Schrijf een review

Reviews over Expedia.nl

Url:

Type reizen: hotel
407 St. John Street, EC1V 4E London NL

Logo van Expedia.nl

Pagina 2 van 5 met 497 resultaten

op 31 juli 2020 bestemming: Nederland / Zandvoort, reisperiode: juli 2019

Zaterdag 11 juli geboekt hotel via Expedia en wel betaald. Bij hotel bleek hotel niet geboekt te zijn. Heb meerdere keer gebeld na Expedia gebeld maar wordt nep beloofd.
Onbetrouwbaar bedrijf Is niet eerlijk met betalingen. Probleem word niet opgelost. Dit was zeker laaste keer.
Ik adviseer om te boeken bij Expedia! ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 29 juli 2020 bestemming: , reisperiode: juni 2020

Onbetrouwbaar bedrijf
Is niet eerlijk met betalingen.
Probleem word niet opgelost.
Dus a.u.b. niet boeken via Expedia. ... Lees meer

  • Algemeen 1




op 28 juli 2020 bestemming: Verenigde Staten / San Francisco, reisperiode: april 2020

Reis geannuleerd. Geld vorig jaar augustus overgemaakt. Nu, eind juli, nog niet teruggestort. Geen gebrek aan allerlei beloften, dat zit wel goed. Geld terug een beetje lastig. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 27 juli 2020 bestemming: Spanje / Sevilla, reisperiode: maart 2020

Eind maart is door Expedia aangegeven dat we vouchers zouden ontvangen voor hotel & vlucht. Tot op heden, 27 juli, niets ontvangen. Tussendoor 5x gebeld en 5 x belofte door Expedia zonder resultaat.

  • Algemeen 1
op 13 juli 2020 bestemming: Verenigde Staten, reisperiode: juli 2020

Super gehandeld t.a.v. onze annuleringen voor Hotels (zonder restitutie) in Amerika. Gekozen voor de Engelse klantenservice en een terugbel verzoek achtergelaten, na 2 uur teruggebeld vanuit Phoenix Arizona en een super aardige jongen aan de telefoon. Deze heeft voor ons gebeld naar de hotels en binnen 1 week al het geld al terug op de creditcard. (Top Expedia voor jullie service) Veel slechte reviews maar van onze een hele goede.

  • Algemeen 10
op 9 juli 2020 bestemming: Spanje / La carihuela, reisperiode: april 2020

Reis geannuleerd i.v.m corona. We zouden binnen een maand ons geld terug krijgen en een voucher voor de vlucht. Nu juli nog steeds niets. Het hotel heeft in april het geld teruggestort naar expedia. Nu moet het lang de financiële administratie. Belofte binnen maand. Nu 3 maanden verder. Nog steeds niets.

  • Algemeen 1
op 6 juli 2020 bestemming: Spanje / Lloret de Mar, reisperiode: juli 2020

Wat een mega slechte service. Wekenlang ivm corona elke keer gebeld over informatie over de reis / hotel. Wij wouden annuleren, omdat we met 3 vriendinnen naar Spanje zouden gaan. (riciso wat je dan neemt) Elke keer vertelde expedia ons dat we moesten wachten tot ze wat duidelijk hadden en tot het nieuwe beleid. En dan zouden we een voucher krijgen. Vandaag de dag dat we zouden gaan, nog maar eens gebeld aangezien expedia niks meer heeft laten horen. Krijgen we te horen dat we geen geld terug krijgen, helemaal niks, ook geen voucher zoals eerder belooft. Wij 3 tieners gooien dus 600,- euro zomaar weg. Terwijl we hadden gerekend op een voucher zoals beloofd, plus een beetje meedenken van expedia, maar geen enkele goede communicatie gehad. Al op het begin werden we van expedia naar transavia door verwezen, en moesten we continue wachten later op expedia hun beleid. Niks over gehoord. We zouden vanavond vliegen en hebben de vlucht van transavia allang geregeld / geannuleerd. En dus nog maar eens expedia gebeld over hoe het zit met die voucher. Is ineens niks meer mogelijk wbt geld terug / een coupon. Normaal gesproken waren we gegaan, maar vanwege corona en de risico’s hadden we besloten het te annuleren, overigens met het idee dat we dus die coupon zouden krijgen zoals ons gezegd is...

  • Algemeen 1
op 6 juli 2020 bestemming: Engeland, reisperiode: april 2020

Vlucht gecanceld door BA , accommodatie gecanceld als gevolg hiervan.
Accomodatie gevraagd om een voucher, antwoord: Expedia heeft ons niet betaald, tot nu geen stuiver retour van Expedis, een voucher of geld terug van de gecancelde vlucht, ook niets ontvangen.Ik geld kwijt, zij een klant kwijt en negatieve reclame

  • Algemeen 1
op 1 juli 2020 bestemming: Verenigde Arabische Emiraten / Dubai, reisperiode: december 2019

Ik geef een 1 omdat een 0 helaas niet kan.

Afgelopen december hadden wij weer eens via Expedia een accommodatie geboekt. Een appartement dit keer. Dit was netjes van te voren betaald en op de betreffende avond kwamen wij aan bij het appartementencomplex. Met onze kindjes van destijds 0 en 1 (!!!) bleken wij toen voor een dichte deur te staan!

Wij hadden betaald en een boekingsbevestiging gekregen, maar onze reservering was in geen velden of wegen te bekennen. Zoiets kan op zich natuurlijk gebeuren maar een oplossing kon EXPEDIA ons die avond niet aanbieden. Op zich al schandalig zou je zeggen...

Wat pas écht schandalig is, is dat wij inmiddels dik een halfjaar later nog steeds achter ons geld moeten aanzitten bij Expedia! En dan heb ik het dus niet eens over de vergoeding die ze ons verschuldigd zijn door de extra kosten die we dankzij hun verplicht waren te maken, maar dan heb ik het simpelweg alleen nog maar over het geld dat we betaald hebben voor het appartement dat we niet gekregen hebben!

Hoe kan Expedia nou als zo'n grote speler serieus niet eens het fatsoen hebben om mensen hun geld terug te storten! We hebben simpelweg geen gebruik gemaakt van hun dienst (DANKZIJ EXPEDIA ZELF) dus hoe durven ze ons geld te houden?

We zijn nu serieus al 6 maanden met Expedia in contact hierover. En dan gaat dit dus nog alleen maar over het geld dat we terug willen omdat ze de beloofde dienst niet geleverd hebben. Dan heb ik het dus nog niet eens over de extra kosten die we hebben gemaakts dankzij Expedia omdat we zelf een oplossing mochten regelen.

Nu hadden wij zelf gelukkig de middelen om ter plekke nog een 2 accommodatie voor die vakantie af te tikken maar ik moet er niet aan denken wat er dankzij EXPEDIA gebeurd was als wij dat niet hadden kunnen doen. Dan hadden we dankzij Expedia met 2 baby's van 0 en 1 jaar op straat kunnen slapen of zo?

Expedia verschuilt zich nu al maanden achter hun eigen dochteronderneming HomeAway, een zo mogelijk nog schandaliger en incapabeler bedrijf. Het is nu echt tijd dat ze ophouden met excuses verzinnen om ons af te schepen en op zijn minst het fatsoen opbrengen om het geld terug te boeken voor een dienst die ze per slot van rekening niet eens geleverd hebben. Dat kan toch gewoon niet teveel gevraagd zijn?!

Ik heb in mijn leven een hoop clowns gezien maar zo onprofessioneel als EXPEDIA zich hierin heeft opgesteld, slaat werkelijk alles!

Ik hoop dat er ergens binnen dat lachwekkende bedrijf toch nog een medewerker rondloopt met een beetje fatsoen die ons wél kan helpen, want dit is ronduit de meest slechte service ooit!

  • Algemeen 1
op 1 juli 2020 bestemming: Nederland / Amsterdam, reisperiode: juli 2020

Reis is dubbel door expedia afgeschreven, maar ze zijn niet bereikbaar via mail of telefoon

  • Algemeen 1
op 26 juni 2020 bestemming: Griekenland / Corfu, reisperiode: juni 2020

De reis moeten annuleren vanwege Corona. Geen enkele hulp van Expedia gehad. Verschillende keren gebeld, na drie kwartier wachten eindelijk iemand aan de lijn, die vervolgens zogenaamd contact probeert op te nemen met het hotel. Uiteindelijk zelf maar met het hotel gebeld en het was binnen1 minuut geregeld. Wat heb je aan Expedia? Helemaal niks! Je betaalt meer geld voor geen enkele service.

  • Algemeen 1
op 16 juni 2020 bestemming: Spanje, reisperiode: juli 2019

Waardeloos bedrijf met rampzalige klantenservice. I.v.m. corona kan mijn (pakket)reis niet doorgaan. Vervolgens kan ik alleen een voucher krijgen voor het hotel (omboeken of geld terug niet mogelijk) en moet ik zelf bellen met de vliegmaatschappij.. De reden waarom is dat het een ''low price carrier'' is, waar ik zelf niet om heb gevraagd. Expedia stelt deze reizen zelf samen en rekent er doodleuk 25% commissie over. Volgens de mevrouw van de klantenservice, die ik na 48 minuten wachten pas aan de lijn had, had ik de algemene voorwaarden moeten lezen.. Klanten hebben blijkbaar geen prioriteit en consumenten rechten lappen ze aan hun laars. Als de buit binnen is word je aan je lot overgelaten als het tegenzit. Wel de lusten, niet de lasten. Kies voor een concurrent want dit wil je absoluut niet.

  • Algemeen 10
op 14 juni 2020 bestemming: Denemarken / Kopenhagen, reisperiode: juni 2020

Doordat er corona was konden wij niet naar Denemarken en dus ook niet naar Kopenhagen. Mijn vrouw en ik hebben gebeld met de klantenservice en kregen daar Robin en Vanessa aan de lijn. Vooral Vanessa heeft ons bijzonder goed geholpen om Vouchers Te krijgen voor zowel het vlieggedeelte als het hotel gedeelte van onze pakket reis. Zeer vriendelijk en duidelijk geholpen door deze twee personen. Alle lof!

  • Algemeen 8
op 12 juni 2020 bestemming: Verenigde Staten / Miami, reisperiode: augustus 2020

Reis geannuleerd vanwege corona, contact gehad met klantenservice met de vraag hoe nu verder, keurig te woord gestaan en mij is toegezegd dat de complete reis terug gestort zou gaan worden, en dat dit tot +/- 30 dagen kon gaan duren, maar de gehele bedrag was binnen 2 dagen terug gestort op mijn rekening. Super Expedia ga zo door!

  • Algemeen 1
op 10 juni 2020 bestemming: , reisperiode: juni 2020

Helaas moeten annuleren geen probleem goed geholpen en vriendelijk te woord gestaan en geld snel terug. We hadden veel negatieve reacties gelezen en haddendus bedenkingen maar bij ons helemaal goed gegaan, chapeau!

  • Algemeen 10
op 9 juni 2020 bestemming: Spanje / Valencia, reisperiode: januari 2020

Zelfde ervaring als anderen. Expedia verkoopt pakketreis midweek Valencia die door Covid-19 geannuleerd wordt en beweert nu dat het geen pakketreis is. Gevolg noch terugbetaling vlucht (ook geen voucher) noch terugbetaling (voucher Hotel). Op klacht komt geen enkele reactie. Vreselijke communicatie en waarschijnlijk kunnen we fluiten achter ons geld. Voor mij nooit meer Expedia !!
Ga wel klacht indienen bij ACM tegen Expedia.nl

  • Algemeen 1
op 11 mei 2020 bestemming: Spanje / Valencia, reisperiode: mei 2019

Geanulleerde vlucht door Brussel Airlines, ook geen toestemming om te reizen, expedia be antwoord op géén enkele van mijn mails ! één jaar vooraf 1445 euro betaald, schandalige klantendienst als je al van « dienst » kunt spreken !

  • Algemeen 1
op 28 april 2020 bestemming: Italië / Rome, reisperiode: mei 2020

Zeer slechte reisorganisatie. Heb net telefonisch contact gehad met Expedia. Ik had pakketreis geboekt, maar nu blijkt het ineens geen pakketreis te zijn en verplichten ze mij om mijn reis zelf te annuleren. Heb gelijk verzekering gebeld, zij bevestigen dat ik niet anders kan dan dat ik zelf annuleer. Hoe krom is dat? Mijn advies; boek niet met Expedia, gaan wij ook zeker niet meer doen! Wij zijn waarschijnlijk ons geld kwijt.

  • Algemeen 1
op 24 april 2020 bestemming: Peru / Cuzco, reisperiode: april 2020

De vlucht werd in October-2019 geboekt en binnen 2 uur geannuleerd; telefonisch werd bevestigd dat dit OK was en met 100% refund. Tot op heden en ondanks 10-tal emails, nog steeds geen refund ontvangen (noch enige respons !!!)
NOOIT iets meer met Expedia boeken!

  • Algemeen 1
op 20 april 2020 bestemming: Marokko / Marrakech, reisperiode: maart 2020

Wat een schofterig slecht bedrijf, ze laten de leeuw echt in hun hempie staan. TUI had het beter voor elkaar!

Als je een reis boekt via Expedia mag je toch verwachten dat je steun krijgt van hun organisatie in het geval van bijvoorbeeld Covid virus..

Ik kreeg 1 mail van Transavia met de melding; "Natuurlijk vinden we het erg vervelend dat je vlucht is geannuleerd en we je geen alternatief kunnen bieden." en de 312 euro zouden ze terugstorten, wat ze pas echt gaan doen als je er om vraagt.. nu krijg ik ook de nachten van het hotel terug. Maar dat geen ALTERNATIEF? en nu dan?...

Zit je dus in Marokko met de melding dat het land op slot gaat, en geen hulp vanuit Nederland.
Iedereen geprobeerd te bereiken/ ambassades/ Transavia/ Expedia/ .... ANWB 112 was de enige die opnam, met het advies zo snel mogelijk weg te komen omdat de situatie zo onduidelijk was.

Ze lieten de leeuw letterlijk in het hempie staan.
Cheaptickets vlucht geboekt, de terugvlucht koste nu alleen 1.500,- toch klein verschilletje, en nu wordt het kastje muur verhaal...

TUI had z'n eigen vluchten en zijn klanten geïnformeerd en die konden dus gewoon prima nog naar huis.
Kennissen die we daar hebben leren kennen zijn naar huis gereden!!

Die paar schijnvliegtuigen die dan gestuurd worden, lijkt voor de meeste Nederlanders zo van; "nou ze komen jullie halen hor" het enige is dat je dit te horen moet krijgen vanuit Nederland... want je wordt niet gebeld door Expedia of Transavia.. en je kan niet boeken want het hele vliegveld wilt naar huis dus de vlucht zit zo vol!

Zeer slecht!! Een excuus zou op zijn plaats zijn maar dat zelfs al niet.

  • Algemeen 1
op 17 april 2020 bestemming: Denemarken / Kopenhagen, reisperiode: maart 2020

Bij de Nederlandstalige website van Expedia.nl hebben wij een pakketreis geboekt, te weten een stedentrip naar Kopenhagen. Het reispakket bestond uit een retourvlucht met hotel. Door het Coronavirus heeft deze trip niet plaatsgevonden. Na ons verzoek om restitutie van de reissom, weigert Expedia de kosten van de vlucht terug te betalen. Voor vergoeding van de vlucht blijft Expedia halsstarrig verwijzen naar de KLM. Ik heb Expedia al meerdere malen uitgelegd dat zij (en niet KLM) onze contractpartij zijn en dat zij in het geval van een pakketreis verantwoordelijk zijn voor de totale reisuitvoering. Echter, Expedia blijft haar verantwoordelijkheid ontkennen en verwijst ons steeds opnieuw naar de KLM op een hele arrogante manier. Ik ontvang steeds dezelfe mailtjes met 2 of 3 regels en mag zogezegd "met KLM in discussie gaan als ik het er niet mee eens ben". Uiteindelijk ben ik maar akkoord gegaan met een voucher na heel wat discussies via de mail, omdat de enige stap, dagvaarding, meer gaat kosten dan de vlucht. Echter, krijg ik nu helemaal geen reactie meer en heb ik na meer dan 2 weken nog geen voucher gezien. Schandalige houding van Expedia. Het verbaast me niks dat het klachten regent over deze reisorganisatie. De imagoschade die zij over zichzelf afroepen is enorm. Ik zou iedereen die juridisch onjuist wordt behandeld door Expedia aanraden om een klacht in te dienen bij ACM Consuwijzer. Bij genoeg meldingen kunnen zij Expedia aanpakken en forse boetes geven.

  • Algemeen 1
op 14 april 2020 bestemming: Malta / St Julian, reisperiode: maart 2020

Onze reis is door corona geannuleerd. We hebben geproibeerd met expedia in contact te komen maar totaal niet mogelijk per e-mail geen reactie. Expedia nooit meer.

  • Algemeen 1
op 13 april 2020 bestemming: Spanje / playa de palma, reisperiode: juli 2020

Reis wordt NIET gemaakt, geannuleerd keurig het gehele bedrag binnen 10 dage terug gestort gekregen (bedrag was 2695) GEEF EXPEDIA OOK DE KANS OM HET AF te KUNNEN HANDELEN!!

  • Algemeen 9
op 13 april 2020 bestemming: Ierland / Dublin, reisperiode: april 2020

Ik heb in februari een reis via expedia geboekt voor een weekend dublin, ik kreeg een mail van de vliegmaatschappij met de optie dat ik vouchers kon aanvragen of de reis om kon boeken ivm het corona virus,
Ik heb toen gekozen om de reis te annuleren en heb vouchers aangevraagd.
Later krijg ik een mail van de vliegmaatschappij dat de vouchers alleen gelden voor mensen die de reis via de maatschappij hebben geboekt en dat ik contact op moest nemen met het bedrijf waar ik de reis geboekt heb.
Vervolgens wordt ik van de kast naar de muur gestuurd tussen expedia en de vliegmaatschappij en krijg ik van beide te horen dat ze niks voor me kunnen doen en niemand kan me een duidelijk antwoord geven over eventuele restitutie.
Dit was de laatste keer dat ik via expedia heb geboekt, in vervolg boek ik wel via de vliegmaatschappij zelf

  • Algemeen 1
op 11 april 2020 bestemming: Mexico, reisperiode: maart 2020

Na dagen en uren in de wacht te hebben gestaan bij Expedia eindelijk iemand aan de lijn, 1 dag voor vertrek. De medewerker had geen idee wat mogelijk was met het omboeken van de vliegtickets en of het slimmer was om te annuleren ivm met coronacrisis. Medewerker zou terug mailen. Niet gedaan. Ik snap dat het druk is tijdens deze crisis, maar ze zouden kunnen proberen om klanten op een andere manier te kunnen bereiken. Of om meer info op de website te zetten. Een week later kreeg ik eindelijk antwoord, dat het niet meer mogelijk was om de tickets om te boeken omdat ik op No Show ben gekomen en dat zij verder niks meer kunnen betekenen. Ik ben nu dus mijn ticket kwijt omdat zij niet kunnen communiceren. Ik vind dit uitermate slecht en onklantvriendelijk. Er is gebrek aan communicatie, moeite, service en kennis bij de medewerkers. Hoe kun je nou iets aanbieden als je vervolgens de voorwaarden van omboeken/annuleren niet weet? Nooit meer bij boeken!

  • Algemeen 1
op 7 april 2020 bestemming: Italië / Venetië, reisperiode: maart 2020

Wij zouden 13 maart vertrokken zijn naar Venetie. Maar door Coronavirus is onze vlucht geannuleerd .Ik probeer al sindsdien telefonisch en per mail contact op te nemen met Expedia . Ik krijg steeds een bevestigingsmail van ontvangst en dat ze me binnen 48 u ons gaan antwoorden maar helemaal niks .Telefonisch niet te bereiken ? Van alle andere reserveringen van onze vakantie hebben we al alles vergoed gekregen , van Expedia nog niet eens een antwoord? Maar als je wil boeken gaat het thans vlotjes ? Expedia NOOIT MEER !!!

  • Algemeen 1
op 4 april 2020 bestemming: Nederland / Maastricht, reisperiode: april 2019

Reis geannuleerd op 26 maart. Kon tot 26 april. Geen geld ontvangen 269 euro!
Hotel en Expedia niet bereikbaar

  • Algemeen 1
op 30 maart 2020 bestemming: Portugal / Lissabon, reisperiode: maart 2020

Vanwege het coronavirus werd mijn vlucht naar Lissabon geannuleerd. Ik ben al 3 weken aan het bellen en heb verschillende berichten naar Expedia gestuurd, telefoon wordt elke keer na lang wachten afgebroken en op berichten wordt niet gereageerd. Heb zelf uiteindelijk contact met het hotel opgenomen om te zeggen dat ik en mijn dochter niet zouden komen. Ze konden verder ook niks voor ons doen...heb al verschillende mails gehad van Expedia of ik tevreden over ze ben en of ik het hotel wil beoordelen...😡eerste en de laatste keer dat ik bij Expedia heb geboekt...

  • Algemeen 1
op 27 maart 2020 bestemming: Duitsland / Berlijn, reisperiode: februari 2020

Tijdens het boeken van het hotel heeft de site een fout gemaakt en het geld wel afgeschreven maar de reis niet bevestigd. ik heb 1 dag hierna opgebeld en wacht nu al 30 dagen op teruggave van mijn geld. krijg elke keer te horen dat ik maar geduld moet hebben en voel me aan het lijntje gehouden. het is absurd geen reis te krijgen en meer dan een maand te moeten wachten op teruggave van mijn eigen geld.

  • Algemeen 1
op 25 maart 2020 bestemming: Verenigde Staten / Los Angeles, reisperiode: september 2019

Cijfer is voor het afhandelen vd klacht over het hotel. Gehele nacht auto alarm onder raam, vieze zwarte schimmels in de kamer, overal dikke stofnesten, hele smerige keuken. Alles pikt. Zwaar astma patiënt en mede hierdoor op spoedeisende hulp gekomen. Hotel zelf gaf aan hier idd iets mee te moeten. Expedia geeft neit thuis en na doordoen via het reisbureau tegoedbonnetje van paar tientjes voor een volgende reis. Maar ik ga nooit meer met expedia! Uiteindelijk geaccepteerd omdat er geen zin meer hadden in gezeur en er gewoon helemaal klaar mee waren. We wachten alweer een maand of drie op een bon. Komt niet. Waardeloze organisatie als je een klacht hebt.

  • Algemeen 1
op 22 maart 2020 bestemming: Schotland / Aberdeen, reisperiode: maart 2020

Door de Corona virus kon mijn reis niet door gaan. Je krijg niemand te pakken bij Expedia. Never nooit meer boek ik nog bij hun. 😡 ook voor mei had ik geboekt zal ook niet kunnen doorgaan. Via mail geprobeerd krijg niemand te pakken via Twitter via Facebook. Niet normaal. Zo kan ik ook winst maken als je de klanten aan hun lot overlaat. Ik heb mijn les geleerd gaat me enkel veel centjes kosten waar ik hard voor moet werken.

  • Algemeen 1
op 22 maart 2020 bestemming: Spanje / Valencia, reisperiode: juni 2020

Wat een waardeloze instantie is expedia!!! Om het nog niet te hebben over de klanten service die ze bieden.. bij de boeking was iets mis gegaan; probeer het opnieuw. Ondertussen gekeken op mijn rekening en daar was het bedrag wel op afgeschreven. Direct hierover gemaild en gevraagd of de boeking mis gegaan is of dat ze mij de bevestiging zijn vergeten te sturen. Hierop kreeg ik terug dat er inderdaad iets mis is gegaan en dat ze mij het geld zouden terug storten. Nou kan natuurlijk gebeuren, dus gewoon gewacht op mijn geld. 7 dagen verder en nog geen geld ontvangen. Hierover uiteraard weer gemaild en gevraagd hoelang dit gaat duren. Hierop kreeg ik terug: dit kan 14 dagen duren! Dit vind ik echt schandalig dat door jullie fout een klant 14 dagen op zijn geld moet wachten!!! Nou 14 dagen om nog altijd geen geld terug.. wederom gemaild en kreeg toen te horen dat ze inderdaad zagen dat er iets mis is gegaan met de terug betaling, hierbij vroegen ze of ik een lijstje met gegevens wilde invullen en ze dan een handmatige terugboeking zullen doen. Dus ik alle gegevens netjes ingevuld en opgestuurd, en gevraagd hoelang het nu nog zal duren. Hierop heb ik verder niets meer gehoord en ondertussen bijna 3,5 week verder.. echt bizar slechte service, voor ons NOOIT meer!!!!

  • Algemeen 1
op 22 maart 2020 bestemming: Nederland / Maastricht, reisperiode: april 2020

Vanwege de corona maatregelen heb ik mijn weekend weg vanaf 3 april 'moeten' annuleren.
1 hotel kon kosteloos geannuleerd worden, 1 hotel was al vooruit betaald.
In het contact met het hotel geen mogelijkheden om de reservering naar de toekomst te verplaatsen, ook niet tegen extra kosten, niks, dan maar annuleren. Heel jammer, maar mezelf er bij neergelegd. Dit is het beleid van het hotel zelf, niet van Expedia dus ik heb het zo gelaten. Daarna nog een keer gevraagd aan het hotel zelf om de reservering van mijn naam te halen anders riskeer je een no-show boete. Totaal niet meedenkend/vragend richting de klant.

Vanuit Expedia zelf gisteren een standaard e-mail ontvangen (geldt denk ik voor iedereen) dat, vanwege de maatregelen, Expedia heeft bepaald dat je gewoon het geld terug krijgt i.om. de hotels, ondanks dat het eigenlijk niet-restitueerbaar is.

Niks anders dan lof voor Expedia in deze, echt super fijn! Wel teleurgesteld in het hotel (kijkend naar wat er nu aan de hand is in het land), makkelijk verdiend zo! Dat annuleren niet kan prima, maar zelfs verplaatsen kan niet (het is al betaald).

Ondanks de drukte doet Expedia erg hun best en sturen zij uit hun zelf een e-mail richting de klant en geven ook nog zonder problemen het geld terug.

Bedankt Expedia! Jullie weten wat klantvriendelijkheid is, ik zal via jullie blijven boeken net als in het verleden.

  • Algemeen 10
op 18 maart 2020 bestemming: Nederland / Bruinisse, reisperiode: april 2020

Na een zeer ernstige klacht bij een eerdere reservering via Expedia een tegoedbon gekregen met een geldigheid van 1 jaar. Na zorgvuldig de gebruiksvoorwaarden voor toepassing van deze bon te hebben gelezen heb ik een reservering gemaakt voor een midweek in een vakantiewoning, precies volgens de omschreven procedure. Pas na afrekenen bleek dat de bon niet verwerkt was en ik dus het volle pond had betaald voor deze reservering. Dus gebeld met Expedia. Het bleek, dat de tegoedbon voor deze reservering niet gebruikt kon worden. MAAR DAT STOND NERGENS VERMELD EN WERD OOK TIJDENS DE BOEKING NIET AANGEGEVEN.
De enige reden dat ik via Expedia deze reservering had gemaakt, was enkel en alleen het gebruik van de tegoedbon. Want natuurlijk was ik na de eerste klacht al klaar met dit bedrijf. Uiteraard wilde ik annuleren, maar dit bleek absoluut onmogelijk. Noch was het mogelijk de bon alsnog te verwerken.
Inmiddels zijn we een paar weken en ettelijke telefoontjes en e-mails verder.
Expedia laat gewoon niets meer van zich horen en reageert op geen enkele e-mail meer.
Ik raad iedereen MET KLEM AF om via dit bedrijf een reservering te maken!!!

  • Algemeen 1
op 27 februari 2020 bestemming: Mexico / Cancún, reisperiode: januari 2020

Zeer dubieus in vermelden van de kosten bij het huren van huurauto.

Het bedrag nog ter plekke aangerekend ging worden boven op het voorschot wordt op voorhand in orderbevestiging vermeld met de melding dat alle kosten, taksen en belastingen zijn inbegrepen.

Ter plekke voor voldongen feite met meerprijs van 200% op de afgesproken prijs met Expedia.

Jarenlang bij hen geboekt. Nu volledig gedaan.

  • Algemeen 1
op 11 februari 2020 bestemming: Egypte / Hurghada, reisperiode: februari 2020

Hoe is het mogelijk dat je het resort? Hurghada Dreams nog steeds op hun site kunt boeken?!
Ik ben er langs gelopen en inderdaad lijkt het alsof er gasten? bewoners? krakers? zijn maar de receptie is geheel verlaten. Het hele complex lijkt op een enkele kamer onbewoond en verlaten te zijn. Ramen onder dichtgekalkt en aan de tuin? rondom is ook al lang niets meer gedaan. Geheel geen personeel gezien.
Wat zijn dit voor streken?

  • Algemeen 1
op 9 februari 2020 bestemming: Verenigde Staten / New York, reisperiode: juli 2019

Veel beloven weinig geven..........
Samen met mijn dochter reis gepland via Expedia naar New York met allerlei bijgeboekte extra's zoals de zgn. New York Pass die echter niet geleverd werden, slecht bereikbaar en de klant in de onzekerheid latend met afschuifsysteem van je klachten, slecht duur hotel (hyatt centric times square), slechte taxi-service; kortom moest een reis zijn om nooit meer te vergeten maar werd een reis om nooit meer over te doen. Geprobeerd om met hun tot een oplossing te komen voor de vele tekortkomingen maar forget it. Geen reactie, als je telefonisch contact opneem een hoop leugens enz. Kortom Expedia is voor mij echt EXIT.

  • Algemeen 2
op 29 januari 2020 bestemming: Portugal / Lissabon, reisperiode: september 2019

Mooie studio bleek vuil krot. Na beklag bij expedia, met bijhorende foto's, kregen wij uiteindelijk €100 via een bon. Voorwaarde was wel dat we die enkel in korting konden brengen als we een hotel + vlucht boekten. Wij hadden deze studio nochtans ook zonder vlucht geboekt en nu zouden we opnieuw met hen een reis moeten boeken om een schadevergoeding te krijgen. Weer winst voor hen en een hoge kostprijs voor ons. Helemaal geen eerlijk aanbod en het is te nemen of te laten. Dus zij hebben altijd gelijk en hun winst. Dat ons vertrouwen geschonden is is voor hen een zorg, ze hebben nog genoeg klanten die op hun aanbiedingen springen. Stel je verwachtingen zeer laag!!!

  • Algemeen 1
op 28 januari 2020 bestemming: Verenigde Staten / New York, reisperiode: januari 2020

Alles via Expedia geboekt, zag best wat negatieve reacties, maar bij ons was alles echt TOP geregeld, reizen met Expedia is voor herhaling vatbaar, alles klopte en heel prettig alles in 1x geregeld te hebben!

  • Algemeen 10
op 20 januari 2020 bestemming: Spanje / Alhambra, reisperiode: januari 2020

Als je Alhambra selecteert op de website, komen hotels tot 5 uur rijden in de buurt ook op je scherm, belachelijk. Als je Amsterdam selecteert komen hotels in Parijs in aanmerking?

  • Algemeen 1
op 10 januari 2020 bestemming: Nederland / Harderwijk, reisperiode: januari 2019

Enorm misleidend!! Tot 5x toe een reis geprobeerd te boeken. Elke keer als alle betaal en persoonsgegeven zijn ingevuld en je door wilt naar betalen, krijg ik een melding dat de reis €1000(!!!!!) duurder is geworden. Klopt helemaal niks van. Hierover gemaild met de klantenservice, maar dan krijg je een bericht terug vol met spelfouten dat hun systeem eenmaal zo is, en er niks aan veranderd kan worden. Boek dus niet bij expedia, want je word qua prijzen echt belazerd.

  • Algemeen 1
op 10 januari 2020 bestemming: Nederland, reisperiode: januari 2019

Ik heb een appartement geboekt in duitsland en via IDEAL betaald. Bedrag is afgeschreven maar kreeg geen bevestiging van de boeking. Heb erachteraan gebeld, maar er was iets niet goed gegaan. Resultaat: de accomodatie niet geboekt én ik krijg mijn geld teruggestort...alleen dat kan wel een week duren voordat dat weer op mijn rekening staat. Nu kan ik dus niets anders boeken omdat ik geen geld meer heb en moet ik wachten op mijn eigen geld!! En we zouden al over 3 weken gaan. 1e ervaring met Expedia maar gelijk de laatste wat mij betreft.

  • Algemeen 1
op 22 december 2019 bestemming: Curaçao / Willemstad, reisperiode: december 2019

Vreselijke slechte ervaring nooit meer goedkope organisatie !!uitgeklede vlucht, je boekt een villa voor twee, denk je fijn alleen te zitten maar app is geschikt voor meerdere en boeken ze gewoon anderen in de kamers die over zijn!! gehorig en privacy is er niet !

  • Algemeen 2
op 13 december 2019 bestemming: Mexico / Cabo San Lucas, reisperiode: november 2019

Ik heb enkel de vlucht geboekt bij expedia. Zonder overleg werd ik in een andere, lagere klasse ingeboekt (initieel zelfs zonder restitutie) en vervolgens werd ik, zonder enige vorm van overleg, op een latere vlucht ingepland waardoor 6 uur extra reistijd. Klantendienst Expedia stelt niets voor. Bijzonder bedroevende dienstverlening.

  • Algemeen 1
op 12 december 2019 bestemming: Tsjechië / Praag, reisperiode: december 2019

Reis en transfer geboekt via expedia. Bij aankomst op het vliegveld van onze bestelling


Reis en transfer via expedia geboekt. We dachten zo onbezorgd te reizen maar bij aankomst op het vliegveld was er geen chauffeur van de door ons geboekte en betaalde chauffeur te bekennen. Op de voucher stond een telefoonnummer van het vervoersbedrijf. Dus dit nummer gebeld maar er werd niet opgenomen, toen expedia gebeld en zij zouden actie ondernemen. Het antwoord was dat zij ook geen gehoor kregen bij het vervoersbedrijf. We konden dan eventueel zelf een taxi nemen en een rekening vragen en dan declareren bin expedia. Hierna zelf nog maar eens geprobeerd het vervoersbedrijf te bellen en zowaar we kregen contact. Ze zouden een chauffeur sturen. Uiteindelijk is er een chauffeur gekomen. We waren om 8.15u op het vliegveld en de chauffeur uiteindelijk rond 10.30 we zijn 11.30u aangekomen in het hotel. Achteraf hoorden we dat ls we zelf een taxi genomen hadden het ook nog veel goedkoper was geweest. Het voordeel van vroeg vliegen was er dus ook niet meer bij. Het scheelde bijna een halve vakantiedag. Dit eens maar nooit meer.

  • Algemeen 3
op 30 november 2019 bestemming: Nederland / Amsterdam, reisperiode: november 2019

Hotelovernachting online geboekt via Expedia in een prima Amsterdams hotel. De reservering uitgebreid met een extra nacht. Dit lukte niet via het hotel zelf en daarom met Expedia gebeld. Aan de telefoon een behulpzame persoon die mijn reservering heeft uitgebreid met een extra nacht.
Heel teleurstellende ervaring. De boeking werd opnieuw gemaakt en naast mijn eigen betaling ter plaatse, werd er een no-show in rekening gebracht. Er stonden twee boekingen op mijn naam. Mijn eigen online boeking én de boeking die met de medewerker van Expedia is gemaakt. Dit moest een aanpassing worden van mijn eigen boeking.
Probeer dan maar eens om je €'s terug te krijgen. Het hotel dat afboekt doet niets en verwijst naar Expedia. Een mail gestuurd naar Expedia en er wordt van alles beloofd. De tape terugluisteren en dan binnen 5 werkdagen een antwoord. Dat gebeurt in ieder geval niet. Ik wacht nog steeds op een reactie en ondanks diverse mails en telefoontjes nog geen enkele reactie. Zo houd je wel een kater-gevoel over aan een paar overnachtingen.
Ik boek zeker niet meer via Expedia en raadt mensen aan dit ook niet te doen! Als er dan onverhoopt iets mis gaat, wordt het heel lastig om zelfs maar een reactie te krijgen, laat staan je geld terug te krijgen.
Je geld afboeken waar men geen recht op heeft en dan klanten laten wachten bij het terugboeken. BAH!

  • Algemeen 1
op 25 november 2019 bestemming: Polen / Poznan, reisperiode: juli 2019

Ik heb alleen het hotel gewijzigd bij Expedia van Don Prestige naar Andersia hotel maar zij heeft er een komplete nieuwe boeking van gemaakt en zei u krijgt het z sp m terug het gaat om 284,27 115,38 en 197,02 nog steeds niets terug ontvangen dus ik boek nu al 4 maanden bij de andere aanbieder jammer hoor daar gaan je goede klanten alleen al door ongeschoold personeel die niet even een hotel kunnen veranderen ik vindt dit een zeer slechte zaak leuk voor RADAR

met Vriendelijke Groeten
J Berkhof

  • Algemeen 2
op 22 november 2019 bestemming: Oostenrijk / Maurach, reisperiode: oktober 2019

We hadden via Expedia een verblijf geboekt in een hotel in Maurach, Achensee. Verblijf voor 4 nachten. Dit blijkt achteraf 100 euro duurder te zijn dan een rechtstreekse boeking bij het hotel. Ik heb hierover contact gehad met Expedia maar daar wordt geen uitleg gegeven, slechts een negatieve reactie. (Hotel was prima, maar de 100 euro extra geven ons een wrang gevoel).

  • Algemeen 1
op 21 november 2019 bestemming: , reisperiode: oktober 2019

Ik heb mijn ticket gekocht via expedia.nl, bij het inchecken werd geverifieerd dat mijn naam verkeerd was afgedrukt. Ik betaalde 66 euro voor het ticket en 100 euro om mijn ticket te corrigeren. Nu kan ik met niemand contact opnemen voor een terugbetaling.

  • Algemeen 1
op 21 november 2019 bestemming: Verenigde Staten / washington, reisperiode: november 2019

Geen voorlichting over het moeten hebben van een Esta om de USA binnen te komen. Collegae die via een andere reisorganisatie hadden geboekt, werden daar wel op gewezen. Dus heenvlucht gemist maar dat hield ook in dat de terugvlucht werd geannuleerd. De luchtvaartmaatschappij wilde het wel rechtzetten, maar dan moest Expedia contact met hun opnemen. Expedia beweerde dat de luchtvaartmaatschappij onbereikbaar was, zelf kreeg ik de persoon meteen weer aan de lijn. Expedia weigerde het opnieuw te proberen. Extra kosten Euro 1500.

  • Algemeen 2
op 31 oktober 2019 bestemming: Italië / Chianti, reisperiode: augustus 2019

Verblijf geboekt via Expedia en daarbij een Superieur stacaravan geboekt op een camping. Bij aankomst bleek deze accomodatie niet eens te bestaan. Na telefonisch contact werd geen oplossing aangeboden, enkel het advies om een klacht in te dienen via de site. De verantwoordelijke van de camping bood ons als noodoplossing een accomodatie aan die minder mooi en goedkoper was dan wat we geboekt hadden. Maar we konden daardoor wel blijven in Italië. Nadat ik de klacht had ingediend werd ons enkel een bon aangeboden, te gebruiken bij een volgende boeking voor een bedrag die niet eens groot genoeg was om het verschil te dekken. Ook ben ik na deze negatieve ervaring niet meer van plan om te boeken via Expedia, dus ging ik met dit voorstel niet akkoord. Toen kreeg ik een mail met de melding dat ze geen terugbetaling doen en dat ze ook niet meer zullen reageren op verdere mails van mij. Dus, denk twee keer na alvorens via Expedia te boeken. Dit was mijn eerste, en tevens laatste keer !!!! Inmiddels officieel klacht ingediend tegen Expedia.

  • Algemeen 1
op 25 oktober 2019 bestemming: Frankrijk / Beaune, reisperiode: oktober 2019

Het hotel bleek gesloten te zijn. Ik stond voor een dichte deur.

  • Algemeen 1
op 25 oktober 2019 bestemming: Frankrijk, reisperiode: oktober 2019

Expedia is niet te bereiken voor klachten. Heb teveel betaald maar ze reageren niet op mail en telefonisch alleen antwoordapparaat.

  • Algemeen 1
op 23 oktober 2019 bestemming: Italië / Rome, reisperiode: oktober 2018

Het door ons via Expedia geboekte hotel werd anderhalve week voor de reis geannuleerd. De telefonische reactie van de expedia medewerker kwam neer op ''jammer, maar U probleem''. Vervolgens anderhalve week voor de reis (niet via Expedia) een ander hotel moeten boeken tegen een forse meerprijs. De ingediende klacht over de gang van zaken wordt door Expedia simpelweg niet beantwoord.

Kortom, nooit meer Expedia voor ons.

  • Algemeen 1
op 21 oktober 2019 bestemming: Verenigde Staten / Arizona, Utah, californie, nevada, reisperiode: augustus 2019

We hebben van tevoren de route zelf uitgestippeld met de hotels via expedia. Een paar keer de route aangepast, dus kamers moeten annuleren en een ander hotel moeten boeken. Ging allemaal goed met terugbetalingen en boekingen!
We hebben een roadtrip gemaakt met zn vijven door usa, alle hotels waren top!

  • Algemeen 10
op 17 oktober 2019 bestemming: Engeland / Londen, reisperiode: januari 2018

Ik wacht al sinds 10 augustus 2018 op een terugbetaling van € 1957.68 euro. Expedia heeft mijn bankrekening en mijn CC gegevens. Een absolute schande ! 😠😠👹👹😭😭

  • Algemeen 1
op 7 oktober 2019 bestemming: Portugal / Faro, reisperiode: september 2019

Ik had een huurauto geregeld via Expedia. In de boekingsbevestiging staat vermeld dat de boeking inclusief belastingen en toeslagen, onbeperkt kilometers, verzekering is. Ook in het blokje: regels en beperkingen die onderaan staan staat dat de volgende regels zijn aangeleverd door de leverancier (autoverhuurder): Verplichte belastingen, toeslagen en verzekeringskosten zijn bij de totaalprijs inbegrepen.
Achteraf blijkt dit kennelijk niet te kloppen. Kreeg namelijk op een huurprijs van 225,41 euro een naheffing van 492,44 euro aan lokale belastingen. Na juridisch overleg komt er al snel uit dat je geen poot om op te staan hebt. Medeleven of een oplossing hiervoor van Expedia hoef je ook niet te verwachten. SLECHT GEREGELD!!! Er schijnt ergens in de algemene voorwaarden iets te staan maar kon het zelf niet terug vinden. LES: altijd een auto huren via de verhuurder zelf. Liefst nog op de dag dat je een auto wilt huren. Je word aan alle kanten genaaid!

  • Algemeen 1
op 1 oktober 2019 bestemming: Nederland / Harlingen, reisperiode: oktober 2019

Geboekt via Expedia, al mijn gegevens ingevuld, alles zoals het hoort, betaling verliep snel, maar toen kreeg ik een melding dat de boeking niet was gelukt en ik kon alleen nog maar terug naar de betaal pagina, met als enige doel nog een keer te betalen ofzo?? Dit was echter het enige wat wel was gelukt, de accommodatie benadert en deze hadden geen enkele melding gekregen. Expedia benaderd wat buiten kantooruren gaat via een call center in Londen met slecht sprekende mensen van Indiase afkomst, je enige optie is dan om je klacht in te dienen via een mail adres, daarna krijg je een mail dat je na twee weken je geld terug gestort krijgt en die accommodatie is ondertussen allang verhuurt aan iemand anders. Dan stuur je best wel een geïrriteerde mail naar Expedia, en je krijgt alleen terug, fijn dat je contact met ons opneemt, vervelend van je ervaring. Ze denken niet met je mee of whatever (wat ze zelfs nog doen bij airbnb) maakt niet uit, ze hebben veel concurrentie en ik boek vaak maar NOOIT weer bij Expedia, wat een schijt bedrijf en ik heb zo het idee dat ik na de verstreken termijn alsnog weer achter mijn geld aan moet

  • Algemeen 1
op 13 september 2019 bestemming: Frankrijk / Troyes, reisperiode: september 2019

Hotel geboekt via Expedia, betaald via Ideal en het bedrag werd ook keurig en direct afgeschreven. Direct daarna de melding dat de boeking niet was geslaagd. Mij werd duidelijk gemaakt terug te gaan naar de betaalpagina, maar de poging daartoe zorgde ervoor dat ik helemaal van de site werd gegooid. Gebeld met Expedia. Excuses en het advies het nogmaals te proberen. Het reeds betaalde bedrag zou binnen drie dagen worden teruggestort.
Nieuwe poging met hetzelfde resultaat.
Opnieuw contact leidde tot het advies om rechtstreeks bij het hotel te reserveren (???).
Hotel bleek echter volgeboekt (????)
Via een andere rekening geprobeerd alsnog een plaatsje verder een hotel te boeken. En ja hoor, opnieuw betaald en weer geen geslaagde boeking.
Uiteindelijk resultaat: drie boekingen, drie betalingen zonder ook maar over een hotelkamer te beschikken.
Beste mensen, laat (net als wij voortaan zullen doen) Expadia heel erg links liggen.

  • Algemeen 1
op 11 september 2019 bestemming: Mozambique / Maputo, reisperiode: maart 2019

Expedia zegt oh wat naar, we gaan het gelijk uitzoeken. Wat vervelend om daarna ook na regelmatig terugbellen botweg niet te reageren. Waardeloos collectief.

  • Algemeen 1
op 7 september 2019 bestemming: China / Shanghai, reisperiode: september 2019

Wanneer worden nu eens eindelijk grote bedrijven aangepakt, die de boel bedonderen. Wij (3 personen) hebben primium Economie besteld en betaald. Maar krijgen de goedkopere Economie geleverd.
Het ruikt naar oplichting. En dan ook nog extra betaald voor omboeking.

  • Algemeen 1
op 3 september 2019 bestemming: , reisperiode: september 2019

De reis is helemaal niet doorgegaan, expedia heeft mijn geld genomen voor juni , terwijl ik geboekt heb voor september , en ze willen de fout niet recht zetten gevolg ik ben meer dan 800€ kwijt plus uren telefoonkosten enz..; nooit boek ik nog een reis met Expedia.nl tot ze mijn geld terug geven

  • Algemeen 1
op 3 september 2019 bestemming: Nederland / Amsterdam noord, reisperiode: september 2019

1 boeking gedaan voor 2 x 2pers kamer bij aankomst blijkt er nog zn boeking te zijn gedaan via Expedia nergens is deze boeking te vinden en telefonisch contact krijgen is heel erg moeilijk dus hoe nu verder ?

  • Algemeen 4
op 31 augustus 2019 bestemming: Duitsland / Berlijn, reisperiode: mei 2018

Geen electriteit. Ik kreeg ter compensatie een coupon die onbruikbaar was. Dit zou worden opgrlist, maar nu ineens niet meer.

  • Algemeen 2
op 27 augustus 2019 bestemming: Spanje / Barcelona, reisperiode: augustus 2019

Piet je hebt helemaal gelijk! Ook bij mij het geld meteen afgeschreven en de accommodatie was niet beschikbaar.
Lieve mensen NIET & NOOIT BOEKEN bij Expedia.
Van de regen in de drup.
Dit is echt niet te geloven. Heb laatst de uitzending van Kassa gezien en wist toen nog niet dat het mij ook zou overkomen. Expedia schuilt achter ander reisorganisaties op het internet. Bij een boeking die misgaat zit altijd de naam Expedia achter. Dus Kijk uit Zelfs mijn reisplannummer was niet meer te achterhalen. (ben benieuwd of het ze nu wel lukt) Ik heb achteraf alles zelf moeten regelen. Ze kijken niet eens meer naar je om! Ook moet je in het bezit zijn van een credicard bij het boeken. Ze zijn namelijk erg goed in het snel afschrijven van gelden. Uiteindelijk omdat ik dus alles zelf heb geregeld via een andere reisorganisatie is mijn reis toch nog geslaagd. Expedia nooit meer!!!

  • Algemeen 1
op 26 augustus 2019 bestemming: Italië / Turijn, reisperiode: augustus 2018

Laatst een hotel geprobeerd te boeken bij Expedia. Afgerekend via I-Deal. Direct hierna kreeg ik een melding dat de boeking mislukt was. Echter was er wel direct geld van de rekening afgeschreven.
Telefonisch contact gehad met de klantenservice. Volgens deze dame die slecht Nederlands sprak moest ik het maar opnieuw proberen, maar dan met een account. Zo gezegd, zo gedaan. Opnieuw kreeg ik de melding dat de boeking mislukt was. Maar wel direct weer geld afgeschreven. Weer contact met de klantenservice. Ik moest nog maar even 2 uur wachten. Volgens de juf was de boeking waarschijnlijk nog niet verwerkt.
2 uur later nog geen bevestigingsmail. Weer contact met de klantenservice. Men gaf aan niet veel te kunnen doen voor mij. Het kon wel 15 werkdagen duren voor ik mijn geld terug zou krijgen. Hier niet akkoord meegegaan. Diverse mails, telefoontjes en chats naar ze uitgedaan. Na 4 dagen had ik het bedrag van bijna €500 terug op mijn rekening gestort gekregen.
Dit was de eerste keer, maar ook direct de laatste keer dat ik zaken met hen gedaan heb. Wat een slechte service!
U bent gewaarschuwd.

  • Algemeen 2
op 22 augustus 2019 bestemming: Verenigde Staten / Washington, reisperiode: augustus 2019

Ook wij vinden 1 ster nog teveel. Op dit moment, om 3 uur in de nacht rest ons na een ellenlang tot niets leidend telefoongesprek met expedia, niets anders dan dat we genoegen moeten nemen met een kamer voor 4 en er 1 persoon op de grond moet slapen. Een alternatief kan expedia ons niet bieden terwijl wij voor de komende 2 nachten een kamer voor 5 personen hadden geboekt.
Ik heb nota bene nog gebeld vanwege de wat latere check in. Dat was geen probleem en het hotel meldde ons niets over het niet kunnen voldoen aan onze boeking doordat ze de kamer niet hadden. Pas bij aankomst bleek de kamer niet te voldoen voor 5 personen maar voor 3. Nadat ik voorstelde om bij een ander hotel voor ons te checken, bleek er ruimte bij een nabij gelegen hotel. Bij aankomst bleek ook dit hotel niet te beschikken over een kamer voor 5 maar voor 4 personen. Na vervolgens ruim 3 kwartier met verschillende mensen bij expedia te hebben gebeld, werden steeds van het kastje naar de muur gestuurd en kon expedia niets voor ons betekenen. Dit is voor ons de eerste en laatste keer geweest.

  • Algemeen 1
op 12 augustus 2019 bestemming: Spanje / Rosas, reisperiode: september 2018

Een cijfer voor de reis kunnen wij moeilijk geven, want we hadden een autovakantie met hotel geboekt in Rosas. Vooraf kregen we correcte en uitgebreide info over ons verblijf. Helaas moesten we onze reis annuleren. Wij meldden dit aan Expedia en zonder reden voor de annulatie te vragen deelde men ons mee dat we binnen 15 dagen ons geld zouden terugkrijgen. Dat leek ons normaal, maar al binnen 2 dagen stond het volledige bedrag terug op onze rekening! Wij kunnen niet anders zeggen dan dat e.e.a. uitermate correct en vlug is verlopen.

  • Algemeen 10
op 9 augustus 2019 bestemming: Italië / Pisa, reisperiode: augustus 2019

Fijne reis, alles perfect geregeld, heerlijke tijd gehad. Voor het eerst via Expedia geboekt: duidelijk en snel, met op tijd nog een herinnering met boekingsnummer. Kosten vielen erg mee. Prima geregeld dus allemaal.

  • Algemeen 10
op 3 augustus 2019 bestemming: Engeland / Glasgow, reisperiode: juli 2019

Hotel uitgekozen op de Expedia site, betaald voor de boeking met Ideal. Wordt weergeven dat de boeking mislukt is. Geld weg. Gebeld met de klantenservice, wordt binnen 1 tot 2 dagen teruggestort. Na 3 dagen nogmaals gebeld, wordt binnen een week teruggestort. Na een week weer gebeld, wordt binnen 1 tot 2 weken teruggestort. Meestal pas na een week krijg ik te horen. We zullen zien, in je vakantie wil je liever niet grote bedragen van je vakantiegeld missen door mislukte boekingen. Zeker als je nog een ander hotel moet gaan boeken. Voor een bedrijf die mensen graag helpt om op vakantie te gaan maken ze het je wel erg moeilijk om daadwerkelijk te genieten van je vakantie.

  • Algemeen 2
op 30 juli 2019 bestemming: Duitsland / Frankfurt, reisperiode: augustus 2019

WAARELOOS bedrijf met slechte service. Ik heb voor de tweede keer binnen een half jaar een hotel via expedia proberen te boeken. In beide gevallen was het geld binnen 1 tel van mijn rekening en werd er aangegeven dat de boeking was mislukt. Ik heb vervolgens telefonisch contact gezocht met expedia, daar wordt doodleuk aangegeven dat je maximaal 6 weken op je geld moet wachten (maar soms heeft u het al binnen 2 weken terug.) Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd, niemand kan er iets aan doen. KIJK UIT voordat je met dit bedrijf in zee gaar (tenzij geld geen rol speelt.) Voor mij NOOIT WEER!!!

  • Algemeen 1
op 29 juli 2019 bestemming: Nederland / Hardenberg, reisperiode: juli 2019

Expedia is enorm duur voor hoteliers. Probeer altijd rechtstreeks te boeken! Vaak krijg je, als je rechtstreeks boekt, meer voor minder.

  • Algemeen 1
op 28 juli 2019 bestemming: Turkije / Antalya, reisperiode: juli 2018

BESTE MENSEN!!!!
NOOIT HIER EEN VAKANTIE BOEKEN!!
Oplichters zijn dit..
Als je deze recensie leest twijfel dan niet om hier niet te boeken doe dit absoluut niet!
We hadden een vakantie geboekt na een hele lange rijs met de auto kwam we bij het hotel aan. We hadden er erg veel zin in! Er werd ons verteld dat ze de boeking niet binnen hadden. Na uren lang met xpedia aan de telefoon kregen we te horen dat we naar een ander hotel moesten. Dit hotel zag er verschrikkelijk uit een ware nachtmerrie. Toen stonden we daar in Turkije zonder hotel en wij wilde natuurlijk een goed hotel. Ons werd verteld dat alle hotels niet beschikbaar waren en er nergens meer plek was ja er was wel plek het VIEZE BESCHIMMELDE HOTEL. Toch wilde wij een goed hotel.. zonder reden werd er verteld dat het geld terug geboekt werd.. dit is echter ook niet gebeurd!!

Een ware NACHTMERRIE!!

BOEK NIET BIJ XPEDIA!!!!

  • Algemeen 1
op 20 juli 2019 bestemming: Turkije / Istanbul, reisperiode: juli 2019

Samen met mijn familie op vakantie geweest. Het hotel was bagger (beschimmeld, niet schoon, vieze lakens met vlekken, stopcontact is afgebroken en heel veel stof) en daarnaast heeft onze transfer ons naar de verkeerde luchthaven gebracht. We hadden al betaald en moesten daarna nog een taxi nemen naar de juiste luchthaven. Al met al was het gewoon triest!

  • Algemeen 2
op 19 juli 2019 bestemming: Frankrijk / Valence, reisperiode: juli 2019

Zeer klant onvriendelijk!!
Hotel geboekt voor tussenstop, richting Spanje. Helaas kwamen wij met autopech te zitten en konden niet meer verder. Hele middag in de garage gezeten, afwachten wat er verder moest en ging gebeuren. Kwart voor 6 gehoord dat we deze dag geen vervangend vervoer meer kregen, dus snel een hotel geregeld. Onze spullen uit de auto gepakt en direct (nog voor 18.00 uur!) het oorspronkelijk geboekte hotel gebeld om te annuleren. Deze gaven aan dat we expedia zelf moesten bellen. Geen telefoonnummer op onze bevestiging, dus eerst zoeken. Gemaild en gebeld, maar 5 over 6.......Wij kregen te horen dat wij t bedrag gewoon moesten betalen, ook al hadden we voor 18.00 uur naar het hotel gebeld. Uitgelegd in welke situatie wij ons bevonden, maar dat was jammer. Er moest gewoon betaald worden.
Naast de hoge garagekosten, komen deze kosten er dus ook nog bij.
Wat een slechte service!

  • Algemeen 1
op 11 juli 2019 bestemming: Italië / Rome, reisperiode: juni 2019

Auto gehuurd en betaald bij Expedia voor een auto van Goldcar.
Voucher wordt niet geaccepteerd. Expedia bekend fout maar wil niet vergoeden. Ondanks dat het om slechts 210 euro gaat zetten we de klacht door naar de geschillen commissie reizen. De klachtenafdeling is onbereikbaar, zelfs voor de eigen support afdeling. Schandalig.

  • Algemeen 1
op 9 juli 2019 bestemming: Indonesië / Sanur, reisperiode: juni 2017

Dit is echt het woordelooste bedrijf wat ik tot op heden in mijn leven ben tegengekomen. Onverhoopt kon de reis niet doorgaan waardoor wij genoodzaakt waren de reis te annuleren en van onze annuleringsverzekeringgebruik te maken. Na maanden lange discussie over de annuleringsvoorwaarden en en stelsematig tegenwerken hiervan door medewerkers van de organisatie zodat we er geen aanspraak op konden maken toch eindelijk een miniem gedeelte terug ontvangen. Nu medio juli 2019 krijg ik het bericht dat dit onterecht was en het geld kan storneren binnen 14 dagen. Ze horen nog van mijn advocaat.

  • Algemeen 1
op 5 juli 2019 bestemming: Nederland / Noordwijk, reisperiode: juli 2019

Ik heb een hotel geboekt en het geld is van mijn rekening afgeschreven maar ik heb geen bevestiging ontvangen van expedia. Ik ging toen bellen met de klachtenlijn en zij zeiden dat dit vaker gebeurt en dat je geld vanzelf na 2 weken wordt teruggestort. ???? Na 2 weken!!!! Belachelijk!!! Ik ben nu mijn 200,- kwijt en moet opnieuw gaan boeken en in de tussentijd maar hopen en afwachten of ik mijn geld terug krijg. Heel slecht!!!

  • Algemeen 1
op 3 juli 2019 bestemming: Spanje / Málaga, reisperiode: mei 2018

Wij hebben onze vakantie naar Malaga bij Expedia.nl geboekt. Op internet zag het appartement er super uit. Tot we binnen kwamen.. Het hele appartement stonk naar riolering uit de badkamer. Ook was het er super lawaaierig. De eerste nacht heb ik geen oog dicht gedaan en ben ik oordopjes gaan kopen. Nacht 2 nog niet kunnen slapen van het lawaai en de stank. Dag 2 contact opgenomen met Expedia Klantenservice. Deze gaf aan dat ze onze klacht niet in behandeling kon nemen tot we weer thuis waren.. Geschokt hebben we gereageerd dat we er van uit gingen dat ze onze vakantie nog zouden redden en hebben we dagelijks mail contact hierover gehad met steeds dezelfde opmerking we kunnen niets doen tot u weer thuis bent. Thuis na weken mailen geen reactie op onze klacht. Uiteindelijk kregen we te horen dat ze niets konden doen omdat we dit niet hebben aangegeven bij het appartement zelf.. We hebben dag 2 tm dag 8 dagelijks naar Expedia gemaild met onze klacht maar nooit heeft er iemand gereageerd dat dit noodzakelijk was om ons te helpen. We gingen er dan ook van uit dan Expedia ons zou helpen omdat we bij hen geboekt hadden!! Echt ontzettend teleurgesteld in de service van Expedia. voor ons nooit meer!!!

  • Algemeen 1
op 17 juni 2019 bestemming: Duitsland / Münster, reisperiode: juli 2019

Duur Hotel geboekt per Expedia per iDEAL online. Geld afgeboekt maar hotel niet geboekt!!!!!! Loop nu al WEKEN ACHTER MIJN GELD AAN!! Ze komen met allerlei smoesjes en mailen en bellen nooit terug zoals beloofd! ONGELOOFLIJK DIT!!!! Ze zouden het deze week regelen, uk ben benieuwd anders ga ik er mee verder.

  • Algemeen 1
op 13 juni 2019 bestemming: , reisperiode: mei 2019

Vlucht + hotel voor 6 nachten geboekt via Expedia , midden in de nacht toegekomen in Baku bleek dat de kamer bij het hotel was geannuleerd en er was geen enkele andere kamer vrij - volgens hotel was er geen aanbetaling gedaan door Expedia en was de kamer doorverkocht ! Daar sta je dan met je reservatiebewijs van Expedia en kan je in het midden van de nacht terug de straat op ! Expedia gebeld en ze gingen voor mij een ander hotel zoeken en zouden me terug bellen.....niet dus , niets meer van gehoord en ben zelf op zoek kunnen gaan naar een andere slaapplaats.....heb klacht ingediend en ze hebben na ongeveer 1 week de door mij reeds aan hen betaalde hotelkosten terugbetaald .......Expedia never again ! Plan al ruim 10 jaar reizen via Booking en daar heb ik nog nooit 1 probleem mee gehad !

  • Algemeen 1
op 12 juni 2019 bestemming: Verenigde Staten / Las Vegas, reisperiode: mei 2019

Ik had een auto gereserveerd via Expedia zoals ik al veel vaker had gedaan, alleen deze keer had ik geen pakketreis maar alleen de auto en 1 nacht hotel geboekt. Toen ik bij het Rental Car Centre kwam (vlak bij de luchthaven) bleek dat mijn reservering voor een andere locatie was. Vreemd, de meeste mensen komen toch per vliegtuig naar Las Vegas, en als je met de auto komt dan hoef je geen auto meer te huren. Daar stond ik dan! maar dat was nog niet het ergste. Die andere locatie was gesloten, dat was maar open van 08.00 u 's morgens tot 17.00 u 's middags en ik kwam (zoals de meeste mensen uit Nederland) aan het begin van de avond aan. Ik heb toen voor 1 dag een auto gehuurd en ben de volgende morgen vroeg naar die andere locatie gegaan om daar te horen dat mijn reservering gecanceld was omdat ik de vorige dag niet was komen opdagen. !!! Mijn reservering was voor 17.00 u op 8 mei en om 17.00 uur sluiten ze, dat was al een onmogelijkheid! Men had mijn auto gewoon moeten bewaren voor mij, "Maar" werd er gezegd "de auto wordt 24 uur voor je bewaard of tot het einde van de dag, dat was dus tot 17.00 u de tijd van mijn reservering. En zowel Expedia als Dollar-rent-a-car voelen zich niet verantwoordelijk! Ik had maar beter op moeten letten op welke locatie mijn reservering stond! Alsof je als klant de openingstijden weet van een verhuurbedrijf waar je nog nooit geweest bent.
Waarom stond mijn reservering niet op de meest logische plek, bij de luchthaven waar ze gewoon 24 uur per dag open zijn??? Wie het weet mag het zeggen!
Mijn €350,77 zijn verdwenen en worden niet vergoed door Expedia, want Dollar geeft daar geen toestemming voor!
Zo lust ik er nog wel een paar!!!
En ik boek al meer dan 15 jaar 2 x per jaar een dure reis bij Expedia!!! Dat is dan de beloning voor hun trouwe klanten!
Foei!!!
Die 2 die ik heb gegeven is nog teveel, dat moet een 1 zijn!

  • Algemeen 2
op 6 juni 2019 bestemming: Nederland / Arnhem, reisperiode: mei 2019

Book een hotel via hun site, kan hotel booking niet annuleren, want annukwring termijn was al een maand verlopen, maar dat hadden ze met kleine letter gedaan en niet de moeite nemen het aan te passen. Want je kan nimmer en nooit annuleren

  • Algemeen 1
op 5 juni 2019 bestemming: Schotland / Edinburgh, reisperiode: april 2019

Fantastisch gehad. Hotel midden in het centrum voor een goed prijs. Alles naar wens. Vlucht en hotel zoals besproken.

  • Algemeen 10
op 28 mei 2019 bestemming: Duitsland / Berlijn, reisperiode: december 2018

We kregen een kleinere kamer dan door Expedia verkocht. De kamer die door Expedia was verkocht had het hotel niet. Aanvankelijk is de klacht goed afgehandeld en werd gedaan alsof het hotel verkeerde info had gegeven. Toen ze echt iets moesten gaan doen, hand in eigen bozem steken, bleven de reacties op mijn mails uit. Afhandeling: beroerd. Conclusie: nooit meer Expedia

  • Algemeen 4
op 26 mei 2019 bestemming: Rusland / Moskou, reisperiode: mei 2019

Heb een pakketreis bij Expedia geboekt naar Moskou, 22.5 vertrokken en op 23.5 alweer terug. Hotelkamer was niet beschikbaar (Marko Arbat), en zeer onbeschoft personeel wilde mij niet te woord staan. (Spraken geen woord Engels) Meer dan 3 uur gebeld met Expedia die mij steeds doorverbonden met Arizona U.S.A., telefoonkosten 285,00 euro.
Volgens Expedia U.S.A. was er GEEN hotelkamer beschikbaar en ben met taxi weer naar het vliegveld van Moskou gegaan waar ik een vlucht naar Amsterdam heb geboekt. De hele nacht op het vliegveld doorgebracht.
Krijg net bericht van Expedia:
Dat vanwege grote drukte de afdeling een tijd hanteert van 28 dagen.

  • Algemeen 1
op 26 mei 2019 bestemming: Israël / Tel Aviv, reisperiode: februari 2019

Hotel geboekt via Expedia maakt beloften niet waar. Hier meermaals over in gesprek getreden met Expedia maar de nazorg is beroerd. Komen hun afspraak niet na, nemen de klant niet serieus en zijn ondeskundig om een klacht op zijn waarde te beoordelen.

  • Algemeen 6
op 24 mei 2019 bestemming: Griekenland / Athene, reisperiode: februari 2019

Auto gehuurd en werd beschadigd. Het wordt gezegd dat het onder eigen risico valt. Ik vraag hoe hoog is dat want kan ik het verder nergens terugvinden. Komt geen reactie op mijn vraag. Dus dat weet ik nog steeds niet.
Verder als men bij de autoverhuur bedrijf langer moet wachten, zijn deze kosten volgens voorwaarden van Expedia inbegrepen. Dit werd ook telefonisch en per e-mail door Expedia toegezegd maar later per e-mail ontkend. Ik stuur de clausule en vraag om toelichting. Geen antwoord. Reminder, geen antwoord. Ik vraag hoe kan ik een klacht kan indienen, steeds geen antwoord. Al paar maanden zo.
Vandaag bel ik op en wordt gezegd dat het klacht heropend zal worden!!!

  • Algemeen 1
op 22 mei 2019 bestemming: Kenia / Kitale, reisperiode: januari 2019

Een hotel geboekt via Expedia in Kitale , hotel Aturukan en betaald voor 3 nachten ruim € 207 ,-
Bij aankomst in Hotel was mijn naam niet bekend en heb ik alsnog een kamer moeten boeken en afrekenen.
reclamatie achteraf bij Expedia werd niet gegrond verklaard omdat het om een upgrade zou gaan.
Ik heb eerder overnacht in dit hotel en dit was echt geen upgrade.
Ondanks dat ik 2x gereclameerd heb bij Expedia werd mijn klacht niet als gegrond verklaard.
U begrijpt ik boek niet meer via Expedia, men was niet alleen nalatig in het boeken van een kamer voor 3 nachten maar vervolgens wil men mij voor extra gemaakte kosten niet schadeloos stellen.

Bij aankomst

  • Algemeen 1
op 22 mei 2019 bestemming: Verenigde Arabische Emiraten / Dubai, reisperiode: april 2019

Reis geboekt via Expedia, maar aangegeven kamerindeling kwam niet overeen waarvoor wij geboekt hadden. Werd een extra bed neergezet dat keihard en erg klein was, klagen bij hotel maakte totaal niks uit en tijdens verblijft ongenoegen geuit aan Expedia en zij geven aan dat zij niks kunnen doen zolang wij nog op de bestemming verblijven. Eenmaal terug, meerdere malen correspondentie gestuurd, maar Expedia heeft niet het fatsoen om de kwestie netjes en naar behoren op te lossen. Schandelijk

  • Algemeen 5
op 19 mei 2019 bestemming: Frankrijk / Orleans, reisperiode: mei 2018

Meerdere slechte service/boeking-verwerking en ongenaakbare kletsmajor klachten behandeling bij dit arrogante bedrijf.

  • Algemeen 2
op 15 mei 2019 bestemming: Vietnam / Hanoi, reisperiode: mei 2019

Slechtste service die ik ooit heb meegemaakt. Ik wilde mijn reisdatum aanpassen. In totaal meer dan 5 uur aan de telefoon gezeten met verschillende medewerkers van de klantenservice. Er werd meerdere keren beloofd terug te bellen, maar dat gebeurde niet. Steeds belde ik zelf terug en wist de medewerker niet wat er met me was afgesproken. Uiteindelijk volgde de boodschap dat ik contact op moest nemen met de uitvoerende vluchtmaatschappij, omdat Expedia mij niet verder kon helpen. De beloofde service wordt niet geboden, ik ben van het kastje naar de muur gestuurd en stond uiteindelijk met lege handen.

  • Algemeen 2
op 15 mei 2019 bestemming: Engeland / Londen, reisperiode: mei 2018

Geboekt en betaald via Expedia, bij aankomst blijkt het hotel niet door expedia betaald. Ter plekke het hotel nogmaals betaald en expedia gecontacteerd om het dubbel betaalde bedrag terug te krijgen. Heb nu vele mails gestuurd, maar telkens heeft expedia een smoes om het dubbel betaalde bedrag niet terug te betalen. Zo hebben ze een storing, kunnen ze niet bij de mail, kunnen ze om veiliheidsredenen de bijlage (kopie factuur) niet openen en moet deze in jpg of pdf zijn, terwijlk dit al een JPG is. Etc.
Expedia doet er alles aan om het dubbel betaalde geld niet terug te hoeven betalen, is slecht bereikbaar, antwoord maar sporadisch op mails. Kortom, wij boeken nooit weer bij Expedia.

  • Algemeen 1
op 13 mei 2019 bestemming: Verenigde Staten / New York, reisperiode: november 2019

Wij willen met een vrienden groep van 6 pers naar new york. vlucht en hotel. alles ingevuld maar een weekend geprobeerd om het bedrag te batelen wat niet lukte. Niet met credit card of i deal. maandag contact gehad met de bank en daar is alles in orde. wederom met expedia gebeld en weer alles voor de 3 keer met hulp van expedia geprobeerd de reis te boeken wat niet lukte. zei gaven aan om dan iedereen appart te boeken, maar dan vervalt de pakket korting van 430 euro. expedia kan geen passende oplossing bieden ook nog het risico dat men niet met zijn alle op de zelfde vlucht zit of hotel . hele rare gang van zaken ik ben een vaste klant met meerdere reizen geboekt met expedia. zal de laatste zijn.

  • Algemeen 1
op 29 april 2019 bestemming: Nederland / Hoorn, reisperiode: april 2019

Zaterdag 6 april hotel geboekt in hoorn via expedia..dit was onderweg en had per ditect een hotel nodig..dit lukte via expedia en aldaar aangekomen was er niets bekend..dus daar 95 euro contant betaald en heerlijk geslapen..vervolgens werden we vrijdag 12 april om 23.00u gebeld door het hotel waar we bleven..ik zei dat we vorige zaterdag al waren geweest en daar was voor ons en het hotel de kous af..echter.. werd er van mijn creditcard nog eens 95 euro afgeboekt..ik bel het hotel en die kon niks doen omdat het een no show was en zij ook geen geld hadden ontvangen..ik bellen met expedia..en zij zeiden dat ik naar mijn geld kon fluiten omdat ik de datum had moeten controleren..u bent gewaarschuwd en ik adviseer om te boeken bij booking.com of trivago..waar het wel altijd goed gaat..boek NIET bij expedia!!!

  • Algemeen 1
op 26 april 2019 bestemming: Duitsland / Keulen, reisperiode: april 2019

Wilde reservering annuleren omdat op website van geboekte hotel stond dat hotel gesloten was. Expedia wilde zelf uitzoeken en zou terugbellen (niet gedaan). volgende dag zelf weer gebeld. Wilden het uitzoeken. Gaven aan het hotel bestaat nog (overgenomen voor ander en voortgezet op locatie 30 min lopen van af oude die in centrum was, reden van boeking was centrum). Doorverbonden met afdeling die annulering kon regelen. Kreeg de vraag waarom ik wilde annuleren, nou omdat het het GESLOTEN is. Na 2 x meer dan 30 min. aan de lijn gehangen te hebben eindelijk kunnen annuleren.

  • Algemeen 1
op 18 april 2019 bestemming: Nepal / Kathmandu, reisperiode: april 2019

We hebben een retourvlucht geboekt naar Kathmandu. Aangezien KLM een deel van de vlucht laat uitvoeren door JET Airways en JET Airways alle vluchten annuleerde hebben wij ervoor gekozen om de reis kosteloos te annuleren, zoals dit ons beloofd was. Expedia kon geen alternatieve vlucht aanbieden via een andere maatschappij, althans dat wilden ze niet. Ik moest maar opnieuw boeken, terwijl ik het geld nog niet terug had ontvangen. Inmiddels is het 14 dagen geleden en de kosten van de vlucht zijn nog steeds niet teruggeboekt. Slechte service en klantonvriendelijk. Dit was de eerste en tevens de laatste boeking via Expedia.

  • Algemeen 1
op 18 april 2019 bestemming: Nederland / NL, reisperiode: april 2019

Boeking vlucht Malta - Amsterdam
Hier kon ik kiezen tussen o.a. KLM en Air Malta waarna ik KLM voor € 50,- meer koos (betrouwbaarheid)
Tevens betaalde ik € 60,- voor stoelreservering en 1 stuks ruimbagage.
Na boeking werd bekend dat KLM boekt maar Air Malta vliegt.... (zonde van de € 50,- extra)

Uiteindelijk kon ik bij KLM inloggen maar geen stoel reserveren, dit moest bij Air Malta.
Bij Air Malta zijn mijn gegevens echter niet bekend.

De dag ervoor met Expedia gebeld en uiteindelijk 40min aan de lijn blijkt dat stoelreservering niet mogelijk is zonder nog een keer extra bijbetaling aan Air Malta.

Welke van de partijen nou slecht presteert weet ik niet.
KLM waar je uiteindelijk € 110,- extra betaald en totaal geen service van kan verwachten.
Air Malta welke nog een keer extra geld wil ontvangen voor een al betaalde stoelreservering.
Of Expedia waar je 40min mee aan de lijn hangt en bovenstaande verhaal te horen krijgt?

  • Algemeen 3
op 15 april 2019 bestemming: Nederland / Bussum, reisperiode: april 2019

Na een foutieve boeking direct het hotel in kwestie gebeld. Die vertelden me dat de boeking nog niet binnen was en ik zo snel mogelijk Expedia moet bellen om te kostenloos te annuleren. Helaas kon dit niet bij Expedia en kreeg ik het betaalde bedrag niet terug. Het was mijn eerste boeking via Expedia en ook gelijk de laatste.

  • Algemeen 1
op 10 april 2019 bestemming: Spanje / Ibiza, reisperiode: mei 2019

Ivm boeking bij expedia ,let goed op,hebben gisteren een hostal geboekt voor de prijs van 339 euro per persoon ,hebben onze gegevens ingevuld en wanneer we bij de betaling kwamen was er plots 35 euro bij
Na klacht in te dienen ,wat bij expedia blijkbaar altijd word afgehandeld met sorry kunnen niks aan doen ,kregen we als antwoord dat we de prijs aanvaard hadden
Let aub goed op voor je betaald

  • Algemeen 1
  • Vorige
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Volgende