Dick dirkse
op 1 oktober 2018
bestemming: Polen / Warschau, reisperiode: december 2018
Voor december 2018 heb ik voor Warschau en Krakau 2 x 1 kamer besteld. Ook voor een vriendin. Op de site van Booking.com staat wat de kamer gaat kosten. Die prijs kan enigszins fluctueren omdat de koers Zloty/Euro kan verschillen. Dat snapt iedereen. Maar hoe kan het dat ik veel meer moet betalen terwijl de Zloty aan het zakken is. Tot 4 maal toe heb ik Booking.com om een reactie gevraagd en steeds vragen ze om een reserveringsnummer en pincode. 4 maal heb ik die gegeven maar een fatsoenlijk antwoord blijft achterwege. Al 15 jaar boek ik bij Booking.com, ook 60 kamers zijn we nu verder maar dit zijn wel de laatste reserveringen geweest bij Booking.com.
Schandalig dat de klantenservice niet reageert op vragen van de klant.
Bravo Booking.com en tot ziens Booking.com.
... Lees meer
V.R.
op 28 september 2018
bestemming: Zwitserland / Gothard, reisperiode: september 2018
Wat een belachelijke service biedt Booking.com. Mijn partner en ik hebben een hotel geboekt via Booking.com. Toen wij hier aankwamen, was het hotel al dicht. Vervolgens direct contact opgenomen met zowel het hotel, als Booking.com. Vanuit beide partijen geen reactie. Een dag erna meerdere malen met booking.com contact gehad en we moesten bewijs aanleveren, wat ik snap. We hebben al het bewijs (google maps route, foto's, printscreens telefoongesprekken, printscreen bericht aan hotel) aangeleverd, dat we daadwerkelijk op die locatie waren, maar toch krijgen wij ons geld niet terug. Ik ben er nu al bijna een maand mee bezig, in totaal uren aan de telefoon gezeten en dit is de service die ze bieden aan een Genius klant! Echt ronduit belachelijk.
... Lees meer
Hans
op 28 september 2018
bestemming: België, reisperiode: augustus 2018
In augustus een B&B overnachting geboekt via Booking.com.en voldaan met mijn creditcard. Opeens kreeg ik een bericht dat de B&B een fout had gemaakt en er geen kamer meer voorhanden was. Booking.com zou contact opnemen en een alternatief zoeken. Zover allemaal netjes, maar het alternatief kwam er niet, men kon de B&B niet bereiken dus zelf maar een andere bestemming gezocht. Maar dan wordt het bedrag van de creditcard gewoon afgeschreven en probeer dan je geld maar eens terug te krijgen! Booking.com reageert gewoon nergens meer op dus het enige wat overbblijft is storneren via de creditcard maatschappij.
... Lees meer
TJ
op 27 september 2018
bestemming: Frankrijk / Orleans, reisperiode: september 2018
Tussenstop hotel geboekt bij Booking. Bevestiging ontvangen van Booking, maar Booking had het niet doorgegeven aan Accor hotels. Gevolg geen kamer. Ontzettend balen na 8 uur reizen. Bovendien groot probleem omdat alle hotels in Orleans vol waren. Call center Booking zo goed als onbereikbaar. 15 min in de Londense wacht en dan...niet door te komen.
Zo'n klote ervaring en service is niet de eerste keer. Ook opvallend als je recensie geeft op Booking site dat hen niet uitkomt, dan wordt het ook niet geplaatst .
Drama tent. Advies....boek rechtstreeks dan heb je garantie . Ook is het vaak goedkoper omdat de provisie voor Booking hoog is (gemiddeld 15%)
Abraham
op 25 september 2018
bestemming: Oostenrijk, reisperiode: december 2018
Hotel geboekt via Booking.com, maar vergeten om per post ontvangen kortingsbon van 10% te gebruiken, stom natuurlijk. Verzoek per mail om 10% terug te storten leidt niet tot reactie. Na een week bel je eens op, dan 10 minuten in de wacht en krijg je te horen dat "we zijn per mail slecht bereikbaar" en vervolgens "uw verzoek kan niet worden ingewilligd omdat de kortingslink niet is gebruikt". Dat weet ik ook wel, vandaar ook mijn verzoek om 10% terug te laten storten. Maar dat willen ze niet doen. Beste Booking.com, zo maak je je klanten niet tevreden.
Niels
op 22 september 2018
bestemming: Duitsland / Keulen, reisperiode: augustus 2018
Ik had voor mijn verjaardag een mooi hotel in de binnenstand geboekt en direct betaald. Op de dag van vertrek bleek mijn boeking plots geanuleerd te zijn door de accomodatie. De accomodatie gaf aan dat booking.com het had geanuleerd. Ik kon wel tegen bijbetaling alsnog de overnachting boeken, uit ellende maar gedaan maar veel te veel betaald natuurlijk. Na vaak en heel lang over en weer bellen kwamen ze met de optie voor een vergoeding, ik zou binnen 2 werkdagen een link ontvangen. Deze link heb ik nooit ontvangen en zijn de 2 werkdagen allang overschreden.
Yvonne K
op 22 september 2018
bestemming: Luxemburg / Urspelt, reisperiode: augustus 2018
Reis moest geannuleerd. Booking.com zegt al maanden mij het geld te retourneren maar komt steeds met smoezen...en tegenstrijdige mails. Alles wordt uit de kast getrokken om MIJN geld maar zo lang mogelijk vast te houden.
Nick Toonen
op 21 september 2018
bestemming: Nederland / Den Haag, reisperiode: november 2018
Een boeking gedaan via de site van Booking.com en voor de optie IDeal betalen gekozen. Nadat ik de IDeal betaling had gedaan, het geld was afgeschreven maar ik had geen reservering ontvangen. Ook stond de boeking niet bij mijn reserveringen.
Dus contact gezocht met de klantenservice van Booking.com, de klantenservice vertelde mij dat ze vaker problemen hebben met IDeal betalingen, waardoor reserveringen niet goed doorkomen maar wel het geld wordt afgeschreven.
Dit lijkt mij voor een site die boekingen verzorgd een zeer kwalijke zaak. Kwalijker is nog dat ik nu geen reservering heb, na 2 weken nog geen geld teruggestort heb gekregen en de klantenservice van Booking.com niet meer bereikbaar lijkt te zijn.
Ik adviseer dus niemand om via deze site boekingen via IDeal te plaatsen, je bent gewoon je geld kwijt zonder reservering.
Schandalig!
Jan Hoogeveen
op 20 september 2018
bestemming: Duitsland / Berlijn, reisperiode: juli 2018
Bij de boeking werd de datum automatisch veranderd zonder dat ik het merkte. Ik heb daarna direct gereageerd. Booking.com gaf aan dat het geannuleerd was en er werd toch afgeschreven. Na 2 maanden belden ze eens op met een slap excuus. Er was niets meer aan te doen. Dus: Nooit boeken via booking.com die willen alleen maar snel geld maken.
Iris
op 17 september 2018
bestemming: Engeland / Londen, reisperiode: augustus 2018
Door een slechte ervaring bij een boeking werd deze door hulp vd Klantens gratis geannuleerd en zou het bedrag worden teruggestort door het complex maar daarna begon de ellende. Complex geeft het bedrag niet terug en is slecht bereikbaar en geeft niet thuis. Dan verwacht je medewerking van booking.com maar je staat lang in de wacht , elke keer een andere medewerker die de helft niet weet en zich niet inleest in wat er al in het systeem staat. Elke keer een ander verhaal en heb na 2,5 week nog steeds mijn geld niet terug. Ik wordt niet teruggebeld of op de hoogte gehouden en moet elke dag bellen over de status.meeste medewerkers zijn nog onbeschoft ook. Dan is het bewijs niet goed of geeft het complex geen antw en krijgen ze niemand te pakken en nu moeten zij weer nagaan waarom het complex met een andere naam het bedrag heeft afgeschreven ! Booking.com geeft niet thuis en schuift het af .Je zou toch denken dat booking.com alles grondig nagaat voordat zij zaken doet met een complex! Ronduit schandalig
Michel Roofthooft
op 17 september 2018
bestemming: Engeland / Windemere, reisperiode: juli 2018
De reis, het hotel en het eten was prima, wat niet ok was was het feit dat eens in het hotel ik ontdekte dat je vanaf 10 dagen verblijf een korting kreeg van 25%, daarvan had Booking.com me niets gezegd,... Toen ik hen daarover "trachtte" aan te spreken volgde er geen antwoord. Daarvan had men me in het hotel ook al verwittigd, "je kan proberen maar je zal geen antwoord krijgen". Het komt er dus op neer dat Booking.com gerund wordt door een stelletje scrupeloze procentjesdieven, maar als er dan al eens een haar in de boter zit mag je geen enkele reactie verwachten. Zelfs na tussenkomst van Test aankoop, toch een organisatie met wat "hefboom" geen enkele reactie, dat is dus duidelijk een bewuste strategie. Het enige wat ik dus kan doen is een eenmanskruistocht beginnen met mensen er van bewust te maken niet met deze gangsters in zee te gaan en steeds dat ietsje meer moeite te doen om het hotel in kwestie rechtstreeks te benaderen, je hebt Booking.com immers echt niet nodig wat zij doen kan je zelf ook.
A.J.Geurtsen
op 17 september 2018
bestemming: Nederland / Wolvega, reisperiode: september 2018
Niet eerlijk. Niets van het getoonde klopte
Ronald
op 16 september 2018
bestemming: Frankrijk / Saint THomas de Conac, reisperiode: september 2018
De B&B Saint Thomas de Conac komt 5 dagen voor ons verblijf met aanvullende voorwaarden zodat deze B&B niet geschikt is voor ons. 5 Dagen betekend niet meer kunnen annuleren omdat dit tot 7 dagen van te voren kan. Booking laat je dan gewoon vallen, zoals wij al vaker hebben bemerkt. Booking behartigd de belangen van haar klanten zeer, zeer slecht.
Barbara
op 16 september 2018
bestemming: Nederland / Hoogezand, reisperiode: augustus 2018
Dit cijfer geef ik voor de afhandeling. Ik zou binnen 14 dagen mijn te veel betaalde geld op mijn rekening hebben staan en nu naar een maand staat er nog niets. Meerdere keren gebeld en iedere keer gemiddeld 10 minuten in de wacht gestaan wordt er gezegd dat ik mijn geld krijg. Elke keer excuses dat het zo lang duurt. Nou 4 weken verder dat is wel heel erg lang. Je boekt iets bij jullie omdat je denkt dat het veilig is en dan blijkt dat niet zo te zijn dan naar een hotel en dan nu zo lang moeten wachten op mijn eigen geld. Vind dit zeer slecht en zal dan booking.com ook bij niemand aanraden.
Fred van Leeuwen
op 15 september 2018
bestemming: Frankrijk / Piyhiviers, reisperiode: september 2018
Geboekt met optie kosteloze annulering en geen betaling vooraf. Ter verificatie werd het nummer van de creditcard gevraagd, er zou niets afgeschreven worden. Toch € 258 afgeschreven. Door omstandigheden toch moeten annuleren en kreeg bericht terug dat er succesvol geannuleerd was voor de kosten van € 258. Er wordt in de mailwisseling hierna beweerd dat wij de opties kosteloze annulering en betaling in het hotel niet aangeklikt hebben op hun site. Zowel hotel als Booking.com weigeren terug te betalen. Wees gewaarschuwd voor deze praktijken
Leo Graper
op 12 september 2018
bestemming: Nederland / Zeeland, reisperiode: september 2018
Weken geleden via Booking een chaletje geboekt om in Rockanje na een groot feest te overnachten. Bellen ze vandaag (weken later dus) dat die boeking niet kan!!
Fijn hoor, want als alternatief bieden ze een overnachting in Brielle aan.
Dan moet er alsnog iemand de Bob zijn, en dat was nu net niet de bedoeling.
Lekker geregeld Booking!
Overigens bij navraag van de eigenaar van de oorspronkelijk chalet kregen we te horen dat deze accommodaties helemaal niet via Booking,com kunnen.
Sonja
op 11 september 2018
bestemming: Kroatië / Novi vinodolski, reisperiode: augustus 2018
Super slecht hotel in Novi Vinodolski,ontbijt met broodjes die opgebakken zijn in koekenpan. Kamers ontzettend gehorig.
Avond eten bijelkaar geraapt.
Leek wel of ze niet op gasten hadden gerekend.
Rop
op 6 september 2018
bestemming: Verenigde Staten / New York, reisperiode: augustus 2018
De reis was goed, maar de service van Booking.com is belabberd. Ze sturen me midden in de nacht naar een hotel wat geen kamer vrij heeft (wel bevestiging van booking.com). En daarna willen ze de gemaakte taxi kosten niet vergoeden. Echt waardeloos. zelden zo'n slechte service gehad.
A. Scheepers
op 3 september 2018
bestemming: Duitsland, reisperiode: augustus 2018
Eind augustus 2018 waren we 1 week in dit hotel. Alles prima geregeld. Grote 2-pers. comfortkamer met terras. Alles heel schoon. Vriendelijke baas en dito personeel.
Eten ook perfect. Ligging hotel voor wandelaars ideaal. Veel bos, weiden en heuvels met prachtige vegezichten. Een AANRADER ! !
Caroline Mattaar
op 1 september 2018
bestemming: Frankrijk / Lyon, reisperiode: juli 2018
Na een lange reis en van te voren een accomodatie uitgekozen te hebben waarvan je weet door de beoordelingen dat het niet mis kan gaan gaat het toch mis niet te bereiken accomodatie en privé parking ligt 2,2 km verder hoe gaaan we dat doen met 2 kinderen en twee koffers naar een accomodatie in het hectische Lyon niet te bereiken met je eigen auto staat niet vermeld op Booking en ook niet door mensen die er geweest zijn !!! Toch heel frustrerende bijkomstigheid na een helse reis met alleen file is dit het laatste wat je wil inclusief heetgebakerde en toeterende Fransen die niets begrijpen van toeristen die een accommodatie zoeken en hun auto even nergens kwijt kunnen helpen ? Welnee zowel verhuurder van Le Capucin en Booking doen helemaal niets behalve cashen! Ik boek er niets meer maar echt alles was onjuist vermeld ! Geen bereikbaarheid en eigenlijke airbnb locatie had er moeten staan zonder enige behulpzaamheid van verhuurder en niet geschikt voor gezinnen alleen voor stellen die hectiek van een drukke stad willen en in hart Lyon met eigen vervoer lopend of fietsend vergeet auto willen verkennen een weekend of zo langer moet je er niet willen zijn.... nooit meer Booking.com ze doen helemaal niets voor klanten op deze manier functioneren zal het niet lang meer duren ook....
Sander Bergen Henegouwen
op 29 augustus 2018
bestemming: Nederland / Amsterdam, reisperiode: augustus 2018
Eerst zeer brutaal te woord gestaan door de klantenservice. Vervolgens mijn klacht gemeld per email en nooit meer antwoord gekregen
Fam.Oord
op 25 augustus 2018
bestemming: Nederland / Drenthe, reisperiode: augustus 2018
Naast de kosten die bookings.com voorrekende moesten we extra kosten betalen bij aankomst. Omdat je het grootste deel al betaald hebt sta je met je rug tegen de muur. Bookings.com al 8 keer gebeld maar zij doen niks tegen de wanpraktijken van B&B puur Drenthe! Terwijl probleem al langer speelt zoals beschreven in meerdere reviews!
Louisa Pinna
op 25 augustus 2018
bestemming: Frankrijk / Corsica, reisperiode: augustus 2018
Ik heb deze villa geboekt op 2 mei 2018. Booking.com heeft onze reservering bevestigd voor de periode 17-20 augustus 2018. Op 15 augustus is het bedrag voor deze villa van mijn creditcardaccount afgeschreven. Ik nam op 16 augustus contact op met de eigenaar om de aankomsttijd voor de volgende dag te bespreken. Toen vertelde hij ons dat de villa niet beschikbaar was, omdat hij het huis al in januari 2018 had verkocht. Hij vertelde ons dat hij Booking.com hierover meermaals had geïnformeerd. Dus de dag voor onze verwachte aankomst hadden we geen huis en was ons geld weg. Tot nu toe heeft Booking.com onze e-mails over restitutie van ons geld en compensatie voor de extra kosten niet beantwoord.
Elisabeth de Boer
op 20 augustus 2018
bestemming: Duitsland / Berlijn, reisperiode: augustus 2018
Ik had een hotel geboekt in Berlijn, dat Hostel Potzdamerplatz heette en ook daar in de buurt zou zijn volgens het pijltje op de kaart. Pas na de boeking kreeg ik een mail met een heel ander adres. Toen ik klaagde over onduidelijkheid kreeg ik geen gelegenheid te annuleren zonder hoge kosten.
Bianca
op 20 augustus 2018
bestemming: Kroatië / korenica, reisperiode: juli 2018
We hebben echt een geweldig verblijf gehad! Het was schoon en goed verzorgd.
Liefdevolle familie! Ik zou deze plek aanbevelen :)
Marieke Maamria
op 17 augustus 2018
bestemming: Nederland / Doetinchem, reisperiode: augustus 2018
Ik wil deze oproep plaatsen omdat ik niet meer weet wat ik nu moet doen. Na bellen en mailen met booking.com is het probleem nog niet opgelost. Sterker nog, er wordt niet meer op mijn mailtjes gereageerd.
Ik wil de medewerkers van de klantenservice van booking.com bedanken voor hun geduld, ze hebben me altijd netjes te woord gestaan, ze kunnen me de laatste tijd niet verder helpen omdat de kwestie bij iemand anders ligt en deze persoon geeft niet thuis.
Ik zal het verhaal heel kort omschrijven, er is me een compensatie toegekend ter waarde van 89,70 euro (zie mail hieronder) en ik zit vanaf 6 augustus te wachten op een link waar ik mijn bankgegevens kan invoeren zodat het bedrag binnen 5 werk dagen binnen komt. Het is inmiddels 17 augustus maar heb nog steeds geen link ontvangen.
Ik heb vorige week, deze week en vandaag nog met booking.com gebeld en de medewerker van de klantenservice kan me niet doorverbinden met diegene die het geld over kan maken.
Vanochtend weer gebeld, medewerker van de klantenservice heeft me wederom op de wacht gezet om contact op te nemen met desbetreffende persoon, deze geeft aan dat het nog een week gaat duren voordat ik de beloofde link kan krijgen en minstens twee weken voordat het geld op de rekening staat.
Deze situatie roept veel vragen bij me op, onder ander of het goed komt omdat booking.com geeft geen concreet antwoorden meer en komen afspraken niet meer na. Kan iemand me helpen of adviseren hoe nu verder.
Meeuwsen
op 15 augustus 2018
bestemming: Duitsland / Aachen, reisperiode: augustus 2018
Op terugreis vanuit bad ems duitsland een hotel geboekt in aachen mooie foto.s goede reviews..???? nou komen we daar buitendeur zat op slot? Gek welkom..donkere gang..kleine kamer (wel schoon).maar lag aan buitenkant centrum.naast n benzinestation.drukke weg..vroegen ons gelijk te betalen? Wij zeiden op de site staat t toch anders.. zwembad .mooie vakhuizen...wij booking.com gebeld 3x1 uur ....ze hadden n mail gestuurd naar beheerder hotel....per slot van rekening moesten we alles betalen terwijl zelfs de receptionist toegaf dat de site geen reeel beeld geeft van t hotel....voor ons even geen booking.com meer..by the way hampton hilton had gelukkig voor ons n warm welkom en dat voor 10 euro duurder..
Maurice van Krimpen
op 13 augustus 2018
bestemming: Duitsland / Stuttgart, reisperiode: augustus 2018
Voor 5 personen (2 volwassenen en 3 kinderen) geboekt. 2 kamers waarvan 1 kamer met 3 bedden. Wat blijkt, Ibis Stuttgart heeft helemaal geen kamers met 3 bedden. Dit was wel bevestigd door booming.com.
Thera Goedknegt
op 7 augustus 2018
bestemming: IJsland / Reykjavík, reisperiode: juli 2018
Via booking.com appartement geboekt. ‘S middags krijgen we een mail van de verhuurder dat zij een fout gemaakt hebben en het appartement al verhuurd was. Met twee kinderen stonden we voor een dichte deur, verhuurder niet te bereiken. Klacht in gediend bij booking. .com, zij vroegrn wel
Om reserveringsgegevens en pincode maar vervolgens niets meer van b.c gehoord. We moesten voor 200 euro duurder een hotel boeken.
Frihue
op 7 augustus 2018
bestemming: Colombia / Medellín, reisperiode: juli 2018
Het schijnt dat booking de aanbiedingen niet controleert! Op booking was het een geweldig appartement maar natwee naacheten ben ik moeten vluchtyen omdat mijn klachten door de beheerder eenagressief gedrag opleverde! Hij melde mij af door NO-show in te dienen en dat werd ondanks mijn tegenschrijven gewoon geacceptterd en dus kan ik geen klacht bij dat appartement scherojven waar vrienden een 10 geven ! De aanbieding klopt van geen kanten en dus kunnen bedriegers makkelijk een hoop leugens op booking zetten zonder dat booking dit controleerd! Mijn geld ben ik dan ook kwijt!
Swart
op 6 augustus 2018
bestemming: Italië / Levico, reisperiode: juli 2018
Misleid door mooie Booking advertentie voor 4 persoons suite met kamer separatie, kregen we een kleinere kamer met 2 kinderen bedden. Booking doet niets voor je behalve melden dat er extra kosten zijn voor 2e kamer. Geen antwoord of hulp. Daarom een 3. Dit was de laatste keer. Niet gebruiken.
CB
op 5 augustus 2018
bestemming: Frankrijk / Anglet, reisperiode: augustus 2018
Ik boek altijd een hotel op voorwaarde dat ik gratis kan annuleren. Enkele dagen geleden heb ik diverse hotels geboekt waaronder Hotel Altica Anglet. Twee kamers in één boeking en beide te annuleren (althans dat dacht ik toen ik boekte). De volgende ochtend heb ik het hotel geannuleerd omdat de reis niet doorging en kreeg 100% annuleringskosten doorbelast. Van bookings geen enkele reactie en het hotel geeft niet thuis en verschuilt zich achter de kleine lettertjes.
Arash Mortezavy
op 5 augustus 2018
bestemming: Frankrijk / Nice, reisperiode: augustus 2018
Chambre dHotes Parc Gorbella in Nice was niet schoon. De accommodatie was erg vies. We moesten in de straat wachten omdat er niemand was om naar binnen te kunnen. De details en facilitations van de accommodatie waren niet duidelijk. We belden Booking.com, maar we moesten meer dan 20 minuten wachten.
Anna
op 4 augustus 2018
bestemming: Tsjechië / Tynec nad labem, reisperiode: augustus 2018
Volgens booming.com spreken ze hier 4 talen nou niet te doen hier is een zwembad moet je voor betalen per uur er is hier niks
A.Volders
op 4 augustus 2018
bestemming: Nederland / Groenlo, reisperiode: juli 2018
De accommodatie betrof een één-gezins appartement in een landelijke omgeving, waarbij een uitstekend privacy-gevoel aanwezig was.
Het appartement was schoon en ruim opgezet met een uitstekende air-conditioning.
Gezien deze punten zou de waardering veel hoger kunnen uitvallen, echter:
De enige toegangsweg tot de openbare weg was via een perceel waar twee zeer agressieve, loslopende herdershonden je de stuipen op het lijf brachten. Ze konden in bedwang worden gehouden middels een dunne op de grond liggende stroomdraad: 100% zekerheid dat zij niet zouden aanvallen kon niet gegeven worden, vandaar grote angst om hier langs te gaan waardoor besloten moest worden om op het eigen terrein te blijven.
De appartementeigenaar heeft weliswaar contact gezocht met de eigenaar van de honden, echter zonder resultaat.
Het vakantiegenot is daarmee wel beschadigd.
Hans Peters
op 4 augustus 2018
bestemming: Tsjechië, reisperiode: september 2018
Wij hebben uiteindelijk niet via booking.com geboekt omdat deze tussenpersoon 50% toeslag op de normale huurtarieven rekent. Na lezing van een de reviews over dit doorgeefluik hebben wij er maar helemaal van afgezien om via deze weg iets te regelen.
Witska
op 4 augustus 2018
bestemming: Frankrijk / Parijs, reisperiode: juli 2018
Het hotel was povertjes voor de prijs. Restaurant was niet echt n restaurant en ook niet echt netjes. Ontbijt triestig voor dat geld en nog wat van die dingetjes... maar je betaalt nu eenmaal voor het woord " Disney" . En er waren ook wel wat pluspuntjes. Dus ik schreef een review...kreeg laten een mailtje dat de review geplaatst was maar bij meermaals checken bleek dit niet zo. Dus er wordt geselecteerd... En gepaaid . Denken mss dat je niet gaat controleren of het er daadwerkelijk staat? In ieder geval n beetje flauw... Het hotel leert er zowiezo niet uit want elke feedback post krijgt dezelfde standaard reactie van het hotel. Zelf al staat er "hier keer ik niet meer terug" staat er als reactie " we hopen je snel weer te ontvangen" 🤣🤣
Martin
op 3 augustus 2018
bestemming: Frankrijk, reisperiode: juli 2018
Locatie geboekt met booking.com. Halverwege onze rit hier naar toe wordt deze door booking.com geannuleerd. 2 uur bij een tankstation met booking.com zitten zoeken naar alternatief. Vervolgens dit geboekt en er naar toe gereden. Ook deze locatie blijkt daar aangekomen geen plek te hebben. Opnieuw proces met booking.com in. Hotel gevonden in de buurt voor 1 nacht en de volgende ochtend opnieuw iets gezocht voor de 2de nacht. Wat een fantastisch weekend zou moeten worden is volledig in duigen gevallen. Booking.com doet vervolgens ook nog flauw over de beloofde onkostenvergoeding. Zeer slecht. Dit wens ik niemand toe.
Rosanne
op 3 augustus 2018
bestemming: Griekenland / Athene, reisperiode: juni 2018
De apt-eigenaar heeft mijn creditcard twee keer in rekening gebracht. Booking.com was helemaal niet behulpzaam om het geld terug te vorderen. Dit was niet de eerste keer dat een klant 2 keer werd betaald voor dezelfde accommodatie. Booking.com zou dergelijke hotels / apt uit hun lijst moeten verwijderen.
Cees
op 2 augustus 2018
bestemming: Italië / Sicilië, reisperiode: september 2018
Kamer was geboekt. Kreeg bericht van annulering door B&B per mail thuis. Booking.com zou het gaan oplossen voor me. Ik zou een nieuwe kamer kunnen boeken en het verschil niet te groot zou vergoed worden door Booking.com. De medewerker had een fout gemaakt en niets als vergoeding. Ze bleven me maar bestoken om een nieuwe kamer te boeken op eigen kosten. Ik heb natuurlijk een andere touroperator gekozen die meer betrouwbaar is dan Booking.com
Art
op 30 juli 2018
bestemming: Griekenland / Kos, reisperiode: juli 2018
Dimitra beach hotel: Overbevolkt hotel dat niet de kwaliteiten van een 5sterren hotel waardig is. Heel primitieve afwerking van kamers en het eten en drinken is ook low budget. All in en je krijgt kraantjeswater in het hoofdrestaurant alsook bij de frisdranken is het meer water dan frisdrank. Wens je spuitwater uit fles dan moet je bijbetalen alsook voor een echte cola. Geef je opmerking hierover dan doen ze heel moeilijk. Personeel is voor het grote gedeelte niet vriendelijk en bekijken je als moeilijke gast als je iets extra vraagt wat niet binnen de fabrieksstandaard past. Aanschuiven en wachten in rijen om naar het buffet te gaan wat niet gevarieerd is. Goedkope etenwaren en oploskoffie. Ga je naar de a la Carte restaurants daar is de keuze beperkt en veel gerechten zijn niet voorradig. BV. Middagsnacks die beschikbaar zijn heel weinig keuze en als het mini buffet open is tot 17u30 dan is de pizza al op om 15u30. Vraag je om bij te vullen dan zeggen ze dat het op is. Om 9u s’morgens al geen zetels meer beschikbaar aan de zwembaden. Als je geluk hebt kan je nog een plaatsje bekomen aan het strand op oude versleten strandstoelen. Voor 3 pers voor 1 week 4700 euro betaald voor wat? 675 euro per dag!!! Heel triest dus, voor wat? Gefrustreerd personeel, geen plaats nergens, eten dat goedkoop is en snel op en dan nog basic kamer. Strandbar op foto’s tui zijn niet van hotel want als je hier iets wil drinken moet je bijbetalen. Smijt je geld niet weg door hier te boeken en je ongewilde gasten te voelen.
Femke
op 30 juli 2018
bestemming: Engeland / Hove, reisperiode: juli 2018
Nooit meer via Booking! Wat een klootzakken. Slechte service, niet reageren op emails. Je zoekt op een kamer voor 2 volwassenen en 3 kinderen, krijgt een familiekamer voorgeschoteld, klikt op reserveren en betaalt en bij aankomst blijkt dat je maar voor 2 personen hebt gereserveerd. 160 pond voor een hotel op doorreis. Dit is de zoveelste slechte ervaring. Ze liegen en bedriegen op de website. Voortaan zoek ik op Booking en benader ik het hotel rechtsstreeks. Zou iedereen moeten doen. Wat een flutbedrijf.
Really
op 29 juli 2018
bestemming: Nederland / Maastricht, reisperiode: juli 2018
Nog nooit in mijn hele leven zulke slechte service van een bedrijf mee gemaakt booking.com probeert op alle mogrlijke manieren hun verantwoirdelijkheid weg te wuiven het bewijs van onkunde en ranzigheid via fotos werd kompleet genegeerd door boeking.com ik kom het hele jaar door toch in veel hotels een maal via booking.com geboekt ook tevens de laatste keer wat een ongelovelijk slecht bedrijf met een service van 0
Verboon
op 29 juli 2018
bestemming: Zwitserland / waltalingen, reisperiode: juli 2018
Het hotel is een oud kasteel aangeboden
Kamer hotel 4x4 stahoogte 190 cm
Een raampje 120x120 temperatuur kamer s nachts 29 graden , geen ventilator, wc en douche 1 etage hoger
Geen wifi ,restaurant 3 dagen per week dicht
Als men dit alles op booking. Com had vermeld was deze mini kamer voor nooit geboekt voor de prijs van 480 zwitserse franc
Booking.com gebruik het nooit meer
Gerard
op 28 juli 2018
bestemming: Nederland / Venlo, reisperiode: juni 2018
Booking.com had ons 15 Euro beloofd als wij via hen zouden boeken. Het is nu eind juli en dit bedrag hebben wij tot op heden nog niet mogen ontvangen ondanks dat booking.com al geruime tijd geleden heeft aangegeven de 15 Euro te verwerken. Vragen en klachten hierover blijven onbeantwoord. Ook telefonisch is geen contact met ze te krijgen ook als je aangeeft niet perse in het Nederlands te woord gestaan te hoeven worden. Wij gaan ons account opheffen.
Verslype-helsen
op 28 juli 2018
bestemming: Frankrijk / Tannay, reisperiode: juli 2018
Foto's van booking waren totaal niet representatief! Het hotel is in verval. Zwembad ronduit vies. De kamers redelijk ok. Geen restaurant. Ontbijt=een vers broodje, croissant en chocoladebroodje, confituur, boter en drank naar keuze, heel basic, zeker niet zoals de foto's! Prijs is te hoog voor wat het is!!!
De vrouw, die ons ontving, deed wel heel hard haar best en was vriendelijk.
Wij komen hier nooit meer terug!!!
Jan de Ruiter
op 28 juli 2018
bestemming: Verenigde Staten / Lake George, reisperiode: juli 2018
We hadden bij Cramer Point een cottage geboekt voor twee nachten. Bij aankomst bleek het een oud en verwaarlooste cottage te zijn. Geen handdoeken, theedoeken o.i.d. Aanwezig waardoor wij naar de Walmart moesten want wij krijgen nee op request toen we er om vroegen. Vies, kapotte elementen en overpriced. En dat voor $ 250 per nacht
Cas S
op 27 juli 2018
bestemming: Polen / Legnica, reisperiode: juli 2018
Booking maakt het gewoonweg NIET waar. Voor de tweede keer hebben we deze vakantie een hotel geboekt via booking. Allebei de keren met zoekoptie “welness”. Bij het eerste hotel bleek dat de welness in juli en augustus dicht was. En bij het tweede hotel zat de Welness vol.... Het hotel niet hoor maar blijkbaar is het ook de sauna voor het hele dorp.....:( en als je booking dan belt komen ze niet veel verder als excuses en dat ze nog proberen bij de accomodatie een korting te regelen. Maar dat is de omgekeerde wereld. Booking is immers degene die de verkeerde info geeft. Ik ben een “genius”-boeker bij booking maar het is voor mij de laatste keer geweest. Oriënteren kan je leuk op de site van booking en daarna gewoon rechtstreeks contact opnemen met het betreffende hotel!
Mr E B
op 27 juli 2018
bestemming: Spanje / Ibiza, reisperiode: augustus 2018
Geannuleerd omdat booking.com zeiden dat het appartement de overeenkomst had opgezegd. Na enig speurwerk blijkt dat het appartement gebakken lucht is en helemaal niet bestaat. Er zijn een hoop mensen opgelicht die hun geld kwijt zijn. Booking wil het niet bevestigen en ik kon een een andere reis boeken voor 700€ duurder dan wat ik geboekt had. Geen enkele medewerking coulance van booking.com omdat ze zeiden dat ze het niet konden verifiëren dat het complex niet bestond, terwijl ik heb achterhaald dat er een hoop mensen zijn opgelicht. Voor mijn nooit meer een reis boeken bij booking.com omdat ik zeer slecht ben behandeld en er geen enkele medewerking van hun uit wordt gedaan. Ze sturen een link met alternatieven om een andere accommodatie uit te zoeken terwijl ik vorig jaar December 2017 al had geboekt en nu in Mei 2018 een andere accommodatie moest zoeken voor bijna 700€ meer, schandalig!!!! Zo ga je niet met mensen om die al vaker een reis hebben geboekt bij dit bedrijf. Pas op ze staan nergens garant voor want ze zeggen dat ze ook maar een tussenpersoon zijn.
Fer
op 23 juli 2018
bestemming: België / Namen, reisperiode: juli 2018
De reis betrof een boeking in hotel La Villa in Namen. Zie mijn beoordeling van vorige week op booking.com Dit hotel blijkt overdag een zgn. Rendezvous hotel. De reden dat ik dit hier meld is dat mijn slechte beoordeling een paar dagen later wordt gevolgd door een extreem goede beoordeling van 10. Ik neem dat deze beoordeling namens La Villa is geplaatst. Uit een analyse van de beoordeling blijkt dat negatieve beoordelingen als regel worden gevolgd door onwaarschijnlijke positieve beoordelingen. Daarmee worden de broordelingen op booking.com ongeloofwaardig.
Michiels chantal
op 22 juli 2018
bestemming: Kroatië / Jelsa, reisperiode: juni 2018
Ik geef steeds een review van de accomodatie. In de meeste gevallen heb ik geen negatieve opmerkingen . Maar vorige maand had ik toch wel enkele negatieve punten. Mijn beoordeling werd niet opgenomen.
Judy
op 21 juli 2018
bestemming: Indonesië / Denpasar, reisperiode: juni 2018
De €15 vriendenkorting bleek niet geldig. Dat vind ik helemaal geen probleem, want als GENIUS member boek ik nou eenmaal vaak via booking.com. Het zou alleen leuk geweest zijn om na het boeken niet het bericht "You’ll receive € 15 after you’ve completed your stay" te hebben gekregen, maar een waarschuwing dat de korting niet geldig was. Ik heb namelijk expres een kamer voor meer dan 30 euro per nacht uitgezocht zodat ik de code kon gebruiken. Staat vast in de kleine lettertjes en bladiebla, maar stuur dat niet het bevestigingsbericht van de korting.
Kan beter, maar ik ben niet boos.
Herssens Omer
op 21 juli 2018
bestemming: Italië / Rimini, reisperiode: juli 2018
Wij waren afgelopen week in hotel la coccinella.geen enkele foto leek op onze badkamer ( hokje voor een persoon)
het hotel voldoet niet aan drie sterren zoals beschreven .deze omstandigheden heb ik nog nooit gezien in een europees land . het sanitair was oud en lelijk om zie . de douche waar men in deze warmte tot 2 maal moet gebruik van maken was amper 50/50 cm de met vouwdeur .douchestang kom niet naar boven daar de wand niet hoog genoeg was en dan de 2 vierkante meter onder water stond . De meubelen waren verouderd ik heb er overal foto's van genomen en ik weet niet of jullie zoals een reisbureau er eens een kijkje gaan nemen om de sterren te bepalen voor het in verkoop te geven . het ontbijt was pover , maar eetbaar , weinig keuze, maar ok , men kan overal iets eten . dan verhuren ze autostaanplaatsen aan 8€ / dag je moet steeds naar binnen gaan op wat trappen om te vragen de poort te openen en je hebt nooit dezefde plaats of geen plaats dan moet je voor een ander voertuig gaan staan en je sleutel aan de receptie geven zodat ze je auto kunnen verzetten wat als er iets gebeurd; Ze verhuren fietsen met een app op je ifone wat als je een gewone gsm hebt . Om een nog langer verhaal kort te maken hebben wij een dag eerder besloten onze vakantie te beëindigen en volgend jaar weer met een reisbureau te boeken waar men kan op terug vallen bij deze toestanden , want ik heb meerdere malen geprobeerd jullie te bereiken en dat was in het Nederlands niet mogelijk enkel in het Engels wat mijn moedertaal niet is . Hopelijk gaan jullie dit eens bekijken er waren nog ontevreden personen . het was toch 89 € voor te slapen en te eten , je wassen was een ramp een voor een tof hoor . wij zijn blij weer thuis te zijn . M.V.G.
Erik Meijers
op 17 juli 2018
bestemming: Frankrijk / Parijs, reisperiode: juli 2018
De reis moet ik nog maken (28 - 30 juli) maar bij een telefonische vraag aan een medewerker van Booking.com werd ik zo slecht geholpen, nog net niet uitgekafferd, dat ik hier mijn frustratie kwijt wil.
Het lijkt me niet dat je als organisatie dat soort mensen achter de help-desk zet.
Lou Depondt
op 16 juli 2018
bestemming: Nederland / Nieuwvliet Bad, reisperiode: juli 2018
Het is een verlopen en oud hotel dat absoluut moet worden gerenoveerd. De kamers zijn heel klein en alles is versleten. De prijs van € 130 is meer dan het dubbele dat er voor gevraagd mag worden. Een twee sterren waardering is zeer gul gegeven. Het restaurant heeft zich voortreffelijk aangepast, veel te veel geld voor de smakeloze hap die ons werd voorgeschoteld. Vis, en dat in Zeeland ? Bahhh !
Marc van laethem
op 13 juli 2018
bestemming: Frankrijk / Ternant formenteau, reisperiode: juli 2018
Aangenaam verblijf,ruimte zat,fijne ontvangst door Ab en Elza.
Wilfried ruts
op 11 juli 2018
bestemming: Thailand / Jomtien, reisperiode: juni 2018
Verbleef in jada beach residence prijs 31 euro per nacht prijs rechtstreeks 12 euro dus pure oplichting van booking.com
H. Prinsen
op 6 juli 2018
bestemming: Italië / Budoni, reisperiode: juli 2018
Zeer zeer slechte service vanuit de klantenservice. In de tekst van de accommodatie stond: uitzicht op het zwembad. Er blijkt geen zwembad aanwezig te zijn!!! Na een telefoontje met de mededeling dat ik ben misleid krijg in nul op het rekest. Geen medewerking. Geen hulp, en ik kan zelfs geen klacht indienen. Ik vraag meerdere malen om een manager en krijg deze niet te spreken. Waardeloos. Echt heel erg waardeloos. Je staat dus als klant er alleen voor.
Marc Arnouts
op 5 juli 2018
bestemming: Engeland / Londen, reisperiode: maart 2018
Ik boek een reis voor 4 personen naar Wembley Hilton Hotel voor de prijs van 290 pond. Mag altijd tot 24 uur gratis annuleren. Door omstandigheden konden we maar met 2 personen dus ruim van te voren aangegeven dat we met 2 personen komen ipv 4. Komen in het hotel om te betalen moeten we 290 pond betalen. Hoop gezeik later toch moeten betalen, zou geregeld kunnen worden bij Booking.com. NIET DUS. Ondanks dat ik de reservering bewaard had van 2 kamers, voor 4 personen voor 290 pond alles inclusief!! Hun hadden een reservering voor 2 personen voor 290 euro. Foto en al laten zien die ik altijd maak bij boekingen maar nee hoor. En kreeg zelfs te horen van een medewerker van hun klantenservice dat ik nu "niet meer moest doorgaan".....
Ik heb complete rondreizen door Amerika etc met hun gemaakt, en altijd tevreden geweest. Maar mezelf laten oplichten, al is het maar voor 145 pond, dat vind ik echt Booking.com onwaaardig. Voor mij dus NOOIT geen Booking.com meer!!! SCHANDALIG
R.
op 29 juni 2018
bestemming: Zwitserland / Montreux, reisperiode: juni 2018
Hotel goed.maar de prijs die jullie opgeven bij boeken is €75 lager dan wij moesten betalen Het niets te maken met de koers !
N.
op 25 juni 2018
bestemming: Italië / Rome, reisperiode: mei 2018
Booking.com maakt afspraken, die zij niet nakomen. Bij aankomst geen hotel beschikbaar i.v.m. een dubbele boeking. Zelf een nieuw hotel moeten regelen en afrekenen. Het heeft een halve dag ingenomen, waarbij wij zelf alles hebben moeten regelen. Booking.com zou dit bedrag (het verschil) binnen 2 dagen terug betalen. Weken later en geen betaling mogen ontvangen.
C. Pahladsingh
op 25 juni 2018
bestemming: Tanzania / Zanzibar, reisperiode: juni 2018
Maar Chwaka Resort geboekt van 14 juni tot 7 juli 2018. 2at een hel!!!! We hadden een de luxe kamer met zeezicht geboekt. Maar hier wil je nog niet dood gevonden worden. Kamers te goor om te benoem en. Roest, loszittende kranen. Stank. Steeds geen water. Uiteindelijk 3 keer van kamer gewisseld. Elke dag viel het water uit een paar uur per dag. Airco lekte water uit boven een stopcontact. Ontbijt geen beleg. Bij het buffet alleen maar bijen en wespen en vliegen. Overal mieren. 24 juni viel het water 4 keer uit. gevraagd of ik mijn rest van het geld terug kon krijgen zodat we naar een ander hotel konden maar nee ze verwezen naar Bookng.com. Booking.com gebeld die contact opnam met de manager van Maars chwaka resort. De manager ontkende alles en nu moet er een klachtenprocedure worden opgestart. Ik zit in Zanzibar zonder hotel waar ik recht op heb. Nooit meer via Booming.com want als ze er voor je moeten zijn dan laten ze het af weten. Dit hotel had nooit op Booming.com aangeboden moeten worden. Wc te ranzig en geen prullenbakken nergens. Wc in restaurant vanaf de dag van aankomst out of order. Tot vandaag nog steeds kapot en trekt niet door. Zo kunnen we nog wel een paar pagina's verder. Schandalig en de manager erg onvriendelijk!!!! Eenmaal in Nederland ga ik een klacht indienen tegen Booking.com voor de kosten van een ander hotel en restant Maars Chwaka Resort. Ik word van het kastje naar de muur gestuurd. Ik weet nu al dat Booming.com niets meer laat weten en ons aan ons lot over laat.
Reisje
op 24 juni 2018
bestemming: Spanje / Málaga, reisperiode: juli 2018
Keurig geboekt voor 2 personen in 1 kamer, blijkt bij boeking dat er maar voor 1 persoon is geboekt, kan worden opgelost door bij te betalen, of te annuleren. Maar de kosten voor annuleren zijn onduidelijk omdat je daarvoor de accommodatie zelf moet mailen. Dan maar bijbetalen maar netjes is het niet!
J vd Bogaard
op 23 juni 2018
bestemming: Italië / Sicilië, reisperiode: mei 2018
Als wij terugdenken aan Terrazza Mimosa in Cefalu dan denken wij aan stank, vet, vocht en schimmel. Schandalig dat mensen dit onderkomen durven te verhuren. Je gaat op vakantie om te genieten, maar niet om 's nachts wakker te liggen van de stank wat door de schimmel op de muren veroorzaakt wordt. Je gaat ook niet op vakantie om je in een vies interieur te begeven. Wie zit er nou te wachten om zijn/haar naam te kunnen schrijven in het vet op het beeldscherm van de tv. Verder zegt de verhuurder dat er Wifi is. Er is nauwelijks wifi. In de kelder een beetje. Buiten op het terras 0,0. De eigenaar kan hoe aardig ook bedoeld, jammetjes brengen en sla, maar laat hem maar eens beginnen met een schoon en schimmelvrij en reukvrij onderkomen. Daar ligt de prioriteit. Niet naar dit adres gaan voordat Booking.com of de eigenaar je de garantie heeft gegeven dat deze kelder opgeknapt is. We hebben foto's van de schimmel met tevens een beoordeling uit 2016 van Booking. com om aan te tonen dat het echt waar is wat we zeggen. Nogmaals, ga niet!
R. Roopram
op 23 juni 2018
bestemming: Verenigde Staten / Miami, reisperiode: juni 2018
Hotel Crown Plaza Orlando FL, beerput op enkele meters van hotel. Hotel Sheraton Tampa FL. werkzaamheden voor de deur. Zwembad pas na 16.00 uur beschikbaar. Napels FL Ramada Inn, toilet liep over, kranen in douche half werkend. Aqua & Suits Miami South Beach, haal deze weg van de site. Zeer slechte kwaliteit. Wil je je Nederlanders niet onderbrengen. In het patio hing een wiet lucht. Ik heb dan ook in en na een paar uur weer uitgecheckt. Heeft me rond de 15 procent gekost van originele reserveringskosten om deze accomodatie op de zelfde dag te annuleren. Vervolgens een veel duurdere hotel te boeken. Uiteindelijk gaat mijn verblijf in Miami zeken € 1200,00 meer kosten. Het is zwaar balen.
Ursula Peters
op 20 juni 2018
bestemming: Ierland / Belfast, reisperiode: juni 2018
Oriënt House was een heel erg slechte accommodatie! Deze moet van booking.com af! Alles in het huis was vies en kapot.
Daniël
op 19 juni 2018
bestemming: Curaçao / papagayo resort, reisperiode: november 2018
Verleden jaar in november 2018 zijn we met 4 personen bij Papagayo Resort op vakantie geweest.
Vriendelijke receptie (onthaal) en vriendelijke medewerker in de strandbars . Vlotte correcte servicei
Het was er proper en zeer toegankelijk . Prachtige logies!
Een aanrader. We komen zeker terug!!
Jan
op 18 juni 2018
bestemming: Duitsland / Erfurt, reisperiode: juni 2018
Welkom of goede reis gehad was er niet bij. Eerste kamer was een kippenhok. Toen mochten na veel geheibel met een slome inzet van dit nare boekingsbedrijf uit twee een andere kamer uitzoeken. Raam kapot, ging niet dicht, matras was heel slecht, losse veertjes vlogen door de kamer, gordijn kapot, broednest van stof onder bed. Beschimmelde waterkoker.Locatie drama: om de paar minuten en sirene voorbij, ingang was te moeilijk voor mensen met handicap, receptie was bij terugkomst dicht, uiteindelijk stond persoon achter en vertelde dat je met de kamer sleutel de buitendeur kon openen, ontbijt: hompen stokbrood, oude boterhammen , een gevuld ei zorgde ervoor dat ik alles uitkotste en twee dagen diarree had.
Van ellende zijn week eerder weggegaan. Geen vraag: waarom, berekende eerst nog teveel, man kon niet rekenen. Reactie B.C foto's, foto,s anders kunnen we niets doen, tegen mijn vrouw (telefonisch)als er een hand staat met duimpje omhoog dan is het een goed hotel. Later dreigde men per mail dat we niet zon toon moesten aanslaan. Kortom ga nooit, maar nooit met dit niet-SGR bureau in zee.
Nicknam
op 13 juni 2018
bestemming: Nederland / Leeuwarden, reisperiode: juni 2018
Onze geboekte lokatie viel erg tegen, vanwege de mooie omschrijving en de minder aangename dingen die gecamoufleerd in de advertentie staan.
Marc
op 12 juni 2018
bestemming: Sri Lanka / Kandy, reisperiode: mei 2018
Via booking.com verblijf Hantana Home Stay gereserveerd. Bij aankomst blijkt er een overboeking te zijn. Booking doet hier niks voor en geeft ons ook niet de mogelijkheid om deze slechte ervaring bij Hantan Home Stay in Kandy te delen met andere reizigers. Zwaar teleurgesteld als trouwe boeker bij booking!..
Paul andriessen
op 11 juni 2018
bestemming: België / durbuy, reisperiode: mei 2018
Omdat Booking.com alleen geld wil zien maar geen enkele service geeft als je iets waardevols vergeet b.v portomonnee of paspoort zullen ze echt niet meewerken om te zorgen dat je het terug krijcgt . het enige wat ze intresseerd is geld en als dat binnen is kun je als klant barsten.Wat een mentaliteit
C.W.Doornhein
op 11 juni 2018
bestemming: Duitsland / Hamburg, reisperiode: juni 2018
Hotel Holiday In Hamburg. Het hotel vroeg per mail om een beoordeling en gaf later de informatie dat deze geplaatst was. Onderstaande beoordeling heeft men echter niet geplaatst:
Matige prijs/kwaliteitsverhouding en service.
Het was steeds veel te warm op onze kamer. De genoemde gratis parkeermogelijkheden waren beperkt beschikbaar en minder veilig. Personeel was soms niet hulpvaardig
Ontbijt was goed en de kamer redelijk ruim
M.W
op 11 juni 2018
bestemming: Nederland / Emmen, reisperiode: juni 2018
Matig. duur Fletcher hotel,recensie op booking.com vermeldt alleen de positieve geluiden en laat de mindere commentaren weg
Willy
op 9 juni 2018
bestemming: Marokko / Marrakech, reisperiode: april 2017
Myn kamer was 8.9 op hun site 50euro per dag kamer trok op niks was niet eens een 3 waard geen tv 3bedden naast erkaar die net groot genoeg waren voor een kind badkamer was een ramp;;;;ben onlangs nog geweest in marakech 50meter van t center voor 25euro tervoor 10min lopen nooit meer booking .com
Femke
op 7 juni 2018
bestemming: Engeland / Londen, reisperiode: mei 2018
Helaas vreselijke ervaring gehad. Twee 18 jarige meiden. Vele aanvragen gedaan voor late aankomst maar steeds geen antwoord online. Dus beter even gebeld en toen was alles prima werd ons verteld. Hebben de eerste nacht op straat geslapen omdat er niemand in het hotel was en ze waren niet te bereiken. Tweede dag door andere gasten binnen gelaten. In onze kamer zaten al andere gasten. Hele tijd in de gang gewacht, maar geen antwoord. Toen zelf een lege kamer gevonden en gebeld met als antwoord: neem die maar, doei. En geen uitleg waarom er niemand was de dag ervoor. Laatste dag problemen met het slot waardoor er niemand vanuit buiten naar binnen kon. Na lang kloppen en roepen gelukkig door een gast binnengelaten. Geen licht op de kamer en wc spoelde niet door.
Klacht ingediend bij booking.com, maar willen niks doen omdat het gesprek via de telefoon niet als bewijs kan dienen. Hoe moeten we anders de aanvraag voor late aankomst doen als er na 7 meldingen, niet gereageerd wordt????? Nu wordt er niet meer op onze mail geantwoord. Klacht ingediend via klacht.nl, maar deze wordt niet in behandeling genomen. Wij hebben een vreselijke nacht gehad, met slecht weer. Al onze kleren over elkaar aangetrokken tegen de kou, terwijl smiddags nog via de telefoon was gesproken met het hotel en alles in orde zou zijn. Ik vind een compensatie dan ook meer dan terecht.
A.J. van der Veen
op 6 juni 2018
bestemming: Nederland / Vlissingen, reisperiode: juni 2018
Belofte dat het ging om een hotel (Hotel De Ruyter werd niet waar gemaakt: Het is een gewoon B&B! Bovendien is de toegang tot het gebouw (een hoge stoep van twee treden zonder leuning!) erg gevaarlijk voor mindervaliden zoals ondergetekende!!
Hans Schep
op 5 juni 2018
bestemming: Frankrijk / Belle plagne, reisperiode: december 2018
Moet nog op vakantie, maar nu al slechte ervaring met booking.com. Had gekeken naar wintersporthuisje, maar nog niet geboekt. Dag later krijg ik een aanbieding met 10% genius korting op deze boeking. Plaatjes eronder van appartementen. Mijn appartement staat er ook bij, joepie. Geboekt, maar kon korting nergens terugvinden. Gebeld met booking.com, zeggen nu doodleuk dat dit appartement niet meedeed want gele icoontje stond er niet bij. Pure onzin dus die korting, wel beloven, niet doen.
DE SAEDELEER EDDIE
op 1 juni 2018
bestemming: Frankrijk / saint - cast-le guildo, reisperiode: juni 2018
Geboekt met booking com, de eigenares 7 maal proberen te contacteren maar steeds haar antwoordapparaat. Ik had er geen vertrouwen meer ik en heb dit geannuleers binnen de periode dat ik gratis kon annuleren.
Ik had bij reservering 180 euro voorschot betaald aan de eigenares van het appartement. Doch zij weigert dit terug te betalen. Heb zeker geen vertrouwen om bij New Port, rue des Fontenelles 2, Saint-cast-le Guildo te boeken. Er waren nog mensen die geen gehoor kregen bij de aankomst aan het appartement en verschillende keren gebeld hadden ,maar mevrouw nam haar telefoon niet op. Niet te vertrouwen. Ik hoop dat ik via booking.com mijn voorschot van 180 euro terugkrijg ,anders is dit de laatste maal dat ik bij hen boek. En dit zal NOOIT mee zijn.
Wilma
op 30 mei 2018
bestemming: Spanje / benajarafe, reisperiode: mei 2018
Zeer slecht bij booking.com 3 weken van te voren bericht sturen dat het huis wat we via hun hadden geboekt 420 euro duurder was 2 zeer slechte alternatieven geven En de verantwoording bij de eigenaar leggen en dat 3 weken van te voren Booking.com bied je de prijs aan op hun site Dus zijn hun verantwoordelijk We hadden geen keus zo kort dag en hebben betaald omdat we met onze kinderen en kleinkinderen gingen Alles geregeld vlucht enz Waar vind je zo kort van te voren iets anders Zeer slechte ervaring dus gehad Boek hier nooit maar dan ook nooit meer En zal het anderen echt niet aanbeveln
Heidi
op 30 mei 2018
bestemming: Spanje / Nerja, reisperiode: mei 2018
De appartementen Abril in Nerja staan niet met de juiste omschrijving en foto's op Booking.com. Ik voelde me misleid daardoor.
Mijn negatieve review wordt niet geplaatst en ik heb Booking 2 keer gebeld om mijn verhaal te doen en te vragen wanneer de review geplaatst wordt. Ze zeggen dat ze dat niet weten en dat het team alle feedback moet verwerken. Maar dat doen ze dan niet in volgorde van binnenkomst... en dat ik het ZELF in de gaten moet houden. :-(
En ze doen niets met mijn klacht over de appartementen en de service (spraken alleen Spaans, parkeren in de buurt lukt niet, donker en zeker geen nieuwe appartementen, weinig keukengerei, heel weinig ruimte voor koffers, geen kledingkast etc.).
Ik boek na deze ervaring nooit meer via Booking.com. En kan iedereen aanrader voorzichtig te zijn en altijd reviews te bekijken op andere websites. Booking plaatst alleen de positieve feedbacks!
Ml.welzen
op 26 mei 2018
bestemming: Frankrijk / Parijs, reisperiode: september 2018
Zeer ontevreden ,omdat ik per vergissing een boeking gedaan had.
Geannuleerd na 2 dagen.Kreeg geen cent terug!Bijna €400.00
moet toch echt niet mogen!
Majorie schumacher
op 24 mei 2018
bestemming: Italië / Pergucia, reisperiode: mei 2018
Hotel geboekt en dan blijkt het zwembad gesloten te zijn ivm herstelwerkzaamheden. Hotel proberen te annuleren wat niet gemakkelijk ging. Met tussenkomst van booking.com werd het goed geregeld zodat we naar een hotel met zwembad konden gaan. Dat met 30gr. Super .
C Prinse
op 24 mei 2018
bestemming: Nederland / Limburg, reisperiode: mei 2018
Gisteren aangekomen bij Brake berg in limburg wilde in cheacken maar de boel was gesloten geen mens te zien dus faiet of iets dergelijks ,,,veel bezinne verreden is er mischien ook n komposatie moest we kwamen van medemblik noord holland nu weer thuis na 10 uur onderweg dit is toch te kolder voor woorden,, geen afbericht niets ben erg terleurgesteld ,,
T.Nieboer
op 24 mei 2018
bestemming: Spanje / Alicante, reisperiode: juni 2018
Tweede keer dat ik bij Booking.com boek, ook 2e keer horror hotels. Ongelooflijk, dit was de laatste keer. Wat er op de site staat is niet juist, dus voel me misleid. Maar heb creditcard geblokkeerd dus ze zoeken het maar uit.
Gertjan
op 23 mei 2018
bestemming: Nederland / Scheveningen, reisperiode: juni 2018
Vorig jaar juni geboekt en een vraag gesteld of de hond mee mocht, omdat dit niet vermeld was. Begin van dit jaar werd door de verhuurder het huisje omgeboekt onder dezelfde condities. Nog steeds geen antwoord op de vraag, bij het nieuwe huisje werd wederom niet duidelijk in de beschrijving of honden welkom waren of niet! Vorige week kregen we een antwoord op onze vraag. Helaas geen honden toegestaan er stond bij dat de verhuurder over de vraag had heen gelezen. Maar ze had wel een alternatief voor ons! Je raad het al een huisje waar geen honden in mogen. Hierdoor nu iets anders moeten boeken voor €400 duurder. Booking.com geeft in zijn antwoord aan dat de verhuurder de vraag niet had gelezen, omdat deze niet door was gezet. Dus booking.com is nalatig, maar daar hebben ze het niet over, maar wel vreemd dat de verhuurder zegt dat ze over de vraag had heen gelezen. Boeven bende die booking.com, service nooit van gehoord!
Margriet
op 18 mei 2018
bestemming: Nederland / zeewolde, reisperiode: mei 2018
Ik geef dit cijfer omdat de wachttijd voor telefonisch contact veel en veel te lang is. Booking lijkt geen extra personeel in te zetten bij de accomodaties die rondom grote events liggen, terwijl van te voren prima in te schatten is dat dit veel extra drukte zal geven, denk aan lowlands 50.000 / Opwekking 35.000 - defqon 35.000. Zelfs het overschakelen naar een Engelstalige medewerker duurt extreem lang, meer dan 10 minuten
Jan
op 17 mei 2018
bestemming: Nederland / Zeeland, reisperiode: juni 2018
Heb begin maart geboekt voor een 2 en een 3 kamer bij de gebr. de Muynck nog steeds geen bevestiging ???
Esther
op 15 mei 2018
bestemming: Engeland / Stoke on Trent, reisperiode: mei 2018
Booking.com geeft geen correcte weergave van mijn ervaring. De negatieve onderdelen van mijn recencie zijn weggelaten. Niet zo netjes en zeker niet eerlijk!
Ik weet nu dus niet zeker of andere recencies nog wel betrouwbaar zijn en twijfel of ik nog gebruik zal maken van booking.com.
Matthijs
op 14 mei 2018
bestemming: Duitsland / Essen, reisperiode: mei 2018
Beoordelingen op Booking.com vind ik ongeloofwaardig. Ik voel mij misleid, net als bij een vorige reis. Het lijkt er op dat Booking.com op omzet gericht is en niet op klanttevredenheid.
Demot Michel
op 11 mei 2018
bestemming: Spanje / Ibiza, reisperiode: juli 2018
Twee keer heeft booking.com de villa die ik had geboekt eenzijdig geannuleerd .De eerste keer was de reden dat er illegale praktijken plaatsvonden in de villa, de tweede keer was er geen uitleg.Nooit hebben ze een alternatief voorgesteld noch compensatie .Zij werken met totaal onbetrouwbare partners en laten hun klanten gewoon stikken als het fout gaat.Hun uitleg: we zijn gewoon tussenpersoon ...dus boeken met booking.com geeft u geen enkele garantie dat de accomodatie ter beschikking zal zijn de dag van aankomst.
Mary Polman
op 8 mei 2018
bestemming: Spanje / Mallorca, reisperiode: mei 2018
Diverse malen geboekt via Booking.com altijd goed geregeld indien er iets niet in orde was altijd direct goed opgelost ben zeer tevreden
Betlem
op 5 mei 2018
bestemming: Spanje / Barcelona, reisperiode: mei 2018
De prijs/kwaliteit van het hotel dat wij in Barcelona via Booking.com hadden geboekt was absoluut niet in verhouding. Wij verwachtten geen luxe hotelkamer van een één ster hotel, maar de vieze, kleine en onveilige kamer voor 91 euro per nacht ging ons te ver. Wij konden dezelfde nacht ook geen andere kamer krijgen en het geld dat wij voor drie nachten vooruit hadden betaald, was zogenaamd 'unrefundable'. Kortom, ze kunnen jou alles aanbieden omdat je toch al heb betaald! Opmerkelijk was dat wij in dezelfde buurt voor een vergelijkbare prijs wel een hotelkamer konden krijgen die wel prima in orde was! Mijn suggestie: kijk eerst zelf rond op internet of op de locatie zelf, voordat je een site in handen neemt die jou zogenaamd 'ontzorgt'.
Geert Jansen
op 1 mei 2018
bestemming: Engeland / Londen, reisperiode: mei 2018
Het klinkt gek, maar toen ik terugzag wat ik geboekt had namelijk een reservering van een kamer Corner House Hotel Gatwick voor 67 euro, bleek ik ook nog een kamer van 64 euro geboekt te hebben die niet refundable was , m.a.w. een reservering zonder mogelijkheid tot annuleren met terugstorting. ik direct , zelfde minuut nog , mail gestuurd naar booking com en het hotel .Tot nu toe 0 op het rekest.
De tweede kamer , waarvan ik niet eens weet dat ik hem geboekt heb kost 63 euro, 4 euro voordeel dus t.o.v. de gereserveerde kamer 1. Zit al meer dan 10 jaar bij booking.com , ben een zogenaamde genius traveller of zoiets , maar hier kan mijn genius niet bij.Heb 4 jaar geleden een zelfde akkefietje bij een hotel in Miami gehad, toen had ik wel per ongeluk op een niet te annuleren kamer zonder teruggave transactie had gedrukt, viel ook niet te herstellen. Maar dit geval gaat een stap verder , of ik ben seniel aan het worden en weet niet meer wat ik doe , kan ook natuurlijk. Ondanks mijn zogenaamde seniliteit vind ik dat een transactie door een consument
binnen redelijke tijd teruggedraaid moet kunnen worden .Mensen maken nu eenmaal fouten . Het lijkt wel of booking.com er op zit te wachten of erger nog tot er fouten gemaakt worden. Voor 4 euro verschil ga ik geen reservering zonder restitutie aan, zoals nu wel het geval blijkt te zijn.
Wordt vervolgd.
.
Dick
op 30 april 2018
bestemming: Myanmar / Ngapali Beach, reisperiode: april 2018
Booking.com lijkt geweldig om gemakkelijk hotels te boeken waar dan ook ter wereld. Wij hebben het de afgelopen acht maanden ook voor nagenoeg alle onderkomens tijdens onze reis gebruikt. Maar, als er een probleem ontstaat, geeft Booking.com helaas niet thuis. Geheel buiten onze schuld heeft een geboekt hotel onze boeking geannuleerd. Omdat er in die periode geen betaalbare accommodatie te krijgen in onze voorkeursplaats was i.v.m. een feestweek in het land waar we verbleven, zaten we met een groot probleem, de binnenlandse vlucht was al geboekt. Booking.com heeft, dat was heel hulpvaardig, via andere kanalen een hotel gevonden dat enigszins vergelijkbaar was. Wij moesten dit zelf boeken via een andere reserveringssite en Booking.com zou het prijsverschil aan ons vergoeden.
En toen begon de ellende. Ik ben nu al weken bezig om het prijsverschil terug te krijgen van Booking.com. Echter zonder enig resultaat. We zijn nu ongeveer 50 mails verder en iedere keer wordt er weer om een ander document gevraagd. Nu is de maat vol. Ik ga nu via de juridische weg mijn geld terug krijgen.
Mijn ervaring is dat Booking.com toezeggingen en beloftes niet wil nakomen en de klant op kosten jaagt voor een probleem dat niet door hem is veroorzaakt. Hebben meer mensen deze ervaring? Maak het kenbaar, wellicht dat Booking.com het beleid hierop kan aanpassen.
In de toekomst zal ik Booking.com alleen gebruiken om hotels te zoeken, maar zal ik rechtstreeks boeken bij de accommodatie. Dat zal ook voordeliger zijn in veel gevallen en het bespaart het hotel de hoge commissie aan Booking.com.
Aly weggemans
op 29 april 2018
bestemming: Griekenland / Kreta, reisperiode: april 2018
Het hotel sissi bay ligt prachtig gelegen direct aan zee. het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. het eten en drinken is gevarieerd en lekker en voldoende. er zijn drie zwembaden en voldoende ligstoelen. we hebben een jeep tour gedaan, hierbij het mooie kreta kunnen bekijken. zeer smalle weggetjes die uiteindelijk tot 1100 meter hoogte gaan. kennis gemaakt met de lokale bevolking en een prachtige diepe grot bewonderd. de natuur was prachtig mooi. en de uitzichten zijn prachtig.
Kouki
op 22 april 2018
bestemming: Engeland / Londen, reisperiode: april 2018
Gisteren 21 april aangekomen bij mijn hotel in Londen. Eigenaar stond raar te kijken, want volgens hem had hij mijn boeking van januari (JANUARI) niet geaccepteerd. Heb hotel geboekt via Booking.com en nooit iets vernomen of geld terug gekregen van Booking.com. Eigenaar had contact gehad met Booking.com en hadden hem vertelt dat ik met hun contact moest openen via de foon, maar die heb ik niet. Via de mail dan maar dat liep vrij stroef. Ik kreeg een mail van een ander hotel dat zij nog 1 kamer hadden. Na 4uur stres deze kamer geboekt maar dat ligt 10 km verder op en een bouwval is er niets bij. Maar je heb geen keus om 18.30 u. Opnieuw moeten betalen. Vind dat Booking.com de verantwoordelijkheid had moeten nemen om mij bij te staan en dit had moeten regelen met verrekening van eerder betaalde kosten. Nu opnieuw moeten betalen uit mijn vakantie budget.
Marloss
op 20 april 2018
bestemming: India / Trissur, reisperiode: april 2018
Beste mensen,
Ook weer een reflecte op booking.com en niet op het hotel zelf. Ik heb het hotel zelf gebeld en hen zelfs gewaarschuwd voor booking.com.
Ik had in Trissur een hotel gereserveerd 3 dagen voor vertrek, en een dag later gecancelled. Op de dag van vertrek kreeg ik een telefoontje van booking.com, een mevrouw die vanuit Nederland belde maar geen Nederlands kon, rara. Zij vertelde me dat ik nog steeds geen aanbetaling had gedaan en dat ik slechts een verzoek tot cancellation had ingediend en niet het hotel had gecancelled. Ik kon mn oren niet geloven en zei een aantal keer tegen haar dat het niet werkt zo. Een webbezoeker cancelled een hotel en klaar. Ook omdat bij andere hotels een cancellation met 1 klik voor elkaar is.
Het hotel bleek dus totaal geen cancellation te hebben ontvangen van mij. Arme mensen! Ik weet hoe druk het is deze dagen in het gebied waar ik wilde overnachten, en nu konden zij m’n kamer niet zo goed meer kwijt dat toen ik had gecancelled.
Booking.com mevrouw ging bellen met hotel en belde terug. Ik zei weer hoe naar ik t vond en hoe niet okay van booking.com. Ze bleef sterk en zei geen enkele keer dat ze begrip had of bood haar excuus aan. Niets.
Uiteindelijk heb ik zelf het hotel gebeld en hen gewaarschuwd. Dat ik al dagen terug had gecancelled en dat booking.com het niet heeft doorgegeven omdat het een verzoek om cancellation was. Blabla.
In het vervolg ga ik niet meer boeken via booking.com maar zal er enkel een hotel zoeken en dan boeken via het hotel zelf..
Mihman
op 7 april 2018
bestemming: Turkije / Istanbul, reisperiode: april 2018
Ik heb dit cijfer niet voor de hotel gegeven maar voor booking.com zelf, omdat ik niet goed geholpen ben. ik had 4 maanden terug 2 hotels gereserveerd en na een paar dagen ben ik op mijn profiel geweest om deze te annuleren. Ik heb alleen 1 hotel gezien tussen mijn reserveringen en dit heb ik ook tijdig netjes geannuleerd. Die andere hotel zag ik er niet tussen dus ook niet kunnen annuleren. En toen kreeg ik een mail met je word over 1 week verwacht in het hotel! netjes gebeld en proberen uit te leggen dat er niks te zien was op mijn profielnaam. Maar helemaal niet geholpen. Ze vertelden dat het mijn eigen fout was dat de reservering niet op mijn profiel stond. Dus GEEN BOOKING.COM MEER!
Jules stijnen
op 5 april 2018
bestemming: Duitsland / Hamburg, reisperiode: maart 2018
Via de site van Bookings.com word men naar hotel Entree Gross Borstel garni hotel in Hamburg gelokt. geadviseerd wordt om vooruit te betalen want het is volgens Bookings een prima hotel. daar aangekomen blijkt het een smerige bende. aan de receptie zit de receptionist een bak shoarma naar binnen te werken, de kamers vallen van achterstallig onderhoud uit elkaar en de tent is zo smerig dat we de kleren van de vorige bewoner nog in een kast aantroffen. Er was maar een conclusie die we op dat moment konden trekken; Wegwezen !! Na afloop geef je je klacht geillustreert met foto's door aan Bookings. Die er vervolgens niets mee doen. Ze beweren gebeld te hebben, maar niets voor je te kunnen doen. Dat is eigenlijk ook logisch. ze krijgen van die oplichters in Hamburg betaald. dus waarom daar veel aandringen. Het echt jammere vind ik dat ik geen recentie over die vieze tent kan schrijven omdat ik de reserverering geannuleerd heb. Dus geen enkele dienst geleverd door dat hotel. geld voor drie kamers over twee nachten 100% weg, geen waarschuwing voor andere gasten en het hotel en bookings delen de winst.
ik heb de Bookings app gedelete, gelukkig zijn er goede alternatieven.
Hennie
op 30 maart 2018
bestemming: Nederland / Groningen, reisperiode: maart 2018
Alles was prima alleen moesten we bij aankomst extra betalen voor de hond en dat stond niet in de boeking