Schrijf een ervaring over Booking.com en maak kans op mooie prijzen!

Ervaringen Booking.com

Pagina 1 van 29 met 288 resultaten

op 11 december 2017 bestemming: Engeland / London, reisperiode: november 2017

We zaten in Mowbray Court hotel. Dekbedjes flinterdun dus steenkoud.
Hotel deed niets en Booking.com ook niet ook niet na verschillende keren recalmeren. Bellen niet eens terug! ... Lees meer

  • Algemeen 3
op 9 december 2017 bestemming: ItaliŽ / Rome, reisperiode: januari 2017

Booking.com is absoluut een k*t bedrijf. Het hotel Glam Sm Maggiore Guest House (Rome) heeft een maand voor vertrek geannuleerd, omdat volgens het hotel het factuurbedrag niet afgeschreven kon worden. Direct de bank gebeld, volgens de bank is er geen poging gedaan tot afschrijving. Anderhalve week verder, enkele telefoontjes en mailtjes met booking.com later, zijn we niet tot een oplossing gekomen. Booking.com wil niet meedenken over een oplossing of een ander hotel aanbieden. Het hotel kan geen bewijs aanleveren van poging tot afschrijving. M.a.w. als klant kun je niks, ondanks dat zij hun afspraken niet nakomen. Je hebt immers gewoon een overeenkomst. Booking.com neemt niet zijn verantwoordelijkheid en lapt de wet aan zijn laars. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 30 november 2017 bestemming: Schotland / Crianlarich, reisperiode: september 2017

De accomodatie was prima in orde. Alles wat was voorgesteld was ook werkelijk aanwezig, maar... Over booking.com zijn wij niet te spreken.
De reis was betaald met visa. Als we thuis kwamen ontdekten we dat er zo maar 100Ä van onze rekening werd gehaald.(dus nadat wij het verblijf hadden verlaten) Ze hebben ons wel een mail gestuurd, waarin ze uitleggen dat ze die 100Ä aangerekend hebben voor het meenemen van zeepdispensers (plastieken). Mileuvriendelijk als wij zijn, dachten we: ze zijn nog niet helemaal leeg, we zullen ze thuis wel voort opgebruiken. Nergens in ons hoofd kwam het bij ons op dat ge in een 4-sterren verblijf die dispensers niet moogt meenemen. Ze gaan die zeker toch niet terug vullen voor de volgende gasten? Bah! Op de site staat dat toiletartikelen inbegrepen zijn. Nergens staat er vermeld dat bij gebruik ervan moet afgerekend worden, zoals wel voor de elektriciteit. Ook ter plaatse was daarover niets te vinden.
En booking-com heeft die 100Ä, zonder onze handtekening of zonder ons akkoord, via Visa van onze rekening gehaald. Kan dit zomaar?
Wij hebben dit in oktober gemeld aan booking-com, maar we hebben daarover nog geen bericht ontvangen, laat staan een terugbetaling. ... Lees meer

  • Algemeen 7
op 29 november 2017 bestemming: Nederland / gorinchem, reisperiode: november 2017

Creditcardgegevens NIET VEILIG bij Booking.com
Graag wil ik u deel laten uitmaken van wat mij is overkomen. Op 31 oktober 2017 werd van mijn creditcard 350 euro afgeschreven door Booking.com. Door mij is dit geverifieerd bij de ING. Nagezocht in mijn beveiligde account, geen boekingen, wel afschrijving. Waar is dit bedrag aan gelinkt is niet terug te vinden.
Vervolgens verschillende malen telefonisch contact gezocht met Booking.com. Telkens werd er verwezen naar anderen, de eigen bank, de financiŽle afdeling, onderzoek, zou automatisch teruggestort worden. Conclusie is dat men niets onderneemt terwijl het initiatief bij Booking.com zou moeten liggen. Ondanks mails dat het in onderzoek is, geld teruggestort wordt, telefoontjes uit verschillende landen, geeft men geen gevolg aan het terugstorten van de niet terechte incasso door Booking.com. Temeer omdat alle informatie meer malen verstrekt, diverse telefoontjes met buitenlandse booking.com medewerkers, Nederlandse en Engelstalige mails. Ik wacht nog steeds op de 350 euro. Waarom niet terugstorten en intern onderzoek en de klant hierover berichten?
Belangrijker, het betekent dus dat Booking.com zijn administratie en veiligheid niet op orde heeft. Overmakingen kunnen niet teruggevonden worden en uw creditcardgegevens zijn NIET VEILIG blijkt wel. Blijf in afwachting van en in contact met ze. ... Lees meer

  • Algemeen 1




op 28 november 2017 bestemming: BelgiŽ / Gent, reisperiode: november 2017

BOEK NIET BIJ BOOKING.COM!
behoorlijk misleidend, totaal geen service of bereikbaarheid wanneer je vragen hebt. Alles is geautomatiseerd dus je krijgt niemand te pakken. Ook de advertenties zijn misleidend!! Zodra je doorklikt en je denkt de aanbieding te hebben geboekt, blijkt het toch anders te zijn en dat is dikke pech!! Want je krijgt bij booking.com niemand te spreken.

Ik boek voor mijzelf en ons bedrijf nůůit meer bij hun!!! ... Lees meer

  • Algemeen 2
op 16 november 2017 bestemming: Nederland / Apeldoorn, reisperiode: november 2017

Afspraken niet nagekomen, slechte administratie. Huis geboekt met jacuzi en sauna. Door een 'fout' in het systeem is het geannuleerd. Er werd nagelaten om een passende oplossing te vinden.
Er werd doorverwezen naar Rbnb. Zeer slechte 'service' onvriendelijk mailcontact. 1 keer nooit weer ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 14 november 2017 bestemming: Nederland / Den Haag, reisperiode: oktober 2017

Oplichters, de beloofde beloning als er iemand via een bepaalde link ging reserveren is niet uitbetaald. ik kreeg een email waarop ik mijn creditcard gegevens moest controleren en invullen, daarna zou het binnen 10 dagen gestort worden maar helaas schijn bedriegt.
Bel je op dan word er door de betreffende medewerker alles beweerd behalve dat zei fout zijn! op deze manier is het valsheid in geschrifte om zo aan informatie te komen een persoons gegevens! TIP! kijk uit wat je invult aan gegevens aan deze organisatie na deze ervaring weet ik niet of de gegevens veilig zijn ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 13 november 2017 bestemming: diverse, reisperiode: maart 2017

Wij boeken meerdere keren per jaar een weekendje alsook onze grote vakantiereis via booking.com. Wij lezen altijd de beoordelingen en zijn nog nooit voor verrassingen komen te staan. Elk verblijf was altijd zoals beschreven en viel bij ons in de smaak. Doordat we nooit klachten hebben gehad , hebben we nog nooit persoonlijk contact met booking.com moeten opnemen. Vaak zoeken we het hotel ook via deneigen site op maar het boeken doen we meestal via booking.com. De prijzen van een kamer zijn meestal dezelfde en bij booking.com krijg ik als frequente gebruiker bij veel hotels 10% korting. Ik vind het juist wel transparant. Er staan ook veel verblijven die laag scoren; deze beoordelingen zijn toch ook zichtbaar voor u en mij. En het zijn zeker niet altijd de goedkoopste. Ik kies nooit een verblijf dat minder dan 8.2 scoort. Just a feeling..... ... Lees meer

  • Algemeen 9
op 11 november 2017 bestemming: Nederland / Amsterdam, reisperiode: november 2017

In principe ben ik tevreden met booking.com ik vind alleen dat ze duidelijker moeten zijn over eventueel bijkomende kosten. Bij de booking staat heel duidelijk in het groen dat er geen bijkomende kosten zijn. Wij komen met de auto aanrijden bij het hotel. Kunnen we daar 24,- per dag betalen ivm parkeren. We hadden twee dagen geboekt dus komt er toch f een bedrag van 48,- bij. Dat is erg jammer! Dan had ik liever een ander hotel geboekt. ... Lees meer

  • Algemeen 7
op 3 november 2017 bestemming: Spanje / Madrid, reisperiode: juni 2017

Alles verliep prima. Vanaf het boeken tot thuiskomst ... Lees meer

  • Algemeen 9
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Volgende