Reviews over Booking.com

Pagina 4 van 10 met 927 resultaten

op 13 oktober 2019 bestemming: Indonesië / Bali, reisperiode: augustus 2019

Mijn hele reis in Bali heb ik goed kunnen organiseren met Booking.com. Alles verliep soepel. Sterker nog ik had het idee dat elke reiziger op het hele eiland gebruik maakte van booking. Tevens erg tevreden over de vrienden korting. Wil jij ook 10% korting dan kun je mij persoonlijke link gebruiken: https://www.booking.com/s/44_6/b03ff818

Ben alleen wat minder te spreken over klantenservice betreft een vraag. Je krijgt niet voorspoedig antwoord. ... Lees meer

  • Algemeen 10
op 12 oktober 2019 bestemming: Hongarije / Szentendre, reisperiode: september 2019

Er was een plaag van insecten in het hotel. Na een nachtelijk gevecht in pyjama en opgerolde krant, tientallen dode beesten, en verschrikt wakker worden omdat er een beest over je gezicht loopt, heb ik vriendelijk bedankt. Met hotel en Booking gesproken, en volledige reservatie zou geannuleerd en terugbetaald worden. Thuis kwam daar niks meer van in huis. Booking trekt zich terug, en ik heb dus een week betaald, terwijl ik er 1 nacht (niet) geslapen heb. ... Lees meer

  • Algemeen 4




op 11 oktober 2019 bestemming: Italië / Rome, reisperiode: oktober 2019

Avond voor vertrek werd accommodatie geannuleerd. Booking.com kwam met geen goede oplossing , uiteindelijk zelf nog iets anders kunnen boeken.
Komen afspraken niet na, reageren niet of nauwelijks op mail en tot nu toe ook nog geen geld terug en compensatie. ... Lees meer

  • Algemeen 2
op 9 oktober 2019 bestemming: Frankrijk / Marseille, reisperiode: oktober 2019

Armoedige kamer en zeer vieze beschimmelde badkamer. De voorgespiegelde eethoek is er niet. Geen stoelen. De foto’s van deze aanbieder op booking.com betreffen appartementen die je in werkelijkheid niet krijgt. Je wordt bedonderd.
Door de badkamer ook in de slaapkamer ondraaglijke urinelucht.

  • Algemeen 1
op 4 oktober 2019 bestemming: Tsjechië / Praag, reisperiode: augustus 2019

Cijfer is voor Booking.com . Boekte een hotelkamer voor 2 nachten bij Booking.oplichters Kamer was niet beschikbaar maar wel geld afgeschreven . Probeerde het nogmaals toen lukte het wel , en ja hoor nog een keer afgeschreven . Bij booking zeiden ze dat ik maar 1 kamer had gereserveerd , waarom dan 2 verschillende afschrijvingen ? Ben er nu nog over bezig . krijg door dat ik het hotel maar moet bellen . Maar ik geef het niet op ! Maar never nooit meer Booking.oplichters .

  • Algemeen 10
op 28 september 2019 bestemming: Marokko / Asilah, reisperiode: september 2019

2de een boeking gedaan bij booking. Eerste boeking ging eigenlijk al vrij snel mis. Foto’s klopte niet en dat appartement had last van kakkerlakken ( dit was toen in Gran Canaria) dit keer weer geboekt en nu voor mijn eigen land. Dacht bij de 1ste boeking klein foutje kan gebeuren. Maar dat blijkt dus niet zo te zijn. Wij hebben in asilah een appartement gehuurd maar wat blijkt dat het appartement helemaal niet bestaat en dat het adres die er bij staat al door taxi chauffeurs word aangegeven dat het daar te gevaarlijk is voor Europese mensen. Leuk om dat ook meteen even te horen. Daarbij controleerde booking.com niet of het wel klopt. Ze mogen van te voren eerst gaan afreizen naar het appartement voordat er iets op gezet kan worden.

  • Algemeen 4
op 26 september 2019 bestemming: Nederland / Beekbergen, reisperiode: september 2018

Booking.com laat je de hoeveelheid personen invullen en vervolgens als er een nu d bij is geven ze dit niet door aan het hotel met als gevolg dat het hotel denkt dat je met 2 volwassenen komt en geen bed voor het kind heeft neergezet. Echt meer dan belachelijk en ik zorg ervoor dat ik mijn familie en zo ver ik het kan verspreiden geen boekingen meer komen via booking.com.
En booking.com is niet te bereiken, ik kan geen mail, telefoonnummer of iets qua contact vinden.
Het hotel blijkt al vaker met dit probleem gezeten te hebben maar booking.com wilt het niet aanpassen. Echt meer dan slecht een 1 is nog een te hoog cijfer.

  • Algemeen 1
op 25 september 2019 bestemming: Italië / Rome, reisperiode: november 2019

Niet voor de reis zelf maar voor booking.com die sjoemelt met de prijs. Op de boekingspagina staat een prijs inclusief belastingen. Bij de uiteindelijke prijs wordt vervolgens 10% btw berekend...... schandalig!!!!! Kan beter op de site een hotel uitzoeken en vervolgens zelf met hotel gaan mailen! Nooit meer boek ik via deze site. Heb er pijniger gemaild met booking, maar komt een antwoord op dat niet daadwerkelijk het probleem benoemt. Alleen dat de prijs goed verkend is.

  • Algemeen 1
op 24 september 2019 bestemming: Frankrijk / Parijs, reisperiode: augustus 2019

Een gekoppelde kamer geboekt, maar niet gekregen. Het hotel had geen gekoppelde kamers. Na veel heen en weer gemaild (bellen was niet mogelijk zonder pincode) uiteindelijk een vergoeding van € 50,00 ontvangen. Nou ja vergoeding...... moet ik wel weer iets boeken bij booking.com. Ik heb dus een tegoedbon ontvangen.

  • Algemeen 1
op 23 september 2019 bestemming: Spanje / Mallorca, reisperiode: september 2019

Voor de duidelijkheid: dit cijfer is voor Booking.com zelf, het hotel was fantastisch. Maar vooraf bleek ineens een dubbele boeking te zijn op mijn naam (van maar liefst 5 kamers). Na veel gemail en gebel bleek het om een fraude te gaan. Ik heb geen excuses gekregen van Booking en, veel erger, ben niet meer gebeld of op de hoogte gebracht van het onderzoek. Want ik neem toch aan dat er een onderzoek moet zijn geweest naar deze fraude!! Mijn naam en email was gewoon gekoppeld aan mijn credit card gegevens! Stel je voor dat ik er pas was achter gekomen bij aankomst bij het hotel...

  • Algemeen 1
  • Accommodatie 9
op 20 september 2019 bestemming: Frankrijk / honfleur, reisperiode: september 2019

Een geslaagde vacantie begind bij Trivago, maar die laat de hotel reservering ongevraagd over aan Booking.com. Ons oog viel op een vila in Honfleur hotel Ariane een familie kamer voor 181 € per nacht
zonder ontbijt. Inchecken zou plaatsvinden om 17,00 op een zaterdag
na een lange rit ariveerden wij om 16,15 voor de gesloten poort van deze ommuurde vila.
Op een naast gelegen ombewoond bouval hing een al even versleten banier,
met de tekst Hotel Ariane met een telefoon nummer. En inderdaad de telefoon wordt pas stipt om 17,00 opgenomen en zwaait de poort open,
dus rijden wij de oprijlaan op, maar hoe dichter wij de vila naderen bekruipt on het gevoel, dat wij gaan logeren bij de Adams familie.
Na enig zoeken vinden wij een parkeer plekje achter het hotel op een veilige afstand van de gevel. Die overeind wordt gehouden door stutten , bouwhekken en dicht getimmerde ramen, Nadat wij de uitbater hadden gevonden, begeleide hij ons naar de kamer. Die via een trap en een afbebladerde slecht sluitende deur aan de buitenkant van het pand, piepend openzwaaide. Waarna wij met lood in onze stoute schoenen over het kapotte tapijt naar binnen schuifelden. En onder de kille TL verlichting en dicht despijkerde ramen konden wij de kamer, in zijn volle glorie aanschouwen, die meer overeenkomst vertoonde met een uitverkoop bij horror bach. Dan een doorsnee hotel kamer .
Afbladderende kozijnen , het ernstig gedateerde en versleten meubilair zat vol grote vlekken. In de keuken werd het al niet veel beter , prominent hing daar een grauwe teedoek met vlekken, een versleten afwas sponsje en een kast met sevies uit de kringloop.
Wij konden de moed niet meer opbrengen om de matras en de rest van de kamer te controleren. Unaniem besloten wij hier geen seconde langer te blijven .
Ik heb hier over de uitbater, wiens gevoel voor gastvrijheid ik ronduit beledigend vind. Direct aangesproken en zij dat ik mijn geld terug wou hebben. Die zij dat hiervan geen sprake kon zijn , en dat ik mij maar moest wenden tot booking.com .
Daar hebben wij ook direct contact gezocht , maar die kon op dat moment niets voor ons betekenen. Dus hebben wij zelf maar een ander hotel gezocht .
Na 2 weken bellen en mailen en foto,s sturen naar booking.com ,
waren zij bereid ons ter compensatie een bedrag van 27,15 € uit te keren ,
Wij runnen al jaren lang een zeer druk bezet hotel waar de klant koning is .
En wij kunnen daarom met zekerheid stellen dat je voor 181,00 €
geen slechte beoordeling op sociaal media kunt riskeren ,
want dan heb je totaal geen kennis van de hotel brance , maar dan ben je gewoon een kamertjes melker.

  • Algemeen 1
op 20 september 2019 bestemming: Nederland / Arnhem, reisperiode: september 2019

Er mankeerde nogal wat aan de kwaliteit van het appartement dat wij via hen huurden bij City Apart Hotel Arnhem de Gele Rijders. Sterker nog bij recensies van andere gasten, maanden eerder, staan exact dezelfde klachten. Als je daar geen actie op onderneemt dan heb je geen enkel respect voor je gasten.
Wij zijn uitendelijk eerder vertrokken en hebben via de e-mail bericht naar zowel booking.com als City Apart Hotel gestuurd, zij kiezen ervoor om niet te inhoudelijk te reageren. Dat is misschien nog wel verwerpelijker dan de staat van het appartement. Dit lijkt meer op een Huisjesmelker dan een integer hotel.

  • Algemeen 3
op 20 september 2019 bestemming: Duitsland / klotten, reisperiode: augustus 2019

Mijn advies boek niet bij booking .com dit is de 2 de keer dat we in een slecht hotel terecht zijn gekomen.

  • Algemeen 1
op 18 september 2019 bestemming: België / Leuven, reisperiode: augustus 2018

Ik heb een boeking gedaan bij Booking.com op 23 juli. Geld is afgeschreven, maar de bevestiging van de reservering nooit ontvangen. Fout in hun systeem. Geld zou terug gestort worden, maar nooit ontvangen. Telkens een andere medewerker van de klantenservice van Booking.com. Maar geen oplossing. Niet boeken bij Booking.com!!

  • Algemeen 1
op 18 september 2019 bestemming: Nederland / Oosterhout, reisperiode: december 2018

Omdat mijn vrienden niet op reis kunnen omdat hun cadeauvoucher a 100,00 nooit is aangekomen. Inmiddels 5 e-mails aan de klantenservice verder terwijl ik nog steeds geen fatsoenlijk antwoord heb gekregen (wel een boel frustraties uiteraard). Door de telefonische klantenservice kom ik ook niet heen. Inmiddels wel alle bewijzen ook in drievoud gestuurd. M.a.w: totaal niet te spreken over de klantenservice want je krijgt gewoon 0 reactie.

  • Algemeen 1
op 17 september 2019 bestemming: Polen, reisperiode: juli 2019

Dit jaar een auto via Booking.com gehuurd in Polen. We hebben foto's gemaakt van ervoor en erna en hebben hem in dezelfde staat terug gebracht.
Groot was onze verbazing dat we achteraf een rekening gepresenteerd kregen van 280,-- euro. Er zat een kleine kras op de portiersdeur. Ip de foto's die ik gemaakt had was hij niet te zien! Toen ik daarover verhaal ging halen en alle documenten en foto's naar hen had opgestuurd, gaf Booking niet thuis, we hadden ons er maar voor moeten laten verzekeren! Ik Ben er helemaal klaar mee, wat een waardeloze service, ik ga het hogeropzoeken. Bedankt Booking.com!!!

  • Algemeen 2
op 16 september 2019 bestemming: Nederland / Scheveningen, reisperiode: augustus 2019

Hotel geboekt maar door booking.com afgewezen (waarschijnlijk overboeking). Wel direct betaald. Zou binnen 7 werkdagen mijn geld terugkrijgen. 15 werkdagen en mails en telefoontjes verder nog steeds geen terugboeking. Service afdeling heeft geen mogelijkheden en kan er niets aan doen. Gevraagd is om nog een week te wachten (20ste werkdag) Lijkt wel of ze in financiele problemen zitten. Mijn vertrouwen in booking.com is weg m.b.t. financieel beheer. Gelukkig gaat het om een relatief klein bedrag (~78 Euro).

  • Algemeen 1
op 15 september 2019 bestemming: België / Antwerpen, reisperiode: augustus 2019

Ik raad het ten zeerste af om te boeken bij booking.com. Ze komen niets na..triestig!

  • Algemeen 1
op 15 september 2019 bestemming: Nederland / Amersfoort, reisperiode: september 2019

Geen reis omdat wat op de site stond niet overeenkwam met boeken. Na een mail van mij naar hun met foto,s van de boeking. kreeg ik alleen maar domme standaard antwoorden dus helaas niet geboekt. En zal dat voorlopig ook niet doen.

  • Algemeen 1
op 13 september 2019 bestemming: Nederland / Waalwijk, reisperiode: september 2019

Er is bij ons tijdens de boeking een storing geweest waardoor we geen bevestigingsmail hebben gekregen van booking.com met een pincode. Nou als je die niet hebt doen ze niks voor je als je je boeking wilt wijzigen. Zooo klant onvriendelijk!! Nooit meer boeken via booking.com!!!

  • Algemeen 1
op 13 september 2019 bestemming: België / Oostende, reisperiode: september 2019

Ik heb geboekt in hotel Avenue Beach hotel oostende
Dit hotel is beneden alles ik heb voor twee personen 357 euro betaald voor drie nachten
Geen service na 6 h niemand aanwezig geen brochure op de kamer met een woordje uitleg
Voor het ontbijt slechts een persoon om alles alleen te doen afruimen de tafels te dekken buffet aan te vullen en de in de keuken te werken
het was een vriendelijke jonge met een beperking hij had slechts een arm
en aan de andere arm ontbrak de onderarm en die moest alles runnen
dat is het profiteren van het personeel
een dag waren de bedden niet opgemaakt de gebtuikte bekers werden niet vervang enzo verder
Als je de prijs van 357 euro Betaald voor twee personen voor drie nachten werwacht jk toch iets anders
MVG

  • Algemeen 1
op 12 september 2019 bestemming: Nederland / Maastricht, reisperiode: december 2018

Ik dezelfde ervaring met Booking.com als Marian Zwier. In december Designhotel Maastricht via hun geboekt ivm de €40,- tegoed. Nu bleek dus dat je dit alleen op een creditcard kon laten boeken. Na gebeld te hebben hebben zelfs 2 medewerkers aangegeven dat het na een telefoontje ook wel op de bankrekening kom. Dus niet! Nu maanden later heb ik alsnog een creditkaart opgevoerd en zeggen ze helaas je bent te laat. Dat is lekker. Nu gewoon teveel betaald voor dat hotel en ze komen hun afspraken niet na. Op mijn laatste mail antwoorden ze ook niet meer. Wat een oplichters bij Booking.com Ik heb regelmatig via hun geboekt, maar daar stop ik nu mee en adviseer iedereen om voor ze op te passen. er zijn goedkopere en beter sites.

  • Algemeen 7
op 10 september 2019 bestemming: Oostenrijk / Lermoos, reisperiode: juli 2019

Booking.com liegt en bedriegt. Weigeren om mij 40 euro uit te betalen terwijl ze zelf bevestigd hebben per mail dat we hier recht op hebben en dat het is overgeboekt. Reageren niet op mijn mails en als ik bel beloven ze het uit te zoeken en me dezelfde dag nog terug terug te bellen. Ze bellen niet terug. Wordt er radeloos van de je zo schofterig behandeld wordt!!!!

  • Algemeen 1
op 9 september 2019 bestemming: Tsjechië / Praag, reisperiode: juli 2019

Op 3 julie online bij Booking.com 3 tickets gekocht voor het
bezoeken van de Praagse Burcht op 18 en 19 juli 2019. Conform de
instructie stonden wij op 18 juli 2019 Bij het Rudolfinium 110 te
Praag van 9:45 tot 12:05 te wachten op een guide met een
blauwwitte paraplu. Samen met andere vakantiegangers hebben wij
geconstateerd dat de guide niet aanwezig was op de aangewezen
plek dus hebben wij om 10:49 ruim 47 minuten gebeld met de
klantenservice van booking.com.
Klantenservice adviseerde ons om dan maar zelf tickets te kopen en
deze te bewaren zodat deze konden worden vergoed. Dat hebben
wij gedaan. Helaas is daardoor een 2 daags bezoek aan de Praagse
Burcht geëindigd in een 1 daags bezoek met alle frustraties en
ergernis van dien mede over de lange duur van het wachten op een
guide en het lange gesprek klantenservice. Kortom in onze ogen (3
getuigen) is het product niet geleverd omdat wij op de aangegeven
plek geen guide hebben aangetroffen.

  • Algemeen 1
op 9 september 2019 bestemming: Spanje / Tarragona, reisperiode: september 2019

Jammer dat je geen 0 kan geven. Slechtste service ooit. Geld kwijt omdat ze met een illegale partner werken. Boek bij een concurrent van deze oneerlijke bookingsite!

  • Algemeen 1
op 8 september 2019 bestemming: Oostenrijk / Annaberg, reisperiode: augustus 2019

Ik geef niet een 1 om het hotel zelf maar wel omdat ik eigenlijk 40 euro korting zou krijgen omdat ik daar voor mijn aankoop via Zalando een bon van 40 euro tegoed had gekregen voor booking.com.
Op die bon staat boeken voor 3 juni vanaf 120 euro.
Dat heb ik netjes gedaan en onze hotels direct met mijn bankrekening via iDeal betaald omdat ik geen creditcard heb.
Nu wil booking.com het bedrag van de 40 euro bon niet uitkeren op mijn bankrekening waar ik de hotels mee betaald heb omdat ik geen creditcard heb.
Ze storten het bedrag alleen maar op een creditcard wordt er teruggemaild naar me terwijl ik met boeken nergens heb gelezen dat ik die 40 euro alleen maar kan krijgen als ik een creditcard heb en op de 40 euro bon zelf staat er ook niets over dat hij alleen geldig is met creditcard.
Ontzettend klantonvriendelijk vind ik dit om niet de moeite te doen om de 40 euro waar ik recht op heb terug te storten op de bankrekening waar ik ook altijd de hotels mee betaald heb.

  • Algemeen 1
op 5 september 2019 bestemming: Hongarije / Budapest, reisperiode: augustus 2018

Waardeloze klantenservice. reageren totaal niet als je een klacht hebt ( dubbele betaling a 564 euro). mag jezelf zien dat je het geld retour krijgt. 1 advies. Blijf weg bij Booking.com !!!

  • Algemeen 1
op 4 september 2019 bestemming: Polen / Warschau, reisperiode: september 2019

Booming gaf aan dat er shuttle service was. Niet dus. Dit betreft Warschau. Ga volgende week naar Krakau. Nu dreigt hetzelfde te gebeuren.

  • Algemeen 1
op 2 september 2019 bestemming: Spanje / Benalmádena, reisperiode: september 2019

2 Maanden na boeking wordt deze per mail geannuleeerd, omdat binnen een paar uur een vraag over de credittcardgegevens niet beantwoord is. "Jammer, maar niets aan te doen".

  • Algemeen 1
op 2 september 2019 bestemming: Italië / Rome, reisperiode: juli 2019

Er wordt een teruggave van 40 euro beloofd, na de trip wordt gezegd dat dit niet wordt uitbetaald, omdat ik de link al gebruikt had.
waarom wordt het mij dan wel toegezegd in mijn reservering?
Gebeld met rachel, van de klantenservice, maar die heeft mij in de wacht gezet, en nooit meer teruggekoppeld wat er nu gebeurd is.

  • Algemeen 3
op 31 augustus 2019 bestemming: Oostenrijk / Ischgl, reisperiode: augustus 2019

Bij het boeken kijk ik altijd of er éënpersoonskamers aangeboden worden, dan weet je dat het hotel alleen-reizenden gewend is. Dan is er bijvoorbeeld een 'kommunikationstisch' (Oostenrijk). Dit jaar geboekt bij Booking.com en omdat er constant de (irritante en onjuiste) vermelding 'laatste twee kamers nog beschikbaar' werd getoond heb ik geboekt. Bij aankomst bleek dat er in dit hotel blijkbaar maar één of twee éénpersoonkamer waren. En dat deze normaal bezet wordt door het eigen personeel. Met andere woorden, de grootte van de kamer viel tegen en het personeel kijkt je af en toe meewarig aan omdat je alleen reist. Booking.com zou bij de omschrijving van een hotel het aantal éénpersoonskamers moeten vermelden.

  • Algemeen 5
op 29 augustus 2019 bestemming: Verenigde Staten, reisperiode: januari 2019

Snap de slechte recensies niet zo goed. Ga al jaren naar Amerika met booking.com en heb nog nooit problemen gehad. Als ik bel met het genius nr (kan je gewoon op internet vinden) met een vraag over een hotel, als het een goed tijdstip is ga ik even in de wacht en bellen ze gelijk het hotel en anders word ik gewoon netjes terug gebeld. Booking krijgt foto's aangeleverd van de desbetreffende accommodatiedus als de kamer o.i.d. Niet conform de foto's is is dat het hotel aan te rekenen, je kan dan je bevindingen ook bij tripadvisor kwijt. ( booking kan onmogelijk elk hotel of appartement over de hele wereld gaan bezoeken) voordat je iets gaat boeken kan je heel veel informatie op internet vinden over eventueel de buurt, hotel enz. (Tripadvisor bijv.) lees je goed in voordat je een vakantie boekt om allerlei teleurstellingen te voorkomen.

  • Algemeen 10
op 27 augustus 2019 bestemming: Oostenrijk / Wenen, reisperiode: mei 2019

Fout gemaakt bij boeking. direct na het betalen zag ik het. 1 kamers geboekt i.p.v. 1. krijg geld niet meer terug.

  • Algemeen 1
op 23 augustus 2019 bestemming: Nederland / Lengel, reisperiode: augustus 2018

Keurig geboekt en vooraf betaald,bedrag was afgeboekt. Aangekomen op de plaats van bestemming was het appartement aan iemand anders “gegeven”. Booking.com klantenservice gebeld. Deden niks voor ons. Op ons geld moeten we ook nog eens 7 tot 10 dagen wachten.

  • Algemeen 2
op 23 augustus 2019 bestemming: Marokko / oujda, reisperiode: augustus 2019

Auto gehuurd via booking.com. We kwamen pas later achter dat de borg evenveel was als de aanschafprijs van de auto. Dus professioneel opgelicht door Booking.com en zn partner Rentalcars.

  • Algemeen 1
op 22 augustus 2019 bestemming: Duitsland / Frankfurt am Main, reisperiode: augustus 2019

Hotel ligt midden in de hoerenbuurt met drugvetslaafden op de stoep. Niet echt een hotel om met kinderen heen te gaan. Op zoek gegaan naar een ander hotel.dus extra kosten. Maar booking.com laat niks van zich horen. Zeer slechte aftersaled

  • Algemeen 1
op 21 augustus 2019 bestemming: Thailand / Pradipat, reisperiode: augustus 2019

Hotel Elizabeth Bangkok
Hotel een grote drama.
Slaap kamer vol met schimmels echt vol. Badkamer vol met schimmels.
Onvriendelijk personeel.
Zwembad geboekt hier mag je geen gebruik van maken op het dak ener is ook geen dak teras.
Ee grote bed an twee personen aangevraagd en één van 1 persoon. Krijgen wij een in klap bed op de foto van hotel is goed te zien dat het een bed met bekisting is en geen klap bed.
Personeel heel onvriendelijk, geen Engels communicatie dus als je iets wilt weten of vragen dan lukt het niet.
Snap niet dat booking.com deze hotel aanbied.
Kom en kijk zelf in alle kamers u zult over geven van al het schimmels.
Foto's en filmpjes heb ik gemaakt die komen op YouTube en Facebook te staan

  • Algemeen 1
op 20 augustus 2019 bestemming: Zwitserland / Montreux, reisperiode: augustus 2019

BOOKING.COM heeft onze avond aardig verpest! Wat voelden we ons vernederd en slecht behandeld! Dit NOOIT meer!
We hebben een hotel geboekt met als aanbieding 1 gratis diner voor 2 en een bezoek aan Kasteel Chillon. Bij het boeken kregen we, als zijnde ‘genius member’, een upgrade van de kamer. Hoe gaaf! Wij happy en geboekt.
Niet dus. Het ging al fout bij de parkeerplaats. Volgens Booking.com kon deze gereserveerd worden bij het hotel maar....die hebben maar 10 plaatsen dus....verderop openbaar geparkeerd, wel tegen reductie een parkeerkaart per dag kunnen kopen.
Bij het inchecken kon men niets vinden van het bezoek aan het kasteel Chillon. We dachten ach dat komt morgen wel.
Dan zit je in het restaurant....gerechtjes van gemiddeld € 90 op de kaart....dus gevraagd of er niet toevallig een aparte menukaart bij het arrangement hoort?!
Welnu....er was niets van dat arrangement te vinden. Wij, samen met de onwijs vriendelijke, nederlands sprekende ober weer naar de receptie. Zij hebben gezocht en niets gevonden, dus....gingen ze bellen met Booking.com. Na lang wachten gaven ze bij Booking.com door aan de receptie dat zij ons wel zouden bellen. Eindelijk werden we gebeld; de eerste mijnheer zei dat hij kon zien dat we het arrangement geboekt hebben maar dat er bij Booking.com iets fout is gegaan door de upgrade van de kamer. Hij ging met zijn supervisor overleggen. Deze kwam aan de telefoon en vertelde hetzelfde verhaal, en hij zou met de baas gaan overleggen hoe dit op te lossen. Na DRIE KWARTIER aan de telefoon te hebben gehangen kwam die ‘baas’ mevrouw aan de telefoon en zei dat niet zij maar wij fout waren. Door de upgrade van de kamer kregen we de andere zaken van het arrangenent niet Terwijl we tjjdens het boeken vanzelf de melding kregen dat we een upgrade van de kamer kregen, met daarbij hetzelfde arrangement. Mevrouw vond dat wij leugenaars waren en zij ging ons niet helpen. Daarna beeindigde zij het gesprek (waar de receptioniste getuige van was).
Wij boeken enorm vaak bij deze organisatie en zijn dit niet gewend. Hier komen wij dus echt nog wel op terug. De mensen van het hotel vonden het zo erg, zij hebben ons aangeboden voor € 118 te mogen dineren (nog een aardig bedrag met 2 personen maar....je moet toch eten he?!).
Wij BOEKEN NOOIT MEER BIJ BOOKING.COM!!!
Bijna een uur aan de telefoon gehangen, eerst door twee medewerkers gezegd dat de fout bij hun lag....om dan door hun ‘baas’ voor LEUGENAAR te worden uitgemaakt.
Lang verhaal maar....even de frustraties van mij afgeschreven.
En de mensen in het hotel zijn enorm aardig en behulpzaam dus aan hen ligt het zeker niet! Zij gaan kijken of ze nog iets voor ons kunnen doen morgen bij hun eigen agent van Booking.com.....ben benieuwd!
Fijne avond

  • Algemeen 2
op 19 augustus 2019 bestemming: Italië / Sorrento, reisperiode: augustus 2019

Wij hebben in mij via booking.com een appartement geboekt in Sorrento.
Na de reservering werden wij benaderd door de "eigenaar" van deze woning. Deze heeft ons gevraagd de booking te annuleren en via een door haar gestuurde nep link (HomeAway) te boeken. Wij hebben dit gedaan en stom van ons geld overgemaakt. Ik begrijp dat wij volledig verantwoordelijk zijn echter had dit appartement nooit op Booking.com mogen staan aangezien de woningen niet bestaat en de eigenaar ook niet. Had verwacht dat Booking.com toch een betere screening deed van wat ze op hun site zetten.

  • Algemeen 1
op 19 augustus 2019 bestemming: België / Vise, reisperiode: augustus 2019

De foto’s op booking.com zagen er leuk uit, een authentiek hotel met karakter. Geen grote kamers maar meer hoeft dat voor ons niet te zijn. Eens daar aangekomen zagen we vooral veel rommel liggen op de binnenkoer. We hadden een deluxe kamer geboekt met bad en kregen een andere kamer. De kinderen kregen de kamer met stapelbed, ook op foto een kleine knusse kamer, maar de kamer was echt vuil en heel stoffig. Badkamermeubilair hing vol met roest, het rook er niet fris. Het stapelbed kraakte en piepte langs alle kanten waardoor de kinderen slecht geslapen hebben. Onze kamer krijgt dezelfde commentaar. Het ontbijt is een dubbeltje op zn kant. Een beetje keuze maar geen dagverse producten, broodjes en croissantjes uit een pakje, kaas en worst uit een pakje. Cornflakes die al veel te lang in een plastiek bakje lag en gemengd was met andere om het wat te verdoezelen. Zonde en veel geld als je 10€ pp vraagt. Op de ontvangst geen commentaar, dat was prima.

  • Algemeen 4
op 18 augustus 2019 bestemming: Frankrijk / Rouen, reisperiode: augustus 2018

Slecht hotel, Booking.com zett alleen goede ervaringen op de website. Verder filteren ze recensies op positieve zinnen en niet de negatieve.

  • Algemeen 2
op 17 augustus 2019 bestemming: Canada / Toronto, reisperiode: augustus 2019

Reis was geweldig, behalve de overnachting de we aan het einde via Booking.com hebben geboekt. Booking geeft je (in ieder geval bij het hotel waar wij waren in Canada) zonder dat je het door hebt de mogelijkheid een 4 persoons kamer te boeken voor 5 personen. Hotel werkte niet mee aan een extra bed, dus dat was proppen met de kinderen, of we moesten nog even een extra kamer a 150 euro per nacht bijboeken. Boeking gemaild, antwoord gekregen dat ze boekingsnummer e.d. wilden hebben. Doorgegeven, en daarna radiostilte. Zwaar teleurgesteld. Dit bljjft voor mij bij een eenmalige ervaring.

  • Algemeen 1
op 15 augustus 2019 bestemming: Duitsland / Borkum, reisperiode: augustus 2019

Het gaat me niet om de reis of hotel, prima hoor, maar ik vraag me af, waarom Booking.com telkens vermeld dat het hotel ter plaatse betaald dient te worden en bij uitchecken blijkt dat het bedrag inmiddels al zonder ons medeweten van creditcard is afgeboekt! Laat booking.com deze regel schrappen in de bevestiging van boeken hotel of duidelijk vermelden dat het bedrag toch zonder toestemming wordt afgeboekt!

  • Algemeen 10
op 15 augustus 2019 bestemming: Frankrijk / Châtellerault, reisperiode: juli 2019

Op de website van booking.com heb ik een kamer gezocht voor 2 volwassenen en 2 kinderen. Booking.com kwam met de goedkoopste optie een kamer voor 56 euro. Bij het hotel aangekomen, blijkt dat er voor een gezin 2 kamers geboekt moeten worden i.p.v. 1, dus ben ik het dubbele bedrag kwijt. De receptionist vertelde dat dit probleem deze dag al 2 keer eerder was voorgekomen met klanten van booking.com
en dat we toch moesten bijbetalen. Het hotel zou hierover contact met booking.com opnemen. Ikzelf heb diezelfde avond ook meteen een bericht gestuurd met een klacht aan booking,com. Nu na thuiskomst van een kampeervakantie in Frankrijk nog eens gecheckt of booking,com weer dezelfde fout maakt op de website. Wijselijk hebben zij dit nu aangepast en voor een gezin met 2 volwassenen en 2 kinderen ben je nu 3 weken later 107 euro kwijt (en krijg je dus 2 kamers) en geen 56 euro. Zij hebben dus de website nu gecorrigeerd. Omdat inmiddels na 3 weken nog geen bericht is van booking.com, heb ik ze vandaag gebeld, maar helaas willen zij hun fout van incorrecte informatie op de website niet toegeven. Ik ben zeer teleurgesteld in dit bedrijf. Bij juiste informatie op hun website had ik niet voor dit hotel gekozen, maar voor een ander goedkoper hotel.

  • Algemeen 1
op 14 augustus 2019 bestemming: Italië / Tivoli, reisperiode: mei 2018

Wij boeken al jaren onze accommodaties tijdens onze vakanties bij Booking.com. Op 29 mei en 30 mei 2018 hebben wij met bevestigingsnummer 1519.654.582 en pincode 7555 via Booking.com de accommodatie La Mensa Ponderaria, Piazza del Duomo 4, 00019 Tivoli, Italië geboekt. Bij de bevestiging stond Openbaar parkeren is gratis. U kunt parkeren bij de accommodatie. Reserveren is niet noodzakelijk. Er stond ook "Please note that a driving pass into Tivoli historical centre can be requested on arrival". Bij navraag bij de verhuurder was dit geen probleem want hij gaf onze gegevens gedurende de duur van ons verblijf door aan de politie in Tivoli. Ook kregen wij nog een mailtje hierover van hem. Tot onze grote schrik kregen wij een paar maanden later een boete van de politie uit Tivoli dat wij hadden gereden in een limited traffic zone. De eigenaar had dit dus niet goed geregeld. Vanuit de verhuurmaatschappij van onze huurauto kregen wij een rekening van
€ 61 adminstratiekosten en vanuit de politie in Tivoli een boete van
€ 89.90. Totaal dus € 150,90 aan kosten. Wij willen graag toekomstige klanten van Booking.com die willen boeken bij La Mensa Ponderaria waarschuwen dat zij ten alle tijde niet met de auto in het centrum van Tivoli gaan rijden. De verhuurder heeft het blijkbaar niet of niet goed geregeld met de politie in Tivoli.

  • Algemeen 4
op 14 augustus 2019 bestemming: Polen, reisperiode: juli 2019

Booking heeft mij een kamer laten boeken in een hotel die vol zat. Kom ik daar aan waar ze geen 1 woord nederlands spreken met dat ik dus geen kamer heb. Vervolgens booking gebelt waar ik halfuur aan de wachtlijn zat om uiteindelijk een engels talige werknemer aan de telefoon te hebben die niet zo goed wist wat ze moest doen. Ze gingen kijken naar een alternatief en zouden me binnen enkele minuten terug bellen... Enkele minuten??? Het duurde ruim een uur en heb toen zelf weer terug moeten bellen en weer enorm lang in wachtrij gestaan etc. Ze kon geen vervangende hotel voor mij vinden, alleen duurdere maar ik zou het zelf moeten betalen. Vervolgens zouden ze me weer terug gaan bellen want het moest overlegt worden etc. Eindstand waren we 3u later in de avond en geen hotel verder. + Ik ben gaan proberen zelf een hotel te regelen met weinig suc6. Vervolgens krijg ik nu maand later een bericht dat ze de bijkomende kosten wel willen betalen voor me???? Maar op dat moment kon dat niet en heb ik het ook duidelijk gevraagd of ze dat niet deden omdat het hun fout was. Maar wat heb ik hier nu aan ? Helemaal niks want heb die avond niet in een hotel geslapen. #triest

  • Algemeen 1
op 13 augustus 2019 bestemming: België / koksijde, reisperiode: augustus 2019

Voor ons was het een zeer geslaagd weekendje Koksijde en dit is voor een groot deel te danken aan Amita en Daniel, de gastvrouw en man des huizes.
Door hun warme en hartelijke ontvangst, leek het meer op logeren bij familie.
Het was een beetje thuiskomen.
Zelden hebben we deze mate van gastvrijheid gezien.
De hulpvaardigheid en interesse van Amita en Daniel kent geen grenzen.
De ligging is prima, op nog geen 5 minuten wandelafstand van het strand.
De kamers zijn mooi, groot, zeer proper en van veel gemakken voorzien.
Onze dank ook om samen met ons naar een oplossing te hebben gezocht voor Tim.

Dit mogen jullie bij jullie beoordeling plaatsten van de B&B.

Overigens, belofte maakt schuld; ik heb de voornaam Amita opgezocht.
Amita staat voor “zonder limiet” – “vriendschap en harmonie”.
Hopelijk tot een spoedig weerzien.
Lieve groetjes, Martine en Patrick.

  • Algemeen 10
op 13 augustus 2019 bestemming: Nederland / Groningen, reisperiode: augustus 2019

Boek regelmatig Hotels. Ook groningen via booking.com als niet annuleerbaar. Aangekomen is boeking niet te vinden. Blijk ik een verkeerde dataum te hebben gekozen. Maar.. ze hadden kamers genoeg, even booking contacten of het omgewisseld mag worden. Bleek Bastion niet te bereiken dus nogmaals geboekt. Na diverse keren contact met booking en Bastion blijkt Bastion zich te verschuilen achter ‘we kunnen de tweede boeking ing niet annuleren omdat u akkoord bent gegaan met niet annulerbaar’. Wat een zeer klantonvriendelijke en onbegripvolle organisatie. Gezien alle ervaringen die Wij met Hotels hebben kan ik Bastion alleen maar afraden als je verwacht dat je hulp krijgt als je een probleeem hebt. Daarnaast dus ook een punt van Kritiek op Booking.com. Wij boeken een aantal keren per jaar via Booking.com. Op het moment dat je dus een keer een fout hebt gemaakt zijn ze niet bereid om er alles aan te doen om je te helpen. Dus betaal je enerzijds een extra booking en helpen ze niet om de boeking op de onjuiste data (mag zelfs met enkele kosten) te laten annuleren. Wat een slechte klantenservice bij Booking

  • Algemeen 1
op 11 augustus 2019 bestemming: Spanje / Roses, reisperiode: augustus 2019

Appartement is overboeked. Booking.com wil ons geen gelijkwaardige appartement geven, omdat dat te duur is. We moeten tevreden zijn met een apartment de helft vd grootte wat we geboekt hebben en die maar 1 slaapkamer heeft ipv twee slaapkamers. We moesten niet moeilijk doen over privacy. Of we moesten 20km verder gaan zitten midden in een ander stad ver van het strand. Kortom, totaal gebrek aan inlevingsvermogen en totaal niet servicegericht, met resultaat dat we ons tripje vroegtijdig hebben moeten afbreken!

  • Algemeen 1
op 11 augustus 2019 bestemming: Luxemburg / Berdorf, reisperiode: augustus 2019

Voor de reis en accomodatie geef ik 9. Aan booking.com geef ik 0. Dit omdat de reis lang op voorhand betaald geweest is aan booking.com en bij aankomst hebben de mensen van het verblijf nog niks ontvangen. Dan meld je dit aan booking.com en deze geven na 7 dagen nog steeds geen antwoord of reactie hierop. Daarom een dikke nul!

  • Algemeen 5
op 9 augustus 2019 bestemming: Frankrijk, reisperiode: januari 2018

Kamer in Mas de imprévisible geboekt, bevestiging ontvangen en kamer bleek al verhuurd te zijn aan iemand anders. Leuk als je net met vakantie vertrekt.

  • Algemeen 10
op 9 augustus 2019 bestemming: Spanje / Benalmádena, reisperiode: juli 2019

Dit cijfer is niet voor de reis maar voor Booking.com. Door een sterfgeval konden wij helaas niet op de geboekte aankomstdag aankomen. Wij hebben meteen contact gezocht met Booking.com en aangegeven dat wij 2 dagen later bij de accommodatie zouden aankomen ivm begrafenis. Geen enkel medeleven, begrip en zij gaven aan dat de accommodatie had aangegeven dat t niet mogelijk was om later aan te komen. Geen garantie dat t appartement dan nog beschikbaar zou zijn. Booking.com heeft geen enkele moeite gedaan om ons terug te bellen en we hebben verschillende keren met ze gebeld. Telkens geen begrip en medewerking en Booking.com dook aan alle kanten. Dit in een verdrietige periode waarin wij mogen verwachten dat Booking.com zich inzet voor haar klanten. Niet dus!!!! We boeken al jaren via Booking.com maar dit hebben we nog nooit meegemaakt. Na dagen bellen en stress hebben we uiteindelijk zelf contact gezocht met de accomodatie. Wat blijkt: geen enkel probleem en binnen een half uur kregen we al een bevestigingsmail vanuit Spanje. Nog een mail gestuurd naar Booking.com met deze klacht en verdriet en stress en weer ontrekken zij zich van elke verantwoordelijkheid. Krijgen een kort mailtje terug dat t fijn was dat t toch opgelost was doordat we zelf contact hadden gezocht met accomodatie. maar Booking.com zelf maakt geen enkel gebaar. Nemen geen enkele verantwoordelijkheid en hebben geen enkele keer teruggebeld. Waardeloos!! We overwegen om dit bij tv programma Radar neer te leggen. Booking.com verdient een koude douche...

  • Algemeen 1
op 9 augustus 2019 bestemming: Italië / monopoli, reisperiode: juni 2018

We moesten met de hele familie op één slaapkamer slapen, omdat booking.com ons verkeerd had ingelicht (er zouden er twee zijn). Booking.com geeft geen thuis als je daarover contact opneemt. Elke mail wordt door een andere (vermoedelijk werkstudent) medewerker beantwoord, maar niemand maakt zich de case eigen.

  • Algemeen 1
op 7 augustus 2019 bestemming: Spanje / Ibiza, reisperiode: augustus 2019

Ze reageren nergens! Heb al 10x gebeld en ze beloven van alles Booking.com is niet te vertrouwen! Er is een illegale boeking gedaan met ons creditcard. Ene andere hotel is geboekt op Ibiza. We lopen al dagen achter deze situatie aan. Er is 1400 euro van onze creditcard afgehaald. Elke dag geeft een medewerker aan dat ze ons terug Bellen. Ik heb hierdoor slaaploze nachten gehad. Ze hebben van alles beloofd, een Spaanse mail zouden ze naar de accommodatie versturen! Vandaag zou er gebeld worden tussen 14.30 en 16.30 uur is ook niet gebeurt. Ik snap niet hoe booking.com illegale praktijken kan accepteren. Ik wil graag weten wat voor IP adres er gebruikt is! Ze wouden ook per mail mijn creditcard gegevens heb ik ook gestuurd maar nog steeds geen reactie!

  • Algemeen 1
op 5 augustus 2019 bestemming: , reisperiode: juli 2018

We hebben een hotel geboekt , volgens recensies geweldig
Wat een tegenvaller . Na overleg met booking weggegaan en een ander hotel geboekt . Achteraf weten ze van niks en beantwoorden ze niet meer op mijn klacht . Rechtsbijstand ingeschakeld . Recensies gegeven over dit hotel . Maar die hebben ze verwijderd . Puur oplichters

  • Algemeen 2
op 5 augustus 2019 bestemming: Italië / Gravedona(Segna), reisperiode: juli 2019

Mooi en compleet huisje. Leuke behulpzame Gastvrouw (Fosca) dichtbij leuke bezienswaardigheden. ZEKER AAN TE BEVELEN

  • Algemeen 10
op 5 augustus 2019 bestemming: Verenigde Staten / Kissimmee, reisperiode: juli 2019

Het resort dat we geboekt hadden was niet wat we geboekt hadden. We hadden een 6 persoonskamer, maar hadden 2 bedden een doorgezakte slaapbank. Door championworld niet geholpen en ook niet door booking.com. Booking.com zegt dat we 2 andere kamers hebben gekregen. Een ervan lagen andere mensen in te slapen en de andere was net zo vies en kapot en slecht. Dus dat had geen zin. Met 3 van ons zijn we naar een ander hotel gegaan maar ondanks dat we ter plaatse al contact hadden met booking.com krijg je niets.

Als iemand weet of ik iets kan ondernemen hiertegen hoor ik het graag.

  • Algemeen 2
op 4 augustus 2019 bestemming: Nederland / Zoetermeer, reisperiode: juli 2019

Super verblijf, niks op aan te merken. Alles naar wens geweest. Uitstekende service, vriendelijk personeel die met je mee denkt en nette, schone kamers.

  • Algemeen 10
op 3 augustus 2019 bestemming: Frankrijk / Saint tropez, reisperiode: juli 2019

3 x een reis geboekt met Booking deze zomer tijdens de maand juli...3 x een grote ramp en mislukking!
1/ Hotel Monte Carlo Bay...juli 2019 // 5 overnachtingen
Kamer geboekt met zicht op zee..
Kamer gekregen met zicht op de stad en het dak van het overdekt zwembad!!
Reclamatie gedaan en geen reactie!!
2/ hotel geboekt in Saint Tropez.." Le mas de J"
4 overnachtingen en geweigerd geweest door de eigenaar die mij niet wou aan de prijs waaraan ik geboekt had via Booking .com...
Blijkbaar communicatie fout tussen booking en het Hotel.
En de klant kan het bekopen!
We kregen een ander hotel ter vervanging.. Nog een grotere ramp !
Dit hotel was gelegen tussen het riet en op een ontoegangkelijke plaats..
3/ Hotel geboekt in Saint Tropez ( Ramatuelle) La Bastide Saint Anne..10 dagen.
Bij aankomst ... Kamer niet gekuist..geen zeep..handdoeken versleten en vies, 2 dagen geen druppel water uit de kraan wegens defect airco? Dat was de uitleg die we kregen van het kamermeisje.
Niet te geloven dergelijke toestanden..
De douche mengkraan was stuk en gaf alleen heet water!!
Dus bijgevolg gedurende 10 dagen geen douche kunnen nemen.
Enkel een bad ( gelukkig maar )
WIFI ging heel slecht of niet...wat heel lastig is!
Terrein kon niet afgesloten worden omdat hun automatische poort aan de straat stuk was...dus geen veiligheid !!
Bij al deze reclamaties werd niet gereageerd door de eigenaar!
Of werd er niets gedaan gedurende 10 dagen.
Dit kan toch niet meer !

  • Algemeen 1
op 3 augustus 2019 bestemming: Duitsland / Boblingen, reisperiode: juli 2019

Booking.cim reageert niet op een klacht.Krijg 1 reactie en daarna hoor ik op mijn 5 mails niets meer.Waardeloze onbetrouwbare organisatie.Oplichting!

  • Algemeen 1
op 2 augustus 2019 bestemming: Oostenrijk / Bad kleinkircheim, reisperiode: juli 2019

Wij verbleven in appartement ria met een zeer vriendelijke gastvrouw appartement was netjes en verzorgd

  • Algemeen 10
op 30 juli 2019 bestemming: Zwitserland / Flims, reisperiode: juli 2018

Nóóit boeken met creditcard bij booking.com !! Wij hebben ons hotel met terechte reden moeten annuleren , en tòch is er zónder ons te waarschuwen afgeschreven en NIET terug te krijgen ; booking.com niet te bereiken voor uitleg ... Nooit boeken met bij booking.com !!!

  • Algemeen 1
op 30 juli 2019 bestemming: Oekraïne / Kiev, reisperiode: juli 2017

Boekte een appartement via booking.com. Bij aankomst blijken er echter 2 ipv 3 bedden op te staan. Vriendelijk aan booking.com gevraagd om deze situatie op te lossen. Drie mails terzake blijven totaal onbeantwoord. Ik vraag me af of dit onkunde is of een totaal gebrek aan professionaliteit . Elementaire beleefdheid is nog niet doorgedrongen bij deze mensen.

BOOKING.COM IS EEN TE MIJDEN WEBSITE !!!!!!!!

  • Algemeen 1
op 30 juli 2019 bestemming: Japan / Hirosima, reisperiode: juli 2019

Omdat ik een rek.krijg die hoger is dan de prijs die op de boeking staat.Komen opeens allemaal kosten bij.Kat in de zak.

  • Algemeen 1
op 26 juli 2019 bestemming: Oostenrijk / Seeboden, reisperiode: juli 2018

We boekten en betaalden hotel met half pension en kregen bevestiging met alleen ontbijt. Daarop belden we meteen het hotel en due garandeerden ons het recht te zetten bij aankomst. Niet dus ! Dure aangelegenheid als je elke dag het diner nog es extra moet betalen. 2,3 keer uitgelegd. Neen bevestiging stond alleen ontbijt ! EN er werd niets rechtgezet. Schandalig gewoon 😪

  • Algemeen 4
op 25 juli 2019 bestemming: Nederland / noordwijk, reisperiode: juli 2019

Na een klein uurtje dan tocht de service a.d. telefoon gekregen. mijn klacht is het volgende . … Booking.com heeft leuke kortingsbonnen uitgegeven die je bij een bepaald bedrag kan innen. Wanneer je dus geen creditcard hebt is dit niet mogelijk!!!! het meisje dat ik a.d. telefoon kreeg bleef dit een keer of 8 herhalen ook nadat ik haar i.d. reden was gevallen dat ik het nu wel begreep..ik kan het wel gestort krijgen op een "bevriende creditcard" du ik moest maar aan iemand die wel i.h. bezit is zij nr vragen en het daar op laten storten. Ze had ook nog een andere optie nl dat ik bij de bank voor dit soort akties een card kon aanvragen zodat ik dan toch een credit card heb?! Ik wil helemaal geen credit card! Te gek voor woorden dat je dus alleen de kortingsbonnen kan innen als je een credit card hebt! K.bedrijf!!!

  • Algemeen 1
op 24 juli 2019 bestemming: Kroatië, reisperiode: augustus 2019

Wij hadden onze vak geboekt en is door hun geannuleerd

  • Algemeen 1
op 23 juli 2019 bestemming: Engeland / Ebbvale wales, reisperiode: mei 2019

Om op mijn voorgaand verhaal terug te komen. Heb afgelopen week iemand aan de telefoon gehad over mijn €465, omdat ik aangetekend alle paperassen inzake de boeking in The Castle Inn naar Amsterdam heb verstuurd en na 3 weken geen antwoord heb gekregen. Helaas moest diegene die ik sprak steeds “even aan mijn manager vragen” met de laatste keer “prettige dag mevrouw” en werd de telefoon opgehangen.
Wel zo vreselijk onbeschoft. Echt nooit meer Booking.com.

  • Algemeen 1
op 22 juli 2019 bestemming: Italië / Bari, reisperiode: mei 2019

Na vele jaren met volle tevredenheid vaak met booking.com te hebben geboekt, is het nu goed misgegegaan. Eén van de B&B waar we tijdens onze vakantie in Italië verbleven heeft ten onrechte €1370 van onze credit card afgeschreven! Je verwacht dan dat booking.com dit voor je oplost, maar helaas, ze doen helemaal niets voor je. B&B (airport Bari Palese) is nog gewoon boekbaar terwijl er meerdere gedupeerden zijn en booking.com neemt niet de moeite om e.e.a. goed uit te zoeken.

  • Algemeen 1
op 22 juli 2019 bestemming: Spanje / Cala Ferrera, reisperiode: juli 2019

Handleiding voor malafide appartementen verhuurders zoals Apartementos Ferrera Park met hulp van Booking.com.
Stel : je hebt als verhuurder een aantal mooie appartmenten in een complex aan zee maar ook een aantal zeer basic, verouderde en slecht ingerichte appartementen. Booking.com staat je gewoon toe om deze appartementen allemaal samen op 1 aanbiedingspagina te zetten.
Plaats dan gewoon een stuk of 130 fotos van al je appartementen, uiteraard de mooiste eerst en met heel fotos van die mooiste appartementen met designkeuken, inloopdouche en loungebanken. Ergens rond foto 70 zet je 4 detailfotootjes van het crack-appartement met zijn goedkope witplastic Action terrasstoeltjes, bebloede beddengoed, gaten in de deuren en mini 2-pits elektrisch kookplaatje.
Uiteraard is een klacht van de gast te verwachten maar dan hou je vol dat het toegewezen appartement op zeker tussen de 130 fotos staat. Kijk nog maar eens goed. Als de gast echt vasthoudend is, stel je hem voor de laatste paar nachten nog een wisseling naar een luxer appartement voor.
Het mooie is dan dat de gast zich bij Booking.com gaat beklagen maar die doen de eerste week toch niet veel. Vragen eens om wat nadere fotos en contacteren je als verhuurder maar daar had je al rekening mee gehouden. Na de wisseling vraag je de gast of alles nu naar wens is. Deze geeft aan dit appartement ok te vinden en dus meld je aan Booking.com dat je de klacht hebt opgelost. Heb je toch maar mooi 8 van de 14 nachten de hoofdprijs kunnen rekenen voor een 2-sterren hostal-appartement waar je normaal nog niet de helft voor had kunnen vragen.
En Booking.com? Die vinden het wel prima zo. Immers, de klant heeft een oplossing geaccepteerd (voor de laatste 6 nachten ja). Vragen de klant om te stoppen met klagen, bedanken vooral heel vriendelijk voor de feedback. "Kunnen we heel veel mee, dank u wel ". Ik reis al jaren voor duizenden euros per jaar met Booking.com. Helemaal klaar mee. Geen idee waar dat megalomane nieuwe kantoor in Amsterdam voor dient. Zeker niet voor een fatsoenlijke afdeling klantenservice.

  • Algemeen 3
op 21 juli 2019 bestemming: Nederland / barendrecht, reisperiode: juli 2018

Via Booking.com een hotelkamer geboekt bij Bastionhotel Barendrecht. Daar ging erg veel mis. Kamers niet schoon, klachten niet behandeld. Brandalarm af in de nacht en geen personeel beschikbaar. Kortom een foute plek. En wat blijkt : de feed back van ons op de kamer is niet zichtbaar op de site van booking.com. Als dit altijd zo gaat? Slechte beoordelingen weggooien en goede plaatsen? Dan staat de betrouwbaarheid van booking.com op het spel.

  • Algemeen 3
op 15 juli 2019 bestemming: Griekenland / Kefalonia, reisperiode: augustus 2019

Zeer ontevreden over helpdesk en klachtafhandeling.

Geen reactie op mailtjes (ze reageren alleen als ze een oplossing kunnen bieden). Is het een probleem waarvan zij ook niet weten wat ze moeten doen, krijg je gewoonweg geen antwoord. Een telefoonnummer is zeer moeilijk te vinden online. Weet je ze toch telefonisch te bereiken, dan mogen ze de reden van annulering niet vertellen en kunnen ze geen vergelijkbaar alternatief aanbieden.

Alle overnachtingen voor een 3 weekse rondreis Griekenland geboekt via Booking.com (in februari geboekt voor vakantie in augustus). Drie weken voor vertrek wordt de overnachting op één van de eilanden (door Booking) geannuleerd, met als reden dat ze de samenwerking met het hotel hebben opgezegd. Dat kan natuurlijk, maar kom dan wel met een goed alternatief. Drie weken voor vertrek is in het hoogseizoen alle betaalbare opties al volgeboekt. Van Booking hoef je in ieder geval niets te verwachten. En dan is het ook nog afwachten of ik het geld terug te krijgen, dat al van mijn creditcard is afgeboekt.....

  • Algemeen 1
op 13 juli 2019 bestemming: Duitsland / Hunolstein, reisperiode: juli 2019

Reis geboekt al in februari, toen direct gedeelte betaald. Nu half jaar later week voor vertrek zogenaamd problemen met betaling via credit card wat niet waar is hebben ze de vakantie geannuleerd met alle gevolgen van dien. Ze doen niets willen niets terug draaien en we moeten alles zelf oplossen. Service ho maar!!!! Nu extra kosten gemaakt voor een andere vakantie. Vorig jaar ook hetzelfde probleem. Nooit meer booking.com.

  • Algemeen 1
op 12 juli 2019 bestemming: Verenigde Staten / Salt lake city, reisperiode: juni 2019

Booking had mij een korting gegeven bij een boeking van >€200.
Korting kon niet worden gegeven als deze niet in het woonland wordt ingebracht. !!!Bovendien zeer slechte after service

  • Algemeen 2
op 12 juli 2019 bestemming: Marokko / Tanger, reisperiode: juli 2019

Na doorgeven van serieuze klachten bij booking.com over de accommodatie krijgen we totaal geen medewerking om vervangende accommodatie te krijgen. We hadden geen warm water, kakkerlakken lopen over vloer, wc's lekken waardoor we de hele tijd in urine lucht zitten, door het plafond komt het wc water van de bovenburen en loopt door de kamer heen. Het water loopt door de lampen waardoor kortsluiting dreigt, we hebben geen gas en kunnen niet koken, etc.....

  • Algemeen 2
op 10 juli 2019 bestemming: Spanje / Mallorca, reisperiode: mei 2019

Hadden een auto gehuurd bij booking cars, 100% dekking. Maar op locatie werden we door Goldcar verplicht om extra verzekering te nemen. Bij booking gemeld en die zouden verschil terugbetalen alleen bij thuiskomst kwamen ze hierop terug en zeiden dat we vrijwillig een extra verzekering hadden genomen. Nou niets vrijwillig. We stonden midden in de nacht op het vliegveld en konden geen kant op! Slechte service van Booking! Eerst toezeggen in de mail en er dan op terugkomen. Boek nooit meer auto via Booking.cars!

  • Algemeen 2
op 9 juli 2019 bestemming: Nederland / Apeldoorn, reisperiode: juli 2019

Hotel dat we geboekt hadden was verre van goed.
Zachte bedden,leek alsof je in een hangmat lag.
De douche was zodanig dat mijn man,2 meter lengte gebukt moest douchen of in bad moest gaan zitten en zo de sproeier het werk laten doen.
Schoon beddengoed,vriendelijke mensen maar geen hotel waar we weer heen zouden gaan.
Aangeprezen door Booking.com als goed, maar was verre van dat.

  • Algemeen 4
op 9 juli 2019 bestemming: Noorwegen / Oslo, reisperiode: juli 2019

Wij hebben een hotel geboekt met parkeerplaats als faciliteit midden in het hartje van oslo. Uiteindelijk blijkt dat je zelf in het centrum op zoek moet naar een parkeerplaats. Booking.com zegt dat het hotel zelf niet met een compromis wilt komen en zij hebben het erop gezet dus booking.com voelt zichzelf niet aansprakelijk en doet niks. In de kleine lettertjes staat dat er mogelijk een parkeerplek in de buurt is. Als je parkeerplaats als faciliteit aankaart is dit geen faciliteit als je zelf moet zoeken en betalen voor een plekje midden in een autovriendelijke hoofdstad. Booking.com is misleidend en is typisch goed de kleine lettertjes lezen.

  • Algemeen 1
op 8 juli 2019 bestemming: Nederland, reisperiode: augustus 2019

Ik boek al jaren met Booking.com, maar moet nu toch echt bekennen dat hun klantenservice uitermate slecht is! Slechte bereikbaarheid, geen terugkoppeling over gestelde vragen en niet kundig!

  • Algemeen 2
op 1 juli 2019 bestemming: Nederland / Amsterdam, reisperiode: juni 2019

Zeer slecht, oplichterij nooit meer via booking.com hotel zoeken elke keer slecht ervaring mee gemaakt wat staat bij informatie klopt helemaal dat niet met andere woorden zoek maar uit .zeer slecht

  • Algemeen 1
op 29 juni 2019 bestemming: Italië / Napels, reisperiode: juni 2018

We boeken al ca. 20 jaar via booking.com en nu komen we er achter dat ze richting airbnb gaan, in Napels een hotel geboekt wat een omgebouwd appartement bleek te zijn, net geopend en met een paar nepbeoordelingen leek het prima maar in werkelijkheid viel het ontzettend tegen. Ik bespaar jullie de details maar het hotel kon en wilde niks doen, bij terugkomst thuis een klacht ingediend bij Booking.com. Ze reageren er niet op, ook niet na diverse malen indienen, telefonisch contact is kansloos (na langdradig keuzemenu eindeloos in de wacht gezet), zelfs een beoordeling op de site om anderen te behoeden kunnen we niet geven en dit "hotel" is nergens anders te vinden dan op Booking.com.... nog nooit problemen gehad met booking.com (we boeken meestal 4 sterren hotels) in het verleden maar nu we wel tegen een probleem aanlopen zijn we zeer onaangenaam verrast door de wijze waarop ze hiermee omgaan. Wij gaan er verder geen tijd en moeite insteken en zullen booking.com uitsluitend nog gebruiken als zoektool en vervolgens rechtstreeks bij het hotel boeken.

  • Algemeen 3
op 29 juni 2019 bestemming: Nederland / Leiderdorp, reisperiode: augustus 2019

Via Booking.com een hotel geboekt en betaald, krijgen we weken later een annulering omdat het hotel gaat sluiten. Ik zou mijn geld terug krijgen aldus booking.com, maar dat is inmiddels weken geleden en ik heb nog geen cent gezien. Op mijn mails wordt ook niet gereageerd. Slechte zaak dit.

  • Algemeen 1
op 28 juni 2019 bestemming: Nederland / akersloot, reisperiode: maart 2019

Waardeloos k@*#t bedrijf.
In februari een hotelkamer geboekt,voor slechts 1 weekendje weg. Tijdens betalen een storing. Vervolgens een email, met de bevestiging VAN BOOKING.COM, dat ik wel heb betaald maar de reservering is mislujt. In de email staat nog "het geld wordt automatisch tussen de 7 tot 12 werkdagen teruggestort".
Na 12 dagen maar eens gebeld. Hoop excuses en "goh wat vervelend" maar uiteindelijk "moet u het maar afwachten".
3 weken na betaling nog maar eens gebeld, exact dezelfde reactie. Dua maar een email gestuurd. Kreeg ik binnen 10 minuten antwoord met de vraag of ik een screenshot van de betaling wilde sturen, de bevestigingacode met pin en reserveringsnummer. Screenshot samen met de betaalbevestiging gestuurd (er staat een referentienummer in) met uitleg dat ik geen reserveringsnummer heb, omdat de reservering is mislukt. En dan blijft het stil. Een week later maar weer gemaild. Weer het standaard antwoord binnen 10 minuten, met exact dezelfde vragen. Dus ik hetzelfde antwoord gestuurd. En wederom blijft het stil.
Ondertussen is het juni, en het blijft stil en geen geld terug.
Dus nog maar eens gemaild. En wederom hetzelfde antwoord terug, dus heb ik wederom hetzelfde email teruggestuurd. En wederom blijft het stil. Dus de afgelopen week, elke dag gemaild. En letterlijk elke dag hetzelfde antwoord (met dezelfde vragen). Dus ik heb wederom op elke email hetzelfde antwoord gegeven. Maar nu erbij vermeld dat ik een incassobureau heb ingeschakeld.
Nu wordt men wat ijveriger, want ik krijg wel antwoord. Maar dan steeds met dezelfde vragen. Die ik steeds netjes en zo goed mogelijk beantwoord.
Met de vermelding dat als ik vrijdag 28 juni nog niet mijn geld heb, een incassobureau het van mij zal overnemen.
Het is vandaag vrijdag 28 juni, en ik zie dat mijn geld eindelijk (na 3 maanden vragen en klagen) teruggestort is.
En ik ontvang een email met een vaag verhaal. "omdat er geen reserveringsnummer is, wordt er geen geschiedenis opgebouwd. Men kan dus niet terugkijken in het systeem".
Maar vervolgens staat er "ik kan naar mijn bank gaan om te vragen waar mijn geld is gebleven. En daarbin moet ik de volgende data vermelden". En dan staat het referentienummer, dag en tijdstip dat het geld is overgemaakt. Ofwel, men weet wel mijn betaling tot op de seconde nauwkeurig, terug te vinden.

Wat een ongelooflijk slecht bedrijf. Ik boek NOOIT MEER via booking.com en raadt het iedereen ook af

  • Algemeen 1
op 28 juni 2019 bestemming: , reisperiode: juni 2018

Bij de boeking stond op de pagina ‘’vandaag -30%’’. Het betrof een niet te annuleren reservering. Hotel geboekt, maar ik zag geen prijsverschil. Hotel vertelde dat zij niet over de prijs gaan, maar Booking. Bij uitchecken bleek dat betaalde prijs, de standaard prijs betreft en uds GEEN aanbieding. Ik voel mij beet genomen, alhoewel ik liever een ander woord zou willen gebruiken. Klacht indienen bij Booking heeft totaal geen zin, je krijgt standaard reply ‘’we zijn ermee bezig, bel ons niet’’
Waardeloze service, wees gewaarschuwd.

  • Algemeen 1
op 28 juni 2019 bestemming: Spanje / Valencia, reisperiode: juni 2018

Booking.com geeft kortingsbonnen uit maar helaas wordt deze korting niet verwerkt. Na 10x bellen, Nederlandse collega's altijd bezet, Engelstalige collega's wimpelen alleen maar af. Na meerdere emails, want ja volgens de Engelse collega antwoorden ze binnen 24 uur (NOT) wordt er weer iets beloofd maar niet waargemaakt. Ben er helemaal klaar mee.

  • Algemeen 1
op 26 juni 2019 bestemming: Nederland / Limburg, reisperiode: juni 2018

Booking houd zich niet aan de afspraken die ze partners maken
Daardoor worden wij regelmatig onbeschoft behandeld door gasten die via dit bookingsorgaan reserveren

  • Algemeen 10
op 26 juni 2019 bestemming: Frankrijk / Le Havre, reisperiode: mei 2019

Booking.com faciliteert misleiding c.q. oplichting. Zij staan n.l. toe, ondanks dat ze daar in augustus 2018 al door een andere klant van Booking.com op zijn gewezen, dat het Residence Hoteliere Du Havre, met misleidende .q. fake foto`s klanten laat boeken en vooraf betalen aan Booking.com..! Bij aankomst ben je alleen maar verbaasd dat dit bestaat. Een in elkaar gestorte kitchenette zonder enige basis keukenspullen, rioolstank + muf en een levensgevaarlijke lift. Klacht hierover wordt door Booking.com op meer dan obligate wijze afgedaan: "is niet hun verantwoording!"

  • Algemeen 2
op 24 juni 2019 bestemming: Nederland / Teherne, reisperiode: juni 2019

Doen totaal geen moeite wanneer je een klacht hebt over Villa Envie te Teherne.

  • Algemeen 3
op 24 juni 2019 bestemming: Engeland / Ebbwvale Wales, reisperiode: mei 2019

Altijd bij Booking.com geboekt zeer tevreden, maar nu helemaal overspannen oo 23 mei The Caste Inn in Wales, bij aankomst niemand aanwezig. Tijd om de rond te kijken, gelukkig maar, geen bloemetje in de tuin, vieze emmer met vieze glazen, kapotte ramen en gordijnen, hele tuin bezaaid met van alles en nog wat. Foto’s gemaakt, totaal niet wat er oo de site te zien is van dit onderkomen. booking.com gebeld geannuleerd en op naar de volgende die we gevonde hadden, heel goed. Ben nu al een maand bezig om geld terug te krijgen, maar helaas , met 9 verschillende personen contact gehad hierover, de ene zegt geld terug, de volgende dag mailtje helaas was een foutje. Het gaat wel om £ 400 of te wel € 465. Voor een internationaal bedrijf ongelooflijk dat er totaal geen tegemoetkoming is, oh jawel 25€. Gezegd dat ze daar een ijsje voor mag komen.
Ik ben er nog niet mee klaar. Verkeerde voorlichting of bedrog op de site.
Dus na jarenlang boeken bij Booking.com was dit de laatste boeking ever.

  • Algemeen 1
op 23 juni 2019 bestemming: Italië / Sardinië, reisperiode: juni 2018

Booking buit de hotels uit. Ze beloven vriendenkorting maar vervolgens keren ze het niet uit. Meerdere keren contact over geweest en je krijgt niet eens fatsoenlijk antwoord. Klantenservice is bagger.

  • Algemeen 1
op 19 juni 2019 bestemming: Engeland / Sunderland, reisperiode: mei 2019

Na boeking werd per direct het hele bedrag afgeschreven van mijn creditcard. Dit stond overigens niet vermeld op de site, maar goed. Helaas moest ik mijn vakantie met 1 dag inkorten. Volgens de voorwaarden was dit kosteloos mogelijk. Sindsdien probeer ik een refund te krijgen voor de teveel betaalde nacht. Dit is inmiddels bijna 3 maanden aan de gang. De verhuurder reageert helemaal niet op mijn pogingen tot contact en door booking.com word ik steeds heel erg bedankt voor mijn geduld en daarna weer met een kluitje in het riet gestuurd. Om hopeloos van te worden. Het komt op mij over dat ze erop gokken dat je het vanzelf zat wordt en het opgeeft. Dus let op als je boekt via booking.com wanneer je betaling geïncasseerd wordt, want eenmaal betaald moet je echt heel veel moeite doen om je geld terug te krijgen.

  • Algemeen 1
op 19 juni 2019 bestemming: Verenigde Arabische Emiraten / Dubai, reisperiode: mei 2019

Ik boek eigenlijk altijd via Booking en dat verloopt altijd uitstekend. Ik ben zelfs 2 hogere levels dan een normale klant omdat ik veel boek via hen totdat.... We een hotel boekten in Dubai. 2 volwassen en 2 kinderen. Zo ook bevestigd door Booking maar niet door hotel. Die bevestigde 3 personen. Booking gevraagd om uitleg en we hoefden ons geen zorgen te maken. Ze bevestigde 2+2. Je voelt hem al aankomen... Bij aankomst hotel was booking slechts 3 personen maar we mochten bij wijze van uitzondering een upgrade. Een grotere kamer dus met een extra bed zodat kamer toch geschikt is voor 4 personen. Voorwaarde was wel dat we het ontbijt van onze jongste wel extra moesten betalen voor de hele week. (264 euro). We waren niet blij maar hadden volgens hotel geen keus en ik had geen zin om hier een hele heisa van te maken. Ik zou het wel regelen met Booking bij terugkomst. Niet dus! Na tig verschillende medewerkers gesproken te hebben in engels en nederlands blijven ze het probleem afschuiven op het hotel. Niet booking maar het hotel heeft het dus fout gedaan. We moeten het dus zelf maar oplossen met het hotel. Booking waar is je verantwoordelijkheid ?? Echt de laatste keer geweest dus. Jammer voor hen.

  • Algemeen 1
op 18 juni 2019 bestemming: Nederland / Texel /Drenthe, reisperiode: juni 2019

Ik ben zeer tevreden over booking.com. Ik had twee boekingen gedaan, waarvan ik een zelf heb geannuleerd en de tweede niet om bepaalde redenen bevestigd kon worden. Maar binnen drie dagen had ik het complete bedrag terug. Complimenten!

  • Algemeen 7
op 16 juni 2019 bestemming: Duitsland / Worms, reisperiode: januari 2019

De ervaring met Booking com is erg slecht, we kregen een aanbieding om €50,00 aan beloning te ontvangen , nou dus NIET na diverse mailtjes en gegevens door gegeven , hebben we na 5 maanden nog steeds geen euro ontvangen, er staat nu plots een bericht op mijn beloningen dat het niet aan de voorwaarden voldoet .
het komt er gewoon op neer dat ze niet willen betalen, eerst allerlei smoesjes! Het is gewoon een waardeloos bedrijf dat mensen voor de gek houdt! U bent gewaarschuwd: nooit met Booking .com boeken; het is een onbetrouwbaar bedrijf.

  • Algemeen 1
op 13 juni 2019 bestemming: Italië / parma, reisperiode: juni 2018

De eerste boeking mislukte doordat de betaling werd afgebroken.Wij boekten opnieuw en kregen een melding dat het geannuleerd was. Dit had Booking .com gedaan omdat de reservering twee keer gedaan was. Na heel lang wachten aan de telefoon, 4 keer heen en weer bellen ,bijna nooit in het Nederlands eindelijk geld terug en advies opnieuw te boeken. Foute keus!! We boekte opnieuw hotel Du Parc en na de betaling bevestiging kregen we direct een mail dat de reservering Niet door gekomen was bij het hotel dus terug betaling in werking gezet!...Nu maar weer hopen en afwachten of het goed gaat. Wij rijden nu naar Parma en boeken dààr wel een hotel!!

  • Algemeen 1
op 13 juni 2019 bestemming: Chili / la serena, reisperiode: juni 2019

Door booking is een reservering goedgekeurd, maar het hotel wist van niets. Ondertussen kon ik zelf de booking niet wijzigen. Contact met klantenservice van booking is onmogelijk, ze zijn permanent onbereikbaar. Een mooie site, maar als er een probleem is, is men onbereikbaar. Wees gewaarschuwd, beter is het direct contact op te nemen met de accommodatie en niet in zee te gaan met Booking.com.

  • Algemeen 1
op 13 juni 2019 bestemming: Engeland / Londen, reisperiode: september 2019

Ik heb op 21 mei een boeking geprobeerd te maken voor een appartement in londen.
Ik was helemaal door mijn reservering heen en heb betaald met IDEAL.
Nadat ik dit had gedaan kreeg ik een email met de bevestiging.
Snel hierna een mailtje, dat de reservering niet is gelukt maar het terugbetalingsproces in gang word gezet en ik binnen 7-12 werkdagen mijn geld terug krijg.
Ik zit inmiddels op de 17e werkdag en word continu, na veel telefoontjes en emails richting de customer service van booking.com, word ik continu van het kastje naar de muur gestuurd en wil niemand mij een normaal antwoord geven.

  • Algemeen 1
op 12 juni 2019 bestemming: Ierland / Cork, reisperiode: juni 2019

Hotel geboekt via booking.com. 44 dagen na boeking kregen we de bevestiging. Helaas was dat 2 dagen voor de reserveringsdatum. Eerder contact met het hotel leerde dat ze onze reservering niet kenden. Daarna een ander hotel moeten boeken. Verder weg en vanwege de korte boekingstermijn een stuk duurder. Het was heel moeilijk om contact te krijgen met booking.com. Toen dat uiteindelijk lukte bleek dat booking.com onze boeking uitbesteed had aan Agoda.
Ze wilden ons niet verder helpen, we moesten Agoda maar aanspreken. We hadden het kunnen weten aldus booking.com als we voordat we de app gebruikten alle voorwaarden gelezen hadden. De reviews van Agoda spreken over bedrog en oplichterij.
Hartelijk bedankt booking.com voor de tip om eerst alle voorwaarden van booking.com te lezen voor de app te gebruiken. Je kunt dus zonder dat je het bewust bent bij een ander bedrijf boeken waarvoor booking.com geen verantwoordelijkheid neemt. De volgende vakantie maar door een jurist laten boeken.

  • Algemeen 1
op 10 juni 2019 bestemming: Canada, reisperiode: juli 2019

Booking.com annuleerde afgelopen week zonder verdere toelichting onze reservering voor Toronto (voor over 4 weken), die we in januari met veel zorg hebben geboekt voor een speciaal familie-uitje (de annulering is gratis zelfs, meldt Booking vol trots...). Het kan natuurlijk gebeuren dat er iets misgaat, maar de communicatie is beroerd (geen communicatie) en er wordt geen enkele oplossing geboden.
Vergelijkbare locaties zijn nu echter niet meer te vinden of kosten minimaal het dubbele. Booking is telefonisch zeer slecht bereikbaar (2 keer ruim een kwartier aan de lijn gehangen via mijn zogenaamde 'Genius Service telefoonnummer', zonder contact) en Booking reageert ook niet op mails en berichten. Ook geven ze geen enkele indicatie of een bericht is ontvangen, hoe lang de telefonische wachttijd is of wanneer ze zullen reageren. Booking heeft een hele handige website (je kan supersnel boeken en betalen...), maar verder is de service extreem slecht. Na een eerdere teleurstellende ervaring hadden we ze nog het voordeel van de twijfel gegeven, maar dit zit structureel fout. Waardeloos! Een Nederlands bedrijf, echt iets om trots op te zijn.....

  • Algemeen 1
op 8 juni 2019 bestemming: Spanje / Málaga, reisperiode: maart 2019

Alles verliep prima. Nooit teleurgesteld geweest met Booking.

  • Algemeen 9
  • Vorige
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • Volgende