Schrijf een ervaring over Booking.com en maak kans op mooie prijzen!

Ervaringen Booking.com

Pagina 1 van 68 met 680 resultaten

op 28 maart 2020 bestemming: Duitsland / Mannheim, reisperiode: april 2020

Je boekt een accommodatie bij booking.com voor april, dan kun je er niet naar toegaan vanwege het c-virus. De accommodatie geeft aan geen geld terug te geven ook niet onder deze omstandigheden. Booking.com is niet bereikbaar, reageert niet op e-mails, m.a.w. geen service, geen communicatie er gebeurt dus helemaal niks. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 27 maart 2020 bestemming: Duitsland / Berlijn, reisperiode: mei 2020

Vanwege het Corona virus kan de reis niet doorgaan. Wil de reis verschuiven maar wat ik ook doe, Booking geeft geen antwoord.
Het lijkt wel of er geen klantenservice bestaat. Dit is al mijn zoveelste slechte ervaring met Booming.com . Hoop dat ze failliet gasn.
Wil iedereen aanraden: boek rechtstreeks bij een hotel maar spek deze geldwolven niet. ... Lees meer

  • Algemeen 1




op 27 maart 2020 bestemming: Mexico, reisperiode: maart 2020

Omdat ik niet op reis kon gaan... ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 26 maart 2020 bestemming: Frankrijk / Perpignan, reisperiode: maart 2020

Omdat we na een rit van een kleine 1000km van de hotel manager te horen kregen dat het geannuleerd was niet door mij maar door Booking. .Hotel had in de ochtend door gegeven dat het dicht was wegens het coronavirus .Booking gaf het door middels email maar toen stonden we al een halfuur voor de poort. Beetje laat niet en dan ook nog zeggen dat ik het had geannuleerd. Heb ze proberen te bereiken maar dat lukt van geen kanten.

  • Algemeen 1
op 24 maart 2020 bestemming: Schotland / Edingburgh, reisperiode: april 2020

Deze reis in december geboekt. Voor de corona crisis.Wilde omboeken naar oktober. Bij vliegtuigmaatschappij Easy Jet was dit zo gebeurd. Prima service. Bij booking.com 1 groot drama. Een van het kastje naar de muur verhaal. Moesten maar contact opnemen met Agode, een partnerleverancier van hen, want blijkbaar brengen zij hun reizen daar onder soms. Deze mensen hadden onze boeking niet eens in hun systeem staan, dus konden niets betekenen. Dus hotel zelf maar bellen was hun volgende advies. Daar konden we zonder moeite verplaatsen naar oktober. Echter, booking.com moest reis wel annuleren, zodat zij nieuwe boeking voor hetzelfde geld konden maken. Booking.com weer gebeld. Zij blijven echter zeggen dat het onmogelijk is en ze zich aan protocollen moet houden bla, bla bla. Het is een zeer klant onvriendelijke organisatie, die zeker in deze tijd waarin alles anders gaat dan volgens protocollen, in zijn geheel niet meedenkt met mensen. Ik roep iedereen op om nooit meer te boeken bij deze organisatie. Voortaan boek ik direct bij een hotel. Deze mensen zijn bereidwillig om in tijden van onzekerheid voor iedereen (zeker voor de horeca) zelfs nog mee te denken met hun gasten. Chapeau voor Cairn Hotel in Edingburgh en een dikke dikke onvoldoende voor de service van booking.com

  • Algemeen 1
op 21 maart 2020 bestemming: Engeland / Londen, reisperiode: april 2020

Had bij de annulering gevraagd of ik deze gratis of tegen gereduceerd tarief kan annuleren. Ik behoor namelijk tot de risicogroep, ouder dan 65 jaar en een hoge bloeddruk, voor het coronavirus. Ik kreeg hier alleen als reactie op dat een en ander geannuleerd is. Als ik niet tegen gereduceerd tarief kan cancelen wil ik gewoon gebruik maken van de reservering danwel hier later dit jaar gebruik van maken. Ik heb diverse malen al geprobeerd een reactie te krijgen, maar ik hoor verder niets

  • Algemeen 1
op 18 maart 2020 bestemming: BelgiŽ / Nieuwpoort, reisperiode: maart 2020

Reis geannuleerd omdat het hotel sluit vanwege Corona virus begrijpelijk maar niemand van booking .com krijg ik aan de lijn of kan antwoorden hoe ik mijn geld kan terugkrijgen ze zeggen alleen maar dat ik mijn geld kwijt ben. Enkel voor geprogrammeerde antwoorden zo zielig.

  • Algemeen 1
op 15 maart 2020 bestemming: Finland / Oulu, reisperiode: maart 2020

Geen kans om de reis te maken. Hadden een studio geboekt via Booking.com in Oulu, Finland. Zouden daar onze zoon gaan opzoeken die daar studeert. Helaas is de vlucht gecanceld in verband met het Corona virus. Ondanks dat wij heel graag naar onze zoon willen en de teleurstelling heel groot is hebben wij dus geen mogelijkheden om te gaan. Dit aangegeven bij Booking.com en aangegeven dat wij dus moeten annuleren.
Antwoord van Booking.com is jammer voor jullie, maar dan had je het maar moeten afkopen. Ja je kan 20% korting krijgen op je volgende boeking, maar je Ä 315.- ben je gewoon kwijt.
Wat een ontzettend slecht bedrijf (wil graag andere benaming geven, maar zal mij daar niet toe verlagen). Hier zal ik nooit, maar dan ook nooit meer een boeking doen.
Dus let goed op als je via dit waardeloze bedrijf iets boekt. Zal Booking.com zeker nooit aanbevelen en zelfs dringend afraden bij andere.

  • Algemeen 1
op 14 maart 2020 bestemming: BelgiŽ / Brussel, reisperiode: maart 2020

Door het coronavirus zijn alle restaurants, musea, winkels etc gesloten. Wegens overmacht moesten we maar annuleren. Want wat kun je dan nog doen daar? En nog kun je niet annuleren, dag Ä115. Slecht. Heel slecht.

  • Algemeen 1
op 13 maart 2020 bestemming: Nederland / vlissingen, reisperiode: maart 2020

Ik had een weekend vlissingen beboekt en betaald aan boeking.com maar met het coronavirus geannuleerd geen geld terug gehad had ik bij het hotel geboekt dan wel de som terug gehad dus volgende keer onmiddellijk bij het hotel boeken

  • Algemeen 1
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Volgende