Ernst Goedhart
op 20 januari 2020
bestemming: Spanje / Alhambra, reisperiode: januari 2020
Als je Alhambra selecteert op de website, komen hotels tot 5 uur rijden in de buurt ook op je scherm, belachelijk. Als je Amsterdam selecteert komen hotels in Parijs in aanmerking?
... Lees meer
Daphne Melkert
op 10 januari 2020
bestemming: Nederland / Harderwijk, reisperiode: januari 2019
Enorm misleidend!! Tot 5x toe een reis geprobeerd te boeken. Elke keer als alle betaal en persoonsgegeven zijn ingevuld en je door wilt naar betalen, krijg ik een melding dat de reis €1000(!!!!!) duurder is geworden. Klopt helemaal niks van. Hierover gemaild met de klantenservice, maar dan krijg je een bericht terug vol met spelfouten dat hun systeem eenmaal zo is, en er niks aan veranderd kan worden. Boek dus niet bij expedia, want je word qua prijzen echt belazerd.
... Lees meer
Linda
op 10 januari 2020
bestemming: Nederland, reisperiode: januari 2019
Ik heb een appartement geboekt in duitsland en via IDEAL betaald. Bedrag is afgeschreven maar kreeg geen bevestiging van de boeking. Heb erachteraan gebeld, maar er was iets niet goed gegaan. Resultaat: de accomodatie niet geboekt én ik krijg mijn geld teruggestort...alleen dat kan wel een week duren voordat dat weer op mijn rekening staat. Nu kan ik dus niets anders boeken omdat ik geen geld meer heb en moet ik wachten op mijn eigen geld!! En we zouden al over 3 weken gaan. 1e ervaring met Expedia maar gelijk de laatste wat mij betreft.
... Lees meer
Jolanda doorenbosch
op 22 december 2019
bestemming: Curaçao / Willemstad, reisperiode: december 2019
Vreselijke slechte ervaring nooit meer goedkope organisatie !!uitgeklede vlucht, je boekt een villa voor twee, denk je fijn alleen te zitten maar app is geschikt voor meerdere en boeken ze gewoon anderen in de kamers die over zijn!! gehorig en privacy is er niet !
Jesse marrannes
op 13 december 2019
bestemming: Mexico / Cabo San Lucas, reisperiode: november 2019
Ik heb enkel de vlucht geboekt bij expedia. Zonder overleg werd ik in een andere, lagere klasse ingeboekt (initieel zelfs zonder restitutie) en vervolgens werd ik, zonder enige vorm van overleg, op een latere vlucht ingepland waardoor 6 uur extra reistijd. Klantendienst Expedia stelt niets voor. Bijzonder bedroevende dienstverlening.
F. van Rhijn
op 12 december 2019
bestemming: Tsjechië / Praag, reisperiode: december 2019
Reis en transfer geboekt via expedia. Bij aankomst op het vliegveld van onze bestelling
Reis en transfer via expedia geboekt. We dachten zo onbezorgd te reizen maar bij aankomst op het vliegveld was er geen chauffeur van de door ons geboekte en betaalde chauffeur te bekennen. Op de voucher stond een telefoonnummer van het vervoersbedrijf. Dus dit nummer gebeld maar er werd niet opgenomen, toen expedia gebeld en zij zouden actie ondernemen. Het antwoord was dat zij ook geen gehoor kregen bij het vervoersbedrijf. We konden dan eventueel zelf een taxi nemen en een rekening vragen en dan declareren bin expedia. Hierna zelf nog maar eens geprobeerd het vervoersbedrijf te bellen en zowaar we kregen contact. Ze zouden een chauffeur sturen. Uiteindelijk is er een chauffeur gekomen. We waren om 8.15u op het vliegveld en de chauffeur uiteindelijk rond 10.30 we zijn 11.30u aangekomen in het hotel. Achteraf hoorden we dat ls we zelf een taxi genomen hadden het ook nog veel goedkoper was geweest. Het voordeel van vroeg vliegen was er dus ook niet meer bij. Het scheelde bijna een halve vakantiedag. Dit eens maar nooit meer.
Rob Westerdijk
op 30 november 2019
bestemming: Nederland / Amsterdam, reisperiode: november 2019
Hotelovernachting online geboekt via Expedia in een prima Amsterdams hotel. De reservering uitgebreid met een extra nacht. Dit lukte niet via het hotel zelf en daarom met Expedia gebeld. Aan de telefoon een behulpzame persoon die mijn reservering heeft uitgebreid met een extra nacht.
Heel teleurstellende ervaring. De boeking werd opnieuw gemaakt en naast mijn eigen betaling ter plaatse, werd er een no-show in rekening gebracht. Er stonden twee boekingen op mijn naam. Mijn eigen online boeking én de boeking die met de medewerker van Expedia is gemaakt. Dit moest een aanpassing worden van mijn eigen boeking.
Probeer dan maar eens om je €'s terug te krijgen. Het hotel dat afboekt doet niets en verwijst naar Expedia. Een mail gestuurd naar Expedia en er wordt van alles beloofd. De tape terugluisteren en dan binnen 5 werkdagen een antwoord. Dat gebeurt in ieder geval niet. Ik wacht nog steeds op een reactie en ondanks diverse mails en telefoontjes nog geen enkele reactie. Zo houd je wel een kater-gevoel over aan een paar overnachtingen.
Ik boek zeker niet meer via Expedia en raadt mensen aan dit ook niet te doen! Als er dan onverhoopt iets mis gaat, wordt het heel lastig om zelfs maar een reactie te krijgen, laat staan je geld terug te krijgen.
Je geld afboeken waar men geen recht op heeft en dan klanten laten wachten bij het terugboeken. BAH!
J berkhof
op 25 november 2019
bestemming: Polen / Poznan, reisperiode: juli 2019
Ik heb alleen het hotel gewijzigd bij Expedia van Don Prestige naar Andersia hotel maar zij heeft er een komplete nieuwe boeking van gemaakt en zei u krijgt het z sp m terug het gaat om 284,27 115,38 en 197,02 nog steeds niets terug ontvangen dus ik boek nu al 4 maanden bij de andere aanbieder jammer hoor daar gaan je goede klanten alleen al door ongeschoold personeel die niet even een hotel kunnen veranderen ik vindt dit een zeer slechte zaak leuk voor RADAR
met Vriendelijke Groeten
J Berkhof
Peter van Gerwen
op 22 november 2019
bestemming: Oostenrijk / Maurach, reisperiode: oktober 2019
We hadden via Expedia een verblijf geboekt in een hotel in Maurach, Achensee. Verblijf voor 4 nachten. Dit blijkt achteraf 100 euro duurder te zijn dan een rechtstreekse boeking bij het hotel. Ik heb hierover contact gehad met Expedia maar daar wordt geen uitleg gegeven, slechts een negatieve reactie. (Hotel was prima, maar de 100 euro extra geven ons een wrang gevoel).
Renata
op 21 november 2019
bestemming: , reisperiode: oktober 2019
Ik heb mijn ticket gekocht via expedia.nl, bij het inchecken werd geverifieerd dat mijn naam verkeerd was afgedrukt. Ik betaalde 66 euro voor het ticket en 100 euro om mijn ticket te corrigeren. Nu kan ik met niemand contact opnemen voor een terugbetaling.
J. van der Meulen
op 21 november 2019
bestemming: Verenigde Staten / washington, reisperiode: november 2019
Geen voorlichting over het moeten hebben van een Esta om de USA binnen te komen. Collegae die via een andere reisorganisatie hadden geboekt, werden daar wel op gewezen. Dus heenvlucht gemist maar dat hield ook in dat de terugvlucht werd geannuleerd. De luchtvaartmaatschappij wilde het wel rechtzetten, maar dan moest Expedia contact met hun opnemen. Expedia beweerde dat de luchtvaartmaatschappij onbereikbaar was, zelf kreeg ik de persoon meteen weer aan de lijn. Expedia weigerde het opnieuw te proberen. Extra kosten Euro 1500.
Corthals
op 31 oktober 2019
bestemming: Italië / Chianti, reisperiode: augustus 2019
Verblijf geboekt via Expedia en daarbij een Superieur stacaravan geboekt op een camping. Bij aankomst bleek deze accomodatie niet eens te bestaan. Na telefonisch contact werd geen oplossing aangeboden, enkel het advies om een klacht in te dienen via de site. De verantwoordelijke van de camping bood ons als noodoplossing een accomodatie aan die minder mooi en goedkoper was dan wat we geboekt hadden. Maar we konden daardoor wel blijven in Italië. Nadat ik de klacht had ingediend werd ons enkel een bon aangeboden, te gebruiken bij een volgende boeking voor een bedrag die niet eens groot genoeg was om het verschil te dekken. Ook ben ik na deze negatieve ervaring niet meer van plan om te boeken via Expedia, dus ging ik met dit voorstel niet akkoord. Toen kreeg ik een mail met de melding dat ze geen terugbetaling doen en dat ze ook niet meer zullen reageren op verdere mails van mij. Dus, denk twee keer na alvorens via Expedia te boeken. Dit was mijn eerste, en tevens laatste keer !!!! Inmiddels officieel klacht ingediend tegen Expedia.
We
op 25 oktober 2019
bestemming: Frankrijk / Beaune, reisperiode: oktober 2019
Het hotel bleek gesloten te zijn. Ik stond voor een dichte deur.
Adri
op 25 oktober 2019
bestemming: Frankrijk, reisperiode: oktober 2019
Expedia is niet te bereiken voor klachten. Heb teveel betaald maar ze reageren niet op mail en telefonisch alleen antwoordapparaat.
Erik de Bruijn
op 23 oktober 2019
bestemming: Italië / Rome, reisperiode: oktober 2018
Het door ons via Expedia geboekte hotel werd anderhalve week voor de reis geannuleerd. De telefonische reactie van de expedia medewerker kwam neer op ''jammer, maar U probleem''. Vervolgens anderhalve week voor de reis (niet via Expedia) een ander hotel moeten boeken tegen een forse meerprijs. De ingediende klacht over de gang van zaken wordt door Expedia simpelweg niet beantwoord.
Kortom, nooit meer Expedia voor ons.
Char
op 21 oktober 2019
bestemming: Verenigde Staten / Arizona, Utah, californie, nevada, reisperiode: augustus 2019
We hebben van tevoren de route zelf uitgestippeld met de hotels via expedia. Een paar keer de route aangepast, dus kamers moeten annuleren en een ander hotel moeten boeken. Ging allemaal goed met terugbetalingen en boekingen!
We hebben een roadtrip gemaakt met zn vijven door usa, alle hotels waren top!
Bart Balis
op 17 oktober 2019
bestemming: Engeland / Londen, reisperiode: januari 2018
Ik wacht al sinds 10 augustus 2018 op een terugbetaling van € 1957.68 euro. Expedia heeft mijn bankrekening en mijn CC gegevens. Een absolute schande ! 😠😠👹👹😭😭
Mariska van der Graaf
op 7 oktober 2019
bestemming: Portugal / Faro, reisperiode: september 2019
Ik had een huurauto geregeld via Expedia. In de boekingsbevestiging staat vermeld dat de boeking inclusief belastingen en toeslagen, onbeperkt kilometers, verzekering is. Ook in het blokje: regels en beperkingen die onderaan staan staat dat de volgende regels zijn aangeleverd door de leverancier (autoverhuurder): Verplichte belastingen, toeslagen en verzekeringskosten zijn bij de totaalprijs inbegrepen.
Achteraf blijkt dit kennelijk niet te kloppen. Kreeg namelijk op een huurprijs van 225,41 euro een naheffing van 492,44 euro aan lokale belastingen. Na juridisch overleg komt er al snel uit dat je geen poot om op te staan hebt. Medeleven of een oplossing hiervoor van Expedia hoef je ook niet te verwachten. SLECHT GEREGELD!!! Er schijnt ergens in de algemene voorwaarden iets te staan maar kon het zelf niet terug vinden. LES: altijd een auto huren via de verhuurder zelf. Liefst nog op de dag dat je een auto wilt huren. Je word aan alle kanten genaaid!
Anita
op 1 oktober 2019
bestemming: Nederland / Harlingen, reisperiode: oktober 2019
Geboekt via Expedia, al mijn gegevens ingevuld, alles zoals het hoort, betaling verliep snel, maar toen kreeg ik een melding dat de boeking niet was gelukt en ik kon alleen nog maar terug naar de betaal pagina, met als enige doel nog een keer te betalen ofzo?? Dit was echter het enige wat wel was gelukt, de accommodatie benadert en deze hadden geen enkele melding gekregen. Expedia benaderd wat buiten kantooruren gaat via een call center in Londen met slecht sprekende mensen van Indiase afkomst, je enige optie is dan om je klacht in te dienen via een mail adres, daarna krijg je een mail dat je na twee weken je geld terug gestort krijgt en die accommodatie is ondertussen allang verhuurt aan iemand anders. Dan stuur je best wel een geïrriteerde mail naar Expedia, en je krijgt alleen terug, fijn dat je contact met ons opneemt, vervelend van je ervaring. Ze denken niet met je mee of whatever (wat ze zelfs nog doen bij airbnb) maakt niet uit, ze hebben veel concurrentie en ik boek vaak maar NOOIT weer bij Expedia, wat een schijt bedrijf en ik heb zo het idee dat ik na de verstreken termijn alsnog weer achter mijn geld aan moet
Jan Willemse
op 13 september 2019
bestemming: Frankrijk / Troyes, reisperiode: september 2019
Hotel geboekt via Expedia, betaald via Ideal en het bedrag werd ook keurig en direct afgeschreven. Direct daarna de melding dat de boeking niet was geslaagd. Mij werd duidelijk gemaakt terug te gaan naar de betaalpagina, maar de poging daartoe zorgde ervoor dat ik helemaal van de site werd gegooid. Gebeld met Expedia. Excuses en het advies het nogmaals te proberen. Het reeds betaalde bedrag zou binnen drie dagen worden teruggestort.
Nieuwe poging met hetzelfde resultaat.
Opnieuw contact leidde tot het advies om rechtstreeks bij het hotel te reserveren (???).
Hotel bleek echter volgeboekt (????)
Via een andere rekening geprobeerd alsnog een plaatsje verder een hotel te boeken. En ja hoor, opnieuw betaald en weer geen geslaagde boeking.
Uiteindelijk resultaat: drie boekingen, drie betalingen zonder ook maar over een hotelkamer te beschikken.
Beste mensen, laat (net als wij voortaan zullen doen) Expadia heel erg links liggen.
Koetshuis
op 11 september 2019
bestemming: Mozambique / Maputo, reisperiode: maart 2019
Expedia zegt oh wat naar, we gaan het gelijk uitzoeken. Wat vervelend om daarna ook na regelmatig terugbellen botweg niet te reageren. Waardeloos collectief.
Stigter
op 7 september 2019
bestemming: China / Shanghai, reisperiode: september 2019
Wanneer worden nu eens eindelijk grote bedrijven aangepakt, die de boel bedonderen. Wij (3 personen) hebben primium Economie besteld en betaald. Maar krijgen de goedkopere Economie geleverd.
Het ruikt naar oplichting. En dan ook nog extra betaald voor omboeking.
Bruyneel Albert
op 3 september 2019
bestemming: , reisperiode: september 2019
De reis is helemaal niet doorgegaan, expedia heeft mijn geld genomen voor juni , terwijl ik geboekt heb voor september , en ze willen de fout niet recht zetten gevolg ik ben meer dan 800€ kwijt plus uren telefoonkosten enz..; nooit boek ik nog een reis met Expedia.nl tot ze mijn geld terug geven
Leon barents
op 3 september 2019
bestemming: Nederland / Amsterdam noord, reisperiode: september 2019
1 boeking gedaan voor 2 x 2pers kamer bij aankomst blijkt er nog zn boeking te zijn gedaan via Expedia nergens is deze boeking te vinden en telefonisch contact krijgen is heel erg moeilijk dus hoe nu verder ?
Wendy
op 31 augustus 2019
bestemming: Duitsland / Berlijn, reisperiode: mei 2018
Geen electriteit. Ik kreeg ter compensatie een coupon die onbruikbaar was. Dit zou worden opgrlist, maar nu ineens niet meer.
Sandra
op 27 augustus 2019
bestemming: Spanje / Barcelona, reisperiode: augustus 2019
Piet je hebt helemaal gelijk! Ook bij mij het geld meteen afgeschreven en de accommodatie was niet beschikbaar.
Lieve mensen NIET & NOOIT BOEKEN bij Expedia.
Van de regen in de drup.
Dit is echt niet te geloven. Heb laatst de uitzending van Kassa gezien en wist toen nog niet dat het mij ook zou overkomen. Expedia schuilt achter ander reisorganisaties op het internet. Bij een boeking die misgaat zit altijd de naam Expedia achter. Dus Kijk uit Zelfs mijn reisplannummer was niet meer te achterhalen. (ben benieuwd of het ze nu wel lukt) Ik heb achteraf alles zelf moeten regelen. Ze kijken niet eens meer naar je om! Ook moet je in het bezit zijn van een credicard bij het boeken. Ze zijn namelijk erg goed in het snel afschrijven van gelden. Uiteindelijk omdat ik dus alles zelf heb geregeld via een andere reisorganisatie is mijn reis toch nog geslaagd. Expedia nooit meer!!!
Piet
op 26 augustus 2019
bestemming: Italië / Turijn, reisperiode: augustus 2018
Laatst een hotel geprobeerd te boeken bij Expedia. Afgerekend via I-Deal. Direct hierna kreeg ik een melding dat de boeking mislukt was. Echter was er wel direct geld van de rekening afgeschreven.
Telefonisch contact gehad met de klantenservice. Volgens deze dame die slecht Nederlands sprak moest ik het maar opnieuw proberen, maar dan met een account. Zo gezegd, zo gedaan. Opnieuw kreeg ik de melding dat de boeking mislukt was. Maar wel direct weer geld afgeschreven. Weer contact met de klantenservice. Ik moest nog maar even 2 uur wachten. Volgens de juf was de boeking waarschijnlijk nog niet verwerkt.
2 uur later nog geen bevestigingsmail. Weer contact met de klantenservice. Men gaf aan niet veel te kunnen doen voor mij. Het kon wel 15 werkdagen duren voor ik mijn geld terug zou krijgen. Hier niet akkoord meegegaan. Diverse mails, telefoontjes en chats naar ze uitgedaan. Na 4 dagen had ik het bedrag van bijna €500 terug op mijn rekening gestort gekregen.
Dit was de eerste keer, maar ook direct de laatste keer dat ik zaken met hen gedaan heb. Wat een slechte service!
U bent gewaarschuwd.
Vanessa
op 22 augustus 2019
bestemming: Verenigde Staten / Washington, reisperiode: augustus 2019
Ook wij vinden 1 ster nog teveel. Op dit moment, om 3 uur in de nacht rest ons na een ellenlang tot niets leidend telefoongesprek met expedia, niets anders dan dat we genoegen moeten nemen met een kamer voor 4 en er 1 persoon op de grond moet slapen. Een alternatief kan expedia ons niet bieden terwijl wij voor de komende 2 nachten een kamer voor 5 personen hadden geboekt.
Ik heb nota bene nog gebeld vanwege de wat latere check in. Dat was geen probleem en het hotel meldde ons niets over het niet kunnen voldoen aan onze boeking doordat ze de kamer niet hadden. Pas bij aankomst bleek de kamer niet te voldoen voor 5 personen maar voor 3. Nadat ik voorstelde om bij een ander hotel voor ons te checken, bleek er ruimte bij een nabij gelegen hotel. Bij aankomst bleek ook dit hotel niet te beschikken over een kamer voor 5 maar voor 4 personen. Na vervolgens ruim 3 kwartier met verschillende mensen bij expedia te hebben gebeld, werden steeds van het kastje naar de muur gestuurd en kon expedia niets voor ons betekenen. Dit is voor ons de eerste en laatste keer geweest.
Harry lalkens
op 12 augustus 2019
bestemming: Spanje / Rosas, reisperiode: september 2018
Een cijfer voor de reis kunnen wij moeilijk geven, want we hadden een autovakantie met hotel geboekt in Rosas. Vooraf kregen we correcte en uitgebreide info over ons verblijf. Helaas moesten we onze reis annuleren. Wij meldden dit aan Expedia en zonder reden voor de annulatie te vragen deelde men ons mee dat we binnen 15 dagen ons geld zouden terugkrijgen. Dat leek ons normaal, maar al binnen 2 dagen stond het volledige bedrag terug op onze rekening! Wij kunnen niet anders zeggen dan dat e.e.a. uitermate correct en vlug is verlopen.
Lisette
op 9 augustus 2019
bestemming: Italië / Pisa, reisperiode: augustus 2019
Fijne reis, alles perfect geregeld, heerlijke tijd gehad. Voor het eerst via Expedia geboekt: duidelijk en snel, met op tijd nog een herinnering met boekingsnummer. Kosten vielen erg mee. Prima geregeld dus allemaal.
Isa
op 3 augustus 2019
bestemming: Engeland / Glasgow, reisperiode: juli 2019
Hotel uitgekozen op de Expedia site, betaald voor de boeking met Ideal. Wordt weergeven dat de boeking mislukt is. Geld weg. Gebeld met de klantenservice, wordt binnen 1 tot 2 dagen teruggestort. Na 3 dagen nogmaals gebeld, wordt binnen een week teruggestort. Na een week weer gebeld, wordt binnen 1 tot 2 weken teruggestort. Meestal pas na een week krijg ik te horen. We zullen zien, in je vakantie wil je liever niet grote bedragen van je vakantiegeld missen door mislukte boekingen. Zeker als je nog een ander hotel moet gaan boeken. Voor een bedrijf die mensen graag helpt om op vakantie te gaan maken ze het je wel erg moeilijk om daadwerkelijk te genieten van je vakantie.
Eisen
op 30 juli 2019
bestemming: Duitsland / Frankfurt, reisperiode: augustus 2019
WAARELOOS bedrijf met slechte service. Ik heb voor de tweede keer binnen een half jaar een hotel via expedia proberen te boeken. In beide gevallen was het geld binnen 1 tel van mijn rekening en werd er aangegeven dat de boeking was mislukt. Ik heb vervolgens telefonisch contact gezocht met expedia, daar wordt doodleuk aangegeven dat je maximaal 6 weken op je geld moet wachten (maar soms heeft u het al binnen 2 weken terug.) Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd, niemand kan er iets aan doen. KIJK UIT voordat je met dit bedrijf in zee gaar (tenzij geld geen rol speelt.) Voor mij NOOIT WEER!!!
Willem Wever
op 29 juli 2019
bestemming: Nederland / Hardenberg, reisperiode: juli 2019
Expedia is enorm duur voor hoteliers. Probeer altijd rechtstreeks te boeken! Vaak krijg je, als je rechtstreeks boekt, meer voor minder.
Sona
op 28 juli 2019
bestemming: Turkije / Antalya, reisperiode: juli 2018
BESTE MENSEN!!!!
NOOIT HIER EEN VAKANTIE BOEKEN!!
Oplichters zijn dit..
Als je deze recensie leest twijfel dan niet om hier niet te boeken doe dit absoluut niet!
We hadden een vakantie geboekt na een hele lange rijs met de auto kwam we bij het hotel aan. We hadden er erg veel zin in! Er werd ons verteld dat ze de boeking niet binnen hadden. Na uren lang met xpedia aan de telefoon kregen we te horen dat we naar een ander hotel moesten. Dit hotel zag er verschrikkelijk uit een ware nachtmerrie. Toen stonden we daar in Turkije zonder hotel en wij wilde natuurlijk een goed hotel. Ons werd verteld dat alle hotels niet beschikbaar waren en er nergens meer plek was ja er was wel plek het VIEZE BESCHIMMELDE HOTEL. Toch wilde wij een goed hotel.. zonder reden werd er verteld dat het geld terug geboekt werd.. dit is echter ook niet gebeurd!!
Een ware NACHTMERRIE!!
BOEK NIET BIJ XPEDIA!!!!
M. Sellami
op 20 juli 2019
bestemming: Turkije / Istanbul, reisperiode: juli 2019
Samen met mijn familie op vakantie geweest. Het hotel was bagger (beschimmeld, niet schoon, vieze lakens met vlekken, stopcontact is afgebroken en heel veel stof) en daarnaast heeft onze transfer ons naar de verkeerde luchthaven gebracht. We hadden al betaald en moesten daarna nog een taxi nemen naar de juiste luchthaven. Al met al was het gewoon triest!
Bok
op 19 juli 2019
bestemming: Frankrijk / Valence, reisperiode: juli 2019
Zeer klant onvriendelijk!!
Hotel geboekt voor tussenstop, richting Spanje. Helaas kwamen wij met autopech te zitten en konden niet meer verder. Hele middag in de garage gezeten, afwachten wat er verder moest en ging gebeuren. Kwart voor 6 gehoord dat we deze dag geen vervangend vervoer meer kregen, dus snel een hotel geregeld. Onze spullen uit de auto gepakt en direct (nog voor 18.00 uur!) het oorspronkelijk geboekte hotel gebeld om te annuleren. Deze gaven aan dat we expedia zelf moesten bellen. Geen telefoonnummer op onze bevestiging, dus eerst zoeken. Gemaild en gebeld, maar 5 over 6.......Wij kregen te horen dat wij t bedrag gewoon moesten betalen, ook al hadden we voor 18.00 uur naar het hotel gebeld. Uitgelegd in welke situatie wij ons bevonden, maar dat was jammer. Er moest gewoon betaald worden.
Naast de hoge garagekosten, komen deze kosten er dus ook nog bij.
Wat een slechte service!
Peter Baauw
op 11 juli 2019
bestemming: Italië / Rome, reisperiode: juni 2019
Auto gehuurd en betaald bij Expedia voor een auto van Goldcar.
Voucher wordt niet geaccepteerd. Expedia bekend fout maar wil niet vergoeden. Ondanks dat het om slechts 210 euro gaat zetten we de klacht door naar de geschillen commissie reizen. De klachtenafdeling is onbereikbaar, zelfs voor de eigen support afdeling. Schandalig.
Dave
op 9 juli 2019
bestemming: Indonesië / Sanur, reisperiode: juni 2017
Dit is echt het woordelooste bedrijf wat ik tot op heden in mijn leven ben tegengekomen. Onverhoopt kon de reis niet doorgaan waardoor wij genoodzaakt waren de reis te annuleren en van onze annuleringsverzekeringgebruik te maken. Na maanden lange discussie over de annuleringsvoorwaarden en en stelsematig tegenwerken hiervan door medewerkers van de organisatie zodat we er geen aanspraak op konden maken toch eindelijk een miniem gedeelte terug ontvangen. Nu medio juli 2019 krijg ik het bericht dat dit onterecht was en het geld kan storneren binnen 14 dagen. Ze horen nog van mijn advocaat.
Annelies Izaks
op 5 juli 2019
bestemming: Nederland / Noordwijk, reisperiode: juli 2019
Ik heb een hotel geboekt en het geld is van mijn rekening afgeschreven maar ik heb geen bevestiging ontvangen van expedia. Ik ging toen bellen met de klachtenlijn en zij zeiden dat dit vaker gebeurt en dat je geld vanzelf na 2 weken wordt teruggestort. ???? Na 2 weken!!!! Belachelijk!!! Ik ben nu mijn 200,- kwijt en moet opnieuw gaan boeken en in de tussentijd maar hopen en afwachten of ik mijn geld terug krijg. Heel slecht!!!
Aukje lansman
op 3 juli 2019
bestemming: Spanje / Málaga, reisperiode: mei 2018
Wij hebben onze vakantie naar Malaga bij Expedia.nl geboekt. Op internet zag het appartement er super uit. Tot we binnen kwamen.. Het hele appartement stonk naar riolering uit de badkamer. Ook was het er super lawaaierig. De eerste nacht heb ik geen oog dicht gedaan en ben ik oordopjes gaan kopen. Nacht 2 nog niet kunnen slapen van het lawaai en de stank. Dag 2 contact opgenomen met Expedia Klantenservice. Deze gaf aan dat ze onze klacht niet in behandeling kon nemen tot we weer thuis waren.. Geschokt hebben we gereageerd dat we er van uit gingen dat ze onze vakantie nog zouden redden en hebben we dagelijks mail contact hierover gehad met steeds dezelfde opmerking we kunnen niets doen tot u weer thuis bent. Thuis na weken mailen geen reactie op onze klacht. Uiteindelijk kregen we te horen dat ze niets konden doen omdat we dit niet hebben aangegeven bij het appartement zelf.. We hebben dag 2 tm dag 8 dagelijks naar Expedia gemaild met onze klacht maar nooit heeft er iemand gereageerd dat dit noodzakelijk was om ons te helpen. We gingen er dan ook van uit dan Expedia ons zou helpen omdat we bij hen geboekt hadden!! Echt ontzettend teleurgesteld in de service van Expedia. voor ons nooit meer!!!
V. WOUTERS
op 17 juni 2019
bestemming: Duitsland / Münster, reisperiode: juli 2019
Duur Hotel geboekt per Expedia per iDEAL online. Geld afgeboekt maar hotel niet geboekt!!!!!! Loop nu al WEKEN ACHTER MIJN GELD AAN!! Ze komen met allerlei smoesjes en mailen en bellen nooit terug zoals beloofd! ONGELOOFLIJK DIT!!!! Ze zouden het deze week regelen, uk ben benieuwd anders ga ik er mee verder.
Paul
op 13 juni 2019
bestemming: , reisperiode: mei 2019
Vlucht + hotel voor 6 nachten geboekt via Expedia , midden in de nacht toegekomen in Baku bleek dat de kamer bij het hotel was geannuleerd en er was geen enkele andere kamer vrij - volgens hotel was er geen aanbetaling gedaan door Expedia en was de kamer doorverkocht ! Daar sta je dan met je reservatiebewijs van Expedia en kan je in het midden van de nacht terug de straat op ! Expedia gebeld en ze gingen voor mij een ander hotel zoeken en zouden me terug bellen.....niet dus , niets meer van gehoord en ben zelf op zoek kunnen gaan naar een andere slaapplaats.....heb klacht ingediend en ze hebben na ongeveer 1 week de door mij reeds aan hen betaalde hotelkosten terugbetaald .......Expedia never again ! Plan al ruim 10 jaar reizen via Booking en daar heb ik nog nooit 1 probleem mee gehad !
Gerda de Kort-Jonkheid
op 12 juni 2019
bestemming: Verenigde Staten / Las Vegas, reisperiode: mei 2019
Ik had een auto gereserveerd via Expedia zoals ik al veel vaker had gedaan, alleen deze keer had ik geen pakketreis maar alleen de auto en 1 nacht hotel geboekt. Toen ik bij het Rental Car Centre kwam (vlak bij de luchthaven) bleek dat mijn reservering voor een andere locatie was. Vreemd, de meeste mensen komen toch per vliegtuig naar Las Vegas, en als je met de auto komt dan hoef je geen auto meer te huren. Daar stond ik dan! maar dat was nog niet het ergste. Die andere locatie was gesloten, dat was maar open van 08.00 u 's morgens tot 17.00 u 's middags en ik kwam (zoals de meeste mensen uit Nederland) aan het begin van de avond aan. Ik heb toen voor 1 dag een auto gehuurd en ben de volgende morgen vroeg naar die andere locatie gegaan om daar te horen dat mijn reservering gecanceld was omdat ik de vorige dag niet was komen opdagen. !!! Mijn reservering was voor 17.00 u op 8 mei en om 17.00 uur sluiten ze, dat was al een onmogelijkheid! Men had mijn auto gewoon moeten bewaren voor mij, "Maar" werd er gezegd "de auto wordt 24 uur voor je bewaard of tot het einde van de dag, dat was dus tot 17.00 u de tijd van mijn reservering. En zowel Expedia als Dollar-rent-a-car voelen zich niet verantwoordelijk! Ik had maar beter op moeten letten op welke locatie mijn reservering stond! Alsof je als klant de openingstijden weet van een verhuurbedrijf waar je nog nooit geweest bent.
Waarom stond mijn reservering niet op de meest logische plek, bij de luchthaven waar ze gewoon 24 uur per dag open zijn??? Wie het weet mag het zeggen!
Mijn €350,77 zijn verdwenen en worden niet vergoed door Expedia, want Dollar geeft daar geen toestemming voor!
Zo lust ik er nog wel een paar!!!
En ik boek al meer dan 15 jaar 2 x per jaar een dure reis bij Expedia!!! Dat is dan de beloning voor hun trouwe klanten!
Foei!!!
Die 2 die ik heb gegeven is nog teveel, dat moet een 1 zijn!
T. TRUONG
op 6 juni 2019
bestemming: Nederland / Arnhem, reisperiode: mei 2019
Book een hotel via hun site, kan hotel booking niet annuleren, want annukwring termijn was al een maand verlopen, maar dat hadden ze met kleine letter gedaan en niet de moeite nemen het aan te passen. Want je kan nimmer en nooit annuleren
Jo
op 5 juni 2019
bestemming: Schotland / Edinburgh, reisperiode: april 2019
Fantastisch gehad. Hotel midden in het centrum voor een goed prijs. Alles naar wens. Vlucht en hotel zoals besproken.
Graag Anoniem
op 28 mei 2019
bestemming: Duitsland / Berlijn, reisperiode: december 2018
We kregen een kleinere kamer dan door Expedia verkocht. De kamer die door Expedia was verkocht had het hotel niet. Aanvankelijk is de klacht goed afgehandeld en werd gedaan alsof het hotel verkeerde info had gegeven. Toen ze echt iets moesten gaan doen, hand in eigen bozem steken, bleven de reacties op mijn mails uit. Afhandeling: beroerd. Conclusie: nooit meer Expedia
Jan Harm Dooper
op 26 mei 2019
bestemming: Rusland / Moskou, reisperiode: mei 2019
Heb een pakketreis bij Expedia geboekt naar Moskou, 22.5 vertrokken en op 23.5 alweer terug. Hotelkamer was niet beschikbaar (Marko Arbat), en zeer onbeschoft personeel wilde mij niet te woord staan. (Spraken geen woord Engels) Meer dan 3 uur gebeld met Expedia die mij steeds doorverbonden met Arizona U.S.A., telefoonkosten 285,00 euro.
Volgens Expedia U.S.A. was er GEEN hotelkamer beschikbaar en ben met taxi weer naar het vliegveld van Moskou gegaan waar ik een vlucht naar Amsterdam heb geboekt. De hele nacht op het vliegveld doorgebracht.
Krijg net bericht van Expedia:
Dat vanwege grote drukte de afdeling een tijd hanteert van 28 dagen.
Grazie
op 26 mei 2019
bestemming: Israël / Tel Aviv, reisperiode: februari 2019
Hotel geboekt via Expedia maakt beloften niet waar. Hier meermaals over in gesprek getreden met Expedia maar de nazorg is beroerd. Komen hun afspraak niet na, nemen de klant niet serieus en zijn ondeskundig om een klacht op zijn waarde te beoordelen.
Amir
op 24 mei 2019
bestemming: Griekenland / Athene, reisperiode: februari 2019
Auto gehuurd en werd beschadigd. Het wordt gezegd dat het onder eigen risico valt. Ik vraag hoe hoog is dat want kan ik het verder nergens terugvinden. Komt geen reactie op mijn vraag. Dus dat weet ik nog steeds niet.
Verder als men bij de autoverhuur bedrijf langer moet wachten, zijn deze kosten volgens voorwaarden van Expedia inbegrepen. Dit werd ook telefonisch en per e-mail door Expedia toegezegd maar later per e-mail ontkend. Ik stuur de clausule en vraag om toelichting. Geen antwoord. Reminder, geen antwoord. Ik vraag hoe kan ik een klacht kan indienen, steeds geen antwoord. Al paar maanden zo.
Vandaag bel ik op en wordt gezegd dat het klacht heropend zal worden!!!
Jaap vd Beukel
op 22 mei 2019
bestemming: Kenia / Kitale, reisperiode: januari 2019
Een hotel geboekt via Expedia in Kitale , hotel Aturukan en betaald voor 3 nachten ruim € 207 ,-
Bij aankomst in Hotel was mijn naam niet bekend en heb ik alsnog een kamer moeten boeken en afrekenen.
reclamatie achteraf bij Expedia werd niet gegrond verklaard omdat het om een upgrade zou gaan.
Ik heb eerder overnacht in dit hotel en dit was echt geen upgrade.
Ondanks dat ik 2x gereclameerd heb bij Expedia werd mijn klacht niet als gegrond verklaard.
U begrijpt ik boek niet meer via Expedia, men was niet alleen nalatig in het boeken van een kamer voor 3 nachten maar vervolgens wil men mij voor extra gemaakte kosten niet schadeloos stellen.
Bij aankomst
Gerard
op 22 mei 2019
bestemming: Verenigde Arabische Emiraten / Dubai, reisperiode: april 2019
Reis geboekt via Expedia, maar aangegeven kamerindeling kwam niet overeen waarvoor wij geboekt hadden. Werd een extra bed neergezet dat keihard en erg klein was, klagen bij hotel maakte totaal niks uit en tijdens verblijft ongenoegen geuit aan Expedia en zij geven aan dat zij niks kunnen doen zolang wij nog op de bestemming verblijven. Eenmaal terug, meerdere malen correspondentie gestuurd, maar Expedia heeft niet het fatsoen om de kwestie netjes en naar behoren op te lossen. Schandelijk
P . N. Boeree
op 19 mei 2019
bestemming: Frankrijk / Orleans, reisperiode: mei 2018
Meerdere slechte service/boeking-verwerking en ongenaakbare kletsmajor klachten behandeling bij dit arrogante bedrijf.
Nikki
op 15 mei 2019
bestemming: Vietnam / Hanoi, reisperiode: mei 2019
Slechtste service die ik ooit heb meegemaakt. Ik wilde mijn reisdatum aanpassen. In totaal meer dan 5 uur aan de telefoon gezeten met verschillende medewerkers van de klantenservice. Er werd meerdere keren beloofd terug te bellen, maar dat gebeurde niet. Steeds belde ik zelf terug en wist de medewerker niet wat er met me was afgesproken. Uiteindelijk volgde de boodschap dat ik contact op moest nemen met de uitvoerende vluchtmaatschappij, omdat Expedia mij niet verder kon helpen. De beloofde service wordt niet geboden, ik ben van het kastje naar de muur gestuurd en stond uiteindelijk met lege handen.
J. Postema
op 15 mei 2019
bestemming: Engeland / Londen, reisperiode: mei 2018
Geboekt en betaald via Expedia, bij aankomst blijkt het hotel niet door expedia betaald. Ter plekke het hotel nogmaals betaald en expedia gecontacteerd om het dubbel betaalde bedrag terug te krijgen. Heb nu vele mails gestuurd, maar telkens heeft expedia een smoes om het dubbel betaalde bedrag niet terug te betalen. Zo hebben ze een storing, kunnen ze niet bij de mail, kunnen ze om veiliheidsredenen de bijlage (kopie factuur) niet openen en moet deze in jpg of pdf zijn, terwijlk dit al een JPG is. Etc.
Expedia doet er alles aan om het dubbel betaalde geld niet terug te hoeven betalen, is slecht bereikbaar, antwoord maar sporadisch op mails. Kortom, wij boeken nooit weer bij Expedia.
Giuseppe
op 13 mei 2019
bestemming: Verenigde Staten / New York, reisperiode: november 2019
Wij willen met een vrienden groep van 6 pers naar new york. vlucht en hotel. alles ingevuld maar een weekend geprobeerd om het bedrag te batelen wat niet lukte. Niet met credit card of i deal. maandag contact gehad met de bank en daar is alles in orde. wederom met expedia gebeld en weer alles voor de 3 keer met hulp van expedia geprobeerd de reis te boeken wat niet lukte. zei gaven aan om dan iedereen appart te boeken, maar dan vervalt de pakket korting van 430 euro. expedia kan geen passende oplossing bieden ook nog het risico dat men niet met zijn alle op de zelfde vlucht zit of hotel . hele rare gang van zaken ik ben een vaste klant met meerdere reizen geboekt met expedia. zal de laatste zijn.
Eric dekkers
op 29 april 2019
bestemming: Nederland / Hoorn, reisperiode: april 2019
Zaterdag 6 april hotel geboekt in hoorn via expedia..dit was onderweg en had per ditect een hotel nodig..dit lukte via expedia en aldaar aangekomen was er niets bekend..dus daar 95 euro contant betaald en heerlijk geslapen..vervolgens werden we vrijdag 12 april om 23.00u gebeld door het hotel waar we bleven..ik zei dat we vorige zaterdag al waren geweest en daar was voor ons en het hotel de kous af..echter.. werd er van mijn creditcard nog eens 95 euro afgeboekt..ik bel het hotel en die kon niks doen omdat het een no show was en zij ook geen geld hadden ontvangen..ik bellen met expedia..en zij zeiden dat ik naar mijn geld kon fluiten omdat ik de datum had moeten controleren..u bent gewaarschuwd en ik adviseer om te boeken bij booking.com of trivago..waar het wel altijd goed gaat..boek NIET bij expedia!!!
GR
op 26 april 2019
bestemming: Duitsland / Keulen, reisperiode: april 2019
Wilde reservering annuleren omdat op website van geboekte hotel stond dat hotel gesloten was. Expedia wilde zelf uitzoeken en zou terugbellen (niet gedaan). volgende dag zelf weer gebeld. Wilden het uitzoeken. Gaven aan het hotel bestaat nog (overgenomen voor ander en voortgezet op locatie 30 min lopen van af oude die in centrum was, reden van boeking was centrum). Doorverbonden met afdeling die annulering kon regelen. Kreeg de vraag waarom ik wilde annuleren, nou omdat het het GESLOTEN is. Na 2 x meer dan 30 min. aan de lijn gehangen te hebben eindelijk kunnen annuleren.
Rajna
op 18 april 2019
bestemming: Nepal / Kathmandu, reisperiode: april 2019
We hebben een retourvlucht geboekt naar Kathmandu. Aangezien KLM een deel van de vlucht laat uitvoeren door JET Airways en JET Airways alle vluchten annuleerde hebben wij ervoor gekozen om de reis kosteloos te annuleren, zoals dit ons beloofd was. Expedia kon geen alternatieve vlucht aanbieden via een andere maatschappij, althans dat wilden ze niet. Ik moest maar opnieuw boeken, terwijl ik het geld nog niet terug had ontvangen. Inmiddels is het 14 dagen geleden en de kosten van de vlucht zijn nog steeds niet teruggeboekt. Slechte service en klantonvriendelijk. Dit was de eerste en tevens de laatste boeking via Expedia.
Marcel
op 18 april 2019
bestemming: Nederland / NL, reisperiode: april 2019
Boeking vlucht Malta - Amsterdam
Hier kon ik kiezen tussen o.a. KLM en Air Malta waarna ik KLM voor € 50,- meer koos (betrouwbaarheid)
Tevens betaalde ik € 60,- voor stoelreservering en 1 stuks ruimbagage.
Na boeking werd bekend dat KLM boekt maar Air Malta vliegt.... (zonde van de € 50,- extra)
Uiteindelijk kon ik bij KLM inloggen maar geen stoel reserveren, dit moest bij Air Malta.
Bij Air Malta zijn mijn gegevens echter niet bekend.
De dag ervoor met Expedia gebeld en uiteindelijk 40min aan de lijn blijkt dat stoelreservering niet mogelijk is zonder nog een keer extra bijbetaling aan Air Malta.
Welke van de partijen nou slecht presteert weet ik niet.
KLM waar je uiteindelijk € 110,- extra betaald en totaal geen service van kan verwachten.
Air Malta welke nog een keer extra geld wil ontvangen voor een al betaalde stoelreservering.
Of Expedia waar je 40min mee aan de lijn hangt en bovenstaande verhaal te horen krijgt?
Rvv
op 15 april 2019
bestemming: Nederland / Bussum, reisperiode: april 2019
Na een foutieve boeking direct het hotel in kwestie gebeld. Die vertelden me dat de boeking nog niet binnen was en ik zo snel mogelijk Expedia moet bellen om te kostenloos te annuleren. Helaas kon dit niet bij Expedia en kreeg ik het betaalde bedrag niet terug. Het was mijn eerste boeking via Expedia en ook gelijk de laatste.
De raedt
op 10 april 2019
bestemming: Spanje / Ibiza, reisperiode: mei 2019
Ivm boeking bij expedia ,let goed op,hebben gisteren een hostal geboekt voor de prijs van 339 euro per persoon ,hebben onze gegevens ingevuld en wanneer we bij de betaling kwamen was er plots 35 euro bij
Na klacht in te dienen ,wat bij expedia blijkbaar altijd word afgehandeld met sorry kunnen niks aan doen ,kregen we als antwoord dat we de prijs aanvaard hadden
Let aub goed op voor je betaald
Evelien
op 1 april 2019
bestemming: Duitsland / Keulen, reisperiode: juli 2019
Vandaag kamer geboekt voor een hotel in Keulen via Expedia. Betaald via iDEAL.ik werd teruggeleid naar de pagina van expedia met de melding sorry er is iets fout gegaan probeer het later opnieuw. Het bedrag is inmiddels al van mijn rekening. Telefonisch contact gezocht met Expedia. Het antwoord wat ik kreeg was sorry ja we kunnen niets voor u betekenen...ik kon wel een nieuwe boeking maken en nog eens de ruim 250 euro overmaken. Slechte zaak van expedia...zeer klantontvriendelijk!
Roelof
op 16 maart 2019
bestemming: Vietnam / Ho Chi Minhstad, reisperiode: maart 2018
Ik had een bevestig van expedia voor hotel elios. Ik had zelfs vooraf betaald. Aangekomen blijkt het hotel de schriftelijke bevestiging niet kennen en voorts geen kamer vrij te hebben. Daar sta je dan midden in de nacht na 18 uur reizen . Zoek maar een slaapplaats. Ik mailde terstond expedia voor een oplossing. Zelfs nu na 24 uur wachten nog geen reactie, advies vertrouw de bevestigingen van expedia niet en vraag het desbetreffende hotel om een bevestiging
Mike
op 11 maart 2019
bestemming: Italië / Rome, reisperiode: oktober 2018
Wat een bizar slecht bedrijf is dit zeg... Na onze reis aangekomen bij ons hotel bleek het hotel dicht te zijn vanwege een verbouwing. Het hotel heeft dit netjes door gecommuniceerd naar expedia maar expedia heeft ons hier niks van laten weten. Daar sta je dan in hartje Rome met je koffers... Contact opnemen met expedia heeft geen zin want ze namen geen enkel telefoontje op. Bij thuiskomst hebben we gelijk onze klachten gemaild met daarbij vraag naar een uitleg. Ook het email contact met expedia is dramatisch. Ze reageren of gewoon helemaal niet en als je geluk hebt na een maand op zn vroegst. Ik raad dan ook niemand aan om met expedia in zee te gaan! Wij wachten namelijk nog steeds op ons geld wat ze zouden overmaken. Je raad het al, nog steeds niks gehad.
Nettie Middelkoop
op 9 maart 2019
bestemming: Nederland / Diemen, reisperiode: september 2019
Ik boek een reis en alles weer afgeschreven van mijn kaart. Komt er een storing. Weg reis en nogmaals boeken . Wordt het 400 euro duurder.
Bijster
op 6 maart 2019
bestemming: Thailand / Koh Samui, reisperiode: januari 2018
Accommodatie die geheel niet overeen kwam met door Expedia gepubliceerde fotos en omschrijving. Na 6 weken nog steeds geen reactie op al mijn mails!! Schandalige organisatie, ga er niet mee in zee!!
MP Mandemaker
op 5 maart 2019
bestemming: Spanje / Málaga, reisperiode: december 2018
Hadden via expedia voor €133 een auto gehuurd bij interrent . Bij aankomst moest er getekend worden en werd €250 geblokkeerd. Na inlevering werd nog eens €170 verrekend. Klacht ingediend maar Expedia gaf geen thuis. Ben klaar met die club. Van veilig en betrouwbaar is weinig over.
Linda
op 2 maart 2019
bestemming: Duitsland / Berlijn, reisperiode: april 2019
Als er een fout is gemaakt wil het hotel compenseren. Maar Expedia niet. Dus denk na voordat je je creditcard nummer opgeef. Ze schrijven het gewoon af. En als je contact zoekt geven ze niet thuis. Eerste dame bijzonder vriendelijk van goede wil daarna veranderen ze en doen ze niks meer voor je. Onbetrouwbaar. Jammer gingen met veel mensen. Nu gaat iedereen annuleren en met een andere maatschappij
Johannes van den Bos
op 25 februari 2019
bestemming: Verenigde Staten / San Diego, reisperiode: maart 2018
Ik heb in 2016 en 2017 regelmatig verblijven geboekt via Expedia. Gedurende deze periode heb ik ruim veel rewards gespaard. Deze rewards heb ik inmiddels al 3x geprobeerd te verzilveren. Helaas zonder succes!! Na de eerste boeking (in 2017) zag ik gelukkig op tijd dat de rewards niet verrekend waren, dus direct weer geannuleerd. De tweede keer had ik een hotel in Amsterdam geboekt. Alles leek in orde totdat ik bij het hotel circa 100 euro meer kon afrekenen. Het bleek toen dat de rewards wederom niet waren verrekend.
Zojuist heb ik opnieuw de rewards toegepast. Alles klopte wederom, totdat ik de factuur bekeek. Wederom waren de rewards niet toegepast en moest ik circa 120 euro meer betalen.
Klantenservice wederom gebeld. Zij gaven aan dat ze een storing hadden en boden mij een restitutie van circa 55 euro aan (ipv de circa 120 euro volgens de site). Ik heb de medewerker hierop geattendeerd en eveneens aangegeven dat dit niet de eerste keer is dat dit gebeurd is. De medewerker gaf aan dat ik maar een printscreen moest versturen. Ik ben hier niet mee akkoord gegaan, dit gezien de medewerker niet eens de moeite nam om zelf wat meer moeite te doen en verantwoordelijkheid te nemen. Zoals het er nu op lijkt zal ik vanaf nu alleen nog maar gebruik maken van Booking.com . Tot dusver heb ik bij Booking.com alleen maar goede ervaringen met de boekingen en tarieven. Ik zal in ieder geval waarschijnlijk niet meer het gevoel krijgen dat ik belazerd word!!!!
Johanna
op 19 februari 2019
bestemming: Ierland / Dublin, reisperiode: januari 2019
We hadden een hotel inclusief ontbijt gereserveerd. In hotel bleek er geen ontbijt-ruimte. Hotel personeel gaf aan dat de fout bij Expedia lag . We kregen s'ochtend een papieren zakje met één croissantje, appel, water of sinaasappelsap. ( Een attentie van het hotel)Er was op de kamer geen tafeltje waar we aan konden eten. Elke ochtend hebben we extra kosten moeten maken voor een normaal ontbijt. Tot twee keer Expedia per mail benaderd. Geen reactie mogen ontvangen. Juist dat laatste vind ik slecht. Erken je fout en ga in gesprek.
Suzanne
op 13 februari 2019
bestemming: Turkije / Istanbul, reisperiode: augustus 2017
Om een verhaal kort te houden.
Appartement geboekt in Istanbul via Expedia. Prachtige foto's met uitzicht op het water er de moskee. Bij aankomst bleek het in een achteraf steegje te zitten, het appartement was smerig. Vlekken en haren in het bed en op de tapenkapjes naast bed. Alles was smerig. Geen uitzicht wat er was wel een raam met rolluik die uitkeek op een container. Na contact op te hebben genomen met Expedia konden ze niks doen. We stonden dus letterlijk op straat met onze 3 kinderen in de avond met koffers en expedia deed niks. We hebben zelf een ander hotel moeten zoeken met heel veel moeite
Het heeft ons heel veel geld gekost. De taxi kosten, hotel kosten en telefoonkosten naar expedia. We hebben een klacht ingediend waar geen gehoor aan gegeven werd. Van de afdeling kan je niemand telefonisch spreken alles gaat per mail. We hebben door alles een slechte vakantie gehad met heel veel onkosten en expedia doet er niks aan.
Abir Erkens
op 12 februari 2019
bestemming: Kroatië / Dubrovnik, reisperiode: juni 2018
Let op! Expedia adverteerd met mooie prijzen maar zodra je gaat boeken komt er altijd een bedrag bovenop met als tekst 'sorry we vinden het heel vervelend als dit gebeurd'. Dit zijn oplichters.
Miriam
op 11 februari 2019
bestemming: Verenigde Staten / New York, reisperiode: augustus 2019
Hotelboeking New York: Een hotel geboekt met de standaard wijzigings mogelijkheden en gratis annulering. Nu hebben we zelf een fout gemaakt door een hotel boeking te maken met 2 nachten ipv. 1 (de vlucht terug is op de 2e avond). Maar zelf een wijziging hierin aanbrengen naar 1 nacht was niet mogelijk. Het was zelfs voor de klantenservice niet mogelijk om dit verblijf terug te schroeven, zij moesten dan eerst met het hotel bellen, dat lukte niet, en als alternatief moesten ze de gehele twee dagen laten vallen en dan konden ze een nieuwe boeking maken voor 1 nacht, maar niet tegen dezelfde voorwaarden (het hotel werd dan duurder EN moest vooraf betaald worden). Onnodig om te melden dat dit ons laatste contact ooit geweest is met deze neandertalers.
Ziemail5
op 8 februari 2019
bestemming: Spanje / Allicante, reisperiode: november 2018
Geannuleerde vlucht en reis zou binnen de 6 weken worden terugbetaald. Ondertussen zijn we 4 maanden en 5 mails verder. Na iedere mail zeggen ze dat ze gaan terugstorten, toch is dit nog niet gebeurd. Puur bedrog. Let op als je met Expedia boekt! Ik zou het niet aanraden.
Elsemieke
op 7 februari 2019
bestemming: Italië / Toscane, reisperiode: juli 2019
2 jaar geleden ging we op reis naar Slovenië. We hadden een appartement geboekt via Expedia. Bij aankomst bleek er een dubbel boeking gebeurd te zijn. We kregen dan plots een volledig ander appartement aangeboden en konden niet anders dan akkoord gaan. Er waren namelijk gaan andere appartementen meer beschikbaar... Ik moet er geen tekeningetje bij maken. Het aangeboden appartement voldeed niet aan onze wensen... Vorige week hebben we eens een test gedaan. Wij hadden een B&B in Toscane geboekt via Expedia. We kregen een bevestiging van onze boeking. We namen contact op met de B&B. Geen boeking ontvangen.
Let aub op met Expedia...
Natascha
op 3 februari 2019
bestemming: Indonesië / Denpasar, reisperiode: januari 2018
Via Expedia een hotel op het vliegveld geboekt voor 1 nacht. Omdat ik mijn vakantie wilde verlengen had ik het hotel gemaild met de vraag of ik deze dag kosteloos kon wijzigen in een andere dag. Kreeg een mail met daarin dat dit geen probleem was. Het enigste wat ik hoefde te doen was Expedia op de hoogte te stellen van de verandering. Ik zal het verhaal van mailen bellen bellen mailen en ergeren besparen, maar het kwam erop neer dat Expedia zei dat dit niet mogelijk was en dat ik opnieuw moest boeken 😳. Ik ben zelf langs het hotel gereden en daar het probleem uitgelegd en heb gewoon de kamer kosteloos kunnen verzetten. Geen probleem voor het hotel 💞
Expedia zijn gewoon oplichters!!! Zouden die overnachting dus lekker in hun zak gestopt hebben!!!! Wees op je hoede met dit bedrijf.
Wel eerder geboekt via hun wat verder wel prima was, maar ga niet iets willen veranderen.
I.Mecking
op 29 januari 2019
bestemming: Engeland, reisperiode: december 2018
Waardeloze regels zijn regels instelling. #Expedia heeft geen enkele coulance. in 2018 €5,74 'te weinig' betaald voor een Silver account. Dit omdat het ontbijt alleen ter plekke afgerekend kon worden. Waardeloze 'regels zijn regels' instelling. Klant kwijt. Boek dus niet bij Expedia is mijn devies.
Marc Coucke
op 28 januari 2019
bestemming: Engeland / Londen, reisperiode: oktober 2018
Reis naar londen geboekt. de prijs geafficheerd in Euro. Daar werd Hotel aangerekend in pond. Klacht neergelegd bij Expedia. Zouden verschil van 92 euro terug betalen. Wacht nol altijd op mijn centen ondanks herhaaldelijk aandringen.
Freeke Coppens
op 23 januari 2019
bestemming: Griekenland / Kreta, reisperiode: mei 2018
Samen met 3 vriendinnen een villa geboekt in de stad Chania, Kreta. Vliegtickets erbij geboekt via Expedia. Bij de omschrijving van de villa staat letterlijk: "Deze villa ligt in Stad Chania, vlak bij Mitropoleos-plein, Franciscaner klooster van Aghios Fragkiskos en Archeologisch Museum van Chania."
DUS MIDDEN IN DE STAD CHANIA!!
Hebben we geboekt. Krijgen we de bevestigingsmail met een link van de locatie.... blijkt deze 43 minuten van Chania te liggen.
Expedia gebeld. Zou binnen 48 uur terug bellen.
We zijn niet terug gebeld! Zelf weer gebeld. Blijkt de villa überhaupt niet te bestaan!!
Villa geannuleerd... willen ons totale geld bedrag terug!
Kan niet voor worden gezorgd. Mevrouw van de klantenservice schuift het probleem af op ons. Doordat wij op aanraden van een andere medewerker de villa geannuleerd hebben kan er voor ons niks meer betekent worden! WAARDELOOS!!
Vervolgens de tijden van de tickets gevonden bij de luchtvaartmaatschappij. Blijken tickets te zijn van €173 euro. Bij expedia betalen we er €243 per persoon voor...! Waar is die andere €70 euro gebleven? In eigen zak?
Werkelijk waar een leugen verkopen en vervolgens de schuld op de consument afschuiven! Kortom Expedia is een OPLICHTER! NIET BIJ BOEKEN!
Marie-Louise
op 12 januari 2019
bestemming: Frankrijk / Reims, reisperiode: september 2018
Verschrikkelijk slecht hotel dat Expedia aanbood. En een heel verwarrende tekst over de annuleringsmogelijkheid. Wat op de site van Expedia stond, was achteraf niet waar. En Expedia geeft geen antwoord op mijn klacht. Ook niet na 4 x klagen en na 4 maanden..
E.
op 28 december 2018
bestemming: Slovenië, reisperiode: september 2018
Ik heb al zo’n 15 keer hotels via Expedia (binnen en buitenland) geboekt en alles is altijd goed gegaan. Onlangs had ik een probleem met een boeking. Betaling van 1500 euro was wel afgeschreven maar boeking was mislukt stond er in beeld. Klantenservice benaderd via Facebook en kreeg ontzettend snel reactie en het was vrijwel direct opgelost.
Ik heb geen ervaringen met vluchten boeken via Expedia, dat doe ik wel liever direct via een luchtvaartmaatschappij. Maar met hotels kan het je flink wat geld besparen als je de goeie deals eruit weet te vissen!
F. Drenthen
op 27 december 2018
bestemming: Verenigde Staten / Las Vegas, reisperiode: november 2018
Ik zou naar Las Vegas met twee tussen stops. Frankfurt en Calgary. Niet wetend dat Calgary in canada ligt en dus visum verplicht is. Voor Amerika had ik het ESTA visum maar werd geweigerd in te stappen in Frankfurt omdat ik geen visum had voor Canada. Bij de balie van Canada Air zei men dat ik dit alla minuut nog kon regelen via een online aanvraag. Omdat ik alleen een mobiel heb en geen computer, heb ik direct Expedia gebeld voor hulp en deze was direct resoluut door te zeggen dat het mijn eigen verantwoording was en dat ik de kleine lettertjes maar had moeten lezen en dit was tevens het einde van het gesprek. Daar sta je dan wetend dat je vlucht vertrekt en het besef dat je organisatie Expedia er een RUR (red uw reet) beleid op na houd. Dit had voorkomen kunnen worden als Expedia informatie had gegeven of je een visum nodig hebt of niet (dit kunnen ze melden in je reisplan) voor de landen waar je naar toe of langs gaat. Ik mag aannemen dat zij hier beter van op de hoogte zijn dan een reiziger die volgens de website van Expedia alles zelf maar moet uitvogelen. Als je de website goed leest schuiven ze de verantwoording geheel naar de reiziger toe en de belandrijke informatie die je nodig heb moet je dan zelf maar allemaal uitzoeken . Gaat er dan iets verkeerd dan is het de reizigers zijn eigen schuld en niet die van Expedia want die schermen dan met hun kleine lettertjes en kun je het zelf maar uitzoeken. Daarom zal ik nooit meer gebruik maken van deze organisatie of aanbevelen bij familie en vrienden. Als afsluiting wil ik mijn complimenten geven aan de medewerkster en haar chef aan de balie van Lufthansa in Frankfurt dat zij hun best hebben gedaan zodat ik toch nog de volgende dag naar Las Vegas kon, en tevens hebben doorverwezen naar een loket waar ik een goedkoop hotelletje kon vinden om de nacht door te brengen, anders had ik tot de volgende dag op het vliegveld moeten slapen.
Piessens
op 26 december 2018
bestemming: Nederland / De rijp, reisperiode: oktober 2018
Door een fout van expedia werden er geen bijkomende kosten voorgerekend op de website, na telefonisch contact of dit wel klopte gelijk telefonisch geboekt waarbij het gesprek werd opgenomen en nogmaals bevestigd dat er geen bijkomende kosten waren.
Helaas voor vertrek een mail of we even het resterende bedrag wilden overmaken voor de bijkomende kosten 40% van de reissom!
Weer gebeld met expedia waar ze zeiden dat het inderdaad niet klopte maar ik nu alleen nog kon annuleren met kosten of betalen en na de reis het bedrag terugvorderen wat volgens de telefoniste zeker zou gebeuren omdat ik volledig in mijn recht stond.
Nu vele mailtjes later is het dossier gesloten en krijgen we dus niks terug.
Het is echt een corrupte boevenbende daar en ik raad het iedereen af bij expedia te boeken.
Anoniem
op 21 december 2018
bestemming: Duitsland / Keulen, reisperiode: december 2018
Hotel geboekt voor 1 nachtje in Köln, Duitsland. Meteen betaald via iDEAL, ook gewoon afgeschreven dus. Maar GEEN bevestigingsmail/boeking of iets ontvangen. Wij toch maar naar hotel gegaan en die konden dus geen reservering vinden en konden niets voor ons doen. Wij Expedia gebeld, kom je eerst in de wachtrij en hup, expedia is gesloten. Lekker dan, daar sta je dan. Doei geld! Nog een keer moeten betalen dus voor het hotel anders hadden we geen slaapplek. Gewoon KLOTE organisatie. Bedankt he!
An
op 12 december 2018
bestemming: België / Brussel, reisperiode: januari 2018
Zeer slecht! Mijn man krijgt een bevestigingsms binnen op naam van Bernard Dambrine voor een boeking van 12 januari 2019 op 13 januari 2019. Hij heet echter niet zo, en zegt de boeking niet gedaan te hebben. Ook zijn de 4 laatste cijfers van de VISAkaart anders. De klantendienst kan niet bevestigen dat zij een ernstige fout hebben gemaakt en kan niet aangeven dat mijn man hier niets mee te maken heeft. Zij geven ook niet aan maatregelen te nemen om dergelijke fouten in de toekomst te vermijden. Ik kan dus momenteel de reservatie van deze persoon annuleren of volledig wijzigen!
Lydia Bergfeld
op 4 december 2018
bestemming: Portugal / Portimão, reisperiode: februari 2018
Pedro en collega's van de receptie van hotel Da Rocha , Portimao Portugal zijn super vriendelijk en attente mensen . Op mijn jaardag werd ik letterlijk met champagne verrast en nog veel meer. Lydia vroeg waarom zij geen 5 sterren hotel zijn....en het antwoord van Pedro ...omdat jullie de 5de ster zijn :)..
Meriel
op 30 november 2018
bestemming: Portugal, reisperiode: oktober 2018
De vlucht geannuleerd door staking in Belgie, nog steeds geen cent teruggekregen,zowel vlucht als hotel bij Expedia geboekt nduit schandalige naservice, reeds heel de maand zelf moeten achter zitten, wordt van het kastje naar de muur gestuurd !!!
C Hendriksen
op 24 november 2018
bestemming: Nederland, reisperiode: november 2018
Ik had gezocht op datum 30 November. Op de een of andere manier is bij het finalizeren van de boeking gewijzigd in 3 December... Op zich waren ze behulpzaam bij het omboeken, maar natuurlijk wel tegen extra kosten :-(
Rens Nibbeling
op 11 november 2018
bestemming: Nederland, reisperiode: november 2018
Geboekt via Expedia, kreeg een foutmelding. Wel betaald, uiteindelijk na telefonisch contact medewerker bleek het hotel niet geboekt te zijn. Haar “oplossing” was opnieuw boeken en hopen dat het goed gaat. Voor mij totaal onacceptabel, heb rechtstreeks het hotel benaderd en zij zijn wel bereid mij te helpen het uitzoeken en oplossen. Eenmalig via Expedia geboekt, dit was zeker ook de laatste keer.
Michael
op 10 november 2018
bestemming: Marokko, reisperiode: november 2018
Expedia blokkeert het telefoon nr waar je ingeeft. Als je hun klanten service belt krijg je te horen dat de oproep niet is toegestaan en dat je kun klanten service moet bellen. Als je een andere telefoon gebruikt lukt het opeens wel. Ziekelijk
Karel Claus
op 6 november 2018
bestemming: Italië / Rome, reisperiode: oktober 2018
Omdat de 0 niet voorkomt kan ik geen O geven. Door de staking op Brussel Zaventem 26-27.10, werd onze Ryanair vlucht gecancelled. Expedia wou niet tussenkomen, het hotel in Rome wou zelfs geen boeking overplaatsen naar een andere datum! Schande!!
Expedia nooit meer ! Bedriegers zijn het ! Men zegge het voort!
R de Oude
op 4 november 2018
bestemming: Indonesië / Bali, reisperiode: oktober 2018
NOOIT MEER EXPEDIA!! In oktober reis geboekt met verkeerde optie, dus geannuleerd. Zou het bedrag van meer dan €800 binnen 7-14 dagen terug krijgen. Meer dan een maand later, emails en telefoontjes met 'binnen uiterlijk 5 dagen krijgt U het teruggestort'. Nog steeds helemaal niks teruggekregen!!!
Zeynep
op 27 oktober 2018
bestemming: Turkije / Istanbul, reisperiode: november 2018
Reis geboekt en betaald. Krijg je bericht van het hotel dat deze de boeking annuleert. Vervolgens bel je expedia ben je uren in de wacht, letterlijk uren. En vervolgens komt er nog niks uit. Weg 400 euro! Schandalige service !! Belachelijk dit. Lekker geld verdienen zo !!
Fons Zwenger
op 26 oktober 2018
bestemming: Italië / Sardinië, reisperiode: augustus 2018
Wij hebben via Expedia een auto gehuurd en de initiele boeking 1 dag laten verzetten. Hierbij is door Expedia een fout gemaakt waardoor een halve dag extra huur moest worden betaald. Daarnaast werd autohuur door zowel Expedia in rekening gebracht als door verhuurmaatschappij en is autohuur 2x van de creditcard afgschreven. Na thuiskomst hierover met Expedia contact opgenomen en bewijsstukken overlegd. Inmiddels zijn we 2 maanden verder en 17 mailtjes en evenveel telefoontjes verder en nog steeds heeft Expedia klacht in behandeling en geld niet teruggestort omdat dit nog in onderzoek is. Ook wil Expedia geen deadline geven wanneer zij uitsluitsel over de klacht/afdoening gaan geven. Een zeer slechte service. Mijn advies is: doe geen zaken met Expedia maar boek rechtstreeks over via een andere tussenpersoon!
J. van Rees-Fredriksen
op 22 oktober 2018
bestemming: , reisperiode: oktober 2018
Bij aankomst kamer niet beschikbaar. Zelf maar zien bij de vervangende verblijf te komen. Was niets. Na veel telefoontje iets anders. Ging allemaal erg moeizaam. Op mails wordt niet gereageerd. Heeft ons een dag gekost en onkosten. Al met al slechte organisatie. Nooit meer Expedia en raadt het niemand aan.
Ben
op 18 oktober 2018
bestemming: Israël / Tel Aviv, reisperiode: oktober 2018
Prijs was inc. belastingen! bij de autoverhuurer moest ik toch airport belasting betalen. ik heb expedia gebeld, medewerkster Jamila vond dat ik in Palestina ben geweest, ik zei dat ik in Israel ben geweest, haar antwoord:
het is Palestina. ik vind dat Jamila haar politieke mening hoort niet bij haar werk met de klanten!
Lynn Austin
op 16 oktober 2018
bestemming: Engeland / Londen, reisperiode: november 2018
Ticket geboekt. geld afgeschreven maar krijg vervolgens een error en ontvang geen ticket. telefoon nummer op de klantenservice is niet in gebruik
Linda
op 28 september 2018
bestemming: Verenigde Staten, reisperiode: december 2018
Waardeloze Expedia: ze innen wel betaling, maar je krijgt gen boeking. Als je daarna opnieuw boekt is het plots 25% duurder. Je wordt 5 x uit het systeem gegooid en elke keer als je opnieuw boekt, gaat de prijs omhoog, waarschijnlijk door onwenselijk cookies.
Pieter De Croock
op 17 september 2018
bestemming: Italië / Sardinië, reisperiode: juli 2018
Reis geboekte in september 2017 voor vertrek op 21/7/2018.
Op 21 juli 2018 (10 maanden na reservatie én 1 uur voor het opstijgen) meldt Expedia klantendienst (in gebroken frans en vanuit USA) ons dat ons hotel overboekt is. Expedia weigert een tussenkomst te doen voor de kosten van onze vlucht en huurauto en betaalt enkel het verblijf terug.
Expedia weigert vervolgens elke communicatie met ons, luistert niet naar onze schadeclaims en doet alfsof er neits aan de hand is.
Absoluut te mijden bedrijf, tenzij je graag bedrogen wordt waar je bijstaat. Ons heeft Expedia alvast voor zo'n 1400 € opgelicht.
2 maal nadenken alvorens te boeken dus.
Annemarie Enters
op 16 september 2018
bestemming: Italië / Venetië, reisperiode: september 2018
Op het vliegveld van Venetië bleek dat we voor onze twee koffers moesten betaln, terwijl dit nergens op de website van Expedia vermeld was. Dit betekend tenenkrommnd oponthoud, ook voor andere passagiers. Het balie personeel van Brussels Airlines as ook niet over Expedia te spreken. De vlucht naar Athene had WEL de mogelijkheid om vooraf voor bagage te betalen. Nee, dit is de laatste keer dat ik met deze maatschappij in zee ga.