Schrijf een review

Reviews over Booking.com

Url:

Type reizen: hotel
Herengracht 597, 1017 CE Amsterdam NL

Logo van Booking.com

Pagina 9 van 12 met 1113 resultaten

op 27 maart 2018 bestemming: Spanje / Ibiza, reisperiode: juni 2018

In oktober 2017 dachten we een mooie Villa te boeken in Ibiza, 4nachten van 19juli tm 23juli. In Maart 2018 komt dan echter het bericht dat we even 900euro bij dienen te betalen. Ipv 2200euro wordt het dus 3100euro.
Een Obviously mastake volgens BOOKING.COM. (Zo Obviously dat ze er zelf pas 4maanden later achter komen). Dus even bijbetalen of anders wordt je vakantie gecancelled. Van de reeds geboekte vliegtickets krijg je vanzelf sprekend niks terug.

Kortom boek dus niet deze villa en kijk uit met je boekingen bij BOOKING.COM, het zijn goedkope oplichters, zonder oog voor hun klanten. Ze wachten bewust 4maanden zodat je niet meer terug zou kunnen.
Het vreemd is dat later blijkt dat dit vaker gebeurd bij deze Villa, maar waarom gaat een groot bedrijf als BOOKING.COM dan nog in zee met zulke verhuurders??

Het is ons een groot raadsel. Booking.com helpt zo een complete vakantie omzeep van 10man, waaronder diverse vaste klanten… Ze hebben hier schijt aan en zetten je voor het blok. Ofja ze bieden je 100euro korting aan (900 ipv 1000euro bijbetalen)

Gegroet,

Ruben de Wit / Roel Ebben ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 22 maart 2018 bestemming: Duitsland / Dresden, reisperiode: februari 2018

Ik heb een zoekopdracht gegeven voor 5 personen. Ik krijg twee kamers aangeboden voor 5 personen waarbij is aangegeven dat de totaalprijs voor alle gasten € x,-, Op de kamers staan 2 bedden
Bij de kleine lettertjes staat dat het mogelijk is om een extra bed in de kamer te zetten voor € 30,-.
Omdat booking mij een totaalprijs aanbiedt voor alle gasten, ga ik er vanuit dat dit dus voor 5 personen is en er voor de totaalprijs dus ook een bed wordt bijgezet. IK heb ook nog het hotel gemaild om dit te vragen. Geen reactie. Bij aankomst moet ik dus € 30 bijbetalen. IK bij Booking.com gemeld . Willen ze niet oplossen omdat ik dit had moeten weten en zij geen geld kunnen terug betalen ... Lees meer

  • Algemeen 3




op 20 maart 2018 bestemming: Oostenrijk / Gaschurn, reisperiode: februari 2018

Bij het boeken via booking werd toegezegd dat indien er een goede recensie geschreven zou worden over de accommodatie, er 10% van de huur van gecrediteerd zou worden door booking.com. Stond op de website. Vakantie is voorbij, was een mooie tijd, alleen weet booking ineens niets meer van de toegezegde 10% korting. Ze willen ons nu wegsturen met 25 euro genoegdoening. Of we een screenshot kunnen overleggen.Sorry, maar dit is niet wat iemand normaal doet, dit is pure oplichting. Ongelofelijk van wat een gedegen bedrijf zou moeten zijn, kan ik niet anders zeggen dat het oplichters zijn. Zo teleurgesteld, maar schijnbaar hun manier van zaken doen.
Mijn advies: pas op met booking.com! ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 19 maart 2018 bestemming: Spanje / Gran Canaria, reisperiode: juli 2018

In december een boeking geplaatst bij Booking.com - er zelf achter gekomen dat onze accommodatie niet meer te boeken was. Zelf verschillende keren contact opgenomen met Booking.com - onze boeking werd geannuleerd - huis wat we gehuurd hadden werd verkocht!
Er werd ons 2 alternatieven aangeboden die in de verste verte niet in de buurt kwamen van het geboekte. Ook booking.com heeft ons 1 alternatief aangeboden dat niet de faciliteiten had van het geboekte. Altijd zelf moeten bellen naar Booking.com - nooit reactie gehad op mijn mails. Heb uiteindelijk GEEN compensatie gehad en zelf iets anders moeten zoeken en boeken.

  • Algemeen 1
op 16 maart 2018 bestemming: Verenigde Staten / Las Vegas, reisperiode: augustus 2018

Geen laagste prijs garantie ondanks belofte op site. Ondanks diverse pogingen dit aan te tonen blijven ze volhouden dat mijn screenshot niet overeenkomt met de prijs die zij vinden bij andere aanbieder. Ze verwijzen vervolgens naar hun voorwaarden maar daar voldoet mijn claim aan. Frustrerend en erg klantonvriendelijk.

  • Algemeen 1
op 14 maart 2018 bestemming: Verenigde Staten, reisperiode: juli 2018

Via Booking.com hotels in Amerika geboekt. Ondanks dat er duidelijk aangegeven wordt, dat er geen kosten bij annulering in rekening gebracht worden, is dit wel degelijk het geval. Allereerst wordt meteen de boeking van je credit card geboekt, vervolgens is de bijboeking berekend met wisselkoers verschillen. Dit kan aanzienlijk oplopen. Voor mij is dit misleidende informatie en is de reden dat ik niet meer via booking.com ga boeken.

  • Algemeen 1
op 4 maart 2018 bestemming: Spanje / Vitoria-Gasteiz, reisperiode: januari 2018

Wij hadden een reserverings-bevestiging van Booking.com bij hotel-restaurant El Coto. na een reis van 1000km op zondag 7 januari kwamen wij daar aan. Het Hotel en het Restaurant waren gesloten. Ondanks onze sluitende bewijzen dat we daar rond 18.00 waren en een uur lang alles geprobeerd hebben het hotel van onze aankomst op de hoogte te brengen (deur bellen, buren, telefonisch) is de volgende dag het bedrag van 79 euro van onze rekeninig gehaald en heeft Booking.com slechts geprobeerd ons met 25 euro af te schepen en naar we weten geen enkele actie ondernomen richting El Coto of onze bewijzen te verifieren.
Wij hebben reeds vele jaren veelvuldig gebruik gemaakt van Booking.com en hebben recenties van onze bezoeken verzorgd. Na een eerdere teleurstelling in 2017 met Booking.com is de maat nu vol.

  • Algemeen 1
op 24 februari 2018 bestemming: Aruba / Oranjestad, reisperiode: februari 2018

In november 2017 geboekt via booking.com en netjes van hun een boekingsbevestiging gekregen. 1 dag voor vertrek naar Aruba (10 februari 2018) blijkt dat ik helemaal geen reservering heb. Het hotel blijkt helemaal niet met booking.com samen te werken. Ik stond dus met lege handen. Booking.com was telefonisch niet bereikbaar, althans, ik heb na 45 minuten wachttijd de telefoonverbinding maar verbroken. De volgende dag, de dag van vertrek, eindelijk een telefoniste aan de lijn. “Het is de verantwoordelijkheid van de verhuurder en booking.com valt niets te verwijten.” Daar sta je dan met je goede gedrag. Booking.com heeft me laten vallen als een baksteen. Ik ben nog wel naar Aruba afgereisd, en na 2 dagen heb ik iets betaalbaars gevonden om te overnachten. Ondertusssen gewoon in mijn huurauto geslapen. Bedankt booking.com voor deze afgrijselijke ervaring. Booking.com: Geen service, geen fatsoen, zeer onpersoonlijk, een bedrijf om verdrietig van te worden.

  • Algemeen 1
op 24 februari 2018 bestemming: Engeland / Londen, reisperiode: februari 2018

Van alles mis met het hotel. Als belt krijg je standaard antwoorden. Als je mailt ook standaard antwoorden. Nemen nergens verantwoordelijkheid voor. Schandalig!

  • Algemeen 1
op 19 februari 2018 bestemming: Nederland / Den Haag, reisperiode: januari 2018

Ik had een hotel geboekt via Booking.com. Maar accomodatie was waardeloos. Geen warm water, verstopte riolering, vies. Ik heb dezelfde dag vanuit het hotel een email verstuurd naar Booking.com, want telefonisch contact was alleen mogelijk Engels talig ( was nl in de avond).
Booking.com helpt niet goed als er problemen zijn met accommodatie. Ik blijf ze maar emails sturen, maar ze reageren niet. Als ik ze bel dan beloven ze het zelfde dag in orde te maken maar het is al bijna een maand geleden en het beloofde is nog steeds niet waargemaakt.
Ik zou if mijn geld terug krijgen of een andere luxere kamer in delfde of een andere hotel.

Booking.com is waardeloos!

  • Algemeen 1
op 19 februari 2018 bestemming: Thailand, reisperiode: januari 2018

Ik ben 4 weken naar Thailand geweest en kreeg na het eerste hotel in Bangkok geboekt te hebben een link met een korting code, hierbij stond 20 euro voor jou en 10% korting voor de ander. Dit vond ik super dus ben heel mijn vakantie alles via booking.com gaan doen met linkjes die ik vond op Facebook en via mensen die ik daar ontmoeten. Zelfs meerdere keren een duurder hotel gepakt omdat ik wist dat ik binnen een maand het geld terug zou krijgen op mijn creditcard! En ik las dat je per persoon tot 200 euro terug kon krijgen. Eenmaal terug te zijn kreeg ik een bericht dat ik 8,37 terug kreeg en nog later 20 euro, Hierbij zou het blijve.dus ik heb booking.com gebeld alles uitgelecht en alle reservering nummers door geven. Daarna krijg ik te horen dat ik dus maar 1 maal een code mag gebruiken om 20 euro terug te krijgen, en dat dit in de voorwaarde staat. Nou leg ik uit dat bij mij bepaalde codes het niet deden en ik ook niet kon boeken met de code maar andere het wel deden en ik ook een melding kreeg dat ik het bedrag terug zou gestort worden binnen een maand op mijn creditcard. Ik vind hier niks van kloppen,ik vind het zelfs een beetje oplichting alsof ze wisten dat heel veel mensen die wat langer op vakantie gingen deze link gingen gebruik en er dan pas achter zoude komen als ze terug thuis zijn.de meneer aan de telefoon zij zelfs als ik gewoon heel veel email adressen had gehad en bij elke booking een ander email adres had gebruikt maar wel de zelfde creditcard dat ik wel al het geld terug kreeg. Nou sorry maar ik vind dit niet normaal. En voel me echt een beetje opgelicht

  • Algemeen 4
op 7 februari 2018 bestemming: Nederland / Leeuwarden, reisperiode: februari 2018

Voor het eerst een reis via booking.com besteld. Geld afgeschreven, geen informatie ontvangen. Halfuur in de wacht voordat je telefonisch wordt geholpen. Medewerkers begrijpen er zelf ook niks van en willen mij maar niet geloven. Wanneer ik later nog een keer terugbel schijnt het heel normaal te zijn dat er iets fout gaat als je via ideaal betaald. Mevrouw uw geld krijgt u binnen 24 uur terug. Ja, maar ik wil graag een weekendje weg en ik had gehoopt dat dat op deze manier alsnog geregeld kon worden aangezien het een goede aanbieding was. Ja mevrouw daar kunnen wij niks aan doen. Geen excuses niks. Slechte service en bijdehand personeel. Totaal niet oplossingsgericht.

  • Algemeen 1
op 5 februari 2018 bestemming: Verenigde Staten / Los Angeles, reisperiode: oktober 2017

Goede ervaring.

  • Algemeen 9
op 3 februari 2018 bestemming: Italië / Rome, reisperiode: februari 2018

3 maanden van tevoren geboekt en netjes een baby bedje aangevraagd via de speciale verzoeken, krijgen we 3 dagen voor vertrek van het hotel dat er geen kinderbedje beschikbaar is en booking.com geeft geen gehoor echt een waardeloze service. Ik heb ze bij booking uitgelegd dat ik hun betaal voor een service maar ze doen echt helemaal niks. Conclusie : grote oplichters samen met de accommodaties waar ze mee samen werken echt schandalig .

  • Algemeen 1
op 26 januari 2018 bestemming: Portugal / Faro, reisperiode: november 2017

DE KLACHT
Zeer teleurstellende ervaring met Booking.com

Betreft: reservering onder nummer 2067074233 bij Hotel Faro & Beach Club, met incheckdatum 2017-11-24, en uitcheckdatum 2017-11-27.

We hadden een suite gereserveerd via Booking.com a’ 600,- euro voor drie nachten. Bij aankomt bleek dat we niet naar buiten konden kijken omdat er steigers voor de ramen waren geplaatst met doek eromheen.
Direct bij hotel receptie aan de bel getrokken en Booking.com geïnformeerd en foto’s gestuurd. Er was helaas geen andere kamer beschikbaar.
Ik vind het grove nalatigheid van Booking.com dat ik niet tijdig was geïnformeerd en een alternatief aangeboden heb gekregen.
Na maanden emailen werd mij een compensatie van 60 euro aangeboden en werd door mij resoluut van de hand gewezen.
Ik was in de veronderstelling dat Booking.com goede afspraken had met haar accommodatie verstrekkers en voor dergelijke incidenties altijd een oplossing wordt geboden. NEE DUS....

  • Algemeen 1
op 24 januari 2018 bestemming: Nederland / Den Haag, reisperiode: september 2017

Wij stonden bij vaste deur bij studio spui. booking gebeld. die belde de eigenaar . ze konden niks doen en gaven ons de indruk dat wij leugenaars waren.Geld moesten we maar bij de eigenaar terug vragen. waar wij geen gegevens van hadden. Omdat wij geboekt hadden bij booking

  • Algemeen 1
op 12 januari 2018 bestemming: Duitsland / Monchau, reisperiode: augustus 2017

Ik heb geen slechte ervaring met de reis zelf of met booking.com voor die reis. Ik heb eerder mijn bedenkingen bij hun wijze van beschikbaar stellen van kamers: vorig jaar heb ik een 3 weken voor ik in Duitsland een wedstrijd ging lopen half augustus een kamer gereserveerd voor 3 volwassenen en een kind (lees: een kamer waarvan er niet veel zijn). Dit jaar was ik nu begin januari terug aan het kijken voor dat zelfde weekend en nu zou dit hotel al volzet zijn. Zelfs indien ik slechts voor 2 volwassenen wil reserveren. Ik heb daar serieuze twijfels bij.

  • Algemeen 5
op 8 januari 2018 bestemming: Frankrijk / Parijs, reisperiode: januari 2017

Denk goed na voordat je hier boekt. Dit zijn de grootste oplichters ever. Zij adverteren met een lage prijs garantie. Echter als blijkt dat je een paar dagen later het hotel elders voor een lagere prijs treft, kan je fluiten naar het verschil.

  • Algemeen 1
op 5 januari 2018 bestemming: Nederland / Hoenderloo, reisperiode: januari 2017

We wilde annuleren maar de communicatie was zeer slecht. Dit geldt overigens voor dit weekend.

  • Algemeen 1
op 3 januari 2018 bestemming: België / Antwerpen, reisperiode: november 2017

Wij hebben zeer slechte ervaring met booking.com. werkelijk een zeer slecht appartement troffen we aan! Voordeur, bedbank(!!)die stuk waren en een boiler die veel te klein was voor 4 pers. We moesten zelfs verhuizen naar een ander appartement voor de tweede nacht. Naderhand staat booking.com niet open voor de klacht. Het enige wat ze doen is 25 euro bieden ter compensatie bij een volgende boeking. Er werd meerdere malen om foto 's gevraagd als bewijs, toen deze werden opgestuurd kwam hierop geen enkele reactie. Wij boeken niet meer bij booking.com!

  • Algemeen 2
op 2 januari 2018 bestemming: Nederland / Susteren, reisperiode: december 2017

Slechte reiservaring en onze recensie op booking.com is vervalst. Lijst van negatieve punten is niet vermeld. Bedrieglijke info naar reizigers!!!!

  • Algemeen 1
op 2 januari 2018 bestemming: Duitsland / Leipzig, reisperiode: januari 2017

Had een kamer geboekt via booking.com! Bij aankomst stond er een koppel voor ons aan de incheckbalie , ze hadden dezelfde kamer geboekt als wij , ze kregen zonder te vragen een upgrade zonder kosten , toen wij aan de beurt waren en we onze kamer toegewezen kregen vroeg ik of er voor ons ook geen upgrade inzat ?
Dit was niet mogelijk want er waren geen kamers meer beschikbaar .??????
Dit begreep ik niet , het hotel was zeer zeker ver van uitgeboekt , dus waarom ging dat voor ons niet ??? Omdat wij met booking geboekt hadden !!!!!!!
Ik vind dit echt discrimerend , ik had mijn kamer trouwens al betaald , dus als ik nu ook nog vroeger wil vertrekken dan kan dat ook al niet meer , iets wat ik eigenlijk anders wel had gedaan !!!!!

  • Algemeen 5
op 1 januari 2018 bestemming: Turkije / Istanbul, reisperiode: november 2017

In augustus heb ik een hotel (The House hotel Istanbul) via booking.com geboekt. In November, kort een week voor mijn reis kreeg een e-mail via booking.com dat mijn hotel is volgeboekt. Hier begon mijn teleurstelling. Direct daarna heb ik contact opgenomen met de (ontwetende) klantenservice. Hierbij werd me vermeld dat ik een nieuwe hotel moest boeken en dat het restbedrag daarmee werd gerestitueerd, wat dus niet is gebeurd! Per direct heb ik geprobeerd om een nieuwe hotel te boeken. Helaas bevond ik me op dat moment in Turkije (wat ik tijdens mijn gesprekken heb ook vermeld). Dus het boeken van een hotel in Turkije was onmogelijk, dat ik na 2 dagen heb ontdekt. Na meerdere malen contact op te nemen hebben ze het probleem niet kunnen oplossen. Ontwetendheid van de callcenter medewerkers! Uiteindelijk heb ik zelf via een familielid kunnen boeken. De nieuwe boeking is dus afgeboekt van mijn creditcard, maar van het bedrag van de annulering heb ik in 1ste instantie niets vernomen. Na meerdere malen bellen en e-mailen hebben ze na 2 maanden mijn geld teruggestort. Steeds werd me in de e-mails vermeld over een terugkoppeling van 72 uur, maar dat is nooit nagekomen. Door deze elende heb ik niet optimaal kunnen genieten van mijn vakantie. Tevens heeft het me energie gekost om achter mijn geld aan te gaan. Ik vond het niet professioneel van zo'n organisatie als booking.com! Uiteindelijk heb ik mijn geld na 2 maanden terug kunnen krijgen, zonder enig tegemoetkoming en gepast excuses!! Erg onwaardig en zwaar teleurstellend!!

  • Algemeen 1
op 19 december 2017 bestemming: Duitsland / Aken, reisperiode: december 2017

Het hotel was redelijk alleen de prijs veel te hoog .voor het onbijt moest 17 € p.p afgerekend worden voor een zeer armoedig onbijt .
Tot overmaat wordt bij het afrekenen gezegd dat het bedrag voor de overnachting al van de kredietcard afgeschreven was terwijl booking .com zegt dat de kredietcard nooit werkelijk belast zou worden .nu blijkt dat de overnachting al op de dag van boeking al afgeschreven is van de kredietcard.
Dit gaat in tegen alle regels van wat booking.com zelf schrijft in hun voorwaarden .reactie gevraagd bij booking.com tewoord gestaan door een zeer onbeschofte vrouw dat het niet anders is en dat het hotel dit doet dat betekent dat ze je krediecard gegevens door geven aan de hotels en kunnen afschrijven wat ze willen voor mij geen booking.com meer wat een verschrikkelijk bedrijf

  • Algemeen 5
op 17 december 2017 bestemming: Nederland / Haarlem, reisperiode: december 2017

Booking.com neemt GEEN ENKELE VERANTWOORDELIKHEID voor reizen die geboekt zijn via hun site. Als het mis gaat mag je zelf oplossen met het hotel wat uiteraard nooit lukt. Booking.com verschuilt zich er achter dat het niet hun hotel is; het hotel verschuilt zich er achter dat booking.com verantwoordelijk is voor de booking. Over een afschuifsysteem gesproken..!! BOEK NOOIT MET BOOKING.COM!!!!!!

  • Algemeen 1
op 11 december 2017 bestemming: Engeland / London, reisperiode: november 2017

We zaten in Mowbray Court hotel. Dekbedjes flinterdun dus steenkoud.
Hotel deed niets en Booking.com ook niet ook niet na verschillende keren recalmeren. Bellen niet eens terug!

  • Algemeen 3
op 9 december 2017 bestemming: Italië / Rome, reisperiode: januari 2017

Booking.com is absoluut een k*t bedrijf. Het hotel Glam Sm Maggiore Guest House (Rome) heeft een maand voor vertrek geannuleerd, omdat volgens het hotel het factuurbedrag niet afgeschreven kon worden. Direct de bank gebeld, volgens de bank is er geen poging gedaan tot afschrijving. Anderhalve week verder, enkele telefoontjes en mailtjes met booking.com later, zijn we niet tot een oplossing gekomen. Booking.com wil niet meedenken over een oplossing of een ander hotel aanbieden. Het hotel kan geen bewijs aanleveren van poging tot afschrijving. M.a.w. als klant kun je niks, ondanks dat zij hun afspraken niet nakomen. Je hebt immers gewoon een overeenkomst. Booking.com neemt niet zijn verantwoordelijkheid en lapt de wet aan zijn laars.

  • Algemeen 1
op 30 november 2017 bestemming: Schotland / Crianlarich, reisperiode: september 2017

De accomodatie was prima in orde. Alles wat was voorgesteld was ook werkelijk aanwezig, maar... Over booking.com zijn wij niet te spreken.
De reis was betaald met visa. Als we thuis kwamen ontdekten we dat er zo maar 100€ van onze rekening werd gehaald.(dus nadat wij het verblijf hadden verlaten) Ze hebben ons wel een mail gestuurd, waarin ze uitleggen dat ze die 100€ aangerekend hebben voor het meenemen van zeepdispensers (plastieken). Mileuvriendelijk als wij zijn, dachten we: ze zijn nog niet helemaal leeg, we zullen ze thuis wel voort opgebruiken. Nergens in ons hoofd kwam het bij ons op dat ge in een 4-sterren verblijf die dispensers niet moogt meenemen. Ze gaan die zeker toch niet terug vullen voor de volgende gasten? Bah! Op de site staat dat toiletartikelen inbegrepen zijn. Nergens staat er vermeld dat bij gebruik ervan moet afgerekend worden, zoals wel voor de elektriciteit. Ook ter plaatse was daarover niets te vinden.
En booking-com heeft die 100€, zonder onze handtekening of zonder ons akkoord, via Visa van onze rekening gehaald. Kan dit zomaar?
Wij hebben dit in oktober gemeld aan booking-com, maar we hebben daarover nog geen bericht ontvangen, laat staan een terugbetaling.

  • Algemeen 7
op 29 november 2017 bestemming: Nederland / gorinchem, reisperiode: november 2017

Creditcardgegevens NIET VEILIG bij Booking.com
Graag wil ik u deel laten uitmaken van wat mij is overkomen. Op 31 oktober 2017 werd van mijn creditcard 350 euro afgeschreven door Booking.com. Door mij is dit geverifieerd bij de ING. Nagezocht in mijn beveiligde account, geen boekingen, wel afschrijving. Waar is dit bedrag aan gelinkt is niet terug te vinden.
Vervolgens verschillende malen telefonisch contact gezocht met Booking.com. Telkens werd er verwezen naar anderen, de eigen bank, de financiële afdeling, onderzoek, zou automatisch teruggestort worden. Conclusie is dat men niets onderneemt terwijl het initiatief bij Booking.com zou moeten liggen. Ondanks mails dat het in onderzoek is, geld teruggestort wordt, telefoontjes uit verschillende landen, geeft men geen gevolg aan het terugstorten van de niet terechte incasso door Booking.com. Temeer omdat alle informatie meer malen verstrekt, diverse telefoontjes met buitenlandse booking.com medewerkers, Nederlandse en Engelstalige mails. Ik wacht nog steeds op de 350 euro. Waarom niet terugstorten en intern onderzoek en de klant hierover berichten?
Belangrijker, het betekent dus dat Booking.com zijn administratie en veiligheid niet op orde heeft. Overmakingen kunnen niet teruggevonden worden en uw creditcardgegevens zijn NIET VEILIG blijkt wel. Blijf in afwachting van en in contact met ze.

  • Algemeen 1
op 28 november 2017 bestemming: België / Gent, reisperiode: november 2017

BOEK NIET BIJ BOOKING.COM!
behoorlijk misleidend, totaal geen service of bereikbaarheid wanneer je vragen hebt. Alles is geautomatiseerd dus je krijgt niemand te pakken. Ook de advertenties zijn misleidend!! Zodra je doorklikt en je denkt de aanbieding te hebben geboekt, blijkt het toch anders te zijn en dat is dikke pech!! Want je krijgt bij booking.com niemand te spreken.

Ik boek voor mijzelf en ons bedrijf nóóit meer bij hun!!!

  • Algemeen 2
op 16 november 2017 bestemming: Nederland / Apeldoorn, reisperiode: november 2017

Afspraken niet nagekomen, slechte administratie. Huis geboekt met jacuzi en sauna. Door een 'fout' in het systeem is het geannuleerd. Er werd nagelaten om een passende oplossing te vinden.
Er werd doorverwezen naar Rbnb. Zeer slechte 'service' onvriendelijk mailcontact. 1 keer nooit weer

  • Algemeen 1
op 14 november 2017 bestemming: Nederland / Den Haag, reisperiode: oktober 2017

Oplichters, de beloofde beloning als er iemand via een bepaalde link ging reserveren is niet uitbetaald. ik kreeg een email waarop ik mijn creditcard gegevens moest controleren en invullen, daarna zou het binnen 10 dagen gestort worden maar helaas schijn bedriegt.
Bel je op dan word er door de betreffende medewerker alles beweerd behalve dat zei fout zijn! op deze manier is het valsheid in geschrifte om zo aan informatie te komen een persoons gegevens! TIP! kijk uit wat je invult aan gegevens aan deze organisatie na deze ervaring weet ik niet of de gegevens veilig zijn

  • Algemeen 1
op 13 november 2017 bestemming: diverse, reisperiode: maart 2017

Wij boeken meerdere keren per jaar een weekendje alsook onze grote vakantiereis via booking.com. Wij lezen altijd de beoordelingen en zijn nog nooit voor verrassingen komen te staan. Elk verblijf was altijd zoals beschreven en viel bij ons in de smaak. Doordat we nooit klachten hebben gehad , hebben we nog nooit persoonlijk contact met booking.com moeten opnemen. Vaak zoeken we het hotel ook via deneigen site op maar het boeken doen we meestal via booking.com. De prijzen van een kamer zijn meestal dezelfde en bij booking.com krijg ik als frequente gebruiker bij veel hotels 10% korting. Ik vind het juist wel transparant. Er staan ook veel verblijven die laag scoren; deze beoordelingen zijn toch ook zichtbaar voor u en mij. En het zijn zeker niet altijd de goedkoopste. Ik kies nooit een verblijf dat minder dan 8.2 scoort. Just a feeling.....

  • Algemeen 9
op 11 november 2017 bestemming: Nederland / Amsterdam, reisperiode: november 2017

In principe ben ik tevreden met booking.com ik vind alleen dat ze duidelijker moeten zijn over eventueel bijkomende kosten. Bij de booking staat heel duidelijk in het groen dat er geen bijkomende kosten zijn. Wij komen met de auto aanrijden bij het hotel. Kunnen we daar 24,- per dag betalen ivm parkeren. We hadden twee dagen geboekt dus komt er toch f een bedrag van 48,- bij. Dat is erg jammer! Dan had ik liever een ander hotel geboekt.

  • Algemeen 7
op 3 november 2017 bestemming: Spanje / Madrid, reisperiode: juni 2017

Alles verliep prima. Vanaf het boeken tot thuiskomst

  • Algemeen 9
op 2 november 2017 bestemming: België / Antwerpen, reisperiode: mei 2017

Alles goed geregeld

  • Algemeen 9
op 31 oktober 2017 bestemming: Spanje / Chiclana de la Frontera, reisperiode: januari 2017

Het hostal dat we geboekt hadden was erg klein maar dat wisten we van te voren. Goede prijs/kwaliteit verhouding en voldoende informatie gekregen.

  • Algemeen 8
op 31 oktober 2017 bestemming: België / Antwerpen, reisperiode: mei 2017

2 losse appartementen geboekt voor een vriendinnengroep van 11 personen. Super mooie appartementen en de foto's zagen er precies uit zoals het in het echt eruit zag. Top!

  • Algemeen 10
op 31 oktober 2017 bestemming: Frankrijk / Parijs, reisperiode: oktober 2016

Alles was goed geregeld, voldoende informatie gekregen en het inchecken bij het hotel was zo gebeurd.

  • Algemeen 9
op 31 oktober 2017 bestemming: België / Gent, reisperiode: december 2016

Goede informatievoorziening op de websites. De recensies waren positief.

  • Algemeen 9
op 29 oktober 2017 bestemming: Cuba / Havana, reisperiode: oktober 2017

Ik geef geen tienen maar dat zou het wel moeten zijn dit keer. Wij hadden op de ene of andere wijze twee keer dezelfde booking gemaakt maar wel eentje ervan direct geprobeerd ongedaan te maken vis het web maar ook telefonisch bij het hotel. Toch werd dubbel afgeschreven door het hotel en deze wilde het bedrag niet restitueren. Dit gemeld bij Booking.com die (na onderzoek van aangedragen feiten) ons direkt de volledige som (€ 648,00) restitueerde. Dus bij deze de warme douche voor booking.com

  • Algemeen 9
op 27 oktober 2017 bestemming: Spanje / Valencia, reisperiode: augustus 2017

De info op de site kwam overeen met hoe het hotel daadwerkelijk was, goede service, overzichtelijke site. Ik geef geen 10 omdat ik daarna irritante mails kreeg van Booking.com

  • Algemeen 9
op 25 oktober 2017 bestemming: Italië / Rome, reisperiode: oktober 2017

Waar het mis is gegaan laat ik in het midden.
maar met een rolstoelgebruiker ben je gevangen in een gevangenis op deze locatie.
Naar een metrostation iemand duwen gaat niet tenzij je een bodybuilder ben van 30 met olympische bouw.
Voor een man van 65 jaar met een invalide vrouw gaat dat niet.
Het eerste metrostation is meer dan 4 kilometer verderop en in de buurt van het hotel is werkelijk geen ene moer te doen in de avond.
Door deze locatie is werkelijk een groot gedeelte van de vakantie verpest en waren we ook nog genoodzaakt elke dat 60 euro te besteden alleen aan taxikosten.
De kamers zijn van dien aard dat ze net zo goed de muren weg kunnen laten want werkelijk elke voetstap en elk klein geluidje komt letterlijk of het naast je gebeurd over.
De hele nacht dronken mensen langs de deur, het lijkt werkelijk of mensen naast je in bed liggen te snurken en zo kan ik wel doorgaan.
Moesten ook nog 25 euro extra betalen per nacht i.v.m. hoogseizoen.
Dus meer overlast en extra betalen.
Het enige lichtpuntje wat ik kan ontdekken is dat het baliepersoneel bijzonder vriendelijk en behulpzaam is maar daar is dan ook gelijk de kwaliteit van dit hotel mee afgemeten.
Het is meer een hotel voor hooligans die straalbezopen in hun bed vallen en de volgende dag halfdronken weer naar huis worden afgevoerd.
Van het ontbijt hebben we geen gebruik gemaakt omdat om 9.30 het einde verhaal is.
Tevens viel me op dat de kamermeisjes om 8.00 uur morgens luid kwebbelend door de gangen banjeren en meer bezig waren om elkaar van alles mede te delen met luide stem zonder zich zorgen te maken over degene die nog lagen te slapen.
Ik denk dat de intentie van de leiding en de staf er een is van roeien met de riemen die je heb maar eigenlijk is er maar een oplossing slopen die handel en op dezelfde plaats een hotel naar de eisen van deze tijd.
Voor het geld wat het nu gekost heeft had ik ook een hotel kunnen krijgen met duidelijk meer comfort.

  • Algemeen 1
op 22 oktober 2017 bestemming: Verenigde Arabische Emiraten / Dubai, reisperiode: september 2017

Heel hartelijk welkom door personeel goede bediening in restaurant door Angie en Oswald.Ook bij het zwembad is het ook zeer net en de security staat steeds ter beschikking

  • Algemeen 8
op 22 oktober 2017 bestemming: België / heist, reisperiode: september 2017

De B&B bed en beaufort in Heist is vuil en slecht onderhouden heb daar 95 euro teveel voor betaald echt geen aanrader en zeker zijn twee sterren niet waard .

  • Algemeen 3
op 22 oktober 2017 bestemming: Marokko / Marrakech, reisperiode: september 2017

Rosé Appartment Marrakech. Door een mevrouw uit appartement gezet voordat boeking af liep. Zij kon een betere en langere boeking voor mijn kamer krijgen en bood slechts een veel duurder alternatief voor een hotel doch zij wilde niets compenseren, Met veel moeite en behulp van politie heb ik mijn geld teruggekregen en het appartement voortijdig moeten verlaten ,,.Wat een nare ervaring,,

  • Algemeen 5
op 20 oktober 2017 bestemming: Curaçao / Pietermaai, reisperiode: september 2017

Booking.com had onze preferenties goed doorgegeven aan het hotel. Communicatie vooraf was prima. Zeker voor herhaling vatbaar

  • Algemeen 9
op 19 oktober 2017 bestemming: Indonesië / Bali, reisperiode: augustus 2016

Het was fantastisch, maar in de planning zou ik het de volgende keer iets anders doen.

  • Algemeen 8
op 19 oktober 2017 bestemming: Nederland / Schin op geul, reisperiode: oktober 2017

Van begin tot einde prima geregeld

  • Algemeen 10
op 18 oktober 2017 bestemming: Indonesië / Rondreis, reisperiode: augustus 2016

Prachtige rondreis door Bali met verschillende locaties.

  • Algemeen 9
op 18 oktober 2017 bestemming: Spanje / Madrid, reisperiode: juni 2017

Alles snel geregeld. Prima accommodatie. Prijs kwaliteit verhouding prima.

  • Algemeen 9
op 15 oktober 2017 bestemming: Nederland / Vlieland, reisperiode: oktober 2017

Perfecte organisatie alles goed geregeld, met een heel goed prijs

  • Algemeen 10
op 13 oktober 2017 bestemming: Frankrijk / los masos, reisperiode: juli 2017

Waarom boeken via booking.com ??? De prijzen zijn in alle accomodaties die met booking werken, met 20% of meer gestegen. Normaal want de commissie is zo hoog. Bovendien een rompslomp met hun administratie. En de reviews zijn weinig waard. Vooral omdat de meeste gasten 1 of 2 dagverblijf boeken en die geven meestal een score 10 omdat ze niet op tijd de nadelen door hebben 🙂 Diegene die een weekverblijf boeken geven over het algemeen lage scores, als ze nog de moeite doen om te reageren. En als het echt een slechte kritiek is, dan grijpt booking.com in om die kritiek eruit te halen want ze willen de verhuurder niet verliezen…. 1 raad : boek rechtstreeks met de eigenaar, bel of schrijf verschillende keren want een verhuurder is het eerste contact superlief maar na enkele contacten heb je snel door of je welkom bent of niet 🙂
Helemaal op het verkeerde pad gezet door de reviews van booking in onze verblijfplaats, daar zijn ze gewoon uit op je geld en blijven ze vriendelijk. Anders maken je ze uit voor het rot van de straat. Ik ga er niet snel nog terug.

  • Algemeen 2
op 11 oktober 2017 bestemming: Italië / Sardinië, reisperiode: september 2017

Het was niet zoals beschreven in booking.com , heb ook beoordeeld maar nooit verschenen op de site

  • Algemeen 6
op 8 oktober 2017 bestemming: Nederland / Vlieland, reisperiode: juli 2017

Via booking nog maar 2 kamers vrij werd er gezegd. Was het ook de slechtste kamer. Boven de keuken. Dus de halve nacht niet geslapen om tot half 2 glaswerk geluiden en opruimen en half 6 ochtends weer. Gek word je ervan.

  • Algemeen 1
op 7 oktober 2017 bestemming: België / Durbuy, reisperiode: oktober 2017

Booking.com is een intermediair tussen boeker en accommodatie. Ze controleren niets ter plekke en zijn alleen erop uit de commissie vd boeker op te strijken. Vandaar dat ze alles proberen om je te verleiden om te boeken via hun. Direct contact met de accommodatie biedt meestal een betere prijs.

  • Algemeen 1
op 5 oktober 2017 bestemming: Nederland / Delft, reisperiode: september 2017

Booking speelt onder een hoedje met de eigenaar van het hotel bridge house in Delft. De eigenaar is een oplichter, booking is hiervan -desgevraagd-op de hoogte en wil het afdoen met een reductie van 10%.

  • Algemeen 1
op 3 oktober 2017 bestemming: België / Blankebergen, reisperiode: augustus 2017

Appartement geboekt. Proberen info te krijgen over app. alvorens vertrek. Helaas op site verkeerd telefoonnummer. Bij aankomst bleek adres waar we de sleutel moesten ophalen ook verkeerd. Gebeld met Booking.com optie 1 nederlandstalig, na lang wachten engelstalige, waarom keuze? Konden geen contact vinden met verhuurder appartement. Oplossing booking.com: 16 km doorrijden andere overnachtingplaats voor € 350,00 meer. Dit gelukkig niet gedaan. Zelf gezocht en overnachting in Blankebergen gevonden € 170,00. Na vakantie geprobeerd extra kosten te verhalen. Absolute radiostilte. Uiteindelijk na lang wachten een respons Booking.com: GEEN tegemoetkoming in extra kosten. Totale kosten vakantie bijna EUR 1.150,00. Gelukkig rechtsbijstand ingeschakeld, via verzekering extra kosten gelukkig vergoedt gekregen. TIP: als je bij Booking.com een vakantie boekt, sluit een goede rechtsbijstandsverzekering cq. reisverzekering af. Booking.com: geld vangen en daarna zoek het maar uit!

  • Algemeen 3
op 2 oktober 2017 bestemming: Nederland / Nijmegen, reisperiode: december 2017

Geboekt voor 15-12-2017t/m 17-12-2017.
Op 11-09 -2017 geannuleerd. Tot op heden nog bericht gekregen van Booking.com. Ze geven gewoon geen antwoord

  • Algemeen 1
op 29 september 2017 bestemming: Frankrijk / ....., reisperiode: september 2017

Booking.com is waardeloos. Je zoekt een hotel uit, krijgt de melding dat er nog 1 kamer over is en dan blijkt het hotel helemaal leeg. Verder worden recensies van hotels m.i. gemanipuleerd omdat meerdere hotels bagger waren, waar de score 8,1 of zelfs hoger was. Voorbeeld: La Queue du Milan in Pionsat stind zo goed aangeschreven en ja hoor, mog maar twee kamers beschikbaar. We waren dus de enige gasten. De eigenaresse was chagrijnig en haar hotel absoluut ranzig! Dat bedoel ik dus!

  • Algemeen 3
op 27 september 2017 bestemming: Thailand / Bangkok, reisperiode: september 2017

Het hotel wist niets van booking.cdom en de beloofde 15 euro als vrienden boekte hebben we nooit gekregen van boeking.com je wordt belazerd dus nooit meer boeken bij die booking.com

  • Algemeen 1
op 26 september 2017 bestemming: Nederland / kerdichem, reisperiode: september 2017

Wat ons vooral stoorde dat het bij booking nog slechts 1 kamer vrij was. Bij aankomst zijn wij op 1 koppel na de enige gasten te zijn op een hotel van 15 kamers . De bediening van het ontbijt is logischer wijze ondermaats, vuile borden, geen eierdopjes bij een eitje, geen kommetjes voor de muslie enz.

  • Algemeen 6
op 26 september 2017 bestemming: Nederland / Sluis, reisperiode: september 2017

Receptie is nog aan het zoeken waarom het geld dat gestort en al van mijn rekening is afgehaald en zij weten nergens van eerste en anderlaatste maal geboekt langs jullie waar voor dank😤

  • Algemeen 1
op 25 september 2017 bestemming: Nederland / Zandvoort aan Zee, reisperiode: augustus 2017

Een klacht welke wij hebben is ongegrond verklaard! Terwijl wij denken dat we het succes van Booking helpen met onze klacht.
Er is wel steeds gereageerd via mail en telefoon.

  • Algemeen 5
op 25 september 2017 bestemming: België / Oostende, reisperiode: september 2017

Zwwe,zeer slecht, eerder bericht naar Booking, geen enkele reactie!!!

  • Algemeen 1
op 23 september 2017 bestemming: Nederland / Hulst, reisperiode: september 2017

Gegevens op de website klopte totaal niet met de site van booking.com. Waardeloos

  • Algemeen 4
op 22 september 2017 bestemming: Malta, reisperiode: september 2017

Alles perfect meegevallen, alleen was het veel duurder door met boeking.com te boeken. In het hotel zelf boeken was minstens 20% goedkoper geweest want die moeten dat afdragen aan boeking.com
Nu besef ik ook waarom alle hotelprijzen de laatste jaren zo hoog zijn, dat is omdat al die boekingplatforms er goed geld aan verdienen en de hoteleigenaars houden na aftrek van hun kosten bijna niets meer over. In het vervolg zoek in via google nog maar altijd met de parameter -site:booking.com

  • Algemeen 10
op 20 september 2017 bestemming: Frankrijk / Bordeaux, reisperiode: juli 2017

Drie dagen geboekt in juli via booking.com bij Chic&Cosy in Bordeaux, Frankrijk. Geld (€ 330) is wel afgeschreven van de creditcard maar helaas was er niemand aanwezig voor het overhandigen van de sleutel ondanks contactpogingen via app/sms/voicemail. Extra hotel moeten boeken op die dag. Helaas geeft booking.com niet prijs ondanks vele mailtjes. Wij moeten nu bewijzen wie degene is die het geld van onze creditcard afgehaald heeft, ondanks het gestuurde creditcardoverzicht. Wij zijn helemaal klaar met booking.com, zij nemen geen verantwoording voor de verhuurders die zij op hun site plaatsen.

  • Algemeen 1
op 20 september 2017 bestemming: Italië / Rimini, reisperiode: augustus 2017

Mede door de prachtige reviews op website ons laten verleiden tot de geboekte accomodatie. Eenmaal aangekomen niet te vreden over prijs kwaliteit verhouding. De ontbijtzaal met binnentuin was bv net een riool van de lucht die daar opsteeg. De kamer was ontzettend klein. Hoewel wij de kamer op niet storen hadden gezet kwamen de schoonmaaksters toch gewoon binnen. Ook flinke discussie gehad aan de receptie omdat ze daar eisten dat wij onze identiteitspapieren voor 24 uur zouden moeten afstaan aan hun. Koelkast koelde erg slecht.en zo kan ik nog wel even doorgaan. Een kamer van bijna 200 euro per nacht en nog bij moeten betalen als je water wilde.
Enfin, ik heb een kritische review geschreven bij booking.com en ik zie deze niet terug. Wél zie ik een review onder dezelfde naam als ik die de accomodatie een 9.2 heeft gegeven. Hier deugt geen donder van!

  • Algemeen 4
op 17 september 2017 bestemming: Verenigde Staten / Miami, reisperiode: augustus 2017

Via bookings.com een overnachting geboekt bij aqua hotel en suites in Miami beach.
Wat een vergane glorie.
Vallet parking liet 50 minuten op zich wachten voordat ik mijn auto had.
Ontbijt dat vanaf 7.00 klaar zou zijn stond er om 8.00 nog niet.
Zou een hotelkamer zijn met 2 slaapkamers echter was het 1 grote kamer met 2 2persoons bedden.
Gelukkig hoefden we hier maar 1 nacht te verblijven omdat we op doorreis waren.

  • Algemeen 1
op 17 september 2017 bestemming: Frankrijk / Parijs, reisperiode: augustus 2017

Geeft geen juiste info over hotel Jardin de Neuilly bij de boeking
Mijn beoordeling na een nacht in het hotel werd niet weergegeven.
Onze kamer was op de tweede verdieping en enkel bereikbaar via een
smalle vuile trap.
Geen enkele hulp bij het dragen van de bagage.

Ik kan niet begrijpen dat hierover geen woord wordt gerept.

  • Algemeen 2
op 15 september 2017 bestemming: Italië / La Morra, reisperiode: september 2017

Agritura ca d'Olga : Geen WiFi , geen TV, bed met goedkope lattenbodem Grote kuil in midden!Koelkast geen deur diepvries,Zwembad bij huis eigenaar vol wespen en vliegen. Ontbijt 2 plakjes oud stokbrood de man!Geen fruit of jus ,kwark .yorgert beperkt.Wasbak kamer lekte

  • Algemeen 2
op 13 september 2017 bestemming: Italië / Musso Panoramica, reisperiode: augustus 2017

Accommodatie Musso Panoramica aan het Comomeer voldeed niet aan de beschrijving. Er wordt zelf gelogen in de beschrijving over de grootte, het is 25% kleiner! Vergane glorie. De review die ik gegeven heb is nog niet geplaatst.
Van de belofte: Binnen 7 dagen nemen we weer contact met u op. Is niets gekomen.
Het is nu 14 dagen verder. Jammer dat ik hiermee de berichten in de media moet gaan geloven: “Bij problemen geven zij feitelijk niet thuis, Booking.com reageert uberhaupt nergens meer op.”
Ik heb intussen alle foto’s ter ondersteuning twee keer verstuurd via WE Transfer en per e-mail. Geen reactie.
Hoe langer een oplossing duurt, des de meer reizigers die dupe gaan worden van de onterecht mooie worden in de beschrijving van de accommodatie. Van de overige eigenaars heb ik begrepen dat de accommodatie in 2009 gebouwd is. Het is dus niet nieuw en intussen zeer slecht onderhouden. Het is niet de huurprijs waard vergeleken met de zeer nette en schoon accommodatie die ik vorig jaar geboekt had bij booking.com – Casa Rural Elanio Azul in Arcos de la Frontiera.

Mijn beoordeling:
Vriendelijke buren en de vriendelijke kantoor personeel van Happy Holiday Homes. Goed werkende huishoudelijk apparatuur: magnetron, koelkast, oven, vaatwasser,wasmachine en haardroger.
Maar de beschrijving op Booking.com, klopt niet:
Accommodatie is 65 m² en niet 85 m² zoals vermeld! Lawaaierig omgeving met honden die dag en nacht aan het blaffen waren. Geen WIFI, we hadden 15 dagen WIFI volgens onze boeking. Na herhaaldelijk verzoeken kregen we een webcube die na 4 dagen leeg was - geen compensatie/restitutie gekregen. Alleen Italiaanse Senders op tv! Smerige accommodatie, vergane glorie. Versleten bank en matras. Er is op ons verzoek en vervangend matras gebracht (een camping bed), maar er was geen ruimte om dit open te stellen! Een kapotte douche deur. Oude slaapkamer kasten en DIY meubels, met een oude collectie van te kleine kleding hangers. Nergens om de was op te hangen, we moesten het aan een kleine wasrek, aan de hekken aan de ramen, aan deuren en aan stoelen hangen. Geen plek op de privé parking.

  • Algemeen 5
op 13 september 2017 bestemming: Indonesië / Bali, reisperiode: juli 2017

De kwaliteit van de accommodatie was erbarmelijk/vreselijk, en komt helemaal niet overeen met de prachtige foto's op de website van. Booking.com distantieert zich volledig van de verantwoordelijkheid voor de getoonde foto's en informatie

  • Algemeen 2
op 7 september 2017 bestemming: Frankrijk / Montsaugeon, reisperiode: september 2017

Prachtig huis, lieve mensen en heerlijk gegeten. Alleen voor de kamers wil je eral overnachten, heel romantische.

  • Algemeen 10
op 7 september 2017 bestemming: Kroatië / Orebic, reisperiode: augustus 2017

Via booking.com een vakantie in villa met zwembad geboekt. Zij hebben een fout gemaakt,na aankomst bleek alles vol. Wij hebben 6 uur gewacht op een andere accommodatie. Alles was vol. Uiteindelijk een appartement voor ons gevonden. Heel wat minder dan wat wij geboekt hebben. Wij hebben duidelijk dezelfde dag doorgegeven dat dat niet is wat wij willen maar dat wij na 6 uur wachten en twee kinderen geen keuze hebben. Wij zouden een compensatie krijgen, voor drie verpestte vakantiedagen. Hun aanbod is 25 euro. Wij hebben 180 euro betaald .....dus leuk is booming.com.

  • Algemeen 1
op 6 september 2017 bestemming: Frankrijk / Parijs, reisperiode: september 2017

Het hotel heeft dit jaar een grote renovatie ondergaan , ontbijtzaal nog niet klaar bij aankomst . Daarom een ,,ontbijt ,, op de kamer in een papieren zak , croisant zonder boter of beleg zelfs geen jam ! +een klein bolletje ter grote van een ping pongbal ,vooraf geen bericht hierover gehad.Was voor ons een reden geweest om te annuleren.Aan de balie alleen een ,,sorry,, slechtste onbijt ooit !Dus voor U boekt bellen met Best Western Duc de Bourgogne Parijs voor actuele toestand verbouwing , Booking com laat i.i.g. niets horen !

  • Algemeen 6
op 6 september 2017 bestemming: Spanje / Valencia, reisperiode: augustus 2017

Gereserveerd bij booking.com, komen aan en is de reservering net doorgestuurd en nog geen geld binnen.
Alles was al op 2-4-2017 betaald en we kwamen aan op 12-8-2017.
Er was dus geen plaats. Zo ontevreden over hoe ze dit hebben afgehandeld. Over en weer gebeld voornamelijk op mijn kosten. Al mijn 300 belminuten waren na 1 dag op! Het kwam er op neer dat ze een alternatief aanboden dat duurder was en ik dus zelf de meerprijs moest vooruit betalen!! Zij zijn fout! Dat moeten zij betalen en niet achteraf. Ik kan niet zomaar het dubbele uit mijn mouw schudden!! Er was geen bedrijfsbudget was het antwoord.
Het kwam er dan dus op neer dat ze niks konden doen. Stonden we dan fijn!!
Zou ook mijn geld terug krijgen en dat heeft 5 dagen geduurd. Is gewoon een Nederlandse bank. Duurt normaal 1 dag was me beloofd, geen 5!
De camping had ons een alternatief aangeboden dat we genoodzaakt waren om te nemen. Dat betekende 4 x verhuizen in 1 week en ook nog een nacht in een hostel slapen terwijl we een bungalow hadden geboekt.
Elke keer weer alles inpakken en verkassen.
Onze hele vakantiepret was weg!!
2 x migraine gehad van al die stress!! En dan spaar je het hele jaar om 1 keer op vakantie te gaan en dan sta je daar.!!
Ze hebben ons gewoon laten zitten, zoek het dan maar uit! En dat omdat zij niet de meerkosten willen vooruit betalen.
Zo'n groot bedrijf, daar moet toch wat mogelijk zijn.
Als je bij jun algemene voorwaarden kijkt, staat er dat zij meteen het geld storten op de rekening van de accomodatie zo gauw ze het geld van de client binnen hebben.
Nou mooi niet dus!
De fout ligt toch echt bij booking.com.

  • Algemeen 1
op 1 september 2017 bestemming: Portugal / Lousa, reisperiode: augustus 2017

We hadden via Booking.com geboekt en hadden al vliegtickets (Faro). Booking.com maakt reclame: gratis annuleren! Mooi niet! Binnen een half uur meldde ik dat ik een fout had gemaakt met de boeking (midden juli) en dat ik mijn geld terug wilde omdat het flatje bijna 500 km verwijderd was van Faro. Net voor ons vertrek hoorde ik dat de eigenaar mijn geld niet wilde teruggeven. Dat betekende: nieuwe tickets kopen, veel reizen (kostte 2 vakantiedagen), ter plekke van alles regelen, extra geld kwijt om er te komen (daar zaten we in een appartement Artur in een arme buurt in Lousa waar totaal niets te beleven is voor twee teeners). We probeerden hierover nog te communiceren, maar die eigenaar reageerde niet. Hij had immers het geld gecasht en was niet meer thuis. Zijn schoonmaakster liet hij de sleutel overhandigen. Geld kwijt en een heleboel kosten extra. Booking.com heeft niets voor ons gedaan om in ieder geval wat geld terug te krijgen. Ik vond het waardeloos. Nu proberen wij deze organisatie zoveel mogelijk te omzeilen. Er zijn andere organisaties die wel doen wat ze beloven en klantvriendelijk zijn.

  • Algemeen 1
op 1 september 2017 bestemming: Frankrijk / Bordeaux, reisperiode: augustus 2017

B&B Cosy Bordeaux was een zeer goede keuze, mooie kamer, uitstekend ontbijt, rustige ligging en toch niet ver van het centrum: een aanrader!! en heel vriendelijke eigenaars!!!

  • Algemeen 9
op 28 augustus 2017 bestemming: Engeland / Ilford, Londn, reisperiode: augustus 2017

Slechte accomodatie. Bij hoofdgebouw alles goed. Het bij gebouw zeer slecht. Smerig, slaande deuren. Zeer gehorig. Karig ontbijt. Bed was goed. Geen eerlijke review van de Lodge in zijn geheel.

  • Algemeen 5
op 26 augustus 2017 bestemming: Spanje / Barcelona, reisperiode: juli 2017

Via booking.com een appartement geboekt in Barcalona. Na terugkomst aantal keren gebeld en gemaild wanneer de borg van €400 teruggestort zou worden. Via booking.com de bevestiging gekregen dat indien verhuurder dit niet binnen 5 dagen zou doen dan zou booking.com dit volledige bedrag terug betalen. "Maakt u zich geen zorgen" was de afsluitende zin van booking.com. Na de 5 dagen kregen we een mail dat de verhuurder "het bewijs" had dat er €179 werd ingehouden ivm een reparatie aan een deur. Onbegrijpelijk dat dit als bewijs na 4 weken wordt aangedragen. Een mail van booking.com dat zij zich nu terugtrekken en niet overgaan tot betaling. We moeten ons dus wel zorgen maken. Is dit de handelswijze van een verhuurder die meer marge wil maken en misbruik maakt van de taalbarriere ? En waarom komt booking.com de eerdere toezegging niet na ?
Voor ons een reden om een cijfer 1 te geven. Wat een slechte service. Maar wij zullen, op kosten van booking.com, via een advocaat de vordering alsnog proberen te innen.

  • Algemeen 1
op 26 augustus 2017 bestemming: Italië / Merano, reisperiode: augustus 2017

We hadden maar een paar dagen vacantie, daarom zocht ik voor deze gehele periode. Bij het boeken van een hotel heb ik op een andere pagina een paar van onze vakantiedagen ingevuld en het hotel geboekt. Na betaling bleek dat het hotel voor onze gehele vacantie was geboekt, wat niet de bedoeling was. Booking.com vond het geen probleem om deze data aan te passen, de accommodatie wel. We hebben de hele tijd moeten horen dat ze uit coulance ons een dag minder in rekening brachten, maar we hebben uiteindelijk toch bijna het volle bedrag moeten betalen. Dit druist in tegen alle mails die je van booking.com krijgt over gratis annuleren, maar dat kan volgens hun afhangen van de accommodatie. Nogal wiedes als je er achter komt dat een accommodatie een behoorlijk percentage aan booking.com moet betalen. Verder zijn de dames bij de klantenservice erg vriendelijk, als je ze tenminste aan de lijn krijgt. Ik heb een paar keer moeten bellen om een recentie te kunnen schrijven, echter tot op heden nog geen mail ontvangen waarmee dit kon. Je kunt ook nergens een mail heen sturen. Kortom, booking.com is zeer slecht tot niet bereikbaar voor commentaar en ze doen per mail andere beloftes die ze niet kunnen waarmaken.

  • Algemeen 6
op 26 augustus 2017 bestemming: Frankrijk / Marcy l'etoile, reisperiode: augustus 2017

We hadden via booking een verblijf geboekt bij Garden & City in Marcy l'etoile. Dit verblijfs terrein is zeer pover op alle gebied. Maar je ziet pas wat je boekt als je daar bent. Nadat we vertrokken zijn stuurde de plaatselijke bediende ons een factuur voor meubilair dat door ons beschadigd zou zijn. Er is geen controle voor je het apartement binnen gaat en geen controle als je weg gaat. Toch sturen ze je een factuur zonder enig bewijs of akkoord. Dit bedrag wordt van je borg afgehouden.Tot nu toe heeft alle telefonisch contact of mail bij Garden & City noch bij Booking iets opgeleverd.

  • Algemeen 3
op 24 augustus 2017 bestemming: Portugal / Lissabon, reisperiode: december 2017

We hebben een appartement in Lissabon geboekt voor de jaarwisseling. Bij de boeking stond duidelijk (meermalen) aangegeven: geen vooruitbetaling nodig, geen zorgen er wordt nog niets in rekening gebracht,geen reserverings- of creditcardkosten. Dezelfde dag zag ik dat het volledige bedrag gereserveerd was op mijn creditcard (een pre-autorisatie, dat is geen probleem) maar de volgende dag was het volledige bedrag afgeschreven door booking.com. Bij telefonische navraag werd mij gevraagd om hier screenshots van te maken, dat heb ik gedaan en deze gemaild. Vervolgens krijg ik een reactie dat in het betalingsscherm heeft gestaan dat het volledige bedrag direct afgeschreven wordt. Daar heb ik uiteraard geen screenshot van, bovendien staat mijn creditcard al gekoppeld dus ik hoef geen betaling te doen. Dit komt ook niet overeen met de teksten die in het boekingsscherm staan. Ik vind dit best misleidend. Ook omdat er staat dat je altijd rechtstreeks aan de accommodatie betaald en de kosten door booking.com zijn geïnd. Booking.com al diverse mails verstuurd maar ze blijven bij hun antwoord ondanks dat in de algemene voorwaarden te lezen is dat het duidelijk staat vermeld op de website als een vooruitbetaling noodzakelijk is. Ik krijg ook geen inhoudelijk antwoord op mijn vraag waarom staat aangegeven dat geen vooruitbetaling nodig is en vervolgens het volledige bedrag de volgende dag wordt geïncasseerd.

  • Algemeen 6
op 24 augustus 2017 bestemming: Duitsland / frankfurt, reisperiode: augustus 2017

Ik ben echt gek op booking.com ik boek nu al een paar jaar iedere keer mijn hotels via booking.com. service is ook top als je ze belt om iets te vragen. Alles is ook duidelijk dus je weet waar je aan toe bent. ga zo door!

  • Algemeen 8
op 24 augustus 2017 bestemming: Duitsland / Ahrtal, reisperiode: september 2017

We zijn niet geweest, omdat we vanwege familieomstandigheden moesten annuleren. Ik heb bij mijn boeking beheren op annuleren gedrukt, maar het is niet door gekomen bij Booking.com blijjkbaar. En omdat ik daarna een email naar ze heb gestuurd en geen antwoord op mijn vraag krijg, waar het fout is gegaan bij hen, geef ik ze op dit moment een 1.

  • Algemeen 1
op 22 augustus 2017 bestemming: Frankrijk / Montpellier, reisperiode: juli 2017

Wij hadden voor onze reis naar Spanje een hotelovernachting geboekt. Dit was in Hotel Arena in Montpellier. Het hotel zou zich pal naast de snelweg bevinden, maar er moest 2 1/2 uur omgereden worden ivm wegwerkzaamheden waardoor de afslag afgesloten was. Bij aankomst bij het hotel waren de activatiecodes geblokkeers omdat Booking.com het hotel niet zou hebben betaald. na meer dan een uur ingepraat te hebben, en diverse malen onze betalingsbewijzen gezien te laten hebben, mochten wij, na nogmaals betaald te hebben eindelijk de hotelkamer in. Uiteindelijk zijn wij dus 2x zo duur uit als dat de bedoeling was, en voor terugvordering van ons geld, worden wij tussen Booking.com en Hotel Arena heen en weer gestuurd. Belachelijke praktijken!! Het betalingsbewijs dat wij in het Frans kregen, was gewoon een ordinaire rekening waar geen betalingsbevestiging van te maken was.. trap er niet in!

  • Algemeen 1
op 22 augustus 2017 bestemming: België / Oostende, reisperiode: augustus 2017

Voor een kamer van ruim 200 euro vewacht je een nette mooie kamer die een schone badkamer heeft. De kamer was wel groot. We kregen ook de indruk dat er nog behoorlijk werd verbouwd aan het hotel. Het ontbijt was niet inclusief. De opgang naar de kamers en gangen leken meer op een 1-sters hotel.

  • Algemeen 2
op 19 augustus 2017 bestemming: Frankrijk / Sauvian, reisperiode: augustus 2017

Booking.com presenteert de lokatie als een paradijs, maar in werkelijk is het een krot. Mijn zeer negatieve referentie is overigens wel geplaatst na een week op booking.com

  • Algemeen 2
op 19 augustus 2017 bestemming: Verenigde Staten / Madison, reisperiode: augustus 2017

Na een verkeerde boeking van 1 persoonskamer i.p.v. 2 persoonskamer zonder extra kosten opgelost! Mega grote kamer, met alle voorzieningen!!

  • Algemeen 8
op 15 augustus 2017 bestemming: Nederland / Scheveningen, reisperiode: juli 2017

Geboekte kamer was er niet naar zolderkamer gestuurd met 8 onbeslapen bedden kriskras tussen de schuine balken. Vuile badkamer, te laat op de dag om nog schoon te kunnen maken. Geld zou terugbetaald worden dus terug naar huis gegaan. Twee dagen later bericht no show van booking.com en werd er glashard ontkend dat ik er was geweest. Ook foto's van inlogcodes wifi van de villa waren blijkbaar geen bewijs. Geld kwijt en booking.com Heeft ze weer verdiend. Nooit meer boeken bij deze oplichters!

  • Algemeen 1
op 15 augustus 2017 bestemming: Oostenrijk / Sölden, reisperiode: juli 2017

Voor oplichterij is eigenlijk een 1 nog te veel !

  • Algemeen 1
op 14 augustus 2017 bestemming: Verenigde Staten / Duck Key, reisperiode: augustus 2017

Geachte lezers,

Ik wil graag onze ervaring delen met booking.com
We zoeken een huisje voor 7 personen, waarvan 3 kinderen in de leeftijd van 7,16,en 17 krijgen we een huisje aangeboden wat we boeken.
Aangekomen krijgen een huisje voor 5 personen.
Wat blijkt de kinderen moeten bij ons in bed .....
Dit is voor ons geen optie gezien de leeftijden!
Contact opgenomen met booking.com verwijst naar de kleine lettertjes wil niet mee denken met een oplossing voor ons en verbreekt de verbinding.
2 uur zitten wachten vol frustratie 50 euro bel kosten verder, zonder een oplossing pffff bedankt ! — bij Hawks Cay Resort.

  • Algemeen 2
op 14 augustus 2017 bestemming: Turkije / Turkije, reisperiode: augustus 2017

Het appartement hebben we geboekt voor 5 personen maar er waren maar 2 glazen. Ook zal er een extra bed bij geplaatst worden maar er stond alleen een 2 persoons bed en de andere 3 moesten op hele dunne matrassen slapen. Dit was helaas niet het enige want ze wouden bij aankomst nogmaals €40 schoonmaak kosten hebben terwijl wij die al betaald hebben. Met de huisbaas konden we niet tot een oplossing komen want alles lag aan booking.com. uiteindelijk hebben we contact moeten opnemen met booking.com en hun zeggen gewoon " als je iets voor 5 personen boekt dan zijn we niet verplicht om ook zoveel servies enz neer te zetten " net als voor de bedden hadden ze ook hun woordje klaar...
Nooit meer booking.com voor ons

  • Algemeen 3
op 10 augustus 2017 bestemming: Duitsland / Karlsruhe, reisperiode: augustus 2017

De kamer in het hotel Karlstor was zo slecht dat we slechts één nacht zijn gebleven. In de badkamer valt naast de schimmel op het plafond ook het behang van de muren. De verwarmking in de kamer is verroest en niet aan te zien. Kortom voor niemand aan te bevelen, los van het feit dat je natuurlijk niet voor een dubbeltje op de eerst rang kunt zitten.

  • Algemeen 2
op 9 augustus 2017 bestemming: Filipijnen / Manilla, reisperiode: juli 2017

Booking.com liegt over de reviews en lost geen enkel probleem op.

  • Algemeen 2
op 8 augustus 2017 bestemming: Spanje / Benidorm, reisperiode: juli 2017

Als eigenaar zeer slechte ervaringen met booking.com reizigers worden niet gecheckt en je moet maar accepteren dat ze dronken en schreeuwend om 11 uur savonds arriveren dan plaatsen ze de reizigers in een ander duur hotel en dit mag jij als eigenaar betalen

  • Algemeen 1
op 8 augustus 2017 bestemming: Duitsland / Allenbach, reisperiode: augustus 2017

Het huis ambiente hager was zeer mooi en compleet ingericht de gastheer zeer hulpzaam echt de moeite waard ,toplocatie !!!!!!

  • Algemeen 10
op 7 augustus 2017 bestemming: Frankrijk / pyrenees orientales, reisperiode: augustus 2017

Zeer goede vakantie gehad, enkel jammer dat we met booking geboekt hadden. Kostprijs was 20% duurder !!! Next time rechtstreeks met de eigenaar via zijn site boeken, veel interessanter

  • Algemeen 8
  • Vorige
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • Volgende