Schrijf een ervaring over Booking.com en maak kans op mooie prijzen!

Ervaringen Booking.com

Pagina 2 van 68 met 680 resultaten

op 9 maart 2020 bestemming: Nederland / Tilburg, reisperiode: juni 2017

Ik had 5 maanden voorheen geboekt en in de week van het desbetreffende huurappartement kreeg ik ineens een verontrustende bericht dat me boeking geannuleerd was en me geld moest ik nog terug krijgen kwamen ze met allemaal zogenaamde excuses aanzetten en ook zo mooi ik moest dan een nieuwe hotel ofzo boeken en dan werd mij bedrag dat ze nog hadden vastgehouden en de rest moest ik dan bijleggen maar als wij durven om op het laatste moment te annuleren dan word er een boete over verrekend het zijn oplichters ik raad bij deze iedereen af om hier te boeken ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 5 maart 2020 bestemming: ItaliŽ / Milaan, reisperiode: april 2020

Erg slechte service vanuit Booking.com 2 x is er door booking een accommodatie geannuleerd zonder overleg, zonder een goed verhaal, meerdere keren gebeld en belooft terug gebeld te worden wat niet gebeurd, vervolgens kwam het verhaal naar voren dat het een accommodatie is wat niet bestond, twee keer achter elkaar. Blijkbaar support booking frauduleuse accomodaties/ organisaties. daarnaast deelt booking zonder eerst de accommodatie/ organisatie te checken zomaar de creditcard gegevens, waardoor een ( frauduleuse )organisatie zomaar geld kan afschrijven en je het niet meer terug krijgt, niet van Booking en niet van de organisatie. Ik boek via booking voor de veiligheid/ betrouwbaarheid maar zij kunnen dit dus absoluut niet geven, zij zeggen een platform te zijn en geen boeking agency, wat is dan de toegevoegde waarde van Booking? Zeer teleurstellen en zal nooit meer boeken via booking! ... Lees meer

  • Algemeen 1




op 27 februari 2020 bestemming: Duitsland / Willingen, reisperiode: februari 2020

Hotel lieb lommerke geboekt via booking.com.
In plaats van een gezellig ingerichte kamer (in de advertentie op booking.com) een 3 hoog achter somber en smoezelig hok met lage doorloop....
Volledig bedrag van de no show fee moeten betalen en booking.com doet er HELEMAAL NIETS mee: eigen schuld vind men....
Boek nooit met booking.com, oplichters!!!! ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 23 februari 2020 bestemming: Frankrijk / Parijs, reisperiode: januari 2020

Via booking.com een appartement geboekt voor 2 dagen bij montorgueil charming place. De boeking heb ik bij hun in de straat bij een restaurant gedaan. Eenmaal aan de deur was er niemand om me in te checken. Vervolgens hun tel nr gevonden en gebeld na 3x proberen iemand aan de lijn gekregen die een luidruchtige feestje op de achtergrond had. Deze beste man excuseerde zich en zij dat hij niemand meer kon regelen om me in te checken en zij mijn bedrag te gaan crediteuren. Dit gesprek heb ik op de bewuste avond zowel aan booki g.xom en aan de accomodatie terug gekoppeld en bewaard. Booking.com gaf mij het advies om de fakturen van andere verblijfen te bewaren als bewijs en om de eventuele hogere kosten op hun te verhalen. Eenmaal in Nederland weer contact opgezocht met de accommodatie met de vraag waar mijn geld blijft. Daar deden ze even moeilijk over maar al heel snel appte ze mij een formulier waar op stond dat er al opdracht tot creditering was gegeven. Na een maand nog steeds geen bedrag terug, contact o p gezocht wordt niet bantwoord. Bookung.com ingeschakeld en van hun een bericht terug gekregen dat de accommodatie aangeeft dat ik niet op de afgesproken tijdstip bij de accommodatie was wat niet klopt. Booking.con aangegeven dat de tijdstip geen punt van discussie kan zijn en als dat wel het geval was ik gewoon de volgende dag gebruik van het appartement had gemaakt en niet nog eens een andere hotel had geboekt. Heb booking.com er op gewezen dat ik de accommodatie mondeling heb gesproken en ook de screenshots van de appjes heb waarbij ze aangeven mijn bedrag te gaan crediteren. Screenshots appjes is volgens booking.com geen bewijs. Heb ze aangegeven dan bij hun langs te komen om inzagen in mijn what s app te geven maar dat kan niet zeggen ze. Een video gemaakt van mijn chat en opgestuurd, waarbij de tel nr van de accommodatie duidelijk zichtbaar is maar nog steeds geen bericht. Al met al denken ze van mij af te zijn en mij opgelicht te hebben maar dit krijgt nog een staartje want appjes en smsjes zijn gewoon techtsgeldige bewijzen voor het recht. Boek dus nooit meer via booking.com en kijk uit voor Montorgueil charming place.

  • Algemeen 1
op 16 februari 2020 bestemming: Bonaire / Kralendijk, reisperiode: januari 2020

Het geboekte verblijf was fantastisch. Maar de beloofde beloning die meerdere keren bevestigd was werd na het verblijf geannuleerd met verschillende onduidelijke redenen. Pure oplichterij!! Nooit meer boeken bij booking com.

  • Algemeen 3
op 15 februari 2020 bestemming: Duitsland / Ubersee, reisperiode: februari 2020

Omdat de overnachting in het hotel echt waardeloos was oude accommodatie buren in je kamer voor je gevoel. Hoe durft men dit op de site aan te bieden!!! Oude fitoís, complete misleiding en dan twee kamers voor 185 euro

  • Algemeen 2
op 31 januari 2020 bestemming: Thailand / Ko samui, reisperiode: februari 2020

Booking heeft inmiddels booking.basic. De boekingen met basic worden door veel hotels niet geaccepteerd. Het is via de website van booking. Als ik het goed begrijp zoekt booking.basic de prijzen op die hotels berekenen voor hele grote klanten en betalen die prijs dan door aan het hotel voor boekingen. Zelf houden ze een enorme opslag. Bij mij was het 2300 Baht betalen en bet hotel kreeg daar 1300 van!

  • Algemeen 4
op 29 januari 2020 bestemming: , reisperiode: december 2019

Heb geboekt en ben via hun in Valkenburg geweest in het Parkhotel. We hadden een actie dat er 40,- werd terug gestort. Eind december kreeg ik bericht om dit te claimen. Bij inloggen bleek deze 19 december te zijn verlopen!? Vervolgens contact gezocht alle info gegeven. Krijg ik een mail terug of ik de info wil mailen?! Nog maar een keer gedaan. Vanaf dat moment niet thuis en reageren niet meer! Slechte communicatie en komen de afspraken niet na.

  • Algemeen 2
op 24 januari 2020 bestemming: Marokko / tagerth, reisperiode: december 2019

Geboekt via booking.com. Bij hotel aangekomen wist de bewaker van niets, had geen sleutels en kon ons niet helpen. Tel nummer bij de boeking nam niet op, direct naar voicemail. Nu is de 180E wel afgeschreven en booking.com is niet bereikbaar, reageert niet via de mail en klantenservice krijg je niet te pakken aangezien die ons reserveringsnummer niet pakt. 180E kwijt, bedankt booking.com!

  • Algemeen 1
op 24 januari 2020 bestemming: Frankrijk / Parijs, reisperiode: januari 2020

Slechte service van booking.com kreeg een ranzig hotel en booking.com deed niets ook de prijs was 50 procent duurder op booking nooit meer

  • Algemeen 1
  • Vorige
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Volgende