Reviews over Hotels.com

Pagina 2 van 2 met 182 resultaten

op 8 september 2017 bestemming: Italië / Rome, reisperiode: juli 2017

Dit is een leugenachtige organisatie ze geven advies en laten je boeken en daarna vertellen ze doodleuk het is u fout want u heeft zelf geboekt via de website.
Dat we gedupeerd worden daarmede intresseert ze geen enkele moer want het geld is binnen.
Weten een hotel te verkopen terwijl je alles goed heb uitgelegd dat je vrouw in een rolstoel zit etc.
Maar daar is niks van terug te vinden in hun verleden, nooit meer met deze oplichtersbende

  • Algemeen 1
op 8 september 2017 bestemming: Frankrijk / Saint-Pierre-la-Garenne hotel Les Canisses, reisperiode: augustus 2017

Wij hebben niet ingecheckt in dit hotel Les Canisses - hotel was geen 1 ster waard. Ongezellig - onvriendelijk - ruikend naar houts-
kool - voorgestelde kamer onvoorstelbaar onpraktisch en ongezellig.
Geen reclame voor Hotels.com - wij werden 1 nacht aangerekend
115 euro ondanks belofte aan de balie van, niets aan te rekenen. .Aanbod was beneden alle peil.. Zeer slechte ervaring en slecht voor imago.

  • Algemeen 1




op 15 augustus 2017 bestemming: België / Sint-Lauriens, reisperiode: augustus 2017

Overnachting in hotel was een grote teleurstelling omdat er een huwelijksfeest was dat duurde tot 05:00 in de ochtend. Gevolg hele nacht niet kunnen slapen door de geluidsoverlast.

  • Algemeen 1
op 4 augustus 2017 bestemming: Noorwegen / Oslo, reisperiode: juni 2017

Na inchecken (laat op de avond) bleek er geen electra beschikbaar te zijn ivm bouwactiviteiten naast. Wat nodig was vanwege voorbereiding voor een zakelijk overleg. Wij hebben uitgecheckt,aangegeven dat het voor ons geen optie was. Hotels.com was niet via Social media of telefonisch bereikbaar waarna we genoodzaakt waren uit te wijken naar een ander (duurder hotel). De zaak middels verschillende emails voorgelegd. Zonder service gericht resultaat.

  • Algemeen 1
op 30 juli 2017 bestemming: Duitsland / Düsseldorf, reisperiode: december 2017

Die rewards van Hotel.com is echt een wasse neus. We hadden al voor 4 jaar rewards verzameld en nu zijn we alles kwijt.
We zouden te laat een nieuwe boeking hebben geplaatst. Op deze wijze klanten met rewards weten te binden werkt in ieder geval bij ons averechts en is voor ons geen reden om een volgende keer opnieuw bij Hotels.com te boeken.

  • Algemeen 6
op 25 juli 2017 bestemming: Turkije / didim, reisperiode: juli 2017

Het is geen 5 sterren waard.
heel slechte organisatie, onvoldoende personeel

  • Algemeen 4
op 21 juli 2017 bestemming: Schotland / Edinburgh, reisperiode: juli 2016

Slecht hotel, we kregen een kortingscode hiervoor van Hotels. Echter deze hebben we nooit ontvangen. Al een jaar mee bezig en nog steeds niets. Op mails wordt niet meer gereageerd en op dit moment ben ik al 25 minuten in de wacht bij de telefonische helpdesk. Hoeveel wachtenden er voor me zijn hoor ik niet. Beroerde service dus.

  • Algemeen 1
op 18 juli 2017 bestemming: Italië / Giardini Naxos, reisperiode: november 2017

Prijsgarantie is nep. Hotel geboekt en bevestigd gekregen. Uur later werd deze geannuleerd door hotel met verzoek om opnieuw te boeken, echter was de prijs toen bijna verdubbeld. Hotels.com zegt hier niets aan te kunnen doen.

  • Algemeen 1
op 13 juli 2017 bestemming: Verenigde Staten / Grand Canyon, reisperiode: juli 2017

Door een stroompanne ons geld teruggekregen voor het volledige verblijf. De accomodatie regeldz alles super correct, maar hotels.com betaalt slechts de som van de accomodatie terug. Hun eigen 15% zie ik niets van terug... Alles terugbetalen is alles terugbetalen, maar niet bij hotels.com! Bandieten!

  • Algemeen 2
op 2 juli 2017 bestemming: Spanje / Ibiza, reisperiode: augustus 2017

Voor 13 personen een grote villa geboekt voor een week. Een paar dagen na ontvangst van de boekingsbevestiging kregen we bericht dat er een dubbele boeking had plaatsgevonden en dat onze boeking was geannuleerd. Hotels.com kwam met 3 alternatieven, maar allemaal voor max. 10 personen. Hiermee konden wij niet akkoord gaan. Na veelvuldig (langdurig) telefonisch contact, waarbij we continu werden doorverbonden, ook met afdelingen in de VS (hier zit het hoofdkantoor), hebben wij uiteindelijk voorgesteld om zelf op zoek te gaan naar een andere accomedatie en het evt. prijsverschil te laten vergoeden door hotels.com. Hiermee ging men aanvankelijk akkoord, echter na boeking van een andere villa hebben we niets meer van hotels.com vernomen. Ook de ingeschakelde rechtsbijstandverzekering heeft moeite om de schade te verhalen, aangezien hotels.com geen correspondentie adres heeft (tenminste niet in NL). Wij voelen ons als klant geschoffeerd en zullen nimmer meer zaken doen hotels.com

  • Algemeen 1
op 23 juni 2017 bestemming: Nederland / Noordwijk, reisperiode: juni 2017

Supermooi hotel. Bij mijn eerste boeking reserveerde ik een luxekamer met zicht op de boulevard en met ontbijt (bewust gekozen en gecontroleerd) voor 2 nachten. Ik kreeg een bevestiging met foto van de kamer en had niet door dat er op de bevestiging niets stond over het ontbijt. Ik verlengde de boeking nadien met 1 nacht en deed een upgrade naar een Superior Luxe room met zicht op boulevard en met inbegrip van ontbijt. Ik kreeg een bevestiging met een prijs die klopte (incl. ontbijt). Toen we aankwamen in de kamer hadden we zicht op zijgebouwen en daken en niet op zee of het boulevard en de kamer was identiek aan de luxekamer. Toen ik mij hierover informeerde legde men mij uit dat ik dat zo geboekt had. ??? De eerste morgen kwam ik aan het ontbijt en men vertelde mij doodleuk dat wij geen ontbijt geboekt hadden en wij nog 28 euro pp moesten bijbetalen. Ik checkte mijn document en vond inderdaad geen bevestiging van het ontbijt maar ik had wel de prijs betaald van een sup luxe kamer met ontbijt voor twee. Ik belde Hotels. Com op en er werd mij duidelijk gemaakt dat ik zogezegd geen ontbijt geboekt had wat ik wel en zeer bewust gedaan had. Ik werd ook echt afgeblokt. Daarop rekende men mij ook nog eens 40 euro/dag aan voor mijn hond omdat die zogezegd meer zou vuilmaken als twee mensen. Ik vraag mij af wat de poetsvrouwen daar verdienen?
Dit is dus pure afzetterij want ik heb de prijs met ontbijt betaald en ook voor een kamer met zee- of boulevardzicht. In eerste instantie krijg je de indruk dat je een zaak doet met de aangeboden korting maar als je je afrekening maakt heb je niet gekregen wat je bestelde en betaal je nog meer dan dat je rechtstreeks in het hotel zo gereserveerd hebben. Ik ben echt zeer ontgoocheld en voel mij enorm bedrogen. Daarbij heb ik de overtuiging dat de hotels en hotels.com onder één hoedje spelen en je nooit je gelijk zal krijgen. Ze spelen het zeer handig door je bevestiging te manipuleren en je hebt dat niet onmiddellijk door en je kan ook niets meer bewijzen. Indien ik nog zulke reservaties zou maken ga ik vanaf nu telkens een screenshot maken van de keuze van de kamer om een bewijs te hebben. Dit kan je natuurlijk nadien nooit meer terug opvragen Dus: NOOIT meer reserveren via Hotels.com

  • Algemeen 3
op 23 juni 2017 bestemming: Slovenië, reisperiode: juni 2017

De voorgestelde locatie klopt niet, zo ook de annl. Kosten zijn niet conform de boeking, hotel.com.Hotel heeft eigen regels, volle pond dus !!

  • Algemeen 3
op 13 juni 2017 bestemming: Duitsland, reisperiode: juni 2017

Heb 10 nachten geboekt en heb nu recht op 1 nacht gratis echter krijg ik hem niet op dit moment aangezien hij is vergrendelt als ik uitleg vraag krijg ik geen correcte uitleg! Helpdesk is totaal niet klantvriendelijk. Ik boek nooit nog via deze website dat staat vast!!!!

  • Algemeen 1
op 6 juni 2017 bestemming: Nederland / leiden, reisperiode: mei 2017

Slechtste wat ik ooit meegemaakt heb wel eens dat iets niet zo goed was,maar hier deugde niks 3x zo duur als besteld vies gehorig rommelig on hygienisch ongeinterreseerd personeel waardeloze tent in Leiden

  • Algemeen 2
op 4 juni 2017 bestemming: Oekraïne / Kiev, reisperiode: juli 2017

Zelf de verkeerde datum ingevuld, binnen 5 min gratis naar de juiste datum verzet.

  • Algemeen 8
op 3 juni 2017 bestemming: Spanje / Barcelona, reisperiode: mei 2017

Zag 2 dagen voor vertrek dat mijn hotelkamer van 160 euro pn een shared bathroom had. Ik besloot te annuleren en zag dat er 1 nacht in rekening gebracht zou worden dus dat zou 160 euro moeten zijn. Ze schreven vrolijk 205 euro af. Eerst zeiden ze dat hotel verantwoordelijk was en toen ik daar geen genoegen mee nam, zeiden ze dat eerste nacht 205 was en rest 145 terwijl op alle bevestigingen toch echt 160 stond. Opnieuw mail gestuurd maar ze reageren gewoon niet meer. nooit meer dus!

  • Algemeen 1
op 3 juni 2017 bestemming: Spanje / Mallorca, reisperiode: juli 2017

De reis heeft nog niet plaats gehad. Wij boekten en daar wij een tegoed voucher hadden gaven wij de 25 euro in korting op ons dossier.
Wij vonden een betere prijs dan onze boeking en vulden een prijsgarantie in bij Hotels .com. Zij wilden de prijsgarantie niet toe kennen daar wij onze voucher van 25 euro hadden gebruikt was de prijs idem met de betere prijs.
Volgens ons is een voucher en een prijsgarantie niet hetzelfde en dienen ze beiden de cumuleren.Ja Hotels.com neemt klantenservice niet zo nauw?

  • Algemeen 1
op 30 mei 2017 bestemming: België / Antwerpen, reisperiode: december 2016

Op NYE 2016-2017 bleek onze boeking via hotels.com niet doorgekomen te zijn bij het hotel. Direct een klacht ingediend maar tot op heden, mei 2017, is deze klacht niet naar tevredenheid behandeld en heeft Hotels.com geen passende oplossing geboden.

  • Algemeen 3
op 19 mei 2017 bestemming: Engeland / Bexhill, reisperiode: mei 2017

Boek NOOIT bij Hotels.com... NOOIT.. Klantenservice totaal onbestaande. Volgens mij een bende oplichters.

  • Algemeen 1
op 20 april 2017 bestemming: Portugal, reisperiode: april 2017

Ik boek al jaren bij Hotels.com. Het reward systeem vind ik een pre. Na jaren boeken ging er een boeking mis.Lag aan het hotel. Hotels.com loste dit accuraat op! Fijne on line organisatie met gratis nachten opbouw na 10 boekingen.

  • Algemeen 10
op 31 maart 2017 bestemming: Japan / Osaka, reisperiode: maart 2017

Klacht ingediend omdat het hotel dat we geboekt hadden 3 keer duurder bleek via hun site toen we in het hotel aankwamen. We waren trouwe klant maar als ze niet het fatsoen hebben om te reageren op onze klacht gaan wij naar een andere aanbieder. Jammer hotels.com

  • Algemeen 1
op 8 maart 2017 bestemming: Verenigde Staten / Orlando, reisperiode: maart 2017

Dit is puur om mensen die komen lezen voor recensies een andere kant te laten horen over het annuleren van een hotelboeking via hotels.com.

Als ik namelijk de vorige ervaringen lees dan zijn er allemaal problemen met hotels.com en worden ze als oplichters verklaard. Alhoewel ik het jammer vind voor de mensen die hun geld niet terughebben voor wat voor reden dan ook, wil ik graag een positieve ervaring delen.

Ik heb gister namelijk een hotel geboekt via hotels.com in Orlando, maar snel had ik door dat ik de verkeerde keuze heb gemaakt. Ik heb het snel dezelfde avond weer geannuleerd en kreeg een email met melding dat het tot 30 dagen zou duren. Gisteravond heb ik recensies en ervaringen zitten lezen op deze site en andere sites en met veel stress en paniek twijfelen of ik mijn geld wel binnen 30 dagen terug zou krijgen. Het is nu 11 uur smorgens, 1 nacht na boeking en annulering en ik heb mijn 630 euro gewoon terug gekregen op mijn creditcard. Ik ben blij dat het goed, en met name snel, is gegaan met het terugboeken van mijn geld zodat ik nu een ander hotel kan boeken.

Nogmaals, dit is puur om ook de positieve ervaringen met hotels.com te delen.

  • Algemeen 6
op 3 maart 2017 bestemming: Thailand / Chiang Mai, reisperiode: februari 2017

Hotel was niet af en dit deelde hotel.com 1 week voor vertrek mede. Mijn hotel was een 5* hotel en zou zelfde soort hotel krijgen. dit werd een 2* hotel uit het centrum zonder zwembad en alle communicatie ging opeens via Londen in het engels. Dus als je via hotels.com boekt in het nederlands en er gebeurd wat ... fris je engels maar alvast op. en ... als je aangeeft bij de nederlandse tak dat je in het nederlands te woord gestaan wilt worden .. dan zeggen ze letterlijk. Mijnheer dan houdt het gewoon op. zoek het dus maar uit.

  • Algemeen 1
op 3 maart 2017 bestemming: Thailand / Bangkok, reisperiode: januari 2017

Geboekt met dubbele punten voor gratis nachten. Ik had 5 nachten geboekt dus ipv 5 zou ik 10 punten conform hun reward programma moeten ontvangen. De bijschrijving zou binnen 72 uur geschieden. Bij thuiskomst had ik 4 punten ontvangen. Gebeld , onbeschoft te woord gestaan, klacht ingediend ( nimmer reaktie op natuurlijk ) manager was er niet ( wil daar manager worden want dan ben je altijd vrij ) later ontvang ik nadat ik weer gebeld had een bericht dat bij een dergelijke actie het 6 weken duurt voordat je het restant ontvangt. waar staat dat? nou nergens ja op de engelse website van hotels.com .
Inmiddels bijna 7 weken verder en je raadt het al, niets niets niets

  • Algemeen 1
op 15 februari 2017 bestemming: Italië / Sicilië, reisperiode: juni 2017

Ik ben een Booking.com junkie, alles doe ik via Booking. Maar voor mijn trip naar Sicilië zag ik dat hotel.com een aanbieding had van mijn favoriete accommodatie. Honderd euro goedkoper dan elders. Na lang twijfelen, hun app gedownload, reis periode voor 2 adults selecteren, toen gebooked met gratis annuleren. Ik kreeg gelijk een e-mail ter confirmation, yes....it is gelukt. Maar onrust bleef, dus ik ging online mijn accommodatie zelf benaderen.
Customer service van dat hotel kon mijn booking niet vinden, echt nada.
Dat arm kind bleef maar zoeken naar mijn naam en reserveringsnr.
Ik was zo beu, mailtjes gestuurd naar hotels.com, geen reactie....
Toen had ik mijn booking van hotels.com geannuleerd.

Het meisje van Sicilië was nog bezig voor mij, en via Booking.com had ik mijn accommodatie opnieuw geboekt tegen de helft vd prijs, met gratis annulering.

Het mooie is, toen ik booking.com had bevestigd, kreeg ik gelijk een email confirmation van Sicilië dat alles binnen is.

Dus, ik haat hotels.com

  • Algemeen 3
op 13 februari 2017 bestemming: Ierland / Dublin, reisperiode: februari 2017

Zeer slechte service vanuit de contactpersoon, het was onmogelijk om iemand te zien of echt te spreken. Het servies en de pannen waren vies, er was geen tv die er wel zou zijn, het slot van de voordeur was kapot, er was geen blusdeken aanwezig, er waren pas na drie dagen schone handdoeken, die ons op de eerste dag waren beloofd, de verwarming was kapot, de deur naar de slaapkamer was kapot en er was geen licht in de slaapkamer. In Nederland probeerden we contact te krijgen met hotels.com, maar zij laten ook niks van zich horen. Kortom, erg slechte service.

  • Algemeen 1
op 9 februari 2017 bestemming: Verenigde Staten / New York, reisperiode: april 2016

Fantastisch wat een beleving, je weet niet wat je ziet

  • Algemeen 10
op 22 januari 2017 bestemming: Duitsland, reisperiode: januari 2017

Via hotels.com hotel geboekt. Nadat het hele proces was doorlopen stond de reserveringssystemen opeens 3 weken verder. Gebeld en na heel lang wachten een mdw aan de telefoon gekregen. Reservering werd gelukkig gewijzigd. Bij het hotel wilde ze toch nog een extra bedrag. Niet betaald. Booking.com bleek goedkoper.

  • Algemeen 1
op 6 januari 2017 bestemming: Suriname, reisperiode: december 2016

Onze klacht luidt als volgt namelijk dat wij vinden dat hotels.com misleidend te werk gaat.

Enkele maanden geleden hebben wij online drie tickets naar Paramaribo/Suriname gekocht. Ik dacht verstandig te zijn om direct een hotel te zoeken en indien mogelijk gelijk te boeken omdat wij in een drukke periode zouden gaan; 17 december t/m 30 december. Ook met de wetenschap dat vrijwel ieder hotel volgeboekt is tijdens de feestdagen heb ik onmiddellijk een hotel geboekt.
Hotel Krasnapolski geboekt die om de volgende redenen aantrekkelijk leek; bedrag $86 per nacht met 3 personen, zwembad, ontbijt en midden in de stad.
Nogmaals ik besefte mij maar al te goed dat als er voor eind november geen ander hotel aan mijn neus zou passeren, die mooier of goedkoper zou zijn, een annulering voor de 15e december niet verstandig zou zijn.

Zo gezegd zo gedaan en een kamer geboekt. Vrijwel direct een bevestiging binnen dat onze boeking bij Krasnapolski was bevestigd en dat het hotel ons $1.118,00 in rekening zou brengen. Aangezien de reis nog meer dan twee maanden zou duren heb ik verder geen aandacht meer geschonken aan de boeking.
Tot er prompt enkele dagen voor vertrek, met nog maar een aantal dagen de mogelijkheid te annuleren in de vakantieperiode! een email binnen kwam met de boeking plus dat het hotel nog $219.70 aan extra kosten in rekening zou gaan brengen.
Waarom wordt dit niet met grote letters vermeld in de eerste mail die je krijgt?! En dan niet eens een bedrag maar dat je er zeker rekening mee moet houden dat er extra kosten bij komen?
Jaja dat staat wel vermeld maar dan moet je wel eerst op een link in de mail klikken en vervolgens onder een kopje genaamd (geloof) extra's en toeslagen open slaan.

Eenmaal in het hotel werd het bedrag $1.448,97. Nog meer dus!
Zoals men vroeger een vliegticket aanprees zonder alle extra's te vermelden. Daar komt het op neer bij hotels.com.

Schandalig vinden wij het omdat het in de eerste mail niet zo gepresenteerd werd. Alleen: De boeking is bevestigd. Het hotel zal U $1.118,00 bij je in rekening brengen. Juist het hotel heeft $300 meer in rekening gebracht en zegt er niets aan te kunnen doen. Tevens dat er meer mensen hun beklag hebben gedaan over het meerbedrag terwijl hotels.com je iets anders laat denken.

Zeker wil ik deze klacht ook bij Krasnapolski neerleggen omdat zij degenen zijn die deelnemen aan het systeem van hotels.com.

Vrijwel de meeste andere grote booking sites tonen gewoon het daadwerkelijke bedrag zonder je te laten doen denken dat JIJ een speciale deal hebt gekregen middels hotels.com

  • Algemeen 5
op 15 december 2016 bestemming: Nederland / Maastricht, reisperiode: december 2016

De reservering ging helemaal fout. Bij de betaalpagina stond alles nog goed, na het betalen stond de datum plotseling 4 weken verder!!!! Natuurlijk geen telefoonnummer op de website en moeilijk te bereiken.

  • Algemeen 1
op 8 december 2016 bestemming: Duitsland / Dusseldorf, reisperiode: december 2016

Om te beginnen waren er een aantal zaken fout gegaan bij het boeken van de hotel. Datum versprong 14 dagen in de toekomst zonder reden. Foutieve boeking gemaakt dus. Aangekomen in Duitsland, kon ik het niet meer annuleren. Hotel wilt niet meewerken, en hotels.com helpt ook niet. Heb vervolgens een nieuwe kamer daar moeten boeken voor ruim €80 duurder en een slechter kamer dan eerder geboekt. Meerdere malen met hotels.com moeten bellen en vertellen met wie ze contact moeten opnemen want ze wisten het zelf niet. Vervolgens moest ik een klachtmail sturen als ik geld terug wilde. Die hebben ze binnen 48 afgekeurd met ongegronde redenen. Ben er weer tegen in bezwaar gegaan, bij het hotel en hotels.com en heb eindelijk zelf het hotel (Linder hotel en resort)overtuigd om over te gaan tot betaling. Iets wat hotels.com hoort te doen naar mijn mening. Heb dus eindelijk mijn geld terug gekregen voor de reis, maar natuurlijk niet mijn €80 teveel betaalde geld voor een mindere kamer. Echt een slechte zaak ! Was tevens mijn huwelijksreis, dus dankjewel Hotels.com voor het (proberen te) verpesten van mijn huwelijksreis (y) PS: Hotels.com en expedia zijn 1 ;)

  • Algemeen 1
op 7 december 2016 bestemming: Thailand, reisperiode: december 2016

Noodweer, kan geen contact krijgen met hotels waar ik geboekt heb. en 2 keer contact (2x ±45 min) gehad vanuit thailand met hotels.com. zou tot 2 keer terug worden gebeld maar nooit weer wat gehoord. En ze beloofden het!

  • Algemeen 3
op 5 december 2016 bestemming: Duitsland, reisperiode: december 2016

BOEK HIER NOOOIT!!!! BOEKING IS NIET GEDAAN EN KRIJG NIET MIJN GELD TERUG

  • Algemeen 1
op 7 november 2016 bestemming: Frankrijk, reisperiode: juli 2016

Ik wil iedereen aanraden hier geen hotel te boeken.

Dacht dat het leuk was na lang sparen om in juli samen met mijn zoon van 2,5 jaar naar Disneyland Parijs te gaan. Na even zoeken naar de goedkoopste boeking kwam ik uit bij hotels.com.

Mijn zoon en ik waren erg blij en hebben de boeking gedaan als je soepel tot de IDEAL betaling. Het geld (€900,-) werd van mijn rekening afgeschreven maar de boeking was niet gelukt. Dus ik heb meteen de klantenservice opgebeld en deze adviseerde mij om de boeking nog een keer te doen en dat ik het geld van de vorige boeking gewoon teruggestort kreeg. Dit heb ik dan ook gedaan met de creditcard van een kennis van mij omdat ik geen geld had om dit nog eens te proberen.

Nu 4 maanden en heel wat telefoontjes verder nog steeds mijn €900,- niet terug gekregen.

De klantenservice behandeld mij dan ook uiterst onprofessioneel en stuurt mij van het kastje naar de muur en hebben mij al meerdere malen belooft het terug te storten en geduld moet hebben.

Schandalig boek hier nooit.

  • Algemeen 1
op 3 november 2016 bestemming: Verenigde Staten, reisperiode: oktober 2016

Prima club om je hotels te reserveren. Goede app en als je 10 overnachtingen hebt geboekt verdien je ook nog een gratis overnachting. Probleem bij hotels.com is echter dat je de reservering aan hun betaald. Het hotel vraagt echter bij het inchecken een creditcard borg. Hier gaat het, in ieder geval in de USA fout. Soms heeft het hotel de betaling van hotels.com nog niet ontvangen en reserveren dat het complete boekingsbedrag tlv je creditcard. En als ze van hotels.com wel het geld hebben ontvangen alleen een borg. Die kan overigens flink hoog zijn. Kennelijk is dit voor veel hotels in de USA iets gecompliceerds. Terug van vakantie zien we nu dat er hotels bij zitten die of de gehele kamerprijs in rekening hebben gebracht of de gereserveerde borg hebben omgezet in een daadwerkelijke afschrijving. Hotels.com gaat het uitzoeken maar trekken daar een maand rijd voor uit. Niet echt om vrolijk van te worden. Onze boekingen gaan weer ouderwets via booking.com, zeker voor de USA.

  • Algemeen 1
op 26 oktober 2016 bestemming: Nederland / Etten Leur, reisperiode: september 2016

Een hotel boeken via een website met veel korting is wat wij in NL> graag willen, voor weinig geld een goede accommodatie. Echter menig website is zodanig ingericht, dat je kosten vooraf moet betalen bij een boeking. Je doet zelf al het werk en moet er voor betalen, het varieert van 7,50 tm 15,00 per boeking en als je annuleert, geen / krijg je je geld terug? Toch blijft het soms goedkoper om via Hotels.NL te boeken ondanks de extra kosten. Goed opletten is een ''must'' immers er zijn vele sites, en bel het hotel direct op, en vraag of je ook voor het Hotels.Nl kan komen, immers het hotel en jij hoeven geen ''fee'' af te staan. Het cijfer had veel hoger kunnen zijn, als ik niet zoveel geld moet betalen voor mijn eigen werkzaamheden / de z.g. boeking kosten. In het algemeen boek ik alleen hotels die ik ook eerder heb bezocht, goed opletten kan ook via Hotels.NL geld besparen ondanks dat je je eigen boeking maakt.

  • Algemeen 6
op 26 oktober 2016 bestemming: Thailand / KHANOM, reisperiode: oktober 2016

Stella Resort in Khanom geef ik een dikke 10.Het hotel is supergoed en Stella maakt er een waar paradijs van.Maar Hotels.com krijgt van mij een min 5.,Zal nooit meer bij hen boeken.Heb mooie prijs voor deze kamer betaald maar 3 dagen na aankomst zetten ze opeens een prijs van 200 euro per nacht op internet terwijl wij 60 euro voor 5 nachten hadden betaald.Zo krijgt Stella geen klanten meer.Booking.com is veel beter.

  • Algemeen 1
op 19 oktober 2016 bestemming: België / Kluisbergen, reisperiode: augustus 2016

Op 6/8 had ik twee kamers geboekt en deze waren ook bevestigd door hotels.com. Op 7/8 werden de reserveringen geannuleerd vanwege een zogenaamd misgelopen pre-authorisatie op mijn creditcard. Er is niks mis met mijn creditcard, maar dit kan natuurlijk gebeuren. Echter toen ik probeerde de 2 kamers opnieuw te boeken bleek de prijs van de hotelkamers enorm gestegen van 225 naar 475 euro... Ondanks telefonisch en email contact, heeft Hotels.com mijn boeking niet willen herstellen tegen de originele prijs. Men verschuilt zich achter het hotel en de algemene voorwaarden, die overigens nergens deze pre-authorisatie noemen.

  • Algemeen 1
op 6 oktober 2016 bestemming: Frankrijk / Parijs, reisperiode: juni 2016

Heel slechte ervaring Hotel.com ..
wat ik heb meegemaakt .
ik heb boeking gemaakt zie boeking nummer bevestiging gekregen alles lijkt in orde te zijn .
14-6 naar parijs met moeite aangekomen bij hotel pacific om 16:30 even inchecken , de balie medewerker van hotel zegt ,u heeft geen boeking !!!!!!!!!!!!!!!!! o nee
ik had bevestiging geprint ,heb laten zien
de balie medewerker ging bellen met hotel.com Fr
na 10 min kreeg ik antwoord er is fout in systeem ontstaan daardoor niet doorgekomen ?????????????
maar goed wat nu ik zit in parijs geen slaapplek
ik heb woord gekregen alles zal geregeld worden alle kosten voor hotel,com .
ik beetje opgelucht toch zal het goedkomen
ik ga mijn verhaal kort maken
na 4 uur wachten in de lobie en veel telefoon gespreken
niets geregeld hotel.com .
uiteindelijk hotel eigenaar is zelf gaan zoeken
een vriend hotel eigenaar had plek ,en ik moest 150 euro betalen
wij moesten naar die hotel ik had geen andere keus
dit was mijn verhaal
ik ben niet tevreden met hotel.com

  • Algemeen 1
op 29 augustus 2016 bestemming: Nederland / Waddeneilanden, reisperiode: augustus 2016

Schoon, rustig mooi hotel Uilenbos op Texel, vriendelijk personeel en eigenaren. ontbijtbuffet was compleet, kon niets verzinnen wat er niet was. 1 matras iets te zacht/doorgezakt, maar dat is ook naar waar je voorkeur naar uitgaat.

  • Algemeen 9
op 18 augustus 2016 bestemming: Nederland / Amsterdam, reisperiode: juli 2016

We hebben gevraagd bij Hotels.com of onze boeking voor 2 nachten Amsterdam verplaatst kan worden ivm een begrafenis van een goede vriendin van ons. Dit gaat de medewerkster van Hotels.com regelen, ze boekt alles om en zegt dat het geld voor de eerste hotelkamer zo snel mogelijk terug komt. We betalen keurig de tweede boeking, maar de aanbetaling van de eerste boeking komt niet terug, sterker nog, ze houden ook de rest van de boeking in, bijna 500 euro in totaal. Als ik bel, weten ze van niets meer, geen aantekeningen van en beloven terug te bellen. Helaas, na 5,5 uur aan de telefoon, 15 mailtjes, geen reactie... Echt heel erg slecht. Ik boek NOOIT meer bij hotels.com, wat verpesten zij je vakantie !!!

  • Algemeen 1
op 17 augustus 2016 bestemming: Nederland / Veenendaal, reisperiode: augustus 2016

Na de boeking, tijdens de betaling blijkt pas dat er 8 euro boekingkosten bij de geadverteerde prijs opkomen

  • Algemeen 1
op 16 augustus 2016 bestemming: Verenigde Staten / Diversen, reisperiode: mei 2016

Wat een schandalig slecht bedrijf is hotels.com. Wij hebben een rondreis in juni gemaakt door Amerika, we hebben 22 hotelovernachtingen bij hotels.com geboekt. We hebben op 13 mei 2016 1 kamer geannuleerd. Ondanks dat wij een goede klant zijn (waren) krijgen wij ons geld van de geannuleerde kamer niet terug. Na 20 e-mails gestuurd te hebben en vele telefoontjes krijgen we iedere keer het smoesje dat het in behandeling is. We wachten nu meer dan 3 maanden. We worden absoluut niet serieus genomen. Wij zullen zeker niet opgeven en zullen iedereen waarschuwen om niet bij hotels.com een hotel te boeken. Het is pure oplichterij. Weet iemand een adres in Nederland waar we verhaal kunnen gaan halen?

  • Algemeen 1
op 11 augustus 2016 bestemming: Verenigde Staten / New Orleans, reisperiode: september 2016

Wat een waardeloze klantenservice. Ik heb gevraagd waarom ze zich klantenservice noemen als ze totaal niet klantvriendelijk zijn. Maken je blij met een dode muis. Ze schreeuwde bijna tegen me aan de telefoon. Ik WAS een goede klant maar nu zal ik nooit en te nimmer meer een kamer bij ze boeken!!!

  • Algemeen 1
op 8 augustus 2016 bestemming: Verenigde Staten / New York, reisperiode: juli 2016

Had Hilton geboekt in New York via Hotels.com maar ik vertrouwde Hotel.com niet door de slechte ervaringen die je overal leest. Boeking gecancelled in September vorig jaar alleen niet goed gegaan in het systeem van Hotel.com. Dus hotel belast mij voor no show fee van usd 190. Nu al 4 weken bezig met Hotel.com om mijn geld terug te krijgen. Verschillende mails gestuurd met alle bewijs , een uur aan de telefoon gehangen. Bevestiging gekregen dat het inderdaad fout zit bij het systeem van Hotel.com maar nog steeds geen geld terug.

  • Algemeen 1
op 8 augustus 2016 bestemming: Italië / Montignoso, reisperiode: juli 2016

Park Hotel Cinquale, 1 nacht gebleven maar wat een slecht hotel! het leek erop dat ze voor de nacht dat wij kwamen deze kamers uit het stof gehaald hadden. Lampjes werkten niet, overal schimmel, onze dochter een enorme stroomschok gehad door de fohn, die overigens op 1 kamer werkte. Geen zwembad zicht! verduisteringsluiken waar je aan moest gaan hangen om ze naar beneden te krijgen....vies, echt slecht!!

  • Algemeen 2
op 6 augustus 2016 bestemming: Nederland / Den Haag, reisperiode: september 2016

Wij hebben een hotel geboekt in Bangkok. Omdat de plannen wijzigden, hebben we het hotel moeten annuleren. De Annulerings bevestiging hebben we op 6/6/2016 ontvangen. Telkens gebeld met de vraag waar de restitutie blijft en telkens het zelfde antwoord. Is in behandeling
Maar omdat het een iDeal betaling betreft wordt het door een andere afdeling afgehandeld. Wat een slecht bedrijf! Nooit meer boeken daar. Maar wat moeten we nu doen? ?????

  • Algemeen 1
op 28 juli 2016 bestemming: Italië / comomeer, reisperiode: juli 2016

Heb een kamer voor twee nachten geboekt via Hotels.com en bij aankomst bleek de kamer niet beschikbaar te zijn. De hotel eigenaar zei dat hij twee maanden geleden aan hotels.com doorgegeven had dat er geen kamers beschikbaar zijn voor de eerst komende twee maanden desondanks heeft hotels.com de kamer aangeboden als een non refundable prijs. Direct dezelfde dag gebeld en te horen gekregen dat ik het betaalde bedrag retour zou ontvangen.
eind conclusie : geen bedrag ontvangen en de nacht in de auto doorgebracht, geen hulp van call center. nu twee weken later nog geen geld retour ontvangen , weer contact gezocht en men kan niets in het systeem terug vinden...

  • Algemeen 1
op 28 juli 2016 bestemming: Indonesië / Buleleng, reisperiode: juli 2016

Geen communicatie mogelijk vanuit het buitenland, enkel dure telefoon naar Belgie. Mailen geeft steeds foutmelding zonder reden.

  • Algemeen 1
op 18 juli 2016 bestemming: Italië / Ragusa, reisperiode: juli 2016

Verschrikkelijk smerig
Totaal geen hulp van hotels. com, na een uur bellen!
Hotels.com gebeld, een uur lang uit Italie.
Ze doen werkelijk niets.

  • Algemeen 1
op 14 juli 2016 bestemming: Duitsland / Neurenberg, reisperiode: juli 2016

Heel slecht! Beloven dingen die niet waargemaakt worden en doen vervolgens geen reet om het op te lossen!!!

  • Algemeen 1
op 12 juli 2016 bestemming: Italië / Sicilië, reisperiode: juli 2016

Een uur gebeld vanuit Italie over klacht smerig vies hotel geboekt via hotels.com. Totaal geen enkele hulp. Moeste maar de volgende dag weer eens bellen!! Dus na 1nacht buiten te hebben gelopen, vertrokken. 4 nachten een kamer betaald, vol pension. Nu klacht ingediend, ben benieuwd. Moeten 28 dagen wachten op onderzoek.

  • Algemeen 1
op 23 juni 2016 bestemming: Nederland / Maastricht, reisperiode: juni 2016

Geen geld terug na annulering!

Wat een verschrikkelijk slechte organisatie!
Ik heb op 2-6-2016 een boeking gemaakt (Novotel Maastricht) die ik op 3-6-2016 heb geannuleerd. Ik heb daarvan ook een annuleringsbevestiging ontvangen (en tevens de opmerking dat hotel KOSTELOOS geannuleerd kon worden en dat geld gerestitueerd zou worden).
Vervolgens heb ik tot 3 x toe met een dame van het contactcenter aan de lijn gehangen met de vraag wanneer mijn geld wordt gerestitueerd (bedrag van € 162,00). Tot 3 x !!! toe exact dezelfde gegevens moeten doorgeven aan de volgende dames:
4-6-2016 Sofie
13-6-2016 Riekie
23-6-2016 Aneri


Elke keer wordt hetzelfde excuus gebruikt, ze snappen het niet, het zou goed moeten komen en ze hebben het doorgestuurd naar de financiele administratie. Ze kunnen niet zien wat er mis gaat, ze vinden het ook erg raar, maar daar blijft het bij.

Wat een wanprestatie en schijnvertoning. Ik moet elke keer zelf contact opnemen (vervolgens hang je eerst minimaal 15 minuten in de wacht en als ze het voor je gaan uitzoeken, kun je hier nog eens 15 minuten bij optellen)

Tot op heden geen resultaat en geen geld terug...!
Voor mij geen hotels.com meer

  • Algemeen 1
op 1 juni 2016 bestemming: Indonesië / Kuta, reisperiode: mei 2016

Via hotels.com het manggar hotel geboekt, direct bij aankomst schrokken we van de staat waarin alles verkeerde. Zwembad groen uitgeslagen, de ligbedden zwaar vervuild, de kamers gewoon smerig kortom een zwijnenstal. De volgende ochtend een mail gestuurd naar hotels.com en zeer snel een ontvangst bevestiging maar van actie geen sprake. Weer een mail gestuurd en jawel direct een reactie ik moest maar even met Nederland bellen, ik vroeg of de dame wel eens buiten kwam want bellen vanaf Bali is erg duur en voor je iemand te pakken hebt ben je kwa kosten een vakantie verder. Vervolgens niets meer vernomen van hotels.com.

Bij terug keer in Nederland toch maar even gebeld met hotels.com ik kreeg Brian aan de telefoon die hoorde me verhaal aan en vond het vreemd dat er niets was ondernomen. Ik moest nogmaals me klacht indienen en foto's mee sturen. Omdat de klacht al bekend was weigerde ik om dat nogmaals te doen, wel heb ik foto's gestuurd. En oja excuses kreek ik ook.

1 week later nog geen antwoord na 14 dagen maar weer gebeld en kreeg ik Dennis aan de lijn, het verhaal maar weer verteld en o meneer wat vervelend en wat een schande stuurt u het nog maar eens op. Aangezien ik niet in de maling genomen wil worden heb ik dus niets ingestuurd. Ben op 31 mei maar even bij expeditie langs gegaan dat is tenslotte het moederbedrijf van hotels.com. Maar u raad het al ook die doen dus helemaal niets, ik heb gesproken met Matheu maar die weigerde zelfs om voor mij de klantenservice van hotels.com te bellen om te vragen waarom ik nog niets had gehoord.
Om een lang verhaal kort te houden boek nooit bij hotels.com want deze organisatie doet niets voor zijn klanten.

  • Algemeen 1
op 6 mei 2016 bestemming: Nederland / Den Haag, reisperiode: april 2016

Op 15 april wilde ik een hotelletje boeken in Den haag. Via hotels.com kwam ik bij het Marriot Hotel. Geboekt via ideal en direct op het moment dat ik betaal krijg ik een mail dat de boeking niet doorgegaan is. MAAR wel mijn 137 euro afgeboekt,wat ik op dat moment nog niet wist. Ik bel de helpdesk en vraag wat er misgegaan is, dit kunnen ze niet zien. Advies nog een keer proberen. Oke maar je raad het al, weer het zelfde. Als ik dan op mijn bankafschrift kijk is beide keren afgeschreven. Direct weer gebeld en daar werd me medegedeeld dat mijn geld per omgaande weer terug gestort werd. Na heel wat telefoontjes is 1 keer 137 terug gestort. Voor de tweede keer moest ik mijn bankgegevens via een print screen sturen( wat ik heel idioot vind maar toch maar gedaan heb omdat ik mijn geld terug wil) Dit was 21 april en nu 6-5 nog steeds niets. Wel hang ik steeds aan de telefoon maar daar kunnen ze ook niets omdat het een Amerikaans bedrijf is en weinig met ideal doet en het heel ingewikkeld is om daarvan het geld terug te sturen. De jonge dame vroeg mij nog wat geduld te hebben, de procedure was bij hun goed afgehandeld , nu is het wachten op Amerika. Ik vind het schandalig, ik mag wel rente gaan vragen voor de tijd dat mijn geld weg is. Van 15 april tot .......???Nee voor mij NOOIT meer bij Hotels.com iets boeken.

  • Algemeen 1
op 17 april 2016 bestemming: Frankrijk / Parijs, reisperiode: mei 2016

Service van hotels.com werkelijk slecht. Schuiven alles op hotel af en weigeren enige coulance of medewerking te verlenen. Nooit boeken via hotels.com.

  • Algemeen 1
op 30 maart 2016 bestemming: Nederland / Soest, reisperiode: oktober 2015

Ik had per abuis een dubbele boeking gedaan. Meteen één boeking geannuleerd. Dat was gauw geregeld, maar om de reissom, die dus ook 2 keer was afgeboekt weer terug te krijgen heeft 4 maanden geduurd. Ik heb hier heel veel mails en telefoontjes voor moeten plegen. Telkens werd me weer gezegd dat het geld was overgeboekt, maar dat het nog wel één maand kon duren voordat ik het op de rekening had. En telkens weer moest ik uitleggen dat ik dat de vorige keer ook al had gehoord en dat het geld nog steeds niet op de rekening stond. Ik heb zelfs met de supervisor Radiah telefonisch contact gehad, maar dat schoot ook niet op. Ik moest toen via de site een klacht indienen en dan zou ik wel iets horen. Niks meer van haar vernomen. Daarna geprobeerd haar telefonisch te bereiken, maar dat is onmogelijk. Uiteindelijk heeft iemand toch de koe bij de horens gevat en het geld overgeboekt naar mijn rekening. Het is gewoonweg niet te geloven hoe ze bij Hotels.com met klachten omgaan. Ik heb het idee dat niemand deze oppakt. Op mijn werk gaan we er vanuit dat elke klacht een leermoment is, waarbij we onze service kunnen verbeteren. Maar daar hebben ze bij Hotels.com helemaal niks mee: een klant met een klacht is lastig en vervelend, niet te veel aandacht aan schenken, en zeker géén actie ondernemen. Dat is het uitgangspunt van Hotels.com. Nooit meer zal ik en mijn vrienden en familie een reis bij hun boeken.

  • Algemeen 1
op 25 maart 2016 bestemming: Namibië / Brugge, reisperiode: oktober 2016

Een boeking door het hotel zelf rechtgezet, wordt door Hotels.com gepenaliseerd met als argumentatie dat zij doen wat het hotel opdraagt, wat dus flagrant onjuist is. Ik vraag restitutie, zend 7 herinneringen. Tot nu toe geen enkel antwoord ontvangen. Een 2de vraag betreft een dubbele afhouding op mijn creditrekening door Hotels.com. Mijn vraag om uitleg. Geen antwoord.
Ik heb het gehad met hotels com Ongelooflijk slechte service. Wat een verschil met de service van Booking.com. Boeken in de toekomst: nooit meer met hotels.com

  • Algemeen 1
op 15 maart 2016 bestemming: Laos / Luan Prabang, reisperiode: februari 2016

Refund krijgen ? Pffffft. Hotel via mail geboekt voor 3 nachten. Betaling direct via credit card afgeschreven. Na enkele uren mail van hotel ontvangen dat ze overboekt waren. Zou wel zijn doorgegeven aan hotels.com. Maar die had het niet verwerkt . Uitgeweken naar ander hotel. Wel volgende dag naar het eerste hotel gegaan, die mij hun mails met hotels.com liet lezen. Van alle mails kopie gevraagd en gekregen. Dit doorgestuurd aan hotels.com met het verzoek de refund over te maken. Niets ontvangen. Gebeld met klantenservice die meteen het hotel belde en alles bevestigd gekregen.( ze hadden alle mails etc.trouwens al ). Geld zou mij overgemaakt worden. Nu, weer 3 weken later maar weer gebeld. O ja, we wachten nog op een antwoord van het hotel (?). Zullen nog eens bellen . Nee, jullie hebben alles al, en ik wil p/o mijn geld terug. Kan nog niet, het hotel moet eerst antwoorden....
Gek word je er van . Afschrijvingen gebeuren binnen 1 minuut, maar een volledig onderbouwd verzoek om restitutie....

  • Algemeen 2
op 19 februari 2016 bestemming: Australië / Grimbergen, reisperiode: januari 2016

Kies hotels.com als je absoluut geen service wil.
We boekten de voorbije maand 18 overnachtingen met deze reisorganisatie ,maar hebben het er nu wel mee gehad.Boekingen die niet bevestigd worden, onbeantwoorde emails,emails in het Frans terwijl onze taalvoorkeur duidelijk op Nederlands ingesteld stond ( een zekere Marta van de helpdesk speelde het klaar ons in het Frans onjuiste info door te geven terwijl we geschreven hadden dat we alles in het Nederlands wensten.De volgende email werd gewoon niet meer beantwoord ).Het callcenter is nog erger :contacteer dit vooral als je van het kastje naar de muur wil gestuurd worden en als je dingen wilt beloofd horen die toch niet worden uitgevoerd°

  • Algemeen 1
op 18 januari 2016 bestemming: Verenigde Staten / Page, reisperiode: augustus 2015

De door het hotel toegekende korting wordt door hotels.com niet verder toegekend aan de klant. Hoe moet men dit noemen? oplichting?

  • Algemeen 1
op 13 januari 2016 bestemming: Mexico, reisperiode: december 2015

Ik heb een hele slecht ervaring met de service desk van hotels.com.
Je wordt niet gehoord, eindeloos in de wacht gezet, de ene dame spreekt de ander tegen. ik wacht nog steeds op een reactie. wat een verschil met boocking.com waar je als klant wordt benaderd. Ik raad iedereen aan nooit bij hotels.com te boeken.

  • Algemeen 1
op 22 november 2015 bestemming: Thailand / Ao Nang, reisperiode: december 2015

Was goedkoper dan booking.com. Dus met hotels.com gereserveerd maar na boeking geschrokken van de kleine lettertjes: Het hotel ging nog €240 kosten in rekening brengen bij check in. Was misschien een vergissing, maar heb toch voor de zekerheid gebruik gemaakt van de gratis annulatie. Daarna deze site gevonden en schrik gehad dat men niet zou terugbetalen. Geen probleem gehad: ik zag het bedrag in mindering op mijn Visa-account, 4 dagen na annulatie was het terug in positief gebracht. Ik heb dus, zoals hotel.com beloofde, niks betaald.

  • Algemeen 8
op 9 november 2015 bestemming: Italië / Cagliari, reisperiode: juli 2015

Wat een dramatische in incapabele organisatie is hotels.com toch. Ben 6 maanden bezig een restitutie terug te krijgen. Ze beloven van alles maar niemand doet daar iets. Ze willen alleen maar meer, meer, meer over de rug van de klant. Gewoon een misselijkmakende club hotels.com en Expedia.com idem.

  • Algemeen 1
op 12 oktober 2015 bestemming: Duitsland / frankfurt, reisperiode: juli 2015

Hotel heeft 2x het bedrag van mijn creditcard afgehaald en ik ben nu al 3 maanden bezig om mijn eigen geld terug te vorderen. Boek er nooit meer. wordt ook door hotels.com gewoon niet gehoord

  • Algemeen 2
op 11 oktober 2015 bestemming: / Pisa, reisperiode: juli 2015

Hotels.com geeft geen geld trug ookal annuleer je op tijd.

  • Algemeen 1
op 24 augustus 2015 bestemming: Spanje / Barcelona, reisperiode: augustus 2015

Voor het eerst bij hotels.com geboekt en wilde dit toch graag met andere delen.
Het boeken ging super simpel maar daarna was het letterlijk geld in de zak en zoek het zelf maar uit.
Ik wilde weten of er op de kamer ook een koelkast voor medicijnen aanwezig was omdat er zeer weinig info bij stond.
Het was een 2 sterren budget hostel dus kans groot dat we zelf wat moesten regelen.
Na een week geen antwoord dus nog maar een mail gestuurd en toen pas na een paar dagen antwoord dat ik het zelf maar aan ze moest vragen.
Hoezo ik heb bij hun geboekt en niet rechtstreeks bij het hostel. Na dit gemailt te hebben kreeg ik wederom pas een paar dagen later reactie dat ik hotels.com maar moest bellen.
Waarom bellen? om in de wacht te worden gezet? en de meter te laten tikken? Ik ben niet achterlijk hoor.
Een goed boekingsbedrijf belt meteen het hostel voor zijn klanten en poeiert ze niet af met onzin verzoeken.

Na verloop van tijd krijg je van hotels.com een kortingvoucher als je een feedback wilt geven over de boeking.
Nu was ik daar niks te beroerd voor want zo best was de ervaring niet en wilde dit wel delen met toekomstige reizigers.
Dat is dus niet gepubliceerd en je voucher? ja die is een maand geldig en moet binnen 2 maanden zijn verbruikt
Wat heb je er dan aan als je net terug bent van vakantie
Een heerlijke gevulde koek voorhouden en een droog kaakie geven.

Over het hostel
Hostel LK in barcelona wordt door hotels.com als een 2 sterren hostel weergegeven met mooie foto`s en over het algemeen positieve feedback. Hier en daar wat minder positieve berichten over gehorigheid en de netheid maar gezien de berichten niet echt alarmerend.
De foto`s gaven mooie kamers weer en een nette omgeving met het openbaar vervoer en metro op korte afstand.
Dat klopte prima want het openbaar vervoer was vanuit het hostel uitstekend bereikbaar.
De feedback klachten over gehorigheid was zeker niet overdreven en komt denk ik vaker in de feedbacks voor dan hotels.com weergeeft.
Mijn feedback is namelijk ook niet gepubliceerd.
De scheet die de buurman liet was letterlijk uitstekend waarneembaar.
Onze kamer was op 2 hoog aan de achterzijde van het hostel met uitzicht op een binnenplaats die meer weghad van een getto dan een nette leefomgeving. Uitzicht dus 0,0 Maar het kon nog erger want aan de voorkant sliep je aan een drukke weg waar hop-on hop-off bussen, gewone bussen, vrachtverkeer en een restaurant voor een nogal levendige omgeving zorgde.

Er was een 4 persoon's kamer met 4 bedden geboekt.
Nu waren dat 1 tweepersoonsbed en 2 stretchers.
Deze matrassen waren smerig en zo slap dat we na 2x draaien vanzelf naar elkaar toe rolden. Lekker knus maar niet goed voor de nachtrust dus na 2 nachten weer last van de rug.
Nu ben ik niet echt lang maar iemand van 1.90 zou zijn voeten eindjes ook letterlijk buiten boord hebben.

Hebben we nog positieve dingen ervaren? Ja zeker.
De airco was wel perfect en het personeel was heel vriendelijk en behulpzaam maar onverstaanbaar want chinees engels is al moeilijk maar mijn spaans is ook slecht dus handen en voeten nodig om duidelijk te maken wat het probleem met de toilet was.
Ook toen ik voor de derde kreeg vroeg waarom de toilet geen water meer vulde bleef de goede man zeer vriendelijk .
Toen de volgende ochtend de plee weer geen water had gevuld ben ik zelf maar aan het rommelen geweest en ontdekte dat een subtiel tikje tegen de leiding de vlotter weer loskwam en de spoelbak weer vulde.
Verder vraag ik me af of de veiligheidsvoorzieneingen wel volstaan want van de brandmelder in de kamer was het controle ledje wel erg stil. Ook de noodverlichting lamp hing de kap de gehele week los en van een lamp was ook geen sprake.
De douches kunnen geen flinke kerels huisvesten want 80x80 is niet bepaald een douchemaat van deze tijd.
Trouwens de douchewanden uit de jaren tachtig hadden hun beste tijd allang geleden gehad.
Er is een lift maar zo klein dat een beetje rolstoel er niet in kan.
Na een week waren we blij dat we weer naar huis konden.

Het is een hostel dus buiten de deur eten is noodzakelijk.
Geen keuken koelkast of eettafel.
Aan de overkant is een restaurant met lekker koffie en een croissant ontbijt of andere warme maaltijden een aanrader gezien de voordelige prijs. Rond om het hostel zijn trouwens nog meer eettentjes bazaar winkelcentrum en nog veel meer dus als start locatie is het perfect.
GA JE BARCELONA IN NEEM DAN EEN DIKKE BEURS MEE MAAR ZEKER DE MOEITE WAARD.

Volgende keer weer boeken met hotels.com?
Denk het niet.
grt Nicole

  • Algemeen 3
  • Accommodatie 3
  • Vervoer 10
  • Prijs / kwaliteit 3
op 16 augustus 2015 bestemming: Zweden / Stockholm, reisperiode: augustus 2015

Hele slechte ervaring als er iets misgaat. Telefoonnummer heel moeilijk te vinden, en erg onvriendelijk behandeld, klachtenafdeling alleen via mail te bereiken.
Wij hadden een kamer geboekt in stockholm inn hotel. Blijkbaar had ik op het verkeerde knopje gedrukt, want toen ik bij de kamer kwam bleek een 2 persoons kamer ineens een kamer met een stapelbed te zijn, zonder ramen en de kleinste hotelkamer ooit. En de kwaliteit van het bed was om te huilen. En dat voor 130 euro. Terwijl we bij de bevestiging van de hotelkamer nog de mooie foto van het grote 2 persoons bed kregen!! Klacht hierover werd afgeschoven naar het management dat niet aanwezig was. Wij moesten zelf bellen, en werden doorverwezen naar hotels.com. Die zijn bijna onbereikbaar, klacht wordt niet serieus genomen, en voor klachten kun je een mail schrijven.

  • Algemeen 1
  • Accommodatie 1
  • Prijs / kwaliteit 1
op 25 juli 2015 bestemming: België / Brussel, reisperiode: juli 2015

Bij Hotels.com via keuzemenu kamer gekozen voor 3 personen. Toen de bevestiging kwam stond dat er maar een Kingsizebed in de kamer zou staan. Voor een extra bed zou 15 euro bijbetaald moeten worden. Gebeld en uitgelegd dat we via keuzemenu 3 personen hadden aangegeven. Medewerker was niet klantgericht en zei dat we bij moesten betalen. Omdat dat nu eenmaal zo was. Uitgelegd dat wij ervan uitgaan dat als je via keuzemenu 3 personen aangeeft dat die prijs dan ook geldt. Medewerker onvermurwbaar. Durfde ook zijn volledige naam niet te noemen. Alleen Shamir B. Adres gevraagd om brief te sturen. Na lang zoeken vond de medewerkers Expedia, Herengracht Amsterdam. Toen maar contact gezocht met hotel in Brussel. Snel antwoord op mail: U heeft voor drie personen geboekt en voor die prijs plaatsen wij dat bed. Dat is logisch. B-Aparthotel in België begrijpt wat gastvrijheid is. Hotels.com is slecht en dom. Niet boeken daar! Prima hotel trouwens. Mooie kamer met twee TV's en prima kitchenette

  • Algemeen 2
  • Accommodatie 8
  • Vervoer 8
  • Reisbegeleiding 5
  • Excursies 7
  • Prijs / kwaliteit 7
op 25 maart 2015 bestemming: Curaçao / Willemstad, reisperiode: april 2015

Hotel Santa Barbara geboekt via Hotels.com in juli 2014 om op vakantie te gaan in april 2015. Naar mijn mening ruim op tijd geboekt! We krijgen van Hotels.com een bevestiging met confirmatienummer en een afhouding van onze credit card voor 10% van het geboekte bedrag. So far so good. Op 23 maart 2015 bel ik het hotel op om nog enkele zaken te verifieren en krijg ik tot mijn grote verbazing te horen dat het hotel volledig afgehuurd is voor de periode die ik geboekt heb .Raar maar waar: Ze vinden in hun boekingsysteem wel mijn reservatie terug . Uitleg van het hotel : wij hebben hotels.com op de hoogte gesteld via mail en hotels.com heeft nagelaten u daarvan op de hoogte te brengen. Volledig in paniek (we zijn 14 dagen voor vertrek) bel ik Hotels.com voor enige uitleg. De vriendelijke reservatie agente bij Hotels.com stelt mij gerust (het zal wel een fout zijn) en belt zelf het hotel op! Ze komt na enige tijd terug aan de lijn, zegt dat het correct is (geen plaats in het hotel) maar ik mag kosteloos annuleren indien ik dat wil :-(. Neen dat wil ik niet; ik wil een hotel op Curacao met dezelfde standaard! Geen probleem ze verbindt mij door met "relocations". Zij zullen mij verder helpen. Mijnheer Ramon van relocations belooft mij van zijn uiterste best te doen om ons in een ander hotel te krijgen..... en zal mij diezelfde dag nog terugbellen! U raadt het al...... geen oproep van Ramon! Ondertussen bel ik nog met het hotel zelf, hotels.com, expedia.nl telkens doorverbinden met relocations! Uren aan de telefoon op wacht om toch maar iemand te kunnen spreken. (kleine aanval van telefonitits) Na 24 uur krijg ik opnieuw Ramon te pakken en herinner ik hem eraan dat we kortdag zijn en graag een naam van een hotel zouden krijgen. Opnieuw belooft hij van mij terug te bellen. (waarschijnlijk was hij mijn nummer terug kwijt, want op die oproep zit ik nog steeds te wachten). Uiteindelijk hebben we de hele zaak geannuleerd ...... en hopen we de aanbetaling terug te krijgen. Ik had ook beter eerst deze site gelezen voor ik met Hotels.com had geboekt. Boek NOOIT met HOTELS.COM. Als er een probleem is, zijn ze niet in staat het op te lossen. De klant trekt aan het kortste eind en je blijft gefrustreed in de kou staan.

  • Algemeen 1
  • Accommodatie 1
  • Vervoer 1
  • Reisbegeleiding 1
  • Excursies 1
  • Prijs / kwaliteit 1
op 2 oktober 2014 bestemming: Finland / Helsinki, reisperiode: augustus 2014

Na onze reactie van 8 september hebben wij nog steeds ons geld niet terug ontvangen van Hotels.com. We hebben ruim voor de vertrekdatum geannuleerd. Nu 2 maanden later hebben wij ons geld nog steeds niet terug. Pure diefstal. Echt te schandalig voor woorden. BOEK NIET BIJ HOTELS.COM, want als u annuleert, bent u uw geld kwijt.

  • Algemeen 1
  • Accommodatie 1
  • Vervoer 1
  • Reisbegeleiding 1
  • Excursies 1
  • Prijs / kwaliteit 1
op 8 september 2014 bestemming: Finland / Helsinki, reisperiode: augustus 2014

Wij hadden Via Hotels.com hotel geboekt in Helsinki. Door nare omstandigheden moesten wij de booking annuleren. We waren op tijd om onze volledige betaling retour te krijgen. Er zijn door Hotels.com al diverse toezeggingen gedaan, maar nooit nagekomen! De laatste keer gebeld met hun klantenservice. We kregen een nieuwe smoes die we nog niet gehoord hadden (terugbetalingen lopen via Amerika, hahahhah). Ons advies: Betaal bij deze bende (=HOTELS.COM) nooit vooruit! Beter nog, boek via een andere site.
Binnenkort gaat consumenten TV-programma aan deze bende zendtijd besteden, je bent gewaarschuwd.

  • Algemeen 1
  • Accommodatie 1
  • Vervoer 1
  • Reisbegeleiding 1
  • Excursies 1
  • Prijs / kwaliteit 1
op 28 juli 2014 bestemming: Thailand / Koh Pgangan, reisperiode: juli 2014

Ze bieden kamer aan met spabad en apart zitje. We kregen een prima kamer maar geen bad en heen zitje. Dus navraag en is volgens hotel fout van hotels.com dus een mail gestuurd. Krijg ik de volgende dag een mail terug. Of ik hun wil bellen om het te bespreken maar dat als het hotel er niets mee doet zij er ook niets aan kunnen doen. Waarom miet ik dan bellen à bijna 2 euro per minuut en tijdsverschil ook niet van belang zeker. Heb een mail terug gestuurd dat ik verwacht dat ze het regelen. Na een week daar vandaag vertrokken en nog steeds geen antwoord....
B

  • Algemeen 8
  • Accommodatie 4
  • Vervoer 6
  • Excursies 4
  • Prijs / kwaliteit 7
op 10 juli 2014 bestemming: Italië / Venetië, reisperiode: juni 2014

Mijn reisdoel was Venetië en de plek daar Murano. Onder Murano naar hotelletjes gekeken. Eentje gevonden, geboekt, betaald. Even later lees ik in de bevestigingsmail, dat het hotel in Rome ligt. Direct met hotels.com gebeld om het recht te zetten. Dit bleek onmogelijk ! en restitutie kon ik ook vergeten. Via Booking.com ( duidelijk veel beter geregeld ), alsnog een hotel in Murano geboekt, dezelfde avond, gelukkig eenheden keus geweest. Op de dag van vertrek uit Venetië, kwam er een mail binnen van het hotel in Rome, waarin over restitutie werd gesproken en ik contact met ze op kon nemen. Sympathiek dacht ik toen nog. De dag erna, eenmaal thuis, wilde ik contact met ze op gaan nemen en was de mail verdwenen. Nu weet ik dat het mogelijk is een mail weer in te trekken, wat hier gebeurd moet zijn. Op mijn IPad kan je gestuurde mails terug vinden, deze was spoorloos. Klantenservice van Hotel.com gebeld. Echt op een onbeschofte wijze mijnend gesnoerd. Via een andere route de support afdeling aan de lijn gekregen. Wel vriendelijk te woord gestaan en er werdaangeraden aan mail naar het hotel in Rome te sturen. Binnen 24 uur zouden ze reageren. U begrijpt het al, geen reactie. Weervoor tact met support afdeling gezocht. De door mij gestuurde mail naar het hotel aan ze opgestuurd, plus een afschrift van mijn betaling. Wel een aardig meisje aan de lijn, die geprobeerd heeft met het hotel te bellen. Dat lukte niet en alles weer doorgestuurd naar de klachtenafdeling van Hotels.com. Ben benieuwd wat er nu gebeurt. Wordt vervolgd......

  • Algemeen 2
  • Accommodatie 2
  • Vervoer 7
  • Prijs / kwaliteit 2
op 22 juni 2014 bestemming: België / Brugge, reisperiode:

Ik had dit forum eerst moeten lezen, niet achteraf ;-)
Ik heb eenzelfde ervaring als Ed. De boekingsdatum is gereset, en de boeking staat op een verkeerde dag. Ik heb ze zelfs aangegeven hoe het het kunnen reproduceren, daarin was men totaal niet geinteresseerd. De klantenservice van hotels.com heeft meerdere malen beloofd zaken uit te zoeken en terug te bellen, maar er is niets uitgezocht en er is nooit teruggebeld. Het enige dat de klantenservice wist te melden was dat er niets gecorrigeerd gaat worden, en het geld ook niet gerestitueerd zal worden. Ik heb een klacht ingediend die simpelweg niet in behandeling wordt genomen. Ik heb mijn lesje geleerd: nooit meer hotels.com.

  • Algemeen 1
  • Accommodatie 1
  • Vervoer 1
  • Prijs / kwaliteit 1
op 12 juni 2014 bestemming: Duitsland / Dusseldorf, reisperiode: juni 2014

Waardeloze organisatie is hotels.com. Hotel geboekt, echter moest ik deze annuleren. Dit was kostenloos mogelijk tot 07-06, keurig voordien gedaan. Op het moment van annulering gebeld om te informeren hoelang retourbetaling zou duren wist de klantenservice mij te vertellen dat dit 30 dagen zou duren en dat ik ook niet een ander hotel kon boeken met het reeds per ideal betaalde bedrag. omdat dit op retour stond ??
Maar ik kon een mail sturen en zou dan eerder mijn geld retour krijgen.
Helaas niks van dit alles is waar ik kreeg hetzelfde te horen. 30 dagen voordat ik mijn geld retour kon verwachten.

Ze melden dit echter niet bij de boeking. Mijn advies boek bij een ander bedrijf, met een klantvriendelijke klantenservice en indien u boekt lees heel goed de algemene voorwaarden.

Mijn algemene indruk van deze organisatie is zeer slecht en ook de klantvriendelijkheid is ver te zoeken

  • Algemeen 1
  • Accommodatie 1
  • Vervoer 1
  • Reisbegeleiding 1
  • Excursies 1
  • Prijs / kwaliteit 1
op 20 januari 2014 bestemming: Canada / Québec, reisperiode: augustus 2013

Recentie Hotels.com

Via Hotels.com bleek 3 overnachtingen in Quebec ruim 100 euro goedkoper te zijn dan direct via het hotel zelf te boeken. Voor de zekerheid telefonisch contact opgenomen met Hotels.com of de prijs inclusief de lokale belasting was. Ja was het antwoord. Echter, de bevestiging die we per mail ontvingen gaf anders aan zodat we weer contact moesten opnemen.

Omdat we printscreens van de boeking en de site hadden gemaakt, hebben we na heel lang aandringen uiteindelijk per mail schriftelijk een bevestiging ontvangen dat indien de kosten hoger mochten uitvallen, dan op de site aangegeven, wij de kosten na onze vakantie konden terug krijgen.

Zo gezegd zo gedaan. Het teveel betaalde bedrag van ruim 100 euro zou 10 werkdagen later op onze rekening staan. Na vele mailtjes en telefoontjes (en dus ook telefoonkosten) verder zijn we momenteel 4 maanden verder en nog steeds is ons geld nog niet geretourneerd. Uitspraken als, we zoeken het uit, we zijn er mee bezig en we bellen vandaag terug komt Hotels.com keer op keer niet na. Schandalig om je klanten zo erg te misleiden! Wij boeken NOOIT meer met Hotels.com.

  • Algemeen 3
  • Accommodatie 8
  • Vervoer 8
  • Prijs / kwaliteit 1
op 5 maart 2012 bestemming: Spanje / Barcelona, reisperiode: februari 2012

Bij aankomst bleek Hotel reservering geannuleerd te zijn. Dat was bekend bij Hotels.com maar dat is niet doorgegeven aan ons. Extra kosten, stress etc.
Bij thuiskomst zegt Hotels.com dat het aan ons ligt en doen of hun neus bloedt.
Ja ze kunnen inderdaad zien in het systeem dat het hotel de kamer heeft geanulleerd. Waarom ze ons dan een dag voor vertrek nog een bevestiging sturen ?? Dat weten ze niet. De schade is voor onze eigen rekening. Kortom onbetrouwbaar.

  • Algemeen 1
  • Accommodatie 1
  • Vervoer 1
  • Prijs / kwaliteit 1
op 19 november 2011 bestemming: Bulgarije / Varna, reisperiode: oktober 2011

Wij hebben de vlucht, de auto en het verblijf afzonderlijk geboekt.
De vlucht ,Eindhoven-Sofia uitstekend.
De huurauto goed, wel slechte wegen m.n. in de steden.
Het hotel (Iberostar) goed, geboekt bij Hotels.com.
Het weer: 8 van de 10 dagen regen, we waren net een week te laat.
Bulgarije is een mooi land, veel ruimte, vriendelijke mensen, alle moderne faciliteiten zijn aanwezig. Shopping malls, trollybussen, hotels, restaurants enz.

  • Algemeen 7
  • Accommodatie 7
  • Vervoer 7
  • Prijs / kwaliteit 7
op 21 juni 2010 bestemming: Canada, reisperiode: mei 2010

Hierbij mijn ervaring met hotels.com. Tijdens het boeken van een hotel in Canada ging er iets mis met de boeking de site heeft de datum gereset, dit heb ik gemist. Na de bevestigings mail gelezen te hebben bleek de datum verkeerd, dus heb ik dit binnen 5 minuten na het boeken geannuleerd.
Daarna nog een boeking gedaan bij een ander hotel omdat degene die ik wilde op de juiste datum geen kamers meer had. Helaas kreeg ik geen restitutie omdat dit in de voorwaarde stond.
Wat wel vreemd is dat er dan in de annulerings mail gesproken wordt over restitutie binnen 7 tot 10 dagen.
Na mijn mail wisseling bleek dat er geen enkele moeite gedaan werd om mij tegemoet te komen. Op de vragen die ik stelde werd niet ingegaan. En ik kreeg de mededeling dat er teveel tijd verstreken was.
Wat natuurlijk onzin is als je binnen 5 minuten annuleert.

Het zal wel duidelijk zijn dat ik bij hotels.com dus nooit meer boek.

  • Algemeen 2
  • Accommodatie 1
  • Vervoer 1
  • Reisbegeleiding 1
  • Prijs / kwaliteit 2
op 17 april 2009 bestemming: Italië / Rome, reisperiode: mei 2009

Hotels.com annuleerde het hotel dmv een e-mail in het Duits (geboekt in het Nederlands). Ook telefonisch was er niemand in het Nederlands beschikbaar.

Vreemd dat ze zo maar een bevestigde boeking kunnen annuleren zonder compensatie.

Conclusie Hotels.com:
- Slechte service (alleen in Duits en Engels)
- Bevestigde boeking annuleren zonder compensatie
- Waardeloos. Gebruik ze nooit meer!

  • Algemeen 1
  • Accommodatie 1
  • Vervoer 1
  • Reisbegeleiding 1
  • Prijs / kwaliteit 1
op 8 april 2008 bestemming: Nederland / Maastricht, reisperiode: maart 2008

De site van Hotels.com is erg gebruiksvriendelijk. De reisbescheiden kregen wij snel thuis gestuurd. En het hotel was prima gelegen in Maastricht. Kortom een weekendje weg boeken bij Hotels.com is een aanrader.

  • Algemeen 7
  • Accommodatie 7
  • Vervoer 8
  • Reisbegeleiding 7
  • Prijs / kwaliteit 7
  • Vorige
  • 1
  • 2