Schrijf een review

Reviews over Booking.com

Url:

Type reizen: hotel
Herengracht 597, 1017 CE Amsterdam NL

Logo van Booking.com

Pagina 2 van 11 met 1059 resultaten

op 10 september 2024 bestemming: Nederland / Texel, reisperiode: augustus 2024

Op 16 juli jl had ik een accommodatie geboekt en betaald bij Booking.com voor de periode van 30 augustus jl. tot en met 1 september jl. Op 30 augustus jl. Bij aankomst bij de accommodatie bleek dat mijn boeking was geannuleerd. Maar vraag aan Booking.com was wanneer krijg ik mijn geld terug van mijn geannuleerde accommodatie en het bedrag va €339,00?
Tot op heden krijg ik geen antwoord van Booking.com ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 9 september 2024 bestemming: Marrakech / Marokko, reisperiode: augustus 2024

Mijn geboekte villa bij booking.com werd bij aankomst geannuleerd ... Lees meer

  • Algemeen 1




op 9 september 2024 bestemming: Nederland / Den Helder, reisperiode: september 2024

Het was de meest onconfortabele B&B ervaring van mijn leven. Ik voel mijzelf dom dat ik doordat er heel weinig informatie bij stond ik niet gedacht heb dit kan alleen maar tegenvallen. Ik had een Pipowagen geboekt voor twee dagen. Ondanks herhaardelijk vragen geen reactie. Niet van de eigenaar en ook niet van Booking.com. De pipowagen was een kleine bouwkeet met een bed erin en verder niks. Geen stromend water, toilet of douche. Die waren 300 meter verderop. Geen uitleg van de eigenaar. Vergeven van de vliegen en muggen. Voor het ontbijt moest je 500 meter lopen en er lag een ruftende hond onder tafel. 165 euro voor twee nachten. Dat kan je toch niet maken om dat op je site te zetten met hele goede recenties? En zonder enige toevoeging over staat van de "Pipo"bouwkeet. ... Lees meer

  • Algemeen 2
op 6 september 2024 bestemming: Italië / Gera, reisperiode: augustus 2024

NOOIT WEER ! Booking.com schrijft zonder toestemming geld af van je Creditcard en komt afspraken niet na. Waardeloze klantenservice. Kortom nooit weer

  • Algemeen 1
op 6 september 2024 bestemming: Spanje, reisperiode: augustus 2024

Graag wil ik hierbij mijn ernstige ongenoegen uiten over een ervaring die ik recentelijk heb gehad met een door mij via Booking.com gemaakte reservering. Afgelopen zomer arriveerden wij bij onze geboekte accommodatie in Spanje, vol verwachting na het maken van deze reservering via uw platform. Tot onze grote schrik en teleurstelling bleek het huis echter dubbel geboekt te zijn, waardoor wij – negen personen – in de brandende hitte van 30 graden op straat stonden met onze koffers.

Direct hebben wij contact opgenomen met uw klantenservice, in de hoop dat er snel een passende oplossing zou worden geboden. Tot onze verbijstering bleek niemand in staat om ons adequaat te helpen. Ondanks het feit dat op uw website expliciet wordt vermeld dat Booking.com in dergelijke gevallen een gelijkwaardig of beter alternatief moet aanbieden, werd ons slechts een optie voorgesteld die €3000 goedkoper was en totaal niet voldeed aan de voorzieningen die wij oorspronkelijk hadden geboekt.
Uiteindelijk werd ons verteld dat wij zelf op zoek moesten gaan naar een alternatief. Toen wij een geschikte vervangende accommodatie vonden, weigerde Booking.com de kosten hiervan te dekken omdat dit €1500 meer kostte dan het oorspronkelijk geboekte huis. Dit is voor ons onacceptabel, vooral gezien het feit dat de fout volledig bij Booking.com ligt.

Na 2 uur aan de telefoon te hebben gehangen en meerdere keren in de wacht te worden gezet werd de telefoon uiteindelijk opgehangen door Booking.com en kregen we ze niet meer te pakken. We hebben juist met deze organisatie geboekt voor het geval deze gingen gebeuren maar het heeft dus geen enkele zin aangezien ze je toch niet helpen. Vreselijke klantenservice en de manier van omgang met klanten.

  • Algemeen 1
op 5 september 2024 bestemming: Thailand / Pattaya, reisperiode: september 2024

Guest house Peter House No balcony (Pattaya) geboekt voor 17 - 23 okt 2024. Reservering betaalt en bevestigd op zat 31 aug. Maar dan haalt Booking het Guest House van de site. Gevolg boekingsnummer en pincode zijn ongeldig geworden. Klantenservice reageert niet op mijn e-mail en kan ze niet bellen vanwege ongeldig boekingsnummer. Het zogenaamde directe contact telefoonnummer in Thailand blijkt niet bestaand. Ook e-mail gestuurd naar accomodatie: geen reactie.

  • Algemeen 1
op 5 september 2024 bestemming: NL / Rotterdam, reisperiode: juli 2024

Ik ben host en door een gast schades opgelopen in mijn huis. Foto's van de schade heb ik aan booking doorgestuurd. De gast heeft booking benadert omdat hij de schade niet wilde vergoeden. Booking heeft de waarborgsom aan de gast terug betaald en vervolgens mij laten zitten met de schade. De gast heeft vervolgens zodra de waarborgsom door booking aan hem terug betaald was een false review geschreven. Booking heeft die niet verwijdert. Ik voel mij helemaal in de steek gelaten door booking in de afhandeling van deze zaak.

  • Algemeen 1
op 3 september 2024 bestemming: Portugal / Lissabon, reisperiode: augustus 2024

Super fijn verblijf gehad, we gaan vaker boeken hier.

  • Algemeen 8
op 30 augustus 2024 bestemming: Duitsland / Diversen, reisperiode: september 2024

Klantenservice is slecht tot niet te bereiken en klachten worden door Booking.com werkelijk nooit, maar dan ook nooit opgelost.

  • Algemeen 1
op 28 augustus 2024 bestemming: USA / San Francisco, reisperiode: augustus 2024

In Holiday Inn in San Francisco verbleven die me alleen een rekening van de extra kosten hebben gegeven. Niet van de complete kosten zoals voor de kamer zelf.
Met hotel contact opgenomen en het is niet duidelijk of ze de gevraagde rekening zullen leveren.
Op de booking. com website is er geen mogelijkheid om dat naar booking. com zelf aan te kaarten. Altijd weer verwijzen naar het hotel.
Ook het telefoonnummer is erg moeilijk terug te vinden. Booking .com wil niet gebeld worden. Toch na Googlen gevonden +31 70 770 3884. Vijf keer gebeld omdat het niet duidelijk was hoe het boekingsnummer (4742504204) en pincode ingevoerd moeten worden. Uitgevonden dat dat een "#" tussen moet en daarmee moet afsluiten. Dan een paar minuten gewacht en ermee ingestemd dat ik ook in het Engels te woord gestaan kan worden. Pfff.... De stem (ik denk van een Indiase wat prima is) klonk eerst als een robot. Maar ze was gelukkig een echt mens. Ze doet natuurlijk haar best en ze vertelde me dat het hotel me de complete rekening zou moeten leveren, ondanks dat het grootste gedeelte van het bedrag aan Booking .com is betaald. Het hotel weigerde namelijk de complete rekening en gaf me alleen de rekening van de extra kosten zoals voor het parkeren.
Wat een gedoe zeg. Kost me veel tijd. Maar gelukkig niet opgegeven. Nu duimen of ik de rekening nog krijg.

  • Algemeen 2
op 27 augustus 2024 bestemming: België / Houyet, reisperiode: augustus 2024

Dubbel geboekt dus niet doorgegaan. Laatst ook iets meegemaakt in Praag. Klantenservice is zwaar WAARDELOOS. Afgelopen 10 jaar meer dan 100 keer bij hun geboekt maar dat stopt NU.

  • Algemeen 1
op 24 augustus 2024 bestemming: Japan / Tokyo, reisperiode: januari 2024

Ik heb Genius 3 !
Dan nog zeer slechte service. Factuur voor deze reis aangevraagd, dikwijls rappel voor gestuurd maar nooit gekregen.
Ik boek nu op site van de hotels zelf en verrassend is iedere prijs nu zelf goedkoper dan bij Booking !!! En het scheelt veel hoor.
Booking beweert jou dus een deal te geven maar in werkelijkheid ben je telkens opgelicht.
Helaas dit te moeten vaststellen na vele jaren trouwe goede klant te zijn geweest.

  • Algemeen 1
op 16 augustus 2024 bestemming: Frankrijk / Versailles, reisperiode: augustus 2024

We hadden een appartement voor 6 personen geboekt en kregen een appartement voor 4. Booking klantenservice is al weken niet bereikbaar en reageert niet op berichten. Gebruik een ander platform om je accommodatie te boeken!

  • Algemeen 1
op 6 augustus 2024 bestemming: Turkije / Taksim, reisperiode: juli 2024

Ik had bij hotel Mesut Residence geboekt voor 7 juli 2024 en had 21 juni 2024 gratis geannuleerd ,Nu anderhalf maand geleden en nog steeds geen geld terug gekregen.We zijn nu een maand bezig met mailtjes sturen naar booking.com en ook gebeld ,ook de eigenaar van Mesut residence maar tot nu toe zonder resultaat.

  • Algemeen 1
op 5 augustus 2024 bestemming: Sky Residence Club / Vancouver, reisperiode: mei 2024

Via Booking geboekt en door Booking is de Sky Reisdence Club (Vancouver) gecancelled. Vooraf betaald en na vele maanden communiceren nog steeds ons geld niet terug, dat we in maart 2024 betaald hebben.

  • Algemeen 1
op 30 juli 2024 bestemming: België / Gent, reisperiode: juli 2024

LETOP er wordt niet direct een factuur verstrekt. Verstrekkende gevolgen (zakelijk)

  • Algemeen 1
op 27 juli 2024 bestemming: Nederland / budel, reisperiode: juli 2024

Dubbele boeking. om 17 uur een reserveringsbevestiging en om 22 uur dat er een dubbele boeking is. ik moet weer opnieuw iets zoeken maar moet het eerst weer vooruit betalen met het geld wat ik al betaald heb, ik kan niet opnieuw betalen. ze helpen niet en ze verbreken zo de verbinding

  • Algemeen 1
op 27 juli 2024 bestemming: Italië / mennagio, reisperiode: juni 2024

Vakantie geboekt en betaald in maart via Booking bij Residenza Sant Andrea in Mennagio. De avond voor aankomst. We waren al in italie. Een annulering zonder goed opgaaf van reden. Gemaild gebeld, diverse malen met verhuurder en booking. com. Niemand dit je goed helpt en antwoord geeft op je vragen. Recenssie wordt geweigerd door booking terwijl ze zelf dit voorstelde. Eerst 5 dagen wachten op geld, dan 14 , dan weer 5 dagen en weer 14 dagen en ondertussen is mij geld niet terug, zomervakantie weg. Kan niks anders boeken omdat mijn geld niet terug is gestort. Mijn advies boek nooit je vakantie op booking. Waarloos bedrijf

  • Algemeen 1
op 25 juli 2024 bestemming: Duitsland / Düsseldorf, reisperiode: juli 2024

Al in januari geboekt en overgemaakt, nog contact gehad vanuit accommodatie en meerdere malen bevestiging ontvangen, op de dag dat we inmiddels onderweg waren ontvingen wij opeens een annulering, terwijl wij nooit geannuleerd hadden! Meteen proberen meerdere malen contact te maken met booking.com maar helaas niet te bereiken! Ook het hotel was onbereikbaar. Erg triest als je onderweg bent naar een concert en je verblijf opeens vanuit booking.com ( zegt het verblijf nu) wordt ingetrokken! ik ga nooit meer boeken via booking.com!

  • Algemeen 1
op 24 juli 2024 bestemming: Denemarken / kopenhage, reisperiode: mei 2024

Enorme dumper, via booking geboekt ibis hotel in copenhage . al direct na de boeking kregen we bericht of we niet een duurdere grotere kamer wilde hebben. we hadden geen idee of we dit moeten doen. Eenmaal aangekomen bij Ibis, weer dezelfde vraag, willen jullie niet een duurdere kamer ? Maar we hadden onze kamer niet eens gezien hoe moeten we weten. Wij gewoon gegaan voor de kamer die we geboekt hadden. Bleek deze hele kamer slechts 3x3 is 9 M2 te zijn !!! Ik heb me nog nooit verdiept in de grootte van een hotel kamer , we betaalde 220 euro per dag en dan verwacht je een fatsoenlijke kamer toch ? Omdat we met een normale betaalpas betaalde moesten we 200 euro borg betalen, na 2 weken hadden we die borg nog steeds niet terug, Iedere keer als we belde zeiden ze het is onderweg, we wilde klagen bij booking.com hierover blijkt dat hele bedrijf totaal onbereikbaar , Ben helemaal klaar met dit bedrijf

  • Algemeen 3
op 23 juli 2024 bestemming: Nederland / Assen, reisperiode: juli 2024

Klein foutje gemaakt in de boeking en ontdekte dit na ontvangst bevestiging. Gelijk de klantenservice gebeld maar deze heer totaal geen handelingsbevoegdheid/mandaat om zaken adequaat af te handelen. Men verschuilt zich achter de accomodatie en deze verwijst weer naar Booking. Kijk voortaan wel op de website van het hotel en boek rechtstreeks, is ook vaak goedkoper. (en anders even bellen of mailen) Booking vraagt namelijk best wel een hoge commissie van de hotels!! De hotels boeken ook liever rechtstreeks!

  • Algemeen 1
op 19 juli 2024 bestemming: UK / Hickham, reisperiode: juli 2024

Huisje geboekt via booking, betaald en bevestigd. Aangekomen in de plaats waar we zouden verblijven konden we het huisje niet vinden. We waren met 2 volwassenen en 1 grote hond. Gebeld naar de accommodatie en die vertelde dat ze al een tijdje geen zaken meer deed met booking. We konden daar niet verblijven omdat ze al mensen via air b&b in het huisje had zitten. Gebeld met booking, het was al 19:00 en na ruim een half uur wachten werden we doorverbonden met een engels sprekende dame. Ze ging iets anders voor ons zoeken en we werden zeker teruggebeld. Telefoonnummer gecheckt en wachten maar. Toen er om 20:00 nog niet was teruggebeld werden we een beetje wanhopig en zijn we maar wat eten gaan halen. We hadden zelf ook al gekeken en er was in de buurt nergens meer wat vrij waar ook nog een hond bij kon. Of het was onbetaalbaar of veel te ver weg. We moesten ook in dit gebied blijven want morgenvroeg ging onze trein weer terug naar NL dus qua afstand moesten we zo dichtbij mogelijk zijn.
Je raad het al we werden niet teruggebeld en hebben moeten overnachten de auto, koud, klein, met een snurkende hond en geen faciliteiten. De volgende ochtend had ik een mail van booking, we kregen $45 korting als we een duurdere accommodatie zouden boeken. Had ook nog echt zin de dag naderhand. Ik was woest op booking. Gewoon klanten letterlijk in de kou laten zitten en slapen. Belachelijk gewoon, en totaal geen excuses of begrip. We zijn meteen gaan rijden naar onze trein en terug naar Nederland gegaan. Thuis meteen gebeld met booking met een slecht Ned sprekende dame en die ging het oplossen voor ons. We kregen als compensatie maar liefst 17,52 terug om de schade te beperken. Ik wist niet wat ik hoorde, en dat bedrag komt in ons account dan kunnen we dat de volgende keer weer gebruiken. Wat een enorm bedrag of niet. Ik was enorm boos, hoe durven ze zo met mensen om te gaan, omdat ze zo groot geworden zijn menen ze alles maar te kunnen doen. Klanten hebben weinig keus, ik ben HELEMAAL klaar met booking. Ik hoop dat ze snel teruggefloten worden en weer eens echt service gaan bieden en er zijn voor klanten in nood zoals wij waren. Nooit meer booking voor ons wat een smerige afzetters zijn dat.

  • Algemeen 1
op 17 juli 2024 bestemming: Duitsland, reisperiode: januari 2024

We booked a hotel for the 13th in stuttgart. Unfortuantly only after booking we noticed that we can't get to the hotel because it's in an low emission area which you need a sticker for on the car otherwise you get fined. We called about this hours before the check-in time.
In the booking.com website and app there is NO MENTION of a sticker like this needed, We could not possibly know we needed this sticker to get to the hotel. So this is very unfair.

We asked for a refund because even though we wanted to stay at the hotel we simply could not get to it. WE also explained this to your employee and they said a refund is not possible.
Then we called booking.com and explained the situation. The employee of booking.com was incredibly apathetic, unbelievable. He told us a refund is not possible.
This is very unfair treatment because we told well on time that we wanted to cancel because it was not possible to drive to the hotel.

  • Algemeen 1
op 15 juli 2024 bestemming: VS, reisperiode: juli 2024

Via booking.com bestaat de mogelijkheid om seats te boeken, maar als je dat doet via IDeal, verdwijnt het geld ergens. Booking.com zegt het niet te ontvangen, maar het is wel afgeschreven van mijn bankrekening. Klantenservice betekent iedere keer weer opnieuw iemand die niet wil helpen, alleen herhaalt u hebt niet betaald ook al is het bewijs van betaling 4 keer opgestuurd !

  • Algemeen 1
op 5 juli 2024 bestemming: Turkije / Dalyan, reisperiode: juni 2024

Bij aankomst bleek appartement geannuleerd, omdat het hotel niet was betaald door organisatie. Accommodatie was volgeboekt en zo ook veel andere. Eigenaar vond een alternatief voor 2 dagen en daarna konden we naar het eigenlijke complex. Lastminute gaf aan dat hotel binnen 48 uur betaald zou worden via Hotelbeds, maar dat is tot nu niet gebeurd (18 juni 2024 tot heden 5 juli 2024) ondanks toezeggingen. Lastminute is niet telefonisch te bereiken, chatagents kunnen niet helpen of geven verkeerde informatie. Hierdoor veel stress ervaren op ons vakantieadres i.p.v. ontspanning. Wij zijn nu weer thuis, maar nog steeds is hotel niet betaald. Wat doet Booking.com met zo'n partner vragen wij en ons netwerk zich af? Via website van Booking geleid naar Lastminute.com, dus achten wij hen verantwoordelijk voor de oplossing. Gaan ze dat doen? We gaan ze benaderen. Maar boek nooit meer bij Lastminute.com!

  • Algemeen 3
op 2 juli 2024 bestemming: Zwitserland / Interlaken, reisperiode: juni 2024

Hotel lakeview bij Niederried bij Interlaken is een vreselijk hotel en booking.com zou dit hotel snel moeten verwijderen, heel erg duur voor een hotel ver onder de maat veel in hotels geslapen, dit was de duurste en de aller slechte

  • Algemeen 3
op 11 juni 2024 bestemming: Thailand / Bangkok, reisperiode: mei 2024

We hadden een hotelkamer van 26 M² met terras geboekt via booking.com. Echter, de kamer was veel kleiner (18 M² inclusief badkamer) en er was geen terras.
Toen ik de receptie vroeg of ze misschien de verkeerde kamer hadden gegeven werd ik zeer onvriendelijk (zelfs met flinke stem verhoging) te woord gestaan. De man smeet zelfs zijn loket raampje dicht in mijn gezicht.

Ik heb diverse malen contact gehad met Booking.com, maar alles wat zij zeiden was: " Dat moet je zelf met het hotel regelen".
Ik was het liefst weg gegaan, maar waar ga je heen om 10 uur 's avonds midden in bangkok met een 6 jaar oud kindje?

Na drie of vier keer contact te hebben gezocht met Booking.com negeerden ze mijn berichten.

Inmiddels heb ik een creditcard charge-back gestart voor 50% van het booking bedrag. De kamer was immers de helft van wat ik geboekt (en dus betaald) had.

Booking.com: NOOIT MEER.

  • Algemeen 1
op 8 juni 2024 bestemming: Frankrijk / Cannes, reisperiode: juni 2024

Een apartment was vies, met lekkage en beschadigde oude goedkope meubel. Na 1 nacht vertrokken wij naar een hotel voor de andere 3 nachten. De eigenaar heeft geweigerd om aan ons terug te betalen. Wij hebben een contact met de booking.com genomen per telefoon en emails, na 6 dagen hebben zij geen actie gedaan. Nog paar keer gebeld naar een telefoon nummer in UK (betaalde nummer dus) en hun antwoord was gewoon, nee, de eigenaar van het apartment betaald niet terug en de booking.com - ook niet.

  • Algemeen 2
op 4 juni 2024 bestemming: Italië / Rome, reisperiode: april 2024

Via Booking een auto gehuurd in Rome, bij hun eigen autoverhuur RM Carrentals. Deze oplichters (ja, heus!) zijn er met mijn € 2000,- borg vandoor. Geen schade, dat is ook nooit geclaimd, maar gewoon niet terugstorten! Nu ik (auw!) op hun site kijk, zie ik bij reviews in Google Maps dat ze dit eigenlijk ALTIJD doen. Ook Booking geeft niet thuis en sturen me van het kastje naar de muur. Inmiddels heb ik zelf ten einde raad contact opgenomen met het consumenten tv-programma Radar en ik hoop dat zij wat voor mij kunnen doen. Maar het advies luidt: BLIJF WEG BIJ BOOKING!!!

  • Algemeen 1
op 30 mei 2024 bestemming: Griekenland, reisperiode: mei 2023

Via zogenaamde Geniusprogramma geboekt.Ik heb level 2 Even voor de duidelijkheid: Genius programma en eventuele kortingen zijn een smerige illusie. Het is puur bedrog.Men vraagt bij begin zoeken- wel om in te loggen om die korting toe te passen, maar dat geldt alleen bij kamers en appartementen die moeilijk verhuurbaar zijn (kneusjes accomodaties)
Door zoeken naar accomodaties met ( activatie- geniuslevel) en zonder inloggen (zonder geniuslevel) zijn er geen kortingen. . De Prijzen zijn gelijk of zelfs hoger.
Je wordt met open ogen bedonderd. Was dit bedrijf maar in handen van de 2 Nederlandse Studenten gebleven.
Maar ik weet vanuit mijn ervaring dat mensen op de een of andere manier bedonderd willen worden.

  • Algemeen 3
op 27 mei 2024 bestemming: Nederland / Terschelling, reisperiode: juni 2024

Ik ben geen huurder, maar een verhuurder en wil dossier deleten. Dat doen ze niet bij Booking.com. Je moet dan bellen voor 80 cent per minuut naar 0900 3663 376. na 10 minuten in de wacht wordt er opgehangen. eerder zat ik ook 10 min in de wacht, kreeg een dame in slechts NL's aan de lijn, die zorgde dat ik na 20 min werd teruggebeld: 'ja, we gaan uw doorzetten'. Kreeg ik verdomme robot aan de lijn en of ik mijn boekingsnummer wilde invoeren en pincode. HUH? Dit heb ik niet. Ik maakte een account aan voor ons huisje. en dat wil ik weg, maar ze vertikken het.

  • Algemeen 1
op 15 mei 2024 bestemming: , reisperiode: januari 2024

I almost lost my life after falling victim to a scam that went on for weeks, I got contacted by a lady pretending to be a Forex trader, she told me that I’ll make huge profits if I invest on her platform not knowing that I was being targeted, I started making investments through bitcoins until it was time to withdraw and they insisted I had to pay 20% to withdraw my money and it was then I knew I was being swindled. Unfortunately, I had already put $90,000 into this investment scam. While I was wallowing in depression, I came across an article about Mr. JAMEMESMCKAYWIZARD. Whom I contacted that helped me recover my money, I didn’t hesitate to give him the necessary details he took some information from me and to my surprise, all my money was recovered within 48 hours. I’m truly grateful to him and his team for their professionalism in helping me recover my money. If you have lost money to any of these scams, I’ll recommend them to you. Their contact: jamesmckaywizard at gmail dot com or WhatsApp +31647340446.

  • Algemeen 4
op 30 april 2024 bestemming: Spanje / Huesca, reisperiode: april 2024

Aangekomen in het hotel was er geen parkeerplaats beschikbaar in de garage, deze was ook niet online te reserveren. uitgelegd aan de receptie dat die nacht in onze auto was ingebroken en deze was leeg geroofd. dus de auto aan de straat parkeren met een ingeslagen ruit was geen optie. het hotel weigerde elke medewerking maar heeft booking.com het tegenovergstelde verteld, dat men mij een alternatief heeft geboden etc. geheel onwaar. wij hebben niet ingecheckt en hotel gelaten voor wat het was. het hotel boekt dus wel een ´´no show´´ van onze creditkaart af en booking.com geeft aan dat het hotel gelijk heeft en verder bezwaar niet mogelijk is PUNT. booking.com op geen enkele manier te bereiken dus wij gaan de komende jaren niet meer boeken via deze site. als er geen kontact kan worden gelegd, dan vanuit ons ook geen kontact meer.

  • Algemeen 1
op 28 april 2024 bestemming: , reisperiode: februari 2024

Booking.com kijkt alleen maar naar het geld. Als klant ben je gewoon een nummertje, geen mens meer. Mijn ervaring: mijn partner en ik waren twee maanden geleden opgelicht door een scammer. Wij hebben alle recht om minstens een gedeeltelijke vergoeding terug te krijgen. Booking.com onderhield amper communicatie en uiteindelijk gingen ze aan de scammer vragen of zij ons compensatie wilden geven. Uiteraard deden ze dat niet...

Vervolgens heb ik meerdere malen Booking.com gecontacteerd voor verdere vragen over deze patstelling. Booking.com reageerde eerst wel op mijn mails, maar nu negeren ze al 3 keer een mail van mij moedwillig.

Dit biedt een mooi inkijkje in hun mensonterende, verwerpelijke en asociale manier van werken.

Erg jammer, aangezien ik vaak via Booking.com een accommodatie heb geboekt. Dit wordt nu steeds meer verleden tijd, aangezien ik ten gevolge van de zeer slechte communicatie steeds vaker een accommodatie fysiek boek; buiten Booking.com om. Dit scheelt mij weer wat geld en Booking.com loopt daardoor ook hun geld mis. Ik gebruik de app of website dan alleen om een hotel te vinden en te selecteren, het betalen dan buiten Booking.com om. Jammer dat dit zo moet...

  • Algemeen 1
op 28 april 2024 bestemming: Italië / Bitonto, reisperiode: april 2024

In de middag hotel geboekt voor die avond. Bevestiging ontvangen. We komen gepland laat aan met de vlucht, maar er is een 24hr ontvangst mogelijk. Aankomsttijd gemeld aan accommodatie. Bij aankomst is de accommodatie gesloten. Een restaurant er naast meldt dat de accommodatie al maanden permanent gesloten is en wij zijn niet de eerste voor een gesloten deur. Vermelde telefoonnummer is niet bereikbaar. Daar sta je dan, middernacht, zonder accommodatie. Klantenservice van Booking slecht bereikbaar en doet niets. Dit is overigens al de tweede keer dat ons dit bij Booking.com overkomt.

  • Algemeen 1
op 25 april 2024 bestemming: , reisperiode: juni 2024

Beste lezer van Booking..

Ik stuur u dit bericht omdat ik even mijn complimenten wil geven aan u..

Ik heb nog nooit, maar dan echt nog nooit een organisatie gezien die er zo een teringzooi van maakt dan dat van u, in ieder geval met mijn boeking.. Mijn complimenten.

25 juli 2023 boek ik via jullie site een hotel in New York voor 16 juni tot 29 juni, The Washington by LuxUrban . Ik koos dit hotel bij jullie omdat Expedia deze (nog) niet in hun assortiment hadden én omdat ik daar in mei 2023 ook ben geweest en de ligging en omgeving mij beviel. 12 nachten geboekt, Deluxe kamer met uitzicht op het 911 memorial mét annuleringsverzekering t.w.v. €217.00 en in totaal €2634.00 ($2876.19) overgemaakt naar het hotel en klaar dacht ik, tot zo ver ging alles goed..
Nu heb ik “geniuskorting van 10% maar of ik nou ingelogd met in mijn account of niet, de prijs blijft hetzelfde dus die 10% korting is onzin maar goed, het is mijn eigen schuld omdat ik niet opgelet had.
Toen zag ik jullie “prijs match” op jullie site. Als je dezelfde accommodatie zag met dezelfde voorwaarden krijg je het prijsverschil terug en deze zag ik notabene op jullie eigen site. Gebeld met Booking, screenshots gemaakt, gemaild, weer gebeld en ja hoor, ik voldeed aan alle voorwaarden en zou het prijsverschil van €236.00 binnen 10 werkdagen terug krijgen op mijn creditcard vanuit het hotel.
Een paar uur later kijken op mijn account van Booking of het geregeld is zie ik dat mijn kamer veranderd was én mijn annuleringsverzekering was er ineens vanaf.. Maar hoe dan. Ik weer bellen, uitleggen en echt, jullie medewerkers zijn geweldig getraind in slecht nieuws gesprekken (ik hoor wat u zegt, ach wat vervelend voor u, het spijt mij om dit te horen en nog meer van die dooddoeners) maar jullie zijn ook heel goed in het afschuiven van problemen, complimenten hoor.
Ze zou het hotel mailen want het zou wel goed komen. Kreeg een mail van het hotel maar mijn kamer was gewijzigd maar ik had geen annuleringsverzekering meer. Weer gebeld dat de voorwaarden van jullie prijsmatch dus niet kloppen want mijn boeking en de voorwaarden waren ineens veranderd. Weer gebeld, weer een mail ontvangen maar bleef hetzelfde. Daarna nog 2 keer gebeld en toen kreeg ik een aardige jongeman aan de lijn (ook die cursus gehad) en die kwam erachter dat het geld van de prijsmatch niet teruggestort zou worden maar ik in het hotel de factuur moest vragen en deze na mijn vakantie moest toesturen naar Booking en ik dan pas mijn geld zou terug krijgen. Ja, want als ik toch ineens niet zou gaan, het niet geldig zou zijn wat niet rijmt want als ik annuleer, prijsmatch of niet, ik het recht heb op het volledige bedrag, heel bijzonder allemaal..
Ook kwam deze jongeman er achter dat er een verschil zat in de kamer benamingen van het hotel en Booking en heeft hij gelukkig alles weer teruggezet zoals het was met de nieuwe prijs in mijn account met de mededeling dat als ik voor mijn vakantie zou annuleren ik het oorspronkelijke bedrag terug zou krijgen wat gebaseerd is op de dollarkoers (dus als je pech hebt is de dollar gekelderd en krijg je minder terug). Ook gaf hij de reden waarom ik steeds verkeerde informatie kreeg en slecht was voorgelicht en dat kwam door al het nieuwe personeel en dat deze slecht waren ingewerkt.
Uiteindelijk alles weer rechtgetrokken, juiste kamer, annuleringsverzekering, nieuwe prijs in mijn account en nu maar wachten op de vakantie tot ik afgelopen woensdag op Facebook las dat verschillende annuleringen waren geweest voor The Washington by LuxUrban door Booking. Ik meteen kijken in mijn account en ja hoor, mijn reservering was succesvol geannuleerd…. Maar niet door mij.. Booking gebeld en ja hoor, mijn annulering was echt. En nu vroeg ik.. Ja, ik moest het hotel maar gaan bellen voor mijn geld, ik moest mijn bank maar gaan bellen om de betaling te betwisten, ik moest van alles doen maar ik hoorde ze niet zeggen dat ze op zoek zouden gaan naar een vergelijkbaar alternatief.. Ik gebeld met mijn bank maar de betaling was langer dan 120 dagen geleden, mijn verzekering gebeld want ik heb een doorlopende reisverzekering mét annuleringsverzekering maar niet voor dit geval, mijn rechtsbijstand gebeld maar dit bedrijf is Amerikaans dus konden niks doen. Ondertussen ook een aantal keer het hotel gebeld en deze wilde de boeking wel overnemen en dan moest ik de mail van annulering doormailen met de mail van 25 juli 2023 de bevestiging en dan zou alles goed komen.

Het heeft mij in totaal meer dan een 20 tal telefoontjes gekost, uren in de wacht gestaan, slapeloze nachten of ik mijn geld wel terug kreeg of dat mijn hotel wel geboekt was en gister kreeg ik een mail van het hotel, mijn boeking is bevestigd. Ik heb dan geen annuleringsverzekering in mijn boeking meer én ik moet nog iets bijbetalen maar beter dat dan dat ik ruim €2600.00 kwijt ben door een organisatie die nog geen dag naar de Efteling mag regelen voor me.. En ik heb in dit bericht aan u nog niet eens alles beschreven..

Wat een waardeloos bedrijf zijn jullie en dan druk ik me nog heel voorzichtig uit. Nog nooit heb ik zoiets meegemaakt en dat verdient een compliment.

Mocht u dit helemaal gelezen hebben mag u mijn account volledig uit uw systeem halen, ik wil nooit, maar dan ook nooit meer iets met uw organisatie te maken hebben.. Ik ben een illusie armer maar een ervaring rijker.
U gaat hier toch niet meer op reageren en als u besluit dat toch te doen mag u wel met een leuke vergoeding over de brug komen want er is op dit moment niets, maar dan ook echt niets wat u kunt doen om mij van andere gedachten te brengen..

Leer van jullie fouten want dit waren er echt heel veel op maar 1 boeking..

  • Algemeen 1
op 24 april 2024 bestemming: Spanje / Corzola, reisperiode: april 2024

Op booking.com krijgt hotel Coto del Valle in Corzola een gemiddelde review van 9.1, samen met de beschrijving reden voor ons om dit hotel te boeken. Een 4-sterren hotel absoluut niet waardig: interieur uit de jaren 70 (donker hout, oud meubilair, matig onderhouden), slechte service, onvriendelijke medewerkers, ontbijt ook matig, kortom: voor ons gezien de prijs/kwaliteit verhouding absoluut 4-sterren onwaardig en dus onvoldoende. Bij terugkomst nog eens de vele reviews doorgenomen en wat blijkt: naast soortgelijke ervaringen als die van ons, staan er ook vele, meestal hele korte ervaringen met als cijfer een 10. Dat kan naar mijn mening bijna niet meer toevallig zijn, maar haalt het gemiddelde cijfer wel op naar boven. Manipulatie vanuit het hotel? Met stilzwijgende goedkeuring van Booking?

  • Algemeen 4
op 23 april 2024 bestemming: Marokko / Fez, reisperiode: april 2024

Mooie reis maar bij de terugvlucht bleek dat er vanuit Fez al sinds januari geen vluchten meer worden georganiseerd naar België. Booking.com was vergeten om dit mee te delen. Op de luchthaven zelf konden we Booking.com pas na een half uur bereiken en dan verbinden ze door of zetten je in de wacht. Bijna een uur aan de telefoon gehangen. Uiteindelijk taxi moeten nemen naar de luchthaven in Casablanca en hulp gekregen van Tui Flight. Ik probeer een refund te krijgen maar ben al uren aan het chatten en bellen. Ze sturen mij door van de ene dienst naar de andere en blijkbaar kan niemand er iets aan doen. Heel triest allemaal!

  • Algemeen 5
op 22 april 2024 bestemming: , reisperiode: april 2024

Boek zeer regelmatig via booking.com, maar daar gaat nu een einde aan komen. Had 2 nachten hotel geboekt in. Niet restitueerbaar. Nu een paar weken later is voor dezelfde nachten, zelfde kamer de prijs 200$ lager. Zelfs nog met de flexibele voorwaarde dat het te annuleren is. Gewoon ook via booking.com. Ze claimen dat ze laagste prijs garantie doen ... maar niet op hun eigen site. Wat een afknapper, wat een slechte service.

  • Algemeen 1
op 22 april 2024 bestemming: Frankrijk / Parijs, reisperiode: juli 2024

Ik had via booking een hotel geboekt tijdens de olympische spelen, al geboekt in juli 2023 (een jaar van te voren). Nu heeft het hotel de kamer tegen de regels geannuleerd en booking.com kan geen alternatief bieden terwijl ze dit volgens hun eigen regels wel moeten doen. De prijzen van hotels zijn ondertussen verviervoudigd dus ik ben een hoop extra geld kwijt en booking wilt niet helpen. De originele booking was 900 euro voor 4 nachten, nu ruim 4700 euro voor dezelfde kamer. Booking wil maximaal 600 euro tegemoetkomen en biedt een veel slechter alternatief.

  • Algemeen 1
op 19 april 2024 bestemming: Frankrijk / Agde, reisperiode: maart 2024

Studio was ronduit smerig (schimmel, muizenkeutels etc), incompleet (nauwelijks of slecht keukenmateriaal), gevaarlijk (geen reling bij de trap) en een zeer klein bed. Reactie booking.com: geen compensatie behalve een bon van 25 te besteden bij volgende boeking.com maar die gaat er echt nooit meer komen

  • Algemeen 1
op 16 april 2024 bestemming: Griekenland / Heraklion, reisperiode: april 2024

We zijn niet gegaan moesten omboeken naar een andere datum maar boeking.com heeft de reis geannuleerd. En 679,95 euro geïnd. Mailen bellen niets helpt We zijn hierover al sinds 23 februari mee bezig. Triest triest we zouden zijn gegaan van 8 april tot 19 april 2024. Niets helpt je krijgt gewoon geen gehoor

  • Algemeen 1
op 8 april 2024 bestemming: Spanje / Calahonda, reisperiode: maart 2024

De accommodatie was last minute door de beheerder geannuleerd. Booking.com zegt dat ze alternatieve locaties aan biedt. Maar de accomodaties lijken niet op onze geboekte villa. Zijn op een half uur afstand. Je wordt met eur 25 compensatie afgescheept. Klantenservice geeft alleen standaard antwoorden. Het zal
Vast een chatbot zijn. Echte klantenservice is niet bereikbaar

  • Algemeen 1
op 15 maart 2024 bestemming: / Oostenrijk, reisperiode: maart 2024

Geen toegang tot de geboekte en vooraf betaalde accommodatie. Zelfstandig een nieuw hotel gezocht omdat het al laat was.
Ik had Booking moeten bellen en niet zelf handelen.
Zelf oplossen is een reflex, niet bedacht dat ik hierop gestraft zou worden. Pech.

  • Algemeen 1
op 12 maart 2024 bestemming: Turkije / Diyarbakir, reisperiode: mei 2024

Booking maakt bij laatste stap vlucht 50 euro duurder en wou dus annuleren. Nemen wel geld van je af en zeggen dan "2-5 Werkdagen kan terugbetaling duren" oplichter!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Algemeen 1
op 8 maart 2024 bestemming: Frankrijk / Parijs, reisperiode: maart 2024

Mijn moeder had een hotel besproken via booking.com in Parijs. Het zou een leuk weekendje weg moeten zijn, maar de dag van de reservering heeft ze te horen gekregen dat de booking niet door ging. Ze was al in Parijs en heeft nu geen slaapplek, ze loopt nu langs bij alle andere hotels want het hotel waar de reservering was gedaan was dus al vol. Wat ongelofelijk slecht, er was niet eens een andere oplossing aangeboden.

  • Algemeen 1
op 3 maart 2024 bestemming: Italië / Carpi, reisperiode: oktober 2023

Prijs kwaliteit; casa a Soliera heeft niets te bieden, onbegrijpelijk dat deze locatie recht heeft van bestaan. Hele basale voorzieningen, zoals een glas, mes of beker zijn niet aanwezig. De kamers en natte cel waren verre van schoon en even buiten zitten was ook niet mogelijk door het ontbreken van tuin meubilair, laat staan dat je wist waar je kon zitten. Tot slot de locatie lag in de middle of no where, waarbij in de verre omtrek geen winkel en of andere voorzieningen waren waarbij het 's avonds levensgevaarlijk was om er naar toe te rijden door de smalle en donkere straatjes die smal waren en begrensd door smalle en diepe slootjes.

  • Algemeen 2
op 2 maart 2024 bestemming: Duitsland / Idstein, reisperiode: februari 2024

Onderweg naar huis vanaf de wintersport boeken wij hotel Hörhof in Idstein via Booking.com om 16.16 uur. Nadat de boeking bevestigd is in de app (daar staat het hotel verwacht je op zondag 25 februari tussen 15.00 - 22.00 uur), rijden we door naar Idstein waar we omstreeks 18.00 uur aankomen. De parkeerplaats is helemaal leeg en het hotel volledig donker. We parkeren, gaan een trapje af naar de binnenplaats en door twee glazen deuren die open kunnen. We staan dan in een hal waar we niet verder kunnen, maken wat herrie, maar geen enkele reactie. We gaan weer naar buiten en naar de andere kant van het hotel waar een deur is met “Receptie” er op. Deur is dicht, we bonzen er op, maar geen reactie. Behoorlijk nijdig gaan we opzoek naar een ander hotel (wat we uiteindelijk vinden). Een paar dagen later krijg ik via Booking de melding dat het hotel Hörhof een now show claimt van EUR 145. Natuurlijk maak ik bezwaar. Twee dagen later krijg ik een e-mail van Booking met de tekst:”Jammer dat u niet in dit hotel kon verblijven. Onderaan de bevestigings e-mail stond dat wanneer u op een zondag aankomt de receptie van het hotel tot 16.00 uur geopend is. Komt u later aan moet u dat voor 16.00 uur melden bij het hotel. (Ik boekte om 16.16 uur!) Conform de voorwaarde heeft het hotel het recht een nw show te claimen. Natuurlijk heb ik weer bezwaar gemaakt; Hoe kan ik voor ik oek al melden dat ik er aan kom. Bovendien heb ik de bevestiging e-mail helemaal niet kunnen lezen. In de app krijg ik de bevestiging en dan ga ik verder reizen. Ga achter het stuur niet later mijn e-mail controleren en uitgebreid lezen. Het tweede bezwaar wordt door Booking.com afgedaan met: “ Ik heb de situatie besproken met mijn meerdere en die heeft het volgende aangegeven: Bij het checken van de kleine lettertjes kunt u tot 22:00 uur inchecken. Op zondag sluit de receptie echter om 16:00 uur. Aan de gasten wordt gevraagd om de partner (telefonisch of via de chat) op de hoogte te stellen als ze later dan 16:00 uur op een zondag arriveren. U heeft aangegeven dat u de accommodatie niet heeft gebeld. Wij hadden u de nodige assistentie kunnen verlenen als u ons had gebeld toen u daar was. Door de ontstane situatie heeft de accommodatie het recht om het bedrag te houden. Ik kan mij voorstellen dat dit niet de uitkomst is die u had verwacht en wil u aangeven dat ik met u mee leef” Ik vind het schandalig! [Afgezien van het feit dat ik het überhaupt belachelijk vind dat een hotel zijn receptie sluit om 16.00 uur.]

  • Algemeen 1
op 21 februari 2024 bestemming: Spanje / Puerto de Mazarrón, reisperiode: oktober 2023

Locatie op de kaart bij booking.com kwam niet overeen met de daadwerkelijke locatie. Op de dag van aankomst heeft booking.com onze locatie kosteloos geannuleerd en mochten wij een ander appartement in het centrum boeken. Het prijsverschil plus het bedrag van de accommodatie tot op heden niet teruggekregen. Inmiddels 26 telefoontjes verder en de terugbetalingstermijn van 30 dagen is allang overschreden, zegt de klantenservice doodleuk dat ik geduld moet hebben. Ik ben 4x opgehangen en word steeds van het kastje naar de muur gestuurd. Dit is de slechtste klantenservice die ik ooit heb meegemaakt. Al 2x een klacht ingediend en hier wordt wederom niks mee gedaan!

  • Algemeen 1
op 18 februari 2024 bestemming: Spanje / Málaga, reisperiode: februari 2024

Auto geboekt via Booking.com bij Firefly. Bij de boeking werd geen leeftijd gevraagd. Via de site volledige dekking geregeld. Aangekomen werden we zwaar onder druk gezet om extra verzekering te nemen omdat de verzekering van Booking onvolledig zou zijn. 200 euro extra en toeslag van 72 euro omdat ik ouder ben dan 65 (leeftijdsdiscriminatie en extra verdien model). Auto na veel discussie geweigerd. Met 12 mensen van de klantenservice contact gehad. En zoals in de andere revieuws aangeven: steeds non-antwoorden en eerdere berichten bleken niet gelezen. Uiteindelijke reactie dien maar een klacht in; wat had ik dan gedaan bij de klantenservice?.
Booking betaalde uiteindelijk wel de premie van de verzekering terug maar niet de kosten van het boeken van de auto. Ik gaf aan dat zij aansprakelijk zijn voor de wanprestatie van Firefly. Opmerkelijk: direct na mijn eerste klacht was het niet meer mogelijk om via Booking Firefly te boeken en werd er ineens wel naar leeftijd gevraagd!!!!
En....nu er wel een leeftijd wordt gevraagd betekent dat bij bijv Hertz een niet noemenswaardige verhoging van de huur.

  • Algemeen 1
op 15 februari 2024 bestemming: Frankrijk / Parijs, reisperiode: februari 2024

Booking.com blijkt een onbetrouwbare partner. Mijn creditcard werd bij online reservering van een hotel geaccepteerd. Deze creditcard heeft bij diverse transacties normaal gefunctioneerd. Toen zich tijdens de afreis (!) een probleem voordeed in het betaalsysteem waar ik als klant geen invloed op heb mocht ik verwachten dat Boo-king.com contact zou opnemen om een oplossing te bespreken. Eenzijdig annuleren terwijl de klant in een trein zit die niet omkeert geeft geen pas. Toen de creditcard na aankomst wel valide bleek voor het afrekenen van de Booking.com-prijs plus opslag voelde ik mij bedrogen. Ik ging er echter van uit dat Booking.com achteraf verantwoordelijkheid zou nemen. Dat bleek niet het geval. Integendeel, Booking.com compenseert niet en blijkt een onbetrouwbare partner. Je kunt niet zeker zijn van je reservering.

  • Algemeen 4
op 31 januari 2024 bestemming: Duitsland / Winterberg, reisperiode: januari 2024

Al ruim een halfjaar geleden een boeking gedaan bij een appartement via booking.com. Op de dag van aankomst geen contact kunnen krijgen met het appartement. Hierop booking.com ingschakeld. Zij hebben nog wat lijntjes uitgegooid. Uiteindelijk om moeten boeken via alternatieven welke zij stuurden. Dit hield in: ruim €200,- meer kwijt voor een appartement in dezelfde straat of nog meer kwijt + taxikosten. Voor het eerste alternatief gegaan waarbij booking.com heeft toegezegd middels een factuur die wij konden sturen van het nieuwe appartement een magere vergoeding van €60,- te doen. De rest konden we verhalen op de eigenaar van het vorige appartement, maar deze was op die dag al geen contact mee te krijgen dus nu al helemaal niet ;). Tot op heden ook nog geen akkoord gekregen op de verzonden factuur omdat er iedere keer mits- en maren naar voren komen en de factuur niet juist blijkt te zijn..... terwijl dit het enige is wat we hebben ontvangen, van het uiteraard fijne appartement waarbij we onze overnachtingen hebben voortgezet.. Slechte service en uitleg.....

  • Algemeen 1
op 27 januari 2024 bestemming: Oostenrijk / Saalbach, reisperiode: februari 2024

Op donderdag 25 januari diende ik een claim in voor de 'we matchen de prijs'-garantie van Booking voor een tweepersoonskamer zonder balkon. Helaas werd deze claim op dezelfde dag onterecht afgewezen vanwege vermeende afwezigheid van voeding. Op 26 januari werd dezelfde claim echter wel goedgekeurd. Op dat moment was de oorspronkelijke kamer niet meer beschikbaar, en de prijs werd gematcht voor een duurdere kamer met balkon. Hierdoor ontvang ik nu een lagere vergoeding dan mijn initiële claim.

Na contact met booking.com werd mij beloofd dat mijn oorspronkelijke claim opnieuw zou worden bekeken op basis van oorspronkelijke prijs. Nu is mijn claim opnieuw afgewezen omdat de kamer niet meer beschikbaar is (dat kan natuurlijk als booking.com 2 dagen mee bezig is). Echter, dit is toch niet aan mij te wijten? Het herbeoordelen zou had moeten focussen op de onterechte initiële afwijzing, die niets te maken had met de prijs, maar met de onjuiste aanname dat het zonder halfpension was.

Gewenste oplossing: Ik verzoek vriendelijk om de prijs van mijn initiële claim van 1476 euro te matchen, aangezien deze overeenkwam met de tweepersoonskamer zonder balkon.

  • Algemeen 1
op 25 januari 2024 bestemming: Frankrijk / Parijs, reisperiode: mei 2023

Wij hadden in mei 2023 een appartement gehuurd in Parijs voor 2 nachten.
We konden geen parkeerplaats vinden en hierop contact gezocht met de verhuurder, omdat op basis van de boeking er voldoende parkeerruimte in de omgeving zou zijn.
Uiteindelijk bleek dat we niet in de juiste wijk waren en aan de verkeerde kant van Parijs zaten. Toen we wel op de plaats van bestemming aankwamen, bleek de verhuurder de pincode te hebben veranderd, waardoor we geen gebruik konden maken van het appartement. De verhuurder zei dat hij ons niet meer vertrouwde??? en besloot dat we er niet in mochten. Geprobeerd de situatie uit te leggen maar we mochten het niet meer huren. Kregen ook ons geld niet terug. Direct contact gezocht met booking.com maar zij deden niets. Meerdere keren gebeld en gemaild en maar de hele chat geschiedenis van ons met de verhuurder gedeeld maar er is nooit een serieuze poging gedaan zodat wij ons geld konden terugkrijgen.

  • Algemeen 1
op 25 januari 2024 bestemming: Italië / Cervinia, reisperiode: maart 2024

Geweldig maar zonder booking.com
https://tanadellavolpe.nl

  • Algemeen 10
op 15 januari 2024 bestemming: India, reisperiode: december 2023

Crappy process on refund process, I haven't received refund from Booking.com it despite airline confirmed to process it. Never book the airline ticket via Booking.com

  • Algemeen 1
op 11 januari 2024 bestemming: Nederland / Landgraaf, reisperiode: januari 2023

Booking.com has lost my custom after about 16 years of using them.

  • Algemeen 1
op 9 januari 2024 bestemming: Frankrijk / Parijs, reisperiode: augustus 2023

Om in 2024, tijdens Olympische spelen te komen voor een nachtje, voor een redelijke prijs, al een reservering gemaakt in september 2023, deze werd in 2024 gecanceld door het bedrijf die dezelfde datum doodleuk op andere sites 3x duurder wil verhuren en ons er maar uitgeschopt heeft met goedkeuren van Booking.com, die vervolgens met zulke slechte alternatieven komt, waar je absoluut niet wilt verblijven, omdat ze dezelfde prijs blijven hanteren en dat zijn de plekken inmiddels die niemand wil hebben omdat alles wat fatsoenlijk is op het moment 400% duurder is geworden. Booking.com durft het zelfs om met slecht Airbnb aanbod te komen! Waardoor het nu al duidelijk is dat onze trip naar Parijs totaal geruïneerd is en zoveel duurder uitkomt dat we het ons niet meer kunnen veroorloven, de verhuurprijzen zijn geëxplodeerd. In de 12 jaar dat ik met Booking.com uitvoerig in zee ben gegaan, is me dit nog niet eerder voorgekomen, omdat Booking.com dit soort misdadige praktijken nu toelaat. WAAROM?!

  • Algemeen 1
op 28 december 2023 bestemming: Spanje / Almeria, reisperiode: november 2023

Ik heb een appartement in Almeria geboekt op black-friday; er was toen een actie dat je in aanmerking kon komen voor een gratis-luchthaventaxi en een klein tegoed zou krijgen van booking.com voor een volgende boeking. Na de boeking werden de extra-tjes niet bevestigd. Dus contact opgenomen met afdeling klantenservice van booking.com; de medewerkers van deze afdeling geven helaas geen enkele service, maar schuiven de vraag / klacht door naar een andere medewerker, komen met onjuiste informatie dat het geboekte appartement niet meedoet met de actie en beweren dat een partner-bedrijf de kosten niet op zich neemt. Het is eigenlijk oplichting van booking.com om klanten op deze manier te verleiden om een bepaalde locatie te kiezen op basis van valse extra-tjes, schandalig.
De afdeling klanten-service zit waarschijnlijk vol met medewerkers die van niets weten en niets kunnen regelen, vandaar doorschuiven, doorschuiven, ... Ik heb contact gehad met 19 verschillende medewerkers van de "klantenservice" afdeling.

  • Algemeen 1
op 27 december 2023 bestemming: Verenigde Staten / Miami, reisperiode: november 2023

Voor onze Florida vakantie een aantal hotels geboekt. Blijkt er 1 een Airbnd te zijn !! Aanbieder toont gewoon hotel met receptie en alles. Bij aankomst proberen we digitaal in te checken, maar we krijgen geen deurcode. Aanbieder is onbereikbaar en Booking geeft excuses en gaat erachteraan. Zowel van Booking als de aanbieder horen we niets meer en moeten we hals over kop een ander hotel regelen. Als we in Nederland terug zijn geeft Booking glashard aan dat ze een “neutraal platform zijn met meerdere soorten aanbieders. En als er klachten zijn dan moet je maar bij de aanbieder verhaal gaan halen”. Booking laat je vallen als een baksteen. In het verleden voor vele duizenden euro’s geboekt via Booking. Maar dat is nu over !! Wat een slecht bedrijf is Booking geworden – nooit meer !!

  • Algemeen 1
op 24 december 2023 bestemming: Thailand / Phuket, reisperiode: december 2023

Een bevestigde boeking
Een bevestigde boeking, gemaakt als Genius-member bij Booking.com, een jaar voor de reis gemaakt, werd bij het inchecken NIET uitgevoerd voor de afgesproken prijs! Ik moest maar liefst 5 keer het oorspronkelijke bedrag betalen. Ter plekke contact gehad met de klantenservice van Booking, deden helemaal niets! Terug in Nederland nogmaals gebeld met de klantenservice. Heel vervelend voor U, maar we doen er verder niets aan. U kunt een klacht indienen of naar de rechter.... Echt ongelofelijk hoe Booking.com met vaste klanten omgaat. Voor mij nooit meer, na 15 jaar klant te zijn geweest!

  • Algemeen 1
op 18 december 2023 bestemming: Nederland, reisperiode: december 2023

Zeer slechte klantenservice , pas op met bellen naar 0900 van booking.com , je betaald veel geld voor niks en ze hangen zomaar op!

  • Algemeen 1
op 11 december 2023 bestemming: België, reisperiode: januari 2023

Ik had een tour geboekt en die was afgeschreven. Kreeg geen bevestiging en heb 20 minuten gebeld en 10 mails verder met alleen maar oncapabele, onaardige en niet snappende medewerkers kreeg een engelsman. Die het wel snapt maar de vinger naar mijn bamk wees. Ze beloven te bellen en doen het niet. Stelletje amateurs.

  • Algemeen 1
op 1 december 2023 bestemming: Nederland / Stramproy, reisperiode: december 2023

HEB nog NIET gereisd .Voordat we gaan reizen ,huisje via booking.com huisje in Stramproy besteld voor 128,euro op 12 december.2023.Na de boeking geconfronteerd met Belvilla.com die bij komende kosten wilde van 177 Euro. Daar reken je totaal NIET op en was niet bij boeking [BOOKING.COM] vermeld .Dit is ongehoord bewuste misleiding. Wanneer het betaalde aan bookin.com NIET teruggestort wordt ,treden wij in verbinding met consumenten [recht] programma ,KASSA, Meldpunt en RADAR .Het moet afgelopen zijn met bewuste misleiding!!!!WEES OP UW HOEDE.

  • Algemeen 1
op 29 november 2023 bestemming: Colombia / Medellín, reisperiode: november 2023

De klantenservice van Booking.com is verschrikkelijk. Iedere keer verloopt het contact met een andere medewerker, er wordt continu om dezelfde informatie gevraagd (die al meerdere keren geleverd is), medewerkers lezen zichzelf niet goed in, reacties zijn uit context/beantwoorden je vraag niet en ik heb me afgevraagd of ik überhaupt wel met een persoon chat (of een geautomatiseerde chatfunctie?), op de mail wordt ineens niet meer gereageerd, als je belt sta je een uur in de wacht en de telefoon wordt zomaar opgehangen terwijl je vraag nog niet is beantwoord. Ik ben nu een kleine maand bezig met mijn klacht en het is nog steeds niet opgelost. Uiteindelijk is de reactie van Booking.com: je moet bij het hotel zijn. Echter stuurt het hotel ons weer naar Booking.com. Kortom je bent als klant de dupe van het systeem.

Ons verhaal:
Via booking.com hebben wij een kamer geboekt. Ter plaatse konden wij niet inchecken, omdat het hotel overboekt was. Het hotel geeft aan dat dit een fout van Booking.com is en zij niets voor ons kunnen betekenen.

Door deze situatie hebben wij een nieuw hotel moeten boeken. Door een landelijke feestdag in Colombia en het late tijdstip (20.00 uur), waren er nauwelijks meer kamers beschikbaar onder de 200,- euro (voor 1 nacht). Wij hebben hierdoor opnieuw een taxi moeten nemen en veel te veel geld moeten betalen voor een erg basic hotel (met minder faciliteiten en geen ontbijt) in een voor ons (toeristen) onveilige buurt. Het hotel waarin wij verbleven lijkt gebruikt te worden voor prostitutie, door de flyers en het beddengoed van plastic.

Wij hebben contact opgenomen met Booking.com over onze ervaring, met als doel een compensatie. Door de fout van Booking.com (of het hotel) hebben wij onszelf onveilig gevoeld, een hoop extra kosten gemaakt en erg veel tijd verloren. Al met al is het voor ons een hele negatieve ervaring geweest! Nogmaals wil ik hier benadrukken dat er door een landelijke feestdag weinig andere opties voor ons waren!

  • Algemeen 1
op 29 november 2023 bestemming: Marokko / Casablanca, reisperiode: november 2023

Het door mij gehuurde appartement bestaat helemaal niet. Stond in de avond met bagage opstraat en wat dan? 1 nacht in hotel in de buurt en volgende dag met booking.com contact gezocht. ander appartement geboekt. nu is er alleen maar smoesjes over de rekening van die hotelnacht. op factuur staat geen valuta (klop-maar staat wel op de uitdraai van de creditkaart) kunnen ze niet valideren.??!!

  • Algemeen 1
op 15 november 2023 bestemming: , reisperiode: oktober 2023

Helaas maak ik een reserveslechte service. booking.com Bevestigingsnummer: 4130510650ring bij een…
Helaas maak ik een reservering bij een hotel. Helaas is er tweemaal van mijn rekening afgeschreven. Je hebt niets gedaan om het probleem op te lossen. Ik heb nooit meer bij een bedrijf geboekt. slechte service. booking.com
Bevestigingsnummer: 4130510650

  • Algemeen 1
op 31 oktober 2023 bestemming: Duitsland / Munich, reisperiode: juni 2023

Booked a hotel on app which was not as described. Nightmare finding more expensive hotel last minute. Agent “negotiated” 50% refund for entire stay from hotel and remaining 50% booking.com would give in voucher so I could book again with them.
Trusted them booked new accommodation for way more then intended. Voucher was not there they then say it will take 14 days. After 5 months and 35 emails to customer service where they resend you the same generic email asking for more information which you do and they keep on sending the same. If you finally get an agent they say I should take a screenshot of the phone conversation as proof of voucher?? Yea right. They just don’t want to give you the voucher and scam you not only in taking your money but make you spend more to solve their mistake. An apology does not give me back the money they stole. Do not waste your time with customer service. This is a Dutch buisness so go to radar tros tv program and report your case. They will hunt them down for scammers

  • Algemeen 1
op 23 oktober 2023 bestemming: , reisperiode: januari 2023

Dit gaat niet over de boeking, maar een telefonische naamswijziging kost me 30 minuten. Kosten 80 cent per minuut. Niks opgelost, gewoon de verbinding vanuit Booking.com verbroken.
Schandalig. Een extra verdiemodel. Kost me 24 euro.

  • Algemeen 2
op 18 oktober 2023 bestemming: Turkije / Antalya, reisperiode: oktober 2023

Terugreis zonder reden geannuleerd en ter plaatse nieuwe tickets moeten kopen €700 en de geannuleerde tickets nog steeds geen geld terug

  • Algemeen 1
op 11 oktober 2023 bestemming: Engeland / Londen, reisperiode: september 2023

Het hotel dat ik geboekt had bleek dicht te zijn. Na veel belkosten te hebben moeten maken omdat booking.com mij niet terugbelde, heb ik een ander, duurder hotel kunnen krijgen. Booking.com zou me het verschil in kosten terugbetalen.
Uiteindelijk heb ik 32,64 euro te weinig teruggekregen. Volgens hen vanwege de wisselkoersen. Alsof dit mijn probleem is. De medewerkster gooide zelfs de telefoon erop, nadat ze weigerde mijn bankafschriften erbij te pakken en glashard beweerde dat ze me voldoende betaald hadden. In feite gewoonweg een wisseltruc, die hier gedaan wordt.

  • Algemeen 1
op 10 oktober 2023 bestemming: Curaçao / Jan Thiel, reisperiode: september 2023

Een boeking voor een resort in Curaçao waarvan ik een bevestiging ontvang en geld is afgeschreven van mijn creditcard voordat ik vertrek. Op het moment van aankomst na een lange reis bij de accommodatie krijg ik te horen dat er geen boeking op mijn naam te vinden is in het systeem. Inmiddels is het 21:00 uur lokale tijd en probeer ik contact op te nemen met de klantenservice van booking.com. Er zijn geen Nederlandstalige medewerkers beschikbaar dus ik word doorgeschakeld naar een Engelstalige. De eerste bevindt zich ergens in Azië en spreekt nauwelijks een verstaanbaar woord Engels. Na een uur in de wacht verteld de vrouw mij dat er een overboeking is en dat booking hier niks aan kan doen. Pardon? Na een discussie over wie verantwoordelijk is en hoe we dit gaan oplossen zegt ze dat ik een mail zal ontvangen met alternatieve accommodaties en verbreekt de verbinding. Daar sta ik dan, na een reis van 12 uur, alleen in het donker zonder hotel en natuurlijk geen mail. Opnieuw bel ik met de klantenservice en krijg ik iemand aan de telefoon in Hong Kong die mij direct in de wacht zet zonder ook maar het probleem te weten waar ik voor bel. Ook hier krijg ik te horen dat ik een mail zal ontvangen met alternatieven, maar dat ik dat dan zelf even moet regelen en boeken. Over mijn reeds betaalde boeking en de teruggave kan ze niks zeggen. Na meer dan een uur ontvang ik een mail met twee alternatieven die, ten eerste niet in de buurt komen van de locatie van mijn geboekte accommodatie, ten tweede niet dezelfde faciliteiten beiden en ten derde zich in een lage prijsklassen bevinden. Daarbij ben ik het niet eens met het feit dat ik opnieuw moet betalen voor een accommodatie terwijl de fout bij booking.com ligt en de verantwoordelijkheid om mij ergens onder te brengen ook daar zou moeten liggen. Ze zou dit met haar manager bespreken en mij terugbellen. Ik heb haar telefonisch medegedeeld dat ik niet akkoord ga met de aangeboden alternatieven omdat ze niet in de buurt komen van de oorspronkelijke geboekte accommodatie en de volgende dag met de Nederlandse klantenservice contact zal opnemen. Natuurlijk ben ik niet meer teruggebeld.

De volgende dag neem ik weer contact op met de klantenservice in Nederland hopend op een beter gesprek. Deze vrouw was nog onbeleefder en tot op heden is er niemand die ook maar enige empathie toont voor de situatie waarin ik mij bevind. De vrouw vertelde mij ook nog eens dat ze niks meer voor mij ging doen want de alternatieven zijn naar mij opgestuurd en daar heb ik niet op gereageerd en inmiddels is het de 27ste en de boeking was voor 26 september. De boodschap is jammer het is een partnerboeking, wij zijn niet verantwoordelijk voor de boeking of het geld. Kijk maar wat je doet en of je het geld terugkrijgt. Verbaasd over de hele gang van zaken en de manier waarop ik wordt toegesproken hang ook deze vrouw op in mijn oor. Ik ben nog nooit zo slecht geholpen en dit is allesbehalve klantenservice.




Weer contact gezocht met booking.com om hopelijk iemand aan de telefoon te krijgen die wel kan helpen, maar helaas ook de 4de keer is het onmogelijk om geholpen te worden tot het vinden van een oplossing. Of ik het geld terug ging krijgen konden ze mij niet vertellen. Alle accommodaties die in de buurt van mijn eerder geboekte accommodatie komen zijn minimaal twee keer zo duur en wie gaat die extra kosten voor zijn rekening nemen? Daarbij gaat men er dus van uit dat de persoon maar een dubbele accommodatie kan bekostigen en anders sta je dus gewoon op straat. Hoe en of je de rest van je vakantie kan betalen en doorkomen interesseert jullie helemaal niks. Oplossingen als in een tegoed op mijn account zodat ik iets anders kan boeken of dat jullie voor mij, met toestemming om mijn gegevens te gebruiken waren allemaal geen optie. Ik kan jullie vertellen, jullie verpesten iemands vakantie compleet!

Nogmaals een fout kan gebeuren maar de totale desinteresse en ook maar 0,0 moeite die er wordt gedaan om een gestrande reiziger te helpen is te belachelijk voor woorden. Ik ben al jaren klant bij jullie en boek expres via jullie website met het idee dat jullie betrouwbaar zijn. Of het nou een partner is of niet, de accommodatie staat op jullie website en is geboekt via jullie website! Jullie moeten je schamen om iemand zo op vakantie te laten gaan met een bevestigingsmail en laten betalen en dan zonder accommodatie te laten zitten.
Na terugkomst ontvang ik een mail dat de geboekte accommodatie is geannuleerd, fijn als ik dat had geweten voor dat ik daar stond! Nu mag ik me stressen of ik dat geld terug krijg en dan hebben we het nog niet over de extra gemaakte kosten door de fout van booking.com ( belkosten alleen al van 200 euro "klantenservice")

  • Algemeen 1
op 10 oktober 2023 bestemming: Spanje / miami platja, reisperiode: oktober 2023

Misleidend is een nette omschrijving. Booking geeft onduidelijke en eigenlijk onjuiste informatie over extra kosten. Je komt daarmee voor verrassingen te staan bij het incheken. In dit geval moesten we bijna de helft van de afgesproken prijs bijbetalen. Achteraf blijkt dat verstopt op de pagina onder een kopje badkamer staat dat je voor handdoeken en lakens extra moet betalen. Geen idee wat een badkamer met beddengoed te maken heeft? Hoeveel het extra kost is geheel onvindbaar. Misleidend als ik het netjes zeg maar het voelt meer als oplichting

  • Algemeen 1
op 25 september 2023 bestemming: , reisperiode: oktober 2023

Booking.com annuleert onze reis zonder ons medeweten. De 500 euro die we betaald hebben, zien we niet terug. Booking.com is ontzettend moeilijk te bereiken!!!! Zowel via mail als telefonisch is dit een ramp!
Vroeger heb ik goede ervaringen gehad met booking, maar vanaf nu NOOIT MEER.

  • Algemeen 1
op 21 september 2023 bestemming: Frankrijk, reisperiode: september 2023

Appartement geboekt via booking met als extra filter twee aparte bedden.

Komen we aan in het appartement bleken de bedden zo gammel te zijn dat we er door zakten, dus contact met de verhuurder opgenomen en deze gaf meteen aan dat de bedden voor kinderen waren en dat de slaapbank voor volwassenen is. na contact met booking opgenomen te hebben en de belofte binnen 24uur antwoord te krijgen hebben we er voor gekozen een ander appartement te zoeken. uiteraard reageerde booking niet binnen 24uur.
in het mail verkeerd met booking blijven ze volhouden dat de bedden voor volwassenen. echter heb ik zwart op wit dat ver verhuurder meerdere malen zegt dat de bedden niet geschikt zijn voor volwassenen. na heeel veel mail en bel verkeer willen ze ons niet de resterende nachten terugbetalen aangezien de verhuurder dit niet wil volgens booking, alleen het probleem fout ligt bij booking lijkt mij aangezien het gewoon verkeerd op het platform staan. helaas is er volgens hun helemaal niks mogelijk als het aankomt op een terugbetaling dus ik ga nu andere stappen ondernemen aangezien ik zwart op wit heb dat beide partijen elkaar tegenspreken in het nadeel van booking. zeeeer zeeer zeeeeeeer slechte klantenservice

  • Algemeen 1
op 13 september 2023 bestemming: Ierland / Dublin, reisperiode: juli 2023

Booking.com vermeldt bij nieuwe aanbieders die zelf nog niet over gastbeoordelingen beschikking het bericht "Externe beoordelingscore 9.5 gebaseerd op 11 beoordelingen van diverse andere reiswebsites" Dit is een leugen en verzonnen om deze nieuwe aanbieder te helpen. Als je zo een aanbieder kiest en deze heel slecht blijkt te zijn, geeft Booking.com geen geld retour.
Dit heet klantenmisleiding!

  • Algemeen 1
op 5 september 2023 bestemming: Duitsland / Winterberg, reisperiode: juli 2023

De reis was prima, en het huisje ook, maar de prijzen op de website zijn niet juist. Overal staan inclusief belastingen en toeslagen inclusief. Bij de bevestiging staat ook dat toeristenbelasting niet van toepassing is, maar uiteindelijk krijg je van de verhuurder alsnog een rekening van ruim € 163. Annuleren kan niet meer, want dat is te kort dag en krijg je helemaal geen geld meer terug. Contact opgenomen met booking.com maar er wordt van alles beloofd, maar ze komen terug met oplossingen waar ze zich niet aan houden. Iedere keer kan je hetzelfde verhaal afsteken, maar je komt geen steek verder. Op mails reageren ze niet en als je een klacht indient willen ze van allerlei informatie hebben en daar heb ik nu ook al een maand niets van vernomen. Waardeloze organisatie!!!

  • Algemeen 3
op 28 augustus 2023 bestemming: Duitsland / Ettenheim, reisperiode: augustus 2023

Klantenservice is waardeloos. Elke keer je verhaal opnieuw doen bij een medewerker en afspraken worden niet nagekomen. Tegemoetkomingen door fouten aan de kant van Booking.com worden voor een deel toegezegd, maar een antwoord krijg je niet meer.

  • Algemeen 1
op 25 augustus 2023 bestemming: Duitsland / Bremerhaven, reisperiode: augustus 2023

Omdat ik geen 0 kan kiezen!
De accommodatie was vies, stonk naar zweetsokken, geen schoon beddengoed, te smerig om als varkenshouders te dienen.
Wij zijn rechtsomkeer naar huis gegaan. Booking zou bemiddelen in teruggave kosten maar die doen niks anders dan standaard teksten voorlezen of mailen. Je hebt helemaal niks aan ze, de eigenaar van de accommodatie beschuldigd ons van dingen stukmaken en Booking zegt dan houdt het op en tot ziens. Ik heb 40 foto’s van die gribuszooi gemaakt maar ze doen niks voor je.
Ik boek nooit meer via deze oplichtersbende

  • Algemeen 1
op 24 augustus 2023 bestemming: Frankrijk / Les Deux Alpes, reisperiode: januari 2023

Appartement via site Booking.com geboekt. Blijkt niet te bestaan. Helaas geen geld terug. Blijkt dat fraudeurs heel makkelijk allerlei appartementen op de site van Booking.com kunnen zetten. Wij gaan nooit meer via Booking.com boeken. Vertrouwen in deze organisatie is helemaal weg.

  • Algemeen 1
op 16 augustus 2023 bestemming: Italië / Puglia, reisperiode: juli 2023

Problemen met huurwagen via Booking

  • Algemeen 5
op 14 augustus 2023 bestemming: Oostenrijk, reisperiode: augustus 2023

Pas op: het is een stugge organisatie waarbij ze dingen beloven en dit niet nakomen. Ze screenen blijkbaar hun partners niet goed, zie onderstaande case. Je krijgt steeds weer een andere medewerker waarbij je het hele verhaal op nieuw moet vertellen. Je word heel vaak in de wacht gezet. Ik zou mijn tijd aan ze moeten doorrekenen. Minstens tien gesprekken, tien chats, uren aan tijd en een berg aan frustratie ben ik nu al kwijt aan ze.

Voor mij geen booking.com meer.

Enkele dagen voor vertrek kreeg ik bericht van de accommodatie dat ze 109 euro extra wilden rekenen en als ik het er niet mee eens was moest ik de accommodatie maar annuleren. (Alpen Apartments Salzburg, Lessach 36, 5575 Lessach, Oostenrijk)

Booking.com gebeld. Ze hebben geprobeerd de accommodatie te contacten maar dat lukte niet. Omdat het zo kort dag was hebben ze geprobeerd een andere accommodatie te vinden in de buurt maar ook dat lukte ze niet meer.

Telefonisch hebben we afgesproken dat ik zelf een nieuwe accommodatie zou boeken en het prijsverschil terug zou krijgen. Na het boeken van de nieuwe accommodatie heb ik ze weer gebeld en ze hebben de nieuwe boeking en het prijsverschil van 232,82 gezien. Er werd mij door twee verschillende medewerkers in twee gesprekken verteld dat wanneer ik de factuur zou opsturen na mijn verblijf, ik het verschil uitgekeerd zou krijgen.

Nu komen ze hierop terug en willen niet meer dan 25 euro vergoeden. Ze geven toe dat de communicatie verwarrend is geweest en daar verontschuldigen ze zich voor maar ze willen niets doen. Ik krijg geen senior te spreken en ze weigeren mij een uitdraai van de gesprekken te doen toekomen.

Ik beroep mij op de AVG en heb nu een officieel verzoek ingediend om de uitdraaien van de gesprekken te ontvangen en ik ga er werk van maken.

  • Algemeen 1
op 7 augustus 2023 bestemming: Duitsland / Reichenberg, reisperiode: juni 2023

Hotelovernachting in Duitsland geannuleerd bij Booking. Com op 18 juni. Nog steeds geen geld terugontvangen terwijl de annulering door Booking is bevestigd. Iedere mail van mij werd beantwoord met steeds een andere smoes. Daarin blinken ze uit. Begint naar oplichting te ruiken. Nooit meer boek ik nog iets bij hun. Eigenlijk zouden we met z'n allen een vuist moeten maken zodat ze aangepakt kunnen worden.

  • Algemeen 1
op 3 augustus 2023 bestemming: , reisperiode: juli 2023

Slechte service van booking.com betreft ook weer een teruggave natuurlijk; aankomst was tussen 15h en 17h en ik heb onmiddellijk een mail gestuurd op 29/05/2023 als het later kon gezien het mogelijk verkeer op 21/07/2023; heb nog gebeld naar booking.com op 20/07/2023 dat ik maar geen antwoord kreeg van de verblijfsplaats voor 1 nacht(ze vonden zelfs het hotel niet meer terug); zij zouden contact opnemen met mij en het hotel; toen we al op baan waren naar Frankrijk krijg ik uiteindelijk telefoon dat na 17h niet mogelijk was om na 17h toe te komen en dat je je geld kwijt bent!

  • Algemeen 1
op 31 juli 2023 bestemming: Italië / Greve in Chianti, reisperiode: juli 2023

Informatie op site van Booking komt niet overeen met de dramatisch slechte accomodatie ter plekke. Verlies genomen en ander app geboekt dus extra kosten en Booking strijkt nu 2 x provisie op.
Je zou verwachten dat ze coulancehalve en vanuit klantenservice dan 1 x hun provisie aan de klant teruggeven maar no way. Geld verdiene staat bij hun voorop en pas op het laatst tevreden klanten

  • Algemeen 1
op 30 juli 2023 bestemming: Zweden / Stockholm, reisperiode: juni 2023

De reis was fantastisch, mooie stad, prima accomodatie.
Booking.com heeft echter op 23 mei twee keer de bagage afgeschreven en ondanks herhaaldelijke mails en telefoontjes heb ik nog steeds geen geld terug. Zo irritant! Op een gegeven moment zeiden ze zelfs dat ik onderaan de rij zou komen als ik nog een keer zou mailen. Het is geld wat zij ten onrechte hebben geïncasseerd, maar vervolgens wordt er niet meer gereageerd door Booking.com

  • Algemeen 8
op 27 juli 2023 bestemming: Noorwegen / Aurland, reisperiode: juni 2023

We hadden enkele weken geleden (24-27 juli 2023) een bijzonder onaangename ervaring toen we aankwamen bij een plaats die we bij Booking gereserveerd hadden. Naar aanleiding daarvan hebben we enkele vragen over de dienstverlening door Booking.com.

1. Geen e-mailadres voor contact met Booking.com
Allereerst vinden we het bijzonder raar en ook onaangenaam dat het onmogelijk is Booking.com per e-mail te contacteren. Alle vragen en opmerkingen worden gekanaliseerd naar vragen over boekingen en reviews van accommodaties en toeristische pleisterplekken, maar hoe Booking zelf functioneert en diensten aanbiedt, blijft buiten schot. In een tijd waarin alles digitaal gebeurt, is het een anachronisme dat we een ouderwetse brief naar een fysiek adres moeten sturen.

2. Foute informatie op boekingsbevestiging
We hebben bijzonder onaangename momenten beleefd toen we aankwamen bij de voorlaatste accommodatie die we via Booking.com gereserveerd hadden. Binnen de met de eigenaar afgesproken en bevestigde tijd, 6-7 's avonds, was er niemand om ons te ontvangen en binnen te laten in het appartement dat we gehuurd hadden. Het sleutelkastje dat volgens de info gekregen van Booking het alternatief was om de sleutel te ontvangen, bleef gesloten omdat de enige code die we hadden, de Booking pincode, hier niet voor diende. Het sleutelkluisje dient enkel om de sleutel na verblijf in op te bergen. In de boekinginformatie vermelden dat het een alternatief middel is om toegang te krijgen tot de accommodatie is dus foute informatie.

3. Geen contact mogelijk met 24/7 contactnummer van Booking.com
Het telefoonnummer van de eigenaar stond op antwoordapparaat, zonder mededeling.
Dan maar Booking.com in Londen gebeld. De robotstem vraagt het boekingnummer in te tikken. Wij hebben alleen een Confirmation number, geen Booking number. We raken in een loop van Confirmation en Booking, waar op geen enkele manier uit te breken is. Booking.com zorgt voor zijn klanten, 24 uur en 7 dagen, alleen geraak je niet voorbij de eerste horde. De stem blijft gewoon het boekingnummer vragen. Wat een steun! Hoe kunnen we in de toekomst rekenen op de hulp van Booking.com wanneer het fout loopt bij een accommodatie?

4. Financiële compensatie / Deze accommodatie op Booking.com is niet geschikt voor toeristen
Na 20 minuten proberen we de eigenaar terug te bellen. Hij zal 'zo gauw mogelijk' iemand sturen. Na meer dan een uur wachten komt de dame in kwestie opdagen. Het hele verhaal zit in onze review van de plek, Aurland Stegastein Apartment (24-27 juni 2023).
Aan de dame die ons uiteindelijk binnenliet hadden we gevraagd aan de eigenaar naar een financiële compensatie te vragen voor dit ongemak. Ze zou die vraag aan hem overbrengen en als hij een positief antwoord had, zouden we dat voor ons vertrek uit Aurland via de app van Booking.com ontvangen. Het feit dat we hoegenaamd niets van de eigenaar gehoord hebben, bewijst dat deze mensen in de verkeerde branche werken. Zij hebben geen idee van wat dienstverlening aan toeristen en andere reizigers betekent.
We veronderstellen dat Booking.com een kwaliteitscontrole en controle op de dienstverlening uitvoert voor de accommodaties die het op zijn website aanbiedt. Wat gebeurt er wanneer een accommodatie overduidelijk tekort schiet?

We hadden graag het commentaar van Booking.com op deze punten. Dat kan blijkbaar alleen per brief, maar ook dan hebben we na meer dan twee weken nog geen antwoord gezien. Dit is wel de eerste keer dat we zo'n probleem hebben met een reservatie via Booking.com: Tot nu toe waren we tevreden met hun diensten, maar dat ze onmogelijk te bereiken zijn, is onaanvaardbaar.

  • Algemeen 3
op 20 juli 2023 bestemming: Duitsland / Baesweiler, reisperiode: juni 2022

Wat een slechte service. In juni 2022 2 hotelkamers geboekt voor 11 juni 2023. In januari 2023 deze 2 kamers geannuleerd en hier netjes een bevestiging van Booking.com van gekregen. Nu hebben ze in juni toch mijn credticard belast met € 210,00 terwijl wij daar helemaal niet zijn geweest. Het hotel geeft aan dat ze van Booking geen annulering hebben gehad Al 2 dagen aan het bellen om mijn geld terug te krijgen. Helaas.....afgewezen. Op het afschrift van mijn creditcard heeft het hotel een afwijkende omschrijving gezet (dus niet de naam van het hotel). Nu ben ik gisteren een paar uur bezig geweest om uit te leggen dat ik hier toch niks aan kan doen en geen bankafschrift kan veranderen. Erg frustrerend dat je ook gewoon iemand aan de lijn krijgt die van een scherm zit af te lezen en zelf niet nadenkt.

  • Algemeen 1
op 14 juli 2023 bestemming: België, reisperiode: juli 2023

Ik krijg geld terug van booking.com. Dat geld staat (in wat zij noemen) mijn wallet. Ik kan het alleen terug krijgen als ik een creditcard heb. Ik heb geen creditcard. Ik heb betaald met een bankpas via Ideal. Dus betalen mag wel met een bankpas maar als je geld terug moet krijgen moet je ineens een creditcard hebben. Ik vind het discriminatie en heel slecht. De mevrouw aan de telefoon van booking.com zei doodleuk dat ik dan maar een credit card moet aanvragen. Reinste onzin, je kunt iemand niet verplichten om een creditcard te nemen omdat jullie dat willen. Ik wil gewoon mijn geld op mijn rekening terug......hoe moeilijk kan het zijn

  • Algemeen 1
op 12 juli 2023 bestemming: , reisperiode: september 2023

Booking;com heeft mijn betaalde reservatie genauleerd zonder dat het door mij wordt gevraagd. Geen contact mogelijk. Reageren niet om mails. Heel slechte ervaring.

  • Algemeen 1
op 6 juli 2023 bestemming: / Puerto Pollensa, reisperiode: juni 2023

Kamer geboekt via booking.com voor 7 nachten in hotel hosposa Uyal voor 2 personen ad. 2683 euro alleen ontbijt inbegrepen. Toen we aankwamen bleken we een kamer van 15m2 te krijgen met een klein raam met uitzicht op de machinekamers van het hotel. Direct een klacht ingediend, echter de directie van Uyal gaf booking.com de schuld en omgekeerd. Ze hadden ook geen andere kamer beschikbaar.
We waren ten einde raad en hebben van ellende een mooie kamer geboekt in een ander hotel. We hebben gebeld met booking.com maar volgens hun hadden wij deze kamer geboekt. U zult begrijpen dat wij geen kamer van 15m2 met een klein raam dat uitkijkt op de machines van het hotel boeken voor 383 euro per nacht! We willen niets meer met die oplichtersbende te maken hebben.

  • Algemeen 1
op 1 juli 2023 bestemming: Frankrijk / Cadillac, reisperiode: juni 2023

Deze boeking via booking.com gemaakt. Wij hebben in het betreffende bed and breakfast geslapen en boeking heeft ons gevraagd een beoordeling te sturen. Reeds 2 dagen later, zonder dat ik beoordeeld heb, staat er al een door booking geschreven beoordeling op hun website. Dit is fraude!!

  • Algemeen 7
op 23 juni 2023 bestemming: Tsjechië / Praag, reisperiode: juni 2023

Ik had voor mijn huwelijksdag een hotel geboekt voor een weekendje Praag in Hotel Arbes. Op de site van Booking.com stond een foto van een schattige kamer. Toen ik daar kwam was het een kleien zolederkamer met een klapraam en 2 aparte bedden. Wij waren zwaar teleurgesteld. De wc was zo klein dat je er niet eens fatsoenlijk om kunt draaien en de douche was ook zo smal, dat je nooit zou kunnen omvallen. De dame aan de desk was zo vriendelijk om deze boeking kosteloos te annuleren. Ik kreeg het totaal bedrag van 288 binnen 7 tot 12 werkdagen helemaal terug. Booking.com heeft mij een mail gestuurd die dat bevestigd. Nu zijn we 15 dagen verder. Het geld is niet op mijn rekening. Ik heb terug gemaild, maar krijg een bericht dat dat mailadres niet meet bestaat. Ik krijg een link naar de helpdesk. als ik daar door klik kom ik iedere keer weer terug bij het hotel.
Het is niet mogelijk om BOOKING.com te bellen. er staat een nummer genoteerd van de klantenservice 070 7703884. En raad eens wát? dat nummer bestaat niet. Booking.com is een leuk platform wanneer het goed gaat, maar vanaf het moment dat er iets mis gaat, dan kun je ze nergens meer bereiken. Mails kun je niet beantwoorden en het juiste mail adres is nergens te vinden. De dame van het hotel kan ook niets voor mij doen, want zij moet ook met Booking.com bellen. Booking heeft mijn geld, maar nu ik het terug wil. Zoals beloofd. zijn ze niet te bereiken. HEEL ERG SLECHT!!!!!!!
Ik vind het belachelijk dat een organisatie als Bookong.com niet duidelijk aangeeft waar zij bereikbaar zijn in het geval van een probleem. Je komt in een doolhof van FAQ waar je niets aan hebt en keuze menu's die nergens toe leiden. IK wil gewoon iemand kunnen bellen!!!! Of desnoods mailen.
WAAROM kan dat niet?
IK WIL MIJN GELD TERUG

  • Algemeen 2
op 7 juni 2023 bestemming: Duitsland / Thale, reisperiode: mei 2022

Appartement via Booking.com geboekt. Blijkt bezet. Booking telefonisch niet bereikbaar, geen geld terug omdat we niet ter plekke telefonisch contact hebben opgenomen (aantoonbaar meerdere keren geprobeerd).

  • Algemeen 1
op 20 mei 2023 bestemming: Indonesië / Jakarta, reisperiode: mei 2023

Booking.com misleid met de actie van een gratis taxi van de luchthaven naar hotel. Na het boeken, haalt Booking ineens de promotie weg en geeft dan ineens aan dat je niet meer voldoet aan de voorwaarde van een gratis taxi. Je weet dat Booking.com dit expres doet, maar toch trap je hier weer in. Klagen heeft geen enkele zin, want ze hebben overal schijt aan en hoeven zich blijkbaar niet aan de wet te houden. Zelfs al heb je een screenshot van wat je geboekt hebt ze negeren het gewoon. Baggerorganisatie

  • Algemeen 1
op 4 mei 2023 bestemming: , reisperiode: mei 2023

Geboekte accommodatie was YouCo was slecht en stonk
De volgende dag uitgeschreven en een nieuwe boeking gedaan bij Ghaya Grand Hotel. Onmogelijk om Booking. com te bereiken.

  • Algemeen 1
op 24 april 2023 bestemming: , reisperiode: april 2023

Nooit meer met booking.com. beter om direct bij accomodatie te boeken. Booking.com heeft extra kosten niet vermeld die er nog even bij kwamen. En vervolgens geven ze geen gehoor. Diverse keren gebeld en mailtjes gestuurd. Medewerkers van de klantenservice zeggen alleen je moet bij de accomodatie zijn en helpen je niet verder. Op mailtjes krijg je al helemaal geen antwoord.

  • Algemeen 1
op 14 april 2023 bestemming: België / Profondville, reisperiode: april 2023

Locatie was gereseveerd voor 175, dag erna werd het 489 euro.

  • Algemeen 1
op 6 april 2023 bestemming: Mexico / Cancún, reisperiode: april 2022

Apartment 'the brisas apartment Hideaway' geboekt in Cancun. Moest meteen betalen. Kom aan op de gegeven plaats.en geen apartment te vinden. Portier zegt dat er al meer mensen geweest waren voor dit onderkomen. Misleidend door booking.com. Kan nog steeds via booking.com dit 'onbekend in Cancun apartment' reserveren!

  • Algemeen 1
op 21 maart 2023 bestemming: België / middelkerke, reisperiode: april 2023

Een boeking gedaan via de booking.com app met een onmiddelijke betaling. Het hotel was beschikbaar in de periode, alles dus in orde. Het geld is meteen van onze rekening maar boeking is niet doorgegaan.
Mail dat we ons geld binnen de 12 werkdagen terug krijgen maar zonder enige reden waarom de boeking niet kon doorgaan. Geen enkel zinnig antwoord van de klantendienst. Slechte naservice wanneer er iets misgaat.

  • Algemeen 1
  • Vorige
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Volgende