Schrijf een ervaring over Hotels.com en maak kans op mooie prijzen!

Ervaringen Hotels.com

Hotels.com
2,3 in 63 reviews
geen Reisgraag consumentenaward
 Booking.com
4,2 in 161 reviews
2 consumentenawards:
Booking.com won in 2015 de Reisgraag award Booking.com won in 2016 de Reisgraag award
Lees meer
Expedia.nl
3,5 in 135 reviews
Lees meer

Pagina 1 van 7 met 63 resultaten

op 20 april 2017 bestemming: Portugal, reisperiode: april 2017

Ik boek al jaren bij Hotels.com. Het reward systeem vind ik een pre. Na jaren boeken ging er een boeking mis.Lag aan het hotel. Hotels.com loste dit accuraat op! Fijne on line organisatie met gratis nachten opbouw na 10 boekingen.

  • Algemeen 10
op 31 maart 2017 bestemming: Japan / Osaka, reisperiode: maart 2017

Klacht ingediend omdat het hotel dat we geboekt hadden 3 keer duurder bleek via hun site toen we in het hotel aankwamen. We waren trouwe klant maar als ze niet het fatsoen hebben om te reageren op onze klacht gaan wij naar een andere aanbieder. Jammer hotels.com

  • Algemeen 1
op 8 maart 2017 bestemming: Verenigde Staten / Orlando, reisperiode: maart 2017

Dit is puur om mensen die komen lezen voor recensies een andere kant te laten horen over het annuleren van een hotelboeking via hotels.com.

Als ik namelijk de vorige ervaringen lees dan zijn er allemaal problemen met hotels.com en worden ze als oplichters verklaard. Alhoewel ik het jammer vind voor de mensen die hun geld niet terughebben voor wat voor reden dan ook, wil ik graag een positieve ervaring delen.

Ik heb gister namelijk een hotel geboekt via hotels.com in Orlando, maar snel had ik door dat ik de verkeerde keuze heb gemaakt. Ik heb het snel dezelfde avond weer geannuleerd en kreeg een email met melding dat het tot 30 dagen zou duren. Gisteravond heb ik recensies en ervaringen zitten lezen op deze site en andere sites en met veel stress en paniek twijfelen of ik mijn geld wel binnen 30 dagen terug zou krijgen. Het is nu 11 uur smorgens, 1 nacht na boeking en annulering en ik heb mijn 630 euro gewoon terug gekregen op mijn creditcard. Ik ben blij dat het goed, en met name snel, is gegaan met het terugboeken van mijn geld zodat ik nu een ander hotel kan boeken.

Nogmaals, dit is puur om ook de positieve ervaringen met hotels.com te delen.

  • Algemeen 6
op 3 maart 2017 bestemming: Thailand / Chiang Mai, reisperiode: februari 2017

Hotel was niet af en dit deelde hotel.com 1 week voor vertrek mede. Mijn hotel was een 5* hotel en zou zelfde soort hotel krijgen. dit werd een 2* hotel uit het centrum zonder zwembad en alle communicatie ging opeens via Londen in het engels. Dus als je via hotels.com boekt in het nederlands en er gebeurd wat ... fris je engels maar alvast op. en ... als je aangeeft bij de nederlandse tak dat je in het nederlands te woord gestaan wilt worden .. dan zeggen ze letterlijk. Mijnheer dan houdt het gewoon op. zoek het dus maar uit.

  • Algemeen 1
op 3 maart 2017 bestemming: Thailand / Bangkok, reisperiode: januari 2017

Geboekt met dubbele punten voor gratis nachten. Ik had 5 nachten geboekt dus ipv 5 zou ik 10 punten conform hun reward programma moeten ontvangen. De bijschrijving zou binnen 72 uur geschieden. Bij thuiskomst had ik 4 punten ontvangen. Gebeld , onbeschoft te woord gestaan, klacht ingediend ( nimmer reaktie op natuurlijk ) manager was er niet ( wil daar manager worden want dan ben je altijd vrij ) later ontvang ik nadat ik weer gebeld had een bericht dat bij een dergelijke actie het 6 weken duurt voordat je het restant ontvangt. waar staat dat? nou nergens ja op de engelse website van hotels.com .
Inmiddels bijna 7 weken verder en je raadt het al, niets niets niets

  • Algemeen 1
op 15 februari 2017 bestemming: ItaliŽ / SiciliŽ, reisperiode: juni 2017

Ik ben een Booking.com junkie, alles doe ik via Booking. Maar voor mijn trip naar SiciliŽ zag ik dat hotel.com een aanbieding had van mijn favoriete accommodatie. Honderd euro goedkoper dan elders. Na lang twijfelen, hun app gedownload, reis periode voor 2 adults selecteren, toen gebooked met gratis annuleren. Ik kreeg gelijk een e-mail ter confirmation, yes....it is gelukt. Maar onrust bleef, dus ik ging online mijn accommodatie zelf benaderen.
Customer service van dat hotel kon mijn booking niet vinden, echt nada.
Dat arm kind bleef maar zoeken naar mijn naam en reserveringsnr.
Ik was zo beu, mailtjes gestuurd naar hotels.com, geen reactie....
Toen had ik mijn booking van hotels.com geannuleerd.

Het meisje van SiciliŽ was nog bezig voor mij, en via Booking.com had ik mijn accommodatie opnieuw geboekt tegen de helft vd prijs, met gratis annulering.

Het mooie is, toen ik booking.com had bevestigd, kreeg ik gelijk een email confirmation van SiciliŽ dat alles binnen is.

Dus, ik haat hotels.com

  • Algemeen 3
op 13 februari 2017 bestemming: Ierland / Dublin, reisperiode: februari 2017

Zeer slechte service vanuit de contactpersoon, het was onmogelijk om iemand te zien of echt te spreken. Het servies en de pannen waren vies, er was geen tv die er wel zou zijn, het slot van de voordeur was kapot, er was geen blusdeken aanwezig, er waren pas na drie dagen schone handdoeken, die ons op de eerste dag waren beloofd, de verwarming was kapot, de deur naar de slaapkamer was kapot en er was geen licht in de slaapkamer. In Nederland probeerden we contact te krijgen met hotels.com, maar zij laten ook niks van zich horen. Kortom, erg slechte service.

  • Algemeen 1
op 9 februari 2017 bestemming: Verenigde Staten / New York, reisperiode: april 2016

Fantastisch wat een beleving, je weet niet wat je ziet

  • Algemeen 10
op 22 januari 2017 bestemming: Duitsland, reisperiode: januari 2017

Via hotels.com hotel geboekt. Nadat het hele proces was doorlopen stond de reserveringssystemen opeens 3 weken verder. Gebeld en na heel lang wachten een mdw aan de telefoon gekregen. Reservering werd gelukkig gewijzigd. Bij het hotel wilde ze toch nog een extra bedrag. Niet betaald. Booking.com bleek goedkoper.

  • Algemeen 1
op 6 januari 2017 bestemming: Suriname, reisperiode: december 2016

Onze klacht luidt als volgt namelijk dat wij vinden dat hotels.com misleidend te werk gaat.

Enkele maanden geleden hebben wij online drie tickets naar Paramaribo/Suriname gekocht. Ik dacht verstandig te zijn om direct een hotel te zoeken en indien mogelijk gelijk te boeken omdat wij in een drukke periode zouden gaan; 17 december t/m 30 december. Ook met de wetenschap dat vrijwel ieder hotel volgeboekt is tijdens de feestdagen heb ik onmiddellijk een hotel geboekt.
Hotel Krasnapolski geboekt die om de volgende redenen aantrekkelijk leek; bedrag $86 per nacht met 3 personen, zwembad, ontbijt en midden in de stad.
Nogmaals ik besefte mij maar al te goed dat als er voor eind november geen ander hotel aan mijn neus zou passeren, die mooier of goedkoper zou zijn, een annulering voor de 15e december niet verstandig zou zijn.

Zo gezegd zo gedaan en een kamer geboekt. Vrijwel direct een bevestiging binnen dat onze boeking bij Krasnapolski was bevestigd en dat het hotel ons $1.118,00 in rekening zou brengen. Aangezien de reis nog meer dan twee maanden zou duren heb ik verder geen aandacht meer geschonken aan de boeking.
Tot er prompt enkele dagen voor vertrek, met nog maar een aantal dagen de mogelijkheid te annuleren in de vakantieperiode! een email binnen kwam met de boeking plus dat het hotel nog $219.70 aan extra kosten in rekening zou gaan brengen.
Waarom wordt dit niet met grote letters vermeld in de eerste mail die je krijgt?! En dan niet eens een bedrag maar dat je er zeker rekening mee moet houden dat er extra kosten bij komen?
Jaja dat staat wel vermeld maar dan moet je wel eerst op een link in de mail klikken en vervolgens onder een kopje genaamd (geloof) extra's en toeslagen open slaan.

Eenmaal in het hotel werd het bedrag $1.448,97. Nog meer dus!
Zoals men vroeger een vliegticket aanprees zonder alle extra's te vermelden. Daar komt het op neer bij hotels.com.

Schandalig vinden wij het omdat het in de eerste mail niet zo gepresenteerd werd. Alleen: De boeking is bevestigd. Het hotel zal U $1.118,00 bij je in rekening brengen. Juist het hotel heeft $300 meer in rekening gebracht en zegt er niets aan te kunnen doen. Tevens dat er meer mensen hun beklag hebben gedaan over het meerbedrag terwijl hotels.com je iets anders laat denken.

Zeker wil ik deze klacht ook bij Krasnapolski neerleggen omdat zij degenen zijn die deelnemen aan het systeem van hotels.com.

Vrijwel de meeste andere grote booking sites tonen gewoon het daadwerkelijke bedrag zonder je te laten doen denken dat JIJ een speciale deal hebt gekregen middels hotels.com

  • Algemeen 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • `
  • Volgende