Schrijf een ervaring over Expedia.nl en maak kans op mooie prijzen!

Ervaringen Expedia.nl

Pagina 1 van 40 met 399 resultaten

op 5 augustus 2020 bestemming: Portugal / Manta Rota, reisperiode: maart 2019

Mensen, boek je vakantie niet bij Expedia. Je wordt belazerd en klagen heeft geen enkele zin want ze reageren niet. Ik wil een nul geven voor waardering maar dat gaat helaas niet.
Eind vorig jaar bij Expedia een vakantie geboekt voor 2 weken vlucht+hotel+huurauto. Volgens de boekingssite van Expedia was het hotel inclusief ontbijt. Dat wordt meerdere keren genoemd, dus ook de gewenste kamer incl. ontbijt geboekt. Gelukkig had ik een print gemaakt van mijn boeking. In de bevestiging zie je alleen maar de hotelboeking met vlucht en huurauto zonder dat er een ontbijt genoemd wordt. Omdat er zoveel keer het gratis en incl. ontbijt genoemd wordt twijfel je er dan ook niet aan. Bij het inchecken werd verteld dat er geen gratis ontbijt zou zijn. Receptie vertelde dat bij meerdere boekingen via Expedia dit steeds problemen geeft. Expedia gemaild over dit probleem en ze vroegen of ik een print-out had van de boeking, en zo ja graag kopie opsturen. Zelfde dag bericht terug dat inderdaad ik geboekt had met een gratis ontbijt. Expedia verzocht mij zelf de ontbijten te betalen en de bonnen na vakantie op te sturen. Helaas waren ze vergeten te vermelden dat het terugbetaald zou worden. Onbegrijpelijk, want als ik nu weer zou boeken zie je steeds weer het gratis en incl. ontbijt. Bovendien was de hotelkamer ook niet geschikt om zelf je ontbijt klaar te maken.
Meerdere E-mails verstuurd met verzoek om te betalen, echter geen enkele reactie meer. Het gaat om in totaal Ä 253,00.
Dus mensen, ga niet in zee met Expedia. Dat is vragen om problemen en veel frustraties ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 5 augustus 2020 bestemming: Spanje / Barcelona, reisperiode: augustus 2020

Hotel ging niet open. Vervolgens konden wij zelf maar gaan proberen het geld van de via hen geboekte reis terug te halen bij de luchtvaartmij. Expedia deed hierin echt helemaal niets. ... Lees meer

  • Algemeen 1




op 31 juli 2020 bestemming: Nederland / Zandvoort, reisperiode: juli 2019

Zaterdag 11 juli geboekt hotel via Expedia en wel betaald. Bij hotel bleek hotel niet geboekt te zijn. Heb meerdere keer gebeld na Expedia gebeld maar wordt nep beloofd.
Onbetrouwbaar bedrijf Is niet eerlijk met betalingen. Probleem word niet opgelost. Dit was zeker laaste keer.
Ik adviseer om te boeken bij Expedia! ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 29 juli 2020 bestemming: , reisperiode: juni 2020

Onbetrouwbaar bedrijf
Is niet eerlijk met betalingen.
Probleem word niet opgelost.
Dus a.u.b. niet boeken via Expedia.

  • Algemeen 1
op 28 juli 2020 bestemming: Verenigde Staten / San Francisco, reisperiode: april 2020

Reis geannuleerd. Geld vorig jaar augustus overgemaakt. Nu, eind juli, nog niet teruggestort. Geen gebrek aan allerlei beloften, dat zit wel goed. Geld terug een beetje lastig.

  • Algemeen 1
op 27 juli 2020 bestemming: Spanje / Sevilla, reisperiode: maart 2020

Eind maart is door Expedia aangegeven dat we vouchers zouden ontvangen voor hotel & vlucht. Tot op heden, 27 juli, niets ontvangen. Tussendoor 5x gebeld en 5 x belofte door Expedia zonder resultaat.

  • Algemeen 1
op 13 juli 2020 bestemming: Verenigde Staten, reisperiode: juli 2020

Super gehandeld t.a.v. onze annuleringen voor Hotels (zonder restitutie) in Amerika. Gekozen voor de Engelse klantenservice en een terugbel verzoek achtergelaten, na 2 uur teruggebeld vanuit Phoenix Arizona en een super aardige jongen aan de telefoon. Deze heeft voor ons gebeld naar de hotels en binnen 1 week al het geld al terug op de creditcard. (Top Expedia voor jullie service) Veel slechte reviews maar van onze een hele goede.

  • Algemeen 10
op 9 juli 2020 bestemming: Spanje / La carihuela, reisperiode: april 2020

Reis geannuleerd i.v.m corona. We zouden binnen een maand ons geld terug krijgen en een voucher voor de vlucht. Nu juli nog steeds niets. Het hotel heeft in april het geld teruggestort naar expedia. Nu moet het lang de financiŽle administratie. Belofte binnen maand. Nu 3 maanden verder. Nog steeds niets.

  • Algemeen 1
op 6 juli 2020 bestemming: Spanje / Lloret de Mar, reisperiode: juli 2020

Wat een mega slechte service. Wekenlang ivm corona elke keer gebeld over informatie over de reis / hotel. Wij wouden annuleren, omdat we met 3 vriendinnen naar Spanje zouden gaan. (riciso wat je dan neemt) Elke keer vertelde expedia ons dat we moesten wachten tot ze wat duidelijk hadden en tot het nieuwe beleid. En dan zouden we een voucher krijgen. Vandaag de dag dat we zouden gaan, nog maar eens gebeld aangezien expedia niks meer heeft laten horen. Krijgen we te horen dat we geen geld terug krijgen, helemaal niks, ook geen voucher zoals eerder belooft. Wij 3 tieners gooien dus 600,- euro zomaar weg. Terwijl we hadden gerekend op een voucher zoals beloofd, plus een beetje meedenken van expedia, maar geen enkele goede communicatie gehad. Al op het begin werden we van expedia naar transavia door verwezen, en moesten we continue wachten later op expedia hun beleid. Niks over gehoord. We zouden vanavond vliegen en hebben de vlucht van transavia allang geregeld / geannuleerd. En dus nog maar eens expedia gebeld over hoe het zit met die voucher. Is ineens niks meer mogelijk wbt geld terug / een coupon. Normaal gesproken waren we gegaan, maar vanwege corona en de risicoís hadden we besloten het te annuleren, overigens met het idee dat we dus die coupon zouden krijgen zoals ons gezegd is...

  • Algemeen 1
op 6 juli 2020 bestemming: Engeland, reisperiode: april 2020

Vlucht gecanceld door BA , accommodatie gecanceld als gevolg hiervan.
Accomodatie gevraagd om een voucher, antwoord: Expedia heeft ons niet betaald, tot nu geen stuiver retour van Expedis, een voucher of geld terug van de gecancelde vlucht, ook niets ontvangen.Ik geld kwijt, zij een klant kwijt en negatieve reclame

  • Algemeen 1
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Volgende