Schrijf een ervaring over Booking.com en maak kans op mooie prijzen!

Ervaringen Booking.com

Pagina 1 van 41 met 408 resultaten

op 22 september 2018 bestemming: Duitsland / Keulen, reisperiode: augustus 2018

Ik had voor mijn verjaardag een mooi hotel in de binnenstand geboekt en direct betaald. Op de dag van vertrek bleek mijn boeking plots geanuleerd te zijn door de accomodatie. De accomodatie gaf aan dat booking.com het had geanuleerd. Ik kon wel tegen bijbetaling alsnog de overnachting boeken, uit ellende maar gedaan maar veel te veel betaald natuurlijk. Na vaak en heel lang over en weer bellen kwamen ze met de optie voor een vergoeding, ik zou binnen 2 werkdagen een link ontvangen. Deze link heb ik nooit ontvangen en zijn de 2 werkdagen allang overschreden. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 22 september 2018 bestemming: Luxemburg / Urspelt, reisperiode: augustus 2018

Reis moest geannuleerd. Booking.com zegt al maanden mij het geld te retourneren maar komt steeds met smoezen...en tegenstrijdige mails. Alles wordt uit de kast getrokken om MIJN geld maar zo lang mogelijk vast te houden. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 21 september 2018 bestemming: Nederland / Den Haag, reisperiode: november 2018

Een boeking gedaan via de site van Booking.com en voor de optie IDeal betalen gekozen. Nadat ik de IDeal betaling had gedaan, het geld was afgeschreven maar ik had geen reservering ontvangen. Ook stond de boeking niet bij mijn reserveringen.

Dus contact gezocht met de klantenservice van Booking.com, de klantenservice vertelde mij dat ze vaker problemen hebben met IDeal betalingen, waardoor reserveringen niet goed doorkomen maar wel het geld wordt afgeschreven.

Dit lijkt mij voor een site die boekingen verzorgd een zeer kwalijke zaak. Kwalijker is nog dat ik nu geen reservering heb, na 2 weken nog geen geld teruggestort heb gekregen en de klantenservice van Booking.com niet meer bereikbaar lijkt te zijn.

Ik adviseer dus niemand om via deze site boekingen via IDeal te plaatsen, je bent gewoon je geld kwijt zonder reservering.

Schandalig! ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 20 september 2018 bestemming: Duitsland / Berlijn, reisperiode: juli 2018

Bij de boeking werd de datum automatisch veranderd zonder dat ik het merkte. Ik heb daarna direct gereageerd. Booking.com gaf aan dat het geannuleerd was en er werd toch afgeschreven. Na 2 maanden belden ze eens op met een slap excuus. Er was niets meer aan te doen. Dus: Nooit boeken via booking.com die willen alleen maar snel geld maken. ... Lees meer

  • Algemeen 2




op 17 september 2018 bestemming: Engeland / Londen, reisperiode: augustus 2018

Door een slechte ervaring bij een boeking werd deze door hulp vd Klantens gratis geannuleerd en zou het bedrag worden teruggestort door het complex maar daarna begon de ellende. Complex geeft het bedrag niet terug en is slecht bereikbaar en geeft niet thuis. Dan verwacht je medewerking van booking.com maar je staat lang in de wacht , elke keer een andere medewerker die de helft niet weet en zich niet inleest in wat er al in het systeem staat. Elke keer een ander verhaal en heb na 2,5 week nog steeds mijn geld niet terug. Ik wordt niet teruggebeld of op de hoogte gehouden en moet elke dag bellen over de status.meeste medewerkers zijn nog onbeschoft ook. Dan is het bewijs niet goed of geeft het complex geen antw en krijgen ze niemand te pakken en nu moeten zij weer nagaan waarom het complex met een andere naam het bedrag heeft afgeschreven ! Booking.com geeft niet thuis en schuift het af .Je zou toch denken dat booking.com alles grondig nagaat voordat zij zaken doet met een complex! Ronduit schandalig ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 17 september 2018 bestemming: Engeland / Windemere, reisperiode: juli 2018

De reis, het hotel en het eten was prima, wat niet ok was was het feit dat eens in het hotel ik ontdekte dat je vanaf 10 dagen verblijf een korting kreeg van 25%, daarvan had Booking.com me niets gezegd,... Toen ik hen daarover "trachtte" aan te spreken volgde er geen antwoord. Daarvan had men me in het hotel ook al verwittigd, "je kan proberen maar je zal geen antwoord krijgen". Het komt er dus op neer dat Booking.com gerund wordt door een stelletje scrupeloze procentjesdieven, maar als er dan al eens een haar in de boter zit mag je geen enkele reactie verwachten. Zelfs na tussenkomst van Test aankoop, toch een organisatie met wat "hefboom" geen enkele reactie, dat is dus duidelijk een bewuste strategie. Het enige wat ik dus kan doen is een eenmanskruistocht beginnen met mensen er van bewust te maken niet met deze gangsters in zee te gaan en steeds dat ietsje meer moeite te doen om het hotel in kwestie rechtstreeks te benaderen, je hebt Booking.com immers echt niet nodig wat zij doen kan je zelf ook. ... Lees meer

  • Algemeen 8
op 17 september 2018 bestemming: Nederland / Wolvega, reisperiode: september 2018

Niet eerlijk. Niets van het getoonde klopte ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 16 september 2018 bestemming: Frankrijk / Saint THomas de Conac, reisperiode: september 2018

De B&B Saint Thomas de Conac komt 5 dagen voor ons verblijf met aanvullende voorwaarden zodat deze B&B niet geschikt is voor ons. 5 Dagen betekend niet meer kunnen annuleren omdat dit tot 7 dagen van te voren kan. Booking laat je dan gewoon vallen, zoals wij al vaker hebben bemerkt. Booking behartigd de belangen van haar klanten zeer, zeer slecht. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 16 september 2018 bestemming: Nederland / Hoogezand, reisperiode: augustus 2018

Dit cijfer geef ik voor de afhandeling. Ik zou binnen 14 dagen mijn te veel betaalde geld op mijn rekening hebben staan en nu naar een maand staat er nog niets. Meerdere keren gebeld en iedere keer gemiddeld 10 minuten in de wacht gestaan wordt er gezegd dat ik mijn geld krijg. Elke keer excuses dat het zo lang duurt. Nou 4 weken verder dat is wel heel erg lang. Je boekt iets bij jullie omdat je denkt dat het veilig is en dan blijkt dat niet zo te zijn dan naar een hotel en dan nu zo lang moeten wachten op mijn eigen geld. Vind dit zeer slecht en zal dan booking.com ook bij niemand aanraden. ... Lees meer

  • Algemeen 3
op 15 september 2018 bestemming: Frankrijk / Piyhiviers, reisperiode: september 2018

Geboekt met optie kosteloze annulering en geen betaling vooraf. Ter verificatie werd het nummer van de creditcard gevraagd, er zou niets afgeschreven worden. Toch Ä 258 afgeschreven. Door omstandigheden toch moeten annuleren en kreeg bericht terug dat er succesvol geannuleerd was voor de kosten van Ä 258. Er wordt in de mailwisseling hierna beweerd dat wij de opties kosteloze annulering en betaling in het hotel niet aangeklikt hebben op hun site. Zowel hotel als Booking.com weigeren terug te betalen. Wees gewaarschuwd voor deze praktijken ... Lees meer

  • Algemeen 1
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Volgende