Marjolijn Valette
op 28 augustus 2017
bestemming: Engeland / Ilford, Londn, reisperiode: augustus 2017
Slechte accomodatie. Bij hoofdgebouw alles goed. Het bij gebouw zeer slecht. Smerig, slaande deuren. Zeer gehorig. Karig ontbijt. Bed was goed. Geen eerlijke review van de Lodge in zijn geheel.
... Lees meer
Lilian van der Bij
op 26 augustus 2017
bestemming: Spanje / Barcelona, reisperiode: juli 2017
Via booking.com een appartement geboekt in Barcalona. Na terugkomst aantal keren gebeld en gemaild wanneer de borg van €400 teruggestort zou worden. Via booking.com de bevestiging gekregen dat indien verhuurder dit niet binnen 5 dagen zou doen dan zou booking.com dit volledige bedrag terug betalen. "Maakt u zich geen zorgen" was de afsluitende zin van booking.com. Na de 5 dagen kregen we een mail dat de verhuurder "het bewijs" had dat er €179 werd ingehouden ivm een reparatie aan een deur. Onbegrijpelijk dat dit als bewijs na 4 weken wordt aangedragen. Een mail van booking.com dat zij zich nu terugtrekken en niet overgaan tot betaling. We moeten ons dus wel zorgen maken. Is dit de handelswijze van een verhuurder die meer marge wil maken en misbruik maakt van de taalbarriere ? En waarom komt booking.com de eerdere toezegging niet na ?
Voor ons een reden om een cijfer 1 te geven. Wat een slechte service. Maar wij zullen, op kosten van booking.com, via een advocaat de vordering alsnog proberen te innen.
... Lees meer
Joep
op 26 augustus 2017
bestemming: Italië / Merano, reisperiode: augustus 2017
We hadden maar een paar dagen vacantie, daarom zocht ik voor deze gehele periode. Bij het boeken van een hotel heb ik op een andere pagina een paar van onze vakantiedagen ingevuld en het hotel geboekt. Na betaling bleek dat het hotel voor onze gehele vacantie was geboekt, wat niet de bedoeling was. Booking.com vond het geen probleem om deze data aan te passen, de accommodatie wel. We hebben de hele tijd moeten horen dat ze uit coulance ons een dag minder in rekening brachten, maar we hebben uiteindelijk toch bijna het volle bedrag moeten betalen. Dit druist in tegen alle mails die je van booking.com krijgt over gratis annuleren, maar dat kan volgens hun afhangen van de accommodatie. Nogal wiedes als je er achter komt dat een accommodatie een behoorlijk percentage aan booking.com moet betalen. Verder zijn de dames bij de klantenservice erg vriendelijk, als je ze tenminste aan de lijn krijgt. Ik heb een paar keer moeten bellen om een recentie te kunnen schrijven, echter tot op heden nog geen mail ontvangen waarmee dit kon. Je kunt ook nergens een mail heen sturen. Kortom, booking.com is zeer slecht tot niet bereikbaar voor commentaar en ze doen per mail andere beloftes die ze niet kunnen waarmaken.
... Lees meer
Hugo
op 26 augustus 2017
bestemming: Frankrijk / Marcy l'etoile, reisperiode: augustus 2017
We hadden via booking een verblijf geboekt bij Garden & City in Marcy l'etoile. Dit verblijfs terrein is zeer pover op alle gebied. Maar je ziet pas wat je boekt als je daar bent. Nadat we vertrokken zijn stuurde de plaatselijke bediende ons een factuur voor meubilair dat door ons beschadigd zou zijn. Er is geen controle voor je het apartement binnen gaat en geen controle als je weg gaat. Toch sturen ze je een factuur zonder enig bewijs of akkoord. Dit bedrag wordt van je borg afgehouden.Tot nu toe heeft alle telefonisch contact of mail bij Garden & City noch bij Booking iets opgeleverd.
Ilse
op 24 augustus 2017
bestemming: Portugal / Lissabon, reisperiode: december 2017
We hebben een appartement in Lissabon geboekt voor de jaarwisseling. Bij de boeking stond duidelijk (meermalen) aangegeven: geen vooruitbetaling nodig, geen zorgen er wordt nog niets in rekening gebracht,geen reserverings- of creditcardkosten. Dezelfde dag zag ik dat het volledige bedrag gereserveerd was op mijn creditcard (een pre-autorisatie, dat is geen probleem) maar de volgende dag was het volledige bedrag afgeschreven door booking.com. Bij telefonische navraag werd mij gevraagd om hier screenshots van te maken, dat heb ik gedaan en deze gemaild. Vervolgens krijg ik een reactie dat in het betalingsscherm heeft gestaan dat het volledige bedrag direct afgeschreven wordt. Daar heb ik uiteraard geen screenshot van, bovendien staat mijn creditcard al gekoppeld dus ik hoef geen betaling te doen. Dit komt ook niet overeen met de teksten die in het boekingsscherm staan. Ik vind dit best misleidend. Ook omdat er staat dat je altijd rechtstreeks aan de accommodatie betaald en de kosten door booking.com zijn geïnd. Booking.com al diverse mails verstuurd maar ze blijven bij hun antwoord ondanks dat in de algemene voorwaarden te lezen is dat het duidelijk staat vermeld op de website als een vooruitbetaling noodzakelijk is. Ik krijg ook geen inhoudelijk antwoord op mijn vraag waarom staat aangegeven dat geen vooruitbetaling nodig is en vervolgens het volledige bedrag de volgende dag wordt geïncasseerd.
Dunia Sharif
op 24 augustus 2017
bestemming: Duitsland / frankfurt, reisperiode: augustus 2017
Ik ben echt gek op booking.com ik boek nu al een paar jaar iedere keer mijn hotels via booking.com. service is ook top als je ze belt om iets te vragen. Alles is ook duidelijk dus je weet waar je aan toe bent. ga zo door!
Anoniem
op 24 augustus 2017
bestemming: Duitsland / Ahrtal, reisperiode: september 2017
We zijn niet geweest, omdat we vanwege familieomstandigheden moesten annuleren. Ik heb bij mijn boeking beheren op annuleren gedrukt, maar het is niet door gekomen bij Booking.com blijjkbaar. En omdat ik daarna een email naar ze heb gestuurd en geen antwoord op mijn vraag krijg, waar het fout is gegaan bij hen, geef ik ze op dit moment een 1.
Stefan
op 22 augustus 2017
bestemming: Frankrijk / Montpellier, reisperiode: juli 2017
Wij hadden voor onze reis naar Spanje een hotelovernachting geboekt. Dit was in Hotel Arena in Montpellier. Het hotel zou zich pal naast de snelweg bevinden, maar er moest 2 1/2 uur omgereden worden ivm wegwerkzaamheden waardoor de afslag afgesloten was. Bij aankomst bij het hotel waren de activatiecodes geblokkeers omdat Booking.com het hotel niet zou hebben betaald. na meer dan een uur ingepraat te hebben, en diverse malen onze betalingsbewijzen gezien te laten hebben, mochten wij, na nogmaals betaald te hebben eindelijk de hotelkamer in. Uiteindelijk zijn wij dus 2x zo duur uit als dat de bedoeling was, en voor terugvordering van ons geld, worden wij tussen Booking.com en Hotel Arena heen en weer gestuurd. Belachelijke praktijken!! Het betalingsbewijs dat wij in het Frans kregen, was gewoon een ordinaire rekening waar geen betalingsbevestiging van te maken was.. trap er niet in!
Ron van den Bosch
op 22 augustus 2017
bestemming: België / Oostende, reisperiode: augustus 2017
Voor een kamer van ruim 200 euro vewacht je een nette mooie kamer die een schone badkamer heeft. De kamer was wel groot. We kregen ook de indruk dat er nog behoorlijk werd verbouwd aan het hotel. Het ontbijt was niet inclusief. De opgang naar de kamers en gangen leken meer op een 1-sters hotel.
Frans
op 19 augustus 2017
bestemming: Frankrijk / Sauvian, reisperiode: augustus 2017
Booking.com presenteert de lokatie als een paradijs, maar in werkelijk is het een krot. Mijn zeer negatieve referentie is overigens wel geplaatst na een week op booking.com
Sandra
op 19 augustus 2017
bestemming: Verenigde Staten / Madison, reisperiode: augustus 2017
Na een verkeerde boeking van 1 persoonskamer i.p.v. 2 persoonskamer zonder extra kosten opgelost! Mega grote kamer, met alle voorzieningen!!
Rv
op 15 augustus 2017
bestemming: Nederland / Scheveningen, reisperiode: juli 2017
Geboekte kamer was er niet naar zolderkamer gestuurd met 8 onbeslapen bedden kriskras tussen de schuine balken. Vuile badkamer, te laat op de dag om nog schoon te kunnen maken. Geld zou terugbetaald worden dus terug naar huis gegaan. Twee dagen later bericht no show van booking.com en werd er glashard ontkend dat ik er was geweest. Ook foto's van inlogcodes wifi van de villa waren blijkbaar geen bewijs. Geld kwijt en booking.com Heeft ze weer verdiend. Nooit meer boeken bij deze oplichters!
Blockx
op 15 augustus 2017
bestemming: Oostenrijk / Sölden, reisperiode: juli 2017
Voor oplichterij is eigenlijk een 1 nog te veel !
D.Hovestad
op 14 augustus 2017
bestemming: Verenigde Staten / Duck Key, reisperiode: augustus 2017
Geachte lezers,
Ik wil graag onze ervaring delen met booking.com
We zoeken een huisje voor 7 personen, waarvan 3 kinderen in de leeftijd van 7,16,en 17 krijgen we een huisje aangeboden wat we boeken.
Aangekomen krijgen een huisje voor 5 personen.
Wat blijkt de kinderen moeten bij ons in bed .....
Dit is voor ons geen optie gezien de leeftijden!
Contact opgenomen met booking.com verwijst naar de kleine lettertjes wil niet mee denken met een oplossing voor ons en verbreekt de verbinding.
2 uur zitten wachten vol frustratie 50 euro bel kosten verder, zonder een oplossing pffff bedankt ! — bij Hawks Cay Resort.
Gh
op 14 augustus 2017
bestemming: Turkije / Turkije, reisperiode: augustus 2017
Het appartement hebben we geboekt voor 5 personen maar er waren maar 2 glazen. Ook zal er een extra bed bij geplaatst worden maar er stond alleen een 2 persoons bed en de andere 3 moesten op hele dunne matrassen slapen. Dit was helaas niet het enige want ze wouden bij aankomst nogmaals €40 schoonmaak kosten hebben terwijl wij die al betaald hebben. Met de huisbaas konden we niet tot een oplossing komen want alles lag aan booking.com. uiteindelijk hebben we contact moeten opnemen met booking.com en hun zeggen gewoon " als je iets voor 5 personen boekt dan zijn we niet verplicht om ook zoveel servies enz neer te zetten " net als voor de bedden hadden ze ook hun woordje klaar...
Nooit meer booking.com voor ons
Har Wilms
op 10 augustus 2017
bestemming: Duitsland / Karlsruhe, reisperiode: augustus 2017
De kamer in het hotel Karlstor was zo slecht dat we slechts één nacht zijn gebleven. In de badkamer valt naast de schimmel op het plafond ook het behang van de muren. De verwarmking in de kamer is verroest en niet aan te zien. Kortom voor niemand aan te bevelen, los van het feit dat je natuurlijk niet voor een dubbeltje op de eerst rang kunt zitten.
Paul
op 9 augustus 2017
bestemming: Filipijnen / Manilla, reisperiode: juli 2017
Booking.com liegt over de reviews en lost geen enkel probleem op.
Anna
op 8 augustus 2017
bestemming: Spanje / Benidorm, reisperiode: juli 2017
Als eigenaar zeer slechte ervaringen met booking.com reizigers worden niet gecheckt en je moet maar accepteren dat ze dronken en schreeuwend om 11 uur savonds arriveren dan plaatsen ze de reizigers in een ander duur hotel en dit mag jij als eigenaar betalen
Marc de vos
op 8 augustus 2017
bestemming: Duitsland / Allenbach, reisperiode: augustus 2017
Het huis ambiente hager was zeer mooi en compleet ingericht de gastheer zeer hulpzaam echt de moeite waard ,toplocatie !!!!!!
Tahiri
op 7 augustus 2017
bestemming: Frankrijk / pyrenees orientales, reisperiode: augustus 2017
Zeer goede vakantie gehad, enkel jammer dat we met booking geboekt hadden. Kostprijs was 20% duurder !!! Next time rechtstreeks met de eigenaar via zijn site boeken, veel interessanter
Cor
op 5 augustus 2017
bestemming: Ierland / Dublin, reisperiode: augustus 2017
Booking.com is een organisatie die je niet kunt vertrouwen.
We hebben een hotel gerserveerd en op de site staat duidelijk inclusief ontbijt. Wij reserveren en betalen. We hebben ook screenfoto gemaakt met inclusief ontbijt erop.
Bij hotel aangekomen blijkt het exclusief ontbijt te zijn. Komt er nog 27 euro per dag voor het ontbijt bij. Bel je met booking.com dan is het dus jou probleem. Zij lossen het niet op sterker nog ze verwijzen meteen naar de kleine lettertjes. Dat noem ik nu misleiding. Dit was dus de eerste en meteen laatste keer dat wij met booking gewerkt hebben.
Peter
op 2 augustus 2017
bestemming: , reisperiode: januari 2017
Soms zit het mee, soms zit het tegen. Ik reis veel over de hele wereld, meestal boek ik een hotel bij booking. Handig omdat ze een enorm aanbod hebben in de gehele wereld. Enkele ervaringstips: Booking plaats de beste recensies snel en boven in de lijst. Kijk ook bij de slechte recensies, dan krijg je een indruk van de werkelijke situatie. Ik boek meestal voor 1 nacht bij aankomst op een bestemming. Is het goed dan boek ik bij, valt het tegen dan zoek ik ter plaatse iets beters. Lees ook de ervaringen van andere reizigers op Tripadvisor. Kijk niet alleen naar de foto's die door het hotel / booking geplaatst zijn, juist de foto's van andere reizigers geven een goed beeld van de werkelijke situatie. Neem de goede recensies met een grote korrel zout. Veel vakantiegangers plaatsen een goede beoordeling omdat de eigenaar/personeel zo aardig was. Kijk naar de recensies die echt locatie, hygiëne, comfort , service,enz. beoordelen.
Andere bookingssites, expedia, agoda, hotels.com, doen het niet beter.
Gino Franckaert
op 31 juli 2017
bestemming: Nederland / Brunssum, reisperiode: juli 2017
De lokatie was goed en net. Echter we moesten bedlinnen en toeristenbelasting betalen voor 6pers. We waren met 4 personen. Booking.com reageert niet op mails en is telefonisch enkel bereikbaar als je het er voor over hebt om je maandelijks beltegoed te wachten. Heb geen probleem om engelstalig doorverbonden worden naar een host omdat nederlands lange wachttijd was. Maar helaas die waren onbereikbaar. Worden wel bestormd met mails waar de volgende reis naartoe gaat, maar klachten worden niet behandeld.
DW de Vries
op 31 juli 2017
bestemming: Nederland / oldenzaal, reisperiode: juli 2017
Volkomen ander beeld op website dan werkelijkheid. Blijkt budgethotel en 4 sterrenhotel samen te zijn. Suggestie dat je zeer luxueus boekt maar komt terecht in budgethotel. Zelfs voor een budgethotel was het ondermaats. Zeer gehorig, 2 stoelen op een vierpersoonskamer, tussendeuren die heel hard dichtklappen, hele nacht door. pijpenlaatje douche en toilet waar je je bijna niet kunt afdrogen.
En recensie op booking.com? Komt niet op de site! booking.com lijkt duidelijk een oplichter.
Kemper/leCouvreur
op 30 juli 2017
bestemming: Portugal / Lagos, reisperiode: juli 2017
Wij hadden op de dag van aankomst al een lekkage in het appartement en dagelijks geen warm water tijdens het douchen!Totaal geen empathie richting de klant. Tot op heden geen reactie na een mail van mijn partner en mij. Schande Booking.com
Laura
op 28 juli 2017
bestemming: Italië / Sardinië, reisperiode: juli 2017
Misleidende foto's op internet van het appartement. Villino Cristina, Stintino, Sardinië, was echt om te huilen. Bij het uitleggen en vragen om hulp, totaal geen response. Geen geld teruggekregen ondanks ons vertrek tijdens het inchecken! Alles weg en de klantenservice die het alleen maar heeft over de 'regels'. Erg jammer!!
PP
op 27 juli 2017
bestemming: Griekenland / Paros, reisperiode: juli 2017
Paros is een leuk eiland. Het cijfer slaagt enkel op de klanten service van Booking. Bij problemen heb je er helemaal niets aan - integendeel. Probeer beter rechtstreeks te boeken. Dat vermijdt 15 % afdracht voor de eigenaar. Die zal je initiatief appreciëren.
Nele Desplenter
op 26 juli 2017
bestemming: België / Roeselare, reisperiode: juli 2017
Misleidende info op de site booking.com. Dacht B&B met welness te boeken, was 119 euro voor de kamer. Moest nog 120 euro bijbetalen voor 2u welness!! Was propere kamer, geen uitzicht! Heel pover ontbijt! Weggesmeten geld! (B&B Aquabello)
Maria
op 22 juli 2017
bestemming: Kroatië, reisperiode: juli 2017
Familiekamer geboekt met terras, terras bleek een vierkante inwendige
Patio te zijn zonder ramen, maar met 2 uitlaten van airco's dus de temperatuur was niet te harden!!!!
zonder enig uitzicht.
4 dichte muren met electriciteitsdraden hangend over het "terras".
Wat een voorlichting van booking. com, de eerste maar ook de laatste keer via hun iets boeken voor ons!!!!
Martijn
op 22 juli 2017
bestemming: Italië / genoa, reisperiode: juli 2017
Je boekt een verblijf op booking.com en krijgt een bevestiging. Paar dagen later annuleert de host dit via e-mail maar de reservering bij booking.com blijft gewoon staan. Wanneer je ze benadert krijg je geen gehoor. Of terwijl zoek het maar uit. We hebben via hun ook nog een hotel geboekt, deze is tot nu toe niet geannuleerd maar zit eraan te denken hier zelf maar vanaf te zien voordat we daar ook gezeik mee krijgen. Kortom BOEK NIET VIA BOOKING.COM!!
MM
op 20 juli 2017
bestemming: Maleisië / Erembodegem, reisperiode: juli 2017
We boekten een Sea suite op palen in de zee bij Ombak Villa in Langkawi. De luxueuze foto's van de ' sea suite ' deed ons overtuigen ondanks het dure prijskaartje. De huisjes waren oud, versleten, insecten en ander gedierte kon vrij in en uit gaan door de spleten, gebroken ramen etc
We voelden ons eerder in een arm Maleisisch dorp dan in een luxe resort. Een gesprek met de manager lukte niet. Bij mij beoordeling die Booking vroeg na ins verblijf schreef ik dit alles neer + postte ik foto's. Tot op heden kwam mijn beoordeling niet online terwijl deze van een hotel er na wel al op staat. Waarom? Mag het niet geweten zijn dat OMBAK VILLA leugenaars en bedriegers zijn?!
Fam Apeldoorn
op 17 juli 2017
bestemming: Duitsland / Koblenz, reisperiode: mei 2017
Appartement Koblenz,Am Markt 221, Ehrenbreitstein was gewoon enorm vies en versleten. Communicatie met eigenaar via alleen via sms mogelijk. Wij hebben een ander hotel gezocht. Afhandeling booking.com was gewoon een aanfluiting. Het kwam neer op een sorry, niets aan te doen wij hebben zoveel aanbod, jammer van uw vakantie. Heel bijzonder. En niets dan goede berichten te vinden op booking.com over deze locatie. Heel bijzonder vind ik dat.
Dennis Koppenol
op 16 juli 2017
bestemming: Nederland / houthem, reisperiode: juli 2017
Kamer goed in herberg houthem in Valkenburg. eten goed. bediening goed. gewoon een goede ervaring zeker voor nog een keer
De lange
op 13 juli 2017
bestemming: Nederland / Scheveningen, reisperiode: juli 2017
Geboekt studio Budget Beach Studios. Nog nooit zo.n slechte ervaring gehad. Voor het hetgeen we hebben betaald mag je niet heel veel verwachten, maar dit is beneden peil. Krakend bed, kleine bedompte kamer, stinkende handdoeken, ongeinteresseerd personeel. Geen lamp in de wandlamp, t.v doet het niet. Slechte wifi . Het ergste was toch wel dat wij muizen op de kamer hadden. Werden vannacht wakker omdat een muis aan een stukje chocolade liep te knabbelen. De rest van de nacht amper geslapen. Booking.com zou zijn naam niet aan deze locatie moeten verbinden.
D.W. Hoffmans
op 11 juli 2017
bestemming: Nederland / Maastricht, reisperiode: juli 2017
Ik voel me bedonderd door booking.com, omdat ze woekerwinsten maken op een kamer. Wij betaalden 189 Euro, terwijl kennissen van ons 50 Euro minder betaalden en op het laatste moment nog een kamer in hetzelfde hotel voor 70 Euro wegging.
Henk-Jan
op 11 juli 2017
bestemming: Chili / Vina del Mar, reisperiode: december 2017
We hebben/hadden een appartement geboekt in Vina, maar na 1 dag kregen we een vage melding van de eigenaar, dat het appartement al was volgeboekt. Booking ging op zoek naar een alternatief. Na 50 belpogingen, e-mailtjes en 3 reserveringen verder, hebben we nog steeds geen app. Ze sturen alternatieven die kant noch wal raken, supervisors die andere alternatieven weigeren, het alternatief dat we uiteindelijk kozen, werd ook weer geannuleerd. We zijn er klaar mee. Een bevestiging van je boeking is bij booking.com niets waard.
Wilhelmina Staal
op 10 juli 2017
bestemming: Spanje / Calella, reisperiode: juni 2017
Omdat wij opgelicht zijn door Apartment Sunny-Calella en Booking.com er niets aandoet.
Cor both
op 9 juli 2017
bestemming: Duitsland / Offenbach, reisperiode: oktober 2017
Ik heb een kamer geboekt bij hotel Nello voor 1 nacht. Keurig een boekingsbevestiging ontvangen. Na een uur werd ik gebeld door booking.com, er was een vergissing gemaakt met de prijs €19,- moest € 159,- zijn. Ik kon hoog en laag springen maar ik moest de voor mij speciale prijs van € 149,-- accepteren anders werd de reservering geannuleerd. En dat is nu gebeurt!! Kan dat zomaar??
B.J.
op 7 juli 2017
bestemming: Turkije, reisperiode: april 2017
Omdat booking.com onjuiste informatie geeft over Hitit hotel. Hier zou je nog geen zwerver laten slapen. Dit hotel liet ons wel een nacht betalen zonder er gebruik van gemaakt te hebben. Booking.com op de hoogte gesteld en fototo's toegestuurd. Reactie wij vinden dit heel vervelend maar hopen dat u volgende keer weer gebruik wil maken van onze diensten. Tot onze verbazing staat dit Hitit hotel met foto's die niet de werkelijk weergeven. Booking.com is dus niet te vertrouwen.
Lucienne
op 6 juli 2017
bestemming: Colombia / Isla del rosario, reisperiode: mei 2017
Accomodatie op Isla del Rosario geannuleerd en er worden nog steeds kosten in rekening gebracht wel te verstaan het volledige bedrag en dit krijg ik niet terug na 1 maand proberen.
Feyen pierre
op 6 juli 2017
bestemming: Frankrijk / yvoy le marron, reisperiode: juni 2017
Wij hebben op 1/7/17 een overnachting gedaan in auberge du cheval blanc en bestelde bij booking com wij betaalde 210 euro voor 2 kamers en kregen kamer 12 en 14 op deze kamers hing er een prijslijst en daar stond dat een 2 persoonskamer 100 euro kost en een eenpersoonskamer kost 78 euro waarom moesten wij dan 210 euro betalen
Maurice
op 5 juli 2017
bestemming: Italië / Milaan, reisperiode: april 2017
Bookings.com is onduidelijk en maakte mij een belofte die zij niet kunnen nakomen. Zij hebben mijn vakantie verpest en niet alleen dat. Zij hebben alleen maar meer problemen voor mijn veroorzaakt. Wil je een hotel boeken? Bel ze lekker zelf op en doe di niet via Booking.com
JFB
op 3 juli 2017
bestemming: Italië / Rome, reisperiode: augustus 2017
Reis geboekt via booking, prijsgarantie verschil met lagere aanbieder wordt terugbetaald. zelfde avond van boeken vond ik goedkopere onder exact zelfde voorwaarden. wilde op site van booking het daarvoor bestemde formulier invullen, werkte niet!!? Daarna mail gemaakt aan booking. week later een reactie ...u krijgt 10 euro omdat de accommodatie niet meer te boeken was. nee hehe een week later was hij verkocht...
Marijke
op 3 juli 2017
bestemming: Spanje / San Sebastián, reisperiode: juni 2017
Reizen via Booking.com was een ramp. Zij hebben bij hun klanten betalingsproblemen waardoor de klant gevraagd wordt dubbel te betalen: 1 x via booking.com en 1 x bij het hostel zelf. Booking.con belooft het geld terug te storeten maar doen dit niet.
Thijmen Peek
op 28 juni 2017
bestemming: Spanje / Barcelona, reisperiode: juni 2017
Afzetters, borg van 2 appartementen werd ingehouden nadat een klein onderdeel van de slaapbank kapot was gegaan van 1 appartement. Dit was te repareren met een onderdeel voor 12,50 nu kost het ons 400,-. 2 x voor de schoonmaak kosten betaald. 1 x via de booking site en 1 x bij aankomst. Citytax van 49,70 per appartement wat normaal per persoon wordt gerekend. Ook Booking.com deed hier allemaal niks aan en moest ik meerdere malen bellen om antwoorden te krijgen. Vervolgens kwam hier uiteraard ook niks uit.
Pauline
op 28 juni 2017
bestemming: Oostenrijk / Heiligenblut, reisperiode: juli 2017
Mooi hotel geboekt. Helaas bleek het hotel niet meer te bestaan!!!?? Totaal geen goede service van booking.com Zij konden niks voor ons betekenen. Ze zouden ons terug bellen maar niks meer van vernomen. Heel slecht!
Harry Vos
op 25 juni 2017
bestemming: Oostenrijk / Hallein, reisperiode: juni 2017
Slecht hotel en als je een slechte recensie schrijft wordt deze niet geplaatst. Ik waarschuw dus graag klanten die willen boeken via Booking.com
Onbegrijpelijk dat ze hun naam op deze manier te grabbel leggen.
Boek de volgende maar via Hotels.com of expedia want zij zijn wel eerlijk
Ria
op 16 juni 2017
bestemming: Spanje / Benalmádena, reisperiode: juni 2017
Verouderd maar proper appartement. Strand bijna onbereikbaar. Voortaan altijd met booking.com. nooit meer reisbureau
O van zelst
op 16 juni 2017
bestemming: China / taicang, reisperiode: juni 2017
Had een hotel gereserveerd in Taicang China Holiday Inn tot zover o.k. een dag van te voren mail van booking.com " add a breakfast " heb ik niet gedaan wat schets mijn verbazing ontbijt is altijd inbegrepen daar, betaal je bijna dubbel je ontbijt als je op de "aanbieding" ingaat.
Grit Lemmens
op 15 juni 2017
bestemming: Zuid-Afrika / Clarens, reisperiode: maart 2017
Via Booking.com een accommodatie in Clarens, Zuid Afrika geboekt, waarbij vermeldt werd dat je 1 maand voor aankomst kosteloos kon annuleren. Vervolgens 1 week later de boeking geannuleerd (ruim 7 maanden voor aankomst), aangezien vrienden van ons ook al een accommodatie hadden geregeld. Na een maand te hebben moeten wachten op mijn geld (volgens de eigenaren i.v.m. creditcardfraude) bleek dat er een verschil van € 70 was ontstaan. Gebeld met Booking.com waarbij ik eerst als reactie kreeg dat dit niet kon en dat zij dit voor mij in orde gingen maken (na het toesturen van 'bewijsmateriaal'). Na alles verstuurd te hebben vervolgens een telefoontje van Booking.com dat het verschil was ontstaan doordat mijn bank geld had ingehouden voor de creditcardbetaling. Toen ik aangaf dat dit niet klopt, werd aangegeven dat hij het dan ook niet wist en verder op onderzoek moest uitgaan. Vervolgens een mail ontvangen met het bericht dat het was ontstaan door koersverschillen en dat booking.com hier niks aan kon doen. Uiteindelijk zelf weer contact met booking.com gezocht waarbij ik iemand aan de telefoon kreeg die aangaf dat ik begrip moest hebben voor de situatie van booking.com; dat zij dit verschil niet konden gaan betalen en dat ze de kans op koersverschillen ook niet op de website gingen zetten omdat het dan onduidelijk werd (je kan niet voor alles een disclaimer maken werd gezegd). Totaal geen begrip voor mijn situatie en onbeschoft te woord gestaan. Zelf zou ik nooit meer iets boeken via booking.com. Erg klantonvriendelijk en slechte service wanneer iets niet loopt zoals ze zelf pretenderen op hun website.
Rebekah
op 13 juni 2017
bestemming: Nederland / Almere, reisperiode: juni 2017
Booking.com geeft foute informatie
H.
op 13 juni 2017
bestemming: China / Xiamen, reisperiode: december 2016
Geboekt appartement bij booking,com bleek illegaal en daarmee grote problemen bij uitreizen van China met de politie welke op zoek waren geweest naar ons gezin. Vervolgens als reactie van Booking.com een toezegging tot compensatie welke tot nu toe (6 maanden verder) niet nagekomen is.
I. Heys
op 9 juni 2017
bestemming: Engeland / Londen, reisperiode: mei 2017
Hotel Anware House had niet genoeg WARM WATER OM TE DOUCHEN. Hotel boek je om te slapen en te douchen! Eigenaar was laks. Tussen half 8 en half 10 moest je maar niet douchen! Badkamer te klein.
Tine Lefevere
op 7 juni 2017
bestemming: Nederland / Rotterdam, reisperiode: juni 2017
Hotel Baan Rotterdam.Het hotel is mooi gelegen,uitzicht op het water,kleinschalig 10 kamers,in een rustige buurt.Biedt dus mogelijkheden om er iets moois van te maken.MAAR het is helemaal verloederd,ramen zijn vuil,electriciteitsdraden die bloot liggen aan de voordeur,het wordt niet nauw genomen met de brandveiligheid:er wordt toch gerookt in de kamers,rookmelder afgeplakt,gaten van sigaretten gebrand in donsdeken.Vochtproblemen(plafond in de eetruimte).deuren en kasten met stukken af,bevuild tapijt,gebroken tegels,vuile muren...De tuin ligt helemaal vol rommel,een echt stort
Mizie en pedro
op 6 juni 2017
bestemming: Duitsland / Stuttgart, reisperiode: juni 2017
Vriendelijke gastheer woning absoluut super schoon
Cynthia Nienhuis
op 2 juni 2017
bestemming: Nederland, reisperiode: mei 2017
Bij binnenkomst al slecht, lag een sleutel klaar. Ze waren er niet. We konden de weg haar het botel niet vinden en belden zowat 10 keer werd 2 keer opgenomen en wist ons de weg niet goed te vertellen. Toen we in ons kamertje keamen waren we stom verbaasd om hoe klein het wel niet echt was. Op de foto,s lijkt het groter we wisten dat het klein was maar dit. Je kan er in je eentje amper je dingen doen. Je kan niet rechtop zitten en snachts was het ergste drama omdat ik lag op het bovenste bed en je kon niet draaien omdat je dan tegen het plafond van de schuine kant knalde die was maar zo,n schat ik 35 cm hoog. Het matras was geen matras te noemen toen ik mijn bed op maakte zag ik zeker 2 cm stof tussen het bed en matras met schimmels, vliegen en meer. Toen ik eenmaal lag zag ik overal schimmel vooral boven aan de randen (zie foto) de douches zijn zo smerig en oud dat wij niet zijn gaan douchen die 2 dagen dat we er waren. Wc bril en houder papier zat los. Stonk vreselijk heel de gang waar iedereen slaapt stonk ook. Stond vol wc verfrissers maar niet dat dat hielp stonk naar poep. Wij hadden steeds het idee dat we gewoon ziek zouden worden van alles schimmel en smerigheid. Er was ontbijt inbegrepen maar daar hebben we geen gebruik vab gemaakt
. Veel te bang om ziek te worden als je al naar de kastjes enz kijkt en voornamelijk je kamer en wc ect.... volgende dag wouden we eigenlijk naar huis na het winkelen en niet meer slapen. Niet alleen om de smerigheid ook om het ongeloofelijke geluid overlast je hoort alles. Konden niet slapen maar omdat je er voor betaald hebt en je anders boetes kan krijgen bleven we maar. We hebben die nacht vast de koffer in gepakt en zo snel mogelijk weg gegaan. Personeel was 2 keer te zien zeiden 1 keer hallo. Ze kondne geen nederlands en ik kan niet zo goed engels om uit te gaan leggen hoe slecht we het vinden. Daarom nu. wij zijn ontettend teleurgesteld ik moest er van huilen omdat ik zo lang heb gespaard voor alles en dat dit heb gekregen.
We willen graag ons geld terug
Groet Cynthia en Geoffrey
Cornelissen
op 1 juni 2017
bestemming: Spanje / Alicante, reisperiode: juni 2017
Hotel almirante goed hotel maar kamer valt serieus tegen. Familie kamer maar 1 kamer daarvan is echt klein en daar staat dan nog een babybed bij en het terras kunnen we niet op uit veiligheid. Zie je alleman op terras zitten en voor ons zit dat er dus niet in. Wij hebben baby bij en dachten van dan s' avonds als ze sliep wat op terras te zitten. Nee dus
Elisabeth
op 31 mei 2017
bestemming: Duitsland / TrittBallmann enheim, reisperiode: mei 2017
Wij hebben gelogeerd in Gästehaus Ballmann in 1 woord geweldig. Mooie tochten gemaakt langs en op de Mosel.
Leo
op 30 mei 2017
bestemming: Frankrijk / Saint Remy de Provence, reisperiode: mei 2017
Ca 8 % meer betalen dan prijs vermeld in de kamer. Ontbijt niet geregeld vis booking.com maar toch meer betalen dan vermeld in prijslijst hotel
M. Praet
op 30 mei 2017
bestemming: Portugal, reisperiode: juni 2017
We geven een 1 omdat we ongeveer 3 weken geleden via Booking.com een appartement voor 2 nachten gereserveerd hadden in de buurt van Porto (met voorafbetaling). Nu krijgen we zonder verdere uitleg een annuleringsbericht. Een email aan booking.com blijft onbeantwoord. Na lang wachten bij contactopname met customer services via de telefoon wordt het gesprek na een paar minuten afgebroken. Tot op heden geen reactie op onze mails. We moeten nu zelf op zoek naar andere accomodatie.
Cauwenbergh K
op 28 mei 2017
bestemming: Nederland, reisperiode: mei 2017
Hotel Schaepkens in Valkenburg Nederland. Verkeerde fotos op jullie site
Sorry dit hotel is maar een 4 op 10 waard
Johnny Marquenie
op 26 mei 2017
bestemming: Tsjechië / Praag, reisperiode: mei 2017
Booking.com is een stelletje gelegaliseerde kleptomanen. Ze verhuurden mijn 3 nachten hotelkamer (DAP in Praag) die reeds betaald waren, gewoon door omdat ik pas de 2e dag aanbood (vliegtuig gemist). Geen enkele compensatie, niks. Baseren zich op "de kleine lettertjes". Een normaal mens wordt kotsmisselijk van deze praktijken.
Jan
op 21 mei 2017
bestemming: Portugal / Lissabon, reisperiode: mei 2017
Mijn vlucht werd geannuleerd. Booking heeft geen kl**t gedaan om mij te helpen om mijn geld te recupereren van het Portugal Ways Baixa Original Apartments. Ik was ALLES kwijt.
Van henden
op 18 mei 2017
bestemming: België / West duinkerke, reisperiode: juni 2017
Ik heb mij de boeking vergist van datum en na 3 dagen te wachten en zelf te bellen, krijg ik te horen dat ik 250€ moet betalen. Of ik kan komen of niet. Is niet hun zaak
A.boomsma
op 17 mei 2017
bestemming: Engeland, reisperiode: mei 2017
We hadden geboekt in Ilford een woning en betaald bij aankomst was het al verhuurd ze hebben ons laten barsten
F M
op 10 mei 2017
bestemming: Verenigde Staten / Kissimee, reisperiode: juli 2017
Via Booking.com een villa in Kissimee gereseveerd die gratis te annuleren was tot 100 dagen voor incheck.Omdat we toch een 3 daagse universal pretpark gingen doen en dus zeer weinig in de villa zouden verblijven deze villa geannuleerd en een goedkoop hotel genomen.Na ruim een maand hebben we de aanbetaling voor de villa nog niet terug.Booking.com verwijst naar de beheerder van de villa .De neheerder reageert totaal niet.Nu reageert booking.com ook niet meer.Heb dus visa een betwisting laten uitvoeren.Op mijn vraag of ze andere huirders ook willen beschermen tegen deze verhuurder reageren ze ook niet.Op mijn vraag om nog een keer de eerste reservering toe te sturen wordt ook niet gereageerd.Voor mij dus nooit geen booking.com meer.
Kenens georges
op 10 mei 2017
bestemming: Nederland / Amsterdam, reisperiode: mei 2017
Het hotel in amsterdam was niet zoals booking het ons vertelde of niet heeft verteld de vriedelijkheid en service naar de klant was beneden alle peil en de behandeling naar de klant toe was gewoon slecht.dit hotel hoort niet in de lijst van de booking.com
Jolanda Boorsma
op 8 mei 2017
bestemming: Italië, reisperiode: mei 2017
Omdat we worden belazerd door oftewel booking.com oftewel het hotel dat we boekten via booking.com
Agaath.
op 5 mei 2017
bestemming: Nederland / Waddeneilanden, reisperiode: mei 2017
We hadden een kamer begane grond gevraagd inverband met hartpatiënt en we kregen via 2 steile trappen een kamer 2 hoog.
Gio
op 2 mei 2017
bestemming: Frankrijk / Rixheim, reisperiode: april 2017
Tijdens het boeken mag je kiezen voor een "Comfort"kamer. Deze is echter exact hetzelfde. Je betaalt dus extra voor niets. Booking vindt dit geen probleem...
Rik mulder
op 30 april 2017
bestemming: Nederland / raamsdonkveer, reisperiode: april 2017
Wij waren in hotel Heere in Raamsdonksveer een zeer slecht hotel wat door jullie word aanbevolen het slechte was het ontbijt zolderkamer geschikt voor lilliputters het was goedkoop maar dan nog moet het goed zijn
Brenda van der Laan
op 21 april 2017
bestemming: Italië / Milaan, reisperiode: april 2017
Er ging iets mis, de booking die ik gemaakt had bij booking.com werd minder dan 48 uur voor vertrek geannuleerd door de verhuurder. Milaan stond aan de vooravond van de internationale meubelbeurs en zat stamp vol, alleen nog plaatsen te boeken voor duizenden euro's. Volgende morgen booking gebeld nadat ik al de hele nacht had gegoogeld om iets anders te vinden, zonder succes. Ik dacht dat er misschien ook andersom annuleringen waren last minute en dat zouden zij dan kunnen zien. Ik werd gelijk heel vriendelijk geholpen en begreep dat zij al voor mij aan het zoeken waren! Zij hebben iets voor me gevonden, wat veel duurder was, maar het verschil heeft booking.com aan mij terug betaald! Ik werd goed op de hoogte gehouden en zelfs in het weekend na thuiskomst gebeld met de mededeling dat het allemaal goed zou komen. TOP!
LW
op 19 april 2017
bestemming: Thailand / Kamala, reisperiode: april 2017
Villa via Booking.com in bouwput. Booking.com neemt klacht totaal niet serieus
Gerrit
op 18 april 2017
bestemming: Spanje / Lanzarote, reisperiode: november 2016
Het wel erg makkelijk om thuis zelf het aanbod van hotels te bekijken en dan een keuze te maken op basis van prijs-kwaliteit.
Mijn grootste ergernis is echter de web-site van Booking.com. Ze zijn meesters in de misleiding. Zo moet je zelf aangeven dat je accommodatie die niet beschikbaar is, niet wilt zien. Nee, waarom zou je ook. En met de opgepompte reclamepraatjes wekken ze de indruk dat ze denken dat hun klanten beperkte verstandelijke vermogens hebben. Dan verschijnt er opeens weer een berichtje op het scherm dat dit hotel echt het absolute einde is. En dat zoveel procent van de klanten de wijk zo leuk vinden. Of dat het hotel bijna uitverkocht is. Nieuw is dat ze opeens een mailtje sturen als je hebt ingelogd. Enzovoort.
Peter (52, zakenreiziger)
op 17 april 2017
bestemming: Duitsland / Berlijn, reisperiode: november 2016
Inmiddels heb ik 17 keer via Booking.com een hotel geboekt, dus dan kun je zeggen dat ik ervaringsdeskundige ben. Al die 17 keer is het vlekkeloos verlopen. Wel boek ik altijd met de opties “gratis annuleren” (vaak mogelijk tot op de dag van aankomst tot 18.00u zonder kosten!) en “betaal bij de accommodatie zelf”. Dan betaal je van tevoren niets. Ik heb twee keer daadwerkelijk moeten annuleren, ook dat ging probleemloos binnen een paar minuten op de site. Met deze opties betaal je wel iets meer voor je kamer, dus uiteindelijk is het niet helemaal gratis, maar je hebt wel de keuze of je er gebruik van maakt of niet. Nog nooit last gehad van onterechte afschrijvingen via de creditcard door een hotel of Booking.com. Hoe vaker je boekt, hoe meer speciale aanbiedingen en kortingen je vaak krijgt, zoals de Genius Korting of Secret Deals. Scheelt wel eens 75% als je slim boekt. Die laatste korting krijg je persoonlijk via de mail als vaste klant en vind je dus niet als “vreemde” op de site. Voor mij is het heel simpel: hotel nodig? Booking.com
Lisanne
op 31 maart 2017
bestemming: Engeland / Londen, reisperiode: april 2017
Ik heb een hotel geboekt bij Booking.com. Recent zag ik dat er teveel geld is afgeschreven. Daarom contact opgenomen met booking.com. Nadat ik alle benodigde documenten had opgestuurd zou ik binnen 48 uur een antwoord krijgen. Helaas is dit niet gebeurd en moest ik wederom met Booking.com gaan bellen en het hele verhaal opnieuw vertellen. Onprofessionele manier om een fout te herstellen.
Sander
op 30 maart 2017
bestemming: Nederland, reisperiode: april 2017
Waardeloze klantenservice, misleidende informatie. #boeknietviabooking.com
Nel.Postma
op 28 maart 2017
bestemming: Curaçao, reisperiode: februari 2017
Mijn boeking was 2x afgeschreven.na mijn reis direct contact opgenomen met boeking.com.binnen een paar weken terug gestort.ben heel goed geholpen door de klantenservice.mijn complimenten,ik blijf zeker klant bij jullie
Emie
op 18 maart 2017
bestemming: Dominicaanse Republiek, reisperiode: maart 2017
Super maar dan ook echt super slechte service!! Ik boek nooit meer iets via booking.com!!! En zal dit ook zeker rondspreken
Noortje
op 10 maart 2017
bestemming: België, reisperiode: juli 2017
Zeer slechte ervaring met de klantenservice. Totaal niet behulpzaam nadat we geen reservering en bevestings-email hadden ontvangen, maar wel het bedrag was afgeschreven. De klantenservice kon mij ook niet doorverbinden of contactgegevens doorgeven om het bedrag weer terug te krijgen. Wij gaan nooit meer boeken via Booking.com
Mirèse Donkers
op 7 maart 2017
bestemming: Oostenrijk / Kaprun, reisperiode: februari 2017
In oktober 2016 hadden we met twee gezinnen een hotel ( Kunstleralm) in Kaprun geboekt via Booking.com. Het geld 1300,00 euro per gezin werd direct van onze creditcard afgeschreven. Op de site van Booking.com stond dat dit kon gebeuren dus vonden we dit geen probleem. We wilden wel graag een betalingsbevestiging. Via Booking.com hebben we geprobeerd deze te krijgen maar we kregen te horen dat ze geen contact konden krijgen met het hotel. Best vreemd aangezien het hotel aangesloten was bij Booking.com. Reserveringsbevestiging was voldoende werd ons verzekerd. Begin januari kregen we tot onze grote schrik een mailtje van Booking.com dat het hotel onze aanvraag niet kon honoreren. Nog vreemder aangezien we het hotel al betaald hadden. Direct daarop een mailtje van Booking.com dat we "gratis" ons hotel geannuleerd hadden met in dezelfde mail een link naar andere hotels van Booking.com. Helemaal niks gratis, we hadden immers alles al betaald! Hierop meteen gebeld naar Booking.com. Het hotel bleek failliet, over de betaling konden ze niets zeggen. We konden wel opnieuw boeken! Na enkele telefoontjes onze kant bleek Booking.com niets voor ons te kunnen betekenen. We moesten ons geld bij onze creditcardmaatschappij zelf terugvorderen. Daarna volgde complete radiostilte. Inmiddels hebben we ons geld teruggestort gekregen van onze creditcardmaatschappij en zijn we via de VVV's van de grote skigebieden zelf op zoek gegaan naar een andere accommodatie. Booking.com heeft helemaal niets meer van zich laten horen. Schandalig dat Booking.com zijn klanten zo in de steek laat en vervolgens niet even informeert of alles goed gekomen is.
Denise van Houtum
op 24 februari 2017
bestemming: Nederland / Scheveningen, reisperiode: december 2016
Via booking.com. hotel empire in scheveningen geboekt. Daar aangekomen bleek het hotel smerig te zijn en er sliep een hond op onze kamer. Ik ben allergisch voor honden dus ik kon daar niet verblijven. Het personeel wilde me totaal niet helpen dus daar stond ik dan. Met oud op nieuw op straat aan de andere kant van het land. Toen heb ik een negatieve recensie geschreven op booking.com. Het personeel vond dit niet leuk en besloot toen toch het geld van de creditcard af te schrijven. Het personeel was totaal niet voor rede vatbaar en ze wilde niet meewerken. Booking.com heeft mij super geholpen met de afwikkeling. Ze hebben namens mij een klacht gedaan bij het hotel. Het hotel heeft daar nooit op gereageerd. Daarna heeft booking.com beloofd het volledige bedrag terug te betalen. Dat noem ik nou service!! Ik weet wel waar ik voortaan mijn vakanties boek! Vriendelijk personeel met een menselijke kant in een toch hele grote organisatie. Jullie verdienen dit compliment!!
Edwin
op 23 februari 2017
bestemming: Duitsland / Medebach, reisperiode: februari 2017
Na de reservering kregen we via de eigenaar van het appartement 2 gsm nummers waarop we een dag van tevoren onze aankomsttijd konden doorgeven.
2 dagen daarvoor netjes gebeld dat we 16.00-17.00 u zouden ariveren.Aankomst was 16.45 u, niemand aanwezig ook op beide gsm nummers niet.Booking.com gebeld, 3 x reserveringsnummer en pincode ingetoetst! Leve het systeem bij Booking.com!.Wordt mij doodleuk verteld dat mevrouw nog aan het werk was en om 17.00 u was ze aanwezig en mochten we "inchecken" volgens booking.com!Want als je doorgeeft tussen 16-17u dan is het vanzelfsprekend dat de verhuurder gewoon 17.00 u kan komen.Sta je er toevallig eerder azn de deur, is dat jouw probleem.Jaja....wat kunnen ze meedenken bij booking.com.
Dit was onze eerste en laatste boeking bij hun!!
Rossana Livera
op 23 februari 2017
bestemming: Italië / Catania, reisperiode: maart 2017
Een reservering maken bij Booking.com betekend NIKS! ZE HOUDEN ZICH NIET AAN HUN AFSPRAAK EN GARANTIES!Twee weken geleden heb ik een boeking gedaan bij een appartement in Catania bij booking.com. Er verscheen toen een aanbieding bij dit appartement voor 105Euro. Ik belde booking.com na het reserveren op, omdat er geen foto's te zien waren bij dit appartement. Ik kreeg toen te horen dat het mogelijk een technische fout was en de prijs niet lager had moeten zijn. Ze maakte toen talloze beloftes over hoe ik me daar geen zorgen over hoefde te maken, dat zij het allemaal zouden regelen. Ondertussen had ik al een paar keer gebeld, waarbij de werknemers mij steeds gerust wisten te stellen. Vorige week heb ik weer gebeld, omdat ik nog niet met 100 procent zekerheid kon zeggen of ik nou een verblijfsplek had. Een medewerker zei dat ik me geen zorgen hoefde te maken, omdat er twee dingen konden gebeuren. Optie 1 is dat ik het appartement krijg voor 105 euro. Optie 2 is dat ik een soortgelijke appartement krijg en als de prijs duurder is dat booking.com het verschil zal betalen.Hij GARANDEERDE mij dat ik op de een of ander manier een appartement zou hebben voor die prijs in Catania. Ik voelde me een stuk rustiger en ging weer met het verder plannen van mijn vakantie. Na een week wist ik nog niet welke optie het zou worden dus ik besloot weer te bellen. Ik kreeg toen simpel weg te horen: ¨wij kunnen u niet helpen, de reservering word binnen 48uur geannuleerd. Als u het appartement wilt dan moet u 250euro meer betalen. U weet zelf dat het niet reëel is dat u het appartement krijgt voor die prijs.¨ Ik legde toen uit dat een collega mij een appartement had gegarandeerd voor die prijs. Ze zei heel simpel; ja, dat kan niet dat is niet mogelijk. Dit is wat mijn managers hebben besloten. Dus nu zit ik hier, 1,5 week voor mijn vakantie zonder verblijfsplek. Alle prijzen zijn natuurlijk omhoog geschoten en ze willen mij niet verder helpen! Mij iets garanderen en dan doen alsof het nooit gebeurd is! Wat moet ik hier nou mee?
DE OPLOSSING
Dat ik het gereserveerde appartement voor de afgesproken prijs krijg of een soort gelijke appartement voor dezelfde prijs (105 euro)
Jan van Erven
op 23 februari 2017
bestemming: Colombia / Bogota, reisperiode: februari 2017
Heb 'n hotel via booking.com geboekt. Vooruitbetalen was niet nodig en 't hotel accepteert alleen cash. Ik ben er na 'n week achter gekomen dat booking.com m'n gehele creditcard-conto heeft leeggeplunderd en ze reageren nergens op. Dit is 'n criminele organisatie en ik zal er alles aan doen om niet alleen m'n geld terug te krijgen -was veel meer dan wat ik 't hotel zou moeten betalen- maar ook zal ik wereldwijd zo veel mogelijk waarschuwen voor deze criminelen.
Bert
op 21 februari 2017
bestemming: Italië / Venetië, reisperiode: april 2017
Booking.com maakt op zijn site melding van kosteloos annuleren.
Nu moeten we annuleren, geven dit maanden van te voren aan, maar nee hoor we moeten de volledige prijs betalen. Wat een service, nog nooit meegemaakt.
Meirsman Frédéric
op 19 februari 2017
bestemming: Marokko / Marrakech, reisperiode: februari 2017
10 omdat het allemaal zo vlot ging en omdat we een super leuke vakantie hadden en een super hotel genaamd hotel ayoub spa, super vriendelijke mensen, super ontvangst, gewoon een super hotel :-)
Meirsman Frédéric
op 19 februari 2017
bestemming: Marokko / Marrakech, reisperiode: februari 2017
10 omdat het allemaal zo vlot ging en omdat we een super leuke vakantie hadden en een super hotel genaamd hotel ayoub spa, super vriendelijke mensen, super ontvangst, gewoon een super hotel :-)
Liesbeth
op 19 februari 2017
bestemming: België / ?, reisperiode: mei 2017
Het hotel annuleert onze boeking ineens drie maanden voor vertrek omdat ze op vakantie zijn. HOE IS HET MOGELIJK DAT JE DAN KAN BOEKEN? We krijgen ons geld maar niet terug EN moeten een ander en bijgevolg duurder (omdat we nu heel laat zijn) verblijf regelen. ONGEHOORD!!!
Tina
op 15 februari 2017
bestemming: Portugal / Porto, reisperiode: oktober 2016
Altijd met booking. Com op reis. Goed lezen, filteren voordat je boekt. Uitstekend allemaal. Ik reis al heel mijn leven, en booking.com maakt het makkelijker
Isabel
op 13 februari 2017
bestemming: België / Antwerpen, reisperiode: februari 2017
Toen ik in Antwerpen in het Tryp Wyndham hotel aankwam, was mijn boeking van de kamer niet doorgekomen. Met geluk was er nog een kamer vrij, maar ik vind dit heel slecht van Booking.com dat ik een bevestiging krijg, dat ik geboekt heb en dat ik in het hotel met een misplaatst schaamtegevoel daar sta.. Dankzij het hotel zelf is het opgelost, maar in de toekomst durf ik niet meer met Booking.com te boeken omdat ik anders straks ergens sta waar het niet goed afloopt.
Kayls
op 31 januari 2017
bestemming: Nederland / Amsterdam, reisperiode: januari 2017
Ik heb niet eens op reis kunnen gaan! Het concert werd 24 uur van te voren verzet en toen was het niet meer mogelijk zelfstandig mijn reserverig om te zetten of te annuleren. Omdat ik niet meteen in de mogelijkheid was om te bellen (kon in eerste instantie geen telefoonnummer vinden) een mail gestuurd, dag erna weer een mail en dat tot een week lang, toen heb ik een nummer gevonden van booking.com en gebelt. Kreeg een ontzettend vervelend arrogant mannetje aan de telefoon die zei dat ze me niet meer verder konden helpen want ik had meteen moeten bellen! Totaal geen inleving of begrip voor de situatie. Ze wilden me niet tegenmoet komen of niks! Wat een zéér slechte service en klantenservice. Ik boek NOOIT meer bij Booking.com en zal vanaf heden het ook iedereen afraden!!!!!!!
G.
op 30 januari 2017
bestemming: Duitsland / Keulen, reisperiode: november 2016
Door een ICT-fout in het booking.com systeem was een dubbele boeking op mijn naam ontstaan. Bij het hotel ontdekte ik dit per toeval en werd toegezegd dit met booking.com op te lossen. Naderhand is het echter niet opgelost en hebben ze beide reserveringen gedeclareerd en betaald.
Heleen de blok
op 29 januari 2017
bestemming: Engeland / Londen, reisperiode: januari 2017
Logistiek goed geregeld. Makkelijk te boeken en goede service bij Booking.com
John Horden
op 18 januari 2017
bestemming: Duitsland / Blankenheim, reisperiode: januari 2017
Bij uitzoeken van een accommodatie heb ik het filter huisdieren toegestaan aangevinkt en kreeg toen een 10 tal accommodaties te zien. Uit 1 van deze accommodaties gekozen en geboekt. Net voor vertrek bij bekijken of beddengoed inbegrepen is zag ik tot mijn grote schrik dat er geen huisdieren toegestaan zijn. Ik had reeds volledig betaald en direct booking.com gebeld. Hier werd mij verteld dat ik 50 euro annuleringskosten moest betalen. De medewerker heeft nog wel met de accommodatie gebeld maar ik was gewoon 50 euro kwijt. Ik vind het een zeer slechte zaak dat er na filtering toch alle accommodaties getoond worden en hierdoor een verkeerde boeking gemaakt kan worden. Dit is de laatste keer geweest dat ik bij deze organisatie geboekt heb en zal iedereen die iets wil boeken vertellen wat de problemen van booking.com zijn.
Nnng
op 18 januari 2017
bestemming: Frankrijk / Parijs, reisperiode: januari 2017
Helaas belooft booking.com dingen die ze niet waar kunnen maken. Ze garanderen de laagste prijs en als je een lagere prijs kan vinden krijg je het teveel betaalde geld terug. Voor de reis naar Parijs heb ik een prima bedrag betaald voor 154 euro, echter een dag later was precies dat zelfde weekend, in het zelfde hotel 120 euro. Ik heb booking.com netjes een mailtje gestuurd en een claim met alle informatie en de vraag of ik die 34 euro vergoed kreeg. Na 1 week wachten op antwoord kreeg ik een automatisch voor getypt mailtje dat dit niet mogelijk was omdat ik een kamer had waar restitutie niet mogelijk was. In de voorwaarde stond dat deze restitutie sloeg op eventuele annulering en niet als ik een goedkopere kamer zou vinden. Eenmalig bij booking.com gereserveerd maar ik doe dit nooit meer, er is altijd wel iets met dit soort sites waar door je voor verassingen komt te staan.
Bram
op 16 januari 2017
bestemming: Portugal / Albufeira, reisperiode: januari 2017
Omdat ik een verkeerd mailadres heb gebruikt is mijn boeking niet goed doorgekomen bij Booking.com en heb ik een nieuwe boeking moeten maken met een betaling daarbij. Vorige week bleek het bedrag van € 645 2x te zijn afgeschreven door visa. Dit was natuurlijk niet mijn bedoeling. Inmiddels heb ik dit aanhangig gemaakt bij visa met het verzoek te corrigeren. Booking.com laat mij tot nu toe in de kou staan. HET KAN TOCH NIET ZO ZIJN DAT DOOR HET GEBRUIK VAN EEN VERKEERD MAILADRES JE VOOR DUBBELE KOSTEN KOMT TE STAAN?
Chantal
op 12 januari 2017
bestemming: Sri Lanka / Bentota, reisperiode: januari 2017
Op 13 december kregen we een bevestiging van onze boeking en de reservatie nummer zowel van Booking.com als van het hotel waar we geboekt hadden voor ons vertrek.
Op 29/12 krijgen we een nieuwe mail van booking.com waar de reserveringsgegevens allemaal nog eens vermeld staan.
Op 31/12 heeft booking.com ons een nieuwe mail gestuurd (3 weken na de boeking) om te zeggen dat onze reservatie geannuleerd was: rede creditcard geweigerd. Credit kaarten worden toch direct gecontroleerd bij de boeking.
Deze mail hebben we tijdens onze rondreis niet tijdig gezien. Toen we aankwamen in het hotel kregen we de melding dat de reservatie geannuleerd was, dat we opnieuw moesten boeken via booking.com. toen we dit probeerde was de prijs gestegen van 619,76USD naar 921€. Dit is echt niet aanvaardbaar, gelukkig hebben we met behulp van lokale mensen, het probleem kunnen oplossen. We hebben toen met dezelfde credit kaart betaald zonder problemen.
Blijkbaar is dit een gekend probleem: hotels worden goedkoop aangeboden, en op de laatste minuut geannuleerd. Mensen staan dan ver van huis en zijn verplicht om aan veel duurdere prijzen opnieuw te boeken.
Een ding is zeker, ik boek nooit meer via booking.com
Celine van Bennekom
op 4 januari 2017
bestemming: Duitsland / Berlijn, reisperiode: december 2016
Helaas hebben wij een vervelende kwestie meegemaakt met booking.com
Op 19 december hebben wij een reis(je) geboekt naar Berlijn om vervolgens hier oud&nieuw, samen met mijn geliefde, te vieren. De reis zou gaan naar Steigenberger Hotel (Berlijn). Op 19 december gaf booking.com hiervoor een scherp tarief, namelijk € 221,00 voor 3 nachten.
Hierover tevens per mail een bevestiging gekregen. Booking.com bedankte ons voor de boeking en wenste ons een "prettig verblijf" toe.... Niets bleek minder waar....
Op 30 december stapten wij vol goede moed in de auto, onderweg naar Berlijn. Eenmaal aangekomen bij het hotel, na 5,5 uur in de auto te hebben gezeten, werden we erg enthousiast ontvangen door het personeel achter de balie.
De medewerker achter de balie vroeg onze gegevens en keek in de computer. Ze keek ietwat verontwaardigd en na 5 minuten zoeken gaf ze aan dat er geen boeking bekend was onder de opgegeven naam. Geruststellend gaf deze mevrouw aan dat er vast iets in het systeem niet goed was gegaan, maar dat we ons geen zorgen hoefden te maken, het werd hoe dan ook geregeld.
Vervolgens merkte deze dame op dat er wel een boeking in heeft gestaan, maar dat deze, door onszelf, is "geannuleerd". Toen begon mijn verontwaardiging een rol te spelen.... Waarom boeken om vervolgens te annuleren, maar wel op de geboekte datum het betreffende hotel binnen stappen? Dit legde ik haar ook zo uit.
Ons werd vervolgens vriendelijk verzocht om contact op te nemen met booking.com. Zij konden ons namelijk niet verder helpen.
Zo gezegd, zo gedaan.. Contact opgenomen met booking.com. Ik kreeg iemand aan de telefoon.. Bij haar het probleem uitgelegd en gevraagd naar de reden van een zogenaamde "annulering" en een eventueel mogelijke oplossing.
Sandra ging met mij in discussie over het feit dat wij de boeking hadden geannuleerd. Ik gaf namelijk aan dit niet gedaan te hebben. Waarop de dame heel nadrukkelijk aan gaf: "mevrouw, dit hebben jullie WEL gedaan en hierover is geen discussie mogelijk". Hieruit bleek voor ons dat de aanname werd gedaan dat wij glashard aan het liegen waren..
Om de discussie proberen te vermijden wilde ik graag een oplossing voor het probleem (inmiddels een half uur aan de telefoon). Tevens gaf ik aan dat wij 2 mails van booking.com hebben ontvangen met daarin een bevestiging van de boeking. En dat wij geen mail over de "annulering" hebben gehad. Sandra gaf heel duidelijk aan hier geen oplossing voor te hebben. Aangegeven dat we dit uiterst belachelijk vonden en gevraagd of we haar leidinggevende aan de telefoon mochten. Dit verzoek werd genegeerd.. We hadden direct door dat dit een gebed zonder eind zou worden en hebben het telefoongesprek maar beëindigd om zelf naar een oplossing te zoeken.
Inmiddels kwam er een medewerker van de receptie naar ons toe. Ze had een kamer voor ons gevonden en wilde ons een "aanbieding" doen. Een kamer waarvoor we €400,00 meer moesten betalen. Deze aanbieding hebben we uiteraard afgewezen. Vervolgens nogmaals, ook door het hotel, contact opgenomen met booking.com om te kijken of wellicht een andere collega samen met ons wilde kijken naar een passende oplossing. We stonden immers in een hotel, waren 1,5 uur verder en nog niets wijzer.
Na 2 uur werden we door het hotel "weggestuurd" met de mededeling dat ze niets voor ons konden betekenen. Zij hebben overigens wél erg hun best voor ons gedaan.
Al lopend naar de auto, surfend op internet aan het zoeken naar een nieuw/ander hotel, werden we teruggebeld door Youri van booking.com. Hij legde de situatie aan ons uit. Hieruit kwam nog een "fout" van booking.com.. Ze bleken een aanbieding te hebben gedaan, waarvan 2 nachten voor €1,00. Dit bleek een fout door booking.com en dit was niet de bedoeling. De prijs waarvoor wij hadden geboekt en ook de bevestiging van hebben gekregen, klopt dus niet en was een fout, die vaker voor kwam, van booking.com.
Inmiddels dus de "annulering" vanaf onze kant en tevens een verkeerde actie/prijs van booking.com.
Toen kwam er een oplossing.... Youri maakte ons namelijk blij met de mededeling dat we terug konden gaan naar het hotel. We konden inderdaad in het hotel verblijven en voor dezelfde prijs waarvoor wij de boeking hadden gedaan. Hij had contact gehad met het hotel...
Vol goede moed gingen we terug naar het hotel met deze mededeling van Youri.
De medewerkers beaamden het telefoongesprek, maar het bedrag hadden ze niet over gesproken. We moesten alsnog €400,00 bij betalen.
Weer gebeld met booking.com. Een andere dame aan de telefoon wist van het probleem af en zou dit bespreken met haar leidinggevende en zou binnen 10 minuten contact op nemen met het hotel om met een oplossing te komen.
Wij werden ondertussen in de lounge gezet en kregen een drankje van het huis..
1,5 uur later (i.p.v. 10 minuten) kwam de medewerker van het hotel naar ons toe met de mededeling dat we toch echt een ander hotel moesten gaan zoeken en zij niets meer voor ons konden betekenen. Ze kwamen er namelijk niet uit met booking.com
Ondertussen had ik Youri alweer aan de telefoon en die gaf ook aan niets meer voor ons te kunnen betekenen.
Al met al hebben we 4,5 uur in het hotel gewacht, waren we 6 telefoongesprekken verder en nog geen oplossing. Booking.com weigerde het ook om voor ons naar een andere mogelijke oplossing te kijken.
We hebben, via een andere aanbieder, een ander hotel gezocht in de omgeving. Omdat dit op het laatste moment was, waren we €160 meer kwijt, dan waarvoor we eigenlijk geboekt hadden via booking.com.
En dan nog niet gesproken over alle telefoongesprekken die we moedwillig hebben moeten voeren + bijbehorende kosten.
Inmiddels zijn we weer terug in NL, hebben we uiteindelijk een leuke 4 dagen Berlijn gehad, maar wat ben ik teleurgesteld in jou, booking.com.
Je klanten zo afschepen, is zo klantonvriendelijk en respectloos..
En dit keer neem ik geen genoegen met zogenaamde empathische en simpele "sorry". Het is een schaamte hoe jullie in deze kwestie hebben gehandeld.
Graag zie ik een passende oplossing vanaf jullie kant en vind ik het niet meer dan normaal om ons hierin enigszins tegemoet te komen. In ieder geval in de kosten die wij noodgedwongen hebben moeten maken.
Ik zou graag weer een tevreden klant van jullie worden, zoals ik altijd ben geweest, maar dit is nu is jullie handen.
Met (on)vriendelijke groet,
Celine van Bennekom
Robin
op 4 januari 2017
bestemming: Spanje / Málaga, reisperiode: december 2016
Het appartement dat we ter beschikking kregen is totaal niet het geboekte pand. Sterker nog, het was luidruchtig, gevaarlijk, beschimmeld, klein,...