Allcamps.nl

Url: https://www.allcamps.nl/
Aangesloten bij: ANVR / Calamiteitenfonds
Type reizen: kamperen

Logo van Allcamps.nl

Allcamps.nl is een Nederlandse reisorganisatie met een hoofdkantoor in Waalwijk. Deze organisatie is gespecialiseerd in het aanbieden van campingvakanties in Europa. De organisatie is al sinds 1986 actief met het aanbieden van lodgetenten en luxe bungalows. Allcamps.nl maakt deel uit van de European Camping Group en is een zusterorganisatie van Roan Camping Holidays en Go4Camp. Bij Allcamps heb je keuze uit meer dan 650 campings met meer dan 800 verschillende accommodaties. Zo kun je kamperen in een compleet ingerichte bungalowtent of in een luxe stacaravan met veranda, airco en satelliet televisie. Door het uitgebreide netwerk van Allcamps.nl zijn de kampeervakanties compleet naar eigen wens in te vullen. De bestemmingen waar een campingvakantie naartoe geboekt kan worden zijn Italië, Frankrijk, Duitsland, Kroatië, Nederland, Luxemburg, Slovenië, Spanje, België, Hongarije, Zwitserland en Oostenrijk.

Bij Allcamps.nl boek je een vakantie via de website of door te bellen naar de klantenservice. Op de website kun je eenvoudig alle prijzen en beoordelingen vergelijken. De medewerkers van de verkoopafdeling geven je graag persoonlijk advies en hebben kennis over de verschillende bestemmingen. De medewerkers bezoeken de campings die zij aanbieden zelf ook. De organisatie werkt samen met een aantal partnerorganisaties zoals Venue camping holidays, Albatros reisen, Kellair holidays, Rent-a -Tent, Dansk Fri Ferie en Go-Tours.

De doelgroep van Allcamps.nl bestaat voor het grootste deel uit gezinnen met kinderen. Er is voor iedereen een geschikte camping te vinden: van rustige campings in de buurt van een mooi dorp tot de grootste campings met zwembaden en glijbanen. Allcamps.nl is aangesloten bij de ANVR, SGR en het Calamiteitenfonds. Hierdoor kun je er met zekerheid een vakantie boeken. Het hoofdkantoor van Allcamps.nl is gevestigd in Waalwijk. Je kunt altijd mailen en de reisorganisatie is telefonisch bereikbaar op werkdagen van 09:00 tot 17:30 uur en op zaterdag van 10:00 tot 16:00 uur.

Ervaringen met Allcamps.nl

Allcamps.nl krijgt gemiddeld een 5,4
op basis van 63 ervaringen:

5,4 + Ervaring delen
op 22 augustus 2020 bestemming: Nederland / Wassennaar, reisperiode: augustus 2020

Slechte maatschappij allcamps, een weekje geboekt naar duinrell. 8 persoons stacaravan , stacaravan was meer een 4 persoons. Contact opgenomen met allcamps en uitgelegd dat hier nooit 8 man in kunnen zitten. Allcamps blijft erop hameren dat ik dit hen geboekt. Nou op de site ziet het er heel anders uit. Stacaravan was smerig aangegeven, allcamps kon die dag niks meer voor me doen, want de partner waar ze mee samen werken was al gesloten. 1 dag van me vakantie heb ik zelf moeten schoonmaken. Want tot de volgende dag wachten gaat er bij mij er niet in. Partner van allcamps, euro camp heeft alles heel netjes afgehandeld terwijl allcamps het had moeten doen. Van euro camp wel een 8 persoons stacaravan gekregen en euro camp gaf nog zelf toe dat ze vaker deze probleem hebben gekregen ivb boekingen via allcamps. 2 dagen voor mijn vertrek zelf meegemaakt dat er ook iemand via allcamps heeft geboekt en niet heeft gekregen wat ze moeten hebben.
Voor mij nooit meer allcamps.
Slechte reisburo ever.
Ze laten je gewoon in de steek

  • Algemeen 1
op 19 augustus 2020 bestemming: Frankrijk / Mandelieu-la-Napoule, reisperiode: juli 2020

Na een lange autorit vanuit Nederland kwamen we begin van de avond aan op de camping Cote Mer in Zuid Frankrijk. Bij aankomst zagen we direct dat het huisje totaal niet schoon was gemaakt. Overal lag stof en haren. Maar het ergste moest nog komen, bij het opmaken van de bedden zagen we allemaal maden onder onze bedden lopen. Zeer vies. Receptie was al gesloten, waardoor we de hele avond het hele huisje maar zelf konden gaan poetsen. Tijdens het poetsen vonden we op veel meer plekken maden.

De volgende dag kon de receptie ons niet helpen en moesten we maar bellen naar AllCamps waar we geboekt hebben. Zij gaven weer aan dat we het op de camping kunnen regelen. Uiteindelijk bleven de maden keer op keer terugkomen en heeft het 3 dagen geduurd voordat we een nieuwe accomodatie hebben gekregen.

All camps zou nog met een reactie en vergoeding komen binnen 1 maand. 1 maand later nog steeds niets gehoord en krijg je geen reactie meer op de e-mail en telefonisch zijn ze niet meer bereikbaar. Al met al echt dramatische organisatie waar wij nooit meer zullen boeken.

  • Algemeen 1
op 10 augustus 2020 bestemming: SloveniŽ / Brťzice, reisperiode: augustus 2020

Reis kan omwille van COVID-19 niet doorgaan (we mogen het land niet meer in). Maar we kunnen op geen enkele manier contact opnemen met Allcamps voor het bekomen van een voucher zoals ze beloven. Reageren niet op mails / chat (alleen een standaard automatische mail dat ze proberen binnen 7 dagen te reageren). Jammer dat we ondanks dat we zelf heel graag willen omboeken zullen moeten thuis blijven omdat elke reactie van Allcamps uit blijft en dit op 4 dagen van onze voorziene afreisdatum. Onze reisdata verplaatsen is voor ons geen optie aangezien we reizen met een schoolplichtig kind.

  • Algemeen 1
op 25 juli 2020 bestemming: KroatiŽ / Istrie, reisperiode: juli 2020

Geboekt bij allcamps. Moet zeggen dit ging heel vlot, reactie en de factuur binnen 5 min.
Nu hebben wij een aantal vragen en tig mails gestuurd 10 dagen geleden en nog steeds geen reactie.
zeer slecht dit!
Wij raden dan ook aan om niet te boeken via allcamps.
Telefoonnummer is gewoon geblokkeerd!

  • Algemeen 1
op 13 juli 2020 bestemming: ItaliŽ / Peschiera, reisperiode: juli 2020

Contact met Allcamps is zeer slecht. Vanwege de Coronacrisis beweren ze aan de telefoon, maar daar kan je lijkt me op inspelen. Het duurt een week voor je antwoord krijgt per mail. Maar mocht je ze direct nodig hebben dan heb je dus gewoon pech!

  • Algemeen 2
op 8 juli 2020 bestemming: KroatiŽ / Vrsar, reisperiode: juli 2020

Allcamps is telefonisch niet bereikbaar. Op een mail, met daarin mijn vraag en een verzoek om mij te bellen, reageren ze 4 dagen later per mail. Inmiddels is het niet meer mogelijk om om te boeken. Slechte service dat ze niet ingaan op het verzoek om te bellen, en dat alleen per mail contac mogelijk is, met steeds tussen pozen van 3-4 dagen...

  • Algemeen 1
op 7 juli 2020 bestemming: Frankrijk, reisperiode: juli 2019

Heb een vakantie geboekt en betaald met 5 vrienden, allen tussen de 21-24 jaar oud. Krijg ik een dag later een mail dat het niet door kan gaan omdat de camping geen jongerengroepen toelaat (vervelend dat dit nergens staat aangegeven, maar het is te begrijpen). Het probleem is dat wij nog steeds ons geld niet terug hebben, terwijl wij binnen nu en 3 weken zouden/willen gaan en dus geld nodig hebben om een nieuwe accommodatie te boeken! Al 2 keer gemaild wanneer we dit krijgen maar telkens geen reactie en telefonisch niet bereikbaar. Slechte service.

  • Algemeen 1
op 3 juli 2020 bestemming: KroatiŽ / Valkanela istrie, reisperiode: juni 2020

We zijn super geholpen met lastminute omboeking ivm SloveniŽ op slot binnen 10 minuten was onze omboeking vaar KroatiŽ geregeld terwijl we al aan de Sloveense grens waren ook op de camping via roan alles top geregeld !!
Hebben heerlijk verder van onze vacantie kunnen genieten 2weken

  • Algemeen 10
op 14 juni 2020 bestemming: ItaliŽ / Elba, reisperiode: augustus 2020

Allcamps ivm covid19 de voorwaarden wijzigen in het voordeel van maar 1 iemand Allcamps zelf. 700 weg . Godsfeklaagd, voucher wilden we niet en vervolgens geld weg. Schandalig en tegen de wet die reizigers beschermd . Nooit meer Allcamps

  • Algemeen 1
op 27 mei 2020 bestemming: KroatiŽ / Eindhoven, reisperiode: juli 2020

Veel verkeerd gegaan in de mailing. Uiteindelijk komen ze met 3 opties. Wij willen overboeken naar 2021. Maar krijgen nu een nota voor annuleringskosten. Dit was niet duidelijk aangegeven. Ze verdienen hier goed aan over de rug van de consument in deze tijd. Schandalig.

  • Algemeen 1
op 23 mei 2020 bestemming: Nederland / Renesse, reisperiode: juli 2020

Reis naar Frankrijk herboekt ivm Corona. Allcamps maakt daarbij een fout in de factuur maar contact opnemen is alleen mogelijk per mail waarbij zij een week nodig hebben om te reageren. Helaas annuleert Allcamps onze herboeking vanwege wanbetaling 1 week na deze herboeking terwijl wij al een aanbetaling van 1000 euro hadden gedaan. Onbeschoft gedrag van een bedrijf in nood die vergeet dat Ze klanten normaal behandelen door bijvoorbeeld communicatie mogelijk te maken.

  • Algemeen 1
op 22 mei 2020 bestemming: ItaliŽ, reisperiode: juli 2019

Geen contact nu mogelijk, alleen via email. We hadden laatst een email ontvangen met daarin vermeld 3 opties, deze mail te laat gezien en daardoor niet kunnen kiezen. Opties waren maar een paar dagen geldig. Nu proberen we ze tevergeefs te bereiken, anders wordt onze vakantie geannuleerd en zijn we ons geld kwijt. Zeer frustrerend dit.

  • Algemeen 5
op 17 mei 2020 bestemming: ItaliŽ, reisperiode: juli 2020

Wat een schande niet bereikbaar zijn om in gesprek te gaan over onze vakantie in juli 2020 maar wel de restant reissom vorderen en anders annuleren. Dit lijkt mij een actie om de schade de beperken voor het bedrijf over de rug van de klant. In slechte tijden leer je de juiste mentaliteit van een bedrijf kennen. Ga in gesprek met je klanten en gebruik geen excuus dat je niet telefonisch bereikbaar bent.

  • Algemeen 1
op 2 april 2020 bestemming: ItaliŽ / Garda, reisperiode: augustus 2020

Met verbazing net gehoord dat je de vakantie niet kan verzetten. Je 2 maanden voor vertrek moet betalen en hun 2 weken voor vertrek kunnen afzeggen en dat je dan een bon krijg. Maar dan ben je wel je aankoopbedrag kwijt. Het is nu al bekend dat tot juli de maatregelen blijf staan. Ons voorstel was een win/win maar helaas kijk ALLCamps alleen maar naar hun eigen cash flow.

Een aantal jaar geleden kwam dit bedrijf ook al negatief in het nieuws bij een consumentenprogramma en nu blijkt dat buiten mooie praatjes men niks geleerd heeft

Een schande voor de reisbranche.

Heeft u ook dit soort klachten of erger. LAAT HET ONS WETEN DAN.

  • Algemeen 1
op 5 november 2019 bestemming: Frankrijk, reisperiode: september 2019

Wij hebben in September 2 campings in Frankrijk bezocht die we geboekt hebben via Allcamps. Erg gebruiksvriendelijke site en keuze uit veel campings en accommodaties. Zo konden wij de perfecte camping en stacaravan uitzoeken om met onze baby heen te gaan. Ook de klantenservice was erg behulpzaam toen we wat vragen hadden. We hebben een erg fijne eerste vakantie gehad als gezin.

  • Algemeen 10
op 4 november 2019 bestemming: Frankrijk / Parijs, reisperiode: oktober 2019

We hadden na onze online boeking (ging overigens heel vlotjes) nog wat vragen. Onze mail werd snel en vriendelijk beantwoord en de vakantie was ook helemaal top met een prachtige stacaravan, zelfs met vaatwasser!

  • Algemeen 10
op 7 oktober 2019 bestemming: ItaliŽ / Jesolo, reisperiode: augustus 2019

Bij Allcamps een vakantie geboekt. Allcamps heeft deze kennelijk uitbesteed bij Homair. Bij aankomst bleek het geen luxe stacaravan, maar een afgedankt krot, met een lange lijst gebreken (o.a. een doorgezakt bed, doorgezakte vloer, kapotte douche, kapotte deuren, losse planken terras een gevaarlijk terrasdak etc. etc..). Zelf een oplossing moeten zoeken met de plaatselijke camping. Voor de eerste week werd er geen oplossing geboden. Voor de tweede week uitsluitend tegen betaling. Na toegezegd te hebben te willen bijbetalen, bleek de avond voor ons vertrek naar de vervangende accomdatie, dat dit niet door ging... Allcamps had niet gecommuniceerd...

  • Algemeen 1
op 28 augustus 2019 bestemming: Duitsland / borken am see, reisperiode: augustus 2019

Op web site mooier dan werkelijkheid

  • Algemeen 5
op 17 augustus 2019 bestemming: ItaliŽ / Toscane, reisperiode: augustus 2019

Wij hebben dit jaar twee aangesloten vakantie geboekt bij allcamps, beiden in een andere omgeving van Toscane. Bij aankomst op de 2e camping Norcenni di Girasole troffen wij een zeer vieze accomodatie aan (stacaravan Eurocamps). Zwarte schimmel op de wanden in de slaapkamers, in de douche. Het water in het doucheputje liep niet weg, kapotte lampen en een geiser die constant uitslaat. Onverantwoord! Bij aankomst direct melding gemaakt. Allcamps werkt als tussenpersoon en is afhankelijk van andere partijen zoals Eurocamps. Onze klachten worden niet opgelost, zij proberen mee te denken maar komen met campings 200 km verder naar het zuiden. De enige mogelijkheid is blijven en wachten op een eventuele prijscompensatie achteraf, drama!!

  • Algemeen 2
op 15 augustus 2019 bestemming: ItaliŽ / Chioggia, reisperiode: augustus 2019

Alles top vanaf moment en hulp bij boeking door All camps en de beste camping ooit!!! Fantastische vakantie!

  • Algemeen 10
op 7 augustus 2019 bestemming: Frankrijk / FrŤjus, reisperiode: mei 2019

Bij Allcamps krijg je goede voorlichting van de camping,alles zo geregeld,fijne communicatie,kan niet beter.

  • Algemeen 9
op 12 juni 2019 bestemming: Frankrijk / Provence-Alpes-CŰte d'Azur, reisperiode: mei 2019

Omdat het het waard is.Heerlijke camping Precies wat de brochure aangeeft Fijne aankomst, goed en lief verzorgend door personeel. Absoluut een aanrader , Komen September weer 3 weken terug .

  • Algemeen 10
op 29 maart 2019 bestemming: ItaliŽ / Park Albatros, reisperiode: juli 2018

Via Allcamps boekten wij vorige zomer een stacaravan op Park Albatros. Prettig dat je op de site goed campings kunt vergelijken en de keuze hebt uit veel verschillende stacaravans. Alle communicatie verliep soepel en uiteindelijk hebben wij een heerlijke vakantie gehad. Voor deze zomer daarom weer via Allcamps geboekt!

  • Algemeen 10
op 18 maart 2019 bestemming: Spanje / Salou, reisperiode: mei 2018

Wij hebben al een aantal jaar een vakantie geboekt bij Allcamps. Altijd vriendelijke mensen aan de telefoon bij het maken van een boeking. Ook zijn het altijd mooie, en ruime caravans. Op gezellige campings. Voor ons een reden om dit jaar weer met Allcamps op vakantie te gaan.

  • Algemeen 9
op 18 maart 2019 bestemming: Spanje, reisperiode: mei 2018

Afgelopen jaar op camping Sanguli, Spanje, geweest. Vanaf het begin van het boeken tot op vakantie alles goed en netjes geregeld. Ook de camping was super! Dit jaar weer geboekt bij Allcamps, zeker een aanrader!

  • Algemeen 10
op 15 maart 2019 bestemming: ItaliŽ / Cavallino, reisperiode: juli 2018

Vorig jaar een heerlijke vakantie geboekt via Allcamps in Italie, deze zomer gaan we naar Frankrijk (ArdŤche en Zuidwestkust) en weer geboekt bij Allcamps. Uitstekend geadviseerd zowel telefonisch als per mail. Het brede aanbod en goede gemakkelijke filtermogelijkheden zorgen ervoor dat je altijd wel een passende vakantie vindt bij de deze organisatie. Ook de medewerkers aan de telefoon zijn duidelijk specialisten, velen spreken uit eigen (kampeer) ervaring. Aanrader dus!

  • Algemeen 10
op 22 februari 2019 bestemming: KroatiŽ / Umag, reisperiode: juli 2018

Goede service ! Alle vragen worden snel en correct beantwoord. Heerlijke vakantie gehad op camping Park Umag, een aanrader !

  • Algemeen 10
op 23 januari 2019 bestemming: ItaliŽ / Garda, reisperiode: augustus 2019

Boeking was na 12 dagen nog niet rond. Bij eerste telefoontje zou de aanvraag worden gedaan en binnen 2 werkdagen zou ik horen of de boeking rond was. Op 3e dag zelf gebeld geen nieuws en zo ging het maar door ik werd nooit gebeld of gemaild moest er telkens zelf over bellen. Dan werd je eerst 5 minuten in de wacht gezet en kreeg ik steeds zelfde bericht de camping reageert niet. Uiteindelijk na 12 dagen tevergeefs wachten en nabellen heb ik boeking bij Tui gedaan en die was direct akkoord met korting. Ik weet niet of Allcamps slecht te boek staat bij de camping of zo maar dit was een hele slechte ervaring vond ik.

  • Algemeen 4
op 17 september 2018 bestemming: ItaliŽ / Caorle, reisperiode: juni 2018

Dit jaar via Allcamps op vakantie geweest. Boeken verliep soepel. Daarnaast was het prettig om handdoeken etc. bij te huren! Eenmaal op de camping aangekomen werden we met alle enthousiasme ontvangen. Bij vragen was er altijd een snelle reactie via de app of kwamen ze even langs. Helemaal fijn!

  • Algemeen 10
op 13 september 2018 bestemming: ItaliŽ, reisperiode: augustus 2018

De service is super! We zijn vriendelijk geholpen en de medewerkers denken graag met je mee. Hierdoor een hele toffe vakantie gehad op een schitterende locatie, dank daarvoor.

  • Algemeen 10
op 23 augustus 2018 bestemming: Frankrijk / Marseillan, reisperiode: juli 2018

Wij kregen ook op het laatste moment te horen dat de geboekte caravan niet beschikbaar was, maar dit is naar alle tevredenheid uiteindelijk opgelost door Allcamps

  • Algemeen 10
op 22 augustus 2018 bestemming: Frankrijk / Patornay, reisperiode: augustus 2018

Hebben ons goed geholpen met het zoeken naar de camping die bij onze wensen paste. We hebben een super vakantie gehad. Erg leuke camping met vriendelijk personeel.

  • Algemeen 9
op 22 augustus 2018 bestemming: KroatiŽ / Krk, reisperiode: juli 2018

Al vanaf het boeken, een hele duidelijke en prettige sfeer. Reispapieren ruim op tijd ontvangen en zelfs nog een last minute aanpassing van onze kant, die meteen geregeld werd door Allcamps. We hadden een sta caravan op camping Krk die van alle gemakken voorzien was. Een toplocatie met uitzicht op zee. Een prachtige, schone camping met aardig personeel en een geweldig mooi strand. Een echte aanrader!!!

  • Algemeen 10
op 17 augustus 2018 bestemming: ItaliŽ / Bardolino, reisperiode: augustus 2018

Deze top vakantie kunnen boeken via All camps! Na wat negatieve reacties te hebben gelezen(nadat ik al.geboekt had), hen gebeld en om uitleg hierover gevraagd! Vanaf het moment van boeken tot de heldere en duidelijke uitleg over de negatieve review(s) kan ik alleen maar vol lof over all camps praten! Zelfs toen ik nog een keer gebeld had om een reiziger toe te voegen en een vraag had was ik fantastisch geholpen! Ik zal zeker meerdere reizen gaan boeken via All camps! Top vakantie, top prijs, top hulp en bovenal een goede, nette, eerlijke en duidelijke organisatie! 100 procent positief dus! Erg attente en behulpzame medewerkers!!

  • Algemeen 10
op 31 juli 2018 bestemming: Frankrijk / Argeles sur mer, reisperiode: juli 2018

Na een lange autoreis kom je dan aan op je favouriete caming om vervolgens te horen dat de accomodatie die je via de site van All Camps hebt geboekt helemaal niet aanwezig is op de camping!! Bewust gekozen voor een stacaravan met verhoogde houten veranda en overkapping daar we graag gezellig buiten zitten...helaas je kunt het doen met een stacaravan met wat houten planken op de grond en een krakkemikkerige parasol.
Uiteraard direct gebeld met Allcamps en ongenoegen geuit waarop wordt aangegeven dat het niet hun fout is maar die van de verhuurmaatschappij. Zij zouden onjuiste foto's hebben aangeleverd aan Allcamps. Allemaal leuk die discussie maar daar heb je natuurlijk niks aan. Er werden twee opties aangeboden...of we konden ter plekke bedenken of we naar een andere camping wilden (??!!) of een korting op de reissom. Iedereen snapt dat je niet zomaar een andere caming kiest, maar oke...
We hebben bij gebrek aan een betere oplossing maar gekozen voor de korting.
Boeken via Allcamps zullen we echter nooit meer doen en raden het dus anderen zeker niet aan!! Ze weten schijnbaar niet eens wat ze daadwerkelijk kunnen aanbieden aan accomodaties op een caming.

  • Algemeen 2
op 19 juli 2018 bestemming: Spanje / Montroig, reisperiode: juli 2018

Bij aankomst op de camping blijkt onze stacaravan pal aan het spoor te liggen. Ze verkopen het als 5 sterren camping. Ze weten dat deze plekken niet kloppen en zeggen er bewust niets over op hun website. Als je klaagt krijg je te horen dat ze pas over 6 weken hoeven te reageren. Op deze plaatsen is GEEN WiFi (op geen enkel moment). De trein rijdt om het kwartier en claxonneert om de oversteker te waarschuwen. Dat gebeurt van 7 u in de ochtend tot 12 u Ďs-avonds. Dat weten ze en vertellen ze bewust niet vantevoren. De mobile binnen heeft veel defecten. Zoals kapotte douchekoppen. Kortom: een rampvakantie voor ons vanwege de misleiding van Allcamps. Ik hoop dat mensen die het lezen niet via Allcamps boeken totdat ze eerlijk voorlichten.

  • Algemeen 1
op 17 juli 2018 bestemming: Frankrijk / La farigoulette, reisperiode: juli 2018

Onze reis reeds in februari geboekt, betalingen zeer correct op tijd in orde gebracht. 7 dagen voor vertrek krijgen we telefoon dat het type caravan niet op de camping staat, verkeerde link op de website. Ze bieden je minder goede alternatieven aan en leggen de verantwoordelijkheid bij de klant. De klant moet redelijk zijn en concessies doen. Absoluut niet boeken bij allcamps als je met een gerust hart op reis wilt!!! Ik zie in andere recensies dat ze dit nog doen. Het gaat me denk ik over overboekingen, waarna ze het probleem bij de klant leggen en u enkele dagen voor vertrek voor een voldongen feit zetten. Complete afknapper.

  • Algemeen 1
op 21 juni 2018 bestemming: Spanje / Palafrugell, reisperiode: augustus 2018

Aanbieding op de site geboekt en direct betaald (dat moest omdat het binnen 40 dagen voor vertrek was). Volgende dag mail gekregen dat caravan helemaal niet beschikbaar was, maar ze konden wel een alternatief bieden, van 1400 euro duurder. "Sorry, foutje in systeem, kunnen site niet aanpassen"?? Aanbieding staat nog steeds op de site en geld kan blijkbaar niet direct teruggestort worden.

  • Algemeen 1
op 30 april 2018 bestemming: Frankrijk / via Allcamps Le lac du causse, reisperiode: augustus 2018

Wij hebben enkele weken gelden een tent geboekt via Allcamps, we krijgen vandaag het telefoontje dat ze de tenten daar niet gaan plaatsen. Of we een alternatief willen? Nee dus want we hebben juist voor deze camping gekozen omdat we met mensen samen gaan. Er wordt ook geen compensatie aangeboden. Wij moeten nu meer kosten gaan maken om toch op deze camping te kunnen staan ivm een ander soort accommodatie.

  • Algemeen 1
op 12 april 2018 bestemming: Frankrijk / CŰte d'Azur, reisperiode: juni 2017

Alles goed geregeld!

  • Algemeen 9
op 6 april 2018 bestemming: KroatiŽ / Zadar, reisperiode: augustus 2017

Super camping, fijne reisorganisanie, persoonlijke aandacht bij het uitzoeken van de vakantie. Asoluut een aanrader!

  • Algemeen 8
op 2 maart 2018 bestemming: ItaliŽ / Gardameer, reisperiode: september 2018

Zeer slechte service en weinig behulpzaam.
Wij zullen nooit meer boeken met allcamps

  • Algemeen 1
op 5 november 2017 bestemming: Spanje / Torroella de MontgrŪ, reisperiode: juli 2017

Mooie accommodaties, en goede service, aanrader! Dit jaar voor de tweede keer via Allcamps een stacaravan geboekt, dit jaar naar spanje. Bij het uitkiezen vd camping heel netjes geholpen, ook nuttige tips ontvangen en de informatie die we toegestuurd kregen was duidelijk en compleet. Vorig jaar op camping capanne in italie een mooie en schone stacaravan gehad (volgens de medewerker pas nieuw), enig minpuntje was dat de campinganimatie alleen in het italiaans was (maar hier kan Allcamps ook niets aan doen). Hopen dat we dit jaar weer zo gaan genieten!

  • Algemeen 8
op 25 oktober 2017 bestemming: Frankrijk / Cadenet, reisperiode: september 2017

Camping prima. Stacaravan echter hťťl klein, maar vooral te oud, versleten, veel kapot. Zoals vloerbedekking (groot stuk zeil kapot; met bruine tape geplakt), alle deurposten kapot, raampost badkamertje moest er volledig uitgesloopt vanwege miereninvasies door slecht sluiten, latten bedbodem braken spontaan af. Nooit meer via Allcamps!

  • Algemeen 3
op 9 augustus 2017 bestemming: Spanje / sant pere pescador, reisperiode: juli 2017

Via allcamps met moeite onze stacaravans voor dit jaar weer kunnen boeken. Zaten op camping las dunas(hartstikke leuk daar)
Echter heeft allcamps dus op deze camping meerdere types stacaravans!! Bleken in een caravan van bijna 15 jr oud te zitten. Erg vies, schimmelplekken, geen beschutting voor ramen douche en toilet. Piepkleine koelkast.
Vol geboekt dus ter plaatsen ook niets anders meer kunnen regelen.
Het ergste vinden wij dat je een luxe stacaravan even eel kost als een oude/vieze die er blijkbaar na deze zomer uit gaan!
Je moet vinden wij onderscheidt maken in type stacaravan en daar dan naar betalen..
Dus voor ons nooit meer via allcamp( vlgs mij nu weer go4holiday) of caravan via albatross

  • Algemeen 3
op 8 augustus 2017 bestemming: ItaliŽ / Pra delle Torri in Caorle, reisperiode: augustus 2017

Zeer slecht onderhouden stacaravan op Pra delle Torri in ItaliŽ. Koelkast zonder handgreep en flink verroest. Magnetron te vies om je eten op te warmen.Schimmel op de kitranden en een vies toilet. Ongedierte in de lampen. Kapotte luxaflex voor het keukenraam en een gordijn bij de voordeur die op half zeven hing en bij het openen van de de voordeur boorde de gordijnrails zich in de toiletdeur. Medewerksters spraken zeer slecht Engels. Het park op zich was geweldig. Advies: stacaravan vervangen voor de volgende vakantiegangers omdat 235 euro per Nacht geen waar voor je geld is.

  • Algemeen 2
op 2 augustus 2017 bestemming: Spanje / Goor, reisperiode: augustus 2017

Stacaravan van Allcamps worden geleverd door Engelse Siesta Holiday Lodges. Caravan is klein, was niet schoon en had diverse technische problemen. La Masia is op zich een prima camping, goed onderhouden en veel faciliteiten.

  • Algemeen 6
op 25 juli 2017 bestemming: Spanje / Sant Pere Pescador, reisperiode: juli 2017

Camping in Sant Pere Pescador is prima maar de tenten van Albatross Reisen geboekt via Allcamps zijn slecht. Super kleine plaats, alle lusjes in de tent breken af, stekkerdoos met blootliggend stroomdraad. De hostes zie je nauwelijks. Geen praatje of check of alles naar tevredenheid is. Ze fietsen het liefst zo snel mogelijk door. Heb al meerdere organisaties qua huurtenten ervaren maar deze nooit meer. Jammer dat op deze camping Las Dunas alleen via hun te boeken is.

  • Algemeen 6
op 27 juni 2017 bestemming: Spanje, reisperiode: juni 2017

Via allcamps camping in Spanje geboekt. Prachtige camping, maar allcamps zegt er niet bij dat de huisjes van hun eigenlijk op een terrein naast de camping ligt en dat je gebruik kan maken van de faciliteiten Vd camping. Beetje een tegenvaller dus! Bovendien is de mobile home erg oud. Ruikt muf, slecht schoongemaakt. Tafels en stoelen nog vies, vieze gordijnen en dekens. Ruikt heel muf, kapotte douchekop, plank in koelkast kapot, veel te weinig bestek. Wel hele vriendelijke man die de douchekop gelijk kwam maken. Maar al met al een prachtige camping maar een hele slechte organisatie. Ik zal nooit meer via allcamps (mr gewoon direct) reserveren en raad ook iedereen af bij allcamps te boeken

  • Algemeen 2
op 21 februari 2017 bestemming: ItaliŽ / Peschiera, reisperiode: juni 2017

Op maandagavond online een weekje camping Bella Italia geboekt bij Allcamps, voor een leuke aanbiedingsprijs. Wachtend op de mail van Allcamps ( eerder heb je nog geen overeenkomst ) wordt ik dinsdagmorgen gebeld door een lieftallige dame die mij verteld dat deze aanbieding uitverkocht is, en opdracht heeft gegeven om deze online te verwijderen. Men had wel andere aanbiedingen voor mij. Veelal duurdere. Zo ga je dus niet met ( nieuwe ) klanten om. Ik heb het idee dat er een lokkertje wordt gezet op internet, om daarna iets duurders te verkopen. Dit kwam allemaal wel heel knullig over. Heb zelf dagelijks ( al 25 jaar ) contact met mijn klanten, maar deze manier is niet mijn manier. Nu elders geboekt, bij een ( voor mij ) goede reisorganisatie.

  • Algemeen 1
op 24 januari 2017 bestemming: ItaliŽ, reisperiode: mei 2017

Geboekt voor de meivakantie. Nadat er een mail met prijsopgave was gestuurd door all camps werd deze niet gegeven maar kwamen we ruim 300,00 duurder uit. telefonisch contact gehad. Maar toen werd meerdere keren een andere prijs genoemd. Dan dit vergeten dan dat vergeten. Totaal niet professioneel . Zeer teleurgesteld in de afhandeling van deze boeking. Komen hun beloofde prijsopgave niet na. Hoop dat dit eenmalig is want dit is zeker geen reclame voor ze.

  • Algemeen 5
op 21 februari 2016 bestemming: Frankrijk, reisperiode: juni 2015

Afgelopen zomer hebben we bij Allcamps een stacaravan geboekt in Zuid-Frankrijk. In eerste instantie op een andere camping, maar na een persoonlijk telefoontje van een Allcamps medewerker hebben we op haar advies omgeboekt naar camping La Chapelle in ArgelŤs-sur-Mer. Ze gaf aan dat deze camping waarschijnlijk nog beter bij ons paste, erg attent! Een goede keuze, La Chapelle is een mooie, groene camping met een heerlijk zwembad voor onze jonge kids. En op slechts een paar honderd meter van het strand.
Op alle vragen die ik over mijn boeking had (bv. over extra's bij te boeken, ligging van de stacaravan, etc), werd dezelfde dag nog geantwoord en altijd erg netjes en volledig. Ook de website is heel helder en informatief, met een uitgebreid aanbod van mooie campings. Kortom: uitstekende service en kennis wat uiteindelijk heeft gezorgd voor een topvakantie!

  • Algemeen 8
op 4 februari 2016 bestemming: ItaliŽ / Toscane, reisperiode: mei 2015

Klachtafhandeling omtrent kwaliteit stacaravan was perfect.

  • Algemeen 8
op 23 november 2015 bestemming: Frankrijk, reisperiode: mei 2015

Wij wilden graag nog weg in de meivakantie en zijn perfect geholpen door de medewerkers van Allcamps die erg veel konden vertellen over de campings. De keuze was enorm en wij wilden een rustige groene camping, met veel vertier! Kortom zeer tevreden en wij hebben een aantal heerlijke weken gehad in de ArdŤche. Natuur is mooi, wijnen zijn heerlijk, veel te zien en bij een dagje op de camping was er genoeg te doen in en rondom het zwembad. Wij hebben weer geboekt voor volgend jaar!

  • Algemeen 9
op 16 september 2015 bestemming: Spanje / Platja d'Aro, reisperiode: juni 2015

Deze zomer ben ik samen met mijn gezin op vakantie gegaan naar Spanje, in het plaatsje Platja d'Aro.

Nadat ik een aantal reisorganisaties met elkaar had vergeleken, bleek Allcamps.nl de goedkoopste, en had ik hier een goed gevoel bij. Het boeken verliep vlekkeloos en duidelijk.

Tijdens mijn reservering had ik een aantal vragen/wensen kenbaar gemaakt, en deze werden ook netjes ingewilligd, zo bleek bij aankomst. We kregen zelf nog extra korting op de Airco omdat ze deze in 2015 op de camping nog kosteloos willen aanbieden.

Op de extra vragen welke ik nog had na mijn boeking kreeg ik binnen 1 werkdag antwoord. Ik ben dus zeer tevreden over deze reisorganisatie en maak bij een volgende vakantie weer graag gebruik van ze.

  • Algemeen 9
op 13 juli 2015 bestemming: ItaliŽ / Cavallino, reisperiode: juni 2015

Prima caravan op een leuke camping, geboekt bij Allcamps. Wat ik jammer vond is dat ze zelf geen Nederlandstalige reisleiding op de camping hebben.

  • Algemeen 7
  • Accommodatie 7
  • Vervoer 7
  • Reisbegeleiding 6
  • Prijs / kwaliteit 7
op 14 juni 2015 bestemming: Frankrijk / Afhalen sur mer, reisperiode: juli 2015

Dit weekend een camping geboekt.Ben benieuwd want ik heb geen bevestiging gehad via mail. Bij iedere andere organisatie ook in het weekend altijd mail gehad!
Wat ook vreemd was was dat er eerst stond dat ik de reis kon boeken,na de boeking staat er ineens wij gaan uw aanvraag behandelen. Aanvraag? Ik had toch geboekt? Ik wacht in spanning af.

  • Algemeen 5
  • Accommodatie 5
  • Vervoer 5
  • Prijs / kwaliteit 5
op 13 mei 2015 bestemming: Spanje / Costa Brava, reisperiode: augustus 2015

Gister een boeking gedaan bij Allcamps, waarbij stond: 'nog 3 beschikbaar!' en 'Direct boeken'. Dag daarna kregen wij een mail waarin stond dat het niet beschikbaar is maar dat we wel voor 500 euro extra 3 dagen eerder kunnen komen en op dezelfde dag weg kunnen gaan (oftewel de periode die wij wilde is gewoon beschikbaar maar we moeten 3 extra dagen afnemen voor 500 euro(!!) omdat anders hun caravan 3 dagen onbemand is)
En dat er gewoon stond 'beschikbaar' en 'direct boeken' kwam door een systeem fout.
Ik zou zeggen: boek niet bij Allcamps want als je denkt iets gevonden te hebben en te hebben geboekt krijg je doodleuk een mailtje dat je 500 euro extra moet dokken en 3 dagen eerder moet komen.

  • Algemeen 1
  • Accommodatie 1
  • Vervoer 1
  • Reisbegeleiding 1
  • Prijs / kwaliteit 1
op 27 februari 2015 bestemming: Spanje / Castello d'Empurie 2758, reisperiode: juli 2015

Een vakantie geboekt, die we door omstandigheden hebben moeten annuleren.
helaas hebben we moeten ervaren dat de communicatie erg stroef gaat daaromtrent. werd een aanmaning gestuurd in plaats van de annulering nota .
erg jammer. we gaan zeker geen gebruik meer maken van deze diensten

  • Algemeen 5
  • Accommodatie 8
  • Vervoer 5
  • Reisbegeleiding 5
  • Excursies 5
  • Prijs / kwaliteit 4
op 30 september 2014 bestemming: Frankrijk / st just luzac, reisperiode: augustus 2014

Dit jaar een reis geboekt, via Allcamps, naar Camping Sequoia Parc te Frankrijk.
Een prachtige camping, zeker voor jonge kinderen. Schitterend zwembad, mooie grote speeltuin en leuk animatieprogramma. Bij aankomst zeer goed geholpen door de mensen van Allcamps. Ze stonden altijd voor je klaar en waren zeer behulpzaam. Kwamen om de dag langs om te vragen of alles naar wens was. Super. Niks dan lof!!!!!!!!!

  • Algemeen 8
  • Accommodatie 8
  • Vervoer 7
  • Reisbegeleiding 8
  • Prijs / kwaliteit 7
op 30 september 2014 bestemming: Frankrijk / Frankrijk, reisperiode: september 2014

Zeer goede informatie ontvangen, alle papieren waren op tijd, bijzonder prettige begeleiding ter plaatse van Allcamps.

  • Algemeen 9
  • Accommodatie 10
  • Vervoer 8
  • Reisbegeleiding 10
  • Prijs / kwaliteit 9
op 18 september 2014 bestemming: ItaliŽ / Cavallino, reisperiode: juli 2014

Wij hebben dit jaar voor de eerste keer via Allcamps geboekt en dit wordt zeker niet de laatste keer. Wij waren vrij laat dit jaar en wisten nog niet precies wat we wilde, maar de medewerkers op kantoor hebben een perfecte vakantie voor ons gevonden. Erg vriendelijke en behulpzame medewerkers op kantoor die weten waar ze over praten. Ook de camping en de accommodatie waar wij verbleven was zeer goed. De kinderen en ook wij hebben erg genoten van onze vakantie in ItaliŽ mede dankzij Allcamps.

  • Algemeen 9
  • Accommodatie 9
  • Vervoer 8
  • Prijs / kwaliteit 9
op 8 augustus 2011 bestemming: KroatiŽ, reisperiode: juli 2011

Allcamps wil graag reizen verkopen. Dat merk je in het aanvangstraject. Ales gaat goed tot aan het moment waarop de reis geboekt en de factuur voldaan is. Op vragen die dan nog gesteld worden krijg je slechts beperkt (of geen) antwoord. Vooral doorverwijzen naar de lokale organisatie wordt dan een geliefde keuze. In Kroatie weet je dan zeker dat je niet -of zeer beperkt- geholpen wordt. Niet in het minst is dat omdat men in Kroatie het Engels slechts beperkt meester is. In ons geval heeft dit tot -uiteindelijk- ongelukken en een vervelende vakantie afloop geleid. Verhaal halen bij Allcamps heeft dan -kennelijk- geen zin meer. Men put zich uit in redenen waarom men er niets aan gedaan heeft/aan kon doen. Dat is niet bijster commercieel, zeker niet indien je reeds voor het derde achtereenvolgende jaar geboekt hebt via Allcamps. Jammer: laatste keer !

  • Algemeen 6
  • Accommodatie 7
  • Vervoer 7
  • Reisbegeleiding 4
  • Prijs / kwaliteit 6

Nieuws

Vakantieverhalen / reisverslagen