Schrijf een ervaring over Booking.com en maak kans op mooie prijzen!

Ervaringen Booking.com

Pagina 1 van 35 met 349 resultaten

op 23 juni 2018 bestemming: Verenigde Staten / Miami, reisperiode: juni 2018

Hotel Crown Plaza Orlando FL, beerput op enkele meters van hotel. Hotel Sheraton Tampa FL. werkzaamheden voor de deur. Zwembad pas na 16.00 uur beschikbaar. Napels FL Ramada Inn, toilet liep over, kranen in douche half werkend. Aqua & Suits Miami South Beach, haal deze weg van de site. Zeer slechte kwaliteit. Wil je je Nederlanders niet onderbrengen. In het patio hing een wiet lucht. Ik heb dan ook in en na een paar uur weer uitgecheckt. Heeft me rond de 15 procent gekost van originele reserveringskosten om deze accomodatie op de zelfde dag te annuleren. Vervolgens een veel duurdere hotel te boeken. Uiteindelijk gaat mijn verblijf in Miami zeken Ä 1200,00 meer kosten. Het is zwaar balen. ... Lees meer

  • Algemeen 6
op 20 juni 2018 bestemming: Ierland / Belfast, reisperiode: juni 2018

OriŽnt House was een heel erg slechte accommodatie! Deze moet van booking.com af! Alles in het huis was vies en kapot. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 19 juni 2018 bestemming: CuraÁao / papagayo resort, reisperiode: november 2018

Verleden jaar in november 2018 zijn we met 4 personen bij Papagayo Resort op vakantie geweest.

Vriendelijke receptie (onthaal) en vriendelijke medewerker in de strandbars . Vlotte correcte servicei

Het was er proper en zeer toegankelijk . Prachtige logies!

Een aanrader. We komen zeker terug!! ... Lees meer

  • Algemeen 10
op 18 juni 2018 bestemming: Duitsland / Erfurt, reisperiode: juni 2018

Welkom of goede reis gehad was er niet bij. Eerste kamer was een kippenhok. Toen mochten na veel geheibel met een slome inzet van dit nare boekingsbedrijf uit twee een andere kamer uitzoeken. Raam kapot, ging niet dicht, matras was heel slecht, losse veertjes vlogen door de kamer, gordijn kapot, broednest van stof onder bed. Beschimmelde waterkoker.Locatie drama: om de paar minuten en sirene voorbij, ingang was te moeilijk voor mensen met handicap, receptie was bij terugkomst dicht, uiteindelijk stond persoon achter en vertelde dat je met de kamer sleutel de buitendeur kon openen, ontbijt: hompen stokbrood, oude boterhammen , een gevuld ei zorgde ervoor dat ik alles uitkotste en twee dagen diarree had.
Van ellende zijn week eerder weggegaan. Geen vraag: waarom, berekende eerst nog teveel, man kon niet rekenen. Reactie B.C foto's, foto,s anders kunnen we niets doen, tegen mijn vrouw (telefonisch)als er een hand staat met duimpje omhoog dan is het een goed hotel. Later dreigde men per mail dat we niet zon toon moesten aanslaan. Kortom ga nooit, maar nooit met dit niet-SGR bureau in zee. ... Lees meer

  • Algemeen 2




op 13 juni 2018 bestemming: Nederland / Leeuwarden, reisperiode: juni 2018

Onze geboekte lokatie viel erg tegen, vanwege de mooie omschrijving en de minder aangename dingen die gecamoufleerd in de advertentie staan. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 12 juni 2018 bestemming: Sri Lanka / Kandy, reisperiode: mei 2018

Via booking.com verblijf Hantana Home Stay gereserveerd. Bij aankomst blijkt er een overboeking te zijn. Booking doet hier niks voor en geeft ons ook niet de mogelijkheid om deze slechte ervaring bij Hantan Home Stay in Kandy te delen met andere reizigers. Zwaar teleurgesteld als trouwe boeker bij booking!.. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 11 juni 2018 bestemming: BelgiŽ / durbuy, reisperiode: mei 2018

Omdat Booking.com alleen geld wil zien maar geen enkele service geeft als je iets waardevols vergeet b.v portomonnee of paspoort zullen ze echt niet meewerken om te zorgen dat je het terug krijcgt . het enige wat ze intresseerd is geld en als dat binnen is kun je als klant barsten.Wat een mentaliteit ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 11 juni 2018 bestemming: Duitsland / Hamburg, reisperiode: juni 2018

Hotel Holiday In Hamburg. Het hotel vroeg per mail om een beoordeling en gaf later de informatie dat deze geplaatst was. Onderstaande beoordeling heeft men echter niet geplaatst:
Matige prijs/kwaliteitsverhouding en service.
Het was steeds veel te warm op onze kamer. De genoemde gratis parkeermogelijkheden waren beperkt beschikbaar en minder veilig. Personeel was soms niet hulpvaardig
Ontbijt was goed en de kamer redelijk ruim ... Lees meer

  • Algemeen 5
op 11 juni 2018 bestemming: Nederland / Emmen, reisperiode: juni 2018

Matig. duur Fletcher hotel,recensie op booking.com vermeldt alleen de positieve geluiden en laat de mindere commentaren weg ... Lees meer

  • Algemeen 5
op 9 juni 2018 bestemming: Marokko / Marrakech, reisperiode: april 2017

Myn kamer was 8.9 op hun site 50euro per dag kamer trok op niks was niet eens een 3 waard geen tv 3bedden naast erkaar die net groot genoeg waren voor een kind badkamer was een ramp;;;;ben onlangs nog geweest in marakech 50meter van t center voor 25euro tervoor 10min lopen nooit meer booking .com ... Lees meer

  • Algemeen 2
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Volgende