Schrijf een ervaring over Booking.com en maak kans op mooie prijzen!

Ervaringen Booking.com

Pagina 1 van 73 met 727 resultaten

op 1 juli 2020 bestemming: BelgiŽ / Gent, reisperiode: april 2019

Reis gaat niet door omdat hotel wegen corona gesloten is. Op geen enkele manier compensatie voor de betaalde reissom. Schandalig! ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 30 juni 2020 bestemming: Nederland / Lisse, reisperiode: juni 2020

Hotel was wel goed, maar geen ontbijt gekregen wegens Corona, waarvoor wel betaald. Meerdere berichten naar Booking. Niets gehoord. Niet meer boeken dus via Booking. Com. Bij klachten hoor je nets meer. ... Lees meer

  • Algemeen 5




op 29 juni 2020 bestemming: Oostenrijk, reisperiode: juli 2020

Bij booking.com een hotel geboekt met de mogelijkheid om tot 3 dagen op voorhand te annuleren. We wilden graag annuleren omdat we niet kunnen doorreizen naar onze eindbestemming Slovenie, maar het hotel is niet meer terug te vinden in mijn boekingslijst. en dan plots 2 dagen op voorhand wanneer het te laat is om te annuleren verschijnt het weer, 89 euro annulatiekosten moeten betalen. Nooit boek ik nog bij booking.com ... Lees meer

  • Algemeen 2
op 26 juni 2020 bestemming: Nederland / Scheveningen, reisperiode: augustus 2020

Hallo ik heb paar dagen geleden geboekt by hotel empaire in Scheveningen. En paar keer gebeld.maar geen contact.op foto's zag ik een eigen kamer en daarna kreeg ik melding dat ik op een zaal kom met meerdere mensen kom te slapen wat ik niet wil vanwege crisis.ik heb ze een bericht gestuurd.maar ook geen reactie of mail terug gekregen.eindelijk vandaag mevrouw aan de telefoon gekregen.Daarbij ook nog zeer brutaal en liet je niet uitpraten.ik heb politie hier over gebeld.politie heeft gezegd met haar verder moet bespreken.ik heb haar 2 keer aan de telefoon gehad maar ze hing de telefoon gewoon op.ik heb nog eens gebeld maar neemt niet op.ik heb per email bericht gestuurd af te melden.En normaal hoef ik dit niet te betalen.omdat het paar dagen geleden pas is geboekt.maar mevrouw was mij aan bedreigen dat ze mij weet te vinden.wat moet ik nu doen? ZE NEEMT TELEFOON NIET OP? SPOEDIG BERICHT VAN U.

  • Algemeen 1
op 23 juni 2020 bestemming: Frankrijk / Tours, reisperiode: april 2020

Hotel heeft uiteraard vanwege Corona geannuleerd maar niets terugbetaald.Booking is plotseling telefonisch en via internet niet meer te bereiken.Alleen nog voor boekingen.Maar dat dus nooit meer.

  • Algemeen 1
op 19 juni 2020 bestemming: Frankrijk / La Plagne, reisperiode: maart 2020

Was altijd zeer tevreden over booking.com. Heb een hele vakantie rondgereisd met telkens een hotel uitzoeken voor de volgende dag. Tot de afgelopen wintersport. Vanwege Covid-19 werd de reis door het hotel gecanceld. Kan gebeuren. Contact opgenomen met B.C. Ze zouden contact opnemen met het hotel. Gebeurde niks. Nog maar eens gereageerd. De reactie: ja maar u had zelf moeten annuleren. Ja, dag, dan kost het mij geld. Maar uiteindelijk kwam het verlossende woord, ik krijg een voucher. Prima. Maar niks kwam er binnen. Maar weer gereageerd. De voucher zou zijn gestuurd op een datum die lag twee weken voordat mijn vakantie zou beginnen. Maar weer gereageerd dat dat me sterk leek. Vroegen ze weer om al mijn gegevens, reserveringsnummer en code. Opgestuurd, daarna werd het stil en daarom getracht weer telefonisch contact op te nemen. Mijn reserveringsnummer werd ineens niet meer herkend, mijn berichtenbox op B.C. was gewist en als ik via de app wil reageren krijg ik na het invoeren van de reservering de melding dat mijn internet connectie eruit ligt -echt niet-. Dit ruikt naar een malafide bedrijf.

  • Algemeen 1
op 18 juni 2020 bestemming: ItaliŽ / La madelena, reisperiode: juni 2020

Mijn vriendin en ik hebben in januari 2020 vol vreugde zitten rondneuzen voor vakanties deze zomer. Na lang zoeken zijn we terecht gekomen bij de website "www.booking.com" waar een vakantie is geboekt naar het zonnige La Maddalena in ItaliŽ bij een accomodatie genaamd "Green Design Apartment". Er is geboekt voor een verblijf van 13 dagen voor de periode 20-06 t/m 03- 07 wat ons een bedrag van 1256,50 euro heeft gekost.

Tijd gaat voorbij, het Corona virus neemt zijn grijp op de wereld en hier beginnen de problemen! We proberen op 20-04-2020 contact op te nemen met de klantenservice van booking.com om te kijken of het onder de omstandigheden mogelijk is om onze vakantie te annuleren. Dit is een nog vrij prettig telefoon gesprek waarin uitgelegd word dat booking.com op dat moment nog niks voor ons kan betekenen maar dat ze wel contact op kunnen nemen met de accomodatie zelf om te kijken of ze op uitzondering ons kosteloos willen laten annuleren. Het antwoord wat we op dit verzoek hebben gekregen is nee, wel willen ze een voucher aanbieden. Hier gaan we niet mee akkoord, wachten graag de situatie af omdat booking.com ons verteld tijdens het telefoon gesprek dat als het voor ons zo dicht mogelijk op de vakantie zelf niet mogelijk is om daar te komen, ze ons zullen helpen.

We wachten en wachten tot wij een email krijgen van de vliegmaatschappij waarbij we geboekt hebben, Transavia. Hierin staat dat onze vlucht naar Italie vanwege de Corona maatregelen is GEANNULEERD. Op dit moment kijken we gelijk of er nog andere vluchten mogelijk te boeken zijn naar dezelfde bestemming maar die zijn er niet. Niks vliegt, geen enkele maatschappij en het is voor ons onmogelijk om op het vakantie eiland te geraken.

Daar gaan we weer, bellen vol hoop met booking.com. Waarom niet? Ze hebben immers gezegd dat ze ons zouden helpen als we er niet kunnen komen. Helaas blijkt niks minder waar te zijn... Meerdere telefoon gesprekken zijn gevolgd omdat ik de hoop niet opgeef en de nadruk blijf leggen op het feit dat we niet op bestemming kunnen komen door een geannuleerde vlucht en we geen voucher willen omdat we bang zijn deze niet optijd kunnen verzilveren.

Op dinsdag 16-06 een laatste keer bellen met www.booking.com, alle hoop is naar de grond gezakt en met flinke tegenzin bel ik om toch de voucher te accepteren zodat ik m'n geld niet kwijt ben. Meneer van de klantenservice neemt op en vraagt gelijk om de annulering door te sturen als bewijs, iets wat nog geen enkele andere medewerker heeft gevraagd! Uitgelegd dat hij dat nodig heeft om voor een restitutie te zorgen. Meneer heeft daarna ook voor ons met de accomodatie gebeld, en komt terug met zeer verrassend nieuws. De accomodatie geeft aan na oktober dit jaar dicht te gaan, dus de voucher die booking.com me eerder door mijn strot probeerd te duwen zou na die periode nutteloos worden! Schandalig!

Met kleine hoop dat deze medewerker het probleem voor ons zou oplossen wachten we maar tot hij terug beld. Niks meer van gehoord...
Dag hard voor gewerkte centjes... Achtergelaten met ongeloof dat zo'n groot bedrijf zo weinig voor hun trouwe klanten kunnen doen.

  • Algemeen 1
op 18 juni 2020 bestemming: Griekenland / Zakynthos, reisperiode: juni 2020

Reis kon om bekende reden niet doorgaan. niet door ons gewild!!
reis geboekt via booking.com (dus zij verdienen hier aan) nu kunnen we nbiet anders dan annuleren en de heren/dames van booking trekken hun er niets vanaan; nu mogen we zelf alles regelen met het hotel terplaatse !!! Ferme service !! DUS BETER in de toekomst rechtstreeks bij hotel boeken en NIET via booking (is trouwens goedkoper ook) Wij werken NOOIT meer via booking en zullen dit ook op soiciale media melden een echte schande. men zegge het verder...

  • Algemeen 1
op 15 juni 2020 bestemming: Spanje / Gran Canaria, reisperiode: mei 2020

Booking.com is een waardeloze organisatie. Vanwege corona ging de reis niet door. Meer dan 800 Euro betaald en geen euro terug gekregen. Al het geld zelf in eigen zak gestoken. Zeer moeilijk om contact te maken. Boek NOOIT bij deze oplichters😈

  • Algemeen 1
op 10 juni 2020 bestemming: Schotland / Edinburgh, reisperiode: mei 2019

Hotel is geannuleerd maar van Booking.com op meer dan 5 berichten geen enkele respons. Ik was een vaste klant maar zal nooit meer iets boeken bij Booking.com. Helaas!!

  • Algemeen 1
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Volgende