Schrijf een review

Reviews over Booking.com

Url:

Type reizen: hotel
Herengracht 597, 1017 CE Amsterdam NL

Logo van Booking.com

Pagina 9 van 11 met 1062 resultaten

op 15 oktober 2017 bestemming: Nederland / Vlieland, reisperiode: oktober 2017

Perfecte organisatie alles goed geregeld, met een heel goed prijs ... Lees meer

  • Algemeen 10
op 13 oktober 2017 bestemming: Frankrijk / los masos, reisperiode: juli 2017

Waarom boeken via booking.com ??? De prijzen zijn in alle accomodaties die met booking werken, met 20% of meer gestegen. Normaal want de commissie is zo hoog. Bovendien een rompslomp met hun administratie. En de reviews zijn weinig waard. Vooral omdat de meeste gasten 1 of 2 dagverblijf boeken en die geven meestal een score 10 omdat ze niet op tijd de nadelen door hebben 🙂 Diegene die een weekverblijf boeken geven over het algemeen lage scores, als ze nog de moeite doen om te reageren. En als het echt een slechte kritiek is, dan grijpt booking.com in om die kritiek eruit te halen want ze willen de verhuurder niet verliezen…. 1 raad : boek rechtstreeks met de eigenaar, bel of schrijf verschillende keren want een verhuurder is het eerste contact superlief maar na enkele contacten heb je snel door of je welkom bent of niet 🙂
Helemaal op het verkeerde pad gezet door de reviews van booking in onze verblijfplaats, daar zijn ze gewoon uit op je geld en blijven ze vriendelijk. Anders maken je ze uit voor het rot van de straat. Ik ga er niet snel nog terug. ... Lees meer

  • Algemeen 2




op 11 oktober 2017 bestemming: Italië / Sardinië, reisperiode: september 2017

Het was niet zoals beschreven in booking.com , heb ook beoordeeld maar nooit verschenen op de site ... Lees meer

  • Algemeen 6
op 8 oktober 2017 bestemming: Nederland / Vlieland, reisperiode: juli 2017

Via booking nog maar 2 kamers vrij werd er gezegd. Was het ook de slechtste kamer. Boven de keuken. Dus de halve nacht niet geslapen om tot half 2 glaswerk geluiden en opruimen en half 6 ochtends weer. Gek word je ervan.

  • Algemeen 1
op 7 oktober 2017 bestemming: België / Durbuy, reisperiode: oktober 2017

Booking.com is een intermediair tussen boeker en accommodatie. Ze controleren niets ter plekke en zijn alleen erop uit de commissie vd boeker op te strijken. Vandaar dat ze alles proberen om je te verleiden om te boeken via hun. Direct contact met de accommodatie biedt meestal een betere prijs.

  • Algemeen 1
op 5 oktober 2017 bestemming: Nederland / Delft, reisperiode: september 2017

Booking speelt onder een hoedje met de eigenaar van het hotel bridge house in Delft. De eigenaar is een oplichter, booking is hiervan -desgevraagd-op de hoogte en wil het afdoen met een reductie van 10%.

  • Algemeen 1
op 3 oktober 2017 bestemming: België / Blankebergen, reisperiode: augustus 2017

Appartement geboekt. Proberen info te krijgen over app. alvorens vertrek. Helaas op site verkeerd telefoonnummer. Bij aankomst bleek adres waar we de sleutel moesten ophalen ook verkeerd. Gebeld met Booking.com optie 1 nederlandstalig, na lang wachten engelstalige, waarom keuze? Konden geen contact vinden met verhuurder appartement. Oplossing booking.com: 16 km doorrijden andere overnachtingplaats voor € 350,00 meer. Dit gelukkig niet gedaan. Zelf gezocht en overnachting in Blankebergen gevonden € 170,00. Na vakantie geprobeerd extra kosten te verhalen. Absolute radiostilte. Uiteindelijk na lang wachten een respons Booking.com: GEEN tegemoetkoming in extra kosten. Totale kosten vakantie bijna EUR 1.150,00. Gelukkig rechtsbijstand ingeschakeld, via verzekering extra kosten gelukkig vergoedt gekregen. TIP: als je bij Booking.com een vakantie boekt, sluit een goede rechtsbijstandsverzekering cq. reisverzekering af. Booking.com: geld vangen en daarna zoek het maar uit!

  • Algemeen 3
op 2 oktober 2017 bestemming: Nederland / Nijmegen, reisperiode: december 2017

Geboekt voor 15-12-2017t/m 17-12-2017.
Op 11-09 -2017 geannuleerd. Tot op heden nog bericht gekregen van Booking.com. Ze geven gewoon geen antwoord

  • Algemeen 1
op 29 september 2017 bestemming: Frankrijk / ....., reisperiode: september 2017

Booking.com is waardeloos. Je zoekt een hotel uit, krijgt de melding dat er nog 1 kamer over is en dan blijkt het hotel helemaal leeg. Verder worden recensies van hotels m.i. gemanipuleerd omdat meerdere hotels bagger waren, waar de score 8,1 of zelfs hoger was. Voorbeeld: La Queue du Milan in Pionsat stind zo goed aangeschreven en ja hoor, mog maar twee kamers beschikbaar. We waren dus de enige gasten. De eigenaresse was chagrijnig en haar hotel absoluut ranzig! Dat bedoel ik dus!

  • Algemeen 3
op 27 september 2017 bestemming: Thailand / Bangkok, reisperiode: september 2017

Het hotel wist niets van booking.cdom en de beloofde 15 euro als vrienden boekte hebben we nooit gekregen van boeking.com je wordt belazerd dus nooit meer boeken bij die booking.com

  • Algemeen 1
op 26 september 2017 bestemming: Nederland / kerdichem, reisperiode: september 2017

Wat ons vooral stoorde dat het bij booking nog slechts 1 kamer vrij was. Bij aankomst zijn wij op 1 koppel na de enige gasten te zijn op een hotel van 15 kamers . De bediening van het ontbijt is logischer wijze ondermaats, vuile borden, geen eierdopjes bij een eitje, geen kommetjes voor de muslie enz.

  • Algemeen 6
op 26 september 2017 bestemming: Nederland / Sluis, reisperiode: september 2017

Receptie is nog aan het zoeken waarom het geld dat gestort en al van mijn rekening is afgehaald en zij weten nergens van eerste en anderlaatste maal geboekt langs jullie waar voor dank😤

  • Algemeen 1
op 25 september 2017 bestemming: Nederland / Zandvoort aan Zee, reisperiode: augustus 2017

Een klacht welke wij hebben is ongegrond verklaard! Terwijl wij denken dat we het succes van Booking helpen met onze klacht.
Er is wel steeds gereageerd via mail en telefoon.

  • Algemeen 5
op 25 september 2017 bestemming: België / Oostende, reisperiode: september 2017

Zwwe,zeer slecht, eerder bericht naar Booking, geen enkele reactie!!!

  • Algemeen 1
op 23 september 2017 bestemming: Nederland / Hulst, reisperiode: september 2017

Gegevens op de website klopte totaal niet met de site van booking.com. Waardeloos

  • Algemeen 4
op 22 september 2017 bestemming: Malta, reisperiode: september 2017

Alles perfect meegevallen, alleen was het veel duurder door met boeking.com te boeken. In het hotel zelf boeken was minstens 20% goedkoper geweest want die moeten dat afdragen aan boeking.com
Nu besef ik ook waarom alle hotelprijzen de laatste jaren zo hoog zijn, dat is omdat al die boekingplatforms er goed geld aan verdienen en de hoteleigenaars houden na aftrek van hun kosten bijna niets meer over. In het vervolg zoek in via google nog maar altijd met de parameter -site:booking.com

  • Algemeen 10
op 20 september 2017 bestemming: Frankrijk / Bordeaux, reisperiode: juli 2017

Drie dagen geboekt in juli via booking.com bij Chic&Cosy in Bordeaux, Frankrijk. Geld (€ 330) is wel afgeschreven van de creditcard maar helaas was er niemand aanwezig voor het overhandigen van de sleutel ondanks contactpogingen via app/sms/voicemail. Extra hotel moeten boeken op die dag. Helaas geeft booking.com niet prijs ondanks vele mailtjes. Wij moeten nu bewijzen wie degene is die het geld van onze creditcard afgehaald heeft, ondanks het gestuurde creditcardoverzicht. Wij zijn helemaal klaar met booking.com, zij nemen geen verantwoording voor de verhuurders die zij op hun site plaatsen.

  • Algemeen 1
op 20 september 2017 bestemming: Italië / Rimini, reisperiode: augustus 2017

Mede door de prachtige reviews op website ons laten verleiden tot de geboekte accomodatie. Eenmaal aangekomen niet te vreden over prijs kwaliteit verhouding. De ontbijtzaal met binnentuin was bv net een riool van de lucht die daar opsteeg. De kamer was ontzettend klein. Hoewel wij de kamer op niet storen hadden gezet kwamen de schoonmaaksters toch gewoon binnen. Ook flinke discussie gehad aan de receptie omdat ze daar eisten dat wij onze identiteitspapieren voor 24 uur zouden moeten afstaan aan hun. Koelkast koelde erg slecht.en zo kan ik nog wel even doorgaan. Een kamer van bijna 200 euro per nacht en nog bij moeten betalen als je water wilde.
Enfin, ik heb een kritische review geschreven bij booking.com en ik zie deze niet terug. Wél zie ik een review onder dezelfde naam als ik die de accomodatie een 9.2 heeft gegeven. Hier deugt geen donder van!

  • Algemeen 4
op 17 september 2017 bestemming: Verenigde Staten / Miami, reisperiode: augustus 2017

Via bookings.com een overnachting geboekt bij aqua hotel en suites in Miami beach.
Wat een vergane glorie.
Vallet parking liet 50 minuten op zich wachten voordat ik mijn auto had.
Ontbijt dat vanaf 7.00 klaar zou zijn stond er om 8.00 nog niet.
Zou een hotelkamer zijn met 2 slaapkamers echter was het 1 grote kamer met 2 2persoons bedden.
Gelukkig hoefden we hier maar 1 nacht te verblijven omdat we op doorreis waren.

  • Algemeen 1
op 17 september 2017 bestemming: Frankrijk / Parijs, reisperiode: augustus 2017

Geeft geen juiste info over hotel Jardin de Neuilly bij de boeking
Mijn beoordeling na een nacht in het hotel werd niet weergegeven.
Onze kamer was op de tweede verdieping en enkel bereikbaar via een
smalle vuile trap.
Geen enkele hulp bij het dragen van de bagage.

Ik kan niet begrijpen dat hierover geen woord wordt gerept.

  • Algemeen 2
op 15 september 2017 bestemming: Italië / La Morra, reisperiode: september 2017

Agritura ca d'Olga : Geen WiFi , geen TV, bed met goedkope lattenbodem Grote kuil in midden!Koelkast geen deur diepvries,Zwembad bij huis eigenaar vol wespen en vliegen. Ontbijt 2 plakjes oud stokbrood de man!Geen fruit of jus ,kwark .yorgert beperkt.Wasbak kamer lekte

  • Algemeen 2
op 13 september 2017 bestemming: Italië / Musso Panoramica, reisperiode: augustus 2017

Accommodatie Musso Panoramica aan het Comomeer voldeed niet aan de beschrijving. Er wordt zelf gelogen in de beschrijving over de grootte, het is 25% kleiner! Vergane glorie. De review die ik gegeven heb is nog niet geplaatst.
Van de belofte: Binnen 7 dagen nemen we weer contact met u op. Is niets gekomen.
Het is nu 14 dagen verder. Jammer dat ik hiermee de berichten in de media moet gaan geloven: “Bij problemen geven zij feitelijk niet thuis, Booking.com reageert uberhaupt nergens meer op.”
Ik heb intussen alle foto’s ter ondersteuning twee keer verstuurd via WE Transfer en per e-mail. Geen reactie.
Hoe langer een oplossing duurt, des de meer reizigers die dupe gaan worden van de onterecht mooie worden in de beschrijving van de accommodatie. Van de overige eigenaars heb ik begrepen dat de accommodatie in 2009 gebouwd is. Het is dus niet nieuw en intussen zeer slecht onderhouden. Het is niet de huurprijs waard vergeleken met de zeer nette en schoon accommodatie die ik vorig jaar geboekt had bij booking.com – Casa Rural Elanio Azul in Arcos de la Frontiera.

Mijn beoordeling:
Vriendelijke buren en de vriendelijke kantoor personeel van Happy Holiday Homes. Goed werkende huishoudelijk apparatuur: magnetron, koelkast, oven, vaatwasser,wasmachine en haardroger.
Maar de beschrijving op Booking.com, klopt niet:
Accommodatie is 65 m² en niet 85 m² zoals vermeld! Lawaaierig omgeving met honden die dag en nacht aan het blaffen waren. Geen WIFI, we hadden 15 dagen WIFI volgens onze boeking. Na herhaaldelijk verzoeken kregen we een webcube die na 4 dagen leeg was - geen compensatie/restitutie gekregen. Alleen Italiaanse Senders op tv! Smerige accommodatie, vergane glorie. Versleten bank en matras. Er is op ons verzoek en vervangend matras gebracht (een camping bed), maar er was geen ruimte om dit open te stellen! Een kapotte douche deur. Oude slaapkamer kasten en DIY meubels, met een oude collectie van te kleine kleding hangers. Nergens om de was op te hangen, we moesten het aan een kleine wasrek, aan de hekken aan de ramen, aan deuren en aan stoelen hangen. Geen plek op de privé parking.

  • Algemeen 5
op 13 september 2017 bestemming: Indonesië / Bali, reisperiode: juli 2017

De kwaliteit van de accommodatie was erbarmelijk/vreselijk, en komt helemaal niet overeen met de prachtige foto's op de website van. Booking.com distantieert zich volledig van de verantwoordelijkheid voor de getoonde foto's en informatie

  • Algemeen 2
op 7 september 2017 bestemming: Frankrijk / Montsaugeon, reisperiode: september 2017

Prachtig huis, lieve mensen en heerlijk gegeten. Alleen voor de kamers wil je eral overnachten, heel romantische.

  • Algemeen 10
op 7 september 2017 bestemming: Kroatië / Orebic, reisperiode: augustus 2017

Via booking.com een vakantie in villa met zwembad geboekt. Zij hebben een fout gemaakt,na aankomst bleek alles vol. Wij hebben 6 uur gewacht op een andere accommodatie. Alles was vol. Uiteindelijk een appartement voor ons gevonden. Heel wat minder dan wat wij geboekt hebben. Wij hebben duidelijk dezelfde dag doorgegeven dat dat niet is wat wij willen maar dat wij na 6 uur wachten en twee kinderen geen keuze hebben. Wij zouden een compensatie krijgen, voor drie verpestte vakantiedagen. Hun aanbod is 25 euro. Wij hebben 180 euro betaald .....dus leuk is booming.com.

  • Algemeen 1
op 6 september 2017 bestemming: Frankrijk / Parijs, reisperiode: september 2017

Het hotel heeft dit jaar een grote renovatie ondergaan , ontbijtzaal nog niet klaar bij aankomst . Daarom een ,,ontbijt ,, op de kamer in een papieren zak , croisant zonder boter of beleg zelfs geen jam ! +een klein bolletje ter grote van een ping pongbal ,vooraf geen bericht hierover gehad.Was voor ons een reden geweest om te annuleren.Aan de balie alleen een ,,sorry,, slechtste onbijt ooit !Dus voor U boekt bellen met Best Western Duc de Bourgogne Parijs voor actuele toestand verbouwing , Booking com laat i.i.g. niets horen !

  • Algemeen 6
op 6 september 2017 bestemming: Spanje / Valencia, reisperiode: augustus 2017

Gereserveerd bij booking.com, komen aan en is de reservering net doorgestuurd en nog geen geld binnen.
Alles was al op 2-4-2017 betaald en we kwamen aan op 12-8-2017.
Er was dus geen plaats. Zo ontevreden over hoe ze dit hebben afgehandeld. Over en weer gebeld voornamelijk op mijn kosten. Al mijn 300 belminuten waren na 1 dag op! Het kwam er op neer dat ze een alternatief aanboden dat duurder was en ik dus zelf de meerprijs moest vooruit betalen!! Zij zijn fout! Dat moeten zij betalen en niet achteraf. Ik kan niet zomaar het dubbele uit mijn mouw schudden!! Er was geen bedrijfsbudget was het antwoord.
Het kwam er dan dus op neer dat ze niks konden doen. Stonden we dan fijn!!
Zou ook mijn geld terug krijgen en dat heeft 5 dagen geduurd. Is gewoon een Nederlandse bank. Duurt normaal 1 dag was me beloofd, geen 5!
De camping had ons een alternatief aangeboden dat we genoodzaakt waren om te nemen. Dat betekende 4 x verhuizen in 1 week en ook nog een nacht in een hostel slapen terwijl we een bungalow hadden geboekt.
Elke keer weer alles inpakken en verkassen.
Onze hele vakantiepret was weg!!
2 x migraine gehad van al die stress!! En dan spaar je het hele jaar om 1 keer op vakantie te gaan en dan sta je daar.!!
Ze hebben ons gewoon laten zitten, zoek het dan maar uit! En dat omdat zij niet de meerkosten willen vooruit betalen.
Zo'n groot bedrijf, daar moet toch wat mogelijk zijn.
Als je bij jun algemene voorwaarden kijkt, staat er dat zij meteen het geld storten op de rekening van de accomodatie zo gauw ze het geld van de client binnen hebben.
Nou mooi niet dus!
De fout ligt toch echt bij booking.com.

  • Algemeen 1
op 1 september 2017 bestemming: Portugal / Lousa, reisperiode: augustus 2017

We hadden via Booking.com geboekt en hadden al vliegtickets (Faro). Booking.com maakt reclame: gratis annuleren! Mooi niet! Binnen een half uur meldde ik dat ik een fout had gemaakt met de boeking (midden juli) en dat ik mijn geld terug wilde omdat het flatje bijna 500 km verwijderd was van Faro. Net voor ons vertrek hoorde ik dat de eigenaar mijn geld niet wilde teruggeven. Dat betekende: nieuwe tickets kopen, veel reizen (kostte 2 vakantiedagen), ter plekke van alles regelen, extra geld kwijt om er te komen (daar zaten we in een appartement Artur in een arme buurt in Lousa waar totaal niets te beleven is voor twee teeners). We probeerden hierover nog te communiceren, maar die eigenaar reageerde niet. Hij had immers het geld gecasht en was niet meer thuis. Zijn schoonmaakster liet hij de sleutel overhandigen. Geld kwijt en een heleboel kosten extra. Booking.com heeft niets voor ons gedaan om in ieder geval wat geld terug te krijgen. Ik vond het waardeloos. Nu proberen wij deze organisatie zoveel mogelijk te omzeilen. Er zijn andere organisaties die wel doen wat ze beloven en klantvriendelijk zijn.

  • Algemeen 1
op 1 september 2017 bestemming: Frankrijk / Bordeaux, reisperiode: augustus 2017

B&B Cosy Bordeaux was een zeer goede keuze, mooie kamer, uitstekend ontbijt, rustige ligging en toch niet ver van het centrum: een aanrader!! en heel vriendelijke eigenaars!!!

  • Algemeen 9
op 28 augustus 2017 bestemming: Engeland / Ilford, Londn, reisperiode: augustus 2017

Slechte accomodatie. Bij hoofdgebouw alles goed. Het bij gebouw zeer slecht. Smerig, slaande deuren. Zeer gehorig. Karig ontbijt. Bed was goed. Geen eerlijke review van de Lodge in zijn geheel.

  • Algemeen 5
op 26 augustus 2017 bestemming: Spanje / Barcelona, reisperiode: juli 2017

Via booking.com een appartement geboekt in Barcalona. Na terugkomst aantal keren gebeld en gemaild wanneer de borg van €400 teruggestort zou worden. Via booking.com de bevestiging gekregen dat indien verhuurder dit niet binnen 5 dagen zou doen dan zou booking.com dit volledige bedrag terug betalen. "Maakt u zich geen zorgen" was de afsluitende zin van booking.com. Na de 5 dagen kregen we een mail dat de verhuurder "het bewijs" had dat er €179 werd ingehouden ivm een reparatie aan een deur. Onbegrijpelijk dat dit als bewijs na 4 weken wordt aangedragen. Een mail van booking.com dat zij zich nu terugtrekken en niet overgaan tot betaling. We moeten ons dus wel zorgen maken. Is dit de handelswijze van een verhuurder die meer marge wil maken en misbruik maakt van de taalbarriere ? En waarom komt booking.com de eerdere toezegging niet na ?
Voor ons een reden om een cijfer 1 te geven. Wat een slechte service. Maar wij zullen, op kosten van booking.com, via een advocaat de vordering alsnog proberen te innen.

  • Algemeen 1
op 26 augustus 2017 bestemming: Italië / Merano, reisperiode: augustus 2017

We hadden maar een paar dagen vacantie, daarom zocht ik voor deze gehele periode. Bij het boeken van een hotel heb ik op een andere pagina een paar van onze vakantiedagen ingevuld en het hotel geboekt. Na betaling bleek dat het hotel voor onze gehele vacantie was geboekt, wat niet de bedoeling was. Booking.com vond het geen probleem om deze data aan te passen, de accommodatie wel. We hebben de hele tijd moeten horen dat ze uit coulance ons een dag minder in rekening brachten, maar we hebben uiteindelijk toch bijna het volle bedrag moeten betalen. Dit druist in tegen alle mails die je van booking.com krijgt over gratis annuleren, maar dat kan volgens hun afhangen van de accommodatie. Nogal wiedes als je er achter komt dat een accommodatie een behoorlijk percentage aan booking.com moet betalen. Verder zijn de dames bij de klantenservice erg vriendelijk, als je ze tenminste aan de lijn krijgt. Ik heb een paar keer moeten bellen om een recentie te kunnen schrijven, echter tot op heden nog geen mail ontvangen waarmee dit kon. Je kunt ook nergens een mail heen sturen. Kortom, booking.com is zeer slecht tot niet bereikbaar voor commentaar en ze doen per mail andere beloftes die ze niet kunnen waarmaken.

  • Algemeen 6
op 26 augustus 2017 bestemming: Frankrijk / Marcy l'etoile, reisperiode: augustus 2017

We hadden via booking een verblijf geboekt bij Garden & City in Marcy l'etoile. Dit verblijfs terrein is zeer pover op alle gebied. Maar je ziet pas wat je boekt als je daar bent. Nadat we vertrokken zijn stuurde de plaatselijke bediende ons een factuur voor meubilair dat door ons beschadigd zou zijn. Er is geen controle voor je het apartement binnen gaat en geen controle als je weg gaat. Toch sturen ze je een factuur zonder enig bewijs of akkoord. Dit bedrag wordt van je borg afgehouden.Tot nu toe heeft alle telefonisch contact of mail bij Garden & City noch bij Booking iets opgeleverd.

  • Algemeen 3
op 24 augustus 2017 bestemming: Portugal / Lissabon, reisperiode: december 2017

We hebben een appartement in Lissabon geboekt voor de jaarwisseling. Bij de boeking stond duidelijk (meermalen) aangegeven: geen vooruitbetaling nodig, geen zorgen er wordt nog niets in rekening gebracht,geen reserverings- of creditcardkosten. Dezelfde dag zag ik dat het volledige bedrag gereserveerd was op mijn creditcard (een pre-autorisatie, dat is geen probleem) maar de volgende dag was het volledige bedrag afgeschreven door booking.com. Bij telefonische navraag werd mij gevraagd om hier screenshots van te maken, dat heb ik gedaan en deze gemaild. Vervolgens krijg ik een reactie dat in het betalingsscherm heeft gestaan dat het volledige bedrag direct afgeschreven wordt. Daar heb ik uiteraard geen screenshot van, bovendien staat mijn creditcard al gekoppeld dus ik hoef geen betaling te doen. Dit komt ook niet overeen met de teksten die in het boekingsscherm staan. Ik vind dit best misleidend. Ook omdat er staat dat je altijd rechtstreeks aan de accommodatie betaald en de kosten door booking.com zijn geïnd. Booking.com al diverse mails verstuurd maar ze blijven bij hun antwoord ondanks dat in de algemene voorwaarden te lezen is dat het duidelijk staat vermeld op de website als een vooruitbetaling noodzakelijk is. Ik krijg ook geen inhoudelijk antwoord op mijn vraag waarom staat aangegeven dat geen vooruitbetaling nodig is en vervolgens het volledige bedrag de volgende dag wordt geïncasseerd.

  • Algemeen 6
op 24 augustus 2017 bestemming: Duitsland / frankfurt, reisperiode: augustus 2017

Ik ben echt gek op booking.com ik boek nu al een paar jaar iedere keer mijn hotels via booking.com. service is ook top als je ze belt om iets te vragen. Alles is ook duidelijk dus je weet waar je aan toe bent. ga zo door!

  • Algemeen 8
op 24 augustus 2017 bestemming: Duitsland / Ahrtal, reisperiode: september 2017

We zijn niet geweest, omdat we vanwege familieomstandigheden moesten annuleren. Ik heb bij mijn boeking beheren op annuleren gedrukt, maar het is niet door gekomen bij Booking.com blijjkbaar. En omdat ik daarna een email naar ze heb gestuurd en geen antwoord op mijn vraag krijg, waar het fout is gegaan bij hen, geef ik ze op dit moment een 1.

  • Algemeen 1
op 22 augustus 2017 bestemming: Frankrijk / Montpellier, reisperiode: juli 2017

Wij hadden voor onze reis naar Spanje een hotelovernachting geboekt. Dit was in Hotel Arena in Montpellier. Het hotel zou zich pal naast de snelweg bevinden, maar er moest 2 1/2 uur omgereden worden ivm wegwerkzaamheden waardoor de afslag afgesloten was. Bij aankomst bij het hotel waren de activatiecodes geblokkeers omdat Booking.com het hotel niet zou hebben betaald. na meer dan een uur ingepraat te hebben, en diverse malen onze betalingsbewijzen gezien te laten hebben, mochten wij, na nogmaals betaald te hebben eindelijk de hotelkamer in. Uiteindelijk zijn wij dus 2x zo duur uit als dat de bedoeling was, en voor terugvordering van ons geld, worden wij tussen Booking.com en Hotel Arena heen en weer gestuurd. Belachelijke praktijken!! Het betalingsbewijs dat wij in het Frans kregen, was gewoon een ordinaire rekening waar geen betalingsbevestiging van te maken was.. trap er niet in!

  • Algemeen 1
op 22 augustus 2017 bestemming: België / Oostende, reisperiode: augustus 2017

Voor een kamer van ruim 200 euro vewacht je een nette mooie kamer die een schone badkamer heeft. De kamer was wel groot. We kregen ook de indruk dat er nog behoorlijk werd verbouwd aan het hotel. Het ontbijt was niet inclusief. De opgang naar de kamers en gangen leken meer op een 1-sters hotel.

  • Algemeen 2
op 19 augustus 2017 bestemming: Frankrijk / Sauvian, reisperiode: augustus 2017

Booking.com presenteert de lokatie als een paradijs, maar in werkelijk is het een krot. Mijn zeer negatieve referentie is overigens wel geplaatst na een week op booking.com

  • Algemeen 2
op 19 augustus 2017 bestemming: Verenigde Staten / Madison, reisperiode: augustus 2017

Na een verkeerde boeking van 1 persoonskamer i.p.v. 2 persoonskamer zonder extra kosten opgelost! Mega grote kamer, met alle voorzieningen!!

  • Algemeen 8
op 15 augustus 2017 bestemming: Nederland / Scheveningen, reisperiode: juli 2017

Geboekte kamer was er niet naar zolderkamer gestuurd met 8 onbeslapen bedden kriskras tussen de schuine balken. Vuile badkamer, te laat op de dag om nog schoon te kunnen maken. Geld zou terugbetaald worden dus terug naar huis gegaan. Twee dagen later bericht no show van booking.com en werd er glashard ontkend dat ik er was geweest. Ook foto's van inlogcodes wifi van de villa waren blijkbaar geen bewijs. Geld kwijt en booking.com Heeft ze weer verdiend. Nooit meer boeken bij deze oplichters!

  • Algemeen 1
op 15 augustus 2017 bestemming: Oostenrijk / Sölden, reisperiode: juli 2017

Voor oplichterij is eigenlijk een 1 nog te veel !

  • Algemeen 1
op 14 augustus 2017 bestemming: Verenigde Staten / Duck Key, reisperiode: augustus 2017

Geachte lezers,

Ik wil graag onze ervaring delen met booking.com
We zoeken een huisje voor 7 personen, waarvan 3 kinderen in de leeftijd van 7,16,en 17 krijgen we een huisje aangeboden wat we boeken.
Aangekomen krijgen een huisje voor 5 personen.
Wat blijkt de kinderen moeten bij ons in bed .....
Dit is voor ons geen optie gezien de leeftijden!
Contact opgenomen met booking.com verwijst naar de kleine lettertjes wil niet mee denken met een oplossing voor ons en verbreekt de verbinding.
2 uur zitten wachten vol frustratie 50 euro bel kosten verder, zonder een oplossing pffff bedankt ! — bij Hawks Cay Resort.

  • Algemeen 2
op 14 augustus 2017 bestemming: Turkije / Turkije, reisperiode: augustus 2017

Het appartement hebben we geboekt voor 5 personen maar er waren maar 2 glazen. Ook zal er een extra bed bij geplaatst worden maar er stond alleen een 2 persoons bed en de andere 3 moesten op hele dunne matrassen slapen. Dit was helaas niet het enige want ze wouden bij aankomst nogmaals €40 schoonmaak kosten hebben terwijl wij die al betaald hebben. Met de huisbaas konden we niet tot een oplossing komen want alles lag aan booking.com. uiteindelijk hebben we contact moeten opnemen met booking.com en hun zeggen gewoon " als je iets voor 5 personen boekt dan zijn we niet verplicht om ook zoveel servies enz neer te zetten " net als voor de bedden hadden ze ook hun woordje klaar...
Nooit meer booking.com voor ons

  • Algemeen 3
op 10 augustus 2017 bestemming: Duitsland / Karlsruhe, reisperiode: augustus 2017

De kamer in het hotel Karlstor was zo slecht dat we slechts één nacht zijn gebleven. In de badkamer valt naast de schimmel op het plafond ook het behang van de muren. De verwarmking in de kamer is verroest en niet aan te zien. Kortom voor niemand aan te bevelen, los van het feit dat je natuurlijk niet voor een dubbeltje op de eerst rang kunt zitten.

  • Algemeen 2
op 9 augustus 2017 bestemming: Filipijnen / Manilla, reisperiode: juli 2017

Booking.com liegt over de reviews en lost geen enkel probleem op.

  • Algemeen 2
op 8 augustus 2017 bestemming: Spanje / Benidorm, reisperiode: juli 2017

Als eigenaar zeer slechte ervaringen met booking.com reizigers worden niet gecheckt en je moet maar accepteren dat ze dronken en schreeuwend om 11 uur savonds arriveren dan plaatsen ze de reizigers in een ander duur hotel en dit mag jij als eigenaar betalen

  • Algemeen 1
op 8 augustus 2017 bestemming: Duitsland / Allenbach, reisperiode: augustus 2017

Het huis ambiente hager was zeer mooi en compleet ingericht de gastheer zeer hulpzaam echt de moeite waard ,toplocatie !!!!!!

  • Algemeen 10
op 7 augustus 2017 bestemming: Frankrijk / pyrenees orientales, reisperiode: augustus 2017

Zeer goede vakantie gehad, enkel jammer dat we met booking geboekt hadden. Kostprijs was 20% duurder !!! Next time rechtstreeks met de eigenaar via zijn site boeken, veel interessanter

  • Algemeen 8
op 5 augustus 2017 bestemming: Ierland / Dublin, reisperiode: augustus 2017

Booking.com is een organisatie die je niet kunt vertrouwen.
We hebben een hotel gerserveerd en op de site staat duidelijk inclusief ontbijt. Wij reserveren en betalen. We hebben ook screenfoto gemaakt met inclusief ontbijt erop.
Bij hotel aangekomen blijkt het exclusief ontbijt te zijn. Komt er nog 27 euro per dag voor het ontbijt bij. Bel je met booking.com dan is het dus jou probleem. Zij lossen het niet op sterker nog ze verwijzen meteen naar de kleine lettertjes. Dat noem ik nu misleiding. Dit was dus de eerste en meteen laatste keer dat wij met booking gewerkt hebben.

  • Algemeen 1
op 2 augustus 2017 bestemming: , reisperiode: januari 2017

Soms zit het mee, soms zit het tegen. Ik reis veel over de hele wereld, meestal boek ik een hotel bij booking. Handig omdat ze een enorm aanbod hebben in de gehele wereld. Enkele ervaringstips: Booking plaats de beste recensies snel en boven in de lijst. Kijk ook bij de slechte recensies, dan krijg je een indruk van de werkelijke situatie. Ik boek meestal voor 1 nacht bij aankomst op een bestemming. Is het goed dan boek ik bij, valt het tegen dan zoek ik ter plaatse iets beters. Lees ook de ervaringen van andere reizigers op Tripadvisor. Kijk niet alleen naar de foto's die door het hotel / booking geplaatst zijn, juist de foto's van andere reizigers geven een goed beeld van de werkelijke situatie. Neem de goede recensies met een grote korrel zout. Veel vakantiegangers plaatsen een goede beoordeling omdat de eigenaar/personeel zo aardig was. Kijk naar de recensies die echt locatie, hygiëne, comfort , service,enz. beoordelen.
Andere bookingssites, expedia, agoda, hotels.com, doen het niet beter.

  • Algemeen 4
op 31 juli 2017 bestemming: Nederland / Brunssum, reisperiode: juli 2017

De lokatie was goed en net. Echter we moesten bedlinnen en toeristenbelasting betalen voor 6pers. We waren met 4 personen. Booking.com reageert niet op mails en is telefonisch enkel bereikbaar als je het er voor over hebt om je maandelijks beltegoed te wachten. Heb geen probleem om engelstalig doorverbonden worden naar een host omdat nederlands lange wachttijd was. Maar helaas die waren onbereikbaar. Worden wel bestormd met mails waar de volgende reis naartoe gaat, maar klachten worden niet behandeld.

  • Algemeen 5
op 31 juli 2017 bestemming: Nederland / oldenzaal, reisperiode: juli 2017

Volkomen ander beeld op website dan werkelijkheid. Blijkt budgethotel en 4 sterrenhotel samen te zijn. Suggestie dat je zeer luxueus boekt maar komt terecht in budgethotel. Zelfs voor een budgethotel was het ondermaats. Zeer gehorig, 2 stoelen op een vierpersoonskamer, tussendeuren die heel hard dichtklappen, hele nacht door. pijpenlaatje douche en toilet waar je je bijna niet kunt afdrogen.
En recensie op booking.com? Komt niet op de site! booking.com lijkt duidelijk een oplichter.

  • Algemeen 1
op 30 juli 2017 bestemming: Portugal / Lagos, reisperiode: juli 2017

Wij hadden op de dag van aankomst al een lekkage in het appartement en dagelijks geen warm water tijdens het douchen!Totaal geen empathie richting de klant. Tot op heden geen reactie na een mail van mijn partner en mij. Schande Booking.com

  • Algemeen 3
op 28 juli 2017 bestemming: Italië / Sardinië, reisperiode: juli 2017

Misleidende foto's op internet van het appartement. Villino Cristina, Stintino, Sardinië, was echt om te huilen. Bij het uitleggen en vragen om hulp, totaal geen response. Geen geld teruggekregen ondanks ons vertrek tijdens het inchecken! Alles weg en de klantenservice die het alleen maar heeft over de 'regels'. Erg jammer!!

  • Algemeen 1
op 27 juli 2017 bestemming: Griekenland / Paros, reisperiode: juli 2017

Paros is een leuk eiland. Het cijfer slaagt enkel op de klanten service van Booking. Bij problemen heb je er helemaal niets aan - integendeel. Probeer beter rechtstreeks te boeken. Dat vermijdt 15 % afdracht voor de eigenaar. Die zal je initiatief appreciëren.

  • Algemeen 2
op 26 juli 2017 bestemming: België / Roeselare, reisperiode: juli 2017

Misleidende info op de site booking.com. Dacht B&B met welness te boeken, was 119 euro voor de kamer. Moest nog 120 euro bijbetalen voor 2u welness!! Was propere kamer, geen uitzicht! Heel pover ontbijt! Weggesmeten geld! (B&B Aquabello)

  • Algemeen 4
op 22 juli 2017 bestemming: Kroatië, reisperiode: juli 2017

Familiekamer geboekt met terras, terras bleek een vierkante inwendige
Patio te zijn zonder ramen, maar met 2 uitlaten van airco's dus de temperatuur was niet te harden!!!!
zonder enig uitzicht.
4 dichte muren met electriciteitsdraden hangend over het "terras".
Wat een voorlichting van booking. com, de eerste maar ook de laatste keer via hun iets boeken voor ons!!!!

  • Algemeen 2
op 22 juli 2017 bestemming: Italië / genoa, reisperiode: juli 2017

Je boekt een verblijf op booking.com en krijgt een bevestiging. Paar dagen later annuleert de host dit via e-mail maar de reservering bij booking.com blijft gewoon staan. Wanneer je ze benadert krijg je geen gehoor. Of terwijl zoek het maar uit. We hebben via hun ook nog een hotel geboekt, deze is tot nu toe niet geannuleerd maar zit eraan te denken hier zelf maar vanaf te zien voordat we daar ook gezeik mee krijgen. Kortom BOEK NIET VIA BOOKING.COM!!

  • Algemeen 1
op 20 juli 2017 bestemming: Maleisië / Erembodegem, reisperiode: juli 2017

We boekten een Sea suite op palen in de zee bij Ombak Villa in Langkawi. De luxueuze foto's van de ' sea suite ' deed ons overtuigen ondanks het dure prijskaartje. De huisjes waren oud, versleten, insecten en ander gedierte kon vrij in en uit gaan door de spleten, gebroken ramen etc
We voelden ons eerder in een arm Maleisisch dorp dan in een luxe resort. Een gesprek met de manager lukte niet. Bij mij beoordeling die Booking vroeg na ins verblijf schreef ik dit alles neer + postte ik foto's. Tot op heden kwam mijn beoordeling niet online terwijl deze van een hotel er na wel al op staat. Waarom? Mag het niet geweten zijn dat OMBAK VILLA leugenaars en bedriegers zijn?!

  • Algemeen 3
op 17 juli 2017 bestemming: Duitsland / Koblenz, reisperiode: mei 2017

Appartement Koblenz,Am Markt 221, Ehrenbreitstein was gewoon enorm vies en versleten. Communicatie met eigenaar via alleen via sms mogelijk. Wij hebben een ander hotel gezocht. Afhandeling booking.com was gewoon een aanfluiting. Het kwam neer op een sorry, niets aan te doen wij hebben zoveel aanbod, jammer van uw vakantie. Heel bijzonder. En niets dan goede berichten te vinden op booking.com over deze locatie. Heel bijzonder vind ik dat.

  • Algemeen 2
op 16 juli 2017 bestemming: Nederland / houthem, reisperiode: juli 2017

Kamer goed in herberg houthem in Valkenburg. eten goed. bediening goed. gewoon een goede ervaring zeker voor nog een keer

  • Algemeen 9
op 13 juli 2017 bestemming: Nederland / Scheveningen, reisperiode: juli 2017

Geboekt studio Budget Beach Studios. Nog nooit zo.n slechte ervaring gehad. Voor het hetgeen we hebben betaald mag je niet heel veel verwachten, maar dit is beneden peil. Krakend bed, kleine bedompte kamer, stinkende handdoeken, ongeinteresseerd personeel. Geen lamp in de wandlamp, t.v doet het niet. Slechte wifi . Het ergste was toch wel dat wij muizen op de kamer hadden. Werden vannacht wakker omdat een muis aan een stukje chocolade liep te knabbelen. De rest van de nacht amper geslapen. Booking.com zou zijn naam niet aan deze locatie moeten verbinden.

  • Algemeen 3
op 11 juli 2017 bestemming: Nederland / Maastricht, reisperiode: juli 2017

Ik voel me bedonderd door booking.com, omdat ze woekerwinsten maken op een kamer. Wij betaalden 189 Euro, terwijl kennissen van ons 50 Euro minder betaalden en op het laatste moment nog een kamer in hetzelfde hotel voor 70 Euro wegging.

  • Algemeen 1
op 11 juli 2017 bestemming: Chili / Vina del Mar, reisperiode: december 2017

We hebben/hadden een appartement geboekt in Vina, maar na 1 dag kregen we een vage melding van de eigenaar, dat het appartement al was volgeboekt. Booking ging op zoek naar een alternatief. Na 50 belpogingen, e-mailtjes en 3 reserveringen verder, hebben we nog steeds geen app. Ze sturen alternatieven die kant noch wal raken, supervisors die andere alternatieven weigeren, het alternatief dat we uiteindelijk kozen, werd ook weer geannuleerd. We zijn er klaar mee. Een bevestiging van je boeking is bij booking.com niets waard.

  • Algemeen 1
op 10 juli 2017 bestemming: Spanje / Calella, reisperiode: juni 2017

Omdat wij opgelicht zijn door Apartment Sunny-Calella en Booking.com er niets aandoet.

  • Algemeen 1
op 9 juli 2017 bestemming: Duitsland / Offenbach, reisperiode: oktober 2017

Ik heb een kamer geboekt bij hotel Nello voor 1 nacht. Keurig een boekingsbevestiging ontvangen. Na een uur werd ik gebeld door booking.com, er was een vergissing gemaakt met de prijs €19,- moest € 159,- zijn. Ik kon hoog en laag springen maar ik moest de voor mij speciale prijs van € 149,-- accepteren anders werd de reservering geannuleerd. En dat is nu gebeurt!! Kan dat zomaar??

  • Algemeen 1
op 7 juli 2017 bestemming: Turkije, reisperiode: april 2017

Omdat booking.com onjuiste informatie geeft over Hitit hotel. Hier zou je nog geen zwerver laten slapen. Dit hotel liet ons wel een nacht betalen zonder er gebruik van gemaakt te hebben. Booking.com op de hoogte gesteld en fototo's toegestuurd. Reactie wij vinden dit heel vervelend maar hopen dat u volgende keer weer gebruik wil maken van onze diensten. Tot onze verbazing staat dit Hitit hotel met foto's die niet de werkelijk weergeven. Booking.com is dus niet te vertrouwen.

  • Algemeen 1
op 6 juli 2017 bestemming: Colombia / Isla del rosario, reisperiode: mei 2017

Accomodatie op Isla del Rosario geannuleerd en er worden nog steeds kosten in rekening gebracht wel te verstaan het volledige bedrag en dit krijg ik niet terug na 1 maand proberen.

  • Algemeen 1
op 6 juli 2017 bestemming: Frankrijk / yvoy le marron, reisperiode: juni 2017

Wij hebben op 1/7/17 een overnachting gedaan in auberge du cheval blanc en bestelde bij booking com wij betaalde 210 euro voor 2 kamers en kregen kamer 12 en 14 op deze kamers hing er een prijslijst en daar stond dat een 2 persoonskamer 100 euro kost en een eenpersoonskamer kost 78 euro waarom moesten wij dan 210 euro betalen

  • Algemeen 5
op 5 juli 2017 bestemming: Italië / Milaan, reisperiode: april 2017

Bookings.com is onduidelijk en maakte mij een belofte die zij niet kunnen nakomen. Zij hebben mijn vakantie verpest en niet alleen dat. Zij hebben alleen maar meer problemen voor mijn veroorzaakt. Wil je een hotel boeken? Bel ze lekker zelf op en doe di niet via Booking.com

  • Algemeen 1
op 3 juli 2017 bestemming: Italië / Rome, reisperiode: augustus 2017

Reis geboekt via booking, prijsgarantie verschil met lagere aanbieder wordt terugbetaald. zelfde avond van boeken vond ik goedkopere onder exact zelfde voorwaarden. wilde op site van booking het daarvoor bestemde formulier invullen, werkte niet!!? Daarna mail gemaakt aan booking. week later een reactie ...u krijgt 10 euro omdat de accommodatie niet meer te boeken was. nee hehe een week later was hij verkocht...

  • Algemeen 4
op 3 juli 2017 bestemming: Spanje / San Sebastián, reisperiode: juni 2017

Reizen via Booking.com was een ramp. Zij hebben bij hun klanten betalingsproblemen waardoor de klant gevraagd wordt dubbel te betalen: 1 x via booking.com en 1 x bij het hostel zelf. Booking.con belooft het geld terug te storeten maar doen dit niet.

  • Algemeen 2
op 28 juni 2017 bestemming: Spanje / Barcelona, reisperiode: juni 2017

Afzetters, borg van 2 appartementen werd ingehouden nadat een klein onderdeel van de slaapbank kapot was gegaan van 1 appartement. Dit was te repareren met een onderdeel voor 12,50 nu kost het ons 400,-. 2 x voor de schoonmaak kosten betaald. 1 x via de booking site en 1 x bij aankomst. Citytax van 49,70 per appartement wat normaal per persoon wordt gerekend. Ook Booking.com deed hier allemaal niks aan en moest ik meerdere malen bellen om antwoorden te krijgen. Vervolgens kwam hier uiteraard ook niks uit.

  • Algemeen 3
op 28 juni 2017 bestemming: Oostenrijk / Heiligenblut, reisperiode: juli 2017

Mooi hotel geboekt. Helaas bleek het hotel niet meer te bestaan!!!?? Totaal geen goede service van booking.com Zij konden niks voor ons betekenen. Ze zouden ons terug bellen maar niks meer van vernomen. Heel slecht!

  • Algemeen 1
op 25 juni 2017 bestemming: Oostenrijk / Hallein, reisperiode: juni 2017

Slecht hotel en als je een slechte recensie schrijft wordt deze niet geplaatst. Ik waarschuw dus graag klanten die willen boeken via Booking.com
Onbegrijpelijk dat ze hun naam op deze manier te grabbel leggen.
Boek de volgende maar via Hotels.com of expedia want zij zijn wel eerlijk

  • Algemeen 3
op 16 juni 2017 bestemming: Spanje / Benalmádena, reisperiode: juni 2017

Verouderd maar proper appartement. Strand bijna onbereikbaar. Voortaan altijd met booking.com. nooit meer reisbureau

  • Algemeen 7
op 16 juni 2017 bestemming: China / taicang, reisperiode: juni 2017

Had een hotel gereserveerd in Taicang China Holiday Inn tot zover o.k. een dag van te voren mail van booking.com " add a breakfast " heb ik niet gedaan wat schets mijn verbazing ontbijt is altijd inbegrepen daar, betaal je bijna dubbel je ontbijt als je op de "aanbieding" ingaat.

  • Algemeen 3
op 15 juni 2017 bestemming: Zuid-Afrika / Clarens, reisperiode: maart 2017

Via Booking.com een accommodatie in Clarens, Zuid Afrika geboekt, waarbij vermeldt werd dat je 1 maand voor aankomst kosteloos kon annuleren. Vervolgens 1 week later de boeking geannuleerd (ruim 7 maanden voor aankomst), aangezien vrienden van ons ook al een accommodatie hadden geregeld. Na een maand te hebben moeten wachten op mijn geld (volgens de eigenaren i.v.m. creditcardfraude) bleek dat er een verschil van € 70 was ontstaan. Gebeld met Booking.com waarbij ik eerst als reactie kreeg dat dit niet kon en dat zij dit voor mij in orde gingen maken (na het toesturen van 'bewijsmateriaal'). Na alles verstuurd te hebben vervolgens een telefoontje van Booking.com dat het verschil was ontstaan doordat mijn bank geld had ingehouden voor de creditcardbetaling. Toen ik aangaf dat dit niet klopt, werd aangegeven dat hij het dan ook niet wist en verder op onderzoek moest uitgaan. Vervolgens een mail ontvangen met het bericht dat het was ontstaan door koersverschillen en dat booking.com hier niks aan kon doen. Uiteindelijk zelf weer contact met booking.com gezocht waarbij ik iemand aan de telefoon kreeg die aangaf dat ik begrip moest hebben voor de situatie van booking.com; dat zij dit verschil niet konden gaan betalen en dat ze de kans op koersverschillen ook niet op de website gingen zetten omdat het dan onduidelijk werd (je kan niet voor alles een disclaimer maken werd gezegd). Totaal geen begrip voor mijn situatie en onbeschoft te woord gestaan. Zelf zou ik nooit meer iets boeken via booking.com. Erg klantonvriendelijk en slechte service wanneer iets niet loopt zoals ze zelf pretenderen op hun website.

  • Algemeen 1
op 13 juni 2017 bestemming: Nederland / Almere, reisperiode: juni 2017

Booking.com geeft foute informatie

  • Algemeen 1
op 13 juni 2017 bestemming: China / Xiamen, reisperiode: december 2016

Geboekt appartement bij booking,com bleek illegaal en daarmee grote problemen bij uitreizen van China met de politie welke op zoek waren geweest naar ons gezin. Vervolgens als reactie van Booking.com een toezegging tot compensatie welke tot nu toe (6 maanden verder) niet nagekomen is.

  • Algemeen 1
op 9 juni 2017 bestemming: Engeland / Londen, reisperiode: mei 2017

Hotel Anware House had niet genoeg WARM WATER OM TE DOUCHEN. Hotel boek je om te slapen en te douchen! Eigenaar was laks. Tussen half 8 en half 10 moest je maar niet douchen! Badkamer te klein.

  • Algemeen 5
op 7 juni 2017 bestemming: Nederland / Rotterdam, reisperiode: juni 2017

Hotel Baan Rotterdam.Het hotel is mooi gelegen,uitzicht op het water,kleinschalig 10 kamers,in een rustige buurt.Biedt dus mogelijkheden om er iets moois van te maken.MAAR het is helemaal verloederd,ramen zijn vuil,electriciteitsdraden die bloot liggen aan de voordeur,het wordt niet nauw genomen met de brandveiligheid:er wordt toch gerookt in de kamers,rookmelder afgeplakt,gaten van sigaretten gebrand in donsdeken.Vochtproblemen(plafond in de eetruimte).deuren en kasten met stukken af,bevuild tapijt,gebroken tegels,vuile muren...De tuin ligt helemaal vol rommel,een echt stort

  • Algemeen 4
op 6 juni 2017 bestemming: Duitsland / Stuttgart, reisperiode: juni 2017

Vriendelijke gastheer woning absoluut super schoon

  • Algemeen 8
op 2 juni 2017 bestemming: Nederland, reisperiode: mei 2017

Bij binnenkomst al slecht, lag een sleutel klaar. Ze waren er niet. We konden de weg haar het botel niet vinden en belden zowat 10 keer werd 2 keer opgenomen en wist ons de weg niet goed te vertellen. Toen we in ons kamertje keamen waren we stom verbaasd om hoe klein het wel niet echt was. Op de foto,s lijkt het groter we wisten dat het klein was maar dit. Je kan er in je eentje amper je dingen doen. Je kan niet rechtop zitten en snachts was het ergste drama omdat ik lag op het bovenste bed en je kon niet draaien omdat je dan tegen het plafond van de schuine kant knalde die was maar zo,n schat ik 35 cm hoog. Het matras was geen matras te noemen toen ik mijn bed op maakte zag ik zeker 2 cm stof tussen het bed en matras met schimmels, vliegen en meer. Toen ik eenmaal lag zag ik overal schimmel vooral boven aan de randen (zie foto) de douches zijn zo smerig en oud dat wij niet zijn gaan douchen die 2 dagen dat we er waren. Wc bril en houder papier zat los. Stonk vreselijk heel de gang waar iedereen slaapt stonk ook. Stond vol wc verfrissers maar niet dat dat hielp stonk naar poep. Wij hadden steeds het idee dat we gewoon ziek zouden worden van alles schimmel en smerigheid. Er was ontbijt inbegrepen maar daar hebben we geen gebruik vab gemaakt
. Veel te bang om ziek te worden als je al naar de kastjes enz kijkt en voornamelijk je kamer en wc ect.... volgende dag wouden we eigenlijk naar huis na het winkelen en niet meer slapen. Niet alleen om de smerigheid ook om het ongeloofelijke geluid overlast je hoort alles. Konden niet slapen maar omdat je er voor betaald hebt en je anders boetes kan krijgen bleven we maar. We hebben die nacht vast de koffer in gepakt en zo snel mogelijk weg gegaan. Personeel was 2 keer te zien zeiden 1 keer hallo. Ze kondne geen nederlands en ik kan niet zo goed engels om uit te gaan leggen hoe slecht we het vinden. Daarom nu. wij zijn ontettend teleurgesteld ik moest er van huilen omdat ik zo lang heb gespaard voor alles en dat dit heb gekregen.
We willen graag ons geld terug

Groet Cynthia en Geoffrey

  • Algemeen 1
op 1 juni 2017 bestemming: Spanje / Alicante, reisperiode: juni 2017

Hotel almirante goed hotel maar kamer valt serieus tegen. Familie kamer maar 1 kamer daarvan is echt klein en daar staat dan nog een babybed bij en het terras kunnen we niet op uit veiligheid. Zie je alleman op terras zitten en voor ons zit dat er dus niet in. Wij hebben baby bij en dachten van dan s' avonds als ze sliep wat op terras te zitten. Nee dus

  • Algemeen 5
op 31 mei 2017 bestemming: Duitsland / TrittBallmann enheim, reisperiode: mei 2017

Wij hebben gelogeerd in Gästehaus Ballmann in 1 woord geweldig. Mooie tochten gemaakt langs en op de Mosel.

  • Algemeen 9
op 30 mei 2017 bestemming: Frankrijk / Saint Remy de Provence, reisperiode: mei 2017

Ca 8 % meer betalen dan prijs vermeld in de kamer. Ontbijt niet geregeld vis booking.com maar toch meer betalen dan vermeld in prijslijst hotel

  • Algemeen 5
op 30 mei 2017 bestemming: Portugal, reisperiode: juni 2017

We geven een 1 omdat we ongeveer 3 weken geleden via Booking.com een appartement voor 2 nachten gereserveerd hadden in de buurt van Porto (met voorafbetaling). Nu krijgen we zonder verdere uitleg een annuleringsbericht. Een email aan booking.com blijft onbeantwoord. Na lang wachten bij contactopname met customer services via de telefoon wordt het gesprek na een paar minuten afgebroken. Tot op heden geen reactie op onze mails. We moeten nu zelf op zoek naar andere accomodatie.

  • Algemeen 1
op 28 mei 2017 bestemming: Nederland, reisperiode: mei 2017

Hotel Schaepkens in Valkenburg Nederland. Verkeerde fotos op jullie site
Sorry dit hotel is maar een 4 op 10 waard

  • Algemeen 4
op 26 mei 2017 bestemming: Tsjechië / Praag, reisperiode: mei 2017

Booking.com is een stelletje gelegaliseerde kleptomanen. Ze verhuurden mijn 3 nachten hotelkamer (DAP in Praag) die reeds betaald waren, gewoon door omdat ik pas de 2e dag aanbood (vliegtuig gemist). Geen enkele compensatie, niks. Baseren zich op "de kleine lettertjes". Een normaal mens wordt kotsmisselijk van deze praktijken.

  • Algemeen 1
op 21 mei 2017 bestemming: Portugal / Lissabon, reisperiode: mei 2017

Mijn vlucht werd geannuleerd. Booking heeft geen kl**t gedaan om mij te helpen om mijn geld te recupereren van het Portugal Ways Baixa Original Apartments. Ik was ALLES kwijt.

  • Algemeen 1
op 18 mei 2017 bestemming: België / West duinkerke, reisperiode: juni 2017

Ik heb mij de boeking vergist van datum en na 3 dagen te wachten en zelf te bellen, krijg ik te horen dat ik 250€ moet betalen. Of ik kan komen of niet. Is niet hun zaak

  • Algemeen 1
op 17 mei 2017 bestemming: Engeland, reisperiode: mei 2017

We hadden geboekt in Ilford een woning en betaald bij aankomst was het al verhuurd ze hebben ons laten barsten

  • Algemeen 1
op 10 mei 2017 bestemming: Verenigde Staten / Kissimee, reisperiode: juli 2017

Via Booking.com een villa in Kissimee gereseveerd die gratis te annuleren was tot 100 dagen voor incheck.Omdat we toch een 3 daagse universal pretpark gingen doen en dus zeer weinig in de villa zouden verblijven deze villa geannuleerd en een goedkoop hotel genomen.Na ruim een maand hebben we de aanbetaling voor de villa nog niet terug.Booking.com verwijst naar de beheerder van de villa .De neheerder reageert totaal niet.Nu reageert booking.com ook niet meer.Heb dus visa een betwisting laten uitvoeren.Op mijn vraag of ze andere huirders ook willen beschermen tegen deze verhuurder reageren ze ook niet.Op mijn vraag om nog een keer de eerste reservering toe te sturen wordt ook niet gereageerd.Voor mij dus nooit geen booking.com meer.

  • Algemeen 1
op 10 mei 2017 bestemming: Nederland / Amsterdam, reisperiode: mei 2017

Het hotel in amsterdam was niet zoals booking het ons vertelde of niet heeft verteld de vriedelijkheid en service naar de klant was beneden alle peil en de behandeling naar de klant toe was gewoon slecht.dit hotel hoort niet in de lijst van de booking.com

  • Algemeen 3
op 8 mei 2017 bestemming: Italië, reisperiode: mei 2017

Omdat we worden belazerd door oftewel booking.com oftewel het hotel dat we boekten via booking.com

  • Algemeen 1
op 5 mei 2017 bestemming: Nederland / Waddeneilanden, reisperiode: mei 2017

We hadden een kamer begane grond gevraagd inverband met hartpatiënt en we kregen via 2 steile trappen een kamer 2 hoog.

  • Algemeen 1
op 2 mei 2017 bestemming: Frankrijk / Rixheim, reisperiode: april 2017

Tijdens het boeken mag je kiezen voor een "Comfort"kamer. Deze is echter exact hetzelfde. Je betaalt dus extra voor niets. Booking vindt dit geen probleem...

  • Algemeen 3
op 30 april 2017 bestemming: Nederland / raamsdonkveer, reisperiode: april 2017

Wij waren in hotel Heere in Raamsdonksveer een zeer slecht hotel wat door jullie word aanbevolen het slechte was het ontbijt zolderkamer geschikt voor lilliputters het was goedkoop maar dan nog moet het goed zijn

  • Algemeen 2
  • Vorige
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • Volgende