Reviews over Booking.com

Pagina 2 van 10 met 917 resultaten

op 4 juli 2022 bestemming: Italië / Bologna, reisperiode: juli 2022

De eigenaar annuleerde 3 maal het verblijf omdat creditcard zogezegd niet in order was. Wij hebben op aangeven van Booking, telkens een andere kaart gebruikt. Maglo Centro contacteerde ons uiteindelijk om niet via booking te werken maar rechtstreeks. Maar wel met een veel duurdere prijs. Jammer dat booking hun verantwoordelijkheid niet opneemt. Ik ben dan een Genius lever 3 member maar geen idee welk voordeel dit me geeft. Laatste keer dat ik met hun boek. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 28 juni 2022 bestemming: Marokko, reisperiode: juni 2022

Verschrikkelijke manier van geld verdienen doet dit bedrijf. Waarom gebruiken zoveel mensen dit. Houdt hier mee op!

De klant en de accommodatieeigenaar wordt voor de gek gehouden. Er worden juridische trucs gebruikt. Bewust wordt de informatievoorziening moeilijk gehouden. De klantenservice is bewust zo gemaakt dat ze niet te bereiken zijn. Er is tot in detail op de site en app over nagedacht hoe je mensen kunt bedonderen. Boeven zijn het. ... Lees meer

  • Algemeen 1




op 8 juni 2022 bestemming: Nieuw-Zeeland / Auckland, reisperiode: oktober 2022

Stoelen geprobeerd te reserveren, betaald via IDEAL ( keer niet met Creditcard ) wel betaald geen reservering. 2 verschillende reserveringen dus 2 verschillende klachten. 1 klacht keurig afgehandeld binnen 1 week de andere klacht inmiddels bijna 4 weken bezig. Steeds zelfde verhaal we zijn er mee bezig, komen erop terug, graag bankafschrift sturen etc.

Kortom de rest van mijn wereldreis gaat niet meer via Booking.com ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 27 mei 2022 bestemming: Frankrijk / Charleville, reisperiode: mei 2022

Ik had per abuis verkeerd geboekt, zag ik 1 sec te laat. Ik heb geprobeerd via booking de reservering aan te passen, maar dit lukt niet. Vervolgens op allerlei manieren geprobeerd dit via klantenservice te doen, maar die zijn volstrekt onbereikbaar. Beloven wel via automatische chat uiterlijk binnen 24 uur contact op te nemen, wat ze niet doen. Daarna div pogingen van mijn kant gedaan, ze blijven volstrekt onbereikbaar. Twee jaar terug exact zelfde ervaring, resultaat geld kwijt en booking last niets horen. Ook op klachten werd niet gereageerd. Je bent kansloos als je problemen hebt bij Booking.

  • Algemeen 1
op 21 mei 2022 bestemming: Spanje / Valencia, reisperiode: mei 2021

Ik heb op 20 mei in de ochtend gevraagd hoe ik een kamer kon updaten (volgens hotel moest dat via Booking). Dit lukte niet via de bevestigingsmail. Nu 36 uur later , nog steeds geen antwoord….

  • Algemeen 1
op 2 mei 2022 bestemming: Nederland / N.v.t., reisperiode: april 2022

In het verleden een hotelboeking gedaan bij Booking.com. Helaas blijken mijn Credit Card gegevens gehackt te zijn vanuit Booking.com. Gevolg is ineens een afschrijving van €144,00 voor een boeking van een hotel in Amsterdam wat ik nooit geboekt heb en door een criminele organisatie die zich voordoet als "Booking.com" gedaan is. Mijn bank geeft aan dat dit probleem vaker voorkomt bij Booking.com...

Helaas is de Booking.com klantenservice te belabberd om te reageren op dit probleem en word ik tot op heden niet geholpen. Tip: wellicht kan het "top" bestuur van Booking.com een klein deeltje van hun Bonus/salaris inleveren om aan de beveiliging te investeren?

Ik boek hier nooit meer!

  • Algemeen 10
op 27 april 2022 bestemming: Suriname / Paramaribo, reisperiode: april 2022

Het zelfde als Jeroen, wij kwamen s’nachts aan vanaf Curacao om 01.30 uur, daar zou een taxi op ons wachten, maar helaas geen taxi. Ook staat er vermeld dat er transfer is vanaf het vliegveld, niet van dat iets.
Verder een geweldige vakantie gehad, met een zeer goed verblijf in een guesthouse genaamd: Amice aan te bevelen, een geweldig ontbijt, een zeer goede hygiëne, iedere dag schoonmaak van de kamer, de hospitaliteit was toppie alles was te regelen vanuit de goedheid van de eigenaars.
Maar hier was de reclame ook niet eerlijk in, het gasthouse zou 2 km van het centrum af zijn. Het was 7 km. Nu was dat achteraf geen probleem, want mogelijkheden zat met de werkwijze van het personeel van Amice.

  • Algemeen 8
op 7 april 2022 bestemming: Engeland / Londen, reisperiode: maart 2022

Booking.com misleidt. Tijdens de boeking wordt een taxi beloofd van en naar het vliegveld. Twee dagen voor vertrek zou ik een mail krijgen om de taxi's te regelen. Die mail kwam niet. En Booking.com wist plotseling van niets. We konden zelf de taxi betalen, en later declareren. bij Booking.com, maar dat kon alleen voor het heenreis, niet de terugreis!
Na terugkomst de taxirit gedeclareerd op het gegeven e-mail adres customer.service@booking.com maar daar volgde een reply op: "Dit e-mailadres wordt niet meer gecontroleerd, maar in plaats daarvan kun je met de Klantenservice bellen of chatten." En die 'klantenservice' is vervolgens onbereikbaar. WAARDELOZE SERVICE!

  • Algemeen 1
op 2 maart 2022 bestemming: Italië / Milaan, reisperiode: februari 2022

Booking.com misleid met de actie van een gratis taxi van de luchthaven naar hotel. Na het boeken, haalt Booking ineens alle belastingen en toeslagen eraf en geeft dan ineens aan dat je niet meer voldoet aan de voorwaarde van een gratis taxi. Je weet dat Booking.com dit expres doet, maar toch trap je hier weer in. Klagen heeft geen enkele zin, want ze hebben overal schijt aan en hoeven zich blijkbaar nergens aan te houden.

  • Algemeen 1
op 20 februari 2022 bestemming: Italië / Rimini, reisperiode: augustus 2021

Door misleiding op de site van Booking hebben wij hotel Adriatica geboekt. De foto's komen absoluut niet overeen met de werkelijkheid en ondanks dat wij dit ter plaatse hebben proberen te regelen, hebben wij na telefonisch contact met Booking de garantie gekregen dat wij onze reissom terug zouden krijgen. Dit is tot op heden nog altijd niet gebeurd, ondanks vele emails, telefoongesprekken en een brief van onze advocaat.

  • Algemeen 1
op 4 februari 2022 bestemming: Frankrijk / Val Thorens, reisperiode: februari 2021

Ergens vorig jaar een appartement geboekt in Val Thorens. Toen werd er 850 euro van mijn creditcard gehaald. En ja klopte. Stond in de kleine letters. Ik heb deze reis tijdig geannuleerd en zou de aanbetaling terug krijgen. Annulering was 12 jan j.l. nu 4 febr. en nog niks terug ontvangen. Ook booking welke op hun site aangeeft binnen 24 uur te reageren laat niks horen.

  • Algemeen 1
op 4 februari 2022 bestemming: Spanje, reisperiode: september 2022

Ik had een verzoek of ik een deel van de huur 1 of 2 maanden eerder mocht betalen.
Dit omdat ik met mijn huidige limiet op mn creditcard niet in 1 keer duizenden euro's kon betalen.

Maar de rigide helpdesk bleef zich verschuilen achter de onmogelijkheden van hun systeem. De oplossing was maar een ander verblijf te zoeken.

Ik ben zelf werkzaam ik de ict (ook als systeemontwikkelaar) en wanneer het system echt zo inflexibel is dat je je klanten niet EERDER een deel kan laten betalen. Dan zou ik als organisatie toch maar eens goed naar het systeem gaan kijken. En het zo inrichten dat je wel de minimale service aan je klanten kan verlenen!!!

  • Algemeen 1
op 2 februari 2022 bestemming: Nederland / Rotterdam, reisperiode: februari 2022

Vandaag een booking gedaan voor een hotel in Rotterdam voor 1 nacht, betaal deze via de bankcontact app krijg een melding betaling gelukt. Wil gaan kijken in mijn mailbox voor de bevestiging geen mail, kijk op mijn rekening geld is wel effectief af mijn rekening gegaan. Bel naar Booking.com na meer dan 20min aan de lijn hangen en telkens doorverbonden te worden krijgen ik iemand aan de lijn de ' de nodige kennis heeft'. Ze bevestigd dat er geen booking is gebeurd en dat er laatste tijd veel problemen zijn via de bank app, wat mij al verbaasd dat ze dit probleem niet hebben aangenomen. gevolg zou ik mijn geld terug betaald krijgen wanneer kon ze niet bevestigen, gevolg geen hotel en geld van mijn rekening hun oplossing opnieuw boeken en opnieuw betalen wat als het weer niet lukt? Vind dit ronduit schandalig en slechtste service, hier zal ik dan ook de nodige stappen voor nemen.

  • Algemeen 1
op 27 januari 2022 bestemming: Spanje / Lanzarote, reisperiode: maart 2022

Bij annulering werd het geld niet teruggeboekt, wacht nu al 7 weken.
Booking.com praktisch onbereikbaar, geeft geen respons.

  • Algemeen 3
op 20 januari 2022 bestemming: Sri Lanka / Colombo, reisperiode: februari 2021

HELE SLECHTE SERVICE! Onze vlucht uitbesteed aan Gotogate. Eerste vlucht ineens later gezet dus we missen onze transfer. Al 5x contact gehad met Gotogate want Booking.com verbind ons gelijk door. Niemand die een oplossing heeft.... Hier boek ik nooit meer...

  • Algemeen 1
op 16 januari 2022 bestemming: Nederland / Herengracht, Amsterdam, reisperiode: november 2021

Ik kreeg 2 Booking Com cadeaukaarten. Om de pincode zichtbaar te krijgen moet je de beschermlaag wegkrabben. Echter, de pincode was totaal onleesbaar bij beide kaarten. Booking heeft echter helemaal geen klantenservice. Booking reageert met standaard geautomatiseerde mailantwoorden waar je niets mee kunt. Feitelijk reageren ze in het geheel niet, ze bellen niet terug, reageren niet op mail enz. Het zijn onbeschofte oplichters. Ik ben naar kantoor geweest aan de Herengracht maar je krijgt niemand te spreken. De receptiemedewerkers zeggen dat als ze naar boven in het gebouw bellen (waar Booking com kantoor houdt) ze op straffe van ontslag worden geschorst!!!!! Omdat ik al een voorgevoel had, had pik een brief meegenomen en deze afgegeven bij de receptie. Ik zou zeker worden teruggebeld zeiden ze bij de receptie. Nou, u raadt het al. Nooit meer iets gehoord. Booking heeft een ondeugdelijk product geleverd en ik wil simpel nieuwe cadeaukaarten of geld terug. Booking com hanteert echter een ontmoedigingsbeleid in de hoop dat je opgeeft. Ik ga nu mijn rechtsbijstand aanspreken. Mensen, ga nooit in zee met Booking Com. Als het mis gaat ben je de klos.

  • Algemeen 1
op 7 januari 2022 bestemming: België / Gent, reisperiode: januari 2021

Booking.com is een zeer onbetrouwbare site. Wij zijn naar het hotel Ibis Gent centrum ST.Baars Kathedraal in Gent afgereisd en een parkeerplaats afgesproken in het hotel. Daar ik een ruggenwervel had gebroken. Zo dicht mogelijk in de stad en zo weinig mogelijk wandelen was noodzaak. alles goed geboekt bij Booking.com en daar aangekomen bleek dit niet mogelijk. er was geen discussie mogelijk , de telefoon werdt er op gegooid. Daar wij op tijd waren voor annulering hebben wij dat direct voor het hotel gedaan. wij wilde een ander hotel zoeken via Booking.com doch die vermelde dat wij al geboekt hadden. Nogmaals geannuleerd doch weer geen bevestiging. Daarna hebben wij zelf het Hotel benaderd en geannuleerd. Deze melde dat wij contact moesten zoeken met Booking.com Wat wij ook gedaan hebben.
Wij hebben zelf geboekt bij een ander hotel, immers Booking.com bleef zeggen dat we al geboekt hadden, Eenmaal thuis Booking.com gebeld 0900 nummer (pas op) 23,00 euro aan belkosten, en het Hotel gebeld op verzoek van Booking.com. Veel excuus van het Hotel gehad daar Booking op zijn site niets doorgeeft omtrent het feit dat je zelf na boeking van jouw Hotel via Booking.com met het Hotel je eigen parkeer plaats moet regelen. ( stond nergens te lezen)
Het Hotel vindt de communicatie via Booking slecht. Wij zijn ons geld kwijt en een leuke korte vakantie.
Booking.com bleef tweemaal in gebreken, informatie via hun site wat bevestigd wordt door het Hotel en het feit dat door drukte kennelijk hun site niet werkte bij annulering.( althans dat stelt men)

  • Algemeen 1
op 8 december 2021 bestemming: België, reisperiode: december 2021

NOOIT MEER!!! Annulatie was mogelijk tot twee dagen voor vertrek. Op woensdag geannuleerd voor een aankomst op vrijdag en toch gecrediteerd van de rekening. Overeenkomst was om in het hotel te moeten betalen. Booking geeft zich het recht bedrag van jouw rekening te halen. Let op met het doorgeven van jouw betaalkaartgegevens.

  • Algemeen 1
op 5 december 2021 bestemming: Nederland / Sint Annaland, reisperiode: juli 2021

Helaas bij aankomst bleek accommodatie dubbel geboekt (systeemfout bij Booking.com), extra kosten voor gewijzigde locatie toegezegd door Booking.com om te vergoeden. Helaas ruim 4 maanden na vakantie blijft Booking.com weigeren om te communiceren omtrent nakomen afspraken / terugbetalen van de gemaakte kosten.

  • Algemeen 1
op 19 november 2021 bestemming: Nederland / Schiedam, reisperiode: augustus 2021

Boeking ging fout bij Booking.com maar bedrag wel afgeschreven. Nooit het geld teruggekregen ondanks verschillende emails met aangeleverde informatie.

  • Algemeen 1
op 11 november 2021 bestemming: Spanje / Ibiza, reisperiode: oktober 2021

Ik heb €1400 betaald voor iets dat ik niet heb gebruikt door omstandigheden. Heb helaas moeten annuleren maar nog steeds geen reactie of geld terug van Booking.com

  • Algemeen 1
op 6 november 2021 bestemming: Malediven / Maafusi, reisperiode: november 2021

Hotel geboekt via booking.com. Dit werd op de website aangeboden voor 89 euro, via de app voor 92 euro en bij afrekenen werd er 120 dollar/ 104 euro afgeschreven. Contact opnemen met bookimg.com heeft geen zin.

  • Algemeen 1
op 12 september 2021 bestemming: Nederland / Friesland, reisperiode: juni 2019

In juni 2019 heb ik via Booking.com een B&B geboekt voor één nacht omdat er in de omgeving een boekenbeurs was. Ik vond het al vreemd dat de eigenaresse contact opnam, min of meer om te vragen wat ik kwam doen. Gevoelsmatig was ze niet blij met de boeking. Op de betreffende dag heb ik netjes gebeld om te zeggen dat ik pas rond 18:00 uur zou arriveren. Toen ik op dat tijdstip bij de B&B aankwam en aanbelde bij de voordeur, deed niemand open. Toen ik vervolgens om de boerderij heen ik liep, werd ik gesignaleerd en agressief benaderd door 3 loslopende honden zonder begeleiding. Daarop ben ik mijn auto ingevlucht. Toen de eigenaren uiteindelijk arriveerden en de honden kalmeerden, en ondertussen mijn broek aflikten, heb ik op een nette manier mijn ongenoegen over de ontvangst geuit. Daarop antwoordde de eigenaresse dat "dit niets meer zou worden". Ze beende het huis in en annuleerde de boeking. Ik moest volgens haar maar ergens anders een kamer reserveren.
Daarop heb ik contact gezocht met de klantenservice van Booking.com. Ik werd vanuit diverse locaties door personen namens Booking.com teruggebeld. Achteraf heb ik teruggezien dat de telefoontjes uit Montreal, Barcelona en Estland afkomstig waren. Hoewel het een boeking in Nederland was, en ik zelf ook Nederlander ben, was de spreektaal Engels. Toen ik om een Nederlands sprekend persoon vroeg, kreeg ik als antwoord dat die pas maandag aanwezig zou zijn. Toen ik eenmaal had besloten naar huis te gaan en men in de gaten kreeg dat ik geen ander overnachtingadres nodig had, stopte alle ondersteuning. Verder vroeg men mijn akkoord om de gegevens te delen met de B&B zodat de tussenkomst van Booking.com niet meer nodig zou zijn, iets wat ik heb geweigerd. Het probleem was daarmee voor Booking.com opgelost. Van enige empathie was geen sprake. Later heb ik nog contact gehad met de Nederlandse klantenservice en men bood uit coulance een tegoedbon van 25 euro. Ik had immers geen materiële schade. Ik heb dit aanbod afgeslagen. De bewuste B&B komt overigens niet meer voor in het aanbod van Booking.com en ik kreeg geen mogelijkheid om een review te schrijven op de site van Booking.com.

  • Algemeen 1
op 12 september 2021 bestemming: Frankrijk / Metz, reisperiode: september 2021

De boeking werd door verhuurder geannuleerd. Ik zou van booking.com bericht krijgen, wacht nu al 7 dagen hierop. Klantenservice is niet bereikbaar of alleen in Engels.

  • Algemeen 1
op 19 augustus 2021 bestemming: Frankrijk / Escalles, reisperiode: augustus 2021

Op 9 augustus 2021 heb ik een reservering via Booking.com gemaakt. De betaling werd direct uitgevoerd en het bedrag ging van mijn Master card. Ik heb bevestiging van mijn reservering en betaling gekrijgen op mijn email.
Op 17 augustus 2021 was ik ter plaatse bij de accommodatie gekomen. Daar was geen enkele persoon aanwezig. Wij belden daarom naar de eigenares van het accommodatie. Ze verteld ons in het Frans dat ze op 9 augustus 2021 de reservering geanuleerd had wegens een dubbele booking met de site Airbnb. Ze was een halve dag bezig met hulp centrum van Booking.com om onze reservering te anuleren.

Ik stel vast dat ik geen email, of telefoon, of enig ander bericht bv. Per of via mobile app ontvangen heb over de annulatie van onze booking. Dit is schandalig, onaanvaardbaar en totaal klantonvriendelijk!

  • Algemeen 1
op 13 augustus 2021 bestemming: België / Golden Lake resort, reisperiode: augustus 2021

Bungalow niet gepoest,versleten meubels,tv ontvangst waardeloos,reukhinder, geen airco.... totaal niet zoals omschreven.Nauwelijks reactie op klacht van manager golden lakes, van booking .com zouden we 15% teruggestort krijgen maar dit was als reistegoed blijkt nadien ipv cash. Hier heb ik dan nog 5x 20minuten voor moeten bellen in het Engels terwijl de firma in nederlandse handen is.

  • Algemeen 2
op 13 augustus 2021 bestemming: Oostenrijk, reisperiode: juli 2021

Genius level 2 = Vaste klanten betalen meer
Al jaren boeken wij hotels via Booking. Omdat wij volgens Booking een trouwe vaste klant zijn, hebben wij het zogenaamde Genius Level 2 behaald. Dit level zou moeten zorgen voor 10-15% korting, gratis ontbijt bij een Genius booking en gratis kamer upgrade.

Dat klinkt aanlokkelijk en zou het ook moeten zijn. Als trouwe Booking klant maak ik dan ook altijd gebruik van een ingelogd account. Tijdens onze laatste zoektocht, maakte ik wederom gebruik van mijn ingelogde account en had een vierpersoons kamer gevonden voor 172,- inc. ontbijt voor 4 personen. Prima dacht ik. Mijn vrouw echter was via een niet ingelogd account eveneens naar accommodatie aan het zoeken en vond dezelfde 4 persoons kamer bij hetzelfde hotel voor 156,- inclusief ontbijt voor 4 personen. Waar komt dit verschil vandaan. Ik heb mijn account uitgelogd en ben naar dezelfde kamer gaan zoeken en voila 156,- als ik niet ingelogd ben als loyale Genius klant. Om de proef op de som te nemen, nog maar een keer ingelogd als loyaal Genius klant om te kijken wat er gebeurt en voila ik krijg weer keurig netjes de kamer MET Genius korting voor 172,-.

Om na te gaan of het niet aan mijn telefoon lag, heb ik dezelfde exercitie op een iPad en de 2 telefoons van onze dochters uitgevoerd, telkens met hetzelfde resultaat.

Trouwe klanten van Booking worden dus met het zogenaamde loyaliteitsprogramma Genius, bedonderd en betalen meer voor hun overnachting.

Ik heb Booking een bericht gestuurd met de vraag waarom ik als trouwe Genius klant voor een Genius hotelboeking meer moet betalen dan als niet ingelogde klant. Booking heeft daar niet op gereageerd en vindt behouden van trouwe klanten of het beantwoorden van vragen kennelijk niet belangrijk.

In dat geval is Booking voor mij geen betrouwbare partij meer om een kamer bij te boeken. Vanaf nu zoek ik via andere partijen of via Booking een hotel (uiteraard niet ingelogd) en bel direct het hotel op waar ik wil overnachten. Er is afgelopen vakantie geen hotel geweest die dezelfde prijs vroeg voor hun kamer als die vermeld staat op Booking. Ze zitten er behoorlijk onder of geven een gratis ontbijt waar je bij Booking apart voor moet betalen.

Ik vind het jammer dat ik zo lang met een bord voor mijn hoofd heb gelopen en dat ik er nu pas achter kom hoe Booking met zijn vaste klanten omgaat. Nu ik dit weet, zal het ons niet meer gebeuren.

ps. mocht iemand om screenshots verlegen zitten omtrent deze boeking, dan heb ik deze voorhanden en verstrek deze graag.

  • Algemeen 1
op 13 augustus 2021 bestemming: Griekenland / Kos, reisperiode: september 2021

Abusievelijk een hotel geboekt en betaald voor de verkeerde periode. Binnen een uur geannuleerd. Echter geen enkele restitutie. Nu geld betaald voor geen enkele service. Booking.com is en blijft onbereikbaar. Geen enkele reactie terug op vragen en berichten aan de klantenservice via hun site. WAARDELOOS - SCHANDALIG.

  • Algemeen 1
op 9 augustus 2021 bestemming: Verenigde Arabische Emiraten / Dubai, reisperiode: januari 2021

Probeer een hotel te regelen in Dubai, systeem pakt een week later ipv de geselecteerde datum. Probeer te annuleren, niks het hotel geeft ons 10 minuten voordat de annuleringstijd voorbij is. Alle telefoonnummers van bookings.com zijn buiten werking. Nu kan ik voor een hotel betalen die ik niet wil. Hotel zelf Landmark Summit Hotel in Dubai kunnen wij niet bereiken om te annuleren. Annuleringskosten Vanaf 09:30 op 9 augustus 2021 dit is een paar minuten na betalen, een grote schande!!!

  • Algemeen 1
op 6 augustus 2021 bestemming: Griekenland / Athene, reisperiode: juli 2021

2 Taxi's besteld via boeking.com van vliegveld Athene naar stad. Maar waren niet aanwezig op afgesproken tijd. Bellen, bellen, bellen, moesten zelf maar iets anders regelen. Maar geld was wel weg!!! Al op verschillende manieren geprobeerd klacht in te dienen, maar je wordt niet terug gebeld of gemaild, ze laten niks van zich horen. Telefonisch zijn ze niet te bereiken. Waardeloos. Wie weet reageren ze nu.Dus nooit meer taxi via boeking.com regelen.

  • Algemeen 1
op 6 augustus 2021 bestemming: België, reisperiode: augustus 2021

Door omstandigheden moeten annuleren bij booking.com.
Geld zou netjes terug geboekt worden en staat er ook bij, terug betaald op de site van hun maar niet op onze rekening. al met al smerige oplichters! wil 1 van deze heren wel is persoonlijk spreken van booking en effe doorlaten.

  • Algemeen 1
op 4 augustus 2021 bestemming: België / Aywaille, reisperiode: juli 2021

Geen elektriciteit, een lekkend dak, verstopte afvoeren, gammel meubilair...
Doordat elektriciteit steeds uitviel konden we niet koken of warm water pakken. Erg lastig met kleine kinderen en baby.
Na een nacht moesten we vertrekken, want dit is niet wat we geboekt hadden.
Na klacht is de enige mogelijkheid een voucher voor een nieuw verblijf in dezelfde accomodatie. Na uren aan de telefoon kreeg ik te horen dat ik met bewijzen moest komen, gelukkig had ik een filmpje gemaakt.. Toen zeiden ze dat het heel gul van ze was als ze je 15% aanbieden van het totaalbedrag voor de moeite..

Booking.com is helemaal ruk.. Ik boek hier nooit meer, ik raad anderen ook ten stelligste aan om dit nooit te doen. Dikke winsten opstrijken, maar alle vorm van verantwoordelijkheden ontlopen en afschuiven, dit kan en mag geen lang leven beschoren zijn.

  • Algemeen 1
op 4 augustus 2021 bestemming: België / Ieper, reisperiode: juli 2021

De geboekte kamers kwamen niet overeen met de werkelijkheid. In werkelijkheid was er een goedkopere combinatie beschikbaar die we niet wilden maar alles was volzet dus zat er niets anders op. Echter de volle pot werd aangerekend. De eigenaar van de accomodatie was de arrogantie zelve. Dus dan maar klacht indienen bij booking.com want daar hadden we tenslotte geboekt. Wat een nachtmerrie. Voor zo een grote organisatie lijkt de klantenservice en klant gerichtheid Middeleeuws - RONDUIT SCHANDDALIG. Er wordt gewoon NIET gereageerd - enkel automatische via voorgeprogrammeerde dialoogboxen die je als consument nog gefrustreerder maken. Dan maar proberen te bellen --> dat is onmogelijk - de lijn is ALTIJD overbezet - 30 min. in wacht staan is standaard en dan geef je het na 3 pogingen op. Ik reis al jaren via booking en ben er dus goede klant tot nu dan toch. Echt amateuristisch en schandalig. Ik boek dus niet meer bij deze afzetters.

  • Algemeen 1
op 20 juli 2021 bestemming: Polen / Domki Beskid, reisperiode: juli 2020

Annulatie gaat wel heel erg vlot bij booking.com. Geen waarschuwingsvenster, geen vraag of je zeker wilt annuleren, 1 klik en de reis is geannuleerd. Je krijgt daarna enkel de mededeling dat er niets terugbetaald wordt. Maar de eigenaar ziet ook niets van het geld, booking.com houdt het gewoon. Waarschijnlijk om niemand te betalen, want mails worden gewoon niet beantwoord, geen uitleg, geen reactie. Vorig jaar omwille van corona de reis verplaatst naar dit jaar en dat is ook enkel gelukt met de hulp van het kantoor in Polen. Booking.com België antwoordt gewoon nooit!!

  • Algemeen 1
op 28 juni 2021 bestemming: Polen / Krakau, reisperiode: maart 2019

Reis geboekt, geld, 800 euro, afgeschreven, en verder nooit meer iets ontvangen, geen gegevens, geen boekings nummer of bevestiging. Oplichting pur sang! Mailen, bellen, aangetekende brieven, zelfs naar Amsterdam geweest. Geen een fatsoenlijke reactie, opeens moet ook alles in het Engels?? Ook helemaal geen reactie op aangetekend schrijven wat 8 euro kost, onbeschoft, en de meest waardeloze firma ooit. Regel het direct zelf bij je boekingadres en vliegmaatschappij mensen, is goedkoper en duidelijker. Booking.com is alleen een doorgeef luik die profiteerde van uw goede geld en geen enkele service of garantie biedt.

  • Algemeen 1
op 21 juni 2021 bestemming: België / Amougies, reisperiode: juni 2020

De boeking-applicatie is goed totdat er iets mis gaat dan is het een ramp. Klantenservice compleet kapot bezuinigd terwijl ze in 2019 nog 5 MILJARD EURO winst hebben gemaakt en dit jaar hun top 3 managers 28 MILJOEN euro BONUS hebben gegeven. Complete waanzin en dat terwijl de klantenservice een ramp is. Wachttijden veel te lang, zeer moeilijk om je klacht te kunnen deponeren. Nederlandstalige lijn is ZELDEN bereikbaar en ze drukken je gewoon weg als er over klaagt. Mijn advies: accommodatie gevonden met prijzen en beschikbaarheid? Deze opzoeken op google en direct contact opnemen, meestal goedkoper en het scheelt de accommodatie ook 15% die dus alleen maar gebuikt wordt om de graaiende topmanagers miljoenen bonussen te geven voor een belachelijk slechte prestatie.

  • Algemeen 1
op 21 juni 2021 bestemming: Portugal / Lissabon, reisperiode: juni 2020

Ik had via booking.com mijn vlucht geboekt samen met 2 vriendinnen. Superleuk natuurlijk maar na een aantal dagen werd mijn ticket zonder pardon geannuleerd maar de tickets van mijn vriendinnen niet. Ik kon geen nieuw ticket krijgen waardoor de examenreis voor mij in zee viel. Ik probeerde het te regelen met de klantenservice, maar die stuurden mij steeds door naar een e-mail adres waar niet op werd gereageerd. Kortom een hele slechte ervaring met het boeken met booking.com, dit raad ik niemand aan.

  • Algemeen 1
op 28 mei 2021 bestemming: België / waimes, reisperiode: mei 2020

Na 2 weken bellen en mailen nog steeds geen duidelijkheid of de booking in orde is of niet. Op de zelfde dag sturen ze dat ze ons verwachten en dat de boeking geannuleerd is

  • Algemeen 1
op 14 april 2021 bestemming: Nederland / Zandvoort, reisperiode: maart 2020

Waardeloos Booking.com. Boeking gemaakt en wegens omstandigheden gratis geannuleerd binnen de gestelde annulering voorwaarden. Het bedrag van de boeking is echter toch afgeschreven van de creditcard. Inmiddels meerdere belletjes en e-mails met de klantenservice verder om je geld terug te krijgen, waarin klantvriendelijkheid niet hun prioriteit is. Als klant kun je het ermee doen. Van het moment van afschrijving mag ik 2,5 maand gaan wachten tot ik het bedrag weer krijg bijgeschreven op de creditcard. Naar mijn inziens klopt dit niet. Als klant word je de dupe en ze komen niet met een passende oplossing. Voor nu is het afwachten wanneer ik mijn geld alsnog terug krijg. (Vakantieperiode is maart 2021)

  • Algemeen 1
op 14 april 2021 bestemming: Dominicaanse Republiek / Dom Republiek, reisperiode: januari 2020

Booking.com
Een firma of criminele organisatie
Op 1 februari 2020 nog voor Corona werd er via een transactie 589€ teveel van mijn rekening gehaald . Na verschillende telefoontjes ter plaatsen (kosten me 180€) kreeg ik de garantie dat men het geld binnen de 10 werkdagen terug op men rekening zou storten .
Nu bijna 15 maanden later heb ik dit geld nog niet terug .
50 tal mails een 100 telefoon calls uren tijd ingestoken te hebben kreeg ik op 25 maart 2021 het bericht dat men dit ging terugbetalen , joepie denk je dan eindelijk .
Spijtig genoeg wekt men daar nog met postduiven , na nogmaals 10 tal telefoon gesprekken kreeg in dan op mail dat men de betaling op 31 maart heeft gedaan maar dat dit afhankelijk van MIJN bank 1 tot 2 weken kon duren 🤔 raar als je weet dat een internationale overschrijving Max 24 u duurt.
Soit vandaag 14 april nogmaals telefoon naar hun met de mededeling dat het geld nog steeds niet is toegekomen.
Als antwoord krijg je dan , gelieve morgen terug te bellen en afschriften van uw bank te mailen dan kunnen we dit doorgeven aan onze financiële dienst deze zullen dit dan nakijken voor uw .
Nu ik zou al heel blij zijn gewoon mijn geld terug te krijgen ook al heeft dit 15 maanden geduurd en me ondertussen ook al een 250€ gekost aan telefoongesprekken, spreek ik nog niet van de uren tijd dat ik hierin heb gestoken.
Enige compensatie zou hier ook gepast zijn denk ik dan .
Nu heb ik in de loop der jaren meer dan 100 boekingen met hun gedaan , maar dit zal er echter bij blijven , nog nooit heb ik me zo kwaad in iets of iemand gemaakt,
Een schandelijke firma die zulke praktijken toepast ik hoop dat men zulke firma’s ooit staf voor dergelijke zaken, en een verbod oplegt om nog ooit zulke zaken te laten leiden .
Dit sluit echt aan bij een criminele organisatie 😡😡😡

  • Algemeen 5
op 8 april 2021 bestemming: Frankrijk / Brides les Bains, reisperiode: februari 2020

Geboekt via Booking.com met annulering tot week voor de datum. @ maanden vooraf wordt door Mercure Brides les Bains 50% van de totaalprijs van de 4 geboekte kamers al geincasseerd. Door Corona reizen niet mogelijk, maar Mercure stort niet terug. Booking Com geeft geen enkele medewerking om dit bedrag terug te halen. Boekte hier 5 tot 10 keer per jaar, maar nu nooit meer via booking. Zijn gelukkig goede alternatieven.

  • Algemeen 1
op 31 maart 2021 bestemming: Italië / Rome, reisperiode: juni 2020

Reis ging niet door ivm COVID-19 en geld terug was niet mogelijk volgens booking.com ondanks dat zij zelf al 19% commissie van mijn geld pakten voor het niets doen. De rest kon alleen in de vorm van een voucher die ik niet wilde maar MOEST accepteren.

  • Algemeen 1
op 28 maart 2021 bestemming: Nederland / Ede, reisperiode: maart 2019

Ik moest de reis annuleren en dat kon zonder kosten. Nu krijg ik niks terug omdat ze zeggen dat Fletcher niet mee werkt. Fletcher zegt wij krijgen niks van bookings.com. Ik boek bij bookings.com, die heel veel staatsteun krijgt, maar houden het hele bedrag. Advies betaal nooit vooruit want je bent het kwijt. Bookings.com acht zich nergens aansprakelijk voor. Makkelijk geld verdienen. Zij krijgen wel staatsteun mijn bedrijf niet. Wil ook wel betaald worden voor diensten die ik niet hoef te leveren.

  • Algemeen 1
op 18 februari 2021 bestemming: Duitsland / Olching, reisperiode: juli 2020

Onze boeking konden we wél betalen maar door een storing kon die niet vastgelegd worden. Wacht maar of uw geld binnen 12 dagen wordt teruggestort. Bij volgende pogingen prijzen die varieerden. €185,30 , €166,78, €134,30 en €120,88. Komt niet zo betrouwbaar over.

  • Algemeen 1
op 19 januari 2021 bestemming: Frankrijk / Bordeaux, reisperiode: augustus 2020

We hadden via Booking.com een appartement geboekt gelegen in het centrum van Bordeaux, dit voor het weekend van 15 aug, één van de drukste periodes voor Frankrijk. Zoals het beschreven werd een heel mooie accomodatie met 2 aparte slaapkamers en er was tevens ook een zwembad. Naar de prijs en foto's te oordelen kan je het inschatten als een 4sterren accomodatie.
Minder dan 12 uur voor aankomst ontvang ik van Booking.com een mail om mij te melden dat mijn reservatie gratis werd geannuleerd (door hen wel te verstaan). Zij stelden in deze zelfde mail een 2 sterren hotel voor dat op verschillende platforms echt slechte beoordelingen kreeg. Er werd mij geen reden gegeven waarom dit werd geannuleerd, tot op vandaag ken ik deze reden nog steeds niet (we hebben dit meermaals gevraagd). We probeerden in eerste instantie de eigenaar te contacteren maar geen gehoor, daarna probeerden we meermaals Booking.com te contacteren maar daar bleven we ook aan de lijn hangen.
Aangezien wij hen niet konden bereiken, konden we niet anders dan de dag zelf nog op zoek te gaan naar een alternatief.
Uiteindelijk hebben we zelf een oplossing gevonden. Bij terugkomst van de reis kaart ik dit aan bij Booking.com en vraag de meerprijs van deze accomodatie terug dit bedraagt eigenlijk voor 3 nachten /4 personen maar een 120 eur. Persoonlijk vind ik ook dat we recht hadden op een compensatie voor alle stress die we op 14 aug te verwerken kregen. We krijgen als antwoord dat we hen maar de kans moesten geven om op zoek te gaan naar een alternatief. Zij waren absoluut niet bereikbaar op die moment en we raakten in tijdsnood. Na 5 maanden mails sturen is er nog steeds geen oplossing.
Dus maw je kan niet rekenen op assistentie en achteraf ook geen keurige oplossing.
Ik zal niet meer via Booking reserveren omdat ik steeds met het gevoel zal blijven zitten dat er wel iets kan misgaan tot op het laatste moment en indien dit het geval is zij niet bereikbaar zijn of bereid zijn je te helpen.

  • Algemeen 1
op 13 januari 2021 bestemming: Thailand / Phuket, reisperiode: juli 2020

Via booking.com een reis geboekt en betaald. Alles was top. Maar wegens COVID helaas mijn baan kwijt geraakt en alles ging op slot. Dus een refund gevraagd aan het resort en die zeiden dat het non-refundable was en verwezen mij naar booking.com. Contact opgenomen en vriendelijk geholpen. Via een chat heeft booking.com contact opgenomen met het resort en wat bleek: ik kreeg een full refund. WOW top geregeld! Mijn feest stemming was van korte duur. Dit mailtje was op 21 juni 2020 gestuurd door hun. Inmiddels tientallen emails gestuurd, het resort gecontact, weer gebeld, via FB, via Insta en alle andere kanalen. Na meer dan 7 maanden heb ik geen antwoord meer en geen refund. Totale aanfluiting. Wat een super slechte service zeg. Ik raad iedereen aan NOOIT via deze oplichters te boeken. Als je wat vraagt verwijzen ze je standaard naar het hotel door en doen nooit iets zelf. Bleeh...ben nog nooit zo slecht behandeld. Amateurs....en het kost me meer dan 3000 (!!!) euro. Volgende stap is dan toch maar een advocaat want ik wil dit geld terug hebben. Heb een bevestigingsmail van booking.com waar in staat (quote):
They made an exception for you and let you cancel for FREE. You don't need to do anything else!
Nou...dat klopt dus niet helemaal.
Slecht, slecht, slecht.....en dat terwijl ik een aantal keren per jaar een boeking via hun maakte omdat ik veel moest reizen voor mijn werk. Dat ga ik dus nooit meer doen.

  • Algemeen 1
op 4 januari 2021 bestemming: Nederland / Roden, reisperiode: december 2020

Terechte. klacht ingediend! Deze klacht verschijnt in hun eigen revieuw keer op keer terug! Maar krijg vandaag een berichtje terug, zonder uitleg de klacht wordt niet in behandeling genomen! wat een rot bedrijf is dit! Ik boek dus ook nooit meer. bij. jullie laat dat duidelijk zijn!!!

  • Algemeen 1
op 13 december 2020 bestemming: Oostenrijk / Flattach, reisperiode: december 2020

Een reis geboekt bij Booking.com. Wegens COVID kan de reis niet doorgaan. Contact gezocht met Booking en Gletscher Appartements (Oostenrijk). Appartement reageert niet op berichten en neemt telefoon niet op/ belt niet terug. Na tientallen pogingen telefonisch - via een ander telefoonnummer - een van de eigenaren van Gletscher Appartements gesproken. Beloofd me dat de booking wordt geannuleerd zonder kosten. Dat is 2 dagen later nog steeds niet gebeurd. Dus ik zal zowel booking nu meer gaan gebruiken als zoekmachine, en dat rechtstreeks bij de eigenaren mijn verblijf in orde maken. En zeker niet meer bij Gletscher Appartements in Oostenrijk.

  • Algemeen 1
op 7 november 2020 bestemming: Spanje / Ibiza, reisperiode: oktober 2020

Boek nooit bij Booking.com, het is een grote "ballentent" onze reis kon niet doorgaan vanwege het coronavirus, maar geld terug vergeet het maar!!! Vele mailberichten over en weer, maar alles wordt afgewezen. Zelf hebben ze geen geld betaald aan het hotel wat we hadden geboekt. Overigens is Booking.com geen reisorganisatie maar een waardeloos platform, ze zijn ook niet aangesloten bij SGR-ANVR

  • Algemeen 1
op 16 oktober 2020 bestemming: Frankrijk / Clerques, reisperiode: september 2020

Dag voor ons vertrek komt het departement in code rood (Covid-19). Onmiddellijk gebeld, gemaild met Auberge du Moulin d'Audenfort (Clerques,Fr). Nooit reactie. Nadien contact met booking.com, zouden ons geld terugkrijgen als we kunnen bewijzen dat we voor een gesloten deur stonden. Hoe kan dit als je op dat moment de grens niet over mag door code rood!! Gewoon belachelijk! Booking.com is totaal niet klantvriendelijk, ze doen totaal geen inspanning om zaken te onderzoeken. Je hoort er niets van!! Mensen, denk 2x na vooraleer je met booking.com boekt!!

  • Algemeen 1
op 6 oktober 2020 bestemming: Frankrijk / Bedoin, reisperiode: september 2020

Booking.com geeft niet thuis na annulering !!!!
contact gehad met hotel !!!

  • Algemeen 1
op 6 oktober 2020 bestemming: Oostenrijk / Lermoos, reisperiode: september 2020

Wij waren blij dat wij ons favoriete appartement bij hun konden boeken,zelfs konden we onze reis omboeken naar een ander datum[van mei naar september] wegens de corona,totaal geen problemen gehad.We waren zeer tevreden.

  • Algemeen 10
op 5 oktober 2020 bestemming: Israël / Tel Aviv, reisperiode: januari 2020

Ondanks de bevestiging van Booking dat mijn annulatie gratis was aanvaard heeft het hotel toch de kosten doorgerekend. Weken lang bezig met deze zaak. Het dossier bestaat niet meer bij Booking.
Voor mij ook de laatste keer dat ik nog via Booking reserveer.

  • Algemeen 1
op 5 oktober 2020 bestemming: Italië / Cinque Terre, reisperiode: september 2020

Ik boek nooit meer bij Booking!!! Doordat we file hadden, en we voor 20h moesten inchecken (wat al schandalig was), moesten we voor 1 nacht op zoek naar een andere accommodatie. We hadden laten weten aan Booking dat we de dag later zouden inchecken bij Holiday apartments. De volgende dag kregen we opeens een bericht dat onze boeking was geannuleerd, zonder toestemming van ons. De klantenservice van Booking heeft ons niet geholpen en ons in de steek gelaten. Hierdoor heeft dit reisje ons nog 500 euro gekost + 325 euro van het appartement waar we niet terecht konden. Booking weigert ons een schadevergoeding te geven. Ik boek nooit meer bij Booking!

  • Algemeen 1
op 19 september 2020 bestemming: België / Ardennen, reisperiode: november 2020

Via helpdesk enkele malen contact gehad voor annuleren vakantiehuis.
Wij zouden op teambuilding gaan met 15p. Wat uiteraard niet mag want elke persoon heeft hun eigen bubbel thuis.
Booking wil niet kosteloos annuleren. Zij zeggen dat je maar moet gaan of geld kwijt. Want zij "zouden" contact hebben gehad met de eigenaar vh huis die zegt niet te willen terugbetalen.
Uiteraard hebben zij geen contact gehad met de eigenaar. Ze willen gewoon je geld...Na jaren reizen via booking stopt het hier...

  • Algemeen 1
op 17 september 2020 bestemming: Duitsland / Gersthofen, reisperiode: augustus 2019

Overnachting geannuleerd, zou geld terugkrijgen. Na 7 weken en verschillende toezeggingen van Booking.com nog steeds niets. Het zijn oplichters, complete fraude.

  • Algemeen 1
op 9 september 2020 bestemming: Kroatië / Basko Polje, reisperiode: juli 2020

Booking.com biedt iets op hun site wat helemaal niet bestaat. Eenmaal bij besteming aangekomen bleek accommodatie dat we hadden geboekt niet te bestaan.Ook contact heel slecht als je hun belt voor hulp,daar sta je dan in het buitenland. Nooit meer Booking.com

  • Algemeen 1
op 8 september 2020 bestemming: Nederland, reisperiode: januari 2020

Helaas kon booking.com onze boeking niet realiseren bij het hotel in Belgie. Al vanaf 8 julie proberen we ons geld terug te krijgen wat zij wel hebben afgehouden. Steeds vragen die dombo's om een reserveringsnummer en pincode tot op de dag van vandaag en snappen na tientalle mails niet dat wij deze nooit hebben gekregen.
* september inmiddels en nog steeds ons geld niet terug. Mijn riview; nooit bij Booking.Com boeken. Zeer slechte ervaring en geld kwijt.

  • Algemeen 1
op 6 september 2020 bestemming: België / Durbuy, reisperiode: september 2020

Wij hadden een reservatie geboekt bij la Maison aux Prés vanaf 05/09 t/m 06/09 te Warre nabij Durbuy. Woensdag kregen wij plotseling van de eigenares van de B&B een telefoon dat er een dubbele boeking was gebeurd en er een fout moest zijn bij booking.com. omdat wij al de 2de op rij waren die een "zogezegde" vrije kamer hadden geboekt.
Zij heeft dan ook contact opgenomen met booking.com. Wij hadden niet gedacht dat dit weekend Durbuy nog zoveel toeristen zou aangetrokken hebben en vonden donderdag nog nauwelijks een vrije kamer die aan onze eisen voldeed (rustig gelegen en een nette, verzorgde kamer) Tenslotte hebben wij dan nog een kamer gevonden tegen € 230,00 (B&B La Perle = werkt niet samen met booking.com) i.p.v. de oorspronkelijke € 85,00 (zonder ontbijt). Wie gaat ons deze meerkost terugbetalen ? Een fout door booking.com waarbij wij het slachtoffer van zijn geworden in onze geldbeurs ! En dit terwijl wij toch wel redelijke goeie klanten zijn. Ik had liever een 0/10 gegeven, maar die optie had ik niet....spijtig. Wat nu ? Indien geen tegemoetkoming, vraag ik mij af of booking.com ons vertrouwen nog waard is voor de toekomst.

  • Algemeen 1
op 4 september 2020 bestemming: Nederland, reisperiode: juli 2020

Waardeloos bedrijf. Geven een accommodatie vrij, na je betaling hoor je pas dat het helemaal niet vrij is en vervolgens niet je smeken in je geld terug te krijgen. 28 juli betaald, heden nog steeds mijn geld niet terug. Vaak gebeld, smoesje. Mensen, ga niet met hun in zee. Ze gebruiken jóuw geld voor andere doeleinden. Geen vertrouwen , ik doe het nooit meer, een vakantie boeken via dit vlutbedrijf.

  • Algemeen 1
op 3 september 2020 bestemming: Duitsland / Medebach, reisperiode: september 2020

Ik boekte een appartement in Landhaus
Schlossberg in Medebach, Sauerland. Mooie foto’s en “uitzicht over de bergen”. Toen we aankwamen bleek het om een donkere kamer te gaan op de parterre, met zicht op een grasveldje. Foto’s kwamen niet overeen met de realiteit. Eigenaresse claimde niet verantwoordelijk te zijn voor de foto’s, verschool zich achter Booking.com. Vervolgens bleek Booking lange tijd onbereikbaar, en eenmaal in contact deelde Booking mee dat de eigenaar verantwoordelijk is voor de foto’s. Geen enkele poging het probleem op te lossen, gewoon een koele afwijzing. Geen coulance. Na vele jaren klandizie, met vele boekingen, heb ik afgehaakt bij Booking.com. Het is een geldmachine geworden met een servicedesk zonder toegevoegde waarde. Schande!

  • Algemeen 1
op 25 augustus 2020 bestemming: Duitsland / Munchen, reisperiode: juni 2020

Het is geannuleerd vanwege corona, begrijpelijk maar het contact voor een maken van een nieuwe boeking dat ging niet goed. Ik heb deze vlucht geboekt via booking.com maar die reageren nergens op. Lufthansa idem dito. Vind dit niet kunnen. Volgens consumentenbond moeten jullie mij helpen omdat ik de vlucht geboekt en betaald hebt bij Booking.com. Tot op heden reageert niemand op mijn mails. Bij Lufthansa heb ik vaker langer dan een uur in de wacht gestaan. Ik wil nu geen voucher meer maar mijn geld terug.

  • Algemeen 1
op 22 augustus 2020 bestemming: Spanje / santa eulalia, reisperiode: augustus 2020

Appartement geboekt bij Booking.com. Booking bevestigd de reservering. Booking geeft aan dat de faktuur van de verhuurder zelf komt. Betaling aan verhuurder gedaan. Bij aankomst is er helemaal geen appartement en verhuurder is niet meer bereikbaar. Na verschrikkelijk lang in de wachtrij gestaan te hebben annuleert Booking zelf mijn reservering op de dag van aankomst
Booking geeft nu aan dat ze niet verantwoordelijk zijn, ze doen er alles aan om de klant af te wimpelen. Ik moet het van Booking met verhuurder uitzoeken, die van de aardbodem is verdwenen!!
Verhuurder van Booking is een oplichter en daar biedt Booking blijkbaar alle ruimte voor zonder zelf de verantwoordelijkheid te nemen. Booking.com NOOIT MEER.

  • Algemeen 1
op 22 augustus 2020 bestemming: België / Casteau, reisperiode: juli 2020

Ik heb geannuleerd wegens corona.Na een week chatten en mailen om mijn geld terug te krijgen heb ik getelefoneerd.Kostte me 50 eur!Hotelkosten teruggestort erna, 6 x 12,5 eur ontbijt niet.

  • Algemeen 1
op 19 augustus 2020 bestemming: , reisperiode: januari 2020

Je boekt een hotel deze staat vast met ideale voorwaarden als gratis annuleren e.d. Maar dat maakt niet uit voor BOOKING.COM deze hebben hun eigen regels en maken uit wat ze zelf willen ik ben nu al met 7 a 8 hotels in zee gegaan dit jaar en volgend jaar en elke keer annuleren ze de hotels waarvoor ik soms uren achter mijn computer zit zonder chroom of enkel gevoel van hinderlijk zijn. Dit is in mijn beleving de slechtste club en meest onbetrouwbare partner in de hotel branche. GEWOON SLECHT, ONBETROUWBAAR en LAFHARTIG!!!!

  • Algemeen 1
op 18 augustus 2020 bestemming: , reisperiode: augustus 2020

Geen contact te krijgen met Booking.com omdat er een oud e-mailadres bekend was! Reageren niet op mails en bellen😡

  • Algemeen 1
op 18 augustus 2020 bestemming: Frankrijk / Abbeville, reisperiode: januari 2020

Booking.com laat het afweten. Netjes hoor. Is dit pure oplichterij?
Als je bij Booking.com een boeking hebt en je annuleert bij het Hotel voor het verstrijken van de afgesproken tijd dan heb je pech.
Booking.com doet dan niks voor je, wat een SLECHTE service en eigenlijk is daar een ander woord voor........ ik weet het niet, zou het oplichters kunnen zijn? Wat denkt u?
Wij hadden een hotel geboekt in Abbeville, hotelDomitys L’aigrette bleue en na betalen bij het hotel kwamen wij erachter Dat dit een soort verzorgingstehuis is voor alzheimer en demente senioren die ook nog eens zonder mondkapje liepen. We hebben gelijk geannuleerd bij de balie van het hotel, daar had ik immers betaald. En u begrijpt het al!!!!!! Geld wat ik betaald heb ben ik kwijt en Booking.com doet verder niets, ook zij geven geen compensatie.
Het kostte ons ruim €140 voor een nacht en we hebben niets teruggekregen ook al hebben we op tijd geannuleerd. Ruikt dit nou naar oplichterij? Wat denkt u? Veilig en vertrouwd zijn ze in ieder geval niet balles wordt met standaard email beantwoord. Dank U wel Booking.com, u heeft u aandeel binnen.

  • Algemeen 1
op 11 augustus 2020 bestemming: Italië / Sicilië, reisperiode: augustus 2020

Boek nooit een reis met Booking.com, wat een onbetrouwbaar platform. Ik heb via hen een accommodatie geboekt die ten eerste adverteerde met services die ze niet hadden, en daarnaast ontzettend klantonvriendelijk was. Eerst contact opgenomen met de accommodatie, daarna met Booking.com. Het meisje van de klantenservice gaf aan dat zij ook met de accommodatie had gesproken en dat die zeer onbeleefd was en 'dat het een vervelende reiservaring zou kunnen worden'. Desondanks wilde zij mijn reis niet annuleren, want de accommodatie ging daar niet mee akkoord, Kortom: zij bieden een onbetrouwbare en onvriendelijk hotel aan onder valse voorwendsels en ik mag ervoor opdraaien. Ik zou echt niet aanraden via hen te reizen, je weet niet wat je boekt en ze doen echt 0 voor je.

  • Algemeen 1
op 7 augustus 2020 bestemming: Frankrijk / Savigny-sur-Orge, reisperiode: juli 2020

Corona onveilig, gedeelde badkamer en toilet met andere huurders. Geen 1,5 m afstand mogelijk. En bedrogen met betaling. Booking.com en verhuurder reageren niet op mail en klachten. Waardeloos.

  • Algemeen 1
op 5 augustus 2020 bestemming: Zweden / Stockholm, reisperiode: juni 2020

Negatief reisadvies vanuit Nederland i.v.m. COVID 19. Booking verwijst direct het contact door naar de accommodatie. Annuleren, compensatie of welk andere mogelijke oplossing was onbespreekbaar. Zowel de service vanuit Booking als Scandic Continental is belachelijk. Mijn ervaring leert om nooit meer via een tussen partij te boeken.

  • Algemeen 1
op 4 augustus 2020 bestemming: Spanje / Mallorca, reisperiode: juli 2020

Het cijfer is gebaseerd op de slechte afhandeling na de reis van het terug storten van borg, 4 jonge mensen moesten € 800,00 borg betalen en hebben dit nog steeds niet terug, de ene na de andere smoes is het gevolg. Ik zal Booking.com. nooit meer aanraden, wat een prutsers

  • Algemeen 3
op 4 augustus 2020 bestemming: Noorwegen / Kristiansand, reisperiode: juli 2020

Overnachting geboekt en moest vooraf betaald worden. Heb ik gedaan en nadat het afgeschreven was krijg ik een mailtje dat het dubbel geboekt is. Geen contact kunnen krijgen met booking alleen via een Engels talige site of telefoon nummer. Slechte zaak voor een Nederlands bedrijf dat je niet in je eigen taal kunt klagen.

  • Algemeen 1
op 2 augustus 2020 bestemming: België / BELGIE, reisperiode: juli 2020

Adembenemend uitzicht, appartement mooier dan op de foto's,
we komen zeker en vast terug TOP VAKANTIE !!

  • Algemeen 10
op 1 augustus 2020 bestemming: België / De Panne, reisperiode: juli 2020

VILLA FANTASIO, in beheer van Het Parkhotel in De Panne, België. Geboekt via Booking.com

Wat ben ik blij thuis te zijn. Wat een prachtig huis in een geweldige omgeving maar wat is het verwaarloosd en smerig. Een keuken waar nauwelijks attributen zijn om te koken. Twee oude gore koekenpannen en een lade met rotzooi. De lijst zou te lang worden als ik alles moet opsommen wat er ontbreekt. (Ik heb zelf nog een aardappelschil mes en een knoflookpers gekocht...) Een piepkleine ijskast die nooit is schoongemaakt. Geen wasmachine!? Met twee kleine kinderen is dat erg onhandig. (Ook de spijlen die missen bij de trapleuning leverde een gevaar voor onze 3 jarige kleindochter op.) Bedden waar de lakens direct op de hobbelige, smerige en gevlekte matrassen liggen!? Ramen en gordijnen die nauwelijks open en dicht kunnen. Een bad waar de hele badkamer blank staat als je het gebruikt. Een heel vreemde en ook helaas smerige buitendouche. Tuinmeubilair te armoedig voor woorden. Doorgezakt en stuk. Geen parasol. Etc. Ik begrijp niet dat u bijna VIERDUIZEND euro voor deze dertien nachten durft te vragen. Echt veel te veel. Zo zonde. Geachte verhuurders zou u daar zelf twee weken voor 3920 euro willen zitten? Familie Lomans

  • Algemeen 3
op 30 juli 2020 bestemming: België / knokke Heist, reisperiode: augustus 2020

Slechte communicatie gebrek aan verantwoordelijkheid leugenachtige bewereringen en dreiging met juridische maatregelen

  • Algemeen 1
op 29 juli 2020 bestemming: België / Rendeux, reisperiode: juli 2020

Schandalige manier van behandelen. 4 weken van te voren geboekt, vrijgenomen en op weg naar de accomodatie, toen we erachter kwamen dat t geannuleerd was, schijnbaar door n dubbele boeking. Die toevallig 2 dagen van te voren geboekt was. Waarom is die andere boeking niet geannuleerd die zo kort van te voren is gedaan?
Slechte communicatie (een bericht in booking.com ipv n telefoontje of persoonlijk mailtje), geen excuses gewoon zonder pardon afmelden en 4 weken je geld kwijt (althans ik mag hopen dat ik dit binnen 4 weken terug krijg). Schandalig!

  • Algemeen 1
op 27 juli 2020 bestemming: Denemarken / Aabenraa, reisperiode: juni 2020

Heb tijdig vakantie geannuleerd als gevolg van Corona. In 3 weken zou restitutie van de aanbetaling plaatsvinden. Na veel telefoontjes en tientallen emails heden restitutie ontvangen. Iedere klant is er een die je moet zien te houden. Dat doe je door hem serieus te nemen en je (restitutie) afspraken correct na te komen. Dan blijft hij klant, blijf jij aan het werk en heb je daar een inkomen uit en voldoening van. Ter aanmoediging van deze klantgerichte houding waardeer ik dit met een 4. Op naar de 10, ook bij restituties!

  • Algemeen 4
op 24 juli 2020 bestemming: Verenigde Staten / San Diego, reisperiode: juli 2020

Via booking.com een accommodatie in San Diego geboekt. Dit bedrag werd geïncasseerd op de creditcard. Door COVID echter moeten annuleren. De accomodatie kon worden geannuleerd. Ik heb echter tot op heden geen euro teruggekregen. Booking.com doet niets! Laat zelfs de accomodatie nog steeds zien op hun site, terwijl dit echt oplichters zijn. Belachelijk!

  • Algemeen 1
op 24 juli 2020 bestemming: Duitsland / HOhegeiss, reisperiode: juli 2020

Door een systeemfout is er een groot bedrag afgeschreven, maar er is geen reservering tot stand gekomen. Het heeft mij 6wk geduurd om mijn geld terug te krijgen. Dat ging erg moeizaam. Heb elke dag gemaild. Had het gevoel elke dag afgescheept te worden. Na 15 mails eindelijk het bedrag terug gestort gekregen. Jammer dat de klantenservice zo slecht is. Zo verliezen ze wel hun klanten.

  • Algemeen 1
op 23 juli 2020 bestemming: Nederland / menaldum, reisperiode: juli 2020

Bij jullie gereserveerd bij Waadhoeke resort , in Menaldum echter bij aankomst geen reservering bekend en in heel Friesland geen bed meer , dus maar naar huis

  • Algemeen 1
op 21 juli 2020 bestemming: Oostenrijk / Salsburg, reisperiode: juli 2020

Via booking.com een overnachting geboekt (room P) om dag nadien door te kunnen reizen naar kroatie. Bij aankomst was deze accommodatie niet meer beschikbaar, bouwvallige! We werden naar een andere accommodatie (room H) geleid(telefonisch)... bij aankomst waren de bedden beslapen, niet opgemaakt, gebruikte handdoeken lagen in het rond, vuil, afgeknipte teennagel op tapijt, vuil in de badkamer, geur naar sigaretten was niet te harden enz... ! Na tel contact met eigenaar geen resultaat op terugbetaling, nog steeds in contact met booking.com maar vandaag te horen gekregen dat we het zelf moeten uitvechten met eigenaar van de accommodaties... Tja van klantgerichtheid gesproken kan dit tellen! Moet zeggen we hebben van alles foto's genomen en deze liegen er niet om hoor ;-)!!! Booking.com is OK als alles goed verloopt maar eenmaal het fout loopt sta je er alleen voor...

  • Algemeen 1
op 21 juli 2020 bestemming: Frankrijk / Parijs, reisperiode: mei 2020

Nooit geweest ivm annulering. Nu 4 maanden later nog steeds de aanbetaling niet terug

  • Algemeen 1
op 21 juli 2020 bestemming: Duitsland / Keulen, reisperiode: augustus 2019

07/10 heb ik een gereserveerd voor 2 nachten Hilton in Keulen 1/3 augustus. Na de boeking heb ik direct via iDeal betaald. Daarna kon ik makkelijk de app downloaden en de reservering zou ik hierin terug kunnen vinden.
Nu vind ik de reservering niet op de website en niet in de app maar de boeking is al wel volledig betaald.
Hier heb ik 2 keer een melding over gemaakt en gevraagd of de boeking wel goed is gegaan. GEEN REACTIE VAN BOOKING. Ik heb het hotel gebeld die wel de boeking heeft ontvangen maar geen betaling. Weer booking gevraagd om verduidelijking en WEER GEEN REACTIE VAN BOOKING.
Telefonisch is men enkel bereikbaar met reserveringsnummer en pincode; maar die heb ik niet ontvangen zonder bevestiging van mijn boeking!

Communicatie is onmogelijk, op mails wordt niet gereageerd, zelfs een automatische reply van; bedankt voor u vraag hier komen we zsm op terug. NIKS!

  • Algemeen 1
op 19 juli 2020 bestemming: Nederland, reisperiode: augustus 2020

Had een boeking gemaakt bij booking.com. Ik heb bij reservering alles netjes betaald en ik kreeg ook een bevestiging etc. van de betaling. 2 later krijg ik een meialtje waarin staat dat ik de hele reissom nogmaals moet betalen, omdat de reis anders geanulleerd zou worden. Hierop heb ik gebeld naar booking zelf. Na ruim een half uur bellen, heb ik de afspraak gemaakt dat ik alle bewijzen zou sturen waarin stond dat ik had betaald en dat zij deze betaling daadwerkelikk ontvangen en verwerkt hadden. Tevens werd er beloofd dat er niks geanulleerd zou worden. De volgemde ochtend kreeg ik een mail dat het toch geanulleerd was. Ik heb weer gebeld (3e keer ondertussen) on hier verhaal over te halen. Ik werd van het kastje naar de muur gestuurd. Puntje bij paaltje heb ik geen vakantie. Niks is klantgericht. Alles is gericht op het binnenhalen van geld, maar de menselijke kant? Ho maar. Ik boek hier dus nooit meer iets. Ik raad deze organisatie ten strengste af!!

  • Algemeen 1
op 18 juli 2020 bestemming: Nederland / Bemelen, reisperiode: augustus 2020

Denk je een midweek geboekt te hebben via booking.com waarbij jezelf navraag doet naar het reserveringsnummer en te horen krijgt sorry maar deze is overboekt. Zorgen voor een alternatief maar ipv een resort een hostel met stapelbedden. Hoezo alternatief lijkt er niet op. Zelf een optie genomen op hetzelfde resort maar ja is duurder en dan wordt het moeilijk. Teruggebeld worden is er niet bij en heb zeker zes verschillende personen van booking.com aan de lijn gehad en niemand lost het op. De optie kan ik gebruik van maken en zelf volledig betalen en dan het prijsverschil mogelijk terug vragen of ontvangen. Ik heb de fout niet gemaakt en ben geen bank die voor financiert, en naar de centen kan fluiten. Kortom een waardeloze organisatie die geen zak voor je down en zich verschuilen achter andere partijen die ook in de routing zitten. Het heeft me in ieder geval nog iets positiefs opgeleverd, de volgende keer rechtstreeks met de accomodatie reserveren wat tegen dezelfde prijs gaat.

  • Algemeen 1
op 18 juli 2020 bestemming: Spanje / Barcelona, reisperiode: juli 2019

Let op zeer onbetrouwbaar. Is een tussen persoon die alleen de betaling regelt. Bij problemen moet je toch zelf overal achteraan. Je geld kun je bij voorbaat afschrijven als je hier boekt. Terug krijgen gaat niet lukken. Incasseren gaat ze beter af.

  • Algemeen 1
op 14 juli 2020 bestemming: Nederland, reisperiode: maart 2020

Ging niet door vanwege Corona. Ben sindsdien al 4 maanden bezig om het geld terug te krijgen. Ze reageren zeer laat en weigeren te betalen, ondanks het feit dat het hotel het geld al heeft teruggestort.

  • Algemeen 1
op 8 juli 2020 bestemming: België, reisperiode: juni 2020

Iet kon doorgaan en het geld zou teruggestort worden. Nu 30 dagen, en vele emails verder, nog steeds niets ontvangen.

  • Algemeen 1
op 7 juli 2020 bestemming: Montenegro / Kotor, reisperiode: juli 2019

Booking cancelt reis ipv bemiddeling zoals ze deden voorkomen. Schandalig. Onbereikbaar, reageren nergens op. Hotel Huma Kotor Bay doet trouwens hetzelfde, reageert nergens op. Overigens, wij hebben begrip voor de situatie waarin hotel door Covid-19 verkeert, wij hadden om een gedeeltelijke restitutie gevraagd of een voucher. Booking feliciteerde ons overigens ook nog dat de cancellation was gelukt..... Echt schandalig.

  • Algemeen 1
op 3 juli 2020 bestemming: Portugal / Luzz, reisperiode: april 2020

Vorig jaar met mijn vriendin naar Quinta do mar da Luzz in Portugal geweest. Heerlijke tijd gehad en geboekt via vakantiediscounter. Alles prima geregeld! Dit jaar hetzelfde geboekt alleen nu via booking.com omdat we aparte kamers wilde . We zouden in april gaan maar wegens corona ging het niet door. Tientallen telefoontjes, mails en beloftes later zijn we bij booking geen stap verder gekomen! Geen geld, geen voucher niets! En nu zijn we erachter gekomen dat onze reis niet eens meer bestaat! We krijgen letterlijk te horen dat onze reservering niet kon worden gevonden. Probeert u het later nog eens...Uiteindelijk naar de accommodatie gebeld. Wat een aardige mensen! Deze mensen dachten tenminste mee! We zijn akkoord gegaan met een tegoedbon. Deze mensen hadden Booking.com namelijk hun fee al betaald. Als booking dat met iedereen doet strijken ze behoorlijke bedragen op over de rug van een ander! Schandalig en oplichterij! Bovendien heeft de hotelbranche het al zo moeilijk. Booking laat de hotels zelf hun probleem oplossen, schrappen je reserveringsnummer (je reis bestaat dus niet meer) maar strijken wel het geld op wat betaald moet worden door het hotel zelf. Daarna geven ze niet thuis! Oplichting eerste klas!

  • Algemeen 1
op 1 juli 2020 bestemming: België / Gent, reisperiode: april 2019

Reis gaat niet door omdat hotel wegen corona gesloten is. Op geen enkele manier compensatie voor de betaalde reissom. Schandalig!

  • Algemeen 1
op 30 juni 2020 bestemming: Nederland / Lisse, reisperiode: juni 2020

Hotel was wel goed, maar geen ontbijt gekregen wegens Corona, waarvoor wel betaald. Meerdere berichten naar Booking. Niets gehoord. Niet meer boeken dus via Booking. Com. Bij klachten hoor je nets meer.

  • Algemeen 5
op 29 juni 2020 bestemming: Oostenrijk, reisperiode: juli 2020

Bij booking.com een hotel geboekt met de mogelijkheid om tot 3 dagen op voorhand te annuleren. We wilden graag annuleren omdat we niet kunnen doorreizen naar onze eindbestemming Slovenie, maar het hotel is niet meer terug te vinden in mijn boekingslijst. en dan plots 2 dagen op voorhand wanneer het te laat is om te annuleren verschijnt het weer, 89 euro annulatiekosten moeten betalen. Nooit boek ik nog bij booking.com

  • Algemeen 2
op 26 juni 2020 bestemming: Nederland / Scheveningen, reisperiode: augustus 2020

Hallo ik heb paar dagen geleden geboekt by hotel empaire in Scheveningen. En paar keer gebeld.maar geen contact.op foto's zag ik een eigen kamer en daarna kreeg ik melding dat ik op een zaal kom met meerdere mensen kom te slapen wat ik niet wil vanwege crisis.ik heb ze een bericht gestuurd.maar ook geen reactie of mail terug gekregen.eindelijk vandaag mevrouw aan de telefoon gekregen.Daarbij ook nog zeer brutaal en liet je niet uitpraten.ik heb politie hier over gebeld.politie heeft gezegd met haar verder moet bespreken.ik heb haar 2 keer aan de telefoon gehad maar ze hing de telefoon gewoon op.ik heb nog eens gebeld maar neemt niet op.ik heb per email bericht gestuurd af te melden.En normaal hoef ik dit niet te betalen.omdat het paar dagen geleden pas is geboekt.maar mevrouw was mij aan bedreigen dat ze mij weet te vinden.wat moet ik nu doen? ZE NEEMT TELEFOON NIET OP? SPOEDIG BERICHT VAN U.

  • Algemeen 1
op 23 juni 2020 bestemming: Frankrijk / Tours, reisperiode: april 2020

Hotel heeft uiteraard vanwege Corona geannuleerd maar niets terugbetaald.Booking is plotseling telefonisch en via internet niet meer te bereiken.Alleen nog voor boekingen.Maar dat dus nooit meer.

  • Algemeen 1
op 19 juni 2020 bestemming: Frankrijk / La Plagne, reisperiode: maart 2020

Was altijd zeer tevreden over booking.com. Heb een hele vakantie rondgereisd met telkens een hotel uitzoeken voor de volgende dag. Tot de afgelopen wintersport. Vanwege Covid-19 werd de reis door het hotel gecanceld. Kan gebeuren. Contact opgenomen met B.C. Ze zouden contact opnemen met het hotel. Gebeurde niks. Nog maar eens gereageerd. De reactie: ja maar u had zelf moeten annuleren. Ja, dag, dan kost het mij geld. Maar uiteindelijk kwam het verlossende woord, ik krijg een voucher. Prima. Maar niks kwam er binnen. Maar weer gereageerd. De voucher zou zijn gestuurd op een datum die lag twee weken voordat mijn vakantie zou beginnen. Maar weer gereageerd dat dat me sterk leek. Vroegen ze weer om al mijn gegevens, reserveringsnummer en code. Opgestuurd, daarna werd het stil en daarom getracht weer telefonisch contact op te nemen. Mijn reserveringsnummer werd ineens niet meer herkend, mijn berichtenbox op B.C. was gewist en als ik via de app wil reageren krijg ik na het invoeren van de reservering de melding dat mijn internet connectie eruit ligt -echt niet-. Dit ruikt naar een malafide bedrijf.

  • Algemeen 1
op 18 juni 2020 bestemming: Italië / La madelena, reisperiode: juni 2020

Mijn vriendin en ik hebben in januari 2020 vol vreugde zitten rondneuzen voor vakanties deze zomer. Na lang zoeken zijn we terecht gekomen bij de website "www.booking.com" waar een vakantie is geboekt naar het zonnige La Maddalena in Italië bij een accomodatie genaamd "Green Design Apartment". Er is geboekt voor een verblijf van 13 dagen voor de periode 20-06 t/m 03- 07 wat ons een bedrag van 1256,50 euro heeft gekost.

Tijd gaat voorbij, het Corona virus neemt zijn grijp op de wereld en hier beginnen de problemen! We proberen op 20-04-2020 contact op te nemen met de klantenservice van booking.com om te kijken of het onder de omstandigheden mogelijk is om onze vakantie te annuleren. Dit is een nog vrij prettig telefoon gesprek waarin uitgelegd word dat booking.com op dat moment nog niks voor ons kan betekenen maar dat ze wel contact op kunnen nemen met de accomodatie zelf om te kijken of ze op uitzondering ons kosteloos willen laten annuleren. Het antwoord wat we op dit verzoek hebben gekregen is nee, wel willen ze een voucher aanbieden. Hier gaan we niet mee akkoord, wachten graag de situatie af omdat booking.com ons verteld tijdens het telefoon gesprek dat als het voor ons zo dicht mogelijk op de vakantie zelf niet mogelijk is om daar te komen, ze ons zullen helpen.

We wachten en wachten tot wij een email krijgen van de vliegmaatschappij waarbij we geboekt hebben, Transavia. Hierin staat dat onze vlucht naar Italie vanwege de Corona maatregelen is GEANNULEERD. Op dit moment kijken we gelijk of er nog andere vluchten mogelijk te boeken zijn naar dezelfde bestemming maar die zijn er niet. Niks vliegt, geen enkele maatschappij en het is voor ons onmogelijk om op het vakantie eiland te geraken.

Daar gaan we weer, bellen vol hoop met booking.com. Waarom niet? Ze hebben immers gezegd dat ze ons zouden helpen als we er niet kunnen komen. Helaas blijkt niks minder waar te zijn... Meerdere telefoon gesprekken zijn gevolgd omdat ik de hoop niet opgeef en de nadruk blijf leggen op het feit dat we niet op bestemming kunnen komen door een geannuleerde vlucht en we geen voucher willen omdat we bang zijn deze niet optijd kunnen verzilveren.

Op dinsdag 16-06 een laatste keer bellen met www.booking.com, alle hoop is naar de grond gezakt en met flinke tegenzin bel ik om toch de voucher te accepteren zodat ik m'n geld niet kwijt ben. Meneer van de klantenservice neemt op en vraagt gelijk om de annulering door te sturen als bewijs, iets wat nog geen enkele andere medewerker heeft gevraagd! Uitgelegd dat hij dat nodig heeft om voor een restitutie te zorgen. Meneer heeft daarna ook voor ons met de accomodatie gebeld, en komt terug met zeer verrassend nieuws. De accomodatie geeft aan na oktober dit jaar dicht te gaan, dus de voucher die booking.com me eerder door mijn strot probeerd te duwen zou na die periode nutteloos worden! Schandalig!

Met kleine hoop dat deze medewerker het probleem voor ons zou oplossen wachten we maar tot hij terug beld. Niks meer van gehoord...
Dag hard voor gewerkte centjes... Achtergelaten met ongeloof dat zo'n groot bedrijf zo weinig voor hun trouwe klanten kunnen doen.

  • Algemeen 1
op 18 juni 2020 bestemming: Griekenland / Zakynthos, reisperiode: juni 2020

Reis kon om bekende reden niet doorgaan. niet door ons gewild!!
reis geboekt via booking.com (dus zij verdienen hier aan) nu kunnen we nbiet anders dan annuleren en de heren/dames van booking trekken hun er niets vanaan; nu mogen we zelf alles regelen met het hotel terplaatse !!! Ferme service !! DUS BETER in de toekomst rechtstreeks bij hotel boeken en NIET via booking (is trouwens goedkoper ook) Wij werken NOOIT meer via booking en zullen dit ook op soiciale media melden een echte schande. men zegge het verder...

  • Algemeen 1
op 15 juni 2020 bestemming: Spanje / Gran Canaria, reisperiode: mei 2020

Booking.com is een waardeloze organisatie. Vanwege corona ging de reis niet door. Meer dan 800 Euro betaald en geen euro terug gekregen. Al het geld zelf in eigen zak gestoken. Zeer moeilijk om contact te maken. Boek NOOIT bij deze oplichters😈

  • Algemeen 1
op 10 juni 2020 bestemming: Schotland / Edinburgh, reisperiode: mei 2019

Hotel is geannuleerd maar van Booking.com op meer dan 5 berichten geen enkele respons. Ik was een vaste klant maar zal nooit meer iets boeken bij Booking.com. Helaas!!

  • Algemeen 1
  • Vorige
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Volgende