Michel Belgraver
op 24 oktober 2016
bestemming: Zwitserland / Genève, reisperiode: februari 2014
Eenvoudige boeking, geen vertraging, geen problemen met boarding. Slechts ern kleine vluchtwisseling, dus gern 10.
... Lees meer
Jan van de voorschot
op 22 oktober 2016
bestemming: Canada, reisperiode: oktober 2016
Ruim een week van te voren wilde ik een reservering annuleren. Na diverse mailtjes/telefoontje ook naar de guesthouse kreeg ik pas na 4 dagen een reactie dat annuleren niet mogelijk was. En dan bij aankomst kreeg ik van iemand in de buurt te horen dat het niet 1 vd veiligste buurten van Toronto was voor een vrouw die alleen reist. En bleek het geen guesthouse te zijn, maar een vorm van airbnb waarbij de eigenaren gehele verblijf boven verbleven maar ze alleen telefonisch om bijv schone handdoeken kon vragen etc. Klachten bij booking gemeld maar daar gooien ze alles op dat ze als intermediair optreden dat alle info van accomodaties door de aanbieders wordt aangeboden en dat je zelf de reviews maar goed moet lezen.
... Lees meer
J. van Leeuwen
op 22 oktober 2016
bestemming: Frankrijk / Parijs, reisperiode: oktober 2016
Het gaat hier om een boeking van een hotel (Pavillion Opera Lafayette in Parijs). De eerste referentie was lovend, de boeking was snel gemaakt maar bleek ook fixed. De volgende dag zagen we de realiteit op de verschillende sites staan. Schimmel, openliggende electriciteitskabels, vervuild. Daar wil je je vakantie niet doorbrengen. Helaas: de boeking was fixed. Weg geld. Booking.com deed als tussenhandelaar ook niets. Conclusie:
1. Booking.com voortaan niet meer. Geen nutteloze tussenhandelaren.
2. Oh, ja. Vermijd genoemde zwijnenstal. Ik ben er zonder iets wijzer te worden 249 EUR aan verloren.
... Lees meer
Katharina
op 20 oktober 2016
bestemming: Nederland, reisperiode: oktober 2016
Telefoniste v booking.com gaf aan,dat kamer v hotel incl ontbijt was,hotel gaf aan dat dit niet bij de prijs was inbegrepen .ontbijt €20 pp..het was n enorme domper op mijn verjaardagsweekend met familie.het hotel gaf aan om in de toekomst meteen bij het hotel te boeken en niet via booking.com.tel contact met medewerker waarop ik vroeg de opname tijdens boeking af te luisteren omdat ze dan een bewijs zouden hebben,dat ontbijt incl was,kon zij niet doen.zeer slechte afhandeling v klacht
Carmen
op 17 oktober 2016
bestemming: Spanje / Málaga, reisperiode: augustus 2016
De hostal die zij aanbieden was te vies voor woorden! en dat voor 85eu per nacht!! ik heb maanden geleden hierover een klacht ingediend en tot op heden zijn zij nog niet met een passende oplossing gekomen. zeeer slecht!
C.Kessels
op 17 oktober 2016
bestemming: Spanje / st. andreu de la barca, reisperiode: oktober 2016
Boek niet via Booking.com. Je geeft een creditcard ter garantie van de bevestiging op maar het hotel kan deze nog altijd weigeren omdat ze hem zelf verkeerd overtypen! Je bent dan bij aankomst de kamer kwijt en kan het zelf uitzoeken. Bellen naar booking heeft dan geen zin want de klantenservice is erg druk, bel later maar terug. NIET DOEN!
Paul
op 13 oktober 2016
bestemming: Botswana, reisperiode: december 2016
Via booking.com een hotel geboekt voor een heel gunstige prijs. Een week na de reserveringsbevestiging heeft booking.com de kamers zonder overleg geannuleerd. Reden was een "foutieve prijs". Mag dit zomaar? Er is immers sprake van een overeenkomst. Op mijn verzoek om verdere uitleg is niet gereageerd.
Hotie Hofma
op 13 oktober 2016
bestemming: Spanje / diverse, reisperiode: juni 2016
Auto rondreis gemaakt door o.a. Baskenland, Rioja gebied, Peniscola en Costa Brava. Alles via Booking.com geboekt. Ook de overnachtingen onderweg in Frankrijk met de Booking.com app ( ideale app ! )Accommodatie was overal fantastisch, precies zoals omschreven op de site. Alleen in Peniscola kwamen we voor een vervelende verrassing te staan. Het geboekte appartement ( overigens prachtig ) lag bovenop een berg en het hele complex bestond uit zeer veel trappen. Mijn partner kon slecht trappen lopen door een knieblessure, dus paniek toen we aankwamen. Booking.com ter plekke gebeld. Die belde met de receptionist en we hebben meteen het totale bedrag minus normale aanbetalingskosten teruggekregen. Ze hebben zelfs nog geprobeerd deze aanbetaling ook nog eens terug te vragen, wat helaas dan niet lukte. Maar wat een service! Ze boden aan iets anders voor ons te zoeken, maar dat hebben we zelf gedaan via de app. We boeken meerdere keren per jaar via Booking.com en hebben altijd zeer goede ervaringen.
Azizi
op 5 oktober 2016
bestemming: Italië, reisperiode: oktober 2016
Klantservice Booking.com behulpzaam en heel vriendelijke personeel die je hun best doen om je te helpen. En dat doen ze ook. Ik heb een verkeerde booking gedaan en dat was niet meer mogelijk die datum gewijzigd worden. Maar Klantservice booking.com heeft alles gedaan en uiteindelijk heeft mijn boekingen op de juiste datum wat ik wilde gewijzigd. Bedankt Booking.com
Sanne
op 3 oktober 2016
bestemming: Frankrijk, reisperiode: september 2016
Bij deze duidelijk dat ik nooit meer via booking.com een overnachting vastleg. De kamer kostte 143 euro, maar er werd 224 van de creditcard afgeschreven.
Na vier keer contact met hun klantenservice wat telkens de nodige frustratie opleverde kreeg ik de volgende antwoorden.
- het hotel heeft terwijl je aan het boeken was de prijzen aangepast. Je hebt pech
- tja, jammer voor jou. Maar omdat we aardig zijn, willen we je 25 euro vergoeden.
- kunnen we je met 40 euro blij maken?
- nee, we kunnen echt niet meer dan 40 euro vergoeden. Met deze tekst erbij.
"Wij besteden veel aandacht en zorg aan het aanbieden van onze diensten, maar wij zullen de informatie niet verifiëren en kunnen niet verantwoordelijk worden gehouden voor welke fout dan ook (inclusief in het oog springende en typografische fouten), welke onderbreking dan ook (of deze nu door (tijdelijke en/of gedeeltelijke) defecten, herstelwerkzaamheden, opwaardering, onderhoud van ons Platform of iets anders optreedt), inaccurate, misleidende of niet-waarheidsgetrouwe informatie of het ontbreken van informatie."
Dat betekent dat ze nog geeneens de helft van de schade willen vergoeden. En dat voor een overnachting van 1 nacht?!
Aangezien ik dus nooit zeker weet wat het me gaat kosten, kies ik liever voor een website die wel zorgvuldige informatie biedt en wel een customer service afdeling heeft.
Aris
op 29 september 2016
bestemming: Frankrijk / Corsica, reisperiode: september 2016
Mobile homes A Saliva op Corsica
- informatie op booking.com klopte niet met de werkelijkheid
+ Troffen een asociale bende aan met huisjes in slechte staat.
- Loslopende honden die overal poepten en plasten, ook op de veranda van je huis
- Geen enkele service, zelfs geen wc papier, geen schone handdoek, niets
- Geen 3 talen die worden gesproken, maar maar 1
- Restaurant met slecht eten
Adrie
op 27 september 2016
bestemming: Italië, reisperiode: september 2016
B&B Passe-partout ziet er op de site van Booking.com prima uit maar is in werkelijkheid verschrikkelijk!!! We hebben de €55.00 voor de overnachting betaald en zijn toen met 'n smoes gevlucht! Volgens Booking.com hadden we foto's moeten maken,maar volgens mij moet Booking.com de accomodaties beter controleren zodat mensen na 1000 km rijden niet voor zo'n onaangename verrassing komen te staan!
Weldhuysen
op 25 september 2016
bestemming: Nederland / Maastricht, reisperiode: september 2016
Hotel haas aan het Vrijthof;
Bij de info op de site staat niet vermeld dat je kamer naast een bouwput is die al 2mnd aan de gang is en waar ze om 7 uur beginnen. Je kan een ander kamer krijgen die een etage hoger ligt!?
Dat de lift het de hele week niet doet terwijl ik slecht ter been.
En als je van het hotel een bevestingsmail ontvangt waarin staat dat je niet met je creditcard kan betalen. Dit staat niet op de site.
Je krijgt je geld ook niet terug alleen als je 48uur voor tijd annuleerde.
Kortom niet aan te raden!
Derray
op 23 september 2016
bestemming: België / magoster, reisperiode: augustus 2016
We werken nu sinds eind juli met Booking.com en van dag 1 met de nodige problemen. We hebben al wel heel wat boekingen via hen bekomen sinds eind juli, steeds met de vermelding dat de ontvangen huurgelden van de huurders van onze chalet zou vergoed worden begin september. Inmiddels zijn we eind september, ontelbare telefoons en e-mails verder en nog steeds hebben wij niets ontvangen, alhoewel we wel de nodige kosten hebben gemaakt om de chalet beschikbaar te stellen. Aanvankelijk stelden zij dat ze betaald hadden en ik maar moest bewijzen dat ik niets ontvangen had. Nu zijn we zo ver dat ze hebben toegegeven dat er een fout in hun systeem zit waardoor ze het foute BIC nr. hebben gebruikt, met de belofte dit onmiddellijk recht te zetten. Tot hiertoe dus nog steeds niet!!!! Spijtig voor de volgende huurders maar wij zien ons nu genoodzaakt om alle toekomstige boekingen via deze website te annuleren.
Gise
op 23 september 2016
bestemming: Thailand / Koh Samui, reisperiode: augustus 2016
Door verkeerde informatie op de site van booking.com hebben wij extra kosten moeten maken en een vervelende vakantie gehad. Booking.com onttrekt zich aan alle verantwoordelijkheid door aan te geven dat zij niet instaan voor de juistheid van de teksten op hun site!
Kok
op 22 september 2016
bestemming: Aruba, reisperiode: september 2016
80% permanente bewoning. Rare handeltjes en in de keuken geen bestek borden en of pannen te vinden. Na 4 dagen vertrokken
N.
op 16 september 2016
bestemming: Spanje / Calella, reisperiode: september 2016
Vreselijke vieze/stukken kamers
Gewoon te goor voor woorden
Ik raad jullie dit zeker af
(Personeel is wel vriendelijk)
Hotel esplai
MaDe
op 16 september 2016
bestemming: Frankrijk / Ecos, reisperiode: september 2016
Huisje gehuurd voor 1 week. volgens Booking geen voorafbetaling, alles ter plaatse te betalen.
2 dagen na bevestiging (zonder annulatiemogelijkheid want minder dan 60 dg voor vertrek) mail van een ons onbekend verhuurkantoor dat bedrag integraal moet betaald worden 30 dg voor verblijf. volgens verhuurkantoor heeft B dit foutief op hun site vermeld.
contact opgenomen met B (tel en meerdere mails) die belooft dit te regelen met verhuurkantoor. na 9 dg complete stilte, bericht van B dat er geen voorafbetaling nodig is.
3 weken voor vertrek opnieuw bericht van verhuurkantoor dat er nu moet betaald worden. bij betwisting daarvan (op basis van meegedeelde regeling door B) blijkt dat die afspraak niet daarop sloeg en er wel degelijk onmiddellijk moet betaald worden. opnieuw mail naar B, nu rechtstreeks aan persoon die ons mailde dat alles OK was : geen enkele reactie!
blijkt inmiddels dat B niet verantwoordelijk kan gesteld worden voor foutieve informatie op hun site, ook niet als ze zelf de fout maken.
straf !
Otto
op 15 september 2016
bestemming: Spanje, reisperiode: augustus 2016
Het was een bestemming die 100% overeenkwam met de verwachtingen
Gea Hagen
op 14 september 2016
bestemming: Duitsland, reisperiode: september 2016
Slechte service; is mij beloofd te mailen of bellen op dinsdag, woensdag nog niets gehoord en zelf weer aan de bel getrokken bij booking
Kelly
op 4 september 2016
bestemming: Luxemburg, reisperiode: augustus 2016
Booking.com = oplichting.com
Ik raad iedereen aan om niet te boeken via booking.com, ze laten je dubbel betalen en alles is zeer slecht geregeld. Zal het nodige doen om dit in de media te krijgen zodat ze niemand meer kunnen oplichten!!!
BK
op 30 augustus 2016
bestemming: Duitsland / Winterberg, reisperiode: augustus 2016
Ik ben door hotel Bobhaus in Winterberg bedrogen. We hadden via Bookings.com 4 nachten geboekt maar bij aankomst bleken faciliteiten die beloofd waren gesloten. We voelden ons bedrogen en wilden eerder weg, Uiteindelijk in samenspraak met bookings.com de deal gecanceld voor 280 euro (totale som was 680 euro).
Een paar weken later blijkt toch het volledige bedrag van mijn rekening te zijn afgeboekt. Volgens het hotel zouden ze mij de 400 euro cash hebben terugbetaald. Pure leugen en in mijn ogen crimineel. Als bewijs hadden ze een bonnetje van de toeristenbelasting van 18 euro die ik bij aankomt had getekend ter accodering. Hierbij hadden deze bedriegers bijgekrabbeld dat ze mij 400 euro hadden gegeven.
Bookings.com heeft me vervolgens volledig laten zitten. Gaven aan mij niet te geloven.
Ik ben zeer teleurgesteld in bookings.com en zal er nooit meer gebruik van maken. Wat een waardeloos bedrijf. Ken doen met misdadigers en je klant, die slachtoffer is, met zo weinig respect behandelen. Schande.
Joy
op 28 augustus 2016
bestemming: Verenigde Staten / New York, reisperiode: juni 2016
Na in begin juni een drama op mijn vriend zijn verjaardag te hebben gehad met een overboekt hotel midden in de nacht na 11 uur reizen en 3 uur aan de lijn met booking.com is mijn beloofde geld van het andere hotel wat veel duurder was meer dan 600 euro nog steeds niet binnen het is bijna 3 maanden verder!
Wat een negatieve ervaring! Krijg ik geen reactie zal ik nog hogere stappen nemen om mijn geld terug te krijgen! Mail word niet op gereageerd!
Tonny
op 24 augustus 2016
bestemming: Frankrijk, reisperiode: augustus 2016
Had een hotel geboekt in bannegon geen enkel navigatie systeem kon het add vinden staat ook niet op een landkaart van frankrijk lang gebeld met booking.com einde van het verhaal niet gevonden ze zeiden dat het hotel geen eigen add heeft moet je maar op de pc kijken het toeval Was dat ik op motor vakantie ben heb wel navigatie op de motor met de nieuwste kaarten maar geen pc einde van het verhaal een ander hotel geboekt en 85 euro lichter bedankt booking.com
Jolno
op 24 augustus 2016
bestemming: België / de panne, reisperiode: augustus 2016
Via booking.com 17 augustus 2016 B&B De Voute 17 km landinwaarts van De Panne gereserveerd voor een nacht. Na boeking blijkt achteraf uit de bevestigingsmail dat het ontbijt 15 euro pp extra kost en niet inbegrepen is. Er kan niet geannuleerd worden zonder alsnog het gehele bedrag verschuldigd te zijn.
Bij navraag bij booking.com blijkt dat deze info wel op de site staat maar verscholen onder de kleine "i"button achter de info "restitutie niet mogelijk"; "i". Onder de button "Voorwaarden staat geen info over extra breakfast kosten. De eigenaar vd b&b kwam dit overigens niet onbekend voor en zei dat hij dit booking.com al zo vaak had gevraagd... en ondertussen 45 euro extra incasserende voor 3 personen bovenop de B&B prijs van 130euro voor een nacht. Hij had het zelf over booking.com maffia.
BB zonder breakfast... arrogante houding van booking.com: Info staat op website en via mail "Bedankt voor de feedback over onze website, wij hebben hier een reportage van gemaakt en zullen deze in overweging nemen bij update van onze website".
MIJN ADVIES: Booking.com gebruiken ter oriëntatie en ACCOMMODATIE RECHTSTREEKS BENADEREN
Paul
op 21 augustus 2016
bestemming: Griekenland, reisperiode: oktober 2016
Wekenlang door Booking.com aan het lijntje gehouden en nog steeds geen geld terug bij foutieve afboeking door Booking.com. Niemand houdt zich daar aan afspraken. Schande ! Nu maar via ING fraude afhandeling het geld proberen terug te krijgen. Schande!
Phill
op 17 augustus 2016
bestemming: België / La Roche, reisperiode: september 2016
Wij hebben 20% teveel betaald via deze site. Vermelden alleen de duurste kamer(s). Dus geen keuze voor een goedkopere kamer. Dit is al de tweede rip off voor ons. Boek nooit meer via deze site. Gewoon rechtstreeks gaan !
Theo
op 14 augustus 2016
bestemming: , reisperiode: oktober 2016
Echt een hele slechte site. Je kunt niet zien welke hotelkamers je wel of niet betaald hebt, zoals je dat wel kunt bij hotels.com. En als er iets bijstaat, klopt het niet. Een kamer die volledig betaald is, staat als niet betaald. Echt erg slecht. Ik reis veel, maar niet meer via booking.com
Celeste
op 12 augustus 2016
bestemming: Dominicaanse Republiek / Punta Cana, reisperiode: augustus 2016
Ik heb op 17 juli 2016 een junior suite aan de oceaan zijde ( club premium ) ( 3 volwassenen ) geboekt, Barcelo bavaro palace deluxe, ik heb voor dat ik de reservering waar heb gemaakt, eerst contact opgenomen met booking om te vragen als het arrangement nou all inclusive was, omdat het er niet duidelijk bijstond, gelijk daarna vroeg ik of deze kamer geschikt was voor 5 personen, voor mij en mijn dochters van 21, 18, 12 en 10.
Mevrouw gaf aan dat deze kamer geschikt is voor 3 volwassen en 1 kind, mijn andere dochter kon tegen een extra bij betaling van ongv 70 usdollars ook gebruik maken van het all inclusive arregement, aangezien de door mij gekozen slaapkamer 2 grote bedden had en een slaapbank.
Nu bel ik naar het resort om mijn reservering te checken aangezien er bij de door mij geboekte kamer stond dat ik pas bij aankomst moest betalen, en ik niet voor niks 4 uren ga reizen naar het resort.
Blijkt de kamer niet geschikt te zijn voor mijn gezinssamenstelling.
Dit terwijl ik speciaal heb gebeld met jullie om zeker te weten dat alles goed ging. Ik ben echt woedend, waarom controleren jullie medewerkers niet eerst de informatie voor dat jullie die verstekken ?
Mijn dochters en vooral de kleinste verheugd zich ontzettend op onze extra reisje.
Ik wil dat de reservering gecanceld word, of ik eis een de zelfde soort arrangement waar ik en mijn gezin van kunnen genieten
Henk
op 10 augustus 2016
bestemming: Frankrijk / Beaune, reisperiode: juni 2016
Teleurstellend. Een geboekt hotel werd door Booking een dag voor vertrek geannuleerd i.v.m. waterschade. Een alternatief was er wel, iets duurder maar verschil zou (ZOU) vergoed worden.
Hotel was verder in orde maar Booking heeft het eerste hotel niet geannuleerd, dus dat moesten wij betalen en het verschil heeft booking ook niet betaald. Ik heb hen 5 X gemaild verschillende keren via de site gevraagd hoe of wat maar waar ze wél een mail kunnen sturen dat het hotel i.v.m. waterschade niet beschikbaar was, of ik een duurder alternatief wilde accepteren, blijft het oorverdovend stil, op de reclame mails na dan, vanaf de kant van Booking. Dus so far zit ik met een schade van 71 euro. Overkomelijk, maar toch is hard voor gewerkt. Het ergste is dat Booking ABSOLUUT HELEMAAL NIETS van zich laat horen. Ik boek vanaf nu dus NOOIT meer via hen, ik boek wel rechtstreeks.
Floris Eijffingr
op 9 augustus 2016
bestemming: Spanje / Marbella, reisperiode: mei 2016
Bookingcom heeft de beste prijsgarantie. Op locatie was de prijs 20 % lager.
Bookingcom wees mijn claim voor het prijsverschil onterecht af.
Jacqueline de leng
op 9 augustus 2016
bestemming: Spanje / Alhaurin El Grande, reisperiode: augustus 2016
Wij zijn een b&b en hebben welgeteld 5 weken samen gewerkt, maar hebben het opgegeven omdat ze de mensen oplichten van beide kanten, jammer want er kwamen best veel klanten via hun maar wij hebben graag tevreden klanten en een goede reviewa.
Wij hadden een booking via een andere site en hadden juist gereserveerd met hun toen we een booking via hun kregen wat helaas niet meer mogelijk was en kregen te horen dat we in real time een booking van hun moesten aannemen en dus de vorige maar moesten annuleren zodat zij voorrang kregen en wij anders met de kosten zouden zitten omdat booking dan voor hun een andere acomodatie moesten zoeken wat duurder zou zijn en wij dus voor de kosten mochten opdraaien.
Nu hadden wij de allereerste gasten waar wij een mail na hadden gestuurd omdat we nog niet klaar waren en ze een ander verblijf moesten zoeken en naar booking gebeld om door te geven, dus aangezien booking in hun eigen woorden zeiden dat ze dan de mensen hielpen met een ander verblijf en kosten aan ons zouden doorgeven , mooi niet ze mochten zelf voor een ander verblijf gaan zoeken en de kosten daar hadden booking het helemaal niet over.
Ik heb ze daarover gebeld en gemaild maar ze weten daar niks zinnigs over te zeggen, Hmmmmmm sorry hoor maar ik doe liever geen zaken met hun omdat ze volgens mij de meerkosten aanrekenen maar in eigen zak steken en de klanten in de kou laten staan op een paar uitzonderingen na, tuurlijk want ze moeten het ook wel van goede reviews hebben ale een paar toch, dus als jullie klanten nou eens rechtstreeks zouden boeken dan winnen we alle 2 en dat zou fijner zijn , toch
Fam. de Jong
op 7 augustus 2016
bestemming: Nederland / coevorden, reisperiode: augustus 2016
Op de site aangegeven dat we met twee volwassenen zijn en 1 kind van 12, dan krijg je 2 kamers. Onze zoon is nog te jong om alleen op een kamer te zitten maar je kon dit nergens wijzigen. Dan moet je een kamer voor 2 personen nemen en dan zelf naar het hotel bellen of er een bed bij kan. We hebben maar meteen naar het hotel gebeld, was nog goedkoper ook.
Eric
op 6 augustus 2016
bestemming: Italië / Ameglia, reisperiode: juni 2016
Wij hebben een zeer slechte ervaring met Booking.com. Bij aankomst in het appartement "Albachiara Inn Apartments" in Ameglia bleek al gauw dat het appartement totaal niet voldeed aan de door Booking.com omschreven "Deluxe". Integendeel, het appartement was zeer eenvoudig ingericht en de voorzieningen die Booking.com ons had aangeprezen, ontbraken gedeeltelijk of vertoonden achterstallig onderhoud.
Een opsomming:
In de keuken was geen oven (was wel aangegeven)
Een koffiezetapparaat was niet aanwezig (was wel aangegeven)
Uitzicht: geen uitzicht op de rivier (was wel aangegeven)
Er was geen bureau aanwezig (was wel aangegeven)
Er was geen inloopkast aanwezig (was wel aangegeven)
Een radio was niet aanwezig (was wel aangegeven)
Er was slechts een 2-pits kookplaat aanwezig en materiaal om in de magnetron op te warmen was niet aanwezig. Er waren geen handdoekhaakjes, de slaapkamer was dermate klein zodat er geen stoel kon worden geplaatst, enz. enz. De zitbank in de kamer was compleet doorgezakt (goed voor je rug). In de badkamer viel de houder van de wc-rol regelmatig van de muur en zat het handvat van de douchedeur los. In de hangkast moest de kleding met een stok (was erbij geleverd) worden opgehangen, omdat de kledingrail te hoog zat om er voor iemand met een normaal postuur bij te kunnen. Deluxe appartement? Nee dus.
Tijdens ons verblijf hebben wij bij Booking.com de tekortkomingen gemeld en per e-mail bood men aan om € 450 te compenseren. Hiermee zijn wij akkoord gegaan. Echter, Booking.com is nu plotseling op haar toezegging teruggekomen en wil (met een smoes) nog slechts € 50 vergoeden, een fooi dus. We hebben deze zaak gemeld bij onze rechtsbijstandsverzekering en het vervolg komt nog.
Conclusie: ga nooit met Booking.com in zee, want ze houden zich niet aan hun woord en zijn dus onbetrouwbaar.
Nico
op 6 augustus 2016
bestemming: Italië / Rome, reisperiode: juli 2016
Lorenzo Suite Hotel, volgens booking .com. In het echt een appartement in de stationsbuurt van Rome waarin 3 kamers zijn opgeknapt als hotelkamers. Flatscreen die niet groter is dan een gemiddelde i pad waarop enkel Italiaanse zenders te zien zijn. De vloer in parket blijkt plastiek te zijn met een tekening van hout. De zeepjes die je krijgt worden niet dagelijks aangevuld. Pas na twee dagen hadden we warm water. Het ontbijt is beter in een gaarkeuken van daklozen. Twee toast met één potje confituur de eerste twee dagen daarna waren ze op, ook geen keuze je krijgt het gewoon op je bord. Koffiemachine werkt meer niet dan wel en is van slechte kwaliteit. Na twee dagen van de vijf dat we er waren was het ontbijt al tot de helft geslonken helemaal niet zoals op de foto's bij booking.com te zien is. Een kuisvrouw die ook het onbijt serveert en heel de tijd zaagt over hoe slecht zijn heeft heeft dit om meelij te wekken. Ik heb het gevoel dat ze onder één hoedje speelt met de baas van de B&B. Absoluut geen aanrader best te vermijden ook al is de prijs laag.
Erik
op 4 augustus 2016
bestemming: Schotland / Edinburgh, reisperiode: oktober 2016
Reis moet nog beginnen, dus hopelijk is het hotel wel OK.
Na de boeking kreeg ik een mail dat de credit card was geweigerd. Ik moest nieuwe card-gegevens invullen. Denkend dat ik misschien een typefout had gemaakt nogmaals gedaan. Voor de zekerheid naar het hotel gebeld. Volgens hun was alles al correct. Toch weer een mail van booking.com dat de creditcard niet goed was. Mail gestuurd naar het hotel: volgens hun alles OK en betaald. Klantenservice van booking.com gebeld. Deze dame kan beter een baan zoeken waar ze geen contact met klanten hoeft te hebben. Bijzonder ongeinteresseerd draait ze een standaard antwoord af dat het niet aan booking.com ligt. "Nogmaals, dat is dus ..." Kortom: dat heb ik al gezegd, sukkel. Wanneer ik boos wordt neemt zij uiteindelijk wel contact op met het hotel en alles is volgens hen geregeld. Mail over creditcard kan ik negeren. Ik hoop maar dat het verder goed gaat....
Geuze
op 1 augustus 2016
bestemming: België / Mechelen, reisperiode: juli 2016
Woensdag appartement op Mechelerhof via Booking geboekt. We zouden vrijdag weggaan voor een week. Vrijdagmorgen om 10.30 door Booking gebeld dat er een overboeking was. We konden wel het weekend daar verblijven maar moesten dan maandag voor de rest van de week ergens anders heen of er was een alternatief voor de hele week. Medewerker zou alles mailen en dan over een half uur terug bellen om alles te regelen. In de mail stond alleen een alternatief voor de hele week bij hotel Krijtland in Epen. Stond verder niet bij of het een appartement of hotelkamer was. Na uur nog geen telefoontje. Was inmiddels 11.45 en we zouden 13.00 vertrekken dus maar gebeld. Vriendelijke medewerker. Hij zou de medewerker zoeken die in eerste instantie had gebeld. Na een kwartier melde hij mij dat hij met pauze was maar hij zou zo spoedig mogelijk terug bellen. 12.45 nog niet terug gebeld dus weer maar zelf gebeld. Minder vriendelijke medewerker. Hij wilde niet de medewerker zoeken die ons dus al 2x terug zou bellen, hij kon ons net zo goed helpen. Hij snapte het probleem niet. We hadden een alternatief via de mail gekregen, moesten dat maar gewoon boeken en ook betalen en dan ander reserveringsnummer doormailen. Op mijn mededeling dat de eerste medewerker beloofd had het voor ons te regelen was het antwoord dat dat niet de procedure was. Je krijgt een alternatief en de rest moet jezelf uitzoeken. Op mijn opmerking dat ik dan dus 2x reserveringen betaalde (ik had immers de 1e al betaald en moest nu dus deze ook betalen want hij kon/wilde de boeking niet omzetten) was het antwoord dat dat de procedure was. Ik kreeg het geld van de 1e boeking pas terug wanneer zij dat binnen hadden en dat kon best een week duren. Op mijn antwoord dat ik daar niet de financiële ruimte voor had ontstond er een patstelling. Dat was de procedure en hij was niet van plan om het anders te doen. Niks om boeken of wat ook, gewoon een 2e boeking doen en betalen ook al betreft het hier een overboeking waar je als klant niets aan kan doen maar juist de dupe van bent. Vragen om de 1e medewerker aan de lijn te krijgen weigerde hij. Uiteindelijk zou hij gaan overleggen. Na 10 minuten bleek dat hij Mechelerhof had gebeld en dat zij het geld nog niet hadden afgeschreven. Dus was het financiële aspect geen probleem meer en dus moest ik zelf de rest maar regelen. Op onze mail met doorgeven nieuw reserveringsnummer en klacht is nooit een reactie gekomen. Voor ons nooit meer boeken via Booking.com
Erik
op 26 juli 2016
bestemming: Nederland / valkenburg, reisperiode: juli 2016
Geregeerd op mail, mail er achteraan maar helaas geen reactie erg slordig
Vincent
op 21 juli 2016
bestemming: Frankrijk / Chambéry, reisperiode: juni 2016
Misleiding troef! Driemaal misleid op 1 boeking!
1.Prijs is superfantastisch niet te missen aanbod: bij aankomst bleek dit de standaardprijs te zijn. 2. Gekozen tussen 3- en 2persoonskamer voor 2persoons ( 3persoons heeft stapelbed boven je hoofd niet zo aangenaam). Bij aankomst bleek dat er geen 2 persoonskamer meer vrij was (vandaar dat deze kamer alleen nog te vinden was op booking.com) 3. Fantastisch uitzicht op de omliggende bergen! Bergen liggen inderdaad langs alle zijden van het hotel, als je naast de omliggende gebouwen kijkt.
Joyce van der Burgh Sanders
op 18 juli 2016
bestemming: Engeland / Londen, reisperiode: juli 2016
Booking krijgt van mij een 8 omdat het, door het hotel, teveel geïncasseerde bedrag van € 40.--, nog terug moet boeken op mijn rekening. Anders krijgt het een dikke 10. Ik heb al jaren via booking geboekt en nog nooit ben ik teleurgesteld geweest.
Gerda
op 18 juli 2016
bestemming: Wales / Holyhead, reisperiode: juni 2016
Superslechte service van booking.com. Klant is beslist geen koning hier. Tot drie keer iemand aan de lijn gehad over teruggave van geld. Helaas bellen ze niet terug en ze doen het af met het feit dat ze niets voor ons kunnen doen. Zo raak je klanten kwijt dus. Wij waren een goed klant van booking.com.
B.L. de Jong
op 14 juli 2016
bestemming: Spanje, reisperiode: september 2016
MISLEIDING!!! Is dat wat, boek je bij Booking.com 5 reizen om voor de geniuskorting in aanmerking te komen plaatsen ze er maar 4. Bij de vraag of ze handmatig de gemaakte 5de reis erbij kunnen plaatsen kunnen ze dit niet??? Tevens wordt er door de medewerker aangegeven dat de korting pas ingaat als het verblijf is geweest?? waar staat dit? Als je bent ingelogd zie je "u wordt beloond voor 5x reizen" 10 % extra korting er staat niet pas als het verblijf is geweest. Is dit misleidende reclame of niet?? we wilden een 6de en een 7de boeking maken maar nu dus niet meer bij Booking.com. bovendien krijg je geen reactie op je e-mail als je vraagt waarom?
F. Eijffinger
op 10 juli 2016
bestemming: Spanje / Marbella, reisperiode: mei 2016
Komt de beste prijsgarantie niet na.
Sjan wilms
op 7 juli 2016
bestemming: Suriname / Suriname, reisperiode: juni 2016
Booking.com overboekt Suriname met fake Haitianen die nooit
op komen dagen alle hotels en appartementen hebben daar grove overlast van
Yolanda
op 27 juni 2016
bestemming: Portugal, reisperiode: augustus 2015
Wat een vervelende site is dit geworden. Reviews die oppoppen, ongevraagd! Drammerige teksten: er is nog een kamer over. Teksten als: uw booking is nu bijna voltooid we hebben alleen nog bla bla nodig, alsof ik dat niet weet.
Prijzen van kamers worden gemanipuleerd!! Twee weken geleden enige hotels uitgezet en nu lees ik dat ik de dagdeal heb? Mmmm, had ik 2 weken geleden blijkbaar ook. Booking begon goed, maar nu....een draak van een site!
V.L. Laan
op 27 juni 2016
bestemming: Indonesië / Yokyakarta, reisperiode: mei 2015
Leuk, al die hotels via booking.com. Maar de laagste prijsgarantie klopte in veel gevallen niet. En in één geval leek de accomodatie niet op hetgeen wij geboekt hadden. Dus een klacht ingediend. En wat doet booking.com dan? Helemaal niets. Niet eens een ontwijkend antwoord. Dus wij boeken niet meer met deze boefjes.
Bram
op 23 juni 2016
bestemming: Schotland / Portree, reisperiode: juni 2016
Gereserveerd bij Booking.com en bevestiging van de reservering ontvangen. Dag later krijg ik een email van het hotel dat er een overboeking is. Ik stuur een email naar booking.com hierover en krijg na 2 dagen nog geen antwoord. Vervolgens boek ik een andere accommodatie om toch in ieder geval onderdak te hebben. Weer een dag later heeft de eigenaar van het hotel waar ik oorspronkelijk geboekt had een oplossing gevonden. Nu maar eens naar Booking.com gebeld want email wordt niet beantwoord. Ze gaan proberen om de vervangende reservering terug te draaien is het antwoord en zal de volgende dag worden terug gebeld. Ik wordt uiteraard niet teruggebeld en ben daar al niet meer verbaasd over. Na weer een kwartier in de wacht te hebben gezeten aan de telefoon is het antwoord van Booking.com dat ik niet kostenloos de reservering kan annuleren. Als ik een supervisor wil spreken wordt ik in de wacht gezet en na tien minuten wordt de verbinding verbroken. Weer teruggebeld en nu is na lang overleg de supervisor niet bereid mij te woord te staan omdat zijn antwoord hetzelfde is als wat de call center medewerker mij heeft gegeven. Ze verwijzen fijntjes naar de kleine lettertjes op de website. Niet echt sterk van Booking.com. Ze melden nog wel dat ze het druk hebben en geen email binnen 48 uur kunnen beantwoorden in juni. Hulde aan het management van Booking.com
Raphael
op 19 juni 2016
bestemming: Duitsland / Geisfeld, reisperiode: mei 2016
Zes nachten Geisfeld in een voortreffelijke b&b. Bij Booking gereserveerd. Daarna ook recensie geplaatst. Krijg inmiddels bijna dagelijks mailtjes van Booking, dat ze een fantastische aanbieding hebben in Geisfeld. Waar we dus 6 nachten waren. Waarover we schreven... Na Geisfeld zijn we via Booking van het Belgische St- Hubert gereden,. Hotel 100 Ciels. Slechte ervaring. Waarover we dus in een recensie berichtten... Maar - u snapt het - sindsdien bijna dagelijks mailtjes over het fantastische hotelaanbod in St. Hubert. Trieste administratie; weinig fijnzinnig: mensen bestoken met aanbod waarvan al is gebruik gemaakt.
Willem L
op 6 juni 2016
bestemming: Verenigde Staten / New York, reisperiode: mei 2016
Via booking.com liep reeds een reservering, echter vanwege hoge extra kosten voor een extra bedje, 2 dagen voor aankomst, gekeken naar alternatieven. Die waren er volop, maar toen ik gecancelled had en vervolgens een uurtje later opnieuw inlogde om een nieuwe boeking te maken, waren alle eerder bekeken hotels ineens totaal €150-€200 duurder, zonder uitzondering. Zo wordt je dus voor een paar honderd euro getild. Opgelicht in het buitenland, via een Nederlandse onderneming. Overigens, ALTIJD de site van het hotel zelf checken, want vaak is rechtstreeks boeken voordeliger dan via booking.com
Michel,
op 28 mei 2016
bestemming: Georgië / Tbilisi, reisperiode: mei 2015
Totaal onbetrouwbaar. Na goede ervaringen met booking in andere landen, ben ik hier opgelicht door een eigenaar die niet kwam opdagen (adres Rustaveli 40 Tbilisi) mij naar een ander adres verwees, zonder dat daar iemand was. Mijn creditcard is wel voor twee nachten belast. Probeer dat maar eens terug te krijgen bij een machtige organisatie als booking, die wel de lusten, maar niet de lasten van een dergelijke dienstverlening voor rekening neemt.
Bart
op 23 mei 2016
bestemming: Griekenland / Athene, reisperiode: juni 2016
In Maart jl boekte ik een appartement via Booking (Malliot Apartments Nikis) ik boekte de vorm dat ik gratis kon annuleren, toch werd tot mijn verbazing al direct het geld van mijn creditcard afgeboekt. Ik ben nu al 4 weken bezig om mijn geld terug te krijgen en booking werkt totaal niet mee, ze willen alle informatie hebben. Deze heb ik reeds bij mijn boeking aangeleverd. Ook Malliot heeft nu tot 2 belooft tot terugbetaling maar helaas nog geen geld. Ik ga vanaf nu gewoon weer zelf mijn hotels boeken ik heb geen vertrouwen meer in booking.com de afterservice is dermate slecht!
Kohler
op 7 mei 2016
bestemming: Frankrijk, reisperiode: april 2016
Hotelrecensies worden gecensureerd. Negatieve recensies worden of niet geplaatst, of eerder verwijderd dan postitieve recensies. Eveneens gemerkt dat ter plaatste boeken soms goedkoper is dan via booking. Hierover klagen levert veel geblaat, maar weinig wol op
Jan van den Bos
op 4 mei 2016
bestemming: Italië / Canazei, reisperiode: maart 2016
Halverwege de vakantie kwamen wij er achter dat er toch nog plaats was in het hotel waar wij in 2015 waren. M.b.v. Booking.com konden wij naar dit hotel verhuizen en we hoefden niet alle kosten te betalen voor het cancelen van de 1e accommodatie.
Ron Budding
op 14 april 2016
bestemming: Spanje / Madrid, reisperiode: april 2016
Sinds een aantal maanden zou men via booking en klm "punten" krijgen voor je frequent flyer van klm. niet dus, 5 hotels verder en op de juiste wijze geboekt via klm en geen "punten". mailen ect, geen antwoord. fijn zo actie, je belooft iets en dan niet nakomen, en contact, ho maar dit geef dus aan wat voor bedrijf booking is.
Marc Vanoppen
op 23 maart 2016
bestemming: Duitsland / Weeze, reisperiode: maart 2016
Advertentie Booking.com Hotel Best Deal Weeze, gratis parkeren, auto na 1 dag weggesleept, 268,94 euro kosten. Tevoren identiek dezelfde plaats 3 weken parking Hotel Best Deal Weeze geparkeerd niet weggesleept. Misleidend en verwarrend.
Hans gouka
op 15 maart 2016
bestemming: Spanje / Alicante, reisperiode: april 2016
Had een verkeerde datum geboekt dat zag ik na een mail die ik kreeg, met prettige vakantie mail over een week lekker op vakantie, moest een maand later zijn. Gebeld en het was binnen een kwartier opgelost met een nieuwe datum zonde kosten . Perfect en een grote pluim.
B. te boekhorst-bosman
op 3 maart 2016
bestemming: Italië / noventa padovana, reisperiode: oktober 2015
Duidelijke communicatie. Flexibiliteit qua annuleren.
Karin
op 24 februari 2016
bestemming: India / Bangalore, reisperiode: februari 2016
Via booking.com een hotel geboekt, op de site zag het er allemaal fantastisch uit, Spa spring hotel, met binnen en buiten zwembad , welnes center. Bij aankomst was het alles behalve dat, het personeel was niet vriendelijk, we kregen een sleutel van onze kamer en we konden onze deur niet sluiten, gemeld bij de balie, zouden iemand sturen, niemand kwam, nog een keer naar de balie, toen kregen we een cardkey ipv een gewone sleutel, die werkte wel.
Aircontion maakte zoveel lawaai, dat we hem niet konden gebruiken, de fan aan het plafond deed het niet, knopje was afgebroken, ook dit hebben we gemeld, maar hier werd niets aan gedaan, we kregen ook geen andere kamer.
tv, moest je voor alle kanalen betalen, het was een tv van niks, en je moest betalen voor als je iets wilde zien.
Het zwembad, was er maar een, heel vies, veel dode vliegen lagen in het water en rondom het zwembad was het te vies voor woorden. Het personeel in het welnes center keek ons eerder naar buiten als dat ze ons verwelkomden, ze zeiden niets en keken heel chagrijnig, er was geen zeep in de kamer, de douches waren vies.
Al bij al een zeer slecht hotel op een zeer slechte locatie, je kon niet naar buiten, het was er te vies en onveilig.
Voor dit hotel moest ik 5000 roepies betalen, in Bangalore heb je wel meer hotels voor minder geld die veel beter en schoner zijn. Jammer dat booking.com dit hotel in zijn assortiment heeft, volgende keer als ik weer boek, denk ik 3 keer na voordat ik het zomaar bestel, ik dacht dat ik deze site kon vertrouwen en als hun zeggen een goed hotel dat het dan ook goed is, ik heb nu niet gekregen wat mij is beloofd en wat de website mij doet geloven.
Sadja
op 23 februari 2016
bestemming: Spanje / Ibiza, reisperiode: juni 2016
In juli 2015 deden we bij booking.com een reservering voor een vakantiehuis voor 6 personen in Ibiza voor de prijs van 750 euro. 8 maanden later kregen we een bericht van de eigenaar van dit vakantiehuis dat deze prijs niet correct was en dat we contact moesten opnemen voor een nieuwe prijs, na 8 maanden!! we namen contact op met booking en ze zouden dit onderzoeken en ons contacteren... na enkele dagen belden we zelf terug naar booking en werd ons gegarandeerd dat we ons geen zorgen hoefden te maken : booking zou ervoor zorgen dat we ofwel het huis konden behouden aan de prijs van 750 euro of ze zouden iets anders vinden voor dezelfde prijs, zelfde type vakantiehuis en anders nog beter... Enkele weken later vernamen we dat de prijs in plaats van 750 euro gestegen was naar 2350 euro!! ze konden het laten voor 2000 euro! hun belofte om alles in orde te brengen bleek dus één grote leugen! uiteindelijk moesten we alles zelf annuleren en op zoek gaan naar iets anders en dit voor 6 personen... bij deze willen we dus iedereen waarschuwen vooraleer je iets boekt bij booking.com daar ze geen correcte prijzen weergeven op hun site en ze ook geen correcte service en oplossingen bieden voor hun klanten!
Henjo
op 6 februari 2016
bestemming: Thailand / Jomtien, reisperiode: januari 2016
Via internet bij booking.com een kamer geboekt in het hotel/condo Nam Talay in Jomtien Thailand. Wij boekten op de volgende voorwaarden. Strand-restaurant-gratis fietsen-dagelijkse schoonmaak-water enz. Helaas: voor de schoonmaak moesten we 25 euro extra betalen, maar in 5 dagen is 1x het bed recht getrokken, plus een schone handdoek.Geen schoon bed of dagelijks water. en de 25 euro bleek voor de eindschoonmaak te zijn.
Strand, was er alleen bij de buren en tegen betaling.
zwembad, alleen heel vroeg in de ochtend is er wat zon, verder de hele dag schaduw. Ontbijt niet mogelijk in het hotel.Geen Engels sprekend personeel, wel Russisch en Thais, grote tekortkoming. Restaurant, niet in of bij het hotel??? zeker 20 minuten flink doorstappen in de hitte dan kwam je op de boulevard waar de restaurants waren. Overdag de hele dag door erg veel bouwactiviteiten in het hotel en in de hele omgeving, er is werkelijk binnen 20 minuten helemaal niets. Doordat het een condo is kun je geen hulp of assistentie van de receptie verwachten.
TIP: niet boeken. De kamer was wel mooi en WIFI werkte meestal maar daar moesten we wel erg veel voor betalen, de andere voorwaarden waar wij op boekten waren nihil. Gratis fietsen, zeker niet: 1 gammele fiets per kamer zonder verlichting was er beschikbaar. niets te huren
Caroline de Vries
op 3 februari 2016
bestemming: Duitsland / Wangerooge, reisperiode: februari 2016
Voor de zoveelste keer slechte ervaring met booking.com. Nadat ik in december 2015 een omboeking had waar ik pas achter kwam toen ik in mijn hotel kwam heb ik nu weer problemen. Gezocht op een hotel op Wangerooge, tweepersoonskamer met extra bed voor 12 tm 14 febr 2016. Dat extra bed blijkt niet mogelijk dus moest ik iets anders zoeken. Wel wordt mij nu 1 nacht in rekening gebracht voor het annuleren. Dit was de laatste keer booking.com.!
Ada Baart-Apeld oorn,Noordvelderweg 2 (z) 1 95BP,Egmond-Binnen
op 28 januari 2016
bestemming: Turkije / Istanbul, reisperiode: juni 2015
Wat de Jong Intra niet lukte,was dus geen enkel probleem voor Transavia en Booking.com.Alles zou vol zitten en alleen tegen een hele hoge prijs konden we dan vliegen...! Vervolgens met de twee andere partijen dit in een dag geregeld terwijl we de volgende dag al weg gingen.Werkelijk een perfekte plek in een pracht stad.Wat hebben wij genoten van al de gebouwen maar ook van de Hammam en de waterpijp.Kortom top gedaan.
Arie Eikelenboom
op 27 januari 2016
bestemming: Indonesië / Bali, reisperiode: oktober 2015
Heb een boeking gemaakt voor een Hotel op Bali. Bakungs Beach Hotel, na controle door mij en mijn partner is de boeking met de bijpassende betaling via een mastercard gebeurd en word bevestigd via de mail van Booking.com, wat blijkt: op de mail stond een ander hotel dan wat wij hadden aangevraagd! Bakung Sari hotel. 100 procent gecontroleerd voor dat ik akkoord gaf voor de boeking. gelijk gebeld en lang verhaal kort te houden: eigen schuld dikke bult. U bent de opdracht gever. ze gaan contact leggen met Bali om te vragen of er geannuleerd kan worden en dan kan ik misschien een nieuwe poging wagen...of het goed gaat!!!!!!!!En bij controle van mijn mastercard is het bedrag niet afgeschreven...vreemd...vreemd...vreemd...en mijn volledige vertrouwen ben ik kwijt. heb nog misschien geluk dat ik niet met de boeking uit kwam op een hotel met ??? euro als prijs, was altijd zo reclame aan het maken nu wordt je gepakt voor je vertrouwen. maar ben nog niet uitgeschreven...
Marijke
op 27 januari 2016
bestemming: Thailand, reisperiode: januari 2016
Mijn verkeerde mailadres stond in het systeem, waardoor de mail over de aanbetaling bij het hotel niet aankwam. Booking.com gebeld, werd perfect geholpen. Ze wilden het hotel voor mij bellen, maar zij namen door het tijdsverschil niet op, toen heeft Booking.com ze gemaild. Goede service!
Norbert coppens
op 20 januari 2016
bestemming: Frankrijk / Bétherram, reisperiode: juni 2016
De prijs voor drie overnachtingen (zonder onbijt) is €261,00 terwijl ik op diezelfde datum kan boeken in halfpension voor €264. U pretendeert toch altijd de goedkoopste prijzen aan te bieden. Dit is de eerste keer niet dat we dit ervaren. Goed bezig.
R.Biervliet
op 28 december 2015
bestemming: Nederland / Purmerend, reisperiode: december 2015
Op 23-12-2015 boekte mijn dochter voor mij op Booking.com een kamer voor mij bij Charming Room & Breakfast, rustig gelegen nabij het centrum van Purmerend in een prachtig voor oorlogspand (ca 1930) met eigen parkeergelegenheid.
Hier startten onlangs Theo en Elly Bakker hun B&B.
2 fantastische personen, niet alleen uitbaters maar mensen met gevoel, passie, flexibel, oplossingsgericht maar vooral warmte.
Het verblijf:
Keurig, knus, gezellig gastenverblijf met balkon met uitzicht op een goed verzorgde achtertuin.
Uitstekend 2 persoons bed
Complete sanitaire ruimte
Ik genoot er van een riant ontbijt.
"Chapeau"
Toeval bestaat niet!!
Tijdens het gesprek bleek Theo een studiegenoot van mij te zijn.
Charming Room & Breakfast: een aanrader waarvan ik bij gelegenheid graag weer gebruik van wil maken.
Theo en Elly,
heel veel succes;
Roy Biervliet
Simon
op 20 december 2015
bestemming: Spanje / Madrid, reisperiode: januari 2016
Omdat het goed uitgebeeld is
Cassandra
op 8 december 2015
bestemming: Turkije / Istanbul, reisperiode: september 2015
Bij het inchecken was de pinbetaling mislukt, wij mochten ook betalen bij het uitchecken. Die pinbetaling deed mijn partner. Bij thuiskomst bleek de pinbetaling wel te zijn gelukt en was er dus dubbel betaald. Ik ben bijna 3 maanden bezig geweest om mijn geld terug te krijgen. Emails over en weer, ik moest geduld hebben, enz enz. Op een gegeven moment reageerde de manager helemaal niet meer en toen heb ik Booking ingeschakeld. Zij namen dit zeer serieus en zijn voor mij aan de slag gegaan en binnen 1 week had ik mijn geld terug. Wat een geweldige service ! Hulde !
Peter Krijnen
op 10 november 2015
bestemming: Duitsland / Bodenwerder, reisperiode: november 2015
Goede aanbieding. Gemakkelijk. Betrouwbaar.
Rachelle Berkelaar
op 7 oktober 2015
bestemming: Spanje / Mallorca, reisperiode: juli 15
We hebben een fantastische week gehad in Mallorca, wat een prachtig eiland! En we hebben gekozen om in die week in 2 verblijven te slapen, en die waren prachtig! Het was mijn eerste vliegvakantie, en ook de eerste vakantie samen met mijn vriend. Maar we hebben van alles genoten! Alles was goed gereserveerd en geregeld, en dat verlicht toch ook een hoop stress.
Kim
op 6 oktober 2015
bestemming: Spanje / Barcelona, reisperiode: augustus 2015
Alles voldeed aan onze verwachtingen, goede prijs/ kwaliteit en een heel leuke en onbezorgde vakantie gehad.
Aaltje Bakker
op 5 oktober 2015
bestemming: Italië / Sicilië, reisperiode: juni 2015
Een perfecte manier om zelf je reis samen te stellen tot een paar dagen voor aankomst is het nog te wijzigen.
Martine Timmer
op 5 oktober 2015
bestemming: Frankrijk / Lyon, reisperiode: september 2015
Stedentrip naar Lyon geboekt bij Booking.com. Erg leuke stad met veel bezienswaardigheden!
Annemie Cornelis
op 3 oktober 2015
bestemming: Oostenrijk / Holzgau, reisperiode: september 2015
Superreis geboekt bij Booking.com, heel mooie streek om te wandelen en te genieten van de natuur, lekker eten
Emmy
op 2 oktober 2015
bestemming: Tsjechië / Praag, reisperiode: september 2015
Via booking.com een appartement geboekt. Dit appartement was totaal niet wat op de site vermeld stond. In plaats van een slaapbank was er een luchtbed, het was verder van het centrum en station af dan vermeld stond, het 'balkon' was 30 cm breed en wifi en tv werkten beiden niet. Daarnaast was er niemand aanwezig die engels of duits sprak en moesten wij de sleutel bij de buren ophalen die achter een gesloten hek wonen. Klachten gemeld bij booking.com, eerst zouden ze terug bellen, wat ze niet gedaan hebben. Toen via mail, weer geen reactie, weer gebeld, 'wij hebben geen mail gehad'. Zo zijn we nu al 2 weken bezig.
Ingrid Gerritse
op 2 oktober 2015
bestemming: Spanje / Barcelona, reisperiode: mei 2015
Ik was 6-5 naar Barcelona met mijn dochter voor 4 dagen, alleen was ik uitgegleden in de badkamer waardoor ik moeilijk kon lopen tijdens ons verblijf, we hebben er natuurlijk een hele leuke tijd gehad maar zou er graag nogmaals een keer met mijn dochter heengaan om alles te bekijken. De combinatie van stad en strand vonden wij perfect.
Carin
op 1 oktober 2015
bestemming: China / Shanghai, reisperiode: mei 2015
Goed hostel, goede prijs kwaliteit verhouding, precies zoals de site liet zien was het ook in het echt.
Ellen jaspers
op 30 september 2015
bestemming: Verenigde Staten / yellowstone, reisperiode: september 2015
Duur, en geen geld retour bij ziekenhuisopname.
Monique Degenhart
op 30 september 2015
bestemming: Canada / Calgary, reisperiode: juli 2014
Een mooi nieuw avontuur met mijn man en dochter van 13 om naar Canada te gaan voor 3 weken om mijn familie te bezoeken. We beginnen bij Calgary en eindigen in Vancouver Island met daartussen rondreizen in een camper door de rockies. Mijn dochter nog nooit gevlogen en voor mij was het lang geleden dus echt veel spanning gehad maar eenmaal boven was het prima maar wel een lange zit. Ze wordt in december 15 jaar en Canada was haar eerste vlucht maar ook haar laatste helaas maar hoop zo om nog eens met haar te mogen vliegen. We hebben geboekt bij Booking.com. Is echt allemaal super verlopen al meerdere keren geboekt en alles prima in orde en een mooie prijs. Via de site geboekt en de afhandeling ging vrij snel en simpel. En via mail kregen we na betaling ook gelijk de juiste papieren die je kan uitprinten.
Lisette
op 25 september 2015
bestemming: Indonesië / Bali, reisperiode: mei 2015
Wij hadden via Booking een hotel geboekt welke uiteindelijk niet aan de eisen voldeed. Water van het zwembad was groen en de kinderen kregen er uitslag van. Er zat schimmel in de keuken en in de douche. Tevens zat alles los, denk hierbij aan ventilator aan poging, wc bril, kraam die tevens lekte. Contact gehad met Booking, zij gaven aan dat de uitslag op de huis van de kinderen echt heel erg was en zeiden: omboeken. Zoek iets anders uit en qua extra kosten, daar komen wij wel uit. Ander hoek geboekt. Net zo duur (600 euro voor 5 dg). Super tijd gehad maar achteraf zegt Booking: sorry jullie hebben het hotel al betaald en we kunnen jullie geen geld terug geven. Terwijl ze aangaven dat de kosten wel geregeld zouden worden. Echt heel vervelend!!!
Lia Gerritsen
op 24 september 2015
bestemming: Italië / Località Cavriglia, reisperiode: september 2014
Prachtige camping: luxe tent (glamping), héérlijk!
S de kok
op 16 september 2015
bestemming: Spanje / Maspolomos, reisperiode: september 2015
Geboekt met airportshuttle en voorkeur voor bepaalde bungalows op het resort. 5x gebeld met booking.com. Totaal meer dan 60 belminuten weggegooid! Ze hadden steeds een mooie smoes maar geen oplossing. Moeten dus maar afwachten of onze voorkeur wordt gehonoreerd. Uiteindelijk zelf maar een transfer geboekt van vliegveld naar resort. Booking.com krijgt dit keer dikke onvoldoende.
Marina de Graaf
op 14 september 2015
bestemming: België / Brussel, reisperiode: juli 2015
Balladins Hotel Charleroi Airport. Prima airport hotel, maar de informatie verstrekking is slecht. Bij je overnachting zit alleen het vervoer naar het vliegveld erbij in, vanaf het vliegveld kun je wel een taxi regelen via Balladins maar deze moet je zelf nog betalen.
Beverley
op 8 september 2015
bestemming: Italië / Perschiera del Garda, reisperiode: augustus 2015
Slecht ervaring met appartement/omgeving.Alles vooruit betaald. Te plaatse wil niet toe geven, wij hebben bewijs, maar booking.com (na de zo veel person van het service afd) Kan ons niet helpen !! Mw. van appartement heeft hard gesproken en tel opgehangen! Foto,s klopt niet van omgeving.
Tim Cevat
op 7 september 2015
bestemming: Portugal / Funchal, reisperiode: augustus 2015
Alles was duidelijk en we hebben een prettig verblijf in het geboekte hotel gehad.
Caitlin Harmsen
op 7 september 2015
bestemming: Marokko / Marrakech, reisperiode: juni 2015
Afgelopen zomer ben ik een week met mijn vriend naar Marrakech geweest. Onze riad hadden wij geboekt bij booking.com en deze was echt super. Het enige minpuntje was dat we niet de kamer kregen die we hadden uitgezocht, omdat daar andere mensen in verbleven. Dit was voor ons verder geen probleem en de kamer die we kregen was ook prima, met een heerlijk bed. Marrakech was echt een totaal andere wereld dan we hier gewend zijn, echt de moeite waard en we hebben genoten van onze reis!
Anique
op 27 augustus 2015
bestemming: Denemarken / Kopenhagen, reisperiode: augustus 2015
Twee nachten een hotel geboekt via Booking.com naar Kopenhagen. Dit ging heel gemakkelijk en snel. Al snel merkte ik op dat er te veel van mijn rekening was afgeschreven door het hotel. Hierover heb ik een mailtje gestuurd naar de organisatie, waarna ze mij twee dagen later opbelde met de mededeling dat er inderdaad iets fout was gegaan, het geld zou teruggestort worden. Dit is niet het geval geweest, wel kreeg ik het geld bij aankomt ter plekke terug van het hotel. Hotel was zeer goed, mooie locatie en net gerenoveerd. Hotel was zoals beschreven op de website.
-
Algemeen
8
-
Accommodatie
9
-
Prijs / kwaliteit
8
Luyckx Johan
op 24 augustus 2015
bestemming: Frankrijk / Parijs, reisperiode: augustus 2015
Les escaliers de montmartre is een redelijk gerenoveerd app. met twee slaapkamers gelegen in een zeer oud complex. Het app. was niet schoon bij aankomst, de sleutels zaten in de brievenbus, niemand van de eigenaars/begeleiding gezien en geld moest in de keuken op het aanrecht achtergelaten worden. (hebben we niet gedaan, dus is uiteindelijk de 2e avond de poetsvrouw het geld in ontvangst komen nemen.) Het app. was, buiten het feit dat het niet heel schoon was, zeker OK. De trappenhal langswaar je het app. moest betreden stonk (kattenpis?). De muren zijn er niet dik (feestje van de bovenbuur van 02:00h tot 04:30h. We hebben kunnen mee genieten van de gesprekken, het getater en du bulderlachsalvo's. Qua ligging is het wel ideaal, direct aan het gezellige Montmartre. Volgende keer in Parijs toch zoeken naar een iets "luxueuzer" onderkomen.
-
Algemeen
6
-
Accommodatie
6
-
Prijs / kwaliteit
6
Brenda van Maanen
op 21 augustus 2015
bestemming: Italië / Pulsano, reisperiode: juli 2015
Via Booking.com hotel geboekt in Italie. Foto's leken totaal niet op de werkelijkheid. We moesten bij het inchecken meteen betalen en onze paspoorten inleveren. WC was lek in kamer, douchebak was lek. Wij zijn meteen weer vertrokken en hebben Booking.com ingelicht. Ze zouden contact opnemen met het hotel om te zorgen dat we ons geld terugkregen. Immers, bij het hotel hadden ze gezegd dat wij ons geld moesten terugvragen aan Booking.com. Het hotel reageert niet en Booking.com zegt niets meer te kunnen. Ook al ben je Genius member, wat dat ook mag zijn. We hebben geannuleerd en krijgen geen geld retour en ik kan ook geen recensie meer schrijven om anderen voor dit hotel te waarschuwen omdat dat niet kan bij geannuleerde boekingen. Booking.com had op de site moeten zetten dat je meteen bij het inchecken moet betalen. Als we dit hadden geweten hadden we sowieso nooit geboekt.
-
Algemeen
1
-
Prijs / kwaliteit
1
Berber Nijdam
op 5 juli 2015
bestemming: Albanië / Durrës, reisperiode: juni 2015
Vakantie Albenië was boven verwachting. verblijf in Vila Daniele super, fantastische eigenaar.
Prachtige kamer met uitzicht op zee wat op 20 meter afstand is.
Eten en Drinken in één woord geweldig.Wat een onderschat land en wat is dit mooi.Geen westerse toeristen, die hebben nog steeds een verkeerd beeld van Albanië.Een belevenis die zeker een vervolg gaat krijgen.Een vakantie die we niet snel zullen vergeten.
-
Algemeen
9
-
Accommodatie
9
-
Vervoer
8
-
Prijs / kwaliteit
9
Ronald Sueters
op 26 april 2015
bestemming: Engeland / Londen, reisperiode: april 2015
Gewoon goed geregeld. Top.
-
Algemeen
8
-
Prijs / kwaliteit
8
Ralph Dykstra
op 21 april 2015
bestemming: Nederland / Arnhem, reisperiode: mei 2015
Vandaag een foutje gemaakt met boeken 1 dag te vroeg geboekt en dat is met geen mogelijkheid meer om te boeken. 90 euro annuleringskosten op 1 overnachting van 110 euro.
Belachelijk!
-
Algemeen
1
-
Prijs / kwaliteit
1
Lides
op 23 februari 2015
bestemming: Duitsland / Osthofen, reisperiode: september 2014
Mijn Klacht:
Betreft Gästehaus Steinmühle Osthofen.
Ondanks dat we op de incheckdatum bij het (gesloten) hotel zijn geweest is een ‘nowshow’ bedrag geïncasseerd. Booking.com heeft dit erkend en telefonisch een restitutie toegezegd. Ondanks herhaaldelijke telefoongesprekken is deze belofte vijf maanden later nog niet nagekomen. Excuses van booking.com als ‘er staat een verkeerd email adres in ons systeem’ en ‘dit is helaas niet onze afdeling’ komen regelmatig voorbij.
Tevens is de Nederlandse taalbeheersing van verschillende medewerkers van booking.com beneden het te verwachten niveau.
Ik voel me als klant van booking.com niet serieus genomen.
Gewenste Oplossing:
In de eerste plaats excuses, daarnaast de beloofde restitutie.
-
Algemeen
2
-
Accommodatie
1
-
Vervoer
1
-
Reisbegeleiding
1
-
Excursies
1
-
Prijs / kwaliteit
1
Adva
op 3 december 2014
bestemming: Frankrijk / Canet plage, reisperiode: oktober 2014
Nooit meer via booking.com. Je wordt door deze website totaal op het verkeerde been gezet met foto's die met elkaar gemeen hebben dat ze totaal niets met de werkelijkheid te maken hebben. De organisatie blinkt uit door ontkenningen en omtrekkende bewegingen om maar vooral niet op je klacht in te gaan. Schande!
-
Algemeen
1
-
Accommodatie
1
-
Vervoer
10
-
Reisbegeleiding
1
-
Prijs / kwaliteit
1
M.R.
op 28 oktober 2014
bestemming: Spanje / Mallorca, reisperiode: juli 2014
Boek al vele jaren via deze site. Fantastisch. Je krijgt hetgeen je boekt en ook voor de prijs waarvoor je het boekt. Geen gezeur achteraf. Heb weleens de reserveringscentrale nodig gehad en daar werd ik keurig geholpen. Mijn wens is dat ik nog vaak van de betrouwbare service van Booking.com gebruik mag maken.
-
Algemeen
9
-
Accommodatie
8
-
Vervoer
8
-
Prijs / kwaliteit
9
ME de Graaf
op 19 oktober 2014
bestemming: Griekenland / Kreta, reisperiode: juli 2014
Booking.com is een fijne site. Ze hebben veelal goedkope hotelaanbiedingen. Overzichtelijke website, veel mogelijkheden per land of stad en ook reviews aanwezig. Boek altijd zonder problemen via booking.com, maak zeker in de toekomst nog vaak gebruik van hun site.
-
Algemeen
8
-
Accommodatie
7
-
Vervoer
7
-
Prijs / kwaliteit
7
Daisy Wubbels
op 13 oktober 2014
bestemming: Verenigde Staten / Boston, reisperiode: mei 2014
Boeken met Booking.com werkt altijd goed. Zeker als je tot het laatste moment nog kan annuleren. Dat geeft zeker bij een rondreis veel flexibiliteit.
-
Algemeen
8
-
Accommodatie
8
-
Vervoer
7
-
Prijs / kwaliteit
6
Mark
op 13 oktober 2014
bestemming: Portugal / Carvoeiro, reisperiode: oktober 2014
Heel mooi appartement van Booking.com met uitzicht over het dorpsplein, het strand en de gezellige barretjes en restaurants. Heel mooi in een baai, 1 minuut lopen naar het strand.
-
Algemeen
8
-
Accommodatie
8
-
Vervoer
8
-
Prijs / kwaliteit
9
FV
op 11 oktober 2014
bestemming: Italië / Genua, reisperiode: september 2014
Uitstekende hotelkamer in het centrum van de stad. Zeer lekkere zachte bedden. Alles was heel netjes.
Een aardige gastvrije eigenaar. We werden wakker met de geur van gebakken broodjes, heerlijk!
Een goed adres, zeer aanbevelenswaardig.
Booking.com: alle lof dat jullie dit hotel aanbevelen!
-
Algemeen
8
-
Accommodatie
8
-
Vervoer
7
-
Prijs / kwaliteit
7
Carla Kok Vork
op 7 oktober 2014
bestemming: Nederland / Giethoorn, reisperiode: juli 2014
Prima geregeld door Booking.com.
-
Algemeen
8
-
Accommodatie
7
-
Vervoer
8
-
Prijs / kwaliteit
6