Ml.welzen
op 26 mei 2018
bestemming: Frankrijk / Parijs, reisperiode: september 2018
Zeer ontevreden ,omdat ik per vergissing een boeking gedaan had.
Geannuleerd na 2 dagen.Kreeg geen cent terug!Bijna €400.00
moet toch echt niet mogen!
... Lees meer
Majorie schumacher
op 24 mei 2018
bestemming: Italië / Pergucia, reisperiode: mei 2018
Hotel geboekt en dan blijkt het zwembad gesloten te zijn ivm herstelwerkzaamheden. Hotel proberen te annuleren wat niet gemakkelijk ging. Met tussenkomst van booking.com werd het goed geregeld zodat we naar een hotel met zwembad konden gaan. Dat met 30gr. Super .
... Lees meer
C Prinse
op 24 mei 2018
bestemming: Nederland / Limburg, reisperiode: mei 2018
Gisteren aangekomen bij Brake berg in limburg wilde in cheacken maar de boel was gesloten geen mens te zien dus faiet of iets dergelijks ,,,veel bezinne verreden is er mischien ook n komposatie moest we kwamen van medemblik noord holland nu weer thuis na 10 uur onderweg dit is toch te kolder voor woorden,, geen afbericht niets ben erg terleurgesteld ,,
... Lees meer
T.Nieboer
op 24 mei 2018
bestemming: Spanje / Alicante, reisperiode: juni 2018
Tweede keer dat ik bij Booking.com boek, ook 2e keer horror hotels. Ongelooflijk, dit was de laatste keer. Wat er op de site staat is niet juist, dus voel me misleid. Maar heb creditcard geblokkeerd dus ze zoeken het maar uit.
Gertjan
op 23 mei 2018
bestemming: Nederland / Scheveningen, reisperiode: juni 2018
Vorig jaar juni geboekt en een vraag gesteld of de hond mee mocht, omdat dit niet vermeld was. Begin van dit jaar werd door de verhuurder het huisje omgeboekt onder dezelfde condities. Nog steeds geen antwoord op de vraag, bij het nieuwe huisje werd wederom niet duidelijk in de beschrijving of honden welkom waren of niet! Vorige week kregen we een antwoord op onze vraag. Helaas geen honden toegestaan er stond bij dat de verhuurder over de vraag had heen gelezen. Maar ze had wel een alternatief voor ons! Je raad het al een huisje waar geen honden in mogen. Hierdoor nu iets anders moeten boeken voor €400 duurder. Booking.com geeft in zijn antwoord aan dat de verhuurder de vraag niet had gelezen, omdat deze niet door was gezet. Dus booking.com is nalatig, maar daar hebben ze het niet over, maar wel vreemd dat de verhuurder zegt dat ze over de vraag had heen gelezen. Boeven bende die booking.com, service nooit van gehoord!
Margriet
op 18 mei 2018
bestemming: Nederland / zeewolde, reisperiode: mei 2018
Ik geef dit cijfer omdat de wachttijd voor telefonisch contact veel en veel te lang is. Booking lijkt geen extra personeel in te zetten bij de accomodaties die rondom grote events liggen, terwijl van te voren prima in te schatten is dat dit veel extra drukte zal geven, denk aan lowlands 50.000 / Opwekking 35.000 - defqon 35.000. Zelfs het overschakelen naar een Engelstalige medewerker duurt extreem lang, meer dan 10 minuten
Jan
op 17 mei 2018
bestemming: Nederland / Zeeland, reisperiode: juni 2018
Heb begin maart geboekt voor een 2 en een 3 kamer bij de gebr. de Muynck nog steeds geen bevestiging ???
Esther
op 15 mei 2018
bestemming: Engeland / Stoke on Trent, reisperiode: mei 2018
Booking.com geeft geen correcte weergave van mijn ervaring. De negatieve onderdelen van mijn recencie zijn weggelaten. Niet zo netjes en zeker niet eerlijk!
Ik weet nu dus niet zeker of andere recencies nog wel betrouwbaar zijn en twijfel of ik nog gebruik zal maken van booking.com.
Matthijs
op 14 mei 2018
bestemming: Duitsland / Essen, reisperiode: mei 2018
Beoordelingen op Booking.com vind ik ongeloofwaardig. Ik voel mij misleid, net als bij een vorige reis. Het lijkt er op dat Booking.com op omzet gericht is en niet op klanttevredenheid.
Demot Michel
op 11 mei 2018
bestemming: Spanje / Ibiza, reisperiode: juli 2018
Twee keer heeft booking.com de villa die ik had geboekt eenzijdig geannuleerd .De eerste keer was de reden dat er illegale praktijken plaatsvonden in de villa, de tweede keer was er geen uitleg.Nooit hebben ze een alternatief voorgesteld noch compensatie .Zij werken met totaal onbetrouwbare partners en laten hun klanten gewoon stikken als het fout gaat.Hun uitleg: we zijn gewoon tussenpersoon ...dus boeken met booking.com geeft u geen enkele garantie dat de accomodatie ter beschikking zal zijn de dag van aankomst.
Mary Polman
op 8 mei 2018
bestemming: Spanje / Mallorca, reisperiode: mei 2018
Diverse malen geboekt via Booking.com altijd goed geregeld indien er iets niet in orde was altijd direct goed opgelost ben zeer tevreden
Betlem
op 5 mei 2018
bestemming: Spanje / Barcelona, reisperiode: mei 2018
De prijs/kwaliteit van het hotel dat wij in Barcelona via Booking.com hadden geboekt was absoluut niet in verhouding. Wij verwachtten geen luxe hotelkamer van een één ster hotel, maar de vieze, kleine en onveilige kamer voor 91 euro per nacht ging ons te ver. Wij konden dezelfde nacht ook geen andere kamer krijgen en het geld dat wij voor drie nachten vooruit hadden betaald, was zogenaamd 'unrefundable'. Kortom, ze kunnen jou alles aanbieden omdat je toch al heb betaald! Opmerkelijk was dat wij in dezelfde buurt voor een vergelijkbare prijs wel een hotelkamer konden krijgen die wel prima in orde was! Mijn suggestie: kijk eerst zelf rond op internet of op de locatie zelf, voordat je een site in handen neemt die jou zogenaamd 'ontzorgt'.
Geert Jansen
op 1 mei 2018
bestemming: Engeland / Londen, reisperiode: mei 2018
Het klinkt gek, maar toen ik terugzag wat ik geboekt had namelijk een reservering van een kamer Corner House Hotel Gatwick voor 67 euro, bleek ik ook nog een kamer van 64 euro geboekt te hebben die niet refundable was , m.a.w. een reservering zonder mogelijkheid tot annuleren met terugstorting. ik direct , zelfde minuut nog , mail gestuurd naar booking com en het hotel .Tot nu toe 0 op het rekest.
De tweede kamer , waarvan ik niet eens weet dat ik hem geboekt heb kost 63 euro, 4 euro voordeel dus t.o.v. de gereserveerde kamer 1. Zit al meer dan 10 jaar bij booking.com , ben een zogenaamde genius traveller of zoiets , maar hier kan mijn genius niet bij.Heb 4 jaar geleden een zelfde akkefietje bij een hotel in Miami gehad, toen had ik wel per ongeluk op een niet te annuleren kamer zonder teruggave transactie had gedrukt, viel ook niet te herstellen. Maar dit geval gaat een stap verder , of ik ben seniel aan het worden en weet niet meer wat ik doe , kan ook natuurlijk. Ondanks mijn zogenaamde seniliteit vind ik dat een transactie door een consument
binnen redelijke tijd teruggedraaid moet kunnen worden .Mensen maken nu eenmaal fouten . Het lijkt wel of booking.com er op zit te wachten of erger nog tot er fouten gemaakt worden. Voor 4 euro verschil ga ik geen reservering zonder restitutie aan, zoals nu wel het geval blijkt te zijn.
Wordt vervolgd.
.
Dick
op 30 april 2018
bestemming: Myanmar / Ngapali Beach, reisperiode: april 2018
Booking.com lijkt geweldig om gemakkelijk hotels te boeken waar dan ook ter wereld. Wij hebben het de afgelopen acht maanden ook voor nagenoeg alle onderkomens tijdens onze reis gebruikt. Maar, als er een probleem ontstaat, geeft Booking.com helaas niet thuis. Geheel buiten onze schuld heeft een geboekt hotel onze boeking geannuleerd. Omdat er in die periode geen betaalbare accommodatie te krijgen in onze voorkeursplaats was i.v.m. een feestweek in het land waar we verbleven, zaten we met een groot probleem, de binnenlandse vlucht was al geboekt. Booking.com heeft, dat was heel hulpvaardig, via andere kanalen een hotel gevonden dat enigszins vergelijkbaar was. Wij moesten dit zelf boeken via een andere reserveringssite en Booking.com zou het prijsverschil aan ons vergoeden.
En toen begon de ellende. Ik ben nu al weken bezig om het prijsverschil terug te krijgen van Booking.com. Echter zonder enig resultaat. We zijn nu ongeveer 50 mails verder en iedere keer wordt er weer om een ander document gevraagd. Nu is de maat vol. Ik ga nu via de juridische weg mijn geld terug krijgen.
Mijn ervaring is dat Booking.com toezeggingen en beloftes niet wil nakomen en de klant op kosten jaagt voor een probleem dat niet door hem is veroorzaakt. Hebben meer mensen deze ervaring? Maak het kenbaar, wellicht dat Booking.com het beleid hierop kan aanpassen.
In de toekomst zal ik Booking.com alleen gebruiken om hotels te zoeken, maar zal ik rechtstreeks boeken bij de accommodatie. Dat zal ook voordeliger zijn in veel gevallen en het bespaart het hotel de hoge commissie aan Booking.com.
Aly weggemans
op 29 april 2018
bestemming: Griekenland / Kreta, reisperiode: april 2018
Het hotel sissi bay ligt prachtig gelegen direct aan zee. het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. het eten en drinken is gevarieerd en lekker en voldoende. er zijn drie zwembaden en voldoende ligstoelen. we hebben een jeep tour gedaan, hierbij het mooie kreta kunnen bekijken. zeer smalle weggetjes die uiteindelijk tot 1100 meter hoogte gaan. kennis gemaakt met de lokale bevolking en een prachtige diepe grot bewonderd. de natuur was prachtig mooi. en de uitzichten zijn prachtig.
Kouki
op 22 april 2018
bestemming: Engeland / Londen, reisperiode: april 2018
Gisteren 21 april aangekomen bij mijn hotel in Londen. Eigenaar stond raar te kijken, want volgens hem had hij mijn boeking van januari (JANUARI) niet geaccepteerd. Heb hotel geboekt via Booking.com en nooit iets vernomen of geld terug gekregen van Booking.com. Eigenaar had contact gehad met Booking.com en hadden hem vertelt dat ik met hun contact moest openen via de foon, maar die heb ik niet. Via de mail dan maar dat liep vrij stroef. Ik kreeg een mail van een ander hotel dat zij nog 1 kamer hadden. Na 4uur stres deze kamer geboekt maar dat ligt 10 km verder op en een bouwval is er niets bij. Maar je heb geen keus om 18.30 u. Opnieuw moeten betalen. Vind dat Booking.com de verantwoordelijkheid had moeten nemen om mij bij te staan en dit had moeten regelen met verrekening van eerder betaalde kosten. Nu opnieuw moeten betalen uit mijn vakantie budget.
Marloss
op 20 april 2018
bestemming: India / Trissur, reisperiode: april 2018
Beste mensen,
Ook weer een reflecte op booking.com en niet op het hotel zelf. Ik heb het hotel zelf gebeld en hen zelfs gewaarschuwd voor booking.com.
Ik had in Trissur een hotel gereserveerd 3 dagen voor vertrek, en een dag later gecancelled. Op de dag van vertrek kreeg ik een telefoontje van booking.com, een mevrouw die vanuit Nederland belde maar geen Nederlands kon, rara. Zij vertelde me dat ik nog steeds geen aanbetaling had gedaan en dat ik slechts een verzoek tot cancellation had ingediend en niet het hotel had gecancelled. Ik kon mn oren niet geloven en zei een aantal keer tegen haar dat het niet werkt zo. Een webbezoeker cancelled een hotel en klaar. Ook omdat bij andere hotels een cancellation met 1 klik voor elkaar is.
Het hotel bleek dus totaal geen cancellation te hebben ontvangen van mij. Arme mensen! Ik weet hoe druk het is deze dagen in het gebied waar ik wilde overnachten, en nu konden zij m’n kamer niet zo goed meer kwijt dat toen ik had gecancelled.
Booking.com mevrouw ging bellen met hotel en belde terug. Ik zei weer hoe naar ik t vond en hoe niet okay van booking.com. Ze bleef sterk en zei geen enkele keer dat ze begrip had of bood haar excuus aan. Niets.
Uiteindelijk heb ik zelf het hotel gebeld en hen gewaarschuwd. Dat ik al dagen terug had gecancelled en dat booking.com het niet heeft doorgegeven omdat het een verzoek om cancellation was. Blabla.
In het vervolg ga ik niet meer boeken via booking.com maar zal er enkel een hotel zoeken en dan boeken via het hotel zelf..
Mihman
op 7 april 2018
bestemming: Turkije / Istanbul, reisperiode: april 2018
Ik heb dit cijfer niet voor de hotel gegeven maar voor booking.com zelf, omdat ik niet goed geholpen ben. ik had 4 maanden terug 2 hotels gereserveerd en na een paar dagen ben ik op mijn profiel geweest om deze te annuleren. Ik heb alleen 1 hotel gezien tussen mijn reserveringen en dit heb ik ook tijdig netjes geannuleerd. Die andere hotel zag ik er niet tussen dus ook niet kunnen annuleren. En toen kreeg ik een mail met je word over 1 week verwacht in het hotel! netjes gebeld en proberen uit te leggen dat er niks te zien was op mijn profielnaam. Maar helemaal niet geholpen. Ze vertelden dat het mijn eigen fout was dat de reservering niet op mijn profiel stond. Dus GEEN BOOKING.COM MEER!
Jules stijnen
op 5 april 2018
bestemming: Duitsland / Hamburg, reisperiode: maart 2018
Via de site van Bookings.com word men naar hotel Entree Gross Borstel garni hotel in Hamburg gelokt. geadviseerd wordt om vooruit te betalen want het is volgens Bookings een prima hotel. daar aangekomen blijkt het een smerige bende. aan de receptie zit de receptionist een bak shoarma naar binnen te werken, de kamers vallen van achterstallig onderhoud uit elkaar en de tent is zo smerig dat we de kleren van de vorige bewoner nog in een kast aantroffen. Er was maar een conclusie die we op dat moment konden trekken; Wegwezen !! Na afloop geef je je klacht geillustreert met foto's door aan Bookings. Die er vervolgens niets mee doen. Ze beweren gebeld te hebben, maar niets voor je te kunnen doen. Dat is eigenlijk ook logisch. ze krijgen van die oplichters in Hamburg betaald. dus waarom daar veel aandringen. Het echt jammere vind ik dat ik geen recentie over die vieze tent kan schrijven omdat ik de reserverering geannuleerd heb. Dus geen enkele dienst geleverd door dat hotel. geld voor drie kamers over twee nachten 100% weg, geen waarschuwing voor andere gasten en het hotel en bookings delen de winst.
ik heb de Bookings app gedelete, gelukkig zijn er goede alternatieven.
Hennie
op 30 maart 2018
bestemming: Nederland / Groningen, reisperiode: maart 2018
Alles was prima alleen moesten we bij aankomst extra betalen voor de hond en dat stond niet in de boeking
Roel Ebben
op 27 maart 2018
bestemming: Spanje / Ibiza, reisperiode: juni 2018
In oktober 2017 dachten we een mooie Villa te boeken in Ibiza, 4nachten van 19juli tm 23juli. In Maart 2018 komt dan echter het bericht dat we even 900euro bij dienen te betalen. Ipv 2200euro wordt het dus 3100euro.
Een Obviously mastake volgens BOOKING.COM. (Zo Obviously dat ze er zelf pas 4maanden later achter komen). Dus even bijbetalen of anders wordt je vakantie gecancelled. Van de reeds geboekte vliegtickets krijg je vanzelf sprekend niks terug.
Kortom boek dus niet deze villa en kijk uit met je boekingen bij BOOKING.COM, het zijn goedkope oplichters, zonder oog voor hun klanten. Ze wachten bewust 4maanden zodat je niet meer terug zou kunnen.
Het vreemd is dat later blijkt dat dit vaker gebeurd bij deze Villa, maar waarom gaat een groot bedrijf als BOOKING.COM dan nog in zee met zulke verhuurders??
Het is ons een groot raadsel. Booking.com helpt zo een complete vakantie omzeep van 10man, waaronder diverse vaste klanten… Ze hebben hier schijt aan en zetten je voor het blok. Ofja ze bieden je 100euro korting aan (900 ipv 1000euro bijbetalen)
Gegroet,
Ruben de Wit / Roel Ebben
Pieter
op 22 maart 2018
bestemming: Duitsland / Dresden, reisperiode: februari 2018
Ik heb een zoekopdracht gegeven voor 5 personen. Ik krijg twee kamers aangeboden voor 5 personen waarbij is aangegeven dat de totaalprijs voor alle gasten € x,-, Op de kamers staan 2 bedden
Bij de kleine lettertjes staat dat het mogelijk is om een extra bed in de kamer te zetten voor € 30,-.
Omdat booking mij een totaalprijs aanbiedt voor alle gasten, ga ik er vanuit dat dit dus voor 5 personen is en er voor de totaalprijs dus ook een bed wordt bijgezet. IK heb ook nog het hotel gemaild om dit te vragen. Geen reactie. Bij aankomst moet ik dus € 30 bijbetalen. IK bij Booking.com gemeld . Willen ze niet oplossen omdat ik dit had moeten weten en zij geen geld kunnen terug betalen
Hoefnagels
op 20 maart 2018
bestemming: Oostenrijk / Gaschurn, reisperiode: februari 2018
Bij het boeken via booking werd toegezegd dat indien er een goede recensie geschreven zou worden over de accommodatie, er 10% van de huur van gecrediteerd zou worden door booking.com. Stond op de website. Vakantie is voorbij, was een mooie tijd, alleen weet booking ineens niets meer van de toegezegde 10% korting. Ze willen ons nu wegsturen met 25 euro genoegdoening. Of we een screenshot kunnen overleggen.Sorry, maar dit is niet wat iemand normaal doet, dit is pure oplichting. Ongelofelijk van wat een gedegen bedrijf zou moeten zijn, kan ik niet anders zeggen dat het oplichters zijn. Zo teleurgesteld, maar schijnbaar hun manier van zaken doen.
Mijn advies: pas op met booking.com!
Smit
op 19 maart 2018
bestemming: Spanje / Gran Canaria, reisperiode: juli 2018
In december een boeking geplaatst bij Booking.com - er zelf achter gekomen dat onze accommodatie niet meer te boeken was. Zelf verschillende keren contact opgenomen met Booking.com - onze boeking werd geannuleerd - huis wat we gehuurd hadden werd verkocht!
Er werd ons 2 alternatieven aangeboden die in de verste verte niet in de buurt kwamen van het geboekte. Ook booking.com heeft ons 1 alternatief aangeboden dat niet de faciliteiten had van het geboekte. Altijd zelf moeten bellen naar Booking.com - nooit reactie gehad op mijn mails. Heb uiteindelijk GEEN compensatie gehad en zelf iets anders moeten zoeken en boeken.
Suzanne
op 16 maart 2018
bestemming: Verenigde Staten / Las Vegas, reisperiode: augustus 2018
Geen laagste prijs garantie ondanks belofte op site. Ondanks diverse pogingen dit aan te tonen blijven ze volhouden dat mijn screenshot niet overeenkomt met de prijs die zij vinden bij andere aanbieder. Ze verwijzen vervolgens naar hun voorwaarden maar daar voldoet mijn claim aan. Frustrerend en erg klantonvriendelijk.
Sylvie
op 14 maart 2018
bestemming: Verenigde Staten, reisperiode: juli 2018
Via Booking.com hotels in Amerika geboekt. Ondanks dat er duidelijk aangegeven wordt, dat er geen kosten bij annulering in rekening gebracht worden, is dit wel degelijk het geval. Allereerst wordt meteen de boeking van je credit card geboekt, vervolgens is de bijboeking berekend met wisselkoers verschillen. Dit kan aanzienlijk oplopen. Voor mij is dit misleidende informatie en is de reden dat ik niet meer via booking.com ga boeken.
Walter vonk
op 4 maart 2018
bestemming: Spanje / Vitoria-Gasteiz, reisperiode: januari 2018
Wij hadden een reserverings-bevestiging van Booking.com bij hotel-restaurant El Coto. na een reis van 1000km op zondag 7 januari kwamen wij daar aan. Het Hotel en het Restaurant waren gesloten. Ondanks onze sluitende bewijzen dat we daar rond 18.00 waren en een uur lang alles geprobeerd hebben het hotel van onze aankomst op de hoogte te brengen (deur bellen, buren, telefonisch) is de volgende dag het bedrag van 79 euro van onze rekeninig gehaald en heeft Booking.com slechts geprobeerd ons met 25 euro af te schepen en naar we weten geen enkele actie ondernomen richting El Coto of onze bewijzen te verifieren.
Wij hebben reeds vele jaren veelvuldig gebruik gemaakt van Booking.com en hebben recenties van onze bezoeken verzorgd. Na een eerdere teleurstelling in 2017 met Booking.com is de maat nu vol.
Karel ten Broeke
op 24 februari 2018
bestemming: Aruba / Oranjestad, reisperiode: februari 2018
In november 2017 geboekt via booking.com en netjes van hun een boekingsbevestiging gekregen. 1 dag voor vertrek naar Aruba (10 februari 2018) blijkt dat ik helemaal geen reservering heb. Het hotel blijkt helemaal niet met booking.com samen te werken. Ik stond dus met lege handen. Booking.com was telefonisch niet bereikbaar, althans, ik heb na 45 minuten wachttijd de telefoonverbinding maar verbroken. De volgende dag, de dag van vertrek, eindelijk een telefoniste aan de lijn. “Het is de verantwoordelijkheid van de verhuurder en booking.com valt niets te verwijten.” Daar sta je dan met je goede gedrag. Booking.com heeft me laten vallen als een baksteen. Ik ben nog wel naar Aruba afgereisd, en na 2 dagen heb ik iets betaalbaars gevonden om te overnachten. Ondertusssen gewoon in mijn huurauto geslapen. Bedankt booking.com voor deze afgrijselijke ervaring. Booking.com: Geen service, geen fatsoen, zeer onpersoonlijk, een bedrijf om verdrietig van te worden.
Priscilla
op 24 februari 2018
bestemming: Engeland / Londen, reisperiode: februari 2018
Van alles mis met het hotel. Als belt krijg je standaard antwoorden. Als je mailt ook standaard antwoorden. Nemen nergens verantwoordelijkheid voor. Schandalig!
Sandra
op 19 februari 2018
bestemming: Nederland / Den Haag, reisperiode: januari 2018
Ik had een hotel geboekt via Booking.com. Maar accomodatie was waardeloos. Geen warm water, verstopte riolering, vies. Ik heb dezelfde dag vanuit het hotel een email verstuurd naar Booking.com, want telefonisch contact was alleen mogelijk Engels talig ( was nl in de avond).
Booking.com helpt niet goed als er problemen zijn met accommodatie. Ik blijf ze maar emails sturen, maar ze reageren niet. Als ik ze bel dan beloven ze het zelfde dag in orde te maken maar het is al bijna een maand geleden en het beloofde is nog steeds niet waargemaakt.
Ik zou if mijn geld terug krijgen of een andere luxere kamer in delfde of een andere hotel.
Booking.com is waardeloos!
Sannie
op 19 februari 2018
bestemming: Thailand, reisperiode: januari 2018
Ik ben 4 weken naar Thailand geweest en kreeg na het eerste hotel in Bangkok geboekt te hebben een link met een korting code, hierbij stond 20 euro voor jou en 10% korting voor de ander. Dit vond ik super dus ben heel mijn vakantie alles via booking.com gaan doen met linkjes die ik vond op Facebook en via mensen die ik daar ontmoeten. Zelfs meerdere keren een duurder hotel gepakt omdat ik wist dat ik binnen een maand het geld terug zou krijgen op mijn creditcard! En ik las dat je per persoon tot 200 euro terug kon krijgen. Eenmaal terug te zijn kreeg ik een bericht dat ik 8,37 terug kreeg en nog later 20 euro, Hierbij zou het blijve.dus ik heb booking.com gebeld alles uitgelecht en alle reservering nummers door geven. Daarna krijg ik te horen dat ik dus maar 1 maal een code mag gebruiken om 20 euro terug te krijgen, en dat dit in de voorwaarde staat. Nou leg ik uit dat bij mij bepaalde codes het niet deden en ik ook niet kon boeken met de code maar andere het wel deden en ik ook een melding kreeg dat ik het bedrag terug zou gestort worden binnen een maand op mijn creditcard. Ik vind hier niks van kloppen,ik vind het zelfs een beetje oplichting alsof ze wisten dat heel veel mensen die wat langer op vakantie gingen deze link gingen gebruik en er dan pas achter zoude komen als ze terug thuis zijn.de meneer aan de telefoon zij zelfs als ik gewoon heel veel email adressen had gehad en bij elke booking een ander email adres had gebruikt maar wel de zelfde creditcard dat ik wel al het geld terug kreeg. Nou sorry maar ik vind dit niet normaal. En voel me echt een beetje opgelicht
Liset
op 7 februari 2018
bestemming: Nederland / Leeuwarden, reisperiode: februari 2018
Voor het eerst een reis via booking.com besteld. Geld afgeschreven, geen informatie ontvangen. Halfuur in de wacht voordat je telefonisch wordt geholpen. Medewerkers begrijpen er zelf ook niks van en willen mij maar niet geloven. Wanneer ik later nog een keer terugbel schijnt het heel normaal te zijn dat er iets fout gaat als je via ideaal betaald. Mevrouw uw geld krijgt u binnen 24 uur terug. Ja, maar ik wil graag een weekendje weg en ik had gehoopt dat dat op deze manier alsnog geregeld kon worden aangezien het een goede aanbieding was. Ja mevrouw daar kunnen wij niks aan doen. Geen excuses niks. Slechte service en bijdehand personeel. Totaal niet oplossingsgericht.
Mark
op 5 februari 2018
bestemming: Verenigde Staten / Los Angeles, reisperiode: oktober 2017
Goede ervaring.
Marco
op 3 februari 2018
bestemming: Italië / Rome, reisperiode: februari 2018
3 maanden van tevoren geboekt en netjes een baby bedje aangevraagd via de speciale verzoeken, krijgen we 3 dagen voor vertrek van het hotel dat er geen kinderbedje beschikbaar is en booking.com geeft geen gehoor echt een waardeloze service. Ik heb ze bij booking uitgelegd dat ik hun betaal voor een service maar ze doen echt helemaal niks. Conclusie : grote oplichters samen met de accommodaties waar ze mee samen werken echt schandalig .
Kraaikamp
op 26 januari 2018
bestemming: Portugal / Faro, reisperiode: november 2017
DE KLACHT
Zeer teleurstellende ervaring met Booking.com
Betreft: reservering onder nummer 2067074233 bij Hotel Faro & Beach Club, met incheckdatum 2017-11-24, en uitcheckdatum 2017-11-27.
We hadden een suite gereserveerd via Booking.com a’ 600,- euro voor drie nachten. Bij aankomt bleek dat we niet naar buiten konden kijken omdat er steigers voor de ramen waren geplaatst met doek eromheen.
Direct bij hotel receptie aan de bel getrokken en Booking.com geïnformeerd en foto’s gestuurd. Er was helaas geen andere kamer beschikbaar.
Ik vind het grove nalatigheid van Booking.com dat ik niet tijdig was geïnformeerd en een alternatief aangeboden heb gekregen.
Na maanden emailen werd mij een compensatie van 60 euro aangeboden en werd door mij resoluut van de hand gewezen.
Ik was in de veronderstelling dat Booking.com goede afspraken had met haar accommodatie verstrekkers en voor dergelijke incidenties altijd een oplossing wordt geboden. NEE DUS....
Valentijn
op 24 januari 2018
bestemming: Nederland / Den Haag, reisperiode: september 2017
Wij stonden bij vaste deur bij studio spui. booking gebeld. die belde de eigenaar . ze konden niks doen en gaven ons de indruk dat wij leugenaars waren.Geld moesten we maar bij de eigenaar terug vragen. waar wij geen gegevens van hadden. Omdat wij geboekt hadden bij booking
Yves
op 12 januari 2018
bestemming: Duitsland / Monchau, reisperiode: augustus 2017
Ik heb geen slechte ervaring met de reis zelf of met booking.com voor die reis. Ik heb eerder mijn bedenkingen bij hun wijze van beschikbaar stellen van kamers: vorig jaar heb ik een 3 weken voor ik in Duitsland een wedstrijd ging lopen half augustus een kamer gereserveerd voor 3 volwassenen en een kind (lees: een kamer waarvan er niet veel zijn). Dit jaar was ik nu begin januari terug aan het kijken voor dat zelfde weekend en nu zou dit hotel al volzet zijn. Zelfs indien ik slechts voor 2 volwassenen wil reserveren. Ik heb daar serieuze twijfels bij.
Sara
op 8 januari 2018
bestemming: Frankrijk / Parijs, reisperiode: januari 2017
Denk goed na voordat je hier boekt. Dit zijn de grootste oplichters ever. Zij adverteren met een lage prijs garantie. Echter als blijkt dat je een paar dagen later het hotel elders voor een lagere prijs treft, kan je fluiten naar het verschil.
Sandra
op 5 januari 2018
bestemming: Nederland / Hoenderloo, reisperiode: januari 2017
We wilde annuleren maar de communicatie was zeer slecht. Dit geldt overigens voor dit weekend.
Jolanda
op 3 januari 2018
bestemming: België / Antwerpen, reisperiode: november 2017
Wij hebben zeer slechte ervaring met booking.com. werkelijk een zeer slecht appartement troffen we aan! Voordeur, bedbank(!!)die stuk waren en een boiler die veel te klein was voor 4 pers. We moesten zelfs verhuizen naar een ander appartement voor de tweede nacht. Naderhand staat booking.com niet open voor de klacht. Het enige wat ze doen is 25 euro bieden ter compensatie bij een volgende boeking. Er werd meerdere malen om foto 's gevraagd als bewijs, toen deze werden opgestuurd kwam hierop geen enkele reactie. Wij boeken niet meer bij booking.com!
Marc
op 2 januari 2018
bestemming: Nederland / Susteren, reisperiode: december 2017
Slechte reiservaring en onze recensie op booking.com is vervalst. Lijst van negatieve punten is niet vermeld. Bedrieglijke info naar reizigers!!!!
Vandersmissen Eddy
op 2 januari 2018
bestemming: Duitsland / Leipzig, reisperiode: januari 2017
Had een kamer geboekt via booking.com! Bij aankomst stond er een koppel voor ons aan de incheckbalie , ze hadden dezelfde kamer geboekt als wij , ze kregen zonder te vragen een upgrade zonder kosten , toen wij aan de beurt waren en we onze kamer toegewezen kregen vroeg ik of er voor ons ook geen upgrade inzat ?
Dit was niet mogelijk want er waren geen kamers meer beschikbaar .??????
Dit begreep ik niet , het hotel was zeer zeker ver van uitgeboekt , dus waarom ging dat voor ons niet ??? Omdat wij met booking geboekt hadden !!!!!!!
Ik vind dit echt discrimerend , ik had mijn kamer trouwens al betaald , dus als ik nu ook nog vroeger wil vertrekken dan kan dat ook al niet meer , iets wat ik eigenlijk anders wel had gedaan !!!!!
Gul
op 1 januari 2018
bestemming: Turkije / Istanbul, reisperiode: november 2017
In augustus heb ik een hotel (The House hotel Istanbul) via booking.com geboekt. In November, kort een week voor mijn reis kreeg een e-mail via booking.com dat mijn hotel is volgeboekt. Hier begon mijn teleurstelling. Direct daarna heb ik contact opgenomen met de (ontwetende) klantenservice. Hierbij werd me vermeld dat ik een nieuwe hotel moest boeken en dat het restbedrag daarmee werd gerestitueerd, wat dus niet is gebeurd! Per direct heb ik geprobeerd om een nieuwe hotel te boeken. Helaas bevond ik me op dat moment in Turkije (wat ik tijdens mijn gesprekken heb ook vermeld). Dus het boeken van een hotel in Turkije was onmogelijk, dat ik na 2 dagen heb ontdekt. Na meerdere malen contact op te nemen hebben ze het probleem niet kunnen oplossen. Ontwetendheid van de callcenter medewerkers! Uiteindelijk heb ik zelf via een familielid kunnen boeken. De nieuwe boeking is dus afgeboekt van mijn creditcard, maar van het bedrag van de annulering heb ik in 1ste instantie niets vernomen. Na meerdere malen bellen en e-mailen hebben ze na 2 maanden mijn geld teruggestort. Steeds werd me in de e-mails vermeld over een terugkoppeling van 72 uur, maar dat is nooit nagekomen. Door deze elende heb ik niet optimaal kunnen genieten van mijn vakantie. Tevens heeft het me energie gekost om achter mijn geld aan te gaan. Ik vond het niet professioneel van zo'n organisatie als booking.com! Uiteindelijk heb ik mijn geld na 2 maanden terug kunnen krijgen, zonder enig tegemoetkoming en gepast excuses!! Erg onwaardig en zwaar teleurstellend!!
F h bloem
op 19 december 2017
bestemming: Duitsland / Aken, reisperiode: december 2017
Het hotel was redelijk alleen de prijs veel te hoog .voor het onbijt moest 17 € p.p afgerekend worden voor een zeer armoedig onbijt .
Tot overmaat wordt bij het afrekenen gezegd dat het bedrag voor de overnachting al van de kredietcard afgeschreven was terwijl booking .com zegt dat de kredietcard nooit werkelijk belast zou worden .nu blijkt dat de overnachting al op de dag van boeking al afgeschreven is van de kredietcard.
Dit gaat in tegen alle regels van wat booking.com zelf schrijft in hun voorwaarden .reactie gevraagd bij booking.com tewoord gestaan door een zeer onbeschofte vrouw dat het niet anders is en dat het hotel dit doet dat betekent dat ze je krediecard gegevens door geven aan de hotels en kunnen afschrijven wat ze willen voor mij geen booking.com meer wat een verschrikkelijk bedrijf
Koen Christiaans
op 17 december 2017
bestemming: Nederland / Haarlem, reisperiode: december 2017
Booking.com neemt GEEN ENKELE VERANTWOORDELIKHEID voor reizen die geboekt zijn via hun site. Als het mis gaat mag je zelf oplossen met het hotel wat uiteraard nooit lukt. Booking.com verschuilt zich er achter dat het niet hun hotel is; het hotel verschuilt zich er achter dat booking.com verantwoordelijk is voor de booking. Over een afschuifsysteem gesproken..!! BOEK NOOIT MET BOOKING.COM!!!!!!
Oosterbroek
op 11 december 2017
bestemming: Engeland / London, reisperiode: november 2017
We zaten in Mowbray Court hotel. Dekbedjes flinterdun dus steenkoud.
Hotel deed niets en Booking.com ook niet ook niet na verschillende keren recalmeren. Bellen niet eens terug!
Julia
op 9 december 2017
bestemming: Italië / Rome, reisperiode: januari 2017
Booking.com is absoluut een k*t bedrijf. Het hotel Glam Sm Maggiore Guest House (Rome) heeft een maand voor vertrek geannuleerd, omdat volgens het hotel het factuurbedrag niet afgeschreven kon worden. Direct de bank gebeld, volgens de bank is er geen poging gedaan tot afschrijving. Anderhalve week verder, enkele telefoontjes en mailtjes met booking.com later, zijn we niet tot een oplossing gekomen. Booking.com wil niet meedenken over een oplossing of een ander hotel aanbieden. Het hotel kan geen bewijs aanleveren van poging tot afschrijving. M.a.w. als klant kun je niks, ondanks dat zij hun afspraken niet nakomen. Je hebt immers gewoon een overeenkomst. Booking.com neemt niet zijn verantwoordelijkheid en lapt de wet aan zijn laars.
Ria
op 30 november 2017
bestemming: Schotland / Crianlarich, reisperiode: september 2017
De accomodatie was prima in orde. Alles wat was voorgesteld was ook werkelijk aanwezig, maar... Over booking.com zijn wij niet te spreken.
De reis was betaald met visa. Als we thuis kwamen ontdekten we dat er zo maar 100€ van onze rekening werd gehaald.(dus nadat wij het verblijf hadden verlaten) Ze hebben ons wel een mail gestuurd, waarin ze uitleggen dat ze die 100€ aangerekend hebben voor het meenemen van zeepdispensers (plastieken). Mileuvriendelijk als wij zijn, dachten we: ze zijn nog niet helemaal leeg, we zullen ze thuis wel voort opgebruiken. Nergens in ons hoofd kwam het bij ons op dat ge in een 4-sterren verblijf die dispensers niet moogt meenemen. Ze gaan die zeker toch niet terug vullen voor de volgende gasten? Bah! Op de site staat dat toiletartikelen inbegrepen zijn. Nergens staat er vermeld dat bij gebruik ervan moet afgerekend worden, zoals wel voor de elektriciteit. Ook ter plaatse was daarover niets te vinden.
En booking-com heeft die 100€, zonder onze handtekening of zonder ons akkoord, via Visa van onze rekening gehaald. Kan dit zomaar?
Wij hebben dit in oktober gemeld aan booking-com, maar we hebben daarover nog geen bericht ontvangen, laat staan een terugbetaling.
Hans Sepers
op 29 november 2017
bestemming: Nederland / gorinchem, reisperiode: november 2017
Creditcardgegevens NIET VEILIG bij Booking.com
Graag wil ik u deel laten uitmaken van wat mij is overkomen. Op 31 oktober 2017 werd van mijn creditcard 350 euro afgeschreven door Booking.com. Door mij is dit geverifieerd bij de ING. Nagezocht in mijn beveiligde account, geen boekingen, wel afschrijving. Waar is dit bedrag aan gelinkt is niet terug te vinden.
Vervolgens verschillende malen telefonisch contact gezocht met Booking.com. Telkens werd er verwezen naar anderen, de eigen bank, de financiële afdeling, onderzoek, zou automatisch teruggestort worden. Conclusie is dat men niets onderneemt terwijl het initiatief bij Booking.com zou moeten liggen. Ondanks mails dat het in onderzoek is, geld teruggestort wordt, telefoontjes uit verschillende landen, geeft men geen gevolg aan het terugstorten van de niet terechte incasso door Booking.com. Temeer omdat alle informatie meer malen verstrekt, diverse telefoontjes met buitenlandse booking.com medewerkers, Nederlandse en Engelstalige mails. Ik wacht nog steeds op de 350 euro. Waarom niet terugstorten en intern onderzoek en de klant hierover berichten?
Belangrijker, het betekent dus dat Booking.com zijn administratie en veiligheid niet op orde heeft. Overmakingen kunnen niet teruggevonden worden en uw creditcardgegevens zijn NIET VEILIG blijkt wel. Blijf in afwachting van en in contact met ze.
Karen
op 28 november 2017
bestemming: België / Gent, reisperiode: november 2017
BOEK NIET BIJ BOOKING.COM!
behoorlijk misleidend, totaal geen service of bereikbaarheid wanneer je vragen hebt. Alles is geautomatiseerd dus je krijgt niemand te pakken. Ook de advertenties zijn misleidend!! Zodra je doorklikt en je denkt de aanbieding te hebben geboekt, blijkt het toch anders te zijn en dat is dikke pech!! Want je krijgt bij booking.com niemand te spreken.
Ik boek voor mijzelf en ons bedrijf nóóit meer bij hun!!!
Dominggus Reawaruw
op 16 november 2017
bestemming: Nederland / Apeldoorn, reisperiode: november 2017
Afspraken niet nagekomen, slechte administratie. Huis geboekt met jacuzi en sauna. Door een 'fout' in het systeem is het geannuleerd. Er werd nagelaten om een passende oplossing te vinden.
Er werd doorverwezen naar Rbnb. Zeer slechte 'service' onvriendelijk mailcontact. 1 keer nooit weer
Harm
op 14 november 2017
bestemming: Nederland / Den Haag, reisperiode: oktober 2017
Oplichters, de beloofde beloning als er iemand via een bepaalde link ging reserveren is niet uitbetaald. ik kreeg een email waarop ik mijn creditcard gegevens moest controleren en invullen, daarna zou het binnen 10 dagen gestort worden maar helaas schijn bedriegt.
Bel je op dan word er door de betreffende medewerker alles beweerd behalve dat zei fout zijn! op deze manier is het valsheid in geschrifte om zo aan informatie te komen een persoons gegevens! TIP! kijk uit wat je invult aan gegevens aan deze organisatie na deze ervaring weet ik niet of de gegevens veilig zijn
Wendy
op 13 november 2017
bestemming: diverse, reisperiode: maart 2017
Wij boeken meerdere keren per jaar een weekendje alsook onze grote vakantiereis via booking.com. Wij lezen altijd de beoordelingen en zijn nog nooit voor verrassingen komen te staan. Elk verblijf was altijd zoals beschreven en viel bij ons in de smaak. Doordat we nooit klachten hebben gehad , hebben we nog nooit persoonlijk contact met booking.com moeten opnemen. Vaak zoeken we het hotel ook via deneigen site op maar het boeken doen we meestal via booking.com. De prijzen van een kamer zijn meestal dezelfde en bij booking.com krijg ik als frequente gebruiker bij veel hotels 10% korting. Ik vind het juist wel transparant. Er staan ook veel verblijven die laag scoren; deze beoordelingen zijn toch ook zichtbaar voor u en mij. En het zijn zeker niet altijd de goedkoopste. Ik kies nooit een verblijf dat minder dan 8.2 scoort. Just a feeling.....
Natasja
op 11 november 2017
bestemming: Nederland / Amsterdam, reisperiode: november 2017
In principe ben ik tevreden met booking.com ik vind alleen dat ze duidelijker moeten zijn over eventueel bijkomende kosten. Bij de booking staat heel duidelijk in het groen dat er geen bijkomende kosten zijn. Wij komen met de auto aanrijden bij het hotel. Kunnen we daar 24,- per dag betalen ivm parkeren. We hadden twee dagen geboekt dus komt er toch f een bedrag van 48,- bij. Dat is erg jammer! Dan had ik liever een ander hotel geboekt.
Marian
op 3 november 2017
bestemming: Spanje / Madrid, reisperiode: juni 2017
Alles verliep prima. Vanaf het boeken tot thuiskomst
Kim
op 2 november 2017
bestemming: België / Antwerpen, reisperiode: mei 2017
Alles goed geregeld
Paula Arents
op 31 oktober 2017
bestemming: Spanje / Chiclana de la Frontera, reisperiode: januari 2017
Het hostal dat we geboekt hadden was erg klein maar dat wisten we van te voren. Goede prijs/kwaliteit verhouding en voldoende informatie gekregen.
Paula Arents
op 31 oktober 2017
bestemming: België / Antwerpen, reisperiode: mei 2017
2 losse appartementen geboekt voor een vriendinnengroep van 11 personen. Super mooie appartementen en de foto's zagen er precies uit zoals het in het echt eruit zag. Top!
Paula Arents
op 31 oktober 2017
bestemming: Frankrijk / Parijs, reisperiode: oktober 2016
Alles was goed geregeld, voldoende informatie gekregen en het inchecken bij het hotel was zo gebeurd.
Sander van Pijkeren
op 31 oktober 2017
bestemming: België / Gent, reisperiode: december 2016
Goede informatievoorziening op de websites. De recensies waren positief.
Eddie
op 29 oktober 2017
bestemming: Cuba / Havana, reisperiode: oktober 2017
Ik geef geen tienen maar dat zou het wel moeten zijn dit keer. Wij hadden op de ene of andere wijze twee keer dezelfde booking gemaakt maar wel eentje ervan direct geprobeerd ongedaan te maken vis het web maar ook telefonisch bij het hotel. Toch werd dubbel afgeschreven door het hotel en deze wilde het bedrag niet restitueren. Dit gemeld bij Booking.com die (na onderzoek van aangedragen feiten) ons direkt de volledige som (€ 648,00) restitueerde. Dus bij deze de warme douche voor booking.com
Tessa Pluk
op 27 oktober 2017
bestemming: Spanje / Valencia, reisperiode: augustus 2017
De info op de site kwam overeen met hoe het hotel daadwerkelijk was, goede service, overzichtelijke site. Ik geef geen 10 omdat ik daarna irritante mails kreeg van Booking.com
Den blanken
op 25 oktober 2017
bestemming: Italië / Rome, reisperiode: oktober 2017
Waar het mis is gegaan laat ik in het midden.
maar met een rolstoelgebruiker ben je gevangen in een gevangenis op deze locatie.
Naar een metrostation iemand duwen gaat niet tenzij je een bodybuilder ben van 30 met olympische bouw.
Voor een man van 65 jaar met een invalide vrouw gaat dat niet.
Het eerste metrostation is meer dan 4 kilometer verderop en in de buurt van het hotel is werkelijk geen ene moer te doen in de avond.
Door deze locatie is werkelijk een groot gedeelte van de vakantie verpest en waren we ook nog genoodzaakt elke dat 60 euro te besteden alleen aan taxikosten.
De kamers zijn van dien aard dat ze net zo goed de muren weg kunnen laten want werkelijk elke voetstap en elk klein geluidje komt letterlijk of het naast je gebeurd over.
De hele nacht dronken mensen langs de deur, het lijkt werkelijk of mensen naast je in bed liggen te snurken en zo kan ik wel doorgaan.
Moesten ook nog 25 euro extra betalen per nacht i.v.m. hoogseizoen.
Dus meer overlast en extra betalen.
Het enige lichtpuntje wat ik kan ontdekken is dat het baliepersoneel bijzonder vriendelijk en behulpzaam is maar daar is dan ook gelijk de kwaliteit van dit hotel mee afgemeten.
Het is meer een hotel voor hooligans die straalbezopen in hun bed vallen en de volgende dag halfdronken weer naar huis worden afgevoerd.
Van het ontbijt hebben we geen gebruik gemaakt omdat om 9.30 het einde verhaal is.
Tevens viel me op dat de kamermeisjes om 8.00 uur morgens luid kwebbelend door de gangen banjeren en meer bezig waren om elkaar van alles mede te delen met luide stem zonder zich zorgen te maken over degene die nog lagen te slapen.
Ik denk dat de intentie van de leiding en de staf er een is van roeien met de riemen die je heb maar eigenlijk is er maar een oplossing slopen die handel en op dezelfde plaats een hotel naar de eisen van deze tijd.
Voor het geld wat het nu gekost heeft had ik ook een hotel kunnen krijgen met duidelijk meer comfort.
Eric Buyle
op 22 oktober 2017
bestemming: Verenigde Arabische Emiraten / Dubai, reisperiode: september 2017
Heel hartelijk welkom door personeel goede bediening in restaurant door Angie en Oswald.Ook bij het zwembad is het ook zeer net en de security staat steeds ter beschikking
Malcorps
op 22 oktober 2017
bestemming: België / heist, reisperiode: september 2017
De B&B bed en beaufort in Heist is vuil en slecht onderhouden heb daar 95 euro teveel voor betaald echt geen aanrader en zeker zijn twee sterren niet waard .
G. Baas
op 22 oktober 2017
bestemming: Marokko / Marrakech, reisperiode: september 2017
Rosé Appartment Marrakech. Door een mevrouw uit appartement gezet voordat boeking af liep. Zij kon een betere en langere boeking voor mijn kamer krijgen en bood slechts een veel duurder alternatief voor een hotel doch zij wilde niets compenseren, Met veel moeite en behulp van politie heb ik mijn geld teruggekregen en het appartement voortijdig moeten verlaten ,,.Wat een nare ervaring,,
Mara
op 20 oktober 2017
bestemming: Curaçao / Pietermaai, reisperiode: september 2017
Booking.com had onze preferenties goed doorgegeven aan het hotel. Communicatie vooraf was prima. Zeker voor herhaling vatbaar
Anke Grim
op 19 oktober 2017
bestemming: Indonesië / Bali, reisperiode: augustus 2016
Het was fantastisch, maar in de planning zou ik het de volgende keer iets anders doen.
Mw.Janssen
op 19 oktober 2017
bestemming: Nederland / Schin op geul, reisperiode: oktober 2017
Van begin tot einde prima geregeld
Bram Jansen
op 18 oktober 2017
bestemming: Indonesië / Rondreis, reisperiode: augustus 2016
Prachtige rondreis door Bali met verschillende locaties.
Bert Arents
op 18 oktober 2017
bestemming: Spanje / Madrid, reisperiode: juni 2017
Alles snel geregeld. Prima accommodatie. Prijs kwaliteit verhouding prima.
Kuijpers
op 15 oktober 2017
bestemming: Nederland / Vlieland, reisperiode: oktober 2017
Perfecte organisatie alles goed geregeld, met een heel goed prijs
Jordi
op 13 oktober 2017
bestemming: Frankrijk / los masos, reisperiode: juli 2017
Waarom boeken via booking.com ??? De prijzen zijn in alle accomodaties die met booking werken, met 20% of meer gestegen. Normaal want de commissie is zo hoog. Bovendien een rompslomp met hun administratie. En de reviews zijn weinig waard. Vooral omdat de meeste gasten 1 of 2 dagverblijf boeken en die geven meestal een score 10 omdat ze niet op tijd de nadelen door hebben 🙂 Diegene die een weekverblijf boeken geven over het algemeen lage scores, als ze nog de moeite doen om te reageren. En als het echt een slechte kritiek is, dan grijpt booking.com in om die kritiek eruit te halen want ze willen de verhuurder niet verliezen…. 1 raad : boek rechtstreeks met de eigenaar, bel of schrijf verschillende keren want een verhuurder is het eerste contact superlief maar na enkele contacten heb je snel door of je welkom bent of niet 🙂
Helemaal op het verkeerde pad gezet door de reviews van booking in onze verblijfplaats, daar zijn ze gewoon uit op je geld en blijven ze vriendelijk. Anders maken je ze uit voor het rot van de straat. Ik ga er niet snel nog terug.
Verheyen
op 11 oktober 2017
bestemming: Italië / Sardinië, reisperiode: september 2017
Het was niet zoals beschreven in booking.com , heb ook beoordeeld maar nooit verschenen op de site
Ly
op 8 oktober 2017
bestemming: Nederland / Vlieland, reisperiode: juli 2017
Via booking nog maar 2 kamers vrij werd er gezegd. Was het ook de slechtste kamer. Boven de keuken. Dus de halve nacht niet geslapen om tot half 2 glaswerk geluiden en opruimen en half 6 ochtends weer. Gek word je ervan.
Frank Werpen
op 7 oktober 2017
bestemming: België / Durbuy, reisperiode: oktober 2017
Booking.com is een intermediair tussen boeker en accommodatie. Ze controleren niets ter plekke en zijn alleen erop uit de commissie vd boeker op te strijken. Vandaar dat ze alles proberen om je te verleiden om te boeken via hun. Direct contact met de accommodatie biedt meestal een betere prijs.
Karin
op 5 oktober 2017
bestemming: Nederland / Delft, reisperiode: september 2017
Booking speelt onder een hoedje met de eigenaar van het hotel bridge house in Delft. De eigenaar is een oplichter, booking is hiervan -desgevraagd-op de hoogte en wil het afdoen met een reductie van 10%.
R. Wolffs
op 3 oktober 2017
bestemming: België / Blankebergen, reisperiode: augustus 2017
Appartement geboekt. Proberen info te krijgen over app. alvorens vertrek. Helaas op site verkeerd telefoonnummer. Bij aankomst bleek adres waar we de sleutel moesten ophalen ook verkeerd. Gebeld met Booking.com optie 1 nederlandstalig, na lang wachten engelstalige, waarom keuze? Konden geen contact vinden met verhuurder appartement. Oplossing booking.com: 16 km doorrijden andere overnachtingplaats voor € 350,00 meer. Dit gelukkig niet gedaan. Zelf gezocht en overnachting in Blankebergen gevonden € 170,00. Na vakantie geprobeerd extra kosten te verhalen. Absolute radiostilte. Uiteindelijk na lang wachten een respons Booking.com: GEEN tegemoetkoming in extra kosten. Totale kosten vakantie bijna EUR 1.150,00. Gelukkig rechtsbijstand ingeschakeld, via verzekering extra kosten gelukkig vergoedt gekregen. TIP: als je bij Booking.com een vakantie boekt, sluit een goede rechtsbijstandsverzekering cq. reisverzekering af. Booking.com: geld vangen en daarna zoek het maar uit!
E Saya
op 2 oktober 2017
bestemming: Nederland / Nijmegen, reisperiode: december 2017
Geboekt voor 15-12-2017t/m 17-12-2017.
Op 11-09 -2017 geannuleerd. Tot op heden nog bericht gekregen van Booking.com. Ze geven gewoon geen antwoord
Marja
op 29 september 2017
bestemming: Frankrijk / ....., reisperiode: september 2017
Booking.com is waardeloos. Je zoekt een hotel uit, krijgt de melding dat er nog 1 kamer over is en dan blijkt het hotel helemaal leeg. Verder worden recensies van hotels m.i. gemanipuleerd omdat meerdere hotels bagger waren, waar de score 8,1 of zelfs hoger was. Voorbeeld: La Queue du Milan in Pionsat stind zo goed aangeschreven en ja hoor, mog maar twee kamers beschikbaar. We waren dus de enige gasten. De eigenaresse was chagrijnig en haar hotel absoluut ranzig! Dat bedoel ik dus!
Jparlevink/josrieken
op 27 september 2017
bestemming: Thailand / Bangkok, reisperiode: september 2017
Het hotel wist niets van booking.cdom en de beloofde 15 euro als vrienden boekte hebben we nooit gekregen van boeking.com je wordt belazerd dus nooit meer boeken bij die booking.com
Proost
op 26 september 2017
bestemming: Nederland / kerdichem, reisperiode: september 2017
Wat ons vooral stoorde dat het bij booking nog slechts 1 kamer vrij was. Bij aankomst zijn wij op 1 koppel na de enige gasten te zijn op een hotel van 15 kamers . De bediening van het ontbijt is logischer wijze ondermaats, vuile borden, geen eierdopjes bij een eitje, geen kommetjes voor de muslie enz.
Lemmens ludo
op 26 september 2017
bestemming: Nederland / Sluis, reisperiode: september 2017
Receptie is nog aan het zoeken waarom het geld dat gestort en al van mijn rekening is afgehaald en zij weten nergens van eerste en anderlaatste maal geboekt langs jullie waar voor dank😤
Peter-Paul Damen
op 25 september 2017
bestemming: Nederland / Zandvoort aan Zee, reisperiode: augustus 2017
Een klacht welke wij hebben is ongegrond verklaard! Terwijl wij denken dat we het succes van Booking helpen met onze klacht.
Er is wel steeds gereageerd via mail en telefoon.
K.Th. de Jong
op 25 september 2017
bestemming: België / Oostende, reisperiode: september 2017
Zwwe,zeer slecht, eerder bericht naar Booking, geen enkele reactie!!!
Reynaert
op 23 september 2017
bestemming: Nederland / Hulst, reisperiode: september 2017
Gegevens op de website klopte totaal niet met de site van booking.com. Waardeloos
Youssra
op 22 september 2017
bestemming: Malta, reisperiode: september 2017
Alles perfect meegevallen, alleen was het veel duurder door met boeking.com te boeken. In het hotel zelf boeken was minstens 20% goedkoper geweest want die moeten dat afdragen aan boeking.com
Nu besef ik ook waarom alle hotelprijzen de laatste jaren zo hoog zijn, dat is omdat al die boekingplatforms er goed geld aan verdienen en de hoteleigenaars houden na aftrek van hun kosten bijna niets meer over. In het vervolg zoek in via google nog maar altijd met de parameter -site:booking.com
Hans Vermeltfoort
op 20 september 2017
bestemming: Frankrijk / Bordeaux, reisperiode: juli 2017
Drie dagen geboekt in juli via booking.com bij Chic&Cosy in Bordeaux, Frankrijk. Geld (€ 330) is wel afgeschreven van de creditcard maar helaas was er niemand aanwezig voor het overhandigen van de sleutel ondanks contactpogingen via app/sms/voicemail. Extra hotel moeten boeken op die dag. Helaas geeft booking.com niet prijs ondanks vele mailtjes. Wij moeten nu bewijzen wie degene is die het geld van onze creditcard afgehaald heeft, ondanks het gestuurde creditcardoverzicht. Wij zijn helemaal klaar met booking.com, zij nemen geen verantwoording voor de verhuurders die zij op hun site plaatsen.
Es
op 20 september 2017
bestemming: Italië / Rimini, reisperiode: augustus 2017
Mede door de prachtige reviews op website ons laten verleiden tot de geboekte accomodatie. Eenmaal aangekomen niet te vreden over prijs kwaliteit verhouding. De ontbijtzaal met binnentuin was bv net een riool van de lucht die daar opsteeg. De kamer was ontzettend klein. Hoewel wij de kamer op niet storen hadden gezet kwamen de schoonmaaksters toch gewoon binnen. Ook flinke discussie gehad aan de receptie omdat ze daar eisten dat wij onze identiteitspapieren voor 24 uur zouden moeten afstaan aan hun. Koelkast koelde erg slecht.en zo kan ik nog wel even doorgaan. Een kamer van bijna 200 euro per nacht en nog bij moeten betalen als je water wilde.
Enfin, ik heb een kritische review geschreven bij booking.com en ik zie deze niet terug. Wél zie ik een review onder dezelfde naam als ik die de accomodatie een 9.2 heeft gegeven. Hier deugt geen donder van!
Senden
op 17 september 2017
bestemming: Verenigde Staten / Miami, reisperiode: augustus 2017
Via bookings.com een overnachting geboekt bij aqua hotel en suites in Miami beach.
Wat een vergane glorie.
Vallet parking liet 50 minuten op zich wachten voordat ik mijn auto had.
Ontbijt dat vanaf 7.00 klaar zou zijn stond er om 8.00 nog niet.
Zou een hotelkamer zijn met 2 slaapkamers echter was het 1 grote kamer met 2 2persoons bedden.
Gelukkig hoefden we hier maar 1 nacht te verblijven omdat we op doorreis waren.
Bart Van Dessel
op 17 september 2017
bestemming: Frankrijk / Parijs, reisperiode: augustus 2017
Geeft geen juiste info over hotel Jardin de Neuilly bij de boeking
Mijn beoordeling na een nacht in het hotel werd niet weergegeven.
Onze kamer was op de tweede verdieping en enkel bereikbaar via een
smalle vuile trap.
Geen enkele hulp bij het dragen van de bagage.
Ik kan niet begrijpen dat hierover geen woord wordt gerept.
San
op 15 september 2017
bestemming: Italië / La Morra, reisperiode: september 2017
Agritura ca d'Olga : Geen WiFi , geen TV, bed met goedkope lattenbodem Grote kuil in midden!Koelkast geen deur diepvries,Zwembad bij huis eigenaar vol wespen en vliegen. Ontbijt 2 plakjes oud stokbrood de man!Geen fruit of jus ,kwark .yorgert beperkt.Wasbak kamer lekte
Liz
op 13 september 2017
bestemming: Italië / Musso Panoramica, reisperiode: augustus 2017
Accommodatie Musso Panoramica aan het Comomeer voldeed niet aan de beschrijving. Er wordt zelf gelogen in de beschrijving over de grootte, het is 25% kleiner! Vergane glorie. De review die ik gegeven heb is nog niet geplaatst.
Van de belofte: Binnen 7 dagen nemen we weer contact met u op. Is niets gekomen.
Het is nu 14 dagen verder. Jammer dat ik hiermee de berichten in de media moet gaan geloven: “Bij problemen geven zij feitelijk niet thuis, Booking.com reageert uberhaupt nergens meer op.”
Ik heb intussen alle foto’s ter ondersteuning twee keer verstuurd via WE Transfer en per e-mail. Geen reactie.
Hoe langer een oplossing duurt, des de meer reizigers die dupe gaan worden van de onterecht mooie worden in de beschrijving van de accommodatie. Van de overige eigenaars heb ik begrepen dat de accommodatie in 2009 gebouwd is. Het is dus niet nieuw en intussen zeer slecht onderhouden. Het is niet de huurprijs waard vergeleken met de zeer nette en schoon accommodatie die ik vorig jaar geboekt had bij booking.com – Casa Rural Elanio Azul in Arcos de la Frontiera.
Mijn beoordeling:
Vriendelijke buren en de vriendelijke kantoor personeel van Happy Holiday Homes. Goed werkende huishoudelijk apparatuur: magnetron, koelkast, oven, vaatwasser,wasmachine en haardroger.
Maar de beschrijving op Booking.com, klopt niet:
Accommodatie is 65 m² en niet 85 m² zoals vermeld! Lawaaierig omgeving met honden die dag en nacht aan het blaffen waren. Geen WIFI, we hadden 15 dagen WIFI volgens onze boeking. Na herhaaldelijk verzoeken kregen we een webcube die na 4 dagen leeg was - geen compensatie/restitutie gekregen. Alleen Italiaanse Senders op tv! Smerige accommodatie, vergane glorie. Versleten bank en matras. Er is op ons verzoek en vervangend matras gebracht (een camping bed), maar er was geen ruimte om dit open te stellen! Een kapotte douche deur. Oude slaapkamer kasten en DIY meubels, met een oude collectie van te kleine kleding hangers. Nergens om de was op te hangen, we moesten het aan een kleine wasrek, aan de hekken aan de ramen, aan deuren en aan stoelen hangen. Geen plek op de privé parking.
H. Pöttger
op 13 september 2017
bestemming: Indonesië / Bali, reisperiode: juli 2017
De kwaliteit van de accommodatie was erbarmelijk/vreselijk, en komt helemaal niet overeen met de prachtige foto's op de website van. Booking.com distantieert zich volledig van de verantwoordelijkheid voor de getoonde foto's en informatie
Wil
op 7 september 2017
bestemming: Frankrijk / Montsaugeon, reisperiode: september 2017
Prachtig huis, lieve mensen en heerlijk gegeten. Alleen voor de kamers wil je eral overnachten, heel romantische.
Sandra
op 7 september 2017
bestemming: Kroatië / Orebic, reisperiode: augustus 2017
Via booking.com een vakantie in villa met zwembad geboekt. Zij hebben een fout gemaakt,na aankomst bleek alles vol. Wij hebben 6 uur gewacht op een andere accommodatie. Alles was vol. Uiteindelijk een appartement voor ons gevonden. Heel wat minder dan wat wij geboekt hebben. Wij hebben duidelijk dezelfde dag doorgegeven dat dat niet is wat wij willen maar dat wij na 6 uur wachten en twee kinderen geen keuze hebben. Wij zouden een compensatie krijgen, voor drie verpestte vakantiedagen. Hun aanbod is 25 euro. Wij hebben 180 euro betaald .....dus leuk is booming.com.
Braspenning
op 6 september 2017
bestemming: Frankrijk / Parijs, reisperiode: september 2017
Het hotel heeft dit jaar een grote renovatie ondergaan , ontbijtzaal nog niet klaar bij aankomst . Daarom een ,,ontbijt ,, op de kamer in een papieren zak , croisant zonder boter of beleg zelfs geen jam ! +een klein bolletje ter grote van een ping pongbal ,vooraf geen bericht hierover gehad.Was voor ons een reden geweest om te annuleren.Aan de balie alleen een ,,sorry,, slechtste onbijt ooit !Dus voor U boekt bellen met Best Western Duc de Bourgogne Parijs voor actuele toestand verbouwing , Booking com laat i.i.g. niets horen !
Rachel Joguet
op 6 september 2017
bestemming: Spanje / Valencia, reisperiode: augustus 2017
Gereserveerd bij booking.com, komen aan en is de reservering net doorgestuurd en nog geen geld binnen.
Alles was al op 2-4-2017 betaald en we kwamen aan op 12-8-2017.
Er was dus geen plaats. Zo ontevreden over hoe ze dit hebben afgehandeld. Over en weer gebeld voornamelijk op mijn kosten. Al mijn 300 belminuten waren na 1 dag op! Het kwam er op neer dat ze een alternatief aanboden dat duurder was en ik dus zelf de meerprijs moest vooruit betalen!! Zij zijn fout! Dat moeten zij betalen en niet achteraf. Ik kan niet zomaar het dubbele uit mijn mouw schudden!! Er was geen bedrijfsbudget was het antwoord.
Het kwam er dan dus op neer dat ze niks konden doen. Stonden we dan fijn!!
Zou ook mijn geld terug krijgen en dat heeft 5 dagen geduurd. Is gewoon een Nederlandse bank. Duurt normaal 1 dag was me beloofd, geen 5!
De camping had ons een alternatief aangeboden dat we genoodzaakt waren om te nemen. Dat betekende 4 x verhuizen in 1 week en ook nog een nacht in een hostel slapen terwijl we een bungalow hadden geboekt.
Elke keer weer alles inpakken en verkassen.
Onze hele vakantiepret was weg!!
2 x migraine gehad van al die stress!! En dan spaar je het hele jaar om 1 keer op vakantie te gaan en dan sta je daar.!!
Ze hebben ons gewoon laten zitten, zoek het dan maar uit! En dat omdat zij niet de meerkosten willen vooruit betalen.
Zo'n groot bedrijf, daar moet toch wat mogelijk zijn.
Als je bij jun algemene voorwaarden kijkt, staat er dat zij meteen het geld storten op de rekening van de accomodatie zo gauw ze het geld van de client binnen hebben.
Nou mooi niet dus!
De fout ligt toch echt bij booking.com.
W. Twente
op 1 september 2017
bestemming: Portugal / Lousa, reisperiode: augustus 2017
We hadden via Booking.com geboekt en hadden al vliegtickets (Faro). Booking.com maakt reclame: gratis annuleren! Mooi niet! Binnen een half uur meldde ik dat ik een fout had gemaakt met de boeking (midden juli) en dat ik mijn geld terug wilde omdat het flatje bijna 500 km verwijderd was van Faro. Net voor ons vertrek hoorde ik dat de eigenaar mijn geld niet wilde teruggeven. Dat betekende: nieuwe tickets kopen, veel reizen (kostte 2 vakantiedagen), ter plekke van alles regelen, extra geld kwijt om er te komen (daar zaten we in een appartement Artur in een arme buurt in Lousa waar totaal niets te beleven is voor twee teeners). We probeerden hierover nog te communiceren, maar die eigenaar reageerde niet. Hij had immers het geld gecasht en was niet meer thuis. Zijn schoonmaakster liet hij de sleutel overhandigen. Geld kwijt en een heleboel kosten extra. Booking.com heeft niets voor ons gedaan om in ieder geval wat geld terug te krijgen. Ik vond het waardeloos. Nu proberen wij deze organisatie zoveel mogelijk te omzeilen. Er zijn andere organisaties die wel doen wat ze beloven en klantvriendelijk zijn.
Godefroidt Ghislain
op 1 september 2017
bestemming: Frankrijk / Bordeaux, reisperiode: augustus 2017
B&B Cosy Bordeaux was een zeer goede keuze, mooie kamer, uitstekend ontbijt, rustige ligging en toch niet ver van het centrum: een aanrader!! en heel vriendelijke eigenaars!!!