Schrijf een ervaring over Hotels.com en maak kans op mooie prijzen!

Ervaringen Hotels.com

Pagina 1 van 9 met 88 resultaten

op 17 november 2017 bestemming: BelgiŽ / Antwerpen, reisperiode: augustus 2017

Laagste prijs garantie zeggen ze, vondt een aanbieding goedkoper op de zelfde dag als ik deze geboekt had, ze zouden het prijsverschil terug geven. Helaas kan niemand zich het herrinneren en is nooit iets in het systeem gezet... Nu kunnen ze er niks meer aan doen...
Jammer maar helaas, geld weg! Ik boek voortaan wel ergens anders dan Hotels.com / Expedia / Trivago

  • Algemeen 1
op 4 oktober 2017 bestemming: Verenigde Staten / Florida, reisperiode: september 2017

Foute boeking omdat de site moeilijk reageerde, en er was haast ivm volle hotels in de regio. ondanks het feit dat er op het moment van boeken staat:gratis annuleren, kregen we toch slechts minder dan de helft terug vd door de website veroorzaakte foutieve boeking.
Terwijl het hotel niets ontvangen heeft van hotels.com!!

bij een eerdere boeking hadden we al gemerkt dat boeken rechtstreeks bij het hotel goedkoper is. Dus beter voor de klant en de hotelier wordt niet uitgeknepen door zoín boekingssite.

Mijden die boekingssites in ieder geval die van Hotel.com

  • Algemeen 1
op 2 oktober 2017 bestemming: Spanje / Arecife, reisperiode: oktober 2017

Ik heb fantastische ervaringen met Hotels.com. Al jaren boek ik bij deze organisatie. Hun rewards systeem is zeer aantrekkelijk. Natuurlijk moet je de voorwaarden van cancelen goed lezen! Ik begrijp niet dat er zoveel negatieve reacties zijn. Zelf ben ik al jaren een gold lid. Zelfs bij een hotel waar de boeking een keertje niet binnen kwam werd perfect opgelost door Hotels.com. De rewards in opgebouwde boekingen is mooi meegenomen. Hotels.com: dank weer voor jullie snelle en perfecte on-line boekingen!!

  • Algemeen 10
op 2 oktober 2017 bestemming: Nederland / bergen op zoom, reisperiode: september 2017

Misleidende prijs, via hotel.com moesten wij Ä 229,00 betalen, eenmaal in hotel bleek dat wij mer an Ä 300,00 kwijt waren. Zet gewoon de goeie prijs neer, en niet van : als dit, dan dat verhaaltje. Dat is nl niet duidelijk voor de kliŽnten

  • Algemeen 2




op 18 september 2017 bestemming: Nederland / De Koog, reisperiode: september 2017

Zijn misleid door Hotels.com! Zouden voor verblijf in hotel 244 euro moeten betalen volgens de organisatie, bij aankomst bleek dat een bedrag van 393 euro te zijn. Klacht wordt niet in behandeling genomen

  • Algemeen 2
op 11 september 2017 bestemming: Spanje / Jaca, reisperiode: augustus 2017

Foutje gemaakt bij boeking, verkeerde datum ingevuld(en direct geannuleerd); overal op site staat dat er kostenloos geannuleerd kan worden maar dit blijkt dus niet zo te zijn. Typisch geval van oplichting dus, ik raad iedereen aan vooral dit bedrijf niet te gebruiken

  • Algemeen 1
op 8 september 2017 bestemming: ItaliŽ / Rome, reisperiode: juli 2017

Dit is een leugenachtige organisatie ze geven advies en laten je boeken en daarna vertellen ze doodleuk het is u fout want u heeft zelf geboekt via de website.
Dat we gedupeerd worden daarmede intresseert ze geen enkele moer want het geld is binnen.
Weten een hotel te verkopen terwijl je alles goed heb uitgelegd dat je vrouw in een rolstoel zit etc.
Maar daar is niks van terug te vinden in hun verleden, nooit meer met deze oplichtersbende

  • Algemeen 1
op 8 september 2017 bestemming: Frankrijk / Saint-Pierre-la-Garenne hotel Les Canisses, reisperiode: augustus 2017

Wij hebben niet ingecheckt in dit hotel Les Canisses - hotel was geen 1 ster waard. Ongezellig - onvriendelijk - ruikend naar houts-
kool - voorgestelde kamer onvoorstelbaar onpraktisch en ongezellig.
Geen reclame voor Hotels.com - wij werden 1 nacht aangerekend
115 euro ondanks belofte aan de balie van, niets aan te rekenen. .Aanbod was beneden alle peil.. Zeer slechte ervaring en slecht voor imago.

  • Algemeen 1
op 15 augustus 2017 bestemming: BelgiŽ / Sint-Lauriens, reisperiode: augustus 2017

Overnachting in hotel was een grote teleurstelling omdat er een huwelijksfeest was dat duurde tot 05:00 in de ochtend. Gevolg hele nacht niet kunnen slapen door de geluidsoverlast.

  • Algemeen 1
op 4 augustus 2017 bestemming: Noorwegen / Oslo, reisperiode: juni 2017

Na inchecken (laat op de avond) bleek er geen electra beschikbaar te zijn ivm bouwactiviteiten naast. Wat nodig was vanwege voorbereiding voor een zakelijk overleg. Wij hebben uitgecheckt,aangegeven dat het voor ons geen optie was. Hotels.com was niet via Social media of telefonisch bereikbaar waarna we genoodzaakt waren uit te wijken naar een ander (duurder hotel). De zaak middels verschillende emails voorgelegd. Zonder service gericht resultaat.

  • Algemeen 1
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Volgende