommodatie buren in je kamer voor je gevoel. Hoe durft men dit op de site aan te bieden!!! Oude fitoís, complete misleiding en dan twee kamers voor 185 euro ... Lees meer

  • Algemeen 2




op 31 januari 2020 bestemming: Thailand / Ko samui, reisperiode: februari 2020

Booking heeft inmiddels booking.basic. De boekingen met basic worden door veel hotels niet geaccepteerd. Het is via de website van booking. Als ik het goed begrijp zoekt booking.basic de prijzen op die hotels berekenen voor hele grote klanten en betalen die prijs dan door aan het hotel voor boekingen. Zelf houden ze een enorme opslag. Bij mij was het 2300 Baht betalen en bet hotel kreeg daar 1300 van! ... Lees meer

  • Algemeen 4
op 29 januari 2020 bestemming: , reisperiode: december 2019

Heb geboekt en ben via hun in Valkenburg geweest in het Parkhotel. We hadden een actie dat er 40,- werd terug gestort. Eind december kreeg ik bericht om dit te claimen. Bij inloggen bleek deze 19 december te zijn verlopen!? Vervolgens contact gezocht alle info gegeven. Krijg ik een mail terug of ik de info wil mailen?! Nog maar een keer gedaan. Vanaf dat moment niet thuis en reageren niet meer! Slechte communicatie en komen de afspraken niet na.

  • Algemeen 2
op 24 januari 2020 bestemming: Marokko / tagerth, reisperiode: december 2019

Geboekt via booking.com. Bij hotel aangekomen wist de bewaker van niets, had geen sleutels en kon ons niet helpen. Tel nummer bij de boeking nam niet op, direct naar voicemail. Nu is de 180E wel afgeschreven en booking.com is niet bereikbaar, reageert niet via de mail en klantenservice krijg je niet te pakken aangezien die ons reserveringsnummer niet pakt. 180E kwijt, bedankt booking.com!

  • Algemeen 1
op 24 januari 2020 bestemming: Frankrijk / Parijs, reisperiode: januari 2020

Slechte service van booking.com kreeg een ranzig hotel en booking.com deed niets ook de prijs was 50 procent duurder op booking nooit meer

  • Algemeen 1
op 20 januari 2020 bestemming: Duitsland / Winkler busch, reisperiode: augustus 2019

Ik ben het nu echt zat!

Afgelopen jaar was ik op zoek naar een fijne plek voor onze zomervakantie. De kinderen wilde heel graag naar Wunderland en naar Toverland, dus ik zocht op afstand van beide parken. Zodoende kwam ik via bookings.com terecht bij ferien wohnung Versteeg.
In de advertentie stonden mooie fotoís van een appartement, precies op de goede locatie. Volgens de advertentie was het appartement kindvriendelijk, leuk in een bosgebied en met een lekker balkon (fijn als de kindjes slapen) en met voor iedereen een eigen slaapkamer. Fantastisch! Dus ik boek en geef mijn creditcardgegevens om te kunnen reserveren, betaling zou geschieden bij aankomst.

Daar aangekomen blijkt het appartement het tegenover gestelde van wat we hadden verwacht: De kamers zijn verdeeld over twee etages (lees: 1 kind slaapt achter het keukentje en de andere boven, waar je langs een super steile trap komt, dus wie boven slaapt kan niet zelf gaan plassen snachts en wie beneden slaapt kunnen we boven niet horen..) er is geen balkon (want de fotoís zijn van een andere appartement, zo luidt de verklaring van de dame die ons de sleutels gaf) en ohja, het is op de zolder van een manege waar jonge ponyís getraind worden dus of we aub de kinderen vooral niet buiten willen laten.. en de vreselijke stank van paardenstront was de kers op onze taart. Trainingscenter Versteeg GmbH.

Wij laten de dame in kwestie weten dat dit totaal niet is wat wij dachten geboekt te hebben, maar ze wordt erg boos. Haar broer komt erbij om de boel te sussen, maar blijkbaar is de dame niet van plan in te dimmen en loopt de discussie behoorlijk hoog op. Uiteindelijk (bijna een uur later) komt moeders er nog bij, zij blijkt een stuk redelijker en begrijpt het probleem. Jammer dat iedereen nu al zo over de zeik is dat de lol er zowiezo al vanaf is. De moeder blijkt de eigenaresse van de manege en de appartementen en wil een oplossing zoeken, ze belt verschillende collega verhuurders om te kijken of wij bij hen terecht kunnen.. uiteraard is alles vol, want het midden in het hoogseizoen.
De eigenaresse geeft zelf aan dat het niet veilig is voor kinderen hier, tussen de wilde paarden en dat zij haar eigen kinderen op deze leeftijd (5 en 7) ook niet buiten liet.. Uiteindelijk bereiken we het akkoord dat zij de reservering kosteloos zullen laten vervallen en wij zelf een andere accommodatie gaan zoeken. Voor de zekerheid meld ik dit via de site van bookings.com en doe een verzoek om kosteloze annulering, welke binnen 5 minuten bevestigd werd door de eigenaresse van de accommodatie. Alles voor elkaar, zo lijkt het, en we gaan op zoek naar een nieuwe bestemming voor onze vakantie..

Uiteindelijk terecht gekomen op een hartstikke leuk park in Limburg, al heeft het ons wel een dag gekost.. de vakantie (van toch nog 3 hele dagen) kon eindelijk beginnen toen we daar na etenstijd pas aankwamen.

Opgelost, zou je denken.. TOTDAT Booking.com uiteindelijk toch besloot om de vakantie gewoon van mijn creditcard af te schrijven. Ik op zoek naar contactgegevens, maar zonder succes. Dus ik neem contact op met mijn bank, moeilijk moeilijk moeilijk daar allemaal.. uiteindelijk de nodige formulieren ingevuld, kopieŽn gestuurd van alle Ďbewijslastí die ik had en wachten maar.. en wachten en wachten.. ondertussen was het bedrag van mijn betaalrekening naar mijn creditcard aan te verplaatsen om mijn schuld in te lossen (inclusief rente uiteraard). ING Nederland kon dit niet stoppen en mij ondertussen niet helpen. Uiteindelijk kon ING niets voor mij doen, omdat ik zelf mijn creditcard gegevens had gegeven voor de reservering!

Hierop uiteraard nog verschillende telefoontjes gepleegd met zowel ING als met ferien wohnung Versteeg, die zeggen het uit te gaan zoeken en alles te regelenÖ inmiddels is de laatste telefonische poging 7 weken geleden en je voelt m al aankomen.. NOG NIETS OPGELOST.

Ik ben het zat en ik wil mijn geld terug!

  • Algemeen 1
op 17 januari 2020 bestemming: Engeland / Londen, reisperiode: november 2019

De geboekte accomodatie was rommelig en vies. De eigenaar ging op de bank slapen zodat wij in zijn bed konden slapen. Daar weggegaan en een normaal hotel geboekt. Van het vooruitbetaalde geld kreeg ik uiteindelijk de helft terug. De rest was is kwijt voor iets wat ik niet gebruikt heb.
Kortom: slechte ervaring ! !

  • Algemeen 1
op 7 januari 2020 bestemming: ItaliŽ / Rome, reisperiode: december 2019

In de nacht van 3 naar 4 december 2019 heb ik met een collega overnacht in B&B Fiumicino Airport. Het verblijf was teleurstellend: de beschrijving op de website van booking.com klopt niet met de realiteit: er was slechts 1 slaapkamer. In de woonkamer staat een vies en oud bed, wat ik heb moeten gebruiken, omdat ik mijn vrouwelijke collega uiteraard de slaapkamer gunde. De badkamer en keuken waren eveneens vies en oud. De eigenaar verlangde een borg van Ä100,= die we de volgende ochtend terug zouden krijgen. Toen we vertrokken was hij in geen velden of wegen te bekennen. In een Whatsapp bericht verontschuldigde hij zich en zei toe de borg te zullen terugbetalen. Dat is nooit gebeurd.
Booking.com heeft weinig met mijn klacht gedaan: alleen gebeld met de eigenaar die zei dat de borg was terugbetaald. Ik heb alsnog bewijs toegestuurd: de erkenning van de eigenaar in Whatsapp dat hij moest terugbetalen plus een verklaring van mijn collega. Eerst mailde booking.com enkele malen dat ik berichten had gestuurd onder bijlage. Die moesten als pdf verstuurd en dat had ik ook gedaan. Ik heb daarna de bewijsstukken IN een mailbericht gestuurd, waarna ik het advies kreeg om zelf met de eigenaar te bellen. Die man spreekt geen Engels en ik geen Italiaans Ö In een telefoongesprek met de klantenservice bleek dat mijn Whatsapp kopieŽn en de verklaring van mijn collega wel degelijk waren aangekomen. Nu kwam het bericht dat men alleen met een betalingsbewijs iets kon uitrichten. Op de site van Booking.com staat dat de borg contant betaald moet worden. Een advies om te vragen om een betalingsbewijs ontbreekt.
De beschrijving van het appartement is volstrekt onjuist, maar staat er nog steeds ongewijzigd op. Over de eigenaar zijn meerdere beoordelingen (ook op andere platforms) te vinden waarin mensen zeggen hun borg kwijt te zijn en waarschuwen voor deze boef. Booking.com laat doodgemoedereerd nieuwe bezoekers in dezelfde val trappen.
O ja: boek nooit bij B&B Fiumicino Airport!

  • Algemeen 1
op 7 januari 2020 bestemming: BelgiŽ / Brussel, reisperiode: december 2019

Pas op bij dit hotel. Had geboekt via Booking.com met recht tot annuleren. Zeer tijdig geannuleerd en dit was ook te zien in de betreffende app. Toch werd er gezegd dat men niets ontvangen had en werd een no-show afgeschreven van mijn creditcard en was ik mijn geld kwijt. Het annuleringsbeleid is dus een farce !! Zeer onbetrouwbaar dus

  • Algemeen 1
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Volgende