Schrijf een ervaring over Hotels.com en maak kans op mooie prijzen!

Ervaringen Hotels.com

Pagina 1 van 10 met 95 resultaten

op 31 maart 2018 bestemming: Verenigde Staten / Miami, reisperiode: april 2018

Waardeloze organisatie bij hotels.com. We hebben een hotel geboekt met de naam ďSpringhill Suites Miami DowntownĒ. Het blijkt later helemaal niet in Downtown te liggen maar in de meest criminele wijk van Miami. De klachtenprocedure bij hotels.com hierover loopt al 2 maanden. Drie keer gebeld. Tweemaal een online formulier ingevuld. Nog steeds geen uitsluitsel. Alleen maar vage verhalen die je aan het lijntje houden. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 26 maart 2018 bestemming: Zwitserland / GenŤve, reisperiode: maart 2018

Hotels.com annuleert zonder redenen het hotel van mijn baas en dat om 21u s 'avonds op de dag van de booking!! En doet nadien niets ... . Heb onder tussen al verschillende mails gestuurd, maar niets.... Dit is trouwens niet de eerste keer. Ik neem nooit nog het risico om met Hotels.com te boeken. Eerst maken ze fouten en nadien doen ze niets om het op te lossen. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 15 maart 2018 bestemming: Spanje / Tenerife, reisperiode: januari 2018

De reservatie van onze reis was volgens Hotels.com onder een zogenaamde ďverborgen accountĒ uitgevoerd waardoor deze niet te zien was in mijn account en ik daarom een ander hotel reserveerde. Gevolg: Ä 270 betaald voor het hotel zonder er geweest te zijn en het hotel zelfs niet meer beschikbaar was de tweede nacht hoewel de tweede nacht volgens Hotels.com ook niet meer geannuleerd kon worden en wij daar voor niets stonden met onze bagage...
Ondertussen twee maand later nog steeds geen reactie op de klachten..
Schadalig! ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 16 februari 2018 bestemming: Thailand / Bangkok, reisperiode: december 2017

Mijn vakantie was prima, maar een organisatie die stomweg NIET reageert op een klacht is hoogst irritant, en voor mij een reden om niet meer met deze club in zee te gaan. ... Lees meer

  • Algemeen 4




op 23 januari 2018 bestemming: IsraŽl / Haifa, reisperiode: januari 2017

Het appartement was vies, meubilair afgetrapt (kastjes met tape dicht), en tochtig. Afschuwelijk ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 7 december 2017 bestemming: IndonesiŽ / Bali, reisperiode: december 2017

Door de vulkaanuitbarsting op Bali was mijn vlucht afgelast en kon ik pas 5 dagen daarna reizen. Ik belde Booking.com om te melden dat ik de kamer die ik betaald had voor 22 dagen, maar 18 dagen nodig had. Met andere woorden, ik zou 5 dagen later in mijn betaalde kamer arriveren. Ik moest hiervoor EUR 121 extra betalen, omdat mijn kamer in de tussentijd duurder was geworden. Zij gaven hiervan het hotel de schuld. Hoe kan iets waarvoor je al hebt betaald met terugwerkende kracht duurder worden. Ik dacht in het ergste geval krijg ik mijn geld voor die 5 dagen niet terug, maar dat ik zelfs bij moest betalen gaat mijn logica te boven. Ik had ook het idee dat de persoon die ik aan de telefoon had een jaar of 16 was en totaal niet wist waar ze het over had. De klantenservice is overigens ook slecht bereikbaar. Waardeloos dit. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 1 december 2017 bestemming: Nederland / Nijmegen, reisperiode: november 2017

Super slechte klantenservice. Medewerkers spreken elkaar tegen en ieder werkt volgens hun eigen interne proces. E-mails worden niet gekoppeld en ze snappen het daar allemaal niet. Zien we alles terug maar elke keer als je een andere medewerker krijgt moet je wat anders doen. Op e-mails reageren ze niet dus er ligt nooit niks schriftelijk vast. Ronduit belachelijk! ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 17 november 2017 bestemming: BelgiŽ / Antwerpen, reisperiode: augustus 2017

Laagste prijs garantie zeggen ze, vondt een aanbieding goedkoper op de zelfde dag als ik deze geboekt had, ze zouden het prijsverschil terug geven. Helaas kan niemand zich het herrinneren en is nooit iets in het systeem gezet... Nu kunnen ze er niks meer aan doen...
Jammer maar helaas, geld weg! Ik boek voortaan wel ergens anders dan Hotels.com / Expedia / Trivago ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 4 oktober 2017 bestemming: Verenigde Staten / Florida, reisperiode: september 2017

Foute boeking omdat de site moeilijk reageerde, en er was haast ivm volle hotels in de regio. ondanks het feit dat er op het moment van boeken staat:gratis annuleren, kregen we toch slechts minder dan de helft terug vd door de website veroorzaakte foutieve boeking.
Terwijl het hotel niets ontvangen heeft van hotels.com!!

bij een eerdere boeking hadden we al gemerkt dat boeken rechtstreeks bij het hotel goedkoper is. Dus beter voor de klant en de hotelier wordt niet uitgeknepen door zoín boekingssite.

Mijden die boekingssites in ieder geval die van Hotel.com ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 2 oktober 2017 bestemming: Spanje / Arecife, reisperiode: oktober 2017

Ik heb fantastische ervaringen met Hotels.com. Al jaren boek ik bij deze organisatie. Hun rewards systeem is zeer aantrekkelijk. Natuurlijk moet je de voorwaarden van cancelen goed lezen! Ik begrijp niet dat er zoveel negatieve reacties zijn. Zelf ben ik al jaren een gold lid. Zelfs bij een hotel waar de boeking een keertje niet binnen kwam werd perfect opgelost door Hotels.com. De rewards in opgebouwde boekingen is mooi meegenomen. Hotels.com: dank weer voor jullie snelle en perfecte on-line boekingen!! ... Lees meer

  • Algemeen 10
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Volgende