Schrijf een ervaring over Hotels.com en maak kans op mooie prijzen!

Ervaringen Hotels.com

Pagina 1 van 12 met 120 resultaten

op 22 februari 2019 bestemming: BelgiŽ, reisperiode: februari 2018

Kort na het boeken van de overnachting is er helaas brand geweest in ons huis, dit aanvaarden zij niet als geldige reden om te annuleren zonder kosten. Zal nooit meer met hotels.com iets boeken. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 12 februari 2019 bestemming: Frankrijk / Sancerre, reisperiode: mei 2018

In mei 2018 zouden wij een nacht verblijven in het hotel du Rempart. Er kwam een treurig bericht vanuit Nederland dat onze Opa was overleden. De medewerkers van het hotel spraken nauwelijks Engels, er was ťťn medewerker die een klein beetje Engels sprak en aangaf dat wij de betaling van deze nacht terug zouden krijgen en dat hij begreep dat wij direct naar Nederland wilde gaan. Na vele e-mailberichten en telefoongesprekken verder hebben wij, na bijna een jaar later, nog steeds de 63 euro niet terug ontvangen. Zo ga je niet met mensen om! ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 10 februari 2019 bestemming: ItaliŽ / Verschillende, reisperiode: juli 2019

Zeeeeeeeer moeilijk te bereiken. Je bent veel tijd kwijt met zoeken naar telefoonnummer, e-mailadres. Eindelijk iemand aan de telefoon. Niet klantvriendelijk. Vergeten kortingscode in te vullen. Kan een paar dagen later niet meer. Voor veel geld een reis geboekt, absoluut klantonvriendelijkheid behandeld. Noooooooit meer hotels.com ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 6 februari 2019 bestemming: Spanje / Valencia, reisperiode: april 2019

De reis zelf heb ik helaas niet kunnen maken, ik moest hem annuleren. Door alle slechte reviews op internet kreeg ik het Spaans benauwd. Maar Hotels.com is voor mij heel goed geweest! Makkelijk en snel geboekt en na annulering binnen 2 dagen mij geld terug!! Geen gezeik of iets. Ben erg blij ermee. ... Lees meer

  • Algemeen 10




op 13 januari 2019 bestemming: Ecuador / Quito, reisperiode: november 2018

Geboekt en betaald. Bij aankomst om middernacht bleek hotel te zijn gesloten en dat al langere tijd. Geld teruggevorderd doch dat werd op basis van pertinente leugens geweigerd ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 14 december 2018 bestemming: Thailand / Udon thani, reisperiode: december 2018

Wij reizen heel veel, en maken altijd gebruik van hotel. Com. Maar sinds vandaag kunnen we niet in de app of op de site, en kunnen niets meer verder boeken op onze rondtrip.
Er staat dat we geweigerd zijn om ook maar ergen in te kunnen loggen. We hebben nog 2 boekingen staan en betaald. We moeten nog meer boekingen doen maar we worden geweigerd om te kijken. Dus zijn we naar boeking.com gegaan. Maar we vinden het wel jammer en snappen het niet.
Maar als het zo blijft gaanalle boekingen naar anderen. ... Lees meer

  • Algemeen 5
op 10 december 2018 bestemming: Frankrijk / St. Malo, reisperiode: augustus 2018

Dubbel geboekt. In eerste instantie laat op de 1e avond opgelost. Vervolgens 7 dagen de dreiging om te moeten verhuizen. In 8 dagen te pas en te onpas verschillende medewerkers van hotels.com met een diversiteit aan nationaliteiten aan de lijn gehad.
Achteraf geen contact mogelijk met hotels.com. Zowel het klachtenformulier als de e-mail als telefonisch. Geen contact mogelijk. Zeer onbeschoft allemaal. Is overigens onderdeel van Expedia. ... Lees meer

  • Algemeen 2
op 20 november 2018 bestemming: CuraÁao / Jan Thiel, reisperiode: december 2018

Via hotels.com hebben wij een accommodatie geboekt bij Palapa Beach. Door van tevoren nog even met het resort zelf te bellen ben ik er achter gekomen dat Hotels.com er helemaal geen contract mee heeft. Uiteraard heb ik hier Hotels.com mee geconfronteerd en aangegeven dat ik mijn vluchten hier op heb aangepast. Tot op heden heb ik ze niet weer gehoord. Gelukkig heb ik het zelf nog kunnen annuleren ( kon tot 22 november gratis) en een andere accommodatie kunnen regelen. Helaas hebben ze er niet van geleerd want je kunt het nog steeds boeken. NIET DOEN DUS!!!

Normaal gesproken ben ik hier niet van, maar wil anderen graag behoeden dat ze voor hun accommodatie in hun hemdje staan. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 19 november 2018 bestemming: Frankrijk, reisperiode: augustus 2018

Bij aankomst hotel bleek hij dubbel geboekt te zijn. Na een flinke zoektocht een ander hotel gevonden. Ben nu al 3 maanden bezig om mijn geld terug te krijgen voor de hotelkamer die we niet gekregen hebben. Dat het een keer fout kan gaan vind ik niet erg maar dat je vervolgens moet gaan leuren om je geld terug te krijgen vind ik heel schandelijk! ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 15 november 2018 bestemming: Verenigde Staten / Jacksonville, reisperiode: september 2018

Had via hotels.com geboekt. Kreeg een boekingsbevestiging via mail dat het volledig betaald was en gegarandeerd. Kwamen 's avonds toe en daar zeiden ze dat het hotel vol zat en dat er waarschijnlijk een overboeking gebeurd was. Moesten een duurder hotel zoeken want er waren in de buurt geen goedkopere of van dezelfde prijs kamers nog beschikbaar. We hebben hierdoor veel extra km's gereden en extra benzine opgedaan. Moeilijk contact te krijgen met Hotels.com. We hebben gebeld maar daar wilden ze ons niet verder helpen, was een heel onbeleefd persoon aan de telefoon. En via het contactformulier krijg je geen antwoord. Ze zijn niet te bereiken voor hulp. Waardeloze instelling. Niet betrouwbaar.!!!! Hele slecht service!!! Ik raad iedereen af om hier boekingen te doen. Ik boek er nooit nog iets! ... Lees meer

  • Algemeen 1
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Volgende