Schrijf een ervaring over Booking.com en maak kans op mooie prijzen!

Ervaringen Booking.com

Pagina 1 van 31 met 304 resultaten

op 19 februari 2018 bestemming: Nederland / Den Haag, reisperiode: januari 2018

Ik had een hotel geboekt via Booking.com. Maar accomodatie was waardeloos. Geen warm water, verstopte riolering, vies. Ik heb dezelfde dag vanuit het hotel een email verstuurd naar Booking.com, want telefonisch contact was alleen mogelijk Engels talig ( was nl in de avond).
Booking.com helpt niet goed als er problemen zijn met accommodatie. Ik blijf ze maar emails sturen, maar ze reageren niet. Als ik ze bel dan beloven ze het zelfde dag in orde te maken maar het is al bijna een maand geleden en het beloofde is nog steeds niet waargemaakt.
Ik zou if mijn geld terug krijgen of een andere luxere kamer in delfde of een andere hotel.

Booking.com is waardeloos! ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 19 februari 2018 bestemming: Thailand, reisperiode: januari 2018

Ik ben 4 weken naar Thailand geweest en kreeg na het eerste hotel in Bangkok geboekt te hebben een link met een korting code, hierbij stond 20 euro voor jou en 10% korting voor de ander. Dit vond ik super dus ben heel mijn vakantie alles via booking.com gaan doen met linkjes die ik vond op Facebook en via mensen die ik daar ontmoeten. Zelfs meerdere keren een duurder hotel gepakt omdat ik wist dat ik binnen een maand het geld terug zou krijgen op mijn creditcard! En ik las dat je per persoon tot 200 euro terug kon krijgen. Eenmaal terug te zijn kreeg ik een bericht dat ik 8,37 terug kreeg en nog later 20 euro, Hierbij zou het blijve.dus ik heb booking.com gebeld alles uitgelecht en alle reservering nummers door geven. Daarna krijg ik te horen dat ik dus maar 1 maal een code mag gebruiken om 20 euro terug te krijgen, en dat dit in de voorwaarde staat. Nou leg ik uit dat bij mij bepaalde codes het niet deden en ik ook niet kon boeken met de code maar andere het wel deden en ik ook een melding kreeg dat ik het bedrag terug zou gestort worden binnen een maand op mijn creditcard. Ik vind hier niks van kloppen,ik vind het zelfs een beetje oplichting alsof ze wisten dat heel veel mensen die wat langer op vakantie gingen deze link gingen gebruik en er dan pas achter zoude komen als ze terug thuis zijn.de meneer aan de telefoon zij zelfs als ik gewoon heel veel email adressen had gehad en bij elke booking een ander email adres had gebruikt maar wel de zelfde creditcard dat ik wel al het geld terug kreeg. Nou sorry maar ik vind dit niet normaal. En voel me echt een beetje opgelicht ... Lees meer

  • Algemeen 4
op 7 februari 2018 bestemming: Nederland / Leeuwarden, reisperiode: februari 2018

Voor het eerst een reis via booking.com besteld. Geld afgeschreven, geen informatie ontvangen. Halfuur in de wacht voordat je telefonisch wordt geholpen. Medewerkers begrijpen er zelf ook niks van en willen mij maar niet geloven. Wanneer ik later nog een keer terugbel schijnt het heel normaal te zijn dat er iets fout gaat als je via ideaal betaald. Mevrouw uw geld krijgt u binnen 24 uur terug. Ja, maar ik wil graag een weekendje weg en ik had gehoopt dat dat op deze manier alsnog geregeld kon worden aangezien het een goede aanbieding was. Ja mevrouw daar kunnen wij niks aan doen. Geen excuses niks. Slechte service en bijdehand personeel. Totaal niet oplossingsgericht. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 5 februari 2018 bestemming: Verenigde Staten / Los Angeles, reisperiode: oktober 2017

Goede ervaring. ... Lees meer

  • Algemeen 9




op 3 februari 2018 bestemming: ItaliŽ / Rome, reisperiode: februari 2018

3 maanden van tevoren geboekt en netjes een baby bedje aangevraagd via de speciale verzoeken, krijgen we 3 dagen voor vertrek van het hotel dat er geen kinderbedje beschikbaar is en booking.com geeft geen gehoor echt een waardeloze service. Ik heb ze bij booking uitgelegd dat ik hun betaal voor een service maar ze doen echt helemaal niks. Conclusie : grote oplichters samen met de accommodaties waar ze mee samen werken echt schandalig . ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 26 januari 2018 bestemming: Portugal / Faro, reisperiode: november 2017

DE KLACHT
Zeer teleurstellende ervaring met Booking.com

Betreft: reservering onder nummer 2067074233 bij Hotel Faro & Beach Club, met incheckdatum 2017-11-24, en uitcheckdatum 2017-11-27.

We hadden een suite gereserveerd via Booking.com aí 600,- euro voor drie nachten. Bij aankomt bleek dat we niet naar buiten konden kijken omdat er steigers voor de ramen waren geplaatst met doek eromheen.
Direct bij hotel receptie aan de bel getrokken en Booking.com geÔnformeerd en fotoís gestuurd. Er was helaas geen andere kamer beschikbaar.
Ik vind het grove nalatigheid van Booking.com dat ik niet tijdig was geÔnformeerd en een alternatief aangeboden heb gekregen.
Na maanden emailen werd mij een compensatie van 60 euro aangeboden en werd door mij resoluut van de hand gewezen.
Ik was in de veronderstelling dat Booking.com goede afspraken had met haar accommodatie verstrekkers en voor dergelijke incidenties altijd een oplossing wordt geboden. NEE DUS.... ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 24 januari 2018 bestemming: Nederland / Den Haag, reisperiode: september 2017

Wij stonden bij vaste deur bij studio spui. booking gebeld. die belde de eigenaar . ze konden niks doen en gaven ons de indruk dat wij leugenaars waren.Geld moesten we maar bij de eigenaar terug vragen. waar wij geen gegevens van hadden. Omdat wij geboekt hadden bij booking ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 12 januari 2018 bestemming: Duitsland / Monchau, reisperiode: augustus 2017

Ik heb geen slechte ervaring met de reis zelf of met booking.com voor die reis. Ik heb eerder mijn bedenkingen bij hun wijze van beschikbaar stellen van kamers: vorig jaar heb ik een 3 weken voor ik in Duitsland een wedstrijd ging lopen half augustus een kamer gereserveerd voor 3 volwassenen en een kind (lees: een kamer waarvan er niet veel zijn). Dit jaar was ik nu begin januari terug aan het kijken voor dat zelfde weekend en nu zou dit hotel al volzet zijn. Zelfs indien ik slechts voor 2 volwassenen wil reserveren. Ik heb daar serieuze twijfels bij. ... Lees meer

  • Algemeen 5
op 8 januari 2018 bestemming: Frankrijk / Parijs, reisperiode: januari 2017

Denk goed na voordat je hier boekt. Dit zijn de grootste oplichters ever. Zij adverteren met een lage prijs garantie. Echter als blijkt dat je een paar dagen later het hotel elders voor een lagere prijs treft, kan je fluiten naar het verschil. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 5 januari 2018 bestemming: Nederland / Hoenderloo, reisperiode: januari 2017

We wilde annuleren maar de communicatie was zeer slecht. Dit geldt overigens voor dit weekend. ... Lees meer

  • Algemeen 1
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Volgende