Schrijf een review

Reviews over Booking.com

Url:

Type reizen: hotel
Herengracht 597, 1017 CE Amsterdam NL

Logo van Booking.com

Pagina 12 van 12 met 1133 resultaten

op 24 september 2015 bestemming: Italië / Località Cavriglia, reisperiode: september 2014

Prachtige camping: luxe tent (glamping), héérlijk! ... Lees meer

  • Algemeen 9
op 16 september 2015 bestemming: Spanje / Maspolomos, reisperiode: september 2015

Geboekt met airportshuttle en voorkeur voor bepaalde bungalows op het resort. 5x gebeld met booking.com. Totaal meer dan 60 belminuten weggegooid! Ze hadden steeds een mooie smoes maar geen oplossing. Moeten dus maar afwachten of onze voorkeur wordt gehonoreerd. Uiteindelijk zelf maar een transfer geboekt van vliegveld naar resort. Booking.com krijgt dit keer dikke onvoldoende. ... Lees meer

  • Algemeen 3




op 14 september 2015 bestemming: België / Brussel, reisperiode: juli 2015

Balladins Hotel Charleroi Airport. Prima airport hotel, maar de informatie verstrekking is slecht. Bij je overnachting zit alleen het vervoer naar het vliegveld erbij in, vanaf het vliegveld kun je wel een taxi regelen via Balladins maar deze moet je zelf nog betalen. ... Lees meer

  • Algemeen 7
op 8 september 2015 bestemming: Italië / Perschiera del Garda, reisperiode: augustus 2015

Slecht ervaring met appartement/omgeving.Alles vooruit betaald. Te plaatse wil niet toe geven, wij hebben bewijs, maar booking.com (na de zo veel person van het service afd) Kan ons niet helpen !! Mw. van appartement heeft hard gesproken en tel opgehangen! Foto,s klopt niet van omgeving.

  • Algemeen 3
op 7 september 2015 bestemming: Portugal / Funchal, reisperiode: augustus 2015

Alles was duidelijk en we hebben een prettig verblijf in het geboekte hotel gehad.

  • Algemeen 8
op 7 september 2015 bestemming: Marokko / Marrakech, reisperiode: juni 2015

Afgelopen zomer ben ik een week met mijn vriend naar Marrakech geweest. Onze riad hadden wij geboekt bij booking.com en deze was echt super. Het enige minpuntje was dat we niet de kamer kregen die we hadden uitgezocht, omdat daar andere mensen in verbleven. Dit was voor ons verder geen probleem en de kamer die we kregen was ook prima, met een heerlijk bed. Marrakech was echt een totaal andere wereld dan we hier gewend zijn, echt de moeite waard en we hebben genoten van onze reis!

  • Algemeen 8
op 27 augustus 2015 bestemming: Denemarken / Kopenhagen, reisperiode: augustus 2015

Twee nachten een hotel geboekt via Booking.com naar Kopenhagen. Dit ging heel gemakkelijk en snel. Al snel merkte ik op dat er te veel van mijn rekening was afgeschreven door het hotel. Hierover heb ik een mailtje gestuurd naar de organisatie, waarna ze mij twee dagen later opbelde met de mededeling dat er inderdaad iets fout was gegaan, het geld zou teruggestort worden. Dit is niet het geval geweest, wel kreeg ik het geld bij aankomt ter plekke terug van het hotel. Hotel was zeer goed, mooie locatie en net gerenoveerd. Hotel was zoals beschreven op de website.

  • Algemeen 8
  • Accommodatie 9
  • Prijs / kwaliteit 8
op 24 augustus 2015 bestemming: Frankrijk / Parijs, reisperiode: augustus 2015

Les escaliers de montmartre is een redelijk gerenoveerd app. met twee slaapkamers gelegen in een zeer oud complex. Het app. was niet schoon bij aankomst, de sleutels zaten in de brievenbus, niemand van de eigenaars/begeleiding gezien en geld moest in de keuken op het aanrecht achtergelaten worden. (hebben we niet gedaan, dus is uiteindelijk de 2e avond de poetsvrouw het geld in ontvangst komen nemen.) Het app. was, buiten het feit dat het niet heel schoon was, zeker OK. De trappenhal langswaar je het app. moest betreden stonk (kattenpis?). De muren zijn er niet dik (feestje van de bovenbuur van 02:00h tot 04:30h. We hebben kunnen mee genieten van de gesprekken, het getater en du bulderlachsalvo's. Qua ligging is het wel ideaal, direct aan het gezellige Montmartre. Volgende keer in Parijs toch zoeken naar een iets "luxueuzer" onderkomen.

  • Algemeen 6
  • Accommodatie 6
  • Prijs / kwaliteit 6
op 21 augustus 2015 bestemming: Italië / Pulsano, reisperiode: juli 2015

Via Booking.com hotel geboekt in Italie. Foto's leken totaal niet op de werkelijkheid. We moesten bij het inchecken meteen betalen en onze paspoorten inleveren. WC was lek in kamer, douchebak was lek. Wij zijn meteen weer vertrokken en hebben Booking.com ingelicht. Ze zouden contact opnemen met het hotel om te zorgen dat we ons geld terugkregen. Immers, bij het hotel hadden ze gezegd dat wij ons geld moesten terugvragen aan Booking.com. Het hotel reageert niet en Booking.com zegt niets meer te kunnen. Ook al ben je Genius member, wat dat ook mag zijn. We hebben geannuleerd en krijgen geen geld retour en ik kan ook geen recensie meer schrijven om anderen voor dit hotel te waarschuwen omdat dat niet kan bij geannuleerde boekingen. Booking.com had op de site moeten zetten dat je meteen bij het inchecken moet betalen. Als we dit hadden geweten hadden we sowieso nooit geboekt.

  • Algemeen 1
  • Prijs / kwaliteit 1
op 5 juli 2015 bestemming: Albanië / Durrës, reisperiode: juni 2015

Vakantie Albenië was boven verwachting. verblijf in Vila Daniele super, fantastische eigenaar.
Prachtige kamer met uitzicht op zee wat op 20 meter afstand is.
Eten en Drinken in één woord geweldig.Wat een onderschat land en wat is dit mooi.Geen westerse toeristen, die hebben nog steeds een verkeerd beeld van Albanië.Een belevenis die zeker een vervolg gaat krijgen.Een vakantie die we niet snel zullen vergeten.

  • Algemeen 9
  • Accommodatie 9
  • Vervoer 8
  • Prijs / kwaliteit 9
op 26 april 2015 bestemming: Engeland / Londen, reisperiode: april 2015

Gewoon goed geregeld. Top.

  • Algemeen 8
  • Prijs / kwaliteit 8
op 21 april 2015 bestemming: Nederland / Arnhem, reisperiode: mei 2015

Vandaag een foutje gemaakt met boeken 1 dag te vroeg geboekt en dat is met geen mogelijkheid meer om te boeken. 90 euro annuleringskosten op 1 overnachting van 110 euro.

Belachelijk!

  • Algemeen 1
  • Prijs / kwaliteit 1
op 23 februari 2015 bestemming: Duitsland / Osthofen, reisperiode: september 2014

Mijn Klacht:

Betreft Gästehaus Steinmühle Osthofen.

Ondanks dat we op de incheckdatum bij het (gesloten) hotel zijn geweest is een ‘nowshow’ bedrag geïncasseerd. Booking.com heeft dit erkend en telefonisch een restitutie toegezegd. Ondanks herhaaldelijke telefoongesprekken is deze belofte vijf maanden later nog niet nagekomen. Excuses van booking.com als ‘er staat een verkeerd email adres in ons systeem’ en ‘dit is helaas niet onze afdeling’ komen regelmatig voorbij.

Tevens is de Nederlandse taalbeheersing van verschillende medewerkers van booking.com beneden het te verwachten niveau.

Ik voel me als klant van booking.com niet serieus genomen.

Gewenste Oplossing:

In de eerste plaats excuses, daarnaast de beloofde restitutie.

  • Algemeen 2
  • Accommodatie 1
  • Vervoer 1
  • Reisbegeleiding 1
  • Excursies 1
  • Prijs / kwaliteit 1
op 3 december 2014 bestemming: Frankrijk / Canet plage, reisperiode: oktober 2014

Nooit meer via booking.com. Je wordt door deze website totaal op het verkeerde been gezet met foto's die met elkaar gemeen hebben dat ze totaal niets met de werkelijkheid te maken hebben. De organisatie blinkt uit door ontkenningen en omtrekkende bewegingen om maar vooral niet op je klacht in te gaan. Schande!

  • Algemeen 1
  • Accommodatie 1
  • Vervoer 10
  • Reisbegeleiding 1
  • Prijs / kwaliteit 1
op 28 oktober 2014 bestemming: Spanje / Mallorca, reisperiode: juli 2014

Boek al vele jaren via deze site. Fantastisch. Je krijgt hetgeen je boekt en ook voor de prijs waarvoor je het boekt. Geen gezeur achteraf. Heb weleens de reserveringscentrale nodig gehad en daar werd ik keurig geholpen. Mijn wens is dat ik nog vaak van de betrouwbare service van Booking.com gebruik mag maken.

  • Algemeen 9
  • Accommodatie 8
  • Vervoer 8
  • Prijs / kwaliteit 9
op 19 oktober 2014 bestemming: Griekenland / Kreta, reisperiode: juli 2014

Booking.com is een fijne site. Ze hebben veelal goedkope hotelaanbiedingen. Overzichtelijke website, veel mogelijkheden per land of stad en ook reviews aanwezig. Boek altijd zonder problemen via booking.com, maak zeker in de toekomst nog vaak gebruik van hun site.

  • Algemeen 8
  • Accommodatie 7
  • Vervoer 7
  • Prijs / kwaliteit 7
op 13 oktober 2014 bestemming: Verenigde Staten / Boston, reisperiode: mei 2014

Boeken met Booking.com werkt altijd goed. Zeker als je tot het laatste moment nog kan annuleren. Dat geeft zeker bij een rondreis veel flexibiliteit.

  • Algemeen 8
  • Accommodatie 8
  • Vervoer 7
  • Prijs / kwaliteit 6
op 13 oktober 2014 bestemming: Portugal / Carvoeiro, reisperiode: oktober 2014

Heel mooi appartement van Booking.com met uitzicht over het dorpsplein, het strand en de gezellige barretjes en restaurants. Heel mooi in een baai, 1 minuut lopen naar het strand.

  • Algemeen 8
  • Accommodatie 8
  • Vervoer 8
  • Prijs / kwaliteit 9
op 11 oktober 2014 bestemming: Italië / Genua, reisperiode: september 2014

Uitstekende hotelkamer in het centrum van de stad. Zeer lekkere zachte bedden. Alles was heel netjes.
Een aardige gastvrije eigenaar. We werden wakker met de geur van gebakken broodjes, heerlijk!
Een goed adres, zeer aanbevelenswaardig.
Booking.com: alle lof dat jullie dit hotel aanbevelen!

  • Algemeen 8
  • Accommodatie 8
  • Vervoer 7
  • Prijs / kwaliteit 7
op 7 oktober 2014 bestemming: Nederland / Giethoorn, reisperiode: juli 2014

Prima geregeld door Booking.com.

  • Algemeen 8
  • Accommodatie 7
  • Vervoer 8
  • Prijs / kwaliteit 6
op 7 oktober 2014 bestemming: Italië / Florence, reisperiode: juli 2014

De website van booking.com is zeer gebruikers vriendelijk. In ons geval waren de foto's van hotel/kamers precies zo als ze waren.
Erg positief is dat je de keuze hebt om tot een dag voor aankomst (indien geselecteerd) de kamer kan annuleren zonder extra kosten). Ik zou graag de reacties/beoordelingen van de accommodaties in buitenlandse taal in eigen taal omgezet zien worden dmv google translate erbij te zetten.

  • Algemeen 8
  • Accommodatie 7
  • Vervoer 8
  • Prijs / kwaliteit 9
op 7 oktober 2014 bestemming: Portugal / Lissabon, reisperiode: september 2014

Wij boeken al jaren de meeste verblijven van onze weekends, doorreishotels en korte uitstappen via booking.com en hebben nog nooit te klagen gehad, hebben 1 maal gehad dat hotel toch werd aangerekend na annulering en ook dit weer snel rechtgezet na telefoontje met vriendelijke medewerker van booking.com!

  • Algemeen 9
  • Accommodatie 9
  • Vervoer 9
  • Prijs / kwaliteit 9
op 18 september 2014 bestemming: Spanje / Nerja, reisperiode: augustus 2014

Booking.com is een goede organisatie alleen de revieuws van de accommodatie komen niet overeen met de werkelijkheid.

  • Algemeen 8
  • Accommodatie 6
  • Vervoer 8
  • Prijs / kwaliteit 7
op 18 juli 2014 bestemming: Italië / Pisa, reisperiode: juli 2014

Na een mooie reis op de verzorgde bergwegen arriveerden wij in Pisa. Een niet aantrekkelijke wijk,vuile huizen, onverzorgde tuinen...1 km voor aankomst moesten wij een tunnel in , geen plekje vrij volgespoten met graffiti, wij dachten in de achterbuurten van The Bronx te zijn gearriveerd.
Vermoeid en hopeloos zochten wij naar ons idyllisch B&B,omschreven als een prachtige hotel bij Booking.com. De laan naar t hotel was desolaat,maar t mooie pand viel op en lag aan een griezelige openbare parking aan t station!! Niet vermeld op de website.!!
Ontgoocheld komen wij aan de receptie en laten verstaan dat wij niet blijven met het station en de drukte van de treinen. De receptionist straalt een rust uit en is bijzonder vriendelijk en verzekerd ons een rustige geluidloze nacht. Wij zijn overtuigd en hij laat ons een keuze uit 2 kamers en wij verkiezen op 1 verdiep .
Na een heerlijk etentje vlakbij de toren naar onze B&B .Helaas rijden de treinen toch wel dag en nacht ,bijgevolg stress en een vreselijke nacht tegemoet op een comfortloze harde matras.Het was een lange nacht maar de douche deed deugd.
De nieuwe receptionist,ontving ons met een gedwongen vriendelijkheid en begeleide ons naar de ontbijtruimte.Veel verwachtende maar helaas ook een matig zwak ontbijt,geen brood,slappekes grijs brood smaakloos zoals de croissants,geen beleg en service 0 trek u plan...
Een dikke buis op alle vlakken geen aanrader tenzij voor de hardhorige ( excuses) medemens .

  • Algemeen 5
  • Accommodatie 6
  • Vervoer 10
  • Prijs / kwaliteit 4
op 30 mei 2014 bestemming: Bulgarije / Zonnestrand (Sunny Beach), reisperiode: juli 2014

Booking.com is 24/24 en 7/7 telefonisch beschikbaar dus fantastisch!

  • Algemeen 8
  • Accommodatie 8
  • Vervoer 8
  • Reisbegeleiding 7
  • Prijs / kwaliteit 8
op 24 maart 2014 bestemming: Nepal / Kathmandu, reisperiode: december 2013

De boeking via booking.com verliep HEEL erg soepel. Het was ook fijn dat je nog de tijd had om kosteloos te annuleren, waar we gelukkig geen gebruik van hebben hoeven maken. De website van booking.com is heel duidelijk, overzichtelijk waardoor reserveren heel makkelijk wordt.

  • Algemeen 9
  • Accommodatie 7
  • Vervoer 9
  • Reisbegeleiding 9
  • Excursies 7
  • Prijs / kwaliteit 9
op 6 december 2013 bestemming: België / Leuven, reisperiode: augustus 2013

Wij gaan al jaren op rij naar Hapje Tapje in Leuven en ook dit jaar weer via Booking.com geboekt. De site is erg overzichtelijk.

  • Algemeen 9
  • Accommodatie 9
  • Vervoer 8
  • Prijs / kwaliteit 8
op 6 oktober 2012 bestemming: , reisperiode: juli 2012

Prima geregeld bij Booking.com, alles was naar wens

  • Algemeen 9
  • Accommodatie 10
  • Vervoer 10
  • Prijs / kwaliteit 10
op 6 december 2011 bestemming: Spanje / Madrid, reisperiode: oktober 2011

Zoals altijd gaan we individueel op reis. Dus nu ook met de broer van mijn vrouw en zijn vrouw samen 4 personen. De reis naar Spanje, Portugal, Gibraltar en Marokko was er eentje om in te lijsten, maar met een slecht begin. Vanaf de luchthaven in Madrid gingen we naar onze accomodatie in de binnenstad. We hadden eerder geboekt bij Booking.com, omdat het vliegtuig op 8 uur sávonds in Madrid aankwam, het is dus lastig om nog voor 4 personen slaaplaatsen te vinden. We gingen dus met de metro. We weten dat je erg op moet passen voor zakkenrollers vooral enkele stations voor Sol het centrum van Madrid vooral in het weekend is het zeer druk in de metro ook nu weer. Een station voor Sol kwam een grote man tegen me staan..Hij begon steeds hard tegen mij aan te drukken en ik had bijna geen lucht krampachtig hield ik mijn handbagage en koffer vast. Eenmaal aangekomen op Sol zag ik dat de rits van mijn handbagage open was. Ik controleerde er zat alleen maar brood bovenin. In het hotel aangekomen bemerkte ik dat mijn portefeulle met inentingsboekjes en adresstroken verdwenen was en mijn zwager was 50 Euro kwijt. Gelukkig draag ik het geld en paspoorten om mijn nek ook mijn vrouw doet dat. Mijn familie heb ik ook van te voren gewaarschuwd. Een goede tip om je nek hangen en met de broekriem aantrekken.

Het hotel was superslecht wat een smerig hok. We hebben de hotelhouder een andere kamer gevraagd hij beloofde 2 keer een andere kamer maar hij deed het niet. Mijn tip is als je eerder aankomt met het vliegtuig ga dan terplekke een kamer zoeken dan weet je wat je hebt, nu moesten we maar afwachten. Vraag in de grote steden in Spanje een kamer aan de binnenzijde niet aan de straatzijde vooral in weekenden wordt je gek van de herrie savonds en snachts. Honderd meter van ons hotel was een openlucht diskoteek. De muziek ging tot 8 uur smorgends door. We waren helemaal geradbraakt. Dus mijn tip vragen de kamer aan de binnenzijde.

Nu de positieve ervaringen. Wat geweldige landen zijn dat en wat een lieve hartelijke mensen. Het was wel oktober dat we er waren maar het weer was tussen de 32 en 37 graden. We hadden dus (bijna) alles mee. De grote steden Sevilla Granada Tarifa zijn prachtig. Mijn tip ga naar de smalle straatjes in de binnenstad van Granada Albacin . Daar vindt je leuke restaurantjes mooi tegelwerk tegen de muren goedkope drankjes en tapas en natuurlijk originele Spaanse muziek wat een sfeer wat hebben we daar gewandeld. Ook genoten van prachtige uitzichtpunten. En als U een bordje Pura ziet staan, mijn tip ga naar binnen je zult er echte flamencodanseressen aantreffen en het kost je niets misschien een drankje, heel anders dan de dure flamencotenten waar je nog bedrogen wordt met een slechte show en veel te duur eten en drinken.

In Tarifa hebben we een dagtocht met de catamaran naar Marokko gemaakt. Mijn tip,doen er zijn veel mogelijkheden we hebben de Stad Tanger met een gids bekeken en heerlijk gegeten inclusief Marokkaanse muziek en dit alles voor weinig geld. Ook hebben we Gibraltar verkend en met de kabelbaan naar de rots gegaan wat een panorama. Mijn tip doen die excursie, Verder zijn we naar Sevilla gegaan, wat een prachtstad. Toen door naar Albufeira in een geweldig appartement wat een lieve mensen die leiding geven in dat appartement ze deden alles voor ons we konden overal gebruik van maken. Met een omhelzing en tranen in de ogen hebben we na 5 dagen afscheid genomen.

Onze laatste bestemming was Lissabon. Omdat we grote wandelaars zijn hebben we ook deze prachtstad bekeken. En wat gedragen de mensen zich netjes in het verkeer we stonden voor een zebrapad en kwam in de verte een auto aan hij begon vaart te minderen zodat we konden oversteken, dit gebeurde om de haverklap. Mijn tip als men de leuke binnenstad wilt zien ga naar Amalfa er zijn vele kleine fadorestaurantjes en we zijn naar binnen gegaan geen entree en lekker eten en drinken en een goede show. Als laatst naar Madrid met de nachtbus een prima alternatief voor het vliegtuig. Zie zo dit was het dan. We vinden het hardstikke leuk om onze mooie maar ook minder mooie ervaringen met anderen te delen.

  • Algemeen 7
  • Accommodatie 4
  • Vervoer 7
  • Prijs / kwaliteit 6
op 29 augustus 2011 bestemming: Nederland / Texel, reisperiode: augustus 2011

We waren heerlijk op Texel met nog mooi weer ook. Veel gelopen door de duinen en het strand en ook lekker op het strand kunnen liggen. Hotel Boschrand bij de Koog is zeker aan te bevelen. De maaltijden waren geweldig. We waren voor het eerst echt op vakantie een paar dagen op Texel en het was ons prima bevallen. Het is een prachtig eiland met mooie natuur. Geboekt bij Booking.com.
Met vriendelijke groet van Evert Cocheret de la Morinière

  • Algemeen 10
  • Accommodatie 10
  • Vervoer 9
  • Reisbegeleiding 7
  • Excursies 8
  • Prijs / kwaliteit 10
op 21 september 2010 bestemming: Duitsland / Berlijn, reisperiode: augustus 2010

Deze reis hebben we zelf geboekt. Booking.com is gemakkelijk in gebruik. Geeft goede informatie en de formulieren die worden ontvangen na het boeken zijn prima in orde. Gemakkelijk vanuit huis boeken en printen. Je hoeft nergens op te wachten, de reis kan beginnen!

Met twee personen naar Berlijn. Het Hilton hotel aan de Gendarmenmarkt is een perfect hotel om te verblijven. Het hotel wordt op dit moment gerenoveerd. De kamers die al gerenoveerd zijn, zijn er mooi geworden. Onze kamer was mooi ruim, goede bedden, ruime badkamer. Alles in goede orde. Goed ontbijtbuffet met een uitgebreid aanbod. Het is een rustig hotel met goede beveiliging.

  • Algemeen 8
  • Accommodatie 8
  • Vervoer 6
  • Reisbegeleiding 1
  • Prijs / kwaliteit 8
op 3 april 2010 bestemming: België / Leuven, reisperiode: augustus 2009

Met 4 personen naar Hapje Tapje in Leuven geweest. Hotel ligt op loopafstand van het centrum, echt super. Het ontbijt in het hotel is niet heel uitgebreid maar wel lekker. Hapje Tapje is een aanrader! Hotel was snel en makkelijk gereserveerd op Booking.com.

  • Algemeen 8
  • Accommodatie 8
  • Vervoer 9
  • Reisbegeleiding 9
  • Prijs / kwaliteit 8
op 28 januari 2010 bestemming: Italië / Rome, reisperiode: oktober 2009

Het hotel lag net iets te ver buiten het centrum, maar was wel erg netjes en er werd een heerlijk ontbijt geserveerd.

Reservering via Booking.com is prima geregeld. Alleen klopte de reisinformatie niet, de bus die we volgens hen moesten hebben bestaat niet (meer).

  • Algemeen 8
  • Accommodatie 8
  • Vervoer 8
  • Reisbegeleiding 8
  • Prijs / kwaliteit 8
  • Vorige
  • 10
  • 11
  • 12