Reviews over Booking.com

Pagina 1 van 9 met 896 resultaten

op 1 december 2023 bestemming: Nederland / Stramproy, reisperiode: december 2023

HEB nog NIET gereisd .Voordat we gaan reizen ,huisje via booking.com huisje in Stramproy besteld voor 128,euro op 12 december.2023.Na de boeking geconfronteerd met Belvilla.com die bij komende kosten wilde van 177 Euro. Daar reken je totaal NIET op en was niet bij boeking [BOOKING.COM] vermeld .Dit is ongehoord bewuste misleiding. Wanneer het betaalde aan bookin.com NIET teruggestort wordt ,treden wij in verbinding met consumenten [recht] programma ,KASSA, Meldpunt en RADAR .Het moet afgelopen zijn met bewuste misleiding!!!!WEES OP UW HOEDE. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 29 november 2023 bestemming: Colombia / MedellŪn, reisperiode: november 2023

De klantenservice van Booking.com is verschrikkelijk. Iedere keer verloopt het contact met een andere medewerker, er wordt continu om dezelfde informatie gevraagd (die al meerdere keren geleverd is), medewerkers lezen zichzelf niet goed in, reacties zijn uit context/beantwoorden je vraag niet en ik heb me afgevraagd of ik Łberhaupt wel met een persoon chat (of een geautomatiseerde chatfunctie?), op de mail wordt ineens niet meer gereageerd, als je belt sta je een uur in de wacht en de telefoon wordt zomaar opgehangen terwijl je vraag nog niet is beantwoord. Ik ben nu een kleine maand bezig met mijn klacht en het is nog steeds niet opgelost. Uiteindelijk is de reactie van Booking.com: je moet bij het hotel zijn. Echter stuurt het hotel ons weer naar Booking.com. Kortom je bent als klant de dupe van het systeem.

Ons verhaal:
Via booking.com hebben wij een kamer geboekt. Ter plaatse konden wij niet inchecken, omdat het hotel overboekt was. Het hotel geeft aan dat dit een fout van Booking.com is en zij niets voor ons kunnen betekenen.

Door deze situatie hebben wij een nieuw hotel moeten boeken. Door een landelijke feestdag in Colombia en het late tijdstip (20.00 uur), waren er nauwelijks meer kamers beschikbaar onder de 200,- euro (voor 1 nacht). Wij hebben hierdoor opnieuw een taxi moeten nemen en veel te veel geld moeten betalen voor een erg basic hotel (met minder faciliteiten en geen ontbijt) in een voor ons (toeristen) onveilige buurt. Het hotel waarin wij verbleven lijkt gebruikt te worden voor prostitutie, door de flyers en het beddengoed van plastic.

Wij hebben contact opgenomen met Booking.com over onze ervaring, met als doel een compensatie. Door de fout van Booking.com (of het hotel) hebben wij onszelf onveilig gevoeld, een hoop extra kosten gemaakt en erg veel tijd verloren. Al met al is het voor ons een hele negatieve ervaring geweest! Nogmaals wil ik hier benadrukken dat er door een landelijke feestdag weinig andere opties voor ons waren! ... Lees meer

  • Algemeen 1




op 29 november 2023 bestemming: Marokko / Casablanca, reisperiode: november 2023

Het door mij gehuurde appartement bestaat helemaal niet. Stond in de avond met bagage opstraat en wat dan? 1 nacht in hotel in de buurt en volgende dag met booking.com contact gezocht. ander appartement geboekt. nu is er alleen maar smoesjes over de rekening van die hotelnacht. op factuur staat geen valuta (klop-maar staat wel op de uitdraai van de creditkaart) kunnen ze niet valideren.??!! ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 15 november 2023 bestemming: , reisperiode: oktober 2023

Helaas maak ik een reserveslechte service. booking.com Bevestigingsnummer: 4130510650ring bij eenÖ
Helaas maak ik een reservering bij een hotel. Helaas is er tweemaal van mijn rekening afgeschreven. Je hebt niets gedaan om het probleem op te lossen. Ik heb nooit meer bij een bedrijf geboekt. slechte service. booking.com
Bevestigingsnummer: 4130510650

  • Algemeen 1
op 31 oktober 2023 bestemming: Duitsland / Munich, reisperiode: juni 2023

Booked a hotel on app which was not as described. Nightmare finding more expensive hotel last minute. Agent ďnegotiatedĒ 50% refund for entire stay from hotel and remaining 50% booking.com would give in voucher so I could book again with them.
Trusted them booked new accommodation for way more then intended. Voucher was not there they then say it will take 14 days. After 5 months and 35 emails to customer service where they resend you the same generic email asking for more information which you do and they keep on sending the same. If you finally get an agent they say I should take a screenshot of the phone conversation as proof of voucher?? Yea right. They just donít want to give you the voucher and scam you not only in taking your money but make you spend more to solve their mistake. An apology does not give me back the money they stole. Do not waste your time with customer service. This is a Dutch buisness so go to radar tros tv program and report your case. They will hunt them down for scammers

  • Algemeen 1
op 23 oktober 2023 bestemming: , reisperiode: januari 2023

Dit gaat niet over de boeking, maar een telefonische naamswijziging kost me 30 minuten. Kosten 80 cent per minuut. Niks opgelost, gewoon de verbinding vanuit Booking.com verbroken.
Schandalig. Een extra verdiemodel. Kost me 24 euro.

  • Algemeen 2
op 18 oktober 2023 bestemming: Turkije / Antalya, reisperiode: oktober 2023

Terugreis zonder reden geannuleerd en ter plaatse nieuwe tickets moeten kopen Ä700 en de geannuleerde tickets nog steeds geen geld terug

  • Algemeen 1
op 11 oktober 2023 bestemming: Engeland / Londen, reisperiode: september 2023

Het hotel dat ik geboekt had bleek dicht te zijn. Na veel belkosten te hebben moeten maken omdat booking.com mij niet terugbelde, heb ik een ander, duurder hotel kunnen krijgen. Booking.com zou me het verschil in kosten terugbetalen.
Uiteindelijk heb ik 32,64 euro te weinig teruggekregen. Volgens hen vanwege de wisselkoersen. Alsof dit mijn probleem is. De medewerkster gooide zelfs de telefoon erop, nadat ze weigerde mijn bankafschriften erbij te pakken en glashard beweerde dat ze me voldoende betaald hadden. In feite gewoonweg een wisseltruc, die hier gedaan wordt.

  • Algemeen 1
op 10 oktober 2023 bestemming: CuraÁao / Jan Thiel, reisperiode: september 2023

Een boeking voor een resort in CuraÁao waarvan ik een bevestiging ontvang en geld is afgeschreven van mijn creditcard voordat ik vertrek. Op het moment van aankomst na een lange reis bij de accommodatie krijg ik te horen dat er geen boeking op mijn naam te vinden is in het systeem. Inmiddels is het 21:00 uur lokale tijd en probeer ik contact op te nemen met de klantenservice van booking.com. Er zijn geen Nederlandstalige medewerkers beschikbaar dus ik word doorgeschakeld naar een Engelstalige. De eerste bevindt zich ergens in AziŽ en spreekt nauwelijks een verstaanbaar woord Engels. Na een uur in de wacht verteld de vrouw mij dat er een overboeking is en dat booking hier niks aan kan doen. Pardon? Na een discussie over wie verantwoordelijk is en hoe we dit gaan oplossen zegt ze dat ik een mail zal ontvangen met alternatieve accommodaties en verbreekt de verbinding. Daar sta ik dan, na een reis van 12 uur, alleen in het donker zonder hotel en natuurlijk geen mail. Opnieuw bel ik met de klantenservice en krijg ik iemand aan de telefoon in Hong Kong die mij direct in de wacht zet zonder ook maar het probleem te weten waar ik voor bel. Ook hier krijg ik te horen dat ik een mail zal ontvangen met alternatieven, maar dat ik dat dan zelf even moet regelen en boeken. Over mijn reeds betaalde boeking en de teruggave kan ze niks zeggen. Na meer dan een uur ontvang ik een mail met twee alternatieven die, ten eerste niet in de buurt komen van de locatie van mijn geboekte accommodatie, ten tweede niet dezelfde faciliteiten beiden en ten derde zich in een lage prijsklassen bevinden. Daarbij ben ik het niet eens met het feit dat ik opnieuw moet betalen voor een accommodatie terwijl de fout bij booking.com ligt en de verantwoordelijkheid om mij ergens onder te brengen ook daar zou moeten liggen. Ze zou dit met haar manager bespreken en mij terugbellen. Ik heb haar telefonisch medegedeeld dat ik niet akkoord ga met de aangeboden alternatieven omdat ze niet in de buurt komen van de oorspronkelijke geboekte accommodatie en de volgende dag met de Nederlandse klantenservice contact zal opnemen. Natuurlijk ben ik niet meer teruggebeld.

De volgende dag neem ik weer contact op met de klantenservice in Nederland hopend op een beter gesprek. Deze vrouw was nog onbeleefder en tot op heden is er niemand die ook maar enige empathie toont voor de situatie waarin ik mij bevind. De vrouw vertelde mij ook nog eens dat ze niks meer voor mij ging doen want de alternatieven zijn naar mij opgestuurd en daar heb ik niet op gereageerd en inmiddels is het de 27ste en de boeking was voor 26 september. De boodschap is jammer het is een partnerboeking, wij zijn niet verantwoordelijk voor de boeking of het geld. Kijk maar wat je doet en of je het geld terugkrijgt. Verbaasd over de hele gang van zaken en de manier waarop ik wordt toegesproken hang ook deze vrouw op in mijn oor. Ik ben nog nooit zo slecht geholpen en dit is allesbehalve klantenservice.




Weer contact gezocht met booking.com om hopelijk iemand aan de telefoon te krijgen die wel kan helpen, maar helaas ook de 4de keer is het onmogelijk om geholpen te worden tot het vinden van een oplossing. Of ik het geld terug ging krijgen konden ze mij niet vertellen. Alle accommodaties die in de buurt van mijn eerder geboekte accommodatie komen zijn minimaal twee keer zo duur en wie gaat die extra kosten voor zijn rekening nemen? Daarbij gaat men er dus van uit dat de persoon maar een dubbele accommodatie kan bekostigen en anders sta je dus gewoon op straat. Hoe en of je de rest van je vakantie kan betalen en doorkomen interesseert jullie helemaal niks. Oplossingen als in een tegoed op mijn account zodat ik iets anders kan boeken of dat jullie voor mij, met toestemming om mijn gegevens te gebruiken waren allemaal geen optie. Ik kan jullie vertellen, jullie verpesten iemands vakantie compleet!

Nogmaals een fout kan gebeuren maar de totale desinteresse en ook maar 0,0 moeite die er wordt gedaan om een gestrande reiziger te helpen is te belachelijk voor woorden. Ik ben al jaren klant bij jullie en boek expres via jullie website met het idee dat jullie betrouwbaar zijn. Of het nou een partner is of niet, de accommodatie staat op jullie website en is geboekt via jullie website! Jullie moeten je schamen om iemand zo op vakantie te laten gaan met een bevestigingsmail en laten betalen en dan zonder accommodatie te laten zitten.
Na terugkomst ontvang ik een mail dat de geboekte accommodatie is geannuleerd, fijn als ik dat had geweten voor dat ik daar stond! Nu mag ik me stressen of ik dat geld terug krijg en dan hebben we het nog niet over de extra gemaakte kosten door de fout van booking.com ( belkosten alleen al van 200 euro "klantenservice")

  • Algemeen 1
op 10 oktober 2023 bestemming: Spanje / miami platja, reisperiode: oktober 2023

Misleidend is een nette omschrijving. Booking geeft onduidelijke en eigenlijk onjuiste informatie over extra kosten. Je komt daarmee voor verrassingen te staan bij het incheken. In dit geval moesten we bijna de helft van de afgesproken prijs bijbetalen. Achteraf blijkt dat verstopt op de pagina onder een kopje badkamer staat dat je voor handdoeken en lakens extra moet betalen. Geen idee wat een badkamer met beddengoed te maken heeft? Hoeveel het extra kost is geheel onvindbaar. Misleidend als ik het netjes zeg maar het voelt meer als oplichting

  • Algemeen 1
op 25 september 2023 bestemming: , reisperiode: oktober 2023

Booking.com annuleert onze reis zonder ons medeweten. De 500 euro die we betaald hebben, zien we niet terug. Booking.com is ontzettend moeilijk te bereiken!!!! Zowel via mail als telefonisch is dit een ramp!
Vroeger heb ik goede ervaringen gehad met booking, maar vanaf nu NOOIT MEER.

  • Algemeen 1
op 21 september 2023 bestemming: Frankrijk, reisperiode: september 2023

Appartement geboekt via booking met als extra filter twee aparte bedden.

Komen we aan in het appartement bleken de bedden zo gammel te zijn dat we er door zakten, dus contact met de verhuurder opgenomen en deze gaf meteen aan dat de bedden voor kinderen waren en dat de slaapbank voor volwassenen is. na contact met booking opgenomen te hebben en de belofte binnen 24uur antwoord te krijgen hebben we er voor gekozen een ander appartement te zoeken. uiteraard reageerde booking niet binnen 24uur.
in het mail verkeerd met booking blijven ze volhouden dat de bedden voor volwassenen. echter heb ik zwart op wit dat ver verhuurder meerdere malen zegt dat de bedden niet geschikt zijn voor volwassenen. na heeel veel mail en bel verkeer willen ze ons niet de resterende nachten terugbetalen aangezien de verhuurder dit niet wil volgens booking, alleen het probleem fout ligt bij booking lijkt mij aangezien het gewoon verkeerd op het platform staan. helaas is er volgens hun helemaal niks mogelijk als het aankomt op een terugbetaling dus ik ga nu andere stappen ondernemen aangezien ik zwart op wit heb dat beide partijen elkaar tegenspreken in het nadeel van booking. zeeeer zeeer zeeeeeeer slechte klantenservice

  • Algemeen 1
op 13 september 2023 bestemming: Ierland / Dublin, reisperiode: juli 2023

Booking.com vermeldt bij nieuwe aanbieders die zelf nog niet over gastbeoordelingen beschikking het bericht "Externe beoordelingscore 9.5 gebaseerd op 11 beoordelingen van diverse andere reiswebsites" Dit is een leugen en verzonnen om deze nieuwe aanbieder te helpen. Als je zo een aanbieder kiest en deze heel slecht blijkt te zijn, geeft Booking.com geen geld retour.
Dit heet klantenmisleiding!

  • Algemeen 1
op 5 september 2023 bestemming: Duitsland / Winterberg, reisperiode: juli 2023

De reis was prima, en het huisje ook, maar de prijzen op de website zijn niet juist. Overal staan inclusief belastingen en toeslagen inclusief. Bij de bevestiging staat ook dat toeristenbelasting niet van toepassing is, maar uiteindelijk krijg je van de verhuurder alsnog een rekening van ruim Ä 163. Annuleren kan niet meer, want dat is te kort dag en krijg je helemaal geen geld meer terug. Contact opgenomen met booking.com maar er wordt van alles beloofd, maar ze komen terug met oplossingen waar ze zich niet aan houden. Iedere keer kan je hetzelfde verhaal afsteken, maar je komt geen steek verder. Op mails reageren ze niet en als je een klacht indient willen ze van allerlei informatie hebben en daar heb ik nu ook al een maand niets van vernomen. Waardeloze organisatie!!!

  • Algemeen 3
op 28 augustus 2023 bestemming: Duitsland / Ettenheim, reisperiode: augustus 2023

Klantenservice is waardeloos. Elke keer je verhaal opnieuw doen bij een medewerker en afspraken worden niet nagekomen. Tegemoetkomingen door fouten aan de kant van Booking.com worden voor een deel toegezegd, maar een antwoord krijg je niet meer.

  • Algemeen 1
op 25 augustus 2023 bestemming: Duitsland / Bremerhaven, reisperiode: augustus 2023

Omdat ik geen 0 kan kiezen!
De accommodatie was vies, stonk naar zweetsokken, geen schoon beddengoed, te smerig om als varkenshouders te dienen.
Wij zijn rechtsomkeer naar huis gegaan. Booking zou bemiddelen in teruggave kosten maar die doen niks anders dan standaard teksten voorlezen of mailen. Je hebt helemaal niks aan ze, de eigenaar van de accommodatie beschuldigd ons van dingen stukmaken en Booking zegt dan houdt het op en tot ziens. Ik heb 40 fotoís van die gribuszooi gemaakt maar ze doen niks voor je.
Ik boek nooit meer via deze oplichtersbende

  • Algemeen 1
op 24 augustus 2023 bestemming: Frankrijk / Les Deux Alpes, reisperiode: januari 2023

Appartement via site Booking.com geboekt. Blijkt niet te bestaan. Helaas geen geld terug. Blijkt dat fraudeurs heel makkelijk allerlei appartementen op de site van Booking.com kunnen zetten. Wij gaan nooit meer via Booking.com boeken. Vertrouwen in deze organisatie is helemaal weg.

  • Algemeen 1
op 16 augustus 2023 bestemming: ItaliŽ / Puglia, reisperiode: juli 2023

Problemen met huurwagen via Booking

  • Algemeen 5
op 14 augustus 2023 bestemming: Oostenrijk, reisperiode: augustus 2023

Pas op: het is een stugge organisatie waarbij ze dingen beloven en dit niet nakomen. Ze screenen blijkbaar hun partners niet goed, zie onderstaande case. Je krijgt steeds weer een andere medewerker waarbij je het hele verhaal op nieuw moet vertellen. Je word heel vaak in de wacht gezet. Ik zou mijn tijd aan ze moeten doorrekenen. Minstens tien gesprekken, tien chats, uren aan tijd en een berg aan frustratie ben ik nu al kwijt aan ze.

Voor mij geen booking.com meer.

Enkele dagen voor vertrek kreeg ik bericht van de accommodatie dat ze 109 euro extra wilden rekenen en als ik het er niet mee eens was moest ik de accommodatie maar annuleren. (Alpen Apartments Salzburg, Lessach 36, 5575 Lessach, Oostenrijk)

Booking.com gebeld. Ze hebben geprobeerd de accommodatie te contacten maar dat lukte niet. Omdat het zo kort dag was hebben ze geprobeerd een andere accommodatie te vinden in de buurt maar ook dat lukte ze niet meer.

Telefonisch hebben we afgesproken dat ik zelf een nieuwe accommodatie zou boeken en het prijsverschil terug zou krijgen. Na het boeken van de nieuwe accommodatie heb ik ze weer gebeld en ze hebben de nieuwe boeking en het prijsverschil van 232,82 gezien. Er werd mij door twee verschillende medewerkers in twee gesprekken verteld dat wanneer ik de factuur zou opsturen na mijn verblijf, ik het verschil uitgekeerd zou krijgen.

Nu komen ze hierop terug en willen niet meer dan 25 euro vergoeden. Ze geven toe dat de communicatie verwarrend is geweest en daar verontschuldigen ze zich voor maar ze willen niets doen. Ik krijg geen senior te spreken en ze weigeren mij een uitdraai van de gesprekken te doen toekomen.

Ik beroep mij op de AVG en heb nu een officieel verzoek ingediend om de uitdraaien van de gesprekken te ontvangen en ik ga er werk van maken.

  • Algemeen 1
op 7 augustus 2023 bestemming: Duitsland / Reichenberg, reisperiode: juni 2023

Hotelovernachting in Duitsland geannuleerd bij Booking. Com op 18 juni. Nog steeds geen geld terugontvangen terwijl de annulering door Booking is bevestigd. Iedere mail van mij werd beantwoord met steeds een andere smoes. Daarin blinken ze uit. Begint naar oplichting te ruiken. Nooit meer boek ik nog iets bij hun. Eigenlijk zouden we met z'n allen een vuist moeten maken zodat ze aangepakt kunnen worden.

  • Algemeen 1
op 3 augustus 2023 bestemming: , reisperiode: juli 2023

Slechte service van booking.com betreft ook weer een teruggave natuurlijk; aankomst was tussen 15h en 17h en ik heb onmiddellijk een mail gestuurd op 29/05/2023 als het later kon gezien het mogelijk verkeer op 21/07/2023; heb nog gebeld naar booking.com op 20/07/2023 dat ik maar geen antwoord kreeg van de verblijfsplaats voor 1 nacht(ze vonden zelfs het hotel niet meer terug); zij zouden contact opnemen met mij en het hotel; toen we al op baan waren naar Frankrijk krijg ik uiteindelijk telefoon dat na 17h niet mogelijk was om na 17h toe te komen en dat je je geld kwijt bent!

  • Algemeen 1
op 31 juli 2023 bestemming: ItaliŽ / Greve in Chianti, reisperiode: juli 2023

Informatie op site van Booking komt niet overeen met de dramatisch slechte accomodatie ter plekke. Verlies genomen en ander app geboekt dus extra kosten en Booking strijkt nu 2 x provisie op.
Je zou verwachten dat ze coulancehalve en vanuit klantenservice dan 1 x hun provisie aan de klant teruggeven maar no way. Geld verdiene staat bij hun voorop en pas op het laatst tevreden klanten

  • Algemeen 1
op 30 juli 2023 bestemming: Zweden / Stockholm, reisperiode: juni 2023

De reis was fantastisch, mooie stad, prima accomodatie.
Booking.com heeft echter op 23 mei twee keer de bagage afgeschreven en ondanks herhaaldelijke mails en telefoontjes heb ik nog steeds geen geld terug. Zo irritant! Op een gegeven moment zeiden ze zelfs dat ik onderaan de rij zou komen als ik nog een keer zou mailen. Het is geld wat zij ten onrechte hebben geÔncasseerd, maar vervolgens wordt er niet meer gereageerd door Booking.com

  • Algemeen 8
op 27 juli 2023 bestemming: Noorwegen / Aurland, reisperiode: juni 2023

We hadden enkele weken geleden (24-27 juli 2023) een bijzonder onaangename ervaring toen we aankwamen bij een plaats die we bij Booking gereserveerd hadden. Naar aanleiding daarvan hebben we enkele vragen over de dienstverlening door Booking.com.

1. Geen e-mailadres voor contact met Booking.com
Allereerst vinden we het bijzonder raar en ook onaangenaam dat het onmogelijk is Booking.com per e-mail te contacteren. Alle vragen en opmerkingen worden gekanaliseerd naar vragen over boekingen en reviews van accommodaties en toeristische pleisterplekken, maar hoe Booking zelf functioneert en diensten aanbiedt, blijft buiten schot. In een tijd waarin alles digitaal gebeurt, is het een anachronisme dat we een ouderwetse brief naar een fysiek adres moeten sturen.

2. Foute informatie op boekingsbevestiging
We hebben bijzonder onaangename momenten beleefd toen we aankwamen bij de voorlaatste accommodatie die we via Booking.com gereserveerd hadden. Binnen de met de eigenaar afgesproken en bevestigde tijd, 6-7 's avonds, was er niemand om ons te ontvangen en binnen te laten in het appartement dat we gehuurd hadden. Het sleutelkastje dat volgens de info gekregen van Booking het alternatief was om de sleutel te ontvangen, bleef gesloten omdat de enige code die we hadden, de Booking pincode, hier niet voor diende. Het sleutelkluisje dient enkel om de sleutel na verblijf in op te bergen. In de boekinginformatie vermelden dat het een alternatief middel is om toegang te krijgen tot de accommodatie is dus foute informatie.

3. Geen contact mogelijk met 24/7 contactnummer van Booking.com
Het telefoonnummer van de eigenaar stond op antwoordapparaat, zonder mededeling.
Dan maar Booking.com in Londen gebeld. De robotstem vraagt het boekingnummer in te tikken. Wij hebben alleen een Confirmation number, geen Booking number. We raken in een loop van Confirmation en Booking, waar op geen enkele manier uit te breken is. Booking.com zorgt voor zijn klanten, 24 uur en 7 dagen, alleen geraak je niet voorbij de eerste horde. De stem blijft gewoon het boekingnummer vragen. Wat een steun! Hoe kunnen we in de toekomst rekenen op de hulp van Booking.com wanneer het fout loopt bij een accommodatie?

4. FinanciŽle compensatie / Deze accommodatie op Booking.com is niet geschikt voor toeristen
Na 20 minuten proberen we de eigenaar terug te bellen. Hij zal 'zo gauw mogelijk' iemand sturen. Na meer dan een uur wachten komt de dame in kwestie opdagen. Het hele verhaal zit in onze review van de plek, Aurland Stegastein Apartment (24-27 juni 2023).
Aan de dame die ons uiteindelijk binnenliet hadden we gevraagd aan de eigenaar naar een financiŽle compensatie te vragen voor dit ongemak. Ze zou die vraag aan hem overbrengen en als hij een positief antwoord had, zouden we dat voor ons vertrek uit Aurland via de app van Booking.com ontvangen. Het feit dat we hoegenaamd niets van de eigenaar gehoord hebben, bewijst dat deze mensen in de verkeerde branche werken. Zij hebben geen idee van wat dienstverlening aan toeristen en andere reizigers betekent.
We veronderstellen dat Booking.com een kwaliteitscontrole en controle op de dienstverlening uitvoert voor de accommodaties die het op zijn website aanbiedt. Wat gebeurt er wanneer een accommodatie overduidelijk tekort schiet?

We hadden graag het commentaar van Booking.com op deze punten. Dat kan blijkbaar alleen per brief, maar ook dan hebben we na meer dan twee weken nog geen antwoord gezien. Dit is wel de eerste keer dat we zo'n probleem hebben met een reservatie via Booking.com: Tot nu toe waren we tevreden met hun diensten, maar dat ze onmogelijk te bereiken zijn, is onaanvaardbaar.

  • Algemeen 3
op 20 juli 2023 bestemming: Duitsland / Baesweiler, reisperiode: juni 2022

Wat een slechte service. In juni 2022 2 hotelkamers geboekt voor 11 juni 2023. In januari 2023 deze 2 kamers geannuleerd en hier netjes een bevestiging van Booking.com van gekregen. Nu hebben ze in juni toch mijn credticard belast met Ä 210,00 terwijl wij daar helemaal niet zijn geweest. Het hotel geeft aan dat ze van Booking geen annulering hebben gehad Al 2 dagen aan het bellen om mijn geld terug te krijgen. Helaas.....afgewezen. Op het afschrift van mijn creditcard heeft het hotel een afwijkende omschrijving gezet (dus niet de naam van het hotel). Nu ben ik gisteren een paar uur bezig geweest om uit te leggen dat ik hier toch niks aan kan doen en geen bankafschrift kan veranderen. Erg frustrerend dat je ook gewoon iemand aan de lijn krijgt die van een scherm zit af te lezen en zelf niet nadenkt.

  • Algemeen 1
op 14 juli 2023 bestemming: BelgiŽ, reisperiode: juli 2023

Ik krijg geld terug van booking.com. Dat geld staat (in wat zij noemen) mijn wallet. Ik kan het alleen terug krijgen als ik een creditcard heb. Ik heb geen creditcard. Ik heb betaald met een bankpas via Ideal. Dus betalen mag wel met een bankpas maar als je geld terug moet krijgen moet je ineens een creditcard hebben. Ik vind het discriminatie en heel slecht. De mevrouw aan de telefoon van booking.com zei doodleuk dat ik dan maar een credit card moet aanvragen. Reinste onzin, je kunt iemand niet verplichten om een creditcard te nemen omdat jullie dat willen. Ik wil gewoon mijn geld op mijn rekening terug......hoe moeilijk kan het zijn

  • Algemeen 1
op 12 juli 2023 bestemming: , reisperiode: september 2023

Booking;com heeft mijn betaalde reservatie genauleerd zonder dat het door mij wordt gevraagd. Geen contact mogelijk. Reageren niet om mails. Heel slechte ervaring.

  • Algemeen 1
op 6 juli 2023 bestemming: / Puerto Pollensa, reisperiode: juni 2023

Kamer geboekt via booking.com voor 7 nachten in hotel hosposa Uyal voor 2 personen ad. 2683 euro alleen ontbijt inbegrepen. Toen we aankwamen bleken we een kamer van 15m2 te krijgen met een klein raam met uitzicht op de machinekamers van het hotel. Direct een klacht ingediend, echter de directie van Uyal gaf booking.com de schuld en omgekeerd. Ze hadden ook geen andere kamer beschikbaar.
We waren ten einde raad en hebben van ellende een mooie kamer geboekt in een ander hotel. We hebben gebeld met booking.com maar volgens hun hadden wij deze kamer geboekt. U zult begrijpen dat wij geen kamer van 15m2 met een klein raam dat uitkijkt op de machines van het hotel boeken voor 383 euro per nacht! We willen niets meer met die oplichtersbende te maken hebben.

  • Algemeen 1
op 1 juli 2023 bestemming: Frankrijk / Cadillac, reisperiode: juni 2023

Deze boeking via booking.com gemaakt. Wij hebben in het betreffende bed and breakfast geslapen en boeking heeft ons gevraagd een beoordeling te sturen. Reeds 2 dagen later, zonder dat ik beoordeeld heb, staat er al een door booking geschreven beoordeling op hun website. Dit is fraude!!

  • Algemeen 7
op 23 juni 2023 bestemming: TsjechiŽ / Praag, reisperiode: juni 2023

Ik had voor mijn huwelijksdag een hotel geboekt voor een weekendje Praag in Hotel Arbes. Op de site van Booking.com stond een foto van een schattige kamer. Toen ik daar kwam was het een kleien zolederkamer met een klapraam en 2 aparte bedden. Wij waren zwaar teleurgesteld. De wc was zo klein dat je er niet eens fatsoenlijk om kunt draaien en de douche was ook zo smal, dat je nooit zou kunnen omvallen. De dame aan de desk was zo vriendelijk om deze boeking kosteloos te annuleren. Ik kreeg het totaal bedrag van 288 binnen 7 tot 12 werkdagen helemaal terug. Booking.com heeft mij een mail gestuurd die dat bevestigd. Nu zijn we 15 dagen verder. Het geld is niet op mijn rekening. Ik heb terug gemaild, maar krijg een bericht dat dat mailadres niet meet bestaat. Ik krijg een link naar de helpdesk. als ik daar door klik kom ik iedere keer weer terug bij het hotel.
Het is niet mogelijk om BOOKING.com te bellen. er staat een nummer genoteerd van de klantenservice 070 7703884. En raad eens wŠt? dat nummer bestaat niet. Booking.com is een leuk platform wanneer het goed gaat, maar vanaf het moment dat er iets mis gaat, dan kun je ze nergens meer bereiken. Mails kun je niet beantwoorden en het juiste mail adres is nergens te vinden. De dame van het hotel kan ook niets voor mij doen, want zij moet ook met Booking.com bellen. Booking heeft mijn geld, maar nu ik het terug wil. Zoals beloofd. zijn ze niet te bereiken. HEEL ERG SLECHT!!!!!!!
Ik vind het belachelijk dat een organisatie als Bookong.com niet duidelijk aangeeft waar zij bereikbaar zijn in het geval van een probleem. Je komt in een doolhof van FAQ waar je niets aan hebt en keuze menu's die nergens toe leiden. IK wil gewoon iemand kunnen bellen!!!! Of desnoods mailen.
WAAROM kan dat niet?
IK WIL MIJN GELD TERUG

  • Algemeen 2
op 7 juni 2023 bestemming: Duitsland / Thale, reisperiode: mei 2022

Appartement via Booking.com geboekt. Blijkt bezet. Booking telefonisch niet bereikbaar, geen geld terug omdat we niet ter plekke telefonisch contact hebben opgenomen (aantoonbaar meerdere keren geprobeerd).

  • Algemeen 1
op 20 mei 2023 bestemming: IndonesiŽ / Jakarta, reisperiode: mei 2023

Booking.com misleid met de actie van een gratis taxi van de luchthaven naar hotel. Na het boeken, haalt Booking ineens de promotie weg en geeft dan ineens aan dat je niet meer voldoet aan de voorwaarde van een gratis taxi. Je weet dat Booking.com dit expres doet, maar toch trap je hier weer in. Klagen heeft geen enkele zin, want ze hebben overal schijt aan en hoeven zich blijkbaar niet aan de wet te houden. Zelfs al heb je een screenshot van wat je geboekt hebt ze negeren het gewoon. Baggerorganisatie

  • Algemeen 1
op 4 mei 2023 bestemming: , reisperiode: mei 2023

Geboekte accommodatie was YouCo was slecht en stonk
De volgende dag uitgeschreven en een nieuwe boeking gedaan bij Ghaya Grand Hotel. Onmogelijk om Booking. com te bereiken.

  • Algemeen 1
op 24 april 2023 bestemming: , reisperiode: april 2023

Nooit meer met booking.com. beter om direct bij accomodatie te boeken. Booking.com heeft extra kosten niet vermeld die er nog even bij kwamen. En vervolgens geven ze geen gehoor. Diverse keren gebeld en mailtjes gestuurd. Medewerkers van de klantenservice zeggen alleen je moet bij de accomodatie zijn en helpen je niet verder. Op mailtjes krijg je al helemaal geen antwoord.

  • Algemeen 1
op 14 april 2023 bestemming: BelgiŽ / Profondville, reisperiode: april 2023

Locatie was gereseveerd voor 175, dag erna werd het 489 euro.

  • Algemeen 1
op 6 april 2023 bestemming: Mexico / Cancķn, reisperiode: april 2022

Apartment 'the brisas apartment Hideaway' geboekt in Cancun. Moest meteen betalen. Kom aan op de gegeven plaats.en geen apartment te vinden. Portier zegt dat er al meer mensen geweest waren voor dit onderkomen. Misleidend door booking.com. Kan nog steeds via booking.com dit 'onbekend in Cancun apartment' reserveren!

  • Algemeen 1
op 21 maart 2023 bestemming: BelgiŽ / middelkerke, reisperiode: april 2023

Een boeking gedaan via de booking.com app met een onmiddelijke betaling. Het hotel was beschikbaar in de periode, alles dus in orde. Het geld is meteen van onze rekening maar boeking is niet doorgegaan.
Mail dat we ons geld binnen de 12 werkdagen terug krijgen maar zonder enige reden waarom de boeking niet kon doorgaan. Geen enkel zinnig antwoord van de klantendienst. Slechte naservice wanneer er iets misgaat.

  • Algemeen 1
op 20 maart 2023 bestemming: Nederland / Overal, reisperiode: november 2022

Bijna altijd een creditcard nodig met IDeal kom je er niet.
Ik heb over het algemeen goede ervaringen met Booking.com maar helaas is het via dit bedrijf niet altijd mogelijk te betalen met IDeal. Soms staat bij een hotel dat je in het hotel kunt betalen maar wordt er toch om een creditcard gevraagd. We hebben geen creditcard en willen er ook geen. We moeten dan helaas elders boeken. Dat is meerdere keren gebeurd en kunnen de boeking dan niet voorzetten.

  • Algemeen 4
op 13 maart 2023 bestemming: Griekenland / Ios, reisperiode: augustus 2023

10 maart geboekt. Bleek een vergissing. Ook 10 maart geannuleerd (binnen een paar uur).
Moet ruim 1/3 van de trip betalen (Ä1183). Probeer al 3 dagen om iemand te spreken bij Booking.com. om te vragen of hier iets aan te doen is.
Klantenservice niet te bereiken. Nummers kloppen niet (buiten gebruik). Dit geld ook voor LastMinute.com.
Ik kan IEDEREEN ten strengste aanraden om niet met deze organisatie in zee te gaan!

  • Algemeen 1
op 7 maart 2023 bestemming: Duitsland / Goslar, reisperiode: december 2022

Een overnachting in december 2022 in Goslar (Duitsland )geboekt bij Booking.com.
Wij hadden gekozen voor achteraf betaling (Klarna)
Nu was mijn partner eerder in het hotel dan dat ik er was en heeft hij
per abuis bij het inchecken betaald.
Nu krijgen wij steeds mailtjes van Klarna dat wij niet betaald zouden hebben. Echter hebben wij met Klarna telefonisch en mail contact kunnen krijgen en hebben hun ook de rekening vanuit het Hotel gemaild dat wij betaald hebben.
Klarna geeft aan dat wij met Booking.com contact moeten opnemen, maar er is geen contact met booking.com te krijgen!!!
Niet telefonisch en ook niet via de mail.
Ondertussen krijgen wij via Klarna een betalingsherinnering mail met 13 euro extra erboven op!!!!
Wij boeken sowieso noort meer iets bij Booking.com en raden iedereen dit dan ook af.

  • Algemeen 1
op 1 maart 2023 bestemming: TsjechiŽ / Praag, reisperiode: februari 2022

Ik heb een hotel geboekt in Praag en daar staat duidelijk bij de prijs dat alle belastingen en toeslagen inclusief zijn.
Bij het hotel kwam er nog eens 17Ä extra bovenop.De prijs van Booking is dus erg misleidend.Daarnaast reageert booking nergens op, zeer slecht.

  • Algemeen 1
op 21 februari 2023 bestemming: Nederland / Sittard, reisperiode: maart 2023

3 voor Booking .com

  • Algemeen 3
op 20 februari 2023 bestemming: Nederland / Delft, reisperiode: februari 2022

Goedkoopste kamers via booking.com dat is jammer waarschijnlijk betaal je rechtstreeks ietsje meer maar krijg je ook waar voor je geld.

  • Algemeen 4
op 26 januari 2023 bestemming: Duitsland / Winterberg, reisperiode: februari 2022

Op 20 nov 2022 een verblijf in Winterberg (Hillside Apartment) geboekt om in februari te kunnen skiŽn. Dit heb ik zo vroeg geboekt omdat dan de prijzen een stuk lager liggen.

26 januari kom ik via google erachter dat deze skilift al 7 jaar niet meer bestaat (Clemensberg Ski Lift).
Ik vind het niet kunnen dat booking.com mensen op deze manier in de val lokt. Dit is echter niet het enige appartement waarbij dit gebeurt, ik heb deze skilift bij veel andere accomodaties op booking.com gezien!
De eerst volgende skilift is 2.1 km verderop, omdat wij met de trein gaan en alles op de voet moeten doen is dit voor ons niet te doen!

De prijzen van de accomodaties stijgen nu de pan uit omdat er sneeuw is gevallen in Winterberg! Ik kan dus niet zomaar een nieuw appartement vinden voor een vergelijkbare prijs! Dit betekent dat ik nu niet meer op wintersport zou kunnen gaan door een grote fout van Booking.com.

Hierover heb ik telefonisch contact opgenomen met booking.com en de medewerker vanuit een callcenter uit Litouwen vertelde mij dat hij niks voor ons kan betekenen.
Vriendelijke man maar zeer slechte service van boeking.com!

  • Algemeen 1
op 24 januari 2023 bestemming: ItaliŽ / SardiniŽ, reisperiode: januari 2023

Ik heb een reis geboekt via booking.com en werd (zonder dat ik dit in de gaten had doorgelicht) met gratis annulering. Tijdens het boeken werd alles steeds duurder en konden we geen bagage op de heenreis boeken. Achteraf bleek dat Ä100 extra te kosten. Toen hebben we de reis geannuleerd omdat we het niet meer vertrouwde. Ä818 annuleringskosten!! Booking.com is niet telefonisch bereikbaar en wimpelen alles af naar de andere partij die eveneens niet te bereiken is. Schandalig!!

  • Algemeen 1
op 23 januari 2023 bestemming: Nederland / Amsterdam, reisperiode: januari 2023

Zaterdag 14 januari 2023 een kamer geboekt bij hotel park plantage in Amsterdam via booking.com. Door een fout op de site versprong mijn boeking naar 21 januari. Ik heb gelijk booking.com gemaild en zou binnen 48u bericht krijgen. Dit is niet gebeurd. Het hotel gebeld maar zij zeiden dat ik niet bij hun gereserveerd noch betaald had dus dat zij mij niet konden helpen. 8 dagen verder zelf maar gebeld. Erg slecht Nederlands sprekende dame aan de telefoon gekregen die mij vervolgens in de wacht zette om vervolgens de Hoorn erop te gooien. Weer terugbellen en het hele verhaal opnieuw te moeten doen, deze man stond mij vriendelijk te woord en gaf aan binnen 48u met terugkoppeling te komen. Krijg vervolgens een mail dat her hotel geen uitzondering wilt maken en dat ik dus mijn 143 euro kwijt ben. Echt een bagger service! Wat een leuke
Avond weg had moeten worden heeft een behoorlijke zware domper gekregen!

  • Algemeen 1
op 22 januari 2023 bestemming: , reisperiode: februari 2023

Their customer service is the worst in the world. It is practically impossible to get in contact with the hotel where I have made my booking or with booking.com itself. So customer unfriendly. I hate this digital era. You just get lost in a spider web like kafkaesk world with only digits, passwords, answering machines and robot. People don't count anymore. It really sucks. I just want to ask a simple question about the booking I have made! But I can't get in contact with anyone. Incredible that is common practice nowadays!

  • Algemeen 1
op 18 januari 2023 bestemming: Duitsland / Winterberg, reisperiode: november 2022

Ik heb een boeking gedaan voor een hotel voor een bedrag van 700 euro. Er ging wat mis bij de boeking dus ik heb toen meteen gebeld met booking.com. Toen namen ze de telefoon nog aan en ze gaven daar aan dat het refund proces op was gestart en dat ik mijn geld met 2 weken terug zou hebben. Ik kon veilig een ander hotel boeken.
Nu bijna een maand later heb ik mijn geld nog niet terug! Omdat ik geen bevestigingsnummer en pin heb mag ik niet bellen. Via de mail maken ze zich iedere keer even snel van me af: 'kijk maar even op ideal.nl, het gaat daar wel eens mis' . Maar ik kan gewoon aantonen dat er betaald is. Het geld is van mijn rekening en ik heb een transactie bewijs van booking zelf! Ze kijken er niets eens naar!
Zo makkelijk het is om iets te boeken zo moeilijk is het als er iets fout gaat! Dit bedrijf heeft mijn vertrouwen volledig verspeeld! Voortaan boek ik weer via AirBNB, daar krijg je in ieder geval je geld terug binnen een redelijk termijn!

  • Algemeen 1
op 3 januari 2023 bestemming: Nederland / Rotterdam, reisperiode: december 2022

Heb net getracht een hotel te boeken via Booking.com geld is wel afgeschreven maar ik krijg geen bevestiging per mail. kan ze niet mailen tel. ook niet te pakken te krijgen kunnen wegens drukte alleen maar mensen telefonische te woord staan die een boekingscode hebben MAAR DIE HEB IK NIET echt ongelofelijk slecht dit. weet niet wat ik nog wel kan doen het ziet ernaar uit dat ik Ä 150,00 kwijt ben en geen hotel.

  • Algemeen 1
op 14 december 2022 bestemming: Nederland / Valkenburg, reisperiode: december 2022

Ik logeerde bij el forno. Ik had een appartement op de bovenste verdieping. Het was zuiver, er was geen bestek, er waren maar twee steelpannetjes, geen oven en een tv die niet werkte. Er hing een penetrante muffe geur in het appartement. Ben twee dagen eerder naar huis gegaan. Was erg jammer.

  • Algemeen 3
op 23 november 2022 bestemming: IndonesiŽ / Jimbaran, reisperiode: november 2022

In juni geboekt, hotel in jimbaran daar aangekomen wisten ze niet dat we aan zouden komen en er bleek geen kamer meer te zijnÖ wel betaaldÖ.

  • Algemeen 2
op 16 november 2022 bestemming: Oostenrijk / Solden, reisperiode: januari 2022

Vertrouw Booking.com niet! Hele slechte ervaring met de service en oplossingscenter.

  • Algemeen 1
op 3 november 2022 bestemming: Thailand / Hua Hin, reisperiode: oktober 2022

Op het laatste moment een hotel geboekt bij booking.com. Kreeg toen de meldig dat dit hotel niet meer beschikbaar was, dus toen een ander hotel geboekt via booking.com. Even later bleek, in tegenstelling tot wat de app bij de boeking meldde, dat de eerste boeking wel degelijk geboekt bleek te zijn en zat ik opeens dus met 2 boekingen! De laatste gecancelled maar omdat het een dag vantevoren was, was de cancelation fee het gehele bedrag van de boeking.
Booking.com zegt nu niets te kunnen doen omdat de accomodatie het geld niet terug wil storten, terwijl booking.com zťlf deze situatie veroorzaakt heeft door foutief te melden dat de eerste boeking niet beschikbaar was. Afschuiven van verantwoordelijkheid noem ik dat!
Bah!

  • Algemeen 5
op 2 november 2022 bestemming: Nieuw-Zeeland / Christchurch, reisperiode: december 2022

Ik ontraad ten sterkste om vliegtickets via Booking.com te boeken. Wat.een.aanfluiting.

In April 2022 retourtickets geboekt naar Nieuw Zeeland via booking.com. Dat was een goede deal en het feit dat het via Booking.com liep stelde mij - in eerste instantie - gerust. Ik heb niet onderzocht bij wie ik juridisch een ticket boek omdat alles in de huisstijl van booking.com wordt gecommuniceerd. Ik heb redelijk veel en goede ervaring met de hotelboekingen via Booking.com, en was dus minder op mijn hoede. Shame on me.

In het kort kan ik een lang verhaal houden met: Veel telefoontjes, veel verontschuldigingen, veel toezeggingen om het op te lossen, nooit communicatie over die oplossing en eindigend in het aanbod om te annuleren omdat het niet is op te lossen. Uiteraard krijg je de bemiddelingskosten niet terug, zie voorwaarden, bla, bla, etc.

Na contact met de luchtvaartmaatschappij is het met veel moeite en het geluk van een attente medewerker bij Air France omgeboekt. Heb ik nog wat gehoord van Booking.com? Welnee, daar staat online nog steeds de bevestiging dat ik in december met een niet bestaande vlucht ga vliegen. Nog nooit iets van communicatie ontvangen.

Maar, 1 les geleerd. BOEK NIET BIJ BOOKING.COM.

  • Algemeen 1
op 28 oktober 2022 bestemming: Frankrijk / Parijs, reisperiode: oktober 2022

3 pogingen tot reservering
tijdens van de kaart af
telkens geen reserveringsbevestiging
afficheren lijkbaar beschikbaarheid van kamers die er niet zijn !
moeilijk telefonisch bereikbaar
eindeloze discussies voor niets
intussen zijn hotels vol op bestemming
PS wallet beloning is onbruikbaar

  • Algemeen 1
op 25 oktober 2022 bestemming: ItaliŽ / Bari, reisperiode: december 2022

Gisteren geboekt, betaald voor het eerst via ideal ipv creditcard. Geld afgeschreven, geen mail en geen reservering in de app. Gebeld en werd aangegeven dat ik automatisch mijn geld zou terug krijgen. Opnieuw geboekt (met creditcard) en in die boeking de chat geopend en probleem met alle gegevens benoemd. Vanmorgen antwoord 7-12 werkdagen. Geld is vandaag teruggestort om 12:44 (om 20:16 eraf dus 16,5 uur later geld terug).

Erg fijn en goede service, ondanks de horrorverhalen die ik eerder hier gelezen had gisterenavond.

  • Algemeen 10
op 4 oktober 2022 bestemming: Egypte / CaÔro, reisperiode: oktober 2022

Voor het eerst boek ik een vliegticket via booking.com en gaat gelijk mis. Mijn tickets worden automatisch geannuleerd met de melding dat de prijzen van de vliegtickets zijn gestegen. Wel is totaal bedrag van mijn rekening afgeschreven. Gelijk de eerste keer een slechte ervaring met booking.com.

Verder moest ik 160 extra betalen voor een nieuwe ticket. Want ik moest van hun callcenter, 12 uur na de boeking terugbellen om meer informatie te krijgen
over mijn boeking. Na 12 uur zijn de prijzen bij de website waar ik altijd tickets koop, ook gestegen.

Ik was van plan om ook hotels via hun site te boeken, maar dat ga ik zeker niet doen.

  • Algemeen 1
op 29 september 2022 bestemming: Verenigde Staten / New York, reisperiode: oktober 2022

De boeking is geannuleerd door de de accommodatie.
Booking.com heeft ons hiervan op de hoogte gesteld.
Geen vergelijkbare alternatieven aangeboden.
EN nog geen geld terug!!!
Ik heb Booking gebeld en kreeg te horen dat ik een foto van het afschrift moest sturen en dat het geregeld zou worden.
Dit heb ik gedaan op maandag.

OP vrijdag heb ik Booking nogmaals gebeld om te kijken naar de status van terugbetaling. Ik kreeg een andere medewerker aan de telefoon en die vertelde mij dat dit niet de goede gang van zaken was.
Deze medewerker van Booking vindt dat ik dit moet regelen bij de ING waar de betaling is gedaan via een creditcard.
ING zegt (terecht) dat Booking de boeking heeft gedaan en hier ook aan verdiend. Zij moeten het geld terugbetalen.
Booking weer gebeld, kreeg een andere medewerker die weer een ander verhaal had, maar ze gaan het niet regelen voor mij.

Dit is toch te gek!!
Ik heb betaald en moet leuren om me geld.
Nog steeds niets gezien!!!

Zeer slechte service..

  • Algemeen 1
op 27 september 2022 bestemming: Duitsland / Bodenwerder, reisperiode: september 2022

Reis geboekt via Booking com naar Bodenwerder en vooruit betaald. Echter ťť'n van de medereizigers kon pas een dag later mee. Nu komt het in veel gevallen staat bij boeking bij annulering krijg je maar 10% retour. Ik bellen met het hotel hoe dit op te lossen, op wijziging werd niet gereageerd. Weer gebeld op hun advies toch annuleren en het geld zou worden teruggeboekt. Dus niet. Booking com houdt de 80% lekker voor zichzelf. Op mails geen antwoordt Telefoonummer voor klachten is er niet. NOOIT NOOIT meer vooraf betalen bij Booking com.

  • Algemeen 1
op 25 september 2022 bestemming: Oostenrijk / Wenen, reisperiode: mei 2020

Voucher gekregen vanwege corona lock down. Vervolgens op geen enkele manier nieuwe reisdatum kunnen boeken met mijn voucher. Zowel hotel als booking.com heeft me in de steek gelaten . De reis was volledig betaald. Alles kwijt. Ik boek nooit meer via booking.com

  • Algemeen 1
op 18 september 2022 bestemming: Duitsland / Triberg, reisperiode: september 2022

KORTING BOOKING.COM? PURE MISLEIDING!!!
Had een Gasthaus in het Zwarte Woud geboekt waar op de website stond vermeld dat Booking.com de korting zou betalen.Eenmaal geboekt was nergens meer de korting terug te vinden. Helaas was er geen mogelijkheid meer om te annuleren. We hebben wel gebruik gemaakt van de overnachting in het Zwarte Woud maar voor een veel hogere prijs dan op de website vermeld.Booking.com op de hoogte gebracht maar gaf aan dat de fout bij de eigenaar lag van het Gasthaus! Had nog wel een screenshot gemaakt waarop staat vermeld dat de korting door Booking.com betaald zou worden.Maar omdat niet direct de naam van het Gasthaus op de screenshot staat vermeld wil Booking.com niet hun fout herkennen en tegemoet komen in de kosten. LET OP: Als ergens staat vermeld dat Booking.com de korting betaald zorg ervoor dat je een goede screenshot maakt anders kun je de korting wel op je buik schrijven!
Pure misleiding! Dit zal ongetwijfeld niet de eerste keer dat ze deze vorm van oplichting toepassen!
Heb jaren veel gebruik gemaakt van Booking.com maar dit is absoluut de laatste keer! Het zal hun waarschijnlijk helemaal niets uitmaken want zo gaan ze blijkbaar nu eenmaal met hun klanten om!

  • Algemeen 1
op 8 september 2022 bestemming: ItaliŽ / Milaan, reisperiode: augustus 2022

Booking.com gaf aan dat onze accommodatie geschikt zou zijn voor twee volwassenen en een kind. Echter stond er maar 1 bed en heeft een van ons op de grond geslapen. De klantenservice van Booking.com is zeer slecht bereikbaar en een gedegen oplossing is ons niet geboden. Extra kosten (bijna 500,-) moeten maken voor een alternatief hotel (zelf moeten regelen). Booking belooft ons tegemoet te komen maar houdt ons aan het lijntje.

  • Algemeen 1
op 28 augustus 2022 bestemming: ItaliŽ / Straatsburg, reisperiode: augustus 2022

Booking.com deelt alleen de positieve ervaringen van klanten op de site. De negatieve reacties houden ze achterwege.

  • Algemeen 5
op 26 augustus 2022 bestemming: Nederland / Volendam, reisperiode: december 2022

Voor 26 en 27 december 2022 een hotel in Volendam geboekt. "Nog slechts ťťn plaats over" werd vermeld. Onzin, ervaring met dit soort mededelingen leerde mij dat er, als ik rechtstreeks de accommodatie boekte op de desbetreffende leigen website er voldoende plek was. Duidelijk een marketingtruc dus. Enfin, het hotel desondanks geboekt ťn hiervoor Booking.com betaald. Binnen 5 minuten van Booking.com de (Engelstalige) mail "dat er iets was misgegaan, mijn betaling wŤl was ontvangen en dat de stornering wel 7 tot 10 dagen kon duren, eventueel nog langer". Vreemd. Het desbetreffende hotel nu rechtstreeks geboekt: plaats zŠt, keurig bevestiging binnen en de rekening meteen voldaan. a) Waarom dat falen van Booking.com zonder explicatie waarům c.q. de reden? b) de betaling via iDeal aan Booking.com werd meteen bevestigd, maar waarom kost het ruim een week (of langer, dat verwacht ik gezien de vele negatieve reacties) om het onterecht betaalde bedrag te storneren? Hoewel de rente vrijwel nihil is: met wellicht duizenden klanten die dit overkomt regenereer je op deze vertraging toch wel een aantrekkelijk bedrag (van mijn centen wel te verstaan). Eens en nimmer meer dat Booking.com!

  • Algemeen 1
op 25 augustus 2022 bestemming: Nederland / waalwijk, reisperiode: augustus 2022

Heb geboekt via booking.com maar er was een overboeking nu al weer 3 weken bezig om het geld terug te krijgen maar booking.com draait alle woorden terug
dat doen ze ook als het hotel zelf informeert

  • Algemeen 5
op 20 augustus 2022 bestemming: BelgiŽ / Nieuwpoort, reisperiode: augustus 2022

Hotel Sandeshoved is gelegen aan de dijk met kamers met zeezicht en balkon ,we hebben er ook lekker gegeten

  • Algemeen 8
op 19 augustus 2022 bestemming: Nederland / Zoutelande, reisperiode: augustus 2022

Het is niet zozeer de accommodatie, maar de boeking:
We wilden graag bed en breakfast en op de reisbestemming bleek dat we de eersten waren die hadden verwacht breakfast te krijgen!
Het bleek achteraf wel vermeld te zijn.
Ben ik nou gek, of is dat normaal?
Achteraf hadden we geluk, want het had ook breakfast i.p.v. bed kinnen zijn!!

  • Algemeen 3
op 19 augustus 2022 bestemming: Nederland / Gelderland, reisperiode: augustus 2022

Merkte dat via de eigen hotelwebsite, ten eerste de prijzen lager lagen, maar ook dat er via Booking geen beschikbaarheid meer werd aangegeven bij de hotels, terwijl op de eigen website van het hotel (op hetzelfde moment) wel beschikbaarheid was.
Ook zag ik via de hotelwebsite hele andere foto's staan (onflatteuzer en 'echter'), dan via Booking.com. Via Booking werd het duidelijk mooier gemaakt en aangedikt, net alsof er Photoshop op de foto's is gebruikt, op de hotelwebsite kon je zien hoe het er echt uitzag. Ook merk je dat Booking werkt met alleen positieve reviews van klanten die worden getoond, waardoor je werkt wow dit ziet er goed uit, terwijl in werkelijkheid als je goed gaat kijken, is het allemaal niet zo goed als werd voorgeschoteld... jammer. Conclusie was dat Booking.com dus een commerciele bende is die je voorliegt.
De prijzen waren ook lager via de hotelwebsite dan bij Booking.
Daar bovenop komt ook nog dat ze mijn account een keer hebben geblokkeerd omdat ik zogenaamd had geannuleerd en dat was niet de bedoeling . Wel adverteren met GRATIS annuleren maar in werkelijkheid wordt hier druk op uitgeoefend.. Erg sneaky allemaal dus.

Als laatste kan ik mijn boeking niet meer wijzigen qua data, krijg gewoon 0 op request. Voor mij dus de laatste keer dat ik via Booking heb geboekt, omdat het klaarblijkelijk allemaal veel mooier eruitziet op de website dan het in werkelijkheid is.

  • Algemeen 1
op 15 augustus 2022 bestemming: Schotland / Glasgow, reisperiode: augustus 2022

Zeer vieze accomodatie,
te vies om er te slapen. En van Booking alleen standaardantwoorden, laat staan geld terugÖ..

  • Algemeen 1
op 12 augustus 2022 bestemming: Frankrijk / Dijon, reisperiode: juli 2022

Hotel geboekt en betaald via Booking.com, bij aankomst hotel bleek dat we in de overboekingen van het hotel zaten, het hotel was vol, en de boeking was toch geaccepteerd, nu al 14 dagen bezig geld terug te krijgen, zeer moeizaam.

  • Algemeen 1
op 4 augustus 2022 bestemming: Frankrijk / menton, reisperiode: juli 2022

Klachten wordt niet op gereageerd. En als je mensen door booking wil laten waarschuwen voor oplichting, doen ze dit gewoon niet. Willens en wetens ( aangetoond met fotos) vertikken ze het om dat hotel aan te spreken op onzorgvuldigheid. Vervolgens betaal je de hoofdprijs voor iets wat je niet gekregen hebt, en het is een grote bouwput. Nee zet je klachten maar online, interesseert ons niet aldus booking op facebook messenger! Dus mensen wees gewaarschuwd, booking houdt informatie achter.

  • Algemeen 1
op 4 augustus 2022 bestemming: Spanje / Salou, reisperiode: juli 2022

Airco alleen in de living geÔnstalleerd, niet in andere kamers. Airco oud en stuk, werkt niet. Voor de frigo een grote plas water en ijsschotsen in de frigo. Buitenwand frigo 39,4 graden warm. Geen stopjes voor bad, bidet, lavabo, gootsteen (1 vd 2 aanwezig). Tafels voor vier personen. Op het terras 5 stoelen voor 7 personen (appt te huur voor 9 personen!!). 4 limonadeglazen voor 7 personen, 4 bierglazen. Geen vergiet. Geen kasten met leggers en geen laden in de slaapkamers: alles moet in de valies blijven. Krappe kamers: ofwel de valies op het bed om spullen te nemen ofwel slapen. Schimmel aan badkamerdeur binnenkant. Douche sproeier sproeit opzij door gat. 1 stel sleutels voor zeven personen. Pin code nodig om van het zwembad terug binnen te komen maar niet aan ons bekend gemaakt. 1 parkeerplaats voorzien voor zeven personen. Eigenaar wist vanaf januari 2022 dat we zouden komen en toch is er niets gebeurd om het appt klaar te maken. Incheck link in bevestigingsmail van januari 2022 gaf code 404 (page not existing). Waarborg moeten geven van 320 euro maar er was niks dat nog kon kapot gaan -zot. Tijdens ons verblijf was er een hittegolf in Spanje en zijn er honderden mensen gestorven door de warmte: airco beloven en niet geven lijkt me dus crimineel. Booking onmiddellijk, gebeld; mijn vraag om van Booking een ander verblijf te krijgen met de beloofde kwaliteiten werd door hen afgeraden - om educatieve redenen zou dat op tape opgenomen staan - maar Booking weigert wel terug te betalen (tape vakkundig gewist waarschijnlijk: zij zijn rechter en partij en geven meestal het voordeel aan de verhuurder). Zou u 10 dagen een hotel boeken en aanvaarden dat u tijdens uw verblijf dagen moet wachten tot de kamer klaar is zoals beloofd? De verhuurder in Spanje wilde inderdaad een ander verblijf ter beschikking stellen torn we de sleutels na 1 dag terug brachten, maar wie gelooft die gasten nog na alles wat we meemaakten? We zijn gaan lopen om onze gezondheid te sparen.

  • Algemeen 1
op 3 augustus 2022 bestemming: Nederland / Alkmaar, reisperiode: juli 2021

Booking.com wil uitsluitend geld incasseren, maar klachten oplossen is niet hun sterkste kant. Ik wacht al ruim 2 jaar op een antwoord op mijn klacht. Schandalig !!!

  • Algemeen 1
op 23 juli 2022 bestemming: Nederland / Terschelling, reisperiode: juni 2022

Moest annuleren daar wij beiden Corona hadden gekregen.Wilden geen andere mensen besmetten.Hotel NAP heeft het volle bedrag in rekening gebracht.Wilden liever dat wij besmet daar kwamen.Booking.com waar ik geboekt heb deed niks.Boek daar nooit meer.

  • Algemeen 1
op 21 juli 2022 bestemming: ItaliŽ / Rimini, reisperiode: augustus 2022

Nog geen reis gehad. Dag na bevestiging op Booking.com worden we benaderd via Whatsapp dat er een technisch probleem is dat dat we een aanbetaling moeten doen via een vage link. Uiteraard niet gedaan. Maar we worden anders niet toegelaten tot de accommodatie. Ik vertrouwde het niet, dus reis geannuleerd (ruim op tijd). Maar geen bevestiging van de annulering en klantenservice reageert niet. Zo waardeloos. Creditcard houden we in de gaten, en anders blokkeren we die de komende tijd

TIP VAN DE DAG: Boek niet bij Booking.com

  • Algemeen 1
op 18 juli 2022 bestemming: ItaliŽ / SiciliŽ, reisperiode: juli 2022

Door covid moesten wij annuleren maar de termijn was verstreken, desondanks werd het bedrag toch kwij gescholden na een mailtje aan booking.Super service :-)

  • Algemeen 10
op 14 juli 2022 bestemming: Spanje / Ibiza, reisperiode: juni 2022

Mijn geboekte appartement werd een week voor vertrek verwijderd, na veel telefoontjes werd er verteld dat ik het zelf had gedaan,
en dat mijn credit card niet werkte.
echt balen,

nu nog wachten op een bedrag voor een geannuleerde vlucht.
en dan nooit meer Booking.

  • Algemeen 3
op 14 juli 2022 bestemming: ItaliŽ, reisperiode: mei 2022

Boardingtickets op de dag van vertrek pas binnengekregen Telefonisch zeeeer slecht te bereiken

  • Algemeen 1
op 6 juli 2022 bestemming: Duitsland, reisperiode: juli 2022

Onze reservatie was niet bevestigd, dus we hadden geen bevestigingsnummer en pincode. We hadden al wel betaald. Zonder dit nummer en pincode kun je niks beginnen, je kunt geen mail sturen, je kunt ze niet bellen. Een oud bevestigingsnummer gebruikt om iets van contact te krijgen, maar we vingen bot. Uiteindelijk, na minstens een uur zoeken en 6 verschillende nummers gebeld te hebben, vonden we een telefoonnummer met een keuzemenu, ook hiervoor had je dat bevestigingsnummer voor nodig. Wachten, wachten, wachten. Geen Nederlandse assistent beschikbaar, overgeschakeld naar Engelse. Slechte verbinding, slecht verstaanbaar. Conclusie: 48 uur wachten op terugbetaling anders terugbellen en een telefoonrekening van wss boven de Ä100....

  • Algemeen 1
op 4 juli 2022 bestemming: ItaliŽ / Bologna, reisperiode: juli 2022

De eigenaar annuleerde 3 maal het verblijf omdat creditcard zogezegd niet in order was. Wij hebben op aangeven van Booking, telkens een andere kaart gebruikt. Maglo Centro contacteerde ons uiteindelijk om niet via booking te werken maar rechtstreeks. Maar wel met een veel duurdere prijs. Jammer dat booking hun verantwoordelijkheid niet opneemt. Ik ben dan een Genius lever 3 member maar geen idee welk voordeel dit me geeft. Laatste keer dat ik met hun boek.

  • Algemeen 1
op 28 juni 2022 bestemming: Marokko, reisperiode: juni 2022

Verschrikkelijke manier van geld verdienen doet dit bedrijf. Waarom gebruiken zoveel mensen dit. Houdt hier mee op!

De klant en de accommodatieeigenaar wordt voor de gek gehouden. Er worden juridische trucs gebruikt. Bewust wordt de informatievoorziening moeilijk gehouden. De klantenservice is bewust zo gemaakt dat ze niet te bereiken zijn. Er is tot in detail op de site en app over nagedacht hoe je mensen kunt bedonderen. Boeven zijn het.

  • Algemeen 1
op 8 juni 2022 bestemming: Nieuw-Zeeland / Auckland, reisperiode: oktober 2022

Stoelen geprobeerd te reserveren, betaald via IDEAL ( keer niet met Creditcard ) wel betaald geen reservering. 2 verschillende reserveringen dus 2 verschillende klachten. 1 klacht keurig afgehandeld binnen 1 week de andere klacht inmiddels bijna 4 weken bezig. Steeds zelfde verhaal we zijn er mee bezig, komen erop terug, graag bankafschrift sturen etc.

Kortom de rest van mijn wereldreis gaat niet meer via Booking.com

  • Algemeen 1
op 27 mei 2022 bestemming: Frankrijk / Charleville, reisperiode: mei 2022

Ik had per abuis verkeerd geboekt, zag ik 1 sec te laat. Ik heb geprobeerd via booking de reservering aan te passen, maar dit lukt niet. Vervolgens op allerlei manieren geprobeerd dit via klantenservice te doen, maar die zijn volstrekt onbereikbaar. Beloven wel via automatische chat uiterlijk binnen 24 uur contact op te nemen, wat ze niet doen. Daarna div pogingen van mijn kant gedaan, ze blijven volstrekt onbereikbaar. Twee jaar terug exact zelfde ervaring, resultaat geld kwijt en booking last niets horen. Ook op klachten werd niet gereageerd. Je bent kansloos als je problemen hebt bij Booking.

  • Algemeen 1
op 21 mei 2022 bestemming: Spanje / Valencia, reisperiode: mei 2021

Ik heb op 20 mei in de ochtend gevraagd hoe ik een kamer kon updaten (volgens hotel moest dat via Booking). Dit lukte niet via de bevestigingsmail. Nu 36 uur later , nog steeds geen antwoordÖ.

  • Algemeen 1
op 2 mei 2022 bestemming: Nederland / N.v.t., reisperiode: april 2022

In het verleden een hotelboeking gedaan bij Booking.com. Helaas blijken mijn Credit Card gegevens gehackt te zijn vanuit Booking.com. Gevolg is ineens een afschrijving van Ä144,00 voor een boeking van een hotel in Amsterdam wat ik nooit geboekt heb en door een criminele organisatie die zich voordoet als "Booking.com" gedaan is. Mijn bank geeft aan dat dit probleem vaker voorkomt bij Booking.com...

Helaas is de Booking.com klantenservice te belabberd om te reageren op dit probleem en word ik tot op heden niet geholpen. Tip: wellicht kan het "top" bestuur van Booking.com een klein deeltje van hun Bonus/salaris inleveren om aan de beveiliging te investeren?

Ik boek hier nooit meer!

  • Algemeen 10
op 27 april 2022 bestemming: Suriname / Paramaribo, reisperiode: april 2022

Het zelfde als Jeroen, wij kwamen sínachts aan vanaf Curacao om 01.30 uur, daar zou een taxi op ons wachten, maar helaas geen taxi. Ook staat er vermeld dat er transfer is vanaf het vliegveld, niet van dat iets.
Verder een geweldige vakantie gehad, met een zeer goed verblijf in een guesthouse genaamd: Amice aan te bevelen, een geweldig ontbijt, een zeer goede hygiŽne, iedere dag schoonmaak van de kamer, de hospitaliteit was toppie alles was te regelen vanuit de goedheid van de eigenaars.
Maar hier was de reclame ook niet eerlijk in, het gasthouse zou 2 km van het centrum af zijn. Het was 7 km. Nu was dat achteraf geen probleem, want mogelijkheden zat met de werkwijze van het personeel van Amice.

  • Algemeen 8
op 7 april 2022 bestemming: Engeland / Londen, reisperiode: maart 2022

Booking.com misleidt. Tijdens de boeking wordt een taxi beloofd van en naar het vliegveld. Twee dagen voor vertrek zou ik een mail krijgen om de taxi's te regelen. Die mail kwam niet. En Booking.com wist plotseling van niets. We konden zelf de taxi betalen, en later declareren. bij Booking.com, maar dat kon alleen voor het heenreis, niet de terugreis!
Na terugkomst de taxirit gedeclareerd op het gegeven e-mail adres customer.service@booking.com maar daar volgde een reply op: "Dit e-mailadres wordt niet meer gecontroleerd, maar in plaats daarvan kun je met de Klantenservice bellen of chatten." En die 'klantenservice' is vervolgens onbereikbaar. WAARDELOZE SERVICE!

  • Algemeen 1
op 2 maart 2022 bestemming: ItaliŽ / Milaan, reisperiode: februari 2022

Booking.com misleid met de actie van een gratis taxi van de luchthaven naar hotel. Na het boeken, haalt Booking ineens alle belastingen en toeslagen eraf en geeft dan ineens aan dat je niet meer voldoet aan de voorwaarde van een gratis taxi. Je weet dat Booking.com dit expres doet, maar toch trap je hier weer in. Klagen heeft geen enkele zin, want ze hebben overal schijt aan en hoeven zich blijkbaar nergens aan te houden.

  • Algemeen 1
op 20 februari 2022 bestemming: ItaliŽ / Rimini, reisperiode: augustus 2021

Door misleiding op de site van Booking hebben wij hotel Adriatica geboekt. De foto's komen absoluut niet overeen met de werkelijkheid en ondanks dat wij dit ter plaatse hebben proberen te regelen, hebben wij na telefonisch contact met Booking de garantie gekregen dat wij onze reissom terug zouden krijgen. Dit is tot op heden nog altijd niet gebeurd, ondanks vele emails, telefoongesprekken en een brief van onze advocaat.

  • Algemeen 1
op 4 februari 2022 bestemming: Frankrijk / Val Thorens, reisperiode: februari 2021

Ergens vorig jaar een appartement geboekt in Val Thorens. Toen werd er 850 euro van mijn creditcard gehaald. En ja klopte. Stond in de kleine letters. Ik heb deze reis tijdig geannuleerd en zou de aanbetaling terug krijgen. Annulering was 12 jan j.l. nu 4 febr. en nog niks terug ontvangen. Ook booking welke op hun site aangeeft binnen 24 uur te reageren laat niks horen.

  • Algemeen 1
op 4 februari 2022 bestemming: Spanje, reisperiode: september 2022

Ik had een verzoek of ik een deel van de huur 1 of 2 maanden eerder mocht betalen.
Dit omdat ik met mijn huidige limiet op mn creditcard niet in 1 keer duizenden euro's kon betalen.

Maar de rigide helpdesk bleef zich verschuilen achter de onmogelijkheden van hun systeem. De oplossing was maar een ander verblijf te zoeken.

Ik ben zelf werkzaam ik de ict (ook als systeemontwikkelaar) en wanneer het system echt zo inflexibel is dat je je klanten niet EERDER een deel kan laten betalen. Dan zou ik als organisatie toch maar eens goed naar het systeem gaan kijken. En het zo inrichten dat je wel de minimale service aan je klanten kan verlenen!!!

  • Algemeen 1
op 2 februari 2022 bestemming: Nederland / Rotterdam, reisperiode: februari 2022

Vandaag een booking gedaan voor een hotel in Rotterdam voor 1 nacht, betaal deze via de bankcontact app krijg een melding betaling gelukt. Wil gaan kijken in mijn mailbox voor de bevestiging geen mail, kijk op mijn rekening geld is wel effectief af mijn rekening gegaan. Bel naar Booking.com na meer dan 20min aan de lijn hangen en telkens doorverbonden te worden krijgen ik iemand aan de lijn de ' de nodige kennis heeft'. Ze bevestigd dat er geen booking is gebeurd en dat er laatste tijd veel problemen zijn via de bank app, wat mij al verbaasd dat ze dit probleem niet hebben aangenomen. gevolg zou ik mijn geld terug betaald krijgen wanneer kon ze niet bevestigen, gevolg geen hotel en geld van mijn rekening hun oplossing opnieuw boeken en opnieuw betalen wat als het weer niet lukt? Vind dit ronduit schandalig en slechtste service, hier zal ik dan ook de nodige stappen voor nemen.

  • Algemeen 1
op 27 januari 2022 bestemming: Spanje / Lanzarote, reisperiode: maart 2022

Bij annulering werd het geld niet teruggeboekt, wacht nu al 7 weken.
Booking.com praktisch onbereikbaar, geeft geen respons.

  • Algemeen 3
op 20 januari 2022 bestemming: Sri Lanka / Colombo, reisperiode: februari 2021

HELE SLECHTE SERVICE! Onze vlucht uitbesteed aan Gotogate. Eerste vlucht ineens later gezet dus we missen onze transfer. Al 5x contact gehad met Gotogate want Booking.com verbind ons gelijk door. Niemand die een oplossing heeft.... Hier boek ik nooit meer...

  • Algemeen 1
op 16 januari 2022 bestemming: Nederland / Herengracht, Amsterdam, reisperiode: november 2021

Ik kreeg 2 Booking Com cadeaukaarten. Om de pincode zichtbaar te krijgen moet je de beschermlaag wegkrabben. Echter, de pincode was totaal onleesbaar bij beide kaarten. Booking heeft echter helemaal geen klantenservice. Booking reageert met standaard geautomatiseerde mailantwoorden waar je niets mee kunt. Feitelijk reageren ze in het geheel niet, ze bellen niet terug, reageren niet op mail enz. Het zijn onbeschofte oplichters. Ik ben naar kantoor geweest aan de Herengracht maar je krijgt niemand te spreken. De receptiemedewerkers zeggen dat als ze naar boven in het gebouw bellen (waar Booking com kantoor houdt) ze op straffe van ontslag worden geschorst!!!!! Omdat ik al een voorgevoel had, had pik een brief meegenomen en deze afgegeven bij de receptie. Ik zou zeker worden teruggebeld zeiden ze bij de receptie. Nou, u raadt het al. Nooit meer iets gehoord. Booking heeft een ondeugdelijk product geleverd en ik wil simpel nieuwe cadeaukaarten of geld terug. Booking com hanteert echter een ontmoedigingsbeleid in de hoop dat je opgeeft. Ik ga nu mijn rechtsbijstand aanspreken. Mensen, ga nooit in zee met Booking Com. Als het mis gaat ben je de klos.

  • Algemeen 1
op 7 januari 2022 bestemming: BelgiŽ / Gent, reisperiode: januari 2021

Booking.com is een zeer onbetrouwbare site. Wij zijn naar het hotel Ibis Gent centrum ST.Baars Kathedraal in Gent afgereisd en een parkeerplaats afgesproken in het hotel. Daar ik een ruggenwervel had gebroken. Zo dicht mogelijk in de stad en zo weinig mogelijk wandelen was noodzaak. alles goed geboekt bij Booking.com en daar aangekomen bleek dit niet mogelijk. er was geen discussie mogelijk , de telefoon werdt er op gegooid. Daar wij op tijd waren voor annulering hebben wij dat direct voor het hotel gedaan. wij wilde een ander hotel zoeken via Booking.com doch die vermelde dat wij al geboekt hadden. Nogmaals geannuleerd doch weer geen bevestiging. Daarna hebben wij zelf het Hotel benaderd en geannuleerd. Deze melde dat wij contact moesten zoeken met Booking.com Wat wij ook gedaan hebben.
Wij hebben zelf geboekt bij een ander hotel, immers Booking.com bleef zeggen dat we al geboekt hadden, Eenmaal thuis Booking.com gebeld 0900 nummer (pas op) 23,00 euro aan belkosten, en het Hotel gebeld op verzoek van Booking.com. Veel excuus van het Hotel gehad daar Booking op zijn site niets doorgeeft omtrent het feit dat je zelf na boeking van jouw Hotel via Booking.com met het Hotel je eigen parkeer plaats moet regelen. ( stond nergens te lezen)
Het Hotel vindt de communicatie via Booking slecht. Wij zijn ons geld kwijt en een leuke korte vakantie.
Booking.com bleef tweemaal in gebreken, informatie via hun site wat bevestigd wordt door het Hotel en het feit dat door drukte kennelijk hun site niet werkte bij annulering.( althans dat stelt men)

  • Algemeen 1
op 8 december 2021 bestemming: BelgiŽ, reisperiode: december 2021

NOOIT MEER!!! Annulatie was mogelijk tot twee dagen voor vertrek. Op woensdag geannuleerd voor een aankomst op vrijdag en toch gecrediteerd van de rekening. Overeenkomst was om in het hotel te moeten betalen. Booking geeft zich het recht bedrag van jouw rekening te halen. Let op met het doorgeven van jouw betaalkaartgegevens.

  • Algemeen 1
op 5 december 2021 bestemming: Nederland / Sint Annaland, reisperiode: juli 2021

Helaas bij aankomst bleek accommodatie dubbel geboekt (systeemfout bij Booking.com), extra kosten voor gewijzigde locatie toegezegd door Booking.com om te vergoeden. Helaas ruim 4 maanden na vakantie blijft Booking.com weigeren om te communiceren omtrent nakomen afspraken / terugbetalen van de gemaakte kosten.

  • Algemeen 1
op 19 november 2021 bestemming: Nederland / Schiedam, reisperiode: augustus 2021

Boeking ging fout bij Booking.com maar bedrag wel afgeschreven. Nooit het geld teruggekregen ondanks verschillende emails met aangeleverde informatie.

  • Algemeen 1
op 11 november 2021 bestemming: Spanje / Ibiza, reisperiode: oktober 2021

Ik heb Ä1400 betaald voor iets dat ik niet heb gebruikt door omstandigheden. Heb helaas moeten annuleren maar nog steeds geen reactie of geld terug van Booking.com

  • Algemeen 1
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Volgende