Schrijf een ervaring over Hotels.com en maak kans op mooie prijzen!

Ervaringen Hotels.com

Pagina 1 van 9 met 84 resultaten

op 18 september 2017 bestemming: Nederland / De Koog, reisperiode: september 2017

Zijn misleid door Hotels.com! Zouden voor verblijf in hotel 244 euro moeten betalen volgens de organisatie, bij aankomst bleek dat een bedrag van 393 euro te zijn. Klacht wordt niet in behandeling genomen

  • Algemeen 2
op 11 september 2017 bestemming: Spanje / Jaca, reisperiode: augustus 2017

Foutje gemaakt bij boeking, verkeerde datum ingevuld(en direct geannuleerd); overal op site staat dat er kostenloos geannuleerd kan worden maar dit blijkt dus niet zo te zijn. Typisch geval van oplichting dus, ik raad iedereen aan vooral dit bedrijf niet te gebruiken

  • Algemeen 1
op 8 september 2017 bestemming: ItaliŽ / Rome, reisperiode: juli 2017

Dit is een leugenachtige organisatie ze geven advies en laten je boeken en daarna vertellen ze doodleuk het is u fout want u heeft zelf geboekt via de website.
Dat we gedupeerd worden daarmede intresseert ze geen enkele moer want het geld is binnen.
Weten een hotel te verkopen terwijl je alles goed heb uitgelegd dat je vrouw in een rolstoel zit etc.
Maar daar is niks van terug te vinden in hun verleden, nooit meer met deze oplichtersbende

  • Algemeen 1
op 8 september 2017 bestemming: Frankrijk / Saint-Pierre-la-Garenne hotel Les Canisses, reisperiode: augustus 2017

Wij hebben niet ingecheckt in dit hotel Les Canisses - hotel was geen 1 ster waard. Ongezellig - onvriendelijk - ruikend naar houts-
kool - voorgestelde kamer onvoorstelbaar onpraktisch en ongezellig.
Geen reclame voor Hotels.com - wij werden 1 nacht aangerekend
115 euro ondanks belofte aan de balie van, niets aan te rekenen. .Aanbod was beneden alle peil.. Zeer slechte ervaring en slecht voor imago.

  • Algemeen 1




op 15 augustus 2017 bestemming: BelgiŽ / Sint-Lauriens, reisperiode: augustus 2017

Overnachting in hotel was een grote teleurstelling omdat er een huwelijksfeest was dat duurde tot 05:00 in de ochtend. Gevolg hele nacht niet kunnen slapen door de geluidsoverlast.

  • Algemeen 1
op 4 augustus 2017 bestemming: Noorwegen / Oslo, reisperiode: juni 2017

Na inchecken (laat op de avond) bleek er geen electra beschikbaar te zijn ivm bouwactiviteiten naast. Wat nodig was vanwege voorbereiding voor een zakelijk overleg. Wij hebben uitgecheckt,aangegeven dat het voor ons geen optie was. Hotels.com was niet via Social media of telefonisch bereikbaar waarna we genoodzaakt waren uit te wijken naar een ander (duurder hotel). De zaak middels verschillende emails voorgelegd. Zonder service gericht resultaat.

  • Algemeen 1
op 30 juli 2017 bestemming: Duitsland / DŁsseldorf, reisperiode: december 2017

Die rewards van Hotel.com is echt een wasse neus. We hadden al voor 4 jaar rewards verzameld en nu zijn we alles kwijt.
We zouden te laat een nieuwe boeking hebben geplaatst. Op deze wijze klanten met rewards weten te binden werkt in ieder geval bij ons averechts en is voor ons geen reden om een volgende keer opnieuw bij Hotels.com te boeken.

  • Algemeen 6
op 25 juli 2017 bestemming: Turkije / didim, reisperiode: juli 2017

Het is geen 5 sterren waard.
heel slechte organisatie, onvoldoende personeel

  • Algemeen 4
op 21 juli 2017 bestemming: Schotland / Edinburgh, reisperiode: juli 2016

Slecht hotel, we kregen een kortingscode hiervoor van Hotels. Echter deze hebben we nooit ontvangen. Al een jaar mee bezig en nog steeds niets. Op mails wordt niet meer gereageerd en op dit moment ben ik al 25 minuten in de wacht bij de telefonische helpdesk. Hoeveel wachtenden er voor me zijn hoor ik niet. Beroerde service dus.

  • Algemeen 1
op 18 juli 2017 bestemming: ItaliŽ / Giardini Naxos, reisperiode: november 2017

Prijsgarantie is nep. Hotel geboekt en bevestigd gekregen. Uur later werd deze geannuleerd door hotel met verzoek om opnieuw te boeken, echter was de prijs toen bijna verdubbeld. Hotels.com zegt hier niets aan te kunnen doen.

  • Algemeen 1
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Volgende