Sanne
op 20 januari 2020
bestemming: Duitsland / Winkler busch, reisperiode: augustus 2019
Ik ben het nu echt zat!
Afgelopen jaar was ik op zoek naar een fijne plek voor onze zomervakantie. De kinderen wilde heel graag naar Wunderland en naar Toverland, dus ik zocht op afstand van beide parken. Zodoende kwam ik via bookings.com terecht bij ferien wohnung Versteeg.
In de advertentie stonden mooie foto’s van een appartement, precies op de goede locatie. Volgens de advertentie was het appartement kindvriendelijk, leuk in een bosgebied en met een lekker balkon (fijn als de kindjes slapen) en met voor iedereen een eigen slaapkamer. Fantastisch! Dus ik boek en geef mijn creditcardgegevens om te kunnen reserveren, betaling zou geschieden bij aankomst.
Daar aangekomen blijkt het appartement het tegenover gestelde van wat we hadden verwacht: De kamers zijn verdeeld over twee etages (lees: 1 kind slaapt achter het keukentje en de andere boven, waar je langs een super steile trap komt, dus wie boven slaapt kan niet zelf gaan plassen snachts en wie beneden slaapt kunnen we boven niet horen..) er is geen balkon (want de foto’s zijn van een andere appartement, zo luidt de verklaring van de dame die ons de sleutels gaf) en ohja, het is op de zolder van een manege waar jonge pony’s getraind worden dus of we aub de kinderen vooral niet buiten willen laten.. en de vreselijke stank van paardenstront was de kers op onze taart. Trainingscenter Versteeg GmbH.
Wij laten de dame in kwestie weten dat dit totaal niet is wat wij dachten geboekt te hebben, maar ze wordt erg boos. Haar broer komt erbij om de boel te sussen, maar blijkbaar is de dame niet van plan in te dimmen en loopt de discussie behoorlijk hoog op. Uiteindelijk (bijna een uur later) komt moeders er nog bij, zij blijkt een stuk redelijker en begrijpt het probleem. Jammer dat iedereen nu al zo over de zeik is dat de lol er zowiezo al vanaf is. De moeder blijkt de eigenaresse van de manege en de appartementen en wil een oplossing zoeken, ze belt verschillende collega verhuurders om te kijken of wij bij hen terecht kunnen.. uiteraard is alles vol, want het midden in het hoogseizoen.
De eigenaresse geeft zelf aan dat het niet veilig is voor kinderen hier, tussen de wilde paarden en dat zij haar eigen kinderen op deze leeftijd (5 en 7) ook niet buiten liet.. Uiteindelijk bereiken we het akkoord dat zij de reservering kosteloos zullen laten vervallen en wij zelf een andere accommodatie gaan zoeken. Voor de zekerheid meld ik dit via de site van bookings.com en doe een verzoek om kosteloze annulering, welke binnen 5 minuten bevestigd werd door de eigenaresse van de accommodatie. Alles voor elkaar, zo lijkt het, en we gaan op zoek naar een nieuwe bestemming voor onze vakantie..
Uiteindelijk terecht gekomen op een hartstikke leuk park in Limburg, al heeft het ons wel een dag gekost.. de vakantie (van toch nog 3 hele dagen) kon eindelijk beginnen toen we daar na etenstijd pas aankwamen.
Opgelost, zou je denken.. TOTDAT Booking.com uiteindelijk toch besloot om de vakantie gewoon van mijn creditcard af te schrijven. Ik op zoek naar contactgegevens, maar zonder succes. Dus ik neem contact op met mijn bank, moeilijk moeilijk moeilijk daar allemaal.. uiteindelijk de nodige formulieren ingevuld, kopieën gestuurd van alle ‘bewijslast’ die ik had en wachten maar.. en wachten en wachten.. ondertussen was het bedrag van mijn betaalrekening naar mijn creditcard aan te verplaatsen om mijn schuld in te lossen (inclusief rente uiteraard). ING Nederland kon dit niet stoppen en mij ondertussen niet helpen. Uiteindelijk kon ING niets voor mij doen, omdat ik zelf mijn creditcard gegevens had gegeven voor de reservering!
Hierop uiteraard nog verschillende telefoontjes gepleegd met zowel ING als met ferien wohnung Versteeg, die zeggen het uit te gaan zoeken en alles te regelen… inmiddels is de laatste telefonische poging 7 weken geleden en je voelt m al aankomen.. NOG NIETS OPGELOST.
Ik ben het zat en ik wil mijn geld terug!
... Lees meer
Marco
op 17 januari 2020
bestemming: Engeland / Londen, reisperiode: november 2019
De geboekte accomodatie was rommelig en vies. De eigenaar ging op de bank slapen zodat wij in zijn bed konden slapen. Daar weggegaan en een normaal hotel geboekt. Van het vooruitbetaalde geld kreeg ik uiteindelijk de helft terug. De rest was is kwijt voor iets wat ik niet gebruikt heb.
Kortom: slechte ervaring ! !
... Lees meer
Jost Thissen
op 7 januari 2020
bestemming: Italië / Rome, reisperiode: december 2019
In de nacht van 3 naar 4 december 2019 heb ik met een collega overnacht in B&B Fiumicino Airport. Het verblijf was teleurstellend: de beschrijving op de website van booking.com klopt niet met de realiteit: er was slechts 1 slaapkamer. In de woonkamer staat een vies en oud bed, wat ik heb moeten gebruiken, omdat ik mijn vrouwelijke collega uiteraard de slaapkamer gunde. De badkamer en keuken waren eveneens vies en oud. De eigenaar verlangde een borg van €100,= die we de volgende ochtend terug zouden krijgen. Toen we vertrokken was hij in geen velden of wegen te bekennen. In een Whatsapp bericht verontschuldigde hij zich en zei toe de borg te zullen terugbetalen. Dat is nooit gebeurd.
Booking.com heeft weinig met mijn klacht gedaan: alleen gebeld met de eigenaar die zei dat de borg was terugbetaald. Ik heb alsnog bewijs toegestuurd: de erkenning van de eigenaar in Whatsapp dat hij moest terugbetalen plus een verklaring van mijn collega. Eerst mailde booking.com enkele malen dat ik berichten had gestuurd onder bijlage. Die moesten als pdf verstuurd en dat had ik ook gedaan. Ik heb daarna de bewijsstukken IN een mailbericht gestuurd, waarna ik het advies kreeg om zelf met de eigenaar te bellen. Die man spreekt geen Engels en ik geen Italiaans … In een telefoongesprek met de klantenservice bleek dat mijn Whatsapp kopieën en de verklaring van mijn collega wel degelijk waren aangekomen. Nu kwam het bericht dat men alleen met een betalingsbewijs iets kon uitrichten. Op de site van Booking.com staat dat de borg contant betaald moet worden. Een advies om te vragen om een betalingsbewijs ontbreekt.
De beschrijving van het appartement is volstrekt onjuist, maar staat er nog steeds ongewijzigd op. Over de eigenaar zijn meerdere beoordelingen (ook op andere platforms) te vinden waarin mensen zeggen hun borg kwijt te zijn en waarschuwen voor deze boef. Booking.com laat doodgemoedereerd nieuwe bezoekers in dezelfde val trappen.
O ja: boek nooit bij B&B Fiumicino Airport!
... Lees meer
J Kamp
op 7 januari 2020
bestemming: België / Brussel, reisperiode: december 2019
Pas op bij dit hotel. Had geboekt via Booking.com met recht tot annuleren. Zeer tijdig geannuleerd en dit was ook te zien in de betreffende app. Toch werd er gezegd dat men niets ontvangen had en werd een no-show afgeschreven van mijn creditcard en was ik mijn geld kwijt. Het annuleringsbeleid is dus een farce !! Zeer onbetrouwbaar dus
Bas
op 7 januari 2020
bestemming: Engeland / Londen, reisperiode: december 2019
Bij aankomst in de accommodatie, bleek het een hele smerige boel te zijn; urine op de vloer, schaamhaar, gebruikte handdoeken en beddengoed, vetdruppels op fornuis, schimmel in douche etc. We hebben meermaals contact gehad met de verhuurder en Booking en na een tijdje kwam er eindelijk iemand poetsen. Helaas, was ook het poetsen ver onder de hygiënische normen (badkamervloer poetsen met afwasmiddel???), wat wij allemaal aan Booking aangaven. Uiteindelijk hebben wij besloten om nog voor de eerste nacht te vertrekken wegens de viezigheid en we hebben een andere accommodatie geboekt. Daarna hebben wij meermaals met booking contact gehad en we krijgen per medewerker andere feedback. Booking wil meewerken aan een vergoeding van slechts 6% aangezien de accommodatie maar een 6/10 heeft op booking en we niet anders moeten verwachten. Schandalig dat ze je zo laten zitten met dubbele kosten. Ongeacht hoe duur het is, ik vind dat je altijd mag verwachten dat het schoon is.
J.W. van der Vlist
op 3 januari 2020
bestemming: Nederland / Westbeemster, reisperiode: december 2019
Ik heb geboekt via booking.com en heb de accomodatie ook betaald via booking.com. Nu heeft de eigenaar geannuleerd en dat kan gebeuren, nu verwacht ik van booking.com mijn geld terug. Ben hier al enige dagen om aan het vragen, maar kom er niet door. Ik vind dit een slechte zaak, zeker voor een vaste goede klant waaronder ik mezelf schaar. Bij deze laat ik mijn negatieve ervaring hier zien.
Pieter klumpers
op 2 januari 2020
bestemming: Duitsland / Helmond, reisperiode: december 2019
Bookings.com heeft voor de 2e keer al bij ons dubbele boeking geplaatst die je dus bij aankomst gewoon moet betalen. Wat een afzetters!
Vermaning
op 31 december 2019
bestemming: Duitsland / Lingen, reisperiode: december 2019
Leek mooi op de foto's was super slecht 89 euro betaald voor 2 uurtjes zijn toen maar weer naar huis gegaan dit was voor 1 keer en de laatste keer
Ann Vervaeck
op 30 december 2019
bestemming: Italië / Rome, reisperiode: augustus 2019
Booking.com verkoopt luchtkastelen. Hotel geboekt met privé parking die er bij aankomst niet was. Gevolg een auto inbraak en huiswaarts moeten keren. Hotel was brutaal en weigerde alle hulp. Volgens mij zijn ze betrokken bij die auto inbraken wat de politie niet ontkend maar zeer moeilijk kan bewijzen.
Roos
op 30 december 2019
bestemming: Nederland / Oudesluis, reisperiode: januari 2019
Wij boeken al meer dan 10 jaar bij booking waar we ook reizen op de wereld. Ik geef een 9 omdat er altijd iets beter kan, maar wij hebben geen negatieve ervaringen. Je moet zelf natuurlijk ook even checken in wat voor omgeving je accommodatie staat. En de reviews lezen.
Petra
op 22 december 2019
bestemming: Nederland / Amsterdam, reisperiode: juli 2019
Waardeloze 40 euro cashbackactie. Die krijg je dus niet. En telefonisch of via social media (messenger) niet bereikbaar
Vera van wissen
op 18 december 2019
bestemming: Nederland / Stolwijk, reisperiode: januari 2019
Ik moet helaas een vakantie annuleren, maar krijg niemand te pakken. Heb zelfs een brief geschreven en geen enkele reactie
Albert
op 11 december 2019
bestemming: Schotland / Edinburgh, reisperiode: december 2019
3x geboekt, 2x bestond de locatie niet. De derde locatie was vies en slecht
Koen Dieperink
op 11 december 2019
bestemming: Schotland / Edinburgh, reisperiode: november 2019
Wij zouden een mannenweekend hebben in Edinburgh. Ruim van tevoren een appartement geboekt via booking.com. Wij kregen toen een aantal dagen voordat we zouden gaan een bericht dat het appartement helemaal niet bestond en dat booking niet goed had nagekeken of het wel echt bestond. Kwamen toen met een alternatief voor een ander appartement. Wij zijn ermee akkoord gegaan. Toen wij landen in Edinburgh in de avond, zijn we richting het adres gegaan van het nieuwe appartement. Aangekomen bleek dat dit appartement ook niet bestond. Wij natuurlijk woedend booking opbellen, die moeilijk te bereiken waren en ons daarmee dwongen om een aantal uur in een restaurant te gaan zitten. Uiteindelijk kwamen ze weer met een oplossing. Eenmaal aangekomen bij hun 'oplossing' was dit hotel verschikkelijk en kwam totaal niet in de buurt van wat we hadden verwacht. Bovendien vroegen ze een enorm bedrag voor een kamer waar we niet eens met zijn 4 vieren konden slapen. Uiteindelijk zelf maar iets veel goekopers en veel beter gevonden (natuurlijk niet via booking.com) en een heel leuk weekend gehad. Heeft na het weekend nog heel veel telefoontjes en berichtjes gekost voordat we het geld terug kregen en de extra taxi kosten.
Johan Calliauw
op 5 december 2019
bestemming: België / Brugge, reisperiode: december 2019
Boeking gedaan begin november bij Radisson Blu in Brugge voor 1 nacht op 7 december. Door omstandigheden boeking de dag na bevestiging direct moeten annuleren. Kamer was prepaid, dus bij annulereing kan de betaalde totaalprijs niet terug gestort worden.
AFZETTING.
On top, wanneer je dan de optie kiest om toch de overnachting te nemen, blijken er geen kamers vrij te zijn...
Peters
op 4 december 2019
bestemming: Italië / Bologna, reisperiode: januari 2019
Vies, vuil, niemand te bereiken, junks en dealers voor de deur, ongedierte kakkerlakken wandluizen
Gert
op 29 november 2019
bestemming: Portugal / Madeira, reisperiode: november 2018
Accommodatie was uitstekend, tot nu toe erg tevreden over booking.com. Boek al ruim 10 jr bij Booking.com van Vietnam tot Ierland altijd prima accommodaties. Ook de mederwerkers van de klantenservice vriendelijk en behuplzaam.
L.
op 22 november 2019
bestemming: Thailand / Hua Hin, reisperiode: november 2019
Hotel geboekt voor 352 euro per nacht met 'laagste prijs garantie" deze garantie blijkt dus absoluut waardeloos te zijn, want toen dezelfde kamer op dezelfde data op de site van het hotel zelf 100 euro per nacht goedkoper bleek wimpelde men de garantie af
"De prijs op de door u aangegeven website is xxxxx THB, kosteloos te annuleren voor xx-xx-2019.
Uw boeking via ons heeft een niet restitueerbaar tarief die u niet kosteloos kunt annuleren "
omdat je dus bij het hotel ook nog tot 1 dag voor aankomst kunt annuleren en bij Booking niet vindt men de voorwaarden niet hetzelfde, dus wimpelt men de claim af .... terwijl de voorwaarden op de hotel site nota bene nog beter zijn !
Trap dus nooit in de "laagste prijs garantie van Booking.com maar reserveer gewoon altijd op de site van het hotel.
Is de prijs van het hotel zelf hoger, stuur dan gewoon even een mailtje naar het hotel en confronteer ze met een elders lage prijs meestal krijg je dan een betere kamer met allerlei extras
Alieke Markus
op 11 november 2019
bestemming: Portugal / Lussabon, reisperiode: oktober 2018
Geef een 0 omdat onze vlucht gecancelled was. Zou met collegas stedentrip naar Lissabon maken. Helaas ging vlucht wegens technische reden niet door. Booking.com neemt geen enkele verantwoordelijkheid om ons voor de boekingskosten tegemoet te komen. Drama!!!! Wij gaan er nooooit meer bij boeken.
Lia ten have
op 11 november 2019
bestemming: Nederland / Napels, reisperiode: november 2019
Had via booking taxi geregeld was vlgs booking goedkoop. Heb betaald aan booking 31,76. Terug van accommodatie naar vliegveld Napels heb ik zelf taxi geregeld dit ritje was 18 euro?? Hou kan ik dan via booking 31,76 betalen? Ik snap dat als je keurig wordt opgehaald in de aankomsthal dat je iets extra moet betalen maar 14 euro is wat veel.
Michiel
op 10 november 2019
bestemming: , reisperiode: oktober 2019
Hotel geboekt via Booking.com voor 3 nachten in Kuala Lumpur. Deze booking ging via booking basic. Het geld werd direct afgetrokken van de credit card en daarna was mijn booking gecanceld 4 maal gebeld met booking.com en tot op heden mijn geld niet terug. Hotel in KL wist niks van de booking en heb een paar maal gemaild. Booking basic gaat via andere bedrijven en is dus zogenaamd goedkoper en niet via bookin. com. Ik zal nooit meer booking basic boeken en eigenlijk ook nooit meer met booking.com. Nog steeds wacht ik op mijn geld!!!
Waardeloos! Ik geef een nul voor deze prestatie.
Mieke Cox
op 8 november 2019
bestemming: Nederland, reisperiode: oktober 2019
Booking.com had teveel in rekening gebracht voor ons appartement. Hoorden we bij toeval van verhuurders. Bij terugkomst gedurende 6 dagen geprobeerd bij de klantenservice iemand aan de lijn te krijgen (een uitdaging op zich). Uiteindelijk iemand aan de lijn gehad die bevestigde dat ze teveel hadden gerekend en geld zou worden teruggestort. Nu, 12 dagen later nog niet gebeurd en wederom zijn ze bij booking.com niet telefonisch bereikbaar. Chapeau!
Samantha
op 1 november 2019
bestemming: Duitsland, reisperiode: oktober 2019
Bij aankomst van het hotel bleek alles docht te zijn. Niet kunnen inchecken en een nieuw hotel moeten boeken waar wij vervolgens weer in de kou voor een dichte deur stonden. Booking gebeld en te horen gekregen dat er 100 procent annuleringskosten in rekening worden gebracht, dus doei 110 euro. Ook hebben wij het 2e hotel zelf moeten betalen omdat booking vertelde dat zij verder niks meer kunnen doen en wij 30 min eerder hadden moeten bellen, maar omdat wij eerst 100 keer de 5 nummers op de deur van het hotel gebeld hadden die allemaal niet in gebruik waren. Ook omdat wij een slechte recentie achter gelaten hebben krijgen wij dit geld niet terug en hebben Wii 185 euro euro totaal betaald voor een hotel wat het totaal niet waard was omdat wij daar ook voor incheck tijd in de kou stonden. Het is dat ik iemand naar de wc zag lopen die toevallig de eigenaar was van dat hotel.
IK BOEK NOOIT MEER BIJ BOOKING.com
R.C.A. Wilcke
op 1 november 2019
bestemming: Frankrijk / Parijs, reisperiode: december 2019
Wil hotel Adago 9e arrondissement boeken. Krijg een prijs in de middag. In de avond is de prijs ineens een stuk hoger. De dag erna weer een stuk hoger. Gaat niet om een paar tientjes maar fors bedrag. Vreemde ervaring dat als je interesse hebt in twee dagen tijd het hotel ineens 100 euro duurder is voor een tripje van vier dagen. Ergo wij boeken niet meer via booking.com.
Anoniem
op 30 oktober 2019
bestemming: Nederland / Breda, reisperiode: oktober 2018
Het hotel was prima. Voor aankomst bij booking ook voor ontbijt betaald, dit bleek bij aankomst niet geregeld. Wel afgeschreven van mijn rekening, dus ik mocht ontbijten, het zou uitgezocht worden. Dag van thuiskomst ontvang ik opeens het ontbijtgeld terug van booking. Waarna ik bij het hotel wordt neergezet als wanbetaler. Gelukkig dankzij het hotel goed opgelost, maar zeer zwak dat booking het niet wil toegeven als ze een fout maken.
Ton Brouwers
op 30 oktober 2019
bestemming: Portugal / albufera, reisperiode: oktober 2018
De taxi van booking.com kwam s nachts niet opdagen en we hebben toen een lokale taxi moeten nemen. Booking.com wenst deze kosten niet te vergoeden, veel gebeld, kastje naar de muur gestuurd. Geen excuus niets......
Xander
op 28 oktober 2019
bestemming: Macedonië / Skopje, reisperiode: oktober 2019
Opgelicht via booking.com, appartement bestond niet, booking geeft geen fatsoenlijk alternatief en geen refund, 86 euro aan telefoonkosten en een zelfgeboekt alternatief hotel later kan ik alleen maar concluderen dat booking.com een grote oplichtersbende is. BOEK HIER NIET BIJ OM ELLENDE TE VOORKOMEN!!!!
A.p. Smits
op 20 oktober 2019
bestemming: Duitsland / Keulen, reisperiode: oktober 2019
Altijd veel vertrouwen in Booking.com.com maar mijn laatste boeking was een grote misleiding chassis hotel harmonie in Keulen een ramp een bouwval slechte kamer en dat voor die prijs en zeer onvriendelijk personeel op jullie site een grote misleiding , waar staan de negatieve reacties , hier doen jullie de goede naam geen eer mee aan
B van Beek
op 20 oktober 2019
bestemming: Duitsland / Cochem, reisperiode: september 2019
Mooie kamer geboekt kregen een kamer met zolderraam terwijl we vol uitzicht zouden hebben op de Moezel. Men wil ons nu afkopen met 25 euro tegoed. Heb gezegd dat ze het mogen houden. Zo ga je niet met klanten om.
Raes jacqueline
op 19 oktober 2019
bestemming: Portugal / Lagos, reisperiode: oktober 2019
Logeeradres magnoliamar app geen wc papier ,geen verse handdoeken ,gene kuis ,het was vuil in het putje van douche
Armando
op 14 oktober 2019
bestemming: Spanje / Barcelona, reisperiode: oktober 2019
Booking.com is slechtste bedrijf ooit. Als je wordt opgelicht dankzij hen via hun site, willen ze je niet eens helpen.
De Bont Chris
op 13 oktober 2019
bestemming: Spanje / Benidorm, reisperiode: augustus 2019
Apartement geboekt in een hotel wat helemaal geen apartement bleek te zijn. Klachten bij booking.com brengen geen oplossing en je wordt van kastje naar de muur gestuurd. Je krijgt geen antwoorden op p mails en ze doen geen teruggave van je zuurverdiende centjes.
G. Bruijnzeels
op 13 oktober 2019
bestemming: Polen / Swiebodzin, reisperiode: oktober 2019
Hotel bij aankomst, 19:00 uur, gesloten!! Moet een gsm nummer bellen en, inderdaad, deur gaat open. Na inchecken de mededeling dat restaurant en bar worden gerenoveerd. Moesten dus op zoek naar ons eten. Bovendien heb ik betaald voor een compleet hotel, niet alleen voor een slaapkamer. Volgende dag geannuleerd en ander hotel gezocht. Moest wel voor 1 nacht de volle prijs betalen. Reactie Booking.com "wij hebben daar geen info over"??????????? Nooit meer via Booking.com
Anoniem
op 13 oktober 2019
bestemming: Indonesië / Bali, reisperiode: augustus 2019
Mijn hele reis in Bali heb ik goed kunnen organiseren met Booking.com. Alles verliep soepel. Sterker nog ik had het idee dat elke reiziger op het hele eiland gebruik maakte van booking. Tevens erg tevreden over de vrienden korting. Wil jij ook 10% korting dan kun je mij persoonlijke link gebruiken: https://www.booking.com/s/44_6/b03ff818
Ben alleen wat minder te spreken over klantenservice betreft een vraag. Je krijgt niet voorspoedig antwoord.
Nathan Van Den Bossche
op 12 oktober 2019
bestemming: Hongarije / Szentendre, reisperiode: september 2019
Er was een plaag van insecten in het hotel. Na een nachtelijk gevecht in pyjama en opgerolde krant, tientallen dode beesten, en verschrikt wakker worden omdat er een beest over je gezicht loopt, heb ik vriendelijk bedankt. Met hotel en Booking gesproken, en volledige reservatie zou geannuleerd en terugbetaald worden. Thuis kwam daar niks meer van in huis. Booking trekt zich terug, en ik heb dus een week betaald, terwijl ik er 1 nacht (niet) geslapen heb.
Xxx
op 11 oktober 2019
bestemming: Italië / Rome, reisperiode: oktober 2019
Avond voor vertrek werd accommodatie geannuleerd. Booking.com kwam met geen goede oplossing , uiteindelijk zelf nog iets anders kunnen boeken.
Komen afspraken niet na, reageren niet of nauwelijks op mail en tot nu toe ook nog geen geld terug en compensatie.
R. Bonn
op 9 oktober 2019
bestemming: Frankrijk / Marseille, reisperiode: oktober 2019
Armoedige kamer en zeer vieze beschimmelde badkamer. De voorgespiegelde eethoek is er niet. Geen stoelen. De foto’s van deze aanbieder op booking.com betreffen appartementen die je in werkelijkheid niet krijgt. Je wordt bedonderd.
Door de badkamer ook in de slaapkamer ondraaglijke urinelucht.
Netta
op 4 oktober 2019
bestemming: Tsjechië / Praag, reisperiode: augustus 2019
Cijfer is voor Booking.com . Boekte een hotelkamer voor 2 nachten bij Booking.oplichters Kamer was niet beschikbaar maar wel geld afgeschreven . Probeerde het nogmaals toen lukte het wel , en ja hoor nog een keer afgeschreven . Bij booking zeiden ze dat ik maar 1 kamer had gereserveerd , waarom dan 2 verschillende afschrijvingen ? Ben er nu nog over bezig . krijg door dat ik het hotel maar moet bellen . Maar ik geef het niet op ! Maar never nooit meer Booking.oplichters .
Yasmine
op 28 september 2019
bestemming: Marokko / Asilah, reisperiode: september 2019
2de een boeking gedaan bij booking. Eerste boeking ging eigenlijk al vrij snel mis. Foto’s klopte niet en dat appartement had last van kakkerlakken ( dit was toen in Gran Canaria) dit keer weer geboekt en nu voor mijn eigen land. Dacht bij de 1ste boeking klein foutje kan gebeuren. Maar dat blijkt dus niet zo te zijn. Wij hebben in asilah een appartement gehuurd maar wat blijkt dat het appartement helemaal niet bestaat en dat het adres die er bij staat al door taxi chauffeurs word aangegeven dat het daar te gevaarlijk is voor Europese mensen. Leuk om dat ook meteen even te horen. Daarbij controleerde booking.com niet of het wel klopt. Ze mogen van te voren eerst gaan afreizen naar het appartement voordat er iets op gezet kan worden.
Cheryl
op 26 september 2019
bestemming: Nederland / Beekbergen, reisperiode: september 2018
Booking.com laat je de hoeveelheid personen invullen en vervolgens als er een nu d bij is geven ze dit niet door aan het hotel met als gevolg dat het hotel denkt dat je met 2 volwassenen komt en geen bed voor het kind heeft neergezet. Echt meer dan belachelijk en ik zorg ervoor dat ik mijn familie en zo ver ik het kan verspreiden geen boekingen meer komen via booking.com.
En booking.com is niet te bereiken, ik kan geen mail, telefoonnummer of iets qua contact vinden.
Het hotel blijkt al vaker met dit probleem gezeten te hebben maar booking.com wilt het niet aanpassen. Echt meer dan slecht een 1 is nog een te hoog cijfer.
Mark
op 25 september 2019
bestemming: Italië / Rome, reisperiode: november 2019
Niet voor de reis zelf maar voor booking.com die sjoemelt met de prijs. Op de boekingspagina staat een prijs inclusief belastingen. Bij de uiteindelijke prijs wordt vervolgens 10% btw berekend...... schandalig!!!!! Kan beter op de site een hotel uitzoeken en vervolgens zelf met hotel gaan mailen! Nooit meer boek ik via deze site. Heb er pijniger gemaild met booking, maar komt een antwoord op dat niet daadwerkelijk het probleem benoemt. Alleen dat de prijs goed verkend is.
Femke Groen
op 24 september 2019
bestemming: Frankrijk / Parijs, reisperiode: augustus 2019
Een gekoppelde kamer geboekt, maar niet gekregen. Het hotel had geen gekoppelde kamers. Na veel heen en weer gemaild (bellen was niet mogelijk zonder pincode) uiteindelijk een vergoeding van € 50,00 ontvangen. Nou ja vergoeding...... moet ik wel weer iets boeken bij booking.com. Ik heb dus een tegoedbon ontvangen.
Mijanou Blaauw
op 23 september 2019
bestemming: Spanje / Mallorca, reisperiode: september 2019
Voor de duidelijkheid: dit cijfer is voor Booking.com zelf, het hotel was fantastisch. Maar vooraf bleek ineens een dubbele boeking te zijn op mijn naam (van maar liefst 5 kamers). Na veel gemail en gebel bleek het om een fraude te gaan. Ik heb geen excuses gekregen van Booking en, veel erger, ben niet meer gebeld of op de hoogte gebracht van het onderzoek. Want ik neem toch aan dat er een onderzoek moet zijn geweest naar deze fraude!! Mijn naam en email was gewoon gekoppeld aan mijn credit card gegevens! Stel je voor dat ik er pas was achter gekomen bij aankomst bij het hotel...
-
Algemeen
1
-
Accommodatie
9
Robert
op 20 september 2019
bestemming: Frankrijk / honfleur, reisperiode: september 2019
Een geslaagde vacantie begind bij Trivago, maar die laat de hotel reservering ongevraagd over aan Booking.com. Ons oog viel op een vila in Honfleur hotel Ariane een familie kamer voor 181 € per nacht
zonder ontbijt. Inchecken zou plaatsvinden om 17,00 op een zaterdag
na een lange rit ariveerden wij om 16,15 voor de gesloten poort van deze ommuurde vila.
Op een naast gelegen ombewoond bouval hing een al even versleten banier,
met de tekst Hotel Ariane met een telefoon nummer. En inderdaad de telefoon wordt pas stipt om 17,00 opgenomen en zwaait de poort open,
dus rijden wij de oprijlaan op, maar hoe dichter wij de vila naderen bekruipt on het gevoel, dat wij gaan logeren bij de Adams familie.
Na enig zoeken vinden wij een parkeer plekje achter het hotel op een veilige afstand van de gevel. Die overeind wordt gehouden door stutten , bouwhekken en dicht getimmerde ramen, Nadat wij de uitbater hadden gevonden, begeleide hij ons naar de kamer. Die via een trap en een afbebladerde slecht sluitende deur aan de buitenkant van het pand, piepend openzwaaide. Waarna wij met lood in onze stoute schoenen over het kapotte tapijt naar binnen schuifelden. En onder de kille TL verlichting en dicht despijkerde ramen konden wij de kamer, in zijn volle glorie aanschouwen, die meer overeenkomst vertoonde met een uitverkoop bij horror bach. Dan een doorsnee hotel kamer .
Afbladderende kozijnen , het ernstig gedateerde en versleten meubilair zat vol grote vlekken. In de keuken werd het al niet veel beter , prominent hing daar een grauwe teedoek met vlekken, een versleten afwas sponsje en een kast met sevies uit de kringloop.
Wij konden de moed niet meer opbrengen om de matras en de rest van de kamer te controleren. Unaniem besloten wij hier geen seconde langer te blijven .
Ik heb hier over de uitbater, wiens gevoel voor gastvrijheid ik ronduit beledigend vind. Direct aangesproken en zij dat ik mijn geld terug wou hebben. Die zij dat hiervan geen sprake kon zijn , en dat ik mij maar moest wenden tot booking.com .
Daar hebben wij ook direct contact gezocht , maar die kon op dat moment niets voor ons betekenen. Dus hebben wij zelf maar een ander hotel gezocht .
Na 2 weken bellen en mailen en foto,s sturen naar booking.com ,
waren zij bereid ons ter compensatie een bedrag van 27,15 € uit te keren ,
Wij runnen al jaren lang een zeer druk bezet hotel waar de klant koning is .
En wij kunnen daarom met zekerheid stellen dat je voor 181,00 €
geen slechte beoordeling op sociaal media kunt riskeren ,
want dan heb je totaal geen kennis van de hotel brance , maar dan ben je gewoon een kamertjes melker.
H.Bergman
op 20 september 2019
bestemming: Nederland / Arnhem, reisperiode: september 2019
Er mankeerde nogal wat aan de kwaliteit van het appartement dat wij via hen huurden bij City Apart Hotel Arnhem de Gele Rijders. Sterker nog bij recensies van andere gasten, maanden eerder, staan exact dezelfde klachten. Als je daar geen actie op onderneemt dan heb je geen enkel respect voor je gasten.
Wij zijn uitendelijk eerder vertrokken en hebben via de e-mail bericht naar zowel booking.com als City Apart Hotel gestuurd, zij kiezen ervoor om niet te inhoudelijk te reageren. Dat is misschien nog wel verwerpelijker dan de staat van het appartement. Dit lijkt meer op een Huisjesmelker dan een integer hotel.
Tina
op 20 september 2019
bestemming: Duitsland / klotten, reisperiode: augustus 2019
Mijn advies boek niet bij booking .com dit is de 2 de keer dat we in een slecht hotel terecht zijn gekomen.
Andre van Voort
op 18 september 2019
bestemming: België / Leuven, reisperiode: augustus 2018
Ik heb een boeking gedaan bij Booking.com op 23 juli. Geld is afgeschreven, maar de bevestiging van de reservering nooit ontvangen. Fout in hun systeem. Geld zou terug gestort worden, maar nooit ontvangen. Telkens een andere medewerker van de klantenservice van Booking.com. Maar geen oplossing. Niet boeken bij Booking.com!!
Yvonne Van der avoird
op 18 september 2019
bestemming: Nederland / Oosterhout, reisperiode: december 2018
Omdat mijn vrienden niet op reis kunnen omdat hun cadeauvoucher a 100,00 nooit is aangekomen. Inmiddels 5 e-mails aan de klantenservice verder terwijl ik nog steeds geen fatsoenlijk antwoord heb gekregen (wel een boel frustraties uiteraard). Door de telefonische klantenservice kom ik ook niet heen. Inmiddels wel alle bewijzen ook in drievoud gestuurd. M.a.w: totaal niet te spreken over de klantenservice want je krijgt gewoon 0 reactie.
Gerda
op 17 september 2019
bestemming: Polen, reisperiode: juli 2019
Dit jaar een auto via Booking.com gehuurd in Polen. We hebben foto's gemaakt van ervoor en erna en hebben hem in dezelfde staat terug gebracht.
Groot was onze verbazing dat we achteraf een rekening gepresenteerd kregen van 280,-- euro. Er zat een kleine kras op de portiersdeur. Ip de foto's die ik gemaakt had was hij niet te zien! Toen ik daarover verhaal ging halen en alle documenten en foto's naar hen had opgestuurd, gaf Booking niet thuis, we hadden ons er maar voor moeten laten verzekeren! Ik Ben er helemaal klaar mee, wat een waardeloze service, ik ga het hogeropzoeken. Bedankt Booking.com!!!
Frank
op 16 september 2019
bestemming: Nederland / Scheveningen, reisperiode: augustus 2019
Hotel geboekt maar door booking.com afgewezen (waarschijnlijk overboeking). Wel direct betaald. Zou binnen 7 werkdagen mijn geld terugkrijgen. 15 werkdagen en mails en telefoontjes verder nog steeds geen terugboeking. Service afdeling heeft geen mogelijkheden en kan er niets aan doen. Gevraagd is om nog een week te wachten (20ste werkdag) Lijkt wel of ze in financiele problemen zitten. Mijn vertrouwen in booking.com is weg m.b.t. financieel beheer. Gelukkig gaat het om een relatief klein bedrag (~78 Euro).
Danny
op 15 september 2019
bestemming: België / Antwerpen, reisperiode: augustus 2019
Ik raad het ten zeerste af om te boeken bij booking.com. Ze komen niets na..triestig!
Wilma verwoerd
op 15 september 2019
bestemming: Nederland / Amersfoort, reisperiode: september 2019
Geen reis omdat wat op de site stond niet overeenkwam met boeken. Na een mail van mij naar hun met foto,s van de boeking. kreeg ik alleen maar domme standaard antwoorden dus helaas niet geboekt. En zal dat voorlopig ook niet doen.
M. Wilschut
op 13 september 2019
bestemming: Nederland / Waalwijk, reisperiode: september 2019
Er is bij ons tijdens de boeking een storing geweest waardoor we geen bevestigingsmail hebben gekregen van booking.com met een pincode. Nou als je die niet hebt doen ze niks voor je als je je boeking wilt wijzigen. Zooo klant onvriendelijk!! Nooit meer boeken via booking.com!!!
Annie.thibaut
op 13 september 2019
bestemming: België / Oostende, reisperiode: september 2019
Ik heb geboekt in hotel Avenue Beach hotel oostende
Dit hotel is beneden alles ik heb voor twee personen 357 euro betaald voor drie nachten
Geen service na 6 h niemand aanwezig geen brochure op de kamer met een woordje uitleg
Voor het ontbijt slechts een persoon om alles alleen te doen afruimen de tafels te dekken buffet aan te vullen en de in de keuken te werken
het was een vriendelijke jonge met een beperking hij had slechts een arm
en aan de andere arm ontbrak de onderarm en die moest alles runnen
dat is het profiteren van het personeel
een dag waren de bedden niet opgemaakt de gebtuikte bekers werden niet vervang enzo verder
Als je de prijs van 357 euro Betaald voor twee personen voor drie nachten werwacht jk toch iets anders
MVG
Douglas Budde
op 12 september 2019
bestemming: Nederland / Maastricht, reisperiode: december 2018
Ik dezelfde ervaring met Booking.com als Marian Zwier. In december Designhotel Maastricht via hun geboekt ivm de €40,- tegoed. Nu bleek dus dat je dit alleen op een creditcard kon laten boeken. Na gebeld te hebben hebben zelfs 2 medewerkers aangegeven dat het na een telefoontje ook wel op de bankrekening kom. Dus niet! Nu maanden later heb ik alsnog een creditkaart opgevoerd en zeggen ze helaas je bent te laat. Dat is lekker. Nu gewoon teveel betaald voor dat hotel en ze komen hun afspraken niet na. Op mijn laatste mail antwoorden ze ook niet meer. Wat een oplichters bij Booking.com Ik heb regelmatig via hun geboekt, maar daar stop ik nu mee en adviseer iedereen om voor ze op te passen. er zijn goedkopere en beter sites.
Claudia
op 10 september 2019
bestemming: Oostenrijk / Lermoos, reisperiode: juli 2019
Booking.com liegt en bedriegt. Weigeren om mij 40 euro uit te betalen terwijl ze zelf bevestigd hebben per mail dat we hier recht op hebben en dat het is overgeboekt. Reageren niet op mijn mails en als ik bel beloven ze het uit te zoeken en me dezelfde dag nog terug terug te bellen. Ze bellen niet terug. Wordt er radeloos van de je zo schofterig behandeld wordt!!!!
Louis Vorstenbosch
op 9 september 2019
bestemming: Tsjechië / Praag, reisperiode: juli 2019
Op 3 julie online bij Booking.com 3 tickets gekocht voor het
bezoeken van de Praagse Burcht op 18 en 19 juli 2019. Conform de
instructie stonden wij op 18 juli 2019 Bij het Rudolfinium 110 te
Praag van 9:45 tot 12:05 te wachten op een guide met een
blauwwitte paraplu. Samen met andere vakantiegangers hebben wij
geconstateerd dat de guide niet aanwezig was op de aangewezen
plek dus hebben wij om 10:49 ruim 47 minuten gebeld met de
klantenservice van booking.com.
Klantenservice adviseerde ons om dan maar zelf tickets te kopen en
deze te bewaren zodat deze konden worden vergoed. Dat hebben
wij gedaan. Helaas is daardoor een 2 daags bezoek aan de Praagse
Burcht geëindigd in een 1 daags bezoek met alle frustraties en
ergernis van dien mede over de lange duur van het wachten op een
guide en het lange gesprek klantenservice. Kortom in onze ogen (3
getuigen) is het product niet geleverd omdat wij op de aangegeven
plek geen guide hebben aangetroffen.
Dominique Vermeiren
op 9 september 2019
bestemming: Spanje / Tarragona, reisperiode: september 2019
Jammer dat je geen 0 kan geven. Slechtste service ooit. Geld kwijt omdat ze met een illegale partner werken. Boek bij een concurrent van deze oneerlijke bookingsite!
Marian Zwier
op 8 september 2019
bestemming: Oostenrijk / Annaberg, reisperiode: augustus 2019
Ik geef niet een 1 om het hotel zelf maar wel omdat ik eigenlijk 40 euro korting zou krijgen omdat ik daar voor mijn aankoop via Zalando een bon van 40 euro tegoed had gekregen voor booking.com.
Op die bon staat boeken voor 3 juni vanaf 120 euro.
Dat heb ik netjes gedaan en onze hotels direct met mijn bankrekening via iDeal betaald omdat ik geen creditcard heb.
Nu wil booking.com het bedrag van de 40 euro bon niet uitkeren op mijn bankrekening waar ik de hotels mee betaald heb omdat ik geen creditcard heb.
Ze storten het bedrag alleen maar op een creditcard wordt er teruggemaild naar me terwijl ik met boeken nergens heb gelezen dat ik die 40 euro alleen maar kan krijgen als ik een creditcard heb en op de 40 euro bon zelf staat er ook niets over dat hij alleen geldig is met creditcard.
Ontzettend klantonvriendelijk vind ik dit om niet de moeite te doen om de 40 euro waar ik recht op heb terug te storten op de bankrekening waar ik ook altijd de hotels mee betaald heb.
Ton Kolster
op 5 september 2019
bestemming: Hongarije / Budapest, reisperiode: augustus 2018
Waardeloze klantenservice. reageren totaal niet als je een klacht hebt ( dubbele betaling a 564 euro). mag jezelf zien dat je het geld retour krijgt. 1 advies. Blijf weg bij Booking.com !!!
Jcccc
op 4 september 2019
bestemming: Polen / Warschau, reisperiode: september 2019
Booming gaf aan dat er shuttle service was. Niet dus. Dit betreft Warschau. Ga volgende week naar Krakau. Nu dreigt hetzelfde te gebeuren.
Dorothea Vermeulen
op 2 september 2019
bestemming: Spanje / Benalmádena, reisperiode: september 2019
2 Maanden na boeking wordt deze per mail geannuleeerd, omdat binnen een paar uur een vraag over de credittcardgegevens niet beantwoord is. "Jammer, maar niets aan te doen".
Van der Starre
op 2 september 2019
bestemming: Italië / Rome, reisperiode: juli 2019
Er wordt een teruggave van 40 euro beloofd, na de trip wordt gezegd dat dit niet wordt uitbetaald, omdat ik de link al gebruikt had.
waarom wordt het mij dan wel toegezegd in mijn reservering?
Gebeld met rachel, van de klantenservice, maar die heeft mij in de wacht gezet, en nooit meer teruggekoppeld wat er nu gebeurd is.
Piet
op 31 augustus 2019
bestemming: Oostenrijk / Ischgl, reisperiode: augustus 2019
Bij het boeken kijk ik altijd of er éënpersoonskamers aangeboden worden, dan weet je dat het hotel alleen-reizenden gewend is. Dan is er bijvoorbeeld een 'kommunikationstisch' (Oostenrijk). Dit jaar geboekt bij Booking.com en omdat er constant de (irritante en onjuiste) vermelding 'laatste twee kamers nog beschikbaar' werd getoond heb ik geboekt. Bij aankomst bleek dat er in dit hotel blijkbaar maar één of twee éénpersoonkamer waren. En dat deze normaal bezet wordt door het eigen personeel. Met andere woorden, de grootte van de kamer viel tegen en het personeel kijkt je af en toe meewarig aan omdat je alleen reist. Booking.com zou bij de omschrijving van een hotel het aantal éénpersoonskamers moeten vermelden.
Nicole
op 29 augustus 2019
bestemming: Verenigde Staten, reisperiode: januari 2019
Snap de slechte recensies niet zo goed. Ga al jaren naar Amerika met booking.com en heb nog nooit problemen gehad. Als ik bel met het genius nr (kan je gewoon op internet vinden) met een vraag over een hotel, als het een goed tijdstip is ga ik even in de wacht en bellen ze gelijk het hotel en anders word ik gewoon netjes terug gebeld. Booking krijgt foto's aangeleverd van de desbetreffende accommodatiedus als de kamer o.i.d. Niet conform de foto's is is dat het hotel aan te rekenen, je kan dan je bevindingen ook bij tripadvisor kwijt. ( booking kan onmogelijk elk hotel of appartement over de hele wereld gaan bezoeken) voordat je iets gaat boeken kan je heel veel informatie op internet vinden over eventueel de buurt, hotel enz. (Tripadvisor bijv.) lees je goed in voordat je een vakantie boekt om allerlei teleurstellingen te voorkomen.
Ans
op 27 augustus 2019
bestemming: Oostenrijk / Wenen, reisperiode: mei 2019
Fout gemaakt bij boeking. direct na het betalen zag ik het. 1 kamers geboekt i.p.v. 1. krijg geld niet meer terug.
Hendriksen
op 23 augustus 2019
bestemming: Nederland / Lengel, reisperiode: augustus 2018
Keurig geboekt en vooraf betaald,bedrag was afgeboekt. Aangekomen op de plaats van bestemming was het appartement aan iemand anders “gegeven”. Booking.com klantenservice gebeld. Deden niks voor ons. Op ons geld moeten we ook nog eens 7 tot 10 dagen wachten.
Kenan
op 23 augustus 2019
bestemming: Marokko / oujda, reisperiode: augustus 2019
Auto gehuurd via booking.com. We kwamen pas later achter dat de borg evenveel was als de aanschafprijs van de auto. Dus professioneel opgelicht door Booking.com en zn partner Rentalcars.
Remco van den ende
op 22 augustus 2019
bestemming: Duitsland / Frankfurt am Main, reisperiode: augustus 2019
Hotel ligt midden in de hoerenbuurt met drugvetslaafden op de stoep. Niet echt een hotel om met kinderen heen te gaan. Op zoek gegaan naar een ander hotel.dus extra kosten. Maar booking.com laat niks van zich horen. Zeer slechte aftersaled
Boo
op 21 augustus 2019
bestemming: Thailand / Pradipat, reisperiode: augustus 2019
Hotel Elizabeth Bangkok
Hotel een grote drama.
Slaap kamer vol met schimmels echt vol. Badkamer vol met schimmels.
Onvriendelijk personeel.
Zwembad geboekt hier mag je geen gebruik van maken op het dak ener is ook geen dak teras.
Ee grote bed an twee personen aangevraagd en één van 1 persoon. Krijgen wij een in klap bed op de foto van hotel is goed te zien dat het een bed met bekisting is en geen klap bed.
Personeel heel onvriendelijk, geen Engels communicatie dus als je iets wilt weten of vragen dan lukt het niet.
Snap niet dat booking.com deze hotel aanbied.
Kom en kijk zelf in alle kamers u zult over geven van al het schimmels.
Foto's en filmpjes heb ik gemaakt die komen op YouTube en Facebook te staan
Colinda Geurten
op 20 augustus 2019
bestemming: Zwitserland / Montreux, reisperiode: augustus 2019
BOOKING.COM heeft onze avond aardig verpest! Wat voelden we ons vernederd en slecht behandeld! Dit NOOIT meer!
We hebben een hotel geboekt met als aanbieding 1 gratis diner voor 2 en een bezoek aan Kasteel Chillon. Bij het boeken kregen we, als zijnde ‘genius member’, een upgrade van de kamer. Hoe gaaf! Wij happy en geboekt.
Niet dus. Het ging al fout bij de parkeerplaats. Volgens Booking.com kon deze gereserveerd worden bij het hotel maar....die hebben maar 10 plaatsen dus....verderop openbaar geparkeerd, wel tegen reductie een parkeerkaart per dag kunnen kopen.
Bij het inchecken kon men niets vinden van het bezoek aan het kasteel Chillon. We dachten ach dat komt morgen wel.
Dan zit je in het restaurant....gerechtjes van gemiddeld € 90 op de kaart....dus gevraagd of er niet toevallig een aparte menukaart bij het arrangement hoort?!
Welnu....er was niets van dat arrangement te vinden. Wij, samen met de onwijs vriendelijke, nederlands sprekende ober weer naar de receptie. Zij hebben gezocht en niets gevonden, dus....gingen ze bellen met Booking.com. Na lang wachten gaven ze bij Booking.com door aan de receptie dat zij ons wel zouden bellen. Eindelijk werden we gebeld; de eerste mijnheer zei dat hij kon zien dat we het arrangement geboekt hebben maar dat er bij Booking.com iets fout is gegaan door de upgrade van de kamer. Hij ging met zijn supervisor overleggen. Deze kwam aan de telefoon en vertelde hetzelfde verhaal, en hij zou met de baas gaan overleggen hoe dit op te lossen. Na DRIE KWARTIER aan de telefoon te hebben gehangen kwam die ‘baas’ mevrouw aan de telefoon en zei dat niet zij maar wij fout waren. Door de upgrade van de kamer kregen we de andere zaken van het arrangenent niet Terwijl we tjjdens het boeken vanzelf de melding kregen dat we een upgrade van de kamer kregen, met daarbij hetzelfde arrangement. Mevrouw vond dat wij leugenaars waren en zij ging ons niet helpen. Daarna beeindigde zij het gesprek (waar de receptioniste getuige van was).
Wij boeken enorm vaak bij deze organisatie en zijn dit niet gewend. Hier komen wij dus echt nog wel op terug. De mensen van het hotel vonden het zo erg, zij hebben ons aangeboden voor € 118 te mogen dineren (nog een aardig bedrag met 2 personen maar....je moet toch eten he?!).
Wij BOEKEN NOOIT MEER BIJ BOOKING.COM!!!
Bijna een uur aan de telefoon gehangen, eerst door twee medewerkers gezegd dat de fout bij hun lag....om dan door hun ‘baas’ voor LEUGENAAR te worden uitgemaakt.
Lang verhaal maar....even de frustraties van mij afgeschreven.
En de mensen in het hotel zijn enorm aardig en behulpzaam dus aan hen ligt het zeker niet! Zij gaan kijken of ze nog iets voor ons kunnen doen morgen bij hun eigen agent van Booking.com.....ben benieuwd!
Fijne avond
Frans
op 19 augustus 2019
bestemming: Italië / Sorrento, reisperiode: augustus 2019
Wij hebben in mij via booking.com een appartement geboekt in Sorrento.
Na de reservering werden wij benaderd door de "eigenaar" van deze woning. Deze heeft ons gevraagd de booking te annuleren en via een door haar gestuurde nep link (HomeAway) te boeken. Wij hebben dit gedaan en stom van ons geld overgemaakt. Ik begrijp dat wij volledig verantwoordelijk zijn echter had dit appartement nooit op Booking.com mogen staan aangezien de woningen niet bestaat en de eigenaar ook niet. Had verwacht dat Booking.com toch een betere screening deed van wat ze op hun site zetten.
Debby
op 19 augustus 2019
bestemming: België / Vise, reisperiode: augustus 2019
De foto’s op booking.com zagen er leuk uit, een authentiek hotel met karakter. Geen grote kamers maar meer hoeft dat voor ons niet te zijn. Eens daar aangekomen zagen we vooral veel rommel liggen op de binnenkoer. We hadden een deluxe kamer geboekt met bad en kregen een andere kamer. De kinderen kregen de kamer met stapelbed, ook op foto een kleine knusse kamer, maar de kamer was echt vuil en heel stoffig. Badkamermeubilair hing vol met roest, het rook er niet fris. Het stapelbed kraakte en piepte langs alle kanten waardoor de kinderen slecht geslapen hebben. Onze kamer krijgt dezelfde commentaar. Het ontbijt is een dubbeltje op zn kant. Een beetje keuze maar geen dagverse producten, broodjes en croissantjes uit een pakje, kaas en worst uit een pakje. Cornflakes die al veel te lang in een plastiek bakje lag en gemengd was met andere om het wat te verdoezelen. Zonde en veel geld als je 10€ pp vraagt. Op de ontvangst geen commentaar, dat was prima.
Suzan
op 18 augustus 2019
bestemming: Frankrijk / Rouen, reisperiode: augustus 2018
Slecht hotel, Booking.com zett alleen goede ervaringen op de website. Verder filteren ze recensies op positieve zinnen en niet de negatieve.
Perry
op 17 augustus 2019
bestemming: Canada / Toronto, reisperiode: augustus 2019
Reis was geweldig, behalve de overnachting de we aan het einde via Booking.com hebben geboekt. Booking geeft je (in ieder geval bij het hotel waar wij waren in Canada) zonder dat je het door hebt de mogelijkheid een 4 persoons kamer te boeken voor 5 personen. Hotel werkte niet mee aan een extra bed, dus dat was proppen met de kinderen, of we moesten nog even een extra kamer a 150 euro per nacht bijboeken. Boeking gemaild, antwoord gekregen dat ze boekingsnummer e.d. wilden hebben. Doorgegeven, en daarna radiostilte. Zwaar teleurgesteld. Dit bljjft voor mij bij een eenmalige ervaring.
Ineke
op 15 augustus 2019
bestemming: Duitsland / Borkum, reisperiode: augustus 2019
Het gaat me niet om de reis of hotel, prima hoor, maar ik vraag me af, waarom Booking.com telkens vermeld dat het hotel ter plaatse betaald dient te worden en bij uitchecken blijkt dat het bedrag inmiddels al zonder ons medeweten van creditcard is afgeboekt! Laat booking.com deze regel schrappen in de bevestiging van boeken hotel of duidelijk vermelden dat het bedrag toch zonder toestemming wordt afgeboekt!
Saskia
op 15 augustus 2019
bestemming: Frankrijk / Châtellerault, reisperiode: juli 2019
Op de website van booking.com heb ik een kamer gezocht voor 2 volwassenen en 2 kinderen. Booking.com kwam met de goedkoopste optie een kamer voor 56 euro. Bij het hotel aangekomen, blijkt dat er voor een gezin 2 kamers geboekt moeten worden i.p.v. 1, dus ben ik het dubbele bedrag kwijt. De receptionist vertelde dat dit probleem deze dag al 2 keer eerder was voorgekomen met klanten van booking.com
en dat we toch moesten bijbetalen. Het hotel zou hierover contact met booking.com opnemen. Ikzelf heb diezelfde avond ook meteen een bericht gestuurd met een klacht aan booking,com. Nu na thuiskomst van een kampeervakantie in Frankrijk nog eens gecheckt of booking,com weer dezelfde fout maakt op de website. Wijselijk hebben zij dit nu aangepast en voor een gezin met 2 volwassenen en 2 kinderen ben je nu 3 weken later 107 euro kwijt (en krijg je dus 2 kamers) en geen 56 euro. Zij hebben dus de website nu gecorrigeerd. Omdat inmiddels na 3 weken nog geen bericht is van booking.com, heb ik ze vandaag gebeld, maar helaas willen zij hun fout van incorrecte informatie op de website niet toegeven. Ik ben zeer teleurgesteld in dit bedrijf. Bij juiste informatie op hun website had ik niet voor dit hotel gekozen, maar voor een ander goedkoper hotel.
Annelies Homan-Meijer
op 14 augustus 2019
bestemming: Italië / Tivoli, reisperiode: mei 2018
Wij boeken al jaren onze accommodaties tijdens onze vakanties bij Booking.com. Op 29 mei en 30 mei 2018 hebben wij met bevestigingsnummer 1519.654.582 en pincode 7555 via Booking.com de accommodatie La Mensa Ponderaria, Piazza del Duomo 4, 00019 Tivoli, Italië geboekt. Bij de bevestiging stond Openbaar parkeren is gratis. U kunt parkeren bij de accommodatie. Reserveren is niet noodzakelijk. Er stond ook "Please note that a driving pass into Tivoli historical centre can be requested on arrival". Bij navraag bij de verhuurder was dit geen probleem want hij gaf onze gegevens gedurende de duur van ons verblijf door aan de politie in Tivoli. Ook kregen wij nog een mailtje hierover van hem. Tot onze grote schrik kregen wij een paar maanden later een boete van de politie uit Tivoli dat wij hadden gereden in een limited traffic zone. De eigenaar had dit dus niet goed geregeld. Vanuit de verhuurmaatschappij van onze huurauto kregen wij een rekening van
€ 61 adminstratiekosten en vanuit de politie in Tivoli een boete van
€ 89.90. Totaal dus € 150,90 aan kosten. Wij willen graag toekomstige klanten van Booking.com die willen boeken bij La Mensa Ponderaria waarschuwen dat zij ten alle tijde niet met de auto in het centrum van Tivoli gaan rijden. De verhuurder heeft het blijkbaar niet of niet goed geregeld met de politie in Tivoli.
Tes
op 14 augustus 2019
bestemming: Polen, reisperiode: juli 2019
Booking heeft mij een kamer laten boeken in een hotel die vol zat. Kom ik daar aan waar ze geen 1 woord nederlands spreken met dat ik dus geen kamer heb. Vervolgens booking gebelt waar ik halfuur aan de wachtlijn zat om uiteindelijk een engels talige werknemer aan de telefoon te hebben die niet zo goed wist wat ze moest doen. Ze gingen kijken naar een alternatief en zouden me binnen enkele minuten terug bellen... Enkele minuten??? Het duurde ruim een uur en heb toen zelf weer terug moeten bellen en weer enorm lang in wachtrij gestaan etc. Ze kon geen vervangende hotel voor mij vinden, alleen duurdere maar ik zou het zelf moeten betalen. Vervolgens zouden ze me weer terug gaan bellen want het moest overlegt worden etc. Eindstand waren we 3u later in de avond en geen hotel verder. + Ik ben gaan proberen zelf een hotel te regelen met weinig suc6. Vervolgens krijg ik nu maand later een bericht dat ze de bijkomende kosten wel willen betalen voor me???? Maar op dat moment kon dat niet en heb ik het ook duidelijk gevraagd of ze dat niet deden omdat het hun fout was. Maar wat heb ik hier nu aan ? Helemaal niks want heb die avond niet in een hotel geslapen. #triest
Patrick vermeulen
op 13 augustus 2019
bestemming: België / koksijde, reisperiode: augustus 2019
Voor ons was het een zeer geslaagd weekendje Koksijde en dit is voor een groot deel te danken aan Amita en Daniel, de gastvrouw en man des huizes.
Door hun warme en hartelijke ontvangst, leek het meer op logeren bij familie.
Het was een beetje thuiskomen.
Zelden hebben we deze mate van gastvrijheid gezien.
De hulpvaardigheid en interesse van Amita en Daniel kent geen grenzen.
De ligging is prima, op nog geen 5 minuten wandelafstand van het strand.
De kamers zijn mooi, groot, zeer proper en van veel gemakken voorzien.
Onze dank ook om samen met ons naar een oplossing te hebben gezocht voor Tim.
Dit mogen jullie bij jullie beoordeling plaatsten van de B&B.
Overigens, belofte maakt schuld; ik heb de voornaam Amita opgezocht.
Amita staat voor “zonder limiet” – “vriendschap en harmonie”.
Hopelijk tot een spoedig weerzien.
Lieve groetjes, Martine en Patrick.
Huub van den Berg
op 13 augustus 2019
bestemming: Nederland / Groningen, reisperiode: augustus 2019
Boek regelmatig Hotels. Ook groningen via booking.com als niet annuleerbaar. Aangekomen is boeking niet te vinden. Blijk ik een verkeerde dataum te hebben gekozen. Maar.. ze hadden kamers genoeg, even booking contacten of het omgewisseld mag worden. Bleek Bastion niet te bereiken dus nogmaals geboekt. Na diverse keren contact met booking en Bastion blijkt Bastion zich te verschuilen achter ‘we kunnen de tweede boeking ing niet annuleren omdat u akkoord bent gegaan met niet annulerbaar’. Wat een zeer klantonvriendelijke en onbegripvolle organisatie. Gezien alle ervaringen die Wij met Hotels hebben kan ik Bastion alleen maar afraden als je verwacht dat je hulp krijgt als je een probleeem hebt. Daarnaast dus ook een punt van Kritiek op Booking.com. Wij boeken een aantal keren per jaar via Booking.com. Op het moment dat je dus een keer een fout hebt gemaakt zijn ze niet bereid om er alles aan te doen om je te helpen. Dus betaal je enerzijds een extra booking en helpen ze niet om de boeking op de onjuiste data (mag zelfs met enkele kosten) te laten annuleren. Wat een slechte klantenservice bij Booking
Jasmina
op 11 augustus 2019
bestemming: Spanje / Roses, reisperiode: augustus 2019
Appartement is overboeked. Booking.com wil ons geen gelijkwaardige appartement geven, omdat dat te duur is. We moeten tevreden zijn met een apartment de helft vd grootte wat we geboekt hebben en die maar 1 slaapkamer heeft ipv twee slaapkamers. We moesten niet moeilijk doen over privacy. Of we moesten 20km verder gaan zitten midden in een ander stad ver van het strand. Kortom, totaal gebrek aan inlevingsvermogen en totaal niet servicegericht, met resultaat dat we ons tripje vroegtijdig hebben moeten afbreken!
Tony
op 11 augustus 2019
bestemming: Luxemburg / Berdorf, reisperiode: augustus 2019
Voor de reis en accomodatie geef ik 9. Aan booking.com geef ik 0. Dit omdat de reis lang op voorhand betaald geweest is aan booking.com en bij aankomst hebben de mensen van het verblijf nog niks ontvangen. Dan meld je dit aan booking.com en deze geven na 7 dagen nog steeds geen antwoord of reactie hierop. Daarom een dikke nul!
Chantal De Smedt
op 9 augustus 2019
bestemming: Frankrijk, reisperiode: januari 2018
Kamer in Mas de imprévisible geboekt, bevestiging ontvangen en kamer bleek al verhuurd te zijn aan iemand anders. Leuk als je net met vakantie vertrekt.
H.A.C. Kiekebosch
op 9 augustus 2019
bestemming: Spanje / Benalmádena, reisperiode: juli 2019
Dit cijfer is niet voor de reis maar voor Booking.com. Door een sterfgeval konden wij helaas niet op de geboekte aankomstdag aankomen. Wij hebben meteen contact gezocht met Booking.com en aangegeven dat wij 2 dagen later bij de accommodatie zouden aankomen ivm begrafenis. Geen enkel medeleven, begrip en zij gaven aan dat de accommodatie had aangegeven dat t niet mogelijk was om later aan te komen. Geen garantie dat t appartement dan nog beschikbaar zou zijn. Booking.com heeft geen enkele moeite gedaan om ons terug te bellen en we hebben verschillende keren met ze gebeld. Telkens geen begrip en medewerking en Booking.com dook aan alle kanten. Dit in een verdrietige periode waarin wij mogen verwachten dat Booking.com zich inzet voor haar klanten. Niet dus!!!! We boeken al jaren via Booking.com maar dit hebben we nog nooit meegemaakt. Na dagen bellen en stress hebben we uiteindelijk zelf contact gezocht met de accomodatie. Wat blijkt: geen enkel probleem en binnen een half uur kregen we al een bevestigingsmail vanuit Spanje. Nog een mail gestuurd naar Booking.com met deze klacht en verdriet en stress en weer ontrekken zij zich van elke verantwoordelijkheid. Krijgen een kort mailtje terug dat t fijn was dat t toch opgelost was doordat we zelf contact hadden gezocht met accomodatie. maar Booking.com zelf maakt geen enkel gebaar. Nemen geen enkele verantwoordelijkheid en hebben geen enkele keer teruggebeld. Waardeloos!! We overwegen om dit bij tv programma Radar neer te leggen. Booking.com verdient een koude douche...
Johan van Iersel
op 9 augustus 2019
bestemming: Italië / monopoli, reisperiode: juni 2018
We moesten met de hele familie op één slaapkamer slapen, omdat booking.com ons verkeerd had ingelicht (er zouden er twee zijn). Booking.com geeft geen thuis als je daarover contact opneemt. Elke mail wordt door een andere (vermoedelijk werkstudent) medewerker beantwoord, maar niemand maakt zich de case eigen.
Frederick
op 7 augustus 2019
bestemming: Spanje / Ibiza, reisperiode: augustus 2019
Ze reageren nergens! Heb al 10x gebeld en ze beloven van alles Booking.com is niet te vertrouwen! Er is een illegale boeking gedaan met ons creditcard. Ene andere hotel is geboekt op Ibiza. We lopen al dagen achter deze situatie aan. Er is 1400 euro van onze creditcard afgehaald. Elke dag geeft een medewerker aan dat ze ons terug Bellen. Ik heb hierdoor slaaploze nachten gehad. Ze hebben van alles beloofd, een Spaanse mail zouden ze naar de accommodatie versturen! Vandaag zou er gebeld worden tussen 14.30 en 16.30 uur is ook niet gebeurt. Ik snap niet hoe booking.com illegale praktijken kan accepteren. Ik wil graag weten wat voor IP adres er gebruikt is! Ze wouden ook per mail mijn creditcard gegevens heb ik ook gestuurd maar nog steeds geen reactie!
Alice
op 5 augustus 2019
bestemming: , reisperiode: juli 2018
We hebben een hotel geboekt , volgens recensies geweldig
Wat een tegenvaller . Na overleg met booking weggegaan en een ander hotel geboekt . Achteraf weten ze van niks en beantwoorden ze niet meer op mijn klacht . Rechtsbijstand ingeschakeld . Recensies gegeven over dit hotel . Maar die hebben ze verwijderd . Puur oplichters
Hans en Nancy Feller
op 5 augustus 2019
bestemming: Italië / Gravedona(Segna), reisperiode: juli 2019
Mooi en compleet huisje. Leuke behulpzame Gastvrouw (Fosca) dichtbij leuke bezienswaardigheden. ZEKER AAN TE BEVELEN
Yvonne
op 5 augustus 2019
bestemming: Verenigde Staten / Kissimmee, reisperiode: juli 2019
Het resort dat we geboekt hadden was niet wat we geboekt hadden. We hadden een 6 persoonskamer, maar hadden 2 bedden een doorgezakte slaapbank. Door championworld niet geholpen en ook niet door booking.com. Booking.com zegt dat we 2 andere kamers hebben gekregen. Een ervan lagen andere mensen in te slapen en de andere was net zo vies en kapot en slecht. Dus dat had geen zin. Met 3 van ons zijn we naar een ander hotel gegaan maar ondanks dat we ter plaatse al contact hadden met booking.com krijg je niets.
Als iemand weet of ik iets kan ondernemen hiertegen hoor ik het graag.
Esther
op 4 augustus 2019
bestemming: Nederland / Zoetermeer, reisperiode: juli 2019
Super verblijf, niks op aan te merken. Alles naar wens geweest. Uitstekende service, vriendelijk personeel die met je mee denkt en nette, schone kamers.
Van Dam - Verspecht
op 3 augustus 2019
bestemming: Frankrijk / Saint tropez, reisperiode: juli 2019
3 x een reis geboekt met Booking deze zomer tijdens de maand juli...3 x een grote ramp en mislukking!
1/ Hotel Monte Carlo Bay...juli 2019 // 5 overnachtingen
Kamer geboekt met zicht op zee..
Kamer gekregen met zicht op de stad en het dak van het overdekt zwembad!!
Reclamatie gedaan en geen reactie!!
2/ hotel geboekt in Saint Tropez.." Le mas de J"
4 overnachtingen en geweigerd geweest door de eigenaar die mij niet wou aan de prijs waaraan ik geboekt had via Booking .com...
Blijkbaar communicatie fout tussen booking en het Hotel.
En de klant kan het bekopen!
We kregen een ander hotel ter vervanging.. Nog een grotere ramp !
Dit hotel was gelegen tussen het riet en op een ontoegangkelijke plaats..
3/ Hotel geboekt in Saint Tropez ( Ramatuelle) La Bastide Saint Anne..10 dagen.
Bij aankomst ... Kamer niet gekuist..geen zeep..handdoeken versleten en vies, 2 dagen geen druppel water uit de kraan wegens defect airco? Dat was de uitleg die we kregen van het kamermeisje.
Niet te geloven dergelijke toestanden..
De douche mengkraan was stuk en gaf alleen heet water!!
Dus bijgevolg gedurende 10 dagen geen douche kunnen nemen.
Enkel een bad ( gelukkig maar )
WIFI ging heel slecht of niet...wat heel lastig is!
Terrein kon niet afgesloten worden omdat hun automatische poort aan de straat stuk was...dus geen veiligheid !!
Bij al deze reclamaties werd niet gereageerd door de eigenaar!
Of werd er niets gedaan gedurende 10 dagen.
Dit kan toch niet meer !
De waard
op 3 augustus 2019
bestemming: Duitsland / Boblingen, reisperiode: juli 2019
Booking.cim reageert niet op een klacht.Krijg 1 reactie en daarna hoor ik op mijn 5 mails niets meer.Waardeloze onbetrouwbare organisatie.Oplichting!
Lia
op 2 augustus 2019
bestemming: Oostenrijk / Bad kleinkircheim, reisperiode: juli 2019
Wij verbleven in appartement ria met een zeer vriendelijke gastvrouw appartement was netjes en verzorgd
Bien
op 30 juli 2019
bestemming: Zwitserland / Flims, reisperiode: juli 2018
Nóóit boeken met creditcard bij booking.com !! Wij hebben ons hotel met terechte reden moeten annuleren , en tòch is er zónder ons te waarschuwen afgeschreven en NIET terug te krijgen ; booking.com niet te bereiken voor uitleg ... Nooit boeken met bij booking.com !!!
Peeters
op 30 juli 2019
bestemming: Oekraïne / Kiev, reisperiode: juli 2017
Boekte een appartement via booking.com. Bij aankomst blijken er echter 2 ipv 3 bedden op te staan. Vriendelijk aan booking.com gevraagd om deze situatie op te lossen. Drie mails terzake blijven totaal onbeantwoord. Ik vraag me af of dit onkunde is of een totaal gebrek aan professionaliteit . Elementaire beleefdheid is nog niet doorgedrongen bij deze mensen.
BOOKING.COM IS EEN TE MIJDEN WEBSITE !!!!!!!!
M van Ofwegen
op 30 juli 2019
bestemming: Japan / Hirosima, reisperiode: juli 2019
Omdat ik een rek.krijg die hoger is dan de prijs die op de boeking staat.Komen opeens allemaal kosten bij.Kat in de zak.
Vergucht
op 26 juli 2019
bestemming: Oostenrijk / Seeboden, reisperiode: juli 2018
We boekten en betaalden hotel met half pension en kregen bevestiging met alleen ontbijt. Daarop belden we meteen het hotel en due garandeerden ons het recht te zetten bij aankomst. Niet dus ! Dure aangelegenheid als je elke dag het diner nog es extra moet betalen. 2,3 keer uitgelegd. Neen bevestiging stond alleen ontbijt ! EN er werd niets rechtgezet. Schandalig gewoon 😪
Marjan horvers
op 25 juli 2019
bestemming: Nederland / noordwijk, reisperiode: juli 2019
Na een klein uurtje dan tocht de service a.d. telefoon gekregen. mijn klacht is het volgende . … Booking.com heeft leuke kortingsbonnen uitgegeven die je bij een bepaald bedrag kan innen. Wanneer je dus geen creditcard hebt is dit niet mogelijk!!!! het meisje dat ik a.d. telefoon kreeg bleef dit een keer of 8 herhalen ook nadat ik haar i.d. reden was gevallen dat ik het nu wel begreep..ik kan het wel gestort krijgen op een "bevriende creditcard" du ik moest maar aan iemand die wel i.h. bezit is zij nr vragen en het daar op laten storten. Ze had ook nog een andere optie nl dat ik bij de bank voor dit soort akties een card kon aanvragen zodat ik dan toch een credit card heb?! Ik wil helemaal geen credit card! Te gek voor woorden dat je dus alleen de kortingsbonnen kan innen als je een credit card hebt! K.bedrijf!!!
Cools
op 24 juli 2019
bestemming: Kroatië, reisperiode: augustus 2019
Wij hadden onze vak geboekt en is door hun geannuleerd