Schrijf een ervaring over Hotels.com en maak kans op mooie prijzen!

Ervaringen Hotels.com

Pagina 1 van 11 met 110 resultaten

op 18 oktober 2018 bestemming: Cambodja / Phnom Penh, reisperiode: oktober 2018

Had het Okay boutique hotel geboekt voor 2 weken en daarne een ander hotel daar deze was vol geboekt. Boekte het Valetinos in Phnom Penh en bij aankomst bleek het al 3 maanden gesloten daar de eigenaar in het gevang zat. Na 20 dollar verbelt te hebben met hotels.com doorverbonden naar Londen. Die kwamen met het Highland en omdat ik op straat stond en alleen maar een foto van de voorkant gezien de kamer maar geaccepteerd. Bij aankomst bleek het een kamer van 18 vierkante meter te zijn inc bad kamer. Weer 10tallen dollars verbeld te hebben met hotels.com en met Expedia (zelfde club) overgeboekt naar een hotel die ik eerder bezocht had. Financieel zou alles geregeld zijn . Zou 1 overnachting hebben en dan naar het nieuwe hotel. Bij vertrek 2 uur vast gehouden daar het hotel geen geld gejad zou hebben. Uiteindelijk mocht ik vertekken maar wel na achterlating van tel nr en email. Getracht een antwoord te krijgen van hotels.com maar op email via hun site geen reactie. Weer gemails via de site maar dan werkt het niet en krijg je een alternatief email adres. Daar krijg je weer een reactie van dat dit alleen een no reply adres is. Heb elke fag de eigenaar van Highland hotel aan de telefoon voor zn geld maar hotels.com zijn simpelweg niet te bereiken via een normale mail en met 5 uur tijdverschil en geen noodnummer is het voor mij een reden om hen niet meer te gebruiken tenzij ze nog met antwoorden en oplossing komen. Moet nog 8 dagen boeken in Phnom Penh maar dat zal niet via hin gaan ... Lees meer

  • Algemeen 6
op 14 oktober 2018 bestemming: Nederland / Amsterdam, reisperiode: oktober 2018

Schandalig wat hotels.com voor een zooitje hiervan heeft gemaakt! Wat heb ik een verschrikkelijke nacht meegemaakt zeg! Ik heb samen met mijn vriendin op 13 oktober een hotel overnachting geboekt in amsterdam via hotels.com. Na de boeking kreeg ik geen bevestigingsmail maar zag ik wel dat het geld van me rekening was afgeschreven. Omdat het al laat was konden we geen contact opnemen met hotels.com. Dus wij helemaal vermoeid naar het hotel afreizen een ruim 2uur durende reis. Eenmaal aangekomen om 02:00 uur ochtends bij het hotel krijgen wij te horen dat er geen reservering staat op onze naam! Belachelijk wij hebben die nacht buiten moeten doorbrengen aangezien het hotel en andere hotels allemaal volgeboekt zaten!! Na dat we de volgende dag een pagina volle mail hadden gestuurd naar hotels.com over onze ervaring en om ons geld terug te krijgen kregen we een kort antwoord terug met dat het ďbuiten hun schuld viel omdat hun het geld niet ontvangen haddenĒ nou ik heb namelijk wel bewijs dat het geld wel degelijk is overgemaakt naar hun! rond uit schandalig dit!! Nooit meer via hotels.com of partners Expedia group dat is zeker!! En ik raad ook zeker iedereen om hier weg van te blijven! ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 7 oktober 2018 bestemming: Engeland / Londen, reisperiode: september 2018

Hotels.Com gad wen redelijke waardering voor de Chelsea Cloisters hotel. Nergens stond dat het hotel meer een bouwplaats was dan een hotel. De kamer was afgrijselijk. En we wachten nog steeds op een vergoeding. Hotels.Com heeft nog steeds geen antwoord voor onze vrienden. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 26 september 2018 bestemming: Nederland / Scheveningse, reisperiode: september 2018

Kurhaus hotel in Scheveningen. Een bruidsarrangement met ontbijt op bed.
Voor 1 nacht een hoop geld en niet krijgen wat moest.
2x1 perdoonsbed ontbijt een uur laat dus niet op bed maar op je bureau in de kamer met je bord op schoot ivm ruimte gebrek.
Vlekken op het tapijt en los hangende knopen aan de stoel.
Geen bruids gevoel. 3 X gemaild geen respons. Erg slecht voor een hotel met zo een naam. ... Lees meer

  • Algemeen 5




op 10 september 2018 bestemming: Verenigde Staten / New York, reisperiode: augustus 2018

Bij aankomst in ons hotel bleek dat er bijbetaald moest worden voor het extra bed, terwijl de hele reissom betaald was volgens hotels.com voor 3 pers. Niets was minder waar. Kosten: 300 dollar. Voor mij laatste keer boeken met hotels.com. Natuurlijk klacht aangegeven, tot op heden niets mee gedaan. Volg keer gewoon weer via booking.com, nog nooit een probleem mee gehad! ... Lees meer

  • Algemeen 5
op 31 augustus 2018 bestemming: Polen / Warschau, reisperiode: juli 2018

Kamer deed niet aan de volschrijven. 1 x tweepersoonsbed ipv 2 x eenpersoonsbed. We hebben uiteindelijk ander hotel moeten boeken. Maar kregen geld niet terug. Net zoals in de verschillende reviews, wordt ook bij ons niet gereageerd op klachtenmails. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 20 augustus 2018 bestemming: Thailand / Hua Hin, reisperiode: juli 2018

Daar aangekomen bleek dat ze Hotels.com nieteens kenden, dus voor niks betaald en nu laten ze niks meer van zich horen. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 16 augustus 2018 bestemming: Canada / Kamloops, reisperiode: juli 2018

Zit nu al een maand te wachten op restitutie van een geannuleerd hotel. Hotel heeft gratis annulering bevestigd vanwege zwembad wat in onderhoud was. Hotels.com heeft bevestigd dat geld binnen 14 dagen zou worden terugbetaald. Zojuist gebeld waarna ze zeggen dat het nog 14 dagen gaat duren omdat het verzoek net in behandeling is genomen. Eerder is niet mogelijk. Voor mij een reden om NOOIT meer een reservering te maken bij hotels.com. Zeer slechte service en klantvriendelijkheid. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 7 augustus 2018 bestemming: Spanje / Mallorca, reisperiode: augustus 2018

Slecht geregeld. bel je om een klacht maar het boeit hun helemaal niks.
brutaal aan de telefoon. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 7 augustus 2018 bestemming: Frankrijk / Parijs, reisperiode: juni 2018

Omdat dit het slechtste bedrijf is die er bestaat! ... Lees meer

  • Algemeen 1
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Volgende