Ervaringen DFDS

Pagina 1 van 2 met 137 resultaten

op 2 april 2021 bestemming: Engeland / Ijmijden, reisperiode: maart 2019

Vriendelijk personeel

  • Algemeen 10
op 1 oktober 2020 bestemming: Engeland / dover, reisperiode: augustus 2020

Ivm corona gekozen voor premier class Calais-Dover. Grote lounge met ruimte om uit elkaar te ziten.
Bij het boeken werden wij geinformeerd dat we geen eten mochten meenemen en dat we een maaltijd uitgeserveerd zouden krijgen. Bij het inchecken kregen we twee maaltijd bonnen. Na ruim een uur niemand gezien te hebben op zoek gegaan naar iemand die ons kon vertellen wanneer we ons eten zouden krijgen. We werden geinformeerd door de caterings manager dat er geen eten gesreveerd zou worden en dat er geen service was in de premier class. En daarvoor hadden we ongeveer 100 euro meer betaald dan normaal. Daarnaast werd de veiligheids video wel aangekondigd maar was niet te zien op de monitor in de premier
class. Zeer kwalijke zaak. Voor de terugweg werden we geinformeerd dat onze terugreis veranderd was, we konden een uur eerder (konden we niet halen) of 1,5 uur later. Met het gevolg dat we pas om 01:30 thuis waren. Echter toen we op onze boot stonden te wachten vertrok er wel een DFDS boot de door ons gereserveerde tijd. De premier class op de terugreis was niet schoongemaakt, kopjes etc van gasten op de heenreis stonden er nog, ontsmetting zeep was op, toilet niet schoongemaakt, koffiezet apparaat had service nodig, veiligheidsvideo was niet te zien. Al met al waren wij met onze heen en weer reis helemaal niet blij. (Zacht uitgedrukt). Schandalig hoe met de veiligheid en gezondheid van de passagiers omgegaan werd. Hebben na een heel lang telefoontje toch nog een refund van ruim 90 euro gehad.

  • Algemeen 2




op 13 juli 2020 bestemming: Engeland / New Castle, reisperiode: juli 2020

In februari geboekt. Aanbetaling gedaan. Eind mei bleek kans dat reis door kon gaan steeds kleiner. Overwogen reissom niet te betalen (en aanbetaling kwijt te zijn).Toch betaald op aanraden kantenservice. Toch moeten annuleren. Weigeren nu de annulering te bevestigen en uitsluitsel te geven over retourbetaling. Aanbetaling mocht DFDS van mij houden. Gebeld en in de wacht gezet (zouden het uitzoeken) na 2 uur aan de telefoon gehangen niet meer uit de wacht gehaald. Dat is geen service!

  • Algemeen 3
op 17 maart 2020 bestemming: Noorwegen / Nesbyen, reisperiode: maart 2020

We zijn op tijd gebeld om de laatste boot te kunnen nemen naar Kopenhagen in Denemarken. Daar waren we heel content mee. Het had zo kunnen gebeuren dat we heel lang in Noorwegen hadden moeten blijven. Aan boord werd prima rekening gehouden met het coronavirus. De organisatie en de bemanning verdienen een grote pluim.

  • Algemeen 10
op 4 maart 2020 bestemming: Frankrijk / Duinkerken, reisperiode: maart 2019

Het was perfect: op tijd, zowel bij inscheping als bij aankomst en prettige overtocht er tussen in.

  • Algemeen 10
op 4 februari 2020 bestemming: Engeland / Newcastle, reisperiode: februari 2020

De hut was prima en het ontbijt heerlijk!! Veel last van passagiers op de gang helaas.

  • Algemeen 7
op 14 januari 2020 bestemming: Engeland / Dover, reisperiode: december 2019

We waren vertraagd door langlopende onderzoek van douane Frankrijk, waardoor we de laatste boot van de dag misten. We kregen ter plekken toezegging van dfds voor een refund binnen 10 werkdagen. Dit geld hebben we niet terug gekregen. Na telefonisch contact wordt me verteld dat we ons geld niet terug krijgen. Pure oplichterij en on menselijkheid.

  • Algemeen 1
op 8 januari 2020 bestemming: Engeland / Newcastle, reisperiode: december 2019

Met de reis opzicht was niks aan de hand, een jaar eerder ook gegaan dus dit jaar weer maar nu met een groter gezelschap. de kids vonden de vaart prachtig en genoten van de reis, dus ouders en grootouders ook te vrede. Het eten was goed te doen. ruime keuze. De hutten leken in eerste instantie oké.
1 boeking, dus er vanuit gaande dat we dan gezien er 2 kinderen mee gingen we ook bij elkaar kwamen te liggen. kinderen moe oppas voldoende. Helaas was dat niet zo. Een deel lag op dek 8 en een ander deel op dek 5. (buiten hut????????) de hut was voor 4 personen en om enkel te slapen oogde de hut zich goed voor het eerste moment, de kinderen hadden zee zicht. niet geboekt maar ze vonden het prachtig, echter toen de vaart begon, werd ons maar eens zo duidelijk waarom we BEWUST gekozen hadden voor BINNEN HUT het leek alsof we in de machinekamer zelf sliepen. Om gek van te worden. met als resultaat dat we 2 nachten geen oog dicht hebben gedaan. De kinderen (maar ook wij) totaal vermoeid waren. niet relaxed waren aangekomen maar ook niet terug waren gekomen. en de hele nacht kartonnetjes en papiertjes hebben liggen proppen tussen platen en panelen die maar los zaten van het trillen van de motoren. een regel rechte ramp was het. zou de reis op zicht zo weer willen boeken, maar met de wetenschap van de hutten op dit dek en de keuze van DFDS om ander te bepalen dan geboekt gaat dit helaas niet meer gebeuren. jammer stond dit jaar weer op de planning om te reizen met vrienden maar we hebben ons bedacht en zoek voor een andere, rustigere optie

  • Algemeen 4
op 3 januari 2020 bestemming: Engeland / Newcastle, reisperiode: december 2019

De bedden waren van een normale kwaliteit. Het voedsel was goed bereid en veel keuze. Verder is het leuk om een keer mee te maken om op de boot te zitten, al heb ik wel het idee dat ze proberen je kaal te plukken, erg duur op de boot. 1 portie "dutch snacks" was £9.50, wij kregen hier 7 snacks voor. Belachelijk. Voor ons dan ook een eenmalige reis, ook door de onrustige terugreis. Erg veel golven en daar had je op dek 7&8 veel last van.

  • Algemeen 5
op 24 december 2019 bestemming: Engeland / Newcastle, reisperiode: december 2019

Heel fijne reis gehad en genoten van de Boot en het ontbijt.
Echt heerlijk

  • Algemeen 9
op 22 december 2019 bestemming: Engeland / Newcastle, reisperiode: december 2019

Heerlijk genoten van alles

  • Algemeen 10
op 20 augustus 2019 bestemming: Litouwen / Klaipeda, reisperiode: juli 2019

Wij willen nog wel eens naar de Baltische staten maar NOOIT meer met DFDS. Wat een organisatorisch rommeltje: inchecken 3 uur vooraf aanwezig zijn en dan na bijna een uur wachten op je nummertje te horen krijgen dat je ergens anders moet zijn. Geen aanwijzingen waar je heen moet rijden als je de boot op gaat. Het parkeren op het autodek is heel ouderwets en omslachtig met summiere aanwijzingen. Geen lift aanwezig!!!!! Dus van autodek 1 via smalle stalen 1 persoonstrappen naar dek 6 voor je hut!!!! Niemand die je vertelt waar je de sleutel van je hut kan krijgen. Je hut een uur eerder uitmoeten omdat hij schoongemaakt moet worden. In het restaurant een uur moeten wachten met al je bagage voordat je naar het autodek mag. En als je dan het schip af bent, geldt in Kiel en Klapeida 1 regel: je zoekt het maar uit!!!!!

  • Algemeen 2
op 29 juli 2019 bestemming: Engeland, reisperiode: juli 2019

Wegens ziekte eerder terug op een woensdag. Terwijl voor dat moment het tarief lager is moesten we 50 pond bijbetalen en nog 25 pond voor de transactie van 5 minuten, dus 75 pond. Uitleg gevraagd; onbevredigend antwoord. Dat terwijl we al jaren met hen varen, dus nooit meer. Ook rest vrienden en familie vinden het laakbaar.

  • Algemeen 5
op 12 juni 2019 bestemming: Engeland / Londen, reisperiode: juni 2019

Zeer slechte service,
Wij zouden op 08-06-2019 de overtocht maken van Duinkerke naar Dover en op 11-06-2019 weer terug voor een lang weekeind Londen.
In Duinkerke aan gekomen werden wij geweigerd door de Engelse douane omdat mijn echtgenote geen EU burger is en een visum nodig heeft.
Ondanks ons bezoek aan het DFDS kantoor waar ons werd gezegd dat we ons geld van de overtocht terug zouden kunnen krijgen.
Heb ik een mail gestuurd naar het Nederlandse kantoor. Waarvan ik te horen kreeg dat het mijn eigen schuld is en dat wij naar ons geld kunnen fluiten.
Ik begrijp heel goed dat een bedrijf kosten heeft en dat het gehele bedrag niet kan worden terug betaald, maar ik vind behoorlijk schofterig om het gehele bedrag in te houden.
De manier waarop wij zijn behandelt en de manier waarop uw medewerkers mails beantwoorden is geen gast vrije manier en meer onbeschoft.
Ik ben dan ook de mening toe bedeeld om nog een keer uw algemene voorwaarden te overwegen en coulanter te zijn naar uw klanten.

  • Algemeen 1
op 2 maart 2019 bestemming: Engeland / Watford, reisperiode: maart 2019

Op de boot van Duinkerken naar Dover op weg naar familie in Engeland moesten we door omstandigheden direct terug naar huis. Personeel van DFDS heeft ons toen perfect geholpen en konden we zelfs op dezelfde boot blijven om terug te keren.
Zelfs de auto hoefde niet van de boot en kregen we prioritie bij het ontschepen in Duinkerken. Wat een geweldige service.

  • Algemeen 10
op 15 december 2018 bestemming: Litouwen / Klaipeda, reisperiode: december 2018

21:00 zou de boot vertrekken vanuit kiel, 90 minuten van tevoren inchecken na ruim 4 uur rijden vanuit Nederland in kiel om 19:15 sta je even voor 19: 25bij de balie krijg je van een onvriendleijke medewerker te horen dat de boot al weg is pech gehad je kan je tikets om boeken of terug naar Nederland dfds opgebeld ja sorry overmacht is een now show u krijgt u geld niet terug a 280 euro top maatschappij dfds

  • Algemeen 1
op 10 februari 2018 bestemming: Engeland / Newcastle, reisperiode: februari 2018

Prima weer, eten en verblijf aan boord.

  • Algemeen 9
op 10 februari 2018 bestemming: Engeland / Newcastle, reisperiode: februari 2018

De boot schommelde heel erg, geslapen in de hut van deck 2. Snachts was er veel lawaai en wij dachten dat het stormde maar dat was de golfslag die wij hoorden , eten en drinken was erg goed !!

  • Algemeen 7
op 7 februari 2018 bestemming: , reisperiode: februari 2018

De bemanning op het schip is zeer behulpzaam, gastvrij en vriendelijk. Zodra je aan boord stapt krijg je direct een vakantiegevoel. (ook al ga je maar een weekend weg)

  • Algemeen 10
op 4 februari 2018 bestemming: Schotland / Jedburgh, reisperiode: januari 2018

De reis was goe verzorgd en de service voortreffelijk. Personeel hoffelijk zowel aan wal als op het schip. Enige minpunt was het ontbijt, er zijn geen gebakken eieren en de scrambled eggs en de waren koud.

  • Algemeen 8
op 30 januari 2018 bestemming: Engeland / Newcastle, reisperiode: januari 2018

De boot en hut zagen er keurig uit. Minpunten: vertraging op heen en terugreis en eten in buffetrestaurant was lauw/koud.

  • Algemeen 7
op 29 januari 2018 bestemming: Engeland / Newcastle, reisperiode: november 2017

Een hele fijne ervaring, zou het morgen weer willen doen

  • Algemeen 10
op 17 januari 2018 bestemming: Engeland / Newcastle, reisperiode: januari 2018

Vanaf het moment dat we aan bord gaan van het schip hebben mijn dochter en ik steeds een super vakantie gevoel. Wij met zijn tweetjes op dat grote schip is iets magisch voor ons. We hebben alle tijd voor elkaar en komen helemaal tot rust. De minicruise is ons uitje om het nieuwe jaar goed te beginnen. We zijn dit jaar voor de 5 de keer op pad geweest en we kijken alweer uit naar volgend jaar.

  • Algemeen 9
op 15 januari 2018 bestemming: Engeland / Newcastle, reisperiode: januari 2017

Super service, schoon, lekker eten

  • Algemeen 10
op 11 januari 2018 bestemming: Engeland / Newcastle, reisperiode: januari 2017

Inchecken absolute ramp. Ik kan niet lang staan en de hele hal stond vol en daarbuiten, gingen steeds balies dicht, je kon nergens zitten. Zitplaatsen zijn pas na het inchecken wanneer niemand ze nodig heeft. Ik weet niet of ik nog een keer mee wil want ik kan dit lichamelijk niet aan. Uitchecken in Nederland bij de douane ook een ramp, maar 2 balies open, veel te weinig. Sneu voor de mensen die naar Amsterdam gingen, hier kwamen we pas 12.00 aan.

  • Algemeen 5
op 8 januari 2018 bestemming: Engeland / Newcastle, reisperiode: december 2017

Het was een fijne ervaring en het personeel aan boord was behulpzaam, het afgaan was niet zo positief, we hebben erg lang moeten wachten

  • Algemeen 9
op 7 januari 2018 bestemming: Engeland / Newcastle, reisperiode: december 2017

Was allemaal goed geregled. Wel waren er wat dingetjes wat beter kan. Vandaar de 8.

  • Algemeen 8
op 7 januari 2018 bestemming: Engeland / Newcastle, reisperiode: januari 2017

Prima reis gehad ondanks storm op zee

  • Algemeen 9
op 7 januari 2018 bestemming: Engeland / Newcastle, reisperiode: december 2017

Heel slecht weer. Golven van ruim 3,5 m. Kapitein benoemt dat, geeft daarmee ruimte voor alle emoties/angst die reizigers evt gehad hebben. Dat is top. Medicijnen tegen reisziekte aanwezig. Behulpzaam personeel. Wij varen niet graag, maar dfds maakt het 'goed te doen'. Knap!

  • Algemeen 10
op 7 januari 2018 bestemming: Engeland / Newcastle, reisperiode: december 2017

Communicatie vooraf was slecht. Hut erg klein(Bed) Eten op terugweg erg slecht.

  • Algemeen 6
op 4 januari 2018 bestemming: Engeland / Newcastle, reisperiode: december 2017

Prachtige schip,goede personeel,keurig schone huts,geweldige entertainment.prachtige overtocht.

  • Algemeen 10
op 1 januari 2018 bestemming: Engeland / Newcastle, reisperiode: december 2017

Vanaf vertrek uit haven IJmuiden de gehele familie (3 personen) direct "zeeziek". Met ons vele! Niet genoten van ons gereserveerde diner en bioscoop, maar daarentegen ziek in onze kajuit. Jammer. De tijd om te shoppen in New Castle was erg kort, ook omdat we ons nog niet helemaal je van het voelde van de reis. Vertrek terug reis ging goed. Ik had niet het idee dat de deining van de zee nou zoveel anders was als heen reis. Mijn mening is dat er een ""onervaren" kaptein aan stuur was, mede doordat ik midden in de nacht wederom wakker werd van enorme deining op zee. gas, rem, gas, rem waardoor het schip gaat deinen. Jammer van de reis, voor ons geen cruise meer, kijken in de toekomst naar vervoer per trein, auto of vliegtuig.

  • Algemeen 5
op 28 december 2017 bestemming: Engeland / Newcastle, reisperiode: december 2017

Vriendelijk personeel en alle faciliteiten aan boord. Ondanks dat het wat onstuimig was op zee was er bijna niets van te merken. Al met is het voor herhaling vatbaar.

  • Algemeen 9
op 27 december 2017 bestemming: Engeland / Newcastle, reisperiode: december 2017

Alles was goed geregeld en waren zeer tevreden over onze hut en boot. Ook de bus die klaarstond om ons naar Newcastle te brengen en terug te brengen naar de boot.

  • Algemeen 9
op 26 december 2017 bestemming: Engeland / Newcastle, reisperiode: december 2017

Super leuke overtocht

  • Algemeen 8
op 26 december 2017 bestemming: Engeland / Newcastle, reisperiode: december 2017

Ik was zeer tevreden over het comfort aan boord, het eten, de muziek, de totale ervaring

  • Algemeen 9
op 25 december 2017 bestemming: Engeland / Newcastle, reisperiode: december 2017

Op basis van de faciliteiten, aardig personeel, een prima hut en goed eten.
Mijn dochter en ik hebben byzonder genoten aan boord van DFDS. Kon niet echte min-punten ontdekken.

  • Algemeen 9
op 24 december 2017 bestemming: Engeland / Newcastle, reisperiode: december 2017

Gezellig kerstshoppen in New Castle, lekker ontspannen in een mooie kerstsfeer@

  • Algemeen 8
op 22 december 2017 bestemming: Engeland / Newcastle, reisperiode: december 2017

De reis was prettig en de stad is erg gezellig en leuk. Er is genoeg te zien te en te beleven.

  • Algemeen 9
op 22 december 2017 bestemming: Engeland / Newcastle, reisperiode: december 2017

Omdat ik het aan boord koud vond,niet de hut

  • Algemeen 7
op 21 december 2017 bestemming: Schotland / Wigtown, reisperiode: oktober 2017

Zowel de heenreis als de terugreis met DFDS Seaways zijn voor mij momenten van ontspanning. Mijn zus in Schotland is ongeneeslijk ziek en na een intensief verblijf bij haar is het prettig om tijdens de terugreis naar Nederland een beetje tot rust te kunnen komen. Inmiddels is dit mijn 33e reis met DFDS Seaways.

  • Algemeen 10
op 19 december 2017 bestemming: Engeland / Newcastle, reisperiode: december 2017

Goede, prettige manier om op de bestemming te komen. Nette en schone hut. Prettige en hulpvaardig personeel. Alleen food prijzen zijn aan de hoge kant. Maar dat weet je vooraf. Als je eigen eten en drinken meeneemt is dat probleem opgelost. Ontschepen in Engeland en in IJmuiden is een tijdrovende bezigheid die volgens mij sneller zou moeten kunnen. Maar dat is ook het enige wat echt irritatie opleverde.

  • Algemeen 9
op 19 december 2017 bestemming: Engeland / Newcastle, reisperiode: december 2017

Heenweg viel de nacht even tegen. Schip bewoog zo erg geen oog dicht gedaan. Volgende ochtend bij de receptie gevraagd of het normaal is. En het was normaal. Durfde eigenlijk niet meer terug met de schip. Maar volgende dag was het rustig, volop genoten. Voor herhaling vatbaar.

  • Algemeen 9
op 19 december 2017 bestemming: Engeland / Newcastle, reisperiode: december 2017

Het was gezellig en werden zeer goed geholpen door het personeel

  • Algemeen 9
op 15 december 2017 bestemming: Schotland / New Castle, reisperiode: december 2017

Alles netjes geregeld . Goede en adequate service .

  • Algemeen 8
op 15 december 2017 bestemming: Nederland / ijmuiden, reisperiode: december 2017

Slecht eten en duur

  • Algemeen 6
op 14 december 2017 bestemming: Engeland / Carnoustie, reisperiode: december 2017

Commandeur Hut PRIMA Sevice PRIMA Alleen de prijs/kwaliteis verhouding van een Hamburger is complete uit zijn proportion

  • Algemeen 9
op 14 december 2017 bestemming: Engeland / Newcastle, reisperiode: december 2017

Van alles op de boot zelf maar helaas is alles wel hartstikke duur op de boot

  • Algemeen 8
op 14 december 2017 bestemming: Engeland / Newcastle, reisperiode: december 2017

Alles aan boord top geregeld. Gorfe duidelijke info. Super vriendelijk personeel voor wie niets te veel was. Eten top kwaliteit

  • Algemeen 10
op 12 december 2017 bestemming: Engeland / Newcastle, reisperiode: december 2017

Door weersomstandigheden kwamen wij 4 uur later aan en hadden we uiteindelijk 3 uur minder in Newcastle. Kon op dat moment niemand wat aan doen, maar het was heel erg jamme. Iets van een tegrmoetkomimg zoals korting op de volgende reis met DFDS zou ik op zijn plaats vinden.

  • Algemeen 6
op 11 december 2017 bestemming: Engeland / Newcastle, reisperiode: december 2017

Het was tochtig in de gangen van het schip, heb een vest moeten kopen om het warm te houden, verder was een van de stewards in het restaurant wat opdringerig,wilde ons de duurste wijn verkopen. Wel goed geslapen ondanks het slechte weer op de heen en terugreis. Accomodatie was prima, we hebben een gezellige minicruise gehad.

  • Algemeen 7
op 10 december 2017 bestemming: Engeland / new castle, reisperiode: december 2017

Het personeel was overal even behulpzaam. De hut was zeer schoon en stofvrij. Zowel het dinerbuffet als het ontbijtbuffet was zeer uitgebreid en smakelijk.

  • Algemeen 9
op 9 december 2017 bestemming: Engeland / New castle, reisperiode: december 2017

Was goed vertoeven op het schip vriendelijk en behulpzaam personeel.
Goed gegeten aan boord live muziek enz .voor terugreis hut opgewaardeerd naar commadoor was allemaal dik in orde en schoon.

  • Algemeen 9
op 9 december 2017 bestemming: Engeland / Newcastle, reisperiode: december 2017

Prima reis.erg genoten

  • Algemeen 8
op 8 december 2017 bestemming: Engeland / Hartepool, reisperiode: december 2017

Heen een tweepersoonshut maar terug commandoorhut die was top.

  • Algemeen 8
op 8 december 2017 bestemming: Engeland / Nwecastle, reisperiode: december 2017

Goede service

  • Algemeen 8
op 5 december 2017 bestemming: Engeland / Newcastle, reisperiode: november 2017

Het was heerlijk de 4 daagde minicruise en zeker met de extra overnachting in New Castle. Dat geeft zoveel meer rust.

  • Algemeen 9
op 5 december 2017 bestemming: Engeland / Newcastle, reisperiode: december 2017

Enthousiast ontvangst en het verblijf voldeed aan onze verwachtingen

  • Algemeen 8
op 4 december 2017 bestemming: Engeland / Newcastle, reisperiode: december 2017

De service goed is en bed heel schoon is en gastvrijheid geweldig is

  • Algemeen 9
op 3 december 2017 bestemming: Engeland / Newcastle, reisperiode: november 2017

Zeer tevreden over accomodatie en personeel

  • Algemeen 9
op 1 december 2017 bestemming: Engeland / Newcastle, reisperiode: november 2017

Voor een aantrekkelijk prijs mocht ik met de auto naar Engeland varen. Mijn hut was schoon en compleet ingericht, het personeel aan bood was zeer vriendelijk en behulpzaam, en het eten was op verbazend hoog niveau!

  • Algemeen 10
op 30 november 2017 bestemming: Engeland / Newcastle, reisperiode: november 2017

Het dekbed was te smal voor het 2-persoonsbed.
Op de terugweg was het toilet in onze hut defect.
's Nachts was er veel lawaai van de verwarming/airco en het was te warm in de hut. (of minder lawaai en te warm/ of veel lawaai en iets frisser, maar nog altijd te warm)
Het personeel van het restaurant Blue Ribbon was heel vriendelijk.

  • Algemeen 7
op 29 november 2017 bestemming: Engeland / Newcastle, reisperiode: november 2017

Super mooie boot, lekkere bedden, goede douche, vriendelijk personeel, alles van begin tot eind goed geregeld!!!!

  • Algemeen 10
op 29 november 2017 bestemming: Engeland / Newcastle, reisperiode: november 2017

Vriendelijk en behulpzaam personeel en alles schoon aan boord

  • Algemeen 10
op 29 november 2017 bestemming: Engeland / Newcastle, reisperiode: november 2017

Goed verzorgd, wij vonden alleen het diner buffet iets minder

  • Algemeen 8
op 27 november 2017 bestemming: Engeland / New castle, reisperiode: november 2017

Reis wederom weer goed geweest alles naar verwachting en goed eten ook de bediening aan boord was erg behulpzaam

  • Algemeen 10
op 26 november 2017 bestemming: Engeland / Newcastle, reisperiode: november 2017

Het was geweldig. DFDS is een varend-top-hotel.

  • Algemeen 9
op 24 november 2017 bestemming: Engeland / Newcastle, reisperiode: november 2017

We weren vriendelijk ontvangen bij de incheck en aan boord. De hut was schoon en goed uitgerust. Het eten aan boord was lekker en we hebben genoten

  • Algemeen 10
op 22 november 2017 bestemming: Engeland / Newcastle, reisperiode: november 2017

Zeer vriendelijk personeel, kwaliteitsproducten, goed onderhouden schip.

  • Algemeen 10
op 21 november 2017 bestemming: Engeland / North Shields, reisperiode: november 2017

Als ex zeeman geweldig om niets te doen.

  • Algemeen 10
op 20 november 2017 bestemming: Engeland / Newcastle, reisperiode: november 2017

Omdat alles prima in orde was behalve de inscheping procedure welke moest plaats vinden via het autodek en de lange wachttijd bij de douane. gezien het feit dat ik niet lang kan staan was dit erg vervelend voor mij.

  • Algemeen 9
op 18 november 2017 bestemming: Engeland / Sunderland, reisperiode: november 2017

Alles was zeer goed verzorgd. Zal zeker de volgende overtocht weer met de KING maken.

  • Algemeen 10
op 17 november 2017 bestemming: Engeland / Newcastle, reisperiode: oktober 2017

Goede faciliteiten, vriendelijke medewerkers

  • Algemeen 10
op 15 november 2017 bestemming: Engeland / Newcastle, reisperiode: november 2017

Ik wil graag een 9 geven maar in de hut op de heenreis op dek 6 was vooral veel last van de motoren, op de terugreis ook op dek 6 maar later ge-upgraded naar commedore luxe en dat verdient 'n 9 tot 10

  • Algemeen 8
op 12 november 2017 bestemming: Schotland / Drymen, reisperiode: november 2017

Veel luxe op de boot

  • Algemeen 9
op 10 november 2017 bestemming: Engeland / Newcastle, reisperiode: oktober 2017

Al ruim veertig jaar gereisd met dfds zonder klachten

  • Algemeen 9
op 9 november 2017 bestemming: Engeland, reisperiode: oktober 2017

Uiterst tevreden over personeel aan boird

  • Algemeen 8
op 5 november 2017 bestemming: Engeland / Newcastle, reisperiode: november 2017

Goed verzorgd alleen een hut met stapelbed is niet geschikt voor mensen van 69 en 72 jaar oud

  • Algemeen 8
op 4 november 2017 bestemming: Schotland / Carrbridge, reisperiode: oktober 2017

Dit cijfer heeft niet zozeer te maken met FDFS dan wel met mijn verblijf ter plekke

  • Algemeen 9
op 3 november 2017 bestemming: Engeland / Newcastle, reisperiode: oktober 2017

Omdat er geen 11.

  • Algemeen 10
op 1 november 2017 bestemming: Schotland / Glasgow, reisperiode: oktober 2017

Gezellig, vriendelijk, thuis voelen, gastvrij, luxe

  • Algemeen 10
op 1 november 2017 bestemming: Engeland / Newcastle, reisperiode: oktober 2017

Voor heel weinig geld onbezorgd even weg

  • Algemeen 10
op 31 oktober 2017 bestemming: Engeland / Newcastle, reisperiode: oktober 2017

Het is een driedaagse minicruise maar dat klopt natuurlijk niet als je onweer 36 uur met elkaar verbonden bent op de boot. Verder alles keurig geregeld hoor.

  • Algemeen 8
op 31 oktober 2017 bestemming: Engeland / Newcastle, reisperiode: oktober 2017

Snelle boarding vriendelijk behulpzaam personeel fijne bedden en schone bedlakens

  • Algemeen 8
op 30 oktober 2017 bestemming: Engeland / Newcastle, reisperiode: oktober 2017

Het was een hele leuke reis. Het enige wat iets minder was, is de warme kamer. Het was niet koeler te krijgen. Het is ook ontzettend gehorig.
Het eten in het eetcafé was wisselend. Op de eerste avond hadden we fish And chips. Een lekker groot stuk vis en bijna geen frietjes. De dag er na weer fish And chips en toen hadden we zoveel friet dat we meer dan de helft niet konden opeten. Het was ook een beetje smaakloze friet. Dat was wel jammer.
Verder is les goed geregeld. De crew is echt super. Allemaal heel aardig en super behulpzaam. In het eetcafé ook netjes geholpen.

Volgend haar ga ik zeker nog een keer mee.

Heb super genoten.

  • Algemeen 8
op 30 oktober 2017 bestemming: Engeland / Newcastle, reisperiode: oktober 2017

Alles is goed verzorgd, schoon en vriendelijk personeel. Prijs verhouding reis zeer goed.

  • Algemeen 9
op 29 oktober 2017 bestemming: Engeland / Newcastle, reisperiode: oktober 2017

Voor een comfortabele overtocht met eigen auto is dit een prima alternatief

  • Algemeen 8
op 29 oktober 2017 bestemming: Verenigde Staten / darlington, reisperiode: oktober 2017

Mijn man had net een knieoperatie gehad. We kregen de gehandicapten hut en kregen alle hulp dienodig was.

  • Algemeen 10
op 27 oktober 2017 bestemming: Engeland / New castle, reisperiode: oktober 2017

Het was gezellig

  • Algemeen 10
op 27 oktober 2017 bestemming: Schotland / New Castle, reisperiode: oktober 2017

Prima ervaring aan boord, confort en kwaliteit en meteen een vakantiegevoel vanaf het moment van inschepen.

  • Algemeen 9
op 27 oktober 2017 bestemming: Schotland / Port Ellen, reisperiode: januari 2017

Bij binnenkomst a/d vroeg de dame of ik bij de lift wilde staan, dat was prima, maar op dek 5, was in de eerste plaats de hut moeilijk te vinden, in de 2e plaats was er op dek 5 ook geen lift naar boven waardoor ik op mijn leeftijd van 85 voortdurend trappen moest lopen.
Daar ik 2x per jaar naar Scotland reis zal ik nu eerder weer via Hull gaan. Bovendien vind ik de late aankomst in IJmuiden en Newcastle een bezwaar.

  • Algemeen 5
op 25 oktober 2017 bestemming: Engeland / Billington, reisperiode: oktober 2017

Schoon vriendelijk gezellig

  • Algemeen 9
op 25 oktober 2017 bestemming: Engeland / Newcastle, reisperiode: oktober 2017

DFDS heeft mij vanaf het eerste contact prima geholpen. Ook de overtocht, de hut en het eten waren prima. Ik kan de mini cruise aanraden.

  • Algemeen 9
op 23 oktober 2017 bestemming: Engeland / Newcastle, reisperiode: oktober 2017

Cabines zijn bijzonder gehorig. Veel luidruchtig rondhangende jongeren waartegen niet wordt opgetreden.

  • Algemeen 4
op 23 oktober 2017 bestemming: Engeland / sidmouth, reisperiode: augustus 2017

Prima service, kom je eerder dan kun je vroeger mee terug.

  • Algemeen 10
op 22 oktober 2017 bestemming: Engeland / Newcastle, reisperiode: oktober 2017

Boeken, inchecken, boarden 100 % gemak. reis zelf meer dan 100%:
heerlijk eten aan boord, ontspanningsmogelijkheden volop. prima service in de shop. nette schone hutten en vriendelijk personeel.
naar Groot Brittanië? Wij met DFDS!

  • Algemeen 10
op 20 oktober 2017 bestemming: Schotland / Killin, reisperiode: september 2017

Oversteek, prima. De bloeiende heide altijd mooi. Regen, typisch
Schots. Tussen de buien door, droog en soms zonnig, ook Schots.
Heel goed buffet aan boord op de terugreis.

  • Algemeen 9
op 19 oktober 2017 bestemming: Schotland, reisperiode: oktober 2017

Meteen vakantiebezoek als je aan boord komt

  • Algemeen 7
op 19 oktober 2017 bestemming: Engeland / Newcastle, reisperiode: oktober 2017

Een prima veerbootmaatschappij van van Hospitality hebben ze duidelijk veel minder verstand.

  • Algemeen 6
op 18 oktober 2017 bestemming: Schotland / Kelso, reisperiode: oktober 2017

De boot zag er goed onderhouden en schoon uit. Ook de hut erg netjes en fris. Busservice van en naar terminal fijne regeling. Vriendelijk personeel.

  • Algemeen 8
  • 1
  • 2
  • Volgende