Kohler
op 7 mei 2016
bestemming: Frankrijk, reisperiode: april 2016
Hotelrecensies worden gecensureerd. Negatieve recensies worden of niet geplaatst, of eerder verwijderd dan postitieve recensies. Eveneens gemerkt dat ter plaatste boeken soms goedkoper is dan via booking. Hierover klagen levert veel geblaat, maar weinig wol op
... Lees meer
Jan van den Bos
op 4 mei 2016
bestemming: Italië / Canazei, reisperiode: maart 2016
Halverwege de vakantie kwamen wij er achter dat er toch nog plaats was in het hotel waar wij in 2015 waren. M.b.v. Booking.com konden wij naar dit hotel verhuizen en we hoefden niet alle kosten te betalen voor het cancelen van de 1e accommodatie.
... Lees meer
Ron Budding
op 14 april 2016
bestemming: Spanje / Madrid, reisperiode: april 2016
Sinds een aantal maanden zou men via booking en klm "punten" krijgen voor je frequent flyer van klm. niet dus, 5 hotels verder en op de juiste wijze geboekt via klm en geen "punten". mailen ect, geen antwoord. fijn zo actie, je belooft iets en dan niet nakomen, en contact, ho maar dit geef dus aan wat voor bedrijf booking is.
... Lees meer
Marc Vanoppen
op 23 maart 2016
bestemming: Duitsland / Weeze, reisperiode: maart 2016
Advertentie Booking.com Hotel Best Deal Weeze, gratis parkeren, auto na 1 dag weggesleept, 268,94 euro kosten. Tevoren identiek dezelfde plaats 3 weken parking Hotel Best Deal Weeze geparkeerd niet weggesleept. Misleidend en verwarrend.
Hans gouka
op 15 maart 2016
bestemming: Spanje / Alicante, reisperiode: april 2016
Had een verkeerde datum geboekt dat zag ik na een mail die ik kreeg, met prettige vakantie mail over een week lekker op vakantie, moest een maand later zijn. Gebeld en het was binnen een kwartier opgelost met een nieuwe datum zonde kosten . Perfect en een grote pluim.
B. te boekhorst-bosman
op 3 maart 2016
bestemming: Italië / noventa padovana, reisperiode: oktober 2015
Duidelijke communicatie. Flexibiliteit qua annuleren.
Karin
op 24 februari 2016
bestemming: India / Bangalore, reisperiode: februari 2016
Via booking.com een hotel geboekt, op de site zag het er allemaal fantastisch uit, Spa spring hotel, met binnen en buiten zwembad , welnes center. Bij aankomst was het alles behalve dat, het personeel was niet vriendelijk, we kregen een sleutel van onze kamer en we konden onze deur niet sluiten, gemeld bij de balie, zouden iemand sturen, niemand kwam, nog een keer naar de balie, toen kregen we een cardkey ipv een gewone sleutel, die werkte wel.
Aircontion maakte zoveel lawaai, dat we hem niet konden gebruiken, de fan aan het plafond deed het niet, knopje was afgebroken, ook dit hebben we gemeld, maar hier werd niets aan gedaan, we kregen ook geen andere kamer.
tv, moest je voor alle kanalen betalen, het was een tv van niks, en je moest betalen voor als je iets wilde zien.
Het zwembad, was er maar een, heel vies, veel dode vliegen lagen in het water en rondom het zwembad was het te vies voor woorden. Het personeel in het welnes center keek ons eerder naar buiten als dat ze ons verwelkomden, ze zeiden niets en keken heel chagrijnig, er was geen zeep in de kamer, de douches waren vies.
Al bij al een zeer slecht hotel op een zeer slechte locatie, je kon niet naar buiten, het was er te vies en onveilig.
Voor dit hotel moest ik 5000 roepies betalen, in Bangalore heb je wel meer hotels voor minder geld die veel beter en schoner zijn. Jammer dat booking.com dit hotel in zijn assortiment heeft, volgende keer als ik weer boek, denk ik 3 keer na voordat ik het zomaar bestel, ik dacht dat ik deze site kon vertrouwen en als hun zeggen een goed hotel dat het dan ook goed is, ik heb nu niet gekregen wat mij is beloofd en wat de website mij doet geloven.
Sadja
op 23 februari 2016
bestemming: Spanje / Ibiza, reisperiode: juni 2016
In juli 2015 deden we bij booking.com een reservering voor een vakantiehuis voor 6 personen in Ibiza voor de prijs van 750 euro. 8 maanden later kregen we een bericht van de eigenaar van dit vakantiehuis dat deze prijs niet correct was en dat we contact moesten opnemen voor een nieuwe prijs, na 8 maanden!! we namen contact op met booking en ze zouden dit onderzoeken en ons contacteren... na enkele dagen belden we zelf terug naar booking en werd ons gegarandeerd dat we ons geen zorgen hoefden te maken : booking zou ervoor zorgen dat we ofwel het huis konden behouden aan de prijs van 750 euro of ze zouden iets anders vinden voor dezelfde prijs, zelfde type vakantiehuis en anders nog beter... Enkele weken later vernamen we dat de prijs in plaats van 750 euro gestegen was naar 2350 euro!! ze konden het laten voor 2000 euro! hun belofte om alles in orde te brengen bleek dus één grote leugen! uiteindelijk moesten we alles zelf annuleren en op zoek gaan naar iets anders en dit voor 6 personen... bij deze willen we dus iedereen waarschuwen vooraleer je iets boekt bij booking.com daar ze geen correcte prijzen weergeven op hun site en ze ook geen correcte service en oplossingen bieden voor hun klanten!
Henjo
op 6 februari 2016
bestemming: Thailand / Jomtien, reisperiode: januari 2016
Via internet bij booking.com een kamer geboekt in het hotel/condo Nam Talay in Jomtien Thailand. Wij boekten op de volgende voorwaarden. Strand-restaurant-gratis fietsen-dagelijkse schoonmaak-water enz. Helaas: voor de schoonmaak moesten we 25 euro extra betalen, maar in 5 dagen is 1x het bed recht getrokken, plus een schone handdoek.Geen schoon bed of dagelijks water. en de 25 euro bleek voor de eindschoonmaak te zijn.
Strand, was er alleen bij de buren en tegen betaling.
zwembad, alleen heel vroeg in de ochtend is er wat zon, verder de hele dag schaduw. Ontbijt niet mogelijk in het hotel.Geen Engels sprekend personeel, wel Russisch en Thais, grote tekortkoming. Restaurant, niet in of bij het hotel??? zeker 20 minuten flink doorstappen in de hitte dan kwam je op de boulevard waar de restaurants waren. Overdag de hele dag door erg veel bouwactiviteiten in het hotel en in de hele omgeving, er is werkelijk binnen 20 minuten helemaal niets. Doordat het een condo is kun je geen hulp of assistentie van de receptie verwachten.
TIP: niet boeken. De kamer was wel mooi en WIFI werkte meestal maar daar moesten we wel erg veel voor betalen, de andere voorwaarden waar wij op boekten waren nihil. Gratis fietsen, zeker niet: 1 gammele fiets per kamer zonder verlichting was er beschikbaar. niets te huren
Caroline de Vries
op 3 februari 2016
bestemming: Duitsland / Wangerooge, reisperiode: februari 2016
Voor de zoveelste keer slechte ervaring met booking.com. Nadat ik in december 2015 een omboeking had waar ik pas achter kwam toen ik in mijn hotel kwam heb ik nu weer problemen. Gezocht op een hotel op Wangerooge, tweepersoonskamer met extra bed voor 12 tm 14 febr 2016. Dat extra bed blijkt niet mogelijk dus moest ik iets anders zoeken. Wel wordt mij nu 1 nacht in rekening gebracht voor het annuleren. Dit was de laatste keer booking.com.!
Ada Baart-Apeld oorn,Noordvelderweg 2 (z) 1 95BP,Egmond-Binnen
op 28 januari 2016
bestemming: Turkije / Istanbul, reisperiode: juni 2015
Wat de Jong Intra niet lukte,was dus geen enkel probleem voor Transavia en Booking.com.Alles zou vol zitten en alleen tegen een hele hoge prijs konden we dan vliegen...! Vervolgens met de twee andere partijen dit in een dag geregeld terwijl we de volgende dag al weg gingen.Werkelijk een perfekte plek in een pracht stad.Wat hebben wij genoten van al de gebouwen maar ook van de Hammam en de waterpijp.Kortom top gedaan.
Arie Eikelenboom
op 27 januari 2016
bestemming: Indonesië / Bali, reisperiode: oktober 2015
Heb een boeking gemaakt voor een Hotel op Bali. Bakungs Beach Hotel, na controle door mij en mijn partner is de boeking met de bijpassende betaling via een mastercard gebeurd en word bevestigd via de mail van Booking.com, wat blijkt: op de mail stond een ander hotel dan wat wij hadden aangevraagd! Bakung Sari hotel. 100 procent gecontroleerd voor dat ik akkoord gaf voor de boeking. gelijk gebeld en lang verhaal kort te houden: eigen schuld dikke bult. U bent de opdracht gever. ze gaan contact leggen met Bali om te vragen of er geannuleerd kan worden en dan kan ik misschien een nieuwe poging wagen...of het goed gaat!!!!!!!!En bij controle van mijn mastercard is het bedrag niet afgeschreven...vreemd...vreemd...vreemd...en mijn volledige vertrouwen ben ik kwijt. heb nog misschien geluk dat ik niet met de boeking uit kwam op een hotel met ??? euro als prijs, was altijd zo reclame aan het maken nu wordt je gepakt voor je vertrouwen. maar ben nog niet uitgeschreven...
Marijke
op 27 januari 2016
bestemming: Thailand, reisperiode: januari 2016
Mijn verkeerde mailadres stond in het systeem, waardoor de mail over de aanbetaling bij het hotel niet aankwam. Booking.com gebeld, werd perfect geholpen. Ze wilden het hotel voor mij bellen, maar zij namen door het tijdsverschil niet op, toen heeft Booking.com ze gemaild. Goede service!
Norbert coppens
op 20 januari 2016
bestemming: Frankrijk / Bétherram, reisperiode: juni 2016
De prijs voor drie overnachtingen (zonder onbijt) is €261,00 terwijl ik op diezelfde datum kan boeken in halfpension voor €264. U pretendeert toch altijd de goedkoopste prijzen aan te bieden. Dit is de eerste keer niet dat we dit ervaren. Goed bezig.
R.Biervliet
op 28 december 2015
bestemming: Nederland / Purmerend, reisperiode: december 2015
Op 23-12-2015 boekte mijn dochter voor mij op Booking.com een kamer voor mij bij Charming Room & Breakfast, rustig gelegen nabij het centrum van Purmerend in een prachtig voor oorlogspand (ca 1930) met eigen parkeergelegenheid.
Hier startten onlangs Theo en Elly Bakker hun B&B.
2 fantastische personen, niet alleen uitbaters maar mensen met gevoel, passie, flexibel, oplossingsgericht maar vooral warmte.
Het verblijf:
Keurig, knus, gezellig gastenverblijf met balkon met uitzicht op een goed verzorgde achtertuin.
Uitstekend 2 persoons bed
Complete sanitaire ruimte
Ik genoot er van een riant ontbijt.
"Chapeau"
Toeval bestaat niet!!
Tijdens het gesprek bleek Theo een studiegenoot van mij te zijn.
Charming Room & Breakfast: een aanrader waarvan ik bij gelegenheid graag weer gebruik van wil maken.
Theo en Elly,
heel veel succes;
Roy Biervliet
Simon
op 20 december 2015
bestemming: Spanje / Madrid, reisperiode: januari 2016
Omdat het goed uitgebeeld is
Cassandra
op 8 december 2015
bestemming: Turkije / Istanbul, reisperiode: september 2015
Bij het inchecken was de pinbetaling mislukt, wij mochten ook betalen bij het uitchecken. Die pinbetaling deed mijn partner. Bij thuiskomst bleek de pinbetaling wel te zijn gelukt en was er dus dubbel betaald. Ik ben bijna 3 maanden bezig geweest om mijn geld terug te krijgen. Emails over en weer, ik moest geduld hebben, enz enz. Op een gegeven moment reageerde de manager helemaal niet meer en toen heb ik Booking ingeschakeld. Zij namen dit zeer serieus en zijn voor mij aan de slag gegaan en binnen 1 week had ik mijn geld terug. Wat een geweldige service ! Hulde !
Peter Krijnen
op 10 november 2015
bestemming: Duitsland / Bodenwerder, reisperiode: november 2015
Goede aanbieding. Gemakkelijk. Betrouwbaar.
Rachelle Berkelaar
op 7 oktober 2015
bestemming: Spanje / Mallorca, reisperiode: juli 15
We hebben een fantastische week gehad in Mallorca, wat een prachtig eiland! En we hebben gekozen om in die week in 2 verblijven te slapen, en die waren prachtig! Het was mijn eerste vliegvakantie, en ook de eerste vakantie samen met mijn vriend. Maar we hebben van alles genoten! Alles was goed gereserveerd en geregeld, en dat verlicht toch ook een hoop stress.
Kim
op 6 oktober 2015
bestemming: Spanje / Barcelona, reisperiode: augustus 2015
Alles voldeed aan onze verwachtingen, goede prijs/ kwaliteit en een heel leuke en onbezorgde vakantie gehad.
Aaltje Bakker
op 5 oktober 2015
bestemming: Italië / Sicilië, reisperiode: juni 2015
Een perfecte manier om zelf je reis samen te stellen tot een paar dagen voor aankomst is het nog te wijzigen.
Martine Timmer
op 5 oktober 2015
bestemming: Frankrijk / Lyon, reisperiode: september 2015
Stedentrip naar Lyon geboekt bij Booking.com. Erg leuke stad met veel bezienswaardigheden!
Annemie Cornelis
op 3 oktober 2015
bestemming: Oostenrijk / Holzgau, reisperiode: september 2015
Superreis geboekt bij Booking.com, heel mooie streek om te wandelen en te genieten van de natuur, lekker eten
Emmy
op 2 oktober 2015
bestemming: Tsjechië / Praag, reisperiode: september 2015
Via booking.com een appartement geboekt. Dit appartement was totaal niet wat op de site vermeld stond. In plaats van een slaapbank was er een luchtbed, het was verder van het centrum en station af dan vermeld stond, het 'balkon' was 30 cm breed en wifi en tv werkten beiden niet. Daarnaast was er niemand aanwezig die engels of duits sprak en moesten wij de sleutel bij de buren ophalen die achter een gesloten hek wonen. Klachten gemeld bij booking.com, eerst zouden ze terug bellen, wat ze niet gedaan hebben. Toen via mail, weer geen reactie, weer gebeld, 'wij hebben geen mail gehad'. Zo zijn we nu al 2 weken bezig.
Ingrid Gerritse
op 2 oktober 2015
bestemming: Spanje / Barcelona, reisperiode: mei 2015
Ik was 6-5 naar Barcelona met mijn dochter voor 4 dagen, alleen was ik uitgegleden in de badkamer waardoor ik moeilijk kon lopen tijdens ons verblijf, we hebben er natuurlijk een hele leuke tijd gehad maar zou er graag nogmaals een keer met mijn dochter heengaan om alles te bekijken. De combinatie van stad en strand vonden wij perfect.
Carin
op 1 oktober 2015
bestemming: China / Shanghai, reisperiode: mei 2015
Goed hostel, goede prijs kwaliteit verhouding, precies zoals de site liet zien was het ook in het echt.
Ellen jaspers
op 30 september 2015
bestemming: Verenigde Staten / yellowstone, reisperiode: september 2015
Duur, en geen geld retour bij ziekenhuisopname.
Monique Degenhart
op 30 september 2015
bestemming: Canada / Calgary, reisperiode: juli 2014
Een mooi nieuw avontuur met mijn man en dochter van 13 om naar Canada te gaan voor 3 weken om mijn familie te bezoeken. We beginnen bij Calgary en eindigen in Vancouver Island met daartussen rondreizen in een camper door de rockies. Mijn dochter nog nooit gevlogen en voor mij was het lang geleden dus echt veel spanning gehad maar eenmaal boven was het prima maar wel een lange zit. Ze wordt in december 15 jaar en Canada was haar eerste vlucht maar ook haar laatste helaas maar hoop zo om nog eens met haar te mogen vliegen. We hebben geboekt bij Booking.com. Is echt allemaal super verlopen al meerdere keren geboekt en alles prima in orde en een mooie prijs. Via de site geboekt en de afhandeling ging vrij snel en simpel. En via mail kregen we na betaling ook gelijk de juiste papieren die je kan uitprinten.
Lisette
op 25 september 2015
bestemming: Indonesië / Bali, reisperiode: mei 2015
Wij hadden via Booking een hotel geboekt welke uiteindelijk niet aan de eisen voldeed. Water van het zwembad was groen en de kinderen kregen er uitslag van. Er zat schimmel in de keuken en in de douche. Tevens zat alles los, denk hierbij aan ventilator aan poging, wc bril, kraam die tevens lekte. Contact gehad met Booking, zij gaven aan dat de uitslag op de huis van de kinderen echt heel erg was en zeiden: omboeken. Zoek iets anders uit en qua extra kosten, daar komen wij wel uit. Ander hoek geboekt. Net zo duur (600 euro voor 5 dg). Super tijd gehad maar achteraf zegt Booking: sorry jullie hebben het hotel al betaald en we kunnen jullie geen geld terug geven. Terwijl ze aangaven dat de kosten wel geregeld zouden worden. Echt heel vervelend!!!
Lia Gerritsen
op 24 september 2015
bestemming: Italië / Località Cavriglia, reisperiode: september 2014
Prachtige camping: luxe tent (glamping), héérlijk!
S de kok
op 16 september 2015
bestemming: Spanje / Maspolomos, reisperiode: september 2015
Geboekt met airportshuttle en voorkeur voor bepaalde bungalows op het resort. 5x gebeld met booking.com. Totaal meer dan 60 belminuten weggegooid! Ze hadden steeds een mooie smoes maar geen oplossing. Moeten dus maar afwachten of onze voorkeur wordt gehonoreerd. Uiteindelijk zelf maar een transfer geboekt van vliegveld naar resort. Booking.com krijgt dit keer dikke onvoldoende.
Marina de Graaf
op 14 september 2015
bestemming: België / Brussel, reisperiode: juli 2015
Balladins Hotel Charleroi Airport. Prima airport hotel, maar de informatie verstrekking is slecht. Bij je overnachting zit alleen het vervoer naar het vliegveld erbij in, vanaf het vliegveld kun je wel een taxi regelen via Balladins maar deze moet je zelf nog betalen.
Beverley
op 8 september 2015
bestemming: Italië / Perschiera del Garda, reisperiode: augustus 2015
Slecht ervaring met appartement/omgeving.Alles vooruit betaald. Te plaatse wil niet toe geven, wij hebben bewijs, maar booking.com (na de zo veel person van het service afd) Kan ons niet helpen !! Mw. van appartement heeft hard gesproken en tel opgehangen! Foto,s klopt niet van omgeving.
Tim Cevat
op 7 september 2015
bestemming: Portugal / Funchal, reisperiode: augustus 2015
Alles was duidelijk en we hebben een prettig verblijf in het geboekte hotel gehad.
Caitlin Harmsen
op 7 september 2015
bestemming: Marokko / Marrakech, reisperiode: juni 2015
Afgelopen zomer ben ik een week met mijn vriend naar Marrakech geweest. Onze riad hadden wij geboekt bij booking.com en deze was echt super. Het enige minpuntje was dat we niet de kamer kregen die we hadden uitgezocht, omdat daar andere mensen in verbleven. Dit was voor ons verder geen probleem en de kamer die we kregen was ook prima, met een heerlijk bed. Marrakech was echt een totaal andere wereld dan we hier gewend zijn, echt de moeite waard en we hebben genoten van onze reis!
Anique
op 27 augustus 2015
bestemming: Denemarken / Kopenhagen, reisperiode: augustus 2015
Twee nachten een hotel geboekt via Booking.com naar Kopenhagen. Dit ging heel gemakkelijk en snel. Al snel merkte ik op dat er te veel van mijn rekening was afgeschreven door het hotel. Hierover heb ik een mailtje gestuurd naar de organisatie, waarna ze mij twee dagen later opbelde met de mededeling dat er inderdaad iets fout was gegaan, het geld zou teruggestort worden. Dit is niet het geval geweest, wel kreeg ik het geld bij aankomt ter plekke terug van het hotel. Hotel was zeer goed, mooie locatie en net gerenoveerd. Hotel was zoals beschreven op de website.
-
Algemeen
8
-
Accommodatie
9
-
Prijs / kwaliteit
8
Luyckx Johan
op 24 augustus 2015
bestemming: Frankrijk / Parijs, reisperiode: augustus 2015
Les escaliers de montmartre is een redelijk gerenoveerd app. met twee slaapkamers gelegen in een zeer oud complex. Het app. was niet schoon bij aankomst, de sleutels zaten in de brievenbus, niemand van de eigenaars/begeleiding gezien en geld moest in de keuken op het aanrecht achtergelaten worden. (hebben we niet gedaan, dus is uiteindelijk de 2e avond de poetsvrouw het geld in ontvangst komen nemen.) Het app. was, buiten het feit dat het niet heel schoon was, zeker OK. De trappenhal langswaar je het app. moest betreden stonk (kattenpis?). De muren zijn er niet dik (feestje van de bovenbuur van 02:00h tot 04:30h. We hebben kunnen mee genieten van de gesprekken, het getater en du bulderlachsalvo's. Qua ligging is het wel ideaal, direct aan het gezellige Montmartre. Volgende keer in Parijs toch zoeken naar een iets "luxueuzer" onderkomen.
-
Algemeen
6
-
Accommodatie
6
-
Prijs / kwaliteit
6
Brenda van Maanen
op 21 augustus 2015
bestemming: Italië / Pulsano, reisperiode: juli 2015
Via Booking.com hotel geboekt in Italie. Foto's leken totaal niet op de werkelijkheid. We moesten bij het inchecken meteen betalen en onze paspoorten inleveren. WC was lek in kamer, douchebak was lek. Wij zijn meteen weer vertrokken en hebben Booking.com ingelicht. Ze zouden contact opnemen met het hotel om te zorgen dat we ons geld terugkregen. Immers, bij het hotel hadden ze gezegd dat wij ons geld moesten terugvragen aan Booking.com. Het hotel reageert niet en Booking.com zegt niets meer te kunnen. Ook al ben je Genius member, wat dat ook mag zijn. We hebben geannuleerd en krijgen geen geld retour en ik kan ook geen recensie meer schrijven om anderen voor dit hotel te waarschuwen omdat dat niet kan bij geannuleerde boekingen. Booking.com had op de site moeten zetten dat je meteen bij het inchecken moet betalen. Als we dit hadden geweten hadden we sowieso nooit geboekt.
-
Algemeen
1
-
Prijs / kwaliteit
1
Berber Nijdam
op 5 juli 2015
bestemming: Albanië / Durrës, reisperiode: juni 2015
Vakantie Albenië was boven verwachting. verblijf in Vila Daniele super, fantastische eigenaar.
Prachtige kamer met uitzicht op zee wat op 20 meter afstand is.
Eten en Drinken in één woord geweldig.Wat een onderschat land en wat is dit mooi.Geen westerse toeristen, die hebben nog steeds een verkeerd beeld van Albanië.Een belevenis die zeker een vervolg gaat krijgen.Een vakantie die we niet snel zullen vergeten.
-
Algemeen
9
-
Accommodatie
9
-
Vervoer
8
-
Prijs / kwaliteit
9
Ronald Sueters
op 26 april 2015
bestemming: Engeland / Londen, reisperiode: april 2015
Gewoon goed geregeld. Top.
-
Algemeen
8
-
Prijs / kwaliteit
8
Ralph Dykstra
op 21 april 2015
bestemming: Nederland / Arnhem, reisperiode: mei 2015
Vandaag een foutje gemaakt met boeken 1 dag te vroeg geboekt en dat is met geen mogelijkheid meer om te boeken. 90 euro annuleringskosten op 1 overnachting van 110 euro.
Belachelijk!
-
Algemeen
1
-
Prijs / kwaliteit
1
Lides
op 23 februari 2015
bestemming: Duitsland / Osthofen, reisperiode: september 2014
Mijn Klacht:
Betreft Gästehaus Steinmühle Osthofen.
Ondanks dat we op de incheckdatum bij het (gesloten) hotel zijn geweest is een ‘nowshow’ bedrag geïncasseerd. Booking.com heeft dit erkend en telefonisch een restitutie toegezegd. Ondanks herhaaldelijke telefoongesprekken is deze belofte vijf maanden later nog niet nagekomen. Excuses van booking.com als ‘er staat een verkeerd email adres in ons systeem’ en ‘dit is helaas niet onze afdeling’ komen regelmatig voorbij.
Tevens is de Nederlandse taalbeheersing van verschillende medewerkers van booking.com beneden het te verwachten niveau.
Ik voel me als klant van booking.com niet serieus genomen.
Gewenste Oplossing:
In de eerste plaats excuses, daarnaast de beloofde restitutie.
-
Algemeen
2
-
Accommodatie
1
-
Vervoer
1
-
Reisbegeleiding
1
-
Excursies
1
-
Prijs / kwaliteit
1
Adva
op 3 december 2014
bestemming: Frankrijk / Canet plage, reisperiode: oktober 2014
Nooit meer via booking.com. Je wordt door deze website totaal op het verkeerde been gezet met foto's die met elkaar gemeen hebben dat ze totaal niets met de werkelijkheid te maken hebben. De organisatie blinkt uit door ontkenningen en omtrekkende bewegingen om maar vooral niet op je klacht in te gaan. Schande!
-
Algemeen
1
-
Accommodatie
1
-
Vervoer
10
-
Reisbegeleiding
1
-
Prijs / kwaliteit
1
M.R.
op 28 oktober 2014
bestemming: Spanje / Mallorca, reisperiode: juli 2014
Boek al vele jaren via deze site. Fantastisch. Je krijgt hetgeen je boekt en ook voor de prijs waarvoor je het boekt. Geen gezeur achteraf. Heb weleens de reserveringscentrale nodig gehad en daar werd ik keurig geholpen. Mijn wens is dat ik nog vaak van de betrouwbare service van Booking.com gebruik mag maken.
-
Algemeen
9
-
Accommodatie
8
-
Vervoer
8
-
Prijs / kwaliteit
9
ME de Graaf
op 19 oktober 2014
bestemming: Griekenland / Kreta, reisperiode: juli 2014
Booking.com is een fijne site. Ze hebben veelal goedkope hotelaanbiedingen. Overzichtelijke website, veel mogelijkheden per land of stad en ook reviews aanwezig. Boek altijd zonder problemen via booking.com, maak zeker in de toekomst nog vaak gebruik van hun site.
-
Algemeen
8
-
Accommodatie
7
-
Vervoer
7
-
Prijs / kwaliteit
7
Daisy Wubbels
op 13 oktober 2014
bestemming: Verenigde Staten / Boston, reisperiode: mei 2014
Boeken met Booking.com werkt altijd goed. Zeker als je tot het laatste moment nog kan annuleren. Dat geeft zeker bij een rondreis veel flexibiliteit.
-
Algemeen
8
-
Accommodatie
8
-
Vervoer
7
-
Prijs / kwaliteit
6
Mark
op 13 oktober 2014
bestemming: Portugal / Carvoeiro, reisperiode: oktober 2014
Heel mooi appartement van Booking.com met uitzicht over het dorpsplein, het strand en de gezellige barretjes en restaurants. Heel mooi in een baai, 1 minuut lopen naar het strand.
-
Algemeen
8
-
Accommodatie
8
-
Vervoer
8
-
Prijs / kwaliteit
9
FV
op 11 oktober 2014
bestemming: Italië / Genua, reisperiode: september 2014
Uitstekende hotelkamer in het centrum van de stad. Zeer lekkere zachte bedden. Alles was heel netjes.
Een aardige gastvrije eigenaar. We werden wakker met de geur van gebakken broodjes, heerlijk!
Een goed adres, zeer aanbevelenswaardig.
Booking.com: alle lof dat jullie dit hotel aanbevelen!
-
Algemeen
8
-
Accommodatie
8
-
Vervoer
7
-
Prijs / kwaliteit
7
Carla Kok Vork
op 7 oktober 2014
bestemming: Nederland / Giethoorn, reisperiode: juli 2014
Prima geregeld door Booking.com.
-
Algemeen
8
-
Accommodatie
7
-
Vervoer
8
-
Prijs / kwaliteit
6
Esther Bakker
op 7 oktober 2014
bestemming: Italië / Florence, reisperiode: juli 2014
De website van booking.com is zeer gebruikers vriendelijk. In ons geval waren de foto's van hotel/kamers precies zo als ze waren.
Erg positief is dat je de keuze hebt om tot een dag voor aankomst (indien geselecteerd) de kamer kan annuleren zonder extra kosten). Ik zou graag de reacties/beoordelingen van de accommodaties in buitenlandse taal in eigen taal omgezet zien worden dmv google translate erbij te zetten.
-
Algemeen
8
-
Accommodatie
7
-
Vervoer
8
-
Prijs / kwaliteit
9
Lily
op 7 oktober 2014
bestemming: Portugal / Lissabon, reisperiode: september 2014
Wij boeken al jaren de meeste verblijven van onze weekends, doorreishotels en korte uitstappen via booking.com en hebben nog nooit te klagen gehad, hebben 1 maal gehad dat hotel toch werd aangerekend na annulering en ook dit weer snel rechtgezet na telefoontje met vriendelijke medewerker van booking.com!
-
Algemeen
9
-
Accommodatie
9
-
Vervoer
9
-
Prijs / kwaliteit
9
Ton en Marjo
op 18 september 2014
bestemming: Spanje / Nerja, reisperiode: augustus 2014
Booking.com is een goede organisatie alleen de revieuws van de accommodatie komen niet overeen met de werkelijkheid.
-
Algemeen
8
-
Accommodatie
6
-
Vervoer
8
-
Prijs / kwaliteit
7
Michel Crijns
op 18 juli 2014
bestemming: Italië / Pisa, reisperiode: juli 2014
Na een mooie reis op de verzorgde bergwegen arriveerden wij in Pisa. Een niet aantrekkelijke wijk,vuile huizen, onverzorgde tuinen...1 km voor aankomst moesten wij een tunnel in , geen plekje vrij volgespoten met graffiti, wij dachten in de achterbuurten van The Bronx te zijn gearriveerd.
Vermoeid en hopeloos zochten wij naar ons idyllisch B&B,omschreven als een prachtige hotel bij Booking.com. De laan naar t hotel was desolaat,maar t mooie pand viel op en lag aan een griezelige openbare parking aan t station!! Niet vermeld op de website.!!
Ontgoocheld komen wij aan de receptie en laten verstaan dat wij niet blijven met het station en de drukte van de treinen. De receptionist straalt een rust uit en is bijzonder vriendelijk en verzekerd ons een rustige geluidloze nacht. Wij zijn overtuigd en hij laat ons een keuze uit 2 kamers en wij verkiezen op 1 verdiep .
Na een heerlijk etentje vlakbij de toren naar onze B&B .Helaas rijden de treinen toch wel dag en nacht ,bijgevolg stress en een vreselijke nacht tegemoet op een comfortloze harde matras.Het was een lange nacht maar de douche deed deugd.
De nieuwe receptionist,ontving ons met een gedwongen vriendelijkheid en begeleide ons naar de ontbijtruimte.Veel verwachtende maar helaas ook een matig zwak ontbijt,geen brood,slappekes grijs brood smaakloos zoals de croissants,geen beleg en service 0 trek u plan...
Een dikke buis op alle vlakken geen aanrader tenzij voor de hardhorige ( excuses) medemens .
-
Algemeen
5
-
Accommodatie
6
-
Vervoer
10
-
Prijs / kwaliteit
4
Evy
op 30 mei 2014
bestemming: Bulgarije / Zonnestrand (Sunny Beach), reisperiode: juli 2014
Booking.com is 24/24 en 7/7 telefonisch beschikbaar dus fantastisch!
-
Algemeen
8
-
Accommodatie
8
-
Vervoer
8
-
Reisbegeleiding
7
-
Prijs / kwaliteit
8
M.A.E. Schipper
op 24 maart 2014
bestemming: Nepal / Kathmandu, reisperiode: december 2013
De boeking via booking.com verliep HEEL erg soepel. Het was ook fijn dat je nog de tijd had om kosteloos te annuleren, waar we gelukkig geen gebruik van hebben hoeven maken. De website van booking.com is heel duidelijk, overzichtelijk waardoor reserveren heel makkelijk wordt.
-
Algemeen
9
-
Accommodatie
7
-
Vervoer
9
-
Reisbegeleiding
9
-
Excursies
7
-
Prijs / kwaliteit
9
Anniecke
op 6 december 2013
bestemming: België / Leuven, reisperiode: augustus 2013
Wij gaan al jaren op rij naar Hapje Tapje in Leuven en ook dit jaar weer via Booking.com geboekt. De site is erg overzichtelijk.
-
Algemeen
9
-
Accommodatie
9
-
Vervoer
8
-
Prijs / kwaliteit
8
Emil Lusin
op 6 oktober 2012
bestemming: , reisperiode: juli 2012
Prima geregeld bij Booking.com, alles was naar wens
-
Algemeen
9
-
Accommodatie
10
-
Vervoer
10
-
Prijs / kwaliteit
10
Joop en Zofia
op 6 december 2011
bestemming: Spanje / Madrid, reisperiode: oktober 2011
Zoals altijd gaan we individueel op reis. Dus nu ook met de broer van mijn vrouw en zijn vrouw samen 4 personen. De reis naar Spanje, Portugal, Gibraltar en Marokko was er eentje om in te lijsten, maar met een slecht begin. Vanaf de luchthaven in Madrid gingen we naar onze accomodatie in de binnenstad. We hadden eerder geboekt bij Booking.com, omdat het vliegtuig op 8 uur sávonds in Madrid aankwam, het is dus lastig om nog voor 4 personen slaaplaatsen te vinden. We gingen dus met de metro. We weten dat je erg op moet passen voor zakkenrollers vooral enkele stations voor Sol het centrum van Madrid vooral in het weekend is het zeer druk in de metro ook nu weer. Een station voor Sol kwam een grote man tegen me staan..Hij begon steeds hard tegen mij aan te drukken en ik had bijna geen lucht krampachtig hield ik mijn handbagage en koffer vast. Eenmaal aangekomen op Sol zag ik dat de rits van mijn handbagage open was. Ik controleerde er zat alleen maar brood bovenin. In het hotel aangekomen bemerkte ik dat mijn portefeulle met inentingsboekjes en adresstroken verdwenen was en mijn zwager was 50 Euro kwijt. Gelukkig draag ik het geld en paspoorten om mijn nek ook mijn vrouw doet dat. Mijn familie heb ik ook van te voren gewaarschuwd. Een goede tip om je nek hangen en met de broekriem aantrekken.
Het hotel was superslecht wat een smerig hok. We hebben de hotelhouder een andere kamer gevraagd hij beloofde 2 keer een andere kamer maar hij deed het niet. Mijn tip is als je eerder aankomt met het vliegtuig ga dan terplekke een kamer zoeken dan weet je wat je hebt, nu moesten we maar afwachten. Vraag in de grote steden in Spanje een kamer aan de binnenzijde niet aan de straatzijde vooral in weekenden wordt je gek van de herrie savonds en snachts. Honderd meter van ons hotel was een openlucht diskoteek. De muziek ging tot 8 uur smorgends door. We waren helemaal geradbraakt. Dus mijn tip vragen de kamer aan de binnenzijde.
Nu de positieve ervaringen. Wat geweldige landen zijn dat en wat een lieve hartelijke mensen. Het was wel oktober dat we er waren maar het weer was tussen de 32 en 37 graden. We hadden dus (bijna) alles mee. De grote steden Sevilla Granada Tarifa zijn prachtig. Mijn tip ga naar de smalle straatjes in de binnenstad van Granada Albacin . Daar vindt je leuke restaurantjes mooi tegelwerk tegen de muren goedkope drankjes en tapas en natuurlijk originele Spaanse muziek wat een sfeer wat hebben we daar gewandeld. Ook genoten van prachtige uitzichtpunten. En als U een bordje Pura ziet staan, mijn tip ga naar binnen je zult er echte flamencodanseressen aantreffen en het kost je niets misschien een drankje, heel anders dan de dure flamencotenten waar je nog bedrogen wordt met een slechte show en veel te duur eten en drinken.
In Tarifa hebben we een dagtocht met de catamaran naar Marokko gemaakt. Mijn tip,doen er zijn veel mogelijkheden we hebben de Stad Tanger met een gids bekeken en heerlijk gegeten inclusief Marokkaanse muziek en dit alles voor weinig geld. Ook hebben we Gibraltar verkend en met de kabelbaan naar de rots gegaan wat een panorama. Mijn tip doen die excursie, Verder zijn we naar Sevilla gegaan, wat een prachtstad. Toen door naar Albufeira in een geweldig appartement wat een lieve mensen die leiding geven in dat appartement ze deden alles voor ons we konden overal gebruik van maken. Met een omhelzing en tranen in de ogen hebben we na 5 dagen afscheid genomen.
Onze laatste bestemming was Lissabon. Omdat we grote wandelaars zijn hebben we ook deze prachtstad bekeken. En wat gedragen de mensen zich netjes in het verkeer we stonden voor een zebrapad en kwam in de verte een auto aan hij begon vaart te minderen zodat we konden oversteken, dit gebeurde om de haverklap. Mijn tip als men de leuke binnenstad wilt zien ga naar Amalfa er zijn vele kleine fadorestaurantjes en we zijn naar binnen gegaan geen entree en lekker eten en drinken en een goede show. Als laatst naar Madrid met de nachtbus een prima alternatief voor het vliegtuig. Zie zo dit was het dan. We vinden het hardstikke leuk om onze mooie maar ook minder mooie ervaringen met anderen te delen.
-
Algemeen
7
-
Accommodatie
4
-
Vervoer
7
-
Prijs / kwaliteit
6
E.J.Cocheret de la Morinière
op 29 augustus 2011
bestemming: Nederland / Texel, reisperiode: augustus 2011
We waren heerlijk op Texel met nog mooi weer ook. Veel gelopen door de duinen en het strand en ook lekker op het strand kunnen liggen. Hotel Boschrand bij de Koog is zeker aan te bevelen. De maaltijden waren geweldig. We waren voor het eerst echt op vakantie een paar dagen op Texel en het was ons prima bevallen. Het is een prachtig eiland met mooie natuur. Geboekt bij Booking.com.
Met vriendelijke groet van Evert Cocheret de la Morinière
-
Algemeen
10
-
Accommodatie
10
-
Vervoer
9
-
Reisbegeleiding
7
-
Excursies
8
-
Prijs / kwaliteit
10
Anjelier
op 21 september 2010
bestemming: Duitsland / Berlijn, reisperiode: augustus 2010
Deze reis hebben we zelf geboekt. Booking.com is gemakkelijk in gebruik. Geeft goede informatie en de formulieren die worden ontvangen na het boeken zijn prima in orde. Gemakkelijk vanuit huis boeken en printen. Je hoeft nergens op te wachten, de reis kan beginnen!
Met twee personen naar Berlijn. Het Hilton hotel aan de Gendarmenmarkt is een perfect hotel om te verblijven. Het hotel wordt op dit moment gerenoveerd. De kamers die al gerenoveerd zijn, zijn er mooi geworden. Onze kamer was mooi ruim, goede bedden, ruime badkamer. Alles in goede orde. Goed ontbijtbuffet met een uitgebreid aanbod. Het is een rustig hotel met goede beveiliging.
-
Algemeen
8
-
Accommodatie
8
-
Vervoer
6
-
Reisbegeleiding
1
-
Prijs / kwaliteit
8
Thomas
op 3 april 2010
bestemming: België / Leuven, reisperiode: augustus 2009
Met 4 personen naar Hapje Tapje in Leuven geweest. Hotel ligt op loopafstand van het centrum, echt super. Het ontbijt in het hotel is niet heel uitgebreid maar wel lekker. Hapje Tapje is een aanrader! Hotel was snel en makkelijk gereserveerd op Booking.com.
-
Algemeen
8
-
Accommodatie
8
-
Vervoer
9
-
Reisbegeleiding
9
-
Prijs / kwaliteit
8
Vanessa
op 28 januari 2010
bestemming: Italië / Rome, reisperiode: oktober 2009
Het hotel lag net iets te ver buiten het centrum, maar was wel erg netjes en er werd een heerlijk ontbijt geserveerd.
Reservering via Booking.com is prima geregeld. Alleen klopte de reisinformatie niet, de bus die we volgens hen moesten hebben bestaat niet (meer).
-
Algemeen
8
-
Accommodatie
8
-
Vervoer
8
-
Reisbegeleiding
8
-
Prijs / kwaliteit
8