Schrijf een review

Reviews over Booking.com

Url:

Type reizen: hotel
Herengracht 597, 1017 CE Amsterdam NL

Logo van Booking.com

Pagina 1 van 11 met 1083 resultaten

op 30 juni 2025 bestemming: Tsjechië / Mala Skala, reisperiode: juni 2025

Wij hadden een woning gehuurd voor 10 dagen, daar zat geen optie op om te kunnen annuleren, na de boeking kregen wij bericht dat de woning onder het platform van BelVilla viel,echter stond er niet vermeld dat je via een gevaarlijke beweeglijke vlisotrap naar de bovenverdieping moest gaan,bij aankomst hebben wij het direct gemeld bij Booking .com dat het voor ons niet te doen was,en dat we noodgedwongen op zoek moeten gaan naar een ander verblijf.
Na heel veel communicatie met Booking geven niet thuis, ze verschuilen zich achter BelVilla .
Na het laatste bericht naar Booking toe hebben ze gewoon ons geblokkeerd zodat wij niet meer terug kunnen reageren.
Het is een bedrijf waar het alleen maar om de winst gaat, als er iets mis is met een woning geven ze niet thuis!! ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 27 juni 2025 bestemming: België / Antwerpen, reisperiode: juni 2025

Er is aangifte gedaan tegen de betrokken host wegens fraude, aangezien deze structureel geen enkele vorm van contact of dienstverlening heeft geleverd na ontvangst van betaling. Daarnaast is er melding gemaakt van frauduleuze bemiddeling door Booking.com zelf. Het platform was aantoonbaar op de hoogte van het feit dat de host structureel niet bereikbaar is, en toch werd de betreffende accommodatie actief en zichtbaar aangeboden op hun website.

Booking.com heeft daarmee bewust het risico genomen dat consumenten zouden betalen voor een dienst waarvan zij wisten dat deze niet geleverd kon worden. Vervolgens bood Booking geen adequate oplossing, noch restitutie van het betaalde bedrag, waarmee zij in strijd handelen met hun zorgplicht en mogelijk zelfs in overtreding zijn van regelgeving inzake oneerlijke handelspraktijken.

Deze werkwijze is onaanvaardbaar en ondermijnt het vertrouwen in platformdiensten. Consumenten mogen verwachten dat een platform als Booking.com optreedt tegen onbetrouwbare aanbieders en hen niet bewust blijft faciliteren.

Booking heeft niet nagelaten om te voldoen aan de basale verplichting om betaalde en niet-geleverde diensten volledig te restitueren. Dit is in strijd met het Europees consumentenrecht, de Nederlandse civiele wetgeving inzake wanprestatie (art. 6:74 BW), en fundamentele beginselen van redelijkheid en billijkheid ... Lees meer

  • Algemeen 1




op 25 juni 2025 bestemming: Oostenrijk / Salzburg, reisperiode: juni 2025

Er zijn bedwantsen/insecten geconstateerd voordat ik incheckte (reviews van minder 1 week van tevoren). Ik vroeg om annulering.Booking zegt dat appt weigert te annuleren en plaatst mij dientengevolge in een besmet appt. Ik ga daar niet naartoe. Bioking stuurt mij een bericht met het verzoek om te annuleren (ik kan dan niet meer reviewen) en ik ben toch het geld kwijt. Het rest mij niet anders dan mijn credit card maatschappij in te schakelen. Vreselijk ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 23 juni 2025 bestemming: Nederland / Utrecht, reisperiode: juni 2025

LET OP MET BOOKING, ze gaan misleidend te werk, ze bieden een kamer aan inclusief ontbijt maar dan blijkt dat je het achteraf nog moet bij betalen, nooit meer Booking.

  • Algemeen 1
op 20 juni 2025 bestemming: Sydney / Australië, reisperiode: juni 2025

I would like to offer a warning of future Booking and GotoGate customers about their flexible airline tickets.

I bought a so called "flexible" return ticket so I could move the return date. All my seats were pre-reserved and I paid €100 extra for exit seats. The addition of the "flexible" ticket cost €198.
I needed to move the flight by 1 day. I got into the chat, it took 15 minutes to get my data. I got a new flight. That will be and additional €243 please. I said, wait I have a flexible ticket! Oh. Then it is €200 euros. Oh ok. I get called away from the chat. It gets closed by the agent. I return an HOUR later, can we pickup where we left off? Need a new chat. Yes, that will be €275 euro's now please.

So Booking and Gotogate's "flexible" tickets are an absolute sham and should be abolished for misleading practices and don't give me "flight prices can change" on flights that I know will be half empty. I hope a regulatory body can step in and protect consumers from these misleading practices of pure highway robbery.

Next time just cancel and rebook. They will take your money anyway.

  • Algemeen 1
op 18 juni 2025 bestemming: Nederland / Amsterdam, reisperiode: juni 2025

Geboekt hotel geannuleerd binnen de periode dat het kosteloos kon. Het eerder afgeboekte bedrag voor de kamer, wordt niet teruggeboekt. Organisatie geeft aan ivm computerproblemen. Reageren daarna niet meer. Booking.com om hulp gevraagd, krijgen reactie dat er contact opgenomen wordt met ons. Tot op heden niet gebeurd.

  • Algemeen 1
op 18 juni 2025 bestemming: Frankrijk / St valery sur somme, reisperiode: juni 2025

Vlgns Boolig was er maar 1 2 persoonskamer meer vrij en wij.moesten er 2.Toen een drie persoons erbij geboekt met meerprijs.
We kregen toch 2x2 persoonskamer met voor de een de prijs van 3 persoons.Booking niet thuis op onze vragen

  • Algemeen 4
op 16 juni 2025 bestemming: Nederland / Ulft, reisperiode: juni 2025

Er is via een fraudeur geld afgeschreven van mijn rekening via booking.com. Ik heb nu al proberen te bellen ,wat helaas niet lukt omdat je een reserveringsnummer moet opgeven en 2 mails gestuurd. Krijg mail retour dat ze binnen 48 uut reageren maar het loopt nu al 2 weken. Niets gehoord. Goed bezig , bah !!

  • Algemeen 1
op 16 juni 2025 bestemming: Hongarije / Boedapest, reisperiode: juni 2025

Al jaren reis ik via booking.com zonder problemen, tot we aankwamen bij appartement Charles in Boedapest, waar we keurig op tijd arriveerden. Het appartement was betaald en bevestigd.

Er was echter niemand aanwezig bij het appartement, dus ruim een uur gewacht, daarna geprobeerd de eigenaar te bellen en te sms'en, geen reactie.

Uiteindelijk 2 uur verder een buurvrouw gesproken die contact heeft opgenomen met de eigenaar en wat bleek: er was geen reservering. Dit zou vaker voorkomen bij Booking.com, aldus de eigenaar. Zij konden verder niets doen en ik moest contact opnemen met booking.com.

Dan ga je bellen met booking.com in de auto met een temperatuur boven de 30°C, midden in een drukke straat waar het betaald parkeren is. Na meer dan een half uur in de wacht nog steeds geen Nederlands sprekende medewerker aan de lijn, dus maar gekozen voor een Engelstalige. Die kreeg ik aan de lijn en ik heb de situatie uitgelegd. Hij zou me terugbellen.

Na een uur wachten nog steeds niets gehoord van de callcentermedewerker, dus weer teruggebeld en dan krijg je weer een andere callcentermedewerker. Weer het verhaal verteld. Ze zou een ander appartement voor ons zoeken. Gelukkig, we waren blij met het antwoord, ik zou via de mail bericht krijgen over de nieuwe locatie. Dat gebeurde na een uur, maar wat bleek: het appartement was al volgeboekt. Dus weer teruggebeld en gevraagd naar de medewerker. Die medewerker was niet bekend, dus weer het verhaal uitgelegd, waarna halverwege het gesprek de lijn wegviel.

In de tussentijd waren we ruim 5 uur verder en was het 21.00 uur. We waren gestrest en moe en waren met niets opgeschoten.



Dus van ellende zelf maar een hotel geboekt in de omgeving en hebben fijne dagen gehad in Boedapest.

De volgende dag ontving ik een mail dat we niet waren op komen dagen bij het appartement en dat er verder geen kosten aan verbonden waren, omdat het al betaald was, pfffffff. We hebben een klacht ingediend bij booking.com, maar wachten nog steeds op een antwoord en op een terugbetaling van de extra gemaakte kosten van het hotel.

Conclusie: om een reis te boeken is alles goed georganiseerd bij dit bedrijf, maar als er door het bedrijf fouten worden gemaakt, dan laten ze je in de steek en hoor je niets meer van ze.

Shame on you Booking.Com.

  • Algemeen 2
op 4 juni 2025 bestemming: Frankrijk / Parijs, reisperiode: april 2025

Ons appartement zat vol bedwantsen. Booking.com deed niets; ook geen terugbetaling van het forse bedrag. We werden van het kastje naar de muur gestuurd tussen eigenaar van het appartement en booking.com. Booking gaf aan “te escaleren” maar belde nooit terug. We hebben 7x contact gehad.

  • Algemeen 1
op 2 juni 2025 bestemming: Bourscheid / Luxemburg, reisperiode: juni 2025

Mijn boeking van 620 euro is geannuleerd door hun omdat mijn creditkaart niet is geaccepteerd! Nou ik heb dit gewoon met mijn eigen bankpas betaald dus geen credit kaart aan te pas gekomen. Maar vindt maar eens iemand die je helpt of zorgt dat je je geld terug krijgt! Echt waardeloos en nooit meer!

  • Algemeen 3
op 2 juni 2025 bestemming: Turkije / Dalaman, reisperiode: mei 2025

Boek geen taxi via Booking.com!!

Via Booking.com had ik een taxi geboekt naar het vliegveld, maar de taxichauffeur kwam te laat (had een verkeerde vertrektijd doorgekregen) en ik mistte hierdoor 2 aaneengesloten vluchten. Veel extra kosten moeten maken om alsnog op de plek van bestemming te komen en deze kosten proberen te verhalen op Booking.com (en/of de door hen geregelde taxibedrijf), maar ze geven geen gehoor.

  • Algemeen 1
op 31 mei 2025 bestemming: Turkije / Istanbul, reisperiode: mei 2025

We hebben via booking com Bosphorus view-AirPort shuttle appartement geboekt. We kwamen daar aan en het klopte niets met de revieuw en beschrijving Het was oud, onhygiënisch, vliegen, geen elektra etc. We hebben gelijk geannuleerd op de locatie en we moesten boete betalen aan booking. Zelf ook oplossen met de locatie? Zo slecht behulpzaam.
We kunnen ook geen review plaatsen omdat we hebben geannuleerd.
Dat klopt dan toch niet met de werkelijkheid?
We wachten nog op reactie op de klacht met verzoek terugbetaling boete.
Ook langer dan uur naar hotels gezocht .
Hotel vervolgens geboekt via booking : Ottoman life de luxe en die klopte wel weer qua informatie.

  • Algemeen 3
op 29 mei 2025 bestemming: Nederland / Nijverdal, reisperiode: mei 2025

Zo slecht geholpen door booking.com, na een annulering van een b&b in onze vakantie . Ze zouden helpen om een vervangende accomodatie te vinden, maar niets meer van hun gehoord. Na een belletje onzerzijds werden we, na 24 minuten in de wacht te hebben gestaan, zo weer weggedrukt. Geen reacties meer van booking.com ontvangen en moeten nu dus noodgedwongen onze vakantie een dag eerder afbreken.

  • Algemeen 2
op 28 mei 2025 bestemming: Frankrijk / Nimes, reisperiode: februari 2025

Eigenlijk wil ik een 0 geven, maar die kon ik niet aanklikken. Zodra er problemen zijn met een boeking stuurt Booking.com je schaamteloos het bos in en kan je fluiten naar je geld. Booking.com is of volslagen incompetent, of het is een criminele organisatie die alleen maar uit is op je geld. Ik adviseer iedereen niet in zee te gaan met dit graaiende tuig.

  • Algemeen 1
op 27 mei 2025 bestemming: Engeland / Londen, reisperiode: mei 2025

We kunnen de reis niet maken, ten minste niet door het door ons geboekte verblijf via Booking. We zouden verblijven in een van de huizen van Londwell Shorterm Housing Lease. Zij lieten echter via een vaag mailadres weten dat ze het moesten annuleren. Wij vroegen om de annulering via Booking te laten verlopen omdat wij ook via hen hebben geboekt. Helaas kregen we toen geen respons. Vervolgens meerdere keren contact gezocht met Booking dat men de annulering niet bevestigden via Booking en pas nu net hebben gereageerd. Het is echter vooral Booking die het af laat weten, want hoewel er gisteravond via de telefonische helpdesk werd verzekerd dat er een relocatieverzoek zou worden opgestart, lieten zij de volgende dag weten dat dit nooit kan zonder dat de verhuurder gecanceled heeft. De klant kan niet de dupe worden van slechte communicatie tussen verhuurder en tussenpersoon (Booking).
Ik raad dan ook iedereen echt af om ooit nog te boeken bij Booking te boeken, want in het geval er vanaf een verhuurder geannuleerd wordt buiten Booking om, dan kan je fluiten naar je centen en al helemaal fluiten naar een correcte oplossing!

Verspreid dit bericht waar je maar kan, want consumenten lopen groot risico bij Booking!!!!

  • Algemeen 1
op 25 mei 2025 bestemming: Nederland / Schiphol, reisperiode: juli 2025

Ik heb een hotel geboekt op een verkeerde dag. 1 dag verschil. Verschillende malen heb ik geprobeerd de datum een dag te verplaatsen. Het hotel is akkoord en heeft dit booking al meerdere malen laten weten dat het goed is.
Booking weigert echter de aanpassing door te voeren en zegt dat het hotel dit weigert of soms ook dat er geen kamers meer beschikbaar zijn. Beide stellingen zijn ronduit gelogen door booking.
Dit is ronduit vreselijk.

  • Algemeen 1
op 25 mei 2025 bestemming: Corsica / Bonifacio, reisperiode: mei 2025

Wij kregen een code voor de sleutel van het huis. Deze werkte niet. We moesten de sleutel zelf gaan halen . Op een adres 17 km verder. Heen en terug 34 km!!!! Zeer slechte service. En er werd ook nog verwacht dat we de sleutel weer terug zouden brengen.

  • Algemeen 5
op 20 mei 2025 bestemming: Spanje / Ibiza, reisperiode: mei 2025

Overnachtingen in moeten korten en nog steeds niet het volledige bedrag terug gekregen van booking. Erg slechte onbehulpzame klantenservice

  • Algemeen 1
op 20 mei 2025 bestemming: Egypte / Caïro, reisperiode: november 2024

Teleurstellende ervaring met Booking.com – gebrek aan opvolging en klantvriendelijkheide een verblijf bij Imhotep…
Ik boekte een verblijf bij Imhotep Pyramids Inn in Caïro via Booking.com, een platform dat ik altijd als betrouwbaar zag. Helaas bleek het tegenovergestelde. Bij aankomst troffen we onhygiënische omstandigheden aan, werden we van het ene naar het andere hotel gestuurd wegens overboeking, en belandden we uiteindelijk in een derde accommodatie van dezelfde eigenaar. De kamers waren ondermaats, en in overleg met Booking.com annuleerden we de boeking en vertrokken de volgende ochtend na het ontbijt.

Ondanks deze annulering moesten we toch de kosten van een nacht én het ontbijt betalen. Booking.com erkende het probleem en beloofde compensatie, mits ik bewijs aanleverde van mijn volgende verblijf. Na het insturen van een document begon een eindeloze reeks telefoontjes. Elke medewerker vertelde iets anders, er werd niets of weinig vastgelegd, en ik moest steeds opnieuw mijn verhaal doen.

Tot slot vroegen ze zelfs om bankafschriften van vijf maanden, terwijl de betaling contant was gedaan. Booking.com heeft toegang tot alle reserveringsgegevens en had zelfs contact gehad met de accommodatie, maar toch bleef men vasthouden aan onredelijke eisen.

Deze ervaring heeft mijn vertrouwen ernstig geschaad. In plaats van reizigers te beschermen, laat Booking.com je bij problemen volledig in de steek.

  • Algemeen 1
op 20 mei 2025 bestemming: Nederland / Reusel, reisperiode: mei 2025

Via booking.com accomodatie weed 2 weken voor vertrek geannuleerd wegen fiscaal probleem daarna met spoed een nieuwe accomodatie geboekt althans dachten we . Bleken we 2 dagen voor vertrek opgelicht te zijn en was de accommodatiei eens van booking.com af . We hadden alles via de app gedaan dus geen nep site, tig telefoontjes en mailtjes gedaan naar booking.com steeds alles opnieuw uitleggen en alsnog doen ze niks en wuiven alles weg.
Dus weg geld en geen oplossing. En ook nog eens €40 kwijt aan belkosten van booking.com. Boek hier niet er zitten heel veel oplichters op deze site en heb nog nooit zo'n slechte klantenservice meegemaakt .
Moeilijk bereikbaar en op mail word niet gereageerd

  • Algemeen 1
op 15 mei 2025 bestemming: Madeira/Oslo, reisperiode: januari 2025

Slechts een "bemiddelaar"
De klantenservice van Booking.com laat je volledig in de kou staan zodra er iets misgaat waarbij zij geen direct financieel belang hebben. Bij elk probleem krijg je standaard te horen:
"Wij zijn slechts een bemiddelaar en kunnen niets voor u doen."

Een voorbeeld: in Oslo kreeg ik door een fout op de site een ander appartement toegewezen dan geboekt. De beheerder kon aantonen dat mijn naam stond bij een enkele kamer, terwijl ik kon bewijzen dat ik via Booking een volledig appartement had geboekt – in hetzelfde pand, nota bene van dezelfde verhuurder. We hebben samen Booking gebeld om het op te lossen. Hun reactie:
"U kunt bij de verhuurder compensatie vragen, en hij moet nu een ander hotel voor u regelen."
Met andere woorden: los het zelf maar op – zelfs als de fout op hun site is ontstaan.

Een ander voorbeeld: een huurauto, die ik keurig afgetankt en schoon (“bezemschoon”) heb ingeleverd. Alles is gedocumenteerd met foto’s. Toch werd er zonder geldige reden €80 ingehouden voor schoonmaak- en aftankkosten. Toen ik hierover een klacht indiende, kreeg ik exact dezelfde reactie:
"U heeft het contract ondertekend, wij kunnen niets voor u doen."
En dan heb ik het nog niet eens over de €40 aan verborgen kosten die ik ter plekke moest betalen om de auto überhaupt mee te krijgen – kosten die tijdens het boeken nergens vermeld stonden.

Kortom: wanneer alles vlekkeloos verloopt, verdient Booking aan je. Maar zodra er iets misgaat of niet klopt, verschuilen ze zich achter hun rol als ‘bemiddelaar’ en mag je het zelf uitzoeken.

Waarom dit gebeurt:
Booking.com – en vergelijkbare platforms – positioneren zich juridisch als tussenpartij. Ze verdienen aan commissies, maar schuiven bij problemen de verantwoordelijkheid vrijwel volledig af op de verhuurder, het hotel of het autoverhuurbedrijf. Dat beperkt hun aansprakelijkheid. Maar dat betekent niet dat jij als klant geen rechten hebt. Echter de energie die je er aan kwijt ben is het het niet waard.

  • Algemeen 1
op 13 mei 2025 bestemming: USA / New York, reisperiode: april 2025

Ja, de snelheid en gemak van het samenstellen van een vakantie is goed. Helaas wel een vervelende ervaring.
Wij hadden via Booking.com een vlucht geboekt naar New York bij Lufthansa uitgevoerd door United Airlines. Hierbij hadden wij ook via Booking.com gelijk een koffer bijgeboekt. 24 uur voor vertrek kwamen wij er bij het online inchecken achter dat er geen koffer op het ticket stond bij United Airlines. Ik heb contact gehad met een agent bij Booking.com. 'Sorry voor het ongemak' maar het beste is om nu alsnog bij United een koffer te boeken dan kun je bij Booking.com het eerder betaalde bedrag terug claimen. Na de geweldige reis contact opgenomen met Booking.com maar helaas blijven de 3 partijen Booking.com, Lufthansa en United Airlines naar elkaar wijzen dat de een het doorgegeven heeft en de ander geen koffer op het ticket ziet, en geeft verder niemand thuis dus dat is $150 door het putje. Erg jammer dit.

  • Algemeen 5
op 10 mei 2025 bestemming: Frankrijk / Saint Witz, reisperiode: april 2025

Kamer gereserveerd via booking voor het Golden Tulip van maandag 22 op dinsdag 23 april. Bij bevestiging (binnen 5 minuten)van booking bleek er een kamer gereserveerd te zijn op de verkeerde datum, namelijk een week later. Onmiddellijk via de app een wijziging van de datum opgegeven. Tot 3 keer toe gedaan, geen reactie. Contact gezocht met het hotel. Dronken receptionist nam de telefoon op en er was niets mee te beginnen. Dezelfde avond 22-4 aangekomen in het hotel en nogmaals bij de dronken receptionist geprobeerd om de data te wisselen. Hij weigerde. Moesten opnieuw een kamer boeken en betalen. Verkeerde data boeking bleef staan. Volgende ochtend bij de manager geprobeerd om een en ander recht te zetten, vruchteloos. Contact met booking: u moet het met golden tulip regelen. GT: alleen booking kan de verkeerde data corrigeren. Kortom kastje naar de muur verhaal en je kunt fluiten naar je geld. Voor mij voorlopig geen booking en golden tulip meer. Zeer slechte hospitality en service. En dat met account van minstens 10 jaar oud en meer dan 25 boekingen!

  • Algemeen 1
op 6 mei 2025 bestemming: Italië / Rome, reisperiode: mei 2025

Reis naar Rome geboekt,incl taxi vervoer van en naar accomodatie .
Booking.com heeft geen code oid verzonden. Telefonisch contact met klantenservice. Jammer mevr maar het staat niet in uw reservering. Ik voel me aardig belazerd.

  • Algemeen 1
op 5 mei 2025 bestemming: Polen, reisperiode: juli 2025

Vaste klant bij boeking geboekt in Warschau 16-20 juli geboekt op 4 mei op ip adres van mijn vriendin 584€ op mijn ip adres 706 € dus vaste klanten worden opgelocht

  • Algemeen 1
op 5 mei 2025 bestemming: Spanje / Valencia, reisperiode: april 2025

Geeft geen eerlijke informatie door dingen weg te laten. Ook van mijn review is de belangrijkste helft niet geplaatst. Dit was belangrijke informatie over de ligging van het appartement en dat niet geschikt is voor oudere mensen vanwege een trap van 80 treden om het appartement te bereiken op de 4de verdieping.

  • Algemeen 5
op 4 mei 2025 bestemming: België / Antwerpen, reisperiode: mei 2025

Goedemorgen,
De gereserveerde accomodatie o3 mei is niet geleverd. Op het afgesproken tijdstip was ik aanwezig maar er was niemand bereikbaar voor overleg om binnen te komen. Niet per telefoon en ook op mail werd niet gereageerd. Daarom contact opgenomen met Booking en na lang wachten liet de dame van Booking weten dat de reservering van Booking geannuleerd was en een nieuwe lokatie voor ons gezocht zou worden. Inmiddels was het omstreeks 18.00 uur. Geheel tegen de toezegging in ontving ik opeens een bericht dat de eigenaar had laten weten dat er geen sprake was van annulering. Maar nog steeds waren mij de noodzakelijke gegevens niet verstrekt om in de accomodatie te komen dus de conclusie is dan dat de overeenkomst niet is nagekomen door Booking. Ik had immers recht op de lokatie vanaf 15.00 uur!. Omdat het al later begon te worden en wij geen plek hadden om te overnachten moesten wij de plannen aanpassen en konden niet anders dan naar huis gaan. Pas tijdens de reis naar ontvingen wij de noodzakelijke informatie om in het appartement te komen. In die laatste paar uren ben ik onder druk gezet door de eigenaar om voor de 2e keer "CITY TAX" te betalen en is mij meerdere keren aangeboden om nogmaals te betalen ( €150,-) voor de accomodatie, maar dan cash. Dus geen kwitantie en het moest ook buiten Booking om. In dat geval zou er meteen iemand ter plaatse zijn om het geld op te halen en de informatie te geven om in de accomodatie te komen. Het klinkt als, en misschien dat juridisch ook wel het geval pure oplichting en afpersing door klanten op deze wijze onder druk te zetten. Uiteraard ben ik niet ingegaan op zijn voorstel om twee keer voor dezelfde accomodatie te betalen.omdat de reservering via Booking is verlopen hou ik Booking verantwoordelijk voor het 'ingebreke' zijn van het leveren gereserveerde appartement, het niet nakomen van de gemaakte afspraak een vervangende accomodatie en derving van plezier door een totaal verpruts weekendje Antwerpen. In plaats van leuke dingen te doen ben ik immers tot in de vroege avond bezig geweest met proberen toegang te krijgen tot de accomodatie. Ik verlang van Booking per omgaande het totale bedrag te ontvangen wat ik voor de niet geleverde accomodatie heb betaald en een voorstel tot compensatie voor de veroorzaakte overlast en het rampzalig verlopen weekend.
Met vriendelijke groet,

GAJ Zonneveld


Op za 3 mei 2025 16:31 schreef Booking.com Customer Service :
Booking.com
Bevestigingsnummer: 4622637004
Verzoek naar de accommodatie gestuurd
Hoi Zonneveld,

We hebben contact opgenomen met Oneluxstay Antwerp City Centre over de verhindering van je reservering en hun gevraagd dit voor je te onderzoeken.

Je ontvangt binnen 45 minutes een update.

Heb je nog vragen? We staan altijd voor je klaar.

Booking.com Klantenservice

  • Algemeen 1
op 1 mei 2025 bestemming: VS / Miami, reisperiode: april 2025

Gewoon opgelicht met ruim 255 USD! review van mij is gewoon van negatief omgezet in positief! Nooit meer booking.com en de oplichters van clearskyrentals@gmail.com! het zal slecht aflopen met jullie!

  • Algemeen 1
op 28 april 2025 bestemming: Oman / Muscat, reisperiode: januari 2025

Omdat booking.com zijn verplichtingen niet nakomt.
Ik heb extra betaald voor seat-selection en de airline veranderde de seats en booking.com wil mij niet het extra betaalde bedrag terugbetalen.

  • Algemeen 2
op 27 april 2025 bestemming: China / Beijing, reisperiode: februari 2025

Ik wilde mijn vlucht veranderen, 2 booking agents hebben beloven in schrijven dat free of charge is. Vervolgens krijg ik een email dat ik moet betalen. Niet professional

  • Algemeen 1
op 16 april 2025 bestemming: Hongarije / Boedapest, reisperiode: april 2025

Als je een vlucht van KLM bij Booking koopt ipv de KLM website en inmiddels ziek wordt, wordt je genaaid. Bij KLM krijg je je geld terug of een voucher. Dit voucher geldt ook voor "non-refundable" tickets. Maar klanten die dezelfde reis via Booking.com kopen krijgen geen voucher. Er wordt dus gediscrimineerd tussen klanten die via een reisbureau kopen en directe klanten. Dat is niet duidelijk op de Booking website. Anders, waarom zou je in godsnaam daar een ticket kopen?

  • Algemeen 1
op 15 april 2025 bestemming: Frankrijk, reisperiode: april 2025

Camping geboekt op booking.com naar Frankrijk onderweg met 2 kinderen. Wij hadden voor deze Camping gekozen omdat er een grote visvijver was voor onze zoons. Toen wij onderweg waren naar de camping op kregen we een mail van booking.com dat onze accommodatie geannuleerd was. Wij bellen met booking.com aangezien wij al in Frankrijk zaten onderweg naar de camping. Ik kreeg het antwoord dat ze ons een link hadden gestuurd met andere accommodaties in de buurt verder konden ze niks betekenen. Dus wij dachten dan boeken we maar een andere camping. Toen ik deze wilde boeken moest ik opnieuw betalen terwijl ik de vorige accommodatie die geannuleerd was al betaald had. Ik dach nou ja betaal maar dat we iig wat hebben om te slapen met onze kinderen. Helaas had ik geen random reader en kon hierdoor het geld niet over maken naar de nieuwe camping. Nog steeds geen plek om te slapen dus we besloten de camping te bellen en te vragen of we dan bij aankomst de kosten konden pinnen. Tot onze grote verbazing bleek dat er geen caravan meer vrij was. Dus met andere woorden als ik een random reader had gehad had ik voor de 2de keer voor een accommodatie betaald terwijl er niks vrij is. Dit vind ik te schandalig voor woorden. Weer gebeld en wat blijkt we moeten 7 tot 12 dagen wachten tot we het geld terug krijgen. Dit kan toch niet ze nemen geld van je aan terwijl er niks vrij is. En nog erger ze laten pas wat weten als je al onderweg bent. Voor mij nooit geen booking.com meer

  • Algemeen 1
op 10 april 2025 bestemming: UK / London, reisperiode: december 2024

Geboekt via boeking.com. een huis van host Dan Taylor in London, 31 Ovington Street). Gecancelled door host en mijn aanbetaling kwijt. Meerdere verzoeken aan hem ingediend en Booking.com, maar geen van beiden pakken dit op! Tevens Booking.com gevraagd deze host van hun site te verwijderen omdat deze niet betrouwbaar is, maar ook hier gebeurt niets. M.i. wordt geen enkele host gecheckt op enige betrouwbaarheid!

  • Algemeen 2
op 8 april 2025 bestemming: Nederland / Amsterdam, reisperiode: december 2024

Booking .com is niet te bereiken, spreken geen Nederlands en vooral na 4 maanden nog steeds geen terugbetaling van voorschot na annulatie volgens de regels; klantenservice is onbestaande

  • Algemeen 1
op 6 april 2025 bestemming: Frankrijk / Dijon, reisperiode: juli 2025

Booking is een fraude platform en samenwerking met criminelen. Kamer geboekt blijkt 6m2. Vol bloedsporen en smerigheid op de matras en deken. Kakkerlakken overal. Foto’s gemaakt en opgestuurd maar booking zegt niet verantwoordlijk te zijn. Oké. Daarnaast €500 afgeschreven van de creditcard voor een vieze smerige kamer van 6m2. Niet volgens nota. Booking zegt wederom jammer.
Ik verbleef met mij zoon van 5. Zelfs veiligheid en gezondheid van een kind doet ze niks. Zolang ze maar geld verdienen. Wat een zielig bedrijf. Pas iig op voor dit bedrijf.

  • Algemeen 1
op 6 april 2025 bestemming: Spanje / Barcelona, reisperiode: april 2025

Mensen boek hier geen vakantie! Booking.com heeft zijn beveiliging totaal niet op orde, waardoor het heel gemakkelijk is voor hackers om in te breken en het te laten lijken alsof je een bericht direct via Booking.com krijgt. Reserveringsnummer, pincode van de reservering en alle informatie over je reservering staat erbij, waardoor het erg geloofwaardig lijkt. Lees bijvoorbeeld maar eens het artikel van Radar genaamd 'Booking.com blijft falen: gedupeerden krijgen geld niet terug en fraudeurs slaan toe'.

Helaas ben ik hier zelf slachtoffer van geworden. Ik kreeg zogenaamd van Booking.com een bericht dat mijn creditcard als extra 'veiligheid' nogmaals geverifieerd moest worden. Aangezien ik echt dacht (ik ben normaal heel voorzichtig met dit soort dingen) dat het bericht afkomstig was van booking.com, zag ik er geen kwaad in om mijn reservering nogmaals te verifiëren met mijn creditcard. Vervolgens werd er doodleuk € 550,00 van mijn creditcard afgeschreven. Deze 550 euro heb ik tot op heden nog steeds niet teruggekregen. Wees dus gewaarschuwd, want zowel booking.com als ING (de bank waar ik mijn creditcard heb) nemen geen verantwoordelijkheid. Je staat er dus echt alleen voor. Dus wees verstandig en maak niet dezelfde fout als wat ik gemaakt heb; boek je vakantie/overnachting op een betrouwbare plek. Via een reisbureau of bijvoorbeeld rechtstreeks via het hotel.

  • Algemeen 1
op 4 april 2025 bestemming: Frankrijk / Nimes, reisperiode: februari 2025

Boeking gedaan voor 1 nacht, nooit bevestiging gehad. Diverse keren contact gehad met Booking. Nog steeds niets ontvangen. Conclusie; als dit standaard beleid is dan zijn het gore oplichters, zo niet dan is hun klantenservice en management volslagen incompetent. Ik boek nooit meer bij dat stelletje graaiend tuig.
.

  • Algemeen 1
op 1 april 2025 bestemming: Geen / Geen, reisperiode: februari 2025

Gehackt en ruim 300 euro armer!
Nog steeds niks opgelost !!!
Geld is binnen dus klaar denken ze daar!
Pas op

  • Algemeen 1
op 31 maart 2025 bestemming: Nederland / Texel, reisperiode: juli 2025

Nummers van klantenservice op internet kloppen niet. Wordt verwezen naar nieuw nummer. Werkt niet. Kantoor Amsterdam gebeld. Eerst nummers en code invoeren en dan 20 min wachten. Vervolgens medewerker in het Engels aan de lijn die onverstaanbaar Engels spreekt. Kortom: geen info. Klacht ingediend. Reactie: stuur ons meer informatie..? Zodat wij u kunnen helpen. Welke info??? Lees eerst mijn bericht en ga er mee aan de slag en bel mij terug.
Geen reactie. Je wordt aan je lot overgelaten als je ze nodig hebt.

  • Algemeen 1
op 29 maart 2025 bestemming: Italië / Catania, reisperiode: maart 2025

Booking.com reageert zeer langzaam op de berichten die je stuurt. Ook geven ze aan, dat ze er alles aan doen om het op te lossen. Maar vervolgens doen ze niets.

  • Algemeen 1
op 26 maart 2025 bestemming: Zuid-Afrika, reisperiode: februari 2025

Slechte service nav een dubbele afschrijving door Booking.com. Booking weigert het ten onrechte bedrag in zijn geheel terug te storten, ondanks dat dit wel schriftelijk is toegezegd. Vervolgens is Booking slecht bereikbaar. Booking komt met een coulance waar ik niet akkoord mee ga. Booking.com heeft een fout gemaakt. Ik ben daar nu de dupe van. Ligt inmiddels bij de geschillencommissie.

  • Algemeen 2
op 25 maart 2025 bestemming: Spanje, reisperiode: oktober 2025

Hotel berekening klopte van geen kanten. 5 x gemail, geen enkele reactie. Toen gebeld (op zichzelf al een probleem). Belooft hiernaar te kijken en het krijgen van een mail ter bevestiging gesprek. Ook hierop geen reactie. Klacht ingediend, ook hierop geen enkele reactie.
Conclusie, nul service. Gedraagt zich als uit hun krachten gegroeid bedrijf dat ALLEEN om geld draait. Klant totaal onbelangrijk.

  • Algemeen 2
op 12 maart 2025 bestemming: Spanje / Málaga, reisperiode: maart 2025

Slechte service en geen verantwoordelijkheid

Ik had een reservering via Booking.com en wilde mijn datum wijzigen. Zowel het hotel als Booking.com wezen naar elkaar en niemand nam verantwoordelijkheid. Ondanks dat ik bewijs had (met screenshots) dat er op de nieuwe datum nog beschikbaarheid was, werd mijn verzoek geweigerd.

Een dag later was die beschikbaarheid ineens verdwenen van de site van Booking.com. Dit voelt als misleiding en gebrek aan klantvriendelijkheid. Ik ben van het kastje naar de muur gestuurd zonder enige oplossing, terwijl ik al betaald had.

Heel teleurstellend! Ik raad anderen aan goed op te letten bij het boeken hier, vooral als je plannen onverwachts wijzigen. Service zoals deze hoort niet thuis in de hospitality-sector.

  • Algemeen 1
op 11 maart 2025 bestemming: Nederland / Zeeland, reisperiode: juni 2025

Sinds kort verhuurder, ook ingeschreven bij booking.com.
Ze hebben ( ws via een logaritme) zelf de advertentietekst / welkomspagina veranderd( volstrekt onzinnige info), maar zijn absoluut onbereikbaar. Als je eenmaal bent ingeschreven ben je de regie zo goed als kwijt, en ondersteuning wordt niet geboden. Contact onmogelijk!
Maar snel alles dichtgezet, en we gaan op zoek naar een ander platform

  • Algemeen 1
op 10 maart 2025 bestemming: Griekenland / Athene, reisperiode: mei 2025

Ik had datum van heenvlucht verkeerd, gelijk contact gezocht. Advies was hele boeking te annuleren en ik zou mn geld terug krijgen. Toen gelijk nieuwe boeking gedaan. Nu hebben ze enkel de heenvlucht afgemeld en na een week geld retour gestort. Toen heb ik gelijk weer contact gezocht en ze zeiden dat ik nu te laat was😡 hoezo? Zelf KLM gebeld en die zei; ja had u maar rechtstreeks bij ons moeten boeken! Ze zag idd de boeking maar helaassss😡 weer contact gezocht met booking en zij zeggen ook dikke neus!
Ik heb nu 4 stoelen op de vlucht terug in hetzelfde vliegtuig (zijn met zn 2en) en €475 kwijt!!!
Wat moet ik nu nog doen???

  • Algemeen 1
op 5 maart 2025 bestemming: Indonesië / Jakarta, reisperiode: februari 2025

Extreem slecht 5 (..) sterren hotel. Twee keer verkeerde kamer zonder airco. Klachten niet verholpen dus Booking.com ingeschakeld. Effect daarvan was te verwachten. Commissie binnen, beetje moeilijk en dan moet de klant het zelf maar oplossen. Ik boek voortaan wel weer rechtstreeks. Dit businessmodel houdt alleen als er echt service geboden wordt en de klant gewaardeerd wordt. Dat is kennelijk bij Booking verleden tijd. Jammer, echt jammer

  • Algemeen 1
op 2 maart 2025 bestemming: Duitsland / Aachen, reisperiode: februari 2025

Hotel Am Marschiertor, in Aachen had geen verwarming, en geen warm water. Vraag daarom gedeelte reissom terug, bij Boeking.com, dat schijnt heel moeilijk te zijn, Boeking.com wilt wel incasseren.

  • Algemeen 1
op 1 maart 2025 bestemming: Spanje / Barcelona, reisperiode: mei 2025

Vlucht geboekt naar Barcelona voor een fietsvakantie. Blijkt bij het bijboeken van de speciale bagage (fiets) de terugvlucht deze niet mee te kunnen nemen ivm afmetingen. Ten eerste is deze bagage limiet nergens te vinden bij de boeking. Speciale bagage kan pas later worden bijgeboekt.
Vervolgens wil je je vlucht aanpassen. Gelukkig heb je de optie aangevinkt dat je 1x kosteloos kunt wijzigen. Alleen de evt meerprijs van het nieuwe ticket wordt dan in rekening gebracht. Helaas krijg je bij aanpassing een rekening van 172 EUR (op 10 EUR na de volledige prijs van een nieuwe ticket) met de opm dat dit de meerkosten zijn. Een specificatie van de opbouw van dit bedrag hebben ze niet voor je. Hiervoor sturen ze je naar de airliner. Omdat je met je rug tegen de muur staat betaal je maar, maar dit is toch niet OK?
Voor mij voldoende redenen om vooral met een grote boog om dit bedrijf heen te lopen en niet meer tickets te boeken via deze weg.

Oh en nog een... neem de tijd wanneer je iets wilt laten aanpassen (heeft mij uiteindelijk een uur gekost) want de service medewerker is met heel veel andere dingen bezig en het duurt elke keer erg lang voor je antwoord krijgt.

  • Algemeen 2
op 18 februari 2025 bestemming: Montenegro, reisperiode: januari 2025

Retour vlucht geboekt naar Montenegro met Air Serbia. 3 dagen later is de vlucht per mail geannuleerd door Air Serbia. Air Serbia biedt de opties: omboeken, een voucher of volledige refund via platform of payment. Ik moet mijn gehele reis gaan aanpassen dus kies voor volledig refund via Booking.com. Het volledige refund was verre van volledig, 150 euro is namelijk ergens in rook opgegaan. Pure diefstal; en wat zegt booking.com ja wij volgen de regels blababla, ofterwijl dikke vette pech voor jou.

  • Algemeen 1
op 15 februari 2025 bestemming: Duitsland / Essen, reisperiode: februari 2025

Oplichters. Ik ben al jaren klant en dat ging steeds goed, maar nu had ik te maken met een frauduleuze verhuurder die het lef had om niet persoonlijk aanwezig te zijn, de sleutel voor een ander adres te laten overhandigen door een huurder en daarbij niet bereikbaar te zijn. Aan de helpdesk had ik niets. Elke belofte van de klantenservice werd niet waargemaakt. De "kamer" was een stinked zolderhok zonder ramen, alleen bereikbaar via een onveilige metalen ladder. De account van de verhuurder blijft gewoon beschikbaar, dus wat dit bedrijf doet is systematische oplichting.

  • Algemeen 1
op 15 februari 2025 bestemming: Bonaire / Kralendijk, reisperiode: november 2024

Klant.service@booking.com. Het woord service hoort hier niet thuis. Ze reageren gewoon niet op mails. Dramatisch bedrijf aan het worden.

  • Algemeen 1
op 13 februari 2025 bestemming: Singapore / Singapore, reisperiode: januari 2025

Een hotel in Singapore (Amrise hotel) geboekt voor 3 nachten via Booking.com. De hotel was erg smering, onhygisch en had ook een penetrante geur. Wij hebben bij het hotel aangegeven dat we niet willen overnachten vanwege het feit dat het gewoon onhygisch is. Schimmels overal. Ik heb daar ook foto van. Bij het hotel werd verteld, dat je voor de terug betaling bij Booking.com moet zijn. We hebben met Booking,com meerdere malen gebeld. ik denk zo een 4 a 5 keer. Iedere keer gemiddeld 30-40min in de wacht gestaan. Booking.com heeft ook geen oplossing alleen dat ze 10% vergoeden. En dat ik voor een vergoeding bij het hotel moet zijn. Dus van kastje naar de muur verhaal. Het raarste is nog dat Booking.com de listing nog niet hebben weggehaald van hun website. Het heeft 4.2 sterren op Booking.com en op google 3 sterren. Het is ook nog een 3 sterrenhotel. Het is niet eens 1 ster waard.

  • Algemeen 1
op 11 februari 2025 bestemming: Spanje, reisperiode: januari 2025

Prima als alles goed verloopt maar als er iets mis is, kun je echt niemand bereiken van booking zelf. De hulpdesk die 24/7 te bereiken is volgens de site is absoluut niet te bereiken. Het duurt uren om erachter te komen hoe je kunt bellen, mailen etc. Uiteindelijk kon ik avonds laat naar Frankrijk of canada bellen maar toen was de reservering inmiddels niet meer terug te draaien... Waardeloze klantenservice..

  • Algemeen 2
op 10 februari 2025 bestemming: Spanje / Benidorm, reisperiode: januari 2025

BESTE
ONS ONDERKOMEN IN BENIDORM WAS ALLES BEHALVE AANGENAAM,
er werd van s'morgens vroeg tot s'avonds laat geklopt en geboord,
er werden apartementen naast en boven ons gerenoveert en onder ons de steunpilaren van het gebouw vernieuwd, dus 1 maand vakantie tussen verbouwingen, van s'morgens 7 U30 TOT laat 20U30. Er was schimmel in mijn badkamer en slaapkamer,ook tussen de bedden van het ander koppel reisgenoten. Het drinkwater(kraanwater) stonk overheersend naar chloor!
ik denk dat u deze acomodatie eens moet checken, ze verwijderen de schimmel met een spray maar hij komt naar 14 dagen terug,
We logeerden in Las Ranchos 4-3 LEVANTE BEACH ave madrid

wij willen dit gewoon eens melden,
groetjes Fam, De Beir Geert - Christien Lataer
De Beir Franky - Erika Jonas

  • Algemeen 6
op 10 februari 2025 bestemming: Albanië, reisperiode: juli 2024

Schandalig. Op vakantie liep het mis en ik wordt niet gehoord. Ze gaan met mijn geld lopen ondanks ik auto niet ben gaan ophalen. Ze claimen dat de buitenlandse firma hier geen toestemming voor geeft maar hebben het simpelweg niet gevraagd en steken geld in eigen zak. Pure fraude ! Boek uw auto of hotel rechtstreeks ipv van via booking. Oplichters eerste klas

  • Algemeen 1
op 30 januari 2025 bestemming: Nederland / Ameland, reisperiode: juni 2024

Ik geen huurder maar een verhuurder.

Als je booking.com nodig hebt na 18.00 uur dan zijn er geen Nederlandstalige mensen te spreken.

In het weekend krijg je Nederlander aan de telefoon.

Maar sind kort wel provisie binnen graaien over de schoonmaakkosten en het linnen dat ik verhuur aan mijn gasten....

Booking.com is vereerden tot een graaibedrijf met slechte of geen adequate ondersteuning s je ze nodig hebt .

  • Algemeen 1
op 28 januari 2025 bestemming: Spanje / Sevilla, reisperiode: december 2024

Beroerde klantenservice die niks oplost maar je aan het lijntje houd totdat ze nergens meer op reageren. Bij problemen met de accommodatie sta je in de kou

  • Algemeen 1
op 23 januari 2025 bestemming: Duitsland, reisperiode: januari 2025

Fraude via booking
Nog steeds geen reactie gekregen voor de terugbetaling.

  • Algemeen 1
op 11 januari 2025 bestemming: Filippijnen / Manila, reisperiode: maart 2025

Vliegreis voor meerdere personen geboekt, na het boeken van de vliegreis stoelen gereserveerd en via iDeal betaald. Geen bevestiging gekregen en contact opgenomen met Booking.com waar zij aangeven dat ik bij de bank moet zijn. Verteld dat de bank aangeeft dat booking contact moet opnemen met iDeal. Kreeg gelijk te horen van Booking dat ik dat zelf maar moet doen. Echt nooit meer Booking.Com.

  • Algemeen 2
op 8 januari 2025 bestemming: Oostenrijk / Wenen, reisperiode: januari 2025

Poor Customer Service and Lack of Flexibility

  • Algemeen 1
op 1 januari 2025 bestemming: Frankrijk / Parijs, reisperiode: juli 2024

Ik krijg een borg te betalen bij het hotel en ik moest om 10:00 uur de kamer uit.
Taalgebruik was onvriendelijk.

  • Algemeen 1
op 28 december 2024 bestemming: Denemarken / Kopenhagen, reisperiode: december 2024

They have the worst client service. They do not help at all. We had scammers who lied about an apartment we booked, when we were there it was not safe and basically nothing was ok about the apartment. I called booking and cancelled the apartment. I demanded my money back but booking do not want to help and each time I call the line cuts off and I get someone else.. In one day I told my story 8 times from scratch and spent 2 hours on the phone, my day was ruined. Shame on booking not punishing scammers and give them free pass, as long as booking get their percentage they do not care. For me after being a client for more than a decade I will never use booking again and won't recommend it to anyone.

  • Algemeen 1
op 28 december 2024 bestemming: USA / Austin, reisperiode: oktober 2024

We gingen naar een accommodatie en toen we aankwamen, was er niets binnen! geen bed, geen meubels, niets. Er was ook geen host beschikbaar en we konden er niet in. Dit kan gebeuren dus hebben we (opnieuw bij Booking) een andere locatie geboekt die veel duurder en minder goed was, maar oké, we dachten dat het opgelost zou worden door te boeken. Na ruim 3 maanden! ik heb gebeld en gemaild, ze hebben me niet teruggebeld, niet gemaild en uiteindelijk vertelden ze me dat ik dit met de accommodatie moest oplossen. Maar ze waren niet bereikbaar.
Heel heel erg slechte ervaring.
Als uw verblijf goed is, is het allemaal goed, maar als er iets gebeurt, kunt u naar uw geld fluiten.

  • Algemeen 1
op 26 december 2024 bestemming: Azerbaijan / Bakoe, reisperiode: december 2024

Ik heb een hotel geboekt op Booking.com met en gratis luchthaventaxi. Na de boeking heb ik contact opgezocht omdat ik de optie gratis luchthaventaxi nergens meer kon vinden. Er werd mij via bericht verteld dat ik het op mijn boekingen pagina terug zou kunnen vinden en dat het in mijn bevestigingsmail zou zijn. Hier was niets te zien over vervoer. Ik heb vandaag gebeld en nu wordt er gezegd dat ik te laat ben met het verzilveren. Ik zie nu plotseling wel transport opties op mijn boekingen pagina, maar dan met geld, dit stukje was er van te voren niet. Ik ben letterlijk belazerd. Ik kreeg ook van ze te horen dat ik niet kan bewijzen dat er geen link was. Ik word hier voor leugenaar bestempeld???

  • Algemeen 4
op 24 december 2024 bestemming: Maladiven / Malé, reisperiode: december 2024

DONT'T BOOK
This a non reliable and scamming company, they've canceled our reservation without telling us anything, they gave our reservation to someone else, they also didn't give us our money back and they ruined our Vacation and they wont give us a refund. Think twice before booking on this site! It was an €11.000 Vacation that is ruined.


Dit is een oplichtend bedrijf, hun hebben mijn booking geannuleerd zonder ons iets te vertellen en te bespreken, hun hebben onze booking gegeven aan iemand anders en hebben ook onze geld niet terug gegeven, hun hebben onze hele vakantie verpest, denk er twee keer over na voordat je hier boekt!
Het gaat om een booking van €11.000 euro dat nu weg is!

  • Algemeen 1
op 24 december 2024 bestemming: Spanje / Sevilla, reisperiode: december 2024

Vandaag een hotel voor 2 nachten (morgen en overmorgen) via booking.com app geboekt in Sevilla, bedrag is direct afgeschreven, maar GEEN bevestiging ontvangen. Booking.com gebeld, wordt tegen mij gezegd, dat het pending is! Ik wil mijn geld terug, wat een onbetrouwbare bedrijf is dit. Nooit meer via Booking.com boeken

  • Algemeen 1
op 20 december 2024 bestemming: Spanje / Pto de Mazarron, reisperiode: oktober 2024

Als 90 jarige wereldreiziger heb ik zowel zakelijk als privé sinds 1960 59 landen op alle continenten bezocht. Alle reizen zijn zonder enig, echt zonder enig, probleem qua reis- en hotelreservering etc.etc. verlopen.
Sinds 1964 geniet ik van mijn pensioen waarvan wij de laatste 20 jaar met caravan of camper overwinterd hebben in Pto de Mazarron. Gezien onze leeftijd en lichamelijke ongemakken overwinteren nu niet meer maar besloten we nog een keer onze bevriende campinggasten en Spaanse vrienden te gaan bezoeken.
Via Booking.com in Hotel Playa Grande een kamer geboekt en betaald.
10 october aankomst in het hotel met de grote verassing bij de receptie, Booking heeft de kamer niet gereserveerd en niet betaald, meteen telefonisch contact opgenomen met Booking, resultaat….Booking biedt ons ter vervanging Hotel Bahia aan.
Dit hotel ligt voor ons vanwege ons gebreken te ver van de boulevard en het strand. Wij stellen voor om toch een kamer in Hotel Playa te nemen, dit hotel ligt namelijk wel onmiddellijk aan het strand en wandel/ fietsboulevard, dus ideaal voor ons!
Beiderzijds akkoord, Booking stort het door ons betaalde bedrag terug, wij betalen de kamer aan het hotel, met de belofte dat eventuele meer kosten ons na terugkomst in Nederland vergoed worden.
28 oktober terug in Nederland en begonnen met alle gegevens omtrent de hotel- en meer kosten ter beschikking gesteld opgegeven aan Booking. Dan komt er een mailverkeer opgang met steeds andere vriendelijke Booking-medewerker(sters) nl.
Rai D – Sorav L – Diana S – Jor Ell B – Shomlys H – Jennoterk K – Michael L – Moname D – Nada A - R Jie F - Jayand K – Naisha - Sadelsa – Soenenina
aan al hun vragen, dikwijls dezelfde, wordt voldaan en alle reeds bekende gegevens weer opgegeven. Inmiddels zijn we 11 weken thuis en is er nog steeds geen concreet antwoord op de aangevraagde vergoeding. Wij krijgen de indruk dat alles met opzet vertraagd wordt zodat wij het beu worden en de moed opgeven. Booking.com is nu een nachtmerrie.
Er rest ons, net als de vele die op https://reisgraag.nl over Booking.com klagen, niets anders op dan, om tot rust te komen en om van fijne rustige Kerstdagen te kunnen gaan genieten, de handdoek in de ring te gooien,
Reis boeken via Booking.com……………………….DAT NOOIT MEER!

  • Algemeen 1
op 18 december 2024 bestemming: Spanje / Pto de Mazarron, reisperiode: oktober 2024

Who is actually responsible for handling my failed booking at Hotel Playa Grande in Puerto de Mazarron?

Since October 10, 2024, I, as a 90-year-old, have been experiencing frustration and stress after dozens of
emails with dozens of Booking employees.
Booking.com has up to now not taken its responsibility and the trust I had in your platform is disappearing.

  • Algemeen 1
op 17 december 2024 bestemming: Nederland / Dongen, reisperiode: december 2024

Host heeft geannuleerd en wij zijn nu ons geld kwijt

  • Algemeen 1
op 15 december 2024 bestemming: Nederland / dokkum, reisperiode: december 2024

Ik geef dit cijfer omdat het hotel echt ver onder de maat is.

  • Algemeen 1
op 14 december 2024 bestemming: Indonesia / Jakarta, reisperiode: juli 2024

I cancelled a transaction 5 months ago and I still have not been fully refunded.
I must have called more than a dozen times now. Each time I called, it was always the same comment given by the customer service advisers of Booking.com which is - don't worry, it will be resolved, the case has been escalated. It has gotten to the point that I find it offensive.
I have been with them for several years now but waiting 5 months to be given back something that belongs to me is utterly unacceptable. Furthermore they don't have any avenue for putting in a formal complaint.

  • Algemeen 1
op 6 december 2024 bestemming: Nederland / Leeuwarden, reisperiode: januari 2024

Zegt prijs te matchen, als je hetzelfde hotel goedkoper ziet, maar NIET DUS. Álle bewijzen meegestuurd en ook het hotel zegt het, u heeft recht op, Wij matchen de prijs. Booking.com komt met allerlei onzin om onderuit de regels te komen. Wij boeken nooit meer via Booking.com

  • Algemeen 1
op 3 december 2024 bestemming: london, reisperiode: oktober 2024

1ste hotel was gecanceld, verwezen naar een ander duurder hotel, verschil is nog steeds nooit terug betaald!!! Na heel veel keer bellen en mailen!!!

  • Algemeen 1
op 2 december 2024 bestemming: Duitslnd / Heppenheim, reisperiode: september 2024

Een hotel geboekt in heppenheim Duitsland via Booking .com .
er werd geld gereserveerd op de website van booking .com ,eenmaal aan gekomen bij het hotel in Heppenheim werd ter plekken gevraagd om de hotel overnachting te voldoen ,wij gaven aan dat wij geboekt hadden via Booking .com maar dat was oké als we daar betaalde ,bedrag daar voldaan dus betaald bij het hotel ,een paar dagen later werd ook het gereserveerde bedrag door booking.com van onze rekening gehaald dus dubbel betaald .dit gemeld bij thuis komst aan booking .com om een lang verhaal kort te maken inmiddels 3 maanden verder tien tallen telefoon gesprekken en vele mailtjes verder en vele beloftes die niet nagekomen worden maar tot op heden word er niets gedaan belachelijk voor zo een orgenisatie .
Nu maar de credit card serv ingelicht en deze gaan het navragen en regelen .
Ons zijn ze als klant kwijt op deze manier wil ik geen zaken doen .
vele beloftes maar nul service

  • Algemeen 4
op 2 december 2024 bestemming: Bordeaux, reisperiode: juli 2024

Mijn zoon had dit appt via Booking.com gereserveerd en dit werd een paar dagen voor vertrek vanuit Booking gecanceld ivm overboekingen,
Inmiddels heeft mijn zoon 4 middagen aan de telefoon gezeten en ik inmiddels as we speak ook voor de 4 e keer ( lees middag) en steeds werd beloofd dat ze zouden overgaan tot restitutie, zelfs via een mail.
Hoe is het mogelijk dat zo’n grote organisatie er zo’n waardeloos beleid op na houdt !!!!

  • Algemeen 1
op 1 december 2024 bestemming: Mexico, reisperiode: januari 2024

Kastje naar de muur.
Boeking gedaan, niet bevestigd en na betaling gecanceled. Geld komt wel terug, maar een andere boeking geprobeerd te maken. Dat lukte niet door een fout bij booking. Kan gebeuren, maar de helpdesk is dramatisch. Lang in de wacht, geen service zonder reserveringsnummer wat nou juist het probleem is. Strijdige info of een standaard antwoord (luisteren zit schijnbaar niet in de opleiding). Advies was steeds, probeer het later weer... volkomen nutteloos de helpdesk en omslachtig (pakt het nummer vaak niet, het duurzaam 2-3 minuten om in de wacht te komen...). Heel zwak

  • Algemeen 2
op 1 december 2024 bestemming: Spanje / Málaga, reisperiode: september 2024

In september een auto gehuurd in Malaga. Bij inlevering is de auto gecheckt en goedgekeurd en mijn borg zou op korte termijn gerestitueerd worden. Gebeurde niet. Omdat je pas na een maand kunt reclameren heb ik dit in oktober gedaan. Het checken bij OkMobility zou een klusje moeten zijn van twee mails maar vanaf dat moment ging het ontmoedigingsbeleid in de hoogste versnelling. Tot op de dag van vandaag alleen maar holle mails ontvangen maar geen nadere verklaring. Zeldzaam klantonvriendelijk.

  • Algemeen 1
op 29 november 2024 bestemming: Uk / Londen, reisperiode: december 2024

In augustus 2024 een boeking gedaan voor mijn dochter en ik voor een paar overnachting in Londen.

Eén paar weken voor vertrek check ik de boeking. Blijken er intussen hele slechte recensies te zijn geplaatst met daarin o.a. de vermelding dat er je de sanitaire voorzieningen moet delen met anderen! Dit, maar ook andere gegevens blijken in de praktijk niet over een te komen met de werkelijkheid.

De aanbieder van het appartement reageert ook al weken niet op mijn verzoek hoe in te checken. Ik maak me zorgen.

Heel graag wens ik deze boeking te annuleren. Er is immers sprake van dwaling. Maar Booking schuift alle verantwoordelijkheid af naar de aanbieder en doet niets!! Op klachten wordt ook niet gereageerd.
Sterker nog, de misleidende informatie staat nog steeds op de website van Booking.com zodat meer mensen belazerd kunnen worden.

Boek hier niet!!

  • Algemeen 1
op 29 november 2024 bestemming: Spanje / Alicante, reisperiode: november 2024

Koop Nooit een vliegtickket via Booking.com! Jarenlang al klant bij Booking maar doe vanaf nu nooit meer iets via Booking.
Een vliegticket gekocht bij Booking.com voor Alicante - Amsterdam.
Een paar dagen later moesten wij het ticket omboeken naar een week later. Uitgezocht hoe ik dat moest doen .... een hele klus. Uiteindelijk chatcontact gehad met een medewerk(st)er. Het antwoord was "ja een omboeking was mogelijk voor 154 euro per boeking" waardoor ik mijn akkoord gaf voor omboeking. Deze persoon maakte de fout door mijn ticket van 8 november om te boeken naar 8 november .... dezelfde vlucht dus! Gelukkig ontdekte ik dit en werd de datum veranderd in 15 november 2024 en ik moest er vooral op vertrouwen dat het in orde kwam. Zodra wij het bedrag van 154 euro op hun rekening stond werd de omboeking geregeld. De volgende dag, 8 november 2024, ontvingen wij na 11.00 uur (vertrektijd vliegtuig 10.40 uur) dat wij onze vlucht niet hadden genomen. Wij dachten dat dit een vergissing was. Echter de volgende dag ontvingen wij een mail dat ons ticket niet omgeboekt kon worden van 8 november naar 15 november. Dat was balen want als wij dat eerder hadden geweten waren wij wel met de vlucht van 8 november van Alicante naar Nederland gevlogen. Een extra ticket werd te prijzig natuurlijk.
Vanaf die dag op talrijke manieren contact gezocht met Booking.com wat natuurlijk niet lukte. Niemand die een telefoon opneemt, nergens het chatbericht terug te vinden. De klantenservice van Booking.com die doodleuk schrijft dat zij mij niet kunnen helpen want zij zijn de klantenservice en ik heb een andere afdeling nodig. Welke afdeling dan???? Uiteindelijk krijg ik 2 telefoonnummers waarvan 1 mijn referentienummer niet herkent dus dat loopt meteen dood. Door het andere nummer werk niet opgenomen en men sprak alleen Engels!
Afijn .... uiteindelijk zelf een nieuw ticket via Vueling gekocht (rond de 500 euro) want we moesten naar huis i.v.m. een sterfgeval.
Nu probeer ik al een week contact te krijgen met wie dan ook van Booking.com om het probleem uiteen te zetten .... jullie snappen het zeker al. Mailtjes naar Gotogate en Booking.com ontvang ik retour want het adres is niet meer bereikbaar etc.
BOEK NOOIT MEER IETS VIA BOOKING!!!!!
Absoluut niet klantvriendelijk en genegen het probleem op te lossen en je netjes te woord te staan

  • Algemeen 1
op 29 november 2024 bestemming: Spanje / Marbella, reisperiode: november 2024

Gratis taxi vanuit luchthaven is oplichting. Bij het boeken staat dat je er recht op hebt en daarna hoor je niks mee. En klantenservice doet niks voor je.

  • Algemeen 1
op 28 november 2024 bestemming: Thailand / Ao Nang, reisperiode: oktober 2024

Van 5 t/m 16 oktober verbleven in Hotel Chermantra Aonang Resort & Pool suite.

Bij aankomt bleek het hotel totaal niet overeen te komen met hetgeen wat wij via Booking.com geboekt hadden. De foto's op Booking.com kwamen totaal niet overeen met de werkelijkheid. Wij hebben dit direct gemeld. Booking.com kan niets doen of terugbetalen zonder toestemming van het hotel. Het hotel heeft gedurende 12 dagen volgehouden dat de verantwoordelijke niet aanwezig is, waardoor Booking.com dus niet kon doen voor ons. Het enige wat wij telkens krijgen te horen dat het hun spijt en dat ze er alles aan zullen doen dit in de toekomst te voorkomen.

Nu een kleine 7 weken weer thuis en tot de dag van vandaag staat dit hotel nog steeds op Booking.com met foto's die totaal niet overeenkomen. Ik heb Booking.com wederom aangeschreven, dat dit mij verbaasd omdat tot de dag van vandaag mensen nog steeds dagelijks bewist misleid worden door Booking.com. Als ze werkelijk dit soort zaken willen voorkomen hadden ze dit hotel verwijdert van het platform, totdat er foto's geplaatst zijn die berusten op de waarheid.

Als antwoord op mijn zoverlste klacht kredg ik het onderstaande antwoord! Hieruit blijkt naar mijninziens dat Booking.com mooie mailtjes schrijft maar bewust de misleiding laat voortbestaan.

Antwoord van Booking.com:
Beste Michel,

Bedankt voor uw bericht naar Booking.com.

Ik begrijp dat u niet tevreden bent over de service en het handelen van zaken.Ik neem je feedback serieus en ik zal ervoor zorgen dat we verbeteringen aanbrengen om aan je verwachtingen te voldoen.

Ik heb uw bericht gelezen en ik waardee uw feedback. Wij betreuren het dat je een klacht hebt moeten indienen. De emoties die je ervaart op dit moment haal ik meteen uit je bericht.We zullen er alles aan doen zodat dit niet meer gebeurt in de toekomst.

Nogmaals onze verontschuldigingen voor het ongemak. Bedank voor je geduld en begrip. Wij stellen het zeer op prijs.

Indien je andere vragen hebt, kun je die gerust stellen.

Met vriendelijke groeten,

Booking.com klantenservice team

  • Algemeen 1
op 24 november 2024 bestemming: Frankrijk / Parijs, reisperiode: augustus 2024

Teleurstellende Ervaring: Booking.com laat klanten in de kou staan.

Ik wil graag mijn teleurstellende ervaring met Booking.com delen. Hoewel ik jarenlang tevreden gebruik heb gemaakt van jullie platform, is deze situatie een dieptepunt gebleken, waarbij Booking.com zijn verantwoordelijkheid niet heeft genomen.

Accommodatie 1: "Hapiness"
Bij aankomst bleek niemand beschikbaar om ons binnen te laten, ondanks dat we op tijd arriveerden en meerdere keren contact zochten met de eigenaar en de contactpersoon. Pas later verscheen een man die aangaf niets te weten over onze komst en ons niet kon helpen. Na contact met Booking.com werd ons verteld dat de eigenaar 30 minuten de tijd had om te reageren. Dat is een vreemd beleid, gezien de overduidelijke miscommunicatie. Toen er na ruim een uur nog steeds geen oplossing was, kregen we een alternatieve accommodatie aangeboden.

Alternatieve accommodatie: Een grotere chaos
Het alternatief leek een oplossing, maar dat bleek een illusie. Het duurde een uur om de locatie te bereiken vanwege de verkeersdrukte en wegafsluitingen. Aangekomen bij de accommodatie duurde het nog eens 45 minuten om een parkeerplek te vinden. Nadat we de borg en parkeerkosten hadden voldaan, werkte de verstrekte sleutelcode niet. Na meerdere telefoontjes met de beheerder en Booking.com bleek dat ook deze boeking niet doorging. Dit heeft ons uren gekost, terwijl wij als reizigers in goed vertrouwen via jullie platform hebben geboekt.

Onvoldoende verantwoordelijkheid en nazorg
Het meest frustrerende is dat wij zelf op zoek moesten naar een alternatief hotel en daarbij hogere kosten hebben gemaakt. De kosten van het Ibis-hotel dat we uiteindelijk boekten, zijn niet volledig gedekt door Booking.com. Daarnaast is de annulering van de tweede accommodatie niet correct verwerkt in mijn account, wat opnieuw vragen oproept over de verantwoordelijkheid en klantenservice van jullie platform.

Juridische stappen zonder effect
Uiteindelijk hebben we een advocaat ingeschakeld die een formele brief heeft opgesteld en deze zowel per post als per e-mail naar Booking.com heeft gestuurd. Tot onze verbazing bleef elke vorm van reactie van Booking.com uit. Dit getuigt van een zorgwekkende nalatigheid en gebrek aan respect richting klanten. Toen bleek dat verdere juridische stappen meer zouden kosten dan de compensatie die we in het beste geval konden krijgen, voelden we ons gedwongen om de zaak te laten rusten. Dit is een onacceptabele situatie waarin het lijkt alsof Booking.com profiteert van de onmogelijkheid voor klanten om gerechtigheid te zoeken.

Conclusie
Deze ervaring heeft niet alleen geleid tot financiële schade, maar ook tot enorme frustratie en stress. Booking.com heeft zijn verantwoordelijkheid niet genomen en het vertrouwen dat wij jarenlang hadden in jullie platform is volledig verdwenen. Ik raad iedereen aan voorzichtig te zijn bij het boeken via Booking.com, want in het geval van problemen sta je er alleen voor. Het is teleurstellend dat een bedrijf van deze omvang zich zo kan onttrekken aan zijn verantwoordelijkheden.

  • Algemeen 3
op 24 november 2024 bestemming: Nederland / Zandvoort, reisperiode: november 2024

Een weekendje weg dat ik samen met mijn dochter al in juli boekte voor november werd 1 dag van tevoren geannuleerd zonder reden. Toen ik belde werd er aangegeven dat de betaling niet automatisch afgeschreven kon worden. Terwijl ik genoeg geld op mijn rekening. En hierover ook niet op de een of andere manier gewaarschuwd werd zodat ik zelf de betaling nog kon regelen. Resultaat: kon niet meer teruggedraaid worden, teleurgestelde dochter en ik moest hals over kop op zoek naar een alternatief. Dat uiteindelijk minder leuk én veel duurder was! Toen ik hier een klacht over indiende werd doodleuk aangegeven dat het een technisch probleem was en ze geen vergoeding konden bieden…
Was altijd erg tevreden maar dit is echt schandalig!

  • Algemeen 1
op 22 november 2024 bestemming: Indonesië / Seminyak, reisperiode: november 2024

IK heb geen enkel vertrouwen meer in Booking.com
Bij problemen zijn ze onbereikbaar en aan emails wordt geen gevolg gegeven. Op 17 nov een kamer geboekt voor 57 € en bij boeking betaald met creditkaart. Geld werd niet doorgestort aan hotel. Ik heb 2de maal moeten betalen

  • Algemeen 1
op 21 november 2024 bestemming: Frankrijk / Tournus, reisperiode: september 2024

We hebben een studio geboekt, maar daarvan géén bevestiging ontvangen. Daarom opnieuw een studio geboekt bij dezelfde accomodatie, die is wel bevestigd en hebben wij gebruikt. Met de terugbetaling van die eerste boeking zijn we nu al weken bezig: mails, chats, telefoongesprekken, toesturen van bankafschriften met de twee overschrijvingen....van het kastje naar de muyr en weer terug......dan mailen ze dat je vóór 8 november ergens op moet reageren en dan is op 6 november dat mailadres niet meer actuef. Werkelijk schandalig. En dan elke mail beginnen met te schrijven dat de tevredenheid van de klant topprioriteit heeft????!!!! Schandalig

  • Algemeen 1
op 20 november 2024 bestemming: Oostenrijk / Wenen, reisperiode: december 2023

Na 10 maanden en 10 tallen mails uiteindelijk de terugbetaling gekregen van een fout bij booking ivm het betalen inchecken bagage. Tip book rechtstreeks bij de eigenaar of de vliegtuigmaatschappij ....

  • Algemeen 1
op 15 november 2024 bestemming: Duitsland / Rothenburg ob Tauber, reisperiode: augustus 2024

Voor 24-08-24 een overnachting geboekt iNS Rothenburg ob tauber. Daar aangekomen blijkt dat het adres Zum Postambt in Rothenburg ab Lausitz is, 900 km verwijderd van Rothenburg ob Tauber. Dus geen overnachtingsplek. Toeristen Bureau brengt uitkomst en bemiddelt ons naar een alternatieve slaapplek. Dit betekent echter, € 85,29 betaald voor Zum Postamt weg en extrakosten ad € 197,00.
Contact gezocht met Booking en verzocht om compensatie voor een door Booking gemaakte fout bij mijn boekingsinformatie op 24-0ß door in deze boeking een verkeerd adres op te geven.
Er wordt compensatie toegezegd (Alicia H). nog vele malen telefonisch contact gehad met `klantenservice, Maar geen oplossing ontvangen voor mijn financiële schade van € 85,29 en extrakosten boeking van € 112,50. (197,50 MINUS 85,29)
Wat kan ik nog doen om Booking mij te laten compenseren.

  • Algemeen 3
op 12 november 2024 bestemming: Litouwen / Vilnius, reisperiode: november 2024

Heb geen bevestigings mail ontvangen en booking claimt dat het een partner aanbieding is en dat ik bij hun partner moet zijn om te annuleren. Alleen geen idee wie deze partner is en ik heb inmiddels al een flink aantal support tickets open staan waar ze telkens dezelfde vragen stellen en vervolgens niet meer antwoorden. Wat een oplichters bende

  • Algemeen 1
op 9 november 2024 bestemming: Turkije / Istanbul, reisperiode: november 2024

Aangegeven 4 sterren op de site klopten niet. Foto's op de advertenties waren van tientallen jaren geleden. Alles was vies en de badkamer was niet te gebruiken. Eerste dag na inchecken dit meteen aangegeven bij booking. Eerste nacht verplicht bij het hotel verbleven, volgende dag meteen uitgecheckt en ergens anders gegaan. Booking heeft er niets aan gedaan.
Na tig telefoongesprekken en mails is het advies uiteindelijk geworden dat wij dit zelf moeten oplossen en het bedrag niet teruggestort kan worden. Waar staat booking dan voor? Nog geen antwoord hierop ontvangen.
Hotel betaalt de kosten niet terug, maar een compensatie verzoek via booking is ook niet geaccepteerd.

Booking kan mij verifiëren door te zoeken in de databese op 1 november 2024 Viva Deluxe Hotel.

  • Algemeen 1
op 8 november 2024 bestemming: Frankrijk / Lille, reisperiode: oktober 2024

Booking verkoopt accommodatie die in de praktijk niet overeenkomt met de info op hun website. Aangekomen bij het hotel Mama Shelter in Lille blijkt dat men in voorbereiding is om een grootse haloween-party te organiseren. Personeel liep al rond in heksenkledij en duivelsuitrusting. Ok, hun keuze maar ik ervaar dit als zeer onprettig. Je moet hier echter aan mee doen want het hotel en bediening zijn volledig omgebouwd. We hebben dit aangekeken en een ander hotel geboekt en daarna bij het hotel en bij Booking.com geannuleerd. Hiermee ging men echter niet akkoord (het hotel niet en Booking stelde zich hierbij op in naam van hotel). Beiden hebben echter een ander product verkocht dan in feite op websites wordt aangeboden! Dit is naar mijn mening niet correct. Bizar is dat beiden zich houden aan de regels van annuleringstermijn. Bizar is ook dat Booking na mijn reclamatie NIET meer reageert. Dit is ronduit arrogant en zeer kwalijk. Eerst een totaal andere situatie verkopen dan de werkelijkheid en bij klachten hierop niet thuis geven. Voor mij nooit geen boeking meer via booking.com!!

  • Algemeen 1
op 3 november 2024 bestemming: Gran Canaria / Playa del Ingles, reisperiode: oktober 2024

Taxi transfer nog steeds niet vergoed, maar stond wel op de boekings pagina(screenshot aanwezig). We voldeden volledig aan de voorwaarden en Booking heeft ook bevestigd dat we in ons recht staan.
Nu al heel lang en veel contact met de klantenservice gehad maar ik wordt telkens afgescheepd met smoesjes. Waardeloze organisatie die geen woord houdt.

  • Algemeen 1
op 1 november 2024 bestemming: Frankrijk, reisperiode: juli 2024

Slechte accomodatie, na melding slechte service van booking.com. 900 euro verder kreeg ik maar 40 euro compensatie.
Ze hebben het slecht geregeld. Klant is maar n nummer. Geen fijn gevoel meer bij deze organisatie.

  • Algemeen 2
op 1 november 2024 bestemming: Frankrijk, reisperiode: januari 2024

Wat op de website staat klopt niet en is echt een misleiden op moment die je gaat boeken.na 6x te bellen en 1 uur per keer aan telefoon nog steeds niet mijn geld terug . voor ons geen booking.com meer je wordt letelijk in de maling genomen. oplichters

  • Algemeen 1
op 30 oktober 2024 bestemming: Frankrijk / Solferino, reisperiode: september 2024

Informatie op de website van booking.com klopt niet met de werkelijkheid. Hotel was bouwval, foto's klopten niet ! Een soort houten huisjes waren het alternatief , super vochtig, schimmel en muf. Meubilair armoedig en kapot. Plek desolaat , voelde niet veilig. Booking erop aangesproken maar vindt dat het de verantwoordelijkheid van het hotel is ! ONZIN ... wat doet booking voor haar geld ? Niet eens checken of het hotel up to date info doorgeeft over status van hotel ? Check van de foto's ? Niet checken of hotel de waarheid spreekt over de gasten, zelfs niet indien ik aantoon dat hotel NIET de waarheid zegt over ons verblijf !..Kortom .... wat is de service die booking biedt ? Achter de kassa zitten, absurde toeslag rekenen en dat is het !
Echt waardeloos, na zoveel jaren van uitstekende ervaring bij booking is dit echt dramatisch !. Ik ben er helemaal klaar mee .

  • Algemeen 1
op 28 oktober 2024 bestemming: Spanje / Ibiza, reisperiode: januari 2024

Er staat geen 0 bij anders had ik dat gegeven. Wat een K instelling in Booking. Ik heb mijn lesje wel geleerd om via booking een auto te huren. Ben al 2 maanden terug van vakantie en nog steeds is de borg niet teruggestort. Kom ik na veel moeite in contact met ze en zeggen ze dat ik moet mailen. In de mail sturen ze een waslijst met vragen die ik in moet vullen. Ik moet bewijzen dat ik de borg nog niet teruggekregen heb. Doe ik dat niet dan sluiten ze de zaak zeggen ze doodleuk, terwijl ze alles terug kunnen vinden op mijn bookingsnummer. Oplichters zijn het. Ze hopen dat mensen door die waslijst met vragen maar afhaken en jij dus kunt fluiten naar de borg. Ik wil graag weten hoe ik een klacht in kan dienen tegen booking

  • Algemeen 1
op 26 oktober 2024 bestemming: Nederland / Hoofddorp, reisperiode: oktober 2024

Na tel.contact ontving ik een e-mailadres waarheen ik de bewijsstukken kan sturen mbt klacht betreffende oneerlijke handelspraktijken van een geboekt hotel; ander bedrag afgeschreven dan geboekt. Na 2 tel. En 2x mailen nog steeds niet gelukt. Krijg de mail steeds terug. Ik zal nooit meer via boeking.com boeken.

  • Algemeen 2
op 23 oktober 2024 bestemming: Nederland / Utrecht, reisperiode: oktober 2024

Ik boek vaak mijn reis via booking.com. bij hun ben ik een genius reiziger, maar i.p.v. van priveleges ontvangen, krijg ik de laatste drie boekingen zonder ontbijt inbegrepen, terwijl ik tijdens het boeken op een booking geklikt had inclusief ontbijt. Dus ik betaal voor het ontbijt maar ik krijg het niet. Ik had 2 keer gebeld, maar de lijn wordt telkens verbroken. Ik vind het schandalig om op zo een manier bedriegd te worden

  • Algemeen 1
op 22 oktober 2024 bestemming: België / DE HAAN, reisperiode: oktober 2024

Het zijn oplichters !!! Mensen met geen enkel begrip noch respect.
Ik had in augustus huurders die ik niet tijdig kon logeren door overmacht.
Ze annuleerden zelf de boeking en zochten een ander appartement voor de mijn huurders, waar de eigenaar woekerprijzen voor vroeg. De relocatie was in een identiek naastgelegen gebouw in hetzelfde Park, identiek appartement.
Nu houden zij geld in dat ik zou krijgen voor verhuringen (331 euro !).
Dit geld dient om mijn kosten te betalen.
Het is een regelrechte schande !!!
Ik heb ook op alle mogelijke manieren berichten gestuurd, gebeld, een aangetekend schrijven gestuurd, maar ik kreeg geen enkele reactie terug !
Echt jammer dat mensen zo respectloos en onbegripvol kunnen zijn...

  • Algemeen 3
op 18 oktober 2024 bestemming: Griekenland / Zakynthos, reisperiode: oktober 2024

Autohuur
We huurde via booking bij record Go
Bij booking betaalde we voor een week autohuur 62 euro verzekering. Fill insurance bij.
Na aankomst bij het verhuurbedrijf was deze verzekering waardeloos en moesten we 191 euro verzekering bij betalen. Of 900 borg geven.
Ik vind dit vreemd en niet kunnen.
Booking.com contacteren is nagenoeg onmogelijk. Ze sturen je in rondjes ik boek NOOIT meer bij Booking

  • Algemeen 2
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Volgende