Ervaringen Turkije.nl

Pagina 1 van 3 met 274 resultaten

op 24 augustus 2021 bestemming: Turkije / Antalya, reisperiode: juni 2021

Ik heb met de heer Yahya mijn reis laten boeken. Alles was duidelijk. Hij was ook steeds beschikbaar. En informatief. Bij een situatie die verwarring bracht, stelde hij me gerust en dat vind ik fijn. Mijn reis was enorm leuk. Ik heb ervan genoten en heb mij geen zorgen hoeven maken. Dat scheelt heel wat.
Ik raad Yahya zeker aan. En heb dit al aan meerdere mensen in mijn omgeving aanbevolen.

  • Algemeen 8
op 4 augustus 2021 bestemming: Turkije / Manavgat, reisperiode: juli 2021

Alles was perfect van te voren, tijdens en bij terug keer van de reis geregeld.
Snelle en efficiënte antwoorden heb ik gekregen en ze waren heel erg behulpzaam op alle vlakken. Wij als gezin van 5 zijn heel erg te spreken over Enka reizen, nogmaals bedankt voor de onvergetelijke vakantie.

  • Algemeen 10




op 26 oktober 2020 bestemming: Turkije / Alanya, reisperiode: oktober 2020

Verblijf in Turkije was heerlijk.
We hebben genoten was suoermooie weer.
Enka reizen was super snel met beantwoorde van alle e-mails.
We hebben zeker de intentie om in de toekomst weer via turkije .nl te boeken.
Alleen jammer dat het personeel geen Engels spreekt.

  • Algemeen 10
op 24 augustus 2020 bestemming: Turkije / Alanya, reisperiode: augustus 2019

Via Turkije.nl heb ik een hotel geboekt naar Turkije. We verbleven in Wome Deluxe. We hadden in eerste instantie zowel vlieg als verblijf geboekt. Die werd als pakketreis echter geannulleerd wegens code oranje beleid van Nederlandse overheid. We hebben als gezin daarna zelfdstandig nieuwe vliegtickets geboekt. Hoe krom kan het zijn? Lijnvluchten mogen wel van de overheid maar pakketreizen mogen niet. Hoe bedoel je ik maak de reisbranche kapot. Ondersteuning vanuit Turkije.nl was perfect! Ondanks dat ze niet telefonisch bereikbaar zijn, zijn ze per chat en mail super snel.

Verblijf in Turkije was heerlijk! Hotel capaciteit was 50%, meer mocht niet van de Turkse overheid dus het was heerlijk rustig maar toch had WOME hotel alle faciliteiten open. Het was heerlijk genieten met mijn gezin. Alleen in winkels moest je een mondkapje op, in elke winkelcentra of grote winkel kreeg je die bij de deur als je zelf niet had. Hoe bedoel je goede service!

Enige nadeel was dat we terug vlogen op Dusseldorf en Duitse overheid verplicht heeft gesteld dat je een PCR(Covid-19) test in Turkije moet uitvoeren, 48 uur voor terugkomst.

  • Algemeen 9
op 22 februari 2020 bestemming: Turkije / Antalya, reisperiode: september 2019

Wat ik zelf fijn vond, is dat de instructies die we hebben gekregen van enka reizen duidelijk waren. Ook bij aankomst op het vliegveld, kun je via de instructies precies weten waar je naar toe moet. Het enige punt, wat ik zelf niet fijn vond, is de wachttijd op de taxi die de mensen naar het hotel moet brengen. Bovendien heb hebben we bij aankomst lang moeten wachten, meer dan de aangegeven tijd, en met je gezin na zo een vermoeidende vlucht is het gewoon niet fijn, dat is het enige minpuntje. Uiteraad als de wachtijden op het vliegveld van antalya wat korter zijn, dan is alles perfect naar mijn mening. Verder was alles naar wens, en we hebbben echt genoten van onze vakantie. Leuke resort met vriendelijke mensen.
We hebben zeker de intentie om in de toekomst in sha Allah weer te boeken bij enka reizen.

  • Algemeen 8
op 21 februari 2020 bestemming: Turkije / Side, reisperiode: september 2019

Wij hadden een 10 gegeven als we niet een tussen stop 10 min voor ons hotel hadden gehad en de terug reis idem dito. Net in het busje stopt de chauffeur voor een bakje koffie, die had hij ook bij het hotel kunnen pakken.

  • Algemeen 9
op 3 oktober 2019 bestemming: Turkije / Side, reisperiode: juni 2019

Zeer tevreden.
Het hotel was top. Vervoer van en naar hotel was zeer vlot. De boeking verliep duidelijk. Ik raad dit zeker mijn familie aan. En ik keer terug met een groter gezin inshaAllah.

  • Algemeen 10
op 3 oktober 2019 bestemming: Turkije / Konakli, reisperiode: september 2019

De reis was fijn en goed verzorgt alleen op het vervoer van de luchthaven was niet goed geregeld hebben anderhalf uur in het busje moeten wachten op andere passagiers die vertraging had met het vliegtuig

  • Algemeen 8
op 3 oktober 2019 bestemming: Turkije / Alanya, reisperiode: september 2019

Het hotel was veel beter dan verwacht properheid en beleefdheid super super goed een doorsnee kamer is daar een suite van een ander hotel ook heel blij met de wasmachine in de badkamer heel handig na het zwemmen in zee .
Enige minpunt als ik het zo mag noemen is dat kaatste bus van de zee naar hotel al om 18u was.

  • Algemeen 9
op 5 september 2019 bestemming: Turkije / Alanya, reisperiode: augustus 2019

Omdat ik niet geheel tevreden ben over de prijs kwaliteit verhouding.

Geen Engels sprekende hotelmedewerkers
Hygiëne kamer niet best
Eten eentonig en kwalitatief onder de maat
Geen uitleg gekregen van Turkije.nl dat we een visum moesten kopen. Vertraging daardoor op vliegveld.

  • Algemeen 6
op 5 september 2019 bestemming: Turkije / Managvat, reisperiode: augustus 2019

Personeel zou beter engels taal kunnen spreken zo dat er misverstanden kunnen vermijden,sommige personeels leden waaren niet echt profesioneel,wat dat idd heeft andere beeld in deze mooie hotel.

  • Algemeen 8
op 7 juni 2019 bestemming: Turkije / Alanya, reisperiode: mei 2019

De heenweg was geweldig maar de terugreis iets minder maar dat was niet de schuld van Turkije.nl of Enka reizen

  • Algemeen 8
op 29 mei 2019 bestemming: Turkije / Alanya, reisperiode: april 2019

Bera Hotel = top voor gezinnen

  • Algemeen 10
op 22 mei 2019 bestemming: Turkije / Konakli, reisperiode: mei 2019

Hotel turtas is een heerlijk hotel iedereen staat voor je klaar ik heb weer genoten kom er al 14 jaar maar iedere keer is het als thuis komen

  • Algemeen 9
op 9 mei 2019 bestemming: Turkije / Alanya, reisperiode: april 2019

Goede reis gehad, alles was goed geregeld, we zijn tevreden en hebben een fijne reis gehad.

  • Algemeen 9
op 8 mei 2019 bestemming: Turkije / Alanya, reisperiode: april 2019

Reis was goed ben tevreden

  • Algemeen 9
op 7 mei 2019 bestemming: Turkije / Alanya, reisperiode: april 2019

We zijn heel tevreden met jullie service en het hotel. We zijn minder tevreden over vluchttijden. In de nacht terugreizen vonden we niks.
Ook zijn we niet blij dat we naar Antalya moesten vliegen en dan daarvandaan naar Alanya. We hadden liever naar Gazipasha gevlogen.

  • Algemeen 8
op 7 mei 2019 bestemming: Turkije / Alanya, reisperiode: april 2019

Uitstekend geregeld

  • Algemeen 8
op 7 mei 2019 bestemming: Turkije / Alanya, reisperiode: april 2018

Het was heel goed geregeld vanaf begin af tot de einde.

  • Algemeen 9
op 7 mei 2019 bestemming: Turkije / Alanya, reisperiode: april 2019

Alles was goed geregeld, transfer, goeie hotel in bera alanya, lekker eten

  • Algemeen 10
op 21 maart 2019 bestemming: Turkije / Antalya, reisperiode: maart 2019

Mooie vakantie. Super geregeld via Enka Reizen (Turkije.nl) mooie accomodatie en uitstekende prijs-kwaliteit

  • Algemeen 10
op 13 januari 2019 bestemming: Turkije, reisperiode: augustus 2017

Het was heerlijk genoten

  • Algemeen 9
op 9 november 2018 bestemming: Turkije / Alanya, reisperiode: oktober 2018

Alles naar wens

  • Algemeen 10
op 31 oktober 2018 bestemming: Turkije / Belek, reisperiode: oktober 2018

Vertraging van 2 uur voor terugvlucht, anders hoger cijfer

  • Algemeen 8
op 30 oktober 2018 bestemming: Turkije / Alanya, reisperiode: oktober 2018

2 uur vertraging op de terugreis

  • Algemeen 8
op 30 oktober 2018 bestemming: Turkije / Alanya, reisperiode: oktober 2018

Alles was goed geregeld, allen het hotel heeft geen Activiteiten. Toen we in Alanya waren was het bijna hele week regen. Het Activiteit binnen het hotel was bijna niet. Externe bedrijven binnen het Hotel willen alleen maar iets verkopen.

  • Algemeen 6
op 26 oktober 2018 bestemming: Turkije / Selge resort, reisperiode: oktober 2018

Selge Resort valt eea op aan te merken.
Maar over het algemeen wel goed!

  • Algemeen 8
op 23 oktober 2018 bestemming: Turkije / Aide, reisperiode: september 2018

Hotel was goed. Vliegtuig heen weg was verschrikkelijk. En de transfer was een ascoiale man. Verder was het hotel goed en de terugreis fijn.

  • Algemeen 7
op 22 oktober 2018 bestemming: Turkije / Konakli, reisperiode: oktober 2018

Goed netjes hotel
Aardig personeel
Lekker eten

  • Algemeen 9
op 22 oktober 2018 bestemming: Turkije / Antalya, reisperiode: oktober 2018

Bij aankomst op schiphol waren onze namen niet bekend, dus moest we van alles regelen en Turkijke.nl was niet bereikbaar, dus moesten we met Enkareizen bellen en dat wordt niet echt goed aangegeven. Ook de mensen bij het inchecken stuurde ons de verkeerde kant op, maar deden wel hun best om ons te helpen wat weer scheelt. uiteindelijk is dat goed gekomen en konden we genieten van de reis.

  • Algemeen 7
op 22 oktober 2018 bestemming: Turkije / Antalya, reisperiode: oktober 2018

Reis was wel goed in de vliegtuig maar dat ze de koffers zo hard gooien omdat het hun blijkbaar niet boeit is onze koffer stuk gegaan.. blijkbaar moeten we bij elke reis een nieuwe koffer kopen.. dat is zeker niet normaal

  • Algemeen 6
op 16 oktober 2018 bestemming: Turkije / Alanya, reisperiode: oktober 2018

Afstand vliegveld versus hotel Adin beach viel tegen, had te maken met transfer via andere hotels. Dit was het grootste nadeel van de reis. hotel en vlucht prima

  • Algemeen 8
op 12 oktober 2018 bestemming: Turkije / Alanya, reisperiode: september 2018

Wij hebben de vakantie geboekt via de site van Turkije.nl. de reis is door hen geboekt bij Enka.nl, de maatschappij waar wij mee vlogen was Corendon, en de transfer werd verzorgd door IHS travel.
Het leek heel omslachtig om met 4 organisaties te maken te hebben, maar alles is vlekkeloos verlopen, Turkije.nl heeft dat uitstekend voor elkaar, van aankomst tot vertrek, een dikke pluim

  • Algemeen 9
op 16 september 2018 bestemming: Turkije / Alanya, reisperiode: september 2018

Mooi land en mooi hotel maar de service trok op niets. Ze rekende mij kosten aan die ik niet heb gedaan. En dan ben ik nog heel gul met een 5

  • Algemeen 5
op 14 september 2018 bestemming: Turkije / Alanya, reisperiode: september 2018

Transfer was drama urenlang wachten in warmte met baby en onaardige taxi chauffeur

  • Algemeen 7
op 6 september 2018 bestemming: Turkije / Alanya, reisperiode: augustus 2018

Omdat het hotel niet aan de punten voldoet zoals in de beschrijving + ik heb geen reisleider gezien en toen ik belde voor info over transfer waren er alleen turks sprekende mensen en supper onbeleefd 2 keer in mijn oor opgehangen pas bij de 3e een engels sprekend persoon aan de telefoon gehad. Supper jammer dit

  • Algemeen 3
op 6 september 2018 bestemming: Turkije / Kemer, reisperiode: augustus 2018

Prachtig hotel
Veel te doen

  • Algemeen 10
op 6 september 2018 bestemming: Turkije / Alanya, reisperiode: augustus 2018

Vluchturen laatste moment gewijzigd naar slechte vertrek en aankomsturen

  • Algemeen 6
op 5 september 2018 bestemming: Turkije / Turkler, reisperiode: juli 2018

Goede reis en een goed hotel long beach resort kom er al 9 jaar

  • Algemeen 9
op 3 september 2018 bestemming: Turkije / avsallar, reisperiode: juni 2018

Hotel was prima ,echter het prive strand is nul,nul.

  • Algemeen 7
op 27 augustus 2018 bestemming: Turkije / avsallar, reisperiode: juni 2018

My home resort / hotel was prima , echter het prive strand was een grote bende , het leek we een mierenhoop . alles stoeltjes parasols schots en scheef door elkaar. niet eenmaal die 15 dagen dat wij er waren naar het strand geweest.. dus nooit meer my home

  • Algemeen 7
op 26 augustus 2018 bestemming: Turkije / Side, reisperiode: juli 2018

Goed verzorgde heen en terugreis, inclusief verblijf.

  • Algemeen 8
op 24 augustus 2018 bestemming: Turkije / Side, reisperiode: juli 2018

Prachtig schoon hotel. Eten heerlijk en veel variatie. Hotelkamers schoon en netjes. Vriendelijk personeel. Op het strand ook heerlijk eten. Alleen het handdoekje leggen is vervelend

  • Algemeen 9
op 24 augustus 2018 bestemming: Turkije / Alanya, reisperiode: augustus 2018

Mooi hotel, fijn en behulpzaam personeel. Heerlijk eten met zorg bereid. Heel schoon hotel.

  • Algemeen 9
op 23 augustus 2018 bestemming: Turkije / Antalya, reisperiode: augustus 2018

Je moet veel zelf uitzoeken en vertragingen. Verder bij terugkomst moeten betalen voor bagage wat al in de reis zat. Heel gedoe en moest dat maar met reisagentschap uiteindelijk op gaan nemen. Was niet correct!! Hotel had voorzieningen maar bepaalde voorwaarden en middelen deden het niet en verwaarloosd ( fitnessapparatuur werkte allemaal niet en was onprofessioneel), engelse taal was lastig voor medewerkers, transfer was heel erg krap.

  • Algemeen 6
op 23 augustus 2018 bestemming: Turkije / Bodrum, reisperiode: augustus 2018

Was een zeer aangename vakantie, ben tot rust gekomen en kan weer een jaartje tegen aan !

  • Algemeen 10
op 23 augustus 2018 bestemming: Turkije / Alanya, reisperiode: augustus 2018

Heel slechte service
Voor ons nooit meer via deze maatschappij houden geen rekening met hun klanten het was een ramp hotel biede een kamer aan dat een walm van sigaretten geur had en ik was met mijn gezin 2 kinderen van 10 en 7 gaven ze ons 1ruimte met daarin een tweepersoonsbed en 1 persoonsbed!!!
Waar dachten die dat mijn kinderen zouden moesten slapen????
En bij het eten was het aanschuiven voor een pannenkoek eerlijk???? Elke persoon dat er wat van wou nemen mocht de wachtende 20min wachten omdat de mensen van voor te gulzig zijn en geen rekening houden met de wachtende het was ook eigen volk eerst wij zijn geen Turken maar Marokkanen en mochten het doen met afdankeners en als je hun iets vraagt in t Engels dan kreeg je iets in t Turks terug dat ze u ni kunnen helpen en u niet begrijpen voor iemand die buitenlanders ontvangen moet je toch iets van Engels begrijpen of moeten we nu allemaal Turks kennen?? Echtwaar dit is geen aanrader ben vaak naar Turkse hotels geweest maar dit slaat echt nergens op voor ons nooit meer elvin delux❌
Zou een islamitisch hotel zijn awel ik denk dat ze nog veel moeten leren wat gastvrijheid betekend!! Ik heb echt nog veel om op te sommen maar heb er genoeg van ben blij dat de nachtmerrie achter de rug is

  • Algemeen 1
op 22 augustus 2018 bestemming: Turkije / Alanya, reisperiode: augustus 2018

Mooie hotel, lekker eten maar jammer dat het personeel ALLEEN maar turks praat waardoor we niet konden communiceren met het personeel als we iets nodig hadden

  • Algemeen 7
op 21 augustus 2018 bestemming: Turkije / Alanya, reisperiode: juli 2018

Redelijk hotel maar veel te massaal!! Op het eiland voldoende en goed eten. In het hotel is het eten erg eentonig en saai. Van de hotelfaciliteiten mogen 5 andere hotels ook gebruik maken. Andersom niet met als gevolg dat het net een mierennest is bij de zwembaden. Op het eiland lopen duizenden mensen rond (5 hotels) en in de weekenden mag de lokale bevolking ook gebruik maken van het complex. Zij kunnen dan een dagkaart kopen. Dit geeft niet zo’n fijn gevoel als het om he persoonlijke bezittingen gaat...
Overigens de vlucht met Corendon was verschrikkelijk. Zeer onbeschoft, chagarijnig en agressief personeel. Kleine kinderen die afgesnauwd werden omdat ze niet naar de wc mochten.

  • Algemeen 6
op 21 augustus 2018 bestemming: Turkije / Antalya, reisperiode: augustus 2018

Tijdens het boeken van de reis goede service gehad. De vakantie zelf was ook ontzettend leuk! Mooi hotel met alles erop en eraan. Het enige nadeel was het vliegen met corendon omdat dit geen kindvriendelijke maatschappij is.

  • Algemeen 10
op 19 augustus 2018 bestemming: Turkije / Alanya, reisperiode: juli 2018

Verschrikkelijke vakantie, Hotel verdient geen één ster, kwaliteit van het eten is erg slecht. Eten is ongezond en lijkt uit een blikje te komen. wij hebben de hele vakantie op fruit geleefd. Animatie is alléén in het Turks en ze houden geen rekening met geen Turkse toeristen. Kinderen wilden na de eerste dag al weg. Hygiëne in het hotel is erg slecht: toiletten worden niet schoongemaakt, roest overal, lift deed het vaker niet. Het zwembad ging een paar keer dicht voor verschillende redenen en ze hadden geen gevoel dat de mensen naar Turkije gingen voor een zwemvakantie. De medewerkers spreken geen Engels. Veiligheid was er niet. Ik kan geen licht puntje bedenken van deze verschrikkelijke reis. Als ik een vraag had aan de receptie was hun antwoord: je moet jouw reisbureau bellen. Dit heb ik niet eerder meegemaakt in een hotel in Turkije. Ik wilde 0 geven voor deze reis maar kon niet kiezen.

  • Algemeen 1
op 19 augustus 2018 bestemming: Turkije / Payallar, reisperiode: augustus 2018

Organisaties trekt op niks geen ervaren mensen enkel jobstudenten die daar werken , internet is ook niet wat het moet zijn .
Tijdens het eten zijn veel te snel in het opruimen van glazen en bestek. Personeel spreekt geen engels.
Wij hebben geen begeleiding gehad bij aan komst .

  • Algemeen 6
op 19 augustus 2018 bestemming: Turkije / Alanya, reisperiode: augustus 2018

De reden waarom ik het een 7 heb gegeven en niet meer is dat de transfer van vliegveld naar hotel goed en duidelijk was van hoe en wat,maar van hotel naar vliegveld beter gecommuniceerd kan worden van hoe en wat, maar verder was het top geregeld!!!

  • Algemeen 7
op 18 augustus 2018 bestemming: Turkije / Alanya, reisperiode: augustus 2018

Ik geef dit cijfer omdat ik niet helemaal tevreden ben over het reispakket, Vond receptiepersoneel erg onvriendelijk spreken bijna geen engels zijn niet instaat voor oplossingen, Reistijd heen en terug vallen zo dat je 2 dagen van de vakantie mist waardoor je het gevoel heb dat je maar 5 dagen vakantie hebt. Over het hotel en accommodatie ben ik wel erg tevreden, hotelkamer ook goed bevallen het is een erg mooi hotel, Wel zou ik weer kiezen voor deze vakantie allen zou ik nu ver van te voren uitzoeken wat de reistijden zijn en ik hoop dat het personeel een cursus vriendelijkheid heeft gehad.

  • Algemeen 7
op 18 augustus 2018 bestemming: Turkije / Antalya, reisperiode: juni 2018

Adin hotel was ik zeer tevreden. Behalve over Turkije.nl. Ze hebben mij helemaal niet goed geinformeerd over bagage. Ik kwam hier pas achter toen ik mijn ticket een paar dagen voor mijn reis heb gehad. Heb turkije.nl hierover gebeld maar hebben mij helemaal niet goed geholpen, ze deden net of ik hierover aan het liegen was. Ik zal nooit meer boeken via turkije.nl en zal het aan niemand voorstellen!

  • Algemeen 4
op 17 augustus 2018 bestemming: Turkije / Alanya, reisperiode: augustus 2018

De service trekt op niks. We worden niet verder geholpen. We verstaan geen Turks en toch is dat de enige taal dat de meesten spreken waardoor we niet geholpen kunnen worden. We worden aan onze lot overgelaten. Tijdens het eten is er niet genoeg plaats waardoor we een half uur moeten zoeken naar een leeg plekje om te eten. Tijdens het buffet is het heel druk waardoor we minder keuze hebben omdat alles al op is.

  • Algemeen 3
op 16 augustus 2018 bestemming: Turkije / Alanya, reisperiode: augustus 2018

Ik vond het fijn dat alles via Turkije.nl geregeld werd en ik nergens meer over hoefde na te denken. Wel jammer dat onze vlucht werd gewijzigd nadat ik zitplekken en bagage had ingekocht. Uiteindelijk allemaal goed gekomen. Het resort was top! Goeie service en fasciliteiten gericht op mijn behoeften. Minpunt is dat het resort niet echt gericht is op internationale gasten (spreken weinig Engels), maar uiteindelijk kom je er wel uit. Ik zou de volgende keer weer boeken. Al met al een fijne reis gehad, ben tevreden.

  • Algemeen 8
op 16 augustus 2018 bestemming: Turkije / Antalya, reisperiode: juni 2018

Dit cijfer is het hotel waard. Enige minpunt was dat het personeel super slecht engels sprak.

  • Algemeen 8
op 16 augustus 2018 bestemming: Turkije / Manavgat, reisperiode: juli 2018

Top hotel en Top ervaring gehad. We willen volgend jaar zeker terug komen inshaAllaah

  • Algemeen 10
op 8 augustus 2018 bestemming: Turkije / Antalya, reisperiode: augustus 2018

We kwamen 2 uur in de nacht aan en wat blijkt..!! De transport is helemaal niet geregeld, dus moesten een taxi pakken. Contact met Turkije.nl was ook slecht ze hebben niet alles doorgegeven en ook niet alles gemaild.. heel slecht dit was de eerste en de laatste keer. Geen aanrader

  • Algemeen 6
op 27 juni 2018 bestemming: Turkije / Antalya, reisperiode: april 2018

Uitstekend hotel en faciliteiten, enige smet was de airport hotel shuttle. Onvindbaar op de heenreis en grote problemen met de ophaalreservering op de terugreis. Bovendien vluchtwijziging van de middag naar de avond waardoor de vakantie toch een halve dag beknibbeld werd door Corendon. Dat is eigenlijk schandalig gezien de prijzen voor deze vakantie.

  • Algemeen 8
op 8 juni 2018 bestemming: Turkije / Alanya, reisperiode: mei 2018

Omdat het vervoer met de bus naar je hotel veel te lang geduurd heeft.we hebben er 4 uur over gedaan . Veel te lang!!!

  • Algemeen 7
op 5 juni 2018 bestemming: Turkije / Alanya, reisperiode: mei 2018

Alles was uitstekend!

  • Algemeen 10
op 5 juni 2018 bestemming: Turkije / Antalya, reisperiode: april 2018

Goed geregeld .vervoer op tijd.

  • Algemeen 9
op 4 juni 2018 bestemming: Turkije / Antalya, reisperiode: mei 2018

Heerlijk eten. Leuke activiteiten voor kinderen. Kindvriendelijk hotel. Enige nadeel is dat de kamers wat gedateerd zijn maar ach je bent meer buiten dan op kamer. We komen zeker nog terug.

  • Algemeen 8
op 4 juni 2018 bestemming: Turkije / Alanya, reisperiode: mei 2018

Reis was leuk
Hotel personeel receptie weinig ervaring en spreken alleen Turks

  • Algemeen 7
op 4 juni 2018 bestemming: Turkije / Konakli, reisperiode: mei 2018

De reis was goed maar heb alleen moeten zoeken waar de reisorganisatie was en kregen een paar uur van te voren te horen hoe laat we voor de terugreis opgehaald zouden worden uit het hotel..om daarna 6 uur vantevoren dat we zouden vliegen al opgehaald werden...hebben 4 uur op het vliegveld door moeten brengen excl 1.5 uur vertraging..maar verder was alles goed

  • Algemeen 8
op 4 juni 2018 bestemming: Turkije, reisperiode: mei 2018

Heenreis driekwartier gewacht voor ik in een busje werd gestopt terugreis ben ik niet opgehaald hotel was fantastisch

  • Algemeen 6
op 4 juni 2018 bestemming: Turkije / Alanya, reisperiode: april 2018

De hotel was mooi en luxe. Het personeel van het zwembad en restaurant zeer vriendelijk en behulpzaam. Maar het personeel achter de balie waren vaak onbeschoft. Pasjes van onze kamer deed het vaak niet (min. 6x)en als we naar de balie gingen leek het alsof ze geïrriteerd waren door ons. Laatste dag deed een man bij de balie zeer onbeschoft toen wij hem vroegen wanneer de transfer zou komen. Hij wist het niet en liet ons duidelijk weten dat het niet zijn probleem is. We vroegen alleen om hulp omdat hij engels en Turks spreekt. Hij stond daar met een rode gezicht en vol tegenzin ons te helpen. We moesten ook half 6 in de ochtend vertrekken en we kregen geen voedselpakket mee of wat drinken. Dit was een zware domper voor de afsluiting van onze vakantie vooral nadat wij erachter kwamen dat onze vlucht was gewijzigd naar een later tijdstip en wij van niks wisten. Geen bericht over vluchtwijziging en geen bericht over transfer. Wij vinden dit zeer jammer. We zijn namelijk eerder via turkije.nl naar bera hotel gereisd en daar was alles tiptop geregeld.

  • Algemeen 7
op 1 juni 2018 bestemming: Turkije / Alanya, reisperiode: april 2018

Alles was zo als het hoort,

  • Algemeen 10
op 31 mei 2018 bestemming: Turkije / Alanya, reisperiode: april 2018

Zeer tevreden en voor herhaling vatbaar.

  • Algemeen 8
op 30 mei 2018 bestemming: Turkije / Altalia, reisperiode: mei 2018

De service was niet klantvriendelijk, behalve bij de service Bali . Met name het mannelijke personeel was niet te genieten! Het eten was geen 5 sterren! Het eten was te vet en weinig variatie. Er werd vooral schaapvkees gereserveerd en op 1 dag na elke dag vettige makreel! De kamers werden niet goed schoongemaakt. Onder het bed lag het vuil van de vorige gasten en badkamer werd niet goed schoongemaakt , moest regelmatig zelf met wc papier haar uit de douchecabine verwijderen. De eerste nacht hadden last van verstopte douch . Verder spreekt het personeel geen Engels, waardoor Ik het zelf maar moest uitzoeken en het vaak opgaf omdat ik plekken kwam waar ik als vrouw niet mocht komen!

  • Algemeen 7
op 17 oktober 2017 bestemming: Turkije / Antalya, reisperiode: september 2017

Slechte kamer, slechte hygiëne. Goed eten, breed en ruime terrein. Fantastische entertaimentteam, fantastische voorzieningen o.a. voor kinderen en zwembaden. Op de site wordt vermeld dat er een exclusieve strand voor dames beschikbaar is. Dit is niet waar! Dit was het ergste tegenvaller.

  • Algemeen 7
op 16 oktober 2017 bestemming: Turkije / Alanya, reisperiode: september 2017

Het hotel was goed, maar het zou nog beter geweest zijn indien de vrouwen niet in de buurt van de mannen afdeling konden komen zoals bij de vrouwen het geval was. Verder was het top.

  • Algemeen 8
op 16 oktober 2017 bestemming: Turkije / Adeyna hotel, reisperiode: oktober 2017

Hotel was luxe, eten goed. Helaas werden de kamers niet altijd goed schoongemaakt en zijn we een keer bedreigd en uitgescholden door een taxichauffeur die we via het hotel hadden besteld. Het hotel zei dat het 40 lire was en de chauffeur 80 lira. Excuses van het hotel en we zouden een a la carte menu krijgen 1 dag als goedmaker maar nooit gekregen. Erg jammer! Ook stond de muziek in de avond erg hard

  • Algemeen 6
op 16 oktober 2017 bestemming: Turkije / Antalya, reisperiode: september 2017

Naar mijn mening is alles goed geregeld. Alleen als je de halal hotels vergelijkt met anderen is het toch nog veel duurder. Dat is wel een beetje jammer. Maar voor de rest alles was oké en naar onze wensen.

  • Algemeen 8
op 15 oktober 2017 bestemming: Turkije / konakli, reisperiode: oktober 2017

Wij hebben bij turtas een vantastige vakantie gehad beslist voor herhaling vatbaar

  • Algemeen 9
op 14 oktober 2017 bestemming: Turkije / Alanya, reisperiode: september 2017

Het hotel is netjes en goed. Het eten mag wel wat gevarieerder. (Andere keuken, dan alleen maar Turks)

  • Algemeen 9
op 13 oktober 2017 bestemming: Turkije / Side, reisperiode: september 2017

De reis was goed georganiseerd. We kwamen niets tekort. Super ervaring!

  • Algemeen 8
op 13 oktober 2017 bestemming: Turkije / Alanya, reisperiode: september 2017

Ik geeft een 9 voor het hotel en een 2 voor coredon ,we moest voor terug reis een tussenstop doen en we wist van niets !

  • Algemeen 9
op 13 oktober 2017 bestemming: Turkije / Alanya, reisperiode: september 2017

Wi-Fi was super slecht (overal). Heeft vakantie deels verpest. Jammer.

  • Algemeen 7
op 13 oktober 2017 bestemming: Turkije / Alanya, reisperiode: september 2017

Ik ben hartstikke tevreden over het hotel en haar medewerkers. Ik raad Adenya aan iedereen aan ondanks dat het wat aan de dure kant is. Dit vonden overigens de meeste reizigers die ik gesproken heb daar ook vanuit andere landen. Maar eerlijk is eerlijk je krijgt er wel wat voor terug. Top vakantie gehad !!

  • Algemeen 10
op 13 oktober 2017 bestemming: Turkije / Alanya, reisperiode: september 2017

Service bij ontvangst(inchecken) was slecht

  • Algemeen 8
op 13 oktober 2017 bestemming: Turkije / Alanya, reisperiode: september 2017

Alles was top geregeld en we hebben erg genoten van onze vakantie. Zeker voor herhaling vatbaar!

  • Algemeen 10
op 3 oktober 2017 bestemming: Turkije / Belek, reisperiode: augustus 2017

Wij vlogen helaas met Corendon wat voor enige vertraging en wijzingen heeft gezorgd. Hotel zelf was prima en voelde ons erg thuis. Reisbureau ook goede ervaring mee en zeker voor herhaling vatbaar.

  • Algemeen 8
op 16 september 2017 bestemming: Turkije / Alanya, reisperiode: september 2017

Geweldig reisbureau, wegens onverwachte omstandigheden kon onze reis een dag ervoor niet meer doorgaan. De dames van het reisbureau hebben alles eraan gedaan om onze reis om te boeken. Geweldige service, wij zullen voortaan altijd bij jullie boeken voor een reisje turkije.

  • Algemeen 10
op 12 september 2017 bestemming: Turkije / Antalya, reisperiode: augustus 2017

Hotel was oud en echt aan de renovatie toe!eten was vaak koud!zwembad was zooo vies dat ik een ontsteking heb opgelopen .Transfer van Enka reizen was ons helemaal vergeten om op te halen,na 2,5 uur wachten in de lobbie en 10 keer te hebben gebeld naar ze zijn ze uiteindelijk gekomen.moesten zo hard rijden daarna anders zou ik de vliegtuig missen!na kontakt met Enka kreeg ik flauw mailtje dat ze toch uiteindelijk mij zijn komen halen dus!het is niet voor herhaling vatbaar en de hotel en de reisbureau !

  • Algemeen 7
op 1 september 2017 bestemming: Turkije / Alanya, reisperiode: juli 2017

Het was een fantastische reis voor ons en de kids

  • Algemeen 9
op 1 september 2017 bestemming: Turkije / Side/Manavgat, reisperiode: augustus 2017

De reis verliep soepel en de transfer was mooi op tijd

  • Algemeen 8
op 1 september 2017 bestemming: Turkije / Alanya, reisperiode: augustus 2017

Aangezien de transfer lastig te vinden was en niemand wist wat.

  • Algemeen 6
op 31 augustus 2017 bestemming: Turkije / Alanya, reisperiode: juli 2017

We zijn op het vliegveld in Antalaya aangekomen en moesten naar de transferbus. en onze namen stonden niet op de lijst dus werden we in een andere bus gezet. en die tour duurde 6 en een half uur voor dat we bij ons hotel aankwamen. bleu wave hotel Alanya. en dat was naar ons idee wel erg lang. Vandaar die 6. De terug reis was precies hetzelfde.

  • Algemeen 6
op 31 augustus 2017 bestemming: Turkije / colaclie, reisperiode: juli 2017

Het hotel was zeer goed maar voor dit hotel was het personeel veel te weinig je moest overal veel te lang wachten dat was jammer

  • Algemeen 8
op 31 augustus 2017 bestemming: Turkije / Alanya, reisperiode: juli 2017

Voldoende

  • Algemeen 8
op 31 augustus 2017 bestemming: Turkije / Alanya, reisperiode: augustus 2017

Hotel Segnius in Atlanta Lara TOP hotel.
En medewerker dhr Yahya heeft ons heel vriendelijk geholpen. Vergeleken met medewerker van C...... Turkije.nl is veel vriendelijker. Volgend jaar zal ik zeker weer bij jullie boeken.
TOT VOLGEND JAAR ZOMERVAKANTIE 2018
GROETJES
N.CETINKAYA

  • Algemeen 10
op 29 augustus 2017 bestemming: Turkije / Side, reisperiode: juli 2017

De vakantie was heel goed , alleen de vliegtuig had ik me wel anders voorgesteld ,op het laatste moment pas weten dat je een tussenlanding gaat doen vind ik niet gepast

  • Algemeen 8
op 25 augustus 2017 bestemming: Turkije / Side, reisperiode: juli 2017

Crystal palace hotel top top top

  • Algemeen 9
op 25 augustus 2017 bestemming: Turkije / Alanya, reisperiode: augustus 2017

Alles is prima verlopen tot de laatste dag, ik moet met 2 babies op de schoot 2 uur lang naar de luchthaven rijden in een snikhete bus. Ik verwacht dat ieder zijn eigen stoel krijgt dat is wettelijk ook verplicht in een auto. In de vliegtuig begrijp ik dat.

  • Algemeen 7
op 8 augustus 2017 bestemming: Turkije / Side, reisperiode: juli 2017

Leuke en kleinschalige locatie. Zeker met kinderen tot 12 a 13 jaar een aanrader. Leuk appartementen complex met mooi groen en palmbomen. Eten doe je in het aangelegen family Hill hotel, eten zeer goed, personeel super vriendelijk, heel leuk animatie team. Op het strand is het eten ook goed en busje rijdt om het kwartier. Of 5 min lopen. Bij kumkoy winkelcentrum nog geen 5 min met dolmus.
Wij hebben een zeer goede vakantie daar gehad. Appartement iets van binnen gedateerd maar zeker gewoon netjes en super schoon. Het hotel ernaast waar je eet is 1 jaar oud. Van alle faciliteiten mag je gebruik maken. Meer dan waard voor je geld. Yagya bedankt ...

  • Algemeen 8
op 2 augustus 2017 bestemming: , reisperiode: juli 2017

Hotel AKPALACE ZEER ZEKER NIET AAN TE RADEN.

Op 18/7 vertrokken en 28/7 teruggekeerd. Een zeer teleurstellende vakantie van 10 dagen achter de rug. Wat een ontspannende vakantie had moeten zijn is geeindigd in een hoop ergernis en chaos.

Om te beginnen voldoet het hotel ( Akpalace ) niet aan het geen wat op de site wordt aangeboden. Het hotel schijnt dit jaar pas te zijn overgenomen. Dit met als gevolg dat zowel management als personeel nog geheel zoekende zijn.

- toiletrollen werden niet bijgevuld. We hebben zelf de toiletrollen moeten halen.
- kopjes op de kamer werden niet vervangen. Deze werden doodleuk omgedraaid om de indruk te wekken dat deze waren schoongemaakt.
- beddengoed de gehele vakantie ( 10 dagen ), is niet 1 keer verschoond geweest.
- het hotel kent 1 main restaurant. Niet genoeg tafels voor het aantal bezoekers. Mensen moesten letterlijk staan wachten met de borden in de handen tot er een plaats vrijkwam. Tevens is er in en rondom het restaurant onvoldoende airco, dit zorgt ervoor dat je niet eens fatsoenlijk je eten kunt nuttigen zonder je te pletter te zweten in de hitte mede veroorzaakt door de keuken.
-  Op de site werd aangegeven dat er een prive strand aanwezig was voor zowel heren als dames. Een van de redenen waarom wij voor Ak palace hebben gekozen. Echter zie ik nu dat die informatie van de site is gehaald, dit nadat wij al op onze bestemming waren en het zelf hebben moeten ondervinden.
 Het strand werd inderdaad van elkaar gescheiden middels hoge wanden maar het zwemmen gebeurde naast elkaar. Mijn vrouw kon daardoor niet zwemmen gezien de mannen zo op de vrouwen kijken.
- vrijwel alles is in het turks voor ons als nederlanders was het allemaal niet te volgens. Vrijwel de gehele personeelsstaf praat geen woord engels. Communiceren werd een hele uitdaging. Het hotel is niet gericht op touristen maar enkel de lokale bevolking. Jammer!

Al met al geen positieve ervaring en zeker niet aan te raden. Alles gaat gepaard met chaos. Een zooitje ongeregeld!

Het bedrag dat wij hebben betaald voor onze vakantie, is het totaal niet waard geweest. Uitgaand van de informatie die op de site stond, en wat wij werkelijk hebben ervaren is volledig tegen onze verwachtingen in.

Uiteindelijk is gebleken dat mede vakantiegangers ook allerlei problemen ondervonden. Zo hebben zij het huisje niet in beloofde staat aangetroffen en hebben zij om een transfer gevraagd naar een ander hotel.

Al met al geen goed cijfer voor onze vakantie.


 

  • Algemeen 3
op 28 juni 2017 bestemming: Turkije, reisperiode: juni 2017

Alles was erg goed geregeld, we hadden nergens problemen. Van te voren werd ook alles duidelijk gemaild en verteld.

  • Algemeen 9
  • 1
  • 2
  • 3
  • Volgende