Schrijf een ervaring over Booking.com en maak kans op mooie prijzen!

Ervaringen Booking.com

Pagina 1 van 59 met 589 resultaten

op 19 augustus 2019 bestemming: ItaliŽ / Sorrento, reisperiode: augustus 2019

Wij hebben in mij via booking.com een appartement geboekt in Sorrento.
Na de reservering werden wij benaderd door de "eigenaar" van deze woning. Deze heeft ons gevraagd de booking te annuleren en via een door haar gestuurde nep link (HomeAway) te boeken. Wij hebben dit gedaan en stom van ons geld overgemaakt. Ik begrijp dat wij volledig verantwoordelijk zijn echter had dit appartement nooit op Booking.com mogen staan aangezien de woningen niet bestaat en de eigenaar ook niet. Had verwacht dat Booking.com toch een betere screening deed van wat ze op hun site zetten. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 19 augustus 2019 bestemming: BelgiŽ / Vise, reisperiode: augustus 2019

De fotoís op booking.com zagen er leuk uit, een authentiek hotel met karakter. Geen grote kamers maar meer hoeft dat voor ons niet te zijn. Eens daar aangekomen zagen we vooral veel rommel liggen op de binnenkoer. We hadden een deluxe kamer geboekt met bad en kregen een andere kamer. De kinderen kregen de kamer met stapelbed, ook op foto een kleine knusse kamer, maar de kamer was echt vuil en heel stoffig. Badkamermeubilair hing vol met roest, het rook er niet fris. Het stapelbed kraakte en piepte langs alle kanten waardoor de kinderen slecht geslapen hebben. Onze kamer krijgt dezelfde commentaar. Het ontbijt is een dubbeltje op zn kant. Een beetje keuze maar geen dagverse producten, broodjes en croissantjes uit een pakje, kaas en worst uit een pakje. Cornflakes die al veel te lang in een plastiek bakje lag en gemengd was met andere om het wat te verdoezelen. Zonde en veel geld als je 10Ä pp vraagt. Op de ontvangst geen commentaar, dat was prima. ... Lees meer

  • Algemeen 4




op 18 augustus 2019 bestemming: Frankrijk / Rouen, reisperiode: augustus 2018

Slecht hotel, Booking.com zett alleen goede ervaringen op de website. Verder filteren ze recensies op positieve zinnen en niet de negatieve. ... Lees meer

  • Algemeen 2
op 17 augustus 2019 bestemming: Canada / Toronto, reisperiode: augustus 2019

Reis was geweldig, behalve de overnachting de we aan het einde via Booking.com hebben geboekt. Booking geeft je (in ieder geval bij het hotel waar wij waren in Canada) zonder dat je het door hebt de mogelijkheid een 4 persoons kamer te boeken voor 5 personen. Hotel werkte niet mee aan een extra bed, dus dat was proppen met de kinderen, of we moesten nog even een extra kamer a 150 euro per nacht bijboeken. Boeking gemaild, antwoord gekregen dat ze boekingsnummer e.d. wilden hebben. Doorgegeven, en daarna radiostilte. Zwaar teleurgesteld. Dit bljjft voor mij bij een eenmalige ervaring.

  • Algemeen 1
op 15 augustus 2019 bestemming: Duitsland / Borkum, reisperiode: augustus 2019

Het gaat me niet om de reis of hotel, prima hoor, maar ik vraag me af, waarom Booking.com telkens vermeld dat het hotel ter plaatse betaald dient te worden en bij uitchecken blijkt dat het bedrag inmiddels al zonder ons medeweten van creditcard is afgeboekt! Laat booking.com deze regel schrappen in de bevestiging van boeken hotel of duidelijk vermelden dat het bedrag toch zonder toestemming wordt afgeboekt!

  • Algemeen 10
op 15 augustus 2019 bestemming: Frankrijk / Ch‚tellerault, reisperiode: juli 2019

Op de website van booking.com heb ik een kamer gezocht voor 2 volwassenen en 2 kinderen. Booking.com kwam met de goedkoopste optie een kamer voor 56 euro. Bij het hotel aangekomen, blijkt dat er voor een gezin 2 kamers geboekt moeten worden i.p.v. 1, dus ben ik het dubbele bedrag kwijt. De receptionist vertelde dat dit probleem deze dag al 2 keer eerder was voorgekomen met klanten van booking.com
en dat we toch moesten bijbetalen. Het hotel zou hierover contact met booking.com opnemen. Ikzelf heb diezelfde avond ook meteen een bericht gestuurd met een klacht aan booking,com. Nu na thuiskomst van een kampeervakantie in Frankrijk nog eens gecheckt of booking,com weer dezelfde fout maakt op de website. Wijselijk hebben zij dit nu aangepast en voor een gezin met 2 volwassenen en 2 kinderen ben je nu 3 weken later 107 euro kwijt (en krijg je dus 2 kamers) en geen 56 euro. Zij hebben dus de website nu gecorrigeerd. Omdat inmiddels na 3 weken nog geen bericht is van booking.com, heb ik ze vandaag gebeld, maar helaas willen zij hun fout van incorrecte informatie op de website niet toegeven. Ik ben zeer teleurgesteld in dit bedrijf. Bij juiste informatie op hun website had ik niet voor dit hotel gekozen, maar voor een ander goedkoper hotel.

  • Algemeen 1
op 14 augustus 2019 bestemming: ItaliŽ / Tivoli, reisperiode: mei 2018

Wij boeken al jaren onze accommodaties tijdens onze vakanties bij Booking.com. Op 29 mei en 30 mei 2018 hebben wij met bevestigingsnummer 1519.654.582 en pincode 7555 via Booking.com de accommodatie La Mensa Ponderaria, Piazza del Duomo 4, 00019 Tivoli, ItaliŽ geboekt. Bij de bevestiging stond Openbaar parkeren is gratis. U kunt parkeren bij de accommodatie. Reserveren is niet noodzakelijk. Er stond ook "Please note that a driving pass into Tivoli historical centre can be requested on arrival". Bij navraag bij de verhuurder was dit geen probleem want hij gaf onze gegevens gedurende de duur van ons verblijf door aan de politie in Tivoli. Ook kregen wij nog een mailtje hierover van hem. Tot onze grote schrik kregen wij een paar maanden later een boete van de politie uit Tivoli dat wij hadden gereden in een limited traffic zone. De eigenaar had dit dus niet goed geregeld. Vanuit de verhuurmaatschappij van onze huurauto kregen wij een rekening van
Ä 61 adminstratiekosten en vanuit de politie in Tivoli een boete van
Ä 89.90. Totaal dus Ä 150,90 aan kosten. Wij willen graag toekomstige klanten van Booking.com die willen boeken bij La Mensa Ponderaria waarschuwen dat zij ten alle tijde niet met de auto in het centrum van Tivoli gaan rijden. De verhuurder heeft het blijkbaar niet of niet goed geregeld met de politie in Tivoli.

  • Algemeen 4
op 14 augustus 2019 bestemming: Polen, reisperiode: juli 2019

Booking heeft mij een kamer laten boeken in een hotel die vol zat. Kom ik daar aan waar ze geen 1 woord nederlands spreken met dat ik dus geen kamer heb. Vervolgens booking gebelt waar ik halfuur aan de wachtlijn zat om uiteindelijk een engels talige werknemer aan de telefoon te hebben die niet zo goed wist wat ze moest doen. Ze gingen kijken naar een alternatief en zouden me binnen enkele minuten terug bellen... Enkele minuten??? Het duurde ruim een uur en heb toen zelf weer terug moeten bellen en weer enorm lang in wachtrij gestaan etc. Ze kon geen vervangende hotel voor mij vinden, alleen duurdere maar ik zou het zelf moeten betalen. Vervolgens zouden ze me weer terug gaan bellen want het moest overlegt worden etc. Eindstand waren we 3u later in de avond en geen hotel verder. + Ik ben gaan proberen zelf een hotel te regelen met weinig suc6. Vervolgens krijg ik nu maand later een bericht dat ze de bijkomende kosten wel willen betalen voor me???? Maar op dat moment kon dat niet en heb ik het ook duidelijk gevraagd of ze dat niet deden omdat het hun fout was. Maar wat heb ik hier nu aan ? Helemaal niks want heb die avond niet in een hotel geslapen. #triest

  • Algemeen 1
op 13 augustus 2019 bestemming: BelgiŽ / koksijde, reisperiode: augustus 2019

Voor ons was het een zeer geslaagd weekendje Koksijde en dit is voor een groot deel te danken aan Amita en Daniel, de gastvrouw en man des huizes.
Door hun warme en hartelijke ontvangst, leek het meer op logeren bij familie.
Het was een beetje thuiskomen.
Zelden hebben we deze mate van gastvrijheid gezien.
De hulpvaardigheid en interesse van Amita en Daniel kent geen grenzen.
De ligging is prima, op nog geen 5 minuten wandelafstand van het strand.
De kamers zijn mooi, groot, zeer proper en van veel gemakken voorzien.
Onze dank ook om samen met ons naar een oplossing te hebben gezocht voor Tim.

Dit mogen jullie bij jullie beoordeling plaatsten van de B&B.

Overigens, belofte maakt schuld; ik heb de voornaam Amita opgezocht.
Amita staat voor ďzonder limietĒ Ė ďvriendschap en harmonieĒ.
Hopelijk tot een spoedig weerzien.
Lieve groetjes, Martine en Patrick.

  • Algemeen 10
op 13 augustus 2019 bestemming: Nederland / Groningen, reisperiode: augustus 2019

Boek regelmatig Hotels. Ook groningen via booking.com als niet annuleerbaar. Aangekomen is boeking niet te vinden. Blijk ik een verkeerde dataum te hebben gekozen. Maar.. ze hadden kamers genoeg, even booking contacten of het omgewisseld mag worden. Bleek Bastion niet te bereiken dus nogmaals geboekt. Na diverse keren contact met booking en Bastion blijkt Bastion zich te verschuilen achter Ďwe kunnen de tweede boeking ing niet annuleren omdat u akkoord bent gegaan met niet annulerbaarí. Wat een zeer klantonvriendelijke en onbegripvolle organisatie. Gezien alle ervaringen die Wij met Hotels hebben kan ik Bastion alleen maar afraden als je verwacht dat je hulp krijgt als je een probleeem hebt. Daarnaast dus ook een punt van Kritiek op Booking.com. Wij boeken een aantal keren per jaar via Booking.com. Op het moment dat je dus een keer een fout hebt gemaakt zijn ze niet bereid om er alles aan te doen om je te helpen. Dus betaal je enerzijds een extra booking en helpen ze niet om de boeking op de onjuiste data (mag zelfs met enkele kosten) te laten annuleren. Wat een slechte klantenservice bij Booking

  • Algemeen 1
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Volgende