Schrijf een review

Reviews over Booking.com

Url:

Type reizen: hotel
Herengracht 597, 1017 CE Amsterdam NL

Logo van Booking.com

Pagina 7 van 11 met 1060 resultaten

op 14 januari 2019 bestemming: Oostenrijk / Wenen, reisperiode: april 2019

Ik ga pas in april 2019 en 13 dec 2018 is het totale bedrag afgeschreven. heb de bewijs stukken bij boeking.com ingediend die hebben bevestigd maar reageren niet meer ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 13 januari 2019 bestemming: Nederland, reisperiode: januari 2019

De zgn gratis annulering bij booking . Com is een wassenneus , zeer dubbelzinnige teksten die oo allerlei manieren kunnen worden uitgelegd en voor de meesten gewoon geld kosten .
Medewerkers ongeïnteresseerd en vinden alles lastig , schandalige afhandeling en niet gehinderd door kennis van zaken , nooit meer booking . Com, rechtstreeks boeken scheelt enorme ergenis ! ... Lees meer

  • Algemeen 1




op 8 januari 2019 bestemming: Frankrijk / Valence, reisperiode: januari 2019

Het hotel was per abuis 2 maal geboekt,1 boeking geannuleerd waarvan een email met bevestiging,desondanjs werd creditcard 2 maal belast.Na diverse telefoontjes met boeking.com en de accomodatie geen geld terug. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 7 januari 2019 bestemming: Italië / Rome, reisperiode: december 2018

Het appartement aan de Via Marco Aurelius in Rome is niet volgens de foto's en de omschrijving die Booking.com plaatst op hun site. Dit is pure misleiding. De klacht direct neergelegd bij Booking.com maar die deden hier helemaal niets mee. Normaliter hebben we geen grote problemen met deze site maar nu slaan ze de plank compleet mis. Dit is pure arrogantie. Hun medewerker Umar gaf alleen maar uitwijkende antwoorden en wilde geen oplossing creeren.

  • Algemeen 4
op 4 januari 2019 bestemming: Spanje / Tenerife, reisperiode: december 2018

Ik lees hier vooral negatieve ervaringen, wij hebben een hele positieve en verrassende ervaring met Booking.com en vind dat ze een 10 verdienen !! Wij waren al op Tenerife gearriveerd, onze huurauto opgehaald en naar het appartement gereden, die helaas leek gesloten. Wij zoeken naar een andere locatie. Even daarna werden wij gebeld door boeking.com dat de eigenaar onze reservering had geannuleerd. Booking.com had voor ons een alternatief uitgezocht (wij wisten niet eens dat ze deze service hadden) maar helaas lukte het niet om daar met de auto te komen en hebben toen zelf een andere locatie opgezocht in Puerto de la Cruz, inclusief ontbijt. Wij kregen het verschil in prijs terug en ook de annuleringskosten van het appartement die wij niet konden bereiken. Booking.com heeft dit allemaal voor ons geregeld. Terug in Nederland werden wij gebeld dat alles was gelukt en ons geld terug kregen. Wij hadden niet verwacht dat Booking.com zo'n goede service bood en waren er heel erg blij mee !!! Echt, super service en goed om te weten dat ze dit allemaal doen, top! De eerste dag vooral kwijt aan zoeken enzo, dat was jammer, maar verder een prachtige vakantie gehad.

  • Algemeen 10
op 3 januari 2019 bestemming: Brazilië / Fortaleza, reisperiode: december 2018

Wij hadden een appartement geboekt via booking.com. Bij aankomst bleek dit appartement niet beschikbaar. Wij hebben telefonisch vanuit Brazilië contact gezocht met booking.com. De verbinding viel steeds weg en wij werden steeds doorverbonden met slecht engels sprekende telefonisten. Wij hebben gevraagd om voor ons een ander onderkomen te regelen in de buurt van onze geboekte locatie omdat wij met familie reisde. Na vele telefoontjes kwamen wij er achter dat wij niet zoals afgesproken zouden worden gebeld maar er een email was gestuurd met een voorstel. Daar zaten wij dan in een land waar bijna niemand is te verstaan zonder internet, zonder slaapplaats en een steeds weg vallende verbinding met booking.com. Na vele telefoontjes met weg vallende verbindingen met booking.com en vele malen het probleem uitleggen aan slecht engels sprekende mensen omdat wij in het Nederlands niet te woord konden worden gestaan met ons probleem hebben wij het gewoon opgegeven en de 1e nacht zonder overnachtingsplaats doorgebracht. Vreselijk!

  • Algemeen 1
op 3 januari 2019 bestemming: Nederland / Maastricht, reisperiode: december 2018

Zeer zeer slechte ervaring met booming.com. De avond van tevoren een bericht dat ons appartement overboekt was en wij dus uit moesten wijken naar hotel. Dit betekent zeer veel extra kosten; ontbijt, diner Ed. Het enige wat we terug kregen was extra kosten kamer en parkeren en telefoonkosten ( moesten 2x bellen voor 90 cent per minuut...tikt aardig aan) Maar helaas werden de laatste twee kosten tot max 25 euro vergoed. Overige extra kosten zoals ontbijt worden niet vergoed. Booking.com vertelt dat zij een tussenpersoon zijn en we het moeten verhalen op eigenaar. Mooi niet...eigenaar had ruim van tevoren dit aangegeven en bleek dat het s avonds voor wij weg gingen niet geregeld was. Slechte zaak!!!! En vooral wanneer ze eerst zeggen dat het bij eigenaar ligt die dit met hen had geregeld.

  • Algemeen 1
op 30 december 2018 bestemming: , reisperiode: november 2018

Boeking van chic appartments had achteraf verborgen kosten die niet in de booking app te zien waren. En nadat geboekt was stonden die in de bevestigingsmail van booking.com die we niet ontvangen hebben.

  • Algemeen 1
op 29 december 2018 bestemming: Spanje / Sitges, reisperiode: december 2018

Standaard kamer geboekt, en in een kamer weggestopt aan de achterkant van het hotel met op 4 meter afstand een flatgebouw en balkons van mensen die zo onze kamer inkijken, een uitzicht op een blok beton en de hele dag in de schaduw.
badkamer niet te verwarmen, in deze tijd van het jaar hard nodig.
een gedeelte van de kamer heeft geen electriciteit en verlichting.
handdoeken tot op de draad versleten.
extea kosten €20 per dag om te kunnen parkeren, stond niet vermeld in de informatie over het hotel.
receptiemedewerker zijn vriendelijk maar niet bekwaam of goed ingelicht.
mijn grote teleurstelling bestaat uit het weggestopt worden in een kamertje achteraf met een uitzicht pal tegenover, binnen 4 meter van een afschuwlijk flatgebouw, de hele dag in de schaduw.
voel me opgesloten en belazerd.de recentie zijn gemiddeld 8 maar nu ik achteraf deze heb doorgenomen begrijp ik dit cijfer niet, mijn teleurstelling wordt door vele gasten gedeeld in the reviews.
kortom mijn vertrouwen in booking.com is verloren.
ik verwacht wel een reactie over hoe booking zijn klanten zo kan laten bedonderen.
meer dan €100 per nacht en dat 6 nachten is een bedrag waar je wel iets voor mag verwachten zeker in Sitges.

  • Algemeen 1
op 18 december 2018 bestemming: Nederland, reisperiode: december 2018

1 jaar geleden bij booking.com geboekt voor de periode oud en nieuw. 2 weken voor oud en nieuw een bericht van booking.com de zij het geannuleerd hebben. Dit zonder reden maar wel met een alternatief. Voor ons was dit geen optie omdat wij 3 honden hebben en het niet aan onze eisen voldeed. Voor ons is de tijd nu te kort om toch nog iets te vinden wat geschikt is. Slechte zaak Booking.com !!!

  • Algemeen 1
op 13 december 2018 bestemming: Spanje / Málaga, reisperiode: december 2018

Helemaal onderaan met een scroll onvriendelijk functionaliteit een KLEINE LETTERS hoofdstuk aanmaken over extra kosten voor late check in ? Van 50 euro nog wel !!! Terwijl je bij het aangeven dat je aankomst NIETS te erover te lezen krijgt? En dan ook de klant verwijten dat hij/zij niet goed leest terwijl het barst van de onzinnige informatie voordat je bij KLEINE letters alinea aankomt? ....en dan als frequent traveller ook machteloos staan met je verhaal??? NOOIT meer zaken doen met Booking.com !!! Laatste keer.

  • Algemeen 1
op 13 december 2018 bestemming: Georgië / Tbilisi, reisperiode: augustus 2018

Ik had Katrin Villa in Tbilisi geboekt, maar aangekomen op het vliegveld bleek dat de zogenaamde eigenaar ons opgelicht had, want de villa die ik geboekt had bestond niet! Die oplichter plaatst mooie villa op Booking voor heel veel geld en als mensen op het vliegveld aankomen dan zegt zij dat de villa problemen heeft waardoor zij dus naar een andere woning moeten, wat natuurlijk veel goedkoper is en niet vergelijkbaar met wat je geboekt hebt. Als je contact opneemt met Booking kunnen zij natuurlijk niets voor je doen(want ze zijn enkel om geld te verdienen en niet om jou te helpen) , dus dan ben je machteloos en is jouw vakantie verpest. NOOIT MEER VIA BOOKING BOOKEN en de problemen juridisch aanpakken!

  • Algemeen 1
op 13 december 2018 bestemming: Duitsland / Keulen, reisperiode: december 2018

We waren aan het boeken, geld afgeschreven, maar de bevestiging bleef uit. Bleek later dat het niet verkeerd gegaan was in het systeem. Dus bellen met Booking.com, tot 3 keer toe slecht door een engelstalig persoon te woord gestaan. uiteindelijk moest ik het hotel zelf bellen om te kijken of de boeking goed was gegaan. Niet het geval. Daarna email gestuurd naar booking.com ja het geld wordt over een week tot 2 weken aan u terug gestort. Sorry dit is toch echt geen service.

  • Algemeen 2
op 12 december 2018 bestemming: Nederland / Rokanje, reisperiode: december 2018

Dat geweldige boeking.com is te beroerd om te reageren als je een datum van je boeking wilt verzetten. het hotel zelf gaf alle medewerking maar boeking.com niet!! en weg geld, wat een verschrikkelijke service!!

  • Algemeen 1
op 6 december 2018 bestemming: Aruba, reisperiode: november 2018

Het appartement wat booking aanbiedt heeft ons opgelicht, wij hebben ons geld niet terug gekregen en als ik alle reacties lees is dit niet de 1e keer dat dat voorkomt bij dat appartement. Jammer dat booking dan nog steeds het appartement/hostel aanbiedt op hun website.

  • Algemeen 1
op 27 november 2018 bestemming: Verenigde Staten / Harrisburg, reisperiode: oktober 2018

Bij aankomst om 17 uur was de kamer nog niet schoon, na een uur wachten konden wij naar onze kamer en wat bleek het bed was niet eens verschoond en was beslapen. Verder was de hele kamer vies en de ramen kon je niet eens door naar buiten kijken. Tijdens ons verblijf waren ze ook aan het verbouwen aan de overzijde van onze gang, wij liepen gewoon door het puin naar onze kamer en dit werd ook niet schoongemaakt. Het was in en in triest wij hebben na ons verblijf ook onze kleding wat in onze koffers zat allemaal moeten wassen door een muffe lucht, die ook in de kamet hing. De lakens voelden klam aan en ik bleef gewoon met mijn haar aan het bed plakken. Wij hebben gezocht naar een ander hotel omdat wij niet langer hier wouden blijven, maar helaas alles zat vol ivm een groot event. Booking.com is niet thuis wat deze klacht betreft, ze laten prachtige foto's zien, maar de werkelijkheid is anders. Dus voor ons nooit, maar dan ook nooit weer Booking.com. Het is schandalig dat Booking.com deze klacht niet serieus neemt

  • Algemeen 1
op 27 november 2018 bestemming: Spanje / Gran Canaria, reisperiode: november 2018

Tot voor kort had ik wel aardige ervaringen met booking.com. Dit keer ging het goed mis. Degene van wie ik een apartement via booking.com had gehuurd, meldde mij dat hij al enkele maanden geen zaken meer deed met booking.com. Daar sta je dan op je vakantieadresje. Het enige dat ik van booking.com terug kreeg was mijn betaling. Ben nu toch een flink stuk sceptischer t.a.v. booking.com, zeker wanneer het gaat om het oplossen van problemen.

  • Algemeen 1
op 19 november 2018 bestemming: Duitsland / Leipzig en Clermont- l'Herault, reisperiode: juli 2018

Hotels waren prima. In beide gevallen had ik recht op 15€. Nooit gekregen en contact niet gelukt. Ook op mail wordt niet gereageerd

  • Algemeen 7
op 13 november 2018 bestemming: Frankrijk / Corsica, reisperiode: augustus 2015

Wij boeken al jaren onze bij Booking.com verschillende landen. Nooit problemen gehad. Accomedatie altijd als op foto. Annuleringen nooit een probleem mee gehad. zeer tevreden klant

  • Algemeen 8
op 11 november 2018 bestemming: Spanje / Alicante, reisperiode: oktober 2018

Mijn cijfer vor dit appartement is 3
Ik heb een vreselijke appartement gehuurd in Alicante bij Brickrental Calle Mayor adres Calle San Francisco Javier 2 app 4B. Vreselijk veel lawaai de gehele nacht tot 5 uur in de ochtend ook door de week. De badkamer stonk naar riool, koelkast koelde heel slecht zat vol met ijs, maar 1 pit van het fornuis die werkt. Heel kleine bed voor 2 personen, douche in een badkuip, je kon amper bewegen en tot overmaat van ramp was de lift 3 dagen buiten dienst. De communicatie met de manager/eigenaar is zeer slecht ik weet nog steeds niet wie dat is ondanks herhaalde email met het verzoek om zich kenbaar te maken. Reageert niet op klachten tenzij ik een fantastische review schrijf bij Booking.com.( chantage).

  • Algemeen 4
op 10 november 2018 bestemming: Griekenland / Paros, reisperiode: juli 2018

De klantenservice van Booking.com is abominabel. Tweemaal hebben we deze zomer op de Griekse eilanden een probleem gehad, maar Booking.com kent geen genade. Wij maakten een verkeerde reservering door de stress (alle acco’s zaten vol); na ontdekking van de vergissing hebben we deze reservering direct geannuleerd, maar toch werd het volle pond in rekening gebracht. Je ontvangt bij melding standaard antwoorden die kant nog wal raken, beloftes dat men contact zal opnemen met de acco etc. en je hoort verder nooit meer wat. Wij waren € 285 kwijt. Er was na ‘onze succesvolle annulering’ (Booking.com jargon!) overigens nog een week de tijd om de accommodatie weer te verhuren, wat in het hoogseizoen toch echt geen probleem is, dus waarschijnlijk heeft men zo twee keer de prijs ontvangen.

Wij zouden ook, vanwege het feit dat er een boot was uitgevallen, een dag later dan geboekt bij de acco aankomen. Dit ook direct gemeld, waarbij er ook nu een week de tijd was om de kamer weer te verhuren. Hetzelfde antwoord van Booking.com: ”We zullen contact opnemen ..”. Nooit meer wat gehoord en € 90 kwijt.

Booking.com wringt zich overal tussen, poogt een soort monopolie te verkrijgen op deze markt maar het is een antipathieke organisatie, waar wij echt de buik van vol hebben. Hun kracht is natuurlijk het gemak en de gebruiksvriendelijkheid van hun site en het feit dat je hetzelfde betaalt als je direct boekt. Wij hebben al veel hoteliers hierover gesproken, en bijna altijd zeggen ze dat ze wel met Booking.com moeten samenwerken om zo meer bekendheid te krijgen.

Je moet wat meer moeite doen maar wij proberen nu direct bij een hotel of appartement te boeken. Zeker bij de goedkopere accommodaties gunnen wij het hotel het bedrag in zijn geheel en niet dat er 20% naar Booking.com gaat.

  • Algemeen 1
op 1 november 2018 bestemming: Duitsland / Berlijn, reisperiode: september 2018

Hotel overboekt. Nieuwe hotel zeer slecht. Klantenservice van booking.com geeft niet thuis

  • Algemeen 1
op 30 oktober 2018 bestemming: Spanje / Sevilla, reisperiode: oktober 2018

Omdat als je via booking boekt je bij een aanbieding de meeste slechte kamer van het hotel krijgt toegewezen. Dit is me op deze reis nu al drie keer gebeurt. Hier in Sevilla kijkt het wel een gevangenis in een verder net hotel.

  • Algemeen 4
op 30 oktober 2018 bestemming: Verenigde Staten / Kissimmee, reisperiode: oktober 2018

Booking.com geeft bij hun beoordeling zelf cijfers, te gek voor woorden

  • Algemeen 2
op 27 oktober 2018 bestemming: Duitsland / Hochstadt, reisperiode: oktober 2018

Hotel geboekt via Booking.com Het Aparthotel Oleanderhof in Hochstadt.
Staan we daar om 17.00 uur op 27 oktober voor de deur, komen we er niet in.

De eigenaar die op het terrein woont deed niet open dus telefoonnummer gebeld. Wordt je terug gebeld dat het Hotel vol zit en dat je naar een ander hotel moet. Dat hotel en die straat daar hebt u een nieuwe kamer. En de verbinding wordt verbroken.

Nogmaals aangebeld en er werd niet opengedaan.

Bij het andere hotel was wel een kamer geboekt maar heel anders als de luxe kamer die we bij het Orleander hotel in Hochstadt hadden geboekt.

De reservering was 3 maanden van tevoren gedaan en bericht gehad van Booking.com dat het gelukt was. En dan zit je in een Hotel dat niet je keuze was. Dus mensen boek niet bij dat Hotel en zeker niet via Booking.com

  • Algemeen 1
op 27 oktober 2018 bestemming: Indonesië / Bali, reisperiode: oktober 2018

Per abuis 9 nachten geboekt op de Booking.com site in plaats van de Booking/klm.com site. Booking hierover geïnformeerd maar nooit een reactie terug ontvangen ondanks dat ik toch inmiddels heel veel kamers via Booking heb gereserveerd. Het niet reageren van Booking is slecht. In het vervolg maar bij hotels.com boeken, en krijg je een gratis overnachting bij 10 reserveringen.

  • Algemeen 1
op 25 oktober 2018 bestemming: Spanje / Alicante, reisperiode: april 2018

De Reis was heel leuk alleen werd er extra geld van mijn credit kaart afgehaald dit heeft booking.com opgelost , 1.5 jaar later boekt deze firma weer geld van mij vredit kaart , na 3 maanden door booking.com aan het lijntje te zijn gehouden veel mail verkeer en meer dan 4 uur aan de telefoon alle
gegevens opgestuurd te horen gekregen dat booking .com hier niets mee doet en dat ik het maar zelf moet oplossen , Pas dus heel goed op bij bookingen via booking.com

  • Algemeen 9
op 25 oktober 2018 bestemming: Portugal / Lisabon, reisperiode: oktober 2018

Eerste keer via bokking.com en direct laatste keer...
Ondanks diverse mails nog altijd nog mijn geld niet retour inzake (gratis) geannuleerde boeking. Krijg alleen maar automatisch gegenereerde mails waarin men telkens om info vraagt zoals boekingen die al zeker 3 x eerder door mij zijn verstrekt. Slechte service.

  • Algemeen 2
op 24 oktober 2018 bestemming: Frankrijk / Sarlat-la-Caneda, reisperiode: september 2018

Het hotel dat via Booking.com gereserveerd was bleek voor ons een kamer te hebben gereserveerd die voor lange mensen totaal ongeschikt is. Terzake was de voorinformatie van Booking.com zowel onjuist als onvolledig. Deze intermediaire organisatie wil echter zelf geen verantwoordelijkheid nemen voor deze mismatch en blijft goochelen met argumenten om mij (opnieuw) in discussie te laten gaan met de hoteleigenaar. Echter is Booking.com mijn contractpartner en niet het hotel. Aan alles is duidelijk dat Booking.com het hotel nog nooit van binnen geïnspecteerd heeft en volkomen steunt op de gepubliceerde oordeel van eerdere reizigers. Wellicht is hun logica parallel aan het slogan in een Amerikaanse etalage" Eat shit; ten thousend flies can't be wrong". Ik heb de hotelkamer moeten weigeren omdat de lichaamslengten van mijn echtgenote en mij 1.75m, resp. 1.89 m bedragen, terwijl in de badkamer de plafondhoogte slechts 1.60 bedroeg en het plafond boven het tweepersoonsbed op de mezzanine slechts 70 cm ruimte boven het matras bood.... De kamerweigering werd creatief vertaald in no show, omdat de hoteleigenaar stelde "niets te kunnen doen, vanwege de regels die Booking.com oplegt" en vervolgens kan ik fluiten naar de terugbetaling van deze kosten (die gelijk zijn aan één overnachting).
Booking.com is kennelijk onvoldoende professioneel om een klacht klantvriendelijk af te handelen. Is dit wellicht "mooi weer"-management, of speelt Booking.com :va banque? het zal duidelijk zijn dat deze (voor mij wellicht 100e boeking de laatste ooit geweest is bij Booking.com.

  • Algemeen 1
op 23 oktober 2018 bestemming: Schotland / Wishaw, reisperiode: augustus 2018

Twee nachten geboekt in Wishaw met vier volwassenen. Door een foutje geen reserveringsbevestiging gekregen maar wel geld weg. Booking.com wil geen kant op. Kortom: nooit meer boeken via Booking.com.

  • Algemeen 1
op 22 oktober 2018 bestemming: Duitsland / Behringersdorf, reisperiode: september 2018

1 nacht gereserveerd voor € 50, 00. Bleek achteraf meer dan het dubbele vanwege de servicekosten wat niet duidelijk was. Annuleringdkosten € 50,00 maar Wendlers Ferienwohnung had al € 109,67 van mijn cc afgehaald. Omdat het een slechte ervaring was, is booking.com € 25, 00 tegemoet gekomen voor de € 50,00 annuleringdkosten. Ik vroeg nog of de totale annuleringskosten dus € 25,00 zouden worden. Ja, werd bevestigd. Ben al een maand bezig om het restbedrag van € 59, 67(109,67-50,00) terug te krijgen. Zegt booking.com dat ze de accommodatie geen restitutie geeft van de service kosten die bestemd zijn voor het schoonmaken etc. Wij zijn er niet geweest! En booking.com zegt € 25,00 tegemoetkoming hebben betaald voor de service kosten??!! Terwijl ik een mail heb dat dit voor het ongemak is. En ik heb een mail van booking.com dat de annuleringdkosten € 50,00 zijn. Afijn hebben ergens anders een overnachting moeten boeken met de gedachte dat deze annulering € 25,00 kostte. Hele dure overnachting van € 145,00. Daar hadden we een heel luxe hotel voor kunnen boeken. Daarom een 1 voor booking.com!

  • Algemeen 1
op 22 oktober 2018 bestemming: België / Brussel, reisperiode: september 2018

Het hotel in Brussel heeft de reservering op mijn creditcard nog steeds niet vrijgegeven. Natuurlijk heb ik wel de nota betaald. Na 3x een mailtje naar Booking geen enkele reactie van hen. Zij reageren in het geheel niet op je mailtjes en hebben en dat vind ik een zeer slechte service. Ik denk dat zij alleen belang hebben bij verkoop, zeker niet hoe je tevreden klanten kunt houden. Ik heb de afgelopen jaren zeker wel tussen de 20 en 30 keer via hen geboekt maar ik ga nu toch via een andere weg mijn hotels zoeken.

  • Algemeen 1
op 22 oktober 2018 bestemming: Nederland / Haarlem, reisperiode: oktober 2018

Ik ben niet ontevreden over mijn reis, maar wel zeer ontevreden over Bookings.com. Ik heb een aantal slechte ervaringen uit het verleden, maar nu ook weer. Ik gebruik Bookings.com als het niet kan. Bookings.com zou zoveel meer sympathieker zijn als meer klantvriendelijker zou zijn, meer servicegericht, dan alleen bezig zijn met het uitsluitend eigen verdienmodel. Ik heb weinig klantvriendelijkheid ondervonden. Ook nu.weer gaat het mis. Ik sta geregistreetd als een geniusklant die o.a 10% korting zou kunnen krijgen, maar wordt wel beloofd, maar niet gedaan. Ik heb nu recent geboekt voor Washington, maar geen korting. Ik heb wel twee brieven met een kortingscode, maar die heb ik nu niet bij mij. Zo'n brief met een kortingscode is toch ook uit de oude tijd. U kunt gewoon via mijn gegevens digitaal zien hoe er geboekt wordt. U kunt dat dan ook meteen meenemen. Het heeft de schijn van veel beloven, maar niet omzetten in een echte klanrenbinding, waarbij ook een verantwoordelijkheid wordt gedragen als er iets mis gaat. Alleen uit zijn op eigen belang en geld binnen halen is niet sustainable. Voorlopig heb ik weinig redenen om Bookings.com aan te bevelen bij anderen en mijn vrienden, totdat ik werkelijk zie dat het bij Bookings.com om meer gaat dan alleen eigen belang.

  • Algemeen 1
op 21 oktober 2018 bestemming: , reisperiode: november 2018

Bij booking.com inmiddels drie maal in een jaar meegemaakt dat ik mijn geld niet of na 2 maanden pas terugkrijg. Op dit moment wacht ik al 4 weken op een bedrag van €380 na annuleren. Dit terwijl er geen annuleringkosten waren twee weken voor aankomst! Inmiddels 3 keer gebeld (eerst 15minuten in de wacht), mails gestuurd en beloftes ontvangen dat ik het drie weken...daarna twee weken geleden en daarna afgelopen week zou ontvangen ...Echter tot op heden zonder resultaat en nog steeds geen geld. Wat ik me afvraag is wat is de toegevoegde waarde nog van booking.com?

  • Algemeen 1
op 21 oktober 2018 bestemming: Hongarije, reisperiode: augustus 2018

Op de heen reis naar een festival in Boedapest verbleven we een nacht in een Motel vlak bij Praag, althans dat dachten we. Het motel bleek gesloten, terwijl vier maanden daarvoor al geboekt. Booking.com heeft ons (nadat we heel lang in de wacht hebben gestaan, en vergeten waren terug te bellen) heel goed en vriendelijk geholpen. We verbleven in een ander appartement. Na het festival verbleven we in een appartement dat we ook ver van tevoren hadden geboekt, alleen waren we naar een heel ander appartement gestuurd dan dat wij geboekt hadden. Booking.com weer gebeld en die hebben gezocht naar een alternatief, een uur later waren wij bij een ander appartement aangekomen en hier bleek niemand aanwezig te zijn. Dus weer booking.com bellen en weer opnieuw naar een andere locatie gestuurd. Uit eindelijk waren wij om 20.00 (terwijl wij er om 14.00 waren) in een appartement waar we konden slapen, in een andere wijk dan gepland en veel kleiner, maar wij waren inmiddels al lang blij dat we iets hadden. Vier maanden later ben ik nog steeds aan het mailen om de kosten vergoed te krijgen, dit was toegezegd door booking.com, maar de reactie op mail gaat zo traag dat ik dit nog steeds niet terug heb gekregen.

  • Algemeen 3
op 16 oktober 2018 bestemming: Frankrijk / Vogezen, reisperiode: september 2018

Appartement in Gerardmer chez Suzele bleek een bouwput. Na een hele dag bellen met booking.com konden we daar eindelijk weg maar moesten het wegzetten als annuleren. Het was een klacht maar daar deden ze niks mee. We moesten 2 nachten betalen en hebben er niet eens geslapen vanwege de stof en de bouw geluiden. We zouden een compensatie krijgen van 30 euro maar er wordt niet meer gereageerd. Waardeloos.

  • Algemeen 1
op 15 oktober 2018 bestemming: Duitsland / Bad Rappenau, reisperiode: oktober 2018

Het hotel was prima maar de service van Booking.com is hooguit belabberd. via een actie heb ik geboekt met Booking.com. De actie werkte niet dus heb ik een mail gestuurd, deze mail is voor 3 weken onbeantwoord gebleven tot 1 dag na mijn reis. In de mail stond dat ze na mijn reis er niks meer aan konden doen. Het klinkt in eerste instantie als toeval echter heeft dit zelfde verhaal zich plaatsgevonden 2 weken eerder bij een goede kennis van mij. Lang laten wachten en pas antwoorden als het te laat is.

Booking.com doet wat het moet doen totdat je ze nodig hebt, en de acties vertrouw ik ook niet meer.

  • Algemeen 1
op 15 oktober 2018 bestemming: Macedonië / Skopje, reisperiode: september 2018

Het appartement was te vies om ook maar 1 nacht te verblijven

  • Algemeen 1
op 14 oktober 2018 bestemming: Frankrijk / rochelle, reisperiode: augustus 2018

We boekten via booking.com die aangeeft laagste prijsgarantie. bij afrekenen bleek dat wij 20% meer betaalden dat andere hotelgasten. het hotel berekende de extra kosten c.q. afdracht aan deze website door aan klant. op bord achter receptie de normale prijzen. Klacht gemeld bij booking.com en zij vroegen extra gegevens zoals foto prijzenbord. nu 2 maanden later krijgen wij bericht dat ze niets kunnen betekenen voor ons omdat wij dit bij aankomst aan booking.com hadden moeten melden😂. Dat is wat lastig als je volgende ochtend dit bord ziet. bovendien waarom vraag je dan nog aanvullende info? en waarom extra info vragen?

  • Algemeen 4
op 14 oktober 2018 bestemming: Verenigde Staten / Los Angeles, reisperiode: september 2018

We hebben een apartement Luxury Studio with private parking geboekt met een score van 9.7, met zwembad, gratis parkeerplek, wasmachine, eigen keuken etc. We moesten volgens booking de sleutels op andere locatie afhalen. Op gegeven moment stuurt de appartmentbeheerder dat wij de sleutel ergens anders moeten afhalen. we konden pas om 18.00 inchecken, hij was niet flexibel. kwamen wij aan, maar hij niet. volgens buurtbewoner kregen wij te horen dat mensen vaker opgelicht worden en dat airbnb hier verboden is. Wij hebben aangegeven dat wij hier alleen de sleutels zouden afhalen. Na meerdere malen bellen met de appartementbeheerder zou hij over een kwartier daar zijn. Ik vroeg hem ook meteen dit is niet de locatie waar we verblijven. Hij gaf aan 'jawel, want de andere locatie heb ik problemen mee'. We hadden niet eens een dag geleden dit appartement geboekt dit had hij eerder kunnen zeggen. wij gingen niet akkoord en zijn reactie was 'annulleer je boeking dan, doei'. daar stonden wij daar zonder appartement in LA. Uren gebeld met booking.com. zij waren ook niet meteen behulpzaam. Wij hebben uren gebeld en wij moesten steeds hen terugbellen. ze zouden contact opnemen met de appartement beheerder. Hij wilde ook nogeens ons geld niet teruggeven. Dit hebben wij uiteindelijk wel teruggekregen, maar niet het volledige bedrag (door de koerswisseling).
Booking.com kwam na uren bellen met een alternatief (hotel des flores), een 5.7 als beoordeling, 2 sterren, gedeelde keuken, hele slechte recenties, geen zwembad, betaald parkeren. WIj gaven aan dat dit geen vergelijkbaar alternatief is. Uiteindelijk mochten we zelf met een alternatief komen. Dit was een vergelijkbaar hotel, maar iets duurder. Ik heb booking.com gebeld en uiteindelijk toestemming gekregen om te boeken. Ik heb ook bewijsstukken dat ik tijdens mijn gesprek heb geboekt en de boekingnr aan haar heb doorgegeven. ze zouden het volledige verschil in prijs vergoeden. Om 22.00 kunnen wij eindelijk pas inchecken bij hotel Figueroa en wij ontvangen meteen een email van booking.com. Ze geeft aan dat ze alleen 25% mag vergoeden van haar senior en geen 100% . Ik heb toen ook meteen gemaild dat zij een belofte heeft gedaan en dat wij dit niet accepteren. En dat wij bij de huidige hotel nog eens 50 dollar per dag aan parkeerkosten moeten betalen, terwijl onze orginele appartement met een prive parkeerplek was. ze nemen trouwens zelf geen actie tegen de appartemetnbeheerder. ik wil me kosten, telefoonkosten, schadevergoeding.

  • Algemeen 1
op 12 oktober 2018 bestemming: Italië / castelsardo, reisperiode: oktober 2018

Om de volgende reden: 1] de ligging van ons appartement kwam niet overeen met de foto's en informatie erover op booking.com, 2] door te browsen en filteren op het appartement dat we boekten, kwamen we steeds andere appartementen tegen met dezelfde naam en steeds andere foto's voor de zelfde naam van het appartement en/of appartmentencomplex. Pas bij beoordeling van de situatie (ligging appartement in het appartementencomplex) ter plaatse konden we de verschillen waarnemen. Dus: onduidelijke voorlichting over de echte situatie (NB foto's uploaden naar booking.com heb ik niet kunnen ontdekken)

  • Algemeen 3
op 12 oktober 2018 bestemming: Duitsland / Friedrichroda, reisperiode: september 2018

Ondanks boeking was Hotel am Thüringer Kloss Theater dicht en verlaten, zodat we een ander hotel hebben moeten zoeken.

  • Algemeen 1
op 12 oktober 2018 bestemming: Italië / Taranto, reisperiode: september 2018

De faciliteiten die op de site stonden waren niet aanwezig, grote tegenvaller. De b&b die we boekte stond goed beoordeeld (8,5) maar we begrijpen niet hoe die beoordeling zo hoog kan zijn. Booking.com hiervan op de hoogte gesteld maar verder nooit meer een reactie gehad.

  • Algemeen 3
op 10 oktober 2018 bestemming: Frankrijk / Cannes, reisperiode: augustus 2018

De door Booking.com toegezegde rewards worden nooit uitbetaald en de klantenservice reageert nergens op.

  • Algemeen 1
op 9 oktober 2018 bestemming: Duitsland, reisperiode: september 2018

Wat een waardeloos bedrijf! Krijg je een zogenaamde cadeaukaart van €30,-, werkt de code niet. Maar dat is niet het ergste, zoiets kan misgaan... Maar vervolgens word ik een paar keer afgescheept en nu wordt er gewoon niet meer gereageerd op mijn e-mails. Wat mij betreft een klantenservice van 0,0.

  • Algemeen 1
op 8 oktober 2018 bestemming: Frankrijk / Parijs, reisperiode: oktober 2018

Zonder duidelijk aanwijsbare redenen worden er 3 hotelkamers geannuleerd. Kan na overleg met Booking.com slechts 2 kamers terugboeken maar dan voor een veel hogere prijs. Support van Booking.com is heel ver onder de maat.

  • Algemeen 1
op 2 oktober 2018 bestemming: België / Antwerpen, reisperiode: oktober 2018

Hotel geboekt in Antwerpen, na betaling met Ideal verdween de boeking. Gewacht op bevestiging in de mail; maar die kwam niet. De sms bevestiging die kwam bestond uit het verzoek om de app te downloaden. Echter zonder dat mijn boekingsgegevens boven water kwamen.
Klantenservice gebeld die mij vertelde dat dit helaas vaak voorkwam en dat ik maar 48 uur moet afwachten of mijn geld ook wordt teruggestort. Maar dat in ieder geval de reservering niet is goedgekomen en dat ik alvast wel een nieuw hotel mag boeken. (en betalen!)
Als het geld niet wordt teruggestort, mag ik terugbellen.

De medewerker die mij te woord stond was onsympathiek en kon geen oplossingen bieden.

  • Algemeen 1
op 1 oktober 2018 bestemming: Polen / Warschau, reisperiode: december 2018

Voor december 2018 heb ik voor Warschau en Krakau 2 x 1 kamer besteld. Ook voor een vriendin. Op de site van Booking.com staat wat de kamer gaat kosten. Die prijs kan enigszins fluctueren omdat de koers Zloty/Euro kan verschillen. Dat snapt iedereen. Maar hoe kan het dat ik veel meer moet betalen terwijl de Zloty aan het zakken is. Tot 4 maal toe heb ik Booking.com om een reactie gevraagd en steeds vragen ze om een reserveringsnummer en pincode. 4 maal heb ik die gegeven maar een fatsoenlijk antwoord blijft achterwege. Al 15 jaar boek ik bij Booking.com, ook 60 kamers zijn we nu verder maar dit zijn wel de laatste reserveringen geweest bij Booking.com.
Schandalig dat de klantenservice niet reageert op vragen van de klant.
Bravo Booking.com en tot ziens Booking.com.

  • Algemeen 2
op 28 september 2018 bestemming: Zwitserland / Gothard, reisperiode: september 2018

Wat een belachelijke service biedt Booking.com. Mijn partner en ik hebben een hotel geboekt via Booking.com. Toen wij hier aankwamen, was het hotel al dicht. Vervolgens direct contact opgenomen met zowel het hotel, als Booking.com. Vanuit beide partijen geen reactie. Een dag erna meerdere malen met booking.com contact gehad en we moesten bewijs aanleveren, wat ik snap. We hebben al het bewijs (google maps route, foto's, printscreens telefoongesprekken, printscreen bericht aan hotel) aangeleverd, dat we daadwerkelijk op die locatie waren, maar toch krijgen wij ons geld niet terug. Ik ben er nu al bijna een maand mee bezig, in totaal uren aan de telefoon gezeten en dit is de service die ze bieden aan een Genius klant! Echt ronduit belachelijk.

  • Algemeen 1
op 28 september 2018 bestemming: België, reisperiode: augustus 2018

In augustus een B&B overnachting geboekt via Booking.com.en voldaan met mijn creditcard. Opeens kreeg ik een bericht dat de B&B een fout had gemaakt en er geen kamer meer voorhanden was. Booking.com zou contact opnemen en een alternatief zoeken. Zover allemaal netjes, maar het alternatief kwam er niet, men kon de B&B niet bereiken dus zelf maar een andere bestemming gezocht. Maar dan wordt het bedrag van de creditcard gewoon afgeschreven en probeer dan je geld maar eens terug te krijgen! Booking.com reageert gewoon nergens meer op dus het enige wat overbblijft is storneren via de creditcard maatschappij.

  • Algemeen 1
op 27 september 2018 bestemming: Frankrijk / Orleans, reisperiode: september 2018

Tussenstop hotel geboekt bij Booking. Bevestiging ontvangen van Booking, maar Booking had het niet doorgegeven aan Accor hotels. Gevolg geen kamer. Ontzettend balen na 8 uur reizen. Bovendien groot probleem omdat alle hotels in Orleans vol waren. Call center Booking zo goed als onbereikbaar. 15 min in de Londense wacht en dan...niet door te komen.
Zo'n klote ervaring en service is niet de eerste keer. Ook opvallend als je recensie geeft op Booking site dat hen niet uitkomt, dan wordt het ook niet geplaatst .
Drama tent. Advies....boek rechtstreeks dan heb je garantie . Ook is het vaak goedkoper omdat de provisie voor Booking hoog is (gemiddeld 15%)

  • Algemeen 1
op 25 september 2018 bestemming: Oostenrijk, reisperiode: december 2018

Hotel geboekt via Booking.com, maar vergeten om per post ontvangen kortingsbon van 10% te gebruiken, stom natuurlijk. Verzoek per mail om 10% terug te storten leidt niet tot reactie. Na een week bel je eens op, dan 10 minuten in de wacht en krijg je te horen dat "we zijn per mail slecht bereikbaar" en vervolgens "uw verzoek kan niet worden ingewilligd omdat de kortingslink niet is gebruikt". Dat weet ik ook wel, vandaar ook mijn verzoek om 10% terug te laten storten. Maar dat willen ze niet doen. Beste Booking.com, zo maak je je klanten niet tevreden.

  • Algemeen 1
op 22 september 2018 bestemming: Duitsland / Keulen, reisperiode: augustus 2018

Ik had voor mijn verjaardag een mooi hotel in de binnenstand geboekt en direct betaald. Op de dag van vertrek bleek mijn boeking plots geanuleerd te zijn door de accomodatie. De accomodatie gaf aan dat booking.com het had geanuleerd. Ik kon wel tegen bijbetaling alsnog de overnachting boeken, uit ellende maar gedaan maar veel te veel betaald natuurlijk. Na vaak en heel lang over en weer bellen kwamen ze met de optie voor een vergoeding, ik zou binnen 2 werkdagen een link ontvangen. Deze link heb ik nooit ontvangen en zijn de 2 werkdagen allang overschreden.

  • Algemeen 1
op 22 september 2018 bestemming: Luxemburg / Urspelt, reisperiode: augustus 2018

Reis moest geannuleerd. Booking.com zegt al maanden mij het geld te retourneren maar komt steeds met smoezen...en tegenstrijdige mails. Alles wordt uit de kast getrokken om MIJN geld maar zo lang mogelijk vast te houden.

  • Algemeen 1
op 21 september 2018 bestemming: Nederland / Den Haag, reisperiode: november 2018

Een boeking gedaan via de site van Booking.com en voor de optie IDeal betalen gekozen. Nadat ik de IDeal betaling had gedaan, het geld was afgeschreven maar ik had geen reservering ontvangen. Ook stond de boeking niet bij mijn reserveringen.

Dus contact gezocht met de klantenservice van Booking.com, de klantenservice vertelde mij dat ze vaker problemen hebben met IDeal betalingen, waardoor reserveringen niet goed doorkomen maar wel het geld wordt afgeschreven.

Dit lijkt mij voor een site die boekingen verzorgd een zeer kwalijke zaak. Kwalijker is nog dat ik nu geen reservering heb, na 2 weken nog geen geld teruggestort heb gekregen en de klantenservice van Booking.com niet meer bereikbaar lijkt te zijn.

Ik adviseer dus niemand om via deze site boekingen via IDeal te plaatsen, je bent gewoon je geld kwijt zonder reservering.

Schandalig!

  • Algemeen 1
op 20 september 2018 bestemming: Duitsland / Berlijn, reisperiode: juli 2018

Bij de boeking werd de datum automatisch veranderd zonder dat ik het merkte. Ik heb daarna direct gereageerd. Booking.com gaf aan dat het geannuleerd was en er werd toch afgeschreven. Na 2 maanden belden ze eens op met een slap excuus. Er was niets meer aan te doen. Dus: Nooit boeken via booking.com die willen alleen maar snel geld maken.

  • Algemeen 2
op 17 september 2018 bestemming: Engeland / Londen, reisperiode: augustus 2018

Door een slechte ervaring bij een boeking werd deze door hulp vd Klantens gratis geannuleerd en zou het bedrag worden teruggestort door het complex maar daarna begon de ellende. Complex geeft het bedrag niet terug en is slecht bereikbaar en geeft niet thuis. Dan verwacht je medewerking van booking.com maar je staat lang in de wacht , elke keer een andere medewerker die de helft niet weet en zich niet inleest in wat er al in het systeem staat. Elke keer een ander verhaal en heb na 2,5 week nog steeds mijn geld niet terug. Ik wordt niet teruggebeld of op de hoogte gehouden en moet elke dag bellen over de status.meeste medewerkers zijn nog onbeschoft ook. Dan is het bewijs niet goed of geeft het complex geen antw en krijgen ze niemand te pakken en nu moeten zij weer nagaan waarom het complex met een andere naam het bedrag heeft afgeschreven ! Booking.com geeft niet thuis en schuift het af .Je zou toch denken dat booking.com alles grondig nagaat voordat zij zaken doet met een complex! Ronduit schandalig

  • Algemeen 1
op 17 september 2018 bestemming: Engeland / Windemere, reisperiode: juli 2018

De reis, het hotel en het eten was prima, wat niet ok was was het feit dat eens in het hotel ik ontdekte dat je vanaf 10 dagen verblijf een korting kreeg van 25%, daarvan had Booking.com me niets gezegd,... Toen ik hen daarover "trachtte" aan te spreken volgde er geen antwoord. Daarvan had men me in het hotel ook al verwittigd, "je kan proberen maar je zal geen antwoord krijgen". Het komt er dus op neer dat Booking.com gerund wordt door een stelletje scrupeloze procentjesdieven, maar als er dan al eens een haar in de boter zit mag je geen enkele reactie verwachten. Zelfs na tussenkomst van Test aankoop, toch een organisatie met wat "hefboom" geen enkele reactie, dat is dus duidelijk een bewuste strategie. Het enige wat ik dus kan doen is een eenmanskruistocht beginnen met mensen er van bewust te maken niet met deze gangsters in zee te gaan en steeds dat ietsje meer moeite te doen om het hotel in kwestie rechtstreeks te benaderen, je hebt Booking.com immers echt niet nodig wat zij doen kan je zelf ook.

  • Algemeen 8
op 17 september 2018 bestemming: Nederland / Wolvega, reisperiode: september 2018

Niet eerlijk. Niets van het getoonde klopte

  • Algemeen 1
op 16 september 2018 bestemming: Frankrijk / Saint THomas de Conac, reisperiode: september 2018

De B&B Saint Thomas de Conac komt 5 dagen voor ons verblijf met aanvullende voorwaarden zodat deze B&B niet geschikt is voor ons. 5 Dagen betekend niet meer kunnen annuleren omdat dit tot 7 dagen van te voren kan. Booking laat je dan gewoon vallen, zoals wij al vaker hebben bemerkt. Booking behartigd de belangen van haar klanten zeer, zeer slecht.

  • Algemeen 1
op 16 september 2018 bestemming: Nederland / Hoogezand, reisperiode: augustus 2018

Dit cijfer geef ik voor de afhandeling. Ik zou binnen 14 dagen mijn te veel betaalde geld op mijn rekening hebben staan en nu naar een maand staat er nog niets. Meerdere keren gebeld en iedere keer gemiddeld 10 minuten in de wacht gestaan wordt er gezegd dat ik mijn geld krijg. Elke keer excuses dat het zo lang duurt. Nou 4 weken verder dat is wel heel erg lang. Je boekt iets bij jullie omdat je denkt dat het veilig is en dan blijkt dat niet zo te zijn dan naar een hotel en dan nu zo lang moeten wachten op mijn eigen geld. Vind dit zeer slecht en zal dan booking.com ook bij niemand aanraden.

  • Algemeen 3
op 15 september 2018 bestemming: Frankrijk / Piyhiviers, reisperiode: september 2018

Geboekt met optie kosteloze annulering en geen betaling vooraf. Ter verificatie werd het nummer van de creditcard gevraagd, er zou niets afgeschreven worden. Toch € 258 afgeschreven. Door omstandigheden toch moeten annuleren en kreeg bericht terug dat er succesvol geannuleerd was voor de kosten van € 258. Er wordt in de mailwisseling hierna beweerd dat wij de opties kosteloze annulering en betaling in het hotel niet aangeklikt hebben op hun site. Zowel hotel als Booking.com weigeren terug te betalen. Wees gewaarschuwd voor deze praktijken

  • Algemeen 1
op 12 september 2018 bestemming: Nederland / Zeeland, reisperiode: september 2018

Weken geleden via Booking een chaletje geboekt om in Rockanje na een groot feest te overnachten. Bellen ze vandaag (weken later dus) dat die boeking niet kan!!
Fijn hoor, want als alternatief bieden ze een overnachting in Brielle aan.
Dan moet er alsnog iemand de Bob zijn, en dat was nu net niet de bedoeling.
Lekker geregeld Booking!
Overigens bij navraag van de eigenaar van de oorspronkelijk chalet kregen we te horen dat deze accommodaties helemaal niet via Booking,com kunnen.

  • Algemeen 1
op 11 september 2018 bestemming: Kroatië / Novi vinodolski, reisperiode: augustus 2018

Super slecht hotel in Novi Vinodolski,ontbijt met broodjes die opgebakken zijn in koekenpan. Kamers ontzettend gehorig.
Avond eten bijelkaar geraapt.
Leek wel of ze niet op gasten hadden gerekend.

  • Algemeen 1
op 6 september 2018 bestemming: Verenigde Staten / New York, reisperiode: augustus 2018

De reis was goed, maar de service van Booking.com is belabberd. Ze sturen me midden in de nacht naar een hotel wat geen kamer vrij heeft (wel bevestiging van booking.com). En daarna willen ze de gemaakte taxi kosten niet vergoeden. Echt waardeloos. zelden zo'n slechte service gehad.

  • Algemeen 8
op 3 september 2018 bestemming: Duitsland, reisperiode: augustus 2018

Eind augustus 2018 waren we 1 week in dit hotel. Alles prima geregeld. Grote 2-pers. comfortkamer met terras. Alles heel schoon. Vriendelijke baas en dito personeel.
Eten ook perfect. Ligging hotel voor wandelaars ideaal. Veel bos, weiden en heuvels met prachtige vegezichten. Een AANRADER ! !

  • Algemeen 10
op 1 september 2018 bestemming: Frankrijk / Lyon, reisperiode: juli 2018

Na een lange reis en van te voren een accomodatie uitgekozen te hebben waarvan je weet door de beoordelingen dat het niet mis kan gaan gaat het toch mis niet te bereiken accomodatie en privé parking ligt 2,2 km verder hoe gaaan we dat doen met 2 kinderen en twee koffers naar een accomodatie in het hectische Lyon niet te bereiken met je eigen auto staat niet vermeld op Booking en ook niet door mensen die er geweest zijn !!! Toch heel frustrerende bijkomstigheid na een helse reis met alleen file is dit het laatste wat je wil inclusief heetgebakerde en toeterende Fransen die niets begrijpen van toeristen die een accommodatie zoeken en hun auto even nergens kwijt kunnen helpen ? Welnee zowel verhuurder van Le Capucin en Booking doen helemaal niets behalve cashen! Ik boek er niets meer maar echt alles was onjuist vermeld ! Geen bereikbaarheid en eigenlijke airbnb locatie had er moeten staan zonder enige behulpzaamheid van verhuurder en niet geschikt voor gezinnen alleen voor stellen die hectiek van een drukke stad willen en in hart Lyon met eigen vervoer lopend of fietsend vergeet auto willen verkennen een weekend of zo langer moet je er niet willen zijn.... nooit meer Booking.com ze doen helemaal niets voor klanten op deze manier functioneren zal het niet lang meer duren ook....

  • Algemeen 1
op 29 augustus 2018 bestemming: Nederland / Amsterdam, reisperiode: augustus 2018

Eerst zeer brutaal te woord gestaan door de klantenservice. Vervolgens mijn klacht gemeld per email en nooit meer antwoord gekregen

  • Algemeen 1
op 25 augustus 2018 bestemming: Nederland / Drenthe, reisperiode: augustus 2018

Naast de kosten die bookings.com voorrekende moesten we extra kosten betalen bij aankomst. Omdat je het grootste deel al betaald hebt sta je met je rug tegen de muur. Bookings.com al 8 keer gebeld maar zij doen niks tegen de wanpraktijken van B&B puur Drenthe! Terwijl probleem al langer speelt zoals beschreven in meerdere reviews!

  • Algemeen 2
op 25 augustus 2018 bestemming: Frankrijk / Corsica, reisperiode: augustus 2018

Ik heb deze villa geboekt op 2 mei 2018. Booking.com heeft onze reservering bevestigd voor de periode 17-20 augustus 2018. Op 15 augustus is het bedrag voor deze villa van mijn creditcardaccount afgeschreven. Ik nam op 16 augustus contact op met de eigenaar om de aankomsttijd voor de volgende dag te bespreken. Toen vertelde hij ons dat de villa niet beschikbaar was, omdat hij het huis al in januari 2018 had verkocht. Hij vertelde ons dat hij Booking.com hierover meermaals had geïnformeerd. Dus de dag voor onze verwachte aankomst hadden we geen huis en was ons geld weg. Tot nu toe heeft Booking.com onze e-mails over restitutie van ons geld en compensatie voor de extra kosten niet beantwoord.

  • Algemeen 1
op 20 augustus 2018 bestemming: Duitsland / Berlijn, reisperiode: augustus 2018

Ik had een hotel geboekt in Berlijn, dat Hostel Potzdamerplatz heette en ook daar in de buurt zou zijn volgens het pijltje op de kaart. Pas na de boeking kreeg ik een mail met een heel ander adres. Toen ik klaagde over onduidelijkheid kreeg ik geen gelegenheid te annuleren zonder hoge kosten.

  • Algemeen 1
op 20 augustus 2018 bestemming: Kroatië / korenica, reisperiode: juli 2018

We hebben echt een geweldig verblijf gehad! Het was schoon en goed verzorgd.
Liefdevolle familie! Ik zou deze plek aanbevelen :)

  • Algemeen 10
op 17 augustus 2018 bestemming: Nederland / Doetinchem, reisperiode: augustus 2018

Ik wil deze oproep plaatsen omdat ik niet meer weet wat ik nu moet doen. Na bellen en mailen met booking.com is het probleem nog niet opgelost. Sterker nog, er wordt niet meer op mijn mailtjes gereageerd.
Ik wil de medewerkers van de klantenservice van booking.com bedanken voor hun geduld, ze hebben me altijd netjes te woord gestaan, ze kunnen me de laatste tijd niet verder helpen omdat de kwestie bij iemand anders ligt en deze persoon geeft niet thuis.
Ik zal het verhaal heel kort omschrijven, er is me een compensatie toegekend ter waarde van 89,70 euro (zie mail hieronder) en ik zit vanaf 6 augustus te wachten op een link waar ik mijn bankgegevens kan invoeren zodat het bedrag binnen 5 werk dagen binnen komt. Het is inmiddels 17 augustus maar heb nog steeds geen link ontvangen.
Ik heb vorige week, deze week en vandaag nog met booking.com gebeld en de medewerker van de klantenservice kan me niet doorverbinden met diegene die het geld over kan maken.
Vanochtend weer gebeld, medewerker van de klantenservice heeft me wederom op de wacht gezet om contact op te nemen met desbetreffende persoon, deze geeft aan dat het nog een week gaat duren voordat ik de beloofde link kan krijgen en minstens twee weken voordat het geld op de rekening staat.
Deze situatie roept veel vragen bij me op, onder ander of het goed komt omdat booking.com geeft geen concreet antwoorden meer en komen afspraken niet meer na. Kan iemand me helpen of adviseren hoe nu verder.

  • Algemeen 5
op 15 augustus 2018 bestemming: Duitsland / Aachen, reisperiode: augustus 2018

Op terugreis vanuit bad ems duitsland een hotel geboekt in aachen mooie foto.s goede reviews..???? nou komen we daar buitendeur zat op slot? Gek welkom..donkere gang..kleine kamer (wel schoon).maar lag aan buitenkant centrum.naast n benzinestation.drukke weg..vroegen ons gelijk te betalen? Wij zeiden op de site staat t toch anders.. zwembad .mooie vakhuizen...wij booking.com gebeld 3x1 uur ....ze hadden n mail gestuurd naar beheerder hotel....per slot van rekening moesten we alles betalen terwijl zelfs de receptionist toegaf dat de site geen reeel beeld geeft van t hotel....voor ons even geen booking.com meer..by the way hampton hilton had gelukkig voor ons n warm welkom en dat voor 10 euro duurder..

  • Algemeen 1
op 13 augustus 2018 bestemming: Duitsland / Stuttgart, reisperiode: augustus 2018

Voor 5 personen (2 volwassenen en 3 kinderen) geboekt. 2 kamers waarvan 1 kamer met 3 bedden. Wat blijkt, Ibis Stuttgart heeft helemaal geen kamers met 3 bedden. Dit was wel bevestigd door booming.com.

  • Algemeen 3
op 7 augustus 2018 bestemming: IJsland / Reykjavík, reisperiode: juli 2018

Via booking.com appartement geboekt. ‘S middags krijgen we een mail van de verhuurder dat zij een fout gemaakt hebben en het appartement al verhuurd was. Met twee kinderen stonden we voor een dichte deur, verhuurder niet te bereiken. Klacht in gediend bij booking. .com, zij vroegrn wel
Om reserveringsgegevens en pincode maar vervolgens niets meer van b.c gehoord. We moesten voor 200 euro duurder een hotel boeken.

  • Algemeen 1
op 7 augustus 2018 bestemming: Colombia / Medellín, reisperiode: juli 2018

Het schijnt dat booking de aanbiedingen niet controleert! Op booking was het een geweldig appartement maar natwee naacheten ben ik moeten vluchtyen omdat mijn klachten door de beheerder eenagressief gedrag opleverde! Hij melde mij af door NO-show in te dienen en dat werd ondanks mijn tegenschrijven gewoon geacceptterd en dus kan ik geen klacht bij dat appartement scherojven waar vrienden een 10 geven ! De aanbieding klopt van geen kanten en dus kunnen bedriegers makkelijk een hoop leugens op booking zetten zonder dat booking dit controleerd! Mijn geld ben ik dan ook kwijt!

  • Algemeen 2
op 6 augustus 2018 bestemming: Italië / Levico, reisperiode: juli 2018

Misleid door mooie Booking advertentie voor 4 persoons suite met kamer separatie, kregen we een kleinere kamer met 2 kinderen bedden. Booking doet niets voor je behalve melden dat er extra kosten zijn voor 2e kamer. Geen antwoord of hulp. Daarom een 3. Dit was de laatste keer. Niet gebruiken.

  • Algemeen 3
op 5 augustus 2018 bestemming: Frankrijk / Anglet, reisperiode: augustus 2018

Ik boek altijd een hotel op voorwaarde dat ik gratis kan annuleren. Enkele dagen geleden heb ik diverse hotels geboekt waaronder Hotel Altica Anglet. Twee kamers in één boeking en beide te annuleren (althans dat dacht ik toen ik boekte). De volgende ochtend heb ik het hotel geannuleerd omdat de reis niet doorging en kreeg 100% annuleringskosten doorbelast. Van bookings geen enkele reactie en het hotel geeft niet thuis en verschuilt zich achter de kleine lettertjes.

  • Algemeen 1
op 5 augustus 2018 bestemming: Frankrijk / Nice, reisperiode: augustus 2018

Chambre dHotes Parc Gorbella in Nice was niet schoon. De accommodatie was erg vies. We moesten in de straat wachten omdat er niemand was om naar binnen te kunnen. De details en facilitations van de accommodatie waren niet duidelijk. We belden Booking.com, maar we moesten meer dan 20 minuten wachten.

  • Algemeen 2
op 4 augustus 2018 bestemming: Tsjechië / Tynec nad labem, reisperiode: augustus 2018

Volgens booming.com spreken ze hier 4 talen nou niet te doen hier is een zwembad moet je voor betalen per uur er is hier niks

  • Algemeen 1
op 4 augustus 2018 bestemming: Nederland / Groenlo, reisperiode: juli 2018

De accommodatie betrof een één-gezins appartement in een landelijke omgeving, waarbij een uitstekend privacy-gevoel aanwezig was.
Het appartement was schoon en ruim opgezet met een uitstekende air-conditioning.
Gezien deze punten zou de waardering veel hoger kunnen uitvallen, echter:
De enige toegangsweg tot de openbare weg was via een perceel waar twee zeer agressieve, loslopende herdershonden je de stuipen op het lijf brachten. Ze konden in bedwang worden gehouden middels een dunne op de grond liggende stroomdraad: 100% zekerheid dat zij niet zouden aanvallen kon niet gegeven worden, vandaar grote angst om hier langs te gaan waardoor besloten moest worden om op het eigen terrein te blijven.
De appartementeigenaar heeft weliswaar contact gezocht met de eigenaar van de honden, echter zonder resultaat.
Het vakantiegenot is daarmee wel beschadigd.

  • Algemeen 6
op 4 augustus 2018 bestemming: Tsjechië, reisperiode: september 2018

Wij hebben uiteindelijk niet via booking.com geboekt omdat deze tussenpersoon 50% toeslag op de normale huurtarieven rekent. Na lezing van een de reviews over dit doorgeefluik hebben wij er maar helemaal van afgezien om via deze weg iets te regelen.

  • Algemeen 3
op 4 augustus 2018 bestemming: Frankrijk / Parijs, reisperiode: juli 2018

Het hotel was povertjes voor de prijs. Restaurant was niet echt n restaurant en ook niet echt netjes. Ontbijt triestig voor dat geld en nog wat van die dingetjes... maar je betaalt nu eenmaal voor het woord " Disney" . En er waren ook wel wat pluspuntjes. Dus ik schreef een review...kreeg laten een mailtje dat de review geplaatst was maar bij meermaals checken bleek dit niet zo. Dus er wordt geselecteerd... En gepaaid . Denken mss dat je niet gaat controleren of het er daadwerkelijk staat? In ieder geval n beetje flauw... Het hotel leert er zowiezo niet uit want elke feedback post krijgt dezelfde standaard reactie van het hotel. Zelf al staat er "hier keer ik niet meer terug" staat er als reactie " we hopen je snel weer te ontvangen" 🤣🤣

  • Algemeen 6
op 3 augustus 2018 bestemming: Frankrijk, reisperiode: juli 2018

Locatie geboekt met booking.com. Halverwege onze rit hier naar toe wordt deze door booking.com geannuleerd. 2 uur bij een tankstation met booking.com zitten zoeken naar alternatief. Vervolgens dit geboekt en er naar toe gereden. Ook deze locatie blijkt daar aangekomen geen plek te hebben. Opnieuw proces met booking.com in. Hotel gevonden in de buurt voor 1 nacht en de volgende ochtend opnieuw iets gezocht voor de 2de nacht. Wat een fantastisch weekend zou moeten worden is volledig in duigen gevallen. Booking.com doet vervolgens ook nog flauw over de beloofde onkostenvergoeding. Zeer slecht. Dit wens ik niemand toe.

  • Algemeen 1
op 3 augustus 2018 bestemming: Griekenland / Athene, reisperiode: juni 2018

De apt-eigenaar heeft mijn creditcard twee keer in rekening gebracht. Booking.com was helemaal niet behulpzaam om het geld terug te vorderen. Dit was niet de eerste keer dat een klant 2 keer werd betaald voor dezelfde accommodatie. Booking.com zou dergelijke hotels / apt uit hun lijst moeten verwijderen.

  • Algemeen 2
op 2 augustus 2018 bestemming: Italië / Sicilië, reisperiode: september 2018

Kamer was geboekt. Kreeg bericht van annulering door B&B per mail thuis. Booking.com zou het gaan oplossen voor me. Ik zou een nieuwe kamer kunnen boeken en het verschil niet te groot zou vergoed worden door Booking.com. De medewerker had een fout gemaakt en niets als vergoeding. Ze bleven me maar bestoken om een nieuwe kamer te boeken op eigen kosten. Ik heb natuurlijk een andere touroperator gekozen die meer betrouwbaar is dan Booking.com

  • Algemeen 1
op 30 juli 2018 bestemming: Griekenland / Kos, reisperiode: juli 2018

Dimitra beach hotel: Overbevolkt hotel dat niet de kwaliteiten van een 5sterren hotel waardig is. Heel primitieve afwerking van kamers en het eten en drinken is ook low budget. All in en je krijgt kraantjeswater in het hoofdrestaurant alsook bij de frisdranken is het meer water dan frisdrank. Wens je spuitwater uit fles dan moet je bijbetalen alsook voor een echte cola. Geef je opmerking hierover dan doen ze heel moeilijk. Personeel is voor het grote gedeelte niet vriendelijk en bekijken je als moeilijke gast als je iets extra vraagt wat niet binnen de fabrieksstandaard past. Aanschuiven en wachten in rijen om naar het buffet te gaan wat niet gevarieerd is. Goedkope etenwaren en oploskoffie. Ga je naar de a la Carte restaurants daar is de keuze beperkt en veel gerechten zijn niet voorradig. BV. Middagsnacks die beschikbaar zijn heel weinig keuze en als het mini buffet open is tot 17u30 dan is de pizza al op om 15u30. Vraag je om bij te vullen dan zeggen ze dat het op is. Om 9u s’morgens al geen zetels meer beschikbaar aan de zwembaden. Als je geluk hebt kan je nog een plaatsje bekomen aan het strand op oude versleten strandstoelen. Voor 3 pers voor 1 week 4700 euro betaald voor wat? 675 euro per dag!!! Heel triest dus, voor wat? Gefrustreerd personeel, geen plaats nergens, eten dat goedkoop is en snel op en dan nog basic kamer. Strandbar op foto’s tui zijn niet van hotel want als je hier iets wil drinken moet je bijbetalen. Smijt je geld niet weg door hier te boeken en je ongewilde gasten te voelen.

  • Algemeen 3
op 30 juli 2018 bestemming: Engeland / Hove, reisperiode: juli 2018

Nooit meer via Booking! Wat een klootzakken. Slechte service, niet reageren op emails. Je zoekt op een kamer voor 2 volwassenen en 3 kinderen, krijgt een familiekamer voorgeschoteld, klikt op reserveren en betaalt en bij aankomst blijkt dat je maar voor 2 personen hebt gereserveerd. 160 pond voor een hotel op doorreis. Dit is de zoveelste slechte ervaring. Ze liegen en bedriegen op de website. Voortaan zoek ik op Booking en benader ik het hotel rechtsstreeks. Zou iedereen moeten doen. Wat een flutbedrijf.

  • Algemeen 1
op 29 juli 2018 bestemming: Nederland / Maastricht, reisperiode: juli 2018

Nog nooit in mijn hele leven zulke slechte service van een bedrijf mee gemaakt booking.com probeert op alle mogrlijke manieren hun verantwoirdelijkheid weg te wuiven het bewijs van onkunde en ranzigheid via fotos werd kompleet genegeerd door boeking.com ik kom het hele jaar door toch in veel hotels een maal via booking.com geboekt ook tevens de laatste keer wat een ongelovelijk slecht bedrijf met een service van 0

  • Algemeen 1
op 29 juli 2018 bestemming: Zwitserland / waltalingen, reisperiode: juli 2018

Het hotel is een oud kasteel aangeboden
Kamer hotel 4x4 stahoogte 190 cm
Een raampje 120x120 temperatuur kamer s nachts 29 graden , geen ventilator, wc en douche 1 etage hoger
Geen wifi ,restaurant 3 dagen per week dicht
Als men dit alles op booking. Com had vermeld was deze mini kamer voor nooit geboekt voor de prijs van 480 zwitserse franc
Booking.com gebruik het nooit meer

  • Algemeen 5
op 28 juli 2018 bestemming: Nederland / Venlo, reisperiode: juni 2018

Booking.com had ons 15 Euro beloofd als wij via hen zouden boeken. Het is nu eind juli en dit bedrag hebben wij tot op heden nog niet mogen ontvangen ondanks dat booking.com al geruime tijd geleden heeft aangegeven de 15 Euro te verwerken. Vragen en klachten hierover blijven onbeantwoord. Ook telefonisch is geen contact met ze te krijgen ook als je aangeeft niet perse in het Nederlands te woord gestaan te hoeven worden. Wij gaan ons account opheffen.

  • Algemeen 1
op 28 juli 2018 bestemming: Frankrijk / Tannay, reisperiode: juli 2018

Foto's van booking waren totaal niet representatief! Het hotel is in verval. Zwembad ronduit vies. De kamers redelijk ok. Geen restaurant. Ontbijt=een vers broodje, croissant en chocoladebroodje, confituur, boter en drank naar keuze, heel basic, zeker niet zoals de foto's! Prijs is te hoog voor wat het is!!!
De vrouw, die ons ontving, deed wel heel hard haar best en was vriendelijk.
Wij komen hier nooit meer terug!!!

  • Algemeen 3
op 28 juli 2018 bestemming: Verenigde Staten / Lake George, reisperiode: juli 2018

We hadden bij Cramer Point een cottage geboekt voor twee nachten. Bij aankomst bleek het een oud en verwaarlooste cottage te zijn. Geen handdoeken, theedoeken o.i.d. Aanwezig waardoor wij naar de Walmart moesten want wij krijgen nee op request toen we er om vroegen. Vies, kapotte elementen en overpriced. En dat voor $ 250 per nacht

  • Algemeen 2
op 27 juli 2018 bestemming: Polen / Legnica, reisperiode: juli 2018

Booking maakt het gewoonweg NIET waar. Voor de tweede keer hebben we deze vakantie een hotel geboekt via booking. Allebei de keren met zoekoptie “welness”. Bij het eerste hotel bleek dat de welness in juli en augustus dicht was. En bij het tweede hotel zat de Welness vol.... Het hotel niet hoor maar blijkbaar is het ook de sauna voor het hele dorp.....:( en als je booking dan belt komen ze niet veel verder als excuses en dat ze nog proberen bij de accomodatie een korting te regelen. Maar dat is de omgekeerde wereld. Booking is immers degene die de verkeerde info geeft. Ik ben een “genius”-boeker bij booking maar het is voor mij de laatste keer geweest. Oriënteren kan je leuk op de site van booking en daarna gewoon rechtstreeks contact opnemen met het betreffende hotel!

  • Algemeen 1
op 27 juli 2018 bestemming: Spanje / Ibiza, reisperiode: augustus 2018

Geannuleerd omdat booking.com zeiden dat het appartement de overeenkomst had opgezegd. Na enig speurwerk blijkt dat het appartement gebakken lucht is en helemaal niet bestaat. Er zijn een hoop mensen opgelicht die hun geld kwijt zijn. Booking wil het niet bevestigen en ik kon een een andere reis boeken voor 700€ duurder dan wat ik geboekt had. Geen enkele medewerking coulance van booking.com omdat ze zeiden dat ze het niet konden verifiëren dat het complex niet bestond, terwijl ik heb achterhaald dat er een hoop mensen zijn opgelicht. Voor mijn nooit meer een reis boeken bij booking.com omdat ik zeer slecht ben behandeld en er geen enkele medewerking van hun uit wordt gedaan. Ze sturen een link met alternatieven om een andere accommodatie uit te zoeken terwijl ik vorig jaar December 2017 al had geboekt en nu in Mei 2018 een andere accommodatie moest zoeken voor bijna 700€ meer, schandalig!!!! Zo ga je niet met mensen om die al vaker een reis hebben geboekt bij dit bedrijf. Pas op ze staan nergens garant voor want ze zeggen dat ze ook maar een tussenpersoon zijn.

  • Algemeen 1
op 23 juli 2018 bestemming: België / Namen, reisperiode: juli 2018

De reis betrof een boeking in hotel La Villa in Namen. Zie mijn beoordeling van vorige week op booking.com Dit hotel blijkt overdag een zgn. Rendezvous hotel. De reden dat ik dit hier meld is dat mijn slechte beoordeling een paar dagen later wordt gevolgd door een extreem goede beoordeling van 10. Ik neem dat deze beoordeling namens La Villa is geplaatst. Uit een analyse van de beoordeling blijkt dat negatieve beoordelingen als regel worden gevolgd door onwaarschijnlijke positieve beoordelingen. Daarmee worden de broordelingen op booking.com ongeloofwaardig.

  • Algemeen 4
op 22 juli 2018 bestemming: Kroatië / Jelsa, reisperiode: juni 2018

Ik geef steeds een review van de accomodatie. In de meeste gevallen heb ik geen negatieve opmerkingen . Maar vorige maand had ik toch wel enkele negatieve punten. Mijn beoordeling werd niet opgenomen.

  • Algemeen 6
op 21 juli 2018 bestemming: Indonesië / Denpasar, reisperiode: juni 2018

De €15 vriendenkorting bleek niet geldig. Dat vind ik helemaal geen probleem, want als GENIUS member boek ik nou eenmaal vaak via booking.com. Het zou alleen leuk geweest zijn om na het boeken niet het bericht "You’ll receive € 15 after you’ve completed your stay" te hebben gekregen, maar een waarschuwing dat de korting niet geldig was. Ik heb namelijk expres een kamer voor meer dan 30 euro per nacht uitgezocht zodat ik de code kon gebruiken. Staat vast in de kleine lettertjes en bladiebla, maar stuur dat niet het bevestigingsbericht van de korting.
Kan beter, maar ik ben niet boos.

  • Algemeen 3
op 21 juli 2018 bestemming: Italië / Rimini, reisperiode: juli 2018

Wij waren afgelopen week in hotel la coccinella.geen enkele foto leek op onze badkamer ( hokje voor een persoon)
het hotel voldoet niet aan drie sterren zoals beschreven .deze omstandigheden heb ik nog nooit gezien in een europees land . het sanitair was oud en lelijk om zie . de douche waar men in deze warmte tot 2 maal moet gebruik van maken was amper 50/50 cm de met vouwdeur .douchestang kom niet naar boven daar de wand niet hoog genoeg was en dan de 2 vierkante meter onder water stond . De meubelen waren verouderd ik heb er overal foto's van genomen en ik weet niet of jullie zoals een reisbureau er eens een kijkje gaan nemen om de sterren te bepalen voor het in verkoop te geven . het ontbijt was pover , maar eetbaar , weinig keuze, maar ok , men kan overal iets eten . dan verhuren ze autostaanplaatsen aan 8€ / dag je moet steeds naar binnen gaan op wat trappen om te vragen de poort te openen en je hebt nooit dezefde plaats of geen plaats dan moet je voor een ander voertuig gaan staan en je sleutel aan de receptie geven zodat ze je auto kunnen verzetten wat als er iets gebeurd; Ze verhuren fietsen met een app op je ifone wat als je een gewone gsm hebt . Om een nog langer verhaal kort te maken hebben wij een dag eerder besloten onze vakantie te beëindigen en volgend jaar weer met een reisbureau te boeken waar men kan op terug vallen bij deze toestanden , want ik heb meerdere malen geprobeerd jullie te bereiken en dat was in het Nederlands niet mogelijk enkel in het Engels wat mijn moedertaal niet is . Hopelijk gaan jullie dit eens bekijken er waren nog ontevreden personen . het was toch 89 € voor te slapen en te eten , je wassen was een ramp een voor een tof hoor . wij zijn blij weer thuis te zijn . M.V.G.

  • Algemeen 3
  • Vorige
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • Volgende