Ervaringen HotelSpecials.nl

Pagina 1 van 1 met 42 resultaten

op 26 augustus 2021 bestemming: Duitsland / Oberhausen, reisperiode: augustus 2021

Schande 3 hoog met klein kind en hond geen lift geen brandmelder vies geen schone kamers en receptie reageert nergens op hotelspecials ook niet na geld innen ... Lees meer

  • Algemeen 2
op 20 augustus 2021 bestemming: Nederland / eindhoven, reisperiode: juli 2021

Secret hotel geboekt via hun site.
compleet niet conform aan de beschriving van de locatie en uitrusting, ik vermoed dat het bewuste hotel in veldovern gewoon vol zat en ze gaven me een hotel in centrum eindhoven
klacht ingediend en antwoord naast de kwestie ... Lees meer

  • Algemeen 1




op 13 mei 2021 bestemming: Nederland / Middelburg, reisperiode: mei 2020

Conflict met het hotel. We vroegen slechts twee dekbedden ipv een, maar medewerker smeet de hoorn erop. Telefoneren met Hotelspecials kan niet, en mailen duurt eeuwig en gaat langs elkaar heen. Had niks aan HS dus. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 19 februari 2021 bestemming: België / 2950, reisperiode: augustus 2019

Verschrikkelijk. Zetten fouten prijzen online en zetten je dan onder druk meer te betalen.

  • Algemeen 1
op 16 februari 2021 bestemming: Frankrijk / Parijs, reisperiode: mei 2020

Vanwege corona ging de reis niet door en hotelspecials weigert ook maar iets te doen om restitutie o.i.d. te regelen en verwijst ons continu naar het hotel terwijl die verklaart het geld terug gestort te hebben

  • Algemeen 1
op 20 januari 2021 bestemming: België, reisperiode: december 2020

Wij hadden een reis geboekt en geen bevestigingsmail gekregen. Via de website hebben wij meermaals het formulier ingevuld om een bevestigingsmail te krijgen. Hierop hebben wij NOOIT reactie gekregen! Gelukkig hadden we een foto genomen van ons scherm! Wij hebben deze reis moeten annuleren wegens ziekte. De enige manier waarop dit kan is wegens een link in de bevestigingsmail, maar die hebben we dus nooit gekregen! We hebben hun hele website + het internet afgezocht op zoek naar contactgegevens en hen op alle mogelijke manieren proberen te bereiken. Uiteindelijk hebben we rechtstreeks contact opgenomen met de verzekeringsmaatschappij waarmee ze samen werken en alle nodige documenten ingevuld en aan de verzekering bezorgd. Maar zij vragen nu naar het nummer van de polis, die we van hotelspecials nooit gekregen hebben. Na een maand heeft hotelspecials eindelijk gereageerd met de boodschap dat we geen terugbetaling krijgen omdat we niet tijdig geannuleerd hebben. Stel u voor. Bedriegers! We laten dit natuurlijk niet zo en gaan op alle mogelijke manieren klacht indienen. Maar dit vraagt veel tijd en energie. Voor u is het nog niet te laat. Een verwittigd mens is er 2 waard. Niet boeken!!!

  • Algemeen 1
op 23 september 2020 bestemming: Duitsland / Keulen, reisperiode: september 2020

Problemen met hotel in Keulen, onjuiste informatie op de website van Hotelspecials en geboekte hotel. Contact om het probleem op te lossen onmogelijk ivm niet telefonisch bereikbaar, geen mail contact mogelijk. Je zit dus vast op je bestemming en aan je lot over gelaten. Nooit meer boeken via hun.

  • Algemeen 1
op 7 september 2020 bestemming: Nederland / Egmond aan Zee, reisperiode: september 2020

Ik moest onze hotelovernachting annuleren. Hotelspecials proberen te contacten: bellen, mail , contactformulier allemmaal geen reactie. Pas een reactie nadat het weekend voorbij was dat wijzigen niet mogelijk was had echter ook rechtstreeks het hotel gebeld en zij waren zeer behulp aardig. Voor mij geen htelspecials meer.

  • Algemeen 1
op 7 september 2020 bestemming: Frankrijk / Parijs, reisperiode: september 2020

Jullie verkochten de deal in juli terwijl het hotel Blijkbaar al in maart de deuren sloot....
Ik verwacht voor het einde van deze week op een retour van minstens het volledige bedrag (en dan spreek ik nog niet van het bedrag dat we nu onverwachts meer moesten betalen voor ons verblijf).

Niet echt het gedroomde begin van onze vakantie.

  • Algemeen 1
op 6 augustus 2020 bestemming: Nederland / Erica, reisperiode: augustus 2020

Reis niet doorgegaan. Na het boeken gaat de prijs ineens omhoog. Ik heb geannuleerd, omdat dat niet de afspraak was. Er is geen overeenkomst tot stand gekomen. Nu wil Hotelspecials de servicekosten niet terug betalen. SERVICEkosten?? Welke SERVICE!

  • Algemeen 1
op 6 augustus 2020 bestemming: Duitsland / simmerath, reisperiode: augustus 2020

Jammer dat je niet minder dan 1 kunt geven. Hotel geboekt en krijgen 3 dagen voor aankomst te horen dat overboekt was en geannuleerd werd. Nooit eerder aan de hand gehad. Hotelspecial doet het gewoon. Ze vragen als je wilt zoeken we alternatief ... maar wanneer je zegt ok graag hoor je ze niet meer. Mensen boek op bookings.com ofzo en blijf hier weg !

  • Algemeen 1
op 5 augustus 2020 bestemming: Nederland / Terneuzen, reisperiode: augustus 2020

Ik wil deze trip annuleren en geld terug zoals In de voorwaarden staat, in Zeeland is code oranje dat betekent als je voor je plezier gaat doe het niet, ik zit in de risico groep maar krijg waarschijnlijk een voucher wat ik niet wil, er staat bij de voorwaarden dat je kan annuleren,heb Max de vakantie man ingeschakeld want zo ga je niet met mensen Wel beloven maar niks doen
Ik adviseer iedereen die met hotelspecials op reis wil eerst goed de voorwaarden Te lezen

  • Algemeen 1
op 22 juni 2020 bestemming: Nederland, reisperiode: juni 2020

Wij hadden een mooie deal gekocht via hotelspecials. Echter na het betalen van de 15 euro servicekosten werden we rechtstreeks door het hotel benaderd dat deze deal helemaal niet kon en dat we meer dan het dubbele zouden moeten betalen om deze voorwaarden te kunnen krijgen, anders zouden zij de reservering annuleren omdat ze het weekend voor dit geld niet door zouden laten gaan. Hierop hebben we Hotelspecials benaderd, dat de deal die zij aanboden niet geleverd werd. We zouden een voucher van de 15euro terug krijgen, wat al belachelijk is want ze hebben niets geleverd dus ik verwacht dan gewoon de 15euro terug. Maar zelfs de voucher hebben we nooit ontvangen, na meerdere mails te hebben gestuurd. Beschamend om op deze manier je geld te verdienen. Overal 15euro claimen van mensen maar geen dienst leveren... hoe kan het dat deze site nog in de lucht is??

  • Algemeen 1
op 3 juni 2020 bestemming: Duitsland, reisperiode: mei 2020

Hotelspecials annuleerde onze reis omdat het contract tussen hen en de hotelier verbroken was.
Ik werd afgescheelt met een voucher terwijl ik onmiddelijk aangaf dat ik mijn geld graag terug wilde hebben.
Ook de servicekosten werden niet vergoed, terwijl ik geen schuld aan de situatie heb.
Misbruikvan corona-regelingen in dit geval.
De ACM schreef een richtlijn voor het vertstrekken van vouchers en hotelspecials voldoet daar bij lange na niet aan.
https://www.acm.nl/nl/publicaties/acm-biedt-branches-houvast-bij-opstellen-voucherregeling

Let op achter het eerste gedachtenstreepje: consument heeft een wettelijk recht op teruggave!

Ik ga nooit meer in zee met deze organisatie. Je kunt niet met ze communiceren. Echt heel erg slecht.

Mijn insziens heeft Hotelspecials een heel vals spelletje gespeeld..leuke aanbieding op Actie van de dag...daarna lekker annuleren en geld in de zak houden.
Oh ja....de reserveringskosten?..die mochten we ook nog eens zelf gaan verhalen bij Actie van de dag.
Daarnaast was communicatie niet of nauwelijks mogelijk. Ook heel erg slecht.
En ja..we kunnen voor dat bedrag opnieuw boeken bij een ander hotel...maar ipv 3 nachten kan ik er nu maar 1..want het aanbod is best prijzig. Dus dat wordt bijbetalen en dat vertik ik. Een organsatie die zo met zijn klanten omgaat is geen knip.voor de neus waard.

  • Algemeen 1
op 7 mei 2020 bestemming: Frankrijk / Parijs, reisperiode: mei 2020

Ik boekte een hotel via deze maatschappij. Ik betaalde een meerkost, zodat ik ook een annulatieverzekering nam. Na annulatie krijg ik te horen dat er geen geld wordt teruggestort, maar wel een voucher. In de algemene voorwaarden staat nochtans dat bij annulatie het geld binnen de 5 werkdagen wordt teruggestort. Ik stel me dan de vraag waarom ik een annulatieverzekering nam?
Opgepast dus voor deze oplichterij!

  • Algemeen 1
op 26 februari 2020 bestemming: België / Oostende, reisperiode: februari 2020

Omdat ik niet tevreden ben over het aanbod van jullie en wat voor kamer ik heb gekregen ,en dat ik hier voor 100 % toeslag voor heb moeten betalen. Zeer slechte sevice van Hotel Specials

  • Algemeen 5
op 24 februari 2020 bestemming: Nederland / Apeldoorn, reisperiode: mei 2020

Door HotelSpecials werd een superaanbieding gedaan voor verblijf in hotel Vander Valk Apeldoorn .
Na bevestiging van reservatie werd gemeld dat het aanbod een "kennelijke fout " was en zonder boe of ba werd de reservering geannuleerd .
Na klacht verschuilt de firma zich achter de kleine letters van de algemene voorwaarden .Deze firma neemt haar verantwoordelijkheid niet op.

  • Algemeen 1
op 7 januari 2020 bestemming: België / hasselt, reisperiode: december 2019

Het hotel waar wij verbleven was het Parkhotel ,het is echt een oud hotel niet verzorgd ,het rook er vermuft.We hadden ook betaald voor een ontbijt die we door omstandigheden niet gekregen hebben,we hadden er wel voor betaald en moesten ergens anders naar toe ,toen we daar kwamen wisten de uitbaters van niets en hebben wij dan maar zelf onze koffie en de rest betaald 2dagen het was wel een triestig ontbijt.Ik hoop dat jullie iets kunnen doen om ons geld terug te krijgen voor ons ontbijt.met vriendelijke groeten.

  • Algemeen 2
op 16 oktober 2019 bestemming: Nederland / Valkenburg, reisperiode: oktober 2018

Reis? Welke reis? Heb via hotelspecials een hotel proberen te boeken voor 2 nachten in Valkenburg bij Black Label.
Alles ging goed, data ingevoerd kreeg een prijsopgaaf en ging akkoord.
Vervolgens kreeg ik van het hotel een verzoek tot vroeg inchecken en gaf al mijn gegevens inclusief creditcard. Onder aan de pagina staat bekijk hier uw reservering, ik doe dat en zie tot mijn verbazing 1 overnachting van 18-19 oktober staan ipv 2 nachten in november!!!
Ik check bij hotelspecial die stuurt me naar hotel, hotel stuurt me naar hotelspecials....☹️
Kortom hotelspecials zegt: dit heeft u geboekt en als u annuleert kost dat u 80% , hun woord tegen het mijne....
Voor mij nooit meer hotelspecials!😖

  • Algemeen 1
op 11 oktober 2019 bestemming: , reisperiode: oktober 2018

Geweldig Hotel. En keurig geholpen door Hotelspecials. Kan niet beter. Eerst een hotel geboekt, eigenlijk toch niet mijn keuze. Mocht gelijk de boeking veranderen. Thanks

  • Algemeen 10
op 23 september 2019 bestemming: Duitsland / Oberhausen, reisperiode: augustus 2019

Hotel niet naar verwachting en totaal geen coulance vanuit Hotelspecials. Prima om te boeken zolang alles voldoet, maar als het een keer niet voldoet doet Hotelspecials ook niks voor je om maar enigzins tegemoet te komen.

  • Algemeen 5
op 22 januari 2019 bestemming: Nederland, reisperiode: april 2018

Hotelspecials is een zeer klantonvriendelijk bedrijf. Neemt geen verantwoording voor een eigen gemaakte fout maar schuift dit af op de consument en accomodatie.

  • Algemeen 1
op 19 januari 2019 bestemming: Duitsland / Olsbergeb, reisperiode: december 2018

Absoluut geen kerstspecial.

  • Algemeen 1
op 16 december 2018 bestemming: Duitsland / Aken, reisperiode: december 2018

Wat een slecht bedrijf. Er is telefonisch een kleine fout gemaakt. Hierdoor stonden we voor het verkeerde hotel. 0 mee werking. Geen om boeking mogelijk. Ik zou hotel specials AFRADEN!

  • Algemeen 1
op 20 november 2018 bestemming: Nederland / Den Haag, reisperiode: januari 2018

NH hotel in Den Haag via Hotelspecials. Fijn hotel, goede locatie. Goed geregeld via Hotelspecials. Ons arrangement beviel goed met het heerlijke ontbijt en de mooie kamer die we kregen. Fijne service van Hotelspecials!

  • Algemeen 10
op 8 november 2018 bestemming: Nederland / Nijmegen, reisperiode: november 2018

Wij hebben een paar keer met een hotelbon van Hotelspecials een hotel geboekt, zowel in Nederland als in het buitenland. Onze ervaring met Hotelspecials is erg goed. De laatste keer zouden we in hotel moeten betalen ipv aan Hotelspecials. Omdat ik gebruik wilde maken van mijn cadeaukaart, heb ik contact opgenomen met Hotelspecials. Zij hebben de reservering voor mij in orde gemaakt en afgehandeld via de cadeaukaart. Klantvriendelijk 10+! Prijs/ kwaliteit van hotel was prima.

  • Algemeen 9
op 4 november 2018 bestemming: Nederland / Amsterdam, reisperiode: oktober 2018

Via Hotelspecials een overnachting in het Lloyd Hotel geboekt. Tot onze verrassing was zelfs het ontbijt inbegrepen :-). Alles was goed geregeld!

  • Algemeen 9
op 30 oktober 2018 bestemming: Duitsland / Schneverdingen, reisperiode: juni 2018

Omdat hotelSpecials altijd bijzonder gastvrije hotels uitzoekt met een goede keuken, grote kamers en in dit geval een prachtig uitzicht. Ook het personeel was buitengewoon vriendelijk!

  • Algemeen 9
op 30 oktober 2018 bestemming: Nederland / Maastricht, reisperiode: augustus 2018

Spontaan een paar dagen geboekt naar Maastricht via HotelSpecials! Wat een makkelijke site!!Eenmaal in ons(prachtige design)hotel aangekomen ook nog een onverwachte upgrade naar een heerlijke ruime kamer.
Kortom, in de toekomst boeken wij zeker weer via deze site!

  • Algemeen 10
op 10 september 2018 bestemming: Nederland / zandvoort, reisperiode: september 2018

Reis met auto was goed ,Hotel minder Palace Hotel. Dit was zeker geen 2 persoons kamer ,douchruimte voor slanke mensen al niet te doen veel te smal wc pot waar je elke keer je been/voet tegenaan stoot .Er was een soort van irritante / airco stofzuiger geluid ,heb dat gemeld bij de receptie maar zij gaf aan dat zij geen klachten van anderen gasten had vernomen .Vreemd want even later hoorde ik het geluid niet meer . Ik had een kamer gevraagd met zee uitzicht ,voor dat ik betaald had aan hotelspecials Na dat ik betaald had kreeg ik een mail dat er geen kamer was met zee uitzicht .
Waarop ik een half uur later wou annuleren , dat kon maar dan moest ik wel 86% van de kamer betalen .
Dus nood gedwongen ben ik er maar geweest .

Ook is de prijs veel te hoog op een zaterdag moest ik 179 euro betalen en op een zondeg 95 euro .Terwijl ik zaterdag rond 16 uur daar was
Vraag me af waar zit het verschil

Nee dit hotel zal ik dan nooit meer bezoeken .
hotel krijgt ook een onvoldoende.

  • Algemeen 3
op 16 juli 2018 bestemming: Duitsland / Bad bertrich, reisperiode: juli 2018

Let op voor deze site. De aanbiedingen kloppen niet en er worden ineens 15 euro servicekosten berekend. Sla deze site over en zoek een betrouwbare partner voor te boeken.

  • Algemeen 1
op 5 juli 2018 bestemming: België / Gent, reisperiode: februari 2018

Via HotelWeek Hotel de Flandre geboekt. Makkelijke site, boeken met iDeal!

  • Algemeen 8
op 4 juli 2018 bestemming: Nederland / Utrecht, reisperiode: februari 2018

Last minute een leuke aanbieding kunnen scoren! Via de servicedesk zijn mijn vragen over de mogelijkheden van een kinderbedje prima uitgezocht. Dank!

  • Algemeen 9
op 15 december 2017 bestemming: Duitsland / Oberhausen, reisperiode: september 2017

Wat een vreselijke service! Veel te veel betaald,
Geen compensatie ontvangen vanuit hotelspecials. Het hotel was vies, slecht onderhouden en de ‘special’ die ons ‘verblijf speciaal maakt’ was pure oplichting. Je betaalt meer voor minder. Zeer onbeleefde medewerkers, slecht opgeleid, slechte manieren en een vreselijke nazorg. Alles behalve een goede ervaring! Ik heb nog nooit meegemaakt dat een reisorganisatie er zo’n zooitje van kan maken en zo’n bittere nasmaak kan creëren. Nooit meer! Ik raad iedereen hotelspecials af.

  • Algemeen 1
op 7 januari 2017 bestemming: Nederland, reisperiode: december 2016

Geen betrouwbare info over,wat bleek, ontbij"schaftkeet. Niet ontvankelijk voor feedback.

  • Algemeen 3
op 13 december 2016 bestemming: Nederland / Haren, reisperiode: oktober 2016

Vies hotel! Ziek geworden van het hotel. Slechte afhandeling van mijn klacht en werd kinderlijk toegesproken door webcare! Verwacht daarom geen oplossing. Nooit weer bij hotelspecials. Volgende keer weer bij hotels.nl.

  • Algemeen 1
op 24 mei 2016 bestemming: Nederland, reisperiode: mei 2016

Overnachting hotel direct betaald tijdens boeking. Vervolgens 1e betalingsherinnering gekregen. Daarom gemaild dat ik betaald had met bankoverboekingsbewijs. 4 dagen later 2e betalingsherinnering ontvangen met dreiging van incassobureau! Pas na lang bellen opgelost! €10,- servicekosten per boeking lijkt me in deze wel wat veel gevraagd.

  • Algemeen 1
op 23 november 2015 bestemming: Nederland / Amsterdam, reisperiode: november 2015

We hadden een leuk nachtje weg willen boeken en kwamen uit bij een secret hotel van HotelSpecials.nl.
Het leek ons een leuk idee om dit als verrassing te boeken. We dachten, ze zullen dan wel laat boeken en zo een mooie prijs kunnen afspreken.
Ook hebben we nog aangegeven dat we graag een romantisch hotel zouden willen.
2 dagen voor de datum kregen we een mailtje en het bleek te gaan om het Mövenpick Hotel Amsterdam City Centre hotel.

Ik heb direct contact opgenomen met de volgende vragen:

- Waarom betalen wij 35 euro meer dan als ik zelf zou boeken voor dezelfde datum via hotix.nl?
- Waarom betalen we via HotelSpecials.nl 19 euro per persoon voor ontbijt terwijl je bij het hotel 16,50 betaal?
- Waarom krijgen we dit (op zich mooie) hotel als we iets romantisch hebben gevraagd? Dit hotel is alles behalve romantisch!

Nu heb je bij HotelSpecials.nl een laagste prijs garantie waarmee je als je het hotel binnen 24 uur goedkoper ziet, het schil terug krijgt.
Wat schertst mijn verbazing, geven ze aan dat ik niet binnen 24 uur gereageerd heb. Ik geef aan dat ik zodra ik wist om welk hotel het ging en dus ook een rijs vergelijking kon maken het binnen 24 uur heb aangegeven.
Maar nee, dat moest dan 24 uur na de boeking zijn. Ik geef dus nogmaals aan dat dat niet mogelijk is omdat het om een secret hotel ging. Dat was dus dan ons probleem.

Dus mensen, als je het secret hotel (Amsterdam City Centre) boekt, weet dan dat je geen recht hebt op de laagste prijs garantie van HotelSpecials.nl, en dat je teveel betaald.

  • Algemeen 1
op 1 oktober 2015 bestemming: Nederland / Zevenbergen, reisperiode: september 2015

Alles goed gereld, fijn hotel goed verzorgd.

  • Algemeen 8
op 27 oktober 2014 bestemming: Duitsland / Keulen, reisperiode: oktober 2014

Wij hebben een upgrade gevraagd voor een superiorroom dat heeft Hotelspecials ook geregeld voor ons. Aangekomen was de kamer een aanfluiting voor 454 euro voor 3 nachten. Bij thuiskomst bleek dat het hotel altijd 99 euro per nacht vraagt voor deze kamer. Wij hebben geinformeerd bij Hotelspecials hoe dit kon. Bleek dat er een ruilbeurs was in Keulen en het hotel het dubbele mag vragen zelfs.
Ik heb Hotelspecials verweten dat zij dit aan ons kenbaar hadden kunnen maken. Wij kwamen niet voor de beurs maar enkel voor ontspanning. Hotelspecials houdt vol dit niet hoeven te informeren vooraf. Ik vindt het wel zo klantvriendelijk. Ook de dame van afdeling klachten was zeer brutaal aan de telefoon, liet mij niet uitpraten, onderbrak mij telkens en wilde zelf het gesprek afkappen. Ik ga hierover ook een klacht indienen. Niet meer bij Hotelspecials zullen wij ooit boeken want ik kan er niet op vertrouwen of er speciale evenementen aan de gang zijn waardoor je veel te veel betaald.
Volgens hun had ik hen moeten bellen bij aankomst, dan hadden zij een ander hotel geregeld, hoezo ander hotel, heel Keulen zat vol i.v.m. de beurs.
Het vertrouwen is weg bij Hotelspecials. 150 euro teveel betaald, een kale kamer wat een superior moet voorstellen, geen telefoon, geen kluisje, geen verzorgingsmiddelen in de badkamer, geen ijskastje/minibar, niet eens een infomap met een pen. 4 meubeltjes, dat was het en dat voor 454 euro voor 3 nachtjes i.p.v. 300 euro die het normaal had zullen kosten.

  • Algemeen 2
  • Accommodatie 5
  • Vervoer 9
  • Prijs / kwaliteit 3
op 15 oktober 2007 bestemming: Nederland / Wijk aan Zee, reisperiode: oktober 2007

Geboekt bij HotelSpecials.nl. Kamer niet van deze tijd. Bedden schuin achter en een heel stuk uit elkaar. Na douchen (open) hele badkamer kleddernat. Douchekop (gamma € 5.95) kon niet worden vastgezet op glijstang. 2 handdoeken ter grootte van een theedoek. Slecht schoongemaakt. Gelukkig was het maar voor 2 nachten.

  • Algemeen 1
  • Accommodatie 2
  • Vervoer 1
  • Reisbegeleiding 1
  • Prijs / kwaliteit 3
op 3 september 2007 bestemming: Nederland / Zandvoort, reisperiode: september 2007

Beslist geen 4 sterren hotel! Duur betaald bij Hotelspecials.nl voor zo'n slecht hotel dat niet meer van deze tijd is. Gelukkig maar geboekt voor 2 overnachtingen, anders waren wij daar beslist niet gebleven. Kamer en douche een klein hokje,een kast waarin een broekenpers stond die de hele ruimte van de kast innam, en gelukkig was het weer niet zo zonnig
(geen airco) Grote teleurstelling dit hotel.

  • Algemeen 3
  • Accommodatie 1
  • Vervoer 7
  • Reisbegeleiding 1
  • Prijs / kwaliteit 1
  • 1