Simone
op 1 november 2024
bestemming: Frankrijk, reisperiode: juli 2024
Slechte accomodatie, na melding slechte service van booking.com. 900 euro verder kreeg ik maar 40 euro compensatie.
Ze hebben het slecht geregeld. Klant is maar n nummer. Geen fijn gevoel meer bij deze organisatie.
... Lees meer
Carolina
op 1 november 2024
bestemming: Frankrijk, reisperiode: januari 2024
Wat op de website staat klopt niet en is echt een misleiden op moment die je gaat boeken.na 6x te bellen en 1 uur per keer aan telefoon nog steeds niet mijn geld terug . voor ons geen booking.com meer je wordt letelijk in de maling genomen. oplichters
... Lees meer
Elise
op 30 oktober 2024
bestemming: Frankrijk / Solferino, reisperiode: september 2024
Informatie op de website van booking.com klopt niet met de werkelijkheid. Hotel was bouwval, foto's klopten niet ! Een soort houten huisjes waren het alternatief , super vochtig, schimmel en muf. Meubilair armoedig en kapot. Plek desolaat , voelde niet veilig. Booking erop aangesproken maar vindt dat het de verantwoordelijkheid van het hotel is ! ONZIN ... wat doet booking voor haar geld ? Niet eens checken of het hotel up to date info doorgeeft over status van hotel ? Check van de foto's ? Niet checken of hotel de waarheid spreekt over de gasten, zelfs niet indien ik aantoon dat hotel NIET de waarheid zegt over ons verblijf !..Kortom .... wat is de service die booking biedt ? Achter de kassa zitten, absurde toeslag rekenen en dat is het !
Echt waardeloos, na zoveel jaren van uitstekende ervaring bij booking is dit echt dramatisch !. Ik ben er helemaal klaar mee .
... Lees meer
Be
op 28 oktober 2024
bestemming: Spanje / Ibiza, reisperiode: januari 2024
Er staat geen 0 bij anders had ik dat gegeven. Wat een K instelling in Booking. Ik heb mijn lesje wel geleerd om via booking een auto te huren. Ben al 2 maanden terug van vakantie en nog steeds is de borg niet teruggestort. Kom ik na veel moeite in contact met ze en zeggen ze dat ik moet mailen. In de mail sturen ze een waslijst met vragen die ik in moet vullen. Ik moet bewijzen dat ik de borg nog niet teruggekregen heb. Doe ik dat niet dan sluiten ze de zaak zeggen ze doodleuk, terwijl ze alles terug kunnen vinden op mijn bookingsnummer. Oplichters zijn het. Ze hopen dat mensen door die waslijst met vragen maar afhaken en jij dus kunt fluiten naar de borg. Ik wil graag weten hoe ik een klacht in kan dienen tegen booking
Dina
op 26 oktober 2024
bestemming: Nederland / Hoofddorp, reisperiode: oktober 2024
Na tel.contact ontving ik een e-mailadres waarheen ik de bewijsstukken kan sturen mbt klacht betreffende oneerlijke handelspraktijken van een geboekt hotel; ander bedrag afgeschreven dan geboekt. Na 2 tel. En 2x mailen nog steeds niet gelukt. Krijg de mail steeds terug. Ik zal nooit meer via boeking.com boeken.
Kdor
op 23 oktober 2024
bestemming: Nederland / Utrecht, reisperiode: oktober 2024
Ik boek vaak mijn reis via booking.com. bij hun ben ik een genius reiziger, maar i.p.v. van priveleges ontvangen, krijg ik de laatste drie boekingen zonder ontbijt inbegrepen, terwijl ik tijdens het boeken op een booking geklikt had inclusief ontbijt. Dus ik betaal voor het ontbijt maar ik krijg het niet. Ik had 2 keer gebeld, maar de lijn wordt telkens verbroken. Ik vind het schandalig om op zo een manier bedriegd te worden
Van den Hooff Lieve
op 22 oktober 2024
bestemming: België / DE HAAN, reisperiode: oktober 2024
Het zijn oplichters !!! Mensen met geen enkel begrip noch respect.
Ik had in augustus huurders die ik niet tijdig kon logeren door overmacht.
Ze annuleerden zelf de boeking en zochten een ander appartement voor de mijn huurders, waar de eigenaar woekerprijzen voor vroeg. De relocatie was in een identiek naastgelegen gebouw in hetzelfde Park, identiek appartement.
Nu houden zij geld in dat ik zou krijgen voor verhuringen (331 euro !).
Dit geld dient om mijn kosten te betalen.
Het is een regelrechte schande !!!
Ik heb ook op alle mogelijke manieren berichten gestuurd, gebeld, een aangetekend schrijven gestuurd, maar ik kreeg geen enkele reactie terug !
Echt jammer dat mensen zo respectloos en onbegripvol kunnen zijn...
Tars De Brabander
op 18 oktober 2024
bestemming: Griekenland / Zakynthos, reisperiode: oktober 2024
Autohuur
We huurde via booking bij record Go
Bij booking betaalde we voor een week autohuur 62 euro verzekering. Fill insurance bij.
Na aankomst bij het verhuurbedrijf was deze verzekering waardeloos en moesten we 191 euro verzekering bij betalen. Of 900 borg geven.
Ik vind dit vreemd en niet kunnen.
Booking.com contacteren is nagenoeg onmogelijk. Ze sturen je in rondjes ik boek NOOIT meer bij Booking
S.c.
op 17 oktober 2024
bestemming: Nederland / Utrecht, reisperiode: juli 2024
Oplichters.
Zeer onproffessioneel personeel.
Bedrijf is het Alfa-mannetje van de GELDWOLVEN.
Ik boek voortaan direct bij het hotel, is ook vaak goedkoper.
Johanna Verdijk
op 14 oktober 2024
bestemming: Griekenland / Thessaloniki, reisperiode: oktober 2024
Booking.com reageert niet op mijn ingediende klacht betreffende dwaling en oneerlijke handelspraktijken van een geboekte accommodatie.
J.ruizendaal
op 7 oktober 2024
bestemming: Nederland / Callantsoog, reisperiode: oktober 2024
Bij booking.com een annulering gedaan
Zouden ze door geven aan de organisatie
Maar nooit gedaan.
Wisten nergens van
Vakantie en geld weg
Hetty Van Roozendaal
op 7 oktober 2024
bestemming: Italië / Florence, reisperiode: oktober 2024
Jarenlang trouwe klant. Nu een boeking gedaan bij Dimora Machiavelli via booking.com. De ruimtes waren vochtig, er zat schimmel en we werden dusdanig behandeld door de eigenaar dat we ons onveilig voelden als vrouwen en genoodzaakt zijn geweest voor veel geld een alternatief te boeken
Booking.com heeft niets gedaan. Van het kastje naar de muur gestuurd , geld krijgen we niet terug:” soms valt het wel eens tegen” . Het ergste is dat het hotel nog gewoon op hun site staat. Schandalig
Rachid
op 7 oktober 2024
bestemming: Spanje / Salou, reisperiode: juli 2024
Totaal geen hulp gekregen toen ik in panne was, het geld werd geïnd maar voor terugbetaling kreeg ik nooit een antwoord, ondanks alle bewijzen van depannage en foto's vond men het heel normaal dat mijn kinderen na een lange vermoeiende rit moesten afzien, toegang tot hotelkamer werd ons ontzegd (we hadden voror 3 dagen betaald)
Dit is gewoon frauduleus, maar geen zorgen, dit is de laatste keer dat ik het platform gebruik, ik ga hen volledig boycotten en mijn eigen weg varen, ondanks genius level 3 of whatever. Totaal onrespectvol. Heb ok 2 brieven gestuurd naar hoofdzetel in Amsterdam, zonder gevolg, dus dan is de rekening snel gemaakt. Ik ben niet afhankelijk van hen, het zijn zij die de klanten gaan verliezen. Customer Service is ook een ramp. Ooit krijgen ze de rekening gepresenteerd voor dit beleid
Esther Gall
op 30 september 2024
bestemming: Italië / Lazise, reisperiode: september 2024
Wat een ramp. We hadden een kamer geboekt voor 2 nachten. Mooi uitzicht maar we zijn er weggevlucht. Elektriciteit en bedrading gevaarlijk. Schimmel in de douche, wc bril hing scheef op de pot. Airco was gezien vorige revieuws nog steeds niet gemaakt. En tot overmaat gebeten door één of ander insect. Deuren en de trapleuning die plakten van viezigheid. We zijn er niet eens een nacht gebleven hebben nergens gebruik van gemaakt. Toch heeft de hoteleigenaar een nacht in rekening gebracht onder het mom van overeenkomst. Helaas houden ze zichzelf nergens aan em brengen gasten in gevaar en bieden totaal niet wat ze beloven. Ook booking.com gaat hier niets mee doen helaas. Ook daar gaan we geen vakanties meer boeken.
M Donk
op 28 september 2024
bestemming: Nederland / Voorburg, reisperiode: januari 2024
We zouden een korting terug ontvangen , na 6 weken vele mails nog niets ontvangen SLECHT!!!
E.Darar
op 26 september 2024
bestemming: Türkije / Göreme, reisperiode: augustus 2024
Zeer slechte ervaring met booking.com !!
Wij hebben voor 2 nachten een hotel geboekt in göreme ( historical göreme house) dit hotel heeft ons belazerd en 2 keer hetzelfde bedrag afgeboekt, wij konden op geen enkele manier contact krijgen met het hotel, ze nemen niet op en reageren nergens op. Mensen kijk uit, blijf bij historical hotel göreme weg, zeer slechte hotel !!
Uiteraard hebben we dit probleem bij booking gemeld. Na tien keer bellen en 3 uur wachten had ik eindelijk iemand aan de lijn die nog nederlands moest leren, engels was ook ver te zoeken. Maar goed week later krijg ik te horen dat het hotel beweerde dat we nog een kamer hadden gereserveerd via hun , hoe geloofwaardig is dit in godsnaam, waarom zou ik dat doen terwijl we al 295,06 euro hadden betaald via booking !!
Als dat zo is wil ik wel graag een bewijs daarvan, uiteraard hebben ze dat ook niet.
Booking.com laat ons in dit geval in de steek !!!
We zijn 2x 295,06 euro lichter voor dezelfde kamer, dankjewel booking !!!
Dat was de laatste boeking van ons bij jullie !!
Monique
op 25 september 2024
bestemming: Frankrijk / Nice, reisperiode: augustus 2024
We moesten met spoed - na annuleren door KLM vlucht - een appartement of hotel vinden. Alle hotels zaten vol, maar gelukkig vonden we een appartement niet ver van het vliegveld. Dus geboekt en snel een taxi er naar toe. Daar aangekomen was alles donker, werd er niet opengedaan en kregen we bij bellen (2x) een automatisch antwoord in het Frans zonder een mogelijkheid tot inspreken of een ander telefoonnummer o.i.d. Een uur daar gewacht en toen maar weer taxi genomen.
Vos
op 21 september 2024
bestemming: Duitsland / Meckenbeuren, reisperiode: augustus 2024
Booking.com haalt alleen de service kosten binnen en zijn vervolgens niet thuis . Geen service Hebben zeer slecht muf stinkend onderkomen staan tussen de tegelijker tijd geboekte goede hotels
En dat tegen dezelfde prijs Als we klagen over het slechte hotel in Meckenbeuren met de naam Hotel Bodensee am Geisbock
Wordt ons compensatie beloofd
Ondanks dat ik nu Genius level 2 heb ba 40 jaar klant, is de service en begrip van Booking.com alleen maar slechter geworden
We nemen van 49 jaar afscheid van Booking.com
Tom Prins
op 20 september 2024
bestemming: Portugal / Lissabon, reisperiode: september 2024
Grootste criminelen zitten hier!
Klantenservice zijn robots zonder emotie die je uitlachen als je zegt dat je op het vliegveld hebt moeten slapen. Omdat ze 2 verschillende appartementen s’avonds annuleerden.
Ik heb al 10 keer gebeld naar de klantenservice maar wordt niet geholpen.
Wat opvalt is dat alle medewerkers dezelfde tekst oplezen van de computer die waarschijnlijk door een advocaat en een psycholoog is bedacht.
Ik heb mijn hele verhaal voorgelegd aan kassa en radar dus jullie zien mij binnenkort op televisie en wellicht bij jullie hoofdkantoor!
Robert van Ingen
op 20 september 2024
bestemming: Cornwall / Looe, reisperiode: september 2024
Bij aankomst in Bridgeside Guesthouse in Looe, Cornwall bleek de kamer veel te klein in vergelijking met de foto's. Het had al argwaan moeten opwekken dat het oppervlak van de kamer niet vermeld stond op de Booking site. Maar het guesthouse had goede beoordelingen dus drie nachten gereserveerd. Na het zien van de lelijke, kleine kamer gelijk Booking gebeld die na lang wachten vertelden dat ik voor een refund bij het guesthous moest zijn. Ondertussen was de reservering al weg gehaald van mijn account bij Booking en kon ik niet meer reclameren. Je maakt een reservering bij Booking en vervolgens is Booking niet verantwoordelijk voor deze boeking. Criminelen. Blijkt er gebruik gemaakt te worden van een tussenagent waarvan je de gegevens niet krijgt. Uiteindelijk heeft het guesthouse de reservering terug betaald. Hulde hiervoor. Van Booking maak ik geen gebruik meer. Je wordt gewoon belazerd.
MvS
op 19 september 2024
bestemming: Turkije / Istanbul, reisperiode: oktober 2024
Wat een ongelooflijk slechte klantenservice bij booking.com. Booking annuleert een appartement in Turkije en ik ben al ruim 2 maanden bezig om mijn geld terug te krijgen. Ze reageren niet op mails, als je belt is het excuses alom - maar verder gebeurt er niets. Wat een verschrikkelijk bedrijf!
Arthur bruns
op 17 september 2024
bestemming: België / Belgie, reisperiode: september 2024
Boek je een weekend bij booking voor 2490 euro 1 pp belasting … krijg ik nadat ik niet meer kan annuleren een belvilla mail dat ik per direct 525 euro moet betale. anders wordt het weekend geannulleerd en ben ik me 2490 die ik al betaald heb kwijt.. ik dacht aan spook factuur.. maar toch maar betaald .. zal wel een foutje zijn.jaja 5 welen later 30 berichten belletjes mailtjes .. helemaal niks krijgt alleen .. sorry voor ongemak werken er hard aan.. of je krijgt een medewerker die kan helemaal niks.. dan gaan ze je door verbinden naar iemand die wat te vertellen heeft.. jaja na 30 min wordt de lijn verbroken.. aangifte gedaan bij de politie ivm
Oplichting.. naar ze gemaild maar gebeurt gewoon helemaal niks .. boeven zijn het !!!
Peter
op 16 september 2024
bestemming: Thailand / Khao Lak, reisperiode: december 2024
Hotel little shore khao lak. Heb dit hotel geboekt maar had verkeerde incheck datum gezet i.p.v. 9/12 had ik 6/12 genomen. IK was wat te snel en betaalde. achteraf opgemerkt en deze wijzing kon niet meer doorgegeven worden.Heeft me 700 euro gekost. Hoetel wou het doen maar booking.com wou geen wijziging doorgeven omdat het om een partner aanbieding ging. Schandalig maar dan weet je wat je echt aan booking.com hebt. Was tot nu trouwe klant maar dit veranderd nu
MM Bellersen
op 15 september 2024
bestemming: Italië / Milaan, reisperiode: mei 2024
Boeking en betaling gaat supersnel, maar dan...! Op de accommodatie in Milaan bleek niemand aanwezig. Klantenservice Booking adviseerde mij na 2 uur telefoneren om nieuwe lokatie te zoeken en refund te vragen bij terugkeer. Wij hebben nieuwe lokatie geboekt in Millaan via Booking. Terug in Nederland zeker 10 keer moeten bellen met Booking, een 10 pagina-verslag toegestuurd, men zegt terug te bellen en doet dat niet. Uiteindelijk een app ontvangen waarin men te kennen gaf dat zij geen refund geven. Schandalige behandeling en zo oneerlijk! Uiteindelijk dus 2 keer ruim 500 euro moeten betalen voor 3 nachten Milaan.
Saskia
op 14 september 2024
bestemming: Nederland / Apeldoorn, reisperiode: augustus 2024
Zeer slechte klacht afhandeling!
Een boeking gedaan voor een apartement in Kroatië en deze bleek een jaar niet meer verhuurd te worden , waardoor wij voor een dichte deur stonden. We hebben met spoed een hotel moeten boeken om die nacht ergens te kunnen slapen.
Vanuit de klantenservice werd gezegd om facturen te bewaren om later in
te kunnen dienen, dan komen ze met een mail waarin staat dat je tot 60 euro retour kunt krijgen. Na de vakantie de factuur van het hotel indient en dan begint het gezeur en moeilijke gedoe. Je moet iedere keer overal zelf achteraan bellen en kan je weer het hele verhaal uitleggen. Je wordt gewoon schandalig behandeld!
George
op 14 september 2024
bestemming: Duitsland / Meckenbeuren, reisperiode: augustus 2024
Een serieuze klacht in gediend omdat Booking.com ons hotels aanprijst die helemaal niet de kwaliteit van een hotel hebben. Ze genieten heerlijk de 14% opslag maar checken de hotels niet na waardoor klanten ergens terecht komen wat ze niet willen doodgewoon omdat ze nachecken niet doen
Ray
op 12 september 2024
bestemming: Verenigde Arabische Emiraten / Dubai, reisperiode: december 2024
Had een luxe appartement geboekt in Dubai Marina, luxe gedeelte in Dubai. Betaald en bevestigd. Haf er 700 euro voor betaald voor 9 nachten leuke dingen normaal zijn ze veel duurder.
Na paar weken krijg een mail van booking.com dat ze van eigenaar zijn verandert dus dat het geannuleerd moet worden. En telefonisch kwamen ze met een andere verhaal dat de appartement overboekt was. En dat ik mijn geld terugkreeg en sorry.
Zelfde dag stond appartement op booking.com voor €1900 pure oplichters. Jammer dat jullie dit wen gezin met een baby van 2 maanden dit aandoen.
Habib
op 12 september 2024
bestemming: Nederland / Utrecht, reisperiode: januari 2024
Sinds mei bezig met een terugbetaling. Elke keer moet ik contact opnemen om wat te horen. Nog steeds geen terug betaling. Wat een slecht klantenservice.
H.Wimmenhoeve
op 11 september 2024
bestemming: Griekenland / Kos, reisperiode: september 2024
Op 05-09-2024 €78,- via IDeal overgemaakt naar rekening Booking.com voor bagageruimte vlucht 15-08-2024 naar Kos. T/m nog steeds niet vermeldt op vluchtgegevens, hierover diverse e-mails en chats verstuurd. Krijg als antwoord: neem contact op met uw bank. Betalingen via IDeal kunnen niet teruggestort worden. M.a.w. ben het geld kwijt. Overgelopen jaren div. boekingen via Booking.com gedaan, maar nu nooit meer. Mensen pas op voor dit bedrijf, ga hier niet mee in zee!
Cadalen Dominique
op 11 september 2024
bestemming: Marokko / Saidia, reisperiode: september 2024
Je kunt ze bijna niet bereiken om een duidelijke uitleg te geven met een chat moet je een bericht sturen en 24 u wachten duidelijke gesprekken kun je niet uitvoeren ze doen mee met de accommodatie nooit meer ik vroeg me geld terug om dat ik vond dat ik bedrogen was zat in nog geen 3 sterren hotel maar betaalde voor een 5 sterren daarna zeggen ze accommodatie zegde dat jullie akkoord waren we kunnen niet meer doen voor jullie . De klant zegt dat hij akkoord en tevreden is hotel spreekt niet voor de klant revieuws van hotel waren de laatste tijd niet goed maar die van booking ook niet lees ik ben de eerste niet en de laatste ook niet
Petra
op 10 september 2024
bestemming: Bel / Blankenberge, reisperiode: september 2024
Ik schreef een review over mijn verblijf dat het een mooi uitzicht had op zee maar dat het wel vuil was. Enkel mijn positieve zin werd overgenomen in mijn zogenaamde recentie. En jawel, heel toevallig werkt d3 chat met de klantenservice niet en de eigenaar reageert opeens ook niet meer..
Hans
op 10 september 2024
bestemming: Duitsland, reisperiode: augustus 2024
Booking adverteert met korting maar bij de laatste stap van het boeken verschijnt een melding dat mijn internetverbinding niet goed is. Uiteindelijk zonder korting geboekt en daar werkt mijn verbinding plotseling wel. Uitleg is een grote leugen. Het is list en bedrog. Ben nu 15 jaar frequente gebruiker/klant van dit bedrijf maar de limit is bereikt. Nooit meer Booking.com.
Gewoon gebruiken om te zoeken en zelf bij accomodatie boeken. Nog goedkoper ook!
Succes iedereen!!
Monica Alexander
op 10 september 2024
bestemming: Nederland / Texel, reisperiode: augustus 2024
Op 16 juli jl had ik een accommodatie geboekt en betaald bij Booking.com voor de periode van 30 augustus jl. tot en met 1 september jl. Op 30 augustus jl. Bij aankomst bij de accommodatie bleek dat mijn boeking was geannuleerd. Maar vraag aan Booking.com was wanneer krijg ik mijn geld terug van mijn geannuleerde accommodatie en het bedrag va €339,00?
Tot op heden krijg ik geen antwoord van Booking.com
Marieke
op 9 september 2024
bestemming: Marrakech / Marokko, reisperiode: augustus 2024
Mijn geboekte villa bij booking.com werd bij aankomst geannuleerd
Saskia de Vlas
op 9 september 2024
bestemming: Nederland / Den Helder, reisperiode: september 2024
Het was de meest onconfortabele B&B ervaring van mijn leven. Ik voel mijzelf dom dat ik doordat er heel weinig informatie bij stond ik niet gedacht heb dit kan alleen maar tegenvallen. Ik had een Pipowagen geboekt voor twee dagen. Ondanks herhaardelijk vragen geen reactie. Niet van de eigenaar en ook niet van Booking.com. De pipowagen was een kleine bouwkeet met een bed erin en verder niks. Geen stromend water, toilet of douche. Die waren 300 meter verderop. Geen uitleg van de eigenaar. Vergeven van de vliegen en muggen. Voor het ontbijt moest je 500 meter lopen en er lag een ruftende hond onder tafel. 165 euro voor twee nachten. Dat kan je toch niet maken om dat op je site te zetten met hele goede recenties? En zonder enige toevoeging over staat van de "Pipo"bouwkeet.
E. Groot Roessink
op 6 september 2024
bestemming: Italië / Gera, reisperiode: augustus 2024
NOOIT WEER ! Booking.com schrijft zonder toestemming geld af van je Creditcard en komt afspraken niet na. Waardeloze klantenservice. Kortom nooit weer
Anne
op 6 september 2024
bestemming: Spanje, reisperiode: augustus 2024
Graag wil ik hierbij mijn ernstige ongenoegen uiten over een ervaring die ik recentelijk heb gehad met een door mij via Booking.com gemaakte reservering. Afgelopen zomer arriveerden wij bij onze geboekte accommodatie in Spanje, vol verwachting na het maken van deze reservering via uw platform. Tot onze grote schrik en teleurstelling bleek het huis echter dubbel geboekt te zijn, waardoor wij – negen personen – in de brandende hitte van 30 graden op straat stonden met onze koffers.
Direct hebben wij contact opgenomen met uw klantenservice, in de hoop dat er snel een passende oplossing zou worden geboden. Tot onze verbijstering bleek niemand in staat om ons adequaat te helpen. Ondanks het feit dat op uw website expliciet wordt vermeld dat Booking.com in dergelijke gevallen een gelijkwaardig of beter alternatief moet aanbieden, werd ons slechts een optie voorgesteld die €3000 goedkoper was en totaal niet voldeed aan de voorzieningen die wij oorspronkelijk hadden geboekt.
Uiteindelijk werd ons verteld dat wij zelf op zoek moesten gaan naar een alternatief. Toen wij een geschikte vervangende accommodatie vonden, weigerde Booking.com de kosten hiervan te dekken omdat dit €1500 meer kostte dan het oorspronkelijk geboekte huis. Dit is voor ons onacceptabel, vooral gezien het feit dat de fout volledig bij Booking.com ligt.
Na 2 uur aan de telefoon te hebben gehangen en meerdere keren in de wacht te worden gezet werd de telefoon uiteindelijk opgehangen door Booking.com en kregen we ze niet meer te pakken. We hebben juist met deze organisatie geboekt voor het geval deze gingen gebeuren maar het heeft dus geen enkele zin aangezien ze je toch niet helpen. Vreselijke klantenservice en de manier van omgang met klanten.
Robbert
op 5 september 2024
bestemming: Thailand / Pattaya, reisperiode: september 2024
Guest house Peter House No balcony (Pattaya) geboekt voor 17 - 23 okt 2024. Reservering betaalt en bevestigd op zat 31 aug. Maar dan haalt Booking het Guest House van de site. Gevolg boekingsnummer en pincode zijn ongeldig geworden. Klantenservice reageert niet op mijn e-mail en kan ze niet bellen vanwege ongeldig boekingsnummer. Het zogenaamde directe contact telefoonnummer in Thailand blijkt niet bestaand. Ook e-mail gestuurd naar accomodatie: geen reactie.
Katy Parssanedjad
op 5 september 2024
bestemming: NL / Rotterdam, reisperiode: juli 2024
Ik ben host en door een gast schades opgelopen in mijn huis. Foto's van de schade heb ik aan booking doorgestuurd. De gast heeft booking benadert omdat hij de schade niet wilde vergoeden. Booking heeft de waarborgsom aan de gast terug betaald en vervolgens mij laten zitten met de schade. De gast heeft vervolgens zodra de waarborgsom door booking aan hem terug betaald was een false review geschreven. Booking heeft die niet verwijdert. Ik voel mij helemaal in de steek gelaten door booking in de afhandeling van deze zaak.
Ursula
op 3 september 2024
bestemming: Portugal / Lissabon, reisperiode: augustus 2024
Super fijn verblijf gehad, we gaan vaker boeken hier.
Ed
op 30 augustus 2024
bestemming: Duitsland / Diversen, reisperiode: september 2024
Klantenservice is slecht tot niet te bereiken en klachten worden door Booking.com werkelijk nooit, maar dan ook nooit opgelost.
Willem
op 28 augustus 2024
bestemming: USA / San Francisco, reisperiode: augustus 2024
In Holiday Inn in San Francisco verbleven die me alleen een rekening van de extra kosten hebben gegeven. Niet van de complete kosten zoals voor de kamer zelf.
Met hotel contact opgenomen en het is niet duidelijk of ze de gevraagde rekening zullen leveren.
Op de booking. com website is er geen mogelijkheid om dat naar booking. com zelf aan te kaarten. Altijd weer verwijzen naar het hotel.
Ook het telefoonnummer is erg moeilijk terug te vinden. Booking .com wil niet gebeld worden. Toch na Googlen gevonden +31 70 770 3884. Vijf keer gebeld omdat het niet duidelijk was hoe het boekingsnummer (4742504204) en pincode ingevoerd moeten worden. Uitgevonden dat dat een "#" tussen moet en daarmee moet afsluiten. Dan een paar minuten gewacht en ermee ingestemd dat ik ook in het Engels te woord gestaan kan worden. Pfff.... De stem (ik denk van een Indiase wat prima is) klonk eerst als een robot. Maar ze was gelukkig een echt mens. Ze doet natuurlijk haar best en ze vertelde me dat het hotel me de complete rekening zou moeten leveren, ondanks dat het grootste gedeelte van het bedrag aan Booking .com is betaald. Het hotel weigerde namelijk de complete rekening en gaf me alleen de rekening van de extra kosten zoals voor het parkeren.
Wat een gedoe zeg. Kost me veel tijd. Maar gelukkig niet opgegeven. Nu duimen of ik de rekening nog krijg.
Ronald Roxs
op 27 augustus 2024
bestemming: België / Houyet, reisperiode: augustus 2024
Dubbel geboekt dus niet doorgegaan. Laatst ook iets meegemaakt in Praag. Klantenservice is zwaar WAARDELOOS. Afgelopen 10 jaar meer dan 100 keer bij hun geboekt maar dat stopt NU.
Steven S
op 24 augustus 2024
bestemming: Japan / Tokyo, reisperiode: januari 2024
Ik heb Genius 3 !
Dan nog zeer slechte service. Factuur voor deze reis aangevraagd, dikwijls rappel voor gestuurd maar nooit gekregen.
Ik boek nu op site van de hotels zelf en verrassend is iedere prijs nu zelf goedkoper dan bij Booking !!! En het scheelt veel hoor.
Booking beweert jou dus een deal te geven maar in werkelijkheid ben je telkens opgelicht.
Helaas dit te moeten vaststellen na vele jaren trouwe goede klant te zijn geweest.
Jurian
op 16 augustus 2024
bestemming: Frankrijk / Versailles, reisperiode: augustus 2024
We hadden een appartement voor 6 personen geboekt en kregen een appartement voor 4. Booking klantenservice is al weken niet bereikbaar en reageert niet op berichten. Gebruik een ander platform om je accommodatie te boeken!
Asjoen Basarat
op 6 augustus 2024
bestemming: Turkije / Taksim, reisperiode: juli 2024
Ik had bij hotel Mesut Residence geboekt voor 7 juli 2024 en had 21 juni 2024 gratis geannuleerd ,Nu anderhalf maand geleden en nog steeds geen geld terug gekregen.We zijn nu een maand bezig met mailtjes sturen naar booking.com en ook gebeld ,ook de eigenaar van Mesut residence maar tot nu toe zonder resultaat.
Ilja
op 5 augustus 2024
bestemming: Sky Residence Club / Vancouver, reisperiode: mei 2024
Via Booking geboekt en door Booking is de Sky Reisdence Club (Vancouver) gecancelled. Vooraf betaald en na vele maanden communiceren nog steeds ons geld niet terug, dat we in maart 2024 betaald hebben.
Franc
op 30 juli 2024
bestemming: België / Gent, reisperiode: juli 2024
LETOP er wordt niet direct een factuur verstrekt. Verstrekkende gevolgen (zakelijk)
Jacobs
op 27 juli 2024
bestemming: Nederland / budel, reisperiode: juli 2024
Dubbele boeking. om 17 uur een reserveringsbevestiging en om 22 uur dat er een dubbele boeking is. ik moet weer opnieuw iets zoeken maar moet het eerst weer vooruit betalen met het geld wat ik al betaald heb, ik kan niet opnieuw betalen. ze helpen niet en ze verbreken zo de verbinding
Michael van der lIenden
op 27 juli 2024
bestemming: Italië / mennagio, reisperiode: juni 2024
Vakantie geboekt en betaald in maart via Booking bij Residenza Sant Andrea in Mennagio. De avond voor aankomst. We waren al in italie. Een annulering zonder goed opgaaf van reden. Gemaild gebeld, diverse malen met verhuurder en booking. com. Niemand dit je goed helpt en antwoord geeft op je vragen. Recenssie wordt geweigerd door booking terwijl ze zelf dit voorstelde. Eerst 5 dagen wachten op geld, dan 14 , dan weer 5 dagen en weer 14 dagen en ondertussen is mij geld niet terug, zomervakantie weg. Kan niks anders boeken omdat mijn geld niet terug is gestort. Mijn advies boek nooit je vakantie op booking. Waarloos bedrijf
Car
op 25 juli 2024
bestemming: Duitsland / Düsseldorf, reisperiode: juli 2024
Al in januari geboekt en overgemaakt, nog contact gehad vanuit accommodatie en meerdere malen bevestiging ontvangen, op de dag dat we inmiddels onderweg waren ontvingen wij opeens een annulering, terwijl wij nooit geannuleerd hadden! Meteen proberen meerdere malen contact te maken met booking.com maar helaas niet te bereiken! Ook het hotel was onbereikbaar. Erg triest als je onderweg bent naar een concert en je verblijf opeens vanuit booking.com ( zegt het verblijf nu) wordt ingetrokken! ik ga nooit meer boeken via booking.com!
Robert K
op 24 juli 2024
bestemming: Denemarken / kopenhage, reisperiode: mei 2024
Enorme dumper, via booking geboekt ibis hotel in copenhage . al direct na de boeking kregen we bericht of we niet een duurdere grotere kamer wilde hebben. we hadden geen idee of we dit moeten doen. Eenmaal aangekomen bij Ibis, weer dezelfde vraag, willen jullie niet een duurdere kamer ? Maar we hadden onze kamer niet eens gezien hoe moeten we weten. Wij gewoon gegaan voor de kamer die we geboekt hadden. Bleek deze hele kamer slechts 3x3 is 9 M2 te zijn !!! Ik heb me nog nooit verdiept in de grootte van een hotel kamer , we betaalde 220 euro per dag en dan verwacht je een fatsoenlijke kamer toch ? Omdat we met een normale betaalpas betaalde moesten we 200 euro borg betalen, na 2 weken hadden we die borg nog steeds niet terug, Iedere keer als we belde zeiden ze het is onderweg, we wilde klagen bij booking.com hierover blijkt dat hele bedrijf totaal onbereikbaar , Ben helemaal klaar met dit bedrijf
Rob
op 23 juli 2024
bestemming: Nederland / Assen, reisperiode: juli 2024
Klein foutje gemaakt in de boeking en ontdekte dit na ontvangst bevestiging. Gelijk de klantenservice gebeld maar deze heer totaal geen handelingsbevoegdheid/mandaat om zaken adequaat af te handelen. Men verschuilt zich achter de accomodatie en deze verwijst weer naar Booking. Kijk voortaan wel op de website van het hotel en boek rechtstreeks, is ook vaak goedkoper. (en anders even bellen of mailen) Booking vraagt namelijk best wel een hoge commissie van de hotels!! De hotels boeken ook liever rechtstreeks!
Angie
op 19 juli 2024
bestemming: UK / Hickham, reisperiode: juli 2024
Huisje geboekt via booking, betaald en bevestigd. Aangekomen in de plaats waar we zouden verblijven konden we het huisje niet vinden. We waren met 2 volwassenen en 1 grote hond. Gebeld naar de accommodatie en die vertelde dat ze al een tijdje geen zaken meer deed met booking. We konden daar niet verblijven omdat ze al mensen via air b&b in het huisje had zitten. Gebeld met booking, het was al 19:00 en na ruim een half uur wachten werden we doorverbonden met een engels sprekende dame. Ze ging iets anders voor ons zoeken en we werden zeker teruggebeld. Telefoonnummer gecheckt en wachten maar. Toen er om 20:00 nog niet was teruggebeld werden we een beetje wanhopig en zijn we maar wat eten gaan halen. We hadden zelf ook al gekeken en er was in de buurt nergens meer wat vrij waar ook nog een hond bij kon. Of het was onbetaalbaar of veel te ver weg. We moesten ook in dit gebied blijven want morgenvroeg ging onze trein weer terug naar NL dus qua afstand moesten we zo dichtbij mogelijk zijn.
Je raad het al we werden niet teruggebeld en hebben moeten overnachten de auto, koud, klein, met een snurkende hond en geen faciliteiten. De volgende ochtend had ik een mail van booking, we kregen $45 korting als we een duurdere accommodatie zouden boeken. Had ook nog echt zin de dag naderhand. Ik was woest op booking. Gewoon klanten letterlijk in de kou laten zitten en slapen. Belachelijk gewoon, en totaal geen excuses of begrip. We zijn meteen gaan rijden naar onze trein en terug naar Nederland gegaan. Thuis meteen gebeld met booking met een slecht Ned sprekende dame en die ging het oplossen voor ons. We kregen als compensatie maar liefst 17,52 terug om de schade te beperken. Ik wist niet wat ik hoorde, en dat bedrag komt in ons account dan kunnen we dat de volgende keer weer gebruiken. Wat een enorm bedrag of niet. Ik was enorm boos, hoe durven ze zo met mensen om te gaan, omdat ze zo groot geworden zijn menen ze alles maar te kunnen doen. Klanten hebben weinig keus, ik ben HELEMAAL klaar met booking. Ik hoop dat ze snel teruggefloten worden en weer eens echt service gaan bieden en er zijn voor klanten in nood zoals wij waren. Nooit meer booking voor ons wat een smerige afzetters zijn dat.
Lothar
op 17 juli 2024
bestemming: Duitsland, reisperiode: januari 2024
We booked a hotel for the 13th in stuttgart. Unfortuantly only after booking we noticed that we can't get to the hotel because it's in an low emission area which you need a sticker for on the car otherwise you get fined. We called about this hours before the check-in time.
In the booking.com website and app there is NO MENTION of a sticker like this needed, We could not possibly know we needed this sticker to get to the hotel. So this is very unfair.
We asked for a refund because even though we wanted to stay at the hotel we simply could not get to it. WE also explained this to your employee and they said a refund is not possible.
Then we called booking.com and explained the situation. The employee of booking.com was incredibly apathetic, unbelievable. He told us a refund is not possible.
This is very unfair treatment because we told well on time that we wanted to cancel because it was not possible to drive to the hotel.
Lynnda Pekel
op 15 juli 2024
bestemming: VS, reisperiode: juli 2024
Via booking.com bestaat de mogelijkheid om seats te boeken, maar als je dat doet via IDeal, verdwijnt het geld ergens. Booking.com zegt het niet te ontvangen, maar het is wel afgeschreven van mijn bankrekening. Klantenservice betekent iedere keer weer opnieuw iemand die niet wil helpen, alleen herhaalt u hebt niet betaald ook al is het bewijs van betaling 4 keer opgestuurd !
Ingrid
op 5 juli 2024
bestemming: Turkije / Dalyan, reisperiode: juni 2024
Bij aankomst bleek appartement geannuleerd, omdat het hotel niet was betaald door organisatie. Accommodatie was volgeboekt en zo ook veel andere. Eigenaar vond een alternatief voor 2 dagen en daarna konden we naar het eigenlijke complex. Lastminute gaf aan dat hotel binnen 48 uur betaald zou worden via Hotelbeds, maar dat is tot nu niet gebeurd (18 juni 2024 tot heden 5 juli 2024) ondanks toezeggingen. Lastminute is niet telefonisch te bereiken, chatagents kunnen niet helpen of geven verkeerde informatie. Hierdoor veel stress ervaren op ons vakantieadres i.p.v. ontspanning. Wij zijn nu weer thuis, maar nog steeds is hotel niet betaald. Wat doet Booking.com met zo'n partner vragen wij en ons netwerk zich af? Via website van Booking geleid naar Lastminute.com, dus achten wij hen verantwoordelijk voor de oplossing. Gaan ze dat doen? We gaan ze benaderen. Maar boek nooit meer bij Lastminute.com!
De Munnik
op 2 juli 2024
bestemming: Zwitserland / Interlaken, reisperiode: juni 2024
Hotel lakeview bij Niederried bij Interlaken is een vreselijk hotel en booking.com zou dit hotel snel moeten verwijderen, heel erg duur voor een hotel ver onder de maat veel in hotels geslapen, dit was de duurste en de aller slechte
Maarten Munnik
op 11 juni 2024
bestemming: Thailand / Bangkok, reisperiode: mei 2024
We hadden een hotelkamer van 26 M² met terras geboekt via booking.com. Echter, de kamer was veel kleiner (18 M² inclusief badkamer) en er was geen terras.
Toen ik de receptie vroeg of ze misschien de verkeerde kamer hadden gegeven werd ik zeer onvriendelijk (zelfs met flinke stem verhoging) te woord gestaan. De man smeet zelfs zijn loket raampje dicht in mijn gezicht.
Ik heb diverse malen contact gehad met Booking.com, maar alles wat zij zeiden was: " Dat moet je zelf met het hotel regelen".
Ik was het liefst weg gegaan, maar waar ga je heen om 10 uur 's avonds midden in bangkok met een 6 jaar oud kindje?
Na drie of vier keer contact te hebben gezocht met Booking.com negeerden ze mijn berichten.
Inmiddels heb ik een creditcard charge-back gestart voor 50% van het booking bedrag. De kamer was immers de helft van wat ik geboekt (en dus betaald) had.
Booking.com: NOOIT MEER.
Nataly
op 8 juni 2024
bestemming: Frankrijk / Cannes, reisperiode: juni 2024
Een apartment was vies, met lekkage en beschadigde oude goedkope meubel. Na 1 nacht vertrokken wij naar een hotel voor de andere 3 nachten. De eigenaar heeft geweigerd om aan ons terug te betalen. Wij hebben een contact met de booking.com genomen per telefoon en emails, na 6 dagen hebben zij geen actie gedaan. Nog paar keer gebeld naar een telefoon nummer in UK (betaalde nummer dus) en hun antwoord was gewoon, nee, de eigenaar van het apartment betaald niet terug en de booking.com - ook niet.
Johan Verhage
op 4 juni 2024
bestemming: Italië / Rome, reisperiode: april 2024
Via Booking een auto gehuurd in Rome, bij hun eigen autoverhuur RM Carrentals. Deze oplichters (ja, heus!) zijn er met mijn € 2000,- borg vandoor. Geen schade, dat is ook nooit geclaimd, maar gewoon niet terugstorten! Nu ik (auw!) op hun site kijk, zie ik bij reviews in Google Maps dat ze dit eigenlijk ALTIJD doen. Ook Booking geeft niet thuis en sturen me van het kastje naar de muur. Inmiddels heb ik zelf ten einde raad contact opgenomen met het consumenten tv-programma Radar en ik hoop dat zij wat voor mij kunnen doen. Maar het advies luidt: BLIJF WEG BIJ BOOKING!!!
Marcel
op 30 mei 2024
bestemming: Griekenland, reisperiode: mei 2023
Via zogenaamde Geniusprogramma geboekt.Ik heb level 2 Even voor de duidelijkheid: Genius programma en eventuele kortingen zijn een smerige illusie. Het is puur bedrog.Men vraagt bij begin zoeken- wel om in te loggen om die korting toe te passen, maar dat geldt alleen bij kamers en appartementen die moeilijk verhuurbaar zijn (kneusjes accomodaties)
Door zoeken naar accomodaties met ( activatie- geniuslevel) en zonder inloggen (zonder geniuslevel) zijn er geen kortingen. . De Prijzen zijn gelijk of zelfs hoger.
Je wordt met open ogen bedonderd. Was dit bedrijf maar in handen van de 2 Nederlandse Studenten gebleven.
Maar ik weet vanuit mijn ervaring dat mensen op de een of andere manier bedonderd willen worden.
Wouter Kirch
op 27 mei 2024
bestemming: Nederland / Terschelling, reisperiode: juni 2024
Ik ben geen huurder, maar een verhuurder en wil dossier deleten. Dat doen ze niet bij Booking.com. Je moet dan bellen voor 80 cent per minuut naar 0900 3663 376. na 10 minuten in de wacht wordt er opgehangen. eerder zat ik ook 10 min in de wacht, kreeg een dame in slechts NL's aan de lijn, die zorgde dat ik na 20 min werd teruggebeld: 'ja, we gaan uw doorzetten'. Kreeg ik verdomme robot aan de lijn en of ik mijn boekingsnummer wilde invoeren en pincode. HUH? Dit heb ik niet. Ik maakte een account aan voor ons huisje. en dat wil ik weg, maar ze vertikken het.
Maria Grace
op 15 mei 2024
bestemming: , reisperiode: januari 2024
I almost lost my life after falling victim to a scam that went on for weeks, I got contacted by a lady pretending to be a Forex trader, she told me that I’ll make huge profits if I invest on her platform not knowing that I was being targeted, I started making investments through bitcoins until it was time to withdraw and they insisted I had to pay 20% to withdraw my money and it was then I knew I was being swindled. Unfortunately, I had already put $90,000 into this investment scam. While I was wallowing in depression, I came across an article about Mr. JAMEMESMCKAYWIZARD. Whom I contacted that helped me recover my money, I didn’t hesitate to give him the necessary details he took some information from me and to my surprise, all my money was recovered within 48 hours. I’m truly grateful to him and his team for their professionalism in helping me recover my money. If you have lost money to any of these scams, I’ll recommend them to you. Their contact: jamesmckaywizard at gmail dot com or WhatsApp +31647340446.
Ronald Bakker
op 30 april 2024
bestemming: Spanje / Huesca, reisperiode: april 2024
Aangekomen in het hotel was er geen parkeerplaats beschikbaar in de garage, deze was ook niet online te reserveren. uitgelegd aan de receptie dat die nacht in onze auto was ingebroken en deze was leeg geroofd. dus de auto aan de straat parkeren met een ingeslagen ruit was geen optie. het hotel weigerde elke medewerking maar heeft booking.com het tegenovergstelde verteld, dat men mij een alternatief heeft geboden etc. geheel onwaar. wij hebben niet ingecheckt en hotel gelaten voor wat het was. het hotel boekt dus wel een ´´no show´´ van onze creditkaart af en booking.com geeft aan dat het hotel gelijk heeft en verder bezwaar niet mogelijk is PUNT. booking.com op geen enkele manier te bereiken dus wij gaan de komende jaren niet meer boeken via deze site. als er geen kontact kan worden gelegd, dan vanuit ons ook geen kontact meer.
Julian
op 28 april 2024
bestemming: , reisperiode: februari 2024
Booking.com kijkt alleen maar naar het geld. Als klant ben je gewoon een nummertje, geen mens meer. Mijn ervaring: mijn partner en ik waren twee maanden geleden opgelicht door een scammer. Wij hebben alle recht om minstens een gedeeltelijke vergoeding terug te krijgen. Booking.com onderhield amper communicatie en uiteindelijk gingen ze aan de scammer vragen of zij ons compensatie wilden geven. Uiteraard deden ze dat niet...
Vervolgens heb ik meerdere malen Booking.com gecontacteerd voor verdere vragen over deze patstelling. Booking.com reageerde eerst wel op mijn mails, maar nu negeren ze al 3 keer een mail van mij moedwillig.
Dit biedt een mooi inkijkje in hun mensonterende, verwerpelijke en asociale manier van werken.
Erg jammer, aangezien ik vaak via Booking.com een accommodatie heb geboekt. Dit wordt nu steeds meer verleden tijd, aangezien ik ten gevolge van de zeer slechte communicatie steeds vaker een accommodatie fysiek boek; buiten Booking.com om. Dit scheelt mij weer wat geld en Booking.com loopt daardoor ook hun geld mis. Ik gebruik de app of website dan alleen om een hotel te vinden en te selecteren, het betalen dan buiten Booking.com om. Jammer dat dit zo moet...
R van Herpt
op 28 april 2024
bestemming: Italië / Bitonto, reisperiode: april 2024
In de middag hotel geboekt voor die avond. Bevestiging ontvangen. We komen gepland laat aan met de vlucht, maar er is een 24hr ontvangst mogelijk. Aankomsttijd gemeld aan accommodatie. Bij aankomst is de accommodatie gesloten. Een restaurant er naast meldt dat de accommodatie al maanden permanent gesloten is en wij zijn niet de eerste voor een gesloten deur. Vermelde telefoonnummer is niet bereikbaar. Daar sta je dan, middernacht, zonder accommodatie. Klantenservice van Booking slecht bereikbaar en doet niets. Dit is overigens al de tweede keer dat ons dit bij Booking.com overkomt.
Marc
op 25 april 2024
bestemming: , reisperiode: juni 2024
Beste lezer van Booking..
Ik stuur u dit bericht omdat ik even mijn complimenten wil geven aan u..
Ik heb nog nooit, maar dan echt nog nooit een organisatie gezien die er zo een teringzooi van maakt dan dat van u, in ieder geval met mijn boeking.. Mijn complimenten.
25 juli 2023 boek ik via jullie site een hotel in New York voor 16 juni tot 29 juni, The Washington by LuxUrban . Ik koos dit hotel bij jullie omdat Expedia deze (nog) niet in hun assortiment hadden én omdat ik daar in mei 2023 ook ben geweest en de ligging en omgeving mij beviel. 12 nachten geboekt, Deluxe kamer met uitzicht op het 911 memorial mét annuleringsverzekering t.w.v. €217.00 en in totaal €2634.00 ($2876.19) overgemaakt naar het hotel en klaar dacht ik, tot zo ver ging alles goed..
Nu heb ik “geniuskorting van 10% maar of ik nou ingelogd met in mijn account of niet, de prijs blijft hetzelfde dus die 10% korting is onzin maar goed, het is mijn eigen schuld omdat ik niet opgelet had.
Toen zag ik jullie “prijs match” op jullie site. Als je dezelfde accommodatie zag met dezelfde voorwaarden krijg je het prijsverschil terug en deze zag ik notabene op jullie eigen site. Gebeld met Booking, screenshots gemaakt, gemaild, weer gebeld en ja hoor, ik voldeed aan alle voorwaarden en zou het prijsverschil van €236.00 binnen 10 werkdagen terug krijgen op mijn creditcard vanuit het hotel.
Een paar uur later kijken op mijn account van Booking of het geregeld is zie ik dat mijn kamer veranderd was én mijn annuleringsverzekering was er ineens vanaf.. Maar hoe dan. Ik weer bellen, uitleggen en echt, jullie medewerkers zijn geweldig getraind in slecht nieuws gesprekken (ik hoor wat u zegt, ach wat vervelend voor u, het spijt mij om dit te horen en nog meer van die dooddoeners) maar jullie zijn ook heel goed in het afschuiven van problemen, complimenten hoor.
Ze zou het hotel mailen want het zou wel goed komen. Kreeg een mail van het hotel maar mijn kamer was gewijzigd maar ik had geen annuleringsverzekering meer. Weer gebeld dat de voorwaarden van jullie prijsmatch dus niet kloppen want mijn boeking en de voorwaarden waren ineens veranderd. Weer gebeld, weer een mail ontvangen maar bleef hetzelfde. Daarna nog 2 keer gebeld en toen kreeg ik een aardige jongeman aan de lijn (ook die cursus gehad) en die kwam erachter dat het geld van de prijsmatch niet teruggestort zou worden maar ik in het hotel de factuur moest vragen en deze na mijn vakantie moest toesturen naar Booking en ik dan pas mijn geld zou terug krijgen. Ja, want als ik toch ineens niet zou gaan, het niet geldig zou zijn wat niet rijmt want als ik annuleer, prijsmatch of niet, ik het recht heb op het volledige bedrag, heel bijzonder allemaal..
Ook kwam deze jongeman er achter dat er een verschil zat in de kamer benamingen van het hotel en Booking en heeft hij gelukkig alles weer teruggezet zoals het was met de nieuwe prijs in mijn account met de mededeling dat als ik voor mijn vakantie zou annuleren ik het oorspronkelijke bedrag terug zou krijgen wat gebaseerd is op de dollarkoers (dus als je pech hebt is de dollar gekelderd en krijg je minder terug). Ook gaf hij de reden waarom ik steeds verkeerde informatie kreeg en slecht was voorgelicht en dat kwam door al het nieuwe personeel en dat deze slecht waren ingewerkt.
Uiteindelijk alles weer rechtgetrokken, juiste kamer, annuleringsverzekering, nieuwe prijs in mijn account en nu maar wachten op de vakantie tot ik afgelopen woensdag op Facebook las dat verschillende annuleringen waren geweest voor The Washington by LuxUrban door Booking. Ik meteen kijken in mijn account en ja hoor, mijn reservering was succesvol geannuleerd…. Maar niet door mij.. Booking gebeld en ja hoor, mijn annulering was echt. En nu vroeg ik.. Ja, ik moest het hotel maar gaan bellen voor mijn geld, ik moest mijn bank maar gaan bellen om de betaling te betwisten, ik moest van alles doen maar ik hoorde ze niet zeggen dat ze op zoek zouden gaan naar een vergelijkbaar alternatief.. Ik gebeld met mijn bank maar de betaling was langer dan 120 dagen geleden, mijn verzekering gebeld want ik heb een doorlopende reisverzekering mét annuleringsverzekering maar niet voor dit geval, mijn rechtsbijstand gebeld maar dit bedrijf is Amerikaans dus konden niks doen. Ondertussen ook een aantal keer het hotel gebeld en deze wilde de boeking wel overnemen en dan moest ik de mail van annulering doormailen met de mail van 25 juli 2023 de bevestiging en dan zou alles goed komen.
Het heeft mij in totaal meer dan een 20 tal telefoontjes gekost, uren in de wacht gestaan, slapeloze nachten of ik mijn geld wel terug kreeg of dat mijn hotel wel geboekt was en gister kreeg ik een mail van het hotel, mijn boeking is bevestigd. Ik heb dan geen annuleringsverzekering in mijn boeking meer én ik moet nog iets bijbetalen maar beter dat dan dat ik ruim €2600.00 kwijt ben door een organisatie die nog geen dag naar de Efteling mag regelen voor me.. En ik heb in dit bericht aan u nog niet eens alles beschreven..
Wat een waardeloos bedrijf zijn jullie en dan druk ik me nog heel voorzichtig uit. Nog nooit heb ik zoiets meegemaakt en dat verdient een compliment.
Mocht u dit helemaal gelezen hebben mag u mijn account volledig uit uw systeem halen, ik wil nooit, maar dan ook nooit meer iets met uw organisatie te maken hebben.. Ik ben een illusie armer maar een ervaring rijker.
U gaat hier toch niet meer op reageren en als u besluit dat toch te doen mag u wel met een leuke vergoeding over de brug komen want er is op dit moment niets, maar dan ook echt niets wat u kunt doen om mij van andere gedachten te brengen..
Leer van jullie fouten want dit waren er echt heel veel op maar 1 boeking..
Ron van Vugt
op 24 april 2024
bestemming: Spanje / Corzola, reisperiode: april 2024
Op booking.com krijgt hotel Coto del Valle in Corzola een gemiddelde review van 9.1, samen met de beschrijving reden voor ons om dit hotel te boeken. Een 4-sterren hotel absoluut niet waardig: interieur uit de jaren 70 (donker hout, oud meubilair, matig onderhouden), slechte service, onvriendelijke medewerkers, ontbijt ook matig, kortom: voor ons gezien de prijs/kwaliteit verhouding absoluut 4-sterren onwaardig en dus onvoldoende. Bij terugkomst nog eens de vele reviews doorgenomen en wat blijkt: naast soortgelijke ervaringen als die van ons, staan er ook vele, meestal hele korte ervaringen met als cijfer een 10. Dat kan naar mijn mening bijna niet meer toevallig zijn, maar haalt het gemiddelde cijfer wel op naar boven. Manipulatie vanuit het hotel? Met stilzwijgende goedkeuring van Booking?
An
op 23 april 2024
bestemming: Marokko / Fez, reisperiode: april 2024
Mooie reis maar bij de terugvlucht bleek dat er vanuit Fez al sinds januari geen vluchten meer worden georganiseerd naar België. Booking.com was vergeten om dit mee te delen. Op de luchthaven zelf konden we Booking.com pas na een half uur bereiken en dan verbinden ze door of zetten je in de wacht. Bijna een uur aan de telefoon gehangen. Uiteindelijk taxi moeten nemen naar de luchthaven in Casablanca en hulp gekregen van Tui Flight. Ik probeer een refund te krijgen maar ben al uren aan het chatten en bellen. Ze sturen mij door van de ene dienst naar de andere en blijkbaar kan niemand er iets aan doen. Heel triest allemaal!
Cf
op 22 april 2024
bestemming: , reisperiode: april 2024
Boek zeer regelmatig via booking.com, maar daar gaat nu een einde aan komen. Had 2 nachten hotel geboekt in. Niet restitueerbaar. Nu een paar weken later is voor dezelfde nachten, zelfde kamer de prijs 200$ lager. Zelfs nog met de flexibele voorwaarde dat het te annuleren is. Gewoon ook via booking.com. Ze claimen dat ze laagste prijs garantie doen ... maar niet op hun eigen site. Wat een afknapper, wat een slechte service.
Mark
op 22 april 2024
bestemming: Frankrijk / Parijs, reisperiode: juli 2024
Ik had via booking een hotel geboekt tijdens de olympische spelen, al geboekt in juli 2023 (een jaar van te voren). Nu heeft het hotel de kamer tegen de regels geannuleerd en booking.com kan geen alternatief bieden terwijl ze dit volgens hun eigen regels wel moeten doen. De prijzen van hotels zijn ondertussen verviervoudigd dus ik ben een hoop extra geld kwijt en booking wilt niet helpen. De originele booking was 900 euro voor 4 nachten, nu ruim 4700 euro voor dezelfde kamer. Booking wil maximaal 600 euro tegemoetkomen en biedt een veel slechter alternatief.
Pieter
op 19 april 2024
bestemming: Frankrijk / Agde, reisperiode: maart 2024
Studio was ronduit smerig (schimmel, muizenkeutels etc), incompleet (nauwelijks of slecht keukenmateriaal), gevaarlijk (geen reling bij de trap) en een zeer klein bed. Reactie booking.com: geen compensatie behalve een bon van 25 te besteden bij volgende boeking.com maar die gaat er echt nooit meer komen
Johanna Maria Wijers
op 16 april 2024
bestemming: Griekenland / Heraklion, reisperiode: april 2024
We zijn niet gegaan moesten omboeken naar een andere datum maar boeking.com heeft de reis geannuleerd. En 679,95 euro geïnd. Mailen bellen niets helpt We zijn hierover al sinds 23 februari mee bezig. Triest triest we zouden zijn gegaan van 8 april tot 19 april 2024. Niets helpt je krijgt gewoon geen gehoor
Natasja
op 8 april 2024
bestemming: Spanje / Calahonda, reisperiode: maart 2024
De accommodatie was last minute door de beheerder geannuleerd. Booking.com zegt dat ze alternatieve locaties aan biedt. Maar de accomodaties lijken niet op onze geboekte villa. Zijn op een half uur afstand. Je wordt met eur 25 compensatie afgescheept. Klantenservice geeft alleen standaard antwoorden. Het zal
Vast een chatbot zijn. Echte klantenservice is niet bereikbaar
M. Kercet
op 15 maart 2024
bestemming: / Oostenrijk, reisperiode: maart 2024
Geen toegang tot de geboekte en vooraf betaalde accommodatie. Zelfstandig een nieuw hotel gezocht omdat het al laat was.
Ik had Booking moeten bellen en niet zelf handelen.
Zelf oplossen is een reflex, niet bedacht dat ik hierop gestraft zou worden. Pech.
Gabro
op 12 maart 2024
bestemming: Turkije / Diyarbakir, reisperiode: mei 2024
Booking maakt bij laatste stap vlucht 50 euro duurder en wou dus annuleren. Nemen wel geld van je af en zeggen dan "2-5 Werkdagen kan terugbetaling duren" oplichter!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Meike
op 8 maart 2024
bestemming: Frankrijk / Parijs, reisperiode: maart 2024
Mijn moeder had een hotel besproken via booking.com in Parijs. Het zou een leuk weekendje weg moeten zijn, maar de dag van de reservering heeft ze te horen gekregen dat de booking niet door ging. Ze was al in Parijs en heeft nu geen slaapplek, ze loopt nu langs bij alle andere hotels want het hotel waar de reservering was gedaan was dus al vol. Wat ongelofelijk slecht, er was niet eens een andere oplossing aangeboden.
Bert Melisse
op 3 maart 2024
bestemming: Italië / Carpi, reisperiode: oktober 2023
Prijs kwaliteit; casa a Soliera heeft niets te bieden, onbegrijpelijk dat deze locatie recht heeft van bestaan. Hele basale voorzieningen, zoals een glas, mes of beker zijn niet aanwezig. De kamers en natte cel waren verre van schoon en even buiten zitten was ook niet mogelijk door het ontbreken van tuin meubilair, laat staan dat je wist waar je kon zitten. Tot slot de locatie lag in de middle of no where, waarbij in de verre omtrek geen winkel en of andere voorzieningen waren waarbij het 's avonds levensgevaarlijk was om er naar toe te rijden door de smalle en donkere straatjes die smal waren en begrensd door smalle en diepe slootjes.
John de Jong
op 2 maart 2024
bestemming: Duitsland / Idstein, reisperiode: februari 2024
Onderweg naar huis vanaf de wintersport boeken wij hotel Hörhof in Idstein via Booking.com om 16.16 uur. Nadat de boeking bevestigd is in de app (daar staat het hotel verwacht je op zondag 25 februari tussen 15.00 - 22.00 uur), rijden we door naar Idstein waar we omstreeks 18.00 uur aankomen. De parkeerplaats is helemaal leeg en het hotel volledig donker. We parkeren, gaan een trapje af naar de binnenplaats en door twee glazen deuren die open kunnen. We staan dan in een hal waar we niet verder kunnen, maken wat herrie, maar geen enkele reactie. We gaan weer naar buiten en naar de andere kant van het hotel waar een deur is met “Receptie” er op. Deur is dicht, we bonzen er op, maar geen reactie. Behoorlijk nijdig gaan we opzoek naar een ander hotel (wat we uiteindelijk vinden). Een paar dagen later krijg ik via Booking de melding dat het hotel Hörhof een now show claimt van EUR 145. Natuurlijk maak ik bezwaar. Twee dagen later krijg ik een e-mail van Booking met de tekst:”Jammer dat u niet in dit hotel kon verblijven. Onderaan de bevestigings e-mail stond dat wanneer u op een zondag aankomt de receptie van het hotel tot 16.00 uur geopend is. Komt u later aan moet u dat voor 16.00 uur melden bij het hotel. (Ik boekte om 16.16 uur!) Conform de voorwaarde heeft het hotel het recht een nw show te claimen. Natuurlijk heb ik weer bezwaar gemaakt; Hoe kan ik voor ik oek al melden dat ik er aan kom. Bovendien heb ik de bevestiging e-mail helemaal niet kunnen lezen. In de app krijg ik de bevestiging en dan ga ik verder reizen. Ga achter het stuur niet later mijn e-mail controleren en uitgebreid lezen. Het tweede bezwaar wordt door Booking.com afgedaan met: “ Ik heb de situatie besproken met mijn meerdere en die heeft het volgende aangegeven: Bij het checken van de kleine lettertjes kunt u tot 22:00 uur inchecken. Op zondag sluit de receptie echter om 16:00 uur. Aan de gasten wordt gevraagd om de partner (telefonisch of via de chat) op de hoogte te stellen als ze later dan 16:00 uur op een zondag arriveren. U heeft aangegeven dat u de accommodatie niet heeft gebeld. Wij hadden u de nodige assistentie kunnen verlenen als u ons had gebeld toen u daar was. Door de ontstane situatie heeft de accommodatie het recht om het bedrag te houden. Ik kan mij voorstellen dat dit niet de uitkomst is die u had verwacht en wil u aangeven dat ik met u mee leef” Ik vind het schandalig! [Afgezien van het feit dat ik het überhaupt belachelijk vind dat een hotel zijn receptie sluit om 16.00 uur.]
Bo
op 21 februari 2024
bestemming: Spanje / Puerto de Mazarrón, reisperiode: oktober 2023
Locatie op de kaart bij booking.com kwam niet overeen met de daadwerkelijke locatie. Op de dag van aankomst heeft booking.com onze locatie kosteloos geannuleerd en mochten wij een ander appartement in het centrum boeken. Het prijsverschil plus het bedrag van de accommodatie tot op heden niet teruggekregen. Inmiddels 26 telefoontjes verder en de terugbetalingstermijn van 30 dagen is allang overschreden, zegt de klantenservice doodleuk dat ik geduld moet hebben. Ik ben 4x opgehangen en word steeds van het kastje naar de muur gestuurd. Dit is de slechtste klantenservice die ik ooit heb meegemaakt. Al 2x een klacht ingediend en hier wordt wederom niks mee gedaan!
Jan Joris Heling
op 18 februari 2024
bestemming: Spanje / Málaga, reisperiode: februari 2024
Auto geboekt via Booking.com bij Firefly. Bij de boeking werd geen leeftijd gevraagd. Via de site volledige dekking geregeld. Aangekomen werden we zwaar onder druk gezet om extra verzekering te nemen omdat de verzekering van Booking onvolledig zou zijn. 200 euro extra en toeslag van 72 euro omdat ik ouder ben dan 65 (leeftijdsdiscriminatie en extra verdien model). Auto na veel discussie geweigerd. Met 12 mensen van de klantenservice contact gehad. En zoals in de andere revieuws aangeven: steeds non-antwoorden en eerdere berichten bleken niet gelezen. Uiteindelijke reactie dien maar een klacht in; wat had ik dan gedaan bij de klantenservice?.
Booking betaalde uiteindelijk wel de premie van de verzekering terug maar niet de kosten van het boeken van de auto. Ik gaf aan dat zij aansprakelijk zijn voor de wanprestatie van Firefly. Opmerkelijk: direct na mijn eerste klacht was het niet meer mogelijk om via Booking Firefly te boeken en werd er ineens wel naar leeftijd gevraagd!!!!
En....nu er wel een leeftijd wordt gevraagd betekent dat bij bijv Hertz een niet noemenswaardige verhoging van de huur.
A.A.J. de Croon
op 15 februari 2024
bestemming: Frankrijk / Parijs, reisperiode: februari 2024
Booking.com blijkt een onbetrouwbare partner. Mijn creditcard werd bij online reservering van een hotel geaccepteerd. Deze creditcard heeft bij diverse transacties normaal gefunctioneerd. Toen zich tijdens de afreis (!) een probleem voordeed in het betaalsysteem waar ik als klant geen invloed op heb mocht ik verwachten dat Boo-king.com contact zou opnemen om een oplossing te bespreken. Eenzijdig annuleren terwijl de klant in een trein zit die niet omkeert geeft geen pas. Toen de creditcard na aankomst wel valide bleek voor het afrekenen van de Booking.com-prijs plus opslag voelde ik mij bedrogen. Ik ging er echter van uit dat Booking.com achteraf verantwoordelijkheid zou nemen. Dat bleek niet het geval. Integendeel, Booking.com compenseert niet en blijkt een onbetrouwbare partner. Je kunt niet zeker zijn van je reservering.
Britt
op 31 januari 2024
bestemming: Duitsland / Winterberg, reisperiode: januari 2024
Al ruim een halfjaar geleden een boeking gedaan bij een appartement via booking.com. Op de dag van aankomst geen contact kunnen krijgen met het appartement. Hierop booking.com ingschakeld. Zij hebben nog wat lijntjes uitgegooid. Uiteindelijk om moeten boeken via alternatieven welke zij stuurden. Dit hield in: ruim €200,- meer kwijt voor een appartement in dezelfde straat of nog meer kwijt + taxikosten. Voor het eerste alternatief gegaan waarbij booking.com heeft toegezegd middels een factuur die wij konden sturen van het nieuwe appartement een magere vergoeding van €60,- te doen. De rest konden we verhalen op de eigenaar van het vorige appartement, maar deze was op die dag al geen contact mee te krijgen dus nu al helemaal niet ;). Tot op heden ook nog geen akkoord gekregen op de verzonden factuur omdat er iedere keer mits- en maren naar voren komen en de factuur niet juist blijkt te zijn..... terwijl dit het enige is wat we hebben ontvangen, van het uiteraard fijne appartement waarbij we onze overnachtingen hebben voortgezet.. Slechte service en uitleg.....
Grazziela
op 27 januari 2024
bestemming: Oostenrijk / Saalbach, reisperiode: februari 2024
Op donderdag 25 januari diende ik een claim in voor de 'we matchen de prijs'-garantie van Booking voor een tweepersoonskamer zonder balkon. Helaas werd deze claim op dezelfde dag onterecht afgewezen vanwege vermeende afwezigheid van voeding. Op 26 januari werd dezelfde claim echter wel goedgekeurd. Op dat moment was de oorspronkelijke kamer niet meer beschikbaar, en de prijs werd gematcht voor een duurdere kamer met balkon. Hierdoor ontvang ik nu een lagere vergoeding dan mijn initiële claim.
Na contact met booking.com werd mij beloofd dat mijn oorspronkelijke claim opnieuw zou worden bekeken op basis van oorspronkelijke prijs. Nu is mijn claim opnieuw afgewezen omdat de kamer niet meer beschikbaar is (dat kan natuurlijk als booking.com 2 dagen mee bezig is). Echter, dit is toch niet aan mij te wijten? Het herbeoordelen zou had moeten focussen op de onterechte initiële afwijzing, die niets te maken had met de prijs, maar met de onjuiste aanname dat het zonder halfpension was.
Gewenste oplossing: Ik verzoek vriendelijk om de prijs van mijn initiële claim van 1476 euro te matchen, aangezien deze overeenkwam met de tweepersoonskamer zonder balkon.
Liesbeth beukeboom
op 25 januari 2024
bestemming: Frankrijk / Parijs, reisperiode: mei 2023
Wij hadden in mei 2023 een appartement gehuurd in Parijs voor 2 nachten.
We konden geen parkeerplaats vinden en hierop contact gezocht met de verhuurder, omdat op basis van de boeking er voldoende parkeerruimte in de omgeving zou zijn.
Uiteindelijk bleek dat we niet in de juiste wijk waren en aan de verkeerde kant van Parijs zaten. Toen we wel op de plaats van bestemming aankwamen, bleek de verhuurder de pincode te hebben veranderd, waardoor we geen gebruik konden maken van het appartement. De verhuurder zei dat hij ons niet meer vertrouwde??? en besloot dat we er niet in mochten. Geprobeerd de situatie uit te leggen maar we mochten het niet meer huren. Kregen ook ons geld niet terug. Direct contact gezocht met booking.com maar zij deden niets. Meerdere keren gebeld en gemaild en maar de hele chat geschiedenis van ons met de verhuurder gedeeld maar er is nooit een serieuze poging gedaan zodat wij ons geld konden terugkrijgen.
Mb de vos
op 25 januari 2024
bestemming: Italië / Cervinia, reisperiode: maart 2024
Geweldig maar zonder booking.com
https://tanadellavolpe.nl
Gir
op 15 januari 2024
bestemming: India, reisperiode: december 2023
Crappy process on refund process, I haven't received refund from Booking.com it despite airline confirmed to process it. Never book the airline ticket via Booking.com
Ralf
op 11 januari 2024
bestemming: Nederland / Landgraaf, reisperiode: januari 2023
Booking.com has lost my custom after about 16 years of using them.
DF
op 9 januari 2024
bestemming: Frankrijk / Parijs, reisperiode: augustus 2023
Om in 2024, tijdens Olympische spelen te komen voor een nachtje, voor een redelijke prijs, al een reservering gemaakt in september 2023, deze werd in 2024 gecanceld door het bedrijf die dezelfde datum doodleuk op andere sites 3x duurder wil verhuren en ons er maar uitgeschopt heeft met goedkeuren van Booking.com, die vervolgens met zulke slechte alternatieven komt, waar je absoluut niet wilt verblijven, omdat ze dezelfde prijs blijven hanteren en dat zijn de plekken inmiddels die niemand wil hebben omdat alles wat fatsoenlijk is op het moment 400% duurder is geworden. Booking.com durft het zelfs om met slecht Airbnb aanbod te komen! Waardoor het nu al duidelijk is dat onze trip naar Parijs totaal geruïneerd is en zoveel duurder uitkomt dat we het ons niet meer kunnen veroorloven, de verhuurprijzen zijn geëxplodeerd. In de 12 jaar dat ik met Booking.com uitvoerig in zee ben gegaan, is me dit nog niet eerder voorgekomen, omdat Booking.com dit soort misdadige praktijken nu toelaat. WAAROM?!
Arie
op 28 december 2023
bestemming: Spanje / Almeria, reisperiode: november 2023
Ik heb een appartement in Almeria geboekt op black-friday; er was toen een actie dat je in aanmerking kon komen voor een gratis-luchthaventaxi en een klein tegoed zou krijgen van booking.com voor een volgende boeking. Na de boeking werden de extra-tjes niet bevestigd. Dus contact opgenomen met afdeling klantenservice van booking.com; de medewerkers van deze afdeling geven helaas geen enkele service, maar schuiven de vraag / klacht door naar een andere medewerker, komen met onjuiste informatie dat het geboekte appartement niet meedoet met de actie en beweren dat een partner-bedrijf de kosten niet op zich neemt. Het is eigenlijk oplichting van booking.com om klanten op deze manier te verleiden om een bepaalde locatie te kiezen op basis van valse extra-tjes, schandalig.
De afdeling klanten-service zit waarschijnlijk vol met medewerkers die van niets weten en niets kunnen regelen, vandaar doorschuiven, doorschuiven, ... Ik heb contact gehad met 19 verschillende medewerkers van de "klantenservice" afdeling.
Michel
op 27 december 2023
bestemming: Verenigde Staten / Miami, reisperiode: november 2023
Voor onze Florida vakantie een aantal hotels geboekt. Blijkt er 1 een Airbnd te zijn !! Aanbieder toont gewoon hotel met receptie en alles. Bij aankomst proberen we digitaal in te checken, maar we krijgen geen deurcode. Aanbieder is onbereikbaar en Booking geeft excuses en gaat erachteraan. Zowel van Booking als de aanbieder horen we niets meer en moeten we hals over kop een ander hotel regelen. Als we in Nederland terug zijn geeft Booking glashard aan dat ze een “neutraal platform zijn met meerdere soorten aanbieders. En als er klachten zijn dan moet je maar bij de aanbieder verhaal gaan halen”. Booking laat je vallen als een baksteen. In het verleden voor vele duizenden euro’s geboekt via Booking. Maar dat is nu over !! Wat een slecht bedrijf is Booking geworden – nooit meer !!
Sidney
op 24 december 2023
bestemming: Thailand / Phuket, reisperiode: december 2023
Een bevestigde boeking
Een bevestigde boeking, gemaakt als Genius-member bij Booking.com, een jaar voor de reis gemaakt, werd bij het inchecken NIET uitgevoerd voor de afgesproken prijs! Ik moest maar liefst 5 keer het oorspronkelijke bedrag betalen. Ter plekke contact gehad met de klantenservice van Booking, deden helemaal niets! Terug in Nederland nogmaals gebeld met de klantenservice. Heel vervelend voor U, maar we doen er verder niets aan. U kunt een klacht indienen of naar de rechter.... Echt ongelofelijk hoe Booking.com met vaste klanten omgaat. Voor mij nooit meer, na 15 jaar klant te zijn geweest!
Hans
op 18 december 2023
bestemming: Nederland, reisperiode: december 2023
Zeer slechte klantenservice , pas op met bellen naar 0900 van booking.com , je betaald veel geld voor niks en ze hangen zomaar op!
Anita te Veldhuis
op 11 december 2023
bestemming: België, reisperiode: januari 2023
Ik had een tour geboekt en die was afgeschreven. Kreeg geen bevestiging en heb 20 minuten gebeld en 10 mails verder met alleen maar oncapabele, onaardige en niet snappende medewerkers kreeg een engelsman. Die het wel snapt maar de vinger naar mijn bamk wees. Ze beloven te bellen en doen het niet. Stelletje amateurs.
Willem DEPPE
op 1 december 2023
bestemming: Nederland / Stramproy, reisperiode: december 2023
HEB nog NIET gereisd .Voordat we gaan reizen ,huisje via booking.com huisje in Stramproy besteld voor 128,euro op 12 december.2023.Na de boeking geconfronteerd met Belvilla.com die bij komende kosten wilde van 177 Euro. Daar reken je totaal NIET op en was niet bij boeking [BOOKING.COM] vermeld .Dit is ongehoord bewuste misleiding. Wanneer het betaalde aan bookin.com NIET teruggestort wordt ,treden wij in verbinding met consumenten [recht] programma ,KASSA, Meldpunt en RADAR .Het moet afgelopen zijn met bewuste misleiding!!!!WEES OP UW HOEDE.
Ziggy
op 29 november 2023
bestemming: Colombia / Medellín, reisperiode: november 2023
De klantenservice van Booking.com is verschrikkelijk. Iedere keer verloopt het contact met een andere medewerker, er wordt continu om dezelfde informatie gevraagd (die al meerdere keren geleverd is), medewerkers lezen zichzelf niet goed in, reacties zijn uit context/beantwoorden je vraag niet en ik heb me afgevraagd of ik überhaupt wel met een persoon chat (of een geautomatiseerde chatfunctie?), op de mail wordt ineens niet meer gereageerd, als je belt sta je een uur in de wacht en de telefoon wordt zomaar opgehangen terwijl je vraag nog niet is beantwoord. Ik ben nu een kleine maand bezig met mijn klacht en het is nog steeds niet opgelost. Uiteindelijk is de reactie van Booking.com: je moet bij het hotel zijn. Echter stuurt het hotel ons weer naar Booking.com. Kortom je bent als klant de dupe van het systeem.
Ons verhaal:
Via booking.com hebben wij een kamer geboekt. Ter plaatse konden wij niet inchecken, omdat het hotel overboekt was. Het hotel geeft aan dat dit een fout van Booking.com is en zij niets voor ons kunnen betekenen.
Door deze situatie hebben wij een nieuw hotel moeten boeken. Door een landelijke feestdag in Colombia en het late tijdstip (20.00 uur), waren er nauwelijks meer kamers beschikbaar onder de 200,- euro (voor 1 nacht). Wij hebben hierdoor opnieuw een taxi moeten nemen en veel te veel geld moeten betalen voor een erg basic hotel (met minder faciliteiten en geen ontbijt) in een voor ons (toeristen) onveilige buurt. Het hotel waarin wij verbleven lijkt gebruikt te worden voor prostitutie, door de flyers en het beddengoed van plastic.
Wij hebben contact opgenomen met Booking.com over onze ervaring, met als doel een compensatie. Door de fout van Booking.com (of het hotel) hebben wij onszelf onveilig gevoeld, een hoop extra kosten gemaakt en erg veel tijd verloren. Al met al is het voor ons een hele negatieve ervaring geweest! Nogmaals wil ik hier benadrukken dat er door een landelijke feestdag weinig andere opties voor ons waren!
Reiziger
op 29 november 2023
bestemming: Marokko / Casablanca, reisperiode: november 2023
Het door mij gehuurde appartement bestaat helemaal niet. Stond in de avond met bagage opstraat en wat dan? 1 nacht in hotel in de buurt en volgende dag met booking.com contact gezocht. ander appartement geboekt. nu is er alleen maar smoesjes over de rekening van die hotelnacht. op factuur staat geen valuta (klop-maar staat wel op de uitdraai van de creditkaart) kunnen ze niet valideren.??!!
Salem
op 15 november 2023
bestemming: , reisperiode: oktober 2023
Helaas maak ik een reserveslechte service. booking.com Bevestigingsnummer: 4130510650ring bij een…
Helaas maak ik een reservering bij een hotel. Helaas is er tweemaal van mijn rekening afgeschreven. Je hebt niets gedaan om het probleem op te lossen. Ik heb nooit meer bij een bedrijf geboekt. slechte service. booking.com
Bevestigingsnummer: 4130510650
Rene
op 31 oktober 2023
bestemming: Duitsland / Munich, reisperiode: juni 2023
Booked a hotel on app which was not as described. Nightmare finding more expensive hotel last minute. Agent “negotiated” 50% refund for entire stay from hotel and remaining 50% booking.com would give in voucher so I could book again with them.
Trusted them booked new accommodation for way more then intended. Voucher was not there they then say it will take 14 days. After 5 months and 35 emails to customer service where they resend you the same generic email asking for more information which you do and they keep on sending the same. If you finally get an agent they say I should take a screenshot of the phone conversation as proof of voucher?? Yea right. They just don’t want to give you the voucher and scam you not only in taking your money but make you spend more to solve their mistake. An apology does not give me back the money they stole. Do not waste your time with customer service. This is a Dutch buisness so go to radar tros tv program and report your case. They will hunt them down for scammers