Schrijf een review

Reviews over Booking.com

Url:

Type reizen: hotel
Herengracht 597, 1017 CE Amsterdam NL

Logo van Booking.com

Pagina 10 van 12 met 1113 resultaten

op 5 augustus 2017 bestemming: Ierland / Dublin, reisperiode: augustus 2017

Booking.com is een organisatie die je niet kunt vertrouwen.
We hebben een hotel gerserveerd en op de site staat duidelijk inclusief ontbijt. Wij reserveren en betalen. We hebben ook screenfoto gemaakt met inclusief ontbijt erop.
Bij hotel aangekomen blijkt het exclusief ontbijt te zijn. Komt er nog 27 euro per dag voor het ontbijt bij. Bel je met booking.com dan is het dus jou probleem. Zij lossen het niet op sterker nog ze verwijzen meteen naar de kleine lettertjes. Dat noem ik nu misleiding. Dit was dus de eerste en meteen laatste keer dat wij met booking gewerkt hebben. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 2 augustus 2017 bestemming: , reisperiode: januari 2017

Soms zit het mee, soms zit het tegen. Ik reis veel over de hele wereld, meestal boek ik een hotel bij booking. Handig omdat ze een enorm aanbod hebben in de gehele wereld. Enkele ervaringstips: Booking plaats de beste recensies snel en boven in de lijst. Kijk ook bij de slechte recensies, dan krijg je een indruk van de werkelijke situatie. Ik boek meestal voor 1 nacht bij aankomst op een bestemming. Is het goed dan boek ik bij, valt het tegen dan zoek ik ter plaatse iets beters. Lees ook de ervaringen van andere reizigers op Tripadvisor. Kijk niet alleen naar de foto's die door het hotel / booking geplaatst zijn, juist de foto's van andere reizigers geven een goed beeld van de werkelijke situatie. Neem de goede recensies met een grote korrel zout. Veel vakantiegangers plaatsen een goede beoordeling omdat de eigenaar/personeel zo aardig was. Kijk naar de recensies die echt locatie, hygiëne, comfort , service,enz. beoordelen.
Andere bookingssites, expedia, agoda, hotels.com, doen het niet beter. ... Lees meer

  • Algemeen 4




op 31 juli 2017 bestemming: Nederland / Brunssum, reisperiode: juli 2017

De lokatie was goed en net. Echter we moesten bedlinnen en toeristenbelasting betalen voor 6pers. We waren met 4 personen. Booking.com reageert niet op mails en is telefonisch enkel bereikbaar als je het er voor over hebt om je maandelijks beltegoed te wachten. Heb geen probleem om engelstalig doorverbonden worden naar een host omdat nederlands lange wachttijd was. Maar helaas die waren onbereikbaar. Worden wel bestormd met mails waar de volgende reis naartoe gaat, maar klachten worden niet behandeld. ... Lees meer

  • Algemeen 5
op 31 juli 2017 bestemming: Nederland / oldenzaal, reisperiode: juli 2017

Volkomen ander beeld op website dan werkelijkheid. Blijkt budgethotel en 4 sterrenhotel samen te zijn. Suggestie dat je zeer luxueus boekt maar komt terecht in budgethotel. Zelfs voor een budgethotel was het ondermaats. Zeer gehorig, 2 stoelen op een vierpersoonskamer, tussendeuren die heel hard dichtklappen, hele nacht door. pijpenlaatje douche en toilet waar je je bijna niet kunt afdrogen.
En recensie op booking.com? Komt niet op de site! booking.com lijkt duidelijk een oplichter.

  • Algemeen 1
op 30 juli 2017 bestemming: Portugal / Lagos, reisperiode: juli 2017

Wij hadden op de dag van aankomst al een lekkage in het appartement en dagelijks geen warm water tijdens het douchen!Totaal geen empathie richting de klant. Tot op heden geen reactie na een mail van mijn partner en mij. Schande Booking.com

  • Algemeen 3
op 28 juli 2017 bestemming: Italië / Sardinië, reisperiode: juli 2017

Misleidende foto's op internet van het appartement. Villino Cristina, Stintino, Sardinië, was echt om te huilen. Bij het uitleggen en vragen om hulp, totaal geen response. Geen geld teruggekregen ondanks ons vertrek tijdens het inchecken! Alles weg en de klantenservice die het alleen maar heeft over de 'regels'. Erg jammer!!

  • Algemeen 1
op 27 juli 2017 bestemming: Griekenland / Paros, reisperiode: juli 2017

Paros is een leuk eiland. Het cijfer slaagt enkel op de klanten service van Booking. Bij problemen heb je er helemaal niets aan - integendeel. Probeer beter rechtstreeks te boeken. Dat vermijdt 15 % afdracht voor de eigenaar. Die zal je initiatief appreciëren.

  • Algemeen 2
op 26 juli 2017 bestemming: België / Roeselare, reisperiode: juli 2017

Misleidende info op de site booking.com. Dacht B&B met welness te boeken, was 119 euro voor de kamer. Moest nog 120 euro bijbetalen voor 2u welness!! Was propere kamer, geen uitzicht! Heel pover ontbijt! Weggesmeten geld! (B&B Aquabello)

  • Algemeen 4
op 22 juli 2017 bestemming: Kroatië, reisperiode: juli 2017

Familiekamer geboekt met terras, terras bleek een vierkante inwendige
Patio te zijn zonder ramen, maar met 2 uitlaten van airco's dus de temperatuur was niet te harden!!!!
zonder enig uitzicht.
4 dichte muren met electriciteitsdraden hangend over het "terras".
Wat een voorlichting van booking. com, de eerste maar ook de laatste keer via hun iets boeken voor ons!!!!

  • Algemeen 2
op 22 juli 2017 bestemming: Italië / genoa, reisperiode: juli 2017

Je boekt een verblijf op booking.com en krijgt een bevestiging. Paar dagen later annuleert de host dit via e-mail maar de reservering bij booking.com blijft gewoon staan. Wanneer je ze benadert krijg je geen gehoor. Of terwijl zoek het maar uit. We hebben via hun ook nog een hotel geboekt, deze is tot nu toe niet geannuleerd maar zit eraan te denken hier zelf maar vanaf te zien voordat we daar ook gezeik mee krijgen. Kortom BOEK NIET VIA BOOKING.COM!!

  • Algemeen 1
op 20 juli 2017 bestemming: Maleisië / Erembodegem, reisperiode: juli 2017

We boekten een Sea suite op palen in de zee bij Ombak Villa in Langkawi. De luxueuze foto's van de ' sea suite ' deed ons overtuigen ondanks het dure prijskaartje. De huisjes waren oud, versleten, insecten en ander gedierte kon vrij in en uit gaan door de spleten, gebroken ramen etc
We voelden ons eerder in een arm Maleisisch dorp dan in een luxe resort. Een gesprek met de manager lukte niet. Bij mij beoordeling die Booking vroeg na ins verblijf schreef ik dit alles neer + postte ik foto's. Tot op heden kwam mijn beoordeling niet online terwijl deze van een hotel er na wel al op staat. Waarom? Mag het niet geweten zijn dat OMBAK VILLA leugenaars en bedriegers zijn?!

  • Algemeen 3
op 17 juli 2017 bestemming: Duitsland / Koblenz, reisperiode: mei 2017

Appartement Koblenz,Am Markt 221, Ehrenbreitstein was gewoon enorm vies en versleten. Communicatie met eigenaar via alleen via sms mogelijk. Wij hebben een ander hotel gezocht. Afhandeling booking.com was gewoon een aanfluiting. Het kwam neer op een sorry, niets aan te doen wij hebben zoveel aanbod, jammer van uw vakantie. Heel bijzonder. En niets dan goede berichten te vinden op booking.com over deze locatie. Heel bijzonder vind ik dat.

  • Algemeen 2
op 16 juli 2017 bestemming: Nederland / houthem, reisperiode: juli 2017

Kamer goed in herberg houthem in Valkenburg. eten goed. bediening goed. gewoon een goede ervaring zeker voor nog een keer

  • Algemeen 9
op 13 juli 2017 bestemming: Nederland / Scheveningen, reisperiode: juli 2017

Geboekt studio Budget Beach Studios. Nog nooit zo.n slechte ervaring gehad. Voor het hetgeen we hebben betaald mag je niet heel veel verwachten, maar dit is beneden peil. Krakend bed, kleine bedompte kamer, stinkende handdoeken, ongeinteresseerd personeel. Geen lamp in de wandlamp, t.v doet het niet. Slechte wifi . Het ergste was toch wel dat wij muizen op de kamer hadden. Werden vannacht wakker omdat een muis aan een stukje chocolade liep te knabbelen. De rest van de nacht amper geslapen. Booking.com zou zijn naam niet aan deze locatie moeten verbinden.

  • Algemeen 3
op 11 juli 2017 bestemming: Nederland / Maastricht, reisperiode: juli 2017

Ik voel me bedonderd door booking.com, omdat ze woekerwinsten maken op een kamer. Wij betaalden 189 Euro, terwijl kennissen van ons 50 Euro minder betaalden en op het laatste moment nog een kamer in hetzelfde hotel voor 70 Euro wegging.

  • Algemeen 1
op 11 juli 2017 bestemming: Chili / Vina del Mar, reisperiode: december 2017

We hebben/hadden een appartement geboekt in Vina, maar na 1 dag kregen we een vage melding van de eigenaar, dat het appartement al was volgeboekt. Booking ging op zoek naar een alternatief. Na 50 belpogingen, e-mailtjes en 3 reserveringen verder, hebben we nog steeds geen app. Ze sturen alternatieven die kant noch wal raken, supervisors die andere alternatieven weigeren, het alternatief dat we uiteindelijk kozen, werd ook weer geannuleerd. We zijn er klaar mee. Een bevestiging van je boeking is bij booking.com niets waard.

  • Algemeen 1
op 10 juli 2017 bestemming: Spanje / Calella, reisperiode: juni 2017

Omdat wij opgelicht zijn door Apartment Sunny-Calella en Booking.com er niets aandoet.

  • Algemeen 1
op 9 juli 2017 bestemming: Duitsland / Offenbach, reisperiode: oktober 2017

Ik heb een kamer geboekt bij hotel Nello voor 1 nacht. Keurig een boekingsbevestiging ontvangen. Na een uur werd ik gebeld door booking.com, er was een vergissing gemaakt met de prijs €19,- moest € 159,- zijn. Ik kon hoog en laag springen maar ik moest de voor mij speciale prijs van € 149,-- accepteren anders werd de reservering geannuleerd. En dat is nu gebeurt!! Kan dat zomaar??

  • Algemeen 1
op 7 juli 2017 bestemming: Turkije, reisperiode: april 2017

Omdat booking.com onjuiste informatie geeft over Hitit hotel. Hier zou je nog geen zwerver laten slapen. Dit hotel liet ons wel een nacht betalen zonder er gebruik van gemaakt te hebben. Booking.com op de hoogte gesteld en fototo's toegestuurd. Reactie wij vinden dit heel vervelend maar hopen dat u volgende keer weer gebruik wil maken van onze diensten. Tot onze verbazing staat dit Hitit hotel met foto's die niet de werkelijk weergeven. Booking.com is dus niet te vertrouwen.

  • Algemeen 1
op 6 juli 2017 bestemming: Colombia / Isla del rosario, reisperiode: mei 2017

Accomodatie op Isla del Rosario geannuleerd en er worden nog steeds kosten in rekening gebracht wel te verstaan het volledige bedrag en dit krijg ik niet terug na 1 maand proberen.

  • Algemeen 1
op 6 juli 2017 bestemming: Frankrijk / yvoy le marron, reisperiode: juni 2017

Wij hebben op 1/7/17 een overnachting gedaan in auberge du cheval blanc en bestelde bij booking com wij betaalde 210 euro voor 2 kamers en kregen kamer 12 en 14 op deze kamers hing er een prijslijst en daar stond dat een 2 persoonskamer 100 euro kost en een eenpersoonskamer kost 78 euro waarom moesten wij dan 210 euro betalen

  • Algemeen 5
op 5 juli 2017 bestemming: Italië / Milaan, reisperiode: april 2017

Bookings.com is onduidelijk en maakte mij een belofte die zij niet kunnen nakomen. Zij hebben mijn vakantie verpest en niet alleen dat. Zij hebben alleen maar meer problemen voor mijn veroorzaakt. Wil je een hotel boeken? Bel ze lekker zelf op en doe di niet via Booking.com

  • Algemeen 1
op 3 juli 2017 bestemming: Italië / Rome, reisperiode: augustus 2017

Reis geboekt via booking, prijsgarantie verschil met lagere aanbieder wordt terugbetaald. zelfde avond van boeken vond ik goedkopere onder exact zelfde voorwaarden. wilde op site van booking het daarvoor bestemde formulier invullen, werkte niet!!? Daarna mail gemaakt aan booking. week later een reactie ...u krijgt 10 euro omdat de accommodatie niet meer te boeken was. nee hehe een week later was hij verkocht...

  • Algemeen 4
op 3 juli 2017 bestemming: Spanje / San Sebastián, reisperiode: juni 2017

Reizen via Booking.com was een ramp. Zij hebben bij hun klanten betalingsproblemen waardoor de klant gevraagd wordt dubbel te betalen: 1 x via booking.com en 1 x bij het hostel zelf. Booking.con belooft het geld terug te storeten maar doen dit niet.

  • Algemeen 2
op 28 juni 2017 bestemming: Spanje / Barcelona, reisperiode: juni 2017

Afzetters, borg van 2 appartementen werd ingehouden nadat een klein onderdeel van de slaapbank kapot was gegaan van 1 appartement. Dit was te repareren met een onderdeel voor 12,50 nu kost het ons 400,-. 2 x voor de schoonmaak kosten betaald. 1 x via de booking site en 1 x bij aankomst. Citytax van 49,70 per appartement wat normaal per persoon wordt gerekend. Ook Booking.com deed hier allemaal niks aan en moest ik meerdere malen bellen om antwoorden te krijgen. Vervolgens kwam hier uiteraard ook niks uit.

  • Algemeen 3
op 28 juni 2017 bestemming: Oostenrijk / Heiligenblut, reisperiode: juli 2017

Mooi hotel geboekt. Helaas bleek het hotel niet meer te bestaan!!!?? Totaal geen goede service van booking.com Zij konden niks voor ons betekenen. Ze zouden ons terug bellen maar niks meer van vernomen. Heel slecht!

  • Algemeen 1
op 25 juni 2017 bestemming: Oostenrijk / Hallein, reisperiode: juni 2017

Slecht hotel en als je een slechte recensie schrijft wordt deze niet geplaatst. Ik waarschuw dus graag klanten die willen boeken via Booking.com
Onbegrijpelijk dat ze hun naam op deze manier te grabbel leggen.
Boek de volgende maar via Hotels.com of expedia want zij zijn wel eerlijk

  • Algemeen 3
op 16 juni 2017 bestemming: Spanje / Benalmádena, reisperiode: juni 2017

Verouderd maar proper appartement. Strand bijna onbereikbaar. Voortaan altijd met booking.com. nooit meer reisbureau

  • Algemeen 7
op 16 juni 2017 bestemming: China / taicang, reisperiode: juni 2017

Had een hotel gereserveerd in Taicang China Holiday Inn tot zover o.k. een dag van te voren mail van booking.com " add a breakfast " heb ik niet gedaan wat schets mijn verbazing ontbijt is altijd inbegrepen daar, betaal je bijna dubbel je ontbijt als je op de "aanbieding" ingaat.

  • Algemeen 3
op 15 juni 2017 bestemming: Zuid-Afrika / Clarens, reisperiode: maart 2017

Via Booking.com een accommodatie in Clarens, Zuid Afrika geboekt, waarbij vermeldt werd dat je 1 maand voor aankomst kosteloos kon annuleren. Vervolgens 1 week later de boeking geannuleerd (ruim 7 maanden voor aankomst), aangezien vrienden van ons ook al een accommodatie hadden geregeld. Na een maand te hebben moeten wachten op mijn geld (volgens de eigenaren i.v.m. creditcardfraude) bleek dat er een verschil van € 70 was ontstaan. Gebeld met Booking.com waarbij ik eerst als reactie kreeg dat dit niet kon en dat zij dit voor mij in orde gingen maken (na het toesturen van 'bewijsmateriaal'). Na alles verstuurd te hebben vervolgens een telefoontje van Booking.com dat het verschil was ontstaan doordat mijn bank geld had ingehouden voor de creditcardbetaling. Toen ik aangaf dat dit niet klopt, werd aangegeven dat hij het dan ook niet wist en verder op onderzoek moest uitgaan. Vervolgens een mail ontvangen met het bericht dat het was ontstaan door koersverschillen en dat booking.com hier niks aan kon doen. Uiteindelijk zelf weer contact met booking.com gezocht waarbij ik iemand aan de telefoon kreeg die aangaf dat ik begrip moest hebben voor de situatie van booking.com; dat zij dit verschil niet konden gaan betalen en dat ze de kans op koersverschillen ook niet op de website gingen zetten omdat het dan onduidelijk werd (je kan niet voor alles een disclaimer maken werd gezegd). Totaal geen begrip voor mijn situatie en onbeschoft te woord gestaan. Zelf zou ik nooit meer iets boeken via booking.com. Erg klantonvriendelijk en slechte service wanneer iets niet loopt zoals ze zelf pretenderen op hun website.

  • Algemeen 1
op 13 juni 2017 bestemming: Nederland / Almere, reisperiode: juni 2017

Booking.com geeft foute informatie

  • Algemeen 1
op 13 juni 2017 bestemming: China / Xiamen, reisperiode: december 2016

Geboekt appartement bij booking,com bleek illegaal en daarmee grote problemen bij uitreizen van China met de politie welke op zoek waren geweest naar ons gezin. Vervolgens als reactie van Booking.com een toezegging tot compensatie welke tot nu toe (6 maanden verder) niet nagekomen is.

  • Algemeen 1
op 9 juni 2017 bestemming: Engeland / Londen, reisperiode: mei 2017

Hotel Anware House had niet genoeg WARM WATER OM TE DOUCHEN. Hotel boek je om te slapen en te douchen! Eigenaar was laks. Tussen half 8 en half 10 moest je maar niet douchen! Badkamer te klein.

  • Algemeen 5
op 7 juni 2017 bestemming: Nederland / Rotterdam, reisperiode: juni 2017

Hotel Baan Rotterdam.Het hotel is mooi gelegen,uitzicht op het water,kleinschalig 10 kamers,in een rustige buurt.Biedt dus mogelijkheden om er iets moois van te maken.MAAR het is helemaal verloederd,ramen zijn vuil,electriciteitsdraden die bloot liggen aan de voordeur,het wordt niet nauw genomen met de brandveiligheid:er wordt toch gerookt in de kamers,rookmelder afgeplakt,gaten van sigaretten gebrand in donsdeken.Vochtproblemen(plafond in de eetruimte).deuren en kasten met stukken af,bevuild tapijt,gebroken tegels,vuile muren...De tuin ligt helemaal vol rommel,een echt stort

  • Algemeen 4
op 6 juni 2017 bestemming: Duitsland / Stuttgart, reisperiode: juni 2017

Vriendelijke gastheer woning absoluut super schoon

  • Algemeen 8
op 2 juni 2017 bestemming: Nederland, reisperiode: mei 2017

Bij binnenkomst al slecht, lag een sleutel klaar. Ze waren er niet. We konden de weg haar het botel niet vinden en belden zowat 10 keer werd 2 keer opgenomen en wist ons de weg niet goed te vertellen. Toen we in ons kamertje keamen waren we stom verbaasd om hoe klein het wel niet echt was. Op de foto,s lijkt het groter we wisten dat het klein was maar dit. Je kan er in je eentje amper je dingen doen. Je kan niet rechtop zitten en snachts was het ergste drama omdat ik lag op het bovenste bed en je kon niet draaien omdat je dan tegen het plafond van de schuine kant knalde die was maar zo,n schat ik 35 cm hoog. Het matras was geen matras te noemen toen ik mijn bed op maakte zag ik zeker 2 cm stof tussen het bed en matras met schimmels, vliegen en meer. Toen ik eenmaal lag zag ik overal schimmel vooral boven aan de randen (zie foto) de douches zijn zo smerig en oud dat wij niet zijn gaan douchen die 2 dagen dat we er waren. Wc bril en houder papier zat los. Stonk vreselijk heel de gang waar iedereen slaapt stonk ook. Stond vol wc verfrissers maar niet dat dat hielp stonk naar poep. Wij hadden steeds het idee dat we gewoon ziek zouden worden van alles schimmel en smerigheid. Er was ontbijt inbegrepen maar daar hebben we geen gebruik vab gemaakt
. Veel te bang om ziek te worden als je al naar de kastjes enz kijkt en voornamelijk je kamer en wc ect.... volgende dag wouden we eigenlijk naar huis na het winkelen en niet meer slapen. Niet alleen om de smerigheid ook om het ongeloofelijke geluid overlast je hoort alles. Konden niet slapen maar omdat je er voor betaald hebt en je anders boetes kan krijgen bleven we maar. We hebben die nacht vast de koffer in gepakt en zo snel mogelijk weg gegaan. Personeel was 2 keer te zien zeiden 1 keer hallo. Ze kondne geen nederlands en ik kan niet zo goed engels om uit te gaan leggen hoe slecht we het vinden. Daarom nu. wij zijn ontettend teleurgesteld ik moest er van huilen omdat ik zo lang heb gespaard voor alles en dat dit heb gekregen.
We willen graag ons geld terug

Groet Cynthia en Geoffrey

  • Algemeen 1
op 1 juni 2017 bestemming: Spanje / Alicante, reisperiode: juni 2017

Hotel almirante goed hotel maar kamer valt serieus tegen. Familie kamer maar 1 kamer daarvan is echt klein en daar staat dan nog een babybed bij en het terras kunnen we niet op uit veiligheid. Zie je alleman op terras zitten en voor ons zit dat er dus niet in. Wij hebben baby bij en dachten van dan s' avonds als ze sliep wat op terras te zitten. Nee dus

  • Algemeen 5
op 31 mei 2017 bestemming: Duitsland / TrittBallmann enheim, reisperiode: mei 2017

Wij hebben gelogeerd in Gästehaus Ballmann in 1 woord geweldig. Mooie tochten gemaakt langs en op de Mosel.

  • Algemeen 9
op 30 mei 2017 bestemming: Frankrijk / Saint Remy de Provence, reisperiode: mei 2017

Ca 8 % meer betalen dan prijs vermeld in de kamer. Ontbijt niet geregeld vis booking.com maar toch meer betalen dan vermeld in prijslijst hotel

  • Algemeen 5
op 30 mei 2017 bestemming: Portugal, reisperiode: juni 2017

We geven een 1 omdat we ongeveer 3 weken geleden via Booking.com een appartement voor 2 nachten gereserveerd hadden in de buurt van Porto (met voorafbetaling). Nu krijgen we zonder verdere uitleg een annuleringsbericht. Een email aan booking.com blijft onbeantwoord. Na lang wachten bij contactopname met customer services via de telefoon wordt het gesprek na een paar minuten afgebroken. Tot op heden geen reactie op onze mails. We moeten nu zelf op zoek naar andere accomodatie.

  • Algemeen 1
op 28 mei 2017 bestemming: Nederland, reisperiode: mei 2017

Hotel Schaepkens in Valkenburg Nederland. Verkeerde fotos op jullie site
Sorry dit hotel is maar een 4 op 10 waard

  • Algemeen 4
op 26 mei 2017 bestemming: Tsjechië / Praag, reisperiode: mei 2017

Booking.com is een stelletje gelegaliseerde kleptomanen. Ze verhuurden mijn 3 nachten hotelkamer (DAP in Praag) die reeds betaald waren, gewoon door omdat ik pas de 2e dag aanbood (vliegtuig gemist). Geen enkele compensatie, niks. Baseren zich op "de kleine lettertjes". Een normaal mens wordt kotsmisselijk van deze praktijken.

  • Algemeen 1
op 21 mei 2017 bestemming: Portugal / Lissabon, reisperiode: mei 2017

Mijn vlucht werd geannuleerd. Booking heeft geen kl**t gedaan om mij te helpen om mijn geld te recupereren van het Portugal Ways Baixa Original Apartments. Ik was ALLES kwijt.

  • Algemeen 1
op 18 mei 2017 bestemming: België / West duinkerke, reisperiode: juni 2017

Ik heb mij de boeking vergist van datum en na 3 dagen te wachten en zelf te bellen, krijg ik te horen dat ik 250€ moet betalen. Of ik kan komen of niet. Is niet hun zaak

  • Algemeen 1
op 17 mei 2017 bestemming: Engeland, reisperiode: mei 2017

We hadden geboekt in Ilford een woning en betaald bij aankomst was het al verhuurd ze hebben ons laten barsten

  • Algemeen 1
op 10 mei 2017 bestemming: Verenigde Staten / Kissimee, reisperiode: juli 2017

Via Booking.com een villa in Kissimee gereseveerd die gratis te annuleren was tot 100 dagen voor incheck.Omdat we toch een 3 daagse universal pretpark gingen doen en dus zeer weinig in de villa zouden verblijven deze villa geannuleerd en een goedkoop hotel genomen.Na ruim een maand hebben we de aanbetaling voor de villa nog niet terug.Booking.com verwijst naar de beheerder van de villa .De neheerder reageert totaal niet.Nu reageert booking.com ook niet meer.Heb dus visa een betwisting laten uitvoeren.Op mijn vraag of ze andere huirders ook willen beschermen tegen deze verhuurder reageren ze ook niet.Op mijn vraag om nog een keer de eerste reservering toe te sturen wordt ook niet gereageerd.Voor mij dus nooit geen booking.com meer.

  • Algemeen 1
op 10 mei 2017 bestemming: Nederland / Amsterdam, reisperiode: mei 2017

Het hotel in amsterdam was niet zoals booking het ons vertelde of niet heeft verteld de vriedelijkheid en service naar de klant was beneden alle peil en de behandeling naar de klant toe was gewoon slecht.dit hotel hoort niet in de lijst van de booking.com

  • Algemeen 3
op 8 mei 2017 bestemming: Italië, reisperiode: mei 2017

Omdat we worden belazerd door oftewel booking.com oftewel het hotel dat we boekten via booking.com

  • Algemeen 1
op 5 mei 2017 bestemming: Nederland / Waddeneilanden, reisperiode: mei 2017

We hadden een kamer begane grond gevraagd inverband met hartpatiënt en we kregen via 2 steile trappen een kamer 2 hoog.

  • Algemeen 1
op 2 mei 2017 bestemming: Frankrijk / Rixheim, reisperiode: april 2017

Tijdens het boeken mag je kiezen voor een "Comfort"kamer. Deze is echter exact hetzelfde. Je betaalt dus extra voor niets. Booking vindt dit geen probleem...

  • Algemeen 3
op 30 april 2017 bestemming: Nederland / raamsdonkveer, reisperiode: april 2017

Wij waren in hotel Heere in Raamsdonksveer een zeer slecht hotel wat door jullie word aanbevolen het slechte was het ontbijt zolderkamer geschikt voor lilliputters het was goedkoop maar dan nog moet het goed zijn

  • Algemeen 2
op 21 april 2017 bestemming: Italië / Milaan, reisperiode: april 2017

Er ging iets mis, de booking die ik gemaakt had bij booking.com werd minder dan 48 uur voor vertrek geannuleerd door de verhuurder. Milaan stond aan de vooravond van de internationale meubelbeurs en zat stamp vol, alleen nog plaatsen te boeken voor duizenden euro's. Volgende morgen booking gebeld nadat ik al de hele nacht had gegoogeld om iets anders te vinden, zonder succes. Ik dacht dat er misschien ook andersom annuleringen waren last minute en dat zouden zij dan kunnen zien. Ik werd gelijk heel vriendelijk geholpen en begreep dat zij al voor mij aan het zoeken waren! Zij hebben iets voor me gevonden, wat veel duurder was, maar het verschil heeft booking.com aan mij terug betaald! Ik werd goed op de hoogte gehouden en zelfs in het weekend na thuiskomst gebeld met de mededeling dat het allemaal goed zou komen. TOP!

  • Algemeen 10
op 19 april 2017 bestemming: Thailand / Kamala, reisperiode: april 2017

Villa via Booking.com in bouwput. Booking.com neemt klacht totaal niet serieus

  • Algemeen 1
op 18 april 2017 bestemming: Spanje / Lanzarote, reisperiode: november 2016

Het wel erg makkelijk om thuis zelf het aanbod van hotels te bekijken en dan een keuze te maken op basis van prijs-kwaliteit.
Mijn grootste ergernis is echter de web-site van Booking.com. Ze zijn meesters in de misleiding. Zo moet je zelf aangeven dat je accommodatie die niet beschikbaar is, niet wilt zien. Nee, waarom zou je ook. En met de opgepompte reclamepraatjes wekken ze de indruk dat ze denken dat hun klanten beperkte verstandelijke vermogens hebben. Dan verschijnt er opeens weer een berichtje op het scherm dat dit hotel echt het absolute einde is. En dat zoveel procent van de klanten de wijk zo leuk vinden. Of dat het hotel bijna uitverkocht is. Nieuw is dat ze opeens een mailtje sturen als je hebt ingelogd. Enzovoort.

  • Algemeen 5
op 17 april 2017 bestemming: Duitsland / Berlijn, reisperiode: november 2016

Inmiddels heb ik 17 keer via Booking.com een hotel geboekt, dus dan kun je zeggen dat ik ervaringsdeskundige ben. Al die 17 keer is het vlekkeloos verlopen. Wel boek ik altijd met de opties “gratis annuleren” (vaak mogelijk tot op de dag van aankomst tot 18.00u zonder kosten!) en “betaal bij de accommodatie zelf”. Dan betaal je van tevoren niets. Ik heb twee keer daadwerkelijk moeten annuleren, ook dat ging probleemloos binnen een paar minuten op de site. Met deze opties betaal je wel iets meer voor je kamer, dus uiteindelijk is het niet helemaal gratis, maar je hebt wel de keuze of je er gebruik van maakt of niet. Nog nooit last gehad van onterechte afschrijvingen via de creditcard door een hotel of Booking.com. Hoe vaker je boekt, hoe meer speciale aanbiedingen en kortingen je vaak krijgt, zoals de Genius Korting of Secret Deals. Scheelt wel eens 75% als je slim boekt. Die laatste korting krijg je persoonlijk via de mail als vaste klant en vind je dus niet als “vreemde” op de site. Voor mij is het heel simpel: hotel nodig? Booking.com

  • Algemeen 8
op 31 maart 2017 bestemming: Engeland / Londen, reisperiode: april 2017

Ik heb een hotel geboekt bij Booking.com. Recent zag ik dat er teveel geld is afgeschreven. Daarom contact opgenomen met booking.com. Nadat ik alle benodigde documenten had opgestuurd zou ik binnen 48 uur een antwoord krijgen. Helaas is dit niet gebeurd en moest ik wederom met Booking.com gaan bellen en het hele verhaal opnieuw vertellen. Onprofessionele manier om een fout te herstellen.

  • Algemeen 1
op 30 maart 2017 bestemming: Nederland, reisperiode: april 2017

Waardeloze klantenservice, misleidende informatie. #boeknietviabooking.com

  • Algemeen 1
op 28 maart 2017 bestemming: Curaçao, reisperiode: februari 2017

Mijn boeking was 2x afgeschreven.na mijn reis direct contact opgenomen met boeking.com.binnen een paar weken terug gestort.ben heel goed geholpen door de klantenservice.mijn complimenten,ik blijf zeker klant bij jullie

  • Algemeen 9
op 18 maart 2017 bestemming: Dominicaanse Republiek, reisperiode: maart 2017

Super maar dan ook echt super slechte service!! Ik boek nooit meer iets via booking.com!!! En zal dit ook zeker rondspreken

  • Algemeen 1
op 10 maart 2017 bestemming: België, reisperiode: juli 2017

Zeer slechte ervaring met de klantenservice. Totaal niet behulpzaam nadat we geen reservering en bevestings-email hadden ontvangen, maar wel het bedrag was afgeschreven. De klantenservice kon mij ook niet doorverbinden of contactgegevens doorgeven om het bedrag weer terug te krijgen. Wij gaan nooit meer boeken via Booking.com

  • Algemeen 1
op 7 maart 2017 bestemming: Oostenrijk / Kaprun, reisperiode: februari 2017

In oktober 2016 hadden we met twee gezinnen een hotel ( Kunstleralm) in Kaprun geboekt via Booking.com. Het geld 1300,00 euro per gezin werd direct van onze creditcard afgeschreven. Op de site van Booking.com stond dat dit kon gebeuren dus vonden we dit geen probleem. We wilden wel graag een betalingsbevestiging. Via Booking.com hebben we geprobeerd deze te krijgen maar we kregen te horen dat ze geen contact konden krijgen met het hotel. Best vreemd aangezien het hotel aangesloten was bij Booking.com. Reserveringsbevestiging was voldoende werd ons verzekerd. Begin januari kregen we tot onze grote schrik een mailtje van Booking.com dat het hotel onze aanvraag niet kon honoreren. Nog vreemder aangezien we het hotel al betaald hadden. Direct daarop een mailtje van Booking.com dat we "gratis" ons hotel geannuleerd hadden met in dezelfde mail een link naar andere hotels van Booking.com. Helemaal niks gratis, we hadden immers alles al betaald! Hierop meteen gebeld naar Booking.com. Het hotel bleek failliet, over de betaling konden ze niets zeggen. We konden wel opnieuw boeken! Na enkele telefoontjes onze kant bleek Booking.com niets voor ons te kunnen betekenen. We moesten ons geld bij onze creditcardmaatschappij zelf terugvorderen. Daarna volgde complete radiostilte. Inmiddels hebben we ons geld teruggestort gekregen van onze creditcardmaatschappij en zijn we via de VVV's van de grote skigebieden zelf op zoek gegaan naar een andere accommodatie. Booking.com heeft helemaal niets meer van zich laten horen. Schandalig dat Booking.com zijn klanten zo in de steek laat en vervolgens niet even informeert of alles goed gekomen is.

  • Algemeen 1
op 24 februari 2017 bestemming: Nederland / Scheveningen, reisperiode: december 2016

Via booking.com. hotel empire in scheveningen geboekt. Daar aangekomen bleek het hotel smerig te zijn en er sliep een hond op onze kamer. Ik ben allergisch voor honden dus ik kon daar niet verblijven. Het personeel wilde me totaal niet helpen dus daar stond ik dan. Met oud op nieuw op straat aan de andere kant van het land. Toen heb ik een negatieve recensie geschreven op booking.com. Het personeel vond dit niet leuk en besloot toen toch het geld van de creditcard af te schrijven. Het personeel was totaal niet voor rede vatbaar en ze wilde niet meewerken. Booking.com heeft mij super geholpen met de afwikkeling. Ze hebben namens mij een klacht gedaan bij het hotel. Het hotel heeft daar nooit op gereageerd. Daarna heeft booking.com beloofd het volledige bedrag terug te betalen. Dat noem ik nou service!! Ik weet wel waar ik voortaan mijn vakanties boek! Vriendelijk personeel met een menselijke kant in een toch hele grote organisatie. Jullie verdienen dit compliment!!

  • Algemeen 8
op 23 februari 2017 bestemming: Duitsland / Medebach, reisperiode: februari 2017

Na de reservering kregen we via de eigenaar van het appartement 2 gsm nummers waarop we een dag van tevoren onze aankomsttijd konden doorgeven.
2 dagen daarvoor netjes gebeld dat we 16.00-17.00 u zouden ariveren.Aankomst was 16.45 u, niemand aanwezig ook op beide gsm nummers niet.Booking.com gebeld, 3 x reserveringsnummer en pincode ingetoetst! Leve het systeem bij Booking.com!.Wordt mij doodleuk verteld dat mevrouw nog aan het werk was en om 17.00 u was ze aanwezig en mochten we "inchecken" volgens booking.com!Want als je doorgeeft tussen 16-17u dan is het vanzelfsprekend dat de verhuurder gewoon 17.00 u kan komen.Sta je er toevallig eerder azn de deur, is dat jouw probleem.Jaja....wat kunnen ze meedenken bij booking.com.
Dit was onze eerste en laatste boeking bij hun!!

  • Algemeen 2
op 23 februari 2017 bestemming: Italië / Catania, reisperiode: maart 2017

Een reservering maken bij Booking.com betekend NIKS! ZE HOUDEN ZICH NIET AAN HUN AFSPRAAK EN GARANTIES!Twee weken geleden heb ik een boeking gedaan bij een appartement in Catania bij booking.com. Er verscheen toen een aanbieding bij dit appartement voor 105Euro. Ik belde booking.com na het reserveren op, omdat er geen foto's te zien waren bij dit appartement. Ik kreeg toen te horen dat het mogelijk een technische fout was en de prijs niet lager had moeten zijn. Ze maakte toen talloze beloftes over hoe ik me daar geen zorgen over hoefde te maken, dat zij het allemaal zouden regelen. Ondertussen had ik al een paar keer gebeld, waarbij de werknemers mij steeds gerust wisten te stellen. Vorige week heb ik weer gebeld, omdat ik nog niet met 100 procent zekerheid kon zeggen of ik nou een verblijfsplek had. Een medewerker zei dat ik me geen zorgen hoefde te maken, omdat er twee dingen konden gebeuren. Optie 1 is dat ik het appartement krijg voor 105 euro. Optie 2 is dat ik een soortgelijke appartement krijg en als de prijs duurder is dat booking.com het verschil zal betalen.Hij GARANDEERDE mij dat ik op de een of ander manier een appartement zou hebben voor die prijs in Catania. Ik voelde me een stuk rustiger en ging weer met het verder plannen van mijn vakantie. Na een week wist ik nog niet welke optie het zou worden dus ik besloot weer te bellen. Ik kreeg toen simpel weg te horen: ¨wij kunnen u niet helpen, de reservering word binnen 48uur geannuleerd. Als u het appartement wilt dan moet u 250euro meer betalen. U weet zelf dat het niet reëel is dat u het appartement krijgt voor die prijs.¨ Ik legde toen uit dat een collega mij een appartement had gegarandeerd voor die prijs. Ze zei heel simpel; ja, dat kan niet dat is niet mogelijk. Dit is wat mijn managers hebben besloten. Dus nu zit ik hier, 1,5 week voor mijn vakantie zonder verblijfsplek. Alle prijzen zijn natuurlijk omhoog geschoten en ze willen mij niet verder helpen! Mij iets garanderen en dan doen alsof het nooit gebeurd is! Wat moet ik hier nou mee?
DE OPLOSSING
Dat ik het gereserveerde appartement voor de afgesproken prijs krijg of een soort gelijke appartement voor dezelfde prijs (105 euro)

  • Algemeen 1
op 23 februari 2017 bestemming: Colombia / Bogota, reisperiode: februari 2017

Heb 'n hotel via booking.com geboekt. Vooruitbetalen was niet nodig en 't hotel accepteert alleen cash. Ik ben er na 'n week achter gekomen dat booking.com m'n gehele creditcard-conto heeft leeggeplunderd en ze reageren nergens op. Dit is 'n criminele organisatie en ik zal er alles aan doen om niet alleen m'n geld terug te krijgen -was veel meer dan wat ik 't hotel zou moeten betalen- maar ook zal ik wereldwijd zo veel mogelijk waarschuwen voor deze criminelen.

  • Algemeen 1
op 21 februari 2017 bestemming: Italië / Venetië, reisperiode: april 2017

Booking.com maakt op zijn site melding van kosteloos annuleren.
Nu moeten we annuleren, geven dit maanden van te voren aan, maar nee hoor we moeten de volledige prijs betalen. Wat een service, nog nooit meegemaakt.

  • Algemeen 1
op 19 februari 2017 bestemming: Marokko / Marrakech, reisperiode: februari 2017

10 omdat het allemaal zo vlot ging en omdat we een super leuke vakantie hadden en een super hotel genaamd hotel ayoub spa, super vriendelijke mensen, super ontvangst, gewoon een super hotel :-)

  • Algemeen 10
op 19 februari 2017 bestemming: Marokko / Marrakech, reisperiode: februari 2017

10 omdat het allemaal zo vlot ging en omdat we een super leuke vakantie hadden en een super hotel genaamd hotel ayoub spa, super vriendelijke mensen, super ontvangst, gewoon een super hotel :-)

  • Algemeen 10
op 19 februari 2017 bestemming: België / ?, reisperiode: mei 2017

Het hotel annuleert onze boeking ineens drie maanden voor vertrek omdat ze op vakantie zijn. HOE IS HET MOGELIJK DAT JE DAN KAN BOEKEN? We krijgen ons geld maar niet terug EN moeten een ander en bijgevolg duurder (omdat we nu heel laat zijn) verblijf regelen. ONGEHOORD!!!

  • Algemeen 1
op 15 februari 2017 bestemming: Portugal / Porto, reisperiode: oktober 2016

Altijd met booking. Com op reis. Goed lezen, filteren voordat je boekt. Uitstekend allemaal. Ik reis al heel mijn leven, en booking.com maakt het makkelijker

  • Algemeen 10
op 13 februari 2017 bestemming: België / Antwerpen, reisperiode: februari 2017

Toen ik in Antwerpen in het Tryp Wyndham hotel aankwam, was mijn boeking van de kamer niet doorgekomen. Met geluk was er nog een kamer vrij, maar ik vind dit heel slecht van Booking.com dat ik een bevestiging krijg, dat ik geboekt heb en dat ik in het hotel met een misplaatst schaamtegevoel daar sta.. Dankzij het hotel zelf is het opgelost, maar in de toekomst durf ik niet meer met Booking.com te boeken omdat ik anders straks ergens sta waar het niet goed afloopt.

  • Algemeen 6
op 31 januari 2017 bestemming: Nederland / Amsterdam, reisperiode: januari 2017

Ik heb niet eens op reis kunnen gaan! Het concert werd 24 uur van te voren verzet en toen was het niet meer mogelijk zelfstandig mijn reserverig om te zetten of te annuleren. Omdat ik niet meteen in de mogelijkheid was om te bellen (kon in eerste instantie geen telefoonnummer vinden) een mail gestuurd, dag erna weer een mail en dat tot een week lang, toen heb ik een nummer gevonden van booking.com en gebelt. Kreeg een ontzettend vervelend arrogant mannetje aan de telefoon die zei dat ze me niet meer verder konden helpen want ik had meteen moeten bellen! Totaal geen inleving of begrip voor de situatie. Ze wilden me niet tegenmoet komen of niks! Wat een zéér slechte service en klantenservice. Ik boek NOOIT meer bij Booking.com en zal vanaf heden het ook iedereen afraden!!!!!!!

  • Algemeen 1
op 30 januari 2017 bestemming: Duitsland / Keulen, reisperiode: november 2016

Door een ICT-fout in het booking.com systeem was een dubbele boeking op mijn naam ontstaan. Bij het hotel ontdekte ik dit per toeval en werd toegezegd dit met booking.com op te lossen. Naderhand is het echter niet opgelost en hebben ze beide reserveringen gedeclareerd en betaald.

  • Algemeen 1
op 29 januari 2017 bestemming: Engeland / Londen, reisperiode: januari 2017

Logistiek goed geregeld. Makkelijk te boeken en goede service bij Booking.com

  • Algemeen 8
op 18 januari 2017 bestemming: Duitsland / Blankenheim, reisperiode: januari 2017

Bij uitzoeken van een accommodatie heb ik het filter huisdieren toegestaan aangevinkt en kreeg toen een 10 tal accommodaties te zien. Uit 1 van deze accommodaties gekozen en geboekt. Net voor vertrek bij bekijken of beddengoed inbegrepen is zag ik tot mijn grote schrik dat er geen huisdieren toegestaan zijn. Ik had reeds volledig betaald en direct booking.com gebeld. Hier werd mij verteld dat ik 50 euro annuleringskosten moest betalen. De medewerker heeft nog wel met de accommodatie gebeld maar ik was gewoon 50 euro kwijt. Ik vind het een zeer slechte zaak dat er na filtering toch alle accommodaties getoond worden en hierdoor een verkeerde boeking gemaakt kan worden. Dit is de laatste keer geweest dat ik bij deze organisatie geboekt heb en zal iedereen die iets wil boeken vertellen wat de problemen van booking.com zijn.

  • Algemeen 1
op 18 januari 2017 bestemming: Frankrijk / Parijs, reisperiode: januari 2017

Helaas belooft booking.com dingen die ze niet waar kunnen maken. Ze garanderen de laagste prijs en als je een lagere prijs kan vinden krijg je het teveel betaalde geld terug. Voor de reis naar Parijs heb ik een prima bedrag betaald voor 154 euro, echter een dag later was precies dat zelfde weekend, in het zelfde hotel 120 euro. Ik heb booking.com netjes een mailtje gestuurd en een claim met alle informatie en de vraag of ik die 34 euro vergoed kreeg. Na 1 week wachten op antwoord kreeg ik een automatisch voor getypt mailtje dat dit niet mogelijk was omdat ik een kamer had waar restitutie niet mogelijk was. In de voorwaarde stond dat deze restitutie sloeg op eventuele annulering en niet als ik een goedkopere kamer zou vinden. Eenmalig bij booking.com gereserveerd maar ik doe dit nooit meer, er is altijd wel iets met dit soort sites waar door je voor verassingen komt te staan.

  • Algemeen 1
op 16 januari 2017 bestemming: Portugal / Albufeira, reisperiode: januari 2017

Omdat ik een verkeerd mailadres heb gebruikt is mijn boeking niet goed doorgekomen bij Booking.com en heb ik een nieuwe boeking moeten maken met een betaling daarbij. Vorige week bleek het bedrag van € 645 2x te zijn afgeschreven door visa. Dit was natuurlijk niet mijn bedoeling. Inmiddels heb ik dit aanhangig gemaakt bij visa met het verzoek te corrigeren. Booking.com laat mij tot nu toe in de kou staan. HET KAN TOCH NIET ZO ZIJN DAT DOOR HET GEBRUIK VAN EEN VERKEERD MAILADRES JE VOOR DUBBELE KOSTEN KOMT TE STAAN?

  • Algemeen 2
op 12 januari 2017 bestemming: Sri Lanka / Bentota, reisperiode: januari 2017

Op 13 december kregen we een bevestiging van onze boeking en de reservatie nummer zowel van Booking.com als van het hotel waar we geboekt hadden voor ons vertrek.
Op 29/12 krijgen we een nieuwe mail van booking.com waar de reserveringsgegevens allemaal nog eens vermeld staan.
Op 31/12 heeft booking.com ons een nieuwe mail gestuurd (3 weken na de boeking) om te zeggen dat onze reservatie geannuleerd was: rede creditcard geweigerd. Credit kaarten worden toch direct gecontroleerd bij de boeking.
Deze mail hebben we tijdens onze rondreis niet tijdig gezien. Toen we aankwamen in het hotel kregen we de melding dat de reservatie geannuleerd was, dat we opnieuw moesten boeken via booking.com. toen we dit probeerde was de prijs gestegen van 619,76USD naar 921€. Dit is echt niet aanvaardbaar, gelukkig hebben we met behulp van lokale mensen, het probleem kunnen oplossen. We hebben toen met dezelfde credit kaart betaald zonder problemen.
Blijkbaar is dit een gekend probleem: hotels worden goedkoop aangeboden, en op de laatste minuut geannuleerd. Mensen staan dan ver van huis en zijn verplicht om aan veel duurdere prijzen opnieuw te boeken.
Een ding is zeker, ik boek nooit meer via booking.com

  • Algemeen 1
op 4 januari 2017 bestemming: Duitsland / Berlijn, reisperiode: december 2016

Helaas hebben wij een vervelende kwestie meegemaakt met booking.com
Op 19 december hebben wij een reis(je) geboekt naar Berlijn om vervolgens hier oud&nieuw, samen met mijn geliefde, te vieren. De reis zou gaan naar Steigenberger Hotel (Berlijn). Op 19 december gaf booking.com hiervoor een scherp tarief, namelijk € 221,00 voor 3 nachten.
Hierover tevens per mail een bevestiging gekregen. Booking.com bedankte ons voor de boeking en wenste ons een "prettig verblijf" toe.... Niets bleek minder waar....

Op 30 december stapten wij vol goede moed in de auto, onderweg naar Berlijn. Eenmaal aangekomen bij het hotel, na 5,5 uur in de auto te hebben gezeten, werden we erg enthousiast ontvangen door het personeel achter de balie.
De medewerker achter de balie vroeg onze gegevens en keek in de computer. Ze keek ietwat verontwaardigd en na 5 minuten zoeken gaf ze aan dat er geen boeking bekend was onder de opgegeven naam. Geruststellend gaf deze mevrouw aan dat er vast iets in het systeem niet goed was gegaan, maar dat we ons geen zorgen hoefden te maken, het werd hoe dan ook geregeld.
Vervolgens merkte deze dame op dat er wel een boeking in heeft gestaan, maar dat deze, door onszelf, is "geannuleerd". Toen begon mijn verontwaardiging een rol te spelen.... Waarom boeken om vervolgens te annuleren, maar wel op de geboekte datum het betreffende hotel binnen stappen? Dit legde ik haar ook zo uit.

Ons werd vervolgens vriendelijk verzocht om contact op te nemen met booking.com. Zij konden ons namelijk niet verder helpen.
Zo gezegd, zo gedaan.. Contact opgenomen met booking.com. Ik kreeg iemand aan de telefoon.. Bij haar het probleem uitgelegd en gevraagd naar de reden van een zogenaamde "annulering" en een eventueel mogelijke oplossing.
Sandra ging met mij in discussie over het feit dat wij de boeking hadden geannuleerd. Ik gaf namelijk aan dit niet gedaan te hebben. Waarop de dame heel nadrukkelijk aan gaf: "mevrouw, dit hebben jullie WEL gedaan en hierover is geen discussie mogelijk". Hieruit bleek voor ons dat de aanname werd gedaan dat wij glashard aan het liegen waren..
Om de discussie proberen te vermijden wilde ik graag een oplossing voor het probleem (inmiddels een half uur aan de telefoon). Tevens gaf ik aan dat wij 2 mails van booking.com hebben ontvangen met daarin een bevestiging van de boeking. En dat wij geen mail over de "annulering" hebben gehad. Sandra gaf heel duidelijk aan hier geen oplossing voor te hebben. Aangegeven dat we dit uiterst belachelijk vonden en gevraagd of we haar leidinggevende aan de telefoon mochten. Dit verzoek werd genegeerd.. We hadden direct door dat dit een gebed zonder eind zou worden en hebben het telefoongesprek maar beëindigd om zelf naar een oplossing te zoeken.

Inmiddels kwam er een medewerker van de receptie naar ons toe. Ze had een kamer voor ons gevonden en wilde ons een "aanbieding" doen. Een kamer waarvoor we €400,00 meer moesten betalen. Deze aanbieding hebben we uiteraard afgewezen. Vervolgens nogmaals, ook door het hotel, contact opgenomen met booking.com om te kijken of wellicht een andere collega samen met ons wilde kijken naar een passende oplossing. We stonden immers in een hotel, waren 1,5 uur verder en nog niets wijzer.

Na 2 uur werden we door het hotel "weggestuurd" met de mededeling dat ze niets voor ons konden betekenen. Zij hebben overigens wél erg hun best voor ons gedaan.
Al lopend naar de auto, surfend op internet aan het zoeken naar een nieuw/ander hotel, werden we teruggebeld door Youri van booking.com. Hij legde de situatie aan ons uit. Hieruit kwam nog een "fout" van booking.com.. Ze bleken een aanbieding te hebben gedaan, waarvan 2 nachten voor €1,00. Dit bleek een fout door booking.com en dit was niet de bedoeling. De prijs waarvoor wij hadden geboekt en ook de bevestiging van hebben gekregen, klopt dus niet en was een fout, die vaker voor kwam, van booking.com.
Inmiddels dus de "annulering" vanaf onze kant en tevens een verkeerde actie/prijs van booking.com.

Toen kwam er een oplossing.... Youri maakte ons namelijk blij met de mededeling dat we terug konden gaan naar het hotel. We konden inderdaad in het hotel verblijven en voor dezelfde prijs waarvoor wij de boeking hadden gedaan. Hij had contact gehad met het hotel...
Vol goede moed gingen we terug naar het hotel met deze mededeling van Youri.

De medewerkers beaamden het telefoongesprek, maar het bedrag hadden ze niet over gesproken. We moesten alsnog €400,00 bij betalen.
Weer gebeld met booking.com. Een andere dame aan de telefoon wist van het probleem af en zou dit bespreken met haar leidinggevende en zou binnen 10 minuten contact op nemen met het hotel om met een oplossing te komen.

Wij werden ondertussen in de lounge gezet en kregen een drankje van het huis..

1,5 uur later (i.p.v. 10 minuten) kwam de medewerker van het hotel naar ons toe met de mededeling dat we toch echt een ander hotel moesten gaan zoeken en zij niets meer voor ons konden betekenen. Ze kwamen er namelijk niet uit met booking.com
Ondertussen had ik Youri alweer aan de telefoon en die gaf ook aan niets meer voor ons te kunnen betekenen.

Al met al hebben we 4,5 uur in het hotel gewacht, waren we 6 telefoongesprekken verder en nog geen oplossing. Booking.com weigerde het ook om voor ons naar een andere mogelijke oplossing te kijken.

We hebben, via een andere aanbieder, een ander hotel gezocht in de omgeving. Omdat dit op het laatste moment was, waren we €160 meer kwijt, dan waarvoor we eigenlijk geboekt hadden via booking.com.
En dan nog niet gesproken over alle telefoongesprekken die we moedwillig hebben moeten voeren + bijbehorende kosten.

Inmiddels zijn we weer terug in NL, hebben we uiteindelijk een leuke 4 dagen Berlijn gehad, maar wat ben ik teleurgesteld in jou, booking.com.

Je klanten zo afschepen, is zo klantonvriendelijk en respectloos..
En dit keer neem ik geen genoegen met zogenaamde empathische en simpele "sorry". Het is een schaamte hoe jullie in deze kwestie hebben gehandeld.
Graag zie ik een passende oplossing vanaf jullie kant en vind ik het niet meer dan normaal om ons hierin enigszins tegemoet te komen. In ieder geval in de kosten die wij noodgedwongen hebben moeten maken.

Ik zou graag weer een tevreden klant van jullie worden, zoals ik altijd ben geweest, maar dit is nu is jullie handen.

Met (on)vriendelijke groet,

Celine van Bennekom

  • Algemeen 1
op 4 januari 2017 bestemming: Spanje / Málaga, reisperiode: december 2016

Het appartement dat we ter beschikking kregen is totaal niet het geboekte pand. Sterker nog, het was luidruchtig, gevaarlijk, beschimmeld, klein,...

  • Algemeen 1
op 3 januari 2017 bestemming: Mexico, reisperiode: december 2016

Bij boekprijs staat "geen verrassingen" en "totaalprijs". Echter blijkt bij het hotel nog 22% TAX te moeten worden betaald. Booking geeft niet thuis. Staat ergens in kleine lettertjes in reserveringsbevestiging (dus pas als je al geboekt hebt.

  • Algemeen 1
op 29 december 2016 bestemming: Schotland / Edinburgh, reisperiode: december 2016

Herkenbare klacht blijkbaar!
Heb vorige week bij Booking.com gemeldt dat er van mijn Visa geld is ingevorderd door een bed and breakfast in Edinburgh die ik drie maanden eerder had geboekt,maar ook geen reserverings bevestiging heb ontvangen! Ook niet in "mijn boekingen" op de app, en tevens nog gechecked bij een medewerker omdat ik niet later hierover gezeik zou krijgen! Dus een nieuwe locatie geboekt en hiervan netjes een week van te voren een melding heb ontvangen dat de reservering er aan komt!(niet van de andere boeking!). Nu zeggen ze dat ook ik geboekt heb met een verkeerd email adres. Maar het email adres klopte als een bus!!( was gewoon mijn Gmail) Dit alles een aantal keren terug gekoppeld te hebben, krijg ik nu geen respons meer! Zit gewoon niet goed in hun systeem, maar de klant netjes helpen zit blijkbaar ook niet goed in hun systeem!
Denis Young

  • Algemeen 1
op 24 december 2016 bestemming: België / Antwerpen, reisperiode: december 2016

De boeking van ons hotel was niet goed doorgekomen waardoor we in de auto telefoon kregen van het hotel dat we niet konden komen... booking.com geeft ons een alternatief voor dezelfde prijs maar zonder ontbijt! Schandalig.... zelf nog slaapplaats gezocht en gevonden.... geen tegemoetkoming.... niks...! Stel je voor dat je dan in het buitenland staat....

  • Algemeen 1
op 20 december 2016 bestemming: Duitsland / Berlijn, reisperiode: december 2016

Booking.com houdt geen enkele rekening met de aanslag in Berlijn en laat ons ondanks annulering het volledig bedrag betalen voor onze trip naar Berlijn in het Artemisia hotel. Ze zijn slecht intermediair. Schande.

  • Algemeen 1
op 18 december 2016 bestemming: Gambia, reisperiode: december 2016

Nooit meer. Booking.com is alleen een website die de topprijs rekent. Geen reisburo. Geen garanties. Customer services is een alleraardigst meisje die niets weet maar het zal doorgeven cq vragen.

  • Algemeen 1
op 3 december 2016 bestemming: Duitsland / Hannover, reisperiode: augustus 2016

Moest reis annuleren. Hotel geeft refund aan Booking.com wacht al sinds 30-9 op mijn geld en nog steeds niet ontvangen. Krijg elke keer dezelfde leugen....U ontvangt het binnen 7-10 dagen

  • Algemeen 1
op 30 november 2016 bestemming: Vietnam / Cai Be, reisperiode: oktober 2016

Hotel geboekt via Booking.com en geannuleerd binnen de termijn zonder kosten. Accommodatie heeft wederrechtelijk volledige bedrag afgeschreven en NIET geretourneerd. Booking.com heeft restitutie zelf geeffectueerd.

  • Algemeen 8
op 29 november 2016 bestemming: Filipijnen / Boracay, reisperiode: november 2016

Niet meer bij booking.com boeken verborgen kosten van 22% bij hotel. Direct boeken bij hotel was goedkoper geweest.

  • Algemeen 3
op 26 november 2016 bestemming: België / Antwerpen, reisperiode: november 2016

De zoveelste uitstap geboekt via booking.com en steeds in orde !!

  • Algemeen 9
op 25 november 2016 bestemming: Thailand / Koh Phi Phi, reisperiode: november 2016

Het hotel oogde paradijselijk op de foto s en zag er ook zo uit in het echt.
Na s avonds 8 uur gaat de club naast het hotel open en dan waan je jezelf in een club .daarnaast gaan ook de boxen aan in de aan je bungalowtje grenzende beachbar die tot die tyd bob malen muziek heeft gespeeld wat paste bij de paradijselijke omgeving.
Ondanks genoeg drank en vermoeidheid is er tot 02.oo niet in slaap te komen hiervoor had booking.com minimaal moeten waarschuwen.
Verder een perfect verblijf

  • Algemeen 3
op 24 november 2016 bestemming: Nederland / hoofddorp, reisperiode: december 2016

Alleen hotelovernachting geboekt via booking.com. Zocht expliciet op Park Sleep Fly. Kon via Booking.com verschillende sites vinden. Aangeprezen stond ook dat je je auto tijdens vakantie kon parkeren. Boeking bevestigen begon ik al te twijfelen. Veel schreeuwerige teksten dat er 3 mensen je accomodatie al aan het bekijken zijn. Echter gekeken naar lang parkeren. Niks te vinden. Vertrouwende er op dat ik dit in zoeken wel op gezocht heb maar geboekt. Krijg je naar het boeken de bevestiging. Staat er bij dat lang parkeren er niet bij inbegrepen is. GENAAID.. Proberen contact te zoeken met Booking.com Zeggen dat ik inderdaad geen Park Sleep Fly heb geboekt, JOH.. Deze kon wel omgezet worden voor totaal 169 euro. 30 euro duurder als hotel zelf. Sturen me vervolgens door naar hotel om daar het parkeren maar te regelen. Die doen dat niet. En annuleren was niet mogelijk. Ook al kloppen de aanbiedingen van hun kant niet. Eens maar Nooit weer. MISLEIDING

  • Algemeen 1
op 18 november 2016 bestemming: Frankrijk / Nerac, reisperiode: oktober 2016

Overnachting is 13.00 goedkoper per nacht op de eigen website van het hotel. Dit mag ik van booking niet in de review zetten, want dan wordt die niet geplaatst. Dit is al de zoveelste keer dat een hotel bij rechtstreeks boeken goedkoper blijkt te zijn. Bij het reklameren reageren ze eerst niet en daarna kunnen ze niet compenseren omdat ik niet snel genoeg gereklamerd zou hebben.... Mijn advies......zoek een hotel op de site van Booking en boek vervolgens rechtstreeks bij het hotel.

  • Algemeen 1
op 15 november 2016 bestemming: Duitsland, reisperiode: mei 2016

Hotel had overboeking, heeft dit gemeld bij booking.com . Gutschrift van het hotel ontvangen met de belofte dat het geld teruggestort werd. Echter booking.com stort het geld niet terug. 25 keer gebeld, maar het wordt niet opgelost. Schade: 700,- euro.

  • Algemeen 1
op 13 november 2016 bestemming: Frankrijk / Parijs, reisperiode: oktober 2016

Misleidende informatie over hotel.
slechte buurt en duurder dan betere hotels in de buurt.

  • Algemeen 3
op 10 november 2016 bestemming: Marokko, reisperiode: oktober 2016

Kom men die riath binnen vragen ze al onmidelyk 10per dag taksen stond niks van op je site,douche liep niet af niks om douche kop opte hangen;;geen tv,,kamer ,met 3bedden,droevig dat u daar een 8.6 op zet;;schande its eerder 3.5

  • Algemeen 2
op 4 november 2016 bestemming: Duitsland / wuppertal, reisperiode: oktober 2016

Aftands hotel voor 140 euro per nacht. Klacht ingediend geen respons.

  • Algemeen 3
op 2 november 2016 bestemming: Spanje / Lanzarote, reisperiode: november 2016

Hotel moest omgeboekt worden. Booking stelde ons niet op eigen initiatief op de hoogte. Communicatie was zeer gebrekkigL herhaaldelijk beloofd dat we teruggebeld zouden worden, gebeurde niet. Geboden alternatieven waren niet om serieus te overwegen. Heel onpersoonlijke behandeling, het heeft ons veel stress gegeven. Toezeggingen (compensatie) werden niet waargemaakt. Ongelofelijk hoe dit gegaan is, van het woord service en inleving heeft booking.com nog nooit gehoord.

  • Algemeen 1
op 28 oktober 2016 bestemming: Verenigde Staten / New York, reisperiode: september 2016

Zeer slechte afhandeling van klacht. Niet serieus genomen.

  • Algemeen 1
op 27 oktober 2016 bestemming: Nederland / zwolle, reisperiode: november 2016

Misverstand over de booking werd op een zeer vervelende manier niet opgelost, ondanks mijn bereidheid.

  • Algemeen 1
op 26 oktober 2016 bestemming: Nederland / Lathum, reisperiode: oktober 2016

Het hotel waar ik regelmatig via booking.com boek is een multifunctioneel zaken / familie hotel, echter men dient zich wel zich te realiseren dat men als men een hotel boekt, men zich eerst laat voorlichten via reviews etc. In dit digitale tijdperk is dat ook heel snel gedaan. De reviews van hotels die op de Booking.com site staan, geven een realistisch beeld van het hotel, echter je moet zelf de omgeving via bv. Google Earth bekijken, immers Booking.com review gaat over het hotel. Mijn boekingen via deze web site in Nederland en ook elders in Europa zijn goed tot zeer goed, op een enkele uitzondering na. Het te bezoeken hotel is zelf verantwoordelijk voor de informatie die Booking.com op haar website laat zien. een slechte review is immers zelf zo gemaakt. Last but not least, boek ruim van te voren om teleurstellingen te voor komen, wees kritisch bij het boeken en kijk later nog eens goed naar je boeking en annuleer . Ik heb tot en met heden geen verkeerde indruk van Booking.com gekregen, ik reis veel in / door Europa en mijn boekingen zijn gaan voor +/- 70% via Booking.com

  • Algemeen 8
  • Vorige
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • Volgende