Schrijf een review

Reviews over Booking.com

Url:

Type reizen: hotel
Herengracht 597, 1017 CE Amsterdam NL

Logo van Booking.com

Pagina 5 van 11 met 1083 resultaten

op 6 april 2020 bestemming: Engeland / cambridge, reisperiode: april 2020

We mogen er niet heen en Booking.com reageert op niets en is onbereikbaar. Het hotel wil omboeken maat het probleem zit bij Bookin.com ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 6 april 2020 bestemming: Nederland, reisperiode: mei 2019

Wegens Corona gaat een nachtje b&b holwerd niet door..annuleren maar heb tegoed bon of geld terug.. dag weekendje dag geld...booking.com ook niet bereid je te bellen of mailen.. ... Lees meer

  • Algemeen 1




op 31 maart 2020 bestemming: Vietnam / Ho chi min, reisperiode: maart 2020

Wat een amateuristische organisatie nu het erop aan komt met corona virus en wijzigingen. Het enige model is geld verdienen en redenen zoeken om je geld niet terug te geven. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 28 maart 2020 bestemming: Duitsland / Mannheim, reisperiode: april 2020

Je boekt een accommodatie bij booking.com voor april, dan kun je er niet naar toegaan vanwege het c-virus. De accommodatie geeft aan geen geld terug te geven ook niet onder deze omstandigheden. Booking.com is niet bereikbaar, reageert niet op e-mails, m.a.w. geen service, geen communicatie er gebeurt dus helemaal niks.

  • Algemeen 1
op 27 maart 2020 bestemming: Duitsland / Berlijn, reisperiode: mei 2020

Vanwege het Corona virus kan de reis niet doorgaan. Wil de reis verschuiven maar wat ik ook doe, Booking geeft geen antwoord.
Het lijkt wel of er geen klantenservice bestaat. Dit is al mijn zoveelste slechte ervaring met Booming.com . Hoop dat ze failliet gasn.
Wil iedereen aanraden: boek rechtstreeks bij een hotel maar spek deze geldwolven niet.

  • Algemeen 1
op 27 maart 2020 bestemming: Mexico, reisperiode: maart 2020

Omdat ik niet op reis kon gaan...

  • Algemeen 1
op 26 maart 2020 bestemming: Frankrijk / Perpignan, reisperiode: maart 2020

Omdat we na een rit van een kleine 1000km van de hotel manager te horen kregen dat het geannuleerd was niet door mij maar door Booking. .Hotel had in de ochtend door gegeven dat het dicht was wegens het coronavirus .Booking gaf het door middels email maar toen stonden we al een halfuur voor de poort. Beetje laat niet en dan ook nog zeggen dat ik het had geannuleerd. Heb ze proberen te bereiken maar dat lukt van geen kanten.

  • Algemeen 1
op 24 maart 2020 bestemming: Schotland / Edingburgh, reisperiode: april 2020

Deze reis in december geboekt. Voor de corona crisis.Wilde omboeken naar oktober. Bij vliegtuigmaatschappij Easy Jet was dit zo gebeurd. Prima service. Bij booking.com 1 groot drama. Een van het kastje naar de muur verhaal. Moesten maar contact opnemen met Agode, een partnerleverancier van hen, want blijkbaar brengen zij hun reizen daar onder soms. Deze mensen hadden onze boeking niet eens in hun systeem staan, dus konden niets betekenen. Dus hotel zelf maar bellen was hun volgende advies. Daar konden we zonder moeite verplaatsen naar oktober. Echter, booking.com moest reis wel annuleren, zodat zij nieuwe boeking voor hetzelfde geld konden maken. Booking.com weer gebeld. Zij blijven echter zeggen dat het onmogelijk is en ze zich aan protocollen moet houden bla, bla bla. Het is een zeer klant onvriendelijke organisatie, die zeker in deze tijd waarin alles anders gaat dan volgens protocollen, in zijn geheel niet meedenkt met mensen. Ik roep iedereen op om nooit meer te boeken bij deze organisatie. Voortaan boek ik direct bij een hotel. Deze mensen zijn bereidwillig om in tijden van onzekerheid voor iedereen (zeker voor de horeca) zelfs nog mee te denken met hun gasten. Chapeau voor Cairn Hotel in Edingburgh en een dikke dikke onvoldoende voor de service van booking.com

  • Algemeen 1
op 21 maart 2020 bestemming: Engeland / Londen, reisperiode: april 2020

Had bij de annulering gevraagd of ik deze gratis of tegen gereduceerd tarief kan annuleren. Ik behoor namelijk tot de risicogroep, ouder dan 65 jaar en een hoge bloeddruk, voor het coronavirus. Ik kreeg hier alleen als reactie op dat een en ander geannuleerd is. Als ik niet tegen gereduceerd tarief kan cancelen wil ik gewoon gebruik maken van de reservering danwel hier later dit jaar gebruik van maken. Ik heb diverse malen al geprobeerd een reactie te krijgen, maar ik hoor verder niets

  • Algemeen 1
op 18 maart 2020 bestemming: België / Nieuwpoort, reisperiode: maart 2020

Reis geannuleerd omdat het hotel sluit vanwege Corona virus begrijpelijk maar niemand van booking .com krijg ik aan de lijn of kan antwoorden hoe ik mijn geld kan terugkrijgen ze zeggen alleen maar dat ik mijn geld kwijt ben. Enkel voor geprogrammeerde antwoorden zo zielig.

  • Algemeen 1
op 15 maart 2020 bestemming: Finland / Oulu, reisperiode: maart 2020

Geen kans om de reis te maken. Hadden een studio geboekt via Booking.com in Oulu, Finland. Zouden daar onze zoon gaan opzoeken die daar studeert. Helaas is de vlucht gecanceld in verband met het Corona virus. Ondanks dat wij heel graag naar onze zoon willen en de teleurstelling heel groot is hebben wij dus geen mogelijkheden om te gaan. Dit aangegeven bij Booking.com en aangegeven dat wij dus moeten annuleren.
Antwoord van Booking.com is jammer voor jullie, maar dan had je het maar moeten afkopen. Ja je kan 20% korting krijgen op je volgende boeking, maar je € 315.- ben je gewoon kwijt.
Wat een ontzettend slecht bedrijf (wil graag andere benaming geven, maar zal mij daar niet toe verlagen). Hier zal ik nooit, maar dan ook nooit meer een boeking doen.
Dus let goed op als je via dit waardeloze bedrijf iets boekt. Zal Booking.com zeker nooit aanbevelen en zelfs dringend afraden bij andere.

  • Algemeen 1
op 14 maart 2020 bestemming: België / Brussel, reisperiode: maart 2020

Door het coronavirus zijn alle restaurants, musea, winkels etc gesloten. Wegens overmacht moesten we maar annuleren. Want wat kun je dan nog doen daar? En nog kun je niet annuleren, dag €115. Slecht. Heel slecht.

  • Algemeen 1
op 13 maart 2020 bestemming: Nederland / vlissingen, reisperiode: maart 2020

Ik had een weekend vlissingen beboekt en betaald aan boeking.com maar met het coronavirus geannuleerd geen geld terug gehad had ik bij het hotel geboekt dan wel de som terug gehad dus volgende keer onmiddellijk bij het hotel boeken

  • Algemeen 1
op 9 maart 2020 bestemming: Nederland / Tilburg, reisperiode: juni 2017

Ik had 5 maanden voorheen geboekt en in de week van het desbetreffende huurappartement kreeg ik ineens een verontrustende bericht dat me boeking geannuleerd was en me geld moest ik nog terug krijgen kwamen ze met allemaal zogenaamde excuses aanzetten en ook zo mooi ik moest dan een nieuwe hotel ofzo boeken en dan werd mij bedrag dat ze nog hadden vastgehouden en de rest moest ik dan bijleggen maar als wij durven om op het laatste moment te annuleren dan word er een boete over verrekend het zijn oplichters ik raad bij deze iedereen af om hier te boeken

  • Algemeen 1
op 5 maart 2020 bestemming: Italië / Milaan, reisperiode: april 2020

Erg slechte service vanuit Booking.com 2 x is er door booking een accommodatie geannuleerd zonder overleg, zonder een goed verhaal, meerdere keren gebeld en belooft terug gebeld te worden wat niet gebeurd, vervolgens kwam het verhaal naar voren dat het een accommodatie is wat niet bestond, twee keer achter elkaar. Blijkbaar support booking frauduleuse accomodaties/ organisaties. daarnaast deelt booking zonder eerst de accommodatie/ organisatie te checken zomaar de creditcard gegevens, waardoor een ( frauduleuse )organisatie zomaar geld kan afschrijven en je het niet meer terug krijgt, niet van Booking en niet van de organisatie. Ik boek via booking voor de veiligheid/ betrouwbaarheid maar zij kunnen dit dus absoluut niet geven, zij zeggen een platform te zijn en geen boeking agency, wat is dan de toegevoegde waarde van Booking? Zeer teleurstellen en zal nooit meer boeken via booking!

  • Algemeen 1
op 27 februari 2020 bestemming: Duitsland / Willingen, reisperiode: februari 2020

Hotel lieb lommerke geboekt via booking.com.
In plaats van een gezellig ingerichte kamer (in de advertentie op booking.com) een 3 hoog achter somber en smoezelig hok met lage doorloop....
Volledig bedrag van de no show fee moeten betalen en booking.com doet er HELEMAAL NIETS mee: eigen schuld vind men....
Boek nooit met booking.com, oplichters!!!!

  • Algemeen 1
op 23 februari 2020 bestemming: Frankrijk / Parijs, reisperiode: januari 2020

Via booking.com een appartement geboekt voor 2 dagen bij montorgueil charming place. De boeking heb ik bij hun in de straat bij een restaurant gedaan. Eenmaal aan de deur was er niemand om me in te checken. Vervolgens hun tel nr gevonden en gebeld na 3x proberen iemand aan de lijn gekregen die een luidruchtige feestje op de achtergrond had. Deze beste man excuseerde zich en zij dat hij niemand meer kon regelen om me in te checken en zij mijn bedrag te gaan crediteuren. Dit gesprek heb ik op de bewuste avond zowel aan booki g.xom en aan de accomodatie terug gekoppeld en bewaard. Booking.com gaf mij het advies om de fakturen van andere verblijfen te bewaren als bewijs en om de eventuele hogere kosten op hun te verhalen. Eenmaal in Nederland weer contact opgezocht met de accommodatie met de vraag waar mijn geld blijft. Daar deden ze even moeilijk over maar al heel snel appte ze mij een formulier waar op stond dat er al opdracht tot creditering was gegeven. Na een maand nog steeds geen bedrag terug, contact o p gezocht wordt niet bantwoord. Bookung.com ingeschakeld en van hun een bericht terug gekregen dat de accommodatie aangeeft dat ik niet op de afgesproken tijdstip bij de accommodatie was wat niet klopt. Booking.con aangegeven dat de tijdstip geen punt van discussie kan zijn en als dat wel het geval was ik gewoon de volgende dag gebruik van het appartement had gemaakt en niet nog eens een andere hotel had geboekt. Heb booking.com er op gewezen dat ik de accommodatie mondeling heb gesproken en ook de screenshots van de appjes heb waarbij ze aangeven mijn bedrag te gaan crediteren. Screenshots appjes is volgens booking.com geen bewijs. Heb ze aangegeven dan bij hun langs te komen om inzagen in mijn what s app te geven maar dat kan niet zeggen ze. Een video gemaakt van mijn chat en opgestuurd, waarbij de tel nr van de accommodatie duidelijk zichtbaar is maar nog steeds geen bericht. Al met al denken ze van mij af te zijn en mij opgelicht te hebben maar dit krijgt nog een staartje want appjes en smsjes zijn gewoon techtsgeldige bewijzen voor het recht. Boek dus nooit meer via booking.com en kijk uit voor Montorgueil charming place.

  • Algemeen 1
op 16 februari 2020 bestemming: Bonaire / Kralendijk, reisperiode: januari 2020

Het geboekte verblijf was fantastisch. Maar de beloofde beloning die meerdere keren bevestigd was werd na het verblijf geannuleerd met verschillende onduidelijke redenen. Pure oplichterij!! Nooit meer boeken bij booking com.

  • Algemeen 3
op 15 februari 2020 bestemming: Duitsland / Ubersee, reisperiode: februari 2020

Omdat de overnachting in het hotel echt waardeloos was oude accommodatie buren in je kamer voor je gevoel. Hoe durft men dit op de site aan te bieden!!! Oude fito’s, complete misleiding en dan twee kamers voor 185 euro

  • Algemeen 2
op 31 januari 2020 bestemming: Thailand / Ko samui, reisperiode: februari 2020

Booking heeft inmiddels booking.basic. De boekingen met basic worden door veel hotels niet geaccepteerd. Het is via de website van booking. Als ik het goed begrijp zoekt booking.basic de prijzen op die hotels berekenen voor hele grote klanten en betalen die prijs dan door aan het hotel voor boekingen. Zelf houden ze een enorme opslag. Bij mij was het 2300 Baht betalen en bet hotel kreeg daar 1300 van!

  • Algemeen 4
op 29 januari 2020 bestemming: , reisperiode: december 2019

Heb geboekt en ben via hun in Valkenburg geweest in het Parkhotel. We hadden een actie dat er 40,- werd terug gestort. Eind december kreeg ik bericht om dit te claimen. Bij inloggen bleek deze 19 december te zijn verlopen!? Vervolgens contact gezocht alle info gegeven. Krijg ik een mail terug of ik de info wil mailen?! Nog maar een keer gedaan. Vanaf dat moment niet thuis en reageren niet meer! Slechte communicatie en komen de afspraken niet na.

  • Algemeen 2
op 24 januari 2020 bestemming: Marokko / tagerth, reisperiode: december 2019

Geboekt via booking.com. Bij hotel aangekomen wist de bewaker van niets, had geen sleutels en kon ons niet helpen. Tel nummer bij de boeking nam niet op, direct naar voicemail. Nu is de 180E wel afgeschreven en booking.com is niet bereikbaar, reageert niet via de mail en klantenservice krijg je niet te pakken aangezien die ons reserveringsnummer niet pakt. 180E kwijt, bedankt booking.com!

  • Algemeen 1
op 24 januari 2020 bestemming: Frankrijk / Parijs, reisperiode: januari 2020

Slechte service van booking.com kreeg een ranzig hotel en booking.com deed niets ook de prijs was 50 procent duurder op booking nooit meer

  • Algemeen 1
op 20 januari 2020 bestemming: Duitsland / Winkler busch, reisperiode: augustus 2019

Ik ben het nu echt zat!

Afgelopen jaar was ik op zoek naar een fijne plek voor onze zomervakantie. De kinderen wilde heel graag naar Wunderland en naar Toverland, dus ik zocht op afstand van beide parken. Zodoende kwam ik via bookings.com terecht bij ferien wohnung Versteeg.
In de advertentie stonden mooie foto’s van een appartement, precies op de goede locatie. Volgens de advertentie was het appartement kindvriendelijk, leuk in een bosgebied en met een lekker balkon (fijn als de kindjes slapen) en met voor iedereen een eigen slaapkamer. Fantastisch! Dus ik boek en geef mijn creditcardgegevens om te kunnen reserveren, betaling zou geschieden bij aankomst.

Daar aangekomen blijkt het appartement het tegenover gestelde van wat we hadden verwacht: De kamers zijn verdeeld over twee etages (lees: 1 kind slaapt achter het keukentje en de andere boven, waar je langs een super steile trap komt, dus wie boven slaapt kan niet zelf gaan plassen snachts en wie beneden slaapt kunnen we boven niet horen..) er is geen balkon (want de foto’s zijn van een andere appartement, zo luidt de verklaring van de dame die ons de sleutels gaf) en ohja, het is op de zolder van een manege waar jonge pony’s getraind worden dus of we aub de kinderen vooral niet buiten willen laten.. en de vreselijke stank van paardenstront was de kers op onze taart. Trainingscenter Versteeg GmbH.

Wij laten de dame in kwestie weten dat dit totaal niet is wat wij dachten geboekt te hebben, maar ze wordt erg boos. Haar broer komt erbij om de boel te sussen, maar blijkbaar is de dame niet van plan in te dimmen en loopt de discussie behoorlijk hoog op. Uiteindelijk (bijna een uur later) komt moeders er nog bij, zij blijkt een stuk redelijker en begrijpt het probleem. Jammer dat iedereen nu al zo over de zeik is dat de lol er zowiezo al vanaf is. De moeder blijkt de eigenaresse van de manege en de appartementen en wil een oplossing zoeken, ze belt verschillende collega verhuurders om te kijken of wij bij hen terecht kunnen.. uiteraard is alles vol, want het midden in het hoogseizoen.
De eigenaresse geeft zelf aan dat het niet veilig is voor kinderen hier, tussen de wilde paarden en dat zij haar eigen kinderen op deze leeftijd (5 en 7) ook niet buiten liet.. Uiteindelijk bereiken we het akkoord dat zij de reservering kosteloos zullen laten vervallen en wij zelf een andere accommodatie gaan zoeken. Voor de zekerheid meld ik dit via de site van bookings.com en doe een verzoek om kosteloze annulering, welke binnen 5 minuten bevestigd werd door de eigenaresse van de accommodatie. Alles voor elkaar, zo lijkt het, en we gaan op zoek naar een nieuwe bestemming voor onze vakantie..

Uiteindelijk terecht gekomen op een hartstikke leuk park in Limburg, al heeft het ons wel een dag gekost.. de vakantie (van toch nog 3 hele dagen) kon eindelijk beginnen toen we daar na etenstijd pas aankwamen.

Opgelost, zou je denken.. TOTDAT Booking.com uiteindelijk toch besloot om de vakantie gewoon van mijn creditcard af te schrijven. Ik op zoek naar contactgegevens, maar zonder succes. Dus ik neem contact op met mijn bank, moeilijk moeilijk moeilijk daar allemaal.. uiteindelijk de nodige formulieren ingevuld, kopieën gestuurd van alle ‘bewijslast’ die ik had en wachten maar.. en wachten en wachten.. ondertussen was het bedrag van mijn betaalrekening naar mijn creditcard aan te verplaatsen om mijn schuld in te lossen (inclusief rente uiteraard). ING Nederland kon dit niet stoppen en mij ondertussen niet helpen. Uiteindelijk kon ING niets voor mij doen, omdat ik zelf mijn creditcard gegevens had gegeven voor de reservering!

Hierop uiteraard nog verschillende telefoontjes gepleegd met zowel ING als met ferien wohnung Versteeg, die zeggen het uit te gaan zoeken en alles te regelen… inmiddels is de laatste telefonische poging 7 weken geleden en je voelt m al aankomen.. NOG NIETS OPGELOST.

Ik ben het zat en ik wil mijn geld terug!

  • Algemeen 1
op 17 januari 2020 bestemming: Engeland / Londen, reisperiode: november 2019

De geboekte accomodatie was rommelig en vies. De eigenaar ging op de bank slapen zodat wij in zijn bed konden slapen. Daar weggegaan en een normaal hotel geboekt. Van het vooruitbetaalde geld kreeg ik uiteindelijk de helft terug. De rest was is kwijt voor iets wat ik niet gebruikt heb.
Kortom: slechte ervaring ! !

  • Algemeen 1
op 7 januari 2020 bestemming: Italië / Rome, reisperiode: december 2019

In de nacht van 3 naar 4 december 2019 heb ik met een collega overnacht in B&B Fiumicino Airport. Het verblijf was teleurstellend: de beschrijving op de website van booking.com klopt niet met de realiteit: er was slechts 1 slaapkamer. In de woonkamer staat een vies en oud bed, wat ik heb moeten gebruiken, omdat ik mijn vrouwelijke collega uiteraard de slaapkamer gunde. De badkamer en keuken waren eveneens vies en oud. De eigenaar verlangde een borg van €100,= die we de volgende ochtend terug zouden krijgen. Toen we vertrokken was hij in geen velden of wegen te bekennen. In een Whatsapp bericht verontschuldigde hij zich en zei toe de borg te zullen terugbetalen. Dat is nooit gebeurd.
Booking.com heeft weinig met mijn klacht gedaan: alleen gebeld met de eigenaar die zei dat de borg was terugbetaald. Ik heb alsnog bewijs toegestuurd: de erkenning van de eigenaar in Whatsapp dat hij moest terugbetalen plus een verklaring van mijn collega. Eerst mailde booking.com enkele malen dat ik berichten had gestuurd onder bijlage. Die moesten als pdf verstuurd en dat had ik ook gedaan. Ik heb daarna de bewijsstukken IN een mailbericht gestuurd, waarna ik het advies kreeg om zelf met de eigenaar te bellen. Die man spreekt geen Engels en ik geen Italiaans … In een telefoongesprek met de klantenservice bleek dat mijn Whatsapp kopieën en de verklaring van mijn collega wel degelijk waren aangekomen. Nu kwam het bericht dat men alleen met een betalingsbewijs iets kon uitrichten. Op de site van Booking.com staat dat de borg contant betaald moet worden. Een advies om te vragen om een betalingsbewijs ontbreekt.
De beschrijving van het appartement is volstrekt onjuist, maar staat er nog steeds ongewijzigd op. Over de eigenaar zijn meerdere beoordelingen (ook op andere platforms) te vinden waarin mensen zeggen hun borg kwijt te zijn en waarschuwen voor deze boef. Booking.com laat doodgemoedereerd nieuwe bezoekers in dezelfde val trappen.
O ja: boek nooit bij B&B Fiumicino Airport!

  • Algemeen 1
op 7 januari 2020 bestemming: België / Brussel, reisperiode: december 2019

Pas op bij dit hotel. Had geboekt via Booking.com met recht tot annuleren. Zeer tijdig geannuleerd en dit was ook te zien in de betreffende app. Toch werd er gezegd dat men niets ontvangen had en werd een no-show afgeschreven van mijn creditcard en was ik mijn geld kwijt. Het annuleringsbeleid is dus een farce !! Zeer onbetrouwbaar dus

  • Algemeen 1
op 7 januari 2020 bestemming: Engeland / Londen, reisperiode: december 2019

Bij aankomst in de accommodatie, bleek het een hele smerige boel te zijn; urine op de vloer, schaamhaar, gebruikte handdoeken en beddengoed, vetdruppels op fornuis, schimmel in douche etc. We hebben meermaals contact gehad met de verhuurder en Booking en na een tijdje kwam er eindelijk iemand poetsen. Helaas, was ook het poetsen ver onder de hygiënische normen (badkamervloer poetsen met afwasmiddel???), wat wij allemaal aan Booking aangaven. Uiteindelijk hebben wij besloten om nog voor de eerste nacht te vertrekken wegens de viezigheid en we hebben een andere accommodatie geboekt. Daarna hebben wij meermaals met booking contact gehad en we krijgen per medewerker andere feedback. Booking wil meewerken aan een vergoeding van slechts 6% aangezien de accommodatie maar een 6/10 heeft op booking en we niet anders moeten verwachten. Schandalig dat ze je zo laten zitten met dubbele kosten. Ongeacht hoe duur het is, ik vind dat je altijd mag verwachten dat het schoon is.

  • Algemeen 1
op 3 januari 2020 bestemming: Nederland / Westbeemster, reisperiode: december 2019

Ik heb geboekt via booking.com en heb de accomodatie ook betaald via booking.com. Nu heeft de eigenaar geannuleerd en dat kan gebeuren, nu verwacht ik van booking.com mijn geld terug. Ben hier al enige dagen om aan het vragen, maar kom er niet door. Ik vind dit een slechte zaak, zeker voor een vaste goede klant waaronder ik mezelf schaar. Bij deze laat ik mijn negatieve ervaring hier zien.

  • Algemeen 1
op 2 januari 2020 bestemming: Duitsland / Helmond, reisperiode: december 2019

Bookings.com heeft voor de 2e keer al bij ons dubbele boeking geplaatst die je dus bij aankomst gewoon moet betalen. Wat een afzetters!

  • Algemeen 1
op 31 december 2019 bestemming: Duitsland / Lingen, reisperiode: december 2019

Leek mooi op de foto's was super slecht 89 euro betaald voor 2 uurtjes zijn toen maar weer naar huis gegaan dit was voor 1 keer en de laatste keer

  • Algemeen 2
op 30 december 2019 bestemming: Italië / Rome, reisperiode: augustus 2019

Booking.com verkoopt luchtkastelen. Hotel geboekt met privé parking die er bij aankomst niet was. Gevolg een auto inbraak en huiswaarts moeten keren. Hotel was brutaal en weigerde alle hulp. Volgens mij zijn ze betrokken bij die auto inbraken wat de politie niet ontkend maar zeer moeilijk kan bewijzen.

  • Algemeen 1
op 30 december 2019 bestemming: Nederland / Oudesluis, reisperiode: januari 2019

Wij boeken al meer dan 10 jaar bij booking waar we ook reizen op de wereld. Ik geef een 9 omdat er altijd iets beter kan, maar wij hebben geen negatieve ervaringen. Je moet zelf natuurlijk ook even checken in wat voor omgeving je accommodatie staat. En de reviews lezen.

  • Algemeen 9
op 22 december 2019 bestemming: Nederland / Amsterdam, reisperiode: juli 2019

Waardeloze 40 euro cashbackactie. Die krijg je dus niet. En telefonisch of via social media (messenger) niet bereikbaar

  • Algemeen 1
op 18 december 2019 bestemming: Nederland / Stolwijk, reisperiode: januari 2019

Ik moet helaas een vakantie annuleren, maar krijg niemand te pakken. Heb zelfs een brief geschreven en geen enkele reactie

  • Algemeen 1
op 11 december 2019 bestemming: Schotland / Edinburgh, reisperiode: december 2019

3x geboekt, 2x bestond de locatie niet. De derde locatie was vies en slecht

  • Algemeen 1
op 11 december 2019 bestemming: Schotland / Edinburgh, reisperiode: november 2019

Wij zouden een mannenweekend hebben in Edinburgh. Ruim van tevoren een appartement geboekt via booking.com. Wij kregen toen een aantal dagen voordat we zouden gaan een bericht dat het appartement helemaal niet bestond en dat booking niet goed had nagekeken of het wel echt bestond. Kwamen toen met een alternatief voor een ander appartement. Wij zijn ermee akkoord gegaan. Toen wij landen in Edinburgh in de avond, zijn we richting het adres gegaan van het nieuwe appartement. Aangekomen bleek dat dit appartement ook niet bestond. Wij natuurlijk woedend booking opbellen, die moeilijk te bereiken waren en ons daarmee dwongen om een aantal uur in een restaurant te gaan zitten. Uiteindelijk kwamen ze weer met een oplossing. Eenmaal aangekomen bij hun 'oplossing' was dit hotel verschikkelijk en kwam totaal niet in de buurt van wat we hadden verwacht. Bovendien vroegen ze een enorm bedrag voor een kamer waar we niet eens met zijn 4 vieren konden slapen. Uiteindelijk zelf maar iets veel goekopers en veel beter gevonden (natuurlijk niet via booking.com) en een heel leuk weekend gehad. Heeft na het weekend nog heel veel telefoontjes en berichtjes gekost voordat we het geld terug kregen en de extra taxi kosten.

  • Algemeen 1
op 5 december 2019 bestemming: België / Brugge, reisperiode: december 2019

Boeking gedaan begin november bij Radisson Blu in Brugge voor 1 nacht op 7 december. Door omstandigheden boeking de dag na bevestiging direct moeten annuleren. Kamer was prepaid, dus bij annulereing kan de betaalde totaalprijs niet terug gestort worden.
AFZETTING.
On top, wanneer je dan de optie kiest om toch de overnachting te nemen, blijken er geen kamers vrij te zijn...

  • Algemeen 1
op 4 december 2019 bestemming: Italië / Bologna, reisperiode: januari 2019

Vies, vuil, niemand te bereiken, junks en dealers voor de deur, ongedierte kakkerlakken wandluizen

  • Algemeen 1
op 29 november 2019 bestemming: Portugal / Madeira, reisperiode: november 2018

Accommodatie was uitstekend, tot nu toe erg tevreden over booking.com. Boek al ruim 10 jr bij Booking.com van Vietnam tot Ierland altijd prima accommodaties. Ook de mederwerkers van de klantenservice vriendelijk en behuplzaam.

  • Algemeen 10
op 22 november 2019 bestemming: Thailand / Hua Hin, reisperiode: november 2019

Hotel geboekt voor 352 euro per nacht met 'laagste prijs garantie" deze garantie blijkt dus absoluut waardeloos te zijn, want toen dezelfde kamer op dezelfde data op de site van het hotel zelf 100 euro per nacht goedkoper bleek wimpelde men de garantie af
"De prijs op de door u aangegeven website is xxxxx THB, kosteloos te annuleren voor xx-xx-2019.
Uw boeking via ons heeft een niet restitueerbaar tarief die u niet kosteloos kunt annuleren "

omdat je dus bij het hotel ook nog tot 1 dag voor aankomst kunt annuleren en bij Booking niet vindt men de voorwaarden niet hetzelfde, dus wimpelt men de claim af .... terwijl de voorwaarden op de hotel site nota bene nog beter zijn !
Trap dus nooit in de "laagste prijs garantie van Booking.com maar reserveer gewoon altijd op de site van het hotel.
Is de prijs van het hotel zelf hoger, stuur dan gewoon even een mailtje naar het hotel en confronteer ze met een elders lage prijs meestal krijg je dan een betere kamer met allerlei extras

  • Algemeen 1
op 11 november 2019 bestemming: Portugal / Lussabon, reisperiode: oktober 2018

Geef een 0 omdat onze vlucht gecancelled was. Zou met collegas stedentrip naar Lissabon maken. Helaas ging vlucht wegens technische reden niet door. Booking.com neemt geen enkele verantwoordelijkheid om ons voor de boekingskosten tegemoet te komen. Drama!!!! Wij gaan er nooooit meer bij boeken.

  • Algemeen 1
op 11 november 2019 bestemming: Nederland / Napels, reisperiode: november 2019

Had via booking taxi geregeld was vlgs booking goedkoop. Heb betaald aan booking 31,76. Terug van accommodatie naar vliegveld Napels heb ik zelf taxi geregeld dit ritje was 18 euro?? Hou kan ik dan via booking 31,76 betalen? Ik snap dat als je keurig wordt opgehaald in de aankomsthal dat je iets extra moet betalen maar 14 euro is wat veel.

  • Algemeen 2
op 10 november 2019 bestemming: , reisperiode: oktober 2019

Hotel geboekt via Booking.com voor 3 nachten in Kuala Lumpur. Deze booking ging via booking basic. Het geld werd direct afgetrokken van de credit card en daarna was mijn booking gecanceld 4 maal gebeld met booking.com en tot op heden mijn geld niet terug. Hotel in KL wist niks van de booking en heb een paar maal gemaild. Booking basic gaat via andere bedrijven en is dus zogenaamd goedkoper en niet via bookin. com. Ik zal nooit meer booking basic boeken en eigenlijk ook nooit meer met booking.com. Nog steeds wacht ik op mijn geld!!!
Waardeloos! Ik geef een nul voor deze prestatie.

  • Algemeen 1
op 8 november 2019 bestemming: Nederland, reisperiode: oktober 2019

Booking.com had teveel in rekening gebracht voor ons appartement. Hoorden we bij toeval van verhuurders. Bij terugkomst gedurende 6 dagen geprobeerd bij de klantenservice iemand aan de lijn te krijgen (een uitdaging op zich). Uiteindelijk iemand aan de lijn gehad die bevestigde dat ze teveel hadden gerekend en geld zou worden teruggestort. Nu, 12 dagen later nog niet gebeurd en wederom zijn ze bij booking.com niet telefonisch bereikbaar. Chapeau!

  • Algemeen 1
op 1 november 2019 bestemming: Duitsland, reisperiode: oktober 2019

Bij aankomst van het hotel bleek alles docht te zijn. Niet kunnen inchecken en een nieuw hotel moeten boeken waar wij vervolgens weer in de kou voor een dichte deur stonden. Booking gebeld en te horen gekregen dat er 100 procent annuleringskosten in rekening worden gebracht, dus doei 110 euro. Ook hebben wij het 2e hotel zelf moeten betalen omdat booking vertelde dat zij verder niks meer kunnen doen en wij 30 min eerder hadden moeten bellen, maar omdat wij eerst 100 keer de 5 nummers op de deur van het hotel gebeld hadden die allemaal niet in gebruik waren. Ook omdat wij een slechte recentie achter gelaten hebben krijgen wij dit geld niet terug en hebben Wii 185 euro euro totaal betaald voor een hotel wat het totaal niet waard was omdat wij daar ook voor incheck tijd in de kou stonden. Het is dat ik iemand naar de wc zag lopen die toevallig de eigenaar was van dat hotel.

IK BOEK NOOIT MEER BIJ BOOKING.com

  • Algemeen 1
op 1 november 2019 bestemming: Frankrijk / Parijs, reisperiode: december 2019

Wil hotel Adago 9e arrondissement boeken. Krijg een prijs in de middag. In de avond is de prijs ineens een stuk hoger. De dag erna weer een stuk hoger. Gaat niet om een paar tientjes maar fors bedrag. Vreemde ervaring dat als je interesse hebt in twee dagen tijd het hotel ineens 100 euro duurder is voor een tripje van vier dagen. Ergo wij boeken niet meer via booking.com.

  • Algemeen 1
op 30 oktober 2019 bestemming: Nederland / Breda, reisperiode: oktober 2018

Het hotel was prima. Voor aankomst bij booking ook voor ontbijt betaald, dit bleek bij aankomst niet geregeld. Wel afgeschreven van mijn rekening, dus ik mocht ontbijten, het zou uitgezocht worden. Dag van thuiskomst ontvang ik opeens het ontbijtgeld terug van booking. Waarna ik bij het hotel wordt neergezet als wanbetaler. Gelukkig dankzij het hotel goed opgelost, maar zeer zwak dat booking het niet wil toegeven als ze een fout maken.

  • Algemeen 3
op 30 oktober 2019 bestemming: Portugal / albufera, reisperiode: oktober 2018

De taxi van booking.com kwam s nachts niet opdagen en we hebben toen een lokale taxi moeten nemen. Booking.com wenst deze kosten niet te vergoeden, veel gebeld, kastje naar de muur gestuurd. Geen excuus niets......

  • Algemeen 1
op 28 oktober 2019 bestemming: Macedonië / Skopje, reisperiode: oktober 2019

Opgelicht via booking.com, appartement bestond niet, booking geeft geen fatsoenlijk alternatief en geen refund, 86 euro aan telefoonkosten en een zelfgeboekt alternatief hotel later kan ik alleen maar concluderen dat booking.com een grote oplichtersbende is. BOEK HIER NIET BIJ OM ELLENDE TE VOORKOMEN!!!!

  • Algemeen 1
op 20 oktober 2019 bestemming: Duitsland / Keulen, reisperiode: oktober 2019

Altijd veel vertrouwen in Booking.com.com maar mijn laatste boeking was een grote misleiding chassis hotel harmonie in Keulen een ramp een bouwval slechte kamer en dat voor die prijs en zeer onvriendelijk personeel op jullie site een grote misleiding , waar staan de negatieve reacties , hier doen jullie de goede naam geen eer mee aan

  • Algemeen 1
op 20 oktober 2019 bestemming: Duitsland / Cochem, reisperiode: september 2019

Mooie kamer geboekt kregen een kamer met zolderraam terwijl we vol uitzicht zouden hebben op de Moezel. Men wil ons nu afkopen met 25 euro tegoed. Heb gezegd dat ze het mogen houden. Zo ga je niet met klanten om.

  • Algemeen 4
op 19 oktober 2019 bestemming: Portugal / Lagos, reisperiode: oktober 2019

Logeeradres magnoliamar app geen wc papier ,geen verse handdoeken ,gene kuis ,het was vuil in het putje van douche

  • Algemeen 2
op 14 oktober 2019 bestemming: Spanje / Barcelona, reisperiode: oktober 2019

Booking.com is slechtste bedrijf ooit. Als je wordt opgelicht dankzij hen via hun site, willen ze je niet eens helpen.

  • Algemeen 1
op 13 oktober 2019 bestemming: Spanje / Benidorm, reisperiode: augustus 2019

Apartement geboekt in een hotel wat helemaal geen apartement bleek te zijn. Klachten bij booking.com brengen geen oplossing en je wordt van kastje naar de muur gestuurd. Je krijgt geen antwoorden op p mails en ze doen geen teruggave van je zuurverdiende centjes.

  • Algemeen 1
op 13 oktober 2019 bestemming: Polen / Swiebodzin, reisperiode: oktober 2019

Hotel bij aankomst, 19:00 uur, gesloten!! Moet een gsm nummer bellen en, inderdaad, deur gaat open. Na inchecken de mededeling dat restaurant en bar worden gerenoveerd. Moesten dus op zoek naar ons eten. Bovendien heb ik betaald voor een compleet hotel, niet alleen voor een slaapkamer. Volgende dag geannuleerd en ander hotel gezocht. Moest wel voor 1 nacht de volle prijs betalen. Reactie Booking.com "wij hebben daar geen info over"??????????? Nooit meer via Booking.com

  • Algemeen 1
op 13 oktober 2019 bestemming: Indonesië / Bali, reisperiode: augustus 2019

Mijn hele reis in Bali heb ik goed kunnen organiseren met Booking.com. Alles verliep soepel. Sterker nog ik had het idee dat elke reiziger op het hele eiland gebruik maakte van booking. Tevens erg tevreden over de vrienden korting. Wil jij ook 10% korting dan kun je mij persoonlijke link gebruiken: https://www.booking.com/s/44_6/b03ff818

Ben alleen wat minder te spreken over klantenservice betreft een vraag. Je krijgt niet voorspoedig antwoord.

  • Algemeen 10
op 12 oktober 2019 bestemming: Hongarije / Szentendre, reisperiode: september 2019

Er was een plaag van insecten in het hotel. Na een nachtelijk gevecht in pyjama en opgerolde krant, tientallen dode beesten, en verschrikt wakker worden omdat er een beest over je gezicht loopt, heb ik vriendelijk bedankt. Met hotel en Booking gesproken, en volledige reservatie zou geannuleerd en terugbetaald worden. Thuis kwam daar niks meer van in huis. Booking trekt zich terug, en ik heb dus een week betaald, terwijl ik er 1 nacht (niet) geslapen heb.

  • Algemeen 4
op 11 oktober 2019 bestemming: Italië / Rome, reisperiode: oktober 2019

Avond voor vertrek werd accommodatie geannuleerd. Booking.com kwam met geen goede oplossing , uiteindelijk zelf nog iets anders kunnen boeken.
Komen afspraken niet na, reageren niet of nauwelijks op mail en tot nu toe ook nog geen geld terug en compensatie.

  • Algemeen 2
op 9 oktober 2019 bestemming: Frankrijk / Marseille, reisperiode: oktober 2019

Armoedige kamer en zeer vieze beschimmelde badkamer. De voorgespiegelde eethoek is er niet. Geen stoelen. De foto’s van deze aanbieder op booking.com betreffen appartementen die je in werkelijkheid niet krijgt. Je wordt bedonderd.
Door de badkamer ook in de slaapkamer ondraaglijke urinelucht.

  • Algemeen 1
op 4 oktober 2019 bestemming: Tsjechië / Praag, reisperiode: augustus 2019

Cijfer is voor Booking.com . Boekte een hotelkamer voor 2 nachten bij Booking.oplichters Kamer was niet beschikbaar maar wel geld afgeschreven . Probeerde het nogmaals toen lukte het wel , en ja hoor nog een keer afgeschreven . Bij booking zeiden ze dat ik maar 1 kamer had gereserveerd , waarom dan 2 verschillende afschrijvingen ? Ben er nu nog over bezig . krijg door dat ik het hotel maar moet bellen . Maar ik geef het niet op ! Maar never nooit meer Booking.oplichters .

  • Algemeen 10
op 28 september 2019 bestemming: Marokko / Asilah, reisperiode: september 2019

2de een boeking gedaan bij booking. Eerste boeking ging eigenlijk al vrij snel mis. Foto’s klopte niet en dat appartement had last van kakkerlakken ( dit was toen in Gran Canaria) dit keer weer geboekt en nu voor mijn eigen land. Dacht bij de 1ste boeking klein foutje kan gebeuren. Maar dat blijkt dus niet zo te zijn. Wij hebben in asilah een appartement gehuurd maar wat blijkt dat het appartement helemaal niet bestaat en dat het adres die er bij staat al door taxi chauffeurs word aangegeven dat het daar te gevaarlijk is voor Europese mensen. Leuk om dat ook meteen even te horen. Daarbij controleerde booking.com niet of het wel klopt. Ze mogen van te voren eerst gaan afreizen naar het appartement voordat er iets op gezet kan worden.

  • Algemeen 4
op 26 september 2019 bestemming: Nederland / Beekbergen, reisperiode: september 2018

Booking.com laat je de hoeveelheid personen invullen en vervolgens als er een nu d bij is geven ze dit niet door aan het hotel met als gevolg dat het hotel denkt dat je met 2 volwassenen komt en geen bed voor het kind heeft neergezet. Echt meer dan belachelijk en ik zorg ervoor dat ik mijn familie en zo ver ik het kan verspreiden geen boekingen meer komen via booking.com.
En booking.com is niet te bereiken, ik kan geen mail, telefoonnummer of iets qua contact vinden.
Het hotel blijkt al vaker met dit probleem gezeten te hebben maar booking.com wilt het niet aanpassen. Echt meer dan slecht een 1 is nog een te hoog cijfer.

  • Algemeen 1
op 25 september 2019 bestemming: Italië / Rome, reisperiode: november 2019

Niet voor de reis zelf maar voor booking.com die sjoemelt met de prijs. Op de boekingspagina staat een prijs inclusief belastingen. Bij de uiteindelijke prijs wordt vervolgens 10% btw berekend...... schandalig!!!!! Kan beter op de site een hotel uitzoeken en vervolgens zelf met hotel gaan mailen! Nooit meer boek ik via deze site. Heb er pijniger gemaild met booking, maar komt een antwoord op dat niet daadwerkelijk het probleem benoemt. Alleen dat de prijs goed verkend is.

  • Algemeen 1
op 24 september 2019 bestemming: Frankrijk / Parijs, reisperiode: augustus 2019

Een gekoppelde kamer geboekt, maar niet gekregen. Het hotel had geen gekoppelde kamers. Na veel heen en weer gemaild (bellen was niet mogelijk zonder pincode) uiteindelijk een vergoeding van € 50,00 ontvangen. Nou ja vergoeding...... moet ik wel weer iets boeken bij booking.com. Ik heb dus een tegoedbon ontvangen.

  • Algemeen 1
op 23 september 2019 bestemming: Spanje / Mallorca, reisperiode: september 2019

Voor de duidelijkheid: dit cijfer is voor Booking.com zelf, het hotel was fantastisch. Maar vooraf bleek ineens een dubbele boeking te zijn op mijn naam (van maar liefst 5 kamers). Na veel gemail en gebel bleek het om een fraude te gaan. Ik heb geen excuses gekregen van Booking en, veel erger, ben niet meer gebeld of op de hoogte gebracht van het onderzoek. Want ik neem toch aan dat er een onderzoek moet zijn geweest naar deze fraude!! Mijn naam en email was gewoon gekoppeld aan mijn credit card gegevens! Stel je voor dat ik er pas was achter gekomen bij aankomst bij het hotel...

  • Algemeen 1
  • Accommodatie 9
op 20 september 2019 bestemming: Frankrijk / honfleur, reisperiode: september 2019

Een geslaagde vacantie begind bij Trivago, maar die laat de hotel reservering ongevraagd over aan Booking.com. Ons oog viel op een vila in Honfleur hotel Ariane een familie kamer voor 181 € per nacht
zonder ontbijt. Inchecken zou plaatsvinden om 17,00 op een zaterdag
na een lange rit ariveerden wij om 16,15 voor de gesloten poort van deze ommuurde vila.
Op een naast gelegen ombewoond bouval hing een al even versleten banier,
met de tekst Hotel Ariane met een telefoon nummer. En inderdaad de telefoon wordt pas stipt om 17,00 opgenomen en zwaait de poort open,
dus rijden wij de oprijlaan op, maar hoe dichter wij de vila naderen bekruipt on het gevoel, dat wij gaan logeren bij de Adams familie.
Na enig zoeken vinden wij een parkeer plekje achter het hotel op een veilige afstand van de gevel. Die overeind wordt gehouden door stutten , bouwhekken en dicht getimmerde ramen, Nadat wij de uitbater hadden gevonden, begeleide hij ons naar de kamer. Die via een trap en een afbebladerde slecht sluitende deur aan de buitenkant van het pand, piepend openzwaaide. Waarna wij met lood in onze stoute schoenen over het kapotte tapijt naar binnen schuifelden. En onder de kille TL verlichting en dicht despijkerde ramen konden wij de kamer, in zijn volle glorie aanschouwen, die meer overeenkomst vertoonde met een uitverkoop bij horror bach. Dan een doorsnee hotel kamer .
Afbladderende kozijnen , het ernstig gedateerde en versleten meubilair zat vol grote vlekken. In de keuken werd het al niet veel beter , prominent hing daar een grauwe teedoek met vlekken, een versleten afwas sponsje en een kast met sevies uit de kringloop.
Wij konden de moed niet meer opbrengen om de matras en de rest van de kamer te controleren. Unaniem besloten wij hier geen seconde langer te blijven .
Ik heb hier over de uitbater, wiens gevoel voor gastvrijheid ik ronduit beledigend vind. Direct aangesproken en zij dat ik mijn geld terug wou hebben. Die zij dat hiervan geen sprake kon zijn , en dat ik mij maar moest wenden tot booking.com .
Daar hebben wij ook direct contact gezocht , maar die kon op dat moment niets voor ons betekenen. Dus hebben wij zelf maar een ander hotel gezocht .
Na 2 weken bellen en mailen en foto,s sturen naar booking.com ,
waren zij bereid ons ter compensatie een bedrag van 27,15 € uit te keren ,
Wij runnen al jaren lang een zeer druk bezet hotel waar de klant koning is .
En wij kunnen daarom met zekerheid stellen dat je voor 181,00 €
geen slechte beoordeling op sociaal media kunt riskeren ,
want dan heb je totaal geen kennis van de hotel brance , maar dan ben je gewoon een kamertjes melker.

  • Algemeen 1
op 20 september 2019 bestemming: Nederland / Arnhem, reisperiode: september 2019

Er mankeerde nogal wat aan de kwaliteit van het appartement dat wij via hen huurden bij City Apart Hotel Arnhem de Gele Rijders. Sterker nog bij recensies van andere gasten, maanden eerder, staan exact dezelfde klachten. Als je daar geen actie op onderneemt dan heb je geen enkel respect voor je gasten.
Wij zijn uitendelijk eerder vertrokken en hebben via de e-mail bericht naar zowel booking.com als City Apart Hotel gestuurd, zij kiezen ervoor om niet te inhoudelijk te reageren. Dat is misschien nog wel verwerpelijker dan de staat van het appartement. Dit lijkt meer op een Huisjesmelker dan een integer hotel.

  • Algemeen 3
op 20 september 2019 bestemming: Duitsland / klotten, reisperiode: augustus 2019

Mijn advies boek niet bij booking .com dit is de 2 de keer dat we in een slecht hotel terecht zijn gekomen.

  • Algemeen 1
op 18 september 2019 bestemming: België / Leuven, reisperiode: augustus 2018

Ik heb een boeking gedaan bij Booking.com op 23 juli. Geld is afgeschreven, maar de bevestiging van de reservering nooit ontvangen. Fout in hun systeem. Geld zou terug gestort worden, maar nooit ontvangen. Telkens een andere medewerker van de klantenservice van Booking.com. Maar geen oplossing. Niet boeken bij Booking.com!!

  • Algemeen 1
op 18 september 2019 bestemming: Nederland / Oosterhout, reisperiode: december 2018

Omdat mijn vrienden niet op reis kunnen omdat hun cadeauvoucher a 100,00 nooit is aangekomen. Inmiddels 5 e-mails aan de klantenservice verder terwijl ik nog steeds geen fatsoenlijk antwoord heb gekregen (wel een boel frustraties uiteraard). Door de telefonische klantenservice kom ik ook niet heen. Inmiddels wel alle bewijzen ook in drievoud gestuurd. M.a.w: totaal niet te spreken over de klantenservice want je krijgt gewoon 0 reactie.

  • Algemeen 1
op 17 september 2019 bestemming: Polen, reisperiode: juli 2019

Dit jaar een auto via Booking.com gehuurd in Polen. We hebben foto's gemaakt van ervoor en erna en hebben hem in dezelfde staat terug gebracht.
Groot was onze verbazing dat we achteraf een rekening gepresenteerd kregen van 280,-- euro. Er zat een kleine kras op de portiersdeur. Ip de foto's die ik gemaakt had was hij niet te zien! Toen ik daarover verhaal ging halen en alle documenten en foto's naar hen had opgestuurd, gaf Booking niet thuis, we hadden ons er maar voor moeten laten verzekeren! Ik Ben er helemaal klaar mee, wat een waardeloze service, ik ga het hogeropzoeken. Bedankt Booking.com!!!

  • Algemeen 2
op 16 september 2019 bestemming: Nederland / Scheveningen, reisperiode: augustus 2019

Hotel geboekt maar door booking.com afgewezen (waarschijnlijk overboeking). Wel direct betaald. Zou binnen 7 werkdagen mijn geld terugkrijgen. 15 werkdagen en mails en telefoontjes verder nog steeds geen terugboeking. Service afdeling heeft geen mogelijkheden en kan er niets aan doen. Gevraagd is om nog een week te wachten (20ste werkdag) Lijkt wel of ze in financiele problemen zitten. Mijn vertrouwen in booking.com is weg m.b.t. financieel beheer. Gelukkig gaat het om een relatief klein bedrag (~78 Euro).

  • Algemeen 1
op 15 september 2019 bestemming: België / Antwerpen, reisperiode: augustus 2019

Ik raad het ten zeerste af om te boeken bij booking.com. Ze komen niets na..triestig!

  • Algemeen 1
op 15 september 2019 bestemming: Nederland / Amersfoort, reisperiode: september 2019

Geen reis omdat wat op de site stond niet overeenkwam met boeken. Na een mail van mij naar hun met foto,s van de boeking. kreeg ik alleen maar domme standaard antwoorden dus helaas niet geboekt. En zal dat voorlopig ook niet doen.

  • Algemeen 1
op 13 september 2019 bestemming: Nederland / Waalwijk, reisperiode: september 2019

Er is bij ons tijdens de boeking een storing geweest waardoor we geen bevestigingsmail hebben gekregen van booking.com met een pincode. Nou als je die niet hebt doen ze niks voor je als je je boeking wilt wijzigen. Zooo klant onvriendelijk!! Nooit meer boeken via booking.com!!!

  • Algemeen 1
op 13 september 2019 bestemming: België / Oostende, reisperiode: september 2019

Ik heb geboekt in hotel Avenue Beach hotel oostende
Dit hotel is beneden alles ik heb voor twee personen 357 euro betaald voor drie nachten
Geen service na 6 h niemand aanwezig geen brochure op de kamer met een woordje uitleg
Voor het ontbijt slechts een persoon om alles alleen te doen afruimen de tafels te dekken buffet aan te vullen en de in de keuken te werken
het was een vriendelijke jonge met een beperking hij had slechts een arm
en aan de andere arm ontbrak de onderarm en die moest alles runnen
dat is het profiteren van het personeel
een dag waren de bedden niet opgemaakt de gebtuikte bekers werden niet vervang enzo verder
Als je de prijs van 357 euro Betaald voor twee personen voor drie nachten werwacht jk toch iets anders
MVG

  • Algemeen 1
op 12 september 2019 bestemming: Nederland / Maastricht, reisperiode: december 2018

Ik dezelfde ervaring met Booking.com als Marian Zwier. In december Designhotel Maastricht via hun geboekt ivm de €40,- tegoed. Nu bleek dus dat je dit alleen op een creditcard kon laten boeken. Na gebeld te hebben hebben zelfs 2 medewerkers aangegeven dat het na een telefoontje ook wel op de bankrekening kom. Dus niet! Nu maanden later heb ik alsnog een creditkaart opgevoerd en zeggen ze helaas je bent te laat. Dat is lekker. Nu gewoon teveel betaald voor dat hotel en ze komen hun afspraken niet na. Op mijn laatste mail antwoorden ze ook niet meer. Wat een oplichters bij Booking.com Ik heb regelmatig via hun geboekt, maar daar stop ik nu mee en adviseer iedereen om voor ze op te passen. er zijn goedkopere en beter sites.

  • Algemeen 7
op 10 september 2019 bestemming: Oostenrijk / Lermoos, reisperiode: juli 2019

Booking.com liegt en bedriegt. Weigeren om mij 40 euro uit te betalen terwijl ze zelf bevestigd hebben per mail dat we hier recht op hebben en dat het is overgeboekt. Reageren niet op mijn mails en als ik bel beloven ze het uit te zoeken en me dezelfde dag nog terug terug te bellen. Ze bellen niet terug. Wordt er radeloos van de je zo schofterig behandeld wordt!!!!

  • Algemeen 1
op 9 september 2019 bestemming: Tsjechië / Praag, reisperiode: juli 2019

Op 3 julie online bij Booking.com 3 tickets gekocht voor het
bezoeken van de Praagse Burcht op 18 en 19 juli 2019. Conform de
instructie stonden wij op 18 juli 2019 Bij het Rudolfinium 110 te
Praag van 9:45 tot 12:05 te wachten op een guide met een
blauwwitte paraplu. Samen met andere vakantiegangers hebben wij
geconstateerd dat de guide niet aanwezig was op de aangewezen
plek dus hebben wij om 10:49 ruim 47 minuten gebeld met de
klantenservice van booking.com.
Klantenservice adviseerde ons om dan maar zelf tickets te kopen en
deze te bewaren zodat deze konden worden vergoed. Dat hebben
wij gedaan. Helaas is daardoor een 2 daags bezoek aan de Praagse
Burcht geëindigd in een 1 daags bezoek met alle frustraties en
ergernis van dien mede over de lange duur van het wachten op een
guide en het lange gesprek klantenservice. Kortom in onze ogen (3
getuigen) is het product niet geleverd omdat wij op de aangegeven
plek geen guide hebben aangetroffen.

  • Algemeen 1
op 9 september 2019 bestemming: Spanje / Tarragona, reisperiode: september 2019

Jammer dat je geen 0 kan geven. Slechtste service ooit. Geld kwijt omdat ze met een illegale partner werken. Boek bij een concurrent van deze oneerlijke bookingsite!

  • Algemeen 1
op 8 september 2019 bestemming: Oostenrijk / Annaberg, reisperiode: augustus 2019

Ik geef niet een 1 om het hotel zelf maar wel omdat ik eigenlijk 40 euro korting zou krijgen omdat ik daar voor mijn aankoop via Zalando een bon van 40 euro tegoed had gekregen voor booking.com.
Op die bon staat boeken voor 3 juni vanaf 120 euro.
Dat heb ik netjes gedaan en onze hotels direct met mijn bankrekening via iDeal betaald omdat ik geen creditcard heb.
Nu wil booking.com het bedrag van de 40 euro bon niet uitkeren op mijn bankrekening waar ik de hotels mee betaald heb omdat ik geen creditcard heb.
Ze storten het bedrag alleen maar op een creditcard wordt er teruggemaild naar me terwijl ik met boeken nergens heb gelezen dat ik die 40 euro alleen maar kan krijgen als ik een creditcard heb en op de 40 euro bon zelf staat er ook niets over dat hij alleen geldig is met creditcard.
Ontzettend klantonvriendelijk vind ik dit om niet de moeite te doen om de 40 euro waar ik recht op heb terug te storten op de bankrekening waar ik ook altijd de hotels mee betaald heb.

  • Algemeen 1
op 5 september 2019 bestemming: Hongarije / Budapest, reisperiode: augustus 2018

Waardeloze klantenservice. reageren totaal niet als je een klacht hebt ( dubbele betaling a 564 euro). mag jezelf zien dat je het geld retour krijgt. 1 advies. Blijf weg bij Booking.com !!!

  • Algemeen 1
op 4 september 2019 bestemming: Polen / Warschau, reisperiode: september 2019

Booming gaf aan dat er shuttle service was. Niet dus. Dit betreft Warschau. Ga volgende week naar Krakau. Nu dreigt hetzelfde te gebeuren.

  • Algemeen 1
op 2 september 2019 bestemming: Spanje / Benalmádena, reisperiode: september 2019

2 Maanden na boeking wordt deze per mail geannuleeerd, omdat binnen een paar uur een vraag over de credittcardgegevens niet beantwoord is. "Jammer, maar niets aan te doen".

  • Algemeen 1
op 2 september 2019 bestemming: Italië / Rome, reisperiode: juli 2019

Er wordt een teruggave van 40 euro beloofd, na de trip wordt gezegd dat dit niet wordt uitbetaald, omdat ik de link al gebruikt had.
waarom wordt het mij dan wel toegezegd in mijn reservering?
Gebeld met rachel, van de klantenservice, maar die heeft mij in de wacht gezet, en nooit meer teruggekoppeld wat er nu gebeurd is.

  • Algemeen 3
op 31 augustus 2019 bestemming: Oostenrijk / Ischgl, reisperiode: augustus 2019

Bij het boeken kijk ik altijd of er éënpersoonskamers aangeboden worden, dan weet je dat het hotel alleen-reizenden gewend is. Dan is er bijvoorbeeld een 'kommunikationstisch' (Oostenrijk). Dit jaar geboekt bij Booking.com en omdat er constant de (irritante en onjuiste) vermelding 'laatste twee kamers nog beschikbaar' werd getoond heb ik geboekt. Bij aankomst bleek dat er in dit hotel blijkbaar maar één of twee éénpersoonkamer waren. En dat deze normaal bezet wordt door het eigen personeel. Met andere woorden, de grootte van de kamer viel tegen en het personeel kijkt je af en toe meewarig aan omdat je alleen reist. Booking.com zou bij de omschrijving van een hotel het aantal éénpersoonskamers moeten vermelden.

  • Algemeen 5
op 29 augustus 2019 bestemming: Verenigde Staten, reisperiode: januari 2019

Snap de slechte recensies niet zo goed. Ga al jaren naar Amerika met booking.com en heb nog nooit problemen gehad. Als ik bel met het genius nr (kan je gewoon op internet vinden) met een vraag over een hotel, als het een goed tijdstip is ga ik even in de wacht en bellen ze gelijk het hotel en anders word ik gewoon netjes terug gebeld. Booking krijgt foto's aangeleverd van de desbetreffende accommodatiedus als de kamer o.i.d. Niet conform de foto's is is dat het hotel aan te rekenen, je kan dan je bevindingen ook bij tripadvisor kwijt. ( booking kan onmogelijk elk hotel of appartement over de hele wereld gaan bezoeken) voordat je iets gaat boeken kan je heel veel informatie op internet vinden over eventueel de buurt, hotel enz. (Tripadvisor bijv.) lees je goed in voordat je een vakantie boekt om allerlei teleurstellingen te voorkomen.

  • Algemeen 10
op 27 augustus 2019 bestemming: Oostenrijk / Wenen, reisperiode: mei 2019

Fout gemaakt bij boeking. direct na het betalen zag ik het. 1 kamers geboekt i.p.v. 1. krijg geld niet meer terug.

  • Algemeen 1
op 23 augustus 2019 bestemming: Nederland / Lengel, reisperiode: augustus 2018

Keurig geboekt en vooraf betaald,bedrag was afgeboekt. Aangekomen op de plaats van bestemming was het appartement aan iemand anders “gegeven”. Booking.com klantenservice gebeld. Deden niks voor ons. Op ons geld moeten we ook nog eens 7 tot 10 dagen wachten.

  • Algemeen 2
op 23 augustus 2019 bestemming: Marokko / oujda, reisperiode: augustus 2019

Auto gehuurd via booking.com. We kwamen pas later achter dat de borg evenveel was als de aanschafprijs van de auto. Dus professioneel opgelicht door Booking.com en zn partner Rentalcars.

  • Algemeen 1
op 22 augustus 2019 bestemming: Duitsland / Frankfurt am Main, reisperiode: augustus 2019

Hotel ligt midden in de hoerenbuurt met drugvetslaafden op de stoep. Niet echt een hotel om met kinderen heen te gaan. Op zoek gegaan naar een ander hotel.dus extra kosten. Maar booking.com laat niks van zich horen. Zeer slechte aftersaled

  • Algemeen 1
op 21 augustus 2019 bestemming: Thailand / Pradipat, reisperiode: augustus 2019

Hotel Elizabeth Bangkok
Hotel een grote drama.
Slaap kamer vol met schimmels echt vol. Badkamer vol met schimmels.
Onvriendelijk personeel.
Zwembad geboekt hier mag je geen gebruik van maken op het dak ener is ook geen dak teras.
Ee grote bed an twee personen aangevraagd en één van 1 persoon. Krijgen wij een in klap bed op de foto van hotel is goed te zien dat het een bed met bekisting is en geen klap bed.
Personeel heel onvriendelijk, geen Engels communicatie dus als je iets wilt weten of vragen dan lukt het niet.
Snap niet dat booking.com deze hotel aanbied.
Kom en kijk zelf in alle kamers u zult over geven van al het schimmels.
Foto's en filmpjes heb ik gemaakt die komen op YouTube en Facebook te staan

  • Algemeen 1
op 20 augustus 2019 bestemming: Zwitserland / Montreux, reisperiode: augustus 2019

BOOKING.COM heeft onze avond aardig verpest! Wat voelden we ons vernederd en slecht behandeld! Dit NOOIT meer!
We hebben een hotel geboekt met als aanbieding 1 gratis diner voor 2 en een bezoek aan Kasteel Chillon. Bij het boeken kregen we, als zijnde ‘genius member’, een upgrade van de kamer. Hoe gaaf! Wij happy en geboekt.
Niet dus. Het ging al fout bij de parkeerplaats. Volgens Booking.com kon deze gereserveerd worden bij het hotel maar....die hebben maar 10 plaatsen dus....verderop openbaar geparkeerd, wel tegen reductie een parkeerkaart per dag kunnen kopen.
Bij het inchecken kon men niets vinden van het bezoek aan het kasteel Chillon. We dachten ach dat komt morgen wel.
Dan zit je in het restaurant....gerechtjes van gemiddeld € 90 op de kaart....dus gevraagd of er niet toevallig een aparte menukaart bij het arrangement hoort?!
Welnu....er was niets van dat arrangement te vinden. Wij, samen met de onwijs vriendelijke, nederlands sprekende ober weer naar de receptie. Zij hebben gezocht en niets gevonden, dus....gingen ze bellen met Booking.com. Na lang wachten gaven ze bij Booking.com door aan de receptie dat zij ons wel zouden bellen. Eindelijk werden we gebeld; de eerste mijnheer zei dat hij kon zien dat we het arrangement geboekt hebben maar dat er bij Booking.com iets fout is gegaan door de upgrade van de kamer. Hij ging met zijn supervisor overleggen. Deze kwam aan de telefoon en vertelde hetzelfde verhaal, en hij zou met de baas gaan overleggen hoe dit op te lossen. Na DRIE KWARTIER aan de telefoon te hebben gehangen kwam die ‘baas’ mevrouw aan de telefoon en zei dat niet zij maar wij fout waren. Door de upgrade van de kamer kregen we de andere zaken van het arrangenent niet Terwijl we tjjdens het boeken vanzelf de melding kregen dat we een upgrade van de kamer kregen, met daarbij hetzelfde arrangement. Mevrouw vond dat wij leugenaars waren en zij ging ons niet helpen. Daarna beeindigde zij het gesprek (waar de receptioniste getuige van was).
Wij boeken enorm vaak bij deze organisatie en zijn dit niet gewend. Hier komen wij dus echt nog wel op terug. De mensen van het hotel vonden het zo erg, zij hebben ons aangeboden voor € 118 te mogen dineren (nog een aardig bedrag met 2 personen maar....je moet toch eten he?!).
Wij BOEKEN NOOIT MEER BIJ BOOKING.COM!!!
Bijna een uur aan de telefoon gehangen, eerst door twee medewerkers gezegd dat de fout bij hun lag....om dan door hun ‘baas’ voor LEUGENAAR te worden uitgemaakt.
Lang verhaal maar....even de frustraties van mij afgeschreven.
En de mensen in het hotel zijn enorm aardig en behulpzaam dus aan hen ligt het zeker niet! Zij gaan kijken of ze nog iets voor ons kunnen doen morgen bij hun eigen agent van Booking.com.....ben benieuwd!
Fijne avond

  • Algemeen 2
op 19 augustus 2019 bestemming: Italië / Sorrento, reisperiode: augustus 2019

Wij hebben in mij via booking.com een appartement geboekt in Sorrento.
Na de reservering werden wij benaderd door de "eigenaar" van deze woning. Deze heeft ons gevraagd de booking te annuleren en via een door haar gestuurde nep link (HomeAway) te boeken. Wij hebben dit gedaan en stom van ons geld overgemaakt. Ik begrijp dat wij volledig verantwoordelijk zijn echter had dit appartement nooit op Booking.com mogen staan aangezien de woningen niet bestaat en de eigenaar ook niet. Had verwacht dat Booking.com toch een betere screening deed van wat ze op hun site zetten.

  • Algemeen 1
op 19 augustus 2019 bestemming: België / Vise, reisperiode: augustus 2019

De foto’s op booking.com zagen er leuk uit, een authentiek hotel met karakter. Geen grote kamers maar meer hoeft dat voor ons niet te zijn. Eens daar aangekomen zagen we vooral veel rommel liggen op de binnenkoer. We hadden een deluxe kamer geboekt met bad en kregen een andere kamer. De kinderen kregen de kamer met stapelbed, ook op foto een kleine knusse kamer, maar de kamer was echt vuil en heel stoffig. Badkamermeubilair hing vol met roest, het rook er niet fris. Het stapelbed kraakte en piepte langs alle kanten waardoor de kinderen slecht geslapen hebben. Onze kamer krijgt dezelfde commentaar. Het ontbijt is een dubbeltje op zn kant. Een beetje keuze maar geen dagverse producten, broodjes en croissantjes uit een pakje, kaas en worst uit een pakje. Cornflakes die al veel te lang in een plastiek bakje lag en gemengd was met andere om het wat te verdoezelen. Zonde en veel geld als je 10€ pp vraagt. Op de ontvangst geen commentaar, dat was prima.

  • Algemeen 4
op 18 augustus 2019 bestemming: Frankrijk / Rouen, reisperiode: augustus 2018

Slecht hotel, Booking.com zett alleen goede ervaringen op de website. Verder filteren ze recensies op positieve zinnen en niet de negatieve.

  • Algemeen 2
op 17 augustus 2019 bestemming: Canada / Toronto, reisperiode: augustus 2019

Reis was geweldig, behalve de overnachting de we aan het einde via Booking.com hebben geboekt. Booking geeft je (in ieder geval bij het hotel waar wij waren in Canada) zonder dat je het door hebt de mogelijkheid een 4 persoons kamer te boeken voor 5 personen. Hotel werkte niet mee aan een extra bed, dus dat was proppen met de kinderen, of we moesten nog even een extra kamer a 150 euro per nacht bijboeken. Boeking gemaild, antwoord gekregen dat ze boekingsnummer e.d. wilden hebben. Doorgegeven, en daarna radiostilte. Zwaar teleurgesteld. Dit bljjft voor mij bij een eenmalige ervaring.

  • Algemeen 1
op 15 augustus 2019 bestemming: Duitsland / Borkum, reisperiode: augustus 2019

Het gaat me niet om de reis of hotel, prima hoor, maar ik vraag me af, waarom Booking.com telkens vermeld dat het hotel ter plaatse betaald dient te worden en bij uitchecken blijkt dat het bedrag inmiddels al zonder ons medeweten van creditcard is afgeboekt! Laat booking.com deze regel schrappen in de bevestiging van boeken hotel of duidelijk vermelden dat het bedrag toch zonder toestemming wordt afgeboekt!

  • Algemeen 10
op 15 augustus 2019 bestemming: Frankrijk / Châtellerault, reisperiode: juli 2019

Op de website van booking.com heb ik een kamer gezocht voor 2 volwassenen en 2 kinderen. Booking.com kwam met de goedkoopste optie een kamer voor 56 euro. Bij het hotel aangekomen, blijkt dat er voor een gezin 2 kamers geboekt moeten worden i.p.v. 1, dus ben ik het dubbele bedrag kwijt. De receptionist vertelde dat dit probleem deze dag al 2 keer eerder was voorgekomen met klanten van booking.com
en dat we toch moesten bijbetalen. Het hotel zou hierover contact met booking.com opnemen. Ikzelf heb diezelfde avond ook meteen een bericht gestuurd met een klacht aan booking,com. Nu na thuiskomst van een kampeervakantie in Frankrijk nog eens gecheckt of booking,com weer dezelfde fout maakt op de website. Wijselijk hebben zij dit nu aangepast en voor een gezin met 2 volwassenen en 2 kinderen ben je nu 3 weken later 107 euro kwijt (en krijg je dus 2 kamers) en geen 56 euro. Zij hebben dus de website nu gecorrigeerd. Omdat inmiddels na 3 weken nog geen bericht is van booking.com, heb ik ze vandaag gebeld, maar helaas willen zij hun fout van incorrecte informatie op de website niet toegeven. Ik ben zeer teleurgesteld in dit bedrijf. Bij juiste informatie op hun website had ik niet voor dit hotel gekozen, maar voor een ander goedkoper hotel.

  • Algemeen 1
  • Vorige
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • Volgende