Reisbureau Reisgraag.nl
X Sluit zoekvenster
0486-412199
X
  • Home
  • Reisorganisaties
  • Reisaanbod
  • Gratis reisvoorsteltip
  • Over ons
  • Contact

Reisgraag.nl > Reisorganisaties > Expedia.nl > ervaringen

  • Expedia.nl
  • Ervaringen
Schrijf een review

Reviews over Expedia.nl

Url: https://www.expedia.nl/

Type reizen: hotel
407 St. John Street, EC1V 4E London NL

Logo van Expedia.nl

Expedia.nl krijgt gemiddeld een 2,5
op basis van 499 ervaringen :

2,5 499 ervaringen + Ervaring delen

Pagina 5 van 5 met 499 resultaten

Jeroen Ex op 8 september 2016 bestemming: , reisperiode: september 2016

Probeer de datum te wijzigen, fout op de voucher, kan niet!! ... Lees meer

  • Algemeen 1
JG op 3 september 2016 bestemming: Engeland / Londen, reisperiode: december 2016

Het probleem is dat de reis niet geboekt kan worden terwijl hij wel op de website staat. Er zou iets met mijn betalingsgegevens zijn volgens de foutmelding. Welke? Geen idee. Elke keer als ik het probeer, krijg ik een nieuwe reservering op mijn creditcard. Na een aantal keer proberen is mijn creditcard limiet wel bereikt.

Dan maar telefonisch met Expedia proberen. Het grootste bezwaar wat ik daar tegen kwam was dat je al je creditcard gegevens moet geven aan de persoon van expedia. Volgens mij mag dit volgens de voorwaarden van de creditcard maatschappij niet en ben je dan zelf aansprakelijk voor de gevolgen van misdrijf met je creditcard. Normaliter krijg je van een bestelling een bericht zodat je het via je creditcard kan betalen zonder dat je je creditcard gegevens aan een persoon hoeft te geven.

Na een hele preek heb ik de expedia mevrouw toch maar vertrouwd en zij probeerde de reis te boeken. Helaas kwam zij er ook achter dat het niet lukte. Weer een reservering op mijn creditcard erbij. Na navraag kwam het verhaal dat de koppeling met de vliegtuigmaatschappij de boosdoener was. Die zou eruit liggen. Ander vliegtuigmaatschappij geprobeerd. Dat lukte ook niet.
Heb het zelf nog 3 dagen achtereenvolgens op verschillende tijdstippen geprobeerd, zonder resultaat.
Gelukkig dat mastercard de reserveringen na een dag verwijderd.
Moet ik er eerlijk bij zeggen dat het een reis was dat ik dacht het is te mooi om waar te zijn voor die prijs in die periode. Maarja, hij stond op hun website.

Al met al heb ik uiteindelijk hetzelfde hotel en dezelfde vluchten in dezelfde periode afzonderlijk geboekt. Het was overigens nog 100 euro goedkoper en het lukte in 1x. En heel belangrijk het werkte met de gebruikelijke creditcard betalingsmethode.

2 items die ik nogmaals wil herhalen. Creditcard gegevens hoor je nooit af te geven aan een persoon en heb ik het gevoel dat expedia lokreizen op de website heeft staan die niet te boeken zijn en daarmee hopen dat je uiteindelijk een duurdere reis boekt. ... Lees meer

  • Algemeen 1




Christine op 29 augustus 2016 bestemming: Ierland, reisperiode: augustus 2016

Hotel bleek volgens de prijskaart in de kamer 80 euro per nacht goedkoper als dat ik bij Expedia had betaald. Ze gaven geen cent terug, het zijn afzetters, heb 4 nachten is 320 euro teveel betaald. Expedia: ik boek er NOOIT MEER ... Lees meer

  • Algemeen 1
Max op 27 augustus 2016 bestemming: Engeland, reisperiode: juli 2016

Slechte klantenservice en niet oplossing gericht met klacht

  • Algemeen 1
Belia op 23 augustus 2016 bestemming: Engeland / Lynmouth, reisperiode: augustus 2016

Hotel, Rock House hotel, stonk naar natte hond; die liepen er ook rond. Eten was slecht en er werden onderdelen van het gerecht weggelaten. Personeel onkundig en ongeinteresseerd. Bedden waren doorgezakt. Hoewel voor meer nachten geboekt, na 1 nacht weggegaan.

  • Algemeen 2
C. Kamstra op 15 augustus 2016 bestemming: Duitsland / Hohegeiss/Braunlage, reisperiode: juni 2016

Twee appartementen geboekt en betaald in maart 2016. In juni aangekomen in het Hotel, aldaar bleek de exploitatie hiervan failliet te zijn sinds april 2016. Van mijn boeking wisten ze ter plaatse helemaal niets. Expedia direct gebeld zij wisten van niets, ik moest zelf maar ter plaatse betalen en zou het bedrag van Expedia terug krijgen met alle gemaakte kosten. Klantenservice een drama afspraken worden niet nagekomen, we zijn nu augustus en mijn gemaakte onkosten nog niet terug. Nooit, nee nooit weer boeken bij Expedia.

  • Algemeen 1
ICM op 11 augustus 2016 bestemming: Indonesië / Bali, reisperiode: augustus 2016

Expedia adverteert met een failliet hotel op Bali, stelt dat er slechts 4 kamers beschikbaar zijn. Pure misleiding!

  • Algemeen 1
John op 5 augustus 2016 bestemming: Italië / Rome, reisperiode: oktober 2016

Omdat Ryanair eenzijdig onze vlucht heeft geannuleerd hebben wij de hele reis via Expedia geannuleerd. Expedia heeft na mail en telefonisch contact heel snel aangeboden de hotelkosten terug te betalen. Helaas werd er wel op het betaalde bedrag 15 euro in mindering gebracht wegens onduidelijke redenen.
Ryanair heeft ook het HELE BEDRAG teruggestort. Al met al dus vervelend dat onze reis niet door gaat maar financieel snel afgehandeld.

  • Algemeen 7
Igor op 4 augustus 2016 bestemming: België / Antwerpen, reisperiode: augustus 2016

Net een dag voor vertrek dacht ik verstandig te zijn om de gegevens van de boeking te bekijken om mee te nemen. In de mobiele app stond de hele boeking er niet in. Op de website bleek de boeking geannulleerd te zijn. Eerst naar het hotel gebeld of dit wel klopte. Daar gaven ze ook aan dat de boeking geannulleerd is. Ik naar Expedia bellen. Ook daar hoor ik dat er geannulleerd is. Dat zou ik zelf twee dagen eerder hebben gedaan via de mobiele app... Ik gaf aan dat ik tot vandaag geen mobiele app geinstalleerd had. De boeking is blijker geannulleerd zonder enige bevestiging via mail of wat dan ook. Na vele malen uitleg dat ik dit niet zelf heb geannulleerd, komen ze niet met een oplossing. Zelfs na een 15 minuten wachten, terwijl de telfefoniste een gesprek heeft met de leidinggevende, komt er geen oplossing. Ze moet de regels volgen volgens haar. Intussen hebben we zelf via booking.com een deur verder een kamer geboekt (€8,00 duurder). Dat hadden zij in die tijd ook voor ons kunnen doen. Zij kwamen gewoon niet met een oplossing!!! Het was mijn fout...

  • Algemeen 1
LOES op 4 augustus 2016 bestemming: Bulgarije / sunny beach, reisperiode: juni 2016

Wat een zooitje bij expedia.
via de site geboekt en na het invullen van de adres gegevens kregen wij een verwijzing naar een derde partner en trokken ZIJ hun handen er van af. Het 20 cijferig nummer wat wij kregen was niet bij hun bekend.
na een dag maar eens bellen en de hulp desk is echt een ramp.
dus bellen is weg gegooid geld. de derde partij toen maar gebeld en die zeiden dat ze eerst moesten wachten op reactie van exepdia.
waren toen al 2 dagen verder en geen boekings bevestiging niets!!!!. Na 3 dagen kregen we via de derde party een bevestiging met 30 euro meer aan kosten en expedia trok hun handen ervan af. DE ZOGENAAMDE SHOPKORTING DIE JE BIJ EXPEDIA ZOU MOETEN KRIJGEN IS OP EENS NIET MEER GELDIG OMDAT EEN DERDE PARTIJ ER MEE VANDOOR GAAT.
DUS KAN JIJ OOK NAAR JE CENTEN FLUITEN.(40 EURO)
TOTAAL DUS VOOR 70 EURO OPGELICHT.

MENSEN BOEK NOOIT BIJ EXPEDIA
HOOP DAT ZE SNEL FAIllIET GAAN!!!!!!

  • Algemeen 2
Michelle op 1 augustus 2016 bestemming: Nederland / Scheveningen, reisperiode: juli 2016

We hadden begin juli geboekt en betaald. Al snel kregen we na de betaling error te zien. Gelijk contact opgenomen. De betaling was ontvangen en alles was geboekt. Eenmaal aangekomen in het hotel bleken we niet in het systeem te staan. De boeking hebben ze nooit binnengekregen. Bij expedia werden we van het kastje naar de muur gestuurd. We moesten zelf maar een ander hotel gaan zoeken. Het hotel heeft ons goed geholpen en alsnog voor het hele weekend een kamer aangeboden. We stonden wel in het systeem bij expedia, maar de boeking is nooit goed doorgekomen. Toen het probleem van de kamer opgelost bleek te zijn kregen we te horen dat we nogmaals alles moesten betalen. We hebben nogmaals contact opgenomen met Expedia en ze zouden binnen 2 weken ons geld terugstorten.

  • Algemeen 3
Jessica op 24 juli 2016 bestemming: Verenigde Staten, reisperiode: juli 2016

Ongelooflijk slechte klantenservice, je wordt van het kastje naar de muur gestuurd en alles wat door ons werd betaald in DECEMBER is gewoon van de een op andere dag geannuleerd door hun ZONDER ook maar een mail of telefoontje!! Geweldig als je op het vliegveld staat en niet kan vertrekken! wat een rotbedrijf! ik hoop van harte dat ik mijn geld terug krijg, we hebben hier verdomme een jaar lang voor moeten sparen!!!

  • Algemeen 1
Ms op 19 juli 2016 bestemming: Italië, reisperiode: juli 2016

Reis door Expedia geanulleerd zonder ook maar iets te laten weten, je staat op het vliegveld en krijgt te horen dat de luchtvaartmaatschappij nooit het geld voor de tickets heeft ontvangen terwijl we op de papieren gewoon ticketnummers hadden staan, zij waren blijbkaar te laat met betalen en toen is onze reis gewoon maar geanulleerd zonder iets te laten weten, de 1020 euro is in rook opgegaan! WAARDELOOS!!!

  • Algemeen 1
Geer op 13 juli 2016 bestemming: Australië / Sydney, reisperiode: juli 2016

Dramatische ervaring met Expedia. Vier weken geleden een reis geboekt naar Australië, vertrek 17 juli. Drie keer werd de reis geannuleerd door Expedia. Eerste keer geen eens bericht gekregen. Na de derde annulering zijn inmiddels 6 dagen verstreken. Nu nog minder dan vier dagen voor vertrek en nog steeds geen oplossing. Geen enkele terugbel-belofte wordt nagekomen. Ik heb de afgelopen dagen 12 keer gebeld. Vele uren in de wacht gehangen. Meest gebruikte termen door Expedia: "we kunnen niets beloven", "we zijn afhankelijk van de airline", "ik begrijp dat dit vervelend voor u is".
Vervelend??? Jullie hebben 3.500,- geincasseerd en ik sta met lege handen. Wat een ballentent daar!

Ik wacht nu drie maanden op een toegezegde terugbetaling door Expedia van bijna 3.500,- wegens door Malaysia Airlines geannuleerde vluchten.
Expedia laat mij volledig in de steek!

  • Algemeen 1
Johannes op 30 juni 2016 bestemming: , reisperiode: januari 2016

Boek al vele jaren mijn reizen uitsluitend bij Expedia. Alleen maar goede ervaringen. Reizen zijn goed geprijsd in verhouding met andere sites. Het voordeel is dat je zelf je reis kunt samen stellen. Een maal een probleem gehad met een huurauto waarvoor ik extra moest betalen bij het ophalen. Klacht ingediend en binnen 8 weken had ik mijn geld terug. Expedia helemaal top! Ik zou niet anders meer willen.

  • Algemeen 10
A. Omvlee op 28 juni 2016 bestemming: Verenigde Staten, reisperiode: maart 2016

Vanwege de terroristische aanslag in maart, heb ik op 24 maart mijn reis naar Amerika moeten annuleren. Dit zou volledig terugbetaald worden door Expedia (nadat ik voor 20 euro aan kosten heb moeten bellen!), maar kon tot 12 weken duren. Tot op de dag van vandaag heb ik nog geen cent gezien, terwijl ik wel mijn creditcard afschriften heb moeten opsturen en men reageert ook niet meer op mijn berichten.

  • Algemeen 1
Loek op 27 juni 2016 bestemming: Nederland / Scheveningen, reisperiode: juni 2016

Hotelovernachting in Kurhaus Scheveningen geboekt voor een nachtje op 25-06-2016. Expedia heeft tijdens de boeking de datum zelf veranderd naar 19-06-2016 zonder dit duidelijk aan te geven. Daar kwam ik dus pas achter naar het uitprinten van de papieren een dag voor vertrek. Goed opletten dus! Geen enkele communicatie wanneer ze een datum uit eigen beweging veranderen.

  • Algemeen 1
Abio op 22 juni 2016 bestemming: Thailand / Bangkok, reisperiode: april 2016

Verscheidene hotels geboekt, en ook enkele keer zonder enig probleem nog kunnen wijzigen. Alles perfect verlopen, het mag ook wel eens gezegd worden. Want je zou bijna schrik krijgen om iets te boeken bij expedia als je de verhalen hier leest...

  • Algemeen 10
Patricia op 21 juni 2016 bestemming: Frankrijk / Montpellier, reisperiode: augustus 2016

LET OP BIJ BOEKEN: Expedia blijkt websites in verschillende landen te hebben die niet van hetzelfde boekingssysteem gebruik maken. Ik boek 5 tickets, geen bevestiging. Ik bel en krijg advies om nogmaals te boeken en als het dubbel mocht zijn kan ik het geld terug krijgen. Boek weer 5 tickets. Dag later bericht van de creditcard maatschappij, inderdaad 10 tickets zijn afgeboekt. Ik bel Expedia, immers restitutie was beloofd. Wat blijkt er zijn verschillende sites met dezelfde naam, eenmaal geboekt op de noorse site en een maal op de Nederlandse....en nu geven ze niet thuis, nee hiervoor geldt de restitutie niet........

  • Algemeen 1
Kim van der Weel op 20 juni 2016 bestemming: Thailand / Bangkok, reisperiode: juni 2016

De vliegmaatschappij (China Eastern) annuleerde mijn terugvlucht en bood mij een veel slechtere vlucht aan ter alternatief. Ebookers ging in overleg met China Eastern en bood mij meerdere alternatieven aan waar ik ook niet tevreden mee was. Telefonisch ben ik uiteindelijk super geholpen!! Ik heb zelf een datum en voorkeur overstap- en vliegtijd aangegeven, en direct is voor mij geregeld dat ik deze vlucht kreeg. Later ben ik zelfs nog gebeld door Ebookers of alles zo goed geregeld was, en wat de volgende stappen waren (nieuw ticket etc.). Hele fijne service!

  • Algemeen 8
Linda op 17 juni 2016 bestemming: Portugal / Algarve, reisperiode: juni 2016

Verschrikkelijk. Fijn dat er pakketten worden aangeboden maar zo gauw er iets mis gaat of je een vraag hebt en de klantenservice belt wordt je met geen enkele service geholpen. Ik heb gauw ergens anders geboekt.

  • Algemeen 4
Henk op 8 juni 2016 bestemming: Rusland / St Petersburg, reisperiode: mei 2016

Tip voor reizigers naar Rusland 9al dan niet via Expedia): Zorg dat er een hotelvoucher bij je bestelling zit, want die heb je nodig om een visum aan te vragen. Bij mij zat hij er niet bij en Expedia kon me zo’n voucher niet meer bezorgen. Rechtstreeks met het hotel gemaild, maar die reageerde niet. Een visumdienst kon toch nog een visum voor me regelen, maar daarmee werd het wel 2 keer zo duur, 130 i.p.v. 65 euro.

  • Algemeen 5
Marcel op 29 mei 2016 bestemming: Verenigde Staten / Denver, reisperiode: april 2016

Zeer slechte ervaring met Expedia. Heb voor 29 april 2016 een dure cabriolet gehuurd, de verhuurlokatie bleek helemaal geen cabrio's te verhuren. Expedia 3 keer vanuit de USA gebeld zonder resultaat. Tot heden (4 weken later) geen reactie en geen schadevergoeding gekregen van Expedia. Op de Expedia website is niet eens een adres te vinden waarnaar een aangetekende brief kan worden gestuurd.

  • Algemeen 1
Angela op 24 mei 2016 bestemming: Spanje / Ibiza, reisperiode: mei 2016

Via Expedia een topaanbieding gevonden naar Ibiza. Mooie korting bij het tegelijk boeken van de vliegreis, hotel en huurauto. Grote keuze uit accomodaties en vluchtopties. Top!

  • Algemeen 8
Marleen op 11 mei 2016 bestemming: Spanje / Mallorca, reisperiode: mei 2016

Boeking ging goed; informatie over vliegtickets, voucher huren auto en dergelijke aan de magere kant. Als je daarover belt, krijg je een geirriteerde medewerker aan de telefoon. Erger is de confrontatie met de autoverhuurder Goldcar. Door zeer beperkte info op de website van Expedia kom je voor vervelende verrassingen te staan bij de balie van de verhuurder; het bekende verhaal over benodigde verzekering (blijkt afkoop eigen risico te zijn), maar ook het feit dat je een auto met full-flex systeem hebt gehuurd, met de extra kosten van dien. Je kunt dit niet op het vliegveld veranderen. Bovendien betaal je ook nog een extra als je de pech hebt een dieselauto te krijgen: kassa, extra kosten. Wat Goldcar dan wel netjes doet, is het direct terugstorten van het gedeelte brandstof wat nog in de tank zit.

  • Algemeen 6
Verginia Ost op 11 mei 2016 bestemming: Indonesië / Bali, reisperiode: april 2016

Meer kan een gast niet wensen bij Astagina resort villa and spa. Het ontvangst door de gastvrouw was geweldig. Het personeel is warm je voelt je zeer welkom. Niet gespeeld, het komt van binnen uit. Een plek om echt vakantie te relaxen!!! Geboekt bij Expedia.

  • Algemeen 10
Leonie op 3 mei 2016 bestemming: Verenigde Staten / Amerika, reisperiode: februari 2016

2,5 maand geleden gingen wij op vakantie naar Amerika. Wij hadden alles geboekt via Expedia. Er was iets niet goed gegaan met de huurauto, waardoor we daar ter plekke zelf hebben betaald. Via telefonisch contact met Expedia werd ons beloofd dat het nu opgelost was en we bij het inleveren van de auto ons geld weer terugkregen. Dat was dus niet zo. En nu, 2,5 maand later is het nog steeds niet opgelost. Vorige week kregen we dan eindelijk reactie, nadat ze ons constant negeerden en lieten wachten. We krijgen maar de helft van het geld terug en een excuses kan er niet eens van af. We zijn zo klaar met dit hele verhaal. Wij hebben recht op dat geld en zullen net zo lang doorgaan tot we alles terughebben. Maar ze zien ons nooit meer terug als klant. De website werkte al niet fijn, maar een bedrijf dat zo met klanten omgaat is niet meer van deze tijd. Waardeloos.

  • Algemeen 1
Melanie op 20 april 2016 bestemming: Venezuela, reisperiode: juli 2016

Leuk reisje uitgezocht, alles netjes ingevuld en op 'boeken' gedrukt. Toen stond er opeens 'helaas kunnen we de reis niet voor deze prijs aanbieden', en kwam er ineens 150 euro bij de totaalprijs. Zonder enige uitleg of waarschuwing. Ik snap dat de prijs kan wisselen, maar niet als alles al bevestigd is. Zeer klantonvriendelijk. Ik heb de boeking afgebroken. Ik boek wel ergens anders.

  • Algemeen 1
Rudi op 13 april 2016 bestemming: Oostenrijk / Wenen, reisperiode: mei 2016

Bij ebookers geboekt en ben heel zeker heb met ruimbagage geboekt. Later krijg ik te zien dat het alleen handbagage is. Met ebookers gebeld en niets aan te veranderen, NOOIT meer met ebookers!!! Voor hetzelfde of minder geld had veel beter bij andere maatschappij geboekt. NOOIT OF NOOIT MEER!!!!!

  • Algemeen 1
Veran op 12 april 2016 bestemming: Thailand / Bangkok, reisperiode: april 2016

Jammer dat je geen '0' kan geven als cijfer.

Dit is de eerste keer dat we onze reis via Expedia hebben geboekt en meteen ook de laatste keer.

We hebben onze vliegtickets via Expedia geregeld: zaventem-bangkok, bangkok-koh samui, koh-samui-phuket en dan uiteindelijk phuket-zaventem.

Wat er allemaal is misgelopen:

1) onze eerste vlucht van zaventem naar bangkok werd geannuleerd. Je krijgt hiervoor gewoon een email, zonder oplossing! Moet je zelf maar bellen om een oplossing te bekomen...
Na een 30 minuten naar een bandje te luisteren krijg je dan eindelijk iemand aan de lijn. Enige oplossing is een vlucht vanuit schiphol (taxi tot daar van 200€ hebben we op ons moeten nemen.
Daarenboven waren we al een halve dag kwijt in Bangkok.

2) de vlucht vanuit schiphol had 4(!)u vertraging wegens een technisch probleem, hierdoor hebben we onze aansluiting in dubai naar bangkok gemist en waren we uiteindelijk snachts pas in bangkok (hele dag verloren)
Niemand die het nodig acht om zich te excuseren of een tegemoetkoming aan te bieden.

3) op onze vakantie krijgen we weer een mail dat onze terugvlucht naar zaventem is geannuleerd, opnieuw zonder oplossing. We zoeken zelf op wat voor ons een oplossing zou kunnen zijn en mailen onmiddelijk terug. We zijn intussen exact een week verder en niemand reageert op de initiele email en de verschillende reminders die we hebben gestuurd. Het is een dure grap op vanuit thailand te bellen naar expedia, zeker wanneer je telkens na een half uur nog niemand aan de lijn krijgt.

We hebben nu iemand vanuit belgie laten bellen in de hoop binnen te geraken bii expedia. Dat is gelukt maar de oplossing die wij in gedachten hadden was niet mogelijk (opnieuw landen op schiphol ipv op zaventem). Enige oplossing is een latere vlucht waardoor we 11u (!!!) moeten wachten in dubai.

Nog nooit zo een slechte reiservaring gehad. Service onder 0!!!

  • Algemeen 1
Justin Madugba op 5 april 2016 bestemming: België / Leuven, reisperiode: april 2016

Geboekt om naar Barcelona te gaan 9.35am. Vlucht was duur omdat ik wilde vroeg vertrekken. Check in was andere vlucht - nacht vlucht. Ik krijg te horen dat British airways/vueling de vlucht heeft geplaatst. Veuling bewaard niets te weten over vlucht annulatie en british airways kon ons ook niet helpen maar de vlucht blijft beschikbaar op de site van e-bookers -- zelfs na mijn melding van het probleem.

  • Algemeen 1
Margareth op 21 maart 2016 bestemming: Italië / Rome, reisperiode: oktober 2016

Denk goed na voor je boekt. Door een fout gemaakt met de voornaam, welke een dag na de boeking werd rechtgezet, moest een nieuw ticket worden gekocht. Het oude ticket zou worden gerestitueerd. Na twee weken maar eens gebeld waar het geld bleef. Is het nog niet eens in behandeling genomen! Wordt vervolgd...

  • Algemeen 3
Wilma op 19 maart 2016 bestemming: Oostenrijk / Ehrwald, reisperiode: september 2015

Op de site staat een totale prijs genoemd, inclusief toeslagen. Als je dan hebt geboekt blijkt dat je nog een behoorlijk bedrag ter plaatse moet afrekenen. Voor ons geen Expedia meer..

  • Algemeen 4
Ramnarain-Singh op 6 maart 2016 bestemming: Nederland / Almere, reisperiode: februari 2016

Via via kwamen we op ebookers.nl terecht. Nog nooit eerder contact met hun gehad. Wat een super service bieden zij zeg! Niets was teveel voor hen. Wij kunnen het echter iedereen aanraden!

  • Algemeen 9
Martine van Dam op 13 februari 2016 bestemming: Italië / Rome, reisperiode: juli 2015

Mijn reis naar Rome was via Ebookers geboekt. Zij hebben mij goed geholpen met onduidelijkheden; zowel telefonisch als via de mail namen zij de tijd om mij details uit te leggen. Ook de herhalende boekingsbevestigingen zorgden ervoor dat ik mijn ticket en dergelijke niet kon vergeten. Het was een erg goed ervaring en ik zou zeker weer met deze maatschappij in zee gaan (niet letterlijk natuurlijk ;) !! )

  • Algemeen 9
Asten op 12 februari 2016 bestemming: Italië / Napels, reisperiode: juni 2015

Bonus+ is niet in te wisselen. Probeer na een geboekte vliegreis mijn gespaarde bonus te verzilveren voor een hotel. gaat prima totdat je moet betalen. Dan vervalt de gespaarde bonus die eerst netjes van de hotelprijs is afgehaald. Vorig jaar ging het om € 84 en dit jaar om € 115. Dit is de laatste keer dat ik of een hotel of een vliegreis boek. Het bonus+ systeem is FAKE !

  • Algemeen 2
Marc op 11 februari 2016 bestemming: Roemenië / Sibiu, reisperiode: maart 2016

Het online betalen voor de bagage is onoverzichtelijk op de site.Bij de klantenservice moest ik mij behelpen met een persoon met Zuid Frans accent die noch het Nederlands noch de Engelse taal machtig was.Ik werd aan de telefoon zodanig overspoeld met marketing nonsens dat ik uit frustratie de hele zaak heb afgeblazen.Blaak achteraf dat de bagage appart bij de luchtmaatschappij moest betaald worden.

  • Algemeen 1
Mildred op 3 februari 2016 bestemming: Thailand / Phuket, reisperiode: juli 2016

Reis niet te boeken voor lagere prijs, tot 3 keer toe een reis proberen te boeken. Foutmelding door Expedia. Creditcard gebeld en de reis wordt afgewezen achter de schermen door Expedia. Waarom? Nu voor de 4e keer geprobeerd en wat denk je? Reis is in 30 minuten tijd €938 duurder geworden. Wat een oplichters!!!!!! Expedia klantenservice gebeld... Pricilla geeft aan dat zij niet weet waarom het wordt afgewezen maar was wel erg behulpzaam om de reis die nu €938 duurder was geworden te boeken. 3 keer raden dat het dan wel lukt om de boeking compleet te maken? Klaar ermee. ExitPedia voor mij!!!

  • Algemeen 1
Martin op 2 februari 2016 bestemming: Spanje / Madrid, reisperiode: april 2015

Wij hebben het tussenvoegsel in onze naam op een verkeerde plek op de website ingevoerd. En ze schuiven de schuld in de schoenen van de airline. E-bookers zegt daar namens de airline 55 euro p.p. voor te moeten rekenen om dat te herstellen.Dit riekt niet alleen naar, maar is oplichterij. Nooit, nooit meer naar Ebookers!!!

  • Algemeen 2
Michel op 19 januari 2016 bestemming: België / Spa, reisperiode: februari 2016

Bij boeking werd automatisch een datum genomen die 4 weken verder lag dan de gewenste datum. Nadien bleek het geboekte product plots niet meer te kunnen worden geannuleerd of gewijzigd.

  • Algemeen 1
Shade Bonten op 7 januari 2016 bestemming: Frankrijk / Parijs, reisperiode: juni 2013

We zijn met zijn vieren naar Parijs gegaan voor het concert van Alicia Keys. We zijn met eigen vervoer gegaan. Alleen het hotel hebben we via expedia gevonden. En wat was het een top hotel. Alles lag heel centraal en met de bus waren we binnen 10 min in het centrum en binnen 5 min bij het concerthal. Enige wat iets minder was aan deze reis was dat ik in de nacht voordat we vertrokken een miskraam heb gehad. Na 11 weken zwangerschap was ik het kindje verloren. Met heel veel verdriet en ook pijn heb ik het toch naar mijn zin gehad en heel veel door Parijs gelopen en heel veel gezien wat ik via een geplande reisorganisatie nog niet gezien heb. Dit was een van mijn mooiste ervaringen. Ondanks al het verdriet enz hebben we toch een mooie tijd gehad. En nu zijn we trotse ouders van een zoontje van bijna 2.. En een reisje voor ons 2 zou ons echt even goed doen. Even een papa en mama momentje. En weer even alleen wij 2 want wij staan nu 100% 24/7 klaar voor onze kleine man en denken bijna niet meer aan ons zelf.

  • Algemeen 7
Loes oussoren op 4 januari 2016 bestemming: Portugal / Lissabon, reisperiode: mei 2016

Altijd veel problemen bij boeken bij expedia dit heeft mij al verschillende keren veel geld gekost. de laatste keer kreeg ik uit eindelijk 3 maal dezelfde reis na boeken. na telefonisch contact uiteindelijk weer geboekt en alles zou terug gestort worden , dit is ook gebeurd. Nu was er de aanbieding NIEUWJAAR2016NL dus toch weer een reisje geboekt (code werkte niet) meteen een mail er achter aangestuurd dat het nu eindelijk wel een keer in 1 maal was gelukt en dat ik na alle narigheid met expedia toch nog wel graag de korting wilde hebben waar ik recht op had. ze geven niet thuis. Als dit het is ga nooit meer boeken bij expedia en dat gaat ze veel meer geld kosten dan deze korting waard is. Dus ik hoop nog steeds dat ze deze korting gaan terug boeken !!!!!!!

  • Algemeen 4
Rick Bekkers op 31 december 2015 bestemming: België / Brussel, reisperiode: februari 2015

Pure horror, 10 maanden nog steeds geen restitutie. Expedia.nl floreert in loze beloftes, maar lost niets op.

  • Algemeen 1
Kitty op 24 december 2015 bestemming: , reisperiode: januari 2016

Ik heb getracht een boeking te doen. Deze is niet gelukt. dat bleek door het uitblijven van een bevestiging. Diverse malen contact gehad met de zg. klantenservice. Vanaf eind oktober bevestigen zij mij dat er GEEN boeking is en dat zij het geld zullen terug storten. Er is een case nummer bekend. De communicatie met de klantenservice verloopt uiterst moeizaam. Expedia grossiert in loze beloften. Inmiddels moet ik zelfs rente betalen over het bedrag dat dankzij Expedia ten onrechte uitstaat op mijn credit card.Ik wil mijn geld terug, ik heb geen reis, ik wil geen reis, ik wil mijn geld terug en ze beloven het steeds wel maar ze storten niets!

  • Algemeen 1
Mark Govaers op 20 december 2015 bestemming: , reisperiode: oktober 2015

Ondanks belofte 80 Euro refund ontbijt, na twee maanden nog steeds geen betaling ontvangen

  • Algemeen 2
Marjolijn Booij op 15 december 2015 bestemming: Thailand / Koh Phi Phi, reisperiode: augustus 2015

Wil je geen service? Boek dan via Expedia.nl

  • Algemeen 1
Gregor Hohne op 7 december 2015 bestemming: Nieuw-Zeeland / Christchurch, reisperiode: februari 2016

Expedia dacht mee met klant, terwijl de luchtvaartmaatschappijen dat niet deden.

  • Algemeen 9
Arnoud op 27 november 2015 bestemming: Oekraïne / Kiev, reisperiode: november 2015

Waardeloze klantenservice.

  • Algemeen 1
Lex Hijmans op 14 november 2015 bestemming: Marokko / Marrakech, reisperiode: november 2015

De plek van mijn riad/hotel in marrakech dacht ik gevonden te hebben via de bijgeleverde google maps maar aldaar aangekomen bleek het hotel/riad helemaal aan de andere kant van de stad te liggen en kon ik alleen achter de locatie komen door in te gaan op de hulp van, zoals later bleek, criminele jongetjes die me trouwens wel op de plek brachten met hun brommertjes.
Expedia , ik zou even checken of het bijgeleverde googlemaps kaartje wel klopt. En iedereen , die in marrakech is geweest hoe moeilijk het is als je nog nooit daar bent geweest om je te orienteren.
Gelukkig was ik wel op de hoogte van soms malafiede praktijken van de plaatselijke bevolking. Maar ik was toch ernstig geschokt door de dreigementen die aan mijn adres als ik niet zou ingaan op hun eisen.

  • Algemeen 1
Marga op 11 november 2015 bestemming: Italië / Rome, reisperiode: november 2015

Wat een slechte service!

  • Algemeen 1
Bas Streumer op 10 november 2015 bestemming: Italië / Sorrento, reisperiode: augustus 2015

- 1) Expedia heeft ons in eerste instantie met een dubbele boeking in hotel Ambasciatori in Sorrento, Italië (waarvan we tot de laatste dag in onzekerheid bleven of we nog € 1.900,- extra moesten betalen) totaal in de steek gelaten. Niet alleen waren ze verantwoordelijk voor deze dubbele boeking. Expedia heeft dit ook nooit zelf opgelost, of op een fatsoenlijke manier met ons gecommuniceerd. Gevolg: totale onzekerheid en frustratie...
- 2) Op de luchthaven in Berlijn krijgen we ineens te horen dat we het dubbele moeten betalen voor onze bagage. De verhoging was ingegaan op 1 augustus 2015. Dit was reeds maanden bekend. Van Expedia nooit een woord ontvangen.
- 3) In een snikheet Napels staan we dan met volle bepakking en krijgen we te horen dat we onze auto niet meekrijgen omdat er een astronomisch hoge borg moet worden betaald (bijna € 1.200,-). In de voorwaarden en adviezen van Expedia komt men niet verder dan "wat geld op de creditcard laten staan". Het anderhalve uur durende telefoongesprek vanuit Italië met Expedia lost niks op.
Gevolg: mijn vrouw in tranen - want zoveelste drama - en halsbrekende toeren uithalen om weer terug te kunnen keren op de luchthaven. Daar als een stelletje verwilderde toeristen proberen een alternatieve manier te vinden om ons hotel in Sorrento te bereiken.
Dan - ondanks de toezegging van Expedia- toch de goedkoopst mogelijke manier (dure taxi's die allen € 100,- per rit vroegen hebben we afgeslagen omdat we dat toch te gortig voor Expedia vonden) gezocht. Die manier hield echter wel in dat we nog eens anderhalf uur in een snikhete, ongeconditioneerde, overvolle bus hebben gezeten voordat deze überhaupt wegreed. Over de rit op zich zullen we het maar niet hebben.
En dan in dezelfde hitte kilometers door Sorrento met drie zware koffers zeulen om vervolgens een kleine vier uur te laat in je hotel aan te komen waarvan we op dat moment nog steeds niet weten of we daar binnenkomen omdat we misschien de extra € 1.900,- ter plekke mogen gaan afrekenen (zoals de andere collega van Expedia zo 'geruststellend' had geschetst). Vier kostbare uren van onze huwelijksreis verloren...
Uiteraard aan het einde van onze reis deze hele ontbering naar de luchthaven natuurlijk nog een keer...
- 4) Dan - alsof het nog niet genoeg was - als (nog een) gevolg van het ontbreken van de huurauto een peperduur alternatief moeten huren om tenminste nog iets van de omgeving van Sorrento te kunnen zien.
- 5) Vervolgens laat Expedia ons meer dan twee maanden in het ongewisse over of onze klachten überhaupt wel gehonoreerd zouden gaan worden.
- 6) En als klap op de vuurpijl biedt Expedia ons alleen maar compensatie voor de nooit verkregen auto, de shuttle, het telefoongesprek en een Expedia-coupon waarvan we waarschijnlijk nooit gebruik zullen maken, gezien onze ervaringen die we zojuist hierboven heb omschreven.
Naar de compensatie voor de peperdure huurauto, die we hebben moeten huren als direct gevolg van het niet nakomen van een zakelijke verplichting naar ons toe, kunnen we fluiten.

Het geheel overziend, vinden we het gebaar toch een beetje aan de 'zuinige' kant. We dachten dat we in onze eerste brief genoeg geschetst hadden welke ontberingen we hebben geleden, maar Expedia komt toch niet verder dan het 'verplichte nummer'. Wij aan onze kant hebben zelfs nog rekening met hen gehouden door een goedkoop transportmiddel naar ons hotel en terug te zoeken. We hadden ons ook door een peperdure taxi kunnen laten vervoeren.
- 6) Er zijn alweer twee mails uitgegaan naar Expedia, maar die reageren niet eens meer. Het is wel onze huwelijksreis die voor het grootste gedeelte in het water is gevallen...

  • Algemeen 1
Chantal Noteboom op 20 oktober 2015 bestemming: Portugal / Faro, reisperiode: oktober 2015

De aanbieding van een huurauto via Cold car was belachelijk slecht. All in pakket genomen en mogelijk verkeringen e.d. erbij gedaan. Vervolgens mij aankomst in Faro wordt er verplicht nog €311 betaald te worden weer voor verzekeringen. Omdat de persoon die betaalde niet de bestuurder was, kwam er nog eens €60,- boven op. Ik snap niet dat Expedia zaken doet met zo slechte organisatie. Ze zetten mensen aan het begin van hun vakantie voor het blok! Erg teleurgesteld!

  • Algemeen 4
Kim van der Graaf op 18 oktober 2015 bestemming: Marokko / Fès, reisperiode: januari 2016

Het is moeilijk om de reis een cijfer te geven: we hebben namelijk niet kunnen boeken!

Wat ik nou toch heb mee gemaakt op het gebied van serviceverlening van een bedrijf, in dit geval Expedia. We hebben gisteravond een weekendje weg proberen te boeken, via Expedia dus. Ik boek wel vaker via Expedia, omdat ik het een prettige site vind en tot op heden positieve ervaringen met dit bedrijf had. Maar wat nu? De boeking werd niet geaccepteerd, er zou iets mis zijn met mijn creditcard.....mastercard gebeld, die gaven aan dat Expedia 4 keer had afgeschreven en dat mijn limiet dus benut was. 4 x afgeschreven maar de reis was niet geboekt. Expedia was gisteravond niet meer bereikbaar, dus heb ik vanmorgen meteen gebeld. Het probleem uitgelegd. Kreeg ik als antwoord dat ze een fax gingen sturen en dat hopelijk binnen ? werkdagen de reserveringen verwijderd zouden zijn. Over hoe lang het ging duren konden ze ook geen uitspraak doen. Over het weekendje weg wat nog steeds niet geboekt is werd niet gesproken. Erg klantonvriendelijk ...... Maar de medewerker bleef erbij dat hij er niks aan kon veranderen. Ik heb gevraagd of ik zijn leidinggevende aan de lijn kon krijgen in de hoop dat die meer begrip zou hebben voor de situatie. (3 minuten in de wacht) Het antwoord was: "Mijn leidinggevende wil NIET aan de telefoon komen"! Nou ja!! Vervolgens vraag ik netjes met wie ik gesproken heb. Krijg ik alleen een voornaam en geen achternaam. "Die ga ik niet geven! Ik ben de enige die momenteel werkt, dus die ga ik u echt niet geven"! Nou ja! Maar goed hier moet ik het dus mee doen. Er zit niks anders op om te wachten en het weekendje via een andere organisatie te boeken als mijn creditcard weer werkt. Voor mij NOOIT meer Expedia! Heeft iemand misschien een tip hoe je met zo'n situatie om kunt gaan om sneller tot een oplossing te komen? (met betrekking tot het verwijderen van de reserveringen op mijn creditcard). Thankx alvast!

  • Algemeen 1
Erika op 16 oktober 2015 bestemming: , reisperiode: oktober 2015

Dubbele reservering op creditcard
l een paar keer via Expedia geboekt. De eerste keer bleek het hotel waar ik geboekt had volgens de medewerker niet betaald te zijn door Expedia. Daarop moest ik de overnachtingen opnieuw bij het hotel betalen. Doordat ik de rekening van het hotel bewaard had heeft Expedia dit wel naar tevredenheid opgelost. Tweede boeking Expedia is zonder problemen verlopen. Bij de derde boeking heb ik door een fout in hun boekingssysteem een behoorlijke grote reservering op mijn creditcard zitten waardoor de bestedingsruimte van mijn creditcard nihil is. Toen ik de eerste keer hierover belde werd ik vriendelijk te woord gestaan en werd er gezegd dat de reservering er na 5 dagen vanaf zou zijn. Omdat de reservering er na 15 dagen nog niet vanaf was heb ik gemaild met de klantenservice. Deze beloofde mij dat Expedia KLM zou bellen (de onterechte reservering was nl. voor het bedrag van de vlucht) en die verzocht mij opnieuw telefonisch contact met Expedia op te nemen daarvoor. Dat vond ik al krom want naar aanleiding van mijn mail hadden ze allang kunnen bellen. Afijn, maar opnieuw gebeld en toen werd ik niet meer zo vriendelijk te woord gestaan. Expedia kon niets voor mij doen. Zij zijn alleen tussenpersoon en ik moet het zelf met KLM oplossen. Heb gezegd dat ik dat vreemd vind omdat ik via Expedia geboekt hebt. Mij werd verteld dat dit de normaalste zaak van de wereld is in de reiswereld dat ik dit zelf moet oplossen met KLM. Ondertussen met KLM gebeld en zij zeggen dat zij de reservering niet ongedaan kunnen maken en verwijzen mij door naar de Creditcardmaatschappij. Zo is het cirkeltje weer rond want de creditcard mij had mij doorverwezen naar Expedia. De klantenservice van KLM was overigens wel vriendelijk en vertelde mij dat het gereserveerde bedrag er uiteindelijk nog wel een keer vanaf zou gaan. Mij werd verteld dat dit vaak gebeurde en dat het probleem zich meestal na een dag of 20 wel oploste. Nou ik hoop het. Anders maar creditcard be�indigen en nieuwe aanvragen????

  • Algemeen 2
Benthe klaassen op 16 oktober 2015 bestemming: Spanje / Barcelona, reisperiode: juli 2015

Ik geef een 9 omdat ik nog nooit een stedentrip gemaakt had en ik alles werkelijkwaar zo super vond!!!! Vlucht en hotel + ontbijt, 5 dagen Barcelona. Alle hoogtepunten gezien, wat een stad om verliefd op te worden! Alles super geregeld, niks te klagen!

  • Algemeen 9
Marjan Wakker op 3 oktober 2015 bestemming: Verenigde Staten / Las Vegas, reisperiode: april 2015

Reis + hotel geboekt via Expedia.nl. Prima geregeld qua overstaptijden en reistips. Ook telefonisch goed bereikbaar voor vragen. Een aanrader.

  • Algemeen 9
A. Paans op 1 oktober 2015 bestemming: Verenigde Staten / Miami, reisperiode: september 2015

Met 2 personen naar Miami Beach gereisd, zowel vliegtickets als appartement via Expedia geboekt en het was precies als verwacht. De vliegreis ging voorspoedig, we werden bij het vliegveld opgehaald en het appartement was prachtig en zag eruit zoals op de foto's. Het enige verschil was dat er geen tafeltennistafel was die op de foto's wel te zien was, maar overall was het een topvakantie en was het goed geregeld!

  • Algemeen 10
Nicole op 25 september 2015 bestemming: Spanje / Valencia, reisperiode: april 2015

Reis verliep prima vanaf vliegveld Eindhoven. In Valencia met de metro naar hotel.NH Ciudad de Valencia . Mooi centraal gelegen hotel met prima kamers en in ons geval met een terras (de meeste kamers hebben geen terras). Het ontbijt was geweldig en personeel zeer behulpzaam en vriendelijk. Het hotel lag zeer centraal om oude stad strand of Ciudad de las Artes y las Ciencias te bezoeken. Temperatuur was top (rond de 27 graden) Eten in restaurants in de stad was zeer betaalbaar en lekker. Vanuit het hotel is alles per metro te bereiken. We hebben gekozen voor de bus (die ook spotgoedkoop was omdat we zo meer zagen van de stad. 5 heerlijke dagen gehad en heel veel gezien. In Valencia kun je ook over fietsen huren dat hebben wij niet gedaan. Valencia is een echte aanrader om een lag weekend weg te gaan

  • Algemeen 9
Anoniem op 24 september 2015 bestemming: Nederland / Haarlem, reisperiode: september 2015

Let op als je bij Expedia boekt - hele slechte (klanten)service
Wat een slechte service bij Expedia. Normaal gesproken zou ik nooit zo snel een klacht achterlaten. Maar in dit geval wil ik toch heel graag richting alle medewerkers bij Expedia een melding maken. Er is namelijk een groot bedrag van ruim 2.000 euro op mijn creditcard geblokt, voor een reis die uiteindelijk niet is geboekt. Dagenlang heb ik gebeld en gemaild met jullie medewerkers, en er werd me verteld dat het gereserveerde bedrag binnen 24 uur weer zou worden ingetrokken. Inmiddels ben ik DRIE weken verder, en het is nog steeds niet teruggeboekt.

Heel vermoeiend, het heeft mij veel tijd én geld gekost. Ik kon mijn creditcard op vakantie door deze blokkering niet gebruiken. Hierdoor moest ik extra betalen voor hotelreserveringen e.d. Daarbij heb ik het bellen vanuit het buitenland ook voor eigen kosten moeten nemen. Veel tijd en energie, die tot nu toe niks hebben opgeleverd. Voor mij nooit meer Expedia. Ik zal kennissen in mijn omgeving ook informeren over de slechte ervaring.

  • Algemeen 1
Kim Rooker op 20 september 2015 bestemming: Spanje / Barcelona, reisperiode: oktober 2015

Via Expedia.nl getracht een combi te boeken ( Vlucht + Hotel ). Hiervoor heb ik mijn creditcard gebruikt om de betaling te willen voldoen. Het ging hierbij om een totaalbedrag van €777.65.

Na alle gegeven dubbel gecontroleerd te hebben en ingevuld te hebben druk ik op de knop om te boeken. Na 20 seconden wachten krijg ik een foutmelding op de website. De boeking kon niet worden voltooid. Naja, in eerste instantie niks aan de hand...
Totdat ik 3 minuten daarna van mijn creditcard maatschappij een email krijg dat er een bedrag van €276.85 is afgeschreven. Uiteraard ben ik direct gaan bellen om dat geld terug te vragen. Er is namelijk niks geboekt maar wel een pre autorisatie bedrag afgeschreven? Daarbij bedenk ik me dus al hoe dat dat überhaupt mogelijk is aangezien er niks in orde gemaakt.

De medewerker vertelde mij, zoals meerder meldingen hieronder, een bericht te sturen naar de financiële afdeling, die in Amerika zou zitten, waarna het pre autorisatie bedrag van €276.85 met een 72 uur zou zijn terug gestort.
Uiteraard gaat ik hier op wachten.

Vervolgens na 72 uur toch maar contact op genomen met mijn creditcard maatschappij die aangeeft dat de handelaar ( vq Expedia.nl) geen pre autorisatie heeft vrijgegeven. Deze informatie heb ik per mail ontvangen.
Deze email aan Expedia.nl gemaild en daarna direct gebeld. De medewerker heeft mijn email kunnen vinden en geeft nu aan dat de voorgaande collega niet zou hebben ingelogd op mijn account waardoor niks is terug geboekt. De medewerker zou dat dat wel even doen en opnieuw gaan er weer 72 uur in. De medewerker van Expedia.nl zou mij op de hoogte brengen via mail wat er allemaal gaande zou zijn na zijn naar de financiële afdeling.

Na er weinig vertrouwen in te hebben bel ik toch maar de volgende dag om te vragen naar bevestiging of medewerker #2 wel zijn werkt gedaan zou hebben. Hij heeft me de avond ervoor wel een email gezonden met daarin de 6 cijferige code ( waarmee Expedia.nl pre autorisaties vrijgeeft ) en case nummer.
Medewerker #3 geeft aan dat collega inderdaad melding heeft gemaakt naar de financiële afdeling in Amerika. Met een wat geruster hart hang ik dan toch op.

De volgende 72 uur zijn voorbij gevlogen en WEER zie ik dat er niks terug is geboekt naar mijn creditcard. Nu boos geworden om het feit dat ik nu al bij twee weken word voorgelogen door Expedia.nl en haar medewerkers, bel ik gefrustreerd naar de klantenservice. Weer zeggen dat het niet aan hun ligt. Het zou aan mijn bank moeten liggen etc.

Voor een ieders informatie, ik maak gebruik van een ViaBuy Creditcard, waar geen bankrekening aan gekoppeld word, en er enkel digitale transacties plaats vinden. Overigens hoe ALLE creditcard maatschappijen werken.
IN MIJN SITUATIE IS ER DUS GEEN BANK AANWEZIG EN DIENT DE PRE AUTORISATIE ENKEL DIGITAAL TE WORDEN VRIJGEGEVEN !

Met dit gesprek word ik zo boos dat ik de manager vraag om aan de telefoon te komen. In eerste instantie ontvang ik een wat oudere dame, maar het lijkt erop dat het iemand is die haar vak goed begrijpt. Na mijn verhaal nóg een keer te hebben uitgelegd word er, zonder überhaupt te hebben geluisterd naar wat ik te zeggen had, gemeld dat ik het maar met mijn creditcard maatschappij moet uitvechten, want Expedia.nl heeft er "alles aangedaan" om mij te helpen. Ik heb de dame uitgelegd dat een overboeking niet zo lang hoeft te duren en dat het hier gaat om een elektronisch proces.

De reactie is "ja maar er zijn drie maal een fax naar de bank uitgegaan"..... Een fax??? in 2015??

Hiermee word enorm duidelijk dat Expedia totaal NIET haar huishouden op orde heeft.
Het is vandaag zondag 20-09-2015 en ik heb mijn geld nog steeds NIET terug.

  • Algemeen 1
Carola van Bronswijk op 8 september 2015 bestemming: Indonesië / Jakarta, reisperiode: mei 2015

Ik ben groot fan van Expedia, hier kun je zelf je reis op maat uitstippelen en de prijzen zijn scherp, de volgende keer boek ik hier zeker weer!

  • Algemeen 8
Roos roggeband op 7 september 2015 bestemming: Portugal / Madeira, reisperiode: juli 2015

Via internet konden we kiezen uit verschillende datums vliegen,tijden vliegen en verschillende luchthavens uitkiezen. Je kunt dus alle prijzen kiezen. Wij hadden een combinatie van vlucht, verblijf en auto.
Alles was heel duidelijk en kregen snel de bevesting na betalen. Alles is gegaan volgens wat eij geboekt hadden en zijn zeer tevreden over ebookers

  • Algemeen 9
Tim Cevat op 7 september 2015 bestemming: Italië / Rome, reisperiode: januari 2015

Alles was goed georganiseerd en de gegeven informatie was duidelijk.

  • Algemeen 8
Sylvana op 7 september 2015 bestemming: Indonesië / Bali, reisperiode: juni 2015

Mooie reis! Wij zijn 2 weken op Bali geweest. Kuta is een drukke en toeristische stad! Bali is meer een eiland om rond te trekken, wil je dit niet dan is het leuker om naar een wat rustiger gelegen plaats te gaan zoals Sintra.

  • Algemeen 7
  • Accommodatie 8
  • Vervoer 9
  • Prijs / kwaliteit 7
Marina de Graaf op 7 september 2015 bestemming: Cyprus / Pafos, reisperiode: juli 2015

Goede aanbieding, veel goedkoper dan bij andere reisaanbieders

  • Algemeen 8
  • Accommodatie 8
  • Vervoer 8
  • Prijs / kwaliteit 8
Sas op 26 augustus 2015 bestemming: Thailand / Phuket, reisperiode: december 2015

Tot tweemaal toe geprobeerd reis (hotel en vlucht) te boeken via Expedia. Niks geboekt wél een bedrag afgeschreven van creditcard. Dame aan telefoon bij Expedia geeft aan dat ik 72 uur moet wachten totdat dit is teruggeboekt. Ondertussen blijft onze creditcard belast voor onterecht bedrag! Vriendin overkomt op hetzelfde moment precies hetzelfde, zelfde hotel, zelfde vlucht maar twee! keer afgeschreven en géén boeking. Wij wachten op ons geld en boeken ondertussen bij een ander. Wat een ballentent! Lees niet anders op verschillende sites. Het klinkt mooi maar is niets.

  • Algemeen 1
  • Accommodatie 1
  • Vervoer 1
  • Reisbegeleiding 1
  • Excursies 1
  • Prijs / kwaliteit 1
F.A. B op 12 augustus 2015 bestemming: Spanje / Málaga, reisperiode: juli 2015

Dit lijkt op een site met alleen negatieve ervaringen, vandaar mijn reactie tgv. Ebookers. Wij boeken reeds jaren bij hen(vlucht-hotel-auto) en altijd met succes, en zonder enige wanklank, als je goedkoop boekt kan je precies zien wat je hiervoor krijgt, OKE ! De kortingen zijn niet altijd even duidelijk ! Dan kan je altijd even bellen ! Wij kennen niet 1 site waar dit zo fijn te regelen is. Wij merken dat zij hun best doen, en op elk bedrijf/instantie is wel iets aan te merken ! Ik blijf er gewoon en met plezier boeken. Prettige vakanties.

  • Algemeen 9
  • Accommodatie 8
  • Prijs / kwaliteit 9
Roelof Stoepker op 30 juli 2015 bestemming: Frankrijk / Parijs, reisperiode: juli 2015

Vreselijk vies,duur hotel,veel te kleine badkamer,overal haren,schimmel,bijna €100 per nacht voor een tweepersoonskamer met extra bed,kast verschoven voor extra bed te kunnen plaatsen...slechtste 'hotel'ervaring ooit, twee sterren niet waard...walgelijk

  • Algemeen 1
  • Accommodatie 1
  • Vervoer 9
  • Prijs / kwaliteit 1
Inge op 29 juni 2015 bestemming: Spanje / Barcelona, reisperiode: juli 2015

Antwoorden op de vragen over mijn reis waren niet terug te vinden in de (overigens zeer uitgebreide) informatie op de website van ebookers. Een mailtje (via de reply functie verstuurd) kwam terug als onbestelbaar; het telefoonnummer bleek niet te kloppen. Een onbereikbare reisaanbieder? Dat geeft een zeer onrustig en onbetrouwbaar gevoel. Ik heb het uiteindelijk met de luchtvaartmaatschappij en het hotel zelf op weten te lossen en heb me voorgenomen nooit meer via ebookers een reis te regelen.

  • Algemeen 3
  • Accommodatie 7
  • Vervoer 7
  • Prijs / kwaliteit 7
Johanp op 24 juni 2015 bestemming: Spanje / Barcelona, reisperiode: juni 2015

Deze ervaring gaat over Expedia. Toen de autorisatie van de betaling van de boeking niet lukte kwam er een melding vragen om over enkele minuten weer te proberen de betaling af te ronden. Dit werd enkele malen herhaald. Oondertussen hebben ze meerder pre autorisaties uitgevoerd op mijn creditcard waardoor mijn bestedingsruimte in dit geval voor bijna 1200 euro is gebruikt. En volgens Rabocard helpdesk kan dit wel maximaal 10 werkdagen duren alvorens dit er weer af is. Expedia heeft het zelf over 24-72 uur. Het wordt weliswaar niet afgeschreven maar je bestedingslimiet is vanaf dat moment totdat dit is opgeheven in ons geval met bijna 1.200 euro verlaagd. Een walgelijke response van Expedia.Ik zou een ieder adviseren NOOIT meer boeken via Expedia. Volgens de helpdesk van de creditcardcompany komen er veel klachten over Expedia, maar zij zeggen er niets aan te kunnen doen. Dus ik zou zeggen, Expedia in de ban, hopelijk dat ze zoveel klanten verliezen dat ze tot inkeer komen en hun belabberde service gaan verbeteren.

  • Algemeen 1
  • Accommodatie 1
  • Vervoer 1
  • Reisbegeleiding 1
  • Excursies 1
  • Prijs / kwaliteit 1
Janneke op 3 juni 2015 bestemming: Griekenland / Athene, reisperiode: juli 2015

Wie kan mij vertellen hoe lang het duurt voordat dit vreselijke bedrijf je geld weer op je creditcard terugstort.
Hoe is het mogelijk dat ze zonder enige vorm van toestemming bedragen van je creditcard mogen bevriezen?

  • Algemeen 1
  • Accommodatie 1
  • Vervoer 1
  • Reisbegeleiding 1
  • Excursies 1
  • Prijs / kwaliteit 1
Mascha op 27 mei 2015 bestemming: Zuid-Afrika / Johannesburg, reisperiode: september 2015

Ik heb een reis geboekt met Qatar naar Zuid Afrika. Half april kreeg ik bericht dat deze vlucht is vervallen. Geboden alternatief was vertrek vanaf Brussel. Ik heb Expedia verzocht mijn vlucht om te zetten naar 2 dagen eerder zodat ik wel vanaf Schiphol kan vertrekken. Daarna talloze telefoontjes gepleegd, mailtjes verzonden, beloftes ontvangen die niet nagekomen worden en inmiddels bijna 1 1/2 maand verder en ik heb nog steeds geen vlucht. Straks is deze vlucht ook al bezet, doordat Expedia niet haar werk doet. Weet niet meer wat te doen om tot deze organisatie door te kunnen dringen. Blijkbaar te moeilijk voor ze. Boeken is zo gedaan, maar als je ze daarna echt nodig hebt blijkt het een zeer slecht en klantonvriendelijk bedrijf.

  • Algemeen 1
  • Accommodatie 1
  • Vervoer 1
  • Prijs / kwaliteit 1
Bas Emmen op 21 mei 2015 bestemming: Verenigde Arabische Emiraten / Dubai, reisperiode: mei 2015

Bij Ebookers betaal je voor alles wat ze EXPLICIET aanbieden. Mis je iets, bijvoorbeeld ontbijt in het hotel dat krijg je het ook niet. Dus verwacht niets van Ebookers tenzij ze het expliciet omschrijven in de aanbieding.

  • Algemeen 3
  • Accommodatie 8
  • Vervoer 8
  • Prijs / kwaliteit 2
A.Slaats op 19 mei 2015 bestemming: Italië / Rome, reisperiode: mei 2015

Aan het eind van het boekingsproces bleek boeking niet te lukken. Telefonisch contact lukte wel. ook de medewerker kreeg de reis niet geboekt. Door de pogingen was mijn creditcard inmiddels wel 2 keer voor een bedrag van ruim 900 euro belast. Dus geen reis kunnen boeken maar zit wel geruime tijd met een bijna volledig belaste creditcard waar volgens Expedia niets aan te doen is. Zeer onhandig maar ook zeer klantonvriendelijk. Ik onderneem nooit geen poging meer om zo te boeken en zal dat anderen ook niet aanraden.

  • Algemeen 1
  • Accommodatie 8
  • Vervoer 8
  • Prijs / kwaliteit 6
Cvt op 12 mei 2015 bestemming: Italië / Rome, reisperiode: mei 2015

Boek je een B&B in Rome, blijkt er geen ontbijt bij te zitten! Wil je daar een klacht over indienen kunnen je nergens op de site Ebooker een contactmail adres vinden, Echter super klantonvriendelijk, het enigste waar ze je heen leiden is naar FAQ. waardeloze club dus niet meer bij boeken!

  • Algemeen 6
  • Accommodatie 2
  • Vervoer 7
  • Prijs / kwaliteit 5
Dave op 7 mei 2015 bestemming: Engeland / Londen, reisperiode: april 2015

Expedia zakelijk geboekt, maar helaas geen factuur.
Na 3x bellen en 5x mailen een factuur gekregen met onjuist bedrag, daarna weer 2x gemailt maar niets meer gehoord. voor mij zakelijk geen expedia meer!

  • Algemeen 7
  • Accommodatie 7
  • Vervoer 7
  • Reisbegeleiding 1
  • Excursies 1
  • Prijs / kwaliteit 7
G Steenbergen op 27 april 2015 bestemming: Nederland / Bergen NH, reisperiode: december 2015

Expedia incasseert ten onrechte reeds geannuleerde hotelboeking en is niet bereid deze kwestie inhoudelijke te behandelen.

  • Algemeen 1
  • Prijs / kwaliteit 1
Pascal op 10 april 2015 bestemming: Australië / Darwin, reisperiode: april 2015

Vlucht is gecanceld 3 weken voor vluchtdatum. Ebookers geeft geen reële opties en vergoed ook geen schade. Ze verschuilen zich achter de vliegmaatschappijen die op haar beurt weer zegt dat ebookers het moet oplossen omdat ze de provisie hebben ontvangen. Slecht geregeld! Zelf geen upgrade of enige tegemoetkoming kon er van af. Nu via WTC geboekt. Daar was een vlucht vergelijkbaar met de eerdere wel mogelijk en zelf nog goedkoper.

  • Algemeen 1
  • Vervoer 1
  • Prijs / kwaliteit 3
Anita op 20 maart 2015 bestemming: Thailand / Bangkok, reisperiode: december 2014

Slechte ervaring met Ebookers.
We hadden het hotel in overleg met het hotel geannuleerd ruim van te voren. Hotel hoefde geen geld hiervoor want had de kamers weer verkocht. We hebben helaas nog steeds het geld niet teruggekregen van Ebookers. Al 8 keer gebeld en gemaild naar Ebookers en niet een keer teruggebeld of gemaild. Echt schandalig ! Ebookers houdt ons geld achter.

  • Algemeen 2
  • Prijs / kwaliteit 2
PH op 19 maart 2015 bestemming: Japan / Tokyo, reisperiode: maart 2015

Vlucht is geannuleerd, ebookers informeert klant niet; is bregens aansprakelijk voor, zijn niet bereikbaar als dienst van medewerker afgelopen is, telefoon wordt internationaal omgeleid dus kost klauwen met geld
de vlucht zou zgn omgeboekt zijn: elk bewijs ontbreekt, ebookers stuurt gecancelde vluchtschema opnieuw op, de vliegmaatschappij weet van niets
maw: nooit meer ebookers

  • Algemeen 1
  • Accommodatie 1
  • Vervoer 1
  • Reisbegeleiding 1
  • Excursies 1
  • Prijs / kwaliteit 1
D.R. op 17 februari 2015 bestemming: Marokko / Marrakech, reisperiode: februari 2015

Ik raad iedereen aan om NOOIT bij ebookers.nl te boeken.
Bij een technisch probleem (fouten bij datas) tijdens het boeken is de klant ALTIJD de dupe bij ebookers.nl. De bedragren worden 2 keer van je crediet kaart afgeschreven (ebookers.nl en het hotel).
Bij enig probleem met dit bedrijf, raad ik u meteen aan om kontakt te nemen met uw rechtsbijstand anders wordt je gewoon aan het lijntje gehouden. Het ergst van het hele verhaal is dat ze nog lid bij de ANVR kunnen zijn.
NOOIT NOOIT bij ebookers.nl boeken (onbetrouwbaar)
Het personeel weet echt niet hoe een fout kunnen herstellen. De klant is de dupe van hun wanprestaties.
Ze doen als of ze een probleem oplossen maar eigenlijk doen ze niets !

NOOIT NOOIT bij ebookers.nl boeken.

  • Algemeen 1
  • Accommodatie 1
  • Vervoer 1
  • Reisbegeleiding 1
  • Excursies 1
  • Prijs / kwaliteit 1
MRC op 17 december 2014 bestemming: Laos / Pakse, reisperiode: november 2014

Oplichting.
Ik boekte een vlucht van Singapore naar Pakse in Laos. Aangezien er geen rechtstreekse vlucht bestaat boekte ik op aanraden van eBookers een vlucht met Jetstar van Singapore naar Ho Chi Minh City en met Lao Air van Ho Chi Minh City naar Pakse.
Bij het inchecken in Singapore werd ik geweigerd aangezien ik geen visum voor Vietnam had. Dat was m.i. ook niet nodig, ik was immers transit passagier.
Echter, toen bleek dat Jetstar geen arrangement had met Lao Air, zodat ik mijn bagage moest in en uitklaren. Door labelen kon dus niet.
eBookers bleek op het moment dat ik geweigerd werd, om 6 uur lokale tijd niet bereikbaar.

In de Terms en Conditions van eBookers staat weliswaar dat de reiziger zelf verantwoordelijk voor de nodige documenten. Echter als consument heb ik geen idee waar ik information over een doorlabelling arrangement tussen luchtvaart maatschappijen vandaan zou moeten halen. Dit is mijns inzien informatie waarover een professionele organisatie over beschikt ten behoeve van zijn klanten.

Op mijn verzoek om vergoeding voor de vluchten die ik dus niet gebruiken kon, geeft eBookers niet thuis. Ik heb de bijkomend kosten niet geclaimd (andere vluchten hotels etc.) Zij beroept zich daarbij op de Algemene Terms en Conditions die mijns inzien deze handelwijze niet dekken.

  • Algemeen 1
  • Accommodatie 1
  • Vervoer 1
  • Reisbegeleiding 1
  • Excursies 1
  • Prijs / kwaliteit 1
Nathalie op 9 december 2014 bestemming: Verenigde Staten / Florida, reisperiode: december 2014

Ik heb mijn hotels via Expedia geboekt. Ze hebben per ongeluk dubbel het geld van mijn credit card gehaald. Wanneer ik bel om het te laten corrigeren krijg ik een ongeintereseerde, onbeleefde collega aan de lijn die zegt dat ik maar later terug moet bellen omdat het hotel nu gesloten is (tijdsverschil). Ik vraag waarom zij niet een bericht aan een collega kan achterlaten. Haar antwoord 'daar hebben wij het te druk voor..'. Ze laat mij niet uitpraten en wil mij zo snel mogelijk van de lijn. Onze reis moet nog beginnen maar de eerste ervaring met Expedia is tot nu tot zeer slecht en zal ik voortaan weer via Booking.com boeken (daar heb ik overigens nog nooit problemen mee gehad).

  • Algemeen 1
  • Accommodatie 1
  • Vervoer 1
  • Reisbegeleiding 1
  • Prijs / kwaliteit 1
BURSENS Pierre op 1 december 2014 bestemming: België / Dendermonde, reisperiode: december 2014

Wacht al meer dan een jaar op een terugbetaling van 2x 269,10 euro van ebookers. Volgens telefoniste moet ik bewijzen dat ik dat geld niet gekregen heb.Omgekeerd zou meer normaal zijn.Onmogelijk manager te spreken,wouden mij niet doorverbinden.Een grote hoop leugenaars bij elkaar.Leggen telefoon gewoon op de haak.Meer dan 365 dagen wachten wij nu.

  • Algemeen 1
  • Accommodatie 1
  • Vervoer 1
  • Prijs / kwaliteit 1
Bo op 27 oktober 2014 bestemming: Canada / Kelowna, reisperiode: januari 2014

Ervaring was goed met Expedia.nl, overstappen in Chicago was wel erg goed opletten en druk maar eenmaal aangekomen in Canada was het een geweldige ervaring.

  • Algemeen 8
  • Accommodatie 8
  • Vervoer 8
  • Prijs / kwaliteit 8
Suleika Tentua op 22 oktober 2014 bestemming: Curaçao / Willemstad, reisperiode: oktober 2012

Het waren 3 heerlijke weken en goed verzorgd, zowel vervoer en accomodatie. Geboekt bij Expedia.nl.

  • Algemeen 8
  • Accommodatie 10
  • Vervoer 8
  • Prijs / kwaliteit 8
W. Brouwers op 20 oktober 2014 bestemming: Engeland / Londen, reisperiode: april 2014

Het hotel lag wat uit de stad. Dat stond erg goed vermeldt bij de boeking bij Expedia.nl. Ook top zoals ze tips gaven voor vervoer naar de stad.

  • Algemeen 8
  • Accommodatie 8
  • Vervoer 7
  • Prijs / kwaliteit 8
ME de Graaf op 19 oktober 2014 bestemming: Engeland / Londen, reisperiode: december 2013

Mijn ervaring met ebookers.nl is ronduit slecht. Ik heb een hotel in Londen geboekt via hun site en na boeken stond er ineens dat het om een geschatte prijs ging.... geschat? Ja hoor later is er dus een veel hoger bedrag van mijn creditcard afgeschreven, ruim 100euro meer. Contact leggen met ebookers.nl blijkt onmogelijk. Ik boek dus zeker nooit meer via Ebookers.nl

  • Algemeen 1
  • Accommodatie 8
  • Vervoer 8
  • Prijs / kwaliteit 6
John op 21 september 2014 bestemming: Duitsland / Bitburg, reisperiode: juli 2014

Expedia beloofde bij het boeken de aanwezigheid van Free WIFI, bij aankomst bleek deze niet aanwezig. Daarna zijn we door Dorint omgeboekt naar een andere (goedkopere) accommodatie waar soms wel werkende Free Wifi was.
Onmiddelijk heb ik een klacht ingediend bij Expedia, geheel volgens de regels van Expedia, zodat ik het prijsverschil (€40,- per overnachting) terug betaald zou krijgen.
Tot op heden 21-09-2014 geen reactie van Expedia.
Mijn Conclusie: Expedia.nl lokt klanten met voorzieningen die er niet zijn, en is niet bereid om de problemen achteraf op te lossen.
Mijn advies:
Doe GEEN zaken met deze organisatie, u wordt bekocht!

  • Algemeen 6
  • Accommodatie 6
  • Vervoer 10
  • Prijs / kwaliteit 5
Yvonne op 18 mei 2014 bestemming: Verenigde Staten / New York, reisperiode: april 2014

Ik vond het nog eng om via internet zo een reis te boeken maar alles is perfekt verlopen zowel het vliegen als de boeking bij het hotel en als ik vragen had aan ebookers kreeg ik altijd een goed antwoord. lekker makkelijk dat je ook via ideal kan betalen en niet alleen met de creditcard.

  • Algemeen 8
  • Accommodatie 8
  • Vervoer 8
  • Prijs / kwaliteit 9
Lc op 29 september 2013 bestemming: Spanje / Barcelona, reisperiode: oktober 2013

Op een vrijdagavond online boeking gedaan, alles leek soepel en eenvoudig te verlopen. Bevestiging van de boeking bleef echter uit. Gezien tijdstip op zaterochtend telefonisch contact opgenomen. Er was iets fout gegaan in hun systeem. Medewerker ebookers.nl ging boeking ( paar dagen hotel en ticket transavia naar barcelona) opnieuw in orde maken, aangezien vlucht met transavia ondertussen vol zat, zouden we met klm moeten vliegen(helaas totaal 4 uurtjes minder in barcelona), de meerprijs van een paar honderd euro zou door ebookers betaald worden. Nou das een keurige oplossing dan. Maar om wederom onduidelijke oorzaken in hun systeem kreeg de medewerker onze reis niet geboekt. Ondertussen wel al 2 x een bedrag van 2 euro afgeschreven van mijn creditcard. Medewerker begreep er ook niks van en adviseerde ons om bij een andere organisatie onze trip te boeken en een klacht naar de klantenservice te mailen.
Dat hebben we gedaan. Zelf binnen een kwartier de vlucht wel bij transavia geboekt en op booking.com het hotel. Totaal wel iets duurder uit doordat tickets ondertussen duurder waren geworden. Klachtenmail gestuurd met uiteenzetting van onze ervaringen. Nu een week later nog helemaal niets van ebookers vernomen.
Fouten kunnen helaas overal gemaakt worden, maar er niet adequaat of in dit geval nog helemaal niet op reageren is dan een teken aan de wand hoe klantgericht men is. Kortom een waarschuwing voor iedereen die van plan is bij ebookers te boeken!!!!

  • Algemeen 7
  • Accommodatie 7
  • Vervoer 7
  • Prijs / kwaliteit 1
Frans op 4 september 2013 bestemming: Verenigde Staten / Las Vegas, reisperiode: augustus 2012

Perfect georganiseerde reis door expedia ,, alles in 1 pakket, vliegreis ,, autohuur en hotel , alles viel op zijn plaats , geen loze beloftes,, perfect

  • Algemeen 8
  • Accommodatie 8
  • Vervoer 8
  • Prijs / kwaliteit 9
Corrine op 3 september 2013 bestemming: Verenigde Staten / Florida, reisperiode: augustus 2013

Positief:
Ze hebben een app bij Expedia die heel gemakkelijk te gebruiken is. Ook onderweg prima te gebruiken om as you go hotelkamers te boeken.
Je kunt met CC en met ideal betalen in de meeste gevallen.
Je krijgt regelmatig leuke korting coupons met bv 10 % korting .
Gemakkelijk bereikbaar en een eventueele vraag is snel beantwoord.
Beetje jammer:
Je kunt geen overstop boeken met het vliegtuig. Bv eerst een paar dagen in een stad en dan doorvliegen op 1 ticket.
Je kunt geen andere vluchthaven kiezen waarna je bv terug wil vliegen.
Als je een auto wil boeken kan dat maar op 1 voorwaarden pakket en moet je zelf bv extra bestuurders en een tank benzine zelf aan de balie bijboeken en dat is duur.

  • Algemeen 9
  • Accommodatie 8
  • Vervoer 8
  • Prijs / kwaliteit 8
A.H. de Vries op 27 oktober 2012 bestemming: Spanje / estepona, reisperiode: oktober 2012

Alles goed georganiseerd zowel luchthaven als accommondatie
huurauto op de luchthaven geen enkel probleem, geboekt bij Expedia

  • Algemeen 8
  • Accommodatie 9
  • Vervoer 9
  • Prijs / kwaliteit 8
Monica bakker op 9 mei 2012 bestemming: Verenigde Staten / Las Vegas, reisperiode: september 2011

Ebookers was makkelijk om te boeken en de goedkoopste voor mijn bestemming met bellaggio als hotel.Hielpen mij met uitleg esta verklaring en alles werd direct afgeleverd per mail .Direct tel gekregen voor als er wat was en waren linia recta bereikbaar,niks van in de wacht of id.gewoon lekker snel en snel antwoord.Weten waar ze over praten en in het hotel lange rijen maar mocht gelijk door naar mijn kamer,was allemaal al geregeld en betaald,echt perfect,nog niet eerder meegemaakt zo.

  • Algemeen 10
  • Accommodatie 10
  • Vervoer 8
  • Reisbegeleiding 9
  • Prijs / kwaliteit 10
Grimbergen op 18 juli 2011 bestemming: Italië / Florence, reisperiode: juli 2009

Twee maal met expedia wat geprobeert, maar ik doe het nooit meer. Eerste maal voor een weekend in Florence. Wilde vrijdagochtend heen en dinsdagavond terug. Nadat alles geboekt was via expedia kregen we bericht dat de vluchten waren geannuleerd. We konden op vrijdagavond vertrekken en dinsdagochten vroeg weer richting Nederland. Uiteraard bleef de reissom hetzelfde. Later nog maals een hotel geboekt via Expedia tijdens een rondreis door Italie. Het was gelukkig onze enige boeking via Expedia. Als enigste van alle hotels tijdens deze rondreis het volledige bedrag al afgerekend via Creditcard. Bij aankomst in het hotel werd ons mede gedeeld dat Expedia onze boeking een week eerder had geannuleerd. Heel leuk ook dat je die lui niet kunt bellen vanuit het buitenland. Gelukkig zijn we zelf mondig genoeg om e.a. zelf terplaatse af te handelen. Heb overigens wel netjes mijn geld terug gekregen. (vier weken later!) Ook nog een tegoed bon mogen ontvangen. Wij zullen daar absoluut geen gebruik van gaan maken!!

  • Algemeen 1
  • Accommodatie 1
  • Vervoer 1
  • Reisbegeleiding 1
  • Prijs / kwaliteit 1
Nick de Groof op 25 juni 2009 bestemming: Thailand / Bangkok, reisperiode: mei 2009

Ik waardeer het ten zeerste dat ebookers.nl de totaalprijs toont. Ik boekte vroeger vaak bij andere websites en voelde me steeds bedrogen wanneer er op het einde nog 35 euro bij kwam of ik plots nog taxen moest betalen. Bij ebookers is dat dus niet zo. Vanaf de eerste pagina weet je wat de prijs van het vliegticket is. Ze zijn echt de goedkoopste!

  • Algemeen 9
  • Accommodatie 9
  • Vervoer 10
  • Reisbegeleiding 10
  • Prijs / kwaliteit 9
Ronald Roks op 31 december 2008 bestemming: , reisperiode: november 2008

Zeer slechte ervaring, geboekt hotel Venetian bij expedia.nl voor het bedrag van 692,- euro voor 4 nachten, bij betaling in het hotel moest er 1002,- euro betaald worden voor de zelfde 4 nachten. Bij aankomst moet je je creditcard gegevens inleveren anders kan je de kamer niet in bij uitchecken werd er dus 300 teveel afgeboekt. Wordt gezegd door hotel dat expedia geen deals heeft met dit hotel. Van beide kanten pure oplichting. Nooit een boeking doen bij expedia, reageren niet of traag, tot nu toe is dit probleem niet opgelost.

  • Algemeen 3
  • Accommodatie 7
  • Vervoer 7
  • Reisbegeleiding 1
  • Prijs / kwaliteit 1
Annie op 2 december 2008 bestemming: Verenigde Staten / Miami, reisperiode: oktober 2008

Ik heb online vliegtickets besteld bij ebookers. Voordeel is dat je gelijk de totaalprijs ziet en dat er geen extra kosten bijkomen pas als je gaat betalen/reserveren. Ik kon op het kantoor pinnen en gelijk de E-ticket meenemen. Telefonisch/per mail zijn ze redelijk goed bereikbaar. Enige nadeel is dat ik alleen voor de lange vlucht van Londen naar Miami de stoelnummers van te voren online kon kiezen en niet voor de korte vlucht van Schiphol naar Londen. Hierdoor zaten ik en mijn man 1 uur in 2 verschillende rijen op de heen en terugweg (alleen korte vlucht).

  • Algemeen 6
  • Accommodatie 6
  • Vervoer 6
  • Reisbegeleiding 6
  • Prijs / kwaliteit 6
  • Vorige
  • 3
  • 4
  • 5

Inhoud

  1. Over Expedia.nl
  2. Ervaringen
  3. Nieuws
  4. Vakantieverhalen
  5. Interview

Contactgegevens

Logo
  • Expedia.nl
  • 407 St. John Street
  • EC1V 4E London
https://www.expedia.nl/

Ervaringen & Awards

Expedia.nl krijgt gemiddeld een 2,5 op basis van 499 ervaringen.

Reisgraag Awards : Geen

  • Per land:
  • Nederland (70) 1,5
  • Spanje (58) 3,2
  • Verenigde Staten (47) 3,7
  • Italië (44) 3,1
  • Frankrijk (23) 1,9
  • Duitsland (23) 2,2
  • Engeland (19) 2,6
  • (18) 2,6
  • België (18) 2,1
  • Portugal (18) 2,7
  • Indonesië (15) 3,5
  • Thailand (13) 3,2
  • Turkije (10) 2,0

Hotel organisaties

  • Weekendesk.nl 10,0
  • Wunderland Kalkar 5,5
  • Weekendjeweg.nl 3,7
  • HotelSpecials.nl 3,1
  • Airbnb 2,6
  • Booking.com 2,6
  • Expedia.nl 2,5
  • Hotelopia 2,4
  • Hotels.com 2,2
  • Agoda.com 1,8
  • Pousadas de... ?
  • HotelMoment.nl ?

Interview

René Nieuwmans van Expedia.nl Lees het volledige interview

© Reisgraag.nl B.V. 2005 – 2025

  • Disclaimer
  • Boekingsvoorwaarden
  • Veelgestelde vragen
  • Over ons
  • Maak een afspraak
  • Contact