Schrijf een review

Reviews over Booking.com

Url:

Type reizen: hotel
Herengracht 597, 1017 CE Amsterdam NL

Logo van Booking.com

Pagina 6 van 11 met 1060 resultaten

op 23 juli 2019 bestemming: Engeland / Ebbvale wales, reisperiode: mei 2019

Om op mijn voorgaand verhaal terug te komen. Heb afgelopen week iemand aan de telefoon gehad over mijn €465, omdat ik aangetekend alle paperassen inzake de boeking in The Castle Inn naar Amsterdam heb verstuurd en na 3 weken geen antwoord heb gekregen. Helaas moest diegene die ik sprak steeds “even aan mijn manager vragen” met de laatste keer “prettige dag mevrouw” en werd de telefoon opgehangen.
Wel zo vreselijk onbeschoft. Echt nooit meer Booking.com. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 22 juli 2019 bestemming: Italië / Bari, reisperiode: mei 2019

Na vele jaren met volle tevredenheid vaak met booking.com te hebben geboekt, is het nu goed misgegegaan. Eén van de B&B waar we tijdens onze vakantie in Italië verbleven heeft ten onrechte €1370 van onze credit card afgeschreven! Je verwacht dan dat booking.com dit voor je oplost, maar helaas, ze doen helemaal niets voor je. B&B (airport Bari Palese) is nog gewoon boekbaar terwijl er meerdere gedupeerden zijn en booking.com neemt niet de moeite om e.e.a. goed uit te zoeken. ... Lees meer

  • Algemeen 1




op 22 juli 2019 bestemming: Spanje / Cala Ferrera, reisperiode: juli 2019

Handleiding voor malafide appartementen verhuurders zoals Apartementos Ferrera Park met hulp van Booking.com.
Stel : je hebt als verhuurder een aantal mooie appartmenten in een complex aan zee maar ook een aantal zeer basic, verouderde en slecht ingerichte appartementen. Booking.com staat je gewoon toe om deze appartementen allemaal samen op 1 aanbiedingspagina te zetten.
Plaats dan gewoon een stuk of 130 fotos van al je appartementen, uiteraard de mooiste eerst en met heel fotos van die mooiste appartementen met designkeuken, inloopdouche en loungebanken. Ergens rond foto 70 zet je 4 detailfotootjes van het crack-appartement met zijn goedkope witplastic Action terrasstoeltjes, bebloede beddengoed, gaten in de deuren en mini 2-pits elektrisch kookplaatje.
Uiteraard is een klacht van de gast te verwachten maar dan hou je vol dat het toegewezen appartement op zeker tussen de 130 fotos staat. Kijk nog maar eens goed. Als de gast echt vasthoudend is, stel je hem voor de laatste paar nachten nog een wisseling naar een luxer appartement voor.
Het mooie is dan dat de gast zich bij Booking.com gaat beklagen maar die doen de eerste week toch niet veel. Vragen eens om wat nadere fotos en contacteren je als verhuurder maar daar had je al rekening mee gehouden. Na de wisseling vraag je de gast of alles nu naar wens is. Deze geeft aan dit appartement ok te vinden en dus meld je aan Booking.com dat je de klacht hebt opgelost. Heb je toch maar mooi 8 van de 14 nachten de hoofdprijs kunnen rekenen voor een 2-sterren hostal-appartement waar je normaal nog niet de helft voor had kunnen vragen.
En Booking.com? Die vinden het wel prima zo. Immers, de klant heeft een oplossing geaccepteerd (voor de laatste 6 nachten ja). Vragen de klant om te stoppen met klagen, bedanken vooral heel vriendelijk voor de feedback. "Kunnen we heel veel mee, dank u wel ". Ik reis al jaren voor duizenden euros per jaar met Booking.com. Helemaal klaar mee. Geen idee waar dat megalomane nieuwe kantoor in Amsterdam voor dient. Zeker niet voor een fatsoenlijke afdeling klantenservice. ... Lees meer

  • Algemeen 3
op 21 juli 2019 bestemming: Nederland / barendrecht, reisperiode: juli 2018

Via Booking.com een hotelkamer geboekt bij Bastionhotel Barendrecht. Daar ging erg veel mis. Kamers niet schoon, klachten niet behandeld. Brandalarm af in de nacht en geen personeel beschikbaar. Kortom een foute plek. En wat blijkt : de feed back van ons op de kamer is niet zichtbaar op de site van booking.com. Als dit altijd zo gaat? Slechte beoordelingen weggooien en goede plaatsen? Dan staat de betrouwbaarheid van booking.com op het spel.

  • Algemeen 3
op 15 juli 2019 bestemming: Griekenland / Kefalonia, reisperiode: augustus 2019

Zeer ontevreden over helpdesk en klachtafhandeling.

Geen reactie op mailtjes (ze reageren alleen als ze een oplossing kunnen bieden). Is het een probleem waarvan zij ook niet weten wat ze moeten doen, krijg je gewoonweg geen antwoord. Een telefoonnummer is zeer moeilijk te vinden online. Weet je ze toch telefonisch te bereiken, dan mogen ze de reden van annulering niet vertellen en kunnen ze geen vergelijkbaar alternatief aanbieden.

Alle overnachtingen voor een 3 weekse rondreis Griekenland geboekt via Booking.com (in februari geboekt voor vakantie in augustus). Drie weken voor vertrek wordt de overnachting op één van de eilanden (door Booking) geannuleerd, met als reden dat ze de samenwerking met het hotel hebben opgezegd. Dat kan natuurlijk, maar kom dan wel met een goed alternatief. Drie weken voor vertrek is in het hoogseizoen alle betaalbare opties al volgeboekt. Van Booking hoef je in ieder geval niets te verwachten. En dan is het ook nog afwachten of ik het geld terug te krijgen, dat al van mijn creditcard is afgeboekt.....

  • Algemeen 1
op 13 juli 2019 bestemming: Duitsland / Hunolstein, reisperiode: juli 2019

Reis geboekt al in februari, toen direct gedeelte betaald. Nu half jaar later week voor vertrek zogenaamd problemen met betaling via credit card wat niet waar is hebben ze de vakantie geannuleerd met alle gevolgen van dien. Ze doen niets willen niets terug draaien en we moeten alles zelf oplossen. Service ho maar!!!! Nu extra kosten gemaakt voor een andere vakantie. Vorig jaar ook hetzelfde probleem. Nooit meer booking.com.

  • Algemeen 1
op 12 juli 2019 bestemming: Verenigde Staten / Salt lake city, reisperiode: juni 2019

Booking had mij een korting gegeven bij een boeking van >€200.
Korting kon niet worden gegeven als deze niet in het woonland wordt ingebracht. !!!Bovendien zeer slechte after service

  • Algemeen 2
op 12 juli 2019 bestemming: Marokko / Tanger, reisperiode: juli 2019

Na doorgeven van serieuze klachten bij booking.com over de accommodatie krijgen we totaal geen medewerking om vervangende accommodatie te krijgen. We hadden geen warm water, kakkerlakken lopen over vloer, wc's lekken waardoor we de hele tijd in urine lucht zitten, door het plafond komt het wc water van de bovenburen en loopt door de kamer heen. Het water loopt door de lampen waardoor kortsluiting dreigt, we hebben geen gas en kunnen niet koken, etc.....

  • Algemeen 2
op 10 juli 2019 bestemming: Spanje / Mallorca, reisperiode: mei 2019

Hadden een auto gehuurd bij booking cars, 100% dekking. Maar op locatie werden we door Goldcar verplicht om extra verzekering te nemen. Bij booking gemeld en die zouden verschil terugbetalen alleen bij thuiskomst kwamen ze hierop terug en zeiden dat we vrijwillig een extra verzekering hadden genomen. Nou niets vrijwillig. We stonden midden in de nacht op het vliegveld en konden geen kant op! Slechte service van Booking! Eerst toezeggen in de mail en er dan op terugkomen. Boek nooit meer auto via Booking.cars!

  • Algemeen 2
op 9 juli 2019 bestemming: Nederland / Apeldoorn, reisperiode: juli 2019

Hotel dat we geboekt hadden was verre van goed.
Zachte bedden,leek alsof je in een hangmat lag.
De douche was zodanig dat mijn man,2 meter lengte gebukt moest douchen of in bad moest gaan zitten en zo de sproeier het werk laten doen.
Schoon beddengoed,vriendelijke mensen maar geen hotel waar we weer heen zouden gaan.
Aangeprezen door Booking.com als goed, maar was verre van dat.

  • Algemeen 4
op 9 juli 2019 bestemming: Noorwegen / Oslo, reisperiode: juli 2019

Wij hebben een hotel geboekt met parkeerplaats als faciliteit midden in het hartje van oslo. Uiteindelijk blijkt dat je zelf in het centrum op zoek moet naar een parkeerplaats. Booking.com zegt dat het hotel zelf niet met een compromis wilt komen en zij hebben het erop gezet dus booking.com voelt zichzelf niet aansprakelijk en doet niks. In de kleine lettertjes staat dat er mogelijk een parkeerplek in de buurt is. Als je parkeerplaats als faciliteit aankaart is dit geen faciliteit als je zelf moet zoeken en betalen voor een plekje midden in een autovriendelijke hoofdstad. Booking.com is misleidend en is typisch goed de kleine lettertjes lezen.

  • Algemeen 1
op 8 juli 2019 bestemming: Nederland, reisperiode: augustus 2019

Ik boek al jaren met Booking.com, maar moet nu toch echt bekennen dat hun klantenservice uitermate slecht is! Slechte bereikbaarheid, geen terugkoppeling over gestelde vragen en niet kundig!

  • Algemeen 2
op 1 juli 2019 bestemming: Nederland / Amsterdam, reisperiode: juni 2019

Zeer slecht, oplichterij nooit meer via booking.com hotel zoeken elke keer slecht ervaring mee gemaakt wat staat bij informatie klopt helemaal dat niet met andere woorden zoek maar uit .zeer slecht

  • Algemeen 1
op 29 juni 2019 bestemming: Italië / Napels, reisperiode: juni 2018

We boeken al ca. 20 jaar via booking.com en nu komen we er achter dat ze richting airbnb gaan, in Napels een hotel geboekt wat een omgebouwd appartement bleek te zijn, net geopend en met een paar nepbeoordelingen leek het prima maar in werkelijkheid viel het ontzettend tegen. Ik bespaar jullie de details maar het hotel kon en wilde niks doen, bij terugkomst thuis een klacht ingediend bij Booking.com. Ze reageren er niet op, ook niet na diverse malen indienen, telefonisch contact is kansloos (na langdradig keuzemenu eindeloos in de wacht gezet), zelfs een beoordeling op de site om anderen te behoeden kunnen we niet geven en dit "hotel" is nergens anders te vinden dan op Booking.com.... nog nooit problemen gehad met booking.com (we boeken meestal 4 sterren hotels) in het verleden maar nu we wel tegen een probleem aanlopen zijn we zeer onaangenaam verrast door de wijze waarop ze hiermee omgaan. Wij gaan er verder geen tijd en moeite insteken en zullen booking.com uitsluitend nog gebruiken als zoektool en vervolgens rechtstreeks bij het hotel boeken.

  • Algemeen 3
op 29 juni 2019 bestemming: Nederland / Leiderdorp, reisperiode: augustus 2019

Via Booking.com een hotel geboekt en betaald, krijgen we weken later een annulering omdat het hotel gaat sluiten. Ik zou mijn geld terug krijgen aldus booking.com, maar dat is inmiddels weken geleden en ik heb nog geen cent gezien. Op mijn mails wordt ook niet gereageerd. Slechte zaak dit.

  • Algemeen 1
op 28 juni 2019 bestemming: Nederland / akersloot, reisperiode: maart 2019

Waardeloos k@*#t bedrijf.
In februari een hotelkamer geboekt,voor slechts 1 weekendje weg. Tijdens betalen een storing. Vervolgens een email, met de bevestiging VAN BOOKING.COM, dat ik wel heb betaald maar de reservering is mislujt. In de email staat nog "het geld wordt automatisch tussen de 7 tot 12 werkdagen teruggestort".
Na 12 dagen maar eens gebeld. Hoop excuses en "goh wat vervelend" maar uiteindelijk "moet u het maar afwachten".
3 weken na betaling nog maar eens gebeld, exact dezelfde reactie. Dua maar een email gestuurd. Kreeg ik binnen 10 minuten antwoord met de vraag of ik een screenshot van de betaling wilde sturen, de bevestigingacode met pin en reserveringsnummer. Screenshot samen met de betaalbevestiging gestuurd (er staat een referentienummer in) met uitleg dat ik geen reserveringsnummer heb, omdat de reservering is mislukt. En dan blijft het stil. Een week later maar weer gemaild. Weer het standaard antwoord binnen 10 minuten, met exact dezelfde vragen. Dus ik hetzelfde antwoord gestuurd. En wederom blijft het stil.
Ondertussen is het juni, en het blijft stil en geen geld terug.
Dus nog maar eens gemaild. En wederom hetzelfde antwoord terug, dus heb ik wederom hetzelfde email teruggestuurd. En wederom blijft het stil. Dus de afgelopen week, elke dag gemaild. En letterlijk elke dag hetzelfde antwoord (met dezelfde vragen). Dus ik heb wederom op elke email hetzelfde antwoord gegeven. Maar nu erbij vermeld dat ik een incassobureau heb ingeschakeld.
Nu wordt men wat ijveriger, want ik krijg wel antwoord. Maar dan steeds met dezelfde vragen. Die ik steeds netjes en zo goed mogelijk beantwoord.
Met de vermelding dat als ik vrijdag 28 juni nog niet mijn geld heb, een incassobureau het van mij zal overnemen.
Het is vandaag vrijdag 28 juni, en ik zie dat mijn geld eindelijk (na 3 maanden vragen en klagen) teruggestort is.
En ik ontvang een email met een vaag verhaal. "omdat er geen reserveringsnummer is, wordt er geen geschiedenis opgebouwd. Men kan dus niet terugkijken in het systeem".
Maar vervolgens staat er "ik kan naar mijn bank gaan om te vragen waar mijn geld is gebleven. En daarbin moet ik de volgende data vermelden". En dan staat het referentienummer, dag en tijdstip dat het geld is overgemaakt. Ofwel, men weet wel mijn betaling tot op de seconde nauwkeurig, terug te vinden.

Wat een ongelooflijk slecht bedrijf. Ik boek NOOIT MEER via booking.com en raadt het iedereen ook af

  • Algemeen 1
op 28 juni 2019 bestemming: , reisperiode: juni 2018

Bij de boeking stond op de pagina ‘’vandaag -30%’’. Het betrof een niet te annuleren reservering. Hotel geboekt, maar ik zag geen prijsverschil. Hotel vertelde dat zij niet over de prijs gaan, maar Booking. Bij uitchecken bleek dat betaalde prijs, de standaard prijs betreft en uds GEEN aanbieding. Ik voel mij beet genomen, alhoewel ik liever een ander woord zou willen gebruiken. Klacht indienen bij Booking heeft totaal geen zin, je krijgt standaard reply ‘’we zijn ermee bezig, bel ons niet’’
Waardeloze service, wees gewaarschuwd.

  • Algemeen 1
op 28 juni 2019 bestemming: Spanje / Valencia, reisperiode: juni 2018

Booking.com geeft kortingsbonnen uit maar helaas wordt deze korting niet verwerkt. Na 10x bellen, Nederlandse collega's altijd bezet, Engelstalige collega's wimpelen alleen maar af. Na meerdere emails, want ja volgens de Engelse collega antwoorden ze binnen 24 uur (NOT) wordt er weer iets beloofd maar niet waargemaakt. Ben er helemaal klaar mee.

  • Algemeen 1
op 26 juni 2019 bestemming: Nederland / Limburg, reisperiode: juni 2018

Booking houd zich niet aan de afspraken die ze partners maken
Daardoor worden wij regelmatig onbeschoft behandeld door gasten die via dit bookingsorgaan reserveren

  • Algemeen 10
op 26 juni 2019 bestemming: Frankrijk / Le Havre, reisperiode: mei 2019

Booking.com faciliteert misleiding c.q. oplichting. Zij staan n.l. toe, ondanks dat ze daar in augustus 2018 al door een andere klant van Booking.com op zijn gewezen, dat het Residence Hoteliere Du Havre, met misleidende .q. fake foto`s klanten laat boeken en vooraf betalen aan Booking.com..! Bij aankomst ben je alleen maar verbaasd dat dit bestaat. Een in elkaar gestorte kitchenette zonder enige basis keukenspullen, rioolstank + muf en een levensgevaarlijke lift. Klacht hierover wordt door Booking.com op meer dan obligate wijze afgedaan: "is niet hun verantwoording!"

  • Algemeen 2
op 24 juni 2019 bestemming: Nederland / Teherne, reisperiode: juni 2019

Doen totaal geen moeite wanneer je een klacht hebt over Villa Envie te Teherne.

  • Algemeen 3
op 24 juni 2019 bestemming: Engeland / Ebbwvale Wales, reisperiode: mei 2019

Altijd bij Booking.com geboekt zeer tevreden, maar nu helemaal overspannen oo 23 mei The Caste Inn in Wales, bij aankomst niemand aanwezig. Tijd om de rond te kijken, gelukkig maar, geen bloemetje in de tuin, vieze emmer met vieze glazen, kapotte ramen en gordijnen, hele tuin bezaaid met van alles en nog wat. Foto’s gemaakt, totaal niet wat er oo de site te zien is van dit onderkomen. booking.com gebeld geannuleerd en op naar de volgende die we gevonde hadden, heel goed. Ben nu al een maand bezig om geld terug te krijgen, maar helaas , met 9 verschillende personen contact gehad hierover, de ene zegt geld terug, de volgende dag mailtje helaas was een foutje. Het gaat wel om £ 400 of te wel € 465. Voor een internationaal bedrijf ongelooflijk dat er totaal geen tegemoetkoming is, oh jawel 25€. Gezegd dat ze daar een ijsje voor mag komen.
Ik ben er nog niet mee klaar. Verkeerde voorlichting of bedrog op de site.
Dus na jarenlang boeken bij Booking.com was dit de laatste boeking ever.

  • Algemeen 1
op 23 juni 2019 bestemming: Italië / Sardinië, reisperiode: juni 2018

Booking buit de hotels uit. Ze beloven vriendenkorting maar vervolgens keren ze het niet uit. Meerdere keren contact over geweest en je krijgt niet eens fatsoenlijk antwoord. Klantenservice is bagger.

  • Algemeen 1
op 19 juni 2019 bestemming: Engeland / Sunderland, reisperiode: mei 2019

Na boeking werd per direct het hele bedrag afgeschreven van mijn creditcard. Dit stond overigens niet vermeld op de site, maar goed. Helaas moest ik mijn vakantie met 1 dag inkorten. Volgens de voorwaarden was dit kosteloos mogelijk. Sindsdien probeer ik een refund te krijgen voor de teveel betaalde nacht. Dit is inmiddels bijna 3 maanden aan de gang. De verhuurder reageert helemaal niet op mijn pogingen tot contact en door booking.com word ik steeds heel erg bedankt voor mijn geduld en daarna weer met een kluitje in het riet gestuurd. Om hopeloos van te worden. Het komt op mij over dat ze erop gokken dat je het vanzelf zat wordt en het opgeeft. Dus let op als je boekt via booking.com wanneer je betaling geïncasseerd wordt, want eenmaal betaald moet je echt heel veel moeite doen om je geld terug te krijgen.

  • Algemeen 1
op 19 juni 2019 bestemming: Verenigde Arabische Emiraten / Dubai, reisperiode: mei 2019

Ik boek eigenlijk altijd via Booking en dat verloopt altijd uitstekend. Ik ben zelfs 2 hogere levels dan een normale klant omdat ik veel boek via hen totdat.... We een hotel boekten in Dubai. 2 volwassen en 2 kinderen. Zo ook bevestigd door Booking maar niet door hotel. Die bevestigde 3 personen. Booking gevraagd om uitleg en we hoefden ons geen zorgen te maken. Ze bevestigde 2+2. Je voelt hem al aankomen... Bij aankomst hotel was booking slechts 3 personen maar we mochten bij wijze van uitzondering een upgrade. Een grotere kamer dus met een extra bed zodat kamer toch geschikt is voor 4 personen. Voorwaarde was wel dat we het ontbijt van onze jongste wel extra moesten betalen voor de hele week. (264 euro). We waren niet blij maar hadden volgens hotel geen keus en ik had geen zin om hier een hele heisa van te maken. Ik zou het wel regelen met Booking bij terugkomst. Niet dus! Na tig verschillende medewerkers gesproken te hebben in engels en nederlands blijven ze het probleem afschuiven op het hotel. Niet booking maar het hotel heeft het dus fout gedaan. We moeten het dus zelf maar oplossen met het hotel. Booking waar is je verantwoordelijkheid ?? Echt de laatste keer geweest dus. Jammer voor hen.

  • Algemeen 1
op 18 juni 2019 bestemming: Nederland / Texel /Drenthe, reisperiode: juni 2019

Ik ben zeer tevreden over booking.com. Ik had twee boekingen gedaan, waarvan ik een zelf heb geannuleerd en de tweede niet om bepaalde redenen bevestigd kon worden. Maar binnen drie dagen had ik het complete bedrag terug. Complimenten!

  • Algemeen 7
op 16 juni 2019 bestemming: Duitsland / Worms, reisperiode: januari 2019

De ervaring met Booking com is erg slecht, we kregen een aanbieding om €50,00 aan beloning te ontvangen , nou dus NIET na diverse mailtjes en gegevens door gegeven , hebben we na 5 maanden nog steeds geen euro ontvangen, er staat nu plots een bericht op mijn beloningen dat het niet aan de voorwaarden voldoet .
het komt er gewoon op neer dat ze niet willen betalen, eerst allerlei smoesjes! Het is gewoon een waardeloos bedrijf dat mensen voor de gek houdt! U bent gewaarschuwd: nooit met Booking .com boeken; het is een onbetrouwbaar bedrijf.

  • Algemeen 1
op 13 juni 2019 bestemming: Italië / parma, reisperiode: juni 2018

De eerste boeking mislukte doordat de betaling werd afgebroken.Wij boekten opnieuw en kregen een melding dat het geannuleerd was. Dit had Booking .com gedaan omdat de reservering twee keer gedaan was. Na heel lang wachten aan de telefoon, 4 keer heen en weer bellen ,bijna nooit in het Nederlands eindelijk geld terug en advies opnieuw te boeken. Foute keus!! We boekte opnieuw hotel Du Parc en na de betaling bevestiging kregen we direct een mail dat de reservering Niet door gekomen was bij het hotel dus terug betaling in werking gezet!...Nu maar weer hopen en afwachten of het goed gaat. Wij rijden nu naar Parma en boeken dààr wel een hotel!!

  • Algemeen 1
op 13 juni 2019 bestemming: Chili / la serena, reisperiode: juni 2019

Door booking is een reservering goedgekeurd, maar het hotel wist van niets. Ondertussen kon ik zelf de booking niet wijzigen. Contact met klantenservice van booking is onmogelijk, ze zijn permanent onbereikbaar. Een mooie site, maar als er een probleem is, is men onbereikbaar. Wees gewaarschuwd, beter is het direct contact op te nemen met de accommodatie en niet in zee te gaan met Booking.com.

  • Algemeen 1
op 13 juni 2019 bestemming: Engeland / Londen, reisperiode: september 2019

Ik heb op 21 mei een boeking geprobeerd te maken voor een appartement in londen.
Ik was helemaal door mijn reservering heen en heb betaald met IDEAL.
Nadat ik dit had gedaan kreeg ik een email met de bevestiging.
Snel hierna een mailtje, dat de reservering niet is gelukt maar het terugbetalingsproces in gang word gezet en ik binnen 7-12 werkdagen mijn geld terug krijg.
Ik zit inmiddels op de 17e werkdag en word continu, na veel telefoontjes en emails richting de customer service van booking.com, word ik continu van het kastje naar de muur gestuurd en wil niemand mij een normaal antwoord geven.

  • Algemeen 1
op 12 juni 2019 bestemming: Ierland / Cork, reisperiode: juni 2019

Hotel geboekt via booking.com. 44 dagen na boeking kregen we de bevestiging. Helaas was dat 2 dagen voor de reserveringsdatum. Eerder contact met het hotel leerde dat ze onze reservering niet kenden. Daarna een ander hotel moeten boeken. Verder weg en vanwege de korte boekingstermijn een stuk duurder. Het was heel moeilijk om contact te krijgen met booking.com. Toen dat uiteindelijk lukte bleek dat booking.com onze boeking uitbesteed had aan Agoda.
Ze wilden ons niet verder helpen, we moesten Agoda maar aanspreken. We hadden het kunnen weten aldus booking.com als we voordat we de app gebruikten alle voorwaarden gelezen hadden. De reviews van Agoda spreken over bedrog en oplichterij.
Hartelijk bedankt booking.com voor de tip om eerst alle voorwaarden van booking.com te lezen voor de app te gebruiken. Je kunt dus zonder dat je het bewust bent bij een ander bedrijf boeken waarvoor booking.com geen verantwoordelijkheid neemt. De volgende vakantie maar door een jurist laten boeken.

  • Algemeen 1
op 10 juni 2019 bestemming: Canada, reisperiode: juli 2019

Booking.com annuleerde afgelopen week zonder verdere toelichting onze reservering voor Toronto (voor over 4 weken), die we in januari met veel zorg hebben geboekt voor een speciaal familie-uitje (de annulering is gratis zelfs, meldt Booking vol trots...). Het kan natuurlijk gebeuren dat er iets misgaat, maar de communicatie is beroerd (geen communicatie) en er wordt geen enkele oplossing geboden.
Vergelijkbare locaties zijn nu echter niet meer te vinden of kosten minimaal het dubbele. Booking is telefonisch zeer slecht bereikbaar (2 keer ruim een kwartier aan de lijn gehangen via mijn zogenaamde 'Genius Service telefoonnummer', zonder contact) en Booking reageert ook niet op mails en berichten. Ook geven ze geen enkele indicatie of een bericht is ontvangen, hoe lang de telefonische wachttijd is of wanneer ze zullen reageren. Booking heeft een hele handige website (je kan supersnel boeken en betalen...), maar verder is de service extreem slecht. Na een eerdere teleurstellende ervaring hadden we ze nog het voordeel van de twijfel gegeven, maar dit zit structureel fout. Waardeloos! Een Nederlands bedrijf, echt iets om trots op te zijn.....

  • Algemeen 1
op 8 juni 2019 bestemming: Spanje / Málaga, reisperiode: maart 2019

Alles verliep prima. Nooit teleurgesteld geweest met Booking.

  • Algemeen 9
op 7 juni 2019 bestemming: Indonesië / Medan, reisperiode: februari 2019

Met een kortingsactie van Booking.com. van €30,- 2 nachten in hotel Deli River in Medan geboekt. Het hotel was prima! De korting zou na uitchecken worden gestort op onze rekening. Na mail- en telefonisch contact nog steeds geen geld terug gezien. Men zou het uitzoeken. Het hotelbezoek was 10 februari en inmiddels zijn we 4 maanden verder en nog steeds niets gehoord. Waardeloos! Boek niet met een kortingsactie van Booking.com!

  • Algemeen 2
op 3 juni 2019 bestemming: Duitsland / Central, reisperiode: maart 2019

Zelden door een (web)winkel zo slecht behandeld en voorgelicht. Een zogenaamde “beloning” wordt je geboden, maar 30 telefoontjes en evenveel mailtjes verder krijg je “nul” op je rekest. Steeds weer met een ander excuus door de medewerker. Ze zag ‘t wel staan in het systeem, maar ik was ondertussen van baan/e-mailadres veranderd, dat kan ‘t systeem “anno 2019” niet verwerken. Ik heb ‘t opgegeven en mijn les geleerd: voor ons NOOIT geen booking.com meer. Liever luttele €’s meer kwijt dan 1 minuut energie aan dit waardeloze bedrijf!

  • Algemeen 1
op 3 juni 2019 bestemming: Frankrijk / Dijon, reisperiode: augustus 2019

Een appartement geboekt en direct betaald. Na 3 dagen geannuleerd door de accomodatie zonder enige verklaring. Doordat ik het tarief had gekozen die niet annuleerbaar was, kreeg ik maar 20 euro terug van de betaald 139 euro. Maar ik heb niet geannuleerd, de accomodatie heeft geannuleerd! Nu wordt ik van het kastje naar de muur gestuurd. Inmiddels ook contact gehad met de accomodatie maar die kan de betalingen niet terugvinden en verwijst ons terug naar booking.com. Booking.com is op hun beurt nederlandstalig niet bereikbaar, nu al 3 gesprekken gevoerd engelstalig maar geen enkel resultaat.
Al 3x mail gestuurd, laatste keer met alle betaalbewijzen, geen enkele reactie.
Boeken is zo gedaan, maar bij problemen, is er niemand thuis..

  • Algemeen 3
op 2 juni 2019 bestemming: Spanje / Finisterre, reisperiode: mei 2019

Ik wil hiermee een reactie geven op mijn review via booking.com. ik heb een appartement geboekt in Finisterre (O Almacen) en een hotel in Santiago de Compostella (Arco de Mazarelos). Ik maak op booking.com de vergissing om de review van het appartement in Finisterra te verwisselen voor het hotel in Santiago de Compostella. Hierdoor krijgt het appartement O Almacen ten onrechte een wat nagatievere beoordeling. Ondanks mijn herhaald verzoek om dit te herstellen reageert booking.com niet met het verwijderen van de verkeerde review. Zwakke prestatie van Booking.com.

  • Algemeen 8
op 2 juni 2019 bestemming: Nederland / Leiden, reisperiode: juni 2019

Het appartmenet was niet het appartement van de foto’s . Het was bovendien erg smerig, een van de badkamers tonk zo dat we die niet konden gebruiken, smerig beddegoed, kapotte vaatwasser, smerig vervuild terras vol rotzooi, peuken rooklucht

  • Algemeen 1
op 1 juni 2019 bestemming: Nederland / vriescheloo, reisperiode: mei 2019

Het was binnen en buiten een enorme rotzooi. Wel een badkamer maar geen warm water dus moesten we de badkamer van de bewoners gebruiken. Volgens mij waren de gastenkamers na de vorige gasten niet eens schoongemaakt. Mijn hand was helemaal zwart na een veeg over de vensterbank Als echtpaar moet je in 2 verschillende kamers slapen omdat er geen tweepersoons bed staat. In de keuken waar ons ontbijt werd klaargemaakt liepen 2 katten met 10 kittens rond (ook op het aanrecht). Een hond buiten die dag en nacht aan een ketting vastgebonden zit. Ik begrijp niet dat jullie deze accommodatie op jullie site willen verkopen .

  • Algemeen 3
op 24 mei 2019 bestemming: Frankrijk / Parijs, reisperiode: maart 2019

Hotel via Booking.com geboekt en later geannuleerd omdat hetzelfde hotel vooraf al door onze Franse vrienden was betaald. Keurig een annuleringsbevestiging ontvangen van Booking.com maar geld toch door het hotel van mijn credit card afgeschreven. De bewijsstukken naar Booking.com gestuurd maar men laat je gewoon in de kou staan... Voor het hotel heb ik helemaal geen goed woord over maanr Booking.com had haar verantwoordelijkheid moeten nemen! Zeer starre klantenservice

  • Algemeen 1
op 24 mei 2019 bestemming: Hongarije / Keszthely, reisperiode: mei 2019

Een appartement met aantrekkelijke foto's, en zeer goede beoordeling, dat hoegenaamd niet overeenkwam met de realiteit. De beoordelingen leken naderhand bekeken uit de lucht gegrepen. Het betreft appartement Azure in Keszthely. De slechtste ervaring ooit met Booking.com, waarvan wij normaal voor 80% tevreden zijn. Doe verdorie de moeite en controleer dit adres, het ruikt er zeer onfris en is meer dan gedateerd.

  • Algemeen 3
op 24 mei 2019 bestemming: Nederland / Sneek, reisperiode: mei 2019

Slechte zaak hele boekingssom te laten betalen bij ziekte boete oke

  • Algemeen 3
op 20 mei 2019 bestemming: Israël / Eilat, reisperiode: april 2019

Accommodatie heeft opeens huisregels waarbij kinderen onder de 18 niet toegestaan zijn. Tijdens de booking was dit niet te zien. Overnachting niet gedaan, 0,0 hulp van Booking.com. Accommodatie wijst naar booking.com en zij wijze naar de accommodatie. Heel triest dit. Nooit meer booking.com

  • Algemeen 2
op 16 mei 2019 bestemming: Frankrijk, reisperiode: maart 2019

Spijtig dat er geen 0 stond... Booking.com weigert onze 30 euro terug te betalen. Kan enkel mits doorsturen creditcardgegevens, zij kunnen dat niet gewoon overschrijven op ons rekeningnummer

  • Algemeen 1
op 12 mei 2019 bestemming: Nederland / Groningen, reisperiode: mei 2018

Wij hebben niet het appartement gekregen wat wij besteld en betaald hadden.
Het appartement was veel kleiner en niet gelegen aan de gracht.
Bovendien was het appartement moeilijk toegankelijk en erg vuil.
Wij hebben de host geïnformeerd maar was niet bereid het juiste appartement aan te bieden.enz.enz.

  • Algemeen 1
op 12 mei 2019 bestemming: België / Antwerpen, reisperiode: april 2019

Onlangs een vies slecht onderhouden hotel in Antwerpen geboekt waarover een recensie geschreven op booking.com. Bij teruglezen van mijn recensie op booking.com viel me op dat de inhoud helemaal niet was weergegeven. Booking brengt alleen positieve zaken naar voren, de negatieve ervaringen over een hotel laten ze steeds meer achterwege. Een reëel beeld over hotels wat zij suggereren is steeds minder aan de orde. Echt jammer, want in het verleden vond ik dat juist hun sterke punt en boekte daarom altijd bij hun.

  • Algemeen 3
op 11 mei 2019 bestemming: Nederland / Zeeland, reisperiode: april 2019

Bij de zondagskrant zat een kortingsbon van €30 van booking.com.
Die €30 zou na het verblijf terug aan je overgemaakt worden door booking.
Wij hadden het volledige bedrag gestort van onze maestro rekening. Maar daar stort booking niet terug op.
Ze vragen een creditcard account aan te maken!
Het zijn oplichters! Zo klaar als een klontje!
En wij zullen nooit maar dan ook nooit nog boeken via booking.com!!!
En ik zal het voortaan ook iedereen afraden.

  • Algemeen 1
op 7 mei 2019 bestemming: Tunesië, reisperiode: april 2019

3 weken in appartement propre geweest,Alles wat op booking stond was er niet geen balkon stond er wel op geen terras geen fitnisruimte Een bed waar de ijzeren vering doorstak en veel meer wat ik er niet wasn De locatie was 10 keer niks was in Tunis ,maar was in Mourouje een vuile vieze stad Voel me erg misleid en belazerd

  • Algemeen 3
op 5 mei 2019 bestemming: Nederland / Leiden, reisperiode: mei 2018

Nooit boek ik nog via Booking.com. Ik maakte een reservatie en kreeg er een reservatienr van.
2 dagen later kreeg ik er opnieuw een reservatienr. Nu moet ik 2 keer betalen en terwijl ik maar 1 kamer moet hebben. Ik kan niet annuleren en ben dus mijn geld kwijt. Lijkt nogal op oplichterij!!

  • Algemeen 1
op 3 mei 2019 bestemming: Verenigde Staten / Portland, reisperiode: maart 2019

Volgens Booking.com was het mogelijk om mijn accommodatie tot een aantal dagen voor vertrek nog te annuleren. Dit heb ik gedaan en krijg een bevestiging dat de annulering kosteloos was. Echter de aanbetaling die al van mijn credit card was afgeschreven, circa 150 euro, heb ik tot op heden nog niet terug ontvangen. Booking.com reageert op geen enkel mailtje die ik hen hierover heb gestuurd. Mooie service, dus niet! Ik zou Booking.com niet aanraden en zelf ook niet meer gebruiken.

  • Algemeen 1
op 3 mei 2019 bestemming: Nederland / Assendelft, reisperiode: april 2019

Wij verbleven 2 dagen in een b&b voor 200 euro in een luxe kamer maar vraag mij af waar die luxe in zat.het was een bijeengeraapt zooitje wat er in de kamer stond en het enige wat wij hadden voor onze kleding waren een viertal kleine lades in de nachtkastjes. Schandalig dat booming.com deze b&b ons heeft durven te verkopen.wij gaan veel en graag op reis maar boeken niets meer via booming.com omdat zij niet geloofwaardig bij mij overkomen.

  • Algemeen 2
op 1 mei 2019 bestemming: Spanje / Barcelona, reisperiode: mei 2019

Vreselijk. Denk je een leuk appartement gevonden te hebben in Barcelona, blijkt het 1 grote scam te zijn, maar heb je wel lekker even richting de 400 euro ervoor betaald. Klantenservice van Booking al driemaal gebeld en nog steeds geen oplossing aangeboden gekregen. Wel lekker 55 minuten lang in de wacht mogen staan. Het kan ze helemaal niks schelen dat ik hier ziek rondzwerf, omdat ik maar last minute ergens een bed moet zien te scoren (terwijl ik nog 4 nachten moet). Schandalig dat dit een Nederlands bedrijf betreft, maar dat je niemand aan de telefoon krijgt die Nederlands spreekt. Lang verhaal kort: ik had een appartement gevonden, heb netjes de gegevens ingevuld en 70% van het totaalbedrag betaald. Ik heb de hosts (zoals aangegeven in de bevestigingsmail van Booking) ook even een mailtje gestuurd met de details over mijn komst en vragen omtrent de incheck-procedure > geen reactie. Prima, het opgegeven nummer meerdere mailen voor vertrek geappt > geen reactie. Stap je uiteindelijk in de taxi (na ze al 1000 keer gebeld te hebben), omdat je toch nog ergens hoopt dat het wellicht met een sleutelkastje werkt of dat de host toch wel zelf op locatie zou zijn, maar tevergeefs..je komt op locatie aan en je beland ergens in een oude wijk, met vervallen huisjes, wat totaal niet op het appartement leek. Al met al 1 grote scam!!! Gaat om Super Easy stay appartement Barcelona. Oh en het nummer was de dag voor mijn aankomst nog in gebruik en non stop online op WhatsApp, maar je raad het al..na mijn appjes stond hij uitgeschakeld.

  • Algemeen 1
op 25 april 2019 bestemming: Nieuw-Zeeland, reisperiode: september 2018

Een extra betaalde nacht wordt na telefonisch akkoord door booking.com niet terugbetaald. Ben 1 nacht gebleven, maar 2 betaald en ze trekken hun handen er helemaal van af. Niets doen ze, bankafschriften en bewijzen gestuurd maar neen hoor, monopolie booking.com verroert zich niet. Hele slechte klantenservice.

  • Algemeen 1
op 23 april 2019 bestemming: Nederland / Emmercompascuum, reisperiode: april 2019

Maatschappij waar we mee vlogen is netjes en beleefd maar booking.com heeft ons slecht behandeld hotel ging renoveren telefonisch contact gehad hierbij in de wacht gezet door medewerker wat niet goed gebeurde en hierbij heeft de medewerker dingen benoemd (k#×#×#w#f) dit is niet naar tevredenheid opgelost dus voor ons niet weer kapotschamen zullen jullie je

  • Algemeen 3
op 22 april 2019 bestemming: Verenigde Staten / Philadelphia, reisperiode: mei 2019

Hallo Booking.com
Wat een gezeik met jullie, dankzij jullie moeten wij 3 keer zoveel betalen omdat booking.com niet optijd heeft betaald. De gevolgen hiervan zijn is de booking nu geannuleerd :(. Dus kwam nu erop neer dat we opzoek kunnen gaan naar een ander appartement, die ver van alles is of 3 keer zoveel betalen, als wij bij de zelfde lokatie terecht willen. Dat is toch belachelijk.
Ik zal er nooit zaken met booking.com willen doen en niemand zou aanraden. Tenzij als dit opgelost wordt.

  • Algemeen 1
op 17 april 2019 bestemming: Portugal / Porto, reisperiode: juni 2019

Booking.com heeft mijn privacyrechten geschonden.

Mijn privé boeking, gemaakt op mijn account, is zichtbaar in het reserveringsoverzicht van mijn vriend. Dit betrof een verassing voor mijn vriend zijn 30ste verjaard.

Booking.com reageert ZEER slecht (2 weken lang dagelijkse kind reminders) en geeft slecht een schrale 10% korting voor het maken van deze zeer GROTE fout, want wie zegt dat niet een willekeurig persoon mijn gegevens straks in kan zien!

Mijn advies: boek NIET bij booking.com!

  • Algemeen 1
op 12 april 2019 bestemming: Duitsland / Allgau, reisperiode: februari 2019

Het hotel was gesloten toen we aankwamen. Aanbellen hielp niet, bellen hielp niet. Het was k.,.wehebben een ander hotel moeten zoeken midden in de nacht kosten ca 250 euro. Ons bookingsnummer. Is 2026715373. We hebben een mail gestuurd naar het. Gasthof. Nooit meer iets gehoord. Willen dit graag financieel afhandelen . Het geld is afgeschreven

  • Algemeen 1
op 9 april 2019 bestemming: Nederland, reisperiode: april 2018

Telefonisch via het hotel een driepersoonskamer laten omboeken naar 2 tweepersoonskamers. Kamer wat not refundable en de omboeking was niet doorgegeven aan booking.com waardoor wij een twee en een driepersoonskamer moesten betalen.
Hotel wou dit niet aanpassen maar booking. com heeft toch de helft van de kosten op zich genomen hoewel zij hier niet van op de hoogte waren.

Super

  • Algemeen 10
op 8 april 2019 bestemming: Duitsland / Düsseldorf, reisperiode: maart 2018

Via Booking.com een hotel voor €270,- per nacht geboekt. Daarvoor verwacht je in Duitsland toch een fatsoenlijk hotel. Bij aankomst bleek niets minder waar; zelfs voor een hostel was de kwaliteit te slecht. Sterker nog, ik ben weleens in een gevangenis in Zuidoost Azië geweest waar de faciliteiten schoner en beter waren.

Direct contact opgenomen met Booking.com. Ik zou de volgende dag terug gebeld worden maar dat is niet gebeurd. Een mailtje erachter aan mocht ook niet baten. Nadat ik een paar dagen later weer telefonisch contact opnam werd er weer contact opgenomen met het hotel, maar hier kwam niets uit.

De reden die Booking.com aangaf niets te kunnen doen was dat ik te laat contact had opgenomen. Hemeltergend, daar ik direct (telefonisch) contact had opgenomen waarna er tot twee keer toe geen follow up is gegeven.

Een ‘hotel’ als dit aanbieden voor dit soort prijzen is oplichting. Ik heb dan ook aangifte bij de politie gedaan.

  • Algemeen 1
op 30 maart 2019 bestemming: Nederland / Groningen, reisperiode: maart 2019

Ik heb € 500 borg betaald aan een malafide verhuurder. Na melding bij booking.com, en na hun controle, hebben zij het volledige bedrag aan ons geretourneerd. Klasse service!

  • Algemeen 10
op 21 maart 2019 bestemming: Duitsland, reisperiode: maart 2019

Wat een waardeloze klantenservice.

Ik heb een reisje geboekt met een voucher. Hiermee zou ik na de reis 40 euro retour krijgen. De reis was 4 maart afgelopen. Dus binnen een week zou ik dan de 40 euro terugkrijgen.
Ik kreeg niks en wachtte nog even af, maar heb 7 dagen geleden een melding gemaakt. Geen enkele reactie.

Vanochtend wilde ik bellen, maar één of ander grietje roept alleen dat ze me niet kan verstaan (na 10 minuten in de wachtrij gestaan te hebben).

Daarna wilde ik via facebook een klacht indienen. Want via hun site en telefonisch is duidelijk niet mogelijk. Daar krijg je dan een chatbot. Die begrijpt het woord 'klacht' of 'complaint' duidelijk niet. Na het verhaal geschreven te hebben, probeert de chatbot me een hotel aan te bieden in Amerika voor 40 euro.

Bedroevend. Ik zal nooit weer een boeking doen via deze belabberde website. Wat een slecht bedrijf!

  • Algemeen 1
op 21 maart 2019 bestemming: Nederland, reisperiode: februari 2019

Het verblijf in hotel Première Classe Paris in Drancy was matig. Maar wat nog veel hinderlijker was is dat booking.com de kosten dubbel in rekening heeft gebracht. Vervolgens wordt er na het invullen van het klachtenformulier, behalve de automatische antwoord mail niet meer gereageerd. Ben inmiddels 2 weken in afwachting van een reactie van booking.com. Erg slordig, nu kwam ik er bij toeval achter, normaliter had ik vertrouwen in booking.com maar ik zou nu iedereen adviseren om standaard te controleren of deze organisatie deze fout niet maakt.

  • Algemeen 3
op 14 maart 2019 bestemming: Nederland / Huizen, reisperiode: februari 2018

Geen reis geboekt op bovenstaand datum .....maar er is wel geld afgeschreven van onze creditcard.
Mail werd eerst in Engels beantwoord...steeds vraag naar boekingsnummer welke wij natuurlijk niet hebben...nu geen reactie meer.Telefonisch niet te bereiken....frustrerend!

  • Algemeen 1
op 13 maart 2019 bestemming: België / nieuwpoort, reisperiode: maart 2019

Heel sfeervol hotel op de zeedijk, deskundig en vriendelijk personeel met bovendien uitstekende keuken. De hoge kwaliteit doet ons steeds terugkeren naar dit vakantieplekje.

  • Algemeen 10
op 12 maart 2019 bestemming: Nederland / borger, reisperiode: februari 2018

Heb rechtstreeks bij hotel gereserveerd zelfde periode en dat koste 55 euro minder dan boeken via booking.com, je word gewoon belazerd ordinaire zakkenvullerss zijn het

  • Algemeen 1
op 11 maart 2019 bestemming: Nederland / vaals, reisperiode: februari 2019

2 nachten via booking.com een appartement in Vaals voor 2 nachten geboekt. We kwamen tegen zessen s'avonds bij het appartement maar kwamen niet binnen. Pincode van 4 cijfers werkte niet, aanbellen ook niet en telefonisch contact zoeken lukte ook niet(een half uur in de wacht). Na een half uur daar voor de deur te hebben gestaan, hebben wij zelf in Vaals een hotel opgezocht. Geen enkele reactie op onze klachten gekregen. Wel en evaluatie formulier gekregen. Thuisgekomen vond ik in mijn email een andere pincode. 150 euro heeft ons deze ervaring gekost. Zal geen appartement meer via booking.com aanvragen.

  • Algemeen 1
op 10 maart 2019 bestemming: Engeland / Londen, reisperiode: december 2019

Na boeken via booking.com en alles betaald te hebben, niks meer vernomen van "eigenaar"appartement. Eindeloos vaak baar booking.com gebeld. Slecht bereikbaar, onbeschoft personeel.Steeds nieuwe beloftes over teruggebeld worden en geld terug krijgen. Maar nooit waargemaakt. Wij hebben erg het idee aan het lijntje gehouden te worden en dat het een slechte en zeer onbetrouwbare site is. Veel oplichters. Niet boeken!

  • Algemeen 1
op 9 maart 2019 bestemming: Oostenrijk / Sankt Johann in Tirol, reisperiode: maart 2019

Na je vakantie vragen ze een beoordeling in te vullen, maar als je een kritische opmerking maakt ben je nergens meer te vinden. WAARDELOOS!!!

  • Algemeen 1
op 9 maart 2019 bestemming: , reisperiode: september 2018

Reis al jaren met Booking de wereld over, van Europa tot Azie, Amerika en Latijns America. Nog nooit 1 probleem ondervonden. de slechte recencies verbazen me. Zeer tevreden

  • Algemeen 10
op 8 maart 2019 bestemming: Mexico / Tulúm, reisperiode: maart 2019

Helaas tijdens rondreis Yucatan betrokken geraakt bij een schietpartij in toeristenbadplaats Tulum en eerder teruggekeerd naar Nederland. Vanaf het begin vanuit Mexico direct contact gehad met Booking m.b.t. het annuleren van een niet meer kosteloos te annuleren boeking. Vertrouwde erop dat Booking zou bemiddelen, maar zij konden niets voor ons betekenen waardoor wij nu het volle bedrag moeten betalen voor een kamer waarin wij niet hebben kunnen verblijven. Bovendien ook in discussie verzeild geraakt met medewerkster terwijl dat bij lange na niet mijn intentie was van het gesprek. Medewerkster maakte onnodig verwijten en was niet in staat empathie te tonen of zich in de klant te verplaatsen en anders op zijn minst een neutrale houding aan te nemen. Zij wist zich alleen te verplaatsen in het hotel. Helaas heb ik met Booking sowieso ook ervaren dat zij niet terugbellen wanneer zij dat beloven en niet op e-mails reageren. Coulanceregelingen kennen ze zelf in ieder geval niet, terwijl ze zelf goed geld verdienen aan iedere boeking die klanten bij hen maken. Ik gebruik hun service al jarenlang veelvuldig voor het boeken van accommodaties, maar durf dit niet meer te doen omdat Booking er duidelijk niet voor de klant is op het moment dat er iets verkeerd gaat. Ik had zelf mijn reis ook liever willen afmaken. Dit is wel het laatste wat ik wilde en dat ik nu ook nog met deze rompslomp en een verwijtende medewerkster te maken krijg, is voor mij echt wel even genoeg geweest.

  • Algemeen 1
op 7 maart 2019 bestemming: Italië / Verona, reisperiode: maart 2019

Nadat het verblijf in Verona in de verste verte niet leek op hetgeen was aangegeven op de website, gaf de klantenservice niet thuis.

  • Algemeen 3
op 7 maart 2019 bestemming: Nederland / Amsterdam, reisperiode: februari 2019

BOOS om klachten afhandeling

  • Algemeen 1
op 7 maart 2019 bestemming: Nederland / veldhoven, reisperiode: december 2018

Als je een klacht hebt word hier niks mee gedaan.. schandalig

  • Algemeen 1
op 4 maart 2019 bestemming: Turkije / Istanbul, reisperiode: maart 2019

Een zeer slechte hotel website / tussenpersoon.

  • Algemeen 1
op 4 maart 2019 bestemming: Nederland, reisperiode: april 2019

Mijn cadeaukaarten met een tegoed van booking.com zijn via hun webside nauwelijks te verzilveren.Navraag bij de slecht bereikbare telefonische hulpdienst geeft geen uitkomst ... ik kreeg als antwoord dat het probleem komt doordat de cadeaukaarten een nieuw fenomeen bij booking.com is ...
Daar schiet je als consument dus niets mee op...NIET aanschaffen dus !

  • Algemeen 1
op 2 maart 2019 bestemming: Israël / Tel Aviv, reisperiode: april 2019

Ik heb via Booking .com een nacht gereserveerd ( en betaling gedaan) in tel Aviv april a.s. De reservering staat echter niet op mijn account vermeld. na drie mails ( wordt niet op gereageerd) en een telefonisch gesprek t.w.v. 5,90 euro staat het er nog niet op. het is bijzonder frustrerend dat Booking.com de mails negeert en dat je zoveel moet betalen voor een telefonisch gesprek. Ik overweeg de consumentenbond te vragen wat ik hier mee moet. Het hotel kan vast een dikke tien zijn maar de service van Booking.com vind ik zeer slecht!

  • Algemeen 2
op 28 februari 2019 bestemming: Nederland / Noordwijk, reisperiode: februari 2018

Het verblijf in het Beach hotel Noordwijk is slecht bevallen. We hadden via booking.com 3 nachten geboekt. We wilden daarvan de laatste nacht annuleren. Het hotel verwees ons naar booking.com en zij verwezen ons naar het hotel. Kortom annuleren lukte niet.
Wel voiraf allerlei mails sturen om het verblijf te upgraden.
Bellen en mailen naar booking.com lukte pas na veel pogingen.
Voor ons geen boekingen meer via booking.com

  • Algemeen 2
op 27 februari 2019 bestemming: Vietnam / Dalat, reisperiode: februari 2019

Verblijf was volgeboekt, niet bereikbaar voor hulp, geen vergoeding van gemaakte kosten, geen hulp met vinden alternatief.

  • Algemeen 1
op 21 februari 2019 bestemming: Spanje / Tenerife, reisperiode: januari 2019

Problemen met het appartement, maar booking.com heeft dit fantastisch opgelost. ( iedereen die wij aan de telefoon hebben gehad een dikke pluim)

  • Algemeen 10
op 20 februari 2019 bestemming: Spanje / Barcelona, reisperiode: februari 2018

Na een reis van NL to Spanje hebben een hotel geboekt in hartje Barcelona. Hotel gevonden via booking.com en gelijk geboekt. Betaling gedaan, ook meteen een bevestigingsmail gekregen. Eenmaal aangekomen in de nacht kon meneer achter de receptie geen boeking vinden. Alles doorzocht maar tevergeefs. Hij probeerde booking klantenservice nog te bellen maar geen gehoor. Ik probeerde toen zelf te bellen en na een kwartier iemand aan de lijn gekregen. Ze zou de hotel toen de mail opnieuw sturen. Na een paar keer opnieuw te hebben gestuurd wou ze meneer achter de balie spreken. Ik kreeg haar toen weer terug en ze zei er zijn geen kamers?!? Heel raar dat er kamers beschikbaar zijn op de site maar in werkelijkheid niets. Ze zei dat ik zou worden terug gebeld en iemand anders aan de lijn krijg. Ik werd teruggebeld en meneer zei dat ik zou worden overgeplaatst naar een ander hotel. Ik wou op dat moment alleen mijn geld terug, omdat ik geen ander hotel wou. Na lang zeuren via de telefoon omdat hij perse wou dat we overgeplaatst werden i.p.v. mijn geld terug, bleef ik erbij gewoon mijn geld terug te willen. Dus mijn boeking werd geannuleerd en verwacht mijn geld binnen 12 dagen. Grootste onzin! Jullie fout, dus stort het geld dan ook gelijk terug. Dat zo iets kan gebeuren is echt onzin. Betaald voor een kamer die er niet eens is PLUS geld pas terug binnen 12 dagen. Gekker kan niet worden. Nu slapen in de auto en wachten voor een overvolle hotel tot we erin kunnen en ook nog eens opnieuw betalen. Dat bij mensen die net een 15 uur durende reis achter de rug hebben. Fucked up. Booking is verrot.

  • Algemeen 1
op 11 februari 2019 bestemming: Frankrijk, reisperiode: februari 2019

Wat betekent 'time of grace' (booking medewerker zei dat ze dit soms hanteren) als ik 1 seconde na het boeken van de kamer achter mijn foutje kom en ik geen grace (gratie) krijg? En ja dom van mij want ik boekte een hotelkamer op de verkeerde datum. Ik had al 2 kamers geboekt voor dat weekend en wilde er 2 kamers bij dus had ik een goede deal: 2 niet-terugbetaalbare kamers (precies mijn bedoeling want annuleren zou ik niet meer willen). Maar tot mijn schrik zag ik 1 seconde na het boeken dat ik een week later had geboekt dan de bedoeling was. Direct booking gemaild dat ik de datum wilde aanpassen. Ze kregen het hotel maar niet te pakken want ze moesten voor aanpassen datum toestemming krijgen. Hoezo? ik boek dezelfde kamers voor een hogere prijs? Win-win situatie voor iedereen. Nee hoor geen toestemming (eigenaar had mij aan telefoon gezegd dat hij wel zou willen wijzigen) en dan laat booking je gewoon vallen. Ik snap die hotel eigenaar wel, die is dat afpersende bedrijf Booking ook totaal zat!! Ze vragen soms wel 10-20% van het hotel dan zou ik er ook geen zin meer in hebben. Niks geen gratie en niks geen hulp. Dus Booking helpt me voortaan fijn met zoeken en ik boek rechtstreek bij het hotel. Bedankt Booking! :(

  • Algemeen 1
op 9 februari 2019 bestemming: Duitsland / Essen, reisperiode: december 2018

De reis en hotel waren oke,maar er bleek met mijn visa card voor 185 euro spullen besteld te zijn bij amazon in italie voor een adres in milaan
Leuk als je terug kom en dat is afgeschreven bij visa.
Je kan bij booking.com dus alleen boeken wanneer je het visacard nummer in vult.
Lekker zo ,gelukkig was ik in duitsland en bestelling in italie,maar bewijs maar eens dat je niets heb besteld als je ver weg bent op vakantie.
Voor ons GEEN booking.com meer
Reageren ook niet op mail of krijg een buitenlands operator aan de telefoon.
Bedankt booking.com

  • Algemeen 5
op 9 februari 2019 bestemming: Italië, reisperiode: oktober 2018

Klantenservice niet bereikbaar en reageert pas na weken na aanhoudende mail en durft dan te beweren dat ik geen contact gezocht heb, Als ik mijn ervaringen vertel zegt mevrouw maar u heeft wel 'service gehad' en 'geslapen' en als ik gecorrigeerd wordt op de reactie van de ;klantenservice' wordt gewoon de hoorn op de haak gegooid. nooit meer via deze agressief commercieel partij overnachting boeken

  • Algemeen 1
op 9 februari 2019 bestemming: Nederland / Almere, reisperiode: januari 2019

Een geweldig hotel,schoon,met lift,enen zeer vriendelijke meneer diealles over de stad vertelde en op een plattegrond duidelijk aantekende waar je alles op kon vinden.een aanrader .Parkeren mogenlijk (wel reserveren)kost12.00 euro per dag

  • Algemeen 10
op 8 februari 2019 bestemming: Engeland / Londen, reisperiode: november 2018

De foto's van de kamer klopten totaal niet met wat we op hun website hadden gezien. Alles was super smerig, bed was keihard en stond tegen de muur aan. Verwarming was er niet en het was heel koud in de kamer, in de badkamer nog 10 keer erger. Een klacht hierover word pas 2 maanden later beantwoord. Ik wil een deel van mijn geld terug, maar enige wat ze mij kunnen aanbieden is een bon van 20 euro= belachelijk! Volgende keer beter boeken via hotel zelf en via hotel aangeven wat voor kamer je wilt, scheelt een hoop gedoe.

  • Algemeen 1
op 5 februari 2019 bestemming: , reisperiode: januari 2019

Foto`s op booking.com komen niet overeen met app. foto`s, zijn van andere app. in dezelfde locatie. Er staat 1 foto van gehuurde app. op booking.com (slaapkamer). Uitzicht 0, klein en ongezellig app. Geboekt op basis van valse informatie.

  • Algemeen 4
op 4 februari 2019 bestemming: Duitsland / Dusseldorf, reisperiode: december 2018

Kamer werd geadverteerd als 4 sterren. Was echter nog geen 1 ster waard. Foto's op site kwamen niet overeen. Kamer was klein en afgetrapt. Zijn ook niet gebleven, maar weer naar huis gegaan.
Geklaagd bij Booking.com, echter je wordt niet serieus genomen. Laat staan enige vorm van medewerking. Ze schepen je af met een goedmakertje van 25 euro en daarna reageren ze niet eens meer op je mails. Dus 25 euro accepteren en je mond houden, of je zoekt het maar uit... Uiteraard niet geaccepteerd!
Nooit meer boeken via booking.com en raad het ook iedereen af!

  • Algemeen 1
op 3 februari 2019 bestemming: België / Aartrijke, reisperiode: december 2018

Hotel geboekt via booking.com met een kortingsvoucher van 40 euro. Deze 40 euro word na de boeking terugbetaald via mijn Creditcard. Heb alle stappen 100% doorlopen zoals de voucher aangeeft. En voor dit te bevestigen heb ik hier ook nog telefonisch voor gebeld en deze mevrouw heeft toen bevestigd dat wij alles volgend de voorwaarden hebben gedaan en de 40 euro zou worden overgemaakt. Maar na bijna 2 maanden krijg ik een melding dat ik mij niet aan de voorwaarden van de voucher heb gehouden en krijg nu niet mijn 40 euro terug overgemaakt. Oplichters eerste klas zijn het !!!!!!!!!!!!!!

  • Algemeen 1
op 30 januari 2019 bestemming: usa, reisperiode: juli 2018

Booking.com is een geweldige bookingsite. Bij vragen per telefoon altijd correct geholpen.

  • Algemeen 10
op 30 januari 2019 bestemming: België / Brussel, reisperiode: januari 2019

Slechtste hotel ooit geboekt... geen service, vuile kamer, vieze bedden, geen verwarming, tv die niet werkte .... NOOIT AAN TE RADEN BIJ VRIENDEN

  • Algemeen 1
op 29 januari 2019 bestemming: Nederland / Ameland, reisperiode: maart 2018

Omdat deze boeven adverteren met gratis annuleren en dat niet doen. Sterker ze toveren allerlei extr kosten uit de hoge hoed. Dus betalen voor niets

  • Algemeen 1
op 28 januari 2019 bestemming: Portugal / Lissabon, reisperiode: januari 2019

Ik boek graag op booking.com, maar kom er nu achter dat de reviews waar booking achteraf om vraagt behoorlijk gemanipuleert worden. Ik heb een kritische review over mijn accomodatie in Lissabon geschreven en tot mijn verbijstering plaatsen ze slechts een enkele (positieve) zin. Ik heb om opheldering gevraagd, maar daar wordt niet op gereageerd . Ook heb ik verzocht die een positieve zin te verwijderen, omdat dit onvoldoende is als mijn beoordelingen, maar daar wordt niet op gereageerd. Ik vind dit heel erg slecht belied. Nu snap ik ook waarom mijn accomodatie behoorlijk tegen viel . Als je af gaat op de reviews, zoals ik meestal doe, kun je dus erg bedrogen uitkomen. Ik zou zeggen Booking.....plaats gewoon de eerlijke beoordelingen volledig. Vanaf nu weet ik dat ik ook verder moet zoeken om een eerlijk beeld van een accomodatie te krijgen.

  • Algemeen 5
op 25 januari 2019 bestemming: Spanje / Carihuela, reisperiode: oktober 2018

Let op: booking.com is slechts een tussenpersoon "in dienst" van de aangeboden verblijven. Een boeking via booking.com is een RECHTSTREEKSE boeking bij het verblijf. In geval bij problemen distantieert booking.com zich officieel hiervan. Alleen coulance halve kunt u nog geholpen worden!

  • Algemeen 1
op 25 januari 2019 bestemming: Verenigde Staten / New York, reisperiode: mei 2018

Enorm slechte serivice van de mederwerkers van Booking.com. Vooral medewerker Tyrone, spreek amper Nederlands en zit te lachen tijdens een normale discussie aan de telefoon. Tevens heeft hij de reis geannuleerd zonder toestemming, echt heel kwalijk. Slechte service!!

  • Algemeen 1
op 23 januari 2019 bestemming: België / Vielsalm, reisperiode: januari 2019

Bij aankomst in Vielsalm Centerparcs € 33.- bij betalen i.v.m.veranderen van de boeking naar huisje met het gewenste nummer, had nummer bij booking .com opgegeven maar daar is dus geen gevolg aangegeven.Huisje was verder oke , alleen om in bed te komen moest je een soort slangenmens zijn er was geen ruimte om naast je bed te staan.Verder is er een streng slagboombeleid wat tot irritatie leidt en voor mensen van boven de 70 jaar lastig is omdat het park op een berg gesitueerd is en je naar de parkeerplaats (boven op de berg) omhoog moet hijsen.Al met al geen prettig verblijf wat ook nog extra duur werd.Booking.com zou dat in de aanbieding moeten vermelden dat als je een bepaald nummer huisje wilt dat er extra kosten aan verbonden zijn.

  • Algemeen 2
op 23 januari 2019 bestemming: Chili / Villarrica, reisperiode: januari 2019

De toeganachtwacht tot de accommodaties werdt beperkt door een auto van een andere klant en we konden niet met onze reiskoffers bij de accommodaties komen. Onze accommodatie lag op de 2de verdieping de trap is een smalle draaitrap. Te smal voor reiskoffers.

  • Algemeen 1
op 21 januari 2019 bestemming: Oostenrijk / Saalbach, reisperiode: januari 2019

Geen daglicht, bunker Booking.com geeft mij grootgelijk inzake de klacht echter een fatsoenlijke compensatie blijft uit Vakantie voortijdig afgebroken vanwege de depri kamer Voorstel compensatie kleine 10%

  • Algemeen 1
op 18 januari 2019 bestemming: Nederland / Bovenkarspel, reisperiode: januari 2019

De verwarming had kuren. De kamer was daardoor koud. Tot 21.00 uur werd de kamer tegenover mijn kamer verbouwd en de volgende dag begonnen ze weer om 7.30 uur. Het ontbijt was heel karig en toen waren ze ook aan het verbouwen waardoor ik op een gegeven moment in het donker zat te eten.
Bookings.com heeft mijn review gecensureerd waardoor consumenten misleid konden worden. Na mijn klacht hierover hebben ze mijn review weggehaald. Dus ze plaatsen blijkbaar alleen de goede feedback en de slechte halen ze eruit. Dit had ik niet verwacht van Bookings.com. Ik heb hier al jaren klant. Ik ben zeer teleurgesteld over Bookings.com in deze.

  • Algemeen 5
op 16 januari 2019 bestemming: Australië / Melbourne, reisperiode: december 2018

De afgelopen jaren had ik prima ervaringen met booking.com. Klachten of problemen werden serieus behandeld en snel opgepakt. Tot eind 2018.
Ik had een klacht over een hotel en een korting op basis van een bon was niet verstrekt. Ik heb hierover eerst gebeld, maar moest langdurig in de wacht staan. Daarop heb ik gemaild. Ik heb 5x moeten mailen en telkens dezelfde info moeten verstrekken. Vervolgens werd de klacht niet serieus genomen (het hotel had restitutie geboden, maar gezien de datum en tijdstip had ik daar niets aan, ik verwachtte een goede kamer en geen luidruchtige airco-installaties boven mijn hoofd) en de korting is nog steeds niet verstrekt.

  • Algemeen 2
op 16 januari 2019 bestemming: Nederland / Amsterdam, reisperiode: oktober 2018

Slechtste customer service ever, reageren niet, maken valse beloftes... duurt inmiddels al drie maanden om geld terug te krijgen van een geannuleerde boeking....

  • Algemeen 1
  • Vorige
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • Volgende