Schrijf een review

Reviews over Booking.com

Url:

Type reizen: hotel
Herengracht 597, 1017 CE Amsterdam NL

Logo van Booking.com

Pagina 10 van 11 met 1062 resultaten

op 21 april 2017 bestemming: Italië / Milaan, reisperiode: april 2017

Er ging iets mis, de booking die ik gemaakt had bij booking.com werd minder dan 48 uur voor vertrek geannuleerd door de verhuurder. Milaan stond aan de vooravond van de internationale meubelbeurs en zat stamp vol, alleen nog plaatsen te boeken voor duizenden euro's. Volgende morgen booking gebeld nadat ik al de hele nacht had gegoogeld om iets anders te vinden, zonder succes. Ik dacht dat er misschien ook andersom annuleringen waren last minute en dat zouden zij dan kunnen zien. Ik werd gelijk heel vriendelijk geholpen en begreep dat zij al voor mij aan het zoeken waren! Zij hebben iets voor me gevonden, wat veel duurder was, maar het verschil heeft booking.com aan mij terug betaald! Ik werd goed op de hoogte gehouden en zelfs in het weekend na thuiskomst gebeld met de mededeling dat het allemaal goed zou komen. TOP! ... Lees meer

  • Algemeen 10
op 19 april 2017 bestemming: Thailand / Kamala, reisperiode: april 2017

Villa via Booking.com in bouwput. Booking.com neemt klacht totaal niet serieus ... Lees meer

  • Algemeen 1




op 18 april 2017 bestemming: Spanje / Lanzarote, reisperiode: november 2016

Het wel erg makkelijk om thuis zelf het aanbod van hotels te bekijken en dan een keuze te maken op basis van prijs-kwaliteit.
Mijn grootste ergernis is echter de web-site van Booking.com. Ze zijn meesters in de misleiding. Zo moet je zelf aangeven dat je accommodatie die niet beschikbaar is, niet wilt zien. Nee, waarom zou je ook. En met de opgepompte reclamepraatjes wekken ze de indruk dat ze denken dat hun klanten beperkte verstandelijke vermogens hebben. Dan verschijnt er opeens weer een berichtje op het scherm dat dit hotel echt het absolute einde is. En dat zoveel procent van de klanten de wijk zo leuk vinden. Of dat het hotel bijna uitverkocht is. Nieuw is dat ze opeens een mailtje sturen als je hebt ingelogd. Enzovoort. ... Lees meer

  • Algemeen 5
op 17 april 2017 bestemming: Duitsland / Berlijn, reisperiode: november 2016

Inmiddels heb ik 17 keer via Booking.com een hotel geboekt, dus dan kun je zeggen dat ik ervaringsdeskundige ben. Al die 17 keer is het vlekkeloos verlopen. Wel boek ik altijd met de opties “gratis annuleren” (vaak mogelijk tot op de dag van aankomst tot 18.00u zonder kosten!) en “betaal bij de accommodatie zelf”. Dan betaal je van tevoren niets. Ik heb twee keer daadwerkelijk moeten annuleren, ook dat ging probleemloos binnen een paar minuten op de site. Met deze opties betaal je wel iets meer voor je kamer, dus uiteindelijk is het niet helemaal gratis, maar je hebt wel de keuze of je er gebruik van maakt of niet. Nog nooit last gehad van onterechte afschrijvingen via de creditcard door een hotel of Booking.com. Hoe vaker je boekt, hoe meer speciale aanbiedingen en kortingen je vaak krijgt, zoals de Genius Korting of Secret Deals. Scheelt wel eens 75% als je slim boekt. Die laatste korting krijg je persoonlijk via de mail als vaste klant en vind je dus niet als “vreemde” op de site. Voor mij is het heel simpel: hotel nodig? Booking.com

  • Algemeen 8
op 31 maart 2017 bestemming: Engeland / Londen, reisperiode: april 2017

Ik heb een hotel geboekt bij Booking.com. Recent zag ik dat er teveel geld is afgeschreven. Daarom contact opgenomen met booking.com. Nadat ik alle benodigde documenten had opgestuurd zou ik binnen 48 uur een antwoord krijgen. Helaas is dit niet gebeurd en moest ik wederom met Booking.com gaan bellen en het hele verhaal opnieuw vertellen. Onprofessionele manier om een fout te herstellen.

  • Algemeen 1
op 30 maart 2017 bestemming: Nederland, reisperiode: april 2017

Waardeloze klantenservice, misleidende informatie. #boeknietviabooking.com

  • Algemeen 1
op 28 maart 2017 bestemming: Curaçao, reisperiode: februari 2017

Mijn boeking was 2x afgeschreven.na mijn reis direct contact opgenomen met boeking.com.binnen een paar weken terug gestort.ben heel goed geholpen door de klantenservice.mijn complimenten,ik blijf zeker klant bij jullie

  • Algemeen 9
op 18 maart 2017 bestemming: Dominicaanse Republiek, reisperiode: maart 2017

Super maar dan ook echt super slechte service!! Ik boek nooit meer iets via booking.com!!! En zal dit ook zeker rondspreken

  • Algemeen 1
op 10 maart 2017 bestemming: België, reisperiode: juli 2017

Zeer slechte ervaring met de klantenservice. Totaal niet behulpzaam nadat we geen reservering en bevestings-email hadden ontvangen, maar wel het bedrag was afgeschreven. De klantenservice kon mij ook niet doorverbinden of contactgegevens doorgeven om het bedrag weer terug te krijgen. Wij gaan nooit meer boeken via Booking.com

  • Algemeen 1
op 7 maart 2017 bestemming: Oostenrijk / Kaprun, reisperiode: februari 2017

In oktober 2016 hadden we met twee gezinnen een hotel ( Kunstleralm) in Kaprun geboekt via Booking.com. Het geld 1300,00 euro per gezin werd direct van onze creditcard afgeschreven. Op de site van Booking.com stond dat dit kon gebeuren dus vonden we dit geen probleem. We wilden wel graag een betalingsbevestiging. Via Booking.com hebben we geprobeerd deze te krijgen maar we kregen te horen dat ze geen contact konden krijgen met het hotel. Best vreemd aangezien het hotel aangesloten was bij Booking.com. Reserveringsbevestiging was voldoende werd ons verzekerd. Begin januari kregen we tot onze grote schrik een mailtje van Booking.com dat het hotel onze aanvraag niet kon honoreren. Nog vreemder aangezien we het hotel al betaald hadden. Direct daarop een mailtje van Booking.com dat we "gratis" ons hotel geannuleerd hadden met in dezelfde mail een link naar andere hotels van Booking.com. Helemaal niks gratis, we hadden immers alles al betaald! Hierop meteen gebeld naar Booking.com. Het hotel bleek failliet, over de betaling konden ze niets zeggen. We konden wel opnieuw boeken! Na enkele telefoontjes onze kant bleek Booking.com niets voor ons te kunnen betekenen. We moesten ons geld bij onze creditcardmaatschappij zelf terugvorderen. Daarna volgde complete radiostilte. Inmiddels hebben we ons geld teruggestort gekregen van onze creditcardmaatschappij en zijn we via de VVV's van de grote skigebieden zelf op zoek gegaan naar een andere accommodatie. Booking.com heeft helemaal niets meer van zich laten horen. Schandalig dat Booking.com zijn klanten zo in de steek laat en vervolgens niet even informeert of alles goed gekomen is.

  • Algemeen 1
op 24 februari 2017 bestemming: Nederland / Scheveningen, reisperiode: december 2016

Via booking.com. hotel empire in scheveningen geboekt. Daar aangekomen bleek het hotel smerig te zijn en er sliep een hond op onze kamer. Ik ben allergisch voor honden dus ik kon daar niet verblijven. Het personeel wilde me totaal niet helpen dus daar stond ik dan. Met oud op nieuw op straat aan de andere kant van het land. Toen heb ik een negatieve recensie geschreven op booking.com. Het personeel vond dit niet leuk en besloot toen toch het geld van de creditcard af te schrijven. Het personeel was totaal niet voor rede vatbaar en ze wilde niet meewerken. Booking.com heeft mij super geholpen met de afwikkeling. Ze hebben namens mij een klacht gedaan bij het hotel. Het hotel heeft daar nooit op gereageerd. Daarna heeft booking.com beloofd het volledige bedrag terug te betalen. Dat noem ik nou service!! Ik weet wel waar ik voortaan mijn vakanties boek! Vriendelijk personeel met een menselijke kant in een toch hele grote organisatie. Jullie verdienen dit compliment!!

  • Algemeen 8
op 23 februari 2017 bestemming: Duitsland / Medebach, reisperiode: februari 2017

Na de reservering kregen we via de eigenaar van het appartement 2 gsm nummers waarop we een dag van tevoren onze aankomsttijd konden doorgeven.
2 dagen daarvoor netjes gebeld dat we 16.00-17.00 u zouden ariveren.Aankomst was 16.45 u, niemand aanwezig ook op beide gsm nummers niet.Booking.com gebeld, 3 x reserveringsnummer en pincode ingetoetst! Leve het systeem bij Booking.com!.Wordt mij doodleuk verteld dat mevrouw nog aan het werk was en om 17.00 u was ze aanwezig en mochten we "inchecken" volgens booking.com!Want als je doorgeeft tussen 16-17u dan is het vanzelfsprekend dat de verhuurder gewoon 17.00 u kan komen.Sta je er toevallig eerder azn de deur, is dat jouw probleem.Jaja....wat kunnen ze meedenken bij booking.com.
Dit was onze eerste en laatste boeking bij hun!!

  • Algemeen 2
op 23 februari 2017 bestemming: Italië / Catania, reisperiode: maart 2017

Een reservering maken bij Booking.com betekend NIKS! ZE HOUDEN ZICH NIET AAN HUN AFSPRAAK EN GARANTIES!Twee weken geleden heb ik een boeking gedaan bij een appartement in Catania bij booking.com. Er verscheen toen een aanbieding bij dit appartement voor 105Euro. Ik belde booking.com na het reserveren op, omdat er geen foto's te zien waren bij dit appartement. Ik kreeg toen te horen dat het mogelijk een technische fout was en de prijs niet lager had moeten zijn. Ze maakte toen talloze beloftes over hoe ik me daar geen zorgen over hoefde te maken, dat zij het allemaal zouden regelen. Ondertussen had ik al een paar keer gebeld, waarbij de werknemers mij steeds gerust wisten te stellen. Vorige week heb ik weer gebeld, omdat ik nog niet met 100 procent zekerheid kon zeggen of ik nou een verblijfsplek had. Een medewerker zei dat ik me geen zorgen hoefde te maken, omdat er twee dingen konden gebeuren. Optie 1 is dat ik het appartement krijg voor 105 euro. Optie 2 is dat ik een soortgelijke appartement krijg en als de prijs duurder is dat booking.com het verschil zal betalen.Hij GARANDEERDE mij dat ik op de een of ander manier een appartement zou hebben voor die prijs in Catania. Ik voelde me een stuk rustiger en ging weer met het verder plannen van mijn vakantie. Na een week wist ik nog niet welke optie het zou worden dus ik besloot weer te bellen. Ik kreeg toen simpel weg te horen: ¨wij kunnen u niet helpen, de reservering word binnen 48uur geannuleerd. Als u het appartement wilt dan moet u 250euro meer betalen. U weet zelf dat het niet reëel is dat u het appartement krijgt voor die prijs.¨ Ik legde toen uit dat een collega mij een appartement had gegarandeerd voor die prijs. Ze zei heel simpel; ja, dat kan niet dat is niet mogelijk. Dit is wat mijn managers hebben besloten. Dus nu zit ik hier, 1,5 week voor mijn vakantie zonder verblijfsplek. Alle prijzen zijn natuurlijk omhoog geschoten en ze willen mij niet verder helpen! Mij iets garanderen en dan doen alsof het nooit gebeurd is! Wat moet ik hier nou mee?
DE OPLOSSING
Dat ik het gereserveerde appartement voor de afgesproken prijs krijg of een soort gelijke appartement voor dezelfde prijs (105 euro)

  • Algemeen 1
op 23 februari 2017 bestemming: Colombia / Bogota, reisperiode: februari 2017

Heb 'n hotel via booking.com geboekt. Vooruitbetalen was niet nodig en 't hotel accepteert alleen cash. Ik ben er na 'n week achter gekomen dat booking.com m'n gehele creditcard-conto heeft leeggeplunderd en ze reageren nergens op. Dit is 'n criminele organisatie en ik zal er alles aan doen om niet alleen m'n geld terug te krijgen -was veel meer dan wat ik 't hotel zou moeten betalen- maar ook zal ik wereldwijd zo veel mogelijk waarschuwen voor deze criminelen.

  • Algemeen 1
op 21 februari 2017 bestemming: Italië / Venetië, reisperiode: april 2017

Booking.com maakt op zijn site melding van kosteloos annuleren.
Nu moeten we annuleren, geven dit maanden van te voren aan, maar nee hoor we moeten de volledige prijs betalen. Wat een service, nog nooit meegemaakt.

  • Algemeen 1
op 19 februari 2017 bestemming: Marokko / Marrakech, reisperiode: februari 2017

10 omdat het allemaal zo vlot ging en omdat we een super leuke vakantie hadden en een super hotel genaamd hotel ayoub spa, super vriendelijke mensen, super ontvangst, gewoon een super hotel :-)

  • Algemeen 10
op 19 februari 2017 bestemming: Marokko / Marrakech, reisperiode: februari 2017

10 omdat het allemaal zo vlot ging en omdat we een super leuke vakantie hadden en een super hotel genaamd hotel ayoub spa, super vriendelijke mensen, super ontvangst, gewoon een super hotel :-)

  • Algemeen 10
op 19 februari 2017 bestemming: België / ?, reisperiode: mei 2017

Het hotel annuleert onze boeking ineens drie maanden voor vertrek omdat ze op vakantie zijn. HOE IS HET MOGELIJK DAT JE DAN KAN BOEKEN? We krijgen ons geld maar niet terug EN moeten een ander en bijgevolg duurder (omdat we nu heel laat zijn) verblijf regelen. ONGEHOORD!!!

  • Algemeen 1
op 15 februari 2017 bestemming: Portugal / Porto, reisperiode: oktober 2016

Altijd met booking. Com op reis. Goed lezen, filteren voordat je boekt. Uitstekend allemaal. Ik reis al heel mijn leven, en booking.com maakt het makkelijker

  • Algemeen 10
op 13 februari 2017 bestemming: België / Antwerpen, reisperiode: februari 2017

Toen ik in Antwerpen in het Tryp Wyndham hotel aankwam, was mijn boeking van de kamer niet doorgekomen. Met geluk was er nog een kamer vrij, maar ik vind dit heel slecht van Booking.com dat ik een bevestiging krijg, dat ik geboekt heb en dat ik in het hotel met een misplaatst schaamtegevoel daar sta.. Dankzij het hotel zelf is het opgelost, maar in de toekomst durf ik niet meer met Booking.com te boeken omdat ik anders straks ergens sta waar het niet goed afloopt.

  • Algemeen 6
op 31 januari 2017 bestemming: Nederland / Amsterdam, reisperiode: januari 2017

Ik heb niet eens op reis kunnen gaan! Het concert werd 24 uur van te voren verzet en toen was het niet meer mogelijk zelfstandig mijn reserverig om te zetten of te annuleren. Omdat ik niet meteen in de mogelijkheid was om te bellen (kon in eerste instantie geen telefoonnummer vinden) een mail gestuurd, dag erna weer een mail en dat tot een week lang, toen heb ik een nummer gevonden van booking.com en gebelt. Kreeg een ontzettend vervelend arrogant mannetje aan de telefoon die zei dat ze me niet meer verder konden helpen want ik had meteen moeten bellen! Totaal geen inleving of begrip voor de situatie. Ze wilden me niet tegenmoet komen of niks! Wat een zéér slechte service en klantenservice. Ik boek NOOIT meer bij Booking.com en zal vanaf heden het ook iedereen afraden!!!!!!!

  • Algemeen 1
op 30 januari 2017 bestemming: Duitsland / Keulen, reisperiode: november 2016

Door een ICT-fout in het booking.com systeem was een dubbele boeking op mijn naam ontstaan. Bij het hotel ontdekte ik dit per toeval en werd toegezegd dit met booking.com op te lossen. Naderhand is het echter niet opgelost en hebben ze beide reserveringen gedeclareerd en betaald.

  • Algemeen 1
op 29 januari 2017 bestemming: Engeland / Londen, reisperiode: januari 2017

Logistiek goed geregeld. Makkelijk te boeken en goede service bij Booking.com

  • Algemeen 8
op 18 januari 2017 bestemming: Duitsland / Blankenheim, reisperiode: januari 2017

Bij uitzoeken van een accommodatie heb ik het filter huisdieren toegestaan aangevinkt en kreeg toen een 10 tal accommodaties te zien. Uit 1 van deze accommodaties gekozen en geboekt. Net voor vertrek bij bekijken of beddengoed inbegrepen is zag ik tot mijn grote schrik dat er geen huisdieren toegestaan zijn. Ik had reeds volledig betaald en direct booking.com gebeld. Hier werd mij verteld dat ik 50 euro annuleringskosten moest betalen. De medewerker heeft nog wel met de accommodatie gebeld maar ik was gewoon 50 euro kwijt. Ik vind het een zeer slechte zaak dat er na filtering toch alle accommodaties getoond worden en hierdoor een verkeerde boeking gemaakt kan worden. Dit is de laatste keer geweest dat ik bij deze organisatie geboekt heb en zal iedereen die iets wil boeken vertellen wat de problemen van booking.com zijn.

  • Algemeen 1
op 18 januari 2017 bestemming: Frankrijk / Parijs, reisperiode: januari 2017

Helaas belooft booking.com dingen die ze niet waar kunnen maken. Ze garanderen de laagste prijs en als je een lagere prijs kan vinden krijg je het teveel betaalde geld terug. Voor de reis naar Parijs heb ik een prima bedrag betaald voor 154 euro, echter een dag later was precies dat zelfde weekend, in het zelfde hotel 120 euro. Ik heb booking.com netjes een mailtje gestuurd en een claim met alle informatie en de vraag of ik die 34 euro vergoed kreeg. Na 1 week wachten op antwoord kreeg ik een automatisch voor getypt mailtje dat dit niet mogelijk was omdat ik een kamer had waar restitutie niet mogelijk was. In de voorwaarde stond dat deze restitutie sloeg op eventuele annulering en niet als ik een goedkopere kamer zou vinden. Eenmalig bij booking.com gereserveerd maar ik doe dit nooit meer, er is altijd wel iets met dit soort sites waar door je voor verassingen komt te staan.

  • Algemeen 1
op 16 januari 2017 bestemming: Portugal / Albufeira, reisperiode: januari 2017

Omdat ik een verkeerd mailadres heb gebruikt is mijn boeking niet goed doorgekomen bij Booking.com en heb ik een nieuwe boeking moeten maken met een betaling daarbij. Vorige week bleek het bedrag van € 645 2x te zijn afgeschreven door visa. Dit was natuurlijk niet mijn bedoeling. Inmiddels heb ik dit aanhangig gemaakt bij visa met het verzoek te corrigeren. Booking.com laat mij tot nu toe in de kou staan. HET KAN TOCH NIET ZO ZIJN DAT DOOR HET GEBRUIK VAN EEN VERKEERD MAILADRES JE VOOR DUBBELE KOSTEN KOMT TE STAAN?

  • Algemeen 2
op 12 januari 2017 bestemming: Sri Lanka / Bentota, reisperiode: januari 2017

Op 13 december kregen we een bevestiging van onze boeking en de reservatie nummer zowel van Booking.com als van het hotel waar we geboekt hadden voor ons vertrek.
Op 29/12 krijgen we een nieuwe mail van booking.com waar de reserveringsgegevens allemaal nog eens vermeld staan.
Op 31/12 heeft booking.com ons een nieuwe mail gestuurd (3 weken na de boeking) om te zeggen dat onze reservatie geannuleerd was: rede creditcard geweigerd. Credit kaarten worden toch direct gecontroleerd bij de boeking.
Deze mail hebben we tijdens onze rondreis niet tijdig gezien. Toen we aankwamen in het hotel kregen we de melding dat de reservatie geannuleerd was, dat we opnieuw moesten boeken via booking.com. toen we dit probeerde was de prijs gestegen van 619,76USD naar 921€. Dit is echt niet aanvaardbaar, gelukkig hebben we met behulp van lokale mensen, het probleem kunnen oplossen. We hebben toen met dezelfde credit kaart betaald zonder problemen.
Blijkbaar is dit een gekend probleem: hotels worden goedkoop aangeboden, en op de laatste minuut geannuleerd. Mensen staan dan ver van huis en zijn verplicht om aan veel duurdere prijzen opnieuw te boeken.
Een ding is zeker, ik boek nooit meer via booking.com

  • Algemeen 1
op 4 januari 2017 bestemming: Duitsland / Berlijn, reisperiode: december 2016

Helaas hebben wij een vervelende kwestie meegemaakt met booking.com
Op 19 december hebben wij een reis(je) geboekt naar Berlijn om vervolgens hier oud&nieuw, samen met mijn geliefde, te vieren. De reis zou gaan naar Steigenberger Hotel (Berlijn). Op 19 december gaf booking.com hiervoor een scherp tarief, namelijk € 221,00 voor 3 nachten.
Hierover tevens per mail een bevestiging gekregen. Booking.com bedankte ons voor de boeking en wenste ons een "prettig verblijf" toe.... Niets bleek minder waar....

Op 30 december stapten wij vol goede moed in de auto, onderweg naar Berlijn. Eenmaal aangekomen bij het hotel, na 5,5 uur in de auto te hebben gezeten, werden we erg enthousiast ontvangen door het personeel achter de balie.
De medewerker achter de balie vroeg onze gegevens en keek in de computer. Ze keek ietwat verontwaardigd en na 5 minuten zoeken gaf ze aan dat er geen boeking bekend was onder de opgegeven naam. Geruststellend gaf deze mevrouw aan dat er vast iets in het systeem niet goed was gegaan, maar dat we ons geen zorgen hoefden te maken, het werd hoe dan ook geregeld.
Vervolgens merkte deze dame op dat er wel een boeking in heeft gestaan, maar dat deze, door onszelf, is "geannuleerd". Toen begon mijn verontwaardiging een rol te spelen.... Waarom boeken om vervolgens te annuleren, maar wel op de geboekte datum het betreffende hotel binnen stappen? Dit legde ik haar ook zo uit.

Ons werd vervolgens vriendelijk verzocht om contact op te nemen met booking.com. Zij konden ons namelijk niet verder helpen.
Zo gezegd, zo gedaan.. Contact opgenomen met booking.com. Ik kreeg iemand aan de telefoon.. Bij haar het probleem uitgelegd en gevraagd naar de reden van een zogenaamde "annulering" en een eventueel mogelijke oplossing.
Sandra ging met mij in discussie over het feit dat wij de boeking hadden geannuleerd. Ik gaf namelijk aan dit niet gedaan te hebben. Waarop de dame heel nadrukkelijk aan gaf: "mevrouw, dit hebben jullie WEL gedaan en hierover is geen discussie mogelijk". Hieruit bleek voor ons dat de aanname werd gedaan dat wij glashard aan het liegen waren..
Om de discussie proberen te vermijden wilde ik graag een oplossing voor het probleem (inmiddels een half uur aan de telefoon). Tevens gaf ik aan dat wij 2 mails van booking.com hebben ontvangen met daarin een bevestiging van de boeking. En dat wij geen mail over de "annulering" hebben gehad. Sandra gaf heel duidelijk aan hier geen oplossing voor te hebben. Aangegeven dat we dit uiterst belachelijk vonden en gevraagd of we haar leidinggevende aan de telefoon mochten. Dit verzoek werd genegeerd.. We hadden direct door dat dit een gebed zonder eind zou worden en hebben het telefoongesprek maar beëindigd om zelf naar een oplossing te zoeken.

Inmiddels kwam er een medewerker van de receptie naar ons toe. Ze had een kamer voor ons gevonden en wilde ons een "aanbieding" doen. Een kamer waarvoor we €400,00 meer moesten betalen. Deze aanbieding hebben we uiteraard afgewezen. Vervolgens nogmaals, ook door het hotel, contact opgenomen met booking.com om te kijken of wellicht een andere collega samen met ons wilde kijken naar een passende oplossing. We stonden immers in een hotel, waren 1,5 uur verder en nog niets wijzer.

Na 2 uur werden we door het hotel "weggestuurd" met de mededeling dat ze niets voor ons konden betekenen. Zij hebben overigens wél erg hun best voor ons gedaan.
Al lopend naar de auto, surfend op internet aan het zoeken naar een nieuw/ander hotel, werden we teruggebeld door Youri van booking.com. Hij legde de situatie aan ons uit. Hieruit kwam nog een "fout" van booking.com.. Ze bleken een aanbieding te hebben gedaan, waarvan 2 nachten voor €1,00. Dit bleek een fout door booking.com en dit was niet de bedoeling. De prijs waarvoor wij hadden geboekt en ook de bevestiging van hebben gekregen, klopt dus niet en was een fout, die vaker voor kwam, van booking.com.
Inmiddels dus de "annulering" vanaf onze kant en tevens een verkeerde actie/prijs van booking.com.

Toen kwam er een oplossing.... Youri maakte ons namelijk blij met de mededeling dat we terug konden gaan naar het hotel. We konden inderdaad in het hotel verblijven en voor dezelfde prijs waarvoor wij de boeking hadden gedaan. Hij had contact gehad met het hotel...
Vol goede moed gingen we terug naar het hotel met deze mededeling van Youri.

De medewerkers beaamden het telefoongesprek, maar het bedrag hadden ze niet over gesproken. We moesten alsnog €400,00 bij betalen.
Weer gebeld met booking.com. Een andere dame aan de telefoon wist van het probleem af en zou dit bespreken met haar leidinggevende en zou binnen 10 minuten contact op nemen met het hotel om met een oplossing te komen.

Wij werden ondertussen in de lounge gezet en kregen een drankje van het huis..

1,5 uur later (i.p.v. 10 minuten) kwam de medewerker van het hotel naar ons toe met de mededeling dat we toch echt een ander hotel moesten gaan zoeken en zij niets meer voor ons konden betekenen. Ze kwamen er namelijk niet uit met booking.com
Ondertussen had ik Youri alweer aan de telefoon en die gaf ook aan niets meer voor ons te kunnen betekenen.

Al met al hebben we 4,5 uur in het hotel gewacht, waren we 6 telefoongesprekken verder en nog geen oplossing. Booking.com weigerde het ook om voor ons naar een andere mogelijke oplossing te kijken.

We hebben, via een andere aanbieder, een ander hotel gezocht in de omgeving. Omdat dit op het laatste moment was, waren we €160 meer kwijt, dan waarvoor we eigenlijk geboekt hadden via booking.com.
En dan nog niet gesproken over alle telefoongesprekken die we moedwillig hebben moeten voeren + bijbehorende kosten.

Inmiddels zijn we weer terug in NL, hebben we uiteindelijk een leuke 4 dagen Berlijn gehad, maar wat ben ik teleurgesteld in jou, booking.com.

Je klanten zo afschepen, is zo klantonvriendelijk en respectloos..
En dit keer neem ik geen genoegen met zogenaamde empathische en simpele "sorry". Het is een schaamte hoe jullie in deze kwestie hebben gehandeld.
Graag zie ik een passende oplossing vanaf jullie kant en vind ik het niet meer dan normaal om ons hierin enigszins tegemoet te komen. In ieder geval in de kosten die wij noodgedwongen hebben moeten maken.

Ik zou graag weer een tevreden klant van jullie worden, zoals ik altijd ben geweest, maar dit is nu is jullie handen.

Met (on)vriendelijke groet,

Celine van Bennekom

  • Algemeen 1
op 4 januari 2017 bestemming: Spanje / Málaga, reisperiode: december 2016

Het appartement dat we ter beschikking kregen is totaal niet het geboekte pand. Sterker nog, het was luidruchtig, gevaarlijk, beschimmeld, klein,...

  • Algemeen 1
op 3 januari 2017 bestemming: Mexico, reisperiode: december 2016

Bij boekprijs staat "geen verrassingen" en "totaalprijs". Echter blijkt bij het hotel nog 22% TAX te moeten worden betaald. Booking geeft niet thuis. Staat ergens in kleine lettertjes in reserveringsbevestiging (dus pas als je al geboekt hebt.

  • Algemeen 1
op 29 december 2016 bestemming: Schotland / Edinburgh, reisperiode: december 2016

Herkenbare klacht blijkbaar!
Heb vorige week bij Booking.com gemeldt dat er van mijn Visa geld is ingevorderd door een bed and breakfast in Edinburgh die ik drie maanden eerder had geboekt,maar ook geen reserverings bevestiging heb ontvangen! Ook niet in "mijn boekingen" op de app, en tevens nog gechecked bij een medewerker omdat ik niet later hierover gezeik zou krijgen! Dus een nieuwe locatie geboekt en hiervan netjes een week van te voren een melding heb ontvangen dat de reservering er aan komt!(niet van de andere boeking!). Nu zeggen ze dat ook ik geboekt heb met een verkeerd email adres. Maar het email adres klopte als een bus!!( was gewoon mijn Gmail) Dit alles een aantal keren terug gekoppeld te hebben, krijg ik nu geen respons meer! Zit gewoon niet goed in hun systeem, maar de klant netjes helpen zit blijkbaar ook niet goed in hun systeem!
Denis Young

  • Algemeen 1
op 24 december 2016 bestemming: België / Antwerpen, reisperiode: december 2016

De boeking van ons hotel was niet goed doorgekomen waardoor we in de auto telefoon kregen van het hotel dat we niet konden komen... booking.com geeft ons een alternatief voor dezelfde prijs maar zonder ontbijt! Schandalig.... zelf nog slaapplaats gezocht en gevonden.... geen tegemoetkoming.... niks...! Stel je voor dat je dan in het buitenland staat....

  • Algemeen 1
op 20 december 2016 bestemming: Duitsland / Berlijn, reisperiode: december 2016

Booking.com houdt geen enkele rekening met de aanslag in Berlijn en laat ons ondanks annulering het volledig bedrag betalen voor onze trip naar Berlijn in het Artemisia hotel. Ze zijn slecht intermediair. Schande.

  • Algemeen 1
op 18 december 2016 bestemming: Gambia, reisperiode: december 2016

Nooit meer. Booking.com is alleen een website die de topprijs rekent. Geen reisburo. Geen garanties. Customer services is een alleraardigst meisje die niets weet maar het zal doorgeven cq vragen.

  • Algemeen 1
op 3 december 2016 bestemming: Duitsland / Hannover, reisperiode: augustus 2016

Moest reis annuleren. Hotel geeft refund aan Booking.com wacht al sinds 30-9 op mijn geld en nog steeds niet ontvangen. Krijg elke keer dezelfde leugen....U ontvangt het binnen 7-10 dagen

  • Algemeen 1
op 30 november 2016 bestemming: Vietnam / Cai Be, reisperiode: oktober 2016

Hotel geboekt via Booking.com en geannuleerd binnen de termijn zonder kosten. Accommodatie heeft wederrechtelijk volledige bedrag afgeschreven en NIET geretourneerd. Booking.com heeft restitutie zelf geeffectueerd.

  • Algemeen 8
op 29 november 2016 bestemming: Filipijnen / Boracay, reisperiode: november 2016

Niet meer bij booking.com boeken verborgen kosten van 22% bij hotel. Direct boeken bij hotel was goedkoper geweest.

  • Algemeen 3
op 26 november 2016 bestemming: België / Antwerpen, reisperiode: november 2016

De zoveelste uitstap geboekt via booking.com en steeds in orde !!

  • Algemeen 9
op 25 november 2016 bestemming: Thailand / Koh Phi Phi, reisperiode: november 2016

Het hotel oogde paradijselijk op de foto s en zag er ook zo uit in het echt.
Na s avonds 8 uur gaat de club naast het hotel open en dan waan je jezelf in een club .daarnaast gaan ook de boxen aan in de aan je bungalowtje grenzende beachbar die tot die tyd bob malen muziek heeft gespeeld wat paste bij de paradijselijke omgeving.
Ondanks genoeg drank en vermoeidheid is er tot 02.oo niet in slaap te komen hiervoor had booking.com minimaal moeten waarschuwen.
Verder een perfect verblijf

  • Algemeen 3
op 24 november 2016 bestemming: Nederland / hoofddorp, reisperiode: december 2016

Alleen hotelovernachting geboekt via booking.com. Zocht expliciet op Park Sleep Fly. Kon via Booking.com verschillende sites vinden. Aangeprezen stond ook dat je je auto tijdens vakantie kon parkeren. Boeking bevestigen begon ik al te twijfelen. Veel schreeuwerige teksten dat er 3 mensen je accomodatie al aan het bekijken zijn. Echter gekeken naar lang parkeren. Niks te vinden. Vertrouwende er op dat ik dit in zoeken wel op gezocht heb maar geboekt. Krijg je naar het boeken de bevestiging. Staat er bij dat lang parkeren er niet bij inbegrepen is. GENAAID.. Proberen contact te zoeken met Booking.com Zeggen dat ik inderdaad geen Park Sleep Fly heb geboekt, JOH.. Deze kon wel omgezet worden voor totaal 169 euro. 30 euro duurder als hotel zelf. Sturen me vervolgens door naar hotel om daar het parkeren maar te regelen. Die doen dat niet. En annuleren was niet mogelijk. Ook al kloppen de aanbiedingen van hun kant niet. Eens maar Nooit weer. MISLEIDING

  • Algemeen 1
op 18 november 2016 bestemming: Frankrijk / Nerac, reisperiode: oktober 2016

Overnachting is 13.00 goedkoper per nacht op de eigen website van het hotel. Dit mag ik van booking niet in de review zetten, want dan wordt die niet geplaatst. Dit is al de zoveelste keer dat een hotel bij rechtstreeks boeken goedkoper blijkt te zijn. Bij het reklameren reageren ze eerst niet en daarna kunnen ze niet compenseren omdat ik niet snel genoeg gereklamerd zou hebben.... Mijn advies......zoek een hotel op de site van Booking en boek vervolgens rechtstreeks bij het hotel.

  • Algemeen 1
op 15 november 2016 bestemming: Duitsland, reisperiode: mei 2016

Hotel had overboeking, heeft dit gemeld bij booking.com . Gutschrift van het hotel ontvangen met de belofte dat het geld teruggestort werd. Echter booking.com stort het geld niet terug. 25 keer gebeld, maar het wordt niet opgelost. Schade: 700,- euro.

  • Algemeen 1
op 13 november 2016 bestemming: Frankrijk / Parijs, reisperiode: oktober 2016

Misleidende informatie over hotel.
slechte buurt en duurder dan betere hotels in de buurt.

  • Algemeen 3
op 10 november 2016 bestemming: Marokko, reisperiode: oktober 2016

Kom men die riath binnen vragen ze al onmidelyk 10per dag taksen stond niks van op je site,douche liep niet af niks om douche kop opte hangen;;geen tv,,kamer ,met 3bedden,droevig dat u daar een 8.6 op zet;;schande its eerder 3.5

  • Algemeen 2
op 4 november 2016 bestemming: Duitsland / wuppertal, reisperiode: oktober 2016

Aftands hotel voor 140 euro per nacht. Klacht ingediend geen respons.

  • Algemeen 3
op 2 november 2016 bestemming: Spanje / Lanzarote, reisperiode: november 2016

Hotel moest omgeboekt worden. Booking stelde ons niet op eigen initiatief op de hoogte. Communicatie was zeer gebrekkigL herhaaldelijk beloofd dat we teruggebeld zouden worden, gebeurde niet. Geboden alternatieven waren niet om serieus te overwegen. Heel onpersoonlijke behandeling, het heeft ons veel stress gegeven. Toezeggingen (compensatie) werden niet waargemaakt. Ongelofelijk hoe dit gegaan is, van het woord service en inleving heeft booking.com nog nooit gehoord.

  • Algemeen 1
op 28 oktober 2016 bestemming: Verenigde Staten / New York, reisperiode: september 2016

Zeer slechte afhandeling van klacht. Niet serieus genomen.

  • Algemeen 1
op 27 oktober 2016 bestemming: Nederland / zwolle, reisperiode: november 2016

Misverstand over de booking werd op een zeer vervelende manier niet opgelost, ondanks mijn bereidheid.

  • Algemeen 1
op 26 oktober 2016 bestemming: Nederland / Lathum, reisperiode: oktober 2016

Het hotel waar ik regelmatig via booking.com boek is een multifunctioneel zaken / familie hotel, echter men dient zich wel zich te realiseren dat men als men een hotel boekt, men zich eerst laat voorlichten via reviews etc. In dit digitale tijdperk is dat ook heel snel gedaan. De reviews van hotels die op de Booking.com site staan, geven een realistisch beeld van het hotel, echter je moet zelf de omgeving via bv. Google Earth bekijken, immers Booking.com review gaat over het hotel. Mijn boekingen via deze web site in Nederland en ook elders in Europa zijn goed tot zeer goed, op een enkele uitzondering na. Het te bezoeken hotel is zelf verantwoordelijk voor de informatie die Booking.com op haar website laat zien. een slechte review is immers zelf zo gemaakt. Last but not least, boek ruim van te voren om teleurstellingen te voor komen, wees kritisch bij het boeken en kijk later nog eens goed naar je boeking en annuleer . Ik heb tot en met heden geen verkeerde indruk van Booking.com gekregen, ik reis veel in / door Europa en mijn boekingen zijn gaan voor +/- 70% via Booking.com

  • Algemeen 8
op 24 oktober 2016 bestemming: Zwitserland / Genève, reisperiode: februari 2014

Eenvoudige boeking, geen vertraging, geen problemen met boarding. Slechts ern kleine vluchtwisseling, dus gern 10.

  • Algemeen 9
op 22 oktober 2016 bestemming: Canada, reisperiode: oktober 2016

Ruim een week van te voren wilde ik een reservering annuleren. Na diverse mailtjes/telefoontje ook naar de guesthouse kreeg ik pas na 4 dagen een reactie dat annuleren niet mogelijk was. En dan bij aankomst kreeg ik van iemand in de buurt te horen dat het niet 1 vd veiligste buurten van Toronto was voor een vrouw die alleen reist. En bleek het geen guesthouse te zijn, maar een vorm van airbnb waarbij de eigenaren gehele verblijf boven verbleven maar ze alleen telefonisch om bijv schone handdoeken kon vragen etc. Klachten bij booking gemeld maar daar gooien ze alles op dat ze als intermediair optreden dat alle info van accomodaties door de aanbieders wordt aangeboden en dat je zelf de reviews maar goed moet lezen.

  • Algemeen 1
op 22 oktober 2016 bestemming: Frankrijk / Parijs, reisperiode: oktober 2016

Het gaat hier om een boeking van een hotel (Pavillion Opera Lafayette in Parijs). De eerste referentie was lovend, de boeking was snel gemaakt maar bleek ook fixed. De volgende dag zagen we de realiteit op de verschillende sites staan. Schimmel, openliggende electriciteitskabels, vervuild. Daar wil je je vakantie niet doorbrengen. Helaas: de boeking was fixed. Weg geld. Booking.com deed als tussenhandelaar ook niets. Conclusie:
1. Booking.com voortaan niet meer. Geen nutteloze tussenhandelaren.
2. Oh, ja. Vermijd genoemde zwijnenstal. Ik ben er zonder iets wijzer te worden 249 EUR aan verloren.

  • Algemeen 1
op 20 oktober 2016 bestemming: Nederland, reisperiode: oktober 2016

Telefoniste v booking.com gaf aan,dat kamer v hotel incl ontbijt was,hotel gaf aan dat dit niet bij de prijs was inbegrepen .ontbijt €20 pp..het was n enorme domper op mijn verjaardagsweekend met familie.het hotel gaf aan om in de toekomst meteen bij het hotel te boeken en niet via booking.com.tel contact met medewerker waarop ik vroeg de opname tijdens boeking af te luisteren omdat ze dan een bewijs zouden hebben,dat ontbijt incl was,kon zij niet doen.zeer slechte afhandeling v klacht

  • Algemeen 4
op 17 oktober 2016 bestemming: Spanje / Málaga, reisperiode: augustus 2016

De hostal die zij aanbieden was te vies voor woorden! en dat voor 85eu per nacht!! ik heb maanden geleden hierover een klacht ingediend en tot op heden zijn zij nog niet met een passende oplossing gekomen. zeeer slecht!

  • Algemeen 4
op 17 oktober 2016 bestemming: Spanje / st. andreu de la barca, reisperiode: oktober 2016

Boek niet via Booking.com. Je geeft een creditcard ter garantie van de bevestiging op maar het hotel kan deze nog altijd weigeren omdat ze hem zelf verkeerd overtypen! Je bent dan bij aankomst de kamer kwijt en kan het zelf uitzoeken. Bellen naar booking heeft dan geen zin want de klantenservice is erg druk, bel later maar terug. NIET DOEN!

  • Algemeen 1
op 13 oktober 2016 bestemming: Botswana, reisperiode: december 2016

Via booking.com een hotel geboekt voor een heel gunstige prijs. Een week na de reserveringsbevestiging heeft booking.com de kamers zonder overleg geannuleerd. Reden was een "foutieve prijs". Mag dit zomaar? Er is immers sprake van een overeenkomst. Op mijn verzoek om verdere uitleg is niet gereageerd.

  • Algemeen 1
op 13 oktober 2016 bestemming: Spanje / diverse, reisperiode: juni 2016

Auto rondreis gemaakt door o.a. Baskenland, Rioja gebied, Peniscola en Costa Brava. Alles via Booking.com geboekt. Ook de overnachtingen onderweg in Frankrijk met de Booking.com app ( ideale app ! )Accommodatie was overal fantastisch, precies zoals omschreven op de site. Alleen in Peniscola kwamen we voor een vervelende verrassing te staan. Het geboekte appartement ( overigens prachtig ) lag bovenop een berg en het hele complex bestond uit zeer veel trappen. Mijn partner kon slecht trappen lopen door een knieblessure, dus paniek toen we aankwamen. Booking.com ter plekke gebeld. Die belde met de receptionist en we hebben meteen het totale bedrag minus normale aanbetalingskosten teruggekregen. Ze hebben zelfs nog geprobeerd deze aanbetaling ook nog eens terug te vragen, wat helaas dan niet lukte. Maar wat een service! Ze boden aan iets anders voor ons te zoeken, maar dat hebben we zelf gedaan via de app. We boeken meerdere keren per jaar via Booking.com en hebben altijd zeer goede ervaringen.

  • Algemeen 10
op 5 oktober 2016 bestemming: Italië, reisperiode: oktober 2016

Klantservice Booking.com behulpzaam en heel vriendelijke personeel die je hun best doen om je te helpen. En dat doen ze ook. Ik heb een verkeerde booking gedaan en dat was niet meer mogelijk die datum gewijzigd worden. Maar Klantservice booking.com heeft alles gedaan en uiteindelijk heeft mijn boekingen op de juiste datum wat ik wilde gewijzigd. Bedankt Booking.com

  • Algemeen 9
op 3 oktober 2016 bestemming: Frankrijk, reisperiode: september 2016

Bij deze duidelijk dat ik nooit meer via booking.com een overnachting vastleg. De kamer kostte 143 euro, maar er werd 224 van de creditcard afgeschreven.

Na vier keer contact met hun klantenservice wat telkens de nodige frustratie opleverde kreeg ik de volgende antwoorden.
- het hotel heeft terwijl je aan het boeken was de prijzen aangepast. Je hebt pech
- tja, jammer voor jou. Maar omdat we aardig zijn, willen we je 25 euro vergoeden.
- kunnen we je met 40 euro blij maken?
- nee, we kunnen echt niet meer dan 40 euro vergoeden. Met deze tekst erbij.
"Wij besteden veel aandacht en zorg aan het aanbieden van onze diensten, maar wij zullen de informatie niet verifiëren en kunnen niet verantwoordelijk worden gehouden voor welke fout dan ook (inclusief in het oog springende en typografische fouten), welke onderbreking dan ook (of deze nu door (tijdelijke en/of gedeeltelijke) defecten, herstelwerkzaamheden, opwaardering, onderhoud van ons Platform of iets anders optreedt), inaccurate, misleidende of niet-waarheidsgetrouwe informatie of het ontbreken van informatie."

Dat betekent dat ze nog geeneens de helft van de schade willen vergoeden. En dat voor een overnachting van 1 nacht?!

Aangezien ik dus nooit zeker weet wat het me gaat kosten, kies ik liever voor een website die wel zorgvuldige informatie biedt en wel een customer service afdeling heeft.

  • Algemeen 1
op 29 september 2016 bestemming: Frankrijk / Corsica, reisperiode: september 2016

Mobile homes A Saliva op Corsica
- informatie op booking.com klopte niet met de werkelijkheid
+ Troffen een asociale bende aan met huisjes in slechte staat.
- Loslopende honden die overal poepten en plasten, ook op de veranda van je huis
- Geen enkele service, zelfs geen wc papier, geen schone handdoek, niets
- Geen 3 talen die worden gesproken, maar maar 1
- Restaurant met slecht eten

  • Algemeen 3
op 27 september 2016 bestemming: Italië, reisperiode: september 2016

B&B Passe-partout ziet er op de site van Booking.com prima uit maar is in werkelijkheid verschrikkelijk!!! We hebben de €55.00 voor de overnachting betaald en zijn toen met 'n smoes gevlucht! Volgens Booking.com hadden we foto's moeten maken,maar volgens mij moet Booking.com de accomodaties beter controleren zodat mensen na 1000 km rijden niet voor zo'n onaangename verrassing komen te staan!

  • Algemeen 1
op 25 september 2016 bestemming: Nederland / Maastricht, reisperiode: september 2016

Hotel haas aan het Vrijthof;
Bij de info op de site staat niet vermeld dat je kamer naast een bouwput is die al 2mnd aan de gang is en waar ze om 7 uur beginnen. Je kan een ander kamer krijgen die een etage hoger ligt!?
Dat de lift het de hele week niet doet terwijl ik slecht ter been.
En als je van het hotel een bevestingsmail ontvangt waarin staat dat je niet met je creditcard kan betalen. Dit staat niet op de site.
Je krijgt je geld ook niet terug alleen als je 48uur voor tijd annuleerde.
Kortom niet aan te raden!

  • Algemeen 4
op 23 september 2016 bestemming: België / magoster, reisperiode: augustus 2016

We werken nu sinds eind juli met Booking.com en van dag 1 met de nodige problemen. We hebben al wel heel wat boekingen via hen bekomen sinds eind juli, steeds met de vermelding dat de ontvangen huurgelden van de huurders van onze chalet zou vergoed worden begin september. Inmiddels zijn we eind september, ontelbare telefoons en e-mails verder en nog steeds hebben wij niets ontvangen, alhoewel we wel de nodige kosten hebben gemaakt om de chalet beschikbaar te stellen. Aanvankelijk stelden zij dat ze betaald hadden en ik maar moest bewijzen dat ik niets ontvangen had. Nu zijn we zo ver dat ze hebben toegegeven dat er een fout in hun systeem zit waardoor ze het foute BIC nr. hebben gebruikt, met de belofte dit onmiddellijk recht te zetten. Tot hiertoe dus nog steeds niet!!!! Spijtig voor de volgende huurders maar wij zien ons nu genoodzaakt om alle toekomstige boekingen via deze website te annuleren.

  • Algemeen 1
op 23 september 2016 bestemming: Thailand / Koh Samui, reisperiode: augustus 2016

Door verkeerde informatie op de site van booking.com hebben wij extra kosten moeten maken en een vervelende vakantie gehad. Booking.com onttrekt zich aan alle verantwoordelijkheid door aan te geven dat zij niet instaan voor de juistheid van de teksten op hun site!

  • Algemeen 1
op 22 september 2016 bestemming: Aruba, reisperiode: september 2016

80% permanente bewoning. Rare handeltjes en in de keuken geen bestek borden en of pannen te vinden. Na 4 dagen vertrokken

  • Algemeen 1
op 16 september 2016 bestemming: Spanje / Calella, reisperiode: september 2016

Vreselijke vieze/stukken kamers
Gewoon te goor voor woorden
Ik raad jullie dit zeker af

(Personeel is wel vriendelijk)
Hotel esplai

  • Algemeen 1
op 16 september 2016 bestemming: Frankrijk / Ecos, reisperiode: september 2016

Huisje gehuurd voor 1 week. volgens Booking geen voorafbetaling, alles ter plaatse te betalen.
2 dagen na bevestiging (zonder annulatiemogelijkheid want minder dan 60 dg voor vertrek) mail van een ons onbekend verhuurkantoor dat bedrag integraal moet betaald worden 30 dg voor verblijf. volgens verhuurkantoor heeft B dit foutief op hun site vermeld.
contact opgenomen met B (tel en meerdere mails) die belooft dit te regelen met verhuurkantoor. na 9 dg complete stilte, bericht van B dat er geen voorafbetaling nodig is.
3 weken voor vertrek opnieuw bericht van verhuurkantoor dat er nu moet betaald worden. bij betwisting daarvan (op basis van meegedeelde regeling door B) blijkt dat die afspraak niet daarop sloeg en er wel degelijk onmiddellijk moet betaald worden. opnieuw mail naar B, nu rechtstreeks aan persoon die ons mailde dat alles OK was : geen enkele reactie!

blijkt inmiddels dat B niet verantwoordelijk kan gesteld worden voor foutieve informatie op hun site, ook niet als ze zelf de fout maken.
straf !

  • Algemeen 2
op 15 september 2016 bestemming: Spanje, reisperiode: augustus 2016

Het was een bestemming die 100% overeenkwam met de verwachtingen

  • Algemeen 8
op 14 september 2016 bestemming: Duitsland, reisperiode: september 2016

Slechte service; is mij beloofd te mailen of bellen op dinsdag, woensdag nog niets gehoord en zelf weer aan de bel getrokken bij booking

  • Algemeen 1
op 4 september 2016 bestemming: Luxemburg, reisperiode: augustus 2016

Booking.com = oplichting.com
Ik raad iedereen aan om niet te boeken via booking.com, ze laten je dubbel betalen en alles is zeer slecht geregeld. Zal het nodige doen om dit in de media te krijgen zodat ze niemand meer kunnen oplichten!!!

  • Algemeen 1
op 30 augustus 2016 bestemming: Duitsland / Winterberg, reisperiode: augustus 2016

Ik ben door hotel Bobhaus in Winterberg bedrogen. We hadden via Bookings.com 4 nachten geboekt maar bij aankomst bleken faciliteiten die beloofd waren gesloten. We voelden ons bedrogen en wilden eerder weg, Uiteindelijk in samenspraak met bookings.com de deal gecanceld voor 280 euro (totale som was 680 euro).

Een paar weken later blijkt toch het volledige bedrag van mijn rekening te zijn afgeboekt. Volgens het hotel zouden ze mij de 400 euro cash hebben terugbetaald. Pure leugen en in mijn ogen crimineel. Als bewijs hadden ze een bonnetje van de toeristenbelasting van 18 euro die ik bij aankomt had getekend ter accodering. Hierbij hadden deze bedriegers bijgekrabbeld dat ze mij 400 euro hadden gegeven.

Bookings.com heeft me vervolgens volledig laten zitten. Gaven aan mij niet te geloven.

Ik ben zeer teleurgesteld in bookings.com en zal er nooit meer gebruik van maken. Wat een waardeloos bedrijf. Ken doen met misdadigers en je klant, die slachtoffer is, met zo weinig respect behandelen. Schande.

  • Algemeen 1
op 28 augustus 2016 bestemming: Verenigde Staten / New York, reisperiode: juni 2016

Na in begin juni een drama op mijn vriend zijn verjaardag te hebben gehad met een overboekt hotel midden in de nacht na 11 uur reizen en 3 uur aan de lijn met booking.com is mijn beloofde geld van het andere hotel wat veel duurder was meer dan 600 euro nog steeds niet binnen het is bijna 3 maanden verder!
Wat een negatieve ervaring! Krijg ik geen reactie zal ik nog hogere stappen nemen om mijn geld terug te krijgen! Mail word niet op gereageerd!

  • Algemeen 1
op 24 augustus 2016 bestemming: Frankrijk, reisperiode: augustus 2016

Had een hotel geboekt in bannegon geen enkel navigatie systeem kon het add vinden staat ook niet op een landkaart van frankrijk lang gebeld met booking.com einde van het verhaal niet gevonden ze zeiden dat het hotel geen eigen add heeft moet je maar op de pc kijken het toeval Was dat ik op motor vakantie ben heb wel navigatie op de motor met de nieuwste kaarten maar geen pc einde van het verhaal een ander hotel geboekt en 85 euro lichter bedankt booking.com

  • Algemeen 1
op 24 augustus 2016 bestemming: België / de panne, reisperiode: augustus 2016

Via booking.com 17 augustus 2016 B&B De Voute 17 km landinwaarts van De Panne gereserveerd voor een nacht. Na boeking blijkt achteraf uit de bevestigingsmail dat het ontbijt 15 euro pp extra kost en niet inbegrepen is. Er kan niet geannuleerd worden zonder alsnog het gehele bedrag verschuldigd te zijn.

Bij navraag bij booking.com blijkt dat deze info wel op de site staat maar verscholen onder de kleine "i"button achter de info "restitutie niet mogelijk"; "i". Onder de button "Voorwaarden staat geen info over extra breakfast kosten. De eigenaar vd b&b kwam dit overigens niet onbekend voor en zei dat hij dit booking.com al zo vaak had gevraagd... en ondertussen 45 euro extra incasserende voor 3 personen bovenop de B&B prijs van 130euro voor een nacht. Hij had het zelf over booking.com maffia.

BB zonder breakfast... arrogante houding van booking.com: Info staat op website en via mail "Bedankt voor de feedback over onze website, wij hebben hier een reportage van gemaakt en zullen deze in overweging nemen bij update van onze website".

MIJN ADVIES: Booking.com gebruiken ter oriëntatie en ACCOMMODATIE RECHTSTREEKS BENADEREN

  • Algemeen 3
op 21 augustus 2016 bestemming: Griekenland, reisperiode: oktober 2016

Wekenlang door Booking.com aan het lijntje gehouden en nog steeds geen geld terug bij foutieve afboeking door Booking.com. Niemand houdt zich daar aan afspraken. Schande ! Nu maar via ING fraude afhandeling het geld proberen terug te krijgen. Schande!

  • Algemeen 1
op 17 augustus 2016 bestemming: België / La Roche, reisperiode: september 2016

Wij hebben 20% teveel betaald via deze site. Vermelden alleen de duurste kamer(s). Dus geen keuze voor een goedkopere kamer. Dit is al de tweede rip off voor ons. Boek nooit meer via deze site. Gewoon rechtstreeks gaan !

  • Algemeen 1
op 14 augustus 2016 bestemming: , reisperiode: oktober 2016

Echt een hele slechte site. Je kunt niet zien welke hotelkamers je wel of niet betaald hebt, zoals je dat wel kunt bij hotels.com. En als er iets bijstaat, klopt het niet. Een kamer die volledig betaald is, staat als niet betaald. Echt erg slecht. Ik reis veel, maar niet meer via booking.com

  • Algemeen 1
op 12 augustus 2016 bestemming: Dominicaanse Republiek / Punta Cana, reisperiode: augustus 2016

Ik heb op 17 juli 2016 een junior suite aan de oceaan zijde ( club premium ) ( 3 volwassenen ) geboekt, Barcelo bavaro palace deluxe, ik heb voor dat ik de reservering waar heb gemaakt, eerst contact opgenomen met booking om te vragen als het arrangement nou all inclusive was, omdat het er niet duidelijk bijstond, gelijk daarna vroeg ik of deze kamer geschikt was voor 5 personen, voor mij en mijn dochters van 21, 18, 12 en 10.

Mevrouw gaf aan dat deze kamer geschikt is voor 3 volwassen en 1 kind, mijn andere dochter kon tegen een extra bij betaling van ongv 70 usdollars ook gebruik maken van het all inclusive arregement, aangezien de door mij gekozen slaapkamer 2 grote bedden had en een slaapbank.

Nu bel ik naar het resort om mijn reservering te checken aangezien er bij de door mij geboekte kamer stond dat ik pas bij aankomst moest betalen, en ik niet voor niks 4 uren ga reizen naar het resort.
Blijkt de kamer niet geschikt te zijn voor mijn gezinssamenstelling.

Dit terwijl ik speciaal heb gebeld met jullie om zeker te weten dat alles goed ging. Ik ben echt woedend, waarom controleren jullie medewerkers niet eerst de informatie voor dat jullie die verstekken ?

Mijn dochters en vooral de kleinste verheugd zich ontzettend op onze extra reisje.

Ik wil dat de reservering gecanceld word, of ik eis een de zelfde soort arrangement waar ik en mijn gezin van kunnen genieten

  • Algemeen 1
op 10 augustus 2016 bestemming: Frankrijk / Beaune, reisperiode: juni 2016

Teleurstellend. Een geboekt hotel werd door Booking een dag voor vertrek geannuleerd i.v.m. waterschade. Een alternatief was er wel, iets duurder maar verschil zou (ZOU) vergoed worden.
Hotel was verder in orde maar Booking heeft het eerste hotel niet geannuleerd, dus dat moesten wij betalen en het verschil heeft booking ook niet betaald. Ik heb hen 5 X gemaild verschillende keren via de site gevraagd hoe of wat maar waar ze wél een mail kunnen sturen dat het hotel i.v.m. waterschade niet beschikbaar was, of ik een duurder alternatief wilde accepteren, blijft het oorverdovend stil, op de reclame mails na dan, vanaf de kant van Booking. Dus so far zit ik met een schade van 71 euro. Overkomelijk, maar toch is hard voor gewerkt. Het ergste is dat Booking ABSOLUUT HELEMAAL NIETS van zich laat horen. Ik boek vanaf nu dus NOOIT meer via hen, ik boek wel rechtstreeks.

  • Algemeen 1
op 9 augustus 2016 bestemming: Spanje / Marbella, reisperiode: mei 2016

Bookingcom heeft de beste prijsgarantie. Op locatie was de prijs 20 % lager.
Bookingcom wees mijn claim voor het prijsverschil onterecht af.

  • Algemeen 1
op 9 augustus 2016 bestemming: Spanje / Alhaurin El Grande, reisperiode: augustus 2016

Wij zijn een b&b en hebben welgeteld 5 weken samen gewerkt, maar hebben het opgegeven omdat ze de mensen oplichten van beide kanten, jammer want er kwamen best veel klanten via hun maar wij hebben graag tevreden klanten en een goede reviewa.
Wij hadden een booking via een andere site en hadden juist gereserveerd met hun toen we een booking via hun kregen wat helaas niet meer mogelijk was en kregen te horen dat we in real time een booking van hun moesten aannemen en dus de vorige maar moesten annuleren zodat zij voorrang kregen en wij anders met de kosten zouden zitten omdat booking dan voor hun een andere acomodatie moesten zoeken wat duurder zou zijn en wij dus voor de kosten mochten opdraaien.
Nu hadden wij de allereerste gasten waar wij een mail na hadden gestuurd omdat we nog niet klaar waren en ze een ander verblijf moesten zoeken en naar booking gebeld om door te geven, dus aangezien booking in hun eigen woorden zeiden dat ze dan de mensen hielpen met een ander verblijf en kosten aan ons zouden doorgeven , mooi niet ze mochten zelf voor een ander verblijf gaan zoeken en de kosten daar hadden booking het helemaal niet over.
Ik heb ze daarover gebeld en gemaild maar ze weten daar niks zinnigs over te zeggen, Hmmmmmm sorry hoor maar ik doe liever geen zaken met hun omdat ze volgens mij de meerkosten aanrekenen maar in eigen zak steken en de klanten in de kou laten staan op een paar uitzonderingen na, tuurlijk want ze moeten het ook wel van goede reviews hebben ale een paar toch, dus als jullie klanten nou eens rechtstreeks zouden boeken dan winnen we alle 2 en dat zou fijner zijn , toch

  • Algemeen 1
op 7 augustus 2016 bestemming: Nederland / coevorden, reisperiode: augustus 2016

Op de site aangegeven dat we met twee volwassenen zijn en 1 kind van 12, dan krijg je 2 kamers. Onze zoon is nog te jong om alleen op een kamer te zitten maar je kon dit nergens wijzigen. Dan moet je een kamer voor 2 personen nemen en dan zelf naar het hotel bellen of er een bed bij kan. We hebben maar meteen naar het hotel gebeld, was nog goedkoper ook.

  • Algemeen 1
op 6 augustus 2016 bestemming: Italië / Ameglia, reisperiode: juni 2016

Wij hebben een zeer slechte ervaring met Booking.com. Bij aankomst in het appartement "Albachiara Inn Apartments" in Ameglia bleek al gauw dat het appartement totaal niet voldeed aan de door Booking.com omschreven "Deluxe". Integendeel, het appartement was zeer eenvoudig ingericht en de voorzieningen die Booking.com ons had aangeprezen, ontbraken gedeeltelijk of vertoonden achterstallig onderhoud.
Een opsomming:
In de keuken was geen oven (was wel aangegeven)
Een koffiezetapparaat was niet aanwezig (was wel aangegeven)
Uitzicht: geen uitzicht op de rivier (was wel aangegeven)
Er was geen bureau aanwezig (was wel aangegeven)
Er was geen inloopkast aanwezig (was wel aangegeven)
Een radio was niet aanwezig (was wel aangegeven)

Er was slechts een 2-pits kookplaat aanwezig en materiaal om in de magnetron op te warmen was niet aanwezig. Er waren geen handdoekhaakjes, de slaapkamer was dermate klein zodat er geen stoel kon worden geplaatst, enz. enz. De zitbank in de kamer was compleet doorgezakt (goed voor je rug). In de badkamer viel de houder van de wc-rol regelmatig van de muur en zat het handvat van de douchedeur los. In de hangkast moest de kleding met een stok (was erbij geleverd) worden opgehangen, omdat de kledingrail te hoog zat om er voor iemand met een normaal postuur bij te kunnen. Deluxe appartement? Nee dus.
Tijdens ons verblijf hebben wij bij Booking.com de tekortkomingen gemeld en per e-mail bood men aan om € 450 te compenseren. Hiermee zijn wij akkoord gegaan. Echter, Booking.com is nu plotseling op haar toezegging teruggekomen en wil (met een smoes) nog slechts € 50 vergoeden, een fooi dus. We hebben deze zaak gemeld bij onze rechtsbijstandsverzekering en het vervolg komt nog.
Conclusie: ga nooit met Booking.com in zee, want ze houden zich niet aan hun woord en zijn dus onbetrouwbaar.

  • Algemeen 2
op 6 augustus 2016 bestemming: Italië / Rome, reisperiode: juli 2016

Lorenzo Suite Hotel, volgens booking .com. In het echt een appartement in de stationsbuurt van Rome waarin 3 kamers zijn opgeknapt als hotelkamers. Flatscreen die niet groter is dan een gemiddelde i pad waarop enkel Italiaanse zenders te zien zijn. De vloer in parket blijkt plastiek te zijn met een tekening van hout. De zeepjes die je krijgt worden niet dagelijks aangevuld. Pas na twee dagen hadden we warm water. Het ontbijt is beter in een gaarkeuken van daklozen. Twee toast met één potje confituur de eerste twee dagen daarna waren ze op, ook geen keuze je krijgt het gewoon op je bord. Koffiemachine werkt meer niet dan wel en is van slechte kwaliteit. Na twee dagen van de vijf dat we er waren was het ontbijt al tot de helft geslonken helemaal niet zoals op de foto's bij booking.com te zien is. Een kuisvrouw die ook het onbijt serveert en heel de tijd zaagt over hoe slecht zijn heeft heeft dit om meelij te wekken. Ik heb het gevoel dat ze onder één hoedje speelt met de baas van de B&B. Absoluut geen aanrader best te vermijden ook al is de prijs laag.

  • Algemeen 2
op 4 augustus 2016 bestemming: Schotland / Edinburgh, reisperiode: oktober 2016

Reis moet nog beginnen, dus hopelijk is het hotel wel OK.
Na de boeking kreeg ik een mail dat de credit card was geweigerd. Ik moest nieuwe card-gegevens invullen. Denkend dat ik misschien een typefout had gemaakt nogmaals gedaan. Voor de zekerheid naar het hotel gebeld. Volgens hun was alles al correct. Toch weer een mail van booking.com dat de creditcard niet goed was. Mail gestuurd naar het hotel: volgens hun alles OK en betaald. Klantenservice van booking.com gebeld. Deze dame kan beter een baan zoeken waar ze geen contact met klanten hoeft te hebben. Bijzonder ongeinteresseerd draait ze een standaard antwoord af dat het niet aan booking.com ligt. "Nogmaals, dat is dus ..." Kortom: dat heb ik al gezegd, sukkel. Wanneer ik boos wordt neemt zij uiteindelijk wel contact op met het hotel en alles is volgens hen geregeld. Mail over creditcard kan ik negeren. Ik hoop maar dat het verder goed gaat....

  • Algemeen 4
op 1 augustus 2016 bestemming: België / Mechelen, reisperiode: juli 2016

Woensdag appartement op Mechelerhof via Booking geboekt. We zouden vrijdag weggaan voor een week. Vrijdagmorgen om 10.30 door Booking gebeld dat er een overboeking was. We konden wel het weekend daar verblijven maar moesten dan maandag voor de rest van de week ergens anders heen of er was een alternatief voor de hele week. Medewerker zou alles mailen en dan over een half uur terug bellen om alles te regelen. In de mail stond alleen een alternatief voor de hele week bij hotel Krijtland in Epen. Stond verder niet bij of het een appartement of hotelkamer was. Na uur nog geen telefoontje. Was inmiddels 11.45 en we zouden 13.00 vertrekken dus maar gebeld. Vriendelijke medewerker. Hij zou de medewerker zoeken die in eerste instantie had gebeld. Na een kwartier melde hij mij dat hij met pauze was maar hij zou zo spoedig mogelijk terug bellen. 12.45 nog niet terug gebeld dus weer maar zelf gebeld. Minder vriendelijke medewerker. Hij wilde niet de medewerker zoeken die ons dus al 2x terug zou bellen, hij kon ons net zo goed helpen. Hij snapte het probleem niet. We hadden een alternatief via de mail gekregen, moesten dat maar gewoon boeken en ook betalen en dan ander reserveringsnummer doormailen. Op mijn mededeling dat de eerste medewerker beloofd had het voor ons te regelen was het antwoord dat dat niet de procedure was. Je krijgt een alternatief en de rest moet jezelf uitzoeken. Op mijn opmerking dat ik dan dus 2x reserveringen betaalde (ik had immers de 1e al betaald en moest nu dus deze ook betalen want hij kon/wilde de boeking niet omzetten) was het antwoord dat dat de procedure was. Ik kreeg het geld van de 1e boeking pas terug wanneer zij dat binnen hadden en dat kon best een week duren. Op mijn antwoord dat ik daar niet de financiële ruimte voor had ontstond er een patstelling. Dat was de procedure en hij was niet van plan om het anders te doen. Niks om boeken of wat ook, gewoon een 2e boeking doen en betalen ook al betreft het hier een overboeking waar je als klant niets aan kan doen maar juist de dupe van bent. Vragen om de 1e medewerker aan de lijn te krijgen weigerde hij. Uiteindelijk zou hij gaan overleggen. Na 10 minuten bleek dat hij Mechelerhof had gebeld en dat zij het geld nog niet hadden afgeschreven. Dus was het financiële aspect geen probleem meer en dus moest ik zelf de rest maar regelen. Op onze mail met doorgeven nieuw reserveringsnummer en klacht is nooit een reactie gekomen. Voor ons nooit meer boeken via Booking.com

  • Algemeen 2
op 26 juli 2016 bestemming: Nederland / valkenburg, reisperiode: juli 2016

Geregeerd op mail, mail er achteraan maar helaas geen reactie erg slordig

  • Algemeen 1
op 21 juli 2016 bestemming: Frankrijk / Chambéry, reisperiode: juni 2016

Misleiding troef! Driemaal misleid op 1 boeking!
1.Prijs is superfantastisch niet te missen aanbod: bij aankomst bleek dit de standaardprijs te zijn. 2. Gekozen tussen 3- en 2persoonskamer voor 2persoons ( 3persoons heeft stapelbed boven je hoofd niet zo aangenaam). Bij aankomst bleek dat er geen 2 persoonskamer meer vrij was (vandaar dat deze kamer alleen nog te vinden was op booking.com) 3. Fantastisch uitzicht op de omliggende bergen! Bergen liggen inderdaad langs alle zijden van het hotel, als je naast de omliggende gebouwen kijkt.

  • Algemeen 5
op 18 juli 2016 bestemming: Engeland / Londen, reisperiode: juli 2016

Booking krijgt van mij een 8 omdat het, door het hotel, teveel geïncasseerde bedrag van € 40.--, nog terug moet boeken op mijn rekening. Anders krijgt het een dikke 10. Ik heb al jaren via booking geboekt en nog nooit ben ik teleurgesteld geweest.

  • Algemeen 8
op 18 juli 2016 bestemming: Wales / Holyhead, reisperiode: juni 2016

Superslechte service van booking.com. Klant is beslist geen koning hier. Tot drie keer iemand aan de lijn gehad over teruggave van geld. Helaas bellen ze niet terug en ze doen het af met het feit dat ze niets voor ons kunnen doen. Zo raak je klanten kwijt dus. Wij waren een goed klant van booking.com.

  • Algemeen 1
op 14 juli 2016 bestemming: Spanje, reisperiode: september 2016

MISLEIDING!!! Is dat wat, boek je bij Booking.com 5 reizen om voor de geniuskorting in aanmerking te komen plaatsen ze er maar 4. Bij de vraag of ze handmatig de gemaakte 5de reis erbij kunnen plaatsen kunnen ze dit niet??? Tevens wordt er door de medewerker aangegeven dat de korting pas ingaat als het verblijf is geweest?? waar staat dit? Als je bent ingelogd zie je "u wordt beloond voor 5x reizen" 10 % extra korting er staat niet pas als het verblijf is geweest. Is dit misleidende reclame of niet?? we wilden een 6de en een 7de boeking maken maar nu dus niet meer bij Booking.com. bovendien krijg je geen reactie op je e-mail als je vraagt waarom?

  • Algemeen 3
op 10 juli 2016 bestemming: Spanje / Marbella, reisperiode: mei 2016

Komt de beste prijsgarantie niet na.

  • Algemeen 1
op 7 juli 2016 bestemming: Suriname / Suriname, reisperiode: juni 2016

Booking.com overboekt Suriname met fake Haitianen die nooit
op komen dagen alle hotels en appartementen hebben daar grove overlast van

  • Algemeen 1
op 27 juni 2016 bestemming: Portugal, reisperiode: augustus 2015

Wat een vervelende site is dit geworden. Reviews die oppoppen, ongevraagd! Drammerige teksten: er is nog een kamer over. Teksten als: uw booking is nu bijna voltooid we hebben alleen nog bla bla nodig, alsof ik dat niet weet.
Prijzen van kamers worden gemanipuleerd!! Twee weken geleden enige hotels uitgezet en nu lees ik dat ik de dagdeal heb? Mmmm, had ik 2 weken geleden blijkbaar ook. Booking begon goed, maar nu....een draak van een site!

  • Algemeen 3
op 27 juni 2016 bestemming: Indonesië / Yokyakarta, reisperiode: mei 2015

Leuk, al die hotels via booking.com. Maar de laagste prijsgarantie klopte in veel gevallen niet. En in één geval leek de accomodatie niet op hetgeen wij geboekt hadden. Dus een klacht ingediend. En wat doet booking.com dan? Helemaal niets. Niet eens een ontwijkend antwoord. Dus wij boeken niet meer met deze boefjes.

  • Algemeen 1
op 23 juni 2016 bestemming: Schotland / Portree, reisperiode: juni 2016

Gereserveerd bij Booking.com en bevestiging van de reservering ontvangen. Dag later krijg ik een email van het hotel dat er een overboeking is. Ik stuur een email naar booking.com hierover en krijg na 2 dagen nog geen antwoord. Vervolgens boek ik een andere accommodatie om toch in ieder geval onderdak te hebben. Weer een dag later heeft de eigenaar van het hotel waar ik oorspronkelijk geboekt had een oplossing gevonden. Nu maar eens naar Booking.com gebeld want email wordt niet beantwoord. Ze gaan proberen om de vervangende reservering terug te draaien is het antwoord en zal de volgende dag worden terug gebeld. Ik wordt uiteraard niet teruggebeld en ben daar al niet meer verbaasd over. Na weer een kwartier in de wacht te hebben gezeten aan de telefoon is het antwoord van Booking.com dat ik niet kostenloos de reservering kan annuleren. Als ik een supervisor wil spreken wordt ik in de wacht gezet en na tien minuten wordt de verbinding verbroken. Weer teruggebeld en nu is na lang overleg de supervisor niet bereid mij te woord te staan omdat zijn antwoord hetzelfde is als wat de call center medewerker mij heeft gegeven. Ze verwijzen fijntjes naar de kleine lettertjes op de website. Niet echt sterk van Booking.com. Ze melden nog wel dat ze het druk hebben en geen email binnen 48 uur kunnen beantwoorden in juni. Hulde aan het management van Booking.com

  • Algemeen 1
op 19 juni 2016 bestemming: Duitsland / Geisfeld, reisperiode: mei 2016

Zes nachten Geisfeld in een voortreffelijke b&b. Bij Booking gereserveerd. Daarna ook recensie geplaatst. Krijg inmiddels bijna dagelijks mailtjes van Booking, dat ze een fantastische aanbieding hebben in Geisfeld. Waar we dus 6 nachten waren. Waarover we schreven... Na Geisfeld zijn we via Booking van het Belgische St- Hubert gereden,. Hotel 100 Ciels. Slechte ervaring. Waarover we dus in een recensie berichtten... Maar - u snapt het - sindsdien bijna dagelijks mailtjes over het fantastische hotelaanbod in St. Hubert. Trieste administratie; weinig fijnzinnig: mensen bestoken met aanbod waarvan al is gebruik gemaakt.

  • Algemeen 5
op 6 juni 2016 bestemming: Verenigde Staten / New York, reisperiode: mei 2016

Via booking.com liep reeds een reservering, echter vanwege hoge extra kosten voor een extra bedje, 2 dagen voor aankomst, gekeken naar alternatieven. Die waren er volop, maar toen ik gecancelled had en vervolgens een uurtje later opnieuw inlogde om een nieuwe boeking te maken, waren alle eerder bekeken hotels ineens totaal €150-€200 duurder, zonder uitzondering. Zo wordt je dus voor een paar honderd euro getild. Opgelicht in het buitenland, via een Nederlandse onderneming. Overigens, ALTIJD de site van het hotel zelf checken, want vaak is rechtstreeks boeken voordeliger dan via booking.com

  • Algemeen 2
op 28 mei 2016 bestemming: Georgië / Tbilisi, reisperiode: mei 2015

Totaal onbetrouwbaar. Na goede ervaringen met booking in andere landen, ben ik hier opgelicht door een eigenaar die niet kwam opdagen (adres Rustaveli 40 Tbilisi) mij naar een ander adres verwees, zonder dat daar iemand was. Mijn creditcard is wel voor twee nachten belast. Probeer dat maar eens terug te krijgen bij een machtige organisatie als booking, die wel de lusten, maar niet de lasten van een dergelijke dienstverlening voor rekening neemt.

  • Algemeen 2
op 23 mei 2016 bestemming: Griekenland / Athene, reisperiode: juni 2016

In Maart jl boekte ik een appartement via Booking (Malliot Apartments Nikis) ik boekte de vorm dat ik gratis kon annuleren, toch werd tot mijn verbazing al direct het geld van mijn creditcard afgeboekt. Ik ben nu al 4 weken bezig om mijn geld terug te krijgen en booking werkt totaal niet mee, ze willen alle informatie hebben. Deze heb ik reeds bij mijn boeking aangeleverd. Ook Malliot heeft nu tot 2 belooft tot terugbetaling maar helaas nog geen geld. Ik ga vanaf nu gewoon weer zelf mijn hotels boeken ik heb geen vertrouwen meer in booking.com de afterservice is dermate slecht!

  • Algemeen 1
  • Vorige
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • Volgende