Reviews over Booking.com

Pagina 5 van 10 met 927 resultaten

op 7 juni 2019 bestemming: Indonesië / Medan, reisperiode: februari 2019

Met een kortingsactie van Booking.com. van €30,- 2 nachten in hotel Deli River in Medan geboekt. Het hotel was prima! De korting zou na uitchecken worden gestort op onze rekening. Na mail- en telefonisch contact nog steeds geen geld terug gezien. Men zou het uitzoeken. Het hotelbezoek was 10 februari en inmiddels zijn we 4 maanden verder en nog steeds niets gehoord. Waardeloos! Boek niet met een kortingsactie van Booking.com! ... Lees meer

  • Algemeen 2
op 3 juni 2019 bestemming: Duitsland / Central, reisperiode: maart 2019

Zelden door een (web)winkel zo slecht behandeld en voorgelicht. Een zogenaamde “beloning” wordt je geboden, maar 30 telefoontjes en evenveel mailtjes verder krijg je “nul” op je rekest. Steeds weer met een ander excuus door de medewerker. Ze zag ‘t wel staan in het systeem, maar ik was ondertussen van baan/e-mailadres veranderd, dat kan ‘t systeem “anno 2019” niet verwerken. Ik heb ‘t opgegeven en mijn les geleerd: voor ons NOOIT geen booking.com meer. Liever luttele €’s meer kwijt dan 1 minuut energie aan dit waardeloze bedrijf! ... Lees meer

  • Algemeen 1




op 3 juni 2019 bestemming: Frankrijk / Dijon, reisperiode: augustus 2019

Een appartement geboekt en direct betaald. Na 3 dagen geannuleerd door de accomodatie zonder enige verklaring. Doordat ik het tarief had gekozen die niet annuleerbaar was, kreeg ik maar 20 euro terug van de betaald 139 euro. Maar ik heb niet geannuleerd, de accomodatie heeft geannuleerd! Nu wordt ik van het kastje naar de muur gestuurd. Inmiddels ook contact gehad met de accomodatie maar die kan de betalingen niet terugvinden en verwijst ons terug naar booking.com. Booking.com is op hun beurt nederlandstalig niet bereikbaar, nu al 3 gesprekken gevoerd engelstalig maar geen enkel resultaat.
Al 3x mail gestuurd, laatste keer met alle betaalbewijzen, geen enkele reactie.
Boeken is zo gedaan, maar bij problemen, is er niemand thuis.. ... Lees meer

  • Algemeen 3
op 2 juni 2019 bestemming: Spanje / Finisterre, reisperiode: mei 2019

Ik wil hiermee een reactie geven op mijn review via booking.com. ik heb een appartement geboekt in Finisterre (O Almacen) en een hotel in Santiago de Compostella (Arco de Mazarelos). Ik maak op booking.com de vergissing om de review van het appartement in Finisterra te verwisselen voor het hotel in Santiago de Compostella. Hierdoor krijgt het appartement O Almacen ten onrechte een wat nagatievere beoordeling. Ondanks mijn herhaald verzoek om dit te herstellen reageert booking.com niet met het verwijderen van de verkeerde review. Zwakke prestatie van Booking.com.

  • Algemeen 8
op 2 juni 2019 bestemming: Nederland / Leiden, reisperiode: juni 2019

Het appartmenet was niet het appartement van de foto’s . Het was bovendien erg smerig, een van de badkamers tonk zo dat we die niet konden gebruiken, smerig beddegoed, kapotte vaatwasser, smerig vervuild terras vol rotzooi, peuken rooklucht

  • Algemeen 1
op 1 juni 2019 bestemming: Nederland / vriescheloo, reisperiode: mei 2019

Het was binnen en buiten een enorme rotzooi. Wel een badkamer maar geen warm water dus moesten we de badkamer van de bewoners gebruiken. Volgens mij waren de gastenkamers na de vorige gasten niet eens schoongemaakt. Mijn hand was helemaal zwart na een veeg over de vensterbank Als echtpaar moet je in 2 verschillende kamers slapen omdat er geen tweepersoons bed staat. In de keuken waar ons ontbijt werd klaargemaakt liepen 2 katten met 10 kittens rond (ook op het aanrecht). Een hond buiten die dag en nacht aan een ketting vastgebonden zit. Ik begrijp niet dat jullie deze accommodatie op jullie site willen verkopen .

  • Algemeen 3
op 24 mei 2019 bestemming: Frankrijk / Parijs, reisperiode: maart 2019

Hotel via Booking.com geboekt en later geannuleerd omdat hetzelfde hotel vooraf al door onze Franse vrienden was betaald. Keurig een annuleringsbevestiging ontvangen van Booking.com maar geld toch door het hotel van mijn credit card afgeschreven. De bewijsstukken naar Booking.com gestuurd maar men laat je gewoon in de kou staan... Voor het hotel heb ik helemaal geen goed woord over maanr Booking.com had haar verantwoordelijkheid moeten nemen! Zeer starre klantenservice

  • Algemeen 1
op 24 mei 2019 bestemming: Hongarije / Keszthely, reisperiode: mei 2019

Een appartement met aantrekkelijke foto's, en zeer goede beoordeling, dat hoegenaamd niet overeenkwam met de realiteit. De beoordelingen leken naderhand bekeken uit de lucht gegrepen. Het betreft appartement Azure in Keszthely. De slechtste ervaring ooit met Booking.com, waarvan wij normaal voor 80% tevreden zijn. Doe verdorie de moeite en controleer dit adres, het ruikt er zeer onfris en is meer dan gedateerd.

  • Algemeen 3
op 24 mei 2019 bestemming: Nederland / Sneek, reisperiode: mei 2019

Slechte zaak hele boekingssom te laten betalen bij ziekte boete oke

  • Algemeen 3
op 20 mei 2019 bestemming: Israël / Eilat, reisperiode: april 2019

Accommodatie heeft opeens huisregels waarbij kinderen onder de 18 niet toegestaan zijn. Tijdens de booking was dit niet te zien. Overnachting niet gedaan, 0,0 hulp van Booking.com. Accommodatie wijst naar booking.com en zij wijze naar de accommodatie. Heel triest dit. Nooit meer booking.com

  • Algemeen 2
op 16 mei 2019 bestemming: Frankrijk, reisperiode: maart 2019

Spijtig dat er geen 0 stond... Booking.com weigert onze 30 euro terug te betalen. Kan enkel mits doorsturen creditcardgegevens, zij kunnen dat niet gewoon overschrijven op ons rekeningnummer

  • Algemeen 1
op 12 mei 2019 bestemming: Nederland / Groningen, reisperiode: mei 2018

Wij hebben niet het appartement gekregen wat wij besteld en betaald hadden.
Het appartement was veel kleiner en niet gelegen aan de gracht.
Bovendien was het appartement moeilijk toegankelijk en erg vuil.
Wij hebben de host geïnformeerd maar was niet bereid het juiste appartement aan te bieden.enz.enz.

  • Algemeen 1
op 12 mei 2019 bestemming: België / Antwerpen, reisperiode: april 2019

Onlangs een vies slecht onderhouden hotel in Antwerpen geboekt waarover een recensie geschreven op booking.com. Bij teruglezen van mijn recensie op booking.com viel me op dat de inhoud helemaal niet was weergegeven. Booking brengt alleen positieve zaken naar voren, de negatieve ervaringen over een hotel laten ze steeds meer achterwege. Een reëel beeld over hotels wat zij suggereren is steeds minder aan de orde. Echt jammer, want in het verleden vond ik dat juist hun sterke punt en boekte daarom altijd bij hun.

  • Algemeen 3
op 11 mei 2019 bestemming: Nederland / Zeeland, reisperiode: april 2019

Bij de zondagskrant zat een kortingsbon van €30 van booking.com.
Die €30 zou na het verblijf terug aan je overgemaakt worden door booking.
Wij hadden het volledige bedrag gestort van onze maestro rekening. Maar daar stort booking niet terug op.
Ze vragen een creditcard account aan te maken!
Het zijn oplichters! Zo klaar als een klontje!
En wij zullen nooit maar dan ook nooit nog boeken via booking.com!!!
En ik zal het voortaan ook iedereen afraden.

  • Algemeen 1
op 7 mei 2019 bestemming: Tunesië, reisperiode: april 2019

3 weken in appartement propre geweest,Alles wat op booking stond was er niet geen balkon stond er wel op geen terras geen fitnisruimte Een bed waar de ijzeren vering doorstak en veel meer wat ik er niet wasn De locatie was 10 keer niks was in Tunis ,maar was in Mourouje een vuile vieze stad Voel me erg misleid en belazerd

  • Algemeen 3
op 5 mei 2019 bestemming: Nederland / Leiden, reisperiode: mei 2018

Nooit boek ik nog via Booking.com. Ik maakte een reservatie en kreeg er een reservatienr van.
2 dagen later kreeg ik er opnieuw een reservatienr. Nu moet ik 2 keer betalen en terwijl ik maar 1 kamer moet hebben. Ik kan niet annuleren en ben dus mijn geld kwijt. Lijkt nogal op oplichterij!!

  • Algemeen 1
op 3 mei 2019 bestemming: Verenigde Staten / Portland, reisperiode: maart 2019

Volgens Booking.com was het mogelijk om mijn accommodatie tot een aantal dagen voor vertrek nog te annuleren. Dit heb ik gedaan en krijg een bevestiging dat de annulering kosteloos was. Echter de aanbetaling die al van mijn credit card was afgeschreven, circa 150 euro, heb ik tot op heden nog niet terug ontvangen. Booking.com reageert op geen enkel mailtje die ik hen hierover heb gestuurd. Mooie service, dus niet! Ik zou Booking.com niet aanraden en zelf ook niet meer gebruiken.

  • Algemeen 1
op 3 mei 2019 bestemming: Nederland / Assendelft, reisperiode: april 2019

Wij verbleven 2 dagen in een b&b voor 200 euro in een luxe kamer maar vraag mij af waar die luxe in zat.het was een bijeengeraapt zooitje wat er in de kamer stond en het enige wat wij hadden voor onze kleding waren een viertal kleine lades in de nachtkastjes. Schandalig dat booming.com deze b&b ons heeft durven te verkopen.wij gaan veel en graag op reis maar boeken niets meer via booming.com omdat zij niet geloofwaardig bij mij overkomen.

  • Algemeen 2
op 1 mei 2019 bestemming: Spanje / Barcelona, reisperiode: mei 2019

Vreselijk. Denk je een leuk appartement gevonden te hebben in Barcelona, blijkt het 1 grote scam te zijn, maar heb je wel lekker even richting de 400 euro ervoor betaald. Klantenservice van Booking al driemaal gebeld en nog steeds geen oplossing aangeboden gekregen. Wel lekker 55 minuten lang in de wacht mogen staan. Het kan ze helemaal niks schelen dat ik hier ziek rondzwerf, omdat ik maar last minute ergens een bed moet zien te scoren (terwijl ik nog 4 nachten moet). Schandalig dat dit een Nederlands bedrijf betreft, maar dat je niemand aan de telefoon krijgt die Nederlands spreekt. Lang verhaal kort: ik had een appartement gevonden, heb netjes de gegevens ingevuld en 70% van het totaalbedrag betaald. Ik heb de hosts (zoals aangegeven in de bevestigingsmail van Booking) ook even een mailtje gestuurd met de details over mijn komst en vragen omtrent de incheck-procedure > geen reactie. Prima, het opgegeven nummer meerdere mailen voor vertrek geappt > geen reactie. Stap je uiteindelijk in de taxi (na ze al 1000 keer gebeld te hebben), omdat je toch nog ergens hoopt dat het wellicht met een sleutelkastje werkt of dat de host toch wel zelf op locatie zou zijn, maar tevergeefs..je komt op locatie aan en je beland ergens in een oude wijk, met vervallen huisjes, wat totaal niet op het appartement leek. Al met al 1 grote scam!!! Gaat om Super Easy stay appartement Barcelona. Oh en het nummer was de dag voor mijn aankomst nog in gebruik en non stop online op WhatsApp, maar je raad het al..na mijn appjes stond hij uitgeschakeld.

  • Algemeen 1
op 25 april 2019 bestemming: Nieuw-Zeeland, reisperiode: september 2018

Een extra betaalde nacht wordt na telefonisch akkoord door booking.com niet terugbetaald. Ben 1 nacht gebleven, maar 2 betaald en ze trekken hun handen er helemaal van af. Niets doen ze, bankafschriften en bewijzen gestuurd maar neen hoor, monopolie booking.com verroert zich niet. Hele slechte klantenservice.

  • Algemeen 1
op 23 april 2019 bestemming: Nederland / Emmercompascuum, reisperiode: april 2019

Maatschappij waar we mee vlogen is netjes en beleefd maar booking.com heeft ons slecht behandeld hotel ging renoveren telefonisch contact gehad hierbij in de wacht gezet door medewerker wat niet goed gebeurde en hierbij heeft de medewerker dingen benoemd (k#×#×#w#f) dit is niet naar tevredenheid opgelost dus voor ons niet weer kapotschamen zullen jullie je

  • Algemeen 3
op 22 april 2019 bestemming: Verenigde Staten / Philadelphia, reisperiode: mei 2019

Hallo Booking.com
Wat een gezeik met jullie, dankzij jullie moeten wij 3 keer zoveel betalen omdat booking.com niet optijd heeft betaald. De gevolgen hiervan zijn is de booking nu geannuleerd :(. Dus kwam nu erop neer dat we opzoek kunnen gaan naar een ander appartement, die ver van alles is of 3 keer zoveel betalen, als wij bij de zelfde lokatie terecht willen. Dat is toch belachelijk.
Ik zal er nooit zaken met booking.com willen doen en niemand zou aanraden. Tenzij als dit opgelost wordt.

  • Algemeen 1
op 17 april 2019 bestemming: Portugal / Porto, reisperiode: juni 2019

Booking.com heeft mijn privacyrechten geschonden.

Mijn privé boeking, gemaakt op mijn account, is zichtbaar in het reserveringsoverzicht van mijn vriend. Dit betrof een verassing voor mijn vriend zijn 30ste verjaard.

Booking.com reageert ZEER slecht (2 weken lang dagelijkse kind reminders) en geeft slecht een schrale 10% korting voor het maken van deze zeer GROTE fout, want wie zegt dat niet een willekeurig persoon mijn gegevens straks in kan zien!

Mijn advies: boek NIET bij booking.com!

  • Algemeen 1
op 12 april 2019 bestemming: Duitsland / Allgau, reisperiode: februari 2019

Het hotel was gesloten toen we aankwamen. Aanbellen hielp niet, bellen hielp niet. Het was k.,.wehebben een ander hotel moeten zoeken midden in de nacht kosten ca 250 euro. Ons bookingsnummer. Is 2026715373. We hebben een mail gestuurd naar het. Gasthof. Nooit meer iets gehoord. Willen dit graag financieel afhandelen . Het geld is afgeschreven

  • Algemeen 1
op 9 april 2019 bestemming: Nederland, reisperiode: april 2018

Telefonisch via het hotel een driepersoonskamer laten omboeken naar 2 tweepersoonskamers. Kamer wat not refundable en de omboeking was niet doorgegeven aan booking.com waardoor wij een twee en een driepersoonskamer moesten betalen.
Hotel wou dit niet aanpassen maar booking. com heeft toch de helft van de kosten op zich genomen hoewel zij hier niet van op de hoogte waren.

Super

  • Algemeen 10
op 8 april 2019 bestemming: Duitsland / Düsseldorf, reisperiode: maart 2018

Via Booking.com een hotel voor €270,- per nacht geboekt. Daarvoor verwacht je in Duitsland toch een fatsoenlijk hotel. Bij aankomst bleek niets minder waar; zelfs voor een hostel was de kwaliteit te slecht. Sterker nog, ik ben weleens in een gevangenis in Zuidoost Azië geweest waar de faciliteiten schoner en beter waren.

Direct contact opgenomen met Booking.com. Ik zou de volgende dag terug gebeld worden maar dat is niet gebeurd. Een mailtje erachter aan mocht ook niet baten. Nadat ik een paar dagen later weer telefonisch contact opnam werd er weer contact opgenomen met het hotel, maar hier kwam niets uit.

De reden die Booking.com aangaf niets te kunnen doen was dat ik te laat contact had opgenomen. Hemeltergend, daar ik direct (telefonisch) contact had opgenomen waarna er tot twee keer toe geen follow up is gegeven.

Een ‘hotel’ als dit aanbieden voor dit soort prijzen is oplichting. Ik heb dan ook aangifte bij de politie gedaan.

  • Algemeen 1
op 30 maart 2019 bestemming: Nederland / Groningen, reisperiode: maart 2019

Ik heb € 500 borg betaald aan een malafide verhuurder. Na melding bij booking.com, en na hun controle, hebben zij het volledige bedrag aan ons geretourneerd. Klasse service!

  • Algemeen 10
op 21 maart 2019 bestemming: Duitsland, reisperiode: maart 2019

Wat een waardeloze klantenservice.

Ik heb een reisje geboekt met een voucher. Hiermee zou ik na de reis 40 euro retour krijgen. De reis was 4 maart afgelopen. Dus binnen een week zou ik dan de 40 euro terugkrijgen.
Ik kreeg niks en wachtte nog even af, maar heb 7 dagen geleden een melding gemaakt. Geen enkele reactie.

Vanochtend wilde ik bellen, maar één of ander grietje roept alleen dat ze me niet kan verstaan (na 10 minuten in de wachtrij gestaan te hebben).

Daarna wilde ik via facebook een klacht indienen. Want via hun site en telefonisch is duidelijk niet mogelijk. Daar krijg je dan een chatbot. Die begrijpt het woord 'klacht' of 'complaint' duidelijk niet. Na het verhaal geschreven te hebben, probeert de chatbot me een hotel aan te bieden in Amerika voor 40 euro.

Bedroevend. Ik zal nooit weer een boeking doen via deze belabberde website. Wat een slecht bedrijf!

  • Algemeen 1
op 21 maart 2019 bestemming: Nederland, reisperiode: februari 2019

Het verblijf in hotel Première Classe Paris in Drancy was matig. Maar wat nog veel hinderlijker was is dat booking.com de kosten dubbel in rekening heeft gebracht. Vervolgens wordt er na het invullen van het klachtenformulier, behalve de automatische antwoord mail niet meer gereageerd. Ben inmiddels 2 weken in afwachting van een reactie van booking.com. Erg slordig, nu kwam ik er bij toeval achter, normaliter had ik vertrouwen in booking.com maar ik zou nu iedereen adviseren om standaard te controleren of deze organisatie deze fout niet maakt.

  • Algemeen 3
op 14 maart 2019 bestemming: Nederland / Huizen, reisperiode: februari 2018

Geen reis geboekt op bovenstaand datum .....maar er is wel geld afgeschreven van onze creditcard.
Mail werd eerst in Engels beantwoord...steeds vraag naar boekingsnummer welke wij natuurlijk niet hebben...nu geen reactie meer.Telefonisch niet te bereiken....frustrerend!

  • Algemeen 1
op 13 maart 2019 bestemming: België / nieuwpoort, reisperiode: maart 2019

Heel sfeervol hotel op de zeedijk, deskundig en vriendelijk personeel met bovendien uitstekende keuken. De hoge kwaliteit doet ons steeds terugkeren naar dit vakantieplekje.

  • Algemeen 10
op 12 maart 2019 bestemming: Nederland / borger, reisperiode: februari 2018

Heb rechtstreeks bij hotel gereserveerd zelfde periode en dat koste 55 euro minder dan boeken via booking.com, je word gewoon belazerd ordinaire zakkenvullerss zijn het

  • Algemeen 1
op 11 maart 2019 bestemming: Nederland / vaals, reisperiode: februari 2019

2 nachten via booking.com een appartement in Vaals voor 2 nachten geboekt. We kwamen tegen zessen s'avonds bij het appartement maar kwamen niet binnen. Pincode van 4 cijfers werkte niet, aanbellen ook niet en telefonisch contact zoeken lukte ook niet(een half uur in de wacht). Na een half uur daar voor de deur te hebben gestaan, hebben wij zelf in Vaals een hotel opgezocht. Geen enkele reactie op onze klachten gekregen. Wel en evaluatie formulier gekregen. Thuisgekomen vond ik in mijn email een andere pincode. 150 euro heeft ons deze ervaring gekost. Zal geen appartement meer via booking.com aanvragen.

  • Algemeen 1
op 10 maart 2019 bestemming: Engeland / Londen, reisperiode: december 2019

Na boeken via booking.com en alles betaald te hebben, niks meer vernomen van "eigenaar"appartement. Eindeloos vaak baar booking.com gebeld. Slecht bereikbaar, onbeschoft personeel.Steeds nieuwe beloftes over teruggebeld worden en geld terug krijgen. Maar nooit waargemaakt. Wij hebben erg het idee aan het lijntje gehouden te worden en dat het een slechte en zeer onbetrouwbare site is. Veel oplichters. Niet boeken!

  • Algemeen 1
op 9 maart 2019 bestemming: Oostenrijk / Sankt Johann in Tirol, reisperiode: maart 2019

Na je vakantie vragen ze een beoordeling in te vullen, maar als je een kritische opmerking maakt ben je nergens meer te vinden. WAARDELOOS!!!

  • Algemeen 1
op 9 maart 2019 bestemming: , reisperiode: september 2018

Reis al jaren met Booking de wereld over, van Europa tot Azie, Amerika en Latijns America. Nog nooit 1 probleem ondervonden. de slechte recencies verbazen me. Zeer tevreden

  • Algemeen 10
op 8 maart 2019 bestemming: Mexico / Tulúm, reisperiode: maart 2019

Helaas tijdens rondreis Yucatan betrokken geraakt bij een schietpartij in toeristenbadplaats Tulum en eerder teruggekeerd naar Nederland. Vanaf het begin vanuit Mexico direct contact gehad met Booking m.b.t. het annuleren van een niet meer kosteloos te annuleren boeking. Vertrouwde erop dat Booking zou bemiddelen, maar zij konden niets voor ons betekenen waardoor wij nu het volle bedrag moeten betalen voor een kamer waarin wij niet hebben kunnen verblijven. Bovendien ook in discussie verzeild geraakt met medewerkster terwijl dat bij lange na niet mijn intentie was van het gesprek. Medewerkster maakte onnodig verwijten en was niet in staat empathie te tonen of zich in de klant te verplaatsen en anders op zijn minst een neutrale houding aan te nemen. Zij wist zich alleen te verplaatsen in het hotel. Helaas heb ik met Booking sowieso ook ervaren dat zij niet terugbellen wanneer zij dat beloven en niet op e-mails reageren. Coulanceregelingen kennen ze zelf in ieder geval niet, terwijl ze zelf goed geld verdienen aan iedere boeking die klanten bij hen maken. Ik gebruik hun service al jarenlang veelvuldig voor het boeken van accommodaties, maar durf dit niet meer te doen omdat Booking er duidelijk niet voor de klant is op het moment dat er iets verkeerd gaat. Ik had zelf mijn reis ook liever willen afmaken. Dit is wel het laatste wat ik wilde en dat ik nu ook nog met deze rompslomp en een verwijtende medewerkster te maken krijg, is voor mij echt wel even genoeg geweest.

  • Algemeen 1
op 7 maart 2019 bestemming: Italië / Verona, reisperiode: maart 2019

Nadat het verblijf in Verona in de verste verte niet leek op hetgeen was aangegeven op de website, gaf de klantenservice niet thuis.

  • Algemeen 3
op 7 maart 2019 bestemming: Nederland / Amsterdam, reisperiode: februari 2019

BOOS om klachten afhandeling

  • Algemeen 1
op 7 maart 2019 bestemming: Nederland / veldhoven, reisperiode: december 2018

Als je een klacht hebt word hier niks mee gedaan.. schandalig

  • Algemeen 1
op 4 maart 2019 bestemming: Turkije / Istanbul, reisperiode: maart 2019

Een zeer slechte hotel website / tussenpersoon.

  • Algemeen 1
op 4 maart 2019 bestemming: Nederland, reisperiode: april 2019

Mijn cadeaukaarten met een tegoed van booking.com zijn via hun webside nauwelijks te verzilveren.Navraag bij de slecht bereikbare telefonische hulpdienst geeft geen uitkomst ... ik kreeg als antwoord dat het probleem komt doordat de cadeaukaarten een nieuw fenomeen bij booking.com is ...
Daar schiet je als consument dus niets mee op...NIET aanschaffen dus !

  • Algemeen 1
op 2 maart 2019 bestemming: Israël / Tel Aviv, reisperiode: april 2019

Ik heb via Booking .com een nacht gereserveerd ( en betaling gedaan) in tel Aviv april a.s. De reservering staat echter niet op mijn account vermeld. na drie mails ( wordt niet op gereageerd) en een telefonisch gesprek t.w.v. 5,90 euro staat het er nog niet op. het is bijzonder frustrerend dat Booking.com de mails negeert en dat je zoveel moet betalen voor een telefonisch gesprek. Ik overweeg de consumentenbond te vragen wat ik hier mee moet. Het hotel kan vast een dikke tien zijn maar de service van Booking.com vind ik zeer slecht!

  • Algemeen 2
op 28 februari 2019 bestemming: Nederland / Noordwijk, reisperiode: februari 2018

Het verblijf in het Beach hotel Noordwijk is slecht bevallen. We hadden via booking.com 3 nachten geboekt. We wilden daarvan de laatste nacht annuleren. Het hotel verwees ons naar booking.com en zij verwezen ons naar het hotel. Kortom annuleren lukte niet.
Wel voiraf allerlei mails sturen om het verblijf te upgraden.
Bellen en mailen naar booking.com lukte pas na veel pogingen.
Voor ons geen boekingen meer via booking.com

  • Algemeen 2
op 27 februari 2019 bestemming: Vietnam / Dalat, reisperiode: februari 2019

Verblijf was volgeboekt, niet bereikbaar voor hulp, geen vergoeding van gemaakte kosten, geen hulp met vinden alternatief.

  • Algemeen 1
op 21 februari 2019 bestemming: Spanje / Tenerife, reisperiode: januari 2019

Problemen met het appartement, maar booking.com heeft dit fantastisch opgelost. ( iedereen die wij aan de telefoon hebben gehad een dikke pluim)

  • Algemeen 10
op 20 februari 2019 bestemming: Spanje / Barcelona, reisperiode: februari 2018

Na een reis van NL to Spanje hebben een hotel geboekt in hartje Barcelona. Hotel gevonden via booking.com en gelijk geboekt. Betaling gedaan, ook meteen een bevestigingsmail gekregen. Eenmaal aangekomen in de nacht kon meneer achter de receptie geen boeking vinden. Alles doorzocht maar tevergeefs. Hij probeerde booking klantenservice nog te bellen maar geen gehoor. Ik probeerde toen zelf te bellen en na een kwartier iemand aan de lijn gekregen. Ze zou de hotel toen de mail opnieuw sturen. Na een paar keer opnieuw te hebben gestuurd wou ze meneer achter de balie spreken. Ik kreeg haar toen weer terug en ze zei er zijn geen kamers?!? Heel raar dat er kamers beschikbaar zijn op de site maar in werkelijkheid niets. Ze zei dat ik zou worden terug gebeld en iemand anders aan de lijn krijg. Ik werd teruggebeld en meneer zei dat ik zou worden overgeplaatst naar een ander hotel. Ik wou op dat moment alleen mijn geld terug, omdat ik geen ander hotel wou. Na lang zeuren via de telefoon omdat hij perse wou dat we overgeplaatst werden i.p.v. mijn geld terug, bleef ik erbij gewoon mijn geld terug te willen. Dus mijn boeking werd geannuleerd en verwacht mijn geld binnen 12 dagen. Grootste onzin! Jullie fout, dus stort het geld dan ook gelijk terug. Dat zo iets kan gebeuren is echt onzin. Betaald voor een kamer die er niet eens is PLUS geld pas terug binnen 12 dagen. Gekker kan niet worden. Nu slapen in de auto en wachten voor een overvolle hotel tot we erin kunnen en ook nog eens opnieuw betalen. Dat bij mensen die net een 15 uur durende reis achter de rug hebben. Fucked up. Booking is verrot.

  • Algemeen 1
op 11 februari 2019 bestemming: Frankrijk, reisperiode: februari 2019

Wat betekent 'time of grace' (booking medewerker zei dat ze dit soms hanteren) als ik 1 seconde na het boeken van de kamer achter mijn foutje kom en ik geen grace (gratie) krijg? En ja dom van mij want ik boekte een hotelkamer op de verkeerde datum. Ik had al 2 kamers geboekt voor dat weekend en wilde er 2 kamers bij dus had ik een goede deal: 2 niet-terugbetaalbare kamers (precies mijn bedoeling want annuleren zou ik niet meer willen). Maar tot mijn schrik zag ik 1 seconde na het boeken dat ik een week later had geboekt dan de bedoeling was. Direct booking gemaild dat ik de datum wilde aanpassen. Ze kregen het hotel maar niet te pakken want ze moesten voor aanpassen datum toestemming krijgen. Hoezo? ik boek dezelfde kamers voor een hogere prijs? Win-win situatie voor iedereen. Nee hoor geen toestemming (eigenaar had mij aan telefoon gezegd dat hij wel zou willen wijzigen) en dan laat booking je gewoon vallen. Ik snap die hotel eigenaar wel, die is dat afpersende bedrijf Booking ook totaal zat!! Ze vragen soms wel 10-20% van het hotel dan zou ik er ook geen zin meer in hebben. Niks geen gratie en niks geen hulp. Dus Booking helpt me voortaan fijn met zoeken en ik boek rechtstreek bij het hotel. Bedankt Booking! :(

  • Algemeen 1
op 9 februari 2019 bestemming: Duitsland / Essen, reisperiode: december 2018

De reis en hotel waren oke,maar er bleek met mijn visa card voor 185 euro spullen besteld te zijn bij amazon in italie voor een adres in milaan
Leuk als je terug kom en dat is afgeschreven bij visa.
Je kan bij booking.com dus alleen boeken wanneer je het visacard nummer in vult.
Lekker zo ,gelukkig was ik in duitsland en bestelling in italie,maar bewijs maar eens dat je niets heb besteld als je ver weg bent op vakantie.
Voor ons GEEN booking.com meer
Reageren ook niet op mail of krijg een buitenlands operator aan de telefoon.
Bedankt booking.com

  • Algemeen 5
op 9 februari 2019 bestemming: Italië, reisperiode: oktober 2018

Klantenservice niet bereikbaar en reageert pas na weken na aanhoudende mail en durft dan te beweren dat ik geen contact gezocht heb, Als ik mijn ervaringen vertel zegt mevrouw maar u heeft wel 'service gehad' en 'geslapen' en als ik gecorrigeerd wordt op de reactie van de ;klantenservice' wordt gewoon de hoorn op de haak gegooid. nooit meer via deze agressief commercieel partij overnachting boeken

  • Algemeen 1
op 9 februari 2019 bestemming: Nederland / Almere, reisperiode: januari 2019

Een geweldig hotel,schoon,met lift,enen zeer vriendelijke meneer diealles over de stad vertelde en op een plattegrond duidelijk aantekende waar je alles op kon vinden.een aanrader .Parkeren mogenlijk (wel reserveren)kost12.00 euro per dag

  • Algemeen 10
op 8 februari 2019 bestemming: Engeland / Londen, reisperiode: november 2018

De foto's van de kamer klopten totaal niet met wat we op hun website hadden gezien. Alles was super smerig, bed was keihard en stond tegen de muur aan. Verwarming was er niet en het was heel koud in de kamer, in de badkamer nog 10 keer erger. Een klacht hierover word pas 2 maanden later beantwoord. Ik wil een deel van mijn geld terug, maar enige wat ze mij kunnen aanbieden is een bon van 20 euro= belachelijk! Volgende keer beter boeken via hotel zelf en via hotel aangeven wat voor kamer je wilt, scheelt een hoop gedoe.

  • Algemeen 1
op 5 februari 2019 bestemming: , reisperiode: januari 2019

Foto`s op booking.com komen niet overeen met app. foto`s, zijn van andere app. in dezelfde locatie. Er staat 1 foto van gehuurde app. op booking.com (slaapkamer). Uitzicht 0, klein en ongezellig app. Geboekt op basis van valse informatie.

  • Algemeen 4
op 4 februari 2019 bestemming: Duitsland / Dusseldorf, reisperiode: december 2018

Kamer werd geadverteerd als 4 sterren. Was echter nog geen 1 ster waard. Foto's op site kwamen niet overeen. Kamer was klein en afgetrapt. Zijn ook niet gebleven, maar weer naar huis gegaan.
Geklaagd bij Booking.com, echter je wordt niet serieus genomen. Laat staan enige vorm van medewerking. Ze schepen je af met een goedmakertje van 25 euro en daarna reageren ze niet eens meer op je mails. Dus 25 euro accepteren en je mond houden, of je zoekt het maar uit... Uiteraard niet geaccepteerd!
Nooit meer boeken via booking.com en raad het ook iedereen af!

  • Algemeen 1
op 3 februari 2019 bestemming: België / Aartrijke, reisperiode: december 2018

Hotel geboekt via booking.com met een kortingsvoucher van 40 euro. Deze 40 euro word na de boeking terugbetaald via mijn Creditcard. Heb alle stappen 100% doorlopen zoals de voucher aangeeft. En voor dit te bevestigen heb ik hier ook nog telefonisch voor gebeld en deze mevrouw heeft toen bevestigd dat wij alles volgend de voorwaarden hebben gedaan en de 40 euro zou worden overgemaakt. Maar na bijna 2 maanden krijg ik een melding dat ik mij niet aan de voorwaarden van de voucher heb gehouden en krijg nu niet mijn 40 euro terug overgemaakt. Oplichters eerste klas zijn het !!!!!!!!!!!!!!

  • Algemeen 1
op 30 januari 2019 bestemming: usa, reisperiode: juli 2018

Booking.com is een geweldige bookingsite. Bij vragen per telefoon altijd correct geholpen.

  • Algemeen 10
op 30 januari 2019 bestemming: België / Brussel, reisperiode: januari 2019

Slechtste hotel ooit geboekt... geen service, vuile kamer, vieze bedden, geen verwarming, tv die niet werkte .... NOOIT AAN TE RADEN BIJ VRIENDEN

  • Algemeen 1
op 29 januari 2019 bestemming: Nederland / Ameland, reisperiode: maart 2018

Omdat deze boeven adverteren met gratis annuleren en dat niet doen. Sterker ze toveren allerlei extr kosten uit de hoge hoed. Dus betalen voor niets

  • Algemeen 1
op 28 januari 2019 bestemming: Portugal / Lissabon, reisperiode: januari 2019

Ik boek graag op booking.com, maar kom er nu achter dat de reviews waar booking achteraf om vraagt behoorlijk gemanipuleert worden. Ik heb een kritische review over mijn accomodatie in Lissabon geschreven en tot mijn verbijstering plaatsen ze slechts een enkele (positieve) zin. Ik heb om opheldering gevraagd, maar daar wordt niet op gereageerd . Ook heb ik verzocht die een positieve zin te verwijderen, omdat dit onvoldoende is als mijn beoordelingen, maar daar wordt niet op gereageerd. Ik vind dit heel erg slecht belied. Nu snap ik ook waarom mijn accomodatie behoorlijk tegen viel . Als je af gaat op de reviews, zoals ik meestal doe, kun je dus erg bedrogen uitkomen. Ik zou zeggen Booking.....plaats gewoon de eerlijke beoordelingen volledig. Vanaf nu weet ik dat ik ook verder moet zoeken om een eerlijk beeld van een accomodatie te krijgen.

  • Algemeen 5
op 25 januari 2019 bestemming: Spanje / Carihuela, reisperiode: oktober 2018

Let op: booking.com is slechts een tussenpersoon "in dienst" van de aangeboden verblijven. Een boeking via booking.com is een RECHTSTREEKSE boeking bij het verblijf. In geval bij problemen distantieert booking.com zich officieel hiervan. Alleen coulance halve kunt u nog geholpen worden!

  • Algemeen 1
op 25 januari 2019 bestemming: Verenigde Staten / New York, reisperiode: mei 2018

Enorm slechte serivice van de mederwerkers van Booking.com. Vooral medewerker Tyrone, spreek amper Nederlands en zit te lachen tijdens een normale discussie aan de telefoon. Tevens heeft hij de reis geannuleerd zonder toestemming, echt heel kwalijk. Slechte service!!

  • Algemeen 1
op 23 januari 2019 bestemming: België / Vielsalm, reisperiode: januari 2019

Bij aankomst in Vielsalm Centerparcs € 33.- bij betalen i.v.m.veranderen van de boeking naar huisje met het gewenste nummer, had nummer bij booking .com opgegeven maar daar is dus geen gevolg aangegeven.Huisje was verder oke , alleen om in bed te komen moest je een soort slangenmens zijn er was geen ruimte om naast je bed te staan.Verder is er een streng slagboombeleid wat tot irritatie leidt en voor mensen van boven de 70 jaar lastig is omdat het park op een berg gesitueerd is en je naar de parkeerplaats (boven op de berg) omhoog moet hijsen.Al met al geen prettig verblijf wat ook nog extra duur werd.Booking.com zou dat in de aanbieding moeten vermelden dat als je een bepaald nummer huisje wilt dat er extra kosten aan verbonden zijn.

  • Algemeen 2
op 23 januari 2019 bestemming: Chili / Villarrica, reisperiode: januari 2019

De toeganachtwacht tot de accommodaties werdt beperkt door een auto van een andere klant en we konden niet met onze reiskoffers bij de accommodaties komen. Onze accommodatie lag op de 2de verdieping de trap is een smalle draaitrap. Te smal voor reiskoffers.

  • Algemeen 1
op 21 januari 2019 bestemming: Oostenrijk / Saalbach, reisperiode: januari 2019

Geen daglicht, bunker Booking.com geeft mij grootgelijk inzake de klacht echter een fatsoenlijke compensatie blijft uit Vakantie voortijdig afgebroken vanwege de depri kamer Voorstel compensatie kleine 10%

  • Algemeen 1
op 18 januari 2019 bestemming: Nederland / Bovenkarspel, reisperiode: januari 2019

De verwarming had kuren. De kamer was daardoor koud. Tot 21.00 uur werd de kamer tegenover mijn kamer verbouwd en de volgende dag begonnen ze weer om 7.30 uur. Het ontbijt was heel karig en toen waren ze ook aan het verbouwen waardoor ik op een gegeven moment in het donker zat te eten.
Bookings.com heeft mijn review gecensureerd waardoor consumenten misleid konden worden. Na mijn klacht hierover hebben ze mijn review weggehaald. Dus ze plaatsen blijkbaar alleen de goede feedback en de slechte halen ze eruit. Dit had ik niet verwacht van Bookings.com. Ik heb hier al jaren klant. Ik ben zeer teleurgesteld over Bookings.com in deze.

  • Algemeen 5
op 16 januari 2019 bestemming: Australië / Melbourne, reisperiode: december 2018

De afgelopen jaren had ik prima ervaringen met booking.com. Klachten of problemen werden serieus behandeld en snel opgepakt. Tot eind 2018.
Ik had een klacht over een hotel en een korting op basis van een bon was niet verstrekt. Ik heb hierover eerst gebeld, maar moest langdurig in de wacht staan. Daarop heb ik gemaild. Ik heb 5x moeten mailen en telkens dezelfde info moeten verstrekken. Vervolgens werd de klacht niet serieus genomen (het hotel had restitutie geboden, maar gezien de datum en tijdstip had ik daar niets aan, ik verwachtte een goede kamer en geen luidruchtige airco-installaties boven mijn hoofd) en de korting is nog steeds niet verstrekt.

  • Algemeen 2
op 16 januari 2019 bestemming: Nederland / Amsterdam, reisperiode: oktober 2018

Slechtste customer service ever, reageren niet, maken valse beloftes... duurt inmiddels al drie maanden om geld terug te krijgen van een geannuleerde boeking....

  • Algemeen 1
op 14 januari 2019 bestemming: Oostenrijk / Wenen, reisperiode: april 2019

Ik ga pas in april 2019 en 13 dec 2018 is het totale bedrag afgeschreven. heb de bewijs stukken bij boeking.com ingediend die hebben bevestigd maar reageren niet meer

  • Algemeen 1
op 13 januari 2019 bestemming: Nederland, reisperiode: januari 2019

De zgn gratis annulering bij booking . Com is een wassenneus , zeer dubbelzinnige teksten die oo allerlei manieren kunnen worden uitgelegd en voor de meesten gewoon geld kosten .
Medewerkers ongeïnteresseerd en vinden alles lastig , schandalige afhandeling en niet gehinderd door kennis van zaken , nooit meer booking . Com, rechtstreeks boeken scheelt enorme ergenis !

  • Algemeen 1
op 8 januari 2019 bestemming: Frankrijk / Valence, reisperiode: januari 2019

Het hotel was per abuis 2 maal geboekt,1 boeking geannuleerd waarvan een email met bevestiging,desondanjs werd creditcard 2 maal belast.Na diverse telefoontjes met boeking.com en de accomodatie geen geld terug.

  • Algemeen 1
op 7 januari 2019 bestemming: Italië / Rome, reisperiode: december 2018

Het appartement aan de Via Marco Aurelius in Rome is niet volgens de foto's en de omschrijving die Booking.com plaatst op hun site. Dit is pure misleiding. De klacht direct neergelegd bij Booking.com maar die deden hier helemaal niets mee. Normaliter hebben we geen grote problemen met deze site maar nu slaan ze de plank compleet mis. Dit is pure arrogantie. Hun medewerker Umar gaf alleen maar uitwijkende antwoorden en wilde geen oplossing creeren.

  • Algemeen 4
op 4 januari 2019 bestemming: Spanje / Tenerife, reisperiode: december 2018

Ik lees hier vooral negatieve ervaringen, wij hebben een hele positieve en verrassende ervaring met Booking.com en vind dat ze een 10 verdienen !! Wij waren al op Tenerife gearriveerd, onze huurauto opgehaald en naar het appartement gereden, die helaas leek gesloten. Wij zoeken naar een andere locatie. Even daarna werden wij gebeld door boeking.com dat de eigenaar onze reservering had geannuleerd. Booking.com had voor ons een alternatief uitgezocht (wij wisten niet eens dat ze deze service hadden) maar helaas lukte het niet om daar met de auto te komen en hebben toen zelf een andere locatie opgezocht in Puerto de la Cruz, inclusief ontbijt. Wij kregen het verschil in prijs terug en ook de annuleringskosten van het appartement die wij niet konden bereiken. Booking.com heeft dit allemaal voor ons geregeld. Terug in Nederland werden wij gebeld dat alles was gelukt en ons geld terug kregen. Wij hadden niet verwacht dat Booking.com zo'n goede service bood en waren er heel erg blij mee !!! Echt, super service en goed om te weten dat ze dit allemaal doen, top! De eerste dag vooral kwijt aan zoeken enzo, dat was jammer, maar verder een prachtige vakantie gehad.

  • Algemeen 10
op 3 januari 2019 bestemming: Brazilië / Fortaleza, reisperiode: december 2018

Wij hadden een appartement geboekt via booking.com. Bij aankomst bleek dit appartement niet beschikbaar. Wij hebben telefonisch vanuit Brazilië contact gezocht met booking.com. De verbinding viel steeds weg en wij werden steeds doorverbonden met slecht engels sprekende telefonisten. Wij hebben gevraagd om voor ons een ander onderkomen te regelen in de buurt van onze geboekte locatie omdat wij met familie reisde. Na vele telefoontjes kwamen wij er achter dat wij niet zoals afgesproken zouden worden gebeld maar er een email was gestuurd met een voorstel. Daar zaten wij dan in een land waar bijna niemand is te verstaan zonder internet, zonder slaapplaats en een steeds weg vallende verbinding met booking.com. Na vele telefoontjes met weg vallende verbindingen met booking.com en vele malen het probleem uitleggen aan slecht engels sprekende mensen omdat wij in het Nederlands niet te woord konden worden gestaan met ons probleem hebben wij het gewoon opgegeven en de 1e nacht zonder overnachtingsplaats doorgebracht. Vreselijk!

  • Algemeen 1
op 3 januari 2019 bestemming: Nederland / Maastricht, reisperiode: december 2018

Zeer zeer slechte ervaring met booming.com. De avond van tevoren een bericht dat ons appartement overboekt was en wij dus uit moesten wijken naar hotel. Dit betekent zeer veel extra kosten; ontbijt, diner Ed. Het enige wat we terug kregen was extra kosten kamer en parkeren en telefoonkosten ( moesten 2x bellen voor 90 cent per minuut...tikt aardig aan) Maar helaas werden de laatste twee kosten tot max 25 euro vergoed. Overige extra kosten zoals ontbijt worden niet vergoed. Booking.com vertelt dat zij een tussenpersoon zijn en we het moeten verhalen op eigenaar. Mooi niet...eigenaar had ruim van tevoren dit aangegeven en bleek dat het s avonds voor wij weg gingen niet geregeld was. Slechte zaak!!!! En vooral wanneer ze eerst zeggen dat het bij eigenaar ligt die dit met hen had geregeld.

  • Algemeen 1
op 30 december 2018 bestemming: , reisperiode: november 2018

Boeking van chic appartments had achteraf verborgen kosten die niet in de booking app te zien waren. En nadat geboekt was stonden die in de bevestigingsmail van booking.com die we niet ontvangen hebben.

  • Algemeen 1
op 29 december 2018 bestemming: Spanje / Sitges, reisperiode: december 2018

Standaard kamer geboekt, en in een kamer weggestopt aan de achterkant van het hotel met op 4 meter afstand een flatgebouw en balkons van mensen die zo onze kamer inkijken, een uitzicht op een blok beton en de hele dag in de schaduw.
badkamer niet te verwarmen, in deze tijd van het jaar hard nodig.
een gedeelte van de kamer heeft geen electriciteit en verlichting.
handdoeken tot op de draad versleten.
extea kosten €20 per dag om te kunnen parkeren, stond niet vermeld in de informatie over het hotel.
receptiemedewerker zijn vriendelijk maar niet bekwaam of goed ingelicht.
mijn grote teleurstelling bestaat uit het weggestopt worden in een kamertje achteraf met een uitzicht pal tegenover, binnen 4 meter van een afschuwlijk flatgebouw, de hele dag in de schaduw.
voel me opgesloten en belazerd.de recentie zijn gemiddeld 8 maar nu ik achteraf deze heb doorgenomen begrijp ik dit cijfer niet, mijn teleurstelling wordt door vele gasten gedeeld in the reviews.
kortom mijn vertrouwen in booking.com is verloren.
ik verwacht wel een reactie over hoe booking zijn klanten zo kan laten bedonderen.
meer dan €100 per nacht en dat 6 nachten is een bedrag waar je wel iets voor mag verwachten zeker in Sitges.

  • Algemeen 1
op 18 december 2018 bestemming: Nederland, reisperiode: december 2018

1 jaar geleden bij booking.com geboekt voor de periode oud en nieuw. 2 weken voor oud en nieuw een bericht van booking.com de zij het geannuleerd hebben. Dit zonder reden maar wel met een alternatief. Voor ons was dit geen optie omdat wij 3 honden hebben en het niet aan onze eisen voldeed. Voor ons is de tijd nu te kort om toch nog iets te vinden wat geschikt is. Slechte zaak Booking.com !!!

  • Algemeen 1
op 13 december 2018 bestemming: Spanje / Málaga, reisperiode: december 2018

Helemaal onderaan met een scroll onvriendelijk functionaliteit een KLEINE LETTERS hoofdstuk aanmaken over extra kosten voor late check in ? Van 50 euro nog wel !!! Terwijl je bij het aangeven dat je aankomst NIETS te erover te lezen krijgt? En dan ook de klant verwijten dat hij/zij niet goed leest terwijl het barst van de onzinnige informatie voordat je bij KLEINE letters alinea aankomt? ....en dan als frequent traveller ook machteloos staan met je verhaal??? NOOIT meer zaken doen met Booking.com !!! Laatste keer.

  • Algemeen 1
op 13 december 2018 bestemming: Georgië / Tbilisi, reisperiode: augustus 2018

Ik had Katrin Villa in Tbilisi geboekt, maar aangekomen op het vliegveld bleek dat de zogenaamde eigenaar ons opgelicht had, want de villa die ik geboekt had bestond niet! Die oplichter plaatst mooie villa op Booking voor heel veel geld en als mensen op het vliegveld aankomen dan zegt zij dat de villa problemen heeft waardoor zij dus naar een andere woning moeten, wat natuurlijk veel goedkoper is en niet vergelijkbaar met wat je geboekt hebt. Als je contact opneemt met Booking kunnen zij natuurlijk niets voor je doen(want ze zijn enkel om geld te verdienen en niet om jou te helpen) , dus dan ben je machteloos en is jouw vakantie verpest. NOOIT MEER VIA BOOKING BOOKEN en de problemen juridisch aanpakken!

  • Algemeen 1
op 13 december 2018 bestemming: Duitsland / Keulen, reisperiode: december 2018

We waren aan het boeken, geld afgeschreven, maar de bevestiging bleef uit. Bleek later dat het niet verkeerd gegaan was in het systeem. Dus bellen met Booking.com, tot 3 keer toe slecht door een engelstalig persoon te woord gestaan. uiteindelijk moest ik het hotel zelf bellen om te kijken of de boeking goed was gegaan. Niet het geval. Daarna email gestuurd naar booking.com ja het geld wordt over een week tot 2 weken aan u terug gestort. Sorry dit is toch echt geen service.

  • Algemeen 2
op 12 december 2018 bestemming: Nederland / Rokanje, reisperiode: december 2018

Dat geweldige boeking.com is te beroerd om te reageren als je een datum van je boeking wilt verzetten. het hotel zelf gaf alle medewerking maar boeking.com niet!! en weg geld, wat een verschrikkelijke service!!

  • Algemeen 1
op 6 december 2018 bestemming: Aruba, reisperiode: november 2018

Het appartement wat booking aanbiedt heeft ons opgelicht, wij hebben ons geld niet terug gekregen en als ik alle reacties lees is dit niet de 1e keer dat dat voorkomt bij dat appartement. Jammer dat booking dan nog steeds het appartement/hostel aanbiedt op hun website.

  • Algemeen 1
op 27 november 2018 bestemming: Verenigde Staten / Harrisburg, reisperiode: oktober 2018

Bij aankomst om 17 uur was de kamer nog niet schoon, na een uur wachten konden wij naar onze kamer en wat bleek het bed was niet eens verschoond en was beslapen. Verder was de hele kamer vies en de ramen kon je niet eens door naar buiten kijken. Tijdens ons verblijf waren ze ook aan het verbouwen aan de overzijde van onze gang, wij liepen gewoon door het puin naar onze kamer en dit werd ook niet schoongemaakt. Het was in en in triest wij hebben na ons verblijf ook onze kleding wat in onze koffers zat allemaal moeten wassen door een muffe lucht, die ook in de kamet hing. De lakens voelden klam aan en ik bleef gewoon met mijn haar aan het bed plakken. Wij hebben gezocht naar een ander hotel omdat wij niet langer hier wouden blijven, maar helaas alles zat vol ivm een groot event. Booking.com is niet thuis wat deze klacht betreft, ze laten prachtige foto's zien, maar de werkelijkheid is anders. Dus voor ons nooit, maar dan ook nooit weer Booking.com. Het is schandalig dat Booking.com deze klacht niet serieus neemt

  • Algemeen 1
op 27 november 2018 bestemming: Spanje / Gran Canaria, reisperiode: november 2018

Tot voor kort had ik wel aardige ervaringen met booking.com. Dit keer ging het goed mis. Degene van wie ik een apartement via booking.com had gehuurd, meldde mij dat hij al enkele maanden geen zaken meer deed met booking.com. Daar sta je dan op je vakantieadresje. Het enige dat ik van booking.com terug kreeg was mijn betaling. Ben nu toch een flink stuk sceptischer t.a.v. booking.com, zeker wanneer het gaat om het oplossen van problemen.

  • Algemeen 1
op 19 november 2018 bestemming: Duitsland / Leipzig en Clermont- l'Herault, reisperiode: juli 2018

Hotels waren prima. In beide gevallen had ik recht op 15€. Nooit gekregen en contact niet gelukt. Ook op mail wordt niet gereageerd

  • Algemeen 7
op 13 november 2018 bestemming: Frankrijk / Corsica, reisperiode: augustus 2015

Wij boeken al jaren onze bij Booking.com verschillende landen. Nooit problemen gehad. Accomedatie altijd als op foto. Annuleringen nooit een probleem mee gehad. zeer tevreden klant

  • Algemeen 8
op 11 november 2018 bestemming: Spanje / Alicante, reisperiode: oktober 2018

Mijn cijfer vor dit appartement is 3
Ik heb een vreselijke appartement gehuurd in Alicante bij Brickrental Calle Mayor adres Calle San Francisco Javier 2 app 4B. Vreselijk veel lawaai de gehele nacht tot 5 uur in de ochtend ook door de week. De badkamer stonk naar riool, koelkast koelde heel slecht zat vol met ijs, maar 1 pit van het fornuis die werkt. Heel kleine bed voor 2 personen, douche in een badkuip, je kon amper bewegen en tot overmaat van ramp was de lift 3 dagen buiten dienst. De communicatie met de manager/eigenaar is zeer slecht ik weet nog steeds niet wie dat is ondanks herhaalde email met het verzoek om zich kenbaar te maken. Reageert niet op klachten tenzij ik een fantastische review schrijf bij Booking.com.( chantage).

  • Algemeen 4
op 10 november 2018 bestemming: Griekenland / Paros, reisperiode: juli 2018

De klantenservice van Booking.com is abominabel. Tweemaal hebben we deze zomer op de Griekse eilanden een probleem gehad, maar Booking.com kent geen genade. Wij maakten een verkeerde reservering door de stress (alle acco’s zaten vol); na ontdekking van de vergissing hebben we deze reservering direct geannuleerd, maar toch werd het volle pond in rekening gebracht. Je ontvangt bij melding standaard antwoorden die kant nog wal raken, beloftes dat men contact zal opnemen met de acco etc. en je hoort verder nooit meer wat. Wij waren € 285 kwijt. Er was na ‘onze succesvolle annulering’ (Booking.com jargon!) overigens nog een week de tijd om de accommodatie weer te verhuren, wat in het hoogseizoen toch echt geen probleem is, dus waarschijnlijk heeft men zo twee keer de prijs ontvangen.

Wij zouden ook, vanwege het feit dat er een boot was uitgevallen, een dag later dan geboekt bij de acco aankomen. Dit ook direct gemeld, waarbij er ook nu een week de tijd was om de kamer weer te verhuren. Hetzelfde antwoord van Booking.com: ”We zullen contact opnemen ..”. Nooit meer wat gehoord en € 90 kwijt.

Booking.com wringt zich overal tussen, poogt een soort monopolie te verkrijgen op deze markt maar het is een antipathieke organisatie, waar wij echt de buik van vol hebben. Hun kracht is natuurlijk het gemak en de gebruiksvriendelijkheid van hun site en het feit dat je hetzelfde betaalt als je direct boekt. Wij hebben al veel hoteliers hierover gesproken, en bijna altijd zeggen ze dat ze wel met Booking.com moeten samenwerken om zo meer bekendheid te krijgen.

Je moet wat meer moeite doen maar wij proberen nu direct bij een hotel of appartement te boeken. Zeker bij de goedkopere accommodaties gunnen wij het hotel het bedrag in zijn geheel en niet dat er 20% naar Booking.com gaat.

  • Algemeen 1
op 1 november 2018 bestemming: Duitsland / Berlijn, reisperiode: september 2018

Hotel overboekt. Nieuwe hotel zeer slecht. Klantenservice van booking.com geeft niet thuis

  • Algemeen 1
op 30 oktober 2018 bestemming: Spanje / Sevilla, reisperiode: oktober 2018

Omdat als je via booking boekt je bij een aanbieding de meeste slechte kamer van het hotel krijgt toegewezen. Dit is me op deze reis nu al drie keer gebeurt. Hier in Sevilla kijkt het wel een gevangenis in een verder net hotel.

  • Algemeen 4
op 30 oktober 2018 bestemming: Verenigde Staten / Kissimmee, reisperiode: oktober 2018

Booking.com geeft bij hun beoordeling zelf cijfers, te gek voor woorden

  • Algemeen 2
op 27 oktober 2018 bestemming: Duitsland / Hochstadt, reisperiode: oktober 2018

Hotel geboekt via Booking.com Het Aparthotel Oleanderhof in Hochstadt.
Staan we daar om 17.00 uur op 27 oktober voor de deur, komen we er niet in.

De eigenaar die op het terrein woont deed niet open dus telefoonnummer gebeld. Wordt je terug gebeld dat het Hotel vol zit en dat je naar een ander hotel moet. Dat hotel en die straat daar hebt u een nieuwe kamer. En de verbinding wordt verbroken.

Nogmaals aangebeld en er werd niet opengedaan.

Bij het andere hotel was wel een kamer geboekt maar heel anders als de luxe kamer die we bij het Orleander hotel in Hochstadt hadden geboekt.

De reservering was 3 maanden van tevoren gedaan en bericht gehad van Booking.com dat het gelukt was. En dan zit je in een Hotel dat niet je keuze was. Dus mensen boek niet bij dat Hotel en zeker niet via Booking.com

  • Algemeen 1
op 27 oktober 2018 bestemming: Indonesië / Bali, reisperiode: oktober 2018

Per abuis 9 nachten geboekt op de Booking.com site in plaats van de Booking/klm.com site. Booking hierover geïnformeerd maar nooit een reactie terug ontvangen ondanks dat ik toch inmiddels heel veel kamers via Booking heb gereserveerd. Het niet reageren van Booking is slecht. In het vervolg maar bij hotels.com boeken, en krijg je een gratis overnachting bij 10 reserveringen.

  • Algemeen 1
op 25 oktober 2018 bestemming: Spanje / Alicante, reisperiode: april 2018

De Reis was heel leuk alleen werd er extra geld van mijn credit kaart afgehaald dit heeft booking.com opgelost , 1.5 jaar later boekt deze firma weer geld van mij vredit kaart , na 3 maanden door booking.com aan het lijntje te zijn gehouden veel mail verkeer en meer dan 4 uur aan de telefoon alle
gegevens opgestuurd te horen gekregen dat booking .com hier niets mee doet en dat ik het maar zelf moet oplossen , Pas dus heel goed op bij bookingen via booking.com

  • Algemeen 9
op 25 oktober 2018 bestemming: Portugal / Lisabon, reisperiode: oktober 2018

Eerste keer via bokking.com en direct laatste keer...
Ondanks diverse mails nog altijd nog mijn geld niet retour inzake (gratis) geannuleerde boeking. Krijg alleen maar automatisch gegenereerde mails waarin men telkens om info vraagt zoals boekingen die al zeker 3 x eerder door mij zijn verstrekt. Slechte service.

  • Algemeen 2
op 24 oktober 2018 bestemming: Frankrijk / Sarlat-la-Caneda, reisperiode: september 2018

Het hotel dat via Booking.com gereserveerd was bleek voor ons een kamer te hebben gereserveerd die voor lange mensen totaal ongeschikt is. Terzake was de voorinformatie van Booking.com zowel onjuist als onvolledig. Deze intermediaire organisatie wil echter zelf geen verantwoordelijkheid nemen voor deze mismatch en blijft goochelen met argumenten om mij (opnieuw) in discussie te laten gaan met de hoteleigenaar. Echter is Booking.com mijn contractpartner en niet het hotel. Aan alles is duidelijk dat Booking.com het hotel nog nooit van binnen geïnspecteerd heeft en volkomen steunt op de gepubliceerde oordeel van eerdere reizigers. Wellicht is hun logica parallel aan het slogan in een Amerikaanse etalage" Eat shit; ten thousend flies can't be wrong". Ik heb de hotelkamer moeten weigeren omdat de lichaamslengten van mijn echtgenote en mij 1.75m, resp. 1.89 m bedragen, terwijl in de badkamer de plafondhoogte slechts 1.60 bedroeg en het plafond boven het tweepersoonsbed op de mezzanine slechts 70 cm ruimte boven het matras bood.... De kamerweigering werd creatief vertaald in no show, omdat de hoteleigenaar stelde "niets te kunnen doen, vanwege de regels die Booking.com oplegt" en vervolgens kan ik fluiten naar de terugbetaling van deze kosten (die gelijk zijn aan één overnachting).
Booking.com is kennelijk onvoldoende professioneel om een klacht klantvriendelijk af te handelen. Is dit wellicht "mooi weer"-management, of speelt Booking.com :va banque? het zal duidelijk zijn dat deze (voor mij wellicht 100e boeking de laatste ooit geweest is bij Booking.com.

  • Algemeen 1
op 23 oktober 2018 bestemming: Schotland / Wishaw, reisperiode: augustus 2018

Twee nachten geboekt in Wishaw met vier volwassenen. Door een foutje geen reserveringsbevestiging gekregen maar wel geld weg. Booking.com wil geen kant op. Kortom: nooit meer boeken via Booking.com.

  • Algemeen 1
op 22 oktober 2018 bestemming: Duitsland / Behringersdorf, reisperiode: september 2018

1 nacht gereserveerd voor € 50, 00. Bleek achteraf meer dan het dubbele vanwege de servicekosten wat niet duidelijk was. Annuleringdkosten € 50,00 maar Wendlers Ferienwohnung had al € 109,67 van mijn cc afgehaald. Omdat het een slechte ervaring was, is booking.com € 25, 00 tegemoet gekomen voor de € 50,00 annuleringdkosten. Ik vroeg nog of de totale annuleringskosten dus € 25,00 zouden worden. Ja, werd bevestigd. Ben al een maand bezig om het restbedrag van € 59, 67(109,67-50,00) terug te krijgen. Zegt booking.com dat ze de accommodatie geen restitutie geeft van de service kosten die bestemd zijn voor het schoonmaken etc. Wij zijn er niet geweest! En booking.com zegt € 25,00 tegemoetkoming hebben betaald voor de service kosten??!! Terwijl ik een mail heb dat dit voor het ongemak is. En ik heb een mail van booking.com dat de annuleringdkosten € 50,00 zijn. Afijn hebben ergens anders een overnachting moeten boeken met de gedachte dat deze annulering € 25,00 kostte. Hele dure overnachting van € 145,00. Daar hadden we een heel luxe hotel voor kunnen boeken. Daarom een 1 voor booking.com!

  • Algemeen 1
op 22 oktober 2018 bestemming: België / Brussel, reisperiode: september 2018

Het hotel in Brussel heeft de reservering op mijn creditcard nog steeds niet vrijgegeven. Natuurlijk heb ik wel de nota betaald. Na 3x een mailtje naar Booking geen enkele reactie van hen. Zij reageren in het geheel niet op je mailtjes en hebben en dat vind ik een zeer slechte service. Ik denk dat zij alleen belang hebben bij verkoop, zeker niet hoe je tevreden klanten kunt houden. Ik heb de afgelopen jaren zeker wel tussen de 20 en 30 keer via hen geboekt maar ik ga nu toch via een andere weg mijn hotels zoeken.

  • Algemeen 1
op 22 oktober 2018 bestemming: Nederland / Haarlem, reisperiode: oktober 2018

Ik ben niet ontevreden over mijn reis, maar wel zeer ontevreden over Bookings.com. Ik heb een aantal slechte ervaringen uit het verleden, maar nu ook weer. Ik gebruik Bookings.com als het niet kan. Bookings.com zou zoveel meer sympathieker zijn als meer klantvriendelijker zou zijn, meer servicegericht, dan alleen bezig zijn met het uitsluitend eigen verdienmodel. Ik heb weinig klantvriendelijkheid ondervonden. Ook nu.weer gaat het mis. Ik sta geregistreetd als een geniusklant die o.a 10% korting zou kunnen krijgen, maar wordt wel beloofd, maar niet gedaan. Ik heb nu recent geboekt voor Washington, maar geen korting. Ik heb wel twee brieven met een kortingscode, maar die heb ik nu niet bij mij. Zo'n brief met een kortingscode is toch ook uit de oude tijd. U kunt gewoon via mijn gegevens digitaal zien hoe er geboekt wordt. U kunt dat dan ook meteen meenemen. Het heeft de schijn van veel beloven, maar niet omzetten in een echte klanrenbinding, waarbij ook een verantwoordelijkheid wordt gedragen als er iets mis gaat. Alleen uit zijn op eigen belang en geld binnen halen is niet sustainable. Voorlopig heb ik weinig redenen om Bookings.com aan te bevelen bij anderen en mijn vrienden, totdat ik werkelijk zie dat het bij Bookings.com om meer gaat dan alleen eigen belang.

  • Algemeen 1
  • Vorige
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • Volgende