Lenneke Zuijdwijk
op 27 juni 2025
bestemming: USA / New York, reisperiode: juni 2025
Ik boek NOOIT meer bij Expedia! Wat een ontzettend slecht bedrijf. De naam van mijn zoon verkeerd stond verkeerd in de boeking (ik had het met boeken wel goed ingevuld). 4 dagen voor vertrek kwam ik hierachter. Contact opgenomen met Expedia, ze mochten van de vliegmaatschappij 1 gratis wijziging doen. Dit hebben ze gedaan, weer verkeerd!!! Gevolg was dat ik een nieuwe ticket moest boeken. Expedia is mij nergens in tegemoet gekomen, was mijn eigen probleem en moest zelf maar een nieuwe ticket boeken op eigen kosten! Verschrikkelijke service!!!
... Lees meer
L. de Vries
op 21 juni 2025
bestemming: Marokko, reisperiode: juni 2025
De bij expedia geboekte en vooraf betaalde accomodatie bleek de samenwerking met hen al maanden terug te hebben beëindigd. Dus stonden we voor een dichte deur en moesten voor dezelfde avond nog op zoek naar een alternatief. Voor terugbetaling heb ik 2 keer 3 kwartier met slecht nederlands- en nog slechter engels-sprekend helpdeskparsoneel aan de telefoon gezeten. En een maand later biedt expedia deze accomodatie nog steeds op hun website aan.
... Lees meer
Fam. Van Gemert
op 19 juni 2025
bestemming: Zweden / Hovmantorp, reisperiode: juli 2025
We boekten een accomodatie met badkamer en toilet voor 2 nachten in Zweden en betaalden vooraf. We kregen een melding vanuit Expedia dat er een fout was gemaakt bij de boeking en dat de gewenste hut niet meer beschikbaar was.
We konden wel een kleinere accomodatie krijgen maar dan zonder badkamer of toilet. Wij zijn hier niet akkoord gegaan. Wij werden verzocht om contact op te nemen met de camping. Wij hebben de camping per e-mailbenaderd waarna zij ons terug verwezen naar Expedia.
Wij hebben toen contact gezocht met Expedia en ons bezwaar en ergenis kenbaar gemaakt. De reactie was dat zij de camping zouden gaan benaderen. Tja, ze kregen geen contact, er werd niet opgenomen. Of we maar even wilde afwachten. De camping zou akkoord moeten gaan om het reeds betaalde geld terug te storten!
Dit is de omgekeerde wereld! Wij hebben ten goede trouw direct het volledige bedrag betaald. Door een fout van expedia of de camping moeten wij nu gaan zeuren om ons geld terug te krijgen! Hun reactie? Tja meneer, wij moeten deze procedures volgen. En nee, wij kunnen uw klacht niet escaleren naar een manager. Een zeer slechte service! Wij zullen niet meer boeken via Expedia! Wat een belachelijke aanpak van hun service apperaat zeg!
... Lees meer
Renie Schrijver
op 17 juni 2025
bestemming: Nederland / Rotterdam, reisperiode: juni 2025
17 mei Hotel the Hyve te Rotterdam geboekt voor 14 juni 2025. Kom je 14 juni 's middags bij het "hotel" aan blijkt dat hotel helemaal niet te bestaan. Expedia.nl proberen te bereiken. Krijg je een of ander bandje. Totaal niet te bereiken. Dus 's nachts na het concert van Di-rect naar huis gereden in Maastricht. Zondag meteen Expedia.nl gebeld daar één uur aan de lijn gehangen. Die onschuldige medewerker de huid vol gescholden. Opeens wordt ik door verbonden met een Engels sprekende. Die zei geef mij 72 uur voor het uit te zoeken. Maar tot nu toe niks meer vernomen. Het enigste wat ik wil is het geld terug. En als ik het niet terug krijgt ga ik verder. Er zijn tv programma's en die schrijf ik dan aan. Expedia.nl moet gestopt worden met hun oplichterij. Morgen hang ik weer aan de lijn.
Beryl
op 14 juni 2025
bestemming: Las Vegas / Miami, reisperiode: juni 2025
Géén boekingsbevestiging, wel geld van mijn creditcard. Online heel opdringerig luisteren je probleem niet aan en smeren jou een nieuwe boeking aan. Moeilijk te bereiken, zeer onduidelijk je hebt géén bewijs niets ontvangen, dus wordt je niet verder geholpen ook.
Thijssen
op 11 juni 2025
bestemming: Spanje / Málaga, reisperiode: mei 2025
Misleidende/valse aanbieding op de site van expedia, klant ingediend en feedback gegeven wordt niets meegedaan, waardeloos
H de Grijs
op 5 juni 2025
bestemming: Nederland / Makkum, reisperiode: juni 2025
Ik heb gisteren een hotel geboekt via expedia en vanmorgen de revieuws gelezen. Ik schrok me rot zooo slecht. Dus meteen het hotel gebeld en de boeking was heel goed doorgekomen . Niets aan de hand. Willen mensen a.j.b. Ook goede revieuws geven.
Dik Samsom
op 28 mei 2025
bestemming: Engeland / Battle, reisperiode: juni 2025
Ik heb een dubbele ( betaalde) boeking gedaan bij Agoda maar het is uitgevoerd door Expedia ( zegt het hotel), heb er 1 gecanceld en vraag nu een refund, het hotel is accoord maar niemand komt met de refund?
Jeroen
op 27 mei 2025
bestemming: Spanje / Tenerife, reisperiode: juni 2025
Naast huurauto en accomodatie ook vlucht via expedia geboekt met Tuifly. Na de boeking blijkt dat de keuze zeer beperkt is mbt stoelkeuze. Omdat mijn vrouw tijdelijk een catheter en stoma heeft wilde we graag een comfort plaats. Dit is niet mogelijk om te wijzigen. Bij de keuze voor vlucht lees je hier niets over. Ook Tui zegt dat ze het niet kunnen veranderen omdat de boeking via een extern kantoor is gedaan. Zij verwijzen naar Expedia, Expedia verwijst naar Tui.
Jeet
op 26 mei 2025
bestemming: Santorini / Griekenland, reisperiode: juli 2025
Op de website wordt een pakket aangeboden naar de locatie. Dit zou een A tot Z pakket moeten zijn. Nu blijkt dat de vliegtuig niet verder vliegt dan Athene, Terwijl er een luchthaven op Santorini aanwezig is. Expedia benoemd deze luchthaven op Santorini ook als sellingpoint (gemak), maar biedt niet de service om daar te landen. Wij wisten dit niet en boekten de vakantie. Nu moeten we boven de reeds gemaakte kosten extra kosten maken om op -en van de locatie te komen. Expedia geeft aan dat we dan naar de vluchten moesten kijken. Alsof je dat gewoonlijk doet als de reisburo aangeeft dat er een luchthaven op de locatie is. Bellen, mailen heeft geen nut. Je loopt tegen een muur van onbegrip op! Zeer zakelijke mensen zonder emotie en begrip!
Wim
op 19 mei 2025
bestemming: Portugal / Cortes, reisperiode: mei 2025
De ervaring met het hotel komt totaal niet overeen met de reviews hierover. Het is allemaal op minimaal niveau. Het heeft geen gehandicaptenvoorzieningen Kamers zijn trap op zonder lift, hetzelfde geldt voor de ontbijtzaal. Te lage ongemarkeerde doorgangen in trappenhuis.Het ontbijtbuffet mist gedurende 9 dagen elke vorm van variatie. Yoghurt, op smaak gebracht met aroma maar zonder fruit en soms zelfs over datum. Onze kamer werd slecht gereinigd. Dezelfde vlekken op dezelfde plekken vanaf begin tot einde van het verblijf. Zwarte schimmel in de voegen bij het bad. Parkeervoorziening betrof te kleine stoffige zandplak .
Jacky
op 25 april 2025
bestemming: Nederland / Arnhem, reisperiode: januari 2025
Per ongeluk verkeerde data ingetoetst binnen 3 minuten geld weg en wordt ook niet teruggegeven te belachelijk voor woorden
Simon Waller
op 11 maart 2025
bestemming: VK / Inverness, reisperiode: januari 2025
4 keer probeerde een vlucht te boeken, 4 keer 'er is iets mis gegaan, probeer opnieuw', 4 keer geen bevestiging van boeking. Niks aan de hand? Wel 4 keer geld van mijn credit card genomen, Expedia doet niks om mij terug te betalen, nu mee bezig via mijn bank, zal maanden duren. Heel slecht ervaring met customer 'service' van Expedia
Lotte
op 13 januari 2025
bestemming: België / Antwerpen, reisperiode: november 2024
Door een miscommunicatie over mijn boeking zou ik mijn geld terug krijgen. Het hotel waar ik geboekt had heeft het geld teruggestort naar Expedia en Expedia zou het zogezegd terugboeken naar mij. Tot op de dag van vandaag heb ik mijn geld nog niet terug. Ik krijg geen contact met hen en als ik dat dan eindelijk heb, dan wijzen ze naar Booking.com terwijl het geld bij Expedia staat en Expedia het mij moet terug betalen. Echt een belachelijk bedrijf, pas op met boeken via dit bedrijf want het zijn oplichters!
Hulya
op 30 december 2024
bestemming: croatie, reisperiode: juli 2024
Mislukte boeking gedaan in juli. Bedrag toch afgeschreven van mijn creditkaart. We zitten in december en het bedrag nog steeds niet terug gehad. Gemaild en gebeld. Elke keer moet ik terug bellen of pdf van mijn afschrift opsturen. Nu kunnen ze niks terug vinden, ook mijn mails niet.
T.H.J. Christenhusz
op 29 december 2024
bestemming: Italië / Bolzano, reisperiode: augustus 2024
Online hotelboeking gedaan. Wel betaald, maar geen bevestiging ontvangen en bij aankomst in Italie bleek er geen reservering te bestaan. Telefonisch contact leverde niets op; we zouden worden teruggebeld en we hebben na onze vakantie Expedia gemaild, maar geen enkele reactie van Expedia. EUR 541 weg.
Hans
op 14 november 2024
bestemming: Amerika / Las Vegas, reisperiode: september 2024
Expedia mag gerust in de lijst: oplichters geplaatst worden. Wij hebben tijdens een Amerika reis onder andere 2 hotels en een motel geboekt. 2 Hotels met zwembad ( was een pré voor ons) , maar bij aankomst géén zwembad! Ook werd er door Expedia voor een boeking in het Flamingo hotel in Las Vegas, welke geboekt was inclusief gratis WiFi voor 2 devices, doodleuk 2x een bedrag van 46 euro afgeboekt van onze creditcard! Al met al hebben wij tijdens onze vakantie al vele klachten ingediend, echter, aangezien Expedia enkel met een chat werkt welke in het buitenland gesitueerd is en waar medewerkers enkel met een ( slechte) vertaalcomputer werken is er zoals al verwacht als ik internet raadpleeg geen enkele oplossing aangeboden. Alle!! klachten schuiven zij af naar de Hotels of Motels; zelf treft hen geen enkele blaam ondanks dat er bij Expedia geboekt is en NIET rechtstreeks bij de Hotels.
Al met al, sinds thuiskomst wederom diverse malen contact gezocht, ook via email ( maar die wordt gewoon niet gelezen door Expedia omdat zij klachten niet willen behandelen). Uiteindelijk is dit de slechtste ervaring ooit geweest met Expedia en adviseer derhalve aan alle toekomstige "klanten" : Boek NOOIT via Expedia, want, op het moment dat er zaken niet of onjuist geregeld zijn door hen, is men niet thuis. Ook de zeer klantonvriendelijke contactmogelijkheden met enkel een chat, een mailadres dat wel werkt maar niet door hen beantwoord wordt en het nimmer willen terugbetalen van onkosten/schadevergoedingen en zelfs niet de onterecht door HEN geïnde bedragen ivm Wifi ( welke dus gratis was).
Al met al vinden wij een cijfer 1 nog te hoog.
Marga
op 28 oktober 2024
bestemming: Spanje / Málaga, reisperiode: december 2024
Door noodlottig ongeval reis moeten annuleren, ineens moet ik de vlucht via Transavia regelen ? En hotel via hun . Elke keer als je belt storing en dat voor smoezen !! Had ook een reis bij Booking.com nou daar kunnen ze iets van leren. Tot op de dag van vandaag nog geen geld terug en geen reactie en als je belt je raadt het al …. Storing dus ik zeg niet hij Expedia boeken !!! Allemaal slecht en nogmaals slecht
LB
op 22 oktober 2024
bestemming: Spanje / Madrid, reisperiode: september 2024
Bij zoeken opgegeven dat ik een hotel zocht Centro Madrid (Centrum Madrid) Dacht een leuk hotel hebben gevonden. Blijkt bij aankomst 18 km uit Madrid te liggen op een industrieterrein. Meer een hotel voor zakenlieden. Gebeld met Expedia, geklaagd over de misleiding en gevraagd om te ons konden overboeken dichterbij. Wonderbaarlijk er waren geen hotels meer beschikbaar. Alles was volgeboekt.
Tip, check altijd op een kaart/map waar verblijf ligt al je via hun boekt. Ik ga dat in het vervolg ook doen
Anita
op 18 oktober 2024
bestemming: Nederland / Zoetermeer, reisperiode: oktober 2024
Hotel geboekt via Expedia. Volgens de boekingsbevestiging waren alle toeslagen en belastingen betaald. Bij het hotel moest nog € 0,50 betaald worden. Dat werd dus € 13,60. Gechat met Expedia, dat leverde niets op. Een vaag verhaal over toeristenbelasting. Voor mij nooit meer Expedia!
Cindy
op 11 september 2024
bestemming: Maleisië / Kuala Lumpur, reisperiode: september 2024
Vliegticket geboekt voor reisgezelschap van 4 personen,via Expedia, na het checken in de reisinfo bleek dat voor mij als enige geen ticketnummer vermeld stond. Gebeld maar we zouden binnen een week teruggebeld worden..bleek mijn ticket om onbekende reden gecancelled!! 1 week voor vertrek en we kregen doodleuk te horen dat we binnen 1 maand ons geld pas terug zouden krijgen. Heb dus nu een nieuw ticket moeten kopen en vlieg niet eens met mijn reisgezelschap naar Maleisie maar met een hele andere maatschappij en andere route. En mijn nieuwe ticket 200 euro duurder dan mijn originele ticket!!! echt grof grof schandalig!!! Nu reis ik dus alleen ook nog.Ben echt heel boos hierover!
A.Visser
op 29 augustus 2024
bestemming: Duitsland / Braueck, reisperiode: augustus 2024
Overnachting ‘s hotel geboekt via deze organisatie, geld gelijk afgeboekt maar geen bevestiging gekregen.
Bij aankomst in hotel wist de receptie nergens van,gelukkig nog wel een kamer.
Verhaal gemaakt bij de organisatie en een maand later het geld terug gekregen. Vraag mij af wat ze daar eigenlijk zitten te doen.
Baukje Van Der Kooi
op 27 augustus 2024
bestemming: Italië / Milaan, reisperiode: augustus 2024
Wij hebben ook een hotel proberen te boeken in Milaan op 20 juli 2024. Via ideal 326€ betaald voor 4 nachten in Milaan. Error en geen bevestiging via de mail gehad. Hotel gebeld, geen reservering wel geld afgeschreven. Stress en heel veel gechat met medewerkers. Uiteindelijk stond het bedrag op mijn rekening. Dus niet opgelicht, wel veel stress van gehad. Als je een bevestiging krijgt dat het bedrag wordt teruggestort, dan zit je goed. Succes met het terugkrijgen van jullie geld. Grtjs Baukje
Erwin
op 26 augustus 2024
bestemming: Nederland / Almere, reisperiode: juli 2024
Ik lees in de review veel klachten en ergernissen over de betaling richting Expedia.
Deze ervaring heb ik inmiddels ook gedaan.
26 juli jl boeking gedaan, afgeschreven, maar geen bevestiging.
Her bekende verhaal.
Veel gebeld en gemaild.
Steeds verschillende reacties en toezeggingen. Vandaag weer gebeld en gehoord dat het voor 1 september as geregeld moet zijn.
Reden wordt aangegeven dat Microsoft/Ideale storingen hebben gehad. Als ik de review terug kijk, dan staan boekingsproblemen al een hele lange tijd op hun lijstje.
Ik heb ook de bank gebeld om te checken of daar een probleem zou liggen. Dat is niet het geval.
De bankmedewerker heeft mij aangeraden aangifte te gaan doen.
Gezien de vele reacties is dit misschien een optie om dit gezamenlijk te doen?
Wie kan en wil dat oppakken en dit collectief te organiseren?
Ik denk dat Expedia nu eens goed moet worden aangepakt.
De rente van al onze vertraagde terugbetaling loopt in de vele euro's.
Zou ik nu nog in aanmerking kunnen komen voor de e100,- tegoedbon? Vast niet. Wie wel? Of ook een gewoon lokmiddeltje?
Overigens hotels geven inmiddels ook aan liever niet met Expedia in zee te blijven gaan.
Monique
op 22 augustus 2024
bestemming: Mauritius, reisperiode: juli 2024
Hotelkamer geboekt voor 2 nachten, geld afgeboekt via Ideal, maar geen boekingsbevestiging ontvangen. Reeds meerdere malen gemaild, gechatt, iedere keer hetzelfde; belofte binnen 7-10 krijg je geld terug. Het gebeurt gewoon niet! Boek niet bij Expedia!
Ali Ulu
op 22 augustus 2024
bestemming: Japan / Osaka, reisperiode: juli 2024
Beaald via Ideal maar hotel werd niet bevestigd. Geld heeft expedia wel afgeschreven. Ik moest nog eens met mijn creditcard betalen om toch op zelfde hotel een kamer te krijgen. Ik probeer nu al weken mijn geld terug te krijgen maar dat doen ze gewoon niet. Elke keer als ik klantenservice bel zeggen ze dat ik binnen 3 dagen gebeld zal worden. Nou het is 35 dagen geweest ik wacht nog steeds. Expedia heeft mij heel erg teluurgesteld terwijl ik altijd hier boekte. Volgende keer boek ik via hier niks meer!
De Jong
op 21 augustus 2024
bestemming: Nederland, reisperiode: juli 2024
Boek NIET, ik herhaal, NIET met I-deal. Op 26 juli geboekt voor een hotel op 27 juli. Geld afgeschreven maar boeking niet goed doorgekomen. Schijnt een bekend probleem te zijn met I-Deal. Na bijna een maand, ondanks twee schriftelijke toezeggingen nog steeds het geld niet terug.
Wil
op 21 augustus 2024
bestemming: Thailand / Bangkok, reisperiode: juli 2024
Via Expedia mocht ik voor een ontbijt 37 euro aftikken. In het hotel kon je voor 5 euro gebruik maken van hetzelfde eenvoudige ontbijtbuffet. Expedia ziet het probleem niet en reageert niet op mails.
Ton Van zanten
op 21 augustus 2024
bestemming: Spanje / Crancanaria, reisperiode: september 2024
Geboekt maar niet gelukt via Expedia . We zouden geld terug krijgen binnen 7 a 10 dagen. We zijn een maand verder en nog niets. Beloven van alles maar komen niets na. Corrupt bedrijf.
Gert van Seters
op 20 augustus 2024
bestemming: Nederland / Doorn, reisperiode: augustus 2024
Mislukte hotel boeking en geld kwijt.
Betaald via Ideal maar na een maand nog steeds geen geld teruggestort gekregen.
Dries
op 20 augustus 2024
bestemming: Turkije / Fethiye, reisperiode: juli 2024
Betaald.. geld is afgeschreven. Expedia ontkent en terugbetalen doen ze niet!!!!!! NOOIT MEER EXPEDIA.
Anja de Waard
op 19 augustus 2024
bestemming: Nederland, reisperiode: juli 2024
Expedia had een error bij boeking.
Betaald via Ideal, maar restitutie ho mmar
Ted
op 15 augustus 2024
bestemming: Nederland, reisperiode: augustus 2024
Betaald! Geen bevestiging en Expedia is NIET TE BEREIKEN! Belachelijk. Hotel heeft niks ontvangen dus geen kamer. Wat een oplichters.
Jolanda
op 15 augustus 2024
bestemming: Nederland, reisperiode: augustus 2024
Verschrikkelijk. Probeer Expedia op alle mogelijke manieren te bereiken. Van de week een hotel geboekt, geen bevestiging dus ook geen nummer. Is niet te communiceren met jullie. Geld betaald en via geen èèn weg respons.
Jolanda
op 14 augustus 2024
bestemming: Nederland / Amsterdam, reisperiode: augustus 2024
Boeking gedaan, betaald via Ideal. Boeking mislukt maar er is wel een bedrag afgeschreven van mijn rekening. Klantenservice is onbereikbaar.
Colette
op 12 augustus 2024
bestemming: Nederland / Zeist, reisperiode: augustus 2024
Hotel geboekt en betaald via Ideal. Geen bevestiging ontvangen. Gebeld met klantenservice, maar in de loop vragen ze naar je bevestigingsnummer, die je dus niet hebt! Vervolgens met medewerker gechat. Er was iets misgegaan met de boeking. Geld wordt teruggestort maar duurt 7 to 10 dagen. Gevraagd of medewerker de boeking kon maken maar dit kon niet en advies was om het opnieuw te doen met een andere kaart. Ja daag en nogmaals geld kwijt. Nooit meer, slechte service
Chris Govaarts
op 5 augustus 2024
bestemming: Nl / Amersfoort, reisperiode: augustus 2024
Na een niet doorkomen boeking bij een hotel laten ze je nog meerdere keren proberen te boeken, steeds geld wat afgeschreven wordt met yiteindelijk bij het hotel zelf nog steeds geen boeking en kan je alsnog volle mep aan het hotel betalen.
Boek hier niet mensen! Scheelt je zoveel zorgen!
Peter Voorthuijzen
op 29 juli 2024
bestemming: Duitsland / Solingen, reisperiode: augustus 2024
Betaald via Ideal, maar naderhand bleek het hotel niet de vereisten te hebben die ik vooraf had ingevoerd. Ik ben nu vanaf de 18 al bezig mijn geld terug te krijgen wat ook is goedgekeurd maar maar niet op mijn rekening verschijnt 12 dagen later!!!!!
Cb
op 24 juli 2024
bestemming: Nederland / Almelo, reisperiode: januari 2024
Boeking gedaan, geld afgeschreven en dan foutmelding. Geen reactie, slecht bereikbare klantenservice en krijgt robot aan de lijn.
G.Meijer
op 24 juli 2024
bestemming: Nederland / Utrecht, reisperiode: juli 2024
Boeking betaald maar geen boekingsbevestiging gekregen.Bij het geboekt hotel geen reservering voor ons gedaan.
Foute boel en noemen te bereiken.
Meerdere zelfde problemen hoorden we van het hotel.
Wat een slechte ervaring dat Expedia. Eens maar NOOIT weer.
Hessel Visser
op 22 juli 2024
bestemming: Duitsland / Frankfurt am Rhein, reisperiode: juli 2024
Helaas blijkt de boeking die we bij Expedia deden voor het Hampton by Hilton Frankfurt City Centre via een iDeal-boeking volledig de mist is ingegaan. Wel werd het bedrag van 86 euro afgeschreven. Er blijkt niemand te bereiken zijn bij Expedia. Wat een slechte klantenservice is dit zeg.
Herbert
op 16 juli 2024
bestemming: Duitsland / Nordhorn, reisperiode: juli 2024
Hotel geboekt en betaald met IDeal. Krijg melding dat er iets mis is gegaan in boeking. Geld is wel afgeschreven, maar geen bevestiging ontvangen. Daardoor kom ik ook niet door de robot van de klantenservice heen, want daarvoor heb je nummer uit bevestiging nodig. Waardeloos.
Henk
op 15 juli 2024
bestemming: NL / AMS, reisperiode: juli 2024
Niet goed functionerende website en Verschrikkelijke klanten service.
Door een fout op de Website is mijn hotel niet goed geboekt. De klantenservice weigert het op te lossen. Ik heb voor niks betaald. Voor mij Nooit meer Expedia. Booeeeehhh!
Caroline Pinter
op 13 juli 2024
bestemming: Verenigde Staten / Kauai, reisperiode: juni 2024
Onze ervaring met het indienen van onze klacht en de klantenservice van Expedia is slecht. Wij hebben een aantal keren gebeld en gemaild mbt car rental die achteraf te veel in rekening heeft gebracht. Lijkt erop dat onze emails niet goed worden gelezen terwijl onze omschrijven met highlights en de bijlage erg specifiek en uitgebreid zijn. We krijgen elke keer standaard bericht, maar klacht is niet opgelost terwijl we op papier alle feiten en bevestigingen hebben doorgestuurd. De communicatie binnen de klantenservice en naar de klanten is erg slecht
Anoniem
op 2 juli 2024
bestemming: Spanje / Valencia, reisperiode: juni 2024
Never nooit meer Expedia. Heb van mijn leven nog nooit zo'n vreselijke reisorganisatie meegemaakt. Geen hulp aanbieden, advies of aanbod. Alleen maar de schuld geven aan een ander terwijl zij de grote schuldigen zijn. Niet te spreken over de verzekering wat zij aanbieden. Zoveel kosten gemaakt door fouten van Expedia en vervolgens niks terug krijgen. Voor mij NEVER NOOIT EXPEDIA!!
Saskia
op 2 juli 2024
bestemming: Nederland / paterswolde, reisperiode: juli 2024
Expedia heeft na mijn boeking geen bevestiging gestuurd en bij navraag bleek het door ons geboekte hotel niets te hebben ontvangen. Wel heeft Expedia het volledige bedrag van onze bankrekening afgeschreven. Na inmiddels diverse malen contact wordt nu door Expedia naar de bank verwezen. Pure oplichterij en ik zal dan ook alles in het werk stellen om mijn geld terug te krijgen. Ik wil hierbij wel aangeven: BOEK NOOIT BIJ EXPEDIA.
Lila
op 20 juni 2024
bestemming: Japan / Tokyo, reisperiode: juni 2024
Hi this is the worse travel agency I have ever booked with.
USELESS customer services, they do cancellation and doesn't have any options to offer, you spend 5 hours on the phone with them with 0 result. NEVER AGAIN I will go via EXPEDIA NL. AVOID them because it will save your life . BELIEVE ME it is a useless company and their DUTCH speaking customer service behaves like robots - they can only repeat what you know. MISERY!!!!
Barbara Stooker
op 9 juni 2024
bestemming: Sri Lanka, reisperiode: juli 2024
Reis geboekt voor 4 personen van Amsterdam naar Colombo, via KLM/Oman air, voor 5000 EURO aan tickets. Oman air heeft zonder opgave van redenen 75% van de tickets gecanceld.
Inmiddels meer dan 3 weken bezig om geld retour te krijgen. 8 maal contact met kantenservice EXPEDIA in NL en UK. Maar het enige dat hier wordt gedaan is een mailtje sturen naar Oman air en dan de klant 72 uur laten wachten – zonder enig resultaat. KLM verwijst naar Expedia. Oman verwijst naar Expedia. Expedia zegt geen contact te krijgen met Oman air. Terwijl wij zelf direct contact hebben met Oman air
TOTALE INCAPABELE EN KLANTONVRIENDELIJKE ORGANISATIE DAT EXPEDIA.
WAARSCHUWING: BOEK HIER NIET!!!!
Anja
op 7 juni 2024
bestemming: Nederland / Nunspeet, reisperiode: juni 2024
Via Expedia geboekt en aansluitend betaald via Ideal. Door “het systeem” werd onze boeking niet gevonden, en onze betaling was wel van de bankrekening af. Geen reserveringsbevestiging wel geld van de rekening af.
Dit is nu 2 weken geleden en nog steeds geen geld ontvangen.
De medewerker ik uiteindelijk kreeg (nadat ik eindelijk door de robot heen ben gekomen door het systeem gekomen) Garandeerde de medeweker mij dat het binnen 14 dagen overgemaakt zou worden.
Tot op heden is dit niet gebeurd
Heel de dag al aan het bellen, derobot begrijopt de vraag neit , en Geen medewerker aan de telefoon
Mailadres is niet in gebruik
Pfff helemaal klaar met Expedia
John
op 6 april 2024
bestemming: Zwitserland, reisperiode: juni 2024
De reis ging niet door. Geboekt en aansluitend betaald via Ideal. Door “het systeem” werd onze boeking niet gevonden, en onze betaling was wel van de bankrekening af. Geen reserveringsbevestiging wel geld van de rekening af. Geld na een aantal dagen wel terug ontvangen. Vervolgens weigerde. Expedia de boeking te herstellen, wij moesten maar opnieuw boeken en via creditcard betalen. Na langdurig chat contact, bleven ze volharden, en hebben we uiteindelijk niet meer geboekt.
Paul
op 27 februari 2024
bestemming: Duitsland / Frankfurt, reisperiode: februari 2024
Pension geboekt en de pensioneigenaar meldt dat ze zijn gesloten en dat we onze kosten vergoed krijgen. Expeidia verzoekt om bevestiging van Pensioneigenaar, die bevestiging krijgen ze en vervolgens worden allerlei truukjes door Expedia uit de kast gehaald om terugbetaling te frustreren. 5 Langdurige telefoongesprekken van minimaal 30 minuten, 4 emailberichten met allerlei beloften dat ik mijn geld terugkrijg als de pensioneigenaar (wederom) de sluiting bevestigt, dan willen ze dat ik weer contact opneem met klantenteam om de terugbetaling in orde te maken, als je dat doet en vraagt wat ze nog nodig hebben vragen ze informatie uit die ze al weten (emailadres en telefoonnummer) drama(!) alles is gericht op het het frustreren van de terugbetaling! Laat het hier uiteraard niet bij zitten, consumentenprogramma's als Radar en platforms zoals dit lusten dit wel. Hopelijk gaat reisgraag helpen.
Marloes
op 29 oktober 2023
bestemming: Nederland / Delft, reisperiode: oktober 2023
Het hotel was prima.
Maar bij het omboeken via Expedia heeft de medewerker aan de telefoon per ongeluk 160 euro van onze creditcard afgeschreven. Was een foutje. Maar geen zorgen, het zou binnen twee weken teruggestort worden. Nu zeven weken later en diverse telefoontjes, nog geen geld terug. Echt bizar!
Ik boek nooit weer via Expedia en ik zal het nooit iemand aanbevelen.
Morgen maar weer eens bellen of ze het inmiddels hebben uitgezocht...
Jesse
op 12 oktober 2023
bestemming: België / Antwerpen, reisperiode: oktober 2023
Bij expedia een hotel geboekt. Na het betalen kwam er een melding dat er iets mis is gegaan. Opnieuw betaald, en hierna kreeg ik daadwerkelijk de bevestiging.
Tot mijn grote spijt zie ik hierna dat er 2 maal een betaling heb gedaan. Contact gehad met de klantenservice, maar tot tweemaal toe krijg ik alleen maar te horen dat dit wel goed komt. Ook stuurde ze mij door naar de bank, welke terecht zij dat ik toch echt bij Expedia moet zijn.
Sylfia Hahury
op 11 oktober 2023
bestemming: Duitsland / Mörsdorf, reisperiode: oktober 2023
Ik was 10 uur onderweg om op plaats van bestemming te komen.
Aangekomen voor de Landgasthof zijn ze gesloten.Kontact genomen,lang verhaal kort,heb ik een deur verder in een nieuwe hotel een kamer geboekt.
Erg slordig van Landgasthof.
Oja, advies niet boeken bij de Landgasthof,zij zijn al maanden gesloten
Cretien Roovers
op 29 september 2023
bestemming: Frankrijk / Orleans, reisperiode: oktober 2023
Hele slechte organisatie nooit bij boeken. Je boekt je betaald en verkeerde datum. Je kan niet annuleren of datum wijzigen en huppa binnen 5 minuten je geld kwijt. Dat is gewoon diefstal
Zweekhorst
op 27 september 2023
bestemming: Frankrijk / Névian, reisperiode: augustus 2023
VRBO: Fantastisch een huis gehuurd in Névian, VILLA AMISTA: luxe nieuwe moderne villa in de Corbiéres, voor een prikkie: €5,323.14 14 dagen bijna 400€ per dag. Maar goed een heel jaar sparen voor een vakantie is normaal. Jippie boeking geaccordeerd, en aftellen voor vertrek en genieten. Met de kennis van vandaag hadden wij deze
De formele klacht is op 18/8 ingediend, ten aanzien van de woning zoals beschreven op de VRBO site:
-Het huis ligt direct naast een begraafplaats dat je vanuit slaapkamer en tuin duidelijk kunt zien.
-Het huis ligt op korte afstand van een drukke spoorlijn.
-Er is geen sprake van privacy in de tuin door een pad dat achter de tuin langsloopt.
-Door de harde wind en het gebrek aan beschutting kun je dagenlang geen gebruik maken van de tuin.
-De beschrijving van het aantal beschikbare badkamers klopt niet.
-Bij de buitenvoorzieningen wordt “Tennis” genoemd maar er is geen tennisbaan direct gelegen bij het huis.
-De eigenaresse heeft ons bedreigd dat we een borg moesten betalen buiten VRBO om.
vervallen en slecht onderhouden tuin, het hele huis stonk naar riool, kapot toilet, zonnebedjes en airco, verroest waterdrain goot waardoor je splinters oploopt, geen wasrek , minimalistische inventaris , slechte kapotte oude handdoeken, geen zwembad handdoeken, korte en doorgelegen bedden, uitgestorven dorp geen faciliteiten maar wel dagelijks contact met VRBO!
Gezien bovenstaande punten wat extreem contradictief is met de positieve referenties. En de bedreigingen rondom de borgsom en de intimiderende manier van de eigenaresse om op ons alle schade terecht of onterecht moedwillig te willen verhalen dit riekt naar oplichting. Wij voelen ons bedreigd en geïntimideerd door deze mevrouw. Kortom een vakantie om écht uitgerust en stress loos van terug te komen en je veilig en welkom te voelen. Het was daarom ook echt een cadeau van de verhuurder dat ze ons nog eens voor 1000€ en mogelijk meer aansprakelijk te stellen de dag van thuiskomst. En omdat de verhuurder na 6 weken nog steeds niet reageert voelen wij ons opgelicht door haar verdien model. Maar scheldend opbellen en je intimideren is Corinne Rouche niet vreemd, kortom niet boeken bij deze dame! En ze liegt want ik heb niets ondertekend!
Adriana
op 19 september 2023
bestemming: Spanje, reisperiode: augustus 2023
Geboekt via expedia voor een overnachting, betaling gedaan en dan geen bevestiging, geen boekingsnummer, geld wel weg..probeer al weken het geld terug te krijgen. Zou automatisch worden teruggestort na 14 dagen nog geen geld, weer bellen. Nou er is iets mis gegaan met storting. Moet nu handmatig, zal tussen 15 en 30 dagen duren! Hallo hoezo moet het geld met een koffer vanuit Panama worden gehaald?? Te zot voor woorden. Geen Expedia meer voor mij! Ik heb dit ook gehad met Booking, maar die storten het netjes terug binnen 1 week..
Hotze Hania
op 31 augustus 2023
bestemming: Polen / Krakau, reisperiode: september 2023
Wel geboekt, geen ontvangstbevestiging, betaling onderbroken, wel reservering op de CC van de airline, na een week nog steeds niet ingetrokken. Quasi bijna criminele organisatie..... Opgave reden: andere CC gebruiken. Nooit meer en raadt het iedereen af!! Niet doen!!
Hakan Seker
op 21 augustus 2023
bestemming: Turkije / Istanbul, reisperiode: augustus 2023
Reis + Hotel geboekt via Expedia.
Reis begon al klote omdat ik geen koffers mocht meenemen terwijl ik zeker weet dat ik voor extra gewicht tot 23 kg p.p. bijgekocht heb.
Maar kan dit nergens ophalen en na het bellen werd ik zeer arrogant aangesproken door de telefoniste.
Dus heenweg en terugweg kon ik betalen voor mijn koffers.
Eenmaal aangekomen bij het hotel was het ook al een ramp.
Wat een klote hotel was dit zeg deze raad ik ook niemand aan.(Mila Suites)
Ik heb geboekt voor Turkish Airlines dus heenweg was goed maar de terugweg was zeer klote omdat we terugvlogen met een vliegtuig van een andere maatschappij dat onderdeel is van turkish airlines.
Met andere woorden je koopt KPN maar krijgt Tele2 omdat het een onderdeel is van KPN.
Stoelen waren hard en konden niet eens naar achteren dus we zaten 3,5 uur lang zeer klote.
Voortaan betaal ik wel ietsjes meer dat dat ik ga boeken met Expedia.
Als cijfer vindt ik 1 al te veel.
Ron en Els
op 31 juli 2023
bestemming: / Chersonissos, reisperiode: mei 2023
We hebben een vlucht en hotel geboekt via Expedia incl. transfer vliegveld -hotel v.v. Wat schetst onze verbazing wanneer we met de transferbus bij een ander hotel op ongeveer 1 km van ons hotel worden afgezet (en aan eind van de vakantie opgehaald) omdat de bus niet goed kon 'parkeren' bij ons hotel. Andere (minstens even grote) bussen zagen we wel dagelijks bij ons hotel om gasten af te zetten of op te halen of voor excursies. Wij hebben dus taxi's moeten nemen om het op te lossen. Expedia voelt zich NIET verantwoordelijk hiervoor. Het gaat ons niet om de taxi kosten maar om de niet nagekomen afspraken c.q. beloftes. We hebben tenslotte via Expedia de transfers bij de boeking geregeld en betaald ervoor.
Edwin
op 25 juni 2023
bestemming: , reisperiode: juli 2023
Omdat die hufters niet mijn geld terug storten omdat die bureaucratie van hen niet mee denken met hun klanten, had een hotel gepakt 8-6-23 maar in de computer van de hotel stond 18-6.
Conclusie 2x een hotelkamer betaald en het geld van 18-6-23 niet terug gekregen Expedia is daar fout en niet het hotel, Expedia krijg de touwtering en met het geld STIK ER IN.
Jig Jager
op 8 juni 2023
bestemming: , reisperiode: mei 2023
Wij hadden hotel Inna Sindhu Beach geboekt voor 3 en halve week
Daar aangekomen naar kamer ,doen deur open stank van wc blokken komt je tegemoet
Verder kamer ingelopen alles kapot en vol schimmel (muren Gordijnen en vuil beddegoed)
Klacht ingediend bij manager
Kregen andere kamer
Daar was het iets beter ,ook sommige plekken met schimmel
Fineerplaten aan muur waren allemaal losgelaten ,planken in kast de fineer los en kapot
Ontbijt in dit hotel is ook belachelijk weinig
Daarna weer klacht ingediend bij manager
Contact opgenomen met Expedia in nl
Werd door verbonden naar afdeling reserveringen ergens in buitenland
Spraken gebrekkig Engels, constant verbinding weg dus iedere keer opnieuw bellen ,en je verhaal opnieuw vertellen want kreeg je weer iemand anders
Op gegeven moment vroegen ze om ons nummer als verbinding weer wegviel om terug te bellen
Gebeurde weer verschillende keren maar terugbellen door hun nee hoor
Na ongeveer 3 kwartier aan de telefoon te hebben gezeten ,waren we zover dat de manager van hotel ermee instemde dat we naar een ander hotel zouden gaan en maar 1 overnachting hoefde te betalen
Dus dat doorgegeven aan die persoon aan de telefoon ,die snapte niet wat we zeiden dus die nam ook weer contact op met hotel
Na een tijdje hebben ze toch iemand gevonden die kon vertalen wat wij zeiden en dat aan die persoon van reserveringen vertellen
Wij wilde daar weg en een ander hotel in Sanur eventueel met een bijbetaling
Na een tijdje kregen we te horen dat we zelf naar een hotel moesten gaan zoeken en dat zelf betalen
Wat het probleem is weet ik niet maar Expedia betaalt de hotels pas na dat je daar geweest bent dus niet van te voren
Dus of ze nu dit hotel moeten betalen of een ander hotel maakt volgens mij niks uit
Daarna werd de verbinding verbroken
Wij zijn nog nooit zo belachelijk behandeld door een reisorganisatie
Ik vindt dit vrij onbeschoft om de verbinding te verbreken zonder dat er een oplossing door hun aangedragen wordt ,als alleen zoek het zelf maar uit DOEI
Wij hebben alk verschillende hotels en reizen geboekt bij Expedia maar zo als we nu behandeld zijn ,slaat echt alles
Angelique
op 2 juni 2023
bestemming: , reisperiode: oktober 2022
Onbereikbaar, fouten worden niet hersteld en geld wordt niet gecrediteerd. Schandalig
Saskia klaassen
op 22 mei 2023
bestemming: , reisperiode: juli 2023
Geboekt via expedia voor een overnachting, betaling gedaan en dan geen bevestiging, geen boekingsnummer, geld wel weg..
nu het ergste nog dat je op geen enkele manier contact kunt krijgen, op mails reageren ze niet en als je belt krijg je een bandje waarin ze je vragen om een boekingsnummer MAAR DIE HEBBEN ZE ME NIET GEGEVEN!
en nu? heeft iemand nog een idee hoe ik contact kan krijgen met expedia of hoe mijn geld terug kan krijgen.
wat een stelletje pannenkoekenbakkers, lekker makkelijk geld verdienen zo
Suzanne Wubben
op 15 mei 2023
bestemming: Nederland / Zandvoort, reisperiode: mei 2023
Foutmelding bij boeking, geen enkele bevestiging gehad, geld is afgeschreven geen geld terug gehad
O.pessers
op 5 april 2023
bestemming: Nederland / zwolle, reisperiode: april 2023
Ik had een hotel geboekt , betaald maar kreeg geen bevestiging, binnen 10 min gebeld met expedia, hotel gebeld er was geen boeking binnengekomen, na een erg lang proces van appen kreeg ik te horen dat het geld binnen uiterlijk 72 uur terug geboekt zou worden. Toen dat niet bleek te zijn heb ik weer geappt met een medewerker die er werkelijk helemaal niets van snapte, weer alles 3 x uitgelegd en krijg je doodleuk te horen dat het wel 7 dagen kan duren voor je geld terug krijgt. Er zitten daar zeer onervaren mensen, als het geen computers zijn, achter de app. Ben het helemaal beu en hoop mijn geld nog ooit terug te zien. Voor mij geen expedia meer
Marie-Jose
op 8 februari 2023
bestemming: Nederland / Wassenaar, reisperiode: februari 2023
Hotel geboekt via expedia in eigen land, verneem dan dat het via een partnerbedrijf in China is gegaan, datums kloppen niet. Hotel kan niks inzien, Expedia ook niet , werd geboekt via een bedrijf Agoda vanuit Singapore. Niet te ressetten, dus geld kwijt. Bedankt Expedia.
Anke
op 28 december 2022
bestemming: België, reisperiode: december 2022
We hadden betaald 79 euro voor hotelovernachting maar bij hotel moesten we nog eens 98 euro betalen omdat 79 euro bij hen niet was ontvangen. dus teveel betaald 79 ik heb half uur aan de lijn gehangen en uiteindelijk zou iemand van juridische afd. terugbellen nooit gebeurd. dus moet ik weer gaan bellen en ook bij sunparcs te rade gaan over 79 euro
Michel
op 20 december 2022
bestemming: Portugal / Monte Gordo, reisperiode: maart 2020
Wij waren 1 van de eerste die hun reis geannuleerd zagen vanwege Corona. Bij Expedia vlucjt, hotel en taxi naar hotel geboekt. Hotel en taxi kosten vrij snel teruggekregen, ticket kosten echter nooit ontvangen, werd een spelletje gespeeld samen met Transavia, net zo lang ontmoedigen door allerlei leugens te vertellen totdat mensen het opgeven en niet meer bellen. Maakt mij inmiddels niet meer uit, ging niet om een gigabedrag maar zal nooit meer via Expedia boeken en werkelijk iedereen die ik maar spreek, Expedia afraden want het zijn een stelletje oplichters die zich gedurende de Corona crisis van hun allerslechtste kant hebben laten zien, ik hoop dat ze failliet gaan.
Simone
op 11 oktober 2022
bestemming: Nederland, reisperiode: oktober 2022
Opgelicht! Wel betaald, geen boeking. Expedia kan mijn boeking niet zien in hun systeem. Dus kan er geen terugbetaling plaatsvinden. Ze kunnen helemaal niks voor je doen. Na dreigen met een advocaat krijg ik een supervisor aan de telefoon. Die geeft mij een emailadres wat niet meer werkt. Nogmaals gebeld. Ze kunnen mijn telefoongesprek niet aannemen want mijn interary nummer klopt niet. Bel maar met je bank. De bank kan niks. Na het lezen van alle reviews moet dit bedrijf echt gestopt worden!
Nick Thomassen-van Damme
op 28 september 2022
bestemming: Turkije / Kas, reisperiode: september 2022
Expedia geeft expliciet aan dat we geen reservering hebben bij een hotel, maar we moeten wel betalen als we niet opdagen. Onmogelijke klantenservice.
Anne Burm
op 16 september 2022
bestemming: Kroatië / Dubrovnik, reisperiode: juni 2022
Alles was prima geregeld! Pracht hotel! We boeken al zeker meer dan tien jaar via Expedia altijd prima geregeld! Totaal geen klachten!
Mary
op 29 augustus 2022
bestemming: Nederland, reisperiode: september 2022
Verschrikkelijk. Weken geleden geboekt. Geld is afgeschreven maar ik krijg geen bevestiging.
Ik ga bellen.
Je komt er amper doorheen om te bellen. Ik raad je aan om dan maar eens een ander cijfer in te toetsen dan waar je voor belt. Zo kan je wel inene contact hebben.
Na veel zoeken blijkt dat ik geen boeking heb. Huh?...maar mijn geld is wel van mijn rekening. Ik heb zelf een fout gemaakt kunnen ze uiteindelijk zien.
Bij mijn mailadres ben ik de m van Gmail.co(m)vergeten. Oké. Dat is stom.
Ik moet van expedia bewijs leveren met mijn bankoverzicht. Ze kunnen dat echt niet opzoeken.
Overzicht gestuurd. Ze hebben het gezien en binnen 2 weken zou ik het geld teruggeboekt krijgen. Echter na 2 weken nog geen geld terug .
Weer de ellende van bellen. Weer weten ze van niets. Oh ja....uiteindelijk vinden ze iets. Ik heb betaald ja maar er is iets fout gegaan. En de boeking is door expedia pas later ingeboekt dan dat het bij mij is afgeschreven dus ik moet nog even wachten tot de ( volgens hun bijboeking)2 weken voorbij zijn. Ondanks dat mijn afschrift van 9 dagen eerder is.
Stoom uit mijn oren.
Na de 2 weken volgens expedia...NIETS GEEN GELD TERUG GEBOEKT!
Weer contact gezocht. Nu moet ik ook al mijn bijschrijving opsturen om te bewijzen dat ik het geld niet teruggestort heb gekregen.
" Dat moeten jullie toch gewoon zien" opper ik.
Neen volgens expedia kunnen ze dat niet zien.
Ik stuur ze mijn bijschrijvingen hetgeen m.i volledig privacy schending is. Maar ik wil en moet mijn geld terug.
Ze hebben mijn bijschrijvingen na 2x mailen volgens hen nu goed ontvangen.
Het wordt nu naar het hoofdkantoor gestuurd wordt mij verteld en kan 5 weken duren voordat ik mijn geld terug krijg!!!!
Als ik de recensies zo lees dan ga ik mezelf afvragen of ik mijn geld überhaupt terug krijg.
Ik moet nog in september op vakantie.
En dit zal nooit via expedia gaan.
Ik geef het cijfer 1 voor de reis die ik nog niet heb gemaakt.
Expedia krijgt een 0 voor de enorm grensoverschrijdende service.
Mijn geld komt terug en ik hoop dat iedereen die gedupeerd is zo denkt.
Al moet ik/wij naar het programma KASSA
Yvonne
op 24 augustus 2022
bestemming: Nederland / Amsterdam, reisperiode: september 2022
Tot 2x toe het boeken van een hotel mislukt, ná de betaling.
Afwachten of en wanneer het geld teruggestort wordt.
Vivian Frenken
op 15 augustus 2022
bestemming: Nederland / Maastricht, reisperiode: augustus 2022
Tot 2x toe dat een hotelreservering via Expedia fout is gelopen.
Frido Stein
op 28 juni 2022
bestemming: Verenigde Staten / Orlando, reisperiode: april 2022
Via Expedia een hotel geboekt voor 2 nachten. Na de eerste nacht moest ik plotseling het hotel verlaten, omdat het hotel een reservering voor slechts 1 nacht ontvangen had en het hotel vol was. Ik heb toen zelf last-minute een ander (duurder) hotel moeten boeken en betalen. Terug in Nederland via de klantenservice geprobeerd om mijn geld terug te krijgen voor het andere (duurdere) hotel en overige gemaakte extra kosten. Na veel moeite kreeg ik mijn geld voor het oorspronkelijke hotel terug. Na 3 maanden wachten en bellen kreeg ik uiteindelijk te horen dat ik de extra kosten niet vergoed zou krijgen. Ik heb onmiddellijk mijn account bij Expedia opgezegd en raad iedereen af om via Expedia te boeken!
Familie Cayres Suites Funchal Madeira
op 22 juni 2022
bestemming: Portugal / Madeira, reisperiode: juli 2020
Omdat de reis vanuit de hoteleigenaar geannuleerd is en wij ons geld niet terug gekregen hebben. Eigenaar reageert niet meer en de klantenservice van Expedia ook niet meer omdat
Nik
op 27 mei 2022
bestemming: Nieuw-Zeeland / Auckland, reisperiode: juli 2022
Verdienmodel van de klantenservice is om je zo lang mogelijk aan de lijn te houden zonder je ook maar enigszins te helpen. Doorverbinden, verbinding verbreken en je opnieuw laten bellen, in de wachtrij plaatsen en intussen tikken de minuten aan waardoor je makkelijk uren aan het wachten bent om "geholpen" te worden. Verder is de communicatie via mail geautomatiseerd en volstrekt niet informatief of behulpzaam.
Uiteindelijk na veel moeite via Facebook het geld terug kunnen krijgen voor de geboekte vliegtickets die niet correct waren. Zal NOOIT meer iets via Expedia boeken!
C can Laar
op 23 april 2022
bestemming: België, reisperiode: maart 2022
Hotel voor 4 nachten, goed aangeschreven maar bleek absoluut niet te voldoen aan verwachting. Met hotel overlegd eerder uit te checken en geld terug. Dat gaat natuurlijk via Expedia.
In basis €900 betaald voor 4 nachten, hotel maakt credit 50%. Krijg via reisbureautje €327 terug. Wie gaat er op vakantie van de rest 🥵
Jasmijn
op 21 maart 2022
bestemming: Verenigde Staten, reisperiode: april 2021
Liever geef ik 0 sterren want het is echt een hele slechte organisatie.
Ik heb een appartement geboekt via expedia voor 5 personen (dit appartement staat op Vrbo en wordt op expedia aangeboden). Achteraf krijg ik te horen dat er voor de 5de persoon een luchtbedje in de kast ligt. Ik wil graag mijn geld terug om een ander appartement te boeken met 5 normale bedden maar dat is onmogelijk. Ik heb al 12 keer gebeld maar word alleen maar doorverwezen naar andere collega's van dochterondernemingen (Vrbo en homeaway) Alle collegas geven aan dat de host van het appartement mijn geld terug moet geven, maar de host doet dit niet en verder kan niemand mij helpen.
Kortom boek niet via Expedia.
Jan
op 30 januari 2022
bestemming: Kroatië / Pula, reisperiode: augustus 2021
Stond om 22u met 3 kinderen in Pula aan vooraf betaald appartement, bleek dat dit reeds verhuurd was en de eigenaars geen contract meer had met expedia ondanks dat dit nog te huur werd aangebonden op hun site. Geld nooit terug gezien ook na herhaaldelijk schrijven en beloftes. Nooit met expedia boeken!!
S. van Kan
op 4 januari 2022
bestemming: België / Brussel, reisperiode: januari 2021
Via de app heb ik voor ons gezin hotelkamers geboekt en betaald. De betaling is keurig afgeschreven, helaas kwam er geen bevestiging. Na telefonisch contact met expedia is mij medegedeeld dat er iets fout is gegaan bij de boeking. Over enkele weken kan ik mijn geld terug verwachten. Nu is het zo dat ik dezelfde week nog op vakantie wil gaan. De kamers zijn, na navraag bij het hotel, gewoon te beschikbaar. Expedia zegt dit niet te kunnen boeken voor ons. De reden die vermeld werd is dat het een Amerikaans bedrijf is, dat is ver weg dus dat kunnen we niet. Ik snap het niet meer, ik mag wel betalen en niet op vakantie?? Expedia komt dus niet met een oplossing! Het geld heb ik "gratis" uitgeleend en verder moet ik het zelf maar oplossen met mijn vakantie. Totaal onaanvaardbaar en heel verdrietig. Nooit meer Expedia voor mij. En nu maar hopen dat ik mijn geld terugzie.
Marco
op 22 november 2021
bestemming: Spanje / Marbella, reisperiode: oktober 2021
Slechtste service ooit, onredelijk
hotel geboekt, geen bevestiging of informatie ontvangen, daardoor net voor vertrek snel iets anders geboekt, ook via expedia. Blijkt achteraf dat de eerste boeking wel was gelukt alleen dat ik geen bevestiging heb ontvangen. Daardoor een dubbele boeking staan bij expedia waarbij ik uiteraard maar in 1 van de 2 kon verblijven, dat was bij degene waar ik bevestiging van heb gekregen. Voor de andere vinden ze dat ik geen restitutie zou moeten krijgen, belachelijk, zij maken fouten en anderen moeten daarvoor boeten, zo werkt het wat mij betreft niet
Jochem
op 19 oktober 2021
bestemming: Portugal / Madeira, reisperiode: juni 2020
Expedia annuleerde onze reis ivm corona. Aan de telefoon gaven ze aan dat ze een restitutie voor het hotel konden regelen, maar voor de vliegtickets konden we alleen een voucher krijgen. Nu anderhalf jaar later wacht ik nog steeds op een restitutie na meerdere malen hun klantenservice te hebben gesproken. Dit is geen klanten service te noemen, maar diefstal. Na zoveel slechte reviews op allerlei sites, zou je toch verwachten dat er ergens een organisatie op staat om dit soort misstanden recht te zetten? Machteloos sta je.
Merle Springer
op 1 juni 2021
bestemming: Myanmar / Kuala Lumpur, reisperiode: mei 2020
Boek nooit via Expedia!
Vorig jaar heb ik een vlucht naar Myanmar (met KLM) geboekt met Expedia. Deze vlucht werd vanwege Covid-19 geannueleerd. Sinds januari probeer ik mijn restitutie terug te krijgen maar zonder succes. Telkens wordt je doorverbonden naar KLM of je bank maar die kunnen ook niets doen. Waardelose klantenservice. Ineens verbinding verbroken.
Sander
op 20 mei 2021
bestemming: Mexico / Cancún, reisperiode: mei 2020
Huur NOOIT een auto via expedia.
ik heb in het afgelopen jaar twee keer ene auto gehuurd via expedia.
Ten eerst zit het huurproces niet goed in elkaar. Bij aankomst bij de autoverhuurder zeggen niet te weten onder welke voorwaarden (welke auto, verzekeringen e.d.) je gehuurd hebt. Blijkbaar informeert expedia de autoverhuurder niet over wat er nou gehuurd is. In de expedia app (en ook de website) kun je de reservering alleen in het Nederlands tonen. In het buitenland werkt dat natuurlijk niet. Inloggen op (het engelstaglige) expedia.com met je expedia.nl inloggegevens kan niet. Op expedia.nl of in de app kun je evenmin de taal wijzigen naar engels.
Maar het ergste is nog dat expedia geen enkele verantwoordelijkheid neemt voor de huurovereenkomst. Met slinkse trucjes dwingt de autoverhuurder je om meer te betalen voorde gehuurde auto en wanneer je expedia contacteert weigeren ze enige verantwoordelijkheid te nemen. Expedia en autoverhuurder zetten samen een 'val' op die je letterlijk duur komt te staan.
Belen
op 10 mei 2021
bestemming: Nederland / Heerlen, reisperiode: mei 2020
Via expedia op een diervriendelijk hotel gezocht en gebruik gemaakt van een hotel coupon. hotel dat ik via expedia boekte bleek geen hondenkamers meer over te hebben nadat ik al mijn coupon gebruikt heb. Hotel heeft mijn boeking gecancelled zonder overleg en Expedia weigert nu de mogelijkheid om mijn coupon terug te geven. Ze wilden eerst meewerken aan een het teruggeven van de coupon, maar gaven daarna aan dat ik meer zorgplicht had met het uitzoeken of er genoeg kamers voor honden waren, terwijl ik met hun filter op dit hotel uitkwam.. Ze geven nu aan de coupon niet terug te geven en het bedrag zelf te houden. Laatste keer dat ik met Expedia boek!
Désirée
op 27 april 2021
bestemming: Spanje / Valencia, reisperiode: april 2020
Geen doorgang plaats gevonden, voucher gekregen en deze ingezet voor 2021. Vluchten geannuleerd (niet via Expedia geboekt gelukkig). Wilde de boeking verplaatsen, ging niet, voucher mocht maar een keer ingezet worden. Zelfs na contact met het hotel wat totaal geen problemen had om de reisdata te wijzigen wel via Expedia gaf Expedia niet thuis. Hun €400 rijker voor geen flikker te doen. Waardeloos.. nooit meer Expedia
Peter
op 14 februari 2021
bestemming: Nederland, reisperiode: april 2019
Geen reis, geen geld.
LVerweij
op 10 februari 2021
bestemming: Oostenrijk / Wenen, reisperiode: maart 2020
Vanwege Corona geen doorgang gevonden. Beroerde afhandeling met uiteindelijk verstrekking van waardeloze voucher
Mart
op 17 januari 2021
bestemming: Nederland / Utrecht, reisperiode: januari 2020
Expedia geeft geen geld terug, terwijl dit aan de telefoon wel beloofd is. Boek hier dus nooit je reis!
Carter
op 15 januari 2021
bestemming: Verenigde Staten / New Orleans, reisperiode: mei 2020
Reis is geannuleerd vanwege corona. Ben nu al 9 maanden bezig om mijn geld terug te krijgen. Zelfs na de toezegging dat de reissom terugbetaald zou worden, nu 4 maanden geleden. Talloze mails en telefoontjes ten spijt. Dit is vergelijkbaar met bestaande oplichterspraktijken. Conclusie: Expedia is een onbetrouwbare onderneming geen zaken mee doen!!
Florine
op 6 december 2020
bestemming: Spanje / Madrid, reisperiode: juni 2020
Ik ben niet geweest door Corona maar restitutie is perfect verlopen!!
Ik had eerst een voucher van klm, maar werd naar expedia verwezen voor restitutie. Eind november aangevraagd, na 2 weken geld teruggestort!!
Danny
op 2 december 2020
bestemming: Spanje / Barcelona, reisperiode: mei 2019
Reis geboekt via expedia . Door covid 19 helaas geannuleerd. Aanvraag restitutie ingediend . Duurt 2 tot 12 weken tot geld terug gestort wordt . 12 weken waren voorbij nog geen geld terug . Gemaild en de volgende dag was er alleen het bedrag van poliskosten reisverzekering en alleen luchthavenbelasting terugbetaald . Terwijl alles terugbetaald zou worden . Hierover gemaild krijg als antwoord dst er bij hun een fout gemaakt is en dat ze de aanvraag opnieuw ingediend hebben . Dit kan weer 2 tot12 weken duren . Door hun fout weer zo lang wachten op mn geld ? !! Dacht het niet . Paar keer over en weer gemaild maar kring steeds het antwoord dat ze mij begrijpen maar dat ze er niks aan kunnen doen ! . Wie fouten maakt moet het ook zsm oplossen . Maar nee hoor gewoon weer een nieuwe aanvraag moeten doen . Slechte zaak .. voor mij NOOIT meer via Expedia ! En ik adviseer iedereen om niet bij expedia te boeken!!
Davey H
op 1 december 2020
bestemming: Cuba / Havana, reisperiode: januari 2019
Een boeking gedaan via Expedia bij aankomst niemand aanwezig bij accommodatie na mail contact en aanleveren van alle gevraagde documenten en onderbouwing een jaar later nog steeds geen compensatie of mijn geld ontvangen
Zeer spijtig maar ik boek nooit meer bij deze organisatie betaal liever een paar euro meer bij een andere aanbieder
Marcel Groeskamp
op 16 november 2020
bestemming: Spanje, reisperiode: juni 2020
EXPEDIA BETAALT NIET TERUG!
Eind juni zou ik naar Malaga vliegen met Transavia. De vlucht is ivm het Corona virus geannuleerd. De reis (inclusief hotel) is geboekt bij Expedia.
Sinds 20 augustus ben ik met Expedia per email in discussie over restitutie van de ticketkosten. Transavia heeft met betalingskenmerk schriftelijk bevestigd dat zij op 12 juni de reissom al hebben terugbetaald. Voor Expedia is dit schriftelijke bewijs onvoldoende en verwijzen ze keer op keer naar een tussenpersoon (Travelfusion). Na vele emails kreegt ik te horen dat Travelfusion Expedia zou betalen tussen 15 september en 30 september. Maar ook daarna blijft Expedia ontkennen het bedrag te hebben ontvangen en betaalt niets. Op 29 oktober heb ik Expedia schriftelijk een deadline gesteld (13 november) maar zelfs dan krijg je dezelfde reactie dat zij het geld nog steeds niet hebben ontvangen. Ze zijn er "heel druk mee bezig" en "het duurt allemaal wat langer dan verwacht".
Expedia laat zien hoe het niet moet en betaalt het bedrag van de vlucht al ruim 5 maanden niet terug! Dit soort arrogante bedrijven kun je maar op 1 manier stoppen: NIET meer boeken bij Expedia. Ik ben Expedia GOLD member, heb in 2019 richting de 10 duizend euro aan reizen bij ze gekocht maar enige klantgerichtheid is ze wereldvreemd. Ik heb inmiddels mijn zaak overgedragen aan een advocaat maar het is echt diep triest dat het zover moet komen.
U BENT GEWAARSCHUWD!!
Tara
op 11 november 2020
bestemming: Peru, reisperiode: april 2019
Hele slechte ervaring met de service van Expedia:
slechte communicatie, loze beloftes en er gaat veel mis en ze nemen geen verantwoordelijkheid. Ik wacht sinds april op restitutie van mijn huwelijksreis met KLM, geannuleerd in APRIL. € 1.677,88 euro. We wachten al 7 maanden en we kunnen weer van voorafaan beginnen. Ik heb geen geduld meer en als we binnen 2 weken het geld niet op onze rekening hebben ga ik naar de geschillencommissie.
Michel Bol
op 7 november 2020
bestemming: Portugal / Monte Gordo, reisperiode: april 2020
Omdat ik er noot ben geweest, is geannuleerd vanwege covid maar heb mijn geld niet terug
Marco
op 8 oktober 2020
bestemming: Vietnam, reisperiode: juli 2019
In mei 2020 heb ik mijn vlucht naar Vietnam geannuleerd in verband met covid. Ik had een voucher aangevraagd. Het is half oktober en
ik heb nog steeds geen voucher ontvangen. Na vele telefoontjes kreeg ik te horen dat Air France geen vouchers uitgeeft, dus ik kreeg van Expedia het te horen dat er een krediet is ter waarde van het ticketbedrag. Ik kan dan bij hun met dit krediet een nieuwe vlucht boeken met Air France. (Voor de zekerheid heb ik wel een bevestigingsmail gevraagd, want van Expedia krijg je geen bewijs dat je dat krediet hebt). Ik wil echter óf een voucher óf een refund. en door navraag te doen bij Air France leerde ik echter dat een voucher of refund wél wordt gegeven door de luchtvaartmaatschappij. Expedia liegt zijn klanten dus keihard voor. Air France had al vele klachten gehoord over het eigengereide beleid van Expedia.
Marjet
op 5 oktober 2020
bestemming: Portugal / Porto, reisperiode: augustus 2020
In februari vlucht en hotel geboekt en betaald. In juli ben ik gaan informeren of de terugvlucht met de TAP wel ging en of het hotel open was want ik zag geen enkele review. Dit bleek niet het geval en ik zou mn geld terug krijgen. Hotel bleek niet open te zijn. Dit was niet bekend bij Exp. Lekker handig. Inmiddels heb ik de hotelkosten terug. Vouchers gekregen voor de heenreis die wel ging. Deze vouchers vervallen na een jaar en worden niet omgezet in geld. De kosten voor de vlucht met de TAP heb ik nog steeds niet ontvangen. Het is inmiddels 10 weken geleden dat ik er achter gekomen ben dat de vlucht niet ging. Maar exp had mij al veel eerder op de hoogte kunnen brengen. Je hebt niets aan een zgn pakketreis. Ik boek nooit meer bij Expedia