Schrijf een ervaring over HotelSpecials.nl en maak kans op mooie prijzen!

Ervaringen HotelSpecials.nl

Pagina 1 van 4 met 33 resultaten

op 6 augustus 2020 bestemming: Nederland / Erica, reisperiode: augustus 2020

Reis niet doorgegaan. Na het boeken gaat de prijs ineens omhoog. Ik heb geannuleerd, omdat dat niet de afspraak was. Er is geen overeenkomst tot stand gekomen. Nu wil Hotelspecials de servicekosten niet terug betalen. SERVICEkosten?? Welke SERVICE! ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 6 augustus 2020 bestemming: Duitsland / simmerath, reisperiode: augustus 2020

Jammer dat je niet minder dan 1 kunt geven. Hotel geboekt en krijgen 3 dagen voor aankomst te horen dat overboekt was en geannuleerd werd. Nooit eerder aan de hand gehad. Hotelspecial doet het gewoon. Ze vragen als je wilt zoeken we alternatief ... maar wanneer je zegt ok graag hoor je ze niet meer. Mensen boek op bookings.com ofzo en blijf hier weg ! ... Lees meer

  • Algemeen 1




op 5 augustus 2020 bestemming: Nederland / Terneuzen, reisperiode: augustus 2020

Ik wil deze trip annuleren en geld terug zoals In de voorwaarden staat, in Zeeland is code oranje dat betekent als je voor je plezier gaat doe het niet, ik zit in de risico groep maar krijg waarschijnlijk een voucher wat ik niet wil, er staat bij de voorwaarden dat je kan annuleren,heb Max de vakantie man ingeschakeld want zo ga je niet met mensen Wel beloven maar niks doen
Ik adviseer iedereen die met hotelspecials op reis wil eerst goed de voorwaarden Te lezen ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 22 juni 2020 bestemming: Nederland, reisperiode: juni 2020

Wij hadden een mooie deal gekocht via hotelspecials. Echter na het betalen van de 15 euro servicekosten werden we rechtstreeks door het hotel benaderd dat deze deal helemaal niet kon en dat we meer dan het dubbele zouden moeten betalen om deze voorwaarden te kunnen krijgen, anders zouden zij de reservering annuleren omdat ze het weekend voor dit geld niet door zouden laten gaan. Hierop hebben we Hotelspecials benaderd, dat de deal die zij aanboden niet geleverd werd. We zouden een voucher van de 15euro terug krijgen, wat al belachelijk is want ze hebben niets geleverd dus ik verwacht dan gewoon de 15euro terug. Maar zelfs de voucher hebben we nooit ontvangen, na meerdere mails te hebben gestuurd. Beschamend om op deze manier je geld te verdienen. Overal 15euro claimen van mensen maar geen dienst leveren... hoe kan het dat deze site nog in de lucht is??

  • Algemeen 1
op 3 juni 2020 bestemming: Duitsland, reisperiode: mei 2020

Hotelspecials annuleerde onze reis omdat het contract tussen hen en de hotelier verbroken was.
Ik werd afgescheelt met een voucher terwijl ik onmiddelijk aangaf dat ik mijn geld graag terug wilde hebben.
Ook de servicekosten werden niet vergoed, terwijl ik geen schuld aan de situatie heb.
Misbruikvan corona-regelingen in dit geval.
De ACM schreef een richtlijn voor het vertstrekken van vouchers en hotelspecials voldoet daar bij lange na niet aan.
https://www.acm.nl/nl/publicaties/acm-biedt-branches-houvast-bij-opstellen-voucherregeling

Let op achter het eerste gedachtenstreepje: consument heeft een wettelijk recht op teruggave!

Ik ga nooit meer in zee met deze organisatie. Je kunt niet met ze communiceren. Echt heel erg slecht.

  • Algemeen 1
op 7 mei 2020 bestemming: Frankrijk / Parijs, reisperiode: mei 2020

Ik boekte een hotel via deze maatschappij. Ik betaalde een meerkost, zodat ik ook een annulatieverzekering nam. Na annulatie krijg ik te horen dat er geen geld wordt teruggestort, maar wel een voucher. In de algemene voorwaarden staat nochtans dat bij annulatie het geld binnen de 5 werkdagen wordt teruggestort. Ik stel me dan de vraag waarom ik een annulatieverzekering nam?
Opgepast dus voor deze oplichterij!

  • Algemeen 1
op 26 februari 2020 bestemming: BelgiŽ / Oostende, reisperiode: februari 2020

Omdat ik niet tevreden ben over het aanbod van jullie en wat voor kamer ik heb gekregen ,en dat ik hier voor 100 % toeslag voor heb moeten betalen. Zeer slechte sevice van Hotel Specials

  • Algemeen 5
op 24 februari 2020 bestemming: Nederland / Apeldoorn, reisperiode: mei 2020

Door HotelSpecials werd een superaanbieding gedaan voor verblijf in hotel Vander Valk Apeldoorn .
Na bevestiging van reservatie werd gemeld dat het aanbod een "kennelijke fout " was en zonder boe of ba werd de reservering geannuleerd .
Na klacht verschuilt de firma zich achter de kleine letters van de algemene voorwaarden .Deze firma neemt haar verantwoordelijkheid niet op.

  • Algemeen 1
op 7 januari 2020 bestemming: BelgiŽ / hasselt, reisperiode: december 2019

Het hotel waar wij verbleven was het Parkhotel ,het is echt een oud hotel niet verzorgd ,het rook er vermuft.We hadden ook betaald voor een ontbijt die we door omstandigheden niet gekregen hebben,we hadden er wel voor betaald en moesten ergens anders naar toe ,toen we daar kwamen wisten de uitbaters van niets en hebben wij dan maar zelf onze koffie en de rest betaald 2dagen het was wel een triestig ontbijt.Ik hoop dat jullie iets kunnen doen om ons geld terug te krijgen voor ons ontbijt.met vriendelijke groeten.

  • Algemeen 2
op 16 oktober 2019 bestemming: Nederland / Valkenburg, reisperiode: oktober 2018

Reis? Welke reis? Heb via hotelspecials een hotel proberen te boeken voor 2 nachten in Valkenburg bij Black Label.
Alles ging goed, data ingevoerd kreeg een prijsopgaaf en ging akkoord.
Vervolgens kreeg ik van het hotel een verzoek tot vroeg inchecken en gaf al mijn gegevens inclusief creditcard. Onder aan de pagina staat bekijk hier uw reservering, ik doe dat en zie tot mijn verbazing 1 overnachting van 18-19 oktober staan ipv 2 nachten in november!!!
Ik check bij hotelspecial die stuurt me naar hotel, hotel stuurt me naar hotelspecials....☹️
Kortom hotelspecials zegt: dit heeft u geboekt en als u annuleert kost dat u 80% , hun woord tegen het mijne....
Voor mij nooit meer hotelspecials!😖

  • Algemeen 1
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Volgende