Schrijf een review

Reviews over Booking.com

Url:

Type reizen: hotel
Herengracht 597, 1017 CE Amsterdam NL

Logo van Booking.com

Pagina 8 van 11 met 1060 resultaten

op 17 juli 2018 bestemming: Frankrijk / Parijs, reisperiode: juli 2018

De reis moet ik nog maken (28 - 30 juli) maar bij een telefonische vraag aan een medewerker van Booking.com werd ik zo slecht geholpen, nog net niet uitgekafferd, dat ik hier mijn frustratie kwijt wil.
Het lijkt me niet dat je als organisatie dat soort mensen achter de help-desk zet. ... Lees meer

  • Algemeen 2
op 16 juli 2018 bestemming: Nederland / Nieuwvliet Bad, reisperiode: juli 2018

Het is een verlopen en oud hotel dat absoluut moet worden gerenoveerd. De kamers zijn heel klein en alles is versleten. De prijs van € 130 is meer dan het dubbele dat er voor gevraagd mag worden. Een twee sterren waardering is zeer gul gegeven. Het restaurant heeft zich voortreffelijk aangepast, veel te veel geld voor de smakeloze hap die ons werd voorgeschoteld. Vis, en dat in Zeeland ? Bahhh ! ... Lees meer

  • Algemeen 4




op 13 juli 2018 bestemming: Frankrijk / Ternant formenteau, reisperiode: juli 2018

Aangenaam verblijf,ruimte zat,fijne ontvangst door Ab en Elza. ... Lees meer

  • Algemeen 9
op 11 juli 2018 bestemming: Thailand / Jomtien, reisperiode: juni 2018

Verbleef in jada beach residence prijs 31 euro per nacht prijs rechtstreeks 12 euro dus pure oplichting van booking.com

  • Algemeen 1
op 6 juli 2018 bestemming: Italië / Budoni, reisperiode: juli 2018

Zeer zeer slechte service vanuit de klantenservice. In de tekst van de accommodatie stond: uitzicht op het zwembad. Er blijkt geen zwembad aanwezig te zijn!!! Na een telefoontje met de mededeling dat ik ben misleid krijg in nul op het rekest. Geen medewerking. Geen hulp, en ik kan zelfs geen klacht indienen. Ik vraag meerdere malen om een manager en krijg deze niet te spreken. Waardeloos. Echt heel erg waardeloos. Je staat dus als klant er alleen voor.

  • Algemeen 1
op 5 juli 2018 bestemming: Engeland / Londen, reisperiode: maart 2018

Ik boek een reis voor 4 personen naar Wembley Hilton Hotel voor de prijs van 290 pond. Mag altijd tot 24 uur gratis annuleren. Door omstandigheden konden we maar met 2 personen dus ruim van te voren aangegeven dat we met 2 personen komen ipv 4. Komen in het hotel om te betalen moeten we 290 pond betalen. Hoop gezeik later toch moeten betalen, zou geregeld kunnen worden bij Booking.com. NIET DUS. Ondanks dat ik de reservering bewaard had van 2 kamers, voor 4 personen voor 290 pond alles inclusief!! Hun hadden een reservering voor 2 personen voor 290 euro. Foto en al laten zien die ik altijd maak bij boekingen maar nee hoor. En kreeg zelfs te horen van een medewerker van hun klantenservice dat ik nu "niet meer moest doorgaan".....
Ik heb complete rondreizen door Amerika etc met hun gemaakt, en altijd tevreden geweest. Maar mezelf laten oplichten, al is het maar voor 145 pond, dat vind ik echt Booking.com onwaaardig. Voor mij dus NOOIT geen Booking.com meer!!! SCHANDALIG

  • Algemeen 1
op 29 juni 2018 bestemming: Zwitserland / Montreux, reisperiode: juni 2018

Hotel goed.maar de prijs die jullie opgeven bij boeken is €75 lager dan wij moesten betalen Het niets te maken met de koers !

  • Algemeen 1
op 25 juni 2018 bestemming: Italië / Rome, reisperiode: mei 2018

Booking.com maakt afspraken, die zij niet nakomen. Bij aankomst geen hotel beschikbaar i.v.m. een dubbele boeking. Zelf een nieuw hotel moeten regelen en afrekenen. Het heeft een halve dag ingenomen, waarbij wij zelf alles hebben moeten regelen. Booking.com zou dit bedrag (het verschil) binnen 2 dagen terug betalen. Weken later en geen betaling mogen ontvangen.

  • Algemeen 1
op 25 juni 2018 bestemming: Tanzania / Zanzibar, reisperiode: juni 2018

Maar Chwaka Resort geboekt van 14 juni tot 7 juli 2018. 2at een hel!!!! We hadden een de luxe kamer met zeezicht geboekt. Maar hier wil je nog niet dood gevonden worden. Kamers te goor om te benoem en. Roest, loszittende kranen. Stank. Steeds geen water. Uiteindelijk 3 keer van kamer gewisseld. Elke dag viel het water uit een paar uur per dag. Airco lekte water uit boven een stopcontact. Ontbijt geen beleg. Bij het buffet alleen maar bijen en wespen en vliegen. Overal mieren. 24 juni viel het water 4 keer uit. gevraagd of ik mijn rest van het geld terug kon krijgen zodat we naar een ander hotel konden maar nee ze verwezen naar Bookng.com. Booking.com gebeld die contact opnam met de manager van Maars chwaka resort. De manager ontkende alles en nu moet er een klachtenprocedure worden opgestart. Ik zit in Zanzibar zonder hotel waar ik recht op heb. Nooit meer via Booming.com want als ze er voor je moeten zijn dan laten ze het af weten. Dit hotel had nooit op Booming.com aangeboden moeten worden. Wc te ranzig en geen prullenbakken nergens. Wc in restaurant vanaf de dag van aankomst out of order. Tot vandaag nog steeds kapot en trekt niet door. Zo kunnen we nog wel een paar pagina's verder. Schandalig en de manager erg onvriendelijk!!!! Eenmaal in Nederland ga ik een klacht indienen tegen Booking.com voor de kosten van een ander hotel en restant Maars Chwaka Resort. Ik word van het kastje naar de muur gestuurd. Ik weet nu al dat Booming.com niets meer laat weten en ons aan ons lot over laat.

  • Algemeen 1
op 24 juni 2018 bestemming: Spanje / Málaga, reisperiode: juli 2018

Keurig geboekt voor 2 personen in 1 kamer, blijkt bij boeking dat er maar voor 1 persoon is geboekt, kan worden opgelost door bij te betalen, of te annuleren. Maar de kosten voor annuleren zijn onduidelijk omdat je daarvoor de accommodatie zelf moet mailen. Dan maar bijbetalen maar netjes is het niet!

  • Algemeen 1
op 23 juni 2018 bestemming: Italië / Sicilië, reisperiode: mei 2018

Als wij terugdenken aan Terrazza Mimosa in Cefalu dan denken wij aan stank, vet, vocht en schimmel. Schandalig dat mensen dit onderkomen durven te verhuren. Je gaat op vakantie om te genieten, maar niet om 's nachts wakker te liggen van de stank wat door de schimmel op de muren veroorzaakt wordt. Je gaat ook niet op vakantie om je in een vies interieur te begeven. Wie zit er nou te wachten om zijn/haar naam te kunnen schrijven in het vet op het beeldscherm van de tv. Verder zegt de verhuurder dat er Wifi is. Er is nauwelijks wifi. In de kelder een beetje. Buiten op het terras 0,0. De eigenaar kan hoe aardig ook bedoeld, jammetjes brengen en sla, maar laat hem maar eens beginnen met een schoon en schimmelvrij en reukvrij onderkomen. Daar ligt de prioriteit. Niet naar dit adres gaan voordat Booking.com of de eigenaar je de garantie heeft gegeven dat deze kelder opgeknapt is. We hebben foto's van de schimmel met tevens een beoordeling uit 2016 van Booking. com om aan te tonen dat het echt waar is wat we zeggen. Nogmaals, ga niet!

  • Algemeen 2
op 23 juni 2018 bestemming: Verenigde Staten / Miami, reisperiode: juni 2018

Hotel Crown Plaza Orlando FL, beerput op enkele meters van hotel. Hotel Sheraton Tampa FL. werkzaamheden voor de deur. Zwembad pas na 16.00 uur beschikbaar. Napels FL Ramada Inn, toilet liep over, kranen in douche half werkend. Aqua & Suits Miami South Beach, haal deze weg van de site. Zeer slechte kwaliteit. Wil je je Nederlanders niet onderbrengen. In het patio hing een wiet lucht. Ik heb dan ook in en na een paar uur weer uitgecheckt. Heeft me rond de 15 procent gekost van originele reserveringskosten om deze accomodatie op de zelfde dag te annuleren. Vervolgens een veel duurdere hotel te boeken. Uiteindelijk gaat mijn verblijf in Miami zeken € 1200,00 meer kosten. Het is zwaar balen.

  • Algemeen 6
op 20 juni 2018 bestemming: Ierland / Belfast, reisperiode: juni 2018

Oriënt House was een heel erg slechte accommodatie! Deze moet van booking.com af! Alles in het huis was vies en kapot.

  • Algemeen 1
op 19 juni 2018 bestemming: Curaçao / papagayo resort, reisperiode: november 2018

Verleden jaar in november 2018 zijn we met 4 personen bij Papagayo Resort op vakantie geweest.

Vriendelijke receptie (onthaal) en vriendelijke medewerker in de strandbars . Vlotte correcte servicei

Het was er proper en zeer toegankelijk . Prachtige logies!

Een aanrader. We komen zeker terug!!

  • Algemeen 10
op 18 juni 2018 bestemming: Duitsland / Erfurt, reisperiode: juni 2018

Welkom of goede reis gehad was er niet bij. Eerste kamer was een kippenhok. Toen mochten na veel geheibel met een slome inzet van dit nare boekingsbedrijf uit twee een andere kamer uitzoeken. Raam kapot, ging niet dicht, matras was heel slecht, losse veertjes vlogen door de kamer, gordijn kapot, broednest van stof onder bed. Beschimmelde waterkoker.Locatie drama: om de paar minuten en sirene voorbij, ingang was te moeilijk voor mensen met handicap, receptie was bij terugkomst dicht, uiteindelijk stond persoon achter en vertelde dat je met de kamer sleutel de buitendeur kon openen, ontbijt: hompen stokbrood, oude boterhammen , een gevuld ei zorgde ervoor dat ik alles uitkotste en twee dagen diarree had.
Van ellende zijn week eerder weggegaan. Geen vraag: waarom, berekende eerst nog teveel, man kon niet rekenen. Reactie B.C foto's, foto,s anders kunnen we niets doen, tegen mijn vrouw (telefonisch)als er een hand staat met duimpje omhoog dan is het een goed hotel. Later dreigde men per mail dat we niet zon toon moesten aanslaan. Kortom ga nooit, maar nooit met dit niet-SGR bureau in zee.

  • Algemeen 2
op 13 juni 2018 bestemming: Nederland / Leeuwarden, reisperiode: juni 2018

Onze geboekte lokatie viel erg tegen, vanwege de mooie omschrijving en de minder aangename dingen die gecamoufleerd in de advertentie staan.

  • Algemeen 1
op 12 juni 2018 bestemming: Sri Lanka / Kandy, reisperiode: mei 2018

Via booking.com verblijf Hantana Home Stay gereserveerd. Bij aankomst blijkt er een overboeking te zijn. Booking doet hier niks voor en geeft ons ook niet de mogelijkheid om deze slechte ervaring bij Hantan Home Stay in Kandy te delen met andere reizigers. Zwaar teleurgesteld als trouwe boeker bij booking!..

  • Algemeen 1
op 11 juni 2018 bestemming: België / durbuy, reisperiode: mei 2018

Omdat Booking.com alleen geld wil zien maar geen enkele service geeft als je iets waardevols vergeet b.v portomonnee of paspoort zullen ze echt niet meewerken om te zorgen dat je het terug krijcgt . het enige wat ze intresseerd is geld en als dat binnen is kun je als klant barsten.Wat een mentaliteit

  • Algemeen 1
op 11 juni 2018 bestemming: Duitsland / Hamburg, reisperiode: juni 2018

Hotel Holiday In Hamburg. Het hotel vroeg per mail om een beoordeling en gaf later de informatie dat deze geplaatst was. Onderstaande beoordeling heeft men echter niet geplaatst:
Matige prijs/kwaliteitsverhouding en service.
Het was steeds veel te warm op onze kamer. De genoemde gratis parkeermogelijkheden waren beperkt beschikbaar en minder veilig. Personeel was soms niet hulpvaardig
Ontbijt was goed en de kamer redelijk ruim

  • Algemeen 5
op 11 juni 2018 bestemming: Nederland / Emmen, reisperiode: juni 2018

Matig. duur Fletcher hotel,recensie op booking.com vermeldt alleen de positieve geluiden en laat de mindere commentaren weg

  • Algemeen 5
op 9 juni 2018 bestemming: Marokko / Marrakech, reisperiode: april 2017

Myn kamer was 8.9 op hun site 50euro per dag kamer trok op niks was niet eens een 3 waard geen tv 3bedden naast erkaar die net groot genoeg waren voor een kind badkamer was een ramp;;;;ben onlangs nog geweest in marakech 50meter van t center voor 25euro tervoor 10min lopen nooit meer booking .com

  • Algemeen 2
op 7 juni 2018 bestemming: Engeland / Londen, reisperiode: mei 2018

Helaas vreselijke ervaring gehad. Twee 18 jarige meiden. Vele aanvragen gedaan voor late aankomst maar steeds geen antwoord online. Dus beter even gebeld en toen was alles prima werd ons verteld. Hebben de eerste nacht op straat geslapen omdat er niemand in het hotel was en ze waren niet te bereiken. Tweede dag door andere gasten binnen gelaten. In onze kamer zaten al andere gasten. Hele tijd in de gang gewacht, maar geen antwoord. Toen zelf een lege kamer gevonden en gebeld met als antwoord: neem die maar, doei. En geen uitleg waarom er niemand was de dag ervoor. Laatste dag problemen met het slot waardoor er niemand vanuit buiten naar binnen kon. Na lang kloppen en roepen gelukkig door een gast binnengelaten. Geen licht op de kamer en wc spoelde niet door.
Klacht ingediend bij booking.com, maar willen niks doen omdat het gesprek via de telefoon niet als bewijs kan dienen. Hoe moeten we anders de aanvraag voor late aankomst doen als er na 7 meldingen, niet gereageerd wordt????? Nu wordt er niet meer op onze mail geantwoord. Klacht ingediend via klacht.nl, maar deze wordt niet in behandeling genomen. Wij hebben een vreselijke nacht gehad, met slecht weer. Al onze kleren over elkaar aangetrokken tegen de kou, terwijl smiddags nog via de telefoon was gesproken met het hotel en alles in orde zou zijn. Ik vind een compensatie dan ook meer dan terecht.

  • Algemeen 2
op 6 juni 2018 bestemming: Nederland / Vlissingen, reisperiode: juni 2018

Belofte dat het ging om een hotel (Hotel De Ruyter werd niet waar gemaakt: Het is een gewoon B&B! Bovendien is de toegang tot het gebouw (een hoge stoep van twee treden zonder leuning!) erg gevaarlijk voor mindervaliden zoals ondergetekende!!

  • Algemeen 4
op 5 juni 2018 bestemming: Frankrijk / Belle plagne, reisperiode: december 2018

Moet nog op vakantie, maar nu al slechte ervaring met booking.com. Had gekeken naar wintersporthuisje, maar nog niet geboekt. Dag later krijg ik een aanbieding met 10% genius korting op deze boeking. Plaatjes eronder van appartementen. Mijn appartement staat er ook bij, joepie. Geboekt, maar kon korting nergens terugvinden. Gebeld met booking.com, zeggen nu doodleuk dat dit appartement niet meedeed want gele icoontje stond er niet bij. Pure onzin dus die korting, wel beloven, niet doen.

  • Algemeen 5
op 1 juni 2018 bestemming: Frankrijk / saint - cast-le guildo, reisperiode: juni 2018

Geboekt met booking com, de eigenares 7 maal proberen te contacteren maar steeds haar antwoordapparaat. Ik had er geen vertrouwen meer ik en heb dit geannuleers binnen de periode dat ik gratis kon annuleren.
Ik had bij reservering 180 euro voorschot betaald aan de eigenares van het appartement. Doch zij weigert dit terug te betalen. Heb zeker geen vertrouwen om bij New Port, rue des Fontenelles 2, Saint-cast-le Guildo te boeken. Er waren nog mensen die geen gehoor kregen bij de aankomst aan het appartement en verschillende keren gebeld hadden ,maar mevrouw nam haar telefoon niet op. Niet te vertrouwen. Ik hoop dat ik via booking.com mijn voorschot van 180 euro terugkrijg ,anders is dit de laatste maal dat ik bij hen boek. En dit zal NOOIT mee zijn.

  • Algemeen 1
op 30 mei 2018 bestemming: Spanje / benajarafe, reisperiode: mei 2018

Zeer slecht bij booking.com 3 weken van te voren bericht sturen dat het huis wat we via hun hadden geboekt 420 euro duurder was 2 zeer slechte alternatieven geven En de verantwoording bij de eigenaar leggen en dat 3 weken van te voren Booking.com bied je de prijs aan op hun site Dus zijn hun verantwoordelijk We hadden geen keus zo kort dag en hebben betaald omdat we met onze kinderen en kleinkinderen gingen Alles geregeld vlucht enz Waar vind je zo kort van te voren iets anders Zeer slechte ervaring dus gehad Boek hier nooit maar dan ook nooit meer En zal het anderen echt niet aanbeveln

  • Algemeen 1
op 30 mei 2018 bestemming: Spanje / Nerja, reisperiode: mei 2018

De appartementen Abril in Nerja staan niet met de juiste omschrijving en foto's op Booking.com. Ik voelde me misleid daardoor.

Mijn negatieve review wordt niet geplaatst en ik heb Booking 2 keer gebeld om mijn verhaal te doen en te vragen wanneer de review geplaatst wordt. Ze zeggen dat ze dat niet weten en dat het team alle feedback moet verwerken. Maar dat doen ze dan niet in volgorde van binnenkomst... en dat ik het ZELF in de gaten moet houden. :-(

En ze doen niets met mijn klacht over de appartementen en de service (spraken alleen Spaans, parkeren in de buurt lukt niet, donker en zeker geen nieuwe appartementen, weinig keukengerei, heel weinig ruimte voor koffers, geen kledingkast etc.).

Ik boek na deze ervaring nooit meer via Booking.com. En kan iedereen aanrader voorzichtig te zijn en altijd reviews te bekijken op andere websites. Booking plaatst alleen de positieve feedbacks!

  • Algemeen 2
op 26 mei 2018 bestemming: Frankrijk / Parijs, reisperiode: september 2018

Zeer ontevreden ,omdat ik per vergissing een boeking gedaan had.
Geannuleerd na 2 dagen.Kreeg geen cent terug!Bijna €400.00
moet toch echt niet mogen!

  • Algemeen 1
op 24 mei 2018 bestemming: Italië / Pergucia, reisperiode: mei 2018

Hotel geboekt en dan blijkt het zwembad gesloten te zijn ivm herstelwerkzaamheden. Hotel proberen te annuleren wat niet gemakkelijk ging. Met tussenkomst van booking.com werd het goed geregeld zodat we naar een hotel met zwembad konden gaan. Dat met 30gr. Super .

  • Algemeen 8
op 24 mei 2018 bestemming: Nederland / Limburg, reisperiode: mei 2018

Gisteren aangekomen bij Brake berg in limburg wilde in cheacken maar de boel was gesloten geen mens te zien dus faiet of iets dergelijks ,,,veel bezinne verreden is er mischien ook n komposatie moest we kwamen van medemblik noord holland nu weer thuis na 10 uur onderweg dit is toch te kolder voor woorden,, geen afbericht niets ben erg terleurgesteld ,,

  • Algemeen 3
op 24 mei 2018 bestemming: Spanje / Alicante, reisperiode: juni 2018

Tweede keer dat ik bij Booking.com boek, ook 2e keer horror hotels. Ongelooflijk, dit was de laatste keer. Wat er op de site staat is niet juist, dus voel me misleid. Maar heb creditcard geblokkeerd dus ze zoeken het maar uit.

  • Algemeen 1
op 23 mei 2018 bestemming: Nederland / Scheveningen, reisperiode: juni 2018

Vorig jaar juni geboekt en een vraag gesteld of de hond mee mocht, omdat dit niet vermeld was. Begin van dit jaar werd door de verhuurder het huisje omgeboekt onder dezelfde condities. Nog steeds geen antwoord op de vraag, bij het nieuwe huisje werd wederom niet duidelijk in de beschrijving of honden welkom waren of niet! Vorige week kregen we een antwoord op onze vraag. Helaas geen honden toegestaan er stond bij dat de verhuurder over de vraag had heen gelezen. Maar ze had wel een alternatief voor ons! Je raad het al een huisje waar geen honden in mogen. Hierdoor nu iets anders moeten boeken voor €400 duurder. Booking.com geeft in zijn antwoord aan dat de verhuurder de vraag niet had gelezen, omdat deze niet door was gezet. Dus booking.com is nalatig, maar daar hebben ze het niet over, maar wel vreemd dat de verhuurder zegt dat ze over de vraag had heen gelezen. Boeven bende die booking.com, service nooit van gehoord!

  • Algemeen 1
op 18 mei 2018 bestemming: Nederland / zeewolde, reisperiode: mei 2018

Ik geef dit cijfer omdat de wachttijd voor telefonisch contact veel en veel te lang is. Booking lijkt geen extra personeel in te zetten bij de accomodaties die rondom grote events liggen, terwijl van te voren prima in te schatten is dat dit veel extra drukte zal geven, denk aan lowlands 50.000 / Opwekking 35.000 - defqon 35.000. Zelfs het overschakelen naar een Engelstalige medewerker duurt extreem lang, meer dan 10 minuten

  • Algemeen 1
    op 17 mei 2018 bestemming: Nederland / Zeeland, reisperiode: juni 2018

    Heb begin maart geboekt voor een 2 en een 3 kamer bij de gebr. de Muynck nog steeds geen bevestiging ???

    • Algemeen 10
op 15 mei 2018 bestemming: Engeland / Stoke on Trent, reisperiode: mei 2018

Booking.com geeft geen correcte weergave van mijn ervaring. De negatieve onderdelen van mijn recencie zijn weggelaten. Niet zo netjes en zeker niet eerlijk!
Ik weet nu dus niet zeker of andere recencies nog wel betrouwbaar zijn en twijfel of ik nog gebruik zal maken van booking.com.

  • Algemeen 3
op 14 mei 2018 bestemming: Duitsland / Essen, reisperiode: mei 2018

Beoordelingen op Booking.com vind ik ongeloofwaardig. Ik voel mij misleid, net als bij een vorige reis. Het lijkt er op dat Booking.com op omzet gericht is en niet op klanttevredenheid.

  • Algemeen 4
op 11 mei 2018 bestemming: Spanje / Ibiza, reisperiode: juli 2018

Twee keer heeft booking.com de villa die ik had geboekt eenzijdig geannuleerd .De eerste keer was de reden dat er illegale praktijken plaatsvonden in de villa, de tweede keer was er geen uitleg.Nooit hebben ze een alternatief voorgesteld noch compensatie .Zij werken met totaal onbetrouwbare partners en laten hun klanten gewoon stikken als het fout gaat.Hun uitleg: we zijn gewoon tussenpersoon ...dus boeken met booking.com geeft u geen enkele garantie dat de accomodatie ter beschikking zal zijn de dag van aankomst.

  • Algemeen 1
op 8 mei 2018 bestemming: Spanje / Mallorca, reisperiode: mei 2018

Diverse malen geboekt via Booking.com altijd goed geregeld indien er iets niet in orde was altijd direct goed opgelost ben zeer tevreden

  • Algemeen 8
op 5 mei 2018 bestemming: Spanje / Barcelona, reisperiode: mei 2018

De prijs/kwaliteit van het hotel dat wij in Barcelona via Booking.com hadden geboekt was absoluut niet in verhouding. Wij verwachtten geen luxe hotelkamer van een één ster hotel, maar de vieze, kleine en onveilige kamer voor 91 euro per nacht ging ons te ver. Wij konden dezelfde nacht ook geen andere kamer krijgen en het geld dat wij voor drie nachten vooruit hadden betaald, was zogenaamd 'unrefundable'. Kortom, ze kunnen jou alles aanbieden omdat je toch al heb betaald! Opmerkelijk was dat wij in dezelfde buurt voor een vergelijkbare prijs wel een hotelkamer konden krijgen die wel prima in orde was! Mijn suggestie: kijk eerst zelf rond op internet of op de locatie zelf, voordat je een site in handen neemt die jou zogenaamd 'ontzorgt'.

  • Algemeen 3
op 1 mei 2018 bestemming: Engeland / Londen, reisperiode: mei 2018

Het klinkt gek, maar toen ik terugzag wat ik geboekt had namelijk een reservering van een kamer Corner House Hotel Gatwick voor 67 euro, bleek ik ook nog een kamer van 64 euro geboekt te hebben die niet refundable was , m.a.w. een reservering zonder mogelijkheid tot annuleren met terugstorting. ik direct , zelfde minuut nog , mail gestuurd naar booking com en het hotel .Tot nu toe 0 op het rekest.
De tweede kamer , waarvan ik niet eens weet dat ik hem geboekt heb kost 63 euro, 4 euro voordeel dus t.o.v. de gereserveerde kamer 1. Zit al meer dan 10 jaar bij booking.com , ben een zogenaamde genius traveller of zoiets , maar hier kan mijn genius niet bij.Heb 4 jaar geleden een zelfde akkefietje bij een hotel in Miami gehad, toen had ik wel per ongeluk op een niet te annuleren kamer zonder teruggave transactie had gedrukt, viel ook niet te herstellen. Maar dit geval gaat een stap verder , of ik ben seniel aan het worden en weet niet meer wat ik doe , kan ook natuurlijk. Ondanks mijn zogenaamde seniliteit vind ik dat een transactie door een consument
binnen redelijke tijd teruggedraaid moet kunnen worden .Mensen maken nu eenmaal fouten . Het lijkt wel of booking.com er op zit te wachten of erger nog tot er fouten gemaakt worden. Voor 4 euro verschil ga ik geen reservering zonder restitutie aan, zoals nu wel het geval blijkt te zijn.
Wordt vervolgd.
.

  • Algemeen 1
op 30 april 2018 bestemming: Myanmar / Ngapali Beach, reisperiode: april 2018

Booking.com lijkt geweldig om gemakkelijk hotels te boeken waar dan ook ter wereld. Wij hebben het de afgelopen acht maanden ook voor nagenoeg alle onderkomens tijdens onze reis gebruikt. Maar, als er een probleem ontstaat, geeft Booking.com helaas niet thuis. Geheel buiten onze schuld heeft een geboekt hotel onze boeking geannuleerd. Omdat er in die periode geen betaalbare accommodatie te krijgen in onze voorkeursplaats was i.v.m. een feestweek in het land waar we verbleven, zaten we met een groot probleem, de binnenlandse vlucht was al geboekt. Booking.com heeft, dat was heel hulpvaardig, via andere kanalen een hotel gevonden dat enigszins vergelijkbaar was. Wij moesten dit zelf boeken via een andere reserveringssite en Booking.com zou het prijsverschil aan ons vergoeden.

En toen begon de ellende. Ik ben nu al weken bezig om het prijsverschil terug te krijgen van Booking.com. Echter zonder enig resultaat. We zijn nu ongeveer 50 mails verder en iedere keer wordt er weer om een ander document gevraagd. Nu is de maat vol. Ik ga nu via de juridische weg mijn geld terug krijgen.

Mijn ervaring is dat Booking.com toezeggingen en beloftes niet wil nakomen en de klant op kosten jaagt voor een probleem dat niet door hem is veroorzaakt. Hebben meer mensen deze ervaring? Maak het kenbaar, wellicht dat Booking.com het beleid hierop kan aanpassen.

In de toekomst zal ik Booking.com alleen gebruiken om hotels te zoeken, maar zal ik rechtstreeks boeken bij de accommodatie. Dat zal ook voordeliger zijn in veel gevallen en het bespaart het hotel de hoge commissie aan Booking.com.

  • Algemeen 1
op 29 april 2018 bestemming: Griekenland / Kreta, reisperiode: april 2018

Het hotel sissi bay ligt prachtig gelegen direct aan zee. het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. het eten en drinken is gevarieerd en lekker en voldoende. er zijn drie zwembaden en voldoende ligstoelen. we hebben een jeep tour gedaan, hierbij het mooie kreta kunnen bekijken. zeer smalle weggetjes die uiteindelijk tot 1100 meter hoogte gaan. kennis gemaakt met de lokale bevolking en een prachtige diepe grot bewonderd. de natuur was prachtig mooi. en de uitzichten zijn prachtig.

  • Algemeen 10
op 22 april 2018 bestemming: Engeland / Londen, reisperiode: april 2018

Gisteren 21 april aangekomen bij mijn hotel in Londen. Eigenaar stond raar te kijken, want volgens hem had hij mijn boeking van januari (JANUARI) niet geaccepteerd. Heb hotel geboekt via Booking.com en nooit iets vernomen of geld terug gekregen van Booking.com. Eigenaar had contact gehad met Booking.com en hadden hem vertelt dat ik met hun contact moest openen via de foon, maar die heb ik niet. Via de mail dan maar dat liep vrij stroef. Ik kreeg een mail van een ander hotel dat zij nog 1 kamer hadden. Na 4uur stres deze kamer geboekt maar dat ligt 10 km verder op en een bouwval is er niets bij. Maar je heb geen keus om 18.30 u. Opnieuw moeten betalen. Vind dat Booking.com de verantwoordelijkheid had moeten nemen om mij bij te staan en dit had moeten regelen met verrekening van eerder betaalde kosten. Nu opnieuw moeten betalen uit mijn vakantie budget.

  • Algemeen 1
op 20 april 2018 bestemming: India / Trissur, reisperiode: april 2018

Beste mensen,

Ook weer een reflecte op booking.com en niet op het hotel zelf. Ik heb het hotel zelf gebeld en hen zelfs gewaarschuwd voor booking.com.

Ik had in Trissur een hotel gereserveerd 3 dagen voor vertrek, en een dag later gecancelled. Op de dag van vertrek kreeg ik een telefoontje van booking.com, een mevrouw die vanuit Nederland belde maar geen Nederlands kon, rara. Zij vertelde me dat ik nog steeds geen aanbetaling had gedaan en dat ik slechts een verzoek tot cancellation had ingediend en niet het hotel had gecancelled. Ik kon mn oren niet geloven en zei een aantal keer tegen haar dat het niet werkt zo. Een webbezoeker cancelled een hotel en klaar. Ook omdat bij andere hotels een cancellation met 1 klik voor elkaar is.

Het hotel bleek dus totaal geen cancellation te hebben ontvangen van mij. Arme mensen! Ik weet hoe druk het is deze dagen in het gebied waar ik wilde overnachten, en nu konden zij m’n kamer niet zo goed meer kwijt dat toen ik had gecancelled.

Booking.com mevrouw ging bellen met hotel en belde terug. Ik zei weer hoe naar ik t vond en hoe niet okay van booking.com. Ze bleef sterk en zei geen enkele keer dat ze begrip had of bood haar excuus aan. Niets.

Uiteindelijk heb ik zelf het hotel gebeld en hen gewaarschuwd. Dat ik al dagen terug had gecancelled en dat booking.com het niet heeft doorgegeven omdat het een verzoek om cancellation was. Blabla.

In het vervolg ga ik niet meer boeken via booking.com maar zal er enkel een hotel zoeken en dan boeken via het hotel zelf..

  • Algemeen 1
op 7 april 2018 bestemming: Turkije / Istanbul, reisperiode: april 2018

Ik heb dit cijfer niet voor de hotel gegeven maar voor booking.com zelf, omdat ik niet goed geholpen ben. ik had 4 maanden terug 2 hotels gereserveerd en na een paar dagen ben ik op mijn profiel geweest om deze te annuleren. Ik heb alleen 1 hotel gezien tussen mijn reserveringen en dit heb ik ook tijdig netjes geannuleerd. Die andere hotel zag ik er niet tussen dus ook niet kunnen annuleren. En toen kreeg ik een mail met je word over 1 week verwacht in het hotel! netjes gebeld en proberen uit te leggen dat er niks te zien was op mijn profielnaam. Maar helemaal niet geholpen. Ze vertelden dat het mijn eigen fout was dat de reservering niet op mijn profiel stond. Dus GEEN BOOKING.COM MEER!

  • Algemeen 1
op 5 april 2018 bestemming: Duitsland / Hamburg, reisperiode: maart 2018

Via de site van Bookings.com word men naar hotel Entree Gross Borstel garni hotel in Hamburg gelokt. geadviseerd wordt om vooruit te betalen want het is volgens Bookings een prima hotel. daar aangekomen blijkt het een smerige bende. aan de receptie zit de receptionist een bak shoarma naar binnen te werken, de kamers vallen van achterstallig onderhoud uit elkaar en de tent is zo smerig dat we de kleren van de vorige bewoner nog in een kast aantroffen. Er was maar een conclusie die we op dat moment konden trekken; Wegwezen !! Na afloop geef je je klacht geillustreert met foto's door aan Bookings. Die er vervolgens niets mee doen. Ze beweren gebeld te hebben, maar niets voor je te kunnen doen. Dat is eigenlijk ook logisch. ze krijgen van die oplichters in Hamburg betaald. dus waarom daar veel aandringen. Het echt jammere vind ik dat ik geen recentie over die vieze tent kan schrijven omdat ik de reserverering geannuleerd heb. Dus geen enkele dienst geleverd door dat hotel. geld voor drie kamers over twee nachten 100% weg, geen waarschuwing voor andere gasten en het hotel en bookings delen de winst.
ik heb de Bookings app gedelete, gelukkig zijn er goede alternatieven.

  • Algemeen 1
op 30 maart 2018 bestemming: Nederland / Groningen, reisperiode: maart 2018

Alles was prima alleen moesten we bij aankomst extra betalen voor de hond en dat stond niet in de boeking

  • Algemeen 8
op 27 maart 2018 bestemming: Spanje / Ibiza, reisperiode: juni 2018

In oktober 2017 dachten we een mooie Villa te boeken in Ibiza, 4nachten van 19juli tm 23juli. In Maart 2018 komt dan echter het bericht dat we even 900euro bij dienen te betalen. Ipv 2200euro wordt het dus 3100euro.
Een Obviously mastake volgens BOOKING.COM. (Zo Obviously dat ze er zelf pas 4maanden later achter komen). Dus even bijbetalen of anders wordt je vakantie gecancelled. Van de reeds geboekte vliegtickets krijg je vanzelf sprekend niks terug.

Kortom boek dus niet deze villa en kijk uit met je boekingen bij BOOKING.COM, het zijn goedkope oplichters, zonder oog voor hun klanten. Ze wachten bewust 4maanden zodat je niet meer terug zou kunnen.
Het vreemd is dat later blijkt dat dit vaker gebeurd bij deze Villa, maar waarom gaat een groot bedrijf als BOOKING.COM dan nog in zee met zulke verhuurders??

Het is ons een groot raadsel. Booking.com helpt zo een complete vakantie omzeep van 10man, waaronder diverse vaste klanten… Ze hebben hier schijt aan en zetten je voor het blok. Ofja ze bieden je 100euro korting aan (900 ipv 1000euro bijbetalen)

Gegroet,

Ruben de Wit / Roel Ebben

  • Algemeen 1
op 22 maart 2018 bestemming: Duitsland / Dresden, reisperiode: februari 2018

Ik heb een zoekopdracht gegeven voor 5 personen. Ik krijg twee kamers aangeboden voor 5 personen waarbij is aangegeven dat de totaalprijs voor alle gasten € x,-, Op de kamers staan 2 bedden
Bij de kleine lettertjes staat dat het mogelijk is om een extra bed in de kamer te zetten voor € 30,-.
Omdat booking mij een totaalprijs aanbiedt voor alle gasten, ga ik er vanuit dat dit dus voor 5 personen is en er voor de totaalprijs dus ook een bed wordt bijgezet. IK heb ook nog het hotel gemaild om dit te vragen. Geen reactie. Bij aankomst moet ik dus € 30 bijbetalen. IK bij Booking.com gemeld . Willen ze niet oplossen omdat ik dit had moeten weten en zij geen geld kunnen terug betalen

  • Algemeen 3
op 20 maart 2018 bestemming: Oostenrijk / Gaschurn, reisperiode: februari 2018

Bij het boeken via booking werd toegezegd dat indien er een goede recensie geschreven zou worden over de accommodatie, er 10% van de huur van gecrediteerd zou worden door booking.com. Stond op de website. Vakantie is voorbij, was een mooie tijd, alleen weet booking ineens niets meer van de toegezegde 10% korting. Ze willen ons nu wegsturen met 25 euro genoegdoening. Of we een screenshot kunnen overleggen.Sorry, maar dit is niet wat iemand normaal doet, dit is pure oplichting. Ongelofelijk van wat een gedegen bedrijf zou moeten zijn, kan ik niet anders zeggen dat het oplichters zijn. Zo teleurgesteld, maar schijnbaar hun manier van zaken doen.
Mijn advies: pas op met booking.com!

  • Algemeen 1
op 19 maart 2018 bestemming: Spanje / Gran Canaria, reisperiode: juli 2018

In december een boeking geplaatst bij Booking.com - er zelf achter gekomen dat onze accommodatie niet meer te boeken was. Zelf verschillende keren contact opgenomen met Booking.com - onze boeking werd geannuleerd - huis wat we gehuurd hadden werd verkocht!
Er werd ons 2 alternatieven aangeboden die in de verste verte niet in de buurt kwamen van het geboekte. Ook booking.com heeft ons 1 alternatief aangeboden dat niet de faciliteiten had van het geboekte. Altijd zelf moeten bellen naar Booking.com - nooit reactie gehad op mijn mails. Heb uiteindelijk GEEN compensatie gehad en zelf iets anders moeten zoeken en boeken.

  • Algemeen 1
op 16 maart 2018 bestemming: Verenigde Staten / Las Vegas, reisperiode: augustus 2018

Geen laagste prijs garantie ondanks belofte op site. Ondanks diverse pogingen dit aan te tonen blijven ze volhouden dat mijn screenshot niet overeenkomt met de prijs die zij vinden bij andere aanbieder. Ze verwijzen vervolgens naar hun voorwaarden maar daar voldoet mijn claim aan. Frustrerend en erg klantonvriendelijk.

  • Algemeen 1
op 14 maart 2018 bestemming: Verenigde Staten, reisperiode: juli 2018

Via Booking.com hotels in Amerika geboekt. Ondanks dat er duidelijk aangegeven wordt, dat er geen kosten bij annulering in rekening gebracht worden, is dit wel degelijk het geval. Allereerst wordt meteen de boeking van je credit card geboekt, vervolgens is de bijboeking berekend met wisselkoers verschillen. Dit kan aanzienlijk oplopen. Voor mij is dit misleidende informatie en is de reden dat ik niet meer via booking.com ga boeken.

  • Algemeen 1
op 4 maart 2018 bestemming: Spanje / Vitoria-Gasteiz, reisperiode: januari 2018

Wij hadden een reserverings-bevestiging van Booking.com bij hotel-restaurant El Coto. na een reis van 1000km op zondag 7 januari kwamen wij daar aan. Het Hotel en het Restaurant waren gesloten. Ondanks onze sluitende bewijzen dat we daar rond 18.00 waren en een uur lang alles geprobeerd hebben het hotel van onze aankomst op de hoogte te brengen (deur bellen, buren, telefonisch) is de volgende dag het bedrag van 79 euro van onze rekeninig gehaald en heeft Booking.com slechts geprobeerd ons met 25 euro af te schepen en naar we weten geen enkele actie ondernomen richting El Coto of onze bewijzen te verifieren.
Wij hebben reeds vele jaren veelvuldig gebruik gemaakt van Booking.com en hebben recenties van onze bezoeken verzorgd. Na een eerdere teleurstelling in 2017 met Booking.com is de maat nu vol.

  • Algemeen 1
op 24 februari 2018 bestemming: Aruba / Oranjestad, reisperiode: februari 2018

In november 2017 geboekt via booking.com en netjes van hun een boekingsbevestiging gekregen. 1 dag voor vertrek naar Aruba (10 februari 2018) blijkt dat ik helemaal geen reservering heb. Het hotel blijkt helemaal niet met booking.com samen te werken. Ik stond dus met lege handen. Booking.com was telefonisch niet bereikbaar, althans, ik heb na 45 minuten wachttijd de telefoonverbinding maar verbroken. De volgende dag, de dag van vertrek, eindelijk een telefoniste aan de lijn. “Het is de verantwoordelijkheid van de verhuurder en booking.com valt niets te verwijten.” Daar sta je dan met je goede gedrag. Booking.com heeft me laten vallen als een baksteen. Ik ben nog wel naar Aruba afgereisd, en na 2 dagen heb ik iets betaalbaars gevonden om te overnachten. Ondertusssen gewoon in mijn huurauto geslapen. Bedankt booking.com voor deze afgrijselijke ervaring. Booking.com: Geen service, geen fatsoen, zeer onpersoonlijk, een bedrijf om verdrietig van te worden.

  • Algemeen 1
op 24 februari 2018 bestemming: Engeland / Londen, reisperiode: februari 2018

Van alles mis met het hotel. Als belt krijg je standaard antwoorden. Als je mailt ook standaard antwoorden. Nemen nergens verantwoordelijkheid voor. Schandalig!

  • Algemeen 1
op 19 februari 2018 bestemming: Nederland / Den Haag, reisperiode: januari 2018

Ik had een hotel geboekt via Booking.com. Maar accomodatie was waardeloos. Geen warm water, verstopte riolering, vies. Ik heb dezelfde dag vanuit het hotel een email verstuurd naar Booking.com, want telefonisch contact was alleen mogelijk Engels talig ( was nl in de avond).
Booking.com helpt niet goed als er problemen zijn met accommodatie. Ik blijf ze maar emails sturen, maar ze reageren niet. Als ik ze bel dan beloven ze het zelfde dag in orde te maken maar het is al bijna een maand geleden en het beloofde is nog steeds niet waargemaakt.
Ik zou if mijn geld terug krijgen of een andere luxere kamer in delfde of een andere hotel.

Booking.com is waardeloos!

  • Algemeen 1
op 19 februari 2018 bestemming: Thailand, reisperiode: januari 2018

Ik ben 4 weken naar Thailand geweest en kreeg na het eerste hotel in Bangkok geboekt te hebben een link met een korting code, hierbij stond 20 euro voor jou en 10% korting voor de ander. Dit vond ik super dus ben heel mijn vakantie alles via booking.com gaan doen met linkjes die ik vond op Facebook en via mensen die ik daar ontmoeten. Zelfs meerdere keren een duurder hotel gepakt omdat ik wist dat ik binnen een maand het geld terug zou krijgen op mijn creditcard! En ik las dat je per persoon tot 200 euro terug kon krijgen. Eenmaal terug te zijn kreeg ik een bericht dat ik 8,37 terug kreeg en nog later 20 euro, Hierbij zou het blijve.dus ik heb booking.com gebeld alles uitgelecht en alle reservering nummers door geven. Daarna krijg ik te horen dat ik dus maar 1 maal een code mag gebruiken om 20 euro terug te krijgen, en dat dit in de voorwaarde staat. Nou leg ik uit dat bij mij bepaalde codes het niet deden en ik ook niet kon boeken met de code maar andere het wel deden en ik ook een melding kreeg dat ik het bedrag terug zou gestort worden binnen een maand op mijn creditcard. Ik vind hier niks van kloppen,ik vind het zelfs een beetje oplichting alsof ze wisten dat heel veel mensen die wat langer op vakantie gingen deze link gingen gebruik en er dan pas achter zoude komen als ze terug thuis zijn.de meneer aan de telefoon zij zelfs als ik gewoon heel veel email adressen had gehad en bij elke booking een ander email adres had gebruikt maar wel de zelfde creditcard dat ik wel al het geld terug kreeg. Nou sorry maar ik vind dit niet normaal. En voel me echt een beetje opgelicht

  • Algemeen 4
op 7 februari 2018 bestemming: Nederland / Leeuwarden, reisperiode: februari 2018

Voor het eerst een reis via booking.com besteld. Geld afgeschreven, geen informatie ontvangen. Halfuur in de wacht voordat je telefonisch wordt geholpen. Medewerkers begrijpen er zelf ook niks van en willen mij maar niet geloven. Wanneer ik later nog een keer terugbel schijnt het heel normaal te zijn dat er iets fout gaat als je via ideaal betaald. Mevrouw uw geld krijgt u binnen 24 uur terug. Ja, maar ik wil graag een weekendje weg en ik had gehoopt dat dat op deze manier alsnog geregeld kon worden aangezien het een goede aanbieding was. Ja mevrouw daar kunnen wij niks aan doen. Geen excuses niks. Slechte service en bijdehand personeel. Totaal niet oplossingsgericht.

  • Algemeen 1
op 5 februari 2018 bestemming: Verenigde Staten / Los Angeles, reisperiode: oktober 2017

Goede ervaring.

  • Algemeen 9
op 3 februari 2018 bestemming: Italië / Rome, reisperiode: februari 2018

3 maanden van tevoren geboekt en netjes een baby bedje aangevraagd via de speciale verzoeken, krijgen we 3 dagen voor vertrek van het hotel dat er geen kinderbedje beschikbaar is en booking.com geeft geen gehoor echt een waardeloze service. Ik heb ze bij booking uitgelegd dat ik hun betaal voor een service maar ze doen echt helemaal niks. Conclusie : grote oplichters samen met de accommodaties waar ze mee samen werken echt schandalig .

  • Algemeen 1
op 26 januari 2018 bestemming: Portugal / Faro, reisperiode: november 2017

DE KLACHT
Zeer teleurstellende ervaring met Booking.com

Betreft: reservering onder nummer 2067074233 bij Hotel Faro & Beach Club, met incheckdatum 2017-11-24, en uitcheckdatum 2017-11-27.

We hadden een suite gereserveerd via Booking.com a’ 600,- euro voor drie nachten. Bij aankomt bleek dat we niet naar buiten konden kijken omdat er steigers voor de ramen waren geplaatst met doek eromheen.
Direct bij hotel receptie aan de bel getrokken en Booking.com geïnformeerd en foto’s gestuurd. Er was helaas geen andere kamer beschikbaar.
Ik vind het grove nalatigheid van Booking.com dat ik niet tijdig was geïnformeerd en een alternatief aangeboden heb gekregen.
Na maanden emailen werd mij een compensatie van 60 euro aangeboden en werd door mij resoluut van de hand gewezen.
Ik was in de veronderstelling dat Booking.com goede afspraken had met haar accommodatie verstrekkers en voor dergelijke incidenties altijd een oplossing wordt geboden. NEE DUS....

  • Algemeen 1
op 24 januari 2018 bestemming: Nederland / Den Haag, reisperiode: september 2017

Wij stonden bij vaste deur bij studio spui. booking gebeld. die belde de eigenaar . ze konden niks doen en gaven ons de indruk dat wij leugenaars waren.Geld moesten we maar bij de eigenaar terug vragen. waar wij geen gegevens van hadden. Omdat wij geboekt hadden bij booking

  • Algemeen 1
op 12 januari 2018 bestemming: Duitsland / Monchau, reisperiode: augustus 2017

Ik heb geen slechte ervaring met de reis zelf of met booking.com voor die reis. Ik heb eerder mijn bedenkingen bij hun wijze van beschikbaar stellen van kamers: vorig jaar heb ik een 3 weken voor ik in Duitsland een wedstrijd ging lopen half augustus een kamer gereserveerd voor 3 volwassenen en een kind (lees: een kamer waarvan er niet veel zijn). Dit jaar was ik nu begin januari terug aan het kijken voor dat zelfde weekend en nu zou dit hotel al volzet zijn. Zelfs indien ik slechts voor 2 volwassenen wil reserveren. Ik heb daar serieuze twijfels bij.

  • Algemeen 5
op 8 januari 2018 bestemming: Frankrijk / Parijs, reisperiode: januari 2017

Denk goed na voordat je hier boekt. Dit zijn de grootste oplichters ever. Zij adverteren met een lage prijs garantie. Echter als blijkt dat je een paar dagen later het hotel elders voor een lagere prijs treft, kan je fluiten naar het verschil.

  • Algemeen 1
op 5 januari 2018 bestemming: Nederland / Hoenderloo, reisperiode: januari 2017

We wilde annuleren maar de communicatie was zeer slecht. Dit geldt overigens voor dit weekend.

  • Algemeen 1
op 3 januari 2018 bestemming: België / Antwerpen, reisperiode: november 2017

Wij hebben zeer slechte ervaring met booking.com. werkelijk een zeer slecht appartement troffen we aan! Voordeur, bedbank(!!)die stuk waren en een boiler die veel te klein was voor 4 pers. We moesten zelfs verhuizen naar een ander appartement voor de tweede nacht. Naderhand staat booking.com niet open voor de klacht. Het enige wat ze doen is 25 euro bieden ter compensatie bij een volgende boeking. Er werd meerdere malen om foto 's gevraagd als bewijs, toen deze werden opgestuurd kwam hierop geen enkele reactie. Wij boeken niet meer bij booking.com!

  • Algemeen 2
op 2 januari 2018 bestemming: Nederland / Susteren, reisperiode: december 2017

Slechte reiservaring en onze recensie op booking.com is vervalst. Lijst van negatieve punten is niet vermeld. Bedrieglijke info naar reizigers!!!!

  • Algemeen 1
op 2 januari 2018 bestemming: Duitsland / Leipzig, reisperiode: januari 2017

Had een kamer geboekt via booking.com! Bij aankomst stond er een koppel voor ons aan de incheckbalie , ze hadden dezelfde kamer geboekt als wij , ze kregen zonder te vragen een upgrade zonder kosten , toen wij aan de beurt waren en we onze kamer toegewezen kregen vroeg ik of er voor ons ook geen upgrade inzat ?
Dit was niet mogelijk want er waren geen kamers meer beschikbaar .??????
Dit begreep ik niet , het hotel was zeer zeker ver van uitgeboekt , dus waarom ging dat voor ons niet ??? Omdat wij met booking geboekt hadden !!!!!!!
Ik vind dit echt discrimerend , ik had mijn kamer trouwens al betaald , dus als ik nu ook nog vroeger wil vertrekken dan kan dat ook al niet meer , iets wat ik eigenlijk anders wel had gedaan !!!!!

  • Algemeen 5
op 1 januari 2018 bestemming: Turkije / Istanbul, reisperiode: november 2017

In augustus heb ik een hotel (The House hotel Istanbul) via booking.com geboekt. In November, kort een week voor mijn reis kreeg een e-mail via booking.com dat mijn hotel is volgeboekt. Hier begon mijn teleurstelling. Direct daarna heb ik contact opgenomen met de (ontwetende) klantenservice. Hierbij werd me vermeld dat ik een nieuwe hotel moest boeken en dat het restbedrag daarmee werd gerestitueerd, wat dus niet is gebeurd! Per direct heb ik geprobeerd om een nieuwe hotel te boeken. Helaas bevond ik me op dat moment in Turkije (wat ik tijdens mijn gesprekken heb ook vermeld). Dus het boeken van een hotel in Turkije was onmogelijk, dat ik na 2 dagen heb ontdekt. Na meerdere malen contact op te nemen hebben ze het probleem niet kunnen oplossen. Ontwetendheid van de callcenter medewerkers! Uiteindelijk heb ik zelf via een familielid kunnen boeken. De nieuwe boeking is dus afgeboekt van mijn creditcard, maar van het bedrag van de annulering heb ik in 1ste instantie niets vernomen. Na meerdere malen bellen en e-mailen hebben ze na 2 maanden mijn geld teruggestort. Steeds werd me in de e-mails vermeld over een terugkoppeling van 72 uur, maar dat is nooit nagekomen. Door deze elende heb ik niet optimaal kunnen genieten van mijn vakantie. Tevens heeft het me energie gekost om achter mijn geld aan te gaan. Ik vond het niet professioneel van zo'n organisatie als booking.com! Uiteindelijk heb ik mijn geld na 2 maanden terug kunnen krijgen, zonder enig tegemoetkoming en gepast excuses!! Erg onwaardig en zwaar teleurstellend!!

  • Algemeen 1
op 19 december 2017 bestemming: Duitsland / Aken, reisperiode: december 2017

Het hotel was redelijk alleen de prijs veel te hoog .voor het onbijt moest 17 € p.p afgerekend worden voor een zeer armoedig onbijt .
Tot overmaat wordt bij het afrekenen gezegd dat het bedrag voor de overnachting al van de kredietcard afgeschreven was terwijl booking .com zegt dat de kredietcard nooit werkelijk belast zou worden .nu blijkt dat de overnachting al op de dag van boeking al afgeschreven is van de kredietcard.
Dit gaat in tegen alle regels van wat booking.com zelf schrijft in hun voorwaarden .reactie gevraagd bij booking.com tewoord gestaan door een zeer onbeschofte vrouw dat het niet anders is en dat het hotel dit doet dat betekent dat ze je krediecard gegevens door geven aan de hotels en kunnen afschrijven wat ze willen voor mij geen booking.com meer wat een verschrikkelijk bedrijf

  • Algemeen 5
op 17 december 2017 bestemming: Nederland / Haarlem, reisperiode: december 2017

Booking.com neemt GEEN ENKELE VERANTWOORDELIKHEID voor reizen die geboekt zijn via hun site. Als het mis gaat mag je zelf oplossen met het hotel wat uiteraard nooit lukt. Booking.com verschuilt zich er achter dat het niet hun hotel is; het hotel verschuilt zich er achter dat booking.com verantwoordelijk is voor de booking. Over een afschuifsysteem gesproken..!! BOEK NOOIT MET BOOKING.COM!!!!!!

  • Algemeen 1
op 11 december 2017 bestemming: Engeland / London, reisperiode: november 2017

We zaten in Mowbray Court hotel. Dekbedjes flinterdun dus steenkoud.
Hotel deed niets en Booking.com ook niet ook niet na verschillende keren recalmeren. Bellen niet eens terug!

  • Algemeen 3
op 9 december 2017 bestemming: Italië / Rome, reisperiode: januari 2017

Booking.com is absoluut een k*t bedrijf. Het hotel Glam Sm Maggiore Guest House (Rome) heeft een maand voor vertrek geannuleerd, omdat volgens het hotel het factuurbedrag niet afgeschreven kon worden. Direct de bank gebeld, volgens de bank is er geen poging gedaan tot afschrijving. Anderhalve week verder, enkele telefoontjes en mailtjes met booking.com later, zijn we niet tot een oplossing gekomen. Booking.com wil niet meedenken over een oplossing of een ander hotel aanbieden. Het hotel kan geen bewijs aanleveren van poging tot afschrijving. M.a.w. als klant kun je niks, ondanks dat zij hun afspraken niet nakomen. Je hebt immers gewoon een overeenkomst. Booking.com neemt niet zijn verantwoordelijkheid en lapt de wet aan zijn laars.

  • Algemeen 1
op 30 november 2017 bestemming: Schotland / Crianlarich, reisperiode: september 2017

De accomodatie was prima in orde. Alles wat was voorgesteld was ook werkelijk aanwezig, maar... Over booking.com zijn wij niet te spreken.
De reis was betaald met visa. Als we thuis kwamen ontdekten we dat er zo maar 100€ van onze rekening werd gehaald.(dus nadat wij het verblijf hadden verlaten) Ze hebben ons wel een mail gestuurd, waarin ze uitleggen dat ze die 100€ aangerekend hebben voor het meenemen van zeepdispensers (plastieken). Mileuvriendelijk als wij zijn, dachten we: ze zijn nog niet helemaal leeg, we zullen ze thuis wel voort opgebruiken. Nergens in ons hoofd kwam het bij ons op dat ge in een 4-sterren verblijf die dispensers niet moogt meenemen. Ze gaan die zeker toch niet terug vullen voor de volgende gasten? Bah! Op de site staat dat toiletartikelen inbegrepen zijn. Nergens staat er vermeld dat bij gebruik ervan moet afgerekend worden, zoals wel voor de elektriciteit. Ook ter plaatse was daarover niets te vinden.
En booking-com heeft die 100€, zonder onze handtekening of zonder ons akkoord, via Visa van onze rekening gehaald. Kan dit zomaar?
Wij hebben dit in oktober gemeld aan booking-com, maar we hebben daarover nog geen bericht ontvangen, laat staan een terugbetaling.

  • Algemeen 7
op 29 november 2017 bestemming: Nederland / gorinchem, reisperiode: november 2017

Creditcardgegevens NIET VEILIG bij Booking.com
Graag wil ik u deel laten uitmaken van wat mij is overkomen. Op 31 oktober 2017 werd van mijn creditcard 350 euro afgeschreven door Booking.com. Door mij is dit geverifieerd bij de ING. Nagezocht in mijn beveiligde account, geen boekingen, wel afschrijving. Waar is dit bedrag aan gelinkt is niet terug te vinden.
Vervolgens verschillende malen telefonisch contact gezocht met Booking.com. Telkens werd er verwezen naar anderen, de eigen bank, de financiële afdeling, onderzoek, zou automatisch teruggestort worden. Conclusie is dat men niets onderneemt terwijl het initiatief bij Booking.com zou moeten liggen. Ondanks mails dat het in onderzoek is, geld teruggestort wordt, telefoontjes uit verschillende landen, geeft men geen gevolg aan het terugstorten van de niet terechte incasso door Booking.com. Temeer omdat alle informatie meer malen verstrekt, diverse telefoontjes met buitenlandse booking.com medewerkers, Nederlandse en Engelstalige mails. Ik wacht nog steeds op de 350 euro. Waarom niet terugstorten en intern onderzoek en de klant hierover berichten?
Belangrijker, het betekent dus dat Booking.com zijn administratie en veiligheid niet op orde heeft. Overmakingen kunnen niet teruggevonden worden en uw creditcardgegevens zijn NIET VEILIG blijkt wel. Blijf in afwachting van en in contact met ze.

  • Algemeen 1
op 28 november 2017 bestemming: België / Gent, reisperiode: november 2017

BOEK NIET BIJ BOOKING.COM!
behoorlijk misleidend, totaal geen service of bereikbaarheid wanneer je vragen hebt. Alles is geautomatiseerd dus je krijgt niemand te pakken. Ook de advertenties zijn misleidend!! Zodra je doorklikt en je denkt de aanbieding te hebben geboekt, blijkt het toch anders te zijn en dat is dikke pech!! Want je krijgt bij booking.com niemand te spreken.

Ik boek voor mijzelf en ons bedrijf nóóit meer bij hun!!!

  • Algemeen 2
op 16 november 2017 bestemming: Nederland / Apeldoorn, reisperiode: november 2017

Afspraken niet nagekomen, slechte administratie. Huis geboekt met jacuzi en sauna. Door een 'fout' in het systeem is het geannuleerd. Er werd nagelaten om een passende oplossing te vinden.
Er werd doorverwezen naar Rbnb. Zeer slechte 'service' onvriendelijk mailcontact. 1 keer nooit weer

  • Algemeen 1
op 14 november 2017 bestemming: Nederland / Den Haag, reisperiode: oktober 2017

Oplichters, de beloofde beloning als er iemand via een bepaalde link ging reserveren is niet uitbetaald. ik kreeg een email waarop ik mijn creditcard gegevens moest controleren en invullen, daarna zou het binnen 10 dagen gestort worden maar helaas schijn bedriegt.
Bel je op dan word er door de betreffende medewerker alles beweerd behalve dat zei fout zijn! op deze manier is het valsheid in geschrifte om zo aan informatie te komen een persoons gegevens! TIP! kijk uit wat je invult aan gegevens aan deze organisatie na deze ervaring weet ik niet of de gegevens veilig zijn

  • Algemeen 1
op 13 november 2017 bestemming: diverse, reisperiode: maart 2017

Wij boeken meerdere keren per jaar een weekendje alsook onze grote vakantiereis via booking.com. Wij lezen altijd de beoordelingen en zijn nog nooit voor verrassingen komen te staan. Elk verblijf was altijd zoals beschreven en viel bij ons in de smaak. Doordat we nooit klachten hebben gehad , hebben we nog nooit persoonlijk contact met booking.com moeten opnemen. Vaak zoeken we het hotel ook via deneigen site op maar het boeken doen we meestal via booking.com. De prijzen van een kamer zijn meestal dezelfde en bij booking.com krijg ik als frequente gebruiker bij veel hotels 10% korting. Ik vind het juist wel transparant. Er staan ook veel verblijven die laag scoren; deze beoordelingen zijn toch ook zichtbaar voor u en mij. En het zijn zeker niet altijd de goedkoopste. Ik kies nooit een verblijf dat minder dan 8.2 scoort. Just a feeling.....

  • Algemeen 9
op 11 november 2017 bestemming: Nederland / Amsterdam, reisperiode: november 2017

In principe ben ik tevreden met booking.com ik vind alleen dat ze duidelijker moeten zijn over eventueel bijkomende kosten. Bij de booking staat heel duidelijk in het groen dat er geen bijkomende kosten zijn. Wij komen met de auto aanrijden bij het hotel. Kunnen we daar 24,- per dag betalen ivm parkeren. We hadden twee dagen geboekt dus komt er toch f een bedrag van 48,- bij. Dat is erg jammer! Dan had ik liever een ander hotel geboekt.

  • Algemeen 7
op 3 november 2017 bestemming: Spanje / Madrid, reisperiode: juni 2017

Alles verliep prima. Vanaf het boeken tot thuiskomst

  • Algemeen 9
op 2 november 2017 bestemming: België / Antwerpen, reisperiode: mei 2017

Alles goed geregeld

  • Algemeen 9
op 31 oktober 2017 bestemming: Spanje / Chiclana de la Frontera, reisperiode: januari 2017

Het hostal dat we geboekt hadden was erg klein maar dat wisten we van te voren. Goede prijs/kwaliteit verhouding en voldoende informatie gekregen.

  • Algemeen 8
op 31 oktober 2017 bestemming: België / Antwerpen, reisperiode: mei 2017

2 losse appartementen geboekt voor een vriendinnengroep van 11 personen. Super mooie appartementen en de foto's zagen er precies uit zoals het in het echt eruit zag. Top!

  • Algemeen 10
op 31 oktober 2017 bestemming: Frankrijk / Parijs, reisperiode: oktober 2016

Alles was goed geregeld, voldoende informatie gekregen en het inchecken bij het hotel was zo gebeurd.

  • Algemeen 9
op 31 oktober 2017 bestemming: België / Gent, reisperiode: december 2016

Goede informatievoorziening op de websites. De recensies waren positief.

  • Algemeen 9
op 29 oktober 2017 bestemming: Cuba / Havana, reisperiode: oktober 2017

Ik geef geen tienen maar dat zou het wel moeten zijn dit keer. Wij hadden op de ene of andere wijze twee keer dezelfde booking gemaakt maar wel eentje ervan direct geprobeerd ongedaan te maken vis het web maar ook telefonisch bij het hotel. Toch werd dubbel afgeschreven door het hotel en deze wilde het bedrag niet restitueren. Dit gemeld bij Booking.com die (na onderzoek van aangedragen feiten) ons direkt de volledige som (€ 648,00) restitueerde. Dus bij deze de warme douche voor booking.com

  • Algemeen 9
op 27 oktober 2017 bestemming: Spanje / Valencia, reisperiode: augustus 2017

De info op de site kwam overeen met hoe het hotel daadwerkelijk was, goede service, overzichtelijke site. Ik geef geen 10 omdat ik daarna irritante mails kreeg van Booking.com

  • Algemeen 9
op 25 oktober 2017 bestemming: Italië / Rome, reisperiode: oktober 2017

Waar het mis is gegaan laat ik in het midden.
maar met een rolstoelgebruiker ben je gevangen in een gevangenis op deze locatie.
Naar een metrostation iemand duwen gaat niet tenzij je een bodybuilder ben van 30 met olympische bouw.
Voor een man van 65 jaar met een invalide vrouw gaat dat niet.
Het eerste metrostation is meer dan 4 kilometer verderop en in de buurt van het hotel is werkelijk geen ene moer te doen in de avond.
Door deze locatie is werkelijk een groot gedeelte van de vakantie verpest en waren we ook nog genoodzaakt elke dat 60 euro te besteden alleen aan taxikosten.
De kamers zijn van dien aard dat ze net zo goed de muren weg kunnen laten want werkelijk elke voetstap en elk klein geluidje komt letterlijk of het naast je gebeurd over.
De hele nacht dronken mensen langs de deur, het lijkt werkelijk of mensen naast je in bed liggen te snurken en zo kan ik wel doorgaan.
Moesten ook nog 25 euro extra betalen per nacht i.v.m. hoogseizoen.
Dus meer overlast en extra betalen.
Het enige lichtpuntje wat ik kan ontdekken is dat het baliepersoneel bijzonder vriendelijk en behulpzaam is maar daar is dan ook gelijk de kwaliteit van dit hotel mee afgemeten.
Het is meer een hotel voor hooligans die straalbezopen in hun bed vallen en de volgende dag halfdronken weer naar huis worden afgevoerd.
Van het ontbijt hebben we geen gebruik gemaakt omdat om 9.30 het einde verhaal is.
Tevens viel me op dat de kamermeisjes om 8.00 uur morgens luid kwebbelend door de gangen banjeren en meer bezig waren om elkaar van alles mede te delen met luide stem zonder zich zorgen te maken over degene die nog lagen te slapen.
Ik denk dat de intentie van de leiding en de staf er een is van roeien met de riemen die je heb maar eigenlijk is er maar een oplossing slopen die handel en op dezelfde plaats een hotel naar de eisen van deze tijd.
Voor het geld wat het nu gekost heeft had ik ook een hotel kunnen krijgen met duidelijk meer comfort.

  • Algemeen 1
op 22 oktober 2017 bestemming: Verenigde Arabische Emiraten / Dubai, reisperiode: september 2017

Heel hartelijk welkom door personeel goede bediening in restaurant door Angie en Oswald.Ook bij het zwembad is het ook zeer net en de security staat steeds ter beschikking

  • Algemeen 8
op 22 oktober 2017 bestemming: België / heist, reisperiode: september 2017

De B&B bed en beaufort in Heist is vuil en slecht onderhouden heb daar 95 euro teveel voor betaald echt geen aanrader en zeker zijn twee sterren niet waard .

  • Algemeen 3
op 22 oktober 2017 bestemming: Marokko / Marrakech, reisperiode: september 2017

Rosé Appartment Marrakech. Door een mevrouw uit appartement gezet voordat boeking af liep. Zij kon een betere en langere boeking voor mijn kamer krijgen en bood slechts een veel duurder alternatief voor een hotel doch zij wilde niets compenseren, Met veel moeite en behulp van politie heb ik mijn geld teruggekregen en het appartement voortijdig moeten verlaten ,,.Wat een nare ervaring,,

  • Algemeen 5
op 20 oktober 2017 bestemming: Curaçao / Pietermaai, reisperiode: september 2017

Booking.com had onze preferenties goed doorgegeven aan het hotel. Communicatie vooraf was prima. Zeker voor herhaling vatbaar

  • Algemeen 9
op 19 oktober 2017 bestemming: Indonesië / Bali, reisperiode: augustus 2016

Het was fantastisch, maar in de planning zou ik het de volgende keer iets anders doen.

  • Algemeen 8
op 19 oktober 2017 bestemming: Nederland / Schin op geul, reisperiode: oktober 2017

Van begin tot einde prima geregeld

  • Algemeen 10
op 18 oktober 2017 bestemming: Indonesië / Rondreis, reisperiode: augustus 2016

Prachtige rondreis door Bali met verschillende locaties.

  • Algemeen 9
op 18 oktober 2017 bestemming: Spanje / Madrid, reisperiode: juni 2017

Alles snel geregeld. Prima accommodatie. Prijs kwaliteit verhouding prima.

  • Algemeen 9
op 15 oktober 2017 bestemming: Nederland / Vlieland, reisperiode: oktober 2017

Perfecte organisatie alles goed geregeld, met een heel goed prijs

  • Algemeen 10
op 13 oktober 2017 bestemming: Frankrijk / los masos, reisperiode: juli 2017

Waarom boeken via booking.com ??? De prijzen zijn in alle accomodaties die met booking werken, met 20% of meer gestegen. Normaal want de commissie is zo hoog. Bovendien een rompslomp met hun administratie. En de reviews zijn weinig waard. Vooral omdat de meeste gasten 1 of 2 dagverblijf boeken en die geven meestal een score 10 omdat ze niet op tijd de nadelen door hebben 🙂 Diegene die een weekverblijf boeken geven over het algemeen lage scores, als ze nog de moeite doen om te reageren. En als het echt een slechte kritiek is, dan grijpt booking.com in om die kritiek eruit te halen want ze willen de verhuurder niet verliezen…. 1 raad : boek rechtstreeks met de eigenaar, bel of schrijf verschillende keren want een verhuurder is het eerste contact superlief maar na enkele contacten heb je snel door of je welkom bent of niet 🙂
Helemaal op het verkeerde pad gezet door de reviews van booking in onze verblijfplaats, daar zijn ze gewoon uit op je geld en blijven ze vriendelijk. Anders maken je ze uit voor het rot van de straat. Ik ga er niet snel nog terug.

  • Algemeen 2
  • Vorige
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • Volgende