Schrijf een ervaring over Hotels.com en maak kans op mooie prijzen!

Ervaringen Hotels.com

Pagina 1 van 8 met 76 resultaten

op 21 juli 2017 bestemming: Schotland / Edinburgh, reisperiode: juli 2016

Slecht hotel, we kregen een kortingscode hiervoor van Hotels. Echter deze hebben we nooit ontvangen. Al een jaar mee bezig en nog steeds niets. Op mails wordt niet meer gereageerd en op dit moment ben ik al 25 minuten in de wacht bij de telefonische helpdesk. Hoeveel wachtenden er voor me zijn hoor ik niet. Beroerde service dus.

  • Algemeen 1
op 18 juli 2017 bestemming: ItaliŽ / Giardini Naxos, reisperiode: november 2017

Prijsgarantie is nep. Hotel geboekt en bevestigd gekregen. Uur later werd deze geannuleerd door hotel met verzoek om opnieuw te boeken, echter was de prijs toen bijna verdubbeld. Hotels.com zegt hier niets aan te kunnen doen.

  • Algemeen 1
op 13 juli 2017 bestemming: Verenigde Staten / Grand Canyon, reisperiode: juli 2017

Door een stroompanne ons geld teruggekregen voor het volledige verblijf. De accomodatie regeldz alles super correct, maar hotels.com betaalt slechts de som van de accomodatie terug. Hun eigen 15% zie ik niets van terug... Alles terugbetalen is alles terugbetalen, maar niet bij hotels.com! Bandieten!

  • Algemeen 2
op 2 juli 2017 bestemming: Spanje / Ibiza, reisperiode: augustus 2017

Voor 13 personen een grote villa geboekt voor een week. Een paar dagen na ontvangst van de boekingsbevestiging kregen we bericht dat er een dubbele boeking had plaatsgevonden en dat onze boeking was geannuleerd. Hotels.com kwam met 3 alternatieven, maar allemaal voor max. 10 personen. Hiermee konden wij niet akkoord gaan. Na veelvuldig (langdurig) telefonisch contact, waarbij we continu werden doorverbonden, ook met afdelingen in de VS (hier zit het hoofdkantoor), hebben wij uiteindelijk voorgesteld om zelf op zoek te gaan naar een andere accomedatie en het evt. prijsverschil te laten vergoeden door hotels.com. Hiermee ging men aanvankelijk akkoord, echter na boeking van een andere villa hebben we niets meer van hotels.com vernomen. Ook de ingeschakelde rechtsbijstandverzekering heeft moeite om de schade te verhalen, aangezien hotels.com geen correspondentie adres heeft (tenminste niet in NL). Wij voelen ons als klant geschoffeerd en zullen nimmer meer zaken doen hotels.com

  • Algemeen 1




op 23 juni 2017 bestemming: Nederland / Noordwijk, reisperiode: juni 2017

Supermooi hotel. Bij mijn eerste boeking reserveerde ik een luxekamer met zicht op de boulevard en met ontbijt (bewust gekozen en gecontroleerd) voor 2 nachten. Ik kreeg een bevestiging met foto van de kamer en had niet door dat er op de bevestiging niets stond over het ontbijt. Ik verlengde de boeking nadien met 1 nacht en deed een upgrade naar een Superior Luxe room met zicht op boulevard en met inbegrip van ontbijt. Ik kreeg een bevestiging met een prijs die klopte (incl. ontbijt). Toen we aankwamen in de kamer hadden we zicht op zijgebouwen en daken en niet op zee of het boulevard en de kamer was identiek aan de luxekamer. Toen ik mij hierover informeerde legde men mij uit dat ik dat zo geboekt had. ??? De eerste morgen kwam ik aan het ontbijt en men vertelde mij doodleuk dat wij geen ontbijt geboekt hadden en wij nog 28 euro pp moesten bijbetalen. Ik checkte mijn document en vond inderdaad geen bevestiging van het ontbijt maar ik had wel de prijs betaald van een sup luxe kamer met ontbijt voor twee. Ik belde Hotels. Com op en er werd mij duidelijk gemaakt dat ik zogezegd geen ontbijt geboekt had wat ik wel en zeer bewust gedaan had. Ik werd ook echt afgeblokt. Daarop rekende men mij ook nog eens 40 euro/dag aan voor mijn hond omdat die zogezegd meer zou vuilmaken als twee mensen. Ik vraag mij af wat de poetsvrouwen daar verdienen?
Dit is dus pure afzetterij want ik heb de prijs met ontbijt betaald en ook voor een kamer met zee- of boulevardzicht. In eerste instantie krijg je de indruk dat je een zaak doet met de aangeboden korting maar als je je afrekening maakt heb je niet gekregen wat je bestelde en betaal je nog meer dan dat je rechtstreeks in het hotel zo gereserveerd hebben. Ik ben echt zeer ontgoocheld en voel mij enorm bedrogen. Daarbij heb ik de overtuiging dat de hotels en hotels.com onder ťťn hoedje spelen en je nooit je gelijk zal krijgen. Ze spelen het zeer handig door je bevestiging te manipuleren en je hebt dat niet onmiddellijk door en je kan ook niets meer bewijzen. Indien ik nog zulke reservaties zou maken ga ik vanaf nu telkens een screenshot maken van de keuze van de kamer om een bewijs te hebben. Dit kan je natuurlijk nadien nooit meer terug opvragen Dus: NOOIT meer reserveren via Hotels.com

  • Algemeen 3
op 23 juni 2017 bestemming: SloveniŽ, reisperiode: juni 2017

De voorgestelde locatie klopt niet, zo ook de annl. Kosten zijn niet conform de boeking, hotel.com.Hotel heeft eigen regels, volle pond dus !!

  • Algemeen 3
op 13 juni 2017 bestemming: Duitsland, reisperiode: juni 2017

Heb 10 nachten geboekt en heb nu recht op 1 nacht gratis echter krijg ik hem niet op dit moment aangezien hij is vergrendelt als ik uitleg vraag krijg ik geen correcte uitleg! Helpdesk is totaal niet klantvriendelijk. Ik boek nooit nog via deze website dat staat vast!!!!

  • Algemeen 1
op 6 juni 2017 bestemming: Nederland / leiden, reisperiode: mei 2017

Slechtste wat ik ooit meegemaakt heb wel eens dat iets niet zo goed was,maar hier deugde niks 3x zo duur als besteld vies gehorig rommelig on hygienisch ongeinterreseerd personeel waardeloze tent in Leiden

  • Algemeen 2
op 4 juni 2017 bestemming: OekraÔne / Kiev, reisperiode: juli 2017

Zelf de verkeerde datum ingevuld, binnen 5 min gratis naar de juiste datum verzet.

  • Algemeen 8
op 3 juni 2017 bestemming: Spanje / Barcelona, reisperiode: mei 2017

Zag 2 dagen voor vertrek dat mijn hotelkamer van 160 euro pn een shared bathroom had. Ik besloot te annuleren en zag dat er 1 nacht in rekening gebracht zou worden dus dat zou 160 euro moeten zijn. Ze schreven vrolijk 205 euro af. Eerst zeiden ze dat hotel verantwoordelijk was en toen ik daar geen genoegen mee nam, zeiden ze dat eerste nacht 205 was en rest 145 terwijl op alle bevestigingen toch echt 160 stond. Opnieuw mail gestuurd maar ze reageren gewoon niet meer. nooit meer dus!

  • Algemeen 1
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • `
  • Volgende