Ervaringen Hotels.com

Pagina 1 van 2 met 175 resultaten

op 8 februari 2021 bestemming: Duitsland / Hamburg, reisperiode: december 2020

Het hotel heeft de reis geannuleerd i.v.m. corona en de hotel gesloten. Maar ze willen ons geld niet terug geven maar ons afschepen met vouchers. Wij willen ons geld terug want zij hebben gearresteerd en niet wij. Ze houden ons nu al 3 maanden aan het lijntje. Ik ga waarschijnlijk aangifte doen van diefstal en schakel een jurist in. Wij hebben in december 2020 voorgesteld om alles te verschuiven naar 2021 maar daar wilden ze niet aan mee werken. Het enigste wat ze will6is vouchers uitdelen. Die willen we niet, wij willen ons geld terug. Zij hebben geannuleerd. Ben helemaal klaar met hotels. Com en boek er nooit weer een reis weer.

Update: Moet even mijn woordenboek uitzetten op de telefoon. Arresteren moet annuleren zijn. Ik ga meer sites mijn klacht neerleggen.

  • Algemeen 1
op 14 januari 2021 bestemming: Duitsland / Berlijn, reisperiode: mei 2020

Reis is i.v.m. corona niet doorgegaan. Voucher gekregen van hotels.com. Wij willen deze inruilen voor geld. Had je gedacht. Dat gaat niet. 400 euro in het water gegooid.
Nóóit meer hotels.com !!!!

  • Algemeen 1




op 22 december 2020 bestemming: Portugal / Estoril, reisperiode: december 2019

Onbegrijpelijk ze bestelen je gewoon.
Ze halen het geld van je account af en geen boeking te zien
En onbereikbaar virtuele chat werkt ook niet naar behoren

  • Algemeen 1
op 10 december 2020 bestemming: Nederland / Eindhoven, reisperiode: december 2020

Zelden z'n goede service meegemaakt. site duidelijk en komen alle beloftes na.

  • Algemeen 10
op 8 december 2020 bestemming: Italië / Rome, reisperiode: april 2019

Belachelijk! slechte communicatie met de mensen aan de telefoon, geen medelijden met dat onze reis niet door gaat en ook geen voorstel over de voucher die we kregen. Wij zijn dus na april ons geld kwijt!! ik raad jullie aan hier nooit een vakantie te boeken. ze zijn ook slecht bereikbaar

  • Algemeen 1
op 22 november 2020 bestemming: Nederland / Den Haag, reisperiode: november 2019

Had gisteren geboekt Den Haag
Had gisteren geboekt Den Haag, moest om 14:00 inchecken. Had al vanaf 01:00 gebelt gesproken met een Engelse meneer. Had me belooft dat het goed komt, want check altijd dag van te voren of alles goed is aangekomen bij het hotel. Helaas was er niks bekend bij hen, terwijl ik al lang betaald had.

Uiteindelijk op straat geslapen, omdat de boeking niet door was gegaan dus niet aangekomen was bij het hotel.

Geld nog niet teruggekregen, 3 uurtjes aan de lijn gebleven. Geen excuus of iets kunnen regelen. De dag ervoor wel gesproken met een mannelijke collega die zei, zal dan een andere kamer voor je regelen en komt helemaal goed van hotels.com


Nou helemaal niks van gekomen. Nooit meer boeken via hotels.com


Zware oplichters

  • Algemeen 1
op 20 november 2020 bestemming: Nederland, reisperiode: november 2020

Ik geef een 2 en geen 1 omdat ik uiteindelijk mijn geld heb terug gekregen!
Maar dit heeft me heel wat zweetdruppels (en zelfs een traantje) gekost!
Ik had voor een weekendje weg met mijn 2 zusjes een hotel bij Helledoorn geboekt. Ik had hier een aanbiedingsadvertentie voor gekregen. Ik had bij het boeken niet eens door dat dit via Hotels.com was. Bij het boeken ging het gelijk mis. Het betalingsscherm sloeg vast. Moest ik nog een keer alles in vullen. Toen sloeg het weer vast.
Ik keek in mijn mail: geen bevestiging (ook niet in de spam). Ik keek naar mijn bankrekening: 2x het bedrag afgeschreven.
De volgende dag gebeld met het hotel: geen boeking ontvangen.
En toen begon de ellende. Ik naar de site van hotels.com. De enige manier om contact te kunnen leggen met hotels.com is een telefoonnr. Ik heb gebeld, kwam er niet door (wegens zeer grote oproepvolumes???). Toen maar gekozen voor de Engelssprekende hulp. Wat een ellende. Wel 3 uur aan de lijn gehangen en nog geen steek verder. Maar weer gebeld... zelfde liedje. weer gebeld. Eindelijk een Nederlandse sprekend meisje. Zij was heel vriendelijk en heeft me een mail gestuurd met instructies. Ik moest 14 dagen wachten, 2 formulieren invullen, bewijs van betaling mee sturen èn een bewijs dat ik in die 14 dagen geen geld terug had gekregen. Na 14 dagen had ik natuurlijk nog geen geld terug.Ik heb braaf gedaan wat me was opgedragen. Wel er voor gezorgd dat alle niet ter zake informatie op mijn bankafschriften weg gelakt was.
Ik kreeg een mail terug, dat Hotels.com niets voor me kon doen omdat ik geen boekingsnummer had... Maar die heb ik ook niet omdat er nooit iets geboekt is door hetels.com.

Ik weer gebeld, weer uren aan de lijn gehangen. Kreeg ik toch iets van een boekingsnummer. Dat nummer heb ik vervolgens bij elke mail weer gebruikt en telkens in het onderwerp opgenomen. Na 10 mailtjes werd mij aan gegeven dat hotels niets voor me kon doen omdat ik de gegevens in het Nederlands had aangeleverd. Vervolgens ben ik mijn bankafschriften in het Engels gaan vertalen en heb deze ook opgestuurd (weer zwartgelakt daar waar Hotels.com niets met die info van doen had). Vervolgens gingen er weer 30 mailtjes heen en weer. Het laatste mailtje betrof de mededeling dat mijn geld was terug geboekt. 3 dagen later stond het op mijn rekening.

Volgend weekend ga ik alsnog met mijn zusjes naar het hotel in Hellendoorn. Gewoon zelf rechtstreeks geboekt.
Nooit meer via Hotels.com. Moeten jullie ook niet doen!

  • Algemeen 2
op 12 november 2020 bestemming: Zwitserland / Basel, reisperiode: november 2020

Hotels was in orde, ik merkte dat ik geen stempels kreeg na uitchecken. Ik telefoneerde en ze zeiden dat dit niet was gebeurd omdat ik met een gast account had geboekt. Ik was niet op de hoogte van dit, dacht dat ik dit wel had gedaan. Ze wouden mijn stempels niet overdragen, dit was niet meer mogelijk. Ik zei dat dit helemaal niet klantvriendelijk is, bij KLM en Miles en More kan je nog maanden na de vlucht miles claimen, bij hen was dit niet mogelijk ... Ik overweeg dus een andere partner, of loyaliteirsprogramma

  • Algemeen 8
op 4 november 2020 bestemming: Nederland / Alkmaar, reisperiode: oktober 2020

Accomodatie in Alkmaar geboekt, echter deze bleek dicht voor de periode die ik geboekt en ook betaald heb. Dus geannuleerd op aangeven van de accomodatie. Tot op heden geen geld teruggekregen. Hierover diverse malen gemaild, geen reactie hierop. Via eigenaar van accommodatie kom ik ook niet verder. Gezien de vele zeer slechte recensies is hun bellen geen optie, gaat je bloeddruk alleen maar van stijgen. De euro 300 zie ik als diefstal van Hotels. Com. Ik raad niemand aan met deze organisatie in zee te gaan.

  • Algemeen 1
op 5 oktober 2020 bestemming: Italië / Genua, reisperiode: september 2020

Via Hotels.com een hotel geboekt inGenua ''midden in bruisende centrum'' kwamen we terecht in een steeg waar je niet over straat kunt s'avonds. Hotel met zwembad geboekt zoals aangegeven op de website van Hotels.com. Aangekomen bleek het hotel helemaal niet over een zwembad te beschikken. Na een berichtje aan Hotels.com kregen we een boze italiaanse eigenaar tot 3 keer aan de deur die perse wilde dat we onze reactie zouden verwijderen. Heel onprettig en zeer aggressief. Hotels.com die valse informatie verschaft en het aan de eigenaar overlaat om ons maar tevreden te houden. Daarna hotels.com verscheidene keren proberen te bereiken maar natuurlijk geen gehoor.

  • Algemeen 1
op 18 september 2020 bestemming: Frankrijk / Parijs, reisperiode: augustus 2020

De reis was top maar hotels.com éen grote grap. Probeer al 2 maanden geld terug te krijgen van een niet bestaande boeking door een fout in het betaalsysteem. Al 20 mails gestuurd, ontelbare keren gebeld, krijg de ene na de andere ongeinteresseerde medewerker aan de lijn die zegt dat ze me niet kan helpen. Ik ben het zat en boek nooit meer bij hotels.com

  • Algemeen 1
op 31 augustus 2020 bestemming: Duitsland / Heidelberg, reisperiode: augustus 2020

Hotel geboekt via site hotels.com, geen bevestiging ontvangen, wel geld van rekening afgeschreven. Klantenservice (020-7006039) onbereikbaar. Eindelijk internationale helpdesk aan de lijn gekregen en werd ik van kastje naar de muur gestuurd. Kreeg geld niet teruggestort. Hotel in Heidelberg wist niks van een reservering.
Ik heb uiteindelijk mijn rechtsbijstandverzekering ingeschakeld. Kreeg het geld van rechtsbijstandverzekering terug. Zij gaan gerechtelijke procedure starten tegen hotels.com om dat geld terug te krijgen.
Kreeg eerder antwoord op mails gestuurd naar: (billinghelp3@hotels.com, customercare@hotels.com, hrsilver@hotels.com). Toen ik vermeldde , dat ik rechtsbijstand verzekering had ingeschakeld kreeg ik mail retour met melding: This is an unmonitored email address.
Ik adviseer bedrijven als Trivago, Hotelspecials en Trustpilot niet langer reclame te maken voor hotels.com.
Ik lees vele recente negatieve ervaringen van mede gedupeerden. Hotels.com is een
onbetrouwbaar bedrijf geworden. Jammer, want in het verleden goede ervaringen met dit bedrijf opgedaan.

  • Algemeen 1
op 31 augustus 2020 bestemming: Verenigde Staten / New York, reisperiode: augustus 2020

Vorig jaar het hotel in New York al geboekt voor 5 augustus 2020, niet wetende dat corona op komst was.
Hotel volledig betaald, meer dan 1000 euro. Ik krijg niks terug, geen voucher of geld. Hotels.com gooit het erop dat het hotel de annulering niet akkoord geeft en zij niks kunnen! Ik heb een contract met Hotels.com niet met het hotel. Te schofterig voor woorden

  • Algemeen 1
op 25 augustus 2020 bestemming: Schotland / Divers, reisperiode: augustus 2020

Ik wil graag een klacht neerleggen bij Hotels.com maar ze zijn blijkbaar onbereikbaar. Bellen heeft geen enkele zin en alle mails komen retour. Als er iemand een werkend mailadres heeft dan hoor ik dat graag. Waarschijnlijk ga ik er niets mee opschieten maar je moet je frustratie toch ergens kwijt nietwaar. We stonden in Aberdeen voor een gesloten hoteldeur en zowel van hotelketen OYO als van Hotels.com is niemand bereikbaar voor enig commentaar. Noodgedwongen maar een ander hotelletje gaan zoeken dus.

  • Algemeen 1
op 16 augustus 2020 bestemming: Nederland / rijswijk, reisperiode: augustus 2019

4 sterren hotel Best western plus geboekt.
Kamer bleek niet schoin gemaakt. Konden mindere kaner met als goed maker gratis ontbijt.
Naar huis gereden klacht doorgegeven maar krijgen als antwoord dat we hotel moeten contacten maar die geven alleen voucher wil geld terug kom daar nooit meer. Nuet gewend dit.
Maar das wel lekjer makkelijk iets verhuren maar niet thuis met klachten jammer

  • Algemeen 1
op 2 augustus 2020 bestemming: Frankrijk / Parijs, reisperiode: augustus 2020

Ben al veel te lang bezig om mijn geld terug te krijgen van een dubbele boeking als gevolg van een error in hun betaalsysteem. Al 20x gebeld, van het kastje naar de muur gestuurd. Elke medewerker aan de telefoon vertelt me een ander verhaal met een andere oplossing die ik zelf moet uitvoeren. Ben nu op vakantie maar totaal niet ontspannen over of we het geld gaan terugkrijgen.
Telefoonservice is de slechtste ooit, ze spreken onverstaanbaar Engels en proberen te verdoezelen dat ze er zelf ook de ballen van snappen. Erg frustrerend

  • Algemeen 1
op 14 juli 2020 bestemming: Zweden / Stockholm, reisperiode: april 2020

Het probleem is niet de reis of het hotel, maar de service van Hotels.com. Dat er corona is en een uitzonderlijke situatie, alle begrip. Maar dat we nu al 3 MAANDEN wachten op een voucher en telkens weer van het kastje naar de muur worden gestuurd (nadat je eerst minimaal 25 minuten in de wachtrij hebt gestaan) met: "U moet nog even geduld hebben". Een manager spreken zit er niet in, reageren op klachten via e-mail gebeurt ook niet.

  • Algemeen 1
op 30 juni 2020 bestemming: Engeland / New Castle, reisperiode: juli 2020

Extreem slechte service. Bedrijf is onbereikbaar.

  • Algemeen 1
op 27 juni 2020 bestemming: Nederland / Nunspeet, reisperiode: januari 2020

Vorige week heb ik een bezoek gebracht aan Fletcher hotel Veldenbos in Nunspeet. Bij vertrek werden teveel kosten in rekening gebracht. Na thuiskomst heb ik dat ontdekt en hierover een e-mail geschreven.
Ik ontving excuses en het bericht dat er een extra ontbijt à € 14,50 ten onrechte in rekening was gebracht. Als ik mijn bankrekening door zou geven werd het bedrag terugbetaald. Dat heb ik gedaan. Deze week kwam er echter geen geld binnen. Donderdag kreeg ik een bericht dat het nog wel 3 maanden kon duren voor het geld op mijn rekening werd gestort.
Vrijdag opnieuw een bericht. Nu zou het meer dan 3 weken duren. Vandaag het bericht dat Fletcher geen terugbetaling zou doen, maar een voucher zou versturen, die ik bij het eerstvolgende bezoek kan gebruiken.
Daar was ik het niet mee eens. Daarom heb ik de organisatie Fletcher hotels Nederland de zaak voorgelegd. Die berichtte vandaag dat er geen terugbetaling zou komen. Ik kan alleen gebruik maken van Giftcards.
Dus fouten van Fletcher hotels worden niet hersteld.

  • Algemeen 1
op 19 juni 2020 bestemming: Duitsland / Karlsruhe, reisperiode: juli 2020

Hotel geboekt via hotel.com geen bevestiging gekregen op account is het hotel niet te vinden wel betaald via ideal als je klantenservice belt moet je mailen. als je mailt krijg je een mail terug dat je moet bellen enz.

  • Algemeen 1
op 17 juni 2020 bestemming: Spanje / Madrid, reisperiode: mei 2020

Omdat de reis nooit heeft plaatsgevonden. Hotels.com heeft de dienst (hotelovernachtingen) niet kunnen leveren omdat het hotel gesloten was ivm Covid-19. Ik vond het niet juist zelf te annuleren of voor een voucher te kiezen, want het is Hotels.com die hier niet levert. Zo doen vliegtuigmaatschappijen dat immers ook. Na veel mailen, en loze beloftes om teruggemaild te worden (behalve het steeds op het hotel in Madrid afschuiven en Hotels.com die me mailt geduld te hebben) kreeg ik gisteren, toen ik maar weer eens belde te horen: " Het hotel reageert niet, en de datum is intussen verstreken, dus ik kan niets meer voor u doen...?!"

  • Algemeen 1
op 5 juni 2020 bestemming: Griekenland, reisperiode: juni 2020

Reis is niet door gegaan telefoniste super vriendelijk en behulpzaam alles goed in orde gebracht daarvoor mijn dank

  • Algemeen 10
op 4 mei 2020 bestemming: Nederland / Midwolda, reisperiode: april 2020

Ik heb op 22 maart 2020 j.l. Een annulering gedaan bij hotels.com. Omdat dit voor mi beter was vanwege de coronavirus. Ik kreeg daarna een bevestiging van hotels.com, dat mijn terugbetaling 1 maand na deze annulering.

Maar ondertussen is het mei en heb nog niets van hotels.com vernomen. Ik heb daarom maar besloten om te bellen. In eerste instantie kreeg ik een electronisch bericht, met daarin een keuzemenu. Na deze hele riedel, kreeg ik uiteindelijk iemand aan de lijn.

Ik vertelde haar waarom ik nog niets had ontvangen. Daar gaf zij als antwoord op, dat met de hotels zijn afgesproken, dit met een voucher te gaan doen. Maar, verteld ik haar, dat ik daar geen melding van had gehad.

Nu krijg ik, naar aller waarschijnlijkheid, vanaf nu 4 mei en binnen vier weken, mijn voucher per mail opgestuurd. Ik ben benieuwd of dat zo is. Het aller belangrijkste vind ik, dat ik mijn betaling terug krijg.

Dit was mijn eerste ervaring met hotels.com. Ik hoop op verbetering.

  • Algemeen 1
op 27 april 2020 bestemming: Kroatië / Zagreb, reisperiode: april 2020

Business trip werd een maand voor vertrek geannuleerd maar Hotels.com beweert de annulatie nooit te hebben ontvangen, ondanks bewijs van mail ,datum en uur. Met andere woorden geen terugbetaling. Corrupte organisatie die asap moet worden stil gelegd.

  • Algemeen 1
op 17 april 2020 bestemming: Frankrijk / Parijs, reisperiode: april 2019

Hebben de reis geannuleerd en geld teruggekregen van het hotel maar de rest . nog 1200 euro moeten we terug krijgen van hotels.com . doch die verzinnen telkens ander verhaal om niet terug te betalen. mijn schoonzus van hong kong had ook geboekt via expedia en is ook al maanden bezig om geld terug te krijgen.

  • Algemeen 1
op 16 april 2020 bestemming: Indonesië / Sanur, reisperiode: april 2020

Geboekt via Hotels.com, maar ivm Corona moeten annuleren. Hotels.com is niet te bereiken

  • Algemeen 1
op 15 april 2020 bestemming: Frankrijk / Parijs, reisperiode: juni 2020

Ongeveer 2 maanden geleden heb ik een reis naar Parijs geboekt samen met een vriendin. Helaas zijn wij genoodzaakt om deze reis te annuleren vanwege het Corona virus.

Wij krijgen met geen mogelijkheid contact met Hotels.com. We hebben al verschillende pogingen gedaan om hun telefonisch te bereiken. Je krijgt iedere keer een automatisch bandje te horen dat je alleen contact met hun kunt opnemen als de reis binnen 72 uur plaats gaat vinden. Daarna wordt de verbinding automatisch verbroken. Een mailadres staat ook niet op hun site...

Wij hebben daarom zelf het initiatief genomen om contact op te nemen met het hotel zelf. De medewerker van het hotel heeft aangegeven ons het geld graag terug te willen geven, echter moeten we wel eerst zelf contact zoeken met Hotels.com. Dit is dus niet mogelijk...

We hopen Hotels.com uiteindelijk te kunnen bereiken en ons geld terug te kunnen krijgen. Maar een vervolgboeking zal niet gaan plaatsvinden!! We zijn zeer ontevreden over de service. Zeker niet aan te raden.

  • Algemeen 1
op 13 april 2020 bestemming: Italië / Peschiera, reisperiode: augustus 2020

Reis geannuleerd. Op site wel verwerkt, ook terugbetaling maar geld niet terugontvangen. Op geen enkele manier te bereiken.

  • Algemeen 1
op 4 april 2020 bestemming: Duitsland / Munchen, reisperiode: maart 2020

Reis paar weken terug geannuleerd, geld zou binnen 24 weer op de creditcard moeten staan. Maar tot op heden niets...

  • Algemeen 1
op 2 april 2020 bestemming: Nederland / EDE GLD, reisperiode: maart 2019

Via hotels.com geboekt, reis geannuleerd maar nog steeds geen geld retour gehad. Hotels.com is op geen enkele manier te bereiken. Zeker geen onderscheidend vermogen in deze tijd!!! waardeloos

  • Algemeen 1
op 27 maart 2020 bestemming: Engeland / Londen, reisperiode: mei 2020

Een hel om je geld terug te krijgen vanwege het coronavirus.. het hotel is gesloten en kan ons niet ontvangen maar een refund ho maar..

  • Algemeen 1
op 27 maart 2020 bestemming: Duitsland / Munchen, reisperiode: mei 2020

Boeking wegens Corona laten verzetten. Hotels.com gaf aan dat ik met het hotel dit eerst moest regelen. Gaat om veel geld. Hotel wil meewerken maar systeem van Hotels.com blokkeert elke wijziging. Telefonisch contact al weken onmogelijk. Schandalig. Voor iemand met minstens 50-60 overnachtingen per jaar een waardeloze service.
Booking.com doet dit veel beter!!

  • Algemeen 1
op 21 maart 2020 bestemming: Estland / Tallinn, reisperiode: maart 2019

Vanwege het coronavirus is het helaas niet mogelijk om de reis te maken. Ik begrijp heel goed dat alle organisaties heel druk zijn om alles goed te regelen, maar hotels.com is echt dramatisch. Bij booking.com word je even in de wacht gezet, maar daarna prima geholpen. Bij Baltic air krijg je direct iemand aan de telefoon, maar hotels.com is op geen mogelijke manier te bereiken. Als je dan denkt ik stuur een e-mail, is dat niet mogelijk. Ze zeggen dat je via hun site een formulier kunt invullen, maar dat is nergens te vinden. Als je ze probeert te bellen, kom je er niet doorheen en wordt de verbinding constant verbroken. Van de week had ik iemand aan de lijn, maar ze konden niks voor mij betekenen. Één man heeft mij geprobeerd te helpen, dat lukte hem enigszins. Mocht het na een paar dagen niet opgelost zijn, moest ik ze gewoon weer even bellen. Hij gaf aan dat dat dan vast goed zou komen. Dus niet, er is geen contact te krijgen. Booking.com en Baltic air hebben het prima opgelost, maar Hotels.com.......

  • Algemeen 1
op 18 maart 2020 bestemming: Singapore, reisperiode: maart 2020

Hotel heeft reservatie geannuleerd geen nieuw voorstel ontvangen en ook niet terugbetaald ! Hotels.com niet te bereiken

  • Algemeen 1
op 10 maart 2020 bestemming: Oman / Muscat, reisperiode: maart 2020

Via Hotels.com Novotel Muscat geboekt, echter door Corona is expo fair verplaatst. Via Novotel geregeld dat het doorgeschoven kon worden en laten bevestigen aan Hotels.com een week voor de oorspronkelijk datum. Hotels .com had zgn geen tijd, echter had bevestigd dat alles oke was......nu moets ik zelf gaan bellen, en een uur aan de telefoon gehangen $$$$...uiteindelijk liet men weten dat eea niet meer kon om dat ,,IK" te laat was, terwijl ze een week van te voren op de hoogte zijn gesteld door my middels emails, en ze zelf bevestigd hadden dat alles oke was. Maar omdat ze berichten stuurden dat het zo druk was (sorry, sorry u krijgt binnen 24 uur bericht) is feitelijk de echte reden dat er een dispute is ontstaan, wat feitelijk helemaal geen dispute was want zelfs het hotel had eea al netjes bevestigd aan Hotels.com en mij. Dus ik ben helemaal klaar met Hotels.com......daarbij een uur aan de telefoon gehangen , en 4 verschillend gasten aan de telephoon gehad...en het verhaal dus 4x moeten vertellen
Zo ga je niet om met je klanten die 30 boekingen per jaar maakt voor zijn werk, schadalig!! en nog niet eens aangeven dat men zelf fouten heeft gemaakt. Maar geen probleem reisorganisaties zat die niet in de expedia pool zitten, daarbij is direct bij een hotel boeken meestal goedkoper

  • Algemeen 1
op 8 maart 2020 bestemming: Japan / Osaka, reisperiode: maart 2019

Reis ging niet door ivm Corona-virus. Omdat de prijs zo laag was, kon er niet kosteloos worden geannuleerd, maar na een telefonisch contact werd begrip getoond en binnen één dag is het geld volledig teruggeboekt! Hulde voor Hotels.com.

  • Algemeen 10
op 2 maart 2020 bestemming: Engeland / Londen, reisperiode: februari 2020

Waardeloze organisatie: Hotel geboekt, betaald, maar geen bevestiging ontvangen. Bij navraag bleek de reservering niet "doorgekomen" te zijn en was de kamer ook niet meer beschikbaar. De reservering geannuleerd maar geld terug betalen, ho maar. Ben nu al een maand bezig om het geld terug te krijgen.

  • Algemeen 1
op 24 januari 2020 bestemming: Frankrijk / Beaune, reisperiode: juni 2020

Ik heb een hotel geboekt en vervolgens binnen een week te annuleren. Op de site staat dat je altijd kan omboeken of annuleren. Ze zeggen alleen niet dat je je geld kwijt bent. DUS NOOIT BOEKEN BIJ HOTELS.COM MAAR BIJ BOOKING>COM DUS NOOIT BOEKEN BIJ HOTELS.COM MAAR BIJ BOOKING>COM. Doe het niet. Je krijgt spijt. geloof me het zijn oplichters.

  • Algemeen 1
op 13 januari 2020 bestemming: Engeland / Londen, reisperiode: december 2019

Onderstaande mail naar hotels.com gestuurd.. Nadat ik ze had gebeld, maar ze waren dicht op het moment dat wij daar waren ivm de feestdagen. Het enige waar ze mee aan komen zetten is jaja een voucher van wel 25 euro..
Alsof ik überhaupt nog iets wil boeken bij hotels.com

Afgelopen week heb ik een kamer geboekt bij roomsat13, ik was er vanuit gegaan dat het geen luxe kamer zou zijn, netjes maar simpel, maar dat het zou zijn, nee dat hadden wij ook niet verwacht, het inchecken was al problematisch, meerdere keren geprobeerd contact met hun op te nemen, dit lukte niet, totdat wij er stonden na meerdere keren aanbellen werd de deur open gedaan door een gast, deze hebben mij een ander nummer gegeven want die er ervaarden hetzelfde, de kamer was niet schoon en de bank alles was stuk, radiators deden het niet zowel op de kamer als douche en gang, het bleek dat je geen eigen douche had op de kamer, maar het was gemeenschappelijk en het schimmel zat aan de muren, net zoals dat de sanitaire ruimte ook niet schoon was, de slakken kroppen bij de muur ophoog in de douche, er waren geen handdoeken aanwezig, kortom een vies oud gebouw, de foto's kwamen ook totaal niet overeen met de realiteit.. Ik heb de eigenaar gebeld en gsmst, dat ik mijn geld terug wou zodat we een ander hotel konden boeken, ik wacht nog steeds op zijn reactie..

  • Algemeen 1
op 6 januari 2020 bestemming: Nederland / Amsterdam, reisperiode: december 2019

Hotels.com zegt de laagste prijs garantie te hebben maar ze doen of hun neus bloed als het erop aan komt. Printscreen en bewijzen doorsturen en nog houden ze je voor de gek. Pas onwijs goed op voor deze organisatie mensen! Boek echt niet met de verwachting dat ze de beste prijs hebben. Ik heb hier in totaal 65 nachten geboekt dus ik weet waar ik het over heb.

  • Algemeen 1
op 18 december 2019 bestemming: , reisperiode: oktober 2019

Mijn vooraf betaalde overnachtingen (2) via Hotels.com in het Ivotel in Abidjan was niet doorgezet naar het hotel zodat ik opnieuw moest betalen om mijn hotelkamer in te kunnen. Hotel Ivotel heeft aangegeven niets voor me te kunnen doen, Hotels.com hult zich in stilzwijgen. Voelt als stelen wat deze organisatie doet. Gebruik alstublieft één van de andere vele boekingsorganisaties en misschien hotels die met deze club willen werken mijden. Wees gewaarschuwd!

  • Algemeen 1
op 14 december 2019 bestemming: , reisperiode: oktober 2019

Hotel in Madagascar geboekt en betaald via hotels.com.
Hotel Tsienimparthy van 8 op 9 oktober. Boeking zou door hotels.com geannuleerd zijn omdat ze de eigenaar niet zouden betalen. Hij liet een aantal rekeningen zien die onbetaald zouden zijn. De enige optie was om de kamer opnieuw te betalen wat dus gedaan hebben. Na onze vakantie contact gezocht met hotels.com die het uit zouden zoeken.
Niets meer gehoord!!

  • Algemeen 1
op 11 december 2019 bestemming: Frankrijk / Parijs, reisperiode: december 2019

Oppassen! Misleidende site. Zonder dat het duidelijk zichtbaar is staat er wanneer je al geboekt hebt, dat er schoonmaak kosten á €60 bijkomende kosten zijn. En ook nog eens dat de borg maar liefst €400 is!

  • Algemeen 1
op 28 november 2019 bestemming: Nederland / tilburg, reisperiode: oktober 2019

Prima prijs kwaliteitsverhouding.

  • Algemeen 10
op 21 november 2019 bestemming: Portugal / Lagos, reisperiode: november 2019

Ik boek wel 30 hotels per jaar via Hotels.com. Mooi reward systeem heeft Hotels.com!! Al veel gratis nachten ingewisseld!! Ik heb nooit problemen met deze site. Indien elders goedkoper passen ze de prijs direct aan. Telefonisch goed bereikbaar. Gewoon top Hotels,com.

  • Algemeen 10
op 11 november 2019 bestemming: Frankrijk / Marseille, reisperiode: november 2018

Hotel geboekt via hotel.com.
Extra betaald voor ontbijt maar dat was niet bekend bij het hotel. Het hotel was zo vriendelijk om toch wat te eten te geven. Ik kon bij het boeken gratis annuleren maar eenmaal geboekt kon dit niet. Echt waardeloos. Ik boek nooit meer met hotel.com

  • Algemeen 2
op 27 oktober 2019 bestemming: Thailand / Bangkok, reisperiode: oktober 2019

Wat een slechte service van hotels.com. Ontvang je een mail dat je een extra nacht gratis krijgt (op je stempelkaart) en boek je via de link in dat mailtje dan krijg je die nacht niet. Klacht hierover wordt slecht en traag (meer dan 1 week voor ik het antwoord kreeg) beantwoord. Ik boek nooit meer met hotels.com. Genoeg alternatieven.

  • Algemeen 4
op 25 oktober 2019 bestemming: , reisperiode: oktober 2019

Prijsmisleiding op site. Prijs wordt getoond incl. belastingen en toeslagen. Bij afrekening hotel kwam er voor 4 dagen $ 165,-- aan toeslagen bij. Medewerker geeft het probleem toe. Op beoordeling naar Hotels.com vermeld, geen antwoord. Boek NOOIT meer via hun. Booking.com is wel eerlijk.

  • Algemeen 1
op 6 september 2019 bestemming: Mauritius / Pereyber, reisperiode: juli 2018

Bij appartement Red Lory Perebere aangekomen bleek dit appartement heel vies te zijn. Dikke lagen stof, plakkerige koelkast, vlekken in beddengoed, stank uit koelkast, bestek, potten, pannen zagen er niet uit.
De eigenaar Vishaal was alleen telefonisch bereikbaar, geen receptie.
Ik kon het niet opbrengen om daar te blijven. Heb iets anders geboekt.

  • Algemeen 1
op 31 augustus 2019 bestemming: Nederland / Ede, reisperiode: augustus 2019

Geboekt met ontbijt en gratis annuleren. Omdat we pas 3 dagen van te voren wisten of het echt door ging.
Uiteindelijk wilde we annuleren , dat kon maar zonder geld teruggave , toch maar gegaan dan om een leuk weekendje te maken.
Op de boeking stond met ontbijt en bij het hotel stond zonder ontbijt.
Het hotel heeft het voor ons goed opgelost.
Maar hotel.com lijkt zich schuldig te maken aan valse voorlichting.

  • Algemeen 4
op 26 augustus 2019 bestemming: Frankrijk / Bretagne, reisperiode: augustus 2019

Heb 's avonds laat onderweg in Bretagne een hotel proberen te boeken. Na het invullen van alle gegevens kreeg ik uiteindelijk op mn telefoonscherm de melding dat de boeking niet was gelukt. Later bleek het het volledige bedrag wel van mn creditcard geschreven en hotels.com weigert doodleuk om dit terug te betalen.

  • Algemeen 1
op 5 augustus 2019 bestemming: België / Brussel, reisperiode: november 2016

Het hotel stond op een goede locatie en verder was het personeel vriendelijk. Op kamer 18 waren bedwantsen ontdekt door een reiziger die achteraf heeft gezegd dat zijn verblijf in dit hotel een nachtmerrie is geweest en had aldoor jeuk en rode bulten van de bedwantsen. Het ontbijt was karig met een croissant en een plakje kaas en een plakje ham en jus "d orange en een kuipje boter en een kuipje jam en thee en koffie. Het was verder een goedkoop hotel maar heb gehoord dat er in sommige douches schimmel zat en heb ook van hotel gasten gehoord dat er tapijtkevers waren en dat iemand een muis op de gang heeft zien lopen en dat het erg horig was.

  • Algemeen 6
op 26 juli 2019 bestemming: , reisperiode: juli 2019

Avond voordat we naar de accomodatie zouden gaan geboekt bij Hotels.com kregen we een mail dat de boeking niet door kon gaan. Alternatief wat Hotels.con aangaf was absoluut veel minder dan de gekozen accomodatie. Dit aangegeven en ook nog alternatieven gezocht. Hotels.com gaf geen enkele reactie meer. Uiteindelijk via Booking.com wat duurders geboekt.. Na twee weken uiteindelijk mailtje gekregen dat we het geld terug kregen van Hotels.com zonder excuses of compensatie gemaakte kosten (telefoonkosten, meerbedrag etc). Klacht indienen is ook niet mogelijk...
Ik boek nooit meer bij Hotels.com

  • Algemeen 1
op 22 juni 2019 bestemming: Frankrijk / Lille, reisperiode: september 2019

Via Hotels.com geboekt, het hotel vroeg inmiddels om mijn creditcard gegevens. Hotels.com raad dit af ! Hierover contact gehad met Hotels.com. En omdat ik ter plaatse in het geboekte hotel wilde afrekenen, moest ik het maar zelf uitzoeken. Vervolgens contact gezocht met het hotel en we kwamen er samen niet uit qua communicatie. En om maar niet over de telefoonkosten te zwijgen.
Kortom geweldige service, maar voor mij nooit meer via Hotels.com.
Boeking geannuleerd.

  • Algemeen 1
op 10 juni 2019 bestemming: Italië / Rome, reisperiode: juni 2019

Reden is dat ik via hotels.com wel een boeking had gedaan, maar die hebben zij vervolgens niet in mijn overzicht gezet. Reden: dat zou ik via een "guestaccount" hebben gedaan, waardoor het onzichtbaar is. Onzinargument want alles (naam, e-mailadres en cc-gegevens waren idem als bij inlog). Nu moest ik opdraaien voor kosten eerste nacht. Hotels.com deugt niet, zonder een solide "mijn boekingen" is het toch niet oké?! Hoe moet ik dan annuleringen bijhouden?
Advies: voor mij nooit meer Hotels.com en dat geld gaan ze me terugbetalen!!!

  • Algemeen 1
op 22 februari 2019 bestemming: België, reisperiode: februari 2018

Kort na het boeken van de overnachting is er helaas brand geweest in ons huis, dit aanvaarden zij niet als geldige reden om te annuleren zonder kosten. Zal nooit meer met hotels.com iets boeken.

  • Algemeen 1
op 12 februari 2019 bestemming: Frankrijk / Sancerre, reisperiode: mei 2018

In mei 2018 zouden wij een nacht verblijven in het hotel du Rempart. Er kwam een treurig bericht vanuit Nederland dat onze Opa was overleden. De medewerkers van het hotel spraken nauwelijks Engels, er was één medewerker die een klein beetje Engels sprak en aangaf dat wij de betaling van deze nacht terug zouden krijgen en dat hij begreep dat wij direct naar Nederland wilde gaan. Na vele e-mailberichten en telefoongesprekken verder hebben wij, na bijna een jaar later, nog steeds de 63 euro niet terug ontvangen. Zo ga je niet met mensen om!

  • Algemeen 1
op 10 februari 2019 bestemming: Italië / Verschillende, reisperiode: juli 2019

Zeeeeeeeer moeilijk te bereiken. Je bent veel tijd kwijt met zoeken naar telefoonnummer, e-mailadres. Eindelijk iemand aan de telefoon. Niet klantvriendelijk. Vergeten kortingscode in te vullen. Kan een paar dagen later niet meer. Voor veel geld een reis geboekt, absoluut klantonvriendelijkheid behandeld. Noooooooit meer hotels.com

  • Algemeen 1
op 6 februari 2019 bestemming: Spanje / Valencia, reisperiode: april 2019

De reis zelf heb ik helaas niet kunnen maken, ik moest hem annuleren. Door alle slechte reviews op internet kreeg ik het Spaans benauwd. Maar Hotels.com is voor mij heel goed geweest! Makkelijk en snel geboekt en na annulering binnen 2 dagen mij geld terug!! Geen gezeik of iets. Ben erg blij ermee.

  • Algemeen 10
op 13 januari 2019 bestemming: Ecuador / Quito, reisperiode: november 2018

Geboekt en betaald. Bij aankomst om middernacht bleek hotel te zijn gesloten en dat al langere tijd. Geld teruggevorderd doch dat werd op basis van pertinente leugens geweigerd

  • Algemeen 1
op 14 december 2018 bestemming: Thailand / Udon thani, reisperiode: december 2018

Wij reizen heel veel, en maken altijd gebruik van hotel. Com. Maar sinds vandaag kunnen we niet in de app of op de site, en kunnen niets meer verder boeken op onze rondtrip.
Er staat dat we geweigerd zijn om ook maar ergen in te kunnen loggen. We hebben nog 2 boekingen staan en betaald. We moeten nog meer boekingen doen maar we worden geweigerd om te kijken. Dus zijn we naar boeking.com gegaan. Maar we vinden het wel jammer en snappen het niet.
Maar als het zo blijft gaanalle boekingen naar anderen.

  • Algemeen 5
op 10 december 2018 bestemming: Frankrijk / St. Malo, reisperiode: augustus 2018

Dubbel geboekt. In eerste instantie laat op de 1e avond opgelost. Vervolgens 7 dagen de dreiging om te moeten verhuizen. In 8 dagen te pas en te onpas verschillende medewerkers van hotels.com met een diversiteit aan nationaliteiten aan de lijn gehad.
Achteraf geen contact mogelijk met hotels.com. Zowel het klachtenformulier als de e-mail als telefonisch. Geen contact mogelijk. Zeer onbeschoft allemaal. Is overigens onderdeel van Expedia.

  • Algemeen 2
op 20 november 2018 bestemming: Curaçao / Jan Thiel, reisperiode: december 2018

Via hotels.com hebben wij een accommodatie geboekt bij Palapa Beach. Door van tevoren nog even met het resort zelf te bellen ben ik er achter gekomen dat Hotels.com er helemaal geen contract mee heeft. Uiteraard heb ik hier Hotels.com mee geconfronteerd en aangegeven dat ik mijn vluchten hier op heb aangepast. Tot op heden heb ik ze niet weer gehoord. Gelukkig heb ik het zelf nog kunnen annuleren ( kon tot 22 november gratis) en een andere accommodatie kunnen regelen. Helaas hebben ze er niet van geleerd want je kunt het nog steeds boeken. NIET DOEN DUS!!!

Normaal gesproken ben ik hier niet van, maar wil anderen graag behoeden dat ze voor hun accommodatie in hun hemdje staan.

  • Algemeen 1
op 19 november 2018 bestemming: Frankrijk, reisperiode: augustus 2018

Bij aankomst hotel bleek hij dubbel geboekt te zijn. Na een flinke zoektocht een ander hotel gevonden. Ben nu al 3 maanden bezig om mijn geld terug te krijgen voor de hotelkamer die we niet gekregen hebben. Dat het een keer fout kan gaan vind ik niet erg maar dat je vervolgens moet gaan leuren om je geld terug te krijgen vind ik heel schandelijk!

  • Algemeen 1
op 15 november 2018 bestemming: Verenigde Staten / Jacksonville, reisperiode: september 2018

Had via hotels.com geboekt. Kreeg een boekingsbevestiging via mail dat het volledig betaald was en gegarandeerd. Kwamen 's avonds toe en daar zeiden ze dat het hotel vol zat en dat er waarschijnlijk een overboeking gebeurd was. Moesten een duurder hotel zoeken want er waren in de buurt geen goedkopere of van dezelfde prijs kamers nog beschikbaar. We hebben hierdoor veel extra km's gereden en extra benzine opgedaan. Moeilijk contact te krijgen met Hotels.com. We hebben gebeld maar daar wilden ze ons niet verder helpen, was een heel onbeleefd persoon aan de telefoon. En via het contactformulier krijg je geen antwoord. Ze zijn niet te bereiken voor hulp. Waardeloze instelling. Niet betrouwbaar.!!!! Hele slecht service!!! Ik raad iedereen af om hier boekingen te doen. Ik boek er nooit nog iets!

  • Algemeen 1
op 18 oktober 2018 bestemming: Cambodja / Phnom Penh, reisperiode: oktober 2018

Had het Okay boutique hotel geboekt voor 2 weken en daarne een ander hotel daar deze was vol geboekt. Boekte het Valetinos in Phnom Penh en bij aankomst bleek het al 3 maanden gesloten daar de eigenaar in het gevang zat. Na 20 dollar verbelt te hebben met hotels.com doorverbonden naar Londen. Die kwamen met het Highland en omdat ik op straat stond en alleen maar een foto van de voorkant gezien de kamer maar geaccepteerd. Bij aankomst bleek het een kamer van 18 vierkante meter te zijn inc bad kamer. Weer 10tallen dollars verbeld te hebben met hotels.com en met Expedia (zelfde club) overgeboekt naar een hotel die ik eerder bezocht had. Financieel zou alles geregeld zijn . Zou 1 overnachting hebben en dan naar het nieuwe hotel. Bij vertrek 2 uur vast gehouden daar het hotel geen geld gejad zou hebben. Uiteindelijk mocht ik vertekken maar wel na achterlating van tel nr en email. Getracht een antwoord te krijgen van hotels.com maar op email via hun site geen reactie. Weer gemails via de site maar dan werkt het niet en krijg je een alternatief email adres. Daar krijg je weer een reactie van dat dit alleen een no reply adres is. Heb elke fag de eigenaar van Highland hotel aan de telefoon voor zn geld maar hotels.com zijn simpelweg niet te bereiken via een normale mail en met 5 uur tijdverschil en geen noodnummer is het voor mij een reden om hen niet meer te gebruiken tenzij ze nog met antwoorden en oplossing komen. Moet nog 8 dagen boeken in Phnom Penh maar dat zal niet via hin gaan

  • Algemeen 6
op 14 oktober 2018 bestemming: Nederland / Amsterdam, reisperiode: oktober 2018

Schandalig wat hotels.com voor een zooitje hiervan heeft gemaakt! Wat heb ik een verschrikkelijke nacht meegemaakt zeg! Ik heb samen met mijn vriendin op 13 oktober een hotel overnachting geboekt in amsterdam via hotels.com. Na de boeking kreeg ik geen bevestigingsmail maar zag ik wel dat het geld van me rekening was afgeschreven. Omdat het al laat was konden we geen contact opnemen met hotels.com. Dus wij helemaal vermoeid naar het hotel afreizen een ruim 2uur durende reis. Eenmaal aangekomen om 02:00 uur ochtends bij het hotel krijgen wij te horen dat er geen reservering staat op onze naam! Belachelijk wij hebben die nacht buiten moeten doorbrengen aangezien het hotel en andere hotels allemaal volgeboekt zaten!! Na dat we de volgende dag een pagina volle mail hadden gestuurd naar hotels.com over onze ervaring en om ons geld terug te krijgen kregen we een kort antwoord terug met dat het “buiten hun schuld viel omdat hun het geld niet ontvangen hadden” nou ik heb namelijk wel bewijs dat het geld wel degelijk is overgemaakt naar hun! rond uit schandalig dit!! Nooit meer via hotels.com of partners Expedia group dat is zeker!! En ik raad ook zeker iedereen om hier weg van te blijven!

  • Algemeen 1
op 7 oktober 2018 bestemming: Engeland / Londen, reisperiode: september 2018

Hotels.Com gad wen redelijke waardering voor de Chelsea Cloisters hotel. Nergens stond dat het hotel meer een bouwplaats was dan een hotel. De kamer was afgrijselijk. En we wachten nog steeds op een vergoeding. Hotels.Com heeft nog steeds geen antwoord voor onze vrienden.

  • Algemeen 1
op 26 september 2018 bestemming: Nederland / Scheveningse, reisperiode: september 2018

Kurhaus hotel in Scheveningen. Een bruidsarrangement met ontbijt op bed.
Voor 1 nacht een hoop geld en niet krijgen wat moest.
2x1 perdoonsbed ontbijt een uur laat dus niet op bed maar op je bureau in de kamer met je bord op schoot ivm ruimte gebrek.
Vlekken op het tapijt en los hangende knopen aan de stoel.
Geen bruids gevoel. 3 X gemaild geen respons. Erg slecht voor een hotel met zo een naam.

  • Algemeen 5
op 10 september 2018 bestemming: Verenigde Staten / New York, reisperiode: augustus 2018

Bij aankomst in ons hotel bleek dat er bijbetaald moest worden voor het extra bed, terwijl de hele reissom betaald was volgens hotels.com voor 3 pers. Niets was minder waar. Kosten: 300 dollar. Voor mij laatste keer boeken met hotels.com. Natuurlijk klacht aangegeven, tot op heden niets mee gedaan. Volg keer gewoon weer via booking.com, nog nooit een probleem mee gehad!

  • Algemeen 5
op 31 augustus 2018 bestemming: Polen / Warschau, reisperiode: juli 2018

Kamer deed niet aan de volschrijven. 1 x tweepersoonsbed ipv 2 x eenpersoonsbed. We hebben uiteindelijk ander hotel moeten boeken. Maar kregen geld niet terug. Net zoals in de verschillende reviews, wordt ook bij ons niet gereageerd op klachtenmails.

  • Algemeen 1
op 20 augustus 2018 bestemming: Thailand / Hua Hin, reisperiode: juli 2018

Daar aangekomen bleek dat ze Hotels.com nieteens kenden, dus voor niks betaald en nu laten ze niks meer van zich horen.

  • Algemeen 1
op 16 augustus 2018 bestemming: Canada / Kamloops, reisperiode: juli 2018

Zit nu al een maand te wachten op restitutie van een geannuleerd hotel. Hotel heeft gratis annulering bevestigd vanwege zwembad wat in onderhoud was. Hotels.com heeft bevestigd dat geld binnen 14 dagen zou worden terugbetaald. Zojuist gebeld waarna ze zeggen dat het nog 14 dagen gaat duren omdat het verzoek net in behandeling is genomen. Eerder is niet mogelijk. Voor mij een reden om NOOIT meer een reservering te maken bij hotels.com. Zeer slechte service en klantvriendelijkheid.

  • Algemeen 1
op 7 augustus 2018 bestemming: Spanje / Mallorca, reisperiode: augustus 2018

Slecht geregeld. bel je om een klacht maar het boeit hun helemaal niks.
brutaal aan de telefoon.

  • Algemeen 1
op 7 augustus 2018 bestemming: Frankrijk / Parijs, reisperiode: juni 2018

Omdat dit het slechtste bedrijf is die er bestaat!

  • Algemeen 1
op 17 juli 2018 bestemming: Duitsland / Quinkborn, reisperiode: augustus 2018

Wij hebben een hotel geboekt voor een overnachting in Duitsland bij Hotel.com. Wij hebben geen credit cart dus via iDeal betaald (85,01) Wij wachten op een bevestiging van hotels.com die wij hebben gedaan op 2 juni 2018. We zijn inmiddels 6 weken,6mailtje via het formulier, en 5 telefoontjes verder en ze doen helemaal niks. Ze vragen altijd naar het reserveringnummer!! Die hebben we niet want we hebben GEEN BEVESTIGING gekregen. Ze kunnen ons niet vinden in het systeem. Het is gewoon pure oplichting! Het geld is trouwens naar expedia gegaan en die zeggen dat we naar hotel.com moeten mailen😡 Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Je kan bewijzen opsturen maar geven nooit antwoord !! Een waardeloze organisatie👎 Die 1 is nog teveel.Wij boeken NOOIT meer en geven dit zeker door aan iedereen die het maar wil horen.

  • Algemeen 1
op 12 juli 2018 bestemming: Verenigde Staten / rondreis, reisperiode: juni 2018

Van de 17 vooraf geboekte motels, hotels waren er 2 rond uit slecht. Dus net iets meer dan 10 % was een flinke misser. Toevallig beide in Californie. Op eigen houtje andere overnachting gezocht. Dit kostte per koppel ca. € 150. Bij Hotels.com klacht ingediend en recentie geschreven welke uiteraard NIET geplubiceerd zijn. Vooral Olancha RV Park & Motel was een voltreffer. Het enigste wat overeen kwam met de omschrijving bij Hotels.com was het zicht op de bergen. Voor de rest een vieze grote puinzooi. Gezien de reacties heeft communiceren met hotels.com weinig zin.

  • Algemeen 7
op 5 juli 2018 bestemming: Denemarken / Kopenhagen, reisperiode: juni 2018

CPH Studio hotel in Kopenhagen geboekt. Bijna 500 euro betaald voor 5 nachten. Aangekomen in het hotel, vieze badkamer en vieze pan. Waterkoude vol bruine aanslag.
Toen mijn vriend op het bed ging liggen zag hij allemaal bloedspetters op het plafond pal boven het bed. Hotels.com benaderd en kreeg ene Houssam aan de lijn en hij zou zorgen dat we kosteloos in een ander hotel laten overnachten. Aan het eind van het gesprek zei Houssam dat we helemaal niet in een ander hotel kosteloos zouden kunnen verblijven omdat we in het CPH studio hotel waren ingecheckt! Hij zei zelfs dat het onze schuld is dat we waren ingecheckt. Ik heb Houssam uitgelegd dat we nooit zouden weten dat er bloed in de kamer was zonder in te checken. Daarnaast waren we ingecheckt omdat we van plan waren in het CPH studio hotel te verblijven. Waarom zou je een hotel boeken als je toch niet de intentie hebt om in te checken?
Hotels.com heeft zwart op wit aan mij gemeld dat ze niet verantwoordelijk zijn over de staat van de hotels.
Hotels.com heeft uiteindelijk als ‘coulance’ 50 euro korting gegeven op een volgende hotel boeking. Alsof we ooit nog via hotels.com gaan boeken!

  • Algemeen 1
op 29 mei 2018 bestemming: Frankrijk / Tours, reisperiode: juni 2018

Omdat we de reis niet konden maken wegens prive omstandigheden en er op 7 mei 2018 door een collega van hotels.com gezegd is dat ik het geld op 22 mei teruggestort kon krijgen van de teveel geboekte kamer. Maar toen ik het geld neit terugzag ben ik weer gaan bellen enkreeg ik een heel andere mevrouw aan de lijn: brutaal, kort af en gewoon weg bot. Zij wist zeker dat ze niks kon doen en dat het hotel in Tours ook niet zou doen. Uiteindelijk zei ze dat het hotel de kamer kon annuleren maar dat dat net zoveel geld zou kopsten als de 43 euro die wij betaalden voor de kamer. De collega "s zouden onder elkaar eens dingen goed met elkaar moeten afspreken en helder maken. Wat een rommeltje.

  • Algemeen 1
op 26 april 2018 bestemming: België / Brussel, reisperiode: april 2018

Hotel.com is helemaal niks!
Reserveren voor 5 personen en een of 2 dag van tevoren een bevestiging krijgen, van het hotel, dat er maar voor 2 personen geboekt is. Extra kamer dus. En Hoppa 109€ extra. Niemand kon er wat aan doen niemand kon wat veranderen...voel me volkomen bedrogen

  • Algemeen 1
op 31 maart 2018 bestemming: Verenigde Staten / Miami, reisperiode: april 2018

Waardeloze organisatie bij hotels.com. We hebben een hotel geboekt met de naam “Springhill Suites Miami Downtown”. Het blijkt later helemaal niet in Downtown te liggen maar in de meest criminele wijk van Miami. De klachtenprocedure bij hotels.com hierover loopt al 2 maanden. Drie keer gebeld. Tweemaal een online formulier ingevuld. Nog steeds geen uitsluitsel. Alleen maar vage verhalen die je aan het lijntje houden.

  • Algemeen 1
op 26 maart 2018 bestemming: Zwitserland / Genève, reisperiode: maart 2018

Hotels.com annuleert zonder redenen het hotel van mijn baas en dat om 21u s 'avonds op de dag van de booking!! En doet nadien niets ... . Heb onder tussen al verschillende mails gestuurd, maar niets.... Dit is trouwens niet de eerste keer. Ik neem nooit nog het risico om met Hotels.com te boeken. Eerst maken ze fouten en nadien doen ze niets om het op te lossen.

  • Algemeen 1
op 15 maart 2018 bestemming: Spanje / Tenerife, reisperiode: januari 2018

De reservatie van onze reis was volgens Hotels.com onder een zogenaamde “verborgen account” uitgevoerd waardoor deze niet te zien was in mijn account en ik daarom een ander hotel reserveerde. Gevolg: € 270 betaald voor het hotel zonder er geweest te zijn en het hotel zelfs niet meer beschikbaar was de tweede nacht hoewel de tweede nacht volgens Hotels.com ook niet meer geannuleerd kon worden en wij daar voor niets stonden met onze bagage...
Ondertussen twee maand later nog steeds geen reactie op de klachten..
Schadalig!

  • Algemeen 1
op 16 februari 2018 bestemming: Thailand / Bangkok, reisperiode: december 2017

Mijn vakantie was prima, maar een organisatie die stomweg NIET reageert op een klacht is hoogst irritant, en voor mij een reden om niet meer met deze club in zee te gaan.

  • Algemeen 4
op 23 januari 2018 bestemming: Israël / Haifa, reisperiode: januari 2017

Het appartement was vies, meubilair afgetrapt (kastjes met tape dicht), en tochtig. Afschuwelijk

  • Algemeen 1
op 7 december 2017 bestemming: Indonesië / Bali, reisperiode: december 2017

Door de vulkaanuitbarsting op Bali was mijn vlucht afgelast en kon ik pas 5 dagen daarna reizen. Ik belde Booking.com om te melden dat ik de kamer die ik betaald had voor 22 dagen, maar 18 dagen nodig had. Met andere woorden, ik zou 5 dagen later in mijn betaalde kamer arriveren. Ik moest hiervoor EUR 121 extra betalen, omdat mijn kamer in de tussentijd duurder was geworden. Zij gaven hiervan het hotel de schuld. Hoe kan iets waarvoor je al hebt betaald met terugwerkende kracht duurder worden. Ik dacht in het ergste geval krijg ik mijn geld voor die 5 dagen niet terug, maar dat ik zelfs bij moest betalen gaat mijn logica te boven. Ik had ook het idee dat de persoon die ik aan de telefoon had een jaar of 16 was en totaal niet wist waar ze het over had. De klantenservice is overigens ook slecht bereikbaar. Waardeloos dit.

  • Algemeen 1
op 1 december 2017 bestemming: Nederland / Nijmegen, reisperiode: november 2017

Super slechte klantenservice. Medewerkers spreken elkaar tegen en ieder werkt volgens hun eigen interne proces. E-mails worden niet gekoppeld en ze snappen het daar allemaal niet. Zien we alles terug maar elke keer als je een andere medewerker krijgt moet je wat anders doen. Op e-mails reageren ze niet dus er ligt nooit niks schriftelijk vast. Ronduit belachelijk!

  • Algemeen 1
op 17 november 2017 bestemming: België / Antwerpen, reisperiode: augustus 2017

Laagste prijs garantie zeggen ze, vondt een aanbieding goedkoper op de zelfde dag als ik deze geboekt had, ze zouden het prijsverschil terug geven. Helaas kan niemand zich het herrinneren en is nooit iets in het systeem gezet... Nu kunnen ze er niks meer aan doen...
Jammer maar helaas, geld weg! Ik boek voortaan wel ergens anders dan Hotels.com / Expedia / Trivago

  • Algemeen 1
op 4 oktober 2017 bestemming: Verenigde Staten / Florida, reisperiode: september 2017

Foute boeking omdat de site moeilijk reageerde, en er was haast ivm volle hotels in de regio. ondanks het feit dat er op het moment van boeken staat:gratis annuleren, kregen we toch slechts minder dan de helft terug vd door de website veroorzaakte foutieve boeking.
Terwijl het hotel niets ontvangen heeft van hotels.com!!

bij een eerdere boeking hadden we al gemerkt dat boeken rechtstreeks bij het hotel goedkoper is. Dus beter voor de klant en de hotelier wordt niet uitgeknepen door zo’n boekingssite.

Mijden die boekingssites in ieder geval die van Hotel.com

  • Algemeen 1
op 2 oktober 2017 bestemming: Spanje / Arecife, reisperiode: oktober 2017

Ik heb fantastische ervaringen met Hotels.com. Al jaren boek ik bij deze organisatie. Hun rewards systeem is zeer aantrekkelijk. Natuurlijk moet je de voorwaarden van cancelen goed lezen! Ik begrijp niet dat er zoveel negatieve reacties zijn. Zelf ben ik al jaren een gold lid. Zelfs bij een hotel waar de boeking een keertje niet binnen kwam werd perfect opgelost door Hotels.com. De rewards in opgebouwde boekingen is mooi meegenomen. Hotels.com: dank weer voor jullie snelle en perfecte on-line boekingen!!

  • Algemeen 10
op 2 oktober 2017 bestemming: Nederland / bergen op zoom, reisperiode: september 2017

Misleidende prijs, via hotel.com moesten wij € 229,00 betalen, eenmaal in hotel bleek dat wij mer an € 300,00 kwijt waren. Zet gewoon de goeie prijs neer, en niet van : als dit, dan dat verhaaltje. Dat is nl niet duidelijk voor de kliënten

  • Algemeen 2
op 18 september 2017 bestemming: Nederland / De Koog, reisperiode: september 2017

Zijn misleid door Hotels.com! Zouden voor verblijf in hotel 244 euro moeten betalen volgens de organisatie, bij aankomst bleek dat een bedrag van 393 euro te zijn. Klacht wordt niet in behandeling genomen

  • Algemeen 2
op 11 september 2017 bestemming: Spanje / Jaca, reisperiode: augustus 2017

Foutje gemaakt bij boeking, verkeerde datum ingevuld(en direct geannuleerd); overal op site staat dat er kostenloos geannuleerd kan worden maar dit blijkt dus niet zo te zijn. Typisch geval van oplichting dus, ik raad iedereen aan vooral dit bedrijf niet te gebruiken

  • Algemeen 1
op 8 september 2017 bestemming: Italië / Rome, reisperiode: juli 2017

Dit is een leugenachtige organisatie ze geven advies en laten je boeken en daarna vertellen ze doodleuk het is u fout want u heeft zelf geboekt via de website.
Dat we gedupeerd worden daarmede intresseert ze geen enkele moer want het geld is binnen.
Weten een hotel te verkopen terwijl je alles goed heb uitgelegd dat je vrouw in een rolstoel zit etc.
Maar daar is niks van terug te vinden in hun verleden, nooit meer met deze oplichtersbende

  • Algemeen 1
op 8 september 2017 bestemming: Frankrijk / Saint-Pierre-la-Garenne hotel Les Canisses, reisperiode: augustus 2017

Wij hebben niet ingecheckt in dit hotel Les Canisses - hotel was geen 1 ster waard. Ongezellig - onvriendelijk - ruikend naar houts-
kool - voorgestelde kamer onvoorstelbaar onpraktisch en ongezellig.
Geen reclame voor Hotels.com - wij werden 1 nacht aangerekend
115 euro ondanks belofte aan de balie van, niets aan te rekenen. .Aanbod was beneden alle peil.. Zeer slechte ervaring en slecht voor imago.

  • Algemeen 1
op 15 augustus 2017 bestemming: België / Sint-Lauriens, reisperiode: augustus 2017

Overnachting in hotel was een grote teleurstelling omdat er een huwelijksfeest was dat duurde tot 05:00 in de ochtend. Gevolg hele nacht niet kunnen slapen door de geluidsoverlast.

  • Algemeen 1
op 4 augustus 2017 bestemming: Noorwegen / Oslo, reisperiode: juni 2017

Na inchecken (laat op de avond) bleek er geen electra beschikbaar te zijn ivm bouwactiviteiten naast. Wat nodig was vanwege voorbereiding voor een zakelijk overleg. Wij hebben uitgecheckt,aangegeven dat het voor ons geen optie was. Hotels.com was niet via Social media of telefonisch bereikbaar waarna we genoodzaakt waren uit te wijken naar een ander (duurder hotel). De zaak middels verschillende emails voorgelegd. Zonder service gericht resultaat.

  • Algemeen 1
op 30 juli 2017 bestemming: Duitsland / Düsseldorf, reisperiode: december 2017

Die rewards van Hotel.com is echt een wasse neus. We hadden al voor 4 jaar rewards verzameld en nu zijn we alles kwijt.
We zouden te laat een nieuwe boeking hebben geplaatst. Op deze wijze klanten met rewards weten te binden werkt in ieder geval bij ons averechts en is voor ons geen reden om een volgende keer opnieuw bij Hotels.com te boeken.

  • Algemeen 6
op 25 juli 2017 bestemming: Turkije / didim, reisperiode: juli 2017

Het is geen 5 sterren waard.
heel slechte organisatie, onvoldoende personeel

  • Algemeen 4
op 21 juli 2017 bestemming: Schotland / Edinburgh, reisperiode: juli 2016

Slecht hotel, we kregen een kortingscode hiervoor van Hotels. Echter deze hebben we nooit ontvangen. Al een jaar mee bezig en nog steeds niets. Op mails wordt niet meer gereageerd en op dit moment ben ik al 25 minuten in de wacht bij de telefonische helpdesk. Hoeveel wachtenden er voor me zijn hoor ik niet. Beroerde service dus.

  • Algemeen 1
  • 1
  • 2
  • Volgende