Evelien
op 1 april 2019
bestemming: Duitsland / Keulen, reisperiode: juli 2019
Vandaag kamer geboekt voor een hotel in Keulen via Expedia. Betaald via iDEAL.ik werd teruggeleid naar de pagina van expedia met de melding sorry er is iets fout gegaan probeer het later opnieuw. Het bedrag is inmiddels al van mijn rekening. Telefonisch contact gezocht met Expedia. Het antwoord wat ik kreeg was sorry ja we kunnen niets voor u betekenen...ik kon wel een nieuwe boeking maken en nog eens de ruim 250 euro overmaken. Slechte zaak van expedia...zeer klantontvriendelijk!
... Lees meer
Roelof
op 16 maart 2019
bestemming: Vietnam / Ho Chi Minhstad, reisperiode: maart 2018
Ik had een bevestig van expedia voor hotel elios. Ik had zelfs vooraf betaald. Aangekomen blijkt het hotel de schriftelijke bevestiging niet kennen en voorts geen kamer vrij te hebben. Daar sta je dan midden in de nacht na 18 uur reizen . Zoek maar een slaapplaats. Ik mailde terstond expedia voor een oplossing. Zelfs nu na 24 uur wachten nog geen reactie, advies vertrouw de bevestigingen van expedia niet en vraag het desbetreffende hotel om een bevestiging
... Lees meer
Mike
op 11 maart 2019
bestemming: Italië / Rome, reisperiode: oktober 2018
Wat een bizar slecht bedrijf is dit zeg... Na onze reis aangekomen bij ons hotel bleek het hotel dicht te zijn vanwege een verbouwing. Het hotel heeft dit netjes door gecommuniceerd naar expedia maar expedia heeft ons hier niks van laten weten. Daar sta je dan in hartje Rome met je koffers... Contact opnemen met expedia heeft geen zin want ze namen geen enkel telefoontje op. Bij thuiskomst hebben we gelijk onze klachten gemaild met daarbij vraag naar een uitleg. Ook het email contact met expedia is dramatisch. Ze reageren of gewoon helemaal niet en als je geluk hebt na een maand op zn vroegst. Ik raad dan ook niemand aan om met expedia in zee te gaan! Wij wachten namelijk nog steeds op ons geld wat ze zouden overmaken. Je raad het al, nog steeds niks gehad.
... Lees meer
Nettie Middelkoop
op 9 maart 2019
bestemming: Nederland / Diemen, reisperiode: september 2019
Ik boek een reis en alles weer afgeschreven van mijn kaart. Komt er een storing. Weg reis en nogmaals boeken . Wordt het 400 euro duurder.
Bijster
op 6 maart 2019
bestemming: Thailand / Koh Samui, reisperiode: januari 2018
Accommodatie die geheel niet overeen kwam met door Expedia gepubliceerde fotos en omschrijving. Na 6 weken nog steeds geen reactie op al mijn mails!! Schandalige organisatie, ga er niet mee in zee!!
MP Mandemaker
op 5 maart 2019
bestemming: Spanje / Málaga, reisperiode: december 2018
Hadden via expedia voor €133 een auto gehuurd bij interrent . Bij aankomst moest er getekend worden en werd €250 geblokkeerd. Na inlevering werd nog eens €170 verrekend. Klacht ingediend maar Expedia gaf geen thuis. Ben klaar met die club. Van veilig en betrouwbaar is weinig over.
Linda
op 2 maart 2019
bestemming: Duitsland / Berlijn, reisperiode: april 2019
Als er een fout is gemaakt wil het hotel compenseren. Maar Expedia niet. Dus denk na voordat je je creditcard nummer opgeef. Ze schrijven het gewoon af. En als je contact zoekt geven ze niet thuis. Eerste dame bijzonder vriendelijk van goede wil daarna veranderen ze en doen ze niks meer voor je. Onbetrouwbaar. Jammer gingen met veel mensen. Nu gaat iedereen annuleren en met een andere maatschappij
Johannes van den Bos
op 25 februari 2019
bestemming: Verenigde Staten / San Diego, reisperiode: maart 2018
Ik heb in 2016 en 2017 regelmatig verblijven geboekt via Expedia. Gedurende deze periode heb ik ruim veel rewards gespaard. Deze rewards heb ik inmiddels al 3x geprobeerd te verzilveren. Helaas zonder succes!! Na de eerste boeking (in 2017) zag ik gelukkig op tijd dat de rewards niet verrekend waren, dus direct weer geannuleerd. De tweede keer had ik een hotel in Amsterdam geboekt. Alles leek in orde totdat ik bij het hotel circa 100 euro meer kon afrekenen. Het bleek toen dat de rewards wederom niet waren verrekend.
Zojuist heb ik opnieuw de rewards toegepast. Alles klopte wederom, totdat ik de factuur bekeek. Wederom waren de rewards niet toegepast en moest ik circa 120 euro meer betalen.
Klantenservice wederom gebeld. Zij gaven aan dat ze een storing hadden en boden mij een restitutie van circa 55 euro aan (ipv de circa 120 euro volgens de site). Ik heb de medewerker hierop geattendeerd en eveneens aangegeven dat dit niet de eerste keer is dat dit gebeurd is. De medewerker gaf aan dat ik maar een printscreen moest versturen. Ik ben hier niet mee akkoord gegaan, dit gezien de medewerker niet eens de moeite nam om zelf wat meer moeite te doen en verantwoordelijkheid te nemen. Zoals het er nu op lijkt zal ik vanaf nu alleen nog maar gebruik maken van Booking.com . Tot dusver heb ik bij Booking.com alleen maar goede ervaringen met de boekingen en tarieven. Ik zal in ieder geval waarschijnlijk niet meer het gevoel krijgen dat ik belazerd word!!!!
Johanna
op 19 februari 2019
bestemming: Ierland / Dublin, reisperiode: januari 2019
We hadden een hotel inclusief ontbijt gereserveerd. In hotel bleek er geen ontbijt-ruimte. Hotel personeel gaf aan dat de fout bij Expedia lag . We kregen s'ochtend een papieren zakje met één croissantje, appel, water of sinaasappelsap. ( Een attentie van het hotel)Er was op de kamer geen tafeltje waar we aan konden eten. Elke ochtend hebben we extra kosten moeten maken voor een normaal ontbijt. Tot twee keer Expedia per mail benaderd. Geen reactie mogen ontvangen. Juist dat laatste vind ik slecht. Erken je fout en ga in gesprek.
Suzanne
op 13 februari 2019
bestemming: Turkije / Istanbul, reisperiode: augustus 2017
Om een verhaal kort te houden.
Appartement geboekt in Istanbul via Expedia. Prachtige foto's met uitzicht op het water er de moskee. Bij aankomst bleek het in een achteraf steegje te zitten, het appartement was smerig. Vlekken en haren in het bed en op de tapenkapjes naast bed. Alles was smerig. Geen uitzicht wat er was wel een raam met rolluik die uitkeek op een container. Na contact op te hebben genomen met Expedia konden ze niks doen. We stonden dus letterlijk op straat met onze 3 kinderen in de avond met koffers en expedia deed niks. We hebben zelf een ander hotel moeten zoeken met heel veel moeite
Het heeft ons heel veel geld gekost. De taxi kosten, hotel kosten en telefoonkosten naar expedia. We hebben een klacht ingediend waar geen gehoor aan gegeven werd. Van de afdeling kan je niemand telefonisch spreken alles gaat per mail. We hebben door alles een slechte vakantie gehad met heel veel onkosten en expedia doet er niks aan.
Abir Erkens
op 12 februari 2019
bestemming: Kroatië / Dubrovnik, reisperiode: juni 2018
Let op! Expedia adverteerd met mooie prijzen maar zodra je gaat boeken komt er altijd een bedrag bovenop met als tekst 'sorry we vinden het heel vervelend als dit gebeurd'. Dit zijn oplichters.
Miriam
op 11 februari 2019
bestemming: Verenigde Staten / New York, reisperiode: augustus 2019
Hotelboeking New York: Een hotel geboekt met de standaard wijzigings mogelijkheden en gratis annulering. Nu hebben we zelf een fout gemaakt door een hotel boeking te maken met 2 nachten ipv. 1 (de vlucht terug is op de 2e avond). Maar zelf een wijziging hierin aanbrengen naar 1 nacht was niet mogelijk. Het was zelfs voor de klantenservice niet mogelijk om dit verblijf terug te schroeven, zij moesten dan eerst met het hotel bellen, dat lukte niet, en als alternatief moesten ze de gehele twee dagen laten vallen en dan konden ze een nieuwe boeking maken voor 1 nacht, maar niet tegen dezelfde voorwaarden (het hotel werd dan duurder EN moest vooraf betaald worden). Onnodig om te melden dat dit ons laatste contact ooit geweest is met deze neandertalers.
Ziemail5
op 8 februari 2019
bestemming: Spanje / Allicante, reisperiode: november 2018
Geannuleerde vlucht en reis zou binnen de 6 weken worden terugbetaald. Ondertussen zijn we 4 maanden en 5 mails verder. Na iedere mail zeggen ze dat ze gaan terugstorten, toch is dit nog niet gebeurd. Puur bedrog. Let op als je met Expedia boekt! Ik zou het niet aanraden.
Elsemieke
op 7 februari 2019
bestemming: Italië / Toscane, reisperiode: juli 2019
2 jaar geleden ging we op reis naar Slovenië. We hadden een appartement geboekt via Expedia. Bij aankomst bleek er een dubbel boeking gebeurd te zijn. We kregen dan plots een volledig ander appartement aangeboden en konden niet anders dan akkoord gaan. Er waren namelijk gaan andere appartementen meer beschikbaar... Ik moet er geen tekeningetje bij maken. Het aangeboden appartement voldeed niet aan onze wensen... Vorige week hebben we eens een test gedaan. Wij hadden een B&B in Toscane geboekt via Expedia. We kregen een bevestiging van onze boeking. We namen contact op met de B&B. Geen boeking ontvangen.
Let aub op met Expedia...
Natascha
op 3 februari 2019
bestemming: Indonesië / Denpasar, reisperiode: januari 2018
Via Expedia een hotel op het vliegveld geboekt voor 1 nacht. Omdat ik mijn vakantie wilde verlengen had ik het hotel gemaild met de vraag of ik deze dag kosteloos kon wijzigen in een andere dag. Kreeg een mail met daarin dat dit geen probleem was. Het enigste wat ik hoefde te doen was Expedia op de hoogte te stellen van de verandering. Ik zal het verhaal van mailen bellen bellen mailen en ergeren besparen, maar het kwam erop neer dat Expedia zei dat dit niet mogelijk was en dat ik opnieuw moest boeken 😳. Ik ben zelf langs het hotel gereden en daar het probleem uitgelegd en heb gewoon de kamer kosteloos kunnen verzetten. Geen probleem voor het hotel 💞
Expedia zijn gewoon oplichters!!! Zouden die overnachting dus lekker in hun zak gestopt hebben!!!! Wees op je hoede met dit bedrijf.
Wel eerder geboekt via hun wat verder wel prima was, maar ga niet iets willen veranderen.
I.Mecking
op 29 januari 2019
bestemming: Engeland, reisperiode: december 2018
Waardeloze regels zijn regels instelling. #Expedia heeft geen enkele coulance. in 2018 €5,74 'te weinig' betaald voor een Silver account. Dit omdat het ontbijt alleen ter plekke afgerekend kon worden. Waardeloze 'regels zijn regels' instelling. Klant kwijt. Boek dus niet bij Expedia is mijn devies.
Marc Coucke
op 28 januari 2019
bestemming: Engeland / Londen, reisperiode: oktober 2018
Reis naar londen geboekt. de prijs geafficheerd in Euro. Daar werd Hotel aangerekend in pond. Klacht neergelegd bij Expedia. Zouden verschil van 92 euro terug betalen. Wacht nol altijd op mijn centen ondanks herhaaldelijk aandringen.
Freeke Coppens
op 23 januari 2019
bestemming: Griekenland / Kreta, reisperiode: mei 2018
Samen met 3 vriendinnen een villa geboekt in de stad Chania, Kreta. Vliegtickets erbij geboekt via Expedia. Bij de omschrijving van de villa staat letterlijk: "Deze villa ligt in Stad Chania, vlak bij Mitropoleos-plein, Franciscaner klooster van Aghios Fragkiskos en Archeologisch Museum van Chania."
DUS MIDDEN IN DE STAD CHANIA!!
Hebben we geboekt. Krijgen we de bevestigingsmail met een link van de locatie.... blijkt deze 43 minuten van Chania te liggen.
Expedia gebeld. Zou binnen 48 uur terug bellen.
We zijn niet terug gebeld! Zelf weer gebeld. Blijkt de villa überhaupt niet te bestaan!!
Villa geannuleerd... willen ons totale geld bedrag terug!
Kan niet voor worden gezorgd. Mevrouw van de klantenservice schuift het probleem af op ons. Doordat wij op aanraden van een andere medewerker de villa geannuleerd hebben kan er voor ons niks meer betekent worden! WAARDELOOS!!
Vervolgens de tijden van de tickets gevonden bij de luchtvaartmaatschappij. Blijken tickets te zijn van €173 euro. Bij expedia betalen we er €243 per persoon voor...! Waar is die andere €70 euro gebleven? In eigen zak?
Werkelijk waar een leugen verkopen en vervolgens de schuld op de consument afschuiven! Kortom Expedia is een OPLICHTER! NIET BIJ BOEKEN!
Marie-Louise
op 12 januari 2019
bestemming: Frankrijk / Reims, reisperiode: september 2018
Verschrikkelijk slecht hotel dat Expedia aanbood. En een heel verwarrende tekst over de annuleringsmogelijkheid. Wat op de site van Expedia stond, was achteraf niet waar. En Expedia geeft geen antwoord op mijn klacht. Ook niet na 4 x klagen en na 4 maanden..
E.
op 28 december 2018
bestemming: Slovenië, reisperiode: september 2018
Ik heb al zo’n 15 keer hotels via Expedia (binnen en buitenland) geboekt en alles is altijd goed gegaan. Onlangs had ik een probleem met een boeking. Betaling van 1500 euro was wel afgeschreven maar boeking was mislukt stond er in beeld. Klantenservice benaderd via Facebook en kreeg ontzettend snel reactie en het was vrijwel direct opgelost.
Ik heb geen ervaringen met vluchten boeken via Expedia, dat doe ik wel liever direct via een luchtvaartmaatschappij. Maar met hotels kan het je flink wat geld besparen als je de goeie deals eruit weet te vissen!
F. Drenthen
op 27 december 2018
bestemming: Verenigde Staten / Las Vegas, reisperiode: november 2018
Ik zou naar Las Vegas met twee tussen stops. Frankfurt en Calgary. Niet wetend dat Calgary in canada ligt en dus visum verplicht is. Voor Amerika had ik het ESTA visum maar werd geweigerd in te stappen in Frankfurt omdat ik geen visum had voor Canada. Bij de balie van Canada Air zei men dat ik dit alla minuut nog kon regelen via een online aanvraag. Omdat ik alleen een mobiel heb en geen computer, heb ik direct Expedia gebeld voor hulp en deze was direct resoluut door te zeggen dat het mijn eigen verantwoording was en dat ik de kleine lettertjes maar had moeten lezen en dit was tevens het einde van het gesprek. Daar sta je dan wetend dat je vlucht vertrekt en het besef dat je organisatie Expedia er een RUR (red uw reet) beleid op na houd. Dit had voorkomen kunnen worden als Expedia informatie had gegeven of je een visum nodig hebt of niet (dit kunnen ze melden in je reisplan) voor de landen waar je naar toe of langs gaat. Ik mag aannemen dat zij hier beter van op de hoogte zijn dan een reiziger die volgens de website van Expedia alles zelf maar moet uitvogelen. Als je de website goed leest schuiven ze de verantwoording geheel naar de reiziger toe en de belandrijke informatie die je nodig heb moet je dan zelf maar allemaal uitzoeken . Gaat er dan iets verkeerd dan is het de reizigers zijn eigen schuld en niet die van Expedia want die schermen dan met hun kleine lettertjes en kun je het zelf maar uitzoeken. Daarom zal ik nooit meer gebruik maken van deze organisatie of aanbevelen bij familie en vrienden. Als afsluiting wil ik mijn complimenten geven aan de medewerkster en haar chef aan de balie van Lufthansa in Frankfurt dat zij hun best hebben gedaan zodat ik toch nog de volgende dag naar Las Vegas kon, en tevens hebben doorverwezen naar een loket waar ik een goedkoop hotelletje kon vinden om de nacht door te brengen, anders had ik tot de volgende dag op het vliegveld moeten slapen.
Piessens
op 26 december 2018
bestemming: Nederland / De rijp, reisperiode: oktober 2018
Door een fout van expedia werden er geen bijkomende kosten voorgerekend op de website, na telefonisch contact of dit wel klopte gelijk telefonisch geboekt waarbij het gesprek werd opgenomen en nogmaals bevestigd dat er geen bijkomende kosten waren.
Helaas voor vertrek een mail of we even het resterende bedrag wilden overmaken voor de bijkomende kosten 40% van de reissom!
Weer gebeld met expedia waar ze zeiden dat het inderdaad niet klopte maar ik nu alleen nog kon annuleren met kosten of betalen en na de reis het bedrag terugvorderen wat volgens de telefoniste zeker zou gebeuren omdat ik volledig in mijn recht stond.
Nu vele mailtjes later is het dossier gesloten en krijgen we dus niks terug.
Het is echt een corrupte boevenbende daar en ik raad het iedereen af bij expedia te boeken.
Anoniem
op 21 december 2018
bestemming: Duitsland / Keulen, reisperiode: december 2018
Hotel geboekt voor 1 nachtje in Köln, Duitsland. Meteen betaald via iDEAL, ook gewoon afgeschreven dus. Maar GEEN bevestigingsmail/boeking of iets ontvangen. Wij toch maar naar hotel gegaan en die konden dus geen reservering vinden en konden niets voor ons doen. Wij Expedia gebeld, kom je eerst in de wachtrij en hup, expedia is gesloten. Lekker dan, daar sta je dan. Doei geld! Nog een keer moeten betalen dus voor het hotel anders hadden we geen slaapplek. Gewoon KLOTE organisatie. Bedankt he!
An
op 12 december 2018
bestemming: België / Brussel, reisperiode: januari 2018
Zeer slecht! Mijn man krijgt een bevestigingsms binnen op naam van Bernard Dambrine voor een boeking van 12 januari 2019 op 13 januari 2019. Hij heet echter niet zo, en zegt de boeking niet gedaan te hebben. Ook zijn de 4 laatste cijfers van de VISAkaart anders. De klantendienst kan niet bevestigen dat zij een ernstige fout hebben gemaakt en kan niet aangeven dat mijn man hier niets mee te maken heeft. Zij geven ook niet aan maatregelen te nemen om dergelijke fouten in de toekomst te vermijden. Ik kan dus momenteel de reservatie van deze persoon annuleren of volledig wijzigen!
Lydia Bergfeld
op 4 december 2018
bestemming: Portugal / Portimão, reisperiode: februari 2018
Pedro en collega's van de receptie van hotel Da Rocha , Portimao Portugal zijn super vriendelijk en attente mensen . Op mijn jaardag werd ik letterlijk met champagne verrast en nog veel meer. Lydia vroeg waarom zij geen 5 sterren hotel zijn....en het antwoord van Pedro ...omdat jullie de 5de ster zijn :)..
Meriel
op 30 november 2018
bestemming: Portugal, reisperiode: oktober 2018
De vlucht geannuleerd door staking in Belgie, nog steeds geen cent teruggekregen,zowel vlucht als hotel bij Expedia geboekt nduit schandalige naservice, reeds heel de maand zelf moeten achter zitten, wordt van het kastje naar de muur gestuurd !!!
C Hendriksen
op 24 november 2018
bestemming: Nederland, reisperiode: november 2018
Ik had gezocht op datum 30 November. Op de een of andere manier is bij het finalizeren van de boeking gewijzigd in 3 December... Op zich waren ze behulpzaam bij het omboeken, maar natuurlijk wel tegen extra kosten :-(
Rens Nibbeling
op 11 november 2018
bestemming: Nederland, reisperiode: november 2018
Geboekt via Expedia, kreeg een foutmelding. Wel betaald, uiteindelijk na telefonisch contact medewerker bleek het hotel niet geboekt te zijn. Haar “oplossing” was opnieuw boeken en hopen dat het goed gaat. Voor mij totaal onacceptabel, heb rechtstreeks het hotel benaderd en zij zijn wel bereid mij te helpen het uitzoeken en oplossen. Eenmalig via Expedia geboekt, dit was zeker ook de laatste keer.
Michael
op 10 november 2018
bestemming: Marokko, reisperiode: november 2018
Expedia blokkeert het telefoon nr waar je ingeeft. Als je hun klanten service belt krijg je te horen dat de oproep niet is toegestaan en dat je kun klanten service moet bellen. Als je een andere telefoon gebruikt lukt het opeens wel. Ziekelijk
Karel Claus
op 6 november 2018
bestemming: Italië / Rome, reisperiode: oktober 2018
Omdat de 0 niet voorkomt kan ik geen O geven. Door de staking op Brussel Zaventem 26-27.10, werd onze Ryanair vlucht gecancelled. Expedia wou niet tussenkomen, het hotel in Rome wou zelfs geen boeking overplaatsen naar een andere datum! Schande!!
Expedia nooit meer ! Bedriegers zijn het ! Men zegge het voort!
R de Oude
op 4 november 2018
bestemming: Indonesië / Bali, reisperiode: oktober 2018
NOOIT MEER EXPEDIA!! In oktober reis geboekt met verkeerde optie, dus geannuleerd. Zou het bedrag van meer dan €800 binnen 7-14 dagen terug krijgen. Meer dan een maand later, emails en telefoontjes met 'binnen uiterlijk 5 dagen krijgt U het teruggestort'. Nog steeds helemaal niks teruggekregen!!!
Zeynep
op 27 oktober 2018
bestemming: Turkije / Istanbul, reisperiode: november 2018
Reis geboekt en betaald. Krijg je bericht van het hotel dat deze de boeking annuleert. Vervolgens bel je expedia ben je uren in de wacht, letterlijk uren. En vervolgens komt er nog niks uit. Weg 400 euro! Schandalige service !! Belachelijk dit. Lekker geld verdienen zo !!
Fons Zwenger
op 26 oktober 2018
bestemming: Italië / Sardinië, reisperiode: augustus 2018
Wij hebben via Expedia een auto gehuurd en de initiele boeking 1 dag laten verzetten. Hierbij is door Expedia een fout gemaakt waardoor een halve dag extra huur moest worden betaald. Daarnaast werd autohuur door zowel Expedia in rekening gebracht als door verhuurmaatschappij en is autohuur 2x van de creditcard afgschreven. Na thuiskomst hierover met Expedia contact opgenomen en bewijsstukken overlegd. Inmiddels zijn we 2 maanden verder en 17 mailtjes en evenveel telefoontjes verder en nog steeds heeft Expedia klacht in behandeling en geld niet teruggestort omdat dit nog in onderzoek is. Ook wil Expedia geen deadline geven wanneer zij uitsluitsel over de klacht/afdoening gaan geven. Een zeer slechte service. Mijn advies is: doe geen zaken met Expedia maar boek rechtstreeks over via een andere tussenpersoon!
J. van Rees-Fredriksen
op 22 oktober 2018
bestemming: , reisperiode: oktober 2018
Bij aankomst kamer niet beschikbaar. Zelf maar zien bij de vervangende verblijf te komen. Was niets. Na veel telefoontje iets anders. Ging allemaal erg moeizaam. Op mails wordt niet gereageerd. Heeft ons een dag gekost en onkosten. Al met al slechte organisatie. Nooit meer Expedia en raadt het niemand aan.
Ben
op 18 oktober 2018
bestemming: Israël / Tel Aviv, reisperiode: oktober 2018
Prijs was inc. belastingen! bij de autoverhuurer moest ik toch airport belasting betalen. ik heb expedia gebeld, medewerkster Jamila vond dat ik in Palestina ben geweest, ik zei dat ik in Israel ben geweest, haar antwoord:
het is Palestina. ik vind dat Jamila haar politieke mening hoort niet bij haar werk met de klanten!
Lynn Austin
op 16 oktober 2018
bestemming: Engeland / Londen, reisperiode: november 2018
Ticket geboekt. geld afgeschreven maar krijg vervolgens een error en ontvang geen ticket. telefoon nummer op de klantenservice is niet in gebruik
Linda
op 28 september 2018
bestemming: Verenigde Staten, reisperiode: december 2018
Waardeloze Expedia: ze innen wel betaling, maar je krijgt gen boeking. Als je daarna opnieuw boekt is het plots 25% duurder. Je wordt 5 x uit het systeem gegooid en elke keer als je opnieuw boekt, gaat de prijs omhoog, waarschijnlijk door onwenselijk cookies.
Pieter De Croock
op 17 september 2018
bestemming: Italië / Sardinië, reisperiode: juli 2018
Reis geboekte in september 2017 voor vertrek op 21/7/2018.
Op 21 juli 2018 (10 maanden na reservatie én 1 uur voor het opstijgen) meldt Expedia klantendienst (in gebroken frans en vanuit USA) ons dat ons hotel overboekt is. Expedia weigert een tussenkomst te doen voor de kosten van onze vlucht en huurauto en betaalt enkel het verblijf terug.
Expedia weigert vervolgens elke communicatie met ons, luistert niet naar onze schadeclaims en doet alfsof er neits aan de hand is.
Absoluut te mijden bedrijf, tenzij je graag bedrogen wordt waar je bijstaat. Ons heeft Expedia alvast voor zo'n 1400 € opgelicht.
2 maal nadenken alvorens te boeken dus.
Annemarie Enters
op 16 september 2018
bestemming: Italië / Venetië, reisperiode: september 2018
Op het vliegveld van Venetië bleek dat we voor onze twee koffers moesten betaln, terwijl dit nergens op de website van Expedia vermeld was. Dit betekend tenenkrommnd oponthoud, ook voor andere passagiers. Het balie personeel van Brussels Airlines as ook niet over Expedia te spreken. De vlucht naar Athene had WEL de mogelijkheid om vooraf voor bagage te betalen. Nee, dit is de laatste keer dat ik met deze maatschappij in zee ga.
Jeany en Paul
op 12 september 2018
bestemming: Indonesië / Ambon, reisperiode: september 2018
Reis ivm familieomstandigheden moeten annuleren. 10 telefoontjes, 10 verschillende verhalen over mogelijkheden voor omboeking, terugkrijgen van geld of andere opties. Wat een kneuzen/onbekwaam personeel. Nooit in zee gaan met Expedia!!!
Mahsa
op 11 september 2018
bestemming: Zuid-Afrika, reisperiode: oktober 2018
Vlucht is vanuit expedia gannuleeerd. Vervolgens aarde en hemel bewogen om het bedrag terug te krijgen. Wat na een maand nog steeds niet gerestitueerd is. En dan ook nog eens het fatsoen missen om de 3 euro aan boekingskosten niet terug te storten. Top service. Nooit meer.
Adrie
op 9 september 2018
bestemming: Filipijnen / cebu city, reisperiode: december 2018
Ik boek altijd hetzelfde hotel in Cebu wat normaliter gratis gecancelled kan worden. Er staat ook gratis cancelen bij het overzicht als je aan het zoeken bet. maar als je dan geboekt hebt blijk je de eerste nacht kwijt te zijn bij het cancellen. Ze wijzen naar de hotevoorwaarden maar ik heb zwart op wit dat het hotel geen nacht inhoudt. Dat geld houdt dus expedia mooi zelf. Protesten worden niet geantwoord. dus ben ik van plan na het cancelen mijn Visa creditcard op de hoogte te brengen van deze slechte praktijken... BOE EXPEDIA NOOIT MEER.
Overigens vinden de hotels ter plekke Expedia ook niets..
dus boek Agoda of Bookings.nl.
PS Hotels.com schijnt ook Expedia te zijn...
Radjindre Ramdhani
op 7 september 2018
bestemming: Frankrijk / Parijs, reisperiode: augustus 2018
Via Expedia naar Parijs geboekt. Later verkoos ik toch een andere hotel. Zonder kosten, direct geregeld door de medewerksters. Alles was tot in de puntjes geregeld. Alleen bij aankomst op CdG vliegveld, ontbrak de geboekte bus shuttle naar het hotel. Ik belde naar Nederland en direct kwam de medewerkster met een oplossing: op kosten van Expedia mocht ik een taxi nemen naar het hotel. De service en dienstverlening van Expedia is absoluut top!! Ik ga in de toekomst zeker nog op pad met Expedia. Het geduld, het begrip en de tips van de medewerkers is absoluut een tien waard!
RvdW
op 5 september 2018
bestemming: Spanje / Marbella, reisperiode: juni 2018
Zeer slechte ervaring met de bereik- en behulpzaamheid van Expedia. Zowel bij het boeken (en vooral ophalen) van een huurauto, als met de betaalopties, als met de afhandeling. Dan krijg je uiteindelijk een kortingsbon, gebruik je die voor een boeking die volledig annuleer (met refund), maar als je annuleert ben je wel je waardecoupon kwijt. Account verwijderen is blijkbaar ook heel moeilijk, namelijk kan niet direct, moet 30 dagen overheen gaan. Leuke site, aanbiedingen, maar bereikbaarheid en service is ver te zoeken.
Rob
op 4 september 2018
bestemming: Indonesië / Manado, reisperiode: juli 2018
Expedia is van mening dat het niet van belang is om te vermelden dat er 64 trappen gelopen moet worden naar de accommodatie van Janji Laut op Sulawesi. Ik als rolstoelgebruiker had dit maar moeten vragen. Dus is het mijn eigen schuld dat ik daar geboekt heb, dus weggegaan naar ander hotel, maar geen geld terug. Foei expedia
Angelique
op 3 september 2018
bestemming: Verenigde Staten / New York, reisperiode: augustus 2018
De reis verliep volgens plan. Vlucht prima, transfer goed geregeld. Prima hotel.
A.a roeterdink
op 1 september 2018
bestemming: Filipijnen / Qeuzon, reisperiode: september 2018
Ze geven geen goed mail aders op en zijn niet te bereiken schandalig gewoon
Jale
op 28 augustus 2018
bestemming: Frankrijk / Lyon, reisperiode: augustus 2018
Foute boeking die niet meer gewijzigd/gecancelled kon worden ivm strikte procedure, wat erg klantonvriendelijk is. Je zou binnen 1 dag mogen annuleren maar in praktijk komt het erop neer dat je alleen boeking tijdens kantooruren kunt cancelen. Er is dus geen oplossing voor buiten kantoortijden. Daarnaast ontzettend lange wachtijd aan telefoon en is de support ook nog eens erg traag. Dit is mijn 1e en laatste Expedia boeking.
Nico van Duijn
op 24 augustus 2018
bestemming: Frankrijk / Agde, reisperiode: augustus 2018
Hotel met restaurant maar als gast kan je er niet eten als je op je Tom Tom (gps) dit hotel wil zoeken vergeet het maar
Nick 86
op 22 augustus 2018
bestemming: Thailand / Indonesië, reisperiode: mei 2018
Waardeloos bedrijf!
Vanaf Mei 2018 al bezig om mijn beloofde €25,80 terug te krijgen.
Ticket in Indonesië geannuleerd waarvan een deel werd teruggestort. Dit i.v.m. de recente aanslagen in Surabaya.
Dit is een retourboeking die per mail is bevestigd door Expedia maar na vele malen contact te hebben gehad steeds niet wordt betaald. De melding is steeds hetzelfde "we zetten het door naar de afdeling excuus voor het ongemak". Na vele maanden valse beloftes ben ik helemaal klaar met dit bedrijf en hun loze woorden.
We hebben bijna 7 maanden gereisd en voornamelijk goede organisaties gehad waarop dit de absoluut de uitzondering is.
Frendalie Aurelia Marchena
op 16 augustus 2018
bestemming: Curaçao / Willemstad, reisperiode: augustus 2018
Beste Expedia.
Ik ben zwaar teleurgesteld hoe er met klanten worden omgegaan binnen uw bedrijf. Mijn Moeder is ziek, en door een storing tussen Uw Bedrijf en de bank, kan ik er niet zijn voor mijn Moeder haar operatie. En ik wordt behandeld als strond. Hier de situatie:
Ik he been ticket op de 12ste geboekt Naar Curacao, voor 803.48 euro. Betaald en van me rekening af. Zie mijn afschrift. Ik kreeg een scherm te zien om te bedanken end at ik een email zou krijgen. Toen ik geen email kreeg, vulde ik een contactformulier in op uw website, om te vragen waar mijn bevestiging blijft. Geen antwoord. Via twitter neem ik contact op met ene ¨Theadora¨ die tegen mij spreekt dat Ik het teruggestort had gekregen. Waardoor ik een bewijs stuur dat er niks op me rekening is gekomen. Ze zegt het zit in de system dus ik heb het onvangen. Ik verwijs weer naar die screenshot van mijn rekening die ik stuurde. Zie hier beneden.
Ik bel met de Rabobank, die zeggen dat ze niks nog binnen hebben. Ik wordt verwezen naar een telefoon nummer. Ik bel op, en spreek een mevrouw die lijkt medelijden te hebben. Ik leg uit aan haar dat mijn Moeder ziek is, en dat ik er op zondag moet zijn voor haar operatie. Als de bank geld voor mij stort op maandag, dan ben ik er toch niet voor mijn Moeder, en mijn zusje. En wat als ze komt te overlijden?
Terwijl ik vanaf de 12de hebt geboekt, en een scherm zag die aangaf dat het gelukt was en ik een bevestiging zou krijgen. Inmiddels zijn de tickets duurder, en ze vraagt me of me familie kan meebetalen voor een andere. Ik leg uit dat ik alleen in Barcelona ben, end at mijn familie geen 958 euro zomaar heeft liggen. Het is niet mijn schuld als er een storing is tussen Expedia en de bank, of dergelijk. Ik sta in de wacht, en ze zegt dat ze voor mij gevochten heeft voor een ¨afterpay¨of iets dergelijk maar het mag niet.
Krijg ik de dame Theadora weer aan de lijn die me dus op twitter informeerde. Ik leg uit hoe het is gegaan, Dat ik geen bericht ontving van mijn contactformulier, dus ik ging op twitter, de Rabobank heeft geen betaling van hun, en mijn Moeder is ziek. Ik moet op Curacao komen, maar tickets zijn duurder en ik vind het niet eerlijk hoe er wordt doodgewoon gezegd dat ik een nieuwe reservering moet maken, zonder me geld terug, en met een duurdere prijs. Haar response: ze kan zien dat ik meerdere tickets heb gekeken en wou betalen, sommigen duurder dus ik moet het geld hebben. Ik was zo geschrokken, zo gaan we met klanten om. Dus ik gaf aan, dat toen ik dacht dat mijn ticket geboekt was, ik kleren en dergelijke voor mijn Moeder ging halen om te slapen in het ziekenhuis. Maar dat is haar zaak niet. Er stond duidelijk op het scherm dat het betaald was en ik een bevestigings email zou krijgen. Enige reden waarom ik op twitter ging was om mijn boekingsbevestiging op te vragen.
En we zijn nergens gekomen, want ik werd alleen maar beledigd, en mijn financiële situatie is mijn zaak. Het feit is dat ik betaald heb, en dat ik nu hoor, dat ik duurdere tickets heb proberen te betalen, terwijl ik mijn Moeder haar operatie niet kan bijzijn, vind ik vreselijk. Ik ga niet op vakantie, ik ga niet naar een hotel. Mijn Moeder is ziek. ZO gaat expedia dus met klanten om. Geen tegemoed koming, terwijl er duidelijk wordt gezegd dat het een storing was tussen Expedia met de bank, en die mevrouw erbij, over prijzen van mijn boekingen. Niet mogelijk iemand anders te spreken.
Het lijkt alsof er geen mensen bij Expedia werken met een geweten, of zeker van een boom gegroeid want moeders hebben ze niet denk ik. Gelukkig worden mijn gesprekken opgenomen. Verwacht een video met mijn verhaal en opnames binnen kort. Bid voor mijn moeder haar operatie.
M. van Paridon
op 15 augustus 2018
bestemming: België / Brussel, reisperiode: augustus 2018
Drie dagen van tevoren wilden we de laatste nacht van één van onze twee kamers (in het uitstekende Maxhotel) annuleren, waarvoor Expedia €70 in rekening wilde brengen. Bij het hotel zelf zou dit niets hebben gekost en zouden we gewoon ons geld terug hebben gekregen (evenals bij Booking, trouwens). Advies: gebruik Expedia als hotel-zoekmachine, maar boek bij het hotel zelf (is vaak zelfs goedkoper, ondanks de claim van Expedia dat je “ledenkorting” zou krijgen).
Nadia
op 10 augustus 2018
bestemming: Marokko / 09-08-2018, reisperiode: augustus 2018
Auto gehuurd via expedia, een mercedes a klasse of vergelijkbare auto onder de catogorie groot en we krijgen een afgetrapte renault. We bellen naar expedia en die zeggen makkelijk jullie moeten een nieuw auto boeken want we hebben de code niet goed doorgegeven van de auto. Het is hoogseizoen geen autos meer beschikbaar! Plus de kosten en de extea kosten moeten we zelf dokken. Echt vuile oplichters bah! Wil je je vakantie verzieken dan bij expedia boeken!
Anoniem
op 10 augustus 2018
bestemming: Spanje / Valencia, reisperiode: juli 2018
Hotel en appartementen waren fantastisch omdat het personeel heel vriendelijk is en het probleem goed oploste voor ons. Ook het reisbureau heeft dat gedaan bij een overboeking.
Maar als de accomodaties of reisbureau wat wil overleggen met Expedia geven ze geen gehoor op het moment dat er iets geregeld moet worden,wat niet kan wachten. Waardoor wij pas een dag later wisten waar we aan toe waren doordat het reisbureau actie had genomen met de accomedatie. Expedia had nog niets van zich laten horen. Ze zijn totaal niet vriendelijk en collegiaal. En dit kan gewoon niet
Expedia geeft ook geen duidelijk informatie over hotels op internet. Ze willen het mooier voordoen dan dat het is.
Wij gaan nu eerst kijken als we iets zoeken voor de vakantie of het niet via Expedia is. Wat een slechte reisorganisatie voor de klant als naar hun collega’s
Farideh Khedmati Gilavendani
op 4 augustus 2018
bestemming: Egypte / Caïro, reisperiode: juli 2018
De vliegreis was goed. Het gaat om het hotel Concordia Dokki. Kamer 500. De toiletten bleken verstopt, het water van de stortbak liep door, airco was defect, roestige badkamer, de kamer is over de hele verblijfsduur 1x schoongemaakt, de vloer plakte van het vuil, smerige koelkast, onaardig personeel. Er waren geen handdoeken. Het personeel rookte ook in onze kamer en in de lift.
Jesse
op 2 augustus 2018
bestemming: Verenigde Staten / Tampa, reisperiode: augustus 2018
Zeer teleurgesteld.
Nadat wij aankwamen van een intensieve reis vanuit Orlando kwamen wij aan in dit foute sex hotel (motel). Zeer kinderlijk vriendelijk hotel zeiden ze bij expedia. Het eerste wat de pimp vooraan het motel aan ons vroeg was of we al een een country girl hadden gehad en dat ze ons wel als een stier wou bereiden. Niet alleen ons maar ook onze vriendinnen was geen probleem. Zo werden wij nog meerdere malen lastig gevallen. Het personeel was er ook niet vies van. Maar als dat al niet allemaal erg genoeg was, dan komt nu nog het ergste. We liepen richting de hotel, worden bijna van onze sokken gereden door een dronken mafkees met een grote truck en tot onze verbazing was de hotel kamer,2 kamers naast ons totaal verwoest omdat er een auto in de hotel kamer gereden was. Fijn gevoel als je ligt te slapen en er wordt zo bij je naar binnen gereden. Dit is absoluut geen aanrader! Niet voor kinderen, niet voor volwassen, niet voor mensen!
De kers op de taart is nog dat ze ons ook nog 2 keer het bedrag van onze credit card hebben afgeschreven, terwijl deze van te voren al betaald was.
Bedankt expedia
P.s. De naam van het hotel: quality inn & conference center busch garden/usf
Francken Linda
op 30 juli 2018
bestemming: Italië / Siena, reisperiode: mei 2018
Van 19 t/m 23 mei 2018 verbleef ik in hotel "Athena" te Siena, Italië, dit voor de tweede maal. Toen ik op 20 mei 2018 de douche gebruikte, is de deur plots geëxplodeerd, wat resulteerde in een badkamer vol glas! Gelukkig was ik niet gewond maar danig geschrokken. Mijn echtgenoot verwittigde de receptie waarop men iemand stuurde om de boel op te kuisen. Al onmiddellijk kreeg ik de schuld in de schoenen geschoven, ik had te warm water gebruikt of tegen de douchedeur geleund...
We werden er onmiddellijk van verwittigd dat de kosten door ons moesten betaald worden. Het was een brutale reactie van het management. Er werd geen enkele hulp of regeling voorgesteld. Dit heeft voor mij 2 dagen vakantie teniet gedaan, bovenop de kost van 300 € voor de herstelling. Dus wees gewaarschuwd, elke schade die zich voordoet moet U direkt betalen er is geen discussie mogelijk. Werkelijk beneden alle peil.
Joost
op 28 juli 2018
bestemming: Portugal / Azoren, reisperiode: augustus 2018
Voel me behoorlijk opgelicht. Boek je tijdig een reis
Met een tussenstop van 1,5 uur worden de tijden aangepast zodat je 4 uur moet wachten. Je moet dit accepteren of je vlucht annuleren. Expedia adviseert dit te accepteren omdat allicht de tijden weer terug zullen wijzigen. Dat gebeurt inderdaad, maar dan voor een nieuwe vlucht. Onze vlucht wordt nog eens 2 uur extra vertraagd, hetgeen als een zachte wijziging wordt bestempeld waar ze je niet voor hoeven in te lichten of toestemming te vragen ... kortom onze originele vlucht is voorhanden maar daar hadden wij eerder vanaf gezien. Dus mogen wij 6 uur wachten voor een vlucht die ( incl. Tussenstop) 5 uur duurt. Expedia helpt niet, adviseert verkeerd en is vervolgens verder niet voor enige bemiddeling of hulp beschikbaar.... laatste keer bij Expedia.
Robert Pot
op 22 juli 2018
bestemming: Verenigde Staten / Miami, reisperiode: december 2018
Maanden geleden hotel in Miami voor 2 nachten bij Expedia geboekt omdat dit hotel toen niet beschikbaar was bij Booking.com.
Geboekt 2 nachten voor $410 nu 21 juli ivm zaken moeten wij 1 dag eerder terug.
Op 21 juli 1 nacht per telefoon geannuleerd omdat de site niet werkte nu voor 1 nacht $258 ipv de helft van $410 is $205.
Volgens de dame aan de telefoon is dit nu een nieuwe boeking en dus het tarief van vandaag erg vreemd.
Ik heb nu alles geannuleerd en bij booking.com geboekt met betere service en dames die weten waar zij het over hebben kan Expedia nog wat van leren.
Ps.Nu al de derde slechte ervaring bij Expedia.
Met vriendelijke groet.
Robert Pot.
Irma
op 21 juli 2018
bestemming: Engeland / Londen, reisperiode: juni 2018
Alles keurig geregeld via Expedia. Vlucht met vliegmij. Easyjet prima en Hotel ook goed. Konden zelfs al eerder inchecken dan gepland (hotel)
Petra van Harten-Nefkens
op 19 juli 2018
bestemming: Spanje / Barcelona, reisperiode: juli 2018
We zijn niet gegaan omdat de gatemedewerker de gate 20 min eerder sloot dan gecommuniceerd, er niet werd omgeroepen dat de gate zou gaan sluiten, wij al online ingecheckt waren maar vueling geen bagage drop off hanteert. Expedia gebeld. Kwam er op neer dat het mijn eigen schuld was, dan had ik maar niet bij een budget airline moeten boeken. Ook ons hotel was niet meer restitueerbaar. Ze konden wel een nieuwe reis voor me boeken.
Ja, dag!
Je vertelt me in 1 zin doodleuk dat je mij niet gaat helpen, ik 1200 euro kwijt ben en dat je nog meer geld van me wilt?
Ilona
op 19 juli 2018
bestemming: Verenigde Staten / New York, reisperiode: juli 2018
Tickets voor National museum of natural history online besteld op expedia. Dit blijkt een enorm gedoe in het museum. Alsnog in een lange rij. Tip: koop tickets op de site van het museum
Marieke
op 7 juli 2018
bestemming: Seychellen, reisperiode: april 2018
Ons hotel was heel oud, er lagen drugsspuiten en wij waren de enige gasten. Wij wilde direct weg, want we voelden ons onveilig. We hebben ons geld nog steeds niet terug. Sindsdien bel ik wekelijk, beloven ze mij elke dag terug te bellen, maar doen dit nooit. Boek nooit via Expedia!
Anja Schilpat
op 5 juli 2018
bestemming: Nederland / Amsterdam, reisperiode: juli 2018
Na een boeking te hebben gedaan via EXPEDIA kom ik er achter dat geen enkele geboortedatum klopt op de tickets, terwijl ik niet eens een geboortedatum heb opgegeven!!??? Vervolgens krijg ik via de klantenservice een of andere student aan de lijn die van niks af weet. IK MOEST HEM LETTERLIJK VERTELLEN WAT HIJ MOEST DOEN. en hij kon me nergens mee helpen wat een onziN! vervolgens sunexpress aan de lijn die mij PRIMA hebben geholpen zo zie je maar..
R.Jansen
op 5 juli 2018
bestemming: Spanje / Ibiza, reisperiode: mei 2018
Het verblijf was super. Echter werd er onterecht Eur 196,- van mijn credit card afgeschreven van een 2e hostel waar ik mijn overnachting uiteindelijk tijdig heb geannuleerd. (En dus gratis). Nu zijn we begin Juli en heb ik mijn geld nog niet terug...jammer...Expedia, dat jullie zo met je klanten omgaan.
1. Hoe kan 1 van jullie leveranciers zomaar geld afschrijven van jullie klanten?
2. Waarom moeten wij ruim een maand op ons geld wachten terwijl we min. 3u van onze kostbare tijd aan de lijn hebben gehangen en e-mails hebben verstuurd? Het bewijs is duidelijk: afschrijving was onterecht.
3. Zelfs na jullie belofte tot betaling binnen 14 dagen (per e-mail) is de som intussen echt nog niet binnen?!
Tip: gebruik altijd een prepaid creditcard op Expedia.nl & hopen dat er niets misgaat...dan kun je je gerust op deze site beroepen want meer dan een koopjespagina is het niet.
Janneke
op 4 juli 2018
bestemming: Noorwegen / Oslo, reisperiode: juni 2018
Via de site geboekt, maar bij aankomst kon het hotel de boeking niet vinden. Alles was wel afgeschreven, maar toch moesten we dubbel betalen. Na diverse keren mailen hierover nog steeds geen teruggave en duurt 't lang voordat ik uberhoubt reactie krijg : onbetrouwbaar dus!
Marion van der Heijden
op 2 juli 2018
bestemming: Italië / Vietri sul Mare, reisperiode: juni 2018
Misleiding. Op de Expedia site staan foto's van 2 hotels door elkaar van hotel Raito en Paradiso Relais. Waarbij Paradiso in een bijgebouw langs de doorgaande weg ligt, bevinden zich de zogenaamde luxe kamers.
Dit is niet duidelijk aangegeven op de site. Paradiso is redelijk voor een 3 sterren accommodatie, zeker geen 5! De lobby, bar+ ontvangst ruimte+ trap en lift, en ontbijtzaal zijn in een ruimte gehuisvest. Via tour operator om willen boeken. Op eigen kosten laten verplaatsen naar hoofd gebouw, wat pas echt een drama was. We waren verplicht buiten te eten, met windkracht 5 omdat het hotel bezet was voor een besloten feest.
Het hoofdgebouw is misschien ooit in een ver verleden met 5 sterren beoordeeld. Nu verregaande vergane glorie. Absoluut geen 5 sterren waardig. Vies! Onvriendelijk en niet behulpzaam personeel. .Geen medewerking Expedia voor een overboeking. Moet bekennen dat ik schrok van de beoordelingen van Expedia, dacht dat het een gerenommeerde organisatie was. Weet en lees nu beter.
Martin
op 20 juni 2018
bestemming: Frankrijk / Frejus, reisperiode: juni 2018
Hotel Bellevue (2sterren) geboekt voor 1 nacht. Bewust goedkoop, maar dan mag het toch wel schoon en heel zijn! Wat een smerige bende. Bij ontvangst gaat het al mis de balie is zo vies kleeft aan je arm vast. In de hal stikt het van de fruitvliegjes. De kamer- lattenbodem gebroken, kap van de lamp stuk, losse vloertegels, mis handgreep om kastdeur te openen, badkamer honderd oude gaatjes in tegels, douche vies, achter onder wastafel alles kapot, airco? geen bediening te vinden. Dan 'smorgens een continental ontbijt: bestaat uit op een tafeltje twee stukje stokbrood en een croisantje, boter/3 bakjes jam, een potje kwark, een potje yoghurt, glas sap, een kopje koffie! Wil je nog een kopje koffie moet je daar apart nog eens €3,50 voor betalen. Wat een slecht adres hoe kan je met droge ogen zo'n slecht hotel aanbieden als Expedia! Twee sterren zegt toch iets over de accomodatie en niet of het heel en schoon is? Het is een grote aanfluiting.
Het is jammer dat er geen foto 's geplaatst kunnen worden!
veel stuk of beschadigd
Simone Wilkens
op 14 juni 2018
bestemming: Frankrijk / Parijs, reisperiode: april 2018
Heb geboekt met verkeerd email adres..moest nog een keer boeken ehhh zou van de andere reis geld terug krijgen... dat was januari... nu in juni nog niks ontvangen en ongeveer 10 uur aan de telefoon gehangen...WAARDELOOS
Flip Kolet
op 13 juni 2018
bestemming: Spanje / Mallorca, reisperiode: mei 2018
Rustig en mooi appartement, maar dicht onder aanvliegroute PMI. Elke 3 minuten een dalend vliegtuig boven ons.
Lemstra
op 8 juni 2018
bestemming: Duitsland / Weil am rein, reisperiode: juni 2018
Had perongeluk verkeerd geboekt . Stond bij het hotel en bleek dat ik had geboekt voor de volgende maand. Gelijk geanueerd. Maar krijg mijn geld niet terug. En heel slecht telefonisch bereikbaar en onbeschoft personeel. Mijn advies doe niets met Expedia
Sunit
op 6 juni 2018
bestemming: Polen / Krakau, reisperiode: juni 2018
Klantonvriendelijk en onbeschoft
Gerrit De Jonghe
op 31 mei 2018
bestemming: Verenigde Staten / New York, reisperiode: augustus 2018
Goedkoop blijkt duurkoop.
Waarschuwing, controleer als je bij Expedia een vliegticket of een hotel boekt alle gegevens en maak screen prints alvorens je de boeking definitief maakt. Ik had namelijk bij Expedia een vliegreis met optie meerdere bestemmingen naar New York geboekt via IJsland en met een stop over IJsland. Op de Website van Expedia kreeg ik een prijs van 438 euro voor de hele trip
Amsterdam (AMS) 14.00 uur flying to Reykjavik (KEF) 15.05 uur
Reistijd van 3u. 5min.
Reykjavik (KEF) 17.00 uur flying to New York (JFK) 19.00 uur
Reistijd van 6u.
New York (JFK) 20.50 uur flying to Reykjavik (KEF) 06.20 uur +1 dag
Reistijd van 5u. 30min. Aankomst op 4 sep. 2018
Reykjavik (KEF) 07.40 uur flying to Amsterdam (AMS) 12.40 uur
Reistijd van 3u.
In de aanbieding stond bij de heen reis Ams-Kef en Kef-JFK dat de ruimbagage niet inbegrepen was. Bij de terugweg van JFK-Kef-Ams stond echte 1 stuk ruimbagage gratis. Das mooi meegenomen dacht ik want die ruim bagage apart er bij boeken zou 88 euro per koffer kosten. Dus ik vergelijk ik bij nog meer sites de vlieg prijzen en de bagage opties, maar Expedia had de beste aanbieding omdat die ruimbagage bij de terug reis was inbegrepen. Wat schetst mijn verbazing, nadat ik op akkoord had gedrukt en de reis betaal had. Kreeg ik een reisbevestiging waar ineens die gratis ruim bagage niet meer in begrepen was. Dus werd het ticket dus eigenlijk 88 euro duurder. Ik heb het de Klanten service van Expedia duidelijk proberen te maken dat de informatie die op voorhand verstrekt is niet juist is en ik daar door benadeeld ben. Maar of er werken idioten, of ze doen net alsof ze het niet begrijpen. Ze blijven maar vragen of ik aan de hand van de reserveringen bevestiging aan kan toeren dat de bagage er bij zat. Heb haar telkens weer gezegd dat dat juist de rede was van mijn klacht. Dat juist in die reserveringen bevestiging die ruimbagage er niet bij stond. Op de boeking pagina voor dat je boekt echter wel. Er zijn nu 2 opties, of het is niet in die boven kamer aangekomen, of ze proberen me te ontmoedigen zodat ik het misschien opgeef. Nou ik het laatste kan ik u verzekeren gebeurt niet.
Mijn advies maak van elk scherm in het boeking proces een screen print zodat je in ieder geval iets heb om aan te tonen, of bel op om het te checken en neem het gesprek op.
Het staat nu nog steeds op de boeking pagina bij het zelfde reisschema alleen is de reis 10 euro duurder geworden.
Dus zeggen ze ja maar mijnheer het scherm wat u toont is geen bewijs want dat heeft een andere prijs. Ja dat klopt omdat toen ik er achter kwam was de zelfde vlucht ineens 10 euro duurder en 448 euro geworden.
Voor mij nooooooit meer Expedia
Erna Gort
op 20 mei 2018
bestemming: Nederland / Haarlem, reisperiode: mei 2018
Waardeloos. Boek niks via Expedia. Mijn vriendin en ik hadden een kamer geboekt in Haarlem. Bevestiging plus reserveringsnummer ontvangen van Expedia. Aangekomen bij het geboekte hotel, geen reservering te bekennen. Nou, lekker dan. Wat nu? Pinksterweekend, dus druk. Expedia gebeld. Meer dan een half uur met een slecht engels sprekende man aan de telefoon gehangen. Wilde ons in een veel duurder hotel duwen. Dacht het niet. Jullie fout dus jullie betalen het verschil, niet ik! Uiteindelijk na zo'n 40 minuten onderhandelen een andere kamer gekregen in Haarlem ipv Schiphol waar hij ons eerst wou dumpen. Probleem opgelost maar wel de laatste keer dat ik met Expedia heb geboekt. Een tijdje geleden ook al gesodemieter met ze gehad met het boeken van een kamer. Echt drie keer niks. Expedia is tot nu toe voor mij de meest waardeloze website om iets bij te boeken. Voor mij nooit weer.
Daniëlle
op 20 mei 2018
bestemming: Nederland / Haarlem, reisperiode: mei 2018
Reserveringsbevestiging gekregen maar bij aankomst hotel geen kamer vrij! Niet eens gereserveerd! Mooi klote, sta je dan kun je eerst Expedia bellen na 2 uur eindelijk ander hotel geregeld maar wel duurder uit! Zelfde prijs was hotel bij Schiphol.......! Hun fout, dus los het goed op en naar wens klant! Ruim 40 minuten met Engels sprekende meneer aan telefoon gehangen om boel te regelen! Weg middag.....niet lekker Haarlem in néé helaas! Hele middag naar de kloten!
Ben
op 19 mei 2018
bestemming: Verenigde Staten / Orlando, reisperiode: augustus 2018
ZEER slecht ongemotiveerd personeel!!
Peter
op 15 mei 2018
bestemming: Italië / Florence, reisperiode: april 2018
Alles goed verlopen , vlotte boeking , leuk hotel , klopt volledig met wat www ons vertelde !!!
Jantina
op 14 mei 2018
bestemming: België, reisperiode: mei 2018
Het gaat niet zozeer om Expedia, maar een hotel geboekt via Expedia; hotel Amaryllis in Maldegem (België). Voor een weekend in mei samen met m'n dochter. Meteen na het inchecken werd ik compleet genegeerd. M'n dochter kreeg de sleutel en uitleg. Vervolgens werd m'n dochter geholpen met de bagage via de trap naar de kamer en ik moest me maar redden met mijn koffer en tassen. In de kamer zaten flinke spinnenwebben. Het ontbijt was matig en niet zoals ik van andere hotels gewend ben. Ik heb zoiets nog nooit meegemaakt, voor onze absoluut niet voor herhaling vatbaar.
Mark
op 7 mei 2018
bestemming: Japan / Kyoto, reisperiode: mei 2018
Boeking gedaan. Geen bevestiging ontvangen. Wel betaald. Klantenservice is een drama. Een grote template ellende daar. Doe het niet!
Joan
op 2 mei 2018
bestemming: Italië / Rome, reisperiode: april 2018
BOEK NIET MET EXPEDIA!
IS RONDUIT SLECHT EN ONBETROUWBAAR!! NIET DOEN!!
Wij DACHTEN een pakketreis geboekt te hebben bij Expedia. In ons geval een vlucht met Vueling naar Rome inclusief een appartement (26-30 april 2018). Van Expedia ontvang je de bevestiging inclusief de informatie voor de vluchten. Dus dan denk je; 1 contact = goed geregeld en ik word ontzorgd.
MAAR:
Op 23 april jl. kregen wij via Vueling (de vliegtuigmaatschappij) een sms dat er een Piloten staking op 25 en 26 april gepland stond. Precies op de data dat wij zouden vliegen. Bij thuiskomst heb ik Expedia gebeld en aangegeven dat, als gevolg van de staking, er door Vueling een "alternatief" is geboden dat ons 2 dagen van onze reis kost. Expedia was nog niet op de hoogte van deze staking? Gek, terwijl ik een pakketreis heb geboekt, toch????
Navraag bij de helpdesk van Expedia blijkt dat ze voor de vlucht niets voor mij kunnen doen. Sterker nog: ze verwijzen mij naar Vueling en ik moet het zelf maar oplossen! Zij bieden me geen helpende hand.
Vreemde zaak terwijl ik een pakketreis heb geboekt en van Expedia alle bevestigingen heb ontvangen?? Gevraagd waar dit dan staat op de website en hier krijg ik geen antwoord op.........
Vervolgens heb ik ruim 3 uur totaal (tijdens meerdere telefoongesprekken) met Spanje moeten bellen. Vueling heeft geen contact center in NL waarbij je iemand aan de telefoon krijgt de vlucht te annuleren, een annuleringsbrief te ontvangen etc. etc. Deze informatie moest ik van Expedia opvragen omdat zij anders mijn appartement kosten niet konden terugboeken?? Vreemd, zij hebben alles toch geboekt voor mij en hebben toch inzicht in de gemaakte kosten??
Ik zat als het ware in de communicatie tussen twee organisaties in: Vueling en Expedia.
Vreemd genoeg op de originele vertrek dag, 26 april 2018, ben ik tot twee keer toe gebeld door het appartement dat ik had geboekt. Waar ik bleef en of ik nog zou inchecken in Rome?? Begrijp er inmiddels helemaal niks meer van!
Mijn conclusie is dat Expedia dus ook het appartement niet geannuleerd heeft en niet heeft laten weten dat ik niet zou komen als gevolg van de staking. Overigens heeft Expedia hiervoor mijn annuleringsverzekering gebruikt om hun kosten wat te reduceren, is mijn conclusie.
Dan eindelijk vandaag na een telefoontje van ruim 40 minuten (!!) de bevestiging ontvangen van Expedia dat zij het bedrag van het appartement zullen terugstorten.
Over de door mij extra gemaakte kosten heb ik het maar niet meer. Ik ben blij dat ik van dit gezeur af ben! Echter van enige client care heeft Expedia niet gehoord; zij wijzen alle verantwoordelijkheden van de hand...
DAAROM MIJN ADVIES: NIET BOEKEN MET EXPEDIA; HET IS GEEN DIENSTVERLENENDE ORGANISATIE EN LATEN JE ALS CONSUMENT, TERWIJL ZIJ HET ONLINE REISBUREAU ZIJN, MAAR ZWEMMEN EN GEVEN GEEN HELPENDE HAND OM DE REFUND VAN DE TICKETS TE ORGANISEREN. CLIENT CARE HEBBEN ZE NIET VAN GEHOORD!
Catharina
op 27 april 2018
bestemming: Spanje / Málaga, reisperiode: maart 2018
Het verblijf in het appartement was op zich helemaal goed. Alleen moesten we bij aankomst aan een zeer gestressed persoon een borg betalen. Dit kon uitsluitend per credit card! Terwijl Expedia daar niets over vermeld op haar site. Tijdens onze reis heeft dit ons ernstig gedupeerd. Het geld op de creditcard hadden we bestemd voor tickets etc. We zijn nu een maand verder en nog steeds geen borg retour. Uiteraard meerdere malen contact opgenomen met de klantenservice. Regelmatig een buitengewoon onbeschofte medewerkster gesproken. Alleen al het onvriendelijke personeel is voor mij een reden om nooit meer bij Expedia te boeken. En verder wil ik maar een ding: mijn borg terug. Het begint wel heel veel te lijken op oplichting en diefstal.
Van Zwieten
op 24 april 2018
bestemming: Nederland / Amsterdam, reisperiode: augustus 2018
BOEK NOOIT BIJ Expedia!!!!
Ongeveer twee weken geleden heb ik een hotel geboekt, waar we heen zouden gaan in Amsterdam van 4 t/m 6 augustus. Prima! Leuk hotel, dichtbij het centrum. Kosten: € 250,00. Geboekt met creditcard, zodat ze er zeker van zouden zijn dat we zouden komen, en zo niet dat dan alsnog het bedrag afgeschreven kan worden. (logisch) (inmiddels al bijna gebeurd over 3 dagen). Maar goed. (waarom dan die bevestiging van creditcard?? Betalen moet je nu toch al!
Nu vond ik net op internet een hotel dat nog dichterbij was en ook nog eens € 84,00 euro goedkoper. En dat was bij Campanile Amsterdam Zuidoost. TOP hotel! Dus ik wilde onze reis annuleren bij Expedia. Wat denk je? "Annuleren kan wel mijnheer, maar u krijgt geen geld terug". Misschien kunt u iemand anders laten gaan"? Halllllloooooo, ik wil gewoon mijn boeking annuleren. ""Nee mijnheer dat gaat niet, omdat het gaat om een niet-restitueerbaar bedrag en dat betekend dat u een kamer boekt, waarbij u na het afronden van de boeking de kamer vervolgens niet meer kunt annuleren, zonder dat u hierbij het totale of een gedeelte van het bedrag geretourneerd krijgt".
Waar slaan die voorwaarden op??
Ik zeg: "Expedia, jullie verdienen een koude douche". 🚿
Bijnen
op 23 april 2018
bestemming: Engeland / Rye, reisperiode: april 2018
Andere dag dan geboekt (3 april) werd door Expedia aan hotel doorgegeven (22 april). Moesten hotel opnieuw betalen. Op mijn schriftelijk verzoek van terugbetaling werd door expedia niet gereageerd. Dan maar gebeld; 15 min wachttijd. Opgehangen wegens banaal onvriendelijk telefoniste. NOOIT meer Expedia!!!
Hol
op 17 april 2018
bestemming: Verenigde Staten / USA, reisperiode: april 2018
Zeer zeer zeer onvriendelijke dame aan de lijn gehad ivm boeken binnenlandse vlucht. Onbeleefd, kortaf en onhebbelijk behandeld. Bij het stellen van een vraag over de bagage werd ik afgesnauwd of ik zelf op de site wilde kijken en of ik mijn computer al had opgestart. Totaal flabbergasted over deze manier van omgang! Echt ongekend onbeschoft behandeld.
San
op 13 april 2018
bestemming: Nederland / Noord-Holland, reisperiode: maart 2018
Accomodatie bij Topparken geboekt via Expedia. Topparken schrijft hoger bedrag af dan overeengekomen met Expedia. Van kastje naar de muur gestuurd, Expedia en Topparken (ver)wijzen naar elkaar. Ettelijke emails later nog steeds geen restitutie. NOOIT MEER Expedia en Topparken!
Saar Blom
op 31 maart 2018
bestemming: Italië / Rome, reisperiode: maart 2018
Hotel op het laatste moment niet beschikbaar, expedia kan geen ander hotel regelen, geen vakantie, geen geld terug
Blonco vanderwaal
op 23 maart 2018
bestemming: België / baal, reisperiode: april 2018
Niks miss gegaan ik weet niet waarom iedreen dit zo slecht vind heb email ontvangen na 2 u tijd alles was bevestigd geen contact moeten opnemen voor het 1 of tander alles ging zoals gewest kreeg eerst email dat de bataling was besvestigt en daarna de bevesteging van dat het hotel geboekt was en daarna heeft de vliegshapmijtschapij mij zelf een bericht gestuurd via email dat de vlucht bevestijd was
DE hONDT dAISY
op 23 februari 2018
bestemming: Spanje / Valencia, reisperiode: februari 2018
Vermits overlijden van familielid 1 dag voor vertrek, is onze trip niet kunnen aanvangen, wij krijgen hiervoor geen annulering van hotel San lorenzo Boutique. echt schandalig, doodsbrief, etc moeten voorleggen, maar NIETS
Jan Willem van Leussen
op 19 februari 2018
bestemming: Frankrijk / Parijs, reisperiode: februari 2018
Nou ben benieuwd, 9 Februari vlucht gecanceld Amsterdam naar Parijs omdat men slecht weer verwachte in Nederland. Nu wachten tot ze mijn geld terug storten.... Word vervolgd!!!!
J Vink
op 19 februari 2018
bestemming: IJsland / Reykjavík, reisperiode: februari 2018
Echt superslecht klantonvriendelijkheid onwelwillend personeel slecht geregeld slecht bereikbaar slechte communicatie informatie op website schiet te tekort kortom echt een bagger bedrijf waar ik nooit niks meer mee te maken wil hebben en niemand zou aanraden
Zarko
op 16 februari 2018
bestemming: Verenigde Staten / New York, reisperiode: maart 2018
Dag
eerst geven ze aan prijs garantie vindt je zelfs bij expedia de zelfde vakantie voor minder nee dat geld allen op hotels en niet samen met hotel&vlucht
nu krijg ik een gooi indruk voor de eerste keer boeken bij expedia
Pieter
op 2 februari 2018
bestemming: Canada / Calgary, reisperiode: augustus 2018
Wilden een ticket boeken naar Calgary alle prijzen die zij vermelden zijn bij boeking gemiddeld 3 tot 400 euro duurder als vermeld .
Trap hier niet in er zijn vele anderen eerlijke en betrouwbaren aanbieders
Maar boek niet bij Expedia
Willem van Rijs
op 25 januari 2018
bestemming: Duitsland / Worms, reisperiode: oktober 2017
Een 1 omdat er je geen nul kan geven. Bij aankomst in Worms was er geen kamer voor ons beschikbaar terwijl deze wel door ons aan Expedia was betaald. Zelf die avond laat nog een ander Hotel in Mannheim geregeld. Situatie is nu dat die oplichters het door ons betaalde bedrag niet terug willen storten en de op mails van ons niet reageren. Internet criminelen zijn het. Jammer dat ze geen kantoor hebben waar ik ze even de waarheid zou kunnen vertellen. Ik wil en ga daarom alle mogelijke middelen/gelegenheden aangrijpen om dit aan andere bekend te maken.
Tim
op 23 januari 2018
bestemming: Australië / Darwin, reisperiode: september 2017
De vlucht van Amsterdam naar Dubai werd geannuleerd, hierdoor 24 uur vertraging gekregen. Volgens Europese wetgeving heb ik recht op een vergoeding van € 600,-. Na tientallen mails over en weer met Expedia tot op heden geen restitutie ontvangen. Expedia bied enkel een waardebon van € 50,- aan, of zegt dat de claim bij de vliegmaatschappij ingediend moet worden. Maar deze zegt dat de reisagent verantwoordelijk is, en dit staat ook zo in de wet beschreven. Echter wil Expedia haar verantwoordelijkheid niet nemen.
Anton
op 22 januari 2018
bestemming: Nederland / ROSMALEN, reisperiode: december 2017
* accommodatie vinden gaat goed
* daarna 1 groot drama, doe het niet!
* je betaalt per creditcard, maar moet bij het hotel alsnog betalen, en méér dan via de site.... je kunt niet anders dan dat dan maar doen
* je wordt bestookt met mail waar je niet op zit te wachten
* ze reageren totaal niet op mails of klachten
DOE HET NIET DAT EXPEDIA, ECHT ONBETROUWBAAR
Jan Hendrik Thole
op 20 januari 2018
bestemming: eelde / tromso, reisperiode: januari 2017
Hier even een ervaring van een reiziger. help desk is zeer correct en vriendelijk. ik heb op 20-1-18 een retourtje tromso eelde geboekt, dit gaat eigenlijk best wel goed, tot het punt van betalen. ik krijg een bevestiging van ideal dat het betaald is, heb dit ook gecontroleerd op mijn internet bankieren. ik krijg echter geen bevestigings mail van expedia. ik denk even bellen met de service desk. geen probleem meneer, u krijgt max binnen 24 uur een bevestigings mail. dit gebeurde echter niet. ik heb maar even weer gebeld. meneer wij kunnen zien dat u geboekt hebt 24-1 tromso-eelde, 29-1 eelde tromso. ik denk dit gaat goed. dus niet!! na ongeveer nog een kwartier gewacht te hebben krijg ik als antwoord dat er iets mis is gegaan met de betaling, het bedrag wordt binnen enkele weken terug gestort.(ER IS IMMERS WAT MIS GEGAAN) ik nog maar eens controleren als ik iets fout heb gedaan, nee. het geld is gewoon van mijn rekening afgeboekt!!! met een normale bevestiging van ideal. dus ze kunnen wel zien dat ik geboekt heb, ze sturen het geld gewoon terug echter na een paar weken. als ik niet een paar keer had gebeld had ik gewoon op het vliegveld gestaan zonder ticket. in de veronderstelling dat alles in orde zou zijn. ze geven wel toe dat de fout niet bij mij ligt, maar komen ook niet met een oplossing. met andere woorden ik boek nog maar een keer de tickets en nu krijg ik wel een bevestigings mail. echter ik heb de ticket nu 2 maal betaald!! ik moet moet maar afwachten als ze de eerste boeking terug gaan betalen en wanneer. kortom de gewone reiziger speelt hier voor BANK!! ik zou dus ook aanraden om indien mogelijk niet met deze malafide firma in zee te gaan!!!!
Rednas
op 16 januari 2018
bestemming: Frankrijk / Pays de la Loire, reisperiode: november 2017
Hotel geboekt en via ideal betaald. Reservering is geannuleerd vanwege familie omstandigheden. Expedia annuleert en zendt een annuleringsbevestiging met daarin oa. het betaalde bedrag wordt gerestitueerd. Expedia liegt erover dat het hotel het bedrag zou hebben terug betaald hetgeen niet waar is en later Expedia zelf zou het bedrag hebben terugbetaald 2de leugen want het is ook niet waar. Expedia is onbetrouwbaar, nooit meer!
Tillie
op 31 december 2017
bestemming: Engeland / Londen, reisperiode: december 2017
Parbleu, probeer je een reis uit te zoeken en naarmate je meer inscrollt op een hotel wordt dit steeds duurder voor dezelfde periode. Je interesse wordt beloond met hogere prijzen, erg jammer!
Rene
op 28 december 2017
bestemming: Thailand / Hua Hin, reisperiode: januari 2017
Geboekt, kamer beschikbaar, om vervolgens van het hotel door te krijgen dat er helemaal geen kamer meer is. Expedia proberen te bellen, maar slechts onmogelijke menus en een robot aan de lijn. Helemaal slecht dus.
Evert
op 23 december 2017
bestemming: Spanje / Marbella, reisperiode: oktober 2017
Zeer trage en slechte afhandeling van een klacht. Standaard mails, geen oplossing aangedragen etc.