Schrijf een ervaring over Hotels.com en maak kans op mooie prijzen!

Ervaringen Hotels.com

Pagina 1 van 12 met 116 resultaten

op 13 januari 2019 bestemming: Ecuador / Quito, reisperiode: november 2018

Geboekt en betaald. Bij aankomst om middernacht bleek hotel te zijn gesloten en dat al langere tijd. Geld teruggevorderd doch dat werd op basis van pertinente leugens geweigerd ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 14 december 2018 bestemming: Thailand / Udon thani, reisperiode: december 2018

Wij reizen heel veel, en maken altijd gebruik van hotel. Com. Maar sinds vandaag kunnen we niet in de app of op de site, en kunnen niets meer verder boeken op onze rondtrip.
Er staat dat we geweigerd zijn om ook maar ergen in te kunnen loggen. We hebben nog 2 boekingen staan en betaald. We moeten nog meer boekingen doen maar we worden geweigerd om te kijken. Dus zijn we naar boeking.com gegaan. Maar we vinden het wel jammer en snappen het niet.
Maar als het zo blijft gaanalle boekingen naar anderen. ... Lees meer

  • Algemeen 5
op 10 december 2018 bestemming: Frankrijk / St. Malo, reisperiode: augustus 2018

Dubbel geboekt. In eerste instantie laat op de 1e avond opgelost. Vervolgens 7 dagen de dreiging om te moeten verhuizen. In 8 dagen te pas en te onpas verschillende medewerkers van hotels.com met een diversiteit aan nationaliteiten aan de lijn gehad.
Achteraf geen contact mogelijk met hotels.com. Zowel het klachtenformulier als de e-mail als telefonisch. Geen contact mogelijk. Zeer onbeschoft allemaal. Is overigens onderdeel van Expedia. ... Lees meer

  • Algemeen 2
op 20 november 2018 bestemming: CuraÁao / Jan Thiel, reisperiode: december 2018

Via hotels.com hebben wij een accommodatie geboekt bij Palapa Beach. Door van tevoren nog even met het resort zelf te bellen ben ik er achter gekomen dat Hotels.com er helemaal geen contract mee heeft. Uiteraard heb ik hier Hotels.com mee geconfronteerd en aangegeven dat ik mijn vluchten hier op heb aangepast. Tot op heden heb ik ze niet weer gehoord. Gelukkig heb ik het zelf nog kunnen annuleren ( kon tot 22 november gratis) en een andere accommodatie kunnen regelen. Helaas hebben ze er niet van geleerd want je kunt het nog steeds boeken. NIET DOEN DUS!!!

Normaal gesproken ben ik hier niet van, maar wil anderen graag behoeden dat ze voor hun accommodatie in hun hemdje staan. ... Lees meer

  • Algemeen 1




op 19 november 2018 bestemming: Frankrijk, reisperiode: augustus 2018

Bij aankomst hotel bleek hij dubbel geboekt te zijn. Na een flinke zoektocht een ander hotel gevonden. Ben nu al 3 maanden bezig om mijn geld terug te krijgen voor de hotelkamer die we niet gekregen hebben. Dat het een keer fout kan gaan vind ik niet erg maar dat je vervolgens moet gaan leuren om je geld terug te krijgen vind ik heel schandelijk! ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 15 november 2018 bestemming: Verenigde Staten / Jacksonville, reisperiode: september 2018

Had via hotels.com geboekt. Kreeg een boekingsbevestiging via mail dat het volledig betaald was en gegarandeerd. Kwamen 's avonds toe en daar zeiden ze dat het hotel vol zat en dat er waarschijnlijk een overboeking gebeurd was. Moesten een duurder hotel zoeken want er waren in de buurt geen goedkopere of van dezelfde prijs kamers nog beschikbaar. We hebben hierdoor veel extra km's gereden en extra benzine opgedaan. Moeilijk contact te krijgen met Hotels.com. We hebben gebeld maar daar wilden ze ons niet verder helpen, was een heel onbeleefd persoon aan de telefoon. En via het contactformulier krijg je geen antwoord. Ze zijn niet te bereiken voor hulp. Waardeloze instelling. Niet betrouwbaar.!!!! Hele slecht service!!! Ik raad iedereen af om hier boekingen te doen. Ik boek er nooit nog iets! ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 18 oktober 2018 bestemming: Cambodja / Phnom Penh, reisperiode: oktober 2018

Had het Okay boutique hotel geboekt voor 2 weken en daarne een ander hotel daar deze was vol geboekt. Boekte het Valetinos in Phnom Penh en bij aankomst bleek het al 3 maanden gesloten daar de eigenaar in het gevang zat. Na 20 dollar verbelt te hebben met hotels.com doorverbonden naar Londen. Die kwamen met het Highland en omdat ik op straat stond en alleen maar een foto van de voorkant gezien de kamer maar geaccepteerd. Bij aankomst bleek het een kamer van 18 vierkante meter te zijn inc bad kamer. Weer 10tallen dollars verbeld te hebben met hotels.com en met Expedia (zelfde club) overgeboekt naar een hotel die ik eerder bezocht had. Financieel zou alles geregeld zijn . Zou 1 overnachting hebben en dan naar het nieuwe hotel. Bij vertrek 2 uur vast gehouden daar het hotel geen geld gejad zou hebben. Uiteindelijk mocht ik vertekken maar wel na achterlating van tel nr en email. Getracht een antwoord te krijgen van hotels.com maar op email via hun site geen reactie. Weer gemails via de site maar dan werkt het niet en krijg je een alternatief email adres. Daar krijg je weer een reactie van dat dit alleen een no reply adres is. Heb elke fag de eigenaar van Highland hotel aan de telefoon voor zn geld maar hotels.com zijn simpelweg niet te bereiken via een normale mail en met 5 uur tijdverschil en geen noodnummer is het voor mij een reden om hen niet meer te gebruiken tenzij ze nog met antwoorden en oplossing komen. Moet nog 8 dagen boeken in Phnom Penh maar dat zal niet via hin gaan ... Lees meer

  • Algemeen 6
op 14 oktober 2018 bestemming: Nederland / Amsterdam, reisperiode: oktober 2018

Schandalig wat hotels.com voor een zooitje hiervan heeft gemaakt! Wat heb ik een verschrikkelijke nacht meegemaakt zeg! Ik heb samen met mijn vriendin op 13 oktober een hotel overnachting geboekt in amsterdam via hotels.com. Na de boeking kreeg ik geen bevestigingsmail maar zag ik wel dat het geld van me rekening was afgeschreven. Omdat het al laat was konden we geen contact opnemen met hotels.com. Dus wij helemaal vermoeid naar het hotel afreizen een ruim 2uur durende reis. Eenmaal aangekomen om 02:00 uur ochtends bij het hotel krijgen wij te horen dat er geen reservering staat op onze naam! Belachelijk wij hebben die nacht buiten moeten doorbrengen aangezien het hotel en andere hotels allemaal volgeboekt zaten!! Na dat we de volgende dag een pagina volle mail hadden gestuurd naar hotels.com over onze ervaring en om ons geld terug te krijgen kregen we een kort antwoord terug met dat het ďbuiten hun schuld viel omdat hun het geld niet ontvangen haddenĒ nou ik heb namelijk wel bewijs dat het geld wel degelijk is overgemaakt naar hun! rond uit schandalig dit!! Nooit meer via hotels.com of partners Expedia group dat is zeker!! En ik raad ook zeker iedereen om hier weg van te blijven! ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 7 oktober 2018 bestemming: Engeland / Londen, reisperiode: september 2018

Hotels.Com gad wen redelijke waardering voor de Chelsea Cloisters hotel. Nergens stond dat het hotel meer een bouwplaats was dan een hotel. De kamer was afgrijselijk. En we wachten nog steeds op een vergoeding. Hotels.Com heeft nog steeds geen antwoord voor onze vrienden. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 26 september 2018 bestemming: Nederland / Scheveningse, reisperiode: september 2018

Kurhaus hotel in Scheveningen. Een bruidsarrangement met ontbijt op bed.
Voor 1 nacht een hoop geld en niet krijgen wat moest.
2x1 perdoonsbed ontbijt een uur laat dus niet op bed maar op je bureau in de kamer met je bord op schoot ivm ruimte gebrek.
Vlekken op het tapijt en los hangende knopen aan de stoel.
Geen bruids gevoel. 3 X gemaild geen respons. Erg slecht voor een hotel met zo een naam. ... Lees meer

  • Algemeen 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Volgende