Schrijf een ervaring over Hotels.com en maak kans op mooie prijzen!

Ervaringen Hotels.com

Pagina 1 van 11 met 106 resultaten

op 10 september 2018 bestemming: Verenigde Staten / New York, reisperiode: augustus 2018

Bij aankomst in ons hotel bleek dat er bijbetaald moest worden voor het extra bed, terwijl de hele reissom betaald was volgens hotels.com voor 3 pers. Niets was minder waar. Kosten: 300 dollar. Voor mij laatste keer boeken met hotels.com. Natuurlijk klacht aangegeven, tot op heden niets mee gedaan. Volg keer gewoon weer via booking.com, nog nooit een probleem mee gehad! ... Lees meer

  • Algemeen 5
op 31 augustus 2018 bestemming: Polen / Warschau, reisperiode: juli 2018

Kamer deed niet aan de volschrijven. 1 x tweepersoonsbed ipv 2 x eenpersoonsbed. We hebben uiteindelijk ander hotel moeten boeken. Maar kregen geld niet terug. Net zoals in de verschillende reviews, wordt ook bij ons niet gereageerd op klachtenmails. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 20 augustus 2018 bestemming: Thailand / Hua Hin, reisperiode: juli 2018

Daar aangekomen bleek dat ze Hotels.com nieteens kenden, dus voor niks betaald en nu laten ze niks meer van zich horen. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 16 augustus 2018 bestemming: Canada / Kamloops, reisperiode: juli 2018

Zit nu al een maand te wachten op restitutie van een geannuleerd hotel. Hotel heeft gratis annulering bevestigd vanwege zwembad wat in onderhoud was. Hotels.com heeft bevestigd dat geld binnen 14 dagen zou worden terugbetaald. Zojuist gebeld waarna ze zeggen dat het nog 14 dagen gaat duren omdat het verzoek net in behandeling is genomen. Eerder is niet mogelijk. Voor mij een reden om NOOIT meer een reservering te maken bij hotels.com. Zeer slechte service en klantvriendelijkheid. ... Lees meer

  • Algemeen 1




op 7 augustus 2018 bestemming: Spanje / Mallorca, reisperiode: augustus 2018

Slecht geregeld. bel je om een klacht maar het boeit hun helemaal niks.
brutaal aan de telefoon. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 7 augustus 2018 bestemming: Frankrijk / Parijs, reisperiode: juni 2018

Omdat dit het slechtste bedrijf is die er bestaat! ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 17 juli 2018 bestemming: Duitsland / Quinkborn, reisperiode: augustus 2018

Wij hebben een hotel geboekt voor een overnachting in Duitsland bij Hotel.com. Wij hebben geen credit cart dus via iDeal betaald (85,01) Wij wachten op een bevestiging van hotels.com die wij hebben gedaan op 2 juni 2018. We zijn inmiddels 6 weken,6mailtje via het formulier, en 5 telefoontjes verder en ze doen helemaal niks. Ze vragen altijd naar het reserveringnummer!! Die hebben we niet want we hebben GEEN BEVESTIGING gekregen. Ze kunnen ons niet vinden in het systeem. Het is gewoon pure oplichting! Het geld is trouwens naar expedia gegaan en die zeggen dat we naar hotel.com moeten mailen😡 Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Je kan bewijzen opsturen maar geven nooit antwoord !! Een waardeloze organisatie👎 Die 1 is nog teveel.Wij boeken NOOIT meer en geven dit zeker door aan iedereen die het maar wil horen. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 12 juli 2018 bestemming: Verenigde Staten / rondreis, reisperiode: juni 2018

Van de 17 vooraf geboekte motels, hotels waren er 2 rond uit slecht. Dus net iets meer dan 10 % was een flinke misser. Toevallig beide in Californie. Op eigen houtje andere overnachting gezocht. Dit kostte per koppel ca. Ä 150. Bij Hotels.com klacht ingediend en recentie geschreven welke uiteraard NIET geplubiceerd zijn. Vooral Olancha RV Park & Motel was een voltreffer. Het enigste wat overeen kwam met de omschrijving bij Hotels.com was het zicht op de bergen. Voor de rest een vieze grote puinzooi. Gezien de reacties heeft communiceren met hotels.com weinig zin. ... Lees meer

  • Algemeen 7
op 5 juli 2018 bestemming: Denemarken / Kopenhagen, reisperiode: juni 2018

CPH Studio hotel in Kopenhagen geboekt. Bijna 500 euro betaald voor 5 nachten. Aangekomen in het hotel, vieze badkamer en vieze pan. Waterkoude vol bruine aanslag.
Toen mijn vriend op het bed ging liggen zag hij allemaal bloedspetters op het plafond pal boven het bed. Hotels.com benaderd en kreeg ene Houssam aan de lijn en hij zou zorgen dat we kosteloos in een ander hotel laten overnachten. Aan het eind van het gesprek zei Houssam dat we helemaal niet in een ander hotel kosteloos zouden kunnen verblijven omdat we in het CPH studio hotel waren ingecheckt! Hij zei zelfs dat het onze schuld is dat we waren ingecheckt. Ik heb Houssam uitgelegd dat we nooit zouden weten dat er bloed in de kamer was zonder in te checken. Daarnaast waren we ingecheckt omdat we van plan waren in het CPH studio hotel te verblijven. Waarom zou je een hotel boeken als je toch niet de intentie hebt om in te checken?
Hotels.com heeft zwart op wit aan mij gemeld dat ze niet verantwoordelijk zijn over de staat van de hotels.
Hotels.com heeft uiteindelijk als Ďcoulanceí 50 euro korting gegeven op een volgende hotel boeking. Alsof we ooit nog via hotels.com gaan boeken! ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 29 mei 2018 bestemming: Frankrijk / Tours, reisperiode: juni 2018

Omdat we de reis niet konden maken wegens prive omstandigheden en er op 7 mei 2018 door een collega van hotels.com gezegd is dat ik het geld op 22 mei teruggestort kon krijgen van de teveel geboekte kamer. Maar toen ik het geld neit terugzag ben ik weer gaan bellen enkreeg ik een heel andere mevrouw aan de lijn: brutaal, kort af en gewoon weg bot. Zij wist zeker dat ze niks kon doen en dat het hotel in Tours ook niet zou doen. Uiteindelijk zei ze dat het hotel de kamer kon annuleren maar dat dat net zoveel geld zou kopsten als de 43 euro die wij betaalden voor de kamer. De collega "s zouden onder elkaar eens dingen goed met elkaar moeten afspreken en helder maken. Wat een rommeltje. ... Lees meer

  • Algemeen 1
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Volgende