Reviews over Booking.com

Pagina 3 van 10 met 917 resultaten

op 10 juni 2020 bestemming: Frankrijk / Parijs, reisperiode: januari 2020

Ivm Corona was t hotel dicht.
Gratis te annuleren.
Blijkt alleen onmogelijk om je geld terug te krijgen.
Diverse telefoontjes, mails. Steeds wordt je met nieuwe mails bestookt.
Maar nevernooit geld terug!
Ieder contact wordt beantwoord met n klanttevredenheidsonderzoek. Daar zijn ze heeeel goed in.
Grote bende is t. Nooooit meer booking.com!!! ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 6 juni 2020 bestemming: Zwitserland / Genève, reisperiode: juni 2020

Deze booking mocht ik gratis annuleren wegens Covid19. Ik zou het gestorte geld van 384.6 € terugkrijgen. Heb ik nog niet gehad. Ik neem telefonisch contact.... 15' wachttijd en geen antwoord. Ik mail, tot 2 X toe.... geen reactie. Betrouwbaar zijn ze dus noet ... Lees meer

  • Algemeen 1




op 4 juni 2020 bestemming: Italië / Milaan, reisperiode: september 2019

Reis gaat niet door. nov 2019 MM Apartments in Milaan geboekt en betaald. Febr 2020 werd deze door boeking.com geannuleerd. Na diverse mails nog steeds het geld niet terug ontvangen. Boeking.com trekt de betaling in twijfel en brengt tevens de Rabobank ik diskrediet. Door de bewijslast bij de klant neer te leggen, lijken ze tijd te rekken om niet te hoeven betalen. Wat een WAARDELOZE organisatie. Van mij zullen ze geen boeking meer ontvangen. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 4 juni 2020 bestemming: Tsjechië / Praag, reisperiode: mei 2020

In januari geboekt, geld is van onze rekening gehaald, vervolgens bericht ontvangen vanuit Booking.com dat de reis niet door kan gaan wegens corona. Bij vraag om geld terug verwijzen zij door naar het hotel en het hotel weer naar booking.com Volgens conzuwijzer heb je al consument gewoon recht op geld terug omdat je geen gebruik hebt kunnen maken van diensten. Dit is echt belachelijk dat je hen niet bereiken kan.

  • Algemeen 1
op 31 mei 2020 bestemming: Griekenland / Stoupa, reisperiode: juni 2020

Schande, ivm de carona werd onze reis geannuleerd. Volledig in onmacht. Krijgen wij niks terug.
Als ik een koffiezet apparaat koop van douwe egberts bij de blokker. En hij is niet goed ga ik terug naar de blokker niet naar douwe egberts.
Ik vind het schandalig dat booking.com hier niks aan doet.
Jullie moeten je schamen we moeten hard werken voor ons geld en zijn het nu gewoon kwijt.
Bookin.com heeft geld zat en krijgt geld zat over iedere booking .
Jullie moeten je schamen.
Karma zal jullie krijgen

  • Algemeen 1
op 25 mei 2020 bestemming: Hongarije / Boedapest, reisperiode: juni 2020

Totaal geen service met manieren.Heb al meerdere mails gestuurd en nog altijd weten ze zelf niet wat ik geboekt heb.Ik wordt aan het lijntje gehouden.Ik ga in elk geval nooit meer boeken met Booking.com .

  • Algemeen 1
op 25 mei 2020 bestemming: Duitsland / Lahnstein, reisperiode: juni 2020

Wij waren genoodzaakt deze reis te annuleren omdat je Duitsland niet in mag nu. Ik heb zaterdag 23 mei 2020 Booking.com gemaild, en kreeg dezelfde avond mailtje terug dat ik mijn reissom teruggestort kreeg en vandaag, maandag 25 mei, stond het al op mijn rekening. Er wordt zoveel slecht geschreven over Booking.com, maar ik heb alleen maar goede ervaringen en dat mag ook eens gezegd worden.

  • Algemeen 10
op 14 mei 2020 bestemming: Spanje / Mallorca, reisperiode: juni 2020

Ik kan niet gaan en booking.com geeft geen geld terug. Belachelijk er gast geen vliegtuig dus hoe moet ik er komen?

  • Algemeen 1
op 12 mei 2020 bestemming: , reisperiode: april 2020

Ik zou de week paasvakantie dat ik al had betaald terug krijgen wegend de Coronacrisis binnen de 10 à 15 werkdagen. Ik heb niets ontvangen en booking. com stort niets terug.

  • Algemeen 1
op 11 mei 2020 bestemming: , reisperiode: juni 2020

Booking.com reageert niet. Mijn collega's kunnen niet naar Algerije, vlucht is geannuleerd, visum bureau gesloten. Hotel rekent volledige annuleringskosten. Booking.com schrijft neem contact op met het hotel, maar dit is gesloten.

  • Algemeen 1
op 8 mei 2020 bestemming: Oostenrijk / Wenen, reisperiode: maart 2020

Wij zouden in maart 2020 op reis gaan naar Wenen. De reis was geboekt via booking.com. In verband met de uitbraak van het coronavirus werd de reis geannuleerd. De nieuwe dat zou zijn eind augustus 2020. Aangezien het toen niet bekend was dat het coronavirus zo heftig om zich heen zou grijpen, hebben wij contact opgenomen met booking.com om de reis te verzetten naar mei 2021. Vijf gesprekken verder, een wachttijd van ruim 3, tegenstrijdige mededelingen door verschillende medewerkers, zijn wij nog geen stap verder. Nooit meer een reis via booking.com.

  • Algemeen 1
op 8 mei 2020 bestemming: Schotland / Isle Sky, reisperiode: april 2020

We hebben in 2019 al een vakantie gepland met een b en b huisje via booking.com. Door corona moesten we helaas annuleren gelukkig binnen de gratis annuleer termijn. We hebben tot de laatste dag gewacht tot dit mogelijk was. Echter de betaling liep via booking.com en zei schreven net voor het kosteloze annuleren de £450 van mijn rekening koers €519. We hebben helaas moeten annuleren maar zouden geld terug krijgen. 5 dg later stond het op mijn creditcard terug £450 echter nu €469.50. Ze hebben de boeking dus gestort tegen koers van 5 dg later terwijl er nog helemaal geen betaling en wisselkoers had plaatsgevonden. Door innen en terugstorten dus zo maar 50 euro weg in rook op. Echt belachelijk vind dat ze de booking voor zelfde bedrag moeten annuleren. Hun reactie geen tegemoetkoming ook niet de helft fifty fifty. nooit meer boeken als booking.com int in andere valuta goede tip voor iedereen. Met acc gebeld die hadden ook nog niks betaald dus geld was nog gewoon bij booking.com

  • Algemeen 1
op 7 mei 2020 bestemming: Griekenland / Skiatos, reisperiode: mei 2020

Booking.com geeft niet thuis. De reis werd in februari, voor de corona crisis, geboekt. Uiteraard niet wetende wat er ging gebeuren. Nu zijn er restricties, Vlucht is geannuleerd en vluchten zijn er niet. Maar booking.com zegt niets te kunnen doen. Accommodatie zegt dat het jammer is, maar wij ons geld kwijt zijn. Ik heb bij BOKING.COM geboekt en deze zijn verantwoordelijk. Maar ze reageren doodleuk niet. Ik begrijp de chaos en onzekerheid, maar klantvriendelijkheid is 0,0. Een internetbedrijf is het welke zicht verschuilt achter geen reactie en niet bereikbaar zijn. Hier dus nooit meer boeken. Overigens de accommodatie waar ik op Skiatos ook nooit meer zou boeken : "Athena studios Skiatos".

  • Algemeen 1
op 7 mei 2020 bestemming: Denemarken / Kopenhagen, reisperiode: mei 2020

Vanwege corona kon de reis niet doorgaan, ik kwam erachter dat ik geen geld terug kreeg van de accomodatatie, na contact met ze te hebben gehad is de reisdatum een jaar verzet, ik kreeg ineens weer een rekening van booking.com terwijl ik alles met de accomodatie via 2 mailtjes had geregeld en voordat ik kon achterhalen (binnen 24 uur)waarom ik ineens weer een bedrag moest betalen had booking.com mijn wijziging alweer geannuleerd, volledig in de stress nu weer proberen om iets te regelen met de accomodatie.nooit meer

  • Algemeen 1
op 6 mei 2020 bestemming: Nederland / Amsterdam, reisperiode: mei 2020

Never nooit meer!
Slechtste service ooit, has geboekt bij een hostel in Amsterdam. Mailtje gestuurd naar hostel en netjes antwoord gekregen. Moest via booking.com mijn reservering annuleren en ik zou mijn geld terug krijgen . Ik wist niet hoe dat moest dus ik bellen, tot 5x toe alleen maar engelse medewerkers aan de lijn. Gisteren weer gebeld word opgenomen en gelijk weer opgehangen.
Wel 7 mailtjes gestuurd geen reacties.
Vandaag eindelijk iemand te pakken gekregen helemaal niet verstaanbaar. Zij zei dat ik niet eerder gebeld had en geen mails had gestuurd en nu kon ze niks voor mij doen op een voucher na. Ik zou mijn geld terug krijgen en geen voucher. Dit is dus al de 2e keer dat ik vies hard genaait word door booking.com.
Via booking betaal je bijna het dubbele dan via de orginele site. Ze stikken er maar in en krijgen van mij geen rooie cent meer!

  • Algemeen 1
op 1 mei 2020 bestemming: Oostenrijk / Wenen, reisperiode: mei 2020

Ivm een boeking geprobeerd contact te zoeken: via de site geen antwoord na een week wachten. Toen maar gebeld, na een half uur in de wacht kreeg ik te horen dat booking.com eigenlijk niets ken betekenen voor me en dat eventuele coulantie geheel van het hotel zelf afhankelijk is. Tja, waarom boek ik dan eigenlijk via booking.com? Als zoekmachine zijn ze handig, maar verder gebruik ik ze niet meer, en met name ook omdat een bedrijf dat miljarden winst maakt en dan z'n hand ophoudt voor MIJN belasting geld m.i. moreel geen bestaansrecht heeft.

  • Algemeen 1
op 29 april 2020 bestemming: Verenigde Staten / Lake Placid, reisperiode: april 2020

Net zoals velen werden onze vakantieplannen getroffen door de coronacrisis en kon onze reis niet doorgaan. Ook wij kregen een bericht van Booking.com dat we kosteloos konden annuleren. Wat een opluchting en fijne gedachte in deze moeilijke tijd. We kregen bovendien de bevestiging dat ons verblijf kosteloos was geannuleerd. Tot wij paar weken later ons bankafschrift kregen en alles netjes van onze rekening gaat. Na contact blijkt dat we toch niet konden annuleren??? Waarom stuurt men dan bericht dat je kosteloos kan annuleren? Voel me echt bedrogen en opgelicht. Dus mensen BOEK NOOIT NOG MET DEZE ORGANISATIE AUB!! Boek rechtstreeks bij de hotels en appartementen, hebben ze meer aan.
Er zullen helaas veel faillisementen zijn in de toeristische sector die het hard te verduren krijgt. En dat is zeer jammer. Veel hardwerkende mensen zijn hier bij Booking.com hun centen kwijt en kunnen de sector niet meer steunen met een nieuwe vakantie.
Als het Booking.com overkomt, zal het karma zijn. Want ik lees vele reviews van mensen die op dezelfde manier bedrogen en opgelicht zijn. Schande!!

  • Algemeen 1
op 27 april 2020 bestemming: Hongarije / Boedapest, reisperiode: april 2020

Wij kregen van booking plots een voorstel om vanwege corona gratis ons verblijf te annuleren. Wij zijn er op ingegaan en plots was het stil. Na 3 weken zelf contact opgenomen en van hun eigen voorstel was er plots geen sprake meer. Dit was de laatste keer dat ik (en hopelijk onze kennissen ook) dat ik via hun iets heb geboekt.

  • Algemeen 1
op 26 april 2020 bestemming: Spanje / Masnou, reisperiode: juni 2019

De accomodatie int gewoon de aanbetaling ondanks de “lockdown” die er nog steeds bestaat. De reiswereld is niet realistisch!! Oplichters!!
Stompzinnig en kortzichtig. Booking.com: bekijk het maar!!

  • Algemeen 1
op 26 april 2020 bestemming: China / Hongkong, reisperiode: april 2019

Even een aanvulling op alle slechte verhalen hier. Ik boek meerdere keren per jaar op booking.com, site werkt prima.

Je kunt vaak kiezen uit meerdere opties als “gratis annuleren” of “niet annuleerbaar”. Er zit hier ook wel degelijk prijsverschil tussen, in mijn geval van HongKong was dit ruim 400,-.

Ik heb geboekt zonder annuleringsmogelijkheden toen Corona alleen nog een biertje was.
Toen Corona op kwam zetten heb ik via de site contact met de accomodatie opgenomen. Die gaven toen (terecht) aan dat ik “zonder annuleren” had gekozen en dat ik voor eventuele coulance bij Booking.com moest zijn. Daarmee contact opgenomen, zij verwezen terug naar het hotel voor coulance vanuit het hotel. Vervelend, maar ik heb zelf geboekt zonder kosteloos annuleren.

Uiteindelijk heb ik afgelopen week definitief moeten annuleren. Daarbij heb ik via chat opnieuw contact opgenomen met Booking.com. Hier kreeg ik direct de aanbieding dat zij voor mij een bericht wilden sturen naar de accomodatie met vraag om kostenloos annuleren. LET OP, dit hoeven ze dus NIET te doen!
Binnen 24u kreeg ik bericht dat de accomodatie nu akkoord was gegaan met kostenloze annulering. 4 werkdagen later is het geld weer bijgeschreven (100%) op mijn rekening.

Het is dus niet alleen slecht. Als de accomodatie meewerkt dan regelt Booking.com kennelijk ook zijn/haar zaken naar behoren.

En nogmaals, dit is allemaal extra, ik had (bewust) geboekt zonder kostenloos annuleren optie. Als je als zodanig hebt geboekt (en dat staat er duidelijk bij) dan hoeven ze ook niets terug te geven. Maar.... als de accomodatie dan flexibel is schuift Booking.com het kennelijk ook keurig (en snel) weer terug.

Misschien dus een tip... ook indien optie kostenloos annuleren niet geboekt is, bij annuleren vragen of Booking.com dit voor je wilt vragen bij de accomodatie.

Maar niet allerlei slechte recensies gaan schrijven als het niet lukt, boeken zonder “kostenloos annuleren” is een eigen keuze!

  • Algemeen 8
op 25 april 2020 bestemming: Curaçao, reisperiode: maart 2019

Wat is Booking.com door de mand gevallen, het neigt naar oplichting zelfs. Je bent als klant een nobody ! Mijn reis naar Curacao werd geannuleerd ivm de corona-crisis en ik kreeg een mailtje met "gefeliciteerd, uw reis wordt kosteloos geannuleerd" Dit is ook de enige positieve zin die ik van hun gehad hebt. Daarna bleef en blijft het muisstil van hun kant. Er wordt niet gereageerd op mailtjes, ze worden zelfs niet eens gelezen heb ik de indruk. Ze komen dus niet op voor hun klanten, maw je zoekt het maar uit ! Ondertussen ben ik wel mijn geld kwijt want de accommodatie verwijst naar een afspraak met Booking.com dat zij zouden uitbetalen en dat zouden verrekenen met een totaal-factuur aan de accommodatie waar ik geboekt had. Het is onvoorstelbaar dat een bedrijf dat vorig jaar 5 miljard dollar winst maakte zo met hun klanten omgaan. En ze durven ook nog eens staatssteun aan te vragen. Ik hoop echt dat ze omvallen en zal ook nooit meer 1 overnachting via die oplichters boeken.

  • Algemeen 1
op 24 april 2020 bestemming: Duitsland / Adenau, reisperiode: juni 2020

Weekend geboekt. Was reis met gratis annulering. I.v.m. Corona en dat wij beide risicogroep zijn reis geannuleerd. Terugbetaling van €558, zou plaats hebben gevonden. De bankrekening waarmee ik in januari betaald had had ik opgezegd. Booking.com gebeld op 16 maart en kreeg toen nog iemand aan de lijn. Nieuwe bankgegevens op verzoek schriftelijk verstrekt. Het zou goed komen. Via booking assistant eindeloos berichten gewisseld. Zelfs gemail met het beoekingsnummer@booking.com. Steeds een andere medewerker. Ik most aantonen dat ik het bedrag niet ontvangen had op mijn oude bankrekening. Telefonisch contact was niet meer mogelijk. Uiteindelijk zaak bij mijn rechtsbijstandverzekering gemeld. Ineens waren alle berichten met booking assistant verwijderd. Ik had dit nodig voor mijn rechtsbijstandverzekering. Berichten waren gewist omdat er geannuleerd was. Mijn rechtsbijstandverzekering gaat er mee aan de slag. Te lang verhaal om gedetailleerd te doen. Het is een bedrijf dat NIET KLANTVRIENDELIJK is en in mijn geval Niet van plan is om terug te betalen.
NOOIT BOEK IK MEER BIJ BOOKING.COM
NOOIT BOEK IK MEER BIJ BOOKING.COM
NOOIT BOEK IK MEER BIJ BOOKING.COM

  • Algemeen 1
op 24 april 2020 bestemming: Frankrijk / Honfleur, reisperiode: juli 2020

De accomodatie weigers ons voorschot terug te betalen

  • Algemeen 1
op 17 april 2020 bestemming: Nederland, reisperiode: maart 2020

We hebben 180 euro betaald voor een accomodatie in utrecht. De hotel eigenaar verhefde zijn stem en verwees me door naar booking.com, die me vervolgens geen enkele vergoeding kon geven voor de annulering i.v.m coronavirus. wij konden het hotel niet bereiken omdat de grenzen vanuit Engeland gesloten zijn.

kunnen fluiten naar onze centen, en als we een voucher wilde moesten we ook nog eens 55 euro extra betalen, waarvoor?! super slechte service.

  • Algemeen 1
op 17 april 2020 bestemming: Ierland, reisperiode: april 2020

Titel: Een bedrijf die de benen neemt, wanneer de problemen de kop opsteken

Booking.com een bedrijf die zich op de kaart zet als degene die het voor iedereen makkelijker te maken om de wereld te beleven. Echter, als de problemen om de hoek komen kijken is Booking.com spoorloos.

12 maart was een zwarte dag in de geschiedenis aangezien er officieel sprake was van een pandemie. Naar aanleiding hiervan publiceerde Booking.com een bericht op hun website dat als er sprake is van officiële reisbeperkingen er een mogelijkheid is om een restitutie te krijgen zelfs als het een niet-terugbetaalbaar boeking betreft. Te mooi om waar te zijn, wat achteraf ook zo bleek.

Aangezien Ierland op 27 maart op slot ging (luchthaven dicht & vanaf die dag is het verboden om meer dan 2 km van je verblijfadres te reizen, meer bevoegdheid voor agenten om dit bewerkstelligen) heb ik een kijkje genomen op Booking.com hoe voor restitutie in aanmerking kan komen. Het advies op de website luidde neem eerst contact op met de derde partij. Dit heb ik ook gedaan met een kopie naar Booking.com met een verzoek om hier ook te bemiddelen aangezien er verkeerde contactgegevens verstrekt zijn. Het telefoonnummer is namelijk alleen bereikbaar als iemand een Ierse simkaart in zijn telefoon heeft. Nooit een reactie hierop gekregen en de communicatie met de derde partij was zeer onplezierig en onprofessioneel.

De derde partij heeft namelijk alles in werking gesteld om ervoor te zorgen dat het geld geïnd zal worden ten koste van mensenlevens. De derde partij weigerde meer informatie te geven m.b.t. corona beleid, wou geen enkel standpunt nemen of het mogelijk is om 27 april de boeking door te laten gaan, facturaties werden op zo een wijze gedeclareerd dat wij niet in aanmerking kwamen voor een restitutie bij onze verzekering. Kortom, bij elke vraag werden wij verwezen naar e niet-terugbetaalbare voorwaarden.

Naar aanleiding hiervan hebben wij geprobeerd om met Booking.com in contact te treden. Op de website en Facebook Messenger werken er alleen robots. Wanneer er telefonisch contact wordt gelegd met de juiste gegevens krijg je te horen van een robot dat andere klanten voorrang hebben en wordt de verbinding verbroken. De enige optie was een publieke post op hun Facebook. Pas na 2,5 week kreeg ik een reactie die samengevat luidde dat er geen officiële reisbeperkingen naar Ierland zijn en dat de reis gewoon doorgezet kan worden. Er was geen mogelijkheid op deze mail te beantwoorden, om deze reden heb ik nog een keer toegelicht op Facebook dat uit mijn persoonlijke ervaring ik kan vaststellen dat Ierland helemaal op slot zit. Tot vandaag (4 dagen nog steeds geen reactie bovengenoemde).

Kortom, aangezien Booking.com geen positief vooruitzicht ziet m.b.t. corona heeft het bedrijf besloten om de benen te nemen.

Komt het verhaal jou bekend voor of ben je het mee eens dat Booking.com verantwoordelijkheid moet dragen, deel het bericht dan.

  • Algemeen 1
op 15 april 2020 bestemming: Marokko / Marrakesh, reisperiode: maart 2020

Booking.com wil mijn reis niet annuleren. Terwijl mijn reis niet is doorgegaan. Ze zeggen dat dit in dezelfde maand moet gebeuren. Maar als ik vraag waar deze voorwaarden staan, dan kunnen zij mij dit niet geven.

  • Algemeen 1
op 14 april 2020 bestemming: Italië, reisperiode: juni 2020

We hadden onze vakantie geannuleerd Bij booking.com ivm Corona
Vandaag netjes ons geld terug gekregen

  • Algemeen 10
op 13 april 2020 bestemming: Duitsland / Berlijn, reisperiode: mei 2020

De punten liggen niet aan de reis maar aan waar je boekt zijnde booking.com service bij problemen nul op geen enkele manier bereikbaar. We begrijpen dat het nu druk is maar je probeert zelf alles op te lossen met de accommodatie dat lukt.Maar booking.com doet geen enkele moeite om ook maar op iets te reageren.Telefonisch niet bereikbaar , mail die in een soort loop staat en komt geen antwoord op.Hun robot systeem komt ook geen antwoord gewoon niet te bereiken ze lijken verdwenen van de aardbodem.

  • Algemeen 1
op 11 april 2020 bestemming: Duitsland / Essen, reisperiode: april 2020

Zeer slechte behandeling omtrent een boeking die we voor 11 april in Duitsland gedaan hebben. In verband met het corona virus is het niet toegestaan om nu dagtrips en/of overnachtingen te ondernemen naar Duitsland. Daarom willen we de boeking verplaatsen naar een later tijdstip dit jaar. Zowel van Booking als de accommodatie totaal geen medewerking gehad en je kunt naar je centen fluiten! De ene verwijst naar de andere en visa versa. Wat een waardeloze organisatie, ze zouden een voorbeeld moeten nemen aan andere organisaties, daar kun je nog omboeken of je krijgt vouchers die je op een later tijdstip kunt besteden voor een reis.

  • Algemeen 1
op 11 april 2020 bestemming: , reisperiode: april 2020

Kunnen niet gaan ivm corona. Hotel is welwillend. Booking.com niet thuis. BOEK NOOIT MEER VIA DEZE ORGANISATIE!!!!!!

  • Algemeen 1
op 8 april 2020 bestemming: Frankrijk / Saint-Raphael, reisperiode: mei 2020

Booking.com is totaal onbereikbaar en het mailadres wat ik heeft geeft geen respons. Misschien iets voor het programma "opgelicht ".

  • Algemeen 1
op 8 april 2020 bestemming: Duitsland / Hotel restaurant heute, reisperiode: april 2019

Reis geanuleerd en geld komt niet terug. Booking. Com laat niks van zich afweten. Mail stuurt ons naar telefoon en telefoon stuurt ons naar mail. Eerste en laatste keer dat we deze site hebben gebruikt

  • Algemeen 1
op 6 april 2020 bestemming: Frankrijk / Versailles, reisperiode: mei 2019

Hotel blijkt gesloten, wordt per app, mail en voicemail van kastje naar de muur gestuurd. Je komt niet verder, zijn niet bereikbaar. Weet dus niet waar ik aan toe ben.

  • Algemeen 1
op 6 april 2020 bestemming: Duitsland / Berlijn, reisperiode: mei 2019

Wij wilden onze reis verzetten ivm Corona. Boeking.com stuurde deze mail door naar het hotel Ibis. Het hotel laat weten dat we bij Booking.com moeten zijn. Geen enkele reactie via de mail van Booking.com, telefonisch niet bereikbaar. Nooit meer boeken via Booking.com. REissom van €300,00 krijgen we ook niet terug. Dat geld houden zij als 'annuleringskosten'

  • Algemeen 1
op 6 april 2020 bestemming: Engeland / cambridge, reisperiode: april 2020

We mogen er niet heen en Booking.com reageert op niets en is onbereikbaar. Het hotel wil omboeken maat het probleem zit bij Bookin.com

  • Algemeen 1
op 6 april 2020 bestemming: Nederland, reisperiode: mei 2019

Wegens Corona gaat een nachtje b&b holwerd niet door..annuleren maar heb tegoed bon of geld terug.. dag weekendje dag geld...booking.com ook niet bereid je te bellen of mailen..

  • Algemeen 1
op 31 maart 2020 bestemming: Vietnam / Ho chi min, reisperiode: maart 2020

Wat een amateuristische organisatie nu het erop aan komt met corona virus en wijzigingen. Het enige model is geld verdienen en redenen zoeken om je geld niet terug te geven.

  • Algemeen 1
op 28 maart 2020 bestemming: Duitsland / Mannheim, reisperiode: april 2020

Je boekt een accommodatie bij booking.com voor april, dan kun je er niet naar toegaan vanwege het c-virus. De accommodatie geeft aan geen geld terug te geven ook niet onder deze omstandigheden. Booking.com is niet bereikbaar, reageert niet op e-mails, m.a.w. geen service, geen communicatie er gebeurt dus helemaal niks.

  • Algemeen 1
op 27 maart 2020 bestemming: Duitsland / Berlijn, reisperiode: mei 2020

Vanwege het Corona virus kan de reis niet doorgaan. Wil de reis verschuiven maar wat ik ook doe, Booking geeft geen antwoord.
Het lijkt wel of er geen klantenservice bestaat. Dit is al mijn zoveelste slechte ervaring met Booming.com . Hoop dat ze failliet gasn.
Wil iedereen aanraden: boek rechtstreeks bij een hotel maar spek deze geldwolven niet.

  • Algemeen 1
op 27 maart 2020 bestemming: Mexico, reisperiode: maart 2020

Omdat ik niet op reis kon gaan...

  • Algemeen 1
op 26 maart 2020 bestemming: Frankrijk / Perpignan, reisperiode: maart 2020

Omdat we na een rit van een kleine 1000km van de hotel manager te horen kregen dat het geannuleerd was niet door mij maar door Booking. .Hotel had in de ochtend door gegeven dat het dicht was wegens het coronavirus .Booking gaf het door middels email maar toen stonden we al een halfuur voor de poort. Beetje laat niet en dan ook nog zeggen dat ik het had geannuleerd. Heb ze proberen te bereiken maar dat lukt van geen kanten.

  • Algemeen 1
op 24 maart 2020 bestemming: Schotland / Edingburgh, reisperiode: april 2020

Deze reis in december geboekt. Voor de corona crisis.Wilde omboeken naar oktober. Bij vliegtuigmaatschappij Easy Jet was dit zo gebeurd. Prima service. Bij booking.com 1 groot drama. Een van het kastje naar de muur verhaal. Moesten maar contact opnemen met Agode, een partnerleverancier van hen, want blijkbaar brengen zij hun reizen daar onder soms. Deze mensen hadden onze boeking niet eens in hun systeem staan, dus konden niets betekenen. Dus hotel zelf maar bellen was hun volgende advies. Daar konden we zonder moeite verplaatsen naar oktober. Echter, booking.com moest reis wel annuleren, zodat zij nieuwe boeking voor hetzelfde geld konden maken. Booking.com weer gebeld. Zij blijven echter zeggen dat het onmogelijk is en ze zich aan protocollen moet houden bla, bla bla. Het is een zeer klant onvriendelijke organisatie, die zeker in deze tijd waarin alles anders gaat dan volgens protocollen, in zijn geheel niet meedenkt met mensen. Ik roep iedereen op om nooit meer te boeken bij deze organisatie. Voortaan boek ik direct bij een hotel. Deze mensen zijn bereidwillig om in tijden van onzekerheid voor iedereen (zeker voor de horeca) zelfs nog mee te denken met hun gasten. Chapeau voor Cairn Hotel in Edingburgh en een dikke dikke onvoldoende voor de service van booking.com

  • Algemeen 1
op 21 maart 2020 bestemming: Engeland / Londen, reisperiode: april 2020

Had bij de annulering gevraagd of ik deze gratis of tegen gereduceerd tarief kan annuleren. Ik behoor namelijk tot de risicogroep, ouder dan 65 jaar en een hoge bloeddruk, voor het coronavirus. Ik kreeg hier alleen als reactie op dat een en ander geannuleerd is. Als ik niet tegen gereduceerd tarief kan cancelen wil ik gewoon gebruik maken van de reservering danwel hier later dit jaar gebruik van maken. Ik heb diverse malen al geprobeerd een reactie te krijgen, maar ik hoor verder niets

  • Algemeen 1
op 18 maart 2020 bestemming: België / Nieuwpoort, reisperiode: maart 2020

Reis geannuleerd omdat het hotel sluit vanwege Corona virus begrijpelijk maar niemand van booking .com krijg ik aan de lijn of kan antwoorden hoe ik mijn geld kan terugkrijgen ze zeggen alleen maar dat ik mijn geld kwijt ben. Enkel voor geprogrammeerde antwoorden zo zielig.

  • Algemeen 1
op 15 maart 2020 bestemming: Finland / Oulu, reisperiode: maart 2020

Geen kans om de reis te maken. Hadden een studio geboekt via Booking.com in Oulu, Finland. Zouden daar onze zoon gaan opzoeken die daar studeert. Helaas is de vlucht gecanceld in verband met het Corona virus. Ondanks dat wij heel graag naar onze zoon willen en de teleurstelling heel groot is hebben wij dus geen mogelijkheden om te gaan. Dit aangegeven bij Booking.com en aangegeven dat wij dus moeten annuleren.
Antwoord van Booking.com is jammer voor jullie, maar dan had je het maar moeten afkopen. Ja je kan 20% korting krijgen op je volgende boeking, maar je € 315.- ben je gewoon kwijt.
Wat een ontzettend slecht bedrijf (wil graag andere benaming geven, maar zal mij daar niet toe verlagen). Hier zal ik nooit, maar dan ook nooit meer een boeking doen.
Dus let goed op als je via dit waardeloze bedrijf iets boekt. Zal Booking.com zeker nooit aanbevelen en zelfs dringend afraden bij andere.

  • Algemeen 1
op 14 maart 2020 bestemming: België / Brussel, reisperiode: maart 2020

Door het coronavirus zijn alle restaurants, musea, winkels etc gesloten. Wegens overmacht moesten we maar annuleren. Want wat kun je dan nog doen daar? En nog kun je niet annuleren, dag €115. Slecht. Heel slecht.

  • Algemeen 1
op 13 maart 2020 bestemming: Nederland / vlissingen, reisperiode: maart 2020

Ik had een weekend vlissingen beboekt en betaald aan boeking.com maar met het coronavirus geannuleerd geen geld terug gehad had ik bij het hotel geboekt dan wel de som terug gehad dus volgende keer onmiddellijk bij het hotel boeken

  • Algemeen 1
op 9 maart 2020 bestemming: Nederland / Tilburg, reisperiode: juni 2017

Ik had 5 maanden voorheen geboekt en in de week van het desbetreffende huurappartement kreeg ik ineens een verontrustende bericht dat me boeking geannuleerd was en me geld moest ik nog terug krijgen kwamen ze met allemaal zogenaamde excuses aanzetten en ook zo mooi ik moest dan een nieuwe hotel ofzo boeken en dan werd mij bedrag dat ze nog hadden vastgehouden en de rest moest ik dan bijleggen maar als wij durven om op het laatste moment te annuleren dan word er een boete over verrekend het zijn oplichters ik raad bij deze iedereen af om hier te boeken

  • Algemeen 1
op 5 maart 2020 bestemming: Italië / Milaan, reisperiode: april 2020

Erg slechte service vanuit Booking.com 2 x is er door booking een accommodatie geannuleerd zonder overleg, zonder een goed verhaal, meerdere keren gebeld en belooft terug gebeld te worden wat niet gebeurd, vervolgens kwam het verhaal naar voren dat het een accommodatie is wat niet bestond, twee keer achter elkaar. Blijkbaar support booking frauduleuse accomodaties/ organisaties. daarnaast deelt booking zonder eerst de accommodatie/ organisatie te checken zomaar de creditcard gegevens, waardoor een ( frauduleuse )organisatie zomaar geld kan afschrijven en je het niet meer terug krijgt, niet van Booking en niet van de organisatie. Ik boek via booking voor de veiligheid/ betrouwbaarheid maar zij kunnen dit dus absoluut niet geven, zij zeggen een platform te zijn en geen boeking agency, wat is dan de toegevoegde waarde van Booking? Zeer teleurstellen en zal nooit meer boeken via booking!

  • Algemeen 1
op 27 februari 2020 bestemming: Duitsland / Willingen, reisperiode: februari 2020

Hotel lieb lommerke geboekt via booking.com.
In plaats van een gezellig ingerichte kamer (in de advertentie op booking.com) een 3 hoog achter somber en smoezelig hok met lage doorloop....
Volledig bedrag van de no show fee moeten betalen en booking.com doet er HELEMAAL NIETS mee: eigen schuld vind men....
Boek nooit met booking.com, oplichters!!!!

  • Algemeen 1
op 23 februari 2020 bestemming: Frankrijk / Parijs, reisperiode: januari 2020

Via booking.com een appartement geboekt voor 2 dagen bij montorgueil charming place. De boeking heb ik bij hun in de straat bij een restaurant gedaan. Eenmaal aan de deur was er niemand om me in te checken. Vervolgens hun tel nr gevonden en gebeld na 3x proberen iemand aan de lijn gekregen die een luidruchtige feestje op de achtergrond had. Deze beste man excuseerde zich en zij dat hij niemand meer kon regelen om me in te checken en zij mijn bedrag te gaan crediteuren. Dit gesprek heb ik op de bewuste avond zowel aan booki g.xom en aan de accomodatie terug gekoppeld en bewaard. Booking.com gaf mij het advies om de fakturen van andere verblijfen te bewaren als bewijs en om de eventuele hogere kosten op hun te verhalen. Eenmaal in Nederland weer contact opgezocht met de accommodatie met de vraag waar mijn geld blijft. Daar deden ze even moeilijk over maar al heel snel appte ze mij een formulier waar op stond dat er al opdracht tot creditering was gegeven. Na een maand nog steeds geen bedrag terug, contact o p gezocht wordt niet bantwoord. Bookung.com ingeschakeld en van hun een bericht terug gekregen dat de accommodatie aangeeft dat ik niet op de afgesproken tijdstip bij de accommodatie was wat niet klopt. Booking.con aangegeven dat de tijdstip geen punt van discussie kan zijn en als dat wel het geval was ik gewoon de volgende dag gebruik van het appartement had gemaakt en niet nog eens een andere hotel had geboekt. Heb booking.com er op gewezen dat ik de accommodatie mondeling heb gesproken en ook de screenshots van de appjes heb waarbij ze aangeven mijn bedrag te gaan crediteren. Screenshots appjes is volgens booking.com geen bewijs. Heb ze aangegeven dan bij hun langs te komen om inzagen in mijn what s app te geven maar dat kan niet zeggen ze. Een video gemaakt van mijn chat en opgestuurd, waarbij de tel nr van de accommodatie duidelijk zichtbaar is maar nog steeds geen bericht. Al met al denken ze van mij af te zijn en mij opgelicht te hebben maar dit krijgt nog een staartje want appjes en smsjes zijn gewoon techtsgeldige bewijzen voor het recht. Boek dus nooit meer via booking.com en kijk uit voor Montorgueil charming place.

  • Algemeen 1
op 16 februari 2020 bestemming: Bonaire / Kralendijk, reisperiode: januari 2020

Het geboekte verblijf was fantastisch. Maar de beloofde beloning die meerdere keren bevestigd was werd na het verblijf geannuleerd met verschillende onduidelijke redenen. Pure oplichterij!! Nooit meer boeken bij booking com.

  • Algemeen 3
op 15 februari 2020 bestemming: Duitsland / Ubersee, reisperiode: februari 2020

Omdat de overnachting in het hotel echt waardeloos was oude accommodatie buren in je kamer voor je gevoel. Hoe durft men dit op de site aan te bieden!!! Oude fito’s, complete misleiding en dan twee kamers voor 185 euro

  • Algemeen 2
op 31 januari 2020 bestemming: Thailand / Ko samui, reisperiode: februari 2020

Booking heeft inmiddels booking.basic. De boekingen met basic worden door veel hotels niet geaccepteerd. Het is via de website van booking. Als ik het goed begrijp zoekt booking.basic de prijzen op die hotels berekenen voor hele grote klanten en betalen die prijs dan door aan het hotel voor boekingen. Zelf houden ze een enorme opslag. Bij mij was het 2300 Baht betalen en bet hotel kreeg daar 1300 van!

  • Algemeen 4
op 29 januari 2020 bestemming: , reisperiode: december 2019

Heb geboekt en ben via hun in Valkenburg geweest in het Parkhotel. We hadden een actie dat er 40,- werd terug gestort. Eind december kreeg ik bericht om dit te claimen. Bij inloggen bleek deze 19 december te zijn verlopen!? Vervolgens contact gezocht alle info gegeven. Krijg ik een mail terug of ik de info wil mailen?! Nog maar een keer gedaan. Vanaf dat moment niet thuis en reageren niet meer! Slechte communicatie en komen de afspraken niet na.

  • Algemeen 2
op 24 januari 2020 bestemming: Marokko / tagerth, reisperiode: december 2019

Geboekt via booking.com. Bij hotel aangekomen wist de bewaker van niets, had geen sleutels en kon ons niet helpen. Tel nummer bij de boeking nam niet op, direct naar voicemail. Nu is de 180E wel afgeschreven en booking.com is niet bereikbaar, reageert niet via de mail en klantenservice krijg je niet te pakken aangezien die ons reserveringsnummer niet pakt. 180E kwijt, bedankt booking.com!

  • Algemeen 1
op 24 januari 2020 bestemming: Frankrijk / Parijs, reisperiode: januari 2020

Slechte service van booking.com kreeg een ranzig hotel en booking.com deed niets ook de prijs was 50 procent duurder op booking nooit meer

  • Algemeen 1
op 20 januari 2020 bestemming: Duitsland / Winkler busch, reisperiode: augustus 2019

Ik ben het nu echt zat!

Afgelopen jaar was ik op zoek naar een fijne plek voor onze zomervakantie. De kinderen wilde heel graag naar Wunderland en naar Toverland, dus ik zocht op afstand van beide parken. Zodoende kwam ik via bookings.com terecht bij ferien wohnung Versteeg.
In de advertentie stonden mooie foto’s van een appartement, precies op de goede locatie. Volgens de advertentie was het appartement kindvriendelijk, leuk in een bosgebied en met een lekker balkon (fijn als de kindjes slapen) en met voor iedereen een eigen slaapkamer. Fantastisch! Dus ik boek en geef mijn creditcardgegevens om te kunnen reserveren, betaling zou geschieden bij aankomst.

Daar aangekomen blijkt het appartement het tegenover gestelde van wat we hadden verwacht: De kamers zijn verdeeld over twee etages (lees: 1 kind slaapt achter het keukentje en de andere boven, waar je langs een super steile trap komt, dus wie boven slaapt kan niet zelf gaan plassen snachts en wie beneden slaapt kunnen we boven niet horen..) er is geen balkon (want de foto’s zijn van een andere appartement, zo luidt de verklaring van de dame die ons de sleutels gaf) en ohja, het is op de zolder van een manege waar jonge pony’s getraind worden dus of we aub de kinderen vooral niet buiten willen laten.. en de vreselijke stank van paardenstront was de kers op onze taart. Trainingscenter Versteeg GmbH.

Wij laten de dame in kwestie weten dat dit totaal niet is wat wij dachten geboekt te hebben, maar ze wordt erg boos. Haar broer komt erbij om de boel te sussen, maar blijkbaar is de dame niet van plan in te dimmen en loopt de discussie behoorlijk hoog op. Uiteindelijk (bijna een uur later) komt moeders er nog bij, zij blijkt een stuk redelijker en begrijpt het probleem. Jammer dat iedereen nu al zo over de zeik is dat de lol er zowiezo al vanaf is. De moeder blijkt de eigenaresse van de manege en de appartementen en wil een oplossing zoeken, ze belt verschillende collega verhuurders om te kijken of wij bij hen terecht kunnen.. uiteraard is alles vol, want het midden in het hoogseizoen.
De eigenaresse geeft zelf aan dat het niet veilig is voor kinderen hier, tussen de wilde paarden en dat zij haar eigen kinderen op deze leeftijd (5 en 7) ook niet buiten liet.. Uiteindelijk bereiken we het akkoord dat zij de reservering kosteloos zullen laten vervallen en wij zelf een andere accommodatie gaan zoeken. Voor de zekerheid meld ik dit via de site van bookings.com en doe een verzoek om kosteloze annulering, welke binnen 5 minuten bevestigd werd door de eigenaresse van de accommodatie. Alles voor elkaar, zo lijkt het, en we gaan op zoek naar een nieuwe bestemming voor onze vakantie..

Uiteindelijk terecht gekomen op een hartstikke leuk park in Limburg, al heeft het ons wel een dag gekost.. de vakantie (van toch nog 3 hele dagen) kon eindelijk beginnen toen we daar na etenstijd pas aankwamen.

Opgelost, zou je denken.. TOTDAT Booking.com uiteindelijk toch besloot om de vakantie gewoon van mijn creditcard af te schrijven. Ik op zoek naar contactgegevens, maar zonder succes. Dus ik neem contact op met mijn bank, moeilijk moeilijk moeilijk daar allemaal.. uiteindelijk de nodige formulieren ingevuld, kopieën gestuurd van alle ‘bewijslast’ die ik had en wachten maar.. en wachten en wachten.. ondertussen was het bedrag van mijn betaalrekening naar mijn creditcard aan te verplaatsen om mijn schuld in te lossen (inclusief rente uiteraard). ING Nederland kon dit niet stoppen en mij ondertussen niet helpen. Uiteindelijk kon ING niets voor mij doen, omdat ik zelf mijn creditcard gegevens had gegeven voor de reservering!

Hierop uiteraard nog verschillende telefoontjes gepleegd met zowel ING als met ferien wohnung Versteeg, die zeggen het uit te gaan zoeken en alles te regelen… inmiddels is de laatste telefonische poging 7 weken geleden en je voelt m al aankomen.. NOG NIETS OPGELOST.

Ik ben het zat en ik wil mijn geld terug!

  • Algemeen 1
op 17 januari 2020 bestemming: Engeland / Londen, reisperiode: november 2019

De geboekte accomodatie was rommelig en vies. De eigenaar ging op de bank slapen zodat wij in zijn bed konden slapen. Daar weggegaan en een normaal hotel geboekt. Van het vooruitbetaalde geld kreeg ik uiteindelijk de helft terug. De rest was is kwijt voor iets wat ik niet gebruikt heb.
Kortom: slechte ervaring ! !

  • Algemeen 1
op 7 januari 2020 bestemming: Italië / Rome, reisperiode: december 2019

In de nacht van 3 naar 4 december 2019 heb ik met een collega overnacht in B&B Fiumicino Airport. Het verblijf was teleurstellend: de beschrijving op de website van booking.com klopt niet met de realiteit: er was slechts 1 slaapkamer. In de woonkamer staat een vies en oud bed, wat ik heb moeten gebruiken, omdat ik mijn vrouwelijke collega uiteraard de slaapkamer gunde. De badkamer en keuken waren eveneens vies en oud. De eigenaar verlangde een borg van €100,= die we de volgende ochtend terug zouden krijgen. Toen we vertrokken was hij in geen velden of wegen te bekennen. In een Whatsapp bericht verontschuldigde hij zich en zei toe de borg te zullen terugbetalen. Dat is nooit gebeurd.
Booking.com heeft weinig met mijn klacht gedaan: alleen gebeld met de eigenaar die zei dat de borg was terugbetaald. Ik heb alsnog bewijs toegestuurd: de erkenning van de eigenaar in Whatsapp dat hij moest terugbetalen plus een verklaring van mijn collega. Eerst mailde booking.com enkele malen dat ik berichten had gestuurd onder bijlage. Die moesten als pdf verstuurd en dat had ik ook gedaan. Ik heb daarna de bewijsstukken IN een mailbericht gestuurd, waarna ik het advies kreeg om zelf met de eigenaar te bellen. Die man spreekt geen Engels en ik geen Italiaans … In een telefoongesprek met de klantenservice bleek dat mijn Whatsapp kopieën en de verklaring van mijn collega wel degelijk waren aangekomen. Nu kwam het bericht dat men alleen met een betalingsbewijs iets kon uitrichten. Op de site van Booking.com staat dat de borg contant betaald moet worden. Een advies om te vragen om een betalingsbewijs ontbreekt.
De beschrijving van het appartement is volstrekt onjuist, maar staat er nog steeds ongewijzigd op. Over de eigenaar zijn meerdere beoordelingen (ook op andere platforms) te vinden waarin mensen zeggen hun borg kwijt te zijn en waarschuwen voor deze boef. Booking.com laat doodgemoedereerd nieuwe bezoekers in dezelfde val trappen.
O ja: boek nooit bij B&B Fiumicino Airport!

  • Algemeen 1
op 7 januari 2020 bestemming: België / Brussel, reisperiode: december 2019

Pas op bij dit hotel. Had geboekt via Booking.com met recht tot annuleren. Zeer tijdig geannuleerd en dit was ook te zien in de betreffende app. Toch werd er gezegd dat men niets ontvangen had en werd een no-show afgeschreven van mijn creditcard en was ik mijn geld kwijt. Het annuleringsbeleid is dus een farce !! Zeer onbetrouwbaar dus

  • Algemeen 1
op 7 januari 2020 bestemming: Engeland / Londen, reisperiode: december 2019

Bij aankomst in de accommodatie, bleek het een hele smerige boel te zijn; urine op de vloer, schaamhaar, gebruikte handdoeken en beddengoed, vetdruppels op fornuis, schimmel in douche etc. We hebben meermaals contact gehad met de verhuurder en Booking en na een tijdje kwam er eindelijk iemand poetsen. Helaas, was ook het poetsen ver onder de hygiënische normen (badkamervloer poetsen met afwasmiddel???), wat wij allemaal aan Booking aangaven. Uiteindelijk hebben wij besloten om nog voor de eerste nacht te vertrekken wegens de viezigheid en we hebben een andere accommodatie geboekt. Daarna hebben wij meermaals met booking contact gehad en we krijgen per medewerker andere feedback. Booking wil meewerken aan een vergoeding van slechts 6% aangezien de accommodatie maar een 6/10 heeft op booking en we niet anders moeten verwachten. Schandalig dat ze je zo laten zitten met dubbele kosten. Ongeacht hoe duur het is, ik vind dat je altijd mag verwachten dat het schoon is.

  • Algemeen 1
op 3 januari 2020 bestemming: Nederland / Westbeemster, reisperiode: december 2019

Ik heb geboekt via booking.com en heb de accomodatie ook betaald via booking.com. Nu heeft de eigenaar geannuleerd en dat kan gebeuren, nu verwacht ik van booking.com mijn geld terug. Ben hier al enige dagen om aan het vragen, maar kom er niet door. Ik vind dit een slechte zaak, zeker voor een vaste goede klant waaronder ik mezelf schaar. Bij deze laat ik mijn negatieve ervaring hier zien.

  • Algemeen 1
op 2 januari 2020 bestemming: Duitsland / Helmond, reisperiode: december 2019

Bookings.com heeft voor de 2e keer al bij ons dubbele boeking geplaatst die je dus bij aankomst gewoon moet betalen. Wat een afzetters!

  • Algemeen 1
op 31 december 2019 bestemming: Duitsland / Lingen, reisperiode: december 2019

Leek mooi op de foto's was super slecht 89 euro betaald voor 2 uurtjes zijn toen maar weer naar huis gegaan dit was voor 1 keer en de laatste keer

  • Algemeen 2
op 30 december 2019 bestemming: Italië / Rome, reisperiode: augustus 2019

Booking.com verkoopt luchtkastelen. Hotel geboekt met privé parking die er bij aankomst niet was. Gevolg een auto inbraak en huiswaarts moeten keren. Hotel was brutaal en weigerde alle hulp. Volgens mij zijn ze betrokken bij die auto inbraken wat de politie niet ontkend maar zeer moeilijk kan bewijzen.

  • Algemeen 1
op 30 december 2019 bestemming: Nederland / Oudesluis, reisperiode: januari 2019

Wij boeken al meer dan 10 jaar bij booking waar we ook reizen op de wereld. Ik geef een 9 omdat er altijd iets beter kan, maar wij hebben geen negatieve ervaringen. Je moet zelf natuurlijk ook even checken in wat voor omgeving je accommodatie staat. En de reviews lezen.

  • Algemeen 9
op 22 december 2019 bestemming: Nederland / Amsterdam, reisperiode: juli 2019

Waardeloze 40 euro cashbackactie. Die krijg je dus niet. En telefonisch of via social media (messenger) niet bereikbaar

  • Algemeen 1
op 18 december 2019 bestemming: Nederland / Stolwijk, reisperiode: januari 2019

Ik moet helaas een vakantie annuleren, maar krijg niemand te pakken. Heb zelfs een brief geschreven en geen enkele reactie

  • Algemeen 1
op 11 december 2019 bestemming: Schotland / Edinburgh, reisperiode: december 2019

3x geboekt, 2x bestond de locatie niet. De derde locatie was vies en slecht

  • Algemeen 1
op 11 december 2019 bestemming: Schotland / Edinburgh, reisperiode: november 2019

Wij zouden een mannenweekend hebben in Edinburgh. Ruim van tevoren een appartement geboekt via booking.com. Wij kregen toen een aantal dagen voordat we zouden gaan een bericht dat het appartement helemaal niet bestond en dat booking niet goed had nagekeken of het wel echt bestond. Kwamen toen met een alternatief voor een ander appartement. Wij zijn ermee akkoord gegaan. Toen wij landen in Edinburgh in de avond, zijn we richting het adres gegaan van het nieuwe appartement. Aangekomen bleek dat dit appartement ook niet bestond. Wij natuurlijk woedend booking opbellen, die moeilijk te bereiken waren en ons daarmee dwongen om een aantal uur in een restaurant te gaan zitten. Uiteindelijk kwamen ze weer met een oplossing. Eenmaal aangekomen bij hun 'oplossing' was dit hotel verschikkelijk en kwam totaal niet in de buurt van wat we hadden verwacht. Bovendien vroegen ze een enorm bedrag voor een kamer waar we niet eens met zijn 4 vieren konden slapen. Uiteindelijk zelf maar iets veel goekopers en veel beter gevonden (natuurlijk niet via booking.com) en een heel leuk weekend gehad. Heeft na het weekend nog heel veel telefoontjes en berichtjes gekost voordat we het geld terug kregen en de extra taxi kosten.

  • Algemeen 1
op 5 december 2019 bestemming: België / Brugge, reisperiode: december 2019

Boeking gedaan begin november bij Radisson Blu in Brugge voor 1 nacht op 7 december. Door omstandigheden boeking de dag na bevestiging direct moeten annuleren. Kamer was prepaid, dus bij annulereing kan de betaalde totaalprijs niet terug gestort worden.
AFZETTING.
On top, wanneer je dan de optie kiest om toch de overnachting te nemen, blijken er geen kamers vrij te zijn...

  • Algemeen 1
op 4 december 2019 bestemming: Italië / Bologna, reisperiode: januari 2019

Vies, vuil, niemand te bereiken, junks en dealers voor de deur, ongedierte kakkerlakken wandluizen

  • Algemeen 1
op 29 november 2019 bestemming: Portugal / Madeira, reisperiode: november 2018

Accommodatie was uitstekend, tot nu toe erg tevreden over booking.com. Boek al ruim 10 jr bij Booking.com van Vietnam tot Ierland altijd prima accommodaties. Ook de mederwerkers van de klantenservice vriendelijk en behuplzaam.

  • Algemeen 10
op 22 november 2019 bestemming: Thailand / Hua Hin, reisperiode: november 2019

Hotel geboekt voor 352 euro per nacht met 'laagste prijs garantie" deze garantie blijkt dus absoluut waardeloos te zijn, want toen dezelfde kamer op dezelfde data op de site van het hotel zelf 100 euro per nacht goedkoper bleek wimpelde men de garantie af
"De prijs op de door u aangegeven website is xxxxx THB, kosteloos te annuleren voor xx-xx-2019.
Uw boeking via ons heeft een niet restitueerbaar tarief die u niet kosteloos kunt annuleren "

omdat je dus bij het hotel ook nog tot 1 dag voor aankomst kunt annuleren en bij Booking niet vindt men de voorwaarden niet hetzelfde, dus wimpelt men de claim af .... terwijl de voorwaarden op de hotel site nota bene nog beter zijn !
Trap dus nooit in de "laagste prijs garantie van Booking.com maar reserveer gewoon altijd op de site van het hotel.
Is de prijs van het hotel zelf hoger, stuur dan gewoon even een mailtje naar het hotel en confronteer ze met een elders lage prijs meestal krijg je dan een betere kamer met allerlei extras

  • Algemeen 1
op 11 november 2019 bestemming: Portugal / Lussabon, reisperiode: oktober 2018

Geef een 0 omdat onze vlucht gecancelled was. Zou met collegas stedentrip naar Lissabon maken. Helaas ging vlucht wegens technische reden niet door. Booking.com neemt geen enkele verantwoordelijkheid om ons voor de boekingskosten tegemoet te komen. Drama!!!! Wij gaan er nooooit meer bij boeken.

  • Algemeen 1
op 11 november 2019 bestemming: Nederland / Napels, reisperiode: november 2019

Had via booking taxi geregeld was vlgs booking goedkoop. Heb betaald aan booking 31,76. Terug van accommodatie naar vliegveld Napels heb ik zelf taxi geregeld dit ritje was 18 euro?? Hou kan ik dan via booking 31,76 betalen? Ik snap dat als je keurig wordt opgehaald in de aankomsthal dat je iets extra moet betalen maar 14 euro is wat veel.

  • Algemeen 2
op 10 november 2019 bestemming: , reisperiode: oktober 2019

Hotel geboekt via Booking.com voor 3 nachten in Kuala Lumpur. Deze booking ging via booking basic. Het geld werd direct afgetrokken van de credit card en daarna was mijn booking gecanceld 4 maal gebeld met booking.com en tot op heden mijn geld niet terug. Hotel in KL wist niks van de booking en heb een paar maal gemaild. Booking basic gaat via andere bedrijven en is dus zogenaamd goedkoper en niet via bookin. com. Ik zal nooit meer booking basic boeken en eigenlijk ook nooit meer met booking.com. Nog steeds wacht ik op mijn geld!!!
Waardeloos! Ik geef een nul voor deze prestatie.

  • Algemeen 1
op 8 november 2019 bestemming: Nederland, reisperiode: oktober 2019

Booking.com had teveel in rekening gebracht voor ons appartement. Hoorden we bij toeval van verhuurders. Bij terugkomst gedurende 6 dagen geprobeerd bij de klantenservice iemand aan de lijn te krijgen (een uitdaging op zich). Uiteindelijk iemand aan de lijn gehad die bevestigde dat ze teveel hadden gerekend en geld zou worden teruggestort. Nu, 12 dagen later nog niet gebeurd en wederom zijn ze bij booking.com niet telefonisch bereikbaar. Chapeau!

  • Algemeen 1
op 1 november 2019 bestemming: Duitsland, reisperiode: oktober 2019

Bij aankomst van het hotel bleek alles docht te zijn. Niet kunnen inchecken en een nieuw hotel moeten boeken waar wij vervolgens weer in de kou voor een dichte deur stonden. Booking gebeld en te horen gekregen dat er 100 procent annuleringskosten in rekening worden gebracht, dus doei 110 euro. Ook hebben wij het 2e hotel zelf moeten betalen omdat booking vertelde dat zij verder niks meer kunnen doen en wij 30 min eerder hadden moeten bellen, maar omdat wij eerst 100 keer de 5 nummers op de deur van het hotel gebeld hadden die allemaal niet in gebruik waren. Ook omdat wij een slechte recentie achter gelaten hebben krijgen wij dit geld niet terug en hebben Wii 185 euro euro totaal betaald voor een hotel wat het totaal niet waard was omdat wij daar ook voor incheck tijd in de kou stonden. Het is dat ik iemand naar de wc zag lopen die toevallig de eigenaar was van dat hotel.

IK BOEK NOOIT MEER BIJ BOOKING.com

  • Algemeen 1
op 1 november 2019 bestemming: Frankrijk / Parijs, reisperiode: december 2019

Wil hotel Adago 9e arrondissement boeken. Krijg een prijs in de middag. In de avond is de prijs ineens een stuk hoger. De dag erna weer een stuk hoger. Gaat niet om een paar tientjes maar fors bedrag. Vreemde ervaring dat als je interesse hebt in twee dagen tijd het hotel ineens 100 euro duurder is voor een tripje van vier dagen. Ergo wij boeken niet meer via booking.com.

  • Algemeen 1
op 30 oktober 2019 bestemming: Nederland / Breda, reisperiode: oktober 2018

Het hotel was prima. Voor aankomst bij booking ook voor ontbijt betaald, dit bleek bij aankomst niet geregeld. Wel afgeschreven van mijn rekening, dus ik mocht ontbijten, het zou uitgezocht worden. Dag van thuiskomst ontvang ik opeens het ontbijtgeld terug van booking. Waarna ik bij het hotel wordt neergezet als wanbetaler. Gelukkig dankzij het hotel goed opgelost, maar zeer zwak dat booking het niet wil toegeven als ze een fout maken.

  • Algemeen 3
op 30 oktober 2019 bestemming: Portugal / albufera, reisperiode: oktober 2018

De taxi van booking.com kwam s nachts niet opdagen en we hebben toen een lokale taxi moeten nemen. Booking.com wenst deze kosten niet te vergoeden, veel gebeld, kastje naar de muur gestuurd. Geen excuus niets......

  • Algemeen 1
op 28 oktober 2019 bestemming: Macedonië / Skopje, reisperiode: oktober 2019

Opgelicht via booking.com, appartement bestond niet, booking geeft geen fatsoenlijk alternatief en geen refund, 86 euro aan telefoonkosten en een zelfgeboekt alternatief hotel later kan ik alleen maar concluderen dat booking.com een grote oplichtersbende is. BOEK HIER NIET BIJ OM ELLENDE TE VOORKOMEN!!!!

  • Algemeen 1
op 20 oktober 2019 bestemming: Duitsland / Keulen, reisperiode: oktober 2019

Altijd veel vertrouwen in Booking.com.com maar mijn laatste boeking was een grote misleiding chassis hotel harmonie in Keulen een ramp een bouwval slechte kamer en dat voor die prijs en zeer onvriendelijk personeel op jullie site een grote misleiding , waar staan de negatieve reacties , hier doen jullie de goede naam geen eer mee aan

  • Algemeen 1
op 20 oktober 2019 bestemming: Duitsland / Cochem, reisperiode: september 2019

Mooie kamer geboekt kregen een kamer met zolderraam terwijl we vol uitzicht zouden hebben op de Moezel. Men wil ons nu afkopen met 25 euro tegoed. Heb gezegd dat ze het mogen houden. Zo ga je niet met klanten om.

  • Algemeen 4
op 19 oktober 2019 bestemming: Portugal / Lagos, reisperiode: oktober 2019

Logeeradres magnoliamar app geen wc papier ,geen verse handdoeken ,gene kuis ,het was vuil in het putje van douche

  • Algemeen 2
op 14 oktober 2019 bestemming: Spanje / Barcelona, reisperiode: oktober 2019

Booking.com is slechtste bedrijf ooit. Als je wordt opgelicht dankzij hen via hun site, willen ze je niet eens helpen.

  • Algemeen 1
op 13 oktober 2019 bestemming: Spanje / Benidorm, reisperiode: augustus 2019

Apartement geboekt in een hotel wat helemaal geen apartement bleek te zijn. Klachten bij booking.com brengen geen oplossing en je wordt van kastje naar de muur gestuurd. Je krijgt geen antwoorden op p mails en ze doen geen teruggave van je zuurverdiende centjes.

  • Algemeen 1
op 13 oktober 2019 bestemming: Polen / Swiebodzin, reisperiode: oktober 2019

Hotel bij aankomst, 19:00 uur, gesloten!! Moet een gsm nummer bellen en, inderdaad, deur gaat open. Na inchecken de mededeling dat restaurant en bar worden gerenoveerd. Moesten dus op zoek naar ons eten. Bovendien heb ik betaald voor een compleet hotel, niet alleen voor een slaapkamer. Volgende dag geannuleerd en ander hotel gezocht. Moest wel voor 1 nacht de volle prijs betalen. Reactie Booking.com "wij hebben daar geen info over"??????????? Nooit meer via Booking.com

  • Algemeen 1
op 13 oktober 2019 bestemming: Indonesië / Bali, reisperiode: augustus 2019

Mijn hele reis in Bali heb ik goed kunnen organiseren met Booking.com. Alles verliep soepel. Sterker nog ik had het idee dat elke reiziger op het hele eiland gebruik maakte van booking. Tevens erg tevreden over de vrienden korting. Wil jij ook 10% korting dan kun je mij persoonlijke link gebruiken: https://www.booking.com/s/44_6/b03ff818

Ben alleen wat minder te spreken over klantenservice betreft een vraag. Je krijgt niet voorspoedig antwoord.

  • Algemeen 10
op 12 oktober 2019 bestemming: Hongarije / Szentendre, reisperiode: september 2019

Er was een plaag van insecten in het hotel. Na een nachtelijk gevecht in pyjama en opgerolde krant, tientallen dode beesten, en verschrikt wakker worden omdat er een beest over je gezicht loopt, heb ik vriendelijk bedankt. Met hotel en Booking gesproken, en volledige reservatie zou geannuleerd en terugbetaald worden. Thuis kwam daar niks meer van in huis. Booking trekt zich terug, en ik heb dus een week betaald, terwijl ik er 1 nacht (niet) geslapen heb.

  • Algemeen 4
op 11 oktober 2019 bestemming: Italië / Rome, reisperiode: oktober 2019

Avond voor vertrek werd accommodatie geannuleerd. Booking.com kwam met geen goede oplossing , uiteindelijk zelf nog iets anders kunnen boeken.
Komen afspraken niet na, reageren niet of nauwelijks op mail en tot nu toe ook nog geen geld terug en compensatie.

  • Algemeen 2
op 9 oktober 2019 bestemming: Frankrijk / Marseille, reisperiode: oktober 2019

Armoedige kamer en zeer vieze beschimmelde badkamer. De voorgespiegelde eethoek is er niet. Geen stoelen. De foto’s van deze aanbieder op booking.com betreffen appartementen die je in werkelijkheid niet krijgt. Je wordt bedonderd.
Door de badkamer ook in de slaapkamer ondraaglijke urinelucht.

  • Algemeen 1
op 4 oktober 2019 bestemming: Tsjechië / Praag, reisperiode: augustus 2019

Cijfer is voor Booking.com . Boekte een hotelkamer voor 2 nachten bij Booking.oplichters Kamer was niet beschikbaar maar wel geld afgeschreven . Probeerde het nogmaals toen lukte het wel , en ja hoor nog een keer afgeschreven . Bij booking zeiden ze dat ik maar 1 kamer had gereserveerd , waarom dan 2 verschillende afschrijvingen ? Ben er nu nog over bezig . krijg door dat ik het hotel maar moet bellen . Maar ik geef het niet op ! Maar never nooit meer Booking.oplichters .

  • Algemeen 10
op 28 september 2019 bestemming: Marokko / Asilah, reisperiode: september 2019

2de een boeking gedaan bij booking. Eerste boeking ging eigenlijk al vrij snel mis. Foto’s klopte niet en dat appartement had last van kakkerlakken ( dit was toen in Gran Canaria) dit keer weer geboekt en nu voor mijn eigen land. Dacht bij de 1ste boeking klein foutje kan gebeuren. Maar dat blijkt dus niet zo te zijn. Wij hebben in asilah een appartement gehuurd maar wat blijkt dat het appartement helemaal niet bestaat en dat het adres die er bij staat al door taxi chauffeurs word aangegeven dat het daar te gevaarlijk is voor Europese mensen. Leuk om dat ook meteen even te horen. Daarbij controleerde booking.com niet of het wel klopt. Ze mogen van te voren eerst gaan afreizen naar het appartement voordat er iets op gezet kan worden.

  • Algemeen 4
op 26 september 2019 bestemming: Nederland / Beekbergen, reisperiode: september 2018

Booking.com laat je de hoeveelheid personen invullen en vervolgens als er een nu d bij is geven ze dit niet door aan het hotel met als gevolg dat het hotel denkt dat je met 2 volwassenen komt en geen bed voor het kind heeft neergezet. Echt meer dan belachelijk en ik zorg ervoor dat ik mijn familie en zo ver ik het kan verspreiden geen boekingen meer komen via booking.com.
En booking.com is niet te bereiken, ik kan geen mail, telefoonnummer of iets qua contact vinden.
Het hotel blijkt al vaker met dit probleem gezeten te hebben maar booking.com wilt het niet aanpassen. Echt meer dan slecht een 1 is nog een te hoog cijfer.

  • Algemeen 1
op 25 september 2019 bestemming: Italië / Rome, reisperiode: november 2019

Niet voor de reis zelf maar voor booking.com die sjoemelt met de prijs. Op de boekingspagina staat een prijs inclusief belastingen. Bij de uiteindelijke prijs wordt vervolgens 10% btw berekend...... schandalig!!!!! Kan beter op de site een hotel uitzoeken en vervolgens zelf met hotel gaan mailen! Nooit meer boek ik via deze site. Heb er pijniger gemaild met booking, maar komt een antwoord op dat niet daadwerkelijk het probleem benoemt. Alleen dat de prijs goed verkend is.

  • Algemeen 1
op 24 september 2019 bestemming: Frankrijk / Parijs, reisperiode: augustus 2019

Een gekoppelde kamer geboekt, maar niet gekregen. Het hotel had geen gekoppelde kamers. Na veel heen en weer gemaild (bellen was niet mogelijk zonder pincode) uiteindelijk een vergoeding van € 50,00 ontvangen. Nou ja vergoeding...... moet ik wel weer iets boeken bij booking.com. Ik heb dus een tegoedbon ontvangen.

  • Algemeen 1
op 23 september 2019 bestemming: Spanje / Mallorca, reisperiode: september 2019

Voor de duidelijkheid: dit cijfer is voor Booking.com zelf, het hotel was fantastisch. Maar vooraf bleek ineens een dubbele boeking te zijn op mijn naam (van maar liefst 5 kamers). Na veel gemail en gebel bleek het om een fraude te gaan. Ik heb geen excuses gekregen van Booking en, veel erger, ben niet meer gebeld of op de hoogte gebracht van het onderzoek. Want ik neem toch aan dat er een onderzoek moet zijn geweest naar deze fraude!! Mijn naam en email was gewoon gekoppeld aan mijn credit card gegevens! Stel je voor dat ik er pas was achter gekomen bij aankomst bij het hotel...

  • Algemeen 1
  • Accommodatie 9
  • Vorige
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Volgende