Schrijf een review

Reviews over Expedia.nl

Url:

Type reizen: hotel
407 St. John Street, EC1V 4E London NL

Logo van Expedia.nl

Pagina 4 van 5 met 497 resultaten

op 9 december 2017 bestemming: Nederland / Vijlen, reisperiode: november 2017

Bij aankomst Hotel de Linde in Vijlen bleek deze totaal verlaten en gesloten te zijn. Geboekt via Expedia en ontvangst bevestiging ontvangen. Alles oké zou je denken. Wat een vreselijke teleurstelling :( ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 5 december 2017 bestemming: Turkije / Antalya, reisperiode: december 2017

Reeds diverse boekingen via Expedia, telkens alles in orde, betaling Visa correcte afrekening. ... Lees meer

  • Algemeen 10




op 28 november 2017 bestemming: Maleisië / Kuala Lumpur, reisperiode: oktober 2017

Het begint al met de boeking. Deze word niet juist afgewerkt waardoor ik op schiphol een ticket ontvangt. De mevrouw van emirates is enorm behulpzaam en na bijna een uur bellen krijgen we eindelijk iemand aan de telefoon. Ze beloofd dat Expedia het verschil in ticketprijs (die ik nu op schiphol moet kopen) word terug betaald. Nu 28 november, velen emailtjes en telefoongesprekken laten heb ik nog steeds niets terug gekregen. Na telefonisch contact is my wederom toegezegd dat het geld direct overgemaakt gaat worden.
Doe geen zaken met Expedia met deze liegende en bedriegende medewerkers.
Afschuwelijk schijnheilig en leugenaars dat is de omschrijving die ik wil geven aan de medewerkers van Expedia ... Lees meer

  • Algemeen 2
op 24 november 2017 bestemming: Spanje / Madrid, reisperiode: februari 2017

Vlucht geboekt Alicante naar Madrid met Ideal betaald. Kreeg geen bevestigingsmail. Telefonisch contact opgenomen ( Via boeken per telefoon) Bleek dat het betalen via Ideal soms niet goed lukt. Zou geld teruggestort krijgen . Kon 14 dagen duren werd gezegd . Geld bleek echter al 2 dagen later op mij rekening terug te zijn gestort. Gelet op de reviews had ik dit niet meer verwacht. Er is dus verbetering hopelijk geen eendagsvlieg.

  • Algemeen 7
op 21 november 2017 bestemming: Engeland / Londen, reisperiode: december 2017

Ik heb een weekendje Londen geboekt voor de periode 1-3 december '17 bij Expedia. Ik heb hiervan nooit een bevestiging ontvangen, er stond ook op betaling niet aanvaard telkens en alsook op mijn account stond telkens vermeld dat er geen boekingen zijn! 20 dagen later is het geld immers wel van mijn rekening gehaald! Ik had ondertussen al een ander hotel geboekt via een andere site vermits ik dacht dat mijn boeking bij Expedia nooit is doorgegaan. Ik heb dus maar naar Expedia gebeld om mijn verhaal te vertellen en kreeg toen een dame aan de telefoon die me zei dat het blijkbaar normaal is dat je geen bevestiging krijgt via email van je betaling/boeking! Wat ik dus totaal absurd vind want ik heb zoiets nog nooit meegemaakt. Als je iets betaald krijg je toch een bevestiging of niet soms? De vrouw zou contact opnemen met het hotel en wist me 5 min later te zeggen dat het niet meer mogelijk is om mijn boeking te annuleren! Met als resultaat dat ik het geluk had dat ik mijn ander hotel wel nog kon annuleren! Ik heb hiervoor dus wel 40€ annuleringskosten moeten betalen en dan heb ik het nog niet over de 40€ verschil van prijs die het hotel me ook kost! Expedia was immers 40€ duurder! Wel ik vind dat zij mij dit verschil en mijn annuleringskosten zouden mogen betalen! Het is immers hun fout dat ik überhaupt op een andere site heb moeten boeken! Je moet mij eens komen zeggen dat het normaal is dat je geen bevestiging krijgt via mail als je een reis of hotel boekt! Heb zoiets nog nooit meegemaakt! Wel raar, want plots na mijn telefoontje kreeg ik plots wel een email om mijn boeking te bevestigen!! Dacht eerst op het begin van mijn gesprek dat ze dit nooit doen???! Van een slechte service gesproken! Ze zijn het niet waard om zich een site te noemen! Ik zal het hier zeker niet bij laten en stap hiermee naar Test Aankoop! Hoop dat niet nog mensen dit meemaken! Dit is gewoon hun verantwoordelijkheid niet nemen voor de fouten die zij maken!!!! Zal allesinds geen reclame maken van hun site! Ik ben nog niet aan mijn reis begonnen en ben nu al ontevreden!

  • Algemeen 1
op 21 november 2017 bestemming: Frankrijk / Grenoble, reisperiode: november 2017

Na veel telefoontjes (90 c p min) waarbij 1 keer de haak er na 15 min werd opgegooid ..wel geld gereserveerd op creditcard ..maar geen boeking. Na deze telefoontjes was een dag later geld wel afgeschreven maar nog steeds geen boeking . Een medewerker maakte excuses door te zeggen dat er veel nieuwe mensen werkten .
Geld nog niet terug..geen boeking ..en veel ergenis.
Het is daar ofwel een grote chaos of het zijn oplichters die verdienen aan de extra inkomsten vd vele klachten telefoontjes
Nooit meer boeken hier

  • Algemeen 2
op 19 november 2017 bestemming: Curaçao, reisperiode: november 2017

Terug draaien / annulering aankoop hotel boeking. Kosten nog altijd niet terug gestort.

Ik had op 1-11-2017 een hotel geboekt met logies ontbijt. Ik had deze aankoop een uur later geannuleerd omdat ik een andere optie had gevonden voor mijn verblijf op de Antillen. Belofte was dat het geld binnen twee weken zou zijn terug gestort. Maar achteraf kon dat alleen snel als je met een VISA kaart betaald zou hebben. Er zijn ondertussen al iets van tien mails uitgegaan. Steeds wordt beloofd dat er wordt terug geboekt maar dan " handmatig" maar tot op de dag van vandaag ( 19-11-2017) nog altijd niets ontvangen.
Vanuit de Antillen ook duur gesprek gehad telefonisch waardoor ik ook weer kosten moest maken want zelf bellen doen ze niet.
Al met al mega gefrustreerd en loopt expeditie gewoon rente te trekken.
Ze hebben aangegeven dat de terug betaling al twee maal van hun kant uit is mislukt en dat het " in behandeling" is. Nou NOT!!!

Wat een bedrijf is dit zeg. Nooit zou ik meer iets bij hun boeken. Gewoon machtsmisbruik. Beetje moeilijk doen. Geen directe communivpcatie mogelijk met de betaal of factuur afdeling enz....

  • Algemeen 1
op 16 november 2017 bestemming: België / Genk, reisperiode: september 2017

Er was zelfs geen boeking wel het geld van de rekening gehaald maar nog steeds niets teruggestort,. Mijn zoon heeft reeds 10 mails verstuurd en gebeld. Het enige antwoord is we zijn er mee bezig en wij 160 euro armer van een weekend. Proberen te reserveren in Genk op 2 september, hotel vol en nog steeds op 16/11 geld nog niet terug.

  • Algemeen 1
op 9 november 2017 bestemming: Tunesië / Hammamet, reisperiode: november 2017

Ik ben zeer tevreden... ik had reviews gelezen nadat ik geboekt had en begon wat bang te worden... ik heb twee maal gebeld ivm mijn boeking en ben twee maal super geholpen geweest... voor mij was het zeker geslaagd

  • Algemeen 10
op 7 november 2017 bestemming: Spanje / Jerez de la Frontera, reisperiode: oktober 2017

Via Expedia had ik een retourvlucht geboekt naar mijn zoon in Spanje. De ticket had ik vooraf betaald via mijn creditcard. Toen ik wilde inchecken bij Iberia zei men dat ik niet op de lijst voorkwam. Noodgedwongen heb ik de reis nogmaals bij een andere maatschappij moeten boeken. Bij thuiskomst heb een klacht ingediend bij Epedia. Ze vroegen mij om alle betalingen van de tickets op te sturen. Dat heb ik op 21 oktober jl gedaan. Daarop heb ik helemaal niets meer gehoord. Schandalig!! Ik heb in totaal ik € 500 extra moeten betalen. Ik zal dus nooit maar dan ook nooit nog een vliegreis bij Expedia boeken.

  • Algemeen 1
op 4 november 2017 bestemming: Nederland / TILBURG, reisperiode: november 2017

Expedia geeft aan dat indien je een Vlucht + Huurauto boekt je korting krijgt. De gemelde korting van 85 euro, bleek echter bij het boeken alsnog in rekening te worden gebracht. Ik heb hierop telefonisch en mail contact gehad, maar het antwoord bleef "Sorry, maar jammer u krijgt niet wat wel bij de boeking zichtbaar is, wij kunnen niets voor u betekenen". Dit is klaarblijkelijk de manier om een consument die inmiddels ongeveer 8 jaar boekt bij Expedia, een eerste klacht indient, af te schepen." Gelukkig zijn er inmiddels genoeg andere aanbieders.

  • Algemeen 3
op 1 november 2017 bestemming: Spanje / Alicante, reisperiode: oktober 2017

Veelte veel betaald

  • Algemeen 2
op 31 oktober 2017 bestemming: Nederland / Middelburg, reisperiode: oktober 2017

Hotel wat geboekt was bleek volledig ongeschikt voor minder validen.Een ander kamer was niet mogelijk. Logeren in een hotel wat niet berekend was oon slecht ter been zijnde mensen (rolstoel of scootmobiel) was geen mogelijkheid (reactie van het hotel: als we geweten hadden dat je vader zo slecht ter been was, zou de boeking zijn geweigerd.) restitutie loopt op niets uit. Er werd glashard gelogen dat er een andere kamer was aangeboden (op de dag van vertrek gecheckt door een expedia staflid dat er geen kamer beschikbaar was) en dat expedia niets kon doen
Wat een deceptie. Niet bij boeken is het advise ter voorkoming van frustratie en irritatie

  • Algemeen 1
op 29 oktober 2017 bestemming: België / Antwerpen, reisperiode: augustus 2017

Boekingsdatum klopte niet, reservering was op verkeerde datum gezet. Vervolgens werd de annulering niet verwerkt en zijn de hotelkosten niet terugbetaald. Ook onze klacht wordt tot op heden niet gehonoreerd. Wij zullen nooit meer gebruik maken van de diensten van Expedia en hen nimmer aanbevelen aan onze klanten, relaties en vrienden.

  • Algemeen 2
op 24 oktober 2017 bestemming: Verenigde Staten / New York, reisperiode: juli 2017

In eerste instantie lukte de boeking niet. Echter na een nieuwe poging met een ander (beter) hotel liep alles vlekkeloos. Top!

  • Algemeen 9
op 20 oktober 2017 bestemming: Italië / Rome, reisperiode: oktober 2016

Super fijne vlucht met AL Italia heen en KLM terug. Vijf dagen prachtig weer en een adembenemende stad. Één groot openluchtmuseum. Mooi hotel in hippe wijk Trastevere. Een aanrader. Vandaar uit kun je te voet of met tram naar centrum. In Trastevere kun je heel lekker en betaalbaar eten. Topvakantie gehad!

  • Algemeen 10
op 18 oktober 2017 bestemming: Verenigde Staten / New York, reisperiode: mei 2017

Top hotel, top stad en fijne vlucht!

  • Algemeen 10
op 18 oktober 2017 bestemming: Namibië / Windhoek, reisperiode: oktober 2017

Geen mogelijkheid om makkelijk in contact te komen met Expedia nadat het hotel werd gecanceld waar al voor was betaald.

  • Algemeen 1
op 16 oktober 2017 bestemming: Turkije / Kusadasi, reisperiode: oktober 2017

Wij hebben in suhan360 een all inclusive pakket geboekt. Echter zijn wij niet tevreden over de kwaliteit. Ontbijt was zeer matig, pool bar was gesloten omdat het geen hoog seizoen was. De zwembaden waren ijskoud en hebben daardoor niet kunnen zwemmen. Bij het boeken stond nergens vermeld dat deze hotel wegens de seizoen zou sluiten. Wij waren de aller allerlaatste klant en hebben de volle prijs betaald. De laatste dag geen ontbijt aanwezig wegens sluiten van dit hotel. Ze waren alles om 9 uur in de ochtend aan het opruimen terwijl we 12.00 pas zouden uitchecken. Expedia had dit kunnen voorkomen!!

  • Algemeen 1
op 15 oktober 2017 bestemming: België / Antwerpen, reisperiode: oktober 2017

Hoi hierbij wil ik vertellen dat Expedia .nl ons een hele verkeerde kamer heeft geboekt tegen een veeeel te hoge prijs ..ik had bij het quality opera hotel in Antwerpen een exclusieve kamer geboekt met bad .. ze hebben een standaard kamer bij het hotel geboekt zonder bad .gelukkig konden we bij het hotel zelf wel een kamer krijgen met bad maar geen exclusieve kamer die waren allemaal al bezet ..ik heb hier wel voor betaald maar op de mail bevestiging waar ik niet meer goed op gekeken heb stond gewoon een standaard kamer ..prijsverschil 50 euro ..ten 2de is het via deze site veel duurder dan direct boeken bij het hotel.

  • Algemeen 3
op 2 oktober 2017 bestemming: Portugal / Albufeira, reisperiode: september 2017

Boek nooit via deze vervoerder! Voordat je opgehaald wordt bij je hotel, word je gebeld met de mededeling dat de chauffeur bij een politiecontrole is gestremd en je daardoor niet op tijd kan ophalen. Je dient dan zelf een taxi te regelen en die kosten voor te schieten. Later zou je deze kosten kunnen declareren. Echter krijg je deze uiteindelijk nooit terug! Oftewel, boek hier nooit!

  • Algemeen 1
op 2 oktober 2017 bestemming: Kroatië, reisperiode: oktober 2017

Betaalde vlucht werd door Expedia niet afgemaakt. Eerst zieden ze dat ik dat zelf moest oplossen. Daarna dat nog een keer moet boeken en betalen. Ze zouden het bedrag terug storten. Daar wacht ik nu al 6 weken op en is nog steeds niet gebeurd. Vragen nu nogmaals om bewijs dat ik het bedrag heb uit gegeven. Ben het inmiddels zat !!!

  • Algemeen 1
op 2 oktober 2017 bestemming: , reisperiode: oktober 2017

Priberen te boeken via website én app. Lukt niet. Gebeld met expedia; tja. Die zijn trager. Wij hebben meer updates en de reis is alleen nog maar beschikbaar voor ruim €100 meer. Lekker bezig zo. Zelfs een uur later is op zowel de app als de website de vlucht nig wél beschikbaar. Hmmm. Ergens gaat het fout, maar dat kon de mevrouw aan de telefoon, letterlijk, ik citeer, ‘niks schelen’. Fijne klantenservice is dat.

  • Algemeen 1
op 29 september 2017 bestemming: Indonesië / Java, reisperiode: oktober 2017

Nadat ik besefte dat ik een verkeerde datum had gekozen voor een overnachting kon ik dit via de app van Expedia niet meer aanpassen. Ik heb toen naar Expedia getelefoneerd maar ook zij konden dit niet meer aanpassen. Ik vroeg of het mogelijk is om zelf contact op te nemen met het hotel maar ze zeiden dat dit geen verschil maakt omdat hun systeem direct verbonden is met het hotel. Geld kwijt dus. Uiteindelijk heb ik zelf naar Indonesië getelefoneerd en na het vriendelijk te vragen hebben ze na kort overleg met de manager de datum toch verzet.

  • Algemeen 1
op 10 september 2017 bestemming: Canada / Toronto, reisperiode: augustus 2017

Ten eerste was het niet mogelijk om via Expedia in te checken. Dit moesten we doen via JetAirways waarmee we vlogen. Erg onduidelijk, onduidelijke site en wanneer je de klantenservice belt hierover om tips te vragen word je een beetje afgewimpeld en krijg je antwoorden die je niet verder helpen.
Ten tweede hebben wij een auto gehuurd via Expedia in Toronto. We zijn bedrogen waar we bij stonden. Expedia hielp hier lekker aan mee. We krijgen ons geld wat we al betaald hebben niet terug. Expedia heeft dus 775€ van ons in de zak gestoken terwijl ze daar geen recht op hebben!!!! Wederom als je belt, wordt je slecht geholpen.
Nooit geen Expedia voor ons!!!

  • Algemeen 1
op 8 september 2017 bestemming: Italië / Rome, reisperiode: augustus 2017

De reis op zich was heel goed. We hadden een prachtig hotel, grote verzorgde moderne kamer en badkamer, super service. We hadden via Expedia een gids geboekt en betaald en uiteraard ook onze vlucht. Via Expedia moet je dan inchecken, wat ik ook gedaan heb heb, alle paspoortnummers etc ingevuld, doch, op Zaventem werden we niet direct doorgelaten omdat Expedia onze gegevens niet aan Ryanair had doorgegeven. We waren vroeg genoeg maar het geeft je toch extra stress. Voor de gids, dachten we dat hett hotel hiervan op de hoogte zou zijn want wij hadden geen voucher per mail ontvangen. Het heeft ons 15euro aan telefoon gekost omdat de verbinding zolang duurde en onze schuttle om naar het hotel te gaan was er ook niet, en toch op voorhad betaald. Dit zijn de punten waarover wij niet tevreden waren. Contact nemen met Expedia om je geld terug te krijgen dat kan je vergeten, want reactie komt er ninet. Wil ik nong op vakantie met Expedia. Dat zal dan afhangen van de aanbiedingen en of ik op voorhand een bewijs kan afdrukken van mijn reservaties. We zijn onze winst van een goedkope vlucht nu ook kwijt aan 2x taxi van en naar het hotel en kosten voor de telefoon aan het hotel. Komt de stress bij dat je 91euro betaald hebt voor de gids en geen details weet over waar, hoe en wanneer.

  • Algemeen 8
op 31 augustus 2017 bestemming: Engeland / Londen, reisperiode: december 2016

De tweede keer toen ik naar London ging heb ik als verassing mijn moeder meegenomen. Ze kwam thuis na een lange werkdag toen ik haar vertelde dat ze haar koffer moest gaan inpakken want het vliegtuig zou over 4 uur vertrekken naar vliegveld London Heathrow. Ze was verbaasd en dolgelukkig. Ons veel te korte reisje naar London is een van mijn mooiste, avontuurlijkste en dierbaarste herinneringen met mijn moeder. Ik zou niets liever willen dan haar meenemen naar Berlijn, wij zijn hier allebei nog nooit geweest.

  • Algemeen 10
op 29 augustus 2017 bestemming: Spanje / Tenerife, reisperiode: augustus 2017

Ondanks de negatieve reacties op de website heeft Expedia onze vakantie tot in de puntjes verzorgd. De ligging was goed, het vervoer en de aansluiting goed geregeld en we waren vantevoren goed op de hoogte waardoor we wisten wat we van onze vakantie konden verwachten. Expedia is een top organisatie en ik zal snel weer bij hen een vakantie boeken!

  • Algemeen 9
op 28 augustus 2017 bestemming: Indonesië / Sanur, reisperiode: september 2016

Omdat Expedia de pakket reis tot in de puntjes geregeld en verzorgd heeft. Exact zoals in de voorwaarden beschreven staat. Boven verwachting zelfs

  • Algemeen 8
op 28 augustus 2017 bestemming: Italië / Rome, reisperiode: juni 2017

Prima geregeld, hotel had geen mindervalide kamers maar zorgde ervoor dat we dichtbij de mindervalide badkamer op de gang zaten. Tevens mochten we het ontbijt meenemen naar de kamer zodat deze persoon rustig aan kon doen in de ochtend. Verder genoten vd stad met alle bezienswaardigheden op loopafstand. Behulpzaam personeel met diverse bruikbare tips en tevens de bediening in restaurants was top. Genoten van deze trip en voor herhaling vatbaar.

  • Algemeen 9
op 27 augustus 2017 bestemming: Slovenië / Bled, reisperiode: juli 2017

Wij hadden een appartement geboekt voor 3 nachten in Bled . Bij aankomst bleek ons appartement dubbel geboekt. Expedia had de gegevens niet doorgegeven. Wij kregen een andere verblijfplaats die totaal niet te vergelijken was met ons gekozen appartement.. geen leuke ervaring!!

  • Algemeen 2
op 16 augustus 2017 bestemming: Spanje / Mallorca, reisperiode: augustus 2017

Door Tui werden we niet ingelicht betreffende het Kids Id waardoor we nooit zijn kunnen vertrekken. Hiervoor was Expedia erin geslaagd om de vliegtickets gewoon niet te boeken. Wanneer ik dan binnen bel hebben ze dit snel geregeld om niet af te gaan als een gieter. Om je geld dan via Expedia terug te krijgen kan je een ganse lijdensweg meemaken! Al verschillende keren gebeld met belofte om te worden teruggebeld. Krijg nooit iemand terug aan de lijn. Ze hopen dat ik vergeet denk ik. NOOIT Meer! Conclusie: boek nooit een reis via Expedia of Tui!!

  • Algemeen 1
op 15 augustus 2017 bestemming: Spanje / Barcelona, reisperiode: augustus 2017

Wowwww.... wat een slechte reviews hier. Zo hebben wij dit gelukkig totaal niet ervaren. Wij hebben via expedia een 4-daagse reis naar Barcelona geboekt. En alles was goed geregeld, vlucht en hotel echt top geregeld. Geen enkel probleem gehad. We hebben fijne dagen gehad in Barcelona.

  • Algemeen 10
op 11 augustus 2017 bestemming: België / Brugge, reisperiode: juli 2017

Hotel 't Koffieboontje Hallestraat 4, 8000 Wel een Oosteuropees baliepersoneel gehad? Zin om continue in het geluid van een luchtafvoer te zitten en tot twee uur s'nachts (dagelijks) het geluid van het cafe onder je? Een wc waar het water tot de rand staat en kapotte tegels? Deuren die niet sluiten? Iets later ontbijt en dan de helft van het ontbijtbuffet leg aantreffen (dit wordt niet bijgevuld). Boek dan nu dit hotel voor deze ervaring!

  • Algemeen 2
op 8 augustus 2017 bestemming: Nicaragua, reisperiode: augustus 2017

Meer dan een maand geleden een vlucht geboekt. Die nu 2 dagen voor de vlucht opeens geannuleerd is. Ik krijg mijn geld terug. Maar ik krijg geen reden waarom het gebeurd. En ik kan nu niet een nieuwe vlucht boeken 2 dagen van te voren die niet meer dan de helft meer kost.
Los nog dat het me allemaal extra tijd kost nu. Kost het grapje me zeker 500 EUR.

  • Algemeen 1
op 8 augustus 2017 bestemming: Verenigde Arabische Emiraten / Dubai, reisperiode: augustus 2017

Hilton bubai jumarai de walk hotel is echt heel slecht geen 5 sterren waard. kamers gehorig smerig en het management is niet of slecht bereikbaar. uit eindelijk na 7 dagen mogen genieten van de buren een andere kamer gekregen waar de balkom deur niet op slot kan en na uren van een poging de kluis te repareren (al onze spullen lagen in de kluis en deze weigerde weer op te gaan) het nog steeds niet gelukt was deze te openen stond de volgende ochtend 8 uur het volgende team klaar om de klus te klaren. Geen van de 5 managers aanwezig of in bespreking.

Zeer slecht HOTEL

en we zijn niet voor het eerst in Dubai en in een Hilton hotel.

  • Algemeen 3
op 7 augustus 2017 bestemming: Duitsland / Oldenburg, reisperiode: augustus 2017

Hotel was vol, moesten naar een dependance.
Geen sauna, zwembad bar
Klachten bij Expedia werden naar het hotel doorgestuurd.
Alles was echt een domper.

  • Algemeen 2
op 7 augustus 2017 bestemming: Thailand / Samui, reisperiode: augustus 2017

We hebben een rondreis gemaakt, Thailand, Vietnam , Cambodja en weer Thailand . Veel via Expedia geboekt. Zowel vluchten als hotels . Expedia is heel handig als het goed gaat totdat er iets niet klopt , bij ons een boeking van een hotel . Op zich niet zo erg als het een keer fout gaat maar expedia is zowel voor ons als voor het resort onbereikbaar en reageert niet op mails en telefoontjes . Waar we aanvankelijk heel enthousiast waren over expedia zullen we toch niet meer via deze club boeken.

  • Algemeen 3
op 3 augustus 2017 bestemming: Italië / Anzegem, reisperiode: augustus 2017

Wij stelden meteen na reservatie vast dat de datum foutief was. hebben meteen per mail contact opgenomen om de reservatie te annuleren. Kregen per mail terug dat annuleren mogelijk was via telefoon. nu blijkt dit per telefoon toch niet te lukken. krijgen geen oplossing aangeboden.

  • Algemeen 1
op 29 juli 2017 bestemming: Italië, reisperiode: juli 2017

We zijn prima geholpen door Eva van Expedia toen door familieomstandigheden versneld naar huis moesten. Ze regelde binnen enkele telefoontjes een omboeking van ons hotel. Fijn dat het contact met het hotel legde, want zoals voor veel mensen geldt, is ons Italiaans niet best.
Hotel La Trigola bleek erg coulant. Bovendien is het een hotel dat zich heel goed leent voor een overnachting komend van de boot. Modern en rustige ligging.

  • Algemeen 8
op 24 juli 2017 bestemming: Italië / Bellante, reisperiode: juni 2017

Reis via Expedia geboekt en vooruit betaald. Bleek bij aankomst bij B&B dat er geen boeking was gedaan. Wel kamer op eigen kosten mogelijk. Expedia gebeld en toezegging gekregen dat wij kosten terug zouden krijgen. Na vele telefoontjes en mails nog steeds niet alle kosten retour. Medewerkers doen beloftes die ze niet nakomen. Klachtenafdeling is niet telefonisch bereikbaar, enkel via mail maar daar krijg je geen reactie op. Zaak uiteindelijk overgedragen aan de Geschillencommissie. Overigens al de 2de keer dat een betaalde boeking niet was uitgevoerd door Expedia. Mijn advies, niet meer via Expedia boeken!

  • Algemeen 1
op 18 juli 2017 bestemming: Nederland / Wijk aan zee, reisperiode: juli 2017

De hotelprijzen lijken goedkoop, maar in het hotel blijkt dat er dan nog btw betaald moet worden.

  • Algemeen 3
op 2 juli 2017 bestemming: Nederland / Haarlem, reisperiode: juni 2017

Hel slecht ,ik heb €167 betaalt voor niks zo maar weg

  • Algemeen 1
op 27 juni 2017 bestemming: Italië / Sicilië, reisperiode: juli 2017

Expedia weigert oplossingen aan te bieden voor een fout die ze zelf maakten.

Expedia heeft voor mijn familie een fout hotel geboekt. Op zich een begrijpelijke vergissing, vermits er twee hotels met bijna dezelfde naam bestaan. Echter, toen ik dit probleem meldde, kreeg ik te horen dat men de gesprekken moet herbeluisteren en dat kan tot 5 werkdagen duren. Wetende dat we 10 dagen later reeds op reis vertrekken..... Vele telefoontjes later en meer dan 5 werkdagen later nog steeds geen oplossing. Expedia is zeer goed een efficiënt in het boeken, maar weigert elke medewerking zodra er een probleem is. De telefonistes zijn perfect opgeleid om geen oplossing te beiden en supervisors krijg je nooit aan de lijn (bestaan deze uberhaupt wel??) Wij vertrekken begin volgende week met de familie op vakantie en weten niet waar we terecht gaan komen. Ronduit schandalige service van Expedia. Never again. Ik kan niet anders dan iedereen adviseren erg voorzichtig te zijn alvorens met hen in zee te gaan. Nu begrijp ik ook waarom hotel ketens als Hyatt publiekelijk verklaren niet meer met expedia te willen werken.
Waarom gedraagt Expedia zich zo onmenselijk?

  • Algemeen 1
op 23 juni 2017 bestemming: Indonesië, reisperiode: juni 2017

Alles was door Expedia uitmuntend geregeld. Ik kwam nergens voor verrassingen te staan. Liep allemaal op rolletjes met nieuwe mails bij de verschillende hotels en reisdagen. Hulde !!

  • Algemeen 10
op 19 juni 2017 bestemming: Frankrijk / Mechelen, reisperiode: juni 2017

Na meer dan een uur geen oplossing na foutief geboekt/gekregen kamer over telefonische helpdesk,service (n)

  • Algemeen 2
op 14 juni 2017 bestemming: Duitsland / Magdeburg, reisperiode: juni 2017

Hotel uitstekend. Bij Expedia reis geboekt.2 x gecheckt.naar betalen met de opm.kan niet meer naar vorige pagina.Betaald en bev.ontvangen met andere datum.Kon niet annuleren,maar opnieuw boeken .Geld retour onmogelijk.Wel naam wijzigen.Voelt u hem al??!!!Ik verdenk Expedia bewust de datum te hebben gewijzigd.Ben dus € 68 kwijt.Je wordt onbeschoft te woord gestaan en alleen naar de voorwaarden verwezen.Niet boeken via Expedia is mijn advies.Gaat puur om geld incasseren

  • Algemeen 1
op 14 juni 2017 bestemming: China / beijing, reisperiode: juni 2017

Wegwezen! Fouten op de boeking, ze geven creditcard nummer door als je paspoort nummer dus je komt er niet door heen op het vliegveld!

  • Algemeen 3
op 9 juni 2017 bestemming: Canada / Halifax, reisperiode: augustus 2017

Ik maakte een vergissing met de bestelling van een terugvlucht. Bestelde terugvlucht uit Saint John YSJ en dat moest zijn Saint John's YYT.
Het blijft me onmogelijk om een medewerker van Expedia vast te krijgen om deze vergissing recht te zetten. Expedia is voor mij een ramp. Nooit maak ik er nog gebruik van. Hééél slechte ervaring!!!

  • Algemeen 1
op 9 juni 2017 bestemming: Nederland / Den Haag, reisperiode: juni 2017

BOEK NOOIT BIJ EXPEDIA!! Via expedia een hotel geboekt, uiteindelijk een bevestiging met de verkeerde datum gekregen. Ze kunnen hier NIKS aan doen en verwijten dat het onze fout is? HOE onprofessioneel.. Oplossen kunnen ze niet pas achteraf als het onderzocht is... al met al zijn we €100 euro lichter en geen stap verder... Ik zal hier never nooit meer boeken. Helemaal klaar mee.. wat een oplichters

  • Algemeen 1
op 7 juni 2017 bestemming: Oostenrijk / Wenen, reisperiode: augustus 2017

Tijdens het zoeken naar een geschikte reis organisatie leek Expedia goed te zijn ook kwa prijs.

Op de site bieden zij non-refundable rooms aan wat zeer verwarrend is als je wel een annuleringsverzekering afsluit.
Die zou er toch voor moeten zorgen dat je de reis kan annuleren ingeval van een ongeval of dergelijke? Expedia beweert dus van niet.
Als je zowel de kamer als de vliegtickets terug wil annuleren moet je een "dubbele" annuleringsverzekering afsluiten.
Je betaalt bijna 16 euro per nacht extra om de kamer te mogen annuleren, daar bovenop komen nog de kosten voor de annuleringsverzekering van de vliegtickets.

Toen ik hen hier over belde beweerde de eerste mevrouw dat de annuleringsverzekering voor zowel de kamer als de vliegtickets is. Helaas heb ik haar naam niet onthouden dus ik belde terug. Ik vroeg of het mogelijk was dezelfde mevrouw te spreken en ze deed het klinken alsof ik op mijn hoofd was gevallen. "Ja mevrouw we zitten hier met 60 mensen in een callcenter we kunnen dat echt niet allemaal na gaan!" prima kan ik begrijpen maar houden ze niet bij wie belt met welke vraag voor eventuele herhalende vragen?
(Ik geef toe ook niet slim van mijn kant om niet meteen de naam te noteren)
Ik stelde deze mevrouw dus maar dezelfde zaak. Ik kreeg meteen hetzelfde geïrriteerde antwoord als bij de vorige: dat kunt u toch lezen in de polis?!
Pas toen ze eindelijk stopte met het herhalen van deze zin kon ik uitleggen wat nou precies mijn vraag was. Dit vond ze een erg domme vraag omdat non-refundable letter is en er dus geen geld terug kan worden gegeven. Toen ik haar vroeg waarom ik dan wel een annuleringsverzekering kon afsluiten wist ze niet direct antwoord te geven. Ze hield het maar bij wat ze eerder al zei. Verder kon ze mij niet helpen.

Kortom zeer klant onvriendelijk, ze alsof je hartstikke dom bent en kunnen geen consequente antwoorden geven.

Na alle recensies te hebben gelezen weet ik ook dat ik dus niet naar Expedia ga voor een van vakanties!

  • Algemeen 1
op 5 juni 2017 bestemming: Spanje / León, reisperiode: juni 2017

Toen ik het hotel belde, bleek het niet geboekt. Kreeg een mevrouw aan de telefoon die me een nummer gaf van jumbo reizen en ik moest maar bellen met ze? later belde ik weer en kreeg een heel behulpzame aardige man aan de lijn die alles nakeek en mijn geld terug zou stortten of iets anders zou boeken, maar ik had geen tijd dus geld terug. Als ik niet had gebeld had ik daar voor een volgeboekt hotel gestaan die me niet kende. nu maar weer op booking.com gedaan veel beter. Hoop ik.

  • Algemeen 1
op 31 mei 2017 bestemming: Frankrijk / Chalon-sur-saone, reisperiode: mei 2017

Hotel geboekt voor 27/28 mei; na betaling bevestiging ontvangen met de data 18/19 juni..........
Contact is onmogelijk met Expedia, niet per telefoon, op mails reageren ze niet. Tot heden nog niet kunnen annuleren..........27 mei ander hotel genomen. Men zegt bij Campanile en Ibis in Frankrijk:"NOOIT boeken via Expedia" . Daarheen ze zeer slechte ervaringen mee samen met hun klanten.

  • Algemeen 1
op 25 mei 2017 bestemming: Nederland / Zeist, reisperiode: mei 2017

Expedia Autohuur is heel slecht. Bevestingen is binnen, kwam aan de bedrijf waar ik moest ophalen , maar de bedrijf was dicht.

  • Algemeen 1
op 23 mei 2017 bestemming: Dominicaanse Republiek / Santo Domingo, reisperiode: mei 2017

Expedia is verschrikkelijk. Reis moeten cancelen wachtend op mijn geld terug gave tot vandaag niegs binnen. Comminicatie met personeel gaat alle kanten op iedereen zegt iets anders en ze zijn behoorlijk neerbuigend. Massa bedrijf met geen kennis en klanttevredenheid

  • Algemeen 8
op 15 mei 2017 bestemming: Spanje / Mallorca, reisperiode: juli 2016

Het was verschrikkelijk... De vlucht vertrok 5 uur later, geen piloot aanwezig. Het vliegtuig was te vol door overboeking, dus moesten een aantal mensen hun vlucht cancellen (gelukkig wij niet) maar dat kan echt niet. Niks geregeld, vragen konden niet beantwoord worden en het contact vanuit Expedia? WAARDELOOS. Nooit boeken via Expedia. Het contact is er niet, verschrikkelijk

  • Algemeen 1
op 14 mei 2017 bestemming: Italië / Florence, reisperiode: mei 2017

Drie maanden geleden bij Expedia dure rechtstreekse vluchten Amsterdam-Florence bij Alitalia uitgevoerd in KLM vliegtuig geboekt. Begin maart ( al tien weken!!) was Expedia op de hoogte dat de samenwerking tussen Alitalie en KLM geeindigd was en dat mijn vluchten omgezet waren naar vluchten bij Alitalia met overstap in Rome. Ze hebben mij hier echter pas vandaag ( 10 dagen voor vertrek!!!) van op de hoogte gesteld. De KLM biedt de rechtstreekse vlucht nog aan, maar die is voor mij, nu, 10 dagen voor vertrek niet meer te betalen. Had ik dit begin maart geweten, dan was het heel anders geweest. Expedia geeft niet thuis. Schandalig! Boek niet bij Expedia, onbetrouwbaar!

  • Algemeen 1
op 10 mei 2017 bestemming: Italië / gallipoli, reisperiode: mei 2017

Gaat niet om de vlucht, maar maanden geleden geboekt bij een expedia hotel I Due Passi voor 17-20/5. 9/5 mail gekregen; I Due Passi kan niet ivm verbouwing, aanbod 2 andere notels van Expedia in omgeving. Zelfde budget. Expedia, na eindeloos gezeur, wil geen telefoon of contactgegevens geven om die wijzigingen door te geven. Volstrekt respectloos en uitertst klantonvriendelijk. Cijfer een 2.
Ferdinand Ruhwandl

  • Algemeen 2
op 3 mei 2017 bestemming: Spanje / Gran Canaria, reisperiode: januari 2017

Klantendienst om hond bij te boeken niet te bereiken, vele malen gebeld, lang aan de lijn gebleven, een echte nachtmerrie. eerste en laatste maal dat ik online boek, voortaan via reisburo

  • Algemeen 1
op 30 april 2017 bestemming: Nederland / Rotterdam, reisperiode: mei 2017

Datum is versprongen. Binnen 1 minuut gebeld. Niet mogelijk om op de gewenste datum om te zetten zonder 50% bij te betalen.

  • Algemeen 1
op 25 april 2017 bestemming: Tsjechië / Praag, reisperiode: april 2017

Bij expedia een vlucht, transfer en hotel geboekt t.g.v. ons 50 jarig huwelijksfeest. Alles bij expedia geboekt om geen gedoe te hebben met b.v. vervoer ter plaatse. Op vliegveld van Praag aangekomen was er geen chauffeur die ons ophaalde. Na lang zoeken en 20 minuten lopen met de koffers naar het kantoor van de vervoerder kregen we daar te horen dat de gegevens niet goed zijn doorgegeven. Gelukkig hadden we de mail bij ons die we hadden gestuurd. Excuus was dat Expedia niet had bevestigd ??? Na nog een uur wachten werden we vervolgens naar ons hotel gebracht (dollemansrit). Klacht per mail ingediend bij expedia. Kregen als reactie het verzoek de klacht opnieuw in te dienen na terugkomst thuis en gaven aan te hopen dat de terugreis wel goed zou gaan. Ook dat ging niet goed en kostte ons diverse telefoontjes om de chauffeur tijdig bij het hotel te krijgen. Thuis contact opgenomen met klantenservice van Expedia. Men zou de klacht opnieuw ?? bekijken. Daarna niets meer gehoord. Expedia laat haar klanten letterlijk en figuurlijk in de kou staan.

  • Algemeen 2
op 25 april 2017 bestemming: Italië, reisperiode: april 2017

Transfer slecht, ELE niet aansprakelijk, wel de betaling innen

  • Algemeen 5
op 6 april 2017 bestemming: Spanje / Málaga, reisperiode: september 2017

De reis moet nog gemaakt worden, echter probleem bij het boeken, echter ik werd zo afgesnauwd dat ik niet verder kan. Klantvriebndelijkheid is ver te zoeken

  • Algemeen 2
op 3 april 2017 bestemming: Nederland, reisperiode: maart 2017

Auto gehuurd voor enkele dagen, echter het adres waar we de auto konden ophalen was geen verhuurlokatie, dus er was ook geen auto.... Expedia handelt deze situatie af alsof het ons probleem is. Dieptepunt in klantgerichtheid!

  • Algemeen 1
op 31 maart 2017 bestemming: Brazilië, reisperiode: november 2017

Prijsverschil van € 429.74 bij het huren van een huurauto, dit kwam er dus bij afhalen bij zonder dat wij hiervan wisten. Heel veel contact over gehad met Expedia maar er wordt totaal niet geluisterd en alleen contact via de mail.. Voor al het gedoe een tegoedbon van €50 euro gekregen te besteden bij Expedia. Hier kan ik dus niets mee..

  • Algemeen 1
op 8 maart 2017 bestemming: Dominicaanse Republiek / Sosúa, reisperiode: februari 2017

Condos dominicanos was super!!! zo ook het reizen met air berlin

  • Algemeen 10
op 8 maart 2017 bestemming: Aruba / Oranjestad, reisperiode: juni 2017

Houding Expedia bij annulering door Zika virus bij zwangerschap.

  • Algemeen 1
op 3 maart 2017 bestemming: Zwitserland / Davos, reisperiode: februari 2017

+Eerste keer geboekt via Expedia. De soms slechte recensies op internet deel ik niet. Alles was goed geregeld tegen een 35% lagere prijs.
-De mevrouw van de klantenservice die ik trof kwam wat belerend over.

  • Algemeen 9
op 26 februari 2017 bestemming: Indonesië / Bali, reisperiode: maart 2017

Woensdagavond laat geboekt. Na betaling kreeg ik een error. Het bedrag was echter al wel van mijn rekening af. Volgende dag opgebeld. Helaas was er iets fout gegaan waardoor de boeking niet was doorgekomen. Ik moest de vlucht opnieuw boeken alleen was deze 80 euro duurder geworden tov de avond ervoor. Dikke pech, want dit was buiten de macht om van Expedia. Natuurlijk ook buiten mijn macht om, maar dat was niet hun probleem.

  • Algemeen 1
op 24 februari 2017 bestemming: Italië, reisperiode: februari 2017

Onze vlucht werd geannuleerd en toen dat bekend werd waren we al op schiphol en was het rond 22 uur, want eerst zou het vertraagd zijn... Daar kon expedia niets aan doen maar aangezien het om een weekendtrip ging en er geen acceptabele alternatieve vluchten beschikbaar waren (behalve de volgende dag laat en met vluchtduur van 6 en meer uur) en we een gehandicapte zoon hebben waardoor reizen moeilijker, vroegen we of we de drie overnachtingen als tegoed konden hebben voor een ander weekend. Na meer dan een uur in de wacht te hebben gestaan de volgende ochtend, bleek dat men niets voor ons kon doen en de volle hotelkosten door ons moeten worden betaald.

  • Algemeen 1
op 20 februari 2017 bestemming: China / Peking (Beijing), reisperiode: januari 2017

Met Expedia klantenservice gebeld. Mevrouw had geen zin en noteerde niets. Gaf wel aan dat ik na 5 dagen teruggebeld zou worden maar helaas. De volgende persoon gaf aan dat ik binnen 12 dagen had moeten bellen na boeking en ging het onderzoeken. Nr 3 vertelde dat dat niet waar was want dat ik binnen 6 dagen had moeten bellen na boeking om iets te wijzigen en dat het niet meer kon. Ik heb echter op de eerste dag na boeking gebeld maar omdat die dame niets genoteerd had wilde Expedia niets meer doen. Was de 5e boeking in korte tijd waarbij 3x problemen waren. Expedia NOOIT meer. Uiteindelijk opnieuw moeten boeken :-(

  • Algemeen 1
op 26 januari 2017 bestemming: Nederland / Dongen, reisperiode: oktober 2016

Omdat ze ons een hotel verkochten wat niet open was

  • Algemeen 1
op 24 januari 2017 bestemming: Nieuw-Zeeland, reisperiode: januari 2017

Na alle negatieve berichten heb ik toch gelukkig ook zeer positieve ervaringen. Erg behulpzame en vriendelijke medewerkers aan telefoon. Die precies op tijd terug bellen. Omboeken reis toch niet gelukt ivm te hoge meerprijs.

  • Algemeen 8
op 15 januari 2017 bestemming: , reisperiode: november 2017

Wij doen mee met het Expedia+ programma.
Volgens Expedia alleen maar voordelen...

Echter :
- De goedkoopste wat zij zeggen zijn zij absoluut niet!
- De laagste prijs garantie waar telefonisch word aangegeven dat deze van toepassing is is vaak niet van toepassing.
- Het toekennen van zilver en later gold status bij Expedia+ is een wasse neus, na 18 nachten komt Expedia maar op 11 omdat veel boekingen in Azie gedaan zijn en minder als € 50,- per nacht kostten.

De klantenservice weet dit niet, hiervoor moet je verschillende keren mailen.
- Bij vragen moet je geduld hebben, keer op keer word je afgepoeierd met "wij komen er op terug"

  • Algemeen 3
op 26 december 2016 bestemming: Duitsland / Heidelberg, reisperiode: december 2016

Ik had één overnachting geboekt in hotel nabij Heidelberg. Kamer zou twee tweepersoonsbedden hebben. Had echter één tweepersoonsbed en een sofabed. Was een grote telleurstelling en niet in overeenstemming met boeking.

  • Algemeen 5
op 22 december 2016 bestemming: Finland / Helsinki, reisperiode: december 2016

Boeking kon ik annuleren na lang aan de lijn gehouden te worden en werd opzich prima geholpen, en al mijn andere hotels waren goed geboekt, maar toen kreeg ik maar de helft van mijn geld terug van mijn vlucht terwijl ze zeggen "Expedia brengt geen annuleringskosten in werking"???

  • Algemeen 7
op 21 december 2016 bestemming: Indonesië, reisperiode: juli 2016

Wij waren dus opzoek naar een goedkope reis naar Indonesië. We kwamen uit op een reis van 700,- Euro met China Airlines. Maar we wouden perse naast elkaar zitten. We gingen dus bellen naar de klantenservice. We gingen bellen en hebben dus gevraagd hoe je dat kan selecteren . Het antwoord van de mevrouw was 'Als je incheckt op het vliegveld kan je de zitplaatsen selecteren' nou wij dachten dus 'Oke laten we dat dan maar later doen'. Toen zei de mevrouw 'Je kan het ook nu via de telefoon boeken' dus wij deden dat. Maar zonder te weten dat het eigen risico was wat wij helemaal niet hebben gehoord. Het eerste nadeel was dus: Hartstikke slechte verbinding wat misschien ook 1 van de redenen kan zijn van mijn klacht. Na een paar minuten kregen we een e-mail van Expedia waarin 1 letter van mijn naam fout is geschreven. Hierom was ik natuurlijk heel erg woedend omdat ik anders niet mee kan. Daarna namen we contact op met de klanten service waarin ze zeiden:''Helaas dat is niet ons probleem, een boeking via de telefoon is eigen risico en als u de naam wil veranderen moet u 50,- Euro gaan betalen' . 50 ,- Euro om alleen maar 1 letter te veranderen ?!?!? Helemaal gek geworden. Daarna zeiden we dat dat helemaal niet kan waarop de mevrouw reageerde'Als u het niet betaald word de reiziger weg gehaald'. Wat ze namelijk hebben getypt in het formulier is 'Kimberley' in plaats van 'Kimberly' alleen maar 1 letter en 50,- Euro?!?!?!?! Ik vind dit echt belachelijk en absoluut niet kunnen echt een stelletje criminelen zijn het. Ik kan tegen u zeggen dat u beter niet met Expedia gaat boeken. Na meer dan 12 keer op vakantie gegaan via verschillende reisbureaus.. Vind ik dit de slechtste van allemaal.

  • Algemeen 1
op 20 november 2016 bestemming: Oekraïne / Zaporozye, reisperiode: oktober 2016

Vershrikkelijk bedrijf. HET IS ECHT SUPER SLECHTE EN OPGELICHTE MATSCHIJPIJ!! MENSEN MAAK MAAR GEEN GEBRUIK ER VAN !! STELLETJE CRIMINEEL. Ik heb een vliegticket voor mijn moeder gekocht met de annulurings verzekering bij, maar mijn moeder heeft de hartaanval gekregen en daardoor mocht ze niet vliegen. Na de hand bleek het dat verzekering alleen voor de NL mensen geldig en we krijgen geen geld terug. Slaat echt nergens op het staat nergens op bij Expedia en je mag zelfs geen enkele andere verzekering kopen(voor non NL mensen). IK GA NOOIT GEBRIUK VAN EXPEDIA MAKEN.

  • Algemeen 1
op 19 november 2016 bestemming: Italië, reisperiode: augustus 2016

We hebben een auto gehuurd via Expedia , maar zijn verrast door zeer! hoge kosten om eigen risico af te dekken. Is niet vooraf gecommuniceerd . Niet door expedia en niet door autoverhuur bedrijf. Van expedia totaal geen reactie meer gekregen, nadat we meerdere malen hier om gevraagd hebben

  • Algemeen 1
op 16 november 2016 bestemming: Engeland / Londen, reisperiode: november 2016

Waardeloos bedrijf Expedia. Heb een wijziging door moeten geven bij een dame van Expedia: Salina. Ze heeft me bijna 40 minuten totaal in de wacht gezet. Wie betaalt de telefoonkosten??????

  • Algemeen 1
op 12 november 2016 bestemming: Curaçao, reisperiode: februari 2016

Zeer trage en lastige restitutie van een gecancelde boeking. Het duurde 4 maanden en vele telefoontjes en mails om ons geld terug te krijgen. Dit kwam zogenaamd omdat we met IDEAL betaald hadden!!!! Geld was binnen 1 minuut van de rekening maar terugboeken was te moeilijk!

  • Algemeen 1
op 11 november 2016 bestemming: Litouwen / Palanga, reisperiode: november 2016

Puur oplichterij totaal geen service. Ik had een vlucht geboekt +hotel en daaronder een annuleringsverzekering. Toen ik het aan het reserveren was kreeg ik de optie om een annuleringsverzekering af te sluiten en ik hoefde alleen maar aan te vinken zo makkelijk was het. Mijn vlucht was vroeg in de ochtend en Ik ben die dag zo ziek geweest dat ik mijn ogen tot in de middag niet kon openen met als gevolg dat ik mijn hele reis incl de hotel gemist heb. Toen ik eenmaal op de benen was ben ik direkt naar een arts geweest. Vervolgens dacht ik een beroep te doen op mijn verzekering en heb met hun gebeld. Eerste reactie was jaa je moet met Allianz Global Assistance bellen want die gaan er over en niet eens een optie we kunnen je daarmee doorverbinden he! want Expedia heeft het uiteindelijk verkocht en niet zij. Dat is nog niet alles. Eenmaal online de schadeformulier ingevuld, mijn verhaal erbij gedaan incl. benodigde documenten die ze vroegen toegevoegd en opgestuurd. Precies 9 dagen later kreeg pas een antwoord dat ze het in behandeling hebben genomen en dat men een no-show verklaring van de maatschappij nodig hebben..en toen begon de ellende. Expedia erover gebeld en die konden ze dus niet geven en kreeg enkel een telefoon nummer. Zij was niet behulpzaam en klonk niet service gericht, het was meer van"nee dat kan ik niet zus en zo" en je moet de maatschappij bellen.Telefoon nummer die ik kreeg was ook nog is van een andere maatschappij die ook toevallig de zelfde naam had, dus niet van SAS vliegtuigmaatschappij. Met een kokende hoofd heb ik via internet geprobeerd het nummer te achterhalen van SAS vliegtuigmaatschappij die ik vervolgens gebeld heb . Het is een 0900 nummer die ook nog is 1 e uro p/m kost . Tot mijn verbazing kreeg ik in het engels allerlei dingen aan vragen die ik moest intikken en kwam er dus niet uit. Een andere telefoon nummer is er niet en het enigste wat ik nog kon doen is nogmaals bellen met Expedia. Voor de tweede keer met hun gebeld en uitgebreid mijn verhaal verteld dat ik hiermee niet uitkom maar het wel zo fijn zou vinden als ze iets voor me konden doen minstens met de vliegtuigmaatschappij bellen om z'n verklaring. Na 20 minuten had ik het idee dat ik tegen een robot zat te lullen. Want ik moest het alles zelf doen ondanks dat ik het hele gedoe aan hun verteld heb maar tevergeefs. Ik weet dan ook niet wat ik zou moeten doen en zal niemand aanraden om iets dan maar via expedia.nl te kopen.

  • Algemeen 1
op 10 november 2016 bestemming: Verenigde Staten, reisperiode: juli 2016

Kortingen op huurauto blijkt pure misleiding bij expedia. Vergeefs geprobeerd vlucht met auto te boeken maar na alle gegevens incl creditcard te hebben ingevuld bleek er niet te zijn geboekt. Telefonisch kon het wel maar dan was het 400 euro duurder ! Kortingen zijn dus fake bij expedia.

  • Algemeen 2
op 9 november 2016 bestemming: Frankrijk / Parijs, reisperiode: december 2015

Ivm aanslagen zouden wij onze reis kostenloos kunnen declareren. Wij wachten inmiddels een jaar op restitutie. Zo vaak gebeld / gemaild met expedia: zoveel loze beloften. Met klachten wordt niets gedaan. Ondanks zwart op wit toezeggingen "het wordt binnen 14 werkdagen op uw rekening gestort" hebben wij al minstens 10 x te horen gekregen, maar nog altijd geen cent ontvangen. Helaas hadden wij toentertijd geen rechtsbijstandsverzekering, maar echt: wat hebben wij een ontzettende spijt dat wij ooit een reis via expedia hebben geboekt. Het lijkt een legitiem reisbureau maar het betreft een onprofessioneel oplichtend zooitje. Wees gewaarschuwd.

  • Algemeen 1
op 30 oktober 2016 bestemming: Nederland / Noord Braband, reisperiode: oktober 2016

Nooit meer expedia!!! Wat voor bedrijf is dat?

  • Algemeen 1
op 29 oktober 2016 bestemming: Spanje / Ibiza, reisperiode: september 2016

Leuk zo,n beoordeling vragen en een klantenservice die binnen twee dagen zou reageren maar totaal geen reactie op onze klacht... tja geld binnen !! Voor ons geen expedia meer.

  • Algemeen 5
op 27 oktober 2016 bestemming: Estland / tallin, reisperiode: oktober 2016

Expedia hanteert andere vluchtnummers dan de vliegmaatschappijen zelf, maar die van de maatschappij geven ze niet. Erg lastig inchecken zo! Online kun je het zelf niet regelen en receptioniste van expedia weet niet hoe ze dit moet oplossen. Vraagt ook nog aan de klant wat voor systeem de maatschappij heeft?! Slecht georganiseerd, zeer slechte service.

  • Algemeen 1
op 27 oktober 2016 bestemming: Hongarije / Boedapest, reisperiode: oktober 2016

Geboekt bij expedia, wat ik veel vaker had gedaan. Na zo'n 8 uur wachten op het vliegveld werd onze vlucht geannuleerd en werd er geen optionele andere optie geboden. (Gelukkig hadden we vlucht en hotel apart geboekt). Expedia zegt niets voor mij te kunnen doen. Ik had meteen contact op moeten nemen (tja, er gaat nogal veel door je hoofd heen en je weet niet eens wat je moet regelen als de vlucht geannuleerd wordt) Ze weten dat ik er niet ben en ik heb voor de reisverzekering bevestiging van annulering nodig. Dit weigeren ze mij te geven.
Ik vind het heel raar dat een bedrijf als expedia niets kan doen ik geval van 'bijzondere omstandigheden'.
Door hen kan ik nu fluiten naar mijn geld. Ik boek er nooit weer!

Het leuke is ook nog, dat ik een mail krijg om het hotel te beoordelen, waar ik dus nooit ben geweest!

  • Algemeen 1
op 26 oktober 2016 bestemming: Nederland / Amsterdam, reisperiode: oktober 2016

Je krijgt geen factuur dus ook geen factuur met BTW. Dit geven ze niet van te voren aan!

  • Algemeen 1
op 22 oktober 2016 bestemming: Indonesië / Ubud, reisperiode: oktober 2016

Advertentie was niet correct , het hotel was te smerig voor woorden en expedia reageert niet op mijn klacht! Tijd voor een rechtszaak

  • Algemeen 1
op 17 oktober 2016 bestemming: Verenigde Staten, reisperiode: augustus 2016

Ik heb 1 hotel geboekt en krijg geen respons op klacht. Al 3 mails gestuurd!

  • Algemeen 2
op 15 oktober 2016 bestemming: Nederland / DELFT, reisperiode: oktober 2016

Nooit meer expedia!!! Zij zijn boeven en sturen geen bevestiging. Je moet er zelf achteraan gaan. Wat voor bedrijf is dat? Lees: radar avro. Nog meer klachten! Ik ben niet geweest, door hun toedoen!

  • Algemeen 1
op 11 oktober 2016 bestemming: Duitsland / Keulen, reisperiode: augustus 2016

Top hotel voor goede prijs. Snel en netjes afgehandeld.

  • Algemeen 8
op 30 september 2016 bestemming: Denemarken / copenhagen, reisperiode: oktober 2016

We trachten een hotel te boeken midden in het program kamer weg. bellen: alleen duurdere kamers, zonder ontbijt, wordt aangeboden, blijkt dezelfde standaard kamer , zondr ontbijt voor 50 euro meer per nacht!

  • Algemeen 1
op 27 september 2016 bestemming: Nederland / Bodegraven, reisperiode: september 2016

Bij Expedia geboekt. Via de mail een bevestiging waarin staat dat ik niet hoeft te bellen om de reis te herbevestigen. Dit dus ook niet gedaan. Komen we bij het hotel, staan we niet op de lijst. Hotel was vol geboekt!!! Medewerkster had nog 1 kamer tegen een meerprijs. Zij heeft met Expedia afgesproken dat zij de meerkosten zouden betalen. Dit moet ik nog krijgen. Ook een reis naar Berlijn geboekt. In 'mijn Expedia' stond dat dit allemaal goed was gegaan en betaald enz.. en ineens staat er niet geboekt! Co tact gehad met Expedia, super chagrijnige medewerkster aan de telefoon. Ik wilde dat dit aangepast kon worden, kon niet. Kon geen bevestiging krijgen via de mail dat het wel goed geboekt was. Maar ze verzekerde mij dat alles goed was want dit was al betaald en het hotel in Nederland moest aan het hotel betaald worden... als je er boekt dan altijd bellen om een bevestiging. Duurt trouwens heel lang voordat je iemand va. Expedia te spreken krijgt.. heel lang in de wacht!

  • Algemeen 1
op 22 september 2016 bestemming: Turkije / Istanbul, reisperiode: augustus 2016

Opgelicht door EXPEDIA. MENSEN PAS OP!

  • Algemeen 1
op 14 september 2016 bestemming: Verenigde Staten / Las Vegas, reisperiode: augustus 2016

Wij hebben een promo geboekt met ontbijt, bij aankomst bleek dit niet doorgegeven te zijn aan het hotel.bij thuiskomst telefonisch om een verklaring gevraagd en schriftelijk een klacht ingediend, vooralsnog zonder respons. dit lijkt iets voor kassa te gaan worden.

  • Algemeen 6
op 13 september 2016 bestemming: Verenigde Staten / Florida, reisperiode: april 2016

Expedia adverteert met mooie prijzen maar als je wilt boeken stopt het proces bij de creditcard betaling. Via de telefoniste lukt het ook niet. Maar voor 100 Euro meer kan ze wel boeken. De verhuurder zou de prijs tussentijds aanpassen maar de prijs is al een hele week stabiel. Op emails wordt slecht gereageerd. Ze lezen de mails nauwelijks en geven antwoorden op vragen die ik niet gesteld heb. Volgens mij gebruikt Expedia lokkertjes. Geen fraaie manier van werken. Misschien maar wat klantenorganisaties aanschrijven. Het is helaas niet de eerste keer dat reisorganisaties niet "transparant" zijn....

  • Algemeen 1
op 8 september 2016 bestemming: , reisperiode: september 2016

Probeer de datum te wijzigen, fout op de voucher, kan niet!!

  • Algemeen 1
op 3 september 2016 bestemming: Engeland / Londen, reisperiode: december 2016

Het probleem is dat de reis niet geboekt kan worden terwijl hij wel op de website staat. Er zou iets met mijn betalingsgegevens zijn volgens de foutmelding. Welke? Geen idee. Elke keer als ik het probeer, krijg ik een nieuwe reservering op mijn creditcard. Na een aantal keer proberen is mijn creditcard limiet wel bereikt.

Dan maar telefonisch met Expedia proberen. Het grootste bezwaar wat ik daar tegen kwam was dat je al je creditcard gegevens moet geven aan de persoon van expedia. Volgens mij mag dit volgens de voorwaarden van de creditcard maatschappij niet en ben je dan zelf aansprakelijk voor de gevolgen van misdrijf met je creditcard. Normaliter krijg je van een bestelling een bericht zodat je het via je creditcard kan betalen zonder dat je je creditcard gegevens aan een persoon hoeft te geven.

Na een hele preek heb ik de expedia mevrouw toch maar vertrouwd en zij probeerde de reis te boeken. Helaas kwam zij er ook achter dat het niet lukte. Weer een reservering op mijn creditcard erbij. Na navraag kwam het verhaal dat de koppeling met de vliegtuigmaatschappij de boosdoener was. Die zou eruit liggen. Ander vliegtuigmaatschappij geprobeerd. Dat lukte ook niet.
Heb het zelf nog 3 dagen achtereenvolgens op verschillende tijdstippen geprobeerd, zonder resultaat.
Gelukkig dat mastercard de reserveringen na een dag verwijderd.
Moet ik er eerlijk bij zeggen dat het een reis was dat ik dacht het is te mooi om waar te zijn voor die prijs in die periode. Maarja, hij stond op hun website.

Al met al heb ik uiteindelijk hetzelfde hotel en dezelfde vluchten in dezelfde periode afzonderlijk geboekt. Het was overigens nog 100 euro goedkoper en het lukte in 1x. En heel belangrijk het werkte met de gebruikelijke creditcard betalingsmethode.

2 items die ik nogmaals wil herhalen. Creditcard gegevens hoor je nooit af te geven aan een persoon en heb ik het gevoel dat expedia lokreizen op de website heeft staan die niet te boeken zijn en daarmee hopen dat je uiteindelijk een duurdere reis boekt.

  • Algemeen 1
  • Vorige
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Volgende