Schrijf een ervaring over Booking.com en maak kans op mooie prijzen!

Ervaringen Booking.com

Pagina 1 van 63 met 630 resultaten

op 14 oktober 2019 bestemming: Spanje / Barcelona, reisperiode: oktober 2019

Booking.com is slechtste bedrijf ooit. Als je wordt opgelicht dankzij hen via hun site, willen ze je niet eens helpen. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 13 oktober 2019 bestemming: Spanje / Benidorm, reisperiode: augustus 2019

Apartement geboekt in een hotel wat helemaal geen apartement bleek te zijn. Klachten bij booking.com brengen geen oplossing en je wordt van kastje naar de muur gestuurd. Je krijgt geen antwoorden op p mails en ze doen geen teruggave van je zuurverdiende centjes. ... Lees meer

  • Algemeen 1




op 13 oktober 2019 bestemming: Polen / Swiebodzin, reisperiode: oktober 2019

Hotel bij aankomst, 19:00 uur, gesloten!! Moet een gsm nummer bellen en, inderdaad, deur gaat open. Na inchecken de mededeling dat restaurant en bar worden gerenoveerd. Moesten dus op zoek naar ons eten. Bovendien heb ik betaald voor een compleet hotel, niet alleen voor een slaapkamer. Volgende dag geannuleerd en ander hotel gezocht. Moest wel voor 1 nacht de volle prijs betalen. Reactie Booking.com "wij hebben daar geen info over"??????????? Nooit meer via Booking.com ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 13 oktober 2019 bestemming: IndonesiŽ / Bali, reisperiode: augustus 2019

Mijn hele reis in Bali heb ik goed kunnen organiseren met Booking.com. Alles verliep soepel. Sterker nog ik had het idee dat elke reiziger op het hele eiland gebruik maakte van booking. Tevens erg tevreden over de vrienden korting. Wil jij ook 10% korting dan kun je mij persoonlijke link gebruiken: https://www.booking.com/s/44_6/b03ff818

Ben alleen wat minder te spreken over klantenservice betreft een vraag. Je krijgt niet voorspoedig antwoord.

  • Algemeen 10
op 12 oktober 2019 bestemming: Hongarije / Szentendre, reisperiode: september 2019

Er was een plaag van insecten in het hotel. Na een nachtelijk gevecht in pyjama en opgerolde krant, tientallen dode beesten, en verschrikt wakker worden omdat er een beest over je gezicht loopt, heb ik vriendelijk bedankt. Met hotel en Booking gesproken, en volledige reservatie zou geannuleerd en terugbetaald worden. Thuis kwam daar niks meer van in huis. Booking trekt zich terug, en ik heb dus een week betaald, terwijl ik er 1 nacht (niet) geslapen heb.

  • Algemeen 4
op 11 oktober 2019 bestemming: ItaliŽ / Rome, reisperiode: oktober 2019

Avond voor vertrek werd accommodatie geannuleerd. Booking.com kwam met geen goede oplossing , uiteindelijk zelf nog iets anders kunnen boeken.
Komen afspraken niet na, reageren niet of nauwelijks op mail en tot nu toe ook nog geen geld terug en compensatie.

  • Algemeen 2
op 9 oktober 2019 bestemming: Frankrijk / Marseille, reisperiode: oktober 2019

Armoedige kamer en zeer vieze beschimmelde badkamer. De voorgespiegelde eethoek is er niet. Geen stoelen. De fotoís van deze aanbieder op booking.com betreffen appartementen die je in werkelijkheid niet krijgt. Je wordt bedonderd.
Door de badkamer ook in de slaapkamer ondraaglijke urinelucht.

  • Algemeen 1
op 4 oktober 2019 bestemming: TsjechiŽ / Praag, reisperiode: augustus 2019

Cijfer is voor Booking.com . Boekte een hotelkamer voor 2 nachten bij Booking.oplichters Kamer was niet beschikbaar maar wel geld afgeschreven . Probeerde het nogmaals toen lukte het wel , en ja hoor nog een keer afgeschreven . Bij booking zeiden ze dat ik maar 1 kamer had gereserveerd , waarom dan 2 verschillende afschrijvingen ? Ben er nu nog over bezig . krijg door dat ik het hotel maar moet bellen . Maar ik geef het niet op ! Maar never nooit meer Booking.oplichters .

  • Algemeen 10
op 28 september 2019 bestemming: Marokko / Asilah, reisperiode: september 2019

2de een boeking gedaan bij booking. Eerste boeking ging eigenlijk al vrij snel mis. Fotoís klopte niet en dat appartement had last van kakkerlakken ( dit was toen in Gran Canaria) dit keer weer geboekt en nu voor mijn eigen land. Dacht bij de 1ste boeking klein foutje kan gebeuren. Maar dat blijkt dus niet zo te zijn. Wij hebben in asilah een appartement gehuurd maar wat blijkt dat het appartement helemaal niet bestaat en dat het adres die er bij staat al door taxi chauffeurs word aangegeven dat het daar te gevaarlijk is voor Europese mensen. Leuk om dat ook meteen even te horen. Daarbij controleerde booking.com niet of het wel klopt. Ze mogen van te voren eerst gaan afreizen naar het appartement voordat er iets op gezet kan worden.

  • Algemeen 4
op 26 september 2019 bestemming: Nederland / Beekbergen, reisperiode: september 2018

Booking.com laat je de hoeveelheid personen invullen en vervolgens als er een nu d bij is geven ze dit niet door aan het hotel met als gevolg dat het hotel denkt dat je met 2 volwassenen komt en geen bed voor het kind heeft neergezet. Echt meer dan belachelijk en ik zorg ervoor dat ik mijn familie en zo ver ik het kan verspreiden geen boekingen meer komen via booking.com.
En booking.com is niet te bereiken, ik kan geen mail, telefoonnummer of iets qua contact vinden.
Het hotel blijkt al vaker met dit probleem gezeten te hebben maar booking.com wilt het niet aanpassen. Echt meer dan slecht een 1 is nog een te hoog cijfer.

  • Algemeen 1
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Volgende