Schrijf een ervaring over HotelSpecials.nl en maak kans op mooie prijzen!

Ervaringen HotelSpecials.nl

Pagina 1 van 2 met 17 resultaten

op 8 november 2018 bestemming: Nederland / Nijmegen, reisperiode: november 2018

Wij hebben een paar keer met een hotelbon van Hotelspecials een hotel geboekt, zowel in Nederland als in het buitenland. Onze ervaring met Hotelspecials is erg goed. De laatste keer zouden we in hotel moeten betalen ipv aan Hotelspecials. Omdat ik gebruik wilde maken van mijn cadeaukaart, heb ik contact opgenomen met Hotelspecials. Zij hebben de reservering voor mij in orde gemaakt en afgehandeld via de cadeaukaart. Klantvriendelijk 10+! Prijs/ kwaliteit van hotel was prima. ... Lees meer

  • Algemeen 9
op 4 november 2018 bestemming: Nederland / Amsterdam, reisperiode: oktober 2018

Via Hotelspecials een overnachting in het Lloyd Hotel geboekt. Tot onze verrassing was zelfs het ontbijt inbegrepen :-). Alles was goed geregeld! ... Lees meer

  • Algemeen 9
op 30 oktober 2018 bestemming: Duitsland / Schneverdingen, reisperiode: juni 2018

Omdat hotelSpecials altijd bijzonder gastvrije hotels uitzoekt met een goede keuken, grote kamers en in dit geval een prachtig uitzicht. Ook het personeel was buitengewoon vriendelijk! ... Lees meer

  • Algemeen 9
op 30 oktober 2018 bestemming: Nederland / Maastricht, reisperiode: augustus 2018

Spontaan een paar dagen geboekt naar Maastricht via HotelSpecials! Wat een makkelijke site!!Eenmaal in ons(prachtige design)hotel aangekomen ook nog een onverwachte upgrade naar een heerlijke ruime kamer.
Kortom, in de toekomst boeken wij zeker weer via deze site! ... Lees meer

  • Algemeen 10




op 10 september 2018 bestemming: Nederland / zandvoort, reisperiode: september 2018

Reis met auto was goed ,Hotel minder Palace Hotel. Dit was zeker geen 2 persoons kamer ,douchruimte voor slanke mensen al niet te doen veel te smal wc pot waar je elke keer je been/voet tegenaan stoot .Er was een soort van irritante / airco stofzuiger geluid ,heb dat gemeld bij de receptie maar zij gaf aan dat zij geen klachten van anderen gasten had vernomen .Vreemd want even later hoorde ik het geluid niet meer . Ik had een kamer gevraagd met zee uitzicht ,voor dat ik betaald had aan hotelspecials Na dat ik betaald had kreeg ik een mail dat er geen kamer was met zee uitzicht .
Waarop ik een half uur later wou annuleren , dat kon maar dan moest ik wel 86% van de kamer betalen .
Dus nood gedwongen ben ik er maar geweest .

Ook is de prijs veel te hoog op een zaterdag moest ik 179 euro betalen en op een zondeg 95 euro .Terwijl ik zaterdag rond 16 uur daar was
Vraag me af waar zit het verschil

Nee dit hotel zal ik dan nooit meer bezoeken .
hotel krijgt ook een onvoldoende. ... Lees meer

  • Algemeen 3
op 16 juli 2018 bestemming: Duitsland / Bad bertrich, reisperiode: juli 2018

Let op voor deze site. De aanbiedingen kloppen niet en er worden ineens 15 euro servicekosten berekend. Sla deze site over en zoek een betrouwbare partner voor te boeken. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 5 juli 2018 bestemming: België / Gent, reisperiode: februari 2018

Via HotelWeek Hotel de Flandre geboekt. Makkelijke site, boeken met iDeal! ... Lees meer

  • Algemeen 8
op 4 juli 2018 bestemming: Nederland / Utrecht, reisperiode: februari 2018

Last minute een leuke aanbieding kunnen scoren! Via de servicedesk zijn mijn vragen over de mogelijkheden van een kinderbedje prima uitgezocht. Dank! ... Lees meer

  • Algemeen 9
op 15 december 2017 bestemming: Duitsland / Oberhausen, reisperiode: september 2017

Wat een vreselijke service! Veel te veel betaald,
Geen compensatie ontvangen vanuit hotelspecials. Het hotel was vies, slecht onderhouden en de ‘special’ die ons ‘verblijf speciaal maakt’ was pure oplichting. Je betaalt meer voor minder. Zeer onbeleefde medewerkers, slecht opgeleid, slechte manieren en een vreselijke nazorg. Alles behalve een goede ervaring! Ik heb nog nooit meegemaakt dat een reisorganisatie er zo’n zooitje van kan maken en zo’n bittere nasmaak kan creëren. Nooit meer! Ik raad iedereen hotelspecials af. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 7 januari 2017 bestemming: Nederland, reisperiode: december 2016

Geen betrouwbare info over,wat bleek, ontbij"schaftkeet. Niet ontvankelijk voor feedback. ... Lees meer

  • Algemeen 3
  • 1
  • 2
  • Volgende